1. Ovo je primer za sve stranke kako početi prvo u svojim redovima da raščišćavaju direktore, pa tek posle od drugih da se zahteva to da čine.
    (Petar, 14. decembar 2013 10:27)

    # Link komentara

  2. Mislim da stav naprednjaka mora da bude takav da zakon mora da se sprovodi u najboljem redu, ukoliko to neko namerno čini treba da ide sa funkcije.
    (Kole, 14. decembar 2013 00:51)

    # Link komentara

  3. Savetnik predsednika mora da poštuje stavove vlade i stranka koje podržava većina građana.
    (Kole, 13. decembar 2013 22:26)

    # Link komentara

  4. Ako savetnik Antić sa pozicije na kojoj jeste napravi grešku koja košta, dakle ima svoju cenu, treba da se javno i samokritično povuče sa visoke funkcije u stranci. Utisak je da on voli da solira i da dozira začine za svoj ukus.
    (Ehoo, 13. decembar 2013 11:20)

    # Link komentara

  5. Nasa zemlja je u tako katastrofalnom polozaju da nas samo cvrsta ruka sa covekom koji ima ideju i stavove od kojih ce se tesko odreci moze oporaviti. Tako da ovo nije diktatura,nego jednostavno potpuna sloboda nigde ne postoji nemojte se zavaravati. U stranci na Vucicu predstoji tezak zadatak ciscenja od ljudi koji ruse sve sto je stanka do sada postigla.
    (milojko, 13. decembar 2013 04:49)

    # Link komentara

  6. Aleksandar Vucic ima podrsku svojih stranackih kolega,clanova gradskih odbora....i sto je najbitnije gradjana Srbije!!!A Cvijan?Pa njega podrzavaju Djilas i Miskovic i mozda jos neki tajkun...tako da su mu sanse da porazi Vucica ravne 0.
    (natasa, 13. decembar 2013 01:54)

    # Link komentara

  7. Antic je pogresio sto je pokusao da deli nesto sto je nedeljivo.SNS je jedinstvena i jer su se tu okupili ljudi koji su za postenu politiku protiv kradje i unistavanja Srbije.
    (SirOliver, 13. decembar 2013 01:43)

    # Link komentara

  8. Pa naravno da treba smeniti sve one koji nisu opravdali ukazano im poverenje.
    (miholjsko leto, 13. decembar 2013 01:36)

    # Link komentara

  9. Aleksandar Vucic ima podrsku svojih stranackih kolega,clanova gradskih odbora....i sto je najbitnije gradjana Srbije!!!A Cvijan?Pa njega podrzavaju Djilas i Miskovic i mozda jos neki tajkun...tako da su mu sanse da porazi Vucica ravne 0.
    (natasa, 13. decembar 2013 00:00)

    # Link komentara

  10. Molim lepo, kriterijumi podjednako važe za sve. Kako za direktore, sekretare i gradonačelnike, tako i za stranačke ljude. Taj gaf Antića je veoma čudan i izaziva nelagodnost.
    (Bistrooki, 12. decembar 2013 23:46)

    # Link komentara

  11. Slučaj Antića I Cijana su montirali tajkuni da bi ukazali da u SNS tobože vlada nejedinstvo I da su njih dvojica samo "ledeni breg". U pitanju je plan rušenja Aleksandra Vučića. Ali će se na predstojećoj skupštini SNS pokazati da su takvi planovi besmislica. SNS I Vučić I T.Nikolić će naprotiv dobiti još veću podršku građana.
    (SAMBO, 12. decembar 2013 23:12)

    # Link komentara

  12. Izgleda da ni Miškove pare nisu dovoljne da naprave razdor među naprednjacima, otpadaju samo trule voćke.
    (R. Kruspe, 12. decembar 2013 23:08)

    # Link komentara

  13. Jedinu gresku sto je Antic napravio je, da nije ocistio Sve Nikolice iz Srpske politike odavno. Ko si ti, bolan, da kritikujes Antica ? Pa on je za tebe Bog, da mu klecnes, a ne da se pravis vazan zato sto te tata stavio u tu funkciju. Gadni ste, svi sto stavljate svoju decu u politici - nikolicevi, Krkobabici, etc.
    (Winston, 12. decembar 2013 23:02)

    # Link komentara

  14. ne bi ti radomire nikada podneo ostavku jer imas obraz ko djon i pun si demagogije kao i tvoj radikalni tata. to pod 1. a pod 2. kako bi podneo ostavku? prvo bi sredio sebi mesto negde drugde u drzavnoj sluzbi iako nikada u zivotu nista nisi radio. pozdravlja te tvoj skolski drug iz gimnazije u Kg
     (asl, 12. decembar 2013 22:40)

    # Link komentara

  15. A vi, kao, niste znali ko je i kakav Antić...pa on pravigreške(budalaštine) 30 godina...Ne treba nama Cvijan da kaže šta radite, to je očigledno, svi to znaju...SNS funkcioniše kao i SRS, nema razlike, svi vi morate slepo da slušate šefa i da mu se udvarate...u suprotnom letite...i kada predsedništvo glasa suprotno od vođe, bude kako je on rekao...tako da to predsedništvo treba ukinuti, jer se ni za šta ne pita, samo glumite demokratiju...Samo najveći poltroni Vučića napreduju, a ko ga ne hvali-veliča ,,žestoko'' bude sklonjen...
    (SNS prevaranti, 12. decembar 2013 16:51)

    Eto kako to kod nas f-oniše.Ti kao znaš kako je na sednici predsedništva?Prisustvovao si ili?!Ili te vučić izbacio jer nisi bio lojalan?!Mene ne zanima šta oni pričaju na predsedništvu, mene samo zanimaju rezultati koje ja vidim od Vučića i što da zalazim u ono što me ne zanima!
    (SamoMicci, 12. decembar 2013 22:33)

    # Link komentara

  16. A ko si ti sine čime se baviš u životu ?
    Ja sam tatin sin čiko ........
     (Tedi beer, 12. decembar 2013 20:52)

    # Link komentara

  17. "Postoje ljudi koji imaju višak ambicija ili neradnici koji bi da se ostvare na neki drugi način. " Podseća me neodoljivo na vašeg Vodju Prvog.
    (Mika, 12. decembar 2013 20:06)

    # Link komentara

  18. Ja imam utisak da je ovaj Radomir samo u SNS zbog toga da bi Toma znao sta se radi u stranci ?
     (Dr Mr, 12. decembar 2013 18:41)

    # Link komentara

  19. Zelim jednu partiju, jednog vodju, jedan sektor - javni, i nece vise biti neizvesnosti.
    (I have a dream, 12. decembar 2013 17:43)

    # Link komentara

  20. Radomire, niko nije bezgresan. Daleko od toga da branim Antica, pricam o drugima, a ima ih.
    (Ne zaklinji se, 12. decembar 2013 17:32)

    # Link komentara

  21. Vecu je grersku SNS napravio jos od pocetka i sa Anticem i sa nekima drugima, ali dodje vreme pa isplivava talog.
    (Merak, 12. decembar 2013 17:31)

    # Link komentara

  22. Ova kandidatura koju je najavio Cvijan baš nema veze sa realnošću.
    (лаф, 12. decembar 2013 17:21)

    # Link komentara

  23. Vučić je ozbiljan u nameri da očisti stranku nesposobnih i neodgovornih kadrova koji gledaju samo sopstvene interese...
    (Milovan, 12. decembar 2013 11:10)

    Ako je ovo istina, da li možda znaš kad Vučić podnosi ostavku? Mislim to ako navedeno ne ostane samo na rečima...
    (Aleksandar, 12. decembar 2013 17:13)

    # Link komentara

  24. A vi, kao, niste znali ko je i kakav Antić...pa on pravigreške(budalaštine) 30 godina...Ne treba nama Cvijan da kaže šta radite, to je očigledno, svi to znaju...SNS funkcioniše kao i SRS, nema razlike, svi vi morate slepo da slušate šefa i da mu se udvarate...u suprotnom letite...i kada predsedništvo glasa suprotno od vođe, bude kako je on rekao...tako da to predsedništvo treba ukinuti, jer se ni za šta ne pita, samo glumite demokratiju...Samo najveći poltroni Vučića napreduju, a ko ga ne hvali-veliča ,,žestoko'' bude sklonjen...
    (SNS prevaranti, 12. decembar 2013 16:51)

    # Link komentara

  25. Ko je do sada vršio unutar-stranačka pregrupisavanja i da li je i jedna stranka smenila do sada bilo kojeg svog kadra u poslednjih trinaest godina i zašto bi to bilo loše po Srbiju?
    (Pitalica, 12. decembar 2013 16:49)

    # Link komentara

  26. Polako se skidaju maske, ljudima iz stranke. Po meni takvim ljudima se ne treba toliko tolerisati. Kada je već počelo čišćenje, treba Cvijana i Antića smeniti.
    (Luka, 12. decembar 2013 16:41)

    # Link komentara

  27. Svoj sud mogu da formiram kad čujem i mišljenje Dragice Nikolić u Kažiprstu! Ovako su nekompletni...
    (tartufa, 12. decembar 2013 16:19)

    # Link komentara

  28. Samo neka mi neko objasni odakle ovaj na mestu predsednika IO stranke. Pravi nepotizam. Da li je u stranci poceo od lepljenja plakata. Ko ga je izabrao na to mesto. BOT-ovi SNS-a su pravili cirkus kada se birao Balsa Bozovic. Barem je tu bilo vise kandidatta
    (Samo pitam, 12. decembar 2013 16:08)

    # Link komentara

  29. E ti, tatin sin, tebe be Antic zednog preko vode proveo. Ne igraj se ti.
    (NScentar, 12. decembar 2013 16:03)

    # Link komentara

  30. Svi oni koji ne pokazuju zadovoljavajuce rezultate,bez obzira kojoj stranci pripadali i na kojoj funkciji se nalazili treba da budu smenjeni kako bi na njihova mesta dosli ljudi koji zele da rade i da pokazu svoje rezultate.
    Sto se tice izbora u SNS,mislim da ne postoji pravi protivkandidat Aleksandru Vucicu,jer SNS istice, odnosno njeni clanovi,da je zadovoljna onim sto je pokazao i njegovim rezultatima.
    (strumpfic, 12. decembar 2013 15:56)

    # Link komentara

  31. Dajte Anticu neupotrebljivo pocasno mesto predsednika stranke, kao kad se Djilas razracunao sa Tadicem.
     (pakleni vozaci, 12. decembar 2013 15:51)

    # Link komentara

  32. jedina slicnost u sns-u je demagogija koju su naucili. nazalost intelekt ne moze da se nauci...
     (milinko, 12. decembar 2013 15:35)

    # Link komentara

  33. Wow, cini se da strancarenje i bavljenje politikom postaje porodicni biznis Nikolica.
    (nestranacka licnost, 12. decembar 2013 15:28)

    # Link komentara

  34. Ne znam zašto Vučić toleriše i Cvijanu i Antiću ispade koje prave u poslednje vreme? Treba staranku očistiti od onih koji zbog ličnih ambicija stavljaju stranku u drugi plan.
    (Lazar, 12. decembar 2013 15:22)

    # Link komentara

  35. Ovo 'misljenje' da neko treba da se izbaci iz (vladajuce) stranke zato "sto se usudio da se kandiduje za mesto predsednika, a nema sanse", pokazuje stanje demokratije u Srbiji. Hajde onda da zabranimo strajkove radnicim, ionako 'nema sanse' da dobiju svoje plate, hajde da izbacimo sve klubove iz lige, kad 'nemaju sanse' za titulu pored Zvezde i Partizana... Zabranimo ucestvovanje svima za koje je NEKO procenio da nece pobediti! Vrhunska ideja, nema sta, ocigledno plod velikog mozga!

    Nikad vise od nas Drzava, samo Banana republika.
    (Musa sapientium, 12. decembar 2013 15:08)

    # Link komentara

  36. Odmah čistiti od korova, korov se brzo širi i nemojte dozvoliti da utre dobro seme koje obećava rod.
    (madona, 12. decembar 2013 15:00)

    # Link komentara

  37. Podnesi ostavku Antiću to bi bilo najpravednije rešenje za tebe, za stranku, a i za državu.
    (skakavac, 12. decembar 2013 14:59)

    # Link komentara

  38. Treba ocistiti stranku od tajkunsko finansijskih veza i jednom za svagda raskrstiti sa tajkunima.
    (sampion, 12. decembar 2013 14:56)

    # Link komentara

  39. pretnja
     (Kralj Ibi, 12. decembar 2013 14:56)

    # Link komentara

  40. A koja je to greska ?
    (winston, 12. decembar 2013 14:50)

    # Link komentara

  41. Pažljivo sam slupao izlaganje gospodina Nikolića. Svaka reč mu je na mestu i odmerena. Ova kandidatura koju je najavio Cvijan baš nema veze sa realnošću. Vučič ima punu podršku građana i svojih pristalica.
    (Nenad Sremac, 12. decembar 2013 14:25)

    # Link komentara

  42. BVine me to što simpatizeri Bivše Vadikalne StVanke (aka SNS) umeju da koViste kompjuteVe... ali ko zna, možda je to i dobVo. OtvaVaju im se oči polako...
    (V.Š., 12. decembar 2013 14:16)

    # Link komentara

  43. Da ima iole obraza prvo bi se izvinio za to što je napravio, pa bi tek onda podneo ostavku. Ali ne verujem da će do toga doći osim ako mu ne proradi savest.
    (Danilo, 12. decembar 2013 14:05)

    # Link komentara

  44. Ne razumem ove negativne komentare pa šta sad analiziraju rad svojih funkcionera i biće smenjeni svi koji nemaju dobre rezultate pa šta je tu loše i čudno niko nije nezamenjljiv da smo imali ovako odgovorne političare ranije sad bi mnogo bolje živeli
    (Kosta, 12. decembar 2013 11:41)

    Vidfim otkad su ovi "odgovorni" na vlasti procvetasmo...a plate sve manje,nezaposlensot sve veca,cene rastu u nebo,investicija nema ni u najavi,Kosovo smo priznali,Vucic se pita i za zamenu ventila na bojleru,partijsko zaposljavanje nikad bolje,Dinkic i dalje u vlasti...

    Ma sjajno,divno,prosto neverovatno...
    (znas li ti sta znaci rec odgovornost?, 12. decembar 2013 14:03)

    # Link komentara

  45. Nisam ni znao da je ovaj Cvijan takva politička gromada i pretnja politici stranke da nije ovolike lavine komentara SNS botova.Što mu pridajete toliku pažnju ako je bezopasan za vašeg voljenog vođu?
    (Skydog, 12. decembar 2013 14:01)

    # Link komentara

  46. Mislim da se Cvijanu i Anticu i previse pominju imena nego sto i zadluzuju pa i ako je u losem kontekstu. Neka napuste stranku i svima ucine uslugu
    (orijental, 12. decembar 2013 14:00)

    # Link komentara

  47. Ово је само прављење магле да се сакрије суштина целе приче, а суштина је да је СНС подељена у две фракције: једна Николићеваа и друга Вучићева. Цвијан је нахушкан од стране Николићевог табора а сада га се одричу јер су осетили да су налетили на "тврдо", погледајте на јутјубу емисију Дејана Анђуса од уторка, можда вам се мало отворе очи
    (Гражданин, 12. decembar 2013 13:55)

    # Link komentara

  48. To vam je kao kamen u cipeli. Kilometre pređete s naporom, a "mali" žulji u cupeli, osmeh vam je sve ređi na licu, a kilometri koje treba preći sve dalji. Treba li Vučić to da trpi? Naravno da ne. Niko ne bi to trpeo, a ponajmanje neko ko ima mnogo veće izazove i bori se sa mnogo većim kamenjem. Vučiću, izuj cipele i izbaci kamenčiće, čekaćemo te dok se ne obuješ da zajedno pređemo te kilometre!
    (draga, 12. decembar 2013 13:47)

    # Link komentara

  49. Izlupah minuse ovim botovima, pa samo da se ogradim, da Antić ne pomisli da su ti minusi zapravo podrška njemu.

    Jedva čekam da se svi zajedno iznenadite izbornim neuspehom, svi vi licemeri i demagozi!
    (x, 12. decembar 2013 13:46)

    # Link komentara

  50. U svakoj stranci pogotovu koja je na vrhu i u vlasti,postoje ljudi koji imaju visak ambicija iako su svesni da nisu u stanju da ispune zadatke koji se pred njih posatve. Kao sto ima na zalost veliki broj neradnika koji bi da se ostvare na neki drugi nacin da drugi rade umesto njih a oni da pokupe kajmak i lovorike. Kada u stranci pocnete da se obracunavate sa takvim ljudima, oni se onda vezuju za nekog drugog, pa tako dodjemo do toga da ljudi govore o Vucicevim i Tominim ljudima naravno sto apsolutno nema veze sa istinom. Stranka trazi kvalitet,jer ima preko 360.000 clanova i treba da vazi pravilo i da se ceni radnici koju stranku dozivljavaju kao svoj drugi dom.
    (GDE - JE - MOJ - MOPED, 12. decembar 2013 13:41)

    # Link komentara

  51. Aman bre ljudi ima te li vi nekakav osećaj sramote.lupate minuse pišete ode...To isto je Vučić radio kao član SRS...Većina vas koja je meni lupala minuse na taj način je pokazala šta misli o našoj kulturi.Inicijali R.D. se odnose na Radoja Domanovića...Ono je odlomak iz Vođe...Slepa poslušnost za posledicu ima totalitarna društvena uređenja,ksenofobične ljude...Navalite sada 120 minusa očekujem...
    (Westside Barbell, 12. decembar 2013 13:39)

    # Link komentara

  52. Na vrhu tatini sinovi,a u bazi,tj.lokalu sve sami nesposobnjakovici,Vecina je u modernom smislu i nepismena,ne znaju kompjuter da ukljuce.Gledam ih svaki dan u mojoj mesnoj zajednici.Ali i ovi novi koji ce doci,nista nisu bolji.One koji valjaju, naprednjaci dovuku sa strane ili izvana ili iz drugih partija,ali to je kap u moru. Zato deco pakujte kofere,pa kad naucite jezike i zaradite pare,onda se vratite. Ako budete imali jos zelje za to!
    (zara, 12. decembar 2013 13:34)

    # Link komentara

  53. Da sam Vučić od sad pa nadalje zabranio bi svako pominjanje Antića i Cvijana u javnosti od strane funkcionera stranke.
     (daNe, 12. decembar 2013 13:34)

    # Link komentara

  54. Sa jedne strane Antić sa druge Cvijan,obojica ljudi mafije...strašno.
     (Pile, 12. decembar 2013 13:26)

    # Link komentara

  55. Antić i Cijan nemaju ni malo političkog šlifa. Da imaju sami bi se sklonili iz predsedništva stranke.
    (Filidorova odbrana, 12. decembar 2013 13:26)

    # Link komentara

  56. Naravno da Vučić treba da počisti sve iz stranke! Zamislite da neko pokušava da radi a da ga neko drugi stalno sapliće, i da mu ovaj prvi neprestano gleda kroz prste! Pa kud ide ovaj svet! Ne možemo da se bavimo ni čim, akamoli poltikom na taj način. Posebno ne možemo da očekujemo valjane rezultate. Ne vidim šta je tu nije u redu. Sasvim je logično da ih Vučić počisti. I treba to da čini. Bori se protiv tajkunima, neprestano se sureće sa njihovim novim i novim igrama, i sada da dozvoli da ga neko iz njegovih redova sapliće???
    (kiffla, 12. decembar 2013 13:18)

    # Link komentara

  57. Svi koji rade protiv interesa stranke,gradjana Srbije i Srbije treba da budu kaznjeni za takvo ponasanje.Ne treba imati milosti ni prema kome.Samo na takav nacin sledece greske nece biti.
    (LORA, 12. decembar 2013 13:17)

    # Link komentara

  58. Svi koji rade protiv interesa stranke,gradjana Srbije i Srbije treba da budu kaznjeni za takvo ponasanje.Ne treba imati milosti ni prema kome.Samo na takav nacin sledece greske nece biti.
    (LORA, 12. decembar 2013 13:16)

    # Link komentara

  59. E gospodine Antiću šta vam je to trebalo,Cvijan vas prevesla samo tako.Čemu služi seda glava.Prevariste vi i nas no prozreli vas na vreme ,nema brljanja više.Stranka se mora pročistiti nema vremena za dalja opraštanja.Ima boljih uvek.
    (izbiračica, 12. decembar 2013 13:08)

    # Link komentara

  60. On verovatno jos nije ni svestan koliku gresku je napravio.
    (kotlovi, 12. decembar 2013 13:07)

    # Link komentara

  61. Osnovno merilo sigurno ne može biti: Da li je stranka zadovoljna njihovim radom. Građani, struka, saradnici, poslovni partneri itd... da, to može biti merilo.
    (Gale, 12. decembar 2013 13:06)

    # Link komentara

  62. Previše je njih uletelo u stranku posle pobede i baš na takve padaju slabići poput Antića i Cvijana.
     (old school, 12. decembar 2013 13:06)

    # Link komentara

  63. Antic je sam posrnuo u svoju propast.
    (zajednobiramo, 12. decembar 2013 13:05)

    # Link komentara

  64. Antic je jednostavno stao na pogresnu stranu i samim tim napravio veliku gresku.
    (arankatkacuk67, 12. decembar 2013 13:05)

    # Link komentara

  65. Radomir Nikolic je jedan miran i stalozen covek koji radi na pravi nacin i ima zdrave stavove koji se ne kose s Vucicevim ,vec naprotiv oni saradjuju jako dobro. Stavove koje je u emisiji izneo Radomir Nikolic podrzava 100 posto naprednjaka.
    (Samer, 12. decembar 2013 13:05)

    # Link komentara

  66. Svako ko napravi krupnu gresku mora da ode u cosak.
    (Sejanje, 12. decembar 2013 13:05)

    # Link komentara

  67. Antic je jednostavno stao na pogresnu stranu i samim tim napravio veliku gresku.
    (arankica, 12. decembar 2013 13:05)

    # Link komentara

  68. SNS je do sada pokazivala odgovornost, najvise zaslugama g. Vucica, ali proslo je vreme kad se pocetnicke greske prastaju.
    (Sazrevanje, 12. decembar 2013 13:04)

    # Link komentara

  69. Vreme je da se mulj pročisti...
     (Mirčeta, 12. decembar 2013 13:04)

    # Link komentara

  70. Svaka greska bice teska...
    (borotmusic, 12. decembar 2013 13:03)

    # Link komentara

  71. Kod komunista i nacionalista uvek neki spiskovi. To im neki fetiš? O zemljo Srbijo...
    (Dejan, 12. decembar 2013 13:03)

    # Link komentara

  72. srpska nesposobna stranka zajedno sa ds i sps i dss sa sve komplet clanstvom treba biti ukinuta i bez prava na rukovodeci i politicki zivot svih dosadasnjih nazovi politicara i rukovodioca.to su samo raspikuce koje gledaju samo svoj interes a narod ko...
     (ns, 12. decembar 2013 13:02)

    # Link komentara

  73. Greske su sastavni deo svakog posla, al na nekim mestima svaka greska ima svoju cenu koju moras da platis.
    (zamakodstakla, 12. decembar 2013 13:02)

    # Link komentara

  74. Ni jednom od vas dvojice nije mesto u vrhovima stranke, ali sa razlicitim obrazlozenjima.
    (Kriticar, 12. decembar 2013 13:02)

    # Link komentara

  75. Ocigledno da nije dovoljno shvatio svoj posao, kad je napravio ovakvu gresku.
    (tarabici101, 12. decembar 2013 13:00)

    # Link komentara

  76. Prof Antic je los covek, pa ne moze biti ni politicar od rejtinga.
    (Student, 12. decembar 2013 13:00)

    # Link komentara

  77. Ni u ludosti nije smeo da napravi ovakvu gresku.
    (mrsicpetar, 12. decembar 2013 12:59)

    # Link komentara

  78. Mislim da ce za tu gresku skupo da plati.
    (drzicko77, 12. decembar 2013 12:58)

    # Link komentara

  79. Na takvom mestu kao sto je on greske se ne prastaju.
    (milojkovic, 12. decembar 2013 12:56)

    # Link komentara

  80. Tim pricama ciji je ko covek ne bi trebalo pridavati nimalo znacaja. SNS je pruzio sansu ljudima koji su nestranacke licnosti ili pripadnici nekih drugih politickih opcija.
    (bojan80, 12. decembar 2013 12:55)

    # Link komentara

  81. Greska za greskom i eto propasti.
    (djakon, 12. decembar 2013 12:55)

    # Link komentara

  82. Ako ode Antic ko ce onda biti u komisiji za otvaranje sefova i dzakova???
    (Dimitrijana, 12. decembar 2013 12:54)

    # Link komentara

  83. Precenio je sebe i svoje mogucnosti, i za to mu sledi kazna...
    (mrkulestoti, 12. decembar 2013 12:54)

    # Link komentara

  84. Mi smo navikli da kad političar jednom zasedne na fotelju, njegova je i može da radi, bolje reći ne radi, šta hoće... meni je ovo ohrabrujuće.
    (Valentina, 12. decembar 2013 12:51)

    # Link komentara

  85. Zaista, ali bas zaista je apsurd da Nikolic mladji komentarise rad savetnika predsednika drzave pa cak i ako mu je tata predsednik drzave.

    Ili to sin ovako javno preko medija 'savetuje' oca da otera svog savetnika ili u dogovoru sa ocem savetuje savetniku da sam onako casno podnese ostavku pre nego ga otac otera sa mesta savetnika i time ga javno osramoti
    (ima ovde necega, 12. decembar 2013 12:50)

    # Link komentara

  86. Zli jezici ti samo dizu cenu.Svaki otac bi pozeleo takvog sina.To je istina koj neki ne zele da priznaju
    (zanovetak27, 12. decembar 2013 12:44)

    # Link komentara

  87. Čovek se uči dok je živ i radi na sebi kako bi bio dobar primer budućim pokoljenjima, pa tako i stranka, koja funkcioniše kao jedan organizam, daje sve od sebe da se poboljša (ponekad to znači i da udalji one koji nanose štetu) i ostvari što bolje rezultate za opštu dobrobit.
    (Sneško Belić, 12. decembar 2013 12:42)

    # Link komentara

  88. Ima li ko u SNS da nije bio clan neke stranke? Koliko se vidi vecina clanstva je prevedena iz SRS u SNS tako da im je izvorna snaga SRS koji je sada matginalizovan. Ljudi nicija nije gorela do zore pa ni Milosevicu Djindjicu Kostunici Tadicu pa nece ni Vucicu jer on sad vlada a Dacic je marioneta.
     (MRKI, 12. decembar 2013 12:42)

    # Link komentara

  89. Stranke koje imaju zelju i volju da vode nasu zemlju , sada kad je svaka informacija tako lako dostupna nama obicnim gradjanima Srbije , treba dobro da povedu racuna o kadru koji imaju u svojim redovima .. neka i njihov lider razmisli o tome
    (Maja026, 12. decembar 2013 12:34)

    # Link komentara

  90. Posle smenjivanja ministara stekao se zakljucak da je rekonstrukcija vlasti zavrsena, i da oni k oji su "preziveli" mogu da odahnu. Ovo je dobra stvar da se konacno shvati da niko ne moze da odahne dokle god je na vlasti i da mora da daje svoj maksimum kako bi tu i ostao, tacka.
    (Farmer2, 12. decembar 2013 12:33)

    # Link komentara

  91. SNS definise neke nove standarde na nasoj politickoj sceni jer uvodi princip odgovornosti za ostvarene rezultate. Vidim da mnogima to ne odgovara ali je najbitnije da je to dobro za Srbiju. Zato treba podrzati Vucica i SNS u tom poslu, bez obzira da li je neko clan ili nije jer smo svi gradjani ove zemlje.
    (kvalitet, 12. decembar 2013 12:31)

    # Link komentara

  92. Najopasniji su nesposobni željni funkcija. Pravi je potez rasčistiti institucije na svim nivoima od takvih.
    (meri, 12. decembar 2013 12:31)

    # Link komentara

  93. Zasto se javnost toliko uznemirila sto vladajuca stranka smenjuje svoje ljude za koje misli da nisu dobro radili ?! To pokuzuje gde su nas doveli ljudi koji su vladali u proslosti, kad su nam ovakve stvari cudne i zapanjujuce, a zapravo bi trebale da budu uobicajne i normalne.
    (TantumVerde, 12. decembar 2013 12:29)

    # Link komentara

  94. Antic je u poslednje vreme sebi dozvolio par nedopustivi izjava
    (Mrsko, 12. decembar 2013 12:29)

    # Link komentara

  95. Izbacite Cvijana!
     (Bole, 12. decembar 2013 12:28)

    # Link komentara

  96. Posle "Krkobabica",gledacemo seriju "Nikolici"... Sjajno!
    (satelit, 12. decembar 2013 12:26)

    # Link komentara

  97. Cijan je svestan da nece moci ni da se kandiduje jer nema podrsku ama bas nikog, i jedino sto moze da radi to je da blati stranku kako bi joj bar malo spustio rejting pred Beogradske izbore. Samo sto njegove reci nemaju nikakvu tezinu, jer je klasicni preletac.
    (Nutella, 12. decembar 2013 12:25)

    # Link komentara

  98. Kako bre 350.000. Zar ne znas da je veliki vodja rekao 400.000. Prekrsio si partisku disciplinu. Bez obzira na tatinu funkciju moras biti sankcionisan.Pojeo si bre 50.000.ljudi.Dogovorite se vec jednom koliko imate clanova.
    (oktopod, 12. decembar 2013 12:25)

    # Link komentara

  99. U prevodu, Antic ce biti izbacen iz Predsednistva stranke zajedno sa Cvijanom.
    (Operator, 12. decembar 2013 12:21)

    # Link komentara

  100. Mozda? Sada je raskrinkan ali ko ce ga znati!
    (buranija, 12. decembar 2013 12:19)

    # Link komentara

  101. Koga uopste zanima sta govori covek koji je tu gde jeste samo zbog tate? Mozes misliti, stekao poziciju u tatinoj stranci.
    (Lale, 12. decembar 2013 12:18)

    # Link komentara

  102. Ovo se nikad nije desilo u nasoj zemlji da vladajuca vlast smenjuje a ne ugurava svoje ljude na pozicije!! potez decenije svaka cast kupljen sam
    (Bogdan, 12. decembar 2013 12:15)

    # Link komentara

  103. Očigledno da neki ljudi ne vide sve prednosti ovog principa ocenjivanja rada javnih funkcionera koji naprednjaci pokušavaju da uvedu na političku scenu Srbije, je je upravo to neophodni preduslov povećanja efikasnosti naše administracije koja se nameće kao neophodnost da bi bili u mogućnosti stvorimo povoljan poslovni ambijent za privrednike i investitore
     (Advokat, 12. decembar 2013 12:11)

    # Link komentara

  104. Vučić bi stranku trebalo da očisti od onih koji svoj lični interes stavljaju ispred interesa države.Verujem da će to i uraditi.Kome god odgovara tajkunizacija našeg društva njemu nije mesto na političkoj sceni.To bi trebalo da urade i lideri drugih stranaka,mada ne verujem da oni imaju hrabrost i volju za tako nešto.
    (Danijela, 12. decembar 2013 12:05)

    # Link komentara

  105. bi bilo dati im sansu da se ''operu'' - isprave napravljene greske i pokaju se .. jeste , bilo bi - ali njhovo pokajanje ne bi bilo iskreno .. u ozbiljnoj stranci poput sns koja radi pre svega u interesu gradjana jednostavno takvima nema mesta
    (UduhuDemokratije, 12. decembar 2013 12:05)

    # Link komentara

  106. Svako ko sabotira rad treba da bude primereno sankcionisan, to pravilo vazi na svakom mestu a ne samo u politickoj stranci.
    (rankovic, 12. decembar 2013 12:03)

    # Link komentara

  107. pukli ste, pa vi bre niste sposobni da se slozite u vasoj radikalnoj stranci,a hocete da vodite drzavu, daleko vam lepa kuca, ali trebalo je ovo ovom Srpskom narodu da vide da ste najobicniji foliranti i nesposobnjakovici
    (b, 12. decembar 2013 12:01)

    # Link komentara

  108. Antić će snositi odgovornost za postupke koji us ugrozili ugled stranke čiji je on član!
    (beli medved, 12. decembar 2013 12:01)

    # Link komentara

  109. Ponašanje Antića je krajnje nedopustivo i moraće da snosi posledice za svoje postupke!
    (Mokranjac, 12. decembar 2013 12:00)

    # Link komentara

  110. Лагали сте у предиѕборној кампањи сада лажете још више, на свим пољима нижете неуспех за неуспехом а овде тупим коментарима покушавате да обесмислите сваки критички коментар. То неће помоћи јер народ види резултате ваше погубне политике.
    (Василије Острошки, 12. decembar 2013 11:58)

    # Link komentara

  111. Zulum objasnio!
     (Miško, 12. decembar 2013 11:54)

    # Link komentara

  112. Cvijan do pobede!
     (Veerghoen, 12. decembar 2013 11:53)

    # Link komentara

  113. Dugo sam sumnjao,sam u sebe ali vidim da nisam pogrešio.Onaj ko piše govore predsedniku Nikoliću i Vučiću stoji i iza ovih komentara bespogovorne,slepe podrške.A lepo je R.D. napisao "Vođu"."Stanite, braćo, kuda ćete? - i opet će onaj prvi govornik. - Moramo ići, ali se tako ne može. Mi moramo znati kuda idemo, inače možemo propasti gore mesto da se spasemo. Ja predlažem da izaberemo vođu, koga svi moramo slušati i koji će nas voditi pravim, najboljim i najprečim putem."Eto toliko od mene...Pravi sin svoga oca je ovaj Nikolić mlađani.O ličnom osećaju sramote,koga još briga za to!
    (Westside Barbell, 12. decembar 2013 11:51)

    # Link komentara

  114. Smatram da svaka stranka treba da očisti iz svojih redova sve one koji ruše sve ono što je ta stranka postigla. Vučić je jedini koji se do sada usudio na to nadam se da će tako i nastaviti.
    (Mile55, 12. decembar 2013 11:51)

    # Link komentara

  115. Само Слоба.Кад добијете преко 3 милиона гласова можемо да причамо...И немојте да лажете да нико никад није доживео овакву популарност.Да су били избори у периоду 87-89 Слоба би добио 90 посто гласова,овако је морао да се задовољи са свега 65 процената :)
     (Псков, 12. decembar 2013 11:50)

    # Link komentara

  116. Bolessno ambiciozni tipa Oliver i Cvijan treba da izadju iz stranke, hitno, inace cete proci kao zuti
    (Mili-sav, 12. decembar 2013 11:50)

    # Link komentara

  117. Provera kadrovske strukture svake stranke je uvek dobro dosla, jer treba menjati kadrove koji nisu sposobni da odgovore na izazove, tu nema mesta za emocije, ko je sposoban ostaje, ko nije zamena.Takvim stavom treba da se rukovode i ostale stranke, jer od takvog pristupa mogu imatii samo korist, nikako stetu.
    (dina, 12. decembar 2013 11:49)

    # Link komentara

  118. Ovaj gospodin uopšte nije naivan. Nisam ga poznavao ali me je poprilično iznenadio i pričom i razumevanjem i staloženošću. Potpuno je realno sve što je govorio, ne vidim razlog zašto ne bi ljudi nekog smenjivali ako misle da nije dobro radio. Što se tiče kandidature gospodina Cvijana, mislim da stvarno nema nikakve šanse. Ne znam ni šta mu je trebalo da se kandiduje kad je Srpska napredna stranka najveću popularnost upravo sa Vučićem doživela.
    (Kimi, 12. decembar 2013 11:47)

    # Link komentara

  119. Potpuno je ispravno analizirati ucinjeno i pojedine direktore koji nisu uspeli da postignu rezultate dovoljno dobre, za ipak sasvim dovoljan period u kojem se vec moze primetiti ko je kako radio i sve funkcionere i stranke i na lokalima-zameniti i osveziti novim kadrom u cilju efikasnijeg rada, iskljuciti one koji ne rade u interesu SNS-a
    (verikkaF, 12. decembar 2013 11:45)

    # Link komentara

  120. Ali predsednik misli da treba da ostane!
     (Nn, 12. decembar 2013 11:45)

    # Link komentara

  121. Rec spisak je nesto sa cime niko ne sme da ponosi. Ta rec asocira na naci-logore, odstrel kapitalaca i u poslednje vreme na odpustanja sa posla. Ako ovi SNS kadrovi insistiraju na smenama svojih clanova koji ne slusaju dovoljno neka to ne razglasavaju na sva zvona jer sta bilo koga briga za njihove unutrasnje raskole. Savez komunista Jugoslavije je imao 2.5 miliona clanova , skoro 10 % ukupnog stanovnistva pa se raspao u jednom trenutku kao kula od karata. Zakljucke ne namecem ali svako za sebe , ako ima IQ veci (ili isti( od broja cipela koje nosi, moze da izvede svoj sud .
    (mattko, 12. decembar 2013 11:44)

    # Link komentara

  122. Ako SNS i Vučić žele da imaju i dalje dobar rejting i poverenje moraju iseći repove u stranci i sankcionisati one koji sabotiraju funkcionisanje iste. U velikoj stranci uvek ima onih koji su spremni da zarad sitnih interesa sapliću one koji rade i takve neradnike što pre odstraniti.
    (Helios, 12. decembar 2013 11:41)

    # Link komentara

  123. Ne razumem ove negativne komentare pa šta sad analiziraju rad svojih funkcionera i biće smenjeni svi koji nemaju dobre rezultate pa šta je tu loše i čudno niko nije nezamenjljiv da smo imali ovako odgovorne političare ranije sad bi mnogo bolje živeli
    (Kosta, 12. decembar 2013 11:41)

    # Link komentara

  124. Pa normalno da ce smenjivati nesposobne, kad su ti njihovi nesposobni za primer.Pa oni su nesposobni da vode MZ, a kako li ce voditi opstine, primer je Vozdovac!!!
     (Rasa, 12. decembar 2013 11:38)

    # Link komentara

  125. Da sam na njegovom mestu podneo bih ostavku na mesto u Predsedništvu, rekao je predsednik Izvršnog odbora SNS Radomir Nikolić.
    Isto ovo može i da kaže druga strana za mesto mladog Nikolića, a kao razlog navede to da je postao predsednik Izvršnog odbora SNS jer ga je tata pogurao.
    (šlepadžije, 12. decembar 2013 11:38)

    # Link komentara

  126. Čitam ovde komentare DS trolova koji ne znaju ništa drugo nego da napadaju Vučića i SNS da ste vi smenjivali vaše kadrove na vreme ne bi uništili zemlju i doveli narod do prosjačkog štapa samo se budala ne menja
    (vuk, 12. decembar 2013 11:36)

    # Link komentara

  127. Zasto niko ne kaze sta znaci ta recenica da ce Antic ode. Antic je izjavio da ce se pojaviti jako velika korupcionaska afera, i pojavila se izneti su dokazi o pranju novca sa kipra a glavni krivac je Mladjan Dinkic, sada se postavlja pitanje otkud tolika moc otkud tolika odbrana Dinkica od strane SNS, da nije mnogo ljudi umesano u to? Narod mora da se zainteresuje za svoje pare.
     (Slobodam, 12. decembar 2013 11:35)

    # Link komentara

  128. Bio sam mišljenja da treba da izbacimo Cvijana jer na narušio ugled stranke, što nije učinjeno i sad da ga izbace to bi bilo "Vučićevo razručunavanje sa protivnicima", rekao je Nikolić.""
    Samo bih pitao one koji brinu o Cvijanu i kažu da bi njegovo izbacivanje iz stranke bilo neko razračunavanje ,da mi objasne šta bi radili da ih druga ruka za koju se drže stalno vuče u ponor? Da li bi je pustili ili bi zajedno u ponor?
     (Zulum, 12. decembar 2013 11:33)

    # Link komentara

  129. U redu je očistiti svoje dvorište. Moramo poštovati one koji imaju uređenost u svojim redovima i koji, naravno pokušavaju to da urade. A kada očistite svoje dvorište, onda imate prava da zahtevate da i druga budu isto tako čista. Slažem se, treba ukloniti sve koji to zaslužuju!
    (lada, 12. decembar 2013 11:31)

    # Link komentara

  130. To je kardinalna namerna greska.
    (Samuilo, 12. decembar 2013 11:31)

    # Link komentara

  131. Generalno, politika koju sprovode može se oceniti kao dobra. Možda tempo nije onakav kakav želimo ali barem se stvari pomerju na bolje. Ali ovakvi likovi poput Cvijana mogu samo da im štete, takve očigledno niko ne želi kod sebe i trebali bi i oni da ga se reše.
    (Jovan NS, 12. decembar 2013 11:30)

    # Link komentara

  132. Slazem se, kada kaze da je Cvijanova kandidatura bezmislena. SNS je zadovoljna Vučićem, on ima rezultate, na njegovoj popularnosti gradi se popularnost stranke, sa njim pobeđujemo na izborima, nelogično je da se bilo ko kandiduje protiv Vučića.
    (kandidatura, 12. decembar 2013 11:28)

    # Link komentara

  133. Verodostojni naslednik predsednika Nikolića
     (Mia, 12. decembar 2013 11:26)

    # Link komentara

  134. Moram priznati, da je ovo prva stranka u Srbiji koja analizira rad svojih clanova, koja kao osnovno merilo koristi zadovoljstvo stranke njihovim radom, da li imogu bolje ili ne mogu bolje i salju poruku svima kako treba da se radi.
    (kriterijum, 12. decembar 2013 11:26)

    # Link komentara

  135. Neko pokusava da sprovede u delo teoriju "zavadi pa vladaj" ali koliko vidi Toma i Vucic su kompaktni, a o tome prica Nikolicev sin.
    (Trta, 12. decembar 2013 11:25)

    # Link komentara

  136. Akcija koja apsolutno stavlja do znanja svima na odgovornim mestima da nikako nema bahacenja i nerada,to se prosto nece tolerisati.Uvek ima onih ljudi koji ce taj posao obavljati casnije i odgovornije.
    (sofronije, 12. decembar 2013 11:25)

    # Link komentara

  137. Citajte samo, molim vas lepo, ove besmislene, demagoske rečenice DS trolova. I posao opozicije treba umeti raditi, ali nažalost vi ni to ne umete, mada je to, čini mi se, mnogo lakše nego braniti poziciju. Da li je ijedna stranka ikada smenjivala svoje ljude u ovolikom broju? Posle ovoga, sve vaše priče padaju u vodu.
    (smix, 12. decembar 2013 10:59)

    Jos nisu smenili ni jednog.I zato...
    1. Nauci prvo sta znaci rec TROL
    2. Vec 2 godine samo najavljuju i najavljuju a drzava se raspada.Od predizbornih obecanja ispunjeno je tacno NULA!A i od ovih post izbornih najava je isto tako ispunjeno NULA!

    Ako zelis da das primer demagogije onda slobodno mozes da citiras bilo koju Vucicevu recenicu.Sve je kompletna laz.Ali bas sve.

    p.s. Sa DS-om je bila katastrofa,ali sa vama je KATAKLIZMA!
    (BOT killer, 12. decembar 2013 11:24)

    # Link komentara

  138. SNS pametno radi, spremni su i iz svojih redova da isključe one ljude koji su pogrešno radili, ako misle da vladaju - a misle, pametno i rade. Prvi put u Srbiji se ceni rad. Bravo
    (Osiccaa, 12. decembar 2013 11:23)

    # Link komentara

  139. Više odgovornosti nikome neće smetati, ali će doprineti da se posao obavlja savesnije!!!
    (Worgen, 12. decembar 2013 11:23)

    # Link komentara

  140. Катул ферман.
     (Samo da pitam, 12. decembar 2013 11:22)

    # Link komentara

  141. Postoji spisak od 40 ljudi, koji se odnosi na javna preduzeca i na gradonacelnike. Ovi iz SNS su zaista ozbiljni kada kazu da traze kvalitet.
    (ozbiljno, 12. decembar 2013 11:22)

    # Link komentara

  142. "SNS je zadovoljna Vučićem, on ima rezultate, na njegovoj popularnosti gradi se popularnost stranke, sa njim pobeđujemo na izborima,..."

    Ovim je sve rekao.Popularnost,rejting,izbori,VLAST.

    To je jedino i iskljucivo sto ih interesuje!
    (A drzava puca po svim savovima, 12. decembar 2013 11:21)

    # Link komentara

  143. Sada sam potpuno siguran - tata je pametniji.
     (teamoe, 12. decembar 2013 11:20)

    # Link komentara

  144. Ko radi taj i gresi, ali smatram da neradnicima nije mesto u Vladi. Covek koji na takvoj funkciji koji gresi ne moze da bude u Predsednistvu i koji zeli da se ostvare na neki drugi način.
    (greska, 12. decembar 2013 11:19)

    # Link komentara

  145. Srbija je trenutno u situaciji kada ne moze trpeti greske, ko pravi greske, nek se skloni, nek da ostavku.
    (Jeca, 12. decembar 2013 11:16)

    # Link komentara

  146. @Dušan D.
    Pored toga sto je sin predsednika Srbije, on je i uzoran suprug, jos bolji otac troje dece i postovan prijatelj. Jako kulturan i dostojanstven covek, sa odmerenom recju i tonom prema svakome. Bilo bi lepo da su sva deca predsednika u svetu kao on, ali nisu.
    (Marko84, 12. decembar 2013 11:16)

    # Link komentara

  147. Svi koji podrivaju rad i ono sto je do sada uradio gospodin Vucic moraju da budu pocisceni.
    (MiletaNS, 12. decembar 2013 11:13)

    # Link komentara

  148. Od SNS-a sam i ocekivala da ce redovnim analizama planiranog i ostvarenog traziti i najbolji nacin za postizanje dobrih rezultata i najbolje ljude za funkcije, a sve koji na bilo koji nacin narusavaju ugled stranke svojim losim primerom i budu ili smenjeni ili cak u zavisnosti od greski i iskljuceni iz Stranke
    (Kale RR, 12. decembar 2013 11:12)

    # Link komentara

  149. I koalicioni partneri bi trebali da se ugledaju na SNS i pocnu da procenjuju rad svojih kadrova kako bi na funkcijama bili posteni i odgovorni ljudi.
    (Odin, 12. decembar 2013 11:11)

    # Link komentara

  150. Vučić je ozbiljan u nameri da očisti stranku nesposobnih i neodgovornih kadrova koji gledaju samo sopstvene interese i ja iako nisam član SNS to podržavam tako velika stranka siguran sam ima dovoljan broj stručnih ljudi koji mogu da zamene ove ljude koji nisu postigli dobre rezultate u prethodnom periodu
    (Milovan, 12. decembar 2013 11:10)

    # Link komentara

  151. Vlast i samo vlast. Svima su im puna usta samo vlasti.
    (koyot84, 12. decembar 2013 11:10)

    # Link komentara

  152. Nedopustivo je da se neko igra olitikom stranke koja se bori za ovu drzavu i njen narod.Izgrednike kao sto si Antic i Cvijan kazniti iskljucenjem iz stranke.
    (dado90, 12. decembar 2013 11:10)

    # Link komentara

  153. Sudeci po komentarima radikalskih botova izgleda da su i oni na Vucicevoj strani.
    Ah, da ne zaboravim, puno pozdrava belim listicima.
    (Beograd, 12. decembar 2013 11:09)

    # Link komentara

  154. Ovo do sada nije bila praksa da neko svoje kadrove procenjuje i ako nisu dovoljno dobri smenjuje. Podrzavam svaku promenu ako ima za cilj dobrobit gradjana.
    (Kopanja, 12. decembar 2013 11:08)

    # Link komentara

  155. Sviđao se meni SNS ili ne, moram priznati da je ovo korektno ponašanje, ukoliko je istinito i iskreno. Treba da se sklanjaju ljudi koji ne daju rezultate i postavljaju drugi obrazovani na njihova mesta. Bilo da su kadar SNS, DS, SPS itd. Bitni su rezultati da bi se ova Srbija bar za milimetar pomerila napred.
    (Vesna, 12. decembar 2013 11:08)

    # Link komentara

  156. Veoma inteligentan mladic. Svejedno na koga je povukao, da li na mamu ili tatu posto su retko pametni ljudi.
    Buduci gradonacelnik Kragujevca,ima da mraci i oblaci sa 50 savetnika!
     (miscodisco, 12. decembar 2013 11:07)

    # Link komentara

  157. aj sad da smenjujemo....pa da postavimo nove. pa opet za par meseci da smenjujemo i njih, i dokle tako?
    Dokle mislite da se igrate?
    dokle isprobavate svoju (ne)sposobnost?
    košta vaša igrarija mnogo
    (goran mirkovic, 12. decembar 2013 11:07)

    # Link komentara

  158. e,sada će izbori u stranci,Vučić će sve da vas počisti,da se otarasi nazadnih i zluradih ljudi.Ostače samo vredni,pametni i lepi.Taman za jedan kombi,kao kod koštunice...
     (malkolm, 12. decembar 2013 11:07)

    # Link komentara

  159. Koji su to paraziti... Da smo zadnjih 25 godina umesto politicara imali svako po pantljicaru, bolje bi nam bilo...
     (Uros, 12. decembar 2013 11:07)

    # Link komentara

  160. Pozitivno sam iznenadjen jedinstvenom reakcijom naprednjaka na pokusaje pojedinaca da plasirenjem medijskih spekulacija unesu nemir u njihove redove,ovo je dobar pokazetelj da polako ali sigurno kao drustvo sazrevamo i da smo spremni da se uhvatimo u kostac sa velikom brojem problema koji opterecuju gradjane Srbije
    (Srbin 100%, 12. decembar 2013 11:06)

    # Link komentara

  161. Ko nece da radi i ko olako shvata svoju radnu poziciju mora biti smenjen bez obzira ko je u pitanju. Mora da se ceni iskljucivo rad i zalaganje! Podrzavam Vucica sto prvo krece od svog dvorista...
    (Cope, 12. decembar 2013 11:06)

    # Link komentara

  162. Svako treba da plati za svoje greške. Srbija nije više mesto za praksu i osposobljavanje nestručnih, nemamo za to vremena. A mlađani Nikolić ocenjuje jer na to ima prava, bez obzira na bilo kakve porodične tradicije, zato što glas sposobnih treba da se čuje, onih čija se umešnost ne vezuje za godine.
    (lenna, 12. decembar 2013 11:05)

    # Link komentara

  163. Pa od 300k clanova i treba da cesto organizujete ovakve izbore i da sklanjate one koji losije rade i dovodite nove, one koji ce vise da rade. Time cete odrzati svezinu i agilnost u radu stranke. A imate potencijal za tako nesto.
    I to je potpuno ok. Kada bi sve velike stranke (ove male nemaju kapacitet za tako nesto) tako radile onda bi se vratila pozitivna selekcija.
    (porucnik, 12. decembar 2013 11:05)

    # Link komentara

  164. Ljubi njega njegov tatko !
    (Beloved, 12. decembar 2013 11:04)

    # Link komentara

  165. *Postoje ljudi koji imaju višak ambicija ili neradnici koji bi da se ostvare na neki drugi način*. Pa ako ste tako rekli sine Nikoliću, molio bih vas da iznesete kako ste se vi ostvarivali. Mislim koje ste škole pohadjali sa kakvim uspehom i gde ste radili i sa kojim uspehom. Niste valjda iz škole direktno u politiku.
    (Ljubivoje I, 12. decembar 2013 11:03)

    # Link komentara

  166. Behu nekada komunisti. Imase Tita i ideologiju: Ko nije sa nama taj je protiv nas !!!

    Vucic, nije komunista ( iskreno ni ne znam ko je - radikal, socijalista, demokrata, naprednjak ili od svega po malo ), ali je ideologija ista

    Ko nije sa nama taj je protiv nas !

    A zna se kako je komunizam prosao.....
    (Citalac, 12. decembar 2013 11:02)

    # Link komentara

  167. Pa vi se evo 2 god skoro,samo bavite svojom strankom,prekonponovanjem lokalne vlasti,a u medjuvremenu,nikad gore. Ovaj Nikolic je u toj stranci zbog kvaliteta? Jer je poklonio ocu Audi a6 bez zimskih guma,sta? Katastrofa. Voleo bih za pocetak da izgube na Vozdovcu,da se malo spuste na zemlju.
     (ex sns, 12. decembar 2013 11:02)

    # Link komentara

  168. Srbiju je poceo da cisti od tajkuna i onih koji su nas pljackali godinama, ako zeli moje simpatije prema njemu i prema stranci, ovo je Vucicu jedinstvena prilika da i stranku ocisti od onih koji ga brukaju i koji koce zapocete reforme.
    (Branko, 12. decembar 2013 11:01)

    # Link komentara

  169. Za razliku od svih ostalih mlađih političara, Radomir Nikolić je učio i još uvek uči od najboljih (Tome i Ace), nijedan naslov u novinama nije izašao da je pokrao neke državne pare ili da je bio u nekoj aferi... ovo sto ga napdate je smešno. Jel nekad neka stranka smenila svoje funkcionere zbog lošeg rada, ja koliko znam nije tako da treba dati šansu ovim ljudima u SNS-u da izvade Srbiju iz ambisa.
    (Sokrat, 12. decembar 2013 11:01)

    # Link komentara

  170. Ozbiljne stranke analiziraju rad i rade na unapredjenju kvaliteta rada svojih clanova na mestima na koja su izabrani.
    (tango argentinowx, 12. decembar 2013 11:01)

    # Link komentara

  171. Opaa...šta li ovo treba da znači. Možda Nikolići (tata i sin) taktiziraju pred izbornu skupštinu, a možda stvarno govore istinu. Ali ako stvarnu maknu Antića, Cvijana, i druge ''spavače'', ako sad posmenjuju neke direktore (pre svega Simu) i ne nađu im drugo uhlebljenje, ako nastave hapšenja poznatih imena, ako se reše ovog balasta preduzeća u restrukturiranju i gubitaša javnih preduzeća, Vučić na republičkim izborima, sam (bez trabant stranaka, uključujući i Veljinu) osvaja preko 50% glasova. A stvarno bih voleo da znam što sa sobom vuče tu bolumentu, jer koliko vidim i manitoga Vuka staviće na listu SNS-a.
    (Miroslav, 12. decembar 2013 11:00)

    # Link komentara

  172. Citajte samo, molim vas lepo, ove besmislene, demagoske rečenice DS trolova. I posao opozicije treba umeti raditi, ali nažalost vi ni to ne umete, mada je to, čini mi se, mnogo lakše nego braniti poziciju. Da li je ijedna stranka ikada smenjivala svoje ljude u ovolikom broju? Posle ovoga, sve vaše priče padaju u vodu.
    (smix, 12. decembar 2013 10:59)

    # Link komentara

  173. Podrzavam svaku promenu na bolje samo da to bude uradjeno temeljno.
    (CoopPrix, 12. decembar 2013 10:59)

    # Link komentara

  174. Red, rad i disciplina...ostale stranke, ugledajte se i nemoj da vas bude sramota
    (pipi, 12. decembar 2013 10:58)

    # Link komentara

  175. Koje su zasluge mladog Nikoliča da postane to što je, osim što ga je tata pogurao?
    (dunav, 12. decembar 2013 10:50)

    # Link komentara

  176. Dinastija Nikolic ?
    (Dragan, 12. decembar 2013 10:48)

    # Link komentara

  177. Super je u Srbiji. Samo Tomin sine, zasto se za manje od dva meseca dva pita cenzurisu vesati ne internetu? Zasto hakeri SNS-a napadaju sajt 021? Jel to vasa demokratija? Na zalost, glsao sam za Tomu na prehodnim izborima i nikad vise necete dobti moj glas, zato sto lazete, cenzurisete, kreirate javno mnjenje manipulacijama...

    Nisu nista Oliver i Cvijan krivi, zasto stite Mladju, kad je sam Vucic drzao robijasku kosulju za njega. Ja se secam toga, ja gledao. Ili ste i to cenzurisali. Gadite se vecini ljudi koji pamte duze od akvarijumske ribice.
    (Predrag, 12. decembar 2013 10:48)

    # Link komentara

  178. tesko je biti vladajuca stranka, nakupilo se masa clanova kojima nije samo cilj promene za narod u ime naroda, vec i zadrzavanje stanja kod naroda u moje licno ime, odnosno, politicki tajkuni iz svih partija zele da se stanje ne menja a da oni ostanu na visokim funcijama i da im se ne dira njihovo nezakonito steceno bogastvo.
    radiomir nikolic ocigledno misli na takve ljude pa i podrtska tim naporima
    (simic s., 12. decembar 2013 10:45)

    # Link komentara

  179. SNS ne sme da ima ljude u predsednistvu stranke koji su skloni ispadima kao sto je gospodin Antic i Cvijan.Takve ljude treba sto pre iskljuciti iz partije.
    (dadula, 12. decembar 2013 10:41)

    # Link komentara

  180. U svakoj stranci bi trebalo da postoje korektivi: ko kako i zašto nešto radi.Odgovornost za učinjeno je neophodna prema građanima-glasačima,ali i članovima stranke.Aktivnosti SNS-a su u usmerene ka tome.Drago mi je zbog toga i s nestrpljenjem očekujem nove političke pobede našeg vranjskog SNS-a na čelu sa poslanikom Nikolićem.Pozdrav s juga!
    (MILENA, 12. decembar 2013 10:40)

    # Link komentara

  181. "Mi smo sve njih analizirali, osnovno merilo je bilo da li je stranka zadovoljna njihovim radom, to je osnovni kriterijum, da li imogu bolje ili ne mogu bolje....."
    To i jeste najgore štgo je merilo: "da li je STRANKA zadovoljna njihovim radom". Dobar rad za STRANKU, obično je sušta suprotnost od DOBROG RADA!
    (Zumbul, 12. decembar 2013 10:39)

    # Link komentara

  182. Ime i prezime: Radomir Nikolić
    Zanimanje: Sin predsednika.
    (Dušan D., 12. decembar 2013 10:39)

    # Link komentara

  183. U srpskoj "domaćinskoj" i patrijarhalnoj tradiciji za koju se toliko zalažu Nikolići, nije normalno da mlađi ocenjuje postupke starijih, koji su usto mnooogo obrazovaniji! Kao ni da im daje uputstva šta treba da urade u stilu "da sam ja na njegovom mestu...". Čime se to mlađi Nikolić izborio za taj pokroviteljski istup osim partijskom hijerarhijom, koju ne priznajem jer je konstruisana po pogrešnom principu? Fudbalskim radom? Hoće li fudbal biti naš kriterijum u politici doveka? Mislili smo da je vreme sporta i razonode prošlo!
    (srpska navijačka stranka, 12. decembar 2013 10:35)

    # Link komentara

  184. Kako mali Djokica zamislja demokratiju! Sta ce nama uopste izbori? Lepo neka oni zasednu u sve fotelje, dogovore se gde ce ko, i gotovo. To sto jedne biras, a drugi vladaju, pa to je matematika upodobljavanja. I nije bitno sto si vozac (Zemun), kaznjavan (Stara Pazova) ili si uzeo kredit koji neces vratiti (Beograd), vazno je da radis u interesu... Cijem, pitam se.
    (mira, 12. decembar 2013 10:35)

    # Link komentara

  185. srpska najavna stranka, u prevodu: iz supljeg u prazno.
    (draganzr, 12. decembar 2013 10:34)

    # Link komentara

  186. Raznorazni ispadi predstavnika samog vrha sns-a poslednjih nekoliko dana ne bi trebalo da prodju nekaznjeno , red i disciplina koji su kljuc uspeha treba da se postuju jer su zato i ustanovljeni
    (dragan47, 12. decembar 2013 10:32)

    # Link komentara

  187. Svi oni koji ne obavljaju svoje funkcije na odgovarajuci nacin treba da budu smenjeni bez obzira kojoj stranci pripadali.Grseke su nedopustive u situaciji u kojoj se trenutno Srbija nalazi.
    (Whirlpool, 12. decembar 2013 10:31)

    # Link komentara