Petak, 30.08.2013.

08:08

Turci na granici - kolona 50 km?

Zbog velike navale putnika iz Turske koji se vraćaju sa odmora ka zemljama Zapadne Evrope, formirana kolona vozila duga 50 kilometara s bugarske strane prelaza.

Izvor: Beta

Turci na granici - kolona 50 km? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

84 Komentari

Sortiraj po:

lozac...

pre 10 godina

zoran 1965@ A ko su to srpske komunjare...Cuj komunjare!!!A u kojoj to stranci ih nema!Pa tebi covece,verovatno kad si bio mali,deda pricao price o komunistima za laku noc...Pa se sad izgleda lozis na njih...Znas ono kao ..svugde ih vidis,bas ti se pricinjavaju!!!Bolje da se lozis na neku dobru ribu a ne na komuniste!!!

Milutin

pre 10 godina

Putnik namernik je u srpskoj tradiciji uvek veoma postovan. Kada prolazi kroz moju zemlju hocu da mu bude lepo I prijatno, da ga bude sramota da baci djubre kroz prozor automobila, da posle prica svima "putovao sam kroz Srbiju, mnogo je lepa zemlja I dobar narod".

nema

pre 10 godina

Ima li nekih novosti koliko se zadrzavaju vozila sada na ulazu u Makedoniju iz Srbije?
(mare, 30. avgust 2013 17:40)

Provereno iz prve ruke. Nema vece guzve.

shone

pre 10 godina

Kakvi bre hoteli , moteli i slicno za turke. Sve sto oni potrose u Srbiji je za putarinu i eventualno gorivo. Na svakom parkiralistu ili pumpi zauzmu svaku klupu ili sto, prostru cebad i jedu... ne trose nista... kamo srece da krenu malo koridorom 4, manje poginulih bi bilo kod nas...

Nemanja, Bg

pre 10 godina

E moj Saša Frankfurt, kažes skupe im avio karte za njih 6-7 u familiji. A to što voze kola poput mercedesa bmw-a, audija itd od 50.000 eur, to im nije skupo. Niko ne može da me ubedi da onaj ko vozi familiju u bmw 7 koja košta oko 60.000 nema lovu da tu istu porodicu stavi u avion npr od tvog Frankfurta do Istanbula. Nego, to ti je onaj pusti gastabajtersko- seljački mentalitet, nema veze što ću da se naputujem dva dana, bitno da me vide dole sa dobrim kolima.

SASA FRANKFURT

pre 10 godina

Kažu neki bolje im je Avionom! Da let je ugodan i bla bla, a znate li koliko koštaju Avionske Karte za njih 6-7 u Familiji? Srbija bi trebala da uvede rigorozne kazne za smeće, naplaćivati kao Kamping plac, i usput zaraditi puno na Restoranima, tj da iskoristi to, a ne da kukaju. Za građane Srbije posebne trake

Nemanja.Bg

pre 10 godina

Pa kako ih više ne mrzi da se svake godine cimaju po nekoliko hiljada kilometara autom. Pa zar nisu zaradili u toj Nemackoj neke pare pa da lete ko ljudi avionom do Turske i nazad.

dzukac

pre 10 godina

Bio sam prošle godine u sličnoj situaciji na GP Bregana na ulasku u Hrvatsku iz Slovenije, samo tada je bila tek počela sezona odmora, pa su turci išli kući. Zaista neverovatna situacija, pomalo i fascinatna. Dosta turaka je odlučilo zbog gužve da spava na pumpama i parkinzima pre granice, izvadili neke prostirke, pokrivače, sva čuda, neki polegali po parkingu neki po travnjacima neki spremaju hranu, čitav jedan mravinjak... To kad vidite odmah možete da zamislite kako su izgledali srednjovekovni karavani :) Na kraju smo imali sreće pa smo uspeli da pređemo uz manje od sat čekanja, jer su hrvatski graničari počeli da puštaju bukvalno uz letimičan pogled na dokumenta :)

Aleksandar

pre 10 godina

@(Stavim, 30. avgust 2013 16:45)

Hoćeš da kažeš da su Austrija, Švajcarska i Češka nerazvijene zemlje? U odnosu na šta? Srbiju? Makedoniju? Hrvatsku? Portugal? Pritom si zaboravio da napomeneš da nema nikakvih putarina, pa samim tim ni vinjeta, u Nemačkoj, Holandiji i Belgiji pa time i ne potpadaju u ovu listu. Inače Francuska tehnički ima vinjete, samo što se tako ne zovu - i dalje moraš imati elektronsku t karticu da bi prošao kroz toll box pa mu se svede na isto.

U EU jedino još Italija i Španija imaju klasičnu (i neefikasnu) naplatu putarine, mada i oni guraju elektronske sisteme jer su i oni shvatili da je stari sistem neodrživ. A to što si stavio Portugal među razvijene zemlje (kao kontratezu ovim 'nerazvijenim' sa vinjetama) dovoljno govori o tvom poznavanju.

Slobodan Djakovic

pre 10 godina

Ne gledajte uvek negativno; gledajte u priliku da u tih 50km kolone prodate nesto od dnevnih potreba, vode, sokova, kafe...

MSPTOBGD

pre 10 godina

1. Sigurno da ja velika vecina ljudi u tranzitu bez ikakvih zlih namera, ali upravo se tada moze iskoristiti situacija i prosvercovati ko zna sta.
2. Ljudi (pa i Turci) se brzo snadju i ocene situaciju - ako nema policijske kontrole i mogu da voze divljacki da bi ustedeli na vremenu - tako i rade. Isto je i sa parkiranjem, bacanjem smeca itd.

Kakva smo drzava pokazujemo time kako se sa problemom nosimo.
Da li linijom manjeg otpora samo propustamo i prebacujemo problem na Madjarsku i Hrvatsku, ili da organizujemo pogranicnu sluzbu i policiju i tako pokazemo da nema zezanja: red, zakon, odgovornost za spostveno ponasanje!
... izvni'te malo mi je zivot u Americi udario u glavu ...

PS: Merodavna su mi jedino misljenja ljudi koji su licno presli granicu u datoj situaciji, i iz prve ruke videli u cemu je stvar. Svi mi ostali mozemo da pametujemo po prethodnim iskustvima, koja mogu, ali ne moraju uopste biti relevantna.

tom hagen 018

pre 10 godina

Upravo sam prosao putem Nis-Dimitrovgrad od Nisa do Bele Palanke.izgleda da su ljudi iz "Putevi Srbije"smislili originalan i do sad nevidjen nacin prevencije saobracajnih nezgoda-zaustavili su sztance nekim radovimaa na mostu u mestu Dolac,vozila stoje u koloni dugoj 15-ak km.koja se proteze do iskljucenja za B.Palanku tako da vozaci mogu lepo da odmore i nastave voznju odmorni...stvarno je neverovatno kakav haos mogu da izazovu nesposobna putarska sluzba i neorganizovana policija...

bolence

pre 10 godina

Juce sam se vracao iz Bugarske preko Kalotine, ono mi je izgledalo apokalipticno. Prvo sam mislio da je neki udes jer je kolona poceladaleko od granice. Do kolone dosao u 17 casova, usao u Srbiju u 22:30. Bugarski carinici rade povrsnu kontrolu i pustaju automobile, ali je problem sama kolicina automobila, jednostavno previse ih je. Od Nisa prema Beogradu sva parking mjesta na pumpama dupke puna, a ljudi spavaju I po travnjacima zamotani u vrece za spavanje. Sjetih se Sojica i njegovog turskog motela, kako bi tu Mustafa Kajgani zgrnuo dobre pare.

Stavim

pre 10 godina

@(Mirza, 30. avgust 2013 13:39)

Mirza, koju li si ti to "evropu" prosao pa pricas kako svi imaju vinjete... Vinjeta nema u Engleskoj, Holandiji, Belgiji, Nemackoj, Francuskoj, Portugalu, Svedskoj, Spaniji... Licno mi je iritantno lepljenje svakojakih s...a na vetrobran, samo nerazvijene zemlje insistiraju na vinjetama (Madjarska, Slovacka, Slovenija i slicna "evropa")...

Rados Prokuplje

pre 10 godina

Srbiji treba sto pre autoput do bugarske granice! Znate koliko para ce uzeti putevi Srbije ovih dana?Mnogooooo. A mi se brukamo nemozemo da napravimo jedan autoput.

Nenad

pre 10 godina

Sa dobrom kontrolom, granicari 1km kolone, zavrse za 1 sat. Ajde neka je i duplo brze, to je pola sata. Al to znaci da bi kolona od 50km trebala da se ceka bar 25 sati. Ako oni zavrse za 10 sati (kako ovde pisu), to je uzasno brza kontrola, tj mnogo slaba. Ne moram dalje da vam pricam sta to znaci...

Putnik

pre 10 godina

Ljudi, upravo sam dosao iz Sofije. Krenuo jutros u 5h. Na 29. km od Sofije, zastoj, kolona uzas. Sporednim putevima se nekako "probio" jer je izgleda bio neki udes. Nakon toga na 13 km od granice potpuni zastoj ( 06:30 h) i odatle sam bio u koloni 3,5 sata. Na ulaz u Srbiju, na nasem granicnom prelazu sam cekao bukvalno 20 min. Ali vec tada je kolona u Bugarskoj se protegla sve do Sofije. Nije problem kod nas, vec u Bugarskoj. Jednostavno ne mozete da zamislite tu kolicinu automobila, meni je izgledalo kao vise od 50.000. Usput, voze kao manijaci, covek mora da otvori cetvore oci, jer nikada ne znas kada ce te neki Turcin ubiti. Voze levom trakom u koloni po 20 vozila brzinom vecom od 180 km/h. Ludilo.

GYS

pre 10 godina

Juce popodene prešao sam granicu između Srbije i Međarskee potpuno bezbolno za nekih 10 minuta. Savet svima koji ovih dana idu preko Horgoša: ukucajte u navigaciju Bački vinogradi, prećićete granicu potpuno bezbolno, turcima ni traga ni glasa.
pozdrav

Mik

pre 10 godina

@MN Lazar
pa ti si kritikovao njihove "carinsko-policijsko-granicne" sluzbe. Pa nisu oni valjda mogli da izgrade autoput i prelaz kao izmedju SAD i Meksika?! To da i njima i nama treba autoput i nije neko otkrice.

Inace, naravno da se ovima ne isplati put avionom, jer ih u kola stane mali milion. Pored toga, to nisu ljudi koji zive u Istanbulu, a pri tome ne zele da potrose ni dinar usput.

NEPRILAGODJEN

pre 10 godina

.... i drumovi ce pozelet turaka; a turaka nigde biti nece.. narodni pesnik,ipak nije bio dovoljno duhovit,pa evo ih ipak su se vratili...

po

pre 10 godina

i kojim putem idu turci nazad koridorom 10 koji neki kritikuju samo zato sto je nas. svaki kilometar koji se izgradi donosi nam visestruku korist izato se treba radovati svakom novom kilometru i zbog nas a i stranaca koji tuda prolaze.A oni koji su pozurili da hvale rumunske bugarske madjarske puteve i njihove putarine i troskove kroz te zemlje nek malo ucute.

Grayhund

pre 10 godina

Ljudi ne biste verovali, nocas sam se vratio iz Grcke, od Nisa ka Beogradu je toliko turaka da je to strasno. Svaka benzinska pumpa od Nais-a ka bg-u je krcata turcima, ne moze se proci bukvalno. zaustavio sam se na jednoj pumpi da malo predahnem, ne moze se proci od vozila..digli satore, neki spavaju na zemlji u vrecama za spavanje..bosi, prljavi..ono je strasno videti.

Albanac

pre 10 godina

Ja qu kratko i iskreno.tu samo bugari rade namerno jel momentalno brzi i najkorektni nego srbski graniqari niko ne radi ni hrvati ni slovenci da ne pricam o makedoncima i bugara i cudim se da neki srbi pricaju da srbski sistem ne radi perfekto ja kao albanac kaem vam to sto dugo nisam doziveo u srbiji da momentalno i zadnji dve tri godine najboli ste i naj perfektni bez maltretacije i z......cije kompliment

Filip

pre 10 godina

Bar na Srpskoj granici treba otovoriti jednu ili dve trake samo za nase drzavljane. Kada ulazimo u svoju domovinu da se ne guramo sa ostalima, i da se makar tu ne osećamo kao građani ne znam kog reda, kada već drugde jesmo.

Vlada

pre 10 godina

I jos nesto, ti takozvani tranziteri su u odredjenoj meri sverceri heroina, citajte malo koliko zaplena droge ima na granicnim prelazima....

Vlada

pre 10 godina

Ja molim sve da ne shire dezinformacije. Kao osoba koja je sinoc presla granicu i cekala 5 sati moram reci da su sve linije prolaza otvorene i da ljudi rade maksimalno korektno i brzo! Ne postoji problem u neefikasnoj sluzbi vec u broju od preko 50 000 vozila turskih drzavljana! Isto bih ukazao na OGROMNU BAHATOST Turaka, koji voze kao manijaci, seku i prave "osmice" na putevima, bacaju djubre, nerede po pumpama kao i na to da su napravili udes u Madjarskoj razmere kompletne blokade autoputa. Suzdrzacu se od daljih komentara o njima, samo ja da se pitam vojsku bih izveo na autoput...

bezveze

pre 10 godina

Meni nije jasno zasto oni uopste idu kolima u Tursku i voze po 2-3000 kilometara,drndaju se po naplatnim rampama i granicnim prelazima...

Siguran sam da nema velike razlike u ceni da se putuje avionom.Ali moze biti da imaju klasican "gastarbajterski" sindrom pa moraju da pokazu komsijama u Turskoj svoje limuzine.

nemanja s.

pre 10 godina

@bezveze
Ljudi idu kolima jer ih ima puno, 6,7 članova familije, žive u ruralnim delovima Turske, često u Kurdistanu, gde nema aviona na svakom koraku!

tip

pre 10 godina

Nocas na Tompi, cekali cc. 15 min na obe strane, sa oko tri-cetiri auta ispred. Alternativa je i Backi Breg, tamo nikada nema guzve, a put odatle do Budimpeste uopste nije los (i bolji je nego komad od Tompe do ukljucenja na autoput), posebno kada se ide nocu.

Kalimero

pre 10 godina

E, i neka ih preusmeravaju. Sramota je koliko koštaju putarine u našoj miloj Srbiji...kolotrazi na sve strane, putarina SIĆA...od Niša do Kule, prošlog aprila preko 2500 u oba smera...Ali zato, u Bugarskoj, fenomenalan autoput, potpuno nov- 10 lv (oko 5€) za 3 dana...u svim smerovima..bez smaračkih naplatnih rampi na svakih 100 km. Lopovluk treba kazniti! Za ove pare koje naši uzimau za putarinu, trebalo bi da na 20 km imaju salone za masažu i crnce sa lepezama...naravno ALL INCLUSIVE.

pogled sa nebesa...

pre 10 godina

I jos nesto, ti takozvani tranziteri su u odredjenoj meri sverceri heroina, citajte malo koliko zaplena droge ima na granicnim prelazima....
(Vlada, 30. avgust 2013 13:19)
Pa ti si genije....Steta sto ne putujes van Srbije,da to sto si napisao i potvrdjujes....

Mirza

pre 10 godina

Glupe granice i nas sistem autoputeva... Svuda po evropi imas vinjete, samo kod nas pametni putari stavili naplatnu rampu svakih 100 m... Uzas.

VLADA

pre 10 godina

Znaci DRAGANE nemoj da lupetas, kakvo usko grlo, kakve gluposti, mi smo, izuzev horgosa, najefikasniji granicni organi u Evropi. Ljudi rade dvanaest sati sa jadnim obrokom danju, a najcesce bez pauze nocu. Ne mogu da shvatim kako neko totalno neupucen dodje ovde da iznosi neko svoje bedno misljenje, a sve sa ciljem da kritikuje sve ono sto je nase.

milojko

pre 10 godina

obilaziće nas i turci i ostali u skorije vreme zbog pohlepe političara,ako neće preko koridora 10 ondaće preko koridora 4 kroz rumuniju

jusein

pre 10 godina

kako bi za ove turke stavio posebnu naplatnu rampu samo za njih i naplacivao im po 50e putarinu,kako bi srbija punila kasu. nego ova drzava smesna.

Svrha granice?

pre 10 godina

Ja sam juče, sa porodicom, bio u toj koloni, oko 20h je bila duga 27-28km od granice - pravi horor... U jednom trenutku, počinje da se puni i jedna od dve trake iz suprotnog pravca - kreće haos, okretanje, sudaranje, policija cirkuliše - ne mogu ništa, ni oni ni carinici, ni sistem, jednostavno je ogroman broj vozila. Tako da ovi kritizerski komentari baš i ne stoje.

Sreća pa nismo oklevali i prebacili se na alternativni granični prelaz. Ne ponovilo se...

Milos Obilic....:DDD

pre 10 godina

Moze Bugari i Rumuni da prave auto put sa 8 traka,ali preko Srbije je neuporedivo blize i lepse i kao drugo ,vole Turci da prodju nasom zemljom pa to ti je...:DDD

Lale

pre 10 godina

@Brankovic
"Kao u Muratovo doba... Trebao je i Lazar da im lupi carinu i provjerava pasose. Gdje bi sad bili da se toga sjetio..."

Da nam Turci onda nisu dosli ne bi naucili ni kako se cuprija pravi a i dalje bi jeli samo neukusnu kasu.

М. Н. Лазар

pre 10 godina

@ Mik -"реплика".
Кроз Бугарску и Србију, више деценија постоје изузетно велики таласи граничних прелаза.
Шта су досада државе предузеле?

Glas Malih

pre 10 godina

niko da se seti da nam mozda treba oravi autoput. sta mi imamo?! dve trake za svaki pravac i to (iz obicaja, cisto jer i svi ostali imaju pa ajd i mi) zovemo autoput.

Swedenonline

pre 10 godina

Samo od para koje Turci ostave mogli smo napraviti dva auto puta!Malo kraduckaju ovi nasi!
(muki, 30. avgust 2013 11:29).. da, zure da stignu na konak, na asfaltu parkinga pored motela, uredno poslagani kao sardine pa ti gledaj kuda ces proci!!!

Dragan

pre 10 godina

Da se razumemo... nemojte da širite pogrešne informacije: gužva se stvara na našem prelazu a ne na Bugarskom. Gužve su i na ničjoj zemlji, usko grlo je naš granični prelaz!

o.O

pre 10 godina

@bucko | iz Njemacke u Holandiju prelazis pri ogranicenju od 120 km/h :))) inace do same granice nema ogranicenja :))) Fenomenalan put, nadam se da cu ga pregaziti jos koji put, sa mnooogo jacom masinom. Kako je isplaniran i izgradjen, sve ostalo je smijesno...

Mik

pre 10 godina

@MN Lazar
Nisam bas neki postovalac bugarskih granicnih sluzbi, ali nisi u pravu. Juce sam se, sticajem okolnost,) vracao iz Sofije, preko Kalotine, i proveo tacno 4 sata do ulaska u Srbiju. Ta kolicina turskih vozila, sa po 6-10 putnika u svakom, je neverovatna. Nema te carine i policije koja bi onu kolicinu vozila i ljudi mogla da opsluzi u kracem vremenu.
Pri tome na sta oni lice, koliko su vec tamo umorni i kako voze nakon prolaska granice, to treba videti. Nikad vise u avgustu u Bugarsku - to je jedini zakljucak.

reakcija odmah

pre 10 godina

Znaci setili su se Bugari kako da promovisu svoj autoput... Stvoriti ogromne guzve pri ulasku u Bugarsku tako da se Turcima vise vremenski isplati da ne izalze iz EU vec da idu kroz Rumuniju i Bugarsku... Ovo je vrlo dobra igra, nasa administracija bi trebalo odmah da reaguje ne bi li se ovo sprecilo jer ako se procuje nece biti nikog na srpskim putevima a time nikakvog ni prihoda. Mora odmah da bude reakcija i da se uputi zvanicna nota EU ili vec kome zasto su zaglusenja tolika. REAKCIJA ODMAH!

bojan

pre 10 godina

Dajte bre sprovedite Panticev plan. Jos 80-tih su scenaristi to smislili, a vidite sta je Turaka na putevima (ginu Turci, evo pre neki dan nazalost). Lanac motela za Turke da sagradite, dajte bar malo preduzetnosti.

akusticar

pre 10 godina

Dokle, problemi koje su mudri narodi davno vec zaboravili nama se vuku oko nogu ko lanci. Stvarno je veliki problem da se osposobe mladi ljudi ili nezaposleni da u guzvama uskacu i zajedno sa postojecim ekipama unose podatke i kopiraju pasose, al ne znam cemu sve to, ako te skenira i nisi na nekim listama cemu ta kopija kao oni ce posle to da gledaju sav taj materijal, lanac glupih i nesvrsishodnih poteza, ponizavajuce, javasluk, a posebno za sve tranzitne putnike...

Горан

pre 10 godina

Ко иде за Мађарску, нека наредних пар дана избегава Хоргош. Искључите се код Палића а онда сегединским путем и пре Хоргоша лево на прелаз „Бачки виногради“. Или преко Новог Кнежевца на прелаз „Ђала“, који је мало даље.

Само водите рачуна да је у току радног времена јер ови прелази не раде нон стоп!

Ја сам прошлог викенда прелазио преко Бачких винограда, и све са чекањем и прегледом на нашој и мађарској страни ми је требало 10 минута (сад је вероватно већа гужва додуше).

red

pre 10 godina

Ja sam sinoc duze cekao na naplatnoj rampi kod Beograda nego sto mi je tebalo da dodjem do nje iz Bora,ovi na naplatnim nikako da se opasulje...

Po

pre 10 godina

A gde su sada oni dušebrižnici turci ce nas zaobilaziti zbog nasih puteva ici ce preko rumunije bugarske madjarske .vidite da idu preko srbije i ici ce i dalje jer im je ovo prirodna veza sa zapadnom evropom a ovo samo pokazuje znacaj koridora 10.

Sa 22 si tropa

pre 10 godina

Sve će ovo, svih 50Km, da se slije u Srbiju. A u ponedeljak počinju Turci gastarbajteri, u svojim zapadnim novim domovinama sa svojim poslom. Da bi se kompenzovalo izgubljeno vreme na granici, jedini lek za to je teška noga na gasu. Krvavi vikend je pred nama na putevima.

Zeka Peka

pre 10 godina

cim opredju granicu ima posnu trke i da raspale 160km/h, da bi sto pre stigli u nemacku....a nasi policajci ima da ih gledaju...
i onda neko strada......

Po

pre 10 godina

A gde su sada oni dušebrižnici turci ce nas zaobilaziti zbog nasih puteva ici ce preko rumunije bugarske madjarske .vidite da idu preko srbije i ici ce i dalje jer im je ovo prirodna veza sa zapadnom evropom a ovo samo pokazuje znacaj koridora 10.

М. Н. Лазар

pre 10 godina

Нису колону направили Турци-путници, него неефикасне полицијско-гранично-царинске службе државе Бугарске.
Наше су сличне!
Ја сам вишегодишњи путник, са огромним искуством (и муком).

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Na graničnom prelazu Horgoš, na izlazu iz Srbije, zadržavanja putničkih vozila su između tri i četiri sata,

E pa neka sad cekaju, ko ih je terao da napustaju granice Evrope ?
Da vas samo potsetim da su u EU prilikom prelaska iz jedne u drugu drzavu "ogranicenja brzine" u zavisnosti od "kolovoza" 50 ili 70 Km na sat !

М. Н. Лазар

pre 10 godina

Нису колону направили Турци-путници, него неефикасне полицијско-гранично-царинске службе државе Бугарске.
Наше су сличне!
Ја сам вишегодишњи путник, са огромним искуством (и муком).

Zeka Peka

pre 10 godina

cim opredju granicu ima posnu trke i da raspale 160km/h, da bi sto pre stigli u nemacku....a nasi policajci ima da ih gledaju...
i onda neko strada......

Sa 22 si tropa

pre 10 godina

Sve će ovo, svih 50Km, da se slije u Srbiju. A u ponedeljak počinju Turci gastarbajteri, u svojim zapadnim novim domovinama sa svojim poslom. Da bi se kompenzovalo izgubljeno vreme na granici, jedini lek za to je teška noga na gasu. Krvavi vikend je pred nama na putevima.

bojan

pre 10 godina

Dajte bre sprovedite Panticev plan. Jos 80-tih su scenaristi to smislili, a vidite sta je Turaka na putevima (ginu Turci, evo pre neki dan nazalost). Lanac motela za Turke da sagradite, dajte bar malo preduzetnosti.

Mik

pre 10 godina

@MN Lazar
Nisam bas neki postovalac bugarskih granicnih sluzbi, ali nisi u pravu. Juce sam se, sticajem okolnost,) vracao iz Sofije, preko Kalotine, i proveo tacno 4 sata do ulaska u Srbiju. Ta kolicina turskih vozila, sa po 6-10 putnika u svakom, je neverovatna. Nema te carine i policije koja bi onu kolicinu vozila i ljudi mogla da opsluzi u kracem vremenu.
Pri tome na sta oni lice, koliko su vec tamo umorni i kako voze nakon prolaska granice, to treba videti. Nikad vise u avgustu u Bugarsku - to je jedini zakljucak.

Po

pre 10 godina

A gde su sada oni dušebrižnici turci ce nas zaobilaziti zbog nasih puteva ici ce preko rumunije bugarske madjarske .vidite da idu preko srbije i ici ce i dalje jer im je ovo prirodna veza sa zapadnom evropom a ovo samo pokazuje znacaj koridora 10.

reakcija odmah

pre 10 godina

Znaci setili su se Bugari kako da promovisu svoj autoput... Stvoriti ogromne guzve pri ulasku u Bugarsku tako da se Turcima vise vremenski isplati da ne izalze iz EU vec da idu kroz Rumuniju i Bugarsku... Ovo je vrlo dobra igra, nasa administracija bi trebalo odmah da reaguje ne bi li se ovo sprecilo jer ako se procuje nece biti nikog na srpskim putevima a time nikakvog ni prihoda. Mora odmah da bude reakcija i da se uputi zvanicna nota EU ili vec kome zasto su zaglusenja tolika. REAKCIJA ODMAH!

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Na graničnom prelazu Horgoš, na izlazu iz Srbije, zadržavanja putničkih vozila su između tri i četiri sata,

E pa neka sad cekaju, ko ih je terao da napustaju granice Evrope ?
Da vas samo potsetim da su u EU prilikom prelaska iz jedne u drugu drzavu "ogranicenja brzine" u zavisnosti od "kolovoza" 50 ili 70 Km na sat !

red

pre 10 godina

Ja sam sinoc duze cekao na naplatnoj rampi kod Beograda nego sto mi je tebalo da dodjem do nje iz Bora,ovi na naplatnim nikako da se opasulje...

Po

pre 10 godina

A gde su sada oni dušebrižnici turci ce nas zaobilaziti zbog nasih puteva ici ce preko rumunije bugarske madjarske .vidite da idu preko srbije i ici ce i dalje jer im je ovo prirodna veza sa zapadnom evropom a ovo samo pokazuje znacaj koridora 10.

VLADA

pre 10 godina

Znaci DRAGANE nemoj da lupetas, kakvo usko grlo, kakve gluposti, mi smo, izuzev horgosa, najefikasniji granicni organi u Evropi. Ljudi rade dvanaest sati sa jadnim obrokom danju, a najcesce bez pauze nocu. Ne mogu da shvatim kako neko totalno neupucen dodje ovde da iznosi neko svoje bedno misljenje, a sve sa ciljem da kritikuje sve ono sto je nase.

Milos Obilic....:DDD

pre 10 godina

Moze Bugari i Rumuni da prave auto put sa 8 traka,ali preko Srbije je neuporedivo blize i lepse i kao drugo ,vole Turci da prodju nasom zemljom pa to ti je...:DDD

Горан

pre 10 godina

Ко иде за Мађарску, нека наредних пар дана избегава Хоргош. Искључите се код Палића а онда сегединским путем и пре Хоргоша лево на прелаз „Бачки виногради“. Или преко Новог Кнежевца на прелаз „Ђала“, који је мало даље.

Само водите рачуна да је у току радног времена јер ови прелази не раде нон стоп!

Ја сам прошлог викенда прелазио преко Бачких винограда, и све са чекањем и прегледом на нашој и мађарској страни ми је требало 10 минута (сад је вероватно већа гужва додуше).

bezveze

pre 10 godina

Meni nije jasno zasto oni uopste idu kolima u Tursku i voze po 2-3000 kilometara,drndaju se po naplatnim rampama i granicnim prelazima...

Siguran sam da nema velike razlike u ceni da se putuje avionom.Ali moze biti da imaju klasican "gastarbajterski" sindrom pa moraju da pokazu komsijama u Turskoj svoje limuzine.

akusticar

pre 10 godina

Dokle, problemi koje su mudri narodi davno vec zaboravili nama se vuku oko nogu ko lanci. Stvarno je veliki problem da se osposobe mladi ljudi ili nezaposleni da u guzvama uskacu i zajedno sa postojecim ekipama unose podatke i kopiraju pasose, al ne znam cemu sve to, ako te skenira i nisi na nekim listama cemu ta kopija kao oni ce posle to da gledaju sav taj materijal, lanac glupih i nesvrsishodnih poteza, ponizavajuce, javasluk, a posebno za sve tranzitne putnike...

Swedenonline

pre 10 godina

Samo od para koje Turci ostave mogli smo napraviti dva auto puta!Malo kraduckaju ovi nasi!
(muki, 30. avgust 2013 11:29).. da, zure da stignu na konak, na asfaltu parkinga pored motela, uredno poslagani kao sardine pa ti gledaj kuda ces proci!!!

Vlada

pre 10 godina

Ja molim sve da ne shire dezinformacije. Kao osoba koja je sinoc presla granicu i cekala 5 sati moram reci da su sve linije prolaza otvorene i da ljudi rade maksimalno korektno i brzo! Ne postoji problem u neefikasnoj sluzbi vec u broju od preko 50 000 vozila turskih drzavljana! Isto bih ukazao na OGROMNU BAHATOST Turaka, koji voze kao manijaci, seku i prave "osmice" na putevima, bacaju djubre, nerede po pumpama kao i na to da su napravili udes u Madjarskoj razmere kompletne blokade autoputa. Suzdrzacu se od daljih komentara o njima, samo ja da se pitam vojsku bih izveo na autoput...

Svrha granice?

pre 10 godina

Ja sam juče, sa porodicom, bio u toj koloni, oko 20h je bila duga 27-28km od granice - pravi horor... U jednom trenutku, počinje da se puni i jedna od dve trake iz suprotnog pravca - kreće haos, okretanje, sudaranje, policija cirkuliše - ne mogu ništa, ni oni ni carinici, ni sistem, jednostavno je ogroman broj vozila. Tako da ovi kritizerski komentari baš i ne stoje.

Sreća pa nismo oklevali i prebacili se na alternativni granični prelaz. Ne ponovilo se...

Kalimero

pre 10 godina

E, i neka ih preusmeravaju. Sramota je koliko koštaju putarine u našoj miloj Srbiji...kolotrazi na sve strane, putarina SIĆA...od Niša do Kule, prošlog aprila preko 2500 u oba smera...Ali zato, u Bugarskoj, fenomenalan autoput, potpuno nov- 10 lv (oko 5€) za 3 dana...u svim smerovima..bez smaračkih naplatnih rampi na svakih 100 km. Lopovluk treba kazniti! Za ove pare koje naši uzimau za putarinu, trebalo bi da na 20 km imaju salone za masažu i crnce sa lepezama...naravno ALL INCLUSIVE.

Albanac

pre 10 godina

Ja qu kratko i iskreno.tu samo bugari rade namerno jel momentalno brzi i najkorektni nego srbski graniqari niko ne radi ni hrvati ni slovenci da ne pricam o makedoncima i bugara i cudim se da neki srbi pricaju da srbski sistem ne radi perfekto ja kao albanac kaem vam to sto dugo nisam doziveo u srbiji da momentalno i zadnji dve tri godine najboli ste i naj perfektni bez maltretacije i z......cije kompliment

Putnik

pre 10 godina

Ljudi, upravo sam dosao iz Sofije. Krenuo jutros u 5h. Na 29. km od Sofije, zastoj, kolona uzas. Sporednim putevima se nekako "probio" jer je izgleda bio neki udes. Nakon toga na 13 km od granice potpuni zastoj ( 06:30 h) i odatle sam bio u koloni 3,5 sata. Na ulaz u Srbiju, na nasem granicnom prelazu sam cekao bukvalno 20 min. Ali vec tada je kolona u Bugarskoj se protegla sve do Sofije. Nije problem kod nas, vec u Bugarskoj. Jednostavno ne mozete da zamislite tu kolicinu automobila, meni je izgledalo kao vise od 50.000. Usput, voze kao manijaci, covek mora da otvori cetvore oci, jer nikada ne znas kada ce te neki Turcin ubiti. Voze levom trakom u koloni po 20 vozila brzinom vecom od 180 km/h. Ludilo.

Filip

pre 10 godina

Bar na Srpskoj granici treba otovoriti jednu ili dve trake samo za nase drzavljane. Kada ulazimo u svoju domovinu da se ne guramo sa ostalima, i da se makar tu ne osećamo kao građani ne znam kog reda, kada već drugde jesmo.

Grayhund

pre 10 godina

Ljudi ne biste verovali, nocas sam se vratio iz Grcke, od Nisa ka Beogradu je toliko turaka da je to strasno. Svaka benzinska pumpa od Nais-a ka bg-u je krcata turcima, ne moze se proci bukvalno. zaustavio sam se na jednoj pumpi da malo predahnem, ne moze se proci od vozila..digli satore, neki spavaju na zemlji u vrecama za spavanje..bosi, prljavi..ono je strasno videti.

Lale

pre 10 godina

@Brankovic
"Kao u Muratovo doba... Trebao je i Lazar da im lupi carinu i provjerava pasose. Gdje bi sad bili da se toga sjetio..."

Da nam Turci onda nisu dosli ne bi naucili ni kako se cuprija pravi a i dalje bi jeli samo neukusnu kasu.

nemanja s.

pre 10 godina

@bezveze
Ljudi idu kolima jer ih ima puno, 6,7 članova familije, žive u ruralnim delovima Turske, često u Kurdistanu, gde nema aviona na svakom koraku!

Rados Prokuplje

pre 10 godina

Srbiji treba sto pre autoput do bugarske granice! Znate koliko para ce uzeti putevi Srbije ovih dana?Mnogooooo. A mi se brukamo nemozemo da napravimo jedan autoput.

GYS

pre 10 godina

Juce popodene prešao sam granicu između Srbije i Međarskee potpuno bezbolno za nekih 10 minuta. Savet svima koji ovih dana idu preko Horgoša: ukucajte u navigaciju Bački vinogradi, prećićete granicu potpuno bezbolno, turcima ni traga ni glasa.
pozdrav

М. Н. Лазар

pre 10 godina

@ Mik -"реплика".
Кроз Бугарску и Србију, више деценија постоје изузетно велики таласи граничних прелаза.
Шта су досада државе предузеле?

Glas Malih

pre 10 godina

niko da se seti da nam mozda treba oravi autoput. sta mi imamo?! dve trake za svaki pravac i to (iz obicaja, cisto jer i svi ostali imaju pa ajd i mi) zovemo autoput.

bolence

pre 10 godina

Juce sam se vracao iz Bugarske preko Kalotine, ono mi je izgledalo apokalipticno. Prvo sam mislio da je neki udes jer je kolona poceladaleko od granice. Do kolone dosao u 17 casova, usao u Srbiju u 22:30. Bugarski carinici rade povrsnu kontrolu i pustaju automobile, ali je problem sama kolicina automobila, jednostavno previse ih je. Od Nisa prema Beogradu sva parking mjesta na pumpama dupke puna, a ljudi spavaju I po travnjacima zamotani u vrece za spavanje. Sjetih se Sojica i njegovog turskog motela, kako bi tu Mustafa Kajgani zgrnuo dobre pare.

o.O

pre 10 godina

@bucko | iz Njemacke u Holandiju prelazis pri ogranicenju od 120 km/h :))) inace do same granice nema ogranicenja :))) Fenomenalan put, nadam se da cu ga pregaziti jos koji put, sa mnooogo jacom masinom. Kako je isplaniran i izgradjen, sve ostalo je smijesno...

Dragan

pre 10 godina

Da se razumemo... nemojte da širite pogrešne informacije: gužva se stvara na našem prelazu a ne na Bugarskom. Gužve su i na ničjoj zemlji, usko grlo je naš granični prelaz!

tom hagen 018

pre 10 godina

Upravo sam prosao putem Nis-Dimitrovgrad od Nisa do Bele Palanke.izgleda da su ljudi iz "Putevi Srbije"smislili originalan i do sad nevidjen nacin prevencije saobracajnih nezgoda-zaustavili su sztance nekim radovimaa na mostu u mestu Dolac,vozila stoje u koloni dugoj 15-ak km.koja se proteze do iskljucenja za B.Palanku tako da vozaci mogu lepo da odmore i nastave voznju odmorni...stvarno je neverovatno kakav haos mogu da izazovu nesposobna putarska sluzba i neorganizovana policija...

Nenad

pre 10 godina

Sa dobrom kontrolom, granicari 1km kolone, zavrse za 1 sat. Ajde neka je i duplo brze, to je pola sata. Al to znaci da bi kolona od 50km trebala da se ceka bar 25 sati. Ako oni zavrse za 10 sati (kako ovde pisu), to je uzasno brza kontrola, tj mnogo slaba. Ne moram dalje da vam pricam sta to znaci...

jusein

pre 10 godina

kako bi za ove turke stavio posebnu naplatnu rampu samo za njih i naplacivao im po 50e putarinu,kako bi srbija punila kasu. nego ova drzava smesna.

NEPRILAGODJEN

pre 10 godina

.... i drumovi ce pozelet turaka; a turaka nigde biti nece.. narodni pesnik,ipak nije bio dovoljno duhovit,pa evo ih ipak su se vratili...

pogled sa nebesa...

pre 10 godina

I jos nesto, ti takozvani tranziteri su u odredjenoj meri sverceri heroina, citajte malo koliko zaplena droge ima na granicnim prelazima....
(Vlada, 30. avgust 2013 13:19)
Pa ti si genije....Steta sto ne putujes van Srbije,da to sto si napisao i potvrdjujes....

Slobodan Djakovic

pre 10 godina

Ne gledajte uvek negativno; gledajte u priliku da u tih 50km kolone prodate nesto od dnevnih potreba, vode, sokova, kafe...

Mik

pre 10 godina

@MN Lazar
pa ti si kritikovao njihove "carinsko-policijsko-granicne" sluzbe. Pa nisu oni valjda mogli da izgrade autoput i prelaz kao izmedju SAD i Meksika?! To da i njima i nama treba autoput i nije neko otkrice.

Inace, naravno da se ovima ne isplati put avionom, jer ih u kola stane mali milion. Pored toga, to nisu ljudi koji zive u Istanbulu, a pri tome ne zele da potrose ni dinar usput.

Vlada

pre 10 godina

I jos nesto, ti takozvani tranziteri su u odredjenoj meri sverceri heroina, citajte malo koliko zaplena droge ima na granicnim prelazima....

Mirza

pre 10 godina

Glupe granice i nas sistem autoputeva... Svuda po evropi imas vinjete, samo kod nas pametni putari stavili naplatnu rampu svakih 100 m... Uzas.

tip

pre 10 godina

Nocas na Tompi, cekali cc. 15 min na obe strane, sa oko tri-cetiri auta ispred. Alternativa je i Backi Breg, tamo nikada nema guzve, a put odatle do Budimpeste uopste nije los (i bolji je nego komad od Tompe do ukljucenja na autoput), posebno kada se ide nocu.

po

pre 10 godina

i kojim putem idu turci nazad koridorom 10 koji neki kritikuju samo zato sto je nas. svaki kilometar koji se izgradi donosi nam visestruku korist izato se treba radovati svakom novom kilometru i zbog nas a i stranaca koji tuda prolaze.A oni koji su pozurili da hvale rumunske bugarske madjarske puteve i njihove putarine i troskove kroz te zemlje nek malo ucute.

MSPTOBGD

pre 10 godina

1. Sigurno da ja velika vecina ljudi u tranzitu bez ikakvih zlih namera, ali upravo se tada moze iskoristiti situacija i prosvercovati ko zna sta.
2. Ljudi (pa i Turci) se brzo snadju i ocene situaciju - ako nema policijske kontrole i mogu da voze divljacki da bi ustedeli na vremenu - tako i rade. Isto je i sa parkiranjem, bacanjem smeca itd.

Kakva smo drzava pokazujemo time kako se sa problemom nosimo.
Da li linijom manjeg otpora samo propustamo i prebacujemo problem na Madjarsku i Hrvatsku, ili da organizujemo pogranicnu sluzbu i policiju i tako pokazemo da nema zezanja: red, zakon, odgovornost za spostveno ponasanje!
... izvni'te malo mi je zivot u Americi udario u glavu ...

PS: Merodavna su mi jedino misljenja ljudi koji su licno presli granicu u datoj situaciji, i iz prve ruke videli u cemu je stvar. Svi mi ostali mozemo da pametujemo po prethodnim iskustvima, koja mogu, ali ne moraju uopste biti relevantna.

dzukac

pre 10 godina

Bio sam prošle godine u sličnoj situaciji na GP Bregana na ulasku u Hrvatsku iz Slovenije, samo tada je bila tek počela sezona odmora, pa su turci išli kući. Zaista neverovatna situacija, pomalo i fascinatna. Dosta turaka je odlučilo zbog gužve da spava na pumpama i parkinzima pre granice, izvadili neke prostirke, pokrivače, sva čuda, neki polegali po parkingu neki po travnjacima neki spremaju hranu, čitav jedan mravinjak... To kad vidite odmah možete da zamislite kako su izgledali srednjovekovni karavani :) Na kraju smo imali sreće pa smo uspeli da pređemo uz manje od sat čekanja, jer su hrvatski graničari počeli da puštaju bukvalno uz letimičan pogled na dokumenta :)

shone

pre 10 godina

Kakvi bre hoteli , moteli i slicno za turke. Sve sto oni potrose u Srbiji je za putarinu i eventualno gorivo. Na svakom parkiralistu ili pumpi zauzmu svaku klupu ili sto, prostru cebad i jedu... ne trose nista... kamo srece da krenu malo koridorom 4, manje poginulih bi bilo kod nas...

Stavim

pre 10 godina

@(Mirza, 30. avgust 2013 13:39)

Mirza, koju li si ti to "evropu" prosao pa pricas kako svi imaju vinjete... Vinjeta nema u Engleskoj, Holandiji, Belgiji, Nemackoj, Francuskoj, Portugalu, Svedskoj, Spaniji... Licno mi je iritantno lepljenje svakojakih s...a na vetrobran, samo nerazvijene zemlje insistiraju na vinjetama (Madjarska, Slovacka, Slovenija i slicna "evropa")...

Nemanja, Bg

pre 10 godina

E moj Saša Frankfurt, kažes skupe im avio karte za njih 6-7 u familiji. A to što voze kola poput mercedesa bmw-a, audija itd od 50.000 eur, to im nije skupo. Niko ne može da me ubedi da onaj ko vozi familiju u bmw 7 koja košta oko 60.000 nema lovu da tu istu porodicu stavi u avion npr od tvog Frankfurta do Istanbula. Nego, to ti je onaj pusti gastabajtersko- seljački mentalitet, nema veze što ću da se naputujem dva dana, bitno da me vide dole sa dobrim kolima.

milojko

pre 10 godina

obilaziće nas i turci i ostali u skorije vreme zbog pohlepe političara,ako neće preko koridora 10 ondaće preko koridora 4 kroz rumuniju

Milutin

pre 10 godina

Putnik namernik je u srpskoj tradiciji uvek veoma postovan. Kada prolazi kroz moju zemlju hocu da mu bude lepo I prijatno, da ga bude sramota da baci djubre kroz prozor automobila, da posle prica svima "putovao sam kroz Srbiju, mnogo je lepa zemlja I dobar narod".

Nemanja.Bg

pre 10 godina

Pa kako ih više ne mrzi da se svake godine cimaju po nekoliko hiljada kilometara autom. Pa zar nisu zaradili u toj Nemackoj neke pare pa da lete ko ljudi avionom do Turske i nazad.

SASA FRANKFURT

pre 10 godina

Kažu neki bolje im je Avionom! Da let je ugodan i bla bla, a znate li koliko koštaju Avionske Karte za njih 6-7 u Familiji? Srbija bi trebala da uvede rigorozne kazne za smeće, naplaćivati kao Kamping plac, i usput zaraditi puno na Restoranima, tj da iskoristi to, a ne da kukaju. Za građane Srbije posebne trake

nema

pre 10 godina

Ima li nekih novosti koliko se zadrzavaju vozila sada na ulazu u Makedoniju iz Srbije?
(mare, 30. avgust 2013 17:40)

Provereno iz prve ruke. Nema vece guzve.

lozac...

pre 10 godina

zoran 1965@ A ko su to srpske komunjare...Cuj komunjare!!!A u kojoj to stranci ih nema!Pa tebi covece,verovatno kad si bio mali,deda pricao price o komunistima za laku noc...Pa se sad izgleda lozis na njih...Znas ono kao ..svugde ih vidis,bas ti se pricinjavaju!!!Bolje da se lozis na neku dobru ribu a ne na komuniste!!!

Aleksandar

pre 10 godina

@(Stavim, 30. avgust 2013 16:45)

Hoćeš da kažeš da su Austrija, Švajcarska i Češka nerazvijene zemlje? U odnosu na šta? Srbiju? Makedoniju? Hrvatsku? Portugal? Pritom si zaboravio da napomeneš da nema nikakvih putarina, pa samim tim ni vinjeta, u Nemačkoj, Holandiji i Belgiji pa time i ne potpadaju u ovu listu. Inače Francuska tehnički ima vinjete, samo što se tako ne zovu - i dalje moraš imati elektronsku t karticu da bi prošao kroz toll box pa mu se svede na isto.

U EU jedino još Italija i Španija imaju klasičnu (i neefikasnu) naplatu putarine, mada i oni guraju elektronske sisteme jer su i oni shvatili da je stari sistem neodrživ. A to što si stavio Portugal među razvijene zemlje (kao kontratezu ovim 'nerazvijenim' sa vinjetama) dovoljno govori o tvom poznavanju.

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Na graničnom prelazu Horgoš, na izlazu iz Srbije, zadržavanja putničkih vozila su između tri i četiri sata,

E pa neka sad cekaju, ko ih je terao da napustaju granice Evrope ?
Da vas samo potsetim da su u EU prilikom prelaska iz jedne u drugu drzavu "ogranicenja brzine" u zavisnosti od "kolovoza" 50 ili 70 Km na sat !

jusein

pre 10 godina

kako bi za ove turke stavio posebnu naplatnu rampu samo za njih i naplacivao im po 50e putarinu,kako bi srbija punila kasu. nego ova drzava smesna.

Dragan

pre 10 godina

Da se razumemo... nemojte da širite pogrešne informacije: gužva se stvara na našem prelazu a ne na Bugarskom. Gužve su i na ničjoj zemlji, usko grlo je naš granični prelaz!

Po

pre 10 godina

A gde su sada oni dušebrižnici turci ce nas zaobilaziti zbog nasih puteva ici ce preko rumunije bugarske madjarske .vidite da idu preko srbije i ici ce i dalje jer im je ovo prirodna veza sa zapadnom evropom a ovo samo pokazuje znacaj koridora 10.

Lale

pre 10 godina

@Brankovic
"Kao u Muratovo doba... Trebao je i Lazar da im lupi carinu i provjerava pasose. Gdje bi sad bili da se toga sjetio..."

Da nam Turci onda nisu dosli ne bi naucili ni kako se cuprija pravi a i dalje bi jeli samo neukusnu kasu.

bezveze

pre 10 godina

Meni nije jasno zasto oni uopste idu kolima u Tursku i voze po 2-3000 kilometara,drndaju se po naplatnim rampama i granicnim prelazima...

Siguran sam da nema velike razlike u ceni da se putuje avionom.Ali moze biti da imaju klasican "gastarbajterski" sindrom pa moraju da pokazu komsijama u Turskoj svoje limuzine.

Po

pre 10 godina

A gde su sada oni dušebrižnici turci ce nas zaobilaziti zbog nasih puteva ici ce preko rumunije bugarske madjarske .vidite da idu preko srbije i ici ce i dalje jer im je ovo prirodna veza sa zapadnom evropom a ovo samo pokazuje znacaj koridora 10.

М. Н. Лазар

pre 10 godina

Нису колону направили Турци-путници, него неефикасне полицијско-гранично-царинске службе државе Бугарске.
Наше су сличне!
Ја сам вишегодишњи путник, са огромним искуством (и муком).

o.O

pre 10 godina

@bucko | iz Njemacke u Holandiju prelazis pri ogranicenju od 120 km/h :))) inace do same granice nema ogranicenja :))) Fenomenalan put, nadam se da cu ga pregaziti jos koji put, sa mnooogo jacom masinom. Kako je isplaniran i izgradjen, sve ostalo je smijesno...

Mirza

pre 10 godina

Glupe granice i nas sistem autoputeva... Svuda po evropi imas vinjete, samo kod nas pametni putari stavili naplatnu rampu svakih 100 m... Uzas.

Vlada

pre 10 godina

I jos nesto, ti takozvani tranziteri su u odredjenoj meri sverceri heroina, citajte malo koliko zaplena droge ima na granicnim prelazima....

reakcija odmah

pre 10 godina

Znaci setili su se Bugari kako da promovisu svoj autoput... Stvoriti ogromne guzve pri ulasku u Bugarsku tako da se Turcima vise vremenski isplati da ne izalze iz EU vec da idu kroz Rumuniju i Bugarsku... Ovo je vrlo dobra igra, nasa administracija bi trebalo odmah da reaguje ne bi li se ovo sprecilo jer ako se procuje nece biti nikog na srpskim putevima a time nikakvog ni prihoda. Mora odmah da bude reakcija i da se uputi zvanicna nota EU ili vec kome zasto su zaglusenja tolika. REAKCIJA ODMAH!

Kalimero

pre 10 godina

E, i neka ih preusmeravaju. Sramota je koliko koštaju putarine u našoj miloj Srbiji...kolotrazi na sve strane, putarina SIĆA...od Niša do Kule, prošlog aprila preko 2500 u oba smera...Ali zato, u Bugarskoj, fenomenalan autoput, potpuno nov- 10 lv (oko 5€) za 3 dana...u svim smerovima..bez smaračkih naplatnih rampi na svakih 100 km. Lopovluk treba kazniti! Za ove pare koje naši uzimau za putarinu, trebalo bi da na 20 km imaju salone za masažu i crnce sa lepezama...naravno ALL INCLUSIVE.

VLADA

pre 10 godina

Znaci DRAGANE nemoj da lupetas, kakvo usko grlo, kakve gluposti, mi smo, izuzev horgosa, najefikasniji granicni organi u Evropi. Ljudi rade dvanaest sati sa jadnim obrokom danju, a najcesce bez pauze nocu. Ne mogu da shvatim kako neko totalno neupucen dodje ovde da iznosi neko svoje bedno misljenje, a sve sa ciljem da kritikuje sve ono sto je nase.

Sa 22 si tropa

pre 10 godina

Sve će ovo, svih 50Km, da se slije u Srbiju. A u ponedeljak počinju Turci gastarbajteri, u svojim zapadnim novim domovinama sa svojim poslom. Da bi se kompenzovalo izgubljeno vreme na granici, jedini lek za to je teška noga na gasu. Krvavi vikend je pred nama na putevima.

Grayhund

pre 10 godina

Ljudi ne biste verovali, nocas sam se vratio iz Grcke, od Nisa ka Beogradu je toliko turaka da je to strasno. Svaka benzinska pumpa od Nais-a ka bg-u je krcata turcima, ne moze se proci bukvalno. zaustavio sam se na jednoj pumpi da malo predahnem, ne moze se proci od vozila..digli satore, neki spavaju na zemlji u vrecama za spavanje..bosi, prljavi..ono je strasno videti.

Milos Obilic....:DDD

pre 10 godina

Moze Bugari i Rumuni da prave auto put sa 8 traka,ali preko Srbije je neuporedivo blize i lepse i kao drugo ,vole Turci da prodju nasom zemljom pa to ti je...:DDD

milojko

pre 10 godina

obilaziće nas i turci i ostali u skorije vreme zbog pohlepe političara,ako neće preko koridora 10 ondaće preko koridora 4 kroz rumuniju

Vlada

pre 10 godina

Ja molim sve da ne shire dezinformacije. Kao osoba koja je sinoc presla granicu i cekala 5 sati moram reci da su sve linije prolaza otvorene i da ljudi rade maksimalno korektno i brzo! Ne postoji problem u neefikasnoj sluzbi vec u broju od preko 50 000 vozila turskih drzavljana! Isto bih ukazao na OGROMNU BAHATOST Turaka, koji voze kao manijaci, seku i prave "osmice" na putevima, bacaju djubre, nerede po pumpama kao i na to da su napravili udes u Madjarskoj razmere kompletne blokade autoputa. Suzdrzacu se od daljih komentara o njima, samo ja da se pitam vojsku bih izveo na autoput...

Nemanja.Bg

pre 10 godina

Pa kako ih više ne mrzi da se svake godine cimaju po nekoliko hiljada kilometara autom. Pa zar nisu zaradili u toj Nemackoj neke pare pa da lete ko ljudi avionom do Turske i nazad.

Stavim

pre 10 godina

@(Mirza, 30. avgust 2013 13:39)

Mirza, koju li si ti to "evropu" prosao pa pricas kako svi imaju vinjete... Vinjeta nema u Engleskoj, Holandiji, Belgiji, Nemackoj, Francuskoj, Portugalu, Svedskoj, Spaniji... Licno mi je iritantno lepljenje svakojakih s...a na vetrobran, samo nerazvijene zemlje insistiraju na vinjetama (Madjarska, Slovacka, Slovenija i slicna "evropa")...

Aleksandar

pre 10 godina

@(Stavim, 30. avgust 2013 16:45)

Hoćeš da kažeš da su Austrija, Švajcarska i Češka nerazvijene zemlje? U odnosu na šta? Srbiju? Makedoniju? Hrvatsku? Portugal? Pritom si zaboravio da napomeneš da nema nikakvih putarina, pa samim tim ni vinjeta, u Nemačkoj, Holandiji i Belgiji pa time i ne potpadaju u ovu listu. Inače Francuska tehnički ima vinjete, samo što se tako ne zovu - i dalje moraš imati elektronsku t karticu da bi prošao kroz toll box pa mu se svede na isto.

U EU jedino još Italija i Španija imaju klasičnu (i neefikasnu) naplatu putarine, mada i oni guraju elektronske sisteme jer su i oni shvatili da je stari sistem neodrživ. A to što si stavio Portugal među razvijene zemlje (kao kontratezu ovim 'nerazvijenim' sa vinjetama) dovoljno govori o tvom poznavanju.

Zeka Peka

pre 10 godina

cim opredju granicu ima posnu trke i da raspale 160km/h, da bi sto pre stigli u nemacku....a nasi policajci ima da ih gledaju...
i onda neko strada......

po

pre 10 godina

i kojim putem idu turci nazad koridorom 10 koji neki kritikuju samo zato sto je nas. svaki kilometar koji se izgradi donosi nam visestruku korist izato se treba radovati svakom novom kilometru i zbog nas a i stranaca koji tuda prolaze.A oni koji su pozurili da hvale rumunske bugarske madjarske puteve i njihove putarine i troskove kroz te zemlje nek malo ucute.

akusticar

pre 10 godina

Dokle, problemi koje su mudri narodi davno vec zaboravili nama se vuku oko nogu ko lanci. Stvarno je veliki problem da se osposobe mladi ljudi ili nezaposleni da u guzvama uskacu i zajedno sa postojecim ekipama unose podatke i kopiraju pasose, al ne znam cemu sve to, ako te skenira i nisi na nekim listama cemu ta kopija kao oni ce posle to da gledaju sav taj materijal, lanac glupih i nesvrsishodnih poteza, ponizavajuce, javasluk, a posebno za sve tranzitne putnike...

Glas Malih

pre 10 godina

niko da se seti da nam mozda treba oravi autoput. sta mi imamo?! dve trake za svaki pravac i to (iz obicaja, cisto jer i svi ostali imaju pa ajd i mi) zovemo autoput.

Albanac

pre 10 godina

Ja qu kratko i iskreno.tu samo bugari rade namerno jel momentalno brzi i najkorektni nego srbski graniqari niko ne radi ni hrvati ni slovenci da ne pricam o makedoncima i bugara i cudim se da neki srbi pricaju da srbski sistem ne radi perfekto ja kao albanac kaem vam to sto dugo nisam doziveo u srbiji da momentalno i zadnji dve tri godine najboli ste i naj perfektni bez maltretacije i z......cije kompliment

Mik

pre 10 godina

@MN Lazar
Nisam bas neki postovalac bugarskih granicnih sluzbi, ali nisi u pravu. Juce sam se, sticajem okolnost,) vracao iz Sofije, preko Kalotine, i proveo tacno 4 sata do ulaska u Srbiju. Ta kolicina turskih vozila, sa po 6-10 putnika u svakom, je neverovatna. Nema te carine i policije koja bi onu kolicinu vozila i ljudi mogla da opsluzi u kracem vremenu.
Pri tome na sta oni lice, koliko su vec tamo umorni i kako voze nakon prolaska granice, to treba videti. Nikad vise u avgustu u Bugarsku - to je jedini zakljucak.

Nenad

pre 10 godina

Sa dobrom kontrolom, granicari 1km kolone, zavrse za 1 sat. Ajde neka je i duplo brze, to je pola sata. Al to znaci da bi kolona od 50km trebala da se ceka bar 25 sati. Ako oni zavrse za 10 sati (kako ovde pisu), to je uzasno brza kontrola, tj mnogo slaba. Ne moram dalje da vam pricam sta to znaci...

М. Н. Лазар

pre 10 godina

@ Mik -"реплика".
Кроз Бугарску и Србију, више деценија постоје изузетно велики таласи граничних прелаза.
Шта су досада државе предузеле?

Filip

pre 10 godina

Bar na Srpskoj granici treba otovoriti jednu ili dve trake samo za nase drzavljane. Kada ulazimo u svoju domovinu da se ne guramo sa ostalima, i da se makar tu ne osećamo kao građani ne znam kog reda, kada već drugde jesmo.

NEPRILAGODJEN

pre 10 godina

.... i drumovi ce pozelet turaka; a turaka nigde biti nece.. narodni pesnik,ipak nije bio dovoljno duhovit,pa evo ih ipak su se vratili...

pogled sa nebesa...

pre 10 godina

I jos nesto, ti takozvani tranziteri su u odredjenoj meri sverceri heroina, citajte malo koliko zaplena droge ima na granicnim prelazima....
(Vlada, 30. avgust 2013 13:19)
Pa ti si genije....Steta sto ne putujes van Srbije,da to sto si napisao i potvrdjujes....

red

pre 10 godina

Ja sam sinoc duze cekao na naplatnoj rampi kod Beograda nego sto mi je tebalo da dodjem do nje iz Bora,ovi na naplatnim nikako da se opasulje...

bojan

pre 10 godina

Dajte bre sprovedite Panticev plan. Jos 80-tih su scenaristi to smislili, a vidite sta je Turaka na putevima (ginu Turci, evo pre neki dan nazalost). Lanac motela za Turke da sagradite, dajte bar malo preduzetnosti.

nemanja s.

pre 10 godina

@bezveze
Ljudi idu kolima jer ih ima puno, 6,7 članova familije, žive u ruralnim delovima Turske, često u Kurdistanu, gde nema aviona na svakom koraku!

shone

pre 10 godina

Kakvi bre hoteli , moteli i slicno za turke. Sve sto oni potrose u Srbiji je za putarinu i eventualno gorivo. Na svakom parkiralistu ili pumpi zauzmu svaku klupu ili sto, prostru cebad i jedu... ne trose nista... kamo srece da krenu malo koridorom 4, manje poginulih bi bilo kod nas...

Swedenonline

pre 10 godina

Samo od para koje Turci ostave mogli smo napraviti dva auto puta!Malo kraduckaju ovi nasi!
(muki, 30. avgust 2013 11:29).. da, zure da stignu na konak, na asfaltu parkinga pored motela, uredno poslagani kao sardine pa ti gledaj kuda ces proci!!!

Nemanja, Bg

pre 10 godina

E moj Saša Frankfurt, kažes skupe im avio karte za njih 6-7 u familiji. A to što voze kola poput mercedesa bmw-a, audija itd od 50.000 eur, to im nije skupo. Niko ne može da me ubedi da onaj ko vozi familiju u bmw 7 koja košta oko 60.000 nema lovu da tu istu porodicu stavi u avion npr od tvog Frankfurta do Istanbula. Nego, to ti je onaj pusti gastabajtersko- seljački mentalitet, nema veze što ću da se naputujem dva dana, bitno da me vide dole sa dobrim kolima.

Горан

pre 10 godina

Ко иде за Мађарску, нека наредних пар дана избегава Хоргош. Искључите се код Палића а онда сегединским путем и пре Хоргоша лево на прелаз „Бачки виногради“. Или преко Новог Кнежевца на прелаз „Ђала“, који је мало даље.

Само водите рачуна да је у току радног времена јер ови прелази не раде нон стоп!

Ја сам прошлог викенда прелазио преко Бачких винограда, и све са чекањем и прегледом на нашој и мађарској страни ми је требало 10 минута (сад је вероватно већа гужва додуше).

Mik

pre 10 godina

@MN Lazar
pa ti si kritikovao njihove "carinsko-policijsko-granicne" sluzbe. Pa nisu oni valjda mogli da izgrade autoput i prelaz kao izmedju SAD i Meksika?! To da i njima i nama treba autoput i nije neko otkrice.

Inace, naravno da se ovima ne isplati put avionom, jer ih u kola stane mali milion. Pored toga, to nisu ljudi koji zive u Istanbulu, a pri tome ne zele da potrose ni dinar usput.

MSPTOBGD

pre 10 godina

1. Sigurno da ja velika vecina ljudi u tranzitu bez ikakvih zlih namera, ali upravo se tada moze iskoristiti situacija i prosvercovati ko zna sta.
2. Ljudi (pa i Turci) se brzo snadju i ocene situaciju - ako nema policijske kontrole i mogu da voze divljacki da bi ustedeli na vremenu - tako i rade. Isto je i sa parkiranjem, bacanjem smeca itd.

Kakva smo drzava pokazujemo time kako se sa problemom nosimo.
Da li linijom manjeg otpora samo propustamo i prebacujemo problem na Madjarsku i Hrvatsku, ili da organizujemo pogranicnu sluzbu i policiju i tako pokazemo da nema zezanja: red, zakon, odgovornost za spostveno ponasanje!
... izvni'te malo mi je zivot u Americi udario u glavu ...

PS: Merodavna su mi jedino misljenja ljudi koji su licno presli granicu u datoj situaciji, i iz prve ruke videli u cemu je stvar. Svi mi ostali mozemo da pametujemo po prethodnim iskustvima, koja mogu, ali ne moraju uopste biti relevantna.

SASA FRANKFURT

pre 10 godina

Kažu neki bolje im je Avionom! Da let je ugodan i bla bla, a znate li koliko koštaju Avionske Karte za njih 6-7 u Familiji? Srbija bi trebala da uvede rigorozne kazne za smeće, naplaćivati kao Kamping plac, i usput zaraditi puno na Restoranima, tj da iskoristi to, a ne da kukaju. Za građane Srbije posebne trake

Svrha granice?

pre 10 godina

Ja sam juče, sa porodicom, bio u toj koloni, oko 20h je bila duga 27-28km od granice - pravi horor... U jednom trenutku, počinje da se puni i jedna od dve trake iz suprotnog pravca - kreće haos, okretanje, sudaranje, policija cirkuliše - ne mogu ništa, ni oni ni carinici, ni sistem, jednostavno je ogroman broj vozila. Tako da ovi kritizerski komentari baš i ne stoje.

Sreća pa nismo oklevali i prebacili se na alternativni granični prelaz. Ne ponovilo se...

Putnik

pre 10 godina

Ljudi, upravo sam dosao iz Sofije. Krenuo jutros u 5h. Na 29. km od Sofije, zastoj, kolona uzas. Sporednim putevima se nekako "probio" jer je izgleda bio neki udes. Nakon toga na 13 km od granice potpuni zastoj ( 06:30 h) i odatle sam bio u koloni 3,5 sata. Na ulaz u Srbiju, na nasem granicnom prelazu sam cekao bukvalno 20 min. Ali vec tada je kolona u Bugarskoj se protegla sve do Sofije. Nije problem kod nas, vec u Bugarskoj. Jednostavno ne mozete da zamislite tu kolicinu automobila, meni je izgledalo kao vise od 50.000. Usput, voze kao manijaci, covek mora da otvori cetvore oci, jer nikada ne znas kada ce te neki Turcin ubiti. Voze levom trakom u koloni po 20 vozila brzinom vecom od 180 km/h. Ludilo.

GYS

pre 10 godina

Juce popodene prešao sam granicu između Srbije i Međarskee potpuno bezbolno za nekih 10 minuta. Savet svima koji ovih dana idu preko Horgoša: ukucajte u navigaciju Bački vinogradi, prećićete granicu potpuno bezbolno, turcima ni traga ni glasa.
pozdrav

Rados Prokuplje

pre 10 godina

Srbiji treba sto pre autoput do bugarske granice! Znate koliko para ce uzeti putevi Srbije ovih dana?Mnogooooo. A mi se brukamo nemozemo da napravimo jedan autoput.

Slobodan Djakovic

pre 10 godina

Ne gledajte uvek negativno; gledajte u priliku da u tih 50km kolone prodate nesto od dnevnih potreba, vode, sokova, kafe...

tip

pre 10 godina

Nocas na Tompi, cekali cc. 15 min na obe strane, sa oko tri-cetiri auta ispred. Alternativa je i Backi Breg, tamo nikada nema guzve, a put odatle do Budimpeste uopste nije los (i bolji je nego komad od Tompe do ukljucenja na autoput), posebno kada se ide nocu.

bolence

pre 10 godina

Juce sam se vracao iz Bugarske preko Kalotine, ono mi je izgledalo apokalipticno. Prvo sam mislio da je neki udes jer je kolona poceladaleko od granice. Do kolone dosao u 17 casova, usao u Srbiju u 22:30. Bugarski carinici rade povrsnu kontrolu i pustaju automobile, ali je problem sama kolicina automobila, jednostavno previse ih je. Od Nisa prema Beogradu sva parking mjesta na pumpama dupke puna, a ljudi spavaju I po travnjacima zamotani u vrece za spavanje. Sjetih se Sojica i njegovog turskog motela, kako bi tu Mustafa Kajgani zgrnuo dobre pare.

dzukac

pre 10 godina

Bio sam prošle godine u sličnoj situaciji na GP Bregana na ulasku u Hrvatsku iz Slovenije, samo tada je bila tek počela sezona odmora, pa su turci išli kući. Zaista neverovatna situacija, pomalo i fascinatna. Dosta turaka je odlučilo zbog gužve da spava na pumpama i parkinzima pre granice, izvadili neke prostirke, pokrivače, sva čuda, neki polegali po parkingu neki po travnjacima neki spremaju hranu, čitav jedan mravinjak... To kad vidite odmah možete da zamislite kako su izgledali srednjovekovni karavani :) Na kraju smo imali sreće pa smo uspeli da pređemo uz manje od sat čekanja, jer su hrvatski graničari počeli da puštaju bukvalno uz letimičan pogled na dokumenta :)

nema

pre 10 godina

Ima li nekih novosti koliko se zadrzavaju vozila sada na ulazu u Makedoniju iz Srbije?
(mare, 30. avgust 2013 17:40)

Provereno iz prve ruke. Nema vece guzve.

tom hagen 018

pre 10 godina

Upravo sam prosao putem Nis-Dimitrovgrad od Nisa do Bele Palanke.izgleda da su ljudi iz "Putevi Srbije"smislili originalan i do sad nevidjen nacin prevencije saobracajnih nezgoda-zaustavili su sztance nekim radovimaa na mostu u mestu Dolac,vozila stoje u koloni dugoj 15-ak km.koja se proteze do iskljucenja za B.Palanku tako da vozaci mogu lepo da odmore i nastave voznju odmorni...stvarno je neverovatno kakav haos mogu da izazovu nesposobna putarska sluzba i neorganizovana policija...

Milutin

pre 10 godina

Putnik namernik je u srpskoj tradiciji uvek veoma postovan. Kada prolazi kroz moju zemlju hocu da mu bude lepo I prijatno, da ga bude sramota da baci djubre kroz prozor automobila, da posle prica svima "putovao sam kroz Srbiju, mnogo je lepa zemlja I dobar narod".

lozac...

pre 10 godina

zoran 1965@ A ko su to srpske komunjare...Cuj komunjare!!!A u kojoj to stranci ih nema!Pa tebi covece,verovatno kad si bio mali,deda pricao price o komunistima za laku noc...Pa se sad izgleda lozis na njih...Znas ono kao ..svugde ih vidis,bas ti se pricinjavaju!!!Bolje da se lozis na neku dobru ribu a ne na komuniste!!!