Petak, 16.08.2013.

00:27

Skupština KiM:Izbori neprihvatljivi

Poslanici Privremene Skupštine AP Kosovo i Metohija zaključili su da su za njih kosovski lokalni izbori neprihvatljivi.

Izvor: Beta

Skupština KiM:Izbori neprihvatljivi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

novica952

pre 10 godina

Kakvi bre izbori, oni umisljaju da su drzava dok se geopoliticko kolo vec pocelo okretati u pozitivnom i pravednom smeru. Treba izdrzati jos malo i ne dati im ich nista vise
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Arsic CH, 16. avgust 2013 22:13)
Možda nebi trebalo biti tako radikalan ali ako nastave da opstruiraju Beograd treba malo zaoštriti situaciju.kad je u pitanju finansiranje i novac tu su kooperativni a kada treba da nešto odluče, izigravaju državu u neke visoke ličnosti.da li oni ne shvataju da se geopolitička situacija promenila i da će na kraju ostati sami.Ali po onoj narodnoj svako je kovač svoje sudbine.

kurcubicka

pre 10 godina

Ovakva odluka srpskih predstavnika na KiM je samo jos jedna potvrda da je prva odlika svakog Srbina da uvek radi u korist svoje stete. Za zastitu srpskih interesa na Kosovu potrebna je ili apsolutna izlaznost u okviru jedinstvene liste ili apsolutni bojkot. No, kako se Srbi ne mogu dogovoriti, polovican izlazak(( nekoliko suprotstavljenih malih lista) + izborne geometrijske igrice Pristine imace kao rezultat katastrofu tj. konkludentno priznanje drzavnosti Kosova uz nikakve efekte za autonomiju Srba u delovima gde cine vecinski procenat stanovnistva.

Danilo

pre 10 godina

Ne nadoknadiva politička i pravna šteša po Srbe po interese Srbije i Srba na KiM su političari koji su odavno sebi odstupnicu, a širenjem lažnog nacionalizma obezbeđuju sebi funkciju i ličnu korist. Još više smeta što takvi ''političari'' često svoju teritoriju iz Beograda, Niša, Leskovca ... skoro nikada nisu otišli južno od Ibra i glas ljudi za koje su nadležni je nemoguće da stigne do njih.
Došlo je vreme da pobedimo Albance u njihovoj igri pošto smo u našoj odavno izgubili. Ova politika koju vodi aktuelna vlast u mnogome podseća na Republiku Srpsku

maxx

pre 10 godina

srbijo zavrni im slavinu,da vidis kako ce da se primire,bucu zbog para,ne odgovaraju im izbori haha,ukinuti im odmah kosovski dodatak

Lalegator

pre 10 godina

I sada se samo potvrdjuje da je Voja bio i ostao u pravu. Jedini srpski politicar kome su interesi drzave Srbije na prvom mestu a ne fotelje i vlast.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Neven, 16. avgust 2013 21:58)

Pazi ovo je narod kome ponovis 100 puta na tv-u "on je neobavesten" i to se primi ko mito u lekara.Nebitno sto su za njega glasali 5.oktobra i sto mu je DS godinu dana posle ukrao mandate.

Da je Kostunica Bred Pit,Dzoni Dep,Majka Tereza,Robin Hud,James jebeni Bond ne bi bre narod priznao da je prodavao svoj glas za 2k dinara na izborima i da jede pite zadnjih 6 godina ladne sa Tadicem a sad Vucicem nego bi pre izginuli kao leminzi.

I sad ce neki veseljak da spomene Kolubaru...

Jer mala matura,ministrarka zdravlja,mlekce,'rast,Mrka i baka,a od proslih da ti ne pocinjem,su samo aferice...

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Predsednik opštine Zubin Potok Slaviša Ristić izjavio je da su kosovski Srbi žrtve ulaska Srbije u EU, kako bi većinsko stanovništvo u centralnoj Srbiji bolje živelo.

"Srbi sa Kosova treba da budu žrtvovani, silom isterani iz matice Srbije i pripojeni Kosovu kako bi većinsko srpsko stanovništvo bolje živelo",

SRAM VAS BILO, STIDITE SE VAS 7 miliona većinskog stanovništva u centralnoj Srbiji koji niste spremni da ispastate kako bi nekoliko hiljada kosovskih Srba bolje živelo ?
Ma SRAM VAS BILO, DA VAS SRAM BUDE !

Dejan

pre 10 godina

Ako je tačno ovo što kaži ovi naši Kosovari, onda je jasno da imamo bar tri kandidata za optuženičku klupu na suđenju za veleizdaju. Pa ne mogu ni da zamsilim ekipu iz SNS da je neko drugi uradio ovo što oni jesu, pa drali bi se do meseca... Dobro reče onaj pop iz Bosne.

Arsic CH

pre 10 godina

Kakvi bre izbori, oni umisljaju da su drzava dok se geopoliticko kolo vec pocelo okretati u pozitivnom i pravednom smeru. Treba izdrzati jos malo i ne dati im ich nista vise

deki

pre 10 godina

Lazna drzava i lazni izbori, u skoli i kuci me nisu ucili da petljarim i radim lazne i protivustavne radnje u privatnom zivotu a posebno kada su interesi i bezbednost Drzave Srbije u pitanju. I zato necu da izadjem na tzv. izbore, jasno kao dan!

Sljivoviski

pre 10 godina

Ovako ja sam nekada bio clan Nikoliceve i Vuciceve stranke uz to i clan SCP Srpskog Cetnickog Pokreta koji su oni osnovali u okviru stranke sa ciljem da branimo Kosovo, inace sam iz Kos Mitrovice.Tada sam im verovao i bio na prvoj liniji odbrane,kako danas da verujem tim istim ljudima koji pozivaju narod da izadje na izbore koje raspisuje GOSPODIN HASIM TACI ZVANI ZMIJA!

Nikola

pre 10 godina

E stvarno mi je vise muka od ovih foliranata.

Ratni huskaci koji su nas trovali 90-ih godina nacionalizmom, Karlobagom, Viroviticom i Ogulinom, danas ne znaju vise ni sta rade. U toj servilnosti zapadu su se totalno pogubili i sada zbog tih njihovih gluposti ocekuju da im slepo veruju ljudi sa KiM. Toliko je ocigledno da ova vlada, koje u stvari nema, mora da ispuni jos jedan diktat od EU.

Od ove zemlje su napravili guberniju tako da je kolonija nedosanjani san Vucica, Nikolica i Dacica! Skracena Srbija do Nisa, a drndali su vunu o velikoj Srbiji.

Sram vas bilo!

m

pre 10 godina

vidim da nemate pojma,2/3 srba zivi na juznoj strani,slazem da su ove glavonje sa severa nafatirani ali ovo je jednoglasna odluka s.o. tu sede obicni ljudi sa mnogo vecim problemima od gosppdina iz centr. srbije,svaki dan kad deca izadju na ulicu postoji mogucnost kidnapovanja ubijanja dece dok se kupajuna reci,ekonomske probleme deli 95% ljudi iz mog mesta sa juga kosova,malo vise razumevanja.

kaiser

pre 10 godina

Ceo dan tragam po netu, i NISAM nigde našao izjavu Borka Stefanovića da je nezavisnost Kosova gotova stvar, jer ih je priznalo pola država sveta, da je pitanje dana kad će i onih 5 EU država i slično.

Nije čak nikada ni rekao da MORATE nešto da uradite, poput izlaska na izbore, ili nešto već u tom fazonu.

Ali, on vam nije bio dobar, lakše vam je bilo da poverujete prevarantima koji više od 20 godina nanose štetu državi, prosipaju nevidjenu demagogiju, gledaju u oči i lažu.

I džaba smo vam govorili - lažu vas, nasankaće vas prvom pprilikom jer im je to u krvi, niste hteli da čujete, već ste po ko zna koji put pali na demagogiju.

Sad, mi bi kao trebali da se radujemo tome, ali ne, nećemo.

Zaista nam vas je žao, ali dobra vest je da konačno sami sebi birate sudbinu, kako god odlučite i zasluge i greške idu a vaš teret. Uzmite svoju sudbinu u svoje ruke, i nemojte je više niti krojiti drugima (kao što ste u svakoj prilici radili) niti dozvolite drugima da vam je kroje.

SGGD

pre 10 godina

dragi zemljaci sa kosmeta izdržite. ova "uža srbija" vas već duže vreme smatra balastom, a pitanje je da li više nevole vas ili albance. već dugo vremena čitam komentare na b92 i mogu samo da primetim kako se dijametralno promenila percepcija srpskog naroda o kosmetu. ipak znam da pravi ljudi i dalje ne misle u većini onako kako se ovde izjašnjavaju sluge okupatora.

Posmatrac

pre 10 godina

Ma dosta mi je vise ovih kvazi patriota sa Kosova. Zatvrorite granicu i ukinite ima stotine miliona evra koje godisnje dobijaju iz budzeta Srbije pa nek vide sta ce dalje.U sustini znaju oni sta ce. Kao i dosada bavice se kriminalnim radnjama zajedno sa albanskom mafijom i bas ih briga.

Neven

pre 10 godina

Kostunica je ipak bio u pravu davno pre 6 godina kada je rekao da nema nista od politike i Kosovo i EU dok su ostali politicari kao Tadic, Dacic i ostali trubili Daaa evo svi su nam rekli i Kacin i ostali da su to dva odvojena procesa.
I sada se samo potvrdjuje da je Voja bio i ostao u pravu. Jedini srpski politicar kome su interesi drzave Srbije na prvom mestu a ne fotelje i vlast.

srb

pre 10 godina

Ali shvatite, Srbija nece da vas sponzorise , ionako 90 % vas ima bar jedan stan u Srbiji ,tako da vam nece tesko pasti smestaj, jedino cete morati da zasucete rukave i radite, jer nema vise uzivanja,nerada , a da plata samo ide. zaboravite to.

Јован Митровић

pre 10 godina

Идете истим путем као и Република Српска Крајина, која је одбијала све планове и знамо како је завршила. Плашим се да се исто не деси и вама а не заборавите да је на власти сада иста екипа која је и тада била на власти. Историја се понавља и срби као и обично ништа не уче из ње и стално понабљају исте грешке.

novicavg

pre 10 godina

Ovo teranje inate neće izaći na dobro i guranje prsta u oko beogradi je strašnije od onoga što se hoće sa prištinom i međunarodnom zajednicom.Odluka da se ne izađe na izbore je još jedna pogrešna srpska odluka u koje se godinama donose i čije posledice ćemo ispaštati godinama.Dali će se Srbija povući sa Kosova ili će i dalje ostati uz Srbe ali sa umanjenim šansama da se projekat zajednice srpskih opština ostvari u formatu koji je planirao Beograd.Uprkos pokušajima Beograda i kancelarije za KiM da se stvari postave na pravo mesto izgleda da je srpski inat prevahnuo i da nas očekuje burna jesen puna čudnih i sudbonosnih odluka.

DSS je u pravu ...

pre 10 godina

Čitam komentare iza kojih vidim smorene face savremenih Srba kako u kafiću, posle sjajnih uspeha naše atletike, Novaka itd. treba da angažuju mentalne kapacitete oko nekih izbora koje neki tamo neće, a da hoće hteli bi i nas ...
Hoću da kažem, ako vam nije jasno šta naš narod dole hoće, otidite dole i porazgovarajte. Nije teško, a i nešto stvarno bi vam se desilo u životu.

nidža

pre 10 godina

A onda će vam sutra netko drugi biti kriv! Ako nas nema na izborima nema nas ni u institucijama. A onda ostaju samo barikade. A one nikome nisu donele ništa dobro!

kakogod

pre 10 godina

Za pola godine cete moliti da vas puste da glasate, pa makar za bilo sta. Kad vas 20 godina istorije nije bas nicemu naucilo i treba da zavrsite kao Kurdi

dzo

pre 10 godina

Interesantno, SNS koji je nekada kao SRS upropastio Srbiju cini se da i danas radi slicno. Verovatno da Srbi sa severa treba da ucestvuju na izborima ali pitanje je na koji nacin i krajnje je ocajno kada vam predsednik Srbije koji kao treba da se bori da pola sveta ne prizna Kosovo, kaze sada da je svet vec priznao Kosovo kao državu. Iako je pola sveta to uradilo do sada. I jos kaze da je pitanje dana kada će pet članica EU koje nisu priznale kosovsku nezavisnost to uraditi. Iako niko u EU nece priznati nezavisnost, dok Beograd ne odluci da uradi to. Ova vlada daje sve a ne dobija mnogo. Ondasnji DS je za njih bio pojam iako su ih blatili Vucic, Nikolic i kompanija kao prodaju Kosovo i tome slicno. Ovi iz SNS su amateri koji samo gledaju sebe, a oni prethodni iz DS su gledali sebe, ali su i po nesto izgleda znali o spoljnoj politici. DS je dobio status kandidata i cak tada pricao o datumu davno pre iakakvog sporazuma sa Pristinom. Za to vreme je EU kritikovala Beograd na sva usta, ali sta to znaci kada je i davala Srbiji. I sigurno niko nikad nije rekao da je nezavisnost Kosova gotova stvar kao toboze ovi tzv narodnjaci. Danas retko ko kritikuje Srbiju iz EU doduse, i dobijamo neke pare od Arapa (ko zna kako, mozda ipak to EU i US znaju najbolje a ne Vucic i neko toboze prijateljstvo). Izgleda da smo i mi i kosovo potrebni EU a kako ce se ovi nasi snaci u tome, pitanje je, verovatno lose po tradiciji.

Ej Seki Seki

pre 10 godina

Citajuci komentare vidim da narod u Srbiji misli da ce ziveti bolje ako Srbi sa Kosova izadju na izbore i mislim da gresite jer vecina vas i nije svesna da pola KOPAONIKA pripada KOSOVU za one koji neznaju to je severni deo Kosova.

Lalegator

pre 10 godina

A mi svi nas 7 miliona gradjana Srbije placamo njihove debele plate i debele dodatke. Mi svi 7 miliona gradjana Srbije uzimamo kredite, placamo "strane strucnjake" koji bi navodno trebali da "vade" ovu zemlju iz blata...a par stotina avanturista sa severa Kosova uziva u haosu, bezakonju, ludilu....Da li smo mi normalan narod?
(Cica, 16. avgust 2013 19:07)

Ako cemo iskreno,bolje njima davati plate nego zaposlenima u drzavnom aparatu,ni jedni ni drugi se ne ubijaju od posla,ali ljudi sa Kosova i metohije bar fizicki prave teritoriju u sastavu Srbije.

Zoram jov

pre 10 godina

Srbi protiv srba. Srbi protiv Kim , protiv Umnika, dobrih Srba , losih muslimana, cokoladnih banana, protiv vetrova I vremena, protiv sveta I mimo sveta. Za propast do kraja. Izem ti sljivu ko je zasadi.

Vuk Brankovic

pre 10 godina

Albanci sa Kosova od 91god nikada nisu izlazili na izbore koje je raspisivala Srbija jer nisu priznavali Srbiju kao svoju drzavu to Nikolic,Vucic,Dacic,Vulin odlicno znaju,samo je problem u tome sto su oni verovali da ce jadnog dana dobiti ovo sto su dobili.Kako Srbi da veruju ovim ljudima koji su do juce vodili jednu politiku a danas drugu,pricali narodu bajke o velikoj Srbiji a sada teraju narod da izadje na Tacijeve izbore za koga su do juce govorili da je ratni zlikovac i da sa njime nema pregovora!!!

prle

pre 10 godina

Pa mi im iz Srbije porucujemo da vas vasi lideri lazu.To su veciti gubitnici na pogresnim mestima.Nego lepo napravite jaku srpsku listu i izadjite na izbore i budite gazde u svojoj kuci.Sve drugo vas vuce u goru propast.Kosovo je otislo u nepovrat i sto se toga tice stvar je jasna.

sumorni

pre 10 godina

A sve je počelo tako što ste na silu ukinuli autonomne pokrajine, i to protivno tada važećem Ustavu.

Ali tada je kršenje Ustava bilo OK? Neki put jeste, neki put nije?

I već 25 godina je prošlo, a vi nikako da shvatite svoje greške. AKo to niste shvatili, iz ovog začaranog kruga nećete nikada izaći.

A vidim i lokalni "Ustavobranitelji" vam daju nekakvu podršku, a baš me zanima njihov stav o događajima pre 25 godina kada je jedan drugi Ustav kršen. Šta bi spomenuti Petković rekao na tu temu?

Naprosto ne umete da vladate, stoga vam se uzimaju teritorije i daju onima koji to umeju. Pa vi izašli ili ne na te izbore.

Koji, btw, JESU izbori Republike Kosovo, ma šta vam radikali lagali.

Cica

pre 10 godina

A mi svi nas 7 miliona gradjana Srbije placamo njihove debele plate i debele dodatke. Mi svi 7 miliona gradjana Srbije uzimamo kredite, placamo "strane strucnjake" koji bi navodno trebali da "vade" ovu zemlju iz blata...a par stotina avanturista sa severa Kosova uziva u haosu, bezakonju, ludilu....Da li smo mi normalan narod?

vladica

pre 10 godina

i dokle ce moj novac od poreza da se baca na ovakve umesto u nesto pametnij. dosa vise finansiranja "profesionalnih srba" koji zive od svog srbovanja na racun gradjana srbije koji nesto rade

lakiKiM

pre 10 godina

Rekoh ja da ce ovi tkz,,lideri,,da nas dovedu do haosa,ali niko me ne slusa,Vlada Srbije treba da sankcionise na neki nacin ove,,lidere,,i sve te opstinske poslanike koji im pruzaju podrsku,,Ne zele da napuste fotelje,a za svoje ciljeve rizikovace i narod,,

Da se ne lazemo

pre 10 godina

Iskreno, zabole me bas da li ce doticna gospoda izaci na izbore.
Samo ih molim da se posle kad se zbog svoje gluposti i nemogucnosti da shvate realnost za**bu, vise ne dovlace u Srbiju da kupuju nekretnine i zauzimaju radna mesta, jer nam je i bez njih sasvim dovoljno tesko.
Hvala!

Kućica na Drini

pre 10 godina

Politički vrh Srba sa severa Kosova ( Marko Jakšić ,Milan Ivanović, i ostali - sve Koštuničine perjanice ) se žestoko obogatio u proteklih 10 godina.Za vreme Koštunice su imali po 5-6 plata od Beograda pa su pokupovali vile i dupleks stanove po Novom Beogradu i Dedinju . Uporno zvaničnom Beogradu bacaju so u oči, a on ih i dalje izdržava i zatrpava parama . Zar iskustvo Srpske Krajine i Milana Babića i Milana Martića nije dovoljan nauk . Srbi su kasnije hteli prihvatiti plan Z-4,ali bilo je kasno. Gvožđe se kuje dok je vruće .

soviak

pre 10 godina

ovi sarkasticni komentari upuceni Mirjani treba da budu upuceni onima koji politickim odlukama teraju srpski zivalj sa KiM, dakle pisite Dacicu, Nikolicu, Vucicu, Vulinu i ostalima koji sigurno imaju visak stambenog prostora i materijalno su obezbedjeni da vas pomognu i docekaju u bratski zagrljaj.

MIKI

pre 10 godina

Moja porodica i ja ne želimo da našim životima upravljaju albanci, stoga, nemamo drugog izbora nego da se kolektivno iselimo, pa te pitam, onako, kao pravu patriotkinju...da li bi mene i moju porodicu privremeno primila na stanovanje kod tebe?
(kosovar,16. avgust 2013 17:32)

Poznato je da Srbi sa Kosova obozavaju da se potpisuju kao Kosovari. To, pod jedan.
Pod dva, ako neko ne zeli da njegovim zivotom upravljaju Albanci, zasto bi izlazio na ove izbore i time predao vrhovnu vlast Hasimu Taciju jer je to cilj ovih izbora.
Pod tri, jadna vam je ova SNS propaganda. Zbog vasih privatnih novcanika i racuna prodali ste onoliki narod na Kosovu. To vam istorija nikada nece oprostiti.

ocaj

pre 10 godina

ovi ljudi su zaista u krajnje ocajnom stanju, to su ljudi proslosti, ljudi bez vizije, ljudi koji kao da su sa marsa pali, ljudi koji zive daleko od realnosti, a ova "skupstina" im je vrhunac cirkusa koji vec par meseci prikazuju....

e-krem

pre 10 godina

Da, misle svojim glavama ! Cestitam na hrabroj odluci i znajte da imate veliku podrsku !
(Mirjana, 16. avgust 2013 16:33)

Mirjana...da li si spremna da mene i moju porodicu primiš u svoju kuću ili stan kao izbegle sa Kosova. Pitam te to najozbiljnije jer nama ovde ne ostaje ništa drugo nego da se iselimo jer će posle ovakve odluke naših "predsednika opština" na njihova mesta doći albanci. Moja porodica i ja ne želimo da našim životima upravljaju albanci, stoga, nemamo drugog izbora nego da se kolektivno iselimo, pa te pitam, onako, kao pravu patriotkinju...da li bi mene i moju porodicu privremeno primila na stanovanje kod tebe?
(kosovar, 16. avgust 2013 17:32)
Budi velikodusna i primi i mene molim te.Dosadili su mi ovi sa sloganom "Kosovo je Srbija" a sve cine da tako ne bude.Mislim,vidim da si protiv drzavne politike pa ti se zato sa velikom nadom i obracam.Unapred Faleminderit.

kosovar

pre 10 godina

Da, misle svojim glavama ! Cestitam na hrabroj odluci i znajte da imate veliku podrsku !
(Mirjana, 16. avgust 2013 16:33)

Mirjana...da li si spremna da mene i moju porodicu primiš u svoju kuću ili stan kao izbegle sa Kosova. Pitam te to najozbiljnije jer nama ovde ne ostaje ništa drugo nego da se iselimo jer će posle ovakve odluke naših "predsednika opština" na njihova mesta doći albanci. Moja porodica i ja ne želimo da našim životima upravljaju albanci, stoga, nemamo drugog izbora nego da se kolektivno iselimo, pa te pitam, onako, kao pravu patriotkinju...da li bi mene i moju porodicu privremeno primila na stanovanje kod tebe?

dragan

pre 10 godina

Dobro, recimo da sve odbijemo. Sta bi se desilo. Dobili bi neke uvijene sankcije, ekonomija bi jos brze propadala, mi bili svr slabiji i moralno i materijalno. Onda jednog dana Taci sa NATO-om iza ledja krece da zavede red na sever Kosmeta. Srbi sa severa naravno ocekuju pomoc iz Srbije a pre toga sve vodje su pobegle u Beograd. Srbi iz Srbije krecu da pomignu braci, a NATO krece da bombarduje Srbiju. I sta mislite da se dalje desava. Naravno Srbi sa severa traze da im se da ono sto im se nudilo briselskim sporazumom, ali kasno. Taj papir je pocepan i bacen u korpu. Narod sa Kosova je u Srbiji a zemlja se vratila jos 20 god. u nazad.Rusi salju protestne note...

Prong

pre 10 godina

Lokalni izbori na Kosovu su za vas neprihvatljivi....OK! Nema problema, samo budite spremni da sami snosite posledice takve odluke, tj. budite spremni na to da će već 5.novembra u vaše fotelje sesti albanci! Ako vam ni to ne odgovara....onda ćete morati da pakujete kofere i da se kolektivno iselite sa severa te države!

Ddule

pre 10 godina

Lazna "Skupstina i lazni lideri" ne mogu da odlucuju u ime naroda. Oni nek se bave svojim biznesima, dok jos moze.
Vlada treba da prekine finansirati ove dembelase, i to odmah, i prekinuti im svaku financijsku podrsku od strane drzave Srbije, pa nek se sami snadju.
Nije moguce da ih mi finansiramo, a oni rade protiv nas, tj. protiv drzave Srbije. Nek se snadju u svoju drzavu - Kosovo.

KIM

pre 10 godina

Ova cetiri serifa su se poodavno materijalno obezbedila.Sada ce stradati ona sirotinja koja zavisi od 11000 dinara i praznih obecanja Vulina u "crnini" .

vgrad

pre 10 godina

Jeste li vi stvarno normalni? Mislite li vi uopste svojim glavama?
(teritorijalac, 16. avgust 2013 15:22)
Razumem da nije lako doneti odluku o ovako teškom pitanju ali odbijanje i bojkot aprijori ne donosi ništa dobro.Beograd će biti na strani Srba kako god odlučili a posledice ćemo zajedno izpaštati.

View

pre 10 godina

"Oni navode da su izbori u suprotnosti sa Ustavom" ...

U suprotnosti sa Ustavom Srbije je i isplata tzv. kosovskog dodatka, pa ga rado primate, a na štetu svih nas u Srbiji (bez Kosova).

neso kraljevo

pre 10 godina

ako smatraju da ne treba da izadju na izbore,to znaci da ne postuju vrh drzave srbije koji im preporucuje da izadju i svi mi u srbiji smatramo da treba da izadju a oni ne zele,noja licna procena je da je dosta da mi u centralnoj srbiji moramo da postujemo vlast i sve zakone a ni ne.
gospodo sa kosova dosta nam je vasih ucena uradite kako smatrate da treba da uradite ali ako se nesto drugo desi nemojte kukati za pomoc drzave srbije koju ne postujete nego svi snosite posledice za vase postupke.
sram vas bilo za sve sto radite nama obicnim gradjanima srbije.
ne radite nigde zivite od pomoci drzave srbije cak i vasi sugradjani koji takodje zive u srbiji ne rade nista primaju socijalnu pomoc dok mi gradjani ostalih regiona zivimo gore nego vi nemamo posla, poslodavci nam ne uplacuju plate i penziono osiguranje,ne dobijamo socijalnu pomoc gladujemo i ne kukamo koliko i vi .
dzaba vam bilo kosovo dzaba vam bilo sve kada mi ovde vecina od nas gladujemo.
mene obicnog gradjanina srbije koji je gladan bez posla koji ne moze da skoluje svoje dete uopste ne zanima kakve vi probleme imate,
vas nije briga za mene i moju porodicu zasto bi mene bilo briga za vas i vase porodice.

Светлана Fox

pre 10 godina

@vgrad - Razumem da nije lako doneti odluku o ovako teškom pitanju ali odbijanje i bojkot aprijori ne donosi ništa dobro.Beograd će biti na strani Srba kako god odlučili a posledice ćemo zajedno izpaštati.

И, шта се каже? Апријори? Јел се то ”апријори” учи негде на Мегатренду или оном Томином факултету? Предлажем да СНС коментатори замоле Вучича да, у оквиру његовог Маршаловог плана, запосли бар једног писменог да лекторише ових 111 неписмених СНС коментатора. Боље да плаћамо и тог још једног, него свакодневно овде да ”изпаштамо”, због необручене неписмености владајуће елите.

Zoso

pre 10 godina

Ono sto su im radikali bivsi a sada SNS godinama tuvili u glavu a sada hoce da promenu tesko ce narod prihvatiti.Kosovo je srce srbije moj Vucicu to si pricao ipak ces ti ovaj narod ostaviti na cedilu a to ce se tebi i tvojim botovima obiti o glavu.

Leposavac

pre 10 godina

Situacija je stvarno ALARMANTNA.Sjedne strane imamo vecite predstavnike Srba sa SUMNJIVIM kapitalom a sa druge strane predstavnike Srba koje je imenovao Vulin sa istim karakteristikama.
Srbi protiv Srba nikad drugacije nije ni bilo samo sto se sad bore malo bolje skolovaniji .Sadu su Moleri protiv Kafedzija,sada su propali Politicari protiv propalih ali jos uvek na vlasti.
Sta da Vam kazem kao gradjin preko cijih se ledja sve ovo lomi,preko familije koja trpi i ceka u strahu sta ce biti sutra.
Sta da Vam kazem kad sve imam na Severu a ako pocne ko u Egiptu (nije iskljucena mogucnost)nemam gde da odem.
U Srbiji nema uslova ni mogucnosti da se opstane.U Srbiji sam SIPTAR a veci sam Vernik i pravoslavac od njih.
U EU nema sanse neznam jezik ni mogucnost dobijanja DRZAVLJANSTVA.
Australija mozda je dobar izbor al daleko od mog KOSOVA.
Sta izabrati,kako opstati,kako se ponasati,kako ostati svoj na svome.
Ostaje puno pitanja a sve manje odgovora.
Samo jos neznam dokle NAROD moze izdrzati????????????

PUJ PIKE NE VAZI,DOKLE BRE ZMURKE SA ISTINOM

pre 10 godina

pa kad bi to moglo tako da se igramo zmurke gde bi nam bio kraj.pa zamislite sada da se skupstina republike srpske protivi i ponisti dejtonskom sporazumu koje je srbija tj.milosevic ispregovarao i potpisao i to cak u ime r.srpske sa zeljom da se vrati u okrilje bosne sto bi bilo normalnije od ovog vaseg protivljenja koje je srbija tj.dacic i vucic pregovorima stavili potpis na briselski sporazum u ime svojih gradjana srba garantovali njihovo sprovodjenje na sta bi sve licilo i cemu vodilo osim scenariju oluja,nato i daleko bilo kaon scenario preko prokletija i zato urazumite se i ne terajte inat jer sto rece nikolic sto mozemo danas sutra ce biti samo san.

NekoIzMase

pre 10 godina

(Šumadinac, 16. avgust 2013 13:02)

Da li si zlurad ili površno informisan, teško je proceniti ...
Inače bi znao da je naziv 'privremena Skupština AP Kosovo i Metohija' naš iz razloga što ne mogu učestvovati predstavnici ostlaih opština na Kosovu i Metohiji, jer je Vlada Republike Srbije tamo imenovala privremene uprave, a nije raspisivala izbore.

Zluradost ili polinformisanost govori o tebi, i potvrđuje snagu tvojih argumenata

Istorija se ponavlja

pre 10 godina

Vec vidjeno, najhrabriji brane vekovna ognjista i svetu srpsku zemlju od okupacije. Da li se neko seca sta sledi i kako se ova prica zavrsava?

Mislim da ce Srbi u istoriji ostati zapisani kao prvi narod koji se svesno i odlucno samoistrebio u 21. veku....

Mirjana

pre 10 godina

Jeste li vi stvarno normalni? Mislite li vi uopste svojim glavama?
(teritorijalac, 16. avgust 2013 15:22)

Da, misle svojim glavama ! Cestitam na hrabroj odluci i znajte da imate veliku podrsku !

Nemanja

pre 10 godina

Može vama da se svidja ili ne ova skupština, ali ona kao takva uživa poverenje svih političkih faktora i naroda na severu Kosmeta. Odbornici južnih Opština nisu mogli da se priključe ovoj skupštini iz razloga što im je Vlada uvela privremena veća i raspustila njihove skupštine. Ali i pored toga, većina predstavnika južno od reke Ibar podržava ovaj stav naroda na severu. Inače, cilj ovakve odluke je poštovanje pozitivnog prava Rep. Srbije, a svi dobro znamo da demokratija podrazumeva upravo poštovanje prava i pravila ponašanja, pa makar to poštovanje dolazilo i od malog broja ljudi nasuprot većini koja bi da deluje protivpravno.

skoro nemoguce sprovodjenje zakona

pre 10 godina

Samo glavom u zid i u korist svoje stete. I tako oduvek zauvek.
Da su normalniji i dalje bi bili vecina tamo, ovako ce potpuno nestati.
A mozda je tako i najbolje, evolucija se postara za najbolje resenje

malisa

pre 10 godina

Najiskrenije, bas me briga za KiM! Jel ima neko nesto protiv? E, i to me bas briga... Hocu li dobiti zilion minusa? Neka al zato teram inat kao pravi binsr...

Sasa

pre 10 godina

... ovim kao i mnogim ranijim odlukama branite samo svoj licni lopovski interes! Na zalost, i sada ce kao i uvek ispastati samo narod. A vi cete za koju godinu, sa nekog mirnog mesta, punih dzepova para, posmatrati nesrecu ljudi koji su ostali dole....

Iguman Nemanja

pre 10 godina

B92 donese vest pre koji čas da je Tahirijeva saopštila da će listići da budu oni koji imaju obeležja lažne države Kosovo koju inače Srbija ne priznaje.

Prema tome ovi odbornici u ovom istorijskom času donose odluku da li priznaju ili ne priznaju lažnu državu Kosovo, tj. ako izađu na izbore koje Priština organizuje, priznali su da žive u lažnoj državi Kosovo i da ne žive u Srbiji (tada će Kosovo da postane država i to ne lažna).



Istorija gleda na vas! Vi ne smete da dozvolite izlazak na lažne izbore jer ako izađete niko više neće moći da vam pomogne.

A lažovi će da padnu iz fotelja beogradskih kad-tad.

Skywalker

pre 10 godina

A koji im je to put samo ove godine da odlucuju? Sta se to u medjuvremenu dogodilo pozitivno da bi danas odluka bila drugacija? Ali, s obzirom na izjave aktera od pre par dana ne bi me iznenadilo da oni koji su 14 godina gurali siljak u nos svima, sad naprasno budu za izlazak na izbore. To ce biti tako sve dok vlada pregovara sa onima koje zanima samo licni interes i spremni su da sopstveni narod uvedu u najvecu nesrecu samo zarad ostvarenja tih interesa. Znate na koga najvise mislim, da se ne ponavljam.
Inace juce su u Banjskoj bili Nikola Selakovic, Velimir Ilic, Aleksandar Vulin i Marko Djuric. Ovo stoga sto su od Banjske do Jarinja vozili pod ukljucenim sirenama, a o cemu sam juce napisao komentar. Ne znam samo zasto se tako bahato ne ponasaju kad odu juzno od Mitrovice, tamo su manji od makovog zrna.

Šumadinac

pre 10 godina

" Privremenu Skupštinu AP KiM formirali su odbornici četiri opštine sa severa Kosova početkom jula u Zvečanu."
Ja ovde ne vidim ni M od Metohije niti K od centralnog Kosova. Da li je KiM smanjen samo na 4.opštine a da mi to ne znamo? U ovoj "privremenoj Skupštini AP KiM" nedostaju predstavnici Srba iz enklava, tako da naziv koji su sebi dali nema legitimitet. Ja im predlažem naziv "Udruženje švercera sa Severa Kosova"
Žalosno je što svi zaboravljaju Srbe iz enklava, jer kad se kaže KiM mnogi podrazumevaju sever koji ne prihvata ni Beograd ni Prištinu.

novica952

pre 10 godina

Srbi opet po ko zna koji put zasedaju i odlučuju kuda i šta posle novembaraskih izbora na Kosovu.Formiranoj skupštinu koju nije priznao ni Beograd a priština pogotovu pokušavaju da obezbede legitimet za donošenja ovako važnih odluka i da se bavi nekim drugim pitanjima od interesa za sever Kosova.Kako god odlučili neće im biti lako, ako izaberu put bojkota on ih vodi u još veće probleme sa prištinom a verovatno i sa beogradom jer je pitanje dokle beograd može ići njima u susret a da ne ugrozi EU integracije.Ako se opredele za izbore što je po meni bolje rešenje neće im biti lako ali bar produžavaju nadu da se nekako mogu izboriti sa prištinom za legalitet i legitimite svoga postojanja na tim prostorima.

Šumadinac

pre 10 godina

" Privremenu Skupštinu AP KiM formirali su odbornici četiri opštine sa severa Kosova početkom jula u Zvečanu."
Ja ovde ne vidim ni M od Metohije niti K od centralnog Kosova. Da li je KiM smanjen samo na 4.opštine a da mi to ne znamo? U ovoj "privremenoj Skupštini AP KiM" nedostaju predstavnici Srba iz enklava, tako da naziv koji su sebi dali nema legitimitet. Ja im predlažem naziv "Udruženje švercera sa Severa Kosova"
Žalosno je što svi zaboravljaju Srbe iz enklava, jer kad se kaže KiM mnogi podrazumevaju sever koji ne prihvata ni Beograd ni Prištinu.

malisa

pre 10 godina

Najiskrenije, bas me briga za KiM! Jel ima neko nesto protiv? E, i to me bas briga... Hocu li dobiti zilion minusa? Neka al zato teram inat kao pravi binsr...

Skywalker

pre 10 godina

A koji im je to put samo ove godine da odlucuju? Sta se to u medjuvremenu dogodilo pozitivno da bi danas odluka bila drugacija? Ali, s obzirom na izjave aktera od pre par dana ne bi me iznenadilo da oni koji su 14 godina gurali siljak u nos svima, sad naprasno budu za izlazak na izbore. To ce biti tako sve dok vlada pregovara sa onima koje zanima samo licni interes i spremni su da sopstveni narod uvedu u najvecu nesrecu samo zarad ostvarenja tih interesa. Znate na koga najvise mislim, da se ne ponavljam.
Inace juce su u Banjskoj bili Nikola Selakovic, Velimir Ilic, Aleksandar Vulin i Marko Djuric. Ovo stoga sto su od Banjske do Jarinja vozili pod ukljucenim sirenama, a o cemu sam juce napisao komentar. Ne znam samo zasto se tako bahato ne ponasaju kad odu juzno od Mitrovice, tamo su manji od makovog zrna.

View

pre 10 godina

"Oni navode da su izbori u suprotnosti sa Ustavom" ...

U suprotnosti sa Ustavom Srbije je i isplata tzv. kosovskog dodatka, pa ga rado primate, a na štetu svih nas u Srbiji (bez Kosova).

Iguman Nemanja

pre 10 godina

B92 donese vest pre koji čas da je Tahirijeva saopštila da će listići da budu oni koji imaju obeležja lažne države Kosovo koju inače Srbija ne priznaje.

Prema tome ovi odbornici u ovom istorijskom času donose odluku da li priznaju ili ne priznaju lažnu državu Kosovo, tj. ako izađu na izbore koje Priština organizuje, priznali su da žive u lažnoj državi Kosovo i da ne žive u Srbiji (tada će Kosovo da postane država i to ne lažna).



Istorija gleda na vas! Vi ne smete da dozvolite izlazak na lažne izbore jer ako izađete niko više neće moći da vam pomogne.

A lažovi će da padnu iz fotelja beogradskih kad-tad.

Sasa

pre 10 godina

... ovim kao i mnogim ranijim odlukama branite samo svoj licni lopovski interes! Na zalost, i sada ce kao i uvek ispastati samo narod. A vi cete za koju godinu, sa nekog mirnog mesta, punih dzepova para, posmatrati nesrecu ljudi koji su ostali dole....

Ddule

pre 10 godina

Lazna "Skupstina i lazni lideri" ne mogu da odlucuju u ime naroda. Oni nek se bave svojim biznesima, dok jos moze.
Vlada treba da prekine finansirati ove dembelase, i to odmah, i prekinuti im svaku financijsku podrsku od strane drzave Srbije, pa nek se sami snadju.
Nije moguce da ih mi finansiramo, a oni rade protiv nas, tj. protiv drzave Srbije. Nek se snadju u svoju drzavu - Kosovo.

KIM

pre 10 godina

Ova cetiri serifa su se poodavno materijalno obezbedila.Sada ce stradati ona sirotinja koja zavisi od 11000 dinara i praznih obecanja Vulina u "crnini" .

dragan

pre 10 godina

Dobro, recimo da sve odbijemo. Sta bi se desilo. Dobili bi neke uvijene sankcije, ekonomija bi jos brze propadala, mi bili svr slabiji i moralno i materijalno. Onda jednog dana Taci sa NATO-om iza ledja krece da zavede red na sever Kosmeta. Srbi sa severa naravno ocekuju pomoc iz Srbije a pre toga sve vodje su pobegle u Beograd. Srbi iz Srbije krecu da pomignu braci, a NATO krece da bombarduje Srbiju. I sta mislite da se dalje desava. Naravno Srbi sa severa traze da im se da ono sto im se nudilo briselskim sporazumom, ali kasno. Taj papir je pocepan i bacen u korpu. Narod sa Kosova je u Srbiji a zemlja se vratila jos 20 god. u nazad.Rusi salju protestne note...

Prong

pre 10 godina

Lokalni izbori na Kosovu su za vas neprihvatljivi....OK! Nema problema, samo budite spremni da sami snosite posledice takve odluke, tj. budite spremni na to da će već 5.novembra u vaše fotelje sesti albanci! Ako vam ni to ne odgovara....onda ćete morati da pakujete kofere i da se kolektivno iselite sa severa te države!

Kućica na Drini

pre 10 godina

Politički vrh Srba sa severa Kosova ( Marko Jakšić ,Milan Ivanović, i ostali - sve Koštuničine perjanice ) se žestoko obogatio u proteklih 10 godina.Za vreme Koštunice su imali po 5-6 plata od Beograda pa su pokupovali vile i dupleks stanove po Novom Beogradu i Dedinju . Uporno zvaničnom Beogradu bacaju so u oči, a on ih i dalje izdržava i zatrpava parama . Zar iskustvo Srpske Krajine i Milana Babića i Milana Martića nije dovoljan nauk . Srbi su kasnije hteli prihvatiti plan Z-4,ali bilo je kasno. Gvožđe se kuje dok je vruće .

novica952

pre 10 godina

Srbi opet po ko zna koji put zasedaju i odlučuju kuda i šta posle novembaraskih izbora na Kosovu.Formiranoj skupštinu koju nije priznao ni Beograd a priština pogotovu pokušavaju da obezbede legitimet za donošenja ovako važnih odluka i da se bavi nekim drugim pitanjima od interesa za sever Kosova.Kako god odlučili neće im biti lako, ako izaberu put bojkota on ih vodi u još veće probleme sa prištinom a verovatno i sa beogradom jer je pitanje dokle beograd može ići njima u susret a da ne ugrozi EU integracije.Ako se opredele za izbore što je po meni bolje rešenje neće im biti lako ali bar produžavaju nadu da se nekako mogu izboriti sa prištinom za legalitet i legitimite svoga postojanja na tim prostorima.

Da se ne lazemo

pre 10 godina

Iskreno, zabole me bas da li ce doticna gospoda izaci na izbore.
Samo ih molim da se posle kad se zbog svoje gluposti i nemogucnosti da shvate realnost za**bu, vise ne dovlace u Srbiju da kupuju nekretnine i zauzimaju radna mesta, jer nam je i bez njih sasvim dovoljno tesko.
Hvala!

skoro nemoguce sprovodjenje zakona

pre 10 godina

Samo glavom u zid i u korist svoje stete. I tako oduvek zauvek.
Da su normalniji i dalje bi bili vecina tamo, ovako ce potpuno nestati.
A mozda je tako i najbolje, evolucija se postara za najbolje resenje

sumorni

pre 10 godina

A sve je počelo tako što ste na silu ukinuli autonomne pokrajine, i to protivno tada važećem Ustavu.

Ali tada je kršenje Ustava bilo OK? Neki put jeste, neki put nije?

I već 25 godina je prošlo, a vi nikako da shvatite svoje greške. AKo to niste shvatili, iz ovog začaranog kruga nećete nikada izaći.

A vidim i lokalni "Ustavobranitelji" vam daju nekakvu podršku, a baš me zanima njihov stav o događajima pre 25 godina kada je jedan drugi Ustav kršen. Šta bi spomenuti Petković rekao na tu temu?

Naprosto ne umete da vladate, stoga vam se uzimaju teritorije i daju onima koji to umeju. Pa vi izašli ili ne na te izbore.

Koji, btw, JESU izbori Republike Kosovo, ma šta vam radikali lagali.

Cica

pre 10 godina

A mi svi nas 7 miliona gradjana Srbije placamo njihove debele plate i debele dodatke. Mi svi 7 miliona gradjana Srbije uzimamo kredite, placamo "strane strucnjake" koji bi navodno trebali da "vade" ovu zemlju iz blata...a par stotina avanturista sa severa Kosova uziva u haosu, bezakonju, ludilu....Da li smo mi normalan narod?

Nemanja

pre 10 godina

Može vama da se svidja ili ne ova skupština, ali ona kao takva uživa poverenje svih političkih faktora i naroda na severu Kosmeta. Odbornici južnih Opština nisu mogli da se priključe ovoj skupštini iz razloga što im je Vlada uvela privremena veća i raspustila njihove skupštine. Ali i pored toga, većina predstavnika južno od reke Ibar podržava ovaj stav naroda na severu. Inače, cilj ovakve odluke je poštovanje pozitivnog prava Rep. Srbije, a svi dobro znamo da demokratija podrazumeva upravo poštovanje prava i pravila ponašanja, pa makar to poštovanje dolazilo i od malog broja ljudi nasuprot većini koja bi da deluje protivpravno.

Istorija se ponavlja

pre 10 godina

Vec vidjeno, najhrabriji brane vekovna ognjista i svetu srpsku zemlju od okupacije. Da li se neko seca sta sledi i kako se ova prica zavrsava?

Mislim da ce Srbi u istoriji ostati zapisani kao prvi narod koji se svesno i odlucno samoistrebio u 21. veku....

neso kraljevo

pre 10 godina

ako smatraju da ne treba da izadju na izbore,to znaci da ne postuju vrh drzave srbije koji im preporucuje da izadju i svi mi u srbiji smatramo da treba da izadju a oni ne zele,noja licna procena je da je dosta da mi u centralnoj srbiji moramo da postujemo vlast i sve zakone a ni ne.
gospodo sa kosova dosta nam je vasih ucena uradite kako smatrate da treba da uradite ali ako se nesto drugo desi nemojte kukati za pomoc drzave srbije koju ne postujete nego svi snosite posledice za vase postupke.
sram vas bilo za sve sto radite nama obicnim gradjanima srbije.
ne radite nigde zivite od pomoci drzave srbije cak i vasi sugradjani koji takodje zive u srbiji ne rade nista primaju socijalnu pomoc dok mi gradjani ostalih regiona zivimo gore nego vi nemamo posla, poslodavci nam ne uplacuju plate i penziono osiguranje,ne dobijamo socijalnu pomoc gladujemo i ne kukamo koliko i vi .
dzaba vam bilo kosovo dzaba vam bilo sve kada mi ovde vecina od nas gladujemo.
mene obicnog gradjanina srbije koji je gladan bez posla koji ne moze da skoluje svoje dete uopste ne zanima kakve vi probleme imate,
vas nije briga za mene i moju porodicu zasto bi mene bilo briga za vas i vase porodice.

vladica

pre 10 godina

i dokle ce moj novac od poreza da se baca na ovakve umesto u nesto pametnij. dosa vise finansiranja "profesionalnih srba" koji zive od svog srbovanja na racun gradjana srbije koji nesto rade

Светлана Fox

pre 10 godina

@vgrad - Razumem da nije lako doneti odluku o ovako teškom pitanju ali odbijanje i bojkot aprijori ne donosi ništa dobro.Beograd će biti na strani Srba kako god odlučili a posledice ćemo zajedno izpaštati.

И, шта се каже? Апријори? Јел се то ”апријори” учи негде на Мегатренду или оном Томином факултету? Предлажем да СНС коментатори замоле Вучича да, у оквиру његовог Маршаловог плана, запосли бар једног писменог да лекторише ових 111 неписмених СНС коментатора. Боље да плаћамо и тог још једног, него свакодневно овде да ”изпаштамо”, због необручене неписмености владајуће елите.

e-krem

pre 10 godina

Da, misle svojim glavama ! Cestitam na hrabroj odluci i znajte da imate veliku podrsku !
(Mirjana, 16. avgust 2013 16:33)

Mirjana...da li si spremna da mene i moju porodicu primiš u svoju kuću ili stan kao izbegle sa Kosova. Pitam te to najozbiljnije jer nama ovde ne ostaje ništa drugo nego da se iselimo jer će posle ovakve odluke naših "predsednika opština" na njihova mesta doći albanci. Moja porodica i ja ne želimo da našim životima upravljaju albanci, stoga, nemamo drugog izbora nego da se kolektivno iselimo, pa te pitam, onako, kao pravu patriotkinju...da li bi mene i moju porodicu privremeno primila na stanovanje kod tebe?
(kosovar, 16. avgust 2013 17:32)
Budi velikodusna i primi i mene molim te.Dosadili su mi ovi sa sloganom "Kosovo je Srbija" a sve cine da tako ne bude.Mislim,vidim da si protiv drzavne politike pa ti se zato sa velikom nadom i obracam.Unapred Faleminderit.

ocaj

pre 10 godina

ovi ljudi su zaista u krajnje ocajnom stanju, to su ljudi proslosti, ljudi bez vizije, ljudi koji kao da su sa marsa pali, ljudi koji zive daleko od realnosti, a ova "skupstina" im je vrhunac cirkusa koji vec par meseci prikazuju....

Zoram jov

pre 10 godina

Srbi protiv srba. Srbi protiv Kim , protiv Umnika, dobrih Srba , losih muslimana, cokoladnih banana, protiv vetrova I vremena, protiv sveta I mimo sveta. Za propast do kraja. Izem ti sljivu ko je zasadi.

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Predsednik opštine Zubin Potok Slaviša Ristić izjavio je da su kosovski Srbi žrtve ulaska Srbije u EU, kako bi većinsko stanovništvo u centralnoj Srbiji bolje živelo.

"Srbi sa Kosova treba da budu žrtvovani, silom isterani iz matice Srbije i pripojeni Kosovu kako bi većinsko srpsko stanovništvo bolje živelo",

SRAM VAS BILO, STIDITE SE VAS 7 miliona većinskog stanovništva u centralnoj Srbiji koji niste spremni da ispastate kako bi nekoliko hiljada kosovskih Srba bolje živelo ?
Ma SRAM VAS BILO, DA VAS SRAM BUDE !

kosovar

pre 10 godina

Da, misle svojim glavama ! Cestitam na hrabroj odluci i znajte da imate veliku podrsku !
(Mirjana, 16. avgust 2013 16:33)

Mirjana...da li si spremna da mene i moju porodicu primiš u svoju kuću ili stan kao izbegle sa Kosova. Pitam te to najozbiljnije jer nama ovde ne ostaje ništa drugo nego da se iselimo jer će posle ovakve odluke naših "predsednika opština" na njihova mesta doći albanci. Moja porodica i ja ne želimo da našim životima upravljaju albanci, stoga, nemamo drugog izbora nego da se kolektivno iselimo, pa te pitam, onako, kao pravu patriotkinju...da li bi mene i moju porodicu privremeno primila na stanovanje kod tebe?

Zoso

pre 10 godina

Ono sto su im radikali bivsi a sada SNS godinama tuvili u glavu a sada hoce da promenu tesko ce narod prihvatiti.Kosovo je srce srbije moj Vucicu to si pricao ipak ces ti ovaj narod ostaviti na cedilu a to ce se tebi i tvojim botovima obiti o glavu.

srb

pre 10 godina

Ali shvatite, Srbija nece da vas sponzorise , ionako 90 % vas ima bar jedan stan u Srbiji ,tako da vam nece tesko pasti smestaj, jedino cete morati da zasucete rukave i radite, jer nema vise uzivanja,nerada , a da plata samo ide. zaboravite to.

Posmatrac

pre 10 godina

Ma dosta mi je vise ovih kvazi patriota sa Kosova. Zatvrorite granicu i ukinite ima stotine miliona evra koje godisnje dobijaju iz budzeta Srbije pa nek vide sta ce dalje.U sustini znaju oni sta ce. Kao i dosada bavice se kriminalnim radnjama zajedno sa albanskom mafijom i bas ih briga.

lakiKiM

pre 10 godina

Rekoh ja da ce ovi tkz,,lideri,,da nas dovedu do haosa,ali niko me ne slusa,Vlada Srbije treba da sankcionise na neki nacin ove,,lidere,,i sve te opstinske poslanike koji im pruzaju podrsku,,Ne zele da napuste fotelje,a za svoje ciljeve rizikovace i narod,,

Јован Митровић

pre 10 godina

Идете истим путем као и Република Српска Крајина, која је одбијала све планове и знамо како је завршила. Плашим се да се исто не деси и вама а не заборавите да је на власти сада иста екипа која је и тада била на власти. Историја се понавља и срби као и обично ништа не уче из ње и стално понабљају исте грешке.

Leposavac

pre 10 godina

Situacija je stvarno ALARMANTNA.Sjedne strane imamo vecite predstavnike Srba sa SUMNJIVIM kapitalom a sa druge strane predstavnike Srba koje je imenovao Vulin sa istim karakteristikama.
Srbi protiv Srba nikad drugacije nije ni bilo samo sto se sad bore malo bolje skolovaniji .Sadu su Moleri protiv Kafedzija,sada su propali Politicari protiv propalih ali jos uvek na vlasti.
Sta da Vam kazem kao gradjin preko cijih se ledja sve ovo lomi,preko familije koja trpi i ceka u strahu sta ce biti sutra.
Sta da Vam kazem kad sve imam na Severu a ako pocne ko u Egiptu (nije iskljucena mogucnost)nemam gde da odem.
U Srbiji nema uslova ni mogucnosti da se opstane.U Srbiji sam SIPTAR a veci sam Vernik i pravoslavac od njih.
U EU nema sanse neznam jezik ni mogucnost dobijanja DRZAVLJANSTVA.
Australija mozda je dobar izbor al daleko od mog KOSOVA.
Sta izabrati,kako opstati,kako se ponasati,kako ostati svoj na svome.
Ostaje puno pitanja a sve manje odgovora.
Samo jos neznam dokle NAROD moze izdrzati????????????

prle

pre 10 godina

Pa mi im iz Srbije porucujemo da vas vasi lideri lazu.To su veciti gubitnici na pogresnim mestima.Nego lepo napravite jaku srpsku listu i izadjite na izbore i budite gazde u svojoj kuci.Sve drugo vas vuce u goru propast.Kosovo je otislo u nepovrat i sto se toga tice stvar je jasna.

kakogod

pre 10 godina

Za pola godine cete moliti da vas puste da glasate, pa makar za bilo sta. Kad vas 20 godina istorije nije bas nicemu naucilo i treba da zavrsite kao Kurdi

Mirjana

pre 10 godina

Jeste li vi stvarno normalni? Mislite li vi uopste svojim glavama?
(teritorijalac, 16. avgust 2013 15:22)

Da, misle svojim glavama ! Cestitam na hrabroj odluci i znajte da imate veliku podrsku !

nidža

pre 10 godina

A onda će vam sutra netko drugi biti kriv! Ako nas nema na izborima nema nas ni u institucijama. A onda ostaju samo barikade. A one nikome nisu donele ništa dobro!

Nikola

pre 10 godina

E stvarno mi je vise muka od ovih foliranata.

Ratni huskaci koji su nas trovali 90-ih godina nacionalizmom, Karlobagom, Viroviticom i Ogulinom, danas ne znaju vise ni sta rade. U toj servilnosti zapadu su se totalno pogubili i sada zbog tih njihovih gluposti ocekuju da im slepo veruju ljudi sa KiM. Toliko je ocigledno da ova vlada, koje u stvari nema, mora da ispuni jos jedan diktat od EU.

Od ove zemlje su napravili guberniju tako da je kolonija nedosanjani san Vucica, Nikolica i Dacica! Skracena Srbija do Nisa, a drndali su vunu o velikoj Srbiji.

Sram vas bilo!

PUJ PIKE NE VAZI,DOKLE BRE ZMURKE SA ISTINOM

pre 10 godina

pa kad bi to moglo tako da se igramo zmurke gde bi nam bio kraj.pa zamislite sada da se skupstina republike srpske protivi i ponisti dejtonskom sporazumu koje je srbija tj.milosevic ispregovarao i potpisao i to cak u ime r.srpske sa zeljom da se vrati u okrilje bosne sto bi bilo normalnije od ovog vaseg protivljenja koje je srbija tj.dacic i vucic pregovorima stavili potpis na briselski sporazum u ime svojih gradjana srba garantovali njihovo sprovodjenje na sta bi sve licilo i cemu vodilo osim scenariju oluja,nato i daleko bilo kaon scenario preko prokletija i zato urazumite se i ne terajte inat jer sto rece nikolic sto mozemo danas sutra ce biti samo san.

Sljivoviski

pre 10 godina

Ovako ja sam nekada bio clan Nikoliceve i Vuciceve stranke uz to i clan SCP Srpskog Cetnickog Pokreta koji su oni osnovali u okviru stranke sa ciljem da branimo Kosovo, inace sam iz Kos Mitrovice.Tada sam im verovao i bio na prvoj liniji odbrane,kako danas da verujem tim istim ljudima koji pozivaju narod da izadje na izbore koje raspisuje GOSPODIN HASIM TACI ZVANI ZMIJA!

MIKI

pre 10 godina

Moja porodica i ja ne želimo da našim životima upravljaju albanci, stoga, nemamo drugog izbora nego da se kolektivno iselimo, pa te pitam, onako, kao pravu patriotkinju...da li bi mene i moju porodicu privremeno primila na stanovanje kod tebe?
(kosovar,16. avgust 2013 17:32)

Poznato je da Srbi sa Kosova obozavaju da se potpisuju kao Kosovari. To, pod jedan.
Pod dva, ako neko ne zeli da njegovim zivotom upravljaju Albanci, zasto bi izlazio na ove izbore i time predao vrhovnu vlast Hasimu Taciju jer je to cilj ovih izbora.
Pod tri, jadna vam je ova SNS propaganda. Zbog vasih privatnih novcanika i racuna prodali ste onoliki narod na Kosovu. To vam istorija nikada nece oprostiti.

soviak

pre 10 godina

ovi sarkasticni komentari upuceni Mirjani treba da budu upuceni onima koji politickim odlukama teraju srpski zivalj sa KiM, dakle pisite Dacicu, Nikolicu, Vucicu, Vulinu i ostalima koji sigurno imaju visak stambenog prostora i materijalno su obezbedjeni da vas pomognu i docekaju u bratski zagrljaj.

DSS je u pravu ...

pre 10 godina

Čitam komentare iza kojih vidim smorene face savremenih Srba kako u kafiću, posle sjajnih uspeha naše atletike, Novaka itd. treba da angažuju mentalne kapacitete oko nekih izbora koje neki tamo neće, a da hoće hteli bi i nas ...
Hoću da kažem, ako vam nije jasno šta naš narod dole hoće, otidite dole i porazgovarajte. Nije teško, a i nešto stvarno bi vam se desilo u životu.

vgrad

pre 10 godina

Jeste li vi stvarno normalni? Mislite li vi uopste svojim glavama?
(teritorijalac, 16. avgust 2013 15:22)
Razumem da nije lako doneti odluku o ovako teškom pitanju ali odbijanje i bojkot aprijori ne donosi ništa dobro.Beograd će biti na strani Srba kako god odlučili a posledice ćemo zajedno izpaštati.

kaiser

pre 10 godina

Ceo dan tragam po netu, i NISAM nigde našao izjavu Borka Stefanovića da je nezavisnost Kosova gotova stvar, jer ih je priznalo pola država sveta, da je pitanje dana kad će i onih 5 EU država i slično.

Nije čak nikada ni rekao da MORATE nešto da uradite, poput izlaska na izbore, ili nešto već u tom fazonu.

Ali, on vam nije bio dobar, lakše vam je bilo da poverujete prevarantima koji više od 20 godina nanose štetu državi, prosipaju nevidjenu demagogiju, gledaju u oči i lažu.

I džaba smo vam govorili - lažu vas, nasankaće vas prvom pprilikom jer im je to u krvi, niste hteli da čujete, već ste po ko zna koji put pali na demagogiju.

Sad, mi bi kao trebali da se radujemo tome, ali ne, nećemo.

Zaista nam vas je žao, ali dobra vest je da konačno sami sebi birate sudbinu, kako god odlučite i zasluge i greške idu a vaš teret. Uzmite svoju sudbinu u svoje ruke, i nemojte je više niti krojiti drugima (kao što ste u svakoj prilici radili) niti dozvolite drugima da vam je kroje.

Dejan

pre 10 godina

Ako je tačno ovo što kaži ovi naši Kosovari, onda je jasno da imamo bar tri kandidata za optuženičku klupu na suđenju za veleizdaju. Pa ne mogu ni da zamsilim ekipu iz SNS da je neko drugi uradio ovo što oni jesu, pa drali bi se do meseca... Dobro reče onaj pop iz Bosne.

Vuk Brankovic

pre 10 godina

Albanci sa Kosova od 91god nikada nisu izlazili na izbore koje je raspisivala Srbija jer nisu priznavali Srbiju kao svoju drzavu to Nikolic,Vucic,Dacic,Vulin odlicno znaju,samo je problem u tome sto su oni verovali da ce jadnog dana dobiti ovo sto su dobili.Kako Srbi da veruju ovim ljudima koji su do juce vodili jednu politiku a danas drugu,pricali narodu bajke o velikoj Srbiji a sada teraju narod da izadje na Tacijeve izbore za koga su do juce govorili da je ratni zlikovac i da sa njime nema pregovora!!!

novicavg

pre 10 godina

Ovo teranje inate neće izaći na dobro i guranje prsta u oko beogradi je strašnije od onoga što se hoće sa prištinom i međunarodnom zajednicom.Odluka da se ne izađe na izbore je još jedna pogrešna srpska odluka u koje se godinama donose i čije posledice ćemo ispaštati godinama.Dali će se Srbija povući sa Kosova ili će i dalje ostati uz Srbe ali sa umanjenim šansama da se projekat zajednice srpskih opština ostvari u formatu koji je planirao Beograd.Uprkos pokušajima Beograda i kancelarije za KiM da se stvari postave na pravo mesto izgleda da je srpski inat prevahnuo i da nas očekuje burna jesen puna čudnih i sudbonosnih odluka.

Neven

pre 10 godina

Kostunica je ipak bio u pravu davno pre 6 godina kada je rekao da nema nista od politike i Kosovo i EU dok su ostali politicari kao Tadic, Dacic i ostali trubili Daaa evo svi su nam rekli i Kacin i ostali da su to dva odvojena procesa.
I sada se samo potvrdjuje da je Voja bio i ostao u pravu. Jedini srpski politicar kome su interesi drzave Srbije na prvom mestu a ne fotelje i vlast.

SGGD

pre 10 godina

dragi zemljaci sa kosmeta izdržite. ova "uža srbija" vas već duže vreme smatra balastom, a pitanje je da li više nevole vas ili albance. već dugo vremena čitam komentare na b92 i mogu samo da primetim kako se dijametralno promenila percepcija srpskog naroda o kosmetu. ipak znam da pravi ljudi i dalje ne misle u većini onako kako se ovde izjašnjavaju sluge okupatora.

Ej Seki Seki

pre 10 godina

Citajuci komentare vidim da narod u Srbiji misli da ce ziveti bolje ako Srbi sa Kosova izadju na izbore i mislim da gresite jer vecina vas i nije svesna da pola KOPAONIKA pripada KOSOVU za one koji neznaju to je severni deo Kosova.

dzo

pre 10 godina

Interesantno, SNS koji je nekada kao SRS upropastio Srbiju cini se da i danas radi slicno. Verovatno da Srbi sa severa treba da ucestvuju na izborima ali pitanje je na koji nacin i krajnje je ocajno kada vam predsednik Srbije koji kao treba da se bori da pola sveta ne prizna Kosovo, kaze sada da je svet vec priznao Kosovo kao državu. Iako je pola sveta to uradilo do sada. I jos kaze da je pitanje dana kada će pet članica EU koje nisu priznale kosovsku nezavisnost to uraditi. Iako niko u EU nece priznati nezavisnost, dok Beograd ne odluci da uradi to. Ova vlada daje sve a ne dobija mnogo. Ondasnji DS je za njih bio pojam iako su ih blatili Vucic, Nikolic i kompanija kao prodaju Kosovo i tome slicno. Ovi iz SNS su amateri koji samo gledaju sebe, a oni prethodni iz DS su gledali sebe, ali su i po nesto izgleda znali o spoljnoj politici. DS je dobio status kandidata i cak tada pricao o datumu davno pre iakakvog sporazuma sa Pristinom. Za to vreme je EU kritikovala Beograd na sva usta, ali sta to znaci kada je i davala Srbiji. I sigurno niko nikad nije rekao da je nezavisnost Kosova gotova stvar kao toboze ovi tzv narodnjaci. Danas retko ko kritikuje Srbiju iz EU doduse, i dobijamo neke pare od Arapa (ko zna kako, mozda ipak to EU i US znaju najbolje a ne Vucic i neko toboze prijateljstvo). Izgleda da smo i mi i kosovo potrebni EU a kako ce se ovi nasi snaci u tome, pitanje je, verovatno lose po tradiciji.

Lalegator

pre 10 godina

A mi svi nas 7 miliona gradjana Srbije placamo njihove debele plate i debele dodatke. Mi svi 7 miliona gradjana Srbije uzimamo kredite, placamo "strane strucnjake" koji bi navodno trebali da "vade" ovu zemlju iz blata...a par stotina avanturista sa severa Kosova uziva u haosu, bezakonju, ludilu....Da li smo mi normalan narod?
(Cica, 16. avgust 2013 19:07)

Ako cemo iskreno,bolje njima davati plate nego zaposlenima u drzavnom aparatu,ni jedni ni drugi se ne ubijaju od posla,ali ljudi sa Kosova i metohije bar fizicki prave teritoriju u sastavu Srbije.

NekoIzMase

pre 10 godina

(Šumadinac, 16. avgust 2013 13:02)

Da li si zlurad ili površno informisan, teško je proceniti ...
Inače bi znao da je naziv 'privremena Skupština AP Kosovo i Metohija' naš iz razloga što ne mogu učestvovati predstavnici ostlaih opština na Kosovu i Metohiji, jer je Vlada Republike Srbije tamo imenovala privremene uprave, a nije raspisivala izbore.

Zluradost ili polinformisanost govori o tebi, i potvrđuje snagu tvojih argumenata

deki

pre 10 godina

Lazna drzava i lazni izbori, u skoli i kuci me nisu ucili da petljarim i radim lazne i protivustavne radnje u privatnom zivotu a posebno kada su interesi i bezbednost Drzave Srbije u pitanju. I zato necu da izadjem na tzv. izbore, jasno kao dan!

m

pre 10 godina

vidim da nemate pojma,2/3 srba zivi na juznoj strani,slazem da su ove glavonje sa severa nafatirani ali ovo je jednoglasna odluka s.o. tu sede obicni ljudi sa mnogo vecim problemima od gosppdina iz centr. srbije,svaki dan kad deca izadju na ulicu postoji mogucnost kidnapovanja ubijanja dece dok se kupajuna reci,ekonomske probleme deli 95% ljudi iz mog mesta sa juga kosova,malo vise razumevanja.

Lalegator

pre 10 godina

I sada se samo potvrdjuje da je Voja bio i ostao u pravu. Jedini srpski politicar kome su interesi drzave Srbije na prvom mestu a ne fotelje i vlast.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Neven, 16. avgust 2013 21:58)

Pazi ovo je narod kome ponovis 100 puta na tv-u "on je neobavesten" i to se primi ko mito u lekara.Nebitno sto su za njega glasali 5.oktobra i sto mu je DS godinu dana posle ukrao mandate.

Da je Kostunica Bred Pit,Dzoni Dep,Majka Tereza,Robin Hud,James jebeni Bond ne bi bre narod priznao da je prodavao svoj glas za 2k dinara na izborima i da jede pite zadnjih 6 godina ladne sa Tadicem a sad Vucicem nego bi pre izginuli kao leminzi.

I sad ce neki veseljak da spomene Kolubaru...

Jer mala matura,ministrarka zdravlja,mlekce,'rast,Mrka i baka,a od proslih da ti ne pocinjem,su samo aferice...

Arsic CH

pre 10 godina

Kakvi bre izbori, oni umisljaju da su drzava dok se geopoliticko kolo vec pocelo okretati u pozitivnom i pravednom smeru. Treba izdrzati jos malo i ne dati im ich nista vise

maxx

pre 10 godina

srbijo zavrni im slavinu,da vidis kako ce da se primire,bucu zbog para,ne odgovaraju im izbori haha,ukinuti im odmah kosovski dodatak

kurcubicka

pre 10 godina

Ovakva odluka srpskih predstavnika na KiM je samo jos jedna potvrda da je prva odlika svakog Srbina da uvek radi u korist svoje stete. Za zastitu srpskih interesa na Kosovu potrebna je ili apsolutna izlaznost u okviru jedinstvene liste ili apsolutni bojkot. No, kako se Srbi ne mogu dogovoriti, polovican izlazak(( nekoliko suprotstavljenih malih lista) + izborne geometrijske igrice Pristine imace kao rezultat katastrofu tj. konkludentno priznanje drzavnosti Kosova uz nikakve efekte za autonomiju Srba u delovima gde cine vecinski procenat stanovnistva.

novica952

pre 10 godina

Kakvi bre izbori, oni umisljaju da su drzava dok se geopoliticko kolo vec pocelo okretati u pozitivnom i pravednom smeru. Treba izdrzati jos malo i ne dati im ich nista vise
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Arsic CH, 16. avgust 2013 22:13)
Možda nebi trebalo biti tako radikalan ali ako nastave da opstruiraju Beograd treba malo zaoštriti situaciju.kad je u pitanju finansiranje i novac tu su kooperativni a kada treba da nešto odluče, izigravaju državu u neke visoke ličnosti.da li oni ne shvataju da se geopolitička situacija promenila i da će na kraju ostati sami.Ali po onoj narodnoj svako je kovač svoje sudbine.

Danilo

pre 10 godina

Ne nadoknadiva politička i pravna šteša po Srbe po interese Srbije i Srba na KiM su političari koji su odavno sebi odstupnicu, a širenjem lažnog nacionalizma obezbeđuju sebi funkciju i ličnu korist. Još više smeta što takvi ''političari'' često svoju teritoriju iz Beograda, Niša, Leskovca ... skoro nikada nisu otišli južno od Ibra i glas ljudi za koje su nadležni je nemoguće da stigne do njih.
Došlo je vreme da pobedimo Albance u njihovoj igri pošto smo u našoj odavno izgubili. Ova politika koju vodi aktuelna vlast u mnogome podseća na Republiku Srpsku

Iguman Nemanja

pre 10 godina

B92 donese vest pre koji čas da je Tahirijeva saopštila da će listići da budu oni koji imaju obeležja lažne države Kosovo koju inače Srbija ne priznaje.

Prema tome ovi odbornici u ovom istorijskom času donose odluku da li priznaju ili ne priznaju lažnu državu Kosovo, tj. ako izađu na izbore koje Priština organizuje, priznali su da žive u lažnoj državi Kosovo i da ne žive u Srbiji (tada će Kosovo da postane država i to ne lažna).



Istorija gleda na vas! Vi ne smete da dozvolite izlazak na lažne izbore jer ako izađete niko više neće moći da vam pomogne.

A lažovi će da padnu iz fotelja beogradskih kad-tad.

Mirjana

pre 10 godina

Jeste li vi stvarno normalni? Mislite li vi uopste svojim glavama?
(teritorijalac, 16. avgust 2013 15:22)

Da, misle svojim glavama ! Cestitam na hrabroj odluci i znajte da imate veliku podrsku !

Šumadinac

pre 10 godina

" Privremenu Skupštinu AP KiM formirali su odbornici četiri opštine sa severa Kosova početkom jula u Zvečanu."
Ja ovde ne vidim ni M od Metohije niti K od centralnog Kosova. Da li je KiM smanjen samo na 4.opštine a da mi to ne znamo? U ovoj "privremenoj Skupštini AP KiM" nedostaju predstavnici Srba iz enklava, tako da naziv koji su sebi dali nema legitimitet. Ja im predlažem naziv "Udruženje švercera sa Severa Kosova"
Žalosno je što svi zaboravljaju Srbe iz enklava, jer kad se kaže KiM mnogi podrazumevaju sever koji ne prihvata ni Beograd ni Prištinu.

Nemanja

pre 10 godina

Može vama da se svidja ili ne ova skupština, ali ona kao takva uživa poverenje svih političkih faktora i naroda na severu Kosmeta. Odbornici južnih Opština nisu mogli da se priključe ovoj skupštini iz razloga što im je Vlada uvela privremena veća i raspustila njihove skupštine. Ali i pored toga, većina predstavnika južno od reke Ibar podržava ovaj stav naroda na severu. Inače, cilj ovakve odluke je poštovanje pozitivnog prava Rep. Srbije, a svi dobro znamo da demokratija podrazumeva upravo poštovanje prava i pravila ponašanja, pa makar to poštovanje dolazilo i od malog broja ljudi nasuprot većini koja bi da deluje protivpravno.

malisa

pre 10 godina

Najiskrenije, bas me briga za KiM! Jel ima neko nesto protiv? E, i to me bas briga... Hocu li dobiti zilion minusa? Neka al zato teram inat kao pravi binsr...

novica952

pre 10 godina

Srbi opet po ko zna koji put zasedaju i odlučuju kuda i šta posle novembaraskih izbora na Kosovu.Formiranoj skupštinu koju nije priznao ni Beograd a priština pogotovu pokušavaju da obezbede legitimet za donošenja ovako važnih odluka i da se bavi nekim drugim pitanjima od interesa za sever Kosova.Kako god odlučili neće im biti lako, ako izaberu put bojkota on ih vodi u još veće probleme sa prištinom a verovatno i sa beogradom jer je pitanje dokle beograd može ići njima u susret a da ne ugrozi EU integracije.Ako se opredele za izbore što je po meni bolje rešenje neće im biti lako ali bar produžavaju nadu da se nekako mogu izboriti sa prištinom za legalitet i legitimite svoga postojanja na tim prostorima.

Lalegator

pre 10 godina

A mi svi nas 7 miliona gradjana Srbije placamo njihove debele plate i debele dodatke. Mi svi 7 miliona gradjana Srbije uzimamo kredite, placamo "strane strucnjake" koji bi navodno trebali da "vade" ovu zemlju iz blata...a par stotina avanturista sa severa Kosova uziva u haosu, bezakonju, ludilu....Da li smo mi normalan narod?
(Cica, 16. avgust 2013 19:07)

Ako cemo iskreno,bolje njima davati plate nego zaposlenima u drzavnom aparatu,ni jedni ni drugi se ne ubijaju od posla,ali ljudi sa Kosova i metohije bar fizicki prave teritoriju u sastavu Srbije.

vgrad

pre 10 godina

Jeste li vi stvarno normalni? Mislite li vi uopste svojim glavama?
(teritorijalac, 16. avgust 2013 15:22)
Razumem da nije lako doneti odluku o ovako teškom pitanju ali odbijanje i bojkot aprijori ne donosi ništa dobro.Beograd će biti na strani Srba kako god odlučili a posledice ćemo zajedno izpaštati.

View

pre 10 godina

"Oni navode da su izbori u suprotnosti sa Ustavom" ...

U suprotnosti sa Ustavom Srbije je i isplata tzv. kosovskog dodatka, pa ga rado primate, a na štetu svih nas u Srbiji (bez Kosova).

MIKI

pre 10 godina

Moja porodica i ja ne želimo da našim životima upravljaju albanci, stoga, nemamo drugog izbora nego da se kolektivno iselimo, pa te pitam, onako, kao pravu patriotkinju...da li bi mene i moju porodicu privremeno primila na stanovanje kod tebe?
(kosovar,16. avgust 2013 17:32)

Poznato je da Srbi sa Kosova obozavaju da se potpisuju kao Kosovari. To, pod jedan.
Pod dva, ako neko ne zeli da njegovim zivotom upravljaju Albanci, zasto bi izlazio na ove izbore i time predao vrhovnu vlast Hasimu Taciju jer je to cilj ovih izbora.
Pod tri, jadna vam je ova SNS propaganda. Zbog vasih privatnih novcanika i racuna prodali ste onoliki narod na Kosovu. To vam istorija nikada nece oprostiti.

Sasa

pre 10 godina

... ovim kao i mnogim ranijim odlukama branite samo svoj licni lopovski interes! Na zalost, i sada ce kao i uvek ispastati samo narod. A vi cete za koju godinu, sa nekog mirnog mesta, punih dzepova para, posmatrati nesrecu ljudi koji su ostali dole....

Ddule

pre 10 godina

Lazna "Skupstina i lazni lideri" ne mogu da odlucuju u ime naroda. Oni nek se bave svojim biznesima, dok jos moze.
Vlada treba da prekine finansirati ove dembelase, i to odmah, i prekinuti im svaku financijsku podrsku od strane drzave Srbije, pa nek se sami snadju.
Nije moguce da ih mi finansiramo, a oni rade protiv nas, tj. protiv drzave Srbije. Nek se snadju u svoju drzavu - Kosovo.

Ej Seki Seki

pre 10 godina

Citajuci komentare vidim da narod u Srbiji misli da ce ziveti bolje ako Srbi sa Kosova izadju na izbore i mislim da gresite jer vecina vas i nije svesna da pola KOPAONIKA pripada KOSOVU za one koji neznaju to je severni deo Kosova.

kosovar

pre 10 godina

Da, misle svojim glavama ! Cestitam na hrabroj odluci i znajte da imate veliku podrsku !
(Mirjana, 16. avgust 2013 16:33)

Mirjana...da li si spremna da mene i moju porodicu primiš u svoju kuću ili stan kao izbegle sa Kosova. Pitam te to najozbiljnije jer nama ovde ne ostaje ništa drugo nego da se iselimo jer će posle ovakve odluke naših "predsednika opština" na njihova mesta doći albanci. Moja porodica i ja ne želimo da našim životima upravljaju albanci, stoga, nemamo drugog izbora nego da se kolektivno iselimo, pa te pitam, onako, kao pravu patriotkinju...da li bi mene i moju porodicu privremeno primila na stanovanje kod tebe?

skoro nemoguce sprovodjenje zakona

pre 10 godina

Samo glavom u zid i u korist svoje stete. I tako oduvek zauvek.
Da su normalniji i dalje bi bili vecina tamo, ovako ce potpuno nestati.
A mozda je tako i najbolje, evolucija se postara za najbolje resenje

Istorija se ponavlja

pre 10 godina

Vec vidjeno, najhrabriji brane vekovna ognjista i svetu srpsku zemlju od okupacije. Da li se neko seca sta sledi i kako se ova prica zavrsava?

Mislim da ce Srbi u istoriji ostati zapisani kao prvi narod koji se svesno i odlucno samoistrebio u 21. veku....

Sljivoviski

pre 10 godina

Ovako ja sam nekada bio clan Nikoliceve i Vuciceve stranke uz to i clan SCP Srpskog Cetnickog Pokreta koji su oni osnovali u okviru stranke sa ciljem da branimo Kosovo, inace sam iz Kos Mitrovice.Tada sam im verovao i bio na prvoj liniji odbrane,kako danas da verujem tim istim ljudima koji pozivaju narod da izadje na izbore koje raspisuje GOSPODIN HASIM TACI ZVANI ZMIJA!

SGGD

pre 10 godina

dragi zemljaci sa kosmeta izdržite. ova "uža srbija" vas već duže vreme smatra balastom, a pitanje je da li više nevole vas ili albance. već dugo vremena čitam komentare na b92 i mogu samo da primetim kako se dijametralno promenila percepcija srpskog naroda o kosmetu. ipak znam da pravi ljudi i dalje ne misle u većini onako kako se ovde izjašnjavaju sluge okupatora.

Posmatrac

pre 10 godina

Ma dosta mi je vise ovih kvazi patriota sa Kosova. Zatvrorite granicu i ukinite ima stotine miliona evra koje godisnje dobijaju iz budzeta Srbije pa nek vide sta ce dalje.U sustini znaju oni sta ce. Kao i dosada bavice se kriminalnim radnjama zajedno sa albanskom mafijom i bas ih briga.

Vuk Brankovic

pre 10 godina

Albanci sa Kosova od 91god nikada nisu izlazili na izbore koje je raspisivala Srbija jer nisu priznavali Srbiju kao svoju drzavu to Nikolic,Vucic,Dacic,Vulin odlicno znaju,samo je problem u tome sto su oni verovali da ce jadnog dana dobiti ovo sto su dobili.Kako Srbi da veruju ovim ljudima koji su do juce vodili jednu politiku a danas drugu,pricali narodu bajke o velikoj Srbiji a sada teraju narod da izadje na Tacijeve izbore za koga su do juce govorili da je ratni zlikovac i da sa njime nema pregovora!!!

Prong

pre 10 godina

Lokalni izbori na Kosovu su za vas neprihvatljivi....OK! Nema problema, samo budite spremni da sami snosite posledice takve odluke, tj. budite spremni na to da će već 5.novembra u vaše fotelje sesti albanci! Ako vam ni to ne odgovara....onda ćete morati da pakujete kofere i da se kolektivno iselite sa severa te države!

DSS je u pravu ...

pre 10 godina

Čitam komentare iza kojih vidim smorene face savremenih Srba kako u kafiću, posle sjajnih uspeha naše atletike, Novaka itd. treba da angažuju mentalne kapacitete oko nekih izbora koje neki tamo neće, a da hoće hteli bi i nas ...
Hoću da kažem, ako vam nije jasno šta naš narod dole hoće, otidite dole i porazgovarajte. Nije teško, a i nešto stvarno bi vam se desilo u životu.

deki

pre 10 godina

Lazna drzava i lazni izbori, u skoli i kuci me nisu ucili da petljarim i radim lazne i protivustavne radnje u privatnom zivotu a posebno kada su interesi i bezbednost Drzave Srbije u pitanju. I zato necu da izadjem na tzv. izbore, jasno kao dan!

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Predsednik opštine Zubin Potok Slaviša Ristić izjavio je da su kosovski Srbi žrtve ulaska Srbije u EU, kako bi većinsko stanovništvo u centralnoj Srbiji bolje živelo.

"Srbi sa Kosova treba da budu žrtvovani, silom isterani iz matice Srbije i pripojeni Kosovu kako bi većinsko srpsko stanovništvo bolje živelo",

SRAM VAS BILO, STIDITE SE VAS 7 miliona većinskog stanovništva u centralnoj Srbiji koji niste spremni da ispastate kako bi nekoliko hiljada kosovskih Srba bolje živelo ?
Ma SRAM VAS BILO, DA VAS SRAM BUDE !

Neven

pre 10 godina

Kostunica je ipak bio u pravu davno pre 6 godina kada je rekao da nema nista od politike i Kosovo i EU dok su ostali politicari kao Tadic, Dacic i ostali trubili Daaa evo svi su nam rekli i Kacin i ostali da su to dva odvojena procesa.
I sada se samo potvrdjuje da je Voja bio i ostao u pravu. Jedini srpski politicar kome su interesi drzave Srbije na prvom mestu a ne fotelje i vlast.

dragan

pre 10 godina

Dobro, recimo da sve odbijemo. Sta bi se desilo. Dobili bi neke uvijene sankcije, ekonomija bi jos brze propadala, mi bili svr slabiji i moralno i materijalno. Onda jednog dana Taci sa NATO-om iza ledja krece da zavede red na sever Kosmeta. Srbi sa severa naravno ocekuju pomoc iz Srbije a pre toga sve vodje su pobegle u Beograd. Srbi iz Srbije krecu da pomignu braci, a NATO krece da bombarduje Srbiju. I sta mislite da se dalje desava. Naravno Srbi sa severa traze da im se da ono sto im se nudilo briselskim sporazumom, ali kasno. Taj papir je pocepan i bacen u korpu. Narod sa Kosova je u Srbiji a zemlja se vratila jos 20 god. u nazad.Rusi salju protestne note...

Arsic CH

pre 10 godina

Kakvi bre izbori, oni umisljaju da su drzava dok se geopoliticko kolo vec pocelo okretati u pozitivnom i pravednom smeru. Treba izdrzati jos malo i ne dati im ich nista vise

neso kraljevo

pre 10 godina

ako smatraju da ne treba da izadju na izbore,to znaci da ne postuju vrh drzave srbije koji im preporucuje da izadju i svi mi u srbiji smatramo da treba da izadju a oni ne zele,noja licna procena je da je dosta da mi u centralnoj srbiji moramo da postujemo vlast i sve zakone a ni ne.
gospodo sa kosova dosta nam je vasih ucena uradite kako smatrate da treba da uradite ali ako se nesto drugo desi nemojte kukati za pomoc drzave srbije koju ne postujete nego svi snosite posledice za vase postupke.
sram vas bilo za sve sto radite nama obicnim gradjanima srbije.
ne radite nigde zivite od pomoci drzave srbije cak i vasi sugradjani koji takodje zive u srbiji ne rade nista primaju socijalnu pomoc dok mi gradjani ostalih regiona zivimo gore nego vi nemamo posla, poslodavci nam ne uplacuju plate i penziono osiguranje,ne dobijamo socijalnu pomoc gladujemo i ne kukamo koliko i vi .
dzaba vam bilo kosovo dzaba vam bilo sve kada mi ovde vecina od nas gladujemo.
mene obicnog gradjanina srbije koji je gladan bez posla koji ne moze da skoluje svoje dete uopste ne zanima kakve vi probleme imate,
vas nije briga za mene i moju porodicu zasto bi mene bilo briga za vas i vase porodice.

Da se ne lazemo

pre 10 godina

Iskreno, zabole me bas da li ce doticna gospoda izaci na izbore.
Samo ih molim da se posle kad se zbog svoje gluposti i nemogucnosti da shvate realnost za**bu, vise ne dovlace u Srbiju da kupuju nekretnine i zauzimaju radna mesta, jer nam je i bez njih sasvim dovoljno tesko.
Hvala!

kakogod

pre 10 godina

Za pola godine cete moliti da vas puste da glasate, pa makar za bilo sta. Kad vas 20 godina istorije nije bas nicemu naucilo i treba da zavrsite kao Kurdi

Zoso

pre 10 godina

Ono sto su im radikali bivsi a sada SNS godinama tuvili u glavu a sada hoce da promenu tesko ce narod prihvatiti.Kosovo je srce srbije moj Vucicu to si pricao ipak ces ti ovaj narod ostaviti na cedilu a to ce se tebi i tvojim botovima obiti o glavu.

Јован Митровић

pre 10 godina

Идете истим путем као и Република Српска Крајина, која је одбијала све планове и знамо како је завршила. Плашим се да се исто не деси и вама а не заборавите да је на власти сада иста екипа која је и тада била на власти. Историја се понавља и срби као и обично ништа не уче из ње и стално понабљају исте грешке.

e-krem

pre 10 godina

Da, misle svojim glavama ! Cestitam na hrabroj odluci i znajte da imate veliku podrsku !
(Mirjana, 16. avgust 2013 16:33)

Mirjana...da li si spremna da mene i moju porodicu primiš u svoju kuću ili stan kao izbegle sa Kosova. Pitam te to najozbiljnije jer nama ovde ne ostaje ništa drugo nego da se iselimo jer će posle ovakve odluke naših "predsednika opština" na njihova mesta doći albanci. Moja porodica i ja ne želimo da našim životima upravljaju albanci, stoga, nemamo drugog izbora nego da se kolektivno iselimo, pa te pitam, onako, kao pravu patriotkinju...da li bi mene i moju porodicu privremeno primila na stanovanje kod tebe?
(kosovar, 16. avgust 2013 17:32)
Budi velikodusna i primi i mene molim te.Dosadili su mi ovi sa sloganom "Kosovo je Srbija" a sve cine da tako ne bude.Mislim,vidim da si protiv drzavne politike pa ti se zato sa velikom nadom i obracam.Unapred Faleminderit.

Kućica na Drini

pre 10 godina

Politički vrh Srba sa severa Kosova ( Marko Jakšić ,Milan Ivanović, i ostali - sve Koštuničine perjanice ) se žestoko obogatio u proteklih 10 godina.Za vreme Koštunice su imali po 5-6 plata od Beograda pa su pokupovali vile i dupleks stanove po Novom Beogradu i Dedinju . Uporno zvaničnom Beogradu bacaju so u oči, a on ih i dalje izdržava i zatrpava parama . Zar iskustvo Srpske Krajine i Milana Babića i Milana Martića nije dovoljan nauk . Srbi su kasnije hteli prihvatiti plan Z-4,ali bilo je kasno. Gvožđe se kuje dok je vruće .

Cica

pre 10 godina

A mi svi nas 7 miliona gradjana Srbije placamo njihove debele plate i debele dodatke. Mi svi 7 miliona gradjana Srbije uzimamo kredite, placamo "strane strucnjake" koji bi navodno trebali da "vade" ovu zemlju iz blata...a par stotina avanturista sa severa Kosova uziva u haosu, bezakonju, ludilu....Da li smo mi normalan narod?

m

pre 10 godina

vidim da nemate pojma,2/3 srba zivi na juznoj strani,slazem da su ove glavonje sa severa nafatirani ali ovo je jednoglasna odluka s.o. tu sede obicni ljudi sa mnogo vecim problemima od gosppdina iz centr. srbije,svaki dan kad deca izadju na ulicu postoji mogucnost kidnapovanja ubijanja dece dok se kupajuna reci,ekonomske probleme deli 95% ljudi iz mog mesta sa juga kosova,malo vise razumevanja.

NekoIzMase

pre 10 godina

(Šumadinac, 16. avgust 2013 13:02)

Da li si zlurad ili površno informisan, teško je proceniti ...
Inače bi znao da je naziv 'privremena Skupština AP Kosovo i Metohija' naš iz razloga što ne mogu učestvovati predstavnici ostlaih opština na Kosovu i Metohiji, jer je Vlada Republike Srbije tamo imenovala privremene uprave, a nije raspisivala izbore.

Zluradost ili polinformisanost govori o tebi, i potvrđuje snagu tvojih argumenata

KIM

pre 10 godina

Ova cetiri serifa su se poodavno materijalno obezbedila.Sada ce stradati ona sirotinja koja zavisi od 11000 dinara i praznih obecanja Vulina u "crnini" .

vladica

pre 10 godina

i dokle ce moj novac od poreza da se baca na ovakve umesto u nesto pametnij. dosa vise finansiranja "profesionalnih srba" koji zive od svog srbovanja na racun gradjana srbije koji nesto rade

srb

pre 10 godina

Ali shvatite, Srbija nece da vas sponzorise , ionako 90 % vas ima bar jedan stan u Srbiji ,tako da vam nece tesko pasti smestaj, jedino cete morati da zasucete rukave i radite, jer nema vise uzivanja,nerada , a da plata samo ide. zaboravite to.

lakiKiM

pre 10 godina

Rekoh ja da ce ovi tkz,,lideri,,da nas dovedu do haosa,ali niko me ne slusa,Vlada Srbije treba da sankcionise na neki nacin ove,,lidere,,i sve te opstinske poslanike koji im pruzaju podrsku,,Ne zele da napuste fotelje,a za svoje ciljeve rizikovace i narod,,

PUJ PIKE NE VAZI,DOKLE BRE ZMURKE SA ISTINOM

pre 10 godina

pa kad bi to moglo tako da se igramo zmurke gde bi nam bio kraj.pa zamislite sada da se skupstina republike srpske protivi i ponisti dejtonskom sporazumu koje je srbija tj.milosevic ispregovarao i potpisao i to cak u ime r.srpske sa zeljom da se vrati u okrilje bosne sto bi bilo normalnije od ovog vaseg protivljenja koje je srbija tj.dacic i vucic pregovorima stavili potpis na briselski sporazum u ime svojih gradjana srba garantovali njihovo sprovodjenje na sta bi sve licilo i cemu vodilo osim scenariju oluja,nato i daleko bilo kaon scenario preko prokletija i zato urazumite se i ne terajte inat jer sto rece nikolic sto mozemo danas sutra ce biti samo san.

nidža

pre 10 godina

A onda će vam sutra netko drugi biti kriv! Ako nas nema na izborima nema nas ni u institucijama. A onda ostaju samo barikade. A one nikome nisu donele ništa dobro!

prle

pre 10 godina

Pa mi im iz Srbije porucujemo da vas vasi lideri lazu.To su veciti gubitnici na pogresnim mestima.Nego lepo napravite jaku srpsku listu i izadjite na izbore i budite gazde u svojoj kuci.Sve drugo vas vuce u goru propast.Kosovo je otislo u nepovrat i sto se toga tice stvar je jasna.

Skywalker

pre 10 godina

A koji im je to put samo ove godine da odlucuju? Sta se to u medjuvremenu dogodilo pozitivno da bi danas odluka bila drugacija? Ali, s obzirom na izjave aktera od pre par dana ne bi me iznenadilo da oni koji su 14 godina gurali siljak u nos svima, sad naprasno budu za izlazak na izbore. To ce biti tako sve dok vlada pregovara sa onima koje zanima samo licni interes i spremni su da sopstveni narod uvedu u najvecu nesrecu samo zarad ostvarenja tih interesa. Znate na koga najvise mislim, da se ne ponavljam.
Inace juce su u Banjskoj bili Nikola Selakovic, Velimir Ilic, Aleksandar Vulin i Marko Djuric. Ovo stoga sto su od Banjske do Jarinja vozili pod ukljucenim sirenama, a o cemu sam juce napisao komentar. Ne znam samo zasto se tako bahato ne ponasaju kad odu juzno od Mitrovice, tamo su manji od makovog zrna.

Lalegator

pre 10 godina

I sada se samo potvrdjuje da je Voja bio i ostao u pravu. Jedini srpski politicar kome su interesi drzave Srbije na prvom mestu a ne fotelje i vlast.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Neven, 16. avgust 2013 21:58)

Pazi ovo je narod kome ponovis 100 puta na tv-u "on je neobavesten" i to se primi ko mito u lekara.Nebitno sto su za njega glasali 5.oktobra i sto mu je DS godinu dana posle ukrao mandate.

Da je Kostunica Bred Pit,Dzoni Dep,Majka Tereza,Robin Hud,James jebeni Bond ne bi bre narod priznao da je prodavao svoj glas za 2k dinara na izborima i da jede pite zadnjih 6 godina ladne sa Tadicem a sad Vucicem nego bi pre izginuli kao leminzi.

I sad ce neki veseljak da spomene Kolubaru...

Jer mala matura,ministrarka zdravlja,mlekce,'rast,Mrka i baka,a od proslih da ti ne pocinjem,su samo aferice...

ocaj

pre 10 godina

ovi ljudi su zaista u krajnje ocajnom stanju, to su ljudi proslosti, ljudi bez vizije, ljudi koji kao da su sa marsa pali, ljudi koji zive daleko od realnosti, a ova "skupstina" im je vrhunac cirkusa koji vec par meseci prikazuju....

novicavg

pre 10 godina

Ovo teranje inate neće izaći na dobro i guranje prsta u oko beogradi je strašnije od onoga što se hoće sa prištinom i međunarodnom zajednicom.Odluka da se ne izađe na izbore je još jedna pogrešna srpska odluka u koje se godinama donose i čije posledice ćemo ispaštati godinama.Dali će se Srbija povući sa Kosova ili će i dalje ostati uz Srbe ali sa umanjenim šansama da se projekat zajednice srpskih opština ostvari u formatu koji je planirao Beograd.Uprkos pokušajima Beograda i kancelarije za KiM da se stvari postave na pravo mesto izgleda da je srpski inat prevahnuo i da nas očekuje burna jesen puna čudnih i sudbonosnih odluka.

Nikola

pre 10 godina

E stvarno mi je vise muka od ovih foliranata.

Ratni huskaci koji su nas trovali 90-ih godina nacionalizmom, Karlobagom, Viroviticom i Ogulinom, danas ne znaju vise ni sta rade. U toj servilnosti zapadu su se totalno pogubili i sada zbog tih njihovih gluposti ocekuju da im slepo veruju ljudi sa KiM. Toliko je ocigledno da ova vlada, koje u stvari nema, mora da ispuni jos jedan diktat od EU.

Od ove zemlje su napravili guberniju tako da je kolonija nedosanjani san Vucica, Nikolica i Dacica! Skracena Srbija do Nisa, a drndali su vunu o velikoj Srbiji.

Sram vas bilo!

Leposavac

pre 10 godina

Situacija je stvarno ALARMANTNA.Sjedne strane imamo vecite predstavnike Srba sa SUMNJIVIM kapitalom a sa druge strane predstavnike Srba koje je imenovao Vulin sa istim karakteristikama.
Srbi protiv Srba nikad drugacije nije ni bilo samo sto se sad bore malo bolje skolovaniji .Sadu su Moleri protiv Kafedzija,sada su propali Politicari protiv propalih ali jos uvek na vlasti.
Sta da Vam kazem kao gradjin preko cijih se ledja sve ovo lomi,preko familije koja trpi i ceka u strahu sta ce biti sutra.
Sta da Vam kazem kad sve imam na Severu a ako pocne ko u Egiptu (nije iskljucena mogucnost)nemam gde da odem.
U Srbiji nema uslova ni mogucnosti da se opstane.U Srbiji sam SIPTAR a veci sam Vernik i pravoslavac od njih.
U EU nema sanse neznam jezik ni mogucnost dobijanja DRZAVLJANSTVA.
Australija mozda je dobar izbor al daleko od mog KOSOVA.
Sta izabrati,kako opstati,kako se ponasati,kako ostati svoj na svome.
Ostaje puno pitanja a sve manje odgovora.
Samo jos neznam dokle NAROD moze izdrzati????????????

sumorni

pre 10 godina

A sve je počelo tako što ste na silu ukinuli autonomne pokrajine, i to protivno tada važećem Ustavu.

Ali tada je kršenje Ustava bilo OK? Neki put jeste, neki put nije?

I već 25 godina je prošlo, a vi nikako da shvatite svoje greške. AKo to niste shvatili, iz ovog začaranog kruga nećete nikada izaći.

A vidim i lokalni "Ustavobranitelji" vam daju nekakvu podršku, a baš me zanima njihov stav o događajima pre 25 godina kada je jedan drugi Ustav kršen. Šta bi spomenuti Petković rekao na tu temu?

Naprosto ne umete da vladate, stoga vam se uzimaju teritorije i daju onima koji to umeju. Pa vi izašli ili ne na te izbore.

Koji, btw, JESU izbori Republike Kosovo, ma šta vam radikali lagali.

soviak

pre 10 godina

ovi sarkasticni komentari upuceni Mirjani treba da budu upuceni onima koji politickim odlukama teraju srpski zivalj sa KiM, dakle pisite Dacicu, Nikolicu, Vucicu, Vulinu i ostalima koji sigurno imaju visak stambenog prostora i materijalno su obezbedjeni da vas pomognu i docekaju u bratski zagrljaj.

Светлана Fox

pre 10 godina

@vgrad - Razumem da nije lako doneti odluku o ovako teškom pitanju ali odbijanje i bojkot aprijori ne donosi ništa dobro.Beograd će biti na strani Srba kako god odlučili a posledice ćemo zajedno izpaštati.

И, шта се каже? Апријори? Јел се то ”апријори” учи негде на Мегатренду или оном Томином факултету? Предлажем да СНС коментатори замоле Вучича да, у оквиру његовог Маршаловог плана, запосли бар једног писменог да лекторише ових 111 неписмених СНС коментатора. Боље да плаћамо и тог још једног, него свакодневно овде да ”изпаштамо”, због необручене неписмености владајуће елите.

Zoram jov

pre 10 godina

Srbi protiv srba. Srbi protiv Kim , protiv Umnika, dobrih Srba , losih muslimana, cokoladnih banana, protiv vetrova I vremena, protiv sveta I mimo sveta. Za propast do kraja. Izem ti sljivu ko je zasadi.

kaiser

pre 10 godina

Ceo dan tragam po netu, i NISAM nigde našao izjavu Borka Stefanovića da je nezavisnost Kosova gotova stvar, jer ih je priznalo pola država sveta, da je pitanje dana kad će i onih 5 EU država i slično.

Nije čak nikada ni rekao da MORATE nešto da uradite, poput izlaska na izbore, ili nešto već u tom fazonu.

Ali, on vam nije bio dobar, lakše vam je bilo da poverujete prevarantima koji više od 20 godina nanose štetu državi, prosipaju nevidjenu demagogiju, gledaju u oči i lažu.

I džaba smo vam govorili - lažu vas, nasankaće vas prvom pprilikom jer im je to u krvi, niste hteli da čujete, već ste po ko zna koji put pali na demagogiju.

Sad, mi bi kao trebali da se radujemo tome, ali ne, nećemo.

Zaista nam vas je žao, ali dobra vest je da konačno sami sebi birate sudbinu, kako god odlučite i zasluge i greške idu a vaš teret. Uzmite svoju sudbinu u svoje ruke, i nemojte je više niti krojiti drugima (kao što ste u svakoj prilici radili) niti dozvolite drugima da vam je kroje.

Dejan

pre 10 godina

Ako je tačno ovo što kaži ovi naši Kosovari, onda je jasno da imamo bar tri kandidata za optuženičku klupu na suđenju za veleizdaju. Pa ne mogu ni da zamsilim ekipu iz SNS da je neko drugi uradio ovo što oni jesu, pa drali bi se do meseca... Dobro reče onaj pop iz Bosne.

maxx

pre 10 godina

srbijo zavrni im slavinu,da vidis kako ce da se primire,bucu zbog para,ne odgovaraju im izbori haha,ukinuti im odmah kosovski dodatak

dzo

pre 10 godina

Interesantno, SNS koji je nekada kao SRS upropastio Srbiju cini se da i danas radi slicno. Verovatno da Srbi sa severa treba da ucestvuju na izborima ali pitanje je na koji nacin i krajnje je ocajno kada vam predsednik Srbije koji kao treba da se bori da pola sveta ne prizna Kosovo, kaze sada da je svet vec priznao Kosovo kao državu. Iako je pola sveta to uradilo do sada. I jos kaze da je pitanje dana kada će pet članica EU koje nisu priznale kosovsku nezavisnost to uraditi. Iako niko u EU nece priznati nezavisnost, dok Beograd ne odluci da uradi to. Ova vlada daje sve a ne dobija mnogo. Ondasnji DS je za njih bio pojam iako su ih blatili Vucic, Nikolic i kompanija kao prodaju Kosovo i tome slicno. Ovi iz SNS su amateri koji samo gledaju sebe, a oni prethodni iz DS su gledali sebe, ali su i po nesto izgleda znali o spoljnoj politici. DS je dobio status kandidata i cak tada pricao o datumu davno pre iakakvog sporazuma sa Pristinom. Za to vreme je EU kritikovala Beograd na sva usta, ali sta to znaci kada je i davala Srbiji. I sigurno niko nikad nije rekao da je nezavisnost Kosova gotova stvar kao toboze ovi tzv narodnjaci. Danas retko ko kritikuje Srbiju iz EU doduse, i dobijamo neke pare od Arapa (ko zna kako, mozda ipak to EU i US znaju najbolje a ne Vucic i neko toboze prijateljstvo). Izgleda da smo i mi i kosovo potrebni EU a kako ce se ovi nasi snaci u tome, pitanje je, verovatno lose po tradiciji.

Danilo

pre 10 godina

Ne nadoknadiva politička i pravna šteša po Srbe po interese Srbije i Srba na KiM su političari koji su odavno sebi odstupnicu, a širenjem lažnog nacionalizma obezbeđuju sebi funkciju i ličnu korist. Još više smeta što takvi ''političari'' često svoju teritoriju iz Beograda, Niša, Leskovca ... skoro nikada nisu otišli južno od Ibra i glas ljudi za koje su nadležni je nemoguće da stigne do njih.
Došlo je vreme da pobedimo Albance u njihovoj igri pošto smo u našoj odavno izgubili. Ova politika koju vodi aktuelna vlast u mnogome podseća na Republiku Srpsku

kurcubicka

pre 10 godina

Ovakva odluka srpskih predstavnika na KiM je samo jos jedna potvrda da je prva odlika svakog Srbina da uvek radi u korist svoje stete. Za zastitu srpskih interesa na Kosovu potrebna je ili apsolutna izlaznost u okviru jedinstvene liste ili apsolutni bojkot. No, kako se Srbi ne mogu dogovoriti, polovican izlazak(( nekoliko suprotstavljenih malih lista) + izborne geometrijske igrice Pristine imace kao rezultat katastrofu tj. konkludentno priznanje drzavnosti Kosova uz nikakve efekte za autonomiju Srba u delovima gde cine vecinski procenat stanovnistva.

novica952

pre 10 godina

Kakvi bre izbori, oni umisljaju da su drzava dok se geopoliticko kolo vec pocelo okretati u pozitivnom i pravednom smeru. Treba izdrzati jos malo i ne dati im ich nista vise
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Arsic CH, 16. avgust 2013 22:13)
Možda nebi trebalo biti tako radikalan ali ako nastave da opstruiraju Beograd treba malo zaoštriti situaciju.kad je u pitanju finansiranje i novac tu su kooperativni a kada treba da nešto odluče, izigravaju državu u neke visoke ličnosti.da li oni ne shvataju da se geopolitička situacija promenila i da će na kraju ostati sami.Ali po onoj narodnoj svako je kovač svoje sudbine.