Utorak, 25.06.2013.

00:24

Pregovori da, ali ne zna se kada

Šefovi diplomatija EU saglasni da se pokrenu pregovori o članstvu sa Srbijom ali i dalje otvoreno kada bi tačno trebalo da počnu. Odluka na samitu EU u petak.

Izvor: B92

Pregovori da, ali ne zna se kada IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

145 Komentari

Sortiraj po:

Biba

pre 10 godina

Mislim da je Vucic jedini zasluzan za datum Srbiji, kao najodgovorniji politicar u danasnje vreme, ulio je sigurnost predstavnicima evropskih drzava da ce Srbija nastaviti da se kreci ispravnim, evropskim putem.

Vlada

pre 10 godina

Srbiji je hitno potreban datum, da bi malo olaksao zivot gradjanima, obzirom koliko su propatili pod vlascu DS-a proteklih 12 god.

Dikica

pre 10 godina

Samo maksimalni napori, kakve je ulozio Vucic sa svojim partijskim saradnicima, mogu doneti ovakve rezultate. Takvi napori nikako ne prolaze nezapazeno, vredni su nagradjivanja.

Miroslav D.

pre 10 godina

Dalje odlaganje datuma za pocetak pregovora bi poljuljalo vec poljuljano poverenje srpskog naroda prema EU koji u njoj vidi samo ucene, a nikakva pozitivna vest da stigne sa njihove strane.

Srbin 100%

pre 10 godina

Treba iskoristiti ovo malo vremena za intenziviranje nasih diplomatskih napora da obezbedimo neophodnu podrsku za dobijanje datuma

SantaCruz

pre 10 godina

@ (Marinazg, 25. jun 2013 16:10)

Kao prvo: vec za dve godine ima da kukate kao rumuni i bugari i da trazite nacina da se iscupate iz EU, jer niste sposobni za tako nesto.
A kao drugo: prvo neka EU ispostuje potpisano, a potpisali su odavno da nece biti dodatnih uslova za Srbiju, pa su ih opet nametnuli - da li je to u redu?!

au

pre 10 godina

Uskoro ce se pokazati, kao i sa turskom koja je okupirala severni Kipar, da vodece zemlje EU smatraju da je Srbija okupirala BiH, Kosovo i Vojvodinu. Dok tim regionima ne omoguci normalan zivot nece dobiti datum. Zivi bili pa videli. Videcemo za 6 meseci rejting ovih iz SNS koji su nas prvo ubedacili kao Radikala a sada dotukli kao nazovi Evropljani. Ispade da se otpocekta imali isti cilj - Srbija Od Vranja do Dunava! A vi samo glasajte ko ovce

zoran

pre 10 godina

@ surfer, 25. jun 2013 19:58

Pa i Hrvatska je došla do osamostaljenja vojnim udarom i to od strane generala koji su se ZAKLELI DA ĆE BRANITI SFRJ DO POSLEDNJE KAPI itd... Zakletvu su dali njihovom komandantu, doduše sunarodniku, Brozu, pa su tu zakletvu pogazili ne trepnuvši. A sada što ćeš to da palamudiš o "Memorandumu", Miloševiću, "velikoj" Srbiji i o struganim rotkvama, na to imaš pravo. Samo, i najveća budala odlično zna šta je starije. Kokoška ili jaje. Na kraju, zašto ti generali, koji su se zakleli, nisu uklonili Miloševića i pisce Memoranduma, nego su VOJNIM UDAROM krenuli u rasturanje države.

(Isto važi i za Slovence, Albance, Muslimane...)

Stevan

pre 10 godina

Zna se kada .Nikada,a mozda cak ni onda.Bojim se da ovakvima kakvi smo tamo i nije mesto.Moramo jos mnogo raditi na sebi.Treba raditi,stvarati,a ne bacati novce na uzaludne maturske ispite,auto flote nesposobnih funkcionera,glupa putesetvija dokonih funkcionera.Skloniti glupe i bahate neradnike sa drzavnog posla.Ima jos.

surfer

pre 10 godina

Petre, nigdje u tom ugovoru ne pise nista o nacionalnim referendumima, te stvari odreduju same drzave. Nisam siguran, ali mislim da je Francuska ubacila takvu odredbu u Ustav(bar je prije to bilo), za druge neznam. Ako netko odredi tu obvezu, onda ce narod glasati prije odobravanja ugovora.

Sto se tice usporedbe Krajine i Kosova(koje je bilo autonomna pokrajina), Krajina nikad nije imala ikakav glas u icemu, samostalnost, nista. Iz nje su masovno rpotjerivani Hrvati, i ubijani, dok je nasilno proglasena "samostalnost" koju nitko nije priznao, a do te samostalnosti se doslo vojnim udarom i otcjepljenjem od Hrvatske.

U svakom slucaju, priznavanje Kosova ce biti uvjet kad tad. Ako i otvorite pregovore, nema garancije da cete ih zatvoriti, ako se sve ne ispuni.

Shvacam da se osjecate lose buduci da su Bugarska i Rumunjska usle u EU, svakako nespremne, ali sto ej tu je. Zbog te greske smo patili i mi, a bome ce i drugi. Ispada da ce Hrvatska prije u Schengen i uvesti Euro nego ove dvije, a da ne kazem da su jos pod posebnim mehanizmom zbog uzasnog kriminala i korupcije, skoro 7g nakon clanstva.

U tom smislu, Srbija je vjer spremnija od Bg i Ro, ali eto.

SM

pre 10 godina

Vučić je za ovo kratko vreme, od kako je potpredsednik vlade, pokazao čelnicima EU da je čovek koji ispunjava ono što obeća, i koji ne obećava ono što ne može ispuniti, i zbog toga Srbija ima velike šanse da dobije datum za početak pregovora sa EU.

odleprshajte vishe

pre 10 godina

@Marina i ostatak cro drustvanceta

Jos uvek niste clan EU, u EU cete da udjete preko veze, niste ispunili gomilu uslova, mentalno ste jos uvek debelo na Balkanu i Bliskom istoku (sto vam se vidi po komentarima), u nemackim medijima vec nedeljama pisu o vasem pristupanju EU kao o gresci a ovde izigravate neke ubereuropljane, ponasate se kao da ste olicenje EU standarda i kao da predsedavate EU, "tumacite" nam ovde EU stavove, drzite predavanja... Smesno, palanacko i tako kompleksaski. Da nekim slucajem Amerikanci ili Nemci podrzavaju srpski nacionalizam a ne albanski ili hrvatski i da su od vas Hrvata kao uslov za clanstvo u EU trazili priznavanje RSK i pristanak na otcepljenje 15% teritorije ponasali bi se 10x gore nego Srbija danas, tako da vam je bolje da cutite a te vase "savete" ostavite za nekoga koga zanimaju. Smarate.

Zemljo otvori se da me nema

pre 10 godina

Meni je ovo vise zalosno, pa da li je moguce da smo toliko nisko pali da dozvoljavamo da se bukvalno sprdaju sa nama?

visim po srbijanskim sajtovima i lecim si komplekse

pre 10 godina

@Flavius Valerius
Apsolutno se slazem sa tobom. Zamisli ti bezobrazne Srbe koji pucaju na nemacke vojnike koji u srpskim dvoristima, ispred srpskih kuca i na srpskoj teritoriji (po jos vazecoj UN rezoluciji 1244) pokusavaju da uspostave vlast albanske nacionalisticke paradrzave. Zaista su Srbi bas neki. Isti problem je bio i za vreme II svetskog rata kada su bezobrazni Srbi pucali na nacisticke vojnike i onda su sasvim opravadano ti uzviseni Nemci iz pedagoskih razloga streljali po nekoliko hiljada srpskih civila. Mozda bi i sada tako trebalo. Dva ranjena nemacka vojnika = streljanje dvadeset Srba. Pa da nauce ti Srbi vise sta je red i disciplina, zar ne?

Starac Miloje

pre 10 godina

Ko zna zna. Ko pamti proslost, u njemu je problem. A bogami i nama je problem. Novi narodni izabranici sada besomucno zele ono sto su besomucno osporavali onomad. Kom Srbinu nije zao sto se sada kada su ovi novi tako odlucno krenuli, opet nam se nesto pomera, osporava, uslovljava itd... Izjava Karla Bilta naj vise oslikava misljenje EU i nas. Njihova zelja da nas jos testiraju, ostavlja nas u dilemi ZASTO?

Branko

pre 10 godina

Ako su šefovi diplomatija EU saglasni da se pokrenu pregovori o članstvu sa Srbijom zašto onda nisu i precizirali i datum. Nadamo se da će se na samitu EU u petak precizirati datum za otpočinjan je pregovora .

Adio Pameti

pre 10 godina

@Bucko_koji_ne_razmislja

Kako 30. Februara? Februar ne moze imati 30 dana.
Iz pouzdanih izvora sam saznao: 29.Februara 2014.

el proletario

pre 10 godina

Ako prime Srbiju onda moraju primiti i Albaniju, Kosovo, Makedoniju, Bosnu pa cak i Tursku. Tesko da ce se to dogoditi u doglednoj buducnosti.
Jos 100 miliona onih iz trece klase, vecinom druge religije na grbacu zapadnjaka nece proci za naseg vakta.

stevan

pre 10 godina

jednostavno ljudi posle Hrvatske nema vise sirenja EU,pa cak i da dobijemo taj datum,zeleno svetlo ili sta vec,to nece nista znaciti. Mesecima nas vlast okupira sa tim datumom samo da bi skrenula sliku sa realnih problema,demagogija je cudo, a narod i dalje cuti umesto da se ugleda na Brazil,Tursku...

Dobro informisani krugovi

pre 10 godina

Kako trenutno stvar stoji - pocetak pregovora jos nije fiksiran, ali ce najverovatnije biti 14. Januar 2014, bas na pravoslavnog Deda-Mraza. Dakle ako budete dobri i lepo se vladate, Deda-Mraz ce vam nesto doneti.

nikola drezgić

pre 10 godina

EU traži poštivanje potpisanog. Ako će se Srbija, prema vama, ponašati kao razmaženo derište, imaju oni lijeka i za to. Briselski sporazum ispoštovati će se do zadnje točke, dobili vi datum ili ne, ušli u EU ili ne, prkosili kao trogodišnja djeca ili ne. Ako Srbi izađu na svoje ulice i onemoguće rad EU pulena iz Srbije, to može biti jako dobra stvar za Srbiju. Gdje je tu problem i što se to tiče EU?
(Marinazg, 25. jun 2013 16:10)
Komšinice,hvala za brigu,ali mi kad izlazimo na ulice to je uglavnom bez cveća u rukama!

Petar

pre 10 godina

Koliko neopravdane ljutnje i ogorčenosti na Njemce i EU u komentarima. ........ Jedna od izmjena koja je uvedena da se po završetku pregovora organizira referendum u svim članicama EU oko prijema nove zemlje što će možda biti i najveći problem.
(Promatrač, 25. jun 2013 16:01)

Ovo je netacno, komentatori iz Hrvatske uporno pisu o tom novom referendumu u svim drzavama clanicama. Ja evo drzim pred sobom oba ugovora lisabonskog sporazuma i ne vidim ni jedne reci o tome. Niti je u planu uskoro da se menjaju lisabonski ugovori. Vasi politicari koji to tvrde vas lazu.
I sto se tice EU i Srbije, nije bas fer da se pregovara sa Turskom (od jeseni), koja krsi sva moguca ljudska prava, terorise demonstrante, kurdsku manjinu, ne priznaju Kipar, hapsi i sudi novinarima i piscima koji se kriticki odnose prema drzavi. To Srbija, kakva je da je, ne radi (bar vec duze vreme ne). A to su navodno osnovne vrednosti EU, ljudska prava, demokratija. Licemerni su, treba im Turska, i gledaju kroz prste. Ako zaista ne zele da zapocnu pregovore sa Srbijom sada su obicni licemeri.

Flavius Valerius

pre 10 godina

Da li se itko od vas ne realnih kriticara koji napadate Njemacku upitao kako je bilo moguce kada su dizane barikade, da su kosovski Srbi pucali na njemacke pripadnike KFORA vatrenim oruzjem i tesko ih ranili. Dvojica pripadnika je jedva izvuklo zivu glavu. Naravno da su Nijemci "poludjeli" na ovakvo divljastvo. Pa ne moze se traziti od ne regularnih sluzbi na sjevernom djelu da se "bune" a kad ovi udare po Kforu, srpski premijer od Njemacke moljaka za datum. Kako ne razumno ponasanje za koje Srbija placa veliku cijenu. Nije li s razlogom?

Dragan Jurić

pre 10 godina

Kad pročitam uvlakačke komentare,i ne treba da budemo deo Evrope! Samo me interesuje o čemu će sada na domaćoj sceni biti "bla,bla,truć,truć"...

Aleksandar

pre 10 godina

Ama ljudi kad ćete shvatiti da ovim našim političkim slepcima jedino mi, iz neobjašnjivih razloga, verujemo. Za razliku od nas, evropski političari dobro znaju s kakvim imaju posla pa im ništa ne veruju na reč - kad urade ono što su i obećali, tek onda mogu da traže datum, do tad mogu da dobijaju okvire i zelena svetla kol'ko im srce ište. Dobro je da im bar neko ne veruje na slepo, kad već mi nismo u stanju da ih svaki dan priupitamo šta su uradili od onoga obećanog.

nikola drezgić

pre 10 godina

Da smo država a ne kora od banane,Štefan File bi od našeg premijera dobio pismo sa obaveštenjem,slično onome što je dobio od premijera Islanda pre deset dana! Ovako, štap je na mestu a šargarepa sve trulija,na kraju ćemo je svakako pojesti ali će nas stomak urnisati od bolova!

Hm!

pre 10 godina

Pregovori!!!
Koliko se samo pregovora desilo na Balkanu u zadnjih 20 godina!
Uspeh vlade!!! SNS dok su bili u opoziciji , bi ovakve pregovore nazivali izdajnickim a sada, jos malo pa ce poceti da slusaju rock muziku ( iako vecina njih zaudara na kojekakve Kebe, mile kitice, cece raznjatovic arkan I sl.).

Marinazg

pre 10 godina

EU ne zna sa kim se igra. Narod Srbije lako moze na ulice i da njima iz EU onemoguci rad svih njenih pulena. A prethodni dogovori o Kosovu se brisu.
(Pozitivna 0, 25. jun 2013 03:49)

EU traži poštivanje potpisanog. Ako će se Srbija, prema vama, ponašati kao razmaženo derište, imaju oni lijeka i za to. Briselski sporazum ispoštovati će se do zadnje točke, dobili vi datum ili ne, ušli u EU ili ne, prkosili kao trogodišnja djeca ili ne. Ako Srbi izađu na svoje ulice i onemoguće rad EU pulena iz Srbije, to može biti jako dobra stvar za Srbiju. Gdje je tu problem i što se to tiče EU?

Promatrač

pre 10 godina

Koliko neopravdane ljutnje i ogorčenosti na Njemce i EU u komentarima. Čitajući tekstove o EU i izjave vaših političara vidi se glavni problem, a to je neobavještenost ljudi o procesu pristupa EU i nerealnim obečanjima vaših političara. Trebalo bi pitati vaše političare ali i EU koji su točno uvjeti koje trebate ispuniti za dobijanje datuma i što je sve ispunjeno do sada. Kada dobijete datum o pregovorima tek tada će nastati još veći problemi jer će vaša zemlja trebati ispuniti i PROVESTI u djelo normative i zakone EU. 35 poglavlja je sve skupa i pregovori u pojedinom poglavlju mogu biti blokirani-zaustavljeni bilo kada i zbog bilo čega. Svaka zemlja može postaviti uvjet koji trebate ispuniti i to će provjeravati EU birokrati koje baš ne zanima tko ste i što ste nego rezultati. Vaš pristup će biti još teži i vjerovatno duži zbog Kosova i BiH. Jedna od izmjena koja je uvedena da se po završetku pregovora organizira referendum u svim članicama EU oko prijema nove zemlje što će možda biti i najveći problem.

Footballer

pre 10 godina

Ko ima malo pameti i realno razmislja, priznace da je Vlada dala sve od sebe da dobijemo taj datum. Nema potrebe za podsmevanjima i raznim kritikama samo zato sto ne voli gospodina Vucica, ili zato sto je dobio nekakav nalog da tako pise.

Davitelj

pre 10 godina

Sve cestitke i podrska gospodinu Vucicu na nepostednoj borbi u borbi protiv kriminala i korupcije. Takodje mi je zelja da konacno pristupimo istorijskim pregovorima za clanstvo jer to ovaj covek zasluzuje svojim radom. Da konacno Srbija krene napred.

sumorni

pre 10 godina

"

Nemci imaju debeo kompleks od nas još iz II svetskog rata,pa sad neznaju štaće.Opet počinju da izigravaju šefove po Evropi,samo da nebude opet...da dobiju po tamburi
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ssasa, 25. jun 2013 15:05) "

Naravno, jer svi znaju da smo im MI, a ne Rusi i saveznici tada razbili sve snove o širenju Nemačke imperije. Zbog nas su izgubili rat a ne zbog njih. Dokaz tomee je da sa Rusima imaju odlične odnose.

Uostalom, opšte poznata činjenica je da CEO SVET ima komplekse od nas, jer smo najlepši, najpametniji, najvredniji, najsposobniji, najobrazovaniji i najzgodniji, a ti kompleksi su neizlečivi.

Ok, možda nismo svi mi takvi, ali ti sigurno jesi, i svestan si toga koliko vidim.

Gringo

pre 10 godina

Svi smo zasluzili da zivimo ko ljudi u Srbiji, i Vucic je ucini sve sto je bilo u njegovoj moci da nam obezbedi bolji zivot, ali videcemo koliko ce EU da ceni njegov bespostedni rad i trud.

ssasa

pre 10 godina

Nemci imaju debeo kompleks od nas još iz II svetskog rata,pa sad neznaju štaće.Opet počinju da izigravaju šefove po Evropi,samo da nebude opet...da dobiju po tamburi

Jovan Kursula

pre 10 godina

Taman mislim EU je iscrpela sve svoje nebulozne besmislice kad treba nekog da drzi na uzici i da mu objasni da je sargarepa tu ali je stap dygacak, kad oni me demantuju.Imam utisak da oni imaju ceo tim koji radi samo na smisljanju sto besmislenije izjave da ispricaju nesto a ne kazu nista.

obi van

pre 10 godina

ja je znam sta ste toliko fiksirani za taj datum. Nacija izumire, drzava propada i tu nam ni EU datum nece pomoci. Srbija neka provo rijesi tekuce probleme a EU ce sama zvati ako joj mi trebamo.

HiMan

pre 10 godina

Sa promenama, krenulo nam je konacno na bolje. Cak je i evropa pocela ozbiljnije da nas shvata. Gospodin Vucic je uneo novu energiju i snagu u dosada dosta uspavanu Vladu. Podrzam napore drzavnog vrha, u pregovorima i trudu koji pruzaju na putu i borbi ka EU.

novica952

pre 10 godina

Nemci imaju debeo kompleks od nas još iz II svetskog rata,pa sad neznaju štaće.Opet počinju da izigravaju šefove po Evropi,samo da nebude opet...da dobiju po tamburi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ssasa, 25. jun 2013 15:05)
Ipak će nam Šokenholf zapržiti čorbu i na kraju će stav njegove grupe zastupati i nemačka ledi Merkel na samitu 28 juna. kako bude ona odlučila tako će i biti a tu je veravatno uračunu i taj komplek o kome govoriš Saša.

Bojanche

pre 10 godina

Neko ocigledno koci dobijanje datuma....da, dobicete ga, ali ne znamo kada - smesno i sramota od evropske unije. Toliko o tome koliko oni cene svoje nacelne postulate....

Davitelj

pre 10 godina

Sve cestitke i podrska gospodinu Vucicu na nepostednoj borbi u borbi protiv kriminala i korupcije. Takodje mi je zelja da konacno pristupimo istorijskim pregovorima za clanstvo jer to ovaj covek zasluzuje svojim radom. Da konacno Srbija krene napred, i udje u pregovore sa EU.

daca

pre 10 godina

Citam komentare i ne verujem, moram se ograditi od prethodnog komentara, nije DATUM najskuplja srpska rec, to je ipak Vucic, cudi me kako nikom nije palo na pamet Aleksandar Veliki......jaooooooo

Damir

pre 10 godina

Sada će vam opet biti svi krivi , " ceo svet na čelu sa Vatkanom i Nemačkom",opet će vas svi mrziti, opet će vam valjati samo braća Rusi i Kinezi ali da se sami zapitate da li ima grešaka kod vas to ne dolazi u obzir,to što vaši političari sada daju neprimjerene izjave prema EU i govore to je nepravda samo vam šteti

zoki

pre 10 godina

Naprednjaci glavni junaci komedije: "Klekni džaba i ubedi druge da si uspeo u životu" Snima se i nastavak: "Šezdesetogodinji diplomac koji obećava".

Dejan

pre 10 godina

Znaci da covek ne veruje.. Samo se prica o ovome. A sta je sa ledom koji je porazbijao celu indjije? Gde je pomoc. Nema . A dacic i nikolic imaju za obilazenje sveta i kao onda nema para u budzetu. Da se ocepi Vojvodina pod hitno.

SM

pre 10 godina

Ogroman napredak je Srbija postigla za ovo kratko vreme,svima je u cilju da dodje do normalizacije odnosa na tome se i radilo,Evropa nam je postavljala uslove,ispunili smo ih,verujem u to da ce datum biti,jel nemaju razloga da nam ne odobre.

b&s

pre 10 godina

Neverovatno koliko su svi zadovoljni napredkom Srbije, svi pružaju podršku, ali je datum još neizvestan. Nemačka ima svoja merila, koja se očigledno razlikuju os ostalih. Ili ih na oprez teraju njihovi izbori. Današnji zaključak ministara spoljnih poslova može biti odlučujući. Verujem i pozitivan za nas.

Sramota

pre 10 godina

Stvarno je ovo sramota! Izdali smo Srbe u Krajini, sve su ih proterali odatle, onda smo izdali Srbe u Crnoj Gori čiji položaj više niko ne sme ni da spomene i na kraju smo još izdali i Srbe na Kosovu bez blama i opet ništa! Jedva čekam da ode Vojvodina. Posle toga stvarno više ne znam šta hoće taj Zapad od nas.

SNS SEKTA

pre 10 godina

Gospodar Vucic je obecao datum koji ce biti dobijen pre ili kasnije. Sta je izgubljenih par meseci, nasuprot prethodnih 13 godina agonije i beznadja. Bezalternativno koracamo u bolju buducnost.

narod trece klase

pre 10 godina

Na pojedinim rezultatima koje smo postigli, recimo u borbi protiv korupcije, mogle bi nam pozavideti mnoge evropske zemlje.
(Đina, 25. jun 2013 11:30)
Ma u svemu bi nam mogle pozavideti vecina evropskih zemalja,ne samo u borbi proti korupcije

EU gradjanin

pre 10 godina

Konačan sud je na njima, samo se nadam da će se pri donošenju konačne odluke rukovoditi jedino objektivnim merilima i pokazeteljima!
(Daca, 25. jun 2013 11:32)

Oni verovatno hoće, samo to može da nam se ne svidi. Političari u Srbiji kriju puno toga od javnosti i pri tome pritiskaju i medije da se gomila gluposti koju Srbija pravi zataška, tako da posle ispadne kako oni nas "mrze" itd.

Pedja

pre 10 godina

...Sudeći po komentarima izgleda da je dosljednost jedne osobe dovoljna za veliki uspjeh Srbije...
(Mrle, 25. jun 2013 10:49)

Sudeći po komentarima da se zaključiti za SNS-ovce da su najsmešnija pojava na internetu u poslednjih godinu dana. Ne znam šta pokušavate, svi vam se smeju.

Daca

pre 10 godina

Predstojeći dani su odlučujući.Mi smo ispunili sve što je u našoj moći.Konačan sud je na njima, samo se nadam da će se pri donošenju konačne odluke rukovoditi jedino objektivnim merilima i pokazeteljima!

u čvrst stisak šake...

pre 10 godina

Držimo fige! (lidija, 25. jun 2013 09:22)
Poplaviće nam prsti od stiskanja. Ne samo danas nego do kraja nedelje. Nadamo se da će se isplatiti.

Draganche

pre 10 godina

Pa i bilo bi krajnje vreme da se taj datum vise dobije. Valjda ce konacno ova masovna podrska vecine vlada clanica EU uroditi plodom.

tratincica

pre 10 godina

Verujem da ćemo dobiti i datum i pregovore.Imponuje mi Vučić kao sposobni političar koji ume da i pregovara i razgovara sa kolegama iz inostranstva.Imponuje mi i Vuk Jeremić i svako ko svoj posao političara radi tako i na takav način da zemlju koju vodi- vodi u dobrom pravcu, i razmišlja o budućnosti svoje zemlje i njenih gradjna. Svuda na svetu poštenje i požrtvovanost se ceni .Nama samo treba više takvih političara.

Peko

pre 10 godina

Ako Nemci popuste ja se nadam datumu i pre Decembra kako je prvobitno najavljeno jer je velika vecina zemalja Evropse unije za t da Srbija dobije datum.

Miloš ŠiD

pre 10 godina

Ako je EU korektna prema Srbiji, makar upola koliko je Vučić korektan prema EU, Srbija će bez ikakvih uslovljavanja dobiti datum za početak pregovora sa EU.

mikser

pre 10 godina

Verujem da e datum o pocetku pregovora biti i pre decembra jer smo vise od 90% zahteva resili pozitivno al eto ostaje nam da vidimo sta Nemci kazu.

Gale

pre 10 godina

Danas ce da se natezu sa Nemackom oko datuma jer je vecina zemalja Evrope a datum i to pre Decembra do Nemci ne popustaju,ja samo nisam primetio da se Kosovu bilo sta zamera uglavnom sve sitne zamerke su vezane za Srbiju.

lenkicaT

pre 10 godina

Obaveštenje pismeno(koje je učinila) i usmeno EK zemljama-članicama EU da su "dve strane učinile opipljive korake ka vidnom i postojanom poboljšanju svojih odnosa", je ujedno i vrlo tačno i veoma potrebno Srbiji, kako bi dobili što datum za pregovore o prijemu Srbije u EU.Pri tom Nemačka iznela da ceni Vučićev rad zahvaljujuci takvom radu i odgovornosti,sad i Srbiju smatraju odgovornom zemljom koja ispunjava dogovoreno i ponovo nam veruju i smatraju dobrim i odgovornim partnerom.A to nam sve ide u prilog.

Nevenka

pre 10 godina

Možda jesmo mala zemlja,al možemo da pariramo mnogim"velikim" jer su nam dela i učinak u predhodnih 10 meseci ogromni,posebno u borbi protiv korupcije-to nam priznaje i Nemačka, uz sve to pozitivno izveštavanje KE-prosto je realno za očekivati datum što pre.

Mrle

pre 10 godina

Sve zasluga cijenjenog gospodina PPV Vučića. Sudeći po komentarima izgleda da je dosljednost jedne osobe dovoljna za veliki uspjeh Srbije. Puno sreće u budnoćsti s takvim "timom".

Bijela

pre 10 godina

То је Европа, коју треба чврсто гледати у очи и ништа јој не веровати. Ни када спава!

UTORAK

pre 10 godina

Vučić sada mirno može da sedne, digne noge na sto, zapali tompus i čeka rezultate. kako god on je pobednik. napolju je pokazao da u Srbiji postoje i ozbilni političari sa kojima se ne može tako što im tutneš 100evra u džep, pokazao je da je ozbiljan pregovarač, potkovan, nama je pokazao da je izrastao u ozbiljnog lidera, da se borio lavovski za pregovore. Dobio je simpatije naroda, veruju mu i sledeći izbori su njegovi. Čestitam a i ja bezbrižno čekam rezultate jer znam da je moja država uradila sve što je mogla da bi ishod bio pozitivan. Samo udaljite od sebe dačića i dinkića to su dve neeksplodirane bombe

Rex

pre 10 godina

S obzirom da je danas koncert Slayera u Beogradu - može se reći da je Srbija postala svetska zemlja. Današnji datum je najvažniji za opšti kulturni razvoj zemlje... Hail Slayer!

mozda nekada negde

pre 10 godina

Verujem da ce EU umeti da nagradi napore koje je Srbija, na celu sa prvim potpredsednikom Vlade Vucicem, preduzela kao i rezultate koje smo postigli, sve u cilju dobijanja datuma za pocetak pregovora sa EU. Dobijanje datuma bi o bi kljuc za mnoga vrata koja vode u neku bolju i sugurniju buducnost.

ognjana

pre 10 godina

Veoma je bitno da je nova vlada, pre svega zahvaljujući Vučiću podigla kredibilitet Srbije u svetu. Kredibilitet Srbije je pre svega veći zbog iskrene posvećenosti vlade Srbije, a posebno Vučića na iskorenjivanju kriminala i korupcije. Zemlje u kojima caruje kriminal i korupcija niko ne ceni. Takve zemlje EU ne trebaju, i da Srbija nije počela iskreno i bezkompromisno da se bori sa korupcojom, nas u EU ne bi primili, pa ni po cenu da priznamo Kosovo.

vericaZA

pre 10 godina

Ovo baveštenje EK koje je napisala i u pismu i da će svoj stav iyneti u izveštaju zemljam-članice EU da su "dve strane učinile opipljive korake ka vidnom i postojanom poboljšanju svojih odnosa", je ujedno i vrlo tačno i veoma potrebno Srbiji, kako bi dobili datum za pregovore o prijemu Srbije u EU.Mnogo smo uradili i vreme je da u što ranijem periodu nam utvrde datuma za početak pregovora,bez ikakvog odlaganja.

wwwww

pre 10 godina

Svi nas bog zna kako hvale da je srbija na dobrom putu, da je dala sve od sebe, da je uradila sve sto je od nje trazeno, ali ipak je povuci potegni...zato ljudi, dozovite se pameti

obrad

pre 10 godina

Vučić je za ovo kratko vreme, od kako je potpredsednik vlade, pokazao čelnicima EU da je čovek koji ispunjava ono što obeća, i koji ne obećava ono što ne može ispuniti, i zbog toga Srbija ima velike šanse da dobije datum za početak pregovora sa EU.

novica952

pre 10 godina

Srbiji se za dan dva kroji sudbina u institucijama EU i određeuje put za narednih nekoliko godina po pitanju EU integracija. Svakojake formulacije su u igri i svašta je moguće ono što za Srbiju nikako nebi valjalo je da se u dece,bru ili u nekom drugom roku ponovo raspravlja o ispunjenosti uslova za dobijanje datuma što apostrofira i naš premijer porukom da nema ponovnog ispita i polaganja. Koliko će lobisti iz bloka koji podržavaju da Srbija dobije datum odmah uspeti da ubede pre svega Nemačku da odustane od stvog tvrdog stava i popusti u formulaciji dobijanja datuma. Srbija je spremna i na početak pregovopra u decembru po uslovom da se datum odredi za koji dan i da više nema procene pređenog puta Beograda i prištine i nekih novih ulova i pritisaka.

narod trece klase

pre 10 godina

srbija se nada dobijanju datuma,ako ovim tempom nastavimo da napredujemo za dvadesetak godina sustici cemo i rumuniju po proseku plata...bravo za ovu vladu

19 84

pre 10 godina

Napredak, pozitivne reforme, borba protiv korupcije...sve ono sto je promenjeno sa dolaskom nove vlasti, tj jednog dela nove u koaliciji. Ocekujemo pozitivnu ocenu, bez lazne skromnosti.

peške u EU...

pre 10 godina

Prva stepenica od tri koje treba prekoračiti ove nedelje! Nakon toliko “koraka” učinjenih do sada ovo je “mali korak za EU a veliki za Srbiju”.

Petar

pre 10 godina

Neverovatno koliko su svi zadovoljni napredkom Srbije, svi pružaju podršku, ali je datum još neizvestan. Nemačka ima svoja merila, koja se očigledno razlikuju os ostalih. Ili ih na oprez teraju njihovi izbori. Današnji zaključak ministara spoljnih poslova može biti odlučujući. Verujem i pozitivan za nas.

INSPEKTOR - KECIC

pre 10 godina

Nadam se da ce ministri EU dana s dati zeleno svetlo Srbiji da joj se dodeli datum pocetka pregovora. Na osnovu izvestaja Ketrin Eston i Stefana Filea koji je veoma pozitivan po Srbiju. Pitanje je samo dali ce se to desiti ove godine ili kako se ocekuje da to bude sledece godine u Januaru.

ZOKI

pre 10 godina

Ogroman napredak je Srbija postigla za ovo kratko vreme,svima je u cilju da dodje do normalizacije odnosa na tome se i radilo,Evropa nam je postavljala uslove,ispunili smo ih,verujem u to da ce datum biti,jel nemaju razloga da nam ne odobre.

Branko

pre 10 godina

Ako je Savet ministara spreman da predloži da Srbija dobije datum , onda još jedino ostaje da se pozetivno izjasni Bundestag i onda će šefovi vlada članica EU doneti sigurno odluku da se Srbiji odredi datum za otpočinjanje pregovora.

Pozitivna 0

pre 10 godina

EU ne zna sa kim se igra. Narod Srbije lako moze na ulice i da njima iz EU onemoguci rad svih njenih pulena. A prethodni dogovori o Kosovu se brisu.

Cole

pre 10 godina

Stvarno odlučuju o sudbini države.

Mi imamo dva puta. Dobijamo preporuku
za datum i zadužujemo se za još tri
milijardi evra. Ne dobijamo preporuku
i zadužujemo se za još tri milijardi evra.

Pa okreni, obrni - U SE, I U SVOJE KLJUSE.
Ako mislimo da opstanemo, druge nam nema.

Pedja

pre 10 godina

...Sudeći po komentarima izgleda da je dosljednost jedne osobe dovoljna za veliki uspjeh Srbije...
(Mrle, 25. jun 2013 10:49)

Sudeći po komentarima da se zaključiti za SNS-ovce da su najsmešnija pojava na internetu u poslednjih godinu dana. Ne znam šta pokušavate, svi vam se smeju.

Sramota

pre 10 godina

Stvarno je ovo sramota! Izdali smo Srbe u Krajini, sve su ih proterali odatle, onda smo izdali Srbe u Crnoj Gori čiji položaj više niko ne sme ni da spomene i na kraju smo još izdali i Srbe na Kosovu bez blama i opet ništa! Jedva čekam da ode Vojvodina. Posle toga stvarno više ne znam šta hoće taj Zapad od nas.

Cole

pre 10 godina

Stvarno odlučuju o sudbini države.

Mi imamo dva puta. Dobijamo preporuku
za datum i zadužujemo se za još tri
milijardi evra. Ne dobijamo preporuku
i zadužujemo se za još tri milijardi evra.

Pa okreni, obrni - U SE, I U SVOJE KLJUSE.
Ako mislimo da opstanemo, druge nam nema.

narod trece klase

pre 10 godina

Na pojedinim rezultatima koje smo postigli, recimo u borbi protiv korupcije, mogle bi nam pozavideti mnoge evropske zemlje.
(Đina, 25. jun 2013 11:30)
Ma u svemu bi nam mogle pozavideti vecina evropskih zemalja,ne samo u borbi proti korupcije

zoki

pre 10 godina

Naprednjaci glavni junaci komedije: "Klekni džaba i ubedi druge da si uspeo u životu" Snima se i nastavak: "Šezdesetogodinji diplomac koji obećava".

EU gradjanin

pre 10 godina

Konačan sud je na njima, samo se nadam da će se pri donošenju konačne odluke rukovoditi jedino objektivnim merilima i pokazeteljima!
(Daca, 25. jun 2013 11:32)

Oni verovatno hoće, samo to može da nam se ne svidi. Političari u Srbiji kriju puno toga od javnosti i pri tome pritiskaju i medije da se gomila gluposti koju Srbija pravi zataška, tako da posle ispadne kako oni nas "mrze" itd.

Dejan

pre 10 godina

Znaci da covek ne veruje.. Samo se prica o ovome. A sta je sa ledom koji je porazbijao celu indjije? Gde je pomoc. Nema . A dacic i nikolic imaju za obilazenje sveta i kao onda nema para u budzetu. Da se ocepi Vojvodina pod hitno.

Rex

pre 10 godina

S obzirom da je danas koncert Slayera u Beogradu - može se reći da je Srbija postala svetska zemlja. Današnji datum je najvažniji za opšti kulturni razvoj zemlje... Hail Slayer!

Pozitivna 0

pre 10 godina

EU ne zna sa kim se igra. Narod Srbije lako moze na ulice i da njima iz EU onemoguci rad svih njenih pulena. A prethodni dogovori o Kosovu se brisu.

narod trece klase

pre 10 godina

srbija se nada dobijanju datuma,ako ovim tempom nastavimo da napredujemo za dvadesetak godina sustici cemo i rumuniju po proseku plata...bravo za ovu vladu

sumorni

pre 10 godina

"

Nemci imaju debeo kompleks od nas još iz II svetskog rata,pa sad neznaju štaće.Opet počinju da izigravaju šefove po Evropi,samo da nebude opet...da dobiju po tamburi
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ssasa, 25. jun 2013 15:05) "

Naravno, jer svi znaju da smo im MI, a ne Rusi i saveznici tada razbili sve snove o širenju Nemačke imperije. Zbog nas su izgubili rat a ne zbog njih. Dokaz tomee je da sa Rusima imaju odlične odnose.

Uostalom, opšte poznata činjenica je da CEO SVET ima komplekse od nas, jer smo najlepši, najpametniji, najvredniji, najsposobniji, najobrazovaniji i najzgodniji, a ti kompleksi su neizlečivi.

Ok, možda nismo svi mi takvi, ali ti sigurno jesi, i svestan si toga koliko vidim.

daca

pre 10 godina

Citam komentare i ne verujem, moram se ograditi od prethodnog komentara, nije DATUM najskuplja srpska rec, to je ipak Vucic, cudi me kako nikom nije palo na pamet Aleksandar Veliki......jaooooooo

Damir

pre 10 godina

Sada će vam opet biti svi krivi , " ceo svet na čelu sa Vatkanom i Nemačkom",opet će vas svi mrziti, opet će vam valjati samo braća Rusi i Kinezi ali da se sami zapitate da li ima grešaka kod vas to ne dolazi u obzir,to što vaši političari sada daju neprimjerene izjave prema EU i govore to je nepravda samo vam šteti

UTORAK

pre 10 godina

Vučić sada mirno može da sedne, digne noge na sto, zapali tompus i čeka rezultate. kako god on je pobednik. napolju je pokazao da u Srbiji postoje i ozbilni političari sa kojima se ne može tako što im tutneš 100evra u džep, pokazao je da je ozbiljan pregovarač, potkovan, nama je pokazao da je izrastao u ozbiljnog lidera, da se borio lavovski za pregovore. Dobio je simpatije naroda, veruju mu i sledeći izbori su njegovi. Čestitam a i ja bezbrižno čekam rezultate jer znam da je moja država uradila sve što je mogla da bi ishod bio pozitivan. Samo udaljite od sebe dačića i dinkića to su dve neeksplodirane bombe

ssasa

pre 10 godina

Nemci imaju debeo kompleks od nas još iz II svetskog rata,pa sad neznaju štaće.Opet počinju da izigravaju šefove po Evropi,samo da nebude opet...da dobiju po tamburi

Hm!

pre 10 godina

Pregovori!!!
Koliko se samo pregovora desilo na Balkanu u zadnjih 20 godina!
Uspeh vlade!!! SNS dok su bili u opoziciji , bi ovakve pregovore nazivali izdajnickim a sada, jos malo pa ce poceti da slusaju rock muziku ( iako vecina njih zaudara na kojekakve Kebe, mile kitice, cece raznjatovic arkan I sl.).

odleprshajte vishe

pre 10 godina

@Marina i ostatak cro drustvanceta

Jos uvek niste clan EU, u EU cete da udjete preko veze, niste ispunili gomilu uslova, mentalno ste jos uvek debelo na Balkanu i Bliskom istoku (sto vam se vidi po komentarima), u nemackim medijima vec nedeljama pisu o vasem pristupanju EU kao o gresci a ovde izigravate neke ubereuropljane, ponasate se kao da ste olicenje EU standarda i kao da predsedavate EU, "tumacite" nam ovde EU stavove, drzite predavanja... Smesno, palanacko i tako kompleksaski. Da nekim slucajem Amerikanci ili Nemci podrzavaju srpski nacionalizam a ne albanski ili hrvatski i da su od vas Hrvata kao uslov za clanstvo u EU trazili priznavanje RSK i pristanak na otcepljenje 15% teritorije ponasali bi se 10x gore nego Srbija danas, tako da vam je bolje da cutite a te vase "savete" ostavite za nekoga koga zanimaju. Smarate.

Bijela

pre 10 godina

То је Европа, коју треба чврсто гледати у очи и ништа јој не веровати. Ни када спава!

u čvrst stisak šake...

pre 10 godina

Držimo fige! (lidija, 25. jun 2013 09:22)
Poplaviće nam prsti od stiskanja. Ne samo danas nego do kraja nedelje. Nadamo se da će se isplatiti.

stevan

pre 10 godina

jednostavno ljudi posle Hrvatske nema vise sirenja EU,pa cak i da dobijemo taj datum,zeleno svetlo ili sta vec,to nece nista znaciti. Mesecima nas vlast okupira sa tim datumom samo da bi skrenula sliku sa realnih problema,demagogija je cudo, a narod i dalje cuti umesto da se ugleda na Brazil,Tursku...

wwwww

pre 10 godina

Svi nas bog zna kako hvale da je srbija na dobrom putu, da je dala sve od sebe, da je uradila sve sto je od nje trazeno, ali ipak je povuci potegni...zato ljudi, dozovite se pameti

Zemljo otvori se da me nema

pre 10 godina

Meni je ovo vise zalosno, pa da li je moguce da smo toliko nisko pali da dozvoljavamo da se bukvalno sprdaju sa nama?

Flavius Valerius

pre 10 godina

Da li se itko od vas ne realnih kriticara koji napadate Njemacku upitao kako je bilo moguce kada su dizane barikade, da su kosovski Srbi pucali na njemacke pripadnike KFORA vatrenim oruzjem i tesko ih ranili. Dvojica pripadnika je jedva izvuklo zivu glavu. Naravno da su Nijemci "poludjeli" na ovakvo divljastvo. Pa ne moze se traziti od ne regularnih sluzbi na sjevernom djelu da se "bune" a kad ovi udare po Kforu, srpski premijer od Njemacke moljaka za datum. Kako ne razumno ponasanje za koje Srbija placa veliku cijenu. Nije li s razlogom?

Petar

pre 10 godina

Koliko neopravdane ljutnje i ogorčenosti na Njemce i EU u komentarima. ........ Jedna od izmjena koja je uvedena da se po završetku pregovora organizira referendum u svim članicama EU oko prijema nove zemlje što će možda biti i najveći problem.
(Promatrač, 25. jun 2013 16:01)

Ovo je netacno, komentatori iz Hrvatske uporno pisu o tom novom referendumu u svim drzavama clanicama. Ja evo drzim pred sobom oba ugovora lisabonskog sporazuma i ne vidim ni jedne reci o tome. Niti je u planu uskoro da se menjaju lisabonski ugovori. Vasi politicari koji to tvrde vas lazu.
I sto se tice EU i Srbije, nije bas fer da se pregovara sa Turskom (od jeseni), koja krsi sva moguca ljudska prava, terorise demonstrante, kurdsku manjinu, ne priznaju Kipar, hapsi i sudi novinarima i piscima koji se kriticki odnose prema drzavi. To Srbija, kakva je da je, ne radi (bar vec duze vreme ne). A to su navodno osnovne vrednosti EU, ljudska prava, demokratija. Licemerni su, treba im Turska, i gledaju kroz prste. Ako zaista ne zele da zapocnu pregovore sa Srbijom sada su obicni licemeri.

obi van

pre 10 godina

ja je znam sta ste toliko fiksirani za taj datum. Nacija izumire, drzava propada i tu nam ni EU datum nece pomoci. Srbija neka provo rijesi tekuce probleme a EU ce sama zvati ako joj mi trebamo.

Promatrač

pre 10 godina

Koliko neopravdane ljutnje i ogorčenosti na Njemce i EU u komentarima. Čitajući tekstove o EU i izjave vaših političara vidi se glavni problem, a to je neobavještenost ljudi o procesu pristupa EU i nerealnim obečanjima vaših političara. Trebalo bi pitati vaše političare ali i EU koji su točno uvjeti koje trebate ispuniti za dobijanje datuma i što je sve ispunjeno do sada. Kada dobijete datum o pregovorima tek tada će nastati još veći problemi jer će vaša zemlja trebati ispuniti i PROVESTI u djelo normative i zakone EU. 35 poglavlja je sve skupa i pregovori u pojedinom poglavlju mogu biti blokirani-zaustavljeni bilo kada i zbog bilo čega. Svaka zemlja može postaviti uvjet koji trebate ispuniti i to će provjeravati EU birokrati koje baš ne zanima tko ste i što ste nego rezultati. Vaš pristup će biti još teži i vjerovatno duži zbog Kosova i BiH. Jedna od izmjena koja je uvedena da se po završetku pregovora organizira referendum u svim članicama EU oko prijema nove zemlje što će možda biti i najveći problem.

nikola drezgić

pre 10 godina

Da smo država a ne kora od banane,Štefan File bi od našeg premijera dobio pismo sa obaveštenjem,slično onome što je dobio od premijera Islanda pre deset dana! Ovako, štap je na mestu a šargarepa sve trulija,na kraju ćemo je svakako pojesti ali će nas stomak urnisati od bolova!

Dobro informisani krugovi

pre 10 godina

Kako trenutno stvar stoji - pocetak pregovora jos nije fiksiran, ali ce najverovatnije biti 14. Januar 2014, bas na pravoslavnog Deda-Mraza. Dakle ako budete dobri i lepo se vladate, Deda-Mraz ce vam nesto doneti.

surfer

pre 10 godina

Petre, nigdje u tom ugovoru ne pise nista o nacionalnim referendumima, te stvari odreduju same drzave. Nisam siguran, ali mislim da je Francuska ubacila takvu odredbu u Ustav(bar je prije to bilo), za druge neznam. Ako netko odredi tu obvezu, onda ce narod glasati prije odobravanja ugovora.

Sto se tice usporedbe Krajine i Kosova(koje je bilo autonomna pokrajina), Krajina nikad nije imala ikakav glas u icemu, samostalnost, nista. Iz nje su masovno rpotjerivani Hrvati, i ubijani, dok je nasilno proglasena "samostalnost" koju nitko nije priznao, a do te samostalnosti se doslo vojnim udarom i otcjepljenjem od Hrvatske.

U svakom slucaju, priznavanje Kosova ce biti uvjet kad tad. Ako i otvorite pregovore, nema garancije da cete ih zatvoriti, ako se sve ne ispuni.

Shvacam da se osjecate lose buduci da su Bugarska i Rumunjska usle u EU, svakako nespremne, ali sto ej tu je. Zbog te greske smo patili i mi, a bome ce i drugi. Ispada da ce Hrvatska prije u Schengen i uvesti Euro nego ove dvije, a da ne kazem da su jos pod posebnim mehanizmom zbog uzasnog kriminala i korupcije, skoro 7g nakon clanstva.

U tom smislu, Srbija je vjer spremnija od Bg i Ro, ali eto.

Peko

pre 10 godina

Ako Nemci popuste ja se nadam datumu i pre Decembra kako je prvobitno najavljeno jer je velika vecina zemalja Evropse unije za t da Srbija dobije datum.

Marinazg

pre 10 godina

EU ne zna sa kim se igra. Narod Srbije lako moze na ulice i da njima iz EU onemoguci rad svih njenih pulena. A prethodni dogovori o Kosovu se brisu.
(Pozitivna 0, 25. jun 2013 03:49)

EU traži poštivanje potpisanog. Ako će se Srbija, prema vama, ponašati kao razmaženo derište, imaju oni lijeka i za to. Briselski sporazum ispoštovati će se do zadnje točke, dobili vi datum ili ne, ušli u EU ili ne, prkosili kao trogodišnja djeca ili ne. Ako Srbi izađu na svoje ulice i onemoguće rad EU pulena iz Srbije, to može biti jako dobra stvar za Srbiju. Gdje je tu problem i što se to tiče EU?

Daca

pre 10 godina

Predstojeći dani su odlučujući.Mi smo ispunili sve što je u našoj moći.Konačan sud je na njima, samo se nadam da će se pri donošenju konačne odluke rukovoditi jedino objektivnim merilima i pokazeteljima!

Jovan Kursula

pre 10 godina

Taman mislim EU je iscrpela sve svoje nebulozne besmislice kad treba nekog da drzi na uzici i da mu objasni da je sargarepa tu ali je stap dygacak, kad oni me demantuju.Imam utisak da oni imaju ceo tim koji radi samo na smisljanju sto besmislenije izjave da ispricaju nesto a ne kazu nista.

Dragan Jurić

pre 10 godina

Kad pročitam uvlakačke komentare,i ne treba da budemo deo Evrope! Samo me interesuje o čemu će sada na domaćoj sceni biti "bla,bla,truć,truć"...

Aleksandar

pre 10 godina

Ama ljudi kad ćete shvatiti da ovim našim političkim slepcima jedino mi, iz neobjašnjivih razloga, verujemo. Za razliku od nas, evropski političari dobro znaju s kakvim imaju posla pa im ništa ne veruju na reč - kad urade ono što su i obećali, tek onda mogu da traže datum, do tad mogu da dobijaju okvire i zelena svetla kol'ko im srce ište. Dobro je da im bar neko ne veruje na slepo, kad već mi nismo u stanju da ih svaki dan priupitamo šta su uradili od onoga obećanog.

el proletario

pre 10 godina

Ako prime Srbiju onda moraju primiti i Albaniju, Kosovo, Makedoniju, Bosnu pa cak i Tursku. Tesko da ce se to dogoditi u doglednoj buducnosti.
Jos 100 miliona onih iz trece klase, vecinom druge religije na grbacu zapadnjaka nece proci za naseg vakta.

Petar

pre 10 godina

Neverovatno koliko su svi zadovoljni napredkom Srbije, svi pružaju podršku, ali je datum još neizvestan. Nemačka ima svoja merila, koja se očigledno razlikuju os ostalih. Ili ih na oprez teraju njihovi izbori. Današnji zaključak ministara spoljnih poslova može biti odlučujući. Verujem i pozitivan za nas.

obrad

pre 10 godina

Vučić je za ovo kratko vreme, od kako je potpredsednik vlade, pokazao čelnicima EU da je čovek koji ispunjava ono što obeća, i koji ne obećava ono što ne može ispuniti, i zbog toga Srbija ima velike šanse da dobije datum za početak pregovora sa EU.

SNS SEKTA

pre 10 godina

Gospodar Vucic je obecao datum koji ce biti dobijen pre ili kasnije. Sta je izgubljenih par meseci, nasuprot prethodnih 13 godina agonije i beznadja. Bezalternativno koracamo u bolju buducnost.

nikola drezgić

pre 10 godina

EU traži poštivanje potpisanog. Ako će se Srbija, prema vama, ponašati kao razmaženo derište, imaju oni lijeka i za to. Briselski sporazum ispoštovati će se do zadnje točke, dobili vi datum ili ne, ušli u EU ili ne, prkosili kao trogodišnja djeca ili ne. Ako Srbi izađu na svoje ulice i onemoguće rad EU pulena iz Srbije, to može biti jako dobra stvar za Srbiju. Gdje je tu problem i što se to tiče EU?
(Marinazg, 25. jun 2013 16:10)
Komšinice,hvala za brigu,ali mi kad izlazimo na ulice to je uglavnom bez cveća u rukama!

novica952

pre 10 godina

Nemci imaju debeo kompleks od nas još iz II svetskog rata,pa sad neznaju štaće.Opet počinju da izigravaju šefove po Evropi,samo da nebude opet...da dobiju po tamburi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ssasa, 25. jun 2013 15:05)
Ipak će nam Šokenholf zapržiti čorbu i na kraju će stav njegove grupe zastupati i nemačka ledi Merkel na samitu 28 juna. kako bude ona odlučila tako će i biti a tu je veravatno uračunu i taj komplek o kome govoriš Saša.

visim po srbijanskim sajtovima i lecim si komplekse

pre 10 godina

@Flavius Valerius
Apsolutno se slazem sa tobom. Zamisli ti bezobrazne Srbe koji pucaju na nemacke vojnike koji u srpskim dvoristima, ispred srpskih kuca i na srpskoj teritoriji (po jos vazecoj UN rezoluciji 1244) pokusavaju da uspostave vlast albanske nacionalisticke paradrzave. Zaista su Srbi bas neki. Isti problem je bio i za vreme II svetskog rata kada su bezobrazni Srbi pucali na nacisticke vojnike i onda su sasvim opravadano ti uzviseni Nemci iz pedagoskih razloga streljali po nekoliko hiljada srpskih civila. Mozda bi i sada tako trebalo. Dva ranjena nemacka vojnika = streljanje dvadeset Srba. Pa da nauce ti Srbi vise sta je red i disciplina, zar ne?

Stevan

pre 10 godina

Zna se kada .Nikada,a mozda cak ni onda.Bojim se da ovakvima kakvi smo tamo i nije mesto.Moramo jos mnogo raditi na sebi.Treba raditi,stvarati,a ne bacati novce na uzaludne maturske ispite,auto flote nesposobnih funkcionera,glupa putesetvija dokonih funkcionera.Skloniti glupe i bahate neradnike sa drzavnog posla.Ima jos.

ZOKI

pre 10 godina

Ogroman napredak je Srbija postigla za ovo kratko vreme,svima je u cilju da dodje do normalizacije odnosa na tome se i radilo,Evropa nam je postavljala uslove,ispunili smo ih,verujem u to da ce datum biti,jel nemaju razloga da nam ne odobre.

19 84

pre 10 godina

Napredak, pozitivne reforme, borba protiv korupcije...sve ono sto je promenjeno sa dolaskom nove vlasti, tj jednog dela nove u koaliciji. Ocekujemo pozitivnu ocenu, bez lazne skromnosti.

Bojanche

pre 10 godina

Neko ocigledno koci dobijanje datuma....da, dobicete ga, ali ne znamo kada - smesno i sramota od evropske unije. Toliko o tome koliko oni cene svoje nacelne postulate....

INSPEKTOR - KECIC

pre 10 godina

Nadam se da ce ministri EU dana s dati zeleno svetlo Srbiji da joj se dodeli datum pocetka pregovora. Na osnovu izvestaja Ketrin Eston i Stefana Filea koji je veoma pozitivan po Srbiju. Pitanje je samo dali ce se to desiti ove godine ili kako se ocekuje da to bude sledece godine u Januaru.

peške u EU...

pre 10 godina

Prva stepenica od tri koje treba prekoračiti ove nedelje! Nakon toliko “koraka” učinjenih do sada ovo je “mali korak za EU a veliki za Srbiju”.

Gale

pre 10 godina

Danas ce da se natezu sa Nemackom oko datuma jer je vecina zemalja Evrope a datum i to pre Decembra do Nemci ne popustaju,ja samo nisam primetio da se Kosovu bilo sta zamera uglavnom sve sitne zamerke su vezane za Srbiju.

Draganche

pre 10 godina

Pa i bilo bi krajnje vreme da se taj datum vise dobije. Valjda ce konacno ova masovna podrska vecine vlada clanica EU uroditi plodom.

b&s

pre 10 godina

Neverovatno koliko su svi zadovoljni napredkom Srbije, svi pružaju podršku, ali je datum još neizvestan. Nemačka ima svoja merila, koja se očigledno razlikuju os ostalih. Ili ih na oprez teraju njihovi izbori. Današnji zaključak ministara spoljnih poslova može biti odlučujući. Verujem i pozitivan za nas.

SantaCruz

pre 10 godina

@ (Marinazg, 25. jun 2013 16:10)

Kao prvo: vec za dve godine ima da kukate kao rumuni i bugari i da trazite nacina da se iscupate iz EU, jer niste sposobni za tako nesto.
A kao drugo: prvo neka EU ispostuje potpisano, a potpisali su odavno da nece biti dodatnih uslova za Srbiju, pa su ih opet nametnuli - da li je to u redu?!

ognjana

pre 10 godina

Veoma je bitno da je nova vlada, pre svega zahvaljujući Vučiću podigla kredibilitet Srbije u svetu. Kredibilitet Srbije je pre svega veći zbog iskrene posvećenosti vlade Srbije, a posebno Vučića na iskorenjivanju kriminala i korupcije. Zemlje u kojima caruje kriminal i korupcija niko ne ceni. Takve zemlje EU ne trebaju, i da Srbija nije počela iskreno i bezkompromisno da se bori sa korupcojom, nas u EU ne bi primili, pa ni po cenu da priznamo Kosovo.

novica952

pre 10 godina

Srbiji se za dan dva kroji sudbina u institucijama EU i određeuje put za narednih nekoliko godina po pitanju EU integracija. Svakojake formulacije su u igri i svašta je moguće ono što za Srbiju nikako nebi valjalo je da se u dece,bru ili u nekom drugom roku ponovo raspravlja o ispunjenosti uslova za dobijanje datuma što apostrofira i naš premijer porukom da nema ponovnog ispita i polaganja. Koliko će lobisti iz bloka koji podržavaju da Srbija dobije datum odmah uspeti da ubede pre svega Nemačku da odustane od stvog tvrdog stava i popusti u formulaciji dobijanja datuma. Srbija je spremna i na početak pregovopra u decembru po uslovom da se datum odredi za koji dan i da više nema procene pređenog puta Beograda i prištine i nekih novih ulova i pritisaka.

Mrle

pre 10 godina

Sve zasluga cijenjenog gospodina PPV Vučića. Sudeći po komentarima izgleda da je dosljednost jedne osobe dovoljna za veliki uspjeh Srbije. Puno sreće u budnoćsti s takvim "timom".

Miloš ŠiD

pre 10 godina

Ako je EU korektna prema Srbiji, makar upola koliko je Vučić korektan prema EU, Srbija će bez ikakvih uslovljavanja dobiti datum za početak pregovora sa EU.

tratincica

pre 10 godina

Verujem da ćemo dobiti i datum i pregovore.Imponuje mi Vučić kao sposobni političar koji ume da i pregovara i razgovara sa kolegama iz inostranstva.Imponuje mi i Vuk Jeremić i svako ko svoj posao političara radi tako i na takav način da zemlju koju vodi- vodi u dobrom pravcu, i razmišlja o budućnosti svoje zemlje i njenih gradjna. Svuda na svetu poštenje i požrtvovanost se ceni .Nama samo treba više takvih političara.

Nevenka

pre 10 godina

Možda jesmo mala zemlja,al možemo da pariramo mnogim"velikim" jer su nam dela i učinak u predhodnih 10 meseci ogromni,posebno u borbi protiv korupcije-to nam priznaje i Nemačka, uz sve to pozitivno izveštavanje KE-prosto je realno za očekivati datum što pre.

SM

pre 10 godina

Ogroman napredak je Srbija postigla za ovo kratko vreme,svima je u cilju da dodje do normalizacije odnosa na tome se i radilo,Evropa nam je postavljala uslove,ispunili smo ih,verujem u to da ce datum biti,jel nemaju razloga da nam ne odobre.

Footballer

pre 10 godina

Ko ima malo pameti i realno razmislja, priznace da je Vlada dala sve od sebe da dobijemo taj datum. Nema potrebe za podsmevanjima i raznim kritikama samo zato sto ne voli gospodina Vucica, ili zato sto je dobio nekakav nalog da tako pise.

Starac Miloje

pre 10 godina

Ko zna zna. Ko pamti proslost, u njemu je problem. A bogami i nama je problem. Novi narodni izabranici sada besomucno zele ono sto su besomucno osporavali onomad. Kom Srbinu nije zao sto se sada kada su ovi novi tako odlucno krenuli, opet nam se nesto pomera, osporava, uslovljava itd... Izjava Karla Bilta naj vise oslikava misljenje EU i nas. Njihova zelja da nas jos testiraju, ostavlja nas u dilemi ZASTO?

zoran

pre 10 godina

@ surfer, 25. jun 2013 19:58

Pa i Hrvatska je došla do osamostaljenja vojnim udarom i to od strane generala koji su se ZAKLELI DA ĆE BRANITI SFRJ DO POSLEDNJE KAPI itd... Zakletvu su dali njihovom komandantu, doduše sunarodniku, Brozu, pa su tu zakletvu pogazili ne trepnuvši. A sada što ćeš to da palamudiš o "Memorandumu", Miloševiću, "velikoj" Srbiji i o struganim rotkvama, na to imaš pravo. Samo, i najveća budala odlično zna šta je starije. Kokoška ili jaje. Na kraju, zašto ti generali, koji su se zakleli, nisu uklonili Miloševića i pisce Memoranduma, nego su VOJNIM UDAROM krenuli u rasturanje države.

(Isto važi i za Slovence, Albance, Muslimane...)

mozda nekada negde

pre 10 godina

Verujem da ce EU umeti da nagradi napore koje je Srbija, na celu sa prvim potpredsednikom Vlade Vucicem, preduzela kao i rezultate koje smo postigli, sve u cilju dobijanja datuma za pocetak pregovora sa EU. Dobijanje datuma bi o bi kljuc za mnoga vrata koja vode u neku bolju i sugurniju buducnost.

lenkicaT

pre 10 godina

Obaveštenje pismeno(koje je učinila) i usmeno EK zemljama-članicama EU da su "dve strane učinile opipljive korake ka vidnom i postojanom poboljšanju svojih odnosa", je ujedno i vrlo tačno i veoma potrebno Srbiji, kako bi dobili što datum za pregovore o prijemu Srbije u EU.Pri tom Nemačka iznela da ceni Vučićev rad zahvaljujuci takvom radu i odgovornosti,sad i Srbiju smatraju odgovornom zemljom koja ispunjava dogovoreno i ponovo nam veruju i smatraju dobrim i odgovornim partnerom.A to nam sve ide u prilog.

Davitelj

pre 10 godina

Sve cestitke i podrska gospodinu Vucicu na nepostednoj borbi u borbi protiv kriminala i korupcije. Takodje mi je zelja da konacno pristupimo istorijskim pregovorima za clanstvo jer to ovaj covek zasluzuje svojim radom. Da konacno Srbija krene napred.

au

pre 10 godina

Uskoro ce se pokazati, kao i sa turskom koja je okupirala severni Kipar, da vodece zemlje EU smatraju da je Srbija okupirala BiH, Kosovo i Vojvodinu. Dok tim regionima ne omoguci normalan zivot nece dobiti datum. Zivi bili pa videli. Videcemo za 6 meseci rejting ovih iz SNS koji su nas prvo ubedacili kao Radikala a sada dotukli kao nazovi Evropljani. Ispade da se otpocekta imali isti cilj - Srbija Od Vranja do Dunava! A vi samo glasajte ko ovce

Srbin 100%

pre 10 godina

Treba iskoristiti ovo malo vremena za intenziviranje nasih diplomatskih napora da obezbedimo neophodnu podrsku za dobijanje datuma

Branko

pre 10 godina

Ako je Savet ministara spreman da predloži da Srbija dobije datum , onda još jedino ostaje da se pozetivno izjasni Bundestag i onda će šefovi vlada članica EU doneti sigurno odluku da se Srbiji odredi datum za otpočinjanje pregovora.

vericaZA

pre 10 godina

Ovo baveštenje EK koje je napisala i u pismu i da će svoj stav iyneti u izveštaju zemljam-članice EU da su "dve strane učinile opipljive korake ka vidnom i postojanom poboljšanju svojih odnosa", je ujedno i vrlo tačno i veoma potrebno Srbiji, kako bi dobili datum za pregovore o prijemu Srbije u EU.Mnogo smo uradili i vreme je da u što ranijem periodu nam utvrde datuma za početak pregovora,bez ikakvog odlaganja.

mikser

pre 10 godina

Verujem da e datum o pocetku pregovora biti i pre decembra jer smo vise od 90% zahteva resili pozitivno al eto ostaje nam da vidimo sta Nemci kazu.

Gringo

pre 10 godina

Svi smo zasluzili da zivimo ko ljudi u Srbiji, i Vucic je ucini sve sto je bilo u njegovoj moci da nam obezbedi bolji zivot, ali videcemo koliko ce EU da ceni njegov bespostedni rad i trud.

HiMan

pre 10 godina

Sa promenama, krenulo nam je konacno na bolje. Cak je i evropa pocela ozbiljnije da nas shvata. Gospodin Vucic je uneo novu energiju i snagu u dosada dosta uspavanu Vladu. Podrzam napore drzavnog vrha, u pregovorima i trudu koji pruzaju na putu i borbi ka EU.

Branko

pre 10 godina

Ako su šefovi diplomatija EU saglasni da se pokrenu pregovori o članstvu sa Srbijom zašto onda nisu i precizirali i datum. Nadamo se da će se na samitu EU u petak precizirati datum za otpočinjan je pregovora .

Adio Pameti

pre 10 godina

@Bucko_koji_ne_razmislja

Kako 30. Februara? Februar ne moze imati 30 dana.
Iz pouzdanih izvora sam saznao: 29.Februara 2014.

Vlada

pre 10 godina

Srbiji je hitno potreban datum, da bi malo olaksao zivot gradjanima, obzirom koliko su propatili pod vlascu DS-a proteklih 12 god.

Dikica

pre 10 godina

Samo maksimalni napori, kakve je ulozio Vucic sa svojim partijskim saradnicima, mogu doneti ovakve rezultate. Takvi napori nikako ne prolaze nezapazeno, vredni su nagradjivanja.

Davitelj

pre 10 godina

Sve cestitke i podrska gospodinu Vucicu na nepostednoj borbi u borbi protiv kriminala i korupcije. Takodje mi je zelja da konacno pristupimo istorijskim pregovorima za clanstvo jer to ovaj covek zasluzuje svojim radom. Da konacno Srbija krene napred, i udje u pregovore sa EU.

SM

pre 10 godina

Vučić je za ovo kratko vreme, od kako je potpredsednik vlade, pokazao čelnicima EU da je čovek koji ispunjava ono što obeća, i koji ne obećava ono što ne može ispuniti, i zbog toga Srbija ima velike šanse da dobije datum za početak pregovora sa EU.

Miroslav D.

pre 10 godina

Dalje odlaganje datuma za pocetak pregovora bi poljuljalo vec poljuljano poverenje srpskog naroda prema EU koji u njoj vidi samo ucene, a nikakva pozitivna vest da stigne sa njihove strane.

Biba

pre 10 godina

Mislim da je Vucic jedini zasluzan za datum Srbiji, kao najodgovorniji politicar u danasnje vreme, ulio je sigurnost predstavnicima evropskih drzava da ce Srbija nastaviti da se kreci ispravnim, evropskim putem.

UTORAK

pre 10 godina

Vučić sada mirno može da sedne, digne noge na sto, zapali tompus i čeka rezultate. kako god on je pobednik. napolju je pokazao da u Srbiji postoje i ozbilni političari sa kojima se ne može tako što im tutneš 100evra u džep, pokazao je da je ozbiljan pregovarač, potkovan, nama je pokazao da je izrastao u ozbiljnog lidera, da se borio lavovski za pregovore. Dobio je simpatije naroda, veruju mu i sledeći izbori su njegovi. Čestitam a i ja bezbrižno čekam rezultate jer znam da je moja država uradila sve što je mogla da bi ishod bio pozitivan. Samo udaljite od sebe dačića i dinkića to su dve neeksplodirane bombe

Sramota

pre 10 godina

Stvarno je ovo sramota! Izdali smo Srbe u Krajini, sve su ih proterali odatle, onda smo izdali Srbe u Crnoj Gori čiji položaj više niko ne sme ni da spomene i na kraju smo još izdali i Srbe na Kosovu bez blama i opet ništa! Jedva čekam da ode Vojvodina. Posle toga stvarno više ne znam šta hoće taj Zapad od nas.

tratincica

pre 10 godina

Verujem da ćemo dobiti i datum i pregovore.Imponuje mi Vučić kao sposobni političar koji ume da i pregovara i razgovara sa kolegama iz inostranstva.Imponuje mi i Vuk Jeremić i svako ko svoj posao političara radi tako i na takav način da zemlju koju vodi- vodi u dobrom pravcu, i razmišlja o budućnosti svoje zemlje i njenih gradjna. Svuda na svetu poštenje i požrtvovanost se ceni .Nama samo treba više takvih političara.

19 84

pre 10 godina

Napredak, pozitivne reforme, borba protiv korupcije...sve ono sto je promenjeno sa dolaskom nove vlasti, tj jednog dela nove u koaliciji. Ocekujemo pozitivnu ocenu, bez lazne skromnosti.

Pozitivna 0

pre 10 godina

EU ne zna sa kim se igra. Narod Srbije lako moze na ulice i da njima iz EU onemoguci rad svih njenih pulena. A prethodni dogovori o Kosovu se brisu.

obrad

pre 10 godina

Vučić je za ovo kratko vreme, od kako je potpredsednik vlade, pokazao čelnicima EU da je čovek koji ispunjava ono što obeća, i koji ne obećava ono što ne može ispuniti, i zbog toga Srbija ima velike šanse da dobije datum za početak pregovora sa EU.

Daca

pre 10 godina

Predstojeći dani su odlučujući.Mi smo ispunili sve što je u našoj moći.Konačan sud je na njima, samo se nadam da će se pri donošenju konačne odluke rukovoditi jedino objektivnim merilima i pokazeteljima!

ZOKI

pre 10 godina

Ogroman napredak je Srbija postigla za ovo kratko vreme,svima je u cilju da dodje do normalizacije odnosa na tome se i radilo,Evropa nam je postavljala uslove,ispunili smo ih,verujem u to da ce datum biti,jel nemaju razloga da nam ne odobre.

Peko

pre 10 godina

Ako Nemci popuste ja se nadam datumu i pre Decembra kako je prvobitno najavljeno jer je velika vecina zemalja Evropse unije za t da Srbija dobije datum.

Miloš ŠiD

pre 10 godina

Ako je EU korektna prema Srbiji, makar upola koliko je Vučić korektan prema EU, Srbija će bez ikakvih uslovljavanja dobiti datum za početak pregovora sa EU.

Nevenka

pre 10 godina

Možda jesmo mala zemlja,al možemo da pariramo mnogim"velikim" jer su nam dela i učinak u predhodnih 10 meseci ogromni,posebno u borbi protiv korupcije-to nam priznaje i Nemačka, uz sve to pozitivno izveštavanje KE-prosto je realno za očekivati datum što pre.

ognjana

pre 10 godina

Veoma je bitno da je nova vlada, pre svega zahvaljujući Vučiću podigla kredibilitet Srbije u svetu. Kredibilitet Srbije je pre svega veći zbog iskrene posvećenosti vlade Srbije, a posebno Vučića na iskorenjivanju kriminala i korupcije. Zemlje u kojima caruje kriminal i korupcija niko ne ceni. Takve zemlje EU ne trebaju, i da Srbija nije počela iskreno i bezkompromisno da se bori sa korupcojom, nas u EU ne bi primili, pa ni po cenu da priznamo Kosovo.

Mrle

pre 10 godina

Sve zasluga cijenjenog gospodina PPV Vučića. Sudeći po komentarima izgleda da je dosljednost jedne osobe dovoljna za veliki uspjeh Srbije. Puno sreće u budnoćsti s takvim "timom".

mozda nekada negde

pre 10 godina

Verujem da ce EU umeti da nagradi napore koje je Srbija, na celu sa prvim potpredsednikom Vlade Vucicem, preduzela kao i rezultate koje smo postigli, sve u cilju dobijanja datuma za pocetak pregovora sa EU. Dobijanje datuma bi o bi kljuc za mnoga vrata koja vode u neku bolju i sugurniju buducnost.

Petar

pre 10 godina

Neverovatno koliko su svi zadovoljni napredkom Srbije, svi pružaju podršku, ali je datum još neizvestan. Nemačka ima svoja merila, koja se očigledno razlikuju os ostalih. Ili ih na oprez teraju njihovi izbori. Današnji zaključak ministara spoljnih poslova može biti odlučujući. Verujem i pozitivan za nas.

peške u EU...

pre 10 godina

Prva stepenica od tri koje treba prekoračiti ove nedelje! Nakon toliko “koraka” učinjenih do sada ovo je “mali korak za EU a veliki za Srbiju”.

INSPEKTOR - KECIC

pre 10 godina

Nadam se da ce ministri EU dana s dati zeleno svetlo Srbiji da joj se dodeli datum pocetka pregovora. Na osnovu izvestaja Ketrin Eston i Stefana Filea koji je veoma pozitivan po Srbiju. Pitanje je samo dali ce se to desiti ove godine ili kako se ocekuje da to bude sledece godine u Januaru.

u čvrst stisak šake...

pre 10 godina

Držimo fige! (lidija, 25. jun 2013 09:22)
Poplaviće nam prsti od stiskanja. Ne samo danas nego do kraja nedelje. Nadamo se da će se isplatiti.

Branko

pre 10 godina

Ako je Savet ministara spreman da predloži da Srbija dobije datum , onda još jedino ostaje da se pozetivno izjasni Bundestag i onda će šefovi vlada članica EU doneti sigurno odluku da se Srbiji odredi datum za otpočinjanje pregovora.

mikser

pre 10 godina

Verujem da e datum o pocetku pregovora biti i pre decembra jer smo vise od 90% zahteva resili pozitivno al eto ostaje nam da vidimo sta Nemci kazu.

Draganche

pre 10 godina

Pa i bilo bi krajnje vreme da se taj datum vise dobije. Valjda ce konacno ova masovna podrska vecine vlada clanica EU uroditi plodom.

SNS SEKTA

pre 10 godina

Gospodar Vucic je obecao datum koji ce biti dobijen pre ili kasnije. Sta je izgubljenih par meseci, nasuprot prethodnih 13 godina agonije i beznadja. Bezalternativno koracamo u bolju buducnost.

Bijela

pre 10 godina

То је Европа, коју треба чврсто гледати у очи и ништа јој не веровати. Ни када спава!

SM

pre 10 godina

Ogroman napredak je Srbija postigla za ovo kratko vreme,svima je u cilju da dodje do normalizacije odnosa na tome se i radilo,Evropa nam je postavljala uslove,ispunili smo ih,verujem u to da ce datum biti,jel nemaju razloga da nam ne odobre.

ssasa

pre 10 godina

Nemci imaju debeo kompleks od nas još iz II svetskog rata,pa sad neznaju štaće.Opet počinju da izigravaju šefove po Evropi,samo da nebude opet...da dobiju po tamburi

lenkicaT

pre 10 godina

Obaveštenje pismeno(koje je učinila) i usmeno EK zemljama-članicama EU da su "dve strane učinile opipljive korake ka vidnom i postojanom poboljšanju svojih odnosa", je ujedno i vrlo tačno i veoma potrebno Srbiji, kako bi dobili što datum za pregovore o prijemu Srbije u EU.Pri tom Nemačka iznela da ceni Vučićev rad zahvaljujuci takvom radu i odgovornosti,sad i Srbiju smatraju odgovornom zemljom koja ispunjava dogovoreno i ponovo nam veruju i smatraju dobrim i odgovornim partnerom.A to nam sve ide u prilog.

novica952

pre 10 godina

Srbiji se za dan dva kroji sudbina u institucijama EU i određeuje put za narednih nekoliko godina po pitanju EU integracija. Svakojake formulacije su u igri i svašta je moguće ono što za Srbiju nikako nebi valjalo je da se u dece,bru ili u nekom drugom roku ponovo raspravlja o ispunjenosti uslova za dobijanje datuma što apostrofira i naš premijer porukom da nema ponovnog ispita i polaganja. Koliko će lobisti iz bloka koji podržavaju da Srbija dobije datum odmah uspeti da ubede pre svega Nemačku da odustane od stvog tvrdog stava i popusti u formulaciji dobijanja datuma. Srbija je spremna i na početak pregovopra u decembru po uslovom da se datum odredi za koji dan i da više nema procene pređenog puta Beograda i prištine i nekih novih ulova i pritisaka.

vericaZA

pre 10 godina

Ovo baveštenje EK koje je napisala i u pismu i da će svoj stav iyneti u izveštaju zemljam-članice EU da su "dve strane učinile opipljive korake ka vidnom i postojanom poboljšanju svojih odnosa", je ujedno i vrlo tačno i veoma potrebno Srbiji, kako bi dobili datum za pregovore o prijemu Srbije u EU.Mnogo smo uradili i vreme je da u što ranijem periodu nam utvrde datuma za početak pregovora,bez ikakvog odlaganja.

Damir

pre 10 godina

Sada će vam opet biti svi krivi , " ceo svet na čelu sa Vatkanom i Nemačkom",opet će vas svi mrziti, opet će vam valjati samo braća Rusi i Kinezi ali da se sami zapitate da li ima grešaka kod vas to ne dolazi u obzir,to što vaši političari sada daju neprimjerene izjave prema EU i govore to je nepravda samo vam šteti

Gale

pre 10 godina

Danas ce da se natezu sa Nemackom oko datuma jer je vecina zemalja Evrope a datum i to pre Decembra do Nemci ne popustaju,ja samo nisam primetio da se Kosovu bilo sta zamera uglavnom sve sitne zamerke su vezane za Srbiju.

HiMan

pre 10 godina

Sa promenama, krenulo nam je konacno na bolje. Cak je i evropa pocela ozbiljnije da nas shvata. Gospodin Vucic je uneo novu energiju i snagu u dosada dosta uspavanu Vladu. Podrzam napore drzavnog vrha, u pregovorima i trudu koji pruzaju na putu i borbi ka EU.

Davitelj

pre 10 godina

Sve cestitke i podrska gospodinu Vucicu na nepostednoj borbi u borbi protiv kriminala i korupcije. Takodje mi je zelja da konacno pristupimo istorijskim pregovorima za clanstvo jer to ovaj covek zasluzuje svojim radom. Da konacno Srbija krene napred, i udje u pregovore sa EU.

narod trece klase

pre 10 godina

Na pojedinim rezultatima koje smo postigli, recimo u borbi protiv korupcije, mogle bi nam pozavideti mnoge evropske zemlje.
(Đina, 25. jun 2013 11:30)
Ma u svemu bi nam mogle pozavideti vecina evropskih zemalja,ne samo u borbi proti korupcije

b&s

pre 10 godina

Neverovatno koliko su svi zadovoljni napredkom Srbije, svi pružaju podršku, ali je datum još neizvestan. Nemačka ima svoja merila, koja se očigledno razlikuju os ostalih. Ili ih na oprez teraju njihovi izbori. Današnji zaključak ministara spoljnih poslova može biti odlučujući. Verujem i pozitivan za nas.

Gringo

pre 10 godina

Svi smo zasluzili da zivimo ko ljudi u Srbiji, i Vucic je ucini sve sto je bilo u njegovoj moci da nam obezbedi bolji zivot, ali videcemo koliko ce EU da ceni njegov bespostedni rad i trud.

odleprshajte vishe

pre 10 godina

@Marina i ostatak cro drustvanceta

Jos uvek niste clan EU, u EU cete da udjete preko veze, niste ispunili gomilu uslova, mentalno ste jos uvek debelo na Balkanu i Bliskom istoku (sto vam se vidi po komentarima), u nemackim medijima vec nedeljama pisu o vasem pristupanju EU kao o gresci a ovde izigravate neke ubereuropljane, ponasate se kao da ste olicenje EU standarda i kao da predsedavate EU, "tumacite" nam ovde EU stavove, drzite predavanja... Smesno, palanacko i tako kompleksaski. Da nekim slucajem Amerikanci ili Nemci podrzavaju srpski nacionalizam a ne albanski ili hrvatski i da su od vas Hrvata kao uslov za clanstvo u EU trazili priznavanje RSK i pristanak na otcepljenje 15% teritorije ponasali bi se 10x gore nego Srbija danas, tako da vam je bolje da cutite a te vase "savete" ostavite za nekoga koga zanimaju. Smarate.

Davitelj

pre 10 godina

Sve cestitke i podrska gospodinu Vucicu na nepostednoj borbi u borbi protiv kriminala i korupcije. Takodje mi je zelja da konacno pristupimo istorijskim pregovorima za clanstvo jer to ovaj covek zasluzuje svojim radom. Da konacno Srbija krene napred.

Footballer

pre 10 godina

Ko ima malo pameti i realno razmislja, priznace da je Vlada dala sve od sebe da dobijemo taj datum. Nema potrebe za podsmevanjima i raznim kritikama samo zato sto ne voli gospodina Vucica, ili zato sto je dobio nekakav nalog da tako pise.

SM

pre 10 godina

Vučić je za ovo kratko vreme, od kako je potpredsednik vlade, pokazao čelnicima EU da je čovek koji ispunjava ono što obeća, i koji ne obećava ono što ne može ispuniti, i zbog toga Srbija ima velike šanse da dobije datum za početak pregovora sa EU.

Dejan

pre 10 godina

Znaci da covek ne veruje.. Samo se prica o ovome. A sta je sa ledom koji je porazbijao celu indjije? Gde je pomoc. Nema . A dacic i nikolic imaju za obilazenje sveta i kao onda nema para u budzetu. Da se ocepi Vojvodina pod hitno.

wwwww

pre 10 godina

Svi nas bog zna kako hvale da je srbija na dobrom putu, da je dala sve od sebe, da je uradila sve sto je od nje trazeno, ali ipak je povuci potegni...zato ljudi, dozovite se pameti

Rex

pre 10 godina

S obzirom da je danas koncert Slayera u Beogradu - može se reći da je Srbija postala svetska zemlja. Današnji datum je najvažniji za opšti kulturni razvoj zemlje... Hail Slayer!

EU gradjanin

pre 10 godina

Konačan sud je na njima, samo se nadam da će se pri donošenju konačne odluke rukovoditi jedino objektivnim merilima i pokazeteljima!
(Daca, 25. jun 2013 11:32)

Oni verovatno hoće, samo to može da nam se ne svidi. Političari u Srbiji kriju puno toga od javnosti i pri tome pritiskaju i medije da se gomila gluposti koju Srbija pravi zataška, tako da posle ispadne kako oni nas "mrze" itd.

narod trece klase

pre 10 godina

srbija se nada dobijanju datuma,ako ovim tempom nastavimo da napredujemo za dvadesetak godina sustici cemo i rumuniju po proseku plata...bravo za ovu vladu

Flavius Valerius

pre 10 godina

Da li se itko od vas ne realnih kriticara koji napadate Njemacku upitao kako je bilo moguce kada su dizane barikade, da su kosovski Srbi pucali na njemacke pripadnike KFORA vatrenim oruzjem i tesko ih ranili. Dvojica pripadnika je jedva izvuklo zivu glavu. Naravno da su Nijemci "poludjeli" na ovakvo divljastvo. Pa ne moze se traziti od ne regularnih sluzbi na sjevernom djelu da se "bune" a kad ovi udare po Kforu, srpski premijer od Njemacke moljaka za datum. Kako ne razumno ponasanje za koje Srbija placa veliku cijenu. Nije li s razlogom?

nikola drezgić

pre 10 godina

EU traži poštivanje potpisanog. Ako će se Srbija, prema vama, ponašati kao razmaženo derište, imaju oni lijeka i za to. Briselski sporazum ispoštovati će se do zadnje točke, dobili vi datum ili ne, ušli u EU ili ne, prkosili kao trogodišnja djeca ili ne. Ako Srbi izađu na svoje ulice i onemoguće rad EU pulena iz Srbije, to može biti jako dobra stvar za Srbiju. Gdje je tu problem i što se to tiče EU?
(Marinazg, 25. jun 2013 16:10)
Komšinice,hvala za brigu,ali mi kad izlazimo na ulice to je uglavnom bez cveća u rukama!

visim po srbijanskim sajtovima i lecim si komplekse

pre 10 godina

@Flavius Valerius
Apsolutno se slazem sa tobom. Zamisli ti bezobrazne Srbe koji pucaju na nemacke vojnike koji u srpskim dvoristima, ispred srpskih kuca i na srpskoj teritoriji (po jos vazecoj UN rezoluciji 1244) pokusavaju da uspostave vlast albanske nacionalisticke paradrzave. Zaista su Srbi bas neki. Isti problem je bio i za vreme II svetskog rata kada su bezobrazni Srbi pucali na nacisticke vojnike i onda su sasvim opravadano ti uzviseni Nemci iz pedagoskih razloga streljali po nekoliko hiljada srpskih civila. Mozda bi i sada tako trebalo. Dva ranjena nemacka vojnika = streljanje dvadeset Srba. Pa da nauce ti Srbi vise sta je red i disciplina, zar ne?

zoran

pre 10 godina

@ surfer, 25. jun 2013 19:58

Pa i Hrvatska je došla do osamostaljenja vojnim udarom i to od strane generala koji su se ZAKLELI DA ĆE BRANITI SFRJ DO POSLEDNJE KAPI itd... Zakletvu su dali njihovom komandantu, doduše sunarodniku, Brozu, pa su tu zakletvu pogazili ne trepnuvši. A sada što ćeš to da palamudiš o "Memorandumu", Miloševiću, "velikoj" Srbiji i o struganim rotkvama, na to imaš pravo. Samo, i najveća budala odlično zna šta je starije. Kokoška ili jaje. Na kraju, zašto ti generali, koji su se zakleli, nisu uklonili Miloševića i pisce Memoranduma, nego su VOJNIM UDAROM krenuli u rasturanje države.

(Isto važi i za Slovence, Albance, Muslimane...)

Pedja

pre 10 godina

...Sudeći po komentarima izgleda da je dosljednost jedne osobe dovoljna za veliki uspjeh Srbije...
(Mrle, 25. jun 2013 10:49)

Sudeći po komentarima da se zaključiti za SNS-ovce da su najsmešnija pojava na internetu u poslednjih godinu dana. Ne znam šta pokušavate, svi vam se smeju.

Promatrač

pre 10 godina

Koliko neopravdane ljutnje i ogorčenosti na Njemce i EU u komentarima. Čitajući tekstove o EU i izjave vaših političara vidi se glavni problem, a to je neobavještenost ljudi o procesu pristupa EU i nerealnim obečanjima vaših političara. Trebalo bi pitati vaše političare ali i EU koji su točno uvjeti koje trebate ispuniti za dobijanje datuma i što je sve ispunjeno do sada. Kada dobijete datum o pregovorima tek tada će nastati još veći problemi jer će vaša zemlja trebati ispuniti i PROVESTI u djelo normative i zakone EU. 35 poglavlja je sve skupa i pregovori u pojedinom poglavlju mogu biti blokirani-zaustavljeni bilo kada i zbog bilo čega. Svaka zemlja može postaviti uvjet koji trebate ispuniti i to će provjeravati EU birokrati koje baš ne zanima tko ste i što ste nego rezultati. Vaš pristup će biti još teži i vjerovatno duži zbog Kosova i BiH. Jedna od izmjena koja je uvedena da se po završetku pregovora organizira referendum u svim članicama EU oko prijema nove zemlje što će možda biti i najveći problem.

Cole

pre 10 godina

Stvarno odlučuju o sudbini države.

Mi imamo dva puta. Dobijamo preporuku
za datum i zadužujemo se za još tri
milijardi evra. Ne dobijamo preporuku
i zadužujemo se za još tri milijardi evra.

Pa okreni, obrni - U SE, I U SVOJE KLJUSE.
Ako mislimo da opstanemo, druge nam nema.

Petar

pre 10 godina

Koliko neopravdane ljutnje i ogorčenosti na Njemce i EU u komentarima. ........ Jedna od izmjena koja je uvedena da se po završetku pregovora organizira referendum u svim članicama EU oko prijema nove zemlje što će možda biti i najveći problem.
(Promatrač, 25. jun 2013 16:01)

Ovo je netacno, komentatori iz Hrvatske uporno pisu o tom novom referendumu u svim drzavama clanicama. Ja evo drzim pred sobom oba ugovora lisabonskog sporazuma i ne vidim ni jedne reci o tome. Niti je u planu uskoro da se menjaju lisabonski ugovori. Vasi politicari koji to tvrde vas lazu.
I sto se tice EU i Srbije, nije bas fer da se pregovara sa Turskom (od jeseni), koja krsi sva moguca ljudska prava, terorise demonstrante, kurdsku manjinu, ne priznaju Kipar, hapsi i sudi novinarima i piscima koji se kriticki odnose prema drzavi. To Srbija, kakva je da je, ne radi (bar vec duze vreme ne). A to su navodno osnovne vrednosti EU, ljudska prava, demokratija. Licemerni su, treba im Turska, i gledaju kroz prste. Ako zaista ne zele da zapocnu pregovore sa Srbijom sada su obicni licemeri.

Marinazg

pre 10 godina

EU ne zna sa kim se igra. Narod Srbije lako moze na ulice i da njima iz EU onemoguci rad svih njenih pulena. A prethodni dogovori o Kosovu se brisu.
(Pozitivna 0, 25. jun 2013 03:49)

EU traži poštivanje potpisanog. Ako će se Srbija, prema vama, ponašati kao razmaženo derište, imaju oni lijeka i za to. Briselski sporazum ispoštovati će se do zadnje točke, dobili vi datum ili ne, ušli u EU ili ne, prkosili kao trogodišnja djeca ili ne. Ako Srbi izađu na svoje ulice i onemoguće rad EU pulena iz Srbije, to može biti jako dobra stvar za Srbiju. Gdje je tu problem i što se to tiče EU?

zoki

pre 10 godina

Naprednjaci glavni junaci komedije: "Klekni džaba i ubedi druge da si uspeo u životu" Snima se i nastavak: "Šezdesetogodinji diplomac koji obećava".

el proletario

pre 10 godina

Ako prime Srbiju onda moraju primiti i Albaniju, Kosovo, Makedoniju, Bosnu pa cak i Tursku. Tesko da ce se to dogoditi u doglednoj buducnosti.
Jos 100 miliona onih iz trece klase, vecinom druge religije na grbacu zapadnjaka nece proci za naseg vakta.

Zemljo otvori se da me nema

pre 10 godina

Meni je ovo vise zalosno, pa da li je moguce da smo toliko nisko pali da dozvoljavamo da se bukvalno sprdaju sa nama?

Branko

pre 10 godina

Ako su šefovi diplomatija EU saglasni da se pokrenu pregovori o članstvu sa Srbijom zašto onda nisu i precizirali i datum. Nadamo se da će se na samitu EU u petak precizirati datum za otpočinjan je pregovora .

au

pre 10 godina

Uskoro ce se pokazati, kao i sa turskom koja je okupirala severni Kipar, da vodece zemlje EU smatraju da je Srbija okupirala BiH, Kosovo i Vojvodinu. Dok tim regionima ne omoguci normalan zivot nece dobiti datum. Zivi bili pa videli. Videcemo za 6 meseci rejting ovih iz SNS koji su nas prvo ubedacili kao Radikala a sada dotukli kao nazovi Evropljani. Ispade da se otpocekta imali isti cilj - Srbija Od Vranja do Dunava! A vi samo glasajte ko ovce

sumorni

pre 10 godina

"

Nemci imaju debeo kompleks od nas još iz II svetskog rata,pa sad neznaju štaće.Opet počinju da izigravaju šefove po Evropi,samo da nebude opet...da dobiju po tamburi
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ssasa, 25. jun 2013 15:05) "

Naravno, jer svi znaju da smo im MI, a ne Rusi i saveznici tada razbili sve snove o širenju Nemačke imperije. Zbog nas su izgubili rat a ne zbog njih. Dokaz tomee je da sa Rusima imaju odlične odnose.

Uostalom, opšte poznata činjenica je da CEO SVET ima komplekse od nas, jer smo najlepši, najpametniji, najvredniji, najsposobniji, najobrazovaniji i najzgodniji, a ti kompleksi su neizlečivi.

Ok, možda nismo svi mi takvi, ali ti sigurno jesi, i svestan si toga koliko vidim.

daca

pre 10 godina

Citam komentare i ne verujem, moram se ograditi od prethodnog komentara, nije DATUM najskuplja srpska rec, to je ipak Vucic, cudi me kako nikom nije palo na pamet Aleksandar Veliki......jaooooooo

nikola drezgić

pre 10 godina

Da smo država a ne kora od banane,Štefan File bi od našeg premijera dobio pismo sa obaveštenjem,slično onome što je dobio od premijera Islanda pre deset dana! Ovako, štap je na mestu a šargarepa sve trulija,na kraju ćemo je svakako pojesti ali će nas stomak urnisati od bolova!

Starac Miloje

pre 10 godina

Ko zna zna. Ko pamti proslost, u njemu je problem. A bogami i nama je problem. Novi narodni izabranici sada besomucno zele ono sto su besomucno osporavali onomad. Kom Srbinu nije zao sto se sada kada su ovi novi tako odlucno krenuli, opet nam se nesto pomera, osporava, uslovljava itd... Izjava Karla Bilta naj vise oslikava misljenje EU i nas. Njihova zelja da nas jos testiraju, ostavlja nas u dilemi ZASTO?

Bojanche

pre 10 godina

Neko ocigledno koci dobijanje datuma....da, dobicete ga, ali ne znamo kada - smesno i sramota od evropske unije. Toliko o tome koliko oni cene svoje nacelne postulate....

novica952

pre 10 godina

Nemci imaju debeo kompleks od nas još iz II svetskog rata,pa sad neznaju štaće.Opet počinju da izigravaju šefove po Evropi,samo da nebude opet...da dobiju po tamburi
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ssasa, 25. jun 2013 15:05)
Ipak će nam Šokenholf zapržiti čorbu i na kraju će stav njegove grupe zastupati i nemačka ledi Merkel na samitu 28 juna. kako bude ona odlučila tako će i biti a tu je veravatno uračunu i taj komplek o kome govoriš Saša.

Adio Pameti

pre 10 godina

@Bucko_koji_ne_razmislja

Kako 30. Februara? Februar ne moze imati 30 dana.
Iz pouzdanih izvora sam saznao: 29.Februara 2014.

surfer

pre 10 godina

Petre, nigdje u tom ugovoru ne pise nista o nacionalnim referendumima, te stvari odreduju same drzave. Nisam siguran, ali mislim da je Francuska ubacila takvu odredbu u Ustav(bar je prije to bilo), za druge neznam. Ako netko odredi tu obvezu, onda ce narod glasati prije odobravanja ugovora.

Sto se tice usporedbe Krajine i Kosova(koje je bilo autonomna pokrajina), Krajina nikad nije imala ikakav glas u icemu, samostalnost, nista. Iz nje su masovno rpotjerivani Hrvati, i ubijani, dok je nasilno proglasena "samostalnost" koju nitko nije priznao, a do te samostalnosti se doslo vojnim udarom i otcjepljenjem od Hrvatske.

U svakom slucaju, priznavanje Kosova ce biti uvjet kad tad. Ako i otvorite pregovore, nema garancije da cete ih zatvoriti, ako se sve ne ispuni.

Shvacam da se osjecate lose buduci da su Bugarska i Rumunjska usle u EU, svakako nespremne, ali sto ej tu je. Zbog te greske smo patili i mi, a bome ce i drugi. Ispada da ce Hrvatska prije u Schengen i uvesti Euro nego ove dvije, a da ne kazem da su jos pod posebnim mehanizmom zbog uzasnog kriminala i korupcije, skoro 7g nakon clanstva.

U tom smislu, Srbija je vjer spremnija od Bg i Ro, ali eto.

Jovan Kursula

pre 10 godina

Taman mislim EU je iscrpela sve svoje nebulozne besmislice kad treba nekog da drzi na uzici i da mu objasni da je sargarepa tu ali je stap dygacak, kad oni me demantuju.Imam utisak da oni imaju ceo tim koji radi samo na smisljanju sto besmislenije izjave da ispricaju nesto a ne kazu nista.

stevan

pre 10 godina

jednostavno ljudi posle Hrvatske nema vise sirenja EU,pa cak i da dobijemo taj datum,zeleno svetlo ili sta vec,to nece nista znaciti. Mesecima nas vlast okupira sa tim datumom samo da bi skrenula sliku sa realnih problema,demagogija je cudo, a narod i dalje cuti umesto da se ugleda na Brazil,Tursku...

SantaCruz

pre 10 godina

@ (Marinazg, 25. jun 2013 16:10)

Kao prvo: vec za dve godine ima da kukate kao rumuni i bugari i da trazite nacina da se iscupate iz EU, jer niste sposobni za tako nesto.
A kao drugo: prvo neka EU ispostuje potpisano, a potpisali su odavno da nece biti dodatnih uslova za Srbiju, pa su ih opet nametnuli - da li je to u redu?!

obi van

pre 10 godina

ja je znam sta ste toliko fiksirani za taj datum. Nacija izumire, drzava propada i tu nam ni EU datum nece pomoci. Srbija neka provo rijesi tekuce probleme a EU ce sama zvati ako joj mi trebamo.

Dragan Jurić

pre 10 godina

Kad pročitam uvlakačke komentare,i ne treba da budemo deo Evrope! Samo me interesuje o čemu će sada na domaćoj sceni biti "bla,bla,truć,truć"...

Dikica

pre 10 godina

Samo maksimalni napori, kakve je ulozio Vucic sa svojim partijskim saradnicima, mogu doneti ovakve rezultate. Takvi napori nikako ne prolaze nezapazeno, vredni su nagradjivanja.

Hm!

pre 10 godina

Pregovori!!!
Koliko se samo pregovora desilo na Balkanu u zadnjih 20 godina!
Uspeh vlade!!! SNS dok su bili u opoziciji , bi ovakve pregovore nazivali izdajnickim a sada, jos malo pa ce poceti da slusaju rock muziku ( iako vecina njih zaudara na kojekakve Kebe, mile kitice, cece raznjatovic arkan I sl.).

Aleksandar

pre 10 godina

Ama ljudi kad ćete shvatiti da ovim našim političkim slepcima jedino mi, iz neobjašnjivih razloga, verujemo. Za razliku od nas, evropski političari dobro znaju s kakvim imaju posla pa im ništa ne veruju na reč - kad urade ono što su i obećali, tek onda mogu da traže datum, do tad mogu da dobijaju okvire i zelena svetla kol'ko im srce ište. Dobro je da im bar neko ne veruje na slepo, kad već mi nismo u stanju da ih svaki dan priupitamo šta su uradili od onoga obećanog.

Dobro informisani krugovi

pre 10 godina

Kako trenutno stvar stoji - pocetak pregovora jos nije fiksiran, ali ce najverovatnije biti 14. Januar 2014, bas na pravoslavnog Deda-Mraza. Dakle ako budete dobri i lepo se vladate, Deda-Mraz ce vam nesto doneti.

Stevan

pre 10 godina

Zna se kada .Nikada,a mozda cak ni onda.Bojim se da ovakvima kakvi smo tamo i nije mesto.Moramo jos mnogo raditi na sebi.Treba raditi,stvarati,a ne bacati novce na uzaludne maturske ispite,auto flote nesposobnih funkcionera,glupa putesetvija dokonih funkcionera.Skloniti glupe i bahate neradnike sa drzavnog posla.Ima jos.

Srbin 100%

pre 10 godina

Treba iskoristiti ovo malo vremena za intenziviranje nasih diplomatskih napora da obezbedimo neophodnu podrsku za dobijanje datuma

Miroslav D.

pre 10 godina

Dalje odlaganje datuma za pocetak pregovora bi poljuljalo vec poljuljano poverenje srpskog naroda prema EU koji u njoj vidi samo ucene, a nikakva pozitivna vest da stigne sa njihove strane.

Biba

pre 10 godina

Mislim da je Vucic jedini zasluzan za datum Srbiji, kao najodgovorniji politicar u danasnje vreme, ulio je sigurnost predstavnicima evropskih drzava da ce Srbija nastaviti da se kreci ispravnim, evropskim putem.

Vlada

pre 10 godina

Srbiji je hitno potreban datum, da bi malo olaksao zivot gradjanima, obzirom koliko su propatili pod vlascu DS-a proteklih 12 god.