Utorak, 30.04.2013.

08:44

Referendum bi koštao do 8 miliona €

Državni vrh Srbije i predstavnici Srba sa severa Kosova na sastanku moraju pronaći najmanji zajednički sadržalac oko briselskog sporazuma, kaže Rasim Ljajić.

Izvor: Danas

Referendum bi koštao do 8 miliona € IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

63 Komentari

Sortiraj po:

isai

pre 10 godina

Bas briga ljajica i drustvo koliko kosta,da im ide u prilog oni bi ga sproveli i da je 10 puta vise,a ovako apeluju na stednju,kao da stvarno vode o tome racuna.

Slobodan

pre 10 godina

Kosovski Srbi MORAJU da prihvate sporazum, jer je to odluka Srbije. Kakav crni referendum i 8 miliona evra, dok nam deca umiru od gladi i bolestina?!?!

sosa_iz_sosimira

pre 10 godina

stvarno nema smisla bespotrebno bacati pare u ovako ne zavidnoj situaciji,! dati tolike pare da se potvrdi nesto sto vec jeste...

gordijanus

pre 10 godina

lako je naci tih 8 miliona evra ljajicu. samo nek ti mrkla i velja u toj vasoj vajnoj vladi zakinu po 1cm asfalta na km puta. 80km puta 100 hiljada evrica i eto para za referendum znate vi i drobnjak iz puteva kako se kraducka!

bogi

pre 10 godina

Kako detinjasta argumentacija. Vlada, kakva god da neko misli da je ona (ja lično mislim da je vrlo loša), je dobila poverenje građana Srbije da u njihovo ime vodi politiku zemlje i rešava probleme. Zato, a ne zbog 8 miliona €, odgovorni ljudi na vlasti treba da preuzmu odgovornost i donesu odluku, a ne da se skrivaju iza naroda i referenduma. Ako to ne mogu da urade, ne znaju ili ih je strah, onda neka se odreknu plata i beneficija koje imaju i neka se sklone, jer jednostavno ne obavljaju posao za koji su plaćeni.
Ovakvom argumentacijom brzo ćemo doći do kontrapitanja "A koliko koštaju Kosovo i Metohija?", pa ostadosmo ponovo da se vrtimo u začaranom krugu i da svima pokazujemo koliki smo cirkus od zemlje.
Uzdravlje!

Andricev venac

pre 10 godina

Referendum je i skupo i nepotrebno resenje. Kompromis se mora pronaci danas na sednici i odmah krenuti u implementaciju. Dosta smo vremena izgubili. Period za raspisivanje referenduma, pa dogovor oko pitanja mogu da potraju, a to bi bilo kobno.

uzasnut

pre 10 godina

Gospodo iz vlade evo vam jedan predlog,svakom od tih vodja kosovski srba dajte po 100 hiljada evra,manje ce kostati celu Srbiju,sta hocu da kazem, da tih osam buntovnika jedino tako nece minirati sporazum iz Brisela. Narod njih ne podrzava ali jadni i gladni,totalno su zbunjeni.
(Djuradj, 30. april 2013 12:16)

A Vi to propagirate korupciju?! Svaka cast!

Bg

pre 10 godina

@Dule, vi to, onako "od oka"! Zna se dobro da je velika vecina ZA sporazum, a tu cinjenicu potkrepljuje i Vucicev stav po tom pitanju (opusteno)! Znaci, od referenduma nista, Srbija je na pravom putu! Tacka!

Naivni ko veverice

pre 10 godina

Kako nekima ne ide u glavu:

Referendum mora iz prostog razloga sto sadasnja vlast radi nesto za sta nije dobila glasove na izborima 2012. Cik da su izasli sa ovom platformom na izbore, pa Tadic bi dobio 50% glasova, a DSS 30.
Ili tacnije receno, mozda su oni legalno izabrani, ali su izabrani na osnovu obecanja da ce voditi drugu politiku. Posto su promenili politiku za 180 stepeni, nemaju legitimitet, jer gradjani nisu glasali za to, a najbolji nacin da se proveri legitimitet (da ne pominjem pitanje od najveceg drzavnog znacaja) je referendum.
Ukoliko ne bude tako onda da ozvanicnomo da smo u Diktaturi, a zna se kako se bori protiv diktature. Uostalom i Hitler je dosao na vlast demokratskim izborima.

matori

pre 10 godina

"...Navodeći da bi referendum koštao izmedju sedam i osam miliona evra, Ljajić je rekao da to jesu velike pare, ali da nije sve u novcu..."

Slažem se! Nije sve u novcu...

Evo nekoliko pitanja, na koja još nigde nisam video odgovor:
1. Da li je reč o referendumu u celoj Srbiji? Ako jeste, to po važećem Ustavu znači da glasaju SVI (sa pravom glasa), uključujući i kosovske Albance (ima ih oko 1,5 miliona...)!!! Kosovo je Srbija, zar ne?
2. Ili se radi o referendumu samo u južnoj pokrajini (mi ne priznajemo državu Kosovo!)? To po važećem Ustavu Srbije, ponovo znači da glasaju SVI (sa pravom glasa) sa tog područja, jer je radi o pitanju koje se tiče onih koji tamo žive. Ustav je svetinja, naročito preambula, zar ne?
3. Možda se misli na referendum na kojem se izjašnjavaju SAMO Srbi koji žive na severu Kosova? Eeee, to neće moći! Prvo zato što nije u skladu sa Ustavom, jer je zabranjena diskriminacija po bilo kojoj osnovi, a posebno po nacionalnoj pripadnosti. Drugo, zato što se predmetno pitanje tiče SVIH nas! Treće, reče neko iz kosovskih vlasti: NE MOŽE da se pravi bilo kakav referendum u drugoj državi (priznali je mi, ili ne)!
4. Da čujemo sad, na šta se odnosi tih 7-8 miliona evra???

vlada-so

pre 10 godina

da se ne lažemo,većina stanovništva je da se prihvati sporazum,ali naterati 50 posto biračkog tela da izađe je misaona imenica.jedino ako se krade kao za ustav.

edb korisnik

pre 10 godina

Tih "tricavih" 8 milionceta evra, ugradite u racune za elektricnu energiju, i onako neznamo sta sve tamo placamo i kako se formiraju? Tako cete lako resiti problem sto se tice novca.

Djuradj

pre 10 godina

Gospodo iz vlade evo vam jedan predlog,svakom od tih vodja kosovski srba dajte po 100 hiljada evra,manje ce kostati celu Srbiju,sta hocu da kazem, da tih osam buntovnika jedino tako nece minirati sporazum iz Brisela. Narod njih ne podrzava ali jadni i gladni,totalno su zbunjeni.

ComelVidra

pre 10 godina

Čemu referendum i trošenje para kada se zna rezultat referneduma. Svi koji su u skupštini podržali sporazum će glasati ZA na referenudumu a to je bogami oko 80%. Protiv je DSS i par ovih kombi stranaka ispod cenzusa SRS, LSV, AC/DC, UB40... Sačuvajte lovu i rešavajte problem pa idemo dalje.

Sasa M.

pre 10 godina

Vlast nije za referendum, ali da li su potrebne ovakve izjave, ovakve izjave inace daju ministri kojima je posao da izjave sve gluposti koje su potrebne vlasti. A narod naivan, po komentarima, poverovao u tu cifru. Neka te je sramota ministre Rasime.

nikada komsije

pre 10 godina

bude li referendum, PRVI cu da glasam ZA! dosta mi je vise Kosova
(100%,

To je tvoje pravo!Ali ti verovatnio i nisi iz ove zemlje,jer onaj ko tako lako rasipa svoje,nikada nece nista ni imati!DA za referendum NE i NE za ovaj "sporazum"!

Dule

pre 10 godina

sudeci po komentarima mogu da zakljucim samo da se vi ustvari plasite rezultata referenduma, pa zato toliko kukate:ko ce da plati, bla bla, to je mnogo manji novac od novca koje jedna stranka dobije za predizbornu kampanju. Stanje je sledece:najmanje 60 posto ljudi bi glasalo protiv sporazuma.

Miki

pre 10 godina

Rasim je čovek bogatog iskustva. Bio je predsednik glasačke komisije na referendumu na kome je 1991. izglasana autonomija Sandžaka.

lala

pre 10 godina

Predlažem da se u isto vreme u jednom trošku sprovede referendum u Vojvodini sa pitanjem: Da li građani Vojvodine žele da Vojvodina dobije suštinsku autonomiju , bar onakvu kakvu je imala u Austrougarskoj monarhinji.

novosadjanka

pre 10 godina

Neka se na Kosovu dogovore šta hoće, ali su očigledno podeljeni interesi naroda i pojedinačni interesi raznih profitera u nerazrešenoj situaciji kosovskog statusa!!!!!

đorđe

pre 10 godina

Koji crni referendum, kakvi izbori izvanredni ... ajde da se neko u ovoj zemlji seti ulagati pare u radna mesta bre ....
(Msm nisam sam sa svojim mislima, 30. april 2013 10:02)

Ja sam i za referendum i za vanredne izbore. Nisam glasao za ovakvu politiku i više nemaju moju podršku.

Косовски витез

pre 10 godina

А колико кошта дан Скупштине Србије? Лезилебовићи вреде 2 милиона евра дневно! Па ви видите мој народе, стоко моја.

Lalegator

pre 10 godina

može, može.

Ali da glasaju svi građani Srbije i Vojvođani i "Šiptari".
(Novosadista, 30. april 2013 10:25)

Pa i glasace,Srbi ,Srbi iz Vojvodine i Srbi sa Kosova.

Sta je problem?

lale

pre 10 godina

marko@ ako izadjemo na referendum i na njemu odaberemo kosovo, da li ces onda ti uzeti pusku i oticu dole da povratis tu zemlju ili ces piti pivo u kaficu i pisati kako su ovi izdajice na vlasti

Lenka RU

pre 10 godina

Razjedinjeni ne mozemo mnogo,jasno je da vecina Sporazum podrzava i ako Srbi s Kosova pristanu da se Sporazum primenjuje ako tako kaze vecina na referendumu,Ljajic je u pravu da je u tom slucaju, vec poznat rezultat referenduma i da bi se njegovim raspisivanjem-puno para nepotrebno "bacilo".

Bata Raka

pre 10 godina

Referendum je najpošteniji oblik demokratskog odlučivanja. Referendum ne može nikako da ugrozi demokratske procese i demokratiju - to je demokratija 1 na 1. Druga je stvar što se profesionalni političari plaše referenduma kao đavo krsta, isto kao što se plaše izbora. Jedino što na izborima nema zatvorenog pitanja kao na referendumu, pa stranke mogu da agituju ne bi li privukli što veći broj glasova. Referendum je mnogo klizav teren za profesinoalne političare, jer je tu stvar jednostavna: dža ili bu? Nema vrdanja i pričanja priče koja ništa ne govori... Ima tu još par stvari u vezi sa mogućim referendumom. Pitanje je koliko će se pristalice sporazuma odazvati i zaokružiti svoj odgovor. Vrlo lako može da se desi da većina podržava sporazum, ali da ih mrzi da se prošetaju i zaokruže odgovor... Posledica može da bude referendumsko obaranje sporazuma. Tu sad nastaju spoljni pritisci na političku ’elitu’. Generalno, političari se u celom svetu ponašaju kao nova globalna kasta i trude se da na svaki način spreče da ’običan svet’ direktno odlučuje. Druga je stvar što je referendum zbog sporazuma čista budalaština, jer bilo koji ishod neće imati nikakvog uticaja na razvoj događaja na severu Kosova. A to što će da košta 8 miliona eura... Uzmite to od Srbijagasa - niko neće ni osetiti. Cena referenduma nije argument, a čini mi se i da je cifra nerealna. Ispada da referendum košta 200 dinara po glasaču! Aman!

Goxa

pre 10 godina

Tacno je da nije sve u novcu, ali koliko zivota moze biti spaseno sa tim novcem, to je pitanje, ali to je nebitno ... slacemo i dalje SMS poruke za pomoc raznoj deci kojoj je taj novac neophodan da bi se lecila i ostala ziva umesto da drzava radi svoj posao.

Slavoljub

pre 10 godina

Gospodine Ljajicu,
..u Kremlju kazu da je ovo parafiranje ,de iure priznanje TZV Kosovo drzave. Meni je mnogo smesno to sto je ovo okupirana teritorija od strane Zapada, a mi batrljamo kojekakvim referendumima. To je surova realnost. Tesko onom narodu dole na Kosmetu. Nebitno je koje je nacije i vere. Sve treba staviti u kos SB i UN , pozivajuci se na rezoluciju 1244. Treba prinuditi velike sile da skroje novu kartu Kosmeta. Narod se u svojoj netrpeljivosti jedni protiv drugih, mora GRANICOM razdvojiti. Nazalost, ovo je jedina istinita i surova realnost.

Msm nisam sam sa svojim mislima

pre 10 godina

Koji crni referendum, kakvi izbori izvanredni ... ajde da se neko u ovoj zemlji seti ulagati pare u radna mesta bre ....

Student

pre 10 godina

Drmne Vučko 2, Dačić 2, Tomislav 2, i dotični 1 milion, a za preostali milion se organizuje referendum. Ja razumem da vi kraduckate, ali vi KRADETE! Stvari će da se reše u Srbiji kad se usvoji Dušanov zakonik.

Dobro da postojimo kakvi smo

pre 10 godina

Te pare je mnogo bolje staviti u budzet za kraduckanje.
Nece valjda narod da se pita oko nekih sudbonosnih pitanja, taman posla.
Lobotomija vam je vec uspela samim citanjem ovih komentara kojima mrze sopstveni narod jer nece da im sudi prodavac njihovih organa i ostala ekipa.

deNiro

pre 10 godina

Spinovanje. Koliko vredi imovina Srbije na KiM? To je cifra koju prosečna stranka na vlasti ukrade na jednoj većoj"transakciji". Mozete da se sporite referendum da ili ne, ali ovakav pokusaj dezavuisanja je bedan. Pokusa da opljackanom i gladnom narodu sevirate "koliko kosta" referendum je stari oprobani metod.

Decko iz B.

pre 10 godina

Gospodine Ljajicu, ako "Elita" u Srbiji stvarno toliko zeli taj ulazak u EU i ako je jedinstvena zarad ulazaka da radi sve sto se iz Brisela trazi, onda da vas i sve druge pitam, cime trositi pare na Stranke i parlamentarni sistem u Srbiji? Zna se sta Brisel i njeni sateliti hocu. Neka se dovede Gaulajter da on to sa sakom pomocnika odradi. Ali ipak nije sve u parama jel tako, ili jeste ako su vase plate u pitanju? U Svajcarskoj, valjda za vas severna Koreja u srcu Evrope, Gradjani imaju za svake značajnije pitanje referendum, Gospodine "Demokrate". A to mi recite koja je to stranka izasla sa programom da se kleci i zaduzuje do nedogleda? Jer ce do sledeceg izbora biti i da za dobrobit "Drzave" netreba ni vise izbora?

_A_

pre 10 godina

Kada mozemo da platimo da biramo njih(gomilu kvazi politicara), mozemo i da platimo da biramo shta cemo sa delom teritorije....kad su oni u pitanju "AJMO IZBORI", a kada je deo teritorije u pitanju "SKUPO NAM".

prvi i poslednji komentar u vezi politike

pre 10 godina

Molim podeliti 7-8 mil € ljudima kojima je stvarno potrebno..a ima ih u ovoj tuznoj zemlji. Nije potrebno raspisivati referendum zbog 20-ak hiljada ljudi koji ne znaju sta ce sa sobom. I da, naravno necu izaci

Johni

pre 10 godina

Ja bih voleo da bude referendum i da se postavi pitanje za narod jeste li za dporazum ili za rat? Jer nema treceg resenja,ja ga ne vidim i onda bi videli ko bi ratovao,jer bi nas unistili svi za 2 dana,bombardovanje i ostalo ne verujem da bi svi hteli ponovo da prozivljavaju.Nas narod ne shvata koliko smo mi mala drzava koliko nemamo snage ni za sta a kamoli rat.A ova vojska sto sad svi jure da ponosno kazu kako su profesionalci,90 % ne bi se dobrovoljno prijavili da nije plate dobre,pobegli bi kao misevi i odrekli se zadnjeg dinara.Vise od polovina stanovnistva nam je nepismeno,isto toliko nezaposleno.Ovi nasi Srbi sto su napustili Kosovo i prodavali Albancima kuce za ogromne pare,pa kupovali ovde posao,lokale,kuce i kola dal bi se vracali dole da im neko ponudi???Ne kazem ni da trebamo u EU,sto bi se druzio sa nekim ko je ubijao moje sunarodnike,ali ajde da dovedemo neke investitore dajte da radimo nesto,jedan je zivot,hocu da imam barem za deset dana na moru,i da placam racune i hranu.Nama ne treba mnogo braco i sestre Srbi jer smo navikli da nemamo

Vesna NS

pre 10 godina

Navodeći da bi referendum koštao izmedju sedam i osam miliona evra, Ljajić je rekao da to jesu velike pare, ali da nije sve u novcu.

Ajde Ljajicu, reci to onoj deci kojoj ova ista drzava ne moze da obezbedi taj nevazni novac za operaciju od koje joj zivot zavisi!

Vesna NS

pre 10 godina

Navodeći da bi referendum koštao izmedju sedam i osam miliona evra, Ljajić je rekao da to jesu velike pare, ali da nije sve u novcu.

Ajde Ljajicu, reci to onoj deci kojoj ova ista drzava ne moze da obezbedi taj nevazni novac za operaciju od koje joj zivot zavisi!

prvi i poslednji komentar u vezi politike

pre 10 godina

Molim podeliti 7-8 mil € ljudima kojima je stvarno potrebno..a ima ih u ovoj tuznoj zemlji. Nije potrebno raspisivati referendum zbog 20-ak hiljada ljudi koji ne znaju sta ce sa sobom. I da, naravno necu izaci

Msm nisam sam sa svojim mislima

pre 10 godina

Koji crni referendum, kakvi izbori izvanredni ... ajde da se neko u ovoj zemlji seti ulagati pare u radna mesta bre ....

Bata Raka

pre 10 godina

Referendum je najpošteniji oblik demokratskog odlučivanja. Referendum ne može nikako da ugrozi demokratske procese i demokratiju - to je demokratija 1 na 1. Druga je stvar što se profesionalni političari plaše referenduma kao đavo krsta, isto kao što se plaše izbora. Jedino što na izborima nema zatvorenog pitanja kao na referendumu, pa stranke mogu da agituju ne bi li privukli što veći broj glasova. Referendum je mnogo klizav teren za profesinoalne političare, jer je tu stvar jednostavna: dža ili bu? Nema vrdanja i pričanja priče koja ništa ne govori... Ima tu još par stvari u vezi sa mogućim referendumom. Pitanje je koliko će se pristalice sporazuma odazvati i zaokružiti svoj odgovor. Vrlo lako može da se desi da većina podržava sporazum, ali da ih mrzi da se prošetaju i zaokruže odgovor... Posledica može da bude referendumsko obaranje sporazuma. Tu sad nastaju spoljni pritisci na političku ’elitu’. Generalno, političari se u celom svetu ponašaju kao nova globalna kasta i trude se da na svaki način spreče da ’običan svet’ direktno odlučuje. Druga je stvar što je referendum zbog sporazuma čista budalaština, jer bilo koji ishod neće imati nikakvog uticaja na razvoj događaja na severu Kosova. A to što će da košta 8 miliona eura... Uzmite to od Srbijagasa - niko neće ni osetiti. Cena referenduma nije argument, a čini mi se i da je cifra nerealna. Ispada da referendum košta 200 dinara po glasaču! Aman!

Johni

pre 10 godina

Ja bih voleo da bude referendum i da se postavi pitanje za narod jeste li za dporazum ili za rat? Jer nema treceg resenja,ja ga ne vidim i onda bi videli ko bi ratovao,jer bi nas unistili svi za 2 dana,bombardovanje i ostalo ne verujem da bi svi hteli ponovo da prozivljavaju.Nas narod ne shvata koliko smo mi mala drzava koliko nemamo snage ni za sta a kamoli rat.A ova vojska sto sad svi jure da ponosno kazu kako su profesionalci,90 % ne bi se dobrovoljno prijavili da nije plate dobre,pobegli bi kao misevi i odrekli se zadnjeg dinara.Vise od polovina stanovnistva nam je nepismeno,isto toliko nezaposleno.Ovi nasi Srbi sto su napustili Kosovo i prodavali Albancima kuce za ogromne pare,pa kupovali ovde posao,lokale,kuce i kola dal bi se vracali dole da im neko ponudi???Ne kazem ni da trebamo u EU,sto bi se druzio sa nekim ko je ubijao moje sunarodnike,ali ajde da dovedemo neke investitore dajte da radimo nesto,jedan je zivot,hocu da imam barem za deset dana na moru,i da placam racune i hranu.Nama ne treba mnogo braco i sestre Srbi jer smo navikli da nemamo

Student

pre 10 godina

Drmne Vučko 2, Dačić 2, Tomislav 2, i dotični 1 milion, a za preostali milion se organizuje referendum. Ja razumem da vi kraduckate, ali vi KRADETE! Stvari će da se reše u Srbiji kad se usvoji Dušanov zakonik.

Slavoljub

pre 10 godina

Gospodine Ljajicu,
..u Kremlju kazu da je ovo parafiranje ,de iure priznanje TZV Kosovo drzave. Meni je mnogo smesno to sto je ovo okupirana teritorija od strane Zapada, a mi batrljamo kojekakvim referendumima. To je surova realnost. Tesko onom narodu dole na Kosmetu. Nebitno je koje je nacije i vere. Sve treba staviti u kos SB i UN , pozivajuci se na rezoluciju 1244. Treba prinuditi velike sile da skroje novu kartu Kosmeta. Narod se u svojoj netrpeljivosti jedni protiv drugih, mora GRANICOM razdvojiti. Nazalost, ovo je jedina istinita i surova realnost.

Косовски витез

pre 10 godina

А колико кошта дан Скупштине Србије? Лезилебовићи вреде 2 милиона евра дневно! Па ви видите мој народе, стоко моја.

Naivni ko veverice

pre 10 godina

Kako nekima ne ide u glavu:

Referendum mora iz prostog razloga sto sadasnja vlast radi nesto za sta nije dobila glasove na izborima 2012. Cik da su izasli sa ovom platformom na izbore, pa Tadic bi dobio 50% glasova, a DSS 30.
Ili tacnije receno, mozda su oni legalno izabrani, ali su izabrani na osnovu obecanja da ce voditi drugu politiku. Posto su promenili politiku za 180 stepeni, nemaju legitimitet, jer gradjani nisu glasali za to, a najbolji nacin da se proveri legitimitet (da ne pominjem pitanje od najveceg drzavnog znacaja) je referendum.
Ukoliko ne bude tako onda da ozvanicnomo da smo u Diktaturi, a zna se kako se bori protiv diktature. Uostalom i Hitler je dosao na vlast demokratskim izborima.

Decko iz B.

pre 10 godina

Gospodine Ljajicu, ako "Elita" u Srbiji stvarno toliko zeli taj ulazak u EU i ako je jedinstvena zarad ulazaka da radi sve sto se iz Brisela trazi, onda da vas i sve druge pitam, cime trositi pare na Stranke i parlamentarni sistem u Srbiji? Zna se sta Brisel i njeni sateliti hocu. Neka se dovede Gaulajter da on to sa sakom pomocnika odradi. Ali ipak nije sve u parama jel tako, ili jeste ako su vase plate u pitanju? U Svajcarskoj, valjda za vas severna Koreja u srcu Evrope, Gradjani imaju za svake značajnije pitanje referendum, Gospodine "Demokrate". A to mi recite koja je to stranka izasla sa programom da se kleci i zaduzuje do nedogleda? Jer ce do sledeceg izbora biti i da za dobrobit "Drzave" netreba ni vise izbora?

lala

pre 10 godina

Predlažem da se u isto vreme u jednom trošku sprovede referendum u Vojvodini sa pitanjem: Da li građani Vojvodine žele da Vojvodina dobije suštinsku autonomiju , bar onakvu kakvu je imala u Austrougarskoj monarhinji.

Goxa

pre 10 godina

Tacno je da nije sve u novcu, ali koliko zivota moze biti spaseno sa tim novcem, to je pitanje, ali to je nebitno ... slacemo i dalje SMS poruke za pomoc raznoj deci kojoj je taj novac neophodan da bi se lecila i ostala ziva umesto da drzava radi svoj posao.

nikada komsije

pre 10 godina

bude li referendum, PRVI cu da glasam ZA! dosta mi je vise Kosova
(100%,

To je tvoje pravo!Ali ti verovatnio i nisi iz ove zemlje,jer onaj ko tako lako rasipa svoje,nikada nece nista ni imati!DA za referendum NE i NE za ovaj "sporazum"!

đorđe

pre 10 godina

Koji crni referendum, kakvi izbori izvanredni ... ajde da se neko u ovoj zemlji seti ulagati pare u radna mesta bre ....
(Msm nisam sam sa svojim mislima, 30. april 2013 10:02)

Ja sam i za referendum i za vanredne izbore. Nisam glasao za ovakvu politiku i više nemaju moju podršku.

matori

pre 10 godina

"...Navodeći da bi referendum koštao izmedju sedam i osam miliona evra, Ljajić je rekao da to jesu velike pare, ali da nije sve u novcu..."

Slažem se! Nije sve u novcu...

Evo nekoliko pitanja, na koja još nigde nisam video odgovor:
1. Da li je reč o referendumu u celoj Srbiji? Ako jeste, to po važećem Ustavu znači da glasaju SVI (sa pravom glasa), uključujući i kosovske Albance (ima ih oko 1,5 miliona...)!!! Kosovo je Srbija, zar ne?
2. Ili se radi o referendumu samo u južnoj pokrajini (mi ne priznajemo državu Kosovo!)? To po važećem Ustavu Srbije, ponovo znači da glasaju SVI (sa pravom glasa) sa tog područja, jer je radi o pitanju koje se tiče onih koji tamo žive. Ustav je svetinja, naročito preambula, zar ne?
3. Možda se misli na referendum na kojem se izjašnjavaju SAMO Srbi koji žive na severu Kosova? Eeee, to neće moći! Prvo zato što nije u skladu sa Ustavom, jer je zabranjena diskriminacija po bilo kojoj osnovi, a posebno po nacionalnoj pripadnosti. Drugo, zato što se predmetno pitanje tiče SVIH nas! Treće, reče neko iz kosovskih vlasti: NE MOŽE da se pravi bilo kakav referendum u drugoj državi (priznali je mi, ili ne)!
4. Da čujemo sad, na šta se odnosi tih 7-8 miliona evra???

lale

pre 10 godina

marko@ ako izadjemo na referendum i na njemu odaberemo kosovo, da li ces onda ti uzeti pusku i oticu dole da povratis tu zemlju ili ces piti pivo u kaficu i pisati kako su ovi izdajice na vlasti

Dule

pre 10 godina

sudeci po komentarima mogu da zakljucim samo da se vi ustvari plasite rezultata referenduma, pa zato toliko kukate:ko ce da plati, bla bla, to je mnogo manji novac od novca koje jedna stranka dobije za predizbornu kampanju. Stanje je sledece:najmanje 60 posto ljudi bi glasalo protiv sporazuma.

Miki

pre 10 godina

Rasim je čovek bogatog iskustva. Bio je predsednik glasačke komisije na referendumu na kome je 1991. izglasana autonomija Sandžaka.

ComelVidra

pre 10 godina

Čemu referendum i trošenje para kada se zna rezultat referneduma. Svi koji su u skupštini podržali sporazum će glasati ZA na referenudumu a to je bogami oko 80%. Protiv je DSS i par ovih kombi stranaka ispod cenzusa SRS, LSV, AC/DC, UB40... Sačuvajte lovu i rešavajte problem pa idemo dalje.

Lalegator

pre 10 godina

može, može.

Ali da glasaju svi građani Srbije i Vojvođani i "Šiptari".
(Novosadista, 30. april 2013 10:25)

Pa i glasace,Srbi ,Srbi iz Vojvodine i Srbi sa Kosova.

Sta je problem?

vlada-so

pre 10 godina

da se ne lažemo,većina stanovništva je da se prihvati sporazum,ali naterati 50 posto biračkog tela da izađe je misaona imenica.jedino ako se krade kao za ustav.

gordijanus

pre 10 godina

lako je naci tih 8 miliona evra ljajicu. samo nek ti mrkla i velja u toj vasoj vajnoj vladi zakinu po 1cm asfalta na km puta. 80km puta 100 hiljada evrica i eto para za referendum znate vi i drobnjak iz puteva kako se kraducka!

deNiro

pre 10 godina

Spinovanje. Koliko vredi imovina Srbije na KiM? To je cifra koju prosečna stranka na vlasti ukrade na jednoj većoj"transakciji". Mozete da se sporite referendum da ili ne, ali ovakav pokusaj dezavuisanja je bedan. Pokusa da opljackanom i gladnom narodu sevirate "koliko kosta" referendum je stari oprobani metod.

Bg

pre 10 godina

@Dule, vi to, onako "od oka"! Zna se dobro da je velika vecina ZA sporazum, a tu cinjenicu potkrepljuje i Vucicev stav po tom pitanju (opusteno)! Znaci, od referenduma nista, Srbija je na pravom putu! Tacka!

Sasa M.

pre 10 godina

Vlast nije za referendum, ali da li su potrebne ovakve izjave, ovakve izjave inace daju ministri kojima je posao da izjave sve gluposti koje su potrebne vlasti. A narod naivan, po komentarima, poverovao u tu cifru. Neka te je sramota ministre Rasime.

Lenka RU

pre 10 godina

Razjedinjeni ne mozemo mnogo,jasno je da vecina Sporazum podrzava i ako Srbi s Kosova pristanu da se Sporazum primenjuje ako tako kaze vecina na referendumu,Ljajic je u pravu da je u tom slucaju, vec poznat rezultat referenduma i da bi se njegovim raspisivanjem-puno para nepotrebno "bacilo".

Dobro da postojimo kakvi smo

pre 10 godina

Te pare je mnogo bolje staviti u budzet za kraduckanje.
Nece valjda narod da se pita oko nekih sudbonosnih pitanja, taman posla.
Lobotomija vam je vec uspela samim citanjem ovih komentara kojima mrze sopstveni narod jer nece da im sudi prodavac njihovih organa i ostala ekipa.

Djuradj

pre 10 godina

Gospodo iz vlade evo vam jedan predlog,svakom od tih vodja kosovski srba dajte po 100 hiljada evra,manje ce kostati celu Srbiju,sta hocu da kazem, da tih osam buntovnika jedino tako nece minirati sporazum iz Brisela. Narod njih ne podrzava ali jadni i gladni,totalno su zbunjeni.

bogi

pre 10 godina

Kako detinjasta argumentacija. Vlada, kakva god da neko misli da je ona (ja lično mislim da je vrlo loša), je dobila poverenje građana Srbije da u njihovo ime vodi politiku zemlje i rešava probleme. Zato, a ne zbog 8 miliona €, odgovorni ljudi na vlasti treba da preuzmu odgovornost i donesu odluku, a ne da se skrivaju iza naroda i referenduma. Ako to ne mogu da urade, ne znaju ili ih je strah, onda neka se odreknu plata i beneficija koje imaju i neka se sklone, jer jednostavno ne obavljaju posao za koji su plaćeni.
Ovakvom argumentacijom brzo ćemo doći do kontrapitanja "A koliko koštaju Kosovo i Metohija?", pa ostadosmo ponovo da se vrtimo u začaranom krugu i da svima pokazujemo koliki smo cirkus od zemlje.
Uzdravlje!

edb korisnik

pre 10 godina

Tih "tricavih" 8 milionceta evra, ugradite u racune za elektricnu energiju, i onako neznamo sta sve tamo placamo i kako se formiraju? Tako cete lako resiti problem sto se tice novca.

_A_

pre 10 godina

Kada mozemo da platimo da biramo njih(gomilu kvazi politicara), mozemo i da platimo da biramo shta cemo sa delom teritorije....kad su oni u pitanju "AJMO IZBORI", a kada je deo teritorije u pitanju "SKUPO NAM".

novosadjanka

pre 10 godina

Neka se na Kosovu dogovore šta hoće, ali su očigledno podeljeni interesi naroda i pojedinačni interesi raznih profitera u nerazrešenoj situaciji kosovskog statusa!!!!!

uzasnut

pre 10 godina

Gospodo iz vlade evo vam jedan predlog,svakom od tih vodja kosovski srba dajte po 100 hiljada evra,manje ce kostati celu Srbiju,sta hocu da kazem, da tih osam buntovnika jedino tako nece minirati sporazum iz Brisela. Narod njih ne podrzava ali jadni i gladni,totalno su zbunjeni.
(Djuradj, 30. april 2013 12:16)

A Vi to propagirate korupciju?! Svaka cast!

sosa_iz_sosimira

pre 10 godina

stvarno nema smisla bespotrebno bacati pare u ovako ne zavidnoj situaciji,! dati tolike pare da se potvrdi nesto sto vec jeste...

Andricev venac

pre 10 godina

Referendum je i skupo i nepotrebno resenje. Kompromis se mora pronaci danas na sednici i odmah krenuti u implementaciju. Dosta smo vremena izgubili. Period za raspisivanje referenduma, pa dogovor oko pitanja mogu da potraju, a to bi bilo kobno.

Slobodan

pre 10 godina

Kosovski Srbi MORAJU da prihvate sporazum, jer je to odluka Srbije. Kakav crni referendum i 8 miliona evra, dok nam deca umiru od gladi i bolestina?!?!

isai

pre 10 godina

Bas briga ljajica i drustvo koliko kosta,da im ide u prilog oni bi ga sproveli i da je 10 puta vise,a ovako apeluju na stednju,kao da stvarno vode o tome racuna.

prvi i poslednji komentar u vezi politike

pre 10 godina

Molim podeliti 7-8 mil € ljudima kojima je stvarno potrebno..a ima ih u ovoj tuznoj zemlji. Nije potrebno raspisivati referendum zbog 20-ak hiljada ljudi koji ne znaju sta ce sa sobom. I da, naravno necu izaci

Bata Raka

pre 10 godina

Referendum je najpošteniji oblik demokratskog odlučivanja. Referendum ne može nikako da ugrozi demokratske procese i demokratiju - to je demokratija 1 na 1. Druga je stvar što se profesionalni političari plaše referenduma kao đavo krsta, isto kao što se plaše izbora. Jedino što na izborima nema zatvorenog pitanja kao na referendumu, pa stranke mogu da agituju ne bi li privukli što veći broj glasova. Referendum je mnogo klizav teren za profesinoalne političare, jer je tu stvar jednostavna: dža ili bu? Nema vrdanja i pričanja priče koja ništa ne govori... Ima tu još par stvari u vezi sa mogućim referendumom. Pitanje je koliko će se pristalice sporazuma odazvati i zaokružiti svoj odgovor. Vrlo lako može da se desi da većina podržava sporazum, ali da ih mrzi da se prošetaju i zaokruže odgovor... Posledica može da bude referendumsko obaranje sporazuma. Tu sad nastaju spoljni pritisci na političku ’elitu’. Generalno, političari se u celom svetu ponašaju kao nova globalna kasta i trude se da na svaki način spreče da ’običan svet’ direktno odlučuje. Druga je stvar što je referendum zbog sporazuma čista budalaština, jer bilo koji ishod neće imati nikakvog uticaja na razvoj događaja na severu Kosova. A to što će da košta 8 miliona eura... Uzmite to od Srbijagasa - niko neće ni osetiti. Cena referenduma nije argument, a čini mi se i da je cifra nerealna. Ispada da referendum košta 200 dinara po glasaču! Aman!

Msm nisam sam sa svojim mislima

pre 10 godina

Koji crni referendum, kakvi izbori izvanredni ... ajde da se neko u ovoj zemlji seti ulagati pare u radna mesta bre ....

nikada komsije

pre 10 godina

bude li referendum, PRVI cu da glasam ZA! dosta mi je vise Kosova
(100%,

To je tvoje pravo!Ali ti verovatnio i nisi iz ove zemlje,jer onaj ko tako lako rasipa svoje,nikada nece nista ni imati!DA za referendum NE i NE za ovaj "sporazum"!

Johni

pre 10 godina

Ja bih voleo da bude referendum i da se postavi pitanje za narod jeste li za dporazum ili za rat? Jer nema treceg resenja,ja ga ne vidim i onda bi videli ko bi ratovao,jer bi nas unistili svi za 2 dana,bombardovanje i ostalo ne verujem da bi svi hteli ponovo da prozivljavaju.Nas narod ne shvata koliko smo mi mala drzava koliko nemamo snage ni za sta a kamoli rat.A ova vojska sto sad svi jure da ponosno kazu kako su profesionalci,90 % ne bi se dobrovoljno prijavili da nije plate dobre,pobegli bi kao misevi i odrekli se zadnjeg dinara.Vise od polovina stanovnistva nam je nepismeno,isto toliko nezaposleno.Ovi nasi Srbi sto su napustili Kosovo i prodavali Albancima kuce za ogromne pare,pa kupovali ovde posao,lokale,kuce i kola dal bi se vracali dole da im neko ponudi???Ne kazem ni da trebamo u EU,sto bi se druzio sa nekim ko je ubijao moje sunarodnike,ali ajde da dovedemo neke investitore dajte da radimo nesto,jedan je zivot,hocu da imam barem za deset dana na moru,i da placam racune i hranu.Nama ne treba mnogo braco i sestre Srbi jer smo navikli da nemamo

Lalegator

pre 10 godina

može, može.

Ali da glasaju svi građani Srbije i Vojvođani i "Šiptari".
(Novosadista, 30. april 2013 10:25)

Pa i glasace,Srbi ,Srbi iz Vojvodine i Srbi sa Kosova.

Sta je problem?

Slavoljub

pre 10 godina

Gospodine Ljajicu,
..u Kremlju kazu da je ovo parafiranje ,de iure priznanje TZV Kosovo drzave. Meni je mnogo smesno to sto je ovo okupirana teritorija od strane Zapada, a mi batrljamo kojekakvim referendumima. To je surova realnost. Tesko onom narodu dole na Kosmetu. Nebitno je koje je nacije i vere. Sve treba staviti u kos SB i UN , pozivajuci se na rezoluciju 1244. Treba prinuditi velike sile da skroje novu kartu Kosmeta. Narod se u svojoj netrpeljivosti jedni protiv drugih, mora GRANICOM razdvojiti. Nazalost, ovo je jedina istinita i surova realnost.

Dule

pre 10 godina

sudeci po komentarima mogu da zakljucim samo da se vi ustvari plasite rezultata referenduma, pa zato toliko kukate:ko ce da plati, bla bla, to je mnogo manji novac od novca koje jedna stranka dobije za predizbornu kampanju. Stanje je sledece:najmanje 60 posto ljudi bi glasalo protiv sporazuma.

Bg

pre 10 godina

@Dule, vi to, onako "od oka"! Zna se dobro da je velika vecina ZA sporazum, a tu cinjenicu potkrepljuje i Vucicev stav po tom pitanju (opusteno)! Znaci, od referenduma nista, Srbija je na pravom putu! Tacka!

Vesna NS

pre 10 godina

Navodeći da bi referendum koštao izmedju sedam i osam miliona evra, Ljajić je rekao da to jesu velike pare, ali da nije sve u novcu.

Ajde Ljajicu, reci to onoj deci kojoj ova ista drzava ne moze da obezbedi taj nevazni novac za operaciju od koje joj zivot zavisi!

Lenka RU

pre 10 godina

Razjedinjeni ne mozemo mnogo,jasno je da vecina Sporazum podrzava i ako Srbi s Kosova pristanu da se Sporazum primenjuje ako tako kaze vecina na referendumu,Ljajic je u pravu da je u tom slucaju, vec poznat rezultat referenduma i da bi se njegovim raspisivanjem-puno para nepotrebno "bacilo".

ComelVidra

pre 10 godina

Čemu referendum i trošenje para kada se zna rezultat referneduma. Svi koji su u skupštini podržali sporazum će glasati ZA na referenudumu a to je bogami oko 80%. Protiv je DSS i par ovih kombi stranaka ispod cenzusa SRS, LSV, AC/DC, UB40... Sačuvajte lovu i rešavajte problem pa idemo dalje.

Decko iz B.

pre 10 godina

Gospodine Ljajicu, ako "Elita" u Srbiji stvarno toliko zeli taj ulazak u EU i ako je jedinstvena zarad ulazaka da radi sve sto se iz Brisela trazi, onda da vas i sve druge pitam, cime trositi pare na Stranke i parlamentarni sistem u Srbiji? Zna se sta Brisel i njeni sateliti hocu. Neka se dovede Gaulajter da on to sa sakom pomocnika odradi. Ali ipak nije sve u parama jel tako, ili jeste ako su vase plate u pitanju? U Svajcarskoj, valjda za vas severna Koreja u srcu Evrope, Gradjani imaju za svake značajnije pitanje referendum, Gospodine "Demokrate". A to mi recite koja je to stranka izasla sa programom da se kleci i zaduzuje do nedogleda? Jer ce do sledeceg izbora biti i da za dobrobit "Drzave" netreba ni vise izbora?

Student

pre 10 godina

Drmne Vučko 2, Dačić 2, Tomislav 2, i dotični 1 milion, a za preostali milion se organizuje referendum. Ja razumem da vi kraduckate, ali vi KRADETE! Stvari će da se reše u Srbiji kad se usvoji Dušanov zakonik.

đorđe

pre 10 godina

Koji crni referendum, kakvi izbori izvanredni ... ajde da se neko u ovoj zemlji seti ulagati pare u radna mesta bre ....
(Msm nisam sam sa svojim mislima, 30. april 2013 10:02)

Ja sam i za referendum i za vanredne izbore. Nisam glasao za ovakvu politiku i više nemaju moju podršku.

Goxa

pre 10 godina

Tacno je da nije sve u novcu, ali koliko zivota moze biti spaseno sa tim novcem, to je pitanje, ali to je nebitno ... slacemo i dalje SMS poruke za pomoc raznoj deci kojoj je taj novac neophodan da bi se lecila i ostala ziva umesto da drzava radi svoj posao.

lala

pre 10 godina

Predlažem da se u isto vreme u jednom trošku sprovede referendum u Vojvodini sa pitanjem: Da li građani Vojvodine žele da Vojvodina dobije suštinsku autonomiju , bar onakvu kakvu je imala u Austrougarskoj monarhinji.

vlada-so

pre 10 godina

da se ne lažemo,većina stanovništva je da se prihvati sporazum,ali naterati 50 posto biračkog tela da izađe je misaona imenica.jedino ako se krade kao za ustav.

edb korisnik

pre 10 godina

Tih "tricavih" 8 milionceta evra, ugradite u racune za elektricnu energiju, i onako neznamo sta sve tamo placamo i kako se formiraju? Tako cete lako resiti problem sto se tice novca.

Djuradj

pre 10 godina

Gospodo iz vlade evo vam jedan predlog,svakom od tih vodja kosovski srba dajte po 100 hiljada evra,manje ce kostati celu Srbiju,sta hocu da kazem, da tih osam buntovnika jedino tako nece minirati sporazum iz Brisela. Narod njih ne podrzava ali jadni i gladni,totalno su zbunjeni.

lale

pre 10 godina

marko@ ako izadjemo na referendum i na njemu odaberemo kosovo, da li ces onda ti uzeti pusku i oticu dole da povratis tu zemlju ili ces piti pivo u kaficu i pisati kako su ovi izdajice na vlasti

uzasnut

pre 10 godina

Gospodo iz vlade evo vam jedan predlog,svakom od tih vodja kosovski srba dajte po 100 hiljada evra,manje ce kostati celu Srbiju,sta hocu da kazem, da tih osam buntovnika jedino tako nece minirati sporazum iz Brisela. Narod njih ne podrzava ali jadni i gladni,totalno su zbunjeni.
(Djuradj, 30. april 2013 12:16)

A Vi to propagirate korupciju?! Svaka cast!

sosa_iz_sosimira

pre 10 godina

stvarno nema smisla bespotrebno bacati pare u ovako ne zavidnoj situaciji,! dati tolike pare da se potvrdi nesto sto vec jeste...

Косовски витез

pre 10 godina

А колико кошта дан Скупштине Србије? Лезилебовићи вреде 2 милиона евра дневно! Па ви видите мој народе, стоко моја.

Dobro da postojimo kakvi smo

pre 10 godina

Te pare je mnogo bolje staviti u budzet za kraduckanje.
Nece valjda narod da se pita oko nekih sudbonosnih pitanja, taman posla.
Lobotomija vam je vec uspela samim citanjem ovih komentara kojima mrze sopstveni narod jer nece da im sudi prodavac njihovih organa i ostala ekipa.

Naivni ko veverice

pre 10 godina

Kako nekima ne ide u glavu:

Referendum mora iz prostog razloga sto sadasnja vlast radi nesto za sta nije dobila glasove na izborima 2012. Cik da su izasli sa ovom platformom na izbore, pa Tadic bi dobio 50% glasova, a DSS 30.
Ili tacnije receno, mozda su oni legalno izabrani, ali su izabrani na osnovu obecanja da ce voditi drugu politiku. Posto su promenili politiku za 180 stepeni, nemaju legitimitet, jer gradjani nisu glasali za to, a najbolji nacin da se proveri legitimitet (da ne pominjem pitanje od najveceg drzavnog znacaja) je referendum.
Ukoliko ne bude tako onda da ozvanicnomo da smo u Diktaturi, a zna se kako se bori protiv diktature. Uostalom i Hitler je dosao na vlast demokratskim izborima.

bogi

pre 10 godina

Kako detinjasta argumentacija. Vlada, kakva god da neko misli da je ona (ja lično mislim da je vrlo loša), je dobila poverenje građana Srbije da u njihovo ime vodi politiku zemlje i rešava probleme. Zato, a ne zbog 8 miliona €, odgovorni ljudi na vlasti treba da preuzmu odgovornost i donesu odluku, a ne da se skrivaju iza naroda i referenduma. Ako to ne mogu da urade, ne znaju ili ih je strah, onda neka se odreknu plata i beneficija koje imaju i neka se sklone, jer jednostavno ne obavljaju posao za koji su plaćeni.
Ovakvom argumentacijom brzo ćemo doći do kontrapitanja "A koliko koštaju Kosovo i Metohija?", pa ostadosmo ponovo da se vrtimo u začaranom krugu i da svima pokazujemo koliki smo cirkus od zemlje.
Uzdravlje!

Andricev venac

pre 10 godina

Referendum je i skupo i nepotrebno resenje. Kompromis se mora pronaci danas na sednici i odmah krenuti u implementaciju. Dosta smo vremena izgubili. Period za raspisivanje referenduma, pa dogovor oko pitanja mogu da potraju, a to bi bilo kobno.

Slobodan

pre 10 godina

Kosovski Srbi MORAJU da prihvate sporazum, jer je to odluka Srbije. Kakav crni referendum i 8 miliona evra, dok nam deca umiru od gladi i bolestina?!?!

deNiro

pre 10 godina

Spinovanje. Koliko vredi imovina Srbije na KiM? To je cifra koju prosečna stranka na vlasti ukrade na jednoj većoj"transakciji". Mozete da se sporite referendum da ili ne, ali ovakav pokusaj dezavuisanja je bedan. Pokusa da opljackanom i gladnom narodu sevirate "koliko kosta" referendum je stari oprobani metod.

Sasa M.

pre 10 godina

Vlast nije za referendum, ali da li su potrebne ovakve izjave, ovakve izjave inace daju ministri kojima je posao da izjave sve gluposti koje su potrebne vlasti. A narod naivan, po komentarima, poverovao u tu cifru. Neka te je sramota ministre Rasime.

_A_

pre 10 godina

Kada mozemo da platimo da biramo njih(gomilu kvazi politicara), mozemo i da platimo da biramo shta cemo sa delom teritorije....kad su oni u pitanju "AJMO IZBORI", a kada je deo teritorije u pitanju "SKUPO NAM".

Miki

pre 10 godina

Rasim je čovek bogatog iskustva. Bio je predsednik glasačke komisije na referendumu na kome je 1991. izglasana autonomija Sandžaka.

gordijanus

pre 10 godina

lako je naci tih 8 miliona evra ljajicu. samo nek ti mrkla i velja u toj vasoj vajnoj vladi zakinu po 1cm asfalta na km puta. 80km puta 100 hiljada evrica i eto para za referendum znate vi i drobnjak iz puteva kako se kraducka!

novosadjanka

pre 10 godina

Neka se na Kosovu dogovore šta hoće, ali su očigledno podeljeni interesi naroda i pojedinačni interesi raznih profitera u nerazrešenoj situaciji kosovskog statusa!!!!!

matori

pre 10 godina

"...Navodeći da bi referendum koštao izmedju sedam i osam miliona evra, Ljajić je rekao da to jesu velike pare, ali da nije sve u novcu..."

Slažem se! Nije sve u novcu...

Evo nekoliko pitanja, na koja još nigde nisam video odgovor:
1. Da li je reč o referendumu u celoj Srbiji? Ako jeste, to po važećem Ustavu znači da glasaju SVI (sa pravom glasa), uključujući i kosovske Albance (ima ih oko 1,5 miliona...)!!! Kosovo je Srbija, zar ne?
2. Ili se radi o referendumu samo u južnoj pokrajini (mi ne priznajemo državu Kosovo!)? To po važećem Ustavu Srbije, ponovo znači da glasaju SVI (sa pravom glasa) sa tog područja, jer je radi o pitanju koje se tiče onih koji tamo žive. Ustav je svetinja, naročito preambula, zar ne?
3. Možda se misli na referendum na kojem se izjašnjavaju SAMO Srbi koji žive na severu Kosova? Eeee, to neće moći! Prvo zato što nije u skladu sa Ustavom, jer je zabranjena diskriminacija po bilo kojoj osnovi, a posebno po nacionalnoj pripadnosti. Drugo, zato što se predmetno pitanje tiče SVIH nas! Treće, reče neko iz kosovskih vlasti: NE MOŽE da se pravi bilo kakav referendum u drugoj državi (priznali je mi, ili ne)!
4. Da čujemo sad, na šta se odnosi tih 7-8 miliona evra???

isai

pre 10 godina

Bas briga ljajica i drustvo koliko kosta,da im ide u prilog oni bi ga sproveli i da je 10 puta vise,a ovako apeluju na stednju,kao da stvarno vode o tome racuna.