Sreda, 24.04.2013.

07:07

Ko će sutra ići u Brisel

Na sastanku tima za izradu plana implementacije sporazuma iz Brisela utvrđen je sastav delegacije Srbije koja će pregovarati o planu za primenu sporazuma.

Izvor: Beta

Ko æe sutra iæi u Brisel IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

Demetra

pre 10 godina

U Brisel treba da idu svi koji zaista mogu da izvuku državu iz krize. Nadam se da će biti sastavljen od najboljih stručnjaka. implementacija zahteva samo jedno da se izbora za najviše što može i da sačuva državu u celovitosti, da narod na KiM stvarno može bolje da živi. Sporazum predstavlja normalizaciju odnosa između Srba i Albanaca. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti.

JATAGANAC

pre 10 godina

Svidja mi se sastav drzavne delegacije koja ce pregovarati o planu za primenu Briselskog sporazuma. Sada je pred njima ozbiljan zadatak i verujem da ce ga uspesno odraditi!

nastavak

pre 10 godina

Nadamo se da je napravljen dobar izbor ljudi, koji će nas predstavljati. Želimo im puno srece i mudrosti u daljem radu.
Da uspešno zavse zapoceti posao, na dobrobit, pre svega, naši sunarodnika na Kosovu i Metohiji.

Suzuki

pre 10 godina

Pozdravljam brzu rekaciju srpske Vlade i formiranje tima za implementaciju sporazuma.
Mislim da je implementacija postignutog dogovora upravo jedna od najbitnijih stvari jer su potrebni konkretni planovi akcije kako to postici.

make

pre 10 godina

Koliko su god bili bitni pregovori isto je tako važan dogovor oko sprovođenja sporazuma. Upravo zbog toga mislim da bi veoma bilo bitno da sutra u Brisel putuje i Vučić.

Пандорина кутија

pre 10 godina

"Donose se akta koja nisu u skladu sa Ustavom, onda se ni ona ne poštuju, a Ustavni sud se o svemu ne izjašnjava... Shvata li iko kako je to igranje sa državom i gde sve može da završi? Pa na osnovu čega će sutra bilo ko moći da prigovori nešto Albancima u Preševu ako budu ponovo postavljali spomenik teroristima? Ili kako bilo šta prigovoriti predlogu deklaracije vojvođanskih separatista? Vlast je prekršila Ustav i otvorila vrata za haos koji može nastati na raznim stranama."

Vesna

pre 10 godina

(smakevic, 24. april 2013 19:10)

Implementacija = primena! Vlada kao i obicno koristi pompezne i nedokucive termine za prosecnog srpskog gradjanina, kako bi ispalo da rade bog zna sta!!!
Cinjenica je da je to najtezi deo za ostvarivanje, jer koliko vidim Srbi sa Kosova nemaju nameru da ispostuju dogovor!!

Jarinac

pre 10 godina

Pozdravljam komsiju Branislava- Brana Mitrovica (iz gornjeg Jarinja) koji je u delegaciji Srbije.Bane kad sledeci put podjes iz Beograda za Selo ponesi PASOS jer ce te vratiti sa prelaza i da se ne maltretiras.

муџибур рахман

pre 10 godina

Коначно,да је и до тога дошло ! Поглед је пун неког оптимизма,осим за патриЈоте који ће још мало зујати ал ће трутови ускоро из кошнице...

Jagodiceva

pre 10 godina

Odalovic nestrucan,Djuric neiskusan,Selakovic mlad,a taj policajac verovatno ima pravni iz kragujevca.Eto to je tim za iplementaciju.Bruka.
(nesa, 24. april 2013 18:29)

Mhmm...sigurno ste kompetentni za ovakvu vrstu procene... to su mislili i ONI od 2008-2012.g kad, gle iznenadjenja !

Anunaki

pre 10 godina

Bas me briga ko ce ici...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (pera, 24. april 2013 19:35)

Pa nemoj tako, ipak ovo se tiče nas a ne nekog drugog.

Jagodiceva

pre 10 godina

I na kraju, o ljudima sudite po i nakon ucinjenih ili neucinjenih dela,a ne po predrasudama, simpatijama, animozitetu ili ruznoj kravati.
Postupci su ti koje ce gradjani ocenjivati , sigurna sam, ne povrsno !Tim nije sastavljen nasumice niti vanstrucno,nema razloga osporavati izbor.
Veliki rad je pred njima ! Sa uspehom !

Glasinac

pre 10 godina

Koliko su god bili bitni pregovori isto je tako važan dogovor oko sprovođenja sporazuma. Upravo zbog toga mislim da bi veoma bilo bitno da sutra u Brisel putuje i Vučić.

Rus

pre 10 godina

Podrška Nikoliću i Vučiću bez kojih ne verujem da bi Srbija išta uradila po pitanju Kosova. Zahvaljujući njima imamo dobru osnovu za dalje pregovore.

smakevic

pre 10 godina

Ovo je verovatno najvazniji momenat pred samo potpisivanje sporazuma.Vecina ljudi nije upoznata sa samim znacenjem termina 'implementacija' zato je bolje da prepustimo mladim i strucnim ljudima da rade svoj posao kako treba.Puna podrska nasem timu!

kvalitet uzasa

pre 10 godina

idemo iz atlanskog okeanda da vadimo sut,i saljemo u indiski okean taj sut!

Drzava nema lekova,nema para za plate i penzije zajmimo kao da smo dubaji.
a smejemo se sto se za jedno radno mesto placa nekakvim "stranim investicijama"od poreza gradjana i 10 000 eu!Idemo bice bolje!Sutra ne umire nikad!

nemanja

pre 10 godina

Mislim da je prava politika u vezi Kosova ova koju vodi današnji državni vrh. Srbija mora da teži učlanjenju u EU, a mora i da pokuša da razgovorima reši pitanje Kosova. Odlaganjem rešenja Srbi sa Kosova ne bi ništa dobili, jer Kosovo kako vreme prolazi odlazi sve dalje od Srbije.

Neon

pre 10 godina

Svakako je dobro to što je sastavljen tim od mladih ljudi koji će se boriti za to da sporazum bude sproveden do poslednje tačke kako bi trebalo.

smakevic

pre 10 godina

za nas narod na kosovu jako je bitno da se sprovodi sporazum radi njivog poboljsanja kvaliteta zivota i bezbednosti i jako je dobro da se obrazuje tim kvalitetnih ljudi koji ce nadgledati njegovu implementaciju!

Franc1952

pre 10 godina

Podrska timu za implementaciju sporazuma!
(volim bezimenu, 24. april 2013 17:43
Pa i ja je volim!:) Brine me ovaj tim za implementaciju sporazuma. Godinama pratim "Srbija protiv svih", pa me brine, da ne bude, kao godinama: nismo se tako dogovorili, niko nije to potpisao, nego smo nešto drugo mislili kod podpisivanja, .... sve već viđeno i doživljeno. Ne bih još pljeskao, jer srpskim političarem ne verujem, pa da mi kažu dobar dan! Prvo vani, da pogledam, onda na internet, da vidim šta kažu meteorolozi!:) Nije sve tako crno, ali Nikoliću, Dačiću, Vučiću verovati je, uči nas više od 20. godina, zaista absurdno!

nesa

pre 10 godina

Odalovic nestrucan,Djuric neiskusan,Selakovic mlad,a taj policajac verovatno ima pravni iz kragujevca.Eto to je tim za iplementaciju.Bruka.

papišta

pre 10 godina

Srbija je morala da reši pitanje Kosova, jer odlaganjem rešenja svaki dan Srbija gubi, a Srbi na Kosovu svakim danom odlaganja rešenja, mogu dobiti sve manje u pregovorima sa Prištinom. Postoji alternativa razgovorima, a to je da Srbija ratom povrati suverenitet na Kosovu. Srbija nema međunarodnu podršku da ratom povrati Kosovo, a bez međunarodne podrške, pokazalo se i u prošlosti, Srbija može ratovanjem samo da izgubi. Vreme ratovanja je prošlo.

Batovac!!

pre 10 godina

Nadam se da ce uskoro vlada Srbije naci konacno i trajno resenje za Kosovo jer je svima u interesu,a pogotovu narodu koji zivi dole i koji je stalno izlozen maltretiranju.Vreme je da dodje do pomirenja i da se uspostavi normalan zivot.Vucic na celu te vlade ima snage da to i ostvari

matori

pre 10 godina

ONI su DANAS (sreda) imenovani, da bi SUTRA (25. aprila) išli u Brisel, da se oko nečega dogovore, što treba da bude ZAVRŠENO do 26. aprila (petak)!!!
I svi su "vrlo odlučni" da ništa što NAMA "ne odgovara" nikako ne bude usvojeno-nametnuto-implementirano, jer MI treba pre toga da se "dogovorimo" sa samim sobom, o tome šta ćemo i kako ćemo...
To što je potpisano, verovatno obavezuje samo onu drugu stranu, jer mi uvek možemo kako se nama hoće (ćefne)!

Realnost

pre 10 godina

Mislim da bi i najmanja greska bila kobna za sve nas a pogotovo za ljude sa severa kosova.Zato je bitno da na strucnim stvarima rade strucni ljudi i ja verujem u njih!

Zdravko

pre 10 godina

Ovo je verovatno najvazniji momenat pred samo potpisivanje sporazuma.Vecina ljudi nije upoznata sa samim znacenjem termina 'implementacija' zato je bolje da prepustimo mladim i strucnim ljudima da rade svoj posao kako treba.Puna podrska nasem timu!

Jagodiceva

pre 10 godina

Sporazum je oblik koji je sada potrebno detaljno rasclaniti do u najsitnije,
kako bi bio primenjiv , realan i koristan u odnosu na obe zajednice na prostoru Kosova.Ne ocekujem da to moze biti ni brzo ni jednostavno,ali verujem formiranom timu , koji je i do sada shvatao svoje pozicije u nasledjenoj situaciji te da ce i sada dati maksimum svog vremena i umeca kako bi se okolnosti sveli na minimum nerazresnog,a tada bi i sav skepticizam ostao razoruzan.

novicavg

pre 10 godina

Srbija počinje sa primenom parafirranog sporazuma u Briselu formiranjem akcionog tima koji treba zajedno sa prištinskim timom napravi agnedu događanja da bi se došlo do pune primene sporazuma onako kako je EU predvidela sporazumom i koji zajedno sa implementacijom sporazuma treba da bude osnova Srbiji za dobijanje datuma.I formiranje akcionog tima i imenovanje lica neće biti problem ali će svakako problem biti na terenu kada treba ono što akcioni timovi dogovore u Briselu da se primeni na terenu.Iako od prištine ne očekujem neke opstrukcije jer sporazum ide njima na ruku , sa srpske strane očekujem velike probleme kod same primene sporazuma na terenu u raspuštanju srpskih institucija i privođenje istih u pravni sistem prištine.

Jasna

pre 10 godina

Pozdravljam jer smo krenuli sa prakticnom realizacijom sporazuma. Sada ce se tacno znati kako ce sve da funkcionise , pa ako nesto nije u redu onda da se modifukuje. Sve ostalo je pricam ti pricu.

Camaro

pre 10 godina

Ako se sada sa pravnim timom odnosno pravnicima ne sredi sporazum mogu da se jave problemi i posle da bude dar mar. Salu na stranu pravna strana je jedna od najbitnijih, i naravno ispravljanje nekih uocenih gresaka.

cudne odluke

pre 10 godina

Zar ova vlast nema ozbiljnijeg i strucnijeg pravnika od ovog mladog Djurica , koji je usput jako dugo studirao...
Isuvise je to ozbiljan posao za njega,to sto je Tomin savetnik nema veze ni sa strukom, ni znanjem ni umecem.

ljuboja

pre 10 godina

Državni vrh Srbije je imao veoma težak zadatak. Trebalo je doći do rešenja kojim će se zaštititi Srbi na Kosovu, a kojim se neće ugroziti pristupanje Srbije EU. Uskladiti ova dva nacionalna interesa nije bilo ni malo lako, ali je ipak EU prihvatila popriličan deo predloga Srbije.

bezimena

pre 10 godina

"Zemlja ne pripada čoveku, čovek pripada zemlji"
(Damjan, 24. april 2013 11:46)

Naravno. Na kraju su nam svima puna usta zemlje...

wolf30

pre 10 godina

Sada je glavno da se narod upozna detaljno šta treba činiti i da kapacitet za činjenje i postupanje, ralizovanje bude pun. Ljudi koji znaju, koji su operativni trebaju odmah raditi i samo raditi. Biće to sve ok jer sustinski ako se bude brzo islo dalje, mislim da kosovski kapaciteti nisu tako jaki i da neće izdrzati trku sa razvijenim drzavnim aparatom Srbije. Tu i lezi kljuc uspeha, samo gurati napred i razviti stvar koja će se onda razgranati i na druge oblasti. Doći će do zamajca kao što je Srpska u BIH - mnogo dinamičnija u odnosu na federaciju. Bitno je preuzeti palicu i preduzimanjem koraka imati prednost jer mnogo stvari dole visi u vazduhu jer sistem stoji samo na papiru dok u realnosti samo Kosovo ne "radi" kako treba ...

PreDragMC

pre 10 godina

Šta bi bilo, ukoliko bi, da je Srbija odbila ovaj predlog, sutra Hašim Tači dobio zeleno svetlo od Amerikanaca da sprovede jednu vrstu Oluje na severu Kosova, a i u ostalim srpskim enkavama. Ko je taj ko bi mogao da odbrani Srbe? To ne bi mogao niko, jer Srbija je prethodnih 10 godina svoju vojsku uništila, tako da skoro više i ne postoji. Srbi bi bili proterani. Kosovo bi bilo etničko čisto albansko, ali je bitno da bi mi opet bili junaci.
(miljan, 24. april 2013 11:39)

U potpunosti sa slazem sa vasim misljenjem, zato je bolje potpisati sporazum i nastaviti put ka EU, nastaviti borbu protiv korupcije i mnogo drugih problema koji su se proteklih godina gurali pod tepih! Ne zelimo vise nerede u Srbiji!

Cukerberg

pre 10 godina

I ako nije bajan,sporazum moze dati veliku sigurnost i slobodu nasem narodu na KiM - ali samo ako se sprovede u potpunosti! Zato sto pre zapoceti rad na sprovodjenju!

scorpio

pre 10 godina

za nas narod na kosovu jako je bitno da se sprovodi sporazum radi njivog poboljsanja kvaliteta zivota i bezbednosti i jako je dobro da se obrazuje tim kvalitetnih ljudi koji ce nadgledati njegovu implementaciju!

Vladan

pre 10 godina

Sporazum jeste važan ali je važna i implementacija, ako ne i važnija! Treba podržati Vladu i tim, jer samo tako Srbe sa Kosova čeka mirnija budućnost!

mima

pre 10 godina

Sama implementacija je nemoguca bez saglasnosti ljudi koji zive na severu Kosova. Samo sa njihovim pristankom i ucestvovanjem se zaista moze sprovesti dogovoreno.

Marko

pre 10 godina

Zna Vlada koliko je bitna implementacija, ali takodje zna da je bitno i transparentno funkcionisanje iste! Do sad nijedna Vlada nije ovako funkcionisala! Ponovo se imamo čemu nadati...

Medena

pre 10 godina

Sada su potrebne sire konsultacije sa svim relevantnim i kompetentnim osobama maksimalno ukljucenim u ovaj proces. I neka je sa srecom i uspehom rad.

miljan

pre 10 godina

Šta bi bilo, ukoliko bi, da je Srbija odbila ovaj predlog, sutra Hašim Tači dobio zeleno svetlo od Amerikanaca da sprovede jednu vrstu Oluje na severu Kosova, a i u ostalim srpskim enkavama. Ko je taj ko bi mogao da odbrani Srbe? To ne bi mogao niko, jer Srbija je prethodnih 10 godina svoju vojsku uništila, tako da skoro više i ne postoji. Srbi bi bili proterani. Kosovo bi bilo etničko čisto albansko, ali je bitno da bi mi opet bili junaci.

Branimir

pre 10 godina

Do sporazuma se nekako doslo, i EU je popustila pod pritiskom Vucica. Sada se moraju uciniti veliki napori kako bi se sporazum sproveo, jer ce sigurno biti velikih opstrukcija od strane Pristine, a potrebno je sporazum sprovesti sto pre, kako Srbi sa KiM ne bi pomislili da su izigrani.

miccca

pre 10 godina

Treba razraditi detalje,i pokusati da se dogovoreno ispostuje!Naravno jako je bitna saglasnos ljudi sa Kosova i Metohije,ako oni to prihvate,sve ce se lakse resavati!

Lusi

pre 10 godina

Ljudi moraju da shvate da je ovim sporazumom izdejstvovan maksimum u ovom trenutku. Mora se raditi na normalizaciji odnosa. Prethodni period stagnacije i "nezainteresovanosti" nas je i doveo u ovu situaciju.

sretko

pre 10 godina

Ne treba samo ispunjavati želje ljudi sa severa Kosova, već treba razmišljati, i o ljudima u enklavama koji uglavnom imaju pozitivno mišljenje o ovom sporazumu. Kao što Srbi sa severa Kosova su u mnogo lošijem položaju nego ljudi u centralnoj Srniji, tako i Srbi južno od Ibra su u mnogo težem položaju nego Srbi na severu, pa treba razmišljati i o njima.

Miloš ŠiD

pre 10 godina

Naravno da treba nastaviti dalje razgovore o implementaciji ovog sporazuma. Mislim da će i ljudi na severu Kosova shvatiti da se u ovom trenutku nije moglo više izvući u pregovorima, i da Srbija ne može više finansijski da izdrži novu izolaciju, koja bi usledila u slučaju da se nije postigao sporazum.

Tanja T.

pre 10 godina

"Ima ljudi koji su potpisivanje sporazuma doziveli kao "smak sveta", a sporazum je tek prvi korak u uspostavljanju i normalizaciji odnosa.

mislim da je savrseno jasno ko su ti koji se bune, i iz kojih razloga to rade. ne treba cak ni objasnjavati... njima jednostavno ne odgovara sporazum jer ce im privilegije biti ukinute, izmedju ostalog.

Obrenovčanin

pre 10 godina

Mislim da od implementacije sporazuma nema ništa u stvarnosti..
Teško je iz Beograda nametnuti nešto što nije aminovano od ljudi koji to tamo doživljavaju.

Klimov

pre 10 godina

Previše je vremena i energije potrošeno na mitove. Drago mi je da se okrećemo praktičnim svakodnevnim stvarima i to je ono što će ojačati ovu zemlju i ljude. Neka drugi budu malo u centru pažnje dok se Srbija oporavlja.

DEDINJE

pre 10 godina

Bice tesko sprovesti plan u delo jer smo vec svedoci negodovanja srba sa Kosova,verovatno pod necijom direktivom a da nisu ni procitali sporazum sta pise u njemu vec izrazavaju revolt prema tome.A ne znaju da im donosi vise nego sto su imali i osigurava im mir i stabilnost.

avonaco

pre 10 godina

Mislim da je Vučić postavio nove standarde u pregovaranju sa Albancima, pa ako se ovaj tim bude toga pridržavao, ne bi smelo da bude prevelikih problema.

LJILJANA M

pre 10 godina

"Odnos Beograda, prema sporazumu, kako je rečeno Tanjugu, zavisiće od toga da li će biti pokušaja da se nametnu unapred utvrđeni planovi implementacije koji Beogradu neće odgovarati."

Ovaj sporazum je što bi se reklo, postignut "na mišiće",pa bi samo nedostajalo da bude još nekih uslovljavanja.U tom slučaju bi to bio pouzdan znak da se time utire put za sledeće pritiske na Srbiju,i onda bismo morali reći da je dosta bilo ultimatuma.
Naš narod ima mudru izreku:"Pritisnuto jače,sve više odskače."

singe

pre 10 godina

Mislim da reforme koje se sprovode moraju pre svega biti kvalitetne jer bez kvaliteta dzaba brzina kojom se one sprovode,slazem se da je sporazum veliki korak napred stoga i treba nastaviti tako.

dzaba pricas

pre 10 godina

"Ima ljudi koji su potpisivanje sporazuma doziveli kao "smak sveta", a sporazum je tek prvi korak u uspostavljanju i normalizaciji odnosa. Mozda bi gradjanima trebalo bolje objasniti, pa bi onda i oni koji se sporazumu protive razumeli koliko je bitno da je napravljen korak u pravcu mira i zajednickog zivota. To je nesto sto bi svim ljudima koji su protiv rata i visokih tenzija trebalo da odgovara. Protivnici sporazuma su pristalice smutnih vremena, u kojima se gube glave, ali se istovremeno krade na veliko i sticu se velika bogatstva. To ljudima treba objasniti."

E moj Ljubo, jasno je to vecini al muvatori love u mutnom zato se i bune protiv sporazuma. Ko nije za mir samo onaj ko profitira od nemira.

Branko

pre 10 godina

Sporazum je usvojen , sada ostaje ta se to pretoči na teren i da se počne primenjivati. Komisija za implementaciju će imati veoma odgovoran posao , ali se nadamo da će to oni dobro odraditi.

Ljuba Butkovic

pre 10 godina

Ima ljudi koji su potpisivanje sporazuma doziveli kao "smak sveta", a sporazum je tek prvi korak u uspostavljanju i normalizaciji odnosa. Mozda bi gradjanima trebalo bolje objasniti, pa bi onda i oni koji se sporazumu protive razumeli koliko je bitno da je napravljen korak u pravcu mira i zajednickog zivota. To je nesto sto bi svim ljudima koji su protiv rata i visokih tenzija trebalo da odgovara. Protivnici sporazuma su pristalice smutnih vremena, u kojima se gube glave, ali se istovremeno krade na veliko i sticu se velika bogatstva. To ljudima treba objasniti.

miljan

pre 10 godina

Šta bi bilo, ukoliko bi, da je Srbija odbila ovaj predlog, sutra Hašim Tači dobio zeleno svetlo od Amerikanaca da sprovede jednu vrstu Oluje na severu Kosova, a i u ostalim srpskim enkavama. Ko je taj ko bi mogao da odbrani Srbe? To ne bi mogao niko, jer Srbija je prethodnih 10 godina svoju vojsku uništila, tako da skoro više i ne postoji. Srbi bi bili proterani. Kosovo bi bilo etničko čisto albansko, ali je bitno da bi mi opet bili junaci.

dzaba pricas

pre 10 godina

"Ima ljudi koji su potpisivanje sporazuma doziveli kao "smak sveta", a sporazum je tek prvi korak u uspostavljanju i normalizaciji odnosa. Mozda bi gradjanima trebalo bolje objasniti, pa bi onda i oni koji se sporazumu protive razumeli koliko je bitno da je napravljen korak u pravcu mira i zajednickog zivota. To je nesto sto bi svim ljudima koji su protiv rata i visokih tenzija trebalo da odgovara. Protivnici sporazuma su pristalice smutnih vremena, u kojima se gube glave, ali se istovremeno krade na veliko i sticu se velika bogatstva. To ljudima treba objasniti."

E moj Ljubo, jasno je to vecini al muvatori love u mutnom zato se i bune protiv sporazuma. Ko nije za mir samo onaj ko profitira od nemira.

sretko

pre 10 godina

Ne treba samo ispunjavati želje ljudi sa severa Kosova, već treba razmišljati, i o ljudima u enklavama koji uglavnom imaju pozitivno mišljenje o ovom sporazumu. Kao što Srbi sa severa Kosova su u mnogo lošijem položaju nego ljudi u centralnoj Srniji, tako i Srbi južno od Ibra su u mnogo težem položaju nego Srbi na severu, pa treba razmišljati i o njima.

Lusi

pre 10 godina

Ljudi moraju da shvate da je ovim sporazumom izdejstvovan maksimum u ovom trenutku. Mora se raditi na normalizaciji odnosa. Prethodni period stagnacije i "nezainteresovanosti" nas je i doveo u ovu situaciju.

miccca

pre 10 godina

Treba razraditi detalje,i pokusati da se dogovoreno ispostuje!Naravno jako je bitna saglasnos ljudi sa Kosova i Metohije,ako oni to prihvate,sve ce se lakse resavati!

DEDINJE

pre 10 godina

Bice tesko sprovesti plan u delo jer smo vec svedoci negodovanja srba sa Kosova,verovatno pod necijom direktivom a da nisu ni procitali sporazum sta pise u njemu vec izrazavaju revolt prema tome.A ne znaju da im donosi vise nego sto su imali i osigurava im mir i stabilnost.

Miloš ŠiD

pre 10 godina

Naravno da treba nastaviti dalje razgovore o implementaciji ovog sporazuma. Mislim da će i ljudi na severu Kosova shvatiti da se u ovom trenutku nije moglo više izvući u pregovorima, i da Srbija ne može više finansijski da izdrži novu izolaciju, koja bi usledila u slučaju da se nije postigao sporazum.

Branimir

pre 10 godina

Do sporazuma se nekako doslo, i EU je popustila pod pritiskom Vucica. Sada se moraju uciniti veliki napori kako bi se sporazum sproveo, jer ce sigurno biti velikih opstrukcija od strane Pristine, a potrebno je sporazum sprovesti sto pre, kako Srbi sa KiM ne bi pomislili da su izigrani.

Tanja T.

pre 10 godina

"Ima ljudi koji su potpisivanje sporazuma doziveli kao "smak sveta", a sporazum je tek prvi korak u uspostavljanju i normalizaciji odnosa.

mislim da je savrseno jasno ko su ti koji se bune, i iz kojih razloga to rade. ne treba cak ni objasnjavati... njima jednostavno ne odgovara sporazum jer ce im privilegije biti ukinute, izmedju ostalog.

Medena

pre 10 godina

Sada su potrebne sire konsultacije sa svim relevantnim i kompetentnim osobama maksimalno ukljucenim u ovaj proces. I neka je sa srecom i uspehom rad.

avonaco

pre 10 godina

Mislim da je Vučić postavio nove standarde u pregovaranju sa Albancima, pa ako se ovaj tim bude toga pridržavao, ne bi smelo da bude prevelikih problema.

singe

pre 10 godina

Mislim da reforme koje se sprovode moraju pre svega biti kvalitetne jer bez kvaliteta dzaba brzina kojom se one sprovode,slazem se da je sporazum veliki korak napred stoga i treba nastaviti tako.

Ljuba Butkovic

pre 10 godina

Ima ljudi koji su potpisivanje sporazuma doziveli kao "smak sveta", a sporazum je tek prvi korak u uspostavljanju i normalizaciji odnosa. Mozda bi gradjanima trebalo bolje objasniti, pa bi onda i oni koji se sporazumu protive razumeli koliko je bitno da je napravljen korak u pravcu mira i zajednickog zivota. To je nesto sto bi svim ljudima koji su protiv rata i visokih tenzija trebalo da odgovara. Protivnici sporazuma su pristalice smutnih vremena, u kojima se gube glave, ali se istovremeno krade na veliko i sticu se velika bogatstva. To ljudima treba objasniti.

Klimov

pre 10 godina

Previše je vremena i energije potrošeno na mitove. Drago mi je da se okrećemo praktičnim svakodnevnim stvarima i to je ono što će ojačati ovu zemlju i ljude. Neka drugi budu malo u centru pažnje dok se Srbija oporavlja.

Branko

pre 10 godina

Sporazum je usvojen , sada ostaje ta se to pretoči na teren i da se počne primenjivati. Komisija za implementaciju će imati veoma odgovoran posao , ali se nadamo da će to oni dobro odraditi.

matori

pre 10 godina

ONI su DANAS (sreda) imenovani, da bi SUTRA (25. aprila) išli u Brisel, da se oko nečega dogovore, što treba da bude ZAVRŠENO do 26. aprila (petak)!!!
I svi su "vrlo odlučni" da ništa što NAMA "ne odgovara" nikako ne bude usvojeno-nametnuto-implementirano, jer MI treba pre toga da se "dogovorimo" sa samim sobom, o tome šta ćemo i kako ćemo...
To što je potpisano, verovatno obavezuje samo onu drugu stranu, jer mi uvek možemo kako se nama hoće (ćefne)!

cudne odluke

pre 10 godina

Zar ova vlast nema ozbiljnijeg i strucnijeg pravnika od ovog mladog Djurica , koji je usput jako dugo studirao...
Isuvise je to ozbiljan posao za njega,to sto je Tomin savetnik nema veze ni sa strukom, ni znanjem ni umecem.

nesa

pre 10 godina

Odalovic nestrucan,Djuric neiskusan,Selakovic mlad,a taj policajac verovatno ima pravni iz kragujevca.Eto to je tim za iplementaciju.Bruka.

bezimena

pre 10 godina

"Zemlja ne pripada čoveku, čovek pripada zemlji"
(Damjan, 24. april 2013 11:46)

Naravno. Na kraju su nam svima puna usta zemlje...

Obrenovčanin

pre 10 godina

Mislim da od implementacije sporazuma nema ništa u stvarnosti..
Teško je iz Beograda nametnuti nešto što nije aminovano od ljudi koji to tamo doživljavaju.

novicavg

pre 10 godina

Srbija počinje sa primenom parafirranog sporazuma u Briselu formiranjem akcionog tima koji treba zajedno sa prištinskim timom napravi agnedu događanja da bi se došlo do pune primene sporazuma onako kako je EU predvidela sporazumom i koji zajedno sa implementacijom sporazuma treba da bude osnova Srbiji za dobijanje datuma.I formiranje akcionog tima i imenovanje lica neće biti problem ali će svakako problem biti na terenu kada treba ono što akcioni timovi dogovore u Briselu da se primeni na terenu.Iako od prištine ne očekujem neke opstrukcije jer sporazum ide njima na ruku , sa srpske strane očekujem velike probleme kod same primene sporazuma na terenu u raspuštanju srpskih institucija i privođenje istih u pravni sistem prištine.

Franc1952

pre 10 godina

Podrska timu za implementaciju sporazuma!
(volim bezimenu, 24. april 2013 17:43
Pa i ja je volim!:) Brine me ovaj tim za implementaciju sporazuma. Godinama pratim "Srbija protiv svih", pa me brine, da ne bude, kao godinama: nismo se tako dogovorili, niko nije to potpisao, nego smo nešto drugo mislili kod podpisivanja, .... sve već viđeno i doživljeno. Ne bih još pljeskao, jer srpskim političarem ne verujem, pa da mi kažu dobar dan! Prvo vani, da pogledam, onda na internet, da vidim šta kažu meteorolozi!:) Nije sve tako crno, ali Nikoliću, Dačiću, Vučiću verovati je, uči nas više od 20. godina, zaista absurdno!

kvalitet uzasa

pre 10 godina

idemo iz atlanskog okeanda da vadimo sut,i saljemo u indiski okean taj sut!

Drzava nema lekova,nema para za plate i penzije zajmimo kao da smo dubaji.
a smejemo se sto se za jedno radno mesto placa nekakvim "stranim investicijama"od poreza gradjana i 10 000 eu!Idemo bice bolje!Sutra ne umire nikad!

mima

pre 10 godina

Sama implementacija je nemoguca bez saglasnosti ljudi koji zive na severu Kosova. Samo sa njihovim pristankom i ucestvovanjem se zaista moze sprovesti dogovoreno.

PreDragMC

pre 10 godina

Šta bi bilo, ukoliko bi, da je Srbija odbila ovaj predlog, sutra Hašim Tači dobio zeleno svetlo od Amerikanaca da sprovede jednu vrstu Oluje na severu Kosova, a i u ostalim srpskim enkavama. Ko je taj ko bi mogao da odbrani Srbe? To ne bi mogao niko, jer Srbija je prethodnih 10 godina svoju vojsku uništila, tako da skoro više i ne postoji. Srbi bi bili proterani. Kosovo bi bilo etničko čisto albansko, ali je bitno da bi mi opet bili junaci.
(miljan, 24. april 2013 11:39)

U potpunosti sa slazem sa vasim misljenjem, zato je bolje potpisati sporazum i nastaviti put ka EU, nastaviti borbu protiv korupcije i mnogo drugih problema koji su se proteklih godina gurali pod tepih! Ne zelimo vise nerede u Srbiji!

LJILJANA M

pre 10 godina

"Odnos Beograda, prema sporazumu, kako je rečeno Tanjugu, zavisiće od toga da li će biti pokušaja da se nametnu unapred utvrđeni planovi implementacije koji Beogradu neće odgovarati."

Ovaj sporazum je što bi se reklo, postignut "na mišiće",pa bi samo nedostajalo da bude još nekih uslovljavanja.U tom slučaju bi to bio pouzdan znak da se time utire put za sledeće pritiske na Srbiju,i onda bismo morali reći da je dosta bilo ultimatuma.
Naš narod ima mudru izreku:"Pritisnuto jače,sve više odskače."

Jarinac

pre 10 godina

Pozdravljam komsiju Branislava- Brana Mitrovica (iz gornjeg Jarinja) koji je u delegaciji Srbije.Bane kad sledeci put podjes iz Beograda za Selo ponesi PASOS jer ce te vratiti sa prelaza i da se ne maltretiras.

Пандорина кутија

pre 10 godina

"Donose se akta koja nisu u skladu sa Ustavom, onda se ni ona ne poštuju, a Ustavni sud se o svemu ne izjašnjava... Shvata li iko kako je to igranje sa državom i gde sve može da završi? Pa na osnovu čega će sutra bilo ko moći da prigovori nešto Albancima u Preševu ako budu ponovo postavljali spomenik teroristima? Ili kako bilo šta prigovoriti predlogu deklaracije vojvođanskih separatista? Vlast je prekršila Ustav i otvorila vrata za haos koji može nastati na raznim stranama."

papišta

pre 10 godina

Srbija je morala da reši pitanje Kosova, jer odlaganjem rešenja svaki dan Srbija gubi, a Srbi na Kosovu svakim danom odlaganja rešenja, mogu dobiti sve manje u pregovorima sa Prištinom. Postoji alternativa razgovorima, a to je da Srbija ratom povrati suverenitet na Kosovu. Srbija nema međunarodnu podršku da ratom povrati Kosovo, a bez međunarodne podrške, pokazalo se i u prošlosti, Srbija može ratovanjem samo da izgubi. Vreme ratovanja je prošlo.

Vesna

pre 10 godina

(smakevic, 24. april 2013 19:10)

Implementacija = primena! Vlada kao i obicno koristi pompezne i nedokucive termine za prosecnog srpskog gradjanina, kako bi ispalo da rade bog zna sta!!!
Cinjenica je da je to najtezi deo za ostvarivanje, jer koliko vidim Srbi sa Kosova nemaju nameru da ispostuju dogovor!!

Camaro

pre 10 godina

Ako se sada sa pravnim timom odnosno pravnicima ne sredi sporazum mogu da se jave problemi i posle da bude dar mar. Salu na stranu pravna strana je jedna od najbitnijih, i naravno ispravljanje nekih uocenih gresaka.

smakevic

pre 10 godina

Ovo je verovatno najvazniji momenat pred samo potpisivanje sporazuma.Vecina ljudi nije upoznata sa samim znacenjem termina 'implementacija' zato je bolje da prepustimo mladim i strucnim ljudima da rade svoj posao kako treba.Puna podrska nasem timu!

Vladan

pre 10 godina

Sporazum jeste važan ali je važna i implementacija, ako ne i važnija! Treba podržati Vladu i tim, jer samo tako Srbe sa Kosova čeka mirnija budućnost!

Zdravko

pre 10 godina

Ovo je verovatno najvazniji momenat pred samo potpisivanje sporazuma.Vecina ljudi nije upoznata sa samim znacenjem termina 'implementacija' zato je bolje da prepustimo mladim i strucnim ljudima da rade svoj posao kako treba.Puna podrska nasem timu!

Batovac!!

pre 10 godina

Nadam se da ce uskoro vlada Srbije naci konacno i trajno resenje za Kosovo jer je svima u interesu,a pogotovu narodu koji zivi dole i koji je stalno izlozen maltretiranju.Vreme je da dodje do pomirenja i da se uspostavi normalan zivot.Vucic na celu te vlade ima snage da to i ostvari

nemanja

pre 10 godina

Mislim da je prava politika u vezi Kosova ova koju vodi današnji državni vrh. Srbija mora da teži učlanjenju u EU, a mora i da pokuša da razgovorima reši pitanje Kosova. Odlaganjem rešenja Srbi sa Kosova ne bi ništa dobili, jer Kosovo kako vreme prolazi odlazi sve dalje od Srbije.

Marko

pre 10 godina

Zna Vlada koliko je bitna implementacija, ali takodje zna da je bitno i transparentno funkcionisanje iste! Do sad nijedna Vlada nije ovako funkcionisala! Ponovo se imamo čemu nadati...

smakevic

pre 10 godina

za nas narod na kosovu jako je bitno da se sprovodi sporazum radi njivog poboljsanja kvaliteta zivota i bezbednosti i jako je dobro da se obrazuje tim kvalitetnih ljudi koji ce nadgledati njegovu implementaciju!

Rus

pre 10 godina

Podrška Nikoliću i Vučiću bez kojih ne verujem da bi Srbija išta uradila po pitanju Kosova. Zahvaljujući njima imamo dobru osnovu za dalje pregovore.

scorpio

pre 10 godina

za nas narod na kosovu jako je bitno da se sprovodi sporazum radi njivog poboljsanja kvaliteta zivota i bezbednosti i jako je dobro da se obrazuje tim kvalitetnih ljudi koji ce nadgledati njegovu implementaciju!

Cukerberg

pre 10 godina

I ako nije bajan,sporazum moze dati veliku sigurnost i slobodu nasem narodu na KiM - ali samo ako se sprovede u potpunosti! Zato sto pre zapoceti rad na sprovodjenju!

ljuboja

pre 10 godina

Državni vrh Srbije je imao veoma težak zadatak. Trebalo je doći do rešenja kojim će se zaštititi Srbi na Kosovu, a kojim se neće ugroziti pristupanje Srbije EU. Uskladiti ova dva nacionalna interesa nije bilo ni malo lako, ali je ipak EU prihvatila popriličan deo predloga Srbije.

Jasna

pre 10 godina

Pozdravljam jer smo krenuli sa prakticnom realizacijom sporazuma. Sada ce se tacno znati kako ce sve da funkcionise , pa ako nesto nije u redu onda da se modifukuje. Sve ostalo je pricam ti pricu.

wolf30

pre 10 godina

Sada je glavno da se narod upozna detaljno šta treba činiti i da kapacitet za činjenje i postupanje, ralizovanje bude pun. Ljudi koji znaju, koji su operativni trebaju odmah raditi i samo raditi. Biće to sve ok jer sustinski ako se bude brzo islo dalje, mislim da kosovski kapaciteti nisu tako jaki i da neće izdrzati trku sa razvijenim drzavnim aparatom Srbije. Tu i lezi kljuc uspeha, samo gurati napred i razviti stvar koja će se onda razgranati i na druge oblasti. Doći će do zamajca kao što je Srpska u BIH - mnogo dinamičnija u odnosu na federaciju. Bitno je preuzeti palicu i preduzimanjem koraka imati prednost jer mnogo stvari dole visi u vazduhu jer sistem stoji samo na papiru dok u realnosti samo Kosovo ne "radi" kako treba ...

Jagodiceva

pre 10 godina

Sporazum je oblik koji je sada potrebno detaljno rasclaniti do u najsitnije,
kako bi bio primenjiv , realan i koristan u odnosu na obe zajednice na prostoru Kosova.Ne ocekujem da to moze biti ni brzo ni jednostavno,ali verujem formiranom timu , koji je i do sada shvatao svoje pozicije u nasledjenoj situaciji te da ce i sada dati maksimum svog vremena i umeca kako bi se okolnosti sveli na minimum nerazresnog,a tada bi i sav skepticizam ostao razoruzan.

Realnost

pre 10 godina

Mislim da bi i najmanja greska bila kobna za sve nas a pogotovo za ljude sa severa kosova.Zato je bitno da na strucnim stvarima rade strucni ljudi i ja verujem u njih!

Neon

pre 10 godina

Svakako je dobro to što je sastavljen tim od mladih ljudi koji će se boriti za to da sporazum bude sproveden do poslednje tačke kako bi trebalo.

муџибур рахман

pre 10 godina

Коначно,да је и до тога дошло ! Поглед је пун неког оптимизма,осим за патриЈоте који ће још мало зујати ал ће трутови ускоро из кошнице...

make

pre 10 godina

Koliko su god bili bitni pregovori isto je tako važan dogovor oko sprovođenja sporazuma. Upravo zbog toga mislim da bi veoma bilo bitno da sutra u Brisel putuje i Vučić.

Glasinac

pre 10 godina

Koliko su god bili bitni pregovori isto je tako važan dogovor oko sprovođenja sporazuma. Upravo zbog toga mislim da bi veoma bilo bitno da sutra u Brisel putuje i Vučić.

Jagodiceva

pre 10 godina

Odalovic nestrucan,Djuric neiskusan,Selakovic mlad,a taj policajac verovatno ima pravni iz kragujevca.Eto to je tim za iplementaciju.Bruka.
(nesa, 24. april 2013 18:29)

Mhmm...sigurno ste kompetentni za ovakvu vrstu procene... to su mislili i ONI od 2008-2012.g kad, gle iznenadjenja !

Anunaki

pre 10 godina

Bas me briga ko ce ici...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (pera, 24. april 2013 19:35)

Pa nemoj tako, ipak ovo se tiče nas a ne nekog drugog.

Suzuki

pre 10 godina

Pozdravljam brzu rekaciju srpske Vlade i formiranje tima za implementaciju sporazuma.
Mislim da je implementacija postignutog dogovora upravo jedna od najbitnijih stvari jer su potrebni konkretni planovi akcije kako to postici.

JATAGANAC

pre 10 godina

Svidja mi se sastav drzavne delegacije koja ce pregovarati o planu za primenu Briselskog sporazuma. Sada je pred njima ozbiljan zadatak i verujem da ce ga uspesno odraditi!

Demetra

pre 10 godina

U Brisel treba da idu svi koji zaista mogu da izvuku državu iz krize. Nadam se da će biti sastavljen od najboljih stručnjaka. implementacija zahteva samo jedno da se izbora za najviše što može i da sačuva državu u celovitosti, da narod na KiM stvarno može bolje da živi. Sporazum predstavlja normalizaciju odnosa između Srba i Albanaca. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti.

Jagodiceva

pre 10 godina

I na kraju, o ljudima sudite po i nakon ucinjenih ili neucinjenih dela,a ne po predrasudama, simpatijama, animozitetu ili ruznoj kravati.
Postupci su ti koje ce gradjani ocenjivati , sigurna sam, ne povrsno !Tim nije sastavljen nasumice niti vanstrucno,nema razloga osporavati izbor.
Veliki rad je pred njima ! Sa uspehom !

nastavak

pre 10 godina

Nadamo se da je napravljen dobar izbor ljudi, koji će nas predstavljati. Želimo im puno srece i mudrosti u daljem radu.
Da uspešno zavse zapoceti posao, na dobrobit, pre svega, naši sunarodnika na Kosovu i Metohiji.

Branimir

pre 10 godina

Do sporazuma se nekako doslo, i EU je popustila pod pritiskom Vucica. Sada se moraju uciniti veliki napori kako bi se sporazum sproveo, jer ce sigurno biti velikih opstrukcija od strane Pristine, a potrebno je sporazum sprovesti sto pre, kako Srbi sa KiM ne bi pomislili da su izigrani.

Rus

pre 10 godina

Podrška Nikoliću i Vučiću bez kojih ne verujem da bi Srbija išta uradila po pitanju Kosova. Zahvaljujući njima imamo dobru osnovu za dalje pregovore.

avonaco

pre 10 godina

Mislim da je Vučić postavio nove standarde u pregovaranju sa Albancima, pa ako se ovaj tim bude toga pridržavao, ne bi smelo da bude prevelikih problema.

Realnost

pre 10 godina

Mislim da bi i najmanja greska bila kobna za sve nas a pogotovo za ljude sa severa kosova.Zato je bitno da na strucnim stvarima rade strucni ljudi i ja verujem u njih!

Batovac!!

pre 10 godina

Nadam se da ce uskoro vlada Srbije naci konacno i trajno resenje za Kosovo jer je svima u interesu,a pogotovu narodu koji zivi dole i koji je stalno izlozen maltretiranju.Vreme je da dodje do pomirenja i da se uspostavi normalan zivot.Vucic na celu te vlade ima snage da to i ostvari

Marko

pre 10 godina

Zna Vlada koliko je bitna implementacija, ali takodje zna da je bitno i transparentno funkcionisanje iste! Do sad nijedna Vlada nije ovako funkcionisala! Ponovo se imamo čemu nadati...

Ljuba Butkovic

pre 10 godina

Ima ljudi koji su potpisivanje sporazuma doziveli kao "smak sveta", a sporazum je tek prvi korak u uspostavljanju i normalizaciji odnosa. Mozda bi gradjanima trebalo bolje objasniti, pa bi onda i oni koji se sporazumu protive razumeli koliko je bitno da je napravljen korak u pravcu mira i zajednickog zivota. To je nesto sto bi svim ljudima koji su protiv rata i visokih tenzija trebalo da odgovara. Protivnici sporazuma su pristalice smutnih vremena, u kojima se gube glave, ali se istovremeno krade na veliko i sticu se velika bogatstva. To ljudima treba objasniti.

Vladan

pre 10 godina

Sporazum jeste važan ali je važna i implementacija, ako ne i važnija! Treba podržati Vladu i tim, jer samo tako Srbe sa Kosova čeka mirnija budućnost!

Branko

pre 10 godina

Sporazum je usvojen , sada ostaje ta se to pretoči na teren i da se počne primenjivati. Komisija za implementaciju će imati veoma odgovoran posao , ali se nadamo da će to oni dobro odraditi.

scorpio

pre 10 godina

za nas narod na kosovu jako je bitno da se sprovodi sporazum radi njivog poboljsanja kvaliteta zivota i bezbednosti i jako je dobro da se obrazuje tim kvalitetnih ljudi koji ce nadgledati njegovu implementaciju!

PreDragMC

pre 10 godina

Šta bi bilo, ukoliko bi, da je Srbija odbila ovaj predlog, sutra Hašim Tači dobio zeleno svetlo od Amerikanaca da sprovede jednu vrstu Oluje na severu Kosova, a i u ostalim srpskim enkavama. Ko je taj ko bi mogao da odbrani Srbe? To ne bi mogao niko, jer Srbija je prethodnih 10 godina svoju vojsku uništila, tako da skoro više i ne postoji. Srbi bi bili proterani. Kosovo bi bilo etničko čisto albansko, ali je bitno da bi mi opet bili junaci.
(miljan, 24. april 2013 11:39)

U potpunosti sa slazem sa vasim misljenjem, zato je bolje potpisati sporazum i nastaviti put ka EU, nastaviti borbu protiv korupcije i mnogo drugih problema koji su se proteklih godina gurali pod tepih! Ne zelimo vise nerede u Srbiji!

smakevic

pre 10 godina

Ovo je verovatno najvazniji momenat pred samo potpisivanje sporazuma.Vecina ljudi nije upoznata sa samim znacenjem termina 'implementacija' zato je bolje da prepustimo mladim i strucnim ljudima da rade svoj posao kako treba.Puna podrska nasem timu!

Obrenovčanin

pre 10 godina

Mislim da od implementacije sporazuma nema ništa u stvarnosti..
Teško je iz Beograda nametnuti nešto što nije aminovano od ljudi koji to tamo doživljavaju.

miljan

pre 10 godina

Šta bi bilo, ukoliko bi, da je Srbija odbila ovaj predlog, sutra Hašim Tači dobio zeleno svetlo od Amerikanaca da sprovede jednu vrstu Oluje na severu Kosova, a i u ostalim srpskim enkavama. Ko je taj ko bi mogao da odbrani Srbe? To ne bi mogao niko, jer Srbija je prethodnih 10 godina svoju vojsku uništila, tako da skoro više i ne postoji. Srbi bi bili proterani. Kosovo bi bilo etničko čisto albansko, ali je bitno da bi mi opet bili junaci.

Cukerberg

pre 10 godina

I ako nije bajan,sporazum moze dati veliku sigurnost i slobodu nasem narodu na KiM - ali samo ako se sprovede u potpunosti! Zato sto pre zapoceti rad na sprovodjenju!

Zdravko

pre 10 godina

Ovo je verovatno najvazniji momenat pred samo potpisivanje sporazuma.Vecina ljudi nije upoznata sa samim znacenjem termina 'implementacija' zato je bolje da prepustimo mladim i strucnim ljudima da rade svoj posao kako treba.Puna podrska nasem timu!

ljuboja

pre 10 godina

Državni vrh Srbije je imao veoma težak zadatak. Trebalo je doći do rešenja kojim će se zaštititi Srbi na Kosovu, a kojim se neće ugroziti pristupanje Srbije EU. Uskladiti ova dva nacionalna interesa nije bilo ni malo lako, ali je ipak EU prihvatila popriličan deo predloga Srbije.

Jasna

pre 10 godina

Pozdravljam jer smo krenuli sa prakticnom realizacijom sporazuma. Sada ce se tacno znati kako ce sve da funkcionise , pa ako nesto nije u redu onda da se modifukuje. Sve ostalo je pricam ti pricu.

Neon

pre 10 godina

Svakako je dobro to što je sastavljen tim od mladih ljudi koji će se boriti za to da sporazum bude sproveden do poslednje tačke kako bi trebalo.

Klimov

pre 10 godina

Previše je vremena i energije potrošeno na mitove. Drago mi je da se okrećemo praktičnim svakodnevnim stvarima i to je ono što će ojačati ovu zemlju i ljude. Neka drugi budu malo u centru pažnje dok se Srbija oporavlja.

wolf30

pre 10 godina

Sada je glavno da se narod upozna detaljno šta treba činiti i da kapacitet za činjenje i postupanje, ralizovanje bude pun. Ljudi koji znaju, koji su operativni trebaju odmah raditi i samo raditi. Biće to sve ok jer sustinski ako se bude brzo islo dalje, mislim da kosovski kapaciteti nisu tako jaki i da neće izdrzati trku sa razvijenim drzavnim aparatom Srbije. Tu i lezi kljuc uspeha, samo gurati napred i razviti stvar koja će se onda razgranati i na druge oblasti. Doći će do zamajca kao što je Srpska u BIH - mnogo dinamičnija u odnosu na federaciju. Bitno je preuzeti palicu i preduzimanjem koraka imati prednost jer mnogo stvari dole visi u vazduhu jer sistem stoji samo na papiru dok u realnosti samo Kosovo ne "radi" kako treba ...

smakevic

pre 10 godina

za nas narod na kosovu jako je bitno da se sprovodi sporazum radi njivog poboljsanja kvaliteta zivota i bezbednosti i jako je dobro da se obrazuje tim kvalitetnih ljudi koji ce nadgledati njegovu implementaciju!

dzaba pricas

pre 10 godina

"Ima ljudi koji su potpisivanje sporazuma doziveli kao "smak sveta", a sporazum je tek prvi korak u uspostavljanju i normalizaciji odnosa. Mozda bi gradjanima trebalo bolje objasniti, pa bi onda i oni koji se sporazumu protive razumeli koliko je bitno da je napravljen korak u pravcu mira i zajednickog zivota. To je nesto sto bi svim ljudima koji su protiv rata i visokih tenzija trebalo da odgovara. Protivnici sporazuma su pristalice smutnih vremena, u kojima se gube glave, ali se istovremeno krade na veliko i sticu se velika bogatstva. To ljudima treba objasniti."

E moj Ljubo, jasno je to vecini al muvatori love u mutnom zato se i bune protiv sporazuma. Ko nije za mir samo onaj ko profitira od nemira.

DEDINJE

pre 10 godina

Bice tesko sprovesti plan u delo jer smo vec svedoci negodovanja srba sa Kosova,verovatno pod necijom direktivom a da nisu ni procitali sporazum sta pise u njemu vec izrazavaju revolt prema tome.A ne znaju da im donosi vise nego sto su imali i osigurava im mir i stabilnost.

Lusi

pre 10 godina

Ljudi moraju da shvate da je ovim sporazumom izdejstvovan maksimum u ovom trenutku. Mora se raditi na normalizaciji odnosa. Prethodni period stagnacije i "nezainteresovanosti" nas je i doveo u ovu situaciju.

papišta

pre 10 godina

Srbija je morala da reši pitanje Kosova, jer odlaganjem rešenja svaki dan Srbija gubi, a Srbi na Kosovu svakim danom odlaganja rešenja, mogu dobiti sve manje u pregovorima sa Prištinom. Postoji alternativa razgovorima, a to je da Srbija ratom povrati suverenitet na Kosovu. Srbija nema međunarodnu podršku da ratom povrati Kosovo, a bez međunarodne podrške, pokazalo se i u prošlosti, Srbija može ratovanjem samo da izgubi. Vreme ratovanja je prošlo.

singe

pre 10 godina

Mislim da reforme koje se sprovode moraju pre svega biti kvalitetne jer bez kvaliteta dzaba brzina kojom se one sprovode,slazem se da je sporazum veliki korak napred stoga i treba nastaviti tako.

Jagodiceva

pre 10 godina

Sporazum je oblik koji je sada potrebno detaljno rasclaniti do u najsitnije,
kako bi bio primenjiv , realan i koristan u odnosu na obe zajednice na prostoru Kosova.Ne ocekujem da to moze biti ni brzo ni jednostavno,ali verujem formiranom timu , koji je i do sada shvatao svoje pozicije u nasledjenoj situaciji te da ce i sada dati maksimum svog vremena i umeca kako bi se okolnosti sveli na minimum nerazresnog,a tada bi i sav skepticizam ostao razoruzan.

Tanja T.

pre 10 godina

"Ima ljudi koji su potpisivanje sporazuma doziveli kao "smak sveta", a sporazum je tek prvi korak u uspostavljanju i normalizaciji odnosa.

mislim da je savrseno jasno ko su ti koji se bune, i iz kojih razloga to rade. ne treba cak ni objasnjavati... njima jednostavno ne odgovara sporazum jer ce im privilegije biti ukinute, izmedju ostalog.

sretko

pre 10 godina

Ne treba samo ispunjavati želje ljudi sa severa Kosova, već treba razmišljati, i o ljudima u enklavama koji uglavnom imaju pozitivno mišljenje o ovom sporazumu. Kao što Srbi sa severa Kosova su u mnogo lošijem položaju nego ljudi u centralnoj Srniji, tako i Srbi južno od Ibra su u mnogo težem položaju nego Srbi na severu, pa treba razmišljati i o njima.

Medena

pre 10 godina

Sada su potrebne sire konsultacije sa svim relevantnim i kompetentnim osobama maksimalno ukljucenim u ovaj proces. I neka je sa srecom i uspehom rad.

nemanja

pre 10 godina

Mislim da je prava politika u vezi Kosova ova koju vodi današnji državni vrh. Srbija mora da teži učlanjenju u EU, a mora i da pokuša da razgovorima reši pitanje Kosova. Odlaganjem rešenja Srbi sa Kosova ne bi ništa dobili, jer Kosovo kako vreme prolazi odlazi sve dalje od Srbije.

Miloš ŠiD

pre 10 godina

Naravno da treba nastaviti dalje razgovore o implementaciji ovog sporazuma. Mislim da će i ljudi na severu Kosova shvatiti da se u ovom trenutku nije moglo više izvući u pregovorima, i da Srbija ne može više finansijski da izdrži novu izolaciju, koja bi usledila u slučaju da se nije postigao sporazum.

mima

pre 10 godina

Sama implementacija je nemoguca bez saglasnosti ljudi koji zive na severu Kosova. Samo sa njihovim pristankom i ucestvovanjem se zaista moze sprovesti dogovoreno.

miccca

pre 10 godina

Treba razraditi detalje,i pokusati da se dogovoreno ispostuje!Naravno jako je bitna saglasnos ljudi sa Kosova i Metohije,ako oni to prihvate,sve ce se lakse resavati!

Camaro

pre 10 godina

Ako se sada sa pravnim timom odnosno pravnicima ne sredi sporazum mogu da se jave problemi i posle da bude dar mar. Salu na stranu pravna strana je jedna od najbitnijih, i naravno ispravljanje nekih uocenih gresaka.

LJILJANA M

pre 10 godina

"Odnos Beograda, prema sporazumu, kako je rečeno Tanjugu, zavisiće od toga da li će biti pokušaja da se nametnu unapred utvrđeni planovi implementacije koji Beogradu neće odgovarati."

Ovaj sporazum je što bi se reklo, postignut "na mišiće",pa bi samo nedostajalo da bude još nekih uslovljavanja.U tom slučaju bi to bio pouzdan znak da se time utire put za sledeće pritiske na Srbiju,i onda bismo morali reći da je dosta bilo ultimatuma.
Naš narod ima mudru izreku:"Pritisnuto jače,sve više odskače."

Jagodiceva

pre 10 godina

Odalovic nestrucan,Djuric neiskusan,Selakovic mlad,a taj policajac verovatno ima pravni iz kragujevca.Eto to je tim za iplementaciju.Bruka.
(nesa, 24. april 2013 18:29)

Mhmm...sigurno ste kompetentni za ovakvu vrstu procene... to su mislili i ONI od 2008-2012.g kad, gle iznenadjenja !

Glasinac

pre 10 godina

Koliko su god bili bitni pregovori isto je tako važan dogovor oko sprovođenja sporazuma. Upravo zbog toga mislim da bi veoma bilo bitno da sutra u Brisel putuje i Vučić.

Jagodiceva

pre 10 godina

I na kraju, o ljudima sudite po i nakon ucinjenih ili neucinjenih dela,a ne po predrasudama, simpatijama, animozitetu ili ruznoj kravati.
Postupci su ti koje ce gradjani ocenjivati , sigurna sam, ne povrsno !Tim nije sastavljen nasumice niti vanstrucno,nema razloga osporavati izbor.
Veliki rad je pred njima ! Sa uspehom !

муџибур рахман

pre 10 godina

Коначно,да је и до тога дошло ! Поглед је пун неког оптимизма,осим за патриЈоте који ће још мало зујати ал ће трутови ускоро из кошнице...

bezimena

pre 10 godina

"Zemlja ne pripada čoveku, čovek pripada zemlji"
(Damjan, 24. april 2013 11:46)

Naravno. Na kraju su nam svima puna usta zemlje...

Anunaki

pre 10 godina

Bas me briga ko ce ici...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (pera, 24. april 2013 19:35)

Pa nemoj tako, ipak ovo se tiče nas a ne nekog drugog.

Suzuki

pre 10 godina

Pozdravljam brzu rekaciju srpske Vlade i formiranje tima za implementaciju sporazuma.
Mislim da je implementacija postignutog dogovora upravo jedna od najbitnijih stvari jer su potrebni konkretni planovi akcije kako to postici.

cudne odluke

pre 10 godina

Zar ova vlast nema ozbiljnijeg i strucnijeg pravnika od ovog mladog Djurica , koji je usput jako dugo studirao...
Isuvise je to ozbiljan posao za njega,to sto je Tomin savetnik nema veze ni sa strukom, ni znanjem ni umecem.

novicavg

pre 10 godina

Srbija počinje sa primenom parafirranog sporazuma u Briselu formiranjem akcionog tima koji treba zajedno sa prištinskim timom napravi agnedu događanja da bi se došlo do pune primene sporazuma onako kako je EU predvidela sporazumom i koji zajedno sa implementacijom sporazuma treba da bude osnova Srbiji za dobijanje datuma.I formiranje akcionog tima i imenovanje lica neće biti problem ali će svakako problem biti na terenu kada treba ono što akcioni timovi dogovore u Briselu da se primeni na terenu.Iako od prištine ne očekujem neke opstrukcije jer sporazum ide njima na ruku , sa srpske strane očekujem velike probleme kod same primene sporazuma na terenu u raspuštanju srpskih institucija i privođenje istih u pravni sistem prištine.

Franc1952

pre 10 godina

Podrska timu za implementaciju sporazuma!
(volim bezimenu, 24. april 2013 17:43
Pa i ja je volim!:) Brine me ovaj tim za implementaciju sporazuma. Godinama pratim "Srbija protiv svih", pa me brine, da ne bude, kao godinama: nismo se tako dogovorili, niko nije to potpisao, nego smo nešto drugo mislili kod podpisivanja, .... sve već viđeno i doživljeno. Ne bih još pljeskao, jer srpskim političarem ne verujem, pa da mi kažu dobar dan! Prvo vani, da pogledam, onda na internet, da vidim šta kažu meteorolozi!:) Nije sve tako crno, ali Nikoliću, Dačiću, Vučiću verovati je, uči nas više od 20. godina, zaista absurdno!

make

pre 10 godina

Koliko su god bili bitni pregovori isto je tako važan dogovor oko sprovođenja sporazuma. Upravo zbog toga mislim da bi veoma bilo bitno da sutra u Brisel putuje i Vučić.

nesa

pre 10 godina

Odalovic nestrucan,Djuric neiskusan,Selakovic mlad,a taj policajac verovatno ima pravni iz kragujevca.Eto to je tim za iplementaciju.Bruka.

matori

pre 10 godina

ONI su DANAS (sreda) imenovani, da bi SUTRA (25. aprila) išli u Brisel, da se oko nečega dogovore, što treba da bude ZAVRŠENO do 26. aprila (petak)!!!
I svi su "vrlo odlučni" da ništa što NAMA "ne odgovara" nikako ne bude usvojeno-nametnuto-implementirano, jer MI treba pre toga da se "dogovorimo" sa samim sobom, o tome šta ćemo i kako ćemo...
To što je potpisano, verovatno obavezuje samo onu drugu stranu, jer mi uvek možemo kako se nama hoće (ćefne)!

Jarinac

pre 10 godina

Pozdravljam komsiju Branislava- Brana Mitrovica (iz gornjeg Jarinja) koji je u delegaciji Srbije.Bane kad sledeci put podjes iz Beograda za Selo ponesi PASOS jer ce te vratiti sa prelaza i da se ne maltretiras.

Пандорина кутија

pre 10 godina

"Donose se akta koja nisu u skladu sa Ustavom, onda se ni ona ne poštuju, a Ustavni sud se o svemu ne izjašnjava... Shvata li iko kako je to igranje sa državom i gde sve može da završi? Pa na osnovu čega će sutra bilo ko moći da prigovori nešto Albancima u Preševu ako budu ponovo postavljali spomenik teroristima? Ili kako bilo šta prigovoriti predlogu deklaracije vojvođanskih separatista? Vlast je prekršila Ustav i otvorila vrata za haos koji može nastati na raznim stranama."

Vesna

pre 10 godina

(smakevic, 24. april 2013 19:10)

Implementacija = primena! Vlada kao i obicno koristi pompezne i nedokucive termine za prosecnog srpskog gradjanina, kako bi ispalo da rade bog zna sta!!!
Cinjenica je da je to najtezi deo za ostvarivanje, jer koliko vidim Srbi sa Kosova nemaju nameru da ispostuju dogovor!!

nastavak

pre 10 godina

Nadamo se da je napravljen dobar izbor ljudi, koji će nas predstavljati. Želimo im puno srece i mudrosti u daljem radu.
Da uspešno zavse zapoceti posao, na dobrobit, pre svega, naši sunarodnika na Kosovu i Metohiji.

kvalitet uzasa

pre 10 godina

idemo iz atlanskog okeanda da vadimo sut,i saljemo u indiski okean taj sut!

Drzava nema lekova,nema para za plate i penzije zajmimo kao da smo dubaji.
a smejemo se sto se za jedno radno mesto placa nekakvim "stranim investicijama"od poreza gradjana i 10 000 eu!Idemo bice bolje!Sutra ne umire nikad!

JATAGANAC

pre 10 godina

Svidja mi se sastav drzavne delegacije koja ce pregovarati o planu za primenu Briselskog sporazuma. Sada je pred njima ozbiljan zadatak i verujem da ce ga uspesno odraditi!

Demetra

pre 10 godina

U Brisel treba da idu svi koji zaista mogu da izvuku državu iz krize. Nadam se da će biti sastavljen od najboljih stručnjaka. implementacija zahteva samo jedno da se izbora za najviše što može i da sačuva državu u celovitosti, da narod na KiM stvarno može bolje da živi. Sporazum predstavlja normalizaciju odnosa između Srba i Albanaca. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti.