Ponedeljak, 11.03.2013.

20:27

"U Srbiji sve kao Sizifov posao“

Srbija je zemlja koja ima unutrašnji konflikt. Kod nas ne postoji ideja doprinosa zajedničkoj stvari, nego ideja podmetanja noge, kaže za B92 Boris Tadić.

Izvor: B92

"U Srbiji sve kao Sizifov posao“ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

139 Komentari

Sortiraj po:

nina

pre 11 godina

Sve što govoriš je na osnovu iskustva, ličnog i stranačkog. Vi, demokrate, imate veoma veliko iskustvo u podmetanju nogu svima koji ne misle kao vi, pa i dan danas to radite, ali moraš priznati da vas je to itekako skupo koštalo.

Vule

pre 11 godina

Gospodin Tadić me je toliko razočarao kao političar, a pre svega kao čovek. Sve ove godine nas je on i njegova stranka lagali, kao oni se bore za bolju Srbiju, jedino za šta su se borili bio je njihov džep! Kriju se iza dela Zorana Đinđića, a sušta su suprotnost od Zorana u svakom pogledu! Žao mi je što sam vam davao moj glas. Da imate i malo časti povukli bi ste se sa političke scene.

kaja

pre 11 godina

Nisam bio svojevremeno pristalica Đinđića, ali kako godine prolaze vidim da je on bio zlatan u odnosu na ove koji se danas kite njegovim perjem.

crni domino

pre 11 godina

Mogao si da otvoris dosijee a nisi!
Mogao si da izvedes lustraciju a nisi!
Mogao si da istrazis ulogu Kostunice u ubistvu Djindjica a nisi!
Mogao si da istrazis sporne privatizacije a nisi!
Mogao si da oteras od sebe egoiste i nesposobne a nisi!
Mogao si pametniju politiku da vodis u odnosu na "I Kosovo i EU", a nisi!
Mogao si da imas vladu eksterata koja se nebi prezaduzila, a nisi!
Zato cuti jos nekoliko gogina, pokrijs se usima i ogledaj u ogledalu!
To zasluzuju ja i oni koji su ti svojevremeno ukazali poverenje.

eleonora

pre 11 godina

Najbolji politicar ne u Srbiji nego jedan od najboljih koji se pojavio u Evropi u poslednjih bar 20 godina. Svaki put se od njega moze nauciti nesto o teoriji demokratije, cak i kad je covek to studirao. To je retko. Bolji je od mnogih profesora.

samo napred

pre 11 godina

Kako i ne bi bio Sizifov posao kada su Demokrate unistile ovu zemlju. Upropastili su sve sto je vredelo. Sada ova Vlada pokusava da povrati Srbiju na pravi kolosek. Za sada ide kako treba. Samo napred!

np

pre 11 godina

Tadicu kako vas nije sramota imao si 10godina da uradis nesto za Srbiju ali nazalost nisi nista jer si hteo da budes malo Djindjic malo Kostunica malo Seselj.Seti se samo kakvu nepravdu si naneo Bosnjacima sa Univerzitetom,BNV i Islamskom zajednicom. Pa si dozvolio da se sve drzavne instituci pocevsi od Zandarmerije pa do Komunalnog preduzeca zloupjotrebe u politicke svrhe u korist tvoja dva Poltron Ljajica i Ugljanina. Ali nicija ne sija do zore

yoda

pre 11 godina

U pravu je covek, kako da ne bude u pravu, kada su za vreme njegovog mandata princip podmetanja noge, burazerskih odnosa, zaposljavanja po politickoj podobnosti ( iskljucivo nesposobnih ljudi ) , on i njegovi puleni doveli do savrsenstva.

jagd

pre 11 godina

...ne postoji ideja doprinosa zajednickoj stvari, nego ideja podmetanja noge...rece B.Tadic koji je u predsednickoj kampanji ,,podmetao nogu" drugim kandidatima/kandidatu. Jer, ako si vec toliko bolji, onda pobedi posteno i bez niskih udaraca. Ovo sto je on radio, ja sam protumacio da je spreman da se spusti na niske grane radi pobede. I da me ne shvatite pogresno daleko sam ja od pristalice sns-a

pitam se pitam

pre 11 godina

kad uporedim nastup tadića i njegove stavove o društvenim i političkim zbivanjima sa ovim aktuelnog predsednika, po ko zna koji put shvatim da smo ipak imali državnika, obrazovanog i kulturnog, elokventnog (uprkos greškama kojih je svakako bilo), a sada imamo prišipetlju koja deluje kao strano telo u predsedništvu, sa kraterima u opštem i političkom obrazovanju, teretom devedesetih i apsolutno inkompetentnog za funkciju koju obavlja.

agent006

pre 11 godina

da bi ostali na vlasti moraju nesto da urade, a taj datum ce u ocima mnogih predstavljati nesto korisno i veliko, na zalost na drugoj strani imacemo poskupljenja i raspad zdravstva i penzionog fonda odmah cim ovi i dalje ostanu na vlasti ako ih izglasate a hocete posto ce vam eto dati taj fanozni datum!

No_coment

pre 11 godina

Znate li sta je porazavajuce? Sto se pokazalo da i jedna i druga politicka grupacija radi isto, a razlika je jedino u ponasanju. Ipak mislim da je Srbija donekle evoluirala u odnosu na period pre 10 godina!

Dragan

pre 11 godina

Zaista mi nisu jasni ljudi poput Borisa tadica, Zorana Zivkovica i slicnih.
Oni su bili jednom tamo gde zele ponovo da se vrate.
Da li je moguce da su njihovi moralni standardi toliko niski da to stalno pokusavaju.
Gospodin Tadic je jedan od onih kojin su me tesko razocarali , a zasto ne reci i prevarili.Verovao sam u njega , a on se pokazao covekom vrlo ogranicenih moralnih , intelektualnih i patriotskih kapaciteta.
Ukratko, da bi malo sacuvao svoje dostojanstvo ne bi trebao vise da se bavi politikom.

Miodrag Nikolić

pre 11 godina

Da sve ide teško, osim pljački ministara, gradonačelnika i funkcionera iz DS-a, to je išlo bez ikakvih problema, glatko i podmazano.

JATAGANAC

pre 11 godina

Pa kako da ne bude Sizifov posao kada ste nas godima unistavali,pa sada moraju da prodju godine i godine da se isprave greske vase ocajne politike!!!

maja

pre 11 godina

? kakav je cilj i u cijem interesu, da se pré izbora uposle u postu i telekom na stotine ljudi....pravo na prigovor je bio moguc ali nakon potpisivanja ugovora sa odabranima. ? uslovi pazljivo sastavljeni da iskljuce nepozeljne da konkurisu... menu je ovaj kamen najtezi, moji roditeljima i mojoj. deci takodje....EVO ispravite ovu gresku...sad imate vreme i priliku.

Ti si genije

pre 11 godina

(Tadić dodaje da je u vreme kada je ubijen, Zoran Đinđić bio napadnut i povezan sa kriminalom, i da u takvim uslovima ga država "nije branila svom snagom".)

E moj Đilasu šta ste dopustili, vi ste prva stranka XXI stoleća koja ima dva predsednika, j.... ispade da je ovaj genijalac sve znao, i da je Đinđić možda negativac? Tadić je evoluirao u modernog Koštunicu.

Aleksandar

pre 11 godina

Tadica su svojevremeno ovi koji sada idu redovno na vecere sa Tacijem nazvali izdajnikom samo sto se sa Tacijem rukovao. Pretili su mu da ce da ga kao izdajnika obese. Govorili su da ce kada dodju na vlast ponistiti sve sporazume koje je Srbija oko Kosova potpisala. U takvoj atmosferi je radio Tadic. Sada isti ti nude Kosovu mnogo vise i ono sto Tadicu nije ni padalo na pamet da ponudi.

Vlajko

pre 11 godina

Priča kako njemu odgovara. Sve je to lepo bilo, svi su nas stranci tapšali po ramenu, a mi smo imali manekena koji je lepo izgledao i pokazivalo galantne geste. No gospodo, pogledajte u jamu punu đubreta koju su nesmetano kopali deceniju, ne bi smo li ugledali novoformirane temelje budućeg boljeg mesta za život. Da li je sada bolje; ne pojedincima - već narodu i zemlji?! Hoće li ikada i biti?!

Zulu

pre 11 godina

Obično sa ovim čovekom teško da se složim ali ovde je u je u pravu 100%. Nama spoljni nepriatelj nije nikada potreban. Mi posao od radujemo sami.

Flavie sa Slavije

pre 11 godina

Od necinjenja onoga sto si trebao uciniti i onoga sto si ucinio je ogromna rupa, umesto sredjivanja pravosudja, skolstva, ekonomije, mi smo imali totalno necinjenje svega, kao da ti je Kostunjavi rod. Naravno ovog pomenutog umesto u aps i giljotinu, ti su mu ocutao u lice, to ti tek ne mogu oprostiti. Nigde hrabrosti i odvaznosti..

Prijatelj

pre 11 godina

Demokratija, kao i sve, moze se okrenuti na dobro i zlo. Ako se od 5.oktobra stepen siromaštva povećao, rad obezvrednio a čovek potcenio, onda je jasno kuda je naša demokratija otišla.

Mirko

pre 11 godina

a ti se Borise imao mnogo vecu podrsku od Zorana a nista nisi uradio. los djak- nije ni cudo sto ti je maksimum bio mesto ucitelja u srednjoj skoli.

sinovec

pre 11 godina

Slučaj ubistva premijera nije rešen zbog toga što nekima koji su bili na vlasti prethodnih godina nije odgovaralo da se sve razotkrije. Dakle, nije postojala politička volja da se pozadina ovog ubistva razotkrije. Vlast je samo na rečima želela da razreši ovo ubistvo, ali svoji delima to nije činila.

Milica

pre 11 godina

Ako ste kako kažete imali uvid u to šta je sud otkrio ,u čitav istražni postupak , u saznanja bezbednosnih institucija i tom prilikom ste zaključili da nije postojao trag o ubistvu Đinđića koji vodi ka Koštunici.Po ovome ispada da ste vi jedino sumnjali da politička pozadina ubistva Đinđića vodi ka gospodinu Koštunici pa kada ste došli do saznanja da za to nema nikakvih dokaza onda su prestala dalja istraživanja. Logično bi bilo da su istražni organi nastavili svoj posao pa kada se isproveravaju sve okolnosti onda da se obavesti javnost imali ili nema političke pozadine o ubistvu gospodina Đinća.

Nikola

pre 11 godina

Pa zar ti nisis bivsi predsednice imao mnogo vremena da raids kako si pricao?Doci ce ti Vucic glave.Samo da se politicki ostvare ciljevi koji su zacrtani.I eto zndarmerije na tvoja vrata.Zivi bili pa videli .....

Alex1

pre 11 godina

"Srbija je zemlja koja ima unutrašnji konflikt. Kod nas ne postoji ideja doprinosa zajedničkoj stvari, nego ideja podmetanja noge", kaže za B92 Boris Tadić.

To nije tačno. Postojala je 2000, i kod građana i kod političara, ali je sistematski uništavana.

Stvari su veoma jednostavne. Podrška u politici ne postoji, iz prostog razloga što su stranke postale preduzeća za zgrtanje para i privilegija za svoje članove. Što se tiče podrške naroda, zašto bi se neko žrtvovao za "veliku stvar", kada zna unapred da će to neko zloupotrebiti za sopstvene interese?

Da je Tadić bolji od Tome, bar za ulogu predsednika, da je elokventniji, pristojniji, inteligentniji, pa i lepši :), to niko ne spori. Mislim, nije teško biti bolji od Tome. Tadić je bio pristojan, i to je sve, ali dok god izbegava da priča o svojim greškama, posebno o (njegovim) kadrovskim rešenjima u DS, ovo je sve prazna priča.

kiza

pre 11 godina

DS je imala podrsku naroda...nemojte sada da se vadite na to.Jednostavno,zanemarili ste Djindjiceve ciljeve i krenuli skroz pogresnim putem.

pedja1975

pre 11 godina

odgledao sam jedva celu emisiju. sramota me je sto sam verovao u tadicevu demokratiju. sad prica price o ivici i marici. ovo vise lici na pranje sopstvene savesti nego na govor jednog bivseg predsednika. kako za sve ove godine nije nista uradio konkretno za srbiju i doveo marvu iz blata na funkcije. i to mi je demokratija?!

Neko Iz Mase

pre 11 godina

Bele ruuze, neezne ruze..

Samo da niste KRALI, st..., vladali biste ovom turskom pokrajinom jos 1000 godina.

Ali, sto kazu:"Koga je babo pravio gladnog' k***a, nikada se nece najest'."

bezimena

pre 11 godina

Godinam je Srbija lutala kao po magli što se tiče pitanja Kosova.I ono što smo mogli nekada dana je prosto nemoguće.sadapnja vlast je postigla veliki uspeh i uskoro će dogovori biti vidljivi na terenu!
(iva, 11. mart 2013 23:21)

Kako Vam, sns botovima, ne dosadi da toliko lažete!?
Kada se B. Tadić, kao bivši predsednik države rukovao sa H. Tačijem, slučajno se sretnuvši, proglašen je za IZDAJNIKA koga treba na Terazije...!

Kada se, najpre Dačić, aktuelni premijer, danas i "master" kao aktuelni predsednik države i aktuelni "prvi" ministar rukuju sa H. Tačijem, kao aktuelnim kosovskim premijerom, na zvaničnom sastanku najviših državnih funkcionera DVE DRŽAVE kod Eštonove, to je ŠTA!?
Ako ne znate, reći ću Vam, to je PRIZNANJE DRŽAVE KOSOVO i DIREKTNO KRŠENJE USTAVA SRBIJE!
Da je tako postupio neko iz DS, ne bi smeo živ da se vrati u Beograd, upravo zbog tadašnje opozicije a današnje vlasti!

Smajli

pre 11 godina

Filozofija je lepa nauka, ali se od ekonomije zivi gospodine Ex. kako to da se toliko kralo i dan danas krade. Korupcija i politikanstvo svuda. Sad zajednicki interes, a kad se dodje u foteljicu licni. Zato sad Bajatovic mesecno milionce i jace,a firma gubitas, eps direktori stotine hiljada a ovamo kuku lele kredit....a svaki preduzetnik ako do 15 ne izmiri pdv i poreze kazna....
Kad zakon bude vazio za sve, i svi ga postovali bez obzira na stranke mozda bude bolje. Do tad ti filozofiraj, a neki ce si odsede na stiropor pa posle pravac fotelja....

podanik

pre 11 godina

""Prošle su mnoge godine i ne možete nasilno da radite lustraciju."

G-dine Ex, svaka lustracija je iz perspekirve lustriranih nasilje! Vi je niste nikada ozbiljno razmatrali...
Ili ste planirali da je izvedete lepim recima?
Recimo ovako:
"Da li biste molim vas potpipsali da od danas budete dozivotno iskljuceni iz politike / drzavne sluzbe
Aha, znaci ne biste! Izvinite, samo sam hteo da pitam... Dovidjenja!"

alan ford

pre 11 godina

"Kao predsednik republike sam imao uvid u to šta je sud otkrio, i imao sam uvide kao predsednik u saznanja bezbednosnih institucija"
Ovaj bas bio diktator....ovakva ovlascena se ni izdaleka ne pominju u Ustavu Republike Srbije, direktno narusavao sudsku vlast, na najgori nacin prekrsio Ustav...kad ce krsenje Ustava biti krivicno delo? Ili je za politicare, ma kakvim se kriminalom bavili, rezervisana prekrsajna prijava, ogromnih 20-30 hiljada rsd kazne, pa jovo na novo?

somina

pre 11 godina

Cuti bre molim te.2 puta sam glasao za tebe.Koji sam ja som bio.A vi lopurde samo tako.Vidi samo po Leskovcu kakve dijabole sve bile na vlasti.A tek sad ova vlast sada.Sve. lopov do lopova.I to sa presudama i do 10 godina zatvora.Zaustavite Zemlju,silazim.

anonimno

pre 11 godina

Srbija je Demokratija u razvoju a ne DEMOKRATIJA vec 10 godina kako Tadic kaze.Tadic nije nista uradio da stvori Demokratsku Srrbiju on je vladao sa ELITOM I LOPOVIMA.DS partija treba da nestane zauvek jer im ime ne odgovara.Tadic je odgovoran za sve sto se desavalo za vreme njegove vladavine jer nije bio sposoban da vlada.Izgleda da Tadic nece ni zasta odgovarati vec ce neko drugi odgovarati za njegovu nesposobnost.Mi smo kroz istoriju imali nesposobne vladare i glupi narod sto glasa za njih.Tadic bi bio najpametniji da cuti.

koga interesuje ovaj patetik

pre 11 godina

Oduvek sam prezirao one koji sačekaju kraj igre da bi se pravili pametni. Prezirem Tadića jer će uvek i na svakom mestu a pogotovu po svaku cenu krivicu tražiti u drugome, jer će sebe predstaviti kao apsolutno ispravnog i promišljenog čoveka a svi znamo kakve je sve gluposti činio i kakve gluposti je podržavao dok je imao vlast i ovlašćenja koja su očigledno prevazilazila njegove lične kvalitete dok smo danas u tako bednoj poziciji da nas radikali bez bedža i socijalisti bez Slobe moraju da spašavaju.
Kada bi Tadić imao hrabrosti i integriteta ćutao bi do kraja vremena iz poštovanja prema onima koje je uništio svojom politikom a koji mu nisu bili neprijatelji.

Geom

pre 11 godina

Ako neko 10 godina preti građanskim ratom svakome ko pokuša da reši problem Kosova, ide na barikade i bodri ljude da izdrže još samo malo, a onda posle izbora ih sve pusti niz vodu i počne potpuno drugu priču, onda to nije podmetanje noge strankama, nego celom narodu ove zemlje.

dragan

pre 11 godina

pa sta si ti placenice radio dok si bio na vasti...tad sizifa nisi pominjao sramoto od vase vlasti na ivici egzistencije narod zivi,bogati sve bogatiji a siromasni dotakli dno.Srbija zemlja obecana za sve sem nas siromasnih srba..

Trbuhozborac

pre 11 godina

Nego, kako se zapatiše oni silni alavci u okruženju Tadića, kad on 'vako divno zbori. Nije problem u kulturi, nego u lopovima koji su se razbujali zadnje četiri godine. Tadićeva je to odgovornost, jer je prigrabio celu vlast. Trag u istoriji - nula.

Čovek pre svega

pre 11 godina

Đinđić je demokrate sa ulice doveo tu gde jesu i gde su bili, očigledno nisu bili dostojni toga a sada bi svi još malo slave na njegov račun. Samo gledam kako se vodi tihi rat oko svojatanja Đinđića.

zabluda...

pre 11 godina

Ne slazem se da imamo 13 godina demokratiju...Mi smo imali stvarnu autokratsku vlast u kojoj su postojale formalne demokratske institucije ali ne i demokratski duh politickog delovanja...O svemu se odlucivalo u uskom krugu vladajuce grupe ili je odlucivao vodja....Da je bilo demokratije, ne bi posledice bile ovako katastrofalne...Prema tome,treba konacno istinu reci,dosta smo ziveli u zabludi...

mića salaš

pre 11 godina

Zoran (Đinđić) nikada nažalost nije imao masovnu podršku, koja bi se pretočila u glasove građana, i koju bi mogao da pretoči u promene“,

Ali je zato ima Tomislav Nikolić. I to je najveća tragedija našeg naroda!

iva

pre 11 godina

Godinam je Srbija lutala kao po magli što se tiče pitanja Kosova.I ono što smo mogli nekada dana je prosto nemoguće.sadapnja vlast je postigla veliki uspeh i uskoro će dogovori biti vidljivi na terenu!

milan

pre 11 godina

Posle Koštunice i Tadića,sasvim je prirodno da smo na kraju kažnjeni Diplomislavom.Zahvalimo se onima koji su ubili Zorana.Zoran,mozda,nije bio cvećka, al je imao m..a da preduzima korake,a po intelektektu, duhu i vizionarstvu visoko i nedostizno bio iznad svih ovih gore navedenih šeprtlja

Маја

pre 11 godina

Хвали садашњу владу, одлично, очигледно погрешни воде ДС и он се зато распада.

Agilni

pre 11 godina

Gledam nešto komantare, ali i glasove na njima, tj. na koju stranu naginju do određenog momenta, pa opušteno mogu da odredim do kada je radno vreme u SNS.

Thebest

pre 11 godina

Gospodine Tadiću, slažem se sa vašom konstatacijom, da je poslednjih meseci postignut konsenzus oko pitanja od velike važnosti za Srbiju,i srpski narod.Ali se pitam zašto to nije urađeno i ranije?Zar je trebalo da prođe puno vremena,da se mnogo toga izgubi,propusti?
@Amalia S

To pitajte SNS zašto su do pre godinu dana svaku ideju i potez u pravcu ulaska Srbije u EU kočili, usporavali, nazivali one koji rade na tome izdajnicima, pretili i šta sve ne... a sada su u potpuno drugom filmu (navodno)... na to se misli kad se kaže da nije postojao konsenzus a postoji u poslednjih 6 meseci.

RELJA013

pre 11 godina

Zalosno je sto se jos uvek sakrivate iza Zoranovog lika i zivite na njegovim zaslugama,jedino ste uspeli da unistite sve sto je On stvarao tako da je od toga samo ostalo ime stranke koje pola nacije nezeli da cuje vise.

daj bože da grešim

pre 11 godina

Bilo kako bilo, kad uporedim sadašnjeg i bivšeg predsednika, Tadić je državnik u svakom pogledu, odudara od većine političara u retorici, vidi se da je obrazovan čovek koji se vrlo vešto služi rečnikom. Zameram mu kao psihologu da u sopstvenoj stranici nije video drveće od šume. Nas ni EU neće reformisati, jer naš mentalni sklop toliko duboku urežen u našim mozgovima da nas čini nesposobnim promenama, proći ćemo ko Grci.

Naprednjaci sa vizijom

pre 11 godina

Kako su se lepo pronasli oni za koje je rekao da treba decenijama da se obrazuju u demokratskom duhu ne bi li Srbija postala napredna zemlja.

dragan

pre 11 godina

ako je povod za razgovor sa Tadićem o Zoranu Đinđicu taj što ga je isti nasledio na mestu predsednika DS, onda bi svakako trebalo pričati i sa Koštunicom i Dačićem o pokojnom premijeru i to iz dva razloga:
1. oni su ga nasledili na mestu premijera i
2. i važniji, politika sve trojice jednako nema veze sa životom i delom pokojnog Zorana Đinđića

Zeks

pre 11 godina

Nije dovoljno biti nalickan da bi se razumela sadašnjost. Tadiću, još uvek Ti i DS trošite one političke poene koje je Zoran zaradio. Njegova smrt ne bi bila toliko tragična da je postojao neko iz Zoranovog okruženja ko je mogao da ga dostojno nasledi. Vi ste Tadiću, nama 10 god. prodavali Zoranovu senku.

Noca

pre 11 godina

Srbija je zemlja koja ima unutrašnji konflikt. Kod nas ne postoji ideja doprinosa zajedničkoj stvari, nego ideja podmetanja noge, kaže za B92 Boris Tadić.a predizborna kampanja DS kakva je bila,pa sad na svaki korak bi da podmetnete nogu,novoj vladi koja hoce da resi sve vase probleme koji ste stvorili.

goca

pre 11 godina

Po meni ova vlada radi odlično svoj posao.Uspela je da izađe za jedinstvenim stavom i jedinstvenom porukim.Jedini konflik stvaraju demokrate koje očigledno ne mogu da se pomire sa činjenicom da su izgubile vlast!

Vase ime*

pre 11 godina

Mudro prica ovaj Tadic, trebalo bi da se kandiduje za predsednika Srbije i sve to pretoci u delo.
Cekaj, pa on je vec bio predsednik Srbije?!

olivera

pre 11 godina

Sto ranije nisi prao svoj stranacki prljavi ves napolju, sada nemoj sabotirati ove ljude,veruj im dobro rade svoj posao,videlo se na delima.Mozda ni ti nisi znao koliko EGOCENTRIKA si odgajio u svojoj stranci tako da si i sam morao da odes u istoriju...

genije

pre 11 godina

"Srbija je zemlja koja ima unutrašnji konflikt. Kod nas ne postoji ideja doprinosa zajedničkoj stvari, nego ideja podmetanja noge"
Ovo je istina.
E sad, da proverimo realnost - vi zavrsite u opoziciji i umesto na delu da pokazete tu "konstruktivnost", "doprinos" i potucete ih idejama, vi ste postali gori od radikala u njihovim najestradnijim opozicionim danima... Ko bi rekao da je to uopste moguce..

Pedja

pre 11 godina

Gospodina Tadica treba da je sramota,
njega samoga ali i ceo vrh Demokratske stranke,
jer nisu prstom mrdnuli evo 10 godina
da se otkriju nalogodavci i inspiratori streljanja
najboljeg politicara u Srba otkako je politike u Srbiji.
Ne samo da prstom nisu mrdnuli
vec su ih politikom " kohabitacije"
na neki nacin i zastitili.
Samo zbog toga njihova stranka nikada moj glas nece dobiti.
p.s.
Do 2003. godine kada sam istupio iz Ds- azbog politike kohabitacije sa ubicama Zorana Djindjica, podrazumeva se, redovno sam i glasao i aktivno ucestvovao u izbornim i predizbornim kampanjama.

Jovan

pre 11 godina

Ako se osvrnemo na poslednjih 13 godina naseg politickog zivota, mislim da je stranka koja je tada bila na vlasti trebala da posveti mnogo vise paznje politickoj toleranciji i da je glavni uzrok problema bas ta nebriga i pohlepa koja im je zamutila pamet

Mare

pre 11 godina

Gospodine Tadicu Vi ste poslednja osoba koja sme da komentarise gospodina Djindjica i to bar iz dva kljucna razloga. Kao prvo, u vreme vladavine Djindjica niste bili ni u prva tri kadrovska esalona iz DS, sto je bila posledica cinjenice da Vas nije preterano respektovao. Cak je i golobradi Cedomir Jovanovic i labilni Vesic imao prednost u odnosu na Vas. A kao drugo, sve njegove ideje i vizije ste potpuno devalvirali tako sto ste nametnuli sitem burazersko- tajkunske politike u kojoj je sve dopusteno. Sram Vas bilo, dopustili ste da mladi u jos vecem broju nego pre 2000. godine odlaze odavde, doveli ste do stanja besperspektivnosti i jos nam sada drzite neke isprazne govore. Nadam se da se vise nikada necete naci u situaciji da odlucujete o sudbini ljudi u Srbiji.

Nesa

pre 11 godina

"U Srbiji je sve kao Sizifov posao, kod nas ne postoji ideja doprinosa zajedničkoj stvari, nego ideja podmetanja noge"

Ovako je bilo do pada DS i to zna svako ko je nesto pokusao da radi ili stvara a nije bio deo DS. Podmetali su mu i nogu i klipove u tockove, lomili krila i vrat, hapsili, drzali u pritvoru mesecima i godinama... Za to vreme ljudi bliski DS-u sprovodili su ono zbog cega smo tu gde jesmo i zbog cega skoro svakog dana saznamo da je grupa ovih ili onih uhapsena zbog ovih ili onih kriminalnih radnji.

Ljudi su bez posla, primanja, novca, nade i volje. Na ulicama sivilo i utucenost, na javnim mestima (lokalima, radnjama, marketima) nema muzike da malo razvedri ljude, ukinuli je vlasnici jer ih SOKOJ pljacka...

A tako je nekada bilo lepo ziveti u Srbiji... dok je nisu srozali

Niche

pre 11 godina

Tadicu, iskompromitovali ste ideju koja je mobilisala narod 5.oktobra... narod sve siromasniji a tvoja stranka je postala skup oligarha... nema vise znacaja sta ti pricas..

matori

pre 11 godina

"...Kod nas ne postoji ideja doprinosa zajedničkoj stvari, nego ideja podmetanja noge, kaže za B92 Boris Tadić..."

Ovom rečenicom je opisan mentalitet Srbije!
Bravo!
Ujedno, ovom se rečenicom Tadić iskupio (bar kod mene), za mnoge glupe izjave, iz ne tako davne prošlosti...

Marko SM

pre 11 godina

Nista u Srbiji ne bi bilo Sizifof posao kada se vlast u ovoj zemlji ne bi shvatala kao privilegija, vec kao odgovornost, i kada politicari na vlasti ne bi vodili racuna samo o licnim interesima, vec o interesuma naroda i drzave.

Miljko

pre 11 godina

U jednom minutu je spomenuo, zaokretanje politike radikala, lustraciju koja nije uradjena, istorijsko pomirenje sa SPSom i nemogucnost DSa da pronadje ubicu Zorana Djindjica, a da je pri tom sve vreme on predsednik drzave.
Konfuzija. Pa zar istorijsko pomirenje nije zaokret politike "lustracije"???

salej.

pre 11 godina

Vidis Tadica i onda ga neminovno,uporedis sa Nikolicem. i onda vidis kolika je razlika u Tadicevu korist. svakojaka razlika. Gledaj Srbijo i zamisli se. Malo je ovakvih ljudi,ne u Srbiji,nego i u citavoj Evropi. Bas steta sto vise nije predsednik

Novak

pre 11 godina

O kakvom Sizifovom poslu prica ovaj Tadic? Pa zar mu 10 godina nije bilo dovoljno da resi makar deo problema u kojima se Srbija nalazi. Posle deset godina i velike energije i ideje koja je ostala posle smrti Djindjica Srbija se nije nimalo pomerila a sve zahvaljujuci Tadicu i njegovom DSu, krivi su tu i drugi ali DS zasigurno snosi najvecu odgovornost. Smatram da posle propustene sanse i podrske koju je DS uzivao Tadic niti bilo ko drugi iz DSa ne sme vise nista da kaze, sami su krivi sto posao pa makar bio i Sizifov nisu zavrsili. Sada Srbija sa novim ljudima trazi svoju buducnost ne osvrcuci se na prethodnih 10 godina koje su izneverene i propustene u svakom smislu te reci.

Dragance

pre 11 godina

Super, a Sto kosta DS 40 000 € mesecno, a kao nema para da kupi Stan... Kod nas politicar=lopov...
Nazalost on je bio najmanje zlo u poslednih 10ak godina, ali je bio veliki lopovo sve Sto mu se nadje na putu uzme...

Moler

pre 11 godina

IZJAVA 1: "Taj konflikt je u našoj političkoj kulturi. Neefikasni smo zato što smo više skloni sukobima nego rešavanju problema."
IZJAVA 2: "ima čak i istorijske pravde" da oni koji su izazvali problem na Kosovu i doveli do urušavanja ugleda Srbije devedesetih, da sada u tom učestvuju"

Izjava 2 je u kontradikciji sa Izjavom 1. Postoji u USA odlicna rec, bipartisanism, molim vas da nadjete adekvatan prevod i pocnete da je primenjujete i u malim stvarima, a pogotovo u pitanjima od nacionalnog interesa!

Зоран

pre 11 godina

Па да, тек кад човек сиђе са власти у Србији види да је живот Сизифов посао. Дотле су му сва врата отворена и муку не осећа.

Bezdno

pre 11 godina

Kad čujem ovoga, kosa mi se digne! Čovek koji nešto priča o demokratiji ili Djindjiću. Pa upravo takvi kao ti i guraju državu u blato. Zašto ste obesmislili sve institucije? Zašto nisu procesuirani nalogodavci Djindjićevog ubistva? A sad se u šetnjama zajedno sa Ldp krijete iza njegovog lika. Zašto su tajkuni dobili monopole i ugušili pola privrede i trgovine? Zašto nakazni zakoni o sudstvu, informisanju, prisluškivanju gradjana? Zašto milionče za Jeremićevog Milorada Kovačevića? Zašto tetošenje huligana, i ubijen Taton? Zašto Ceci nanogica? Zašto "Kolubara"? Od "preobraćenih" radikala, jedino mi je ljigaviji Ds sa tobom na čelu.

MouseWho

pre 11 godina

gospodin ostaje gospodin. ponosan sam sto sam imao tu cast da budem stanovnik drzave u kojoj je on bio predsednik. a sad "strajkac gladju" me tera da je napustim jer me je stid koga smo izabrali

Draganče

pre 11 godina

Još uvek čuvam linkove iz kampanje DS-a. Nije loše da se podsetim ponekad. E, pa Tadiću, nije loše da ih i sam ponekad pogledaš, jer si izgleda zaboravio šta si obećavaop, a šta si uradio! Propast!

drakce77

pre 11 godina

U potpunosti se ovde slazem sa vama.Trinaest godina cekam posao.Kada dobijem neku zamenu na ledjima prevalim sve poslove i svoje i kolega.A onda kada se ukaze radno mesto pojavi se osoba koja je prioritet,a ja valjam svoj kamen i vec sam poprilicno umorna od toga

Bokica

pre 11 godina

Bivsi predsednik Srbije Boris Tadic mi je veceras izgledao u emisiji kao da on nije bio ucesnik u proteklim godinama na politickoj sceni, pa deli lekcije kako bi navodno trebala da izgleda demokratija. Sa reci terbalo je preci na dela. Tu je njegov promasaj bio. Jedino sto je dobro rekao, to je kada je u pitanju koncenzus oko znacajnih stvari kada je u pitanju Drzava.

Aleksandar

pre 11 godina

Nece ni jedna resiti. Ni ovde, ni na planeti. Jer su svi alavi hohstapleri, lihvari i sveznajuce neznalice. Ni Boris, ni Obama. Niko. Samo pricaju i to je to.

Amalia S

pre 11 godina

Gospodine Tadiću, slažem se sa vašom konstatacijom, da je poslednjih meseci postignut konsenzus oko pitanja od velike važnosti za Srbiju,i srpski narod.Ali se pitam zašto to nije urađeno i ranije?Zar je trebalo da prođe puno vremena,da se mnogo toga izgubi,propusti?

Petar Milic

pre 11 godina

Slažem se sa gospodinom Tadićem, ali ne znam da li će se on složiti da treba da prvi krene u razvijanju političke kulture i bude primer drugima.

vanja

pre 11 godina

Mi smo bili jako daleko od demokratije i nemogu se složiti sa gospodinom počasnim da smo demokratiju imali predhodnih godina.A jedini sukob danas u Srbiji vidim u demokratskoj stranci.Koja nije spremna da reši svoje sopstvene probleme!

nazalostsrbin

pre 11 godina

Kako ga nije sramota da spomene Zorana, on je upropastio sve sto se moglo upropastiti, taj Tadic je unistio unutrasnjost i poklonio NIS i ko zna sta jos, A najgore je sto je unistio nadu u narodu, to je veci zlocin od onoga 90tih, tada smo imali barem nadu, sada nemamo ni to, a o prezaduzivanju zemlje i unistavanju buducnosti sudice mu deca.

Tibor

pre 11 godina

Gospodine Tadiću, kao Vaš nekadašnji ubeđeni simpatizer pitam Vas: "Šta ste vi učinili dok ste bili na vlasti da upravo ne bude tako?" Nažalost kako u DS-u stoje stvari sada, upravo isplivava na površinu UPRAVO taj sukob o kome sada Vi pričate. Sada kada ste se stavili u ulogu sive eminencije koja sa strane posmatra stvari, nemojte sada da donosite ili izlažete ovakve misli. Nažalost zakasnili ste, ili tresnite o sto i istresite sav prljav veš za koji znate iz Vašeg najbližeg okruženja. Još uvek nije kasno za takve stvari, a i Vi biste bili više cenjeni nego ovako. Imate moralnu obavezu, prema nama koji smo Vam verovali, a sada smo iznevereni.

Зоран

pre 11 godina

Па да, тек кад човек сиђе са власти у Србији види да је живот Сизифов посао. Дотле су му сва врата отворена и муку не осећа.

Tibor

pre 11 godina

Gospodine Tadiću, kao Vaš nekadašnji ubeđeni simpatizer pitam Vas: "Šta ste vi učinili dok ste bili na vlasti da upravo ne bude tako?" Nažalost kako u DS-u stoje stvari sada, upravo isplivava na površinu UPRAVO taj sukob o kome sada Vi pričate. Sada kada ste se stavili u ulogu sive eminencije koja sa strane posmatra stvari, nemojte sada da donosite ili izlažete ovakve misli. Nažalost zakasnili ste, ili tresnite o sto i istresite sav prljav veš za koji znate iz Vašeg najbližeg okruženja. Još uvek nije kasno za takve stvari, a i Vi biste bili više cenjeni nego ovako. Imate moralnu obavezu, prema nama koji smo Vam verovali, a sada smo iznevereni.

Vase ime*

pre 11 godina

Mudro prica ovaj Tadic, trebalo bi da se kandiduje za predsednika Srbije i sve to pretoci u delo.
Cekaj, pa on je vec bio predsednik Srbije?!

MouseWho

pre 11 godina

gospodin ostaje gospodin. ponosan sam sto sam imao tu cast da budem stanovnik drzave u kojoj je on bio predsednik. a sad "strajkac gladju" me tera da je napustim jer me je stid koga smo izabrali

matori

pre 11 godina

"...Kod nas ne postoji ideja doprinosa zajedničkoj stvari, nego ideja podmetanja noge, kaže za B92 Boris Tadić..."

Ovom rečenicom je opisan mentalitet Srbije!
Bravo!
Ujedno, ovom se rečenicom Tadić iskupio (bar kod mene), za mnoge glupe izjave, iz ne tako davne prošlosti...

salej.

pre 11 godina

Vidis Tadica i onda ga neminovno,uporedis sa Nikolicem. i onda vidis kolika je razlika u Tadicevu korist. svakojaka razlika. Gledaj Srbijo i zamisli se. Malo je ovakvih ljudi,ne u Srbiji,nego i u citavoj Evropi. Bas steta sto vise nije predsednik

Mare

pre 11 godina

Gospodine Tadicu Vi ste poslednja osoba koja sme da komentarise gospodina Djindjica i to bar iz dva kljucna razloga. Kao prvo, u vreme vladavine Djindjica niste bili ni u prva tri kadrovska esalona iz DS, sto je bila posledica cinjenice da Vas nije preterano respektovao. Cak je i golobradi Cedomir Jovanovic i labilni Vesic imao prednost u odnosu na Vas. A kao drugo, sve njegove ideje i vizije ste potpuno devalvirali tako sto ste nametnuli sitem burazersko- tajkunske politike u kojoj je sve dopusteno. Sram Vas bilo, dopustili ste da mladi u jos vecem broju nego pre 2000. godine odlaze odavde, doveli ste do stanja besperspektivnosti i jos nam sada drzite neke isprazne govore. Nadam se da se vise nikada necete naci u situaciji da odlucujete o sudbini ljudi u Srbiji.

Bokica

pre 11 godina

Bivsi predsednik Srbije Boris Tadic mi je veceras izgledao u emisiji kao da on nije bio ucesnik u proteklim godinama na politickoj sceni, pa deli lekcije kako bi navodno trebala da izgleda demokratija. Sa reci terbalo je preci na dela. Tu je njegov promasaj bio. Jedino sto je dobro rekao, to je kada je u pitanju koncenzus oko znacajnih stvari kada je u pitanju Drzava.

Petar Milic

pre 11 godina

Slažem se sa gospodinom Tadićem, ali ne znam da li će se on složiti da treba da prvi krene u razvijanju političke kulture i bude primer drugima.

Marko SM

pre 11 godina

Nista u Srbiji ne bi bilo Sizifof posao kada se vlast u ovoj zemlji ne bi shvatala kao privilegija, vec kao odgovornost, i kada politicari na vlasti ne bi vodili racuna samo o licnim interesima, vec o interesuma naroda i drzave.

Bezdno

pre 11 godina

Kad čujem ovoga, kosa mi se digne! Čovek koji nešto priča o demokratiji ili Djindjiću. Pa upravo takvi kao ti i guraju državu u blato. Zašto ste obesmislili sve institucije? Zašto nisu procesuirani nalogodavci Djindjićevog ubistva? A sad se u šetnjama zajedno sa Ldp krijete iza njegovog lika. Zašto su tajkuni dobili monopole i ugušili pola privrede i trgovine? Zašto nakazni zakoni o sudstvu, informisanju, prisluškivanju gradjana? Zašto milionče za Jeremićevog Milorada Kovačevića? Zašto tetošenje huligana, i ubijen Taton? Zašto Ceci nanogica? Zašto "Kolubara"? Od "preobraćenih" radikala, jedino mi je ljigaviji Ds sa tobom na čelu.

Niche

pre 11 godina

Tadicu, iskompromitovali ste ideju koja je mobilisala narod 5.oktobra... narod sve siromasniji a tvoja stranka je postala skup oligarha... nema vise znacaja sta ti pricas..

mića salaš

pre 11 godina

Zoran (Đinđić) nikada nažalost nije imao masovnu podršku, koja bi se pretočila u glasove građana, i koju bi mogao da pretoči u promene“,

Ali je zato ima Tomislav Nikolić. I to je najveća tragedija našeg naroda!

Draganče

pre 11 godina

Još uvek čuvam linkove iz kampanje DS-a. Nije loše da se podsetim ponekad. E, pa Tadiću, nije loše da ih i sam ponekad pogledaš, jer si izgleda zaboravio šta si obećavaop, a šta si uradio! Propast!

dragan

pre 11 godina

pa sta si ti placenice radio dok si bio na vasti...tad sizifa nisi pominjao sramoto od vase vlasti na ivici egzistencije narod zivi,bogati sve bogatiji a siromasni dotakli dno.Srbija zemlja obecana za sve sem nas siromasnih srba..

Pedja

pre 11 godina

Gospodina Tadica treba da je sramota,
njega samoga ali i ceo vrh Demokratske stranke,
jer nisu prstom mrdnuli evo 10 godina
da se otkriju nalogodavci i inspiratori streljanja
najboljeg politicara u Srba otkako je politike u Srbiji.
Ne samo da prstom nisu mrdnuli
vec su ih politikom " kohabitacije"
na neki nacin i zastitili.
Samo zbog toga njihova stranka nikada moj glas nece dobiti.
p.s.
Do 2003. godine kada sam istupio iz Ds- azbog politike kohabitacije sa ubicama Zorana Djindjica, podrazumeva se, redovno sam i glasao i aktivno ucestvovao u izbornim i predizbornim kampanjama.

milan

pre 11 godina

Posle Koštunice i Tadića,sasvim je prirodno da smo na kraju kažnjeni Diplomislavom.Zahvalimo se onima koji su ubili Zorana.Zoran,mozda,nije bio cvećka, al je imao m..a da preduzima korake,a po intelektektu, duhu i vizionarstvu visoko i nedostizno bio iznad svih ovih gore navedenih šeprtlja

Aleksandar

pre 11 godina

Nece ni jedna resiti. Ni ovde, ni na planeti. Jer su svi alavi hohstapleri, lihvari i sveznajuce neznalice. Ni Boris, ni Obama. Niko. Samo pricaju i to je to.

daj bože da grešim

pre 11 godina

Bilo kako bilo, kad uporedim sadašnjeg i bivšeg predsednika, Tadić je državnik u svakom pogledu, odudara od većine političara u retorici, vidi se da je obrazovan čovek koji se vrlo vešto služi rečnikom. Zameram mu kao psihologu da u sopstvenoj stranici nije video drveće od šume. Nas ni EU neće reformisati, jer naš mentalni sklop toliko duboku urežen u našim mozgovima da nas čini nesposobnim promenama, proći ćemo ko Grci.

Zeks

pre 11 godina

Nije dovoljno biti nalickan da bi se razumela sadašnjost. Tadiću, još uvek Ti i DS trošite one političke poene koje je Zoran zaradio. Njegova smrt ne bi bila toliko tragična da je postojao neko iz Zoranovog okruženja ko je mogao da ga dostojno nasledi. Vi ste Tadiću, nama 10 god. prodavali Zoranovu senku.

vanja

pre 11 godina

Mi smo bili jako daleko od demokratije i nemogu se složiti sa gospodinom počasnim da smo demokratiju imali predhodnih godina.A jedini sukob danas u Srbiji vidim u demokratskoj stranci.Koja nije spremna da reši svoje sopstvene probleme!

Agilni

pre 11 godina

Gledam nešto komantare, ali i glasove na njima, tj. na koju stranu naginju do određenog momenta, pa opušteno mogu da odredim do kada je radno vreme u SNS.

Trbuhozborac

pre 11 godina

Nego, kako se zapatiše oni silni alavci u okruženju Tadića, kad on 'vako divno zbori. Nije problem u kulturi, nego u lopovima koji su se razbujali zadnje četiri godine. Tadićeva je to odgovornost, jer je prigrabio celu vlast. Trag u istoriji - nula.

dragan

pre 11 godina

ako je povod za razgovor sa Tadićem o Zoranu Đinđicu taj što ga je isti nasledio na mestu predsednika DS, onda bi svakako trebalo pričati i sa Koštunicom i Dačićem o pokojnom premijeru i to iz dva razloga:
1. oni su ga nasledili na mestu premijera i
2. i važniji, politika sve trojice jednako nema veze sa životom i delom pokojnog Zorana Đinđića

drakce77

pre 11 godina

U potpunosti se ovde slazem sa vama.Trinaest godina cekam posao.Kada dobijem neku zamenu na ledjima prevalim sve poslove i svoje i kolega.A onda kada se ukaze radno mesto pojavi se osoba koja je prioritet,a ja valjam svoj kamen i vec sam poprilicno umorna od toga

Thebest

pre 11 godina

Gospodine Tadiću, slažem se sa vašom konstatacijom, da je poslednjih meseci postignut konsenzus oko pitanja od velike važnosti za Srbiju,i srpski narod.Ali se pitam zašto to nije urađeno i ranije?Zar je trebalo da prođe puno vremena,da se mnogo toga izgubi,propusti?
@Amalia S

To pitajte SNS zašto su do pre godinu dana svaku ideju i potez u pravcu ulaska Srbije u EU kočili, usporavali, nazivali one koji rade na tome izdajnicima, pretili i šta sve ne... a sada su u potpuno drugom filmu (navodno)... na to se misli kad se kaže da nije postojao konsenzus a postoji u poslednjih 6 meseci.

zabluda...

pre 11 godina

Ne slazem se da imamo 13 godina demokratiju...Mi smo imali stvarnu autokratsku vlast u kojoj su postojale formalne demokratske institucije ali ne i demokratski duh politickog delovanja...O svemu se odlucivalo u uskom krugu vladajuce grupe ili je odlucivao vodja....Da je bilo demokratije, ne bi posledice bile ovako katastrofalne...Prema tome,treba konacno istinu reci,dosta smo ziveli u zabludi...

Geom

pre 11 godina

Ako neko 10 godina preti građanskim ratom svakome ko pokuša da reši problem Kosova, ide na barikade i bodri ljude da izdrže još samo malo, a onda posle izbora ih sve pusti niz vodu i počne potpuno drugu priču, onda to nije podmetanje noge strankama, nego celom narodu ove zemlje.

nazalostsrbin

pre 11 godina

Kako ga nije sramota da spomene Zorana, on je upropastio sve sto se moglo upropastiti, taj Tadic je unistio unutrasnjost i poklonio NIS i ko zna sta jos, A najgore je sto je unistio nadu u narodu, to je veci zlocin od onoga 90tih, tada smo imali barem nadu, sada nemamo ni to, a o prezaduzivanju zemlje i unistavanju buducnosti sudice mu deca.

olivera

pre 11 godina

Sto ranije nisi prao svoj stranacki prljavi ves napolju, sada nemoj sabotirati ove ljude,veruj im dobro rade svoj posao,videlo se na delima.Mozda ni ti nisi znao koliko EGOCENTRIKA si odgajio u svojoj stranci tako da si i sam morao da odes u istoriju...

Novak

pre 11 godina

O kakvom Sizifovom poslu prica ovaj Tadic? Pa zar mu 10 godina nije bilo dovoljno da resi makar deo problema u kojima se Srbija nalazi. Posle deset godina i velike energije i ideje koja je ostala posle smrti Djindjica Srbija se nije nimalo pomerila a sve zahvaljujuci Tadicu i njegovom DSu, krivi su tu i drugi ali DS zasigurno snosi najvecu odgovornost. Smatram da posle propustene sanse i podrske koju je DS uzivao Tadic niti bilo ko drugi iz DSa ne sme vise nista da kaze, sami su krivi sto posao pa makar bio i Sizifov nisu zavrsili. Sada Srbija sa novim ljudima trazi svoju buducnost ne osvrcuci se na prethodnih 10 godina koje su izneverene i propustene u svakom smislu te reci.

Čovek pre svega

pre 11 godina

Đinđić je demokrate sa ulice doveo tu gde jesu i gde su bili, očigledno nisu bili dostojni toga a sada bi svi još malo slave na njegov račun. Samo gledam kako se vodi tihi rat oko svojatanja Đinđića.

RELJA013

pre 11 godina

Zalosno je sto se jos uvek sakrivate iza Zoranovog lika i zivite na njegovim zaslugama,jedino ste uspeli da unistite sve sto je On stvarao tako da je od toga samo ostalo ime stranke koje pola nacije nezeli da cuje vise.

Naprednjaci sa vizijom

pre 11 godina

Kako su se lepo pronasli oni za koje je rekao da treba decenijama da se obrazuju u demokratskom duhu ne bi li Srbija postala napredna zemlja.

Aleksandar

pre 11 godina

Tadica su svojevremeno ovi koji sada idu redovno na vecere sa Tacijem nazvali izdajnikom samo sto se sa Tacijem rukovao. Pretili su mu da ce da ga kao izdajnika obese. Govorili su da ce kada dodju na vlast ponistiti sve sporazume koje je Srbija oko Kosova potpisala. U takvoj atmosferi je radio Tadic. Sada isti ti nude Kosovu mnogo vise i ono sto Tadicu nije ni padalo na pamet da ponudi.

Amalia S

pre 11 godina

Gospodine Tadiću, slažem se sa vašom konstatacijom, da je poslednjih meseci postignut konsenzus oko pitanja od velike važnosti za Srbiju,i srpski narod.Ali se pitam zašto to nije urađeno i ranije?Zar je trebalo da prođe puno vremena,da se mnogo toga izgubi,propusti?

genije

pre 11 godina

"Srbija je zemlja koja ima unutrašnji konflikt. Kod nas ne postoji ideja doprinosa zajedničkoj stvari, nego ideja podmetanja noge"
Ovo je istina.
E sad, da proverimo realnost - vi zavrsite u opoziciji i umesto na delu da pokazete tu "konstruktivnost", "doprinos" i potucete ih idejama, vi ste postali gori od radikala u njihovim najestradnijim opozicionim danima... Ko bi rekao da je to uopste moguce..

Zulu

pre 11 godina

Obično sa ovim čovekom teško da se složim ali ovde je u je u pravu 100%. Nama spoljni nepriatelj nije nikada potreban. Mi posao od radujemo sami.

Nesa

pre 11 godina

"U Srbiji je sve kao Sizifov posao, kod nas ne postoji ideja doprinosa zajedničkoj stvari, nego ideja podmetanja noge"

Ovako je bilo do pada DS i to zna svako ko je nesto pokusao da radi ili stvara a nije bio deo DS. Podmetali su mu i nogu i klipove u tockove, lomili krila i vrat, hapsili, drzali u pritvoru mesecima i godinama... Za to vreme ljudi bliski DS-u sprovodili su ono zbog cega smo tu gde jesmo i zbog cega skoro svakog dana saznamo da je grupa ovih ili onih uhapsena zbog ovih ili onih kriminalnih radnji.

Ljudi su bez posla, primanja, novca, nade i volje. Na ulicama sivilo i utucenost, na javnim mestima (lokalima, radnjama, marketima) nema muzike da malo razvedri ljude, ukinuli je vlasnici jer ih SOKOJ pljacka...

A tako je nekada bilo lepo ziveti u Srbiji... dok je nisu srozali

Miljko

pre 11 godina

U jednom minutu je spomenuo, zaokretanje politike radikala, lustraciju koja nije uradjena, istorijsko pomirenje sa SPSom i nemogucnost DSa da pronadje ubicu Zorana Djindjica, a da je pri tom sve vreme on predsednik drzave.
Konfuzija. Pa zar istorijsko pomirenje nije zaokret politike "lustracije"???

Jovan

pre 11 godina

Ako se osvrnemo na poslednjih 13 godina naseg politickog zivota, mislim da je stranka koja je tada bila na vlasti trebala da posveti mnogo vise paznje politickoj toleranciji i da je glavni uzrok problema bas ta nebriga i pohlepa koja im je zamutila pamet

goca

pre 11 godina

Po meni ova vlada radi odlično svoj posao.Uspela je da izađe za jedinstvenim stavom i jedinstvenom porukim.Jedini konflik stvaraju demokrate koje očigledno ne mogu da se pomire sa činjenicom da su izgubile vlast!

Vlajko

pre 11 godina

Priča kako njemu odgovara. Sve je to lepo bilo, svi su nas stranci tapšali po ramenu, a mi smo imali manekena koji je lepo izgledao i pokazivalo galantne geste. No gospodo, pogledajte u jamu punu đubreta koju su nesmetano kopali deceniju, ne bi smo li ugledali novoformirane temelje budućeg boljeg mesta za život. Da li je sada bolje; ne pojedincima - već narodu i zemlji?! Hoće li ikada i biti?!

somina

pre 11 godina

Cuti bre molim te.2 puta sam glasao za tebe.Koji sam ja som bio.A vi lopurde samo tako.Vidi samo po Leskovcu kakve dijabole sve bile na vlasti.A tek sad ova vlast sada.Sve. lopov do lopova.I to sa presudama i do 10 godina zatvora.Zaustavite Zemlju,silazim.

bezimena

pre 11 godina

Godinam je Srbija lutala kao po magli što se tiče pitanja Kosova.I ono što smo mogli nekada dana je prosto nemoguće.sadapnja vlast je postigla veliki uspeh i uskoro će dogovori biti vidljivi na terenu!
(iva, 11. mart 2013 23:21)

Kako Vam, sns botovima, ne dosadi da toliko lažete!?
Kada se B. Tadić, kao bivši predsednik države rukovao sa H. Tačijem, slučajno se sretnuvši, proglašen je za IZDAJNIKA koga treba na Terazije...!

Kada se, najpre Dačić, aktuelni premijer, danas i "master" kao aktuelni predsednik države i aktuelni "prvi" ministar rukuju sa H. Tačijem, kao aktuelnim kosovskim premijerom, na zvaničnom sastanku najviših državnih funkcionera DVE DRŽAVE kod Eštonove, to je ŠTA!?
Ako ne znate, reći ću Vam, to je PRIZNANJE DRŽAVE KOSOVO i DIREKTNO KRŠENJE USTAVA SRBIJE!
Da je tako postupio neko iz DS, ne bi smeo živ da se vrati u Beograd, upravo zbog tadašnje opozicije a današnje vlasti!

Noca

pre 11 godina

Srbija je zemlja koja ima unutrašnji konflikt. Kod nas ne postoji ideja doprinosa zajedničkoj stvari, nego ideja podmetanja noge, kaže za B92 Boris Tadić.a predizborna kampanja DS kakva je bila,pa sad na svaki korak bi da podmetnete nogu,novoj vladi koja hoce da resi sve vase probleme koji ste stvorili.

iva

pre 11 godina

Godinam je Srbija lutala kao po magli što se tiče pitanja Kosova.I ono što smo mogli nekada dana je prosto nemoguće.sadapnja vlast je postigla veliki uspeh i uskoro će dogovori biti vidljivi na terenu!

Moler

pre 11 godina

IZJAVA 1: "Taj konflikt je u našoj političkoj kulturi. Neefikasni smo zato što smo više skloni sukobima nego rešavanju problema."
IZJAVA 2: "ima čak i istorijske pravde" da oni koji su izazvali problem na Kosovu i doveli do urušavanja ugleda Srbije devedesetih, da sada u tom učestvuju"

Izjava 2 je u kontradikciji sa Izjavom 1. Postoji u USA odlicna rec, bipartisanism, molim vas da nadjete adekvatan prevod i pocnete da je primenjujete i u malim stvarima, a pogotovo u pitanjima od nacionalnog interesa!

Alex1

pre 11 godina

"Srbija je zemlja koja ima unutrašnji konflikt. Kod nas ne postoji ideja doprinosa zajedničkoj stvari, nego ideja podmetanja noge", kaže za B92 Boris Tadić.

To nije tačno. Postojala je 2000, i kod građana i kod političara, ali je sistematski uništavana.

Stvari su veoma jednostavne. Podrška u politici ne postoji, iz prostog razloga što su stranke postale preduzeća za zgrtanje para i privilegija za svoje članove. Što se tiče podrške naroda, zašto bi se neko žrtvovao za "veliku stvar", kada zna unapred da će to neko zloupotrebiti za sopstvene interese?

Da je Tadić bolji od Tome, bar za ulogu predsednika, da je elokventniji, pristojniji, inteligentniji, pa i lepši :), to niko ne spori. Mislim, nije teško biti bolji od Tome. Tadić je bio pristojan, i to je sve, ali dok god izbegava da priča o svojim greškama, posebno o (njegovim) kadrovskim rešenjima u DS, ovo je sve prazna priča.

Dragance

pre 11 godina

Super, a Sto kosta DS 40 000 € mesecno, a kao nema para da kupi Stan... Kod nas politicar=lopov...
Nazalost on je bio najmanje zlo u poslednih 10ak godina, ali je bio veliki lopovo sve Sto mu se nadje na putu uzme...

Prijatelj

pre 11 godina

Demokratija, kao i sve, moze se okrenuti na dobro i zlo. Ako se od 5.oktobra stepen siromaštva povećao, rad obezvrednio a čovek potcenio, onda je jasno kuda je naša demokratija otišla.

sinovec

pre 11 godina

Slučaj ubistva premijera nije rešen zbog toga što nekima koji su bili na vlasti prethodnih godina nije odgovaralo da se sve razotkrije. Dakle, nije postojala politička volja da se pozadina ovog ubistva razotkrije. Vlast je samo na rečima želela da razreši ovo ubistvo, ali svoji delima to nije činila.

podanik

pre 11 godina

""Prošle su mnoge godine i ne možete nasilno da radite lustraciju."

G-dine Ex, svaka lustracija je iz perspekirve lustriranih nasilje! Vi je niste nikada ozbiljno razmatrali...
Ili ste planirali da je izvedete lepim recima?
Recimo ovako:
"Da li biste molim vas potpipsali da od danas budete dozivotno iskljuceni iz politike / drzavne sluzbe
Aha, znaci ne biste! Izvinite, samo sam hteo da pitam... Dovidjenja!"

kiza

pre 11 godina

DS je imala podrsku naroda...nemojte sada da se vadite na to.Jednostavno,zanemarili ste Djindjiceve ciljeve i krenuli skroz pogresnim putem.

Mirko

pre 11 godina

a ti se Borise imao mnogo vecu podrsku od Zorana a nista nisi uradio. los djak- nije ni cudo sto ti je maksimum bio mesto ucitelja u srednjoj skoli.

Smajli

pre 11 godina

Filozofija je lepa nauka, ali se od ekonomije zivi gospodine Ex. kako to da se toliko kralo i dan danas krade. Korupcija i politikanstvo svuda. Sad zajednicki interes, a kad se dodje u foteljicu licni. Zato sad Bajatovic mesecno milionce i jace,a firma gubitas, eps direktori stotine hiljada a ovamo kuku lele kredit....a svaki preduzetnik ako do 15 ne izmiri pdv i poreze kazna....
Kad zakon bude vazio za sve, i svi ga postovali bez obzira na stranke mozda bude bolje. Do tad ti filozofiraj, a neki ce si odsede na stiropor pa posle pravac fotelja....

pitam se pitam

pre 11 godina

kad uporedim nastup tadića i njegove stavove o društvenim i političkim zbivanjima sa ovim aktuelnog predsednika, po ko zna koji put shvatim da smo ipak imali državnika, obrazovanog i kulturnog, elokventnog (uprkos greškama kojih je svakako bilo), a sada imamo prišipetlju koja deluje kao strano telo u predsedništvu, sa kraterima u opštem i političkom obrazovanju, teretom devedesetih i apsolutno inkompetentnog za funkciju koju obavlja.

Neko Iz Mase

pre 11 godina

Bele ruuze, neezne ruze..

Samo da niste KRALI, st..., vladali biste ovom turskom pokrajinom jos 1000 godina.

Ali, sto kazu:"Koga je babo pravio gladnog' k***a, nikada se nece najest'."

koga interesuje ovaj patetik

pre 11 godina

Oduvek sam prezirao one koji sačekaju kraj igre da bi se pravili pametni. Prezirem Tadića jer će uvek i na svakom mestu a pogotovu po svaku cenu krivicu tražiti u drugome, jer će sebe predstaviti kao apsolutno ispravnog i promišljenog čoveka a svi znamo kakve je sve gluposti činio i kakve gluposti je podržavao dok je imao vlast i ovlašćenja koja su očigledno prevazilazila njegove lične kvalitete dok smo danas u tako bednoj poziciji da nas radikali bez bedža i socijalisti bez Slobe moraju da spašavaju.
Kada bi Tadić imao hrabrosti i integriteta ćutao bi do kraja vremena iz poštovanja prema onima koje je uništio svojom politikom a koji mu nisu bili neprijatelji.

pedja1975

pre 11 godina

odgledao sam jedva celu emisiju. sramota me je sto sam verovao u tadicevu demokratiju. sad prica price o ivici i marici. ovo vise lici na pranje sopstvene savesti nego na govor jednog bivseg predsednika. kako za sve ove godine nije nista uradio konkretno za srbiju i doveo marvu iz blata na funkcije. i to mi je demokratija?!

Маја

pre 11 godina

Хвали садашњу владу, одлично, очигледно погрешни воде ДС и он се зато распада.

Ti si genije

pre 11 godina

(Tadić dodaje da je u vreme kada je ubijen, Zoran Đinđić bio napadnut i povezan sa kriminalom, i da u takvim uslovima ga država "nije branila svom snagom".)

E moj Đilasu šta ste dopustili, vi ste prva stranka XXI stoleća koja ima dva predsednika, j.... ispade da je ovaj genijalac sve znao, i da je Đinđić možda negativac? Tadić je evoluirao u modernog Koštunicu.

Flavie sa Slavije

pre 11 godina

Od necinjenja onoga sto si trebao uciniti i onoga sto si ucinio je ogromna rupa, umesto sredjivanja pravosudja, skolstva, ekonomije, mi smo imali totalno necinjenje svega, kao da ti je Kostunjavi rod. Naravno ovog pomenutog umesto u aps i giljotinu, ti su mu ocutao u lice, to ti tek ne mogu oprostiti. Nigde hrabrosti i odvaznosti..

Nikola

pre 11 godina

Pa zar ti nisis bivsi predsednice imao mnogo vremena da raids kako si pricao?Doci ce ti Vucic glave.Samo da se politicki ostvare ciljevi koji su zacrtani.I eto zndarmerije na tvoja vrata.Zivi bili pa videli .....

yoda

pre 11 godina

U pravu je covek, kako da ne bude u pravu, kada su za vreme njegovog mandata princip podmetanja noge, burazerskih odnosa, zaposljavanja po politickoj podobnosti ( iskljucivo nesposobnih ljudi ) , on i njegovi puleni doveli do savrsenstva.

Miodrag Nikolić

pre 11 godina

Da sve ide teško, osim pljački ministara, gradonačelnika i funkcionera iz DS-a, to je išlo bez ikakvih problema, glatko i podmazano.

anonimno

pre 11 godina

Srbija je Demokratija u razvoju a ne DEMOKRATIJA vec 10 godina kako Tadic kaze.Tadic nije nista uradio da stvori Demokratsku Srrbiju on je vladao sa ELITOM I LOPOVIMA.DS partija treba da nestane zauvek jer im ime ne odgovara.Tadic je odgovoran za sve sto se desavalo za vreme njegove vladavine jer nije bio sposoban da vlada.Izgleda da Tadic nece ni zasta odgovarati vec ce neko drugi odgovarati za njegovu nesposobnost.Mi smo kroz istoriju imali nesposobne vladare i glupi narod sto glasa za njih.Tadic bi bio najpametniji da cuti.

Milica

pre 11 godina

Ako ste kako kažete imali uvid u to šta je sud otkrio ,u čitav istražni postupak , u saznanja bezbednosnih institucija i tom prilikom ste zaključili da nije postojao trag o ubistvu Đinđića koji vodi ka Koštunici.Po ovome ispada da ste vi jedino sumnjali da politička pozadina ubistva Đinđića vodi ka gospodinu Koštunici pa kada ste došli do saznanja da za to nema nikakvih dokaza onda su prestala dalja istraživanja. Logično bi bilo da su istražni organi nastavili svoj posao pa kada se isproveravaju sve okolnosti onda da se obavesti javnost imali ili nema političke pozadine o ubistvu gospodina Đinća.

JATAGANAC

pre 11 godina

Pa kako da ne bude Sizifov posao kada ste nas godima unistavali,pa sada moraju da prodju godine i godine da se isprave greske vase ocajne politike!!!

agent006

pre 11 godina

da bi ostali na vlasti moraju nesto da urade, a taj datum ce u ocima mnogih predstavljati nesto korisno i veliko, na zalost na drugoj strani imacemo poskupljenja i raspad zdravstva i penzionog fonda odmah cim ovi i dalje ostanu na vlasti ako ih izglasate a hocete posto ce vam eto dati taj fanozni datum!

Dragan

pre 11 godina

Zaista mi nisu jasni ljudi poput Borisa tadica, Zorana Zivkovica i slicnih.
Oni su bili jednom tamo gde zele ponovo da se vrate.
Da li je moguce da su njihovi moralni standardi toliko niski da to stalno pokusavaju.
Gospodin Tadic je jedan od onih kojin su me tesko razocarali , a zasto ne reci i prevarili.Verovao sam u njega , a on se pokazao covekom vrlo ogranicenih moralnih , intelektualnih i patriotskih kapaciteta.
Ukratko, da bi malo sacuvao svoje dostojanstvo ne bi trebao vise da se bavi politikom.

np

pre 11 godina

Tadicu kako vas nije sramota imao si 10godina da uradis nesto za Srbiju ali nazalost nisi nista jer si hteo da budes malo Djindjic malo Kostunica malo Seselj.Seti se samo kakvu nepravdu si naneo Bosnjacima sa Univerzitetom,BNV i Islamskom zajednicom. Pa si dozvolio da se sve drzavne instituci pocevsi od Zandarmerije pa do Komunalnog preduzeca zloupjotrebe u politicke svrhe u korist tvoja dva Poltron Ljajica i Ugljanina. Ali nicija ne sija do zore

alan ford

pre 11 godina

"Kao predsednik republike sam imao uvid u to šta je sud otkrio, i imao sam uvide kao predsednik u saznanja bezbednosnih institucija"
Ovaj bas bio diktator....ovakva ovlascena se ni izdaleka ne pominju u Ustavu Republike Srbije, direktno narusavao sudsku vlast, na najgori nacin prekrsio Ustav...kad ce krsenje Ustava biti krivicno delo? Ili je za politicare, ma kakvim se kriminalom bavili, rezervisana prekrsajna prijava, ogromnih 20-30 hiljada rsd kazne, pa jovo na novo?

samo napred

pre 11 godina

Kako i ne bi bio Sizifov posao kada su Demokrate unistile ovu zemlju. Upropastili su sve sto je vredelo. Sada ova Vlada pokusava da povrati Srbiju na pravi kolosek. Za sada ide kako treba. Samo napred!

crni domino

pre 11 godina

Mogao si da otvoris dosijee a nisi!
Mogao si da izvedes lustraciju a nisi!
Mogao si da istrazis ulogu Kostunice u ubistvu Djindjica a nisi!
Mogao si da istrazis sporne privatizacije a nisi!
Mogao si da oteras od sebe egoiste i nesposobne a nisi!
Mogao si pametniju politiku da vodis u odnosu na "I Kosovo i EU", a nisi!
Mogao si da imas vladu eksterata koja se nebi prezaduzila, a nisi!
Zato cuti jos nekoliko gogina, pokrijs se usima i ogledaj u ogledalu!
To zasluzuju ja i oni koji su ti svojevremeno ukazali poverenje.

maja

pre 11 godina

? kakav je cilj i u cijem interesu, da se pré izbora uposle u postu i telekom na stotine ljudi....pravo na prigovor je bio moguc ali nakon potpisivanja ugovora sa odabranima. ? uslovi pazljivo sastavljeni da iskljuce nepozeljne da konkurisu... menu je ovaj kamen najtezi, moji roditeljima i mojoj. deci takodje....EVO ispravite ovu gresku...sad imate vreme i priliku.

eleonora

pre 11 godina

Najbolji politicar ne u Srbiji nego jedan od najboljih koji se pojavio u Evropi u poslednjih bar 20 godina. Svaki put se od njega moze nauciti nesto o teoriji demokratije, cak i kad je covek to studirao. To je retko. Bolji je od mnogih profesora.

No_coment

pre 11 godina

Znate li sta je porazavajuce? Sto se pokazalo da i jedna i druga politicka grupacija radi isto, a razlika je jedino u ponasanju. Ipak mislim da je Srbija donekle evoluirala u odnosu na period pre 10 godina!

jagd

pre 11 godina

...ne postoji ideja doprinosa zajednickoj stvari, nego ideja podmetanja noge...rece B.Tadic koji je u predsednickoj kampanji ,,podmetao nogu" drugim kandidatima/kandidatu. Jer, ako si vec toliko bolji, onda pobedi posteno i bez niskih udaraca. Ovo sto je on radio, ja sam protumacio da je spreman da se spusti na niske grane radi pobede. I da me ne shvatite pogresno daleko sam ja od pristalice sns-a

kaja

pre 11 godina

Nisam bio svojevremeno pristalica Đinđića, ali kako godine prolaze vidim da je on bio zlatan u odnosu na ove koji se danas kite njegovim perjem.

nina

pre 11 godina

Sve što govoriš je na osnovu iskustva, ličnog i stranačkog. Vi, demokrate, imate veoma veliko iskustvo u podmetanju nogu svima koji ne misle kao vi, pa i dan danas to radite, ali moraš priznati da vas je to itekako skupo koštalo.

Vule

pre 11 godina

Gospodin Tadić me je toliko razočarao kao političar, a pre svega kao čovek. Sve ove godine nas je on i njegova stranka lagali, kao oni se bore za bolju Srbiju, jedino za šta su se borili bio je njihov džep! Kriju se iza dela Zorana Đinđića, a sušta su suprotnost od Zorana u svakom pogledu! Žao mi je što sam vam davao moj glas. Da imate i malo časti povukli bi ste se sa političke scene.

MouseWho

pre 11 godina

gospodin ostaje gospodin. ponosan sam sto sam imao tu cast da budem stanovnik drzave u kojoj je on bio predsednik. a sad "strajkac gladju" me tera da je napustim jer me je stid koga smo izabrali

goca

pre 11 godina

Po meni ova vlada radi odlično svoj posao.Uspela je da izađe za jedinstvenim stavom i jedinstvenom porukim.Jedini konflik stvaraju demokrate koje očigledno ne mogu da se pomire sa činjenicom da su izgubile vlast!

salej.

pre 11 godina

Vidis Tadica i onda ga neminovno,uporedis sa Nikolicem. i onda vidis kolika je razlika u Tadicevu korist. svakojaka razlika. Gledaj Srbijo i zamisli se. Malo je ovakvih ljudi,ne u Srbiji,nego i u citavoj Evropi. Bas steta sto vise nije predsednik

Noca

pre 11 godina

Srbija je zemlja koja ima unutrašnji konflikt. Kod nas ne postoji ideja doprinosa zajedničkoj stvari, nego ideja podmetanja noge, kaže za B92 Boris Tadić.a predizborna kampanja DS kakva je bila,pa sad na svaki korak bi da podmetnete nogu,novoj vladi koja hoce da resi sve vase probleme koji ste stvorili.

dragan

pre 11 godina

pa sta si ti placenice radio dok si bio na vasti...tad sizifa nisi pominjao sramoto od vase vlasti na ivici egzistencije narod zivi,bogati sve bogatiji a siromasni dotakli dno.Srbija zemlja obecana za sve sem nas siromasnih srba..

Mare

pre 11 godina

Gospodine Tadicu Vi ste poslednja osoba koja sme da komentarise gospodina Djindjica i to bar iz dva kljucna razloga. Kao prvo, u vreme vladavine Djindjica niste bili ni u prva tri kadrovska esalona iz DS, sto je bila posledica cinjenice da Vas nije preterano respektovao. Cak je i golobradi Cedomir Jovanovic i labilni Vesic imao prednost u odnosu na Vas. A kao drugo, sve njegove ideje i vizije ste potpuno devalvirali tako sto ste nametnuli sitem burazersko- tajkunske politike u kojoj je sve dopusteno. Sram Vas bilo, dopustili ste da mladi u jos vecem broju nego pre 2000. godine odlaze odavde, doveli ste do stanja besperspektivnosti i jos nam sada drzite neke isprazne govore. Nadam se da se vise nikada necete naci u situaciji da odlucujete o sudbini ljudi u Srbiji.

Dragance

pre 11 godina

Super, a Sto kosta DS 40 000 € mesecno, a kao nema para da kupi Stan... Kod nas politicar=lopov...
Nazalost on je bio najmanje zlo u poslednih 10ak godina, ali je bio veliki lopovo sve Sto mu se nadje na putu uzme...

Zeks

pre 11 godina

Nije dovoljno biti nalickan da bi se razumela sadašnjost. Tadiću, još uvek Ti i DS trošite one političke poene koje je Zoran zaradio. Njegova smrt ne bi bila toliko tragična da je postojao neko iz Zoranovog okruženja ko je mogao da ga dostojno nasledi. Vi ste Tadiću, nama 10 god. prodavali Zoranovu senku.

Зоран

pre 11 godina

Па да, тек кад човек сиђе са власти у Србији види да је живот Сизифов посао. Дотле су му сва врата отворена и муку не осећа.

genije

pre 11 godina

"Srbija je zemlja koja ima unutrašnji konflikt. Kod nas ne postoji ideja doprinosa zajedničkoj stvari, nego ideja podmetanja noge"
Ovo je istina.
E sad, da proverimo realnost - vi zavrsite u opoziciji i umesto na delu da pokazete tu "konstruktivnost", "doprinos" i potucete ih idejama, vi ste postali gori od radikala u njihovim najestradnijim opozicionim danima... Ko bi rekao da je to uopste moguce..

Vase ime*

pre 11 godina

Mudro prica ovaj Tadic, trebalo bi da se kandiduje za predsednika Srbije i sve to pretoci u delo.
Cekaj, pa on je vec bio predsednik Srbije?!

matori

pre 11 godina

"...Kod nas ne postoji ideja doprinosa zajedničkoj stvari, nego ideja podmetanja noge, kaže za B92 Boris Tadić..."

Ovom rečenicom je opisan mentalitet Srbije!
Bravo!
Ujedno, ovom se rečenicom Tadić iskupio (bar kod mene), za mnoge glupe izjave, iz ne tako davne prošlosti...

Pedja

pre 11 godina

Gospodina Tadica treba da je sramota,
njega samoga ali i ceo vrh Demokratske stranke,
jer nisu prstom mrdnuli evo 10 godina
da se otkriju nalogodavci i inspiratori streljanja
najboljeg politicara u Srba otkako je politike u Srbiji.
Ne samo da prstom nisu mrdnuli
vec su ih politikom " kohabitacije"
na neki nacin i zastitili.
Samo zbog toga njihova stranka nikada moj glas nece dobiti.
p.s.
Do 2003. godine kada sam istupio iz Ds- azbog politike kohabitacije sa ubicama Zorana Djindjica, podrazumeva se, redovno sam i glasao i aktivno ucestvovao u izbornim i predizbornim kampanjama.

nazalostsrbin

pre 11 godina

Kako ga nije sramota da spomene Zorana, on je upropastio sve sto se moglo upropastiti, taj Tadic je unistio unutrasnjost i poklonio NIS i ko zna sta jos, A najgore je sto je unistio nadu u narodu, to je veci zlocin od onoga 90tih, tada smo imali barem nadu, sada nemamo ni to, a o prezaduzivanju zemlje i unistavanju buducnosti sudice mu deca.

Moler

pre 11 godina

IZJAVA 1: "Taj konflikt je u našoj političkoj kulturi. Neefikasni smo zato što smo više skloni sukobima nego rešavanju problema."
IZJAVA 2: "ima čak i istorijske pravde" da oni koji su izazvali problem na Kosovu i doveli do urušavanja ugleda Srbije devedesetih, da sada u tom učestvuju"

Izjava 2 je u kontradikciji sa Izjavom 1. Postoji u USA odlicna rec, bipartisanism, molim vas da nadjete adekvatan prevod i pocnete da je primenjujete i u malim stvarima, a pogotovo u pitanjima od nacionalnog interesa!

Bezdno

pre 11 godina

Kad čujem ovoga, kosa mi se digne! Čovek koji nešto priča o demokratiji ili Djindjiću. Pa upravo takvi kao ti i guraju državu u blato. Zašto ste obesmislili sve institucije? Zašto nisu procesuirani nalogodavci Djindjićevog ubistva? A sad se u šetnjama zajedno sa Ldp krijete iza njegovog lika. Zašto su tajkuni dobili monopole i ugušili pola privrede i trgovine? Zašto nakazni zakoni o sudstvu, informisanju, prisluškivanju gradjana? Zašto milionče za Jeremićevog Milorada Kovačevića? Zašto tetošenje huligana, i ubijen Taton? Zašto Ceci nanogica? Zašto "Kolubara"? Od "preobraćenih" radikala, jedino mi je ljigaviji Ds sa tobom na čelu.

olivera

pre 11 godina

Sto ranije nisi prao svoj stranacki prljavi ves napolju, sada nemoj sabotirati ove ljude,veruj im dobro rade svoj posao,videlo se na delima.Mozda ni ti nisi znao koliko EGOCENTRIKA si odgajio u svojoj stranci tako da si i sam morao da odes u istoriju...

Niche

pre 11 godina

Tadicu, iskompromitovali ste ideju koja je mobilisala narod 5.oktobra... narod sve siromasniji a tvoja stranka je postala skup oligarha... nema vise znacaja sta ti pricas..

Amalia S

pre 11 godina

Gospodine Tadiću, slažem se sa vašom konstatacijom, da je poslednjih meseci postignut konsenzus oko pitanja od velike važnosti za Srbiju,i srpski narod.Ali se pitam zašto to nije urađeno i ranije?Zar je trebalo da prođe puno vremena,da se mnogo toga izgubi,propusti?

Bokica

pre 11 godina

Bivsi predsednik Srbije Boris Tadic mi je veceras izgledao u emisiji kao da on nije bio ucesnik u proteklim godinama na politickoj sceni, pa deli lekcije kako bi navodno trebala da izgleda demokratija. Sa reci terbalo je preci na dela. Tu je njegov promasaj bio. Jedino sto je dobro rekao, to je kada je u pitanju koncenzus oko znacajnih stvari kada je u pitanju Drzava.

Tibor

pre 11 godina

Gospodine Tadiću, kao Vaš nekadašnji ubeđeni simpatizer pitam Vas: "Šta ste vi učinili dok ste bili na vlasti da upravo ne bude tako?" Nažalost kako u DS-u stoje stvari sada, upravo isplivava na površinu UPRAVO taj sukob o kome sada Vi pričate. Sada kada ste se stavili u ulogu sive eminencije koja sa strane posmatra stvari, nemojte sada da donosite ili izlažete ovakve misli. Nažalost zakasnili ste, ili tresnite o sto i istresite sav prljav veš za koji znate iz Vašeg najbližeg okruženja. Još uvek nije kasno za takve stvari, a i Vi biste bili više cenjeni nego ovako. Imate moralnu obavezu, prema nama koji smo Vam verovali, a sada smo iznevereni.

Novak

pre 11 godina

O kakvom Sizifovom poslu prica ovaj Tadic? Pa zar mu 10 godina nije bilo dovoljno da resi makar deo problema u kojima se Srbija nalazi. Posle deset godina i velike energije i ideje koja je ostala posle smrti Djindjica Srbija se nije nimalo pomerila a sve zahvaljujuci Tadicu i njegovom DSu, krivi su tu i drugi ali DS zasigurno snosi najvecu odgovornost. Smatram da posle propustene sanse i podrske koju je DS uzivao Tadic niti bilo ko drugi iz DSa ne sme vise nista da kaze, sami su krivi sto posao pa makar bio i Sizifov nisu zavrsili. Sada Srbija sa novim ljudima trazi svoju buducnost ne osvrcuci se na prethodnih 10 godina koje su izneverene i propustene u svakom smislu te reci.

vanja

pre 11 godina

Mi smo bili jako daleko od demokratije i nemogu se složiti sa gospodinom počasnim da smo demokratiju imali predhodnih godina.A jedini sukob danas u Srbiji vidim u demokratskoj stranci.Koja nije spremna da reši svoje sopstvene probleme!

Nesa

pre 11 godina

"U Srbiji je sve kao Sizifov posao, kod nas ne postoji ideja doprinosa zajedničkoj stvari, nego ideja podmetanja noge"

Ovako je bilo do pada DS i to zna svako ko je nesto pokusao da radi ili stvara a nije bio deo DS. Podmetali su mu i nogu i klipove u tockove, lomili krila i vrat, hapsili, drzali u pritvoru mesecima i godinama... Za to vreme ljudi bliski DS-u sprovodili su ono zbog cega smo tu gde jesmo i zbog cega skoro svakog dana saznamo da je grupa ovih ili onih uhapsena zbog ovih ili onih kriminalnih radnji.

Ljudi su bez posla, primanja, novca, nade i volje. Na ulicama sivilo i utucenost, na javnim mestima (lokalima, radnjama, marketima) nema muzike da malo razvedri ljude, ukinuli je vlasnici jer ih SOKOJ pljacka...

A tako je nekada bilo lepo ziveti u Srbiji... dok je nisu srozali

Draganče

pre 11 godina

Još uvek čuvam linkove iz kampanje DS-a. Nije loše da se podsetim ponekad. E, pa Tadiću, nije loše da ih i sam ponekad pogledaš, jer si izgleda zaboravio šta si obećavaop, a šta si uradio! Propast!

iva

pre 11 godina

Godinam je Srbija lutala kao po magli što se tiče pitanja Kosova.I ono što smo mogli nekada dana je prosto nemoguće.sadapnja vlast je postigla veliki uspeh i uskoro će dogovori biti vidljivi na terenu!

Petar Milic

pre 11 godina

Slažem se sa gospodinom Tadićem, ali ne znam da li će se on složiti da treba da prvi krene u razvijanju političke kulture i bude primer drugima.

Jovan

pre 11 godina

Ako se osvrnemo na poslednjih 13 godina naseg politickog zivota, mislim da je stranka koja je tada bila na vlasti trebala da posveti mnogo vise paznje politickoj toleranciji i da je glavni uzrok problema bas ta nebriga i pohlepa koja im je zamutila pamet

Miljko

pre 11 godina

U jednom minutu je spomenuo, zaokretanje politike radikala, lustraciju koja nije uradjena, istorijsko pomirenje sa SPSom i nemogucnost DSa da pronadje ubicu Zorana Djindjica, a da je pri tom sve vreme on predsednik drzave.
Konfuzija. Pa zar istorijsko pomirenje nije zaokret politike "lustracije"???

Маја

pre 11 godina

Хвали садашњу владу, одлично, очигледно погрешни воде ДС и он се зато распада.

daj bože da grešim

pre 11 godina

Bilo kako bilo, kad uporedim sadašnjeg i bivšeg predsednika, Tadić je državnik u svakom pogledu, odudara od većine političara u retorici, vidi se da je obrazovan čovek koji se vrlo vešto služi rečnikom. Zameram mu kao psihologu da u sopstvenoj stranici nije video drveće od šume. Nas ni EU neće reformisati, jer naš mentalni sklop toliko duboku urežen u našim mozgovima da nas čini nesposobnim promenama, proći ćemo ko Grci.

Trbuhozborac

pre 11 godina

Nego, kako se zapatiše oni silni alavci u okruženju Tadića, kad on 'vako divno zbori. Nije problem u kulturi, nego u lopovima koji su se razbujali zadnje četiri godine. Tadićeva je to odgovornost, jer je prigrabio celu vlast. Trag u istoriji - nula.

dragan

pre 11 godina

ako je povod za razgovor sa Tadićem o Zoranu Đinđicu taj što ga je isti nasledio na mestu predsednika DS, onda bi svakako trebalo pričati i sa Koštunicom i Dačićem o pokojnom premijeru i to iz dva razloga:
1. oni su ga nasledili na mestu premijera i
2. i važniji, politika sve trojice jednako nema veze sa životom i delom pokojnog Zorana Đinđića

Agilni

pre 11 godina

Gledam nešto komantare, ali i glasove na njima, tj. na koju stranu naginju do određenog momenta, pa opušteno mogu da odredim do kada je radno vreme u SNS.

RELJA013

pre 11 godina

Zalosno je sto se jos uvek sakrivate iza Zoranovog lika i zivite na njegovim zaslugama,jedino ste uspeli da unistite sve sto je On stvarao tako da je od toga samo ostalo ime stranke koje pola nacije nezeli da cuje vise.

mića salaš

pre 11 godina

Zoran (Đinđić) nikada nažalost nije imao masovnu podršku, koja bi se pretočila u glasove građana, i koju bi mogao da pretoči u promene“,

Ali je zato ima Tomislav Nikolić. I to je najveća tragedija našeg naroda!

milan

pre 11 godina

Posle Koštunice i Tadića,sasvim je prirodno da smo na kraju kažnjeni Diplomislavom.Zahvalimo se onima koji su ubili Zorana.Zoran,mozda,nije bio cvećka, al je imao m..a da preduzima korake,a po intelektektu, duhu i vizionarstvu visoko i nedostizno bio iznad svih ovih gore navedenih šeprtlja

Nikola

pre 11 godina

Pa zar ti nisis bivsi predsednice imao mnogo vremena da raids kako si pricao?Doci ce ti Vucic glave.Samo da se politicki ostvare ciljevi koji su zacrtani.I eto zndarmerije na tvoja vrata.Zivi bili pa videli .....

Čovek pre svega

pre 11 godina

Đinđić je demokrate sa ulice doveo tu gde jesu i gde su bili, očigledno nisu bili dostojni toga a sada bi svi još malo slave na njegov račun. Samo gledam kako se vodi tihi rat oko svojatanja Đinđića.

Aleksandar

pre 11 godina

Nece ni jedna resiti. Ni ovde, ni na planeti. Jer su svi alavi hohstapleri, lihvari i sveznajuce neznalice. Ni Boris, ni Obama. Niko. Samo pricaju i to je to.

samo napred

pre 11 godina

Kako i ne bi bio Sizifov posao kada su Demokrate unistile ovu zemlju. Upropastili su sve sto je vredelo. Sada ova Vlada pokusava da povrati Srbiju na pravi kolosek. Za sada ide kako treba. Samo napred!

Vlajko

pre 11 godina

Priča kako njemu odgovara. Sve je to lepo bilo, svi su nas stranci tapšali po ramenu, a mi smo imali manekena koji je lepo izgledao i pokazivalo galantne geste. No gospodo, pogledajte u jamu punu đubreta koju su nesmetano kopali deceniju, ne bi smo li ugledali novoformirane temelje budućeg boljeg mesta za život. Da li je sada bolje; ne pojedincima - već narodu i zemlji?! Hoće li ikada i biti?!

JATAGANAC

pre 11 godina

Pa kako da ne bude Sizifov posao kada ste nas godima unistavali,pa sada moraju da prodju godine i godine da se isprave greske vase ocajne politike!!!

zabluda...

pre 11 godina

Ne slazem se da imamo 13 godina demokratiju...Mi smo imali stvarnu autokratsku vlast u kojoj su postojale formalne demokratske institucije ali ne i demokratski duh politickog delovanja...O svemu se odlucivalo u uskom krugu vladajuce grupe ili je odlucivao vodja....Da je bilo demokratije, ne bi posledice bile ovako katastrofalne...Prema tome,treba konacno istinu reci,dosta smo ziveli u zabludi...

pedja1975

pre 11 godina

odgledao sam jedva celu emisiju. sramota me je sto sam verovao u tadicevu demokratiju. sad prica price o ivici i marici. ovo vise lici na pranje sopstvene savesti nego na govor jednog bivseg predsednika. kako za sve ove godine nije nista uradio konkretno za srbiju i doveo marvu iz blata na funkcije. i to mi je demokratija?!

Dragan

pre 11 godina

Zaista mi nisu jasni ljudi poput Borisa tadica, Zorana Zivkovica i slicnih.
Oni su bili jednom tamo gde zele ponovo da se vrate.
Da li je moguce da su njihovi moralni standardi toliko niski da to stalno pokusavaju.
Gospodin Tadic je jedan od onih kojin su me tesko razocarali , a zasto ne reci i prevarili.Verovao sam u njega , a on se pokazao covekom vrlo ogranicenih moralnih , intelektualnih i patriotskih kapaciteta.
Ukratko, da bi malo sacuvao svoje dostojanstvo ne bi trebao vise da se bavi politikom.

Thebest

pre 11 godina

Gospodine Tadiću, slažem se sa vašom konstatacijom, da je poslednjih meseci postignut konsenzus oko pitanja od velike važnosti za Srbiju,i srpski narod.Ali se pitam zašto to nije urađeno i ranije?Zar je trebalo da prođe puno vremena,da se mnogo toga izgubi,propusti?
@Amalia S

To pitajte SNS zašto su do pre godinu dana svaku ideju i potez u pravcu ulaska Srbije u EU kočili, usporavali, nazivali one koji rade na tome izdajnicima, pretili i šta sve ne... a sada su u potpuno drugom filmu (navodno)... na to se misli kad se kaže da nije postojao konsenzus a postoji u poslednjih 6 meseci.

Geom

pre 11 godina

Ako neko 10 godina preti građanskim ratom svakome ko pokuša da reši problem Kosova, ide na barikade i bodri ljude da izdrže još samo malo, a onda posle izbora ih sve pusti niz vodu i počne potpuno drugu priču, onda to nije podmetanje noge strankama, nego celom narodu ove zemlje.

Mirko

pre 11 godina

a ti se Borise imao mnogo vecu podrsku od Zorana a nista nisi uradio. los djak- nije ni cudo sto ti je maksimum bio mesto ucitelja u srednjoj skoli.

Ti si genije

pre 11 godina

(Tadić dodaje da je u vreme kada je ubijen, Zoran Đinđić bio napadnut i povezan sa kriminalom, i da u takvim uslovima ga država "nije branila svom snagom".)

E moj Đilasu šta ste dopustili, vi ste prva stranka XXI stoleća koja ima dva predsednika, j.... ispade da je ovaj genijalac sve znao, i da je Đinđić možda negativac? Tadić je evoluirao u modernog Koštunicu.

Marko SM

pre 11 godina

Nista u Srbiji ne bi bilo Sizifof posao kada se vlast u ovoj zemlji ne bi shvatala kao privilegija, vec kao odgovornost, i kada politicari na vlasti ne bi vodili racuna samo o licnim interesima, vec o interesuma naroda i drzave.

Miodrag Nikolić

pre 11 godina

Da sve ide teško, osim pljački ministara, gradonačelnika i funkcionera iz DS-a, to je išlo bez ikakvih problema, glatko i podmazano.

koga interesuje ovaj patetik

pre 11 godina

Oduvek sam prezirao one koji sačekaju kraj igre da bi se pravili pametni. Prezirem Tadića jer će uvek i na svakom mestu a pogotovu po svaku cenu krivicu tražiti u drugome, jer će sebe predstaviti kao apsolutno ispravnog i promišljenog čoveka a svi znamo kakve je sve gluposti činio i kakve gluposti je podržavao dok je imao vlast i ovlašćenja koja su očigledno prevazilazila njegove lične kvalitete dok smo danas u tako bednoj poziciji da nas radikali bez bedža i socijalisti bez Slobe moraju da spašavaju.
Kada bi Tadić imao hrabrosti i integriteta ćutao bi do kraja vremena iz poštovanja prema onima koje je uništio svojom politikom a koji mu nisu bili neprijatelji.

somina

pre 11 godina

Cuti bre molim te.2 puta sam glasao za tebe.Koji sam ja som bio.A vi lopurde samo tako.Vidi samo po Leskovcu kakve dijabole sve bile na vlasti.A tek sad ova vlast sada.Sve. lopov do lopova.I to sa presudama i do 10 godina zatvora.Zaustavite Zemlju,silazim.

kiza

pre 11 godina

DS je imala podrsku naroda...nemojte sada da se vadite na to.Jednostavno,zanemarili ste Djindjiceve ciljeve i krenuli skroz pogresnim putem.

Aleksandar

pre 11 godina

Tadica su svojevremeno ovi koji sada idu redovno na vecere sa Tacijem nazvali izdajnikom samo sto se sa Tacijem rukovao. Pretili su mu da ce da ga kao izdajnika obese. Govorili su da ce kada dodju na vlast ponistiti sve sporazume koje je Srbija oko Kosova potpisala. U takvoj atmosferi je radio Tadic. Sada isti ti nude Kosovu mnogo vise i ono sto Tadicu nije ni padalo na pamet da ponudi.

anonimno

pre 11 godina

Srbija je Demokratija u razvoju a ne DEMOKRATIJA vec 10 godina kako Tadic kaze.Tadic nije nista uradio da stvori Demokratsku Srrbiju on je vladao sa ELITOM I LOPOVIMA.DS partija treba da nestane zauvek jer im ime ne odgovara.Tadic je odgovoran za sve sto se desavalo za vreme njegove vladavine jer nije bio sposoban da vlada.Izgleda da Tadic nece ni zasta odgovarati vec ce neko drugi odgovarati za njegovu nesposobnost.Mi smo kroz istoriju imali nesposobne vladare i glupi narod sto glasa za njih.Tadic bi bio najpametniji da cuti.

pitam se pitam

pre 11 godina

kad uporedim nastup tadića i njegove stavove o društvenim i političkim zbivanjima sa ovim aktuelnog predsednika, po ko zna koji put shvatim da smo ipak imali državnika, obrazovanog i kulturnog, elokventnog (uprkos greškama kojih je svakako bilo), a sada imamo prišipetlju koja deluje kao strano telo u predsedništvu, sa kraterima u opštem i političkom obrazovanju, teretom devedesetih i apsolutno inkompetentnog za funkciju koju obavlja.

drakce77

pre 11 godina

U potpunosti se ovde slazem sa vama.Trinaest godina cekam posao.Kada dobijem neku zamenu na ledjima prevalim sve poslove i svoje i kolega.A onda kada se ukaze radno mesto pojavi se osoba koja je prioritet,a ja valjam svoj kamen i vec sam poprilicno umorna od toga

Naprednjaci sa vizijom

pre 11 godina

Kako su se lepo pronasli oni za koje je rekao da treba decenijama da se obrazuju u demokratskom duhu ne bi li Srbija postala napredna zemlja.

alan ford

pre 11 godina

"Kao predsednik republike sam imao uvid u to šta je sud otkrio, i imao sam uvide kao predsednik u saznanja bezbednosnih institucija"
Ovaj bas bio diktator....ovakva ovlascena se ni izdaleka ne pominju u Ustavu Republike Srbije, direktno narusavao sudsku vlast, na najgori nacin prekrsio Ustav...kad ce krsenje Ustava biti krivicno delo? Ili je za politicare, ma kakvim se kriminalom bavili, rezervisana prekrsajna prijava, ogromnih 20-30 hiljada rsd kazne, pa jovo na novo?

Neko Iz Mase

pre 11 godina

Bele ruuze, neezne ruze..

Samo da niste KRALI, st..., vladali biste ovom turskom pokrajinom jos 1000 godina.

Ali, sto kazu:"Koga je babo pravio gladnog' k***a, nikada se nece najest'."

Milica

pre 11 godina

Ako ste kako kažete imali uvid u to šta je sud otkrio ,u čitav istražni postupak , u saznanja bezbednosnih institucija i tom prilikom ste zaključili da nije postojao trag o ubistvu Đinđića koji vodi ka Koštunici.Po ovome ispada da ste vi jedino sumnjali da politička pozadina ubistva Đinđića vodi ka gospodinu Koštunici pa kada ste došli do saznanja da za to nema nikakvih dokaza onda su prestala dalja istraživanja. Logično bi bilo da su istražni organi nastavili svoj posao pa kada se isproveravaju sve okolnosti onda da se obavesti javnost imali ili nema političke pozadine o ubistvu gospodina Đinća.

yoda

pre 11 godina

U pravu je covek, kako da ne bude u pravu, kada su za vreme njegovog mandata princip podmetanja noge, burazerskih odnosa, zaposljavanja po politickoj podobnosti ( iskljucivo nesposobnih ljudi ) , on i njegovi puleni doveli do savrsenstva.

np

pre 11 godina

Tadicu kako vas nije sramota imao si 10godina da uradis nesto za Srbiju ali nazalost nisi nista jer si hteo da budes malo Djindjic malo Kostunica malo Seselj.Seti se samo kakvu nepravdu si naneo Bosnjacima sa Univerzitetom,BNV i Islamskom zajednicom. Pa si dozvolio da se sve drzavne instituci pocevsi od Zandarmerije pa do Komunalnog preduzeca zloupjotrebe u politicke svrhe u korist tvoja dva Poltron Ljajica i Ugljanina. Ali nicija ne sija do zore

jagd

pre 11 godina

...ne postoji ideja doprinosa zajednickoj stvari, nego ideja podmetanja noge...rece B.Tadic koji je u predsednickoj kampanji ,,podmetao nogu" drugim kandidatima/kandidatu. Jer, ako si vec toliko bolji, onda pobedi posteno i bez niskih udaraca. Ovo sto je on radio, ja sam protumacio da je spreman da se spusti na niske grane radi pobede. I da me ne shvatite pogresno daleko sam ja od pristalice sns-a

Flavie sa Slavije

pre 11 godina

Od necinjenja onoga sto si trebao uciniti i onoga sto si ucinio je ogromna rupa, umesto sredjivanja pravosudja, skolstva, ekonomije, mi smo imali totalno necinjenje svega, kao da ti je Kostunjavi rod. Naravno ovog pomenutog umesto u aps i giljotinu, ti su mu ocutao u lice, to ti tek ne mogu oprostiti. Nigde hrabrosti i odvaznosti..

Prijatelj

pre 11 godina

Demokratija, kao i sve, moze se okrenuti na dobro i zlo. Ako se od 5.oktobra stepen siromaštva povećao, rad obezvrednio a čovek potcenio, onda je jasno kuda je naša demokratija otišla.

Zulu

pre 11 godina

Obično sa ovim čovekom teško da se složim ali ovde je u je u pravu 100%. Nama spoljni nepriatelj nije nikada potreban. Mi posao od radujemo sami.

crni domino

pre 11 godina

Mogao si da otvoris dosijee a nisi!
Mogao si da izvedes lustraciju a nisi!
Mogao si da istrazis ulogu Kostunice u ubistvu Djindjica a nisi!
Mogao si da istrazis sporne privatizacije a nisi!
Mogao si da oteras od sebe egoiste i nesposobne a nisi!
Mogao si pametniju politiku da vodis u odnosu na "I Kosovo i EU", a nisi!
Mogao si da imas vladu eksterata koja se nebi prezaduzila, a nisi!
Zato cuti jos nekoliko gogina, pokrijs se usima i ogledaj u ogledalu!
To zasluzuju ja i oni koji su ti svojevremeno ukazali poverenje.

bezimena

pre 11 godina

Godinam je Srbija lutala kao po magli što se tiče pitanja Kosova.I ono što smo mogli nekada dana je prosto nemoguće.sadapnja vlast je postigla veliki uspeh i uskoro će dogovori biti vidljivi na terenu!
(iva, 11. mart 2013 23:21)

Kako Vam, sns botovima, ne dosadi da toliko lažete!?
Kada se B. Tadić, kao bivši predsednik države rukovao sa H. Tačijem, slučajno se sretnuvši, proglašen je za IZDAJNIKA koga treba na Terazije...!

Kada se, najpre Dačić, aktuelni premijer, danas i "master" kao aktuelni predsednik države i aktuelni "prvi" ministar rukuju sa H. Tačijem, kao aktuelnim kosovskim premijerom, na zvaničnom sastanku najviših državnih funkcionera DVE DRŽAVE kod Eštonove, to je ŠTA!?
Ako ne znate, reći ću Vam, to je PRIZNANJE DRŽAVE KOSOVO i DIREKTNO KRŠENJE USTAVA SRBIJE!
Da je tako postupio neko iz DS, ne bi smeo živ da se vrati u Beograd, upravo zbog tadašnje opozicije a današnje vlasti!

eleonora

pre 11 godina

Najbolji politicar ne u Srbiji nego jedan od najboljih koji se pojavio u Evropi u poslednjih bar 20 godina. Svaki put se od njega moze nauciti nesto o teoriji demokratije, cak i kad je covek to studirao. To je retko. Bolji je od mnogih profesora.

No_coment

pre 11 godina

Znate li sta je porazavajuce? Sto se pokazalo da i jedna i druga politicka grupacija radi isto, a razlika je jedino u ponasanju. Ipak mislim da je Srbija donekle evoluirala u odnosu na period pre 10 godina!

Vule

pre 11 godina

Gospodin Tadić me je toliko razočarao kao političar, a pre svega kao čovek. Sve ove godine nas je on i njegova stranka lagali, kao oni se bore za bolju Srbiju, jedino za šta su se borili bio je njihov džep! Kriju se iza dela Zorana Đinđića, a sušta su suprotnost od Zorana u svakom pogledu! Žao mi je što sam vam davao moj glas. Da imate i malo časti povukli bi ste se sa političke scene.

podanik

pre 11 godina

""Prošle su mnoge godine i ne možete nasilno da radite lustraciju."

G-dine Ex, svaka lustracija je iz perspekirve lustriranih nasilje! Vi je niste nikada ozbiljno razmatrali...
Ili ste planirali da je izvedete lepim recima?
Recimo ovako:
"Da li biste molim vas potpipsali da od danas budete dozivotno iskljuceni iz politike / drzavne sluzbe
Aha, znaci ne biste! Izvinite, samo sam hteo da pitam... Dovidjenja!"

Smajli

pre 11 godina

Filozofija je lepa nauka, ali se od ekonomije zivi gospodine Ex. kako to da se toliko kralo i dan danas krade. Korupcija i politikanstvo svuda. Sad zajednicki interes, a kad se dodje u foteljicu licni. Zato sad Bajatovic mesecno milionce i jace,a firma gubitas, eps direktori stotine hiljada a ovamo kuku lele kredit....a svaki preduzetnik ako do 15 ne izmiri pdv i poreze kazna....
Kad zakon bude vazio za sve, i svi ga postovali bez obzira na stranke mozda bude bolje. Do tad ti filozofiraj, a neki ce si odsede na stiropor pa posle pravac fotelja....

Alex1

pre 11 godina

"Srbija je zemlja koja ima unutrašnji konflikt. Kod nas ne postoji ideja doprinosa zajedničkoj stvari, nego ideja podmetanja noge", kaže za B92 Boris Tadić.

To nije tačno. Postojala je 2000, i kod građana i kod političara, ali je sistematski uništavana.

Stvari su veoma jednostavne. Podrška u politici ne postoji, iz prostog razloga što su stranke postale preduzeća za zgrtanje para i privilegija za svoje članove. Što se tiče podrške naroda, zašto bi se neko žrtvovao za "veliku stvar", kada zna unapred da će to neko zloupotrebiti za sopstvene interese?

Da je Tadić bolji od Tome, bar za ulogu predsednika, da je elokventniji, pristojniji, inteligentniji, pa i lepši :), to niko ne spori. Mislim, nije teško biti bolji od Tome. Tadić je bio pristojan, i to je sve, ali dok god izbegava da priča o svojim greškama, posebno o (njegovim) kadrovskim rešenjima u DS, ovo je sve prazna priča.

maja

pre 11 godina

? kakav je cilj i u cijem interesu, da se pré izbora uposle u postu i telekom na stotine ljudi....pravo na prigovor je bio moguc ali nakon potpisivanja ugovora sa odabranima. ? uslovi pazljivo sastavljeni da iskljuce nepozeljne da konkurisu... menu je ovaj kamen najtezi, moji roditeljima i mojoj. deci takodje....EVO ispravite ovu gresku...sad imate vreme i priliku.

nina

pre 11 godina

Sve što govoriš je na osnovu iskustva, ličnog i stranačkog. Vi, demokrate, imate veoma veliko iskustvo u podmetanju nogu svima koji ne misle kao vi, pa i dan danas to radite, ali moraš priznati da vas je to itekako skupo koštalo.

sinovec

pre 11 godina

Slučaj ubistva premijera nije rešen zbog toga što nekima koji su bili na vlasti prethodnih godina nije odgovaralo da se sve razotkrije. Dakle, nije postojala politička volja da se pozadina ovog ubistva razotkrije. Vlast je samo na rečima želela da razreši ovo ubistvo, ali svoji delima to nije činila.

agent006

pre 11 godina

da bi ostali na vlasti moraju nesto da urade, a taj datum ce u ocima mnogih predstavljati nesto korisno i veliko, na zalost na drugoj strani imacemo poskupljenja i raspad zdravstva i penzionog fonda odmah cim ovi i dalje ostanu na vlasti ako ih izglasate a hocete posto ce vam eto dati taj fanozni datum!

kaja

pre 11 godina

Nisam bio svojevremeno pristalica Đinđića, ali kako godine prolaze vidim da je on bio zlatan u odnosu na ove koji se danas kite njegovim perjem.