Sreda, 13.02.2013.

12:36

Tadić:Datum za EU zavisi od Nemačke

Bivši predsednik Srbije Boris Tadić izjavio da odluka o dobijanju datuma za početak pregovora o članstvu u EU pre svega zavisi od Nemačke.

Izvor: FoNet

Tadiæ:Datum za EU zavisi od Nemaèke IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

117 Komentari

Sortiraj po:

Srbijanac iz Srema

pre 11 godina

Znamo mi zbog čega je podneo ostavku na mesto predsednika Srbije.Taj izraz "skraćivanje" mandata ne postoji.
razlozi su :
Ako DS dobije na parlamenarim izborima i formira vladu i on da pobedi na predsedničkim izborima imao bi apsolutnu vlast U Srbiji.
Da je ostao u kohabitaciji sa novom vladom, totalno bi bio "razotkriven".Znao je da bi morao podneti ostavku i raspisati predsedničke izbore gde bi pretrpeo žestok poraz.
Ovako je "uspeo"koliko -toliko da spase stranku i sebe.

Musaka

pre 11 godina

Ne zavisi ni od Nemacke koliko od nas samih i nasih dela.Tvoja dela su te dovela tu gde jesi,a dela ove nove vlade nadam se pocetku pregovara sa EU.

Kerefeka

pre 11 godina

Koliko se ja secam izjave gdina Tadica u medijima,on je rekao da nece komentarisati politicku situaciju,vec da ce se posvetiti nekom naucnom radu!Bolje da je i ne komentarise,imao je vremena da pokaze koliko je sposoban da vodi Srbiju!nazalost,proslo vreme se ne moze vratiti!

kolikox

pre 11 godina

Tadic ne prestaje da me zbunjuje. 12 godina je bio na ovaj ili onaj nacin na vlasti i sada kada vise nije onda kaze da je imao plan i to sada kada su neke stvari pocele konacno da se resavaju. Mislim koji je smisao i poenta toga?

nebitan

pre 11 godina

A odakle vi to gospodine Tadicu znate? Jel ste nesto dogovarali sa nemcima za vreme predsednikovanja, pa znate? Mozda nesto sto niste izneli javnosti?

Radojko///Zmajevo

pre 11 godina

Ova vlada koju vodi SNS ucinila je puno da zemlju priblizi EU. Nazalost to ne ide tako lako i za to ce nam sigurno biti potrebno jos dosta vremena. Ipak ne mogu a da ne primetim da su se neke stvari ipak pomerile sa mrtve tacke, koliko je na pocetku bilo kriticara i protivnika vlade koja je na celu sa SNSom a sada kada pogledamo sa odredjene vremenske distance vidimo da nam je upravo SNS doneo politiku koja ce nas uvesti u EU uveren sam puno pre nego sto mi mislimo.

Perica.BG

pre 11 godina

Tadicu, nemoj da zamenjujes teze, datum za pocetak pregovora sa EU zavisi iskljucivo od nas, EU nam je jasno rekla sta sve treba da sredimo u svom dvoristu da bi mogli da dobijemo datum za pocetak pregovora. Tebi je ipak lakse da kazes kako je to na nekome drugom jer tako najlakse skidas sa sebe odgovornost jer da je srece Srbija je odavno trebala da dobije taj datum.

Serjoza

pre 11 godina

Mozda Nemacka ima zznacajan uticaj na odluke EU,ali Srbija ima stvari u svojim rukama!Od nas samih zavisi kako ce se stvari nadalje odvijati!

Rovac

pre 11 godina

A ti si popio svu pamet ovog sveta i sada sve to znas? Pa sto ne rece to dok si bio predsednik, pa da svi znamo na cemu smo, nego tek sada iznosis to?

Mia

pre 11 godina

Sad si ti izmislio toplu vodu , srecom pa pregovori zavise i od Vucica. Bar cemo cuti istinu ma kakva bila, a ne neku pricu ulepsanu i opet na cekanju.

Matica Srpska

pre 11 godina

@(vlada milic, 13. februar 2013 18:20)
Bolje da imam predsednika koji nesto radi ma kako god da izgleda nego nekog ko je namazan sa hiljadu boja.

gospodja ministarka

pre 11 godina

"Moja namera je da bila da izađem sa planom u četiri tačke, kao ofanzivnim planom", rekao je Tadić, "kako bismo dobili datum za pregovore i na sveobuhvatan način rešili problem Kosova".Ma nemoj,evo raznežio si nas sad.Sad će još ispasti da si ti zaslužan za vladine rezultate

Branko

pre 11 godina

Veoma je interesantno koliko žuči dežurni komentatori prosipaju po nekadašnjem predsedniku države. Čemu uopšte toliki komentatorski trud, ako je Boris Tadić tako nebitan? Ili je možda ono što kaže ipak "sa glavom i repom", za razliku od "rekao sam, ali nisam mislio ni da ni ne"?

Ako pitate hoće li Tadić ponovo biti na vlasti? Ne treba mu to! Ali će biti!!!!

Nazadnjak

pre 11 godina

Kad naprednjaci nebi sedeli za kompom i kucali ko ludi komentare u negativnom kontekstu i pravili javno mnjenje u njihovu korist svima bi nam bilo bolje. Simpatizeri SNS-a utuvite sebi jednom u glavu niste vise opozicija nego vlast a to sto radite spada u domen kad ste bili u opoziciji prosle godine. Nemojte sami sebi golove da zabijate to su radile demokrate i vidite gde su dogurali. Al kad malo bolje razmislim mozda se vama smucila vlast pa ako ste nesposobni predajte sposobnima.

vlada milic

pre 11 godina

ajde bre naprednjaci skinite se bre vise tadicu on bar gde god da se pojavi mogli smo da budemo ponosni na njegovo obrazovanje , poznavanje jezika pa cak i ono sto mu vi zamerate da lep je i sarmantan covek a to sto vi zbog svoje slepe mrznje i zlobe mrzite svakog ko je pametan obrazovan i elokventan a pri tome izgleda kako vi necete nikad izgledati to je vas problem. pogledajte predstavnika vase srbije tomu diplomu ; kod putina sedi sa rukama na kolenima dlanova okrenutih na gore kao da prosi a na slikama sa predsednicom kosova stoji kao moj kumic kad se ukaki

Berkut

pre 11 godina

Po meni situacija prosta. Ako zavisi od Nemačke nikada ga nećemo dobiti. Ako zavisi od kritične mase gradajanske svesti Srbije po normama EU opet nikada nećemo dobiti.Ako zavisi od Vas poltičara koji vodite ovu zemlju i stvarate uslove ka nekom cilju (EU)e onda stopostotno nećemo dobiti.Dakle gradjani ništa ne rade na sebi da bi usvojili neke opte principe i pravila života gradjana EU. Gradjanima su onda krivi političari. POlitičari do jednog nesposobni samoživi opterećeni samim sobom i svojim novčanikom.S obzirom da im nije jasno ni kakvim se poslom bave kada ih deparizovana zemlja postavi po partijskoj liniji na neku funkciju i gdoinama ne rade ništa a pričaju u budućem vremenu ond aim je kriva EU i na kraju Nemačka. Bilo koju članicu EU a posebnoo Nemačku ovakve izjave "baš uzdrmaju". Koliko je meni poznato politički program svih stranaka je punopravno članstvo u EU. Mi hoćemo. Ne zovu oni nas u njihovo društvo. Oni nam čak vrlo džentlmenski daju do znanja da je to veoma veliki zalogaj za Srbiju koji Srbije ne može da proguta. Čak šta više ne može ni d aga omoriše.Oni su dali viznu liberalizaciju jedino. Zašto i ne bi.Zašto mi ne bi trošili pare na hranu,odeću,obuću,belu tehniku,letovali zimovali kod njih na samo nekoliko sati puta.Sve to je kod njih daleko jeftinije nego kod nas.Dobili mogućnost da putujemo a u suštini samo su omogućili dobrom delu lovatora koji nemaju posao ,koji ne plaćaju porez da bez viznih uslova ostavljaju tamo stotine hiljada evra.

panchevac86

pre 11 godina

@(ivan, 13. februar 2013 17:45)
Da, da, toliko je blistav da je konacno shvtio da je za manekene porbno da se pojavljuju u medijima.

Vladan

pre 11 godina

Koga briga sta "Ken" ima da kaze. Trpao se svuda, Srbiju je ostavio u katastrofalonom ekonomskom, politickom, i svakom drugom stanju... izvinjavao se svima, a sa druge strane nailazio na muk (niko se njemu nije izvinuo ni za jedni jedinu srpsku zrtvu)daleko mu lepa kuca. Nesposobnijeg i goreg predsednika Srbija nije imala u svojoj istoriji. Gori je i od onog Milutinovica, taj se barem nije mesao u svoj posao pa nas nije sramotio.

dim

pre 11 godina

Ovako "dobar i pun optimizma ",na zalost nerealnog i beskrajnog, imao je rakao bih samo Napoleon. Koliko god puta da dobije sansu uvek bi verovao u svoje "ogromne sposobnosti" i nesrecnu saradnju sa losim saradnicima,a sam ih bira,Okani se covece vec jednom, imao si sansi i previse.Pusti i zali.Vera u tebe je odavno prosla,a znaj da je nas jad mnogo tezi nego tvoj,zbog tvojih "sposobnosti"

Дража

pre 11 godina

"...u javnosti biti prikazano kao veliko ostvarenje, koje suštinski to nije". Misliš onako kao što ste vi radili dok ste bili na vlasti.

bob

pre 11 godina

javna je tajna, jos od kraja novembra, da nemci zatezu.. sad pokusavaju da nadju "neku od onih politickih igri recima gde se ne zna sta se oce kazati" ali hoce da zamute vodu da izgleda dublje... bice nesto tipa, super je srbija, bash ste strava.. a nista se zapravo nece promeniti..

idemo dalje.. trebamo svi pustiti brkove i javno reci.. idemo dalje

1. god. nove ere posle Borisa

pre 11 godina

Hocemo li preziveti ovu Datum sektu evrofanatika?
Pustite se vi praznih datuma, dajte da nesto napravimo sami od ove zemlje umesto sto se sve samo unistava.

goran

pre 11 godina

Nemci su nasi prijatelji, medju najvecim donatorima i najveci ulagaci u Srbiji. Sta je bilo u drugom ratu zavrsilo se.u drugom ratu. Da smo pametni kao sto nismo, gledali bi u Nemce vise nego u lazne prijatelje Ruse koji kupe NIS za 400 miliona na kvarno preko nekih kvazi-patriota pa 2 godine uzastopno prave profit od po 400 miliona... A. sto se Tadica tice, rezultati u poslednjih 8 godina govore sami za sebe...

Djura

pre 11 godina

Pustite vise Tadica, pobedili ste ga, slomili i oljagali stranku! Pa u njegovo vreme, bar nam nije bilo hiperinflacije, vracanja vojnika u mrtvackim sanducima i divljeg zapada u Beogradu tj devedesetih ukratko! Udrite minuse slobodno

Sunce

pre 11 godina

Zavisiće od nas, šta ćemo mi uraditi. Ako budemo poslušno slušali šta nam diktiraju "prijatelji" Nemci i Francuzi, biće i datuma. A ako ne, još bolje, da ne bude posle platila baba dinar da uđe u kolo, a dva da izađe!

Vladimir Pula

pre 11 godina

Sta ste ga napali??? Kao nije predsjednik otkud mu pravo na mišljenje? A sta mislite da je on to sebi sam ispričao ili ga je neki novinar priupitao pa on rekao mišljenje ?

Влада

pre 11 godina

Изборе си расписао зато што си мислио да ћеш да их добијеш,а све остало је шарена лажа.

Nenad

pre 11 godina

Ja stvarno neznam sta vi svi imate protiv ovog coveka? Covek je postao sinonim za sve lose sto je bilo u Srbiji,manite se vise i budite REALNI!!! Od izbora pa do sad Nikolic se uopste i ne pominje,o bilo kom cirkusu u vladi,kao i da ne postoji, on je sada presednik kao sto je bio Tadic,Zasto? Ne zivim u Srbiji ali bi mi bilo drago kad me neko pita odakle sam, da s´ponosom kazem da sam iz Srbije. Glasali ste, uzivajte i nastavite samo tako. Izgleda mi da ce se vratiti ono vreme kada sam se sa 10 maraka proveo kao trenutno sa 1000 eura. Zivi bili pa videli.Pozdrav.

gordana

pre 11 godina

Zarekla sam se da vise necu da kometarisem ,ali niko ne moze da me izazove kao ekipa koja je primitivna, glupa, zatucana a povrh toga zlobna i ne vidi nista ,samo se zabavlja napadima i poturanjima coveku koji je zasluzan i za to sto sada primaju srpske radikale i hvale ih ,a zaboravljaju ko je jedini uvek stajao na poziciji mirenja,tolerancije , uvodjenja Srpskog drustva u napredan svet ,gde smo bili i gde nam je mesto. Upravo je to bio Boris Tadic kao stozer demokratskih teznji za svet o kome ovi sto komentarisu ne znaju nista.Posto i sebe svrtavam u te koji neznaju nista barem,nisam zlobna i prosta ,a komentarisem samo ono gde,,ako uopste postoji. sam bila ocevidac i slusala, Pozdravam ljude koji se menjaju na bolje,ali izvinite ,ne mogu oni da budu "veci katolici od Pape". Svi komentari odisu patoloskom gluposcu i ostrascenoscu kakvi ustvari i jesmo skuceni,podmukli,primitivni,ukratko receno zaostali u razvoju,a za to su delimicno i krivi ovi sto nam sada sole pamet. A dragi Borise zelim ti da uzivas u slobodi koju si nadam se dobio jer si je zasluzio svojim tolerantnim, pametnim nastupima ,a ova ***** moze ,jer to jedino zna da te mrzi.

@KROKODOKODIL -kultura nije skupa

pre 11 godina

Politicka ostrašcenost je loš sagovornik.
Vaše komentarisanje je ostalo na istom nivou kao i pre izbora.
Ako se sve promenilo na bolje od tada, zašto toliko žuci i nevaspitanja u obracanju jednom coveku, politicaru koji je sad u opoziciji.
Sve može da se kaže ali argumentima.
Ali, ono što ne dostaje vama nemojte projektovati na svoje neistomišljenike.

Klio

pre 11 godina

Drage kolege i koleginice komentatori, mozete vi, mozemo mi pisati sta nam drago, ali Borisova politika je srz i danasnje politike nase zemlje i mislim da je to dobro. Samo se prisetite izjava svih danasnjih pozicionara od pre 10-ak godina o svim pitanjima koja se politike ticu i uporedite s onim sto danas govore oni i s onim sto je Boris pricao tada, sto govori danas. Istorijski gledano, politicki prevrtljivci ne ostaju u lepom secanju jednog naroda. Mnogo dobrih dela treba da bi se od u blatu valanja skorelog lica ono opet ucinilo lepim. A, zbog svih nas im zelim da ga ulepsaju, iako im ne zaboravljam.
Pozdrav bivsem predsedniku Republike.

21 Vek u Evropi

pre 11 godina

@ Ako zavisi od nemačke, onda ništa od prijema u EU.
Nemačka samo nastavlja ono što su nacisti i Hitler
radili srbima.
(jovan, 13. februar 2013 14:52)

Oslobodi se narode svoje zatucanosti i iskompleksiranosti Evropom i Nemackom. 21. je vek, covecanstvo grabi velikim koracima u prosperitet i blagostanje, tehnika dostize nevidjene uspehe, a vi sedite vec decenijama na istom mestu i prezivate suva leba i 2. svetski rat.

Izbornik

pre 11 godina

E na kraju ipak zavisi od Srbije.Ne od Nemacke.Nemacka ne dozvoljava,koliko "razumem" poruke njihovih zvanicnika da ih neko vara.Imate jasan cilj,sta treba ispuniti da bi se stiglo do tog cilja,pa ne mozete da se pogadjate kao na pijaci.E tu je problem,sto kod nas kad kupite jednu stvar ili neku robu,"normalno" je da vas prevare i isporuce vam nesto drugo.E to nije jos uvek "normalno" u Nemackoj i njih ne mozete lako da "zavrnete".Ne samo njih,nego i druge zemlje.To je problem,koji uopste ne zavisi od toga da li ce pobediti koalicija oko Merkelove ili opozocija.I uopste ne vidim zasto bi mi obicni gradjani trebalo da "objasnjavamo" nasim politicarima sta oni treba da rade.Ovo sto je "uradjeno" nije dovoljno za pocetak pregovora,ni u februaru,ni martu,aprilu,maju,junu,julu,avgustu, septembru, novembru, oktobru i decembru. Mora da se ta "tuzna" prica sa Kosovom privede kraju.To je jedina "slamka spasa" kad je kandidatura u pitanju.Inace sto se ostalih kriterijuma iz "Mastrihta" tice,Srbija ne bi dobila ni Sporazum o pridruzivanju,jer je svakome jasno da ni zakonodavstvo a ni praksa nije u skladu sa evropskim standardima.Zato predlazem da i politicari i ljudi ovde prestanu sebe da zavaravaju i da konacno se okrenu,ili stvarnom ispunjavanju obaveza ili Rusiji i Kini,pa neka onda zive od toga.Lepo su porucili britanskom premijeru da EU nije "a la kart" tj meni, da mozete da birate sta vam se svidja.To isto vazi i za nas.

Bojana M

pre 11 godina

Ko je uopste pitao g. Tadica za misljenje. Njegova politika i delovanja su dovela ovu zemlju na rub. Uopste nema potreba da se on oglasava...

Anja Kocovski

pre 11 godina

Da li ovo predstavlja povratak G. Tadica na politicku scenu?
Ne treba nama misljenje g.Tadica...njegova administracija je skoro unistila ovu zemlju...Zato je i tako katastrofalno izgubio izbore
Hvala G.Tadicu, ali on vise nije potreban

Milica P.

pre 11 godina

Ne moze niko normalan da kaze da ova vlada nije postigla nikakav rezultat, rezultata ima i to je nesporno. A i Tadic i svi mi znamo da je nas najveci problem Kosovo i njegov status. Srbija je pokazala dobru volju da pregovara i ono sto je do Srbije mi smo uradili. Sada nam samo preostaje da cekamo...

petar

pre 11 godina

Da smo hteli da slusamo sta ima da kaze jedan bivsi predsednik,on,u svakom slucaju,ne bi postao bivsi,to prvo,a drugo,ako zavisimo bilo kako od nemacke,onda je svima jasno da smo iz mesta naj...li,jer,Nemci su za Srbe dobri samo kada treba da ih bombarduju,ili porobe,tako je od pamtiveka,utuvite to u glavu,ovde sam jos procitao da postoji PREDuslov za EU,a to je priznanje Kosova,logicno se postavlja pitanje: sta je onda uslov???! priznanje neke druge republike na teritoriji Srbije? Sve ovo skupa,da nije zalosno,postalo bi jako smesno,uvek postoji jos SAMO to i nista vise,pa cete dobiti kandidaturu,muka mi je od toga,ma bolje da su nas sve pobili 99 te,nego sto nas ovako polako ubijaju godinama....

Stevan

pre 11 godina

Cekajte, ali koga interesuje Tadicevo misljenje!? Da li ste negde procitali sta misli Dzordz Bus mladji, cuva krave na rancu I skuplja dolare, nikoga ni za sta ne pita. Tadic nam uporno otkriva toplu vodu, svi mi to znamo I sta sad znaci njegova naknadna pamet. Dovoljno nas je nervirao dok je bio gazda, imaju li za njega izbori neko znacenje ili smo osudjeni da slusamo bas sve I svakoga do ludila.

Preza

pre 11 godina

Sta je ostavio iza sebe to vec vidimo,privredu koja nepostoji,najvecu stopu nezaposlenosti,infrastrukturu ruiniranu,rupe na putevima,budzetu a i u nasim dzepovima,moze do sutra da se nabraja.Mislim da posle svega on najmanje treba da prica sta je najbolje za nas i sta treba da se radi. Nekako sam voleo kad se pojavio i verovao da posle pokojnog premijera Djindjica on moze da nas pokrena a sad jednostavno posle svega nemogu da ga smislim.

srna u izgubljenom raju

pre 11 godina

Nekad se stvarno pitam za koga Tadic radi i ko ga savetuje?Njega samo zanima EU i strane sile.Da li mu je u opste ikad bilo stalo do svog naroda sta on misli i zeli.Hvala Bogu pa se on vise nista nne pita.

Stefan74

pre 11 godina

Cilj tvoje vladavine na celu Srbije je bio jasan, da nas ekonomski urnises, otvoris put stranoj cizmi za kolonizaciju Srbije, gde si trebao da predas drzavnu imovinu u tudje ruke i nas narod, drzavljane pretvoris u roblje Evropske Unije (najjjeftinu radnu snagu Evrope). Hvala ti na tome!

Macosa

pre 11 godina

Politika bivšeg predsednika je bila potpuno pogrešna. Tadić je u vise navrata imao prilike da Srbiji ubrza evropske integracije, međutim to je išlo jako sporo i skoro bezuspešno. Kritike i saveti s njegove strane su nebitni, izgubio je poverenje velike većine građana.

Zemun grad SPO

pre 11 godina

Boris je vodio i stranku i državu. Stranka mu je izgubila izbore, a država sebe blokirala u beznađu Miloševićeve zaostavštine. Nije imao predloge od stranačkih kolega, a ni sopstvenu želju za hrabre poteze koji bi Srbiju približili Evropi. Neočekivano neke od tih hrabrih poteza sada povlači nekadašnja crveno-crna koalicija. Plan o kome Tadić priča kasni četiri godine. Ima mnogo materijala da se nagađa zašto je to tako. Kroz istoriju su velikim ljudima proglašavani oni koji su opšti (državni i narodni) interes stavljali ispred ličnog i onda kada su potezi u tom cilju bili nepopularni. Boris je propustio veliku priliku da bude jedan od njih.

Ganes

pre 11 godina

Tadicu onu tvoju izjavu ti Srpski narod nikad nece zaboraviti, da nisi ponosan sto si predsednik Srpskog naroda vec da ti, samo obavljas posao. Od uvek se pricalo da si izdajnik, placenik, mason ili ti poltron zapadnih mocnika. Tom tvojom izjavom si to nasem narodu, tiho i u lice i rekao. Pa ko je cuo, cuo je, koje video pogledao, video je a ko je shvatio, shvatio je!

AU EU

pre 11 godina

Tadic se dovoljno pokazao dok je imao svoj mandat i ne razumem zasto se uopste javlja po temi EU! Sadasnja Vlada je uradila vise za nekoliko meseci koliko Tadiceva za 8 godina.

Milutin

pre 11 godina

Ne razumem Tadica zasto se on odaziva, imao je dug mandat i skoro nista nije uradio kako treba osim sto se obogatio kako on tako i njegovi saradnici! On je svoj cilj ispunio a to je: PUN DZEP!

goca

pre 11 godina

Sada Tadić ima ideje za rešavanje krize u Srbiji i za ulazak u EU. Da li se to meni samo učinilo da je on predhodnih godina bio na vlasti?

chicha iz Borche

pre 11 godina

Mislio sam da više nikada bilo šta komentarišem povodom bilo čega jer od partijskih poslušnika koji po zadatku pišu komentare ne možeš da živiš. Pogotovo što imam slab stomak pa mi se često povraća posle nekih komentara ali moram sa nekima da se složim. Do 2000. godine je Srbija bila najbolja i najuređenija zemlja za život. Bilo je blagostanja, para i sjajnog života. Oni mladi koji su tada bili deca neka zamole starije da im, ali iskreno, kažu kako se živelo od 1988-2000. Stara dinarska i devizna štednja opljačkana, piramidalne banke pokupile narodu i ono malo para, benzin u flašama na svakom ćošku, devize samo kod dilera na ulici, bombardovanje, sankcije, nestašice, bonovi za namirnice, restrikcije, penzije kasne 5-6 meseci, devizne rezerve 0,000 dolara, budući predsednik kupuje stan od 2 ara i.....nemam više volje da nabrajam. Onda su došli ovi drugi i za 12 godina SVE TO UPROPASTILI!!!!! Posle 12 godina propadanja Srbije dolaze sasvim novi ljudi koji do tada nikada nisu bili na vlasti: Toma, Vučić, Dačić, Velja, Vulin, Mrka, Dinkić, svi SNS-ovce, svi SPS-ovce, onda onaj čto je URSAO Srbiju. Sada, sa tim novim sjajnim stručnjacima, Srbija kreće NAPRED!! Bljak!

Darko

pre 11 godina

Dragi PODsetniče, u velikom delu se slažem sa vama. Smo ste jednu sitnicu prevideli...to što je Tadić pričao i radio pre 4-5 godina, sada pričaju SNS, SPS, URS, tj. oni koji su ga pobedili na izborima. Vidite ironiju? Samo da naglasim, nism ničiji simpatizer.

Mojsije

pre 11 godina

Zbog takvih ko sto je Tadic smo dopustili da strane sile manipulisu sa nama!Nadam se da ce ova vlast uspeti koliko toliko da nas izvuce iz lose situacije u koju smo zapali.

Pismo – Glava

pre 11 godina

Znas ti Tadicu celu sudbinu ulaska Srbije u E.U ! I to da li ce do doga uopste i doci ( ako hoce, kada ce to biti ), sta ce sve traziti od nas od uslova ( kao sto si za sve uslove od samog pocetka znao, a nama si se pravio nevest i iznenadjen svaki put kada bi postavili novi ). Opsan si ti !

ZIK

pre 11 godina

Cinizmu komentatora nikad kraja. Dobro ako će vam to ulepšati dan. Čovek je potpuno u pravu. nakon Obaminog obraćanja naciji mislim da će Nemačku i EU više zabavljati mogućnost formiranja slobodne trgovinske zone sa SAD (em veliko em seksi, što svi vole). Saglasnost za datum čisto sumnjam da će dati.

Mihajlo

pre 11 godina

Sa Vučićem i Nikolićem Srbija i ima neke šanse da dobije datum za pregovore sa EU, ali sa državom kakvu smo je imali u vreme DS-a mi nikada datum za pregovore ne bi dobili. U vreme Borisa Tadića, nije problem bilo samo Kosovo, kako to Tadić želi da predstavi, nego je možda još veći problem bila država u kojoj caruje korupcija, i u kojoj se strani investitori reketiraju. Takva Srbija nikada ne bi dobila datum, pa čak i da prizna nezavisnost Kosova.

Dejan

pre 11 godina

Da li ćemo mi da doručkujemo "Datum" . Drugo, koga zamjavate sa Berlinom?! O Kosmetu i Srbiji odlučuje Brisel i Bašington pod dirigentskom palicom Vatikana. Nama je uslov svih uslova „Kalendar“. Da mi prđemo na lopatu i da se lopatamo. Da stanemo pod skute papae i da pod zastavom NATO ubijamo ljude. To je nama datum i uslov!

SOLISTA

pre 11 godina

Tadić je išao na to da sigurno pobeđuje na predsedničkim izborima, i zato ih je i raspisao. Inače, da je znao da će ovako proći i na izborima, a i u DS-u, ne bi ih sigurno raspisivao do kraja svog mandata. Na sreću Srbije, pogrešio je u proceni.

basta

pre 11 godina

"On je istakao da je dobijanje datuma za početak pregovora ima ključni značaj, jer proces integracija tada postaje nepovratan i nije ga moguće dovesti u pitanje."

To je ono sto je neophodno Srbiji,jer najvise ide u korist vecini u narodu a na stetu onima koji su naucili da parazitiraju na narodu i uzivaju u zivotu zloupotrebom polozaja i raznim kriminalnim radnjama.Obican covek nije svestan toga a oni kojima to ne odgovara pokusavaju na sve nacine to spreciti manipulisuci javnoscu.U Srbiji dobro zivi mali broj ljudi,vecina ih prezivljava,upravo za tu vecinu je od neprocenjive vaznosti da se dobije datum.Vecina onih koja se protivi tome,radi to ili iz licne koristi i privilegija ili ima problema sa razumom ili iz nekih drugih pobuda.Mislim da gos.Tadic ima pravo da da izjavu kao i svaki drugi,bez obzira sto je najveci krivac u mnogo cemu.On kao i svaki drugi ako se dokaze da je umesan u protivzakonite radnje mora da odgovara,to bi bilo pravedno,pravda?

Milos

pre 11 godina

Kakve nebuloze, ovo je neverovatno...

Boris Tadic: "...datuma za početak pregovora ima ključni značaj, jer proces integracija tada postaje nepovratan i nije ga moguće dovesti u pitanje."

Pristupni pregovori sa Turksom su poceli pre gotovo 9 godina i ne postoji nikakav izgled da ce ikada biti privedeni kraju odnosno da ce Turska postati punopravni clan EU.

Ana

pre 11 godina

DS nije radio za interes naroda i države, gledao i pljačkao svoj narod, državu razarao 12 godina. Nadam se da će se stanje u našoj državi zaista promeniti na bolje.

Svašta

pre 11 godina

"Moja namera je da bila da izađem sa planom u četiri tačke, kao ofanzivnim planom" - Da se nije malo kasno setio, tolike godine na vlasti, a on je tek imao nameru da izađe sa planom?! Pa, šta su radili do tada?!

Ana

pre 11 godina

DS je stranka koja je na vlasti bila 12 godina, koja nas je uništavala svih ovih godina. Nadam se da će se stanje u našoj državi zaista promeniti na bolje. Datum zavisi samo od nas! Pogresna procena!

krokodokodil

pre 11 godina

najgori predsednik u istoriji politike.citava njegova karijera se svela na filozofiju koja nema veze sa politikom.covek jednostvo nije preduzetnik i zivi na grbaci naroda.bolje bimu bilo da se posveti sudovima zbog tuzbe.

VLA

pre 11 godina

Sto li se sad oglasio g.Tadic?
Sta je i kako je on planirao je sada totalno nebitno.
Da od Nemacke, kako najjace clanice Eu, zavisi dobijanje datuma je istina
Da li cemo dobiti datum, pitanje je koliko su Vucic i Nikolic dobro radili svoj posao...

mattko

pre 11 godina

Pa zaboga Borise, Vi ste bili taj koji je usao u sukob sa Merkelovom prosle jeseni i svesno onemugucio napredak Srbije ka EU. To treba jasno da kazete narodu a ne da sada objasnjavate kako su u Nemackoj izbori. Ostaje nejasno zbog cega ste goluba kojeg ste imali u ruci pustili da odleti i tako produzili agoniju Srbije koja nece biti okaoncana pre ulaska u NATO i EU?

PODsetnik

pre 11 godina

Draga Devedesetdvojko, dragi Blicu, dragi Fonetu, dragi spindoktori, Boris Tadic vise nije predsednik ni Srbije ni Demokratske stranke pa nema potrebe da ga promovisete izjavama u kojima ponavlja ono sto su aktuelni predsednici partija i drzavnih institucija pre njega vec rekli ili ono sto je i sam pricao vec pre godinu dana a posle cega je izgubio sve izbore. Srdacan pozdrav!

ex demokrata 1

pre 11 godina

Ja sam za Eu,ali mislim da je bila greska raspisivanje predsednickih izbora u Srbiji,to se sada vidi.
Ujedno,ne verujem da ce nam Nemacka odrediti datum,njima je to poslednja briga.

PODsetnik

pre 11 godina

Draga Devedesetdvojko, dragi Blicu, dragi Fonetu, dragi spindoktori, Boris Tadic vise nije predsednik ni Srbije ni Demokratske stranke pa nema potrebe da ga promovisete izjavama u kojima ponavlja ono sto su aktuelni predsednici partija i drzavnih institucija pre njega vec rekli ili ono sto je i sam pricao vec pre godinu dana a posle cega je izgubio sve izbore. Srdacan pozdrav!

Ana

pre 11 godina

DS nije radio za interes naroda i države, gledao i pljačkao svoj narod, državu razarao 12 godina. Nadam se da će se stanje u našoj državi zaista promeniti na bolje.

ZIK

pre 11 godina

Cinizmu komentatora nikad kraja. Dobro ako će vam to ulepšati dan. Čovek je potpuno u pravu. nakon Obaminog obraćanja naciji mislim da će Nemačku i EU više zabavljati mogućnost formiranja slobodne trgovinske zone sa SAD (em veliko em seksi, što svi vole). Saglasnost za datum čisto sumnjam da će dati.

Ana

pre 11 godina

DS je stranka koja je na vlasti bila 12 godina, koja nas je uništavala svih ovih godina. Nadam se da će se stanje u našoj državi zaista promeniti na bolje. Datum zavisi samo od nas! Pogresna procena!

ex demokrata 1

pre 11 godina

Ja sam za Eu,ali mislim da je bila greska raspisivanje predsednickih izbora u Srbiji,to se sada vidi.
Ujedno,ne verujem da ce nam Nemacka odrediti datum,njima je to poslednja briga.

21 Vek u Evropi

pre 11 godina

@ Ako zavisi od nemačke, onda ništa od prijema u EU.
Nemačka samo nastavlja ono što su nacisti i Hitler
radili srbima.
(jovan, 13. februar 2013 14:52)

Oslobodi se narode svoje zatucanosti i iskompleksiranosti Evropom i Nemackom. 21. je vek, covecanstvo grabi velikim koracima u prosperitet i blagostanje, tehnika dostize nevidjene uspehe, a vi sedite vec decenijama na istom mestu i prezivate suva leba i 2. svetski rat.

chicha iz Borche

pre 11 godina

Mislio sam da više nikada bilo šta komentarišem povodom bilo čega jer od partijskih poslušnika koji po zadatku pišu komentare ne možeš da živiš. Pogotovo što imam slab stomak pa mi se često povraća posle nekih komentara ali moram sa nekima da se složim. Do 2000. godine je Srbija bila najbolja i najuređenija zemlja za život. Bilo je blagostanja, para i sjajnog života. Oni mladi koji su tada bili deca neka zamole starije da im, ali iskreno, kažu kako se živelo od 1988-2000. Stara dinarska i devizna štednja opljačkana, piramidalne banke pokupile narodu i ono malo para, benzin u flašama na svakom ćošku, devize samo kod dilera na ulici, bombardovanje, sankcije, nestašice, bonovi za namirnice, restrikcije, penzije kasne 5-6 meseci, devizne rezerve 0,000 dolara, budući predsednik kupuje stan od 2 ara i.....nemam više volje da nabrajam. Onda su došli ovi drugi i za 12 godina SVE TO UPROPASTILI!!!!! Posle 12 godina propadanja Srbije dolaze sasvim novi ljudi koji do tada nikada nisu bili na vlasti: Toma, Vučić, Dačić, Velja, Vulin, Mrka, Dinkić, svi SNS-ovce, svi SPS-ovce, onda onaj čto je URSAO Srbiju. Sada, sa tim novim sjajnim stručnjacima, Srbija kreće NAPRED!! Bljak!

Anja Kocovski

pre 11 godina

Da li ovo predstavlja povratak G. Tadica na politicku scenu?
Ne treba nama misljenje g.Tadica...njegova administracija je skoro unistila ovu zemlju...Zato je i tako katastrofalno izgubio izbore
Hvala G.Tadicu, ali on vise nije potreban

krokodokodil

pre 11 godina

najgori predsednik u istoriji politike.citava njegova karijera se svela na filozofiju koja nema veze sa politikom.covek jednostvo nije preduzetnik i zivi na grbaci naroda.bolje bimu bilo da se posveti sudovima zbog tuzbe.

SOLISTA

pre 11 godina

Tadić je išao na to da sigurno pobeđuje na predsedničkim izborima, i zato ih je i raspisao. Inače, da je znao da će ovako proći i na izborima, a i u DS-u, ne bi ih sigurno raspisivao do kraja svog mandata. Na sreću Srbije, pogrešio je u proceni.

Stevan

pre 11 godina

Cekajte, ali koga interesuje Tadicevo misljenje!? Da li ste negde procitali sta misli Dzordz Bus mladji, cuva krave na rancu I skuplja dolare, nikoga ni za sta ne pita. Tadic nam uporno otkriva toplu vodu, svi mi to znamo I sta sad znaci njegova naknadna pamet. Dovoljno nas je nervirao dok je bio gazda, imaju li za njega izbori neko znacenje ili smo osudjeni da slusamo bas sve I svakoga do ludila.

Darko

pre 11 godina

Dragi PODsetniče, u velikom delu se slažem sa vama. Smo ste jednu sitnicu prevideli...to što je Tadić pričao i radio pre 4-5 godina, sada pričaju SNS, SPS, URS, tj. oni koji su ga pobedili na izborima. Vidite ironiju? Samo da naglasim, nism ničiji simpatizer.

Mihajlo

pre 11 godina

Sa Vučićem i Nikolićem Srbija i ima neke šanse da dobije datum za pregovore sa EU, ali sa državom kakvu smo je imali u vreme DS-a mi nikada datum za pregovore ne bi dobili. U vreme Borisa Tadića, nije problem bilo samo Kosovo, kako to Tadić želi da predstavi, nego je možda još veći problem bila država u kojoj caruje korupcija, i u kojoj se strani investitori reketiraju. Takva Srbija nikada ne bi dobila datum, pa čak i da prizna nezavisnost Kosova.

gordana

pre 11 godina

Zarekla sam se da vise necu da kometarisem ,ali niko ne moze da me izazove kao ekipa koja je primitivna, glupa, zatucana a povrh toga zlobna i ne vidi nista ,samo se zabavlja napadima i poturanjima coveku koji je zasluzan i za to sto sada primaju srpske radikale i hvale ih ,a zaboravljaju ko je jedini uvek stajao na poziciji mirenja,tolerancije , uvodjenja Srpskog drustva u napredan svet ,gde smo bili i gde nam je mesto. Upravo je to bio Boris Tadic kao stozer demokratskih teznji za svet o kome ovi sto komentarisu ne znaju nista.Posto i sebe svrtavam u te koji neznaju nista barem,nisam zlobna i prosta ,a komentarisem samo ono gde,,ako uopste postoji. sam bila ocevidac i slusala, Pozdravam ljude koji se menjaju na bolje,ali izvinite ,ne mogu oni da budu "veci katolici od Pape". Svi komentari odisu patoloskom gluposcu i ostrascenoscu kakvi ustvari i jesmo skuceni,podmukli,primitivni,ukratko receno zaostali u razvoju,a za to su delimicno i krivi ovi sto nam sada sole pamet. A dragi Borise zelim ti da uzivas u slobodi koju si nadam se dobio jer si je zasluzio svojim tolerantnim, pametnim nastupima ,a ova ***** moze ,jer to jedino zna da te mrzi.

mattko

pre 11 godina

Pa zaboga Borise, Vi ste bili taj koji je usao u sukob sa Merkelovom prosle jeseni i svesno onemugucio napredak Srbije ka EU. To treba jasno da kazete narodu a ne da sada objasnjavate kako su u Nemackoj izbori. Ostaje nejasno zbog cega ste goluba kojeg ste imali u ruci pustili da odleti i tako produzili agoniju Srbije koja nece biti okaoncana pre ulaska u NATO i EU?

Klio

pre 11 godina

Drage kolege i koleginice komentatori, mozete vi, mozemo mi pisati sta nam drago, ali Borisova politika je srz i danasnje politike nase zemlje i mislim da je to dobro. Samo se prisetite izjava svih danasnjih pozicionara od pre 10-ak godina o svim pitanjima koja se politike ticu i uporedite s onim sto danas govore oni i s onim sto je Boris pricao tada, sto govori danas. Istorijski gledano, politicki prevrtljivci ne ostaju u lepom secanju jednog naroda. Mnogo dobrih dela treba da bi se od u blatu valanja skorelog lica ono opet ucinilo lepim. A, zbog svih nas im zelim da ga ulepsaju, iako im ne zaboravljam.
Pozdrav bivsem predsedniku Republike.

Влада

pre 11 godina

Изборе си расписао зато што си мислио да ћеш да их добијеш,а све остало је шарена лажа.

Zemun grad SPO

pre 11 godina

Boris je vodio i stranku i državu. Stranka mu je izgubila izbore, a država sebe blokirala u beznađu Miloševićeve zaostavštine. Nije imao predloge od stranačkih kolega, a ni sopstvenu želju za hrabre poteze koji bi Srbiju približili Evropi. Neočekivano neke od tih hrabrih poteza sada povlači nekadašnja crveno-crna koalicija. Plan o kome Tadić priča kasni četiri godine. Ima mnogo materijala da se nagađa zašto je to tako. Kroz istoriju su velikim ljudima proglašavani oni koji su opšti (državni i narodni) interes stavljali ispred ličnog i onda kada su potezi u tom cilju bili nepopularni. Boris je propustio veliku priliku da bude jedan od njih.

Svašta

pre 11 godina

"Moja namera je da bila da izađem sa planom u četiri tačke, kao ofanzivnim planom" - Da se nije malo kasno setio, tolike godine na vlasti, a on je tek imao nameru da izađe sa planom?! Pa, šta su radili do tada?!

Nenad

pre 11 godina

Ja stvarno neznam sta vi svi imate protiv ovog coveka? Covek je postao sinonim za sve lose sto je bilo u Srbiji,manite se vise i budite REALNI!!! Od izbora pa do sad Nikolic se uopste i ne pominje,o bilo kom cirkusu u vladi,kao i da ne postoji, on je sada presednik kao sto je bio Tadic,Zasto? Ne zivim u Srbiji ali bi mi bilo drago kad me neko pita odakle sam, da s´ponosom kazem da sam iz Srbije. Glasali ste, uzivajte i nastavite samo tako. Izgleda mi da ce se vratiti ono vreme kada sam se sa 10 maraka proveo kao trenutno sa 1000 eura. Zivi bili pa videli.Pozdrav.

goca

pre 11 godina

Sada Tadić ima ideje za rešavanje krize u Srbiji i za ulazak u EU. Da li se to meni samo učinilo da je on predhodnih godina bio na vlasti?

Milos

pre 11 godina

Kakve nebuloze, ovo je neverovatno...

Boris Tadic: "...datuma za početak pregovora ima ključni značaj, jer proces integracija tada postaje nepovratan i nije ga moguće dovesti u pitanje."

Pristupni pregovori sa Turksom su poceli pre gotovo 9 godina i ne postoji nikakav izgled da ce ikada biti privedeni kraju odnosno da ce Turska postati punopravni clan EU.

petar

pre 11 godina

Da smo hteli da slusamo sta ima da kaze jedan bivsi predsednik,on,u svakom slucaju,ne bi postao bivsi,to prvo,a drugo,ako zavisimo bilo kako od nemacke,onda je svima jasno da smo iz mesta naj...li,jer,Nemci su za Srbe dobri samo kada treba da ih bombarduju,ili porobe,tako je od pamtiveka,utuvite to u glavu,ovde sam jos procitao da postoji PREDuslov za EU,a to je priznanje Kosova,logicno se postavlja pitanje: sta je onda uslov???! priznanje neke druge republike na teritoriji Srbije? Sve ovo skupa,da nije zalosno,postalo bi jako smesno,uvek postoji jos SAMO to i nista vise,pa cete dobiti kandidaturu,muka mi je od toga,ma bolje da su nas sve pobili 99 te,nego sto nas ovako polako ubijaju godinama....

VLA

pre 11 godina

Sto li se sad oglasio g.Tadic?
Sta je i kako je on planirao je sada totalno nebitno.
Da od Nemacke, kako najjace clanice Eu, zavisi dobijanje datuma je istina
Da li cemo dobiti datum, pitanje je koliko su Vucic i Nikolic dobro radili svoj posao...

srna u izgubljenom raju

pre 11 godina

Nekad se stvarno pitam za koga Tadic radi i ko ga savetuje?Njega samo zanima EU i strane sile.Da li mu je u opste ikad bilo stalo do svog naroda sta on misli i zeli.Hvala Bogu pa se on vise nista nne pita.

Milutin

pre 11 godina

Ne razumem Tadica zasto se on odaziva, imao je dug mandat i skoro nista nije uradio kako treba osim sto se obogatio kako on tako i njegovi saradnici! On je svoj cilj ispunio a to je: PUN DZEP!

AU EU

pre 11 godina

Tadic se dovoljno pokazao dok je imao svoj mandat i ne razumem zasto se uopste javlja po temi EU! Sadasnja Vlada je uradila vise za nekoliko meseci koliko Tadiceva za 8 godina.

Vladimir Pula

pre 11 godina

Sta ste ga napali??? Kao nije predsjednik otkud mu pravo na mišljenje? A sta mislite da je on to sebi sam ispričao ili ga je neki novinar priupitao pa on rekao mišljenje ?

Preza

pre 11 godina

Sta je ostavio iza sebe to vec vidimo,privredu koja nepostoji,najvecu stopu nezaposlenosti,infrastrukturu ruiniranu,rupe na putevima,budzetu a i u nasim dzepovima,moze do sutra da se nabraja.Mislim da posle svega on najmanje treba da prica sta je najbolje za nas i sta treba da se radi. Nekako sam voleo kad se pojavio i verovao da posle pokojnog premijera Djindjica on moze da nas pokrena a sad jednostavno posle svega nemogu da ga smislim.

Bojana M

pre 11 godina

Ko je uopste pitao g. Tadica za misljenje. Njegova politika i delovanja su dovela ovu zemlju na rub. Uopste nema potreba da se on oglasava...

Ganes

pre 11 godina

Tadicu onu tvoju izjavu ti Srpski narod nikad nece zaboraviti, da nisi ponosan sto si predsednik Srpskog naroda vec da ti, samo obavljas posao. Od uvek se pricalo da si izdajnik, placenik, mason ili ti poltron zapadnih mocnika. Tom tvojom izjavom si to nasem narodu, tiho i u lice i rekao. Pa ko je cuo, cuo je, koje video pogledao, video je a ko je shvatio, shvatio je!

@KROKODOKODIL -kultura nije skupa

pre 11 godina

Politicka ostrašcenost je loš sagovornik.
Vaše komentarisanje je ostalo na istom nivou kao i pre izbora.
Ako se sve promenilo na bolje od tada, zašto toliko žuci i nevaspitanja u obracanju jednom coveku, politicaru koji je sad u opoziciji.
Sve može da se kaže ali argumentima.
Ali, ono što ne dostaje vama nemojte projektovati na svoje neistomišljenike.

Vladan

pre 11 godina

Koga briga sta "Ken" ima da kaze. Trpao se svuda, Srbiju je ostavio u katastrofalonom ekonomskom, politickom, i svakom drugom stanju... izvinjavao se svima, a sa druge strane nailazio na muk (niko se njemu nije izvinuo ni za jedni jedinu srpsku zrtvu)daleko mu lepa kuca. Nesposobnijeg i goreg predsednika Srbija nije imala u svojoj istoriji. Gori je i od onog Milutinovica, taj se barem nije mesao u svoj posao pa nas nije sramotio.

Macosa

pre 11 godina

Politika bivšeg predsednika je bila potpuno pogrešna. Tadić je u vise navrata imao prilike da Srbiji ubrza evropske integracije, međutim to je išlo jako sporo i skoro bezuspešno. Kritike i saveti s njegove strane su nebitni, izgubio je poverenje velike većine građana.

Izbornik

pre 11 godina

E na kraju ipak zavisi od Srbije.Ne od Nemacke.Nemacka ne dozvoljava,koliko "razumem" poruke njihovih zvanicnika da ih neko vara.Imate jasan cilj,sta treba ispuniti da bi se stiglo do tog cilja,pa ne mozete da se pogadjate kao na pijaci.E tu je problem,sto kod nas kad kupite jednu stvar ili neku robu,"normalno" je da vas prevare i isporuce vam nesto drugo.E to nije jos uvek "normalno" u Nemackoj i njih ne mozete lako da "zavrnete".Ne samo njih,nego i druge zemlje.To je problem,koji uopste ne zavisi od toga da li ce pobediti koalicija oko Merkelove ili opozocija.I uopste ne vidim zasto bi mi obicni gradjani trebalo da "objasnjavamo" nasim politicarima sta oni treba da rade.Ovo sto je "uradjeno" nije dovoljno za pocetak pregovora,ni u februaru,ni martu,aprilu,maju,junu,julu,avgustu, septembru, novembru, oktobru i decembru. Mora da se ta "tuzna" prica sa Kosovom privede kraju.To je jedina "slamka spasa" kad je kandidatura u pitanju.Inace sto se ostalih kriterijuma iz "Mastrihta" tice,Srbija ne bi dobila ni Sporazum o pridruzivanju,jer je svakome jasno da ni zakonodavstvo a ni praksa nije u skladu sa evropskim standardima.Zato predlazem da i politicari i ljudi ovde prestanu sebe da zavaravaju i da konacno se okrenu,ili stvarnom ispunjavanju obaveza ili Rusiji i Kini,pa neka onda zive od toga.Lepo su porucili britanskom premijeru da EU nije "a la kart" tj meni, da mozete da birate sta vam se svidja.To isto vazi i za nas.

Branko

pre 11 godina

Veoma je interesantno koliko žuči dežurni komentatori prosipaju po nekadašnjem predsedniku države. Čemu uopšte toliki komentatorski trud, ako je Boris Tadić tako nebitan? Ili je možda ono što kaže ipak "sa glavom i repom", za razliku od "rekao sam, ali nisam mislio ni da ni ne"?

Ako pitate hoće li Tadić ponovo biti na vlasti? Ne treba mu to! Ali će biti!!!!

vlada milic

pre 11 godina

ajde bre naprednjaci skinite se bre vise tadicu on bar gde god da se pojavi mogli smo da budemo ponosni na njegovo obrazovanje , poznavanje jezika pa cak i ono sto mu vi zamerate da lep je i sarmantan covek a to sto vi zbog svoje slepe mrznje i zlobe mrzite svakog ko je pametan obrazovan i elokventan a pri tome izgleda kako vi necete nikad izgledati to je vas problem. pogledajte predstavnika vase srbije tomu diplomu ; kod putina sedi sa rukama na kolenima dlanova okrenutih na gore kao da prosi a na slikama sa predsednicom kosova stoji kao moj kumic kad se ukaki

Djura

pre 11 godina

Pustite vise Tadica, pobedili ste ga, slomili i oljagali stranku! Pa u njegovo vreme, bar nam nije bilo hiperinflacije, vracanja vojnika u mrtvackim sanducima i divljeg zapada u Beogradu tj devedesetih ukratko! Udrite minuse slobodno

1. god. nove ere posle Borisa

pre 11 godina

Hocemo li preziveti ovu Datum sektu evrofanatika?
Pustite se vi praznih datuma, dajte da nesto napravimo sami od ove zemlje umesto sto se sve samo unistava.

basta

pre 11 godina

"On je istakao da je dobijanje datuma za početak pregovora ima ključni značaj, jer proces integracija tada postaje nepovratan i nije ga moguće dovesti u pitanje."

To je ono sto je neophodno Srbiji,jer najvise ide u korist vecini u narodu a na stetu onima koji su naucili da parazitiraju na narodu i uzivaju u zivotu zloupotrebom polozaja i raznim kriminalnim radnjama.Obican covek nije svestan toga a oni kojima to ne odgovara pokusavaju na sve nacine to spreciti manipulisuci javnoscu.U Srbiji dobro zivi mali broj ljudi,vecina ih prezivljava,upravo za tu vecinu je od neprocenjive vaznosti da se dobije datum.Vecina onih koja se protivi tome,radi to ili iz licne koristi i privilegija ili ima problema sa razumom ili iz nekih drugih pobuda.Mislim da gos.Tadic ima pravo da da izjavu kao i svaki drugi,bez obzira sto je najveci krivac u mnogo cemu.On kao i svaki drugi ako se dokaze da je umesan u protivzakonite radnje mora da odgovara,to bi bilo pravedno,pravda?

Sunce

pre 11 godina

Zavisiće od nas, šta ćemo mi uraditi. Ako budemo poslušno slušali šta nam diktiraju "prijatelji" Nemci i Francuzi, biće i datuma. A ako ne, još bolje, da ne bude posle platila baba dinar da uđe u kolo, a dva da izađe!

Stefan74

pre 11 godina

Cilj tvoje vladavine na celu Srbije je bio jasan, da nas ekonomski urnises, otvoris put stranoj cizmi za kolonizaciju Srbije, gde si trebao da predas drzavnu imovinu u tudje ruke i nas narod, drzavljane pretvoris u roblje Evropske Unije (najjjeftinu radnu snagu Evrope). Hvala ti na tome!

Milica P.

pre 11 godina

Ne moze niko normalan da kaze da ova vlada nije postigla nikakav rezultat, rezultata ima i to je nesporno. A i Tadic i svi mi znamo da je nas najveci problem Kosovo i njegov status. Srbija je pokazala dobru volju da pregovara i ono sto je do Srbije mi smo uradili. Sada nam samo preostaje da cekamo...

Mojsije

pre 11 godina

Zbog takvih ko sto je Tadic smo dopustili da strane sile manipulisu sa nama!Nadam se da ce ova vlast uspeti koliko toliko da nas izvuce iz lose situacije u koju smo zapali.

goran

pre 11 godina

Nemci su nasi prijatelji, medju najvecim donatorima i najveci ulagaci u Srbiji. Sta je bilo u drugom ratu zavrsilo se.u drugom ratu. Da smo pametni kao sto nismo, gledali bi u Nemce vise nego u lazne prijatelje Ruse koji kupe NIS za 400 miliona na kvarno preko nekih kvazi-patriota pa 2 godine uzastopno prave profit od po 400 miliona... A. sto se Tadica tice, rezultati u poslednjih 8 godina govore sami za sebe...

Nazadnjak

pre 11 godina

Kad naprednjaci nebi sedeli za kompom i kucali ko ludi komentare u negativnom kontekstu i pravili javno mnjenje u njihovu korist svima bi nam bilo bolje. Simpatizeri SNS-a utuvite sebi jednom u glavu niste vise opozicija nego vlast a to sto radite spada u domen kad ste bili u opoziciji prosle godine. Nemojte sami sebi golove da zabijate to su radile demokrate i vidite gde su dogurali. Al kad malo bolje razmislim mozda se vama smucila vlast pa ako ste nesposobni predajte sposobnima.

Pismo – Glava

pre 11 godina

Znas ti Tadicu celu sudbinu ulaska Srbije u E.U ! I to da li ce do doga uopste i doci ( ako hoce, kada ce to biti ), sta ce sve traziti od nas od uslova ( kao sto si za sve uslove od samog pocetka znao, a nama si se pravio nevest i iznenadjen svaki put kada bi postavili novi ). Opsan si ti !

Дража

pre 11 godina

"...u javnosti biti prikazano kao veliko ostvarenje, koje suštinski to nije". Misliš onako kao što ste vi radili dok ste bili na vlasti.

dim

pre 11 godina

Ovako "dobar i pun optimizma ",na zalost nerealnog i beskrajnog, imao je rakao bih samo Napoleon. Koliko god puta da dobije sansu uvek bi verovao u svoje "ogromne sposobnosti" i nesrecnu saradnju sa losim saradnicima,a sam ih bira,Okani se covece vec jednom, imao si sansi i previse.Pusti i zali.Vera u tebe je odavno prosla,a znaj da je nas jad mnogo tezi nego tvoj,zbog tvojih "sposobnosti"

Berkut

pre 11 godina

Po meni situacija prosta. Ako zavisi od Nemačke nikada ga nećemo dobiti. Ako zavisi od kritične mase gradajanske svesti Srbije po normama EU opet nikada nećemo dobiti.Ako zavisi od Vas poltičara koji vodite ovu zemlju i stvarate uslove ka nekom cilju (EU)e onda stopostotno nećemo dobiti.Dakle gradjani ništa ne rade na sebi da bi usvojili neke opte principe i pravila života gradjana EU. Gradjanima su onda krivi političari. POlitičari do jednog nesposobni samoživi opterećeni samim sobom i svojim novčanikom.S obzirom da im nije jasno ni kakvim se poslom bave kada ih deparizovana zemlja postavi po partijskoj liniji na neku funkciju i gdoinama ne rade ništa a pričaju u budućem vremenu ond aim je kriva EU i na kraju Nemačka. Bilo koju članicu EU a posebnoo Nemačku ovakve izjave "baš uzdrmaju". Koliko je meni poznato politički program svih stranaka je punopravno članstvo u EU. Mi hoćemo. Ne zovu oni nas u njihovo društvo. Oni nam čak vrlo džentlmenski daju do znanja da je to veoma veliki zalogaj za Srbiju koji Srbije ne može da proguta. Čak šta više ne može ni d aga omoriše.Oni su dali viznu liberalizaciju jedino. Zašto i ne bi.Zašto mi ne bi trošili pare na hranu,odeću,obuću,belu tehniku,letovali zimovali kod njih na samo nekoliko sati puta.Sve to je kod njih daleko jeftinije nego kod nas.Dobili mogućnost da putujemo a u suštini samo su omogućili dobrom delu lovatora koji nemaju posao ,koji ne plaćaju porez da bez viznih uslova ostavljaju tamo stotine hiljada evra.

Dejan

pre 11 godina

Da li ćemo mi da doručkujemo "Datum" . Drugo, koga zamjavate sa Berlinom?! O Kosmetu i Srbiji odlučuje Brisel i Bašington pod dirigentskom palicom Vatikana. Nama je uslov svih uslova „Kalendar“. Da mi prđemo na lopatu i da se lopatamo. Da stanemo pod skute papae i da pod zastavom NATO ubijamo ljude. To je nama datum i uslov!

bob

pre 11 godina

javna je tajna, jos od kraja novembra, da nemci zatezu.. sad pokusavaju da nadju "neku od onih politickih igri recima gde se ne zna sta se oce kazati" ali hoce da zamute vodu da izgleda dublje... bice nesto tipa, super je srbija, bash ste strava.. a nista se zapravo nece promeniti..

idemo dalje.. trebamo svi pustiti brkove i javno reci.. idemo dalje

Matica Srpska

pre 11 godina

@(vlada milic, 13. februar 2013 18:20)
Bolje da imam predsednika koji nesto radi ma kako god da izgleda nego nekog ko je namazan sa hiljadu boja.

gospodja ministarka

pre 11 godina

"Moja namera je da bila da izađem sa planom u četiri tačke, kao ofanzivnim planom", rekao je Tadić, "kako bismo dobili datum za pregovore i na sveobuhvatan način rešili problem Kosova".Ma nemoj,evo raznežio si nas sad.Sad će još ispasti da si ti zaslužan za vladine rezultate

Serjoza

pre 11 godina

Mozda Nemacka ima zznacajan uticaj na odluke EU,ali Srbija ima stvari u svojim rukama!Od nas samih zavisi kako ce se stvari nadalje odvijati!

panchevac86

pre 11 godina

@(ivan, 13. februar 2013 17:45)
Da, da, toliko je blistav da je konacno shvtio da je za manekene porbno da se pojavljuju u medijima.

Mia

pre 11 godina

Sad si ti izmislio toplu vodu , srecom pa pregovori zavise i od Vucica. Bar cemo cuti istinu ma kakva bila, a ne neku pricu ulepsanu i opet na cekanju.

Radojko///Zmajevo

pre 11 godina

Ova vlada koju vodi SNS ucinila je puno da zemlju priblizi EU. Nazalost to ne ide tako lako i za to ce nam sigurno biti potrebno jos dosta vremena. Ipak ne mogu a da ne primetim da su se neke stvari ipak pomerile sa mrtve tacke, koliko je na pocetku bilo kriticara i protivnika vlade koja je na celu sa SNSom a sada kada pogledamo sa odredjene vremenske distance vidimo da nam je upravo SNS doneo politiku koja ce nas uvesti u EU uveren sam puno pre nego sto mi mislimo.

Perica.BG

pre 11 godina

Tadicu, nemoj da zamenjujes teze, datum za pocetak pregovora sa EU zavisi iskljucivo od nas, EU nam je jasno rekla sta sve treba da sredimo u svom dvoristu da bi mogli da dobijemo datum za pocetak pregovora. Tebi je ipak lakse da kazes kako je to na nekome drugom jer tako najlakse skidas sa sebe odgovornost jer da je srece Srbija je odavno trebala da dobije taj datum.

kolikox

pre 11 godina

Tadic ne prestaje da me zbunjuje. 12 godina je bio na ovaj ili onaj nacin na vlasti i sada kada vise nije onda kaze da je imao plan i to sada kada su neke stvari pocele konacno da se resavaju. Mislim koji je smisao i poenta toga?

Kerefeka

pre 11 godina

Koliko se ja secam izjave gdina Tadica u medijima,on je rekao da nece komentarisati politicku situaciju,vec da ce se posvetiti nekom naucnom radu!Bolje da je i ne komentarise,imao je vremena da pokaze koliko je sposoban da vodi Srbiju!nazalost,proslo vreme se ne moze vratiti!

Musaka

pre 11 godina

Ne zavisi ni od Nemacke koliko od nas samih i nasih dela.Tvoja dela su te dovela tu gde jesi,a dela ove nove vlade nadam se pocetku pregovara sa EU.

nebitan

pre 11 godina

A odakle vi to gospodine Tadicu znate? Jel ste nesto dogovarali sa nemcima za vreme predsednikovanja, pa znate? Mozda nesto sto niste izneli javnosti?

Rovac

pre 11 godina

A ti si popio svu pamet ovog sveta i sada sve to znas? Pa sto ne rece to dok si bio predsednik, pa da svi znamo na cemu smo, nego tek sada iznosis to?

Srbijanac iz Srema

pre 11 godina

Znamo mi zbog čega je podneo ostavku na mesto predsednika Srbije.Taj izraz "skraćivanje" mandata ne postoji.
razlozi su :
Ako DS dobije na parlamenarim izborima i formira vladu i on da pobedi na predsedničkim izborima imao bi apsolutnu vlast U Srbiji.
Da je ostao u kohabitaciji sa novom vladom, totalno bi bio "razotkriven".Znao je da bi morao podneti ostavku i raspisati predsedničke izbore gde bi pretrpeo žestok poraz.
Ovako je "uspeo"koliko -toliko da spase stranku i sebe.

PODsetnik

pre 11 godina

Draga Devedesetdvojko, dragi Blicu, dragi Fonetu, dragi spindoktori, Boris Tadic vise nije predsednik ni Srbije ni Demokratske stranke pa nema potrebe da ga promovisete izjavama u kojima ponavlja ono sto su aktuelni predsednici partija i drzavnih institucija pre njega vec rekli ili ono sto je i sam pricao vec pre godinu dana a posle cega je izgubio sve izbore. Srdacan pozdrav!

Ana

pre 11 godina

DS je stranka koja je na vlasti bila 12 godina, koja nas je uništavala svih ovih godina. Nadam se da će se stanje u našoj državi zaista promeniti na bolje. Datum zavisi samo od nas! Pogresna procena!

Ana

pre 11 godina

DS nije radio za interes naroda i države, gledao i pljačkao svoj narod, državu razarao 12 godina. Nadam se da će se stanje u našoj državi zaista promeniti na bolje.

ex demokrata 1

pre 11 godina

Ja sam za Eu,ali mislim da je bila greska raspisivanje predsednickih izbora u Srbiji,to se sada vidi.
Ujedno,ne verujem da ce nam Nemacka odrediti datum,njima je to poslednja briga.

krokodokodil

pre 11 godina

najgori predsednik u istoriji politike.citava njegova karijera se svela na filozofiju koja nema veze sa politikom.covek jednostvo nije preduzetnik i zivi na grbaci naroda.bolje bimu bilo da se posveti sudovima zbog tuzbe.

Mihajlo

pre 11 godina

Sa Vučićem i Nikolićem Srbija i ima neke šanse da dobije datum za pregovore sa EU, ali sa državom kakvu smo je imali u vreme DS-a mi nikada datum za pregovore ne bi dobili. U vreme Borisa Tadića, nije problem bilo samo Kosovo, kako to Tadić želi da predstavi, nego je možda još veći problem bila država u kojoj caruje korupcija, i u kojoj se strani investitori reketiraju. Takva Srbija nikada ne bi dobila datum, pa čak i da prizna nezavisnost Kosova.

Anja Kocovski

pre 11 godina

Da li ovo predstavlja povratak G. Tadica na politicku scenu?
Ne treba nama misljenje g.Tadica...njegova administracija je skoro unistila ovu zemlju...Zato je i tako katastrofalno izgubio izbore
Hvala G.Tadicu, ali on vise nije potreban

Ganes

pre 11 godina

Tadicu onu tvoju izjavu ti Srpski narod nikad nece zaboraviti, da nisi ponosan sto si predsednik Srpskog naroda vec da ti, samo obavljas posao. Od uvek se pricalo da si izdajnik, placenik, mason ili ti poltron zapadnih mocnika. Tom tvojom izjavom si to nasem narodu, tiho i u lice i rekao. Pa ko je cuo, cuo je, koje video pogledao, video je a ko je shvatio, shvatio je!

Dejan

pre 11 godina

Da li ćemo mi da doručkujemo "Datum" . Drugo, koga zamjavate sa Berlinom?! O Kosmetu i Srbiji odlučuje Brisel i Bašington pod dirigentskom palicom Vatikana. Nama je uslov svih uslova „Kalendar“. Da mi prđemo na lopatu i da se lopatamo. Da stanemo pod skute papae i da pod zastavom NATO ubijamo ljude. To je nama datum i uslov!

ZIK

pre 11 godina

Cinizmu komentatora nikad kraja. Dobro ako će vam to ulepšati dan. Čovek je potpuno u pravu. nakon Obaminog obraćanja naciji mislim da će Nemačku i EU više zabavljati mogućnost formiranja slobodne trgovinske zone sa SAD (em veliko em seksi, što svi vole). Saglasnost za datum čisto sumnjam da će dati.

gordana

pre 11 godina

Zarekla sam se da vise necu da kometarisem ,ali niko ne moze da me izazove kao ekipa koja je primitivna, glupa, zatucana a povrh toga zlobna i ne vidi nista ,samo se zabavlja napadima i poturanjima coveku koji je zasluzan i za to sto sada primaju srpske radikale i hvale ih ,a zaboravljaju ko je jedini uvek stajao na poziciji mirenja,tolerancije , uvodjenja Srpskog drustva u napredan svet ,gde smo bili i gde nam je mesto. Upravo je to bio Boris Tadic kao stozer demokratskih teznji za svet o kome ovi sto komentarisu ne znaju nista.Posto i sebe svrtavam u te koji neznaju nista barem,nisam zlobna i prosta ,a komentarisem samo ono gde,,ako uopste postoji. sam bila ocevidac i slusala, Pozdravam ljude koji se menjaju na bolje,ali izvinite ,ne mogu oni da budu "veci katolici od Pape". Svi komentari odisu patoloskom gluposcu i ostrascenoscu kakvi ustvari i jesmo skuceni,podmukli,primitivni,ukratko receno zaostali u razvoju,a za to su delimicno i krivi ovi sto nam sada sole pamet. A dragi Borise zelim ti da uzivas u slobodi koju si nadam se dobio jer si je zasluzio svojim tolerantnim, pametnim nastupima ,a ova ***** moze ,jer to jedino zna da te mrzi.

SOLISTA

pre 11 godina

Tadić je išao na to da sigurno pobeđuje na predsedničkim izborima, i zato ih je i raspisao. Inače, da je znao da će ovako proći i na izborima, a i u DS-u, ne bi ih sigurno raspisivao do kraja svog mandata. Na sreću Srbije, pogrešio je u proceni.

petar

pre 11 godina

Da smo hteli da slusamo sta ima da kaze jedan bivsi predsednik,on,u svakom slucaju,ne bi postao bivsi,to prvo,a drugo,ako zavisimo bilo kako od nemacke,onda je svima jasno da smo iz mesta naj...li,jer,Nemci su za Srbe dobri samo kada treba da ih bombarduju,ili porobe,tako je od pamtiveka,utuvite to u glavu,ovde sam jos procitao da postoji PREDuslov za EU,a to je priznanje Kosova,logicno se postavlja pitanje: sta je onda uslov???! priznanje neke druge republike na teritoriji Srbije? Sve ovo skupa,da nije zalosno,postalo bi jako smesno,uvek postoji jos SAMO to i nista vise,pa cete dobiti kandidaturu,muka mi je od toga,ma bolje da su nas sve pobili 99 te,nego sto nas ovako polako ubijaju godinama....

Stevan

pre 11 godina

Cekajte, ali koga interesuje Tadicevo misljenje!? Da li ste negde procitali sta misli Dzordz Bus mladji, cuva krave na rancu I skuplja dolare, nikoga ni za sta ne pita. Tadic nam uporno otkriva toplu vodu, svi mi to znamo I sta sad znaci njegova naknadna pamet. Dovoljno nas je nervirao dok je bio gazda, imaju li za njega izbori neko znacenje ili smo osudjeni da slusamo bas sve I svakoga do ludila.

srna u izgubljenom raju

pre 11 godina

Nekad se stvarno pitam za koga Tadic radi i ko ga savetuje?Njega samo zanima EU i strane sile.Da li mu je u opste ikad bilo stalo do svog naroda sta on misli i zeli.Hvala Bogu pa se on vise nista nne pita.

Mojsije

pre 11 godina

Zbog takvih ko sto je Tadic smo dopustili da strane sile manipulisu sa nama!Nadam se da ce ova vlast uspeti koliko toliko da nas izvuce iz lose situacije u koju smo zapali.

Svašta

pre 11 godina

"Moja namera je da bila da izađem sa planom u četiri tačke, kao ofanzivnim planom" - Da se nije malo kasno setio, tolike godine na vlasti, a on je tek imao nameru da izađe sa planom?! Pa, šta su radili do tada?!

Bojana M

pre 11 godina

Ko je uopste pitao g. Tadica za misljenje. Njegova politika i delovanja su dovela ovu zemlju na rub. Uopste nema potreba da se on oglasava...

Milutin

pre 11 godina

Ne razumem Tadica zasto se on odaziva, imao je dug mandat i skoro nista nije uradio kako treba osim sto se obogatio kako on tako i njegovi saradnici! On je svoj cilj ispunio a to je: PUN DZEP!

Stefan74

pre 11 godina

Cilj tvoje vladavine na celu Srbije je bio jasan, da nas ekonomski urnises, otvoris put stranoj cizmi za kolonizaciju Srbije, gde si trebao da predas drzavnu imovinu u tudje ruke i nas narod, drzavljane pretvoris u roblje Evropske Unije (najjjeftinu radnu snagu Evrope). Hvala ti na tome!

Preza

pre 11 godina

Sta je ostavio iza sebe to vec vidimo,privredu koja nepostoji,najvecu stopu nezaposlenosti,infrastrukturu ruiniranu,rupe na putevima,budzetu a i u nasim dzepovima,moze do sutra da se nabraja.Mislim da posle svega on najmanje treba da prica sta je najbolje za nas i sta treba da se radi. Nekako sam voleo kad se pojavio i verovao da posle pokojnog premijera Djindjica on moze da nas pokrena a sad jednostavno posle svega nemogu da ga smislim.

AU EU

pre 11 godina

Tadic se dovoljno pokazao dok je imao svoj mandat i ne razumem zasto se uopste javlja po temi EU! Sadasnja Vlada je uradila vise za nekoliko meseci koliko Tadiceva za 8 godina.

goca

pre 11 godina

Sada Tadić ima ideje za rešavanje krize u Srbiji i za ulazak u EU. Da li se to meni samo učinilo da je on predhodnih godina bio na vlasti?

Pismo – Glava

pre 11 godina

Znas ti Tadicu celu sudbinu ulaska Srbije u E.U ! I to da li ce do doga uopste i doci ( ako hoce, kada ce to biti ), sta ce sve traziti od nas od uslova ( kao sto si za sve uslove od samog pocetka znao, a nama si se pravio nevest i iznenadjen svaki put kada bi postavili novi ). Opsan si ti !

chicha iz Borche

pre 11 godina

Mislio sam da više nikada bilo šta komentarišem povodom bilo čega jer od partijskih poslušnika koji po zadatku pišu komentare ne možeš da živiš. Pogotovo što imam slab stomak pa mi se često povraća posle nekih komentara ali moram sa nekima da se složim. Do 2000. godine je Srbija bila najbolja i najuređenija zemlja za život. Bilo je blagostanja, para i sjajnog života. Oni mladi koji su tada bili deca neka zamole starije da im, ali iskreno, kažu kako se živelo od 1988-2000. Stara dinarska i devizna štednja opljačkana, piramidalne banke pokupile narodu i ono malo para, benzin u flašama na svakom ćošku, devize samo kod dilera na ulici, bombardovanje, sankcije, nestašice, bonovi za namirnice, restrikcije, penzije kasne 5-6 meseci, devizne rezerve 0,000 dolara, budući predsednik kupuje stan od 2 ara i.....nemam više volje da nabrajam. Onda su došli ovi drugi i za 12 godina SVE TO UPROPASTILI!!!!! Posle 12 godina propadanja Srbije dolaze sasvim novi ljudi koji do tada nikada nisu bili na vlasti: Toma, Vučić, Dačić, Velja, Vulin, Mrka, Dinkić, svi SNS-ovce, svi SPS-ovce, onda onaj čto je URSAO Srbiju. Sada, sa tim novim sjajnim stručnjacima, Srbija kreće NAPRED!! Bljak!

21 Vek u Evropi

pre 11 godina

@ Ako zavisi od nemačke, onda ništa od prijema u EU.
Nemačka samo nastavlja ono što su nacisti i Hitler
radili srbima.
(jovan, 13. februar 2013 14:52)

Oslobodi se narode svoje zatucanosti i iskompleksiranosti Evropom i Nemackom. 21. je vek, covecanstvo grabi velikim koracima u prosperitet i blagostanje, tehnika dostize nevidjene uspehe, a vi sedite vec decenijama na istom mestu i prezivate suva leba i 2. svetski rat.

Macosa

pre 11 godina

Politika bivšeg predsednika je bila potpuno pogrešna. Tadić je u vise navrata imao prilike da Srbiji ubrza evropske integracije, međutim to je išlo jako sporo i skoro bezuspešno. Kritike i saveti s njegove strane su nebitni, izgubio je poverenje velike većine građana.

Klio

pre 11 godina

Drage kolege i koleginice komentatori, mozete vi, mozemo mi pisati sta nam drago, ali Borisova politika je srz i danasnje politike nase zemlje i mislim da je to dobro. Samo se prisetite izjava svih danasnjih pozicionara od pre 10-ak godina o svim pitanjima koja se politike ticu i uporedite s onim sto danas govore oni i s onim sto je Boris pricao tada, sto govori danas. Istorijski gledano, politicki prevrtljivci ne ostaju u lepom secanju jednog naroda. Mnogo dobrih dela treba da bi se od u blatu valanja skorelog lica ono opet ucinilo lepim. A, zbog svih nas im zelim da ga ulepsaju, iako im ne zaboravljam.
Pozdrav bivsem predsedniku Republike.

Milos

pre 11 godina

Kakve nebuloze, ovo je neverovatno...

Boris Tadic: "...datuma za početak pregovora ima ključni značaj, jer proces integracija tada postaje nepovratan i nije ga moguće dovesti u pitanje."

Pristupni pregovori sa Turksom su poceli pre gotovo 9 godina i ne postoji nikakav izgled da ce ikada biti privedeni kraju odnosno da ce Turska postati punopravni clan EU.

Milica P.

pre 11 godina

Ne moze niko normalan da kaze da ova vlada nije postigla nikakav rezultat, rezultata ima i to je nesporno. A i Tadic i svi mi znamo da je nas najveci problem Kosovo i njegov status. Srbija je pokazala dobru volju da pregovara i ono sto je do Srbije mi smo uradili. Sada nam samo preostaje da cekamo...

Zemun grad SPO

pre 11 godina

Boris je vodio i stranku i državu. Stranka mu je izgubila izbore, a država sebe blokirala u beznađu Miloševićeve zaostavštine. Nije imao predloge od stranačkih kolega, a ni sopstvenu želju za hrabre poteze koji bi Srbiju približili Evropi. Neočekivano neke od tih hrabrih poteza sada povlači nekadašnja crveno-crna koalicija. Plan o kome Tadić priča kasni četiri godine. Ima mnogo materijala da se nagađa zašto je to tako. Kroz istoriju su velikim ljudima proglašavani oni koji su opšti (državni i narodni) interes stavljali ispred ličnog i onda kada su potezi u tom cilju bili nepopularni. Boris je propustio veliku priliku da bude jedan od njih.

VLA

pre 11 godina

Sto li se sad oglasio g.Tadic?
Sta je i kako je on planirao je sada totalno nebitno.
Da od Nemacke, kako najjace clanice Eu, zavisi dobijanje datuma je istina
Da li cemo dobiti datum, pitanje je koliko su Vucic i Nikolic dobro radili svoj posao...

Djura

pre 11 godina

Pustite vise Tadica, pobedili ste ga, slomili i oljagali stranku! Pa u njegovo vreme, bar nam nije bilo hiperinflacije, vracanja vojnika u mrtvackim sanducima i divljeg zapada u Beogradu tj devedesetih ukratko! Udrite minuse slobodno

mattko

pre 11 godina

Pa zaboga Borise, Vi ste bili taj koji je usao u sukob sa Merkelovom prosle jeseni i svesno onemugucio napredak Srbije ka EU. To treba jasno da kazete narodu a ne da sada objasnjavate kako su u Nemackoj izbori. Ostaje nejasno zbog cega ste goluba kojeg ste imali u ruci pustili da odleti i tako produzili agoniju Srbije koja nece biti okaoncana pre ulaska u NATO i EU?

Влада

pre 11 godina

Изборе си расписао зато што си мислио да ћеш да их добијеш,а све остало је шарена лажа.

Nenad

pre 11 godina

Ja stvarno neznam sta vi svi imate protiv ovog coveka? Covek je postao sinonim za sve lose sto je bilo u Srbiji,manite se vise i budite REALNI!!! Od izbora pa do sad Nikolic se uopste i ne pominje,o bilo kom cirkusu u vladi,kao i da ne postoji, on je sada presednik kao sto je bio Tadic,Zasto? Ne zivim u Srbiji ali bi mi bilo drago kad me neko pita odakle sam, da s´ponosom kazem da sam iz Srbije. Glasali ste, uzivajte i nastavite samo tako. Izgleda mi da ce se vratiti ono vreme kada sam se sa 10 maraka proveo kao trenutno sa 1000 eura. Zivi bili pa videli.Pozdrav.

gospodja ministarka

pre 11 godina

"Moja namera je da bila da izađem sa planom u četiri tačke, kao ofanzivnim planom", rekao je Tadić, "kako bismo dobili datum za pregovore i na sveobuhvatan način rešili problem Kosova".Ma nemoj,evo raznežio si nas sad.Sad će još ispasti da si ti zaslužan za vladine rezultate

Vladan

pre 11 godina

Koga briga sta "Ken" ima da kaze. Trpao se svuda, Srbiju je ostavio u katastrofalonom ekonomskom, politickom, i svakom drugom stanju... izvinjavao se svima, a sa druge strane nailazio na muk (niko se njemu nije izvinuo ni za jedni jedinu srpsku zrtvu)daleko mu lepa kuca. Nesposobnijeg i goreg predsednika Srbija nije imala u svojoj istoriji. Gori je i od onog Milutinovica, taj se barem nije mesao u svoj posao pa nas nije sramotio.

@KROKODOKODIL -kultura nije skupa

pre 11 godina

Politicka ostrašcenost je loš sagovornik.
Vaše komentarisanje je ostalo na istom nivou kao i pre izbora.
Ako se sve promenilo na bolje od tada, zašto toliko žuci i nevaspitanja u obracanju jednom coveku, politicaru koji je sad u opoziciji.
Sve može da se kaže ali argumentima.
Ali, ono što ne dostaje vama nemojte projektovati na svoje neistomišljenike.

dim

pre 11 godina

Ovako "dobar i pun optimizma ",na zalost nerealnog i beskrajnog, imao je rakao bih samo Napoleon. Koliko god puta da dobije sansu uvek bi verovao u svoje "ogromne sposobnosti" i nesrecnu saradnju sa losim saradnicima,a sam ih bira,Okani se covece vec jednom, imao si sansi i previse.Pusti i zali.Vera u tebe je odavno prosla,a znaj da je nas jad mnogo tezi nego tvoj,zbog tvojih "sposobnosti"

Branko

pre 11 godina

Veoma je interesantno koliko žuči dežurni komentatori prosipaju po nekadašnjem predsedniku države. Čemu uopšte toliki komentatorski trud, ako je Boris Tadić tako nebitan? Ili je možda ono što kaže ipak "sa glavom i repom", za razliku od "rekao sam, ali nisam mislio ni da ni ne"?

Ako pitate hoće li Tadić ponovo biti na vlasti? Ne treba mu to! Ali će biti!!!!

vlada milic

pre 11 godina

ajde bre naprednjaci skinite se bre vise tadicu on bar gde god da se pojavi mogli smo da budemo ponosni na njegovo obrazovanje , poznavanje jezika pa cak i ono sto mu vi zamerate da lep je i sarmantan covek a to sto vi zbog svoje slepe mrznje i zlobe mrzite svakog ko je pametan obrazovan i elokventan a pri tome izgleda kako vi necete nikad izgledati to je vas problem. pogledajte predstavnika vase srbije tomu diplomu ; kod putina sedi sa rukama na kolenima dlanova okrenutih na gore kao da prosi a na slikama sa predsednicom kosova stoji kao moj kumic kad se ukaki

Matica Srpska

pre 11 godina

@(vlada milic, 13. februar 2013 18:20)
Bolje da imam predsednika koji nesto radi ma kako god da izgleda nego nekog ko je namazan sa hiljadu boja.

Darko

pre 11 godina

Dragi PODsetniče, u velikom delu se slažem sa vama. Smo ste jednu sitnicu prevideli...to što je Tadić pričao i radio pre 4-5 godina, sada pričaju SNS, SPS, URS, tj. oni koji su ga pobedili na izborima. Vidite ironiju? Samo da naglasim, nism ničiji simpatizer.

panchevac86

pre 11 godina

@(ivan, 13. februar 2013 17:45)
Da, da, toliko je blistav da je konacno shvtio da je za manekene porbno da se pojavljuju u medijima.

Nazadnjak

pre 11 godina

Kad naprednjaci nebi sedeli za kompom i kucali ko ludi komentare u negativnom kontekstu i pravili javno mnjenje u njihovu korist svima bi nam bilo bolje. Simpatizeri SNS-a utuvite sebi jednom u glavu niste vise opozicija nego vlast a to sto radite spada u domen kad ste bili u opoziciji prosle godine. Nemojte sami sebi golove da zabijate to su radile demokrate i vidite gde su dogurali. Al kad malo bolje razmislim mozda se vama smucila vlast pa ako ste nesposobni predajte sposobnima.

Дража

pre 11 godina

"...u javnosti biti prikazano kao veliko ostvarenje, koje suštinski to nije". Misliš onako kao što ste vi radili dok ste bili na vlasti.

goran

pre 11 godina

Nemci su nasi prijatelji, medju najvecim donatorima i najveci ulagaci u Srbiji. Sta je bilo u drugom ratu zavrsilo se.u drugom ratu. Da smo pametni kao sto nismo, gledali bi u Nemce vise nego u lazne prijatelje Ruse koji kupe NIS za 400 miliona na kvarno preko nekih kvazi-patriota pa 2 godine uzastopno prave profit od po 400 miliona... A. sto se Tadica tice, rezultati u poslednjih 8 godina govore sami za sebe...

basta

pre 11 godina

"On je istakao da je dobijanje datuma za početak pregovora ima ključni značaj, jer proces integracija tada postaje nepovratan i nije ga moguće dovesti u pitanje."

To je ono sto je neophodno Srbiji,jer najvise ide u korist vecini u narodu a na stetu onima koji su naucili da parazitiraju na narodu i uzivaju u zivotu zloupotrebom polozaja i raznim kriminalnim radnjama.Obican covek nije svestan toga a oni kojima to ne odgovara pokusavaju na sve nacine to spreciti manipulisuci javnoscu.U Srbiji dobro zivi mali broj ljudi,vecina ih prezivljava,upravo za tu vecinu je od neprocenjive vaznosti da se dobije datum.Vecina onih koja se protivi tome,radi to ili iz licne koristi i privilegija ili ima problema sa razumom ili iz nekih drugih pobuda.Mislim da gos.Tadic ima pravo da da izjavu kao i svaki drugi,bez obzira sto je najveci krivac u mnogo cemu.On kao i svaki drugi ako se dokaze da je umesan u protivzakonite radnje mora da odgovara,to bi bilo pravedno,pravda?

1. god. nove ere posle Borisa

pre 11 godina

Hocemo li preziveti ovu Datum sektu evrofanatika?
Pustite se vi praznih datuma, dajte da nesto napravimo sami od ove zemlje umesto sto se sve samo unistava.

Vladimir Pula

pre 11 godina

Sta ste ga napali??? Kao nije predsjednik otkud mu pravo na mišljenje? A sta mislite da je on to sebi sam ispričao ili ga je neki novinar priupitao pa on rekao mišljenje ?

Izbornik

pre 11 godina

E na kraju ipak zavisi od Srbije.Ne od Nemacke.Nemacka ne dozvoljava,koliko "razumem" poruke njihovih zvanicnika da ih neko vara.Imate jasan cilj,sta treba ispuniti da bi se stiglo do tog cilja,pa ne mozete da se pogadjate kao na pijaci.E tu je problem,sto kod nas kad kupite jednu stvar ili neku robu,"normalno" je da vas prevare i isporuce vam nesto drugo.E to nije jos uvek "normalno" u Nemackoj i njih ne mozete lako da "zavrnete".Ne samo njih,nego i druge zemlje.To je problem,koji uopste ne zavisi od toga da li ce pobediti koalicija oko Merkelove ili opozocija.I uopste ne vidim zasto bi mi obicni gradjani trebalo da "objasnjavamo" nasim politicarima sta oni treba da rade.Ovo sto je "uradjeno" nije dovoljno za pocetak pregovora,ni u februaru,ni martu,aprilu,maju,junu,julu,avgustu, septembru, novembru, oktobru i decembru. Mora da se ta "tuzna" prica sa Kosovom privede kraju.To je jedina "slamka spasa" kad je kandidatura u pitanju.Inace sto se ostalih kriterijuma iz "Mastrihta" tice,Srbija ne bi dobila ni Sporazum o pridruzivanju,jer je svakome jasno da ni zakonodavstvo a ni praksa nije u skladu sa evropskim standardima.Zato predlazem da i politicari i ljudi ovde prestanu sebe da zavaravaju i da konacno se okrenu,ili stvarnom ispunjavanju obaveza ili Rusiji i Kini,pa neka onda zive od toga.Lepo su porucili britanskom premijeru da EU nije "a la kart" tj meni, da mozete da birate sta vam se svidja.To isto vazi i za nas.

Sunce

pre 11 godina

Zavisiće od nas, šta ćemo mi uraditi. Ako budemo poslušno slušali šta nam diktiraju "prijatelji" Nemci i Francuzi, biće i datuma. A ako ne, još bolje, da ne bude posle platila baba dinar da uđe u kolo, a dva da izađe!

Berkut

pre 11 godina

Po meni situacija prosta. Ako zavisi od Nemačke nikada ga nećemo dobiti. Ako zavisi od kritične mase gradajanske svesti Srbije po normama EU opet nikada nećemo dobiti.Ako zavisi od Vas poltičara koji vodite ovu zemlju i stvarate uslove ka nekom cilju (EU)e onda stopostotno nećemo dobiti.Dakle gradjani ništa ne rade na sebi da bi usvojili neke opte principe i pravila života gradjana EU. Gradjanima su onda krivi političari. POlitičari do jednog nesposobni samoživi opterećeni samim sobom i svojim novčanikom.S obzirom da im nije jasno ni kakvim se poslom bave kada ih deparizovana zemlja postavi po partijskoj liniji na neku funkciju i gdoinama ne rade ništa a pričaju u budućem vremenu ond aim je kriva EU i na kraju Nemačka. Bilo koju članicu EU a posebnoo Nemačku ovakve izjave "baš uzdrmaju". Koliko je meni poznato politički program svih stranaka je punopravno članstvo u EU. Mi hoćemo. Ne zovu oni nas u njihovo društvo. Oni nam čak vrlo džentlmenski daju do znanja da je to veoma veliki zalogaj za Srbiju koji Srbije ne može da proguta. Čak šta više ne može ni d aga omoriše.Oni su dali viznu liberalizaciju jedino. Zašto i ne bi.Zašto mi ne bi trošili pare na hranu,odeću,obuću,belu tehniku,letovali zimovali kod njih na samo nekoliko sati puta.Sve to je kod njih daleko jeftinije nego kod nas.Dobili mogućnost da putujemo a u suštini samo su omogućili dobrom delu lovatora koji nemaju posao ,koji ne plaćaju porez da bez viznih uslova ostavljaju tamo stotine hiljada evra.

bob

pre 11 godina

javna je tajna, jos od kraja novembra, da nemci zatezu.. sad pokusavaju da nadju "neku od onih politickih igri recima gde se ne zna sta se oce kazati" ali hoce da zamute vodu da izgleda dublje... bice nesto tipa, super je srbija, bash ste strava.. a nista se zapravo nece promeniti..

idemo dalje.. trebamo svi pustiti brkove i javno reci.. idemo dalje

Mia

pre 11 godina

Sad si ti izmislio toplu vodu , srecom pa pregovori zavise i od Vucica. Bar cemo cuti istinu ma kakva bila, a ne neku pricu ulepsanu i opet na cekanju.

Serjoza

pre 11 godina

Mozda Nemacka ima zznacajan uticaj na odluke EU,ali Srbija ima stvari u svojim rukama!Od nas samih zavisi kako ce se stvari nadalje odvijati!

Radojko///Zmajevo

pre 11 godina

Ova vlada koju vodi SNS ucinila je puno da zemlju priblizi EU. Nazalost to ne ide tako lako i za to ce nam sigurno biti potrebno jos dosta vremena. Ipak ne mogu a da ne primetim da su se neke stvari ipak pomerile sa mrtve tacke, koliko je na pocetku bilo kriticara i protivnika vlade koja je na celu sa SNSom a sada kada pogledamo sa odredjene vremenske distance vidimo da nam je upravo SNS doneo politiku koja ce nas uvesti u EU uveren sam puno pre nego sto mi mislimo.

Perica.BG

pre 11 godina

Tadicu, nemoj da zamenjujes teze, datum za pocetak pregovora sa EU zavisi iskljucivo od nas, EU nam je jasno rekla sta sve treba da sredimo u svom dvoristu da bi mogli da dobijemo datum za pocetak pregovora. Tebi je ipak lakse da kazes kako je to na nekome drugom jer tako najlakse skidas sa sebe odgovornost jer da je srece Srbija je odavno trebala da dobije taj datum.

nebitan

pre 11 godina

A odakle vi to gospodine Tadicu znate? Jel ste nesto dogovarali sa nemcima za vreme predsednikovanja, pa znate? Mozda nesto sto niste izneli javnosti?

Rovac

pre 11 godina

A ti si popio svu pamet ovog sveta i sada sve to znas? Pa sto ne rece to dok si bio predsednik, pa da svi znamo na cemu smo, nego tek sada iznosis to?

kolikox

pre 11 godina

Tadic ne prestaje da me zbunjuje. 12 godina je bio na ovaj ili onaj nacin na vlasti i sada kada vise nije onda kaze da je imao plan i to sada kada su neke stvari pocele konacno da se resavaju. Mislim koji je smisao i poenta toga?

Kerefeka

pre 11 godina

Koliko se ja secam izjave gdina Tadica u medijima,on je rekao da nece komentarisati politicku situaciju,vec da ce se posvetiti nekom naucnom radu!Bolje da je i ne komentarise,imao je vremena da pokaze koliko je sposoban da vodi Srbiju!nazalost,proslo vreme se ne moze vratiti!

Srbijanac iz Srema

pre 11 godina

Znamo mi zbog čega je podneo ostavku na mesto predsednika Srbije.Taj izraz "skraćivanje" mandata ne postoji.
razlozi su :
Ako DS dobije na parlamenarim izborima i formira vladu i on da pobedi na predsedničkim izborima imao bi apsolutnu vlast U Srbiji.
Da je ostao u kohabitaciji sa novom vladom, totalno bi bio "razotkriven".Znao je da bi morao podneti ostavku i raspisati predsedničke izbore gde bi pretrpeo žestok poraz.
Ovako je "uspeo"koliko -toliko da spase stranku i sebe.

Musaka

pre 11 godina

Ne zavisi ni od Nemacke koliko od nas samih i nasih dela.Tvoja dela su te dovela tu gde jesi,a dela ove nove vlade nadam se pocetku pregovara sa EU.