1. Mogu samo da nas mrze i to je sve.

    Ta pesma će živeti zauvek.
    (gradjaninSveta, 18. januar 2013 16:25)

    # Link komentara

  2. E moji redarstvenici, zelene beretke i ostali. Od pesme vas hvata panika.
     (Vladan, 18. januar 2013 15:11)

    # Link komentara

  3. kakve j****e veze ova pesma ima sa bilo kojom od zrtava rata raspada SFRJ???…??

    Kada je ova pesma pisana i komponovana verovatno da nije bio rodjen niko ko je lasnije doziveo kraj SFRJ.
    I drugo, pesma je o sasvim dve drugacije stvari! "Mars na Drinu" je pesma o polasku srpske vojske u Drinsku bitku! ...na Cer! BITKU NA TERITORIJU DANASNJE I UVEKKADADNJE SRBIJE! Prostor oko Valjeva, Sapca i zapadnije DO granice!
    Ovo pismo je isfrustriranost ratom (ne krivim ih za to) i ako se ta isfrustriranost prenese na mlade generacije, a verovatno hoce, (e, za to ih krivim) mi necemo imati normalne odnose na Balkanu jos vekovima...ni u naznakama!
     (neko iz mase, 18. januar 2013 09:34)

    # Link komentara

  4. Nemam pojma sto se ljudi pale na pesmu ovoliko,ja kao prvo koliko znam Jeremic sto ima to mesto je toliko znacajno koliko je znacajna ,,muva za slona" zato opusti se i zgrabi snikers :D ili ti sto kazu dali mu mesto da zamazu oci
    (KOMUNJARA, 18. januar 2013 04:53)

    # Link komentara

  5. I jao, pa zasto nisam iznenadjen?
    (ujr, 18. januar 2013 00:11)

    # Link komentara

  6. Pa naravno da bosanskim muslimanima smeta Mars na Drinu. Asocira ih na poraz u Prvom svjetskom ratu u kojem su mahom nosili plave austrougarske uniforme i ubijali, pljackali i palili po Bosni, Hercegovini i Srbiji. Poraz Austrije bio je ujedno i njihov poraz.
    (BL, 17. januar 2013 23:40)

    # Link komentara

  7. 20. i 21. Oktobra 1995. godine u Sarajevu je gostovala grupa/bend/skupina Laibach iz Slovenije. Dva dana su drzali kulturnoumetnicku manifestaciju svojevrsnu njima, a zvala se NSK Drzava. Na glavnom teatru u centru Sarajeva obesena je velika bela zastava sa crnim slovima NSK Drzava. Laibach je godinu dana ranije izdao album sa prikladnim nazivom "NATO". U sklopu tog albuma je i pesma "Mars on river Drina", gde Mars ustvari znaci planeta, odnosno Bog Rata u jednoj od mitologija...
    Elem, bend je izveo i ovu numeru pred posetiocima i nisam cuo da je iko zbog toga pravio problem u Sarajevu, niti van Sarajeva. Koncert je odrzan u ratnom okruzenju, a Dejtonski mirovni sporazum je potpisan mesec dana kasnije. Da li za ovu cinjenicu znaju gradjani BiH koji se osecaju povredjenim? Meni nije jasno oko ceka je problem: da li oko toga sto je numera izvedena od strane srba ili zato sto je nisu izveli slovenci ili neko drugi? Nije mi jasno da se niko nije protivio izvodjenju te kompozicije u sred Sarajeva naoruzanom do zuba, a da se sad pravi problem sto je ista izvedena u sedistu UN - zaista ne razumem sta je problem...
    (skordisk, 17. januar 2013 20:13)

    # Link komentara

  8. Jos jednom cu pitati hrvatske komentatore - koje su pesme pustane dok su spaljivana srpska sela i ubijani srpski civili i u Drugom svetskom ratu (a i u ratovima devedesetih)? Da se mi udruzimo sa Jevrejima i Romima i da trazimo zabranu pustanja "Lijepe nase"? Mislim, ja ne poricem pravo svakoga na vlastite asocijacije povodom neke pesme, samo ilustrujem dokle bi se islo ako bismo doslovno primenjivali princip da se ne smeju pustati pesme i marsevi koje imaju "nezgodnu proslost". Samo bih voleo da Hrvatski komentatori shvate da i njihova himna i brojne pesme kod velikog broja nehrvata izazivaju mucna secanja.
    (Zum, 17. januar 2013 19:14)

    # Link komentara

  9. Glupost je neuništiva. Ali od ovih pervertiranih zlobnika iz tog ekstremističkog Savjeta Bošnjaka gori su srpski profesionalni krivci izvitoperene svesti, psiho-patološki slučajevi sa bolesnom potrebom pljuvanja po sebi i svojem, uvek i u svakoj prilici. Odličan primer je koordinatorka američkog NED za zemlje Balkana, bosanska Srpkinja, koja polomi noge da ispljuje sve srpsko a u isto vreme da podrži ama baš sve albansko, muslimansko i domaće kolege-paćenike na svom fejsbuk nalogu. I takvi odlučuju o donacijama nevladinim organizacijama. Može se onda lako pogoditi ko dobija hiljade dolara od NED u Srbiji.
    (Sara, 17. januar 2013 16:53)

    # Link komentara

  10. Marijan, 17. januar 2013 13:45
    prijatno sam iznenađen što znate kojim je povodom kompnovana "Marš na Drinu" i to kažem bez imalo ironije.
    Nisam gledao koncert u celoj dužini trajanja i ne znam da li je i kada je Vuk Jeremić tu kompoziciju najavio kao pesmu mira, ali ako je to tako uradio isrekno ni meni nije jasno zašto takva najava, ali ne zbog razloga koje Vi navodite nego zato što je za najavu, suštinskii gledano, postojalo mnogo boljih i tačnijih rešenja. Inače numera je u stalnom repertoaru ovog hora i zajsta ne verujem da je izvedena sa namerom da povredi nečija osećanja.
    ko je imao koristi od ovoga? Direktne koristi svakako hor, koji je sa tehničke, muzičke strane, a to je teren na kome se mnogo bolje snalazim, spajajući klasično horsko pevanja sa bit box-om i svim ostalim, izvandredno obavio posao i napravio sebi lepu reklamu, a ja sam lično kao i siguran sam, veliki deo mojih sunarodnika bio samo prosto ponosan što je jedan naš umetnički ansabl postigao zapažen rezultat makar ceneći po reakciji publike. To Vam je isto kao kad Đoković osvoji Grand slam, pa njemu pripadne sva slava, ATP bodovi i novac, a mi njegovi sunarodnici, osim neizmernog osećanja ponosa, nemamo nikakvu drugu korist, a i šta će nam kada su takve stvari u pitanju.
    (goran, 17. januar 2013 15:57)

    # Link komentara

  11. Svi mi znamo da u samoj pjesmi nema ničeg nacionalističkog ili fašistiškog i znamo kad je ova skladba nastala i povodom čega je nastala. Na žalost svaki novi dan u Vukovaru je započinjao upravo ovom pjesmom za vrijeme trajanja opsade grada(slobodno možete pogledati na Youtube kako se pušta sa ogromnih megafona koji se nalaze na tenkovima) . Vjerojatno je na isti način korištena i u Bosni i Hercegovini. Nitko nema ništa protiv pjesme već ima protiv onih događaja koji su se odigrali uz ovu pjesmu 90-tih...Vuk Jeremić sigurno je znao tu činjenicu kad ju je najavio kao pjesmu mira premda svi znamo da se zapravo radi o ratnoj pjesmi. I na kraju, tko zapravo ima koristi od ovakvih perfromansa...Srbija i srpski narod zasigurno najmanje...
    (Marijan, 17. januar 2013 13:45)

    # Link komentara

  12. Sta je bre islamisti? Nije vam dosta preko 1 milion mrtvih Srba za vreme komponovanja ove pesme? Ova istorijska pesma, koja je komponovana upravo za vreme vaseg (i vasih saradnika) genocida nad Srbima je nase SVETO PISMO i ne dirajte u njega nego se poklonite, ako imate imalo obraza......!
    (Mirko, 17. januar 2013 13:17)

    # Link komentara

  13. ko što juče lepo reče pomoćnik državnog sekretara USA, još jedna prava balkanska drama.
    1. kompozicija Marš na Drinu (komoponovao Stanisalav Binički) kompnovana je u čast bitke na Ceru u I prvom svetskom ratu koji je bio odbrambeni rat u kome je poginulo preko milion srba tj oko 1/4 ukupnog stanovništva i nije pesma kriva što su je pojedinci skrnavili
    2. da li bi po istoj toj logici Srbija trebala da traži da se Radetzky march skine sa programa bečkog novogidšnjeg koncerta, s obzirom da je po taktovima tog marša mariširala austrougarska vojska koja je u najvećoj meri i kriva za napred navedene žrtve, naravno da ne jer pesma nije kriva
    3. da li bi trebalo zabraniti pesmu The Beatles, Helter Skleter, ili tražiti da njen kompozitor Paul McCartney vrati titulu sera jer je Chalres Menson izjavio da je upravo u toj pesmi našao razlog da ubije Sharon Tate, naravno da ne jer pesma nije kriva
    4. da li bi trebalo da odgovoaraju svi (bez obzira na nacionalnost) koji su zlouptrebljavajući istorijske činjenice i istorijsko nasleđe činili nasjtrašnije zločine, naravno da bi trebalo, jer su oni krivi, a ne pesma.
    5. te večeri su pevane i pesme grupa kao što su The Beatles, Queen, ABBA, i mnoga druga dela popularne i klasične muzike, tako da nije isitina ni to da je sve to što se desilo bilo čestitka Nove godine srbima, već nešto sasvim drugo.
    (goran, 17. januar 2013 12:53)

    # Link komentara

  14. Pomirisa ruža svoj koren pa reče: Ala smrdi?
    Ili što bi rekao Meša Selimović: Nisu nigde stigli a stide se onoga odakle su krenuli!
    Bošnjaci?
    (jovica, 17. januar 2013 12:50)

    # Link komentara

  15. Šta je problem sa "Maršem na Drinu"? E pa problem je taj što je ta pjesma, koja je u stvari poziv u boj, svakodnevno ZLOUPOTREBLJAVANA 90ih od strane četničkih formacija u HR i BiH. Svaki put kad upadnu, popljačkaju i spale neko nesrpsko selo,pobiju i protjeraju stanovništvo iz istog, REDOVITO se to radilo uz zvuke "Marš na Drinu"! Devedesetih vam je ta pjesma, koračnica ukaljana do bola i nas Hrvate asocira jedino i isključivo na četništvo i sve šta uz to ide. To zahvalite svojima koji su doveli do toga da to tako bude, mi vam za tu činjenicu nismo krivi.
    (Goran Matić -Split, 17. januar 2013 12:44)

    # Link komentara

  16. Nemam zelju da napadam ili branim ikoga, Bosnjacki kongres moze da ima svoje misljenje, UN moze da uradi sta zeli.

    Ali, Mars na Drinu, svojim tekstom i muzikom, nije, nikako nije pesma mira. Mozemo raspravljati o mnogim nasim pesmama, da li su pesme mira ili ne, medjutim, Mars na Drinu je ratnicka pesma, lepa pesma, ipak, nikako pesma mira.

    Ono sto u celoj toj slici predstavlja nas, to je potpuno nepotrebno i besmisleno predstavljanje te pesme kao pesme mira. Dovoljno je procitati tekst pesme i poslusati muziku, ne treba biti nikakav strucnjak, lako je doneti zakljucak.

    Ali, to su nasa posla.
    (Gradjanin, 17. januar 2013 11:56)

    # Link komentara

  17. ista pjesma je odzvanjala na tenkovima i transporterima JNA kada su "oslobađali" Vukovar.....i danas me uhvati jeza kada se sjetim te "pjesme mira"....
    (mmmi, 16. januar 2013 21:05)

    I "Lijepa nasa" je odjekivala Jasenovcem, Jadovnom i hercegoackim jamama, pa se opet svugde pusta.
    (Zum, 17. januar 2013 11:47)

    # Link komentara

  18. Ako je Austrougarska zabranila naziv Bosnjaci 1906. godine, a ova pesma nastala povodom prve pobede Saveznika u Prvom sv. ratu protiv tih istih Austrougara logicno je da je onda ovo i Bosnjacka oslobodilacka pesma.Posle je doslo do dugih ratova i sukoba gde je ova pesma zloupotrebljavana za poziv u rat. I dosta vise sa prepucavanjima, ratovali Englezi i Francuzi 100 godina pa se pomirili.
    (veas, 17. januar 2013 11:34)

    # Link komentara

  19. U pravu ste, naravno, Hitler je podrzavao, odnosno promovisao Vagnerovu muzik, a ne obrnuto kako sam napisao... kucao sam to na brzinu pre spavanja. Hvala na korekciji.Ostalo u mom komentaru stoji, Vagner je bio osvedoceni anti-semita.
    (pavao, 17. januar 2013 11:16)

    # Link komentara

  20. Kad vama zadojenim postane jasno da ste sve svoje junacke pjesme skrnavili agresijom na Hrvatsku i BiH, bice vam jasno i zasto nekome smeta kad se ratna koracnica (a u agresiji devedesetih divljacka propaganda sa tenkova)potura svijetu kao "pesma mira".

    Ovi Bosnjaci imaju dosta slicnosti s vama, ali ne onu vasu mantru da su oni ustvari vi (nonsens), ali pere vas ista kriza identiteta (hoce to od mitova).

    Pljujete po Bosni i pozivate se na istoriju? Pa prelistajte malo, cak i vase istorijske knjige, posebno vi iz Bosne, braco Bosnjani (Bosanci).
    (good_bosnjanin, 17. januar 2013 11:04)

    # Link komentara

  21. Savetujem tom Vijecu da podnese tuzbu za genocid u Srebrenici a i sire protiv S. Binickog...on je u stvari i ideolog cele te velikosrpske ujdurme... Da covek ne poveruje dokle zaslepljenost i ljudska glupost dopire...
    (mlekadzija, 17. januar 2013 10:33)

    # Link komentara

  22. Svet ide napred, a mi se zabavljamo prošlošću, glupostima i izmišljotinama: crnogorski jezik, Bošnjačka nacija, makedonska antička prošlost, srpske istorijske teritorije,...
    Hajde da pričamo o nečem što nas spaja, a ne razdvaja.
    (urmas, 17. januar 2013 10:33)

    # Link komentara

  23. Što se same pesme tiče, ona je u ratu u Bosni uprljana delima loših ljudi slično kao što je hrvatska "šahovnica" uprljana u II SR. To je imalo dalekosežne posledice na dešavanja u SFRJ početkom 1990-ih. Hrvati su šahovnicu, uz manje izmene, ipak progurali, mada po cenu dugogodišnjeg rata, vanrednog stanja i neizvesnosti. Danas ona više ne izaziva gotovo nikakve posebne emocije među Srbima. Moglo bi se reći da uporna upotreba, van zlokobnog konteksta, s vremenom "pere" mrlje istorije sa simbola, odnosno desenzitivizuje javnost. Naravno, ako nam je do nekog simbola dovoljno stalo da trpimo napade.
    (paralela, 17. januar 2013 10:31)

    # Link komentara

  24. Komentatorima: Samo vas malo bocnu, a vi odmah izručite tovar žuči i pokažete kakva vam je duša i šta mislite ne samo o onima koji su se žalili nego o celom njihovom narodu, imenu naroda, veri i istoriji. Ako nemate dobru volju i ako nemate želju za mirom i lečenjem rana, ako ne žalite druge koji su nevini nastradili od naših, ako smatrate da su njihova stradanja opravdana samo time što (verujete da) su mislili loše o nama ili mislili lepo o ljudima koji su našim nevinim i nejakim učinili zlo, ako odmahujete rukom na njihovu bol, onda je i onakvo pismo sasvim opravdano, jer prozire i upozorava na zlo koje i dalje, kao zmiju u nedrima, čuvamo u svojim glavama. Naravno da ima zla, izvornog rasizma i šovinizma i kod nekih od njih i da je možda od toga nekad davno sve počelo, ali nije ovo TAKMIČENJE u ZLU pa da ko je gori taj ima bolji skor! Čini mi se da tu vodimo jedno bar tri-jedan. Zato nam se i čini da nepravedno gubimo pred sudijama sveta jer oni gledaju upravo obrnuto od nas i podržavaju manje zlo. Da sam religiozan, verovatno bih mislio da nam ovako ide i da se ovoliko patimo i u blatu gacamo zato što i Bog isto tako računa i daje nam po zasluzi.
    (ne pada sneg da pokrije breg..., 17. januar 2013 10:26)

    # Link komentara

  25. Mujo i Haso.
    (Nikola, 17. januar 2013 10:10)

    # Link komentara

  26. "OPALJEN još jedan šamar" kaze se u pismu. Da li je to pismo pisao neki kafedzija ili diplomata?
    (Faf Tedi, 16. januar 2013 23:12)

    Pa ako pogleds zanimanja clanova tog kongresa bice ti jasno.
    (sofronije, 17. januar 2013 10:08)

    # Link komentara

  27. "Bosnjaci", pogledajte ceo film Mars na Drinu ili bar ovaj insert:

    [link]

    Jedan od glavnih junaka (narednik) je gospodin Husein Cokic, odlican glumac zapostavljen u poslednje dve decenije (nadam se da je ziv). Njemu nije smetalo da glumi u ovom filmu. Zasto? Pa verovatno zato jer je bio normalan covek, nezadojen verskom i svakom drugom mrznjom i islamskim fundamentalizmom. I muziku i ljude i dogadjaje je cenio po tome kakvi su a ne kome pripadaju. Umesto sto svakih nekoliko decenija paranoidno i sizovrencno menjate nazive za vasu populaciju (do 1945. izjasnjavali ste se kao srbi islamske verosipoversti, do 1992. kao muslimani, od 1992. bosnjaci, ...) pokusajte na naucite da budete ljudi. Za normalnog coveka to ne bi trebalo da bude tesko.
    (D.POPOVIC, 17. januar 2013 10:07)

    # Link komentara

  28. "Pas laje, vetar nosi" - Platon
    (Filozof, 17. januar 2013 09:47)

    # Link komentara

  29. Jel ima neka srpska pesma da je prihvatljiva za muslimane, Hrvate i ostale, a da nije Bajaga ? Treba da bude vezana za srpsku istoriju... Ne sme da se spominje srpski kralj, sta sve ? sme a sta ne sme Ajde recite, pa cemo samo to da pevamo da se vi ne osecate uvredjeni.
    (q, 17. januar 2013 09:11)

    # Link komentara

  30. Nije džabe napisana Prokleta avlija.Iracionalna mržnja ne samo što je načinila monstruozne zločine nad Srbima u prošlosti, smetaju i pesme koje nemaju veze sa njima( ako se izuzme da su oni činili najveći deo kaznenih hordi Austro Ugarske koja je klala i palila po Mačvi, Bosni i Hrvatskoj - svuda gde su živeli Srbi)Od njihove bežanije pred Srpskom vojskom ostala je izreka: " kazuj strina gde je Drina".
    Nikako da se dosete otkud im se prezimena završavaju na -ić a ne na -oglu.Ili su takvi jer su se dosetili.
    Ne bi me začudilo da od UN zatraže izbacivanje slova S iz upotrebe,( u stvari, oni bi tražili zabranu za 4 S).
    (Andrić Ivan, 17. januar 2013 09:05)

    # Link komentara

  31. А не зна се тачно ни по чијем је налогу Гаврило Принцип убио принца Фердинанда.
    СРБИЈИ ТО ТАДА НИЈЕ ОДГОВАРАЛО!
    (SR, 16. januar 2013 23:22)
    Istina bi trebalo da izađe na videlo a to je da Gavrilo Princip nije ubio Ferdinanda. Naime, prema policijskom zapisniku koji je sačinjen odmah nakon atentata je pisalo da je Princip imao pištolj sa pet metaka, da je ispaljeno 4 metaka koji su završili u kamenoj ogradi pored Miljacke a da peti metak nije stigao da ispali pošto su skočili na njega. To vam je slično sa onim da je Li Osvald ubio Kenedija. Atentati su mnogo ozbiljnija rabota nego li što izgleda ali to se tako radi.
    (Branko, 17. januar 2013 08:42)

    # Link komentara

  32. moze svako da tumaci na svoj nacin...... ali priznajem da je ,,mars na drinu" kao himna za mir malo ,,delikantno" !
    da je nije bilo ,nebi niko zalio .
    (Dule, 17. januar 2013 08:02)

    # Link komentara

  33. ovo je smesno.. ali stvarno.. cccc boze..
     (Ukljuci mozak, 17. januar 2013 07:52)

    # Link komentara

  34. koji ste vi zmajevi
    (djole, 17. januar 2013 07:46)

    # Link komentara

  35. Želim da govorim čisto o muzičkom aspektu koncerta, koliko je on bio uspješan.Na predavanjima iz međunarodnog javnog prava stari profesor Đorđević na je više puta naglasio da svaka zmlja u UN šalje svoje najbolje i najodgovornije diplomate.U sali za vrijeme izvođenja koncerta sjedili su ljudi koji stvarno znaju što je dobra muzika.Kada je koncert uspješan na izvođenju zadnje numere publika se uključi u izvođenju konpozicije.Tada se dirigent okreće bočno sa jednom rukom diriguje publici, a sa drugom horu i tada dolazi do sjedinjenja publike i izvođača, znak da je koncert potpuno uspio.Pred karaj izvođenja Marša na Drinu dirigentica se okreće publici, ostavlja hor bez dirigenta što je teško za izvođaće, počinje da diriguje publikom.Publika se brzo uključila u izvođenje, smješak na licu dorigentice govori sve.Nakon toga dirigentica se okreće horu njezin govor tjela govori sve.Rezultat su ovacije u publika na nogama.
    (Dražen Stamatović, Dex Dejvid, 17. januar 2013 07:21)

    # Link komentara

  36. vuce legendo
     (obama, 17. januar 2013 07:16)

    # Link komentara

  37. A braco komsije, da je kojim slucajem izvedena "Vostani Serbije" koja je inace srpska ustanicka himna iz 1804. i koja u jednom delu kaze: "Bosna sestra tvoja na tebe gleda i ne zeli tebi nikakvoga vreda" zivo me zanima kako bi to uticalo na vasa nacionalna osecanja? Jel mozete da definisete?
    (SS, 17. januar 2013 07:12)

    # Link komentara

  38. Antipattican si mi Vuce Jeremicu ali za ovo...sve cestitke.
    (od So pa do NS, 17. januar 2013 07:05)

    # Link komentara

  39. Franc Ferdinand je ulozio protest.
    (GH, 17. januar 2013 06:47)

    # Link komentara

  40. Pavao, valjda je Hitler podrzavao Vagnera a ne obrnuto kako ti pises jer Vagner je umro pre no sto se Hitler rodio, a sto se tice Vagnerovog antisemitizma tu si u pravu, bio je osvedoceni antijevrej, i ako se ne varam izraelska filharmonija odbija da svira njegove kompozicije.
    (Agron Qeli, 17. januar 2013 06:35)

    # Link komentara

  41. Otvaranje Olimpijskih Igara 1972.Secam se kako sam bio zaprepascen da Nemci. pored ostalog, sviraju i Mars na Drinu.
    Van svakog konteksta,ako se tako mogu nazvati sve gluposti u ovoj vesti i mnogim komentarima, ovo je divna, prepoznatljiva i sirom sveta poznata melodija.
    Da li cemo se ikada nauciti da ne cinimo i ne trpimo zlo?
    (gaga, 17. januar 2013 04:49)

    # Link komentara

  42. uzmimo za primer Vagnera, koji je imao otvoreno anti-semisticke stavove i podrzavao Hitlera...
    (pavao, 16. januar 2013 23:52)

    Vagner je umro 1883. Tesko da je mogao da podrzava Hitlera tad
    (cc, 17. januar 2013 04:20)

    # Link komentara

  43. Ljudi, bez nervoze oko ovoga.. Mogu samo da nam pljunu pod prozor :)))
     (velja, 17. januar 2013 02:31)

    # Link komentara

  44. Komsije ko komsije.Samo virkaju da li nam je crkla krava.Sad im i glasna muzika smeta.
    (Milan, 17. januar 2013 02:28)

    # Link komentara

  45. Oduševio me je Vuk. Predstavio nas je baš kako treba, sa kvalitetima :) Samo primitivci i zavidni ljudi mogu tako nešto da hejtaju. Daj odrastite malo
    (Ben, 17. januar 2013 02:05)

    # Link komentara

  46. Srbijo moja ponosna budi...
     (bosko bg, 17. januar 2013 01:05)

    # Link komentara

  47. Kao prvo pesma je posvecena Bici iz 1. svetskog rata 1914.

    Smesni ste sto protestujete
    (ja, 17. januar 2013 00:52)

    # Link komentara

  48. Конгрес чега, и одакле?
    (Добровољачка, 17. januar 2013 00:49)

    # Link komentara

  49. Za marš ne znam, ali znam da Srbi slave "pravoslavnu novu godinu" po kalendaru Julija Cezara, koji baš i nije bio neki hrišćanin.
    (Gaj, 17. januar 2013 00:46)

    # Link komentara

  50. Plavokosi Srbin? Pa to je lako,Dusan Basta!!!
    (da,da, 17. januar 2013 00:45)

    # Link komentara

  51. Posle pomenutog koncerta, ovde je bila gomila komentara da je sve bilo super samo da Marš na Drinu nije trebalo izvoditi jer baš i nije miroljubiva pesma, to su komentarisali naši ljudi iz Srbije. Sad kad su se javili ti Bošnjaci sa istim komentarom, sad ovde totalno druga priča. Jadni smo.
    (Baja, 17. januar 2013 00:39)

    # Link komentara

  52. I meni je sinoć, bilo malo čudno, kada sam čuo da izvode "Marš na Drinu" u UN-u, i što pokušavaju da jedan vojni marš povežu i predstave sa mirom. Marševi su takvi... Jednostavno, vojni marševi su poziv u bitku, guraju napred, podižu moral, ohrabruju i greju srce svakom rodoljubu potsećanjem na prethodne slavne pobede njegovog naroda!

    Ali, mi je još manje jasno otkud sad Bošnjaci u ovoj priči! Niti Srbija ratuje sa njima, niti je ovo pesma koja slavi genocid, niti pobedu nad BiH, več slavnu pobedu srpske vojske nad Austro-ugarskim agresorom...

    Viva Vox je mogao i prikladnije delo da izvede u UN, a komšije su mogle komotno i da ne reaguju. Ali, ne! Ipak se svet vrti oko Sarajeva, pa je i ovo je još jedna u nizu srpskih zavera i provokacija protiv BiH. :)

    Bravo i za jedne i za druge!
    (Milovan, 17. januar 2013 00:38)

    # Link komentara

  53. Svaka cast Jeremicu iako ja nisam simpatizer DS-a, kada nekog Bosnjackog politicara izaberu na funkciju presedavajuceg neka onda organizuje koncert po svojoj volji. Mars na Drinu bas me je prijatno iznenadio.
    (Djole, 17. januar 2013 00:36)

    # Link komentara

  54. Ta pesma nema nikakve veze sa vama. Lečite se!
     (qwerty, 17. januar 2013 00:32)

    # Link komentara

  55. Ajde bre oladite malo, pa kod nas je na zalost Sulejman najpopularnija serija. Jos nam ne date da na proslavi srpske nove godine u UN, nasa viva vox ima repertoar koji sama izabere. Treba joj navodno vasa saglasnost. Kakvih sve blesavih ljudi ima na planeti.
    (Viva vox, 17. januar 2013 00:25)

    # Link komentara

  56. Cak i da se zanemari apsurdnost razloga zahteva za skidanje snimka sa sajta, nije mi jasno kako neko moze da upotrebi frazu ''opaljen samar'' u zvanicnom zahtevu i da sebe naziva diplomatom. Demagogija vodi u haos, drage diplomate ''zabridelih obraza''.
     (paranoja, 17. januar 2013 00:16)

    # Link komentara

  57. @Ajmo takmičenje - profesionalne patriJote protiv profesionalnih žrtvi genocida.

    Mrtva bi to trka bila, isti je to mentalni sklop...
    (suvenir, 16. januar 2013 21:18)

    свака ти ка' у Његоша!
    и једнима и другима интелигенција није јача страна.
    (Душан, 16. januar 2013 22:00)

    A vi ste mi toliko "pametni". Nista gluplje od kvazi pacifista i laznih moralista za tastaturom koji ostavljaju arogantne komentare i tripuju kako su inteligentniji i superiorniji od ostalih. Hvala sto ste me prosvetlili vasom velikom mudroscu, odoh da otpevam "All we are saying is give peace a chance" i resim sve svoje i svetske problemep. Sve se bojim da bi kad bi vas neko licno tukao vi to jednostavno pustili i otisli tiho u noc.
    (Stefan, 17. januar 2013 00:16)

    # Link komentara

  58. Ajde bre više sjašite kompleksaši jedni
    (Dzoni, 17. januar 2013 00:03)

    # Link komentara

  59. Pa 1992 smo morali da odustanemo od ove, narodom izabrane himne (na referendumu) jer je zvucala "agresivno" (pominje se Drina). Sada vise nista nije nemoguce, pozdrav jedinoj i pravoj himni Srbije!
    (jj, 17. januar 2013 00:00)

    # Link komentara

  60. Toliko od mutlietnicke BiH. Kada se u sred Sarajeva opet bude mogla napraviti svadba uz srpske trobojke i zvuke Marsa na Drinu znaci da i za Srbe u toj njihovoj Bosni ima mesta. A posto njima odgovaraju Srbi koji su samo po njihovom ukusu onda sa radoscu mogu samo da docekam nezavisnu RS i eventualno ujedinjenje.
    (Bane, 16. januar 2013 23:56)

    # Link komentara

  61. na ove sto govore da su Bošnjaci "poturceni", samo bih ga zamolio da mi nadje sliku plavokosog Srbina!Nije malo 500 godina.......
    (neutralan)

    Ja sam iz Bosne, i svakodnevno vidjam plavokose i smedje muslimane. Sta kazes na to. Neki cak ni prezime nisu promjenili.
    (vlado, 16. januar 2013 23:53)

    # Link komentara

  62. This has nothing to do with the Bosnian war of 90-95, this song is established after the WWI and the heroic efforts of Serbian people in the victory over the great Austrian-Hungarian empire. So I don't see why they even mention Bosnia, it didn't even exist when this song was made. Mr. Jeremic did a great deal for Serbian people Serbia in general, now we are not from Siberia we are from SERBIA and a lot of people know where that is.

    Thank you!
    (Newyorker, 16. januar 2013 23:53)

    # Link komentara

  63. Ja ne mogu da verujem dokle ovo ide. Ja zaista postujem i iskreno zalim sve zrtve rata u bivsoj SFRJ i za to sam da se svi krivci kazne na svim stranama. Ali, ovo paranoicno reagovanje na muziku nema veze sa zivotom... uzmimo za primer Vagnera, koji je imao otvoreno anti-semisticke stavove i podrzavao Hitlera... nisam nikada video da je Vagnerova muzika koriscenja u filmu "Apokalipsa danas" prozivana zbog njegovih politickih stavova i da je ovaj film sprecen da dobije Oskara, Zlatnu Palmu itt. Ovaj ekstremni primer koristim da pokazem koliko umetnost mora biti razdvojena od politike, a ne zato sto postoji bilo kakva paralela izmedju ljudi koji su komponovali "Mars na Drinu" i Vagnera - naprotiv, Mars na Drinu je pre svega povezan sa odbrambenim ratom Srbije i stravicnim zrtvama u tom ratu, sa cim bi svi humani ljudi trebalo da suosecaju. Strasno mi je drago da su ljudi u UN prepoznali sustinu i uzivali u divnim kompozicijama i izvodjackim sposobnnostima hora...
    (pavao, 16. januar 2013 23:52)

    # Link komentara

  64. Smatram da je ova parada bila nepotrebna i više služi Vuku za domaću nego za međunarodnu scenu!! To ćete shvatiti kasnije!

    Za sve ove koji misle da su Srbi "oslobodili" nekog... sačuvaj nas Bože takvog oslobađanja.... to vi sami sebi dajete komplimente?! Inače je običaj da ti se "oslobođeni" zahvali, a zahvala vam je stigla '41 pa razmislite kako ste nas to "oslobodili"!

    P.S. Mene zaboli za to ja bi posao, a ne da kao mag. ing. doma skupljaš šuljeve!
    (Kiki, 16. januar 2013 23:50)

    # Link komentara

  65. Svake Nove godine Bečka filharmonija izvodi Radetski marš na svom novogodišnjem koncertu i svi pljeskaju i raduju se, a upravo taj Radetski marš je Hitlerov Wehrmacht svirao kada god bi sa trupama umarširavao u neki osvojeni grad! Naš Marš na Drinu je oslobodilački i nema razloga da se kritikuje njegovo izvođenje u Ujedinjenim Nacijama!
    (Đorđe Stojković, 16. januar 2013 23:49)

    # Link komentara

  66. Mozda bi trebalo i da se zalite i sadasnjim "komsijama" u USA sto su svirali i snimili ovaj mars svojevremeno. Bruke jedne potomci predaka mojih.

    The Shadows: [link]
    Chet Atkins: [link]
    James Last: [link]
    The Nashville String Band: [link]
    (Leteci Holandjanin, 16. januar 2013 23:46)

    # Link komentara

  67. "Mars na drinu" je ratni mars. Jasno da to nije mars mira. Jeremic je zloupotrbio polozaj i poverenje u UN. Zuti karton za Jeremica od UN.
    (Zuti karton, 16. januar 2013 23:44)

    # Link komentara

  68. Ugledni clanovi kongresa bosnjaka sjeverne amer'ke:

    Mujo Halilmustaf'c,sofer u Misuriju
    Ibro Sulejmanovic,mrcndajzer u Volmartu u Albukerkiju
    Safet Kurtic,taksista u Njujorku
    Alija Muharembegov'c, nocni cuvar naselja u Atlanti,
    Halil Handanov'c, autolimar iz San Franciska,
    Meho i Camil Hurseftatic,braca kamiondzije iz Kalifornije
    Fikret Halilov'c, radi na crno kod Horhea Martineza Mauela del Pueblo La Fuentesa kao paketar
    i
    predsedavajuci Adnan Cengic Cenga,dipl ekonomista iz Sarajeva, privatni preduzetnik.
    (Fikret Halimic, 16. januar 2013 23:42)

    # Link komentara

  69. A zasto se svi vi koji komentarisete iskljucivo vezujete za vreme kada je pesma nastala? Potpuno je jasno zasto se ljudi bune, jer su, prema svedocenjima zrtava (koje vas ne zanimaju), uz zvuke ove iste pesme silovane zene po Bosni za vreme rata. Tako da, manite se patetike i Prvog svetskog rata, kontekst ovog pisma je vrlo jasan. Mene je sramota da delim drzavu sa ljudima koji pisu ovakve komentare, sprdaju se sa zrtvama i glume ludilo. Zato smo i tu gde jesmo - na celu sa ljudima poput Jeremica koji sve sto radi - radi pred srpskim mnjenjem zbog poena. Pogledajte koji su strani mediji rekli rec o ovom koncertu u UN, pa dajte onda da govorimo o tom famoznom "predstavljanju Srbije u svetu". Ljudi koji su casno, posteno i ljudski predstavljali i predstavljalju Srbiju u svetu, uglavnom su nenametljivi, profesionalni, svetski gradjani.

    Najsmesnije od svega je sto je neko (naravno potpuno neobrazovan i nepismen) pustio buvu kako je toboze Mars na Drinu izvodila Becka filharmonija - sto je apsolutni smehotres. Vidim da se masa primila i kao pred nekom zadrugom siri dalje tu "becko-filharmonijsku-informaciju" koja samo moze da dokaze koliki je kojeficijent inteligencije te iste mase. Vi rodjaci ne da ne znate da prepoznate montirani video snimak na YT, nego ste miljama daleko od Beca, filharmonija i uopste bilo kakve muzicke pa i svake druge pismenosti.

    Kako rece Danny Hillis - "Search engines have long been judges of what is important; now they are also arbiters of the truth."
    (Jovana, 16. januar 2013 23:42)

    # Link komentara

  70. Oće da tuže Laibach? [link]
    Ili Šedovse? [link]
    (Eh, Tito, Tito, dok si bio živ, slava Srbije je bila po celom svetu, a sad nas svi pljuju... Neka... Možda smo zaslužili...)
    (MajDaj, 16. januar 2013 23:39)

    # Link komentara

  71. evo "bosnjaci" uzimam punu kofu pepela i nocas pocinjem da se posipam istim....molim vas samo mi posaljite mantru koju moram da izgovaram dok to budem cinio da bi vase zadovoljstvo bilo potpuno.....tuzni ste vi
    (SRBboy, 16. januar 2013 23:37)

    # Link komentara

  72. @ (jači smo od sudbine, 16. januar 2013 21:52)

    Evo ja sam pismena i fakultetski obrazovana pa sam bila neizmerno srećna što je baš ta, jedna od najlepših srpskih kompozicija, izvedena tom prilikom. Ako niko ne zamera Francuzima što su uzeli marš za nacionalnu himnu, ne vidim kome bi normalnom smetalo ovo. To jeste marš mira jer je Srbija bila napadnuta od strane Austrougarske i branila je svoju slobodu i svoj mir.
    I kada već tako samouvereno govorite o pismenosti onda bi trebalo da znate da se kaže "glumili" a ne "glumeli". A i piše se tako. A za Viva Vox se ne sekirajte, sigurna sam da će dobiti ovacije gde god da budu izvodili ovu poletnu kompoziciju.
    (lana, 16. januar 2013 23:37)

    # Link komentara

  73. Samo da mi je znati kakve veze ovo ima sa genocidom? Kompozicija je skoro ceo vek pre nastala.
     (cikadoktor, 16. januar 2013 23:35)

    # Link komentara

  74. Taj bošnjački kongres je gomila isfrustriranih id...ta. Dovoljno je pogledati Wikipediju da se vidi ko je sve izvodio ovu kompoziciju. Tekst (koji na ovom koncertu uopšte nije izvođen) je napisan u Titovoj Jugoslaviji, i niko mu ništa nije zamerao. Šta je onda problem dežurnim Bošnjacima?

    Ako bi zagrebali po istoriji, postoji jako puno stvari na koje bi Srbi mogli da budu osetljivi. Pa zar u poslednjem ratu nisu bili ritualno klani srpski zarobljenici uz "Allahu ekber" - pa šta sada treba da radimo?
    (Zoki, 16. januar 2013 23:33)

    # Link komentara

  75. Smejao bih se, ali je suvise tuzno. Pa da li ste vi normalni! Sram vas bilo! Dobro znate i sami da pesma nema nikakve veze sa vama! Jeste, to je mars, koji je komponovan u cast bitaka pre 100 godina. Kako vas nije sramota da spominjete genocide i situaciju od pre 20 godina. Sramote jedne!

    Molim srpsku diplomatiju da reaguje i sve lepo dokumentovano objasni visokim predstavnicima UN, pa da se lepo svi ismeju na ovaj bedni pokusaj nipodastavanja neceg velikog, sto njihova nacija nikada nece doziveti!
    (Aha, 16. januar 2013 23:30)

    # Link komentara

  76. @ Muhamed
    Ajde druze Muhamede,vasu istoriju tumacite sami,i vasu decu ucite kako god hocete i zelite,i kako vam je na dusi,ali vam ipak zelim reci rec, dve saveta,ako procitate moj komentar: Nemojte decu uciti tako da celog zivota nekoga mrze,jer im je taj neko ostao mnogo duzan,jer im je taj neko uzeo ovo ili ono,jer im je taj neko branio ovo ili ono,jer ih je taj neko genocidisao kad god je stigao i da taj neko ne zavredjuje ziveti,i da sa njim ne treba ni vazduh deliti! Da je sve sto je njihovo i dolazi od njih djavolje,i da im treba ukinuti entitete pa ih zatim traktorisati! Da im treba uzeti Kosovo! Da im treba uzeti "sandzak" i "presevsku dolinu"! Te da treba okrenuti Srbe u Vojvodini protiv Srba "onih dole"! Da je sva njihova istorija vasa istorija,a da je vasa istorija samo vasa istorija! Da niste Srbi ili Hrvati islamske veroispovesti,vec da su Srbi pravoslavne a Hrvati u BiH katolicke veroispovesti zapravo Bosnjaci,samo sto to oni i ne znaju! A da je Bosnjacima to ime bilo zabranjeno od kako su nastali,dakle PRE SRBA,pa se ni u jednom istorijskom dokumentu ne pominje nacija (etnicki korpus) Bosnjaka! Cak i u Titino vreme kad nastadose Makedonci,Crnogorci i Muslimani,niko se ne seti da vrati "historijsko" ime "etnickih" Bosnjaka! Ni jedan Vizantijski kao ni Rimski dokument ne svedoci o Bosnjacima! Nemojte to ciniti ne zbog nas,jer je nasa istorija ispisana starim slovima,i ima i "crnih" i "belih" slova,vec zbog vase dece i njihove buducnosti!
    (Dusko, 16. januar 2013 23:23)

    # Link komentara

  77. Имам само једну напомену, ван контекста. Од како нико више и не пева Хеј Словени, као да се све погубило. Дух Словенски изгубио се у верама...
    ИМА ЛИ У ЈУГИ СЛОВЕНА! Почели смо да величамо и давно нестало Аустроугарско царство, које је вршило класичан ГЕНОЦИД.
    А не зна се тачно ни по чијем је налогу Гаврило Принцип убио принца Фердинанда.
    СРБИЈИ ТО ТАДА НИЈЕ ОДГОВАРАЛО!
     (SR, 16. januar 2013 23:22)

    # Link komentara

  78. Mars na Drinu stara Srpska rodoljubiva pesma, da je otpevana Miljacka od Beslica shvatio bi da se ljute, ovako?!
    (Boze pravde, 16. januar 2013 23:21)

    # Link komentara

  79. Ми смо на Дрину марширали јер су нас Аустор-Угари напали. Нема то везе са вама, прецењујете се.
    (Зоран, 16. januar 2013 23:21)

    # Link komentara

  80. Ne mogu da vjerujem da renomirani sajt B92 daje ikakav publicitet jednoj nebitnoj muslimanskoj organizaciji, koju vjerovatno finansira Iran i Al kaida, a koja je uputila neko pismo UN, koje uzgred nece nikoga ni zainteresovati.
    (Rale, 16. januar 2013 23:20)

    # Link komentara

  81. Требали су извести ону Сафетову : ...сабљо моја ,родитеља мога , родитеља бега исмаил бега, много ли си починила јада , много јада око Биограда (Београда ) ,а и муке око Бања Луке. Колико је пута само пуштана у СФРЈоту!
    (Драган КНН, 16. januar 2013 23:20)

    # Link komentara

  82. "Kako se navodi, ova pesma je bila i "čestitanje Nove godine samo jednoj naciji, Srbima". "

    Pa vise nije vasa,pracukundedovi vam promenili veru za veceru,sta sada kukate....
    (Sale, 16. januar 2013 23:18)

    # Link komentara

  83. Jeremic pokazuje da zaista nije dostojan funkcije koju obavlja. Umjesto da bude upamcen kao gigant sa ovih prostora, ostao je obicna svadjalica koja samo gleda kako gurnuti prst u oko drugima. Valjda to tako hoda kad moras da igras kako Rusi sviraju.
     (Alija, 16. januar 2013 23:15)

    # Link komentara

  84. Zato imam utisak utisak da se mnogi na Balkanu prosto raduju novom rastu tenzija koji je vidljiv u regionu. Zalosno je da se narodi bivse jugoslavije i dalje vrte u istom krugu vec dvadeset godina. Ostvaren je slab i nedovoljan napredak u pogledu poboljsanja odnosa medju nekada zaracenim stranama i ni na jednoj od njih nije se pokazala istinska volja za pomirenjem.
    Bez pomirenja, ne moze biti normalnog zivota na Balkanu, iako ovo zvuci kao otrcana i izandjana fraza.
    Jos gore je sto su u regionu uglavnom na vlasti politicari koji nemaju interesa da se narodi izmire i priblize, nego naprotiv, uvek pronalaze snagu i utociste pozivajuci se na stare sukobe i stare rane, zloupotrebljavaju cesto opravdanu ogorcenost gradjana mnogim nepravdama a mnoge od tih nepravda su skrivili sami ti politicari. Gradjani su bili i danas jesu zrtve lesinara na vlasti i samo oni imaju koristi od sukoba i tenzija u regionu. Gradjani, i Srbi, i Hrvati i Bosnjaci i Albanci zive u sve tezim okolnostima i sve vecoj bedi a drustvena nepravda se samo uvecava.
    (Mairon, 16. januar 2013 23:13)

    # Link komentara

  85. "OPALJEN još jedan šamar" kaze se u pismu. Da li je to pismo pisao neki kafedzija ili diplomata?
    (Faf Tedi, 16. januar 2013 23:12)

    # Link komentara

  86. Mars na Drinu nema nikakve veze sa genocidom. Bosnjaci su postali kao crnci tripuju se da ih svako ugrozava...
     (what, 16. januar 2013 23:07)

    # Link komentara

  87. Cuj ba`,gde ces,opet ti se ramagnetiso` kompas..
    (MUKNAVI, 16. januar 2013 23:05)

    # Link komentara

  88. Pa stvarno vi bosnjaci nikako da se civilizujete!
    (Mirka, 16. januar 2013 23:04)

    # Link komentara

  89. Procitah ovu nebulozu, a i sve komentare (sa vecinom se slazem).

    Treba samo imati na umu da oni jako dobro znaju sta rade i gde rade. Amerikanci ne znaju nista o nasoj istoriji (kao i o svetskoj uopste), pa su idealni za ovakva nebulozna turiranja od strane najgoreg sljama koji hoda zemljom.
    (magellan, 16. januar 2013 23:01)

    # Link komentara

  90. Све што има везе са Србијом, ти људи мрзе. Паметном довољно да схвати какво мишљење имају и о Србији и о Србима.
    (Двоглави арапин, 16. januar 2013 23:00)

    # Link komentara

  91. Ko vam je kriv sto niste muzikalni. I za trenutno vazecu himnu BiH, muziku je napisao Srbin ;)
    (zluradi, 16. januar 2013 23:00)

    # Link komentara

  92. Ne mogu da poverujem da u ovom protesu nema proverenog podatka o 300 hiljada silovanih muslimanki.
    Vljda zbog toga što bi se neko zapitao: kako je Srpska vojska mogla da osvoji 3/4 Bosne uz silovanje 1/3 miliona muslimanki?
    Ova lobistička sekta je poturila podatak o 300 hiljada silovanih!
    Isto kao što su SVE, masovne i obične, grobnice otvorene, i sva groblja, pa uz mnoge Srbe - sahranjeno ispod dve hiljade ostataka, a na "spomen genocidu" već stoji blizu 9.000 imena. Od čega je više od 800 na muci da dokažu da su živi, a "poginuli" na "spomen ploči".
    I lamentiranje o suživotu od ratnih kadrova?
    O samoj muzici: pa gazde se ne bune, a sluge bune - nešto nije kako valja? Mislim - Austrijanci, u čijim redovima se tada '14, kao i '41. muslimanske handžar-divizije prednjačile u genocidu nad Srbima.
    Staram, a čekam podelu Bosne na dva hrišćanska dela - kako je grupa oko Bžežinskog već najavila, a na ovom sajtu bilo pokazano!
    (Kvazimodo Sorabius, 16. januar 2013 22:59)

    # Link komentara

  93. Bosnjaci mogu da kukaju koliko god hoce, to je jedino sto znaju da rade
    (Mitrovica, 16. januar 2013 22:57)

    # Link komentara

  94. Svima koji protestuju treba poslati snimak kada je cuvena becka filharmonija izvela "Mars na Drinu" u sred Beca na tradicionalnom novogodisnjem koncertu. Za vreme i posle pesme vidljivo je bilo odusevljenje i ovacije Austrijanaca [link]
    (Sava, 16. januar 2013 21:24)


    Pa ako je Mars na Drinu toliko los kako to da ga na novogodisnjem koncertu 1987 izvode austrijanci koji su od tih istih Srba izgubili.....
    [link]
    (muzika, 16. januar 2013 21:03)


    Nemojte da širite dezinformacije i da se blamirate. [link]
    (a toliko pluseva, 16. januar 2013 22:56)

    # Link komentara

  95. Ma DAJ!!! Stvarno ...
    (Radovan III, 16. januar 2013 22:54)

    # Link komentara

  96. Kakvi jadnici..Neka provere porodicno stablo i kako im se zvao pradeda
     (Lanmi, 16. januar 2013 22:53)

    # Link komentara

  97. ne razumem zasto se bune kad ce ionako do 2035god nestati...!!!tako makar rekose RUSI cak ima i buduca karta....
    (Rdeniro, 16. januar 2013 22:52)

    # Link komentara

  98. ''Империја узвраћа ударац''
    (дугометражни филм, 16. januar 2013 22:52)

    # Link komentara

  99. Postoje ljudi koji ostanu praznih saka cak i kada se uhvate za glavu....Bosanci kolektivno-definitivno....Pozdrav braco Srbi iz Crne Gore i vazda vi pjevalo....
    (samarcon, 16. januar 2013 22:52)

    # Link komentara

  100. Genocid nad Bosnjacima? Koliko ja znam Mars na Drinu je komponovao Stanislav Binicki u cast srpske vojkse u Prvom svetskom ratu kada je Srbija bila napadnuta. Za genocid nad Bosnjacima vezanim za ovu koracnicu zaista ne znam.
    (Pera, 16. januar 2013 22:51)

    # Link komentara

  101. Bolje i to nego molitvu ili lane moje
     (Punmik, 16. januar 2013 22:48)

    # Link komentara

  102. Pa dokle vise bre to o promjeni vjere,sta vam je,pa I Srbi su napustili izvorni katolicizam ko da je to sada bitno,sta reci za civilizacije Maja,Inka,Atlantide itd,ko da prije nije bilo bogova,pa eto sad je bitna nova godina,sve su godine nove samo mi smo ti koji smo stari....
    (ned, 16. januar 2013 22:43)

    # Link komentara

  103. Mi, eto pevali, a vi prosti ljudi, PUKNITE!!!
    (irena, 16. januar 2013 22:36)

    # Link komentara

  104. Citaoci b92 su uglavnom obrazovani ljudi, cesto se divim komentarima, ali sad moram primjetiti da sam ih mnogo vidio koji su totalno promaseni. Pozivaju Bosnjake na istoriju, a istovremeno tvrde da Bosnjaci postoje par decenija...Neka oni prouce istoriju, ili brema "Nacertanje" neka procitaju pa ce vidjeti da u "Bosni zive Bosnjaci, pravoslavnog vjerozakona, katolickog vjerozakona i muhamedanci", a da ne pricamo o Povelji Kulina bana...Bosnjaci su 1993 samo vratili svoje istorijsko ime, koje im je Austrougarska zabranila 1906 godine dekretom.
    Zasto bi austrijski car zabranio nesto sto ne postoji?
    Selamim vas!
    (Muhamed, 16. januar 2013 22:34)

    # Link komentara

  105. Ovo je samo uvod u sledece poglavlje u kome Bosanci proglasavaju Mars na Drinu drevnom bosnjackom pesmom kojom se obelezavala vojna pobeda Kulina Bana nad Dzingis Kanom.
    (Jashta, 16. januar 2013 22:34)

    # Link komentara

  106. st amoze da uradi ljubomora i isprani mozgovi,prvo MArs na Drinu nije "pevan" nego samo "brundan" bez reci,drugo lepo su najavili da je recu o "koracnici" ili marshu koji se obicno izvodi za neke druge svrhe ali da je ovo performans gde ce se izvesti u miroljubive svrhe.Ali sta ces,neki su reagovali bez i da pogledaju video a neki su reagovali bez i da znaju Engleski :) Jeremicu i ostalima,svaka cast,dok sam gledao ovaj jednocasovni snimak,osetio sam se ponosno sto sam Srbin i nijednog casa niti trena mi nije pao na pamet bilo kakv genocid niti rat nego sam uzivao u muzici.
    (ljubomora, 16. januar 2013 22:32)

    # Link komentara

  107. Kakve budale ne mogu da verujem...Očekujem i da će podneti zahtev da Đoković ne sme više da osvoji ni jedan turnir..
    (Laki pingvin, 16. januar 2013 22:29)

    # Link komentara

  108. Mars na Drinu u Amsterdamu na verglu verovatno starijem od necije nacije:

    [link]

    Ljudskoj (prekookeanskoj)gluposti nikad kraja.
    (Leteci Holandjanin, 16. januar 2013 22:27)

    # Link komentara

  109. Ko nam je kriv kada iz žita, nismo na vreme odstranili kukolj mržnje, kao što su to uradili Španci u srednjem veku.
    (Bane, 16. januar 2013 22:27)

    # Link komentara

  110. Pozdrav.
    [link]
    (kimi, 16. januar 2013 22:27)

    # Link komentara

  111. Sta god da uradis, uvek ce neko da se javi sa nekim prebacivanjem. Tako ti to danas ide. Ajde, da im damo za pravo da ovo nije himna mira. OK. Ali Mars Na Drinu sigurno moze da bude oslovljenja kao himna OSLOBADJANJA. I sta tu ima loseg? Oslobadjanje, uz neizmerne zrtve, jednog malog ali hrabrog naroda od jarama i ropstva jedne imperije i to treba da sluzi kao pouka celom svetu, pa i vama, Bosnjacima. Jel tako ili nije tako? Tako je, pa makar vas to bolelo. Herbert Von Karajan, najslavniji dirigent ikada, Nemac, je ovo remek delo izveo sa beckom filharmonijom 80ih godina na tradicijonalnom Bozicnom koncertu, kao udarnu tacku, usred Beca. Citava je publika tapsala ukorak. Pogledajte lepo na You tubeu. Njima nije smetalo. Vama smeta. Sta vam tu smeta? Smeta vam sve srpsko, eto, to vam smeta, ali to je vas problem. Ma ovo je jedna obicna sramota i smejurija. U ovom svetu treba uvesti red vec jednom. Sve se je pobrkalo, sve se je pomesalo. Treba sve, ALI SVE, natrag u skolu da uci o istoriji. NE DIRAJTE SVETLI MARS NA DRINU. Ma sramota, bedno, stidite se, ma ne znam vise sta da kazem...
    (Neutron, 16. januar 2013 22:24)

    # Link komentara

  112. Ovi su čak i od nas jadniji.
    (Nenad, nezavisna oblast Niš, 16. januar 2013 22:22)

    # Link komentara

  113. dajte molim vas nemojte napadati bosnjake nase drage koji imaju bogatu istoriju cak od 93 kad su u dnevniku saznali da se od danas zovu bosnjaci i naravno da njihovo vreme od tad pocinje da se broji a ovo sto je nastalo pre to za njih nepostoji oni se hrane mrznjom prema svemu srpskom nisma video njihov glas razuma u ovim komentarima a svaki dan dolaze ovde u velikom broju da nam drze predavanja sta je gospodo gde ste nestali
    (sima, 16. januar 2013 22:18)

    # Link komentara

  114. na ove sto govore da su Bošnjaci "poturceni", samo bih ga zamolio da mi nadje sliku plavokosog Srbina!Nije malo 500 godina.......
    (neutralan, 16. januar 2013 22:15)

    # Link komentara

  115. Zgranuo sam se nedavno kada mi je tip objasnjavao kako je Vuk preveo Hasanaginicu na srpski. Ovaj protest je u rangu sa tim.
    (lumpika, 16. januar 2013 22:11)

    # Link komentara

  116. Zašto bi nekome smetala ,,Marš na Drinu'', osim ako taj neko nije duboko isfrustriran svojim životom i iskompleksiran? Znaju li oni kada je nastala ta pesma i kome je posvećena? Oni tada nisu ni planirani da budu nacija. Kako to da nikome drugome ne smeta ova pesma?
    (Dalibor, 16. januar 2013 22:10)

    # Link komentara

  117. @Sava
    "Izvodjenje" Becke filharmonije na cuvenom novogodisnjem koncertu pesme "Mars na Drinu", koje se emituje na Youtube je video montaza! Pogledaj pazljivije i bice ti jasno... mene cudi kako je toliko ljudi povrsno i prima se na tako jeftine stosove? Inace, svaka cast Jeremicu na ideji da organizuje koncert 14-og januara, kao i horu Viva Vox na odlicnom izvodjenju!
    (Srbin iz Rusije, 16. januar 2013 22:08)

    # Link komentara

  118. Ova sjajna himna mogu slobodno reci nastala je kao odgovor na rat, na borbu, kao zelja za slobodom, nazalost neki bolesni ljudi ratnih godina su znali samo reci koje zovu na rat i kojima ne zale zivot svoj, nisu znali duboku povezanost pesme i sudbine naroda, nazalost su nasi istinski i jedini srpski generali vredni ponosa zaboravljeni, a iz misije rupe izasli su sitni "lopovi", "veliki" ratnici, takozvani generali, eh sta smo mogli biti, a sta smo ostali, jos bolje, sta smo bili, a sta smo danas.
     (KP, 16. januar 2013 22:08)

    # Link komentara

  119. Cenim da su to sve ugledna gospoda gastarbajteri sa tri razreda osnovne....Cudo im nije zasmetalo i to sto Jeremic predsedava posto je Srbin i to....
     (Che, 16. januar 2013 22:08)

    # Link komentara

  120. Bosnjaci su u pravu...
    (Dragan - Srbin, 16. januar 2013 22:05)

    # Link komentara

  121. Сматра се да је најпознатији српски марш, На Дрину, Бинички посветио пуковнику Стојановићу, који је погинуо у Бици на Церу. Песма је посвећена јунацима који су бранили своју отаџбину од Аустро-угарске. Званична историја сматра овај рат одбрамбеним, а Аустро-угарску квалификује као агресора. Неумесно је и антицивилизацијски овако реаговати на концерт у УН. Вероватно је хор из Србије требало да изводи искључиво муслиманске песме. Тиме би били задовољни
    (Крпељка, 16. januar 2013 22:03)

    # Link komentara

  122. @Ajmo takmičenje - profesionalne patriJote protiv profesionalnih žrtvi genocida.

    Mrtva bi to trka bila, isti je to mentalni sklop...
    (suvenir, 16. januar 2013 21:18)

    свака ти ка' у Његоша!
    и једнима и другима интелигенција није јача страна.
    (Душан, 16. januar 2013 22:00)

    # Link komentara

  123. Posle ove vesti mi nekako jos draze :).
    (Igor, 16. januar 2013 21:58)

    # Link komentara

  124. Мој пријатељ је муслиман и стално понавља и поноси се тиме што му је деда СОЛУНАЦ, а отац првоборац из другог светског рата.
    (а, 16. januar 2013 21:57)

    # Link komentara

  125. Razumem nepismeni narod u Srbiji koji pada na taj naci-populizam, koji se oduševi kada čuje da je Jeremmić u Njujorku natakao prase na kolac i smatra to uspehom srpske diplomatije ali ne razumem članove Viva Vox koji su pristali da Jeremiću pevaju Marš na Drinu u UN. Zbog njegovog populizma rizikuju svoju karijeru van Srbije. Naravno da su prisutni aplaudirali i glumeli oduševljenje jer nisu znali o čemu se radi, ali glupo je očekivati da nikada neće saznati. Marš na Drinu nije nikakva pesma mira i poziv na spuštanje oružja, već borbena pesma za uzimanje oružja u ruke i borbu. Mogli su otpevati neku od toliko lepih narodnih pesama.
    (jači smo od sudbine, 16. januar 2013 21:52)

    # Link komentara

  126. Ram pam pam pam pam pam!
    (Ziveo Vuk!, 16. januar 2013 21:51)

    # Link komentara

  127. Možete da protestvujete i kod organizatora Bečkog novogodišnjeg koncerta zbog ovoga...bože blagi u šta se ovo pretvorilo.
    Možda će Vam se ova izvedba "Marša na Drinu" više svideti:

    [link]
    (Aleksandar, 16. januar 2013 21:47)

    # Link komentara

  128. Napadnu te Austrijanci, prebiješ ih kao mačke, oni te opet napadnu, ti se povučeš, onda ih opet prebiješ kao mačke, pritom oslobodiš Bosnu tih istih Austrijanaca, i onda napišeš pesmu u čast tih pobeda koju ti isti Bosanci sada tumače kao genocidnu.

    Sledeći put vas onda ostavljamo na miru.
    (miloš Novi Sad, 16. januar 2013 21:47)

    # Link komentara

  129. @Muva Ce Dunga, 16. januar 2013 21:02
    Savrsen komentar, u centar mete!!
    (art, 16. januar 2013 21:46)

    # Link komentara

  130. Stidite se sto srebrenicke zrtve pominjete povodom kocerta u organizaciji Srbije tj Vuka Jeremica.Zar se tako postuju mrtvi?Iz mrtvih ih pomerate ne date im mira ni na onom svetu.Vuk u svojoj familiji ima muslimana to ne zaboravite.Kada budete vi organizovali koncert u GSUN imacete svoj repertoar ovako pustite vi nas na miru.Samarate se vi sami ovakvim izjavama a Srpska izgleda zazire od suzivota mozda bas zbog ovakvih i slicnih izjava.
    (nada ZR, 16. januar 2013 21:44)

    # Link komentara

  131. Vratite se korenima , deco janicara !
    (RB, 16. januar 2013 21:44)

    # Link komentara

  132. Znam u cemu je stos.
    Bosnjaci misle da uz ovu pesmu idu cetnici sa kokardama i smeta im taj kolorit,jer su jos sveze rane od pre 20 godina.Medjutim,ova pesma je nastala mnogo pre Draze i njegovih cetnika.To sto su je neki koristili i uz nju se junacili,ne trazi od drugih da je se odreknu.Ja je smatram lepom koracnicom i pesmom nasih Solunaca,kojima je tako lepo pristajala ona ponosna seljacka sajkaca,koji su ispisali naslavnije doba Srbije i ispevali najlepse pesme o njoj...
    (mozda sam u pravu, 16. januar 2013 21:44)

    # Link komentara

  133. Mars na drinu je iz 1914 godine.Genocid je pocinjen nad Srbima i nema veze bosanskim muslimanima, turskim i albanskim.
    Takodje ako su doticni poceli da proslavljaju pravoslavne praznike onda imaju prava na prigovor,no Rusi se nisu pobunili,pa ne vidim razlog da se bune Bosanci.
    I zrtve TZV genocida,nisu bili streljani na jednom mestu,nego su skupljani iz cele bosnea mnogi su zrtve jos iz I i II sv rata.
    Ono sto je za Nemce i amerikance,albance i bosnjake genocid,nije i za sve ostale
    (ADW, 16. januar 2013 21:44)

    # Link komentara

  134. Da je nastupao Mali Knindza Baja s' Ne volim te Alija, pa i da ih razumem.
    (M., 16. januar 2013 21:43)

    # Link komentara

  135. Ne vredi raspravljati - svi su u pravu, 16. januar 2013 21:06)

    Pitala sam juče i Srbe koji su na sajtu bili protiv numere Marš na Drinu, upravo za Radecki marš - ali nikoga to ne zanima - pljeskaju sve u šesnaest i babe i deca i unuci svakog 1. januara - u pravu ste, ne vredi raspravljati.
    (mina, 16. januar 2013 21:42)

    # Link komentara

  136. A bosnjacki genocid na Rimljanima Kojih vise na teritoriji danasnje Bosne a nekad paradrzave u Rimskom carstvu vise nema???
    (Bojan, 16. januar 2013 21:40)

    # Link komentara

  137. Море Турци, не газ'те орања...
    (Марко Краљевић КЕ, 16. januar 2013 21:40)

    # Link komentara

  138. Pa Himna je Mars na Drinu a ne preko Drine. Sta tu smeta.
    (boban, 16. januar 2013 21:40)

    # Link komentara

  139. Vratite se veri svojoj,biće vam lakše,a mi ćemo vam kao i uvek,oprostiti!
     (bugo, 16. januar 2013 21:40)

    # Link komentara

  140. Cudi me da se nisu javuli Habzburzi sa primedbom...
     (millan, 16. januar 2013 21:39)

    # Link komentara

  141. Slažem se sa Bošnjacima (Bosancima , Muslimanima),jer su, njihovi preci, kao Austrougarski vojnici napali Srbiju 19l4. godine i bili potučeni u Kolubarskoj bici tako da im sve što asocira na to teško pada, pa i Marš na Drinu, zvanično 2. najpoznati marš na svetu, iza čuvenog Most na reci Kvai. Jedino što ne razumem je kakva ima veze ovo sa Srebrenicom?
    (SIN LOVCA NA MEDVEDE, 16. januar 2013 21:38)

    # Link komentara

  142. Ove profesionalne zrtve genocida koje istodobno poricu genocid izvrsen nad nasim narodom, bi trebali svoje frustracije i ispade da lece kod doktora, a ne pljuvanjem prema svemu sto je srpsko po medjunarodnim institucijama.
    (kosovka devojka, 16. januar 2013 21:38)

    # Link komentara

  143. Pa to za nas Srbe i jeste marš mira, slavi pobedu na Ceru kada smo se za kratko oslobodili Austrougarskog okupatora, i to nešto kasnije potvrdili na Kolubari. Marš ima dva jasno odvojena dela, jedan je vojnički i simbolizuje odlučnosti i spremnost za borbu a drugi je muzička varijacija srpskog kola i on slavi pobedu i MIR.

    Izvinjavam se mnogo potomcima onih koji su kosti ostavili na Ceru u PLAVIM uniformama. Pobedu na Ceru je inače proslavila cela Evropa, prva pobeda saveznika u I sv. ratu.
    (kome smeta ne mora da sluša, 16. januar 2013 21:38)

    # Link komentara

  144. Ovima Srebrenica dodje kao neki zacin. Trpa se u sve i svasta. Ako jos jednom cujem/procitam rec Srebrenica ima da se izaspem.
    (Barbus, 16. januar 2013 21:38)

    # Link komentara

  145. Господо Бошњаци, песма против које се буните написана је у част прве победе једне од војски Антанте (српске војске) над неком од армија Централних сила (конкретно Аустро-угарске). Свиђало вам се или не, само Србија је ратовала на страни сила победница у Првом светском рату (Британије, Француске, Сједињених Америчких Држава, Италије, Јапана и Руског царства, нажалост уништеног Октобарском револуцијом). У том истом рату су ваши прадедови, заједно са прабедовима Словенаца, Хрвата, Аустријанаца, Мађара и других народа који су чинили Аустро-угарско царство, јуришали против Антанте. Неко је то чинио на Церу и Колубари, неко други на Сочи, неко трећи на Источном фронту, а четврти на Марни. У сваком случају, једино ће српски војник марширати улицама Париза, Лондона, Москве или Петрограда, Рима, па зашто не Токиа или вашингтона, када у периоду од 2014. до 2018. године, државе победнице буду обележавале сећање на своје хероје из Првог светског рата. Виориће се српска застава и свираће се тај исти Марш на Дрину. Ви ћете за то време славити Франца Фердинанда ком сте посветили Мост Гаврила Принципа и то није наша срамота. Ми се поносимо Мухамедом Мехмедбашићем који се борио за уједињење.
     (Pantagruel, 16. januar 2013 21:36)

    # Link komentara

  146. Бошњаци још увек изгледа мисле да су Аустроугарска. Нек се већ једном изјасне, јесу Турци, или Аустријанци, кад већ нису Словени.
     (SRNA, 16. januar 2013 21:35)

    # Link komentara

  147. Uz pesmu mars na Drinu bošnjaci su u prvom svetskom ratu zajedno sa hrvatima oslobodjeni od Austrougara. Sad sto su ih Srbi oslobodili nismo mi krivi vec oni sami jer nisu imali hrabrosti da se izbore za svoju slobodu. Ne trazimo reci hvala za sve nase pale heroje koji su zbog njih poginuli a oni nam tako vracaju. Treba da se stide.
     (lesa, 16. januar 2013 21:35)

    # Link komentara

  148. Ja sam gledao snimak i nisam čuo nikakvo pevanje pesme, već samo horsko izvođenje muzike. Možda vam je krivo što je u vreme nastanka ove pesme poraženo Otomansko carsvo i Austrougraska, što su proterani okupatori... Naravno, muslimani nemaju pametnija posla, već se stalno neštu bune...a narod nezaposlen...za to ih baš briga.
    (Siniša, 16. januar 2013 21:34)

    # Link komentara

  149. A ko su i sta je to bosnjak????? Izgleda da srbima muslimanske veroispovesti sve smeta! Idite u Ian pa se zalite!!!!!!
     (pravi srbin, 16. januar 2013 21:34)

    # Link komentara

  150. a vi pevajte u UN-u neku od Selme ili Halida, posto starije nemate
     (milla, 16. januar 2013 21:33)

    # Link komentara

  151. Pa ova pesma je nastala u vreme kada bosnjacka nacija nije bila u planu... Ne shvatam kako ta pesma moze da vredja njih i bilo koje zrtve rata koji se desio 100 godina posle nastanka pesme... Sve zrtve treba postovati, ali ovakva mudrovanja su preterivanje i prosto glupiranje uz ne poznavanje istorije...
     (gosha, 16. januar 2013 21:29)

    # Link komentara

  152. Велика, огромна већина тих истих муслимана је релативно донедавно славила 14. јануар као Нову годину. И не само то, славили су и 7. јануар. Само то неће да признају. Ту је проблем.
    (Анадолски Шејтан КЕ, 16. januar 2013 21:28)

    # Link komentara

  153. Da su se Austrijanci bunili, to bi jos i razumeo :-)
    Izgleda da ovim "zrtvama" smeta sve osim da kazemo da smo "genocidan" narod
    (Mare, 16. januar 2013 21:27)

    # Link komentara

  154. Tanjug redovno preteruje, ali ova lobistička organitacija u SAD je, između ostalog, odgovorna za stavranje zastrašujuće slike o Srbima tokom poslednje dve decenije. Ko se seća Muhameda Šaćirbegovića (kasnije Šaćirbeja), znaće kako je uspevao da u UN i drugde progura i najbesmislenije laži.
    I, neka bude za savet svima na Balkanu: zbog ovakvog zlobnog lobiranja, histerisanja i izazivanja mržnje je i proglašena Srpska Republika BiH (posle je postala Republika Srpska). Znali su Srbi u BiH s kime imaju posla. Kada je izbio rat, bilo je kasno za lepo ponašanje i mirenje.
    Samo mi nije jasno jedno: kako je moguće da DVA puta u poslednjih 20 godina iste priče "pale" iste bezumnike? Valjda su nešto naučili - da ih političari zavlače i kradu njihovu imovinu dok obični ljudi idu u rat i ginu.
    (Propaganda, 16. januar 2013 21:26)

    # Link komentara

  155. Da sam pakostan, mogao bih da kažem da je samo njihovo postojanje posledica genocida nad Srbima ali neću...
     (City numé d'igra, 16. januar 2013 21:25)

    # Link komentara

  156. Svima koji protestuju treba poslati snimak kada je cuvena becka filharmonija izvela "Mars na Drinu" u sred Beca na tradicionalnom novogodisnjem koncertu. Za vreme i posle pesme vidljivo je bilo odusevljenje i ovacije Austrijanaca [link]
    (Sava, 16. januar 2013 21:24)

    # Link komentara

  157. Ha, ha, ima i od nas gorih.
    (Bijek, 16. januar 2013 21:24)

    # Link komentara

  158. Izvinite Bošnjaci što i vama nije čestitana Nova godina 13. januara. Skroz smo zaboravili da ste se vi morali "poturčiti". Evo ja ovim putem, umesto Ban Ki Muna, čestitam svim Bošnjacima Novu godinu po pravoslavnom kalendaru. Izvinite na ovom još jednom, stvarno je napravljen propust u UN...
    (lesa, 16. januar 2013 21:22)

    # Link komentara

  159. Problem sa ovom pesmom je što je ona duboko odvratna i uvredljiva ljudima kojima je mržnja prema Srbima najsvetije osećanje.
    (Dragan, 16. januar 2013 21:22)

    # Link komentara

  160. Kakve veze "Mars na Drinu" ima sa Bosnjacima i Srebrenicom?
    (my way, 16. januar 2013 21:20)

    # Link komentara

  161. kad bi mogli,pukli bi od muke i zavisti.Ali sta je tu je,nije njima lako.Prvo bili Srbi pa kasnije postali bosnjaci,da bi se uvukli Turcima i na taj nacin,u velikoj meri, procistili srpsku naciju od kukolja.E sad im je kriv UN sto su upravo to sto jesu
    (mars, 16. januar 2013 21:20)

    # Link komentara

  162. Ajmo takmičenje - profesionalne patriJote protiv profesionalnih žrtvi genocida.

    Mrtva bi to trka bila, isti je to mentalni sklop...
    (suvenir, 16. januar 2013 21:18)

    # Link komentara

  163. Zašto prenosite saopštenja ove nacionalističke organizacije koja postoji u sjevernoj Americi da bi pljuvala Srbe i Srbiju! Toliko su zasljepljeni mržnjom da nisu stigli da se edujuju kada je nastala pjesma "Marš na Drinu", u kojem istorijskom periodu i kome je posvećena. Nema blage veze sa njima i sa devedesetima...neobrazovani i tupavi su najgora pretnja miru, a to su ovi u tom fantomskom Kongresu Bošnjaka...
    (Sarajka, 16. januar 2013 21:18)

    # Link komentara

  164. I ja sam zaprepašćen. Komšija ceo dan peva narodnjake, čujem ga kroz zid. To vređa moja građanska i verska osećanja, a tu još i unutrašnji bol, pretrpljena patnja, manjinska prava, većinska prava, pravo na penziono, socijalno, zdravstveno i besplatna karta za gradski prevoz.
    (bezmozga, 16. januar 2013 21:16)

    # Link komentara

  165. Koje nebuloze, 14. januara neme veze sa nacijom nego sa pravoslavnom crkvom koja nije prihvatila novi kalendar.
    (Dan, 16. januar 2013 21:16)

    # Link komentara

  166. Pesma "Mars na drinu" je nastala mnogo pre nego "Bosnjaci".....
     (voja, 16. januar 2013 21:16)

    # Link komentara

  167. Kakve veze ima Marš na Drinu sa Bošnjacima? Neka mi to objasni ova skupina Bošnjaka Severne Amerike lažima koje plasiraju.
    (Ivan, 16. januar 2013 21:15)

    # Link komentara

  168. I meni je uvredjena inteligencija
    (alexa, 16. januar 2013 21:15)

    # Link komentara

  169. Mars na Drinu jeste prava pesma mira, jer njom je zavrsen Prvi svetski Rat i ljudi su te 1918. poceli da zive u miru.
    (lazar, 16. januar 2013 21:14)

    # Link komentara

  170. Licimerju bošnjaka nema kraja.Pa pesma koja je priznata u svetu posle prvog svetskog rata kao pesma požtrvovanja i stradanja malog naroda u borbi za slobodu od imperijalizma smeta nekom jer je vezuje za neke dogadjaje koji
    su se desili 80 godina kasnije. Verovatno bošnjacima sneta to što su bili na gubitničkoj strani u prvom svetskom ratu a opet imali sreće da ih Srbi nisu osvetoljubljivo asimilovali i uništili tada kao što sa Srbima na Kosovu albanci sada rade.Osudjujem zločine i sa Srpske strane ali molim komšije da odbace kompleks i govor mržnje koji konstantno serviraju u medijima prema Srbima a opet bez medjunarodne osude .Bosna je neuspeo projekat kako i u bivšoj SFRJ tako i sada i to nažalost ništa neće promeniti.
    (aleksa, 16. januar 2013 21:14)

    # Link komentara

  171. A svi tapšu generacijama na 'Radecki marš' na Bečkom novogodišnjem koncertu -što protiv toga nisu ustali? Ako ne znaju, nek malo 'proguglaju' ko je bio Radecki. Samo zavist i pakost. Mislila sam da smo juče apsolvirali temu koncerta, al' ne lezi vraže...
    (mina, 16. januar 2013 21:13)

    # Link komentara

  172. Ne razumem kakve veze ima ova pesma sa genocidom?! Onaj ko poznaje istoriju sigurno nece pricati takve stvari! Ko tu koga provocira?!
    (Zivan, 16. januar 2013 21:13)

    # Link komentara

  173. Mozda Mars na Drinu ne moze da se meri sa Mars Radeckim, ali izgeda da ne moze da se meri ni sa rahat lokumom, ibrikom a tek sa pitom zeljanicom. U redu je komsije, Vase je sve bolje i oprostite sto smo Vase komsije. Bolji i visi odose boljima i visima, a mi ovakvi dopadosmo Vama.
    (Inzenjer Babic, 16. januar 2013 21:12)

    # Link komentara

  174. Mozda nisam u pravu, ali nikako ne mogu da povezem pesmu iz Prvog svetskog rata sa nekakvim bosnjackim stradanjem....A da nije mozda i Tamo daleko provokativna????Ovo je kao iz filma ''Balkanski spijun''....Za sve vazi-Voleti svoje, a postovati tudje...i svima ce biti bolje.
    (gaga, 16. januar 2013 21:12)

    # Link komentara

  175. Bošnjaci, dosadni ste! Ova pesma je nastala davno pre vas a zahvaljujuci njoj vi danas imate slobodnu Bosnu. Umesto sto protestvujete, potrudite se da Bosna ostane mirna...
    (Bogdan, 16. januar 2013 21:12)

    # Link komentara

  176. Pevace se jos srpskih pesama u UN.
    (Stefan markovic, 16. januar 2013 21:12)

    # Link komentara

  177. E Vi Bosnjaci bolje da gledate svoja posla i sredjujete djubre u svom dvoristu a ne sto zabadate nos svudje, samo Vi ne mojte govorit o nepostovanju zrtava proslog rata.
    (Boris, 16. januar 2013 21:12)

    # Link komentara

  178. Boze me sacuvaj nepismenih,neukih i zlonamernih ljudi!Kako mars na drinu moze da bude genocidna pesma?prvo to i nije pesma nego mars,drugo nastala je u najtezim trenucima srpske istorije i to u momentima kada se srbija kao i sav slobodoljubiv svet branio od agresora!i zanima me kakve cerska bitka uopste ima veze sa muslimanima iz bosne?toliki nonsens srbomrzaca da je to sada vec smesno!
    (Tri su cara pobedili ratnici seljaci, 16. januar 2013 21:11)

    # Link komentara

  179. У бој, крените јунаци сви,
    Крен'те и не жал'те живот свој,
    Цер нек види строј, Цер нек чује бој, а река Дрина,
    Славу храброст и јуначку руку оца сина.

    Пој, пој, Дрино водо хладна ти,
    Памти, причај кад су падали,
    Памти храбри строј који је пун огња, силе, снаге,
    Протерао туђина са реке наше драге.

    Пој, пој, Дрино, причај роду ти,
    Како смо се храбро борили,
    Певао је строј, војево'о се бој,
    Крај хладне воде,
    Крв је текла,
    Крв се лила Дрином због слободе.
    (dragisha, 16. januar 2013 21:10)

    # Link komentara

  180. Da, da, verovatno bi i Andriću trebalo oduzeti nobelovu nagradu... i sve orlove istrebiti.
    (Undzija, 16. januar 2013 21:09)

    # Link komentara

  181. Kakvi su ljudi BOSANCI
    Pametni su ovo ljudi. Primaju nerad od Istoka, ugodan život od
    Zapada; nikuda ne žure, jer sam život žuri, ne zanima ih da vide
    šta je iza sutrašnjeg dana, doći će što je određeno, a od njih
    malo šta zavisi; zajedno su samo u nevoljama, zato i ne vole da
    često budu zajedno; malo kome vjeruju, a najlakše ih je prevariti
    lijepom riječi; ne liče na junake, a najteže ih je uplašiti
    prijetnjom; dugo se ne osvrću ni na što, svejedno im je što se oko
    njih dešava, a onda odjednom sve počne da ih se tiče, sve
    isprevrću i okrenu na glavu, pa opet postanu spavači, i ne vole
    da se sjećaju ničeg što se desilo; boje se promjena jer su im često
    donosile zlo, a lako im dosadi jedan čovjek makar im činio i
    dobro. Čudan svijet, ogovara te a voli, ljubi te u obraz a mrzi
    te.
    (Mesa Selimovic, 16. januar 2013 21:09)

    # Link komentara

  182. Mozda Bosnjaci smatraju i samo postojanje Srpskog naroda uvredom? Mozda da Bosnjaci zatraze od svojih prijatelja americkih da izbrisu Srbe sa planete zemlje? To bi siguran sam bilo idealno rjesenje, ali problem bi i dalje bilo to sto bi samo sjecanje da je Srpski narod nekada hodao zemljom ostao uvreda za Bosnjacki narod.
    (Ђорђе, 16. januar 2013 21:09)

    # Link komentara

  183. Kakvi pacijenti!
    Prvo mi ih bilo zao kada su Rusi objavili onu mapu Evrope za 2035,a sada vidim da im je rahatluk pojeo mozak.
    Kakve Srebrnica ima veze sa ovom pesmom.Srbija je napadnuta iz Bosne i odbranila se.Naj vece zrtve su pale oko Cera tj u Macvi, pobijeno mnogo civila! Iz koje su oni price iskocili ne razumem, kada im mars na Drinu smeta.
    Mnogi strani horovi su izvodili ovu kompoziciju i jos uvek izvode.Hoce svima da salju protest?
    More....
    Cista obest i nista drugo.Neka ih neka puknu od besa.

    Krivo im zbog uticaja koji Srbija ima, pa lupetaju kao pijani.
    (xaxax, 16. januar 2013 21:08)

    # Link komentara

  184. Pa oni su u to vreme kad je pesma nastala jos uvek bili Srbi sta im sad pesma smeta?Da nisu mozda ljubomorni sto Srbija ima tradiciju koja se vekovima odrzala a oni svoju moraju da kreiraju od 1992 kad su nastali pa im to tesko pada sta izmisliti sta preoteti od suseda...
    (jednoruki krstivoje, 16. januar 2013 21:08)

    # Link komentara

  185. Za ubuduce obavezno da spremite listu pesama koje srbi smeju pustiti u UN a kad to budete radili spremite i playlistu za ceo svet da vas vise niko ne uvredi.
    (dejan, 16. januar 2013 21:08)

    # Link komentara

  186. ...a kakve veze ima tzv. genocid u Srebrenici sa pesmom Marš na Drinu koja je iz I svetskog rata??
    (Neko iz mase, 16. januar 2013 21:07)

    # Link komentara

  187. Vredjanje zrtava ratnih zlocina je kada optuzujes generale koji su ziveli 100 godina pre tih zrtava da su odgovorni za te zrtve. U vicevima su Srbi cicije, Crnogorci lenji a Bosancu su ...
    (banka, 16. januar 2013 21:07)

    # Link komentara

  188. Jedva cekam dan kad cemo se odvojiti od ovih.
    (Mars na Drinu- Himna, 16. januar 2013 21:06)

    # Link komentara

  189. Od 200 i kusur država i njenih predstavnika , našle se neke bošnjačke ( u prevodu srbi muslimanske veroispovesti) daljinske patrJote da protestuju zbog pesme stare 100 i kusur godina , i kakve veze marš na Drini ima sa nijma,kad za vreme prvog svetskog rata nisu ni postojali ni kao država ni kao narod.
    (Fikus, 16. januar 2013 21:06)

    # Link komentara

  190. I Srbi svake godine slušaju "Radetski Marš" iz Beča. Nekima je to muzika, a nekima podsećanje na spaljivanje crkvi punih Srba. Istrpite i vi malo. Mi volimo "Marš na Drinu" i smatramo da smo uz tu koračnicu ovoj Planeti doneli više dobra nego zla.
    (Ne vredi raspravljati - svi su u pravu, 16. januar 2013 21:06)

    # Link komentara

  191. ista pjesma je odzvanjala na tenkovima i transporterima JNA kada su "oslobađali" Vukovar.....i danas me uhvati jeza kada se sjetim te "pjesme mira"....
    (mmmi, 16. januar 2013 21:05)

    # Link komentara

  192. Pa ako je Mars na Drinu toliko los kako to da ga na novogodisnjem koncertu 1987 izvode austrijanci koji su od tih istih Srba izgubili.....
    [link]
    (muzika, 16. januar 2013 21:03)

    # Link komentara

  193. Ovi Bosnjaci pored vere pomesali i ratove..
    (vostani carice, 16. januar 2013 21:02)

    # Link komentara

  194. Kompozicija "Mars na Drinu" je sinonim za herojsku odbranu srpskih granica od austro-ugarskog zavojevaca u prvom svetskom ratu. Od toga je prosao evo ceo jedan vek, a Austrijanci koji su bili glavni pokretaci agresije, su vec sada davno imali tu ljudsku sirinu da im njihova cuvena becka filharmonija u svom repertoaru izvodi i "Mars na Drinu" ceneci umetnicki genij Stanislava Binickog i neprolaznu umetnickou vrednost te melodije. Tamosnji umetnici i javnost su bili dovoljno zreli i umni da prevazidju nekadasnje srpsko-austrijske razmirice, rat ostave proslosti, a umetnost glorifikuju kao najvisi cin ljudskog duhovnog stvaralstva. Stoga nas ne treba cuditi ovakav protest, jer je isti upucen od onih koji nemaju veze sa umetnoscu, koji su se svojski trudili da nanesu Srbima zrtve u ratu koji nije bio njihov, u ratu u kojem nisu ginuli ni za svoju austrijsku, ni za svoju srpsku kapu, nego za tudju kapu, za jezik koji nisu znali da govore, drzave koje nikada u zivoru nisu videli itd. A uvek su bili spremniji prihvatiti svaciju kapu, nego svoju, od koje su potekli, bez koje ne bi bilo ni njih samih. To udruzenje je grupacija koja se ocigledno trudi da siri mrznju medju ljudima, a nema nimalo postovanja prema muzici i umetnosti. Umesto sto komentarisu istu, bolje je da uzmu toliko zeljene puske u ruke, pa u Mali, da puste normalan svet da slusa muziku raznih naroda i drzava, koje uz to imaju i duboku tradiciju.
    (Muva Ce Dunga, 16. januar 2013 21:02)

    # Link komentara

  195. Ma setajte misevi...
    (Nik, 16. januar 2013 21:02)

    # Link komentara

  196. sve im smeta sto je srbsko .gledajte bre vasa posla.
    (rosica, 16. januar 2013 21:01)

    # Link komentara

  197. Kojeg genocida? Mislite na Podrinje gde je ubijeno 3267 Srba?? Ne razumem najbolje pa mi pojasnite. Gde je ta brojka gde se oznacava genocid, jel' tamo gde vama pasuje ili postoji nekakvo pravilo o tome.
    (Mislite na Podrinje, 16. januar 2013 21:01)

    # Link komentara

  198. A hajde da se ova vest ne komentarise..nije vredno, jednostavno.
    (Django, 16. januar 2013 21:00)

    # Link komentara

  199. Kakvi smarachi.
    (St, 16. januar 2013 20:59)

    # Link komentara

  200. "Marš na Drinu" je Stanislav Binički komponovao i posvetio pobedi na Ceru i Iverku, kada je Cerska udarna grupa (Kombinovana divizija i Moravska divizija prvog poziva) razbila 8. korpus austrougarske 5. armije u kome je bilo Hrvata koliko hoćeš... Pesma je inače posvećena pukovniku Milivoju Stojanoviću Brki, komandantu 2. pešadijskog puka "Knjaz Mihailo" - slavnog "Gvozdenog puka", koji je bio u sastavu Moravske divizije.

    To što se muslimani sad nešto bune u UN zbog ove pesme, samo govori o njihovoj neobrazovanosti jer je poistovećuju sa "četnicima" i ratom devedesetih godina, što blage veze sa životom nema. Žao mi ih je, nije lako živeti u tolikom neznanju i večnoj mržnji prema sve što je srpsko.
    (Mihailo, 16. januar 2013 20:59)

    # Link komentara

  201. budale
    (duga, 16. januar 2013 20:57)

    # Link komentara

  202. "Kako se navodi, ova pesma je bila i "čestitanje Nove godine samo jednoj naciji, Srbima". "

    Ček, jel i vi slavite Novu Godinu 13-tog januara?

    Jesu trebali i vama da je čestitaju?

    Nisam znao da i žrtve genocida iz severne Amerike takodje koriste julijanski kalendar...
    (klosar72, 16. januar 2013 20:56)

    # Link komentara

  203. totalna besmislica je povezivati ovu Srpsku slobodarsku muziku nastalu pre 100 godina sa bilo kakvim genocidima i zrtvama istih. Ocigledno je da pisci ovog pisma glavni akcenat stavljaju na reci genocid i zrtve genocida pokusavajuci da enormnom tezinom tih reci i njihovim povezivanjem sa muzikom sprece bilo kakvu reakciju i racionalan odgovor. Ako bi se usvojio stav pisaca pisma mnoge se paralele mogu povuci ukljucujuci i crkvena pojanje i zvona , pevanje sa minareta i slicne melodije koje se mogu povezati sa jednom stranom u nekim bivsim sukobima sa manje ili vise zrtava...
    (au, 16. januar 2013 20:56)

    # Link komentara

  204. dali ovi ljudi uopste znaju kad je nastala ova pesma?kakve veze ona ima sa bilo kakvim genocidom?pa ne moze se sve sto je srpsko okarakterisati kao zlocinacko!
    (igor, 16. januar 2013 20:52)

    # Link komentara

  205. Jeste, Bošnjaci, ova pesma je specijalno za vas i smišljena i izvedena. Sve se vrti oko vas.

    Nezgodno je to shvatanje kad ti je nacija nekoliko decenija stara pa je u "tinejdžerskim" godinama, znate, onda kad mislite da ste jedini na svetu.
    (republika, 16. januar 2013 20:51)

    # Link komentara

  206. Ako moze Boze Pravde na Olimpijskim Igrama, moze i druga verzija nase himne u UN.
    (Zivela Srbija!, 16. januar 2013 20:51)

    # Link komentara

  207. Они кукају не све што долази из Србије...осим када смо им пре пар година слали гас када су украјинци заврнули вентиле за руски енергент и када се цела Европа због тога смрзавала.
    (Никола, Врачар, 16. januar 2013 20:49)

    # Link komentara