Ponedeljak, 31.12.2012.

08:33

"Vlada se oslanja na moju politiku"

Boris Tadić izjavio da ne može da kritikuje političku strategiju Vlade, jer se ona dominantno oslanja na stavove koje je on zastupao kao predsednik Srbije.

Izvor: Beta

"Vlada se oslanja na moju politiku" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

117 Komentari

Sortiraj po:

Goku

pre 11 godina

Zar ova osoba nije otisla u neku evropsku instituciju da radi. Pa gradjani su mu rekli sta misle o njemu i njegovoj politici a sto je najgore i njegove kolege su mu rekle na unutarstranackim izborima sta misle o njemu tako da on vise nije neko ko treba da govori o bitnim stvarima vezanim za Srbiju.

Tatjanaaa@@@@

pre 11 godina

Ma sta rece . Koja je Vasa politika bila nesto se nesecam ? Stvaranje tajkuna Djilasa , koji ti je nakraju zabio noz u ledja.

Mikan

pre 11 godina

Vlada se oslanja na svoju politiku i nije luda da se oslanja na politiku coveka koji je u 2012. godini izgubio sve izbore koje je mogao. Njegova politika nas je dovela u ovakvo stanje u kakvom smo sad. Pa on je licno birao ko ce biti ministri iz njegovih redova i sada smo svedoci da su mnogi od njih duboko ogrezli u kriminalu i korupciji i da neko primenjuje takvu politiku taj bi bio lud.

slaćka ds forever

pre 11 godina

Beli listić, zauvek@

A do tad ćeš da jedeš gloginje i da gledaš, što Slobinu što Vojinu (VDrK) sliku i biće ti jaaako toplo oko srca.

Moler

pre 11 godina

A zasto moras da ih kritikujes? Zasto ne zasuces rukave i ne radis zajedno sa njima. Srbija treba da je na prvom mestu a partija negde na kraju liste vaznih zivotnih stvari.

Kasper1

pre 11 godina

Pocasni predsednice DS tebi su i tvoji rekli "sedi dole JEDAN" .Pusti sad prazne price, slusali smo ih godinama. Ti si nas doveo do dna. Pravi sad avioncice i pusti vlast da rade svoj posao kako zna i ume , A ZNA I UME

Ozon

pre 11 godina

Politika bivseg presednika Srbije Tadica,bila je politika izvinjenja i slepe poslusnosti.Tako da je ova izjava pocasnog presednika ds.-a cista nebuloza.

nada ZR

pre 11 godina

Kritikovali smo svi Tadica.U redu zasluzio je ali nije zasluzio da ga vredjamo pogrdnim izrazima.Rec boli a ne prostota jer ona govori o nama samima.

Razocarani Demokrata

pre 11 godina

E pocasni,pocasni koliko se politika ove vlade razlikuje od one politike kad ste vi bili predsednik a sad ste pocasni u preduzecu Djilasa.

tanja

pre 11 godina

Za mene je Boris olicenje toga kako predsednik treba da izgleda i kako da predstavlja svoju zemlju.Odmereno ponasanje,blag ton,ali odlucan,nasmejan,ali i ozbiljan kada treba,elegantan...Sad samo da cekamo da se pojavi neki novi slicnih osobina, kada prodje vladavina namrgodjenog i nimalo sarmantnog trenutnog predsednika.

prokleta avlija

pre 11 godina

realno nema razlike izmedju sadasnje politike naprednjaka i politike DS za vreme predsedavanja Borisa Tadica,pa naprednjaci(radikali) su na krilima price EU i Kosovo dosli na vlast i dan danas je sprovode,uostalom njihova trenutna popularnost je zasluga DS-ove politike.a ovaj dualizam stavova Vucica i Nikolica je sracunata,Vucic oko sebe okuplja proevropski nastrojene glasace SNS-a a Nikolic one proruske.Naizgled se ne odustaje ni od EU ni od Rusije a u stvarnosti od Eu smo daleko 10godina,a od Rusije 6000km,tako da obojica mogu profitirati od svojih naizgled suprotstavljenih stavova jer u EU necemo uci u dogledno vreme,a od Rusije ionako nema vajde,osim u masti...

ZoranNS

pre 11 godina

Kakav put ka EU kada su lopovi radili šta su hteli, krali, podmetali zakone štetne po državu a DS aminovao, pravili mahinacija se bankama, privatizacija izvitoperena u korist pojedinaca, TO NIJE BIO PUT U EU TAJ PUT JE VODIO U PAKAO.

IvanNS

pre 11 godina

Da je Tadic radio ovo sto radi danasnja vlada imali bi demonstracije kosovo za patike i nerede na ulicama. Svi zajedno bi napadali od kostunice do Nikolica.
Ovo sam ja rekao odmah posle izbora , SNS i SPS mogu da rade i resavaju kosovo jer nema ko da ih napadne tu i tamo DSS ,a oni su mizerni i cute jer Vucic ima u fioci Kolubaru i ostale pljacke DSS~a

bravo

pre 11 godina

Tako je predsednice, svaka cast. Izmislili ste politiku u Srbiji. Vidim ljudi pisu da im je drago sto ih radikali vode u Evropu. Samo da ih podsetetim da su ih do 2008. radikali mogli odvesti samo u rat, a danas ih vode u Evropu, i to sve zahvaljujuci Tadicu koji ih je okrenuo za 360 stepeni.

Imam svoji ličnu politiku

pre 11 godina

Hvala vam što otvoreno priznajete, da ste u vođenju politike kršili Ustav. Politiku Srbije vodi Vlada, a ne predsednik države. Zato sto i postavili na čelo vlade čoveka, koji se uopšte nije mešao u svoj posao.

Joca Travar

pre 11 godina

Najzad neke koristi od Tadica. Mnogi koriste sliku ovog hrvatskog crnogorca kao laksativ jer je zalepe u WC (zahod). To zamenjuje nepotrebni trosak za probleme sa stomakom. Protera te cim ga pogladas. Najzad korist!

petar

pre 11 godina

jao ti pricas o losim kadrovskim resenjima. Izgleda da ti nije jasno da su "majstroski" izabrani kadrovi DS-a doveli do njenog gubitka na izborima. Mirko Cvetkovic,Dragan Sutanovac, Osliver Dulic, Radujko, Bajec.... Idi molim te Borise ......

posmatrač istorije

pre 11 godina

Javio se gospodin moralni....kada nemaš šta za pametno reću ćuti....ispaćeš ozbiljan...ideja o zamrzavanju konkfikta Srbiji odgovara....ne odgovara onima koji bi da što pre izeksploatišu bogatstva KiM...čine to i sada ali mnogo manje....

sanja

pre 11 godina

Meni je jako čudno što on svoje izjave daje po nekim stranim medijima.Kao da mu je draže strano od domaćeg.Tako je bilo sa izjavom ne ponosnog predsednika,sada sa ovom.Baš me interesuje gde Tadić vidi svoju budućnost!

eee

pre 11 godina

Slažem sa sa Tadićem.Pravićemo mi njega od blata.
Sadasnja vlast i predsednik su totalni luzeri. Nista nisu uradili, niti znaju niti to planiraju.
A Kostunicu ni da spominjem.
(Nina, 31. decembar 2012 09:17)
Da, sad ide ona prica iz onog cuvenog "klipa"...
- Zato sto je on odrzao svoja obecanja...!
- Koja obecanja?
- Odrzao je obecanje... da... ...pa odrzao je sva obecanja!
:facepalm:

basta

pre 11 godina

"Bivši predsednik Srbije je rekao i da žali što u svom mandatu Srbiju nije uveo u Evropsku uniju, što je, kako je kazao, bio njegov cilj."

Imao si sve uslove za to,da si samo hteo da uvedes reda u ovoj zemlji i radis svoj posao posteno,u ime i za narod,a ne vasih placenika i dirigenata tajkuna.Da nesto vredis,dokazao bi na delu,pricati i hvaliti se moze i zna svako.Toliko godina ste imali vremena da uradite nesto,sta ste uradili,skoro nista,osim sto ste vase dzepove dobro nagojili,prevaranti.

predrag

pre 11 godina

E niko ne ume da vodi politiku i drzavu osim tebe?jesi to hteo da kazes?Pa tako je i Sloba pricao.Kad ste zajahali vlast.Ne moze to niko daj meni opet jer ja sam tata-mata.Vidim kako si vodio politiku.Jos smes da se javis?a glasao sam za tebe a ti se nisi obratio nikom posle izbora 6 meseci,sram te bilo..

Duci0167

pre 11 godina

Ova vlast na moj cudo radi ono sto je trebao gos'n Tadic. BoTa je razvlacio i vodio u nistavilo. Dao sam mu 2 puta glas kao opcija "manje zlo" ali sam na poslednjim izborima glas dao samom sebi.
Tadicu,ova vlast je uradila vise u pregovorima nego ti za 8 god. Rezultati mogu samo da s nekome svide ili ne. U borbu protiv korupcije su krenuli ma kakva da im je pozadina. Kaznjen si od glasaca(zajedno sa LDP-om) i razmisljaj zasto!
Beli listic se pokazao veoma skup a igrali ste se sa narodom. Javni sektor samo sa clanstvom DS-a,gore nego u Slobino vreme. U mojoj firmi 800 visak! Trce da zauzmu stolicu i ne ustaju koliko ih ima po kancelarijama.
Cuti sada, imao si dosta vremena a samo si jos vise upropastio narod.

александар

pre 11 godina

Дубоко морално је било да се неко противзаконито кандидује за место председника Србије,трећи пут?! Хе, хе, па мани се тих јада, човече Божији.

novisad

pre 11 godina

Nemoralno je to Tadicu, sto govoris kako je ista politika bila tvoja, i politika sadasnje vlade. Ni u jednom segmentu nemaju slicnosti, pre svega ova vlada radi naporno, odgovorno, posteno i u interesu naroda. Sto se tice KOSOVSKOG PITANJA - ova vlada ISPRAVLJA GRESKE tvoje vlade.

1%

pre 11 godina

Ko je ovaj covek, ko je njega sta pitao? Opozicija za vreme njegove vladavine nije imala pravo da otvori usta, a kamoli da se nadje u novinama. P.S. Iskreno mislila sam da je odavno otisao sa ove planete.
(Slatkica, 31. decembar 2012 10:35)

A da te ja pitam: sa koje si ti planete kad ovako mozes da napises da opozicija nije mogla da ovori usta ???????????
"Slatkice", ti ocigledno ili si Vucicev jurisnik, ili nemas blage veze....Da li znas na kojoj planeti je Vucic bio ministar informisanja i sta se desavalo za njegovog mandata?????
Kad malo bolje porazmislim, politika i delovanje ove sadasnje vlade, a i sadasnjeg predsednika moze da se ogleda u ovoj izjavi "Slatikice"... i oni se samo oglasavaju sa slicnim izjavama koje nemaju blage veze....

Slobin amanet

pre 11 godina

Potpuno je u pravu kad kaže da se sadašnja vlada oslanja na politiku oko Kosova koju je prethodna vlast započela. Ovima danas je zgodno da pričaju kako moraju da sprovode ono što je prethodna vlast potpisala (kao da je reč o nekim privrednim ugovorima, pa što ih ne raskinu, u pitanju je 14% teritorije?), na taj način peru ruke od procesa priznavanja realnosti koji je i ovako i onako neumitan(Dačić i Vučić su očigledno legli na brašno), a savršeno su svesni da su oni sami (sps, srs), kao glavni akteri politike 90-tih (vlada iz ratne 1999.g.) izgubili Kosovo i poslali nekog tamo generala da potpiše famozni Kumanovski sporazum, a na rts-u proglasili pobedu nad Nato paktom.. Vlade posle 2000. nemaju blage veze sa gubitkom Kosova, zna se kad je ono otišlo.

Vatrogasac

pre 11 godina

Drzi se one : 100 puta izgovorena laz postaje istina. Kad je mogaao draza da postane heroj, moci ce i tadic, tek je poceo. Bice i on heroj, vidim da je i gorima usspevalo.

pero

pre 11 godina

Narcisoidnost ovog čoveka nas pogađa mesecima posle njegovog odlaska. Čovek je psiholog a nije svestan da je njegovo vreme prošlo a da njegove izjave iritiraju većinu građana. Kako će svojom strukom da pomaže drugim ljudima ako sebi nije u stanju da pomogne?

Milan

pre 11 godina

Je li toliko tesko baviti se onim zasto si kvalifikovan i skolovan.Znaci vrati se medju profesore i uci decu ,Ne vidim sta je lose u tome.Covece probudi se i uzivaj u zivotu.Mnogima je teze nego tebi.

Iznogud

pre 11 godina

Poštovani dušebrižnici, vi nekadašnji članovi DS, uvređeni i iznenađeni, učinnite nam uslugu i NIKADA više nemojte glasati za DS!!! Pa konačno ste dočekali da Vaši puleni budu na čelu ove jadne države, a vi zadovoljni i srećni! Ostavite nas "žute" veleizdajnike da propadamo u besmislu svoga postojanja! Istorija je nešto na šta ne možete imati uticaja, ali na žalost ni nešto što možete promeniti! Samo, pokušajte makar malo da budete pristojni, pa svojim komentarima makar stvorite iluziju da imate obrazovanje, moral i pamet! Srećna Vam Nova Godina!!!!

iskreno

pre 11 godina

a transgeneracijski ''rad'' komunjara na odcepljenju KiM je bio duboko moralan?
(dični djetić, 31. decembar 2012 09:55)

Pričajte vi o periodu socijalizma šta god hoćete, ali ovaj narod nikada u svojoj istoriji nije bolje živeo niti će, kako stoje stvari...

crni domino

pre 11 godina

Da li mislis da takvim izjavama pomazes Demokratskoj stranci?
Ne nego treba da vode Staljinovu ili mozda Hitlerovu politiku!
Molim te gubitnice, ne javljaj se bar godinu dana. Ti si odradio svoje u 2012.oj

Olly

pre 11 godina

Sve mi je ok, i sve moze da prodje ali kada vidim da covek nema meru i da ne zna kad je dosta to me stvarno nervira. Zao mi je sto Tadic ne moze da shvati da je on sad vec covek proslosti kako u DS-u tako i u Srbiji. Verujem da mu je to tesko za razumeti jer do juce je bio predsednik i stranke i drzave ali promene su nastale. I umesto da se sad dostojanstveno povuce i postedi svojih komentara on jos vise tone.

Vojislav

pre 11 godina

Ovaj covek nikada nije znao gde se nalazi... egoista i megaloman, koji je isplivao u stranci samo zato sto su ostali jos nesposobniji... inace, niti sta zna da radi, niti razume sta se desava oko njega... katastrofa...

ups!

pre 11 godina

ne vidim šta je to tadić rekao pa se nacionalistički guzoborci uznemirili?
fakat je da su usvojili politiku koja je vođena do sada, uz trapave intervencije sa najvišeg nivoa.
koštunica kao bivši predsednik može da trabunja, tadić ne sme ni da pljucne.

nada ZR

pre 11 godina

Tadiceva politika je bila pusta zelja.Zeleo je sigurno dobro ali veci deo stranke mu je pucao u ledja.Ova vlada se ne oslanja na niciju politiku vec radi ono sto se mora.Kosovo,korupcija na svim nivoima vlasti.na lokalu,silni pokradeni milioni od banaka.Ako to pogleda gospodin Tadic videce sliku njegoivog bliskog okruzenja i sve bede koju su napravili.Pametnije je sada cutati i cistiti stranku i zaista sa postenim demokratama izaci u javnost.

bg bulumenta

pre 11 godina

Pa ako je Vlada na dobrom putu i ako sumnjas da ima kadrovski potencijal da sprovede tu politiku .... pomozite joj!
Pomozite i saradjujte svi sa svima uvek i bezuslovno, posebno ako su u pitanju interesi drzave oko kojih ste saglasni.
Vase sebicne, isprazne stranacke politike su i dovele drzavu ovde gde se danas nalazi.
Uostalom, ako su kadrovi u pitanju, gde su i koji su ti vasi sjajni kadrovi?
Vi politicari nikako da shvatite da su najbolji strucnjaci izvan partija i da njih treba da ukljucite sto je vise moguce.

Demijurg

pre 11 godina

"Vlada se oslanja na moju politiku" .... hahaaha...Pa nije to nesretnice tvoja politika, nego ti je kao i ovim aktuelnim vlastodrscima izdiktirana u americkoj ambasadi. Veci znacaj u Srbiji ima Vensan Dezer nego svi vi zajedno, a kad pomenes Kostunicu sledeci put da ustanes.

ZokyNBGD

pre 11 godina

Potpuni egomanijak!

odakle njemu ideja da ovi današnji u odnosu na bivše nemaju kadrovskog potencijala, to bi značilo da su bivši imali potencijala što me tera da trenutno udaram glavom o zid, brate očajni su svi skupa!!!

dar mar

pre 11 godina

Znači da Tadić nije izgubio posao, bilo bi nam isto ovako,a šta smo onda mi to birali?
Promenio se pekar,kifle ostale iste,a mi mislili da imamo izbor ,cvrc! ;)

manastir

pre 11 godina

More pod tvojom vlascu ne samo da nismo uslo u EU nego je Kosovo proglasilo samostalnost bez da odreagujes!Da se pokrijes usima i zacutis u manastir kod bivse zene,sram bre da te bude da se uopste i oglasavas,ni jednu gej paradu nisi mogao da odrzis i ti ces da uvedes Srbiju u EU,aaaaoooo,mukeee nasseee od ovakvih kvazipoliticara,a ja se ponadao,ma jos kad si sklopio savez sa SPS znali smo sta nas ceka.A da si lose igrao pokazuje i to sto si niz vodu pustio Dinkica i to ti se osvetilo,covek i lagao da bi TI dobio izbore,iako je to otvoreno i priznao,ispade jedini koji je javno priznao da je nesto slagao,mozemo da pljujemo Dinkica mi koliko hocemo ali sve je to tvoje maslo.Nadao sam se da Srbija postane demokratska drzava,za pobedu Nikolica si kriv ti i samo ti i svi mi smo zbog tebe time kaznjeni na ko zn akoliko sledecih godina.Manipulator,opasan covek koji ne moze jednog Djilasa da pobedi u svojoj sopstvenoj stranci,mani se vise politike,i ti i Draskovic i Ceda i ostali i ostavite mesto nekim pravim demokratama da nas povedu u EU.Pa Jeremic je milion puta i pismeniji i vestiji od tebe sto se tice politike,jedva cekam da osnuje stranku pa da glasam za njega a i posten je decko a ne kao vi,dok ste primali pare od Miskovica dobro vam bilo,more dobro je sto niste u ZATVORU a vi se jos i oglasavate?NEcete vi vise NIKAD na celo Srbije koja ce uzgred posle Nikolica postati Monarhija.

LOLIPOP

pre 11 godina

jedno vreme se nisi oglasavao i bilo nam je lepo,svaki dan slusamo istorijske izjave nikolica, vucica, dacica, dinkica (mrkonjic i ilic se nesto ucutali) nemoj opet i ti .idi lepo kod svog pajtosa dodika u republiku sumsku tamo ti je sloboda izrazavanja veca......

sladjana

pre 11 godina

Moje najlepse godine nisu "pojeli skakavci", vec likovi poput: Nikolica , Dacica , Vucica. Posle 5.oktobra, sta god da je vlast uradila na temu Kosova, isti ovi likovi su je prozivali za veleizdaju, nepatriotizam i druga s****. Pred ubistvo Premijera, Nikolic je sasuo svu svoju mrznju u onu cuvenu recenicu, Dacic se iz petnih zila upinjao da marginalizuje pokusaj atentata kod Limesa, Vucic je lepio ime haskog optuzenika preko imena naseg Premijera, i govorio da je, Skupstina Srbije "sigurna kuca" za RM. I sve to uz blagoslov VDrK koji nikako da shvati da mi nismo glasali za njega vec za ideju koju je promovisao, i preko lika ali ne i dela VDrk, pokusao da ostvari Zoran Djindjic. A sada, isti ovi likovi zastupaju evropsku buducnost Srbije. Neko zato sto mu je doslo iz du..ta u glavu, neko zato sto je ucenjen, neko zato sto mu je svejedno sta ce biti jer je ostvario ono sto je hteo. U pravu je Tadic: oni slede njegovu politiku. Ali to nije razlog da, ikada, glasam za njih. Da nisu saplitali Zorana Djindjica i proevropsku politiku njegovih sledbenika, bio bi primenjen Ahtisarijev plan i ne bismo dosli dovde. Sada smo stariji, siromasniji, propaliji, i nadam se, malo pametniji.

statisticar

pre 11 godina

Dok naši saveznici Rusija i Kina, vidljivo jačaju svakim danom.
(Zamrzavanje nego šta, 31. decembar 2012 09:32)

Da, da, jacaju svakim danom a vidimo kako Kina vraca svoj Tajvan pa da bi kinezi dosli da umiru za vracanje Kosova!!!

A Rusija je sve "jaca" tako sto gubi stanovnistvo po milion godisnje a veci broj Rusa migrira kod onih koji "slabe".

S druge strane i Srbija je sve "jaca" sa 40 hiljada stanovnika manje svake godine!!

Slatkica

pre 11 godina

Ko je ovaj covek, ko je njega sta pitao? Opozicija za vreme njegove vladavine nije imala pravo da otvori usta, a kamoli da se nadje u novinama. P.S. Iskreno mislila sam da je odavno otisao sa ove planete.

ZnakPitanja

pre 11 godina

Kostunica i DSS bore se da kretanje gradjana Srbije ne bude otezano granicama na duzini od 100km a ISTOVREMENO se zalazu da kretanje gradjana Srbije bude otezano granicama na duzini od 1500km

2012

pre 11 godina

Epilog Tadićeve politike u 2012:
- predstao sam da glasam za DS, glasao za DSS,
- prestao da kupujem novine, samo strana štampa na netu
- prestao da verujem u EU i počeo da razmišljam o njoj
- prestao da štedim u EUR, prešao na stabilnije evropske valute
- naučio elementarno o tržištu da bih pratio evrokrizu
- zaobilazio sve tržne centre, nemačka štednja
- počeo da čitam sve o Kosovu
- počeo da se dodatno obrazujem (istorija, svetska, evropska, srpska, hrišćanska)
- pokupovao sve evroskeptične anglosaksonske, češke i nemačke knjige.
Završio sam godinu u plusu. Tadića nema, uštedeo sam par hiljada, otkrivam novi svet kritika EU. Srećna Nova 2013. - godina u kojoj neću gubiti vreme na ex-političare, u kojoj ću još više raditi i štedeti, a ponajviše učiti. Vidimo se u budućnosti.

peric

pre 11 godina

Ovo treba shavtiti vise kao Tadicevu aplikaciju za posao u Europskim strukturama a manje kao njegovo misljenje. On i nema bilo kakvo misljenje niti ideologiju vec samo nagon za licnu promociju. O moralu, integrittu, hrabrosti, postenju ne bih.

Djordje

pre 11 godina

E moj Tadicu, mislio sam da si malo slozio kockice u svojoj glavi! Vidim da sam se prevario! Svaki dan sve vise gubis tlo pod nogama! Pricas o moralu? Ti? O Kostinici? Jedini covek koji ima moral je upravo on. Kostunica. Nisam bio njegov glasac (Kostunice), ali sad znam za koga cu glasati! Zasto? Zato sto jedino on, mislim na Vojislava Kostunicu, stoji iza svake reci! Ne folira se, ne nudi se svima, i sto je najvaznije brani svoju drzavu! Zao mi je sto nisi bar 30% kao on! I mislim da si ti sad nebitna figura!

Branko

pre 11 godina

Да ли неко, ко
1) као Председник Републике Србије, на питање: "Јесте ли поносни, што сте Председник Србије?", одговори: "Не осећам баш неки понос!",
2) као бивши Председник Републике Србије, у сред "антифашистичког" Загреба, на питање: "Шта мислите о Дражи Михаиловићу, о његовој рехабилитацији?", одговара, не трепнувши: "Дража Михаиловић је био квислинг", има било какво право да за неку, а не нарочито за овакву, политичку изјаву каже да је неморална?!
У најмању руку НЕМОРАЛНО!

Nijazi Kuqi

pre 11 godina

Nemoralno je i glupo da Tadic sada posredno pokusava da afirmise skroz antialbansku i izrazito antisrpsku politiku svog propalog koalicionog partnera, savetnika i istomisljenika - Vojislava Kostunice.
Da je hteo Tadic je mogao da Srbiju uvodi u EU, jer je imao odresene ruke i uzivao ogromno, skoro blanko poverenje EU, koja se na njega razocarala i ogradila, sto je dovelo do njegovog pada i zasluzenog totalnog sunovrata.

miroslav

pre 11 godina

Koštunica je najveći krivac što sad g.Vučić mora po nalogu EU da preispita 24 sporne privatizacije u Srbiji.
23 od ovih 24 spornih privatizacija dogodile su se kada je Koštunica bio premijer.
izmedju ostalog zbog ovakvih stvari g,Sanader odgovar pred sudovima u Hrvatskoj.
ali on se našao u patriotskom poslu,tobože....

nesa

pre 11 godina

Godinama se ne obazirem na izjave Borisa Tadica i mnogih iz DS pa tako ni ovu nisam procitao. U oci mi pada cinjenica da je za ilustraciju teksta iskoriscena fotografija od pre desetak godina na kojoj je doticni izgledao mladje i odlucnije. Fotka je verovatno trebala da ulepsa ono sto je izjavio. Uzgred, od njega i cele DS odavno nema suvislih misli, izjava ni poteza. Inace rezultati ne bi bili ovako katastrofalni po gradjane i drzavu.

sumorni

pre 11 godina

"Gubitnice ti si pokazao svoju pamet i moc . Bolje cuti! Glasaci DS nezele da te vidu i cuju. Unistio si DS.
(Stojan, 31. decembar 2012 09:06)"

Otkud ti znaš šta bi glasači DS želeli da vide i čuju?

Ergo, ako vam se ne svidja ovo što kaže, a vi uradite suprotno od toga i svi zadovoljni. Zatvorite vrata i prozore, i kad ih za 20 godina otvorite da bi ste počeli da rešavate problem, iznenadićete se kako će karte biti složene.

Čak i vi koji bi ste samo voleli da su nam Kina i Rusija saveznici, pa ih stoga tako i nazivate. Vi saveznike nemate, imate protivnike i one koje bi ste voleli da su vam saveznici.

Sami ste, rasterali ste sve one koji su vam mogli pomoći, i oterali ste ih drugima kojima su pomogli.

Jedino dobro što još možete da učinite za sebe i svoje potomke je da žabe progutate sami, a ne da ih ostavljate svojoj deci.

baobab

pre 11 godina

Naravno da je bio cilj Tadica ulazak u EU 1
Ali na tom putu ne bi se osvrtao na zrtve !
Tako da smo srecni sto je otisao u zaborav !

m

pre 11 godina

A motivacija Vojislava "Neobaveštenog" Koštunice za ovaj predlog je? Opšte dobro? Ma da... Pre će biti da mu odgovara višegodišnje isisavanje budžeta i prebacivanje novca u džepove članova njegove stranke, pa bi da tu situaciju zadrži, po mogućnosti do daljeg.

Nikola

pre 11 godina

Jedini nemraln ovde si ti. Hteo bi odmah da resis pitanje Kosova na nasu stetu. Jedino u Srbiji je takva partija mogla da bude 12 godina na vlasti. Nadam se da ce nova vlada prihvatiti taj predlog Kostunice i da cemo resavati pitanje Kosova kada budemo mogli da ga resimo u nasu korist.

Sector

pre 11 godina

Bilo koji dogovor oko Kosova bio bi privremen, jer se dobro zna da prave Veliku Albaniju. Problem je taj sto smo mi slabi da se suprostavimo tome.

Beli listić zauvek

pre 11 godina

Moram priznati da je Koštuničin predlog vrlo dobar...jer političke prilike u svetu se veoma brzo menjaju i to će nama u nekom trenutku verovatno doneti neuporedivo bolju poziciju od sadašnje.

dični djetić

pre 11 godina

a transgeneracijski ''rad'' komunjara na odcepljenju KiM je bio duboko moralan?
i KPJ je najpre 45 zabranilo povratak prognanih Srba od strane balija i fašista, onda donela Ustav 1974, pa je kroz svoje republičke sekcije napravila sukobe 90tih... - sve dok vama sinovima ''prvoboraca'' nije došlo da stvar ''konačno rešavate'' u 2000tim.

Miroslav

pre 11 godina

Pa ti sa svojom politikom marketinškog manekenisanja i postavljanjem živahnoga Mirka na mestu premijera mogao si nas uvesti samo u Afričku uniju što ti je na kraju i uspelo. Tadiću povuci se i ne izlazi u javnost jedno 4 godine da se malo odmorimo od demagogije i tvoje predstave samozaljubljene virtualne stvarnosti u kojoj živiš.

BGD

pre 11 godina

vidi ko je nasao da prica o moralu...!? a moralno je unistiti drzavu i narod, ako je Srpski??? moralno je priznati agresiju i okupaciju, progon i ubijanja!?! taj vas (ne)moral nas mnogo kosta!!!

Srbin

pre 11 godina

Ne volem Tadića, ali koštunica je oduvek bio najnazadniji i najnemoralniji političar u Srbiji. Dok mu Samardžić i Sanda Rašković imaju Hrvatske pasoše sve vreme su pomagali da se krade novac upućen za Kosovare.
Vreme je da se ispitaju sve krađe kao što su Kolubara, NIS i Kosovo, a ne samo selektivno i populistički.

Ozon

pre 11 godina

Nemoralno je davanje bilo kakvih izjava bivseg presednika Srbije gospodina Tadica,a sadasnjeg pocasnog presednika razbijene demokratske stranke.

Zamrzavanje nego šta

pre 11 godina

Nije nemoralan, nego upravo jedino prihvatljiv predlog.

Pregovaračke pozicije Srbije, su slabije nego ikada.

Ali i zemlje sa kojima pregovaramo , tj.koje nas ucenjuju i koje su i stvorile tzv.nezavisno Kosovo, njihov uticaj polako slabi.
Dok naši saveznici Rusija i Kina, vidljivo jačaju svakim danom.

I naravno da će biti pregrupisavanja odnosa snaga u svetu.

I u takvoj situaciji zašto žuriti sa rešavanjem, koje je na našu štetu?
Zamrznuti i sačekati raspad Evrope, pa onda rešavati.

A znamo mi Borisu koji je tvoj plan....na brzinu,pa poklanjaj.

E zato si i izgubio izbore.

Stevka

pre 11 godina

ovaj tadic samo u susednim drzavama daje intervjue. sto se kostunice tice, on u odnosu na tadica bar ima neke predloge svideli se oni nekom ili ne. ne secam se da je tadic po pitanju kosmeta imao bilo kakav predlog osim da evropa nema alternativu. ne znam za taj kostunicin predlog, ali zamrzavanje resenja nebi mozda bilo lose jer trenutna situacija u svetu nam ne ide u korist. trenutno su oni koji vode glavnu rec protiv nas. zato ne znam zasto se nekima zuri da se taj problem resi i to bas u dogovoru sa onima koji su jasno za drzavu kosovo.

Inzenjer Babic

pre 11 godina

O "nemoralnosti" doticne osobe koja nam i posle svega drzi pridike, gora je samo nasa "nenormalnost" koji ga trpesmo sve ove godine.

Pavle Pucar

pre 11 godina

Pa ni prvi ni poslednji zamrznuti konflikt u ovom svetu od palestine preko kashmira do samoproglasenih republika u Gruziji Azerbejdzanu do Moladivije...Pa preko Belucistana u Pakistanu i Iranu do Kurdistana u Turskoj....I politickih konflikta (bez oruzanog nasilja) Katalonija Baskija u Spaniji i secesionisticki pokret na Korzici Francuska....a posto ni ne planiraju da nas prihvate u evropu barem narednih deset godina najmanje jedino sto nam preostaje je da ih blokiramo u sve jednoj mogucoj organizaciji u svetu gde se moze i cekati neka povoljnija vremena....

drago

pre 11 godina

e tadicu,,,,nisi smeo da kazes da su cetnici kvislinzi,,,pokazao si da si sitna dusa,,,,zasto ti nisi hapsio miskovica,,,vec si se ponasao kao da igras na filmu,,,,,nista nisi uradio za srbiju,,,,,,a kostunica je samo unistio apomogao tajkune,,,,vas dvojica sto dalje od drzave,,,,,

Milan

pre 11 godina

Na jedan legitiman i vrlo promišljen predlog, umesto kontra argumenata /ako ih ima/, Tadić nudi etikete i uvrede. Zato je Tadić sam sebe izbacio iz politike.

Nina

pre 11 godina

Slažem sa sa Tadićem.Pravićemo mi njega od blata.
Sadasnja vlast i predsednik su totalni luzeri. Nista nisu uradili, niti znaju niti to planiraju.
A Kostunicu ni da spominjem.

Preveliki ego, prešuplje fraze

pre 11 godina

Razumem jed Tadića prema Koštunici (majski pad sa vlasti), ali bi mogli da vidimo koji argument. Ovako deluje tek kao retorički papirni aviončić. Tadić nikako da se pomiri da ga niko nije hteo više na javnoj sceni, ni narod (predsednički izbori), ni bivši koalicioni partneri (pokušaj da bude premijer), ni stranka (počasni predsednik), ni stranci (medijsko traženje međunarodnog posla). Njegova javna uloga je gotova.

Miroslav

pre 11 godina

Pa ti sa svojom politikom marketinškog manekenisanja i postavljanjem živahnoga Mirka na mestu premijera mogao si nas uvesti samo u Afričku uniju što ti je na kraju i uspelo. Tadiću povuci se i ne izlazi u javnost jedno 4 godine da se malo odmorimo od demagogije i tvoje predstave samozaljubljene virtualne stvarnosti u kojoj živiš.

Milan

pre 11 godina

Na jedan legitiman i vrlo promišljen predlog, umesto kontra argumenata /ako ih ima/, Tadić nudi etikete i uvrede. Zato je Tadić sam sebe izbacio iz politike.

Beli listić zauvek

pre 11 godina

Moram priznati da je Koštuničin predlog vrlo dobar...jer političke prilike u svetu se veoma brzo menjaju i to će nama u nekom trenutku verovatno doneti neuporedivo bolju poziciju od sadašnje.

Ozon

pre 11 godina

Nemoralno je davanje bilo kakvih izjava bivseg presednika Srbije gospodina Tadica,a sadasnjeg pocasnog presednika razbijene demokratske stranke.

BGD

pre 11 godina

vidi ko je nasao da prica o moralu...!? a moralno je unistiti drzavu i narod, ako je Srpski??? moralno je priznati agresiju i okupaciju, progon i ubijanja!?! taj vas (ne)moral nas mnogo kosta!!!

dični djetić

pre 11 godina

a transgeneracijski ''rad'' komunjara na odcepljenju KiM je bio duboko moralan?
i KPJ je najpre 45 zabranilo povratak prognanih Srba od strane balija i fašista, onda donela Ustav 1974, pa je kroz svoje republičke sekcije napravila sukobe 90tih... - sve dok vama sinovima ''prvoboraca'' nije došlo da stvar ''konačno rešavate'' u 2000tim.

Preveliki ego, prešuplje fraze

pre 11 godina

Razumem jed Tadića prema Koštunici (majski pad sa vlasti), ali bi mogli da vidimo koji argument. Ovako deluje tek kao retorički papirni aviončić. Tadić nikako da se pomiri da ga niko nije hteo više na javnoj sceni, ni narod (predsednički izbori), ni bivši koalicioni partneri (pokušaj da bude premijer), ni stranka (počasni predsednik), ni stranci (medijsko traženje međunarodnog posla). Njegova javna uloga je gotova.

Srbin

pre 11 godina

Ne volem Tadića, ali koštunica je oduvek bio najnazadniji i najnemoralniji političar u Srbiji. Dok mu Samardžić i Sanda Rašković imaju Hrvatske pasoše sve vreme su pomagali da se krade novac upućen za Kosovare.
Vreme je da se ispitaju sve krađe kao što su Kolubara, NIS i Kosovo, a ne samo selektivno i populistički.

Zamrzavanje nego šta

pre 11 godina

Nije nemoralan, nego upravo jedino prihvatljiv predlog.

Pregovaračke pozicije Srbije, su slabije nego ikada.

Ali i zemlje sa kojima pregovaramo , tj.koje nas ucenjuju i koje su i stvorile tzv.nezavisno Kosovo, njihov uticaj polako slabi.
Dok naši saveznici Rusija i Kina, vidljivo jačaju svakim danom.

I naravno da će biti pregrupisavanja odnosa snaga u svetu.

I u takvoj situaciji zašto žuriti sa rešavanjem, koje je na našu štetu?
Zamrznuti i sačekati raspad Evrope, pa onda rešavati.

A znamo mi Borisu koji je tvoj plan....na brzinu,pa poklanjaj.

E zato si i izgubio izbore.

Inzenjer Babic

pre 11 godina

O "nemoralnosti" doticne osobe koja nam i posle svega drzi pridike, gora je samo nasa "nenormalnost" koji ga trpesmo sve ove godine.

Stevka

pre 11 godina

ovaj tadic samo u susednim drzavama daje intervjue. sto se kostunice tice, on u odnosu na tadica bar ima neke predloge svideli se oni nekom ili ne. ne secam se da je tadic po pitanju kosmeta imao bilo kakav predlog osim da evropa nema alternativu. ne znam za taj kostunicin predlog, ali zamrzavanje resenja nebi mozda bilo lose jer trenutna situacija u svetu nam ne ide u korist. trenutno su oni koji vode glavnu rec protiv nas. zato ne znam zasto se nekima zuri da se taj problem resi i to bas u dogovoru sa onima koji su jasno za drzavu kosovo.

ZnakPitanja

pre 11 godina

Kostunica i DSS bore se da kretanje gradjana Srbije ne bude otezano granicama na duzini od 100km a ISTOVREMENO se zalazu da kretanje gradjana Srbije bude otezano granicama na duzini od 1500km

Sector

pre 11 godina

Bilo koji dogovor oko Kosova bio bi privremen, jer se dobro zna da prave Veliku Albaniju. Problem je taj sto smo mi slabi da se suprostavimo tome.

Nina

pre 11 godina

Slažem sa sa Tadićem.Pravićemo mi njega od blata.
Sadasnja vlast i predsednik su totalni luzeri. Nista nisu uradili, niti znaju niti to planiraju.
A Kostunicu ni da spominjem.

Nijazi Kuqi

pre 11 godina

Nemoralno je i glupo da Tadic sada posredno pokusava da afirmise skroz antialbansku i izrazito antisrpsku politiku svog propalog koalicionog partnera, savetnika i istomisljenika - Vojislava Kostunice.
Da je hteo Tadic je mogao da Srbiju uvodi u EU, jer je imao odresene ruke i uzivao ogromno, skoro blanko poverenje EU, koja se na njega razocarala i ogradila, sto je dovelo do njegovog pada i zasluzenog totalnog sunovrata.

Pavle Pucar

pre 11 godina

Pa ni prvi ni poslednji zamrznuti konflikt u ovom svetu od palestine preko kashmira do samoproglasenih republika u Gruziji Azerbejdzanu do Moladivije...Pa preko Belucistana u Pakistanu i Iranu do Kurdistana u Turskoj....I politickih konflikta (bez oruzanog nasilja) Katalonija Baskija u Spaniji i secesionisticki pokret na Korzici Francuska....a posto ni ne planiraju da nas prihvate u evropu barem narednih deset godina najmanje jedino sto nam preostaje je da ih blokiramo u sve jednoj mogucoj organizaciji u svetu gde se moze i cekati neka povoljnija vremena....

drago

pre 11 godina

e tadicu,,,,nisi smeo da kazes da su cetnici kvislinzi,,,pokazao si da si sitna dusa,,,,zasto ti nisi hapsio miskovica,,,vec si se ponasao kao da igras na filmu,,,,,nista nisi uradio za srbiju,,,,,,a kostunica je samo unistio apomogao tajkune,,,,vas dvojica sto dalje od drzave,,,,,

predrag

pre 11 godina

E niko ne ume da vodi politiku i drzavu osim tebe?jesi to hteo da kazes?Pa tako je i Sloba pricao.Kad ste zajahali vlast.Ne moze to niko daj meni opet jer ja sam tata-mata.Vidim kako si vodio politiku.Jos smes da se javis?a glasao sam za tebe a ti se nisi obratio nikom posle izbora 6 meseci,sram te bilo..

Vojislav

pre 11 godina

Ovaj covek nikada nije znao gde se nalazi... egoista i megaloman, koji je isplivao u stranci samo zato sto su ostali jos nesposobniji... inace, niti sta zna da radi, niti razume sta se desava oko njega... katastrofa...

Duci0167

pre 11 godina

Ova vlast na moj cudo radi ono sto je trebao gos'n Tadic. BoTa je razvlacio i vodio u nistavilo. Dao sam mu 2 puta glas kao opcija "manje zlo" ali sam na poslednjim izborima glas dao samom sebi.
Tadicu,ova vlast je uradila vise u pregovorima nego ti za 8 god. Rezultati mogu samo da s nekome svide ili ne. U borbu protiv korupcije su krenuli ma kakva da im je pozadina. Kaznjen si od glasaca(zajedno sa LDP-om) i razmisljaj zasto!
Beli listic se pokazao veoma skup a igrali ste se sa narodom. Javni sektor samo sa clanstvom DS-a,gore nego u Slobino vreme. U mojoj firmi 800 visak! Trce da zauzmu stolicu i ne ustaju koliko ih ima po kancelarijama.
Cuti sada, imao si dosta vremena a samo si jos vise upropastio narod.

sladjana

pre 11 godina

Moje najlepse godine nisu "pojeli skakavci", vec likovi poput: Nikolica , Dacica , Vucica. Posle 5.oktobra, sta god da je vlast uradila na temu Kosova, isti ovi likovi su je prozivali za veleizdaju, nepatriotizam i druga s****. Pred ubistvo Premijera, Nikolic je sasuo svu svoju mrznju u onu cuvenu recenicu, Dacic se iz petnih zila upinjao da marginalizuje pokusaj atentata kod Limesa, Vucic je lepio ime haskog optuzenika preko imena naseg Premijera, i govorio da je, Skupstina Srbije "sigurna kuca" za RM. I sve to uz blagoslov VDrK koji nikako da shvati da mi nismo glasali za njega vec za ideju koju je promovisao, i preko lika ali ne i dela VDrk, pokusao da ostvari Zoran Djindjic. A sada, isti ovi likovi zastupaju evropsku buducnost Srbije. Neko zato sto mu je doslo iz du..ta u glavu, neko zato sto je ucenjen, neko zato sto mu je svejedno sta ce biti jer je ostvario ono sto je hteo. U pravu je Tadic: oni slede njegovu politiku. Ali to nije razlog da, ikada, glasam za njih. Da nisu saplitali Zorana Djindjica i proevropsku politiku njegovih sledbenika, bio bi primenjen Ahtisarijev plan i ne bismo dosli dovde. Sada smo stariji, siromasniji, propaliji, i nadam se, malo pametniji.

ZoranNS

pre 11 godina

Kakav put ka EU kada su lopovi radili šta su hteli, krali, podmetali zakone štetne po državu a DS aminovao, pravili mahinacija se bankama, privatizacija izvitoperena u korist pojedinaca, TO NIJE BIO PUT U EU TAJ PUT JE VODIO U PAKAO.

Imam svoji ličnu politiku

pre 11 godina

Hvala vam što otvoreno priznajete, da ste u vođenju politike kršili Ustav. Politiku Srbije vodi Vlada, a ne predsednik države. Zato sto i postavili na čelo vlade čoveka, koji se uopšte nije mešao u svoj posao.

Ozon

pre 11 godina

Politika bivseg presednika Srbije Tadica,bila je politika izvinjenja i slepe poslusnosti.Tako da je ova izjava pocasnog presednika ds.-a cista nebuloza.

Razocarani Demokrata

pre 11 godina

E pocasni,pocasni koliko se politika ove vlade razlikuje od one politike kad ste vi bili predsednik a sad ste pocasni u preduzecu Djilasa.

александар

pre 11 godina

Дубоко морално је било да се неко противзаконито кандидује за место председника Србије,трећи пут?! Хе, хе, па мани се тих јада, човече Божији.

Milan

pre 11 godina

Je li toliko tesko baviti se onim zasto si kvalifikovan i skolovan.Znaci vrati se medju profesore i uci decu ,Ne vidim sta je lose u tome.Covece probudi se i uzivaj u zivotu.Mnogima je teze nego tebi.

IvanNS

pre 11 godina

Da je Tadic radio ovo sto radi danasnja vlada imali bi demonstracije kosovo za patike i nerede na ulicama. Svi zajedno bi napadali od kostunice do Nikolica.
Ovo sam ja rekao odmah posle izbora , SNS i SPS mogu da rade i resavaju kosovo jer nema ko da ih napadne tu i tamo DSS ,a oni su mizerni i cute jer Vucic ima u fioci Kolubaru i ostale pljacke DSS~a

Demijurg

pre 11 godina

"Vlada se oslanja na moju politiku" .... hahaaha...Pa nije to nesretnice tvoja politika, nego ti je kao i ovim aktuelnim vlastodrscima izdiktirana u americkoj ambasadi. Veci znacaj u Srbiji ima Vensan Dezer nego svi vi zajedno, a kad pomenes Kostunicu sledeci put da ustanes.

pero

pre 11 godina

Narcisoidnost ovog čoveka nas pogađa mesecima posle njegovog odlaska. Čovek je psiholog a nije svestan da je njegovo vreme prošlo a da njegove izjave iritiraju većinu građana. Kako će svojom strukom da pomaže drugim ljudima ako sebi nije u stanju da pomogne?

Kasper1

pre 11 godina

Pocasni predsednice DS tebi su i tvoji rekli "sedi dole JEDAN" .Pusti sad prazne price, slusali smo ih godinama. Ti si nas doveo do dna. Pravi sad avioncice i pusti vlast da rade svoj posao kako zna i ume , A ZNA I UME

crni domino

pre 11 godina

Da li mislis da takvim izjavama pomazes Demokratskoj stranci?
Ne nego treba da vode Staljinovu ili mozda Hitlerovu politiku!
Molim te gubitnice, ne javljaj se bar godinu dana. Ti si odradio svoje u 2012.oj

Slobin amanet

pre 11 godina

Potpuno je u pravu kad kaže da se sadašnja vlada oslanja na politiku oko Kosova koju je prethodna vlast započela. Ovima danas je zgodno da pričaju kako moraju da sprovode ono što je prethodna vlast potpisala (kao da je reč o nekim privrednim ugovorima, pa što ih ne raskinu, u pitanju je 14% teritorije?), na taj način peru ruke od procesa priznavanja realnosti koji je i ovako i onako neumitan(Dačić i Vučić su očigledno legli na brašno), a savršeno su svesni da su oni sami (sps, srs), kao glavni akteri politike 90-tih (vlada iz ratne 1999.g.) izgubili Kosovo i poslali nekog tamo generala da potpiše famozni Kumanovski sporazum, a na rts-u proglasili pobedu nad Nato paktom.. Vlade posle 2000. nemaju blage veze sa gubitkom Kosova, zna se kad je ono otišlo.

petar

pre 11 godina

jao ti pricas o losim kadrovskim resenjima. Izgleda da ti nije jasno da su "majstroski" izabrani kadrovi DS-a doveli do njenog gubitka na izborima. Mirko Cvetkovic,Dragan Sutanovac, Osliver Dulic, Radujko, Bajec.... Idi molim te Borise ......

2012

pre 11 godina

Epilog Tadićeve politike u 2012:
- predstao sam da glasam za DS, glasao za DSS,
- prestao da kupujem novine, samo strana štampa na netu
- prestao da verujem u EU i počeo da razmišljam o njoj
- prestao da štedim u EUR, prešao na stabilnije evropske valute
- naučio elementarno o tržištu da bih pratio evrokrizu
- zaobilazio sve tržne centre, nemačka štednja
- počeo da čitam sve o Kosovu
- počeo da se dodatno obrazujem (istorija, svetska, evropska, srpska, hrišćanska)
- pokupovao sve evroskeptične anglosaksonske, češke i nemačke knjige.
Završio sam godinu u plusu. Tadića nema, uštedeo sam par hiljada, otkrivam novi svet kritika EU. Srećna Nova 2013. - godina u kojoj neću gubiti vreme na ex-političare, u kojoj ću još više raditi i štedeti, a ponajviše učiti. Vidimo se u budućnosti.

Iznogud

pre 11 godina

Poštovani dušebrižnici, vi nekadašnji članovi DS, uvređeni i iznenađeni, učinnite nam uslugu i NIKADA više nemojte glasati za DS!!! Pa konačno ste dočekali da Vaši puleni budu na čelu ove jadne države, a vi zadovoljni i srećni! Ostavite nas "žute" veleizdajnike da propadamo u besmislu svoga postojanja! Istorija je nešto na šta ne možete imati uticaja, ali na žalost ni nešto što možete promeniti! Samo, pokušajte makar malo da budete pristojni, pa svojim komentarima makar stvorite iluziju da imate obrazovanje, moral i pamet! Srećna Vam Nova Godina!!!!

posmatrač istorije

pre 11 godina

Javio se gospodin moralni....kada nemaš šta za pametno reću ćuti....ispaćeš ozbiljan...ideja o zamrzavanju konkfikta Srbiji odgovara....ne odgovara onima koji bi da što pre izeksploatišu bogatstva KiM...čine to i sada ali mnogo manje....

Joca Travar

pre 11 godina

Najzad neke koristi od Tadica. Mnogi koriste sliku ovog hrvatskog crnogorca kao laksativ jer je zalepe u WC (zahod). To zamenjuje nepotrebni trosak za probleme sa stomakom. Protera te cim ga pogladas. Najzad korist!

LOLIPOP

pre 11 godina

jedno vreme se nisi oglasavao i bilo nam je lepo,svaki dan slusamo istorijske izjave nikolica, vucica, dacica, dinkica (mrkonjic i ilic se nesto ucutali) nemoj opet i ti .idi lepo kod svog pajtosa dodika u republiku sumsku tamo ti je sloboda izrazavanja veca......

basta

pre 11 godina

"Bivši predsednik Srbije je rekao i da žali što u svom mandatu Srbiju nije uveo u Evropsku uniju, što je, kako je kazao, bio njegov cilj."

Imao si sve uslove za to,da si samo hteo da uvedes reda u ovoj zemlji i radis svoj posao posteno,u ime i za narod,a ne vasih placenika i dirigenata tajkuna.Da nesto vredis,dokazao bi na delu,pricati i hvaliti se moze i zna svako.Toliko godina ste imali vremena da uradite nesto,sta ste uradili,skoro nista,osim sto ste vase dzepove dobro nagojili,prevaranti.

nada ZR

pre 11 godina

Kritikovali smo svi Tadica.U redu zasluzio je ali nije zasluzio da ga vredjamo pogrdnim izrazima.Rec boli a ne prostota jer ona govori o nama samima.

ZokyNBGD

pre 11 godina

Potpuni egomanijak!

odakle njemu ideja da ovi današnji u odnosu na bivše nemaju kadrovskog potencijala, to bi značilo da su bivši imali potencijala što me tera da trenutno udaram glavom o zid, brate očajni su svi skupa!!!

tanja

pre 11 godina

Za mene je Boris olicenje toga kako predsednik treba da izgleda i kako da predstavlja svoju zemlju.Odmereno ponasanje,blag ton,ali odlucan,nasmejan,ali i ozbiljan kada treba,elegantan...Sad samo da cekamo da se pojavi neki novi slicnih osobina, kada prodje vladavina namrgodjenog i nimalo sarmantnog trenutnog predsednika.

Branko

pre 11 godina

Да ли неко, ко
1) као Председник Републике Србије, на питање: "Јесте ли поносни, што сте Председник Србије?", одговори: "Не осећам баш неки понос!",
2) као бивши Председник Републике Србије, у сред "антифашистичког" Загреба, на питање: "Шта мислите о Дражи Михаиловићу, о његовој рехабилитацији?", одговара, не трепнувши: "Дража Михаиловић је био квислинг", има било какво право да за неку, а не нарочито за овакву, политичку изјаву каже да је неморална?!
У најмању руку НЕМОРАЛНО!

Olly

pre 11 godina

Sve mi je ok, i sve moze da prodje ali kada vidim da covek nema meru i da ne zna kad je dosta to me stvarno nervira. Zao mi je sto Tadic ne moze da shvati da je on sad vec covek proslosti kako u DS-u tako i u Srbiji. Verujem da mu je to tesko za razumeti jer do juce je bio predsednik i stranke i drzave ali promene su nastale. I umesto da se sad dostojanstveno povuce i postedi svojih komentara on jos vise tone.

eee

pre 11 godina

Slažem sa sa Tadićem.Pravićemo mi njega od blata.
Sadasnja vlast i predsednik su totalni luzeri. Nista nisu uradili, niti znaju niti to planiraju.
A Kostunicu ni da spominjem.
(Nina, 31. decembar 2012 09:17)
Da, sad ide ona prica iz onog cuvenog "klipa"...
- Zato sto je on odrzao svoja obecanja...!
- Koja obecanja?
- Odrzao je obecanje... da... ...pa odrzao je sva obecanja!
:facepalm:

Slatkica

pre 11 godina

Ko je ovaj covek, ko je njega sta pitao? Opozicija za vreme njegove vladavine nije imala pravo da otvori usta, a kamoli da se nadje u novinama. P.S. Iskreno mislila sam da je odavno otisao sa ove planete.

novisad

pre 11 godina

Nemoralno je to Tadicu, sto govoris kako je ista politika bila tvoja, i politika sadasnje vlade. Ni u jednom segmentu nemaju slicnosti, pre svega ova vlada radi naporno, odgovorno, posteno i u interesu naroda. Sto se tice KOSOVSKOG PITANJA - ova vlada ISPRAVLJA GRESKE tvoje vlade.

Vatrogasac

pre 11 godina

Drzi se one : 100 puta izgovorena laz postaje istina. Kad je mogaao draza da postane heroj, moci ce i tadic, tek je poceo. Bice i on heroj, vidim da je i gorima usspevalo.

manastir

pre 11 godina

More pod tvojom vlascu ne samo da nismo uslo u EU nego je Kosovo proglasilo samostalnost bez da odreagujes!Da se pokrijes usima i zacutis u manastir kod bivse zene,sram bre da te bude da se uopste i oglasavas,ni jednu gej paradu nisi mogao da odrzis i ti ces da uvedes Srbiju u EU,aaaaoooo,mukeee nasseee od ovakvih kvazipoliticara,a ja se ponadao,ma jos kad si sklopio savez sa SPS znali smo sta nas ceka.A da si lose igrao pokazuje i to sto si niz vodu pustio Dinkica i to ti se osvetilo,covek i lagao da bi TI dobio izbore,iako je to otvoreno i priznao,ispade jedini koji je javno priznao da je nesto slagao,mozemo da pljujemo Dinkica mi koliko hocemo ali sve je to tvoje maslo.Nadao sam se da Srbija postane demokratska drzava,za pobedu Nikolica si kriv ti i samo ti i svi mi smo zbog tebe time kaznjeni na ko zn akoliko sledecih godina.Manipulator,opasan covek koji ne moze jednog Djilasa da pobedi u svojoj sopstvenoj stranci,mani se vise politike,i ti i Draskovic i Ceda i ostali i ostavite mesto nekim pravim demokratama da nas povedu u EU.Pa Jeremic je milion puta i pismeniji i vestiji od tebe sto se tice politike,jedva cekam da osnuje stranku pa da glasam za njega a i posten je decko a ne kao vi,dok ste primali pare od Miskovica dobro vam bilo,more dobro je sto niste u ZATVORU a vi se jos i oglasavate?NEcete vi vise NIKAD na celo Srbije koja ce uzgred posle Nikolica postati Monarhija.

iskreno

pre 11 godina

a transgeneracijski ''rad'' komunjara na odcepljenju KiM je bio duboko moralan?
(dični djetić, 31. decembar 2012 09:55)

Pričajte vi o periodu socijalizma šta god hoćete, ali ovaj narod nikada u svojoj istoriji nije bolje živeo niti će, kako stoje stvari...

1%

pre 11 godina

Ko je ovaj covek, ko je njega sta pitao? Opozicija za vreme njegove vladavine nije imala pravo da otvori usta, a kamoli da se nadje u novinama. P.S. Iskreno mislila sam da je odavno otisao sa ove planete.
(Slatkica, 31. decembar 2012 10:35)

A da te ja pitam: sa koje si ti planete kad ovako mozes da napises da opozicija nije mogla da ovori usta ???????????
"Slatkice", ti ocigledno ili si Vucicev jurisnik, ili nemas blage veze....Da li znas na kojoj planeti je Vucic bio ministar informisanja i sta se desavalo za njegovog mandata?????
Kad malo bolje porazmislim, politika i delovanje ove sadasnje vlade, a i sadasnjeg predsednika moze da se ogleda u ovoj izjavi "Slatikice"... i oni se samo oglasavaju sa slicnim izjavama koje nemaju blage veze....

prokleta avlija

pre 11 godina

realno nema razlike izmedju sadasnje politike naprednjaka i politike DS za vreme predsedavanja Borisa Tadica,pa naprednjaci(radikali) su na krilima price EU i Kosovo dosli na vlast i dan danas je sprovode,uostalom njihova trenutna popularnost je zasluga DS-ove politike.a ovaj dualizam stavova Vucica i Nikolica je sracunata,Vucic oko sebe okuplja proevropski nastrojene glasace SNS-a a Nikolic one proruske.Naizgled se ne odustaje ni od EU ni od Rusije a u stvarnosti od Eu smo daleko 10godina,a od Rusije 6000km,tako da obojica mogu profitirati od svojih naizgled suprotstavljenih stavova jer u EU necemo uci u dogledno vreme,a od Rusije ionako nema vajde,osim u masti...

statisticar

pre 11 godina

Dok naši saveznici Rusija i Kina, vidljivo jačaju svakim danom.
(Zamrzavanje nego šta, 31. decembar 2012 09:32)

Da, da, jacaju svakim danom a vidimo kako Kina vraca svoj Tajvan pa da bi kinezi dosli da umiru za vracanje Kosova!!!

A Rusija je sve "jaca" tako sto gubi stanovnistvo po milion godisnje a veci broj Rusa migrira kod onih koji "slabe".

S druge strane i Srbija je sve "jaca" sa 40 hiljada stanovnika manje svake godine!!

nada ZR

pre 11 godina

Tadiceva politika je bila pusta zelja.Zeleo je sigurno dobro ali veci deo stranke mu je pucao u ledja.Ova vlada se ne oslanja na niciju politiku vec radi ono sto se mora.Kosovo,korupcija na svim nivoima vlasti.na lokalu,silni pokradeni milioni od banaka.Ako to pogleda gospodin Tadic videce sliku njegoivog bliskog okruzenja i sve bede koju su napravili.Pametnije je sada cutati i cistiti stranku i zaista sa postenim demokratama izaci u javnost.

peric

pre 11 godina

Ovo treba shavtiti vise kao Tadicevu aplikaciju za posao u Europskim strukturama a manje kao njegovo misljenje. On i nema bilo kakvo misljenje niti ideologiju vec samo nagon za licnu promociju. O moralu, integrittu, hrabrosti, postenju ne bih.

dar mar

pre 11 godina

Znači da Tadić nije izgubio posao, bilo bi nam isto ovako,a šta smo onda mi to birali?
Promenio se pekar,kifle ostale iste,a mi mislili da imamo izbor ,cvrc! ;)

bg bulumenta

pre 11 godina

Pa ako je Vlada na dobrom putu i ako sumnjas da ima kadrovski potencijal da sprovede tu politiku .... pomozite joj!
Pomozite i saradjujte svi sa svima uvek i bezuslovno, posebno ako su u pitanju interesi drzave oko kojih ste saglasni.
Vase sebicne, isprazne stranacke politike su i dovele drzavu ovde gde se danas nalazi.
Uostalom, ako su kadrovi u pitanju, gde su i koji su ti vasi sjajni kadrovi?
Vi politicari nikako da shvatite da su najbolji strucnjaci izvan partija i da njih treba da ukljucite sto je vise moguce.

sanja

pre 11 godina

Meni je jako čudno što on svoje izjave daje po nekim stranim medijima.Kao da mu je draže strano od domaćeg.Tako je bilo sa izjavom ne ponosnog predsednika,sada sa ovom.Baš me interesuje gde Tadić vidi svoju budućnost!

bravo

pre 11 godina

Tako je predsednice, svaka cast. Izmislili ste politiku u Srbiji. Vidim ljudi pisu da im je drago sto ih radikali vode u Evropu. Samo da ih podsetetim da su ih do 2008. radikali mogli odvesti samo u rat, a danas ih vode u Evropu, i to sve zahvaljujuci Tadicu koji ih je okrenuo za 360 stepeni.

Djordje

pre 11 godina

E moj Tadicu, mislio sam da si malo slozio kockice u svojoj glavi! Vidim da sam se prevario! Svaki dan sve vise gubis tlo pod nogama! Pricas o moralu? Ti? O Kostinici? Jedini covek koji ima moral je upravo on. Kostunica. Nisam bio njegov glasac (Kostunice), ali sad znam za koga cu glasati! Zasto? Zato sto jedino on, mislim na Vojislava Kostunicu, stoji iza svake reci! Ne folira se, ne nudi se svima, i sto je najvaznije brani svoju drzavu! Zao mi je sto nisi bar 30% kao on! I mislim da si ti sad nebitna figura!

miroslav

pre 11 godina

Koštunica je najveći krivac što sad g.Vučić mora po nalogu EU da preispita 24 sporne privatizacije u Srbiji.
23 od ovih 24 spornih privatizacija dogodile su se kada je Koštunica bio premijer.
izmedju ostalog zbog ovakvih stvari g,Sanader odgovar pred sudovima u Hrvatskoj.
ali on se našao u patriotskom poslu,tobože....

Moler

pre 11 godina

A zasto moras da ih kritikujes? Zasto ne zasuces rukave i ne radis zajedno sa njima. Srbija treba da je na prvom mestu a partija negde na kraju liste vaznih zivotnih stvari.

Nikola

pre 11 godina

Jedini nemraln ovde si ti. Hteo bi odmah da resis pitanje Kosova na nasu stetu. Jedino u Srbiji je takva partija mogla da bude 12 godina na vlasti. Nadam se da ce nova vlada prihvatiti taj predlog Kostunice i da cemo resavati pitanje Kosova kada budemo mogli da ga resimo u nasu korist.

nesa

pre 11 godina

Godinama se ne obazirem na izjave Borisa Tadica i mnogih iz DS pa tako ni ovu nisam procitao. U oci mi pada cinjenica da je za ilustraciju teksta iskoriscena fotografija od pre desetak godina na kojoj je doticni izgledao mladje i odlucnije. Fotka je verovatno trebala da ulepsa ono sto je izjavio. Uzgred, od njega i cele DS odavno nema suvislih misli, izjava ni poteza. Inace rezultati ne bi bili ovako katastrofalni po gradjane i drzavu.

m

pre 11 godina

A motivacija Vojislava "Neobaveštenog" Koštunice za ovaj predlog je? Opšte dobro? Ma da... Pre će biti da mu odgovara višegodišnje isisavanje budžeta i prebacivanje novca u džepove članova njegove stranke, pa bi da tu situaciju zadrži, po mogućnosti do daljeg.

baobab

pre 11 godina

Naravno da je bio cilj Tadica ulazak u EU 1
Ali na tom putu ne bi se osvrtao na zrtve !
Tako da smo srecni sto je otisao u zaborav !

sumorni

pre 11 godina

"Gubitnice ti si pokazao svoju pamet i moc . Bolje cuti! Glasaci DS nezele da te vidu i cuju. Unistio si DS.
(Stojan, 31. decembar 2012 09:06)"

Otkud ti znaš šta bi glasači DS želeli da vide i čuju?

Ergo, ako vam se ne svidja ovo što kaže, a vi uradite suprotno od toga i svi zadovoljni. Zatvorite vrata i prozore, i kad ih za 20 godina otvorite da bi ste počeli da rešavate problem, iznenadićete se kako će karte biti složene.

Čak i vi koji bi ste samo voleli da su nam Kina i Rusija saveznici, pa ih stoga tako i nazivate. Vi saveznike nemate, imate protivnike i one koje bi ste voleli da su vam saveznici.

Sami ste, rasterali ste sve one koji su vam mogli pomoći, i oterali ste ih drugima kojima su pomogli.

Jedino dobro što još možete da učinite za sebe i svoje potomke je da žabe progutate sami, a ne da ih ostavljate svojoj deci.

slaćka ds forever

pre 11 godina

Beli listić, zauvek@

A do tad ćeš da jedeš gloginje i da gledaš, što Slobinu što Vojinu (VDrK) sliku i biće ti jaaako toplo oko srca.

ups!

pre 11 godina

ne vidim šta je to tadić rekao pa se nacionalistički guzoborci uznemirili?
fakat je da su usvojili politiku koja je vođena do sada, uz trapave intervencije sa najvišeg nivoa.
koštunica kao bivši predsednik može da trabunja, tadić ne sme ni da pljucne.

Goku

pre 11 godina

Zar ova osoba nije otisla u neku evropsku instituciju da radi. Pa gradjani su mu rekli sta misle o njemu i njegovoj politici a sto je najgore i njegove kolege su mu rekle na unutarstranackim izborima sta misle o njemu tako da on vise nije neko ko treba da govori o bitnim stvarima vezanim za Srbiju.

Tatjanaaa@@@@

pre 11 godina

Ma sta rece . Koja je Vasa politika bila nesto se nesecam ? Stvaranje tajkuna Djilasa , koji ti je nakraju zabio noz u ledja.

Mikan

pre 11 godina

Vlada se oslanja na svoju politiku i nije luda da se oslanja na politiku coveka koji je u 2012. godini izgubio sve izbore koje je mogao. Njegova politika nas je dovela u ovakvo stanje u kakvom smo sad. Pa on je licno birao ko ce biti ministri iz njegovih redova i sada smo svedoci da su mnogi od njih duboko ogrezli u kriminalu i korupciji i da neko primenjuje takvu politiku taj bi bio lud.

Nina

pre 11 godina

Slažem sa sa Tadićem.Pravićemo mi njega od blata.
Sadasnja vlast i predsednik su totalni luzeri. Nista nisu uradili, niti znaju niti to planiraju.
A Kostunicu ni da spominjem.

Beli listić zauvek

pre 11 godina

Moram priznati da je Koštuničin predlog vrlo dobar...jer političke prilike u svetu se veoma brzo menjaju i to će nama u nekom trenutku verovatno doneti neuporedivo bolju poziciju od sadašnje.

Srbin

pre 11 godina

Ne volem Tadića, ali koštunica je oduvek bio najnazadniji i najnemoralniji političar u Srbiji. Dok mu Samardžić i Sanda Rašković imaju Hrvatske pasoše sve vreme su pomagali da se krade novac upućen za Kosovare.
Vreme je da se ispitaju sve krađe kao što su Kolubara, NIS i Kosovo, a ne samo selektivno i populistički.

Nijazi Kuqi

pre 11 godina

Nemoralno je i glupo da Tadic sada posredno pokusava da afirmise skroz antialbansku i izrazito antisrpsku politiku svog propalog koalicionog partnera, savetnika i istomisljenika - Vojislava Kostunice.
Da je hteo Tadic je mogao da Srbiju uvodi u EU, jer je imao odresene ruke i uzivao ogromno, skoro blanko poverenje EU, koja se na njega razocarala i ogradila, sto je dovelo do njegovog pada i zasluzenog totalnog sunovrata.

ZnakPitanja

pre 11 godina

Kostunica i DSS bore se da kretanje gradjana Srbije ne bude otezano granicama na duzini od 100km a ISTOVREMENO se zalazu da kretanje gradjana Srbije bude otezano granicama na duzini od 1500km

Zamrzavanje nego šta

pre 11 godina

Nije nemoralan, nego upravo jedino prihvatljiv predlog.

Pregovaračke pozicije Srbije, su slabije nego ikada.

Ali i zemlje sa kojima pregovaramo , tj.koje nas ucenjuju i koje su i stvorile tzv.nezavisno Kosovo, njihov uticaj polako slabi.
Dok naši saveznici Rusija i Kina, vidljivo jačaju svakim danom.

I naravno da će biti pregrupisavanja odnosa snaga u svetu.

I u takvoj situaciji zašto žuriti sa rešavanjem, koje je na našu štetu?
Zamrznuti i sačekati raspad Evrope, pa onda rešavati.

A znamo mi Borisu koji je tvoj plan....na brzinu,pa poklanjaj.

E zato si i izgubio izbore.

drago

pre 11 godina

e tadicu,,,,nisi smeo da kazes da su cetnici kvislinzi,,,pokazao si da si sitna dusa,,,,zasto ti nisi hapsio miskovica,,,vec si se ponasao kao da igras na filmu,,,,,nista nisi uradio za srbiju,,,,,,a kostunica je samo unistio apomogao tajkune,,,,vas dvojica sto dalje od drzave,,,,,

BGD

pre 11 godina

vidi ko je nasao da prica o moralu...!? a moralno je unistiti drzavu i narod, ako je Srpski??? moralno je priznati agresiju i okupaciju, progon i ubijanja!?! taj vas (ne)moral nas mnogo kosta!!!

Milan

pre 11 godina

Na jedan legitiman i vrlo promišljen predlog, umesto kontra argumenata /ako ih ima/, Tadić nudi etikete i uvrede. Zato je Tadić sam sebe izbacio iz politike.

tanja

pre 11 godina

Za mene je Boris olicenje toga kako predsednik treba da izgleda i kako da predstavlja svoju zemlju.Odmereno ponasanje,blag ton,ali odlucan,nasmejan,ali i ozbiljan kada treba,elegantan...Sad samo da cekamo da se pojavi neki novi slicnih osobina, kada prodje vladavina namrgodjenog i nimalo sarmantnog trenutnog predsednika.

Miroslav

pre 11 godina

Pa ti sa svojom politikom marketinškog manekenisanja i postavljanjem živahnoga Mirka na mestu premijera mogao si nas uvesti samo u Afričku uniju što ti je na kraju i uspelo. Tadiću povuci se i ne izlazi u javnost jedno 4 godine da se malo odmorimo od demagogije i tvoje predstave samozaljubljene virtualne stvarnosti u kojoj živiš.

Stevka

pre 11 godina

ovaj tadic samo u susednim drzavama daje intervjue. sto se kostunice tice, on u odnosu na tadica bar ima neke predloge svideli se oni nekom ili ne. ne secam se da je tadic po pitanju kosmeta imao bilo kakav predlog osim da evropa nema alternativu. ne znam za taj kostunicin predlog, ali zamrzavanje resenja nebi mozda bilo lose jer trenutna situacija u svetu nam ne ide u korist. trenutno su oni koji vode glavnu rec protiv nas. zato ne znam zasto se nekima zuri da se taj problem resi i to bas u dogovoru sa onima koji su jasno za drzavu kosovo.

Ozon

pre 11 godina

Nemoralno je davanje bilo kakvih izjava bivseg presednika Srbije gospodina Tadica,a sadasnjeg pocasnog presednika razbijene demokratske stranke.

Pavle Pucar

pre 11 godina

Pa ni prvi ni poslednji zamrznuti konflikt u ovom svetu od palestine preko kashmira do samoproglasenih republika u Gruziji Azerbejdzanu do Moladivije...Pa preko Belucistana u Pakistanu i Iranu do Kurdistana u Turskoj....I politickih konflikta (bez oruzanog nasilja) Katalonija Baskija u Spaniji i secesionisticki pokret na Korzici Francuska....a posto ni ne planiraju da nas prihvate u evropu barem narednih deset godina najmanje jedino sto nam preostaje je da ih blokiramo u sve jednoj mogucoj organizaciji u svetu gde se moze i cekati neka povoljnija vremena....

bravo

pre 11 godina

Tako je predsednice, svaka cast. Izmislili ste politiku u Srbiji. Vidim ljudi pisu da im je drago sto ih radikali vode u Evropu. Samo da ih podsetetim da su ih do 2008. radikali mogli odvesti samo u rat, a danas ih vode u Evropu, i to sve zahvaljujuci Tadicu koji ih je okrenuo za 360 stepeni.

1%

pre 11 godina

Ko je ovaj covek, ko je njega sta pitao? Opozicija za vreme njegove vladavine nije imala pravo da otvori usta, a kamoli da se nadje u novinama. P.S. Iskreno mislila sam da je odavno otisao sa ove planete.
(Slatkica, 31. decembar 2012 10:35)

A da te ja pitam: sa koje si ti planete kad ovako mozes da napises da opozicija nije mogla da ovori usta ???????????
"Slatkice", ti ocigledno ili si Vucicev jurisnik, ili nemas blage veze....Da li znas na kojoj planeti je Vucic bio ministar informisanja i sta se desavalo za njegovog mandata?????
Kad malo bolje porazmislim, politika i delovanje ove sadasnje vlade, a i sadasnjeg predsednika moze da se ogleda u ovoj izjavi "Slatikice"... i oni se samo oglasavaju sa slicnim izjavama koje nemaju blage veze....

Iznogud

pre 11 godina

Poštovani dušebrižnici, vi nekadašnji članovi DS, uvređeni i iznenađeni, učinnite nam uslugu i NIKADA više nemojte glasati za DS!!! Pa konačno ste dočekali da Vaši puleni budu na čelu ove jadne države, a vi zadovoljni i srećni! Ostavite nas "žute" veleizdajnike da propadamo u besmislu svoga postojanja! Istorija je nešto na šta ne možete imati uticaja, ali na žalost ni nešto što možete promeniti! Samo, pokušajte makar malo da budete pristojni, pa svojim komentarima makar stvorite iluziju da imate obrazovanje, moral i pamet! Srećna Vam Nova Godina!!!!

Inzenjer Babic

pre 11 godina

O "nemoralnosti" doticne osobe koja nam i posle svega drzi pridike, gora je samo nasa "nenormalnost" koji ga trpesmo sve ove godine.

eee

pre 11 godina

Slažem sa sa Tadićem.Pravićemo mi njega od blata.
Sadasnja vlast i predsednik su totalni luzeri. Nista nisu uradili, niti znaju niti to planiraju.
A Kostunicu ni da spominjem.
(Nina, 31. decembar 2012 09:17)
Da, sad ide ona prica iz onog cuvenog "klipa"...
- Zato sto je on odrzao svoja obecanja...!
- Koja obecanja?
- Odrzao je obecanje... da... ...pa odrzao je sva obecanja!
:facepalm:

sladjana

pre 11 godina

Moje najlepse godine nisu "pojeli skakavci", vec likovi poput: Nikolica , Dacica , Vucica. Posle 5.oktobra, sta god da je vlast uradila na temu Kosova, isti ovi likovi su je prozivali za veleizdaju, nepatriotizam i druga s****. Pred ubistvo Premijera, Nikolic je sasuo svu svoju mrznju u onu cuvenu recenicu, Dacic se iz petnih zila upinjao da marginalizuje pokusaj atentata kod Limesa, Vucic je lepio ime haskog optuzenika preko imena naseg Premijera, i govorio da je, Skupstina Srbije "sigurna kuca" za RM. I sve to uz blagoslov VDrK koji nikako da shvati da mi nismo glasali za njega vec za ideju koju je promovisao, i preko lika ali ne i dela VDrk, pokusao da ostvari Zoran Djindjic. A sada, isti ovi likovi zastupaju evropsku buducnost Srbije. Neko zato sto mu je doslo iz du..ta u glavu, neko zato sto je ucenjen, neko zato sto mu je svejedno sta ce biti jer je ostvario ono sto je hteo. U pravu je Tadic: oni slede njegovu politiku. Ali to nije razlog da, ikada, glasam za njih. Da nisu saplitali Zorana Djindjica i proevropsku politiku njegovih sledbenika, bio bi primenjen Ahtisarijev plan i ne bismo dosli dovde. Sada smo stariji, siromasniji, propaliji, i nadam se, malo pametniji.

Joca Travar

pre 11 godina

Najzad neke koristi od Tadica. Mnogi koriste sliku ovog hrvatskog crnogorca kao laksativ jer je zalepe u WC (zahod). To zamenjuje nepotrebni trosak za probleme sa stomakom. Protera te cim ga pogladas. Najzad korist!

Preveliki ego, prešuplje fraze

pre 11 godina

Razumem jed Tadića prema Koštunici (majski pad sa vlasti), ali bi mogli da vidimo koji argument. Ovako deluje tek kao retorički papirni aviončić. Tadić nikako da se pomiri da ga niko nije hteo više na javnoj sceni, ni narod (predsednički izbori), ni bivši koalicioni partneri (pokušaj da bude premijer), ni stranka (počasni predsednik), ni stranci (medijsko traženje međunarodnog posla). Njegova javna uloga je gotova.

ups!

pre 11 godina

ne vidim šta je to tadić rekao pa se nacionalistički guzoborci uznemirili?
fakat je da su usvojili politiku koja je vođena do sada, uz trapave intervencije sa najvišeg nivoa.
koštunica kao bivši predsednik može da trabunja, tadić ne sme ni da pljucne.

dični djetić

pre 11 godina

a transgeneracijski ''rad'' komunjara na odcepljenju KiM je bio duboko moralan?
i KPJ je najpre 45 zabranilo povratak prognanih Srba od strane balija i fašista, onda donela Ustav 1974, pa je kroz svoje republičke sekcije napravila sukobe 90tih... - sve dok vama sinovima ''prvoboraca'' nije došlo da stvar ''konačno rešavate'' u 2000tim.

posmatrač istorije

pre 11 godina

Javio se gospodin moralni....kada nemaš šta za pametno reću ćuti....ispaćeš ozbiljan...ideja o zamrzavanju konkfikta Srbiji odgovara....ne odgovara onima koji bi da što pre izeksploatišu bogatstva KiM...čine to i sada ali mnogo manje....

Vojislav

pre 11 godina

Ovaj covek nikada nije znao gde se nalazi... egoista i megaloman, koji je isplivao u stranci samo zato sto su ostali jos nesposobniji... inace, niti sta zna da radi, niti razume sta se desava oko njega... katastrofa...

novisad

pre 11 godina

Nemoralno je to Tadicu, sto govoris kako je ista politika bila tvoja, i politika sadasnje vlade. Ni u jednom segmentu nemaju slicnosti, pre svega ova vlada radi naporno, odgovorno, posteno i u interesu naroda. Sto se tice KOSOVSKOG PITANJA - ova vlada ISPRAVLJA GRESKE tvoje vlade.

Vatrogasac

pre 11 godina

Drzi se one : 100 puta izgovorena laz postaje istina. Kad je mogaao draza da postane heroj, moci ce i tadic, tek je poceo. Bice i on heroj, vidim da je i gorima usspevalo.

Nikola

pre 11 godina

Jedini nemraln ovde si ti. Hteo bi odmah da resis pitanje Kosova na nasu stetu. Jedino u Srbiji je takva partija mogla da bude 12 godina na vlasti. Nadam se da ce nova vlada prihvatiti taj predlog Kostunice i da cemo resavati pitanje Kosova kada budemo mogli da ga resimo u nasu korist.

Branko

pre 11 godina

Да ли неко, ко
1) као Председник Републике Србије, на питање: "Јесте ли поносни, што сте Председник Србије?", одговори: "Не осећам баш неки понос!",
2) као бивши Председник Републике Србије, у сред "антифашистичког" Загреба, на питање: "Шта мислите о Дражи Михаиловићу, о његовој рехабилитацији?", одговара, не трепнувши: "Дража Михаиловић је био квислинг", има било какво право да за неку, а не нарочито за овакву, политичку изјаву каже да је неморална?!
У најмању руку НЕМОРАЛНО!

sumorni

pre 11 godina

"Gubitnice ti si pokazao svoju pamet i moc . Bolje cuti! Glasaci DS nezele da te vidu i cuju. Unistio si DS.
(Stojan, 31. decembar 2012 09:06)"

Otkud ti znaš šta bi glasači DS želeli da vide i čuju?

Ergo, ako vam se ne svidja ovo što kaže, a vi uradite suprotno od toga i svi zadovoljni. Zatvorite vrata i prozore, i kad ih za 20 godina otvorite da bi ste počeli da rešavate problem, iznenadićete se kako će karte biti složene.

Čak i vi koji bi ste samo voleli da su nam Kina i Rusija saveznici, pa ih stoga tako i nazivate. Vi saveznike nemate, imate protivnike i one koje bi ste voleli da su vam saveznici.

Sami ste, rasterali ste sve one koji su vam mogli pomoći, i oterali ste ih drugima kojima su pomogli.

Jedino dobro što još možete da učinite za sebe i svoje potomke je da žabe progutate sami, a ne da ih ostavljate svojoj deci.

manastir

pre 11 godina

More pod tvojom vlascu ne samo da nismo uslo u EU nego je Kosovo proglasilo samostalnost bez da odreagujes!Da se pokrijes usima i zacutis u manastir kod bivse zene,sram bre da te bude da se uopste i oglasavas,ni jednu gej paradu nisi mogao da odrzis i ti ces da uvedes Srbiju u EU,aaaaoooo,mukeee nasseee od ovakvih kvazipoliticara,a ja se ponadao,ma jos kad si sklopio savez sa SPS znali smo sta nas ceka.A da si lose igrao pokazuje i to sto si niz vodu pustio Dinkica i to ti se osvetilo,covek i lagao da bi TI dobio izbore,iako je to otvoreno i priznao,ispade jedini koji je javno priznao da je nesto slagao,mozemo da pljujemo Dinkica mi koliko hocemo ali sve je to tvoje maslo.Nadao sam se da Srbija postane demokratska drzava,za pobedu Nikolica si kriv ti i samo ti i svi mi smo zbog tebe time kaznjeni na ko zn akoliko sledecih godina.Manipulator,opasan covek koji ne moze jednog Djilasa da pobedi u svojoj sopstvenoj stranci,mani se vise politike,i ti i Draskovic i Ceda i ostali i ostavite mesto nekim pravim demokratama da nas povedu u EU.Pa Jeremic je milion puta i pismeniji i vestiji od tebe sto se tice politike,jedva cekam da osnuje stranku pa da glasam za njega a i posten je decko a ne kao vi,dok ste primali pare od Miskovica dobro vam bilo,more dobro je sto niste u ZATVORU a vi se jos i oglasavate?NEcete vi vise NIKAD na celo Srbije koja ce uzgred posle Nikolica postati Monarhija.

pero

pre 11 godina

Narcisoidnost ovog čoveka nas pogađa mesecima posle njegovog odlaska. Čovek je psiholog a nije svestan da je njegovo vreme prošlo a da njegove izjave iritiraju većinu građana. Kako će svojom strukom da pomaže drugim ljudima ako sebi nije u stanju da pomogne?

iskreno

pre 11 godina

a transgeneracijski ''rad'' komunjara na odcepljenju KiM je bio duboko moralan?
(dični djetić, 31. decembar 2012 09:55)

Pričajte vi o periodu socijalizma šta god hoćete, ali ovaj narod nikada u svojoj istoriji nije bolje živeo niti će, kako stoje stvari...

Demijurg

pre 11 godina

"Vlada se oslanja na moju politiku" .... hahaaha...Pa nije to nesretnice tvoja politika, nego ti je kao i ovim aktuelnim vlastodrscima izdiktirana u americkoj ambasadi. Veci znacaj u Srbiji ima Vensan Dezer nego svi vi zajedno, a kad pomenes Kostunicu sledeci put da ustanes.

basta

pre 11 godina

"Bivši predsednik Srbije je rekao i da žali što u svom mandatu Srbiju nije uveo u Evropsku uniju, što je, kako je kazao, bio njegov cilj."

Imao si sve uslove za to,da si samo hteo da uvedes reda u ovoj zemlji i radis svoj posao posteno,u ime i za narod,a ne vasih placenika i dirigenata tajkuna.Da nesto vredis,dokazao bi na delu,pricati i hvaliti se moze i zna svako.Toliko godina ste imali vremena da uradite nesto,sta ste uradili,skoro nista,osim sto ste vase dzepove dobro nagojili,prevaranti.

petar

pre 11 godina

jao ti pricas o losim kadrovskim resenjima. Izgleda da ti nije jasno da su "majstroski" izabrani kadrovi DS-a doveli do njenog gubitka na izborima. Mirko Cvetkovic,Dragan Sutanovac, Osliver Dulic, Radujko, Bajec.... Idi molim te Borise ......

nada ZR

pre 11 godina

Kritikovali smo svi Tadica.U redu zasluzio je ali nije zasluzio da ga vredjamo pogrdnim izrazima.Rec boli a ne prostota jer ona govori o nama samima.

Ozon

pre 11 godina

Politika bivseg presednika Srbije Tadica,bila je politika izvinjenja i slepe poslusnosti.Tako da je ova izjava pocasnog presednika ds.-a cista nebuloza.

Djordje

pre 11 godina

E moj Tadicu, mislio sam da si malo slozio kockice u svojoj glavi! Vidim da sam se prevario! Svaki dan sve vise gubis tlo pod nogama! Pricas o moralu? Ti? O Kostinici? Jedini covek koji ima moral je upravo on. Kostunica. Nisam bio njegov glasac (Kostunice), ali sad znam za koga cu glasati! Zasto? Zato sto jedino on, mislim na Vojislava Kostunicu, stoji iza svake reci! Ne folira se, ne nudi se svima, i sto je najvaznije brani svoju drzavu! Zao mi je sto nisi bar 30% kao on! I mislim da si ti sad nebitna figura!

ZokyNBGD

pre 11 godina

Potpuni egomanijak!

odakle njemu ideja da ovi današnji u odnosu na bivše nemaju kadrovskog potencijala, to bi značilo da su bivši imali potencijala što me tera da trenutno udaram glavom o zid, brate očajni su svi skupa!!!

александар

pre 11 godina

Дубоко морално је било да се неко противзаконито кандидује за место председника Србије,трећи пут?! Хе, хе, па мани се тих јада, човече Божији.

Duci0167

pre 11 godina

Ova vlast na moj cudo radi ono sto je trebao gos'n Tadic. BoTa je razvlacio i vodio u nistavilo. Dao sam mu 2 puta glas kao opcija "manje zlo" ali sam na poslednjim izborima glas dao samom sebi.
Tadicu,ova vlast je uradila vise u pregovorima nego ti za 8 god. Rezultati mogu samo da s nekome svide ili ne. U borbu protiv korupcije su krenuli ma kakva da im je pozadina. Kaznjen si od glasaca(zajedno sa LDP-om) i razmisljaj zasto!
Beli listic se pokazao veoma skup a igrali ste se sa narodom. Javni sektor samo sa clanstvom DS-a,gore nego u Slobino vreme. U mojoj firmi 800 visak! Trce da zauzmu stolicu i ne ustaju koliko ih ima po kancelarijama.
Cuti sada, imao si dosta vremena a samo si jos vise upropastio narod.

Slatkica

pre 11 godina

Ko je ovaj covek, ko je njega sta pitao? Opozicija za vreme njegove vladavine nije imala pravo da otvori usta, a kamoli da se nadje u novinama. P.S. Iskreno mislila sam da je odavno otisao sa ove planete.

crni domino

pre 11 godina

Da li mislis da takvim izjavama pomazes Demokratskoj stranci?
Ne nego treba da vode Staljinovu ili mozda Hitlerovu politiku!
Molim te gubitnice, ne javljaj se bar godinu dana. Ti si odradio svoje u 2012.oj

Olly

pre 11 godina

Sve mi je ok, i sve moze da prodje ali kada vidim da covek nema meru i da ne zna kad je dosta to me stvarno nervira. Zao mi je sto Tadic ne moze da shvati da je on sad vec covek proslosti kako u DS-u tako i u Srbiji. Verujem da mu je to tesko za razumeti jer do juce je bio predsednik i stranke i drzave ali promene su nastale. I umesto da se sad dostojanstveno povuce i postedi svojih komentara on jos vise tone.

Slobin amanet

pre 11 godina

Potpuno je u pravu kad kaže da se sadašnja vlada oslanja na politiku oko Kosova koju je prethodna vlast započela. Ovima danas je zgodno da pričaju kako moraju da sprovode ono što je prethodna vlast potpisala (kao da je reč o nekim privrednim ugovorima, pa što ih ne raskinu, u pitanju je 14% teritorije?), na taj način peru ruke od procesa priznavanja realnosti koji je i ovako i onako neumitan(Dačić i Vučić su očigledno legli na brašno), a savršeno su svesni da su oni sami (sps, srs), kao glavni akteri politike 90-tih (vlada iz ratne 1999.g.) izgubili Kosovo i poslali nekog tamo generala da potpiše famozni Kumanovski sporazum, a na rts-u proglasili pobedu nad Nato paktom.. Vlade posle 2000. nemaju blage veze sa gubitkom Kosova, zna se kad je ono otišlo.

predrag

pre 11 godina

E niko ne ume da vodi politiku i drzavu osim tebe?jesi to hteo da kazes?Pa tako je i Sloba pricao.Kad ste zajahali vlast.Ne moze to niko daj meni opet jer ja sam tata-mata.Vidim kako si vodio politiku.Jos smes da se javis?a glasao sam za tebe a ti se nisi obratio nikom posle izbora 6 meseci,sram te bilo..

ZoranNS

pre 11 godina

Kakav put ka EU kada su lopovi radili šta su hteli, krali, podmetali zakone štetne po državu a DS aminovao, pravili mahinacija se bankama, privatizacija izvitoperena u korist pojedinaca, TO NIJE BIO PUT U EU TAJ PUT JE VODIO U PAKAO.

2012

pre 11 godina

Epilog Tadićeve politike u 2012:
- predstao sam da glasam za DS, glasao za DSS,
- prestao da kupujem novine, samo strana štampa na netu
- prestao da verujem u EU i počeo da razmišljam o njoj
- prestao da štedim u EUR, prešao na stabilnije evropske valute
- naučio elementarno o tržištu da bih pratio evrokrizu
- zaobilazio sve tržne centre, nemačka štednja
- počeo da čitam sve o Kosovu
- počeo da se dodatno obrazujem (istorija, svetska, evropska, srpska, hrišćanska)
- pokupovao sve evroskeptične anglosaksonske, češke i nemačke knjige.
Završio sam godinu u plusu. Tadića nema, uštedeo sam par hiljada, otkrivam novi svet kritika EU. Srećna Nova 2013. - godina u kojoj neću gubiti vreme na ex-političare, u kojoj ću još više raditi i štedeti, a ponajviše učiti. Vidimo se u budućnosti.

bg bulumenta

pre 11 godina

Pa ako je Vlada na dobrom putu i ako sumnjas da ima kadrovski potencijal da sprovede tu politiku .... pomozite joj!
Pomozite i saradjujte svi sa svima uvek i bezuslovno, posebno ako su u pitanju interesi drzave oko kojih ste saglasni.
Vase sebicne, isprazne stranacke politike su i dovele drzavu ovde gde se danas nalazi.
Uostalom, ako su kadrovi u pitanju, gde su i koji su ti vasi sjajni kadrovi?
Vi politicari nikako da shvatite da su najbolji strucnjaci izvan partija i da njih treba da ukljucite sto je vise moguce.

Razocarani Demokrata

pre 11 godina

E pocasni,pocasni koliko se politika ove vlade razlikuje od one politike kad ste vi bili predsednik a sad ste pocasni u preduzecu Djilasa.

Sector

pre 11 godina

Bilo koji dogovor oko Kosova bio bi privremen, jer se dobro zna da prave Veliku Albaniju. Problem je taj sto smo mi slabi da se suprostavimo tome.

m

pre 11 godina

A motivacija Vojislava "Neobaveštenog" Koštunice za ovaj predlog je? Opšte dobro? Ma da... Pre će biti da mu odgovara višegodišnje isisavanje budžeta i prebacivanje novca u džepove članova njegove stranke, pa bi da tu situaciju zadrži, po mogućnosti do daljeg.

LOLIPOP

pre 11 godina

jedno vreme se nisi oglasavao i bilo nam je lepo,svaki dan slusamo istorijske izjave nikolica, vucica, dacica, dinkica (mrkonjic i ilic se nesto ucutali) nemoj opet i ti .idi lepo kod svog pajtosa dodika u republiku sumsku tamo ti je sloboda izrazavanja veca......

nada ZR

pre 11 godina

Tadiceva politika je bila pusta zelja.Zeleo je sigurno dobro ali veci deo stranke mu je pucao u ledja.Ova vlada se ne oslanja na niciju politiku vec radi ono sto se mora.Kosovo,korupcija na svim nivoima vlasti.na lokalu,silni pokradeni milioni od banaka.Ako to pogleda gospodin Tadic videce sliku njegoivog bliskog okruzenja i sve bede koju su napravili.Pametnije je sada cutati i cistiti stranku i zaista sa postenim demokratama izaci u javnost.

Milan

pre 11 godina

Je li toliko tesko baviti se onim zasto si kvalifikovan i skolovan.Znaci vrati se medju profesore i uci decu ,Ne vidim sta je lose u tome.Covece probudi se i uzivaj u zivotu.Mnogima je teze nego tebi.

Imam svoji ličnu politiku

pre 11 godina

Hvala vam što otvoreno priznajete, da ste u vođenju politike kršili Ustav. Politiku Srbije vodi Vlada, a ne predsednik države. Zato sto i postavili na čelo vlade čoveka, koji se uopšte nije mešao u svoj posao.

baobab

pre 11 godina

Naravno da je bio cilj Tadica ulazak u EU 1
Ali na tom putu ne bi se osvrtao na zrtve !
Tako da smo srecni sto je otisao u zaborav !

miroslav

pre 11 godina

Koštunica je najveći krivac što sad g.Vučić mora po nalogu EU da preispita 24 sporne privatizacije u Srbiji.
23 od ovih 24 spornih privatizacija dogodile su se kada je Koštunica bio premijer.
izmedju ostalog zbog ovakvih stvari g,Sanader odgovar pred sudovima u Hrvatskoj.
ali on se našao u patriotskom poslu,tobože....

IvanNS

pre 11 godina

Da je Tadic radio ovo sto radi danasnja vlada imali bi demonstracije kosovo za patike i nerede na ulicama. Svi zajedno bi napadali od kostunice do Nikolica.
Ovo sam ja rekao odmah posle izbora , SNS i SPS mogu da rade i resavaju kosovo jer nema ko da ih napadne tu i tamo DSS ,a oni su mizerni i cute jer Vucic ima u fioci Kolubaru i ostale pljacke DSS~a

Kasper1

pre 11 godina

Pocasni predsednice DS tebi su i tvoji rekli "sedi dole JEDAN" .Pusti sad prazne price, slusali smo ih godinama. Ti si nas doveo do dna. Pravi sad avioncice i pusti vlast da rade svoj posao kako zna i ume , A ZNA I UME

Moler

pre 11 godina

A zasto moras da ih kritikujes? Zasto ne zasuces rukave i ne radis zajedno sa njima. Srbija treba da je na prvom mestu a partija negde na kraju liste vaznih zivotnih stvari.

peric

pre 11 godina

Ovo treba shavtiti vise kao Tadicevu aplikaciju za posao u Europskim strukturama a manje kao njegovo misljenje. On i nema bilo kakvo misljenje niti ideologiju vec samo nagon za licnu promociju. O moralu, integrittu, hrabrosti, postenju ne bih.

dar mar

pre 11 godina

Znači da Tadić nije izgubio posao, bilo bi nam isto ovako,a šta smo onda mi to birali?
Promenio se pekar,kifle ostale iste,a mi mislili da imamo izbor ,cvrc! ;)

sanja

pre 11 godina

Meni je jako čudno što on svoje izjave daje po nekim stranim medijima.Kao da mu je draže strano od domaćeg.Tako je bilo sa izjavom ne ponosnog predsednika,sada sa ovom.Baš me interesuje gde Tadić vidi svoju budućnost!

nesa

pre 11 godina

Godinama se ne obazirem na izjave Borisa Tadica i mnogih iz DS pa tako ni ovu nisam procitao. U oci mi pada cinjenica da je za ilustraciju teksta iskoriscena fotografija od pre desetak godina na kojoj je doticni izgledao mladje i odlucnije. Fotka je verovatno trebala da ulepsa ono sto je izjavio. Uzgred, od njega i cele DS odavno nema suvislih misli, izjava ni poteza. Inace rezultati ne bi bili ovako katastrofalni po gradjane i drzavu.

statisticar

pre 11 godina

Dok naši saveznici Rusija i Kina, vidljivo jačaju svakim danom.
(Zamrzavanje nego šta, 31. decembar 2012 09:32)

Da, da, jacaju svakim danom a vidimo kako Kina vraca svoj Tajvan pa da bi kinezi dosli da umiru za vracanje Kosova!!!

A Rusija je sve "jaca" tako sto gubi stanovnistvo po milion godisnje a veci broj Rusa migrira kod onih koji "slabe".

S druge strane i Srbija je sve "jaca" sa 40 hiljada stanovnika manje svake godine!!

Mikan

pre 11 godina

Vlada se oslanja na svoju politiku i nije luda da se oslanja na politiku coveka koji je u 2012. godini izgubio sve izbore koje je mogao. Njegova politika nas je dovela u ovakvo stanje u kakvom smo sad. Pa on je licno birao ko ce biti ministri iz njegovih redova i sada smo svedoci da su mnogi od njih duboko ogrezli u kriminalu i korupciji i da neko primenjuje takvu politiku taj bi bio lud.

Goku

pre 11 godina

Zar ova osoba nije otisla u neku evropsku instituciju da radi. Pa gradjani su mu rekli sta misle o njemu i njegovoj politici a sto je najgore i njegove kolege su mu rekle na unutarstranackim izborima sta misle o njemu tako da on vise nije neko ko treba da govori o bitnim stvarima vezanim za Srbiju.

Tatjanaaa@@@@

pre 11 godina

Ma sta rece . Koja je Vasa politika bila nesto se nesecam ? Stvaranje tajkuna Djilasa , koji ti je nakraju zabio noz u ledja.

prokleta avlija

pre 11 godina

realno nema razlike izmedju sadasnje politike naprednjaka i politike DS za vreme predsedavanja Borisa Tadica,pa naprednjaci(radikali) su na krilima price EU i Kosovo dosli na vlast i dan danas je sprovode,uostalom njihova trenutna popularnost je zasluga DS-ove politike.a ovaj dualizam stavova Vucica i Nikolica je sracunata,Vucic oko sebe okuplja proevropski nastrojene glasace SNS-a a Nikolic one proruske.Naizgled se ne odustaje ni od EU ni od Rusije a u stvarnosti od Eu smo daleko 10godina,a od Rusije 6000km,tako da obojica mogu profitirati od svojih naizgled suprotstavljenih stavova jer u EU necemo uci u dogledno vreme,a od Rusije ionako nema vajde,osim u masti...

slaćka ds forever

pre 11 godina

Beli listić, zauvek@

A do tad ćeš da jedeš gloginje i da gledaš, što Slobinu što Vojinu (VDrK) sliku i biće ti jaaako toplo oko srca.