Petak, 28.12.2012.

19:22

Marković napustio DS, Đilas žali

Bivši ministar Milan Marković vratio je poslanički mandat i iščlanio se iz DS, saznaje B92. Dragan Đilas se zahvalio, ali žali što je napustio stranku.

Izvor: B92

Markoviæ napustio DS, Ðilas žali IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

136 Komentari

Sortiraj po:

Dusan

pre 11 godina

Đilas je za DS isto što je Dr. K. bio za DOS - trojanac. Na sledećim izborima moj glas ide Zoranu Živkoviću bez obzira na vinograde

РАВНОПРАВНОСТ

pre 11 godina

Марковић је одговоран за лошу локалну самоуправу и регионализацију. Влада је морала омогућити да сви грађани Србије буду РАВНОПРАВНИ, без обзира у ком региону живе и раде !
Зато се морају, поред Војводине (1,9 милион становника) и Београда (1,6 мил), и у централној Србији (3,8 мил) формирати ДВЕ покрајине :

1. ШУМАДИЈА (са Подрињем, Поморављем и Рашком) са 2,2 мил - центар Крагујевац..

2. Југо-источна КРАЈИНА (од Врања и Крушевца, до Неготина и Пирота) са 1,6 мил - центар Ниш..

Нормално, све покрајине биле би РАВНОПРАВНЕ и БЕЗ државних надлежности и атрибута..

Radica

pre 11 godina

Ako se ne slaže sa politikom DS-a bolje je da napusti stranku, nego da unosi razdor kao ostali koji se prema mandatima odnose kao prema ličnoj svojini.

Petar

pre 11 godina

Djilas je kontradiktoran.

Prvo je oterao ministre, a onda za ovog konkretno tvrdi da je odlicno radio svoj posao. Pa zasto je onda zahtevao da Markovic da ostavku u Parlamentu ako je bio dobar ministar?!

Krstic

pre 11 godina

Svi smo svedoci koliko ljudi (neopravdano)laju na rad prosle vlade,optuzujuci je nepravedno i bez argumenata.Odluka DS da svi ministri vrate poslanicke mandate je razlog da se ispita,kako ovi govore,taj nepravilan "rad" tj.da im poslanicki mandat nebi bio smetnja da izvrse proveru njihovog rada.Prosla koaliciona vlada bila je sastavljena od vise partija,navescu samo neke ministre,iz SPS:Dacic,Mrkonjic,Obbradovic itd,Iz URS Dinkic,Kalanovic,Ilic itd,Krkobabic,Ugljanin,Ljajic itd.Posto ispada da su samo clanovi DS radili lose a svi ostali su bili cvecke ,sada mozete komotno da povedete krivicna gonjenja,ako ih ima.Nadam se da ce vase lazljive uvrede pasti u vodu i pokazati da ste mnogo toga izmisljali,nemoguce je da su samo kadrovi iz DS radili lose.

R.I.P. DS

pre 11 godina

Nema tu druge... Đilas će morati da čupa iz korena ako želi da DS bude kao što je bila...
(Milana, 29. decembar 2012 06:21)

Prvo mora sebe da iščupa kao baron Minhauzen iz one pričice. Sestro slatka, pa on i njegova "menadžerska" ekipa je glavni uzrok zašto DS više nije kao što je bila i zašto ih protivnici zovu "žuto preduzeće".

maki

pre 11 godina

Milan Markovic je pristojan,kulturan,obrazovan covek i jako mi je zao sto je istupio iz ds-a. Posto je vidim djilasu malovicka dobar kadar koja je dobro obavljalla svoj posao (bila sam sokirana tom izjavom posto sam verovala da djilas ima sanse da podigne rejting stranke i ove izjave su nedolicne takvom lideru)onda je ipak markovic doneo dobru odluku jer ne moze u isti kos sa ostalima. Strucnjak kao sto je on je za neka bolja vremena gde ce se njegov rad ceniti

srebrni letac

pre 11 godina

Mi kao gradjani mozemo samo da zalimo sto su se obijica uopste pojavili bilo gde u srbiji.Ti ljudi su ostavili takav rezultat iza sebe da je dostojan nekoj najezdi skakavaca u zpadnoj africi

bananijanac

pre 11 godina

@Mile sa Cubure
Mozda od 10M nema, ali onih od 6-7 ima kol'ko 'oces. Zato se i kaze 10ak. Za nas, smrtnike, je 1 isto sto i 10. Lepo bismo se snasli, pa nije bitno da li je kuca od 5 ili 10. To su vec sitnice.
Ali nema veze. Zamisli nekoga ko ima kucu od 5 miliona eura u Srbiji. Mora da je posten. Cast izuzecima, sportistima i pronalazacima ili vrhunskim inzenjerima (ti ljudi ne rade ovde). Eventualno lekarima koji imaju svoja dela koja se izdaju u inostranstvu. Ostalo - to kod Vucica.

ili jesi ili nisi LAV

pre 11 godina

da nema aktuelnih događanja u DS ovi naprednjaci nebi znali šta će, a možda bi mogli da razmišljaju o piromanima, alkoholičarima, kriminalcima, i ostalim problematičnim tipovima u svoim redovima, ili možda izgradnjom heliodroma u Srpskom Kumrovcu blizu Kragujevca ili možda o onom stanu na Novo Beogradu u koi se vlasnik useli dok su bombe padale ili... ma ima toga mnogo ko će to da nabraja.

Romanija

pre 11 godina

Svi oni koji su iole nešto vredeli u DS su počeli da je napuštaju. Đilas se ponaša kao da je DS njegovo vlasništvo i sam nameće razna razrešenja i postavljenja. Šteta , DS bi mogla da bude jedna od boljih opozicionih stranaka. Kako su počeli pitanje da li će na sledećim izborima uopšte uspeti da pređu cenzus.

politikant

pre 11 godina

Milan Marković je prototip političara kakvog je trebalo da neguje DS, a posebno Djilas. Obrazovan, tehnokrata, politiku shvata kao konkretan posao, a ne kao demagogiju. Ako je Boris promašio (i pucao u vazduh), onda je Djilas pucao sebi u nogu.
Sve je bliži dan kada se mora tražiti stranka - naslednik pravog DS-a.

Piter

pre 11 godina

@Zoki

Potpisujem. Komentari su uglavnom uzasni, ne toliko po politickom opredeljenju, vec pre svega po zastrasujucem nacinu razmisljanja koji iz njih izbija.

marija

pre 11 godina

Ružno je za gledanje kako se osvedočeno neuspešni drže za fotelje i rukama, i nogama i zubima.
Odlazite bre ljudi, nisam glasala da mi Cvetković bude premijer, ni vi slični.

kolaricu, panicu, sami sebe saplicemo

pre 11 godina

Cisti Djilas DS stranku a Vucic i Dacic trljaju ruke. Pola posla uradjeno. Eto ako Djilas kaze da MORAJU da vrate mandate onda tu stvarno nisu cista posla. Dobro to radi Djilas sve o DS marketinski, javno i po spisku.

Student

pre 11 godina

Zasto tolka vest ako je covek svojevoljno dao otkaz??? To se desava svakog trena u svetu pa niko ne pravi ogromnu vest od toga... medjutim, mozda kod nas i jeste vest decenije ovaj svojevoljni gest ako me razumete ;)

mijajic dragisa

pre 11 godina

Ako ostane ovaj ministar poljoprivrede u Srbiji od ove godine ni korov ne uspeva vise Putuj BRE igumane tvojim zutim brodom

nada ZR

pre 11 godina

Stojane pa sta ako je osamdesetih kupio jahtu i ako mu je to strast?Moze se kupiti jahta koja nije korozirala pa da posle svoje slobodno vreme provodi radeci na njoj,dovodeci je postepeno u normalno stanje.Kako pojedini mehanicari kupe krs pa uloze svoj rad i znanje i naprave od njega lep i dobar auto.Ovde je poenta vracanje mandata i napustanje stranke.Nije zbog jahte napustio stranku vec zbog ne slaganja sa novom politikom.

mica

pre 11 godina

Đilas je negativ demokrate. Tako da nema za čim da žali.
Mi treba da žalimo. Za okupanim licem Srbije, koje je zauvek nestalo.
Ovo je brod koji je POTONUO!

sudija

pre 11 godina

Sramota, DS i Djilas su nasli mesto za ministarku Malovic za koju su rekli da je dobro radila svoj posao.Preterase ga - nije nikako radila, a pogotovo ne dobro, samo je bila dobra u unistavanju pravosudja. Nju unapredise u stranci, a Homena ostavise u Skupstini. Oterase jednog od retkih za koga se svi slazu da je dobro radio. Sudija

GAGA

pre 11 godina

(rock_buba, 28. decembar 2012 23:47)
A sto se ne pitas kako su to Vucic i Nikolic sedeli u vladi kada je S.Milosevic otkupio dve kuce na Dedinju. I to za vreme bombardovanja, kada su i oni dobili stanove, a Sloba pucao od zdravlja dok su ljudi ginuli.
I nije DS dodelio kucu nego DSS, posle Zoranove smrti, po meni potpuno ispravno.

Zoki

pre 11 godina

Hoće li "Kurir" već jednom otvoriti portal sa komentarima, da se ekipa koja se dočepala računara vrati svojim omiljenim novinama.
Dovoljno je uporediti nivo komentara od pre 5-10 godina sa ovim što se sada može pročitati na ovom portalu, pa da se shvati koliko se Srbija promenila na gore u tom kratkom periodu.

Stojan

pre 11 godina

Strasno je to sto Djilas nema nikakvu viziju.Okruzio se armijom klimoglavaca,neobrazovanim i problematicnim decacima.Besmislena je njegova teza da su gradjani na izborima kaznili rad prosle Vlade.DS-G17-SPO-Rasim-SPS-PUPS-JS su cinili proslu Vladu.Ove stranke su na poslednjim izborima osvojile vise glasova procentualno nego 2008 god.Npr; SPS-PUPS-JS su 2008 god imali 7,7 posto a sada 2012. 15posto.DS je sa SPS-PUPS-JS i LDPom bez Dinkica mogla da formira komotno Vladu da Ivica Dacic nije napravio veleizdaju i otisao naprednjacima.Brisel je rad ministara Dulica,Malovicke,Skundrica,Obradovica,Sreckovica i Ugljanina ocenili kao katastrofalan.Npr;Venasan Dezer je rekao da je reforma pravosudja fijasko.Ali isto tako su Brisel i Berlin rad ministra Milana Markovica,Snezane Samardzic Markovic i Milice Delevic ocenili odlicnim.
Medjutim za Djilasa kriterijum nije Brisel vec izgleda Kurir.Zato po njemu u vrhu DSa treba da bud Malovicka,Dulic,Djelic,Homena i slicni.
DS ce se svesti na 10 posto i to je zaista strasno.Markovic je pristojan i retko normalan covek iz politike koji je dobro radio svoj posao a najbolja potvrda toga se vidi danas, kada OVPBM najavljuje novi sukob i postavlja spomenike ratnim zlocincima.Dostojanstveno je otisao Markovic i pametno mu je to kad bolje razmislim.U Srbiji niko ne ceni uspeh i trud.

Mile sa Cubure

pre 11 godina

@(rock_buba, 28. decembar 2012 23:47)Kad vec znas sve detalje trebalo bi da znas i da se zamena tih stanova za kucu obavila u vreme vlade V.Kostunice, kada je DS bio opozicija. I molim te da ne lupas, na celom Dedinju ne postoji kuca od 10 000 000 evra.

Slavisa

pre 11 godina

Sad se Djilas setio da treba da uradi sve kako bi Markovic promenio odluku.
EEEEE pa i on je konacno shvatio da svi koji nesto vrede i drze do sebe nece da trpe despotiju.Markovic je cini mi se lepo radio dok je bio ministar.Nisam cuo da je imao afere i slicne gluposti.On se nije kao Homen bahatio po gradu i bancio i opijao po splavovima.
Markovicu dodji kod nas u SNS kao Goran Knezevic.Mi cenimo strucne ljude.Vucic je to dokazao.

Mirko Nemirko

pre 11 godina

Vec sam ovo video cim sam cuo ko je popedio na izborima, crno, crno za Srbiju da ne moze biti crnje. Progoni, linc, nijedna dobra vest od kada su dosli na vlast. Gde je napredak, pozitivna energija, radost, smeh, odakle su ti ljudi, kako su vaspitani. Fasizam na delu. Vracaju Srbiju miljama unazad. Samo zele nekome zlo i osvetu. Razmislja li iko o buducnosti i nasoj deci?

genije

pre 11 godina

Verovatno je i on "brljao" ali ako je on trebao dati ostavku a Trivanka, Malovićka, Homen, Mr. Pašnjak itd nisu onda stvarno nemam reči...
Makar je nešto i radio za vreme svog mandata za razliku od ostalih.
I samo još jednom da proverim - Trivanku ne samo da niko ne uklanja nego je i dalje u GO?! Ma daj...
Ima li normalne opozicije danas? Ili ste se svi toliko nakrali i zastranili da ste gori od JULa iz najgorih dana?! Pod hitno nam treba neka nova politička snaga!

Jednostavno je

pre 11 godina

Neprijatno je sto bilo ko(u ovom slucaju novi predsednik DS)mora da podseca ex- ministre da je DS pod njihovim vodjstvom izgubila izbore.Odgovorni i savesni ljudi bi se sami povukli,ali se vrhuska ponasa kao da se nista nije promenilo i da im,jednom zauzete pozicije,ostaju zauvek (sada poslanicke).Razlikuju se misljenja o njihovom ucinku,ali je rezultat ukupno negativan.Bilo je pozeljno da se odmah povuku a ne da jos ispadaju nekakve zrtve progona.Da su dobro radili,sacuvali bi vlast,odnosno,poverenje gradjana.

rock_buba

pre 11 godina

Pa super, bar se sada jasno vidi koliko nas je DS opljačkala, koja ekipa licemernih lopova ... ali nije mi jasno, zašto se ne uhapsi i veliki Štrumf (Tadići) a zašto se ćuti o velikoj Štrumfeti ... ne znate ko je ... pa Ružica Djindjić ... naravno sad će sve, zašto ona, šta, kako ... pa prosto ne razumem kako je od dva stana (vredni oba 300.000 eur), "kupila" kuću na Dedinju koja vredi bar 10.000.000 eur ... to je matematika-ds ... Buba

Lun kralj noći

pre 11 godina

(ljuljaj ne ljuljaj, 28. decembar 2012 22:15)


Ima jedna "mala" razlika, Berluskoni je bio TV mag, a tek onda ušo u politiku, dok kod Đilasa put je sasvim suprotnog smera...o gradonačelniku NY nema smisla komentarisati. :)

Presevo

pre 11 godina

Ovo je nista za njega, tesko mu je ispalo kada je smenjen sa cela kord tela za jug srbije. Strasnu placku su uradili zajedno sa celnicima nase opstine i nikom nista.

Saša

pre 11 godina

Milanu Markoviću su mediji otkrili jahtu, to se trubilo, dok nije rekao u istim tim medijima "Djilas će pobediti". Onda se više nije trubilo o tome.

ShkobOo

pre 11 godina

Ukinuti komentare na vase vesti!

Primitivizam,neznanje i glupost! Slika i prilika nacije.

Na ovaj nacin se stvara atmosfera linca, ne samo po pitanju ove vesti, vec u svakom slicnom slucaju... a masa je naravno zedna krvi, samo jos Robespjer fali. Sramota!

pojma ti nemas

pre 11 godina

Ima jedna "mala" razlika, Berluskoni je bio TV mag, a tek onda ušo u politiku, dok kod Đilasa put je sasvim suprotnog smera...o gradonačelniku NY nema smisla komentarisati. :)
(Lun kralj noći, 28. decembar 2012 23:25)

Nije tacno ovo sto pises.Djilas sigurno jeste oplodio kapital otkad je u politici,ali je u politiku usao sa velikom lovom.

perapetrovic

pre 11 godina

To brate to.Pocelo je pocelo.Kad diktaror ostane sam neka vlada onda sam sa sobom.Jadnicak zao mi ga je.Toliko se osilio da je izgubio svaki smisao za realnost.Srecno
Pera

Ljubiša Jovanović

pre 11 godina

Pitam se zašto Vučić i Dačić još uvek ne ruše vlast u Beogradu. Pa zašto bi to radili kada gospodin Djilas sve radi u njihovom interesu a na štetu DS-a i opozicije u celini.

Neko ko samo gleda i ne veruje šta vidi

pre 11 godina

Poznajem Milana Markovića i lično mislim da je DS imala još dva-tri takva ministra da bi mnogo bolje prošla. Nekorektno je o nekome davati mišljenja na osnovu ličnog doživljaja stečenog posredstvom tabloida. Tvrdim da je Milan jedan pre svega korektan čovek, neko ko je dobro i savesno radio svoj posao. Uglavnom mu je Boris i uvaljivao koske poput juga Srbije ili sanacije Kraljeva, ali je i znao Boris koliko god mu nije bio miljenik poput Dulića na primer, da Milan Marković neće da napravi propuste, da je neko ko će posao da uradi svom snagom.
Nisam siguran da je oduzimanje mandata bivšim ministrima dobar potez Djilasa. Ako je želeo da napravi odklon od pojedinaca iz bivše Vlade mogao je i morao to on lično da obavi sa njima. Nije ista odgovornost za ovakvo stanje DS-a Dulića i Markovića, ili Cvetkovića, Malovićke i Markovića. Po meni mnogo pre bi trebalo da odu iz poslaničkih klupa oni koji su baš štetili DS-u. Tu mislim i na bivše državne sekretare Homena i Djidića. Niko ne može da me ubedi da Jelena Trivan treba da sedi u Skupštini. Možda je i u tome razlog i izlaska Milana Markovića iz stranke, nije želeo čovek da bude veći krivac od onih koji su sve i zakuvali u DS. Ako je on štetio stranci kao ministar i zbog toga mora da podnese ostavku, šta bi trebalo da se desi sa Jelenom Trivan, sa Homenom. . . Oni bi trebalo onda da budu proterani u Sibir.

Aleksandar

pre 11 godina

@daevon

Dzaba mu sva skola i maniri, kad je postao politicar. TO znaci da i bas nije inteligentan, mozda za lovu, zbog love. Da se i on okajmaci.

Gradska uprava Bec

pre 11 godina

Pa zar neko stvarno misli da je prepisati korektno domaci zadatak od odlikasa dovoljno da se bude odlikas? Ovom gospodinu se pripisuje zasluga da je uredio maticne knjige. Ne gospodo - bio je ovde u Becu i dobio kompletni elektronski materijal (naravno da nije za dzabe)i to doneo i izdelio zaduzenja savetnicima da se to implementira. Dakle, nije sizifovski vec resavski posao. Ostalo pozitivno o ovom gospodinu jos i stoji. A to sto mu je tast oligarh(ako sam dobro shvatio) to zaista nije za osudu. Ako ti je otac siromah - to ti je od Boga a ako ti je tast siromah onda ti je to od gluposti. Ovaj gospodin nije bio glup. Prosto

daevon

pre 11 godina

Vidim da je ovde puno bljuvača iz redova stranke roštiljdžija i vulkanizera. Marković ima više škole nego pola vaše stranke, a više manira od cele. Stvarno mi smeta kada dvojkaši pljuju odlikaše. Kakva jahta bre? U čemu je problem? Neko je iskompleksiran?

ljuljaj ne ljuljaj

pre 11 godina

@ Lun kraj noci
Pogledaj biografiju gradonacelnika Njujorka, i sta on ima :) a ni Berluskoni ti nije los primjer svega sto si naveo, samo sto je on jos mnogo vise od toga :D

svetlanast.

pre 11 godina

za naivne,

Blic je 2005.godine objavio u tri nastavka tekstove o tome kako se na "Paliluli zida i bez planova".
"uputstvo" za bespravnu gradnju napisao je, za vreme mandata predsednika opstine palilula, milan markovici i objavio u opstinskom glasilu.
objasnio je da su u nesaglasnosti savezni i republicki zakoni kao i gradske i opstinske odluke iz ove oblasti, tako da nadlezni organi nisu u mogucnosti da sprece bespravnu gradnju - tako je u srbiji otpocela masovna bespravna izgradnja.

Blicov feljeton, treci nastavak se zavrsava: "kako je korupciju tesko dokazati, mada njeni tragovi uvek postoje, Blic je probao da dobije u Paliluli spisak donatora za humanitarni fond "Srle Palilulac" u koji su po prici ljudi koji su se suprotstavili zahtevima za davanje mita, svi investitori morali da uplacuju.U opstini kazu da su sve sto je u vezi sa "Srletom Palilulcem" izgubili".

a onda je 2008.godine Djordje Hajvaz, tast ministra markovica slucajno dobio od Blica auto u nagradnoj igri.

to je pocetak.
ako milana markovica ne prime u SPS, na sednicama skupstine u proslom sazivu poslanici SNS-a su ga cesto hvalili kao najboljeg u vladi mirka cvetkovica.
snaci ce se vec nekako Srle Palilulac

Vladan Grujić

pre 11 godina

Kada neko pita nas Srbe "Kakav je foto-robot prosečnog Srbina?", mi volimo da odgovorimo "Liči na Kraljevića Marka." Bojim se da to nije tačno, i da taj foto-robot više liči na Milana Markovića, i fizički i po karakteru.

Albanac

pre 11 godina

Ragmi Mustafa, presednik opstine Presevo verovatno tuguje danas sto mu je saradnik podneo ostavku. Javna je tajna da su njih dvoica zloupotrebali veliku kolicinu novca preko kordinacionog tela ze jug srbije. Molim novu vlast da najzad posalju neku inspekciju u Preshevo i nek istrazuju malo

Splinteri

pre 11 godina

Pacovi beze dok brod tone. Uvek bilo i bice. Nego, voleo bih da drzavni organi ispitaju odakle mu ona jahta, umesto sto politicarima veruju na rec. Ja bih smeo da zalozim kucu i imanje da to nije ni od kakvog tasta vec od nekog tajkuna kojem je isao na ruku i ispunjavao sta mu je ovaj trazio (a zahvaljujuci cemu je ovaj pokrao i ojadio narod i drzavu, i takvih je primera mali milion).

klenga

pre 11 godina

e,ne može čo‘ek više pošten komentar da pročita...ovi crni svaku vest o ds-u ispljuju,izmrljaju,zacrne...misli nesuvisle,patologija radi,blebetanje bez kraja...niti pročitaju vest,niti komentare,ne poznaju materiju,lupetaju gluposti,ma da te Bog sačuva...ja,jadan,čitam komentare,hoću razložno tuđe i drugo mišljenje a nalazim bulažnjenje iz kurira..ma oni moji nepismeni seljaci iz taraiša su deset puta logičniji i smisleniji nego ovi balavci što prljavim prstima lupaju po tastaturi..i šta pišem ovo bez veze,kad niko više nema ni vaspitanja ni stida..

A sad adio...

pre 11 godina

Da ne mešamo stvari... Častan potez bi bio da je dao ostavku dok je bio ministar, npr. zbog stranačkog zapošljavanja po lokalnim upravama i samoupravama bez konkursa i bez neophodnih zakonskih uslova za radno mesto. Ovako, tek jedan od gubitnika DS.

Sale

pre 11 godina

Kada je Markovic bio ministar nije bilo nikakvih spomenika u Presevu i Bujanovcu kao ni vojnih pretnji Albanaca.Kada je Markovic bio ministar ako se ne varam Muftija Zukorlic je prestao da zapaljivo i opasno govori.Nije bilo spomenika Acif Efendiji.Tuzno je da DS ostaje bez takvih ljudi.Markovica su vise cenili i postovali politicki protivnici,nevladin sektor,medjunarodni zvanicnici,ambasadori u Srbiji od stranackih saboraca.E posto je Markovicu tast poklonio jahtu ispalo je da je on lopov.Vazno je da su Djilas,Janko,Balsa,Sapic posteni i skromni.Pa Markovic mu dodje kao socijalni slucaj u odnosu na njih.Divno je da su za Djilasa,Dulic,Malovicka i Sule posteni i da su dobro radili svoj posao.Kakav teatar apsurda!!!

mega

pre 11 godina

Da je pameti u Srbiji, pamet i znanje bi se čuvala i poštovala. Ne bi se likovalo kada neko pametan i stručan podnese ostavku. U ovoj zemlji je malo ljudi koji su došli na neki položaj a da znaju posao koji su preuzeli i stručno ga radili. Ali znanje i struka nisu vrednosti većinske Srbije pa je i seirenje onih koji ne znaju ništa, normalno.

Misha

pre 11 godina

Zivkovic s novom kvazi strankom je dao ponudu za njega,propali businessman Zivkovic i Vesna Pesic regrutuju ljude po strankama. Vesna menja stranke kao charape a jos ne znaju ni ime nove stranke a sve stari igraci i kvazi intelektualci.

nada ZR

pre 11 godina

svi mi koji smo govorili da ce se DS pocepati sve vise smo u pravu.Svi sto se bune su ustvari Tadiceve pristalice.DJilas ima probleme jer jos nije nacisto ko mu je lojalan a ko ne.Samo cu reci ako bude samo LDP opozicija nece valjati.DS zelim oporavak korak po korak,da ne razmisljaju o izborima jer to ce im biti kraj.

Spectator

pre 11 godina

I oni koji misle da su nepogrešivi greše, pa tako i Djilas. Ipak se svi ministri ne mogu strpati u jedan džak i snositi istu odgovornost. Mislim da se Marković ne može upoređivati sa npr. Petrovićem ili Jeremićem, jer je svoj posao, po mom mišljenju,za razliku od njih odlično obavljao i šteta je što je takav stručnjak sada izgubljen za DS. Ne verujem zlobnicima da će sada preći u SNS ili SPS ili URS. Trebao je biti uzet u zaštitu od medijske hajke koja je vođena protiv njega.

Lun kralj noci

pre 11 godina

Alo, "socialdemokrate" o čemu vi pričate? Recite mi u kojoj državi na svetu je normalno biti gradonačelnik, vlasnik najjače marketinške agencije, monopolista i predsednik stranke odjednom. Država u kojoj je sve dopušteno, pogotovo ako je nedopušteno...više od komunizma, a manje od demokratije. :)

Gorki

pre 11 godina

Sreo sam ga onomad u Trstu sa punim kesama. Jake firme rukama za malu drzavu Srbiju. A onda i brod...
Tipican primer osvete odlikasa iz prve klupe.

predrag nikolic

pre 11 godina

Bravo Ministre i hvala na trudu! Da smo imali više takvih bilo bi nam bolje svima. Čestitam na hrabroj i moralno ispravnoj odluci. BRAVO!!!

ljubitelj burleski

pre 11 godina

Umoljavaju se ,,obavešteni ,,iz NAJ NOVINA ,,DA OVO NISU STRANICE NJIHOVOG OMILJENOG ,,OBAVEŠTENOG IZ POUZDANIH IZVORA,,.Malo ste se ,,zaigrali,,.Ali je naručeno hejterisanje veooooma prepoznatljivo . U reč.

Zapadna Srbija

pre 11 godina

Odlicno!Zbog ovakvih kao Markovic i Petrovic i njihovih vazala u unutrasnjosti Srbije su mnogi posteni ljudi napustili DS. Doslo je vreme da sad oni odu a da se posteni vrate, ukoliko imaju snage, volje i veruju da od DS jos nesto moze da bude.

Werner von Siemens

pre 11 godina

Steta za DS, on je kao kadar bio iznad njihovog proseka. Covek je ipak bio sposobniji ministar od vecine u prethodnoj vladi. A secam se da je pre, dok je bio poslanik u Skupstini drzao dobre govore. Mada da budem jasan do kraja, s obzirom na te govore Milan Markovic jeste podbacio - ocekivao sam od njega jos bolje ministrovanje, a i konstruktivnu kritiku onog sto ne valja u DS (sto se ovog drugog tice, cini mi se da se previse podredio stranackim autoritetima i disfunkcionalnom timu, previse je cutao dok je DS srljala u propast).

Šojić

pre 11 godina

Napunio je on "tastovu" lađu ,puna ko tanker .Čim nema privilegija , šta će mu nekakva članska kartica , pa nije ušao u DS zbog ideologije . Žalosno je kakvu je selekciju imao DS, sad još i Petrović trojanac Dušan da napusti DS. Jedino treba Vuk i Šutanovac da ostanu , jer imaju podršku glasača DS-a, jedino su nih dvojica kvalitetno radili svoj posao.

mega

pre 11 godina

Neverovatno kako imamo plitko pamćenje! Pa zar za 5 godina, koliko je bio ministar zapamti se samo vest iz tabloida? Oni dežurni kritizeri bi trebalo da bar malo poznaju domaću politiku ili rad ministara da bi smeli da budu glasni. A da se neko nije zapitao da je ova odluka bivšeg ministra možda motivisana jer ne pristaje da se trpa u isti koš sa svima, bez obzira kako je ko radio?

novica952

pre 11 godina

Gospodin Marković prihvatio zahtev lidera stranke Đilasa i vratio mandat ali je istovremeno shvatio da je njegov partijski angažman završen i vratio svoju partijsku knjižicu. Ovo je put kako se možda časno postupa u stranci koja je pogubila usput neke svoje članove i kako traži načina da isprravi neke greške iz prošlosti. Verovatno će Marković potražiti neko novo jato i u njemu tražiti cilj kome će preleteti.A dotle ovo je putokaz za ostale kako treba da urade sa svojim partijskim statusom i mandatima.

svetlanast.

pre 11 godina

pre nego sto je zapoceo svoju uspesnu politicku karijeru u DS-u i u miraz dobio skupocenu jahtu, milan markovic je stanovao sa roditeljima na karaburmi.

kad se pojavio u DS-u, oni koji su ga bolje poznavali kao aktivistu tvrdili su da je bio clan SPS.

lako mu je da "vrati knjizicu" i ne brine vise o DS-u jer u DS-u ostavlja svog palilulskog druga /opstina palilula/ iz borce miodrag mikija rakica da nastavi da - brine o DS-u.

da li ce se milan markovic vratiti starom jatu - ako ga prime.
ni SPS nije ono sto je nekad bila.

ddd

pre 11 godina

Jedini posten covek u ds-u,nije cudo sto je napustio stranku posle ovoga sa mandatima.Nije u redu da ih sve stave u isti kos kada nisu isti.Cak su i naprednjaci rekli da je on bio najbolji ministar u bivsoj vladi.Neka si ih napustio,svi koji vrede ce otici iz ds-a.

Lun kralj noći

pre 11 godina

Svi su oni isti, komunisti-socijalisti...jahta je tu još samo da ovi iz SNS-a ispune predizborno obećanje "plovni put do Egeja" i zajednička plovidba može da počne. :)

P.S. Uživaj narode, sutra nećeš moći.

Marko

pre 11 godina

Prvo, gospodina ne poznajem, osim sa TV. Mislim da se radi o retko obrazovanom, talentovanom i kvalitetnom birokrati(u pozitivnom smislu). Državi su potrebni takvi ljudi ukoliko želi da ima administrativni kapacitet. Moramo shvatiti da nemamo dovoljno pravih ljudi za obavljanje državnih poslova i moramo sačuvati i njega i Jelašića i mnoge druge kadrove za budućnost, nezavisno od partijske pripadnosti. Pod uslovom da se nisu ogrešili o zakon, naravno.

ladolez

pre 11 godina

naci ce oni druge stranke ,jer ih u srbiji ima preko 50.molim VAS recite mi kako i ja da osnujem stranku jer ovako bez posla ne mogu da zivim.

Glasac DS-a

pre 11 godina

Bio sma za to da Djilas postane novi lider DS-a jer je Tadic na neki nacin istrosena licnost.Medjutim bojim se da preteruje sa nekim cistkama.Ako ovako nastavi neznam ko cemu u nekom narednom periodu ciniti neku narednu Vladu? Na delu je politicki revansizam aktuelne vlasti,po dobro oprobanom Kostunicinom modelu,pljuvanje,hapsenja,klevete itd,samo sto su ovi jos gori u tome.Djilas zato ne treba unapred da sve te ljude osudjuje i tako prikupi poene za DS.Sta ako na kraju Vlast resi da napadne i njega konkretno?! Dakle sve je moguce i nista nije iskljuceno.Naravno SPS i URS kao da nisu bili u prosloj Vladi,oni su bili na Havajima svo to vreme....

David

pre 11 godina

Neverovatno, jedan tabloid je danima "vrteo pricu" o jahti za koju se ispostavilo da je daleko.od.onoga kako je citaocima to bilo predstavljeno, i sad se likuje... A sta se zaboravilo u jahtinoj senci? Da je uredio maticne knjige (sizifovski posao u Srbiji), obezbedio da jednom izvadjena krstenica vazi za ceo zivot umesto onog bezumnog visedecenijskog "ne starija od sest meseci", napisao kljucan zakon o Nevladinom sektoru koji je konacno definisao rad NVO-a, predlagao potpuno ispravno i razumno resenje za visak zaposlenih u drzavnom sektoru (sto je Dinkic momentalno sabotirao), bio prvi.ministar koji je iz Beograda otisao da razgovara sa Zukorlicem posle cega su momentalno stale tenzije u Sandzaku i bio prvi predsednik Koordinacionog tela za jug Srbije koji se Albancima obratio na njihovom jeziku (pa u vreme njegovog rukovodjenja nije.podignut nijedan spomenik OVPBM niti je bilo pretnji ustankm, zalagao se da u drzavnim sluzbama budu podjednako zastupljeni i Bosnjaci u Pazaru i Albanci u Presevu, i koji je, na kraju rukovodio rekordnom obnovom Kraljeva tako da ni posle visemesecnog cesljanja svih dokumenata SNS nije nasao bilo kakvu nepravilnost... Demokratska stranka nije smela da pusti ovog coveka da ovako rezigniran ode. Nikako.

miljan

pre 11 godina

Počelo je to odavno danas u DS-u nije ni 50 % onih koji su bili pre petog oktobra.Sloboda nije umela da peva , sve su upropastili likovi kao Tadić, Đilas, Trivan , sir Oliver.....

Boki

pre 11 godina

Kao pacov...voleo bih da je napustio stranku dok je bio na vlasti,ali,naravno,nije lud.
Covek je inakasirao ko zna koliko,a u zatvor ne dospevaju bas svi lopovi,boze moj....
Ma,primice ga SNS,bolji je i ovaj od nekog piromana.

Vucicu, let's go

pre 11 godina

Kad brod tone pacovi uvek prvi beze. Vucic bi komotno mogao jednog po jednog kako izlaze da ih privodi, da vidimo kakve su to jahte dobijali na poklon i od koga. Samo da ne ispadne da mu je taj "zet" bio Miskovic.

q-gera-b

pre 11 godina

E ovako sve su to lažne demokrate,kao što su bili i članovi SKJ,svi su tu zbog sebe i zbog svog ličnog interesa kad malo zagusti odmah nazad nemaju oni trunke borbenosti i morala.

jovan

pre 11 godina

A sto niste napisali da je za godinu dana sagradio kraljevo i doveo u red jug srbije uveo maticne knjige i jedinstveni biracki spisak nego stavljate jahtu. maliciozno

Javna tajna

pre 11 godina

... Sad još samo kad bi ispitali poslove dotičnog gospodina... Firme koje ima na tuđe ime i lokale koje drži u zakupu od poslovnog prostora po najnižoj ceni...

Dobrovoljan odlazak

pre 11 godina

On je svoju belu laDJu obezbedio. Red je da i neki drugi to postignu. Da se napravi malo mesta i za druge Soji... ovaj, ljude. Nije red da samo jedan uvek bude i sve sebi da uzme.

Nikola

pre 11 godina

Logicno je da je covek napustio DS jer je ocigledno da je DS pripojena vlasnistvu Djilasovih firmi. Sukobi unutar DS nisu reseni kompromisnim resenjem na skupstini. To se sada jasno vidi, kao i sukobi koji su na pomolu.

Javna tajna

pre 11 godina

... Sad još samo kad bi ispitali poslove dotičnog gospodina... Firme koje ima na tuđe ime i lokale koje drži u zakupu od poslovnog prostora po najnižoj ceni...

David

pre 11 godina

Neverovatno, jedan tabloid je danima "vrteo pricu" o jahti za koju se ispostavilo da je daleko.od.onoga kako je citaocima to bilo predstavljeno, i sad se likuje... A sta se zaboravilo u jahtinoj senci? Da je uredio maticne knjige (sizifovski posao u Srbiji), obezbedio da jednom izvadjena krstenica vazi za ceo zivot umesto onog bezumnog visedecenijskog "ne starija od sest meseci", napisao kljucan zakon o Nevladinom sektoru koji je konacno definisao rad NVO-a, predlagao potpuno ispravno i razumno resenje za visak zaposlenih u drzavnom sektoru (sto je Dinkic momentalno sabotirao), bio prvi.ministar koji je iz Beograda otisao da razgovara sa Zukorlicem posle cega su momentalno stale tenzije u Sandzaku i bio prvi predsednik Koordinacionog tela za jug Srbije koji se Albancima obratio na njihovom jeziku (pa u vreme njegovog rukovodjenja nije.podignut nijedan spomenik OVPBM niti je bilo pretnji ustankm, zalagao se da u drzavnim sluzbama budu podjednako zastupljeni i Bosnjaci u Pazaru i Albanci u Presevu, i koji je, na kraju rukovodio rekordnom obnovom Kraljeva tako da ni posle visemesecnog cesljanja svih dokumenata SNS nije nasao bilo kakvu nepravilnost... Demokratska stranka nije smela da pusti ovog coveka da ovako rezigniran ode. Nikako.

jovan

pre 11 godina

A sto niste napisali da je za godinu dana sagradio kraljevo i doveo u red jug srbije uveo maticne knjige i jedinstveni biracki spisak nego stavljate jahtu. maliciozno

Neko ko samo gleda i ne veruje šta vidi

pre 11 godina

Poznajem Milana Markovića i lično mislim da je DS imala još dva-tri takva ministra da bi mnogo bolje prošla. Nekorektno je o nekome davati mišljenja na osnovu ličnog doživljaja stečenog posredstvom tabloida. Tvrdim da je Milan jedan pre svega korektan čovek, neko ko je dobro i savesno radio svoj posao. Uglavnom mu je Boris i uvaljivao koske poput juga Srbije ili sanacije Kraljeva, ali je i znao Boris koliko god mu nije bio miljenik poput Dulića na primer, da Milan Marković neće da napravi propuste, da je neko ko će posao da uradi svom snagom.
Nisam siguran da je oduzimanje mandata bivšim ministrima dobar potez Djilasa. Ako je želeo da napravi odklon od pojedinaca iz bivše Vlade mogao je i morao to on lično da obavi sa njima. Nije ista odgovornost za ovakvo stanje DS-a Dulića i Markovića, ili Cvetkovića, Malovićke i Markovića. Po meni mnogo pre bi trebalo da odu iz poslaničkih klupa oni koji su baš štetili DS-u. Tu mislim i na bivše državne sekretare Homena i Djidića. Niko ne može da me ubedi da Jelena Trivan treba da sedi u Skupštini. Možda je i u tome razlog i izlaska Milana Markovića iz stranke, nije želeo čovek da bude veći krivac od onih koji su sve i zakuvali u DS. Ako je on štetio stranci kao ministar i zbog toga mora da podnese ostavku, šta bi trebalo da se desi sa Jelenom Trivan, sa Homenom. . . Oni bi trebalo onda da budu proterani u Sibir.

Nikola

pre 11 godina

Logicno je da je covek napustio DS jer je ocigledno da je DS pripojena vlasnistvu Djilasovih firmi. Sukobi unutar DS nisu reseni kompromisnim resenjem na skupstini. To se sada jasno vidi, kao i sukobi koji su na pomolu.

Dobrovoljan odlazak

pre 11 godina

On je svoju belu laDJu obezbedio. Red je da i neki drugi to postignu. Da se napravi malo mesta i za druge Soji... ovaj, ljude. Nije red da samo jedan uvek bude i sve sebi da uzme.

miljan

pre 11 godina

Počelo je to odavno danas u DS-u nije ni 50 % onih koji su bili pre petog oktobra.Sloboda nije umela da peva , sve su upropastili likovi kao Tadić, Đilas, Trivan , sir Oliver.....

klenga

pre 11 godina

e,ne može čo‘ek više pošten komentar da pročita...ovi crni svaku vest o ds-u ispljuju,izmrljaju,zacrne...misli nesuvisle,patologija radi,blebetanje bez kraja...niti pročitaju vest,niti komentare,ne poznaju materiju,lupetaju gluposti,ma da te Bog sačuva...ja,jadan,čitam komentare,hoću razložno tuđe i drugo mišljenje a nalazim bulažnjenje iz kurira..ma oni moji nepismeni seljaci iz taraiša su deset puta logičniji i smisleniji nego ovi balavci što prljavim prstima lupaju po tastaturi..i šta pišem ovo bez veze,kad niko više nema ni vaspitanja ni stida..

ladolez

pre 11 godina

naci ce oni druge stranke ,jer ih u srbiji ima preko 50.molim VAS recite mi kako i ja da osnujem stranku jer ovako bez posla ne mogu da zivim.

Sale

pre 11 godina

Kada je Markovic bio ministar nije bilo nikakvih spomenika u Presevu i Bujanovcu kao ni vojnih pretnji Albanaca.Kada je Markovic bio ministar ako se ne varam Muftija Zukorlic je prestao da zapaljivo i opasno govori.Nije bilo spomenika Acif Efendiji.Tuzno je da DS ostaje bez takvih ljudi.Markovica su vise cenili i postovali politicki protivnici,nevladin sektor,medjunarodni zvanicnici,ambasadori u Srbiji od stranackih saboraca.E posto je Markovicu tast poklonio jahtu ispalo je da je on lopov.Vazno je da su Djilas,Janko,Balsa,Sapic posteni i skromni.Pa Markovic mu dodje kao socijalni slucaj u odnosu na njih.Divno je da su za Djilasa,Dulic,Malovicka i Sule posteni i da su dobro radili svoj posao.Kakav teatar apsurda!!!

Marko

pre 11 godina

Prvo, gospodina ne poznajem, osim sa TV. Mislim da se radi o retko obrazovanom, talentovanom i kvalitetnom birokrati(u pozitivnom smislu). Državi su potrebni takvi ljudi ukoliko želi da ima administrativni kapacitet. Moramo shvatiti da nemamo dovoljno pravih ljudi za obavljanje državnih poslova i moramo sačuvati i njega i Jelašića i mnoge druge kadrove za budućnost, nezavisno od partijske pripadnosti. Pod uslovom da se nisu ogrešili o zakon, naravno.

rock_buba

pre 11 godina

Pa super, bar se sada jasno vidi koliko nas je DS opljačkala, koja ekipa licemernih lopova ... ali nije mi jasno, zašto se ne uhapsi i veliki Štrumf (Tadići) a zašto se ćuti o velikoj Štrumfeti ... ne znate ko je ... pa Ružica Djindjić ... naravno sad će sve, zašto ona, šta, kako ... pa prosto ne razumem kako je od dva stana (vredni oba 300.000 eur), "kupila" kuću na Dedinju koja vredi bar 10.000.000 eur ... to je matematika-ds ... Buba

ShkobOo

pre 11 godina

Ukinuti komentare na vase vesti!

Primitivizam,neznanje i glupost! Slika i prilika nacije.

Na ovaj nacin se stvara atmosfera linca, ne samo po pitanju ove vesti, vec u svakom slicnom slucaju... a masa je naravno zedna krvi, samo jos Robespjer fali. Sramota!

svetlanast.

pre 11 godina

pre nego sto je zapoceo svoju uspesnu politicku karijeru u DS-u i u miraz dobio skupocenu jahtu, milan markovic je stanovao sa roditeljima na karaburmi.

kad se pojavio u DS-u, oni koji su ga bolje poznavali kao aktivistu tvrdili su da je bio clan SPS.

lako mu je da "vrati knjizicu" i ne brine vise o DS-u jer u DS-u ostavlja svog palilulskog druga /opstina palilula/ iz borce miodrag mikija rakica da nastavi da - brine o DS-u.

da li ce se milan markovic vratiti starom jatu - ako ga prime.
ni SPS nije ono sto je nekad bila.

daevon

pre 11 godina

Vidim da je ovde puno bljuvača iz redova stranke roštiljdžija i vulkanizera. Marković ima više škole nego pola vaše stranke, a više manira od cele. Stvarno mi smeta kada dvojkaši pljuju odlikaše. Kakva jahta bre? U čemu je problem? Neko je iskompleksiran?

Vucicu, let's go

pre 11 godina

Kad brod tone pacovi uvek prvi beze. Vucic bi komotno mogao jednog po jednog kako izlaze da ih privodi, da vidimo kakve su to jahte dobijali na poklon i od koga. Samo da ne ispadne da mu je taj "zet" bio Miskovic.

Gradska uprava Bec

pre 11 godina

Pa zar neko stvarno misli da je prepisati korektno domaci zadatak od odlikasa dovoljno da se bude odlikas? Ovom gospodinu se pripisuje zasluga da je uredio maticne knjige. Ne gospodo - bio je ovde u Becu i dobio kompletni elektronski materijal (naravno da nije za dzabe)i to doneo i izdelio zaduzenja savetnicima da se to implementira. Dakle, nije sizifovski vec resavski posao. Ostalo pozitivno o ovom gospodinu jos i stoji. A to sto mu je tast oligarh(ako sam dobro shvatio) to zaista nije za osudu. Ako ti je otac siromah - to ti je od Boga a ako ti je tast siromah onda ti je to od gluposti. Ovaj gospodin nije bio glup. Prosto

mega

pre 11 godina

Neverovatno kako imamo plitko pamćenje! Pa zar za 5 godina, koliko je bio ministar zapamti se samo vest iz tabloida? Oni dežurni kritizeri bi trebalo da bar malo poznaju domaću politiku ili rad ministara da bi smeli da budu glasni. A da se neko nije zapitao da je ova odluka bivšeg ministra možda motivisana jer ne pristaje da se trpa u isti koš sa svima, bez obzira kako je ko radio?

Albanac

pre 11 godina

Ragmi Mustafa, presednik opstine Presevo verovatno tuguje danas sto mu je saradnik podneo ostavku. Javna je tajna da su njih dvoica zloupotrebali veliku kolicinu novca preko kordinacionog tela ze jug srbije. Molim novu vlast da najzad posalju neku inspekciju u Preshevo i nek istrazuju malo

ddd

pre 11 godina

Jedini posten covek u ds-u,nije cudo sto je napustio stranku posle ovoga sa mandatima.Nije u redu da ih sve stave u isti kos kada nisu isti.Cak su i naprednjaci rekli da je on bio najbolji ministar u bivsoj vladi.Neka si ih napustio,svi koji vrede ce otici iz ds-a.

svetlanast.

pre 11 godina

za naivne,

Blic je 2005.godine objavio u tri nastavka tekstove o tome kako se na "Paliluli zida i bez planova".
"uputstvo" za bespravnu gradnju napisao je, za vreme mandata predsednika opstine palilula, milan markovici i objavio u opstinskom glasilu.
objasnio je da su u nesaglasnosti savezni i republicki zakoni kao i gradske i opstinske odluke iz ove oblasti, tako da nadlezni organi nisu u mogucnosti da sprece bespravnu gradnju - tako je u srbiji otpocela masovna bespravna izgradnja.

Blicov feljeton, treci nastavak se zavrsava: "kako je korupciju tesko dokazati, mada njeni tragovi uvek postoje, Blic je probao da dobije u Paliluli spisak donatora za humanitarni fond "Srle Palilulac" u koji su po prici ljudi koji su se suprotstavili zahtevima za davanje mita, svi investitori morali da uplacuju.U opstini kazu da su sve sto je u vezi sa "Srletom Palilulcem" izgubili".

a onda je 2008.godine Djordje Hajvaz, tast ministra markovica slucajno dobio od Blica auto u nagradnoj igri.

to je pocetak.
ako milana markovica ne prime u SPS, na sednicama skupstine u proslom sazivu poslanici SNS-a su ga cesto hvalili kao najboljeg u vladi mirka cvetkovica.
snaci ce se vec nekako Srle Palilulac

Lun kralj noci

pre 11 godina

Alo, "socialdemokrate" o čemu vi pričate? Recite mi u kojoj državi na svetu je normalno biti gradonačelnik, vlasnik najjače marketinške agencije, monopolista i predsednik stranke odjednom. Država u kojoj je sve dopušteno, pogotovo ako je nedopušteno...više od komunizma, a manje od demokratije. :)

Ljubiša Jovanović

pre 11 godina

Pitam se zašto Vučić i Dačić još uvek ne ruše vlast u Beogradu. Pa zašto bi to radili kada gospodin Djilas sve radi u njihovom interesu a na štetu DS-a i opozicije u celini.

Werner von Siemens

pre 11 godina

Steta za DS, on je kao kadar bio iznad njihovog proseka. Covek je ipak bio sposobniji ministar od vecine u prethodnoj vladi. A secam se da je pre, dok je bio poslanik u Skupstini drzao dobre govore. Mada da budem jasan do kraja, s obzirom na te govore Milan Markovic jeste podbacio - ocekivao sam od njega jos bolje ministrovanje, a i konstruktivnu kritiku onog sto ne valja u DS (sto se ovog drugog tice, cini mi se da se previse podredio stranackim autoritetima i disfunkcionalnom timu, previse je cutao dok je DS srljala u propast).

q-gera-b

pre 11 godina

E ovako sve su to lažne demokrate,kao što su bili i članovi SKJ,svi su tu zbog sebe i zbog svog ličnog interesa kad malo zagusti odmah nazad nemaju oni trunke borbenosti i morala.

Gorki

pre 11 godina

Sreo sam ga onomad u Trstu sa punim kesama. Jake firme rukama za malu drzavu Srbiju. A onda i brod...
Tipican primer osvete odlikasa iz prve klupe.

Boki

pre 11 godina

Kao pacov...voleo bih da je napustio stranku dok je bio na vlasti,ali,naravno,nije lud.
Covek je inakasirao ko zna koliko,a u zatvor ne dospevaju bas svi lopovi,boze moj....
Ma,primice ga SNS,bolji je i ovaj od nekog piromana.

Saša

pre 11 godina

Milanu Markoviću su mediji otkrili jahtu, to se trubilo, dok nije rekao u istim tim medijima "Djilas će pobediti". Onda se više nije trubilo o tome.

perapetrovic

pre 11 godina

To brate to.Pocelo je pocelo.Kad diktaror ostane sam neka vlada onda sam sa sobom.Jadnicak zao mi ga je.Toliko se osilio da je izgubio svaki smisao za realnost.Srecno
Pera

Aleksandar

pre 11 godina

@daevon

Dzaba mu sva skola i maniri, kad je postao politicar. TO znaci da i bas nije inteligentan, mozda za lovu, zbog love. Da se i on okajmaci.

Glasac DS-a

pre 11 godina

Bio sma za to da Djilas postane novi lider DS-a jer je Tadic na neki nacin istrosena licnost.Medjutim bojim se da preteruje sa nekim cistkama.Ako ovako nastavi neznam ko cemu u nekom narednom periodu ciniti neku narednu Vladu? Na delu je politicki revansizam aktuelne vlasti,po dobro oprobanom Kostunicinom modelu,pljuvanje,hapsenja,klevete itd,samo sto su ovi jos gori u tome.Djilas zato ne treba unapred da sve te ljude osudjuje i tako prikupi poene za DS.Sta ako na kraju Vlast resi da napadne i njega konkretno?! Dakle sve je moguce i nista nije iskljuceno.Naravno SPS i URS kao da nisu bili u prosloj Vladi,oni su bili na Havajima svo to vreme....

Splinteri

pre 11 godina

Pacovi beze dok brod tone. Uvek bilo i bice. Nego, voleo bih da drzavni organi ispitaju odakle mu ona jahta, umesto sto politicarima veruju na rec. Ja bih smeo da zalozim kucu i imanje da to nije ni od kakvog tasta vec od nekog tajkuna kojem je isao na ruku i ispunjavao sta mu je ovaj trazio (a zahvaljujuci cemu je ovaj pokrao i ojadio narod i drzavu, i takvih je primera mali milion).

pojma ti nemas

pre 11 godina

Ima jedna "mala" razlika, Berluskoni je bio TV mag, a tek onda ušo u politiku, dok kod Đilasa put je sasvim suprotnog smera...o gradonačelniku NY nema smisla komentarisati. :)
(Lun kralj noći, 28. decembar 2012 23:25)

Nije tacno ovo sto pises.Djilas sigurno jeste oplodio kapital otkad je u politici,ali je u politiku usao sa velikom lovom.

A sad adio...

pre 11 godina

Da ne mešamo stvari... Častan potez bi bio da je dao ostavku dok je bio ministar, npr. zbog stranačkog zapošljavanja po lokalnim upravama i samoupravama bez konkursa i bez neophodnih zakonskih uslova za radno mesto. Ovako, tek jedan od gubitnika DS.

novica952

pre 11 godina

Gospodin Marković prihvatio zahtev lidera stranke Đilasa i vratio mandat ali je istovremeno shvatio da je njegov partijski angažman završen i vratio svoju partijsku knjižicu. Ovo je put kako se možda časno postupa u stranci koja je pogubila usput neke svoje članove i kako traži načina da isprravi neke greške iz prošlosti. Verovatno će Marković potražiti neko novo jato i u njemu tražiti cilj kome će preleteti.A dotle ovo je putokaz za ostale kako treba da urade sa svojim partijskim statusom i mandatima.

Lun kralj noći

pre 11 godina

(ljuljaj ne ljuljaj, 28. decembar 2012 22:15)


Ima jedna "mala" razlika, Berluskoni je bio TV mag, a tek onda ušo u politiku, dok kod Đilasa put je sasvim suprotnog smera...o gradonačelniku NY nema smisla komentarisati. :)

Lun kralj noći

pre 11 godina

Svi su oni isti, komunisti-socijalisti...jahta je tu još samo da ovi iz SNS-a ispune predizborno obećanje "plovni put do Egeja" i zajednička plovidba može da počne. :)

P.S. Uživaj narode, sutra nećeš moći.

Presevo

pre 11 godina

Ovo je nista za njega, tesko mu je ispalo kada je smenjen sa cela kord tela za jug srbije. Strasnu placku su uradili zajedno sa celnicima nase opstine i nikom nista.

predrag nikolic

pre 11 godina

Bravo Ministre i hvala na trudu! Da smo imali više takvih bilo bi nam bolje svima. Čestitam na hrabroj i moralno ispravnoj odluci. BRAVO!!!

mega

pre 11 godina

Da je pameti u Srbiji, pamet i znanje bi se čuvala i poštovala. Ne bi se likovalo kada neko pametan i stručan podnese ostavku. U ovoj zemlji je malo ljudi koji su došli na neki položaj a da znaju posao koji su preuzeli i stručno ga radili. Ali znanje i struka nisu vrednosti većinske Srbije pa je i seirenje onih koji ne znaju ništa, normalno.

nada ZR

pre 11 godina

svi mi koji smo govorili da ce se DS pocepati sve vise smo u pravu.Svi sto se bune su ustvari Tadiceve pristalice.DJilas ima probleme jer jos nije nacisto ko mu je lojalan a ko ne.Samo cu reci ako bude samo LDP opozicija nece valjati.DS zelim oporavak korak po korak,da ne razmisljaju o izborima jer to ce im biti kraj.

Vladan Grujić

pre 11 godina

Kada neko pita nas Srbe "Kakav je foto-robot prosečnog Srbina?", mi volimo da odgovorimo "Liči na Kraljevića Marka." Bojim se da to nije tačno, i da taj foto-robot više liči na Milana Markovića, i fizički i po karakteru.

Zapadna Srbija

pre 11 godina

Odlicno!Zbog ovakvih kao Markovic i Petrovic i njihovih vazala u unutrasnjosti Srbije su mnogi posteni ljudi napustili DS. Doslo je vreme da sad oni odu a da se posteni vrate, ukoliko imaju snage, volje i veruju da od DS jos nesto moze da bude.

ljubitelj burleski

pre 11 godina

Umoljavaju se ,,obavešteni ,,iz NAJ NOVINA ,,DA OVO NISU STRANICE NJIHOVOG OMILJENOG ,,OBAVEŠTENOG IZ POUZDANIH IZVORA,,.Malo ste se ,,zaigrali,,.Ali je naručeno hejterisanje veooooma prepoznatljivo . U reč.

Jednostavno je

pre 11 godina

Neprijatno je sto bilo ko(u ovom slucaju novi predsednik DS)mora da podseca ex- ministre da je DS pod njihovim vodjstvom izgubila izbore.Odgovorni i savesni ljudi bi se sami povukli,ali se vrhuska ponasa kao da se nista nije promenilo i da im,jednom zauzete pozicije,ostaju zauvek (sada poslanicke).Razlikuju se misljenja o njihovom ucinku,ali je rezultat ukupno negativan.Bilo je pozeljno da se odmah povuku a ne da jos ispadaju nekakve zrtve progona.Da su dobro radili,sacuvali bi vlast,odnosno,poverenje gradjana.

Misha

pre 11 godina

Zivkovic s novom kvazi strankom je dao ponudu za njega,propali businessman Zivkovic i Vesna Pesic regrutuju ljude po strankama. Vesna menja stranke kao charape a jos ne znaju ni ime nove stranke a sve stari igraci i kvazi intelektualci.

genije

pre 11 godina

Verovatno je i on "brljao" ali ako je on trebao dati ostavku a Trivanka, Malovićka, Homen, Mr. Pašnjak itd nisu onda stvarno nemam reči...
Makar je nešto i radio za vreme svog mandata za razliku od ostalih.
I samo još jednom da proverim - Trivanku ne samo da niko ne uklanja nego je i dalje u GO?! Ma daj...
Ima li normalne opozicije danas? Ili ste se svi toliko nakrali i zastranili da ste gori od JULa iz najgorih dana?! Pod hitno nam treba neka nova politička snaga!

Šojić

pre 11 godina

Napunio je on "tastovu" lađu ,puna ko tanker .Čim nema privilegija , šta će mu nekakva članska kartica , pa nije ušao u DS zbog ideologije . Žalosno je kakvu je selekciju imao DS, sad još i Petrović trojanac Dušan da napusti DS. Jedino treba Vuk i Šutanovac da ostanu , jer imaju podršku glasača DS-a, jedino su nih dvojica kvalitetno radili svoj posao.

Spectator

pre 11 godina

I oni koji misle da su nepogrešivi greše, pa tako i Djilas. Ipak se svi ministri ne mogu strpati u jedan džak i snositi istu odgovornost. Mislim da se Marković ne može upoređivati sa npr. Petrovićem ili Jeremićem, jer je svoj posao, po mom mišljenju,za razliku od njih odlično obavljao i šteta je što je takav stručnjak sada izgubljen za DS. Ne verujem zlobnicima da će sada preći u SNS ili SPS ili URS. Trebao je biti uzet u zaštitu od medijske hajke koja je vođena protiv njega.

Stojan

pre 11 godina

Strasno je to sto Djilas nema nikakvu viziju.Okruzio se armijom klimoglavaca,neobrazovanim i problematicnim decacima.Besmislena je njegova teza da su gradjani na izborima kaznili rad prosle Vlade.DS-G17-SPO-Rasim-SPS-PUPS-JS su cinili proslu Vladu.Ove stranke su na poslednjim izborima osvojile vise glasova procentualno nego 2008 god.Npr; SPS-PUPS-JS su 2008 god imali 7,7 posto a sada 2012. 15posto.DS je sa SPS-PUPS-JS i LDPom bez Dinkica mogla da formira komotno Vladu da Ivica Dacic nije napravio veleizdaju i otisao naprednjacima.Brisel je rad ministara Dulica,Malovicke,Skundrica,Obradovica,Sreckovica i Ugljanina ocenili kao katastrofalan.Npr;Venasan Dezer je rekao da je reforma pravosudja fijasko.Ali isto tako su Brisel i Berlin rad ministra Milana Markovica,Snezane Samardzic Markovic i Milice Delevic ocenili odlicnim.
Medjutim za Djilasa kriterijum nije Brisel vec izgleda Kurir.Zato po njemu u vrhu DSa treba da bud Malovicka,Dulic,Djelic,Homena i slicni.
DS ce se svesti na 10 posto i to je zaista strasno.Markovic je pristojan i retko normalan covek iz politike koji je dobro radio svoj posao a najbolja potvrda toga se vidi danas, kada OVPBM najavljuje novi sukob i postavlja spomenike ratnim zlocincima.Dostojanstveno je otisao Markovic i pametno mu je to kad bolje razmislim.U Srbiji niko ne ceni uspeh i trud.

sudija

pre 11 godina

Sramota, DS i Djilas su nasli mesto za ministarku Malovic za koju su rekli da je dobro radila svoj posao.Preterase ga - nije nikako radila, a pogotovo ne dobro, samo je bila dobra u unistavanju pravosudja. Nju unapredise u stranci, a Homena ostavise u Skupstini. Oterase jednog od retkih za koga se svi slazu da je dobro radio. Sudija

politikant

pre 11 godina

Milan Marković je prototip političara kakvog je trebalo da neguje DS, a posebno Djilas. Obrazovan, tehnokrata, politiku shvata kao konkretan posao, a ne kao demagogiju. Ako je Boris promašio (i pucao u vazduh), onda je Djilas pucao sebi u nogu.
Sve je bliži dan kada se mora tražiti stranka - naslednik pravog DS-a.

ljuljaj ne ljuljaj

pre 11 godina

@ Lun kraj noci
Pogledaj biografiju gradonacelnika Njujorka, i sta on ima :) a ni Berluskoni ti nije los primjer svega sto si naveo, samo sto je on jos mnogo vise od toga :D

Slavisa

pre 11 godina

Sad se Djilas setio da treba da uradi sve kako bi Markovic promenio odluku.
EEEEE pa i on je konacno shvatio da svi koji nesto vrede i drze do sebe nece da trpe despotiju.Markovic je cini mi se lepo radio dok je bio ministar.Nisam cuo da je imao afere i slicne gluposti.On se nije kao Homen bahatio po gradu i bancio i opijao po splavovima.
Markovicu dodji kod nas u SNS kao Goran Knezevic.Mi cenimo strucne ljude.Vucic je to dokazao.

Zoki

pre 11 godina

Hoće li "Kurir" već jednom otvoriti portal sa komentarima, da se ekipa koja se dočepala računara vrati svojim omiljenim novinama.
Dovoljno je uporediti nivo komentara od pre 5-10 godina sa ovim što se sada može pročitati na ovom portalu, pa da se shvati koliko se Srbija promenila na gore u tom kratkom periodu.

maki

pre 11 godina

Milan Markovic je pristojan,kulturan,obrazovan covek i jako mi je zao sto je istupio iz ds-a. Posto je vidim djilasu malovicka dobar kadar koja je dobro obavljalla svoj posao (bila sam sokirana tom izjavom posto sam verovala da djilas ima sanse da podigne rejting stranke i ove izjave su nedolicne takvom lideru)onda je ipak markovic doneo dobru odluku jer ne moze u isti kos sa ostalima. Strucnjak kao sto je on je za neka bolja vremena gde ce se njegov rad ceniti

mica

pre 11 godina

Đilas je negativ demokrate. Tako da nema za čim da žali.
Mi treba da žalimo. Za okupanim licem Srbije, koje je zauvek nestalo.
Ovo je brod koji je POTONUO!

srebrni letac

pre 11 godina

Mi kao gradjani mozemo samo da zalimo sto su se obijica uopste pojavili bilo gde u srbiji.Ti ljudi su ostavili takav rezultat iza sebe da je dostojan nekoj najezdi skakavaca u zpadnoj africi

Romanija

pre 11 godina

Svi oni koji su iole nešto vredeli u DS su počeli da je napuštaju. Đilas se ponaša kao da je DS njegovo vlasništvo i sam nameće razna razrešenja i postavljenja. Šteta , DS bi mogla da bude jedna od boljih opozicionih stranaka. Kako su počeli pitanje da li će na sledećim izborima uopšte uspeti da pređu cenzus.

R.I.P. DS

pre 11 godina

Nema tu druge... Đilas će morati da čupa iz korena ako želi da DS bude kao što je bila...
(Milana, 29. decembar 2012 06:21)

Prvo mora sebe da iščupa kao baron Minhauzen iz one pričice. Sestro slatka, pa on i njegova "menadžerska" ekipa je glavni uzrok zašto DS više nije kao što je bila i zašto ih protivnici zovu "žuto preduzeće".

Mirko Nemirko

pre 11 godina

Vec sam ovo video cim sam cuo ko je popedio na izborima, crno, crno za Srbiju da ne moze biti crnje. Progoni, linc, nijedna dobra vest od kada su dosli na vlast. Gde je napredak, pozitivna energija, radost, smeh, odakle su ti ljudi, kako su vaspitani. Fasizam na delu. Vracaju Srbiju miljama unazad. Samo zele nekome zlo i osvetu. Razmislja li iko o buducnosti i nasoj deci?

GAGA

pre 11 godina

(rock_buba, 28. decembar 2012 23:47)
A sto se ne pitas kako su to Vucic i Nikolic sedeli u vladi kada je S.Milosevic otkupio dve kuce na Dedinju. I to za vreme bombardovanja, kada su i oni dobili stanove, a Sloba pucao od zdravlja dok su ljudi ginuli.
I nije DS dodelio kucu nego DSS, posle Zoranove smrti, po meni potpuno ispravno.

Mile sa Cubure

pre 11 godina

@(rock_buba, 28. decembar 2012 23:47)Kad vec znas sve detalje trebalo bi da znas i da se zamena tih stanova za kucu obavila u vreme vlade V.Kostunice, kada je DS bio opozicija. I molim te da ne lupas, na celom Dedinju ne postoji kuca od 10 000 000 evra.

Petar

pre 11 godina

Djilas je kontradiktoran.

Prvo je oterao ministre, a onda za ovog konkretno tvrdi da je odlicno radio svoj posao. Pa zasto je onda zahtevao da Markovic da ostavku u Parlamentu ako je bio dobar ministar?!

nada ZR

pre 11 godina

Stojane pa sta ako je osamdesetih kupio jahtu i ako mu je to strast?Moze se kupiti jahta koja nije korozirala pa da posle svoje slobodno vreme provodi radeci na njoj,dovodeci je postepeno u normalno stanje.Kako pojedini mehanicari kupe krs pa uloze svoj rad i znanje i naprave od njega lep i dobar auto.Ovde je poenta vracanje mandata i napustanje stranke.Nije zbog jahte napustio stranku vec zbog ne slaganja sa novom politikom.

kolaricu, panicu, sami sebe saplicemo

pre 11 godina

Cisti Djilas DS stranku a Vucic i Dacic trljaju ruke. Pola posla uradjeno. Eto ako Djilas kaze da MORAJU da vrate mandate onda tu stvarno nisu cista posla. Dobro to radi Djilas sve o DS marketinski, javno i po spisku.

Student

pre 11 godina

Zasto tolka vest ako je covek svojevoljno dao otkaz??? To se desava svakog trena u svetu pa niko ne pravi ogromnu vest od toga... medjutim, mozda kod nas i jeste vest decenije ovaj svojevoljni gest ako me razumete ;)

ili jesi ili nisi LAV

pre 11 godina

da nema aktuelnih događanja u DS ovi naprednjaci nebi znali šta će, a možda bi mogli da razmišljaju o piromanima, alkoholičarima, kriminalcima, i ostalim problematičnim tipovima u svoim redovima, ili možda izgradnjom heliodroma u Srpskom Kumrovcu blizu Kragujevca ili možda o onom stanu na Novo Beogradu u koi se vlasnik useli dok su bombe padale ili... ma ima toga mnogo ko će to da nabraja.

Piter

pre 11 godina

@Zoki

Potpisujem. Komentari su uglavnom uzasni, ne toliko po politickom opredeljenju, vec pre svega po zastrasujucem nacinu razmisljanja koji iz njih izbija.

marija

pre 11 godina

Ružno je za gledanje kako se osvedočeno neuspešni drže za fotelje i rukama, i nogama i zubima.
Odlazite bre ljudi, nisam glasala da mi Cvetković bude premijer, ni vi slični.

mijajic dragisa

pre 11 godina

Ako ostane ovaj ministar poljoprivrede u Srbiji od ove godine ni korov ne uspeva vise Putuj BRE igumane tvojim zutim brodom

Krstic

pre 11 godina

Svi smo svedoci koliko ljudi (neopravdano)laju na rad prosle vlade,optuzujuci je nepravedno i bez argumenata.Odluka DS da svi ministri vrate poslanicke mandate je razlog da se ispita,kako ovi govore,taj nepravilan "rad" tj.da im poslanicki mandat nebi bio smetnja da izvrse proveru njihovog rada.Prosla koaliciona vlada bila je sastavljena od vise partija,navescu samo neke ministre,iz SPS:Dacic,Mrkonjic,Obbradovic itd,Iz URS Dinkic,Kalanovic,Ilic itd,Krkobabic,Ugljanin,Ljajic itd.Posto ispada da su samo clanovi DS radili lose a svi ostali su bili cvecke ,sada mozete komotno da povedete krivicna gonjenja,ako ih ima.Nadam se da ce vase lazljive uvrede pasti u vodu i pokazati da ste mnogo toga izmisljali,nemoguce je da su samo kadrovi iz DS radili lose.

bananijanac

pre 11 godina

@Mile sa Cubure
Mozda od 10M nema, ali onih od 6-7 ima kol'ko 'oces. Zato se i kaze 10ak. Za nas, smrtnike, je 1 isto sto i 10. Lepo bismo se snasli, pa nije bitno da li je kuca od 5 ili 10. To su vec sitnice.
Ali nema veze. Zamisli nekoga ko ima kucu od 5 miliona eura u Srbiji. Mora da je posten. Cast izuzecima, sportistima i pronalazacima ili vrhunskim inzenjerima (ti ljudi ne rade ovde). Eventualno lekarima koji imaju svoja dela koja se izdaju u inostranstvu. Ostalo - to kod Vucica.

Radica

pre 11 godina

Ako se ne slaže sa politikom DS-a bolje je da napusti stranku, nego da unosi razdor kao ostali koji se prema mandatima odnose kao prema ličnoj svojini.

РАВНОПРАВНОСТ

pre 11 godina

Марковић је одговоран за лошу локалну самоуправу и регионализацију. Влада је морала омогућити да сви грађани Србије буду РАВНОПРАВНИ, без обзира у ком региону живе и раде !
Зато се морају, поред Војводине (1,9 милион становника) и Београда (1,6 мил), и у централној Србији (3,8 мил) формирати ДВЕ покрајине :

1. ШУМАДИЈА (са Подрињем, Поморављем и Рашком) са 2,2 мил - центар Крагујевац..

2. Југо-источна КРАЈИНА (од Врања и Крушевца, до Неготина и Пирота) са 1,6 мил - центар Ниш..

Нормално, све покрајине биле би РАВНОПРАВНЕ и БЕЗ државних надлежности и атрибута..

Dusan

pre 11 godina

Đilas je za DS isto što je Dr. K. bio za DOS - trojanac. Na sledećim izborima moj glas ide Zoranu Živkoviću bez obzira na vinograde

jovan

pre 11 godina

A sto niste napisali da je za godinu dana sagradio kraljevo i doveo u red jug srbije uveo maticne knjige i jedinstveni biracki spisak nego stavljate jahtu. maliciozno

daevon

pre 11 godina

Vidim da je ovde puno bljuvača iz redova stranke roštiljdžija i vulkanizera. Marković ima više škole nego pola vaše stranke, a više manira od cele. Stvarno mi smeta kada dvojkaši pljuju odlikaše. Kakva jahta bre? U čemu je problem? Neko je iskompleksiran?

ShkobOo

pre 11 godina

Ukinuti komentare na vase vesti!

Primitivizam,neznanje i glupost! Slika i prilika nacije.

Na ovaj nacin se stvara atmosfera linca, ne samo po pitanju ove vesti, vec u svakom slicnom slucaju... a masa je naravno zedna krvi, samo jos Robespjer fali. Sramota!

rock_buba

pre 11 godina

Pa super, bar se sada jasno vidi koliko nas je DS opljačkala, koja ekipa licemernih lopova ... ali nije mi jasno, zašto se ne uhapsi i veliki Štrumf (Tadići) a zašto se ćuti o velikoj Štrumfeti ... ne znate ko je ... pa Ružica Djindjić ... naravno sad će sve, zašto ona, šta, kako ... pa prosto ne razumem kako je od dva stana (vredni oba 300.000 eur), "kupila" kuću na Dedinju koja vredi bar 10.000.000 eur ... to je matematika-ds ... Buba

pojma ti nemas

pre 11 godina

Ima jedna "mala" razlika, Berluskoni je bio TV mag, a tek onda ušo u politiku, dok kod Đilasa put je sasvim suprotnog smera...o gradonačelniku NY nema smisla komentarisati. :)
(Lun kralj noći, 28. decembar 2012 23:25)

Nije tacno ovo sto pises.Djilas sigurno jeste oplodio kapital otkad je u politici,ali je u politiku usao sa velikom lovom.

Šojić

pre 11 godina

Napunio je on "tastovu" lađu ,puna ko tanker .Čim nema privilegija , šta će mu nekakva članska kartica , pa nije ušao u DS zbog ideologije . Žalosno je kakvu je selekciju imao DS, sad još i Petrović trojanac Dušan da napusti DS. Jedino treba Vuk i Šutanovac da ostanu , jer imaju podršku glasača DS-a, jedino su nih dvojica kvalitetno radili svoj posao.

David

pre 11 godina

Neverovatno, jedan tabloid je danima "vrteo pricu" o jahti za koju se ispostavilo da je daleko.od.onoga kako je citaocima to bilo predstavljeno, i sad se likuje... A sta se zaboravilo u jahtinoj senci? Da je uredio maticne knjige (sizifovski posao u Srbiji), obezbedio da jednom izvadjena krstenica vazi za ceo zivot umesto onog bezumnog visedecenijskog "ne starija od sest meseci", napisao kljucan zakon o Nevladinom sektoru koji je konacno definisao rad NVO-a, predlagao potpuno ispravno i razumno resenje za visak zaposlenih u drzavnom sektoru (sto je Dinkic momentalno sabotirao), bio prvi.ministar koji je iz Beograda otisao da razgovara sa Zukorlicem posle cega su momentalno stale tenzije u Sandzaku i bio prvi predsednik Koordinacionog tela za jug Srbije koji se Albancima obratio na njihovom jeziku (pa u vreme njegovog rukovodjenja nije.podignut nijedan spomenik OVPBM niti je bilo pretnji ustankm, zalagao se da u drzavnim sluzbama budu podjednako zastupljeni i Bosnjaci u Pazaru i Albanci u Presevu, i koji je, na kraju rukovodio rekordnom obnovom Kraljeva tako da ni posle visemesecnog cesljanja svih dokumenata SNS nije nasao bilo kakvu nepravilnost... Demokratska stranka nije smela da pusti ovog coveka da ovako rezigniran ode. Nikako.

Misha

pre 11 godina

Zivkovic s novom kvazi strankom je dao ponudu za njega,propali businessman Zivkovic i Vesna Pesic regrutuju ljude po strankama. Vesna menja stranke kao charape a jos ne znaju ni ime nove stranke a sve stari igraci i kvazi intelektualci.

Vucicu, let's go

pre 11 godina

Kad brod tone pacovi uvek prvi beze. Vucic bi komotno mogao jednog po jednog kako izlaze da ih privodi, da vidimo kakve su to jahte dobijali na poklon i od koga. Samo da ne ispadne da mu je taj "zet" bio Miskovic.

Zapadna Srbija

pre 11 godina

Odlicno!Zbog ovakvih kao Markovic i Petrovic i njihovih vazala u unutrasnjosti Srbije su mnogi posteni ljudi napustili DS. Doslo je vreme da sad oni odu a da se posteni vrate, ukoliko imaju snage, volje i veruju da od DS jos nesto moze da bude.

Dobrovoljan odlazak

pre 11 godina

On je svoju belu laDJu obezbedio. Red je da i neki drugi to postignu. Da se napravi malo mesta i za druge Soji... ovaj, ljude. Nije red da samo jedan uvek bude i sve sebi da uzme.

Boki

pre 11 godina

Kao pacov...voleo bih da je napustio stranku dok je bio na vlasti,ali,naravno,nije lud.
Covek je inakasirao ko zna koliko,a u zatvor ne dospevaju bas svi lopovi,boze moj....
Ma,primice ga SNS,bolji je i ovaj od nekog piromana.

Marko

pre 11 godina

Prvo, gospodina ne poznajem, osim sa TV. Mislim da se radi o retko obrazovanom, talentovanom i kvalitetnom birokrati(u pozitivnom smislu). Državi su potrebni takvi ljudi ukoliko želi da ima administrativni kapacitet. Moramo shvatiti da nemamo dovoljno pravih ljudi za obavljanje državnih poslova i moramo sačuvati i njega i Jelašića i mnoge druge kadrove za budućnost, nezavisno od partijske pripadnosti. Pod uslovom da se nisu ogrešili o zakon, naravno.

Lun kralj noci

pre 11 godina

Alo, "socialdemokrate" o čemu vi pričate? Recite mi u kojoj državi na svetu je normalno biti gradonačelnik, vlasnik najjače marketinške agencije, monopolista i predsednik stranke odjednom. Država u kojoj je sve dopušteno, pogotovo ako je nedopušteno...više od komunizma, a manje od demokratije. :)

Nikola

pre 11 godina

Logicno je da je covek napustio DS jer je ocigledno da je DS pripojena vlasnistvu Djilasovih firmi. Sukobi unutar DS nisu reseni kompromisnim resenjem na skupstini. To se sada jasno vidi, kao i sukobi koji su na pomolu.

ddd

pre 11 godina

Jedini posten covek u ds-u,nije cudo sto je napustio stranku posle ovoga sa mandatima.Nije u redu da ih sve stave u isti kos kada nisu isti.Cak su i naprednjaci rekli da je on bio najbolji ministar u bivsoj vladi.Neka si ih napustio,svi koji vrede ce otici iz ds-a.

Mirko Nemirko

pre 11 godina

Vec sam ovo video cim sam cuo ko je popedio na izborima, crno, crno za Srbiju da ne moze biti crnje. Progoni, linc, nijedna dobra vest od kada su dosli na vlast. Gde je napredak, pozitivna energija, radost, smeh, odakle su ti ljudi, kako su vaspitani. Fasizam na delu. Vracaju Srbiju miljama unazad. Samo zele nekome zlo i osvetu. Razmislja li iko o buducnosti i nasoj deci?

Albanac

pre 11 godina

Ragmi Mustafa, presednik opstine Presevo verovatno tuguje danas sto mu je saradnik podneo ostavku. Javna je tajna da su njih dvoica zloupotrebali veliku kolicinu novca preko kordinacionog tela ze jug srbije. Molim novu vlast da najzad posalju neku inspekciju u Preshevo i nek istrazuju malo

predrag nikolic

pre 11 godina

Bravo Ministre i hvala na trudu! Da smo imali više takvih bilo bi nam bolje svima. Čestitam na hrabroj i moralno ispravnoj odluci. BRAVO!!!

Aleksandar

pre 11 godina

@daevon

Dzaba mu sva skola i maniri, kad je postao politicar. TO znaci da i bas nije inteligentan, mozda za lovu, zbog love. Da se i on okajmaci.

Splinteri

pre 11 godina

Pacovi beze dok brod tone. Uvek bilo i bice. Nego, voleo bih da drzavni organi ispitaju odakle mu ona jahta, umesto sto politicarima veruju na rec. Ja bih smeo da zalozim kucu i imanje da to nije ni od kakvog tasta vec od nekog tajkuna kojem je isao na ruku i ispunjavao sta mu je ovaj trazio (a zahvaljujuci cemu je ovaj pokrao i ojadio narod i drzavu, i takvih je primera mali milion).

Lun kralj noći

pre 11 godina

(ljuljaj ne ljuljaj, 28. decembar 2012 22:15)


Ima jedna "mala" razlika, Berluskoni je bio TV mag, a tek onda ušo u politiku, dok kod Đilasa put je sasvim suprotnog smera...o gradonačelniku NY nema smisla komentarisati. :)

Javna tajna

pre 11 godina

... Sad još samo kad bi ispitali poslove dotičnog gospodina... Firme koje ima na tuđe ime i lokale koje drži u zakupu od poslovnog prostora po najnižoj ceni...

svetlanast.

pre 11 godina

pre nego sto je zapoceo svoju uspesnu politicku karijeru u DS-u i u miraz dobio skupocenu jahtu, milan markovic je stanovao sa roditeljima na karaburmi.

kad se pojavio u DS-u, oni koji su ga bolje poznavali kao aktivistu tvrdili su da je bio clan SPS.

lako mu je da "vrati knjizicu" i ne brine vise o DS-u jer u DS-u ostavlja svog palilulskog druga /opstina palilula/ iz borce miodrag mikija rakica da nastavi da - brine o DS-u.

da li ce se milan markovic vratiti starom jatu - ako ga prime.
ni SPS nije ono sto je nekad bila.

klenga

pre 11 godina

e,ne može čo‘ek više pošten komentar da pročita...ovi crni svaku vest o ds-u ispljuju,izmrljaju,zacrne...misli nesuvisle,patologija radi,blebetanje bez kraja...niti pročitaju vest,niti komentare,ne poznaju materiju,lupetaju gluposti,ma da te Bog sačuva...ja,jadan,čitam komentare,hoću razložno tuđe i drugo mišljenje a nalazim bulažnjenje iz kurira..ma oni moji nepismeni seljaci iz taraiša su deset puta logičniji i smisleniji nego ovi balavci što prljavim prstima lupaju po tastaturi..i šta pišem ovo bez veze,kad niko više nema ni vaspitanja ni stida..

Sale

pre 11 godina

Kada je Markovic bio ministar nije bilo nikakvih spomenika u Presevu i Bujanovcu kao ni vojnih pretnji Albanaca.Kada je Markovic bio ministar ako se ne varam Muftija Zukorlic je prestao da zapaljivo i opasno govori.Nije bilo spomenika Acif Efendiji.Tuzno je da DS ostaje bez takvih ljudi.Markovica su vise cenili i postovali politicki protivnici,nevladin sektor,medjunarodni zvanicnici,ambasadori u Srbiji od stranackih saboraca.E posto je Markovicu tast poklonio jahtu ispalo je da je on lopov.Vazno je da su Djilas,Janko,Balsa,Sapic posteni i skromni.Pa Markovic mu dodje kao socijalni slucaj u odnosu na njih.Divno je da su za Djilasa,Dulic,Malovicka i Sule posteni i da su dobro radili svoj posao.Kakav teatar apsurda!!!

Spectator

pre 11 godina

I oni koji misle da su nepogrešivi greše, pa tako i Djilas. Ipak se svi ministri ne mogu strpati u jedan džak i snositi istu odgovornost. Mislim da se Marković ne može upoređivati sa npr. Petrovićem ili Jeremićem, jer je svoj posao, po mom mišljenju,za razliku od njih odlično obavljao i šteta je što je takav stručnjak sada izgubljen za DS. Ne verujem zlobnicima da će sada preći u SNS ili SPS ili URS. Trebao je biti uzet u zaštitu od medijske hajke koja je vođena protiv njega.

Gorki

pre 11 godina

Sreo sam ga onomad u Trstu sa punim kesama. Jake firme rukama za malu drzavu Srbiju. A onda i brod...
Tipican primer osvete odlikasa iz prve klupe.

Neko ko samo gleda i ne veruje šta vidi

pre 11 godina

Poznajem Milana Markovića i lično mislim da je DS imala još dva-tri takva ministra da bi mnogo bolje prošla. Nekorektno je o nekome davati mišljenja na osnovu ličnog doživljaja stečenog posredstvom tabloida. Tvrdim da je Milan jedan pre svega korektan čovek, neko ko je dobro i savesno radio svoj posao. Uglavnom mu je Boris i uvaljivao koske poput juga Srbije ili sanacije Kraljeva, ali je i znao Boris koliko god mu nije bio miljenik poput Dulića na primer, da Milan Marković neće da napravi propuste, da je neko ko će posao da uradi svom snagom.
Nisam siguran da je oduzimanje mandata bivšim ministrima dobar potez Djilasa. Ako je želeo da napravi odklon od pojedinaca iz bivše Vlade mogao je i morao to on lično da obavi sa njima. Nije ista odgovornost za ovakvo stanje DS-a Dulića i Markovića, ili Cvetkovića, Malovićke i Markovića. Po meni mnogo pre bi trebalo da odu iz poslaničkih klupa oni koji su baš štetili DS-u. Tu mislim i na bivše državne sekretare Homena i Djidića. Niko ne može da me ubedi da Jelena Trivan treba da sedi u Skupštini. Možda je i u tome razlog i izlaska Milana Markovića iz stranke, nije želeo čovek da bude veći krivac od onih koji su sve i zakuvali u DS. Ako je on štetio stranci kao ministar i zbog toga mora da podnese ostavku, šta bi trebalo da se desi sa Jelenom Trivan, sa Homenom. . . Oni bi trebalo onda da budu proterani u Sibir.

perapetrovic

pre 11 godina

To brate to.Pocelo je pocelo.Kad diktaror ostane sam neka vlada onda sam sa sobom.Jadnicak zao mi ga je.Toliko se osilio da je izgubio svaki smisao za realnost.Srecno
Pera

Glasac DS-a

pre 11 godina

Bio sma za to da Djilas postane novi lider DS-a jer je Tadic na neki nacin istrosena licnost.Medjutim bojim se da preteruje sa nekim cistkama.Ako ovako nastavi neznam ko cemu u nekom narednom periodu ciniti neku narednu Vladu? Na delu je politicki revansizam aktuelne vlasti,po dobro oprobanom Kostunicinom modelu,pljuvanje,hapsenja,klevete itd,samo sto su ovi jos gori u tome.Djilas zato ne treba unapred da sve te ljude osudjuje i tako prikupi poene za DS.Sta ako na kraju Vlast resi da napadne i njega konkretno?! Dakle sve je moguce i nista nije iskljuceno.Naravno SPS i URS kao da nisu bili u prosloj Vladi,oni su bili na Havajima svo to vreme....

Ljubiša Jovanović

pre 11 godina

Pitam se zašto Vučić i Dačić još uvek ne ruše vlast u Beogradu. Pa zašto bi to radili kada gospodin Djilas sve radi u njihovom interesu a na štetu DS-a i opozicije u celini.

q-gera-b

pre 11 godina

E ovako sve su to lažne demokrate,kao što su bili i članovi SKJ,svi su tu zbog sebe i zbog svog ličnog interesa kad malo zagusti odmah nazad nemaju oni trunke borbenosti i morala.

Gradska uprava Bec

pre 11 godina

Pa zar neko stvarno misli da je prepisati korektno domaci zadatak od odlikasa dovoljno da se bude odlikas? Ovom gospodinu se pripisuje zasluga da je uredio maticne knjige. Ne gospodo - bio je ovde u Becu i dobio kompletni elektronski materijal (naravno da nije za dzabe)i to doneo i izdelio zaduzenja savetnicima da se to implementira. Dakle, nije sizifovski vec resavski posao. Ostalo pozitivno o ovom gospodinu jos i stoji. A to sto mu je tast oligarh(ako sam dobro shvatio) to zaista nije za osudu. Ako ti je otac siromah - to ti je od Boga a ako ti je tast siromah onda ti je to od gluposti. Ovaj gospodin nije bio glup. Prosto

novica952

pre 11 godina

Gospodin Marković prihvatio zahtev lidera stranke Đilasa i vratio mandat ali je istovremeno shvatio da je njegov partijski angažman završen i vratio svoju partijsku knjižicu. Ovo je put kako se možda časno postupa u stranci koja je pogubila usput neke svoje članove i kako traži načina da isprravi neke greške iz prošlosti. Verovatno će Marković potražiti neko novo jato i u njemu tražiti cilj kome će preleteti.A dotle ovo je putokaz za ostale kako treba da urade sa svojim partijskim statusom i mandatima.

ljuljaj ne ljuljaj

pre 11 godina

@ Lun kraj noci
Pogledaj biografiju gradonacelnika Njujorka, i sta on ima :) a ni Berluskoni ti nije los primjer svega sto si naveo, samo sto je on jos mnogo vise od toga :D

ladolez

pre 11 godina

naci ce oni druge stranke ,jer ih u srbiji ima preko 50.molim VAS recite mi kako i ja da osnujem stranku jer ovako bez posla ne mogu da zivim.

ljubitelj burleski

pre 11 godina

Umoljavaju se ,,obavešteni ,,iz NAJ NOVINA ,,DA OVO NISU STRANICE NJIHOVOG OMILJENOG ,,OBAVEŠTENOG IZ POUZDANIH IZVORA,,.Malo ste se ,,zaigrali,,.Ali je naručeno hejterisanje veooooma prepoznatljivo . U reč.

Lun kralj noći

pre 11 godina

Svi su oni isti, komunisti-socijalisti...jahta je tu još samo da ovi iz SNS-a ispune predizborno obećanje "plovni put do Egeja" i zajednička plovidba može da počne. :)

P.S. Uživaj narode, sutra nećeš moći.

Saša

pre 11 godina

Milanu Markoviću su mediji otkrili jahtu, to se trubilo, dok nije rekao u istim tim medijima "Djilas će pobediti". Onda se više nije trubilo o tome.

mega

pre 11 godina

Neverovatno kako imamo plitko pamćenje! Pa zar za 5 godina, koliko je bio ministar zapamti se samo vest iz tabloida? Oni dežurni kritizeri bi trebalo da bar malo poznaju domaću politiku ili rad ministara da bi smeli da budu glasni. A da se neko nije zapitao da je ova odluka bivšeg ministra možda motivisana jer ne pristaje da se trpa u isti koš sa svima, bez obzira kako je ko radio?

Vladan Grujić

pre 11 godina

Kada neko pita nas Srbe "Kakav je foto-robot prosečnog Srbina?", mi volimo da odgovorimo "Liči na Kraljevića Marka." Bojim se da to nije tačno, i da taj foto-robot više liči na Milana Markovića, i fizički i po karakteru.

svetlanast.

pre 11 godina

za naivne,

Blic je 2005.godine objavio u tri nastavka tekstove o tome kako se na "Paliluli zida i bez planova".
"uputstvo" za bespravnu gradnju napisao je, za vreme mandata predsednika opstine palilula, milan markovici i objavio u opstinskom glasilu.
objasnio je da su u nesaglasnosti savezni i republicki zakoni kao i gradske i opstinske odluke iz ove oblasti, tako da nadlezni organi nisu u mogucnosti da sprece bespravnu gradnju - tako je u srbiji otpocela masovna bespravna izgradnja.

Blicov feljeton, treci nastavak se zavrsava: "kako je korupciju tesko dokazati, mada njeni tragovi uvek postoje, Blic je probao da dobije u Paliluli spisak donatora za humanitarni fond "Srle Palilulac" u koji su po prici ljudi koji su se suprotstavili zahtevima za davanje mita, svi investitori morali da uplacuju.U opstini kazu da su sve sto je u vezi sa "Srletom Palilulcem" izgubili".

a onda je 2008.godine Djordje Hajvaz, tast ministra markovica slucajno dobio od Blica auto u nagradnoj igri.

to je pocetak.
ako milana markovica ne prime u SPS, na sednicama skupstine u proslom sazivu poslanici SNS-a su ga cesto hvalili kao najboljeg u vladi mirka cvetkovica.
snaci ce se vec nekako Srle Palilulac

Presevo

pre 11 godina

Ovo je nista za njega, tesko mu je ispalo kada je smenjen sa cela kord tela za jug srbije. Strasnu placku su uradili zajedno sa celnicima nase opstine i nikom nista.

nada ZR

pre 11 godina

svi mi koji smo govorili da ce se DS pocepati sve vise smo u pravu.Svi sto se bune su ustvari Tadiceve pristalice.DJilas ima probleme jer jos nije nacisto ko mu je lojalan a ko ne.Samo cu reci ako bude samo LDP opozicija nece valjati.DS zelim oporavak korak po korak,da ne razmisljaju o izborima jer to ce im biti kraj.

A sad adio...

pre 11 godina

Da ne mešamo stvari... Častan potez bi bio da je dao ostavku dok je bio ministar, npr. zbog stranačkog zapošljavanja po lokalnim upravama i samoupravama bez konkursa i bez neophodnih zakonskih uslova za radno mesto. Ovako, tek jedan od gubitnika DS.

Jednostavno je

pre 11 godina

Neprijatno je sto bilo ko(u ovom slucaju novi predsednik DS)mora da podseca ex- ministre da je DS pod njihovim vodjstvom izgubila izbore.Odgovorni i savesni ljudi bi se sami povukli,ali se vrhuska ponasa kao da se nista nije promenilo i da im,jednom zauzete pozicije,ostaju zauvek (sada poslanicke).Razlikuju se misljenja o njihovom ucinku,ali je rezultat ukupno negativan.Bilo je pozeljno da se odmah povuku a ne da jos ispadaju nekakve zrtve progona.Da su dobro radili,sacuvali bi vlast,odnosno,poverenje gradjana.

miljan

pre 11 godina

Počelo je to odavno danas u DS-u nije ni 50 % onih koji su bili pre petog oktobra.Sloboda nije umela da peva , sve su upropastili likovi kao Tadić, Đilas, Trivan , sir Oliver.....

Werner von Siemens

pre 11 godina

Steta za DS, on je kao kadar bio iznad njihovog proseka. Covek je ipak bio sposobniji ministar od vecine u prethodnoj vladi. A secam se da je pre, dok je bio poslanik u Skupstini drzao dobre govore. Mada da budem jasan do kraja, s obzirom na te govore Milan Markovic jeste podbacio - ocekivao sam od njega jos bolje ministrovanje, a i konstruktivnu kritiku onog sto ne valja u DS (sto se ovog drugog tice, cini mi se da se previse podredio stranackim autoritetima i disfunkcionalnom timu, previse je cutao dok je DS srljala u propast).

mega

pre 11 godina

Da je pameti u Srbiji, pamet i znanje bi se čuvala i poštovala. Ne bi se likovalo kada neko pametan i stručan podnese ostavku. U ovoj zemlji je malo ljudi koji su došli na neki položaj a da znaju posao koji su preuzeli i stručno ga radili. Ali znanje i struka nisu vrednosti većinske Srbije pa je i seirenje onih koji ne znaju ništa, normalno.

Slavisa

pre 11 godina

Sad se Djilas setio da treba da uradi sve kako bi Markovic promenio odluku.
EEEEE pa i on je konacno shvatio da svi koji nesto vrede i drze do sebe nece da trpe despotiju.Markovic je cini mi se lepo radio dok je bio ministar.Nisam cuo da je imao afere i slicne gluposti.On se nije kao Homen bahatio po gradu i bancio i opijao po splavovima.
Markovicu dodji kod nas u SNS kao Goran Knezevic.Mi cenimo strucne ljude.Vucic je to dokazao.

srebrni letac

pre 11 godina

Mi kao gradjani mozemo samo da zalimo sto su se obijica uopste pojavili bilo gde u srbiji.Ti ljudi su ostavili takav rezultat iza sebe da je dostojan nekoj najezdi skakavaca u zpadnoj africi

Zoki

pre 11 godina

Hoće li "Kurir" već jednom otvoriti portal sa komentarima, da se ekipa koja se dočepala računara vrati svojim omiljenim novinama.
Dovoljno je uporediti nivo komentara od pre 5-10 godina sa ovim što se sada može pročitati na ovom portalu, pa da se shvati koliko se Srbija promenila na gore u tom kratkom periodu.

Mile sa Cubure

pre 11 godina

@(rock_buba, 28. decembar 2012 23:47)Kad vec znas sve detalje trebalo bi da znas i da se zamena tih stanova za kucu obavila u vreme vlade V.Kostunice, kada je DS bio opozicija. I molim te da ne lupas, na celom Dedinju ne postoji kuca od 10 000 000 evra.

Stojan

pre 11 godina

Strasno je to sto Djilas nema nikakvu viziju.Okruzio se armijom klimoglavaca,neobrazovanim i problematicnim decacima.Besmislena je njegova teza da su gradjani na izborima kaznili rad prosle Vlade.DS-G17-SPO-Rasim-SPS-PUPS-JS su cinili proslu Vladu.Ove stranke su na poslednjim izborima osvojile vise glasova procentualno nego 2008 god.Npr; SPS-PUPS-JS su 2008 god imali 7,7 posto a sada 2012. 15posto.DS je sa SPS-PUPS-JS i LDPom bez Dinkica mogla da formira komotno Vladu da Ivica Dacic nije napravio veleizdaju i otisao naprednjacima.Brisel je rad ministara Dulica,Malovicke,Skundrica,Obradovica,Sreckovica i Ugljanina ocenili kao katastrofalan.Npr;Venasan Dezer je rekao da je reforma pravosudja fijasko.Ali isto tako su Brisel i Berlin rad ministra Milana Markovica,Snezane Samardzic Markovic i Milice Delevic ocenili odlicnim.
Medjutim za Djilasa kriterijum nije Brisel vec izgleda Kurir.Zato po njemu u vrhu DSa treba da bud Malovicka,Dulic,Djelic,Homena i slicni.
DS ce se svesti na 10 posto i to je zaista strasno.Markovic je pristojan i retko normalan covek iz politike koji je dobro radio svoj posao a najbolja potvrda toga se vidi danas, kada OVPBM najavljuje novi sukob i postavlja spomenike ratnim zlocincima.Dostojanstveno je otisao Markovic i pametno mu je to kad bolje razmislim.U Srbiji niko ne ceni uspeh i trud.

mica

pre 11 godina

Đilas je negativ demokrate. Tako da nema za čim da žali.
Mi treba da žalimo. Za okupanim licem Srbije, koje je zauvek nestalo.
Ovo je brod koji je POTONUO!

maki

pre 11 godina

Milan Markovic je pristojan,kulturan,obrazovan covek i jako mi je zao sto je istupio iz ds-a. Posto je vidim djilasu malovicka dobar kadar koja je dobro obavljalla svoj posao (bila sam sokirana tom izjavom posto sam verovala da djilas ima sanse da podigne rejting stranke i ove izjave su nedolicne takvom lideru)onda je ipak markovic doneo dobru odluku jer ne moze u isti kos sa ostalima. Strucnjak kao sto je on je za neka bolja vremena gde ce se njegov rad ceniti

GAGA

pre 11 godina

(rock_buba, 28. decembar 2012 23:47)
A sto se ne pitas kako su to Vucic i Nikolic sedeli u vladi kada je S.Milosevic otkupio dve kuce na Dedinju. I to za vreme bombardovanja, kada su i oni dobili stanove, a Sloba pucao od zdravlja dok su ljudi ginuli.
I nije DS dodelio kucu nego DSS, posle Zoranove smrti, po meni potpuno ispravno.

sudija

pre 11 godina

Sramota, DS i Djilas su nasli mesto za ministarku Malovic za koju su rekli da je dobro radila svoj posao.Preterase ga - nije nikako radila, a pogotovo ne dobro, samo je bila dobra u unistavanju pravosudja. Nju unapredise u stranci, a Homena ostavise u Skupstini. Oterase jednog od retkih za koga se svi slazu da je dobro radio. Sudija

bananijanac

pre 11 godina

@Mile sa Cubure
Mozda od 10M nema, ali onih od 6-7 ima kol'ko 'oces. Zato se i kaze 10ak. Za nas, smrtnike, je 1 isto sto i 10. Lepo bismo se snasli, pa nije bitno da li je kuca od 5 ili 10. To su vec sitnice.
Ali nema veze. Zamisli nekoga ko ima kucu od 5 miliona eura u Srbiji. Mora da je posten. Cast izuzecima, sportistima i pronalazacima ili vrhunskim inzenjerima (ti ljudi ne rade ovde). Eventualno lekarima koji imaju svoja dela koja se izdaju u inostranstvu. Ostalo - to kod Vucica.

Romanija

pre 11 godina

Svi oni koji su iole nešto vredeli u DS su počeli da je napuštaju. Đilas se ponaša kao da je DS njegovo vlasništvo i sam nameće razna razrešenja i postavljenja. Šteta , DS bi mogla da bude jedna od boljih opozicionih stranaka. Kako su počeli pitanje da li će na sledećim izborima uopšte uspeti da pređu cenzus.

Krstic

pre 11 godina

Svi smo svedoci koliko ljudi (neopravdano)laju na rad prosle vlade,optuzujuci je nepravedno i bez argumenata.Odluka DS da svi ministri vrate poslanicke mandate je razlog da se ispita,kako ovi govore,taj nepravilan "rad" tj.da im poslanicki mandat nebi bio smetnja da izvrse proveru njihovog rada.Prosla koaliciona vlada bila je sastavljena od vise partija,navescu samo neke ministre,iz SPS:Dacic,Mrkonjic,Obbradovic itd,Iz URS Dinkic,Kalanovic,Ilic itd,Krkobabic,Ugljanin,Ljajic itd.Posto ispada da su samo clanovi DS radili lose a svi ostali su bili cvecke ,sada mozete komotno da povedete krivicna gonjenja,ako ih ima.Nadam se da ce vase lazljive uvrede pasti u vodu i pokazati da ste mnogo toga izmisljali,nemoguce je da su samo kadrovi iz DS radili lose.

politikant

pre 11 godina

Milan Marković je prototip političara kakvog je trebalo da neguje DS, a posebno Djilas. Obrazovan, tehnokrata, politiku shvata kao konkretan posao, a ne kao demagogiju. Ako je Boris promašio (i pucao u vazduh), onda je Djilas pucao sebi u nogu.
Sve je bliži dan kada se mora tražiti stranka - naslednik pravog DS-a.

РАВНОПРАВНОСТ

pre 11 godina

Марковић је одговоран за лошу локалну самоуправу и регионализацију. Влада је морала омогућити да сви грађани Србије буду РАВНОПРАВНИ, без обзира у ком региону живе и раде !
Зато се морају, поред Војводине (1,9 милион становника) и Београда (1,6 мил), и у централној Србији (3,8 мил) формирати ДВЕ покрајине :

1. ШУМАДИЈА (са Подрињем, Поморављем и Рашком) са 2,2 мил - центар Крагујевац..

2. Југо-источна КРАЈИНА (од Врања и Крушевца, до Неготина и Пирота) са 1,6 мил - центар Ниш..

Нормално, све покрајине биле би РАВНОПРАВНЕ и БЕЗ државних надлежности и атрибута..

genije

pre 11 godina

Verovatno je i on "brljao" ali ako je on trebao dati ostavku a Trivanka, Malovićka, Homen, Mr. Pašnjak itd nisu onda stvarno nemam reči...
Makar je nešto i radio za vreme svog mandata za razliku od ostalih.
I samo još jednom da proverim - Trivanku ne samo da niko ne uklanja nego je i dalje u GO?! Ma daj...
Ima li normalne opozicije danas? Ili ste se svi toliko nakrali i zastranili da ste gori od JULa iz najgorih dana?! Pod hitno nam treba neka nova politička snaga!

mijajic dragisa

pre 11 godina

Ako ostane ovaj ministar poljoprivrede u Srbiji od ove godine ni korov ne uspeva vise Putuj BRE igumane tvojim zutim brodom

R.I.P. DS

pre 11 godina

Nema tu druge... Đilas će morati da čupa iz korena ako želi da DS bude kao što je bila...
(Milana, 29. decembar 2012 06:21)

Prvo mora sebe da iščupa kao baron Minhauzen iz one pričice. Sestro slatka, pa on i njegova "menadžerska" ekipa je glavni uzrok zašto DS više nije kao što je bila i zašto ih protivnici zovu "žuto preduzeće".

Dusan

pre 11 godina

Đilas je za DS isto što je Dr. K. bio za DOS - trojanac. Na sledećim izborima moj glas ide Zoranu Živkoviću bez obzira na vinograde

marija

pre 11 godina

Ružno je za gledanje kako se osvedočeno neuspešni drže za fotelje i rukama, i nogama i zubima.
Odlazite bre ljudi, nisam glasala da mi Cvetković bude premijer, ni vi slični.

Student

pre 11 godina

Zasto tolka vest ako je covek svojevoljno dao otkaz??? To se desava svakog trena u svetu pa niko ne pravi ogromnu vest od toga... medjutim, mozda kod nas i jeste vest decenije ovaj svojevoljni gest ako me razumete ;)

ili jesi ili nisi LAV

pre 11 godina

da nema aktuelnih događanja u DS ovi naprednjaci nebi znali šta će, a možda bi mogli da razmišljaju o piromanima, alkoholičarima, kriminalcima, i ostalim problematičnim tipovima u svoim redovima, ili možda izgradnjom heliodroma u Srpskom Kumrovcu blizu Kragujevca ili možda o onom stanu na Novo Beogradu u koi se vlasnik useli dok su bombe padale ili... ma ima toga mnogo ko će to da nabraja.

Piter

pre 11 godina

@Zoki

Potpisujem. Komentari su uglavnom uzasni, ne toliko po politickom opredeljenju, vec pre svega po zastrasujucem nacinu razmisljanja koji iz njih izbija.

Petar

pre 11 godina

Djilas je kontradiktoran.

Prvo je oterao ministre, a onda za ovog konkretno tvrdi da je odlicno radio svoj posao. Pa zasto je onda zahtevao da Markovic da ostavku u Parlamentu ako je bio dobar ministar?!

nada ZR

pre 11 godina

Stojane pa sta ako je osamdesetih kupio jahtu i ako mu je to strast?Moze se kupiti jahta koja nije korozirala pa da posle svoje slobodno vreme provodi radeci na njoj,dovodeci je postepeno u normalno stanje.Kako pojedini mehanicari kupe krs pa uloze svoj rad i znanje i naprave od njega lep i dobar auto.Ovde je poenta vracanje mandata i napustanje stranke.Nije zbog jahte napustio stranku vec zbog ne slaganja sa novom politikom.

kolaricu, panicu, sami sebe saplicemo

pre 11 godina

Cisti Djilas DS stranku a Vucic i Dacic trljaju ruke. Pola posla uradjeno. Eto ako Djilas kaze da MORAJU da vrate mandate onda tu stvarno nisu cista posla. Dobro to radi Djilas sve o DS marketinski, javno i po spisku.

Radica

pre 11 godina

Ako se ne slaže sa politikom DS-a bolje je da napusti stranku, nego da unosi razdor kao ostali koji se prema mandatima odnose kao prema ličnoj svojini.