Milanu Lukiću potvrđena doživotna

Hag -- Haški tribunal potvrdio presudu Milanu Lukiću zbog zločina nad muslimanima u BiH. Sredoju Lukiću smanjena sa 30 na 27 godina.

Izvor: B92, Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Milan Lukić i Sredoje Lukić optužnicom nisu optuženi 1%. Pođimo od masovnog i sistematskog silovanja, ubistva itd.itd. Moramo istini i činjenici pogledati u oči. Lično moje mišljenje kao žene žrtve rata je da svaki ratni zločinac odgovara za svoje zločine
    (Bakira hasečić, 6. decembar 2012 22:28)

    # Link komentara

  2. "Dal je imao bibliju i dok je palio te ljude ili je tek sad "našao" boga? Šta misli patrijarh o tome?"

    Šta se pravite toše,pa Bibliju je dobio od SPC istog trenutka kada je uzeo pušku protiv svojih komšija (neprijateljkog naroda po SPC-u).
    (Illyria, 5. decembar 2012 16:48)

    # Link komentara

  3. Vidi kasapina kako glumi kao cita Bibliju, hoce da Evropa vidi da se radi o "hriscaninu" koji se borio protiv "muslimana". Bolesni um, psihopata veruje da ce ga pustiti i da ce zbog toga sto je "hriscanin", ne znajuci da je on ustvari ubica, koljac, koga i sam Bog prezire.
    (Iksi, 5. decembar 2012 14:31)

    # Link komentara

  4. Mladji Lukic: monstrum, malo je jedna dozivotna.
    Stariji Lukic: dokazano da je rizikovao svoj zivot spasavajuci zarobljene, nije dokazano da je bio na mestu zlocina u trenutku izrsenja istog, ali je MORAO da zna sta njegov brat/rodjak radi...
    Gotovina, Markac, Oric a POSEBNO Haradinaj NISU MORALI da znaju sta rade njihovi potcinjeni, to je morao da zna stariji Lukic, on je ipak samo jedan Srbin...
    Da me ne bi pogresno shvatili, grozim se zlocina mladjeg Lukica, ali i odlukom tribunala u vezi starijeg.
    Pozdrav svima!
    (Tatko, 5. decembar 2012 07:31)

    # Link komentara

  5. Ovaj covjek uopste nije iz Srbije, nego iz Bosne.
    Mislim da Srbija ni na koji nacin nije odgovorna za njegovo monstruozno ponasanje. Gdje je sada Mile Dodik pa da kaze koju pametnu u odbranu svog drzavljanina,posto je zlocinac iz drzave RS.
    Njega nema i sve lose ide na dusu Srbije.
    (haaloo, 5. decembar 2012 05:59)

    # Link komentara

  6. Hmmm zanimljive reakcije u Srbiji! Kad je u pitanju Nikola tesla onda je on srbin,sad kad je ovaj u pitanju onda nije srbin nego izrod,i cekaj vi ovog uspoređujete s Gotovinom kojeg je haški sud oslobodio!!!! Hmmmmmm zanimljivo vidim sve pravnik do pravnika
    (torca, 4. decembar 2012 16:45)

    A zasto mislis da se ne moze uporedjivati sa Gotovinom koji je kod Mrkonjic Grada skrivio grobnicu sa 300 pobijenih staraca, zena i ratnih zarobljenika. Ili sa Mercepom kome je takodjer Hrvatska klicala? Ili sa Cacom koji je pobio na stotina sarajevskih Srba. Ili sa Haradinajem koji je pobio cak i svedoke koji ga mogu teretiti?
    Svi su zlocinci isti, samo sto neke njihov narod slavi kao heroje. Srbi ne uzdizu zlocince u svece. Lukic je monstrum.
    (zzt, 5. decembar 2012 04:04)

    # Link komentara

  7. ... ovo je strašno. Narod kojem pripadam i to onaj dio zapadno od drine, nikada u istoriji nije imao ovako nešto. Bilo je samo obrnutih situacija. Hm, "osvetnici" i žene i djeca. Da ga neko ubije, nikakva satisfakcija. Šta treba da se uradi ovakvom ološu, da bi bilo ikome na korist, duševnu ili već. Bez sumnje bilo je cca 10% takvog ološa zbog čega će nama biti nametnuta kolektivna odgovornost . Da je neko od naših pokušao da spriječi, ubili bi ga ili njegovu porodicu. Ne znam, ali bio sam svjedok postojanja tog ološa koji je na samom početku morao biti uklonjen. Tačno, su se nekako nalazili i pravili zvjerske čopore, te tzv. para..... formacije. Ja lično se osjećam poniženim i povrijeđenim . Kako neko sad da stane pred rodbinu tih žrtava. Djeca...
    Situacija iz koje ne postoji adekvatan izlaz. Mene nije briga za protivničku stranu već za ono što se lažno radilo u moje ime i stoga plaćamo za tuđe grijehe, pljačke, zločine..... ona izvinjenja političara su tako besmislena.
    Problem je što ne možemo do viza da dođemo jer smo "obilježeni" i konačno, prema mom shvatanju života, odgovornost za poraze ili već..... nikada ne vidim u "neprijatelju" već isključivo u sebi. kako u sebi, tako u porodici, tako u zajednici, društvu, državi. Mora se jednom u životu igrati i bijelim figurama i imati prednost tempa.
     (Zoran, 5. decembar 2012 00:49)

    # Link komentara

  8. za Hag-ov komentar da Lukicu treba dati podrsku- dabogda ti on decu cuvao dok si na poslu, kad ti je toliko omiljen!
     (Nesa, 5. decembar 2012 00:23)

    # Link komentara

  9. Ja se slazem sa ovom presudom.Jedino bih hteo da oslobode Seselja njega tamo protiv pravno drze 10 godina i nije osudjen ni za sta..
     (nekitamo, 5. decembar 2012 00:06)

    # Link komentara

  10. dve dozivotne si zasluzio
     (...sve sve ali nista, 4. decembar 2012 23:55)

    # Link komentara

  11. gde su isti ovakvi zlikovci u hagu koji pocinise zlocin u kravicama u skelanima u bratuncu eno ih u sarajevu ugledni biznismeni
    (nikad ovde mira, 4. decembar 2012 22:14)

    # Link komentara

  12. I šta kaže Biblija za to što si radio, Lukiću? J'el kaže da je hrišanski i pobožno?
    (Sint-niklaas, 4. decembar 2012 22:13)

    # Link komentara

  13. Da je nepravda učinjena to znamo svi. Međutim postavlja se pitanje šta možemo promeniti sa ovakvim protestima. Ako je svrha da skrenemo pažnju javnosti da je Haški sud osnovan sasmo za Srbe , to zna ceo svet.Neće se mnogo uzbuditi sudije koje su oslobodile hrvatske ganerale zbog studenskih protesta u Beogradu.
    (Glasinac, 4. decembar 2012 21:56)

    # Link komentara

  14. kako su ovo smesni komentari i ocene. RAzumem da i pored toga sto se oslobadjaju ubice Srba, kada neko napise nesto negativno o lukicu ima dosta poyitivnih ocena komentara.
    Ali nikako ne razumem da kada neko napise da treba da odgovaraju i zlocinci koji su ubijali Srbe, i kada na to ima vise ima negativnih ocena komentara nego pozitivnih, to nikako ne razumem.
    (nerazumem, 4. decembar 2012 21:43)

    # Link komentara

  15. Gospodo Hrvati, Bosnjaci i Albanci kojih vas ima ovde medju komentatorima. Evo ja sam Srbin i slazem se da ovaj treba da odgovara sto je palio zene i decu, i te kako! Ali isto se desilo i nasoj deci. Ako su vama nasa deca manje vazna od vase, vi ste onda po mentalitetu blizu ovom gospodinu sa slike. Deca su deca. Zasto tapsete po ramenima vase ljude koji su takodje odgovorni za smrt necije dece? Iz aviona se vidi da je politicki sud, svedoci protiv Haradinaja iznenadno preminuli njih 10! Svi dokazi "nestali" kod Gotovine. Jeste li svesni kada pozdravite vase "heroje" da je to isto kao da ste potapsali i Milana Lukica. Ta vasa deca koja su stradala su negde gore na nebu zajedno sa nasom decom, na boljem mestu gde nema mrznje, a sva ona gledaju kako tapsete ubice njihovih drugara.
    (D.K., 4. decembar 2012 21:19)

    # Link komentara

  16. Haški sud je utvrdio da nema dokaza da je Sredoje Lukić pucao u ljude i da je zapalio kuću , ali je opet dobio 27 godina robije. Svima je poznato da su Gotovina i Markač bili glavni komandujući prilikom proterivanja nekoliko stotina hiljada Srba sa svojih ognjišta i da je tom prilikom pobijeno nekoliko hiljada uglavnom civila , i za to delo su oslobođeni optužbe. To je taj pravični sud u Hagu.
    (Branko, 4. decembar 2012 21:11)

    # Link komentara

  17. Ja se samo pitam da li ovaj covek moze da spava,posle svega sto je ucinio!!
    (kosmar, 4. decembar 2012 20:55)

    # Link komentara

  18. Zelim mu dug zivot i zelim mu da pati, kao sto su i njegove zrtve patile.
    (Dejan, 4. decembar 2012 20:39)

    # Link komentara

  19. voleo bi da upoznam onih 10 - 20 debila sto lupaju minuse na osude ovog cudovista.
     (alexa, 4. decembar 2012 20:10)

    # Link komentara

  20. Braco Srbi, hajde da se slozimo da se ovde radi o monstruoznim zlocinima i da Tribunal UN nije pogresio sa presudama. Pozdrav iz Kanade.
    (Matija Soskic, 4. decembar 2012 20:08)

    # Link komentara

  21. i treba ga dozivotno osuditi,zasluzio je to...ali ako nije gotovina,ni haradinaj,ni naser oric,ko je onda kriv za toliki broj proteranih,ubijenih,masakriranih srba u bosni,hrvatskoj i kosovu?pa zar civili nisu civili ma koje nacionalnosti i vere bili?
    (marko__bgd, 4. decembar 2012 19:55)

    # Link komentara

  22. Drago mi je bilo kad sam vidio njegov izvješstačeni "osmijeh" na licu kada su mu pročitali presudu. Taj čovjek je očigledno bolestan jer ne pokazuje osjećaje kajanja...
    (Amir, 4. decembar 2012 19:47)

    # Link komentara

  23. citam komentare i osecam se ponosno sto niko ne brani Lukice...volim takvu Srbiju, kada je realna i samokriticna, uprkos svemu... ima nade za nas
    (Jasna, 4. decembar 2012 19:41)

    # Link komentara

  24. Minusi govore da se jos nismo osvestili (bar jedan deo naroda).
    (Zoran, 4. decembar 2012 19:33)

    # Link komentara

  25. To sto albanski i hrvatski zlocinci nisu osudjeni, ne znaci da Lukic nije zlocinac. Ali s druge strane, to sto vi koji klicete da je nepravda sto je Lukic osudjen smatrate vrhunskim dometom vasih patriotskih osecanja, to samo znaci da medju vama i istim takvima poput vas koji klicu Haradinaju i hrvatskim generalima, u sustini nema razlike. I jedne i druge vas grize savest jer ste podrzali one za koje znate da su pocinili zlocin, i nikada necete moci lepo i mirno da spavate. Za nas ostale koji zelimo da sve zlocince vidimo iza resetaka, znam da mirno spavamo.
    (Patria, 4. decembar 2012 19:05)

    # Link komentara

  26. Ako je osuđen. Za ovako nešto je i zasluzio ovakvu presudu ali me kao Srbina boli zašto nisu i ostali zlikovci poput ovih u ostalim narodima bivše SFRJ osuđeni za svoje zločine. Izgleda da Hagu proradi osećaj za pravdu samo kad osuđuje Srbe
    (Pravda je selektivna, očigledno, 4. decembar 2012 19:02)

    # Link komentara

  27. Ako je.
     (O zasto u ovoj vuko****ni sam ja odrast'o..., 4. decembar 2012 18:51)

    # Link komentara

  28. Vidim na slici da Lukic, prilicno arogantnog drzanja, drzi molitvenik...sad je pitanje da li se taj masovni ubojica preobratio pa se moli za duse onih koje je pobio ili trazi spas od Boga da mu ovozemaljski sud dade manju kaznu. Iliti podsjeca Lukic taj zapadni sud da je on branio "krcanstvo" od islama. Sta god, ta simbolika ocigledno nije uspjela..
    (dado, 4. decembar 2012 18:51)

    # Link komentara

  29. Kao covek koji razmislja svojom glavom,veoma mi je bilo mucno gledati kako u Hagu oslobadjaju hrvatske generale i kosovskog kasapina,i to je veliki samar srpskom narodu,a najvise srpskim zrtvama koje su stradale zahvaljujuci njihovim komandama. A sa druge strane me je sramota ljudi kao sto su ova dvojica Lukica, jer pripadaju srpskom narodu. Ukoliko je sve tacno sta su radili u Visegradu, ja bih njih iskreno po kratkom postupku kaznio smrtnom kaznom. Poruka za sve ljude dobre volje-VODITE LJUBAV,A NE RAT!!!
     (Kragujevcanin, 4. decembar 2012 18:48)

    # Link komentara

  30. Montrumi!!! Svaka kazna je mala.
    (Horvat, 4. decembar 2012 18:43)

    # Link komentara

  31. Srdacno vam cestitam Srbijo,bas ste nebeski narod, sada ste veci sto se tice teritorije, sto bi oni rekli , Srbija do Tokija (Haga), sada je i Hag vas, samo Srbi ostadise tamo, nema vise ni Albanaca , ni Hrvata , cisto etnicko Srbsko
    (KLA, 4. decembar 2012 18:38)

    # Link komentara

  32. Карађић је директно одговоран за злочине.
    Ево зашто:
    Као прво, није прогласио ратно стање
    Као друго, није дозволио да се јавно прикажу ова злодјела и осуде починиоци тако да се свима пошаље порука да ће свако бити кажњен ко ради овакве ствари.У ратном стањз се зна која је казна.
    Много муслимана из почетка се хтело прикључити војсци РС.
    То сведочи и транскрипт разговора Милошевића и Карађића.
    Али не,Карађић је терао своје и тако казнио цели народ.
    Ово исто се може приписати и другим странама у рату, али они имају подршку светских моћника тако да се свет упознао само са нашим прљави вешом.
    Свеједно, да је било части код људи који су водили народ, непријатељ би био лишен адута.Као да је намерно све ово рађено.
    Овако се једна праведна борба претворила у деценијску патњу целог народа јер су појединци били морално недорасли тренутку у времену.
    Ђаба све жртве са нашој страни када они који су тада били најодговорнији нису одрадили како треба.
    Срамота, заиста срамота.
    И шта смо научили?
    Ништа.
    И даље су нам криви сви, само не ми.
    Сваки нормалан народ би прво казнио за војне неуспехе своје генерале, а код нас не да није ни то било, него нису ни шљам унутра војске кажњавали.
    Ми смо до 41 имали славну историју, од тада само посрћемо.
    Као да нисмо више срби.
    Ко смо ?Шта смо?
    (анти телетабис, 4. decembar 2012 18:38)

    # Link komentara

  33. Ne ulazim u to da li je sve ovo za sta se terete istina, ali bilo ko da uradi tako nesto, pa makar i moj rodjeni sin, licno bih se zalozio za smrtnu presudu, i to na isti nacin na koji su zrtve pobijene. Ako su radili to sto pise u tekstu, treba i srpski narod da im sudi zbog bacanja nevidjene ljage na sve nas.
    (daj bombona da sisamo, 4. decembar 2012 18:36)

    # Link komentara

  34. A jel objasnio neko kako je bilo moguće da se knjiga ovog zlikovca Milana Lukića promoviše u parohijskom domu Hrama Svetog Save?
    (Rale, 4. decembar 2012 15:55)

    Nije niko. A neće niko ni objasniti zašto se ista knjiga istog zlikovca promovisala i u „pozorištu" (muzeju) čiji je vlasnik sadašnji ministar kulture Branislav Petković.
    (Noki, 4. decembar 2012 18:35)

    # Link komentara

  35. Imate vi ovih lukica dosta ,samo necete da primijetite ,sjetite se skorpiona , samo sto konacno pocinjete primjecivati,zamislite da je vas otac brat sin mati ili sestra bila u toj kuci ili ono strijeljanje pred kamerom od skorpiona ,
    (Bosnjak, 4. decembar 2012 16:32)

    Koliko se sećam, Škorpioni su osuđeni u Srbiji. koliko je svojih monstruma Bosna osudila? Bitna je to razlika.
    (Mirko, 4. decembar 2012 18:33)

    # Link komentara

  36. Bas kao sto nacelno imam jedno misljenje o hrvatskim zlocinima protiv Srba (od genocida u NDH, preko aparthejda 1990-1991 i svega onog kasnije), tako osecam stid i duboki prezir prema onima koji su u ime srpstva pocinili zlocine protiv Bosnjaka. Lista je na zalost podugacka, od Foce i Bijeljine 1992. i snajpera u Sarajevu do Srebrenice. A Lukic je inace mnoge zlocine pocinio protiv drzavljana Srbije, i Sjeverin i Strpce. I tog i takvog je neko godinama stitio.
     (munz2, 4. decembar 2012 18:32)

    # Link komentara

  37. neki ljudi jednostavno nezasluzuju da zive, ovaj bi u nedostatku "njihovih" ubijao svoje, umobolnik koji nema ideale.
     (malcolmX, 4. decembar 2012 18:31)

    # Link komentara

  38. Koliko god se vecini grsdjana Srbije danasnja situacija cinila uzasnom, smatram da je ta ista vecina napokon krenula u bolju buducnost. Naime, danas ljudi prosvjeduju i traze pravdu, traze osudu svih zlocina Gotovine,Markaca,Lukica...,ne prave razliku medju njima,bore se za prava nevinih zrtava bez nacionalnog predznaka,zele mir, prosperitet i demokraciju za razliku od 90-ih kad su bacanjem cvijeca na tenkove, slanjem dobrovoljaca,pretpostavljam to isto zeljeli.
    (Marko, 4. decembar 2012 18:25)

    # Link komentara

  39. U svakom gradu u RS-u ima po nekoliko "Lukića", koje niko ne dira ... npr. rogatički Lukić ... koji se mirno šeće Rogaticom, i kojeg stalno viđam kada odem tamo, čak se i pozdravi sa mojim ocem ...

    Čitam komentare i govori se kako mi (Bošnjaci) slavimo svoje zločince ?? to prvi put ovdje pročitah, zanima me koji je to Bošnjak uradio približne ovakve zločine, neka ga neko imenuje, jedino ime koje se spominje Naser Orić, ali vjerujte on je ovdje daleko od heroja, on je obični ratni profiter i kriminalac ....
    (brada, 4. decembar 2012 18:23)

    # Link komentara

  40. @drasko, A jesi li ti isto tako za vase koji su se "borili" ubijanjem invalida u kolicima i umobolne dece, protiv baba i deda od 80+ ?
    (Pozdrav vasima, 4. decembar 2012 18:21)

    # Link komentara

  41. Da li je ovaj monstrum mogao ovaj masakr uraditi sam? Ko je dovodio žene, decu, starce? Da li je samo on i ta njegova "mala družina" bila jedina naoružana u Višegradu? Da li je to rađeno u tajnosti ili su ostali u Višegradu to znali ili čak posmatrali "nemoćno". Jedan komentator kaže da se njegova rodbina iz Všegrada herojski borila za slobodu u rovovima dok je ovaj monstrum ove masakre radio po Višegradu. Veće bi herojstvo uradli da su ovakve monstrume na vreme sprečili i časno se izborili za tu svoju "slobodu" Medijska propaganda pre i za vreme rata su stvorile ovakve monstrume. Ti isti mediji su znali za ovakve zločine ali su ih tada prećutali. To je bio početak rata i nekome nažalost nije odgovaralo da narod čuje i tu surovu istinu Ovo se odnosi na sve sukobljene strane. Na žalost i danas ta medijska propaganda i njiovi mentori itekako "friziraju" istinu
    (neko iz Srbije, 4. decembar 2012 18:20)

    # Link komentara

  42. Vidi prevaranta, cita Bibliju... Kao, pokajao se... Sto je nije citao pre 17 godina?
     (Filosof, 4. decembar 2012 18:18)

    # Link komentara

  43. I da je najmanji deo presude tacan, kazna je zasluzena. I nemojte se stavlajti u odbranu svog naroda samo zato sto je 'nas'; i ne gledajte preko na njih koji slave svoje zlocince nego se usredsredimo da ocistimmo svoje redove od onih koji su nam uprljali kolektivno ime. Jedna je stvar boriti se protiv naoruzanih i braniti se od onih koji te ugrozavaju, ali izvljavanje nad civilima je naprosto neprihvatljivo i nemojte brkati loncice i to nazivati patriotizmom ili se vadioti n a 'i oni su to radili'... to ne opravdava 'nase' koji su to radili. Rat je rat, rzume se, ali i u ratu p[ostoje prtavila. To ce valjda i ovaj lik shvatit kad zivot bude ziveo u zatvoru i neka lista Sveto pismo pa ce shvatiti svoj zlocin i zahvaljivati Bogu sto je u zatvoru---ziv. Privilegija koju njegove zrtve nemaju.
    (srpkinja, 4. decembar 2012 18:15)

    # Link komentara

  44. Malo je dozivotno za ovakve zlocince, treba je da budu zapaljeni kao ovi nevine zene I dece u bosnji pa opet ne bi bilo dovoljno, kakvo licemerstvo ko bajagi cita nesto u bibliji.
    (Upakao, 4. decembar 2012 18:15)

    # Link komentara

  45. Strasno je sto ovaj monstrum drzi Bibliju u rukama i sto pravi bolesnu predstavu za ove sto lupaju minuse na to sto je osudjen. Kakvi ljudi mogu da podrzavaju da se ovaj covek pusti na slobodu?! Strasno je sto ima dvadeset ljudi na ovom sajtu koji lupaju minuse na ovakvu vest.
     (joj Srbijo medju sljivama, 4. decembar 2012 18:09)

    # Link komentara

  46. Zvacite zvake Lukici I citajte Bibliju dobro. Vidjecete da nije hriscanski ono sto ste uradili. Stidim vas se. Fuj
     (Bora, 4. decembar 2012 18:08)

    # Link komentara

  47. trebate vidjeti samo izraz lica ovog monstruma kod čitanja presude. Ja sam to gledao u direktno prenosu i to je zaista strašno.
    (vojard, 4. decembar 2012 18:05)

    # Link komentara

  48. mislili ste izjednačit krivicu,mir mir niko nije kriv ili svi su podjednako krivi,e pa ne ide to baš tako komšije drage,ovo nije kraj,gubitak kosova nije kraj,ima i dalje...
    (živorad, 4. decembar 2012 18:02)

    # Link komentara

  49. @Serdar
    Vidi, brate, otac mi je ostao invalid u bosni, od 3 generacije u našoj familiji svaka je dala krv i živote za Srbiju.
    Nemoj NI SLUČAJNO da mešaš ovu životinu, monstruma, izroda sa ostalima. Imamo još takvih na žalost. Ni ja ne volim hag ali oni su prema njemu blaži nego što bi ja bio. Osudio bi ga da doživotno bude vezan na otvorenom pored Višegrada, i veruj mi brate, bilo bi vrlo tesna trka ko bi ga više mučio, dali Srbi ili muslimani!!! VRLO TESNO. Ako baš želiš da njegova nedela i zverstva poredim sa nečim što je tebi i meni kao Srbima bolno, jedino Jasenovac.
    A mi treba da se stidimo što smo ovog monstruma, bez trunke ljudskosti u sebi, dali Hagu. Trebali smo mi da mu presudimo jer je SRAMOTA ZA SRPSKI ROD I VOJSKU KOJU SU SLUŽILI SVI MOJI PREDCI!
    (Alcale, 4. decembar 2012 18:00)

    # Link komentara

  50. "Hmmm zanimljive reakcije u Srbiji! Kad je u pitanju Nikola tesla onda je on srbin,sad kad je ovaj u pitanju onda nije srbin nego izrod,i cekaj vi ovog uspoređujete s Gotovinom kojeg je haški sud oslobodio!!!! Hmmmmmm zanimljivo vidim sve pravnik do pravnika
    (torca, 4. decembar 2012 16:45) "

    Nikola Tesla nije srbin, nego Srbin.

    Da, usporedjujemo ih, jer imaju mnogo toga zajedničkog, pa je normalno da uporedjuješ ono što je slično.

    To što je nekoga sud oslobodio, ne znači da nije činio ono za šta je osudjen.

    Ne treba biti čak ni pravnik pa znati to.
    (klosar82, 4. decembar 2012 17:55)

    # Link komentara

  51. Ovaj je sam ubio više ljudi nego što ih je stradalo u Oluji.
    (Čeda, 4. decembar 2012 17:54)

    # Link komentara

  52. Smešno.
    (DEDA CVETKO, 4. decembar 2012 17:48)

    # Link komentara

  53. Monstrum,sta drugo reci za takve neljude,ali nista manje nisu monstrumi o ni koji drze kantar pravde u svojoj ruci,a da niko nije kriv za 180 mucenika civila,starih i nemocnih,koji su na najsvirepiji nacin ubijeni tupim predmetima,poklani i pokopani u masovnu grobnicu u Mrkonjic Gradu.
    (Cika Velja, 4. decembar 2012 17:47)

    # Link komentara

  54. neeeee , komšije,,,, vi govorite da su Hrvati, Albanci i Bošnjaci ponosnina svoje kao što je ovaj "vaš"- osudjenik.. NE mi smo ponosni na ljude koji su se ne sebično borili protiv tkavih " vaših"...
    (drasko, 4. decembar 2012 17:44)

    # Link komentara

  55. Goran BG, 4. decembar 2012 17:11)

    Potrebni su dokazi, a ne rekla kazala.
    (dobar savet, a., 4. decembar 2012 17:43)

    # Link komentara

  56. "Lično ubio 132 Muslimana, pa ovi kad lažu onda tu nema granica, a vidim da neki nas nazovi Srbi u ovo i povjerovaše :(
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Danijel, 4. decembar 2012 09:48) "

    A što ti polaziš od pretpostavke da si ti "pravi" Srbin, onakav kakvi bi svi trebali biti?

    Ako bi svi Srbi morali biti poput tebe, radije bih izabrao da ne budem Srbin.

    Što mi je i inače malo bitno.

    I ponosiš li se nekom stvari za koju si sam zaslužan? Ili ti je to što si Srbin vrh? To i nije tvoja zasluga...
    (kanibal, 4. decembar 2012 17:42)

    # Link komentara

  57. E hajmo sad da nesto rascistimo, citam ovdje tekst i pise kako su u visegradu u kuci toga i toga muslimanke vijeroispovijeti sa jos 112 ljudi ..

    Znaci ljudi su dosli u njegovu kucu i jos mu kucu zapalili i sve koji su bili u njoj,

    E ja vas pitam da je on vratio i nekim slucajem ubio nekoga sto ne zelim vec hpoteticki DALI BI ON BIO ZLOCINAC..

    Znaci dosli oni u njegovu kucu zapalili i njega i kucu,i jos mnogo u njoj.

    Pa sta je ovo HOROR,, i jos uzeo bibliju i cita,
    (NOLE, 4. decembar 2012 17:41)

    # Link komentara

  58. haj recite hajde kazite i dokazite da je neki iz redova albanskog hrvatskog ili bosnjackog naroda ovako nesto ilo barem jedno zvestvo odradio.ako ima poverovacu u kako vi kazete zaveru protiv srba.ne racunamo vojnicke zrtve
     (brodvej, 4. decembar 2012 17:41)

    # Link komentara

  59. Dal je imao bibliju i dok je palio te ljude ili je tek sad "našao" boga? Šta misli patrijarh o tome?
     (Aleksandar, 4. decembar 2012 17:32)

    # Link komentara

  60. Citam komentare,gledam trazenje neke "zajednicke" krivice u ovom ratu.
    Pitam se jesu li ovo Srpski heroji?
    (sarajevo, 4. decembar 2012 17:28)

    # Link komentara

  61. halo ljudi hrvati, muslimani, albanci se sa ovakvima ponose! shvatate li nesto. imate primere gotovina, naser oric, haradinaj su ponos svojih naroda. ko je ovde bolestan mi koji se zgrazavamo ovakvih zlocina ili oni koji se ponose?
    (rs, 04. decembar 2012 15:43)
    Oni brate, oni kojima su ovakvi ponos su bolesni!!!!
    (Deki i ne glasam za nikog, 4. decembar 2012 17:26)

    # Link komentara

  62. bas me cudi od haga
     (das, 4. decembar 2012 17:25)

    # Link komentara

  63. ovi ljudi su zasluzili te kazne ako su takve zlocine i uradili, ali koliko je ovakvih lukica bilo na drugim stranama u sukobu a nikad nece biti niti privedeni niti osudjeni. sramota velika.
     (miki, 4. decembar 2012 17:22)

    # Link komentara

  64. O Boze sveti.. krenuo citat optužnicu, a tek sam rucao.. Nisam mogao do kraja bez obzira sto nisam osjetljiva zeluca.. :(((( Bog dao tim ljudima spokoj... A ovaj tu.. Još lista Bibliju na presudi koliko je bolestan, valjda da ismije i sud i sve ljude sto je unesrecio i Boga.. E sve možeš, ali Bog te čeka, taj sud nećeš ismijati ..
    (Vladimir Pula, 4. decembar 2012 17:22)

    # Link komentara

  65. Tacno. Mi ne trazimo privilegije za srpske zlocince. Na kraju krajeva, ali prvo, Srbija je jedina koja je sudila i osudila na najvece kazne pripadnike svoga naroda za ratni zlocin. Milosevic je uhapsen u Beogradu, Mladic, Karadzic.... uhapseni u Srbiji. Gotovina po belom svetu, u Spaniji koliko se secam, dok je bio sa zenskama u restoranu na veceri.
    Mi trazimo pravo za srpske zrtve, isto tako neduzne i isto tako mrcvarene i ubijene na najuzasnije nacine. Karlovacki most je ostao nekaznjen, Bratunac je ostao nekaznjen, Sarajevo u kome vise nema Srba je ostalo nekaznjeno, Omarska, Lora su ostali nekaznjeni... Koliko je nevinih i naivnih Srba progutala zagrebacka noc... Klecka, krematorijum za Srpkinje i neposlusne Albanke... I zato smo protiv Haga, ne zato sto sudi Srbima, nego sto zveri i ubice drugih naroda pusta na slobodu i pljuje po srpskim zrtvama. I nijedan sud, niti bilo kakve marionetske presude, nece pomilovati razne Gotovine, Haradinaje, Tacije i ostale zveri na dve noge, ma koliko se ko po svetu busao u grudi i pozivao se na Hag. Srpski narod je jos jednom pokazao da je veliki narod, a ne narod sicardzija i jajara. Vi ostali treba da zivite u svojim sredinama sa Gotovinom, Mesicem, Mercepom, Markacom, Haradinajem, Tacijem, Silajdzicem... Zivite zajedno ako vas nije sramota i ako se ne bojite mrtvih senki njihovih zrtava.
    (Voyager, 4. decembar 2012 17:20)

    # Link komentara

  66. Porazavajuce je sta je sve covek u stanju da ucini, a da ga niko u tome ne spreci. Sada ima vremena na pretek da cita svoju Bibliju i razmislja o svemu sto je ucino.

    Ali da li je ovim ucinjeno sve da se nikad vise nista slicno ne dogodi? Dok se ne osude svi koji su znali za Lukiceve zlocine i svi oni koji su mu dopustali da radi to sto je radio, dok u zatvoru ne budu svi koji su za bilo koje zlocine pocinjene tokom rata znali i podsticali ih ili ih samostalno cinili (a vec znamo da je previse njih "nevino), nikada necemo sa sigurnoscu mirno spavati.
    (Ana, 4. decembar 2012 17:14)

    # Link komentara

  67. Samo da je srece da su kao i Lukici odgovarali i muslimanski,hrvatski i albanski zlocinci.Svako ko je ubio nevinog coveka,civila treba da guli dozivotnu i tacka.Medjutim,drage nase komsije,muslimani,hrvati i albanci za VASE zlocine niko ne odgovara...Gde je pravda za Srpske zrtve???
    (Goran BG, 4. decembar 2012 17:11)

    # Link komentara

  68. halo ljudi hrvati, muslimani, albanci se sa ovakvima ponose! shvatate li nesto. imate primere gotovina, naser oric, haradinaj su ponos svojih naroda. ko je ovde bolestan mi koji se zgrazavamo ovakvih zlocina ili oni koji se ponose?
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (rs, 4. decembar 2012 15:43)

    Prijatelju mene ne interesuju oni koji se ponose ovakvim i slichnim zlotvorima. Shta to mene briga?? Hocu li sutra pred Boga reci:"Pa oni se ponosili zlikovcima pa eto i ja sa svojima." Ne. Zlochin se zlochinom NIKADA ne moze opravdati.
    Ovo stvorenje, ne znam kako bih ga nazvao, jedino Bog moze da osudi. Ovakve pojedince nije moguce na zemlji osuditi, jer ne postoji nachin. Ko, ovakvu kreaturu ne osudjuje za spaljivanje dece, zena, staraca, ljudi generalno, taj je isti kao i pomenuti zlikovac.
    Borimo se da isteramo kukolj iz naroda i obraz operemo. Ne gledajmo druge shta rade i koga slave. Sve je to kratkog veka. Po delima se chovek ceni, a ovaj smrad je sebe obelezio za celu Vechnost.
    Neka je laka crna zemlja tim muchenicima nada kojima se ova zivotinja izivljavala.
    (zoran, 4. decembar 2012 17:04)

    # Link komentara

  69. Uf dobro je. Uplasio sam se da ce Hag ovog monstruma da pusti kako bi se omeksao Srbe. Gotovina, Markac i Haradinaj jesu najveci skandal, ali ovom presudom je Hag ipak potvrdio kaznu jednom odvratnom, groznom manijaku. Drago mi je da ipak postoji pravda za neke zrtve. A inace, mi Srbi bi smo sami trebali da ovakve ljude odmah sudimo i lisimo slobode (dozivotno) a ne neki strani sudovi. Od Lukica i ostalih vodja paravojskimi se okrece stomak!
    (Srdjan, Ceska, 4. decembar 2012 17:04)

    # Link komentara

  70. Pa zar smo takvi da toliko mrzimo svoje,bili dobri ili losi?
    (Djera, 4. decembar 2012 16:13)

    De de, ne pravi se naivan. Ovde se ne radi o dobrima i losima. Ovde se radi o zlim zlocincima. I ne stavljaj ih pod zajednicki nazivnik "svoje". Ja ubici, ni svome bratu ni sinu, ne bih pruzio ruku.
    (DEDA CVETKO - pravi, 4. decembar 2012 17:00)

    # Link komentara

  71. ajjjj sta su ovi ljudi radili majko mila, nisam ni znao! ajjjj dali je moguce, a mi sad treba da se bunimo da nisu krivi i da nas ovi ljudi predstavljaju kao naciju?
    (UZAS, 4. decembar 2012 16:57)

    # Link komentara

  72. Samo 30 godina za ubijanje 130 ljudi? To je sramota.
    (Ovich, 4. decembar 2012 16:57)

    # Link komentara

  73. Lukić je monstrum... Nemam reči opravdanja za njega. Poenta je u tome da je on masovni ubica i ne može se porediti sa vojnim i političkim vođama Srba.
    (Joao, 4. decembar 2012 16:52)

    # Link komentara

  74. "Jos jedan SAMAR srpskom narodu.. koliko je to bilo do sada?? 5, 10, 5000???
    (Internet Rambo, 4. decembar 2012 15:35)"

    Kakav samar i kome? Ja sam deo tog srpskog naroda i ono sto je opisano i dokazano da je ovaj covek radio je za mene najveci samar. Veci bi bio samo da se izvukao.

    Pazi, ako postoji gradacija zlocina, da je tih 200 ljudi uzeo i streljao, ko zna kako bismo to gledali. Ali on ih je mucio, spalio, pucao u one koji beze, u zene i decu. On je bolestan covek koji svoijim rukama ponizava Bibliju koju drzi i to kazem kao potpuni ateista!

    Ovaj se srecom nije izvukao kao sto su se izvukli razni Gotovine i pogotovu Haradinaji i slicna bagra, sto je za mene najveci samar pravdi, ali i hrvatskom i albanskom narodu, bar onom njihovom delu sa kojim ja mogu da saosecam.

    Zasto saosem samo sa delom njih? Zato sto je sam ponizenje doziveo i gledajuci ljude koje sam smatrao zrelim i pametnim kako velicaju iste te zlocince - pa necu ja valjda da velicam ovog zlikovca samo zato sto je Srbin. A na moju veliku zalost, on to jeste i takvima nas predstavlja.
    (covek je bolesnik!, 4. decembar 2012 16:46)

    # Link komentara

  75. Hmmm zanimljive reakcije u Srbiji! Kad je u pitanju Nikola tesla onda je on srbin,sad kad je ovaj u pitanju onda nije srbin nego izrod,i cekaj vi ovog uspoređujete s Gotovinom kojeg je haški sud oslobodio!!!! Hmmmmmm zanimljivo vidim sve pravnik do pravnika
    (torca, 4. decembar 2012 16:45)

    # Link komentara

  76. E ovde se itekako vidi razlika između naroda na ovim prostorima. Srbi NIKAD nisu podržavali zločin i uvek su se zalagali da oni koji su zločin napravili budu osuđeni, za razliku o Muslimana, Albanaca i posebno Hrvata (koji zločin slave). E tu je draga gospodo ogromna razlika između Srba i ostalih, i izuzetno sam ponosan što vidim da među pripadnicima mog srpskog naroda je ogromna većina časnih i poštenih ljudi koji nikad nisu i nikad neće podržati zverstva nad bilo kim, posebno ne nad ženama i decom. Pravda u Hagu je očigledna NEPRAVDA za srpske žrtve. Srbiji ne treba slavlje bilo koje vrste na leševima nevinih ljudi jer hvala bogu za razliku od svih drugih poraze nikad nismo slavili kao pobede. I među Muslimanima i Hrvatima ima dobrih ljudi, ali svakako malo onih koji žele da pogledaju istini u oči.
    (Razlika je očigledna..., 4. decembar 2012 16:44)

    # Link komentara

  77. Covek je zlocinac i treba da robija a najveca greska nase majke Srbije je to sto mu mi nismo presudili...nismo trebali dopustiti da se takvi monstrumi kriju iza imena nase zemlje i ispod nase zastave...
    Neko je gore pomenuo pa i ja moram da dodam da sam i ja iz Zlatiborskog kraja i da sam cuo razne price o njemu....covek je psihopata.
    Ljudi budimo normalni i dosledni i osudimo zlocin...bez obzira kojoj nacionalnosti zlocinac pripadao...ne treba sebi da dopustimo pateticne epizode kao npr koloektivno kukanje Hrvata kada je Gotovina potpuno opravdano osudjen u prvostepenoj presudi ili npr pateticno padanje u nesvest albanskih tinejdzerki na doceku osvedocenog ubice i koljaca Haradinaja.
    (Hag jeste politicki sud ali..., 4. decembar 2012 16:43)

    # Link komentara

  78. I don't care anymore. Čije ovce njega livada ili kako ide ono? Tek toliko da znamo za ubuduće...
    (Ivan, 4. decembar 2012 16:42)

    # Link komentara

  79. Na vlastitoj kozi sam osjetio zlocine ovog monstruma, ni tada kad mi je bilo najteze, a ni dan-danas nisam generalizovao ljude. Suludo je generalizovati u uporedjivati cjeli Srpski narod sa ovom zivotinjom. Ali definitivno odgovornost za ovo snose vlasti tadasnje RS i grada Visegrada, ili kako su se vec zvali tada. Lukic jeste imao grupu ljudi iza sebe ali nisu bili nikakva sila, jednostavno vlasti su ih se mogle rijesiti bez problema, ali nisu.Ova presuda meni ne donosi nikakvu pravdu, pravda ce biti zadovoljena onda kada se osude oni koji su znali za Lukica i oni koji su mu dopustali da radi to sto je radio. Lukic i njegovi specijalci nikada nisu ucestvovali u borbi vec su uvjek dolazili posle, palili, pljackali i ubijali, cak su i pojedini Srbi nastradali od ovog Lukica. Svaki posteni Srbin iz Visegrada zna sta je ovaj monstrum radio, za sve sto je osudjen je puka istina, cak je pocinio i mnogo vise , samo mu nije dokazano.
    Pozdrav
    (BZ, 4. decembar 2012 16:42)

    # Link komentara

  80. Neka guli.

    Mi se ovakvih stidimo.
    (bgd, 4. decembar 2012 16:42)

    # Link komentara

  81. ajde vi pljuvaci Haga koji tako strastveno trazite pravdu...da li biste voleli da vam ovaj monstrum bude komsija,ucitelj, pekar, da mu sednete u taksi a nemate sitno, da vam vreba decu oko skole...da li ste svesni KO je taj covek, ako se moze tako nazvati? Kakve veze sa ovakcim Srbinom, psihopatom ima pravda u Hagu, Gotovina ili hrvatski narod koji ih slavi? Sta je vama, umesto da smo ih smo osudili i smestili gde treba, vi ih sada branite ? Ludilo je zarazno, evo, studenti, mozete sada i njega da branite, ipak nije pravedno da samo ON bude osudjen.
    (GuC, 4. decembar 2012 16:41)

    # Link komentara

  82. Vidi ga sada, drži molitvenik u ruci. Da mi je znati kojem se on to Bogu moli. Najjači su mi ti likovi koji su pobili nevine i nedužne i sada se kao obratili. Ali nas kršćanska vjera uči praštati. Zanima me može li se ovakvom zlotvoru išta oprostiti. Ma kakav oprost. Pitam se postoji li dovoljno stroga kazna za ovakvo što. Jadna ta dječica koja su tom zlotvoru u ruke došla.
    (Krivi smo mi, 4. decembar 2012 16:40)

    # Link komentara

  83. Pravda je spora ali dostizna. Sramota izivljavat se nad zenama i djecom. To je bila ta vasa borba...
    (S>adik, 4. decembar 2012 15:47)

    To nije bila NASA borba nego borba tog psihopate i njemu slicnih sa nevinim civilima. Sramota je poistovecivati ovakve ludake i ubice sa normalnim ljudima bilo koje nacije.

    Ove je srecom stigla pravedna kazna, zao mi je sto neki drugi slicni njima nikada nece odgovarati za zlodela koja su cinili. Ali sto ih vise osude to ce svet biti bolje mesto.
    (N., 4. decembar 2012 16:38)

    # Link komentara

  84. Ne razumem... aj ok za ovog sto je spaljivao... 3 dozivotne... al ne razumem za ovog njegovog rodjaka... ako je pomagao zrtvama... ako ga niko nije video da cini zlocin... osuditi na 30 godina ... zato sto je znao sta se desava... pa i Sindler je znao sta se desava u nacistickoj Nemackoj pa je spasavao ljude i posle proglasen za heroja a ne za zlocinca... i gotovina je znao sta se desava pa nista... po meni su ovo dvostruki arsini... ponavljam za ovog sto je palio 30 dozivotnih ako treba pred streljacki vod... al mi nije jasno za ovog drugog...
    (Poredjenja radi, 4. decembar 2012 16:36)

    # Link komentara

  85. napokon je pravda zadovoljena,a vi sto lupate minuse stavite se u polozaj tih ljudi i dobro razmislite o svemu sto su oni cinili.Ako su vam i dalje vasi junaci ili heroji posjetite psihijatra.
     (laci, 4. decembar 2012 16:35)

    # Link komentara

  86. Jel on to cita Bibliju?!? Hahahaha.
     (Puki 1892, 4. decembar 2012 16:33)

    # Link komentara

  87. Pa nama Srbima i ne moze da bude dobro kada se radujemo kada nase generale osudjuju.
    (NBGD, 4. decembar 2012 15:43)

    I posle se u ovom malom komentaru jos 3x kao refren ponavlja "nasi generali".
    Kakvi nasi generali brale? Ti u svom komentaru mozes i smes samo da pises - moji generali. I ako su oni tvoji, znaj da nisu moji. Danas, kad je Srbija progledala, to mogu da budu generali jos samo "Nasi-h"
    (Jefimija do bola, 4. decembar 2012 16:33)

    # Link komentara

  88. Imate vi ovih lukica dosta ,samo necete da primijetite ,sjetite se skorpiona , samo sto konacno pocinjete primjecivati,zamislite da je vas otac brat sin mati ili sestra bila u toj kuci ili ono strijeljanje pred kamerom od skorpiona ,
    (Bosnjak, 4. decembar 2012 16:32)

    # Link komentara

  89. Znate sta ima novo!
    Sulejman velicanstveni hoce da napadne srbiju da bi se osvetio za ovaj zlocin.
    (Dragan, 4. decembar 2012 16:31)

    # Link komentara

  90. Užasnu mučninu osečam poslije ovakvog užasa.Šta uraditi da se nešto ovako ne ponavlja bez obzira na nacionalni predznak. Bože dragi biblija u takvim rukama.
    (dule 2, 4. decembar 2012 16:28)

    # Link komentara

  91. Alo bolesnici iz vlastitog naroda!!!

    To sto su Gotovina, Naser, Haradinaj i ostali zlocinci, ne moze ovog "polu-coveka" da ucini herojem!!
    (oin, 4. decembar 2012 16:27)

    # Link komentara

  92. Lukica teba pustiti iz Haga i dozvoliti porodicama njegovih zrtava da mu sude. To bi bila pravda.
     (Uprava, 4. decembar 2012 16:27)

    # Link komentara

  93. Jasno je bilo i pre sudjenja. Ovde se radilo o dva sadisticka zlocinca. Nem reci odbrane za ove zlikovce. Nikakvom se dekom uvredjenog Srpstva ovo sme pokrivati. Radi se o zlocincima prvog kalibra. To je.
    (Nikezic, 4. decembar 2012 16:23)

    # Link komentara

  94. @S>adik

    Ne lupetaj, takvih likova je bilo na obe strane, tj na svim stranama: Srpskoj, Hrvatskoj, Muslimanskoj i Shiptarskoj!

    Nemoj sada da vi ispadnete neki sveci...
    (ta borba, 4. decembar 2012 16:21)

    # Link komentara

  95. Steta sto ovakve bitne presude donose propagandni sudovi. Sada to nece imati nikakvog etickog efekta. Pokoj dusama ubijenih.
    (banka, 4. decembar 2012 16:20)

    # Link komentara

  96. I da su zveri, više ništa ne verujem. Džabe im suđenja. Sudije Haga su svoj kredibilitet načisto izbrisali. Jedino osveta može da zadovolji žrtve osuđenih. Pravda ovde nema a baš nikakve veze.
     (srna, 4. decembar 2012 16:18)

    # Link komentara

  97. Pa zar neko bre moze da hvali i velica ovakve monstrume kao sto su Lukici Boze moj mili? Zbog ovakvih heroja koji su ratovali po pustim gradovima,ratni plen im bile zene i deca,svi Srbi sad ispastaju. Oni moji heroji nisu,neka trunu bre u cuzi zlocinci.
    (Dragan, 4. decembar 2012 16:17)

    # Link komentara

  98. Sigurno ni jedan sto pisu komentare,nije ucestvovao u borbama,nije bio na ratistima,nije bio prisutan na mestima koja se odnose na optuznice....Ili su bili tada maloletni,ili uzivali u kaficima...sto sve sada govori o samima,da odlucuju bez imalo stida o sudbinama drugih. Ali znajte - Bog nikada ne spava,on sve vidi i cuje ! I ne bi se ja radovao tudjoj muci i nesreci !
     (VULKAN, 4. decembar 2012 16:16)

    # Link komentara

  99. I sada ce Dodik da se zali kako su osudili nevinog srbina.
     (glasac, 4. decembar 2012 16:16)

    # Link komentara

  100. Ako su krivi, neka odgovaraju i leze u zatvoru, nemam nista protiv toga.
    Medjutim, razlika izmedju nas Srba i nekih iz bivse Jugoslavije a takodje i iz Evrope i Amerike, jeste u tome sto mi znamo da priznamo zlocine pojedinaca i stanemo na stranu nevinih zrtvi, bilo koje nacionalnosti i religije, dok neki takve nazivaju jos herojima.
    Zato Srbi i jesu veliki narod, koji se na stetu nalazi na vratima Hriscanstva i Islama, pa otuda je i velika zrtva kroz istoriju.
    (Serbinho, 4. decembar 2012 16:16)

    # Link komentara

  101. Ta dvojica su zveri, nema veze šta su. Zaslužili su smrtnu!
    (D61, 4. decembar 2012 16:15)

    # Link komentara

  102. Ubija me ovo kada vidim...Cim neko kritikuje nas kao narod,kada neko kaze da smo glupi sto ne branimo nase ljude,pojavi se jedna broj minusa i pluseva..Pa zar smo takvi da toliko mrzimo svoje,bili dobri ili losi?
     (Djera, 4. decembar 2012 16:13)

    # Link komentara

  103. I da je ubio 100 civila, to je mnogo manji zlocin nego ubijanje 3 000 i proterivanje 200 000 + ljudi. Ako je Gotovina nevin, i ovi ljudi su nevini.

    Da li iko veruje da je haski trubunal ustanovio pravo cinjenicno stanje, i da li bi ovi ljudi bili osudjeni cak i da su bili nevini ili ne?

    I da napomenem da je neodgovarajuce stideti se bilo kog propadnika tvog naroda pa ma kakav on bio. On je nas i ma sta da je uradio, treba mu dati podrsku. Mislite da bi trebali da budemo pravedni i racionalni? Sto bi bilo. Koja je druga nacija pravedna. Amerikanci, Hrvati, Albanci? Ko?
    (Hag, 4. decembar 2012 16:13)

    # Link komentara

  104. O kakvim samarima ljudi moji pricate...covjek je ZAPALIO zene i djecu, silovao zene, a sad cete jos iznaci nacin da kazete da je bilo u samoodbrani.Jedno je ratovati (o motivima necu, da li su osvajacki ili odbrambeni), a sasvim drugo je ciniti zvjerstva i izivljavati se na nemocnim...ali jos je puno gore i strasnije podrzavati takva dijela. Ukoliko zanemarite nacionalne strasti i posmatrate is vizure obicnog covjeka da li i dalje stojite iza svojih izjava? I zbog cinjenice da postoje oni koji ne vide u tome nista lose, zaista se iskreno plasim da ce o slicnim nedjelima koji ce se desiti u buducnosti citati i nasi potomci.

    MIR, brate, MIR!!!!
    (Bosna prkosna od sna, 4. decembar 2012 16:11)

    # Link komentara

  105. To je neka greska... zar u Hagu jos nisu uveli smrtnu kaznu za Srbe?
    (Pera Detlic, 4. decembar 2012 16:11)

    # Link komentara

  106. @S>adik
    U pravu si da je pravda spora ali dostizna, na red ce doci i tvoji Haradinaj i Taci koji su odgovorni za ubijanje i proterivanje na hiljada civila, dece i zene, za pljacke i otimanja, za logore u kojima su drzali ljude...
    (Samo polako, 4. decembar 2012 16:10)

    # Link komentara

  107. Nadam se da će goreti u paklu.
    (mt, 4. decembar 2012 16:09)

    # Link komentara

  108. Ne znam da li raj postoji ali se iskreno nadam da postoji pakao.
    Ne postoji zemaljska pravda za ovoga.
    (CNT, 4. decembar 2012 16:08)

    # Link komentara

  109. Treba da budemo ponosni sto ovakve zlikovce, zivotinje a ne ljude, stize zasluzena kazna. Ljaga koju ovakvi neljudi cine nasem narodu je neprocenljiva. To sto ovaj zlikovac prelistava, ja bih rekao molitvenik dok mu sud izrice presudu je verovatno samo parada a ne istinski osecaj pokajanja za ono sto je ucinio. Da je ubio makar jednog coveka ili zenu da je silovao makar jednu zenu zasluzuje ovakvu kaznu.
    (Gile, 4. decembar 2012 16:08)

    # Link komentara

  110. I ja verujem u ovu drzavu, bice bolje malo strpljenja.
     (sajo, 4. decembar 2012 16:07)

    # Link komentara

  111. Vidim da se dosta nasih ogradjuje od ovog Lukica. Isti ovakvi se u komsiluku slave. Mi smo ponizeni, a oni su pobednici. Minusi ili plusevi, opravadno ili neopravdano nije ni bitno, to su cinjenice.
    (Cinjenice, 4. decembar 2012 16:00)

    # Link komentara

  112. Lukić je monstrum za kojeg je cijela Bosna znala, zgražavali su se Srbi nad zločinima koje je on počinio i trebali su mu oni suditi kao što je Armija BiH sudila Caci kad je pobio srpske civile u Sarajevu. Jasno mi je zašto su Srbi frustrirani kao narod zbog Haga, iako je Gotovina pravedno pušten zbog nedostatka dokaza, Haradinaj je u svojoj biografiji pisao da je ubijao ljude, civile itd., to mi nikad neće biti jasno. Zbog toga teza da je Hag politički sud može i stajati.
    (Bošnjak, 4. decembar 2012 15:58)

    # Link komentara

  113. Sve to isto je pisalo i u optuznici Gotovini pa nikom nista a nasi dusebriznici iz Srbije nisu se tada ni pola od ovoga zgrazavali a uz sve to oni njihovi su pusteni kuci! Jesam ja za OSUDU SVIH ZLOCINA ali dodje mi iz koze da iskocim kada vidim koliko je licemernih komentara, kao da se utrkuju ko je veci Evropejac. Pa gde ste bili kada se komentarisalo o Haradinaju i optuznici o klanju, paljenju zivih ljudi, silovanju itd. A da izvinite, on je nevin posto je likvidirao i 19 svedoka. Izvinite licemeri, molim vas!
     (Sandra, 4. decembar 2012 15:58)

    # Link komentara

  114. da mi je otac, ja bi ga isto osudio
     (sajo, 4. decembar 2012 15:57)

    # Link komentara

  115. Prava je šteta što u evropskom zakonodavstvu ne postoji smrtne kazne da ovo đubre od čoveka i srpski izrod omasti konopac. Fuj!
    (runner, 4. decembar 2012 15:56)

    # Link komentara

  116. zasluzeno ...
    cuj palit zive ljude ??? pa to je monstrum a ne covjek .... sve se u zivotu vrati
    kad tad
     (ante, 4. decembar 2012 15:56)

    # Link komentara

  117. A jel objasnio neko kako je bilo moguće da se knjiga ovog zlikovca Milana Lukića promoviše u parohijskom domu Hrama Svetog Save?
    (Rale, 4. decembar 2012 15:55)

    # Link komentara

  118. Kao prvo ovi Lukici nisu Srbi - oni su izrodi !
    (prota, 4. decembar 2012 15:54)

    # Link komentara

  119. Ovo je još jedan dokaz da međunarodni sud u Hagu sudi po zakonu, za razliku od tužiteljice Karle del Ponte koja je više političarka nego tužiteljica.
    (miro, 4. decembar 2012 15:50)

    # Link komentara

  120. Spasio ga je rodjak iz policije koji je i tada bio na visokom polozaju.
    (hercegov grad, 4. decembar 2012 11:51)

    Džaba mu brale taj rođak, i on guli u Haagu (Sreten Lukić). Taj je svojevremeno hapsio pukovnika Šljivančanina.
    (Toxic, 4. decembar 2012 15:49)

    # Link komentara

  121. Vidi ima i sat na ruci.Al će njemu vreme brzo proticati.Milane koliko je sati,Milaneee?
     (Urar, 4. decembar 2012 15:48)

    # Link komentara

  122. Pravda je spora ali dostizna. Sramota izivljavat se nad zenama i djecom. To je bila ta vasa borba...
    (S>adik, 4. decembar 2012 15:47)

    # Link komentara

  123. Pa nama Srbima i ne moze da bude dobro kada se radujemo kada nase generale osudjuju. Ugledajte se malo na hrvate kako su slavili oslobadjanje njihovih generala. Ili mislite da su oni bili opravdano oslobodjeni. Uvek cu biti uz nase generale,a vi se tripujte i dalje ako osude nase generale da ce nama biti bolje (kao sto ste pricali kada su uhapsili MladicA)
     (NBGD, 4. decembar 2012 15:43)

    # Link komentara

  124. halo ljudi hrvati, muslimani, albanci se sa ovakvima ponose! shvatate li nesto. imate primere gotovina, naser oric, haradinaj su ponos svojih naroda. ko je ovde bolestan mi koji se zgrazavamo ovakvih zlocina ili oni koji se ponose?
     (rs, 4. decembar 2012 15:43)

    # Link komentara

  125. Jel' on ovo čita kom. manifest?
     (Kalimero, 4. decembar 2012 15:43)

    # Link komentara

  126. Mislim da vam najviše minusa udara Teodor Meron jer je jedino on osvedočeni ljubitelj zlikovaca.
    (Bogdan, 4. decembar 2012 15:41)

    # Link komentara

  127. licno su mi prijatelji koji ga znaju sa Zlatibora pricali o njegovim zverstvima. i bez Haga znao sam da je kriv.
     (jocika, 4. decembar 2012 15:38)

    # Link komentara

  128. Sve je to velika laz i prevara. Ovom vestackom Sudu ne veruje vise ni jedan nomalan Srbin. Vi ste poput Gotovine i Haradinaja nevini dok god postoji Srbija. Mogu da nas osude i na 5 hiljada godina ako im se hoce.
     (Ratko, 4. decembar 2012 15:38)

    # Link komentara

  129. Jos jedan SAMAR srpskom narodu.. koliko je to bilo do sada?? 5, 10, 5000???
    (Internet Rambo, 4. decembar 2012 15:35)

    # Link komentara

  130. I sta reci?Sad ce ponovo Dodik rec Srbska nastala voljom Srbskog naroda al ja mislim daj Bolje da kaze Srbska nastala zlocinima Srbskog naroda.Sad ce dezurni patrijoti da pisu a Dobrovoljacka Tuzlanska kolona Juka Celo itd i zlocini oprvdani.
    (Istina mora pobjediti, 4. decembar 2012 03:57)

    Osudjujem svaki zlocin, ali necu dopustiti da ti i tebi slicni kazu da je Republika Srpska nastala na osnovu zlocina i ni zbog cega drugog. To je najveca glupost, jer ako idemo tako onda su svi gradjani RS zlocinci, pa tako i moj tata, stric, rodjak,, prijatelji i svi ostali koji su se borili u vojsci RS. To ti necu dopustiti pa da si ne znam ko. Ti si mozda sjedio negdje u toploj sobi dok su se oni borili i sad nesto prigovaras o tome kako je nastala RS. Ja znam za iste takve zlocine koji su pocinili i muslimani i hrvati u Bosnii pa ih niko ne osudjuje i ne govori da su FEDERACIJU STVORILI NA ZLOCINU. ZATO AKO NEMAS NISTA PAMETNO DA KAZES BOLJE CUTI!!!
    (Tanja, 4. decembar 2012 15:33)

    # Link komentara

  131. ako je kriv,a kriv je neka robija..
     (jovanka orleanka, 4. decembar 2012 15:32)

    # Link komentara

  132. Za ovakve ne treba imati milosti, iako sam Srbin iz RS. Ovakvi su nam ukaljali casno ime i casnu borbu za slobodu. Samo je trebalo mi da ih sudimo. (neko, 04. decembar 2012 05:52) Da je to Srbija radila na vrijeme danas bi druga prica bila oko haga,
     (tripZ, 4. decembar 2012 15:32)

    # Link komentara

  133. Ma oslobodice ih "sigurno"
    (Pera, 4. decembar 2012 15:23)

    # Link komentara

  134. SRBIJA CEKA I SESELJA.
    (MILAN, 4. decembar 2012 15:12)

    # Link komentara

  135. Uopste mi nisu jasni ovi sto udaraju minuse nama koji ostro osudjujemo ovog ' naseg'( daleko mu lepa kuca) ' junaka' Imaju li oni decu, majke, mogu li svoje zamisliti u kuci koja gori bez nade za spas! Sve mi se cini da i danas nasim ulicama hodaju slicni Lukicu i udaraju minuse na nase komentare!
     (Nesa, 4. decembar 2012 13:54)

    # Link komentara

  136. Monstrum.
    (Nema odgovarajuće kazne ako je sve to istina, 4. decembar 2012 13:41)

    # Link komentara

  137. Ako je i 10% istina sto pise u optuznici, ovakvima smo trebali mi suditi i to po starom zakonu gde je smrtna kazna jos na snazi, jer blate imena i cast ljudi koji su u tom ratu ucestvovali verujuci da se bore za svoja vekovna ognjista i slobodu i poistovecujuci njih sa ovakvim monstrumima i njima slicnim kojih je bilo na svim stranama.
    (Milan, 4. decembar 2012 13:18)

    # Link komentara

  138. Za doticnog gospodina No i njegov komentar: ma ovi su ...Znaci po tebi bi trebali jos i da uticemo na Hag da nam oslobodi tog monstruma Lukica pa da ga docekamo sve sa himnom kao heroja!? Za mene je on bedna kukavica koja se izivljavala nad neduznom decom, a cujem da je prvi bezao kad mu je zapucalo iznad glave!
     (Nesa, 4. decembar 2012 12:33)

    # Link komentara

  139. Bolesno i zalosno, da postoje ovakvi umovi. Pa ko normalan moze da opravdava, a kamoli da cini takve monstruozne zlocine. Pohvala nasem sudu koja ga je vec jednom osudila, u ovoh celoj prici jedino mi je zao brata...naravno da ima i njegove krivice, ali posle svega procitanog jasno je da bio razapet izmedju familiarne veze, koja je na ovim krajevima jaka i svog zdravog razuma, koji mu nije dopustao da cini to, sto je cinio njegov brat...
     (Dado, 4. decembar 2012 12:16)

    # Link komentara

  140. ljudi, je li ovo moguce? da, znam, glupo pitanje...ali....
     (upitnik, 4. decembar 2012 12:05)

    # Link komentara

  141. mislim da su mu Srbi trebali davno da presude!Spasio ga je rodjak iz policije koji je i tada bio na visokom polozaju.Ne znam sta on ocekuje od zalbe jad se znaju svi njegovi zlocini koje nije radio u interesu Srpskog naroda vec svom!I kad vidim ove koji ga brane muka mi je!
     (hercegov grad, 4. decembar 2012 11:51)

    # Link komentara

  142. Nemojte ove da nam vraćate...
    (Vladimir, 4. decembar 2012 08:01)

    Zar ne podržavate R. Ljajića, koji se kao pravi Veliki Srbin ovih dana zdušno zalaže da ovi sirotani, naša "braća", služe kaznu u Srbiji...
    (bezimena, 4. decembar 2012 11:15)

    # Link komentara

  143. E da smo ovakvu gamad sami pohvatali i osudili na najvece kazne, imali bismo vise moralnog prava da se distanciramo kao nacija od ovakvog sljama. Za ovo je malo jedna dozivotna kazna!
    (biba, 4. decembar 2012 10:48)

    # Link komentara

  144. ma ovi su sigurno veci zlikovci od nasera,haradinaja,gotovine,markaca,tacija,cekua i svih bandita.ako je pravda onda je pravda.a vi svi sto ovo osudjujete a slavite doceke pomenutih biznismena mozete samo da se zapitate sta bi bilo da ste izgubili bas vi nekog najmilijeg u ovom ratu pa makar to bio i pas.bolje da cutite nego sto iz toplih domova na vasem fensi laptopu kucate gluposti.sta bilo ko od vas zna o tom ratu.ne bi vi preziveli niti jedan dan tog rata glupog.
    (no, 4. decembar 2012 10:39)

    # Link komentara

  145. nema razumnih ima budala
    (drmj, 4. decembar 2012 10:24)

    # Link komentara

  146. E, pa ovaj "junak" se gurao da mu sude u Hagu, jer je druga mogućnost bila da mu se sudi u Sarajevu.
    (Miki, 4. decembar 2012 10:02)

    # Link komentara

  147. Lično ubio 132 Muslimana, pa ovi kad lažu onda tu nema granica, a vidim da neki nas nazovi Srbi u ovo i povjerovaše :(
     (Danijel, 4. decembar 2012 09:48)

    # Link komentara

  148. Čitam vesti, komentare i vidim, ako i kada budu želeli, napraviće novi rat bez problema. Balkansko bure baruta je, nažalost, konstanta koje se nećemo nikada osloboditi...
     (Željadin, 4. decembar 2012 09:46)

    # Link komentara

  149. ih junaka, spalio zene i decu. Jadno li je srpstvo sa Lukicima na celu. Ovima su casni i posteni Srbi trebali da presude, a ne smejurija od Haga. Izvinjenje porodicama nastradalih.
     (Pathon, 4. decembar 2012 09:36)

    # Link komentara

  150. Poslije presude Tribunala,citajuci komentare,izgubio sam na trenutak nadu da ce ikada doci do pomirenja.Ipak,vidim da medju Srbima ima jako razumnih i postenih ljudi.Ne brane ovog ...... samo zato sto je Srbin.
     (mfg, 4. decembar 2012 09:20)

    # Link komentara

  151. Nema te kazne koja bi mogla opravdati zlo koje je ova benetina sa svojom bratijom nanela neduznoim narodu samo zato sto nisu Srbi. To nije samo ubijanje, vec izivljavanje i patnja nevidjena, pa sta ocekuju oprost. Trebalo bi da ih Bog popred ovozemaljskog suda kazni najtezim mukama, prema zaslugama koje nikome dobra nisu donele.Totalno ukaljase obraz narodu kome pripadaju - nasem rodu i naciji nasoj.
    (Ka - Min, 4. decembar 2012 09:16)

    # Link komentara

  152. Ovome monstrumu je dozivotna kazna strogog zatvora kao od boga data.
    I jedna mala ispravka, da biste bili precizniji, zlocin je pocinjen nad Bosnjacima istocne Bosne.

    p.s.
    Posljednjih dana sticem utisak da je najveca greska Bosnjaka sto su se odbranili,prezivjeli i sacuvali Bosnu i Hercegovinu.
    Drugacije nije moglo...
    (ruka pravde, 4. decembar 2012 08:53)

    # Link komentara

  153. Monstrumi! Ovakve zločine može uraditi samo neko ko ima patološku mržnju. Nije opravdanje OSVETA za ubijanje civila (žena, deca, starci) samo za to što su iste nacionalnosti kao oni protiv kojih se svete za zločine iz 2.sv.rata! Osuditi ih na najteže kazne, i zbog njih, i zbog nas i zbog žrtava i preživele rodbine.
    (Petrović Miloš, NS, 4. decembar 2012 08:53)

    # Link komentara

  154. Nadam se da ce ovog zlotvora osuditi na dozivotnu! Neka je sto puta Srbin takav nam ne treba jer je pre svega ubica. Ako nam nije bilo pravo da pustaju ubice Haradinaja i Gotovinu jos manje smemo da podrzavamo ovog koji je nas obraz sramotio.
    (dozivotna, 4. decembar 2012 08:51)

    # Link komentara

  155. Obojicu na kolac n a b i t i ,i za sva vremena, izbrisati ih sa spiska da su bili ,s r b i . Kao lukici, sramota idioti jedni sta su radili od zivih ljudi zena i dijece,ovo je najteza optuznica, koju sam do sada citao,i nemogu da vijerujem da se je to stvarno desilo.sramota velika !.
    (JOVANDEKA, 4. decembar 2012 08:32)

    # Link komentara

  156. Nemojte ove da nam vraćate...
     (Vladimir, 4. decembar 2012 08:01)

    # Link komentara

  157. Koliko god štitio Srbe, tebe normalan čovek ne može opravdati. Da si samo deo od svega toga uradio ti nisi čovek. Pa i krvolocna životinja ubija da bi se prehranila. A ti ubijas iz zadovoljstva. Zaslužuje najgoru sankciju.
     (vladans, 4. decembar 2012 07:41)

    # Link komentara

  158. Grozim se pomisli da su ove ljdske zveri pripadnici mog srpskog naroda.Teši me jedino činjenica da u svakom narodu postoje ljudske zveri.Ljudi se razlikuju najpre psihološki a potom po naciji i veri.Šteta što nema smrtne kazne,jer jedino nju zaslužuju za ono šta su činili.
    (jagodinac, 4. decembar 2012 07:33)

    # Link komentara

  159. Stravican zlocin ali ne razumem ovaj deo: "nije lično učestvovao u spaljivanju, ali je bio prisutan, pomagao u sprovođenju ljudi u kuće i unapred znao šta će se dogoditi." Kako se ovo razlikuje on onih ustasoida Markaca i Gotovine koji su oslobodjeni, a ovaj covek dobio 30 godina?!
    (SideSwipe, 4. decembar 2012 07:21)

    # Link komentara

  160. posle nismo krivi ni za sta sta u ratu,i kad oslobode druge ne mozemo da verujemo.
    kad sam procitao sta je ovaj covek uradio najezio sam se.
    svojim rukama bih ga ubio sad iz momenta.
     (tommy, 4. decembar 2012 06:33)

    # Link komentara

  161. Braco Srbi, hajde da se slozimo da su ovo monstruozni zlocini i da su presude opravdane.
    (Matija Soskic, 4. decembar 2012 06:18)

    # Link komentara

  162. Kad bi Lukic bio Jukic ili Lukalj, bio bi oslobodjen. Ovako...
     (merkurije mudri, 4. decembar 2012 06:16)

    # Link komentara

  163. Za ovakve ne treba imati milosti, iako sam Srbin iz RS. Ovakvi su nam ukaljali casno ime i casnu borbu za slobodu. Samo je trebalo mi da ih sudimo.
     (neko, 4. decembar 2012 05:52)

    # Link komentara

  164. On je odgovoran i za mnoga silovanja Muslimanskih zena. Jednom prilikom kada je zeleo da siluje jednu Muslimanku njen maloletni sin je zeleo da je odbrani. Nije preziveo.
    Zalosno je to da zbog takvih ljudi mnogi mrze Srbe kao naciju. Ja sam Srbin iz Bgd ali da sam toga dana bio u Pionirskoj ulici sigurno bih pucao u Lukica. Sigurno.
    (Sebian, 4. decembar 2012 05:34)

    # Link komentara

  165. kapiram sad ce da se trazi pustanje na slobodu i kako su ovo srpski heroji.
     (kimi, 4. decembar 2012 04:48)

    # Link komentara

  166. I sta reci?Sad ce ponovo Dodik rec Srbska nastala voljom Srbskog naroda al ja mislim daj Bolje da kaze Srbska nastala zlocinima Srbskog naroda.Sad ce dezurni patrijoti da pisu a Dobrovoljacka Tuzlanska kolona Juka Celo itd i zlocini oprvdani.
    (Istina mora pobjediti, 4. decembar 2012 03:57)

    # Link komentara

  167. 100 god
     (ante, 4. decembar 2012 03:38)

    # Link komentara

  168. ne delimo se po boji kože, nacije, veroispovesti, delimo se na dobre i loše, na ljude i na zveri... šta sve rat probudi u čoveku... šta sve lažni ideali urade jedinom što je sveto na ovom svetu... životu...
     (za bolje sutra, 4. decembar 2012 03:22)

    # Link komentara

  169. Nije mi dobro danima kad citam o zlocinima Milana Lukica....kakav psihopata moze ovako nesto uciniti drugom ljudskom bicu...ne razumijem...
    (EminaNP, 4. decembar 2012 02:54)

    # Link komentara

  170. Kada ce te prestati sa tim ubio toliko i toliko muslimana?? Valda ljudi, ili gradjana ili civila. Mozda se bolje osjecate kao nacija ako kazete muslimana??? Odvratno!!! Sram vas bilo i kao naciju i kao novinare koji postavljaj takve tekstove. Objavite ovo ili vam je mozda vazniji "integritet" ovog monstruma.
    (GG, 4. decembar 2012 02:35)

    # Link komentara

  171. Sad ce komentari tipa: Nema pravde za Srbe u Hagu ili nije Lukić Srbin nego Turčin
    (Da-vid, 4. decembar 2012 02:20)

    # Link komentara

  172. Žalosno da Srpski narod plaća danak zbog ovakvih "junaka" ....
    Ali istina
    (Da, 4. decembar 2012 01:58)

    # Link komentara

  173. Ako je tacno ovo za sta se terete a ja ne sumnjam da nije krivi su i pred bogom i pred ljudima. Ali Haski tribunal nije taj koji im moze suditi pa cak i ako ih osudi. Haski tribunal je postao saucesnik, jedna strana u ratu, smrt za pravdu i moral koji iz pravde proistice.
    (sutra cemo gledati jos jednu farsu ma sta se desilo, 4. decembar 2012 01:32)

    # Link komentara

  174. Jadna nam majka, kad nas svet po ovakvim 'junacinama', sto ubijase decu i zene, procenjuje. Kad neko iz druge drzave procita ovako nesto-sta da pomisli sem da smo divljaci!
     (Nesa, 4. decembar 2012 01:29)

    # Link komentara

  175. zbog ovakvih i misle da smo ubice...pucao si i ubijao starce i izvodio ih íz kuca..ova kazna nije nista sta te ceka kod boga..ceo visegrad zna sta si radio...dok je moja rodbina herojski ginula u prvim borbenim redovima ti si ubijao civile po gradu..zna visegrad ko su heroji a ti si obican bandit.
     (andrija, 4. decembar 2012 01:21)

    # Link komentara

  176. ja ovog nebi nikad pustio na slobodu?ni za sto godina.
     (srbin, 4. decembar 2012 01:19)

    # Link komentara

  177. U redu je gospodo iz Haga niste morali ovoliko da se mucite u sklepanju optuznice,mogli ste i malo manje ionako a bio kriv za ubistvo celog grada a bio neduzan ista mu kazna sledi.Jer on je Srbin!
    (Serdar, 4. decembar 2012 01:01)

    # Link komentara

  178. No comment...
    (Gradjanin, 4. decembar 2012 00:57)

    # Link komentara

  179. I za srbe na kosovu,za sve ih kaznite,a možda su ubijali i u drugom svetskom ratu,i bacili atomsku na Hirošimu,pustajte te ljude već jednom zlotvori jedni
     (soko, 4. decembar 2012 00:48)

    # Link komentara