Petak, 30.11.2012.

23:45

SNS o strategiji za gradsku vlast

Strategiju za promenu vlasti u Beogradu biće razmatrana sledeće nedelje na sednici Glavnog odbora Srpske napredne stranke, pišu Novosti.

Izvor: Veèernje novosti

SNS o strategiji za gradsku vlast IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

66 Komentari

Sortiraj po:

Marija

pre 11 godina

Dobro je PUPS-u sa Djilasom, jer su se uhodali u zajednickim poslovima, ali zato nama gradjanima nije dobro. Nas ne zanima ni most ni pravljenje saobracajnica svake druge godine iznova, nego nas zanima bolji standard i bolji zivot na svim nivoima.

bezimena

pre 11 godina

Da, kao što je Djilas "ispoštovao" volju gradjana kad je Vučić dobio više glasova u Beogradu 2008. godine...
(Neksiko, 1. decembar 2012 13:54)

Nije lepo lagati javnost!
PREDizborni dogovor sa SRS je tada izigrao Dačić, a Djilas nije rušio gradsku vlast jer ona nije ni bila formirana, tako da nema mesta poredjenju!

Gabi

pre 11 godina

Da neće slučajno "energični" Andreja Maladenović da bude gradonačelnik? A to što je neko napisao da SNS ima vrhunske kadrove, npr. "eksperta" sa završene tri godine srednje škole, roštilj majstore, poslastičare... koji bi da budu ministri, gradonačelnici, direktori javnih preduzeća!

Marks penzos

pre 11 godina

E konačno je došlo vreme da se jednom za sva vremena rasčiste odnosi sa PUPS! Zamislte nije ih niko zvao! Ta penzionerska gospoda prima penzije i plate i uživa razne benifite dok mi penzioneri visimo o egzistencionalnom koncu.Zamislite niko ih nije zvao! Sigurno da im ponudi još koje direktorsko mesto ili neki upravni odbor i sl.Zamislite molim vas da ih niko nije zvao! Dnoooooo dnaaaaaa!

Maksimilijan

pre 11 godina

E moj Vučiću tako ti i treba kada ti se jedna kvazipartija kao što je PUPS sa svoja velika četiri člana izrugava.Obriši ih za sva vrenmena i malo se pozabavi njihovim mutnim radnjama a ne da im udovoljavaš njihovim zahtevima.Što se tiče Palme tu je svaki komentar suvišan i uzaludan!Molimo te napravi već jednom tu veliku koaliciju i sve ostale strpaj tamo gde im je mesto!! CZ,ZABELA I .......

Beogradjanka

pre 11 godina

E, komentatori sto vam Vucko diktira kako da mislite, posto to sami niste u stanju... Imam za vas jedan sasvim prost zadatak pre nego sto nastavite o Djilasu i o mom rodnom gradu u kojem nikada niste imali podrsku: pogledajte proporcije pluseva i minusa. Javice vam se kako stojite i sada, a i ubuduce!

Neksiko

pre 11 godina

gospodine Vucicu,narod je izabrao Djilasa za gradonacelnika,a ne vas,iako ste bili njegov protivkandidat,postujte volju gradjana,ma koliko to bolelo vasu sujetu!!!!!!!!!!!!!
(Ziza, 01. decembar 2012 13:11)

Da, kao što je Djilas "ispoštovao" volju gradjana kad je Vučić dobio više glasova u Beogradu 2008. godine...

Ziza

pre 11 godina

gospodine Vucicu,narod je izabrao Djilasa za gradonacelnika,a ne vas,iako ste bili njegov protivkandidat,postujte volju gradjana,ma koliko to bolelo vasu sujetu!!!!!!!!!!!!!

srele

pre 11 godina

djilas nece dati beograd nekome ko je izgubio,a mogu da se kladim da gospodin stefanovic nece mesto gradonacelnika tako da nista od vlasti gospodo naprednjaci

Komentator

pre 11 godina

@(Beograd je malo veći od DS-a, 1. decembar 2012 10:10)

"mene stvarno zanima:
4. Kako je mogućže da Đelić potpisuje sa francuzima projekat metroa, a da nije ni bilo nikakvog tendera?"

To je nekakav međudržavni aranžman, sa ličnim učešćem predsednika Francuske. Podržavam, jer je francuska firma Alstom zaista vodeća u tom poslu, a naš je interes da metro bude kvalitetan. Ne znam šta bi nam neki tender doneo bolje od toga. U svaki takav posao neko će se uvek "ugraditi", a taj neko nikad nismo mi, obični građani. Nama je bitno šta je i kako urađeno, jer ćemo mi to koristiti.

demokrateee

pre 11 godina

SNS u opste nema ni jednu prepreku da preuzme vlast u Beogradu,zbog toga sto je SNS,najaca stranka u Srbiji i jos jaca ima vrhunske kadrove i ne postoji cilj koji ne mogu da ostvare.Zbog toga smatram da u opste ne treba dovoditi u pitanje da li je moguce smeniti DS....

demokrateee

pre 11 godina

SNS u opste nema ni jednu prepreku da preuzme vlast u Beogradu,zbog toga sto je SNS,najaca stranka u Srbiji i jos jaca ima vrhunske kadrove i ne postoji cilj koji ne mogu da ostvare.Zbog toga smatram da u opste ne treba dovoditi u pitanje da li je moguce smeniti DS....

John Smith

pre 11 godina

(Info, 1. decembar 2012 03:45)


ja bas mislim da ce Antic zameniti Djilasa, a ne neko iz SNS ili DSS...
iako mi se to ne dopada, smena vlasti u BG deluje neizbezna

demokrateee

pre 11 godina

SNS u opste nema ni jednu prepreku da preuzme vlast u Beogradu,zbog toga sto je SNS,najaca stranka u Srbiji i jos jaca ima vrhunske kadrove i ne postoji cilj koji ne mogu da ostvare.Zbog toga smatram da u opste ne treba dovoditi u pitanje da li je moguce smeniti DS....

sale60

pre 11 godina

Vucicu, spasavaj Beograd dok jos ima sta da se spase.
(DENIS, 1. decembar 2012 09:27)

Beograd treba spasavati od takvih kao sto si ti i tebi slicni.

Aleksandar Petković

pre 11 godina

Ja sam jedan od onih koji bi trebalo da, na sve zlurade komentare o DS-u, lupa minuse. Međutim, posle 16 godina glasanja za DS na gradu, tome je došao kraj. Nažalost, Dragan Đilas osim svoje tehnokratske prirode, ne poseduje niti jedan kvalitet da bude gradonačelnik - bahat je, osion, nevaspitan, nekulturan, podložan svim bolestima sive ekonomije i KP/CK nasleđa. Osim par deklarativnih stvari(zaista, zar je bilo neophodno uložiti pare u platane na Bulevaru pored toliko ozbiljnijih problema), u Beogradu se živi loše, neorganizovano, gradski prevoz je katastrofa koja se otela kontroli, ulice se raspadaju, grad je prljav i zagađen. Tako da, tužan je taj dan kada se radujem odlasku DS-a iz grada. To je realnost.

1%

pre 11 godina

Tabor demokrata broji 50 mandata, SNS 37, DSS devet....

Pa pogledaj ovu "ljudsku bedu"...dve stranke koje najvise iniciraju promenu vlasti u BGD, imaju zajedno samo 46 mandata....i to vam je narodna volja????!!!!!!
Samo probajte da dirate Beograd....imacete Oktobar kad nije Oktobar...

Beograd je malo veći od DS-a

pre 11 godina

Koliko tipskih komentara o tome kako su Beograđani glasali za Đilasa. DS ima istu priču kao i za državu. To bez nas neće da funkcioniše. Ma država će se urušiti ako mi izgubimo vlast. Nedaj Bože da mi izgubimo vlast u BG-u, Beograd će se urušiti i nestati.
mene stvarno zanima:
1.Čije su firme poslovale ovih zadnjih 12 godina u BG-u.
2. Koliko košta most, a ne o tome da mi priča Šapić?
3.Ko je naredio seču platana i ako nisu bili truli kao što pričaju?
4. Kako je mogućže da Đelić potpisuje sa francuzima projekat metroa, a da nije ni bilo nikakvog tendera?
5. Kako je moguće da jedna firma sa jednim zaposlenim doboje posao kao što je BUS PLUS?
6.Ma čija je ideja bila da se tako nešto uopšte sme dodeliti privatnoj firmi?
7.Koliko je ulica koje sus se u zadnjih deset godina više puta asvaltirali?
8.Ma kako nekog nije bilo ni sramota ni stid da nam kažu kako se ulazi u autobus? Pošto sam višedeceniski korisnik tog istog GSP-a, zanm da je to bilo ni fizički neivodljivo. Sad se svi prave ludi.

Rale

pre 11 godina

I treba da idu u opoziciju pa njihovo clanstvo je pokralo zemlju a ne mogu da kazu da se za njihove lopovluke nije znalo u demokratskoj stranci.

jad i beda

pre 11 godina

Volim ove sveznalice iz SNS koji prozivaju za most za platane za sve i svasta Djilasa ali ajde da malo pogledamo istini u oci
Most sve vise i vise vozila ujutru , umesto sto sam ranije isao sat vremena do Novog Bgd sad stizem za 20 minuta sve sa semaforima posao kuca. Platani bili su podivljalji korenje iskakalo gde je stiglo ulica tuga bozija. Ceo Bulevar podseca na Zemun buvljak koji radi od kad ga radikali sad preobuceni u SNS vode. Mozda zato patite jer nemate osecaj da ste u onom brlogu koji ste napravili od nekad prelepog dela Beograda tj,Zemuna ? Bulevas je svake godine sve zeleniji cist uredan lici na nesto.
Bus plus napumpali vas SNS kako je to kradja kako je to lose zasto je lose ? Sta je lose da se plati ono sto se koristi ? Jel placate kad odete preko karte za sve ili se svercujete ? Preko mozete a ovde ne jer ste pobogu na svome ? Jel neko od vas zna koliko kosta jedan autobus koliko kosta jedna guma ulje gorivo bilo sta ? Od cega da se to plati ko da plati ?
SnS kaze ima neke planove za sve a evo skoro 5 meseci prodje sta uradise zavadise nas opet niko ne dolazi od stranih investitora , zaduzuju se brz od zutih i to duplo pa slave ko da je pusten Karadzic ili neki od njih, kazu trazilo se vise obveznica ali mi eto mi nismo hteli . Ljudi ovi niti imaju ljude niti znaju da rade. Podsecitu samo jedno Vucic je rekao : Ne boli mene sto nisam vlast u gradu boli me to sto 30% gradskih firmi kontrolise SPS i PUPS a mi nista .Mislite o tome

sandra

pre 11 godina

Ono sto je DS uradio na nivou republike prenelo se i na Beograd pa imamo najvece kreditno zaduzenje grada, najvise nezaposlenih, i najbogatijeg gradonacelnika u Evropi!!!

Volim svoj grad

pre 11 godina

Sramota je šta Đilas i DS kompanija rade beograđanima, Beograd je stariji od njih i neka se zapitaju da li će im prirodni zakoni odobriti malverzacije kojima se bave?

zoran 1971

pre 11 godina

Jadni li su,nisu mogli pobediti na izborima u gradu,a zele ucenama i parama na vlast!Nicija nije gorela do zore!Pokaze Vam gradjani Beograda sta misle o Vama jos vise na sledecim izborima!

toza

pre 11 godina

O kakvoj strategiji pričate kad se radi o prostoj matematici. Ili imaš ili nemaš većinu. Koliko li ćete tek onda da većate npr o strategiji ekonomskog razvoja.

Neće Djilas lako da se preda

pre 11 godina

Koja strategija?? Samouništenja!!! Ugledajte se na Zemun koji oni jašu dvadeset i kusur godina sve pršti od prosperiteta i razvoja. Nekad prelep grad danas kasaba iz neolita. Živeo budući gradonačelnik ExPerT iz SNS-a a Beogradu laku noć

kraja

pre 11 godina

...to su te osoobe od politickog i ljudskog integriteta za koje bi trebalo da glasamo...
...mislim na SVE politicare...
...svaki nas glas je LES preko koga se oni penju na svoje funkcije...
...neka se sledeci izbori BELE, da ih isteramo na cistinu sa njihovim preletacko-koruptivno-prevarantskim "idealima"...
...zakonom ograniciti promenu stranke na jedan put...
...stranacki spiskovi otvoreni za javnost 24h dnevno TRAJNO...

novosađanče

pre 11 godina

Ista priča kao u Novom Sadu pre par meseci. Svima nama je već tada bilo jasno da smo mi samo probni balon za smenu gradske vlasti u Bg. Kod nas došli na vlast na prevaru, kupljenim glasovima, strankama koje realno ni ne postoje. A mi? Ko ovce. Gledamo i blejimo. U Sloveniji je prosečna plata 1000 evra a opet su izašli na ulice. Nezadovoljni SVIM političarima! Beograde, budi prava prestonica i ne dozvoli više bahaćenje političara i svođenje NAŠIH života na to ko će od njih koju fotelju da zauzme. Ne zanimaju me, hoću da živim normalno. Ako slovenc ne može da živi sa 1000 evra mi nismo ni svesni da smo odavno na dnu. Ako već ja neću dočekati 6 oktobar bar da deci ostavimo neku nadu a ne da ih već sad sa njihovih 8 i 5 godina spremam za preko. A, verujte mi, spremam ih.

jaran

pre 11 godina

Budimo realni, sindrom pijanih milionera, partokratija i tehnolosko unapredjenje dzepova ustoliceni od 2008 u Beogradu ce se menjati.Radosna vest u svakom slucaju.

Toliko

pre 11 godina

Ne moze Dinkic da zakrpi budzet ako ne prodaju budzasto PKB. Djilas ne da, pa ce ga ministar vojni(koordinator policije, sudstva i svih tajnih sluzbi i prvi podpredsednik, predsednik SNS - samo zamisljam kako mu izgleda vizit karta) da ga smeni preko par sumnjivih mandata. Ponizili su nas u Hagu, sad nas ponizava ovaj u sopstvenoj zemlji.

..

pre 11 godina

drzava dugo nije bila u ovolikim problemima a oni brinu o preuzimanju vlasti u bg..gospodo, odlicno ste se pokazali ma drzavnom nivou pa cemo sigurno da vam dopustimo da uzmete i gradsku vlast..

Beogradjanka

pre 11 godina

Samo ih gledam kako se igraju i nesto mislim: sto da ne, iako nikada nisu vladali u Beogradu. Doslo je vreme da se dotakne dno i zao mi je sto se to nije dogodilo ranije, jer izgubismo silne godine. Ovako su, de facto, iako seire i balave od srece, izgubili i Novi Sad i sve gradove za koje su 'muljali' ispod zita, jer ce na sledecim izborima izgubiti tako da nece znati sta ih je snaslo. Narod je sa pravom besan na Demokrate i oni su dobili lekciju. Sledeci put ce svi revoltirani, razocarani i koje je mrzelo da odu do izbornih mesta itekako stajati u redovima, glasati, pa ce lazni master i njegove rostiljdzije, poslasticari, balerine i ostali "strucnjaci' biti pocisceni kao sto su na ovim izborima to bili Radikali. Neka ih. Sto gore - to bolje. Nazalost!

m4rk0

pre 11 godina

A koga bi ovi nazadnjaci da stave na mesto gradonacelnika ? Jel jos nekog kursadziju ? Vole ljudi vlast pa to ti je, po cenu da stave nekog dundjera za gradonacelnika.

Goki56

pre 11 godina

Ako SNS preuzme Beograd ja samo mogu rec "laku noc Beograde" ili jos bolje "bio nekad jedan divan grad"...ali o pokojnicima sve najbolje..."ostaces mi u najboljem secanju Beograde grade moj".

Hvala bogu da sam Beograd i Srbiju napustio pre 19 godina inace bi mi ovo jos teze palo.

Nemam parava da se previse zalim, ali posto mi je veliki deo porodice a i mnogi prijatelji jos uvek u Beogradu, cesto se pitam sta se desilo sa onim divnim gradom...zasto...zasto primitivizam i nekultra u Srbji i sad u Beogradu uvek pobedjuju?

Steta, velika steta...

socijaldemokrata

pre 11 godina

Xaxaxxa Strategija za gradsku vlast!!! Kakve gluposti!!! Ako sme da.menjas ti menjaj ako nemas mu.. bezi na smetliste istorije sa zlocincima '90 gde ti je i mesto!!Dole vlada Srbije!!!!

Info

pre 11 godina

Zanimljivo je da Antić nije čak ni čestitao Đilasu na pobedi u DS, da se ne pominje što je na prošloj sednici Skupštine grada ceo SPS kao slučajno izašao iz šale i oborio kvorum.

PUPS trenutno deklarativno podržava Đilasa, ali šta ako SPS zapreti PUPSu da će ih izbaciti iz vlade ako se odvoje u Beogradu!?

Stvar je jasna, gospodo Beograđani, dragi beli listići, nema tu šta da se priča, srećan vam novi gradonačelnik, ja odoh.

Jovan Joki

pre 11 godina

Kakva klopka, nema tu klopke. Gradjani Beograda zele sto pre smenu vlasti u Beogradu. Dosta nam je zaduzivanja i prijateljskih poslova, BUS PLUSA, a i da sprecimo da nam oni izgradjuju Metro, a jos ne znamo ni koliko nas je kostao most na Adi.

Mikeli

pre 11 godina

Ja ne vidim tu nikakvu klopku. Ako je ostetio drzavu i gradjane onda neka odgovara kao i svako drugi. Sta ako je predsednik DS i gradonacelnik Beograda automatski ima imunitet da se protiv njega ne vode istrazne radnje? Boginja pravde je slepa sto ima simbolicno znacenje koje i ovde treba da se primeni da odgovaraju svi koji su krivi bez obzira ko su, sta su, odakle su i koje funkcije imaju.

Ja sam

pre 11 godina

Eee, Demokrate.
Kako bi Vam sada dobro dosli Radikali, Romi i gej populacija!?
No, nebitno. Ostace spomenici:
Most koji je nesto prometniji od vincanske skele.
Bulevar, gde hlad, umesto grana sa liscem, prave tramvajske bandere i kablovi.
,,Granicni prelazi" od kordona konrolora karata i komunalnih prevaspitaca.
Ispartane ulicice i dvorista parking linijama.
Petogodisnji post u nabavci autobusa.
Svodjenje umetnika na proizvodne radnike...

jovan

pre 11 godina

Hajde samo da primetimo: Raduju se Albanci na Kosovu, vriste od srece i placu i oni i Hrvati. A za to vreme Srbi iz SNS vade zardjalom kasikom oci jednom po jednom Srbinu iz Srbije a nisane i Beograd. Jel' treba jos nesto da vam se nacrta?!

ludilo sastavljeno od 1000 ludila

pre 11 godina

Strategija za promenu vlasti?STRATEGIJA?
Znaju li oni uopste koji je njihov posao i cime bi trebalo da se bave?

Beogradjanka

pre 11 godina

Samo ih gledam kako se igraju i nesto mislim: sto da ne, iako nikada nisu vladali u Beogradu. Doslo je vreme da se dotakne dno i zao mi je sto se to nije dogodilo ranije, jer izgubismo silne godine. Ovako su, de facto, iako seire i balave od srece, izgubili i Novi Sad i sve gradove za koje su 'muljali' ispod zita, jer ce na sledecim izborima izgubiti tako da nece znati sta ih je snaslo. Narod je sa pravom besan na Demokrate i oni su dobili lekciju. Sledeci put ce svi revoltirani, razocarani i koje je mrzelo da odu do izbornih mesta itekako stajati u redovima, glasati, pa ce lazni master i njegove rostiljdzije, poslasticari, balerine i ostali "strucnjaci' biti pocisceni kao sto su na ovim izborima to bili Radikali. Neka ih. Sto gore - to bolje. Nazalost!

jovan

pre 11 godina

Hajde samo da primetimo: Raduju se Albanci na Kosovu, vriste od srece i placu i oni i Hrvati. A za to vreme Srbi iz SNS vade zardjalom kasikom oci jednom po jednom Srbinu iz Srbije a nisane i Beograd. Jel' treba jos nesto da vam se nacrta?!

ludilo sastavljeno od 1000 ludila

pre 11 godina

Strategija za promenu vlasti?STRATEGIJA?
Znaju li oni uopste koji je njihov posao i cime bi trebalo da se bave?

m4rk0

pre 11 godina

A koga bi ovi nazadnjaci da stave na mesto gradonacelnika ? Jel jos nekog kursadziju ? Vole ljudi vlast pa to ti je, po cenu da stave nekog dundjera za gradonacelnika.

socijaldemokrata

pre 11 godina

Xaxaxxa Strategija za gradsku vlast!!! Kakve gluposti!!! Ako sme da.menjas ti menjaj ako nemas mu.. bezi na smetliste istorije sa zlocincima '90 gde ti je i mesto!!Dole vlada Srbije!!!!

Goki56

pre 11 godina

Ako SNS preuzme Beograd ja samo mogu rec "laku noc Beograde" ili jos bolje "bio nekad jedan divan grad"...ali o pokojnicima sve najbolje..."ostaces mi u najboljem secanju Beograde grade moj".

Hvala bogu da sam Beograd i Srbiju napustio pre 19 godina inace bi mi ovo jos teze palo.

Nemam parava da se previse zalim, ali posto mi je veliki deo porodice a i mnogi prijatelji jos uvek u Beogradu, cesto se pitam sta se desilo sa onim divnim gradom...zasto...zasto primitivizam i nekultra u Srbji i sad u Beogradu uvek pobedjuju?

Steta, velika steta...

Toliko

pre 11 godina

Ne moze Dinkic da zakrpi budzet ako ne prodaju budzasto PKB. Djilas ne da, pa ce ga ministar vojni(koordinator policije, sudstva i svih tajnih sluzbi i prvi podpredsednik, predsednik SNS - samo zamisljam kako mu izgleda vizit karta) da ga smeni preko par sumnjivih mandata. Ponizili su nas u Hagu, sad nas ponizava ovaj u sopstvenoj zemlji.

Neće Djilas lako da se preda

pre 11 godina

Koja strategija?? Samouništenja!!! Ugledajte se na Zemun koji oni jašu dvadeset i kusur godina sve pršti od prosperiteta i razvoja. Nekad prelep grad danas kasaba iz neolita. Živeo budući gradonačelnik ExPerT iz SNS-a a Beogradu laku noć

Info

pre 11 godina

Zanimljivo je da Antić nije čak ni čestitao Đilasu na pobedi u DS, da se ne pominje što je na prošloj sednici Skupštine grada ceo SPS kao slučajno izašao iz šale i oborio kvorum.

PUPS trenutno deklarativno podržava Đilasa, ali šta ako SPS zapreti PUPSu da će ih izbaciti iz vlade ako se odvoje u Beogradu!?

Stvar je jasna, gospodo Beograđani, dragi beli listići, nema tu šta da se priča, srećan vam novi gradonačelnik, ja odoh.

zoran 1971

pre 11 godina

Jadni li su,nisu mogli pobediti na izborima u gradu,a zele ucenama i parama na vlast!Nicija nije gorela do zore!Pokaze Vam gradjani Beograda sta misle o Vama jos vise na sledecim izborima!

novosađanče

pre 11 godina

Ista priča kao u Novom Sadu pre par meseci. Svima nama je već tada bilo jasno da smo mi samo probni balon za smenu gradske vlasti u Bg. Kod nas došli na vlast na prevaru, kupljenim glasovima, strankama koje realno ni ne postoje. A mi? Ko ovce. Gledamo i blejimo. U Sloveniji je prosečna plata 1000 evra a opet su izašli na ulice. Nezadovoljni SVIM političarima! Beograde, budi prava prestonica i ne dozvoli više bahaćenje političara i svođenje NAŠIH života na to ko će od njih koju fotelju da zauzme. Ne zanimaju me, hoću da živim normalno. Ako slovenc ne može da živi sa 1000 evra mi nismo ni svesni da smo odavno na dnu. Ako već ja neću dočekati 6 oktobar bar da deci ostavimo neku nadu a ne da ih već sad sa njihovih 8 i 5 godina spremam za preko. A, verujte mi, spremam ih.

jad i beda

pre 11 godina

Volim ove sveznalice iz SNS koji prozivaju za most za platane za sve i svasta Djilasa ali ajde da malo pogledamo istini u oci
Most sve vise i vise vozila ujutru , umesto sto sam ranije isao sat vremena do Novog Bgd sad stizem za 20 minuta sve sa semaforima posao kuca. Platani bili su podivljalji korenje iskakalo gde je stiglo ulica tuga bozija. Ceo Bulevar podseca na Zemun buvljak koji radi od kad ga radikali sad preobuceni u SNS vode. Mozda zato patite jer nemate osecaj da ste u onom brlogu koji ste napravili od nekad prelepog dela Beograda tj,Zemuna ? Bulevas je svake godine sve zeleniji cist uredan lici na nesto.
Bus plus napumpali vas SNS kako je to kradja kako je to lose zasto je lose ? Sta je lose da se plati ono sto se koristi ? Jel placate kad odete preko karte za sve ili se svercujete ? Preko mozete a ovde ne jer ste pobogu na svome ? Jel neko od vas zna koliko kosta jedan autobus koliko kosta jedna guma ulje gorivo bilo sta ? Od cega da se to plati ko da plati ?
SnS kaze ima neke planove za sve a evo skoro 5 meseci prodje sta uradise zavadise nas opet niko ne dolazi od stranih investitora , zaduzuju se brz od zutih i to duplo pa slave ko da je pusten Karadzic ili neki od njih, kazu trazilo se vise obveznica ali mi eto mi nismo hteli . Ljudi ovi niti imaju ljude niti znaju da rade. Podsecitu samo jedno Vucic je rekao : Ne boli mene sto nisam vlast u gradu boli me to sto 30% gradskih firmi kontrolise SPS i PUPS a mi nista .Mislite o tome

..

pre 11 godina

drzava dugo nije bila u ovolikim problemima a oni brinu o preuzimanju vlasti u bg..gospodo, odlicno ste se pokazali ma drzavnom nivou pa cemo sigurno da vam dopustimo da uzmete i gradsku vlast..

sale60

pre 11 godina

Vucicu, spasavaj Beograd dok jos ima sta da se spase.
(DENIS, 1. decembar 2012 09:27)

Beograd treba spasavati od takvih kao sto si ti i tebi slicni.

1%

pre 11 godina

Tabor demokrata broji 50 mandata, SNS 37, DSS devet....

Pa pogledaj ovu "ljudsku bedu"...dve stranke koje najvise iniciraju promenu vlasti u BGD, imaju zajedno samo 46 mandata....i to vam je narodna volja????!!!!!!
Samo probajte da dirate Beograd....imacete Oktobar kad nije Oktobar...

toza

pre 11 godina

O kakvoj strategiji pričate kad se radi o prostoj matematici. Ili imaš ili nemaš većinu. Koliko li ćete tek onda da većate npr o strategiji ekonomskog razvoja.

Ja sam

pre 11 godina

Eee, Demokrate.
Kako bi Vam sada dobro dosli Radikali, Romi i gej populacija!?
No, nebitno. Ostace spomenici:
Most koji je nesto prometniji od vincanske skele.
Bulevar, gde hlad, umesto grana sa liscem, prave tramvajske bandere i kablovi.
,,Granicni prelazi" od kordona konrolora karata i komunalnih prevaspitaca.
Ispartane ulicice i dvorista parking linijama.
Petogodisnji post u nabavci autobusa.
Svodjenje umetnika na proizvodne radnike...

kraja

pre 11 godina

...to su te osoobe od politickog i ljudskog integriteta za koje bi trebalo da glasamo...
...mislim na SVE politicare...
...svaki nas glas je LES preko koga se oni penju na svoje funkcije...
...neka se sledeci izbori BELE, da ih isteramo na cistinu sa njihovim preletacko-koruptivno-prevarantskim "idealima"...
...zakonom ograniciti promenu stranke na jedan put...
...stranacki spiskovi otvoreni za javnost 24h dnevno TRAJNO...

Jovan Joki

pre 11 godina

Kakva klopka, nema tu klopke. Gradjani Beograda zele sto pre smenu vlasti u Beogradu. Dosta nam je zaduzivanja i prijateljskih poslova, BUS PLUSA, a i da sprecimo da nam oni izgradjuju Metro, a jos ne znamo ni koliko nas je kostao most na Adi.

srele

pre 11 godina

djilas nece dati beograd nekome ko je izgubio,a mogu da se kladim da gospodin stefanovic nece mesto gradonacelnika tako da nista od vlasti gospodo naprednjaci

Aleksandar Petković

pre 11 godina

Ja sam jedan od onih koji bi trebalo da, na sve zlurade komentare o DS-u, lupa minuse. Međutim, posle 16 godina glasanja za DS na gradu, tome je došao kraj. Nažalost, Dragan Đilas osim svoje tehnokratske prirode, ne poseduje niti jedan kvalitet da bude gradonačelnik - bahat je, osion, nevaspitan, nekulturan, podložan svim bolestima sive ekonomije i KP/CK nasleđa. Osim par deklarativnih stvari(zaista, zar je bilo neophodno uložiti pare u platane na Bulevaru pored toliko ozbiljnijih problema), u Beogradu se živi loše, neorganizovano, gradski prevoz je katastrofa koja se otela kontroli, ulice se raspadaju, grad je prljav i zagađen. Tako da, tužan je taj dan kada se radujem odlasku DS-a iz grada. To je realnost.

Ziza

pre 11 godina

gospodine Vucicu,narod je izabrao Djilasa za gradonacelnika,a ne vas,iako ste bili njegov protivkandidat,postujte volju gradjana,ma koliko to bolelo vasu sujetu!!!!!!!!!!!!!

Gabi

pre 11 godina

Da neće slučajno "energični" Andreja Maladenović da bude gradonačelnik? A to što je neko napisao da SNS ima vrhunske kadrove, npr. "eksperta" sa završene tri godine srednje škole, roštilj majstore, poslastičare... koji bi da budu ministri, gradonačelnici, direktori javnih preduzeća!

Mikeli

pre 11 godina

Ja ne vidim tu nikakvu klopku. Ako je ostetio drzavu i gradjane onda neka odgovara kao i svako drugi. Sta ako je predsednik DS i gradonacelnik Beograda automatski ima imunitet da se protiv njega ne vode istrazne radnje? Boginja pravde je slepa sto ima simbolicno znacenje koje i ovde treba da se primeni da odgovaraju svi koji su krivi bez obzira ko su, sta su, odakle su i koje funkcije imaju.

Volim svoj grad

pre 11 godina

Sramota je šta Đilas i DS kompanija rade beograđanima, Beograd je stariji od njih i neka se zapitaju da li će im prirodni zakoni odobriti malverzacije kojima se bave?

Beograd je malo veći od DS-a

pre 11 godina

Koliko tipskih komentara o tome kako su Beograđani glasali za Đilasa. DS ima istu priču kao i za državu. To bez nas neće da funkcioniše. Ma država će se urušiti ako mi izgubimo vlast. Nedaj Bože da mi izgubimo vlast u BG-u, Beograd će se urušiti i nestati.
mene stvarno zanima:
1.Čije su firme poslovale ovih zadnjih 12 godina u BG-u.
2. Koliko košta most, a ne o tome da mi priča Šapić?
3.Ko je naredio seču platana i ako nisu bili truli kao što pričaju?
4. Kako je mogućže da Đelić potpisuje sa francuzima projekat metroa, a da nije ni bilo nikakvog tendera?
5. Kako je moguće da jedna firma sa jednim zaposlenim doboje posao kao što je BUS PLUS?
6.Ma čija je ideja bila da se tako nešto uopšte sme dodeliti privatnoj firmi?
7.Koliko je ulica koje sus se u zadnjih deset godina više puta asvaltirali?
8.Ma kako nekog nije bilo ni sramota ni stid da nam kažu kako se ulazi u autobus? Pošto sam višedeceniski korisnik tog istog GSP-a, zanm da je to bilo ni fizički neivodljivo. Sad se svi prave ludi.

Rale

pre 11 godina

I treba da idu u opoziciju pa njihovo clanstvo je pokralo zemlju a ne mogu da kazu da se za njihove lopovluke nije znalo u demokratskoj stranci.

Beogradjanka

pre 11 godina

E, komentatori sto vam Vucko diktira kako da mislite, posto to sami niste u stanju... Imam za vas jedan sasvim prost zadatak pre nego sto nastavite o Djilasu i o mom rodnom gradu u kojem nikada niste imali podrsku: pogledajte proporcije pluseva i minusa. Javice vam se kako stojite i sada, a i ubuduce!

jaran

pre 11 godina

Budimo realni, sindrom pijanih milionera, partokratija i tehnolosko unapredjenje dzepova ustoliceni od 2008 u Beogradu ce se menjati.Radosna vest u svakom slucaju.

sandra

pre 11 godina

Ono sto je DS uradio na nivou republike prenelo se i na Beograd pa imamo najvece kreditno zaduzenje grada, najvise nezaposlenih, i najbogatijeg gradonacelnika u Evropi!!!

demokrateee

pre 11 godina

SNS u opste nema ni jednu prepreku da preuzme vlast u Beogradu,zbog toga sto je SNS,najaca stranka u Srbiji i jos jaca ima vrhunske kadrove i ne postoji cilj koji ne mogu da ostvare.Zbog toga smatram da u opste ne treba dovoditi u pitanje da li je moguce smeniti DS....

John Smith

pre 11 godina

(Info, 1. decembar 2012 03:45)


ja bas mislim da ce Antic zameniti Djilasa, a ne neko iz SNS ili DSS...
iako mi se to ne dopada, smena vlasti u BG deluje neizbezna

demokrateee

pre 11 godina

SNS u opste nema ni jednu prepreku da preuzme vlast u Beogradu,zbog toga sto je SNS,najaca stranka u Srbiji i jos jaca ima vrhunske kadrove i ne postoji cilj koji ne mogu da ostvare.Zbog toga smatram da u opste ne treba dovoditi u pitanje da li je moguce smeniti DS....

demokrateee

pre 11 godina

SNS u opste nema ni jednu prepreku da preuzme vlast u Beogradu,zbog toga sto je SNS,najaca stranka u Srbiji i jos jaca ima vrhunske kadrove i ne postoji cilj koji ne mogu da ostvare.Zbog toga smatram da u opste ne treba dovoditi u pitanje da li je moguce smeniti DS....

Komentator

pre 11 godina

@(Beograd je malo veći od DS-a, 1. decembar 2012 10:10)

"mene stvarno zanima:
4. Kako je mogućže da Đelić potpisuje sa francuzima projekat metroa, a da nije ni bilo nikakvog tendera?"

To je nekakav međudržavni aranžman, sa ličnim učešćem predsednika Francuske. Podržavam, jer je francuska firma Alstom zaista vodeća u tom poslu, a naš je interes da metro bude kvalitetan. Ne znam šta bi nam neki tender doneo bolje od toga. U svaki takav posao neko će se uvek "ugraditi", a taj neko nikad nismo mi, obični građani. Nama je bitno šta je i kako urađeno, jer ćemo mi to koristiti.

bezimena

pre 11 godina

Da, kao što je Djilas "ispoštovao" volju gradjana kad je Vučić dobio više glasova u Beogradu 2008. godine...
(Neksiko, 1. decembar 2012 13:54)

Nije lepo lagati javnost!
PREDizborni dogovor sa SRS je tada izigrao Dačić, a Djilas nije rušio gradsku vlast jer ona nije ni bila formirana, tako da nema mesta poredjenju!

Neksiko

pre 11 godina

gospodine Vucicu,narod je izabrao Djilasa za gradonacelnika,a ne vas,iako ste bili njegov protivkandidat,postujte volju gradjana,ma koliko to bolelo vasu sujetu!!!!!!!!!!!!!
(Ziza, 01. decembar 2012 13:11)

Da, kao što je Djilas "ispoštovao" volju gradjana kad je Vučić dobio više glasova u Beogradu 2008. godine...

Marks penzos

pre 11 godina

E konačno je došlo vreme da se jednom za sva vremena rasčiste odnosi sa PUPS! Zamislte nije ih niko zvao! Ta penzionerska gospoda prima penzije i plate i uživa razne benifite dok mi penzioneri visimo o egzistencionalnom koncu.Zamislite niko ih nije zvao! Sigurno da im ponudi još koje direktorsko mesto ili neki upravni odbor i sl.Zamislite molim vas da ih niko nije zvao! Dnoooooo dnaaaaaa!

Maksimilijan

pre 11 godina

E moj Vučiću tako ti i treba kada ti se jedna kvazipartija kao što je PUPS sa svoja velika četiri člana izrugava.Obriši ih za sva vrenmena i malo se pozabavi njihovim mutnim radnjama a ne da im udovoljavaš njihovim zahtevima.Što se tiče Palme tu je svaki komentar suvišan i uzaludan!Molimo te napravi već jednom tu veliku koaliciju i sve ostale strpaj tamo gde im je mesto!! CZ,ZABELA I .......

Marija

pre 11 godina

Dobro je PUPS-u sa Djilasom, jer su se uhodali u zajednickim poslovima, ali zato nama gradjanima nije dobro. Nas ne zanima ni most ni pravljenje saobracajnica svake druge godine iznova, nego nas zanima bolji standard i bolji zivot na svim nivoima.

Jovan Joki

pre 11 godina

Kakva klopka, nema tu klopke. Gradjani Beograda zele sto pre smenu vlasti u Beogradu. Dosta nam je zaduzivanja i prijateljskih poslova, BUS PLUSA, a i da sprecimo da nam oni izgradjuju Metro, a jos ne znamo ni koliko nas je kostao most na Adi.

Ja sam

pre 11 godina

Eee, Demokrate.
Kako bi Vam sada dobro dosli Radikali, Romi i gej populacija!?
No, nebitno. Ostace spomenici:
Most koji je nesto prometniji od vincanske skele.
Bulevar, gde hlad, umesto grana sa liscem, prave tramvajske bandere i kablovi.
,,Granicni prelazi" od kordona konrolora karata i komunalnih prevaspitaca.
Ispartane ulicice i dvorista parking linijama.
Petogodisnji post u nabavci autobusa.
Svodjenje umetnika na proizvodne radnike...

Volim svoj grad

pre 11 godina

Sramota je šta Đilas i DS kompanija rade beograđanima, Beograd je stariji od njih i neka se zapitaju da li će im prirodni zakoni odobriti malverzacije kojima se bave?

Mikeli

pre 11 godina

Ja ne vidim tu nikakvu klopku. Ako je ostetio drzavu i gradjane onda neka odgovara kao i svako drugi. Sta ako je predsednik DS i gradonacelnik Beograda automatski ima imunitet da se protiv njega ne vode istrazne radnje? Boginja pravde je slepa sto ima simbolicno znacenje koje i ovde treba da se primeni da odgovaraju svi koji su krivi bez obzira ko su, sta su, odakle su i koje funkcije imaju.

jaran

pre 11 godina

Budimo realni, sindrom pijanih milionera, partokratija i tehnolosko unapredjenje dzepova ustoliceni od 2008 u Beogradu ce se menjati.Radosna vest u svakom slucaju.

Beograd je malo veći od DS-a

pre 11 godina

Koliko tipskih komentara o tome kako su Beograđani glasali za Đilasa. DS ima istu priču kao i za državu. To bez nas neće da funkcioniše. Ma država će se urušiti ako mi izgubimo vlast. Nedaj Bože da mi izgubimo vlast u BG-u, Beograd će se urušiti i nestati.
mene stvarno zanima:
1.Čije su firme poslovale ovih zadnjih 12 godina u BG-u.
2. Koliko košta most, a ne o tome da mi priča Šapić?
3.Ko je naredio seču platana i ako nisu bili truli kao što pričaju?
4. Kako je mogućže da Đelić potpisuje sa francuzima projekat metroa, a da nije ni bilo nikakvog tendera?
5. Kako je moguće da jedna firma sa jednim zaposlenim doboje posao kao što je BUS PLUS?
6.Ma čija je ideja bila da se tako nešto uopšte sme dodeliti privatnoj firmi?
7.Koliko je ulica koje sus se u zadnjih deset godina više puta asvaltirali?
8.Ma kako nekog nije bilo ni sramota ni stid da nam kažu kako se ulazi u autobus? Pošto sam višedeceniski korisnik tog istog GSP-a, zanm da je to bilo ni fizički neivodljivo. Sad se svi prave ludi.

sandra

pre 11 godina

Ono sto je DS uradio na nivou republike prenelo se i na Beograd pa imamo najvece kreditno zaduzenje grada, najvise nezaposlenih, i najbogatijeg gradonacelnika u Evropi!!!

Rale

pre 11 godina

I treba da idu u opoziciju pa njihovo clanstvo je pokralo zemlju a ne mogu da kazu da se za njihove lopovluke nije znalo u demokratskoj stranci.

Aleksandar Petković

pre 11 godina

Ja sam jedan od onih koji bi trebalo da, na sve zlurade komentare o DS-u, lupa minuse. Međutim, posle 16 godina glasanja za DS na gradu, tome je došao kraj. Nažalost, Dragan Đilas osim svoje tehnokratske prirode, ne poseduje niti jedan kvalitet da bude gradonačelnik - bahat je, osion, nevaspitan, nekulturan, podložan svim bolestima sive ekonomije i KP/CK nasleđa. Osim par deklarativnih stvari(zaista, zar je bilo neophodno uložiti pare u platane na Bulevaru pored toliko ozbiljnijih problema), u Beogradu se živi loše, neorganizovano, gradski prevoz je katastrofa koja se otela kontroli, ulice se raspadaju, grad je prljav i zagađen. Tako da, tužan je taj dan kada se radujem odlasku DS-a iz grada. To je realnost.

demokrateee

pre 11 godina

SNS u opste nema ni jednu prepreku da preuzme vlast u Beogradu,zbog toga sto je SNS,najaca stranka u Srbiji i jos jaca ima vrhunske kadrove i ne postoji cilj koji ne mogu da ostvare.Zbog toga smatram da u opste ne treba dovoditi u pitanje da li je moguce smeniti DS....

demokrateee

pre 11 godina

SNS u opste nema ni jednu prepreku da preuzme vlast u Beogradu,zbog toga sto je SNS,najaca stranka u Srbiji i jos jaca ima vrhunske kadrove i ne postoji cilj koji ne mogu da ostvare.Zbog toga smatram da u opste ne treba dovoditi u pitanje da li je moguce smeniti DS....

demokrateee

pre 11 godina

SNS u opste nema ni jednu prepreku da preuzme vlast u Beogradu,zbog toga sto je SNS,najaca stranka u Srbiji i jos jaca ima vrhunske kadrove i ne postoji cilj koji ne mogu da ostvare.Zbog toga smatram da u opste ne treba dovoditi u pitanje da li je moguce smeniti DS....

jovan

pre 11 godina

Hajde samo da primetimo: Raduju se Albanci na Kosovu, vriste od srece i placu i oni i Hrvati. A za to vreme Srbi iz SNS vade zardjalom kasikom oci jednom po jednom Srbinu iz Srbije a nisane i Beograd. Jel' treba jos nesto da vam se nacrta?!

ludilo sastavljeno od 1000 ludila

pre 11 godina

Strategija za promenu vlasti?STRATEGIJA?
Znaju li oni uopste koji je njihov posao i cime bi trebalo da se bave?

Goki56

pre 11 godina

Ako SNS preuzme Beograd ja samo mogu rec "laku noc Beograde" ili jos bolje "bio nekad jedan divan grad"...ali o pokojnicima sve najbolje..."ostaces mi u najboljem secanju Beograde grade moj".

Hvala bogu da sam Beograd i Srbiju napustio pre 19 godina inace bi mi ovo jos teze palo.

Nemam parava da se previse zalim, ali posto mi je veliki deo porodice a i mnogi prijatelji jos uvek u Beogradu, cesto se pitam sta se desilo sa onim divnim gradom...zasto...zasto primitivizam i nekultra u Srbji i sad u Beogradu uvek pobedjuju?

Steta, velika steta...

Neksiko

pre 11 godina

gospodine Vucicu,narod je izabrao Djilasa za gradonacelnika,a ne vas,iako ste bili njegov protivkandidat,postujte volju gradjana,ma koliko to bolelo vasu sujetu!!!!!!!!!!!!!
(Ziza, 01. decembar 2012 13:11)

Da, kao što je Djilas "ispoštovao" volju gradjana kad je Vučić dobio više glasova u Beogradu 2008. godine...

John Smith

pre 11 godina

(Info, 1. decembar 2012 03:45)


ja bas mislim da ce Antic zameniti Djilasa, a ne neko iz SNS ili DSS...
iako mi se to ne dopada, smena vlasti u BG deluje neizbezna

m4rk0

pre 11 godina

A koga bi ovi nazadnjaci da stave na mesto gradonacelnika ? Jel jos nekog kursadziju ? Vole ljudi vlast pa to ti je, po cenu da stave nekog dundjera za gradonacelnika.

1%

pre 11 godina

Tabor demokrata broji 50 mandata, SNS 37, DSS devet....

Pa pogledaj ovu "ljudsku bedu"...dve stranke koje najvise iniciraju promenu vlasti u BGD, imaju zajedno samo 46 mandata....i to vam je narodna volja????!!!!!!
Samo probajte da dirate Beograd....imacete Oktobar kad nije Oktobar...

Beogradjanka

pre 11 godina

Samo ih gledam kako se igraju i nesto mislim: sto da ne, iako nikada nisu vladali u Beogradu. Doslo je vreme da se dotakne dno i zao mi je sto se to nije dogodilo ranije, jer izgubismo silne godine. Ovako su, de facto, iako seire i balave od srece, izgubili i Novi Sad i sve gradove za koje su 'muljali' ispod zita, jer ce na sledecim izborima izgubiti tako da nece znati sta ih je snaslo. Narod je sa pravom besan na Demokrate i oni su dobili lekciju. Sledeci put ce svi revoltirani, razocarani i koje je mrzelo da odu do izbornih mesta itekako stajati u redovima, glasati, pa ce lazni master i njegove rostiljdzije, poslasticari, balerine i ostali "strucnjaci' biti pocisceni kao sto su na ovim izborima to bili Radikali. Neka ih. Sto gore - to bolje. Nazalost!

sale60

pre 11 godina

Vucicu, spasavaj Beograd dok jos ima sta da se spase.
(DENIS, 1. decembar 2012 09:27)

Beograd treba spasavati od takvih kao sto si ti i tebi slicni.

Info

pre 11 godina

Zanimljivo je da Antić nije čak ni čestitao Đilasu na pobedi u DS, da se ne pominje što je na prošloj sednici Skupštine grada ceo SPS kao slučajno izašao iz šale i oborio kvorum.

PUPS trenutno deklarativno podržava Đilasa, ali šta ako SPS zapreti PUPSu da će ih izbaciti iz vlade ako se odvoje u Beogradu!?

Stvar je jasna, gospodo Beograđani, dragi beli listići, nema tu šta da se priča, srećan vam novi gradonačelnik, ja odoh.

Neće Djilas lako da se preda

pre 11 godina

Koja strategija?? Samouništenja!!! Ugledajte se na Zemun koji oni jašu dvadeset i kusur godina sve pršti od prosperiteta i razvoja. Nekad prelep grad danas kasaba iz neolita. Živeo budući gradonačelnik ExPerT iz SNS-a a Beogradu laku noć

jad i beda

pre 11 godina

Volim ove sveznalice iz SNS koji prozivaju za most za platane za sve i svasta Djilasa ali ajde da malo pogledamo istini u oci
Most sve vise i vise vozila ujutru , umesto sto sam ranije isao sat vremena do Novog Bgd sad stizem za 20 minuta sve sa semaforima posao kuca. Platani bili su podivljalji korenje iskakalo gde je stiglo ulica tuga bozija. Ceo Bulevar podseca na Zemun buvljak koji radi od kad ga radikali sad preobuceni u SNS vode. Mozda zato patite jer nemate osecaj da ste u onom brlogu koji ste napravili od nekad prelepog dela Beograda tj,Zemuna ? Bulevas je svake godine sve zeleniji cist uredan lici na nesto.
Bus plus napumpali vas SNS kako je to kradja kako je to lose zasto je lose ? Sta je lose da se plati ono sto se koristi ? Jel placate kad odete preko karte za sve ili se svercujete ? Preko mozete a ovde ne jer ste pobogu na svome ? Jel neko od vas zna koliko kosta jedan autobus koliko kosta jedna guma ulje gorivo bilo sta ? Od cega da se to plati ko da plati ?
SnS kaze ima neke planove za sve a evo skoro 5 meseci prodje sta uradise zavadise nas opet niko ne dolazi od stranih investitora , zaduzuju se brz od zutih i to duplo pa slave ko da je pusten Karadzic ili neki od njih, kazu trazilo se vise obveznica ali mi eto mi nismo hteli . Ljudi ovi niti imaju ljude niti znaju da rade. Podsecitu samo jedno Vucic je rekao : Ne boli mene sto nisam vlast u gradu boli me to sto 30% gradskih firmi kontrolise SPS i PUPS a mi nista .Mislite o tome

Komentator

pre 11 godina

@(Beograd je malo veći od DS-a, 1. decembar 2012 10:10)

"mene stvarno zanima:
4. Kako je mogućže da Đelić potpisuje sa francuzima projekat metroa, a da nije ni bilo nikakvog tendera?"

To je nekakav međudržavni aranžman, sa ličnim učešćem predsednika Francuske. Podržavam, jer je francuska firma Alstom zaista vodeća u tom poslu, a naš je interes da metro bude kvalitetan. Ne znam šta bi nam neki tender doneo bolje od toga. U svaki takav posao neko će se uvek "ugraditi", a taj neko nikad nismo mi, obični građani. Nama je bitno šta je i kako urađeno, jer ćemo mi to koristiti.

socijaldemokrata

pre 11 godina

Xaxaxxa Strategija za gradsku vlast!!! Kakve gluposti!!! Ako sme da.menjas ti menjaj ako nemas mu.. bezi na smetliste istorije sa zlocincima '90 gde ti je i mesto!!Dole vlada Srbije!!!!

zoran 1971

pre 11 godina

Jadni li su,nisu mogli pobediti na izborima u gradu,a zele ucenama i parama na vlast!Nicija nije gorela do zore!Pokaze Vam gradjani Beograda sta misle o Vama jos vise na sledecim izborima!

Toliko

pre 11 godina

Ne moze Dinkic da zakrpi budzet ako ne prodaju budzasto PKB. Djilas ne da, pa ce ga ministar vojni(koordinator policije, sudstva i svih tajnih sluzbi i prvi podpredsednik, predsednik SNS - samo zamisljam kako mu izgleda vizit karta) da ga smeni preko par sumnjivih mandata. Ponizili su nas u Hagu, sad nas ponizava ovaj u sopstvenoj zemlji.

srele

pre 11 godina

djilas nece dati beograd nekome ko je izgubio,a mogu da se kladim da gospodin stefanovic nece mesto gradonacelnika tako da nista od vlasti gospodo naprednjaci

toza

pre 11 godina

O kakvoj strategiji pričate kad se radi o prostoj matematici. Ili imaš ili nemaš većinu. Koliko li ćete tek onda da većate npr o strategiji ekonomskog razvoja.

novosađanče

pre 11 godina

Ista priča kao u Novom Sadu pre par meseci. Svima nama je već tada bilo jasno da smo mi samo probni balon za smenu gradske vlasti u Bg. Kod nas došli na vlast na prevaru, kupljenim glasovima, strankama koje realno ni ne postoje. A mi? Ko ovce. Gledamo i blejimo. U Sloveniji je prosečna plata 1000 evra a opet su izašli na ulice. Nezadovoljni SVIM političarima! Beograde, budi prava prestonica i ne dozvoli više bahaćenje političara i svođenje NAŠIH života na to ko će od njih koju fotelju da zauzme. Ne zanimaju me, hoću da živim normalno. Ako slovenc ne može da živi sa 1000 evra mi nismo ni svesni da smo odavno na dnu. Ako već ja neću dočekati 6 oktobar bar da deci ostavimo neku nadu a ne da ih već sad sa njihovih 8 i 5 godina spremam za preko. A, verujte mi, spremam ih.

..

pre 11 godina

drzava dugo nije bila u ovolikim problemima a oni brinu o preuzimanju vlasti u bg..gospodo, odlicno ste se pokazali ma drzavnom nivou pa cemo sigurno da vam dopustimo da uzmete i gradsku vlast..

kraja

pre 11 godina

...to su te osoobe od politickog i ljudskog integriteta za koje bi trebalo da glasamo...
...mislim na SVE politicare...
...svaki nas glas je LES preko koga se oni penju na svoje funkcije...
...neka se sledeci izbori BELE, da ih isteramo na cistinu sa njihovim preletacko-koruptivno-prevarantskim "idealima"...
...zakonom ograniciti promenu stranke na jedan put...
...stranacki spiskovi otvoreni za javnost 24h dnevno TRAJNO...

Marks penzos

pre 11 godina

E konačno je došlo vreme da se jednom za sva vremena rasčiste odnosi sa PUPS! Zamislte nije ih niko zvao! Ta penzionerska gospoda prima penzije i plate i uživa razne benifite dok mi penzioneri visimo o egzistencionalnom koncu.Zamislite niko ih nije zvao! Sigurno da im ponudi još koje direktorsko mesto ili neki upravni odbor i sl.Zamislite molim vas da ih niko nije zvao! Dnoooooo dnaaaaaa!

Maksimilijan

pre 11 godina

E moj Vučiću tako ti i treba kada ti se jedna kvazipartija kao što je PUPS sa svoja velika četiri člana izrugava.Obriši ih za sva vrenmena i malo se pozabavi njihovim mutnim radnjama a ne da im udovoljavaš njihovim zahtevima.Što se tiče Palme tu je svaki komentar suvišan i uzaludan!Molimo te napravi već jednom tu veliku koaliciju i sve ostale strpaj tamo gde im je mesto!! CZ,ZABELA I .......

Marija

pre 11 godina

Dobro je PUPS-u sa Djilasom, jer su se uhodali u zajednickim poslovima, ali zato nama gradjanima nije dobro. Nas ne zanima ni most ni pravljenje saobracajnica svake druge godine iznova, nego nas zanima bolji standard i bolji zivot na svim nivoima.

Ziza

pre 11 godina

gospodine Vucicu,narod je izabrao Djilasa za gradonacelnika,a ne vas,iako ste bili njegov protivkandidat,postujte volju gradjana,ma koliko to bolelo vasu sujetu!!!!!!!!!!!!!

Beogradjanka

pre 11 godina

E, komentatori sto vam Vucko diktira kako da mislite, posto to sami niste u stanju... Imam za vas jedan sasvim prost zadatak pre nego sto nastavite o Djilasu i o mom rodnom gradu u kojem nikada niste imali podrsku: pogledajte proporcije pluseva i minusa. Javice vam se kako stojite i sada, a i ubuduce!

Gabi

pre 11 godina

Da neće slučajno "energični" Andreja Maladenović da bude gradonačelnik? A to što je neko napisao da SNS ima vrhunske kadrove, npr. "eksperta" sa završene tri godine srednje škole, roštilj majstore, poslastičare... koji bi da budu ministri, gradonačelnici, direktori javnih preduzeća!

bezimena

pre 11 godina

Da, kao što je Djilas "ispoštovao" volju gradjana kad je Vučić dobio više glasova u Beogradu 2008. godine...
(Neksiko, 1. decembar 2012 13:54)

Nije lepo lagati javnost!
PREDizborni dogovor sa SRS je tada izigrao Dačić, a Djilas nije rušio gradsku vlast jer ona nije ni bila formirana, tako da nema mesta poredjenju!