"Konsternirani smo presudom Haga"

Beograd -- Prvi potpredsednik vlade i ministar odbrane Aleksandar Vučić izjavio da su građani Srbije "konsternirani" oslobađajućom presudom Haškog tribunala.

Izvor: Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Изгледа да у систему такозване међународне правде постоје они који су једнакији од једнаких и они који су равноправнији од равноправних. Али ооно што нико не може порећи то је да су правда и истина на нашој страни. А питам се да ли ће ови ослободиоци и ови ослобођени икад више имати нешто што се зове миран сан? У овој ситуацији рекао бих да је то највеће богатство.
    (Истина, 21. novembar 2012 09:16)

    # Link komentara

  2. Никад се нисам дичио и штитио злодела која су појединци из редовас рпског народа чинили према другим народима, али оно у чему је величина Срба у односу на остале је чињеница да је Србија показала спремност и снагу да се са тим стварима суочи, док остали нису ниу близу тога. И све док то не учине помирења и потпуног међу народима на овим просторима неће бити.
    (Бурек, 21. novembar 2012 09:16)

    # Link komentara

  3. На крају испаде да су Срби само себе поубијали и протерали, а највећу неверицу је изазвала изјава Теодора Мерона да је овом пресудом победила правда. Чија правда? За кога правда? Ово беше још један у низу показатеља да је правда и истина само мисаона именица за Хаг.
    (Оптимиста, 21. novembar 2012 09:15)

    # Link komentara

  4. Заиста сам био неко ко је веровао да ће у неком тренутку помирење између Србије и Хрватске бити могуће. Али примитивне реакције читаве њихове државе и хорско вређање и исмевање свих српских жртава од Јасеновца па до рата 90-их ме је уверило да су они јако, јако далеко од тога да буду део нормалног, цивилизованог друштва народа. Далеко им лепа кућа. тј. лијепа њихова. Сигуран сам да ће пре они поново потражити нас, него ми њих.
    (Само ја, 21. novembar 2012 09:15)

    # Link komentara

  5. Ne samo Srbi nego i citav svet je zgrozen i zaprepascen sramnom odlukom haskog tribunala po kojoj za ubijene i prognane Srbe niko nije odgovoran.
    (DENIS, 18. novembar 2012 19:02)

    # Link komentara

  6. Ne samo gradjani Srbije vec i citav svet sem pomenute trojice sudija su sgrozeni i prenerazeni ovom sramnom oslobadjajucom odlukom haskog tribunala po kojoj za ubijene i prognane Srbe niko ne odgovara.
    (savatije, 18. novembar 2012 18:47)

    # Link komentara

  7. @ ko god opravdava odluku suda u Hagu!

    Ajde da se ne lazemo!!
    Kao prvo taj sud nije osnovao UN vec, Savet Bezbednosti UN, a to je velika razlika
    Tolika ralika kao na primer, Jeremic, nikada ne bi dobio funkciju kao predsedevajuci UNa, da su se pitale Savet Bezbednosti, ALI VECINOM GLASOVA UNa je dobio tu funkciju sa 200 i kusur glasova clanica UNa.
    Drugo, ko god misli da bi Nemacka, Holandija, ili Britanija glasale kao Italija ili Malta u Haskom sudu, i da bi podrzali Srbiju (kao i medjunarodno pravo) neka slobodno "lupi" minus i ja cu ga nazvati LAZOVCINOM.
    Oni koji tvrde da bi gore navedeni stali u odbrtanu Srbije i MEDJUNARODNOG ZAKONA, a kontra glasanju SADu, su po mom misljenju naj veci Lazovi.
    Nak mi DOKAZU DA SAM U KRIVU! CIK!
    I na kraju, koliki koeficijenat inteligencije je potreban da se shvati, da je preglasavanje sa 1 (i slovima JEDNIM) glasom (bilo onim sa Jamajke ili Turske), moze definisati ISTORIJU na ovim prostorima od 90ih do danas! Dok je nas koji se te istorije secamo LICNO, i dok o toj Istoriji poisemo iz LICNOG iskustva, oni sa svojom FALSIFIKOVANOM istorijom mogu da se slikaju.
    Ljudi pisite sta vam se desilo, svoju licnu istoriju (od Kosova do Kraine), ostavljajte pisani trag, jer ce ovi, kad nas vise ne bude, pisati uz pomoc ovih domacih NVO (od zapada finansiranih) "svoju" istoriju.
    Kao po poslednjoj presudi/skandalu, po kojoj su samo Srbi krivi i ratni zlocinci, a svi ostali su nevini.
    Takva ce biri svetska percepcije Istorije.
    (Petar S., 18. novembar 2012 17:38)

    # Link komentara

  8. Vucicu, bolje ti je bilo da nastavis da cutis nego da se blamiras na ovakav nacin. Blago EU i NATO sto te imaju za saradnika i novog "vernika." Daj Boze da i njih usrecis koliko si usrecio bivsu stranku i Srbiju.
    (zeljko, 18. novembar 2012 16:43)

    # Link komentara

  9. Sada osim sto ne znamo sta hocemo ne znamo ni dijagnozu sta nam je.
     (lud zbunjenog, 18. novembar 2012 13:22)

    # Link komentara

  10. Vise nego sto jeste.
    A mogao je lepo da napise da smo prenerazeni ili zapanjeni.Da nije moralo biti toliko jasno bilo bi mnogo jasnije,ali ovo je trebalo da bude nesto vise od onoga sto jeste.Verovatno su hteli da nam podvezu krila da se nebismo suvise izdizali i da nam pokazu gde nam je mesto.Poplasili su se nas ,nekih od nas.Idemo dalje,ne gubimo vreme na analize i onako nam to nista ne vredi.
    (Joka, 18. novembar 2012 11:55)

    # Link komentara

  11. Jesmo Vucicu, jesmo! Nego ne razumemo sta znaci ta rec jer nas je samo 5% obrazovanih, ali verujemo Vama jer Vi znate sve moderne fraze koje gadjaju pravo u metu (target)! A, target, ma tu rec vec svi znamo!
    (Zorzo, 18. novembar 2012 11:08)

    # Link komentara

  12. ma da. FLAGRANTNO SMO KONSTERNIRANI! a sad cemo malo da KONTEMPLIRAMO :)
     (Svarog, 18. novembar 2012 09:34)

    # Link komentara

  13. A taman smo naucili sta znaci "transparetno","tender","mis'im tebra", "znči",...covek uci dok je ziv...blago Prvom do Prvog,taj zna sve!
    (novosadjanka, 18. novembar 2012 09:17)

    # Link komentara

  14. Treba da budemo posvećeni ekonomskom napretku i budućnosti, ali isto tako treba preispitati mnoge stavove i doneti odgovarajuće odluke.
    (Aquila, 18. novembar 2012 08:55)

    # Link komentara

  15. Ovo su dobre vesti za Mladica.Ako arsini budu isti mozda se provuce sa uslovnom kaznom.
    (Pak, 18. novembar 2012 08:55)

    # Link komentara

  16. Šta su građani?
    (Voja, 18. novembar 2012 03:18)

    Ocigledno, slabog obrazovanja.
    (Mirko74, 18. novembar 2012 08:53)

    # Link komentara

  17. Prave razloge sramne presude mi ne znamo zato sto nemamo informacije,i sta su odlucili gospodari zivota i smrti ne mozemo ni znati.Mozda je ovo neka poruka koju bi trbalo da nasi gospodari razumeju i pravilno procitaju da nebi bilo jos vece stete koju sigurno nebi mogli podneti.Mi podmukli narod mozemo samo da glasamo i tu se za nas sve zavrsava.
    (Stevan, 18. novembar 2012 08:47)

    # Link komentara

  18. И даде нам Хаг опет повода да се самосажаљевамо и глуматамо жртву. Когод да постоји нека белосветска правда, когод да је икоме ко је губитник праведно сућено. За оно што се догађало 90 најкривља је Србија и самим тим биће жигосана.
    Ова пресуда медвеђа је услуга Хрватима јер их само одаљава од суочавања са сопственим злочинима. Такође је јасно и да ће имати лош утицај на односе у региону. Мећутим ако гледамо одлуке и однос суда према Србији ту нема шта да се приговори. Строго су кажњени сви наши "хероји". Политичку одлуку суд је донео и онда кад је ухапсио Шешеља, јер је по истом основу могао да похапси пола политичара у Србији укључујући ту и Ивицу и Вучића и Тому, али је тим спречио овај луд народ да Шекија доведе на власт.
     (Igor, 18. novembar 2012 08:27)

    # Link komentara

  19. Meni samo nije jasno šta će američki sudija u hagu, a hag nije nadlezan za američke gradjane, mislim da su oni to jasno stavili svima do znanja.
     (Srboskeptik, 18. novembar 2012 08:12)

    # Link komentara

  20. U nacelu konsternirani smo transparentnim debagovanjem i spinovanjem na bekstejdzu!!!
    (mrk, 18. novembar 2012 07:33)

    # Link komentara

  21. kako nisi bio konstaerniran sam sa sobom kada si na sva usta velikog radikala crtao granicu "virovitica,karlovac, karlobag" onda si bio ponosan na svoje umeteonstvo i doprinos vlasitog uma interesima velike srbije, kako se nisi konsternirao srebrenicom, vukovarom,tisućama izgubljenih života u hrvatskoj i bosni, popaljenim crkvam, đamijama, opljačkanim i razrušenim kućama na stotite tisuća...
    (crlaa, 18. novembar 2012 07:17)

    # Link komentara

  22. Izvucimo pouke za sva vremena: svugde i na svakom mestu da zanmo da je novac i interes ono što pokreće ovu jadnu planetu.
    Istorija ljudskog roda je istorija laži, obmana i trgovine. Interesne grupe nas putem medija ubeđuju kako postoji "večna pravda", "istina će isplivati" (samo kao leš), "dobro se dobrim vraća" i slične gluposti.
    Najbolja i najpribližnija istini je ona narodna: "Uzdaj se use i u svoje kljuse!". Srbija na prvom mestu!
    (nidža, 18. novembar 2012 06:30)

    # Link komentara

  23. pa njemu bre ne ide u prilog seselja da puste, sta prica vise aman koju pamet prodaje ...
     (uff, 18. novembar 2012 05:20)

    # Link komentara

  24. Šta su građani?
     (Voja, 18. novembar 2012 03:18)

    # Link komentara

  25. Kontejnirani smo misliš, na đubrištu smo preko 20 godina. Mnogi su umrli nadajući se da će imati normalan život. A na kraju je i nada umrla. Nego spakujte u zatvor one koji su za to odgovorni i to po kratkom postupku. Nema vremena da se čeka i odugovlači. U suprotnom ćete i vi biti odgovorni.
    (dozlogrdilo, 18. novembar 2012 02:38)

    # Link komentara

  26. Sto se bunite, covek se obratio svom (obrazovanijem) birackom telu, sa izrazom konsterniran zbunio je sve pismene u Srbiji. ...
    (sasa jokic, 18. novembar 2012 02:07)

    # Link komentara

  27. Vucic se lepo presvukao. A setimo se samo kad je organizovao mitinge podrske Radovanu Karadzicu, lepio postere Mladica, nosio Seseljevu znacku, ... I sad je prvi evropejac Srbistana!!! Jedino nam smak sveta moze pomoci!
     (fly, 18. novembar 2012 02:06)

    # Link komentara

  28. I patriJote, sta kazu braca Rusi na ovu sramotu u Hagu?
     (Beli listic, 18. novembar 2012 02:00)

    # Link komentara

  29. Sva sreca pa smo te svi razumeli
     (bojan, 18. novembar 2012 01:00)

    # Link komentara

  30. ova presuda je tezak samar sa nasu naciju ali netreba kako vidim po komentarima kriviti Vucica koji za ovo vreme u vladi veoma dobro radi ali treba kriviti bivse vlasti koje nisu nista preduzele po pitanjima zastite srpskin nacionalnih interesa i haskih osudjenika,12 godina su izgubljene i samo su napunjeni dzepovi tajkuna i politickih funkcionera,nevredinam se boriti sa celim svetom vec prvo da sredimo stanje u drzavi i ekonomski da ojacamo
    (mikecc, 18. novembar 2012 00:46)

    # Link komentara

  31. Ok proslo je ludilo.EU je pokazala sta misli podrskom i samom odlukom Haga.
    (Che, 17. novembar 2012 23:10)

    Namerno pogrešno kanališete nezadovoljstvo presudom, ka EU!
    Medjunarodni krivični sud za zločine počinjene na teritoriji biv. SFRJ, koji se nalazi u Den Hagu, osnovale su UN čiji smo i mi član, NE EU!

    Pored ogromnih poskupljenja, ova presuda je još jedan opipljiv rezultat ove VLASTI! Hteli ste likove iz 90-tih, uživajte sada!
    (bezimena, 18. novembar 2012 00:44)

    # Link komentara

  32. Poražavajuća presuda kojom je Haški tribunal definitivno izgubio kredibilitet treba definitivno osuditi, ali je takođe važno da se podsetimo kako se bivša vlada svojski trudila da sve naše generale isporuči tom osvedočeno antisrpskom sudu i da ponizno sarađuje sa njima. Ko ne poštuje svoje, neće ga ni drugi poštovati. Promene po pitanju buduće saradnje su zato neminovne.
    (Tiemie, 18. novembar 2012 00:37)

    # Link komentara

  33. Naocale su cudo!
     (Skok, 18. novembar 2012 00:31)

    # Link komentara

  34. Vučiću, šta se čudiš? Sudije su uzele lovu! Uvek su u pitanju pare.
     (Djordje, 18. novembar 2012 00:23)

    # Link komentara

  35. Vucicu dali za to sto osecas postoji neka reč u našem jeziku...
    (Zvarko, 18. novembar 2012 00:01)

    # Link komentara

  36. Ajde?
     (Seke-Meke, 17. novembar 2012 23:45)

    # Link komentara

  37. Podrazumeva se da nema normalnog čoveka kome nije jasno da je ovakvom presudom Haški tribunal jasno pokazao da taj sud i pravda nemaju nikakvih dodirnih tačaka. Već smo svi videli rezultate i dosadašnjih njihovih presuda. Sramota za celu Evropu! Sve je savršeno jasno! Zbog svega ovoga bi trebalo promeniti mnoge stavove, a pritom se okrenuti budućnosti i ekonomskom napretku Srbije.
    (Seele, 17. novembar 2012 23:44)

    # Link komentara

  38. Pa naravno, to moze samo nama da se desi... ali nije bitno, znamo i od ranije sta se desava kad se bunimo... sada samo pametno, Vucicu mislim da i nemozes nista posebno da uradis.... i ovo je dovoljno...
    (Helion, 17. novembar 2012 23:27)

    # Link komentara

  39. jesi mnogo konsterniran?..konzerviran si ti prijatelju odavno!
     (Tigana, 17. novembar 2012 23:21)

    # Link komentara

  40. Iskren da budem u razgovorima ja jos nisam cuo nikoga da nije razocaran ovom sramnom presudom. Medjutim to ne znaci da cemo odmah uci u konfrotaciju sa celim svetom i mocnim silama. To nam nikako ne ide u prilog. Ova odluka nam samo moze pomoci da u buducnosti kada se nesto bude trazilo od nas mi imamo argumente da im se donekle suprostavimo. Ova presuda predstavlja rak ranu medjunarodnog pravosudja od koje ce se tesko oporaviti.
    (Mikeli, 17. novembar 2012 23:19)

    # Link komentara

  41. Ok proslo je ludilo.EU je pokazala sta misli podrskom i samom odlukom Haga.To je valjda sada i ovim zaslepljenim evropejcima jasno.Hrvaska je oprana od zlocina pred ulazak u EU,kako bi usla bez "mrlje",a Srbija oznacena kao genocidna,naravno nece nikada.
    Jasno je i da nema normalizacije bilo kakvih odnosa sa Hrvatskom.
    Ovde ima na stotine hrvatskih preduzeca...jednostavno bojkotujmo ih dok sami ne odu.
     (Che, 17. novembar 2012 23:10)

    # Link komentara

  42. Ti pomazi Zvezdu a Srbija neka bude krava muzara. Otvori oci i radi prave stvari!
     (..., 17. novembar 2012 22:52)

    # Link komentara

  43. Nadam se da ce biti neki sud pred kojim ce odgovarati i ovi nasi politicari koliko su oni nama naneli zla od 90-tih na ovamo!
     (realna, 17. novembar 2012 22:28)

    # Link komentara

  44. Svi smo mi malo revoltirani ovom presudom , ali možemo li protiv učinjene nepravde, za nas i jeste važan ekonomski napredak i razvoj a to je u ovom momentu važnije od Hrvata, iako su za vešala ali....
    (anci, 17. novembar 2012 22:24)

    # Link komentara

  45. Konsterniran sam i ja bio mojom platom, Vucicu, pa pobegoh u Hamburg da zaradim neke pare... Ne kukajte, uradite nesto.
    (Bogdan_84, 17. novembar 2012 22:20)

    # Link komentara

  46. Veliki šamar međunarodnom krivičnom pravu i međunarodnom pravnom poretku. Nadam se da će naši sada svom snagom stati uz naše ljude tamo.
    (BOŽA 71, 17. novembar 2012 22:20)

    # Link komentara

  47. Kakva izjava bi bila adekvatna u ovom trenutku pitam se ? Opsovati ih.vredjati, srce kaze DA, ali glava kaze NE .Svet bi voleo da odgovorim srcem, da mogu jos bolje da nas pogaze .Glavom cu odgovoriti i necu vam dati priliku da nas gazite,ali cu pravdu traziti. Vucicu izjava ti je ispravna.
    (Aleksandar 90, 17. novembar 2012 22:16)

    # Link komentara

  48. ne moj samo da mi kazes da nisi znao za ove presude zato su u ovo vreme i donesene igra se veciti a ti si sa tomom amnestirao dzaju i zvezdu a ujedno si se sklonio u kanadu kao i tadic kada su se donosile neke vazne odluke on je bio tamo negde u poseti da bi otupeo ostricu komentarisanja oslobadjajucih presuda a ti i toma ste jedva to prokomentarisali sve sto ste rekli i uradili je jako mlako ravno auto golu
    (nkvd, 17. novembar 2012 22:10)

    # Link komentara

  49. Sasvim odmereno, Vucic je rekao sve ono sto je trebalo svetu. Stav Srbije je jasan. Bez udaranja u dobose ali i gledanja sveta kroz pink djozluke.
    (Cekic78, 17. novembar 2012 22:08)

    # Link komentara

  50. Evo moram da priznam da je uspeo da mi se potpuno smuci za samo tri meseca cak vise i od "dragog nam predsednika".Sto ono kaze nas narod "daj mu samo tri dana vlast da vidis kakav je" apsolutno tacno.A mislio sam da je "zuto preduzece" nesto najgore.
    (Digi, 17. novembar 2012 22:02)

    # Link komentara

  51. Izgleda da je konsterniran i Vuk Drašković. Inače Vuk se iznenada preobratio od branioca delovanja Haškog tribinala (u cilju izmirenja naroda na brdovitom Balkanu) u kritičara. E moj Vuče, pa to je već tvoj petnaesti politički luping Mnogo za života jednog političara u Americi a nekmoli u Srbadiji.
    (Milton, 17. novembar 2012 21:52)

    # Link komentara

  52. Pricaj Srpski da te ceo Svet razume!
    Cemu mudrovanje i to na daljinu.
    Skresi im onako kako ti znas,bez mudrovanja!
    (Latin, 17. novembar 2012 21:46)

    # Link komentara

  53. Bedno i mlako, ocigledno ste poceli da skupljate autogolove za poraz na sledecim izborima!
    (nm, 17. novembar 2012 21:40)

    # Link komentara

  54. Samo radikali su upali u zamku zapada ! Srećom nemaju nikakav uticaj na ostale !
    (ciceron, 17. novembar 2012 21:40)

    # Link komentara

  55. Sve je to lepo ali ajde sada i da malo bacimo akcenat na promenu slike o Srbiji u svetu. Za sada, Vucicu dobro ide.
    (Avramovicka, 17. novembar 2012 21:36)

    # Link komentara

  56. Srbi znaju kako da spase Srbiju, sta je problem u EU. Kako Amerika da izadje iz krize.. A ne znaju za rec "KONSTERNIRANI"!?
    (Vukmir, 17. novembar 2012 21:31)

    # Link komentara

  57. Vucic meri svaku rec,koju kaze i reaguje drzavnicki...
     (Mita, 17. novembar 2012 21:30)

    # Link komentara

  58. Fon Vucicu sta znaci ta rec, ne svatam, ali stvarno kosteniran, kastriran ili nesto vec tako. Hajde bre.
    (Aca Znalac, 17. novembar 2012 18:37)

    Šta smo?
    (Invisible Resident, 17. novembar 2012 18:45)

    Konsternirani = iznenadjeni, zaprepasceni, zbunjeni...

    Imate internet, zar je tesko potraziti znacenje ovog pojma(ukoliko ga vec ne znate)!?

    P.s. Nije ni cudo sto nam se ovakve nepravde desavaju, kada na svakom koraku, umesto da budemo ujedinjeni i slozni, napadamo jedni druge i koristimo svaki trenutak za politicke(kantske) obracune! :(
    (Nik, 17. novembar 2012 21:29)

    # Link komentara

  59. Odmereno, no...Nesto mi se cini da Vucic nece ostati samo na ovome.
    (Cicvaric, 17. novembar 2012 21:27)

    # Link komentara

  60. Samo hocu da kazem ljudima koji to ne znaju, juce cim je doneta presuda da nisu krivi gotovina i markac opljackane su i provaljene vecina kuca u selu u kojem se i moja kuca nalazi, hrvatska policija ne reaguje! mislim da bi to trebali da znate... Naravno i moja kuca je opljackana, to je samo pokazatelj sta je hag uradio donosenjem ovakve presude!
    (zaonekojineznaju, 17. novembar 2012 21:26)

    # Link komentara

  61. Kako bi isti lajao na ovu sramnu odluku Haga da je u opoziciji a ovako ni ziv ni mrtav!!!
    (Milan, 17. novembar 2012 21:22)

    # Link komentara

  62. Sve izjave Srpskih politicara su iskljucivo za domacu upotrebu nikog drugog ne zanimaju te izjave niti imaju kakvu vaznost. Medjutim. nekad i domacoj javnosti treba da cuje jasan stav po nekim pitanjima. U ovom slucaju puno jacu i sadrzajniju izjavu je dao Cedomir Jovanovic nego Vucic. Tako mlaka reakcija. Sramota
    (konfučije, 17. novembar 2012 21:21)

    # Link komentara

  63. konsternirani?! eliote!
     (milos, 17. novembar 2012 21:20)

    # Link komentara

  64. wow,kakav vokabular!!!!
     (stole, 17. novembar 2012 21:20)

    # Link komentara

  65. Konsternirani i to u oskudaciji.
    (oskudno_bre, 17. novembar 2012 21:07)

    # Link komentara

  66. A ja mislio da je prvi do prvog Srbin?!?
    A on koristi reci kojih nema u mom recniku.
    Al je nacitan, alal mu cufteta.
     (Deda Pera, 17. novembar 2012 21:03)

    # Link komentara

  67. Uh, kako je verbalno spretan ovaj trenutni potpredsednik, pa kako samo ume da koristi duuugacke i komplikovane reci xexe, proradili kompleksi, a istovremeno i dodatno fascinirao svoje fanove. Pa kako da ga ne obozavaju?
    (moi, 17. novembar 2012 21:02)

    # Link komentara

  68. Ogromna vecina nas je konsternirana jos od drugog kruga izbora i sastava vlade nam. I jos ne prolazi.
     (Zolisd, 17. novembar 2012 20:38)

    # Link komentara

  69. Potpredsednik Vlade je pametan čovek a to što je nekima vokabular skučen je već posebna priča. Pametni i obrazovani su razumeli.
    (Ćurka zezatorka, 17. novembar 2012 19:44)

    Ja sam totalno glup ali to mi nje mana kada je u pitanju Vučko i njegov vvvvooookaaaabularrr
    (Kako je lepo biti gluppp, 17. novembar 2012 20:33)

    # Link komentara

  70. A, bedz?
    (sava, 17. novembar 2012 20:27)

    # Link komentara

  71. znas st avucicu; jest da si ti trenutno u kanadi ali daj bre govori srspki, kakav je to izraz konsternirani, valjda samo zapanjeni...imas google.com/translate ako si zaboravio maternji jezik
    (gordijanus, 17. novembar 2012 20:27)

    # Link komentara

  72. Samo Ceda cuti, cuti, cuti...
    LDP je ovim potezom suda potpuno ugasio
    (Shomi, 17. novembar 2012 20:24)

    # Link komentara

  73. Srbi,kao narod,su konstantno u stanju konsternacije zadnjih 25 godina, nekad nas do tog stanja dovedu strani faktori ali uglavnom su to domaći. Kao narod mentalno smo uništeni, kao da u nama više nema snage za borbu. Za sve ovo smo sami krivi jer nismo bili u stanju da profilišemo kvalitetnu politiku. Sve se svodi na borbu za vlast i podelu plena....čitajte malo više Pekića - Hodočašće Arsenija Njegovana pa će vam svima biti jasno zašto smoovde gde jesmo.
    (penzioner, 17. novembar 2012 20:21)

    # Link komentara

  74. Kada se desio zločin u Srbiji su vladali SPS i radikali. Kada su zločinci oslobođeni za svoja nedela, u Srbiji opet vladaju isti. SPS i Radikali.

    Regularna predstava, ko ne pamti, nanovo preživljava

    (Dž. Štulić, blagovremeno napustio ovaj proklrti prostor da se nikada ne vrati)
    (zoran, 17. novembar 2012 20:05)

    # Link komentara

  75. Eeee moji Srbi... Svako od nas ima jednu opsirnu knjigu koja se zove "Vujaklija". Ona,znate,sluzi da se iz nje nauci nesto,a ne da skuplja prasinu na polici. Ajmo sada svi gore pomenutu knjigu u ruke i trazimo rec KONSTERNIRATI. Dobro se potkujte znanjem pa tek onda, ako imate argumente, polemisite o tome. Srdacan pozdrav!
    (V7191, 17. novembar 2012 20:01)

    # Link komentara

  76. Šta nam preostaje nego da svuda gde se nalazimo u svetu, širimo istinu o progonu Srba u Hrvatskoj, kao što to sada radi Vučić u kanadi. I moramo da privlačimo investitore, radimo , ekonomski jačamo. Očigledno je da ova presuda nema veze sa pravom. Ima veze samo sa politikom, ekonomskom moći.
    (Bane, 17. novembar 2012 19:59)

    # Link komentara

  77. Šta si kazao???
    (wifi, 17. novembar 2012 19:58)

    # Link komentara

  78. Свиђа ми се што у овако тешком емотивном тренутку какав је овај, после јучерашње пресуде хашког трибунала, Вучић рационално размишља и каже да ми морамо економски сарађивати са земљама у региону, да смо посвећени интеграцијама. То је једино реално, живот мора да се наставља.
    (Милош, 17. novembar 2012 19:56)

    # Link komentara

  79. Svaka rec na mestu i odmerena,pojedini politicari samo da pozavide,a ne da ga napadaju bez razloga,najveci razlog sto se ovo desava je bas zbog njih....bivsih!
    (evka, 17. novembar 2012 19:54)

    # Link komentara

  80. i najtrezveniju izjavu je imao Vucic...kapa dole...tako se radi na pomirenju...sada su Hrvati na potezu red bi bio da pozovu ovog coveka da popricaju o stvarima koje moce nase dve drzve i po mogucstvu da osnuju zajednicke timove za istragu zlocina pocinjenih u oluji...lopate je na Hrvatskoj polovini
    (prokleta avlija, 17. novembar 2012 19:53)

    # Link komentara

  81. konstantno,permanentno i stalno smo konfuzno,konsternirano zbunjeni.Što će reći da,momentalno,trenutno i odmah treba da iskuliramo,kežualno,ishejtiramo sve ove lajkovano,smajlovane frikove. U svakom slučaju,niko ne može da se meša u sudstvo osim amerike,francuske,nemačke,zemlje beneluksa i još možda francuska i par nekih državica,nebitnih naravno.Tužno,tužno,ovo bi trebalo da se odigrava u nekom "bekstejdžu".
     (Jatosa Moonako, 17. novembar 2012 19:52)

    # Link komentara

  82. Veoma jasno receno i politicki veoma ispravan potez. Kome ne odgovaraju njegove izjave ili ih smatra neprimerenim-nemoj da ga slusa,samim tim i komentarise!
    (jelena, 17. novembar 2012 19:52)

    # Link komentara

  83. Prosto je nadjite dokaze i podnesite zalbu ako vi stvarno mislite da nije pravedno a ne ovako izigravat zrtve... Odnesite dokaze Hag ce da pokrene novi slucaj do tad placite
    (danilo, 17. novembar 2012 19:49)

    # Link komentara

  84. Београд чека своје генерале!!! И дочекаће их...!!!

    МЛАДИЋ, ПЕРИШИЋ, ОЈДАНИЋ, ПАВКОВИЋ, ЛАЗАРЕВИЋ, ЛУКИЋ,..... да ли ми се само причињава или је списак стварно мало дужи....?

    Мрко, земљаче, дај још један авион!!!
    (svi smo mi Ratko Mladić, 17. novembar 2012 19:48)

    # Link komentara

  85. Vujaklija mu dojavio a to će se znati sut..prekos ovaj biće nekada
    (Iz nezvaničnih izvora, 17. novembar 2012 19:48)

    # Link komentara

  86. (Hera, 17. novembar 2012 19:08)
    Hero, Hero, tvoj dragi Vucic (tri puta ponavljas: Drago mi je da Vucic zeli...kaze...), nista drugo i ne ume, sem da nesto zeli ili nesto da kaze!
    Pozdrav!
    (crni domino, 17. novembar 2012 19:47)

    # Link komentara

  87. Potpredsednik Vlade je pametan čovek a to što je nekima vokabular skučen je već posebna priča. Pametni i obrazovani su razumeli.
    (Ćurka zezatorka, 17. novembar 2012 19:44)

    # Link komentara

  88. Sve, sve, ali pod kojim onda kriterijumima drze Seselja, on mu sad dodje zrtva kao Mendela u svoje vreme, robija samo zato sto je izraxavao misljenje. Seselja na slobodu- ODMAH. Takav zlocin mora stati, narocito u svetlu zadnjih dogadjaja
     (Fik, 17. novembar 2012 19:42)

    # Link komentara

  89. Hocemo li sada naredne dve godine da pricamo kako je Gotovina oslobodjen. Imamo mi puno precis poslocva u drzavi.
    (Dejan, 17. novembar 2012 19:35)

    # Link komentara

  90. Svima vama koji se vidim, sablaznjavate na recnik Aleksandra Vucica. Danas je u toku 21. vek, u prevodu vreme kada se svakodnevno nauci nesto novo. Uz duzno postovanje nasih predaka, njihovo vreme i vreme starog govora je proslo. Na nama je svima da ucimo, da se usavrsavamo, a ne da budemo nepismeni i polupismeni divljaci koji ce vrteti tri reci u krug. Vucicu svaka cast!!!
    (KATARINA, 17. novembar 2012 19:34)

    # Link komentara

  91. Dok se mi oslobodimo naslaga zla i priznamo istinu, konsternacija i žal, za jos vise izgubljenog sto ce neumitno da sledi, bice stostruko jaci. Bertolt Breht kaze: Ko istinu ne zna on je samo glup. Ali ko je zna i naziva je laž on je zlocinac.
    (jaran, TZ, 17. novembar 2012 19:32)

    # Link komentara

  92. Kakva bre nastavak i saradnja sa Hagom
    (.,., 17. novembar 2012 19:31)

    # Link komentara

  93. Garant je konsultovao Vujakliju pre nego sto je sastavio ovu izjavu.

    Od kada je njegov izbor da zvuci inteligentno, sok!
    (!, 17. novembar 2012 19:30)

    # Link komentara

  94. Ovo je jedino ispravno što je moglo da se uradi u ovom trenutku. Hag je doneo odluku, i time razgnevio već napaćen narod. Ali ništa se ne dobija teškim rečima, paljenjem zastave, i drugim nasilnim radnjama. Ovde je ključna reč - diplomatija.
    (Vesna, 17. novembar 2012 19:29)

    # Link komentara

  95. Srbija bi trebalo da iskoristi poslednja dešavanja (u Hagu i Zagrebu) insistirajući na:

    a) sada već farsičnoj neobjektivnosti tribunala i
    b) očigledno nedovoljno sprovedenoj "denacifikaciji" u Hrvatskoj.

    Ovo prvo je i ranije bilo poznato, ali je sada dobilo groteskne razmere, pa bi se moglo kapitalizovati (drugi put o detaljima). Ali ekipa koja je to dosada pokušavala, morala bi da se menja (...ko je spomenuo T. Varadija?).

    Dokaz o potrebi pomenute "denacifikacije" je reakcija hrvatskog javnog mnjenja na oslobađajuću presudu. Ta reakcija je zaista iznenadila sav normalni svet - niko nije očekivao da toliki narod, crkveni i državni velikodostojnici, sportisti i estradne zvezde euforično pozdrave nešto što je i samom Gotovini bilo zaprepašćujuće (Ja - nevin...?).

    Da naglasim: Gotovina, bivši pripadnik Legije stranaca (u početku kao vozač), kasnije i kriminalac koji je hapšen i zatvaran, postaje general CRO vojske i dobija od predsednika Hrvatske F. Tuđmana (isto bivši zatvorenik) nalog (brionski transkripti) da "očisti Krajinu". 2012 biva oslobođen krivice za ovaj ratni zločin etničkog čišćenja sa elementima genocida, što implicira i aboliciju za tadašnje rukovodstovo Republike Hrvatske.

    Ovu jedinstvenu priliku da se Hrvatska, diplomatski, politički i propagandno, prikaže u pravom svetlu, znao bi da iskoristi i nekakav advokatski/diplomatski pripravnik...

    Ali, sve gospodski i u rukavicama... A onda može i pomirenje...
    (Posmatrač, 17. novembar 2012 19:26)

    # Link komentara

  96. Ko je uopste iznenadjen ovom presudom, taj je slep kod ociju. Zar niko ne vidi sta se desava, i gde vodi ovo u zadnjih 20 godina? Jedini covek koji je mogao ovo donekle da spreci je bio pokojni dr. Zoran Djindjic. Trazili ste - gledajte..
    (Velj@, 17. novembar 2012 19:25)

    # Link komentara

  97. Sta ga izmisljas: konsterniran, kazi srpski da te ceo svet razume: prenerazen!
    Nijedan tvoj punoglavac te nije razumeo sta si hteo da kazes! Srbija je ovo bre!
    PS: Videla zaba da se konj potkiva, pa i ona digla nogu!
    (crni domino, 17. novembar 2012 19:23)

    # Link komentara

  98. Sramota! Nadam se da će država uložiti žalbu na ovu sramnu presudu,ne sme se to pustiti tek tako!
    (AcaZvezdara, 17. novembar 2012 19:22)

    # Link komentara

  99. Ovo je najbolji mogući odgovor na nepravdu koja nam je upravo učinjena. Ništa se ne postiže nasiljem, već samo diplomatijom. Ovim gospodin Vučić želi da smiri nezadovoljstvo naroda koje se sa razlogom pojavilo.
    (Vesna, 17. novembar 2012 19:21)

    # Link komentara

  100. konsternacija
    (lat. consternatio)poraženost,preneraženost, zaprepaštenje,
    zaprepaštenost, utucenost, zabuna.
    Eto, svakog dana naucimo po nesto. Danas o konsternaciji, a juce da kada izgubis ratove sa tobom mogu da brisu podove. Jednostavno, tako je kroz celu istoriju. Mi nismo izuzetak iako volimo da mislimo da smo posebni. NISMO!
    Nisu krivi ni Vukcevic, ni Vucic. Mi smo krivi sto smo dozvolili sebi da nas uvuku u ratove koje nismo mogli da dobijemo (tj.mogli smo da smo imali podrsku ali avaj, drugi su je imali).
    Sada je trenutak da dignemo glavu, da zasucemo rukave i da sredimo svoje dvoriste. Jer sve dok smo ekonomski slabi, mozemo da ocekujemo da nam lupaju samare.
     (Predrag slucajno sa androida, 17. novembar 2012 19:19)

    # Link komentara

  101. Ako ništa drugo, ova sramna presuda je potpuno ujedinila sve Srbe i celu Srbiju bez obzira na političke simpatije!
    Čak imam utisak da je moj prijatelj koji je hrvatske nacionalnosti više besan zbog ove presude od mene.
    (Danijel, Futog, 17. novembar 2012 19:17)

    # Link komentara

  102. A ja sam mislio da smo promenici vlast... Kako naivno od mene.
    Da li ce neki nas politicar ikad uciniti neophodno.
    (Goran, 17. novembar 2012 19:16)

    # Link komentara

  103. Kako je fin prema Hagu, cudo jedno.
    A kad krene po Demokratama, sikce i ne zna gde udara da ne verujes.
    (marija, 17. novembar 2012 19:15)

    # Link komentara

  104. konsternirati (l. consternare)
    poraziti, poražavati, zaprepastiti, zaprepašćivati, preneraziti, preneražavati, zbuniti; pr. konsterniran.
    (Daje se na znanje, 17. novembar 2012 19:14)

    # Link komentara

  105. Samo opušteno ljudi!
    Hrvatska tužba protiv Srbije je prilika da ponovo pokrenemo ovo pitanje, ali ovaj put pred pravim sudom!
    Sada su zaslepljeni od sopstvenog likovanja što su uspeli da kupe "pravdu" i mržnje prema Srbima da nisu ni svesni koliko će im se to sve obiti o glavu.
    (Zoran, 17. novembar 2012 19:14)

    # Link komentara

  106. Hajde Vucicu izadji pred Udruzenje izbjeglica iz RSK i Lintu [koji su te podrzali i reci im to
    A nesta ne vjerujem da ces konkretno ista uraditi, tj i ova vlada ce biti ista kao prosla koja je, kada je Kosovo priznato, 'protjerala' par ambasadora a onda ih molila da se vrate.
    Vadite se da ste 'morali da nastavite saradnju sa EU' iako vam je Borko Stefanovic lijepo rekao da niste morali i da ste kao vlada mogli lijepo ponistiti sve sporazume, tj rekao je dalazete narod da ste morali nastaviti saradnju
    Ispalo me po onoj: "Sjahao Kurta da uzjase Murta"
    (razocarani RSK-ovac, 17. novembar 2012 19:14)

    # Link komentara

  107. To znači IZNENADJJENI i UVREDJJENI ... :)
    (Deer Beer, 17. novembar 2012 19:10)

    # Link komentara

  108. Pogrešna politika se vodila dvadeset godina, a Srbija mora da misli na svoju budućnost. Drago mi je da je Aleksandar Vučić rekao da Srbi nisu krivi, i da su krivi podjednako i Hrvati i muslimani i Srbi.Znamo da je Haški tribunal stvoren samo za Srbe. Drago mi je da Aleksandar Vučić želi da privuče strane investicije da bi se smanjio broj nezaposlenosti. Aleksandar Vučić zaista želi da radi za interes naroda i države.
    (Hera, 17. novembar 2012 19:08)

    # Link komentara

  109. Sta bi bilo -kad bi bilo. Umesto da se sagleda situacija ovakva kakva jeste i najostrije osudi pustanje optuzenika koji su nacinili genocid nad Srbima vi kritikujete sadasnju vlast koja se maksimalno angazuje oko svega i podrzavate nesto sto vise ne postoji.
    (jeca đ, 17. novembar 2012 19:07)

    # Link komentara

  110. ,,poraziti, poražavati, zaprepastiti, zaprepašćivati, preneraziti, preneražavati, zbuniti; pr. konsterniran".
    Gospodine Vucicu nije sramota reci bilo koju od ovih nasih reci umesto KONSTERNIRATI
    (Ja sam, 17. novembar 2012 19:07)

    # Link komentara

  111. Novi Bota.
     (ja, 17. novembar 2012 19:06)

    # Link komentara

  112. Nezadovoljstvo zbog odluke Haga je veoma direktno.Saradnja treba da postoji,ali obostrana, Svaka rec Aleksandra Vucica je diplomatsi odmerena i na svom mestu,a sto neki ne razumeju to je vec njihov problem.
    (mayo, 17. novembar 2012 19:06)

    # Link komentara

  113. Vidi bogati kako Vucic koristi velike reci. Inace konsternirati otprilike znaci zacuditi se toliko da se zbunis. Koristi se u engleskom, poreklo je valjda iz latinskog,. meni je jako drago sto je srpski toliko fleksibilan da lako prima strane reci.
    (TonLnd, 17. novembar 2012 19:04)

    # Link komentara

  114. konsternacija

    (lat. consternatio)poraženost,preneraženost, zaprepaštenje, zaprepaštenost, utuèenost, zabuna
    (Mira, 17. novembar 2012 19:04)

    # Link komentara

  115. Svaki odgovoran covek rekao bi isto kao Vucic. Jer cinjenica je da ne mozemo uticati na presude u Hagu, ali bar nase generale Vucic nece slati tamo da im sude, kao sto su to radile predhodne vlasti.
    (Mikan-grmech, 17. novembar 2012 19:04)

    # Link komentara

  116. Jesmo kons.. konster..., mislim to što je rekao, a Boga mi smo i zapanjeni.
    (Siki, 17. novembar 2012 19:01)

    # Link komentara

  117. Sto bi se zamisljalo nemoguce,zna se ko je predsednik sada,isto tako se zna ko nas je doveo u ovu situaciju.
    (nemanja, 17. novembar 2012 18:58)

    # Link komentara

  118. Mante se gospodine Vučiću tih stručnih izraza i političkih fraza, hajde da vidimo šta će konkretno vlada da uradi posle ovog šamara kojeg smo dobili od takve institucije kakav je haški tribunal. Potvrdiće se poruke i izjave onih da je ovo tribunal za Srbe i da smo samo mi na tapetu. Te političe fraze o međunarodnom pravu koje treba da važi za sve pokazuje da ne važi i da u međunarodnom pravu važe pravo jačega koje se po ko zna koji put pokazalo tačnim.Zgraženi i ogorčeni narod traži konkretna dela i akcije i politiku koja će sprečiti ovako pogubne odluke za nas. Kako ovo objasniti udruženju izbeglica koje predvodi gospodin Linta i koje je podržalo SNS.
    (novica952, 17. novembar 2012 18:57)

    # Link komentara

  119. Sto bi se zamisljalo nemoguce,zna se ko je predsednik sada,isto tako se zna ko nas je doveo u ovu situaciju.
    (nemanja, 17. novembar 2012 18:56)

    # Link komentara

  120. Da li shvata neko sustinu svega,nismo ovde da bi krivili sadasnju vlast koja nema trunku udela u celoj situaciji vec da bi se shvatio problem koji se pčrovlaci glodinama. Ljudi,nismo u kampanji da bi blatili jedni druge,ovo je uzasno saznanje za sve Srbe. Svi smo gradjani ove zemlje,bez obzira kojoj stranci pripadamo. Vucic je najmanje kriv i osudjuje Hag,ali ne moze on da ih vrati tamo. Zasto se "lopta" prebacuje na njega? Sta je mogao da uradi,ne sudi im on!
    (jelena81, 17. novembar 2012 18:54)

    # Link komentara

  121. Lepo su nas nagradili za uspešnu saradnju sa Hagom! To je Evropa kojoj težimo!
    (Kappa, 17. novembar 2012 18:53)

    # Link komentara

  122. postajes prilicno nerazumljiv ali, ko je nama kriv sto smo glupi jer ti..
    svakim danom, u svakom pogledu, sve vise napredujes...
    (Goran, 17. novembar 2012 18:52)

    # Link komentara

  123. Ja nisam konsterniran. Juce sam bio konsterniran. Danas vise nisam konsterniran.
     (mare, 17. novembar 2012 18:51)

    # Link komentara

  124. Šta smo?
    (Invisible Resident, 17. novembar 2012 18:45)

    # Link komentara

  125. Sta je to konsternirani? Ima li Iko da objasni?
    (Amir steak, 17. novembar 2012 18:42)

    # Link komentara

  126. Fon Vucicu sta znaci ta rec, ne svatam, ali stvarno kosteniran, kastriran ili nesto vec tako. Hajde bre.
    (Aca Znalac, 17. novembar 2012 18:37)