"Susret s Nikolićem možda i nikad"

Sarajevo -- Bakir Izetbegović izjavio da se s presednikom Nikolićem nikada neće susresti ako bude slao poruke da genocida u Srebrenici nije bilo, javlja Anadolija.

Izvor: Anadolija
Pošaljite komentar
  1. @ Adame
    Đavla te ne odnija Adame šta ljutiš Srbe da ih svit doživljava ko divljake,evo ih danas doživjava kroz Novaka Đokovića.Nego sam se sitija jednog Holivudskog filma di su Srbi izraziti pozitivci,a znaš o komu je film?O Draži Mihajloviću.E, sad ako je Holivud mjera povjesne istine onda mi moramo mjenjat povjesne uđbenike za 8 razred.
    (miro split, 6. novembar 2012 19:44)

    # Link komentara

  2. @ Adam ... - Potpisujem svaku tvoju rijec, odlicno sroceno i posteno receno. Komentar je na nivou pravednog, postenog, iskrenog covjeka, intelektualca.
    (istina i pravda, 6. novembar 2012 17:34)

    # Link komentara

  3. Bakire u odlicnom si drustvu, VECINA drzavnika se nece sresti sa Tomom... i ne samo zato sto im se ne svidja njegova rakija...
    (Koji blam, 6. novembar 2012 17:11)

    # Link komentara

  4. @(Adam, 6. novembar 2012 09:24)

    Pa takvi smo kakvi smo,a to je zato sto necemo da priznamo da smo mi genocidna nacija jer nismo.Upravo smo mi ti koji smo najvise ubijani u zadnjih 100 i kusur godina,a vi ste ti koji ste pravili najvece zlocine na ovim prostorima i to naredbom vladara rimokatolicke crkve.Zapitaj se zbog cega ste vi cvecke a mi dezurni negativci.Zato sto nismo dozvolili da nas od 1990-1995 kao i za vreme drugog svetskog rata ubijate nozevima i buzdovanima,zato sto smo branili svoj narod koji bi prosao isto kao sto prolaze i Srbi na Kosovu od kada Srbske vojske dole vise nema(unisteni srednjovekovni manastiri i crkve,proterano 200 000 Srba,unistena groblja, a sto je jos gore to se i danas desava.Znamo mi i pamtimo i pamticemo vecno bas kao sto i vi znate ko su bili i ko su ustase,siptari,zeleni i kako su zverski ubijali Srbe.Koliko je srba osudjeno recite vi meni u Antisroskom sudu u Hagu a koliko je osudjeno hrvata,albanaca,Muslimana...niko nije cinio zlocine sem Srba jel(cak ni to nije dokazano ni u jednom postupku).

    S druge strane sta cemo sa Antom Pavelicem,Matkovicem,Luburicem,ovim albancima danas koji su vadili ljudske organe za sta ima milion dokaza a koji se setaju slobodni,jel treba dalje i ove mudzahedine da spominjem,jel i dalje mislis da ste nevini a da mi Srbi pricamo u prazno.A o izmisljenim zlocinima Srebrenici gde su pobijene mudzahedine oblacili u civile, i onaj u Racku zbog cega su nas bombardovali 1999. necu ni da pricam, sve je dokazano.
    (Mirko, 6. novembar 2012 16:56)

    # Link komentara

  5. Adame! nađi Evu pa si stvori Novi svet. Znaš kako to ide. Posle naiđe potomstvo i vuče prokletstvo. I onda im zasmeta neko koheziono društvance koje lepo živi. Zasmeta im i sve veća mogućnost da za desetak ili dvatesetak godina u tom društvu svi postanu jednaki. Posvađaju ih, izmisle neprevaziđenu dominaciju jednih nad drugima, dobro izfotografišu svaki pedalj zemlje i organizuju pomoć u oružju.
    Kad se sve završi, strogo isplaniraju da za očuvanje zemlje ne okrive Vojsku, nego jedan od naroda. Sve posle ide samo po sebi.
    Tako su, uz pomoć droge "razbijeni" i hipici.
     (Srna, 6. novembar 2012 16:56)

    # Link komentara

  6. Bakir lupa gluposti, ja sam Bosanac i nemam nikakve veze sa Tuskom. Jadno zvuci kad imas neke turske, rusije, grcke, srbije, hrvatske kao "idole" i ulizujes se tim zemlja, a njih u sustini boli kurac za tebe jer to su nerazvijene zemlje koje i same imaju ogromnih problema. Normalne drzave sa svima saradjuju, i gledaju kako ce uvesti, izvesti, zaraditi, jednostavno napraviti bolji i jednostavniji zivot za sve.
    (dino, 6. novembar 2012 16:41)

    # Link komentara

  7. Bošnjaci gledaju u turskog vođu kao u svog lidera, Srbi u ruskog, a Hrvati u Njemačkog. Jedino je CG nezavisna i istinski slobodna. Kao da smo se vratili u XVIII vijek, južni sloveni su podijeljeni od strane istih sila, bez mogućnosti upravljanja sopstvenim životima.

    Rodiće se nekad neki novi Tito i protjerati strane zavojevače, i sa našeg tla i iz glava ljudi. Odricanje od onih religijskih fantazija koje dijele naše narode biće prvi korak u tome.
    (Crnogorac, 6. novembar 2012 16:23)

    # Link komentara

  8. @adam
    nevjerojatno kratka i dobro sročena analiza stanja svijesti u Srbiji... apsolutno točno... i baš zato su svi otišli iz Juge... doslovce svi... samo se svađate i mislite da ste najpametniji...
    (martin70, 6. novembar 2012 16:03)

    # Link komentara

  9. @ Adam.

    Moji komplimenti vasem komentaru. Ponekad istina boli, ali istina je istina.
    (Muhamet, 6. novembar 2012 15:59)

    # Link komentara

  10. Gospodine Adame, shodno Vašem cenjenom savetu da mi, Srbi, kao narod ludaka i neprimerenih ljudi, uzmemo ogledalo, i da se pogledamo, navodim Vam reči jedne dečije pesmice, na kojoj su vaspitavane generacije Srba a recitovana je u prigodnim situacijama, i oholim osobama poput Vas: "Uzo majmun stari ogledalo neko, pa video sebe i ovako reko: Gle kako je čupav, gle kako je dlakav baš ti Bože hvala što ja nisam takav". Mi Srbi smo uvek plaćali veliku cenu slobodi. Naš nepokor je utkan u naš genetski kod. Nema razloga da se današ moralno protituišemo, uprkos tome što znamo da je protiv nas okrenuta najveća vojna sila sveta. Neke stvari nemaju cenu. Nikada nećemo pristati na "svinjsku logiku" odnosno, da nam je kukuruz važniji od bisera čak, i ako nas izgladne do maksimuma.
    (Topličanin Milan, 6. novembar 2012 15:26)

    # Link komentara

  11. tako je predsjednice ne za isti hastal sa dusmanom
     (grof, 6. novembar 2012 15:16)

    # Link komentara

  12. Genocida nije bilo niti ga je moglo biti. Znaju li ti ljudi šta pričaju. Isti smo narod.Ko je koga tu istrebljivao.
    Bog je jedan i čudom se čudi šta je to stvorio na balkanu.
    Da se razumemo, zločina i to ratnih bilo je na pretek,negde više, negde manje, i u okviru iste vere. Da je rat dobar ne bi ga nikad ni prekidali.
     (Srna, 6. novembar 2012 14:30)

    # Link komentara

  13. @ADAM: Gospodine Adame, Srbi su svetionik slobode u ovom porobljenom i neslobodnom svetu,uprkos tome kako nas doživljavaju naša bivša "braća", čije države počivaju na srpskim kostima.U zadnjih dvadesetpet godina na prostorima bivše Jugoslavije su se izdešavale neverovatne stvari, koje neki pokušavaju da predstave na svoj način,ne zato što toga nisu svesni već,u cilju ostvarenja svojih prljavih političkih ciljeva.Na kraju svih naših sukoba,koji traju vekovima ali,neču ulaziti u one iz prethodnih ratova,Srbi su nemilosrno počišćeni sa najvećeg broja svojih vekovnih etničkih prostora a da se za taj zločinački akt,u Hagu,sudi samo Srbima?!Počinjeni su nevidjeni zločini,na svim stranama ali,postoje i oni zločini koji nisu toliko strašni,počinjeni,naravno,od strane "dobrih" momaka i,u "oslobodilačke" svrhe?!Srbija je zverski bombardovana i to je predstavljeno kao "humanitarna kampanja".Na kraju priče okupiran je suvereni deo R. Srbije,koji je za Srbe i srpski naciju značajniji od Jerusalima,gde SAD i ostali članovi "bombarderske koalicije",potpomognuti slugeranjskim horskim gakanjem državolikih tvorevina bivse SFRJ, pokušavaju da stvore drugu Albaniju?!I šta je sada problem?!Čime smo povredili osećanja "braće" Hrvata?!Zato sto sebe ne smatramo manje vrednim i važnijim od ostalih?!Gospodo mi jesmo siromašni,jesu nas satanizovali i ubijali svi u okruženju ali,mi znamo istinu i što je posebno važno,ne možemo biti licemeri poput vas.
    (Mladen Mladenovic, 6. novembar 2012 14:16)

    # Link komentara

  14. Kada gospodin prihvati realnost da je R.Srpska samo formalno u federaciji da muslimani zele ustvari svoju drzavicu uz pomoc Turske.Srebrenica to strasno stratiste nazalost zloupotrebjava upravoIzetbegovic.Jer kako bi doveka prozivali Srpsku i uvek u nedostatku drugih argumenata pritiskali je sa nadom da ona jednog dana nestane.Svi zlocinci u Hag i ako ih ima jos i oni ali ostali ne mogu da budu taoci.Upravo to radi Izetbegovic i kako onda da funkcionise federacije kada nema ni tun iskrenosti.Svako se na nekog oslanja ali spolja.Muslimani na Tursku Hrvati na svoju maticu a Srbi na Srbiju.U ovom trouglu najvise pomoci mogu dobiti upravo muslimani jer eto Turska je 16 ekonomija sveta.I u cemu je problem?I to je politika sto navodno nece da se sretne sa Nikolicem.Sami izgovori za sto goru sliku Srba.Zato mi bas nismo uvredjeni.Srecan vama put i svako dobro na putu za Tursku.
    (nada ZR, 6. novembar 2012 14:02)

    # Link komentara

  15. Genocida je bilo na sve tri strane. Ovakva Bosna je vestacka tvorevina i nema sansu da takva i opstane.
    (tigar)

    kako sada to Nikolic kaze da nije bilo genocida uopste...doduse sud kaze drugacije a sud je taj ko utvrdjuje cinjenice a ne Nikolic i ostali koji imaju interes a i ideologiju da to osporavaju.

    A slazem sa da je Dejtonska Bosna i Hercegovina vestacka tvorevina nastala vestacki - etnickim inzinjeringom i da je treba vratiti u njeno prirodno stanje u kojem je bila vekovima...bez vestackih entiteta.
    (tibetanac, 6. novembar 2012 12:54)

    # Link komentara

  16. Genocida je bilo na sve tri strane. Ovakva Bosna je vestacka tvorevina i nema sansu da takva i opstane.
    (tigar, 6. novembar 2012 12:24)

    # Link komentara

  17. РАЗМЕЂЕ. Инсистирање на култивисању и непрестаном вагању злочина из прошлости, било да се ради о набијањима на колац, масовним убијањима у Јасеновацу, покољима Ханџар дивизије, или злочинима у Сребреници, води затварању зачараног круга вечног подстицања мржљи, погубно погрешној одлуци на размеђу између добродошле мудрости и злоћудне глупости.
    (Бодин Ракић, 6. novembar 2012 11:37)

    # Link komentara

  18. @Adam
    Potpuno se s tobom slažem da Srbi kao narod imaju još uvjek suludu predođbu o sebi kao nekom važnom povjesnom faktoru,ali što se tiče simpatija prema bilo kome na ovom prostoru mislim da si pomalo naivan.Mi smo da bi ušli u EU morali pristat na nekoliko ucjena i tek onda postali simpatični.Što se tiče Turske i Bosne.Zamišljam situaciju u kojoj bi Josipvić izjavio da mu je Tuđman u nasljeđe ostavio Bosnu kao što je Erdogan izjavio da mu je Izabegović ostavio u amanet.Holivud već desetljećima štanca filmove po kalupima(čast izuzecima).Tako da Židov nemože biti negativac,da policajac bjelac mora imat partnera druge rase,Njemački negativac mora biti nacista itd tako da su nedostataku negativaca nakon pada berlinskog zida i početkom rata na ovim prostorima Srbi sa svojim zločinima postali idealni negativci.Ali za utjehu Srbima može bit što nepostoji ni američki film sa Vjetnamcima kao pozitivcima iako svatko zna da ni Ameri u toj zemlji nisu bili cvjeće.
    (miro split, 6. novembar 2012 11:19)

    # Link komentara

  19. Braco bosnjaci, pa nisu vam turci blizi od nas. Krv nije voda. Ajmo se vise miriti.
    (Ljuba, 6. novembar 2012 11:12)

    # Link komentara

  20. Toma ce nas posvadjati sa svima. Vec je uspeo sa hrvatima, grcima, Bih. Nasatvak sledi... Zavadi pa vladaj ! Neodgovorna radikalska politika. Imao je od koga da uci...
    (Obicangradjanin, 6. novembar 2012 10:59)

    # Link komentara

  21. Da li si se pitao da Nikolic zeli susret sa tobom??? Uostalom vas niko nista nece da pita, vi ste tu da slusate druge....
    (Dejan Hamburg, 6. novembar 2012 10:51)

    # Link komentara

  22. Tesko smo potreseni ovom vescu...
    (Bojan, 6. novembar 2012 10:03)

    # Link komentara

  23. A koji si pa ti faktor s tobom da se sreće...
    (Wukadin, 6. novembar 2012 09:50)

    # Link komentara

  24. Kakav fin covek...a ko bi rekao!?
     (nesa, 6. novembar 2012 09:47)

    # Link komentara

  25. tih, sto ste hrabri! neka vam je rek'o!
    (pazarac, 6. novembar 2012 09:39)

    # Link komentara

  26. Fascinantna je, ali i zastrašujuća i upravo ludjačka ta vaša "logika" po kojoj je svatko tko kritizira Srbiju, Srbe i srpske vlastodršce nitko i ništa pa odmah krene lavina podrugljivih i uvredljivih komentara tipa: tko je i što je on ili ona da nama nešto priča...
    A to se ne odnosi samo na Izetbegovića, za vas su nitko i ništa i Hillary Clinton, Angela Merkel, Ivo Josipović itd., sve su to za vas beznačajni bijednici, samo ste vi netko i nešto. A pri tome ste baš vi ti nebitni i nitko vas ne doživljava ni 1 % onako kako vi sami sebe doživljavate, čak ni ti Rusi, kamo li Kinezi i sl., nego vas svijet (zbog takvoga ponašanja mnogih medju vama) tretira kao siromašan narod problematičnih i prkosljivih nasilnika i ratnih zločinaca. To je razlog zašto su simpatije većine medjunarodne zajednice na strani kosovskih Albanaca, Bošnjaka, nas Hrvata itd., a ne na vašoj.
    To je ta najveća tragedija srpskoga naroda, zato ste vrlo nepopularni i nesimpatični u svijetu, zbog toga Hollywood snima filmove u kojima su Srbi glavni negativci... Kada ćete to napokon jednom shvatiti, kada ćete se napokon pogledati u ogledalo (i hoćete li uopće ikada) ?! A uvijek moram reći da mi je jako žao svih onih normalnih, realnih i objektivnih Srba koji moraju živjeti u jednoj takvoj ludnici kakva je današnja Srbija.
    (Adam, 6. novembar 2012 09:24)

    # Link komentara

  27. Toma je u depresiji zbog ovoga. Zasto to ucini Bakire, trecino predsenistva tzv. drazave BiH?
    (Vuk, 6. novembar 2012 09:22)

    # Link komentara

  28. Našla krpa zakrpu, ti i Toma.
    (phreak, 6. novembar 2012 09:00)

    # Link komentara

  29. i onda je Bakir zavio cokoladu u foliju...
     (j, 6. novembar 2012 08:50)

    # Link komentara

  30. Toma se mnogo potresao zbog toga, a i mi isto.
    (Ivan, 6. novembar 2012 08:44)

    # Link komentara

  31. Ma Republika Srpska ce se otcepiti od Bosne kad tad. Mozes ti da kukas koliko hoces. Turska nema sta da trazi na balkanu.
    (Magnus, 6. novembar 2012 08:34)

    # Link komentara

  32. Po ovome sto Bakir isprica izgleda da je njegov babo ostavljao Bosnu u amanet svima osim njemu. Je li se ikad pitao zasto?
    (Nimitz, 6. novembar 2012 08:30)

    # Link komentara

  33. Cak i da poverujemo Bakiru na onim hvalospevima koje je izrekao o sebi i Turcima, na kraju svih njegovih "balada" o dobroti i prosperitetu koji donose Turci i unitarna Bosna gde bi majorizacijom muslimani mogli da donose odluke prema svojim zeljama i nahodjenjima, postavilja se pitanje: Ako ste toliko dobri i "do daske" evropski nastrojeni, otkud vam pravo da ukidate prava Srbima i Hrvatima, i to ista ona prava koja ste sebi dodelili ili uzurpirali?!Da li cete vi, mislim muslimani, odlucivati sta je najbolje za Srbe ili Hrvate u Bosni, mada, da budem iskren, ovi drugi me uopste ne interesuju?! Gospodine Bakire, morate biti svesni da Srbi nikada nece prihvatiti Turke kao prijatelje, niti Amerikance. Dzelati, za nas, ostaju dzelati. Ne mozemo podrzavati Tursku koja apriori podrzava sve poteze muslimana, pa cak i zlocine samo po osnovu toga sto pripadateistoj religiji?! Mi Srbi, iz Srbije ili iz bivse Bosne. zelimo vam sve najbolje. Imate svoju drzavu, imate svoju religiju, skole, pisete svoju istoriju, stvarate svoj jezik. Sta cemo vam mi? Ili, vi nas i ne zelite vec samo nase teritorije ali vas je "sramota" da to obelodanite iako se iz svakog vaseg poteza to naslucuje i vidi. Kao dan?!
    (Mladen Mladenovic, 6. novembar 2012 08:30)

    # Link komentara

  34. Velika stvar sto se neces sastati sa Nikolicem, ti si samo 1/3 predsednistva BiH.
     (neko, 6. novembar 2012 08:21)

    # Link komentara

  35. e moj Bakire radi malo u interesu BIH,a ne mentora iz Istambula..
     (stanko555, 6. novembar 2012 08:21)

    # Link komentara

  36. Srecom, pa ni ti ni on necete biti vecno predsednici.
    (q, 6. novembar 2012 08:10)

    # Link komentara

  37. Srbi i Hrvati se okreću svojim maticama, a Bošnjaci Turskoj. Sledeći tu logiku, neko bi mogao zaključiti da su Bošnjaci Turci. A mislim da nisu. To je nacija formirana oko verskog nasledja, ali genetski raznorodna. Problem je ipak u tome da naraslo nepoverenje i zlu krv ne mogu da leče oni koji su je napravili. Tu mislim i na Nikoliće i Izetbegoviće.
     (Mik, 6. novembar 2012 07:58)

    # Link komentara

  38. Вама је очигледно срце у Цариграду а не Сарајеву. Докле год буде тако имаћете проблем.
    (меша, 6. novembar 2012 07:52)

    # Link komentara

  39. Ovaj scenario je vec vidjen u TV seriji "Premijer". Ni jedan od Predsjednika Vlada ne htjede u Beograd dok im Hedviga ne rece nekoliko "carobnih" rijeci:-)
    (yugo45, 6. novembar 2012 07:46)

    # Link komentara

  40. Demagog!
    (Jedan više, 6. novembar 2012 07:41)

    # Link komentara

  41. Ako treba sastaće se i to sa užitkom ko dačić i tači. Možete pričati šta hoćete zna se čija je zadnja ta gluma kao mi smo nešto bitni i pitamo se već je poprilično parodicna. Davno je balkan postao samo kolonija.
     (Punmik, 6. novembar 2012 07:34)

    # Link komentara

  42. A sto ovaj Bakir misli da je nesto bitan?!
    (Boban, 6. novembar 2012 07:33)

    # Link komentara

  43. Ma idi bre bas smo se nasekirali, ali nemoj Tomu da nam sekiras, ovih dana pece rakiju kad mi ti dodjes u goste da te pocasti
     (Radnik, 6. novembar 2012 07:30)

    # Link komentara

  44. Hvala, takodje.
    (Ja sam, 6. novembar 2012 07:23)

    # Link komentara

  45. Auuu... bas se Toma potresao. Strašno!
    (pivljanin, 6. novembar 2012 07:16)

    # Link komentara

  46. Bakire,ajde nam navedi tih deset dobrih dela Turske u poslednjih 15 godina koliko ste samomstalni?U nestasici gasa HR i SR su se solidarisale.
    Bela sengen lista vam je ukinuta na instiranje obe pomenute drzave da vi niste talibani,a pruzate im uporiste i nemate nikavu kontrolu nad vehabijama.
    Bakire koje su to deset?
    (Kasper, 6. novembar 2012 06:35)

    # Link komentara

  47. Oni koji ne misle da predsednik ( ko god to bio) i ostali politicari ne treba da imaju odlicne odnose makar sa predstavnicima svih zemalja koje nas okruzuju, ne zele dobro srbiji. Ne vidim kako to nije jasno kao dan. Zatvaranje bilo kog dela granice znaci delimicno zatvaranje u sebe, odnosno korak blize sistemu zemalja poput severne koreje, odsecenih od sveta.
    (Mirko, 6. novembar 2012 03:13)

    # Link komentara

  48. putuj.... daleko ti lepa kuca!
     (pancevac, 6. novembar 2012 02:08)

    # Link komentara

  49. Lele ne verujem "Turska daje stvari, a za uzvrat nista ne želi", lupi čovek i ostade živ... Ne znam ko veruje u te demagogije, nije bitno sto je naveo Tursku, nego je poenta u tome da odnosi izmedju drzava NISU medjuljudski odnosi, tu je samo interes bitan i nista vise. Stvarno su mi smešni ljudi koji veruju da nas XYZ drzava voli/mrzi, to ne postoji. Sto pre shvatite to, biće vam lakse.
     (Dejan, 6. novembar 2012 02:06)

    # Link komentara

  50. Ako Erdogan naredi Nikolicu ima da ode dve trcuci i da se izvine za sve gluposti sto prica o bosni i DVA PUTA DA POLJUBI IZETBEGOVICA PO MUSLIMANKIM OBICAJIMA.
    (Komandos, 6. novembar 2012 01:28)

    # Link komentara

  51. "Pa po protokolu oni i ne treba da se srecu.Jer on nije u rangu sa nasim predsednikom
    rang
    ---…--
    Nisi u pravu !!
    clanovi predsednitva BH, Radmanovic, Komsic i Izetbegovic jesu u rangu sa Nikolicem u onom periodu dok obavljaju funkciju predsedavajuceg BH.
    A Izetbegovic je to upravo sada.
    Naime, po ustavu BH, predsedavajuci se redovno smenjuju.
    Znaci za 4 godine [48 meseci] njihovog mandata svaki ce biti predsedavjuci i clan predsednistva 16 meseci, a samo clan predsednistva 32 meseca
    (brkan, 6. novembar 2012 01:12)

    # Link komentara

  52. ovaj čovek prosto ne shvata...Bakire Srbija ode,bolja joj se vremena smiješe a ti si zapeo gore od Josipovića i kočiš li kočiš BiH....popusti brate već jednom i pusti narod da živi,mani se te netrpeljivost
    (Siniša, 6. novembar 2012 00:57)

    # Link komentara

  53. Kako Turci mogu biti bosnjacima isto sto je Srbija Srbima u Srpskoj ili Hrvatska Hrvatima u Hercegovini? Poenta je sto oni nisu Turci i ne govore Turski. Ako se tako osecaju sto ne nauce Turski i ne odbace Srpski.
    (Goran, 6. novembar 2012 00:48)

    # Link komentara

  54. A u pozadini cirilica:-)
     (Zipa tamo, 6. novembar 2012 00:47)

    # Link komentara

  55. jel i sirijci erdogana dozivljavaju na taj nacin?
    (dragan, 6. novembar 2012 00:41)

    # Link komentara

  56. gosp. Izetbegovicu, a nama je bas zbog toga drago, sto vi vise ne mozete da se sastajete sa Tadicem! Promenite i vi tu plocu, vaseg oca i slicnih... Dok su ti bili u zatvoru, ova zemlja je bila srecna i nasmejana! Toliko!
    (iki, 6. novembar 2012 00:41)

    # Link komentara

  57. pa gosn . Izetbeze sastajao si se i sa ostalima koji nisu govorili da se u SREBEENICI desio genocid a sad si mi neki patriota.Sjeti se Izo sjeti....Te Dodicina te Tadicina te bre svi ostali sramoto Bosnjacka.
     (lobotom, 6. novembar 2012 00:37)

    # Link komentara

  58. Pametan čovek. Da je meni taj luksuz da ne znam ni da dotični fejk radikal postoji '(
    (bastards, 6. novembar 2012 00:28)

    # Link komentara

  59. A Srbija je neko i nesto?
    Hahahahahaha. Probudi se sine.
    (Posmatrac, 6. novembar 2012 00:18)

    # Link komentara

  60. Izetbegovic: "Dodao je da je Turska sada 16. sila sveta koja može doneti kapital, investicije i pomirenje, a da zauzvrat „ništa ne želi“. "

    Postoji jedna poslovica, nije nasa, a kaze: "Jedini besplatan sir je onaj u misolovci."
    (Vladimir Arsic, 6. novembar 2012 00:12)

    # Link komentara

  61. Never say never again.
    (007, 6. novembar 2012 00:08)

    # Link komentara

  62. Dragi, odlucni Bakire, bice onako kako mama i tata kazu.
    (Zoran, 6. novembar 2012 00:05)

    # Link komentara

  63. Ovaj počeo da smara kao Josipovic. Bosanci i Hrvati izgleda da nisu svatili da vise nisu interesantni zapadu, krajnje je vreme da im neko objasni da oni nisu dobili nezavisnost otcepivsi se od Yugoslavije vec su postali kolonija. A kad si kolonija znaci da ces raditi kako ti drugi zapovedi. Ako mu gazda naredi da otrci na sastanak sa Tomom ima da trči kao malo dete.
     (lesa, 6. novembar 2012 00:02)

    # Link komentara

  64. cao zdravo, i Dodik nam je previse,samo ti falis
     (strucnjak, 5. novembar 2012 23:52)

    # Link komentara

  65. A mozda ni tad!
    (Strasno!, 5. novembar 2012 23:49)

    # Link komentara

  66. Bas steta.
    (Andrija, 5. novembar 2012 23:44)

    # Link komentara

  67. Pa po protokolu oni i ne treba da se srecu.Jer on nije u rangu sa nasim predsednikom.On moze da se srece eventualno sa nasim parlamentarcima a ne sa predsednikom drzave.Tako da ne mora da se brine,ne verujemo da ce biti tog susreta, ne zato sto on ne zeli, nego zato sto nije predvidjen, jer nisu istog politickog nivoa,a za to postoji protokol koji to regulise.Mozda se i sretnu ali kada vise ne bude predsednik...ko zna.
    (rang, 5. novembar 2012 23:34)

    # Link komentara

  68. A,ja zaboravio,sad treba da im se izvinimo.More,ako moze Kosovo moze i RS.Ti imas svoj entitet i ko tebe sta pita.Dosta vise ponizavanja i ucenjivanja Srba i Srbije.Koliko je Srba ubijeno u Bratuncu i Kravicama,pa nikom nista.Bolje da se bavis ekonomskim oporavkom FBIH posto je u jako losem stanju,a i dugujete RS milione evra ili milijarde nisam siguran.
    (Tinejdzer, 5. novembar 2012 23:22)

    # Link komentara

  69. Jaka stvar ....
     (Ivan Bg, 5. novembar 2012 23:16)

    # Link komentara

  70. Ako te stisnu iz medjunarodne zajednice sastaces se i ima da pitas kad ce opet da se sastanemo.Ovi lokalni lideri malih i nebitnih balkanskih drzavica su umislili da su vazni i da oni kao odlucuju.Ma obrisace vas kao gumicom ako ne slusate jer ste niko i nista svi od reda.
     (BgHQ, 5. novembar 2012 23:10)

    # Link komentara

  71. Nece Toma moci da spava od muke :-)
    (Mare, 5. novembar 2012 23:04)

    # Link komentara