Prajd: 4 zida i minut na stiroporu

Beograd -- Organizatori "Parade ponosa" okončali "Paradu u četiri zida", tako što su seli na stiropore ispred Medija centra uz poruku "vidimo se 28. 09. 2013".

Izvor: B92, Beta
Pošaljite komentar
  1. Puna podrška gay populaciji u Srbiji da se konačno izbori za svoja puna građanska prava koja im po zakonu i civilizacijskom dometu pripadaju, samo ne razumijem jednu stvar kod organizatora, zašto parade organiziraju u jesen? Svugdje u normalnom svijetu parade se organiziraju u maju, junu, julu, kad su raspisati kada se ide na godišnje odmore, čemu parade organizirati u jesen kad počinje škola, kad ljudi imaju dodatne troškove, kad se uvijek povisuju cijene energenata, kad socijalni problemi najviše dolaze do izražaja. Naka organizatori probaju organizirati paradu krajem juna kad dosta ljudi putuje, ili je na raspustu....U Srbiji čak i psihološki moment može imati ključnu ulogu za njezino održavanje, zato mi nije jasno zašto organizatori ne traže pozitivno ozračje početkom ljeta, zašto se drže oktobra ili septembra kao "pijan plota"?
    (Konstantinos Veliki, 7. oktobar 2012 18:15)

    # Link komentara

  2. @anche zaista me je ganula tvoja poruka. Iako ne mogu da podrzim paradu, Srbija jeste zemlja svih svojih gradjana. Imamo problema, ne razumemo se uvek najbolje, ali svi zivimo pod istim krovom. Od srca ti zelim lep i ispunjen zivot. Takodje, ponesite i vi nekad obelezija svoje "kuce". Nije dugina zastava sve.
    (Misko, 6. oktobar 2012 23:49)

    # Link komentara

  3. "Kakav zivot zelite vasem detetu ako se ispostavi da je gej?"
    (Bgd, 6. oktobar 2012 10:39)

    SREĆAN, u miru i ljubavi, u bilo kojoj kombinaciji, situaciji i okolnostima!
    (bezimena, 6. oktobar 2012 23:43)

    # Link komentara

  4. Secam se scene,negde osamdesetih godina proslog veka u staroj Jugi,u jednoj diskoteci,negde u polumraku,kako se dva muskarca ljube.Niko ih dirao nije,pogledas i gledas svoja posla.Osim toga znali smo za bar desetak likova u gradu da su homoseksualci ali smo najnormalnije sa njima komunicirali.Isli u Hrvatsku na more u Trst po garderobu,slusali rok i bas nas bilo briga ko je ko.Voleli smo zapad ,nismo isli u crkvu,rumuni,bugari,poljaci,cekoslovaci,su bili beda za nas.Imam 53 godine i pisem ovo zbog vas mladih.Zivot je kratak,prodje kao letnji raspust,otkuda tolika mrznja u vama ?
    (vladimir, 6. oktobar 2012 23:36)

    # Link komentara

  5. Kad se ispuni moje pravo na hleb, posao i socijalnu sigurnost, onda ce i homoseksualci moci doci na red. Kad se i ono budu najeli nece ni traziti paradu.
    (Sonci, 6. oktobar 2012 21:49)

    # Link komentara

  6. @(Tamara, 6. oktobar 2012 11:26)

    Tacno je, kada god je bilo prisutno siromastvo i glad ranije kroz Istoriju, ljudi su proglasavali i kaznjavali vestice misleci da su im one krive za sve. Danas mi u siromsnoj Srbiji vidimo problem u gejevima. Da nam je kojim slucajem zivotni standard evropski, ne bi smo ni obracali paznju na gej paradu, nego bi se ljudi nesmetano setali kao sto to rade u drugim zemljama.
    (siromastvo - nacionalizam - hegemonija, 6. oktobar 2012 20:08)

    # Link komentara

  7. @melchior
    Menjam svoje ustavom zagarantovano pravo da se sa svojim mužem ljubim i vaćarim u javnosti za veću platu, nižu cenu mesa i mesto za svoje dete u državnom vrtiću
    (strejtasica i majka, 6. oktobar 2012 20:05)

    # Link komentara

  8. Ja u potpunosti podrzavam prava LGBT gradjana i uopste ne vidim razlog za toliku mrznju prema njima.Kako su to oni meni naudili i cime me ugrozovaju?Mislim da je ovo zapravo samo deo mnogo sireg problema u nasem drustvu a to je netolerancija prema svim oblicima razlicitosti.Sutra treba da se plasim za svoj zivot jer pisem levom rukom ili zato sto sam ateista?!!! Svojim vrsnjacima dvadesetogodisnjacima zelim da porucim da se obrazuju,da vise vole a manje mrze i da daju sve od sebe da upoznaju a vremenom i prihvate razlicitosti jer je to je ono sto cini zivot bogatijim. :)
    (C'est l'amour, 6. oktobar 2012 19:41)

    # Link komentara

  9. Ne dopada mi se povezivanje porodicnog nasilja sa 'porodicnim ljudima', iako smatram da imamo problem sa nasiljem. Mogao bih da se slozim da bi grupe koje se bave promocijom tradicionalnih vrednosti mogli da pozabave i nasiljem u porodici.
    (Iskreno, 6. oktobar 2012 19:33)

    # Link komentara

  10. Velika podrska LGBT populaciji. Oni koji maltretiraju manjinske grupe, bilo koje, su samo kompleksasi i frustrirane licnosti.
    (Ana, 6. oktobar 2012 19:27)

    # Link komentara

  11. Moram se pozaliti! Meni se naprosto dize kosa na glavi kad vidim momka i devojku koji se ljube na ulici. Stvarno je BLJAK! ALi zaista!
    I zato zahtevam da ne paradiraju i ne pokazuju svoju seksualnost van 4 zida!!!
    Jasno, bre???

    E, takav bi bio nivo prepucavanja sa zatucanim strejtasima. Tkz braniocima porodice i morala.

    Ali gay osobe su kulturne i fine i nemaju problema s tim. Ocigledno da je jako tesko prihvatiti razlicitost i malu grupu ljudi koji su necije komsije, prijatelji, kolege, rodjaci....? Sigurno nisu Marsovci!
    (Vladimir, 6. oktobar 2012 19:11)

    # Link komentara

  12. Kad smo kod 4 zida kako to da je kul kad na Beer fest ili na slicnim takvim alko okupljanjima, kao Exit i Guca imamo seks pred svima, snjimaju se te javne scene, pa imamo one klipove seksa na stadionu, u metrou, bj u klozetu splava ili diskoteke itd...sto se to ne radi u 4 zida, sedi u taksi, bus, kola i idi kuci. Kako to nije poraz morala, los primer, kako te slike u nekom tabloidu nisu sram?! Sto se tu ne bune dveri ili neki pop? Kako za ovu drzavi nije poraz ogroman procenat dece koja se alkoholisu, znaci ne popiju nego se alkoholisu, broj narkomana ili onih rekreativnih narkomana, ono uz pice malo smrcem? Mene vise brine kako cu detetu da objasnim sta je ubistvo, smrt, droga, rat, alkohol, silovanje, mucenje, prebijanje grupa navijaca i slicno sto MOZE da vidi na TV, kroz film, video spot, vesti? Sto kaze neko mene vise brine kad prodjem gradom pored grupe alko navijaca nego pored bilo koga. Sta je sa zrtvama pedofilije od strane administracije crkve? Evo npr ja imam ortake koji ne vole likove sto nose kikice, ono tipa 2-3 kikice na kracoj kosi, ne vole ni urbane likove koji nose one arafatke, i sta sad, da ih lome? Pa kad tad cemo svi biti u manjini i bicemo zrtve diskriminacije, npr devojka kad se zaposli pa zatrudni, eto prve situacije, kad omatorimo eto i poslednje, gde kod bio uvek mozes da zavrsis kao manjina a ovakvim dozvoljavanje huliganima samo se raspiruje problem...eto sad napaduju i momke koji samo po odeci lice na geja, sta je sledece?
    (ways, 6. oktobar 2012 19:09)

    # Link komentara

  13. Uvek kada se pomene Parada, kao nespontana javna manifestacija, setim se slicnih stvari: parade prvog maja, vojne parade, strajkova I slicno. Joy Division to lepo objasnjava sa They Marched in Lines. Neka hvala.
     (Misko, 6. oktobar 2012 19:03)

    # Link komentara

  14. Stiropor? Odakle im ta ideja? Hmmm . . .
    (Al Rae, 6. oktobar 2012 18:58)

    # Link komentara

  15. DAJTE NAM VREMENA prajdovci da prihvatimo! Sve je to previse naglo i agresivno. Usporite malo
    (Natasa Petrovic, 6. oktobar 2012 18:49)

    # Link komentara

  16. Nasa nova turisticka parola - Dodjite u poslednju netaknutu i nereformisanu srednjovekovnu drzavu u Evropi, osetite sve "cari" Srednjeg veka!
    (Bar imamo svoj brend, 6. oktobar 2012 18:39)

    # Link komentara

  17. Dacic se isprepadao od sacice neonacista i huligana.
    A onda se cudi kad nam tako silni prebiju policajca na sred stadiona.
    Drzava u misjoj rupi.
    (marija, 6. oktobar 2012 18:07)

    # Link komentara

  18. A zasto su seli na stiropore!? ;)
    (zluradi, 6. oktobar 2012 18:02)

    # Link komentara

  19. Cujem, porodicni ljudi su bili protiv parade. Jos kad bi nasi porodicni ljudi malo manje tukli svoje voljene zene... Nasilje je najveca srpska svetinja.
    (ksenija, 6. oktobar 2012 16:23)

    # Link komentara

  20. gazda:
    * a po cemu si ti kao "verujuci covek" sigurna da je "za hrista homoseksualnost greh" i gde to u bibliji u Novom Zavetu pise i gde se je to hrist uopste bilo kada izjasnio po pitanju homoseksualnosti?
    (za gazdu, 6. oktobar 2012 16:10)

    # Link komentara

  21. Da li su mozda Ivica ili Marica ili neko drugi sproveo anketu o tome da li ljudi podrzavaju ili ne podrzavaju odrzavanje parade PONOSA? Ili on lupa kao i obicno?
    Kako zna da je 80% protiv? I zasto su t.j. da li bi bili protiv? Je l' bila anketa u kome je pitano 10.000 ljudi ili pitao ljude u svom kabinetu, par popova i huligana?

    Da li zato sto znaju da ce huligani da razbiju grad i prodju nekaznjeno ili zato sto su u dubini duze protiv ravnopravnosti i tolerancije i protiv diskriminacije?

    Zasto ne sprovede referenedum da pita da li ljudi zele da zive normalno i tolerantno ili da drzavom iz senke vlada crkva i prete huligani?
    (Mirko, 6. oktobar 2012 16:07)

    # Link komentara

  22. "Dosta vise bre! Idi u Svedsku pa paradiraj sa svojim pajtasima. "
    Zamolila bih svoje sugradjane da ne isteruju vise nikad jedni druge silom, a ni verbalno, nigde.Ni zbog materijalnih razloga ni seksualnih.Ruzno je a i nije zakonito. Ovo je zemlja svih nas, nadam se, kad vec tako dugo nije bila, SADA VALJDA JESTE, U DEMOKRATIJI?Resavajte probleme nekim drugim nacinom, ne palicama i pljuvanjem jedni drugih.

    Hvala!
    (bb, 6. oktobar 2012 16:00)

    # Link komentara

  23. ova je skroz ok!!! u 4 zida i to je to!!! sto se mene tice i u 4 zida mozete da napravite tih 970 koraka! niko vas ne dira, nikom ne smetate, nema povredjenih i nema materijalne stete!!! desavanje isprate tv i novinari prenesu ih ostalim gradjanima i svi suju i vide vase probleme a pritom nikoga ne iritirarte i niko ne strada zbog vasih 970 koraka!!! pritom ne zaboravite da zbog vase parade 2010 bar 50000 beogradjana koji zive u krugu od 1000 metara od parka manjez bila zabranjena osnovna ljudska prava slobodnog kretanja!!! ljudi nisu smeli da izadju iz svoje zgrade da odu do prodavnice jer je policija zabranila prilaz parku!!! mislite malo i o otome gospodo!
    (dejan, 6. oktobar 2012 15:45)

    # Link komentara

  24. bojim se da mi nedostatak srpske zastave na slikama smeta.
    izgleda da ipak volim svoju zemlju mnogo više nego ona mene, lezbejku.
    (anche, 6. oktobar 2012 15:38)

    # Link komentara

  25. ... dok se u Srbiji oni vracaju u srednji vek ?!? Coveka boli kad vidi svoju rodjenu zemlju kako nazaduje i danas sluzi kao predmet viceva.
    (Nesa, 6. oktobar 2012 15:00)....

    A gde da nauce?? ,u skoli, hahaha.
    ili od Irineja hahaha... od SPC hahahaha...
    (srednji vek, 6. oktobar 2012 15:37)

    # Link komentara

  26. Srbija
    (18 vek, 6. oktobar 2012 15:30)

    # Link komentara

  27. Srbija je jedna od retkih zemalja u svetu (u Evropi sigurno jedina) u kojoj se tocak istorije vraca unazad. Secam se dobro Srbije od pre vise od 22 godine i ako je uporedimo sa danasnjicom ona je tada bila u proseku po svom mentalnom sklopu definitivno naprednija (nezavisno od politike i sistema). Sigurno da je na to uticao i masovni intelektualni ekzodus koji nazalost jos uvek traje. Ono sto mene licno frapira su mladi ljudi, koji u svakom normalnom drustvu donose promene i otvaraju vrata buducnosti, dok se u Srbiji oni vracaju u srednji vek ?!? Coveka boli kad vidi svoju rodjenu zemlju kako nazaduje i danas sluzi kao predmet viceva.
    (Nesa, 6. oktobar 2012 15:00)

    # Link komentara

  28. Policiji 50% smanjiti platu ovog meseca, ionako se iz budzeta najvise izdvaja za policiju i vojsku.( a nista ne rade)!
    (Misha, 6. oktobar 2012 14:59)

    # Link komentara

  29. Podsetite me, ko je to bese u skorijoj istoriji sedeo na stiroporu???
    (Gay mi ne smeta ali sam protivnik parade..., 6. oktobar 2012 14:56)

    # Link komentara

  30. Olson se vozila GSP-om, a nije imala bus-plus
    (USB, 6. oktobar 2012 14:43)

    # Link komentara

  31. Sve u životu sagledava se iz dve perpspektive, teističke i ateističke. Ova dva pogleda imaju neke dodirne tačke ali ništa više od toga. Unutar te dve grupe imate mnogo podgrupa koje unutar sebe imaju neke dodirne tačke ali ništa više od toga.
    Kada se sagledava homoseksualnost kroz ljudsku istoriju, svi ćemo složiti da je ima od pamtiveka. E sad se postavlja pitanje odakle ta pojava medju ljudima? Dijametralno suprotne razloge dobićete od ateiste i teiste i to je nepomirljivo. Međutim,tu ne treba stati. Oni su tu, među nama i treba tražiti rešenja. Koliko god pričali da su Srbi "zaostali, zatucani" treba znati da ni jedan roditelj diljem planete ne udara u bubanj od sreće kada sazna da mu je dete homoseksualac. Verovatno bi i ankete u "demokratskim" zemljama pokazale poražavajuće rezultate glede homoseksualaca.
    Ja, kao religiozan čovek, nisam za paradiranje ali jesam za razgovor. Sigurno je da oni imaju određene probleme,a čini mi se da će u budućnosti imati još veće probleme. U svetu se širi religioznost koja nema veze sa Biblijskim poimanjem vere. Ta lažna religioznost, pod izgovorom moralnosti, pomeće te ljude, mada i među njima samima verovatno ima homoseksualaca. Ja ne znam kako bi Hrist reagirao na homoseksualnost, ali sam ubeđen da taj problem ne bi rešavao bejzbolkom. Za Hrista homoseksualnost jeste greh ali svi mi smo grešni. Krademo, lažemo, kurvamo se, sebični smo, licemerni, ponositi, srebroljubci itd.VERA, NADA, LJUBAV jeste rešenje za sve nas ako razumemo REČI!
    (gazda, 6. oktobar 2012 14:29)

    # Link komentara

  32. Otkud slobinom potrcku cifra od 80 odsto gradjana protiv. To je samo kod njega u glavi i da lupeta po medijima. 100 odsto ljudi je protiv korupcije u ovoj zemlji a ne radi nista po tom pitanju kao sto se ni Dveri i slicni ne bune protiv toga jer su to njihovi izvori finansiranja
    (hrkljus, 6. oktobar 2012 14:24)

    # Link komentara

  33. Odlazi cirkus za sve je bolje tako
    mnogi su predstavu shvatili do sad
    nove pajace ce masa naci lako
    jer drugi cirkus ce doci u nas grad

    Ma sve je bilo samo fol
    sve je to samo jeftin trik
    i sve te maske kriju bol
    il' neki sasvim drugi lik
    (balasevic, 6. oktobar 2012 14:10)

    # Link komentara

  34. "They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
    (Benjamin Franklin, 6. oktobar 2012 14:06)

    # Link komentara

  35. "Zabranu Prajda osudili su evropski i američki zvaničnici."
    E, ako je to tako, barem vidimo ko to sve placa i za koga vi radite.
    (Z. Rilakovic)

    Rusi zabranili paradu na 100 godina - znamo ko placa SPC i Dacica.
    (Yugoslav, 6. oktobar 2012 13:48)

    # Link komentara

  36. Slazem se sa Zoranom i mislim da jeste problem u nasem mentalitetu. Zao mi je sto smo takvi, dosledni u omalovazavanja svih razlicitih i drugacijih, dosledni u besmislenom ponasanju, dosledni u autodestrukciji, u mrznji u sitnim svakodnevnim zlobnostima i niskostima. Volim svoj narod, i ne zanima me da li je neko homoseksualan, religiozan, ateista, da li mu je baba bila katolkinja ili mu je deda bio cetnik, volim svoj narod, ali me dusa boli kad vidim gde smo, a gde smo mogli da budemo. Jesmo zrtva mnogih nemilih istorijskih desavanja, ali jesmo i zrtva sopstvenog mentaliteta.
    (Karakter je covekova sudbina, 6. oktobar 2012 13:44)

    # Link komentara

  37. Bas lepo, simbolicno, ali uporno, bez odustajanja. Kao sto odlicno rece Miletic, nije to cirkus pa da ode.
    Nego, nesto sam razmisljala otkud toliki strah u narodu od LGBT. Na kraju mi se nametnuo jedan zakljucak: oni (narod) se izgleda boje da u srpskom narodu ima toliko pritajenih gej ljudi, da ako bi se ovima dozvolilo da paradiraju, svi ti pritajeni bi se ohrabrili i valjda odmah autovali. Inace, ko vas moze pretvoriti u geja, ako vi to niste. Mogu da gledam 100 parada i gej parova po ulici, ako nisam gej, zbog toga svakako necu postati. Mozda neko ima neki drugi zakljucak o razlogu tog patoloskog straha...
    (str8, ako je to bitno, 6. oktobar 2012 13:22)

    # Link komentara

  38. "da nije sve do naseg "brdjansko-balkanskog" mentaliteta."
    (Tamara, 6. oktobar 2012 11:26)

    Ne devojko! Nisi u pravu, SVE je do mentaliteta.

    Ante Marković je bio Predsednik Vlade krajem 80-ih i početkom 90-ih. Ne znam koliko imaš godina i da li možeš da pamtiš to vreme. Naime, tada tih nekoliko godina, plata u Srbiji bila je u proseku 1500-2000 DEM sa očiglednom perspektivom da ondašnja država uđe u EU i da počne da napreduje još brže. Ljudi su imali platežnu moć kao Italijani a čak više nego Grci. O Mađarima ili Česima da ne govorimo. Za nas su bili "sirotinja". U Segedin se išlo u kupovinu klope "za džabaka". I onda je došao Milošević i bratija i proglasili su A. Markovića da je USTAŠA!?!? I? "Brdsko-balkanski" mentalitet je zdušno to prihvatio i ODREKAO se Evrope, dobre zarade i normalnog života i ušao u ratove za koje je i budala mogla da vidi da su unapred izgubljeni, što se na kraju pokazalo kao tačno. S'tim što se isti taj mentalitet i danas, posle svih poraza, ponižen i gurnut ublato, na ivici biološkog nestanka, slepo drži te politike i ne odstupa ni za korak...
    (zoran, 6. oktobar 2012 13:15)

    # Link komentara

  39. ja samo hocu da poljubim svog decka kad ga ispracamna bus, zar trazim previse?
    (mile, 6. oktobar 2012 13:14)

    # Link komentara

  40. Zabranila policija Prajd jer se boji bilo kakvih okupljanja jer su građani besni na Vladu Srbije i političare. Ako iko bude organizovao bilo kakav javni protest verujem da će ga ista policija zabraniti. Ljudi ovo su 90-te godine i ne zaboravite jedno što se političara tiče: Vuk dlaku menja al ćud ne!
    (Zoran M., 6. oktobar 2012 13:09)

    # Link komentara

  41. ja apsolutno podrzavam gejeve, sto vise njih, vise devojaka za nas ostale! :)
    (sco, 6. oktobar 2012 12:07)

    Sa takvim stavovima neces se ti sine leba najesti kod devojaka
    (Nele, 6. oktobar 2012 12:51)

    # Link komentara

  42. "Kakav zivot zelite vasem detetu ako se ispostavi da je gej?"
    (Bgd, 6. oktobar 2012 10:39)

    Kome si poistavio pitanje, prijatelju???

    Ako se ispostavi da mi je dete (u mom slučaju kći) gej, svakako neću zvati trubače da proslavim. Neću ih zvati ni ako dovede momka u kuću i kaže da je strejt. Ali u oba slučaj, ako mi kaže da je srećna, biću i ja srećan.

    A ti prijatelju, da li ćeš svoje dete izbaciti iz kuće ako ti kaže da je gej? Ili ćeš da ga ubiješ, možda???
    (zoran, 6. oktobar 2012 12:47)

    # Link komentara

  43. Srbija.
    (ugasena svest, 6. oktobar 2012 12:47)

    # Link komentara

  44. Termin parada znači spremiti se i pokazivati se javnosti. To znači da je uslov za paradu i narod koji pristaje da posmatra one koji paradiraju. Kad je parada ponosa u pitanju ovde ima jedan problem. Postoje oni koji žele da se pokažu ali odsustvuju oni koji bi trebalo da ih posmatraju. Ko onda posmatra pripadnike LGBT. Na žalost policija kojoj je zapovedjeno da ih i štiti od naroda. Dakle, u našem slučaju čim odsustvuje sloboda jedne od ovih strana koje konstituišu paradu, onda nema ni parade. U tom slučaju to se zove nasilje. Nasilje nad onima koji ne žele da učestvuju u tome a to je narod Države Srbije. Mislim da naš Ustav garantuje i narodu nekakva prava a ne samo manjinama.
    (Slobodan Građanin, 6. oktobar 2012 12:45)

    # Link komentara

  45. Jadna smo mi zemlja, nama ne treba neprijatelj!
     (Peca, 6. oktobar 2012 12:43)

    # Link komentara

  46. ja apsolutno podrzavam gejeve, sto vise njih, vise devojaka za nas ostale! :)
     (sco, 6. oktobar 2012 12:07)

    # Link komentara

  47. Najbolji mi je ovaj komentar što je rekao "između 4 zida se i rade te stvari". Da te pitam da li se ti "između 4 zida" maziš, ljubiš, grliš, držiš za ruke sa partnerkom...

    Koliko god se borili nacisti protiv ovog protesta i ljudskih prava. Homoseksualce ne mogu da sakriju ispod tepiha, jer su oni postojali, postoje i postojaće.
    (Opijum za mase, 6. oktobar 2012 12:03)

    # Link komentara

  48. Kada su u USA poceli da se fasisti i nacisti okupljaju na ulicama da iskazu svoja "prava" sloboda izrazavanja, opredeljenja, govora... ameri su ih izignorisali. Pustili su ih na ulice, ali drugih posmatraca nije bilo. Slucajni prolaznici su ih ismejali, i napravili salu od toga. Mislili su da je maskenbal u pitanju. Niko ih nije ometao u skupu, ali zato pametni narod ih je izignorisao kao i novinari. Vise ih nema na ulicama. E u tome je razlika izmedju amera i srba. Nama treba jos vremena...
    (Ko su ovi, 6. oktobar 2012 11:52)

    # Link komentara

  49. Ovo se sve krajnje lako moze resiti! Prosto, bilo ko da organizuje bilo kakvu "paradu", bez obzira o kome je rec, policija i sluzbe bezbednosti bi trabale da naprave bezbednosnu procenu koliko je potrbno angazovati kojih policijskih snaga, kako bi se garantovala apsolutna bezbednost ucesnika i gradjana! Nakon toga se lako proracunaju troskovi obezbedjenja (koji su po pravilu u svim zemljama papreni!) i dostave se organizatorima. Zasto bi ovaj napaceni narod placao ovolike dnevnice i troskove obezbedjenja bilo cijih hirova!? Tako na primer, iduce godine za obezbedjenje ovog ili slicnog dogajaja policija kada napravi bezbednosnu procenu i izvede troskove, tako da celo zadovoljstvo npr. zbog "specificnih bezbednosnih izazova" i broja angazovanih ljudi treba da kosta 2.500.000,00 evra pa da se ukoliko LGBT ili bilo ko drugi ko organizuje neki vid "parade" plati ovo zadovoljstvo, da se njima bezbednost u potpunosti garantuje, a da se policiji tim novcem barem malo poboljsa standard, ili zanovi oprema. Pa treba biti malo mudriji, zar ne?!
    (Nista licno..., 6. oktobar 2012 11:42)

    # Link komentara

  50. Koliko je to unosan biznis govori samo ova jedna recenica: "Velika sala Medija centra u potpunosti je ispunjena a "Paradi u četiri zida" prisustvuju u šef delegacije Evropske unije u Srbiji Vensan Dežer i švedska ministarka za evropska pitanja Birgita Ulson"
    Razmisljam ozbiljno da se prikljucim tom biznisu!
    (todor, 6. oktobar 2012 11:27)

    # Link komentara

  51. predlazem EU i srpskoj vladi da sprovedu sledeci socijalni eksperiment:
    povecati prosecnu platu na 1000 eura, redovno isplacivati istu, isplacivati prekovremeni rad, smanjiti nezaposlenost... Nakon godinu dana ovakvog blagostanja sta mislite sta bi se desilo na paradi? Smatram da bi bila odrzana i prosla bi potpuno neopazeno!
    Smatram da finansijska moc obicnih ljudi, gradjana igra veliku ulogu u "savremenom shvatanju svakidasnjice" i da nije sve do naseg "brdjansko-balkanskog" mentaliteta.
     (Tamara, 6. oktobar 2012 11:26)

    # Link komentara

  52. Dali Svi Vi mislite da je Policija nesposobna da Obezbedi Paradu . Mi imamo jako sposobno Obučenu Policiju ali ako namerno izazivate rušenje grada ,razbijenih glava ,krađa onda Policija mora to sprečiti. Milionske štete ko će platiti opet mi građani. LGBP treba svoja prava preko Skupštine da traži . Na ulici ga neće naći.
    (Nada, 6. oktobar 2012 11:25)

    # Link komentara

  53. Vec vise godina zivim u jednoj zapadnoevropskoj zemlji koja je u proseku verovatno konzervativnija od Srbije ali minimalna plata je oko 2000 eura, tako da ljudi mnogo ne mare za seksualna opredelenja drugih. Istovremeno sam ubedjen da kad bi ljudi ovde prolazili kroz ono kroz sta prosecna srpska porodica prolazi nivo tolerancije bi bio dosta nizi nego u Srbiji. Gledajuci na stvari iz komforne udaljenosti i okruzen razmazenim gradjanima koji se zale i kad primaju 5000 eura plate moje srce je i dalje sa 'primitivnim' i 'netolerantnim' srpskim porodicama.
     (najcrnji, 6. oktobar 2012 11:07)

    # Link komentara

  54. svi ljudi to rade u cetiri zida!
    (nada ZR, 6. oktobar 2012 09:20)

    Juce sam bio u teretani i vidim ja da na kardio traci se ljube devojka i njen decko.
    Bas sam razmisljao i ja da im kazem da me se njihovo seksualno opredeljenje ne tice i nek to rade u cetiri zida. Zabraniti strejt propagandu na javnim mestima na sto godina!:)
    Salu na stranu: ne, vi bahati strejtasi to nikad ne radite izmedju cetiri zida. Samo vama je to toliko "prirodno" i "normalno" da ni ne primecujete da paradirate svaki dan.
    Zato prosto ne razumem kad govorite gluposti kao sto su "ni ja ne nosim svoje seksualno opredeljenje na ulicu i ne paradiram". Paradirate, i te kako. I to svaki boziji dan, u svakom trenutku. A mi smo trazili jedan dan, posto u nedelju vec ne bih pokusao da poljubim mog decka ispred vas, poboznih moralnih bica.
    Ali iskreno: ovu veoma jednostavnu logiku iz nekog tajanstvenog razloga ne zeli da shvati niko.
    (melchior, 6. oktobar 2012 11:06)

    # Link komentara

  55. Ma dosli bi oni nego ne znaju gde je taj Medija Centar.
    (MADAFAKA, 6. oktobar 2012 11:02)

    # Link komentara

  56. Dosta vise bre! Idi u Svedsku pa paradiraj sa svojim pajtasima. Nisam dobila materijalno obezbedjenje od pocetka godine .... mi najugrozniji nismo izasli da paradairamo i zahtevamo prava....
    Muka mi je od vas i vasih "problema"...
    (sasa, 6. oktobar 2012 05:33)

    Meni je muka od ovakvih "ugroženih" koji imaju kompjutere, plaćaju internet, šetaju androide i kukaju da nisu dobili sirotinjski dodatak i da su gladni. Pa vi pojedoste državu, vi prevaranti, miševi, koji kršite zakon i čerupate državu na svakoj krivini! Naravno da ne smete da izadjete na ulicu da protestujete, jer će neko da Vas prepozna i da se upita kako ste izmuvali "materijalno obezbedjenje", pa moguće i da Vas prijavi! I vi ćete nekoga da selite iz njegove države zato što ima HRABROSTI da se bori za ostvarenje svojih ZAKONSKIH PRAVA!?
    SRAM VAS BILO!
    (bezimena, 6. oktobar 2012 10:54)

    # Link komentara

  57. Jao kad cemo vise da prestanemo da pricamo o njima? Kako ukljucim vesti na kompu, samo vidim sarene zastave. Smoriste sa gejevima, koga je briga gde ce oni danas? Nek idu gde hoce.
    (Milena, 6. oktobar 2012 00:46)

    Pa za tvoju informaciju, oni upravo to i traže - da idu gde hoće. Ali to dolazi do određenih poteškoća koje su u vezi sa ljudskim pravima.
    (Mik, 6. oktobar 2012 10:50)

    # Link komentara

  58. Boze ljudi, koliko vi mrzite.. I to one koji vam nista nazao nisu ucinili. Neshvatljivo. Sasvim je logicno sto Srbija propada. A vas na neki nacin zalim, nije lako ziveti sa tolikom mrznjom.
    (Srbija, zemlja mrznje, 6. oktobar 2012 10:48)

    # Link komentara

  59. Kakav zivot zelite vasem detetu ako se ispostavi da je gej?
    (Bgd, 6. oktobar 2012 10:39)

    # Link komentara

  60. Ovo je prica o dva ovna na brvnu i niko ne odstupa.Jedina srecna stvar bi bila da brvno pukne pre sudara pa da oba ovna poginu pre tuče ,tako bi nas spasili njihovih filozofskih umotvorina.Ajde neko da pokaže malo pameti u ovoj priči a ne samo da dolivaju ulje na vatru.
     (monmartr, 6. oktobar 2012 10:23)

    # Link komentara

  61. Ni ovo im ne bi trebalo dozvoliti, ali kada su već održali onu sramnu, skandaloznu, uvredljivu izložbu, okupljanje ''u četiri zida'' je šala u odnosu na tu 'izložbu'. U savkom slučaju, grad je pun policije, država vodi brigu o njima više nego o bilo kom drugom normalnom građaninu. Od Hrama Sv.Save pa do centra u svim parkovima i ulicama 'šetkaju' se grupe policajaca.
    (Miroslav, 6. oktobar 2012 10:23)

    # Link komentara

  62. 1. Homoseksualnost znaci voleti isto pol. I lezbejke vole isti pol, znaci i one su homoseksualne. Ne morate praviti razliku izmedju pojma homoseksualci i lezbejke, jer druge pripadaju prvom!
    2. Parada i jeste skup, protest, demonstracija.
    3. Ne, "niko nije znao" za koga je npr Mira Markovic udata - i ona je to sakrivala u svoja 4 zida.
    4. Prestanite da promovisete heteronormativnost!

    I: Razmislite kad komentarisete. Uglavnom, necemo nestati. Tu smo oduvek i bice nas sve cesce tu - pa i za inat!. Cheers!
    (Neofene, 6. oktobar 2012 10:06)

    # Link komentara

  63. Otac sam troje dece i supruga i ja se trudimo da ih podižemo i vaspitamo u skladu sa tradicijom i opšte prihvaćenim moralnim načelima i normama, onako kako su nas naši roditelji vaspitavali. O paradi nemam nikakvo mišljenje niti odnos, ne razumem ceo koncept i najrađe bih bojkotovao skupove takve vrste. Ali isto kako meni ova nazovi država dozvoljava da ne učestvujem u, za mene besmislenoj paradi seksualnog egzibicionizma, tako ista ta nazovi država MORA da dozvoli različitim ljudima da na različite načine ispoljavaju svoje aspiracije sve do onog trenutka dok ne ugrožavaju bezbednost drugih građana. Lično se osećam mnogo ugroženijim kada prolazim pored grupe navijača huligana, nego da pored mene proparadiraju svi gejevi Beograda. Nasilja se gnušam, drugačija seksualna orjentacija ljudi iz mog okruženja me zaista ne zabrinjava. Smatram da je homofobija najizraženija kod onih koji i sami imaju latentne homoseksualne sklonosti, pa se borbom protiv "izopačenosti", ustvari bore protiv samih sebe. Da zaključim - ostavite ljude na miru i pustite ih da imaju svoju paradu, ako im to toliko znači. Država je po ko zna koji put propustila šansu da pokaže svoj kapacitet i zbog zabrane parade i ja se od danas u svojoj zemlji osećam manje bezbedno. Čini mi se da ću iz potpune nezainteresovanosti za ovj događaj preći u otvorenu podršku.
    (Komšija, 6. oktobar 2012 09:46)

    # Link komentara

  64. Јел зна неко када је питање гејизма постало овако битно? Замислите да је неко `91 причао о сексуалности Вука Драшковића или Весне Пешић или Мире Марковић? Да ли је могуће да данас свако сваком гледа у гаће? Живи свој живот. 4 собе су ту да интиму држиш у себи ван домета јавности. Ко излази у јавност са својим гаћама зна да то није пристојно већ наметљиво...
    (ѕајг, 6. oktobar 2012 09:22)

    # Link komentara

  65. svi ljudi to rade u cetiri zida!
    (nada ZR, 6. oktobar 2012 09:20)

    # Link komentara

  66. odlican naslov jer nikog ne zanima njihova seksualna pripadnost.
    (Dasko, 6. oktobar 2012 09:14)

    # Link komentara

  67. Ovo pitanje je vec postalo besmisleno. Postoje dve cinjenice vezane za ovo pitanje.Postoji ustav to svi znamo,ali postoji i 60% protivnika iste te parade i verovatno 80% ljudi koji ne dele stavove iste,ali nisu direktni protivnici.
    Ja sam poprilicno indiferentan po tom pitanju,samo okupljanje mi je ok,ali se plasim da ce to kroz 10 god dobiti neki odvratni karnevalski karakter kao u nekim drzavama,nije da ja nesto moralisem vezano za takvu formu(karnevalsku),ali mi je sam dogadjaj odvratan i smatram da tolika glorifikacija seksualnosti (bilo koje vrste) nije potrebna.
    (Prelepi, 6. oktobar 2012 09:12)

    # Link komentara

  68. Dobro, ovo smo apsolvirali za ovu godinu. Mnoge 'prave muškarčine' će se verovatno napiti ovog vikenda i izmaltretirati ženu, decu, devojku, majku. Možda će SPC i Dveri jednom reći koju o ovoj raširenoj tradiciji u patrijarhalnoj srpskoj porodici. Ili je ćutanje o takvim gorućim problemima takođe deo te tradicija. Važno je da komšiluk ništa ne sazna -sve ostalo je nebitno.
    (mina, 6. oktobar 2012 09:12)

    # Link komentara

  69. Srbija - kvazi država, zemlja prostaka, polusveta, polupismenih, nepismenih, zatucanih, homofoba, huligana, licemera, zemlja zabrana i pretnji, kiča i šunda, đubreta, zemlja NETOLERANCIJE i GROZNE OSTRAŠĆENOSTI... Sve ono što je lepo i pošteno je ukaljano i osramoćeno gore navedenim. Sramota me je što sam Srbin koji živi u ovakvoj Srbiji.
    (gradjanin, 6. oktobar 2012 09:01)

    # Link komentara

  70. "Zabranu Prajda osudili su evropski i američki zvaničnici."
    E, ako je to tako, barem vidimo ko to sve placa i za koga vi radite.
    (Z. Rilakovic, 6. oktobar 2012 08:50)

    # Link komentara

  71. vlast popustila pred huliganima, ovde navijači upravljaju državom izgleda. Nisam gay, imam dete i ženu i ne plašim se da će dete da mi jednog dana postane gay zato što je to video na televiziji, ne može te niko naterati da budeš nešto što nisi! Više me brine što će eto slučajno moj sin da obuče jaknu pogrešne boje na dan neke utakmice i što će neko da ga ubije zbog toga recimo!
     (zexxx, 6. oktobar 2012 08:49)

    # Link komentara

  72. Bolje da ostane na zabrani setnje ako im to dozvolimo oni ce traziti jos i jos. Na kraju ce traziti dozvolu brakova i usvajanja dece.
     (lesa, 6. oktobar 2012 08:48)

    # Link komentara

  73. NIKO NE SME DA VAS BIJE SEM VAŠE I NAŠE NARODNE MILICIJE!!!
    (Veliki brat, 6. oktobar 2012 08:35)

    # Link komentara

  74. Nisam gej al nesmeta mi gej parada kao sto nisam vernik a nesmeta mi litija kroz grad.Bavite se ljudi drugim poslovima i pustite drukcije od vas da zive kako zele.Zivot je jedfan pa neka ga svako iskoristi kako zeli ne ugrozavajuci druge.
    (Jasna, 6. oktobar 2012 08:20)

    # Link komentara

  75. Koja su prava to vama uskraćena? Šetate normalno i držite se za ruke i ljubite se…viđeni ste svuda po gradu i nije vam ništa, zato ne talasajte. Ne možete da se zaposlite? Laž…ima vas svuda u politici, zdravstvu, prosveti, kulturi, estradi, bus plus-u…tako da molim vas lepo ne lažite više. Diskriminisani ste? Ne lažite više…pa ne može neka nakaradna spodoba samo zato što je gay da bude prioritet u bilo čemu. Do sada nisam imala ništa protiv ali gde su vaši roditelji da se bore za vas i da vas podrže? Dosta više laži…imate prava više nego bilo ko u ovoj zemlji.
    (Jelena, 6. oktobar 2012 08:19)

    # Link komentara

  76. Ok i da razumem ovo suludo objašnjenje ali recite mi šta da radimo kad recimo Dveri idu u šetnju:
    [link]
    Tom prilikom njima njihov način protesta zbog nečeg za šta oni misle da su uskraćeni,njihovo pravo da se prošetaju ili na neki drugi način da protestuju,NIKO NIJE DOVEO U PITANJE!!!Ne branim ja nikoga branim pravo na protest koje je suvereno pravo svake grupe dok taj protest nije nasilan.Nasilni su oni koji ne žele da do protesta dodje.Svi imaju pravo na šetnju i plavi i zeleni i crveni i Dveri pa i gay-evi!
    (direktor, 6. oktobar 2012 08:17)

    # Link komentara

  77. E je l' vidite kako može?!? Uvek će imati moju podršku za paradu između četiri zida!
    (eto tako, 6. oktobar 2012 07:55)

    # Link komentara

  78. Ako su organizatori želeli da parada ponosa ne bude cirkus koji će nastati za jedan dan, kako reče gospodin Miletić, ZAŠTO su se potrudili da od dana (nedelje) borbe za jednakost i prava LGTB populacije, NAPRAVE JEFTINO-PROVOKATIVNI CIRKUS?
    (nada 22, 6. oktobar 2012 07:54)

    # Link komentara

  79. Smorili ste Boga vise sa tom paradom, nisam homofob, ali ubiste brate, ubiste.
    (Mr Mortem, 6. oktobar 2012 07:34)

    # Link komentara

  80. Oni se bore! U tome je razlika - jer ostali samo sede i kukaju, sazaljevaju, stalno najavljuju nikada ostvaren odlazak iz zemlje... i nikome ne pada na pamet da osmisli neku akciju. A ovi ljudi nesto pokusavaju, aktivni su, organizuju se, bore se..... To je gradjanski aktivizam. I ja im se divim, jer jos uvek imaju snage.
    (Svetlana, 6. oktobar 2012 07:33)

    # Link komentara

  81. odlično. inače, za neupućene koji histerišu o povredi prava, nema prava na paradiranje! postoji pravo na slobodno okupljanje, ali to znači skup, protest, ali ne i parada. da nastavim, svako pravo je ograničeno drugim, tuđim, pravima, pa bi parada trebala da bude zabranjena zbog vređanja javnog morala i reda. problem nije u okupljanju, problem je što se insistira na paradi. još nešto - koja to prava u EU imaju homoseksualci a da ih nemaju u Srbiji? odgovor je da su jednako zakonski zaštićeni. međutim, pod plaštom "ljudskih prava", se gura zahtev za većim pravima (pravo na brak, pravo na usvajanje dece) nego što ih ima u EU!!! sve je u stvari manipulacija javnim mnjenjem, gde su gejevi iskorišćeni kao povod, a cilj je negativna slika Srbije, i dalje demonizovanje srpskog naroda. Pitam se kakvo zlo su nam namenili naši prijatelji iz EU, svaki put kada njihovi mediji počnu da optužuju narod da je sastavljen od kriminalaca, ili huligana...
    (qryber, 6. oktobar 2012 07:29)

    # Link komentara

  82. Kakva je ovo drzava koja jednoj grupi gradjana nije u stanju da pruzi sigurnost i dozvoli da odrzi demonstraciju kao sto se to odrzava u drugim slobodnim zemljama. Da ne bi izgubili obraz izmislili su cetri zida.
    Zasto onda ne u zatvoru?
    (Che lll., 6. oktobar 2012 06:52)

    # Link komentara

  83. @zmitjkoe
    Ne bih bas isao u tu kosmicku dimenziju gej pokreta u nas.Gejevi se bore iskljucivo za svoje interese i svoja prava,a mi ostali bi trebali , bez obzira da li nam se to svidja ili ne, to njima i omogucimo!
    (ecco, 6. oktobar 2012 06:32)

    # Link komentara

  84. tamo gde i pripada
    (Miskocije, 6. oktobar 2012 06:23)

    # Link komentara

  85. Dosta vise bre! Idi u Svedsku pa paradiraj sa svojim pajtasima. Nisam dobila materijalno obezbedjenje od pocetka godine zbog slicnih parada socijalnih radnika i koga zabole da li sam ziva ili mrtva! Ipak, mi najugrozniji nismo izasli da paradairamo i zahtevamo prava. Vas, saku jada, je okrizilo i branilo 2000 policajaca a nas niko i ne pominje.
    Muka mi je od vas i vasih "problema" koje nikako da iznesete. Mozda bi za vas i bilo pomoci, ali ne na ulici vec na kaucu gospodina Frojda.
    (sasa, 6. oktobar 2012 05:33)

    # Link komentara

  86. Pocinju da skacu po mozgu, nije nesto sa cime policija ne bi mogla da uzadje na kraj. Tako je i sloba mislio ali koja je cena da se vi prosetate koliko mrtvih, ranjenih.
     (milan, 6. oktobar 2012 05:21)

    # Link komentara

  87. dokle cete vise da nas davite sa homoseksualcima i lezbejkama? Da ;i je Srbija zemlja u kojoj su sva druga zivotna dostignuca resena i ostalo samo jos to i tece med i mleko? Dragi novinari ne ucestvujte u skretanju paznje sa rasturanja drzave i zivota gradjana Srbije. Bicete saucesnici u zlocina a to ne zelite. Unapred zahvalan
    (a, 6. oktobar 2012 04:53)

    # Link komentara

  88. A u četiri zida neka rade šta hoće, samo da ih javnost ne gleda.
    (MasterHaosis, 6. oktobar 2012 04:40)

    # Link komentara

  89. Kaze ovaj u jednom momentu: "...šta ostali građani Srbije mogu da očekuju od Vlade...?"

    Evo ja kao pripadnik tog "ostatka gradjana Srbije" ga oslobadjam brige o mojim ocekivanjima. Taj ostatak od npr. 80% gradjana Srbije (a verujem i mnogo vise) je veoma jasan po ovom pitanju!
    (Bojan, 6. oktobar 2012 03:57)

    # Link komentara

  90. smorili ste vise sa tim gelovima,neka se setaju u krug u cetiri zida!! Drzava nikom ne krsi ljudska prava,evo nek se prosetaju dva homoa centrom, drzeci se za ruke,siguran sam da niko ne bi reagovao!!! Niko ne sme da vas bije!!! :)
     (nislija, 6. oktobar 2012 03:54)

    # Link komentara

  91. Aman više! Je l' još uvek nije sve poskupelo šta je trebalo da poskupi pa nam odvraćaju pažnju jednom te istim. Da, hvala na informaciji sve znamo u vezi parade, mi bi malo da živimo svoj život, ako je dopušteno.
    (mina, 6. oktobar 2012 03:21)

    # Link komentara

  92. Ne smeta mi što nema parade. Ali koliko je mržnje među ljudima koji se pozivaju na Hrista...ja to ne mogu da razumem. Ljubav prema bližnjem svom i tolerancija ne postoje, među ljudima koji samo o crkvi, Bogu i pravoslavlju pričaju. Kukava nam majka "samim namima" kakvi smo.
    (Iron&ja, 6. oktobar 2012 02:52)

    # Link komentara

  93. Strasno me nerviraju procene za bezbednost ljudi koji u to nisu ni upuceni. Ne znas ti decko sta je razjarena masa od desetak hiljada ljudi i sta sve oni mogu da urade. I prestanite sa time ugrozena ljudska prava i biju nas tokom cele godine i navijac partizana dobije batine od navijaca zvezde ako se eksponira i obrnuto pa sta mozemo. Prosto jos je rano i nismo sazreli za to. I u drugim sredinana i daleko razvijenijim demokratijama je isto u San Fracisku neces dobiti batine ali zato idi u Misisipi i tamo ce ti odrati kozu. Imate organizaciju i klubove niko vam nije zabranio a za ovo drugo ne histerisite i cekajte neko drugo vreme.
     (kvatro, 6. oktobar 2012 02:51)

    # Link komentara

  94. Strasno me nerviraju procene za bezbednost ljudi koji u to nisu ni upuceni. Neznas ti decko sta je razjarena masa od desetak hiljada ljudi i sta sve oni mogu da urade. I prestanite sa time ugrozena ljudska prava i biju nas tokom cele godine i navijac partizana dobije batine od navijaca zvezde ako se eksponira i obrnuto pa sta mozemo. Prosto jos je rano i nismo sazreli za to. I u drugim sredinana i daleko razvijenijim demokratijama je isto u San Fracisku neces dobiti batine ali zato idi u Misisipi i tamo ce ti odrati kozu. Imate organizaciju i klubove niko vam nije zabranio a za ovo drugo ne histerisite i cekajte neko drugo vreme.
     (kvatro, 6. oktobar 2012 02:50)

    # Link komentara

  95. Izaci ce oni i na javni prostor,kao prosle godine kada su iako je zabranjena parada na brzaka isprosipali one kante sa bojom ispred Palate Albanija. Uvek oni to moraju da isteraju sa prstom u oku, videcete
    (Krile, 6. oktobar 2012 02:49)

    # Link komentara

  96. Dosadili ste vise sa vasom pricom oko parade, radite sta hocete i nemojte vise da zamajavate narod sa nebitnim stvarima!
     (maks, 6. oktobar 2012 02:37)

    # Link komentara

  97. Na žalost ispada da srpska vlast sa svojom policijom nije u stanju zaštititi svoje sunarodnjake srbe niti usred glavnog grada pa ne znam kako onda ta ista vlast može zaštititi srbe na Kosovu ili negdje drugdje.Osim toga ispada dvolično da ista ta vlast od kosovske policije zahtjeva da zaštiti srbe od njihovih (albanskih)raznih patriJota koji su izuzetno nasilni, ne tolerantni pa i ne uračunljivi, a sama nije u stanju izači na kraj sa svojim problematičnim "patriJotama" istih karakteristika i zaštititi srbe u Beogradu. Druga stvar, ovo pokazuje koliko je Srbija tolerantna država iako ovdje često čitamo da je srbija "najtolerantnija država na Balkanu jer šta god bio niko te nedira". Ako je vlast zauzela ovakav stav prema samim srbima kada je u pitanju njihova fizička zaštita i zaštita njihovih prava, šta onda mogu da očekuju pripadnici manjina? Ništa ne želim da tvrdim već samo napominjem do kakve konstatacije dovode ovakvi potezi srpske vlasti. Možete vi da pljujete po drugim Ex Yu državama i da verbalno veličate Srbiju koliko želite ali potezi Srpske vlasti pokazuju da nažalost niste u pravu.
    (EUbalkanac, 6. oktobar 2012 02:34)

    # Link komentara

  98. Sta hoceju ovi? Da odrze paradu,pa da demoliraju huligani grad?
     (Mita, 6. oktobar 2012 02:30)

    # Link komentara

  99. Oni se ne bore za normalnu Srbiju nego za svoja prava. Mislim da treba svi da se bore za svoja prava ali i da se suoče sa ne slaganjem okoline tj velike većine u ovom slučaju i da ne insistiraju na ne normalnom da je normalno. Svako ima prava da bude i ZA i PROTIV ovo insistiranje pomalo iritira. Približimo se svetu u traženju socijalnih prava a ne u traženju prava male grupe suprotne od ostalih. Biram reči da ne povredim nečija osećanja iz razloga što sam tako vaspitan pa bi bilo OK i ako nekom ne odgovara takva Srbija neka potraže bolje, a bilo bi dobro da i ti ljudi ako doživljavaju ovu zemlju kao svoju dapreko svoih veza i sponzora pomognu da se ovde srede važnije stvari ili bar da se ne skreće pažnja sa bitnih stvari. Ajd zdravo
     (xxx, 6. oktobar 2012 02:01)

    # Link komentara

  100. Pogresio je....blize 99.99% !!
    (Tole, 6. oktobar 2012 01:59)

    # Link komentara

  101. Sada smo mirni do sledece godine.
    (Dejan, 6. oktobar 2012 01:58)

    # Link komentara

  102. Sramota za zemlju Srbiju! Ljudi mora da se zastite, ma koje orjentacije bili. Zar pretnje, par stotina navijaca huligana, moramo da trpimo. Pa moje ili vase dete ce sutra ti isti navijaci RADA u GSP-u, da ubodu nozem zato sto je navijac drugog kluba.Trebalo je da sa njima izadje i nas 100000 na ulice i da ih branimo ako treba.
    (Perko, 6. oktobar 2012 01:57)

    # Link komentara

  103. Dokle god postoji opste licemerje u Srbiji, bicemo vecno ponosni sami na sebe, sta nam drugo preostaje... Da slavimo nase licemerne politicare i populiste poput malog Slobe. Ziveli MI ! Nebeski narod... Eh blago nama...
    (Sasa, 6. oktobar 2012 01:54)

    # Link komentara

  104. Kako ne shvataju da njihovom pojavom samo stete drzavi. Ako se odrzava, trosi se ogroman novac na organizaciju i obezbedjenje. Ako se zabranjuje, obracaju se zapadu, sto ce itekako pogorsati stanje zemlje.
    Mi ne znamo kako da prezivimo, a njima je samo stalo do nekakve setnje i promovisanja. Dosta bre vise. Ako volite svoju zemlju poslusacete 80% gradjana i prekinuti sa ovim glupostima, a ne da delujete po direktivi zapadnih gej lobija!
    (Ja, 6. oktobar 2012 01:45)

    # Link komentara

  105. @zmitjkoe
    ne moraju se oni za mene boriti. samo nek ne izlaze na ulice.
    (zzvz, 6. oktobar 2012 01:36)

    # Link komentara

  106. E pa nece biti, bore se i vernici ovoga puta. Ovu uvredu boga, tesko cemo zaboraviti.
    (nece biti, 6. oktobar 2012 01:07)

    # Link komentara

  107. izmedju cetri zida se i rade te stvari.
    (Malinar, 6. oktobar 2012 01:00)

    # Link komentara

  108. smatram da ne treba da bude krvoprolice ni zbog cega a najmanje zbog "toga",takodje smatram da ne treba da bude nikakve "parade" i smatram da tu treba da bude kraj price o tome,iz raznih razloga.
    (aleksa, 6. oktobar 2012 00:58)

    # Link komentara

  109. Dacic postupa kako mu SPC zapovedi.
    Zabrana prajda je sramota Srbije!
    (nisam gay, 6. oktobar 2012 00:56)

    # Link komentara

  110. Jao kad cemo vise da prestanemo da pricamo o njima? Kako ukljucim vesti na kompu, samo vidim sarene zastave. Smoriste sa gejevima, koga je briga gde ce oni danas? Nek idu gde hoce.
    (Milena, 6. oktobar 2012 00:46)

    # Link komentara

  111. Kakva spektakularna kosmicka farsa!?!? Ispada da se u danasnjoj zemlji Srbiji za postovanje Ustava, priznavanje elementarnih ljudskih prava, za toleranciju i postovanje razlicitosti, za normalnu Srbiju, bore jedino gejevi?!?!?!?
    (zmitjkoe, 6. oktobar 2012 00:40)

    # Link komentara