Subota, 22.09.2012.

09:33

Palma: Gej parada će biti otkazana

Lider JS Dragan Marković Palma kaže da ni ove godine neće biti održana "Parada ponosa", zakazana za 6. oktobar jer će biti otkazana iz bezbednosnih razloga.

Izvor: Novi magazin

Palma: Gej parada æe biti otkazana IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

Crni

pre 11 godina

Zbog izjave "mrzim boga, sve crkve treba srušiti", predsednik Gej lezbejskog info centra Predrag Azdejković ponudio ostavku i uputio izvinjenje javnosti.
Malo mu se omaklo, promovisu ljubav a mrze boga.
I jos samo da mi objave komentar.

Mordor

pre 11 godina

A to sto su prajdovci uzeli pare iz Evrope da trose na svoja prava nema veze sa stavom naroda... Naravucenije: Parada se ne pravi zbog zastite ljudskih prava vec zbog interesa pojedinaca koji za to treba da uzmu pare..
(Vlada, 22. septembar 2012 19:39)

Znači, na prajdovima se mogu zaraditi pare? Nisam znao da je to tako dobar biznis!
Majstore, kad si već tako dobro obavešten, možeš li mi malo pomoći informacijom gde se to u Evropi dele pare za prajdove? Ja doduše nisam gej, ali sam nezaposlen, ozbiljno dekintiran, pa bi se stoga moglo reći i prilično ugrožen. Evo, da bih napakostio Srbiji, ja ću organizovati paradu nezaposlenih (dobrodošli su svi nezaposleni, naravno i gej nezaposleni), a ti mi samo kaži adresu šaltera u Evropi gde da se prijavim za naplatu mog honorara. Ako ne daju za nezaposlene, reći im da sam gej jer, kako kažeš, njima dele šakom i kapom.
Mnogo bi mi pomogao. Srdačan pozdrav i unapred hvala.

Grrr

pre 11 godina

Ma pustite ih da paradiraju, koga u opste diraju? Jadne navijace, ugrozene, koji su eto slucajno bacili coveka na beton sa 5 metara, koji slucajno tuku policajce na utakmicama, omakne im se po nekad da zapale po koju ambasadu... Zastite navijace - koji i nisu bas navijaci, jer da jesu mogli bi mi ostali i sa porodicom na utakmicu, a ovako ne smes dete da povedes da te ne pogodi neka stolica, kamenica... Pustiti ih da paradiraju, a ovi sto hoce nerede - u APSU!

U vise dimenzija?

pre 11 godina

"Zato čovek treba da ima šire vidike i da nalazi lepe stvari kod različite jedinke negde drugde, da ono dobro usvaja i promoviše, bez obzira na to da li je i on isti takav"
(Aleks, 22. septembar 2012 15:37)

HM... Oprezno sa ovakvim zakljuckom!!
Na politickom planu se cesto desava da se postavi podpitanje "Sto bi ja nesto promovisao (radio) ako nisam takav?"
Sa tom logikom cu radije promovisati nesto sto mi je blize, krace i sigurnije na pitanje: Kakav sam?!
Zar ne bi bilo pozeljnije da on kaze sta on sam misli u nekom trenutku o tome, pa tek onda kasnije: Kakvi smo, sta smo, itd?

Tanja

pre 11 godina

A tako jednostavno je sve osim naravno, teskih egzistencijalnih trenutaka kojih je bilo i bice ali ima li i onda mesta mrznji? Mene razlicitosti raduju. Svi vasi prijatelji i deca vasih prijatelja nek obavezno pogledaju link i pitam se Nije li ovo opste obrazovanje i kultura?!

http://www.youtube.com/watch?v=sRbpGzr9c5Q

Lepota poroka

pre 11 godina

Organizatori treba da naprave lukav manevar i izmeste Prajd iz Beograda i odu daleko od mladih srpakih desnicara i odaberu neku tolerantniju sredinu za probijanje leda. Recimo negde gde je Ceda Jovanovic lider liberalnih demokrata bio srdacno docekivan u predizbornoj kampanji, kao u Presevu i Novom Pazaru prevashodno. U tolerantnim multietnickim sredinama.
Dakle liberalni gradjani ce prirediti i Prajdu topli docek i pokazati srpskim desnicarima kako se paradira tolerantno, da ce se desnicari skroz zacrveneti od sramote.

ljubisa

pre 11 godina

ma treba lepo zabraniti dovodjenje u pitanje parade uopste a kamoli samu paradu, drzava u krizi, a oni bi da se setaju i da promovisu svoja prava, prava koja zapadni sistem propagira i namece ljudima, da bi se bogatio na racun nekog drugog...

Nikoje

pre 11 godina

Ja sam siguran da kad ljudi u Evropi ukljuce TV i pojave se neki tamo Srbi, da oni ne veruju sta gledaju, nije im jasno ni ko smo ni sta smo, tek da smo, eto, jedno pleme i nista drugo. Sta drugo da misle, sta drugo? Ma, bolje nismo ni zasluzili!!!

Vlada

pre 11 godina

Parada u Srbiji jedino moze da se odrzi uz nevidjene mere bezbednosti... Sustina je u tome da parada nece nista promeniti.. Posle nje dolazi novi dan.. A to sto su prajdovci uzeli pare iz Evrope da trose na svoja prava nema veze sa stavom naroda... Naravucenije: Parada se ne pravi zbog zastite ljudskih prava vec zbog interesa pojedinaca koji za to treba da uzmu pare..

milutin

pre 11 godina

sta je gay zajednica uradila da promeni situaciju?pomogla je nacionalnim kuhinjama?bavila se humanitarnim radom?izdvojila neka sredstva ugrozenima?ne oni samo znaju da vredjaju one koji nisu istih shvatanja kao oni.

Miša, Bgd

pre 11 godina

Parada je dobra prilika za rast rejtinga. Naravno, misli se na govor protiv parade. Dačić je to shvatio pre godinu dana. Sa druge strane organizatori parade, tj. razne nvo i tome slično, šta one rade tokom godine? Gde su konkretne akcije sa ciljem afirmacije ali i edukacije? Ako godine prolaze a društvo i dalje isto gleda na celu ovu priču onda se čini da nisu ništa uradili? Šta više mislim da su same te organizacije donele više štete LGBT ljudima nego koristi.

Stylo

pre 11 godina

Ja koliko znam Palma je najzasluzniji zasto je u Jagodini standard bolji nego u vecini drzava EU. Isto tako je i jedan od retkih koji su bili uspesni i bogati pre ulaska u politiku. Mozemo ga mi voleti ili ne, jedan je od retkih koji je konkretno pomogao gradjanima, da nije tako ne bi u Jagodini stalno glasali za njega.

E sad, bas bih voleo da mi neko objasni kako ce to Parada pomoci gej populaciji? Ja koliko vidim od tih parada vise stete nego koristi, netrpeljivost se samo siri...
Inace nemam apsolutno nista protiv gej populacije, cak mi je i rodjak gej, ali ne zelim da gledam kako se dva muskarca ljube, kao sto i na filmu ne volim da vidim. Da li sam zbog toga homofob? Naravno da ne, isto tako ne volim da vidim ni babe u bikiniju.

bezimena

pre 11 godina

zasto se onda redovno organkzuju parade u holandiji?
(wtf, 22. septembar 2012 13:00)

U Holandiji se pravi gej fešta zbog zabave i velike ZARADE koja se ostvaruje uvek kada se održava neka veća manifestacija! Zato je, izmedju ostalog, u Holandiji demokratija na vrhu, bogatstvo takodje, a mi smo primitivni i vrlo siromašni homofobi...

???

pre 11 godina

(Stylo, 22. septembar 2012 17:12)
A sve muskarcine i homofobisti jako vole da gledaju pornice sa zenama koje se ljube i vode ljubav i to nije problem???

Milan

pre 11 godina

(Stylo, 22. septembar 2012 17:12)
Citiram tvoje reci:"Ja koliko znam Palma je najzasluzniji zasto je u Jagodini standard bolji nego u vecini drzava EU."
Pa ti si druze ozbiljno bolestan! Da li je moguce da si toliko ispranog mozga pa da poredis standard te tvoje kasabe, sa Francuskim, Nemackim ili dovoljno je reci Ceskim standardom???

Markovic, S.

pre 11 godina

Bruka od coveka koji je bio u mladosti u radnickom kostimu, zatim osudjeni zatvorenik, pa onda politicar i sada pametodavac. Bruka od Srba koji to ne vide. Odbojno u svakom smislu te reci!

pera kojot genije

pre 11 godina

muka mi je vise i od otkrivenih koji zele da naprave paradu i od prikrivenih koji se protive paradi kao da je to pitanje zivota i smrti! aca, ivica,toma, mladja i ekipa nam vode drzavu, i to je mnogo gora stvar od gej parade...

fasisto

pre 11 godina

homofobi nek drze jezik za zubima, i neka ne pretenduju previse na uzburkavanje odvec kriticne situacije putem medija.
(fobija, 22. septembar 2012 10:25)

Kome ti pretiš i ućutkuješ ga ? Vi da pričate i da nas maltretiramo, a mi da ćutimo ? Hitler je odavno umro, ali njegove ideje su izgleda žive.I to baš od strane onih koji su za " ljubav ".

Aleks

pre 11 godina

Aman bre ljudi, pa ne radi se ovde ni o EU ni o Rusiji! Ovde se radi o Srbiji, našim građanima! Šta nas briga da li od nas to traži ili ne traži neko drugi! Dajte da sami sebi uredimo državu i da pomognemo svim ljudima. Ne znam zašro uvek neko treba da nas primorava na nešto. Dajte da mi budemo nekad razumni i da uredimo državu po najvišim standardima zbog samih sebe!

woah

pre 11 godina

Ko o čemu, Palma o paradi. Krajnje providno. Čovek je nesrećan što živi u društvu koje ne prihvata njegovo seksualno opredeljenje, pa od silnog straha i sam pljuje po populaciji kojoj pripada.

Aleks

pre 11 godina

Uvek se užasno rastužim kad čitam prepucavanja na ovakve teme! Žao mi je samo što ne shvatate suštinu svega, nego se uvek kačite za nešto što vam je servirano kao najbolji mamac za rasprave i sukobe. Nije u pitanju samo gej parada, u pitanju je sve što ovde neko smatra "nenormalnim" i "nemoralnim" samo zato što on smatra da on nije isti takav.
Najmanji problem je da li će se parada održati ili ne. Poenta parade nije samo da postoji parada. Poenta je da se prihvate gej ljudi onakvi kakvi jesu: savršeno normalni, socijalni, potrebni ovom društvu, kao i ono njima, radni, odgovorni, inteligentni, pripadnici bilo koje nacije, državljani ove zemlje, spremni da rade na njenom prosperitetu kao i bilo koji drugi građani. Treba da shvatimo da smo svi isti i da nije sramota voleti nekog i pružiti mu zadovoljstvo da bude voljen. Veća sramota je mrzeti nekog zbog toga. Nije stvar u tome da li će neko moći da prođe ulicom dva-ti sata sa triput brojnijim policijskim snagama, stvar je u tome da svakoga dana u svako vreme može da prođe tim istim i drugim ulicama i da ne bude napadan verbalno ili fizički zbog toga što nekog voli! Pitanje parade je samo osnovna tačka koju država mora da obezbedi, da barem država pokaže da isto posmatra svakog građanina ove zemlje. Molio bih vas da pokušate da shvatite kako je gej populaciji u ovakvom društvu, pogledajte neki film na tu temu, pročitajte knjigu, upoznajte nekog takvog, pa onda malo prosudite!

Milan

pre 11 godina

Znate sta, mi ne moramo nista. Postoje jasna pravila i ko ih ne postuje ne moze biti npr clan EU. Mi mozemo da se dogovorimo i da ne prihvatamo povelju UN i da se isclanimo iz UN. Ako niste za to da se nesto sprovodi gospodo iz vladajuce koalicije onda budite protiv toga, nego "hocemo ali da ne bude, mi bi ali da ne", recite necemo, budite jednom iskreni, hrabri.

broccoli ll

pre 11 godina

"izem ti tu evropu" je očigledno stav koji prevladava u vladajućoj ekipi euroskeptika.
(hobotnica, 22. septembar 2012 12:20)

tako je.i ovaj stav ce biti dominantan od danas pa narednih 5 decenija jer biti danas EU optimista je debilizam prvog reda.

Aleks

pre 11 godina

I shvatite još nešto - samo upoznavanje nečeg različitog može da nas nauči da to različito nije u isto vreme i opasno. Između ostalog, zato ljudi u Vojvodini imaju tolerantniji stav prema ostalim nacionalnostima, jer su videli da nije strašno ako si Mađar, Hrvat, Rusin, Rumun... I ti ljudi su apsolutno isto ljudi, bez obzira na to u koju crkvu idu ili ne idu, koji im je maternji jezik... Različitost može samo da učini čoveka bogatijim. Da smo uvek svi bili isti, danas se ne bismo divili bogatsvima drugih kultura, ne bismo imali šta da vidimo kad odemo negde niti šta da pročitamo. Sve bi bilo isto i identično. Zato čovek treba da ima šire vidike i da nalazi lepe stvari kod različite jedinke negde drugde, da ono dobro usvaja i promoviše, bez obzira na to da li je i on isti takav.

Sale

pre 11 godina

Prvo - mrzim Palmu, drugo - nemam ništa protiv homoseksualaca, treće - protiv sam gej parade. Nije mi jasno samo jedno, koja su to njihova prava ugrožena? Slobodno mogu da se leče kao i drugi, mogu da se školuju, mogu da se zapošljavaju, čak mislim da u medijima imaju prednost prilikom zapošljavanja u odnosu na ostale, mogu da služe vojsku, mogu sve što i ostali. Ovde neko reče ne može da se šeta sa dečkom zagrljeni ili da se ljube. Pa ko im to brani? E sad, verovatno će biti reakcija nekih primitivaca, ali šta je tu je. I ja dok sam bio mlađi, šetam sa devojkom zagrljen, milion puta mi se desilo da nam neki kreteni dobacuju. Rešenje je ili se potuci ili ignoriši. Pa neću valjda državu da ganjam zbog toga? Ima mnogo prečih problema da se rešava od gej parade. A i vi novinari, godinu dana pre održavanja parade punite nam svaki dan glave o tome i samo ložite primitivce.

Mario Novi Sad

pre 11 godina

Ja necu reci nista jer sam istrosio reci jer mi je vise muka od Homofobije ali imam jednu osobu koja ce kratko objasniti neke stvari o coveku koji zasluzuje samo da cuva dve koze u sumi:)
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=ZXPOKtYb-KQ

ПАНКрти

pre 11 godina

Преко главе ми је више спрдње око параде сваке године..Те биће је,те неће,те отказаће се,те биће на Ушћу,те ови неће тамо...Ахој људи јесте нормални?

heteroseksualac na kub i covek, bre!

pre 11 godina

u prevodu "drzava srbija ni u sopstvenoj prestonici nije u stanju da zastiti svoje gradjane od par stotina bezobraznih dripaca organizovanih iz 2-3 centra"... srecom, zirafe u jagodini su bezbedne, kao i svi japanski bicikli sirom srbije (arigato domoooo, bakara!).
ostali - da cute i placaju povecan porez, nesto nam je smrsao zgembavi, a treba i veseli bankar sa (L)elektricnom gitarom da plati ratu za novi auto.

za to vreme - policija zauzeta prebijanjem (prebijuckanjem) putnika po autobusima, staraca po pijacama, reketiranjem i dilovanjem droge(diluckanjem, samo deset pandura u jednoj stanici diluje.. nije to strasno, uopste) - prosto ne stizu ljudi, razumite ih!

soko zove orla

pre 11 godina

Za pocetak Mr. Palma, ti i tvoji zabranite pljacku ili jos jednostavnije iz bezbednosnih razloga prestanite da kradete. Ma nisi ti kriv Mr. Palma... mi smo mazohisti.

wtf

pre 11 godina

@laki
da zato Rusija spada medju 5 ekonomija sa najbrzim razvojem dok tvoj voljeni i emancipovani zapad grca.
ja protiv gejeva nemam nista, nek se i drze za ruje na ulicama i ljube sto se mene tice, ali nisam za paradu, po toj logici trba da paradiraju i strejt ljudi, paraplegicari, penzioneri, nezaposleni, zaposleni, cistacice... al onda bi beograd postao trajno pesacka zona :-D
a inace onima sto kazu da ne bi paradirali kad bi imali ista prava ko ostali: zasto se onda redovno organkzuju parade u holandiji?

Gagi

pre 11 godina

Nas narod kaze - svako se cese gdw ga svrbi. Ovaj Palma toliko prica oko Prajda, bez da ga iko pita, da jedino sto covek moze da pomisli je da je skriveni gej. Isto ko onaj Glisic koji prica o reklamiranju homoseksualizma - ako je seksualna orijentacija pitanje reklame, ispada da je on bio homoseksualac koga su reklamom ubedili da se ipak ozeni sa zenom.

maxx

pre 11 godina

Niti podrzavam niti mrzim homoseksualce,. Neka rade sta hoce njihova stvar. Samo me zanima, ko pita ovog ujaka Festera da li ce nesto biti otkazano ili ne. Koji je on faktor?

PPeca@SER

pre 11 godina

Da, stvarno... Mogao bi gospodin Palma da im ponudi da se okupe na nasoj najblizoj plazi, cak i o trosku Jagodine. To bi bilo bas super, moglo bi i neko kupanje da padne... Samo, nisam siguran da bi takvo okupljanje proslo bez nemira i protesta u Grckoj, pokusaj iste u Solunu ove godine je prekinut nasiljem i osudom od strane Crkve... Ipak su oni deo EU, a nama tek sledi ulazak... sa koje god strane...

sumorni

pre 11 godina

"a inace onima sto kazu da ne bi paradirali kad bi imali ista prava ko ostali: zasto se onda redovno organkzuju parade u holandiji?"

A što se redovno održava Grožđebal u Vršcu kad su vinopije ravnopravni članovi našeg društva? Ili karneval u Riu?
Vi stvarno ne kapirate, ili se samo pravite?
Ukoliko je ovo prvo, drago mi je što nisam na vašem mestu.

Pederik Šopenis

pre 11 godina

Мало је промашио тему... Геј парада никада није била безбедносно проблематична, хиљаду-две хомосексуалаца и њихових пријатеља, родбине, комшија, покоји политичар и амбасадор, шетају градом, машу шареним балонима, слушају музику и ђускају. Ту никаквих безбедносних ризика нема.
Проблем је увек онај други, непријављени скуп, који се по правилу организује у исто време и на истом месту. Учесници тог скупа долазе потпуно припремљени и опремљени за изазивање нереда и тучу са полицијом и учесницима геј параде.
Тај други скуп је изузетно безбедносно ризичан и треба га неизоставно забранити.

Pravican

pre 11 godina

Mene mnogo vise brinu neradnici, agresivni ljudi i ljudi koji ometaju normalan razvoj, od onih koji zele svetu da pokazu ponos na to kakvi su. Sta da ste vi takvi, je l biste se ubili? Ne, voleli biste da ste primljeni od svoje rodbine, komsija. . . Da li taj spektakl lep, meni bas i nije, da li mora. . . ko ce ga znati. Ali sigiran sam da je bolje da se ljudi vesele, nego da tuguju! Najpre covek treba da bude zadovoljan samim sobom, a posle ce vam biti sve jedno da li je to gej parada ili pivo parada ili sport parada ili sta vec postoji.
Pozdrav svim normalnim ljudima i svima onima koji zele nesto lepo u zivotu da urade, bez obzira na svoju orijetaciju!

daj boze

pre 11 godina

Dok ovo ne bude normalna pojava u nasem parlamentu znamo da zivo u trecoj zemlji sveta: http://www.telegraf.rs/vesti/343890-australijski-parlament-stop-gej-brakovima

Milan

pre 11 godina

Mrznja prema "Paradi" ili bolje receno LGBT osobama je naprosto danas mera samoidentifikacije "pravih Srba" koji su hetero,pravoslavci,patriote...Decenijama unazad se ovde stvaraju generacije koje su odrasle na "guslanju" o znacaju Srba u svetskim razmerama (nema bolje obrazovanih,nema bolje klope,nema boljih strucnjaka...).Na zalost ili srecu ti fantazmi su se poslednjih 2 decenije rasprsili kao mehur od sapunice.Posto su nam svi nalupali shamare i posto smo oterani na zacelje po svim pitanjima (ekonomija,kultura,tehnologija...)ostalo je samo da se unutar ovog malog "rezervata" sada medju sobom prebrojavamo.Otpor borbi dela populacije za bolji polozaj samo ukazuje koliko "vecina" u stvari nista nije uradila za sebe i koliko je dozvolila sebi sunovrat.Naprosto nama je potrebno ugnjetavanje gejeva pa i drugih drustvenih grupa da bi sami sebi govorili kako smo eto i dalje "jaki","znacajni", "bitni".

Evropa se ne sipa u traktore

pre 11 godina

Proglasiti Palmu Najevropljaninom i gej lišnošću godine. Palmi je zapravo krivo što njegov koalicioni partner Ivica Dačić ima te titule, a on ih nema.

wlado

pre 11 godina

podrska paradi, oni ljudi ne exponiraju svoju sexualnost, samo zele da nam pokazu da ih ima i to u velikom broju(kazu svaka 10ta osoba u svetu je gay)

znaci da ih u srbiji ima kao sps-ovaca, barem

bogi

pre 11 godina

@Aleksandar
Aleksandre, svaki put kad ti prosetas sa svojom devojkom ili ženom na ulici, držeći za ruku, svaki put kad ga poljubis ili samo zagrliš na ulici, TI REKLAMIRAŠ SVOJU SEKSUALNOST!
Zašto oni nemaju pravo na to? (Ne priča ovde niko o vođenju seksualnog odnosa na ulici ili nešto slično, nego samo da dvoje ljudi slobodno pokazuje nežnost koji osećaju prema drugome...)

trol

pre 11 godina

Glavni problem vezano za Paradu je taj što se njoj protive desničarske mahom fašističke organizacije koje prete krvoprolićem ako se ovi drznu da pazi sad,prošetaju centrom grada,ej prošetaju.I tu počinje i završava se svaki problem vezan za Paradu.Gradjanima mahom Parada nije po volji ali ne bi izašli na ulice da protestuju ako se ona održi.E sad vi meni recite da li su problem pederi ili fašisti,a?Čim su ONI protiv nečeg ja sam apriori za TO!Sloboda za sve!

Baco

pre 11 godina

Dajte bre ljudi,dokle vise ova prica.Ne podrzavam LBGT populaciju,al nemam nista protiv njihove parade,al ta manifestacija se nece odrzati dok se drzava ne obracuna sa huliganima,pa i reprezentativci nece da igraju u BG zbog njih,Podgoricani nam daju lekciju iz kulture...ja bih odveo svoje cetvoro dece na utakmicu-al necu,znate zasto?Izasao bi na ulicu ne da podrzim paradu,vec da se nasmejem-ne zato sto mi smetaju,vec sto mi ta parada nema smisla,normalni ljudi-vecina u ovoj zemlji nemaju nista protiv njih ali ih i ne podrzavaju.A sto se tice doticnog gospodina,cije su reci tema ove diskusije-pustite coveka na miru,on ne ume da sastavi dve normalne(recenice)ali o njemu govore dela.Pozeleo sam sinoc gledajuci navedenu emisiju...da nasa Srbija ima vise ljudi kao sto su Nick i Palma,koji ce znati da kazu prave stvari i koji ce umeti,znati i hteti da rade za boljitak ovog naroda.

Sync

pre 11 godina

izglasajte na skupstini da lgbt populacija ustvari i ne postoji, u fusnotu dodajte, da je to projekat trulog zapada usmeren ka unistenju velikog svesrpskog bica. sada imate dovoljno ruku da vam to prodje u parlamentu. bager radi 25 sati, 31 dan svakog meseca!

dado ns

pre 11 godina

Ne podrzavam gej paradu iz razloga sto je bezbedonosna situacija u drzavi katastrofalna. Ovog Palmu treba maknuti sa ekrana i politike, covek seje mrznju.

Milan

pre 11 godina

Jadni Li smo svi mi zajedno kada nam mediokriteti poput ovog kroje društvo po njihovoj meri!
Ne zanima me gej populacija ali sam iz principa na njihovoj strani , a protiv seljacina koje se šire u ovoj državi već punih 20 godina i prosipaju nam neka njihova moralna načela koja toliko smrde da čovek opušteno može da pomisli da živi u septickoj jami. Zagadili ste sve, vreme je da nestanete zauvek!

s.

pre 11 godina

(ateist, 22. septembar 2012 11:29)

Ne, ne, stvar je da muškarci u haljinama (popovi) ne dozvoljavaju drugim muškarcima da nose haljine, hoće monopol.

Petar

pre 11 godina

Neki ljudi ne shvataju da iako podrzavaju paradu opet svojim izjavama prave diskriminaciju koriscenjem reci "ih","svugde u svetu oni su priznati","i oni su ljudi" itd... Naravno da su ljudi! Tako da sve je jedno da li ce je biti ili ne ... Sve ostaje isto... Mislim da parada ne treba da se odrzi bar jos nekoliko godina. Daleko smo mi od te svesti... Tako da podrzavam g. Palmu oko ne odrzavanje iz bezbedonosnih razloga... Mislim da ce biti nenoramalnih nemira...

anath

pre 11 godina

Aleksandre, ne bi ni oni paradirali da imaju zakonski garantovana ista prava kao heteroseksualci. Ni manje, ni vise, nego svima isto. Hoce da stupe u brak - molim lepo, eno ga maticar, hoce da usvoje decu - isti kriterijumi kao i za strejt parove.

deda pera

pre 11 godina

Prica kao da su oni krivi a ne licimerne "patriote" koji ce u ime vere da demoliraju ceo grad jer, boze sacuvaj, oni smatraju da to nije normalno i da je to samo stvar izbora jer njihov Bog nije rekao da je to uredu.

oggica

pre 11 godina

Nisam bas pristalica "gay parade", posebno jer mislim da se time nece nista posebno resiti. Drugo, mislim da orgaznizatori vise misle na svoju samopromociju i licni interes, mozda i materijalni, nego na gay populaciju uopste. Medjutim, jos je strasnije kao u ovoj drzavi ljudi poput Dragana Markovica Palme mogu sebi da daju za pravo da odreduju ko sme a ko ne sme da seta ulicama. Ma o kakvoj bezbednosti prica covek koji bi sve gay osobe pobio da moze, njemu se mrzna iz ociju vidi. Ej, o zakonu, o pravima, o moralu prica nekadsnji "arkanovac" i jedna od onih cije se ime najvise pominje u vezi afere "Kolubara". Posle nemoj da se cudite sto neki volsebno izlaze iz zatvora. Valjda vam je sada jasno koje pre dve godine organizovao huligane po beogradskim ulicama, upravo oni koji danas vladaju.

kopriva

pre 11 godina

Баш су неваљали ови из медија, па заштоп узнемиравају питањима друга Палму. Таман јењ почео да се опушта уз мелодије својих омиљених кафанских певача Бетовена и Шопена. :-)))) Ипак је човек одрастао уз њих, неко уз Брену, неко уз Бетовена.

laki

pre 11 godina

Srbija je ruska gubernija,prema tome mora da postuje pravila KGB.Sve dok se udbasi,njihovi nalogodavci iz "majcice" i koreni ne ociste iz zemlje nece biti napretka na bolje,na gore je zagarantovano.Prvaca ovoga rezima je vidljiv,sto znaci jos veca beda i nepravda.Narode dokle ces dozvoljavati da te manipulisu neradnici i pijavice.

Mozzart

pre 11 godina

Boze, gde mi zivimo? Zar ljudi, koji su priznati svuda u svetu, samo kod nemaju nikakvih prava? U kom veku je Srbija, gospodine Markovicu? Recite nam, pa bar da se pocnemo svi tako ponasati, u srazmeru s vremenom u kome zivimo...

Voja

pre 11 godina

Vlast I homofobi mogu da zabranjuju paradu koliko hoce, to nece promeniti cinjenicu da su homoseksualci deo srpskog drustva, svuda oko nas, i da nece nestati.

ateist

pre 11 godina

ma i ovi pravoslavci, šta ima tu da mi se šetaju pod nosom sa svojim krstovima i šetaju se sa tim bradama i smešnim odećama, nek rade to u četiri zida :))

(za one sa jeftinijim ulaznicama: u pitanju je šala, hajem za njih koliko i za gej paradu)

Preddy Baer

pre 11 godina

Imam osecaj da vlast uporno otkazuje paradu, jer je zakazana za simbolicni 6.10. koji se u Srbiji trebao desiti davne 2000. godine

Da je srece da nam neko otkazhe Palmu iz nashih zhivota!

Damir

pre 11 godina

First they came for the socialists,
and I didn't speak out because I wasn't a socialist.

Then they came for the trade unionists,
and I didn't speak out because I wasn't a trade unionist.

Then they came for the Jews,
and I didn't speak out because I wasn't a Jew.

Then they came for me,
and there was no one left to speak for me.

Martin Niemöller

ANTI GEJ 100 %

pre 11 godina

dokle više može ne može.Alo gospodine palma to je njihovo ustavno pravo koje vi MORATE da obezbedite bilo koja orrganizacija da je.Pazi molim te huligani i primitivci prete i nikom ništa,zabrana skupa?

zerror

pre 11 godina

Poznati homofob strikes again. Zabrana ustavom zagarantovanog prava na okupljanje jednoj grupi ukazuje na moguce zabrane okupljanja drugim grupama: malinarima, mlekarima, ratarima, manjinama, profesorima, radnicima, lekarima, politickim strankama... Svakome ko razmislja drugacije. Jos jedan korak ka nacional socijalizmu nemackog tipa.

adamns

pre 11 godina

parada je princip,a ne pokazivanje seksualnosti. žene su se borile za svoja prava u prošlom veku i bile izložene sličnim šikaniranjima. da razbijaju porodicu,da kvare tradiciju. radnički štrajkovi su bili žestoko razbijani. da li ćemo sledeći put zbog "bezbednosti" zabraniti štrajk,opozicioni miting. zbog "bezbednost" bi mogli da nam upadaju u stanove,da nas pretresaju na ulici,da nam određuju šta sme na tv i internet,a šta ne sme. svoja prava uzimam zdravo za gotovo,ali to nije tako. neko je morao da krvari da bih ja danas uživao neku slobodu.

zoja

pre 11 godina

Nisam pripadnik lgbt populacije, ali ih u potpunosti podržavam. Tragično je što ti ljudi moraju da organizuju ovakve manifestacije u cilju osvešćivanja društva, dok nam civilizacijski ½napredni½ ljudi poput Palme kroje moralna načela. Prihvatanje i tolerancija su ključ evolucije, kako pojedinca, tako i društva u celini.

zoja

pre 11 godina

Nisam pripadnik lgbt populacije, ali ih u potpunosti podržavam. Tragično je što ti ljudi moraju da organizuju ovakve manifestacije u cilju osvešćivanja društva, dok nam civilizacijski ½napredni½ ljudi poput Palme kroje moralna načela. Prihvatanje i tolerancija su ključ evolucije, kako pojedinca, tako i društva u celini.

adamns

pre 11 godina

parada je princip,a ne pokazivanje seksualnosti. žene su se borile za svoja prava u prošlom veku i bile izložene sličnim šikaniranjima. da razbijaju porodicu,da kvare tradiciju. radnički štrajkovi su bili žestoko razbijani. da li ćemo sledeći put zbog "bezbednosti" zabraniti štrajk,opozicioni miting. zbog "bezbednost" bi mogli da nam upadaju u stanove,da nas pretresaju na ulici,da nam određuju šta sme na tv i internet,a šta ne sme. svoja prava uzimam zdravo za gotovo,ali to nije tako. neko je morao da krvari da bih ja danas uživao neku slobodu.

Preddy Baer

pre 11 godina

Imam osecaj da vlast uporno otkazuje paradu, jer je zakazana za simbolicni 6.10. koji se u Srbiji trebao desiti davne 2000. godine

Da je srece da nam neko otkazhe Palmu iz nashih zhivota!

Damir

pre 11 godina

First they came for the socialists,
and I didn't speak out because I wasn't a socialist.

Then they came for the trade unionists,
and I didn't speak out because I wasn't a trade unionist.

Then they came for the Jews,
and I didn't speak out because I wasn't a Jew.

Then they came for me,
and there was no one left to speak for me.

Martin Niemöller

Voja

pre 11 godina

Vlast I homofobi mogu da zabranjuju paradu koliko hoce, to nece promeniti cinjenicu da su homoseksualci deo srpskog drustva, svuda oko nas, i da nece nestati.

ANTI GEJ 100 %

pre 11 godina

dokle više može ne može.Alo gospodine palma to je njihovo ustavno pravo koje vi MORATE da obezbedite bilo koja orrganizacija da je.Pazi molim te huligani i primitivci prete i nikom ništa,zabrana skupa?

zerror

pre 11 godina

Poznati homofob strikes again. Zabrana ustavom zagarantovanog prava na okupljanje jednoj grupi ukazuje na moguce zabrane okupljanja drugim grupama: malinarima, mlekarima, ratarima, manjinama, profesorima, radnicima, lekarima, politickim strankama... Svakome ko razmislja drugacije. Jos jedan korak ka nacional socijalizmu nemackog tipa.

ateist

pre 11 godina

ma i ovi pravoslavci, šta ima tu da mi se šetaju pod nosom sa svojim krstovima i šetaju se sa tim bradama i smešnim odećama, nek rade to u četiri zida :))

(za one sa jeftinijim ulaznicama: u pitanju je šala, hajem za njih koliko i za gej paradu)

Mozzart

pre 11 godina

Boze, gde mi zivimo? Zar ljudi, koji su priznati svuda u svetu, samo kod nemaju nikakvih prava? U kom veku je Srbija, gospodine Markovicu? Recite nam, pa bar da se pocnemo svi tako ponasati, u srazmeru s vremenom u kome zivimo...

laki

pre 11 godina

Srbija je ruska gubernija,prema tome mora da postuje pravila KGB.Sve dok se udbasi,njihovi nalogodavci iz "majcice" i koreni ne ociste iz zemlje nece biti napretka na bolje,na gore je zagarantovano.Prvaca ovoga rezima je vidljiv,sto znaci jos veca beda i nepravda.Narode dokle ces dozvoljavati da te manipulisu neradnici i pijavice.

Milan

pre 11 godina

Jadni Li smo svi mi zajedno kada nam mediokriteti poput ovog kroje društvo po njihovoj meri!
Ne zanima me gej populacija ali sam iz principa na njihovoj strani , a protiv seljacina koje se šire u ovoj državi već punih 20 godina i prosipaju nam neka njihova moralna načela koja toliko smrde da čovek opušteno može da pomisli da živi u septickoj jami. Zagadili ste sve, vreme je da nestanete zauvek!

s.

pre 11 godina

(ateist, 22. septembar 2012 11:29)

Ne, ne, stvar je da muškarci u haljinama (popovi) ne dozvoljavaju drugim muškarcima da nose haljine, hoće monopol.

Pederik Šopenis

pre 11 godina

Мало је промашио тему... Геј парада никада није била безбедносно проблематична, хиљаду-две хомосексуалаца и њихових пријатеља, родбине, комшија, покоји политичар и амбасадор, шетају градом, машу шареним балонима, слушају музику и ђускају. Ту никаквих безбедносних ризика нема.
Проблем је увек онај други, непријављени скуп, који се по правилу организује у исто време и на истом месту. Учесници тог скупа долазе потпуно припремљени и опремљени за изазивање нереда и тучу са полицијом и учесницима геј параде.
Тај други скуп је изузетно безбедносно ризичан и треба га неизоставно забранити.

trol

pre 11 godina

Glavni problem vezano za Paradu je taj što se njoj protive desničarske mahom fašističke organizacije koje prete krvoprolićem ako se ovi drznu da pazi sad,prošetaju centrom grada,ej prošetaju.I tu počinje i završava se svaki problem vezan za Paradu.Gradjanima mahom Parada nije po volji ali ne bi izašli na ulice da protestuju ako se ona održi.E sad vi meni recite da li su problem pederi ili fašisti,a?Čim su ONI protiv nečeg ja sam apriori za TO!Sloboda za sve!

bogi

pre 11 godina

@Aleksandar
Aleksandre, svaki put kad ti prosetas sa svojom devojkom ili ženom na ulici, držeći za ruku, svaki put kad ga poljubis ili samo zagrliš na ulici, TI REKLAMIRAŠ SVOJU SEKSUALNOST!
Zašto oni nemaju pravo na to? (Ne priča ovde niko o vođenju seksualnog odnosa na ulici ili nešto slično, nego samo da dvoje ljudi slobodno pokazuje nežnost koji osećaju prema drugome...)

Sync

pre 11 godina

izglasajte na skupstini da lgbt populacija ustvari i ne postoji, u fusnotu dodajte, da je to projekat trulog zapada usmeren ka unistenju velikog svesrpskog bica. sada imate dovoljno ruku da vam to prodje u parlamentu. bager radi 25 sati, 31 dan svakog meseca!

Pravican

pre 11 godina

Mene mnogo vise brinu neradnici, agresivni ljudi i ljudi koji ometaju normalan razvoj, od onih koji zele svetu da pokazu ponos na to kakvi su. Sta da ste vi takvi, je l biste se ubili? Ne, voleli biste da ste primljeni od svoje rodbine, komsija. . . Da li taj spektakl lep, meni bas i nije, da li mora. . . ko ce ga znati. Ali sigiran sam da je bolje da se ljudi vesele, nego da tuguju! Najpre covek treba da bude zadovoljan samim sobom, a posle ce vam biti sve jedno da li je to gej parada ili pivo parada ili sport parada ili sta vec postoji.
Pozdrav svim normalnim ljudima i svima onima koji zele nesto lepo u zivotu da urade, bez obzira na svoju orijetaciju!

maxx

pre 11 godina

Niti podrzavam niti mrzim homoseksualce,. Neka rade sta hoce njihova stvar. Samo me zanima, ko pita ovog ujaka Festera da li ce nesto biti otkazano ili ne. Koji je on faktor?

oggica

pre 11 godina

Nisam bas pristalica "gay parade", posebno jer mislim da se time nece nista posebno resiti. Drugo, mislim da orgaznizatori vise misle na svoju samopromociju i licni interes, mozda i materijalni, nego na gay populaciju uopste. Medjutim, jos je strasnije kao u ovoj drzavi ljudi poput Dragana Markovica Palme mogu sebi da daju za pravo da odreduju ko sme a ko ne sme da seta ulicama. Ma o kakvoj bezbednosti prica covek koji bi sve gay osobe pobio da moze, njemu se mrzna iz ociju vidi. Ej, o zakonu, o pravima, o moralu prica nekadsnji "arkanovac" i jedna od onih cije se ime najvise pominje u vezi afere "Kolubara". Posle nemoj da se cudite sto neki volsebno izlaze iz zatvora. Valjda vam je sada jasno koje pre dve godine organizovao huligane po beogradskim ulicama, upravo oni koji danas vladaju.

Milan

pre 11 godina

Mrznja prema "Paradi" ili bolje receno LGBT osobama je naprosto danas mera samoidentifikacije "pravih Srba" koji su hetero,pravoslavci,patriote...Decenijama unazad se ovde stvaraju generacije koje su odrasle na "guslanju" o znacaju Srba u svetskim razmerama (nema bolje obrazovanih,nema bolje klope,nema boljih strucnjaka...).Na zalost ili srecu ti fantazmi su se poslednjih 2 decenije rasprsili kao mehur od sapunice.Posto su nam svi nalupali shamare i posto smo oterani na zacelje po svim pitanjima (ekonomija,kultura,tehnologija...)ostalo je samo da se unutar ovog malog "rezervata" sada medju sobom prebrojavamo.Otpor borbi dela populacije za bolji polozaj samo ukazuje koliko "vecina" u stvari nista nije uradila za sebe i koliko je dozvolila sebi sunovrat.Naprosto nama je potrebno ugnjetavanje gejeva pa i drugih drustvenih grupa da bi sami sebi govorili kako smo eto i dalje "jaki","znacajni", "bitni".

Aleks

pre 11 godina

Uvek se užasno rastužim kad čitam prepucavanja na ovakve teme! Žao mi je samo što ne shvatate suštinu svega, nego se uvek kačite za nešto što vam je servirano kao najbolji mamac za rasprave i sukobe. Nije u pitanju samo gej parada, u pitanju je sve što ovde neko smatra "nenormalnim" i "nemoralnim" samo zato što on smatra da on nije isti takav.
Najmanji problem je da li će se parada održati ili ne. Poenta parade nije samo da postoji parada. Poenta je da se prihvate gej ljudi onakvi kakvi jesu: savršeno normalni, socijalni, potrebni ovom društvu, kao i ono njima, radni, odgovorni, inteligentni, pripadnici bilo koje nacije, državljani ove zemlje, spremni da rade na njenom prosperitetu kao i bilo koji drugi građani. Treba da shvatimo da smo svi isti i da nije sramota voleti nekog i pružiti mu zadovoljstvo da bude voljen. Veća sramota je mrzeti nekog zbog toga. Nije stvar u tome da li će neko moći da prođe ulicom dva-ti sata sa triput brojnijim policijskim snagama, stvar je u tome da svakoga dana u svako vreme može da prođe tim istim i drugim ulicama i da ne bude napadan verbalno ili fizički zbog toga što nekog voli! Pitanje parade je samo osnovna tačka koju država mora da obezbedi, da barem država pokaže da isto posmatra svakog građanina ove zemlje. Molio bih vas da pokušate da shvatite kako je gej populaciji u ovakvom društvu, pogledajte neki film na tu temu, pročitajte knjigu, upoznajte nekog takvog, pa onda malo prosudite!

dado ns

pre 11 godina

Ne podrzavam gej paradu iz razloga sto je bezbedonosna situacija u drzavi katastrofalna. Ovog Palmu treba maknuti sa ekrana i politike, covek seje mrznju.

Gagi

pre 11 godina

Nas narod kaze - svako se cese gdw ga svrbi. Ovaj Palma toliko prica oko Prajda, bez da ga iko pita, da jedino sto covek moze da pomisli je da je skriveni gej. Isto ko onaj Glisic koji prica o reklamiranju homoseksualizma - ako je seksualna orijentacija pitanje reklame, ispada da je on bio homoseksualac koga su reklamom ubedili da se ipak ozeni sa zenom.

Aleks

pre 11 godina

Aman bre ljudi, pa ne radi se ovde ni o EU ni o Rusiji! Ovde se radi o Srbiji, našim građanima! Šta nas briga da li od nas to traži ili ne traži neko drugi! Dajte da sami sebi uredimo državu i da pomognemo svim ljudima. Ne znam zašro uvek neko treba da nas primorava na nešto. Dajte da mi budemo nekad razumni i da uredimo državu po najvišim standardima zbog samih sebe!

deda pera

pre 11 godina

Prica kao da su oni krivi a ne licimerne "patriote" koji ce u ime vere da demoliraju ceo grad jer, boze sacuvaj, oni smatraju da to nije normalno i da je to samo stvar izbora jer njihov Bog nije rekao da je to uredu.

anath

pre 11 godina

Aleksandre, ne bi ni oni paradirali da imaju zakonski garantovana ista prava kao heteroseksualci. Ni manje, ni vise, nego svima isto. Hoce da stupe u brak - molim lepo, eno ga maticar, hoce da usvoje decu - isti kriterijumi kao i za strejt parove.

heteroseksualac na kub i covek, bre!

pre 11 godina

u prevodu "drzava srbija ni u sopstvenoj prestonici nije u stanju da zastiti svoje gradjane od par stotina bezobraznih dripaca organizovanih iz 2-3 centra"... srecom, zirafe u jagodini su bezbedne, kao i svi japanski bicikli sirom srbije (arigato domoooo, bakara!).
ostali - da cute i placaju povecan porez, nesto nam je smrsao zgembavi, a treba i veseli bankar sa (L)elektricnom gitarom da plati ratu za novi auto.

za to vreme - policija zauzeta prebijanjem (prebijuckanjem) putnika po autobusima, staraca po pijacama, reketiranjem i dilovanjem droge(diluckanjem, samo deset pandura u jednoj stanici diluje.. nije to strasno, uopste) - prosto ne stizu ljudi, razumite ih!

woah

pre 11 godina

Ko o čemu, Palma o paradi. Krajnje providno. Čovek je nesrećan što živi u društvu koje ne prihvata njegovo seksualno opredeljenje, pa od silnog straha i sam pljuje po populaciji kojoj pripada.

Milan

pre 11 godina

(Stylo, 22. septembar 2012 17:12)
Citiram tvoje reci:"Ja koliko znam Palma je najzasluzniji zasto je u Jagodini standard bolji nego u vecini drzava EU."
Pa ti si druze ozbiljno bolestan! Da li je moguce da si toliko ispranog mozga pa da poredis standard te tvoje kasabe, sa Francuskim, Nemackim ili dovoljno je reci Ceskim standardom???

Sale

pre 11 godina

Prvo - mrzim Palmu, drugo - nemam ništa protiv homoseksualaca, treće - protiv sam gej parade. Nije mi jasno samo jedno, koja su to njihova prava ugrožena? Slobodno mogu da se leče kao i drugi, mogu da se školuju, mogu da se zapošljavaju, čak mislim da u medijima imaju prednost prilikom zapošljavanja u odnosu na ostale, mogu da služe vojsku, mogu sve što i ostali. Ovde neko reče ne može da se šeta sa dečkom zagrljeni ili da se ljube. Pa ko im to brani? E sad, verovatno će biti reakcija nekih primitivaca, ali šta je tu je. I ja dok sam bio mlađi, šetam sa devojkom zagrljen, milion puta mi se desilo da nam neki kreteni dobacuju. Rešenje je ili se potuci ili ignoriši. Pa neću valjda državu da ganjam zbog toga? Ima mnogo prečih problema da se rešava od gej parade. A i vi novinari, godinu dana pre održavanja parade punite nam svaki dan glave o tome i samo ložite primitivce.

kopriva

pre 11 godina

Баш су неваљали ови из медија, па заштоп узнемиравају питањима друга Палму. Таман јењ почео да се опушта уз мелодије својих омиљених кафанских певача Бетовена и Шопена. :-)))) Ипак је човек одрастао уз њих, неко уз Брену, неко уз Бетовена.

wlado

pre 11 godina

podrska paradi, oni ljudi ne exponiraju svoju sexualnost, samo zele da nam pokazu da ih ima i to u velikom broju(kazu svaka 10ta osoba u svetu je gay)

znaci da ih u srbiji ima kao sps-ovaca, barem

Evropa se ne sipa u traktore

pre 11 godina

Proglasiti Palmu Najevropljaninom i gej lišnošću godine. Palmi je zapravo krivo što njegov koalicioni partner Ivica Dačić ima te titule, a on ih nema.

Aleks

pre 11 godina

I shvatite još nešto - samo upoznavanje nečeg različitog može da nas nauči da to različito nije u isto vreme i opasno. Između ostalog, zato ljudi u Vojvodini imaju tolerantniji stav prema ostalim nacionalnostima, jer su videli da nije strašno ako si Mađar, Hrvat, Rusin, Rumun... I ti ljudi su apsolutno isto ljudi, bez obzira na to u koju crkvu idu ili ne idu, koji im je maternji jezik... Različitost može samo da učini čoveka bogatijim. Da smo uvek svi bili isti, danas se ne bismo divili bogatsvima drugih kultura, ne bismo imali šta da vidimo kad odemo negde niti šta da pročitamo. Sve bi bilo isto i identično. Zato čovek treba da ima šire vidike i da nalazi lepe stvari kod različite jedinke negde drugde, da ono dobro usvaja i promoviše, bez obzira na to da li je i on isti takav.

Markovic, S.

pre 11 godina

Bruka od coveka koji je bio u mladosti u radnickom kostimu, zatim osudjeni zatvorenik, pa onda politicar i sada pametodavac. Bruka od Srba koji to ne vide. Odbojno u svakom smislu te reci!

bezimena

pre 11 godina

zasto se onda redovno organkzuju parade u holandiji?
(wtf, 22. septembar 2012 13:00)

U Holandiji se pravi gej fešta zbog zabave i velike ZARADE koja se ostvaruje uvek kada se održava neka veća manifestacija! Zato je, izmedju ostalog, u Holandiji demokratija na vrhu, bogatstvo takodje, a mi smo primitivni i vrlo siromašni homofobi...

???

pre 11 godina

(Stylo, 22. septembar 2012 17:12)
A sve muskarcine i homofobisti jako vole da gledaju pornice sa zenama koje se ljube i vode ljubav i to nije problem???

soko zove orla

pre 11 godina

Za pocetak Mr. Palma, ti i tvoji zabranite pljacku ili jos jednostavnije iz bezbednosnih razloga prestanite da kradete. Ma nisi ti kriv Mr. Palma... mi smo mazohisti.

milutin

pre 11 godina

sta je gay zajednica uradila da promeni situaciju?pomogla je nacionalnim kuhinjama?bavila se humanitarnim radom?izdvojila neka sredstva ugrozenima?ne oni samo znaju da vredjaju one koji nisu istih shvatanja kao oni.

sumorni

pre 11 godina

"a inace onima sto kazu da ne bi paradirali kad bi imali ista prava ko ostali: zasto se onda redovno organkzuju parade u holandiji?"

A što se redovno održava Grožđebal u Vršcu kad su vinopije ravnopravni članovi našeg društva? Ili karneval u Riu?
Vi stvarno ne kapirate, ili se samo pravite?
Ukoliko je ovo prvo, drago mi je što nisam na vašem mestu.

fasisto

pre 11 godina

homofobi nek drze jezik za zubima, i neka ne pretenduju previse na uzburkavanje odvec kriticne situacije putem medija.
(fobija, 22. septembar 2012 10:25)

Kome ti pretiš i ućutkuješ ga ? Vi da pričate i da nas maltretiramo, a mi da ćutimo ? Hitler je odavno umro, ali njegove ideje su izgleda žive.I to baš od strane onih koji su za " ljubav ".

wtf

pre 11 godina

@laki
da zato Rusija spada medju 5 ekonomija sa najbrzim razvojem dok tvoj voljeni i emancipovani zapad grca.
ja protiv gejeva nemam nista, nek se i drze za ruje na ulicama i ljube sto se mene tice, ali nisam za paradu, po toj logici trba da paradiraju i strejt ljudi, paraplegicari, penzioneri, nezaposleni, zaposleni, cistacice... al onda bi beograd postao trajno pesacka zona :-D
a inace onima sto kazu da ne bi paradirali kad bi imali ista prava ko ostali: zasto se onda redovno organkzuju parade u holandiji?

pera kojot genije

pre 11 godina

muka mi je vise i od otkrivenih koji zele da naprave paradu i od prikrivenih koji se protive paradi kao da je to pitanje zivota i smrti! aca, ivica,toma, mladja i ekipa nam vode drzavu, i to je mnogo gora stvar od gej parade...

Milan

pre 11 godina

Znate sta, mi ne moramo nista. Postoje jasna pravila i ko ih ne postuje ne moze biti npr clan EU. Mi mozemo da se dogovorimo i da ne prihvatamo povelju UN i da se isclanimo iz UN. Ako niste za to da se nesto sprovodi gospodo iz vladajuce koalicije onda budite protiv toga, nego "hocemo ali da ne bude, mi bi ali da ne", recite necemo, budite jednom iskreni, hrabri.

Nikoje

pre 11 godina

Ja sam siguran da kad ljudi u Evropi ukljuce TV i pojave se neki tamo Srbi, da oni ne veruju sta gledaju, nije im jasno ni ko smo ni sta smo, tek da smo, eto, jedno pleme i nista drugo. Sta drugo da misle, sta drugo? Ma, bolje nismo ni zasluzili!!!

daj boze

pre 11 godina

Dok ovo ne bude normalna pojava u nasem parlamentu znamo da zivo u trecoj zemlji sveta: http://www.telegraf.rs/vesti/343890-australijski-parlament-stop-gej-brakovima

ПАНКрти

pre 11 godina

Преко главе ми је више спрдње око параде сваке године..Те биће је,те неће,те отказаће се,те биће на Ушћу,те ови неће тамо...Ахој људи јесте нормални?

Lepota poroka

pre 11 godina

Organizatori treba da naprave lukav manevar i izmeste Prajd iz Beograda i odu daleko od mladih srpakih desnicara i odaberu neku tolerantniju sredinu za probijanje leda. Recimo negde gde je Ceda Jovanovic lider liberalnih demokrata bio srdacno docekivan u predizbornoj kampanji, kao u Presevu i Novom Pazaru prevashodno. U tolerantnim multietnickim sredinama.
Dakle liberalni gradjani ce prirediti i Prajdu topli docek i pokazati srpskim desnicarima kako se paradira tolerantno, da ce se desnicari skroz zacrveneti od sramote.

Stylo

pre 11 godina

Ja koliko znam Palma je najzasluzniji zasto je u Jagodini standard bolji nego u vecini drzava EU. Isto tako je i jedan od retkih koji su bili uspesni i bogati pre ulaska u politiku. Mozemo ga mi voleti ili ne, jedan je od retkih koji je konkretno pomogao gradjanima, da nije tako ne bi u Jagodini stalno glasali za njega.

E sad, bas bih voleo da mi neko objasni kako ce to Parada pomoci gej populaciji? Ja koliko vidim od tih parada vise stete nego koristi, netrpeljivost se samo siri...
Inace nemam apsolutno nista protiv gej populacije, cak mi je i rodjak gej, ali ne zelim da gledam kako se dva muskarca ljube, kao sto i na filmu ne volim da vidim. Da li sam zbog toga homofob? Naravno da ne, isto tako ne volim da vidim ni babe u bikiniju.

Vlada

pre 11 godina

Parada u Srbiji jedino moze da se odrzi uz nevidjene mere bezbednosti... Sustina je u tome da parada nece nista promeniti.. Posle nje dolazi novi dan.. A to sto su prajdovci uzeli pare iz Evrope da trose na svoja prava nema veze sa stavom naroda... Naravucenije: Parada se ne pravi zbog zastite ljudskih prava vec zbog interesa pojedinaca koji za to treba da uzmu pare..

broccoli ll

pre 11 godina

"izem ti tu evropu" je očigledno stav koji prevladava u vladajućoj ekipi euroskeptika.
(hobotnica, 22. septembar 2012 12:20)

tako je.i ovaj stav ce biti dominantan od danas pa narednih 5 decenija jer biti danas EU optimista je debilizam prvog reda.

Mario Novi Sad

pre 11 godina

Ja necu reci nista jer sam istrosio reci jer mi je vise muka od Homofobije ali imam jednu osobu koja ce kratko objasniti neke stvari o coveku koji zasluzuje samo da cuva dve koze u sumi:)
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=ZXPOKtYb-KQ

ljubisa

pre 11 godina

ma treba lepo zabraniti dovodjenje u pitanje parade uopste a kamoli samu paradu, drzava u krizi, a oni bi da se setaju i da promovisu svoja prava, prava koja zapadni sistem propagira i namece ljudima, da bi se bogatio na racun nekog drugog...

Miša, Bgd

pre 11 godina

Parada je dobra prilika za rast rejtinga. Naravno, misli se na govor protiv parade. Dačić je to shvatio pre godinu dana. Sa druge strane organizatori parade, tj. razne nvo i tome slično, šta one rade tokom godine? Gde su konkretne akcije sa ciljem afirmacije ali i edukacije? Ako godine prolaze a društvo i dalje isto gleda na celu ovu priču onda se čini da nisu ništa uradili? Šta više mislim da su same te organizacije donele više štete LGBT ljudima nego koristi.

Petar

pre 11 godina

Neki ljudi ne shvataju da iako podrzavaju paradu opet svojim izjavama prave diskriminaciju koriscenjem reci "ih","svugde u svetu oni su priznati","i oni su ljudi" itd... Naravno da su ljudi! Tako da sve je jedno da li ce je biti ili ne ... Sve ostaje isto... Mislim da parada ne treba da se odrzi bar jos nekoliko godina. Daleko smo mi od te svesti... Tako da podrzavam g. Palmu oko ne odrzavanje iz bezbedonosnih razloga... Mislim da ce biti nenoramalnih nemira...

Baco

pre 11 godina

Dajte bre ljudi,dokle vise ova prica.Ne podrzavam LBGT populaciju,al nemam nista protiv njihove parade,al ta manifestacija se nece odrzati dok se drzava ne obracuna sa huliganima,pa i reprezentativci nece da igraju u BG zbog njih,Podgoricani nam daju lekciju iz kulture...ja bih odveo svoje cetvoro dece na utakmicu-al necu,znate zasto?Izasao bi na ulicu ne da podrzim paradu,vec da se nasmejem-ne zato sto mi smetaju,vec sto mi ta parada nema smisla,normalni ljudi-vecina u ovoj zemlji nemaju nista protiv njih ali ih i ne podrzavaju.A sto se tice doticnog gospodina,cije su reci tema ove diskusije-pustite coveka na miru,on ne ume da sastavi dve normalne(recenice)ali o njemu govore dela.Pozeleo sam sinoc gledajuci navedenu emisiju...da nasa Srbija ima vise ljudi kao sto su Nick i Palma,koji ce znati da kazu prave stvari i koji ce umeti,znati i hteti da rade za boljitak ovog naroda.

PPeca@SER

pre 11 godina

Da, stvarno... Mogao bi gospodin Palma da im ponudi da se okupe na nasoj najblizoj plazi, cak i o trosku Jagodine. To bi bilo bas super, moglo bi i neko kupanje da padne... Samo, nisam siguran da bi takvo okupljanje proslo bez nemira i protesta u Grckoj, pokusaj iste u Solunu ove godine je prekinut nasiljem i osudom od strane Crkve... Ipak su oni deo EU, a nama tek sledi ulazak... sa koje god strane...

Grrr

pre 11 godina

Ma pustite ih da paradiraju, koga u opste diraju? Jadne navijace, ugrozene, koji su eto slucajno bacili coveka na beton sa 5 metara, koji slucajno tuku policajce na utakmicama, omakne im se po nekad da zapale po koju ambasadu... Zastite navijace - koji i nisu bas navijaci, jer da jesu mogli bi mi ostali i sa porodicom na utakmicu, a ovako ne smes dete da povedes da te ne pogodi neka stolica, kamenica... Pustiti ih da paradiraju, a ovi sto hoce nerede - u APSU!

Tanja

pre 11 godina

A tako jednostavno je sve osim naravno, teskih egzistencijalnih trenutaka kojih je bilo i bice ali ima li i onda mesta mrznji? Mene razlicitosti raduju. Svi vasi prijatelji i deca vasih prijatelja nek obavezno pogledaju link i pitam se Nije li ovo opste obrazovanje i kultura?!

http://www.youtube.com/watch?v=sRbpGzr9c5Q

Mordor

pre 11 godina

A to sto su prajdovci uzeli pare iz Evrope da trose na svoja prava nema veze sa stavom naroda... Naravucenije: Parada se ne pravi zbog zastite ljudskih prava vec zbog interesa pojedinaca koji za to treba da uzmu pare..
(Vlada, 22. septembar 2012 19:39)

Znači, na prajdovima se mogu zaraditi pare? Nisam znao da je to tako dobar biznis!
Majstore, kad si već tako dobro obavešten, možeš li mi malo pomoći informacijom gde se to u Evropi dele pare za prajdove? Ja doduše nisam gej, ali sam nezaposlen, ozbiljno dekintiran, pa bi se stoga moglo reći i prilično ugrožen. Evo, da bih napakostio Srbiji, ja ću organizovati paradu nezaposlenih (dobrodošli su svi nezaposleni, naravno i gej nezaposleni), a ti mi samo kaži adresu šaltera u Evropi gde da se prijavim za naplatu mog honorara. Ako ne daju za nezaposlene, reći im da sam gej jer, kako kažeš, njima dele šakom i kapom.
Mnogo bi mi pomogao. Srdačan pozdrav i unapred hvala.

Crni

pre 11 godina

Zbog izjave "mrzim boga, sve crkve treba srušiti", predsednik Gej lezbejskog info centra Predrag Azdejković ponudio ostavku i uputio izvinjenje javnosti.
Malo mu se omaklo, promovisu ljubav a mrze boga.
I jos samo da mi objave komentar.

U vise dimenzija?

pre 11 godina

"Zato čovek treba da ima šire vidike i da nalazi lepe stvari kod različite jedinke negde drugde, da ono dobro usvaja i promoviše, bez obzira na to da li je i on isti takav"
(Aleks, 22. septembar 2012 15:37)

HM... Oprezno sa ovakvim zakljuckom!!
Na politickom planu se cesto desava da se postavi podpitanje "Sto bi ja nesto promovisao (radio) ako nisam takav?"
Sa tom logikom cu radije promovisati nesto sto mi je blize, krace i sigurnije na pitanje: Kakav sam?!
Zar ne bi bilo pozeljnije da on kaze sta on sam misli u nekom trenutku o tome, pa tek onda kasnije: Kakvi smo, sta smo, itd?

zoja

pre 11 godina

Nisam pripadnik lgbt populacije, ali ih u potpunosti podržavam. Tragično je što ti ljudi moraju da organizuju ovakve manifestacije u cilju osvešćivanja društva, dok nam civilizacijski ½napredni½ ljudi poput Palme kroje moralna načela. Prihvatanje i tolerancija su ključ evolucije, kako pojedinca, tako i društva u celini.

adamns

pre 11 godina

parada je princip,a ne pokazivanje seksualnosti. žene su se borile za svoja prava u prošlom veku i bile izložene sličnim šikaniranjima. da razbijaju porodicu,da kvare tradiciju. radnički štrajkovi su bili žestoko razbijani. da li ćemo sledeći put zbog "bezbednosti" zabraniti štrajk,opozicioni miting. zbog "bezbednost" bi mogli da nam upadaju u stanove,da nas pretresaju na ulici,da nam određuju šta sme na tv i internet,a šta ne sme. svoja prava uzimam zdravo za gotovo,ali to nije tako. neko je morao da krvari da bih ja danas uživao neku slobodu.

ANTI GEJ 100 %

pre 11 godina

dokle više može ne može.Alo gospodine palma to je njihovo ustavno pravo koje vi MORATE da obezbedite bilo koja orrganizacija da je.Pazi molim te huligani i primitivci prete i nikom ništa,zabrana skupa?

Preddy Baer

pre 11 godina

Imam osecaj da vlast uporno otkazuje paradu, jer je zakazana za simbolicni 6.10. koji se u Srbiji trebao desiti davne 2000. godine

Da je srece da nam neko otkazhe Palmu iz nashih zhivota!

Mozzart

pre 11 godina

Boze, gde mi zivimo? Zar ljudi, koji su priznati svuda u svetu, samo kod nemaju nikakvih prava? U kom veku je Srbija, gospodine Markovicu? Recite nam, pa bar da se pocnemo svi tako ponasati, u srazmeru s vremenom u kome zivimo...

laki

pre 11 godina

Srbija je ruska gubernija,prema tome mora da postuje pravila KGB.Sve dok se udbasi,njihovi nalogodavci iz "majcice" i koreni ne ociste iz zemlje nece biti napretka na bolje,na gore je zagarantovano.Prvaca ovoga rezima je vidljiv,sto znaci jos veca beda i nepravda.Narode dokle ces dozvoljavati da te manipulisu neradnici i pijavice.

zerror

pre 11 godina

Poznati homofob strikes again. Zabrana ustavom zagarantovanog prava na okupljanje jednoj grupi ukazuje na moguce zabrane okupljanja drugim grupama: malinarima, mlekarima, ratarima, manjinama, profesorima, radnicima, lekarima, politickim strankama... Svakome ko razmislja drugacije. Jos jedan korak ka nacional socijalizmu nemackog tipa.

Voja

pre 11 godina

Vlast I homofobi mogu da zabranjuju paradu koliko hoce, to nece promeniti cinjenicu da su homoseksualci deo srpskog drustva, svuda oko nas, i da nece nestati.

Damir

pre 11 godina

First they came for the socialists,
and I didn't speak out because I wasn't a socialist.

Then they came for the trade unionists,
and I didn't speak out because I wasn't a trade unionist.

Then they came for the Jews,
and I didn't speak out because I wasn't a Jew.

Then they came for me,
and there was no one left to speak for me.

Martin Niemöller

bogi

pre 11 godina

@Aleksandar
Aleksandre, svaki put kad ti prosetas sa svojom devojkom ili ženom na ulici, držeći za ruku, svaki put kad ga poljubis ili samo zagrliš na ulici, TI REKLAMIRAŠ SVOJU SEKSUALNOST!
Zašto oni nemaju pravo na to? (Ne priča ovde niko o vođenju seksualnog odnosa na ulici ili nešto slično, nego samo da dvoje ljudi slobodno pokazuje nežnost koji osećaju prema drugome...)

wtf

pre 11 godina

@laki
da zato Rusija spada medju 5 ekonomija sa najbrzim razvojem dok tvoj voljeni i emancipovani zapad grca.
ja protiv gejeva nemam nista, nek se i drze za ruje na ulicama i ljube sto se mene tice, ali nisam za paradu, po toj logici trba da paradiraju i strejt ljudi, paraplegicari, penzioneri, nezaposleni, zaposleni, cistacice... al onda bi beograd postao trajno pesacka zona :-D
a inace onima sto kazu da ne bi paradirali kad bi imali ista prava ko ostali: zasto se onda redovno organkzuju parade u holandiji?

anath

pre 11 godina

Aleksandre, ne bi ni oni paradirali da imaju zakonski garantovana ista prava kao heteroseksualci. Ni manje, ni vise, nego svima isto. Hoce da stupe u brak - molim lepo, eno ga maticar, hoce da usvoje decu - isti kriterijumi kao i za strejt parove.

ateist

pre 11 godina

ma i ovi pravoslavci, šta ima tu da mi se šetaju pod nosom sa svojim krstovima i šetaju se sa tim bradama i smešnim odećama, nek rade to u četiri zida :))

(za one sa jeftinijim ulaznicama: u pitanju je šala, hajem za njih koliko i za gej paradu)

Stylo

pre 11 godina

Ja koliko znam Palma je najzasluzniji zasto je u Jagodini standard bolji nego u vecini drzava EU. Isto tako je i jedan od retkih koji su bili uspesni i bogati pre ulaska u politiku. Mozemo ga mi voleti ili ne, jedan je od retkih koji je konkretno pomogao gradjanima, da nije tako ne bi u Jagodini stalno glasali za njega.

E sad, bas bih voleo da mi neko objasni kako ce to Parada pomoci gej populaciji? Ja koliko vidim od tih parada vise stete nego koristi, netrpeljivost se samo siri...
Inace nemam apsolutno nista protiv gej populacije, cak mi je i rodjak gej, ali ne zelim da gledam kako se dva muskarca ljube, kao sto i na filmu ne volim da vidim. Da li sam zbog toga homofob? Naravno da ne, isto tako ne volim da vidim ni babe u bikiniju.

dado ns

pre 11 godina

Ne podrzavam gej paradu iz razloga sto je bezbedonosna situacija u drzavi katastrofalna. Ovog Palmu treba maknuti sa ekrana i politike, covek seje mrznju.

fasisto

pre 11 godina

homofobi nek drze jezik za zubima, i neka ne pretenduju previse na uzburkavanje odvec kriticne situacije putem medija.
(fobija, 22. septembar 2012 10:25)

Kome ti pretiš i ućutkuješ ga ? Vi da pričate i da nas maltretiramo, a mi da ćutimo ? Hitler je odavno umro, ali njegove ideje su izgleda žive.I to baš od strane onih koji su za " ljubav ".

Pederik Šopenis

pre 11 godina

Мало је промашио тему... Геј парада никада није била безбедносно проблематична, хиљаду-две хомосексуалаца и њихових пријатеља, родбине, комшија, покоји политичар и амбасадор, шетају градом, машу шареним балонима, слушају музику и ђускају. Ту никаквих безбедносних ризика нема.
Проблем је увек онај други, непријављени скуп, који се по правилу организује у исто време и на истом месту. Учесници тог скупа долазе потпуно припремљени и опремљени за изазивање нереда и тучу са полицијом и учесницима геј параде.
Тај други скуп је изузетно безбедносно ризичан и треба га неизоставно забранити.

s.

pre 11 godina

(ateist, 22. septembar 2012 11:29)

Ne, ne, stvar je da muškarci u haljinama (popovi) ne dozvoljavaju drugim muškarcima da nose haljine, hoće monopol.

Baco

pre 11 godina

Dajte bre ljudi,dokle vise ova prica.Ne podrzavam LBGT populaciju,al nemam nista protiv njihove parade,al ta manifestacija se nece odrzati dok se drzava ne obracuna sa huliganima,pa i reprezentativci nece da igraju u BG zbog njih,Podgoricani nam daju lekciju iz kulture...ja bih odveo svoje cetvoro dece na utakmicu-al necu,znate zasto?Izasao bi na ulicu ne da podrzim paradu,vec da se nasmejem-ne zato sto mi smetaju,vec sto mi ta parada nema smisla,normalni ljudi-vecina u ovoj zemlji nemaju nista protiv njih ali ih i ne podrzavaju.A sto se tice doticnog gospodina,cije su reci tema ove diskusije-pustite coveka na miru,on ne ume da sastavi dve normalne(recenice)ali o njemu govore dela.Pozeleo sam sinoc gledajuci navedenu emisiju...da nasa Srbija ima vise ljudi kao sto su Nick i Palma,koji ce znati da kazu prave stvari i koji ce umeti,znati i hteti da rade za boljitak ovog naroda.

Sale

pre 11 godina

Prvo - mrzim Palmu, drugo - nemam ništa protiv homoseksualaca, treće - protiv sam gej parade. Nije mi jasno samo jedno, koja su to njihova prava ugrožena? Slobodno mogu da se leče kao i drugi, mogu da se školuju, mogu da se zapošljavaju, čak mislim da u medijima imaju prednost prilikom zapošljavanja u odnosu na ostale, mogu da služe vojsku, mogu sve što i ostali. Ovde neko reče ne može da se šeta sa dečkom zagrljeni ili da se ljube. Pa ko im to brani? E sad, verovatno će biti reakcija nekih primitivaca, ali šta je tu je. I ja dok sam bio mlađi, šetam sa devojkom zagrljen, milion puta mi se desilo da nam neki kreteni dobacuju. Rešenje je ili se potuci ili ignoriši. Pa neću valjda državu da ganjam zbog toga? Ima mnogo prečih problema da se rešava od gej parade. A i vi novinari, godinu dana pre održavanja parade punite nam svaki dan glave o tome i samo ložite primitivce.

milutin

pre 11 godina

sta je gay zajednica uradila da promeni situaciju?pomogla je nacionalnim kuhinjama?bavila se humanitarnim radom?izdvojila neka sredstva ugrozenima?ne oni samo znaju da vredjaju one koji nisu istih shvatanja kao oni.

Petar

pre 11 godina

Neki ljudi ne shvataju da iako podrzavaju paradu opet svojim izjavama prave diskriminaciju koriscenjem reci "ih","svugde u svetu oni su priznati","i oni su ljudi" itd... Naravno da su ljudi! Tako da sve je jedno da li ce je biti ili ne ... Sve ostaje isto... Mislim da parada ne treba da se odrzi bar jos nekoliko godina. Daleko smo mi od te svesti... Tako da podrzavam g. Palmu oko ne odrzavanje iz bezbedonosnih razloga... Mislim da ce biti nenoramalnih nemira...

trol

pre 11 godina

Glavni problem vezano za Paradu je taj što se njoj protive desničarske mahom fašističke organizacije koje prete krvoprolićem ako se ovi drznu da pazi sad,prošetaju centrom grada,ej prošetaju.I tu počinje i završava se svaki problem vezan za Paradu.Gradjanima mahom Parada nije po volji ali ne bi izašli na ulice da protestuju ako se ona održi.E sad vi meni recite da li su problem pederi ili fašisti,a?Čim su ONI protiv nečeg ja sam apriori za TO!Sloboda za sve!

Milan

pre 11 godina

Jadni Li smo svi mi zajedno kada nam mediokriteti poput ovog kroje društvo po njihovoj meri!
Ne zanima me gej populacija ali sam iz principa na njihovoj strani , a protiv seljacina koje se šire u ovoj državi već punih 20 godina i prosipaju nam neka njihova moralna načela koja toliko smrde da čovek opušteno može da pomisli da živi u septickoj jami. Zagadili ste sve, vreme je da nestanete zauvek!

Gagi

pre 11 godina

Nas narod kaze - svako se cese gdw ga svrbi. Ovaj Palma toliko prica oko Prajda, bez da ga iko pita, da jedino sto covek moze da pomisli je da je skriveni gej. Isto ko onaj Glisic koji prica o reklamiranju homoseksualizma - ako je seksualna orijentacija pitanje reklame, ispada da je on bio homoseksualac koga su reklamom ubedili da se ipak ozeni sa zenom.

Milan

pre 11 godina

Mrznja prema "Paradi" ili bolje receno LGBT osobama je naprosto danas mera samoidentifikacije "pravih Srba" koji su hetero,pravoslavci,patriote...Decenijama unazad se ovde stvaraju generacije koje su odrasle na "guslanju" o znacaju Srba u svetskim razmerama (nema bolje obrazovanih,nema bolje klope,nema boljih strucnjaka...).Na zalost ili srecu ti fantazmi su se poslednjih 2 decenije rasprsili kao mehur od sapunice.Posto su nam svi nalupali shamare i posto smo oterani na zacelje po svim pitanjima (ekonomija,kultura,tehnologija...)ostalo je samo da se unutar ovog malog "rezervata" sada medju sobom prebrojavamo.Otpor borbi dela populacije za bolji polozaj samo ukazuje koliko "vecina" u stvari nista nije uradila za sebe i koliko je dozvolila sebi sunovrat.Naprosto nama je potrebno ugnjetavanje gejeva pa i drugih drustvenih grupa da bi sami sebi govorili kako smo eto i dalje "jaki","znacajni", "bitni".

broccoli ll

pre 11 godina

"izem ti tu evropu" je očigledno stav koji prevladava u vladajućoj ekipi euroskeptika.
(hobotnica, 22. septembar 2012 12:20)

tako je.i ovaj stav ce biti dominantan od danas pa narednih 5 decenija jer biti danas EU optimista je debilizam prvog reda.

ljubisa

pre 11 godina

ma treba lepo zabraniti dovodjenje u pitanje parade uopste a kamoli samu paradu, drzava u krizi, a oni bi da se setaju i da promovisu svoja prava, prava koja zapadni sistem propagira i namece ljudima, da bi se bogatio na racun nekog drugog...

bezimena

pre 11 godina

zasto se onda redovno organkzuju parade u holandiji?
(wtf, 22. septembar 2012 13:00)

U Holandiji se pravi gej fešta zbog zabave i velike ZARADE koja se ostvaruje uvek kada se održava neka veća manifestacija! Zato je, izmedju ostalog, u Holandiji demokratija na vrhu, bogatstvo takodje, a mi smo primitivni i vrlo siromašni homofobi...

woah

pre 11 godina

Ko o čemu, Palma o paradi. Krajnje providno. Čovek je nesrećan što živi u društvu koje ne prihvata njegovo seksualno opredeljenje, pa od silnog straha i sam pljuje po populaciji kojoj pripada.

Sync

pre 11 godina

izglasajte na skupstini da lgbt populacija ustvari i ne postoji, u fusnotu dodajte, da je to projekat trulog zapada usmeren ka unistenju velikog svesrpskog bica. sada imate dovoljno ruku da vam to prodje u parlamentu. bager radi 25 sati, 31 dan svakog meseca!

daj boze

pre 11 godina

Dok ovo ne bude normalna pojava u nasem parlamentu znamo da zivo u trecoj zemlji sveta: http://www.telegraf.rs/vesti/343890-australijski-parlament-stop-gej-brakovima

Vlada

pre 11 godina

Parada u Srbiji jedino moze da se odrzi uz nevidjene mere bezbednosti... Sustina je u tome da parada nece nista promeniti.. Posle nje dolazi novi dan.. A to sto su prajdovci uzeli pare iz Evrope da trose na svoja prava nema veze sa stavom naroda... Naravucenije: Parada se ne pravi zbog zastite ljudskih prava vec zbog interesa pojedinaca koji za to treba da uzmu pare..

oggica

pre 11 godina

Nisam bas pristalica "gay parade", posebno jer mislim da se time nece nista posebno resiti. Drugo, mislim da orgaznizatori vise misle na svoju samopromociju i licni interes, mozda i materijalni, nego na gay populaciju uopste. Medjutim, jos je strasnije kao u ovoj drzavi ljudi poput Dragana Markovica Palme mogu sebi da daju za pravo da odreduju ko sme a ko ne sme da seta ulicama. Ma o kakvoj bezbednosti prica covek koji bi sve gay osobe pobio da moze, njemu se mrzna iz ociju vidi. Ej, o zakonu, o pravima, o moralu prica nekadsnji "arkanovac" i jedna od onih cije se ime najvise pominje u vezi afere "Kolubara". Posle nemoj da se cudite sto neki volsebno izlaze iz zatvora. Valjda vam je sada jasno koje pre dve godine organizovao huligane po beogradskim ulicama, upravo oni koji danas vladaju.

wlado

pre 11 godina

podrska paradi, oni ljudi ne exponiraju svoju sexualnost, samo zele da nam pokazu da ih ima i to u velikom broju(kazu svaka 10ta osoba u svetu je gay)

znaci da ih u srbiji ima kao sps-ovaca, barem

Markovic, S.

pre 11 godina

Bruka od coveka koji je bio u mladosti u radnickom kostimu, zatim osudjeni zatvorenik, pa onda politicar i sada pametodavac. Bruka od Srba koji to ne vide. Odbojno u svakom smislu te reci!

???

pre 11 godina

(Stylo, 22. septembar 2012 17:12)
A sve muskarcine i homofobisti jako vole da gledaju pornice sa zenama koje se ljube i vode ljubav i to nije problem???

PPeca@SER

pre 11 godina

Da, stvarno... Mogao bi gospodin Palma da im ponudi da se okupe na nasoj najblizoj plazi, cak i o trosku Jagodine. To bi bilo bas super, moglo bi i neko kupanje da padne... Samo, nisam siguran da bi takvo okupljanje proslo bez nemira i protesta u Grckoj, pokusaj iste u Solunu ove godine je prekinut nasiljem i osudom od strane Crkve... Ipak su oni deo EU, a nama tek sledi ulazak... sa koje god strane...

Nikoje

pre 11 godina

Ja sam siguran da kad ljudi u Evropi ukljuce TV i pojave se neki tamo Srbi, da oni ne veruju sta gledaju, nije im jasno ni ko smo ni sta smo, tek da smo, eto, jedno pleme i nista drugo. Sta drugo da misle, sta drugo? Ma, bolje nismo ni zasluzili!!!

Aleks

pre 11 godina

Uvek se užasno rastužim kad čitam prepucavanja na ovakve teme! Žao mi je samo što ne shvatate suštinu svega, nego se uvek kačite za nešto što vam je servirano kao najbolji mamac za rasprave i sukobe. Nije u pitanju samo gej parada, u pitanju je sve što ovde neko smatra "nenormalnim" i "nemoralnim" samo zato što on smatra da on nije isti takav.
Najmanji problem je da li će se parada održati ili ne. Poenta parade nije samo da postoji parada. Poenta je da se prihvate gej ljudi onakvi kakvi jesu: savršeno normalni, socijalni, potrebni ovom društvu, kao i ono njima, radni, odgovorni, inteligentni, pripadnici bilo koje nacije, državljani ove zemlje, spremni da rade na njenom prosperitetu kao i bilo koji drugi građani. Treba da shvatimo da smo svi isti i da nije sramota voleti nekog i pružiti mu zadovoljstvo da bude voljen. Veća sramota je mrzeti nekog zbog toga. Nije stvar u tome da li će neko moći da prođe ulicom dva-ti sata sa triput brojnijim policijskim snagama, stvar je u tome da svakoga dana u svako vreme može da prođe tim istim i drugim ulicama i da ne bude napadan verbalno ili fizički zbog toga što nekog voli! Pitanje parade je samo osnovna tačka koju država mora da obezbedi, da barem država pokaže da isto posmatra svakog građanina ove zemlje. Molio bih vas da pokušate da shvatite kako je gej populaciji u ovakvom društvu, pogledajte neki film na tu temu, pročitajte knjigu, upoznajte nekog takvog, pa onda malo prosudite!

deda pera

pre 11 godina

Prica kao da su oni krivi a ne licimerne "patriote" koji ce u ime vere da demoliraju ceo grad jer, boze sacuvaj, oni smatraju da to nije normalno i da je to samo stvar izbora jer njihov Bog nije rekao da je to uredu.

sumorni

pre 11 godina

"a inace onima sto kazu da ne bi paradirali kad bi imali ista prava ko ostali: zasto se onda redovno organkzuju parade u holandiji?"

A što se redovno održava Grožđebal u Vršcu kad su vinopije ravnopravni članovi našeg društva? Ili karneval u Riu?
Vi stvarno ne kapirate, ili se samo pravite?
Ukoliko je ovo prvo, drago mi je što nisam na vašem mestu.

Milan

pre 11 godina

(Stylo, 22. septembar 2012 17:12)
Citiram tvoje reci:"Ja koliko znam Palma je najzasluzniji zasto je u Jagodini standard bolji nego u vecini drzava EU."
Pa ti si druze ozbiljno bolestan! Da li je moguce da si toliko ispranog mozga pa da poredis standard te tvoje kasabe, sa Francuskim, Nemackim ili dovoljno je reci Ceskim standardom???

kopriva

pre 11 godina

Баш су неваљали ови из медија, па заштоп узнемиравају питањима друга Палму. Таман јењ почео да се опушта уз мелодије својих омиљених кафанских певача Бетовена и Шопена. :-)))) Ипак је човек одрастао уз њих, неко уз Брену, неко уз Бетовена.

Pravican

pre 11 godina

Mene mnogo vise brinu neradnici, agresivni ljudi i ljudi koji ometaju normalan razvoj, od onih koji zele svetu da pokazu ponos na to kakvi su. Sta da ste vi takvi, je l biste se ubili? Ne, voleli biste da ste primljeni od svoje rodbine, komsija. . . Da li taj spektakl lep, meni bas i nije, da li mora. . . ko ce ga znati. Ali sigiran sam da je bolje da se ljudi vesele, nego da tuguju! Najpre covek treba da bude zadovoljan samim sobom, a posle ce vam biti sve jedno da li je to gej parada ili pivo parada ili sport parada ili sta vec postoji.
Pozdrav svim normalnim ljudima i svima onima koji zele nesto lepo u zivotu da urade, bez obzira na svoju orijetaciju!

maxx

pre 11 godina

Niti podrzavam niti mrzim homoseksualce,. Neka rade sta hoce njihova stvar. Samo me zanima, ko pita ovog ujaka Festera da li ce nesto biti otkazano ili ne. Koji je on faktor?

soko zove orla

pre 11 godina

Za pocetak Mr. Palma, ti i tvoji zabranite pljacku ili jos jednostavnije iz bezbednosnih razloga prestanite da kradete. Ma nisi ti kriv Mr. Palma... mi smo mazohisti.

Aleks

pre 11 godina

I shvatite još nešto - samo upoznavanje nečeg različitog može da nas nauči da to različito nije u isto vreme i opasno. Između ostalog, zato ljudi u Vojvodini imaju tolerantniji stav prema ostalim nacionalnostima, jer su videli da nije strašno ako si Mađar, Hrvat, Rusin, Rumun... I ti ljudi su apsolutno isto ljudi, bez obzira na to u koju crkvu idu ili ne idu, koji im je maternji jezik... Različitost može samo da učini čoveka bogatijim. Da smo uvek svi bili isti, danas se ne bismo divili bogatsvima drugih kultura, ne bismo imali šta da vidimo kad odemo negde niti šta da pročitamo. Sve bi bilo isto i identično. Zato čovek treba da ima šire vidike i da nalazi lepe stvari kod različite jedinke negde drugde, da ono dobro usvaja i promoviše, bez obzira na to da li je i on isti takav.

pera kojot genije

pre 11 godina

muka mi je vise i od otkrivenih koji zele da naprave paradu i od prikrivenih koji se protive paradi kao da je to pitanje zivota i smrti! aca, ivica,toma, mladja i ekipa nam vode drzavu, i to je mnogo gora stvar od gej parade...

Evropa se ne sipa u traktore

pre 11 godina

Proglasiti Palmu Najevropljaninom i gej lišnošću godine. Palmi je zapravo krivo što njegov koalicioni partner Ivica Dačić ima te titule, a on ih nema.

heteroseksualac na kub i covek, bre!

pre 11 godina

u prevodu "drzava srbija ni u sopstvenoj prestonici nije u stanju da zastiti svoje gradjane od par stotina bezobraznih dripaca organizovanih iz 2-3 centra"... srecom, zirafe u jagodini su bezbedne, kao i svi japanski bicikli sirom srbije (arigato domoooo, bakara!).
ostali - da cute i placaju povecan porez, nesto nam je smrsao zgembavi, a treba i veseli bankar sa (L)elektricnom gitarom da plati ratu za novi auto.

za to vreme - policija zauzeta prebijanjem (prebijuckanjem) putnika po autobusima, staraca po pijacama, reketiranjem i dilovanjem droge(diluckanjem, samo deset pandura u jednoj stanici diluje.. nije to strasno, uopste) - prosto ne stizu ljudi, razumite ih!

Mario Novi Sad

pre 11 godina

Ja necu reci nista jer sam istrosio reci jer mi je vise muka od Homofobije ali imam jednu osobu koja ce kratko objasniti neke stvari o coveku koji zasluzuje samo da cuva dve koze u sumi:)
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=ZXPOKtYb-KQ

Milan

pre 11 godina

Znate sta, mi ne moramo nista. Postoje jasna pravila i ko ih ne postuje ne moze biti npr clan EU. Mi mozemo da se dogovorimo i da ne prihvatamo povelju UN i da se isclanimo iz UN. Ako niste za to da se nesto sprovodi gospodo iz vladajuce koalicije onda budite protiv toga, nego "hocemo ali da ne bude, mi bi ali da ne", recite necemo, budite jednom iskreni, hrabri.

ПАНКрти

pre 11 godina

Преко главе ми је више спрдње око параде сваке године..Те биће је,те неће,те отказаће се,те биће на Ушћу,те ови неће тамо...Ахој људи јесте нормални?

Lepota poroka

pre 11 godina

Organizatori treba da naprave lukav manevar i izmeste Prajd iz Beograda i odu daleko od mladih srpakih desnicara i odaberu neku tolerantniju sredinu za probijanje leda. Recimo negde gde je Ceda Jovanovic lider liberalnih demokrata bio srdacno docekivan u predizbornoj kampanji, kao u Presevu i Novom Pazaru prevashodno. U tolerantnim multietnickim sredinama.
Dakle liberalni gradjani ce prirediti i Prajdu topli docek i pokazati srpskim desnicarima kako se paradira tolerantno, da ce se desnicari skroz zacrveneti od sramote.

Aleks

pre 11 godina

Aman bre ljudi, pa ne radi se ovde ni o EU ni o Rusiji! Ovde se radi o Srbiji, našim građanima! Šta nas briga da li od nas to traži ili ne traži neko drugi! Dajte da sami sebi uredimo državu i da pomognemo svim ljudima. Ne znam zašro uvek neko treba da nas primorava na nešto. Dajte da mi budemo nekad razumni i da uredimo državu po najvišim standardima zbog samih sebe!

Miša, Bgd

pre 11 godina

Parada je dobra prilika za rast rejtinga. Naravno, misli se na govor protiv parade. Dačić je to shvatio pre godinu dana. Sa druge strane organizatori parade, tj. razne nvo i tome slično, šta one rade tokom godine? Gde su konkretne akcije sa ciljem afirmacije ali i edukacije? Ako godine prolaze a društvo i dalje isto gleda na celu ovu priču onda se čini da nisu ništa uradili? Šta više mislim da su same te organizacije donele više štete LGBT ljudima nego koristi.

Grrr

pre 11 godina

Ma pustite ih da paradiraju, koga u opste diraju? Jadne navijace, ugrozene, koji su eto slucajno bacili coveka na beton sa 5 metara, koji slucajno tuku policajce na utakmicama, omakne im se po nekad da zapale po koju ambasadu... Zastite navijace - koji i nisu bas navijaci, jer da jesu mogli bi mi ostali i sa porodicom na utakmicu, a ovako ne smes dete da povedes da te ne pogodi neka stolica, kamenica... Pustiti ih da paradiraju, a ovi sto hoce nerede - u APSU!

Tanja

pre 11 godina

A tako jednostavno je sve osim naravno, teskih egzistencijalnih trenutaka kojih je bilo i bice ali ima li i onda mesta mrznji? Mene razlicitosti raduju. Svi vasi prijatelji i deca vasih prijatelja nek obavezno pogledaju link i pitam se Nije li ovo opste obrazovanje i kultura?!

http://www.youtube.com/watch?v=sRbpGzr9c5Q

U vise dimenzija?

pre 11 godina

"Zato čovek treba da ima šire vidike i da nalazi lepe stvari kod različite jedinke negde drugde, da ono dobro usvaja i promoviše, bez obzira na to da li je i on isti takav"
(Aleks, 22. septembar 2012 15:37)

HM... Oprezno sa ovakvim zakljuckom!!
Na politickom planu se cesto desava da se postavi podpitanje "Sto bi ja nesto promovisao (radio) ako nisam takav?"
Sa tom logikom cu radije promovisati nesto sto mi je blize, krace i sigurnije na pitanje: Kakav sam?!
Zar ne bi bilo pozeljnije da on kaze sta on sam misli u nekom trenutku o tome, pa tek onda kasnije: Kakvi smo, sta smo, itd?

Mordor

pre 11 godina

A to sto su prajdovci uzeli pare iz Evrope da trose na svoja prava nema veze sa stavom naroda... Naravucenije: Parada se ne pravi zbog zastite ljudskih prava vec zbog interesa pojedinaca koji za to treba da uzmu pare..
(Vlada, 22. septembar 2012 19:39)

Znači, na prajdovima se mogu zaraditi pare? Nisam znao da je to tako dobar biznis!
Majstore, kad si već tako dobro obavešten, možeš li mi malo pomoći informacijom gde se to u Evropi dele pare za prajdove? Ja doduše nisam gej, ali sam nezaposlen, ozbiljno dekintiran, pa bi se stoga moglo reći i prilično ugrožen. Evo, da bih napakostio Srbiji, ja ću organizovati paradu nezaposlenih (dobrodošli su svi nezaposleni, naravno i gej nezaposleni), a ti mi samo kaži adresu šaltera u Evropi gde da se prijavim za naplatu mog honorara. Ako ne daju za nezaposlene, reći im da sam gej jer, kako kažeš, njima dele šakom i kapom.
Mnogo bi mi pomogao. Srdačan pozdrav i unapred hvala.

Crni

pre 11 godina

Zbog izjave "mrzim boga, sve crkve treba srušiti", predsednik Gej lezbejskog info centra Predrag Azdejković ponudio ostavku i uputio izvinjenje javnosti.
Malo mu se omaklo, promovisu ljubav a mrze boga.
I jos samo da mi objave komentar.