Četvrtak, 20.09.2012.

10:14

Sindikati GSP za i protiv Bus plusa

Sindikat vozača GSP i nezavisni sindikat Eurovozač održali jednočasovni protest nezadovoljni uvođenjem Bus Plus. Druga dva sindikata uz gradonačelnika Đilasa.

Izvor: B92

Sindikati GSP za i protiv Bus plusa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

84 Komentari

Sortiraj po:

Marić

pre 11 godina

Da li je baš bilo neophodno da ovu stvar komentarise "djabalebaroš" iz Tamnog vilajeta? Nismo idealni, ali ima mnogo gorih od nas.

Glup sistem

pre 11 godina

Što ne uvedete plaćanje pojedinačnih karti preko mobilnog bez čipovane plastike (kao što plaćamo parking po zonama). Vozim se jednom mesečno i ne treba mi mesečna čipovana karta. I ono što vidim nikako mi se ne sviđa.

Izgleda da su Nekultura i djabalebarluk u Srba neizlecivi

pre 11 godina

Sta je Srbi? Smrdi djabalebarosima placati voznju? Jel je problem postovati red i ulaziti i izlaziti na za to odredjenim mestima? Jel to maltretiranje?

Vasilije

pre 11 godina

Puna podrška radnicima GSP-a u borbi protiv Bus plus OUT sistema, gradske administracije i korumpiranih kolega koji podržavaju Đilasa i Bus plus OUT sistem !!! Normalni građani znaju da mnogi radnici GSP-a NEMAJU hrabrosti da se suprotstave PLJAČKAŠIMA, iako je to njihova dužnost ! Zato, građani NEĆE prihvatiti izgovore pojedinih radnika GSP-a da "oni samo rade svoj posao" ! Oni koji prihvataju da po "naređenju" maltretiraju građane, ne mogu očekivati ništa dobro od tih građana !!!!!
UKIDANJE Bus plus OUT sistema se mora uraditi ODMAH !!!!!!!!!!!!!!!!!

Vera

pre 11 godina

GSP je trenutno pod okupacijom beskrupuloznih eksploatatora i manipulatora. Jedino što znaju je da prisvajaju GSP-ov novac i da medijski ulepšavaju svoju ulogu u gradskom prevozu. Sve što oni rade GSP moze, još bolje. Nikada nije postojalo toliko nezadovoljstvo gradjana gradskim prevozom, od kada su ga privatnici uzeli pod svoje.

Mikoli

pre 11 godina

Da su se zaustavili na vreme nista od ovoga ne bi bilo. Bilo je malo buke sto je privatna firma, sto moraju svi da se "validiraju" i ostalo. Ali i to je reseno ovim jednomesecnim otkucavanjem za personalizovane karte. Budalastina u vidu ovakve kontrole i komunalne policije je kap koja je prelila casu i to nece trajati jos dugo verujem. Oni hoce da svercovanje svedu na 0 posto a to je nemoguce. Mnogo bitnijih stvari treba prvo resiti u ovoj zemlji, a mi sve naopako radimo.

osica

pre 11 godina

UKINITE GSP, sve radnike pošaljite na socijalni program, i oformite NOVO gradsko preduzeće za prevoz putnika u Beogradu!
(bezimena, 20. septembar 2012 16:28)

Lakše i delotvornije je smeniti gradonačelnika i bandu lopovsku razjuriti. Što da se ukine GSP ?

mandrax

pre 11 godina

Jesam ja to nesto prespavao? Otkad je Gradonacelnik Djilas osnivac GSP-a???? Neki ljudi zaista nemaju granice kad je o uvlacenju rec

Super Hik

pre 11 godina

Zasto da grad naplacuje prevoz kad materijalna dobrobit moze biti preko monopola skoncentrisana na manji krug ljudi, tako da makar oni u ovim teskim vremenima zive luksuzno kao bogocevi?
Eto narode, ti bi da i to malo ljudi koje uspeva da uziva u teskim vremenima, da se i njima oduzme lep prihod i luksuzan zivot. Pa to stvarno nema smisla.

Gandra

pre 11 godina

Ovi sto nas porede sa nemackom i ostatkom evrope su najadniji primeri ove drzave i ovog sistema... Nemacku nisu pljackali u poslednjih 20 godina vec je ona pljackala druge,tamo svaka nezaposlena osoba ima dobru socijalnu pomoc i ne samo u nemackoj vec i u grckoj, spaniji svi su zbrinuti od drzave a kad su zbrinuti lako im je platiti kartu ili markicu a ja sa biroa nedobijam nista i nemam sa cim da platim a i da imam necu jer toliko ima novokomopnovanih bogatasa pa nek njih oporezuju pa nek pokriju troskove...

Gspovac

pre 11 godina

@Laci----Ne, ni govora o nekakvom zavodjenju reda! Nema tu ni "R" od reda. Niste vi došli da bi, tobože, zaveli red. Niti vi to umete. Vas jedino zanima ispumpavanje gradskog budzeta na veoma perfidan način, a pod izgovorom da zavodite nekakav red. Da se bavite zavodjenjem reda, ja bih to sigurno znao. Niko od vas, nikada nije vodio jedan ovako slozeni sistem. To što umete, to radite savršeno.

Ja sam ipak Beogradjanin

pre 11 godina

GSP je firma koja konstantno proizvodi OGROMNE GUBITKE koje plaćamo mi, Beogradjani, slično JAT-u koji plaća cela Srbija. Toj firmi je, zbog velikog lopovluka, i nesposobnosti, oduzeta naplata karata! U pitanju je prava SNS "firma" , koja se više bavi politikom (SNS) nego svojim poslom!
(bezimena)

Znaci zalazes se za uvodjenje konduktera.Ljudi koji nemaju posla u GSP-u da budu kondukteri.Kondukteri u gradskom prevozu ne postoje ni u Kabulu. Ovakvom naplatom je prihod GSP povecan za 30%.Smanjen broj zaposlenih jer je kontrolore preuzeo Bus Plus. Znaci treba da se vratimo u prosli vek. I na kraju zamisli da se naplacuje puna cena karte i da grad ne subvencionise svaku kartu ponaosob. I ovo nema veze ni sa SNS-om ni sa DS-om ovo je za dobrobit celog prevoza da se ne bi raspao.Napravljen tender za nabavku novih 150 vozila zglobnih , nisko podnih i na bio gas

Oj Srbijoooo

pre 11 godina

Pre nego sto pocnete komentar da li je neko cuo ovog iz sindikata vozca.Prvo to je manjinski sindikat. Osniva sindikat ko kako hoce, Ima i sindikat kafe kuvarica i cistacica i tetkica.Drugo nalupetao se covek samo onako. I na kraju zahtev da se prestane sa zaduzivanjem GSP oko nabavke novih vozila. Ja ne verujem da je ovaj covek pismen.I da osim volana ne zna nista drugo.Pa ne kupuje vozila GSP vec grad Beograd. Umislio vljda covek da mu je plata mala i da bi onda imao vecu platu. I trazi da se svi oni koji su presli u Bus plus vrate u GSP. Znaci na teret drzave

Gspovac

pre 11 godina

Oni koji prisvajaju deo GSP-ovog prihoda, nisu zainteresovani da se od gradskog prevoznika napravi firma evropskog nivoa. Nikada oni nisu imali takve ambicije, niti su to umeli i mogli. To sigurno, nije mogla firma APEX sa jednim zaposlenim i 500e osnivačkog kapitala. Njihov cilj je pokupiti što više novca, pre nego što otimačina propadne, a propašće. Onda će se videti, da li su "uzimali" 8,5% koliko im po ugovoru pripada ili su te cifre mnogo veće? Kad budemo blokirali gradske saobraćajnice, onda će nas neko ozbiljno shvatiti i nećemo dopustiti da Djilasovi "komunalci" mlate naše putnike.

čovek koji je dobio otkaz

pre 11 godina

To što pričaju da imaju veću napaltu,ne verujem im ni reči.Prodaja mesečnih markica je opala siguran sam više nego pre ovog sitema.A to kolko se ljudi validira kad uđe u autobus vidim kad se vozim,po neki putnik. Ja zanam bar jedno 15 ljudi koji su kupovali te mesečne karte,sad ih više ne kupuju.Da li potroše za vožnju mesečno više od mesečne karte,siguran sam da ne.
Sad se probudio i inat i to sa pravom.Nema dileme da je ovo bio namešten tender za jednu firmu,sada ja kao ne zaposlen treba nekom da dajem za džeparac.Ma nema se više.
Kako ih nije sramota kad su uveli ovaj sitem da se sete da uvedu vremenske karte.Ljudi sa punim pravom moraju da presedaju ako žele negde da stignu.Čitam jedan kometar kako 60 din nije puno.Izvini ako treba da promenim 2 autobusa u jednom pravcu jeste.
Ono što su moje uši čule sa TV aparata od strane Đilasa koji se zalagao za taj sistem naplate da će on doprineti većm redu i nižim cenama.Vidim da je mislo da je narod stoka,jer ih on uči gde i kako da se uđe. Ma vozim se tim prevozom preko 45 godina i nikad nisam imao problema zbog putnika.Već zbog toga što autobus nema, pa ga nema i onda dođe krcat i samo na silu može čovek da uđe.

Milica Delevic

pre 11 godina

Radnje koje prodaju bus plus dopune imaju neverivatni striktne uslove za marzu od 3%, placaju utorkom i petkom do 12h iskljucivo preko Srpske banke ( mislite o tome ). Ukoliko ne plate do 12h automatski bivaju iskljuceni, takvu strogocu ne sprovode ni mobilni operateri ni cigaretasi. Ako ne platite kartu dolazu Djidova paravojna jedinica "Komunalna policija" da vas nauci pameti.

Saca

pre 11 godina

Pokazujemo se kakvi smo i to iz dana u dan. Da li je moguće da ima toliko ljudi da traži besplatan prevoz, ja to ne mogu da verujem svojim ušima i očima. Pa nije ovo džungla da najači kolje slabijeg, mora da se zna neki red, pa od čega ti vozači misle da će dobiti platu, šta teško im je što ih putnici "pljuju". Idite u Poštu, banku, socijalno EDB, Infostan, pa vidite kakva je tamo pljuvačina, ljudi nemaju pare, tu je problem a ne u BUS PLUSU. Ljudi, blizu je dno, čuvajte se.

Mirko

pre 11 godina

Teza uzurpatora i parazita koji su se nakačili na kičmu GSP je da ga spšavaju i unapredjuju. To se nije dogodilo, naprotiv. GSP je bio u lošijem stanju, jedino za vreme sankcija, ako ne računamo 30 španskih tramvaja i nove trolejbuse. Sve ostalo je u raspadu i odmah bi moglo na otpad. Šta se promenilo? Promenilo se to da mu dobar deo prihoda odlazi u privatne dzepove i da se maltretiranje gradjana povećalo. Ovo mora prestati.

Laci

pre 11 godina

Gradjani tako zvane "metropole - svetske" su protiv uvodjenja reda u javnom saobracaju. Naucila rulja na javasluk pa to ti je.

A to ko je operativni izvrsioc sistema BusPlus, drzavna ili privatna firma je nebitno. Onaj ko je konkurentniji dobija posao. Cesto su to privatne firme.

Александар

pre 11 godina

Стварно ми нису јасни коментатори који, у име некакве цивилизованости, ефикасности, и сл. подржавају БУСПЛУС, а никако им не смета чињеница да је на мала врата приватизован приход од јавног добра, деценијама грађеног од дажбина које плаћају сви. Поготово се ова примедба односи на оне који се јављају из расејања. Требало би мало ближе да се упознате с начином на који је расписан, тј. намештен тендер за увођење БУСПЛУС-а. Неко из власти се лепо, као крпељ, накачио на јавно добро, и убираће врло леп приход, а то не смета онима који себе сматрају "напредним". Ако се под тим подразумева пристајање да се држава приватизује и садашња политичка олигархија вечно устоличи - онда сам један од "назадних".

Gspovac

pre 11 godina

Prevoz mora da se plaća?! Kome da se plaća? Kome da se plaća, kad novac ide u privatne dzepove, a ne ide za opšte dobro? Pa, ne mogu uzurpatori GSP-a da nam drze predavanja o poštenju. Oni, jedini nemaju pravo na to. GSP su zadužili sa 65 mil. evra kod EIB za kupovinu novih autobusa. APEX i Lanus učestvuju samo pri deobi profita. Oni imaju samo pravo na profit. I ništa više.

Vlada

pre 11 godina

Dosta vise nazadnjaci, vidim da vam nedostaju devedesete da se svi guramo u 300 autobusa za ceo Beograd, da prevoz kasni po pola sata nekada i po ceo sat i da niko nista ne placa. Posto nigde jadni niste bili i svi su vam krivi za vasu nesrecu, pokusajte bar da vidite na internetu ili se raspitajte od onih koji su bili van Srbije kako gradski prevoz funcionise svuda u Evropi. Karta mora da se plati, nemojte samo da pljujete i napadate bez agrumenata

Rade

pre 11 godina

Funkcionisanje saobracaja u Beogradu je haoticno i mislim da je to svakome jasno. Da bi se saobracaj bolje regulisao preduzimaju se neki koraci poput gradnje mosta na Adi, uvodjenje novog sistema naplate u GSP, renoviraju se ulice, itd., ali sve to ne daje velike rezultate. Zasto? Zato sto je Beograd, izuzev Novog Beograda, projektovan za daleko manji broj ljudi i automobila, ili bolje receno nije ozbiljno projektovan. Tu nam ne moze pomoci ni metro, ni izmestanje autobuskog i zeleznickog saobracaja, moze malo ali to je zanemarljivo. Jedino resenje je naplata ulaska automobila u gradsko jezgro. To je vrlo izvodljivo i jeftino resenje koje bi redukovalo broj automobila za polovinu, a takodje i dalo velike prihode, jer npr. ulazak bi kostao 500 din. , koji bi se kasnije ulagali u poboljsanje saobracaja u celini. Jedna od propratnih mera ovoga bio bi besplatan javni prevoz kako bi se ljudi motivisali da koriste javni prevoz sto vise.
Najveci problem za sprovodjenja ovoga je ljudska svest da ne zeli da placa nesto za sta smatra da koristi imaju samo drugi.

bgd

pre 11 godina

Uopste ne razumem ljude koji kukaju za starim sistemom. Pitanje za sve njih, da li gradski prevoz treba i dalje da bude besplatan (ljudi se svercuju jer nema kontrole) i da se na taj nacin finansira iz gradskog budzeta? Mislim da se stvari postavljaju potpuno pogresno. Gradski prevoz mora da se placa a ne da se finansira iz budzeta. Zasto bi gradski prevoz od svog poreza placali gradjani koji se npr. voze stalno taksijem ili sopstvenim automobilom? Nemas para za taksi, auto ili gradski prevoz, onda idi peske. Ja prvi ne zelim da od svog dela poreza koji placam dajem za GSP jer ga nikada i ne koristim. Kada ga budem koristio kupicu kartu i uci na adekvatna vrata.

bezimena

pre 11 godina

GSP je firma koja konstantno proizvodi OGROMNE GUBITKE koje plaćamo mi, Beogradjani, slično JAT-u koji plaća cela Srbija. Toj firmi je, zbog velikog lopovluka, i nesposobnosti, oduzeta naplata karata! U pitanju je prava SNS "firma" , koja se više bavi politikom (SNS) nego svojim poslom!

UKINITE GSP, sve radnike pošaljite na socijalni program, i oformite NOVO gradsko preduzeće za prevoz putnika u Beogradu!

Milan

pre 11 godina

Sve dolazi polako ali sigurno. I flasirana voda i privatni staracki domovi i slanje roditelja u te domove....Tako ce i ova igranka da prodje i da se ljudi naviknu.
Zivim u Kanadi i sve funkcionise, niko s ene buni,svi ulaze na prednja vrata,svi imaju karte,kontrolori ne postoje.NE POSTOJE KONTROLORI.E sada ce da pocnu oni ,lako je tamo,red rad i disciplina.
Samo se okrenite oko sebe i vidite da svugde funkcionise samo koda nas nista ne funkcionise.Mislim ipak da je do nas a ne do sistema.Ulazim na prednja vrata svaki dan i upravo sada idem na Bus.

Karlo

pre 11 godina

Vasi PR timovi se trude da prikazu kako je Bus Plus uspesan sistem, ali to je laz. Lazete ljude koji se svakog dana voze tim istim raspalim autobusima.

Imamo aparate na digitalno ocitavanje, a pola autobusa prokisnjava, ima prozore koje ni Svarceneger ne moze da otvori, skripe tako da ne cujes onog ko sedi pored tebe, i sve to skupo naplacuju. Glumimo Dansku sa pravilima ulazenja u autobus i digitalnim aparatima a autobusi su nam gori nego u Avganistanu.

Podrska sindikatu!

posteni gradjanin

pre 11 godina

Ovo je dosada najveca glupost koja je uvedena u GSP jer je to samo sluyi ya maletiranje gradjana i nikome ne donosi nista dobro. Sto se tice iyjava ovih iy GSP-a pa neka nam onda kayu koliki je to sad njihov prihod ako ynamo da se prvo mora platiti onima koji su postavili te uredjaje u autobuse.

Oyster V BusPlus

pre 11 godina

@braneer koji je dao primer toga kako je u Londonu. Medjutim, problem sa BusPlusom je sto karticu od 250 dinara ne mozes da vratis u Srbiji, i niko ti ne vraca ni kredit koji imas na toj kartici, rok vazenja kartice je ogranicen i vremenski i sa time kolika je konacna vrednost kartice - sto je razlicito od terms and conditions Oyster kartice koja kosta 2,5 funte, i moze da se vrati i nema ogranicenu upotrebu i nije puno skuplja od nase BusPlus kartice. Na oko, izgledaju krivi oni koji ne placaju, na drugi pogled radi se zapravo o gradjanskoj neposlusnosti. U razliku u kvalitetu pruzene usluge u Beogradu i Londonu necu da zalazim, niti u to koliko kosta karta i sta se za to dobija.

ivan78bg

pre 11 godina

Ne mogu da prodaju markice svoje,kotrolishe im se brzina kojom se krecu dok voze,kotrolishe im se vreme polazaka kao i potroshnja goriva itd itd..Normalno da su protiv takvog sistema..:)))

Revolucionarbgd

pre 11 godina

Pa ovde se vidi da oni koji rade sa Bus Plusem znaju da to ne ide u korist ni GSP-u ni putnicima. Podržavam njihov protest u potpunosti, možda bi trebalo malo da ga radikaliuzuju.
Što se tiče uprave koja kaže da GSP ima ozbiljne finansijske probleme, a sa druge strane kaže da im se profit iz meseca u mesec povećava, pa jedino što imam da kažem je da usklade više priču! Jel' su oni u minusu? Pa otkud im onda profit???
A i ako imaju finansijske probleme, možda su trebali da umesto aparata za validiranje, koji svaki od njih košta ko 4 kompijutera, trebali su da ostave obične karte i markice.

galebgd

pre 11 godina

I ja sam protiv Bus Plus sistema,ali uopste ne gajim iluziju da ce biti ukinut.Neki veoma mocni ljudi stoje iza toga,tako da od ukidanja nema nista.Velike pare su u igri,a toga se niko ne odrice.

Beogradjanin

pre 11 godina

Vozači protiv pravila, protiv reda vožnje, protiv obavljanja posla uopste. To sto njima smeta rade vozači širom evrope svaki dan, a ti znam jer sam živeo u par zemalja... Koliko je ovo dno od zemlje. Uskoro očekujem protest policajaca protiv zavodjenja reda, rada noću i sličnog... Tipično za naš narod - samo daj besplatno, da ne radi, da se uvalim i da mi "bude 'ladovina". Tako nije bilo do pre cepanja SFRJ i priliva svega i svakoga u naše gradove...

draginja

pre 11 godina

Kolio sam ja shvatila,hocemo nove, ciste,redovne ,poluprazne autobuse to smatramo da je obaveza drzave da nam obezbedi,a mi putnici necemo da placamo karte za voznju ulazicemo i izlazicemo na koja vrata hocemo ,necemo kontrolore jer oni nam izazivaju stresnu situaciju...Svakog jutra idem na posao autobusom br.17 i uvek je ista slika ucenici sa torbama,ruksazima guraju se prevrcu sve pred sobom,starije gospodje sa kolicima za pijacu koja pri svakom kocenju nekontrolisano jure po autobusu...a od njih niko ne cekira kartu na ulazu,a verovatno je i nema

Нови Сад

pre 11 godina

Браво за синдикате београдског ГСП-а!!!
Велику подршку за укидање бус-плус пљачке шаљу вам студенти!
Студентски покрет ЕРОС-СЛОБОДА-ОБРАЗОВАЊЕ

realan

pre 11 godina

naravno da su protiv bus plus, zato sto mogu da se kontrolisu u voznji i manje apanja benzina. imajuci u vidu da grejna sezona dolazi kao i praznici, potpuno lenjivce razumem, ali ne podrzavam.

zoran

pre 11 godina

@ "saobraćajni inženjer, 20. septembar 2012 12:47"

A metro i uredan saobračaj ćemo svakako ostvariti tako što ćemo se voziti fraj, štrajkovati i tući se sa kontrolorima i policijom??

GSP je za cenu prevoza od 60 RSD (pola eura) po karti, zadovoljavajuće dobar i primeren našim platežnim sposobnostima. Vi, ako ste saobraćajni inženjer, to lako možete da potvrdite, osim ako niste zlonamerni. I drugo, autobusi su prljavi, neuredni i u raspadnutom stanju zbog bahatosti pojedinih putnika i zbog aljkavosti i nerada ovih koji sada štrajkuju. Nadam se da ćete se, gosin inžinjeru, i sa ovim složiti.

Vasilije

pre 11 godina

Bilo je KRAJNJE vreme da i radnici GSP-a reaguju ! Šta je sa ostalih 3000 vozača ? Njima odgovara Bus plus OUT sistem ?! PUNA PODRŠKA HRABRIM VOZAČIMA !!! Prošlo je vreme izgovora tipa "moram, naredili su mi" !!!!

Nemanja

pre 11 godina

Finansijski sam protiv mutnog BusPlusa i terorisanja putnika, ali jesam za to da se vozači GSP dovedu u red, tj da budu efikasniji, odgovorniji i ljubazniji.

Jovana

pre 11 godina

A Djilasa nema da se oglasi!Nigde!Nema ga da osudi incident nad gradjaninom,nema ga ni kad se raspravlja o Gsp-u.Samo je iskomplikovao stvari i povukao se!!!!!!!!!

Ekaterina

pre 11 godina

Eto sta nam je Djilas napravio,eto!!!!!!Da je sve ostalo kao pre uz kuckanje karata i bez ovih maltretiranja ne bi izbili svi ovi sukobi i incidenti!Morao je sve da iskomplikuje!
Ukinuti Bus-plus!

zluradi

pre 11 godina

Koliko sam ja video, putnike usmeravaju nalepnice na vratima busa, a sto se kontrole i kazni tice, nema vise socijalizma, ima da se radi. Treba takva disciplina u svim javnim (komunalnim i ostalim) preduzecima i da se zaposle malo, da zarade plate (uglavnom velike). Mislite da je nama u privredi med i mleko?

saobraćajni inženjer

pre 11 godina

@zoran
U Nemačkoj svi znaju gde se ulazi i uredno plaćaju kartu, zato što je tamo gradski prevoz uredjen, busevi ne kasne i nema gužvi. Bus plus treba uvesti, ali tek kada se izgradi metro i autobusi rasterete da sve može normalno da funkcioniše.

EU Citizen

pre 11 godina

Aha, a vi biste da sve bude po starom, da nema GPS-a, kamera i kompjutera koji vas prate i kontrolišu šta radite, i da li divljate, radne discipline i kazni za javašluk i propuste? Pa vam, u sklopu toga, smeta i Bus Plus, jer, kao dobri Balkanci i komunjare, delite "saborno" nepoverenje prema svakoj pozitivnoj promeni i tehnološkom napretku. Imam loše vesti za vas: da vozi autobus, uskoro će moći i kompjuter, mnogo bolje od vas, da nešto čitate i znate, to bi vam bilo jasno, pa bih vam preporučio da budete dobri, mirni i zahvalni bogu što još uvek imate i takav posao, jer sa takvim kvalifikacijama, a još više sa takvim stavom i radnom etikom u normalnim privredama i državama jedva da biste i kanale mogli da kopate, a i ovde će, nadajmo se, za deceniju ili dve stvari da se dovoljno promene na bolje da bude isto tako.

ceca

pre 11 godina

Beograd je imao jeku firmu čije zarada je išla u budžet grada.Da li stvarno potrebno deliti proviziju sa Turskom firmom?Ovde je očigledan nečiji lični interes kao i u svim sumnjivim privatizacijama!

Gagi

pre 11 godina

Problem im je sto se suocavaju s kaznama za propuste, a pokusavaju da jasu na nezadovoljstvu ljudi zbog placanja/kontrola. Znaci ne mogu vise da dremaju na okretnicama, ne postuju red voznje, puse, telefoniraju, voze u siledzijkama, moraju da prodaju karte, a ne da kazu nemam i slicno. Stvarno ih terorise taj Busplus, a ja kazem - i treba.

ragandd

pre 11 godina

Ma da sta tu neko ima nama da zavodi red. necemo mi da nam sve bude onako sredjeno, cisto i uredno kao tamo negde gde je sve sterilno. Bolje je onako lepo i prljavo

dragan simin

pre 11 godina

Očito se vidi da je to još jedan vid pranja para preko leđa građana.Oni treba da obezbede sigurniji i kvalitetniji prevoz a oni šta su uradili samo su zakomplikovali stvari dok i danas dan voze autobusi ubice.

Bejn

pre 11 godina

Treba da se vrati stari sistem koji je funkcionisao tolike godine. Ako vec idemo na privatnu varijantu, ukinite objedinjeni sistem i raspisite tender za 10 privatnih prevoznika, pa nek trziste diktira cene i uslove, a ne privatni monopol sacice ljudi koji troskove nadoknadjuju od naseg novca (poreza) a prihode uzimaju u licni dzep. I jos pritom salju partijsku vojsku (koja se takodje placa iz naseg dzepa) da nam uteruje dugove. Nek se uvede par besplatnih linija ili propusnice za socijalno ugrozene kategorije (djaci/studenti, penzioneri, nezaposleni itd.) i to finansira iz budzeta, a zaposlenima prepolove porezi pa nek sami odlucuju kod koga ce da se voze i koliko ce to da plate. U tom slucaju niko nece imati "za pravo" da se svercuje i ne placa kartu, a verujem da nece biti ni potrebe jer bi ekonomija procvetala ako bi se oslobodili parazita (Ova drzava je jedan velik "Bus-plus") i omogucili ljudima da privredjuju.

aleksandar grozni

pre 11 godina

Puna podrska GSBU i njihovim radnicima jer ako se ne otarasite ulaska mafijaske firme BUS PLUS,gotovi ste jer toje prvi cin otimanja vase firme a o maltretiranju gradjana,vidim gradonacelnik crce od muke,sram ga bilo.

Bole

pre 11 godina

Ne poboljsava se sistem tako sto vracas na staro, nego tako sto napravis nesto novo i bolje. Kada obezbedite bolju uslugu od BusPlusa onda se javite, jer ako budem morao da kupujem markice u onom budzaku na Slaviji verujte mi da necu to raditi.

milan

pre 11 godina

Ma jok dobar je sistem. Voleo bih da vidim ali realni odnos da li je manje ili vise ljudi koji se svercuje. Potpuno je glupo tacno se zna gde stoje kontrolori i maltretiraju narod zadrzavajuci buseve naravno postoje alternativni pravci da se zaobidje kontrola. I sta je manje ili vise svaki dan idem iz tacke a u racku b i u odlasku jedan pravac u povratku drugi i nikad kontrole i nesto su uradili nista jos lakse

View

pre 11 godina

To što je taj "sistem" preskup i što predstavlja maltretiranje je posledica toga što je taj "sistem" protivzakonit. Kada privatna firma ubire prihod u gradskom preduzeću (!?), te kada se budžetski korisnik, tj. komunalna "policija" stavi u službu te privatne firme, to može da se završi samo batinama, kako smo videli ovih dana.

Uzgred, promenite ime komunalnoj "policiji". Batina ima dva kraja.

braneer

pre 11 godina

Ne može se primitivan čovek naučiti pameti i kulturi, pa to ti je. Evo na primer u Londonu, u gradske autobuse ljudi ulaze na prednja vrata bez da ih iko opominje i silom tera na to, čekiraju karticu na aparatu kod vozača i to je to. A što se tiče cene bus plusa, slazem se da je preskupo za nase uslove.

socijala

pre 11 godina

Tek sad vidimo kliko je nas stari dobri GSP bio dobar.Ziveo GSP.Oni nas nisu tukli kad nemamo kartu a i bilo je povlastica za odredjeni deo stanovnistva.Upravo vreme ove krize namece blazu politiku ili popuste za gradjanstvo.Ima tu bolesnih,starih,siromasnih koji moraju da odu negde autobusom, pogotovo zimi.Prst na celo,sujetu i veliki profit u bogata drustva, gde je socijalna pomoc oko 400 Eura, kao sto je slucaj u Nemackoj,Francuskoj...prema tome oni ne mogu da nam budu primer.Rano je za bus plus u Srbiji na ovaj nacin.

realno

pre 11 godina

Tako je, i ne treba nam posrednik između državne firme i naroda koji se ugrađuje za kintu, a realno nikakvo bitno poboljšanje kvaliteta usluga nisu doneli.

zoran

pre 11 godina

I stoka se može urazumiti. Švabo, dolazi pod hitno i uteraj red dok nisu svi došli kod tebe. Tamo kad odu znaju tačno na koja vrata se ulazi i NIKOME ne pada na mali mozak da to ne poštuje ili da ne plati kartu. Ovde kao da povilenaju, šta li???

View

pre 11 godina

To što je taj "sistem" preskup i što predstavlja maltretiranje je posledica toga što je taj "sistem" protivzakonit. Kada privatna firma ubire prihod u gradskom preduzeću (!?), te kada se budžetski korisnik, tj. komunalna "policija" stavi u službu te privatne firme, to može da se završi samo batinama, kako smo videli ovih dana.

Uzgred, promenite ime komunalnoj "policiji". Batina ima dva kraja.

ceca

pre 11 godina

Beograd je imao jeku firmu čije zarada je išla u budžet grada.Da li stvarno potrebno deliti proviziju sa Turskom firmom?Ovde je očigledan nečiji lični interes kao i u svim sumnjivim privatizacijama!

Vasilije

pre 11 godina

Bilo je KRAJNJE vreme da i radnici GSP-a reaguju ! Šta je sa ostalih 3000 vozača ? Njima odgovara Bus plus OUT sistem ?! PUNA PODRŠKA HRABRIM VOZAČIMA !!! Prošlo je vreme izgovora tipa "moram, naredili su mi" !!!!

realno

pre 11 godina

Tako je, i ne treba nam posrednik između državne firme i naroda koji se ugrađuje za kintu, a realno nikakvo bitno poboljšanje kvaliteta usluga nisu doneli.

Jovana

pre 11 godina

A Djilasa nema da se oglasi!Nigde!Nema ga da osudi incident nad gradjaninom,nema ga ni kad se raspravlja o Gsp-u.Samo je iskomplikovao stvari i povukao se!!!!!!!!!

socijala

pre 11 godina

Tek sad vidimo kliko je nas stari dobri GSP bio dobar.Ziveo GSP.Oni nas nisu tukli kad nemamo kartu a i bilo je povlastica za odredjeni deo stanovnistva.Upravo vreme ove krize namece blazu politiku ili popuste za gradjanstvo.Ima tu bolesnih,starih,siromasnih koji moraju da odu negde autobusom, pogotovo zimi.Prst na celo,sujetu i veliki profit u bogata drustva, gde je socijalna pomoc oko 400 Eura, kao sto je slucaj u Nemackoj,Francuskoj...prema tome oni ne mogu da nam budu primer.Rano je za bus plus u Srbiji na ovaj nacin.

Ekaterina

pre 11 godina

Eto sta nam je Djilas napravio,eto!!!!!!Da je sve ostalo kao pre uz kuckanje karata i bez ovih maltretiranja ne bi izbili svi ovi sukobi i incidenti!Morao je sve da iskomplikuje!
Ukinuti Bus-plus!

saobraćajni inženjer

pre 11 godina

@zoran
U Nemačkoj svi znaju gde se ulazi i uredno plaćaju kartu, zato što je tamo gradski prevoz uredjen, busevi ne kasne i nema gužvi. Bus plus treba uvesti, ali tek kada se izgradi metro i autobusi rasterete da sve može normalno da funkcioniše.

Nemanja

pre 11 godina

Finansijski sam protiv mutnog BusPlusa i terorisanja putnika, ali jesam za to da se vozači GSP dovedu u red, tj da budu efikasniji, odgovorniji i ljubazniji.

aleksandar grozni

pre 11 godina

Puna podrska GSBU i njihovim radnicima jer ako se ne otarasite ulaska mafijaske firme BUS PLUS,gotovi ste jer toje prvi cin otimanja vase firme a o maltretiranju gradjana,vidim gradonacelnik crce od muke,sram ga bilo.

Bejn

pre 11 godina

Treba da se vrati stari sistem koji je funkcionisao tolike godine. Ako vec idemo na privatnu varijantu, ukinite objedinjeni sistem i raspisite tender za 10 privatnih prevoznika, pa nek trziste diktira cene i uslove, a ne privatni monopol sacice ljudi koji troskove nadoknadjuju od naseg novca (poreza) a prihode uzimaju u licni dzep. I jos pritom salju partijsku vojsku (koja se takodje placa iz naseg dzepa) da nam uteruje dugove. Nek se uvede par besplatnih linija ili propusnice za socijalno ugrozene kategorije (djaci/studenti, penzioneri, nezaposleni itd.) i to finansira iz budzeta, a zaposlenima prepolove porezi pa nek sami odlucuju kod koga ce da se voze i koliko ce to da plate. U tom slucaju niko nece imati "za pravo" da se svercuje i ne placa kartu, a verujem da nece biti ni potrebe jer bi ekonomija procvetala ako bi se oslobodili parazita (Ova drzava je jedan velik "Bus-plus") i omogucili ljudima da privredjuju.

zoran

pre 11 godina

I stoka se može urazumiti. Švabo, dolazi pod hitno i uteraj red dok nisu svi došli kod tebe. Tamo kad odu znaju tačno na koja vrata se ulazi i NIKOME ne pada na mali mozak da to ne poštuje ili da ne plati kartu. Ovde kao da povilenaju, šta li???

galebgd

pre 11 godina

I ja sam protiv Bus Plus sistema,ali uopste ne gajim iluziju da ce biti ukinut.Neki veoma mocni ljudi stoje iza toga,tako da od ukidanja nema nista.Velike pare su u igri,a toga se niko ne odrice.

braneer

pre 11 godina

Ne može se primitivan čovek naučiti pameti i kulturi, pa to ti je. Evo na primer u Londonu, u gradske autobuse ljudi ulaze na prednja vrata bez da ih iko opominje i silom tera na to, čekiraju karticu na aparatu kod vozača i to je to. A što se tiče cene bus plusa, slazem se da je preskupo za nase uslove.

dragan simin

pre 11 godina

Očito se vidi da je to još jedan vid pranja para preko leđa građana.Oni treba da obezbede sigurniji i kvalitetniji prevoz a oni šta su uradili samo su zakomplikovali stvari dok i danas dan voze autobusi ubice.

Нови Сад

pre 11 godina

Браво за синдикате београдског ГСП-а!!!
Велику подршку за укидање бус-плус пљачке шаљу вам студенти!
Студентски покрет ЕРОС-СЛОБОДА-ОБРАЗОВАЊЕ

Karlo

pre 11 godina

Vasi PR timovi se trude da prikazu kako je Bus Plus uspesan sistem, ali to je laz. Lazete ljude koji se svakog dana voze tim istim raspalim autobusima.

Imamo aparate na digitalno ocitavanje, a pola autobusa prokisnjava, ima prozore koje ni Svarceneger ne moze da otvori, skripe tako da ne cujes onog ko sedi pored tebe, i sve to skupo naplacuju. Glumimo Dansku sa pravilima ulazenja u autobus i digitalnim aparatima a autobusi su nam gori nego u Avganistanu.

Podrska sindikatu!

EU Citizen

pre 11 godina

Aha, a vi biste da sve bude po starom, da nema GPS-a, kamera i kompjutera koji vas prate i kontrolišu šta radite, i da li divljate, radne discipline i kazni za javašluk i propuste? Pa vam, u sklopu toga, smeta i Bus Plus, jer, kao dobri Balkanci i komunjare, delite "saborno" nepoverenje prema svakoj pozitivnoj promeni i tehnološkom napretku. Imam loše vesti za vas: da vozi autobus, uskoro će moći i kompjuter, mnogo bolje od vas, da nešto čitate i znate, to bi vam bilo jasno, pa bih vam preporučio da budete dobri, mirni i zahvalni bogu što još uvek imate i takav posao, jer sa takvim kvalifikacijama, a još više sa takvim stavom i radnom etikom u normalnim privredama i državama jedva da biste i kanale mogli da kopate, a i ovde će, nadajmo se, za deceniju ili dve stvari da se dovoljno promene na bolje da bude isto tako.

milan

pre 11 godina

Ma jok dobar je sistem. Voleo bih da vidim ali realni odnos da li je manje ili vise ljudi koji se svercuje. Potpuno je glupo tacno se zna gde stoje kontrolori i maltretiraju narod zadrzavajuci buseve naravno postoje alternativni pravci da se zaobidje kontrola. I sta je manje ili vise svaki dan idem iz tacke a u racku b i u odlasku jedan pravac u povratku drugi i nikad kontrole i nesto su uradili nista jos lakse

Beogradjanin

pre 11 godina

Vozači protiv pravila, protiv reda vožnje, protiv obavljanja posla uopste. To sto njima smeta rade vozači širom evrope svaki dan, a ti znam jer sam živeo u par zemalja... Koliko je ovo dno od zemlje. Uskoro očekujem protest policajaca protiv zavodjenja reda, rada noću i sličnog... Tipično za naš narod - samo daj besplatno, da ne radi, da se uvalim i da mi "bude 'ladovina". Tako nije bilo do pre cepanja SFRJ i priliva svega i svakoga u naše gradove...

zoran

pre 11 godina

@ "saobraćajni inženjer, 20. septembar 2012 12:47"

A metro i uredan saobračaj ćemo svakako ostvariti tako što ćemo se voziti fraj, štrajkovati i tući se sa kontrolorima i policijom??

GSP je za cenu prevoza od 60 RSD (pola eura) po karti, zadovoljavajuće dobar i primeren našim platežnim sposobnostima. Vi, ako ste saobraćajni inženjer, to lako možete da potvrdite, osim ako niste zlonamerni. I drugo, autobusi su prljavi, neuredni i u raspadnutom stanju zbog bahatosti pojedinih putnika i zbog aljkavosti i nerada ovih koji sada štrajkuju. Nadam se da ćete se, gosin inžinjeru, i sa ovim složiti.

Revolucionarbgd

pre 11 godina

Pa ovde se vidi da oni koji rade sa Bus Plusem znaju da to ne ide u korist ni GSP-u ni putnicima. Podržavam njihov protest u potpunosti, možda bi trebalo malo da ga radikaliuzuju.
Što se tiče uprave koja kaže da GSP ima ozbiljne finansijske probleme, a sa druge strane kaže da im se profit iz meseca u mesec povećava, pa jedino što imam da kažem je da usklade više priču! Jel' su oni u minusu? Pa otkud im onda profit???
A i ako imaju finansijske probleme, možda su trebali da umesto aparata za validiranje, koji svaki od njih košta ko 4 kompijutera, trebali su da ostave obične karte i markice.

zluradi

pre 11 godina

Koliko sam ja video, putnike usmeravaju nalepnice na vratima busa, a sto se kontrole i kazni tice, nema vise socijalizma, ima da se radi. Treba takva disciplina u svim javnim (komunalnim i ostalim) preduzecima i da se zaposle malo, da zarade plate (uglavnom velike). Mislite da je nama u privredi med i mleko?

draginja

pre 11 godina

Kolio sam ja shvatila,hocemo nove, ciste,redovne ,poluprazne autobuse to smatramo da je obaveza drzave da nam obezbedi,a mi putnici necemo da placamo karte za voznju ulazicemo i izlazicemo na koja vrata hocemo ,necemo kontrolore jer oni nam izazivaju stresnu situaciju...Svakog jutra idem na posao autobusom br.17 i uvek je ista slika ucenici sa torbama,ruksazima guraju se prevrcu sve pred sobom,starije gospodje sa kolicima za pijacu koja pri svakom kocenju nekontrolisano jure po autobusu...a od njih niko ne cekira kartu na ulazu,a verovatno je i nema

Oyster V BusPlus

pre 11 godina

@braneer koji je dao primer toga kako je u Londonu. Medjutim, problem sa BusPlusom je sto karticu od 250 dinara ne mozes da vratis u Srbiji, i niko ti ne vraca ni kredit koji imas na toj kartici, rok vazenja kartice je ogranicen i vremenski i sa time kolika je konacna vrednost kartice - sto je razlicito od terms and conditions Oyster kartice koja kosta 2,5 funte, i moze da se vrati i nema ogranicenu upotrebu i nije puno skuplja od nase BusPlus kartice. Na oko, izgledaju krivi oni koji ne placaju, na drugi pogled radi se zapravo o gradjanskoj neposlusnosti. U razliku u kvalitetu pruzene usluge u Beogradu i Londonu necu da zalazim, niti u to koliko kosta karta i sta se za to dobija.

Александар

pre 11 godina

Стварно ми нису јасни коментатори који, у име некакве цивилизованости, ефикасности, и сл. подржавају БУСПЛУС, а никако им не смета чињеница да је на мала врата приватизован приход од јавног добра, деценијама грађеног од дажбина које плаћају сви. Поготово се ова примедба односи на оне који се јављају из расејања. Требало би мало ближе да се упознате с начином на који је расписан, тј. намештен тендер за увођење БУСПЛУС-а. Неко из власти се лепо, као крпељ, накачио на јавно добро, и убираће врло леп приход, а то не смета онима који себе сматрају "напредним". Ако се под тим подразумева пристајање да се држава приватизује и садашња политичка олигархија вечно устоличи - онда сам један од "назадних".

Gagi

pre 11 godina

Problem im je sto se suocavaju s kaznama za propuste, a pokusavaju da jasu na nezadovoljstvu ljudi zbog placanja/kontrola. Znaci ne mogu vise da dremaju na okretnicama, ne postuju red voznje, puse, telefoniraju, voze u siledzijkama, moraju da prodaju karte, a ne da kazu nemam i slicno. Stvarno ih terorise taj Busplus, a ja kazem - i treba.

realan

pre 11 godina

naravno da su protiv bus plus, zato sto mogu da se kontrolisu u voznji i manje apanja benzina. imajuci u vidu da grejna sezona dolazi kao i praznici, potpuno lenjivce razumem, ali ne podrzavam.

osica

pre 11 godina

UKINITE GSP, sve radnike pošaljite na socijalni program, i oformite NOVO gradsko preduzeće za prevoz putnika u Beogradu!
(bezimena, 20. septembar 2012 16:28)

Lakše i delotvornije je smeniti gradonačelnika i bandu lopovsku razjuriti. Što da se ukine GSP ?

Bole

pre 11 godina

Ne poboljsava se sistem tako sto vracas na staro, nego tako sto napravis nesto novo i bolje. Kada obezbedite bolju uslugu od BusPlusa onda se javite, jer ako budem morao da kupujem markice u onom budzaku na Slaviji verujte mi da necu to raditi.

Milica Delevic

pre 11 godina

Radnje koje prodaju bus plus dopune imaju neverivatni striktne uslove za marzu od 3%, placaju utorkom i petkom do 12h iskljucivo preko Srpske banke ( mislite o tome ). Ukoliko ne plate do 12h automatski bivaju iskljuceni, takvu strogocu ne sprovode ni mobilni operateri ni cigaretasi. Ako ne platite kartu dolazu Djidova paravojna jedinica "Komunalna policija" da vas nauci pameti.

ragandd

pre 11 godina

Ma da sta tu neko ima nama da zavodi red. necemo mi da nam sve bude onako sredjeno, cisto i uredno kao tamo negde gde je sve sterilno. Bolje je onako lepo i prljavo

Gspovac

pre 11 godina

Oni koji prisvajaju deo GSP-ovog prihoda, nisu zainteresovani da se od gradskog prevoznika napravi firma evropskog nivoa. Nikada oni nisu imali takve ambicije, niti su to umeli i mogli. To sigurno, nije mogla firma APEX sa jednim zaposlenim i 500e osnivačkog kapitala. Njihov cilj je pokupiti što više novca, pre nego što otimačina propadne, a propašće. Onda će se videti, da li su "uzimali" 8,5% koliko im po ugovoru pripada ili su te cifre mnogo veće? Kad budemo blokirali gradske saobraćajnice, onda će nas neko ozbiljno shvatiti i nećemo dopustiti da Djilasovi "komunalci" mlate naše putnike.

čovek koji je dobio otkaz

pre 11 godina

To što pričaju da imaju veću napaltu,ne verujem im ni reči.Prodaja mesečnih markica je opala siguran sam više nego pre ovog sitema.A to kolko se ljudi validira kad uđe u autobus vidim kad se vozim,po neki putnik. Ja zanam bar jedno 15 ljudi koji su kupovali te mesečne karte,sad ih više ne kupuju.Da li potroše za vožnju mesečno više od mesečne karte,siguran sam da ne.
Sad se probudio i inat i to sa pravom.Nema dileme da je ovo bio namešten tender za jednu firmu,sada ja kao ne zaposlen treba nekom da dajem za džeparac.Ma nema se više.
Kako ih nije sramota kad su uveli ovaj sitem da se sete da uvedu vremenske karte.Ljudi sa punim pravom moraju da presedaju ako žele negde da stignu.Čitam jedan kometar kako 60 din nije puno.Izvini ako treba da promenim 2 autobusa u jednom pravcu jeste.
Ono što su moje uši čule sa TV aparata od strane Đilasa koji se zalagao za taj sistem naplate da će on doprineti većm redu i nižim cenama.Vidim da je mislo da je narod stoka,jer ih on uči gde i kako da se uđe. Ma vozim se tim prevozom preko 45 godina i nikad nisam imao problema zbog putnika.Već zbog toga što autobus nema, pa ga nema i onda dođe krcat i samo na silu može čovek da uđe.

Mirko

pre 11 godina

Teza uzurpatora i parazita koji su se nakačili na kičmu GSP je da ga spšavaju i unapredjuju. To se nije dogodilo, naprotiv. GSP je bio u lošijem stanju, jedino za vreme sankcija, ako ne računamo 30 španskih tramvaja i nove trolejbuse. Sve ostalo je u raspadu i odmah bi moglo na otpad. Šta se promenilo? Promenilo se to da mu dobar deo prihoda odlazi u privatne dzepove i da se maltretiranje gradjana povećalo. Ovo mora prestati.

Mikoli

pre 11 godina

Da su se zaustavili na vreme nista od ovoga ne bi bilo. Bilo je malo buke sto je privatna firma, sto moraju svi da se "validiraju" i ostalo. Ali i to je reseno ovim jednomesecnim otkucavanjem za personalizovane karte. Budalastina u vidu ovakve kontrole i komunalne policije je kap koja je prelila casu i to nece trajati jos dugo verujem. Oni hoce da svercovanje svedu na 0 posto a to je nemoguce. Mnogo bitnijih stvari treba prvo resiti u ovoj zemlji, a mi sve naopako radimo.

Gandra

pre 11 godina

Ovi sto nas porede sa nemackom i ostatkom evrope su najadniji primeri ove drzave i ovog sistema... Nemacku nisu pljackali u poslednjih 20 godina vec je ona pljackala druge,tamo svaka nezaposlena osoba ima dobru socijalnu pomoc i ne samo u nemackoj vec i u grckoj, spaniji svi su zbrinuti od drzave a kad su zbrinuti lako im je platiti kartu ili markicu a ja sa biroa nedobijam nista i nemam sa cim da platim a i da imam necu jer toliko ima novokomopnovanih bogatasa pa nek njih oporezuju pa nek pokriju troskove...

mandrax

pre 11 godina

Jesam ja to nesto prespavao? Otkad je Gradonacelnik Djilas osnivac GSP-a???? Neki ljudi zaista nemaju granice kad je o uvlacenju rec

Gspovac

pre 11 godina

Prevoz mora da se plaća?! Kome da se plaća? Kome da se plaća, kad novac ide u privatne dzepove, a ne ide za opšte dobro? Pa, ne mogu uzurpatori GSP-a da nam drze predavanja o poštenju. Oni, jedini nemaju pravo na to. GSP su zadužili sa 65 mil. evra kod EIB za kupovinu novih autobusa. APEX i Lanus učestvuju samo pri deobi profita. Oni imaju samo pravo na profit. I ništa više.

posteni gradjanin

pre 11 godina

Ovo je dosada najveca glupost koja je uvedena u GSP jer je to samo sluyi ya maletiranje gradjana i nikome ne donosi nista dobro. Sto se tice iyjava ovih iy GSP-a pa neka nam onda kayu koliki je to sad njihov prihod ako ynamo da se prvo mora platiti onima koji su postavili te uredjaje u autobuse.

Vera

pre 11 godina

GSP je trenutno pod okupacijom beskrupuloznih eksploatatora i manipulatora. Jedino što znaju je da prisvajaju GSP-ov novac i da medijski ulepšavaju svoju ulogu u gradskom prevozu. Sve što oni rade GSP moze, još bolje. Nikada nije postojalo toliko nezadovoljstvo gradjana gradskim prevozom, od kada su ga privatnici uzeli pod svoje.

Milan

pre 11 godina

Sve dolazi polako ali sigurno. I flasirana voda i privatni staracki domovi i slanje roditelja u te domove....Tako ce i ova igranka da prodje i da se ljudi naviknu.
Zivim u Kanadi i sve funkcionise, niko s ene buni,svi ulaze na prednja vrata,svi imaju karte,kontrolori ne postoje.NE POSTOJE KONTROLORI.E sada ce da pocnu oni ,lako je tamo,red rad i disciplina.
Samo se okrenite oko sebe i vidite da svugde funkcionise samo koda nas nista ne funkcionise.Mislim ipak da je do nas a ne do sistema.Ulazim na prednja vrata svaki dan i upravo sada idem na Bus.

bgd

pre 11 godina

Uopste ne razumem ljude koji kukaju za starim sistemom. Pitanje za sve njih, da li gradski prevoz treba i dalje da bude besplatan (ljudi se svercuju jer nema kontrole) i da se na taj nacin finansira iz gradskog budzeta? Mislim da se stvari postavljaju potpuno pogresno. Gradski prevoz mora da se placa a ne da se finansira iz budzeta. Zasto bi gradski prevoz od svog poreza placali gradjani koji se npr. voze stalno taksijem ili sopstvenim automobilom? Nemas para za taksi, auto ili gradski prevoz, onda idi peske. Ja prvi ne zelim da od svog dela poreza koji placam dajem za GSP jer ga nikada i ne koristim. Kada ga budem koristio kupicu kartu i uci na adekvatna vrata.

Gspovac

pre 11 godina

@Laci----Ne, ni govora o nekakvom zavodjenju reda! Nema tu ni "R" od reda. Niste vi došli da bi, tobože, zaveli red. Niti vi to umete. Vas jedino zanima ispumpavanje gradskog budzeta na veoma perfidan način, a pod izgovorom da zavodite nekakav red. Da se bavite zavodjenjem reda, ja bih to sigurno znao. Niko od vas, nikada nije vodio jedan ovako slozeni sistem. To što umete, to radite savršeno.

Vasilije

pre 11 godina

Puna podrška radnicima GSP-a u borbi protiv Bus plus OUT sistema, gradske administracije i korumpiranih kolega koji podržavaju Đilasa i Bus plus OUT sistem !!! Normalni građani znaju da mnogi radnici GSP-a NEMAJU hrabrosti da se suprotstave PLJAČKAŠIMA, iako je to njihova dužnost ! Zato, građani NEĆE prihvatiti izgovore pojedinih radnika GSP-a da "oni samo rade svoj posao" ! Oni koji prihvataju da po "naređenju" maltretiraju građane, ne mogu očekivati ništa dobro od tih građana !!!!!
UKIDANJE Bus plus OUT sistema se mora uraditi ODMAH !!!!!!!!!!!!!!!!!

ivan78bg

pre 11 godina

Ne mogu da prodaju markice svoje,kotrolishe im se brzina kojom se krecu dok voze,kotrolishe im se vreme polazaka kao i potroshnja goriva itd itd..Normalno da su protiv takvog sistema..:)))

bezimena

pre 11 godina

GSP je firma koja konstantno proizvodi OGROMNE GUBITKE koje plaćamo mi, Beogradjani, slično JAT-u koji plaća cela Srbija. Toj firmi je, zbog velikog lopovluka, i nesposobnosti, oduzeta naplata karata! U pitanju je prava SNS "firma" , koja se više bavi politikom (SNS) nego svojim poslom!

UKINITE GSP, sve radnike pošaljite na socijalni program, i oformite NOVO gradsko preduzeće za prevoz putnika u Beogradu!

Super Hik

pre 11 godina

Zasto da grad naplacuje prevoz kad materijalna dobrobit moze biti preko monopola skoncentrisana na manji krug ljudi, tako da makar oni u ovim teskim vremenima zive luksuzno kao bogocevi?
Eto narode, ti bi da i to malo ljudi koje uspeva da uziva u teskim vremenima, da se i njima oduzme lep prihod i luksuzan zivot. Pa to stvarno nema smisla.

Laci

pre 11 godina

Gradjani tako zvane "metropole - svetske" su protiv uvodjenja reda u javnom saobracaju. Naucila rulja na javasluk pa to ti je.

A to ko je operativni izvrsioc sistema BusPlus, drzavna ili privatna firma je nebitno. Onaj ko je konkurentniji dobija posao. Cesto su to privatne firme.

Saca

pre 11 godina

Pokazujemo se kakvi smo i to iz dana u dan. Da li je moguće da ima toliko ljudi da traži besplatan prevoz, ja to ne mogu da verujem svojim ušima i očima. Pa nije ovo džungla da najači kolje slabijeg, mora da se zna neki red, pa od čega ti vozači misle da će dobiti platu, šta teško im je što ih putnici "pljuju". Idite u Poštu, banku, socijalno EDB, Infostan, pa vidite kakva je tamo pljuvačina, ljudi nemaju pare, tu je problem a ne u BUS PLUSU. Ljudi, blizu je dno, čuvajte se.

Oj Srbijoooo

pre 11 godina

Pre nego sto pocnete komentar da li je neko cuo ovog iz sindikata vozca.Prvo to je manjinski sindikat. Osniva sindikat ko kako hoce, Ima i sindikat kafe kuvarica i cistacica i tetkica.Drugo nalupetao se covek samo onako. I na kraju zahtev da se prestane sa zaduzivanjem GSP oko nabavke novih vozila. Ja ne verujem da je ovaj covek pismen.I da osim volana ne zna nista drugo.Pa ne kupuje vozila GSP vec grad Beograd. Umislio vljda covek da mu je plata mala i da bi onda imao vecu platu. I trazi da se svi oni koji su presli u Bus plus vrate u GSP. Znaci na teret drzave

Vlada

pre 11 godina

Dosta vise nazadnjaci, vidim da vam nedostaju devedesete da se svi guramo u 300 autobusa za ceo Beograd, da prevoz kasni po pola sata nekada i po ceo sat i da niko nista ne placa. Posto nigde jadni niste bili i svi su vam krivi za vasu nesrecu, pokusajte bar da vidite na internetu ili se raspitajte od onih koji su bili van Srbije kako gradski prevoz funcionise svuda u Evropi. Karta mora da se plati, nemojte samo da pljujete i napadate bez agrumenata

Rade

pre 11 godina

Funkcionisanje saobracaja u Beogradu je haoticno i mislim da je to svakome jasno. Da bi se saobracaj bolje regulisao preduzimaju se neki koraci poput gradnje mosta na Adi, uvodjenje novog sistema naplate u GSP, renoviraju se ulice, itd., ali sve to ne daje velike rezultate. Zasto? Zato sto je Beograd, izuzev Novog Beograda, projektovan za daleko manji broj ljudi i automobila, ili bolje receno nije ozbiljno projektovan. Tu nam ne moze pomoci ni metro, ni izmestanje autobuskog i zeleznickog saobracaja, moze malo ali to je zanemarljivo. Jedino resenje je naplata ulaska automobila u gradsko jezgro. To je vrlo izvodljivo i jeftino resenje koje bi redukovalo broj automobila za polovinu, a takodje i dalo velike prihode, jer npr. ulazak bi kostao 500 din. , koji bi se kasnije ulagali u poboljsanje saobracaja u celini. Jedna od propratnih mera ovoga bio bi besplatan javni prevoz kako bi se ljudi motivisali da koriste javni prevoz sto vise.
Najveci problem za sprovodjenja ovoga je ljudska svest da ne zeli da placa nesto za sta smatra da koristi imaju samo drugi.

Ja sam ipak Beogradjanin

pre 11 godina

GSP je firma koja konstantno proizvodi OGROMNE GUBITKE koje plaćamo mi, Beogradjani, slično JAT-u koji plaća cela Srbija. Toj firmi je, zbog velikog lopovluka, i nesposobnosti, oduzeta naplata karata! U pitanju je prava SNS "firma" , koja se više bavi politikom (SNS) nego svojim poslom!
(bezimena)

Znaci zalazes se za uvodjenje konduktera.Ljudi koji nemaju posla u GSP-u da budu kondukteri.Kondukteri u gradskom prevozu ne postoje ni u Kabulu. Ovakvom naplatom je prihod GSP povecan za 30%.Smanjen broj zaposlenih jer je kontrolore preuzeo Bus Plus. Znaci treba da se vratimo u prosli vek. I na kraju zamisli da se naplacuje puna cena karte i da grad ne subvencionise svaku kartu ponaosob. I ovo nema veze ni sa SNS-om ni sa DS-om ovo je za dobrobit celog prevoza da se ne bi raspao.Napravljen tender za nabavku novih 150 vozila zglobnih , nisko podnih i na bio gas

Marić

pre 11 godina

Da li je baš bilo neophodno da ovu stvar komentarise "djabalebaroš" iz Tamnog vilajeta? Nismo idealni, ali ima mnogo gorih od nas.

Glup sistem

pre 11 godina

Što ne uvedete plaćanje pojedinačnih karti preko mobilnog bez čipovane plastike (kao što plaćamo parking po zonama). Vozim se jednom mesečno i ne treba mi mesečna čipovana karta. I ono što vidim nikako mi se ne sviđa.

Izgleda da su Nekultura i djabalebarluk u Srba neizlecivi

pre 11 godina

Sta je Srbi? Smrdi djabalebarosima placati voznju? Jel je problem postovati red i ulaziti i izlaziti na za to odredjenim mestima? Jel to maltretiranje?

zoran

pre 11 godina

I stoka se može urazumiti. Švabo, dolazi pod hitno i uteraj red dok nisu svi došli kod tebe. Tamo kad odu znaju tačno na koja vrata se ulazi i NIKOME ne pada na mali mozak da to ne poštuje ili da ne plati kartu. Ovde kao da povilenaju, šta li???

EU Citizen

pre 11 godina

Aha, a vi biste da sve bude po starom, da nema GPS-a, kamera i kompjutera koji vas prate i kontrolišu šta radite, i da li divljate, radne discipline i kazni za javašluk i propuste? Pa vam, u sklopu toga, smeta i Bus Plus, jer, kao dobri Balkanci i komunjare, delite "saborno" nepoverenje prema svakoj pozitivnoj promeni i tehnološkom napretku. Imam loše vesti za vas: da vozi autobus, uskoro će moći i kompjuter, mnogo bolje od vas, da nešto čitate i znate, to bi vam bilo jasno, pa bih vam preporučio da budete dobri, mirni i zahvalni bogu što još uvek imate i takav posao, jer sa takvim kvalifikacijama, a još više sa takvim stavom i radnom etikom u normalnim privredama i državama jedva da biste i kanale mogli da kopate, a i ovde će, nadajmo se, za deceniju ili dve stvari da se dovoljno promene na bolje da bude isto tako.

braneer

pre 11 godina

Ne može se primitivan čovek naučiti pameti i kulturi, pa to ti je. Evo na primer u Londonu, u gradske autobuse ljudi ulaze na prednja vrata bez da ih iko opominje i silom tera na to, čekiraju karticu na aparatu kod vozača i to je to. A što se tiče cene bus plusa, slazem se da je preskupo za nase uslove.

draginja

pre 11 godina

Kolio sam ja shvatila,hocemo nove, ciste,redovne ,poluprazne autobuse to smatramo da je obaveza drzave da nam obezbedi,a mi putnici necemo da placamo karte za voznju ulazicemo i izlazicemo na koja vrata hocemo ,necemo kontrolore jer oni nam izazivaju stresnu situaciju...Svakog jutra idem na posao autobusom br.17 i uvek je ista slika ucenici sa torbama,ruksazima guraju se prevrcu sve pred sobom,starije gospodje sa kolicima za pijacu koja pri svakom kocenju nekontrolisano jure po autobusu...a od njih niko ne cekira kartu na ulazu,a verovatno je i nema

ragandd

pre 11 godina

Ma da sta tu neko ima nama da zavodi red. necemo mi da nam sve bude onako sredjeno, cisto i uredno kao tamo negde gde je sve sterilno. Bolje je onako lepo i prljavo

Milan

pre 11 godina

Sve dolazi polako ali sigurno. I flasirana voda i privatni staracki domovi i slanje roditelja u te domove....Tako ce i ova igranka da prodje i da se ljudi naviknu.
Zivim u Kanadi i sve funkcionise, niko s ene buni,svi ulaze na prednja vrata,svi imaju karte,kontrolori ne postoje.NE POSTOJE KONTROLORI.E sada ce da pocnu oni ,lako je tamo,red rad i disciplina.
Samo se okrenite oko sebe i vidite da svugde funkcionise samo koda nas nista ne funkcionise.Mislim ipak da je do nas a ne do sistema.Ulazim na prednja vrata svaki dan i upravo sada idem na Bus.

Bole

pre 11 godina

Ne poboljsava se sistem tako sto vracas na staro, nego tako sto napravis nesto novo i bolje. Kada obezbedite bolju uslugu od BusPlusa onda se javite, jer ako budem morao da kupujem markice u onom budzaku na Slaviji verujte mi da necu to raditi.

Beogradjanin

pre 11 godina

Vozači protiv pravila, protiv reda vožnje, protiv obavljanja posla uopste. To sto njima smeta rade vozači širom evrope svaki dan, a ti znam jer sam živeo u par zemalja... Koliko je ovo dno od zemlje. Uskoro očekujem protest policajaca protiv zavodjenja reda, rada noću i sličnog... Tipično za naš narod - samo daj besplatno, da ne radi, da se uvalim i da mi "bude 'ladovina". Tako nije bilo do pre cepanja SFRJ i priliva svega i svakoga u naše gradove...

zluradi

pre 11 godina

Koliko sam ja video, putnike usmeravaju nalepnice na vratima busa, a sto se kontrole i kazni tice, nema vise socijalizma, ima da se radi. Treba takva disciplina u svim javnim (komunalnim i ostalim) preduzecima i da se zaposle malo, da zarade plate (uglavnom velike). Mislite da je nama u privredi med i mleko?

zoran

pre 11 godina

@ "saobraćajni inženjer, 20. septembar 2012 12:47"

A metro i uredan saobračaj ćemo svakako ostvariti tako što ćemo se voziti fraj, štrajkovati i tući se sa kontrolorima i policijom??

GSP je za cenu prevoza od 60 RSD (pola eura) po karti, zadovoljavajuće dobar i primeren našim platežnim sposobnostima. Vi, ako ste saobraćajni inženjer, to lako možete da potvrdite, osim ako niste zlonamerni. I drugo, autobusi su prljavi, neuredni i u raspadnutom stanju zbog bahatosti pojedinih putnika i zbog aljkavosti i nerada ovih koji sada štrajkuju. Nadam se da ćete se, gosin inžinjeru, i sa ovim složiti.

realan

pre 11 godina

naravno da su protiv bus plus, zato sto mogu da se kontrolisu u voznji i manje apanja benzina. imajuci u vidu da grejna sezona dolazi kao i praznici, potpuno lenjivce razumem, ali ne podrzavam.

Vasilije

pre 11 godina

Bilo je KRAJNJE vreme da i radnici GSP-a reaguju ! Šta je sa ostalih 3000 vozača ? Njima odgovara Bus plus OUT sistem ?! PUNA PODRŠKA HRABRIM VOZAČIMA !!! Prošlo je vreme izgovora tipa "moram, naredili su mi" !!!!

Gagi

pre 11 godina

Problem im je sto se suocavaju s kaznama za propuste, a pokusavaju da jasu na nezadovoljstvu ljudi zbog placanja/kontrola. Znaci ne mogu vise da dremaju na okretnicama, ne postuju red voznje, puse, telefoniraju, voze u siledzijkama, moraju da prodaju karte, a ne da kazu nemam i slicno. Stvarno ih terorise taj Busplus, a ja kazem - i treba.

saobraćajni inženjer

pre 11 godina

@zoran
U Nemačkoj svi znaju gde se ulazi i uredno plaćaju kartu, zato što je tamo gradski prevoz uredjen, busevi ne kasne i nema gužvi. Bus plus treba uvesti, ali tek kada se izgradi metro i autobusi rasterete da sve može normalno da funkcioniše.

View

pre 11 godina

To što je taj "sistem" preskup i što predstavlja maltretiranje je posledica toga što je taj "sistem" protivzakonit. Kada privatna firma ubire prihod u gradskom preduzeću (!?), te kada se budžetski korisnik, tj. komunalna "policija" stavi u službu te privatne firme, to može da se završi samo batinama, kako smo videli ovih dana.

Uzgred, promenite ime komunalnoj "policiji". Batina ima dva kraja.

bgd

pre 11 godina

Uopste ne razumem ljude koji kukaju za starim sistemom. Pitanje za sve njih, da li gradski prevoz treba i dalje da bude besplatan (ljudi se svercuju jer nema kontrole) i da se na taj nacin finansira iz gradskog budzeta? Mislim da se stvari postavljaju potpuno pogresno. Gradski prevoz mora da se placa a ne da se finansira iz budzeta. Zasto bi gradski prevoz od svog poreza placali gradjani koji se npr. voze stalno taksijem ili sopstvenim automobilom? Nemas para za taksi, auto ili gradski prevoz, onda idi peske. Ja prvi ne zelim da od svog dela poreza koji placam dajem za GSP jer ga nikada i ne koristim. Kada ga budem koristio kupicu kartu i uci na adekvatna vrata.

Laci

pre 11 godina

Gradjani tako zvane "metropole - svetske" su protiv uvodjenja reda u javnom saobracaju. Naucila rulja na javasluk pa to ti je.

A to ko je operativni izvrsioc sistema BusPlus, drzavna ili privatna firma je nebitno. Onaj ko je konkurentniji dobija posao. Cesto su to privatne firme.

Ja sam ipak Beogradjanin

pre 11 godina

GSP je firma koja konstantno proizvodi OGROMNE GUBITKE koje plaćamo mi, Beogradjani, slično JAT-u koji plaća cela Srbija. Toj firmi je, zbog velikog lopovluka, i nesposobnosti, oduzeta naplata karata! U pitanju je prava SNS "firma" , koja se više bavi politikom (SNS) nego svojim poslom!
(bezimena)

Znaci zalazes se za uvodjenje konduktera.Ljudi koji nemaju posla u GSP-u da budu kondukteri.Kondukteri u gradskom prevozu ne postoje ni u Kabulu. Ovakvom naplatom je prihod GSP povecan za 30%.Smanjen broj zaposlenih jer je kontrolore preuzeo Bus Plus. Znaci treba da se vratimo u prosli vek. I na kraju zamisli da se naplacuje puna cena karte i da grad ne subvencionise svaku kartu ponaosob. I ovo nema veze ni sa SNS-om ni sa DS-om ovo je za dobrobit celog prevoza da se ne bi raspao.Napravljen tender za nabavku novih 150 vozila zglobnih , nisko podnih i na bio gas

bezimena

pre 11 godina

GSP je firma koja konstantno proizvodi OGROMNE GUBITKE koje plaćamo mi, Beogradjani, slično JAT-u koji plaća cela Srbija. Toj firmi je, zbog velikog lopovluka, i nesposobnosti, oduzeta naplata karata! U pitanju je prava SNS "firma" , koja se više bavi politikom (SNS) nego svojim poslom!

UKINITE GSP, sve radnike pošaljite na socijalni program, i oformite NOVO gradsko preduzeće za prevoz putnika u Beogradu!

Нови Сад

pre 11 godina

Браво за синдикате београдског ГСП-а!!!
Велику подршку за укидање бус-плус пљачке шаљу вам студенти!
Студентски покрет ЕРОС-СЛОБОДА-ОБРАЗОВАЊЕ

Ekaterina

pre 11 godina

Eto sta nam je Djilas napravio,eto!!!!!!Da je sve ostalo kao pre uz kuckanje karata i bez ovih maltretiranja ne bi izbili svi ovi sukobi i incidenti!Morao je sve da iskomplikuje!
Ukinuti Bus-plus!

Vlada

pre 11 godina

Dosta vise nazadnjaci, vidim da vam nedostaju devedesete da se svi guramo u 300 autobusa za ceo Beograd, da prevoz kasni po pola sata nekada i po ceo sat i da niko nista ne placa. Posto nigde jadni niste bili i svi su vam krivi za vasu nesrecu, pokusajte bar da vidite na internetu ili se raspitajte od onih koji su bili van Srbije kako gradski prevoz funcionise svuda u Evropi. Karta mora da se plati, nemojte samo da pljujete i napadate bez agrumenata

socijala

pre 11 godina

Tek sad vidimo kliko je nas stari dobri GSP bio dobar.Ziveo GSP.Oni nas nisu tukli kad nemamo kartu a i bilo je povlastica za odredjeni deo stanovnistva.Upravo vreme ove krize namece blazu politiku ili popuste za gradjanstvo.Ima tu bolesnih,starih,siromasnih koji moraju da odu negde autobusom, pogotovo zimi.Prst na celo,sujetu i veliki profit u bogata drustva, gde je socijalna pomoc oko 400 Eura, kao sto je slucaj u Nemackoj,Francuskoj...prema tome oni ne mogu da nam budu primer.Rano je za bus plus u Srbiji na ovaj nacin.

galebgd

pre 11 godina

I ja sam protiv Bus Plus sistema,ali uopste ne gajim iluziju da ce biti ukinut.Neki veoma mocni ljudi stoje iza toga,tako da od ukidanja nema nista.Velike pare su u igri,a toga se niko ne odrice.

ivan78bg

pre 11 godina

Ne mogu da prodaju markice svoje,kotrolishe im se brzina kojom se krecu dok voze,kotrolishe im se vreme polazaka kao i potroshnja goriva itd itd..Normalno da su protiv takvog sistema..:)))

aleksandar grozni

pre 11 godina

Puna podrska GSBU i njihovim radnicima jer ako se ne otarasite ulaska mafijaske firme BUS PLUS,gotovi ste jer toje prvi cin otimanja vase firme a o maltretiranju gradjana,vidim gradonacelnik crce od muke,sram ga bilo.

Oj Srbijoooo

pre 11 godina

Pre nego sto pocnete komentar da li je neko cuo ovog iz sindikata vozca.Prvo to je manjinski sindikat. Osniva sindikat ko kako hoce, Ima i sindikat kafe kuvarica i cistacica i tetkica.Drugo nalupetao se covek samo onako. I na kraju zahtev da se prestane sa zaduzivanjem GSP oko nabavke novih vozila. Ja ne verujem da je ovaj covek pismen.I da osim volana ne zna nista drugo.Pa ne kupuje vozila GSP vec grad Beograd. Umislio vljda covek da mu je plata mala i da bi onda imao vecu platu. I trazi da se svi oni koji su presli u Bus plus vrate u GSP. Znaci na teret drzave

Revolucionarbgd

pre 11 godina

Pa ovde se vidi da oni koji rade sa Bus Plusem znaju da to ne ide u korist ni GSP-u ni putnicima. Podržavam njihov protest u potpunosti, možda bi trebalo malo da ga radikaliuzuju.
Što se tiče uprave koja kaže da GSP ima ozbiljne finansijske probleme, a sa druge strane kaže da im se profit iz meseca u mesec povećava, pa jedino što imam da kažem je da usklade više priču! Jel' su oni u minusu? Pa otkud im onda profit???
A i ako imaju finansijske probleme, možda su trebali da umesto aparata za validiranje, koji svaki od njih košta ko 4 kompijutera, trebali su da ostave obične karte i markice.

Bejn

pre 11 godina

Treba da se vrati stari sistem koji je funkcionisao tolike godine. Ako vec idemo na privatnu varijantu, ukinite objedinjeni sistem i raspisite tender za 10 privatnih prevoznika, pa nek trziste diktira cene i uslove, a ne privatni monopol sacice ljudi koji troskove nadoknadjuju od naseg novca (poreza) a prihode uzimaju u licni dzep. I jos pritom salju partijsku vojsku (koja se takodje placa iz naseg dzepa) da nam uteruje dugove. Nek se uvede par besplatnih linija ili propusnice za socijalno ugrozene kategorije (djaci/studenti, penzioneri, nezaposleni itd.) i to finansira iz budzeta, a zaposlenima prepolove porezi pa nek sami odlucuju kod koga ce da se voze i koliko ce to da plate. U tom slucaju niko nece imati "za pravo" da se svercuje i ne placa kartu, a verujem da nece biti ni potrebe jer bi ekonomija procvetala ako bi se oslobodili parazita (Ova drzava je jedan velik "Bus-plus") i omogucili ljudima da privredjuju.

Jovana

pre 11 godina

A Djilasa nema da se oglasi!Nigde!Nema ga da osudi incident nad gradjaninom,nema ga ni kad se raspravlja o Gsp-u.Samo je iskomplikovao stvari i povukao se!!!!!!!!!

Izgleda da su Nekultura i djabalebarluk u Srba neizlecivi

pre 11 godina

Sta je Srbi? Smrdi djabalebarosima placati voznju? Jel je problem postovati red i ulaziti i izlaziti na za to odredjenim mestima? Jel to maltretiranje?

realno

pre 11 godina

Tako je, i ne treba nam posrednik između državne firme i naroda koji se ugrađuje za kintu, a realno nikakvo bitno poboljšanje kvaliteta usluga nisu doneli.

ceca

pre 11 godina

Beograd je imao jeku firmu čije zarada je išla u budžet grada.Da li stvarno potrebno deliti proviziju sa Turskom firmom?Ovde je očigledan nečiji lični interes kao i u svim sumnjivim privatizacijama!

dragan simin

pre 11 godina

Očito se vidi da je to još jedan vid pranja para preko leđa građana.Oni treba da obezbede sigurniji i kvalitetniji prevoz a oni šta su uradili samo su zakomplikovali stvari dok i danas dan voze autobusi ubice.

Karlo

pre 11 godina

Vasi PR timovi se trude da prikazu kako je Bus Plus uspesan sistem, ali to je laz. Lazete ljude koji se svakog dana voze tim istim raspalim autobusima.

Imamo aparate na digitalno ocitavanje, a pola autobusa prokisnjava, ima prozore koje ni Svarceneger ne moze da otvori, skripe tako da ne cujes onog ko sedi pored tebe, i sve to skupo naplacuju. Glumimo Dansku sa pravilima ulazenja u autobus i digitalnim aparatima a autobusi su nam gori nego u Avganistanu.

Podrska sindikatu!

Gspovac

pre 11 godina

Prevoz mora da se plaća?! Kome da se plaća? Kome da se plaća, kad novac ide u privatne dzepove, a ne ide za opšte dobro? Pa, ne mogu uzurpatori GSP-a da nam drze predavanja o poštenju. Oni, jedini nemaju pravo na to. GSP su zadužili sa 65 mil. evra kod EIB za kupovinu novih autobusa. APEX i Lanus učestvuju samo pri deobi profita. Oni imaju samo pravo na profit. I ništa više.

Rade

pre 11 godina

Funkcionisanje saobracaja u Beogradu je haoticno i mislim da je to svakome jasno. Da bi se saobracaj bolje regulisao preduzimaju se neki koraci poput gradnje mosta na Adi, uvodjenje novog sistema naplate u GSP, renoviraju se ulice, itd., ali sve to ne daje velike rezultate. Zasto? Zato sto je Beograd, izuzev Novog Beograda, projektovan za daleko manji broj ljudi i automobila, ili bolje receno nije ozbiljno projektovan. Tu nam ne moze pomoci ni metro, ni izmestanje autobuskog i zeleznickog saobracaja, moze malo ali to je zanemarljivo. Jedino resenje je naplata ulaska automobila u gradsko jezgro. To je vrlo izvodljivo i jeftino resenje koje bi redukovalo broj automobila za polovinu, a takodje i dalo velike prihode, jer npr. ulazak bi kostao 500 din. , koji bi se kasnije ulagali u poboljsanje saobracaja u celini. Jedna od propratnih mera ovoga bio bi besplatan javni prevoz kako bi se ljudi motivisali da koriste javni prevoz sto vise.
Najveci problem za sprovodjenja ovoga je ljudska svest da ne zeli da placa nesto za sta smatra da koristi imaju samo drugi.

Mirko

pre 11 godina

Teza uzurpatora i parazita koji su se nakačili na kičmu GSP je da ga spšavaju i unapredjuju. To se nije dogodilo, naprotiv. GSP je bio u lošijem stanju, jedino za vreme sankcija, ako ne računamo 30 španskih tramvaja i nove trolejbuse. Sve ostalo je u raspadu i odmah bi moglo na otpad. Šta se promenilo? Promenilo se to da mu dobar deo prihoda odlazi u privatne dzepove i da se maltretiranje gradjana povećalo. Ovo mora prestati.

Gspovac

pre 11 godina

Oni koji prisvajaju deo GSP-ovog prihoda, nisu zainteresovani da se od gradskog prevoznika napravi firma evropskog nivoa. Nikada oni nisu imali takve ambicije, niti su to umeli i mogli. To sigurno, nije mogla firma APEX sa jednim zaposlenim i 500e osnivačkog kapitala. Njihov cilj je pokupiti što više novca, pre nego što otimačina propadne, a propašće. Onda će se videti, da li su "uzimali" 8,5% koliko im po ugovoru pripada ili su te cifre mnogo veće? Kad budemo blokirali gradske saobraćajnice, onda će nas neko ozbiljno shvatiti i nećemo dopustiti da Djilasovi "komunalci" mlate naše putnike.

osica

pre 11 godina

UKINITE GSP, sve radnike pošaljite na socijalni program, i oformite NOVO gradsko preduzeće za prevoz putnika u Beogradu!
(bezimena, 20. septembar 2012 16:28)

Lakše i delotvornije je smeniti gradonačelnika i bandu lopovsku razjuriti. Što da se ukine GSP ?

Saca

pre 11 godina

Pokazujemo se kakvi smo i to iz dana u dan. Da li je moguće da ima toliko ljudi da traži besplatan prevoz, ja to ne mogu da verujem svojim ušima i očima. Pa nije ovo džungla da najači kolje slabijeg, mora da se zna neki red, pa od čega ti vozači misle da će dobiti platu, šta teško im je što ih putnici "pljuju". Idite u Poštu, banku, socijalno EDB, Infostan, pa vidite kakva je tamo pljuvačina, ljudi nemaju pare, tu je problem a ne u BUS PLUSU. Ljudi, blizu je dno, čuvajte se.

milan

pre 11 godina

Ma jok dobar je sistem. Voleo bih da vidim ali realni odnos da li je manje ili vise ljudi koji se svercuje. Potpuno je glupo tacno se zna gde stoje kontrolori i maltretiraju narod zadrzavajuci buseve naravno postoje alternativni pravci da se zaobidje kontrola. I sta je manje ili vise svaki dan idem iz tacke a u racku b i u odlasku jedan pravac u povratku drugi i nikad kontrole i nesto su uradili nista jos lakse

Александар

pre 11 godina

Стварно ми нису јасни коментатори који, у име некакве цивилизованости, ефикасности, и сл. подржавају БУСПЛУС, а никако им не смета чињеница да је на мала врата приватизован приход од јавног добра, деценијама грађеног од дажбина које плаћају сви. Поготово се ова примедба односи на оне који се јављају из расејања. Требало би мало ближе да се упознате с начином на који је расписан, тј. намештен тендер за увођење БУСПЛУС-а. Неко из власти се лепо, као крпељ, накачио на јавно добро, и убираће врло леп приход, а то не смета онима који себе сматрају "напредним". Ако се под тим подразумева пристајање да се држава приватизује и садашња политичка олигархија вечно устоличи - онда сам један од "назадних".

Milica Delevic

pre 11 godina

Radnje koje prodaju bus plus dopune imaju neverivatni striktne uslove za marzu od 3%, placaju utorkom i petkom do 12h iskljucivo preko Srpske banke ( mislite o tome ). Ukoliko ne plate do 12h automatski bivaju iskljuceni, takvu strogocu ne sprovode ni mobilni operateri ni cigaretasi. Ako ne platite kartu dolazu Djidova paravojna jedinica "Komunalna policija" da vas nauci pameti.

Gandra

pre 11 godina

Ovi sto nas porede sa nemackom i ostatkom evrope su najadniji primeri ove drzave i ovog sistema... Nemacku nisu pljackali u poslednjih 20 godina vec je ona pljackala druge,tamo svaka nezaposlena osoba ima dobru socijalnu pomoc i ne samo u nemackoj vec i u grckoj, spaniji svi su zbrinuti od drzave a kad su zbrinuti lako im je platiti kartu ili markicu a ja sa biroa nedobijam nista i nemam sa cim da platim a i da imam necu jer toliko ima novokomopnovanih bogatasa pa nek njih oporezuju pa nek pokriju troskove...

čovek koji je dobio otkaz

pre 11 godina

To što pričaju da imaju veću napaltu,ne verujem im ni reči.Prodaja mesečnih markica je opala siguran sam više nego pre ovog sitema.A to kolko se ljudi validira kad uđe u autobus vidim kad se vozim,po neki putnik. Ja zanam bar jedno 15 ljudi koji su kupovali te mesečne karte,sad ih više ne kupuju.Da li potroše za vožnju mesečno više od mesečne karte,siguran sam da ne.
Sad se probudio i inat i to sa pravom.Nema dileme da je ovo bio namešten tender za jednu firmu,sada ja kao ne zaposlen treba nekom da dajem za džeparac.Ma nema se više.
Kako ih nije sramota kad su uveli ovaj sitem da se sete da uvedu vremenske karte.Ljudi sa punim pravom moraju da presedaju ako žele negde da stignu.Čitam jedan kometar kako 60 din nije puno.Izvini ako treba da promenim 2 autobusa u jednom pravcu jeste.
Ono što su moje uši čule sa TV aparata od strane Đilasa koji se zalagao za taj sistem naplate da će on doprineti većm redu i nižim cenama.Vidim da je mislo da je narod stoka,jer ih on uči gde i kako da se uđe. Ma vozim se tim prevozom preko 45 godina i nikad nisam imao problema zbog putnika.Već zbog toga što autobus nema, pa ga nema i onda dođe krcat i samo na silu može čovek da uđe.

Nemanja

pre 11 godina

Finansijski sam protiv mutnog BusPlusa i terorisanja putnika, ali jesam za to da se vozači GSP dovedu u red, tj da budu efikasniji, odgovorniji i ljubazniji.

posteni gradjanin

pre 11 godina

Ovo je dosada najveca glupost koja je uvedena u GSP jer je to samo sluyi ya maletiranje gradjana i nikome ne donosi nista dobro. Sto se tice iyjava ovih iy GSP-a pa neka nam onda kayu koliki je to sad njihov prihod ako ynamo da se prvo mora platiti onima koji su postavili te uredjaje u autobuse.

Super Hik

pre 11 godina

Zasto da grad naplacuje prevoz kad materijalna dobrobit moze biti preko monopola skoncentrisana na manji krug ljudi, tako da makar oni u ovim teskim vremenima zive luksuzno kao bogocevi?
Eto narode, ti bi da i to malo ljudi koje uspeva da uziva u teskim vremenima, da se i njima oduzme lep prihod i luksuzan zivot. Pa to stvarno nema smisla.

Gspovac

pre 11 godina

@Laci----Ne, ni govora o nekakvom zavodjenju reda! Nema tu ni "R" od reda. Niste vi došli da bi, tobože, zaveli red. Niti vi to umete. Vas jedino zanima ispumpavanje gradskog budzeta na veoma perfidan način, a pod izgovorom da zavodite nekakav red. Da se bavite zavodjenjem reda, ja bih to sigurno znao. Niko od vas, nikada nije vodio jedan ovako slozeni sistem. To što umete, to radite savršeno.

mandrax

pre 11 godina

Jesam ja to nesto prespavao? Otkad je Gradonacelnik Djilas osnivac GSP-a???? Neki ljudi zaista nemaju granice kad je o uvlacenju rec

Vasilije

pre 11 godina

Puna podrška radnicima GSP-a u borbi protiv Bus plus OUT sistema, gradske administracije i korumpiranih kolega koji podržavaju Đilasa i Bus plus OUT sistem !!! Normalni građani znaju da mnogi radnici GSP-a NEMAJU hrabrosti da se suprotstave PLJAČKAŠIMA, iako je to njihova dužnost ! Zato, građani NEĆE prihvatiti izgovore pojedinih radnika GSP-a da "oni samo rade svoj posao" ! Oni koji prihvataju da po "naređenju" maltretiraju građane, ne mogu očekivati ništa dobro od tih građana !!!!!
UKIDANJE Bus plus OUT sistema se mora uraditi ODMAH !!!!!!!!!!!!!!!!!

Oyster V BusPlus

pre 11 godina

@braneer koji je dao primer toga kako je u Londonu. Medjutim, problem sa BusPlusom je sto karticu od 250 dinara ne mozes da vratis u Srbiji, i niko ti ne vraca ni kredit koji imas na toj kartici, rok vazenja kartice je ogranicen i vremenski i sa time kolika je konacna vrednost kartice - sto je razlicito od terms and conditions Oyster kartice koja kosta 2,5 funte, i moze da se vrati i nema ogranicenu upotrebu i nije puno skuplja od nase BusPlus kartice. Na oko, izgledaju krivi oni koji ne placaju, na drugi pogled radi se zapravo o gradjanskoj neposlusnosti. U razliku u kvalitetu pruzene usluge u Beogradu i Londonu necu da zalazim, niti u to koliko kosta karta i sta se za to dobija.

Vera

pre 11 godina

GSP je trenutno pod okupacijom beskrupuloznih eksploatatora i manipulatora. Jedino što znaju je da prisvajaju GSP-ov novac i da medijski ulepšavaju svoju ulogu u gradskom prevozu. Sve što oni rade GSP moze, još bolje. Nikada nije postojalo toliko nezadovoljstvo gradjana gradskim prevozom, od kada su ga privatnici uzeli pod svoje.

Mikoli

pre 11 godina

Da su se zaustavili na vreme nista od ovoga ne bi bilo. Bilo je malo buke sto je privatna firma, sto moraju svi da se "validiraju" i ostalo. Ali i to je reseno ovim jednomesecnim otkucavanjem za personalizovane karte. Budalastina u vidu ovakve kontrole i komunalne policije je kap koja je prelila casu i to nece trajati jos dugo verujem. Oni hoce da svercovanje svedu na 0 posto a to je nemoguce. Mnogo bitnijih stvari treba prvo resiti u ovoj zemlji, a mi sve naopako radimo.

Glup sistem

pre 11 godina

Što ne uvedete plaćanje pojedinačnih karti preko mobilnog bez čipovane plastike (kao što plaćamo parking po zonama). Vozim se jednom mesečno i ne treba mi mesečna čipovana karta. I ono što vidim nikako mi se ne sviđa.

Marić

pre 11 godina

Da li je baš bilo neophodno da ovu stvar komentarise "djabalebaroš" iz Tamnog vilajeta? Nismo idealni, ali ima mnogo gorih od nas.