Petak, 14.09.2012.

13:04

Protesti zbog filma, četiri žrtve

U protestima zbog filma u kojem se vređa prorok Muhamed u Tunisu su poginule dve osobe, a 29 je povređeno, dok su dve osobe poginule u Libanu i Sudanu.

Izvor: Beta

Protesti zbog filma, èetiri žrtve IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

iban78bg

pre 11 godina

Navukao sam se na citanje komentara na ovom sajtu.Pa ovo je bolje od bilo koje komedije.Danas citajuci ovde komentare sam naucio da je Staljin bio hriscanin a do sad sam ziveo u zabludi da je bio komunista pod cijem vlascu u Sovjetskom savezu bili progonjeni hriscani.Onda sam naucio da nema filmova koji ismevaju hriscansku religiju sto automatski znaci da uopste nisam shvatio jedan od najboljih filmova od montipajtonovaca zitije brajanovo,da ne pominjem druge filmove manje poznate.Hvala vam na komentarima slatko sam se nasmejao:)

Bela

pre 11 godina

Gnusam se nasilja, jer nasilje nikada i nikome nije dobra donelo. Islam ne poznajem dovoljno, a i ono malo sto znam, ne razumem potpuno. Stran mi je takav sistem i zivotni stil. Takodje, ne poznajem dovoljno mentalitet muslimana sa istoka. Ali zato poznajem mnogo ljudi koji, sto bi se reklo, ne daju na sebe. Neki su pametniji i dostojanstveno brane svoje stavove i uverenja, a drugima je jedini argument pesnica. Prvi zasluzuju divljenje,a sa drugima je besmisleno ulaziti u bilo kakvu raspravu, jer rasprave ni nema, postoji samo pesnica. Banalizujem, ali i ovde je to slucaj- dobices batine(ili, ubicu te,u ekstremnim slucajevima) ako vredjas mene, moju porodicu i moje svetinje. I tacka. Pitanje je gde je granica izmedju moje slobode govora i postovanja uverenja i stavova drugog coveka, tj. njegove slobode.

Milutin

pre 11 godina

Pogledao sam film na YouTube, B-produkcija .. ali koncept je OK ..

Sve što se dogadja povodom ovof filma pokazuje koliko u "Islamskoj Civilizaciji" ili "Islamskom Svetu" ne postoji predstava o značenju pojma "Sloboda" ili "Sloboda izražavanja". Sad sam rekao nešto što je toliko svim jasno da sam verovatno i smešan.

Mdjutim hoću da istaknem jednu činjenicu, verski fundamentalizam postoji i kod nas, sutra ukoliko bi neko napravio film o "Pravoslavlju" i namerno provocirao fundamentaliste kod nas, siguran sam da bi se našli ljudi koji bi se do srži uvredili, bacali kletve, možda čak i organizovali proteste. Jedina razlika je u tome što bi oni bili potpuno nepodržani od strane naših medija, političara, države. Takodje našao bi se veći broj nas koji bi branili "Slobodu Izražavanja".

Ovaj film medjutim osudjuju svi, čak i U.S. State Department, samo iz jednog razloga, da bi se sve smirilo, da se ne bune, ne ubijaju, da ne bacaju bombe. Iz straha od najgoreg primitivizma "Zapadna Civilizacija" i ne pokušava da odbrani sopstvene vrednosti, niti da na iste makar opomene "Islamsku Civilizaciju".

Ja obožavam "Žitje Brajanovo" i Pajtonovce, da sam fundamentalista mozda bih smatarao mnoge stvari tu za "Hulu na Duha Svetoga" ali ma kakave fundamentalista bio ne bih uzimao bombu u ruku i jurišao na obdaništa i bioskope. To nije zato što je moja religija manje nasilna od Islamske već što je moje društvo civilizacijski naprednije.

maloObjektivnostiMolim

pre 11 godina

И зашто се не нападају Израелске амбасаде када је режисер наводно јеврејин?

Verovatno zato sto Izraelci na napade odgovaraju odmazdom. kada bi napali neku ambasadu izraelci bi verovatno podigli avijaciju i raketiraju neki njihov grad. Ne bi pustali "najostije osude" po novinama i televiziji.

zanimljivo je da su Amerikanci evakuisali i svoju ambasadu u Briselu...

dragan

pre 11 godina

pa po toj logici bi hriscani za sve dosad na racun isusa trebali pola sveta da zapale
Vredjaju im proroka!Pa ovo nema ni u srednjem veku!

ackoniškikartel

pre 11 godina

Ne bih da vređam bilo koga ali stvarno je ova vera malo ...Oni se bune što je neko ismevao njihovog Muhameda,a sasvim im je oke da se dižu bombama u vazduh,da se zakucavsju avionima po zgradama,da seku ljudima glave pred kamerama,da u 21 veku i dalje vrše diskriminaciju nad ženama i decom.Pošteno da pričamo to je bolest,a ne vera.Poštujem svačiji stav ali ovi su nazadni i čudni do bola.Turcima svaka čast,oni su odvojili veru od države i mogu vam reći da Turci iz godine u godinu sve više liče na državu koja nije muslimanska.

Knot

pre 11 godina

Podrska za Sema Basile i slobodu govora. Sve se mora izvrnuti na postavu. A ko nema stomak za to neka se iseli sa planete Zemlje koju je izgradila nauka i znanje. A ne dogma.

majdanpecanin

pre 11 godina

21.vek.Nemoj veru da im diras i kritikujes,jer gde jos mozes da ubijes nekaznjeno svoju zenu za koju sumnjas da je nesto skrivila,gde mozes da imas vise zena tj nekad i devojcica,da im seces usi,nos.Pa svaki dan slusaj hodzu sa razglasa bio ti vernik il ateista,ko te pita,vera je to,nemoj da si pisnuo....itd.Treba to sve zakonom malo vise ograniciti,otima se kontroli.I naravno odvojiti od politicara i drzave

nucky thompson

pre 11 godina

@Ferdinand
Tvoj komentar mi je jedan od kvalitetnijih. Zato bih se nadovezao...Mubarak je bio veliki saveznik SAD, koje su slale novac i oruzje u Egipat, sve pod uslovom da on drzi kontrolu u zemlji. Za one koji su pratili razvoj situacije, Obama je zadnji prihvatio promjenu vlasti i "proljece" u Egiptu!!! Sto se tice Libije, Englezi, Francuzi i Zabari su plesali oko SAD da se ukljuce u borbu protiv Gadafija. Trajalo je to malo duze, dok GOP nije pokrenuo pricu! Cak i tada Ameri su pruzili iskljucivo logisticku podrsku! Amerima nije odgovarala smjena Mubaraka, dok je smjena Gadafija dobro dosla TEK uvodjenjem sankcija Iranu! Zasto? Jer je Libijska prelazna vlada obecala povecanje proizvodnje nafte da se nadoknadi Iranska nafta.

Max

pre 11 godina

Sta hoce ovi praznoglavi islamski exkstremisti ? Zar nisu dovoljno ljudi pobili u svom bolesnom tumacenju kurana i Alaha. Treba ih dobro kazniti pa da jednom shvate da sa ovakvim stavom samo idu ka samoistrebljenju!

sasha

pre 11 godina

Prvo bih zelio da objasnim da autor I producer ovog filma je Pravoslavni Egipcanin , 60000$ je doslo iz Egipta. Bio Sam u Avganistanu 2009 I vide u kojoj bedi,siromastvu I divljini narod zivi . Obicaji 3000 godina stari I fundamentalni Islam drzi zene , decu I ne muslimane kao robove ili potrosni materijal.

goran (francuska)

pre 11 godina

Sve mi se cini da je taj film namerno uradjen kako bi do toga doslo. Sad Ameri imaju dobar povod da se prisnjuvaju regionu sa svojim brodovima kako bi navodno zastitili svoje ambasade a da ne izgleda da su dosli da podrze izrael koji ce sasvim sigurno udariti na centrale u Iranu. Alibi je spreman, kockice se slazu, bice *****... i to velikog !

crni

pre 11 godina

Kakav je to narod i vera koja zbog filma ubija ljude...najgora vera na svetu,gde god su oni tu je; krv, nasilje, smrt, ubijanje...ovo se Amerima odbilo od glavu po ko zna koji put,od Afganistana preko Kosova do Libije,nema kraja...pa ih vi jos pomazite i noruzavajte,verujem da je to oruzje iz kog pucaju Amerika poslala kao pomoc ranije!!!!

Misha

pre 11 godina

Kako ne shvataju da je njihova reakcija na taj film dokaz protiv njihove vere ubedljiviji od bilo kakvog filma napravljenog protiv njihove vere?!

samo realno...

pre 11 godina

Smišljena provokacija, pravi se atmosvera za napad na IRAN, ništa ali ništa se ne dešava spontano ili slučajno.Izrael je izazvao nemire i sad čekaju izbore u Americi i reakciju istih.

Rade Rade

pre 11 godina

Сигуран сам да овај назови филм није режирао неки непостојећи лик из Калифорније који је јеврејске религије, па самим тим и мрзи муслимане и који се сада крије негде у неким забитима те савезне државе, већ да је исти режиран у Washington, D.C у једној познатој агенцији.
Занимљиво је то што демонстранти нападају поред УСА и УК и Немачке амбасаде а не рецимо Италијанске или Шпанске. Која је то веза УСА-УК-ГЕР? Па тежња ових земаља да доминирају светом. И зашто се не нападају Израелске амбасаде када је режисер наводно јеврејин? Додуше, у већини земаља у којима се демонстрира нема Израелских амбасада због свима познатог логора Газа.
По мени, овај филм је срачунато изрежиран како би се побунио муслимански свет и како би се немири пренели на Сирију и Иран. Сетимо се да нису председници Туниса и Египта сметали Америма јер су били под њиховом контролом,већ им је сметао Гадафи па је из тог разлога и изрежирано тзв. Арапско пролеће. Тако је и са овим филмом снимљеним за један дан са продукцијом гором од Курсаџија.
Надам се да ће Ахмединеџад поново испасти ЏЕК (што и јесте) и да неће дозволити да се циљ овог назови филма оствари.

baki

pre 11 godina

mislim da je samo par ljudi gledalo taj film koji je veoma poucan... ovi demostranti su jedna velika hipnotisana gomila neobrazovanih i agresivnih agregata pogresno ispricane verzije svete knjige ... ne treba im davati na znacaju

Slobodan

pre 11 godina

Nema ovo veze sa filmom, koga 99% ovih ljudi nije gledalo vec sa ogromnom frustracijom koju zbog neslobode, siromastva, nepravde, koju gledaju svaki dan osecaju. Ta se frustracija izliva s vremena na vreme pa imamo arapsko prolece, arapsku jesen... Njima treba samo da im neki lokalni autoritet (najcesce verski) da zeleno svetlo pa da se nasilje izlije. Ako ikada shvate da su verski autoriteti najodgovorniji za stanje u kojima se ta neslobodna drustva nalaze najkorisnije bi bilo da se sa njima i obracunaju. To ce se desiti na kraju koji je daleko. Na zalost ovo je jedan civilizacijski teg sa kojim ne znam kako cemo dalje. Te drzave su mnogoljudne, mnogo je mladih, punih energije koja se i u toj neslobodi mora negde izliti i eto povoda. Molim te film...To ce se desavati sve cesce jer niko tamo ne resava osnovne probleme, niti se o njima sme govoriti.
Njihove verske elite se odrzavaju tako sto narod huskaju na zli Zapad. Zapadna drustva su zasnovana na uzasnom materijalizmu, na koncentrisanom kapitalu koji ne bira sredstva da se uveca, kome se takodje mora nekako stati na put, ali ovo je najcrnji mrak. Sve to u nekoj manjoj ili vecoj meri postoji u svim drzavama ali ovo izgleda neresivo. Ovaj sukob bi mogao da obelezi 21 vek. Kad se svemu doda nestasica hrane i vode koja nas ceka...

kisa

pre 11 godina

dobra dva komentara citalaca procitao sam u Gardijanu:

"kada Americki dron pobije selo niko se ne buni, a kada neko kaze rec protiv Alaha ulice su pune. Ne razumem ovaj svet"

" na svakom hramu religije trbala bi stajati ploca sa natpisom upozorenja slicnim onom na kutiji cigara: Ono sto ce te cuti i videti unutra ovog hrama nije naucno dokazano. Cak i sami propovedaci nisu sigurni da li se desilo ili nije i kako se desilo ako se desilo, te i sami i veruju i ne veruju u ono sto propovedaju. Ukoliko ono sto cujete primite kao apsolutno tacno to cinite na svoj licni rizik i odgovornost prema sebi i drugima."

Flash

pre 11 godina

Kad recimo ja, hriscanin, cujem nekog tamo hodzu kako vredja srbe ili uopste hriscane na TV, zacokcem, kazem ''mamu ti j****'', okrenem glavu i nastavim da rucam, dok kad neki musliman cuje to ali obrnuto, spreman je da uzme oruzje, krene u dzihad i pogine. Nazalost zbog takvog njihovog fanaticnog stava i visoke stope nataliteta, oni ce jednom preovladati svetom.

sparki

pre 11 godina

Video sam film i mogu da kazem neverovatno koliko je glup, to je neko snimio otrpilike mobilnim telefonom, cisto iz zezanja, niti ima poznatih glumaca, niti bilo kakvog razloga da se ovaj film spomene (osim toga sto se u njemu "vredja" islamska religija).
Tako da ovo sigurno nije razlog za sve sto se desava. Jednostavno su isfrustrirani i misle da ih ceo (hriscanski) svet mrzi (naravno, mislim na one koji ucestvuju u protestima, ne na ceo islamski svet). Pitanje koliko je njih zapravo videlo film.. njima je samo utuvljeno u glavu da je "Amerika njih napala". I to je to.

stigla je JESEN

pre 11 godina

Arapsko proleće. Svojim bezakonjem Amerika pokušava da nametne neke moralne norme.Pa ne ide baš to tako.Možda možete da kontrolišete jednog čoveka ili njh deset,ali kad krene lavina ona zatrpava sve.zanimljivo je da se ti nemiri ne dešavaju u Saudijskoj Arbiji, inače tamo su svi mnogo tolerantni.
Još nešto što namerno mediji propuštaju da kažu odnosno da naglase grad u kome je ubijen SAD ambasador.Meni je mnogo sumljivo šta je tamo radio taj diplomata.Da li treba da napomenem da su tamo bili najveći borci demokratije koje je SAD naoružavala.
Ovaj film nikad ne može biti povod za ove nemire,nego samo inicijalna kapisla.

O O ne ne

pre 11 godina

@(deki, 14. septembar 2012 20:56)
.....".u ime crkve istrebljena je cela juzna amerika"....
Mnogo gresis ako je Latinska Amerika dobrim delom istrebljena to je pre zbog zlata nego zbog crkve. A i potomci tih indijanaca su danas veci katolici od pape.

B.B.

pre 11 godina

Kako ljudi ne shvataju da je ovo početak kraja trećeg svetskog rata, koji je rat protiv muslimana i koji je počeo još 2001 rušenjem bliznakinja u njujorku. Albert pajk je sve ovo opisao još pre 150 godina. Opisao je naravno on još i 2 prethodna svetska rata, u jednom pismu koje je poslao jednom njegovom prijatelju. Zatim sledi glad, uslovljavanje, porobljavanje i na kraju kontrola svih ljudi. Ko će još kontrolisati 8 milijardi ljudi pa je plan da se da se taj broj smanji, na neku prihvatljiviju cifru koja se može kontrolisati. O smanjenju ljudi su već javno govorili bil gejts, zbignjev bzezinski... Sve se već zna tako da ove informacije možete naći na netu ili licno u knizi bzezinskog koji je planer novog svetskog poretka.

@iz amerike

pre 11 godina

Navedite mi jednog nehrišćanina/ateistu u vrhovnoj vlasti SAD, nekog sa stvarnim uticajem na spoljnu politiku. To što je unutrašnja situacija takva ne daje im za pravo da rokaju koga stignu van SAD zato što su drugačiji.

Zoran

pre 11 godina

Izraelci finansirali film. Muslimani mislili da je to finansirao Obama. Odmah muslimani napali Amercka predstavnistva, Britanska... sada se ceka na zakuvavanje zavade i onda konacno Izraelci ocekuju da ce Amerika udariti na Iran... .. . Eto kakvi su to sve ljudi tamo..

miško

pre 11 godina

Kao neverujuca osoba NADAM SE SKOROJ PROPASTI USA. Dakle bice mi drago da svaki USA drzavljanin bez obzira na religiju pati isto onako kako pate muslimani, pravoslavci, pa i katolici pod rtezimom USA neonacista.
(rade, 14. septembar 2012 20:44)

A ja se isto tako nadam što skorijoj okupaciji srbije, od strane USA, da nas konačno oslobode i izleče od endemskog "rusofilstva", da i nama svane !

OBJAVITE KOMENTAR !!!

Smrt fašizmu .!. komunizmu!

pre 11 godina

Zamislite da Pajtonovci naprave islamsku verziju čuvenog žitija po Brajanu, pa izbio bi sveopšti rat :D
Kako je to tužno kada su ljudi idioti pa ubijaju zbog vere čak i kada se neko našali na račun iste, makar to bila i loša šala. Zamislite da neko ubija komičare zbog loših viceva, pa Ivan Ivanović bi odmah ostao bez glave :D

aaaaa?

pre 11 godina

@(LOL, 14. septembar 2012 15:18)
"Kada se u Americi i Evropi nesto ruzno kaze protiv crnaca, jevreja, zena ili slicno, odmah se sve to okarakterise kao razisam, antisemitizam, seksisam, sovinizam...........A kad se uzme musliman ili islam moze svasta, nemaju oni osecanja, treba ih pljuvati i vredjati na svakom koraku?"

E pa ajde cik dodjite u Francusku pa recite nesto protiv muslimana i islama, ade cik, pa cete videti kako cete proci.

jack

pre 11 godina

Na,ja.Verujem u BOGA ali ne u ljude.Kako cemo samo sami sebe lepo da unistimo.Ali kad vidim kako smo primitivni nije mi ni krivo.Koliko samo mrznje,egoizma,materijalizma i svega toga.Pitam se gde je samo bio muslimanski narod kad su sve crkve oskrnavljene na Kosovo.Ako je neki vernik stvarno vernik treba da gleda stvari drugacije svi cemo jednog dana pred njim.

Ferdinand

pre 11 godina

Citajuci ove komentare, pomislio bi covek da se u Egiptu i Libiji demonstrira zbog grozne politike USA u regionu, a ne zbog idiotskog filma koji je igrao citav jedan (1) dan u nekom cumezu u Holivudu.

Samo da podsetim da pre "arapskog proleca" ovi sto sad divljaju ne bi smeli da pisnu--i Mubarak i Gadafi bi ih satrli po kratkom postupku zbog religijskog fanatizma. E pa sad, jel dobro sto su USA podrzali prolece ili ne?

rade

pre 11 godina

Kao neverujuca osoba NADAM SE SKOROJ PROPASTI USA. Dakle bice mi drago da svaki USA drzavljanin bez obzira na religiju pati isto onako kako pate muslimani, pravoslavci, pa i katolici pod rtezimom USA neonacista.

Klimt- Bec

pre 11 godina

Pa 90% ljudi nije ni pogledalo Film, niti zna o cemu se u opste radi! Vazno je ucestvovati u nemirima i rusiti svoju Imovinu a sto, pa neko je uvredio Proroka Muhameda. Pa greh je na njihovoj Dusi zar nema veceg greha nego vredjati svog stvoritelja Boga ili kako ga vec ko zove. Ali isti taj nas Stvoritelj ne daje nikome pravo da nekome oduzme zivot, jer je neko iz njegove zemlje ucinio nesto lose.

deki

pre 11 godina

za predraga
islam jeste tolerantna religija,moraces malo vise procitati o tome,a za hriscanstvo svi znaju da je netolerantna religija.u ime crkve istrebljena je cela juzna amerika ao hitleru i staljinu svi znamo kakvi su zlocinci bili,oni nisu bili muslimani nego hriscani

iz amerike

pre 11 godina

@neko--ne razumete, Amerikanci nemaju 'svoju' veru. Ima nas prvoslavaca, protestanata svih vrsta, katolika, jevreja, muslimana, indusa, sikha i svega sto postoji na kugli zemaljskoj. Postoji sloboda ispovedanja svake vere kao i sloboda govora i izrazavanja i nema nacina da se kontrolise sta ko stavlja na internet.

sjenichak

pre 11 godina

Ono kakvim ih je taj lik koji ocigledno mrzi muslimane prikazao u filmu nije nista prema onome kakvim su se oni sami prikazali protestvujuci protiv filma.
(khm, 14. septembar 2012 14:15)


a kad bi neko tvoju vjeru prestavljao tako u jednom filmu sta bi ti smijo se tome ? jel.... ti si karakter ....

abi

pre 11 godina

Nije sve onako kako se nama cini. Sa njihovom bolesnom demokratijom kojoj zele da preuzmu vlast u svetu vise nije ni riba u vodi zadovoljna, gde god su zasili tu demokratiju nikla je samo mrznja, gradzanski ratovi, nevini civili, i mi smo sami okusili tu njihovu takozvanu slobodu naroda, ovo su sami isplanirali jer su bili svesni reakcija muslimanskog sveta koji je proso preko njihovih zavera kako je bin laden organizovao napade 11 septembra, kako je sadam husein imao hemijsko oruzje, kako ce iran unistiti izrael, dosta je vise tih carobnih lazi pa jos odozgo pljuj po njihove svetinje, znali su i za njihovog pastira koji je spaljivao kuran, pa ne znam zasto su ga sakrili, zastitili i jos sta ja znam. Ako jedan musliman zapali bibliju sto ne bi nikada ucinio ceo islamski svet je los, kad jedan ludi amerikanac zapali kuran ili bilo koju kljigu ili izvrsi neki masakar ili je psihopata ili je kolateralna steta koju nenamerno cine u afganistanu, iraku i u ostalim okupiranim zemljama od strane tajnih imperijalista, slazem se sa protestima nikako se ne slazem sa ubojstvom bez razlike bio on amerikanac ili bilo ko.

nikola

pre 11 godina

Ja sam takodje vernik i protiv sam vredjanja bilo cije vere tako da su scenaristi trebali pazljivije pogledati da u filmu nema bogohuljenja.
(Dejan, 14. septembar 2012 13:13)

dobro vernice, nadam se da ti ne bi postupio kao ovi "vernici" da branis religiju ubistvom.

nenad

pre 11 godina

Nema ovo veze sa Religijom.
Ima veze sa primitivizmom, neobrazovanoscu i siromastvom svetine kojoj je smisao zivota postovanje religijskih pravila. Kad je nekom jedina knjiga u kucnoj biblioteci Kuran (ali i Tora ili Biblija) onda ne mozete ocekivati nista drugo.

Ako Amerika i slicne zemlje ne uloze malo novca u osmisljavanju zivota tim ljudima, za 20 godina imacemo dzihad i u Evropi.

Pravoslavac

pre 11 godina

Uskoro ce ovakvih situacija biti i u Evropi
hriscani i ostali ne muslimani,dozovite se pameti dok ne bude kasno

20 god,i evropa ce biti ociscena od hriscana i ostalih ne muslimana
dok se hriscanska deca bave drogom,alkoholom,moto>zivi brzo umri mlad...muslimani cuvaju svoju veru,tradiciju,porodicu i ne vole nevernike !

LOL

pre 11 godina

I neka se ljute, i protestuju, zapravo trebali bi svaki dan da to isti cine, samo naravno da ne ubijaju nikog i ne pale nista, mada kad zivis 50godina u bedi i maltene nekom ratu ili sukobi, pazi da ne budes normalan.

Jezim se od ovih koji na sva vrata propagiraju slobodu govora, sloboda govora je jedno, a pljuvanje po nekom je nesto skroz drugo. Znaci ajd da ja sad uzmem megafon i psujem komsiju, njegovu religiju ili podsmevam porodicu, jer eto imam pravo da se izrazavam kako hocu?

Kada se u Americi i Evropi nesto ruzno kaze protiv crnaca, jevreja, zena ili slicno, odmah se sve to okarakterise kao razisam, antisemitizam, seksisam, sovinizam, cak ako nesto kazes protiv jevreja u odredjenim evropskim drzavama mozes lako zavrsiti u zatvoru, pa bilo to istina ili ne.
A kad se uzme musliman ili islam moze svasta, nemaju oni osecanja, treba ih pljuvati i vredjati na svakom koraku?

Pa ajde pogledajte samo sta neki americki i evropski politicari izjavljuju, tipa "islam je kancer, treba ga istrebiti sa planete zemlje" i dal je ijedan odgoarao za to?
Ajd sad da vidimo sta bi bilo kad to zvucilo ovako: Jevreji/Crnci su kancer na planeti, treba ih istrebiti sa planete zemlje" pa taj bi momentalno zavrsio u zatvoru, ili progrnan iz drzave i popio ban u vecini normalnih drzava.
Ovo je samo kap koja je prelila casu, vec 100godina se okupiraju muslimani, ubijaju, otimaju im se domovi, pljuje im se religija, a oni koji hoce normalno da zive na zapadu opet se tretiraju kao stoka. Zalostno.

khm

pre 11 godina

Ono kakvim ih je taj lik koji ocigledno mrzi muslimane prikazao u filmu nije nista prema onome kakvim su se oni sami prikazali protestvujuci protiv filma.

Predrag

pre 11 godina

Zanimljivo je uporediti Islam i Hriscanstvo npr. o Isusu je snimano sve i svasta, pa nije nikome palo na pamet da pali, rusi i ubija. Islam ( imajuci u vidu rusenje kipova starih i po nekoliko hiljada godina u Avgenistanu i drugim mestima) nije 'tolerantna' religija kako nam se 'romanticno' predstavlja u serijama i filmovima koje imamo prilike da gledamo. Treba smao napomenuti da je u strucnoj istoriskoj literaturi Islam poznat i pod imenom 'religija maca' - sugerisuci nacin na koji se sirio. Podrzavam izrazavanje nezadovoljstva protestima, ali ne i poziv na linc, ubistva i sl. U potpisu Salman Rusdi.

Mile

pre 11 godina

Da ih je autor ne znam kako ocrnio u filmu, sve ove reakcije, nasilje i ubistva širom sveta ispadaju gore nego ta slika o njima u filmu.

Što je najgore, film je videla šačica ljudi, a ovaj cirkus ceo svet.

Dejan

pre 11 godina

Ja sam takodje vernik i protiv sam vredjanja bilo cije vere tako da su scenaristi trebali pazljivije pogledati da u filmu nema bogohuljenja.

dabar

pre 11 godina

Koliko krvi treba da se prolije da se umilostive ti "dobri bogovi" monoteistickih religija? Koliko nevinih ce stradati da oni budu zadovolljni?

Pera

pre 11 godina

Impresioniran sam ovom "muslimanskom" spontanošću. Eto, oni tako gledaju uvredljive filmove i onda protestuju što su uvredljivi. Doduše, ako im sveštenici ne kuažu da postoje ti uvredljivi filmovi, oni neće ni pisnuti. Totalni idiotizam.

Pera

pre 11 godina

Impresioniran sam ovom "muslimanskom" spontanošću. Eto, oni tako gledaju uvredljive filmove i onda protestuju što su uvredljivi. Doduše, ako im sveštenici ne kuažu da postoje ti uvredljivi filmovi, oni neće ni pisnuti. Totalni idiotizam.

Mile

pre 11 godina

Da ih je autor ne znam kako ocrnio u filmu, sve ove reakcije, nasilje i ubistva širom sveta ispadaju gore nego ta slika o njima u filmu.

Što je najgore, film je videla šačica ljudi, a ovaj cirkus ceo svet.

Pravoslavac

pre 11 godina

Uskoro ce ovakvih situacija biti i u Evropi
hriscani i ostali ne muslimani,dozovite se pameti dok ne bude kasno

20 god,i evropa ce biti ociscena od hriscana i ostalih ne muslimana
dok se hriscanska deca bave drogom,alkoholom,moto>zivi brzo umri mlad...muslimani cuvaju svoju veru,tradiciju,porodicu i ne vole nevernike !

nenad

pre 11 godina

Nema ovo veze sa Religijom.
Ima veze sa primitivizmom, neobrazovanoscu i siromastvom svetine kojoj je smisao zivota postovanje religijskih pravila. Kad je nekom jedina knjiga u kucnoj biblioteci Kuran (ali i Tora ili Biblija) onda ne mozete ocekivati nista drugo.

Ako Amerika i slicne zemlje ne uloze malo novca u osmisljavanju zivota tim ljudima, za 20 godina imacemo dzihad i u Evropi.

Smrt fašizmu .!. komunizmu!

pre 11 godina

Zamislite da Pajtonovci naprave islamsku verziju čuvenog žitija po Brajanu, pa izbio bi sveopšti rat :D
Kako je to tužno kada su ljudi idioti pa ubijaju zbog vere čak i kada se neko našali na račun iste, makar to bila i loša šala. Zamislite da neko ubija komičare zbog loših viceva, pa Ivan Ivanović bi odmah ostao bez glave :D

khm

pre 11 godina

Ono kakvim ih je taj lik koji ocigledno mrzi muslimane prikazao u filmu nije nista prema onome kakvim su se oni sami prikazali protestvujuci protiv filma.

Ferdinand

pre 11 godina

Citajuci ove komentare, pomislio bi covek da se u Egiptu i Libiji demonstrira zbog grozne politike USA u regionu, a ne zbog idiotskog filma koji je igrao citav jedan (1) dan u nekom cumezu u Holivudu.

Samo da podsetim da pre "arapskog proleca" ovi sto sad divljaju ne bi smeli da pisnu--i Mubarak i Gadafi bi ih satrli po kratkom postupku zbog religijskog fanatizma. E pa sad, jel dobro sto su USA podrzali prolece ili ne?

iz amerike

pre 11 godina

@neko--ne razumete, Amerikanci nemaju 'svoju' veru. Ima nas prvoslavaca, protestanata svih vrsta, katolika, jevreja, muslimana, indusa, sikha i svega sto postoji na kugli zemaljskoj. Postoji sloboda ispovedanja svake vere kao i sloboda govora i izrazavanja i nema nacina da se kontrolise sta ko stavlja na internet.

nikola

pre 11 godina

Ja sam takodje vernik i protiv sam vredjanja bilo cije vere tako da su scenaristi trebali pazljivije pogledati da u filmu nema bogohuljenja.
(Dejan, 14. septembar 2012 13:13)

dobro vernice, nadam se da ti ne bi postupio kao ovi "vernici" da branis religiju ubistvom.

dabar

pre 11 godina

Koliko krvi treba da se prolije da se umilostive ti "dobri bogovi" monoteistickih religija? Koliko nevinih ce stradati da oni budu zadovolljni?

miško

pre 11 godina

Kao neverujuca osoba NADAM SE SKOROJ PROPASTI USA. Dakle bice mi drago da svaki USA drzavljanin bez obzira na religiju pati isto onako kako pate muslimani, pravoslavci, pa i katolici pod rtezimom USA neonacista.
(rade, 14. septembar 2012 20:44)

A ja se isto tako nadam što skorijoj okupaciji srbije, od strane USA, da nas konačno oslobode i izleče od endemskog "rusofilstva", da i nama svane !

OBJAVITE KOMENTAR !!!

Predrag

pre 11 godina

Zanimljivo je uporediti Islam i Hriscanstvo npr. o Isusu je snimano sve i svasta, pa nije nikome palo na pamet da pali, rusi i ubija. Islam ( imajuci u vidu rusenje kipova starih i po nekoliko hiljada godina u Avgenistanu i drugim mestima) nije 'tolerantna' religija kako nam se 'romanticno' predstavlja u serijama i filmovima koje imamo prilike da gledamo. Treba smao napomenuti da je u strucnoj istoriskoj literaturi Islam poznat i pod imenom 'religija maca' - sugerisuci nacin na koji se sirio. Podrzavam izrazavanje nezadovoljstva protestima, ali ne i poziv na linc, ubistva i sl. U potpisu Salman Rusdi.

aaaaa?

pre 11 godina

@(LOL, 14. septembar 2012 15:18)
"Kada se u Americi i Evropi nesto ruzno kaze protiv crnaca, jevreja, zena ili slicno, odmah se sve to okarakterise kao razisam, antisemitizam, seksisam, sovinizam...........A kad se uzme musliman ili islam moze svasta, nemaju oni osecanja, treba ih pljuvati i vredjati na svakom koraku?"

E pa ajde cik dodjite u Francusku pa recite nesto protiv muslimana i islama, ade cik, pa cete videti kako cete proci.

O O ne ne

pre 11 godina

@(deki, 14. septembar 2012 20:56)
.....".u ime crkve istrebljena je cela juzna amerika"....
Mnogo gresis ako je Latinska Amerika dobrim delom istrebljena to je pre zbog zlata nego zbog crkve. A i potomci tih indijanaca su danas veci katolici od pape.

stigla je JESEN

pre 11 godina

Arapsko proleće. Svojim bezakonjem Amerika pokušava da nametne neke moralne norme.Pa ne ide baš to tako.Možda možete da kontrolišete jednog čoveka ili njh deset,ali kad krene lavina ona zatrpava sve.zanimljivo je da se ti nemiri ne dešavaju u Saudijskoj Arbiji, inače tamo su svi mnogo tolerantni.
Još nešto što namerno mediji propuštaju da kažu odnosno da naglase grad u kome je ubijen SAD ambasador.Meni je mnogo sumljivo šta je tamo radio taj diplomata.Da li treba da napomenem da su tamo bili najveći borci demokratije koje je SAD naoružavala.
Ovaj film nikad ne može biti povod za ove nemire,nego samo inicijalna kapisla.

Klimt- Bec

pre 11 godina

Pa 90% ljudi nije ni pogledalo Film, niti zna o cemu se u opste radi! Vazno je ucestvovati u nemirima i rusiti svoju Imovinu a sto, pa neko je uvredio Proroka Muhameda. Pa greh je na njihovoj Dusi zar nema veceg greha nego vredjati svog stvoritelja Boga ili kako ga vec ko zove. Ali isti taj nas Stvoritelj ne daje nikome pravo da nekome oduzme zivot, jer je neko iz njegove zemlje ucinio nesto lose.

LOL

pre 11 godina

I neka se ljute, i protestuju, zapravo trebali bi svaki dan da to isti cine, samo naravno da ne ubijaju nikog i ne pale nista, mada kad zivis 50godina u bedi i maltene nekom ratu ili sukobi, pazi da ne budes normalan.

Jezim se od ovih koji na sva vrata propagiraju slobodu govora, sloboda govora je jedno, a pljuvanje po nekom je nesto skroz drugo. Znaci ajd da ja sad uzmem megafon i psujem komsiju, njegovu religiju ili podsmevam porodicu, jer eto imam pravo da se izrazavam kako hocu?

Kada se u Americi i Evropi nesto ruzno kaze protiv crnaca, jevreja, zena ili slicno, odmah se sve to okarakterise kao razisam, antisemitizam, seksisam, sovinizam, cak ako nesto kazes protiv jevreja u odredjenim evropskim drzavama mozes lako zavrsiti u zatvoru, pa bilo to istina ili ne.
A kad se uzme musliman ili islam moze svasta, nemaju oni osecanja, treba ih pljuvati i vredjati na svakom koraku?

Pa ajde pogledajte samo sta neki americki i evropski politicari izjavljuju, tipa "islam je kancer, treba ga istrebiti sa planete zemlje" i dal je ijedan odgoarao za to?
Ajd sad da vidimo sta bi bilo kad to zvucilo ovako: Jevreji/Crnci su kancer na planeti, treba ih istrebiti sa planete zemlje" pa taj bi momentalno zavrsio u zatvoru, ili progrnan iz drzave i popio ban u vecini normalnih drzava.
Ovo je samo kap koja je prelila casu, vec 100godina se okupiraju muslimani, ubijaju, otimaju im se domovi, pljuje im se religija, a oni koji hoce normalno da zive na zapadu opet se tretiraju kao stoka. Zalostno.

Zoran

pre 11 godina

Izraelci finansirali film. Muslimani mislili da je to finansirao Obama. Odmah muslimani napali Amercka predstavnistva, Britanska... sada se ceka na zakuvavanje zavade i onda konacno Izraelci ocekuju da ce Amerika udariti na Iran... .. . Eto kakvi su to sve ljudi tamo..

rade

pre 11 godina

Kao neverujuca osoba NADAM SE SKOROJ PROPASTI USA. Dakle bice mi drago da svaki USA drzavljanin bez obzira na religiju pati isto onako kako pate muslimani, pravoslavci, pa i katolici pod rtezimom USA neonacista.

jack

pre 11 godina

Na,ja.Verujem u BOGA ali ne u ljude.Kako cemo samo sami sebe lepo da unistimo.Ali kad vidim kako smo primitivni nije mi ni krivo.Koliko samo mrznje,egoizma,materijalizma i svega toga.Pitam se gde je samo bio muslimanski narod kad su sve crkve oskrnavljene na Kosovo.Ako je neki vernik stvarno vernik treba da gleda stvari drugacije svi cemo jednog dana pred njim.

Dejan

pre 11 godina

Ja sam takodje vernik i protiv sam vredjanja bilo cije vere tako da su scenaristi trebali pazljivije pogledati da u filmu nema bogohuljenja.

abi

pre 11 godina

Nije sve onako kako se nama cini. Sa njihovom bolesnom demokratijom kojoj zele da preuzmu vlast u svetu vise nije ni riba u vodi zadovoljna, gde god su zasili tu demokratiju nikla je samo mrznja, gradzanski ratovi, nevini civili, i mi smo sami okusili tu njihovu takozvanu slobodu naroda, ovo su sami isplanirali jer su bili svesni reakcija muslimanskog sveta koji je proso preko njihovih zavera kako je bin laden organizovao napade 11 septembra, kako je sadam husein imao hemijsko oruzje, kako ce iran unistiti izrael, dosta je vise tih carobnih lazi pa jos odozgo pljuj po njihove svetinje, znali su i za njihovog pastira koji je spaljivao kuran, pa ne znam zasto su ga sakrili, zastitili i jos sta ja znam. Ako jedan musliman zapali bibliju sto ne bi nikada ucinio ceo islamski svet je los, kad jedan ludi amerikanac zapali kuran ili bilo koju kljigu ili izvrsi neki masakar ili je psihopata ili je kolateralna steta koju nenamerno cine u afganistanu, iraku i u ostalim okupiranim zemljama od strane tajnih imperijalista, slazem se sa protestima nikako se ne slazem sa ubojstvom bez razlike bio on amerikanac ili bilo ko.

B.B.

pre 11 godina

Kako ljudi ne shvataju da je ovo početak kraja trećeg svetskog rata, koji je rat protiv muslimana i koji je počeo još 2001 rušenjem bliznakinja u njujorku. Albert pajk je sve ovo opisao još pre 150 godina. Opisao je naravno on još i 2 prethodna svetska rata, u jednom pismu koje je poslao jednom njegovom prijatelju. Zatim sledi glad, uslovljavanje, porobljavanje i na kraju kontrola svih ljudi. Ko će još kontrolisati 8 milijardi ljudi pa je plan da se da se taj broj smanji, na neku prihvatljiviju cifru koja se može kontrolisati. O smanjenju ljudi su već javno govorili bil gejts, zbignjev bzezinski... Sve se već zna tako da ove informacije možete naći na netu ili licno u knizi bzezinskog koji je planer novog svetskog poretka.

sjenichak

pre 11 godina

Ono kakvim ih je taj lik koji ocigledno mrzi muslimane prikazao u filmu nije nista prema onome kakvim su se oni sami prikazali protestvujuci protiv filma.
(khm, 14. septembar 2012 14:15)


a kad bi neko tvoju vjeru prestavljao tako u jednom filmu sta bi ti smijo se tome ? jel.... ti si karakter ....

deki

pre 11 godina

za predraga
islam jeste tolerantna religija,moraces malo vise procitati o tome,a za hriscanstvo svi znaju da je netolerantna religija.u ime crkve istrebljena je cela juzna amerika ao hitleru i staljinu svi znamo kakvi su zlocinci bili,oni nisu bili muslimani nego hriscani

@iz amerike

pre 11 godina

Navedite mi jednog nehrišćanina/ateistu u vrhovnoj vlasti SAD, nekog sa stvarnim uticajem na spoljnu politiku. To što je unutrašnja situacija takva ne daje im za pravo da rokaju koga stignu van SAD zato što su drugačiji.

ackoniškikartel

pre 11 godina

Ne bih da vređam bilo koga ali stvarno je ova vera malo ...Oni se bune što je neko ismevao njihovog Muhameda,a sasvim im je oke da se dižu bombama u vazduh,da se zakucavsju avionima po zgradama,da seku ljudima glave pred kamerama,da u 21 veku i dalje vrše diskriminaciju nad ženama i decom.Pošteno da pričamo to je bolest,a ne vera.Poštujem svačiji stav ali ovi su nazadni i čudni do bola.Turcima svaka čast,oni su odvojili veru od države i mogu vam reći da Turci iz godine u godinu sve više liče na državu koja nije muslimanska.

dragan

pre 11 godina

pa po toj logici bi hriscani za sve dosad na racun isusa trebali pola sveta da zapale
Vredjaju im proroka!Pa ovo nema ni u srednjem veku!

sasha

pre 11 godina

Prvo bih zelio da objasnim da autor I producer ovog filma je Pravoslavni Egipcanin , 60000$ je doslo iz Egipta. Bio Sam u Avganistanu 2009 I vide u kojoj bedi,siromastvu I divljini narod zivi . Obicaji 3000 godina stari I fundamentalni Islam drzi zene , decu I ne muslimane kao robove ili potrosni materijal.

kisa

pre 11 godina

dobra dva komentara citalaca procitao sam u Gardijanu:

"kada Americki dron pobije selo niko se ne buni, a kada neko kaze rec protiv Alaha ulice su pune. Ne razumem ovaj svet"

" na svakom hramu religije trbala bi stajati ploca sa natpisom upozorenja slicnim onom na kutiji cigara: Ono sto ce te cuti i videti unutra ovog hrama nije naucno dokazano. Cak i sami propovedaci nisu sigurni da li se desilo ili nije i kako se desilo ako se desilo, te i sami i veruju i ne veruju u ono sto propovedaju. Ukoliko ono sto cujete primite kao apsolutno tacno to cinite na svoj licni rizik i odgovornost prema sebi i drugima."

sparki

pre 11 godina

Video sam film i mogu da kazem neverovatno koliko je glup, to je neko snimio otrpilike mobilnim telefonom, cisto iz zezanja, niti ima poznatih glumaca, niti bilo kakvog razloga da se ovaj film spomene (osim toga sto se u njemu "vredja" islamska religija).
Tako da ovo sigurno nije razlog za sve sto se desava. Jednostavno su isfrustrirani i misle da ih ceo (hriscanski) svet mrzi (naravno, mislim na one koji ucestvuju u protestima, ne na ceo islamski svet). Pitanje koliko je njih zapravo videlo film.. njima je samo utuvljeno u glavu da je "Amerika njih napala". I to je to.

Misha

pre 11 godina

Kako ne shvataju da je njihova reakcija na taj film dokaz protiv njihove vere ubedljiviji od bilo kakvog filma napravljenog protiv njihove vere?!

Slobodan

pre 11 godina

Nema ovo veze sa filmom, koga 99% ovih ljudi nije gledalo vec sa ogromnom frustracijom koju zbog neslobode, siromastva, nepravde, koju gledaju svaki dan osecaju. Ta se frustracija izliva s vremena na vreme pa imamo arapsko prolece, arapsku jesen... Njima treba samo da im neki lokalni autoritet (najcesce verski) da zeleno svetlo pa da se nasilje izlije. Ako ikada shvate da su verski autoriteti najodgovorniji za stanje u kojima se ta neslobodna drustva nalaze najkorisnije bi bilo da se sa njima i obracunaju. To ce se desiti na kraju koji je daleko. Na zalost ovo je jedan civilizacijski teg sa kojim ne znam kako cemo dalje. Te drzave su mnogoljudne, mnogo je mladih, punih energije koja se i u toj neslobodi mora negde izliti i eto povoda. Molim te film...To ce se desavati sve cesce jer niko tamo ne resava osnovne probleme, niti se o njima sme govoriti.
Njihove verske elite se odrzavaju tako sto narod huskaju na zli Zapad. Zapadna drustva su zasnovana na uzasnom materijalizmu, na koncentrisanom kapitalu koji ne bira sredstva da se uveca, kome se takodje mora nekako stati na put, ali ovo je najcrnji mrak. Sve to u nekoj manjoj ili vecoj meri postoji u svim drzavama ali ovo izgleda neresivo. Ovaj sukob bi mogao da obelezi 21 vek. Kad se svemu doda nestasica hrane i vode koja nas ceka...

Knot

pre 11 godina

Podrska za Sema Basile i slobodu govora. Sve se mora izvrnuti na postavu. A ko nema stomak za to neka se iseli sa planete Zemlje koju je izgradila nauka i znanje. A ne dogma.

majdanpecanin

pre 11 godina

21.vek.Nemoj veru da im diras i kritikujes,jer gde jos mozes da ubijes nekaznjeno svoju zenu za koju sumnjas da je nesto skrivila,gde mozes da imas vise zena tj nekad i devojcica,da im seces usi,nos.Pa svaki dan slusaj hodzu sa razglasa bio ti vernik il ateista,ko te pita,vera je to,nemoj da si pisnuo....itd.Treba to sve zakonom malo vise ograniciti,otima se kontroli.I naravno odvojiti od politicara i drzave

Flash

pre 11 godina

Kad recimo ja, hriscanin, cujem nekog tamo hodzu kako vredja srbe ili uopste hriscane na TV, zacokcem, kazem ''mamu ti j****'', okrenem glavu i nastavim da rucam, dok kad neki musliman cuje to ali obrnuto, spreman je da uzme oruzje, krene u dzihad i pogine. Nazalost zbog takvog njihovog fanaticnog stava i visoke stope nataliteta, oni ce jednom preovladati svetom.

crni

pre 11 godina

Kakav je to narod i vera koja zbog filma ubija ljude...najgora vera na svetu,gde god su oni tu je; krv, nasilje, smrt, ubijanje...ovo se Amerima odbilo od glavu po ko zna koji put,od Afganistana preko Kosova do Libije,nema kraja...pa ih vi jos pomazite i noruzavajte,verujem da je to oruzje iz kog pucaju Amerika poslala kao pomoc ranije!!!!

Max

pre 11 godina

Sta hoce ovi praznoglavi islamski exkstremisti ? Zar nisu dovoljno ljudi pobili u svom bolesnom tumacenju kurana i Alaha. Treba ih dobro kazniti pa da jednom shvate da sa ovakvim stavom samo idu ka samoistrebljenju!

nucky thompson

pre 11 godina

@Ferdinand
Tvoj komentar mi je jedan od kvalitetnijih. Zato bih se nadovezao...Mubarak je bio veliki saveznik SAD, koje su slale novac i oruzje u Egipat, sve pod uslovom da on drzi kontrolu u zemlji. Za one koji su pratili razvoj situacije, Obama je zadnji prihvatio promjenu vlasti i "proljece" u Egiptu!!! Sto se tice Libije, Englezi, Francuzi i Zabari su plesali oko SAD da se ukljuce u borbu protiv Gadafija. Trajalo je to malo duze, dok GOP nije pokrenuo pricu! Cak i tada Ameri su pruzili iskljucivo logisticku podrsku! Amerima nije odgovarala smjena Mubaraka, dok je smjena Gadafija dobro dosla TEK uvodjenjem sankcija Iranu! Zasto? Jer je Libijska prelazna vlada obecala povecanje proizvodnje nafte da se nadoknadi Iranska nafta.

goran (francuska)

pre 11 godina

Sve mi se cini da je taj film namerno uradjen kako bi do toga doslo. Sad Ameri imaju dobar povod da se prisnjuvaju regionu sa svojim brodovima kako bi navodno zastitili svoje ambasade a da ne izgleda da su dosli da podrze izrael koji ce sasvim sigurno udariti na centrale u Iranu. Alibi je spreman, kockice se slazu, bice *****... i to velikog !

samo realno...

pre 11 godina

Smišljena provokacija, pravi se atmosvera za napad na IRAN, ništa ali ništa se ne dešava spontano ili slučajno.Izrael je izazvao nemire i sad čekaju izbore u Americi i reakciju istih.

Rade Rade

pre 11 godina

Сигуран сам да овај назови филм није режирао неки непостојећи лик из Калифорније који је јеврејске религије, па самим тим и мрзи муслимане и који се сада крије негде у неким забитима те савезне државе, већ да је исти режиран у Washington, D.C у једној познатој агенцији.
Занимљиво је то што демонстранти нападају поред УСА и УК и Немачке амбасаде а не рецимо Италијанске или Шпанске. Која је то веза УСА-УК-ГЕР? Па тежња ових земаља да доминирају светом. И зашто се не нападају Израелске амбасаде када је режисер наводно јеврејин? Додуше, у већини земаља у којима се демонстрира нема Израелских амбасада због свима познатог логора Газа.
По мени, овај филм је срачунато изрежиран како би се побунио муслимански свет и како би се немири пренели на Сирију и Иран. Сетимо се да нису председници Туниса и Египта сметали Америма јер су били под њиховом контролом,већ им је сметао Гадафи па је из тог разлога и изрежирано тзв. Арапско пролеће. Тако је и са овим филмом снимљеним за један дан са продукцијом гором од Курсаџија.
Надам се да ће Ахмединеџад поново испасти ЏЕК (што и јесте) и да неће дозволити да се циљ овог назови филма оствари.

baki

pre 11 godina

mislim da je samo par ljudi gledalo taj film koji je veoma poucan... ovi demostranti su jedna velika hipnotisana gomila neobrazovanih i agresivnih agregata pogresno ispricane verzije svete knjige ... ne treba im davati na znacaju

Milutin

pre 11 godina

Pogledao sam film na YouTube, B-produkcija .. ali koncept je OK ..

Sve što se dogadja povodom ovof filma pokazuje koliko u "Islamskoj Civilizaciji" ili "Islamskom Svetu" ne postoji predstava o značenju pojma "Sloboda" ili "Sloboda izražavanja". Sad sam rekao nešto što je toliko svim jasno da sam verovatno i smešan.

Mdjutim hoću da istaknem jednu činjenicu, verski fundamentalizam postoji i kod nas, sutra ukoliko bi neko napravio film o "Pravoslavlju" i namerno provocirao fundamentaliste kod nas, siguran sam da bi se našli ljudi koji bi se do srži uvredili, bacali kletve, možda čak i organizovali proteste. Jedina razlika je u tome što bi oni bili potpuno nepodržani od strane naših medija, političara, države. Takodje našao bi se veći broj nas koji bi branili "Slobodu Izražavanja".

Ovaj film medjutim osudjuju svi, čak i U.S. State Department, samo iz jednog razloga, da bi se sve smirilo, da se ne bune, ne ubijaju, da ne bacaju bombe. Iz straha od najgoreg primitivizma "Zapadna Civilizacija" i ne pokušava da odbrani sopstvene vrednosti, niti da na iste makar opomene "Islamsku Civilizaciju".

Ja obožavam "Žitje Brajanovo" i Pajtonovce, da sam fundamentalista mozda bih smatarao mnoge stvari tu za "Hulu na Duha Svetoga" ali ma kakave fundamentalista bio ne bih uzimao bombu u ruku i jurišao na obdaništa i bioskope. To nije zato što je moja religija manje nasilna od Islamske već što je moje društvo civilizacijski naprednije.

iban78bg

pre 11 godina

Navukao sam se na citanje komentara na ovom sajtu.Pa ovo je bolje od bilo koje komedije.Danas citajuci ovde komentare sam naucio da je Staljin bio hriscanin a do sad sam ziveo u zabludi da je bio komunista pod cijem vlascu u Sovjetskom savezu bili progonjeni hriscani.Onda sam naucio da nema filmova koji ismevaju hriscansku religiju sto automatski znaci da uopste nisam shvatio jedan od najboljih filmova od montipajtonovaca zitije brajanovo,da ne pominjem druge filmove manje poznate.Hvala vam na komentarima slatko sam se nasmejao:)

Bela

pre 11 godina

Gnusam se nasilja, jer nasilje nikada i nikome nije dobra donelo. Islam ne poznajem dovoljno, a i ono malo sto znam, ne razumem potpuno. Stran mi je takav sistem i zivotni stil. Takodje, ne poznajem dovoljno mentalitet muslimana sa istoka. Ali zato poznajem mnogo ljudi koji, sto bi se reklo, ne daju na sebe. Neki su pametniji i dostojanstveno brane svoje stavove i uverenja, a drugima je jedini argument pesnica. Prvi zasluzuju divljenje,a sa drugima je besmisleno ulaziti u bilo kakvu raspravu, jer rasprave ni nema, postoji samo pesnica. Banalizujem, ali i ovde je to slucaj- dobices batine(ili, ubicu te,u ekstremnim slucajevima) ako vredjas mene, moju porodicu i moje svetinje. I tacka. Pitanje je gde je granica izmedju moje slobode govora i postovanja uverenja i stavova drugog coveka, tj. njegove slobode.

maloObjektivnostiMolim

pre 11 godina

И зашто се не нападају Израелске амбасаде када је режисер наводно јеврејин?

Verovatno zato sto Izraelci na napade odgovaraju odmazdom. kada bi napali neku ambasadu izraelci bi verovatno podigli avijaciju i raketiraju neki njihov grad. Ne bi pustali "najostije osude" po novinama i televiziji.

zanimljivo je da su Amerikanci evakuisali i svoju ambasadu u Briselu...

Dejan

pre 11 godina

Ja sam takodje vernik i protiv sam vredjanja bilo cije vere tako da su scenaristi trebali pazljivije pogledati da u filmu nema bogohuljenja.

sjenichak

pre 11 godina

Ono kakvim ih je taj lik koji ocigledno mrzi muslimane prikazao u filmu nije nista prema onome kakvim su se oni sami prikazali protestvujuci protiv filma.
(khm, 14. septembar 2012 14:15)


a kad bi neko tvoju vjeru prestavljao tako u jednom filmu sta bi ti smijo se tome ? jel.... ti si karakter ....

deki

pre 11 godina

za predraga
islam jeste tolerantna religija,moraces malo vise procitati o tome,a za hriscanstvo svi znaju da je netolerantna religija.u ime crkve istrebljena je cela juzna amerika ao hitleru i staljinu svi znamo kakvi su zlocinci bili,oni nisu bili muslimani nego hriscani

miško

pre 11 godina

Kao neverujuca osoba NADAM SE SKOROJ PROPASTI USA. Dakle bice mi drago da svaki USA drzavljanin bez obzira na religiju pati isto onako kako pate muslimani, pravoslavci, pa i katolici pod rtezimom USA neonacista.
(rade, 14. septembar 2012 20:44)

A ja se isto tako nadam što skorijoj okupaciji srbije, od strane USA, da nas konačno oslobode i izleče od endemskog "rusofilstva", da i nama svane !

OBJAVITE KOMENTAR !!!

LOL

pre 11 godina

I neka se ljute, i protestuju, zapravo trebali bi svaki dan da to isti cine, samo naravno da ne ubijaju nikog i ne pale nista, mada kad zivis 50godina u bedi i maltene nekom ratu ili sukobi, pazi da ne budes normalan.

Jezim se od ovih koji na sva vrata propagiraju slobodu govora, sloboda govora je jedno, a pljuvanje po nekom je nesto skroz drugo. Znaci ajd da ja sad uzmem megafon i psujem komsiju, njegovu religiju ili podsmevam porodicu, jer eto imam pravo da se izrazavam kako hocu?

Kada se u Americi i Evropi nesto ruzno kaze protiv crnaca, jevreja, zena ili slicno, odmah se sve to okarakterise kao razisam, antisemitizam, seksisam, sovinizam, cak ako nesto kazes protiv jevreja u odredjenim evropskim drzavama mozes lako zavrsiti u zatvoru, pa bilo to istina ili ne.
A kad se uzme musliman ili islam moze svasta, nemaju oni osecanja, treba ih pljuvati i vredjati na svakom koraku?

Pa ajde pogledajte samo sta neki americki i evropski politicari izjavljuju, tipa "islam je kancer, treba ga istrebiti sa planete zemlje" i dal je ijedan odgoarao za to?
Ajd sad da vidimo sta bi bilo kad to zvucilo ovako: Jevreji/Crnci su kancer na planeti, treba ih istrebiti sa planete zemlje" pa taj bi momentalno zavrsio u zatvoru, ili progrnan iz drzave i popio ban u vecini normalnih drzava.
Ovo je samo kap koja je prelila casu, vec 100godina se okupiraju muslimani, ubijaju, otimaju im se domovi, pljuje im se religija, a oni koji hoce normalno da zive na zapadu opet se tretiraju kao stoka. Zalostno.

rade

pre 11 godina

Kao neverujuca osoba NADAM SE SKOROJ PROPASTI USA. Dakle bice mi drago da svaki USA drzavljanin bez obzira na religiju pati isto onako kako pate muslimani, pravoslavci, pa i katolici pod rtezimom USA neonacista.

Pravoslavac

pre 11 godina

Uskoro ce ovakvih situacija biti i u Evropi
hriscani i ostali ne muslimani,dozovite se pameti dok ne bude kasno

20 god,i evropa ce biti ociscena od hriscana i ostalih ne muslimana
dok se hriscanska deca bave drogom,alkoholom,moto>zivi brzo umri mlad...muslimani cuvaju svoju veru,tradiciju,porodicu i ne vole nevernike !

dabar

pre 11 godina

Koliko krvi treba da se prolije da se umilostive ti "dobri bogovi" monoteistickih religija? Koliko nevinih ce stradati da oni budu zadovolljni?

Pera

pre 11 godina

Impresioniran sam ovom "muslimanskom" spontanošću. Eto, oni tako gledaju uvredljive filmove i onda protestuju što su uvredljivi. Doduše, ako im sveštenici ne kuažu da postoje ti uvredljivi filmovi, oni neće ni pisnuti. Totalni idiotizam.

B.B.

pre 11 godina

Kako ljudi ne shvataju da je ovo početak kraja trećeg svetskog rata, koji je rat protiv muslimana i koji je počeo još 2001 rušenjem bliznakinja u njujorku. Albert pajk je sve ovo opisao još pre 150 godina. Opisao je naravno on još i 2 prethodna svetska rata, u jednom pismu koje je poslao jednom njegovom prijatelju. Zatim sledi glad, uslovljavanje, porobljavanje i na kraju kontrola svih ljudi. Ko će još kontrolisati 8 milijardi ljudi pa je plan da se da se taj broj smanji, na neku prihvatljiviju cifru koja se može kontrolisati. O smanjenju ljudi su već javno govorili bil gejts, zbignjev bzezinski... Sve se već zna tako da ove informacije možete naći na netu ili licno u knizi bzezinskog koji je planer novog svetskog poretka.

nenad

pre 11 godina

Nema ovo veze sa Religijom.
Ima veze sa primitivizmom, neobrazovanoscu i siromastvom svetine kojoj je smisao zivota postovanje religijskih pravila. Kad je nekom jedina knjiga u kucnoj biblioteci Kuran (ali i Tora ili Biblija) onda ne mozete ocekivati nista drugo.

Ako Amerika i slicne zemlje ne uloze malo novca u osmisljavanju zivota tim ljudima, za 20 godina imacemo dzihad i u Evropi.

abi

pre 11 godina

Nije sve onako kako se nama cini. Sa njihovom bolesnom demokratijom kojoj zele da preuzmu vlast u svetu vise nije ni riba u vodi zadovoljna, gde god su zasili tu demokratiju nikla je samo mrznja, gradzanski ratovi, nevini civili, i mi smo sami okusili tu njihovu takozvanu slobodu naroda, ovo su sami isplanirali jer su bili svesni reakcija muslimanskog sveta koji je proso preko njihovih zavera kako je bin laden organizovao napade 11 septembra, kako je sadam husein imao hemijsko oruzje, kako ce iran unistiti izrael, dosta je vise tih carobnih lazi pa jos odozgo pljuj po njihove svetinje, znali su i za njihovog pastira koji je spaljivao kuran, pa ne znam zasto su ga sakrili, zastitili i jos sta ja znam. Ako jedan musliman zapali bibliju sto ne bi nikada ucinio ceo islamski svet je los, kad jedan ludi amerikanac zapali kuran ili bilo koju kljigu ili izvrsi neki masakar ili je psihopata ili je kolateralna steta koju nenamerno cine u afganistanu, iraku i u ostalim okupiranim zemljama od strane tajnih imperijalista, slazem se sa protestima nikako se ne slazem sa ubojstvom bez razlike bio on amerikanac ili bilo ko.

khm

pre 11 godina

Ono kakvim ih je taj lik koji ocigledno mrzi muslimane prikazao u filmu nije nista prema onome kakvim su se oni sami prikazali protestvujuci protiv filma.

stigla je JESEN

pre 11 godina

Arapsko proleće. Svojim bezakonjem Amerika pokušava da nametne neke moralne norme.Pa ne ide baš to tako.Možda možete da kontrolišete jednog čoveka ili njh deset,ali kad krene lavina ona zatrpava sve.zanimljivo je da se ti nemiri ne dešavaju u Saudijskoj Arbiji, inače tamo su svi mnogo tolerantni.
Još nešto što namerno mediji propuštaju da kažu odnosno da naglase grad u kome je ubijen SAD ambasador.Meni je mnogo sumljivo šta je tamo radio taj diplomata.Da li treba da napomenem da su tamo bili najveći borci demokratije koje je SAD naoružavala.
Ovaj film nikad ne može biti povod za ove nemire,nego samo inicijalna kapisla.

Predrag

pre 11 godina

Zanimljivo je uporediti Islam i Hriscanstvo npr. o Isusu je snimano sve i svasta, pa nije nikome palo na pamet da pali, rusi i ubija. Islam ( imajuci u vidu rusenje kipova starih i po nekoliko hiljada godina u Avgenistanu i drugim mestima) nije 'tolerantna' religija kako nam se 'romanticno' predstavlja u serijama i filmovima koje imamo prilike da gledamo. Treba smao napomenuti da je u strucnoj istoriskoj literaturi Islam poznat i pod imenom 'religija maca' - sugerisuci nacin na koji se sirio. Podrzavam izrazavanje nezadovoljstva protestima, ali ne i poziv na linc, ubistva i sl. U potpisu Salman Rusdi.

Smrt fašizmu .!. komunizmu!

pre 11 godina

Zamislite da Pajtonovci naprave islamsku verziju čuvenog žitija po Brajanu, pa izbio bi sveopšti rat :D
Kako je to tužno kada su ljudi idioti pa ubijaju zbog vere čak i kada se neko našali na račun iste, makar to bila i loša šala. Zamislite da neko ubija komičare zbog loših viceva, pa Ivan Ivanović bi odmah ostao bez glave :D

jack

pre 11 godina

Na,ja.Verujem u BOGA ali ne u ljude.Kako cemo samo sami sebe lepo da unistimo.Ali kad vidim kako smo primitivni nije mi ni krivo.Koliko samo mrznje,egoizma,materijalizma i svega toga.Pitam se gde je samo bio muslimanski narod kad su sve crkve oskrnavljene na Kosovo.Ako je neki vernik stvarno vernik treba da gleda stvari drugacije svi cemo jednog dana pred njim.

Mile

pre 11 godina

Da ih je autor ne znam kako ocrnio u filmu, sve ove reakcije, nasilje i ubistva širom sveta ispadaju gore nego ta slika o njima u filmu.

Što je najgore, film je videla šačica ljudi, a ovaj cirkus ceo svet.

iz amerike

pre 11 godina

@neko--ne razumete, Amerikanci nemaju 'svoju' veru. Ima nas prvoslavaca, protestanata svih vrsta, katolika, jevreja, muslimana, indusa, sikha i svega sto postoji na kugli zemaljskoj. Postoji sloboda ispovedanja svake vere kao i sloboda govora i izrazavanja i nema nacina da se kontrolise sta ko stavlja na internet.

nikola

pre 11 godina

Ja sam takodje vernik i protiv sam vredjanja bilo cije vere tako da su scenaristi trebali pazljivije pogledati da u filmu nema bogohuljenja.
(Dejan, 14. septembar 2012 13:13)

dobro vernice, nadam se da ti ne bi postupio kao ovi "vernici" da branis religiju ubistvom.

Ferdinand

pre 11 godina

Citajuci ove komentare, pomislio bi covek da se u Egiptu i Libiji demonstrira zbog grozne politike USA u regionu, a ne zbog idiotskog filma koji je igrao citav jedan (1) dan u nekom cumezu u Holivudu.

Samo da podsetim da pre "arapskog proleca" ovi sto sad divljaju ne bi smeli da pisnu--i Mubarak i Gadafi bi ih satrli po kratkom postupku zbog religijskog fanatizma. E pa sad, jel dobro sto su USA podrzali prolece ili ne?

aaaaa?

pre 11 godina

@(LOL, 14. septembar 2012 15:18)
"Kada se u Americi i Evropi nesto ruzno kaze protiv crnaca, jevreja, zena ili slicno, odmah se sve to okarakterise kao razisam, antisemitizam, seksisam, sovinizam...........A kad se uzme musliman ili islam moze svasta, nemaju oni osecanja, treba ih pljuvati i vredjati na svakom koraku?"

E pa ajde cik dodjite u Francusku pa recite nesto protiv muslimana i islama, ade cik, pa cete videti kako cete proci.

@iz amerike

pre 11 godina

Navedite mi jednog nehrišćanina/ateistu u vrhovnoj vlasti SAD, nekog sa stvarnim uticajem na spoljnu politiku. To što je unutrašnja situacija takva ne daje im za pravo da rokaju koga stignu van SAD zato što su drugačiji.

O O ne ne

pre 11 godina

@(deki, 14. septembar 2012 20:56)
.....".u ime crkve istrebljena je cela juzna amerika"....
Mnogo gresis ako je Latinska Amerika dobrim delom istrebljena to je pre zbog zlata nego zbog crkve. A i potomci tih indijanaca su danas veci katolici od pape.

Klimt- Bec

pre 11 godina

Pa 90% ljudi nije ni pogledalo Film, niti zna o cemu se u opste radi! Vazno je ucestvovati u nemirima i rusiti svoju Imovinu a sto, pa neko je uvredio Proroka Muhameda. Pa greh je na njihovoj Dusi zar nema veceg greha nego vredjati svog stvoritelja Boga ili kako ga vec ko zove. Ali isti taj nas Stvoritelj ne daje nikome pravo da nekome oduzme zivot, jer je neko iz njegove zemlje ucinio nesto lose.

Max

pre 11 godina

Sta hoce ovi praznoglavi islamski exkstremisti ? Zar nisu dovoljno ljudi pobili u svom bolesnom tumacenju kurana i Alaha. Treba ih dobro kazniti pa da jednom shvate da sa ovakvim stavom samo idu ka samoistrebljenju!

ackoniškikartel

pre 11 godina

Ne bih da vređam bilo koga ali stvarno je ova vera malo ...Oni se bune što je neko ismevao njihovog Muhameda,a sasvim im je oke da se dižu bombama u vazduh,da se zakucavsju avionima po zgradama,da seku ljudima glave pred kamerama,da u 21 veku i dalje vrše diskriminaciju nad ženama i decom.Pošteno da pričamo to je bolest,a ne vera.Poštujem svačiji stav ali ovi su nazadni i čudni do bola.Turcima svaka čast,oni su odvojili veru od države i mogu vam reći da Turci iz godine u godinu sve više liče na državu koja nije muslimanska.

Zoran

pre 11 godina

Izraelci finansirali film. Muslimani mislili da je to finansirao Obama. Odmah muslimani napali Amercka predstavnistva, Britanska... sada se ceka na zakuvavanje zavade i onda konacno Izraelci ocekuju da ce Amerika udariti na Iran... .. . Eto kakvi su to sve ljudi tamo..

Rade Rade

pre 11 godina

Сигуран сам да овај назови филм није режирао неки непостојећи лик из Калифорније који је јеврејске религије, па самим тим и мрзи муслимане и који се сада крије негде у неким забитима те савезне државе, већ да је исти режиран у Washington, D.C у једној познатој агенцији.
Занимљиво је то што демонстранти нападају поред УСА и УК и Немачке амбасаде а не рецимо Италијанске или Шпанске. Која је то веза УСА-УК-ГЕР? Па тежња ових земаља да доминирају светом. И зашто се не нападају Израелске амбасаде када је режисер наводно јеврејин? Додуше, у већини земаља у којима се демонстрира нема Израелских амбасада због свима познатог логора Газа.
По мени, овај филм је срачунато изрежиран како би се побунио муслимански свет и како би се немири пренели на Сирију и Иран. Сетимо се да нису председници Туниса и Египта сметали Америма јер су били под њиховом контролом,већ им је сметао Гадафи па је из тог разлога и изрежирано тзв. Арапско пролеће. Тако је и са овим филмом снимљеним за један дан са продукцијом гором од Курсаџија.
Надам се да ће Ахмединеџад поново испасти ЏЕК (што и јесте) и да неће дозволити да се циљ овог назови филма оствари.

majdanpecanin

pre 11 godina

21.vek.Nemoj veru da im diras i kritikujes,jer gde jos mozes da ubijes nekaznjeno svoju zenu za koju sumnjas da je nesto skrivila,gde mozes da imas vise zena tj nekad i devojcica,da im seces usi,nos.Pa svaki dan slusaj hodzu sa razglasa bio ti vernik il ateista,ko te pita,vera je to,nemoj da si pisnuo....itd.Treba to sve zakonom malo vise ograniciti,otima se kontroli.I naravno odvojiti od politicara i drzave

Knot

pre 11 godina

Podrska za Sema Basile i slobodu govora. Sve se mora izvrnuti na postavu. A ko nema stomak za to neka se iseli sa planete Zemlje koju je izgradila nauka i znanje. A ne dogma.

sasha

pre 11 godina

Prvo bih zelio da objasnim da autor I producer ovog filma je Pravoslavni Egipcanin , 60000$ je doslo iz Egipta. Bio Sam u Avganistanu 2009 I vide u kojoj bedi,siromastvu I divljini narod zivi . Obicaji 3000 godina stari I fundamentalni Islam drzi zene , decu I ne muslimane kao robove ili potrosni materijal.

Flash

pre 11 godina

Kad recimo ja, hriscanin, cujem nekog tamo hodzu kako vredja srbe ili uopste hriscane na TV, zacokcem, kazem ''mamu ti j****'', okrenem glavu i nastavim da rucam, dok kad neki musliman cuje to ali obrnuto, spreman je da uzme oruzje, krene u dzihad i pogine. Nazalost zbog takvog njihovog fanaticnog stava i visoke stope nataliteta, oni ce jednom preovladati svetom.

samo realno...

pre 11 godina

Smišljena provokacija, pravi se atmosvera za napad na IRAN, ništa ali ništa se ne dešava spontano ili slučajno.Izrael je izazvao nemire i sad čekaju izbore u Americi i reakciju istih.

crni

pre 11 godina

Kakav je to narod i vera koja zbog filma ubija ljude...najgora vera na svetu,gde god su oni tu je; krv, nasilje, smrt, ubijanje...ovo se Amerima odbilo od glavu po ko zna koji put,od Afganistana preko Kosova do Libije,nema kraja...pa ih vi jos pomazite i noruzavajte,verujem da je to oruzje iz kog pucaju Amerika poslala kao pomoc ranije!!!!

goran (francuska)

pre 11 godina

Sve mi se cini da je taj film namerno uradjen kako bi do toga doslo. Sad Ameri imaju dobar povod da se prisnjuvaju regionu sa svojim brodovima kako bi navodno zastitili svoje ambasade a da ne izgleda da su dosli da podrze izrael koji ce sasvim sigurno udariti na centrale u Iranu. Alibi je spreman, kockice se slazu, bice *****... i to velikog !

dragan

pre 11 godina

pa po toj logici bi hriscani za sve dosad na racun isusa trebali pola sveta da zapale
Vredjaju im proroka!Pa ovo nema ni u srednjem veku!

Misha

pre 11 godina

Kako ne shvataju da je njihova reakcija na taj film dokaz protiv njihove vere ubedljiviji od bilo kakvog filma napravljenog protiv njihove vere?!

baki

pre 11 godina

mislim da je samo par ljudi gledalo taj film koji je veoma poucan... ovi demostranti su jedna velika hipnotisana gomila neobrazovanih i agresivnih agregata pogresno ispricane verzije svete knjige ... ne treba im davati na znacaju

nucky thompson

pre 11 godina

@Ferdinand
Tvoj komentar mi je jedan od kvalitetnijih. Zato bih se nadovezao...Mubarak je bio veliki saveznik SAD, koje su slale novac i oruzje u Egipat, sve pod uslovom da on drzi kontrolu u zemlji. Za one koji su pratili razvoj situacije, Obama je zadnji prihvatio promjenu vlasti i "proljece" u Egiptu!!! Sto se tice Libije, Englezi, Francuzi i Zabari su plesali oko SAD da se ukljuce u borbu protiv Gadafija. Trajalo je to malo duze, dok GOP nije pokrenuo pricu! Cak i tada Ameri su pruzili iskljucivo logisticku podrsku! Amerima nije odgovarala smjena Mubaraka, dok je smjena Gadafija dobro dosla TEK uvodjenjem sankcija Iranu! Zasto? Jer je Libijska prelazna vlada obecala povecanje proizvodnje nafte da se nadoknadi Iranska nafta.

kisa

pre 11 godina

dobra dva komentara citalaca procitao sam u Gardijanu:

"kada Americki dron pobije selo niko se ne buni, a kada neko kaze rec protiv Alaha ulice su pune. Ne razumem ovaj svet"

" na svakom hramu religije trbala bi stajati ploca sa natpisom upozorenja slicnim onom na kutiji cigara: Ono sto ce te cuti i videti unutra ovog hrama nije naucno dokazano. Cak i sami propovedaci nisu sigurni da li se desilo ili nije i kako se desilo ako se desilo, te i sami i veruju i ne veruju u ono sto propovedaju. Ukoliko ono sto cujete primite kao apsolutno tacno to cinite na svoj licni rizik i odgovornost prema sebi i drugima."

maloObjektivnostiMolim

pre 11 godina

И зашто се не нападају Израелске амбасаде када је режисер наводно јеврејин?

Verovatno zato sto Izraelci na napade odgovaraju odmazdom. kada bi napali neku ambasadu izraelci bi verovatno podigli avijaciju i raketiraju neki njihov grad. Ne bi pustali "najostije osude" po novinama i televiziji.

zanimljivo je da su Amerikanci evakuisali i svoju ambasadu u Briselu...

Slobodan

pre 11 godina

Nema ovo veze sa filmom, koga 99% ovih ljudi nije gledalo vec sa ogromnom frustracijom koju zbog neslobode, siromastva, nepravde, koju gledaju svaki dan osecaju. Ta se frustracija izliva s vremena na vreme pa imamo arapsko prolece, arapsku jesen... Njima treba samo da im neki lokalni autoritet (najcesce verski) da zeleno svetlo pa da se nasilje izlije. Ako ikada shvate da su verski autoriteti najodgovorniji za stanje u kojima se ta neslobodna drustva nalaze najkorisnije bi bilo da se sa njima i obracunaju. To ce se desiti na kraju koji je daleko. Na zalost ovo je jedan civilizacijski teg sa kojim ne znam kako cemo dalje. Te drzave su mnogoljudne, mnogo je mladih, punih energije koja se i u toj neslobodi mora negde izliti i eto povoda. Molim te film...To ce se desavati sve cesce jer niko tamo ne resava osnovne probleme, niti se o njima sme govoriti.
Njihove verske elite se odrzavaju tako sto narod huskaju na zli Zapad. Zapadna drustva su zasnovana na uzasnom materijalizmu, na koncentrisanom kapitalu koji ne bira sredstva da se uveca, kome se takodje mora nekako stati na put, ali ovo je najcrnji mrak. Sve to u nekoj manjoj ili vecoj meri postoji u svim drzavama ali ovo izgleda neresivo. Ovaj sukob bi mogao da obelezi 21 vek. Kad se svemu doda nestasica hrane i vode koja nas ceka...

sparki

pre 11 godina

Video sam film i mogu da kazem neverovatno koliko je glup, to je neko snimio otrpilike mobilnim telefonom, cisto iz zezanja, niti ima poznatih glumaca, niti bilo kakvog razloga da se ovaj film spomene (osim toga sto se u njemu "vredja" islamska religija).
Tako da ovo sigurno nije razlog za sve sto se desava. Jednostavno su isfrustrirani i misle da ih ceo (hriscanski) svet mrzi (naravno, mislim na one koji ucestvuju u protestima, ne na ceo islamski svet). Pitanje koliko je njih zapravo videlo film.. njima je samo utuvljeno u glavu da je "Amerika njih napala". I to je to.

Milutin

pre 11 godina

Pogledao sam film na YouTube, B-produkcija .. ali koncept je OK ..

Sve što se dogadja povodom ovof filma pokazuje koliko u "Islamskoj Civilizaciji" ili "Islamskom Svetu" ne postoji predstava o značenju pojma "Sloboda" ili "Sloboda izražavanja". Sad sam rekao nešto što je toliko svim jasno da sam verovatno i smešan.

Mdjutim hoću da istaknem jednu činjenicu, verski fundamentalizam postoji i kod nas, sutra ukoliko bi neko napravio film o "Pravoslavlju" i namerno provocirao fundamentaliste kod nas, siguran sam da bi se našli ljudi koji bi se do srži uvredili, bacali kletve, možda čak i organizovali proteste. Jedina razlika je u tome što bi oni bili potpuno nepodržani od strane naših medija, političara, države. Takodje našao bi se veći broj nas koji bi branili "Slobodu Izražavanja".

Ovaj film medjutim osudjuju svi, čak i U.S. State Department, samo iz jednog razloga, da bi se sve smirilo, da se ne bune, ne ubijaju, da ne bacaju bombe. Iz straha od najgoreg primitivizma "Zapadna Civilizacija" i ne pokušava da odbrani sopstvene vrednosti, niti da na iste makar opomene "Islamsku Civilizaciju".

Ja obožavam "Žitje Brajanovo" i Pajtonovce, da sam fundamentalista mozda bih smatarao mnoge stvari tu za "Hulu na Duha Svetoga" ali ma kakave fundamentalista bio ne bih uzimao bombu u ruku i jurišao na obdaništa i bioskope. To nije zato što je moja religija manje nasilna od Islamske već što je moje društvo civilizacijski naprednije.

Bela

pre 11 godina

Gnusam se nasilja, jer nasilje nikada i nikome nije dobra donelo. Islam ne poznajem dovoljno, a i ono malo sto znam, ne razumem potpuno. Stran mi je takav sistem i zivotni stil. Takodje, ne poznajem dovoljno mentalitet muslimana sa istoka. Ali zato poznajem mnogo ljudi koji, sto bi se reklo, ne daju na sebe. Neki su pametniji i dostojanstveno brane svoje stavove i uverenja, a drugima je jedini argument pesnica. Prvi zasluzuju divljenje,a sa drugima je besmisleno ulaziti u bilo kakvu raspravu, jer rasprave ni nema, postoji samo pesnica. Banalizujem, ali i ovde je to slucaj- dobices batine(ili, ubicu te,u ekstremnim slucajevima) ako vredjas mene, moju porodicu i moje svetinje. I tacka. Pitanje je gde je granica izmedju moje slobode govora i postovanja uverenja i stavova drugog coveka, tj. njegove slobode.

iban78bg

pre 11 godina

Navukao sam se na citanje komentara na ovom sajtu.Pa ovo je bolje od bilo koje komedije.Danas citajuci ovde komentare sam naucio da je Staljin bio hriscanin a do sad sam ziveo u zabludi da je bio komunista pod cijem vlascu u Sovjetskom savezu bili progonjeni hriscani.Onda sam naucio da nema filmova koji ismevaju hriscansku religiju sto automatski znaci da uopste nisam shvatio jedan od najboljih filmova od montipajtonovaca zitije brajanovo,da ne pominjem druge filmove manje poznate.Hvala vam na komentarima slatko sam se nasmejao:)