Petak, 31.08.2012.

07:58

Tara:Zaustavljen požar kod Oštrelja

Vatrogasci su uspeli da zaustave požar iznad Oštrelja na Tari, tako da naselja nisu ugrožena. Kod Kremne izgorelo 200 hektara šume, požar lokalizovan.

Izvor: B92

Tara:Zaustavljen požar kod Oštrelja IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

85 Komentari

Sortiraj po:

KD

pre 11 godina

@zigi: Znate li koliko dugo ti kanaderi vec gase pozare po Hrvatskoj, Grckoj, Spaniji itd, a jos ih nisu ugasili. Hrvatska koristi 6 kanadera, a tu su i tzv. air traktori i helikopteri, a i dalje gori.
Ovo nije ni mesto ni vreme za guranje politicke propagande, to sacuvajte za neke druge prilike.

Željko

pre 11 godina

Od raznoraznih afera npr.Agrobanka..., i pokradenog novca u zadnjih petnaestak godina,Srbija je mogla kupiti i avion i helikopter,i sama da gasi svoje požare.Ovako dok su rusi poslali svoje avione pola Srbije izgori!Ovde mnogi pišu da se usluga ruskih aviona ne plaća,ili se samo plaća gorivo i sipa voda.Ako je to tako ja pitam zašto se nije tražilo od Rusije da nam te avione pošalju ranije,kad su se pojavili prvi veći požari?!Ovo je samo dokaz koliko je vlast u Srbiji nesposobna da reši bilo kakav ozbiljan problem!Postavljam pitanje,zašto niko nije angažovao veći broj ljudi na gašenju požara?Zašto se nije angažovao i obučio običan svet,i tako sprečila koliko toliko ova katastrofa?Da li se iko od nadležnih zapita koliko je potrebno vremena da ponovo izraste ova silna šuma koja je izgorela.

Zigi

pre 11 godina

Ucinak im je katastrofalan , zato sto nisu predvidjeni da gase pozer u za njih uskom prostoru , predvidjeni su veca prostranstva . Nabolji ucinak bi imali kanadaeri , da ih nismo poklonili Grcima

Zrenjanin

pre 11 godina

U Zrenjaninu je danas izbio ogroman požar, a niko da kaže ni reč o tome.
Moglo se zapaliti čitavo naselje, jer je neko upalio polje suve trske koje je okruženo kućama!!!
Video u prilogu ...
http://www.youtube.com/watch?v=97g__LMey00
bio je prisutan veliki broj vatrogasaca sa svih strana!
Pozar izazvan nepaznjom građana! Zapaljeno je ogromno polje suve trske, koje je celo okruženo kućama.
Lokacija između Bosanske, Žarka Zrenjanina, Makedonske, Cara Lazara, Sarajevske i Avalske ulice.

mario

pre 11 godina

(dragon, 31. avgust 2012 21:31) A tako ništa ne plačate ruse..samo možda mislite da će to tako iči vječito možda??
(Odgovor, 31. avgust 2012 17:21) Za tvoju obavijest ove godine kad god je trebalo Hrvatski kanaderi su gasili požare i po BiH i ne samo ove godine već i prošlih godina i nikada nije naplatila ni centa..btw Hrvatska ima ionako dosta i kod kuće problema sa požarima..
Pitanje je dali je vaša vlada poslala ikome zahtjev za pomoč osim rusima..
(Милан, 31. avgust 2012 17:24) A jeste pitali EU za pomoč???

S

pre 11 godina

Kakve sve gluposti mogu ovde mogu da se pročitaju.Mobilizacija,cena koštanja ovog onog,da li požar na granici RS ili BIH...Kakav smo mi jedan zaludan narod!

Pera

pre 11 godina

Koja smo mi stoka od ljudi, u RS JEDAN helikopter gasi pozare oko Nevesinja, Mostara, Trebinja, Gacka ... izgorese ljudi a mi u foteljama vodimo polemiku da li i koliko kosta Ruska pomoc, da li da nam pomognu ili ne. Voleo bih da vidim ove junose da oko njihove zadnjice gori da li bi im bila mrska bilo kakva pomoc.

Sumar

pre 11 godina

Gospodo, Vi koji kukate na Ruse, avione, na mestane, sto lupetate, pricate gluposti, lupate minuse...Zelim Vam da budete malo na nasem mestu.....Da vidite malo iz prve ruke a ne da samo lupetate i pricate gluposti. a pojma o pojmu nemate...Sram Vas bilo
...

miroslav

pre 11 godina

danas sam u jednom razgovoru čuo:
požare podmeću šumokradice u dogovoru sa drvon mafijom
da li je istina?
da le se može saznati na osnovu osečenih stabala ko je i kada sekao ova stabla i po čijem naredjenju?

Dimnjačar

pre 11 godina

Svi koji pametujete ajd po nedelju dana na Taru na rekreativnu obuku vatrogasaca. Iz fotelje možete sve , ali kada je gusto nemavas nigdje.
E tako je bilo i kada su počinjali ratovi svi junaci nikom ponikoše i u crnu zemlju propadoše. Nestade kafanskih bukadžija i u ličnih siledžija.
Ko se pokaza junacima obični ljudi za koje nebi ni pomislio.
E sad na TARU žabu na leđa pa da vas vidim.
Ako me naljutite dolazim po vas i povezaću vas ko kerove i odvesti na Taru.
Sad dosta s..nja oko panja...

dragon

pre 11 godina

@ZIGI и остали који се "брину" око нашег плаћања Русима

Већ су објавили колико нас кошта ова руска услуга, и дејствовање ова 2 авиона и хеликоптера. Само, појединим медијима изгледа није у циљу да такве информације дођу до других.

Србија не плаћа НИШТА. Значи, ниједан једини еуро/долар за дејствовање ових авиона, нити ГОРИВО. Све трошкове, изузев воде, која је једино наша, сноси Руска Федерација. Што би значило да нас је јефтиније изашло коришћење руских авиона и хеликоптера, него наших - јер за наше морамо, ако ништа друго гориво да дамо.

А ви питајте Црногорце, колико су прошле године морали да плате "услугу" овима из ЕУ. Јефтиније би их изашло да су купили хеликоптере, него што су им ови гасили. Исто тако их питајте зашто их ове године нису уопште ни звали да помажу у гашењу, иако им је ситуација била тежа него прошле године.

Па када сагледаш/те обе ове ствари, онда ће вам можда бити јасно, зашто наши нису ни тражили помоћ од ЕУ. А уосталом, БиХ је тражила ове године, па је нису ни добили - толико о њима.

vojni vatrogasac

pre 11 godina

Pozar na Prepolcu je ugasen. Bio sam danas tamo ceo dan. Ali strasno je to da sa kosovske strane, u jednom trenutku su dosla nekoliko njihovih vozila, i da nisu ni pokusali da gase, nego su sacekali da predje kod nas.

bumbar

pre 11 godina

Ne siri se prema BiH nego prema republici Srpskoj. Ali ugasice to Rusi.

Slobodno udrite po minusima gospodo citaoci B92, to jedino mozete.
(Teddy Picker, 31. avgust 2012 09:55)

A ti se vrati malo u javu iz tih svojih snova! Naravno, ako to mozes.

lala

pre 11 godina

Od kada su ovi nazadnjai došli na vlast izgore nam i osuši se cela Srbija. Evro i cene odoše nebu pod oblake. Posle njih nam neće ni pakao teško pasti.

Dragan

pre 11 godina

ZIGI da ti pojasnim jednom ruskom avionu placamo MANJE nego za 10 nasih, tacno hiljadu i po evra manje po naletu.

ucinak je sledeci: zapali nesto, pa prkbaj da ga ugasis litrom vode iz one pumpice za pranje prozora. a onda uzmi isti litar i sipaj odjednom iz bokala. eto razlike. 42tone vode odjednom odmah gase pozar. 1 tona se toliko rasprsida pola ispari dok padne.

aj ipak malo knjigu u sake.

koliko nonsensa u jednom liku?

pre 11 godina

Ma je li moguće da reditelj ima svoju mehanizaciju?
A još ludje je da rodjeni Sarajlija više voli Srbiju od Srba!
A najludje je što je u pitanju Nemanja!

Mischa Wolf

pre 11 godina

Ovo se u Titovo doba ne bi dogodilo, pa do sutra lupajte minuse. Ustvari, promislite zašto se ne bi dogodilo i zašto su se nesreće sprečavale. Ovako, dok se saberemo kao narod, a političari i bogatuni dignu svoje g....e, jer će i do njihovog praga doći nevolja, trebaju li nama da izgore i Tara i Zlatibor i Suvobor i Povlen i Maljen, pa uz Drinu da nastavimo dalje... Gde su dobrovoljne brigade da pomažu. Ja bih se prijavio!?! Ssm da idem - kuda, kako... A možda i treba da idem, snaći ću se već nekako. Branimo naše zemlje! Sada je na delu patriotizam i čojstvo i junaštvo.

lejubajug

pre 11 godina

Pa kupujte Kanadere,i promovisite novo u VS - eskadrila kanadera.Tu i za to,ce se u buducnosti "voditi ratovi " Za to nema"miroljubiva resenja i pregovora"

BB

pre 11 godina

Vidim da je "dvds" buduci nacelnik za vanredne situacije, sve zna, ali iz fotelje!
Ne radi se to tako, da su nam svi krivi, da je uvek neko drugi odgovoran, da ce uvek tata i mama (drzava) da nam resava sve probleme, nego javite gde da se PRIJAVIMO, mi dobrovoljci da GASIMO SRBIJU. Dosta mudrovanja, vreme je za akciju, niko nam nece pomoci, ako sami sebi ne pomognemo!!!

Milan

pre 11 godina

Moram ipak da postavim pitanje: Da li je ova vlada uopste i trazila pomoc od Evropske Unije ili je namerno za pomoc pitala samo Rusku Federaciju kako bi stvarali bajku o "Bratskoj Rusiji"... Nemam nista protiv bilo cije pomoci, u ovakvim situacijama dobro je dosla od svakoga, ali me jako interesuje da li su ovi "sposobni i divni" iz ovakve vlade trazili pomoc od EU!? Mozda jadni ne znaju proceduru kako se to radi! Nista me ne bi cudilo!

gde je vlast

pre 11 godina

Svi ocekuju u starom dobrom srpskom stilu pomoc od Rusa, EU, svi se prepucavaju.
Koliko je poznato ovde je skoro "voljom" gradjana izabrana vlast, koja sedi resava u Skupstini probleme o beleznicima, komponuje vlast u Bujanovcu,zabavlja narod sa Agrobankom i polumrtvim Sekulicem.
Pitajmo se svi gde je VLAST da organizuje gasenje pozara i pomogne ljudima u nevolji.O proceni stete sto se unistava nesto sto ne moze da se povrati za narednih 100 godina to je vec posebna prica.

Neoprijedjeljeni vatrogasac

pre 11 godina

Ne siri se prema BiH nego prema republici Srpskoj. Ali ugasice to Rusi.

Slobodno udrite po minusima gospodo citaoci B92, to jedino mozete.
(Teddy Picker, 31. avgust 2012 09:55)

Super, a kada treba gasiti pozare, jel ih gasi Srpska ili mozda pripadnici OSBiH iz Tuzle, Mostara itd.???

da primetim

pre 11 godina

Vlada po svaku cenu insistira na pomoci iz Rusije a ne iz okolnih zemalja verovatno pokusavajuci da ojaca svoju umobolnu rusofilsku politiku pa i po cenu da pola zemlje izgori??? A braca zatim salju jedan avion i helikopter ?

QQQ

pre 11 godina

Где је ЕУ да пошаље авионе?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Милан, 31. avgust 2012 17:24)

Da stvarno gde je ta EU?!
Bez namere da politizujem ovu nesrecu, ali zar tolike zemlje EU nisu mogle da nam posalju pomoc bar sto se Severa i centralne EU tice(Jug je u plamenu).
Jel su ovo nasi buduci partneri u toj EU.Cute i ne vide.
Mozda nismo ispunili dovoljno uslova da nam bar posalju dva aviona, koji sada skuplaju prasinu u nekom hangaru.
Sramota, da je bar siknula nafta NATO bi prvi gasio pozar a ovako.....
Kad se nadjes u nevolji neke slike se kristalizuju.
Neka izvrse anketu posle ovog pozara u Srbiji pa neka vide gde se kotiraju.Nisam nikakav Rusofil, ali hvala Rusi!!
Sta bi tek bilo da nemamo ni ove avione i helihoptere?

Анон

pre 11 godina

Ruski avioni ne polecu dok im ne legnu pare na racun , naravno ne za gorivo , a ucinak im je katastrofalan
(Zigi, 31. avgust 2012 17:53)

Не постоји никакав рачун на који би легле паре. Србија обезбеђује гориво и воду за летове, што је сасвим у реду и против чега се нико нормалан не може бунити. До сада су руске летелице избациле преко 1000 тона воде, а о томе какав им је учинак најбоље говоре речи хвале од стране ватрогасаца на терену за руске авионе.

Dzoni

pre 11 godina

Eu ne salje avione ni svojima..kad je bio katastrofalan pozar u grckoj gasili su ruski I kanadski avioni sto je izazvalo veliku buru u grckim medijima.

milan BG

pre 11 godina

I sta bi, "strucnjaci" za avijaciju i rusofili? Dromaderi ipak gase pozare! A da su krenuli odmah, dok su pozari bili u zacetku, sada bi bila druga prica! Ali ne, "cakaju se rusi"! Umesto da se ti avioni stacioniraju po raznim letilistima, i da budu u pripravnosti, oni leze u Vrscu! A jedan nosi dve tone vode...

glup

pre 11 godina

Ajmo sad svi da još jednom pročitamo vest, pa komentare. I zapitajmo se kako vodimo računa o sebi. Koliko nam pomaže rasprava o ruskim I neruskim avionima dok vatra gori. Ja sutra sedam na motor I odoh da vidim da Li trba pomoć ljudima. Pozivam sve pro ovo I pro ono da učine isto.

psi

pre 11 godina

Gori Tara, prirodna ljepota, majka Zemlja (planeta) u svom divnom ruhu pred kojom sve sitne duse treba da usute, ali jok, ograniceni Srbi opet o granicama, gdje je RS gdje BiH. I Tako sve ode u nepovrat a Srbi ce i dalje o granicama i sbrizmu. I imam utisak da je takvih sve vise i na B92.

Stvarno samo da odmahnes rukom i nastavis dalje sav sretan sto si bobjegao na vrijeme od svih vasih granica.

obi van

pre 11 godina

@zigi - "ruski avioni ne polecu dok im ne legnu pare na racun" pa zovi onda tvoje prijatelje amerikance. Oni lete dzaba (kad bombarduju.)

gori Drina

pre 11 godina

Reditelj Kusturica pomogao svojom mehanizacijom!? Parnim lokomotivama? Njima se samo može zapaliti šuma, varnice šišaju, to nije bilo za Tare, greška je katastrofalna.

Odgovor

pre 11 godina

Za one koji se pitaju zašto ne tražimo pomoć od EU zemalja ili Hrvatske. BiH je tražila pomoć i od EU zemalja i od Hrvatske i od Turske pa joj još niko nije uputio pomoć. Zar neko misli da bi Eu, Hrvatska i Turska pomogla pre Srbiji nego BiH.
Informišite se malo, veliki požari haraju i u Španiji i u Grčkoj i u Hrvatskoj ima dosta problema sa požarima.

Yps

pre 11 godina

@pitanje za diskusiju: Informišite se malo koliko požara hara po celom jugu Evrope i ko u takvoj situaciji može da ustupi svoja sredstva kada nedeljama ne mogu da ugase svoje požare.
Drugo, do Vladivostoka ili Novosibirska je možda par hiljada kilometara, ali je npr. Niš od Anape udaljen nekih 1200 km i to je bliže nego do npr. Hamburga ili Londona.
Treće, pomoć se prihvata od onoga ko može i ko želi da je pruži, a postavljati takva pitanja kada se ljudi bore da obuzdaju požare je besmisleno i miriše na političku propagandu.
Ali, pre svega, trebalo bi sami da se informišete o požarima širom južne Evrope i onda ne biste u ovakvoj situaciji postavljali takva pitanja za diskusiju.

ZUMBUL AGA

pre 11 godina

Manite se corava posla i pljuvanja Rusa.Poenta je ko podmece pozare jer sam siguran da je 80% pozara podmetnuto.Da nam je ona stara civilna zastita pa da se dezura i hvataju piromani bilo bi manje stete.Vi ostracseni politikom sacekajte sledece izbore pa tamo resavajte neke svoje probleme,ovo je velika tragedija i steta a ima toliko nesuvislih komentara da je stvarno neshvatljivo sta ti ljudi imaju u glavama.

Pera

pre 11 godina

Ovde je sve postalo ispolitizovano pa cak i ovi pozari koji su mozda i namerno podmetnuti jer to nekome ide u korist. Zasto se samo od "brace" Rusa trazi pomoc kad su Italija, Hrvatska, Grcka i ostali mnogo blize? Verovatno zato sto ce ova vlast ( a i ne prethodna nije bila bolja) prodati sve nas i sve sto imamo vredno Rusima. Retard je onaj koji misli da su nam Rusi ikada pomogli...jesu al sa desetostrukom kamatom koju cemo svi mi da vracamo!. Glup smo narod i nikad se necemo opametiti...

sveznalice

pre 11 godina

Zivo me zanima kakva saznanja i odakle im ista ima ova besposlena klinarija iza racunara koja se prepire i dokazuje dal se rusima placa ili ne???Odkud vi to znate jeste mozda vi ugovarali aranzman ili mozda se svaki dan cujete sa Putinom?

Neverni Toma

pre 11 godina

@(dejan, 31. avgust 2012 12:23)
A odakle vam ta iformacija da Rusi ne naplacuju? Verovatno iz izvora bjiskih nasoj Iskrenoj Vlasti? Pa ko njima jos moze verovati?

Anon

pre 11 godina

Nisi u pravu, nažalost. I ja, kao i svi u Srbiji bi smo voleli da je pomoc. Bio je pre neki dan clanak u kome lepo piše da je cena 1h ruskog aviona 10 000 eura.
Ali je dobro što je Vlada donela odluku da ukljuci i našu privrednu avijaciju, 10 aviona.
(@Mare, 31. avgust 2012 15:39)

Цена сата лета тог огромног авиона износи толико, а превасходно се односи на количину горива које потроши. Наравно да Србија обезбеђује гориво, воду и смештај за посаду, али ништа друго не плаћа Русима, тако да јесте у питању један вид помоћи.

Pitanje za diskusiju

pre 11 godina

Čisto radoznalosti radi:
Jel normalno da se pomoć traži od Rusije koja je udaljena par hiljada kilometara, umesto od Italije, Nemačke, i ostalih jačih a daleko bližih zemalja?

drNo

pre 11 godina

Nova vlast se sve vise pokazuje kao izuzetno vesta i sposobna! I to ne samo za proizvodju, vec i za izvoz!

Metaforicno nazvano - slika moci i strucnosti sadasnje vlasti:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ziaowqVsPk4

blabla

pre 11 godina

ocigledno niko ovde nije licno pogodjen pozarom,pa prica o cenama usluga i aviona..... ovo je ogromna prirodna katastrofa...Tara je nesto najlepse sto Srbija ima

Savo Petkovic, vatrogasac

pre 11 godina

Čudi me da se naša crkva nije digla na noge i pomogla svom narodu u nevolji, malo da poprskaju svetu vodicu kroz prozor nekog od svojih džipova verujem da bi se vatrena stihija predala a i nebo bi se možda otvorilo!?!
(veruj u ljubav, 31. avgust 2012 11:06)

- A silne molebancije proteklih dana?

johnzie

pre 11 godina

Oko Valjeva se brda ne vide od dima, a i vazduh mirise na paljevinu. Pretpostavljam da je to naduvalo sa Tare ali atmosfera je sablasna.

@Mare

pre 11 godina

Nisi u pravu, nažalost. I ja, kao i svi u Srbiji bi smo voleli da je pomoc. Bio je pre neki dan clanak u kome lepo piše da je cena 1h ruskog aviona 10 000 eura.
Ali je dobro što je Vlada donela odluku da ukljuci i našu privrednu avijaciju, 10 aviona.

Meho Tuzlak, jaran

pre 11 godina

Ako predje u Bosnu pozar ce unistiti mine na mnogobrojnim minskim poljima, koje su postavljali junaci RS-ske. Obavezno, ne mora pozar biti samo zlo. Jel tako jarani?

Tara

pre 11 godina

Ne siri se prema BiH nego prema republici Srpskoj. Ali ugasice to Rusi.

Slobodno udrite po minusima gospodo citaoci B92, to jedino mozete.
(Teddy Picker, 31. avgust 2012 09:55)

Komicno hahaha, pa gde je republika srpska koliko znamo jos uvek je dio BiH,i pozar se blizi granici BiH,RS nema svoje vanjske granice,kad prelazimo granicu na ulazu su granicari BiH sa obelezjima BiH ne entiteta

Mare

pre 11 godina

Država Srbija plaća samo gorivo-na mostu, ostatak na ćupriji, naivčino ili misliš da smo svi mi sisali veslo?
(etnerrp, 31. avgust 2012 13:16)

Genije, troskove vezane za avione koje salje Rusija, ukljucujuci i gorivo, snosi Ruska federacija ako nisi znao. Zato se i kaze da su stigli kao pomoc, ne znam da li shvatas sta znaci pomoci nekome, to se radi bez protiv naknade jer u suportnom to nije pomoc nego posao.

etnerrp

pre 11 godina

AMAN!!!! Sta ste se uhvaltili za te Ruse i avione! NE! Rusi ne naplacuju! Drzava Srbija placa samo gorivo! ...
(dejan, 31. avgust 2012 12:23)
...
Država Srbija plaća samo gorivo-na mostu, ostatak na ćupriji, naivčino ili misliš da smo svi mi sisali veslo?

MIX

pre 11 godina

Naši zlotvori iz devedesetih godina prodadoše one "KANADERE" koji bi sada bili zlata vredni! Želi li Dačić o tome nešto sada da govori?
Sada neka ide tamo i neka mokrenjem gasi vatru! Ionako su piša.. uz vetar sve vreme devedesetih!Ima bar iskustva u tome...

dejan

pre 11 godina

AMAN!!!! Sta ste se uhvaltili za te Ruse i avione! NE! Rusi ne naplacuju! Drzava Srbija placa samo gorivo! Umesto sto napadate Marica i sektor za VS, bolje im se zahvalite jer je regionalni centar za VS u Nisu plod njihovog rada! Za neupucene, molim vas, uputite se!
Mislim da ce veci problem biti sa Jatom i njihovom poljoprivrednom avijacijom, jer se dobro zna ko je sve u Jatu i kako svi oni rade i gde pare zavrsavaju.

Бојан

pre 11 godina

Кога треба умолити да позове нас резервисте - ко хоће добровољно да дође и да помаже у гашењу? Па не мора ватрогасац да иде са 30 литара воде горе доле ако већ може вод да му дотура воду.
Желим да помогнем а не знам како и вероватно има још људи сличног мишљења.

Нисмо војску служили само за рат, војска има и других примена. Нормално, осим кад је "преофесионална" и у припреми да се шаље где НАТО каже.

veruj u ljubav

pre 11 godina

Čudi me da se naša crkva nije digla na noge i pomogla svom narodu u nevolji, malo da poprskaju svetu vodicu kroz prozor nekog od svojih džipova verujem da bi se vatrena stihija predala a i nebo bi se možda otvorilo!?!

Gagi

pre 11 godina

"Bili smo u kontaktu s njima, kada se snizila temperatura u Srbiji i požari počeli da jenjavaju nije bilo potrebe za njihovim angažovanjem, ali sada, kada su se požari ponovo razbuktali, odmah smo ih angažovali", objasnio je Marić.

Pre bih rekao da ste ih brže bolje angažovali kad su novine počele da pišu o tome...

Dalibor

pre 11 godina

Opet će drva da poskupe, a neko će dobro i da se ovajdi od para za "saniranje štete". Ma, sve nek' izgori, nego će ološ da preživi, a nedužni da stradaju!

Da li sam ja lud ili šta?

pre 11 godina

"Bili smo u kontaktu s njima, kada se snizila temperatura u Srbiji i požari počeli da jenjavaju nije bilo potrebe za njihovim angažovanjem, ali sada, kada su se požari ponovo razbuktali, odmah smo ih angažovali", objasnio je Marić.
Pa baš tada je trebalo angažovati svu moguću opremu i avione i dokrajčiti požar kada je imalo prilike za to, ovako su ostavili da jenjava u nadi da će u Valjevu prizvati više kiše, pa je onda, vidi čuda, požar se ponovo rasplamsao i sada kada je vrag odneo šalu i kada se radi o požaru neviđenih razmera (daleko je gora situacija nego što ljudi to shvataju i nego što je predstavljeno) angažuju sve moguće.
Tačno je problem u našem mentalitetu, nikada ništa ne odradimo do kraja sa potpunim angažovanjem i ne gledamo da "dokrajčimo" protivnika. Jeste off the record, ali za to je pokazatelj i naši sportski rezultati u poslednje vreme - čast pojedincima.

Teddy Picker

pre 11 godina

Ne siri se prema BiH nego prema republici Srpskoj. Ali ugasice to Rusi.

Slobodno udrite po minusima gospodo citaoci B92, to jedino mozete.

ivan

pre 11 godina

Nema konflikta sa JAT poljoprivrednom avijacijom????A ja kazem da je imao posto su oniiz JAT a najgori ucenjivaci i profiteri u pokusaju.Radije bi platio Turcima nego njima

Biljana

pre 11 godina

Predrag Maric zna o pozarima koliko i ja, iz predmeta Opste narodna odbrana (ONO i DSZ) sto smo svi imali u skoli. Treba neko STRUCAN!

dvds

pre 11 godina

Dokle više nesposobna nekompetentna Vlado i Dačiću! Izgoreće nam Tara, lepota nad lepotama, dok nas vi lažirate sa vestima sa lica mesta!
Skupite tu beskorisnu vojsku da gasi, pošaljite sve dromadere...njih imamo...sada je važnije da gase požare nego da zaprašuju protiv komaraca...molite Ruse da šalju Iljušine i MI 26 što pre.
Pa kad ugasite odmah na kupovinu MI 26ica da bi sledeće godine sa pravom startegijom i obučenim vatrogascima znali kako da se borite protiv vatre koja nam uništava ono malo prirodnih lepota koje imamo.
Dokle trošenje milijardi na saniranje posledica...trošite te pare na nešto konstruktivno...helikoptere MI 26, kanale u Vojvodini...

Mladen Gajić

pre 11 godina

Sta jos treba da se desi pa da Vojska Srbije izadje na teren i pomogne u gasenju pozara. Sa tolikom mehanizacijom koja stoji u hangarima mogli bi da budu od velike koristi u ovoj situaciji, a ne da budu predmet nabavki i velikih provizija. Potvrdilo se da je Vojska, nazalost, najveci tumor ovog drustva.

dvds

pre 11 godina

Dokle više nesposobna nekompetentna Vlado i Dačiću! Izgoreće nam Tara, lepota nad lepotama, dok nas vi lažirate sa vestima sa lica mesta!
Skupite tu beskorisnu vojsku da gasi, pošaljite sve dromadere...njih imamo...sada je važnije da gase požare nego da zaprašuju protiv komaraca...molite Ruse da šalju Iljušine i MI 26 što pre.
Pa kad ugasite odmah na kupovinu MI 26ica da bi sledeće godine sa pravom startegijom i obučenim vatrogascima znali kako da se borite protiv vatre koja nam uništava ono malo prirodnih lepota koje imamo.
Dokle trošenje milijardi na saniranje posledica...trošite te pare na nešto konstruktivno...helikoptere MI 26, kanale u Vojvodini...

Teddy Picker

pre 11 godina

Ne siri se prema BiH nego prema republici Srpskoj. Ali ugasice to Rusi.

Slobodno udrite po minusima gospodo citaoci B92, to jedino mozete.

Бојан

pre 11 godina

Кога треба умолити да позове нас резервисте - ко хоће добровољно да дође и да помаже у гашењу? Па не мора ватрогасац да иде са 30 литара воде горе доле ако већ може вод да му дотура воду.
Желим да помогнем а не знам како и вероватно има још људи сличног мишљења.

Нисмо војску служили само за рат, војска има и других примена. Нормално, осим кад је "преофесионална" и у припреми да се шаље где НАТО каже.

Mladen Gajić

pre 11 godina

Sta jos treba da se desi pa da Vojska Srbije izadje na teren i pomogne u gasenju pozara. Sa tolikom mehanizacijom koja stoji u hangarima mogli bi da budu od velike koristi u ovoj situaciji, a ne da budu predmet nabavki i velikih provizija. Potvrdilo se da je Vojska, nazalost, najveci tumor ovog drustva.

veruj u ljubav

pre 11 godina

Čudi me da se naša crkva nije digla na noge i pomogla svom narodu u nevolji, malo da poprskaju svetu vodicu kroz prozor nekog od svojih džipova verujem da bi se vatrena stihija predala a i nebo bi se možda otvorilo!?!

Da li sam ja lud ili šta?

pre 11 godina

"Bili smo u kontaktu s njima, kada se snizila temperatura u Srbiji i požari počeli da jenjavaju nije bilo potrebe za njihovim angažovanjem, ali sada, kada su se požari ponovo razbuktali, odmah smo ih angažovali", objasnio je Marić.
Pa baš tada je trebalo angažovati svu moguću opremu i avione i dokrajčiti požar kada je imalo prilike za to, ovako su ostavili da jenjava u nadi da će u Valjevu prizvati više kiše, pa je onda, vidi čuda, požar se ponovo rasplamsao i sada kada je vrag odneo šalu i kada se radi o požaru neviđenih razmera (daleko je gora situacija nego što ljudi to shvataju i nego što je predstavljeno) angažuju sve moguće.
Tačno je problem u našem mentalitetu, nikada ništa ne odradimo do kraja sa potpunim angažovanjem i ne gledamo da "dokrajčimo" protivnika. Jeste off the record, ali za to je pokazatelj i naši sportski rezultati u poslednje vreme - čast pojedincima.

Biljana

pre 11 godina

Predrag Maric zna o pozarima koliko i ja, iz predmeta Opste narodna odbrana (ONO i DSZ) sto smo svi imali u skoli. Treba neko STRUCAN!

MIX

pre 11 godina

Naši zlotvori iz devedesetih godina prodadoše one "KANADERE" koji bi sada bili zlata vredni! Želi li Dačić o tome nešto sada da govori?
Sada neka ide tamo i neka mokrenjem gasi vatru! Ionako su piša.. uz vetar sve vreme devedesetih!Ima bar iskustva u tome...

Gagi

pre 11 godina

"Bili smo u kontaktu s njima, kada se snizila temperatura u Srbiji i požari počeli da jenjavaju nije bilo potrebe za njihovim angažovanjem, ali sada, kada su se požari ponovo razbuktali, odmah smo ih angažovali", objasnio je Marić.

Pre bih rekao da ste ih brže bolje angažovali kad su novine počele da pišu o tome...

Tara

pre 11 godina

Ne siri se prema BiH nego prema republici Srpskoj. Ali ugasice to Rusi.

Slobodno udrite po minusima gospodo citaoci B92, to jedino mozete.
(Teddy Picker, 31. avgust 2012 09:55)

Komicno hahaha, pa gde je republika srpska koliko znamo jos uvek je dio BiH,i pozar se blizi granici BiH,RS nema svoje vanjske granice,kad prelazimo granicu na ulazu su granicari BiH sa obelezjima BiH ne entiteta

ivan

pre 11 godina

Nema konflikta sa JAT poljoprivrednom avijacijom????A ja kazem da je imao posto su oniiz JAT a najgori ucenjivaci i profiteri u pokusaju.Radije bi platio Turcima nego njima

blabla

pre 11 godina

ocigledno niko ovde nije licno pogodjen pozarom,pa prica o cenama usluga i aviona..... ovo je ogromna prirodna katastrofa...Tara je nesto najlepse sto Srbija ima

dejan

pre 11 godina

AMAN!!!! Sta ste se uhvaltili za te Ruse i avione! NE! Rusi ne naplacuju! Drzava Srbija placa samo gorivo! Umesto sto napadate Marica i sektor za VS, bolje im se zahvalite jer je regionalni centar za VS u Nisu plod njihovog rada! Za neupucene, molim vas, uputite se!
Mislim da ce veci problem biti sa Jatom i njihovom poljoprivrednom avijacijom, jer se dobro zna ko je sve u Jatu i kako svi oni rade i gde pare zavrsavaju.

QQQ

pre 11 godina

Где је ЕУ да пошаље авионе?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Милан, 31. avgust 2012 17:24)

Da stvarno gde je ta EU?!
Bez namere da politizujem ovu nesrecu, ali zar tolike zemlje EU nisu mogle da nam posalju pomoc bar sto se Severa i centralne EU tice(Jug je u plamenu).
Jel su ovo nasi buduci partneri u toj EU.Cute i ne vide.
Mozda nismo ispunili dovoljno uslova da nam bar posalju dva aviona, koji sada skuplaju prasinu u nekom hangaru.
Sramota, da je bar siknula nafta NATO bi prvi gasio pozar a ovako.....
Kad se nadjes u nevolji neke slike se kristalizuju.
Neka izvrse anketu posle ovog pozara u Srbiji pa neka vide gde se kotiraju.Nisam nikakav Rusofil, ali hvala Rusi!!
Sta bi tek bilo da nemamo ni ove avione i helihoptere?

ZUMBUL AGA

pre 11 godina

Manite se corava posla i pljuvanja Rusa.Poenta je ko podmece pozare jer sam siguran da je 80% pozara podmetnuto.Da nam je ona stara civilna zastita pa da se dezura i hvataju piromani bilo bi manje stete.Vi ostracseni politikom sacekajte sledece izbore pa tamo resavajte neke svoje probleme,ovo je velika tragedija i steta a ima toliko nesuvislih komentara da je stvarno neshvatljivo sta ti ljudi imaju u glavama.

obi van

pre 11 godina

@zigi - "ruski avioni ne polecu dok im ne legnu pare na racun" pa zovi onda tvoje prijatelje amerikance. Oni lete dzaba (kad bombarduju.)

Odgovor

pre 11 godina

Za one koji se pitaju zašto ne tražimo pomoć od EU zemalja ili Hrvatske. BiH je tražila pomoć i od EU zemalja i od Hrvatske i od Turske pa joj još niko nije uputio pomoć. Zar neko misli da bi Eu, Hrvatska i Turska pomogla pre Srbiji nego BiH.
Informišite se malo, veliki požari haraju i u Španiji i u Grčkoj i u Hrvatskoj ima dosta problema sa požarima.

Анон

pre 11 godina

Ruski avioni ne polecu dok im ne legnu pare na racun , naravno ne za gorivo , a ucinak im je katastrofalan
(Zigi, 31. avgust 2012 17:53)

Не постоји никакав рачун на који би легле паре. Србија обезбеђује гориво и воду за летове, што је сасвим у реду и против чега се нико нормалан не може бунити. До сада су руске летелице избациле преко 1000 тона воде, а о томе какав им је учинак најбоље говоре речи хвале од стране ватрогасаца на терену за руске авионе.

Meho Tuzlak, jaran

pre 11 godina

Ako predje u Bosnu pozar ce unistiti mine na mnogobrojnim minskim poljima, koje su postavljali junaci RS-ske. Obavezno, ne mora pozar biti samo zlo. Jel tako jarani?

Dalibor

pre 11 godina

Opet će drva da poskupe, a neko će dobro i da se ovajdi od para za "saniranje štete". Ma, sve nek' izgori, nego će ološ da preživi, a nedužni da stradaju!

Mare

pre 11 godina

Država Srbija plaća samo gorivo-na mostu, ostatak na ćupriji, naivčino ili misliš da smo svi mi sisali veslo?
(etnerrp, 31. avgust 2012 13:16)

Genije, troskove vezane za avione koje salje Rusija, ukljucujuci i gorivo, snosi Ruska federacija ako nisi znao. Zato se i kaze da su stigli kao pomoc, ne znam da li shvatas sta znaci pomoci nekome, to se radi bez protiv naknade jer u suportnom to nije pomoc nego posao.

psi

pre 11 godina

Gori Tara, prirodna ljepota, majka Zemlja (planeta) u svom divnom ruhu pred kojom sve sitne duse treba da usute, ali jok, ograniceni Srbi opet o granicama, gdje je RS gdje BiH. I Tako sve ode u nepovrat a Srbi ce i dalje o granicama i sbrizmu. I imam utisak da je takvih sve vise i na B92.

Stvarno samo da odmahnes rukom i nastavis dalje sav sretan sto si bobjegao na vrijeme od svih vasih granica.

dragon

pre 11 godina

@ZIGI и остали који се "брину" око нашег плаћања Русима

Већ су објавили колико нас кошта ова руска услуга, и дејствовање ова 2 авиона и хеликоптера. Само, појединим медијима изгледа није у циљу да такве информације дођу до других.

Србија не плаћа НИШТА. Значи, ниједан једини еуро/долар за дејствовање ових авиона, нити ГОРИВО. Све трошкове, изузев воде, која је једино наша, сноси Руска Федерација. Што би значило да нас је јефтиније изашло коришћење руских авиона и хеликоптера, него наших - јер за наше морамо, ако ништа друго гориво да дамо.

А ви питајте Црногорце, колико су прошле године морали да плате "услугу" овима из ЕУ. Јефтиније би их изашло да су купили хеликоптере, него што су им ови гасили. Исто тако их питајте зашто их ове године нису уопште ни звали да помажу у гашењу, иако им је ситуација била тежа него прошле године.

Па када сагледаш/те обе ове ствари, онда ће вам можда бити јасно, зашто наши нису ни тражили помоћ од ЕУ. А уосталом, БиХ је тражила ове године, па је нису ни добили - толико о њима.

Sumar

pre 11 godina

Gospodo, Vi koji kukate na Ruse, avione, na mestane, sto lupetate, pricate gluposti, lupate minuse...Zelim Vam da budete malo na nasem mestu.....Da vidite malo iz prve ruke a ne da samo lupetate i pricate gluposti. a pojma o pojmu nemate...Sram Vas bilo
...

Savo Petkovic, vatrogasac

pre 11 godina

Čudi me da se naša crkva nije digla na noge i pomogla svom narodu u nevolji, malo da poprskaju svetu vodicu kroz prozor nekog od svojih džipova verujem da bi se vatrena stihija predala a i nebo bi se možda otvorilo!?!
(veruj u ljubav, 31. avgust 2012 11:06)

- A silne molebancije proteklih dana?

Yps

pre 11 godina

@pitanje za diskusiju: Informišite se malo koliko požara hara po celom jugu Evrope i ko u takvoj situaciji može da ustupi svoja sredstva kada nedeljama ne mogu da ugase svoje požare.
Drugo, do Vladivostoka ili Novosibirska je možda par hiljada kilometara, ali je npr. Niš od Anape udaljen nekih 1200 km i to je bliže nego do npr. Hamburga ili Londona.
Treće, pomoć se prihvata od onoga ko može i ko želi da je pruži, a postavljati takva pitanja kada se ljudi bore da obuzdaju požare je besmisleno i miriše na političku propagandu.
Ali, pre svega, trebalo bi sami da se informišete o požarima širom južne Evrope i onda ne biste u ovakvoj situaciji postavljali takva pitanja za diskusiju.

koliko nonsensa u jednom liku?

pre 11 godina

Ma je li moguće da reditelj ima svoju mehanizaciju?
A još ludje je da rodjeni Sarajlija više voli Srbiju od Srba!
A najludje je što je u pitanju Nemanja!

Dzoni

pre 11 godina

Eu ne salje avione ni svojima..kad je bio katastrofalan pozar u grckoj gasili su ruski I kanadski avioni sto je izazvalo veliku buru u grckim medijima.

Pera

pre 11 godina

Koja smo mi stoka od ljudi, u RS JEDAN helikopter gasi pozare oko Nevesinja, Mostara, Trebinja, Gacka ... izgorese ljudi a mi u foteljama vodimo polemiku da li i koliko kosta Ruska pomoc, da li da nam pomognu ili ne. Voleo bih da vidim ove junose da oko njihove zadnjice gori da li bi im bila mrska bilo kakva pomoc.

glup

pre 11 godina

Ajmo sad svi da još jednom pročitamo vest, pa komentare. I zapitajmo se kako vodimo računa o sebi. Koliko nam pomaže rasprava o ruskim I neruskim avionima dok vatra gori. Ja sutra sedam na motor I odoh da vidim da Li trba pomoć ljudima. Pozivam sve pro ovo I pro ono da učine isto.

Neoprijedjeljeni vatrogasac

pre 11 godina

Ne siri se prema BiH nego prema republici Srpskoj. Ali ugasice to Rusi.

Slobodno udrite po minusima gospodo citaoci B92, to jedino mozete.
(Teddy Picker, 31. avgust 2012 09:55)

Super, a kada treba gasiti pozare, jel ih gasi Srpska ili mozda pripadnici OSBiH iz Tuzle, Mostara itd.???

etnerrp

pre 11 godina

AMAN!!!! Sta ste se uhvaltili za te Ruse i avione! NE! Rusi ne naplacuju! Drzava Srbija placa samo gorivo! ...
(dejan, 31. avgust 2012 12:23)
...
Država Srbija plaća samo gorivo-na mostu, ostatak na ćupriji, naivčino ili misliš da smo svi mi sisali veslo?

Pitanje za diskusiju

pre 11 godina

Čisto radoznalosti radi:
Jel normalno da se pomoć traži od Rusije koja je udaljena par hiljada kilometara, umesto od Italije, Nemačke, i ostalih jačih a daleko bližih zemalja?

Anon

pre 11 godina

Nisi u pravu, nažalost. I ja, kao i svi u Srbiji bi smo voleli da je pomoc. Bio je pre neki dan clanak u kome lepo piše da je cena 1h ruskog aviona 10 000 eura.
Ali je dobro što je Vlada donela odluku da ukljuci i našu privrednu avijaciju, 10 aviona.
(@Mare, 31. avgust 2012 15:39)

Цена сата лета тог огромног авиона износи толико, а превасходно се односи на количину горива које потроши. Наравно да Србија обезбеђује гориво, воду и смештај за посаду, али ништа друго не плаћа Русима, тако да јесте у питању један вид помоћи.

Mischa Wolf

pre 11 godina

Ovo se u Titovo doba ne bi dogodilo, pa do sutra lupajte minuse. Ustvari, promislite zašto se ne bi dogodilo i zašto su se nesreće sprečavale. Ovako, dok se saberemo kao narod, a političari i bogatuni dignu svoje g....e, jer će i do njihovog praga doći nevolja, trebaju li nama da izgore i Tara i Zlatibor i Suvobor i Povlen i Maljen, pa uz Drinu da nastavimo dalje... Gde su dobrovoljne brigade da pomažu. Ja bih se prijavio!?! Ssm da idem - kuda, kako... A možda i treba da idem, snaći ću se već nekako. Branimo naše zemlje! Sada je na delu patriotizam i čojstvo i junaštvo.

Dragan

pre 11 godina

ZIGI da ti pojasnim jednom ruskom avionu placamo MANJE nego za 10 nasih, tacno hiljadu i po evra manje po naletu.

ucinak je sledeci: zapali nesto, pa prkbaj da ga ugasis litrom vode iz one pumpice za pranje prozora. a onda uzmi isti litar i sipaj odjednom iz bokala. eto razlike. 42tone vode odjednom odmah gase pozar. 1 tona se toliko rasprsida pola ispari dok padne.

aj ipak malo knjigu u sake.

Pera

pre 11 godina

Ovde je sve postalo ispolitizovano pa cak i ovi pozari koji su mozda i namerno podmetnuti jer to nekome ide u korist. Zasto se samo od "brace" Rusa trazi pomoc kad su Italija, Hrvatska, Grcka i ostali mnogo blize? Verovatno zato sto ce ova vlast ( a i ne prethodna nije bila bolja) prodati sve nas i sve sto imamo vredno Rusima. Retard je onaj koji misli da su nam Rusi ikada pomogli...jesu al sa desetostrukom kamatom koju cemo svi mi da vracamo!. Glup smo narod i nikad se necemo opametiti...

sveznalice

pre 11 godina

Zivo me zanima kakva saznanja i odakle im ista ima ova besposlena klinarija iza racunara koja se prepire i dokazuje dal se rusima placa ili ne???Odkud vi to znate jeste mozda vi ugovarali aranzman ili mozda se svaki dan cujete sa Putinom?

Dimnjačar

pre 11 godina

Svi koji pametujete ajd po nedelju dana na Taru na rekreativnu obuku vatrogasaca. Iz fotelje možete sve , ali kada je gusto nemavas nigdje.
E tako je bilo i kada su počinjali ratovi svi junaci nikom ponikoše i u crnu zemlju propadoše. Nestade kafanskih bukadžija i u ličnih siledžija.
Ko se pokaza junacima obični ljudi za koje nebi ni pomislio.
E sad na TARU žabu na leđa pa da vas vidim.
Ako me naljutite dolazim po vas i povezaću vas ko kerove i odvesti na Taru.
Sad dosta s..nja oko panja...

bumbar

pre 11 godina

Ne siri se prema BiH nego prema republici Srpskoj. Ali ugasice to Rusi.

Slobodno udrite po minusima gospodo citaoci B92, to jedino mozete.
(Teddy Picker, 31. avgust 2012 09:55)

A ti se vrati malo u javu iz tih svojih snova! Naravno, ako to mozes.

S

pre 11 godina

Kakve sve gluposti mogu ovde mogu da se pročitaju.Mobilizacija,cena koštanja ovog onog,da li požar na granici RS ili BIH...Kakav smo mi jedan zaludan narod!

lala

pre 11 godina

Od kada su ovi nazadnjai došli na vlast izgore nam i osuši se cela Srbija. Evro i cene odoše nebu pod oblake. Posle njih nam neće ni pakao teško pasti.

Milan

pre 11 godina

Moram ipak da postavim pitanje: Da li je ova vlada uopste i trazila pomoc od Evropske Unije ili je namerno za pomoc pitala samo Rusku Federaciju kako bi stvarali bajku o "Bratskoj Rusiji"... Nemam nista protiv bilo cije pomoci, u ovakvim situacijama dobro je dosla od svakoga, ali me jako interesuje da li su ovi "sposobni i divni" iz ovakve vlade trazili pomoc od EU!? Mozda jadni ne znaju proceduru kako se to radi! Nista me ne bi cudilo!

vojni vatrogasac

pre 11 godina

Pozar na Prepolcu je ugasen. Bio sam danas tamo ceo dan. Ali strasno je to da sa kosovske strane, u jednom trenutku su dosla nekoliko njihovih vozila, i da nisu ni pokusali da gase, nego su sacekali da predje kod nas.

johnzie

pre 11 godina

Oko Valjeva se brda ne vide od dima, a i vazduh mirise na paljevinu. Pretpostavljam da je to naduvalo sa Tare ali atmosfera je sablasna.

gori Drina

pre 11 godina

Reditelj Kusturica pomogao svojom mehanizacijom!? Parnim lokomotivama? Njima se samo može zapaliti šuma, varnice šišaju, to nije bilo za Tare, greška je katastrofalna.

da primetim

pre 11 godina

Vlada po svaku cenu insistira na pomoci iz Rusije a ne iz okolnih zemalja verovatno pokusavajuci da ojaca svoju umobolnu rusofilsku politiku pa i po cenu da pola zemlje izgori??? A braca zatim salju jedan avion i helikopter ?

Neverni Toma

pre 11 godina

@(dejan, 31. avgust 2012 12:23)
A odakle vam ta iformacija da Rusi ne naplacuju? Verovatno iz izvora bjiskih nasoj Iskrenoj Vlasti? Pa ko njima jos moze verovati?

BB

pre 11 godina

Vidim da je "dvds" buduci nacelnik za vanredne situacije, sve zna, ali iz fotelje!
Ne radi se to tako, da su nam svi krivi, da je uvek neko drugi odgovoran, da ce uvek tata i mama (drzava) da nam resava sve probleme, nego javite gde da se PRIJAVIMO, mi dobrovoljci da GASIMO SRBIJU. Dosta mudrovanja, vreme je za akciju, niko nam nece pomoci, ako sami sebi ne pomognemo!!!

miroslav

pre 11 godina

danas sam u jednom razgovoru čuo:
požare podmeću šumokradice u dogovoru sa drvon mafijom
da li je istina?
da le se može saznati na osnovu osečenih stabala ko je i kada sekao ova stabla i po čijem naredjenju?

@Mare

pre 11 godina

Nisi u pravu, nažalost. I ja, kao i svi u Srbiji bi smo voleli da je pomoc. Bio je pre neki dan clanak u kome lepo piše da je cena 1h ruskog aviona 10 000 eura.
Ali je dobro što je Vlada donela odluku da ukljuci i našu privrednu avijaciju, 10 aviona.

milan BG

pre 11 godina

I sta bi, "strucnjaci" za avijaciju i rusofili? Dromaderi ipak gase pozare! A da su krenuli odmah, dok su pozari bili u zacetku, sada bi bila druga prica! Ali ne, "cakaju se rusi"! Umesto da se ti avioni stacioniraju po raznim letilistima, i da budu u pripravnosti, oni leze u Vrscu! A jedan nosi dve tone vode...

drNo

pre 11 godina

Nova vlast se sve vise pokazuje kao izuzetno vesta i sposobna! I to ne samo za proizvodju, vec i za izvoz!

Metaforicno nazvano - slika moci i strucnosti sadasnje vlasti:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ziaowqVsPk4

gde je vlast

pre 11 godina

Svi ocekuju u starom dobrom srpskom stilu pomoc od Rusa, EU, svi se prepucavaju.
Koliko je poznato ovde je skoro "voljom" gradjana izabrana vlast, koja sedi resava u Skupstini probleme o beleznicima, komponuje vlast u Bujanovcu,zabavlja narod sa Agrobankom i polumrtvim Sekulicem.
Pitajmo se svi gde je VLAST da organizuje gasenje pozara i pomogne ljudima u nevolji.O proceni stete sto se unistava nesto sto ne moze da se povrati za narednih 100 godina to je vec posebna prica.

lejubajug

pre 11 godina

Pa kupujte Kanadere,i promovisite novo u VS - eskadrila kanadera.Tu i za to,ce se u buducnosti "voditi ratovi " Za to nema"miroljubiva resenja i pregovora"

KD

pre 11 godina

@zigi: Znate li koliko dugo ti kanaderi vec gase pozare po Hrvatskoj, Grckoj, Spaniji itd, a jos ih nisu ugasili. Hrvatska koristi 6 kanadera, a tu su i tzv. air traktori i helikopteri, a i dalje gori.
Ovo nije ni mesto ni vreme za guranje politicke propagande, to sacuvajte za neke druge prilike.

Zigi

pre 11 godina

Ucinak im je katastrofalan , zato sto nisu predvidjeni da gase pozer u za njih uskom prostoru , predvidjeni su veca prostranstva . Nabolji ucinak bi imali kanadaeri , da ih nismo poklonili Grcima

Zrenjanin

pre 11 godina

U Zrenjaninu je danas izbio ogroman požar, a niko da kaže ni reč o tome.
Moglo se zapaliti čitavo naselje, jer je neko upalio polje suve trske koje je okruženo kućama!!!
Video u prilogu ...
http://www.youtube.com/watch?v=97g__LMey00
bio je prisutan veliki broj vatrogasaca sa svih strana!
Pozar izazvan nepaznjom građana! Zapaljeno je ogromno polje suve trske, koje je celo okruženo kućama.
Lokacija između Bosanske, Žarka Zrenjanina, Makedonske, Cara Lazara, Sarajevske i Avalske ulice.

mario

pre 11 godina

(dragon, 31. avgust 2012 21:31) A tako ništa ne plačate ruse..samo možda mislite da će to tako iči vječito možda??
(Odgovor, 31. avgust 2012 17:21) Za tvoju obavijest ove godine kad god je trebalo Hrvatski kanaderi su gasili požare i po BiH i ne samo ove godine već i prošlih godina i nikada nije naplatila ni centa..btw Hrvatska ima ionako dosta i kod kuće problema sa požarima..
Pitanje je dali je vaša vlada poslala ikome zahtjev za pomoč osim rusima..
(Милан, 31. avgust 2012 17:24) A jeste pitali EU za pomoč???

Željko

pre 11 godina

Od raznoraznih afera npr.Agrobanka..., i pokradenog novca u zadnjih petnaestak godina,Srbija je mogla kupiti i avion i helikopter,i sama da gasi svoje požare.Ovako dok su rusi poslali svoje avione pola Srbije izgori!Ovde mnogi pišu da se usluga ruskih aviona ne plaća,ili se samo plaća gorivo i sipa voda.Ako je to tako ja pitam zašto se nije tražilo od Rusije da nam te avione pošalju ranije,kad su se pojavili prvi veći požari?!Ovo je samo dokaz koliko je vlast u Srbiji nesposobna da reši bilo kakav ozbiljan problem!Postavljam pitanje,zašto niko nije angažovao veći broj ljudi na gašenju požara?Zašto se nije angažovao i obučio običan svet,i tako sprečila koliko toliko ova katastrofa?Da li se iko od nadležnih zapita koliko je potrebno vremena da ponovo izraste ova silna šuma koja je izgorela.

Teddy Picker

pre 11 godina

Ne siri se prema BiH nego prema republici Srpskoj. Ali ugasice to Rusi.

Slobodno udrite po minusima gospodo citaoci B92, to jedino mozete.

Meho Tuzlak, jaran

pre 11 godina

Ako predje u Bosnu pozar ce unistiti mine na mnogobrojnim minskim poljima, koje su postavljali junaci RS-ske. Obavezno, ne mora pozar biti samo zlo. Jel tako jarani?

etnerrp

pre 11 godina

AMAN!!!! Sta ste se uhvaltili za te Ruse i avione! NE! Rusi ne naplacuju! Drzava Srbija placa samo gorivo! ...
(dejan, 31. avgust 2012 12:23)
...
Država Srbija plaća samo gorivo-na mostu, ostatak na ćupriji, naivčino ili misliš da smo svi mi sisali veslo?

Tara

pre 11 godina

Ne siri se prema BiH nego prema republici Srpskoj. Ali ugasice to Rusi.

Slobodno udrite po minusima gospodo citaoci B92, to jedino mozete.
(Teddy Picker, 31. avgust 2012 09:55)

Komicno hahaha, pa gde je republika srpska koliko znamo jos uvek je dio BiH,i pozar se blizi granici BiH,RS nema svoje vanjske granice,kad prelazimo granicu na ulazu su granicari BiH sa obelezjima BiH ne entiteta

veruj u ljubav

pre 11 godina

Čudi me da se naša crkva nije digla na noge i pomogla svom narodu u nevolji, malo da poprskaju svetu vodicu kroz prozor nekog od svojih džipova verujem da bi se vatrena stihija predala a i nebo bi se možda otvorilo!?!

lala

pre 11 godina

Od kada su ovi nazadnjai došli na vlast izgore nam i osuši se cela Srbija. Evro i cene odoše nebu pod oblake. Posle njih nam neće ni pakao teško pasti.

Neverni Toma

pre 11 godina

@(dejan, 31. avgust 2012 12:23)
A odakle vam ta iformacija da Rusi ne naplacuju? Verovatno iz izvora bjiskih nasoj Iskrenoj Vlasti? Pa ko njima jos moze verovati?

Pera

pre 11 godina

Ovde je sve postalo ispolitizovano pa cak i ovi pozari koji su mozda i namerno podmetnuti jer to nekome ide u korist. Zasto se samo od "brace" Rusa trazi pomoc kad su Italija, Hrvatska, Grcka i ostali mnogo blize? Verovatno zato sto ce ova vlast ( a i ne prethodna nije bila bolja) prodati sve nas i sve sto imamo vredno Rusima. Retard je onaj koji misli da su nam Rusi ikada pomogli...jesu al sa desetostrukom kamatom koju cemo svi mi da vracamo!. Glup smo narod i nikad se necemo opametiti...

gori Drina

pre 11 godina

Reditelj Kusturica pomogao svojom mehanizacijom!? Parnim lokomotivama? Njima se samo može zapaliti šuma, varnice šišaju, to nije bilo za Tare, greška je katastrofalna.

Pitanje za diskusiju

pre 11 godina

Čisto radoznalosti radi:
Jel normalno da se pomoć traži od Rusije koja je udaljena par hiljada kilometara, umesto od Italije, Nemačke, i ostalih jačih a daleko bližih zemalja?

Milan

pre 11 godina

Moram ipak da postavim pitanje: Da li je ova vlada uopste i trazila pomoc od Evropske Unije ili je namerno za pomoc pitala samo Rusku Federaciju kako bi stvarali bajku o "Bratskoj Rusiji"... Nemam nista protiv bilo cije pomoci, u ovakvim situacijama dobro je dosla od svakoga, ali me jako interesuje da li su ovi "sposobni i divni" iz ovakve vlade trazili pomoc od EU!? Mozda jadni ne znaju proceduru kako se to radi! Nista me ne bi cudilo!

da primetim

pre 11 godina

Vlada po svaku cenu insistira na pomoci iz Rusije a ne iz okolnih zemalja verovatno pokusavajuci da ojaca svoju umobolnu rusofilsku politiku pa i po cenu da pola zemlje izgori??? A braca zatim salju jedan avion i helikopter ?

@Mare

pre 11 godina

Nisi u pravu, nažalost. I ja, kao i svi u Srbiji bi smo voleli da je pomoc. Bio je pre neki dan clanak u kome lepo piše da je cena 1h ruskog aviona 10 000 eura.
Ali je dobro što je Vlada donela odluku da ukljuci i našu privrednu avijaciju, 10 aviona.

bumbar

pre 11 godina

Ne siri se prema BiH nego prema republici Srpskoj. Ali ugasice to Rusi.

Slobodno udrite po minusima gospodo citaoci B92, to jedino mozete.
(Teddy Picker, 31. avgust 2012 09:55)

A ti se vrati malo u javu iz tih svojih snova! Naravno, ako to mozes.

Mare

pre 11 godina

Država Srbija plaća samo gorivo-na mostu, ostatak na ćupriji, naivčino ili misliš da smo svi mi sisali veslo?
(etnerrp, 31. avgust 2012 13:16)

Genije, troskove vezane za avione koje salje Rusija, ukljucujuci i gorivo, snosi Ruska federacija ako nisi znao. Zato se i kaze da su stigli kao pomoc, ne znam da li shvatas sta znaci pomoci nekome, to se radi bez protiv naknade jer u suportnom to nije pomoc nego posao.

milan BG

pre 11 godina

I sta bi, "strucnjaci" za avijaciju i rusofili? Dromaderi ipak gase pozare! A da su krenuli odmah, dok su pozari bili u zacetku, sada bi bila druga prica! Ali ne, "cakaju se rusi"! Umesto da se ti avioni stacioniraju po raznim letilistima, i da budu u pripravnosti, oni leze u Vrscu! A jedan nosi dve tone vode...

Mladen Gajić

pre 11 godina

Sta jos treba da se desi pa da Vojska Srbije izadje na teren i pomogne u gasenju pozara. Sa tolikom mehanizacijom koja stoji u hangarima mogli bi da budu od velike koristi u ovoj situaciji, a ne da budu predmet nabavki i velikih provizija. Potvrdilo se da je Vojska, nazalost, najveci tumor ovog drustva.

obi van

pre 11 godina

@zigi - "ruski avioni ne polecu dok im ne legnu pare na racun" pa zovi onda tvoje prijatelje amerikance. Oni lete dzaba (kad bombarduju.)

Savo Petkovic, vatrogasac

pre 11 godina

Čudi me da se naša crkva nije digla na noge i pomogla svom narodu u nevolji, malo da poprskaju svetu vodicu kroz prozor nekog od svojih džipova verujem da bi se vatrena stihija predala a i nebo bi se možda otvorilo!?!
(veruj u ljubav, 31. avgust 2012 11:06)

- A silne molebancije proteklih dana?

dejan

pre 11 godina

AMAN!!!! Sta ste se uhvaltili za te Ruse i avione! NE! Rusi ne naplacuju! Drzava Srbija placa samo gorivo! Umesto sto napadate Marica i sektor za VS, bolje im se zahvalite jer je regionalni centar za VS u Nisu plod njihovog rada! Za neupucene, molim vas, uputite se!
Mislim da ce veci problem biti sa Jatom i njihovom poljoprivrednom avijacijom, jer se dobro zna ko je sve u Jatu i kako svi oni rade i gde pare zavrsavaju.

MIX

pre 11 godina

Naši zlotvori iz devedesetih godina prodadoše one "KANADERE" koji bi sada bili zlata vredni! Želi li Dačić o tome nešto sada da govori?
Sada neka ide tamo i neka mokrenjem gasi vatru! Ionako su piša.. uz vetar sve vreme devedesetih!Ima bar iskustva u tome...

Biljana

pre 11 godina

Predrag Maric zna o pozarima koliko i ja, iz predmeta Opste narodna odbrana (ONO i DSZ) sto smo svi imali u skoli. Treba neko STRUCAN!

Neoprijedjeljeni vatrogasac

pre 11 godina

Ne siri se prema BiH nego prema republici Srpskoj. Ali ugasice to Rusi.

Slobodno udrite po minusima gospodo citaoci B92, to jedino mozete.
(Teddy Picker, 31. avgust 2012 09:55)

Super, a kada treba gasiti pozare, jel ih gasi Srpska ili mozda pripadnici OSBiH iz Tuzle, Mostara itd.???

koliko nonsensa u jednom liku?

pre 11 godina

Ma je li moguće da reditelj ima svoju mehanizaciju?
A još ludje je da rodjeni Sarajlija više voli Srbiju od Srba!
A najludje je što je u pitanju Nemanja!

ivan

pre 11 godina

Nema konflikta sa JAT poljoprivrednom avijacijom????A ja kazem da je imao posto su oniiz JAT a najgori ucenjivaci i profiteri u pokusaju.Radije bi platio Turcima nego njima

Dalibor

pre 11 godina

Opet će drva da poskupe, a neko će dobro i da se ovajdi od para za "saniranje štete". Ma, sve nek' izgori, nego će ološ da preživi, a nedužni da stradaju!

lejubajug

pre 11 godina

Pa kupujte Kanadere,i promovisite novo u VS - eskadrila kanadera.Tu i za to,ce se u buducnosti "voditi ratovi " Za to nema"miroljubiva resenja i pregovora"

Zigi

pre 11 godina

Ucinak im je katastrofalan , zato sto nisu predvidjeni da gase pozer u za njih uskom prostoru , predvidjeni su veca prostranstva . Nabolji ucinak bi imali kanadaeri , da ih nismo poklonili Grcima

dvds

pre 11 godina

Dokle više nesposobna nekompetentna Vlado i Dačiću! Izgoreće nam Tara, lepota nad lepotama, dok nas vi lažirate sa vestima sa lica mesta!
Skupite tu beskorisnu vojsku da gasi, pošaljite sve dromadere...njih imamo...sada je važnije da gase požare nego da zaprašuju protiv komaraca...molite Ruse da šalju Iljušine i MI 26 što pre.
Pa kad ugasite odmah na kupovinu MI 26ica da bi sledeće godine sa pravom startegijom i obučenim vatrogascima znali kako da se borite protiv vatre koja nam uništava ono malo prirodnih lepota koje imamo.
Dokle trošenje milijardi na saniranje posledica...trošite te pare na nešto konstruktivno...helikoptere MI 26, kanale u Vojvodini...

psi

pre 11 godina

Gori Tara, prirodna ljepota, majka Zemlja (planeta) u svom divnom ruhu pred kojom sve sitne duse treba da usute, ali jok, ograniceni Srbi opet o granicama, gdje je RS gdje BiH. I Tako sve ode u nepovrat a Srbi ce i dalje o granicama i sbrizmu. I imam utisak da je takvih sve vise i na B92.

Stvarno samo da odmahnes rukom i nastavis dalje sav sretan sto si bobjegao na vrijeme od svih vasih granica.

Mischa Wolf

pre 11 godina

Ovo se u Titovo doba ne bi dogodilo, pa do sutra lupajte minuse. Ustvari, promislite zašto se ne bi dogodilo i zašto su se nesreće sprečavale. Ovako, dok se saberemo kao narod, a političari i bogatuni dignu svoje g....e, jer će i do njihovog praga doći nevolja, trebaju li nama da izgore i Tara i Zlatibor i Suvobor i Povlen i Maljen, pa uz Drinu da nastavimo dalje... Gde su dobrovoljne brigade da pomažu. Ja bih se prijavio!?! Ssm da idem - kuda, kako... A možda i treba da idem, snaći ću se već nekako. Branimo naše zemlje! Sada je na delu patriotizam i čojstvo i junaštvo.

dragon

pre 11 godina

@ZIGI и остали који се "брину" око нашег плаћања Русима

Већ су објавили колико нас кошта ова руска услуга, и дејствовање ова 2 авиона и хеликоптера. Само, појединим медијима изгледа није у циљу да такве информације дођу до других.

Србија не плаћа НИШТА. Значи, ниједан једини еуро/долар за дејствовање ових авиона, нити ГОРИВО. Све трошкове, изузев воде, која је једино наша, сноси Руска Федерација. Што би значило да нас је јефтиније изашло коришћење руских авиона и хеликоптера, него наших - јер за наше морамо, ако ништа друго гориво да дамо.

А ви питајте Црногорце, колико су прошле године морали да плате "услугу" овима из ЕУ. Јефтиније би их изашло да су купили хеликоптере, него што су им ови гасили. Исто тако их питајте зашто их ове године нису уопште ни звали да помажу у гашењу, иако им је ситуација била тежа него прошле године.

Па када сагледаш/те обе ове ствари, онда ће вам можда бити јасно, зашто наши нису ни тражили помоћ од ЕУ. А уосталом, БиХ је тражила ове године, па је нису ни добили - толико о њима.

Dragan

pre 11 godina

ZIGI da ti pojasnim jednom ruskom avionu placamo MANJE nego za 10 nasih, tacno hiljadu i po evra manje po naletu.

ucinak je sledeci: zapali nesto, pa prkbaj da ga ugasis litrom vode iz one pumpice za pranje prozora. a onda uzmi isti litar i sipaj odjednom iz bokala. eto razlike. 42tone vode odjednom odmah gase pozar. 1 tona se toliko rasprsida pola ispari dok padne.

aj ipak malo knjigu u sake.

sveznalice

pre 11 godina

Zivo me zanima kakva saznanja i odakle im ista ima ova besposlena klinarija iza racunara koja se prepire i dokazuje dal se rusima placa ili ne???Odkud vi to znate jeste mozda vi ugovarali aranzman ili mozda se svaki dan cujete sa Putinom?

Anon

pre 11 godina

Nisi u pravu, nažalost. I ja, kao i svi u Srbiji bi smo voleli da je pomoc. Bio je pre neki dan clanak u kome lepo piše da je cena 1h ruskog aviona 10 000 eura.
Ali je dobro što je Vlada donela odluku da ukljuci i našu privrednu avijaciju, 10 aviona.
(@Mare, 31. avgust 2012 15:39)

Цена сата лета тог огромног авиона износи толико, а превасходно се односи на количину горива које потроши. Наравно да Србија обезбеђује гориво, воду и смештај за посаду, али ништа друго не плаћа Русима, тако да јесте у питању један вид помоћи.

drNo

pre 11 godina

Nova vlast se sve vise pokazuje kao izuzetno vesta i sposobna! I to ne samo za proizvodju, vec i za izvoz!

Metaforicno nazvano - slika moci i strucnosti sadasnje vlasti:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ziaowqVsPk4

ZUMBUL AGA

pre 11 godina

Manite se corava posla i pljuvanja Rusa.Poenta je ko podmece pozare jer sam siguran da je 80% pozara podmetnuto.Da nam je ona stara civilna zastita pa da se dezura i hvataju piromani bilo bi manje stete.Vi ostracseni politikom sacekajte sledece izbore pa tamo resavajte neke svoje probleme,ovo je velika tragedija i steta a ima toliko nesuvislih komentara da je stvarno neshvatljivo sta ti ljudi imaju u glavama.

QQQ

pre 11 godina

Где је ЕУ да пошаље авионе?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Милан, 31. avgust 2012 17:24)

Da stvarno gde je ta EU?!
Bez namere da politizujem ovu nesrecu, ali zar tolike zemlje EU nisu mogle da nam posalju pomoc bar sto se Severa i centralne EU tice(Jug je u plamenu).
Jel su ovo nasi buduci partneri u toj EU.Cute i ne vide.
Mozda nismo ispunili dovoljno uslova da nam bar posalju dva aviona, koji sada skuplaju prasinu u nekom hangaru.
Sramota, da je bar siknula nafta NATO bi prvi gasio pozar a ovako.....
Kad se nadjes u nevolji neke slike se kristalizuju.
Neka izvrse anketu posle ovog pozara u Srbiji pa neka vide gde se kotiraju.Nisam nikakav Rusofil, ali hvala Rusi!!
Sta bi tek bilo da nemamo ni ove avione i helihoptere?

Бојан

pre 11 godina

Кога треба умолити да позове нас резервисте - ко хоће добровољно да дође и да помаже у гашењу? Па не мора ватрогасац да иде са 30 литара воде горе доле ако већ може вод да му дотура воду.
Желим да помогнем а не знам како и вероватно има још људи сличног мишљења.

Нисмо војску служили само за рат, војска има и других примена. Нормално, осим кад је "преофесионална" и у припреми да се шаље где НАТО каже.

Dimnjačar

pre 11 godina

Svi koji pametujete ajd po nedelju dana na Taru na rekreativnu obuku vatrogasaca. Iz fotelje možete sve , ali kada je gusto nemavas nigdje.
E tako je bilo i kada su počinjali ratovi svi junaci nikom ponikoše i u crnu zemlju propadoše. Nestade kafanskih bukadžija i u ličnih siledžija.
Ko se pokaza junacima obični ljudi za koje nebi ni pomislio.
E sad na TARU žabu na leđa pa da vas vidim.
Ako me naljutite dolazim po vas i povezaću vas ko kerove i odvesti na Taru.
Sad dosta s..nja oko panja...

mario

pre 11 godina

(dragon, 31. avgust 2012 21:31) A tako ništa ne plačate ruse..samo možda mislite da će to tako iči vječito možda??
(Odgovor, 31. avgust 2012 17:21) Za tvoju obavijest ove godine kad god je trebalo Hrvatski kanaderi su gasili požare i po BiH i ne samo ove godine već i prošlih godina i nikada nije naplatila ni centa..btw Hrvatska ima ionako dosta i kod kuće problema sa požarima..
Pitanje je dali je vaša vlada poslala ikome zahtjev za pomoč osim rusima..
(Милан, 31. avgust 2012 17:24) A jeste pitali EU za pomoč???

Анон

pre 11 godina

Ruski avioni ne polecu dok im ne legnu pare na racun , naravno ne za gorivo , a ucinak im je katastrofalan
(Zigi, 31. avgust 2012 17:53)

Не постоји никакав рачун на који би легле паре. Србија обезбеђује гориво и воду за летове, што је сасвим у реду и против чега се нико нормалан не може бунити. До сада су руске летелице избациле преко 1000 тона воде, а о томе какав им је учинак најбоље говоре речи хвале од стране ватрогасаца на терену за руске авионе.

Sumar

pre 11 godina

Gospodo, Vi koji kukate na Ruse, avione, na mestane, sto lupetate, pricate gluposti, lupate minuse...Zelim Vam da budete malo na nasem mestu.....Da vidite malo iz prve ruke a ne da samo lupetate i pricate gluposti. a pojma o pojmu nemate...Sram Vas bilo
...

Odgovor

pre 11 godina

Za one koji se pitaju zašto ne tražimo pomoć od EU zemalja ili Hrvatske. BiH je tražila pomoć i od EU zemalja i od Hrvatske i od Turske pa joj još niko nije uputio pomoć. Zar neko misli da bi Eu, Hrvatska i Turska pomogla pre Srbiji nego BiH.
Informišite se malo, veliki požari haraju i u Španiji i u Grčkoj i u Hrvatskoj ima dosta problema sa požarima.

Pera

pre 11 godina

Koja smo mi stoka od ljudi, u RS JEDAN helikopter gasi pozare oko Nevesinja, Mostara, Trebinja, Gacka ... izgorese ljudi a mi u foteljama vodimo polemiku da li i koliko kosta Ruska pomoc, da li da nam pomognu ili ne. Voleo bih da vidim ove junose da oko njihove zadnjice gori da li bi im bila mrska bilo kakva pomoc.

Yps

pre 11 godina

@pitanje za diskusiju: Informišite se malo koliko požara hara po celom jugu Evrope i ko u takvoj situaciji može da ustupi svoja sredstva kada nedeljama ne mogu da ugase svoje požare.
Drugo, do Vladivostoka ili Novosibirska je možda par hiljada kilometara, ali je npr. Niš od Anape udaljen nekih 1200 km i to je bliže nego do npr. Hamburga ili Londona.
Treće, pomoć se prihvata od onoga ko može i ko želi da je pruži, a postavljati takva pitanja kada se ljudi bore da obuzdaju požare je besmisleno i miriše na političku propagandu.
Ali, pre svega, trebalo bi sami da se informišete o požarima širom južne Evrope i onda ne biste u ovakvoj situaciji postavljali takva pitanja za diskusiju.

gde je vlast

pre 11 godina

Svi ocekuju u starom dobrom srpskom stilu pomoc od Rusa, EU, svi se prepucavaju.
Koliko je poznato ovde je skoro "voljom" gradjana izabrana vlast, koja sedi resava u Skupstini probleme o beleznicima, komponuje vlast u Bujanovcu,zabavlja narod sa Agrobankom i polumrtvim Sekulicem.
Pitajmo se svi gde je VLAST da organizuje gasenje pozara i pomogne ljudima u nevolji.O proceni stete sto se unistava nesto sto ne moze da se povrati za narednih 100 godina to je vec posebna prica.

Gagi

pre 11 godina

"Bili smo u kontaktu s njima, kada se snizila temperatura u Srbiji i požari počeli da jenjavaju nije bilo potrebe za njihovim angažovanjem, ali sada, kada su se požari ponovo razbuktali, odmah smo ih angažovali", objasnio je Marić.

Pre bih rekao da ste ih brže bolje angažovali kad su novine počele da pišu o tome...

Dzoni

pre 11 godina

Eu ne salje avione ni svojima..kad je bio katastrofalan pozar u grckoj gasili su ruski I kanadski avioni sto je izazvalo veliku buru u grckim medijima.

BB

pre 11 godina

Vidim da je "dvds" buduci nacelnik za vanredne situacije, sve zna, ali iz fotelje!
Ne radi se to tako, da su nam svi krivi, da je uvek neko drugi odgovoran, da ce uvek tata i mama (drzava) da nam resava sve probleme, nego javite gde da se PRIJAVIMO, mi dobrovoljci da GASIMO SRBIJU. Dosta mudrovanja, vreme je za akciju, niko nam nece pomoci, ako sami sebi ne pomognemo!!!

vojni vatrogasac

pre 11 godina

Pozar na Prepolcu je ugasen. Bio sam danas tamo ceo dan. Ali strasno je to da sa kosovske strane, u jednom trenutku su dosla nekoliko njihovih vozila, i da nisu ni pokusali da gase, nego su sacekali da predje kod nas.

miroslav

pre 11 godina

danas sam u jednom razgovoru čuo:
požare podmeću šumokradice u dogovoru sa drvon mafijom
da li je istina?
da le se može saznati na osnovu osečenih stabala ko je i kada sekao ova stabla i po čijem naredjenju?

Da li sam ja lud ili šta?

pre 11 godina

"Bili smo u kontaktu s njima, kada se snizila temperatura u Srbiji i požari počeli da jenjavaju nije bilo potrebe za njihovim angažovanjem, ali sada, kada su se požari ponovo razbuktali, odmah smo ih angažovali", objasnio je Marić.
Pa baš tada je trebalo angažovati svu moguću opremu i avione i dokrajčiti požar kada je imalo prilike za to, ovako su ostavili da jenjava u nadi da će u Valjevu prizvati više kiše, pa je onda, vidi čuda, požar se ponovo rasplamsao i sada kada je vrag odneo šalu i kada se radi o požaru neviđenih razmera (daleko je gora situacija nego što ljudi to shvataju i nego što je predstavljeno) angažuju sve moguće.
Tačno je problem u našem mentalitetu, nikada ništa ne odradimo do kraja sa potpunim angažovanjem i ne gledamo da "dokrajčimo" protivnika. Jeste off the record, ali za to je pokazatelj i naši sportski rezultati u poslednje vreme - čast pojedincima.

glup

pre 11 godina

Ajmo sad svi da još jednom pročitamo vest, pa komentare. I zapitajmo se kako vodimo računa o sebi. Koliko nam pomaže rasprava o ruskim I neruskim avionima dok vatra gori. Ja sutra sedam na motor I odoh da vidim da Li trba pomoć ljudima. Pozivam sve pro ovo I pro ono da učine isto.

S

pre 11 godina

Kakve sve gluposti mogu ovde mogu da se pročitaju.Mobilizacija,cena koštanja ovog onog,da li požar na granici RS ili BIH...Kakav smo mi jedan zaludan narod!

johnzie

pre 11 godina

Oko Valjeva se brda ne vide od dima, a i vazduh mirise na paljevinu. Pretpostavljam da je to naduvalo sa Tare ali atmosfera je sablasna.

Željko

pre 11 godina

Od raznoraznih afera npr.Agrobanka..., i pokradenog novca u zadnjih petnaestak godina,Srbija je mogla kupiti i avion i helikopter,i sama da gasi svoje požare.Ovako dok su rusi poslali svoje avione pola Srbije izgori!Ovde mnogi pišu da se usluga ruskih aviona ne plaća,ili se samo plaća gorivo i sipa voda.Ako je to tako ja pitam zašto se nije tražilo od Rusije da nam te avione pošalju ranije,kad su se pojavili prvi veći požari?!Ovo je samo dokaz koliko je vlast u Srbiji nesposobna da reši bilo kakav ozbiljan problem!Postavljam pitanje,zašto niko nije angažovao veći broj ljudi na gašenju požara?Zašto se nije angažovao i obučio običan svet,i tako sprečila koliko toliko ova katastrofa?Da li se iko od nadležnih zapita koliko je potrebno vremena da ponovo izraste ova silna šuma koja je izgorela.

KD

pre 11 godina

@zigi: Znate li koliko dugo ti kanaderi vec gase pozare po Hrvatskoj, Grckoj, Spaniji itd, a jos ih nisu ugasili. Hrvatska koristi 6 kanadera, a tu su i tzv. air traktori i helikopteri, a i dalje gori.
Ovo nije ni mesto ni vreme za guranje politicke propagande, to sacuvajte za neke druge prilike.

blabla

pre 11 godina

ocigledno niko ovde nije licno pogodjen pozarom,pa prica o cenama usluga i aviona..... ovo je ogromna prirodna katastrofa...Tara je nesto najlepse sto Srbija ima

Zrenjanin

pre 11 godina

U Zrenjaninu je danas izbio ogroman požar, a niko da kaže ni reč o tome.
Moglo se zapaliti čitavo naselje, jer je neko upalio polje suve trske koje je okruženo kućama!!!
Video u prilogu ...
http://www.youtube.com/watch?v=97g__LMey00
bio je prisutan veliki broj vatrogasaca sa svih strana!
Pozar izazvan nepaznjom građana! Zapaljeno je ogromno polje suve trske, koje je celo okruženo kućama.
Lokacija između Bosanske, Žarka Zrenjanina, Makedonske, Cara Lazara, Sarajevske i Avalske ulice.