Milanović izašao iz zatvora

Beograd -- Nekadašnji direktor RTS Dragoljub Milanović izašao je jutros iz zatvora u požarevačkoj Zabeli, posle deset godina, potvrđeno je za B92.

Izvor: B92, Danas
Pošaljite komentar
  1. znate sta... jesu poginuli, ali znajte da su imali izbor, da jednostavno ne budu tu. preceno im je otkazom, ako ne ostanu. pa ako su svi znali da ce zgrada biti gadjana, a ostali su tu (ima par njih koji nisu te noci ostali), onda mi ih i nije toliko zao.
    zamislite sebe u situaciji: stoj ovde, pasce bomba tu gde stojis, ali ako se pomeris dobijas otkaz.
    covek je odlezao 10 godina, ostavite ga na miru.
    (anon, 1. septembar 2012 18:04)

    # Link komentara

  2. Он изађе, а њих шеснаесторо нико не може да врати. Е правдо слепа ли си...
    (Саша, Пожаревац, 1. septembar 2012 09:18)

    # Link komentara

  3. Gosp.Milanovic je bio,za mene,zrtva.On je mozda znao za bombardovanje zgrade,pa zato je odrzao deset godina.Pa najnizi vojni oficir,koji je zavrsio Vojnu akademiju,morao da zna da VJ nije imala teoretsku sansu da pobedi Nato aliansu,pa ipak su usli u rat.Zasto su stvoreni uslovi da se ulazi u takav rat,i ko je odgovarao za to?A, izdaja nije potpisati Kumanovski sporazum?Oduvek je bilo:ludi boj biju,a mudri vino piju.
    (Enver Kelmendi, 1. septembar 2012 07:48)

    # Link komentara

  4. Nekoliko sati pre bombardovanja zgrade RTS voditeljka na dnevniku je citala pismo koja je bila reakcija na objavu NATO da ce gadjati zgradu RTS. I sad kao Milanovic i Vucic nisu znali da ce gadjati zgradu?!? Pa ko je ovde lud?
     (Vladimir, 1. septembar 2012 04:34)

    # Link komentara

  5. Znate koji je meni fenomen zanimljiv, kad je u pitanju kukanje zbog NATO bombardovanja. Recimo kada su neke druge zrtve bombardovanja u pitanju, kao sto je recimo voz u Grdelici, mala Milica, ili nekakva rusenja znacajnih objekata, to je bezrezervno zaljenje. Ali nekako se za zrtvama sa RTS-a ne zali sa podjednakim zarom. Zbog cega? Pa upravo zbog ovog Milovanovica. Jer kada se pomene ubijanje tih radnika RTS-a, prva asocijacija uz NATO bombardovanje je i to da su oni znali da ce biti bombardovanja te zgrade i da su svesno zrtvovali te ljude. I sada je bolje ne cackati mnogo tu temu da ne bi pokrenuo i tu asocijaciju.
    Ali da kojim slucajem nije izbilo na videlo, to da je Milovanovic znao sta ce se dogoditi, mislim da bi ove zrtve iz RTS-a presisale i voz u Grdelici, i malu Milicu, po znacaju.
    To je valjda i razlog zasto se bombardovanje RTS-a retko pominje kao primer kada se zeli docarati okrutnost bombardovanja, sigurnije je igrati na neke druge zrtve, iako je gledano po broju ljudi koji je u jednom mahu ubijen, i to da je bombardovana novinska kuca, ovo mozda i najveci zlocin tokom bombardovanja.
    (nisu sve zrtve jednake, 1. septembar 2012 01:30)

    # Link komentara

  6. @srdjan
    Evo ja nemam nista protiv da vi osudite sve NATO lidere toga vremena za to sto su nas bombardovali, i njihove generale i njihove pilote, i da ih smestite na dugogodisnje robije, mozete i da ih povesate na Terazijama. Uradite to, nemojte meni i meni slicnim ljudima da prebacujete kako mi nismo osudili i pohapsili vodje NATO pakta, nego uradite to vi, koji dajete takve predloge. Evo skinuli ste "petooktobarce" sa vlasti, ne znam samo sta vas sprecava da to uradite.
    A sto se tice lopovluka, nista manji lopovluk nije obelezila i Miloseviceva vladavina, samo si ti toliko bio "naprzen" tom ratnom propagandom da nisi ni primecivao kako ti ispred nosa iznose pare na Kipar i u Rusiju, i otimaju deviznu stednju koju sada neko drugi mora da vraca, prodaju ti marku po 30 dok je oni kupuju po 6, pljackaju fonodove iz zajmova za preporod ... Evo istom ovom Milovanovicu, kad smo vec kod njega, sudi se u drugom postupku zbog zloupotreba sa stanovima koje je delio i kapom i sakom sebi lojalnim ljudima, ali i svojoj zeni, a i samom sebi (naravno)...
    (cls, 1. septembar 2012 00:35)

    # Link komentara

  7. Pita li se neko zasto nije odgovarao onaj ko je pustio voz u Grdelicku klisuru ili onaj koji je naredio da bolnica Dragisa Misovic radi ili nije odgovarao "neko" ko je za vreme bombardovanja "dozvoljavao" ljudima da izlaze iz kuca,pardon podruma i sklonista, jer zaboga traje bombardovanje i mogu stradati a "javljeno"je??
    Naravno da se ne pita jer smo kao narod bili opijeni "demokratskom" revolucijom 5 Oktobra, a one koji dan danas za sve okrivljuju pok.Milosevica ( 22 godine NIKAD nisam glasao za njega i njegove)podsetio bih da su neki drugi tokom 12 godina svoje "vladavine" ( a u stvari nevidjene pljacke,lopovluka,ispiranja mozga i svega raznog drugog) doprineli konacnom urusavanju i skoro pa propasti Srba i Srbije, u ime "demokratije", pa onda kad ta i takva demokratija potpuno legitimno dovede na vlast druge politicke opcije onda im nista ne valja vec pozivaju udbaskim i golootovkim metodama na borbu, pobunu i sl
    Dame i gospodo "petooktobarci" vise srece u narednom izvlacenju
    (Srdjan, 31. avgust 2012 23:36)

    # Link komentara

  8. Milanovic je odlezao svoju kaznu zbog pogibije ljudi u televiziji.Normalno kao glavno odgovorno lice u Televiziji. Ali da li se neko pita , zasto nisu odgovarali i oni koji su bacali bombe...
    (odgovorni, 30. avgust 2012 23:55)

    Hahaha smesan si decko. Kome da sudimo? Najvecim silama ovog sveta? Ko da im sudi? Srbi ce nestati i gotova prica.
    (Evroslav, 31. avgust 2012 22:42)

    # Link komentara

  9. @BEOGRADJANKA: Kako to gospodjo "svi smo znali"?!Ja nisam znao ništa, uprkos tome što su "bezgrešni ameri" bombardovali sve redom?! Smatrao sam smatrao da je bombardovati RTV jedan nezamislivi čin, koji ne bi počinio ni Hitler?! Inače, da sam mogao i da pretpostavim da imamo posla sa nečim što u svojim gnusobama prelazi i granice fašističkog ponašanja, ja bih ušao u RTS i javno rekao "LJUDI VEČERAS VAS BOMBARDUJU, BEŽITE"?! Siguran sam da mnoge ne bi mogao da zaustavi čaK, ni gospodin Milanović. Gde Vam je gradjanska odgovornost?!Pa i Vi biste, shodno Vašem iskazu, trebali da robijate?!Kao drugo, neko je ovde spomenuo bolnice, vozove, mostove, rafinerije gde su isto ginuli ljudi?! ZAŠTO NIKO, SEM ZA RTS, NIJE ROBIJAO?!Da li to nisu ljudi ili je opet nešto drugo u pitanju? NEKOGA MUČI NEŠTO DRUGO A NE POSTRADALI RADNICI?!
    (Toplicanin Milan, 31. avgust 2012 15:02)

    Milane, to sto niste znali samo znaci da niste hteli da znate. Dovoljno je bilo, kako sam rekla, slusati strane medije koji su o tome non-stop pricali. Ako ste samo gledali RTS (ako ste vec imali stomak za to), onda niste znali. Slazem se da je bombardovanje novinske kuce uzasan cin,ali ako vam neko vec najavi takvu stvar, vasa je duznost da se pobrinete da vasi ljudi ne stradaju. Za to je kriv Milanovic, a ne za bombardovanje. Pogledajte dokumentarac snimljen na tu temu, postoji i knjiga, ili ni to ne zelite da znate.
    (beogradjanka, 31. avgust 2012 22:30)

    # Link komentara

  10. Sada Dacic moze da ga postavi umesto Tijanica, pa da zatvorimo krug pakla i ponovo ispocetka, i tako nekoliko ciklusa dok narod ne svati
    (bugi, 31. avgust 2012 21:59)

    # Link komentara

  11. Nikad Srbija ne bi ni bila bombardovana od NATO, niti bi sa bilo kime ratovala 90-tih, da se nije pojavio Milosevic i njegovi pomagaci u liku ovoga Milovanovica. I dan danas truju narod sa tom svojom poganom ideologijom. Kad se samo setim kako su manipulisali narodom sa te svoje pogane TV, smuci mi se. Zavadili su nas i uvukli u rat sa svima, a kada smo dobili po njusci, objasnili su nam da je to na pravdi boga, je mi nismo nit luk jeli nit luk mirisali. Eto mrze nas, pa zbog toga.
    Nikad necu poverovati u ta njihova objasnjenja da je eto rat morao da se desi, jer smo eto morali da branimo otadzbinu. Da se oni nisu dokopali vlasti, ne bi mi morali ni od koga da se branimo. Veliki deo naroda je debelo izmanipulisan tom pricom.
    Pitanje je samo kada ce ponovo da im se ukaze slicna prilika pa da nas povedu ponovo istim putem. Sve je to samo zato sto su se jeftino izvukli, onda kada su trebali da plate. Ovaj Milovanovic je jedan od retkih koji je odrobijao za ono sto mu se stavlja na teret ( i to sa smesno malom kaznom ), a da je osudjen pred domacim sudovima.
    (patriotski prevaranti, 31. avgust 2012 21:39)

    # Link komentara

  12. Ovi agresivci, mislim iz komentara, NATO, NATO pa NATO. Ostavite bre NATO, zamislite da na to nismo imali uticaja, mrzite ih budite ljuti... ali zasto gurati sopstvenu bracu njima na nisan i posle se pravdati NATOm. Neverovatno kako se sve ponavlja....seti te se drugog svetskog rata od onih sto su nas spasavali tako sto su zrtvovali one druge pa posle ovi drugi sto su nas oslobadjali zrtvujuci one prve. Pa posle rata gde smo se opet ubijali iako je rat bio odavno vec zavrsen ... A mislio sam da takvih ljudi vise nema medju nama. Mislim da sam se prevario, Jel da.
    (soko zove orla, 31. avgust 2012 21:20)

    # Link komentara

  13. Dozivotna
    (Mirko, 31. avgust 2012 21:14)

    # Link komentara

  14. Neka ga na slobodi, ali senka poginulih ljudi sa RTS uvek će biti nad njim, jadan je i bedan i takav će ostati do kraja. A i posle toga.
    (Branko, 31. avgust 2012 21:13)

    # Link komentara

  15. razumem bes i ogorcenost,ali po zakonu on je odlezao swoje i to je to.zasto polemisete oko owoga meni nije jasno.proslost pamti,izwuci pouke i ostawi iza sebe
     (micifu, 31. avgust 2012 20:59)

    # Link komentara

  16. Kakav li je to program pravio Milanovic kad su NATO snage odlucile da bombarduju RTS????

    Treba on jos da robija,
    on,
    a i mnogi drugi kojima je bio potrcko.
    (cobi, 31. avgust 2012 20:32)

    # Link komentara

  17. Kako Srbin na srbina udara,verovali ili ne niko ne spominje nato agresiju na Srbiju, vec na mILOSEVICA I Milanovica, dasu oni krivi za zlocine nato alijanse?!Nebise RTS, mogao sakriti pa daje i u zemlju, premesten, jer u samom rtsu su bili placenici nato zlocinaca, kojigsuig opbavestavali o svemu sto se zbiva tamo?!A vi brze bolje ste uzeli par zrtvenig jaraca, kao zlocince sto nisu nista preduzeli, a sta da preduzmu,kada za svaki pokret RTsa bivaaju obavesteni od samig erteesovaca?Dabise Porodice koliko toliko zadovoljile,zrtvovan je Milanovic, vec u napred dabise mase zadovoljile,a pravda bacila pod noge!!
    (R,Zivkovic,Roterdam, 31. avgust 2012 20:25)

    # Link komentara

  18. @ JONY KRSTIC: Mislim da ste rekli sustinu i da ste recnikom pravog patopsihologa dali najprecizniju dijagnozu. Lecenje moze biti uspesno samo ako se bolest nazove pravim imenom a ne vrlinom kako domaca fukara pokusava da prikaze tu svoju mizeriju. Uzivamo da secemo glave najblizima. Uzivamo da ponizavamo svoje sunarodnike i da lizemo zadnjice onih koji nas mrze i tlace.Polazeci valjda od sebe od svog nistavila i beskorisnosti, svakog sunarodnika smatramo g..... i nistavilom. Gospodin Milanovic je "cisti" primer naseg moralnog posrnuca i propasti. Siguran sam da ce gospodin Milanovic tuziti drzavu pred nekim medjunarodnim sudom i traziti satisfakciju koja nece biti naivna. Voleo bih da vidim lica ovih koji su sigurni da je on glavni i odgovorni za bombardovanje kao i stradanje nevinih ljudi?!Ali ako je ovde kriv Milanovic, sta cemo za one druge koje su takodje ubile "milosrdne" bombe NATO-a?!Zasto i za njih ne odgovara neki "Milanovic"? Zar to nisu bili ljudi ili, ljudi uopste nisu ni vazni vec, politika?! Gde vam je savest i jednaki arsini? Poginulo je hiljade ljudi na svojim radnim mestima, nije valjda da su postradali u RTS-u bili nesto posebno?
    (Mladen Mladenovic, 31. avgust 2012 20:25)

    # Link komentara

  19. Neki od njih su na dan odlaska upozoravali srpske kolege da će zgrada sigurno biti bombardovana (dopisnik CNN-a, zaboravio sam mu ime italijanskog je porekla). Nikada nećemo zaboraviti ni oprostiti ubistvo naših šesnaest kolega.


    Alessio Vinci, tako se zvao novinar sa CNN-a koji je upozoravao na bombardovanje RTS-a. Prijatan covek i pravi profesionalac, upoznao sam ga u Pozarevcu za vreme sahrane Slobodana Milosevica. Vodio ga da snimi kucu a iz nje izletele celave gorile, jedva smo glavu spasili...
    (Kolega iz Pozarevca, 31. avgust 2012 20:05)

    # Link komentara

  20. On je osudjen i odlezao je kaznu od 10 godina, koja mu je sledovala po nasem zakoniku (koji je neverovatan pa neko ko pocini ubistvo sa predumisljajem dobije 40 godina i to je to). Njegovo zlodelo za koje je osudjen je da nije sklonio ljude iako je navodno znao da ce biti bombardovani. Ubica je sedeo u avionu, a nalogodavac u Napulju (niko se ne brine da njih nadje). Mislim da je dobio maksimalnu kaznu koju nas zakon predvidja za tako nesto (nije zastitio zrtvu) i to je to. Video sam divan komentar o nasoj zemlji na samrti i samo mogu da kazem - ditto. Srbija vise ne postoji - to je samo jedna amorfna masa u kolektovnom psiho-patoloskom stanju. Boli me dok iz daljine gledam kako umire narod mog dede, mog oca i moj sopstveni, ali nismo ni prvi ni poslednji koji ce nestati.
    (Dragan, 31. avgust 2012 19:42)

    # Link komentara

  21. ...Био сам у рату, пуцао на Американце или ко год да ми је летео изнад главе...
    (Шизофренија)

    Pa jesi li pogodio nekog?
    (Pera ložač, 31. avgust 2012 19:26)

    # Link komentara

  22. Jedno je istina - sta god da je uradio, Milanovic ne moze biti vise kriv od onog ko je zaista bacao bombe. A da je kriv, kriv je, ali ne vise od od NATO-a. Svaki drugi zakljucak bi bio apsurd i protiv logike.
    (Dusan, 31. avgust 2012 19:18)

    # Link komentara

  23. Vucic je tada bio ministar informisanja a RTS je tada bila direktno podredjena vladi Srbije. Nekoliko dana pre toga RTS je i sam izvestavao i pustao snimke inostranih izvestaca kako se evakuisu iz zgrade RTS i jasno govorili da ce zgrada biti meta. Namerno su ignorisali zakonsku obavezu da evakuisu svoje zaposlene kako bi napravili neki medijski poen pred svetskom javnoscu. Zlo u ljudskom obliku.
     (Vladimir, 31. avgust 2012 19:13)

    # Link komentara

  24. Aleksandar Vucic u vreme NATO bombardovanja bio ministar za informacije tadasnje Vlade i kao takav ni rodjenu majku nije obavestio o opasnosti a ona se kao novinarka te noci nalazila u zgradi RTS.
    (Ras, 31. avgust 2012 14:44)

    Ne lupetaj gluposti. Vucic je majku sklonio iz zgrade nesto pre bombardovanja. Od ovih nasminkanih radikala ne moze da se dise.
    (PetarPan, 31. avgust 2012 19:00)

    # Link komentara

  25. Dragi gradjani Srbije,vasa podeljenost i stepen neusaglasenosti u slucaju bivseg direktora RTS G. Milanovica je apsolutna.Vasa zelja da jedno drugome odrubljujete glave fascinira i raduje svakog vaseg neprijatelja.Ona objasnjava sve vase istorijske politicke,bratoubilacke,dinastijske i Pravoslavne podele i pokolje od 20 veka pa do vremena Nemanjica,dokle nam doseze pisna istorija i najstarija knjiga Miroslavljevo Jevandjelje.Na ovome zasnivam sumnju da je i prvi srbin koji je,kako zapadni izvori navode,izronio disuci na trsku,zapusavao prstom trsku drugog srbina.Na ovome je zasnovana i sumnja u odrzivost nase drzave u najblizoj buduscnosti u okvirima i delimicnom suverenitetu kakav danas poznajemo.Sve se radja,zivi i umire a nasa drzava Srbija je na samrtnickoj postelji.Neka njena deca sa nestrpljenjem iscekuju njen pogreb, pojuci joj"za ideale ginu budale".Legendarna pesma,zar ne? Sa ljubavlju i postovanjem, Dejan.
    (Jony Krstic, 31. avgust 2012 17:52)

    # Link komentara

  26. Sve je isto, samo njega nema!
    (Otporas, 31. avgust 2012 17:36)

    # Link komentara

  27. A kada ce odogvarati zlocinci iz NATO pakta?Umesto toga oni kupuju nasa SRPSKA bogatstva na Kosovu i Metohiji...
    (mishasrbin, 31. avgust 2012 17:27)

    # Link komentara

  28. a koliko je osudjen pilot aviona sto je gadjao rts
     (jovan, 31. avgust 2012 17:17)

    # Link komentara

  29. Trebalo je da dobije dozivotnu.

    Ali nije, i to je neciji propust. Ciji???

    Pitam ove sto vec vide Miru i Marka u Beogradu. I njih je neko pustio da odu iz zemlje. Ko? Vucic? Nece biti...
    Kao sto Vucic nije bio na vlasti kad je Milanovic dobio samo sramotnih 10 godina.
    Ne spadam u postovaoce lika i dela A.Vucica, ali mi je muka od tendencioznih komentara bez ikakvog pokrica.
    (Lajavica, 31. avgust 2012 16:43)

    # Link komentara

  30. Toma je u misiji da oslobodi sve kriminalce. Sledeci da se oslobode su Legija & Co.Sacekajmo 1 do 2 godine i ponovljenjo sudjenje na kome sve prvobitno dokazano pada u vodu,pa onda izvinjenje doticnima, nadoknada za bol i ostalo, drzavna penzija itd
    (Jake, 31. avgust 2012 16:26)

    # Link komentara

  31. on je glavni krivac ali i Nato je isto krivac , a realno covek je odlezao svoje posteno .
    (Kibo, 31. avgust 2012 15:58)

    # Link komentara

  32. Mi smo ovde jaci od suda u drzave. Sud je izrekao kaznu Milanovic je izdrzao sad da li sa nekim smanjenjem ili ne neznam ali on je sada slobodan gradjanin ove drzave koji ima sva prava. Mozda je u ist kos trebao da upadne i tadasnji ministar informisanja Vucic Aleksandar jer su mediji tada bili u njegovim rukama. Jos jedno cini mi se da su neki mediji objavili, ali nisam siguran, da je Vucuceva majka napustila RTS pola sata pre bombardovanja zgrade, ne bi bilo lose ako se neko seca da me demantuje ili potvrdi.
     (Mrki, 31. avgust 2012 15:15)

    # Link komentara

  33. Setite se koliko je bilo dojava, ispostavilo se pretežno lažnih, da je bomba postavljena u nekih školi, na nekom mostu, na nekim kolima, s sigurno se sećate pošto se o tome uvek radio govori i pišite u medijima javnog informisanja. Sigurno se ste primetili da svaki put objekat mora biti evakuisan. Tokom bombardovanja RTS-a je bilo više bombi, tačnije raketa, kao i dojave. Da li Milanović ili bilo ko, ko je u stanju da ga i dalje štiti, može da odgovori na pitanje - zašto RTS nije evakuisan?
     (shox, 31. avgust 2012 15:04)

    # Link komentara

  34. @BEOGRADJANKA: Kako to gospodjo "svi smo znali"?!Ja nisam znao ništa, uprkos tome što su "bezgrešni ameri" bombardovali sve redom?! Smatrao sam smatrao da je bombardovati RTV jedan nezamislivi čin, koji ne bi počinio ni Hitler?! Inače, da sam mogao i da pretpostavim da imamo posla sa nečim što u svojim gnusobama prelazi i granice fašističkog ponašanja, ja bih ušao u RTS i javno rekao "LJUDI VEČERAS VAS BOMBARDUJU, BEŽITE"?! Siguran sam da mnoge ne bi mogao da zaustavi čaK, ni gospodin Milanović. Gde Vam je gradjanska odgovornost?!Pa i Vi biste, shodno Vašem iskazu, trebali da robijate?!Kao drugo, neko je ovde spomenuo bolnice, vozove, mostove, rafinerije gde su isto ginuli ljudi?! ZAŠTO NIKO, SEM ZA RTS, NIJE ROBIJAO?!Da li to nisu ljudi ili je opet nešto drugo u pitanju? NEKOGA MUČI NEŠTO DRUGO A NE POSTRADALI RADNICI?!
    (Toplicanin Milan, 31. avgust 2012 15:02)

    # Link komentara

  35. Novinari su zasticeni po svim medjunarodnim zakonima, stoga gadjanje RTS je zlocini i u samoj pretnji, a kamo li izvrsenju. Po ovim Atlantistima i njihovim komentarima ispada da smo mogli izvjestace CNN,BBS..., kao i njihove domace medije ladno da lovimo i likvidiramo, a sve pod izgovorom mediske propagande.
    (12345, 31. avgust 2012 14:57)

    # Link komentara

  36. Jedno da rascistimo za svagda: Meni je uzasno zao svih zrtava bombardovanja jer su svi bili neduzni kao i radnici RTS-a. Sve njih nije ubio Milanovic vec NATO, ta cinjenica ne sme nikada da se zaboravi!
    (Vlada, 31. avgust 2012 14:48)

    # Link komentara

  37. Aleksandar Vucic u vreme NATO bombardovanja bio ministar za informacije tadasnje Vlade i kao takav ni rodjenu majku nije obavestio o opasnosti a ona se kao novinarka te noci nalazila u zgradi RTS. Pa nek me neko sada ubedi da se znalo i da su neki znali. Toliko je logicno da se hajkom na ljude iz tadasnjeg RTS-a htelo bacanje prasine na onog ko je bacao bombe. DS svo vreme pokusava da predstavi kako su tadasnji clanovi rezima dobijali SMS poruke kada i sta ce biti gadjano. A JA ZNAM da su celnici tadasnje opozicije bas dobijali takve SMS poruke i telefonske pozive. Djindjica nema da to posvedoci, Batrica isto nema vise da to posvedoci. Ceda Jovanovic bi mogao kada bi hteo i kada ne bi bio u klincu zbog potkupljivosti. Tadic isto zna kakve i koliko su poruka dobili odakle da se sklone. Milosevic nije imao takve poruke. Polako sam "zapad" iznosi na cistinu sve te stvari. Kao da su cekali da se sklone nosioci promena oktobra 2000te pa sada navalili. Evo neko vece austrijanci otvoreno rekose i to na drzavnoj TV. Do duse u jako kasnom terminu koji retko ko gleda ali, ja uhvatio.
    (Ras, 31. avgust 2012 14:44)

    # Link komentara

  38. Kuda ideš druga Srbijo ima li kraja ponižavanju i podilaženju Nato-u.Iz perspektive RS-a upitam se postoji li Srbija kakvu smo voljeli i za koju su mnogi ginuli.Shvatite ljudi da glumite kao velike demokrate a opravdavate zločin nad sopstvenimim narodom i sve se pretvara u histeriju i autodestrukciju.Svi pljuju po nazovi krivcima a niko ne pomenu nevine žrtve.Vječna im slava i laka im ova crna zemlja.
     (Nenad, 31. avgust 2012 14:42)

    # Link komentara

  39. Ne uzrujavajte se. Pa niko normalan ne može da opravda ovu ljigu od čoveka. Ovo je sve lažni "narod" Aleksandra Vučića. Što me inspiriše da pitam vas koji ste glasali za njega: Šta mislite, koliko će lažnog naroda biti na sledećim izborima? Imaju li dovoljan manjak odgovornosti pa da pribegnu lažiranju rezultata? Kao npr sad sa ovim džakovima?
     (Geom, 31. avgust 2012 14:39)

    # Link komentara

  40. Samo da vas podsteim da je RTS u to vreme bio najgora ratno-huskacko propaganda masinerija za obmanjivanje svog naroda. Svi koji smo iole pratili situaciju, gledali BBC, CNN itd znali smo da ce gadjati RTS, a kamoli Milanovic. Nek se jave ljudi koji su u to vreme radili tamo da kazu sta se desavalo te noci. Dovoljno je setiti se samo "radne obaveze" koju su bili uveli. Kamo srece da su prestali da emituju, ovi zivoti ne bi uzaludno bili unisteni. Prokleti srpski prkos po cenu (tudjih) zivota!
    (beogradjankaa, 31. avgust 2012 14:31)

    # Link komentara

  41. Sad ce da pristupi "nazadnjacima - naprednjacima"...
    Jooooj, zemljo Srbijo, stidi se svega sto se sada desava!!!
    (Krsta, 31. avgust 2012 14:28)

    # Link komentara

  42. Trebao je da dobije trideset godina, ko ce vratiti te zrtve?! Njih vise nema, a gospodin je opet na slobodi, jadna smo mi drzava.
    (goran, 31. avgust 2012 14:01)

    # Link komentara

  43. Sad moze da snimi rep album.
    (Srdjan, 31. avgust 2012 13:59)

    # Link komentara

  44. Čovjek je svoje odslužio a kad će odgovarati ovi iz Nato pakta za tragediju RTS radnika ili za njih ne važi zakon.Koliko znam ratni zločin ne zastarijeva pa tužilaštvo je na potezu.Ma jeste za sve je kriv nesretni Milanović.
     (Nenad, 31. avgust 2012 13:57)

    # Link komentara

  45. Je l' to partijski zadatak braniti ovog satrapa, ili? Mislim argument ove organizovane 'odbrane' se svodi na to da on nije kriv jer je drugi neko bacio bombu. To je kao da izbije pozar u zgradi, a da je neko namerno iskljucio pozarne alarme, sklonio protivpozarne aparate, zavario hidrantne cevi i zamandalio vrata zgrade - a vi onda tvrdite da taj nije kriv, nego je kriv onaj sto je izazvao pozar.

    Jeste, kriv je onaj sto je izazvao pozar, ako se to uopste moze i pripisati jednoj osobi jer ako se gleda kontekst mnogi su doprineli tome, ukljucujuci i ovog sto je na kraju zamandalio zgradu.

    To sve ne smanjuje krivicu ni za jotu ovog koji je znajuci sta ce se desiti prisilio ljude da izginu. Sram vas bilo sve koji ga branite!
    (Aleksandar, 31. avgust 2012 13:56)

    # Link komentara

  46. Dakle:

    (1) Ja vas upozorim da cu vam baciti bombu u stan (sto je ocigledno protivzakonito, kao i gadjanje RTS-a)

    (2) Vi "ne evakuisete" svoju porodicu koja potom pogine od moje bombe (cime sam opet prekrsio zakon)

    (3) Vi odete u zatvor, jer, eto, niste adekvatno zastitili svoju porodicu kada sam vas ja lepo upozorio da cu baciti bombu.
    (Anon, 31. avgust 2012 13:48)

    # Link komentara

  47. ovog čoveka komentatori brane po partijskom zadatku! e pa gospodo komunisti i radikali, NEĆEMO ZABORAVITI nato zločine, ali ćemo još duže i bolje pamtiti vaše zločine protiv sopstvenog naroda! nećete umanjiti ni vašu, ni odgovornost ovog zlikovca ovim tupavim komentarima!
     (pera kojot genije, 31. avgust 2012 13:32)

    # Link komentara

  48. Ostaje da se zapitamo nekoliko stvari. Sve i da je Milanović zaslužio veću kaznu od ove (što je, ispada, pitanje, s obzirom na to da su i daleko veći zločinci prolazili jeftinije)- on je ono za šta je osuđen odslužio. Nije pomilovan. 10 godina je dug period u životu jednog čoveka (što ne znači da ga pravdam). Šta smo mi za to vreme uradili? Da li smo u leto 2002. godine živeli bolje ili smo od tada napredovali? Ja mislim da se nismo NI MALO mentalno mrdnuli od postmiloševićevske Srbije,2001-02, kada smo "naleteli" na demokratiju. Mi i dalje tapkamo u mestu i svađamo se sami sa sobom oko nekih osnovnih stvari. Naravno da je Milanović, u međuvremenu, stigao da izađe.
    (Nikola, Beograd, 31. avgust 2012 13:25)

    # Link komentara

  49. Da li neko zna da li je Vučićeva majka povučena te večeri tj da li je Vučić znajući da će biti bombardovanje izvukao majku a ostale ostavio da poginu?????!!!?????

    Čuo sam da je to uradio ali ne znam da li je istina. Ne verujem da bi ova moralna gromada , čovek koji ne laže nikada , to uradio
    (Kryrogenic, 31. avgust 2012 13:22)

    # Link komentara

  50. covek koji je jedan od peruski slobodana milosevica.covek koji je medijskim mrakom doprineo svemu losem kod nas.prvi put u istoriji rata da je jedan medij legitimni cilj.cak ni u iraku u pustinjskoj oluji nije gadjana ni jedna medijska kuca.mislim da pravi krivac nikada nece biti osudjen.
     (milutin, 31. avgust 2012 13:21)

    # Link komentara

  51. Razum ovih što brane Milanovića bi bio "nromanliji" da su njihova deca žrtvovana radi propagande. Kada znaš da je nešto opasno, ti opominješ ljude bez obzira što nisi ti uzročnik te opasnosti, a ako si odgovoran za svoje zaposlene onda se ta briga povećava. Nema sapuna koji tog čoveka može da opere, problem je što ostali koji su znali nisu imenovani, biće jednog dana, to je sigurno.
    (ZoranNS, 31. avgust 2012 13:16)

    # Link komentara

  52. Ubio je 16 mladih ljudi .... :(
    (Woja, 31. avgust 2012 13:04)

    # Link komentara

  53. Ne mogu da verujem da neko brani ovog "čoveka"!
    Dva dana pre zločina (ne amnestiram NATO, naprotiv, smatram ih za zločince)RTS je proglašen ciljem napada, javno, svima je to poznato. Ovaj lik je obavešten od strane zaposlenih da je program moguće emitovati sa više lokacija koje se mogu menjati svaki dan i da treba evakuisati ljude radi njihove sigurnosti. Odgovor je bio da ko napusti radno mesto neka ponese sa sobom radnu knjižicu. Setimo se da su bombardovane zgrade RTV Priština, RTV Novi Sad, Pink i da tu niko nije bio stradao. Evakuisano je ljudstvo. Do dva dana pred napad, zgrada RTS-a je bila puna stranih novinara koji su iz RTS-a slali svakodnevno priloge svojim redakcijama. Neki od njih su na dan odlaska upozoravali srpske kolege da će zgrada sigurno biti bombardovana (dopisnik CNN-a, zaboravio sam mu ime italijanskog je porekla). Nikada nećemo zaboraviti ni oprostiti ubistvo naših šesnaest kolega.
    Onaj koji puca žrtvi u glavu jeste ubica i jeste zločinac. Da li je moguće da neki opravdavaju onog koji drži tu žrtvu ispred ubice a u mogućnosti je da joj pomogne i da je spasi?
    Da su ti ljudi bili vojnici možda bi se sve ovo moglo nekako opravdati. Ali i vojnici su bili sklonjeni iz kasarni. Kasarne su bombardovane p r a z n e.
    (radnik rts-a, 31. avgust 2012 13:02)

    # Link komentara

  54. Ponovo moram da se obratim onima koji nisu upuceni ili koji se tada cak nisu ni rodili a komentarisu iz ko zna kojih izvora, razloga i interesa. NIKO OD NOVINARA NIJE POGINUO VEC TEHNICARI I LJUDI IZ PRODUKCIJE. NOVINARI I UREDNICI NISU BILI PRISUTNI. GLAVESINE SU SEDELE U PARKU TAS I CEKALI. Svi su znali ! Poslednji unilateral je imao CNN ciji je novinar obavestio nase. Talijanski novinar takodje. Gospodin Vojvodic je svoju cerku izvukao u ponoc-nije znao? Uslov je bio da se iskljuci signal sto je moglo da bude uradjeno taj dan. Pitanje gde je bila Tatjana Lenard koja je direktno pozivala na bombardovanje? Gde je sada? U ratu se gine ali ovo je bila agresija a ne rat. Tako da je trebalo spasiti sta se moze. Analogija sa Markalama postoji. Trebale su nevine zrtve za propagandu. Sramota! Osim toga, pljacka i rasturanje najvece tv na Balkanu je pocelo jos u vreme Vucelica pa do danas. Niko nije odgovarao nikada, niti ce dok su oni koji su ovo zamesili sada na vlasti. NATO nije uzrok vec posledica. Kad neces da se razbolis onda delujes preventivno, ne leci se posledica vec uzrok nase aljkavstine i narcisoidnosti i samoljublja.
     (Srki, 31. avgust 2012 12:54)

    # Link komentara

  55. Znao je, nije rekao znaci Kriv je!!! Neko je izdao direktnu narebu, kao sto je i neko pritisnuo obarac i ubio civile. Njihova krivica se ne smanjuje time sto su najavili da ce ubiti civile. Ubistvo je ubistvo
    (Milan, 31. avgust 2012 12:34)

    # Link komentara

  56. I Vucic je znao!
     (neznalica, 31. avgust 2012 12:33)

    # Link komentara

  57. RADE ti bi trebao kod doktora otici malo... nije on dovoljno odlezao da se ja pitam,bar jos toliko
    (snimatelj, 31. avgust 2012 12:30)

    # Link komentara

  58. ako cemo ni po babu ni po stricevima,vec po pravdi boga istinoga. trebalo je da odgovaraju klinton,bler,solana,olbrajt,klark,bezimeni engleski pilot koji je bacio bombu na rts...
    (pustahija, 31. avgust 2012 12:28)

    # Link komentara

  59. Uz svo postovanje porodicama nastradalih novinara ja bi ih ipak podetio da je i Milanovic neciji sin a oni su ga osudili ni krivog ni duznog!! Da li te roditelje nekada grize savest zbog toga sto su okrivili Milanovica a oprostili nato-u i demokratama koje su povukle tuzbu protiv te organizacije! Dobro zdravlje i dug zivot zelim gospodinu Milanovicu!!
    (Goran, 31. avgust 2012 12:22)

    # Link komentara

  60. Није, дакле, крив онај ко је злочин починио, већ онај ко је МОЖДА знао да ће се злочин десити, а није ништа урадио да га спречи?! Уз коментаре типа "мало су нас бомбардовали"! Да сам српски непријатељ, био бих поносан на обављен посао. Прање мозга, макар особа чији се коментари пуштају на овом сајту, успешно је обављено. Био сам у рату, пуцао на Американце или ко год да ми је летео изнад главе, нисам изашао ван територије Србије, бранио сам своју и туђу децу, умало нисам остао без посла (на коме сам провео прве две недеље рата - и такође нисам смео да изостанем, као ни запослени РТС-а) - и не дај Боже да нас опет неко нападне, знате кад ћу да се одазовем на војни позив? Никад! Ја да крвавим гаће, а ви да повлађујете зликовцима?! Слажем се - мало су ВАС бомбардовали! Следећи пут се браните сами, мени сте се смучили.
    (Шизофренија, 31. avgust 2012 12:21)

    # Link komentara

  61. nije se "sklonio" u crnu goru, kako novinar (ovog puta sa malim n) navodi, već je pobegao od pravde i uhvaćen je u bekstvu.
     (vladimir, 31. avgust 2012 12:18)

    # Link komentara

  62. Cak je i NATO ispao posteniji od ovog zlikovca. NATO im je dojavio sta ce i kad da gadja (kao sto im je to dojavljivao za sve ciljeve u zemlji). A ovaj je znao sta ce i kada biti bombardovano, i to je precutao ljudima. Zbog cega? Samo zato sto su im trebale nevine zrtve za propagandni rat (koji su i onako izgubili).
    A ne bi zeleo da budem necovek, ali ja nisam imao dobro misljenje ni o ljudima koji su radili za tu TV. Svi su oni verno sluzili tom rezimu, koji ih je na kraju izdao. Al da ponovim jos jednom, naravno, da zbog toga nisu trebali da budu ubijeni.
    (sk, 31. avgust 2012 12:12)

    # Link komentara

  63. @BABAROGA: Voleo bih da malo pojasnite šta to nije tačno, "ni činjenično a ni logički" u mom komentaru?! Pa ne verujete valjda u činjenicu da je gospodin Milanović bombardovao RTS?! Niste valjda toliki monstrum, da možete da poverujete u momenat kako bi neko žrtvovao tolike ljude za neke sulude razloge koji se ovde pominju?! Mene više interesuje ZAŠTO SE MI NA NIVOU NACIJE PRAVIMO BLESAVI?! Razumem one koji su u američkim bombama videli slobodu i momenat da se materijalno obogate ali, ne mogu da shvatim ljude koji, u svojoj nemoći kažnjavaju i prazne se na onima koji su im "pri ruci"?!I ja sam radio u nekoj sličnoj ustanovi i svaki nalog "da sutradan ne dodjem na posao" doživljavao sam kao nepoverenje starešine u mene?!Ako je odgovarao Milanović za bombardovanje RTS-a, ko će odgovarati za poginule u vozovima, u bolnicama, fabrikama, mostovima i drugim mestima na kojima su imali "sreću" da ih sustigne ljubav "Milosrdnog andjela"?!Pa i to su bili ljudi, nisu valjda samo oni zaposleni u RTS-u?! Ostavimo se demagogije i politikantstva ovo je isuviše ozbiljna i tužna situacija.
    (Mladen Mladenovic, 31. avgust 2012 12:11)

    # Link komentara

  64. @(Mladen Mladenovic, 31. avgust 2012 08:48)

    Da, cilj je bio da se ti ljudi pobiju, kako bi miloseviceva propaganda sirila pricu kako nato ubja novinare (uzgred, nastradali nisu ni bili novinari, vec tehnicko osoblje, montazeri i slicno, sto njihove zivote ne cini nista manje vrednim od novinarskih)...

    Vojska je bila rasporedjena po skolama, bolnicama i vrticima, da bi se u slucaju bombardovanja vojnih postrojenja nato optuzio za bombardovanje skola i bolnica...

    I da, da li mi je bilo tesko za vreme bombardovanja? Jeste...
    Da li mi je danas zao zbog toga? Jeste, ali samo zato sto nas nisu dovoljno bombardovali, zato sto su dozvolili da oni koji su devedesetih upropastili ovaj narod, danas opet imaju podrsku tog istog naroda...

    Nikada se srbi nece opametiti!
    (Bob Rock, 31. avgust 2012 12:02)

    # Link komentara

  65. Predji na Pink...
     (freelancer, 31. avgust 2012 11:58)

    # Link komentara

  66. Nije se lose podsetiti da je Milovanovica skrivao i Zemunski klan, dok je izmicao pravdi. A bilo je i kontraverzi oko njegovog sluzenja kazne. Te mogao da izadje iz zatvora za vikend i td...
    A slucaj je otvoren i dalje samo zato sto niko ne sme da takne u vojsku. Upravo tamo sede ljudi koji su naredili da se zrtvuju ti zaposleni. Milovanovic, i ostali, su bili samo izvrsioci radova.
    E tek sada ce da smene Tijanica, i na njegovo mesto da dovedu Milovanovica. To bi bio logican potez. Tako da ce na celu RTS-a da ostane covek iz "ekipe".
    (on je zlikovac, 31. avgust 2012 11:53)

    # Link komentara

  67. RTS dobio novog direktora.
    (veroljub, 31. avgust 2012 11:51)

    # Link komentara

  68. Ovaj covek je politicki osudjenik!! Drzava mora da mu plati odstetu, mada niko ne moze da vrati njemu i njegovoj porodici mir koji su izgubili kada im je nacinjena ova nepravda!! Ej 10 godina, kao da je on ubio nekoga a ne amerika!!
    (Rade, 31. avgust 2012 11:48)

    # Link komentara

  69. Moram da kazem svima koji opravdavaju Milanovica da procitaju sta zakon kaze o obavezama direktora u takvim situacijama. On to nije hteo ni da cuje na kolegijumu vec je pretio saradnicima. Takodje za ne upucene treba reci da je od MASTERA do pecine(bivsa ledara ) gde je nekada bila Nemacka komanda u WWII udaljena 150m i da je bil6 tehnicki moguce napraviti studio i komplet sve zavrsiti za dva dana. To je bio predlog koji je on ODBIO. Tako pogibose ljudi za 1000m kabla. Pecina ima 10.000 kvadrata i struju i vodu. Kasnije smo se izmestali po gradu i bili smo takodje GLINENI GOLUBOVI jer je svaka budala znala ge smo. Da li je Milanovic ubica, pohlepni partiski poslusnik - JESTE i kazna je mala. Da ne govorimo o deljenju patrioskih para i stanova svojim kabadahijama. Njegov sin je takodje bio fiktivno zaposlen bez i jednog dana na poslu troseci narodne novce. Gde je tu kriv NATO??? Zlocin je pocinjen zahvaljujuci nasoj bahatosti. A vi gospodo "srbske patrijote" ne vredajte nevine zrtve i moje kolege koji bejahu samo profesionalci a ne profesionalne patriote.
     (Srki, 31. avgust 2012 11:44)

    # Link komentara

  70. Nemam nameru nikoga da branim. Ipak, da li smo dovoljno upuceni u Milanovicevu krivicu? Primera radi, ako je izasao 5 minuta pre gadjanja, to npr. moze biti malo sumnjivo, jer bi vecina ljudi, ako ima dojavu, otisla ranije, a ne bi cekala ,,poslednji voz". Sa druge strane, mozda je u potpunosti kriv, i mozda je sve sto je do sada receno protiv njega istina. Zelim samo da kazem kako je nezahvalno i povrsno formirati misljenje na osnovu izjava u medijima.
    (Audiatur et altera pars, 31. avgust 2012 11:40)

    # Link komentara

  71. Vučić je tada bio ministar informisanja, ili tako nečega ali on ne oseća nikakvu odgovornost pa ni moralnu. Važno je da bezočno grabi vlast i prekraja volju građana.
    Večni mir i slava nastradalima.
    Pozdrav svima iz Vojvodine
    (Vlada N. Sad, 31. avgust 2012 11:39)

    # Link komentara

  72. Covek, nije kriv, kao sto mu je pripisano, jedino ostrasceno i primitivno javno mnenje je zarad spiranja svoje savesti bilo spremno da to ucini zrtvujuci njega kao glavnog krivca.
    Malo ko se u globalnim razmerama nadao cinu koji je odneo toliko mladih i najmanje krivih najhumanije receno mladih zivota.
    Znam da ta mladost i da je imala bilo koji vid zabrane obavljanja svog posla zbog opasnosti koja je lebdela nad njihovim glavama ne bi odustala od svog zanosa a i patriotskog duha kao i sto je u praksa ovog naroda.
    Mozda su cinjenice negde izmedju zbog brige ili krajnje nebrige te rezervne lokacije
    koja je morala da se nametne kao resenje - i namet krivice ili pravice.
    (riman, 31. avgust 2012 11:39)

    # Link komentara

  73. Dosta više sa tom samosažaljivom patetikom. Iz Beograda sam i ono što je padalo po našim glavama 99te je bila smejurima u odnosu na naše "Milosrdne anđele" u Vukovaru, Dubrovniku..Koliko je tamo bilo malih Milica za koje nas nije briga jer su bile na onoj drugoj strani? Bacali smo cveće na tenkove koji su išli da ruše tuđe kuće i osam godina kasnije nam se bumerang vratio.
    (Barba Papa, 31. avgust 2012 11:34)

    # Link komentara

  74. Provereno tvrdim da se pretilo otkazima ko ne dođe na posao u RTS, kazna je mala za slanje u smrt toliko neduznih ljudi koji su hteli da savuvaju svoj slabomplaćeni posao...
    (Proka, 31. avgust 2012 11:22)

    # Link komentara

  75. E jadni mi. Likujemo sto smo laznili direktora televizije a komandanta NATO docekiujemo klececi. Cudo je da nisu i pokojnici osudeni u odsutnosti. Strasna nas je sudbina zadesila.
     (milenko railic, 31. avgust 2012 11:17)

    # Link komentara

  76. Milanovicu Dobro nam Dosao! Srbija je mislila na tebe jos u maju. Tako da, nemoj da se nerviras, kao nagradu za disciplinovano desetogodisnje ponasanje u Zabeli, vratices se cim pre na staro radno mesto. Koje zapravo i zasluzujes, ekipa ti se takodje polako vraca.
    (Glas razuma, 31. avgust 2012 11:17)

    # Link komentara

  77. Poenta je što je on znao da će bombardovati RTS, najavili su i na CNNu da se ovih dana sprema napad na državnu televiziju. Problem je što je on znao da će bombardovati zgradu 2sata pre napada, dobio je obaveštenje BIA-e a nije hteo da ih evakuiše. Za mene će uvek biti bezosećajan smrad.
    (Ivan, 31. avgust 2012 11:17)

    # Link komentara

  78. Po nekim komentatorima, kriv je onaj koji je "znao" (da li je "znao"?), a nije kriv onaj koji je ubio! Kakvo bizarno razmišljanje!
    (Aca, 31. avgust 2012 11:13)

    # Link komentara

  79. Мислим да је овде класичан случај замене теза. Говорите о том човеку као да је зликовац а заборављате да су стварни зликовци они који и данас тероришу свет и убијају милионе људи на директан или индирктан начин. Када су Западњаци критиковали Русе због прекомерне употребе силе у Грузији они, су им рекли да су тамо су све болнице, мостови и режимска телевизија на своме месту, што се неби могло рећи у случају Србије.
     (Срђан, 31. avgust 2012 11:13)

    # Link komentara

  80. @(Mladen Mladenovic, 31. avgust 2012 08:48)
    Gospodine Mladenoviću, ništa što ste ovde napisali nije tačno. Ni činjenično a ni logički. Bez obzira što se vama čini da je vaš stav ispravan i patriotski, bilo bi dobro da se osvrnete i realno sagledate koliku štetu su takvi stavovi naneli našem narodu.
    (babaroga, 31. avgust 2012 11:07)

    # Link komentara

  81. Citajuci pojedine komentare ovde, ispada da je Dragoljub Milanovic zamolio NATO pakt da bombarduje RTS i ostavio u zgradi one za koje je zeleo da poginu. Pri tome je, dakle, svesno ucinio krivicno delo, za koje je mogao ocekivati dugogodisnju zatvorsku kaznu. RTS je bila, na zalost, samo jedan od mnogobrojnih ciljeva NATO pakta, a tih 16 ljudi samo mali deo civilnih zrtava NATO agresije. Ispada da su agresori uredno obavestavali kad ce sta bombardovati. Po tome, ne bi trebalo uopste da je bilo civilnih zrtava, jer su sve trebalo da budu izmestene uoci bombardovanja. Ocigledno da je RTS bio jedini cilj za koji je NATO obavestio tacno vreme bombardovanja, buduci da mi nije poznato da je na ovakvu vrstu odgovornosti bio pozvan direktor jos neke institucije koja je bombardovana i u kojoj je bilo ljudskih zrtava.
    (Arandjel, 31. avgust 2012 11:04)

    # Link komentara

  82. I sta dalje,covek izasao iz zatvora a krivaca jos nema.Ne bi me zacudilo da ga postave ponovo za direktora RTS!3
    (Raja, 31. avgust 2012 11:01)

    # Link komentara

  83. Ajde ubijte coveka. Jel bi bili zadovoljni? Nikad nije dokazano da je znao da ce biti bombardovan RTS. On vam je kriv a nije kriv nato koji je bombardovao. Svi su bili mete. Milanovic i Milosevic napravili plan da poginu ljudi da bi kompromitovali nato. Verovatno su tako planirali da se bombarduju bolnice, civilni voz,mala Milica na nosi. Nama netrebaju veci neprijatelji od onih koji misli da je andjeo zaista bio milosrdan. Evo nema Slobe,pa nam je sto puta gore. Na pravdi boga je osudjen i pustite ga vise na miru,a roditeljima porucujem,uz njihovo duzno postovanje za bol koji su doziveli,da pravdu traze na drugoj strani.
    (nesa, 31. avgust 2012 11:00)

    # Link komentara

  84. Izasao iz zatvora, a sad pravac u vladu na mesto savetnikaili ili pomocnika
    (ivanho, 31. avgust 2012 11:00)

    # Link komentara

  85. Odlezao je Zemaljsku presudu. Ona Nebeska kada ga dokaci, trajace mnogo mnogo duze, a i bice mnogo toplije.
    (mail, 31. avgust 2012 10:58)

    # Link komentara

  86. Vi Srbi u Srbiji ste katastrofa, kako vas nije sramota da optužujete bilo koga drugoga sem zločinačkog NATO pakta-nije mi nikako jasno!!!
    (Gašpar RS, 31. avgust 2012 10:57)

    # Link komentara

  87. @(stormrider, 31. avgust 2012 10:19)

    I koji je u ovom slucaju rezultat om "suprotstavljanju" jacem?
    16 mrtvih ljudi.
    (mislis da je vredno toga?, 31. avgust 2012 10:57)

    # Link komentara

  88. Da nisu možda i roditelji male Milice Rakić "znali" da će ih bombardovati!U to vreme niko nije bio siguran ni zaštićen bilo gde na teritoriji Srbije! Ne "lupetajte"! Da li je ijedan mozak, normalan mozak, mogao da pretpostavi da će neko imati takav mentalni sklop da bombarduje zgradu RTS u kojoj su ljudi?
    (Miki, 31. avgust 2012 10:56)

    # Link komentara

  89. eto tomi i vučiću novog direktora rts!
    (Konzerva, 31. avgust 2012 10:56)

    # Link komentara

  90. Krivicni zakon u Srbiji pod hitno treba menjati. Evo ga ovaj primer, lezao 10 godina u zatvoru i izasao iz zatvora lepsi nego kada je otisao u zatvor. Postavlja se pitanje, sta je radio dok je bio u zatvoru? Koliko je tona rude iskopao, koliko je kilometara puteva popravio, koliko je radnih sati proveo okopavajuci kukuruz i pomazuci seljacima da skupe letinu? Naravno, nista od toga. Jos ce se ispostaviti da je iz zatvora vodio biznis u Srbiji.
    (Dr, 31. avgust 2012 10:54)

    # Link komentara

  91. danas Milanović
    juce Drecun
    jos ranije Beletićka
    fali jos Popov pa Dnevnikov dodatak moze da pocne
    (mISAns, 31. avgust 2012 10:50)

    # Link komentara

  92. (Huan Pablo Don Fernando, 31. avgust 2012 00:28)
    a da li nekada pročitate kakve gluposti pišete. Popljujete porodicu jer su izgubili decu a onda im još izjavite neka im je laka zemlja. Vrlo mudro i pametno.
    (Zoran, 31. avgust 2012 10:42)

    # Link komentara

  93. Pa NATO je u to vreme i govorio da je RTS legitiman cilj, danima se pricalo o tome kako posoji realna opasnost od gadjanja. To su znali i vrapci na grani! Prema tome njegova odgovorost je ocigledna i ova kazna je minimalna koju je dobio!! Ja se secam dobro kao i vecina gradjana i i cudio se svaki dan kako je neko uopste i dozvolio da se tamo nalazi bilo ko. Ljudi moji, to se ocekivalo samo je bilo pianje vremena kad ce se to desiti. Milosevic je i prizeljkivao tako nesto, misleci da ce to ukaljati ugled NATO i svi ti jadni ljudi su SVESNO zrtvovani....
    (zoran_bgd, 31. avgust 2012 10:20)

    # Link komentara

  94. @ Maja

    Po tvojoj, i logici tebi slicnih, svako ko ima pusku moze da seta ulicom i ubija koga god pozeli, jer je on zaboga jaci, nadmocniji i tehnoloski opremljeniji... da li je to ono cemu treba da tezimo?

    Jedna je stvar sto je nesto realno i sto se zaista desava od pamtiveka, da jaci uvek tlaci slabijega, ali treba da se zapitamo da li smo mi ovce koji verujemo da tako ne treba da bude, ili ste vi ovce koji se mirite sa takvom situacijom, bez zelje da se suprotstavite i nesto promenite...

    Da nije bilo vecne teznje da se stane na put tiraniji jacega, ne bi bilo ni nas, ni vas, niti slobode u svakom smislu reci kojoj svi treba da tezimo...i od te teznje ne odustajemo.

    Pozdrav svima koji se ne odricu svoje slobode!
    (stormrider, 31. avgust 2012 10:19)

    # Link komentara

  95. Covek je kriv zato sto nije odreagovao adekvatno u datoj situaciji.Sta je mogao da im kaze "idite svojim kucama."...Sta bi bilo kojim slučajem da je nasa armija kojim slučajem pogodila reportažna kola CNN ili BBC koja su im bila na dometu....Da li bi direktori tih tv kuca isli u zatvor ili bi bacili atomsku bombu na Srbiju(vise komada). Na sva zvona bi jurili nase politicare i generale kao i samog vojnika koji je izvrsio komandu(setite se Sisica pilota).Obesili bi ih za 14 minuta.
    Aman ljudi bio je rat,Nato je iz aviona direktno gadjao civilne ciljeve..Za slucaj televizija kriv je Klark,Solana i ostala klika kao i taj pilot koji je (ako dozvolite da ga uporedim sa Sisicem isti princip) izvrsavao naredjenje ispustio projektil.
    Kao Milanovic bi postupio i sudija koja ga je osudila ali politika je to..
    Naravno iskreno saucesce porodicama nevinih zrtava nastradalih u RTS
    (Darko, 31. avgust 2012 10:16)

    # Link komentara

  96. Zamislite situaciju neki anonimni bombaš digne u vazduh školu punu djaka sa sve djacima. I tako nekoliko puta. I pri tome uredno javi pre nego što će to uraditi.
    I kad ljudi shvate da je ozbiljan on ponovo javi da će dići još jednu školu u vazduh. I direktor koji je to znao izađe napolje i izvede svoje dete a druge ne obavesti i ostavi ih iz nekih suludih razloga (npr da doda još žrtava tom bombašu i učini ga još gorim čovekom!?!?)
    Ko je veći monstrum?
    Teško pitanje...
    Ako je takva situacija bila i ova o kojoj pričamo...
    Ej bre?! To su nečija deca.. to su ljudski životi.. pa njihova rodbina je zavijena u crno... promenjeni životi... uništeni...
    Svako ko je znao, a imao je mogućnost da spreči pogibiju nedužnih ljudi je jednak, ako ne i gori, od tog bombaša koji je uredno javio da ljudi izađu iz jeb*ne gomile cigala koje će se napraviti ponovo ako treba!
    (vex, 31. avgust 2012 10:10)

    # Link komentara

  97. Iako nije članak na tu temu, moram da se na momenat osvrnem na više nego užasnu konstrukciju proisteklu iz rešenosti da se nazivi profesija moraju prevoditi na ženski rod u slucaju da je nosilac iste žena. Molim vas "sutkinja"?? Pa pitajte gospodu Veru Vukotić, da li bi radije postala "sutkinja", ili bi možda želela da ostane sudija? Što se tiče Milanovića, imam utisak da će se brzo nakon što izađe, vratiti u zatvor. Ako ova vlada bude radila ono sto je obećala, biće optužen korupciju i zloupotrebu službenog položaja. Takav čovek naprosto ne zaslužuje slobodu.
    (Sasa, 31. avgust 2012 10:03)

    # Link komentara

  98. Dobro, Milanović je osuđen i izdržao zatvorsku kaznu zbog pogibije radnika RTS-a. Recimo da je to fer. Nego, šta ćemo sa naredbodavcima i izvršiocima napada na RTS?

    Ko je naredio napad na *civilnu* ustanovu? Ko su ti ljudi? Da li i oni treba da snose odgovornost? Šta mislite, da li bi i oni trebalo da robijaju za pogibiju radnika RTS-a? Da li bi njihove kazne trebalo da budu veće ili manje od 10 godina zatvora?
    (Drugi ugao, 31. avgust 2012 09:56)

    # Link komentara

  99. Sramota! Uvreda za žrtve!
    (Miroslav, 31. avgust 2012 09:52)

    # Link komentara

  100. Zlikovac3f33
    (alpinista, 31. avgust 2012 09:51)

    # Link komentara

  101. Samo još vojvoda i oni ruski turisti da se vrate pa da sva ekipa bude na okupu!
    (Milloje, 31. avgust 2012 09:43)

    # Link komentara

  102. Ja sam radnik u RTS i znam i poznajem tog bahatog coveka sa Kosova. Tog dana sam radio do 21h i znalo se sve. Telefoni su bili usijani. Vatrogasci su u Aberdarevoj proveravali hidrante sto nisu godinama radili. U okolnim ulicama su bili bageri i vatrogasna kola a u Tasu parku je bila cela "ekipa". Nato je ubio te kolege Slobinom, Milanovicevom i ostalim "patriotskim" rukama. Ozenio je sina par dana kasnije od narodnih para. E to je klasican ubica. Neki su uspeli svoju decu da spasu a neki su bili posteni. Tog dana je izdat proglas da ko napusti radno mesto dobija otkaz kao kukavica.
     (Srki, 31. avgust 2012 09:32)

    # Link komentara

  103. po komentarima, koji su, na žalost, u većini, vidim da taj haarp (šta god to bilo, ali se radikali pale na to) opasno radi posao, e sad, samo ne znam da li deluje na mene, pa zato imam mišljenje koje imam, ili deluje na njih...
    samo ću da vas pitam, zašto nije sedeo sa tim mučenicima, nego u nekom bunkeru, ispod stola, čekajući da prodje napad?
     (istina za mučenike rts-a, 31. avgust 2012 09:30)

    # Link komentara

  104. Vidi koliko minusa na komentare o tome kako ovaj olos treba da trune u zatvoru do kraja zivota. Mada, sta je tu cudno, pa mi smo za 10 godina zaboravili sve sta nam se pre toga desavalo!
     (pedja, 31. avgust 2012 09:27)

    # Link komentara

  105. Barem je ustedio 60 000 dinara na rts pretplatu dok je bio u zatvoru.
    (markonbg, 31. avgust 2012 09:16)

    # Link komentara

  106. Na zalost izgleda da su ponovo izmileli hrabri borci za srpsku stvar. Tipicno srpski a la mi cemo njima, oni su nas, ma videce oni. A kad ti isti dodju kod nas , a nisu malo puta bili, ti isti huskaci se nabiju u misiju rupu.
    Obavezno n.... mo samo mi obicni ljudi.
    Sta reci mora da smo mi jedan glup samodestruktivan narod.
     (ko to tamo peva, 31. avgust 2012 09:12)

    # Link komentara

  107. Njegov shef je postao predsednik vlade, tako da je bilo za ocekivati da ce on biti oslobodjen. Samo polako, doci ce i Mira na Srbiju da se opet bavi politikom.
    (Beqa, 31. avgust 2012 09:10)

    # Link komentara

  108. Državi je odslužio! Da li to može da vrati uludo izgubljene živote nevinih ljudi? Dužan je do groba porodicama žrtava a iskreno pokajanje i saopštavanje potpune istine porodicama nastradalih bilo bi lekovito i za njh i za njegovu dušu....
    (MIKI, 31. avgust 2012 09:06)

    # Link komentara

  109. Zlikovac pobio svoje radnike. Znao je da je televizija legitima vojni cilj, ali gde je mogao da ih izmesti, zar i bolnice, skole i sklonista nisu legitimni ciljevi. Bolnice lece ranjenike i vracaju ih na ratiste. Skole obrazuju kadrove novih oficira. Sklonista zaklanjaju majke, zene i decu vojnika i njihovo unistavanje narusava moral neprijatelja.
    I posle se neko pita ZASTO?
    Odgovor je jasan: Zato sto im se moze!
    (Uroš, 31. avgust 2012 08:49)

    # Link komentara

  110. Gospodin Milanović je platio cenu naše podaničke i ponizne politike vodjene od strane petooktobarskih revolucionara, koje neki nazivaju i peta kolona. Da li zbog 5-og Oktobra ili nečeg drugog neka svako sam prosudi. Osudjen je na pritisak domaće javnosti odnosno rodbine postradalih radnika i, da bi se "našim zapadnim prijateljima" pokazalo kako se lažna priča o bombardovanju Srbije ovde prihvata kao istina.Zločinci koji su bombardovali Srbiju i RTS su znali šta bombarduju a da su imali namere da ubiju te ljude, na TV-u su, tik posle tog strašnog dogadjaja, izjavili Bil Klinton, Dzimi Šej i američki general Vesli Klark. Ovi koji odobravaju ovakvu presudu predstavljaju one "zečeve" koji čekuju onu toliko obećavanu "šargarepu". Gospodin Milanović je znao da RTS može biti bombardovan isto kao što su znali oni, pobijeni u vozu u Grdeličkoj klisuri, oni pobijeni na mostu u Varvarinu ili po bolnicama i privrednim objektima. Suludi bombarder je rasipao bombe u svojoj nemoći da za nedelju dana pokori Srbiju, po njivama, auto-putevima, mostovima, rafinerijama, bolnicama, trafo stanicama samo sa jednim ciljem: Da ubije što više i da nam natera strah u kosti. Postavio bih pitanje svima onima koji tvrde da je gospodin Milanović "pet minuta pre bombardovanja" izašao: Zar ti Amerikanci, o kojima govorite sa toliko ropskog poštovanja i respekta, nisu mogli, preko CNN-a, da obaveste kako će za 10 ili 15 minuta bombardovati RTS?!Ko bi zadržao radnike? Ali, cilj je bio da se ti ljudi pobiju.
    (Mladen Mladenovic, 31. avgust 2012 08:48)

    # Link komentara

  111. @(zoki, 30. avgust 2012 23:44),lupio si i ostao živ.Upravo je zato i osudjen jer je Nato obavestio da će gadjati RTS a direktor nije upozorio svoje radnike!Gde si bio tada čoveče!
    (Deki, 31. avgust 2012 01:59)
    Evo,ja ću ti odgovoriti,pošto on sigurno neće...
    Il' je bio u pelenama...ili je tipični Srbin koji ne pamti duže od akvarijumske ribice....
    Naravno da je Dragoljub znao kada će RTS biti gađan i naravno da je svesno žrtvovao tih 16 ljudi-i zato je 10god preblaga kazna.
    A i bilo je još onih koji su znali.
    (Rih, 31. avgust 2012 08:47)

    # Link komentara

  112. ako sam razumela dobro, sustina je da je milanovic znao da ce biti bombardovana televizija, posto je nato javio sta gadja te noci. a oni koji slabije razumeju, neka se vrate u realnost. kako da tuzimo nato i zaratimo opet sa pola sveta kada jedva prezivljavamo i uz nesebicnu pomoc majke rusije? moracemo da uvozimo hranu zbog suse a mi da tuzimo nato. smatram da je milanovic blago kaznjen.
    (dada, 31. avgust 2012 08:40)

    # Link komentara

  113. Taman je izasao na vreme da popuni fotelju direktora RTSa :-)
    (Iandeb, 31. avgust 2012 08:38)

    # Link komentara

  114. Нато је крив што је бомбардовао а овај је исто крив што је своје склонио а остале оставио.
    (по, 31. avgust 2012 08:35)

    # Link komentara

  115. Srbijo (po ko zna koji put) STIDI SE!!!
     (Apache, 31. avgust 2012 08:29)

    # Link komentara

  116. Ah, Vera Vukotic ce biti danas dobar sudija.
    (Zoran, 31. avgust 2012 08:11)

    # Link komentara

  117. @odgovorni

    Vidis, svet oduvek funkcionise tako da onaj ko je fizicki i tehnoloski jaci ima prevlast i kroji svoju "pravdu". Pravo i pravda kakvog tebe uce ne postoje. Ovca si ako mislis da je tako. Tako nikad nije bilo niti ce biti. Jesi li i ti jedan od onih sto mislis da ce se ljudi "kotiti i mnoziti" do besvesti i ziveti u slozi, miru i izobilju?
    (Maja, 31. avgust 2012 07:48)

    # Link komentara

  118. 5. oktobar nam je doneo Tijanica. Nisam siguran da je u bilo kom pogledu kvalitetniji od Milanovica. Sto je jos gore reprizira Milanoviceve serije. Milanovic ih je bar pustao po prvi put.
    (pera, 31. avgust 2012 07:47)

    # Link komentara

  119. Taman na vreme.. ;(
    (ivan, 31. avgust 2012 07:39)

    # Link komentara

  120. Ovako je bilo lakše. Ne kažem da Milanović ne snosi deo odgovornosti, ali ljudi TO JE BIO RAT. U ratu se često koriste laži da bi se postigao cilj. Zar mislite da je trebao da poveruje u svaku (dez)informaciju koju je NATO plasirao? Pobogu ljudi to se i radi da se protivnik zavara. Iznenađuje me kolika je mržnja usmerena prema njemu umesto da je kanalisana ka pravom krivcu. Lakše je osuditi onoga koji je ovde, na dohvat ruke nego pravog krivca koji se baškari negde "preko bare".
    (rastafarijanac, 31. avgust 2012 07:36)

    # Link komentara

  121. Od dobio robiju a Marko Milošević i Mira Marković nevideše švedske zavese!
     (bojan, 31. avgust 2012 07:32)

    # Link komentara

  122. neka ga zameni muvolovac.
     (zaphod, 31. avgust 2012 07:21)

    # Link komentara

  123. eto, i sad ce taj olos da se secka po gradu kao da nista nije bilo....
    (rale, 31. avgust 2012 07:20)

    # Link komentara

  124. Crko majci
     (Benny Blanco, 31. avgust 2012 07:20)

    # Link komentara

  125. Uvek smo imali razumevanje za Veslija Klarka ... sreća Dragočjubova čto u Srbiji nema smrtne kazne!
    (MiloshMarjanovic, 31. avgust 2012 07:15)

    # Link komentara

  126. odgovornost onih koji su bombardovali televiziju je neosporna, a kolika je odgovornost coveka koji je zakljucao ljude u zgradu televizije, a par poslusnika i svoje dete je poslao kuci te noci??? gledam ova dva nesrecna komentara i pitam se da li stvarno komentatori misle da taj covek nije nista kriv???
     (pera kojot genije, 31. avgust 2012 07:14)

    # Link komentara

  127. Sramota...trebao je dobiti dozivotnu.ili barem 40 godina.
    (igor, 31. avgust 2012 07:12)

    # Link komentara

  128. Ovde se stalno brka odijum prema nekom sa "pravom" na zloupotrebu institucija ka njemu. Tako je bilo i sa ilegalnim isporučivanjem Miloševića, glasanjem iz Bodruma, otimanju mandata Radikala itd. Kaubojski stil Đinđić-Jovanović-Dinkić itd. sa vidimo kakvim rezultatima. Dragoljub Milanović je odgovoran za nakaradno antinovinarstvo i ko zna koje sve mahinacije sa velikim finansijskim slivom RTSa. Verovatno osoba odurna ekstremno. Ali on NIJE kriv za pogibiju radnika RTSa, zločin britanskog pilota-ubice. Razumljiv bes roditelja nastradalih je pogrešno usmeren. Pod ratnom i radnom obavezom institucija je funkcionisala sa minimalnim brojem zaposlenih; kao direktor i ja bih potpuno isto postupio, kao i svako normalan. Niti je on znao šta će biti (sve i da su "javili") niti je bilo opcija. Iznad nas su leteli i B2 sa atomskim bombama, šta je trebalo? Da su ih bacili S. Milošević bi bio kriv? što se nismo iselili na Mars? a javili su? Jezgro euro-histerije je još u paketu iste nebuloze ukinulo optužnice protiv zločinaca pa još sa osmesima dočekivalo Solanu i druge bandite.
    Šizeo sam zbog te presude jer je ona nedvosmisleno pokazala kako su nam svrake popile mozak. Time smo im jasno stavili do znanja da ne cenimo sebe i da smo legli na rudu. DOS umesto uspostavljanja pravog preuzima anti-pravo Srbije. Sramota sudstva: nepravda Milanoviću, gaženja nezavisnosti sudstva, bacanje naroda iz jednog ispiranja mozga u drugo i najgore: abolicija NATO zločina.
    (Helios, 31. avgust 2012 07:11)

    # Link komentara

  129. Srbija je 1999. bila u ratu sa NATO, a Milanovic je svesno zrtvovao - ubio nevine ljude u Televiziji. Za nas je on zlikovac. Milija
    (milija, 31. avgust 2012 07:03)

    # Link komentara

  130. Kada se setim te televizije dozivotno bi ga drzao u zatvoru.
    (Flavie sa Slavije, 31. avgust 2012 06:46)

    # Link komentara

  131. Taman na vreme, da se komletira ekipa na vlasti!
    (Milko, 31. avgust 2012 06:44)

    # Link komentara

  132. dva sasvim ok i korektna komentara i milion minusa,sta je sa vama ljudi, coveke je odlezao to sto je dobio i ne nemam visoko misljenje o njemu,ali nije mnogo vise kriv od partijskih drugova koji su se uspeno distancirali od njega i danas stoluju po kanabetim i ministarstvim klanjajuci se do zemlje,istim tim likovima koji su nas "milosrdno" zasipali.pravda i postenje su zaista kod nas zaboravljene kategorije,nekom aps a nekom npr. nis
    (ljuba, 31. avgust 2012 06:15)

    # Link komentara

  133. Saucesce svim porodicama i nastradalima neka je laka zemlja! Milanovic nije bio taj koji je ubio ove ljude. Vojni ciljevi se ne navode niti sapcu "neprijatelju". Ti ljudi, a i sam Milanovic su bili na nezgodnom mestu u nezgodno vreme. Odlezao je covek 10 godina, za pogibiju radnika RTS-a. Sad treba da osudimo Vesli Klarka, Bil Klintona, Busa, Medlin Olbrajt.... i da ne navodim... zalosno je sve sto se desilo i sto se desava.
    (Eh, 31. avgust 2012 06:15)

    # Link komentara

  134. Polako se na scenu vraćaju svi akteri naše propasti devedesetih.
    Na vlast su se već vratili.
    Samo fale mira i marko koje neguje i hrani naša maćuška rusija.
    (namerno malim slovima)
    (brainwash, 31. avgust 2012 05:07)

    # Link komentara

  135. Колико видим, окупљамо се. Горе од оног ко ради лоше је онај ко ради нешто а не зна шта хоће. Нажалост, прокоцкали сте још једну прилику. А ја баш хтео да ми дете доживи уређену Србију.
    (Зоран, 31. avgust 2012 05:04)

    # Link komentara

  136. @Zoki i odgovorni: u tome i jeste problem, sto smo mi u armiji znali da ce da bude gadjana TV i to tacno gde i kada - o tome nas je agresor obavestio. To sto je neko zbog medijske senzacije odlucio pobije nevine ljude je druga prica. U tome je Milanoviceva bedoca. Deca budzovana su obavestena i na vreme napustila objekat. Da se mene pita, nebi video sunca.
    (Nenad, 31. avgust 2012 04:38)

    # Link komentara

  137. Malo je bilo što su nas bombardovali, nego ste još i pod prisilom nameštali narod po mostovima i fabrikama ne bi li bilo što više civilnih žrtava i to u medijske svrhe. I "posrećilo" vam se sa zgradom RTS-a. Znate, narod je tokom bombardovanja BIO SOLIDARAN I BRIŽAN, a jedino ste vi bili van te priče, baveći se zastrašivanjem sopstvenog naroda. I još nešto: Mnogo mi je simptomatično da dobijate neprirodan broj pluseva i ovde i kod vesti o Brisu Tatonu i kod Vučićeve "borbe" protiv korupcije. Pa nije vam ovo "Treće oko". Slabo ko ko čita b92 komentare guta te gluposti, osim vas samih. Samo razotkrivate sami sebe, da ste u stvari jedno isto zločinačko udruženje.
     (Geom, 31. avgust 2012 04:35)

    # Link komentara

  138. (odgovorni, 30. avgust 2012 23:55)

    pa možda se ti pitaš i još se nekoliko tvojih prijatelja "intelektualaca" to pita. Pa zato što su imali dužu toljagu od nas!
    (Zoran, 31. avgust 2012 04:09)

    # Link komentara

  139. Saosecam sa tobom covece !! Zasto ???

    Zato sto mislim da nisi ti povukao okidac raketa na tu zgradu. Zato sto si ti proveo 10 godina u paklu zbog tudje greske. Zato sto si odgovarao zbog pogibije ljudi a sigurno nisi to zeleo. Zato sto nisi ubica. Zato sto ti je namesteno. Zato jer si okusio teror zabele u trajanju od 10 godina bez ikakvog razloga.

    Mislim da si nevin.....
    (milosC, 31. avgust 2012 03:28)

    # Link komentara

  140. A kad cete da optuzite i osudite NATO zlikovce? I kad ce oni da plate sve ovo sto su porusili i da odgovaraju za sve zrtve koje su pobili bombama? I kada cete konacno reci narodu koliko smo ozraceni bombardovanjem?
    (Pipi, 31. avgust 2012 02:17)

    # Link komentara

  141. @(zoki, 30. avgust 2012 23:44),lupio si i ostao živ.Upravo je zato i osudjen jer je Nato obavestio da će gadjati RTS a direktor nije upozorio svoje radnike!Gde si bio tada čoveče!
    (Deki, 31. avgust 2012 01:59)

    # Link komentara

  142. Zoric je u pravu: ovaj slucaj ne moze da zastari, posto predstavlja ratni zlocin, a to su krivicna dela koja ne zastarevaju. naravno, ratni zlocin NATO-pakta, pa bi trebalo da se utvrdi ko je iz NATO naredio bombardovanje RTS-a.
    (petar petrovic, 31. avgust 2012 01:58)

    # Link komentara

  143. Citav svet je u tome momentu digao glas protiv jednog od najvecih zlocina Nato-a, gadjanja jedne medijske kuce. Takav zlocin nije zabelezen u savremenoj Evropi.
    (Mario, 31. avgust 2012 01:36)

    # Link komentara

  144. sramota je sto se kola slome na pojedince a ne utvrdi se ko je sve kriv uvjek je neko ztveno jagnje za sve
     (crnogorac, 31. avgust 2012 01:30)

    # Link komentara

  145. Da je ovaj covek zbog glavnog clana optuznice bio u zatvoru je takva sramota da me je stid da sa tom vasom nazovi zemljom imam ikakve veze. Ovaj "mozak" (nisu to moje reci) vam se nikada ne vraca, a vas ne sumnjam da ce zasluzena sudbina (citaj kazna) itekako stici. Samo vi oberucke docekujte Solane, del Ponte i njima slicne.
    (Anon, 31. avgust 2012 01:23)

    # Link komentara

  146. d. milanovic je osudjen sto nije obustavio rad dok je bila uzbuna, sto je smesno! Njegova monstruoznost se ogleda u tome sto je izasao 5 min pre udara i sto je tacno znao u minut kada ce to biti a nije hteo to da kaze ljudima i direktno ih zrtvovao! Sramota!!!
    (Bozic Bata, 31. avgust 2012 00:57)

    # Link komentara

  147. 10 godina za 16 ljudi a ovi huligani(koje nikako ne podrzavam i prezirem ih) dobise vise od 100 godina za jednog coveka... realno prestrogo i nadam se da sve ovo nije istina sa ovim novim svedocima jer ako jeste to je strasno...
     (alex, 31. avgust 2012 00:56)

    # Link komentara

  148. Covek je ni kriv ni duzan na pravdi boga odlezao 10 godina da bi se paznja skrenula sa izvrsioca dela, i da bi se amnestirao NATO pakt.
    (boki, 31. avgust 2012 00:36)

    # Link komentara

  149. on treba da odgovara za neke druge stvari...a za pogibiju ovih ljudi kriv je klinton,vesli klark,solana...do sad jos nisam cuo roditelje nastradalih da krive i njih i da se bune zbog povlacenja tuzbe protiv istih...neka im je laka zemlja...
     (Huan Pablo Don Fernando, 31. avgust 2012 00:28)

    # Link komentara

  150. Podrska njemu, svakako! Zna se ko je kriv, zlotvori A. !!!
    (Miša, 31. avgust 2012 00:18)

    # Link komentara

  151. Milanovic je odlezao svoju kaznu zbog pogibije ljudi u televiziji.Normalno kao glavno odgovorno lice u Televiziji. Ali da li se neko pita , zasto nisu odgovarali i oni koji su bacali bombe...
    (odgovorni, 30. avgust 2012 23:55)

    # Link komentara

  152. i neka izadje. steta sto je covek tolilo lezao. njemu sigurno vesli klark nije rekao da ce da gadjaju rts! jos jednom saucesce porodicama radnika rts. u zatvor treba da ide onaj ko je povukao tuzbu protiv NATO!
     (zoki, 30. avgust 2012 23:44)

    # Link komentara