Utorak, 14.08.2012.

10:47

SPC: Nema pregovora o dolasku pape

Srpska pravoslavna crkva je danas negirala medijske spekulacije o tome da postoje pregovori o dolasku pape Benedikta XVI u Srbiju.

Izvor: B92

SPC: Nema pregovora o dolasku pape IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

36 Komentari

Sortiraj po:

Smorex

pre 11 godina

Ne vidim razlog da se ne dopusti papi da posjeti Srbiju, kao i bilo koji drugi gradjanin, sa urednim pasosem. Ako ima zainteresovanih gradjana Srbije da ga docekaju i ugoste, samo naprijed...

dragan

pre 11 godina

(srpski pacov, 14. avgust 2012 11:45)
----------------
Pozovi ti papu svojoj kući. Nama ne moraš pričati ko je papa i koji su planovi rimokatoličke crkve. Do tada reči Njegove Svetosti Patrijarha Pavla: Dobro nam ne došao.

Klimt- Bec

pre 11 godina

Ovo je suludo i uzas Boziji! Nemogu da verujem da se iko protivi dolasku jednog Hriscanskog Poglavara Srbiji? Znaci nas Pravoslavne vernike nesme da poseti u Becu, njegova Svetost Patrijarh Irinej tako je to po nekima. Halo bre Pravoslavni Narode osvestite se i prosvetite, izadjite vise iz tog tunela mrznje, Egoizma i Nacionalistickog fanatizma!

Vojvodjan

pre 11 godina

jel ovo pravoslavna dzamahirija i privatna SPC drzava pa da SPC odredjuje ko ovde moze a ko ne moze doci? U medjuvremenu, 300 hiljada gradjana ove drzave ostaje uskraceno za posetu svog verskog vodje. Demokratija i ravnopravnost?

GEORGEEEEEEEEEEE

pre 11 godina

Citam postojece komentare i ne mogu da verujem koliko je negativnih komentara, narocito od "nasih" vajnih hriscana. Vidim da ste vi svi pametniji i od vladika, patrijaraha, mitropolita, svestenika ... i to samo na jednu ne tacnu temu. Please do not forget "the one who does not remember history is bound to live through it again".

jocak

pre 11 godina

Što se tiče Papine posete Srbiji,
vernicima Katolicima ili predsedniku Srbije, SPC s tim nema ništa.
Kao kad bi Patrijarh obišao Pravoslavce u Italiji, ili Reis El Ulema Islamiste u Srbiji.
Prisustvo Rimokatoličkog sveštenika nekom Pravoslavnom skupu, službi ili Liturgiji je jedno i ono je nesporno, ali sasluživanje i zajednička molitva je drugo.
Sasluživanje Pravoslavnog sveštenika, i uopšte Pravoslavnog vernika, sa pripadnicima jeretičkih ili sektaških takozvanih crkava nije dozvoljeno.
Koliko znam, Pravoslavni sveštenik koji to učini, treba da se raščini.
U Liturgiji postoji momenat kada se nekrštenim licima dalje prisustvo ne odobrava – kada se čuje ''oglašeni ili nekršteni izađite'' treba tada da izađu s Liturgije. (U praksi, da li to oni čine ili ne, a zna se i da ih niko u hramu neće pitati ko su. Sami treba da vode računa.)

Ne znam da li bi to u Nišu bila samo ''svečana proslava'', na kojoj bi Papa mogao do kraja da ostane, ili Liturgija, s koje bi trebao u nekom trenutku da izađe. Ne znam da li bi Papu zadovoljio takav status ''prisutnog lica''. Možda bi njegovoj personi to bilo ponižavajuće da bude samo posmatrač?

A što se tiče ovde iznetih ''dušebrižničkih'' saveta da bi nam Papa možda mogao biti od koristi,
vera je nešto s čim se ni po koju cenu ne sme ''trgovati'', tj. ''prodavati veru za večeru''.
Za ljudski, ravnopravni, tolerantni dijalog i saradnju jesmo svuda i sa svakim i po svakom pitanju,
ali za ''pragmatični duh'' kakav se predlaže nismo.
.

Dipl. Analfabeta

pre 11 godina

Papa posećuje zemlje širom sveta i svuda je to izuzetan događaj. Posetio je i islamsku Tursku i pri tome obišao i Vaseljensku pravoslavnu (vodeću) patrijaršiju u Istambulu!!! Šta mi hoćemo? Kao da smo izgubljeni u vremenu i prostoru?!

M

pre 11 godina

A zar nije suludo da SPC treba da odlučuje o tome ko će ući a ko ne u ovu našu nazovi državu? Je l' to crkva drži i granice pod kontrolom? Strašno. A još strašnije je što malo ko uopšte i vidi ovo kao problem.

Petar

pre 11 godina

Ma nemojte nikoga da zovete, budite zadrti kao sto ste i bili i to vam je odlicna ideja. Ko sisa gradjane rimokatolicke veroispovesti, oni ne treba da se osecaju kao da je ovo njihova zemlja. Shodno tome patrijarh SPC ne bi trebao ici u Austriju, Nemacku, Francusku, Italiju, zar ne?

Mordor

pre 11 godina

Mir, ljubav i tolerancija... Ono cemu nas religija uci i cemu religija tezi...
(Bob Rock, 14. avgust 2012 11:16)

Da, teži, ali u praksi nikad ne postiže...

jocak

pre 11 godina

Pitanje je ko je tu inoslavan...
(Srba, 14. avgust 2012 11:40)

Pitanje je za neupućene.
Do 11. veka su svi Hrišćani bili istoverni – Pravoslavni. Tada je Papa uveo iskrivljavanje simbola vere u filiokve i indulgenciji, i time se odvojio od Crkve. Dakle, nije se Crkva podelila niti postoji bilo kakav raskol, već se jedan njen deo odcepio (zarad političkih i novčanih interesa). Crkva je ostala ista i ona je i danas ista kao što ju je Hristos osnovao – Pravoslavna.
Tako da Srbo, budi dostojan svog imena i poštuj istoriju svoje Crkve.
Svako dobro od Boga.
.

srle

pre 11 godina

Treba da dodje, zasto ne. Kada nam dolaze islamski iz turske i bosne, zasto ne bi i papa. meni je to ok, pa ko voli nek izvoli. zasto se zatvramo opet?

Iv@ni u

pre 11 godina

Religija nas i dalje unistava.... Da li bi oupste doslo do raspada SFRJ kada bi svi na njenoj teritoriji bili iste vere???
I sta je onda to Pravoslavlje, kada vi kao njegovi pripadnici zabranjujete tom coveku da dodje, prezirete nekoga, isto tako i vi pripadnici Katolicke vere, gde ste to procitali, ko vas tome uci? Da li se i jedna i druga vera temelje na Bibliji uopste?

MatijaBG LDP/DS

pre 11 godina

Ne shvatam kao mislite Srbiju sacuvati u danasnjim granicama kad ne zelite da Srbiju poseti poglavar rimokatolicke Crkve koji ovde ima pola miliona svojih vernika?Jel to gradjanska Srbija za koju se bori Nikolic,Dacic,Dinkic?Jel time pokazujete kako ste po vama vi Pravoslavci dirljivo najposteniji i najiskreniji Hriscani?

bačvanin

pre 11 godina

Ta čemu žurba, prošlo je samo hiljadu godina. Sačekajte još hiljadu-dve, pa će se u nekoj kafani na Saturnu 5 ujediniti vaše sekte, svaka sa po pet članova.

Dragan

pre 11 godina

a sto nema?
hmmm, mozda gosn. papa nije dovoljno visoko da bi ga spc pozvala...
mozda bi ga ipak trebalo pozvati, cak i ako se on nije sam pozvao (i nije "odgovorni predstavnik")?
mozda nesto kao "wild card"... to bi mi gostoljubivi, bogoljubivi, covekoljubivi i sta-ja-znam-sta-sve-ne-ljubivi srbi ipak mogli da uprlicimo...
malko me je sramota.

srpski pacov

pre 11 godina

Mislim da bi bilo pametno, korisno i vise nego mudro da se Papa pozove da dodje u Srbiju. Ne zaboravite da Vatikan nije priznao Kosovo. Srbija s pravom i realno moze dosta dobrog da ocekuje od Vatikana, ali trebamo i mi da pokazemo zrnce spremnosti da to dobro i primimo. Mudrost nas nece unistiti, glupost ce nas mamuzati doveka.

Anonimko

pre 11 godina

Trebalo bi vama svima zabraniti da više i jedan dan provedete u Srbiji. Idite tamo negde gde je narod blesaviji pa njima propovedajte ta svoja učenja.

zmitjkoe

pre 11 godina

Mir, ljubav i tolerancija... Ono cemu nas religija uci i cemu religija tezi...
(Bob Rock, 14. avgust 2012 11:16)

Sta si imao iz istorije, ako si je ikad ucio?

srpski pacov

pre 11 godina

Mislim da bi bilo pametno, korisno i vise nego mudro da se Papa pozove da dodje u Srbiju. Ne zaboravite da Vatikan nije priznao Kosovo. Srbija s pravom i realno moze dosta dobrog da ocekuje od Vatikana, ali trebamo i mi da pokazemo zrnce spremnosti da to dobro i primimo. Mudrost nas nece unistiti, glupost ce nas mamuzati doveka.

MatijaBG LDP/DS

pre 11 godina

Ne shvatam kao mislite Srbiju sacuvati u danasnjim granicama kad ne zelite da Srbiju poseti poglavar rimokatolicke Crkve koji ovde ima pola miliona svojih vernika?Jel to gradjanska Srbija za koju se bori Nikolic,Dacic,Dinkic?Jel time pokazujete kako ste po vama vi Pravoslavci dirljivo najposteniji i najiskreniji Hriscani?

zmitjkoe

pre 11 godina

Mir, ljubav i tolerancija... Ono cemu nas religija uci i cemu religija tezi...
(Bob Rock, 14. avgust 2012 11:16)

Sta si imao iz istorije, ako si je ikad ucio?

bačvanin

pre 11 godina

Ta čemu žurba, prošlo je samo hiljadu godina. Sačekajte još hiljadu-dve, pa će se u nekoj kafani na Saturnu 5 ujediniti vaše sekte, svaka sa po pet članova.

Anonimko

pre 11 godina

Trebalo bi vama svima zabraniti da više i jedan dan provedete u Srbiji. Idite tamo negde gde je narod blesaviji pa njima propovedajte ta svoja učenja.

Dragan

pre 11 godina

a sto nema?
hmmm, mozda gosn. papa nije dovoljno visoko da bi ga spc pozvala...
mozda bi ga ipak trebalo pozvati, cak i ako se on nije sam pozvao (i nije "odgovorni predstavnik")?
mozda nesto kao "wild card"... to bi mi gostoljubivi, bogoljubivi, covekoljubivi i sta-ja-znam-sta-sve-ne-ljubivi srbi ipak mogli da uprlicimo...
malko me je sramota.

srle

pre 11 godina

Treba da dodje, zasto ne. Kada nam dolaze islamski iz turske i bosne, zasto ne bi i papa. meni je to ok, pa ko voli nek izvoli. zasto se zatvramo opet?

jocak

pre 11 godina

Pitanje je ko je tu inoslavan...
(Srba, 14. avgust 2012 11:40)

Pitanje je za neupućene.
Do 11. veka su svi Hrišćani bili istoverni – Pravoslavni. Tada je Papa uveo iskrivljavanje simbola vere u filiokve i indulgenciji, i time se odvojio od Crkve. Dakle, nije se Crkva podelila niti postoji bilo kakav raskol, već se jedan njen deo odcepio (zarad političkih i novčanih interesa). Crkva je ostala ista i ona je i danas ista kao što ju je Hristos osnovao – Pravoslavna.
Tako da Srbo, budi dostojan svog imena i poštuj istoriju svoje Crkve.
Svako dobro od Boga.
.

Petar

pre 11 godina

Ma nemojte nikoga da zovete, budite zadrti kao sto ste i bili i to vam je odlicna ideja. Ko sisa gradjane rimokatolicke veroispovesti, oni ne treba da se osecaju kao da je ovo njihova zemlja. Shodno tome patrijarh SPC ne bi trebao ici u Austriju, Nemacku, Francusku, Italiju, zar ne?

Iv@ni u

pre 11 godina

Religija nas i dalje unistava.... Da li bi oupste doslo do raspada SFRJ kada bi svi na njenoj teritoriji bili iste vere???
I sta je onda to Pravoslavlje, kada vi kao njegovi pripadnici zabranjujete tom coveku da dodje, prezirete nekoga, isto tako i vi pripadnici Katolicke vere, gde ste to procitali, ko vas tome uci? Da li se i jedna i druga vera temelje na Bibliji uopste?

Mordor

pre 11 godina

Mir, ljubav i tolerancija... Ono cemu nas religija uci i cemu religija tezi...
(Bob Rock, 14. avgust 2012 11:16)

Da, teži, ali u praksi nikad ne postiže...

Dipl. Analfabeta

pre 11 godina

Papa posećuje zemlje širom sveta i svuda je to izuzetan događaj. Posetio je i islamsku Tursku i pri tome obišao i Vaseljensku pravoslavnu (vodeću) patrijaršiju u Istambulu!!! Šta mi hoćemo? Kao da smo izgubljeni u vremenu i prostoru?!

jocak

pre 11 godina

Što se tiče Papine posete Srbiji,
vernicima Katolicima ili predsedniku Srbije, SPC s tim nema ništa.
Kao kad bi Patrijarh obišao Pravoslavce u Italiji, ili Reis El Ulema Islamiste u Srbiji.
Prisustvo Rimokatoličkog sveštenika nekom Pravoslavnom skupu, službi ili Liturgiji je jedno i ono je nesporno, ali sasluživanje i zajednička molitva je drugo.
Sasluživanje Pravoslavnog sveštenika, i uopšte Pravoslavnog vernika, sa pripadnicima jeretičkih ili sektaških takozvanih crkava nije dozvoljeno.
Koliko znam, Pravoslavni sveštenik koji to učini, treba da se raščini.
U Liturgiji postoji momenat kada se nekrštenim licima dalje prisustvo ne odobrava – kada se čuje ''oglašeni ili nekršteni izađite'' treba tada da izađu s Liturgije. (U praksi, da li to oni čine ili ne, a zna se i da ih niko u hramu neće pitati ko su. Sami treba da vode računa.)

Ne znam da li bi to u Nišu bila samo ''svečana proslava'', na kojoj bi Papa mogao do kraja da ostane, ili Liturgija, s koje bi trebao u nekom trenutku da izađe. Ne znam da li bi Papu zadovoljio takav status ''prisutnog lica''. Možda bi njegovoj personi to bilo ponižavajuće da bude samo posmatrač?

A što se tiče ovde iznetih ''dušebrižničkih'' saveta da bi nam Papa možda mogao biti od koristi,
vera je nešto s čim se ni po koju cenu ne sme ''trgovati'', tj. ''prodavati veru za večeru''.
Za ljudski, ravnopravni, tolerantni dijalog i saradnju jesmo svuda i sa svakim i po svakom pitanju,
ali za ''pragmatični duh'' kakav se predlaže nismo.
.

Vojvodjan

pre 11 godina

jel ovo pravoslavna dzamahirija i privatna SPC drzava pa da SPC odredjuje ko ovde moze a ko ne moze doci? U medjuvremenu, 300 hiljada gradjana ove drzave ostaje uskraceno za posetu svog verskog vodje. Demokratija i ravnopravnost?

M

pre 11 godina

A zar nije suludo da SPC treba da odlučuje o tome ko će ući a ko ne u ovu našu nazovi državu? Je l' to crkva drži i granice pod kontrolom? Strašno. A još strašnije je što malo ko uopšte i vidi ovo kao problem.

Klimt- Bec

pre 11 godina

Ovo je suludo i uzas Boziji! Nemogu da verujem da se iko protivi dolasku jednog Hriscanskog Poglavara Srbiji? Znaci nas Pravoslavne vernike nesme da poseti u Becu, njegova Svetost Patrijarh Irinej tako je to po nekima. Halo bre Pravoslavni Narode osvestite se i prosvetite, izadjite vise iz tog tunela mrznje, Egoizma i Nacionalistickog fanatizma!

dragan

pre 11 godina

(srpski pacov, 14. avgust 2012 11:45)
----------------
Pozovi ti papu svojoj kući. Nama ne moraš pričati ko je papa i koji su planovi rimokatoličke crkve. Do tada reči Njegove Svetosti Patrijarha Pavla: Dobro nam ne došao.

GEORGEEEEEEEEEEE

pre 11 godina

Citam postojece komentare i ne mogu da verujem koliko je negativnih komentara, narocito od "nasih" vajnih hriscana. Vidim da ste vi svi pametniji i od vladika, patrijaraha, mitropolita, svestenika ... i to samo na jednu ne tacnu temu. Please do not forget "the one who does not remember history is bound to live through it again".

Smorex

pre 11 godina

Ne vidim razlog da se ne dopusti papi da posjeti Srbiju, kao i bilo koji drugi gradjanin, sa urednim pasosem. Ako ima zainteresovanih gradjana Srbije da ga docekaju i ugoste, samo naprijed...

MatijaBG LDP/DS

pre 11 godina

Ne shvatam kao mislite Srbiju sacuvati u danasnjim granicama kad ne zelite da Srbiju poseti poglavar rimokatolicke Crkve koji ovde ima pola miliona svojih vernika?Jel to gradjanska Srbija za koju se bori Nikolic,Dacic,Dinkic?Jel time pokazujete kako ste po vama vi Pravoslavci dirljivo najposteniji i najiskreniji Hriscani?

srpski pacov

pre 11 godina

Mislim da bi bilo pametno, korisno i vise nego mudro da se Papa pozove da dodje u Srbiju. Ne zaboravite da Vatikan nije priznao Kosovo. Srbija s pravom i realno moze dosta dobrog da ocekuje od Vatikana, ali trebamo i mi da pokazemo zrnce spremnosti da to dobro i primimo. Mudrost nas nece unistiti, glupost ce nas mamuzati doveka.

Anonimko

pre 11 godina

Trebalo bi vama svima zabraniti da više i jedan dan provedete u Srbiji. Idite tamo negde gde je narod blesaviji pa njima propovedajte ta svoja učenja.

zmitjkoe

pre 11 godina

Mir, ljubav i tolerancija... Ono cemu nas religija uci i cemu religija tezi...
(Bob Rock, 14. avgust 2012 11:16)

Sta si imao iz istorije, ako si je ikad ucio?

bačvanin

pre 11 godina

Ta čemu žurba, prošlo je samo hiljadu godina. Sačekajte još hiljadu-dve, pa će se u nekoj kafani na Saturnu 5 ujediniti vaše sekte, svaka sa po pet članova.

Dragan

pre 11 godina

a sto nema?
hmmm, mozda gosn. papa nije dovoljno visoko da bi ga spc pozvala...
mozda bi ga ipak trebalo pozvati, cak i ako se on nije sam pozvao (i nije "odgovorni predstavnik")?
mozda nesto kao "wild card"... to bi mi gostoljubivi, bogoljubivi, covekoljubivi i sta-ja-znam-sta-sve-ne-ljubivi srbi ipak mogli da uprlicimo...
malko me je sramota.

jocak

pre 11 godina

Pitanje je ko je tu inoslavan...
(Srba, 14. avgust 2012 11:40)

Pitanje je za neupućene.
Do 11. veka su svi Hrišćani bili istoverni – Pravoslavni. Tada je Papa uveo iskrivljavanje simbola vere u filiokve i indulgenciji, i time se odvojio od Crkve. Dakle, nije se Crkva podelila niti postoji bilo kakav raskol, već se jedan njen deo odcepio (zarad političkih i novčanih interesa). Crkva je ostala ista i ona je i danas ista kao što ju je Hristos osnovao – Pravoslavna.
Tako da Srbo, budi dostojan svog imena i poštuj istoriju svoje Crkve.
Svako dobro od Boga.
.

Petar

pre 11 godina

Ma nemojte nikoga da zovete, budite zadrti kao sto ste i bili i to vam je odlicna ideja. Ko sisa gradjane rimokatolicke veroispovesti, oni ne treba da se osecaju kao da je ovo njihova zemlja. Shodno tome patrijarh SPC ne bi trebao ici u Austriju, Nemacku, Francusku, Italiju, zar ne?

srle

pre 11 godina

Treba da dodje, zasto ne. Kada nam dolaze islamski iz turske i bosne, zasto ne bi i papa. meni je to ok, pa ko voli nek izvoli. zasto se zatvramo opet?

Dipl. Analfabeta

pre 11 godina

Papa posećuje zemlje širom sveta i svuda je to izuzetan događaj. Posetio je i islamsku Tursku i pri tome obišao i Vaseljensku pravoslavnu (vodeću) patrijaršiju u Istambulu!!! Šta mi hoćemo? Kao da smo izgubljeni u vremenu i prostoru?!

Iv@ni u

pre 11 godina

Religija nas i dalje unistava.... Da li bi oupste doslo do raspada SFRJ kada bi svi na njenoj teritoriji bili iste vere???
I sta je onda to Pravoslavlje, kada vi kao njegovi pripadnici zabranjujete tom coveku da dodje, prezirete nekoga, isto tako i vi pripadnici Katolicke vere, gde ste to procitali, ko vas tome uci? Da li se i jedna i druga vera temelje na Bibliji uopste?

M

pre 11 godina

A zar nije suludo da SPC treba da odlučuje o tome ko će ući a ko ne u ovu našu nazovi državu? Je l' to crkva drži i granice pod kontrolom? Strašno. A još strašnije je što malo ko uopšte i vidi ovo kao problem.

GEORGEEEEEEEEEEE

pre 11 godina

Citam postojece komentare i ne mogu da verujem koliko je negativnih komentara, narocito od "nasih" vajnih hriscana. Vidim da ste vi svi pametniji i od vladika, patrijaraha, mitropolita, svestenika ... i to samo na jednu ne tacnu temu. Please do not forget "the one who does not remember history is bound to live through it again".

Vojvodjan

pre 11 godina

jel ovo pravoslavna dzamahirija i privatna SPC drzava pa da SPC odredjuje ko ovde moze a ko ne moze doci? U medjuvremenu, 300 hiljada gradjana ove drzave ostaje uskraceno za posetu svog verskog vodje. Demokratija i ravnopravnost?

Mordor

pre 11 godina

Mir, ljubav i tolerancija... Ono cemu nas religija uci i cemu religija tezi...
(Bob Rock, 14. avgust 2012 11:16)

Da, teži, ali u praksi nikad ne postiže...

Klimt- Bec

pre 11 godina

Ovo je suludo i uzas Boziji! Nemogu da verujem da se iko protivi dolasku jednog Hriscanskog Poglavara Srbiji? Znaci nas Pravoslavne vernike nesme da poseti u Becu, njegova Svetost Patrijarh Irinej tako je to po nekima. Halo bre Pravoslavni Narode osvestite se i prosvetite, izadjite vise iz tog tunela mrznje, Egoizma i Nacionalistickog fanatizma!

jocak

pre 11 godina

Što se tiče Papine posete Srbiji,
vernicima Katolicima ili predsedniku Srbije, SPC s tim nema ništa.
Kao kad bi Patrijarh obišao Pravoslavce u Italiji, ili Reis El Ulema Islamiste u Srbiji.
Prisustvo Rimokatoličkog sveštenika nekom Pravoslavnom skupu, službi ili Liturgiji je jedno i ono je nesporno, ali sasluživanje i zajednička molitva je drugo.
Sasluživanje Pravoslavnog sveštenika, i uopšte Pravoslavnog vernika, sa pripadnicima jeretičkih ili sektaških takozvanih crkava nije dozvoljeno.
Koliko znam, Pravoslavni sveštenik koji to učini, treba da se raščini.
U Liturgiji postoji momenat kada se nekrštenim licima dalje prisustvo ne odobrava – kada se čuje ''oglašeni ili nekršteni izađite'' treba tada da izađu s Liturgije. (U praksi, da li to oni čine ili ne, a zna se i da ih niko u hramu neće pitati ko su. Sami treba da vode računa.)

Ne znam da li bi to u Nišu bila samo ''svečana proslava'', na kojoj bi Papa mogao do kraja da ostane, ili Liturgija, s koje bi trebao u nekom trenutku da izađe. Ne znam da li bi Papu zadovoljio takav status ''prisutnog lica''. Možda bi njegovoj personi to bilo ponižavajuće da bude samo posmatrač?

A što se tiče ovde iznetih ''dušebrižničkih'' saveta da bi nam Papa možda mogao biti od koristi,
vera je nešto s čim se ni po koju cenu ne sme ''trgovati'', tj. ''prodavati veru za večeru''.
Za ljudski, ravnopravni, tolerantni dijalog i saradnju jesmo svuda i sa svakim i po svakom pitanju,
ali za ''pragmatični duh'' kakav se predlaže nismo.
.

Smorex

pre 11 godina

Ne vidim razlog da se ne dopusti papi da posjeti Srbiju, kao i bilo koji drugi gradjanin, sa urednim pasosem. Ako ima zainteresovanih gradjana Srbije da ga docekaju i ugoste, samo naprijed...

dragan

pre 11 godina

(srpski pacov, 14. avgust 2012 11:45)
----------------
Pozovi ti papu svojoj kući. Nama ne moraš pričati ko je papa i koji su planovi rimokatoličke crkve. Do tada reči Njegove Svetosti Patrijarha Pavla: Dobro nam ne došao.