Utorak, 31.07.2012.

18:49

Vulin: Kfor izašao iz mandata

Kfor blokadom alternativnih pravaca na severu Kosova izlazi iz svog mandata, kaže šef vladine Kancelarije za KiM Aleksandar Vulin.

Izvor: Tanjug

Vulin: Kfor izašao iz mandata IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

Darko petrović

pre 11 godina

MARINA ako ti je uopšte tako ime nemaš ti pojma šta se tamo dešavalo ti tvoji albanci su mi uništili kuću davne 1960g i nisu oni baš jadni jadni smo mi što sve to dozvaljamo da nam rade

duje

pre 11 godina

@marina
Teze su ti tako tipicne, predvidljive, jednostrane, prepune predrasuda, sterotipa, neistina i jos mnogo toga da je to vec karikaturalno. Neverovatno da neko u Hrvatskoj, u 2012. godini koristi ove i ovakve fraze zaostale iz 90tih proslog veka.

Dosta više ovog kvazi-intelektualnog pros********

pre 11 godina

Marina
Niti si bila na tom Kosovu, niti znaš kako se tamo živelo i šta se dešavalo, ne znaš ni sada kako žive Srbi, u životu nisi posetila nekog Srbina na Kosovu i uverila se kako zaista živi, rasipaš tu neke fraze i floskule koje si pokupila ko zna gde, držiš predavanja i lekcije o tome kako žive Srbi na Kosovu i šta oni treba da prihvate, pa onda neobilazni hrvatski traktat o srBskom nacionalizmu iako je upravo ta "država kosova" manifestacija jednog nimalo bezopasnijeg ili miroljubivijeg albanskog nacionalizma i šovinizma... A da se spustiš malo na zemlju? Srbi sa Kosova su doživeli od Albanaca savim dovoljno zločina i šikaniranja da bi imali pravo da sami odluče kako će da žive a hrvatske šiparice mogu slobodno svoja tumačenja i savete da zadrže za sebe.

smešni neki likovi

pre 11 godina

Marina
Mnogo više smisla bi imalo kada bi komentarisala stvari o kojima imaš elementarnog znanja dok ova uopštena i površna, crno-bela i romantizovana lupetanja o "ugnjetavanim i sirotim Albancima" i "Srbima robovlasnicima" više ne mogu da prodju ni kod male dece. Iz aviona se vidi da u životu nisi bila na Kosovu i da koristiš fraze koje si pokupila na internetu i u "promidžbenom" programu HRT-a i na osnovu čega misliš da si kvalifikovana da soliš pamet Srbima kako treba da žive i kako će im biti super u albanskoj "državi kosova"? Halo, dete šta ti umišljaš da si? Srbi su malo više propatili u tvojoj Hrvatskoj pa da li isto tako propagiraš da bi i Srbi u Hrvatskoj trebali da dobiju 15% hrvatske teritorije? Kosovski Albanci su sa Kosova proterali 60% kosovskih Srba, ubili na hiljade njih, zar ne bi zbog takvog ponasanja i Albanci trebali nečim da plate? Po tebi Srbi sa Kosova treba da prihvate albansku "državu kosova" ali Albanci sa Kosova ni po koju cenu ne treba da prihvate Srbiju nego mogu i da se otcepljuju, pomeraju granice, proglašavaju države... Mnogo si dete licemerna. Mnogo. Ali si zato na liniji hrvatske politike.

kompleksi su čudo

pre 11 godina

@Marina
A kakao znaš ti sve ovo, ko je bio ugnejtavan a ko nije, ko je koga držao kao roba...? Bila si prisutna pa znaš ili ipak lupetaš po defaultu? Nije dosta što ovde dežuraju albanski agit-prop aktivisti sa svojim već smešnim bajkama nego sada i Hrvati pričaju priče o Kosovu?

streberke

pre 11 godina

@Marina
Bas me nasmeja. Ovakve komentare kao ovi tvoji sam zadnji put imao prilike da cujem u srednjoj skoli kada su nadobudne streberke iz razreda pisale pretenciozne a tako isprazne sastave o npr. sandinistima iz Nikaragve ili o takoj nekoj temi o kojoj blage veze nisu imale ih to nije sprecavalo da napisu citave sastave prepunih opstih mesta, neznanja, demagogije... I tada su takvi sastavi i autorke bile smesne a i sada su.

Marina

pre 11 godina

„Da bi država mogla da garantuje bezbednost svima na prostoru KiM ......“

Vi mislite na državu Srbiju? Kosovo NIJE više Srbija,a Srbi s Kosova su na Kosovu kod kuće. Neovisnost Kosova ne donosi nikakve bitne promjene u životima Srba ako se bude poštovao Ahtisarijev plan- ostaje SVE što Srbe čini Srbima....u čemu je onda problem? U pečatu s državnim simbolima mlade kosovske države koja je nastala iz kaosa kojega su joj priredile vlasti u Beogradu ? Ili je problem u vašem uvjerenju da je „srpstvo i srpsko“ iznad svega ostaloga,da su Srbi nebeski narod rođen da upravlja drugima i nametne se drugima..?

Desetljećima ste ponižavali kosovske Albance,trenirali strogoću nad njima i njihovim ugnjetanim životima,oduzimali ste im jezik,kulturu,dostojanstvo čineći od njih najamne radnike i pomoćnu radnu snagu. Bili ste toliko sigurni da će ostati tihe žrtve vaše agresije da niste primjetili smjenu stoljeća i nove kosovske generacije,obrazovane i željne slobode. Nemojte plakati nad prolivenim mlijekom nego se urazumite i pokušajte prvi put u ovom stoljeću prihvatiti kosovske građane Albance kao sebi ravne; tada ćete se moći s njima dogovoriti na jednakoj osnovi i postići puno više nego što postižete arogancijom i bahatošću.

patologija, teška

pre 11 godina

bezimena
A taj tvoj otpor prema srpskim nacošima pokazuješ time što padaš u trans od albanskih nacoša i te njihove naci-tvorevine na Kosovu? Zanimljivo...

uzalud vam trud sviraci

pre 11 godina

Ako neko sa strane dodje ovde i procita komentare, nadimke ispod tih komentara kao i broj klikanja na preporucujem/ne preporucujem vrlo lako ce doci do zakljucka da albanski spinatori vrlo ozbiljno(ne toliko po sadrzaju komentara koji je uglavnom priglup nego u upornosti) shvataju svoje zadatke i da su verovatno i dobro placeni. Samo cemu? Pogledajte samo ta klikanja na preporucujem/ne preporucujem, ma kakva da je Srbija ipak tesko da postoji 5 puta vise onih koji su odusevljeni albanskim naci projektom na Kosovu od onih koji to nisu. I jos jedanput, cemu sve ovo?

Vojvodinac

pre 11 godina

I sutra na pregovorima EU zauzme stav...."Da to je tačno, i šta tu nije jasno?".
Shvatite ljudi već jednom, Albanci i "Kosovari" ulažu ogroman novac u lobiranje, i ne samo novac... pogledajte samo korist koju imaju sve diplomate upletene u nezavisnost!!
Neko je oženio Albanku, neko dobio procenat uspešnih preduzeća, neko ingerencije nad...... A šta Srbija radi, insistira na međunarodnom pravu!?
A da se zapitamo malo, ko sprovodi to pravo!?
Zašto je najviše Srba u Hagu??
Pa izgubili smo i sve ratove u kojima smo učestvovali.
Novac za lobiranje naši predstavnici guraju u svoje džepove, i prodaju nam priču o kosmičkoj pravdi, koju više niko ne kupuje.
Jasno je nama sve o rezoluciji 1244, i da je niko ne poštuje, ali šta se konkretno može uraditi, dosta sa praznim pričama!!!

Jeremija sa strojnicom

pre 11 godina

Na ovome svijetu opstaju samo jaki i uporni. Defetizam i uzmicanje je siguran put u propast i nestanak. Veliki ne ustupaju ni oteto a kamoli svoje, zato i jesu postali veliki.
Tako su mnogi pozivali na savijanje kicme i saradnju sa nacistickom Njemackom, jer i oni su tada bili sila i "nova realnost", a svaki poziv na suprotstavljanje tom zlu je bilo huskanje na rat i samoubilacki cin.
Znamo kako se ta prica zavrsila.

socijalista,antikomunista

pre 11 godina

..sad ce opet da krene(orkestrirana) prica kako su Srbi na Kosmetu krimosi, sverceri i lopovi koji kradu nas novac, ( na sta smo posebno osetljivi). Da se lakse proguta ono sto se desava i ono sto se sprema tom jadnom narodu....

Selevcanin

pre 11 godina

Druze Vulin, pravac kosovo i vasu kancelariju da otvorite na barikadama...da sedite tamo i delite sudbinu tih nesrecnih ljudi sto ih "lozite" da istraju do kraja....Sram vas bilo!!

Solomon

pre 11 godina

Ovaj je tek poceo karijeru, al` vec nam vredja intelegenciju. Dokle ce bre da nam prodaje pricu o nestasici hrane i lekova? Sto malo za promenu ne prica kako se bas na tim putevima odvija nevidjeni sverc haranom, lekovima, naftom i sa puno sto sta.Hoce li ovaj da nam prizna, koliko je nejegov procenat od tih malverzacija.Sto ce da nas smara i nervira ovaj Mirin pulen, jos dugo gugo.

Voo Leen

pre 11 godina

Izgleda da je ovaj došao is Kine, pa je još neobavešten! Totalno odlepio! Alternativni putevi - KFOR - barikade - nestašica - opet jadni ljudi, a ono najbolje - smireno i dostojanstveno!:)

Milan

pre 11 godina

Ponovo se potvrdjuje da odbrana Kosova zavisi od nas i da nista se ne moze bez naseg potpisa! Simpatizeri etnickog ciscenja i nekaznjenih zlocina and Srbima koji ovde komentarisu drugacije ta cinjenica jako nervira a narocito to sto je sada na ceku srba sa Kosmeta covek kom234e je drazi Beograd nego Brisel! Vuline samo napred hrabro i bez lazi!

Cica maca

pre 11 godina

Gospodinu Vulinu bih savetovala da se bar dok je na ovom položaju ne pojavljuje u javnosti u crnoj košulji. Asocijacije bi trebalo da su jasne.

maksa

pre 11 godina

I sta sad to znaci? da ces nas gurnutu u rat mozda? kada budes napravio isti i kad dobijem oruzje, prvo cu kod tebe zakucati na vrata ako ih imas uopste! sram te bilo!

Jovan Ristic

pre 11 godina

Kako se samo Srbi sa Kosova oduševljavaju drugom Vulinom. Tako je bilo i sa Slobom. Valjda zbog toga što im takvi političari pomažu da postignu više cene kad prodaju imanja Albancima.

Čiča Gorio

pre 11 godina

ovo je za verovali ili ne!!! ja ne mogu da verujem da i u današnje vreme ima ljudi koji padaju na priču ovog čoveka!? već je neko pitao, al evo i ja ću ponovo... šta se dešava sa insajderom i epizodom "patriotska pljačka"!? ako bi mogli na neki način nas zainteresovane (a siguran sam da nas je mnogo) da obavestite kada možemo da očekujemo... hvala unapred redakcijo!

nislija

pre 11 godina

hahahaha..."ovako se brani kosovo!!" ??!! Pa on i njegov politicki guru Mira Markovic su ga izgubili,sta mislite mi smo svi ovce pa nasedamo na vase populisticke izjave??!!

Igor

pre 11 godina

Nastavlja se baljezganje po obicaju, samo sto su sad tvorci obora od Srbije dosli da baljezgaju. Kogod da je Srbija = Amerika = Kina = Rusija. Kogod da je vreme stalo kad je Kumanovski sporazum potpisan, kogod da je realnost treba da bude bazirana na ustavu a ne obrnuto... A da nista nismo naucili dokaz je i da su sad opet na vlasti tvorci obora od Srbije.

REMINGTON

pre 11 godina

KFOR nije političla organizacija nego vojna sila koja je zločinačkom režimu odrezala rep i rogove a glavu je pustila domačinom koji nisu uradili svoj domači zadatak do kraja. Što se tiče UNMIKA, on je več odavno prošlost na "domačem" terenu baš zbog toga što se nije nikada ni potrudio da bilo šta pametno uradio osim toga da uvek na terenu zakomplikuje situaciju kada bi se ona počela smirivati. U UNMIK-u su zaposleni največi svetski paraziti sadašnjega vremena i primerno tome su se ponašali od samog početka njihovog mandata pa sve do danas. Da nije bilo njih situacija bi se odavno rešila time što bi Srbi prihvatili novu realnost, Albanci se tome ne bi suprostavili,došlo bi do realnog pomirenja i danas bi zajedno bili u puno boljoj ekonomskoj a time i političkoj situaciji i ne bi imali vremena da bi se bavili više tom temom nego bi se bavili razvojem i trkom za bolji kvalitet života građana što je i najbitnija stvar današnjeg vremena.

mud

pre 11 godina

Ovaj čovek nema prava ni reč da kaže. 5. oktobra je načinjena užasna greška što se celokupna Miloševićeva garnitura nije ili stavila u zatvor ili zauvek isključila iz političkog života. Ovo su posledice. (Marko Valens, 31. jul 2012 Posle 5oktobra pojedini politicari(znamo ko su)su dosadili sa tim pricama o tzv.6oktobru,o lustraciji,zabrani pojedinih pol partija.To je u stvari bio neki marketinski trik jedno su pricali,a sve radili kako bi zadrzali isti sistem u kome bi oni koristili miloseviceve mehanizme.Mislim da bi sada trebalo,ali to je u ovoj situaciji nemoguce,napraviti lustraciju za zadnjih 22god,ako smo za ono pre vec zakasnili.

Zoki

pre 11 godina

Bezimena, ne lupaj gluposti.

Po rezoluciji 1244 Kosovo jeste pod medjunarodnom upravom, ali je i deo SRJ. Albanci na Kosovu su postali vecina nakon iseljavanja Srba za vreme otomanske okupacije i planske promene etnicke strukture stanovnistva u granicnim oblastima, koje je u drugoj polovini 19. veka izvrsila Otomanska imperija.

Nije Milosevic stvorio problem na Kosovu i Metohiji - nego je problem u ovoj pokrajini stvorio Milosevica. Daleko od toga da je Milosevic mazio Albance, ali na planeti se u svakom trenutku moze naci desetak sukoba puno veceg intenziteta od onog koji je bio na KiM, pa nije bilo vojnih intervencija. Ne bi je bilo ni na KiM, da Monika Levinski nije imala potrebe da se pohvali pred drugaricom. O moralnim normama coveka koji je toliko brinuo o Albancima najbolje govori cinjenica da je, da bi opravdao sopstveno krivokletstvo, oralni seks proglasio masazom.

Rezolucija 1244

pre 11 godina

@(bezimena, 31. jul 2012 23:42)
Cekaj bre, pa sto se zuris? Rusija nece nas; ti nisi to cuo?! Boji se da smo mi izgubili kompas, pa moguce je da cemo postaviti barikade i balvane, ovog puta protiv Japana, a posle i protiv Kine!
Svejedno! Sad smo dobili novu vladu pa, vec poceo, icice na gore, mislim na bolje.
A oni, sto ih ti spominjes, nama su nepoznati.
Vulin!? Sine moj izvini, jer mozda mislis vrucina, ili ovcije vuno?!
Dodji opet!

Vladimir PS

pre 11 godina

Vulin car! Ovako se brani Kosovo, a ne kao onaj Bogdanovic i Stefanovic, ovamo pricaju jedno, Srbima na Kosovu drugo, medjunarodnoj zajednici trece, u dijalogu sa Pristinom cetvrto, a medju sobom, verovatno nesto peto i sesto. Politika prema Kosovo mora biti dosledna i jasna, poznata svima, jer to je jedini nacin da se u borbi koja ce sigurno da bude dugotrajna, izborimo na kraju za povoljan rezultat. A ovi koji postavljaju crvene linije (iako ne kazu tacno ni sta su), pa ih sutra prisu i pisu neke nove, pa prekosutra ne vaze, nakosutra opet neke crvene linije, pa ne vazi ni to, znaci... sa takvom vladom i politikom svako je mogao da tera sprdnju do mile volje. Pristina bi verovatno bila najsrecnija da je ta garnitura ostala na vlasti, ovako im nije svejedno, a mi Srbi ovde komentarisemo kao da se borimo za interese Pristine. Vuline, samo napred, i samo hrabro. Rodoljubi su uz tebe!!! DO KRAJA!

zoran fr

pre 11 godina

svakim danom sve smo bliže 90'
takvim govorom neko nam je u goste pozvao NATO

u srbiji je počelo emitovanje filma: povratak otpisanih 3D u izvodjenju crveno-crna koalicije
samo što ovog puta ja taj film neću gledati

bezimena

pre 11 godina

Po rezoluciji 1244 Kosovo je deo Srbije. I tacka. A albanski nacosi mogu u maticnu Albaniju pa neka se tamo igraju drzave.
(setnja, 31. jul 2012 22:46)

Po Rezoluciji 1244 Kosovo je pod medjunarodnom upravom. Tačka.
Kosovski Albanci NISU gosti na Kosovu, već VEĆINA, vekovna, njegovih gradjana. Zbog proterivanja i ubijanja SVOJIH, tada, albanskih gradjana - CIVILA, režim crveno-crne koalicije je PROKOCKAO tu teritoriju, žrtvujući i živote Srba i drugih nacionalnosti na celoj nekadašnjoj teritoriji!

Ne podnosim "nacose" bilo koje nacionalnosti, ali posebno ove koji su pripadnici moje nacije. Oni su karcinom ovog društva i treba ih obeležavati i progoniti svuda i uvek! A mogli bi da se vrate i u svoju postojbinu, ako ne pod Ural, u Sibir mogu svakako, čak su tamo dobrodošli.

Mirko

pre 11 godina

Po rezoluciji 1244 Kosovo je deo Srbije. I tacka. A albanski nacosi mogu u maticnu Albaniju pa neka se tamo igraju drzave.
(setnja, 31. jul 2012 22:46)
---------------------------------

Zar je moguce da u zemlji Srbiji ovakav komentar dobije 20 negativnih i par pozitivnih "palaca"... pa mi ljudi stvarno moramo da propadnemo.

Marko Valens

pre 11 godina

Ovaj čovek nema prava ni reč da kaže. 5. oktobra je načinjena užasna greška što se celokupna Miloševićeva garnitura nije ili stavila u zatvor ili zauvek isključila iz političkog života. Ovo su posledice.

jedina solucija revolucija

pre 11 godina

Vidim da ovde svi nesto kao komentarisu a nemaju pojma.

KFOR ocigledno izlazi iz svog mandata!
Mandat KFORa jeste da kontrolose granicu (administrativnu i drzavnu) ali ne i da vrsi selekciju koja vozila mogu da prelaze kuda, jer su to policiski i carinski poslovi (a to nikako nije u mandatu KFORa).
KFOR moze da pretrese vozila i to samo ako sumlja da ima nelegalne robe (oruzja, narkotika, trgovine ljudi...) a cak i ako nadje tu robu nemoze da hapsi vec samo da zadrzi lica dok ne dodje policija.

Ja mogu da vozim kamion od 10 tona psenice npr, KFOR me zaustavi pregleda i po njegovom mandatu mora da me pusti dalje, da li cu ja tu robu da carinim ili necu nije njegova stvar (to je stvar carine i inspekcije).

U kojoj drzavi ste videli da vojska kontrolise promet robe (osim kada je ratno ili vanredno stanje)?

Zamislite vojsku srbije da stane na neki put kod recimo Tutina (kao opstine gde zivi manjinska zajednica) i da kaze ovuda mogu samo traktori da prolaze a putnicka vozila nemogu?

Sa druge strane KFOR ima mandat da sklanja barikade, jer mu je u mandatu da obezbedi slobodu kretanja.
Ali to ga ne opravdava da moze da radi sta hoce van svog mandata!

bezimena

pre 11 godina

KFOR je prekršio svoj mandat i sada je Aleksandar Vulin jako ljut, onda on ide po kući i naglas psuje.
(Miki, 31. jul 2012 23:06)

Grešite, on ide od kafane do kafane i prodaje bele bubrege za obične.

Decko, ti nista ne znas, a na toj si funkciji!

pre 11 godina

Vuline, bas su se uplasili i tresu im se gace. Ima sledeci put da posalju dvojicu revolverasa da ti nalupaju samare za to lajanje u prazno. Da li ces ti i tebi slicni da shvate vise da je Kosovo izgubljeno pre vise od 10 godina ili ce te i dalje da zamajavate u prazno i nas i onaj dole nesrecni narod?!

Горан

pre 11 godina

На жалост, у коментарима овде, видим велико ругање на потпуно исправне коментаре господина Вулина. Ја схватам разлику у мишљењу и прикупљање политичких поена, али, ако неко говори чињенице, онда ја то подржавам, без обзира на партијску/политичку припадност.

Шта је то нетачно Вулин рекао?

Даље, ја схватам да су Американци јаки и да бомбама и Фантомима воде своју политику. Али то није разлог ругања и исмејавања наших људи/политичара који чињеницам траже оно што је наше.

kupi dete ogledalce

pre 11 godina

@hana
Pored ratnog zločinca i kriminalca sa milionskom imovinom Hašima Tačija kojeg ti imaš za premijera i ovaj Vulin izgleda kao teška moralna i svaka druga gromada.

Ne poštovalac lika i dela dotičnoga

pre 11 godina

Ala si im rekao,svaka ti dala.

Malo sam bezobrazan ali taka je situacija.Šta ćeš!

Još malo pa će situacija biti opravdanje za sve što će nam se desiti.

kaiser

pre 11 godina

"Шта је то нетачно Вулин рекао?

Даље, ја схватам да су Американци јаки и да бомбама и Фантомима воде своју политику. Али то није разлог ругања и исмејавања наших људи/политичара који чињеницам траже оно што је наше.
(Горан, 31. jul 2012 22:03) "

Uopšte nije bitno dal' je to što je rekao tačno ili ne.

Njegov posao nije da nam nešto priča, već da nešto uradi.

Za priču je zadužena opozicija, a vlast (čiji je on deo) je zadužena da nešto radi. Znam da je to šok za njega, ali to je njegov problem.

Ukoliko je mislio da je dovoljno da sa vremena na vreme kaže nešto (što, btw, znaju svi sa više od 8 godina života) i da tako zaradi svoju platu, onda on ima ozbiljan problem.

A ovo je najbesmislenije zaradjena ministarska plata koliko ja pamtim, a pamtim jako dugo.

Kosovastar

pre 11 godina

Ovi ljudi kao da veruju da su svi oko njih su budale. Nezamislivo manipulisanje recima. Pa kako bre KFOR izasao iz mandata kada mu je i to da obezbedjuje granice? KFOR je izasa iz mandata odnosno nije ispunio mandat kada nije uklonio sve barikade posto u mandatu KFOR-a kristalno jasno stoji omogucavanje sloboda kretanja.

A nestasica gospodo ce nestati onog trenutka kada ne budete blokirali kamione da idu preko zvanicnih prelaza. Kada pocinje zvanicno primenjen sporazum o IBM (Integrated Border Management) ili u prevodu "zajednicko upravljanje granicom" sta cete reci g. Vulinu? Tada nema alternativnih prelaza vec samo zvanicnih.

mandraxxx

pre 11 godina

pa ti vuline organizuj da tim srbima drzava plati neko mesto za boravak u prishtini, siguran sam da necemo ostetiti puno budzet ako im zakupimo i opremimo neki prostor, a mislim i da bi se retko ko bunio kad bi to uradili. uradi nesto ako hoces da pomognes ljudima tamo, nemaju srbi sa kosova nista od tih prica o mandatima, nadleznostima bla bla truc.

by the way, kfor ima mandat da po svom nahodjenju i proceni bezbednosne situacije rasporedjuje vojne jedinice gde god zeli na teritoriji kosova.

tyger

pre 11 godina

Veliki sam mrzitelj politike DS-a od ubistva Djindjica,ali ove klovnove i padavicare sto upravo na ogorcenoscu ljudi dodjose ni krivi ni duznio na vlast nemam adekvatnu rec da napisem a da mi komentar bude objavljen.
Bice ovo cirkus Kolorado koji ce ekspesno otici iz Vaseg i naseg grada,zapamtite.

Unmik

pre 11 godina

Unmik je na Kosovu samo ikebana.Oni se izgleda nista ne pitaju.To je uvreda za Ujedinjene nacije.A Kfor umesto da cuva status kvo na Kosovu, oni za racun albanaca sa Kosova izigravaju granicare.Ko je njima dao to zaduzenje.Oni kao da namerno izazivaju Srbe da naprave nesto da bi oni reagovali.Ali te fore ne prolaze dva puta.Samo treba biti smiren i dostojanstven.Jeste da je lako to reci iz Begrada ali druge nam za sada nema.Ispade da je Kostunica bio u pravu kada se bunio u vezi njihovog dolaska na Kosovo.

hana

pre 11 godina

Covek kao da je ispao iz nekog tresh stripa.I pojava i komentari. Zar je moguce da ovo lice ima neku drzavnu funkciju? Da li ste tamo u Srbiji svi ispali iz pameti kad postavljate ovakve ljude da vas predstavljaju?

dejvid

pre 11 godina

Neti zaboravi druze Vulin da si ti samo sef kancelarije, sto zanaci da nisi u rangu polticara, pa tim i nije ti duznost da se bavis politikom, stroga logistickim administrativnim poslovima. Ne zaboravi da ti je sefica veoma daleko!

IvanKG

pre 11 godina

zvec, zvec, zvec.... Šta to zvecka? Pa oružje naravno! Jednom davno, čini mi se 2000. godine, rekosmo nikad više crveno i crno.
E moja Srbijo šta si dočekala.

Biafra

pre 11 godina

Gospodin, kad porastem biću Če, Vulin možda je komedija od političara, ali je i vrlo opasan za poziciju na kojoj se nalazi. Njegova raspaljivačka retorika može kod balkanskih primata da pokrene vrlo nezgodan proces u mozgu, čemu smo bili svedoci prethodnih decenija. Naravno, mentalni sklop dotičnog revolucionara u najavi ne prepoznaje reč odgovornost pa je samim tim kao tempirana bomba.

iva

pre 11 godina

Ako ta carina zaživi to znači da će roba eventualno poskupeti, a ako će poskupljenje dovesti do nestanka Srba na Kosovu, onda smo mi mogli da nestanemo odavno, jer stalno nesto poskupljuje. Nemojte da dramite,nego preprodavce i švercere za gušu ne dozvolite da se bogate na vaš račun. A o Vulinu ne treba trošiti reči.Maksim u Beč.... Još kad bi ga neko slušao.

pazarac

pre 11 godina

a to sto barikade u medjuzoni i severnom delu kim onemogucavaju protok robe i dovodi u pitanje exzistencije firmi iz srbije,to vas ne boli?tim pitanjem se niko ne bavi g.dine vulin!!!

Rezolucija 1244

pre 11 godina

@ "Sa ovakvim ljudima možemo da pregovaramo,treba oni da znaju da i mi imamo uslove a i stoji iza nas rezolucija 1244.
(banopoljac, 31. jul 2012 19:45)"

Burazere, ako si sa "rezolucija 1244" na mene mislio, onda si uprovo, jer ja stojim iza vas.
Ako si mislio nesto drugo, onda mogu t'i reci da Vulin nema veze stim. On je samo sef jedne (za drzavu) ne tako bitne kancelarije.
Njegov posao je da se pobrine za "ravnopravno" uzrucivanje dohotka, tj. tih duplih plata. Nista vise!
Bojim se da jos malo pa ce on pomesati pojmove KiM i Vojvodina:-)

zerocool

pre 11 godina

Ja ne verujem sta ovaj radi.On kao preti zapadnoj alijansi,hahhahha.Gospode Boze.Jedan je isto tako pretio,pa su po nama posle toga padale bombe,mislim,mnogo bobmbi.Covece,pokusaj da izvuces najbolje za srpski narod,nemoj izigravati nekog revolverasa!!!!

MaX

pre 11 godina

Sve mogu da razumem i za većinu stvari gospodin Vulin ima argumenata, ali da podržava postavljanje barikada sa naše strane, ne mogu da shvatim. Nemojte više podržavati recipročne mere, molim Vas. Zbog takvih stvari i gubimo poverenje uticajnih posmatrača događaja.

ko to tamo peva

pre 11 godina

Vulinu nemoj nama da pricas idi lepo kod NATO vaca oni ce te sigurno razumeti. Oni su fini i zele svakom da pomognu. Slobodno otidji, kazi im da sam te ja poslao.

deda Paun, Solunac

pre 11 godina

Tako je Vuline sine. Mozda su napravili gresku iz neznanja. Nacrtaj im sine gde su granice njihovog mandata, ce ti budu zahvalni.

crni domino

pre 11 godina

Vuline julovcu stari, sta ces da im das - zuti ili crveni karton?
Nemoj mnogo ostar da budes, pripasce ti muka, a oni mogu da se uplase.
Ko li ti dade tu funkciju da nas zamlacujes lajanjem na zvezde?
Bolje vidi kako ces da organizujes pomoc Srbima a da tu pomoc ne podele kriminalci medju sobom i sa tobom!
A carinski prelaz mora da se postuje, dosta je bilo sverca i bogacenja kriminalaca. Postignut je dogovor izmedju dve drzave!
Da li i ti cekas "Patriotsku pljacku" da vidis kakva je glupost to sto radis?

Rezolucija 1244

pre 11 godina

A kome se ti obracas, nama ili si poslao pismo KFOR-u?!
Bojim se da uopste nisi ni procitao Rezoluciju na koju se pozivas. KFOR je odgovaran za obezbedjenje granica, a UNMIK vec predao svoja ovlascenja na Pristinske institucije.
I ti zvucis neobavesten, ko VDrK!

blaza

pre 11 godina

Vulin je to!!! Nije Bogdanovic ni Borko Stefanovic, zato ocekujem bolji rad na zastiti Srpskih interesa na Kosovu i Metohiji, kao i naseg naroda tamo. Nadam se da ce Vulin imati punu podrsku u svim institucijama drzave Srbije.

brax

pre 11 godina

Kfor izasao iz mandata ma jok bre.. sve neki strucnjaci, ti ces da kazes KFORU kako i sta treba.jos nisi preuzeo zadatak a optuzujes kao i oni tvoji predhodni ministri za kosovo.

Blam

pre 11 godina

Molim vas, recite mi da je sve ovo šala ili ružan san, recite mi da nije istina da Vulin ima neku funkciju.
Shvatam ja da je Srbija tragikomična i neozbiljna zemlja, ali i pored svega ne želim da verujem da je došlo do toga da ta osoba o bilo čemu odlučuje i da se za bilo šta pita.

Rajka9

pre 11 godina

Doslo je veme da s tom KFOR-u ocita lekcija. Konacno neko da zastiti ovaj napaceni narod na Kosovu i stane na put nepravdi i unistenju Srpseke nacije na Kosmetu.

Rezolucija 1244

pre 11 godina

A kome se ti obracas, nama ili si poslao pismo KFOR-u?!
Bojim se da uopste nisi ni procitao Rezoluciju na koju se pozivas. KFOR je odgovaran za obezbedjenje granica, a UNMIK vec predao svoja ovlascenja na Pristinske institucije.
I ti zvucis neobavesten, ko VDrK!

deda Paun, Solunac

pre 11 godina

Tako je Vuline sine. Mozda su napravili gresku iz neznanja. Nacrtaj im sine gde su granice njihovog mandata, ce ti budu zahvalni.

crni domino

pre 11 godina

Vuline julovcu stari, sta ces da im das - zuti ili crveni karton?
Nemoj mnogo ostar da budes, pripasce ti muka, a oni mogu da se uplase.
Ko li ti dade tu funkciju da nas zamlacujes lajanjem na zvezde?
Bolje vidi kako ces da organizujes pomoc Srbima a da tu pomoc ne podele kriminalci medju sobom i sa tobom!
A carinski prelaz mora da se postuje, dosta je bilo sverca i bogacenja kriminalaca. Postignut je dogovor izmedju dve drzave!
Da li i ti cekas "Patriotsku pljacku" da vidis kakva je glupost to sto radis?

Blam

pre 11 godina

Molim vas, recite mi da je sve ovo šala ili ružan san, recite mi da nije istina da Vulin ima neku funkciju.
Shvatam ja da je Srbija tragikomična i neozbiljna zemlja, ali i pored svega ne želim da verujem da je došlo do toga da ta osoba o bilo čemu odlučuje i da se za bilo šta pita.

ko to tamo peva

pre 11 godina

Vulinu nemoj nama da pricas idi lepo kod NATO vaca oni ce te sigurno razumeti. Oni su fini i zele svakom da pomognu. Slobodno otidji, kazi im da sam te ja poslao.

brax

pre 11 godina

Kfor izasao iz mandata ma jok bre.. sve neki strucnjaci, ti ces da kazes KFORU kako i sta treba.jos nisi preuzeo zadatak a optuzujes kao i oni tvoji predhodni ministri za kosovo.

zerocool

pre 11 godina

Ja ne verujem sta ovaj radi.On kao preti zapadnoj alijansi,hahhahha.Gospode Boze.Jedan je isto tako pretio,pa su po nama posle toga padale bombe,mislim,mnogo bobmbi.Covece,pokusaj da izvuces najbolje za srpski narod,nemoj izigravati nekog revolverasa!!!!

IvanKG

pre 11 godina

zvec, zvec, zvec.... Šta to zvecka? Pa oružje naravno! Jednom davno, čini mi se 2000. godine, rekosmo nikad više crveno i crno.
E moja Srbijo šta si dočekala.

Marko Valens

pre 11 godina

Ovaj čovek nema prava ni reč da kaže. 5. oktobra je načinjena užasna greška što se celokupna Miloševićeva garnitura nije ili stavila u zatvor ili zauvek isključila iz političkog života. Ovo su posledice.

tyger

pre 11 godina

Veliki sam mrzitelj politike DS-a od ubistva Djindjica,ali ove klovnove i padavicare sto upravo na ogorcenoscu ljudi dodjose ni krivi ni duznio na vlast nemam adekvatnu rec da napisem a da mi komentar bude objavljen.
Bice ovo cirkus Kolorado koji ce ekspesno otici iz Vaseg i naseg grada,zapamtite.

Biafra

pre 11 godina

Gospodin, kad porastem biću Če, Vulin možda je komedija od političara, ali je i vrlo opasan za poziciju na kojoj se nalazi. Njegova raspaljivačka retorika može kod balkanskih primata da pokrene vrlo nezgodan proces u mozgu, čemu smo bili svedoci prethodnih decenija. Naravno, mentalni sklop dotičnog revolucionara u najavi ne prepoznaje reč odgovornost pa je samim tim kao tempirana bomba.

bezimena

pre 11 godina

Po rezoluciji 1244 Kosovo je deo Srbije. I tacka. A albanski nacosi mogu u maticnu Albaniju pa neka se tamo igraju drzave.
(setnja, 31. jul 2012 22:46)

Po Rezoluciji 1244 Kosovo je pod medjunarodnom upravom. Tačka.
Kosovski Albanci NISU gosti na Kosovu, već VEĆINA, vekovna, njegovih gradjana. Zbog proterivanja i ubijanja SVOJIH, tada, albanskih gradjana - CIVILA, režim crveno-crne koalicije je PROKOCKAO tu teritoriju, žrtvujući i živote Srba i drugih nacionalnosti na celoj nekadašnjoj teritoriji!

Ne podnosim "nacose" bilo koje nacionalnosti, ali posebno ove koji su pripadnici moje nacije. Oni su karcinom ovog društva i treba ih obeležavati i progoniti svuda i uvek! A mogli bi da se vrate i u svoju postojbinu, ako ne pod Ural, u Sibir mogu svakako, čak su tamo dobrodošli.

hana

pre 11 godina

Covek kao da je ispao iz nekog tresh stripa.I pojava i komentari. Zar je moguce da ovo lice ima neku drzavnu funkciju? Da li ste tamo u Srbiji svi ispali iz pameti kad postavljate ovakve ljude da vas predstavljaju?

Decko, ti nista ne znas, a na toj si funkciji!

pre 11 godina

Vuline, bas su se uplasili i tresu im se gace. Ima sledeci put da posalju dvojicu revolverasa da ti nalupaju samare za to lajanje u prazno. Da li ces ti i tebi slicni da shvate vise da je Kosovo izgubljeno pre vise od 10 godina ili ce te i dalje da zamajavate u prazno i nas i onaj dole nesrecni narod?!

bezimena

pre 11 godina

KFOR je prekršio svoj mandat i sada je Aleksandar Vulin jako ljut, onda on ide po kući i naglas psuje.
(Miki, 31. jul 2012 23:06)

Grešite, on ide od kafane do kafane i prodaje bele bubrege za obične.

Kosovastar

pre 11 godina

Ovi ljudi kao da veruju da su svi oko njih su budale. Nezamislivo manipulisanje recima. Pa kako bre KFOR izasao iz mandata kada mu je i to da obezbedjuje granice? KFOR je izasa iz mandata odnosno nije ispunio mandat kada nije uklonio sve barikade posto u mandatu KFOR-a kristalno jasno stoji omogucavanje sloboda kretanja.

A nestasica gospodo ce nestati onog trenutka kada ne budete blokirali kamione da idu preko zvanicnih prelaza. Kada pocinje zvanicno primenjen sporazum o IBM (Integrated Border Management) ili u prevodu "zajednicko upravljanje granicom" sta cete reci g. Vulinu? Tada nema alternativnih prelaza vec samo zvanicnih.

pazarac

pre 11 godina

a to sto barikade u medjuzoni i severnom delu kim onemogucavaju protok robe i dovodi u pitanje exzistencije firmi iz srbije,to vas ne boli?tim pitanjem se niko ne bavi g.dine vulin!!!

MaX

pre 11 godina

Sve mogu da razumem i za većinu stvari gospodin Vulin ima argumenata, ali da podržava postavljanje barikada sa naše strane, ne mogu da shvatim. Nemojte više podržavati recipročne mere, molim Vas. Zbog takvih stvari i gubimo poverenje uticajnih posmatrača događaja.

Rezolucija 1244

pre 11 godina

@ "Sa ovakvim ljudima možemo da pregovaramo,treba oni da znaju da i mi imamo uslove a i stoji iza nas rezolucija 1244.
(banopoljac, 31. jul 2012 19:45)"

Burazere, ako si sa "rezolucija 1244" na mene mislio, onda si uprovo, jer ja stojim iza vas.
Ako si mislio nesto drugo, onda mogu t'i reci da Vulin nema veze stim. On je samo sef jedne (za drzavu) ne tako bitne kancelarije.
Njegov posao je da se pobrine za "ravnopravno" uzrucivanje dohotka, tj. tih duplih plata. Nista vise!
Bojim se da jos malo pa ce on pomesati pojmove KiM i Vojvodina:-)

dejvid

pre 11 godina

Neti zaboravi druze Vulin da si ti samo sef kancelarije, sto zanaci da nisi u rangu polticara, pa tim i nije ti duznost da se bavis politikom, stroga logistickim administrativnim poslovima. Ne zaboravi da ti je sefica veoma daleko!

iva

pre 11 godina

Ako ta carina zaživi to znači da će roba eventualno poskupeti, a ako će poskupljenje dovesti do nestanka Srba na Kosovu, onda smo mi mogli da nestanemo odavno, jer stalno nesto poskupljuje. Nemojte da dramite,nego preprodavce i švercere za gušu ne dozvolite da se bogate na vaš račun. A o Vulinu ne treba trošiti reči.Maksim u Beč.... Još kad bi ga neko slušao.

Ne poštovalac lika i dela dotičnoga

pre 11 godina

Ala si im rekao,svaka ti dala.

Malo sam bezobrazan ali taka je situacija.Šta ćeš!

Još malo pa će situacija biti opravdanje za sve što će nam se desiti.

kaiser

pre 11 godina

"Шта је то нетачно Вулин рекао?

Даље, ја схватам да су Американци јаки и да бомбама и Фантомима воде своју политику. Али то није разлог ругања и исмејавања наших људи/политичара који чињеницам траже оно што је наше.
(Горан, 31. jul 2012 22:03) "

Uopšte nije bitno dal' je to što je rekao tačno ili ne.

Njegov posao nije da nam nešto priča, već da nešto uradi.

Za priču je zadužena opozicija, a vlast (čiji je on deo) je zadužena da nešto radi. Znam da je to šok za njega, ali to je njegov problem.

Ukoliko je mislio da je dovoljno da sa vremena na vreme kaže nešto (što, btw, znaju svi sa više od 8 godina života) i da tako zaradi svoju platu, onda on ima ozbiljan problem.

A ovo je najbesmislenije zaradjena ministarska plata koliko ja pamtim, a pamtim jako dugo.

mandraxxx

pre 11 godina

pa ti vuline organizuj da tim srbima drzava plati neko mesto za boravak u prishtini, siguran sam da necemo ostetiti puno budzet ako im zakupimo i opremimo neki prostor, a mislim i da bi se retko ko bunio kad bi to uradili. uradi nesto ako hoces da pomognes ljudima tamo, nemaju srbi sa kosova nista od tih prica o mandatima, nadleznostima bla bla truc.

by the way, kfor ima mandat da po svom nahodjenju i proceni bezbednosne situacije rasporedjuje vojne jedinice gde god zeli na teritoriji kosova.

Mirko

pre 11 godina

Po rezoluciji 1244 Kosovo je deo Srbije. I tacka. A albanski nacosi mogu u maticnu Albaniju pa neka se tamo igraju drzave.
(setnja, 31. jul 2012 22:46)
---------------------------------

Zar je moguce da u zemlji Srbiji ovakav komentar dobije 20 negativnih i par pozitivnih "palaca"... pa mi ljudi stvarno moramo da propadnemo.

Vladimir PS

pre 11 godina

Vulin car! Ovako se brani Kosovo, a ne kao onaj Bogdanovic i Stefanovic, ovamo pricaju jedno, Srbima na Kosovu drugo, medjunarodnoj zajednici trece, u dijalogu sa Pristinom cetvrto, a medju sobom, verovatno nesto peto i sesto. Politika prema Kosovo mora biti dosledna i jasna, poznata svima, jer to je jedini nacin da se u borbi koja ce sigurno da bude dugotrajna, izborimo na kraju za povoljan rezultat. A ovi koji postavljaju crvene linije (iako ne kazu tacno ni sta su), pa ih sutra prisu i pisu neke nove, pa prekosutra ne vaze, nakosutra opet neke crvene linije, pa ne vazi ni to, znaci... sa takvom vladom i politikom svako je mogao da tera sprdnju do mile volje. Pristina bi verovatno bila najsrecnija da je ta garnitura ostala na vlasti, ovako im nije svejedno, a mi Srbi ovde komentarisemo kao da se borimo za interese Pristine. Vuline, samo napred, i samo hrabro. Rodoljubi su uz tebe!!! DO KRAJA!

blaza

pre 11 godina

Vulin je to!!! Nije Bogdanovic ni Borko Stefanovic, zato ocekujem bolji rad na zastiti Srpskih interesa na Kosovu i Metohiji, kao i naseg naroda tamo. Nadam se da ce Vulin imati punu podrsku u svim institucijama drzave Srbije.

Rajka9

pre 11 godina

Doslo je veme da s tom KFOR-u ocita lekcija. Konacno neko da zastiti ovaj napaceni narod na Kosovu i stane na put nepravdi i unistenju Srpseke nacije na Kosmetu.

jedina solucija revolucija

pre 11 godina

Vidim da ovde svi nesto kao komentarisu a nemaju pojma.

KFOR ocigledno izlazi iz svog mandata!
Mandat KFORa jeste da kontrolose granicu (administrativnu i drzavnu) ali ne i da vrsi selekciju koja vozila mogu da prelaze kuda, jer su to policiski i carinski poslovi (a to nikako nije u mandatu KFORa).
KFOR moze da pretrese vozila i to samo ako sumlja da ima nelegalne robe (oruzja, narkotika, trgovine ljudi...) a cak i ako nadje tu robu nemoze da hapsi vec samo da zadrzi lica dok ne dodje policija.

Ja mogu da vozim kamion od 10 tona psenice npr, KFOR me zaustavi pregleda i po njegovom mandatu mora da me pusti dalje, da li cu ja tu robu da carinim ili necu nije njegova stvar (to je stvar carine i inspekcije).

U kojoj drzavi ste videli da vojska kontrolise promet robe (osim kada je ratno ili vanredno stanje)?

Zamislite vojsku srbije da stane na neki put kod recimo Tutina (kao opstine gde zivi manjinska zajednica) i da kaze ovuda mogu samo traktori da prolaze a putnicka vozila nemogu?

Sa druge strane KFOR ima mandat da sklanja barikade, jer mu je u mandatu da obezbedi slobodu kretanja.
Ali to ga ne opravdava da moze da radi sta hoce van svog mandata!

Горан

pre 11 godina

На жалост, у коментарима овде, видим велико ругање на потпуно исправне коментаре господина Вулина. Ја схватам разлику у мишљењу и прикупљање политичких поена, али, ако неко говори чињенице, онда ја то подржавам, без обзира на партијску/политичку припадност.

Шта је то нетачно Вулин рекао?

Даље, ја схватам да су Американци јаки и да бомбама и Фантомима воде своју политику. Али то није разлог ругања и исмејавања наших људи/политичара који чињеницам траже оно што је наше.

kupi dete ogledalce

pre 11 godina

@hana
Pored ratnog zločinca i kriminalca sa milionskom imovinom Hašima Tačija kojeg ti imaš za premijera i ovaj Vulin izgleda kao teška moralna i svaka druga gromada.

Unmik

pre 11 godina

Unmik je na Kosovu samo ikebana.Oni se izgleda nista ne pitaju.To je uvreda za Ujedinjene nacije.A Kfor umesto da cuva status kvo na Kosovu, oni za racun albanaca sa Kosova izigravaju granicare.Ko je njima dao to zaduzenje.Oni kao da namerno izazivaju Srbe da naprave nesto da bi oni reagovali.Ali te fore ne prolaze dva puta.Samo treba biti smiren i dostojanstven.Jeste da je lako to reci iz Begrada ali druge nam za sada nema.Ispade da je Kostunica bio u pravu kada se bunio u vezi njihovog dolaska na Kosovo.

nislija

pre 11 godina

hahahaha..."ovako se brani kosovo!!" ??!! Pa on i njegov politicki guru Mira Markovic su ga izgubili,sta mislite mi smo svi ovce pa nasedamo na vase populisticke izjave??!!

zoran fr

pre 11 godina

svakim danom sve smo bliže 90'
takvim govorom neko nam je u goste pozvao NATO

u srbiji je počelo emitovanje filma: povratak otpisanih 3D u izvodjenju crveno-crna koalicije
samo što ovog puta ja taj film neću gledati

REMINGTON

pre 11 godina

KFOR nije političla organizacija nego vojna sila koja je zločinačkom režimu odrezala rep i rogove a glavu je pustila domačinom koji nisu uradili svoj domači zadatak do kraja. Što se tiče UNMIKA, on je več odavno prošlost na "domačem" terenu baš zbog toga što se nije nikada ni potrudio da bilo šta pametno uradio osim toga da uvek na terenu zakomplikuje situaciju kada bi se ona počela smirivati. U UNMIK-u su zaposleni največi svetski paraziti sadašnjega vremena i primerno tome su se ponašali od samog početka njihovog mandata pa sve do danas. Da nije bilo njih situacija bi se odavno rešila time što bi Srbi prihvatili novu realnost, Albanci se tome ne bi suprostavili,došlo bi do realnog pomirenja i danas bi zajedno bili u puno boljoj ekonomskoj a time i političkoj situaciji i ne bi imali vremena da bi se bavili više tom temom nego bi se bavili razvojem i trkom za bolji kvalitet života građana što je i najbitnija stvar današnjeg vremena.

Jovan Ristic

pre 11 godina

Kako se samo Srbi sa Kosova oduševljavaju drugom Vulinom. Tako je bilo i sa Slobom. Valjda zbog toga što im takvi političari pomažu da postignu više cene kad prodaju imanja Albancima.

Selevcanin

pre 11 godina

Druze Vulin, pravac kosovo i vasu kancelariju da otvorite na barikadama...da sedite tamo i delite sudbinu tih nesrecnih ljudi sto ih "lozite" da istraju do kraja....Sram vas bilo!!

Marina

pre 11 godina

„Da bi država mogla da garantuje bezbednost svima na prostoru KiM ......“

Vi mislite na državu Srbiju? Kosovo NIJE više Srbija,a Srbi s Kosova su na Kosovu kod kuće. Neovisnost Kosova ne donosi nikakve bitne promjene u životima Srba ako se bude poštovao Ahtisarijev plan- ostaje SVE što Srbe čini Srbima....u čemu je onda problem? U pečatu s državnim simbolima mlade kosovske države koja je nastala iz kaosa kojega su joj priredile vlasti u Beogradu ? Ili je problem u vašem uvjerenju da je „srpstvo i srpsko“ iznad svega ostaloga,da su Srbi nebeski narod rođen da upravlja drugima i nametne se drugima..?

Desetljećima ste ponižavali kosovske Albance,trenirali strogoću nad njima i njihovim ugnjetanim životima,oduzimali ste im jezik,kulturu,dostojanstvo čineći od njih najamne radnike i pomoćnu radnu snagu. Bili ste toliko sigurni da će ostati tihe žrtve vaše agresije da niste primjetili smjenu stoljeća i nove kosovske generacije,obrazovane i željne slobode. Nemojte plakati nad prolivenim mlijekom nego se urazumite i pokušajte prvi put u ovom stoljeću prihvatiti kosovske građane Albance kao sebi ravne; tada ćete se moći s njima dogovoriti na jednakoj osnovi i postići puno više nego što postižete arogancijom i bahatošću.

maksa

pre 11 godina

I sta sad to znaci? da ces nas gurnutu u rat mozda? kada budes napravio isti i kad dobijem oruzje, prvo cu kod tebe zakucati na vrata ako ih imas uopste! sram te bilo!

Solomon

pre 11 godina

Ovaj je tek poceo karijeru, al` vec nam vredja intelegenciju. Dokle ce bre da nam prodaje pricu o nestasici hrane i lekova? Sto malo za promenu ne prica kako se bas na tim putevima odvija nevidjeni sverc haranom, lekovima, naftom i sa puno sto sta.Hoce li ovaj da nam prizna, koliko je nejegov procenat od tih malverzacija.Sto ce da nas smara i nervira ovaj Mirin pulen, jos dugo gugo.

Čiča Gorio

pre 11 godina

ovo je za verovali ili ne!!! ja ne mogu da verujem da i u današnje vreme ima ljudi koji padaju na priču ovog čoveka!? već je neko pitao, al evo i ja ću ponovo... šta se dešava sa insajderom i epizodom "patriotska pljačka"!? ako bi mogli na neki način nas zainteresovane (a siguran sam da nas je mnogo) da obavestite kada možemo da očekujemo... hvala unapred redakcijo!

Vojvodinac

pre 11 godina

I sutra na pregovorima EU zauzme stav...."Da to je tačno, i šta tu nije jasno?".
Shvatite ljudi već jednom, Albanci i "Kosovari" ulažu ogroman novac u lobiranje, i ne samo novac... pogledajte samo korist koju imaju sve diplomate upletene u nezavisnost!!
Neko je oženio Albanku, neko dobio procenat uspešnih preduzeća, neko ingerencije nad...... A šta Srbija radi, insistira na međunarodnom pravu!?
A da se zapitamo malo, ko sprovodi to pravo!?
Zašto je najviše Srba u Hagu??
Pa izgubili smo i sve ratove u kojima smo učestvovali.
Novac za lobiranje naši predstavnici guraju u svoje džepove, i prodaju nam priču o kosmičkoj pravdi, koju više niko ne kupuje.
Jasno je nama sve o rezoluciji 1244, i da je niko ne poštuje, ali šta se konkretno može uraditi, dosta sa praznim pričama!!!

Voo Leen

pre 11 godina

Izgleda da je ovaj došao is Kine, pa je još neobavešten! Totalno odlepio! Alternativni putevi - KFOR - barikade - nestašica - opet jadni ljudi, a ono najbolje - smireno i dostojanstveno!:)

Cica maca

pre 11 godina

Gospodinu Vulinu bih savetovala da se bar dok je na ovom položaju ne pojavljuje u javnosti u crnoj košulji. Asocijacije bi trebalo da su jasne.

mud

pre 11 godina

Ovaj čovek nema prava ni reč da kaže. 5. oktobra je načinjena užasna greška što se celokupna Miloševićeva garnitura nije ili stavila u zatvor ili zauvek isključila iz političkog života. Ovo su posledice. (Marko Valens, 31. jul 2012 Posle 5oktobra pojedini politicari(znamo ko su)su dosadili sa tim pricama o tzv.6oktobru,o lustraciji,zabrani pojedinih pol partija.To je u stvari bio neki marketinski trik jedno su pricali,a sve radili kako bi zadrzali isti sistem u kome bi oni koristili miloseviceve mehanizme.Mislim da bi sada trebalo,ali to je u ovoj situaciji nemoguce,napraviti lustraciju za zadnjih 22god,ako smo za ono pre vec zakasnili.

Zoki

pre 11 godina

Bezimena, ne lupaj gluposti.

Po rezoluciji 1244 Kosovo jeste pod medjunarodnom upravom, ali je i deo SRJ. Albanci na Kosovu su postali vecina nakon iseljavanja Srba za vreme otomanske okupacije i planske promene etnicke strukture stanovnistva u granicnim oblastima, koje je u drugoj polovini 19. veka izvrsila Otomanska imperija.

Nije Milosevic stvorio problem na Kosovu i Metohiji - nego je problem u ovoj pokrajini stvorio Milosevica. Daleko od toga da je Milosevic mazio Albance, ali na planeti se u svakom trenutku moze naci desetak sukoba puno veceg intenziteta od onog koji je bio na KiM, pa nije bilo vojnih intervencija. Ne bi je bilo ni na KiM, da Monika Levinski nije imala potrebe da se pohvali pred drugaricom. O moralnim normama coveka koji je toliko brinuo o Albancima najbolje govori cinjenica da je, da bi opravdao sopstveno krivokletstvo, oralni seks proglasio masazom.

Rezolucija 1244

pre 11 godina

@(bezimena, 31. jul 2012 23:42)
Cekaj bre, pa sto se zuris? Rusija nece nas; ti nisi to cuo?! Boji se da smo mi izgubili kompas, pa moguce je da cemo postaviti barikade i balvane, ovog puta protiv Japana, a posle i protiv Kine!
Svejedno! Sad smo dobili novu vladu pa, vec poceo, icice na gore, mislim na bolje.
A oni, sto ih ti spominjes, nama su nepoznati.
Vulin!? Sine moj izvini, jer mozda mislis vrucina, ili ovcije vuno?!
Dodji opet!

Igor

pre 11 godina

Nastavlja se baljezganje po obicaju, samo sto su sad tvorci obora od Srbije dosli da baljezgaju. Kogod da je Srbija = Amerika = Kina = Rusija. Kogod da je vreme stalo kad je Kumanovski sporazum potpisan, kogod da je realnost treba da bude bazirana na ustavu a ne obrnuto... A da nista nismo naucili dokaz je i da su sad opet na vlasti tvorci obora od Srbije.

Milan

pre 11 godina

Ponovo se potvrdjuje da odbrana Kosova zavisi od nas i da nista se ne moze bez naseg potpisa! Simpatizeri etnickog ciscenja i nekaznjenih zlocina and Srbima koji ovde komentarisu drugacije ta cinjenica jako nervira a narocito to sto je sada na ceku srba sa Kosmeta covek kom234e je drazi Beograd nego Brisel! Vuline samo napred hrabro i bez lazi!

socijalista,antikomunista

pre 11 godina

..sad ce opet da krene(orkestrirana) prica kako su Srbi na Kosmetu krimosi, sverceri i lopovi koji kradu nas novac, ( na sta smo posebno osetljivi). Da se lakse proguta ono sto se desava i ono sto se sprema tom jadnom narodu....

Jeremija sa strojnicom

pre 11 godina

Na ovome svijetu opstaju samo jaki i uporni. Defetizam i uzmicanje je siguran put u propast i nestanak. Veliki ne ustupaju ni oteto a kamoli svoje, zato i jesu postali veliki.
Tako su mnogi pozivali na savijanje kicme i saradnju sa nacistickom Njemackom, jer i oni su tada bili sila i "nova realnost", a svaki poziv na suprotstavljanje tom zlu je bilo huskanje na rat i samoubilacki cin.
Znamo kako se ta prica zavrsila.

patologija, teška

pre 11 godina

bezimena
A taj tvoj otpor prema srpskim nacošima pokazuješ time što padaš u trans od albanskih nacoša i te njihove naci-tvorevine na Kosovu? Zanimljivo...

smešni neki likovi

pre 11 godina

Marina
Mnogo više smisla bi imalo kada bi komentarisala stvari o kojima imaš elementarnog znanja dok ova uopštena i površna, crno-bela i romantizovana lupetanja o "ugnjetavanim i sirotim Albancima" i "Srbima robovlasnicima" više ne mogu da prodju ni kod male dece. Iz aviona se vidi da u životu nisi bila na Kosovu i da koristiš fraze koje si pokupila na internetu i u "promidžbenom" programu HRT-a i na osnovu čega misliš da si kvalifikovana da soliš pamet Srbima kako treba da žive i kako će im biti super u albanskoj "državi kosova"? Halo, dete šta ti umišljaš da si? Srbi su malo više propatili u tvojoj Hrvatskoj pa da li isto tako propagiraš da bi i Srbi u Hrvatskoj trebali da dobiju 15% hrvatske teritorije? Kosovski Albanci su sa Kosova proterali 60% kosovskih Srba, ubili na hiljade njih, zar ne bi zbog takvog ponasanja i Albanci trebali nečim da plate? Po tebi Srbi sa Kosova treba da prihvate albansku "državu kosova" ali Albanci sa Kosova ni po koju cenu ne treba da prihvate Srbiju nego mogu i da se otcepljuju, pomeraju granice, proglašavaju države... Mnogo si dete licemerna. Mnogo. Ali si zato na liniji hrvatske politike.

streberke

pre 11 godina

@Marina
Bas me nasmeja. Ovakve komentare kao ovi tvoji sam zadnji put imao prilike da cujem u srednjoj skoli kada su nadobudne streberke iz razreda pisale pretenciozne a tako isprazne sastave o npr. sandinistima iz Nikaragve ili o takoj nekoj temi o kojoj blage veze nisu imale ih to nije sprecavalo da napisu citave sastave prepunih opstih mesta, neznanja, demagogije... I tada su takvi sastavi i autorke bile smesne a i sada su.

kompleksi su čudo

pre 11 godina

@Marina
A kakao znaš ti sve ovo, ko je bio ugnejtavan a ko nije, ko je koga držao kao roba...? Bila si prisutna pa znaš ili ipak lupetaš po defaultu? Nije dosta što ovde dežuraju albanski agit-prop aktivisti sa svojim već smešnim bajkama nego sada i Hrvati pričaju priče o Kosovu?

uzalud vam trud sviraci

pre 11 godina

Ako neko sa strane dodje ovde i procita komentare, nadimke ispod tih komentara kao i broj klikanja na preporucujem/ne preporucujem vrlo lako ce doci do zakljucka da albanski spinatori vrlo ozbiljno(ne toliko po sadrzaju komentara koji je uglavnom priglup nego u upornosti) shvataju svoje zadatke i da su verovatno i dobro placeni. Samo cemu? Pogledajte samo ta klikanja na preporucujem/ne preporucujem, ma kakva da je Srbija ipak tesko da postoji 5 puta vise onih koji su odusevljeni albanskim naci projektom na Kosovu od onih koji to nisu. I jos jedanput, cemu sve ovo?

Dosta više ovog kvazi-intelektualnog pros********

pre 11 godina

Marina
Niti si bila na tom Kosovu, niti znaš kako se tamo živelo i šta se dešavalo, ne znaš ni sada kako žive Srbi, u životu nisi posetila nekog Srbina na Kosovu i uverila se kako zaista živi, rasipaš tu neke fraze i floskule koje si pokupila ko zna gde, držiš predavanja i lekcije o tome kako žive Srbi na Kosovu i šta oni treba da prihvate, pa onda neobilazni hrvatski traktat o srBskom nacionalizmu iako je upravo ta "država kosova" manifestacija jednog nimalo bezopasnijeg ili miroljubivijeg albanskog nacionalizma i šovinizma... A da se spustiš malo na zemlju? Srbi sa Kosova su doživeli od Albanaca savim dovoljno zločina i šikaniranja da bi imali pravo da sami odluče kako će da žive a hrvatske šiparice mogu slobodno svoja tumačenja i savete da zadrže za sebe.

duje

pre 11 godina

@marina
Teze su ti tako tipicne, predvidljive, jednostrane, prepune predrasuda, sterotipa, neistina i jos mnogo toga da je to vec karikaturalno. Neverovatno da neko u Hrvatskoj, u 2012. godini koristi ove i ovakve fraze zaostale iz 90tih proslog veka.

Darko petrović

pre 11 godina

MARINA ako ti je uopšte tako ime nemaš ti pojma šta se tamo dešavalo ti tvoji albanci su mi uništili kuću davne 1960g i nisu oni baš jadni jadni smo mi što sve to dozvaljamo da nam rade

blaza

pre 11 godina

Vulin je to!!! Nije Bogdanovic ni Borko Stefanovic, zato ocekujem bolji rad na zastiti Srpskih interesa na Kosovu i Metohiji, kao i naseg naroda tamo. Nadam se da ce Vulin imati punu podrsku u svim institucijama drzave Srbije.

Rajka9

pre 11 godina

Doslo je veme da s tom KFOR-u ocita lekcija. Konacno neko da zastiti ovaj napaceni narod na Kosovu i stane na put nepravdi i unistenju Srpseke nacije na Kosmetu.

Vladimir PS

pre 11 godina

Vulin car! Ovako se brani Kosovo, a ne kao onaj Bogdanovic i Stefanovic, ovamo pricaju jedno, Srbima na Kosovu drugo, medjunarodnoj zajednici trece, u dijalogu sa Pristinom cetvrto, a medju sobom, verovatno nesto peto i sesto. Politika prema Kosovo mora biti dosledna i jasna, poznata svima, jer to je jedini nacin da se u borbi koja ce sigurno da bude dugotrajna, izborimo na kraju za povoljan rezultat. A ovi koji postavljaju crvene linije (iako ne kazu tacno ni sta su), pa ih sutra prisu i pisu neke nove, pa prekosutra ne vaze, nakosutra opet neke crvene linije, pa ne vazi ni to, znaci... sa takvom vladom i politikom svako je mogao da tera sprdnju do mile volje. Pristina bi verovatno bila najsrecnija da je ta garnitura ostala na vlasti, ovako im nije svejedno, a mi Srbi ovde komentarisemo kao da se borimo za interese Pristine. Vuline, samo napred, i samo hrabro. Rodoljubi su uz tebe!!! DO KRAJA!

Горан

pre 11 godina

На жалост, у коментарима овде, видим велико ругање на потпуно исправне коментаре господина Вулина. Ја схватам разлику у мишљењу и прикупљање политичких поена, али, ако неко говори чињенице, онда ја то подржавам, без обзира на партијску/политичку припадност.

Шта је то нетачно Вулин рекао?

Даље, ја схватам да су Американци јаки и да бомбама и Фантомима воде своју политику. Али то није разлог ругања и исмејавања наших људи/политичара који чињеницам траже оно што је наше.

Mirko

pre 11 godina

Po rezoluciji 1244 Kosovo je deo Srbije. I tacka. A albanski nacosi mogu u maticnu Albaniju pa neka se tamo igraju drzave.
(setnja, 31. jul 2012 22:46)
---------------------------------

Zar je moguce da u zemlji Srbiji ovakav komentar dobije 20 negativnih i par pozitivnih "palaca"... pa mi ljudi stvarno moramo da propadnemo.

kupi dete ogledalce

pre 11 godina

@hana
Pored ratnog zločinca i kriminalca sa milionskom imovinom Hašima Tačija kojeg ti imaš za premijera i ovaj Vulin izgleda kao teška moralna i svaka druga gromada.

Unmik

pre 11 godina

Unmik je na Kosovu samo ikebana.Oni se izgleda nista ne pitaju.To je uvreda za Ujedinjene nacije.A Kfor umesto da cuva status kvo na Kosovu, oni za racun albanaca sa Kosova izigravaju granicare.Ko je njima dao to zaduzenje.Oni kao da namerno izazivaju Srbe da naprave nesto da bi oni reagovali.Ali te fore ne prolaze dva puta.Samo treba biti smiren i dostojanstven.Jeste da je lako to reci iz Begrada ali druge nam za sada nema.Ispade da je Kostunica bio u pravu kada se bunio u vezi njihovog dolaska na Kosovo.

jedina solucija revolucija

pre 11 godina

Vidim da ovde svi nesto kao komentarisu a nemaju pojma.

KFOR ocigledno izlazi iz svog mandata!
Mandat KFORa jeste da kontrolose granicu (administrativnu i drzavnu) ali ne i da vrsi selekciju koja vozila mogu da prelaze kuda, jer su to policiski i carinski poslovi (a to nikako nije u mandatu KFORa).
KFOR moze da pretrese vozila i to samo ako sumlja da ima nelegalne robe (oruzja, narkotika, trgovine ljudi...) a cak i ako nadje tu robu nemoze da hapsi vec samo da zadrzi lica dok ne dodje policija.

Ja mogu da vozim kamion od 10 tona psenice npr, KFOR me zaustavi pregleda i po njegovom mandatu mora da me pusti dalje, da li cu ja tu robu da carinim ili necu nije njegova stvar (to je stvar carine i inspekcije).

U kojoj drzavi ste videli da vojska kontrolise promet robe (osim kada je ratno ili vanredno stanje)?

Zamislite vojsku srbije da stane na neki put kod recimo Tutina (kao opstine gde zivi manjinska zajednica) i da kaze ovuda mogu samo traktori da prolaze a putnicka vozila nemogu?

Sa druge strane KFOR ima mandat da sklanja barikade, jer mu je u mandatu da obezbedi slobodu kretanja.
Ali to ga ne opravdava da moze da radi sta hoce van svog mandata!

bezimena

pre 11 godina

Po rezoluciji 1244 Kosovo je deo Srbije. I tacka. A albanski nacosi mogu u maticnu Albaniju pa neka se tamo igraju drzave.
(setnja, 31. jul 2012 22:46)

Po Rezoluciji 1244 Kosovo je pod medjunarodnom upravom. Tačka.
Kosovski Albanci NISU gosti na Kosovu, već VEĆINA, vekovna, njegovih gradjana. Zbog proterivanja i ubijanja SVOJIH, tada, albanskih gradjana - CIVILA, režim crveno-crne koalicije je PROKOCKAO tu teritoriju, žrtvujući i živote Srba i drugih nacionalnosti na celoj nekadašnjoj teritoriji!

Ne podnosim "nacose" bilo koje nacionalnosti, ali posebno ove koji su pripadnici moje nacije. Oni su karcinom ovog društva i treba ih obeležavati i progoniti svuda i uvek! A mogli bi da se vrate i u svoju postojbinu, ako ne pod Ural, u Sibir mogu svakako, čak su tamo dobrodošli.

Rezolucija 1244

pre 11 godina

A kome se ti obracas, nama ili si poslao pismo KFOR-u?!
Bojim se da uopste nisi ni procitao Rezoluciju na koju se pozivas. KFOR je odgovaran za obezbedjenje granica, a UNMIK vec predao svoja ovlascenja na Pristinske institucije.
I ti zvucis neobavesten, ko VDrK!

deda Paun, Solunac

pre 11 godina

Tako je Vuline sine. Mozda su napravili gresku iz neznanja. Nacrtaj im sine gde su granice njihovog mandata, ce ti budu zahvalni.

crni domino

pre 11 godina

Vuline julovcu stari, sta ces da im das - zuti ili crveni karton?
Nemoj mnogo ostar da budes, pripasce ti muka, a oni mogu da se uplase.
Ko li ti dade tu funkciju da nas zamlacujes lajanjem na zvezde?
Bolje vidi kako ces da organizujes pomoc Srbima a da tu pomoc ne podele kriminalci medju sobom i sa tobom!
A carinski prelaz mora da se postuje, dosta je bilo sverca i bogacenja kriminalaca. Postignut je dogovor izmedju dve drzave!
Da li i ti cekas "Patriotsku pljacku" da vidis kakva je glupost to sto radis?

Blam

pre 11 godina

Molim vas, recite mi da je sve ovo šala ili ružan san, recite mi da nije istina da Vulin ima neku funkciju.
Shvatam ja da je Srbija tragikomična i neozbiljna zemlja, ali i pored svega ne želim da verujem da je došlo do toga da ta osoba o bilo čemu odlučuje i da se za bilo šta pita.

brax

pre 11 godina

Kfor izasao iz mandata ma jok bre.. sve neki strucnjaci, ti ces da kazes KFORU kako i sta treba.jos nisi preuzeo zadatak a optuzujes kao i oni tvoji predhodni ministri za kosovo.

Rezolucija 1244

pre 11 godina

@ "Sa ovakvim ljudima možemo da pregovaramo,treba oni da znaju da i mi imamo uslove a i stoji iza nas rezolucija 1244.
(banopoljac, 31. jul 2012 19:45)"

Burazere, ako si sa "rezolucija 1244" na mene mislio, onda si uprovo, jer ja stojim iza vas.
Ako si mislio nesto drugo, onda mogu t'i reci da Vulin nema veze stim. On je samo sef jedne (za drzavu) ne tako bitne kancelarije.
Njegov posao je da se pobrine za "ravnopravno" uzrucivanje dohotka, tj. tih duplih plata. Nista vise!
Bojim se da jos malo pa ce on pomesati pojmove KiM i Vojvodina:-)

IvanKG

pre 11 godina

zvec, zvec, zvec.... Šta to zvecka? Pa oružje naravno! Jednom davno, čini mi se 2000. godine, rekosmo nikad više crveno i crno.
E moja Srbijo šta si dočekala.

Zoki

pre 11 godina

Bezimena, ne lupaj gluposti.

Po rezoluciji 1244 Kosovo jeste pod medjunarodnom upravom, ali je i deo SRJ. Albanci na Kosovu su postali vecina nakon iseljavanja Srba za vreme otomanske okupacije i planske promene etnicke strukture stanovnistva u granicnim oblastima, koje je u drugoj polovini 19. veka izvrsila Otomanska imperija.

Nije Milosevic stvorio problem na Kosovu i Metohiji - nego je problem u ovoj pokrajini stvorio Milosevica. Daleko od toga da je Milosevic mazio Albance, ali na planeti se u svakom trenutku moze naci desetak sukoba puno veceg intenziteta od onog koji je bio na KiM, pa nije bilo vojnih intervencija. Ne bi je bilo ni na KiM, da Monika Levinski nije imala potrebe da se pohvali pred drugaricom. O moralnim normama coveka koji je toliko brinuo o Albancima najbolje govori cinjenica da je, da bi opravdao sopstveno krivokletstvo, oralni seks proglasio masazom.

Marko Valens

pre 11 godina

Ovaj čovek nema prava ni reč da kaže. 5. oktobra je načinjena užasna greška što se celokupna Miloševićeva garnitura nije ili stavila u zatvor ili zauvek isključila iz političkog života. Ovo su posledice.

bezimena

pre 11 godina

KFOR je prekršio svoj mandat i sada je Aleksandar Vulin jako ljut, onda on ide po kući i naglas psuje.
(Miki, 31. jul 2012 23:06)

Grešite, on ide od kafane do kafane i prodaje bele bubrege za obične.

zerocool

pre 11 godina

Ja ne verujem sta ovaj radi.On kao preti zapadnoj alijansi,hahhahha.Gospode Boze.Jedan je isto tako pretio,pa su po nama posle toga padale bombe,mislim,mnogo bobmbi.Covece,pokusaj da izvuces najbolje za srpski narod,nemoj izigravati nekog revolverasa!!!!

Milan

pre 11 godina

Ponovo se potvrdjuje da odbrana Kosova zavisi od nas i da nista se ne moze bez naseg potpisa! Simpatizeri etnickog ciscenja i nekaznjenih zlocina and Srbima koji ovde komentarisu drugacije ta cinjenica jako nervira a narocito to sto je sada na ceku srba sa Kosmeta covek kom234e je drazi Beograd nego Brisel! Vuline samo napred hrabro i bez lazi!

Kosovastar

pre 11 godina

Ovi ljudi kao da veruju da su svi oko njih su budale. Nezamislivo manipulisanje recima. Pa kako bre KFOR izasao iz mandata kada mu je i to da obezbedjuje granice? KFOR je izasa iz mandata odnosno nije ispunio mandat kada nije uklonio sve barikade posto u mandatu KFOR-a kristalno jasno stoji omogucavanje sloboda kretanja.

A nestasica gospodo ce nestati onog trenutka kada ne budete blokirali kamione da idu preko zvanicnih prelaza. Kada pocinje zvanicno primenjen sporazum o IBM (Integrated Border Management) ili u prevodu "zajednicko upravljanje granicom" sta cete reci g. Vulinu? Tada nema alternativnih prelaza vec samo zvanicnih.

pazarac

pre 11 godina

a to sto barikade u medjuzoni i severnom delu kim onemogucavaju protok robe i dovodi u pitanje exzistencije firmi iz srbije,to vas ne boli?tim pitanjem se niko ne bavi g.dine vulin!!!

MaX

pre 11 godina

Sve mogu da razumem i za većinu stvari gospodin Vulin ima argumenata, ali da podržava postavljanje barikada sa naše strane, ne mogu da shvatim. Nemojte više podržavati recipročne mere, molim Vas. Zbog takvih stvari i gubimo poverenje uticajnih posmatrača događaja.

ko to tamo peva

pre 11 godina

Vulinu nemoj nama da pricas idi lepo kod NATO vaca oni ce te sigurno razumeti. Oni su fini i zele svakom da pomognu. Slobodno otidji, kazi im da sam te ja poslao.

iva

pre 11 godina

Ako ta carina zaživi to znači da će roba eventualno poskupeti, a ako će poskupljenje dovesti do nestanka Srba na Kosovu, onda smo mi mogli da nestanemo odavno, jer stalno nesto poskupljuje. Nemojte da dramite,nego preprodavce i švercere za gušu ne dozvolite da se bogate na vaš račun. A o Vulinu ne treba trošiti reči.Maksim u Beč.... Još kad bi ga neko slušao.

Decko, ti nista ne znas, a na toj si funkciji!

pre 11 godina

Vuline, bas su se uplasili i tresu im se gace. Ima sledeci put da posalju dvojicu revolverasa da ti nalupaju samare za to lajanje u prazno. Da li ces ti i tebi slicni da shvate vise da je Kosovo izgubljeno pre vise od 10 godina ili ce te i dalje da zamajavate u prazno i nas i onaj dole nesrecni narod?!

hana

pre 11 godina

Covek kao da je ispao iz nekog tresh stripa.I pojava i komentari. Zar je moguce da ovo lice ima neku drzavnu funkciju? Da li ste tamo u Srbiji svi ispali iz pameti kad postavljate ovakve ljude da vas predstavljaju?

dejvid

pre 11 godina

Neti zaboravi druze Vulin da si ti samo sef kancelarije, sto zanaci da nisi u rangu polticara, pa tim i nije ti duznost da se bavis politikom, stroga logistickim administrativnim poslovima. Ne zaboravi da ti je sefica veoma daleko!

tyger

pre 11 godina

Veliki sam mrzitelj politike DS-a od ubistva Djindjica,ali ove klovnove i padavicare sto upravo na ogorcenoscu ljudi dodjose ni krivi ni duznio na vlast nemam adekvatnu rec da napisem a da mi komentar bude objavljen.
Bice ovo cirkus Kolorado koji ce ekspesno otici iz Vaseg i naseg grada,zapamtite.

Biafra

pre 11 godina

Gospodin, kad porastem biću Če, Vulin možda je komedija od političara, ali je i vrlo opasan za poziciju na kojoj se nalazi. Njegova raspaljivačka retorika može kod balkanskih primata da pokrene vrlo nezgodan proces u mozgu, čemu smo bili svedoci prethodnih decenija. Naravno, mentalni sklop dotičnog revolucionara u najavi ne prepoznaje reč odgovornost pa je samim tim kao tempirana bomba.

mandraxxx

pre 11 godina

pa ti vuline organizuj da tim srbima drzava plati neko mesto za boravak u prishtini, siguran sam da necemo ostetiti puno budzet ako im zakupimo i opremimo neki prostor, a mislim i da bi se retko ko bunio kad bi to uradili. uradi nesto ako hoces da pomognes ljudima tamo, nemaju srbi sa kosova nista od tih prica o mandatima, nadleznostima bla bla truc.

by the way, kfor ima mandat da po svom nahodjenju i proceni bezbednosne situacije rasporedjuje vojne jedinice gde god zeli na teritoriji kosova.

kaiser

pre 11 godina

"Шта је то нетачно Вулин рекао?

Даље, ја схватам да су Американци јаки и да бомбама и Фантомима воде своју политику. Али то није разлог ругања и исмејавања наших људи/политичара који чињеницам траже оно што је наше.
(Горан, 31. jul 2012 22:03) "

Uopšte nije bitno dal' je to što je rekao tačno ili ne.

Njegov posao nije da nam nešto priča, već da nešto uradi.

Za priču je zadužena opozicija, a vlast (čiji je on deo) je zadužena da nešto radi. Znam da je to šok za njega, ali to je njegov problem.

Ukoliko je mislio da je dovoljno da sa vremena na vreme kaže nešto (što, btw, znaju svi sa više od 8 godina života) i da tako zaradi svoju platu, onda on ima ozbiljan problem.

A ovo je najbesmislenije zaradjena ministarska plata koliko ja pamtim, a pamtim jako dugo.

socijalista,antikomunista

pre 11 godina

..sad ce opet da krene(orkestrirana) prica kako su Srbi na Kosmetu krimosi, sverceri i lopovi koji kradu nas novac, ( na sta smo posebno osetljivi). Da se lakse proguta ono sto se desava i ono sto se sprema tom jadnom narodu....

Ne poštovalac lika i dela dotičnoga

pre 11 godina

Ala si im rekao,svaka ti dala.

Malo sam bezobrazan ali taka je situacija.Šta ćeš!

Još malo pa će situacija biti opravdanje za sve što će nam se desiti.

REMINGTON

pre 11 godina

KFOR nije političla organizacija nego vojna sila koja je zločinačkom režimu odrezala rep i rogove a glavu je pustila domačinom koji nisu uradili svoj domači zadatak do kraja. Što se tiče UNMIKA, on je več odavno prošlost na "domačem" terenu baš zbog toga što se nije nikada ni potrudio da bilo šta pametno uradio osim toga da uvek na terenu zakomplikuje situaciju kada bi se ona počela smirivati. U UNMIK-u su zaposleni največi svetski paraziti sadašnjega vremena i primerno tome su se ponašali od samog početka njihovog mandata pa sve do danas. Da nije bilo njih situacija bi se odavno rešila time što bi Srbi prihvatili novu realnost, Albanci se tome ne bi suprostavili,došlo bi do realnog pomirenja i danas bi zajedno bili u puno boljoj ekonomskoj a time i političkoj situaciji i ne bi imali vremena da bi se bavili više tom temom nego bi se bavili razvojem i trkom za bolji kvalitet života građana što je i najbitnija stvar današnjeg vremena.

zoran fr

pre 11 godina

svakim danom sve smo bliže 90'
takvim govorom neko nam je u goste pozvao NATO

u srbiji je počelo emitovanje filma: povratak otpisanih 3D u izvodjenju crveno-crna koalicije
samo što ovog puta ja taj film neću gledati

patologija, teška

pre 11 godina

bezimena
A taj tvoj otpor prema srpskim nacošima pokazuješ time što padaš u trans od albanskih nacoša i te njihove naci-tvorevine na Kosovu? Zanimljivo...

Dosta više ovog kvazi-intelektualnog pros********

pre 11 godina

Marina
Niti si bila na tom Kosovu, niti znaš kako se tamo živelo i šta se dešavalo, ne znaš ni sada kako žive Srbi, u životu nisi posetila nekog Srbina na Kosovu i uverila se kako zaista živi, rasipaš tu neke fraze i floskule koje si pokupila ko zna gde, držiš predavanja i lekcije o tome kako žive Srbi na Kosovu i šta oni treba da prihvate, pa onda neobilazni hrvatski traktat o srBskom nacionalizmu iako je upravo ta "država kosova" manifestacija jednog nimalo bezopasnijeg ili miroljubivijeg albanskog nacionalizma i šovinizma... A da se spustiš malo na zemlju? Srbi sa Kosova su doživeli od Albanaca savim dovoljno zločina i šikaniranja da bi imali pravo da sami odluče kako će da žive a hrvatske šiparice mogu slobodno svoja tumačenja i savete da zadrže za sebe.

Jovan Ristic

pre 11 godina

Kako se samo Srbi sa Kosova oduševljavaju drugom Vulinom. Tako je bilo i sa Slobom. Valjda zbog toga što im takvi političari pomažu da postignu više cene kad prodaju imanja Albancima.

Jeremija sa strojnicom

pre 11 godina

Na ovome svijetu opstaju samo jaki i uporni. Defetizam i uzmicanje je siguran put u propast i nestanak. Veliki ne ustupaju ni oteto a kamoli svoje, zato i jesu postali veliki.
Tako su mnogi pozivali na savijanje kicme i saradnju sa nacistickom Njemackom, jer i oni su tada bili sila i "nova realnost", a svaki poziv na suprotstavljanje tom zlu je bilo huskanje na rat i samoubilacki cin.
Znamo kako se ta prica zavrsila.

uzalud vam trud sviraci

pre 11 godina

Ako neko sa strane dodje ovde i procita komentare, nadimke ispod tih komentara kao i broj klikanja na preporucujem/ne preporucujem vrlo lako ce doci do zakljucka da albanski spinatori vrlo ozbiljno(ne toliko po sadrzaju komentara koji je uglavnom priglup nego u upornosti) shvataju svoje zadatke i da su verovatno i dobro placeni. Samo cemu? Pogledajte samo ta klikanja na preporucujem/ne preporucujem, ma kakva da je Srbija ipak tesko da postoji 5 puta vise onih koji su odusevljeni albanskim naci projektom na Kosovu od onih koji to nisu. I jos jedanput, cemu sve ovo?

Marina

pre 11 godina

„Da bi država mogla da garantuje bezbednost svima na prostoru KiM ......“

Vi mislite na državu Srbiju? Kosovo NIJE više Srbija,a Srbi s Kosova su na Kosovu kod kuće. Neovisnost Kosova ne donosi nikakve bitne promjene u životima Srba ako se bude poštovao Ahtisarijev plan- ostaje SVE što Srbe čini Srbima....u čemu je onda problem? U pečatu s državnim simbolima mlade kosovske države koja je nastala iz kaosa kojega su joj priredile vlasti u Beogradu ? Ili je problem u vašem uvjerenju da je „srpstvo i srpsko“ iznad svega ostaloga,da su Srbi nebeski narod rođen da upravlja drugima i nametne se drugima..?

Desetljećima ste ponižavali kosovske Albance,trenirali strogoću nad njima i njihovim ugnjetanim životima,oduzimali ste im jezik,kulturu,dostojanstvo čineći od njih najamne radnike i pomoćnu radnu snagu. Bili ste toliko sigurni da će ostati tihe žrtve vaše agresije da niste primjetili smjenu stoljeća i nove kosovske generacije,obrazovane i željne slobode. Nemojte plakati nad prolivenim mlijekom nego se urazumite i pokušajte prvi put u ovom stoljeću prihvatiti kosovske građane Albance kao sebi ravne; tada ćete se moći s njima dogovoriti na jednakoj osnovi i postići puno više nego što postižete arogancijom i bahatošću.

smešni neki likovi

pre 11 godina

Marina
Mnogo više smisla bi imalo kada bi komentarisala stvari o kojima imaš elementarnog znanja dok ova uopštena i površna, crno-bela i romantizovana lupetanja o "ugnjetavanim i sirotim Albancima" i "Srbima robovlasnicima" više ne mogu da prodju ni kod male dece. Iz aviona se vidi da u životu nisi bila na Kosovu i da koristiš fraze koje si pokupila na internetu i u "promidžbenom" programu HRT-a i na osnovu čega misliš da si kvalifikovana da soliš pamet Srbima kako treba da žive i kako će im biti super u albanskoj "državi kosova"? Halo, dete šta ti umišljaš da si? Srbi su malo više propatili u tvojoj Hrvatskoj pa da li isto tako propagiraš da bi i Srbi u Hrvatskoj trebali da dobiju 15% hrvatske teritorije? Kosovski Albanci su sa Kosova proterali 60% kosovskih Srba, ubili na hiljade njih, zar ne bi zbog takvog ponasanja i Albanci trebali nečim da plate? Po tebi Srbi sa Kosova treba da prihvate albansku "državu kosova" ali Albanci sa Kosova ni po koju cenu ne treba da prihvate Srbiju nego mogu i da se otcepljuju, pomeraju granice, proglašavaju države... Mnogo si dete licemerna. Mnogo. Ali si zato na liniji hrvatske politike.

maksa

pre 11 godina

I sta sad to znaci? da ces nas gurnutu u rat mozda? kada budes napravio isti i kad dobijem oruzje, prvo cu kod tebe zakucati na vrata ako ih imas uopste! sram te bilo!

streberke

pre 11 godina

@Marina
Bas me nasmeja. Ovakve komentare kao ovi tvoji sam zadnji put imao prilike da cujem u srednjoj skoli kada su nadobudne streberke iz razreda pisale pretenciozne a tako isprazne sastave o npr. sandinistima iz Nikaragve ili o takoj nekoj temi o kojoj blage veze nisu imale ih to nije sprecavalo da napisu citave sastave prepunih opstih mesta, neznanja, demagogije... I tada su takvi sastavi i autorke bile smesne a i sada su.

Rezolucija 1244

pre 11 godina

@(bezimena, 31. jul 2012 23:42)
Cekaj bre, pa sto se zuris? Rusija nece nas; ti nisi to cuo?! Boji se da smo mi izgubili kompas, pa moguce je da cemo postaviti barikade i balvane, ovog puta protiv Japana, a posle i protiv Kine!
Svejedno! Sad smo dobili novu vladu pa, vec poceo, icice na gore, mislim na bolje.
A oni, sto ih ti spominjes, nama su nepoznati.
Vulin!? Sine moj izvini, jer mozda mislis vrucina, ili ovcije vuno?!
Dodji opet!

nislija

pre 11 godina

hahahaha..."ovako se brani kosovo!!" ??!! Pa on i njegov politicki guru Mira Markovic su ga izgubili,sta mislite mi smo svi ovce pa nasedamo na vase populisticke izjave??!!

Čiča Gorio

pre 11 godina

ovo je za verovali ili ne!!! ja ne mogu da verujem da i u današnje vreme ima ljudi koji padaju na priču ovog čoveka!? već je neko pitao, al evo i ja ću ponovo... šta se dešava sa insajderom i epizodom "patriotska pljačka"!? ako bi mogli na neki način nas zainteresovane (a siguran sam da nas je mnogo) da obavestite kada možemo da očekujemo... hvala unapred redakcijo!

kompleksi su čudo

pre 11 godina

@Marina
A kakao znaš ti sve ovo, ko je bio ugnejtavan a ko nije, ko je koga držao kao roba...? Bila si prisutna pa znaš ili ipak lupetaš po defaultu? Nije dosta što ovde dežuraju albanski agit-prop aktivisti sa svojim već smešnim bajkama nego sada i Hrvati pričaju priče o Kosovu?

mud

pre 11 godina

Ovaj čovek nema prava ni reč da kaže. 5. oktobra je načinjena užasna greška što se celokupna Miloševićeva garnitura nije ili stavila u zatvor ili zauvek isključila iz političkog života. Ovo su posledice. (Marko Valens, 31. jul 2012 Posle 5oktobra pojedini politicari(znamo ko su)su dosadili sa tim pricama o tzv.6oktobru,o lustraciji,zabrani pojedinih pol partija.To je u stvari bio neki marketinski trik jedno su pricali,a sve radili kako bi zadrzali isti sistem u kome bi oni koristili miloseviceve mehanizme.Mislim da bi sada trebalo,ali to je u ovoj situaciji nemoguce,napraviti lustraciju za zadnjih 22god,ako smo za ono pre vec zakasnili.

Solomon

pre 11 godina

Ovaj je tek poceo karijeru, al` vec nam vredja intelegenciju. Dokle ce bre da nam prodaje pricu o nestasici hrane i lekova? Sto malo za promenu ne prica kako se bas na tim putevima odvija nevidjeni sverc haranom, lekovima, naftom i sa puno sto sta.Hoce li ovaj da nam prizna, koliko je nejegov procenat od tih malverzacija.Sto ce da nas smara i nervira ovaj Mirin pulen, jos dugo gugo.

Vojvodinac

pre 11 godina

I sutra na pregovorima EU zauzme stav...."Da to je tačno, i šta tu nije jasno?".
Shvatite ljudi već jednom, Albanci i "Kosovari" ulažu ogroman novac u lobiranje, i ne samo novac... pogledajte samo korist koju imaju sve diplomate upletene u nezavisnost!!
Neko je oženio Albanku, neko dobio procenat uspešnih preduzeća, neko ingerencije nad...... A šta Srbija radi, insistira na međunarodnom pravu!?
A da se zapitamo malo, ko sprovodi to pravo!?
Zašto je najviše Srba u Hagu??
Pa izgubili smo i sve ratove u kojima smo učestvovali.
Novac za lobiranje naši predstavnici guraju u svoje džepove, i prodaju nam priču o kosmičkoj pravdi, koju više niko ne kupuje.
Jasno je nama sve o rezoluciji 1244, i da je niko ne poštuje, ali šta se konkretno može uraditi, dosta sa praznim pričama!!!

Igor

pre 11 godina

Nastavlja se baljezganje po obicaju, samo sto su sad tvorci obora od Srbije dosli da baljezgaju. Kogod da je Srbija = Amerika = Kina = Rusija. Kogod da je vreme stalo kad je Kumanovski sporazum potpisan, kogod da je realnost treba da bude bazirana na ustavu a ne obrnuto... A da nista nismo naucili dokaz je i da su sad opet na vlasti tvorci obora od Srbije.

Voo Leen

pre 11 godina

Izgleda da je ovaj došao is Kine, pa je još neobavešten! Totalno odlepio! Alternativni putevi - KFOR - barikade - nestašica - opet jadni ljudi, a ono najbolje - smireno i dostojanstveno!:)

Cica maca

pre 11 godina

Gospodinu Vulinu bih savetovala da se bar dok je na ovom položaju ne pojavljuje u javnosti u crnoj košulji. Asocijacije bi trebalo da su jasne.

Selevcanin

pre 11 godina

Druze Vulin, pravac kosovo i vasu kancelariju da otvorite na barikadama...da sedite tamo i delite sudbinu tih nesrecnih ljudi sto ih "lozite" da istraju do kraja....Sram vas bilo!!

duje

pre 11 godina

@marina
Teze su ti tako tipicne, predvidljive, jednostrane, prepune predrasuda, sterotipa, neistina i jos mnogo toga da je to vec karikaturalno. Neverovatno da neko u Hrvatskoj, u 2012. godini koristi ove i ovakve fraze zaostale iz 90tih proslog veka.

Darko petrović

pre 11 godina

MARINA ako ti je uopšte tako ime nemaš ti pojma šta se tamo dešavalo ti tvoji albanci su mi uništili kuću davne 1960g i nisu oni baš jadni jadni smo mi što sve to dozvaljamo da nam rade