Petak, 29.06.2012.

13:53

Antić najavljuje reforme pravosuđa

Savetnik predsednika Srbije za pravna pitanja Oliver Antić ocenio da mora da se ispravi mnogo toga lošeg urađenog u reformi pravosuđa.

Izvor: B92

Antiæ najavljuje reforme pravosuða IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

konstanta

pre 11 godina

G-din Antić je rekao da reforma pravosuđa ne valja. Da li je moguće da ima neko da misli drugačije? Naravno da je skaradna i da je izvršena po političkom uticaju pod palicom bivšeg predsedniaka Tadića. Ko misli da te kadrove treba zadržati svaka mu čast na poimanju demokratije i vladavine prava. A ti ikadrovi ako ostanu nema ništa od borbe protiv kriminala.Pa zato su ih i postavili kad im zatrebaju da ih podsete ko ih je izabrao i da uslugu vrate. Poništaj izbora, pa sve ponovo ali sad transparentno! Puna podrška od neizabranih sudija za prekršaje.

Ua!

pre 11 godina

Slažem se sa tim da reformu pravosuđa treba uraditi ali da je radi ovaj *****, koji je otpuštao sa posla "neposlušne" profesore kad je bio dekan pravnog fakulteta, koji kuca poruke i gleda klipove na jutjubu dok studenti odgovaraju na ispitna pitanja, ovaj kvazi pravnik, stručnjak!?
On bi trebao da bude zadovoljan trenutnim sastavom sudija za razliku od svih nas.. Šta je bilo sa aferom index moj profesore, zašto je proces bez obrazloženja prekinut?
Već vidim kakva će biti nova vlada...

www

pre 11 godina

@bezimena, 29. jun 2012 15:56
Kao po obicaju javljaju se da komentarisu oni koji blage veze nemaju o temi o kojoj je rec.
Ali su oni tu da komentarisu, bez obzira sto se ne razumeju.
I naravno kad jednu stvar uradi DS, prekrsi osnovne ustavne principe i pravila demokratije, onda je to u redu, kazu ostrasceni zaslepljeni komentatori.
Ako bi neko drugi uradio isto to, onda je to dokaz njihove diktature, vracanja u "devedesete", bla bla bla, kazu isti ti komentatori, za istu tu stvar. Ista stvar, dva arsina.
Ako DS uradi nesto naopako, to je u redu. Ako neko hoce da ispravi to naopako, onda ce biti osudjen unapred i pre nego sto je ista uradio, jer u DSu su svi dobri, bez obzira sta rade, a van DSa niko ne valja, i nista sto neko radi van DSa ne valja, bez obzira sta radi. I ako radi bolje od nekoga iz DSa, on ne valja jer nije iz DSa ili LDpa ili LSVa.

Advokat u Beogradu

pre 11 godina

Postoji jedna nesporna činjenica:
U stručnim krugovima, Oliver Antić ne uživa ugled poznavaoca pravosuđa i prilika u pravosuđu. Ovaj čovek nikada se nije bavio praksom, primenom prava.

Advokat u Beogradu

pre 11 godina

Postoje jedna nesporne činjenice:
U stručnim krugovima, Oliver Antić ne uživa ugled poznavaoca pravosuđa i prilika u pravosuđu. Ovaj čovek nikada se nije bavio praksom, primenom prava.

temida

pre 11 godina

"Pitajte moje studente...E pa ja sam gospodine Antiću vaš student i evo šta ja mislim o vama pošto ste" kaze jedan student a ja se pitam kako neko polupismen moze da dodje do Pravnog fakulteta i da ga zavrsi. A jos gore kakav ce to sudija biti koji ce pisati presude ili advokat koji pisati tuzbe. Ili ce i takav da se zaposli u drzavnoj upravi pa ce mu svako resenje biti polupismeno ili nepismeno.

Ne kritikujem, samo konstatujem i sve vece razocaranje i tuga me hvata kada pomislim kako ovo drustvo ubrzano tone u svim segmentima,

Gligor

pre 11 godina

Ni u ludilu ne bih glasao za sns ali po svemu sto vidim, cim se pojavi neko sposoban i posten, odmah mu napakuju sve i svasta da bi ga tako dezavuisali u javnosti. Kakve veze ima ako u nekim novinama pise da je neko umesan u nekakvu aferu? Pa to pise za svakoga u nekim novinama u Srbiji. Pa tu jedni lopovi zovu druge lopove lopovima. Je li neko dokazao da je ovaj covek uradio nesto protivzakonito? I zasto malo ne komentarisete ono sto on govori ili radi (a vidim, mnogi njegovi studenti pozitivno govore o njemu), ostavite se rekla kazala po novinama. Boze, kakav smo mi narod, cim neko digne glavu mi bismo da ga sahranimo. Zakon je los, treba ga menjati, i ako neko to kaze sta je tu lose?

krstivoje

pre 11 godina

Pravosudje je drustveni talog i sumrak srbije,teski kriminal u svim segmentima.Po izvestajima evrope 97% svih procesa se vodi po zakonu o zloupotrebi sluzbenog polozaja u privatnim firmama sto je tezak prekrsaj evropskih normi o ljudskim pravima,zato je Brusel i nalozio predhodnoj vladi da ukine taj zakon o progonu gradjana proizvoljnim namestanjima i tumacenjima tuzilaca i sudija koji za usluge koje naplacuju ispod stola po kafanama mogu i Djeknu da optuze.Od svih zemalja istocnog komunizma srbija je jedina zemlja u kojoj se taj zakon u pravosudju eksploatise i koji je glavni generator kriminala i korupcije u pravosudju.Tuzioci i sudije moraju biti pod hitno selektirani i upuceni u Brusel na kurseve da shvate sta je to evropski duh i ocuvanje ljudskih prava,jedna Slovacka je skolovala u Bruselu 16.000- drzavnih sluzbenika,dali nasi u pravosudju misle da je to uzalud ??,naravno drzava treba ozbiljno u zajednici sa Bruselom da pristupi tom najvecem drustvenom problemu od cega zavisi kompletan ekonomski i drustveni napredak.

maza

pre 11 godina

ne razumem zasto i oni koji najvise kritikuju ovog coveka po pravilu istaknu kako je, ipak, veliki strucnjak. da li je neko od tih ljudi procitao njegov udzbenik obligacinog prava? ili makar trabunjanja o kauzi? u teskoj dubiozi je ovo drustvo ako medju pravnicima vise nema ko da primeti da je car go a oliver antic pravno neuk. pa taj nije uspeo da objasni naslednopravni zahtev, a od kada se u obligacionopravne vode upustio (jer, boze moj, svako od njih ipak zeli samo obligacije, sindi kraford medju civilnopravnim predmetima), svako iole pravno pismen ima transfer neprijatnosti cim vrli profesor otvori usta. i na kraju, evo, neka kaze predsednik drzave da li je njegov savetnik sastavio koalicioni sporazum, ili su morali da love nekog drugog za taj poslic?

ozbiljno

pre 11 godina

sta kaze antic na kredite koje dobijaju ljudi iz tuzilastva i sudije, e da bi progurali predmete protiv raje, koje tuze te iste banke. izvestili su se, ukartelisali, pa uzme kredit od jedne banke, a progura stvar druge, a kolega mu uradi obrnuto. policijo, ko ce ovo u aps?!!

Branko

pre 11 godina

G.Antiću zaboraviste na Šešelja, pa Vi ste bili njegov pravnik, šta sada, pustili ga niz vodu, sada uđoste u velike vode, donosi to određene privilegije. Jeste, malo se gubi obraz i duša ali danas je takvo vreme. Neće to niko primetiti. Svet se brzo menja. Uspećete Vi.

hm.....

pre 11 godina

A kao prvi korak u toj reformi da se razrese sudije koje sude u aferi "Index", tuzilac koji je digao optuznicu da dobije otkaz i zabranu rada u pravosudju a da se svim "nepravedno" optuzenim profesorima, a Oliver Antic ih jako dobro poznaje, isplati poveca nakanda za dusevni bol koji su pretrpeli. Posle toga naravno, preispitati rad Specijalnog suda i presude koje je taj sud doneo, mozda preotvoriti istragu ubistva Zorana Djindjica i dati sansu odbrani, "treci metak, druga puska"

Branko

pre 11 godina

Gospodine Predsedniče, moj predlog je da pod hitno nađete novog savetnika, ovaj kakav je dovešće u nepriliku i Vas i funkciju koju imate. Ne verjete? E, pa videćete kako će Vas pogledati gosti/domaćini iz EU kada iznesete nešto što Vam je savetnik predložio.

Spavac

pre 11 godina

Pitajte moje studente...E pa ja sam gospodine Antiću vaš student i evo šta ja mislim o vama pošto ste na fakultetu zaštićeni kao polarni medved onda neka bude ovako anonimno... Nikakav ste vi profesor i pedagog. Svaki put kad sam odgovarao ili vam je neko bio u gostima ili ste sa nekim razgovarali telefonom i tako dalje. Jednom rečju, poštovanje prema studentu 0. Toliko je tutubana i prevaranata položilo ispit kod vas na bubicu i na vašu nepažnju i nezainteresovanost koliko je i ljudi koji su učili palo. Nije strašno kad se neko ko ne zna provuče, platiće na ćupriji ali je mnogo strašno kad padne neko ko zna. Profesor je izmislio i na 100 strana u svom udžbenku iz Obligacionog prava obradio teoriju o kauzi ( teorije i filozofije koje niko drugi od profesora na tom ispitu ne pita, jer ne služe ničemu osim dotičnom da obara studente ) samo da bi postao novi Radomir D Lukić ( velikan pravnog fakulteta ) ali nažalost čovek se za to rađa. Nije baš najbolje ovo što se dešava...

vlada

pre 11 godina

Nisam glasao za sns, ali moram da kažem da je u periodu kada je Antić bio dekan pravnog fakulteta, pravni najbolje funkcionisao, takođe za razliku od drugih profesora prema meni je na ispitima bio korektan.

Vlada

xyz

pre 11 godina

Oliver Antic reformator,nek nam je bog u pomoci,julovskoradikalski kadar,izuzetno uobrazen i neprijatan covek.Bio mi je profesor na pravima i oseco sam se kao stoka poslednjeg reda kod njega na ispitu.Covek stvarno poznaje materiju i odlican je pravnik,ali je moralno nula i po meni jako losa osoba.Inace sam ispit polozio i negativano misljenje nije zasnovano na obaranju...bice to inkvizicija stil reforme.

Fearless

pre 11 godina

Ja samo polagao kod Antića obligaciono pravo sa dugom kosom do ramena, širokim pantalonama i u martinkama, pa mi jednu jedinu reč nije uputio na račun izgleda...
Mislim da neki ljudi ovde prepričavaju neke urbane legende i mitove, a koji su često neprovereni i uvek zlonamerni.
Ja sa Antićem nisam imao nikakvih problema na faksu, jer sam dolazio spreman, znao sam kako ispituje i šta traži. Ako se postaviš normalno, i uz to znaš, verujem da ćeš položiti.
Druga stvar, svi govore o onoj čistki. Pogledajte gde je većina tih profesora završila? Otvorili su privatni pravni fakultet koji štancuje diplome i gde imaju enorman profit. Nemojte da verujete u te neke naivne priče gde je samo jedna strana loša.
I ne vidim ništa tragično u izjavi da su neke politički nepodobne sudije smenjene. Daću vam konkretan primer. U jednom osnovnom sudu u blizini Beograda je v.f. predsednika suda sudija koji je prošao JEDAN mandat sudeći!! Čista politička veza...
Drugo, sudije koje se nisu pokazale u Beogradu su poslate u taj sud i to sve sa prosecima od oko 6.5.
Mislim da u globalu preterujete sa pljuvanjem. Sačekajte da vidmo šta će da urade, pa ćemo ih lako onda svi kritikovati kad bude bilo osnova.

tikatoy

pre 11 godina

pretpostavljam da je njegov rođak položio tek iz sedmog pokušaja zato što je profesor bio zauzet listanjem nekog "muškog magazina". treba SNS da se dozove pameti i postavi tampon zonu između partije i ovakvih likova. nije jedini problem njegovo neprofesionalno ponašanje na fakultetu, iživljavanje nad studentima i STUDENTKINJAMA, čistka kvalitetnih profesora 90tih i slično (da, da - beše tu i Afera Index... sad sam se setio)

Lele

pre 11 godina

U Hrvatskoj KUKURIKU,a u Srbiji,kuku,kuku,kuku-lele, tugo naša. Pošto Arkana nema,očekujemo Pelevića ,kao MINISTRA VOJSKE. Prirodni sled hordi 90-tih.

Liman

pre 11 godina

Ala kukaju ljudi koji su zavrsili Pravni u BG-u! Pa sto ne izadjoste masovnije na izbore vi u BG-u? Sada kako moramo, a sledeci put pamet u glavu i olovku u ruku pa na biralista. Ovo je demokratska oduka naroda i moramo je postovati svidjalo nam se ili ne

MaxLe

pre 11 godina

Napomena: Uz citanje komentara pustiti pesmu Djordje Balasevic - Devedesete
Prostom pretragom na netu sam pronasao da je gospodin upleten u "Afera INDEX"... Kako moze da postane drzavni funkcioner ako ima krivicnu prijavu? Nadam se da nece prvo te sudije da skine. Mozda bi i trebalo jer vec dugo traje predmet, a ima puno jasnih dokaza?!

Dejan

pre 11 godina

Ovaj covek je najbolji profesor Beogradskog Pravnog fakulteta, jedini pravi profesor koga sam upoznao duz celog skolovanja u pomenutoj instituciji!

Peca

pre 11 godina

Secam se ispita iz naslednog koji sam imao kod Antica. Razbijam, bukvalno sam znao za 10. Znao sam sve iz knjige i jos sam citao i drugu literaturu kako bih znao i druga vidjenja. Antic mi ne postavlja ni jedno pod pitanje i samo mi na kraju kaze niste polozili. Naravno popizdeo sam i sledeci put posle nekoliko meseci izlazim demotivisan cisto reda radi i odgovaram na nizem nivou nego prvi put i covek mi daje 6.
Jednostavno ne vidim kako ovaj covek moze da napravi nikakvu reformu niti kako neko moze da mu pokloni poverenje. Za mene je jedino objasnjenje ono sto sam video toliko puta kod nasih vlastodrzaca da se prema ljudima odnose kao prema robovima a prema svojim sefovima krajnje udvoricki i ponizno pa onda njihovi sefovi ne znaju njihovo pravo lice. Zato treba Tomi otvarati oci svaki put kada nekog kao sto je Antic postavi na neku vaznu funkciju jer su takvi ljudi u stvari njihovi najveci neprijatelji.
Moj zakljucak o Anticu samo iz ispita koje sam imao kod njega je da se radi o zlu od coveka. Nisam imao prilike da vidim nekakav drugi njegov rad da bih mogao da ocenjujem.

marko,nis

pre 11 godina

"Na pitanje novinara ko može da garantuje da će taj proces biti obavljen bez upliva politike, on je odgovorio da je ceo svoj život posvetio pravu, da je i sam često bio žrtva politike, a kao najveći dokaz nepristrasnoti naveo podataka da je jedan njegov dalji rođak kod njega na ispitu na Pravnom fakultetu položio tek iz sedmog puta, zbog čega je "cela rodbina bila besna".

Nije da sam bas ocekivao da ceda govori o institucionalnoj kontroli procesa, i uspostavljanju mehanizma koji ce garantovati nezavisan rad takve institucije koja bi sprovela tu reformu sa revizijom. Zaista to nisam ocekivao. Tako da kafansko obrazlozenje, na mentalnom nivou malog perice, mene nije iznenadilo. Ipak i pateticno obrazlozenje koje je dao, pominjuci rodbinu, jeste slika svesti celog ovog drustva. Oliver Antic je slika i politicke nepismenosti ovog drustva u celini.

dosada

pre 11 godina

A da to mozda nema neke veze sa ovim?
http://www.tanjug.rs/novosti/48740/strani-eksperti-ponovo-sprovesti-reformu-pravosuda.htm

Milan Krstić

pre 11 godina

Reforma sudstva sa starim ljudima i navikama nikada neće uspeti...jedno od osnovnih potreba sudija je ekonomska nezavisnost i sigurnost...ni jedno ni drugo sada ne postoji...kriminalci se na sudjenjima ponašaju bahato a da se to ne sankcioniše...svi u tom lancu od policije,zatvorskih čuvara,pravosudne straže i sudija osećaju nelagodnost,neprijatnost pa i strah od kriminalaca kojima se sudi a sve zbog loše zakonske regulative...svako kršenje i narušavanje javnog reda i mira se procesuira vrlo dugo...rešenje je da u svakom sudu postoji dežurni sudija koji će odmah odrediti zatvorsku kaznu svakom ko narušava javni red i mir ili izvrši verbalni ili fizički napad a pogotovo na službena lica...dalje,obuka sudija treba da se obavlja u hotelima koja ne drže lica sumnjive ili kriminalne prošlosti...ima toga još mnogo ali i ovo sumnjam da će iko uzeti u razmatranje...

Branke, bre

pre 11 godina

Nisam pravne struke ali mi je ime dotičnog vrlo poznato iz SPS-JUL-SRS vremena. Kad su pre dve-tri godine "prijatelji" pokušavali da me "navataju" u GEM collection club na prezentaciji su kao "neoborivi" argument naveli da je njihov "rad" podržao i Oliver Antić sa Pravnog fakulteta. U momentu su ostali bez teksta kad sam rekla da on kod mene ima kredibilitet koliko i Šešelj a Šešelj ga uopšte nema.

partibrejker

pre 11 godina

antic je najomrzeniji profesor na pravnom fakultetu. kod njega nalakse prolaze mlade studentkinje u mini suknjama. veoma arogantan i bezobrazan. pitajte bilo kog studenta prava

Oli sta te boli

pre 11 godina

Secam se da je u vreme najvecih sankcija i najvece bede u Srbiji Oliver Antic kupio u inostranstvu i uvezao jahtu kako bi se malo posvetio nautici i plovio morima. Pitam se od cega?

Stevan

pre 11 godina

Hoces li ti "savetnice", "veliki pravnice" i "posteni covece" posavetovati predsednika drzave da ispuni obecanje pa da nam objasni ko je pokrao izbore i otkud mu onaj dzak sa sumnjivim listicima. Ako to ne dokaze ispasce najveci lazov... kako da ja onda svom detetu objasnim da ne sme da se laze ako predsednik laze. A za reformu ne brinem, znam da sledi osveta, u ocima ti se vidi da si takav covek. Daj boze da gresim pa da uradis nesto dobro za pravosudje.

ivan

pre 11 godina

Treba preispitati detaljno reformu pravosuđa,jer ima sudija i zamenika tužioca koji su izvršili krivična dela,a prošli su reizbor.Takođe treba preispitati rad O.M. zamenika državnog tužioca jer postoje valjani dokazi da je O.M. svesno prikrivala i zataškavala krivična dela po nalogu političke elite.

Milos

pre 11 godina

Slazem se da je potrebna reforma pravosudja, jer da pravosudje radi svoj posao Oliver Antic bi bio u zatvoru zbog ucesca u aferi indeks! O isterivanju nepodobnih profesora sa Pravnog fakulteta za vreme Seseljevog zakona ne treba ni govoriti!

tamara andjelkovic

pre 11 godina

zasto advokati primaju cesttitke od kada ste postali savetnik?a sta ce primati kada postanete ministar...za se sta radi kresoja..

Kvazimodo Sorabius

pre 11 godina

Srbija je više puta imala seču knezova pa i nanovo radikalsku ce preživeti. Uostalom, nisam pravnik. Brine me koje nove poreze će bratija uvoditi, kao ono prošli put na oružje, mobilne, struju, 5% u Beogradu.
Ihihi, dok se navatiraju, lelekači za promenama jedva čekaju šišanje.
Ipak je OVO krah Tadića...

olga

pre 11 godina

Šta je problem u ovome što je profesor Antić rekao?Pravosuđe rje reformisao Miki Rakić uz pomoć DB-a.Pa Brisel već mesecima govori o toj reformi.Nego šta nego da bude revizija,ali neko mora i da odgovara za učinjenu štetu.Kao prvo treba pitati sudiju Lukića zašto je podneo ostavku;za tim preispitati platne spiskove koje potpisuje Sneška i Nata kao i stambene kvadrate kojima ih je DS korumpirala.Homen je poseban slučaj,kao i građevinske firme njegovih roditelja koje su dobijale posao na nameštenim tenderima.

LDP

pre 11 godina

SAd da se javi DS i da ne dozvoli da ovakvi ljudi budu na najvisim funkcijama. Kada su oni mogli vama da odredjuju premijera, ( nisu dali Bozidara Djelica na to mesto kada ga je DS hteo postaviti, ni DSS ni Radikali ) mozete vi bar za nesto da se izborite, barem za ove ljkude koji su za vas glasali.

Sssshhh

pre 11 godina

Novu Vladu čeka dosta posla i pravosudje je samo jedan od mnogih problema u ovoj zemlji koji za sobom ostavi prethodni režim. Nek je sa srećom!

Kuku

pre 11 godina

Nisam citala komentare, ali nadam se da ima jos studenata Pravnog fakulteta, bivsih ili sadasnjih koji ce potvrditi da je opste poznata cinjenica da profesor Antic ima "cenovnik" za ispite, sto sam cula iz vise izvora. Ova prica o rodjaku me tera na povracanje. On nema nikakvo pravo da prica o moralu i cvrsto verujem da ako on izvrsi "re"reformu pravosudja da ce biti identicna prica kao kad je to ucinio DS, samo u Anticevoj reziji.

konačno

pre 11 godina

Ja sam za reformu reformisanog pravosuđa, ma ko da se prihvati toga. Treba izbaciti sudije koje sude onako kako im političari govore.
Slobodno me cenzurišite, pa ću znati na čijoj ste strani. Predsednik vlade Vojvodine lično je urgirao kod sudije, M.T.Č., da ja izgubim spor protiov IV Vojvodine.
Toliko o reformisanom pravosuđu.

ekipa stručnjaka

pre 11 godina

Taj nije za fakultet ako 7x izlazi na ispit, trebao da objasni rođaku da se lati nečeg drugog. Imam osećaj da će uskoro ovo društvo biti u gadnom haosu, vruć jesen nam predstoji.

rekoh

pre 11 godina

Reformu pravosuđa koja se najavljuje, po principu SJAŠI KURTA DA UZJAŠE MURTA, čitaj kao: vratićemo onih 600 sudija koji su sada članovi SNS

Branka, Svajcarska

pre 11 godina

Kao dekan izbacivao je profesore clanove Gradjanskog saveza a predsednik upravnog odbora istog fakulteta je bio Seselj. A sad se pravi lud "bio je sam zrtva politike"
A aferu Indeks u kojoj je optuzen pojela maca.

Ulicni hodac 1990-2000

pre 11 godina

I ja sam verovao u tu pricu na protestima, o zlom Anticu i cistkama. Medjutim, vremenom ispliva istina na videlo, kao sto smo saznali da 5. oktobar nije bio nikakva revolucija nego puc, prevrat nesposobnjakovica koji su smenili nesposobnjakovice.
Kusta Murta revolucija.
Sto se tice tih profesora koje pominjete i ''cistku'', ovaj Antic je tad prihvatio sve njihove ''zahteve'' koji su isli u nedogled, a onda su oni rekli da ih to ne interesuje!? Kapirate? Labus mu je licno preneo njihov odgovor i Labus je rekao da ni on vise nema s tim profesorima nista, jer je shvatio da je sve farsa, politicka igra! Antic je onda samo postupio po zakonu, smenio je ljude koji nisu hteli da idu na posao! I to se onda nazvala cistka! Ha!

mirko

pre 11 godina

Ako je i on jedan od tih najavljenih promena, onda je to promene na gore. Čovek je kao dekan pravnog fakulteta, u to vreme kadar SRS, otpustio sve profesore koji nisu bili poltroni tadašnjeg režima.
Kao gost emisije Hoću da znam, prof Vojin Dimitrijević je rekao da se zgrozio videći neke likove oko T.Nikolića u predizbornoj noči, pri tome je mislio upravo na Antića, jer je i sam bio jedna od njegovih žrtava.

slonce

pre 11 godina

zato sto mu nije rodjak po krvnoj liniji i nije se pojavio 6 puta na ispitu ne znaci da sada treba da mu sredi i pravosudni.
Rodjakov komsa

Bivsa studentkinja PF

pre 11 godina

Oliver Antic simbol julaskog izivljavanja na Pravnom fakultetu u Bg.
Clan zirija za izbore za mis, poznat po vezama sa studentkinjama i raznim aferama, sa etikom muve i moralom crva...
Tugo, nesreco...

sladjan petkovic

pre 11 godina

tužioce i sudije treba da biraju građani za opštinu ili dve opštine za nivo osnovnog suda, za više okruga za nivo višeg suda itd...kada gdin antic kaze da je neophodna reforma pravosuđa ja to citam ovako:vaši ljudi napolje moji unutra....i otac jelen trivan bio je umesan u aferu indeks....oj srbijo međ šljivama....

dipl.

pre 11 godina

Reforma pravosuđa je odrađena selektivno i uz odsustvo svakog kriterijuma.To se pre svega odnosi na reizbor sudija. Mnogo časnih, poštenih i stručnih ljudi je oterano iz sudova. Oni moraju da se vrate. Što se tiče mreže sudova i tu je potrebna ispravka, ukinuti su mnogi sudovi, tako da u pojedinim mestima osnovne stvari tipa overe ugovora možete da radite samo određenim danima, a za osnovna uverenja morate da odlazite u sedišta sudova. Neka su udaljena po 60 km. Najbolj deo reforme su zakoni, tu ima pozitivnih pomaka.

Strogg

pre 11 godina

Nemoj Olivere ako Boga znaš! Pa dobiće nam Nata stres! Toliko se jadna trudila da nam reformiše sudije...ne shvataš li koliko je to važno! Reformisani sudija zlata vredi! A tek reformisani tužilac!

ahill

pre 11 godina

Ima ce tu dosta promena kadrova DS-a,koji su zastupali samo njihove stranacke interese,a narod je bio uskracen za brzim i efikasnijim sudjenjima!nova vlada ce imati mnogo posla i nadam ser to resiti i napraviti nezavisni sudski sistem,efikasan u sluzbi gradjana Srbije.

studentPravnog

pre 11 godina

Profesor čija su predavanja izuzetna i koji pleni erudicijom i vrcavošću,koji je uistinu jedan od najjačih u svojem fahu gradjanskog prava,i o kojem ogroman broj studenata i onda kao i danas misli sve najbolje ,o dekanu kao i o profesoru-ispitivaču... ps.glasao sam za Tadića

svarko

pre 11 godina

Dika paprika priča o borbi protiv korupcije... o tempora, o mores...

Nego, Uroše mala ispravka Dika je bio Miloševićev kadar kada je bio dekan, a sa Šekijem je bio i ostao u veoma lošim odnosima.

bezimena

pre 11 godina

kao dipl.pravnik, i kao nekadasnji studdent pravnog fakulteta i kao generacija ovog profesra i savetnika za pravna pitanja predsednika republike mogu da kazem "jadna nam majka".Bivsi radikal koji je pravio cistku na pravnom fakultetu kada je bio dekan.Ocistio gomilu dobrih profesora.Sada ce on da prica o pravosudju
(Pravnik, 29. jun 2012 14:33)

T. master Nikolić je pričao da je za borbu protiv korupcije i zato je za savetnika uzeo čoveka protiv koga se vodi krivični postupak upravo zbog korupcije. Valjda da se edukuje iz prve ruke....

Meni se povraća, ali ni najmanje ne žalim birače koji su hteli radikale, bez bedža, i socijaliste koji su kapitalisti! Svaki narod ima vlast kakvu zaslužuje!

EU Citizen

pre 11 godina

Današnje pravosu'e je loše, ali je i takvo kakvo je tri puta bolje nego kada je ova miloševićevsko-šešeljevska nula žarira i palila po pravnom fakultetu. Da smo normalna zemlja koja je sprovela lustraciju, niti bi ova kreatura bila savetnik, a još manje njen šef predsednik države.

Modesty

pre 11 godina

Ako Nikolić dozvoli da Oliver Antić postane minsitar bilo čega, a naročito pravde, to će biti dokaz da se SNS vraća u Šešeljizam. Jer, Oliver Antić je: otpustio 17 uglednih profesora sa Pravnog fakulteta, promovisao Šešelja za profesora na istom fakultetu, optužen za primanje mita od studenata... Čovek treba da je u zatvoru. Jedina imbecilnija ideja od ove koju sam čula je da Borislav Pelević bude ministar odbrane! A Arkan da je živ bi postao predsednik Vrhovnog suda?

Uros

pre 11 godina

Samo podsecanja radi,

ovo je covek koji je sa Pravnog fakulteta izbacio vise profesora, iskljucivo iz politickih razloga (u vreme kada je bio Seseljev kadar), ovo je covek protiv koga se vodio postupak zbog umesanosti u korupciju na Pravnom fakultetu (primanje i davanje mita radi lakseg polaganja iapita), ovo je covek koji se na fakultetu prema studentima ponasa kao prema pripadnicima nize kaste (da ne upotrebim neku grublju rec)...

Sve u svemu, po mom skromnom misljenju, od ovog coveka ne treba ocekivati nista sto ce ostaviti traga u vremenu, makar ne na pozitivan nacin...

Pravnik

pre 11 godina

kao dipl.pravnik, i kao nekadasnji studdent pravnog fakulteta i kao generacija ovog profesra i savetnika za pravna pitanja predsednika republike mogu da kazem "jadna nam majka".Bivsi radikal koji je pravio cistku na pravnom fakultetu kada je bio dekan.Ocistio gomilu dobrih profesora.Sada ce on da prica o pravosudju

miki

pre 11 godina

Ako nam ovaj sprovodi reforme pravosudja onda ima da istera sve politicki nepodobne kao sto je to uradio dok je bio dekan Pravnog fakulteta u vreme Milosevica.Ali treba znati da nicija doveka nije....Procice i ova Vlada pre ili kasnije(bolje pre dok nas totalno ne u uniste)

Miroslav

pre 11 godina

Svako ko je prošao kroz Pravni fakultet zna koliko je Oliver Antić prek i surov čovek. Ako je svog rođaka obarao šest puta, možete da zamislite kako se ponašao prema običnim smrtnicima. Ponižavanje, vređanje, mizoginija... Kolege su mi pričale da je jednog studenta naterao da polaže ispit okrenut leđima, jer Antić "nije mogao da ga gleda kako izgleda" (momak je valjda imao dužu kosu i bio u "alternativnom fazonu"). I sad će takav čovek da nam uređuje pravosuđe.

sumorni

pre 11 godina

"Antić je rekao da su svi izbori u pravosudju od 1945. godine bili pod snažnim uticajem politike, ali da to treba da se prekine i da se omogući državnim organima da rade svoj posao bez pritisaka."

Jel kao kad si pravio staljinističke čistke na BU, kada si terao sve one profesore koji nisu bili na liniji SRS-JUL?

Miskec

pre 11 godina

Kada neko polaze ispit sedam puta, onda nije problem samo on. Ja se time ne bih hvalio, na bilo kom fakultetu u svetu, profesor kod koga student toliko puta izlazi na ispit isao bi pred komisiju, kako sudentsku, tako i univerzitetsku. Posebna je prica o aferi "index".

JM

pre 11 godina

Ovaj covek je bio i ostao mala gnjida, koja kad se dokopa bilo kakve vlasti i moci, istu koristi da bi kinjio druge...
Secam ga se kad je bio profesor na fakultetu. Kad polozis ispit, a on ti baci onaj indeks sa ocenom, kao da si kuce kome se koska baca. Nimalo postovanja, nimalo uljudnosti, nimalo pristojnosti. A da ne pricam o vremenu kada je postao dekan. Zatresem se od gadjenja, kad se setim...
I on je savetnik predsednika Srbije...?
Eeeee, moj Predsednice...

...

Doduse, kakav predsednik, takav savetnik...

Vlada

pre 11 godina

"Ove organizacije tipa '1389' - ja nisam siguran da politika tu nije uplela svoje prste. Ja ih gledam isto kao što sam i njih (‘Otpor’) nekad gledao, to su deca koja vole da imaju neku svoju političku ideju i svoj politički put” Oliver Antic, 2009.

cko

pre 11 godina

"Antić je rekao da su svi izbori u pravosudju od 1945. godine bili pod snažnim uticajem politike, ali da to treba da se prekine i da se omogući državnim organima da rade svoj posao bez pritisaka" ... Rece covek koji je umesan u aferu index...

Vaske

pre 11 godina

Antić je dobar stručnjak, bio mi je profesor i sigurno zna o čemu govori. Nadam se da će ostati dosledan i da će uvesti neke promene u sudstvu, a Srbiju samim tim približiti ostalim modernim državama.

marko

pre 11 godina

Reforma reforme... Svaka vlast kod nas kad dodje prvo što radi poruši sve što je radila prethodna... Zato i tapkamo u mestu još od Miloša Obrenovića.

Milan

pre 11 godina

Daleeeeeeko ćemo da doguramo sa ovakvim savetnicima. Ipak se vraćaju '90-te. Setite se samo kada i kako ste čuli za ovog poštenog (ili možda bolje "poštenog")profesora koga je izopštila familija zbog pišljive sedmice. T U G A !

Uros

pre 11 godina

Samo podsecanja radi,

ovo je covek koji je sa Pravnog fakulteta izbacio vise profesora, iskljucivo iz politickih razloga (u vreme kada je bio Seseljev kadar), ovo je covek protiv koga se vodio postupak zbog umesanosti u korupciju na Pravnom fakultetu (primanje i davanje mita radi lakseg polaganja iapita), ovo je covek koji se na fakultetu prema studentima ponasa kao prema pripadnicima nize kaste (da ne upotrebim neku grublju rec)...

Sve u svemu, po mom skromnom misljenju, od ovog coveka ne treba ocekivati nista sto ce ostaviti traga u vremenu, makar ne na pozitivan nacin...

cko

pre 11 godina

"Antić je rekao da su svi izbori u pravosudju od 1945. godine bili pod snažnim uticajem politike, ali da to treba da se prekine i da se omogući državnim organima da rade svoj posao bez pritisaka" ... Rece covek koji je umesan u aferu index...

Modesty

pre 11 godina

Ako Nikolić dozvoli da Oliver Antić postane minsitar bilo čega, a naročito pravde, to će biti dokaz da se SNS vraća u Šešeljizam. Jer, Oliver Antić je: otpustio 17 uglednih profesora sa Pravnog fakulteta, promovisao Šešelja za profesora na istom fakultetu, optužen za primanje mita od studenata... Čovek treba da je u zatvoru. Jedina imbecilnija ideja od ove koju sam čula je da Borislav Pelević bude ministar odbrane! A Arkan da je živ bi postao predsednik Vrhovnog suda?

JM

pre 11 godina

Ovaj covek je bio i ostao mala gnjida, koja kad se dokopa bilo kakve vlasti i moci, istu koristi da bi kinjio druge...
Secam ga se kad je bio profesor na fakultetu. Kad polozis ispit, a on ti baci onaj indeks sa ocenom, kao da si kuce kome se koska baca. Nimalo postovanja, nimalo uljudnosti, nimalo pristojnosti. A da ne pricam o vremenu kada je postao dekan. Zatresem se od gadjenja, kad se setim...
I on je savetnik predsednika Srbije...?
Eeeee, moj Predsednice...

...

Doduse, kakav predsednik, takav savetnik...

Bivsa studentkinja PF

pre 11 godina

Oliver Antic simbol julaskog izivljavanja na Pravnom fakultetu u Bg.
Clan zirija za izbore za mis, poznat po vezama sa studentkinjama i raznim aferama, sa etikom muve i moralom crva...
Tugo, nesreco...

Pravnik

pre 11 godina

kao dipl.pravnik, i kao nekadasnji studdent pravnog fakulteta i kao generacija ovog profesra i savetnika za pravna pitanja predsednika republike mogu da kazem "jadna nam majka".Bivsi radikal koji je pravio cistku na pravnom fakultetu kada je bio dekan.Ocistio gomilu dobrih profesora.Sada ce on da prica o pravosudju

Miroslav

pre 11 godina

Svako ko je prošao kroz Pravni fakultet zna koliko je Oliver Antić prek i surov čovek. Ako je svog rođaka obarao šest puta, možete da zamislite kako se ponašao prema običnim smrtnicima. Ponižavanje, vređanje, mizoginija... Kolege su mi pričale da je jednog studenta naterao da polaže ispit okrenut leđima, jer Antić "nije mogao da ga gleda kako izgleda" (momak je valjda imao dužu kosu i bio u "alternativnom fazonu"). I sad će takav čovek da nam uređuje pravosuđe.

bezimena

pre 11 godina

kao dipl.pravnik, i kao nekadasnji studdent pravnog fakulteta i kao generacija ovog profesra i savetnika za pravna pitanja predsednika republike mogu da kazem "jadna nam majka".Bivsi radikal koji je pravio cistku na pravnom fakultetu kada je bio dekan.Ocistio gomilu dobrih profesora.Sada ce on da prica o pravosudju
(Pravnik, 29. jun 2012 14:33)

T. master Nikolić je pričao da je za borbu protiv korupcije i zato je za savetnika uzeo čoveka protiv koga se vodi krivični postupak upravo zbog korupcije. Valjda da se edukuje iz prve ruke....

Meni se povraća, ali ni najmanje ne žalim birače koji su hteli radikale, bez bedža, i socijaliste koji su kapitalisti! Svaki narod ima vlast kakvu zaslužuje!

Branka, Svajcarska

pre 11 godina

Kao dekan izbacivao je profesore clanove Gradjanskog saveza a predsednik upravnog odbora istog fakulteta je bio Seselj. A sad se pravi lud "bio je sam zrtva politike"
A aferu Indeks u kojoj je optuzen pojela maca.

Milos

pre 11 godina

Slazem se da je potrebna reforma pravosudja, jer da pravosudje radi svoj posao Oliver Antic bi bio u zatvoru zbog ucesca u aferi indeks! O isterivanju nepodobnih profesora sa Pravnog fakulteta za vreme Seseljevog zakona ne treba ni govoriti!

sumorni

pre 11 godina

"Antić je rekao da su svi izbori u pravosudju od 1945. godine bili pod snažnim uticajem politike, ali da to treba da se prekine i da se omogući državnim organima da rade svoj posao bez pritisaka."

Jel kao kad si pravio staljinističke čistke na BU, kada si terao sve one profesore koji nisu bili na liniji SRS-JUL?

mirko

pre 11 godina

Ako je i on jedan od tih najavljenih promena, onda je to promene na gore. Čovek je kao dekan pravnog fakulteta, u to vreme kadar SRS, otpustio sve profesore koji nisu bili poltroni tadašnjeg režima.
Kao gost emisije Hoću da znam, prof Vojin Dimitrijević je rekao da se zgrozio videći neke likove oko T.Nikolića u predizbornoj noči, pri tome je mislio upravo na Antića, jer je i sam bio jedna od njegovih žrtava.

Vlada

pre 11 godina

"Ove organizacije tipa '1389' - ja nisam siguran da politika tu nije uplela svoje prste. Ja ih gledam isto kao što sam i njih (‘Otpor’) nekad gledao, to su deca koja vole da imaju neku svoju političku ideju i svoj politički put” Oliver Antic, 2009.

rekoh

pre 11 godina

Reformu pravosuđa koja se najavljuje, po principu SJAŠI KURTA DA UZJAŠE MURTA, čitaj kao: vratićemo onih 600 sudija koji su sada članovi SNS

partibrejker

pre 11 godina

antic je najomrzeniji profesor na pravnom fakultetu. kod njega nalakse prolaze mlade studentkinje u mini suknjama. veoma arogantan i bezobrazan. pitajte bilo kog studenta prava

Miskec

pre 11 godina

Kada neko polaze ispit sedam puta, onda nije problem samo on. Ja se time ne bih hvalio, na bilo kom fakultetu u svetu, profesor kod koga student toliko puta izlazi na ispit isao bi pred komisiju, kako sudentsku, tako i univerzitetsku. Posebna je prica o aferi "index".

EU Citizen

pre 11 godina

Današnje pravosu'e je loše, ali je i takvo kakvo je tri puta bolje nego kada je ova miloševićevsko-šešeljevska nula žarira i palila po pravnom fakultetu. Da smo normalna zemlja koja je sprovela lustraciju, niti bi ova kreatura bila savetnik, a još manje njen šef predsednik države.

Kuku

pre 11 godina

Nisam citala komentare, ali nadam se da ima jos studenata Pravnog fakulteta, bivsih ili sadasnjih koji ce potvrditi da je opste poznata cinjenica da profesor Antic ima "cenovnik" za ispite, sto sam cula iz vise izvora. Ova prica o rodjaku me tera na povracanje. On nema nikakvo pravo da prica o moralu i cvrsto verujem da ako on izvrsi "re"reformu pravosudja da ce biti identicna prica kao kad je to ucinio DS, samo u Anticevoj reziji.

Milan

pre 11 godina

Daleeeeeeko ćemo da doguramo sa ovakvim savetnicima. Ipak se vraćaju '90-te. Setite se samo kada i kako ste čuli za ovog poštenog (ili možda bolje "poštenog")profesora koga je izopštila familija zbog pišljive sedmice. T U G A !

miki

pre 11 godina

Ako nam ovaj sprovodi reforme pravosudja onda ima da istera sve politicki nepodobne kao sto je to uradio dok je bio dekan Pravnog fakulteta u vreme Milosevica.Ali treba znati da nicija doveka nije....Procice i ova Vlada pre ili kasnije(bolje pre dok nas totalno ne u uniste)

Oli sta te boli

pre 11 godina

Secam se da je u vreme najvecih sankcija i najvece bede u Srbiji Oliver Antic kupio u inostranstvu i uvezao jahtu kako bi se malo posvetio nautici i plovio morima. Pitam se od cega?

marko,nis

pre 11 godina

"Na pitanje novinara ko može da garantuje da će taj proces biti obavljen bez upliva politike, on je odgovorio da je ceo svoj život posvetio pravu, da je i sam često bio žrtva politike, a kao najveći dokaz nepristrasnoti naveo podataka da je jedan njegov dalji rođak kod njega na ispitu na Pravnom fakultetu položio tek iz sedmog puta, zbog čega je "cela rodbina bila besna".

Nije da sam bas ocekivao da ceda govori o institucionalnoj kontroli procesa, i uspostavljanju mehanizma koji ce garantovati nezavisan rad takve institucije koja bi sprovela tu reformu sa revizijom. Zaista to nisam ocekivao. Tako da kafansko obrazlozenje, na mentalnom nivou malog perice, mene nije iznenadilo. Ipak i pateticno obrazlozenje koje je dao, pominjuci rodbinu, jeste slika svesti celog ovog drustva. Oliver Antic je slika i politicke nepismenosti ovog drustva u celini.

marko

pre 11 godina

Reforma reforme... Svaka vlast kod nas kad dodje prvo što radi poruši sve što je radila prethodna... Zato i tapkamo u mestu još od Miloša Obrenovića.

Ulicni hodac 1990-2000

pre 11 godina

I ja sam verovao u tu pricu na protestima, o zlom Anticu i cistkama. Medjutim, vremenom ispliva istina na videlo, kao sto smo saznali da 5. oktobar nije bio nikakva revolucija nego puc, prevrat nesposobnjakovica koji su smenili nesposobnjakovice.
Kusta Murta revolucija.
Sto se tice tih profesora koje pominjete i ''cistku'', ovaj Antic je tad prihvatio sve njihove ''zahteve'' koji su isli u nedogled, a onda su oni rekli da ih to ne interesuje!? Kapirate? Labus mu je licno preneo njihov odgovor i Labus je rekao da ni on vise nema s tim profesorima nista, jer je shvatio da je sve farsa, politicka igra! Antic je onda samo postupio po zakonu, smenio je ljude koji nisu hteli da idu na posao! I to se onda nazvala cistka! Ha!

Peca

pre 11 godina

Secam se ispita iz naslednog koji sam imao kod Antica. Razbijam, bukvalno sam znao za 10. Znao sam sve iz knjige i jos sam citao i drugu literaturu kako bih znao i druga vidjenja. Antic mi ne postavlja ni jedno pod pitanje i samo mi na kraju kaze niste polozili. Naravno popizdeo sam i sledeci put posle nekoliko meseci izlazim demotivisan cisto reda radi i odgovaram na nizem nivou nego prvi put i covek mi daje 6.
Jednostavno ne vidim kako ovaj covek moze da napravi nikakvu reformu niti kako neko moze da mu pokloni poverenje. Za mene je jedino objasnjenje ono sto sam video toliko puta kod nasih vlastodrzaca da se prema ljudima odnose kao prema robovima a prema svojim sefovima krajnje udvoricki i ponizno pa onda njihovi sefovi ne znaju njihovo pravo lice. Zato treba Tomi otvarati oci svaki put kada nekog kao sto je Antic postavi na neku vaznu funkciju jer su takvi ljudi u stvari njihovi najveci neprijatelji.
Moj zakljucak o Anticu samo iz ispita koje sam imao kod njega je da se radi o zlu od coveka. Nisam imao prilike da vidim nekakav drugi njegov rad da bih mogao da ocenjujem.

Spavac

pre 11 godina

Pitajte moje studente...E pa ja sam gospodine Antiću vaš student i evo šta ja mislim o vama pošto ste na fakultetu zaštićeni kao polarni medved onda neka bude ovako anonimno... Nikakav ste vi profesor i pedagog. Svaki put kad sam odgovarao ili vam je neko bio u gostima ili ste sa nekim razgovarali telefonom i tako dalje. Jednom rečju, poštovanje prema studentu 0. Toliko je tutubana i prevaranata položilo ispit kod vas na bubicu i na vašu nepažnju i nezainteresovanost koliko je i ljudi koji su učili palo. Nije strašno kad se neko ko ne zna provuče, platiće na ćupriji ali je mnogo strašno kad padne neko ko zna. Profesor je izmislio i na 100 strana u svom udžbenku iz Obligacionog prava obradio teoriju o kauzi ( teorije i filozofije koje niko drugi od profesora na tom ispitu ne pita, jer ne služe ničemu osim dotičnom da obara studente ) samo da bi postao novi Radomir D Lukić ( velikan pravnog fakulteta ) ali nažalost čovek se za to rađa. Nije baš najbolje ovo što se dešava...

Vaske

pre 11 godina

Antić je dobar stručnjak, bio mi je profesor i sigurno zna o čemu govori. Nadam se da će ostati dosledan i da će uvesti neke promene u sudstvu, a Srbiju samim tim približiti ostalim modernim državama.

slonce

pre 11 godina

zato sto mu nije rodjak po krvnoj liniji i nije se pojavio 6 puta na ispitu ne znaci da sada treba da mu sredi i pravosudni.
Rodjakov komsa

svarko

pre 11 godina

Dika paprika priča o borbi protiv korupcije... o tempora, o mores...

Nego, Uroše mala ispravka Dika je bio Miloševićev kadar kada je bio dekan, a sa Šekijem je bio i ostao u veoma lošim odnosima.

olga

pre 11 godina

Šta je problem u ovome što je profesor Antić rekao?Pravosuđe rje reformisao Miki Rakić uz pomoć DB-a.Pa Brisel već mesecima govori o toj reformi.Nego šta nego da bude revizija,ali neko mora i da odgovara za učinjenu štetu.Kao prvo treba pitati sudiju Lukića zašto je podneo ostavku;za tim preispitati platne spiskove koje potpisuje Sneška i Nata kao i stambene kvadrate kojima ih je DS korumpirala.Homen je poseban slučaj,kao i građevinske firme njegovih roditelja koje su dobijale posao na nameštenim tenderima.

Branke, bre

pre 11 godina

Nisam pravne struke ali mi je ime dotičnog vrlo poznato iz SPS-JUL-SRS vremena. Kad su pre dve-tri godine "prijatelji" pokušavali da me "navataju" u GEM collection club na prezentaciji su kao "neoborivi" argument naveli da je njihov "rad" podržao i Oliver Antić sa Pravnog fakulteta. U momentu su ostali bez teksta kad sam rekla da on kod mene ima kredibilitet koliko i Šešelj a Šešelj ga uopšte nema.

xyz

pre 11 godina

Oliver Antic reformator,nek nam je bog u pomoci,julovskoradikalski kadar,izuzetno uobrazen i neprijatan covek.Bio mi je profesor na pravima i oseco sam se kao stoka poslednjeg reda kod njega na ispitu.Covek stvarno poznaje materiju i odlican je pravnik,ali je moralno nula i po meni jako losa osoba.Inace sam ispit polozio i negativano misljenje nije zasnovano na obaranju...bice to inkvizicija stil reforme.

sladjan petkovic

pre 11 godina

tužioce i sudije treba da biraju građani za opštinu ili dve opštine za nivo osnovnog suda, za više okruga za nivo višeg suda itd...kada gdin antic kaze da je neophodna reforma pravosuđa ja to citam ovako:vaši ljudi napolje moji unutra....i otac jelen trivan bio je umesan u aferu indeks....oj srbijo međ šljivama....

Strogg

pre 11 godina

Nemoj Olivere ako Boga znaš! Pa dobiće nam Nata stres! Toliko se jadna trudila da nam reformiše sudije...ne shvataš li koliko je to važno! Reformisani sudija zlata vredi! A tek reformisani tužilac!

dipl.

pre 11 godina

Reforma pravosuđa je odrađena selektivno i uz odsustvo svakog kriterijuma.To se pre svega odnosi na reizbor sudija. Mnogo časnih, poštenih i stručnih ljudi je oterano iz sudova. Oni moraju da se vrate. Što se tiče mreže sudova i tu je potrebna ispravka, ukinuti su mnogi sudovi, tako da u pojedinim mestima osnovne stvari tipa overe ugovora možete da radite samo određenim danima, a za osnovna uverenja morate da odlazite u sedišta sudova. Neka su udaljena po 60 km. Najbolj deo reforme su zakoni, tu ima pozitivnih pomaka.

Fearless

pre 11 godina

Ja samo polagao kod Antića obligaciono pravo sa dugom kosom do ramena, širokim pantalonama i u martinkama, pa mi jednu jedinu reč nije uputio na račun izgleda...
Mislim da neki ljudi ovde prepričavaju neke urbane legende i mitove, a koji su često neprovereni i uvek zlonamerni.
Ja sa Antićem nisam imao nikakvih problema na faksu, jer sam dolazio spreman, znao sam kako ispituje i šta traži. Ako se postaviš normalno, i uz to znaš, verujem da ćeš položiti.
Druga stvar, svi govore o onoj čistki. Pogledajte gde je većina tih profesora završila? Otvorili su privatni pravni fakultet koji štancuje diplome i gde imaju enorman profit. Nemojte da verujete u te neke naivne priče gde je samo jedna strana loša.
I ne vidim ništa tragično u izjavi da su neke politički nepodobne sudije smenjene. Daću vam konkretan primer. U jednom osnovnom sudu u blizini Beograda je v.f. predsednika suda sudija koji je prošao JEDAN mandat sudeći!! Čista politička veza...
Drugo, sudije koje se nisu pokazale u Beogradu su poslate u taj sud i to sve sa prosecima od oko 6.5.
Mislim da u globalu preterujete sa pljuvanjem. Sačekajte da vidmo šta će da urade, pa ćemo ih lako onda svi kritikovati kad bude bilo osnova.

ivan

pre 11 godina

Treba preispitati detaljno reformu pravosuđa,jer ima sudija i zamenika tužioca koji su izvršili krivična dela,a prošli su reizbor.Takođe treba preispitati rad O.M. zamenika državnog tužioca jer postoje valjani dokazi da je O.M. svesno prikrivala i zataškavala krivična dela po nalogu političke elite.

studentPravnog

pre 11 godina

Profesor čija su predavanja izuzetna i koji pleni erudicijom i vrcavošću,koji je uistinu jedan od najjačih u svojem fahu gradjanskog prava,i o kojem ogroman broj studenata i onda kao i danas misli sve najbolje ,o dekanu kao i o profesoru-ispitivaču... ps.glasao sam za Tadića

ekipa stručnjaka

pre 11 godina

Taj nije za fakultet ako 7x izlazi na ispit, trebao da objasni rođaku da se lati nečeg drugog. Imam osećaj da će uskoro ovo društvo biti u gadnom haosu, vruć jesen nam predstoji.

konačno

pre 11 godina

Ja sam za reformu reformisanog pravosuđa, ma ko da se prihvati toga. Treba izbaciti sudije koje sude onako kako im političari govore.
Slobodno me cenzurišite, pa ću znati na čijoj ste strani. Predsednik vlade Vojvodine lično je urgirao kod sudije, M.T.Č., da ja izgubim spor protiov IV Vojvodine.
Toliko o reformisanom pravosuđu.

Kvazimodo Sorabius

pre 11 godina

Srbija je više puta imala seču knezova pa i nanovo radikalsku ce preživeti. Uostalom, nisam pravnik. Brine me koje nove poreze će bratija uvoditi, kao ono prošli put na oružje, mobilne, struju, 5% u Beogradu.
Ihihi, dok se navatiraju, lelekači za promenama jedva čekaju šišanje.
Ipak je OVO krah Tadića...

Stevan

pre 11 godina

Hoces li ti "savetnice", "veliki pravnice" i "posteni covece" posavetovati predsednika drzave da ispuni obecanje pa da nam objasni ko je pokrao izbore i otkud mu onaj dzak sa sumnjivim listicima. Ako to ne dokaze ispasce najveci lazov... kako da ja onda svom detetu objasnim da ne sme da se laze ako predsednik laze. A za reformu ne brinem, znam da sledi osveta, u ocima ti se vidi da si takav covek. Daj boze da gresim pa da uradis nesto dobro za pravosudje.

tamara andjelkovic

pre 11 godina

zasto advokati primaju cesttitke od kada ste postali savetnik?a sta ce primati kada postanete ministar...za se sta radi kresoja..

LDP

pre 11 godina

SAd da se javi DS i da ne dozvoli da ovakvi ljudi budu na najvisim funkcijama. Kada su oni mogli vama da odredjuju premijera, ( nisu dali Bozidara Djelica na to mesto kada ga je DS hteo postaviti, ni DSS ni Radikali ) mozete vi bar za nesto da se izborite, barem za ove ljkude koji su za vas glasali.

MaxLe

pre 11 godina

Napomena: Uz citanje komentara pustiti pesmu Djordje Balasevic - Devedesete
Prostom pretragom na netu sam pronasao da je gospodin upleten u "Afera INDEX"... Kako moze da postane drzavni funkcioner ako ima krivicnu prijavu? Nadam se da nece prvo te sudije da skine. Mozda bi i trebalo jer vec dugo traje predmet, a ima puno jasnih dokaza?!

Lele

pre 11 godina

U Hrvatskoj KUKURIKU,a u Srbiji,kuku,kuku,kuku-lele, tugo naša. Pošto Arkana nema,očekujemo Pelevića ,kao MINISTRA VOJSKE. Prirodni sled hordi 90-tih.

vlada

pre 11 godina

Nisam glasao za sns, ali moram da kažem da je u periodu kada je Antić bio dekan pravnog fakulteta, pravni najbolje funkcionisao, takođe za razliku od drugih profesora prema meni je na ispitima bio korektan.

Vlada

Dejan

pre 11 godina

Ovaj covek je najbolji profesor Beogradskog Pravnog fakulteta, jedini pravi profesor koga sam upoznao duz celog skolovanja u pomenutoj instituciji!

tikatoy

pre 11 godina

pretpostavljam da je njegov rođak položio tek iz sedmog pokušaja zato što je profesor bio zauzet listanjem nekog "muškog magazina". treba SNS da se dozove pameti i postavi tampon zonu između partije i ovakvih likova. nije jedini problem njegovo neprofesionalno ponašanje na fakultetu, iživljavanje nad studentima i STUDENTKINJAMA, čistka kvalitetnih profesora 90tih i slično (da, da - beše tu i Afera Index... sad sam se setio)

Gligor

pre 11 godina

Ni u ludilu ne bih glasao za sns ali po svemu sto vidim, cim se pojavi neko sposoban i posten, odmah mu napakuju sve i svasta da bi ga tako dezavuisali u javnosti. Kakve veze ima ako u nekim novinama pise da je neko umesan u nekakvu aferu? Pa to pise za svakoga u nekim novinama u Srbiji. Pa tu jedni lopovi zovu druge lopove lopovima. Je li neko dokazao da je ovaj covek uradio nesto protivzakonito? I zasto malo ne komentarisete ono sto on govori ili radi (a vidim, mnogi njegovi studenti pozitivno govore o njemu), ostavite se rekla kazala po novinama. Boze, kakav smo mi narod, cim neko digne glavu mi bismo da ga sahranimo. Zakon je los, treba ga menjati, i ako neko to kaze sta je tu lose?

Sssshhh

pre 11 godina

Novu Vladu čeka dosta posla i pravosudje je samo jedan od mnogih problema u ovoj zemlji koji za sobom ostavi prethodni režim. Nek je sa srećom!

Liman

pre 11 godina

Ala kukaju ljudi koji su zavrsili Pravni u BG-u! Pa sto ne izadjoste masovnije na izbore vi u BG-u? Sada kako moramo, a sledeci put pamet u glavu i olovku u ruku pa na biralista. Ovo je demokratska oduka naroda i moramo je postovati svidjalo nam se ili ne

ahill

pre 11 godina

Ima ce tu dosta promena kadrova DS-a,koji su zastupali samo njihove stranacke interese,a narod je bio uskracen za brzim i efikasnijim sudjenjima!nova vlada ce imati mnogo posla i nadam ser to resiti i napraviti nezavisni sudski sistem,efikasan u sluzbi gradjana Srbije.

hm.....

pre 11 godina

A kao prvi korak u toj reformi da se razrese sudije koje sude u aferi "Index", tuzilac koji je digao optuznicu da dobije otkaz i zabranu rada u pravosudju a da se svim "nepravedno" optuzenim profesorima, a Oliver Antic ih jako dobro poznaje, isplati poveca nakanda za dusevni bol koji su pretrpeli. Posle toga naravno, preispitati rad Specijalnog suda i presude koje je taj sud doneo, mozda preotvoriti istragu ubistva Zorana Djindjica i dati sansu odbrani, "treci metak, druga puska"

maza

pre 11 godina

ne razumem zasto i oni koji najvise kritikuju ovog coveka po pravilu istaknu kako je, ipak, veliki strucnjak. da li je neko od tih ljudi procitao njegov udzbenik obligacinog prava? ili makar trabunjanja o kauzi? u teskoj dubiozi je ovo drustvo ako medju pravnicima vise nema ko da primeti da je car go a oliver antic pravno neuk. pa taj nije uspeo da objasni naslednopravni zahtev, a od kada se u obligacionopravne vode upustio (jer, boze moj, svako od njih ipak zeli samo obligacije, sindi kraford medju civilnopravnim predmetima), svako iole pravno pismen ima transfer neprijatnosti cim vrli profesor otvori usta. i na kraju, evo, neka kaze predsednik drzave da li je njegov savetnik sastavio koalicioni sporazum, ili su morali da love nekog drugog za taj poslic?

Milan Krstić

pre 11 godina

Reforma sudstva sa starim ljudima i navikama nikada neće uspeti...jedno od osnovnih potreba sudija je ekonomska nezavisnost i sigurnost...ni jedno ni drugo sada ne postoji...kriminalci se na sudjenjima ponašaju bahato a da se to ne sankcioniše...svi u tom lancu od policije,zatvorskih čuvara,pravosudne straže i sudija osećaju nelagodnost,neprijatnost pa i strah od kriminalaca kojima se sudi a sve zbog loše zakonske regulative...svako kršenje i narušavanje javnog reda i mira se procesuira vrlo dugo...rešenje je da u svakom sudu postoji dežurni sudija koji će odmah odrediti zatvorsku kaznu svakom ko narušava javni red i mir ili izvrši verbalni ili fizički napad a pogotovo na službena lica...dalje,obuka sudija treba da se obavlja u hotelima koja ne drže lica sumnjive ili kriminalne prošlosti...ima toga još mnogo ali i ovo sumnjam da će iko uzeti u razmatranje...

krstivoje

pre 11 godina

Pravosudje je drustveni talog i sumrak srbije,teski kriminal u svim segmentima.Po izvestajima evrope 97% svih procesa se vodi po zakonu o zloupotrebi sluzbenog polozaja u privatnim firmama sto je tezak prekrsaj evropskih normi o ljudskim pravima,zato je Brusel i nalozio predhodnoj vladi da ukine taj zakon o progonu gradjana proizvoljnim namestanjima i tumacenjima tuzilaca i sudija koji za usluge koje naplacuju ispod stola po kafanama mogu i Djeknu da optuze.Od svih zemalja istocnog komunizma srbija je jedina zemlja u kojoj se taj zakon u pravosudju eksploatise i koji je glavni generator kriminala i korupcije u pravosudju.Tuzioci i sudije moraju biti pod hitno selektirani i upuceni u Brusel na kurseve da shvate sta je to evropski duh i ocuvanje ljudskih prava,jedna Slovacka je skolovala u Bruselu 16.000- drzavnih sluzbenika,dali nasi u pravosudju misle da je to uzalud ??,naravno drzava treba ozbiljno u zajednici sa Bruselom da pristupi tom najvecem drustvenom problemu od cega zavisi kompletan ekonomski i drustveni napredak.

Advokat u Beogradu

pre 11 godina

Postoje jedna nesporne činjenice:
U stručnim krugovima, Oliver Antić ne uživa ugled poznavaoca pravosuđa i prilika u pravosuđu. Ovaj čovek nikada se nije bavio praksom, primenom prava.

ozbiljno

pre 11 godina

sta kaze antic na kredite koje dobijaju ljudi iz tuzilastva i sudije, e da bi progurali predmete protiv raje, koje tuze te iste banke. izvestili su se, ukartelisali, pa uzme kredit od jedne banke, a progura stvar druge, a kolega mu uradi obrnuto. policijo, ko ce ovo u aps?!!

temida

pre 11 godina

"Pitajte moje studente...E pa ja sam gospodine Antiću vaš student i evo šta ja mislim o vama pošto ste" kaze jedan student a ja se pitam kako neko polupismen moze da dodje do Pravnog fakulteta i da ga zavrsi. A jos gore kakav ce to sudija biti koji ce pisati presude ili advokat koji pisati tuzbe. Ili ce i takav da se zaposli u drzavnoj upravi pa ce mu svako resenje biti polupismeno ili nepismeno.

Ne kritikujem, samo konstatujem i sve vece razocaranje i tuga me hvata kada pomislim kako ovo drustvo ubrzano tone u svim segmentima,

konstanta

pre 11 godina

G-din Antić je rekao da reforma pravosuđa ne valja. Da li je moguće da ima neko da misli drugačije? Naravno da je skaradna i da je izvršena po političkom uticaju pod palicom bivšeg predsedniaka Tadića. Ko misli da te kadrove treba zadržati svaka mu čast na poimanju demokratije i vladavine prava. A ti ikadrovi ako ostanu nema ništa od borbe protiv kriminala.Pa zato su ih i postavili kad im zatrebaju da ih podsete ko ih je izabrao i da uslugu vrate. Poništaj izbora, pa sve ponovo ali sad transparentno! Puna podrška od neizabranih sudija za prekršaje.

Branko

pre 11 godina

Gospodine Predsedniče, moj predlog je da pod hitno nađete novog savetnika, ovaj kakav je dovešće u nepriliku i Vas i funkciju koju imate. Ne verjete? E, pa videćete kako će Vas pogledati gosti/domaćini iz EU kada iznesete nešto što Vam je savetnik predložio.

Advokat u Beogradu

pre 11 godina

Postoji jedna nesporna činjenica:
U stručnim krugovima, Oliver Antić ne uživa ugled poznavaoca pravosuđa i prilika u pravosuđu. Ovaj čovek nikada se nije bavio praksom, primenom prava.

www

pre 11 godina

@bezimena, 29. jun 2012 15:56
Kao po obicaju javljaju se da komentarisu oni koji blage veze nemaju o temi o kojoj je rec.
Ali su oni tu da komentarisu, bez obzira sto se ne razumeju.
I naravno kad jednu stvar uradi DS, prekrsi osnovne ustavne principe i pravila demokratije, onda je to u redu, kazu ostrasceni zaslepljeni komentatori.
Ako bi neko drugi uradio isto to, onda je to dokaz njihove diktature, vracanja u "devedesete", bla bla bla, kazu isti ti komentatori, za istu tu stvar. Ista stvar, dva arsina.
Ako DS uradi nesto naopako, to je u redu. Ako neko hoce da ispravi to naopako, onda ce biti osudjen unapred i pre nego sto je ista uradio, jer u DSu su svi dobri, bez obzira sta rade, a van DSa niko ne valja, i nista sto neko radi van DSa ne valja, bez obzira sta radi. I ako radi bolje od nekoga iz DSa, on ne valja jer nije iz DSa ili LDpa ili LSVa.

Ua!

pre 11 godina

Slažem se sa tim da reformu pravosuđa treba uraditi ali da je radi ovaj *****, koji je otpuštao sa posla "neposlušne" profesore kad je bio dekan pravnog fakulteta, koji kuca poruke i gleda klipove na jutjubu dok studenti odgovaraju na ispitna pitanja, ovaj kvazi pravnik, stručnjak!?
On bi trebao da bude zadovoljan trenutnim sastavom sudija za razliku od svih nas.. Šta je bilo sa aferom index moj profesore, zašto je proces bez obrazloženja prekinut?
Već vidim kakva će biti nova vlada...

Branko

pre 11 godina

G.Antiću zaboraviste na Šešelja, pa Vi ste bili njegov pravnik, šta sada, pustili ga niz vodu, sada uđoste u velike vode, donosi to određene privilegije. Jeste, malo se gubi obraz i duša ali danas je takvo vreme. Neće to niko primetiti. Svet se brzo menja. Uspećete Vi.

dosada

pre 11 godina

A da to mozda nema neke veze sa ovim?
http://www.tanjug.rs/novosti/48740/strani-eksperti-ponovo-sprovesti-reformu-pravosuda.htm

Vaske

pre 11 godina

Antić je dobar stručnjak, bio mi je profesor i sigurno zna o čemu govori. Nadam se da će ostati dosledan i da će uvesti neke promene u sudstvu, a Srbiju samim tim približiti ostalim modernim državama.

studentPravnog

pre 11 godina

Profesor čija su predavanja izuzetna i koji pleni erudicijom i vrcavošću,koji je uistinu jedan od najjačih u svojem fahu gradjanskog prava,i o kojem ogroman broj studenata i onda kao i danas misli sve najbolje ,o dekanu kao i o profesoru-ispitivaču... ps.glasao sam za Tadića

Ulicni hodac 1990-2000

pre 11 godina

I ja sam verovao u tu pricu na protestima, o zlom Anticu i cistkama. Medjutim, vremenom ispliva istina na videlo, kao sto smo saznali da 5. oktobar nije bio nikakva revolucija nego puc, prevrat nesposobnjakovica koji su smenili nesposobnjakovice.
Kusta Murta revolucija.
Sto se tice tih profesora koje pominjete i ''cistku'', ovaj Antic je tad prihvatio sve njihove ''zahteve'' koji su isli u nedogled, a onda su oni rekli da ih to ne interesuje!? Kapirate? Labus mu je licno preneo njihov odgovor i Labus je rekao da ni on vise nema s tim profesorima nista, jer je shvatio da je sve farsa, politicka igra! Antic je onda samo postupio po zakonu, smenio je ljude koji nisu hteli da idu na posao! I to se onda nazvala cistka! Ha!

Dejan

pre 11 godina

Ovaj covek je najbolji profesor Beogradskog Pravnog fakulteta, jedini pravi profesor koga sam upoznao duz celog skolovanja u pomenutoj instituciji!

Uros

pre 11 godina

Samo podsecanja radi,

ovo je covek koji je sa Pravnog fakulteta izbacio vise profesora, iskljucivo iz politickih razloga (u vreme kada je bio Seseljev kadar), ovo je covek protiv koga se vodio postupak zbog umesanosti u korupciju na Pravnom fakultetu (primanje i davanje mita radi lakseg polaganja iapita), ovo je covek koji se na fakultetu prema studentima ponasa kao prema pripadnicima nize kaste (da ne upotrebim neku grublju rec)...

Sve u svemu, po mom skromnom misljenju, od ovog coveka ne treba ocekivati nista sto ce ostaviti traga u vremenu, makar ne na pozitivan nacin...

cko

pre 11 godina

"Antić je rekao da su svi izbori u pravosudju od 1945. godine bili pod snažnim uticajem politike, ali da to treba da se prekine i da se omogući državnim organima da rade svoj posao bez pritisaka" ... Rece covek koji je umesan u aferu index...

Strogg

pre 11 godina

Nemoj Olivere ako Boga znaš! Pa dobiće nam Nata stres! Toliko se jadna trudila da nam reformiše sudije...ne shvataš li koliko je to važno! Reformisani sudija zlata vredi! A tek reformisani tužilac!

Fearless

pre 11 godina

Ja samo polagao kod Antića obligaciono pravo sa dugom kosom do ramena, širokim pantalonama i u martinkama, pa mi jednu jedinu reč nije uputio na račun izgleda...
Mislim da neki ljudi ovde prepričavaju neke urbane legende i mitove, a koji su često neprovereni i uvek zlonamerni.
Ja sa Antićem nisam imao nikakvih problema na faksu, jer sam dolazio spreman, znao sam kako ispituje i šta traži. Ako se postaviš normalno, i uz to znaš, verujem da ćeš položiti.
Druga stvar, svi govore o onoj čistki. Pogledajte gde je većina tih profesora završila? Otvorili su privatni pravni fakultet koji štancuje diplome i gde imaju enorman profit. Nemojte da verujete u te neke naivne priče gde je samo jedna strana loša.
I ne vidim ništa tragično u izjavi da su neke politički nepodobne sudije smenjene. Daću vam konkretan primer. U jednom osnovnom sudu u blizini Beograda je v.f. predsednika suda sudija koji je prošao JEDAN mandat sudeći!! Čista politička veza...
Drugo, sudije koje se nisu pokazale u Beogradu su poslate u taj sud i to sve sa prosecima od oko 6.5.
Mislim da u globalu preterujete sa pljuvanjem. Sačekajte da vidmo šta će da urade, pa ćemo ih lako onda svi kritikovati kad bude bilo osnova.

Sssshhh

pre 11 godina

Novu Vladu čeka dosta posla i pravosudje je samo jedan od mnogih problema u ovoj zemlji koji za sobom ostavi prethodni režim. Nek je sa srećom!

ahill

pre 11 godina

Ima ce tu dosta promena kadrova DS-a,koji su zastupali samo njihove stranacke interese,a narod je bio uskracen za brzim i efikasnijim sudjenjima!nova vlada ce imati mnogo posla i nadam ser to resiti i napraviti nezavisni sudski sistem,efikasan u sluzbi gradjana Srbije.

Modesty

pre 11 godina

Ako Nikolić dozvoli da Oliver Antić postane minsitar bilo čega, a naročito pravde, to će biti dokaz da se SNS vraća u Šešeljizam. Jer, Oliver Antić je: otpustio 17 uglednih profesora sa Pravnog fakulteta, promovisao Šešelja za profesora na istom fakultetu, optužen za primanje mita od studenata... Čovek treba da je u zatvoru. Jedina imbecilnija ideja od ove koju sam čula je da Borislav Pelević bude ministar odbrane! A Arkan da je živ bi postao predsednik Vrhovnog suda?

vlada

pre 11 godina

Nisam glasao za sns, ali moram da kažem da je u periodu kada je Antić bio dekan pravnog fakulteta, pravni najbolje funkcionisao, takođe za razliku od drugih profesora prema meni je na ispitima bio korektan.

Vlada

Gligor

pre 11 godina

Ni u ludilu ne bih glasao za sns ali po svemu sto vidim, cim se pojavi neko sposoban i posten, odmah mu napakuju sve i svasta da bi ga tako dezavuisali u javnosti. Kakve veze ima ako u nekim novinama pise da je neko umesan u nekakvu aferu? Pa to pise za svakoga u nekim novinama u Srbiji. Pa tu jedni lopovi zovu druge lopove lopovima. Je li neko dokazao da je ovaj covek uradio nesto protivzakonito? I zasto malo ne komentarisete ono sto on govori ili radi (a vidim, mnogi njegovi studenti pozitivno govore o njemu), ostavite se rekla kazala po novinama. Boze, kakav smo mi narod, cim neko digne glavu mi bismo da ga sahranimo. Zakon je los, treba ga menjati, i ako neko to kaze sta je tu lose?

EU Citizen

pre 11 godina

Današnje pravosu'e je loše, ali je i takvo kakvo je tri puta bolje nego kada je ova miloševićevsko-šešeljevska nula žarira i palila po pravnom fakultetu. Da smo normalna zemlja koja je sprovela lustraciju, niti bi ova kreatura bila savetnik, a još manje njen šef predsednik države.

Kuku

pre 11 godina

Nisam citala komentare, ali nadam se da ima jos studenata Pravnog fakulteta, bivsih ili sadasnjih koji ce potvrditi da je opste poznata cinjenica da profesor Antic ima "cenovnik" za ispite, sto sam cula iz vise izvora. Ova prica o rodjaku me tera na povracanje. On nema nikakvo pravo da prica o moralu i cvrsto verujem da ako on izvrsi "re"reformu pravosudja da ce biti identicna prica kao kad je to ucinio DS, samo u Anticevoj reziji.

LDP

pre 11 godina

SAd da se javi DS i da ne dozvoli da ovakvi ljudi budu na najvisim funkcijama. Kada su oni mogli vama da odredjuju premijera, ( nisu dali Bozidara Djelica na to mesto kada ga je DS hteo postaviti, ni DSS ni Radikali ) mozete vi bar za nesto da se izborite, barem za ove ljkude koji su za vas glasali.

Miroslav

pre 11 godina

Svako ko je prošao kroz Pravni fakultet zna koliko je Oliver Antić prek i surov čovek. Ako je svog rođaka obarao šest puta, možete da zamislite kako se ponašao prema običnim smrtnicima. Ponižavanje, vređanje, mizoginija... Kolege su mi pričale da je jednog studenta naterao da polaže ispit okrenut leđima, jer Antić "nije mogao da ga gleda kako izgleda" (momak je valjda imao dužu kosu i bio u "alternativnom fazonu"). I sad će takav čovek da nam uređuje pravosuđe.

JM

pre 11 godina

Ovaj covek je bio i ostao mala gnjida, koja kad se dokopa bilo kakve vlasti i moci, istu koristi da bi kinjio druge...
Secam ga se kad je bio profesor na fakultetu. Kad polozis ispit, a on ti baci onaj indeks sa ocenom, kao da si kuce kome se koska baca. Nimalo postovanja, nimalo uljudnosti, nimalo pristojnosti. A da ne pricam o vremenu kada je postao dekan. Zatresem se od gadjenja, kad se setim...
I on je savetnik predsednika Srbije...?
Eeeee, moj Predsednice...

...

Doduse, kakav predsednik, takav savetnik...

Liman

pre 11 godina

Ala kukaju ljudi koji su zavrsili Pravni u BG-u! Pa sto ne izadjoste masovnije na izbore vi u BG-u? Sada kako moramo, a sledeci put pamet u glavu i olovku u ruku pa na biralista. Ovo je demokratska oduka naroda i moramo je postovati svidjalo nam se ili ne

ekipa stručnjaka

pre 11 godina

Taj nije za fakultet ako 7x izlazi na ispit, trebao da objasni rođaku da se lati nečeg drugog. Imam osećaj da će uskoro ovo društvo biti u gadnom haosu, vruć jesen nam predstoji.

Pravnik

pre 11 godina

kao dipl.pravnik, i kao nekadasnji studdent pravnog fakulteta i kao generacija ovog profesra i savetnika za pravna pitanja predsednika republike mogu da kazem "jadna nam majka".Bivsi radikal koji je pravio cistku na pravnom fakultetu kada je bio dekan.Ocistio gomilu dobrih profesora.Sada ce on da prica o pravosudju

Bivsa studentkinja PF

pre 11 godina

Oliver Antic simbol julaskog izivljavanja na Pravnom fakultetu u Bg.
Clan zirija za izbore za mis, poznat po vezama sa studentkinjama i raznim aferama, sa etikom muve i moralom crva...
Tugo, nesreco...

partibrejker

pre 11 godina

antic je najomrzeniji profesor na pravnom fakultetu. kod njega nalakse prolaze mlade studentkinje u mini suknjama. veoma arogantan i bezobrazan. pitajte bilo kog studenta prava

Peca

pre 11 godina

Secam se ispita iz naslednog koji sam imao kod Antica. Razbijam, bukvalno sam znao za 10. Znao sam sve iz knjige i jos sam citao i drugu literaturu kako bih znao i druga vidjenja. Antic mi ne postavlja ni jedno pod pitanje i samo mi na kraju kaze niste polozili. Naravno popizdeo sam i sledeci put posle nekoliko meseci izlazim demotivisan cisto reda radi i odgovaram na nizem nivou nego prvi put i covek mi daje 6.
Jednostavno ne vidim kako ovaj covek moze da napravi nikakvu reformu niti kako neko moze da mu pokloni poverenje. Za mene je jedino objasnjenje ono sto sam video toliko puta kod nasih vlastodrzaca da se prema ljudima odnose kao prema robovima a prema svojim sefovima krajnje udvoricki i ponizno pa onda njihovi sefovi ne znaju njihovo pravo lice. Zato treba Tomi otvarati oci svaki put kada nekog kao sto je Antic postavi na neku vaznu funkciju jer su takvi ljudi u stvari njihovi najveci neprijatelji.
Moj zakljucak o Anticu samo iz ispita koje sam imao kod njega je da se radi o zlu od coveka. Nisam imao prilike da vidim nekakav drugi njegov rad da bih mogao da ocenjujem.

Branka, Svajcarska

pre 11 godina

Kao dekan izbacivao je profesore clanove Gradjanskog saveza a predsednik upravnog odbora istog fakulteta je bio Seselj. A sad se pravi lud "bio je sam zrtva politike"
A aferu Indeks u kojoj je optuzen pojela maca.

rekoh

pre 11 godina

Reformu pravosuđa koja se najavljuje, po principu SJAŠI KURTA DA UZJAŠE MURTA, čitaj kao: vratićemo onih 600 sudija koji su sada članovi SNS

bezimena

pre 11 godina

kao dipl.pravnik, i kao nekadasnji studdent pravnog fakulteta i kao generacija ovog profesra i savetnika za pravna pitanja predsednika republike mogu da kazem "jadna nam majka".Bivsi radikal koji je pravio cistku na pravnom fakultetu kada je bio dekan.Ocistio gomilu dobrih profesora.Sada ce on da prica o pravosudju
(Pravnik, 29. jun 2012 14:33)

T. master Nikolić je pričao da je za borbu protiv korupcije i zato je za savetnika uzeo čoveka protiv koga se vodi krivični postupak upravo zbog korupcije. Valjda da se edukuje iz prve ruke....

Meni se povraća, ali ni najmanje ne žalim birače koji su hteli radikale, bez bedža, i socijaliste koji su kapitalisti! Svaki narod ima vlast kakvu zaslužuje!

Lele

pre 11 godina

U Hrvatskoj KUKURIKU,a u Srbiji,kuku,kuku,kuku-lele, tugo naša. Pošto Arkana nema,očekujemo Pelevića ,kao MINISTRA VOJSKE. Prirodni sled hordi 90-tih.

mirko

pre 11 godina

Ako je i on jedan od tih najavljenih promena, onda je to promene na gore. Čovek je kao dekan pravnog fakulteta, u to vreme kadar SRS, otpustio sve profesore koji nisu bili poltroni tadašnjeg režima.
Kao gost emisije Hoću da znam, prof Vojin Dimitrijević je rekao da se zgrozio videći neke likove oko T.Nikolića u predizbornoj noči, pri tome je mislio upravo na Antića, jer je i sam bio jedna od njegovih žrtava.

Kvazimodo Sorabius

pre 11 godina

Srbija je više puta imala seču knezova pa i nanovo radikalsku ce preživeti. Uostalom, nisam pravnik. Brine me koje nove poreze će bratija uvoditi, kao ono prošli put na oružje, mobilne, struju, 5% u Beogradu.
Ihihi, dok se navatiraju, lelekači za promenama jedva čekaju šišanje.
Ipak je OVO krah Tadića...

Milos

pre 11 godina

Slazem se da je potrebna reforma pravosudja, jer da pravosudje radi svoj posao Oliver Antic bi bio u zatvoru zbog ucesca u aferi indeks! O isterivanju nepodobnih profesora sa Pravnog fakulteta za vreme Seseljevog zakona ne treba ni govoriti!

xyz

pre 11 godina

Oliver Antic reformator,nek nam je bog u pomoci,julovskoradikalski kadar,izuzetno uobrazen i neprijatan covek.Bio mi je profesor na pravima i oseco sam se kao stoka poslednjeg reda kod njega na ispitu.Covek stvarno poznaje materiju i odlican je pravnik,ali je moralno nula i po meni jako losa osoba.Inace sam ispit polozio i negativano misljenje nije zasnovano na obaranju...bice to inkvizicija stil reforme.

sumorni

pre 11 godina

"Antić je rekao da su svi izbori u pravosudju od 1945. godine bili pod snažnim uticajem politike, ali da to treba da se prekine i da se omogući državnim organima da rade svoj posao bez pritisaka."

Jel kao kad si pravio staljinističke čistke na BU, kada si terao sve one profesore koji nisu bili na liniji SRS-JUL?

slonce

pre 11 godina

zato sto mu nije rodjak po krvnoj liniji i nije se pojavio 6 puta na ispitu ne znaci da sada treba da mu sredi i pravosudni.
Rodjakov komsa

Miskec

pre 11 godina

Kada neko polaze ispit sedam puta, onda nije problem samo on. Ja se time ne bih hvalio, na bilo kom fakultetu u svetu, profesor kod koga student toliko puta izlazi na ispit isao bi pred komisiju, kako sudentsku, tako i univerzitetsku. Posebna je prica o aferi "index".

Branke, bre

pre 11 godina

Nisam pravne struke ali mi je ime dotičnog vrlo poznato iz SPS-JUL-SRS vremena. Kad su pre dve-tri godine "prijatelji" pokušavali da me "navataju" u GEM collection club na prezentaciji su kao "neoborivi" argument naveli da je njihov "rad" podržao i Oliver Antić sa Pravnog fakulteta. U momentu su ostali bez teksta kad sam rekla da on kod mene ima kredibilitet koliko i Šešelj a Šešelj ga uopšte nema.

temida

pre 11 godina

"Pitajte moje studente...E pa ja sam gospodine Antiću vaš student i evo šta ja mislim o vama pošto ste" kaze jedan student a ja se pitam kako neko polupismen moze da dodje do Pravnog fakulteta i da ga zavrsi. A jos gore kakav ce to sudija biti koji ce pisati presude ili advokat koji pisati tuzbe. Ili ce i takav da se zaposli u drzavnoj upravi pa ce mu svako resenje biti polupismeno ili nepismeno.

Ne kritikujem, samo konstatujem i sve vece razocaranje i tuga me hvata kada pomislim kako ovo drustvo ubrzano tone u svim segmentima,

marko

pre 11 godina

Reforma reforme... Svaka vlast kod nas kad dodje prvo što radi poruši sve što je radila prethodna... Zato i tapkamo u mestu još od Miloša Obrenovića.

tikatoy

pre 11 godina

pretpostavljam da je njegov rođak položio tek iz sedmog pokušaja zato što je profesor bio zauzet listanjem nekog "muškog magazina". treba SNS da se dozove pameti i postavi tampon zonu između partije i ovakvih likova. nije jedini problem njegovo neprofesionalno ponašanje na fakultetu, iživljavanje nad studentima i STUDENTKINJAMA, čistka kvalitetnih profesora 90tih i slično (da, da - beše tu i Afera Index... sad sam se setio)

maza

pre 11 godina

ne razumem zasto i oni koji najvise kritikuju ovog coveka po pravilu istaknu kako je, ipak, veliki strucnjak. da li je neko od tih ljudi procitao njegov udzbenik obligacinog prava? ili makar trabunjanja o kauzi? u teskoj dubiozi je ovo drustvo ako medju pravnicima vise nema ko da primeti da je car go a oliver antic pravno neuk. pa taj nije uspeo da objasni naslednopravni zahtev, a od kada se u obligacionopravne vode upustio (jer, boze moj, svako od njih ipak zeli samo obligacije, sindi kraford medju civilnopravnim predmetima), svako iole pravno pismen ima transfer neprijatnosti cim vrli profesor otvori usta. i na kraju, evo, neka kaze predsednik drzave da li je njegov savetnik sastavio koalicioni sporazum, ili su morali da love nekog drugog za taj poslic?

Ua!

pre 11 godina

Slažem se sa tim da reformu pravosuđa treba uraditi ali da je radi ovaj *****, koji je otpuštao sa posla "neposlušne" profesore kad je bio dekan pravnog fakulteta, koji kuca poruke i gleda klipove na jutjubu dok studenti odgovaraju na ispitna pitanja, ovaj kvazi pravnik, stručnjak!?
On bi trebao da bude zadovoljan trenutnim sastavom sudija za razliku od svih nas.. Šta je bilo sa aferom index moj profesore, zašto je proces bez obrazloženja prekinut?
Već vidim kakva će biti nova vlada...

Milan

pre 11 godina

Daleeeeeeko ćemo da doguramo sa ovakvim savetnicima. Ipak se vraćaju '90-te. Setite se samo kada i kako ste čuli za ovog poštenog (ili možda bolje "poštenog")profesora koga je izopštila familija zbog pišljive sedmice. T U G A !

miki

pre 11 godina

Ako nam ovaj sprovodi reforme pravosudja onda ima da istera sve politicki nepodobne kao sto je to uradio dok je bio dekan Pravnog fakulteta u vreme Milosevica.Ali treba znati da nicija doveka nije....Procice i ova Vlada pre ili kasnije(bolje pre dok nas totalno ne u uniste)

sladjan petkovic

pre 11 godina

tužioce i sudije treba da biraju građani za opštinu ili dve opštine za nivo osnovnog suda, za više okruga za nivo višeg suda itd...kada gdin antic kaze da je neophodna reforma pravosuđa ja to citam ovako:vaši ljudi napolje moji unutra....i otac jelen trivan bio je umesan u aferu indeks....oj srbijo međ šljivama....

olga

pre 11 godina

Šta je problem u ovome što je profesor Antić rekao?Pravosuđe rje reformisao Miki Rakić uz pomoć DB-a.Pa Brisel već mesecima govori o toj reformi.Nego šta nego da bude revizija,ali neko mora i da odgovara za učinjenu štetu.Kao prvo treba pitati sudiju Lukića zašto je podneo ostavku;za tim preispitati platne spiskove koje potpisuje Sneška i Nata kao i stambene kvadrate kojima ih je DS korumpirala.Homen je poseban slučaj,kao i građevinske firme njegovih roditelja koje su dobijale posao na nameštenim tenderima.

Oli sta te boli

pre 11 godina

Secam se da je u vreme najvecih sankcija i najvece bede u Srbiji Oliver Antic kupio u inostranstvu i uvezao jahtu kako bi se malo posvetio nautici i plovio morima. Pitam se od cega?

ivan

pre 11 godina

Treba preispitati detaljno reformu pravosuđa,jer ima sudija i zamenika tužioca koji su izvršili krivična dela,a prošli su reizbor.Takođe treba preispitati rad O.M. zamenika državnog tužioca jer postoje valjani dokazi da je O.M. svesno prikrivala i zataškavala krivična dela po nalogu političke elite.

konačno

pre 11 godina

Ja sam za reformu reformisanog pravosuđa, ma ko da se prihvati toga. Treba izbaciti sudije koje sude onako kako im političari govore.
Slobodno me cenzurišite, pa ću znati na čijoj ste strani. Predsednik vlade Vojvodine lično je urgirao kod sudije, M.T.Č., da ja izgubim spor protiov IV Vojvodine.
Toliko o reformisanom pravosuđu.

MaxLe

pre 11 godina

Napomena: Uz citanje komentara pustiti pesmu Djordje Balasevic - Devedesete
Prostom pretragom na netu sam pronasao da je gospodin upleten u "Afera INDEX"... Kako moze da postane drzavni funkcioner ako ima krivicnu prijavu? Nadam se da nece prvo te sudije da skine. Mozda bi i trebalo jer vec dugo traje predmet, a ima puno jasnih dokaza?!

Spavac

pre 11 godina

Pitajte moje studente...E pa ja sam gospodine Antiću vaš student i evo šta ja mislim o vama pošto ste na fakultetu zaštićeni kao polarni medved onda neka bude ovako anonimno... Nikakav ste vi profesor i pedagog. Svaki put kad sam odgovarao ili vam je neko bio u gostima ili ste sa nekim razgovarali telefonom i tako dalje. Jednom rečju, poštovanje prema studentu 0. Toliko je tutubana i prevaranata položilo ispit kod vas na bubicu i na vašu nepažnju i nezainteresovanost koliko je i ljudi koji su učili palo. Nije strašno kad se neko ko ne zna provuče, platiće na ćupriji ali je mnogo strašno kad padne neko ko zna. Profesor je izmislio i na 100 strana u svom udžbenku iz Obligacionog prava obradio teoriju o kauzi ( teorije i filozofije koje niko drugi od profesora na tom ispitu ne pita, jer ne služe ničemu osim dotičnom da obara studente ) samo da bi postao novi Radomir D Lukić ( velikan pravnog fakulteta ) ali nažalost čovek se za to rađa. Nije baš najbolje ovo što se dešava...

Advokat u Beogradu

pre 11 godina

Postoje jedna nesporne činjenice:
U stručnim krugovima, Oliver Antić ne uživa ugled poznavaoca pravosuđa i prilika u pravosuđu. Ovaj čovek nikada se nije bavio praksom, primenom prava.

Vlada

pre 11 godina

"Ove organizacije tipa '1389' - ja nisam siguran da politika tu nije uplela svoje prste. Ja ih gledam isto kao što sam i njih (‘Otpor’) nekad gledao, to su deca koja vole da imaju neku svoju političku ideju i svoj politički put” Oliver Antic, 2009.

dipl.

pre 11 godina

Reforma pravosuđa je odrađena selektivno i uz odsustvo svakog kriterijuma.To se pre svega odnosi na reizbor sudija. Mnogo časnih, poštenih i stručnih ljudi je oterano iz sudova. Oni moraju da se vrate. Što se tiče mreže sudova i tu je potrebna ispravka, ukinuti su mnogi sudovi, tako da u pojedinim mestima osnovne stvari tipa overe ugovora možete da radite samo određenim danima, a za osnovna uverenja morate da odlazite u sedišta sudova. Neka su udaljena po 60 km. Najbolj deo reforme su zakoni, tu ima pozitivnih pomaka.

Stevan

pre 11 godina

Hoces li ti "savetnice", "veliki pravnice" i "posteni covece" posavetovati predsednika drzave da ispuni obecanje pa da nam objasni ko je pokrao izbore i otkud mu onaj dzak sa sumnjivim listicima. Ako to ne dokaze ispasce najveci lazov... kako da ja onda svom detetu objasnim da ne sme da se laze ako predsednik laze. A za reformu ne brinem, znam da sledi osveta, u ocima ti se vidi da si takav covek. Daj boze da gresim pa da uradis nesto dobro za pravosudje.

tamara andjelkovic

pre 11 godina

zasto advokati primaju cesttitke od kada ste postali savetnik?a sta ce primati kada postanete ministar...za se sta radi kresoja..

Advokat u Beogradu

pre 11 godina

Postoji jedna nesporna činjenica:
U stručnim krugovima, Oliver Antić ne uživa ugled poznavaoca pravosuđa i prilika u pravosuđu. Ovaj čovek nikada se nije bavio praksom, primenom prava.

svarko

pre 11 godina

Dika paprika priča o borbi protiv korupcije... o tempora, o mores...

Nego, Uroše mala ispravka Dika je bio Miloševićev kadar kada je bio dekan, a sa Šekijem je bio i ostao u veoma lošim odnosima.

marko,nis

pre 11 godina

"Na pitanje novinara ko može da garantuje da će taj proces biti obavljen bez upliva politike, on je odgovorio da je ceo svoj život posvetio pravu, da je i sam često bio žrtva politike, a kao najveći dokaz nepristrasnoti naveo podataka da je jedan njegov dalji rođak kod njega na ispitu na Pravnom fakultetu položio tek iz sedmog puta, zbog čega je "cela rodbina bila besna".

Nije da sam bas ocekivao da ceda govori o institucionalnoj kontroli procesa, i uspostavljanju mehanizma koji ce garantovati nezavisan rad takve institucije koja bi sprovela tu reformu sa revizijom. Zaista to nisam ocekivao. Tako da kafansko obrazlozenje, na mentalnom nivou malog perice, mene nije iznenadilo. Ipak i pateticno obrazlozenje koje je dao, pominjuci rodbinu, jeste slika svesti celog ovog drustva. Oliver Antic je slika i politicke nepismenosti ovog drustva u celini.

Milan Krstić

pre 11 godina

Reforma sudstva sa starim ljudima i navikama nikada neće uspeti...jedno od osnovnih potreba sudija je ekonomska nezavisnost i sigurnost...ni jedno ni drugo sada ne postoji...kriminalci se na sudjenjima ponašaju bahato a da se to ne sankcioniše...svi u tom lancu od policije,zatvorskih čuvara,pravosudne straže i sudija osećaju nelagodnost,neprijatnost pa i strah od kriminalaca kojima se sudi a sve zbog loše zakonske regulative...svako kršenje i narušavanje javnog reda i mira se procesuira vrlo dugo...rešenje je da u svakom sudu postoji dežurni sudija koji će odmah odrediti zatvorsku kaznu svakom ko narušava javni red i mir ili izvrši verbalni ili fizički napad a pogotovo na službena lica...dalje,obuka sudija treba da se obavlja u hotelima koja ne drže lica sumnjive ili kriminalne prošlosti...ima toga još mnogo ali i ovo sumnjam da će iko uzeti u razmatranje...

dosada

pre 11 godina

A da to mozda nema neke veze sa ovim?
http://www.tanjug.rs/novosti/48740/strani-eksperti-ponovo-sprovesti-reformu-pravosuda.htm

Branko

pre 11 godina

G.Antiću zaboraviste na Šešelja, pa Vi ste bili njegov pravnik, šta sada, pustili ga niz vodu, sada uđoste u velike vode, donosi to određene privilegije. Jeste, malo se gubi obraz i duša ali danas je takvo vreme. Neće to niko primetiti. Svet se brzo menja. Uspećete Vi.

hm.....

pre 11 godina

A kao prvi korak u toj reformi da se razrese sudije koje sude u aferi "Index", tuzilac koji je digao optuznicu da dobije otkaz i zabranu rada u pravosudju a da se svim "nepravedno" optuzenim profesorima, a Oliver Antic ih jako dobro poznaje, isplati poveca nakanda za dusevni bol koji su pretrpeli. Posle toga naravno, preispitati rad Specijalnog suda i presude koje je taj sud doneo, mozda preotvoriti istragu ubistva Zorana Djindjica i dati sansu odbrani, "treci metak, druga puska"

www

pre 11 godina

@bezimena, 29. jun 2012 15:56
Kao po obicaju javljaju se da komentarisu oni koji blage veze nemaju o temi o kojoj je rec.
Ali su oni tu da komentarisu, bez obzira sto se ne razumeju.
I naravno kad jednu stvar uradi DS, prekrsi osnovne ustavne principe i pravila demokratije, onda je to u redu, kazu ostrasceni zaslepljeni komentatori.
Ako bi neko drugi uradio isto to, onda je to dokaz njihove diktature, vracanja u "devedesete", bla bla bla, kazu isti ti komentatori, za istu tu stvar. Ista stvar, dva arsina.
Ako DS uradi nesto naopako, to je u redu. Ako neko hoce da ispravi to naopako, onda ce biti osudjen unapred i pre nego sto je ista uradio, jer u DSu su svi dobri, bez obzira sta rade, a van DSa niko ne valja, i nista sto neko radi van DSa ne valja, bez obzira sta radi. I ako radi bolje od nekoga iz DSa, on ne valja jer nije iz DSa ili LDpa ili LSVa.

krstivoje

pre 11 godina

Pravosudje je drustveni talog i sumrak srbije,teski kriminal u svim segmentima.Po izvestajima evrope 97% svih procesa se vodi po zakonu o zloupotrebi sluzbenog polozaja u privatnim firmama sto je tezak prekrsaj evropskih normi o ljudskim pravima,zato je Brusel i nalozio predhodnoj vladi da ukine taj zakon o progonu gradjana proizvoljnim namestanjima i tumacenjima tuzilaca i sudija koji za usluge koje naplacuju ispod stola po kafanama mogu i Djeknu da optuze.Od svih zemalja istocnog komunizma srbija je jedina zemlja u kojoj se taj zakon u pravosudju eksploatise i koji je glavni generator kriminala i korupcije u pravosudju.Tuzioci i sudije moraju biti pod hitno selektirani i upuceni u Brusel na kurseve da shvate sta je to evropski duh i ocuvanje ljudskih prava,jedna Slovacka je skolovala u Bruselu 16.000- drzavnih sluzbenika,dali nasi u pravosudju misle da je to uzalud ??,naravno drzava treba ozbiljno u zajednici sa Bruselom da pristupi tom najvecem drustvenom problemu od cega zavisi kompletan ekonomski i drustveni napredak.

Branko

pre 11 godina

Gospodine Predsedniče, moj predlog je da pod hitno nađete novog savetnika, ovaj kakav je dovešće u nepriliku i Vas i funkciju koju imate. Ne verjete? E, pa videćete kako će Vas pogledati gosti/domaćini iz EU kada iznesete nešto što Vam je savetnik predložio.

ozbiljno

pre 11 godina

sta kaze antic na kredite koje dobijaju ljudi iz tuzilastva i sudije, e da bi progurali predmete protiv raje, koje tuze te iste banke. izvestili su se, ukartelisali, pa uzme kredit od jedne banke, a progura stvar druge, a kolega mu uradi obrnuto. policijo, ko ce ovo u aps?!!

konstanta

pre 11 godina

G-din Antić je rekao da reforma pravosuđa ne valja. Da li je moguće da ima neko da misli drugačije? Naravno da je skaradna i da je izvršena po političkom uticaju pod palicom bivšeg predsedniaka Tadića. Ko misli da te kadrove treba zadržati svaka mu čast na poimanju demokratije i vladavine prava. A ti ikadrovi ako ostanu nema ništa od borbe protiv kriminala.Pa zato su ih i postavili kad im zatrebaju da ih podsete ko ih je izabrao i da uslugu vrate. Poništaj izbora, pa sve ponovo ali sad transparentno! Puna podrška od neizabranih sudija za prekršaje.