Petak, 01.06.2012.

12:57

Savet: Ugrožena bezbednost na KiM

Savet za nacionalnu bezbednost konstatovao je na današnjoj sednici da je ozbiljno ugrožena bezbednost građana Kosova i Metohije.

Izvor: Beta

Savet: Ugrožena bezbednost na KiM IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

85 Komentari

Sortiraj po:

Matija Soskic

pre 11 godina

...Mislim da je doslo vreme da Srbi sa severa Kosova prestanu sa barikadama i pocnu da rade umesto da zive od donacija iz Beograda.

crni domino

pre 11 godina

ako nasa vlada ne ume da se izbori sa situacijom neka stvar prepusti rusiji, oni imaju kapaciteta a i interesa da srede stanje dole i uklone bondstil.
(marko, 1. jun 2012 13:42)
Marko, stigli oni prvi na Kosovo posle bombardovanja, ali kada su videli kakve srbe treba da brane - digli ruke i napustili nas!
Sto nam nisu poslali S300 rakete da vas odbranimo?!
Toliko o ruskoj braci.

dv

pre 11 godina

Za ovo sve je odgovorna vlada Repubike Srbije na čelu sa Borislavom Stefanovićem. Pod hitno da odgovoraju za svoje poteze koje su doveli Srbe na ivicu egzistencije pod direktnim terorom Šiptarskih separatista. Jer su pregovorima omogućili Šiptarima direktni teror nad srpskim stanovništvom! Srpečiti ih pod hitno da formiraju vladu sa LDP-om. Jer će to biti definitivni propast srpskog naroda!

Antiprotivan

pre 11 godina

Srbo ove komentare pišu večinom Srbi. Vaš problem je u tome da živite u propalpj zemlji bez elementarne pravde i bez ikakve budućnosti.Stav koji zastupate doprinosi opisanom stanju u državi , koju navodno toliko volite. Vi i vama slićni su krivi za gubitak KiM, na žalost.

logika

pre 11 godina

Dok Albanci decenijama aktivno mjenjaju sliku Kosova na štetu Srba, vlasti u Srbiji daju izjave tipa nebo je plavo voda žubori...Ovo je identičan model ponašanja kao i kad je Tadić bio predsednik...ništa novo...instrukcije se dobijaju sa istog mjesta samo je drugo ime id ruga stranka prenose narodu i u praktične odluke...tužno i jadno...Srbiju i Kosovo sistematski uništavaju političari već 20ak godina i da stvar bude tragična ne nazire se niko na političkoj sceni ko je sposoban da uradi nešto konkretno za boljitak Srbije, Kosova i naroda...svi daju autogolove...slučajno je jednom pogriješiti ali konstantno to raditi značid a svjesno griješiš na štetu naroda a u korist nekog drugog...

19cobi91

pre 11 godina

Svi vi koji se sada prepucavate oko Tome i Borisa ne znate šta pričate. Nikolić je tek preuzeo funkciju predsednika i ne možete da ga kritikujete jer on nije izazvao ovo. Da je Tadić predsednik mislite da bi bilo drugačije? Važnije vam je stranačko prepucavanje od naroda koji je dole. Ako nemate ništa pametno da kažete bolje je da ćutite.

Knight XV

pre 11 godina

Epilog dogadjaja za nepunih 24h:

Nikolić: Neću priznati KiM zarad EU
Sveštenici traže kosovska dokumenta
Srbi postavljaju nove barikade
KiM: Srbi hoće kod predsednika
EU zabrinuta zbog situacije na KiM
NATO: Nećemo tolerisati nasilje
A onda sledi svakolika mudrost i sposobnost u datom saopstenju.
"Savet za nacionalnu bezbednost konstatovao je na današnjoj sednici da je ozbiljno ugrožena bezbednost građana Kosova i Metohije."
Na osnovu ovakve smesne konstatacije od srane "saveta mudraca" ostali gradjani u Srbiji mogu biti spokojni i mirni. Dajem sebi slobodu da vam kazem:
- Ljudi, vi ste nesposobni i nedorasli istorijskom trenutku u kome se danas Srbija nalazi. Morate snositi posledice za svoj politicki avanturizam, pre svega prema ovom narodu, zatim najblizem okruzenju i samoj Evropi u koju se lazno kunete.

@ ja

pre 11 godina

Koliko god da je komad, to je "kamen zemlje Srbije".
Jedan je izdao i poslao ljude u Kumanovo da sve potpisu, drugi je pravio komisije, okrugle stolove, zamisljao pregovore, treci danas cuti, verovatno razmislja ko mu je smestio ovakav prvi radni dan..... a Srbije vise nema. Strasna je pomisao da komad zemlje moze da vredi hiljade zivota, ali je jos strasnije kada za trideset, pedeset godina dodje osecaj sramote.....

Saša

pre 11 godina

Ovo saopštenje deluje kao da je prepisano neko prethodno saopštenje, tj već godinama Srbija izdaje saopštenja u kojima nema ničeg osim opštih poziva na sve strane u sukobu da se uzdrže od nasilja. Kao da je u pitanju pojas Gaze ili nešto slično.

pitam se

pre 11 godina

""Citam ove komentare i ne verujem koliko su ljudi glupi. Prozivaju Nikolica i pljuju a niko da kaze da zapad stalno podigrava excese i tako provocira reakcije Srpskog rukovodstva ko god na vlasti bio"""
???
Pa zasto onda predsednik a Nikolic, koji je rekao/obecao da nista nece kriti od naroda, ne izadje pred taj narod i ne kaze da "zapad podgreva excese i provocira Srbe"???
Ili je Nikolicevo obecanje bila cista laz samo da bi se docepao vlasti, a nastavice da radi isto sto je radio i Taadic?

Strahinja

pre 11 godina

Naš novi predsednik je zbunjen, ne zna koga da pozove, kome da se obrati, kako da reaguje, nema Tadića, Jeremića...Eee moj Tomo, sad malo da se pečeš na vatri, da vidiš koliko je teško voditi zemlju, a koliko lako kritikovati i pričati u prazno "ja bih to bolje, ja bih to bolje..."
(james bond, 1. jun 2012 13:44)

Nije Toma kriv on je činio sve što je mogao da ne bude predsednik, a da to ne bude providno... ljudi su i pored toga ladno glasali za njega? xD a štgo se tiče građana Kosova šta su izborom predsednika hteli to su i dobili, mislim ovo važi za sve koji su glasali za Tomu zbog Kosova... Kosovo od trenutka kada je Toma izabran je mnogo bliže nezavisnosti... bravo za ttomine birače...

Alcale

pre 11 godina

@srbin
BRATE, đaba pitaš! GRO stanovništva NEMA pojma o tvojim pitanjima ili ih smatra paranojom ili svetskom zaverom. Do sve godine ovde je 90% ljudi mislilo da ako nam daju šengen vize da ćemo da se satremo od putovanja po EU, ma bre mislilo se da tamo u EU ljudima med iz zadnjice izlazi. Veruj mi još ima takvih, pa bi da im neko kaže da će postati SKORO pa član prodali i tbe i Kosovo i Bujanovac i Preševo, Sićevačku klisuru i Niš i ... jedino jbg ne bi baš da daju svoje stanove i kola što im Slobica poklonio pre 17 godina...Ovde moj brate nije izabrana prava VLAST već evo 24g. NIKO nema nacionalnu politiku, niko nema plan, ideju i viziju šta da radi sa srbijom. To su sve politički amateri tu su od danas do sutra a iza njih SIVILO.
Tako da rođeni jedino sebi veruj, drži se cilja u životu i radi na ostvarenju istog ne okreći se oko sebe, ne traži pomoć. Ovde ljudi misle na svoje zadnjice za Srbiju i zajednicu NIKO ne misli. ZATO i SAMO ZATO Nemci žive bolje, a i moji Slovenci, jer se BRINU za svoju zemlju a zemlja im vraća. Slovenci su spremni da sutra svi stanu u stroj za 50m granice sa Hr i da ratuju 20 godina i da ostanu bez EU zabole ih, NE DAJU BRE SVOJE!!!
TO SRBIN DA SHVATI NEĆE!!!

bane

pre 11 godina

sve to rade Toma i ne obavesteni kostunica, a onaj jadni narod dole im slepo veruje i gine. Srbijo trazila si ,dobila si. Jadna je zemlja Srbija kad ima ovakvog predsednika

Jovan

pre 11 godina

"Savet za nacionalnu bezbednost pozvao je međunarodne misije Unmik, Kfor i Euelks da u okviru svog mandata spreče sve pokušaje privremenih vlasti u Prištini usmerene ka izazivanju nestabilnosti i straha među srpskim stanovništvom i uzdrže se od primene sile prema nezaštićenim građanima pokrajine", piše u saopštenju izdatom nakon vanredne sednice tog saveta održane povodom jutrošnjih incidenata na severu Kosova.

Jasno je da je ovo saopstenje pro forme, kao nesto radimo. Traziti od KFOR-a i ostalih da sprece privremene vlasti u Pristini, kao da Pristina moze ista da naredi KFORU i ostalima?
Teziste se prebacuje na Pristinu, cisto da bi se stvorio utisak da se nesto radi. 'Al' smo im rekli!" fazon.
A i sta drugo da rede, posao je zavrsio Tadic odavno, potpisivanjem dogovora. Nije dzabe mali Borko avanzovao u genseka DS. E, sada treba sprovoditi ono sto je Tadic potpisao, a tu ima svasta.
Toma bi sad morao elegantno da se izvuce i prebaci sve na Vladu i Skupstinu. On i tako nema ingerencije za bilo sta po ovom pitanju.
Toma jeste ovakav i onakav ali nije fer sada ga prozivati.

cas istorije

pre 11 godina

za one koji tvrde da je nikolic i slicni njemu politicari (seselj , milosevic) krivi za stanje na kosovu i metohiji

albanci su jos 1915 dobili obecanje od austrougarske ako udju u rat kao saveznici da ce na poklon dobiti teritoriju tj. kosovo i metohiju i odatle se radja verzija da je kosovo i metohija albanski deo teritorije. u kraljevini SHS , kad smo dobili vojvodinu , albanci sa punim pravom traze sto su dobili od austrougara i tu su prve varnice izbile. dolaskom drugog svetskog rata albanija staje na strani hitlera ali pod upravom italije dobija , doboze , kosovo i metohija kao teritorija nezavisne albanije , nesto slicno NDH. pobedom titovih partizana teritorija se vraca pod upravom srbije ali kao pokrajna da bi se nasao kompromis sa albancima. 60' godina u proslom veku krecu masovne demostracije koje su sanirane jer tada nisu imali podrsku nato osvajaca. posle titove smrti njihove provokacije , napadi na policiju , zene i decu su sve ucestalije gde je svaki clan koji je predsedavao SFRJ imao glavobolje... milosevic i ostala ekipa koju prozivate kao glavne krivce za sadasnje stanje na kosovu i metohiji ,dolazi posle 70 god terora albanaca nad srbima...

ukoliko ne znate ove istorijske cinjenice , ja vas molim da ne prozivate nikog i ne pisete gluposti od koje se ledi krv u zilama jednom prosecnom inteligentnom coveku.

crni domino

pre 11 godina

Predsednice, polozio si zakletvu - idi na Kosovo i resi problem. To nalaze Ustav koji si ti napravio i dva dana ga usvajao!
Angazuj Dacica da ti cuva kucu u Bajcetini, mozda ce neki albanac da istovari kamion sodera pred tvoju kapiju da ne mozes na ulicu!
Da nisi i ti privremeni Predsednik kao sto je vlast na Kosovu privremena?
Predsednice, zasto dajemo 500 hilada evra dnevno pojedinim srbima na Kosovu, a mi gladujemo?

udruzili se komsije i domace izdajice

pre 11 godina

Da li je moguce da Srbi pisu ove komentare??? Ako je to zaista tako onda nama NEMA spasa.Ne moze nama da pomogne ni Putin,ni Obama pa ni sam gospod BOG!!!
(Milan, 1. jun 2012 14:04)

Ne pisu Milane, mozda tek po neki. Licno sam zadivljena znanjem srpskog jezika od strane komsija.

wortha

pre 11 godina

Zemlja koja ne postoji u realnosti (ne zna se koje su joj granice). Raspolucena zemlja koja je istovremeno za EU i Rusiju. Zemlja sa fatalistickom politikom i gubitnickim mentalitetom koja insistira na Milosevicevim postignucima. To su nama nase politicke elite posle 5. oktobra dale. Da li to zbunjeno "siroce" zelimo da ostavimo nasoj deci? Prema tome - Tadica, Dacica, Kostunicu, Dinkica i Nikolica (sve koji su zagovarali katastrofalan ustav koji je kradjom usvojen) na odgovornost. I napraviti Srbiju koja ima granice i zna gde joj je mesto.

neko sabac

pre 11 godina

E pa narode hocete u EU! A ta ista EU deli srbiju kako hoce i zeli. Ovo je samo pocetak sta nam predstoji,a na kraju nadam se da necemo stati ispod kruske! Razmislite malo o sveokupnom drustvu Srbije,svetskom poretku kuda se krece i nadjite nas tu.

istorija ne počinje od nas

pre 11 godina

WIKIPEDIA: Позната историја Косова и Метохије почиње пре отприлике 3000 година у време краљевине Дарданије. Последњих две хиљаде година политичке историје ове земље њоме су најдуже господарили Римљани (од 1. до 6. века), Византинци (од 6. до 12. века, са прекидима), Бугари (од 9. до 13. века, са прекидима) Срби (од 13. до 15. века) и Турци Османлије (од 15. до 20. века).[1]
Tamo trenutno živi 90% Albanaca.
Ne znam na osnovu čega je Kosovo srce Srbije??? Spasite ljude i učinite da žive normalno, a to čije je pisaće istorija još dugo...

v

pre 11 godina

"Savet konstatovao da je ozbiljno ugrozena bezbednost na KIM". Pa to sam i ja konstatovao jos oko pola 12, kad su stigle prve vesti...

A i ovo:
"Savet za nacionalnu bezbednost pozvao je međunarodne misije Unmik, Kfor i Euelks da u okviru svog mandata spreče sve pokušaje privremenih vlasti u Prištini usmerene ka izazivanju nestabilnosti"..

Halo Savetu, ovo nisu pokusaji privremenih vlasti u Pristini, vec sam Kfor uklanja barikade, pobogu...

Srba

pre 11 godina

Naravno da vecinu ovih komentara ne pisu Srbi. Ovo pisu ljudi koji zele da Srbija nestane. A naravno na nama je da to sprecimo. Nece nam biti prvi ni poslednji put da moramo da branimo svoju zemlju i svoje ljude.

Zvezdoljub

pre 11 godina

Toma se već divi Borisu, Boris se oglašavao, slao ljude na Kosovo i kako tako smirivao stanje. A Nikolić bilo kako da se oglsi za nas neće biti dobro. Njegov kredibilitet je isti kao i Miloševićev, tj. ravan je nuli.

Kandi

pre 11 godina

Uradice isto sto i Sloba - nista. Potpisace sve sto treba a Srbi ce u izbeglickoj koloni da dodju u Srbiju dok iza njih oni koji su jelte demokratska snaga koja ima podrsku SAD I EU pali njihove kuce kao poruka da se ne vracaju. Poznato vam je?
Ko nam je kriva kad 1918. nismo hteli Srbiju nego Jugoslaviju dasvima drugima stvorimo drzave a nama sta ostane. Mi smo sami sebi krivi Srbi.

?

pre 11 godina

da li treba trositi reci na njihov sastanak? mislim o cemu oni mogu da se dogovore , da na tom sastanku nece mozda naci neko resenje? napravili sastanak radi reda , popili kafu , ispricali se i ako gresim molim nekog da me uputi sta su oni mogli vise da urade?

martin

pre 11 godina

pola godine nam govore,uklonite barikade,da ih mi ne uklanjamo,ali mi nismo shvatili ozbiljno.u 4 opstine je uvedene vanredna situacija,a regrutuju se svi sposobni za borbu,ako niste znal;i postovana gospodo iz B92.niko nece da kaze tim usijanim glavamo da mogu da ih izgube,niko nece da im kaze da ne stavljaju nove barikade,niko nista nece,osim podrske i para da nam da,sto je za nas na severu Kosova,pogubno.i zaista nismo toliko ugrozeni i da smo sami sklonili barikade,ne bi se nista od ovog desilo,a vi gospodo i dalje podrzavajte,barikade i nasu borbu,pa cete ostati,tamo i gde jeste,na dnu.
ovde je napravljena atmosfera,da smo od strane KFOR/a okupirani,pa zato i ne cude,pozivi za borbu.molim objavu.

Iako postoji interregnum, treba delovati

pre 11 godina

Današnja akcija KFOR-a direktna je posledica održanih lokalnih izbora u dve opštine na severu Kosova. Stoga, na sednici Saveta za nacionalnu bezbednost trebalo je da učestvuje i ministar za državnu upravu i lokalnu samoupravu, koji bi se, nakon odluke Saveta, obratio javnosti zvaničnim zajedničkim saopštenjem Vlade i predsednika Srbije. Ukratko, trebalo bi da kaže da li nadležno ministarstvo priznaje lokalne izbore u ove dve opštine ili ne priznaje, odnosno (u potonjem slučaju) planira da uvede prinudnu upravu, na primer čim se konstituiše nova vlada.

pobesneli Milutin

pre 11 godina

Toma je veoma brzo reagovao! Nije čekao i izbegavao ovu temu kao Tadić! I što je najvažnije nije zvao Borka Stefanovića na sastanak!!!
(Milan, 1. jun 2012 13:49)

I kakvi su rezultati tog brzog reagovanja? Ima li vajde od toga? Mogu oni da sastance ceo dan ali bez efekta jer je Kosovo odavno izgubljeno, Nikolic ne moze ni da udje na Kosovo, vratili bi ga sa granice! Ocekujem da daju saopstenje za javnost: " Molimo obe strane..."

Vodja

pre 11 godina

Situacija jeste ozbiljna ali nasi politicari su smesni osecam da je njihov "sastanak" tekao ovako:
Toma onako panicno "Sta cemo da radimo tek mi je prvi dan na funkciji?"
Mirko Cvetkovic "Opusteno Tomo samo kuliraj ja to radim vec 4godine uvek upali"

i šta sada

pre 11 godina

Održao sastanak, dobro. A šta sada. Pravimo se ludi ili mobilizacija.... Nije sve lep prolećni dan, ipak si Predsednik i vrhovni komandant....

metalpirat

pre 11 godina

Ja bi da mi damo Beograd pa da zadovoljimo evropu. Lepo iselimo srbe iz Beograda, svi odemo na selo i zavrsimo pricu. Tako ce evropa imati i kosovo i vojvodinu i nece morati da trazi i da nas proganja.

Papparrazzi

pre 11 godina

Izbori su bili tragicni.. Ali bilo je lepo ama bas nista cuti o Kosovu! Evo sad politicari, mediji opet pokrecu tu odvratnu temu o Kosovu! Sta je sa vama ljudi moji? Jel stvarno nemate preca posla??? Ozbiljno, zelim vam sve najgore... Vi niste normalni!

s

pre 11 godina

Nikolic se na sastanku sa Tadicem dogovarao ko ce u kojoj vili da stanuje a sada zove na razgovor Cvetkovica i Sutanovca ? Gde je Borko ?

Bane

pre 11 godina

A šta će Malovićka na sednici za nacionalnu bezbednost? Pa ona je već debelo urušila bezbednost svima u Srbiji privatnim uterivačima dugova, i izazvaće nasilje

Aleksandar Schultz

pre 11 godina

Zvanicni Beograd radi to sto zna najbolje: Pordrzavati silu. A sada se to desava u Severni dio Republike Kosovo. Kosovo jest drzava. Dosta je sa silom. Sto ranije neki politicari ruzumeju to, bolje bi bilo za svakoga i za srbe i za albance i za Evropu. Zar nije bilo dosta rata dosada? Svako covek ko zna citati zna da Nikolic je ucenik Milosevica i on (ako mu se dopusta) raditi vbas kao Milosevic. Zato bi bilo najbolje da Vlada Srbije prizana drzavu Kosova, kao sto su 90 drzave sirom sveta. Samo tada, siguran sam bi mir i ravnopravnost biti deo u Juznoj Istocnoj Evropi.

Sjahao Kurta, uzjahao Murta

pre 11 godina

Toma je do sada na sav glas kritikovao Tadica radi tajanstvenosti, a evo danas nakon prvog sastanka o Kosovu i on suti tj. kao 'savet ce naknadno ce dostavit saopstenje za javost'
A ja naivac, misio da ce se Nikolic, kao vrhovni komandant, odmah obratiti gadjanima Srfbije i reci im sve

softtroll

pre 11 godina

KFOR ispaljuje gas na ljude - "kako samo smeju da se ne guse i odakle im pravo da se brane umesto da ih pobiju Albanci". Znam ja da je ovde struja da su Srbi krivi za sve, ali dajte malo samo razmislite.

zeljko

pre 11 godina

Citam ove komentare i ne verujem koliko su ljudi glupi. Prozivaju Nikolica i pljuju a niko da kaze da zapad stalno podigrava excese i tako provocira reakcije Srpskog rukovodstva ko god na vlasti bio. E moj narode jadan li si , neprosvecen i neupucen. Izazivajuci i kontrolisuci krize zapad kontrolise dogadjaje u regionu i ispituje dokle su njihovi vazali spremni da idu, tj koliko su im lojalni. Daj nek neko upali svetlo...već treći put pusimo ..... !

draganzr

pre 11 godina

sastali se da usaglase pricu koju ce prodati javnosti. ako me secanje ne vara problem barikada i uklanjanje istih je stvar od pre pola godine. tada su nam rekli da su barikade uklonjene. sta ce nam sada servirat?
ps ne bi me cudilo da su nove barikade iznikle od strane kostunjavog i radikala. njima mir nikako ne odgovara. dobro smisljena provokacija za tomu.

Predrag

pre 11 godina

Nikakvo ratovanje ne dolazi u obzir.Prvo sto bi Nikolic trebao da uradi jeste da momentalno prekine pregovore sa Albancima do dalnjeg! Dalje,proglasiti nistavnim sporazum u Briselu koji je Borko Stefanovic potpisao bez saglasnosti bivse vlade i Srba na Kosovu.Usloviti dalji nastavak pregovora prestankom primene sile protiv Srba na Kosovu.I na kraju pregovore sa Albancima voditi iskljucivo pod okriljem UN-a,a ne Eu koja se jasno svrstala na Albansku stranu.Sve ove ljude koji pozivaju na priznavanje nezavisnosti Kosova,bih upitao da li stvarno mislite da ce Srbija imati nekakve koristi od priznavanja Kosova??? Da li mislite da ce se onda bolje ziveti u Srbiji? I najvaznije,da li ste svesni da ce to samo pojacati apetite separatistima na jugu Srbije?

Milan

pre 11 godina

Da li je moguce da Srbi pisu ove komentare??? Ako je to zaista tako onda nama NEMA spasa.Ne moze nama da pomogne ni Putin,ni Obama pa ni sam gospod BOG!!!

Nikki

pre 11 godina

Koliko debilnih komentara. Koliko vidim, pojedini samo teraju sprdnju sa svim I svacim jer zapravo nista drugo I ne znaju a I ne shvataju. Sa toliko 'pameti' steta sto se ne bave javno politickim zivotom pa da nam krene.... Ovo je bila ironija(da se ne pale dzaba...)

Milko

pre 11 godina

Molim sipatizere lika i dela Tomislava Nikolića da imaju razumevanja za njega .
Izjave koje je ranije davao vezane za Kosovo a i ostalo, Nikolić je davao sračunato, da obezbedi sebi dovoljno glasova da bi se kao poslanik natovario na grbaču gradjana Srbije. Tako je sebi obezbedio razne privilegije i naravno prilično se obagatio.
On nije mislio da bi mogao bilo kada pobediti i biti bilo kakva vlast.
Dvadeset godina političke karijere u kojima je Srbiji samo nanosio štetu, garancija su da on nije sposoban za neka ozbiljnija dela. Zbog toga ne očekujte od njega ništa.
Da u Srbiji nije bilo Nikolića i sličnih, Srbi na Kosovu već bo odavno rešili svoje probleme i ne bi bili zloupotrebljavani od strane Nikolića i slićnih.

Mare

pre 11 godina

Bas sam sav ustreptao od iskcekivanja koje ce biti njihovo sapostenje za javnost nakon jos jednog u nizu satro vandrednog (valjda tu rec koriste da zvuci udarnicki, nesvakidanje, da pomisli narod auu bice nesto cim je vandredno), sve se bojim čuću nešto novo. Evo probacu da "pogodim" jer kao eto ne znam sta ce reci, pa da predpostavim: " Drzava Srbija ostro osudjuje dogadjaje na Kosovu i zahteva od legitimnih medjunarodnih institucija prisutnih na Kosovu da hitno uspostave mir, kao i da dovedu do otkrica krivaca za incidente u kojima je ranjeno troje civila. Takodje se apeluje na lokalne Srbe da se susdrye od bilo kakvih nasilnih ispada i da saradjuju sa medjunarodnim snagama. Srbija podseca da je ona uvek na strani mira i da kao takva nastvlja borbu za ostanak Kosova u sastavu Srbije svim pravnim i diplomatskim sredstvima".

Evo videcete, da ce to biti, vanredno, nesvakidasnje, nikad dosad nama poznato saopstenje. Jad tuga i cemer.

ako moze Kosovo, moze i SRPSKA

pre 11 godina

pucaju na ljube BOJEVOM municijom,dakle ne gumenim mecima kako javljaju mediji iz Srbije, ljude koji su se slucajno nasli u blizini barikade (dakle ne one koji su redovno na barikadama) su isamarali i isprebijali, nama iz pravca mitrovice nisu dozvolili da odemo tamo jer im ne odgovara da ih ima vise, a isto tako sprecili su i one iz pravca Leposavica....molim medije da bar malo objektivnije informišu javnost

srbin

pre 11 godina

vidim ovde na vestima o Kosovu, sve sami rodoljubi, koji nama objasnjavaju kako moramo da zivimo sa Albancima na kosovu druge nam nema...epa gospodo od toga nema nista, jer pre ili kasnije svi Srbi ce zbog vas napustiti Kosovo i preseliti se u Srbiju...vama je lepo tamo u foteljema a kako je ovde? serviraju se price o nekom bogatstvu, a ne moze covek da kupi nista sto nije albanac proizveo, a tek ovi nasi iz centralnog kosmeta? pa bre ne dozvoljavaju im nikakvu vezu sa severom...da da recice svi Kosovo je izgubljeno odavno? da li vi stvarno mislite da ce na tome da ostane? da li vi stvarno mislite da nece traziti i Vojvodinu? da li vi znate da jedan veliki broj Albanaca uzima albanska dokumenta da bi mogao da se leci u Nisu, i da se nastanjuje tamo? da li vi znate da ukoliko Srbija prizna kosovo, da ce se odmah nakon toga njima pripojiti Bujanovac i Preševo? da li znate da ce Albanci u slucaju da smo susedne drzave sa njima, u roku od 10-ak godina da pocnu da kupuju najbolje zemljiše u Sumadiji? da li vi stvarno mislite da ima ista od Srbije ukoliko priznate Kosovo? da li je sledeci Sandžak? evo ja vam kao Srbin sa severa kosova (iako je to sad kao neka uvreda, jer smo bi demek patriJote za ne znam ti kakve vec sume novca, a ovde se samo pojednci bogate, a ostali zive u bedi, cesto bez vode i struje) kazem da im mi ostavljamo celo Kosovo bez podele, ako vi sacuvate Srbiju i naravno spajanje sa republikom Srpskom, ako moze Kosovo moze i Srpska....

Dule0

pre 11 godina

Nikolic: Znaci ovako, ja cu kasnije danas apelovati na obe strane da ostanu pribrane i da se pornadje neko zajednicko resenje. Cvetkovicu turi kafu, cujem da je dobra. Kad zavrsimo sastanak, nemojte davati nikakve izjave. Nego, jel ste videli sta nam sinoc uradise Riberi i Maluda za 15 min? Pih...
:)

Amater

pre 11 godina

Toliko bi od transparentnog vođenja politike našega nam diplomca. Pa zar ne reče da će saopštavati narodu sve što je vezano za kosovo, i sad prvi dan na poslu, nema saopštenja posle sastanka... Kako ga nije sramota... Da je bar sačekao da malo zaboravimo šta je pričao, a ne odmah kontradiktornosti...

zika

pre 11 godina

I, sta ce mo sad ? Ovo ce se "oteti kontroli" Ali kako su ranjeni ? Od suzavca ili iz vatrenog oruzija ? Strasno sta rade tim ljudima na severu da bi se prikljucili kosovskoj "drzavi". Pa ti ljudi ne zele da menjaju zemlju, Srbiju , sa svim manama , za siptarski eksperiment.Al' ne vredi , ovi su bas zapeli. Boze pomozi nam !

james bond

pre 11 godina

Naš novi predsednik je zbunjen, ne zna koga da pozove, kome da se obrati, kako da reaguje, nema Tadića, Jeremića...Eee moj Tomo, sad malo da se pečeš na vatri, da vidiš koliko je teško voditi zemlju, a koliko lako kritikovati i pričati u prazno "ja bih to bolje, ja bih to bolje..."

predlog

pre 11 godina

Ovako: Srbiji sever + Trepca, 49% vlasnistva nad ostalim rudnicima, i otkup termoelektrane u Obilicu. Manastirima status kao ambasadama i to je to.

Vlada

pre 11 godina

Ahahahahahahahahhaha, a glavna tema razgovora je bila: "Kako da promenimo temu s Kosova?" Dajte molim vas, pa zar neko ozbiljno misli da ce bilo kakva odluka naseg vajnog rukovodstva, osim eventualno "Ajde da priznamo Kosovo", uneti bilo kakvu promenu...smesni ste, svi ste kolektivno sprdnja!

mozda smo se mi loše namestili, pa nas zato boli dok nas ......

pre 11 godina

ajde da priznamo Kosovo, i da priznamo i Sanđžak i da im damo Bujanovac, i da ispunimo te želje autonomaša iz Vojvodine....i da pitamo lepo kako treba da se namestimo?

marko

pre 11 godina

ako nasa vlada ne ume da se izbori sa situacijom neka stvar prepusti rusiji, oni imaju kapaciteta a i interesa da srede stanje dole i uklone bondstil.

Siniša

pre 11 godina

Nikoliću, ajde sada lepo da odete na Kosovo i Metohiju i kažete narodu - ,,Niko ne sme da vas bije'', pa da krene pičvajz...samo moraš za direktora RTS da postaviš onog Bašanovića.

SRBIJA

pre 11 godina

Nikolicu Predsednice, hoces li nas zastititi, ili ces samo sedeti u svojoj udobnoj fotelji u Beogradu. I mi sa severa KOSOVA smo glasali za tebe i mi smo tvoj narod, nemoj da nas izdas sad.

Vlada

pre 11 godina

Ahahahahahahahahhaha, a glavna tema razgovora je bila: "Kako da promenimo temu s Kosova?" Dajte molim vas, pa zar neko ozbiljno misli da ce bilo kakva odluka naseg vajnog rukovodstva, osim eventualno "Ajde da priznamo Kosovo", uneti bilo kakvu promenu...smesni ste, svi ste kolektivno sprdnja!

james bond

pre 11 godina

Naš novi predsednik je zbunjen, ne zna koga da pozove, kome da se obrati, kako da reaguje, nema Tadića, Jeremića...Eee moj Tomo, sad malo da se pečeš na vatri, da vidiš koliko je teško voditi zemlju, a koliko lako kritikovati i pričati u prazno "ja bih to bolje, ja bih to bolje..."

mozda smo se mi loše namestili, pa nas zato boli dok nas ......

pre 11 godina

ajde da priznamo Kosovo, i da priznamo i Sanđžak i da im damo Bujanovac, i da ispunimo te želje autonomaša iz Vojvodine....i da pitamo lepo kako treba da se namestimo?

Dule0

pre 11 godina

Nikolic: Znaci ovako, ja cu kasnije danas apelovati na obe strane da ostanu pribrane i da se pornadje neko zajednicko resenje. Cvetkovicu turi kafu, cujem da je dobra. Kad zavrsimo sastanak, nemojte davati nikakve izjave. Nego, jel ste videli sta nam sinoc uradise Riberi i Maluda za 15 min? Pih...
:)

SRBIJA

pre 11 godina

Nikolicu Predsednice, hoces li nas zastititi, ili ces samo sedeti u svojoj udobnoj fotelji u Beogradu. I mi sa severa KOSOVA smo glasali za tebe i mi smo tvoj narod, nemoj da nas izdas sad.

srbin

pre 11 godina

vidim ovde na vestima o Kosovu, sve sami rodoljubi, koji nama objasnjavaju kako moramo da zivimo sa Albancima na kosovu druge nam nema...epa gospodo od toga nema nista, jer pre ili kasnije svi Srbi ce zbog vas napustiti Kosovo i preseliti se u Srbiju...vama je lepo tamo u foteljema a kako je ovde? serviraju se price o nekom bogatstvu, a ne moze covek da kupi nista sto nije albanac proizveo, a tek ovi nasi iz centralnog kosmeta? pa bre ne dozvoljavaju im nikakvu vezu sa severom...da da recice svi Kosovo je izgubljeno odavno? da li vi stvarno mislite da ce na tome da ostane? da li vi stvarno mislite da nece traziti i Vojvodinu? da li vi znate da jedan veliki broj Albanaca uzima albanska dokumenta da bi mogao da se leci u Nisu, i da se nastanjuje tamo? da li vi znate da ukoliko Srbija prizna kosovo, da ce se odmah nakon toga njima pripojiti Bujanovac i Preševo? da li znate da ce Albanci u slucaju da smo susedne drzave sa njima, u roku od 10-ak godina da pocnu da kupuju najbolje zemljiše u Sumadiji? da li vi stvarno mislite da ima ista od Srbije ukoliko priznate Kosovo? da li je sledeci Sandžak? evo ja vam kao Srbin sa severa kosova (iako je to sad kao neka uvreda, jer smo bi demek patriJote za ne znam ti kakve vec sume novca, a ovde se samo pojednci bogate, a ostali zive u bedi, cesto bez vode i struje) kazem da im mi ostavljamo celo Kosovo bez podele, ako vi sacuvate Srbiju i naravno spajanje sa republikom Srpskom, ako moze Kosovo moze i Srpska....

zika

pre 11 godina

I, sta ce mo sad ? Ovo ce se "oteti kontroli" Ali kako su ranjeni ? Od suzavca ili iz vatrenog oruzija ? Strasno sta rade tim ljudima na severu da bi se prikljucili kosovskoj "drzavi". Pa ti ljudi ne zele da menjaju zemlju, Srbiju , sa svim manama , za siptarski eksperiment.Al' ne vredi , ovi su bas zapeli. Boze pomozi nam !

Milko

pre 11 godina

Molim sipatizere lika i dela Tomislava Nikolića da imaju razumevanja za njega .
Izjave koje je ranije davao vezane za Kosovo a i ostalo, Nikolić je davao sračunato, da obezbedi sebi dovoljno glasova da bi se kao poslanik natovario na grbaču gradjana Srbije. Tako je sebi obezbedio razne privilegije i naravno prilično se obagatio.
On nije mislio da bi mogao bilo kada pobediti i biti bilo kakva vlast.
Dvadeset godina političke karijere u kojima je Srbiji samo nanosio štetu, garancija su da on nije sposoban za neka ozbiljnija dela. Zbog toga ne očekujte od njega ništa.
Da u Srbiji nije bilo Nikolića i sličnih, Srbi na Kosovu već bo odavno rešili svoje probleme i ne bi bili zloupotrebljavani od strane Nikolića i slićnih.

ako moze Kosovo, moze i SRPSKA

pre 11 godina

pucaju na ljube BOJEVOM municijom,dakle ne gumenim mecima kako javljaju mediji iz Srbije, ljude koji su se slucajno nasli u blizini barikade (dakle ne one koji su redovno na barikadama) su isamarali i isprebijali, nama iz pravca mitrovice nisu dozvolili da odemo tamo jer im ne odgovara da ih ima vise, a isto tako sprecili su i one iz pravca Leposavica....molim medije da bar malo objektivnije informišu javnost

Zvezdoljub

pre 11 godina

Toma se već divi Borisu, Boris se oglašavao, slao ljude na Kosovo i kako tako smirivao stanje. A Nikolić bilo kako da se oglsi za nas neće biti dobro. Njegov kredibilitet je isti kao i Miloševićev, tj. ravan je nuli.

Vodja

pre 11 godina

Situacija jeste ozbiljna ali nasi politicari su smesni osecam da je njihov "sastanak" tekao ovako:
Toma onako panicno "Sta cemo da radimo tek mi je prvi dan na funkciji?"
Mirko Cvetkovic "Opusteno Tomo samo kuliraj ja to radim vec 4godine uvek upali"

martin

pre 11 godina

pola godine nam govore,uklonite barikade,da ih mi ne uklanjamo,ali mi nismo shvatili ozbiljno.u 4 opstine je uvedene vanredna situacija,a regrutuju se svi sposobni za borbu,ako niste znal;i postovana gospodo iz B92.niko nece da kaze tim usijanim glavamo da mogu da ih izgube,niko nece da im kaze da ne stavljaju nove barikade,niko nista nece,osim podrske i para da nam da,sto je za nas na severu Kosova,pogubno.i zaista nismo toliko ugrozeni i da smo sami sklonili barikade,ne bi se nista od ovog desilo,a vi gospodo i dalje podrzavajte,barikade i nasu borbu,pa cete ostati,tamo i gde jeste,na dnu.
ovde je napravljena atmosfera,da smo od strane KFOR/a okupirani,pa zato i ne cude,pozivi za borbu.molim objavu.

Predrag

pre 11 godina

Nikakvo ratovanje ne dolazi u obzir.Prvo sto bi Nikolic trebao da uradi jeste da momentalno prekine pregovore sa Albancima do dalnjeg! Dalje,proglasiti nistavnim sporazum u Briselu koji je Borko Stefanovic potpisao bez saglasnosti bivse vlade i Srba na Kosovu.Usloviti dalji nastavak pregovora prestankom primene sile protiv Srba na Kosovu.I na kraju pregovore sa Albancima voditi iskljucivo pod okriljem UN-a,a ne Eu koja se jasno svrstala na Albansku stranu.Sve ove ljude koji pozivaju na priznavanje nezavisnosti Kosova,bih upitao da li stvarno mislite da ce Srbija imati nekakve koristi od priznavanja Kosova??? Da li mislite da ce se onda bolje ziveti u Srbiji? I najvaznije,da li ste svesni da ce to samo pojacati apetite separatistima na jugu Srbije?

pobesneli Milutin

pre 11 godina

Toma je veoma brzo reagovao! Nije čekao i izbegavao ovu temu kao Tadić! I što je najvažnije nije zvao Borka Stefanovića na sastanak!!!
(Milan, 1. jun 2012 13:49)

I kakvi su rezultati tog brzog reagovanja? Ima li vajde od toga? Mogu oni da sastance ceo dan ali bez efekta jer je Kosovo odavno izgubljeno, Nikolic ne moze ni da udje na Kosovo, vratili bi ga sa granice! Ocekujem da daju saopstenje za javnost: " Molimo obe strane..."

Siniša

pre 11 godina

Nikoliću, ajde sada lepo da odete na Kosovo i Metohiju i kažete narodu - ,,Niko ne sme da vas bije'', pa da krene pičvajz...samo moraš za direktora RTS da postaviš onog Bašanovića.

Bane

pre 11 godina

A šta će Malovićka na sednici za nacionalnu bezbednost? Pa ona je već debelo urušila bezbednost svima u Srbiji privatnim uterivačima dugova, i izazvaće nasilje

marko

pre 11 godina

ako nasa vlada ne ume da se izbori sa situacijom neka stvar prepusti rusiji, oni imaju kapaciteta a i interesa da srede stanje dole i uklone bondstil.

istorija ne počinje od nas

pre 11 godina

WIKIPEDIA: Позната историја Косова и Метохије почиње пре отприлике 3000 година у време краљевине Дарданије. Последњих две хиљаде година политичке историје ове земље њоме су најдуже господарили Римљани (од 1. до 6. века), Византинци (од 6. до 12. века, са прекидима), Бугари (од 9. до 13. века, са прекидима) Срби (од 13. до 15. века) и Турци Османлије (од 15. до 20. века).[1]
Tamo trenutno živi 90% Albanaca.
Ne znam na osnovu čega je Kosovo srce Srbije??? Spasite ljude i učinite da žive normalno, a to čije je pisaće istorija još dugo...

Milan

pre 11 godina

Da li je moguce da Srbi pisu ove komentare??? Ako je to zaista tako onda nama NEMA spasa.Ne moze nama da pomogne ni Putin,ni Obama pa ni sam gospod BOG!!!

zeljko

pre 11 godina

Citam ove komentare i ne verujem koliko su ljudi glupi. Prozivaju Nikolica i pljuju a niko da kaze da zapad stalno podigrava excese i tako provocira reakcije Srpskog rukovodstva ko god na vlasti bio. E moj narode jadan li si , neprosvecen i neupucen. Izazivajuci i kontrolisuci krize zapad kontrolise dogadjaje u regionu i ispituje dokle su njihovi vazali spremni da idu, tj koliko su im lojalni. Daj nek neko upali svetlo...već treći put pusimo ..... !

Aleksandar Schultz

pre 11 godina

Zvanicni Beograd radi to sto zna najbolje: Pordrzavati silu. A sada se to desava u Severni dio Republike Kosovo. Kosovo jest drzava. Dosta je sa silom. Sto ranije neki politicari ruzumeju to, bolje bi bilo za svakoga i za srbe i za albance i za Evropu. Zar nije bilo dosta rata dosada? Svako covek ko zna citati zna da Nikolic je ucenik Milosevica i on (ako mu se dopusta) raditi vbas kao Milosevic. Zato bi bilo najbolje da Vlada Srbije prizana drzavu Kosova, kao sto su 90 drzave sirom sveta. Samo tada, siguran sam bi mir i ravnopravnost biti deo u Juznoj Istocnoj Evropi.

Papparrazzi

pre 11 godina

Izbori su bili tragicni.. Ali bilo je lepo ama bas nista cuti o Kosovu! Evo sad politicari, mediji opet pokrecu tu odvratnu temu o Kosovu! Sta je sa vama ljudi moji? Jel stvarno nemate preca posla??? Ozbiljno, zelim vam sve najgore... Vi niste normalni!

Sjahao Kurta, uzjahao Murta

pre 11 godina

Toma je do sada na sav glas kritikovao Tadica radi tajanstvenosti, a evo danas nakon prvog sastanka o Kosovu i on suti tj. kao 'savet ce naknadno ce dostavit saopstenje za javost'
A ja naivac, misio da ce se Nikolic, kao vrhovni komandant, odmah obratiti gadjanima Srfbije i reci im sve

predlog

pre 11 godina

Ovako: Srbiji sever + Trepca, 49% vlasnistva nad ostalim rudnicima, i otkup termoelektrane u Obilicu. Manastirima status kao ambasadama i to je to.

Kandi

pre 11 godina

Uradice isto sto i Sloba - nista. Potpisace sve sto treba a Srbi ce u izbeglickoj koloni da dodju u Srbiju dok iza njih oni koji su jelte demokratska snaga koja ima podrsku SAD I EU pali njihove kuce kao poruka da se ne vracaju. Poznato vam je?
Ko nam je kriva kad 1918. nismo hteli Srbiju nego Jugoslaviju dasvima drugima stvorimo drzave a nama sta ostane. Mi smo sami sebi krivi Srbi.

v

pre 11 godina

"Savet konstatovao da je ozbiljno ugrozena bezbednost na KIM". Pa to sam i ja konstatovao jos oko pola 12, kad su stigle prve vesti...

A i ovo:
"Savet za nacionalnu bezbednost pozvao je međunarodne misije Unmik, Kfor i Euelks da u okviru svog mandata spreče sve pokušaje privremenih vlasti u Prištini usmerene ka izazivanju nestabilnosti"..

Halo Savetu, ovo nisu pokusaji privremenih vlasti u Pristini, vec sam Kfor uklanja barikade, pobogu...

bane

pre 11 godina

sve to rade Toma i ne obavesteni kostunica, a onaj jadni narod dole im slepo veruje i gine. Srbijo trazila si ,dobila si. Jadna je zemlja Srbija kad ima ovakvog predsednika

?

pre 11 godina

da li treba trositi reci na njihov sastanak? mislim o cemu oni mogu da se dogovore , da na tom sastanku nece mozda naci neko resenje? napravili sastanak radi reda , popili kafu , ispricali se i ako gresim molim nekog da me uputi sta su oni mogli vise da urade?

Mare

pre 11 godina

Bas sam sav ustreptao od iskcekivanja koje ce biti njihovo sapostenje za javnost nakon jos jednog u nizu satro vandrednog (valjda tu rec koriste da zvuci udarnicki, nesvakidanje, da pomisli narod auu bice nesto cim je vandredno), sve se bojim čuću nešto novo. Evo probacu da "pogodim" jer kao eto ne znam sta ce reci, pa da predpostavim: " Drzava Srbija ostro osudjuje dogadjaje na Kosovu i zahteva od legitimnih medjunarodnih institucija prisutnih na Kosovu da hitno uspostave mir, kao i da dovedu do otkrica krivaca za incidente u kojima je ranjeno troje civila. Takodje se apeluje na lokalne Srbe da se susdrye od bilo kakvih nasilnih ispada i da saradjuju sa medjunarodnim snagama. Srbija podseca da je ona uvek na strani mira i da kao takva nastvlja borbu za ostanak Kosova u sastavu Srbije svim pravnim i diplomatskim sredstvima".

Evo videcete, da ce to biti, vanredno, nesvakidasnje, nikad dosad nama poznato saopstenje. Jad tuga i cemer.

cas istorije

pre 11 godina

za one koji tvrde da je nikolic i slicni njemu politicari (seselj , milosevic) krivi za stanje na kosovu i metohiji

albanci su jos 1915 dobili obecanje od austrougarske ako udju u rat kao saveznici da ce na poklon dobiti teritoriju tj. kosovo i metohiju i odatle se radja verzija da je kosovo i metohija albanski deo teritorije. u kraljevini SHS , kad smo dobili vojvodinu , albanci sa punim pravom traze sto su dobili od austrougara i tu su prve varnice izbile. dolaskom drugog svetskog rata albanija staje na strani hitlera ali pod upravom italije dobija , doboze , kosovo i metohija kao teritorija nezavisne albanije , nesto slicno NDH. pobedom titovih partizana teritorija se vraca pod upravom srbije ali kao pokrajna da bi se nasao kompromis sa albancima. 60' godina u proslom veku krecu masovne demostracije koje su sanirane jer tada nisu imali podrsku nato osvajaca. posle titove smrti njihove provokacije , napadi na policiju , zene i decu su sve ucestalije gde je svaki clan koji je predsedavao SFRJ imao glavobolje... milosevic i ostala ekipa koju prozivate kao glavne krivce za sadasnje stanje na kosovu i metohiji ,dolazi posle 70 god terora albanaca nad srbima...

ukoliko ne znate ove istorijske cinjenice , ja vas molim da ne prozivate nikog i ne pisete gluposti od koje se ledi krv u zilama jednom prosecnom inteligentnom coveku.

Amater

pre 11 godina

Toliko bi od transparentnog vođenja politike našega nam diplomca. Pa zar ne reče da će saopštavati narodu sve što je vezano za kosovo, i sad prvi dan na poslu, nema saopštenja posle sastanka... Kako ga nije sramota... Da je bar sačekao da malo zaboravimo šta je pričao, a ne odmah kontradiktornosti...

draganzr

pre 11 godina

sastali se da usaglase pricu koju ce prodati javnosti. ako me secanje ne vara problem barikada i uklanjanje istih je stvar od pre pola godine. tada su nam rekli da su barikade uklonjene. sta ce nam sada servirat?
ps ne bi me cudilo da su nove barikade iznikle od strane kostunjavog i radikala. njima mir nikako ne odgovara. dobro smisljena provokacija za tomu.

s

pre 11 godina

Nikolic se na sastanku sa Tadicem dogovarao ko ce u kojoj vili da stanuje a sada zove na razgovor Cvetkovica i Sutanovca ? Gde je Borko ?

metalpirat

pre 11 godina

Ja bi da mi damo Beograd pa da zadovoljimo evropu. Lepo iselimo srbe iz Beograda, svi odemo na selo i zavrsimo pricu. Tako ce evropa imati i kosovo i vojvodinu i nece morati da trazi i da nas proganja.

i šta sada

pre 11 godina

Održao sastanak, dobro. A šta sada. Pravimo se ludi ili mobilizacija.... Nije sve lep prolećni dan, ipak si Predsednik i vrhovni komandant....

softtroll

pre 11 godina

KFOR ispaljuje gas na ljude - "kako samo smeju da se ne guse i odakle im pravo da se brane umesto da ih pobiju Albanci". Znam ja da je ovde struja da su Srbi krivi za sve, ali dajte malo samo razmislite.

Nikki

pre 11 godina

Koliko debilnih komentara. Koliko vidim, pojedini samo teraju sprdnju sa svim I svacim jer zapravo nista drugo I ne znaju a I ne shvataju. Sa toliko 'pameti' steta sto se ne bave javno politickim zivotom pa da nam krene.... Ovo je bila ironija(da se ne pale dzaba...)

crni domino

pre 11 godina

Predsednice, polozio si zakletvu - idi na Kosovo i resi problem. To nalaze Ustav koji si ti napravio i dva dana ga usvajao!
Angazuj Dacica da ti cuva kucu u Bajcetini, mozda ce neki albanac da istovari kamion sodera pred tvoju kapiju da ne mozes na ulicu!
Da nisi i ti privremeni Predsednik kao sto je vlast na Kosovu privremena?
Predsednice, zasto dajemo 500 hilada evra dnevno pojedinim srbima na Kosovu, a mi gladujemo?

Strahinja

pre 11 godina

Naš novi predsednik je zbunjen, ne zna koga da pozove, kome da se obrati, kako da reaguje, nema Tadića, Jeremića...Eee moj Tomo, sad malo da se pečeš na vatri, da vidiš koliko je teško voditi zemlju, a koliko lako kritikovati i pričati u prazno "ja bih to bolje, ja bih to bolje..."
(james bond, 1. jun 2012 13:44)

Nije Toma kriv on je činio sve što je mogao da ne bude predsednik, a da to ne bude providno... ljudi su i pored toga ladno glasali za njega? xD a štgo se tiče građana Kosova šta su izborom predsednika hteli to su i dobili, mislim ovo važi za sve koji su glasali za Tomu zbog Kosova... Kosovo od trenutka kada je Toma izabran je mnogo bliže nezavisnosti... bravo za ttomine birače...

Matija Soskic

pre 11 godina

...Mislim da je doslo vreme da Srbi sa severa Kosova prestanu sa barikadama i pocnu da rade umesto da zive od donacija iz Beograda.

Knight XV

pre 11 godina

Epilog dogadjaja za nepunih 24h:

Nikolić: Neću priznati KiM zarad EU
Sveštenici traže kosovska dokumenta
Srbi postavljaju nove barikade
KiM: Srbi hoće kod predsednika
EU zabrinuta zbog situacije na KiM
NATO: Nećemo tolerisati nasilje
A onda sledi svakolika mudrost i sposobnost u datom saopstenju.
"Savet za nacionalnu bezbednost konstatovao je na današnjoj sednici da je ozbiljno ugrožena bezbednost građana Kosova i Metohije."
Na osnovu ovakve smesne konstatacije od srane "saveta mudraca" ostali gradjani u Srbiji mogu biti spokojni i mirni. Dajem sebi slobodu da vam kazem:
- Ljudi, vi ste nesposobni i nedorasli istorijskom trenutku u kome se danas Srbija nalazi. Morate snositi posledice za svoj politicki avanturizam, pre svega prema ovom narodu, zatim najblizem okruzenju i samoj Evropi u koju se lazno kunete.

crni domino

pre 11 godina

ako nasa vlada ne ume da se izbori sa situacijom neka stvar prepusti rusiji, oni imaju kapaciteta a i interesa da srede stanje dole i uklone bondstil.
(marko, 1. jun 2012 13:42)
Marko, stigli oni prvi na Kosovo posle bombardovanja, ali kada su videli kakve srbe treba da brane - digli ruke i napustili nas!
Sto nam nisu poslali S300 rakete da vas odbranimo?!
Toliko o ruskoj braci.

19cobi91

pre 11 godina

Svi vi koji se sada prepucavate oko Tome i Borisa ne znate šta pričate. Nikolić je tek preuzeo funkciju predsednika i ne možete da ga kritikujete jer on nije izazvao ovo. Da je Tadić predsednik mislite da bi bilo drugačije? Važnije vam je stranačko prepucavanje od naroda koji je dole. Ako nemate ništa pametno da kažete bolje je da ćutite.

Antiprotivan

pre 11 godina

Srbo ove komentare pišu večinom Srbi. Vaš problem je u tome da živite u propalpj zemlji bez elementarne pravde i bez ikakve budućnosti.Stav koji zastupate doprinosi opisanom stanju u državi , koju navodno toliko volite. Vi i vama slićni su krivi za gubitak KiM, na žalost.

udruzili se komsije i domace izdajice

pre 11 godina

Da li je moguce da Srbi pisu ove komentare??? Ako je to zaista tako onda nama NEMA spasa.Ne moze nama da pomogne ni Putin,ni Obama pa ni sam gospod BOG!!!
(Milan, 1. jun 2012 14:04)

Ne pisu Milane, mozda tek po neki. Licno sam zadivljena znanjem srpskog jezika od strane komsija.

Srba

pre 11 godina

Naravno da vecinu ovih komentara ne pisu Srbi. Ovo pisu ljudi koji zele da Srbija nestane. A naravno na nama je da to sprecimo. Nece nam biti prvi ni poslednji put da moramo da branimo svoju zemlju i svoje ljude.

Iako postoji interregnum, treba delovati

pre 11 godina

Današnja akcija KFOR-a direktna je posledica održanih lokalnih izbora u dve opštine na severu Kosova. Stoga, na sednici Saveta za nacionalnu bezbednost trebalo je da učestvuje i ministar za državnu upravu i lokalnu samoupravu, koji bi se, nakon odluke Saveta, obratio javnosti zvaničnim zajedničkim saopštenjem Vlade i predsednika Srbije. Ukratko, trebalo bi da kaže da li nadležno ministarstvo priznaje lokalne izbore u ove dve opštine ili ne priznaje, odnosno (u potonjem slučaju) planira da uvede prinudnu upravu, na primer čim se konstituiše nova vlada.

neko sabac

pre 11 godina

E pa narode hocete u EU! A ta ista EU deli srbiju kako hoce i zeli. Ovo je samo pocetak sta nam predstoji,a na kraju nadam se da necemo stati ispod kruske! Razmislite malo o sveokupnom drustvu Srbije,svetskom poretku kuda se krece i nadjite nas tu.

Alcale

pre 11 godina

@srbin
BRATE, đaba pitaš! GRO stanovništva NEMA pojma o tvojim pitanjima ili ih smatra paranojom ili svetskom zaverom. Do sve godine ovde je 90% ljudi mislilo da ako nam daju šengen vize da ćemo da se satremo od putovanja po EU, ma bre mislilo se da tamo u EU ljudima med iz zadnjice izlazi. Veruj mi još ima takvih, pa bi da im neko kaže da će postati SKORO pa član prodali i tbe i Kosovo i Bujanovac i Preševo, Sićevačku klisuru i Niš i ... jedino jbg ne bi baš da daju svoje stanove i kola što im Slobica poklonio pre 17 godina...Ovde moj brate nije izabrana prava VLAST već evo 24g. NIKO nema nacionalnu politiku, niko nema plan, ideju i viziju šta da radi sa srbijom. To su sve politički amateri tu su od danas do sutra a iza njih SIVILO.
Tako da rođeni jedino sebi veruj, drži se cilja u životu i radi na ostvarenju istog ne okreći se oko sebe, ne traži pomoć. Ovde ljudi misle na svoje zadnjice za Srbiju i zajednicu NIKO ne misli. ZATO i SAMO ZATO Nemci žive bolje, a i moji Slovenci, jer se BRINU za svoju zemlju a zemlja im vraća. Slovenci su spremni da sutra svi stanu u stroj za 50m granice sa Hr i da ratuju 20 godina i da ostanu bez EU zabole ih, NE DAJU BRE SVOJE!!!
TO SRBIN DA SHVATI NEĆE!!!

Jovan

pre 11 godina

"Savet za nacionalnu bezbednost pozvao je međunarodne misije Unmik, Kfor i Euelks da u okviru svog mandata spreče sve pokušaje privremenih vlasti u Prištini usmerene ka izazivanju nestabilnosti i straha među srpskim stanovništvom i uzdrže se od primene sile prema nezaštićenim građanima pokrajine", piše u saopštenju izdatom nakon vanredne sednice tog saveta održane povodom jutrošnjih incidenata na severu Kosova.

Jasno je da je ovo saopstenje pro forme, kao nesto radimo. Traziti od KFOR-a i ostalih da sprece privremene vlasti u Pristini, kao da Pristina moze ista da naredi KFORU i ostalima?
Teziste se prebacuje na Pristinu, cisto da bi se stvorio utisak da se nesto radi. 'Al' smo im rekli!" fazon.
A i sta drugo da rede, posao je zavrsio Tadic odavno, potpisivanjem dogovora. Nije dzabe mali Borko avanzovao u genseka DS. E, sada treba sprovoditi ono sto je Tadic potpisao, a tu ima svasta.
Toma bi sad morao elegantno da se izvuce i prebaci sve na Vladu i Skupstinu. On i tako nema ingerencije za bilo sta po ovom pitanju.
Toma jeste ovakav i onakav ali nije fer sada ga prozivati.

pitam se

pre 11 godina

""Citam ove komentare i ne verujem koliko su ljudi glupi. Prozivaju Nikolica i pljuju a niko da kaze da zapad stalno podigrava excese i tako provocira reakcije Srpskog rukovodstva ko god na vlasti bio"""
???
Pa zasto onda predsednik a Nikolic, koji je rekao/obecao da nista nece kriti od naroda, ne izadje pred taj narod i ne kaze da "zapad podgreva excese i provocira Srbe"???
Ili je Nikolicevo obecanje bila cista laz samo da bi se docepao vlasti, a nastavice da radi isto sto je radio i Taadic?

dv

pre 11 godina

Za ovo sve je odgovorna vlada Repubike Srbije na čelu sa Borislavom Stefanovićem. Pod hitno da odgovoraju za svoje poteze koje su doveli Srbe na ivicu egzistencije pod direktnim terorom Šiptarskih separatista. Jer su pregovorima omogućili Šiptarima direktni teror nad srpskim stanovništvom! Srpečiti ih pod hitno da formiraju vladu sa LDP-om. Jer će to biti definitivni propast srpskog naroda!

wortha

pre 11 godina

Zemlja koja ne postoji u realnosti (ne zna se koje su joj granice). Raspolucena zemlja koja je istovremeno za EU i Rusiju. Zemlja sa fatalistickom politikom i gubitnickim mentalitetom koja insistira na Milosevicevim postignucima. To su nama nase politicke elite posle 5. oktobra dale. Da li to zbunjeno "siroce" zelimo da ostavimo nasoj deci? Prema tome - Tadica, Dacica, Kostunicu, Dinkica i Nikolica (sve koji su zagovarali katastrofalan ustav koji je kradjom usvojen) na odgovornost. I napraviti Srbiju koja ima granice i zna gde joj je mesto.

Saša

pre 11 godina

Ovo saopštenje deluje kao da je prepisano neko prethodno saopštenje, tj već godinama Srbija izdaje saopštenja u kojima nema ničeg osim opštih poziva na sve strane u sukobu da se uzdrže od nasilja. Kao da je u pitanju pojas Gaze ili nešto slično.

@ ja

pre 11 godina

Koliko god da je komad, to je "kamen zemlje Srbije".
Jedan je izdao i poslao ljude u Kumanovo da sve potpisu, drugi je pravio komisije, okrugle stolove, zamisljao pregovore, treci danas cuti, verovatno razmislja ko mu je smestio ovakav prvi radni dan..... a Srbije vise nema. Strasna je pomisao da komad zemlje moze da vredi hiljade zivota, ali je jos strasnije kada za trideset, pedeset godina dodje osecaj sramote.....

logika

pre 11 godina

Dok Albanci decenijama aktivno mjenjaju sliku Kosova na štetu Srba, vlasti u Srbiji daju izjave tipa nebo je plavo voda žubori...Ovo je identičan model ponašanja kao i kad je Tadić bio predsednik...ništa novo...instrukcije se dobijaju sa istog mjesta samo je drugo ime id ruga stranka prenose narodu i u praktične odluke...tužno i jadno...Srbiju i Kosovo sistematski uništavaju političari već 20ak godina i da stvar bude tragična ne nazire se niko na političkoj sceni ko je sposoban da uradi nešto konkretno za boljitak Srbije, Kosova i naroda...svi daju autogolove...slučajno je jednom pogriješiti ali konstantno to raditi značid a svjesno griješiš na štetu naroda a u korist nekog drugog...

srbin

pre 11 godina

vidim ovde na vestima o Kosovu, sve sami rodoljubi, koji nama objasnjavaju kako moramo da zivimo sa Albancima na kosovu druge nam nema...epa gospodo od toga nema nista, jer pre ili kasnije svi Srbi ce zbog vas napustiti Kosovo i preseliti se u Srbiju...vama je lepo tamo u foteljema a kako je ovde? serviraju se price o nekom bogatstvu, a ne moze covek da kupi nista sto nije albanac proizveo, a tek ovi nasi iz centralnog kosmeta? pa bre ne dozvoljavaju im nikakvu vezu sa severom...da da recice svi Kosovo je izgubljeno odavno? da li vi stvarno mislite da ce na tome da ostane? da li vi stvarno mislite da nece traziti i Vojvodinu? da li vi znate da jedan veliki broj Albanaca uzima albanska dokumenta da bi mogao da se leci u Nisu, i da se nastanjuje tamo? da li vi znate da ukoliko Srbija prizna kosovo, da ce se odmah nakon toga njima pripojiti Bujanovac i Preševo? da li znate da ce Albanci u slucaju da smo susedne drzave sa njima, u roku od 10-ak godina da pocnu da kupuju najbolje zemljiše u Sumadiji? da li vi stvarno mislite da ima ista od Srbije ukoliko priznate Kosovo? da li je sledeci Sandžak? evo ja vam kao Srbin sa severa kosova (iako je to sad kao neka uvreda, jer smo bi demek patriJote za ne znam ti kakve vec sume novca, a ovde se samo pojednci bogate, a ostali zive u bedi, cesto bez vode i struje) kazem da im mi ostavljamo celo Kosovo bez podele, ako vi sacuvate Srbiju i naravno spajanje sa republikom Srpskom, ako moze Kosovo moze i Srpska....

james bond

pre 11 godina

Naš novi predsednik je zbunjen, ne zna koga da pozove, kome da se obrati, kako da reaguje, nema Tadića, Jeremića...Eee moj Tomo, sad malo da se pečeš na vatri, da vidiš koliko je teško voditi zemlju, a koliko lako kritikovati i pričati u prazno "ja bih to bolje, ja bih to bolje..."

marko

pre 11 godina

ako nasa vlada ne ume da se izbori sa situacijom neka stvar prepusti rusiji, oni imaju kapaciteta a i interesa da srede stanje dole i uklone bondstil.

zika

pre 11 godina

I, sta ce mo sad ? Ovo ce se "oteti kontroli" Ali kako su ranjeni ? Od suzavca ili iz vatrenog oruzija ? Strasno sta rade tim ljudima na severu da bi se prikljucili kosovskoj "drzavi". Pa ti ljudi ne zele da menjaju zemlju, Srbiju , sa svim manama , za siptarski eksperiment.Al' ne vredi , ovi su bas zapeli. Boze pomozi nam !

SRBIJA

pre 11 godina

Nikolicu Predsednice, hoces li nas zastititi, ili ces samo sedeti u svojoj udobnoj fotelji u Beogradu. I mi sa severa KOSOVA smo glasali za tebe i mi smo tvoj narod, nemoj da nas izdas sad.

Aleksandar Schultz

pre 11 godina

Zvanicni Beograd radi to sto zna najbolje: Pordrzavati silu. A sada se to desava u Severni dio Republike Kosovo. Kosovo jest drzava. Dosta je sa silom. Sto ranije neki politicari ruzumeju to, bolje bi bilo za svakoga i za srbe i za albance i za Evropu. Zar nije bilo dosta rata dosada? Svako covek ko zna citati zna da Nikolic je ucenik Milosevica i on (ako mu se dopusta) raditi vbas kao Milosevic. Zato bi bilo najbolje da Vlada Srbije prizana drzavu Kosova, kao sto su 90 drzave sirom sveta. Samo tada, siguran sam bi mir i ravnopravnost biti deo u Juznoj Istocnoj Evropi.

ako moze Kosovo, moze i SRPSKA

pre 11 godina

pucaju na ljube BOJEVOM municijom,dakle ne gumenim mecima kako javljaju mediji iz Srbije, ljude koji su se slucajno nasli u blizini barikade (dakle ne one koji su redovno na barikadama) su isamarali i isprebijali, nama iz pravca mitrovice nisu dozvolili da odemo tamo jer im ne odgovara da ih ima vise, a isto tako sprecili su i one iz pravca Leposavica....molim medije da bar malo objektivnije informišu javnost

Vlada

pre 11 godina

Ahahahahahahahahhaha, a glavna tema razgovora je bila: "Kako da promenimo temu s Kosova?" Dajte molim vas, pa zar neko ozbiljno misli da ce bilo kakva odluka naseg vajnog rukovodstva, osim eventualno "Ajde da priznamo Kosovo", uneti bilo kakvu promenu...smesni ste, svi ste kolektivno sprdnja!

mozda smo se mi loše namestili, pa nas zato boli dok nas ......

pre 11 godina

ajde da priznamo Kosovo, i da priznamo i Sanđžak i da im damo Bujanovac, i da ispunimo te želje autonomaša iz Vojvodine....i da pitamo lepo kako treba da se namestimo?

Predrag

pre 11 godina

Nikakvo ratovanje ne dolazi u obzir.Prvo sto bi Nikolic trebao da uradi jeste da momentalno prekine pregovore sa Albancima do dalnjeg! Dalje,proglasiti nistavnim sporazum u Briselu koji je Borko Stefanovic potpisao bez saglasnosti bivse vlade i Srba na Kosovu.Usloviti dalji nastavak pregovora prestankom primene sile protiv Srba na Kosovu.I na kraju pregovore sa Albancima voditi iskljucivo pod okriljem UN-a,a ne Eu koja se jasno svrstala na Albansku stranu.Sve ove ljude koji pozivaju na priznavanje nezavisnosti Kosova,bih upitao da li stvarno mislite da ce Srbija imati nekakve koristi od priznavanja Kosova??? Da li mislite da ce se onda bolje ziveti u Srbiji? I najvaznije,da li ste svesni da ce to samo pojacati apetite separatistima na jugu Srbije?

Milan

pre 11 godina

Da li je moguce da Srbi pisu ove komentare??? Ako je to zaista tako onda nama NEMA spasa.Ne moze nama da pomogne ni Putin,ni Obama pa ni sam gospod BOG!!!

cas istorije

pre 11 godina

za one koji tvrde da je nikolic i slicni njemu politicari (seselj , milosevic) krivi za stanje na kosovu i metohiji

albanci su jos 1915 dobili obecanje od austrougarske ako udju u rat kao saveznici da ce na poklon dobiti teritoriju tj. kosovo i metohiju i odatle se radja verzija da je kosovo i metohija albanski deo teritorije. u kraljevini SHS , kad smo dobili vojvodinu , albanci sa punim pravom traze sto su dobili od austrougara i tu su prve varnice izbile. dolaskom drugog svetskog rata albanija staje na strani hitlera ali pod upravom italije dobija , doboze , kosovo i metohija kao teritorija nezavisne albanije , nesto slicno NDH. pobedom titovih partizana teritorija se vraca pod upravom srbije ali kao pokrajna da bi se nasao kompromis sa albancima. 60' godina u proslom veku krecu masovne demostracije koje su sanirane jer tada nisu imali podrsku nato osvajaca. posle titove smrti njihove provokacije , napadi na policiju , zene i decu su sve ucestalije gde je svaki clan koji je predsedavao SFRJ imao glavobolje... milosevic i ostala ekipa koju prozivate kao glavne krivce za sadasnje stanje na kosovu i metohiji ,dolazi posle 70 god terora albanaca nad srbima...

ukoliko ne znate ove istorijske cinjenice , ja vas molim da ne prozivate nikog i ne pisete gluposti od koje se ledi krv u zilama jednom prosecnom inteligentnom coveku.

metalpirat

pre 11 godina

Ja bi da mi damo Beograd pa da zadovoljimo evropu. Lepo iselimo srbe iz Beograda, svi odemo na selo i zavrsimo pricu. Tako ce evropa imati i kosovo i vojvodinu i nece morati da trazi i da nas proganja.

zeljko

pre 11 godina

Citam ove komentare i ne verujem koliko su ljudi glupi. Prozivaju Nikolica i pljuju a niko da kaze da zapad stalno podigrava excese i tako provocira reakcije Srpskog rukovodstva ko god na vlasti bio. E moj narode jadan li si , neprosvecen i neupucen. Izazivajuci i kontrolisuci krize zapad kontrolise dogadjaje u regionu i ispituje dokle su njihovi vazali spremni da idu, tj koliko su im lojalni. Daj nek neko upali svetlo...već treći put pusimo ..... !

Srba

pre 11 godina

Naravno da vecinu ovih komentara ne pisu Srbi. Ovo pisu ljudi koji zele da Srbija nestane. A naravno na nama je da to sprecimo. Nece nam biti prvi ni poslednji put da moramo da branimo svoju zemlju i svoje ljude.

i šta sada

pre 11 godina

Održao sastanak, dobro. A šta sada. Pravimo se ludi ili mobilizacija.... Nije sve lep prolećni dan, ipak si Predsednik i vrhovni komandant....

udruzili se komsije i domace izdajice

pre 11 godina

Da li je moguce da Srbi pisu ove komentare??? Ako je to zaista tako onda nama NEMA spasa.Ne moze nama da pomogne ni Putin,ni Obama pa ni sam gospod BOG!!!
(Milan, 1. jun 2012 14:04)

Ne pisu Milane, mozda tek po neki. Licno sam zadivljena znanjem srpskog jezika od strane komsija.

Bane

pre 11 godina

A šta će Malovićka na sednici za nacionalnu bezbednost? Pa ona je već debelo urušila bezbednost svima u Srbiji privatnim uterivačima dugova, i izazvaće nasilje

neko sabac

pre 11 godina

E pa narode hocete u EU! A ta ista EU deli srbiju kako hoce i zeli. Ovo je samo pocetak sta nam predstoji,a na kraju nadam se da necemo stati ispod kruske! Razmislite malo o sveokupnom drustvu Srbije,svetskom poretku kuda se krece i nadjite nas tu.

Zvezdoljub

pre 11 godina

Toma se već divi Borisu, Boris se oglašavao, slao ljude na Kosovo i kako tako smirivao stanje. A Nikolić bilo kako da se oglsi za nas neće biti dobro. Njegov kredibilitet je isti kao i Miloševićev, tj. ravan je nuli.

predlog

pre 11 godina

Ovako: Srbiji sever + Trepca, 49% vlasnistva nad ostalim rudnicima, i otkup termoelektrane u Obilicu. Manastirima status kao ambasadama i to je to.

softtroll

pre 11 godina

KFOR ispaljuje gas na ljude - "kako samo smeju da se ne guse i odakle im pravo da se brane umesto da ih pobiju Albanci". Znam ja da je ovde struja da su Srbi krivi za sve, ali dajte malo samo razmislite.

Papparrazzi

pre 11 godina

Izbori su bili tragicni.. Ali bilo je lepo ama bas nista cuti o Kosovu! Evo sad politicari, mediji opet pokrecu tu odvratnu temu o Kosovu! Sta je sa vama ljudi moji? Jel stvarno nemate preca posla??? Ozbiljno, zelim vam sve najgore... Vi niste normalni!

Milko

pre 11 godina

Molim sipatizere lika i dela Tomislava Nikolića da imaju razumevanja za njega .
Izjave koje je ranije davao vezane za Kosovo a i ostalo, Nikolić je davao sračunato, da obezbedi sebi dovoljno glasova da bi se kao poslanik natovario na grbaču gradjana Srbije. Tako je sebi obezbedio razne privilegije i naravno prilično se obagatio.
On nije mislio da bi mogao bilo kada pobediti i biti bilo kakva vlast.
Dvadeset godina političke karijere u kojima je Srbiji samo nanosio štetu, garancija su da on nije sposoban za neka ozbiljnija dela. Zbog toga ne očekujte od njega ništa.
Da u Srbiji nije bilo Nikolića i sličnih, Srbi na Kosovu već bo odavno rešili svoje probleme i ne bi bili zloupotrebljavani od strane Nikolića i slićnih.

istorija ne počinje od nas

pre 11 godina

WIKIPEDIA: Позната историја Косова и Метохије почиње пре отприлике 3000 година у време краљевине Дарданије. Последњих две хиљаде година политичке историје ове земље њоме су најдуже господарили Римљани (од 1. до 6. века), Византинци (од 6. до 12. века, са прекидима), Бугари (од 9. до 13. века, са прекидима) Срби (од 13. до 15. века) и Турци Османлије (од 15. до 20. века).[1]
Tamo trenutno živi 90% Albanaca.
Ne znam na osnovu čega je Kosovo srce Srbije??? Spasite ljude i učinite da žive normalno, a to čije je pisaće istorija još dugo...

Dule0

pre 11 godina

Nikolic: Znaci ovako, ja cu kasnije danas apelovati na obe strane da ostanu pribrane i da se pornadje neko zajednicko resenje. Cvetkovicu turi kafu, cujem da je dobra. Kad zavrsimo sastanak, nemojte davati nikakve izjave. Nego, jel ste videli sta nam sinoc uradise Riberi i Maluda za 15 min? Pih...
:)

bane

pre 11 godina

sve to rade Toma i ne obavesteni kostunica, a onaj jadni narod dole im slepo veruje i gine. Srbijo trazila si ,dobila si. Jadna je zemlja Srbija kad ima ovakvog predsednika

dv

pre 11 godina

Za ovo sve je odgovorna vlada Repubike Srbije na čelu sa Borislavom Stefanovićem. Pod hitno da odgovoraju za svoje poteze koje su doveli Srbe na ivicu egzistencije pod direktnim terorom Šiptarskih separatista. Jer su pregovorima omogućili Šiptarima direktni teror nad srpskim stanovništvom! Srpečiti ih pod hitno da formiraju vladu sa LDP-om. Jer će to biti definitivni propast srpskog naroda!

Alcale

pre 11 godina

@srbin
BRATE, đaba pitaš! GRO stanovništva NEMA pojma o tvojim pitanjima ili ih smatra paranojom ili svetskom zaverom. Do sve godine ovde je 90% ljudi mislilo da ako nam daju šengen vize da ćemo da se satremo od putovanja po EU, ma bre mislilo se da tamo u EU ljudima med iz zadnjice izlazi. Veruj mi još ima takvih, pa bi da im neko kaže da će postati SKORO pa član prodali i tbe i Kosovo i Bujanovac i Preševo, Sićevačku klisuru i Niš i ... jedino jbg ne bi baš da daju svoje stanove i kola što im Slobica poklonio pre 17 godina...Ovde moj brate nije izabrana prava VLAST već evo 24g. NIKO nema nacionalnu politiku, niko nema plan, ideju i viziju šta da radi sa srbijom. To su sve politički amateri tu su od danas do sutra a iza njih SIVILO.
Tako da rođeni jedino sebi veruj, drži se cilja u životu i radi na ostvarenju istog ne okreći se oko sebe, ne traži pomoć. Ovde ljudi misle na svoje zadnjice za Srbiju i zajednicu NIKO ne misli. ZATO i SAMO ZATO Nemci žive bolje, a i moji Slovenci, jer se BRINU za svoju zemlju a zemlja im vraća. Slovenci su spremni da sutra svi stanu u stroj za 50m granice sa Hr i da ratuju 20 godina i da ostanu bez EU zabole ih, NE DAJU BRE SVOJE!!!
TO SRBIN DA SHVATI NEĆE!!!

Nikki

pre 11 godina

Koliko debilnih komentara. Koliko vidim, pojedini samo teraju sprdnju sa svim I svacim jer zapravo nista drugo I ne znaju a I ne shvataju. Sa toliko 'pameti' steta sto se ne bave javno politickim zivotom pa da nam krene.... Ovo je bila ironija(da se ne pale dzaba...)

Kandi

pre 11 godina

Uradice isto sto i Sloba - nista. Potpisace sve sto treba a Srbi ce u izbeglickoj koloni da dodju u Srbiju dok iza njih oni koji su jelte demokratska snaga koja ima podrsku SAD I EU pali njihove kuce kao poruka da se ne vracaju. Poznato vam je?
Ko nam je kriva kad 1918. nismo hteli Srbiju nego Jugoslaviju dasvima drugima stvorimo drzave a nama sta ostane. Mi smo sami sebi krivi Srbi.

Amater

pre 11 godina

Toliko bi od transparentnog vođenja politike našega nam diplomca. Pa zar ne reče da će saopštavati narodu sve što je vezano za kosovo, i sad prvi dan na poslu, nema saopštenja posle sastanka... Kako ga nije sramota... Da je bar sačekao da malo zaboravimo šta je pričao, a ne odmah kontradiktornosti...

19cobi91

pre 11 godina

Svi vi koji se sada prepucavate oko Tome i Borisa ne znate šta pričate. Nikolić je tek preuzeo funkciju predsednika i ne možete da ga kritikujete jer on nije izazvao ovo. Da je Tadić predsednik mislite da bi bilo drugačije? Važnije vam je stranačko prepucavanje od naroda koji je dole. Ako nemate ništa pametno da kažete bolje je da ćutite.

@ ja

pre 11 godina

Koliko god da je komad, to je "kamen zemlje Srbije".
Jedan je izdao i poslao ljude u Kumanovo da sve potpisu, drugi je pravio komisije, okrugle stolove, zamisljao pregovore, treci danas cuti, verovatno razmislja ko mu je smestio ovakav prvi radni dan..... a Srbije vise nema. Strasna je pomisao da komad zemlje moze da vredi hiljade zivota, ali je jos strasnije kada za trideset, pedeset godina dodje osecaj sramote.....

Matija Soskic

pre 11 godina

...Mislim da je doslo vreme da Srbi sa severa Kosova prestanu sa barikadama i pocnu da rade umesto da zive od donacija iz Beograda.

martin

pre 11 godina

pola godine nam govore,uklonite barikade,da ih mi ne uklanjamo,ali mi nismo shvatili ozbiljno.u 4 opstine je uvedene vanredna situacija,a regrutuju se svi sposobni za borbu,ako niste znal;i postovana gospodo iz B92.niko nece da kaze tim usijanim glavamo da mogu da ih izgube,niko nece da im kaze da ne stavljaju nove barikade,niko nista nece,osim podrske i para da nam da,sto je za nas na severu Kosova,pogubno.i zaista nismo toliko ugrozeni i da smo sami sklonili barikade,ne bi se nista od ovog desilo,a vi gospodo i dalje podrzavajte,barikade i nasu borbu,pa cete ostati,tamo i gde jeste,na dnu.
ovde je napravljena atmosfera,da smo od strane KFOR/a okupirani,pa zato i ne cude,pozivi za borbu.molim objavu.

Siniša

pre 11 godina

Nikoliću, ajde sada lepo da odete na Kosovo i Metohiju i kažete narodu - ,,Niko ne sme da vas bije'', pa da krene pičvajz...samo moraš za direktora RTS da postaviš onog Bašanovića.

Sjahao Kurta, uzjahao Murta

pre 11 godina

Toma je do sada na sav glas kritikovao Tadica radi tajanstvenosti, a evo danas nakon prvog sastanka o Kosovu i on suti tj. kao 'savet ce naknadno ce dostavit saopstenje za javost'
A ja naivac, misio da ce se Nikolic, kao vrhovni komandant, odmah obratiti gadjanima Srfbije i reci im sve

Iako postoji interregnum, treba delovati

pre 11 godina

Današnja akcija KFOR-a direktna je posledica održanih lokalnih izbora u dve opštine na severu Kosova. Stoga, na sednici Saveta za nacionalnu bezbednost trebalo je da učestvuje i ministar za državnu upravu i lokalnu samoupravu, koji bi se, nakon odluke Saveta, obratio javnosti zvaničnim zajedničkim saopštenjem Vlade i predsednika Srbije. Ukratko, trebalo bi da kaže da li nadležno ministarstvo priznaje lokalne izbore u ove dve opštine ili ne priznaje, odnosno (u potonjem slučaju) planira da uvede prinudnu upravu, na primer čim se konstituiše nova vlada.

Antiprotivan

pre 11 godina

Srbo ove komentare pišu večinom Srbi. Vaš problem je u tome da živite u propalpj zemlji bez elementarne pravde i bez ikakve budućnosti.Stav koji zastupate doprinosi opisanom stanju u državi , koju navodno toliko volite. Vi i vama slićni su krivi za gubitak KiM, na žalost.

Jovan

pre 11 godina

"Savet za nacionalnu bezbednost pozvao je međunarodne misije Unmik, Kfor i Euelks da u okviru svog mandata spreče sve pokušaje privremenih vlasti u Prištini usmerene ka izazivanju nestabilnosti i straha među srpskim stanovništvom i uzdrže se od primene sile prema nezaštićenim građanima pokrajine", piše u saopštenju izdatom nakon vanredne sednice tog saveta održane povodom jutrošnjih incidenata na severu Kosova.

Jasno je da je ovo saopstenje pro forme, kao nesto radimo. Traziti od KFOR-a i ostalih da sprece privremene vlasti u Pristini, kao da Pristina moze ista da naredi KFORU i ostalima?
Teziste se prebacuje na Pristinu, cisto da bi se stvorio utisak da se nesto radi. 'Al' smo im rekli!" fazon.
A i sta drugo da rede, posao je zavrsio Tadic odavno, potpisivanjem dogovora. Nije dzabe mali Borko avanzovao u genseka DS. E, sada treba sprovoditi ono sto je Tadic potpisao, a tu ima svasta.
Toma bi sad morao elegantno da se izvuce i prebaci sve na Vladu i Skupstinu. On i tako nema ingerencije za bilo sta po ovom pitanju.
Toma jeste ovakav i onakav ali nije fer sada ga prozivati.

draganzr

pre 11 godina

sastali se da usaglase pricu koju ce prodati javnosti. ako me secanje ne vara problem barikada i uklanjanje istih je stvar od pre pola godine. tada su nam rekli da su barikade uklonjene. sta ce nam sada servirat?
ps ne bi me cudilo da su nove barikade iznikle od strane kostunjavog i radikala. njima mir nikako ne odgovara. dobro smisljena provokacija za tomu.

Mare

pre 11 godina

Bas sam sav ustreptao od iskcekivanja koje ce biti njihovo sapostenje za javnost nakon jos jednog u nizu satro vandrednog (valjda tu rec koriste da zvuci udarnicki, nesvakidanje, da pomisli narod auu bice nesto cim je vandredno), sve se bojim čuću nešto novo. Evo probacu da "pogodim" jer kao eto ne znam sta ce reci, pa da predpostavim: " Drzava Srbija ostro osudjuje dogadjaje na Kosovu i zahteva od legitimnih medjunarodnih institucija prisutnih na Kosovu da hitno uspostave mir, kao i da dovedu do otkrica krivaca za incidente u kojima je ranjeno troje civila. Takodje se apeluje na lokalne Srbe da se susdrye od bilo kakvih nasilnih ispada i da saradjuju sa medjunarodnim snagama. Srbija podseca da je ona uvek na strani mira i da kao takva nastvlja borbu za ostanak Kosova u sastavu Srbije svim pravnim i diplomatskim sredstvima".

Evo videcete, da ce to biti, vanredno, nesvakidasnje, nikad dosad nama poznato saopstenje. Jad tuga i cemer.

Vodja

pre 11 godina

Situacija jeste ozbiljna ali nasi politicari su smesni osecam da je njihov "sastanak" tekao ovako:
Toma onako panicno "Sta cemo da radimo tek mi je prvi dan na funkciji?"
Mirko Cvetkovic "Opusteno Tomo samo kuliraj ja to radim vec 4godine uvek upali"

crni domino

pre 11 godina

ako nasa vlada ne ume da se izbori sa situacijom neka stvar prepusti rusiji, oni imaju kapaciteta a i interesa da srede stanje dole i uklone bondstil.
(marko, 1. jun 2012 13:42)
Marko, stigli oni prvi na Kosovo posle bombardovanja, ali kada su videli kakve srbe treba da brane - digli ruke i napustili nas!
Sto nam nisu poslali S300 rakete da vas odbranimo?!
Toliko o ruskoj braci.

pobesneli Milutin

pre 11 godina

Toma je veoma brzo reagovao! Nije čekao i izbegavao ovu temu kao Tadić! I što je najvažnije nije zvao Borka Stefanovića na sastanak!!!
(Milan, 1. jun 2012 13:49)

I kakvi su rezultati tog brzog reagovanja? Ima li vajde od toga? Mogu oni da sastance ceo dan ali bez efekta jer je Kosovo odavno izgubljeno, Nikolic ne moze ni da udje na Kosovo, vratili bi ga sa granice! Ocekujem da daju saopstenje za javnost: " Molimo obe strane..."

s

pre 11 godina

Nikolic se na sastanku sa Tadicem dogovarao ko ce u kojoj vili da stanuje a sada zove na razgovor Cvetkovica i Sutanovca ? Gde je Borko ?

Strahinja

pre 11 godina

Naš novi predsednik je zbunjen, ne zna koga da pozove, kome da se obrati, kako da reaguje, nema Tadića, Jeremića...Eee moj Tomo, sad malo da se pečeš na vatri, da vidiš koliko je teško voditi zemlju, a koliko lako kritikovati i pričati u prazno "ja bih to bolje, ja bih to bolje..."
(james bond, 1. jun 2012 13:44)

Nije Toma kriv on je činio sve što je mogao da ne bude predsednik, a da to ne bude providno... ljudi su i pored toga ladno glasali za njega? xD a štgo se tiče građana Kosova šta su izborom predsednika hteli to su i dobili, mislim ovo važi za sve koji su glasali za Tomu zbog Kosova... Kosovo od trenutka kada je Toma izabran je mnogo bliže nezavisnosti... bravo za ttomine birače...

crni domino

pre 11 godina

Predsednice, polozio si zakletvu - idi na Kosovo i resi problem. To nalaze Ustav koji si ti napravio i dva dana ga usvajao!
Angazuj Dacica da ti cuva kucu u Bajcetini, mozda ce neki albanac da istovari kamion sodera pred tvoju kapiju da ne mozes na ulicu!
Da nisi i ti privremeni Predsednik kao sto je vlast na Kosovu privremena?
Predsednice, zasto dajemo 500 hilada evra dnevno pojedinim srbima na Kosovu, a mi gladujemo?

wortha

pre 11 godina

Zemlja koja ne postoji u realnosti (ne zna se koje su joj granice). Raspolucena zemlja koja je istovremeno za EU i Rusiju. Zemlja sa fatalistickom politikom i gubitnickim mentalitetom koja insistira na Milosevicevim postignucima. To su nama nase politicke elite posle 5. oktobra dale. Da li to zbunjeno "siroce" zelimo da ostavimo nasoj deci? Prema tome - Tadica, Dacica, Kostunicu, Dinkica i Nikolica (sve koji su zagovarali katastrofalan ustav koji je kradjom usvojen) na odgovornost. I napraviti Srbiju koja ima granice i zna gde joj je mesto.

logika

pre 11 godina

Dok Albanci decenijama aktivno mjenjaju sliku Kosova na štetu Srba, vlasti u Srbiji daju izjave tipa nebo je plavo voda žubori...Ovo je identičan model ponašanja kao i kad je Tadić bio predsednik...ništa novo...instrukcije se dobijaju sa istog mjesta samo je drugo ime id ruga stranka prenose narodu i u praktične odluke...tužno i jadno...Srbiju i Kosovo sistematski uništavaju političari već 20ak godina i da stvar bude tragična ne nazire se niko na političkoj sceni ko je sposoban da uradi nešto konkretno za boljitak Srbije, Kosova i naroda...svi daju autogolove...slučajno je jednom pogriješiti ali konstantno to raditi značid a svjesno griješiš na štetu naroda a u korist nekog drugog...

?

pre 11 godina

da li treba trositi reci na njihov sastanak? mislim o cemu oni mogu da se dogovore , da na tom sastanku nece mozda naci neko resenje? napravili sastanak radi reda , popili kafu , ispricali se i ako gresim molim nekog da me uputi sta su oni mogli vise da urade?

Knight XV

pre 11 godina

Epilog dogadjaja za nepunih 24h:

Nikolić: Neću priznati KiM zarad EU
Sveštenici traže kosovska dokumenta
Srbi postavljaju nove barikade
KiM: Srbi hoće kod predsednika
EU zabrinuta zbog situacije na KiM
NATO: Nećemo tolerisati nasilje
A onda sledi svakolika mudrost i sposobnost u datom saopstenju.
"Savet za nacionalnu bezbednost konstatovao je na današnjoj sednici da je ozbiljno ugrožena bezbednost građana Kosova i Metohije."
Na osnovu ovakve smesne konstatacije od srane "saveta mudraca" ostali gradjani u Srbiji mogu biti spokojni i mirni. Dajem sebi slobodu da vam kazem:
- Ljudi, vi ste nesposobni i nedorasli istorijskom trenutku u kome se danas Srbija nalazi. Morate snositi posledice za svoj politicki avanturizam, pre svega prema ovom narodu, zatim najblizem okruzenju i samoj Evropi u koju se lazno kunete.

v

pre 11 godina

"Savet konstatovao da je ozbiljno ugrozena bezbednost na KIM". Pa to sam i ja konstatovao jos oko pola 12, kad su stigle prve vesti...

A i ovo:
"Savet za nacionalnu bezbednost pozvao je međunarodne misije Unmik, Kfor i Euelks da u okviru svog mandata spreče sve pokušaje privremenih vlasti u Prištini usmerene ka izazivanju nestabilnosti"..

Halo Savetu, ovo nisu pokusaji privremenih vlasti u Pristini, vec sam Kfor uklanja barikade, pobogu...

pitam se

pre 11 godina

""Citam ove komentare i ne verujem koliko su ljudi glupi. Prozivaju Nikolica i pljuju a niko da kaze da zapad stalno podigrava excese i tako provocira reakcije Srpskog rukovodstva ko god na vlasti bio"""
???
Pa zasto onda predsednik a Nikolic, koji je rekao/obecao da nista nece kriti od naroda, ne izadje pred taj narod i ne kaze da "zapad podgreva excese i provocira Srbe"???
Ili je Nikolicevo obecanje bila cista laz samo da bi se docepao vlasti, a nastavice da radi isto sto je radio i Taadic?

Saša

pre 11 godina

Ovo saopštenje deluje kao da je prepisano neko prethodno saopštenje, tj već godinama Srbija izdaje saopštenja u kojima nema ničeg osim opštih poziva na sve strane u sukobu da se uzdrže od nasilja. Kao da je u pitanju pojas Gaze ili nešto slično.