Petak, 04.05.2012.

08:39

Uhapšeno pet Albanaca na jugu

Na jugu Srbije, u Bujanovcu i selima Veliki Trnovac i Breznica, uhapšeni optuženi za ratne zločine nad Srbima. Vukčević: Uhapšeno pet Albanaca.

Izvor: B92

Uhapšeno pet Albanaca na jugu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

100 Komentari

Sortiraj po:

nada

pre 11 godina

(Bucko razmisljam, 4. maj 2012 18:09),
Bucko, jel ti tvojim komentarima hoces da nas ubedis da RAZMISLJAS(!!!) kao sto RAZMISNJAJU gradjani EU? Ako je tako, navedi bar jednu drzavu, clanicu EU, gde Albanci (ili njihovi gradjani ALBANSKOG porekla) imaju status belog medveda, pa se njihovo hapsenje deklarise kao DISKRIMINACIJA i POLITICKI MOTIVISANA, bez obzira kojom "delatnoscu" se bave. Ako je tako na "evropsko-americkom" Kosovu, ne znaci da po TIM STANDARDIMA "RAZMISLJAJU" gradjani Evrope i Amerike, kao sto se ni njihovi zakoni ne prilagodjavaju STANDARDIMA koje donose i sprovode vodje UCK.

tirion

pre 11 godina

jel vi ljudi stvarno mislite da sps i dacic imaju toiki uticaj u policiji, da eto treba im za izbore, pa pritisnu dugme i izvode akcije za svoju promociju?!
dacic je mozda iskoristio ovu priliku zarad pojavljivanja u javnosti (sto me ne bi uopste cudilo), ali policija radi svoj posao nezavisno od njega.

pre mislim da je ovo odgovor na dogadjaje u makedoniji i ljimajevo pustanje pre neki dan... da se pokaze da mogu stvari i drugacije da se rade, i da "odredjeno selo" nije toliko nedostupno... a ne bi me cak cudilo da to neko sa zapada obuzdava albance kroz nas...

Građanin Marsa sa Marsa

pre 11 godina

nista novo i dalje smo samo BALKANCI..
(shyqa, 4. maj 2012 16:58)

A šta, u ostalom svetu se teroristi ne hapse, već slobodno javno rade svoj "posao"?

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Vise ima prikrivenih i neosudjenih ratnih zlocinaca i oruzja samo u jednoj, bilo kojoj, beogradskoj ulici, nego li na celom jugu Srbije. Al aj po'apsi majci, i pokupi sve. Ko to danas sme?

bačvanin

pre 11 godina

Mali sloba nastavlja gde je stao veliki sloba,pa posle
Vam je djavo kriv kad Srbija ostane samo
Beograd
(Andrija, 4. maj 2012 16:19)


Ove fore su mi najbolje, kada god Srbija uradi nešto normalno i postupi kao i svaka nromalana država na svetu, nađu se pametnjakovići da joj prete sa rasparčavanjem i "Beogradskim pašalukom" ili kakvim sve već starim izlizanim glupostima....
Uuuuuu evo prepali smo se!
Teroristi će svi do jednog završiti u zatvoru pre ili kasnije šta god vi ovde piskarali i pretili!
Shvatite, pravdi niko neće umaći!
I zaista ne shvatam kako vas nije sramota da podržavate ubice? Koji normalni čovek podržava ubice i teroriste?!

R'ke-koke

pre 11 godina

Ajde Riza Halimi...

Idi u Njujork skini i baci Americku zastavu sa gredske vecnice i stavi zastavu Irana. Da vidimo kako ces da prodjes.

Kiklop

pre 11 godina

Zbog cega su ih uopste amnestirali??? Pripadnici paravojne formacije, uz to sa separatistickom ideologijom - i amnestirani da nastave da rovare u drzavi? To sam kod nas ima, u drzavi kojom "upravljaju" stranci.
Za ovakvo sto bi i na delokratskom Zapadu odlezali debelu robiju, ako ne i dozivotnu, a u USA bogami..

Duci0167

pre 11 godina

Naivan odgovor na najavljena hapsenja na severu Kosova i ni zbog cega drugog! Bilo bi dobro da su uhapseni zbog iskrene zelje da se krivci uhapse a ne zbog teranja inata. Potenciranje da su uhapseni Albanci. Ljudi zeljni osvete i mrznje navijaju kao na utakmici! Odgovor vlasti na Kosovu sledi a zatim zapomaganje Srba da su ugnjetavani i tako u krug. Sve je tako haoticno a narod zbunjen. Bitno je da politicari nisu i da sve smisljeno rade. Posledice njihovih postupaka ce snositi vec izmucen narod. Ni sam vise ne mogu da vidim sta je istina a sta ne sto je i cilj pokvarenih politicara. Nama je receno da su to optuzeni za zlocine nad Srbima i nama dovoljan razlog za spektakularno hapsenje. Verujem da je i dosta Albanaca kojima je dosta vise ovog prepucavanja ko ce koga. Problemi proslosti se ne mogu jednosmerno resiti,to je sigurno,inace svaka akcija ima svoju reakciju. Davno je Bane Sunshine rekao "pa zar treba da im se svetimo jer kod nas su manjina". Nadam se da to ovde nije slucaj inace sami sebi kopamo jamu.

v

pre 11 godina

... "Pripadnici zandarmerije privode Albance", umesto sa "Pripadnici zandarmerije privode osobe optuzene za ratne zlocine". Ovo je katastrofa na pomolu...

NekiBG

pre 11 godina

Viodim ovde mnogi vec osudili uhapsene kao zliokovce i ratne zlocince...kao da bi bilo prvi put da srpske vlasti hapse Albance bez dokaza i na politickoj osnovi...

Sergije Miletic

pre 11 godina

Ko kaze da se SPS nije promenio?
Milosevic je proterivao Albance,uzimao pasose i licne karte i obezbedjivao prevoz do Albanske granice.One koji nisu na to pristali zavrsili su kao lesevi u kamionima pronadjenim u Batajnici.Dacic ih,posle dvadeset godina, nekako bas sada pronalazi i hapsi,kaze po zakonu.I sad mi vi recite da je to ista partija,taj SPS.
Na drugoj strani,nikako ne uspevamo da glavni tuzilac za ratne zlocine pokrene bar jedan postupak protiv srednje i visoko rangiranih pripadnika nasih oruzanih snaga koji su pocinili zlocine na Kosovu.

veerghoen

pre 11 godina

Akcija za pozdrav! Svaka cast Zandarmeriji,Visem tuzilastvu i organima reda. Sada ih osuditi na po 20-30 godina, pa nek docekaju starost u ''oslobodjenom'' Bujanovcu.

ex demokrata 1

pre 11 godina

Pozdravljam ! Bolje je s vremena na vreme da se Albanci podsete na to da se zakoni moraju poštovati,i da svako ko je ruke okrvavio,mora da ide u zatvor,do kraja života !

z

pre 11 godina

Nesto se ne secam da su Albanci bilo sta kazali kada su pre nekoliko nedelja pripadnici albanske rosu demolirali kuce Srba na Kosovu, lomili, tukli starce i odvodili ih u zatvor pod optuzbom da ti Srbi "ugrozavaju ustavni poredak". Tada su Albanci pozdravljali ta hapsenja, likovali su i navijali za jos hapsenja i lupetali o nekakvom "zakonu i redu" koji ce kao uvesti krimos Taci. Isto tako ne secamo se da su Albanci izasli na ulice da protestuju kada su ubijeni makedonski mladici ali eto njih danas na ulicama da protestvuju jer su "ugrozeni"... i da ne nabrajamo dalje sve primere za albansko licemerje...

mnogo mi je za0

pre 11 godina

Mnogo mi je zao sto se ovo moralo desiti posle 11 god, ali siguran sam da je ovo jedini nacin na koji se moze preventivno delovati na ostale, kojima je u glavi da mogu da napadaju policiju i vojsku. Sto se tice povredjenog Albanca - pa valjda se ne smeju napadati zandarmi koji po sudskom nalogu pretresaju objekat. To je krivicno delo u celom svetu i u Americi mozete da dobijete i citavih 15 godina zatvora za Srecavanje ovlascenog lica u izvrsenju sluzbene radnje - naravno ako prezivite...
Na sud pa na robiju ZLOCINCI

Tonia

pre 11 godina

@Tonio
Tako se privode oni koji nisu poštovali dostojanstvo pojedinca i "osnovnu ljudska pravu" onih koje su terorisali. Bože zdravlja, biće takvih slika i više. A što se tiče postupka protiv žandarma, ne neće ih biti, pošto su uhapšeni teroristi pa ni žandarmi ne biraju sredstva. Al gledaj to sa vedrije strane, oni i dalje hodaju i još su živi...

Predrag

pre 11 godina

@istoricar, ovi sto su uhapseni su mucili i ubili momke od 18 i 19 godina! Sta ocekujes ti covece, da ih lepo pozovu na kafu !? Svasta !

Bojan

pre 11 godina

Zasto ga onako privode, sa savijenim rukama, pognutog, prakticno ga nose? Da li je pruzao otpor ili je ovo standardni nacin na koji zandarmerija vodi nekog ulicom? Mislim, zanima me...? Jer ovako mi se cini da je sve samo poza za slikanje.

istoricar

pre 11 godina

"Pripadnici zandarmerije privode Albance"
Ne privode nego ih vuku, tj. ponizavaju. Ovakve slike ostaju upamcene, i, ako se desi da ih, kojim slucajem, sud oslobodi odgovornosti, pretvaraju se u dokaz da je nad njima cinjen drzavni teror. Sasvim bespotrebno i kratkovidno.

Tonio

pre 11 godina

Smatram da nacin privodjenja ovih ljudi -kako se to moze videti na ovim slikama- ozbiljno krse osnovnu ljudsku pravu i dostojanstvo pojedinaca.
Pitam samo, da li ce biti pokrenut krivicni postupak protiv ovih zandarma?

Znanje

pre 11 godina

U cemu je problem sto su uhapesni ti ratni zlocinci i kriminalci. Srbija je nenormalno tolerantna kada ih tek sada hapsi. Albanci su stalno nesto ugrozeni, a u stvari se sire u svim pravcima i u svakom pogledu. Ocito znaju znanje.

Milan

pre 11 godina

@Bojan: To ti je standardan nacin privodjenja kriminalaca, terorista i sl. Pogledaj slike hapsenja u okviru akcije Sablja. Zasto tako? Pa ova dvojica iz Zandrmerije ga tako cvrsto drze da ako krene da se pravi pametan samo mu gurnu lakat jos vise uz lopaticu i on pada na zemlju (prilicno je bolan (po uhapsenog) ovaj stav - sto zandarima daje kontrolu nad licem koje se privodi).

dr

pre 11 godina

Naravno i ova hapšenja se mogu posmatrati kroz prizmu predizbornih igrarija, a sve to na mig američke ambasade. Malo namignu Albancima i zažmure na jedno oko kad se radi o srpskim glavama, i suprotno kad se radi o albanskim glavama. Sve u svemu: "rokajte se glupani, mi kontrolišemo situaciju", a ko ne vidi dalje od nosa, on neka se loži na "hapšenja", na "potpirivanje nacionalizma" sa jedne i druge strane, a živite u bedi i jedni i drugi...

koreni

pre 11 godina

Zasto mnogi (ne kazem svi i bez namere da vredjam albansku naciju) iz albanske zajednice na Balkanu smatraju da su oni u nekom povlascenom polozaju u odnosu na druge ? Uzmimo dva poslednja primera-U Skoplju su pripadnici albanskog naroda sa ostalima, izvrsili grozan zlocin i ubili 5 lica. I to na koji nacin ? Bezkrupuloznim i surovim streljanjem, prakticno ispred njihovih kuca. Privedeni su osumnjiceni, imenovani su... i kao po komandi organizuju se neke demonstracije protiv ugnjetavanja Albanaca. Alo ? Ej ? Jesu li pripadnici albanske nacije izvan zakona ? Ili i dalje misle da zive u plemenskim zajednicama, 17. veka. U Srbiji se takodje privode OSUMNJICENI za ZLOCINE. i odmah...isto-ugnjetavanje, neka njihova prava, bla, bla bla. Ovaj Halimi se ponasa kao neka ucveljena mlada i imam utisak da jedva ceka da se nesto ovako dogodi, da bi osuo paljbu ni sam ne zna na koga ni protiv koga
Kolo srece se okrece, nece uvek Albanci biti miljenici Amerike a vec se ta podrska zestoko topi u samoj Americi. Ako im je ona davala krila da se ne suoce sa svojim mnogobrojnim bahatim i svirepim zlocinima, uskoro ce bez tih krila ostati...kao i Moamer, Bin Laden i Sadam...A sta onda ?

jugo

pre 11 godina

Ovo hapsenje bi se moglo analizirati iz mnogo uglova.

1. Hapsenjem Albanaca u Makedoniji i hapsenjem ovih na jugu Srbije se zeli prikazati da su oni faktor destabilizacije na Balkanu i u ocima javnosti koje su sad otvorene zbog ubistva u Makedoniji predstaviti deo ovog nacionalnog korpusa za kriminalno, sto i jeste istina.

2. Hapsenjem ALbanaca na jugu Srbije se gura prst u oko vlastima na Kosovu jer sad kad izbore organizuje OEBS bilo kakav napad na ovaj proces ce biti negativan kosovskim vlastima.

3. Pored politickog marketinga i to sve u izbornoj tisini na ovaj nacin se mozda zeli prikazati tendencija za podelom Kosova i razmenom teritorija. Ovo na jugu Srbije je skoro isto sa onim na severu Kosova (mislim u paravojnom smislu)

4. Moguce da ovim hapsenjem kada krene hapsenje na severu Kosova koje se najavljuje da ce se efekti tog hapsenja minimalizovati kroz retroiku reciprocnosti

Mozda je sve ovo izmesano a mozda i nema veze. Nekada pomislim da nasi politicari ne gledaju to tako daleko.

Predrag

pre 11 godina

Aj Albanci sto se bune, oni su takvi kakvi su. Al nije mi jasno kad Srbi ne odobravaju hapsenje ubica svog naroda. Koja li je to boljka u glavi pitam se sad.

Ali Demi

pre 11 godina

@ Milan:
P.S. Halimi,a sta se desilo Srbima na Kosovu? To nije etnicko ciscenje jel da??
Milane, Halimi je gradjanin Srbije i govori o Srbiji. On govori o gradjanima Srbije i ne o gradjanima celog sveta. To je njihov zadatak i ne zadatak da se brine o gradjanima Kosova.
PS: Buduci da imamo etnicko ciscenje na Kosovu(kako vi kazete), da li to opravda etnicko ciscenje u Srbiji, jel da?
Srbija dala amnestiju clanovima UCK. Ona mora da bude osbiljna u tome i ne "fleksibina". Halimi govori i o nehumansko ponasanje policije u svojim akcijama. Policija ne mora da radi po licnim standartima policajca, ali srozno ne upotrebiti noge i pesnice....Upotrebiti noge i pesnice i ne palicu je nedostatak osecanja ljudsih prava. Upotrebiti palicu je drugacije, mozda je bila i greska prekoracenja ovlascenja ali viktima zasluzuje "Zao mi je", jel da?
Napokon moram da naglasim da vereme zbivanja je kriticno. Pravo je da Srbija vodi racuna i o ratnim zlocincima. Uhapsiti ljude u vremena zbivanja u Makedoniji, u vreme kada Kosovo udri na kriminalce i na vreme izbora u Srbiji pokazuje zurbu za galamu....

Licemeri!

pre 11 godina

Zar ne može ovaj Halimi jednom, ali samo jednom da kaže da treba pustiti organe gonjenja da rade svoj posao? Scenario je poznat: preuveličavati broj Albanaca na određenoj teritoriji (iako se zna da su u Medveđi uvek bili u manjini), što je moguće više ignorisati državu Srbiju i koristiti svaki povod da bi se prikrio njihov stvarni broj - što se videlo na popisu a i sada uoči izbora. Na svu sreću, Veliki Brat im više ne stoji iza leđa kao ranije. Amnestija nije i amnezija, lepo se kaže da ona ne važi za osumnjičene za ratne zločine. Tog čoveka ne treba hapsiti već ignorisati, pa će i njegov značaj time biti marginalizovan.

Косовски витез

pre 11 godina

Захтевам кал грађанин Србије да надлежни државни органи очисте ове средине од организованог криминала каао би грађани и држављани Србије свих националности живели без криминала!

Milan

pre 11 godina

Zasto je na b92 uvek bitno sta su rekli Halimi i Kamberi.Pa naravno da ce hapsenje kriminalaca ta dvojica uvek podici na nacionalni nivo i iskoristiti priliku da jos jednom pokazu kako su Albanci jadni,mali i ugrozeni..a s obzirom da su takvi,na svakih par godina zavrse sa jos nekom teritorijom,sa koje bezecuju sledece parce tudje zemlje.

P.S. Halimi,a sta se desilo Srbima na Kosovu?To nije etnicko ciscenje jel da??

Ironija

pre 11 godina

Koja je njihova nacionalnost, ne znam i ne zanima me. Meni je bitno da su uhapseni gradjani Republike Srbije!
(Beogradjanin, 4. maj 2012 13:36)

Ali bi te verovatno zanimalo da je uhapsen neki Srbin? I bio bi prvi da prokomentarises

Косовски витез

pre 11 godina

Чудо какп овај председник општине зна да има претучених Албанаца а не зна за повређеног полицајца

Јагањац

pre 11 godina

"Dodao je da bivši pripadnici Oslobodilačke vojske Preševa, Medveđe i Bujanovca više nisu sigurni u Srbiji..."

Ма човек се спрда са нама. `Оћеш можда споменик да им дигнемо!?

AI-DESIGN

pre 11 godina

Ne mogu da verujem "KPS uhapsilla x srba posle dan dva srpska policija uhapsilla x albanca" kakve su ovo igre sa zivotima ljudi, kao da nije dovljno da gradjani obe nacionalnosti zhivimo u najgorim uslovima i bedi u evropi.Ako su treballi da se uhapse pa zashto nisu do sada to radilli nego posle 10 godina.Cudim se kako nikoga ne hapse za korupciju ,kradju,....mozhda to kod nas nema na balkanu??

mlekadzija

pre 11 godina

Ne razumem ushicenost mnogobrojnih komentatora...Kao i mnogo puta do sada ponovice se isprobani scenario. Pustice ih za dva tri dana, posto prorade telefoni...zna se ciji.
P.S: Ocekujem brzi protest N. Kandic zbog bezrazloznog hapsenja.

Đorđo Napolitano

pre 11 godina

Jug Srbije treba očistiti od organizovanog kriminala i omogućiti građanima normalan život. Na žalost mnogi kriminalci su koristili ratno stanje da bi vršili zločine delom iz obesti a delom radi sticanja kapitala krađom. Posle rata su okačili zlatne lance oko vrata i počeli da zavode red u svojim sredinama, pretvarajući poštene ljude u svoje žrtve. Južni deo Srbije treba odlučno dekriminalizovati i omogućiti normalan život svim građanima, to je trebalo odavno uraditi i nema nijednog razumnog objašnjenja zašto to nije ranije urađeno.

srdjan

pre 11 godina

Ljudi pre nedelju dana sam prolazio putem bujanovac-kosovska granica i jako sam se razocarao kad sam video da na teritoriji srbije na svakoj banderi je postavljena albanska zastava sa crnim orlom.Pa gde je drzava da to ukloni i pohapsi pocinioce?

v

pre 11 godina

Nisu uhapseni Albanci nego osumnjiceni za terorizam ili sta vec. Jesu li uhapseni zato sto su Albanci ili zato sto je kod njih pronadjeno oruzje?? Nasi mediji ne znaju da napisu vest normalno, nego prave zbrku...

Mare

pre 11 godina

Ova akcija je dobra iz jednog ugla ali je iz drugog losa. Dobra je jer treba malo da utera strah u kosti Albancima, tj onim predstavnicima njihovog naroda sto su ogrezli u kriminalu, ali je losa sto bojim se da ce biti pusteni nakon izbora. Ipak, bolje i ovako malo da osete da nisu bas sto posto zasticeni i da lako mogu biti uhvaceni kad god se dobije dozvola ( da mi jesmo banana drzava i mi trazimo dozvolu od jacih, ali od Albanaca je ne trazimo sigurn).

Vidim i da neki ovde pisu kako ce ovo izazvati reakciju Pristine i kako ce zbog ovoga samo Srbi na Kosovu stradati. Gospodo, Srbi na Kosovu ce biti maltertirani i napadani od starne Albanaca bez obzira na desavanja u ostatku Srbije. Sa ili bez ove akcije, Albanci ce probati da opstruisu izbore, tako da, verujte mi, meni te se te price o uzvratnim akcijama. Da sad postavimo Cedomira Jovanovica na celo policije, Albanci bi idalje nastavili sa maltertiranjem i provokacijama. Oni zele cisto Kosovo, bez Srba, to nema nikakve veze sa tim sta radi Srbija i ko vlada u njoj.

ivanrjk

pre 11 godina

Ех кад би имали одвезане руке да похапсите све што треба у Србију и ми у Македонију регион би био лепше место за живот. Надам се да че то бити што скорије. Поздрав од МК

AHAHA

pre 11 godina

Ujka Sem se ovde umesao. Uhapseni UCK-ovci u Makedoniji su druknuli ortake koji se nalaze ovde i kauboji dali zeleno svetlo da se hapsi banda. Isto kao i sa vehabijama u Pazaru.

darko

pre 11 godina

Ne znam zašto je čišćenje terena nekima ruzna reč a postojanje terorista ne komentarišu.To se slobodno može nazvati "eliminacija" ili "uništavanje " neprijatelja.

handsinashes

pre 11 godina

"Ciscenje terena" je jako ruzna rec. Osim toga, sa tim hapsenjem se moglo sacekati, da prodju izbori i da se ne zateze dodatno ionako komplikovana situacija na Kosovu...osim ako komplikovanje i izazivanje sukoba i nije cilj ove vremenski vrlo lose tempirane akcije.
(Jututunska logika, 4. maj 2012 10:10)
"Čišćenje terena" je zvaničan , mada malo iskrivljen izraz, ali ga koristi i vojska ,a ponekada i policija, u vanrednim okolnostima. A u zonama dejstava ili povišene borbene gotovosti, ono može biti presudno za život makar jednog vojnika, što bi trebao da bude cilj svakog oficira ili komande. Sećam se jednog potpukovnika, neću ga imenovati, bio je komandant tenkovske brigade 99 te...na hvalospev kako "svaka mu čast, jer nije izgubio nijedan tenk" odgovorio je " briga me za tenkove, ja sam svako dete vratio kući, to je bio moj uspeh". Podržavam tvoj pacifizam u određenoj meri, ali svrati dole i vidi šta sedešava, pa mi onda glumi hipika kuckajući sa laptopa u centru Bg a (odakle sam i ja, da se razumemo, ali sam bio dole i znam šta to znači). Pa kada ti sa "neočišćenog terena", doleti rafal sa leđa, onda bi možda i shvatio.

@Ratko

pre 11 godina

Kako odakle ti pripadnici OVK u Bujanovcu? Pa, zar se ne secate situacije iz 2001. godine u O.Vojske Preseva, Bujanovca i Medvedje? Za vasu informaciju, ako dolazite sa Kosova, kraj puta stoje i spomenici krajputasi sa amblemom UCPBM, na teritoriji Srbije, i niko ziv ih ne sklanja. Eto, odakle oni tamo.

Carla de Ponte

pre 11 godina

U Tužilaštvu za ratne zločine sede totalno nesposobni ljudi, ili ljudi koji su postavljeni sa ciljem da obesmisle svaki proces koji se vodi za zločine počinjene nad Srbima. Dokaz za ovu tvrdnju je prosta činjenica da niko koga su oni 'gonili' za zločine nad Srbima nije osuđen.
(Dragan)

Nisu oni nesposobni nego fabrikuju politicki motivisane optuznice bez dokaza - zar im nije 3 evropska suda to reklo jasno i glasno da prave 'mockery od pravde". Ali mi mislimo da su se sve sudske i pravnicke sile zaverile protiv nas u nekoj antisrpskoj masonskoj lozi...

Čudoljub

pre 11 godina

Ipak je ovo veliki napredak. U Veliki Trnovac doskora nisu smeli ni da uđu, a ako su pronašli oružje - nemamo o čemu da razgovaramo. Očigledno je *neko* procenio da je dosta divljanja, jer vremenski koincidiraju akcije u Makedoniji i na jugu Srbije.

Branko

pre 11 godina

Nemojte da krivite ove iz tužilaštva za ratne zločine, oni su obučavani samo za ratne "zločine" koje su izvršili Srbi. A za rasvetljavanje ratnih zločina nad Srbima zadužene su NVO (Kandićka,"Žene u crnom", Sonja Biserko,...).

Jututunska logika

pre 11 godina

"Ciscenje terena" je jako ruzna rec. Osim toga, sa tim hapsenjem se moglo sacekati, da prodju izbori i da se ne zateze dodatno ionako komplikovana situacija na Kosovu...osim ako komplikovanje i izazivanje sukoba i nije cilj ove vremenski vrlo lose tempirane akcije.

Ratko

pre 11 godina

Svako ko je ucestvovao i jos uvek ucestvuje u separatizmu i terorizmu, mora biti uhapsen. Zamislite koju slobodu imaju Albanci na Jugu Srbije kada bez pardona mogu da ugoste separatiste sa Kosova. Ja zaista ne znam otkud ti pripadnici OVK po kucama u Bujanovcu sada i sta traze tamo. Da nemaju nekih novih teritorijalnih pretenzija? Otkud im hrabrost da dodju u Srbiju kao da nista nije bilo. Bravo za policiju polako mi ulivate poverenje.

zoran

pre 11 godina

Kako je lepo biti "pametan" i komentarisati iz Beograda,Kanade,USA,EU.
A..?
Da se ovi komentatori pitaju (uglavnom su svi sa zapada, uvaljeni u fotelje, ili iz Beograda) Srbiju bi odavno prodali.

Beast from the East

pre 11 godina

Zandarmerija po meni posao radi jako dobro i profesionalno. Da imaju pristup celoj teritoriji ne bi se mnoge stvari dovodile u pitanje.

e-krem

pre 11 godina

Cisto za to da najavljena hapsenja ZBOG KRIMINALA na severu Kosova ispadnu kao reciprocna i kao takva neosnovana sto bi dodatno sve zakomplikovalo i zakuvalo.

Niko nesmme da vas bije

pre 11 godina

Dacic i dalje jase na sopstvenim krilima, ni perje nije promenio. vazno je da ne pominje izbore jer je izborna cutnja, ali dela govore o tome kakav je on lider...zar ne? Cuj ratni zlocinci Albanci zive u sred Srbije a na Kosovu su zasticeni kao mecke i niko ih ne moze uhapsiti, bar ne bez dokaza.

Ivan,

pre 11 godina

Slazem se sa predhodnim komentarima,opet ce sudstvo da ispadne nesposobno,dzaba ih hapse,koliko god bilo tesko reci ali svaka cast policiji,nadam se samo da jedan politicar ne pokusava ovako da pridobije jos koji glas.

m

pre 11 godina

Ovo je poslednji predizborni potez.
Sve ce ih pustiti, kao sto su pustili "Gnjilansku grupu".
Prvo spektakularno hapsenje, koje prenose svi mediji, pa sudjenje i onda pustanje ispod zita, da niko ne vidi i ne dozna osim ljudi koji zive dole. Oni su jedini videli spektakularan docek pripadnika "Gnjilanske grupe" u Prsevu zimus, niko, ali niko to nije objavio osim albanskih medija na jugu Srbije.

Dragan

pre 11 godina

Još jedno hapšenje koje neće imati sudski epilog. Razlog je u sledećem:
U Tužilaštvu za ratne zločine sede totalno nesposobni ljudi, ili ljudi koji su postavljeni sa ciljem da obesmisle svaki proces koji se vodi za zločine počinjene nad Srbima. Dokaz za ovu tvrdnju je prosta činjenica da niko koga su oni 'gonili' za zločine nad Srbima nije osuđen.

Vani

pre 11 godina

policija trenutno vrsi ciscenje terena, da ne da bog da su isti policajci iz onog dobrog vremena iz Kosova ti koji ce to da urade ako jesu.....
Mogu samo reci da su veoma motivirani i efikasni

beogradjanka

pre 11 godina

Dug je put od hapšenja, preko procesuiranja, do pravnosnažne presude. Nadam se da ćete nas pravovremeno obaveštavati i svim detaljima tog postupka. Hvala.

odlično

pre 11 godina

Posle ovoga sledi ocepljenje i Preševske doline, plus šamari iz EU celo Srbiji. Kakvo "čišćenje terena" i od koga?! Mali Sloba je dosegao svog mentora.

Nikad ništa ne znaju i nije im jasno

pre 11 godina

Predsedniku opštine Bujanovac nije jasan cilj akcije...na sledećim vestima već vidim pronadjenu pozamašnu količinu pušaka, ručnih bombi, opijata i ostalih igrački za "decu".

Neko iz Srbije

pre 11 godina

Kaze neki naslov dole da se "novinari klone kandidata" i obrnuto do izbora.

Evo rupe u izbornom zakonu. treba zabraniti spektakularna hapsenja i slicne stvari u predizbornoj cutnji. Ovi dole zive vec godinama a ovaj nasao sada da ih apsi.

Pera

pre 11 godina

Mi kad pohapsimo teroriste, objavimo da smo pohapsili Albance, a makedonci kazu da su uhapsili radikalne islamiste. Stavovi EU i USA su da su Albanci ugrozeni i obespravljeni, dok za radikalne islamiste smatraju da su opasni teroristi.
Ko li je pametniji, mi ili makedonci?

jedina solucija revolucija

pre 11 godina

Bravo genijalci!!!!

Sada ste dali povod Albancima na Kosovu da otvoreno udare na srbe, priliku (i povod) imaju a to su izbori, ova vasa akcija ce samo dati opravdanje da urade ono sto su i hteli.

Kada je cekano tolike godine, moglo je da se saceka jos koji dan da prodju izbori i da malo olaksate zivot srba na kosovu!

Koji procenat (ili cak i promil) na izborima je vazniji strankama nego realan zivot naroda!

Dragan

pre 11 godina

Još jedno hapšenje koje neće imati sudski epilog. Razlog je u sledećem:
U Tužilaštvu za ratne zločine sede totalno nesposobni ljudi, ili ljudi koji su postavljeni sa ciljem da obesmisle svaki proces koji se vodi za zločine počinjene nad Srbima. Dokaz za ovu tvrdnju je prosta činjenica da niko koga su oni 'gonili' za zločine nad Srbima nije osuđen.

Pera

pre 11 godina

Mi kad pohapsimo teroriste, objavimo da smo pohapsili Albance, a makedonci kazu da su uhapsili radikalne islamiste. Stavovi EU i USA su da su Albanci ugrozeni i obespravljeni, dok za radikalne islamiste smatraju da su opasni teroristi.
Ko li je pametniji, mi ili makedonci?

jedina solucija revolucija

pre 11 godina

Bravo genijalci!!!!

Sada ste dali povod Albancima na Kosovu da otvoreno udare na srbe, priliku (i povod) imaju a to su izbori, ova vasa akcija ce samo dati opravdanje da urade ono sto su i hteli.

Kada je cekano tolike godine, moglo je da se saceka jos koji dan da prodju izbori i da malo olaksate zivot srba na kosovu!

Koji procenat (ili cak i promil) na izborima je vazniji strankama nego realan zivot naroda!

ivanrjk

pre 11 godina

Ех кад би имали одвезане руке да похапсите све што треба у Србију и ми у Македонију регион би био лепше место за живот. Надам се да че то бити што скорије. Поздрав од МК

beogradjanka

pre 11 godina

Dug je put od hapšenja, preko procesuiranja, do pravnosnažne presude. Nadam se da ćete nas pravovremeno obaveštavati i svim detaljima tog postupka. Hvala.

srdjan

pre 11 godina

Ljudi pre nedelju dana sam prolazio putem bujanovac-kosovska granica i jako sam se razocarao kad sam video da na teritoriji srbije na svakoj banderi je postavljena albanska zastava sa crnim orlom.Pa gde je drzava da to ukloni i pohapsi pocinioce?

Nikad ništa ne znaju i nije im jasno

pre 11 godina

Predsedniku opštine Bujanovac nije jasan cilj akcije...na sledećim vestima već vidim pronadjenu pozamašnu količinu pušaka, ručnih bombi, opijata i ostalih igrački za "decu".

handsinashes

pre 11 godina

"Ciscenje terena" je jako ruzna rec. Osim toga, sa tim hapsenjem se moglo sacekati, da prodju izbori i da se ne zateze dodatno ionako komplikovana situacija na Kosovu...osim ako komplikovanje i izazivanje sukoba i nije cilj ove vremenski vrlo lose tempirane akcije.
(Jututunska logika, 4. maj 2012 10:10)
"Čišćenje terena" je zvaničan , mada malo iskrivljen izraz, ali ga koristi i vojska ,a ponekada i policija, u vanrednim okolnostima. A u zonama dejstava ili povišene borbene gotovosti, ono može biti presudno za život makar jednog vojnika, što bi trebao da bude cilj svakog oficira ili komande. Sećam se jednog potpukovnika, neću ga imenovati, bio je komandant tenkovske brigade 99 te...na hvalospev kako "svaka mu čast, jer nije izgubio nijedan tenk" odgovorio je " briga me za tenkove, ja sam svako dete vratio kući, to je bio moj uspeh". Podržavam tvoj pacifizam u određenoj meri, ali svrati dole i vidi šta sedešava, pa mi onda glumi hipika kuckajući sa laptopa u centru Bg a (odakle sam i ja, da se razumemo, ali sam bio dole i znam šta to znači). Pa kada ti sa "neočišćenog terena", doleti rafal sa leđa, onda bi možda i shvatio.

@Ratko

pre 11 godina

Kako odakle ti pripadnici OVK u Bujanovcu? Pa, zar se ne secate situacije iz 2001. godine u O.Vojske Preseva, Bujanovca i Medvedje? Za vasu informaciju, ako dolazite sa Kosova, kraj puta stoje i spomenici krajputasi sa amblemom UCPBM, na teritoriji Srbije, i niko ziv ih ne sklanja. Eto, odakle oni tamo.

AHAHA

pre 11 godina

Ujka Sem se ovde umesao. Uhapseni UCK-ovci u Makedoniji su druknuli ortake koji se nalaze ovde i kauboji dali zeleno svetlo da se hapsi banda. Isto kao i sa vehabijama u Pazaru.

odlično

pre 11 godina

Posle ovoga sledi ocepljenje i Preševske doline, plus šamari iz EU celo Srbiji. Kakvo "čišćenje terena" i od koga?! Mali Sloba je dosegao svog mentora.

Čudoljub

pre 11 godina

Ipak je ovo veliki napredak. U Veliki Trnovac doskora nisu smeli ni da uđu, a ako su pronašli oružje - nemamo o čemu da razgovaramo. Očigledno je *neko* procenio da je dosta divljanja, jer vremenski koincidiraju akcije u Makedoniji i na jugu Srbije.

Ratko

pre 11 godina

Svako ko je ucestvovao i jos uvek ucestvuje u separatizmu i terorizmu, mora biti uhapsen. Zamislite koju slobodu imaju Albanci na Jugu Srbije kada bez pardona mogu da ugoste separatiste sa Kosova. Ja zaista ne znam otkud ti pripadnici OVK po kucama u Bujanovcu sada i sta traze tamo. Da nemaju nekih novih teritorijalnih pretenzija? Otkud im hrabrost da dodju u Srbiju kao da nista nije bilo. Bravo za policiju polako mi ulivate poverenje.

Beast from the East

pre 11 godina

Zandarmerija po meni posao radi jako dobro i profesionalno. Da imaju pristup celoj teritoriji ne bi se mnoge stvari dovodile u pitanje.

Branko

pre 11 godina

Nemojte da krivite ove iz tužilaštva za ratne zločine, oni su obučavani samo za ratne "zločine" koje su izvršili Srbi. A za rasvetljavanje ratnih zločina nad Srbima zadužene su NVO (Kandićka,"Žene u crnom", Sonja Biserko,...).

m

pre 11 godina

Ovo je poslednji predizborni potez.
Sve ce ih pustiti, kao sto su pustili "Gnjilansku grupu".
Prvo spektakularno hapsenje, koje prenose svi mediji, pa sudjenje i onda pustanje ispod zita, da niko ne vidi i ne dozna osim ljudi koji zive dole. Oni su jedini videli spektakularan docek pripadnika "Gnjilanske grupe" u Prsevu zimus, niko, ali niko to nije objavio osim albanskih medija na jugu Srbije.

v

pre 11 godina

Nisu uhapseni Albanci nego osumnjiceni za terorizam ili sta vec. Jesu li uhapseni zato sto su Albanci ili zato sto je kod njih pronadjeno oruzje?? Nasi mediji ne znaju da napisu vest normalno, nego prave zbrku...

darko

pre 11 godina

Ne znam zašto je čišćenje terena nekima ruzna reč a postojanje terorista ne komentarišu.To se slobodno može nazvati "eliminacija" ili "uništavanje " neprijatelja.

Milan

pre 11 godina

Zasto je na b92 uvek bitno sta su rekli Halimi i Kamberi.Pa naravno da ce hapsenje kriminalaca ta dvojica uvek podici na nacionalni nivo i iskoristiti priliku da jos jednom pokazu kako su Albanci jadni,mali i ugrozeni..a s obzirom da su takvi,na svakih par godina zavrse sa jos nekom teritorijom,sa koje bezecuju sledece parce tudje zemlje.

P.S. Halimi,a sta se desilo Srbima na Kosovu?To nije etnicko ciscenje jel da??

Mare

pre 11 godina

Ova akcija je dobra iz jednog ugla ali je iz drugog losa. Dobra je jer treba malo da utera strah u kosti Albancima, tj onim predstavnicima njihovog naroda sto su ogrezli u kriminalu, ali je losa sto bojim se da ce biti pusteni nakon izbora. Ipak, bolje i ovako malo da osete da nisu bas sto posto zasticeni i da lako mogu biti uhvaceni kad god se dobije dozvola ( da mi jesmo banana drzava i mi trazimo dozvolu od jacih, ali od Albanaca je ne trazimo sigurn).

Vidim i da neki ovde pisu kako ce ovo izazvati reakciju Pristine i kako ce zbog ovoga samo Srbi na Kosovu stradati. Gospodo, Srbi na Kosovu ce biti maltertirani i napadani od starne Albanaca bez obzira na desavanja u ostatku Srbije. Sa ili bez ove akcije, Albanci ce probati da opstruisu izbore, tako da, verujte mi, meni te se te price o uzvratnim akcijama. Da sad postavimo Cedomira Jovanovica na celo policije, Albanci bi idalje nastavili sa maltertiranjem i provokacijama. Oni zele cisto Kosovo, bez Srba, to nema nikakve veze sa tim sta radi Srbija i ko vlada u njoj.

Јагањац

pre 11 godina

"Dodao je da bivši pripadnici Oslobodilačke vojske Preševa, Medveđe i Bujanovca više nisu sigurni u Srbiji..."

Ма човек се спрда са нама. `Оћеш можда споменик да им дигнемо!?

mlekadzija

pre 11 godina

Ne razumem ushicenost mnogobrojnih komentatora...Kao i mnogo puta do sada ponovice se isprobani scenario. Pustice ih za dva tri dana, posto prorade telefoni...zna se ciji.
P.S: Ocekujem brzi protest N. Kandic zbog bezrazloznog hapsenja.

zoran

pre 11 godina

Kako je lepo biti "pametan" i komentarisati iz Beograda,Kanade,USA,EU.
A..?
Da se ovi komentatori pitaju (uglavnom su svi sa zapada, uvaljeni u fotelje, ili iz Beograda) Srbiju bi odavno prodali.

Neko iz Srbije

pre 11 godina

Kaze neki naslov dole da se "novinari klone kandidata" i obrnuto do izbora.

Evo rupe u izbornom zakonu. treba zabraniti spektakularna hapsenja i slicne stvari u predizbornoj cutnji. Ovi dole zive vec godinama a ovaj nasao sada da ih apsi.

AI-DESIGN

pre 11 godina

Ne mogu da verujem "KPS uhapsilla x srba posle dan dva srpska policija uhapsilla x albanca" kakve su ovo igre sa zivotima ljudi, kao da nije dovljno da gradjani obe nacionalnosti zhivimo u najgorim uslovima i bedi u evropi.Ako su treballi da se uhapse pa zashto nisu do sada to radilli nego posle 10 godina.Cudim se kako nikoga ne hapse za korupciju ,kradju,....mozhda to kod nas nema na balkanu??

Jututunska logika

pre 11 godina

"Ciscenje terena" je jako ruzna rec. Osim toga, sa tim hapsenjem se moglo sacekati, da prodju izbori i da se ne zateze dodatno ionako komplikovana situacija na Kosovu...osim ako komplikovanje i izazivanje sukoba i nije cilj ove vremenski vrlo lose tempirane akcije.

Niko nesmme da vas bije

pre 11 godina

Dacic i dalje jase na sopstvenim krilima, ni perje nije promenio. vazno je da ne pominje izbore jer je izborna cutnja, ali dela govore o tome kakav je on lider...zar ne? Cuj ratni zlocinci Albanci zive u sred Srbije a na Kosovu su zasticeni kao mecke i niko ih ne moze uhapsiti, bar ne bez dokaza.

Косовски витез

pre 11 godina

Захтевам кал грађанин Србије да надлежни државни органи очисте ове средине од организованог криминала каао би грађани и држављани Србије свих националности живели без криминала!

Косовски витез

pre 11 godina

Чудо какп овај председник општине зна да има претучених Албанаца а не зна за повређеног полицајца

Predrag

pre 11 godina

Aj Albanci sto se bune, oni su takvi kakvi su. Al nije mi jasno kad Srbi ne odobravaju hapsenje ubica svog naroda. Koja li je to boljka u glavi pitam se sad.

Đorđo Napolitano

pre 11 godina

Jug Srbije treba očistiti od organizovanog kriminala i omogućiti građanima normalan život. Na žalost mnogi kriminalci su koristili ratno stanje da bi vršili zločine delom iz obesti a delom radi sticanja kapitala krađom. Posle rata su okačili zlatne lance oko vrata i počeli da zavode red u svojim sredinama, pretvarajući poštene ljude u svoje žrtve. Južni deo Srbije treba odlučno dekriminalizovati i omogućiti normalan život svim građanima, to je trebalo odavno uraditi i nema nijednog razumnog objašnjenja zašto to nije ranije urađeno.

Carla de Ponte

pre 11 godina

U Tužilaštvu za ratne zločine sede totalno nesposobni ljudi, ili ljudi koji su postavljeni sa ciljem da obesmisle svaki proces koji se vodi za zločine počinjene nad Srbima. Dokaz za ovu tvrdnju je prosta činjenica da niko koga su oni 'gonili' za zločine nad Srbima nije osuđen.
(Dragan)

Nisu oni nesposobni nego fabrikuju politicki motivisane optuznice bez dokaza - zar im nije 3 evropska suda to reklo jasno i glasno da prave 'mockery od pravde". Ali mi mislimo da su se sve sudske i pravnicke sile zaverile protiv nas u nekoj antisrpskoj masonskoj lozi...

Licemeri!

pre 11 godina

Zar ne može ovaj Halimi jednom, ali samo jednom da kaže da treba pustiti organe gonjenja da rade svoj posao? Scenario je poznat: preuveličavati broj Albanaca na određenoj teritoriji (iako se zna da su u Medveđi uvek bili u manjini), što je moguće više ignorisati državu Srbiju i koristiti svaki povod da bi se prikrio njihov stvarni broj - što se videlo na popisu a i sada uoči izbora. Na svu sreću, Veliki Brat im više ne stoji iza leđa kao ranije. Amnestija nije i amnezija, lepo se kaže da ona ne važi za osumnjičene za ratne zločine. Tog čoveka ne treba hapsiti već ignorisati, pa će i njegov značaj time biti marginalizovan.

e-krem

pre 11 godina

Cisto za to da najavljena hapsenja ZBOG KRIMINALA na severu Kosova ispadnu kao reciprocna i kao takva neosnovana sto bi dodatno sve zakomplikovalo i zakuvalo.

Ironija

pre 11 godina

Koja je njihova nacionalnost, ne znam i ne zanima me. Meni je bitno da su uhapseni gradjani Republike Srbije!
(Beogradjanin, 4. maj 2012 13:36)

Ali bi te verovatno zanimalo da je uhapsen neki Srbin? I bio bi prvi da prokomentarises

Znanje

pre 11 godina

U cemu je problem sto su uhapesni ti ratni zlocinci i kriminalci. Srbija je nenormalno tolerantna kada ih tek sada hapsi. Albanci su stalno nesto ugrozeni, a u stvari se sire u svim pravcima i u svakom pogledu. Ocito znaju znanje.

istoricar

pre 11 godina

"Pripadnici zandarmerije privode Albance"
Ne privode nego ih vuku, tj. ponizavaju. Ovakve slike ostaju upamcene, i, ako se desi da ih, kojim slucajem, sud oslobodi odgovornosti, pretvaraju se u dokaz da je nad njima cinjen drzavni teror. Sasvim bespotrebno i kratkovidno.

Ivan,

pre 11 godina

Slazem se sa predhodnim komentarima,opet ce sudstvo da ispadne nesposobno,dzaba ih hapse,koliko god bilo tesko reci ali svaka cast policiji,nadam se samo da jedan politicar ne pokusava ovako da pridobije jos koji glas.

dr

pre 11 godina

Naravno i ova hapšenja se mogu posmatrati kroz prizmu predizbornih igrarija, a sve to na mig američke ambasade. Malo namignu Albancima i zažmure na jedno oko kad se radi o srpskim glavama, i suprotno kad se radi o albanskim glavama. Sve u svemu: "rokajte se glupani, mi kontrolišemo situaciju", a ko ne vidi dalje od nosa, on neka se loži na "hapšenja", na "potpirivanje nacionalizma" sa jedne i druge strane, a živite u bedi i jedni i drugi...

koreni

pre 11 godina

Zasto mnogi (ne kazem svi i bez namere da vredjam albansku naciju) iz albanske zajednice na Balkanu smatraju da su oni u nekom povlascenom polozaju u odnosu na druge ? Uzmimo dva poslednja primera-U Skoplju su pripadnici albanskog naroda sa ostalima, izvrsili grozan zlocin i ubili 5 lica. I to na koji nacin ? Bezkrupuloznim i surovim streljanjem, prakticno ispred njihovih kuca. Privedeni su osumnjiceni, imenovani su... i kao po komandi organizuju se neke demonstracije protiv ugnjetavanja Albanaca. Alo ? Ej ? Jesu li pripadnici albanske nacije izvan zakona ? Ili i dalje misle da zive u plemenskim zajednicama, 17. veka. U Srbiji se takodje privode OSUMNJICENI za ZLOCINE. i odmah...isto-ugnjetavanje, neka njihova prava, bla, bla bla. Ovaj Halimi se ponasa kao neka ucveljena mlada i imam utisak da jedva ceka da se nesto ovako dogodi, da bi osuo paljbu ni sam ne zna na koga ni protiv koga
Kolo srece se okrece, nece uvek Albanci biti miljenici Amerike a vec se ta podrska zestoko topi u samoj Americi. Ako im je ona davala krila da se ne suoce sa svojim mnogobrojnim bahatim i svirepim zlocinima, uskoro ce bez tih krila ostati...kao i Moamer, Bin Laden i Sadam...A sta onda ?

Milan

pre 11 godina

@Bojan: To ti je standardan nacin privodjenja kriminalaca, terorista i sl. Pogledaj slike hapsenja u okviru akcije Sablja. Zasto tako? Pa ova dvojica iz Zandrmerije ga tako cvrsto drze da ako krene da se pravi pametan samo mu gurnu lakat jos vise uz lopaticu i on pada na zemlju (prilicno je bolan (po uhapsenog) ovaj stav - sto zandarima daje kontrolu nad licem koje se privodi).

veerghoen

pre 11 godina

Akcija za pozdrav! Svaka cast Zandarmeriji,Visem tuzilastvu i organima reda. Sada ih osuditi na po 20-30 godina, pa nek docekaju starost u ''oslobodjenom'' Bujanovcu.

R'ke-koke

pre 11 godina

Ajde Riza Halimi...

Idi u Njujork skini i baci Americku zastavu sa gredske vecnice i stavi zastavu Irana. Da vidimo kako ces da prodjes.

Vani

pre 11 godina

policija trenutno vrsi ciscenje terena, da ne da bog da su isti policajci iz onog dobrog vremena iz Kosova ti koji ce to da urade ako jesu.....
Mogu samo reci da su veoma motivirani i efikasni

Ali Demi

pre 11 godina

@ Milan:
P.S. Halimi,a sta se desilo Srbima na Kosovu? To nije etnicko ciscenje jel da??
Milane, Halimi je gradjanin Srbije i govori o Srbiji. On govori o gradjanima Srbije i ne o gradjanima celog sveta. To je njihov zadatak i ne zadatak da se brine o gradjanima Kosova.
PS: Buduci da imamo etnicko ciscenje na Kosovu(kako vi kazete), da li to opravda etnicko ciscenje u Srbiji, jel da?
Srbija dala amnestiju clanovima UCK. Ona mora da bude osbiljna u tome i ne "fleksibina". Halimi govori i o nehumansko ponasanje policije u svojim akcijama. Policija ne mora da radi po licnim standartima policajca, ali srozno ne upotrebiti noge i pesnice....Upotrebiti noge i pesnice i ne palicu je nedostatak osecanja ljudsih prava. Upotrebiti palicu je drugacije, mozda je bila i greska prekoracenja ovlascenja ali viktima zasluzuje "Zao mi je", jel da?
Napokon moram da naglasim da vereme zbivanja je kriticno. Pravo je da Srbija vodi racuna i o ratnim zlocincima. Uhapsiti ljude u vremena zbivanja u Makedoniji, u vreme kada Kosovo udri na kriminalce i na vreme izbora u Srbiji pokazuje zurbu za galamu....

Tonio

pre 11 godina

Smatram da nacin privodjenja ovih ljudi -kako se to moze videti na ovim slikama- ozbiljno krse osnovnu ljudsku pravu i dostojanstvo pojedinaca.
Pitam samo, da li ce biti pokrenut krivicni postupak protiv ovih zandarma?

Predrag

pre 11 godina

@istoricar, ovi sto su uhapseni su mucili i ubili momke od 18 i 19 godina! Sta ocekujes ti covece, da ih lepo pozovu na kafu !? Svasta !

jugo

pre 11 godina

Ovo hapsenje bi se moglo analizirati iz mnogo uglova.

1. Hapsenjem Albanaca u Makedoniji i hapsenjem ovih na jugu Srbije se zeli prikazati da su oni faktor destabilizacije na Balkanu i u ocima javnosti koje su sad otvorene zbog ubistva u Makedoniji predstaviti deo ovog nacionalnog korpusa za kriminalno, sto i jeste istina.

2. Hapsenjem ALbanaca na jugu Srbije se gura prst u oko vlastima na Kosovu jer sad kad izbore organizuje OEBS bilo kakav napad na ovaj proces ce biti negativan kosovskim vlastima.

3. Pored politickog marketinga i to sve u izbornoj tisini na ovaj nacin se mozda zeli prikazati tendencija za podelom Kosova i razmenom teritorija. Ovo na jugu Srbije je skoro isto sa onim na severu Kosova (mislim u paravojnom smislu)

4. Moguce da ovim hapsenjem kada krene hapsenje na severu Kosova koje se najavljuje da ce se efekti tog hapsenja minimalizovati kroz retroiku reciprocnosti

Mozda je sve ovo izmesano a mozda i nema veze. Nekada pomislim da nasi politicari ne gledaju to tako daleko.

z

pre 11 godina

Nesto se ne secam da su Albanci bilo sta kazali kada su pre nekoliko nedelja pripadnici albanske rosu demolirali kuce Srba na Kosovu, lomili, tukli starce i odvodili ih u zatvor pod optuzbom da ti Srbi "ugrozavaju ustavni poredak". Tada su Albanci pozdravljali ta hapsenja, likovali su i navijali za jos hapsenja i lupetali o nekakvom "zakonu i redu" koji ce kao uvesti krimos Taci. Isto tako ne secamo se da su Albanci izasli na ulice da protestuju kada su ubijeni makedonski mladici ali eto njih danas na ulicama da protestvuju jer su "ugrozeni"... i da ne nabrajamo dalje sve primere za albansko licemerje...

Bojan

pre 11 godina

Zasto ga onako privode, sa savijenim rukama, pognutog, prakticno ga nose? Da li je pruzao otpor ili je ovo standardni nacin na koji zandarmerija vodi nekog ulicom? Mislim, zanima me...? Jer ovako mi se cini da je sve samo poza za slikanje.

Tonia

pre 11 godina

@Tonio
Tako se privode oni koji nisu poštovali dostojanstvo pojedinca i "osnovnu ljudska pravu" onih koje su terorisali. Bože zdravlja, biće takvih slika i više. A što se tiče postupka protiv žandarma, ne neće ih biti, pošto su uhapšeni teroristi pa ni žandarmi ne biraju sredstva. Al gledaj to sa vedrije strane, oni i dalje hodaju i još su živi...

v

pre 11 godina

... "Pripadnici zandarmerije privode Albance", umesto sa "Pripadnici zandarmerije privode osobe optuzene za ratne zlocine". Ovo je katastrofa na pomolu...

Sergije Miletic

pre 11 godina

Ko kaze da se SPS nije promenio?
Milosevic je proterivao Albance,uzimao pasose i licne karte i obezbedjivao prevoz do Albanske granice.One koji nisu na to pristali zavrsili su kao lesevi u kamionima pronadjenim u Batajnici.Dacic ih,posle dvadeset godina, nekako bas sada pronalazi i hapsi,kaze po zakonu.I sad mi vi recite da je to ista partija,taj SPS.
Na drugoj strani,nikako ne uspevamo da glavni tuzilac za ratne zlocine pokrene bar jedan postupak protiv srednje i visoko rangiranih pripadnika nasih oruzanih snaga koji su pocinili zlocine na Kosovu.

bačvanin

pre 11 godina

Mali sloba nastavlja gde je stao veliki sloba,pa posle
Vam je djavo kriv kad Srbija ostane samo
Beograd
(Andrija, 4. maj 2012 16:19)


Ove fore su mi najbolje, kada god Srbija uradi nešto normalno i postupi kao i svaka nromalana država na svetu, nađu se pametnjakovići da joj prete sa rasparčavanjem i "Beogradskim pašalukom" ili kakvim sve već starim izlizanim glupostima....
Uuuuuu evo prepali smo se!
Teroristi će svi do jednog završiti u zatvoru pre ili kasnije šta god vi ovde piskarali i pretili!
Shvatite, pravdi niko neće umaći!
I zaista ne shvatam kako vas nije sramota da podržavate ubice? Koji normalni čovek podržava ubice i teroriste?!

ex demokrata 1

pre 11 godina

Pozdravljam ! Bolje je s vremena na vreme da se Albanci podsete na to da se zakoni moraju poštovati,i da svako ko je ruke okrvavio,mora da ide u zatvor,do kraja života !

mnogo mi je za0

pre 11 godina

Mnogo mi je zao sto se ovo moralo desiti posle 11 god, ali siguran sam da je ovo jedini nacin na koji se moze preventivno delovati na ostale, kojima je u glavi da mogu da napadaju policiju i vojsku. Sto se tice povredjenog Albanca - pa valjda se ne smeju napadati zandarmi koji po sudskom nalogu pretresaju objekat. To je krivicno delo u celom svetu i u Americi mozete da dobijete i citavih 15 godina zatvora za Srecavanje ovlascenog lica u izvrsenju sluzbene radnje - naravno ako prezivite...
Na sud pa na robiju ZLOCINCI

Građanin Marsa sa Marsa

pre 11 godina

nista novo i dalje smo samo BALKANCI..
(shyqa, 4. maj 2012 16:58)

A šta, u ostalom svetu se teroristi ne hapse, već slobodno javno rade svoj "posao"?

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Vise ima prikrivenih i neosudjenih ratnih zlocinaca i oruzja samo u jednoj, bilo kojoj, beogradskoj ulici, nego li na celom jugu Srbije. Al aj po'apsi majci, i pokupi sve. Ko to danas sme?

Kiklop

pre 11 godina

Zbog cega su ih uopste amnestirali??? Pripadnici paravojne formacije, uz to sa separatistickom ideologijom - i amnestirani da nastave da rovare u drzavi? To sam kod nas ima, u drzavi kojom "upravljaju" stranci.
Za ovakvo sto bi i na delokratskom Zapadu odlezali debelu robiju, ako ne i dozivotnu, a u USA bogami..

NekiBG

pre 11 godina

Viodim ovde mnogi vec osudili uhapsene kao zliokovce i ratne zlocince...kao da bi bilo prvi put da srpske vlasti hapse Albance bez dokaza i na politickoj osnovi...

Duci0167

pre 11 godina

Naivan odgovor na najavljena hapsenja na severu Kosova i ni zbog cega drugog! Bilo bi dobro da su uhapseni zbog iskrene zelje da se krivci uhapse a ne zbog teranja inata. Potenciranje da su uhapseni Albanci. Ljudi zeljni osvete i mrznje navijaju kao na utakmici! Odgovor vlasti na Kosovu sledi a zatim zapomaganje Srba da su ugnjetavani i tako u krug. Sve je tako haoticno a narod zbunjen. Bitno je da politicari nisu i da sve smisljeno rade. Posledice njihovih postupaka ce snositi vec izmucen narod. Ni sam vise ne mogu da vidim sta je istina a sta ne sto je i cilj pokvarenih politicara. Nama je receno da su to optuzeni za zlocine nad Srbima i nama dovoljan razlog za spektakularno hapsenje. Verujem da je i dosta Albanaca kojima je dosta vise ovog prepucavanja ko ce koga. Problemi proslosti se ne mogu jednosmerno resiti,to je sigurno,inace svaka akcija ima svoju reakciju. Davno je Bane Sunshine rekao "pa zar treba da im se svetimo jer kod nas su manjina". Nadam se da to ovde nije slucaj inace sami sebi kopamo jamu.

tirion

pre 11 godina

jel vi ljudi stvarno mislite da sps i dacic imaju toiki uticaj u policiji, da eto treba im za izbore, pa pritisnu dugme i izvode akcije za svoju promociju?!
dacic je mozda iskoristio ovu priliku zarad pojavljivanja u javnosti (sto me ne bi uopste cudilo), ali policija radi svoj posao nezavisno od njega.

pre mislim da je ovo odgovor na dogadjaje u makedoniji i ljimajevo pustanje pre neki dan... da se pokaze da mogu stvari i drugacije da se rade, i da "odredjeno selo" nije toliko nedostupno... a ne bi me cak cudilo da to neko sa zapada obuzdava albance kroz nas...

nada

pre 11 godina

(Bucko razmisljam, 4. maj 2012 18:09),
Bucko, jel ti tvojim komentarima hoces da nas ubedis da RAZMISLJAS(!!!) kao sto RAZMISNJAJU gradjani EU? Ako je tako, navedi bar jednu drzavu, clanicu EU, gde Albanci (ili njihovi gradjani ALBANSKOG porekla) imaju status belog medveda, pa se njihovo hapsenje deklarise kao DISKRIMINACIJA i POLITICKI MOTIVISANA, bez obzira kojom "delatnoscu" se bave. Ako je tako na "evropsko-americkom" Kosovu, ne znaci da po TIM STANDARDIMA "RAZMISLJAJU" gradjani Evrope i Amerike, kao sto se ni njihovi zakoni ne prilagodjavaju STANDARDIMA koje donose i sprovode vodje UCK.

odlično

pre 11 godina

Posle ovoga sledi ocepljenje i Preševske doline, plus šamari iz EU celo Srbiji. Kakvo "čišćenje terena" i od koga?! Mali Sloba je dosegao svog mentora.

jedina solucija revolucija

pre 11 godina

Bravo genijalci!!!!

Sada ste dali povod Albancima na Kosovu da otvoreno udare na srbe, priliku (i povod) imaju a to su izbori, ova vasa akcija ce samo dati opravdanje da urade ono sto su i hteli.

Kada je cekano tolike godine, moglo je da se saceka jos koji dan da prodju izbori i da malo olaksate zivot srba na kosovu!

Koji procenat (ili cak i promil) na izborima je vazniji strankama nego realan zivot naroda!

ivanrjk

pre 11 godina

Ех кад би имали одвезане руке да похапсите све што треба у Србију и ми у Македонију регион би био лепше место за живот. Надам се да че то бити што скорије. Поздрав од МК

e-krem

pre 11 godina

Cisto za to da najavljena hapsenja ZBOG KRIMINALA na severu Kosova ispadnu kao reciprocna i kao takva neosnovana sto bi dodatno sve zakomplikovalo i zakuvalo.

zoran

pre 11 godina

Kako je lepo biti "pametan" i komentarisati iz Beograda,Kanade,USA,EU.
A..?
Da se ovi komentatori pitaju (uglavnom su svi sa zapada, uvaljeni u fotelje, ili iz Beograda) Srbiju bi odavno prodali.

srdjan

pre 11 godina

Ljudi pre nedelju dana sam prolazio putem bujanovac-kosovska granica i jako sam se razocarao kad sam video da na teritoriji srbije na svakoj banderi je postavljena albanska zastava sa crnim orlom.Pa gde je drzava da to ukloni i pohapsi pocinioce?

Carla de Ponte

pre 11 godina

U Tužilaštvu za ratne zločine sede totalno nesposobni ljudi, ili ljudi koji su postavljeni sa ciljem da obesmisle svaki proces koji se vodi za zločine počinjene nad Srbima. Dokaz za ovu tvrdnju je prosta činjenica da niko koga su oni 'gonili' za zločine nad Srbima nije osuđen.
(Dragan)

Nisu oni nesposobni nego fabrikuju politicki motivisane optuznice bez dokaza - zar im nije 3 evropska suda to reklo jasno i glasno da prave 'mockery od pravde". Ali mi mislimo da su se sve sudske i pravnicke sile zaverile protiv nas u nekoj antisrpskoj masonskoj lozi...

Dragan

pre 11 godina

Još jedno hapšenje koje neće imati sudski epilog. Razlog je u sledećem:
U Tužilaštvu za ratne zločine sede totalno nesposobni ljudi, ili ljudi koji su postavljeni sa ciljem da obesmisle svaki proces koji se vodi za zločine počinjene nad Srbima. Dokaz za ovu tvrdnju je prosta činjenica da niko koga su oni 'gonili' za zločine nad Srbima nije osuđen.

Tonio

pre 11 godina

Smatram da nacin privodjenja ovih ljudi -kako se to moze videti na ovim slikama- ozbiljno krse osnovnu ljudsku pravu i dostojanstvo pojedinaca.
Pitam samo, da li ce biti pokrenut krivicni postupak protiv ovih zandarma?

Jututunska logika

pre 11 godina

"Ciscenje terena" je jako ruzna rec. Osim toga, sa tim hapsenjem se moglo sacekati, da prodju izbori i da se ne zateze dodatno ionako komplikovana situacija na Kosovu...osim ako komplikovanje i izazivanje sukoba i nije cilj ove vremenski vrlo lose tempirane akcije.

Ratko

pre 11 godina

Svako ko je ucestvovao i jos uvek ucestvuje u separatizmu i terorizmu, mora biti uhapsen. Zamislite koju slobodu imaju Albanci na Jugu Srbije kada bez pardona mogu da ugoste separatiste sa Kosova. Ja zaista ne znam otkud ti pripadnici OVK po kucama u Bujanovcu sada i sta traze tamo. Da nemaju nekih novih teritorijalnih pretenzija? Otkud im hrabrost da dodju u Srbiju kao da nista nije bilo. Bravo za policiju polako mi ulivate poverenje.

Vani

pre 11 godina

policija trenutno vrsi ciscenje terena, da ne da bog da su isti policajci iz onog dobrog vremena iz Kosova ti koji ce to da urade ako jesu.....
Mogu samo reci da su veoma motivirani i efikasni

Ali Demi

pre 11 godina

@ Milan:
P.S. Halimi,a sta se desilo Srbima na Kosovu? To nije etnicko ciscenje jel da??
Milane, Halimi je gradjanin Srbije i govori o Srbiji. On govori o gradjanima Srbije i ne o gradjanima celog sveta. To je njihov zadatak i ne zadatak da se brine o gradjanima Kosova.
PS: Buduci da imamo etnicko ciscenje na Kosovu(kako vi kazete), da li to opravda etnicko ciscenje u Srbiji, jel da?
Srbija dala amnestiju clanovima UCK. Ona mora da bude osbiljna u tome i ne "fleksibina". Halimi govori i o nehumansko ponasanje policije u svojim akcijama. Policija ne mora da radi po licnim standartima policajca, ali srozno ne upotrebiti noge i pesnice....Upotrebiti noge i pesnice i ne palicu je nedostatak osecanja ljudsih prava. Upotrebiti palicu je drugacije, mozda je bila i greska prekoracenja ovlascenja ali viktima zasluzuje "Zao mi je", jel da?
Napokon moram da naglasim da vereme zbivanja je kriticno. Pravo je da Srbija vodi racuna i o ratnim zlocincima. Uhapsiti ljude u vremena zbivanja u Makedoniji, u vreme kada Kosovo udri na kriminalce i na vreme izbora u Srbiji pokazuje zurbu za galamu....

Mare

pre 11 godina

Ova akcija je dobra iz jednog ugla ali je iz drugog losa. Dobra je jer treba malo da utera strah u kosti Albancima, tj onim predstavnicima njihovog naroda sto su ogrezli u kriminalu, ali je losa sto bojim se da ce biti pusteni nakon izbora. Ipak, bolje i ovako malo da osete da nisu bas sto posto zasticeni i da lako mogu biti uhvaceni kad god se dobije dozvola ( da mi jesmo banana drzava i mi trazimo dozvolu od jacih, ali od Albanaca je ne trazimo sigurn).

Vidim i da neki ovde pisu kako ce ovo izazvati reakciju Pristine i kako ce zbog ovoga samo Srbi na Kosovu stradati. Gospodo, Srbi na Kosovu ce biti maltertirani i napadani od starne Albanaca bez obzira na desavanja u ostatku Srbije. Sa ili bez ove akcije, Albanci ce probati da opstruisu izbore, tako da, verujte mi, meni te se te price o uzvratnim akcijama. Da sad postavimo Cedomira Jovanovica na celo policije, Albanci bi idalje nastavili sa maltertiranjem i provokacijama. Oni zele cisto Kosovo, bez Srba, to nema nikakve veze sa tim sta radi Srbija i ko vlada u njoj.

istoricar

pre 11 godina

"Pripadnici zandarmerije privode Albance"
Ne privode nego ih vuku, tj. ponizavaju. Ovakve slike ostaju upamcene, i, ako se desi da ih, kojim slucajem, sud oslobodi odgovornosti, pretvaraju se u dokaz da je nad njima cinjen drzavni teror. Sasvim bespotrebno i kratkovidno.

Nikad ništa ne znaju i nije im jasno

pre 11 godina

Predsedniku opštine Bujanovac nije jasan cilj akcije...na sledećim vestima već vidim pronadjenu pozamašnu količinu pušaka, ručnih bombi, opijata i ostalih igrački za "decu".

Bojan

pre 11 godina

Zasto ga onako privode, sa savijenim rukama, pognutog, prakticno ga nose? Da li je pruzao otpor ili je ovo standardni nacin na koji zandarmerija vodi nekog ulicom? Mislim, zanima me...? Jer ovako mi se cini da je sve samo poza za slikanje.

Beast from the East

pre 11 godina

Zandarmerija po meni posao radi jako dobro i profesionalno. Da imaju pristup celoj teritoriji ne bi se mnoge stvari dovodile u pitanje.

Branko

pre 11 godina

Nemojte da krivite ove iz tužilaštva za ratne zločine, oni su obučavani samo za ratne "zločine" koje su izvršili Srbi. A za rasvetljavanje ratnih zločina nad Srbima zadužene su NVO (Kandićka,"Žene u crnom", Sonja Biserko,...).

darko

pre 11 godina

Ne znam zašto je čišćenje terena nekima ruzna reč a postojanje terorista ne komentarišu.To se slobodno može nazvati "eliminacija" ili "uništavanje " neprijatelja.

handsinashes

pre 11 godina

"Ciscenje terena" je jako ruzna rec. Osim toga, sa tim hapsenjem se moglo sacekati, da prodju izbori i da se ne zateze dodatno ionako komplikovana situacija na Kosovu...osim ako komplikovanje i izazivanje sukoba i nije cilj ove vremenski vrlo lose tempirane akcije.
(Jututunska logika, 4. maj 2012 10:10)
"Čišćenje terena" je zvaničan , mada malo iskrivljen izraz, ali ga koristi i vojska ,a ponekada i policija, u vanrednim okolnostima. A u zonama dejstava ili povišene borbene gotovosti, ono može biti presudno za život makar jednog vojnika, što bi trebao da bude cilj svakog oficira ili komande. Sećam se jednog potpukovnika, neću ga imenovati, bio je komandant tenkovske brigade 99 te...na hvalospev kako "svaka mu čast, jer nije izgubio nijedan tenk" odgovorio je " briga me za tenkove, ja sam svako dete vratio kući, to je bio moj uspeh". Podržavam tvoj pacifizam u određenoj meri, ali svrati dole i vidi šta sedešava, pa mi onda glumi hipika kuckajući sa laptopa u centru Bg a (odakle sam i ja, da se razumemo, ali sam bio dole i znam šta to znači). Pa kada ti sa "neočišćenog terena", doleti rafal sa leđa, onda bi možda i shvatio.

@Ratko

pre 11 godina

Kako odakle ti pripadnici OVK u Bujanovcu? Pa, zar se ne secate situacije iz 2001. godine u O.Vojske Preseva, Bujanovca i Medvedje? Za vasu informaciju, ako dolazite sa Kosova, kraj puta stoje i spomenici krajputasi sa amblemom UCPBM, na teritoriji Srbije, i niko ziv ih ne sklanja. Eto, odakle oni tamo.

Milan

pre 11 godina

Zasto je na b92 uvek bitno sta su rekli Halimi i Kamberi.Pa naravno da ce hapsenje kriminalaca ta dvojica uvek podici na nacionalni nivo i iskoristiti priliku da jos jednom pokazu kako su Albanci jadni,mali i ugrozeni..a s obzirom da su takvi,na svakih par godina zavrse sa jos nekom teritorijom,sa koje bezecuju sledece parce tudje zemlje.

P.S. Halimi,a sta se desilo Srbima na Kosovu?To nije etnicko ciscenje jel da??

Ironija

pre 11 godina

Koja je njihova nacionalnost, ne znam i ne zanima me. Meni je bitno da su uhapseni gradjani Republike Srbije!
(Beogradjanin, 4. maj 2012 13:36)

Ali bi te verovatno zanimalo da je uhapsen neki Srbin? I bio bi prvi da prokomentarises

Čudoljub

pre 11 godina

Ipak je ovo veliki napredak. U Veliki Trnovac doskora nisu smeli ni da uđu, a ako su pronašli oružje - nemamo o čemu da razgovaramo. Očigledno je *neko* procenio da je dosta divljanja, jer vremenski koincidiraju akcije u Makedoniji i na jugu Srbije.

Predrag

pre 11 godina

Aj Albanci sto se bune, oni su takvi kakvi su. Al nije mi jasno kad Srbi ne odobravaju hapsenje ubica svog naroda. Koja li je to boljka u glavi pitam se sad.

Đorđo Napolitano

pre 11 godina

Jug Srbije treba očistiti od organizovanog kriminala i omogućiti građanima normalan život. Na žalost mnogi kriminalci su koristili ratno stanje da bi vršili zločine delom iz obesti a delom radi sticanja kapitala krađom. Posle rata su okačili zlatne lance oko vrata i počeli da zavode red u svojim sredinama, pretvarajući poštene ljude u svoje žrtve. Južni deo Srbije treba odlučno dekriminalizovati i omogućiti normalan život svim građanima, to je trebalo odavno uraditi i nema nijednog razumnog objašnjenja zašto to nije ranije urađeno.

mlekadzija

pre 11 godina

Ne razumem ushicenost mnogobrojnih komentatora...Kao i mnogo puta do sada ponovice se isprobani scenario. Pustice ih za dva tri dana, posto prorade telefoni...zna se ciji.
P.S: Ocekujem brzi protest N. Kandic zbog bezrazloznog hapsenja.

Licemeri!

pre 11 godina

Zar ne može ovaj Halimi jednom, ali samo jednom da kaže da treba pustiti organe gonjenja da rade svoj posao? Scenario je poznat: preuveličavati broj Albanaca na određenoj teritoriji (iako se zna da su u Medveđi uvek bili u manjini), što je moguće više ignorisati državu Srbiju i koristiti svaki povod da bi se prikrio njihov stvarni broj - što se videlo na popisu a i sada uoči izbora. Na svu sreću, Veliki Brat im više ne stoji iza leđa kao ranije. Amnestija nije i amnezija, lepo se kaže da ona ne važi za osumnjičene za ratne zločine. Tog čoveka ne treba hapsiti već ignorisati, pa će i njegov značaj time biti marginalizovan.

Јагањац

pre 11 godina

"Dodao je da bivši pripadnici Oslobodilačke vojske Preševa, Medveđe i Bujanovca više nisu sigurni u Srbiji..."

Ма човек се спрда са нама. `Оћеш можда споменик да им дигнемо!?

beogradjanka

pre 11 godina

Dug je put od hapšenja, preko procesuiranja, do pravnosnažne presude. Nadam se da ćete nas pravovremeno obaveštavati i svim detaljima tog postupka. Hvala.

Pera

pre 11 godina

Mi kad pohapsimo teroriste, objavimo da smo pohapsili Albance, a makedonci kazu da su uhapsili radikalne islamiste. Stavovi EU i USA su da su Albanci ugrozeni i obespravljeni, dok za radikalne islamiste smatraju da su opasni teroristi.
Ko li je pametniji, mi ili makedonci?

Niko nesmme da vas bije

pre 11 godina

Dacic i dalje jase na sopstvenim krilima, ni perje nije promenio. vazno je da ne pominje izbore jer je izborna cutnja, ali dela govore o tome kakav je on lider...zar ne? Cuj ratni zlocinci Albanci zive u sred Srbije a na Kosovu su zasticeni kao mecke i niko ih ne moze uhapsiti, bar ne bez dokaza.

AHAHA

pre 11 godina

Ujka Sem se ovde umesao. Uhapseni UCK-ovci u Makedoniji su druknuli ortake koji se nalaze ovde i kauboji dali zeleno svetlo da se hapsi banda. Isto kao i sa vehabijama u Pazaru.

v

pre 11 godina

Nisu uhapseni Albanci nego osumnjiceni za terorizam ili sta vec. Jesu li uhapseni zato sto su Albanci ili zato sto je kod njih pronadjeno oruzje?? Nasi mediji ne znaju da napisu vest normalno, nego prave zbrku...

Косовски витез

pre 11 godina

Чудо какп овај председник општине зна да има претучених Албанаца а не зна за повређеног полицајца

veerghoen

pre 11 godina

Akcija za pozdrav! Svaka cast Zandarmeriji,Visem tuzilastvu i organima reda. Sada ih osuditi na po 20-30 godina, pa nek docekaju starost u ''oslobodjenom'' Bujanovcu.

Znanje

pre 11 godina

U cemu je problem sto su uhapesni ti ratni zlocinci i kriminalci. Srbija je nenormalno tolerantna kada ih tek sada hapsi. Albanci su stalno nesto ugrozeni, a u stvari se sire u svim pravcima i u svakom pogledu. Ocito znaju znanje.

Ivan,

pre 11 godina

Slazem se sa predhodnim komentarima,opet ce sudstvo da ispadne nesposobno,dzaba ih hapse,koliko god bilo tesko reci ali svaka cast policiji,nadam se samo da jedan politicar ne pokusava ovako da pridobije jos koji glas.

Косовски витез

pre 11 godina

Захтевам кал грађанин Србије да надлежни државни органи очисте ове средине од организованог криминала каао би грађани и држављани Србије свих националности живели без криминала!

z

pre 11 godina

Nesto se ne secam da su Albanci bilo sta kazali kada su pre nekoliko nedelja pripadnici albanske rosu demolirali kuce Srba na Kosovu, lomili, tukli starce i odvodili ih u zatvor pod optuzbom da ti Srbi "ugrozavaju ustavni poredak". Tada su Albanci pozdravljali ta hapsenja, likovali su i navijali za jos hapsenja i lupetali o nekakvom "zakonu i redu" koji ce kao uvesti krimos Taci. Isto tako ne secamo se da su Albanci izasli na ulice da protestuju kada su ubijeni makedonski mladici ali eto njih danas na ulicama da protestvuju jer su "ugrozeni"... i da ne nabrajamo dalje sve primere za albansko licemerje...

Predrag

pre 11 godina

@istoricar, ovi sto su uhapseni su mucili i ubili momke od 18 i 19 godina! Sta ocekujes ti covece, da ih lepo pozovu na kafu !? Svasta !

Sergije Miletic

pre 11 godina

Ko kaze da se SPS nije promenio?
Milosevic je proterivao Albance,uzimao pasose i licne karte i obezbedjivao prevoz do Albanske granice.One koji nisu na to pristali zavrsili su kao lesevi u kamionima pronadjenim u Batajnici.Dacic ih,posle dvadeset godina, nekako bas sada pronalazi i hapsi,kaze po zakonu.I sad mi vi recite da je to ista partija,taj SPS.
Na drugoj strani,nikako ne uspevamo da glavni tuzilac za ratne zlocine pokrene bar jedan postupak protiv srednje i visoko rangiranih pripadnika nasih oruzanih snaga koji su pocinili zlocine na Kosovu.

Tonia

pre 11 godina

@Tonio
Tako se privode oni koji nisu poštovali dostojanstvo pojedinca i "osnovnu ljudska pravu" onih koje su terorisali. Bože zdravlja, biće takvih slika i više. A što se tiče postupka protiv žandarma, ne neće ih biti, pošto su uhapšeni teroristi pa ni žandarmi ne biraju sredstva. Al gledaj to sa vedrije strane, oni i dalje hodaju i još su živi...

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Vise ima prikrivenih i neosudjenih ratnih zlocinaca i oruzja samo u jednoj, bilo kojoj, beogradskoj ulici, nego li na celom jugu Srbije. Al aj po'apsi majci, i pokupi sve. Ko to danas sme?

R'ke-koke

pre 11 godina

Ajde Riza Halimi...

Idi u Njujork skini i baci Americku zastavu sa gredske vecnice i stavi zastavu Irana. Da vidimo kako ces da prodjes.

koreni

pre 11 godina

Zasto mnogi (ne kazem svi i bez namere da vredjam albansku naciju) iz albanske zajednice na Balkanu smatraju da su oni u nekom povlascenom polozaju u odnosu na druge ? Uzmimo dva poslednja primera-U Skoplju su pripadnici albanskog naroda sa ostalima, izvrsili grozan zlocin i ubili 5 lica. I to na koji nacin ? Bezkrupuloznim i surovim streljanjem, prakticno ispred njihovih kuca. Privedeni su osumnjiceni, imenovani su... i kao po komandi organizuju se neke demonstracije protiv ugnjetavanja Albanaca. Alo ? Ej ? Jesu li pripadnici albanske nacije izvan zakona ? Ili i dalje misle da zive u plemenskim zajednicama, 17. veka. U Srbiji se takodje privode OSUMNJICENI za ZLOCINE. i odmah...isto-ugnjetavanje, neka njihova prava, bla, bla bla. Ovaj Halimi se ponasa kao neka ucveljena mlada i imam utisak da jedva ceka da se nesto ovako dogodi, da bi osuo paljbu ni sam ne zna na koga ni protiv koga
Kolo srece se okrece, nece uvek Albanci biti miljenici Amerike a vec se ta podrska zestoko topi u samoj Americi. Ako im je ona davala krila da se ne suoce sa svojim mnogobrojnim bahatim i svirepim zlocinima, uskoro ce bez tih krila ostati...kao i Moamer, Bin Laden i Sadam...A sta onda ?

ex demokrata 1

pre 11 godina

Pozdravljam ! Bolje je s vremena na vreme da se Albanci podsete na to da se zakoni moraju poštovati,i da svako ko je ruke okrvavio,mora da ide u zatvor,do kraja života !

Neko iz Srbije

pre 11 godina

Kaze neki naslov dole da se "novinari klone kandidata" i obrnuto do izbora.

Evo rupe u izbornom zakonu. treba zabraniti spektakularna hapsenja i slicne stvari u predizbornoj cutnji. Ovi dole zive vec godinama a ovaj nasao sada da ih apsi.

mnogo mi je za0

pre 11 godina

Mnogo mi je zao sto se ovo moralo desiti posle 11 god, ali siguran sam da je ovo jedini nacin na koji se moze preventivno delovati na ostale, kojima je u glavi da mogu da napadaju policiju i vojsku. Sto se tice povredjenog Albanca - pa valjda se ne smeju napadati zandarmi koji po sudskom nalogu pretresaju objekat. To je krivicno delo u celom svetu i u Americi mozete da dobijete i citavih 15 godina zatvora za Srecavanje ovlascenog lica u izvrsenju sluzbene radnje - naravno ako prezivite...
Na sud pa na robiju ZLOCINCI

NekiBG

pre 11 godina

Viodim ovde mnogi vec osudili uhapsene kao zliokovce i ratne zlocince...kao da bi bilo prvi put da srpske vlasti hapse Albance bez dokaza i na politickoj osnovi...

Milan

pre 11 godina

@Bojan: To ti je standardan nacin privodjenja kriminalaca, terorista i sl. Pogledaj slike hapsenja u okviru akcije Sablja. Zasto tako? Pa ova dvojica iz Zandrmerije ga tako cvrsto drze da ako krene da se pravi pametan samo mu gurnu lakat jos vise uz lopaticu i on pada na zemlju (prilicno je bolan (po uhapsenog) ovaj stav - sto zandarima daje kontrolu nad licem koje se privodi).

AI-DESIGN

pre 11 godina

Ne mogu da verujem "KPS uhapsilla x srba posle dan dva srpska policija uhapsilla x albanca" kakve su ovo igre sa zivotima ljudi, kao da nije dovljno da gradjani obe nacionalnosti zhivimo u najgorim uslovima i bedi u evropi.Ako su treballi da se uhapse pa zashto nisu do sada to radilli nego posle 10 godina.Cudim se kako nikoga ne hapse za korupciju ,kradju,....mozhda to kod nas nema na balkanu??

jugo

pre 11 godina

Ovo hapsenje bi se moglo analizirati iz mnogo uglova.

1. Hapsenjem Albanaca u Makedoniji i hapsenjem ovih na jugu Srbije se zeli prikazati da su oni faktor destabilizacije na Balkanu i u ocima javnosti koje su sad otvorene zbog ubistva u Makedoniji predstaviti deo ovog nacionalnog korpusa za kriminalno, sto i jeste istina.

2. Hapsenjem ALbanaca na jugu Srbije se gura prst u oko vlastima na Kosovu jer sad kad izbore organizuje OEBS bilo kakav napad na ovaj proces ce biti negativan kosovskim vlastima.

3. Pored politickog marketinga i to sve u izbornoj tisini na ovaj nacin se mozda zeli prikazati tendencija za podelom Kosova i razmenom teritorija. Ovo na jugu Srbije je skoro isto sa onim na severu Kosova (mislim u paravojnom smislu)

4. Moguce da ovim hapsenjem kada krene hapsenje na severu Kosova koje se najavljuje da ce se efekti tog hapsenja minimalizovati kroz retroiku reciprocnosti

Mozda je sve ovo izmesano a mozda i nema veze. Nekada pomislim da nasi politicari ne gledaju to tako daleko.

bačvanin

pre 11 godina

Mali sloba nastavlja gde je stao veliki sloba,pa posle
Vam je djavo kriv kad Srbija ostane samo
Beograd
(Andrija, 4. maj 2012 16:19)


Ove fore su mi najbolje, kada god Srbija uradi nešto normalno i postupi kao i svaka nromalana država na svetu, nađu se pametnjakovići da joj prete sa rasparčavanjem i "Beogradskim pašalukom" ili kakvim sve već starim izlizanim glupostima....
Uuuuuu evo prepali smo se!
Teroristi će svi do jednog završiti u zatvoru pre ili kasnije šta god vi ovde piskarali i pretili!
Shvatite, pravdi niko neće umaći!
I zaista ne shvatam kako vas nije sramota da podržavate ubice? Koji normalni čovek podržava ubice i teroriste?!

Duci0167

pre 11 godina

Naivan odgovor na najavljena hapsenja na severu Kosova i ni zbog cega drugog! Bilo bi dobro da su uhapseni zbog iskrene zelje da se krivci uhapse a ne zbog teranja inata. Potenciranje da su uhapseni Albanci. Ljudi zeljni osvete i mrznje navijaju kao na utakmici! Odgovor vlasti na Kosovu sledi a zatim zapomaganje Srba da su ugnjetavani i tako u krug. Sve je tako haoticno a narod zbunjen. Bitno je da politicari nisu i da sve smisljeno rade. Posledice njihovih postupaka ce snositi vec izmucen narod. Ni sam vise ne mogu da vidim sta je istina a sta ne sto je i cilj pokvarenih politicara. Nama je receno da su to optuzeni za zlocine nad Srbima i nama dovoljan razlog za spektakularno hapsenje. Verujem da je i dosta Albanaca kojima je dosta vise ovog prepucavanja ko ce koga. Problemi proslosti se ne mogu jednosmerno resiti,to je sigurno,inace svaka akcija ima svoju reakciju. Davno je Bane Sunshine rekao "pa zar treba da im se svetimo jer kod nas su manjina". Nadam se da to ovde nije slucaj inace sami sebi kopamo jamu.

m

pre 11 godina

Ovo je poslednji predizborni potez.
Sve ce ih pustiti, kao sto su pustili "Gnjilansku grupu".
Prvo spektakularno hapsenje, koje prenose svi mediji, pa sudjenje i onda pustanje ispod zita, da niko ne vidi i ne dozna osim ljudi koji zive dole. Oni su jedini videli spektakularan docek pripadnika "Gnjilanske grupe" u Prsevu zimus, niko, ali niko to nije objavio osim albanskih medija na jugu Srbije.

dr

pre 11 godina

Naravno i ova hapšenja se mogu posmatrati kroz prizmu predizbornih igrarija, a sve to na mig američke ambasade. Malo namignu Albancima i zažmure na jedno oko kad se radi o srpskim glavama, i suprotno kad se radi o albanskim glavama. Sve u svemu: "rokajte se glupani, mi kontrolišemo situaciju", a ko ne vidi dalje od nosa, on neka se loži na "hapšenja", na "potpirivanje nacionalizma" sa jedne i druge strane, a živite u bedi i jedni i drugi...

Kiklop

pre 11 godina

Zbog cega su ih uopste amnestirali??? Pripadnici paravojne formacije, uz to sa separatistickom ideologijom - i amnestirani da nastave da rovare u drzavi? To sam kod nas ima, u drzavi kojom "upravljaju" stranci.
Za ovakvo sto bi i na delokratskom Zapadu odlezali debelu robiju, ako ne i dozivotnu, a u USA bogami..

Građanin Marsa sa Marsa

pre 11 godina

nista novo i dalje smo samo BALKANCI..
(shyqa, 4. maj 2012 16:58)

A šta, u ostalom svetu se teroristi ne hapse, već slobodno javno rade svoj "posao"?

tirion

pre 11 godina

jel vi ljudi stvarno mislite da sps i dacic imaju toiki uticaj u policiji, da eto treba im za izbore, pa pritisnu dugme i izvode akcije za svoju promociju?!
dacic je mozda iskoristio ovu priliku zarad pojavljivanja u javnosti (sto me ne bi uopste cudilo), ali policija radi svoj posao nezavisno od njega.

pre mislim da je ovo odgovor na dogadjaje u makedoniji i ljimajevo pustanje pre neki dan... da se pokaze da mogu stvari i drugacije da se rade, i da "odredjeno selo" nije toliko nedostupno... a ne bi me cak cudilo da to neko sa zapada obuzdava albance kroz nas...

v

pre 11 godina

... "Pripadnici zandarmerije privode Albance", umesto sa "Pripadnici zandarmerije privode osobe optuzene za ratne zlocine". Ovo je katastrofa na pomolu...

nada

pre 11 godina

(Bucko razmisljam, 4. maj 2012 18:09),
Bucko, jel ti tvojim komentarima hoces da nas ubedis da RAZMISLJAS(!!!) kao sto RAZMISNJAJU gradjani EU? Ako je tako, navedi bar jednu drzavu, clanicu EU, gde Albanci (ili njihovi gradjani ALBANSKOG porekla) imaju status belog medveda, pa se njihovo hapsenje deklarise kao DISKRIMINACIJA i POLITICKI MOTIVISANA, bez obzira kojom "delatnoscu" se bave. Ako je tako na "evropsko-americkom" Kosovu, ne znaci da po TIM STANDARDIMA "RAZMISLJAJU" gradjani Evrope i Amerike, kao sto se ni njihovi zakoni ne prilagodjavaju STANDARDIMA koje donose i sprovode vodje UCK.