Debakl Anđelininog filma u Moskvi

Moskva -- Aktivisti udruženja "Ruski obraz“ prekinuli su projekciju filma Anđeline Džoli "U zemlji krvi i meda“ u bioskopu Rolan u Moskvi.

Izvor: Večernje novosti
Pošaljite komentar
  1. hahahahahahahahaha koja izvala... a taman je pomislila aj kad svi pljuju po Srbima idem i ja mozda mi prodje fil dobro pa onda dobijem jos mnooogoo ugovora da pravim filmove i tucem milione hahahahha

    Ovaj fil su apsolutno svi kritikovali od SAD-a preko Velike Britanije, Njemacke, Francuske do Australije.

    Svi gledaoci su izjavili d aje film loseg kvaliteta, da je politicki i da nema veze sa mozgom niti realnoscu na Balkanu.

    Jedina pozitivna rekacija je dosla iz Hrvatske i Muslimansko-Hrvatske federacije. A tamo sada pizde sto su svi drugi iskritikovali fil, njegovu temu a i samog redatelja....

    A jeste s eponadali zlikovci jedni jelda? ahhahahah
    (DrvoSjeca, 3. april 2012 11:07)

    # Link komentara

  2. Ruski i srpski fašisti na zadatku prekrajanja ljudskog pamćenja.UZALUD!
    (Apachw, 2. april 2012 22:28)

    # Link komentara

  3. Sveto@ pa jesul bosanci i hrvati usli u srbiju sa svojim tenkovima srusili gradove do temelja kako opravdavas bombardiranje zagreba,osijeka,zadra,vinkovaca,vukovara,dubrovnika,sarajeva i to ste bombardirali strogi centar gradova di nije bilo vojnih objekata medu njima i dubrovnik koji je pod zastitom unesca popaljene kuce u cjeloj bosanskoj posavini od doboja do bosanskog broda medu kojima je i moja kuca kojoj ni dan danas nemogu pric jer je sve oko nje minirano
    (Zg, 2. april 2012 19:02)

    # Link komentara

  4. (lola, 2. april 2012 01:05)
    Ne mora sreca da bude, ili bilo sta. Mogli su AustroUgari da nas zgaze i da ne bude I SR da oni nisu uleteli prvi. Mislite da Britance i Francuze bilo bas brigu za Srbiju tada, nakon tog rata mi smo zavredili postovanje, ne pre.
    (Burazer, 2. april 2012 18:43)

    # Link komentara

  5. @(from Srbistan)

    Mislio sam na deo gde kazes: "dobar film - DOBRO zaradi". To je apsolutno netacno.
    (Max, 2. april 2012 15:58)

    # Link komentara

  6. Mislim da su i hag i Nirberg svojevremeno ipak desili zbog masovnosti, sistematicnosti u okrutnosti koja je jednoj strani bio sa najvisish do najnizih vrhova i cilj i sredstvo.
    (NekiBG, 2. april 2012 12:11)

    Kad smo vec kod sistematicnosti i masovnosti moj je utisak da nigde nijedan narod u poslednjim ratovima nije tako sistematicno satiran kao Srbi u Sarajevu, gradu gde se desava radnja ovog filma u kojem Srbi siluju i bacaju bebe kroz prozor.Postojalo je preko stotinu logora za sarajevske Srbe, vise javnih kuca, nekoliko desetina stratista a rezultat je vise hiljada pobijenih Srba.Nijedan sud se nije time pozabavio, ne postoji nijedna jedina presuda u korist zrtava (kantonalni sarajevski sud je nedavno pustio na slobodu jednog od krvnika sa jame Kazani) , tako da mi se tvoje pominjanje Haga bas kao i Andjin film cini kao izrugivanje zrtvama.
    (bob, 2. april 2012 15:30)

    # Link komentara

  7. @(from Serbistan, 2. april 2012 02:11)

    Ne blamiraj se. :)
    (Max, 2. april 2012 15:14)

    # Link komentara

  8. (mario, 1. april 2012 22:21)


    -Ko kaže da se mi pitamo zašto?!
    -Znamo mi odlično zašto smo proglašeni negativcima! Znamo mi jako dobro koja je politika i interesi u pitanju! Nismo mi blesavi!
    -A što je najgore znate i vi JAKO dobro da niste ni u ludilu "pozitivci" i zato još uvek posle toliko godina opsedate fanatično sve sajtove strahujući da će PRAVA ISTINA izaći na videlo!!!
    (Dule NS, 2. april 2012 15:07)

    # Link komentara

  9. ,,slava otečestvu, mudrost narodnaja, bratski narodov sajuz vjekovam...". I dalje ne mogu da verujem da se film Angeline Joli karakteriše kao umetnost. Gospodo i Dame ona je glumila Tomb Rider i to je njen brend i sa umetnošću veze nema. Zašto nijedan Francuski ili Engleski renomirani režiser nije snimio takav film, zato što znaju šta je istina i kad bi ga snimili ne bi prošao cenzuru.
    (Ševarice, 2. april 2012 12:49)

    # Link komentara

  10. Srpski narcisam je epskih razmera.
    (BivsiYU86, 2. april 2012 12:14)

    # Link komentara

  11. Sveto, kao i udrugom svetskom ratu bilo je svega na sve strane. Ali zbog brojnosti i masovnosti ustaskih i njemackih zlocina mi mislimo da to bas i nije tako strasno i poludimo kada neko zeli teorijom "svi su cinili zlocine"
    da izjednace cetnike i zlocine. Mislim da su i hag i Nirberg svojevremeno ipak desili zbog masovnosti, sistematicnosti u okrutnosti koja je jednoj strani bio sa najvisish do najnizih vrhova i cilj i sredstvo.
    (NekiBG, 2. april 2012 12:11)

    # Link komentara

  12. Smesni su i jadni pojedini komentatori koji zele nas "lose momke-srbe" da "prosvete", tipa pogledajte "istini u oci" vidite to je "istina" sta su srbi radili u BiH itd... Stvarno ODVRATNO I NEBULOZNO...Izmedju sebe SVI ratovali... ubijanja, silovanja, paljenja kuca, progona, BILO JE NA SVE TRI STRANE...A u PROPAGANDNOM FILMU Andjeline samo su to srbi radili,pa mislim ko je iole normalan ne moze poverovati u takve LAZI...Film je najobicnije DJUBRE i NEMA apsolutno NIKAKVU umetnicku vrednost...
    (Sveto, 2. april 2012 11:50)

    # Link komentara

  13. Odma komentari hvala braco rusi i takvi ko da su vas oslobodili od necega ja neznam kad su vam ta lazna braca pomogla 90-tih
    (Ja, 2. april 2012 10:42)

    # Link komentara

  14. Kakav debakl. Ostavice je i Bred Pit.
    (Aleksandar, 2. april 2012 10:39)

    # Link komentara

  15. Ovaj film kao i izjave Cede druge vesti slicne sadrzine izazivaju vise reakcije i strasti nego bila koje svedocenje u Hagu o masovnim zlocinima ili pronalazak nove masovne grobnice...tako je kada se ima teska bolest a ne leci se...
    (Majka, 2. april 2012 10:11)

    # Link komentara

  16. Tacno je da u tom filmu ne postoji nijedan jedini srpski lik koji nije monstrum i nijedan jedini muslimanski lik koji nije zlatan i saosecajan. Njihovi vojnici ne nose uniforme vec u patikama i majicama bace tek poneku bombu na srpske zlotvore. Na kraju filma i NATO bombe padaju na Srbe, a logican zakljucak je da je to nebeska pravda, te verujem da je film snimljen da bi se opravdalo istresanje ''humanitarnih'' bombi NATO pakta sirom sveta.

    U citavoj toj prici postoji samo jedna jedina stvar koja je zasmetala muslimanima. Naime, lik koga glumi Serberdzija tvrdi da su u Drugom svetskom ratu muslimanski fasisti pobili njegovu porodicu. Lik koji to izgovara je neverovatni monstrum i tesko da bilo ko moze osetiti saosecanje prema tom coveku.Neko bi pomislio da su te reci nekakav dokaz objektivnosti filma i usluga Srbima. Naprotiv, mislim da je autorka filma upravo i zelela da publiku lisi bilo kakvog saosecanja prema Srbima. Oni su naprosto monstrumi i nebeska je pravda svaka nesreca koja ih zadesi, od genocida do NATO bombi. Takav narod i ne treba da postoji i to je ona skrivena, uzasavajuca poruka filma.
    (nn, 2. april 2012 09:43)

    # Link komentara

  17. Pa film jeste propagandno smece !
    (ali stvarno, 2. april 2012 09:34)

    # Link komentara

  18. U čemu je razlika između ove akcije ruskog Obraza i akcije onog Nacionalnog stroja koji je u Novom Sadu lupao šamare posetiocima antifašističke tribine?

    ---------

    Ili lupanja shamara kosovskim unesrecenim starcima u sred BG, od strane glavne face za ljudska prava?
    Mada ovo trece i ima razlike, u pravu si. U ona prva dva slucaja akteri imaju izgovor u desnicarskoj opredjeljenosti, a u ovom posljednjem, ehehe.
    Normalnog covjeka vishe zabrine kad samoproglaseni borci za humanost i pravdu postupe tako. A oni koji se iznenadjuju na poteze desnicara su obicno i sami politicki motivisani da ih komentarishu. I time razbiju mit o vranama koje jedna drugoj ne vade oci. Vade, vade, itekako.
    (Pa-pa, 2. april 2012 09:03)

    # Link komentara

  19. strasno... verovatno nas tek sad ljudi u svetu gledaju kao teroriste koji prodajemo sopstvene majke i gnusaju se na sam nas lik. Blago onima koji nisu toliko razvijeni da mogu i drugu stranu price plasirati preko medija. Pod time, osim Srbije, mislim i na Avganistan, Irak, Iran, Libiju, Vijetnam, Kambodzu, Laos, Kuvajt, Nikaragvu, Pakistan, Palestinu, Panamu...
    (uff, 2. april 2012 08:50)

    # Link komentara

  20. I koja korist od toga sem besplatne reklame za isti film u ruskim medijima i umjesto da ga u prosjeku gleda petnaestak ljudi ima broj da se utrostući i duže prikazuje nego što je prvobitno bilo planirano
    (Balkan-boy, 2. april 2012 08:31)

    # Link komentara

  21. Film je propagandno smece kao sto je smece i svaki propagandni film koji su nacisti snimali s namerom da podstaknu predrasude o Jevrejima. Ne postoji nijedan jedini srpski lik u tom filmu koji nije monstrum i ratni zlocinac. Pa da su sami crni djavoli ovo bi bilo preterano.Takva propaganda se treba osuditi u ime humanosti.

    Vidim da su se u prethodnim komentarima oglasili i likovi koji ispisuju svoje stereotipne sovinisticke bljuvotine o Rusima i Srbima i usput nas sa nebeskih visina pravednika savetuju da ''probamo malo da volimo drugo ljudsko bice bez obzira koje je vere, boje koze ili misljenja i licnog izbora''.Eto tako je kad savete dele ljudska savrsenstva puna ljubavi prema celom ljudskom rodu osim prema Rusima i Srbima.
    (nb, 2. april 2012 08:14)

    # Link komentara

  22. (mario, 1. april 2012 22:21)
    Izvinite a ko je vršio obeležavanje, da nije isti onaj ko je rešio još 1984. da sruši SFRJ? Veoma su vam "tanke" te čitanke koje ste čitali. Cepanje Jugoslavije je bilo Republika po Republika (što bi rekli kontrolisani proces dezintegracije i građanskog rata). Dokaz za ovo napred rečeno je to što su Albanci mirno čekali da dođe red na njih (nije ništa smelo da se desi mimo "Projekta". Normalno je bilo da se žrtva proglasi zločincem da bi ceo "Projekat" bio prihvaćen od svetske javnosti.
    (Branko, 2. april 2012 07:45)

    # Link komentara

  23. Pa nije Ansjelija ni ocekivala rasprodaju karata u Moskvi i Srbiji, u kojima je slican mentalni sklop kod naroda. Poznato je i da je Rusija jos uvek daleko od demokratije tako da me ne bi cudilo da su i Ruske vlasti zabramile film.
    (eu citizen, 2. april 2012 07:28)

    # Link komentara

  24. Zivim u Sarajevu, odredjeni broj ljudi je gledao taj film i niko nije rekao da je film kao film dobar, nego da je los ili prosjecan. Svi kazu da je prica na momente nelogicna, netecna i jednostavno da se covjek osjeca kao budala gledajuci to jer nema osnovne logike.
    Film nema sumnje je snimljen iz politickih razloga, nikakav poseban budzet nije ni imao i znalo se da nece napraviti nikakvu posebnu zaradu. Isto tako svima treba da bude jasno da je pored Srebrenice u Bosni pobijeno jos jedno 30 000 civila i da od tih 30 000 Srbi su pobili 25 000, Hrvati 3 000 a Bosnjaci 2 000. Svako ko misli nesto drugo jednostavno je zatucan.
    Srbima se cim je rat poceo, sa svih strana, a posebno "nase" odmah zakacilo 200 000 ubijenih, i ta je prica trajala sve dok jedinstvena komisija iz BiH nije uspostavila cifre (100 000 mrtvih, ukljucujuci vojnike).
    Tako da definitivno je istina da sa bosnjacke i hrvatske strane su srpski zlocini jos '92 uvecani 10 puta. Isto tako svaki dan imamo relativizaciju zlocina sa srpske strane i pokusaj da se sve razmjere napravljenih zlocina sa svih strana prikazu istine ili ublizu.
    (Coban, 2. april 2012 07:25)

    # Link komentara

  25. Izgleda da mnogi od vas nisu bili u Istočnoj Slavoniji 1991. vjerujem da je slična atmosfera bila i u Bosni. Film sam po sebi nije bogzna što. Mogao se napraviti bolji. Ali ne odudara previše (možda malo) od istine.
    (HR, 2. april 2012 07:23)

    # Link komentara

  26. u filmu nije mogao sve da obuhvata sta se desilo u toku rata. serbi sta su ucinili ne prihvatlivo je za covekov mozak.samo djavol to mogao da ucini.
    (HAREM, 2. april 2012 07:18)

    # Link komentara

  27. Zašto je po pravilu količina nacionalizma i mržnje obrnuto proporcionalno obrazovanju i pismenošću?
    (Odnosi, 2. april 2012 07:15)

    # Link komentara

  28. Mogla bi Anđelina Džoli da snimi i film o srpskim politicarima, srpskim tajkunima i srpskim vucibatinama, da svet vidi u kakvom okruzenju mi, obicni zivimo, ona to moze, ona zna, samo..ko bi to gledao sem srpskih politicara.
    (Predrag, 2. april 2012 06:39)

    # Link komentara

  29. da andjelini crkne krava.
    (["b92"], 2. april 2012 06:17)

    # Link komentara

  30. Film je toliko los da bi doziveo debakl i da su Srbi pretstavljeni kao sveci.Diletantski pokusaj snimanja filma zene jednog dobrog glumca
    (Petar, 2. april 2012 06:17)

    # Link komentara

  31. Ruskinje i srpskinje su popularne na zapadu, za ovaj film niko nije ni cuo...
    (Realno, 2. april 2012 05:50)

    # Link komentara

  32. Andjelinin film je ''puko skroz na skroz'' što se tiče premijera po bioskopima širom Sveta još pre premijere u Moskvi. Ona ne može više da računa na zarađivanje para na konto njenog filma, ali, kao što sam pisala u prethodnim komentarima vezanim za ovu temu, za Anđelinu je najgora činjenica da njen film nije prihvaćen na način na koji je ona to želela!!! I to je mnogo bitnija stvar u ovoj priči, jer Anđa ima preteranu potrebu za dopadanjem, voljenjem i prihvatanjem od strane svih ljudi na Svetu. Ona je prosto takav tip, ima taj kompleks, koji između ostalog ima i veliki broj ljudi širom Sveta. A što se tiče Rusa? Nisam se uopšte iznenadila pročitavši ovu vest pošto sam živela u Moskvi. Ima jedna istina vezana za Ruse koju sam ja doživela kad sam ih malo bolje upoznala. Rusi, u svom mentalitetu imaju surovost prema istini, kod njih nema foliranja i dvoličnih lica, sasućeti u facu šta misle bez zadrške i razmišljanja šta ćeš ti posle da misliš!!! I to mi se baš dopada pošto sam i ja sličan tip, samo što ja u Srbiji za razliku od njihovih sloboda izražavanja i slobodnog duha trpim ove naše dvoličnjake koji mi pričaju u facu ''cile-mile, slatka moja, lepa moja...'' a čim se okrenem oni gledaju da mi ''zabiju nož u leđa''!!! Tako da kod nas nija džaba ona izreka ''čuvaj leđa''.
    (PravdaNS, 2. april 2012 05:42)

    # Link komentara

  33. Ovu stranicu izgleda najvise posjecuju clanovi naci-organizacija "Nasi" i "Obraz"- bezobraz.... "Ugled i cast najvise brane oni koji ga nemaju". "Mnogo je mali svijet onih ljudi koji misle da znaju sve."
    (antifasizam, 2. april 2012 04:56)

    # Link komentara

  34. E bas mi je milo zbog Djuricka i ekipe. Nisu slava i novci jedino merilo vrednosti. Bas me zanima kako ce u buduce da biraju uloge. Drazi mi je pok. Stevo Zigon u ulozi "Krigera" nego ova glumacka boranija iz "Zemlje krvi i meda"
    (petronije, 2. april 2012 04:42)

    # Link komentara

  35. Citam sve komentare,i pitam se za neke da li pamte duze od nosa.Film pripremaju i finansiraju iste struje koje su i dovele do rata na bivsem prostoru Jugoslavije.Ova gospoda iz Hrvatske sto pisu bljuvotine njima na dusu.Pamtim i rodjen sam u tom Titovom izumu,i nikada nismo bili braca sa pojedincima,koji danas isto misle kao pre.I ja sam taj koji misli isto i da se nikada ne povrati bratstvo i jedinstvo.Zivi vi meni bili ,a mi malo vise.
    (Milan, 2. april 2012 04:33)

    # Link komentara

  36. Film uopšte nije bitan u ovoj vesti!

    Kakva providna reklama za "braću Ruse", po ko zna koji put u režiji njihovog profašističkog "Obraza". Isto tako je i bilo sa njihovim akcijama "Mladić, srpski heroj" (?!), "Kosovo je srce Srbije" (?!), podrška Karadžiću (?!), i slično. Jedina zemlja kojom se ruski "Obraz" bavi je Srbija!!! Dobro, tu i tamo prebijaju imigrante iz ex-SSSR država.

    Zar iko od vas misli da se tamo neki klinci iz profašističkih organizacija u Rusiji lože na Srbiju? :))) Ovdašnji "Obraz", "Naši", "Noćni vukovi", itd. su samo ekspoziture ruskih organizacija, to znamo još odavno! Kako neko još može da naseda na ovakve gluposti, zaista mi nije jasno.
    (Alex, 2. april 2012 03:42)

    # Link komentara

  37. Jedna taraba u Srbiji ima vecu istoriju od USA, i odatle dolazi neko ko misli da moze da se mesa u istoriju Balkana i amerikanizuje desavanja na vec zategnute odnose medju susedima! Film necu iz principa gledati pa bili srbi predstavljeni i kao heroji... sve mi jasno kada neko ko usvaja decu sirom Afrike i glumi akcionim filmovima za cije gledanje ne treba veci IQ od 70, se odluci, da zabode nos u ovako delikatnu tematiku i raspiri losa misljenja, stavove, predrasude i na kraju krajeva mrznju medju susedima. Sve je to nepotrebno na ovim prostorima slozicemo se svi verujem...
    (student, 2. april 2012 03:30)

    # Link komentara

  38. Hvala braco !
    (dudule, 2. april 2012 03:13)

    # Link komentara

  39. Ја сам му са два профила на imdb.com дао најнижу оцену.предлажем свима да се региструју и да дају кеца.да убијемо филму рејтинг и да буде међу 100 најгориx и званично.
    (мк, 2. april 2012 02:38)

    # Link komentara

  40. Ne znam zasto Andjelina nesnimi film o Amerikancima "u zemlji krvi i nafte". Za taj film ima dosta stvarnih dogadjaja, ne treba da izmislja, kao sad. Pa bi vidjeli reakciju bjele kuce na to...? Amerikanci svakodnevno izvrsavaju ubistva civila u svim trenutno okupiranim zemljama. To je ratni zlocin. To su bili ljudcki zivoti, sa sudbinama, sa pravom na zivot. Strasno, al' tako je, nikog to ne interesuje, jer nisu oni. Kad nesto procuri u javnost, predsjednik sjedinjenih drzava se sokirano izvini i spusti naftu za 10centi EU, i odobri nekoliko kredit i donacija zemljama EU i okruzenju. Jer je njima stalo do dobrog misljenja gradjana EU, njima treba podrska NATO-a. J*** im se sta misli Juzna amerika, Azija, Australija...
    (Strahinja, 2. april 2012 02:38)

    # Link komentara

  41. Odgledao sam film preko neta.
    Ovakav film ni Gebels nebi napravio u svojoj propagandi za Nemačku!!
    STRAŠNO!!!!
    Nemogu da verujem koji propagadni film!!
    Nema ni jedne srpske ŽRTVE i u filmu nepostoji ARMIJA BIH, već samo civili koji se suprostavljaju Srpskoj armiji.
    Ako ovaj film nije PROPAGANDA I GOVOR MRŽNJE, ja ne znam šta je onda?
    Sa ovakvim filmovima nikada neće doći do pomirenja.
    (BG, 2. april 2012 02:37)

    # Link komentara

  42. Super... spali smo na to da nas Ruski Obraz brani. Neka hvala... pustite već jednom taj dosadan i užasan film da umre prirodnom smrću i da završi na DVDu po trafikama u nadi da će neko da ga slučajno kupi. Verujem i da bi onih 15 gledalaca odmahivalo glavom na kraju projekcije jer bi shvatili da su protraćili novac.

    Najviše mi je žao što ovaj film "druga strana" ceni i diže u nebesa kao film decenije, dok ga mi svrstavamo u atak na Srbiju. Film je jednostavno loš i nerealan i nema nikakve veze sa napadima, nego sa lošom produkcijom i režijom.

    Voleo bih da preporučim film "The Whistleblower" čija se radnja nalazi u Bosni, i generalno ima dobre ocene, ali čak ni on nije preterano realno predstavljen. Možda za koju deceniju će neko napraviti kultno dobar film o ratovima u Bosni, kao što je to slučaj sa filmovima o holokaustu danas, ali za sada ništa od toga.
    (Nenad, 2. april 2012 02:35)

    # Link komentara

  43. Naravno da je debakl. Ne ocekujete valjda da se Rusi naprijateljski ophode prema sopstvenoj strategiji dominacije na balkanskim prostorima preko stvaranja velike Srbije. Nije uspelo jednom, ali sledeci put kad Rusija ojaca ima da bude Srbija do Atlantika.
    (Go Angelina go, 2. april 2012 02:34)

    # Link komentara

  44. svet je pre 60 godina imao lose misljenje o nemcina...a sad ima lose misljenje o srbima i to sigurno nije bez razloga
    (babasera, 2. april 2012 02:28)

    # Link komentara

  45. Vi tako a Andja drzi tri prsta na slici..:-)
    (moje, 2. april 2012 02:26)

    # Link komentara

  46. Braco Rusi, svaka vam cast i hvala.
    (Zoran, 2. april 2012 02:21)

    # Link komentara

  47. film uopste nije los, bavi se patologijom na relaciji nasilnik - zrtva na licnom i grupnom / plemenskom / nacionalnom nivou.. to sto je stavljen u kontekst lokanih ratova je problem nas koji smo vodili te ratove
    (patos, 2. april 2012 02:13)

    # Link komentara

  48. Film nisam gledao, a i nemam nameru. Jedino pozitivno je cinjenica, da ocigledno postoje stvari, koje se nemogu kupiti, niti s parama, niti s holivudskim glamurom.
    (Relja, 2. april 2012 02:12)

    # Link komentara

  49. Ajd realno morate se sloziti samnom da u Srbiji nema sredine.

    Jedni govore da je film fantastican, da je cista umetnost, iskonska istina...

    A drugi: Da je u pitanju satanizacija, obmana, propaganda.....

    Znaci niko nije nasao diplomatski komentaer.

    JA licno nisam pobornik filmova sa ubijanjima i silovanjima....vise volim Komedije i Naucnu fantastiku (po mogucstvu za mladji uzarast)...

    Relano film je narucen, i ima svoju ulogu u sagi o balkanu koja jos uvek traje.....

    Evo jedan podatak i z Forbes-ovog magazina 2011 Angelina Jolie writer and director: In the land of Blood and Honey budget-10M Gross:300k

    Razumem da filn ne prodje u Srbiji i Rusiji.....ali sta je sa Evropom, Amerikom, Azijom?????

    Ako uzmete recimo da analizirate dobar film, onda definitvo morate pogledati aspekt zarade, sto u prevodu znaci dobar film- DOBRO zaradi!
    (from Serbistan, 2. april 2012 02:11)

    # Link komentara

  50. Debakl je nestom potpuno drugo. Ovo se moze nazvati ometanjem prikazivanja filma, antipropagandom i slicno. Filmu nije data prilika da dozivi debakl; to je kao fudbalski mec dobijen za stolom.
    (Jelena, 1. april 2012 20:51)
    Jesi ti citala uopste clanak?Jedan dan je u bioskopu bilo 15 ljudi,a drugi dan 13,a to nema veze sa ovim incidentom.U gradu od 10 mil. stanovnika za dva dana u bioskopima film gleda manje od 30.Pa jel to nije debakl?
    (Darko, 2. april 2012 01:57)

    # Link komentara

  51. sto volim ove moderne evropljane koji se sada na sav glas pricaju da su ovo fasisti itd. Pojam fasiste i fasizma dragi moji se vezuje za nesto drugo...Da ne podrzavam ovaj film,i sam bi demonstrirao,uhapsite me,ja sam fasista,aaaa
    (simke, 2. april 2012 01:53)

    # Link komentara

  52. Jedan pametan sociolog rekao je jako pametnu stvar, citiraću po sećanju: "Svaka bitanga koja želi da dobije svojih pet minuta slave, radiće isto ono što bitange i inače rade - tući će se, psovati, lomiti i razbijati. Ono po čemu se uspešne bitange razlikuju od neuspešnih, međutim, je to KOD KOGA će se tući i razbijati."

    Preneto na današnju situaciju, to bi značilo da su ti ruski nasilnici odabrali baš Anđelinu ne radi Srba, nego radi sebe, kako bi se čulo o njima, jer bože moj, oni su upali kod čuvene Anđeline, a ne kod nekog anonimnog Sergeja pa mu polomili kafanu.
    (Ja, 2. april 2012 01:49)

    # Link komentara

  53. Citam komentare nekih da su projekciju filma ometali "ekstremisti,fasisti itd" a da je ono anti-Putinsko orgijanje u Crkvi Svetog Spasa u Moskvi bio-performans?Pa onda je i ovo bio performans:)
    (D.Savic,Paris,FR, 2. april 2012 01:35)

    # Link komentara

  54. Ni jedna ruska novina ne prenela ovu vest.Slusam ruske vesti na TV u Moskvi,niko nista ne pomine za film i za A.Djoli.Prochitao sam o filmu na internetu na B92 i Blic!Pozdrav iz Moskve!
    (petar, 2. april 2012 01:32)

    # Link komentara

  55. Kakav naslov! Kakva podrska ruskim fasistima! Slepci, navedite jedan grad/pokrajnu/drzavu kojoj su Rusi srecu doneli.
    (Simo, 1. april 2012 22:16)

    Bar ne donose "sreću i demokratiju" svakom ko ima nafte i svakom ko stane na put..kao fašisticka nazovi nacija "američka"koja uzgred postala tako što su najveći kriminalci i ljudski sljam je nastanili..poubijavsi demokratskim putem indijance..i tako kako nastali tako i dan danas funkcionisu..sve što im stane na put onako lepo im donesu "sreću i demokratiju"...
    (pilac, 2. april 2012 01:17)

    # Link komentara

  56. @Duci0167, 1. april 2012 23:14

    slazem se sa mnogo toga sto si naveo u svom komentaru, ali ne i sa nacinom na koji si to uradio, a posebno sa opisom stanja u Rusiji (jad, beda, sirotinja... ) . Da li si nekad ziveo tamo pa da znas? Ja jesam, i uveravam te da imas predrasude, kao i 90 % nasih ljudi (uzgred, oni imaju predrasude o mnogim zemljama i vole da ih isticu kao cinjenice, a da nisu makli dalje 100 km od svog mesta, ili u najboljem slucaju bili su u Beogradu i na letovanju u Cg ili u Grckoj na "tri prsta")
    (lola, 2. april 2012 01:05)

    # Link komentara

  57. Uf sto volim, a ona jadna je bas bila zainteresovana za ratove u EX YU. I kako kaze mnogo toga naucila, citajuci po netu. Nikad mi nece biti jasno zasto ce jednoj Dzoli koja je puna kao brod ista od ovoga bilo toliko zanimljivo da je morala cak i film napraviti. STOP ubijanju SRBA, zivela majka RUSIJA!!
    (Milos, 2. april 2012 01:05)

    # Link komentara

  58. Za vas je sve smece sto ne promovise "srpsku stvar" na vas nacin.
    Ko vas ne zna...
    (Poldi, 2. april 2012 01:00)

    # Link komentara

  59. Ne mogu da verujem kako neki ljudi razmisljaju to vam je Ceda isprao mozak pa ostavljate takve komentare... Bravo Rusi!!!
    (Lex, 2. april 2012 00:57)

    # Link komentara

  60. Hvala Rusima na podrsci, kao i uvek do sada
    (Sima, 2. april 2012 00:56)

    # Link komentara

  61. Andjelini verovatno nece do kraja zivota pasti na pamet da snima film o nasim familijarnim Balkanskim tabacinama posle kojih nastupa jurnjava ,ko je kriv ,krivlji a svi smo bre.. najebali zbog ratobornih budala koje se ciklicno radjaju pa kad odrastu jurisaju po sobama nase kuce Balkanske i ubijaju one koji ne stigose da zbrisu,ispred stampeda poludelih "ratnika",iskakajuci kroz prozore !Dosta je Andji i ovog filma ..meda i krvi,priseo` joj je garant..
    (MUKNAVI, 2. april 2012 00:55)

    # Link komentara

  62. Zabole me i za andjelinu i za film i za obraz ,ja vec mesec dana nisam primio platu nije mi uplacen staz nije mi overena knjizica,cudo mi je sto niko nigde ni u jednoj sali nije rasirio transparent zbog ovakvih stvari.Briga nekoga za neki film kada ti je zivot doveden do dna i nije andjelina razlog .Pitam se kada bi lajk ovom filmu obezbedjivao emigracione papire u nekoj normalnoj zemlji koliko bi lajkova bilo,mogu da se kladim ko bi sve lajkovao.
    (ah kakva sreca, 2. april 2012 00:55)

    # Link komentara

  63. "Vi drugari, koji pretendujete da u Srbiji odredjujete koji film se može, a koji ne može gledati, to zaboravite. Ili će te sami, ili će neko drugi da vam to izbije iz glave."
    Vidi "drugar", ne znam za tebe, bio sam u ratu i nisam nikoga silovao, nisam poturao zene ispred sebe, nikome nisam bacio bebu kroz prozor, nisam uradio nista slicno, bilo sta sto bi na bilo koji nacin moglo da osramoti prvenstveno moju porodicu, kao ni moju naciju, a nista takvo nije ucinio niko od stotina ljudi sa kojima sam bio na frontu i prikazivanje nas u takvom svetlu vredja me do koske.
    Napaljenih klinaca je uvek bilo i bice, ali mi u Srbiji ne volimo kad nam neko preti (da ce nesto da nam izbije iz glave i sl.), a i iritira nas nepoznavanje nase gramatike pa me takva reakcija i neiznenadjuje. Kad nas neko uvredi, mi ćemo (ću ćeš, će, ćemo, ćete, će) da reagujemo na nacin na koji bi reagovao bilo koji narod koji iole drzi do sebe i svog dostojanstva.
    (Baki, 2. april 2012 00:54)

    # Link komentara

  64. Bravo [opis]. Upravo ono sto je ovom bezvrednom filmu trebalo je - besplatan publicitet.
    (Englez, 2. april 2012 00:51)

    # Link komentara

  65. Жалим, али дебакл филма није прекидање истог од стране неке организације.
    То вам дође исто као кад кажете да је нека фудбалска екипа доживјела дебакл јер је код резултата 0-5(дакле, рез у корист противника) дошло до улетања на терен ПРОТИВНИЧКИХ навијача :)
    Дакле, није ни допуштено да до спортског дебакла дође и то од стране којој би тај дебакл ишао у корист...
    (Tekelija, 2. april 2012 00:50)

    # Link komentara

  66. Joooj dokle ce ovaj prosecni film imati toliko reklame, pa pravi filmovi koje valja spominjati ne spominjete a o ovome se trubi svaki mesec.
    (hajduk, 2. april 2012 00:47)

    # Link komentara

  67. Juce Kina rekla USA da ko su oni da se pitaju, a danas Rusi blokirali film!
    (tixo, 2. april 2012 00:43)

    # Link komentara

  68. Hvala Rusijo, stariji brate!
    (moje, 2. april 2012 00:40)

    # Link komentara

  69. Citam komentare i ne verujem, kako bre mozete da podrzavate tako nesto, pa film nije objektivan, jesu Srbi ubijali ali i Muslimani su uzvracali a to nije nigde spomenuto u filmu. I citam jedan komentar kaze "U Americi ne bojkotuju filmove o tome kako njihova vojska ubija" pa oni i ne snimaju takve filmove. Americki narod ne vidi dalje od svog nosa oni misle da njihova vojska donosi miru u Svet. A to sto njihov vojnik pobije na desetine neduznih civila i oni ga proglase neuracunljivim a on se kao ne seca toga. Msm to su price za malu decu, pa ni oni sami sebi ne veruju koliko lose lazu, ali moze im se jel niko jos nije spreman da im se suprotstavi. Ali nista nije vecno, pa nece ni oni jos dugo i mnogo veci od njih su se rusili ko spil karata...
    (jao, 2. april 2012 00:38)

    # Link komentara

  70. Citam komentare i ne verujem, kako bre mozete da podrzavate tako nesto, pa film nije objektivan, jesu Srbi ubijali ali i Muslimani su uzvracali a to nije nigde spomenuto u filmu. I citam jedan komentar kaze "U Americi ne bojkotuju filmove o tome kako njihova vojska ubija" pa oni i ne snimaju takve filmove. Americki narod ne vidi dalje od svog nosa oni misle da njihova vojska donosi miru u Svet. A to sto njihov vojnik pobije na desetine neduznih civila i oni ga proglase neuracunljivim a on se kao ne seca toga. Msm to su price za malu decu, pa ni oni sami sebi ne veruju koliko lose lazu, ali moze im se jel niko jos nije spreman da im se suprotstavi. Ali nista nije vecno, pa nece ni oni jos dugo i mnogo veci od njih su se rusili ko spil karata...
    (jao, 2. april 2012 00:37)

    # Link komentara

  71. Ovde 99 posto ludi nije videlo film, a komentarise, Ne branim gospodju, daleko ot toga, i ja sam Srpkinjna i znam da je u svakom ratu bilo i toga.biloje toga i sa muslimanske i hrvatske strane. Bolesni ljudi u bolesno vreme, komentarisite film a ne na ciju se stranu gospodja opredelila. Ponavljam 99 posto nije videlo film a komentarise, malo ruzno.
    (ana, 2. april 2012 00:34)

    # Link komentara

  72. @(ja, 1. april 2012 22:09)// A ko ono bojkotovase olimpijske igre u Moskvi??????
    (a ko, 2. april 2012 00:21)

    # Link komentara

  73. "Ne razumem dokle ce klerofasisti blokirati umetnost! Film je fantastican i konacno neko da realno prikaze sta se desilo zapravo! Podrska svim ljubiteljima umetnosti i istine"
    (beogradjanin, 1. april 2012 21:08)

    Hahaha
    Bravo care!
    To je jedna od boljih sala koje sam dans cuo!
    (Vujadin, 2. april 2012 00:21)

    # Link komentara

  74. Kako je saopštio Srpski narodni pokret Naši, u skoro praznoj sali aktivisti Obraza raširili su transparent sa slikom Anđeline Džoli sa krvlju oko usta i porukom "Pobite Srbe? Ne, nećemo slušati".
    Bas pismen neki narod ovi "Nasi". Da da, kod njih se kaze Srbski, Vaskrs (Uskrs ne poznaju), verovatno i hemiski, popi pivo i sl.
    Koji su oni jezik ucili i kom SrPstvu su ih ucili ja ne znam, ali znam da su to oni koji nemaju sta da rade i kojima jedino preostaje da budu primeceni na ovaj ili onaj nacin. Da li ce da zapale neciju zastavu, ili ce da pretuku novinara, ili nesto trece, uglavnom, nece biti pomenuti sigurno zato sto je njihov clan ujedno i clan vaterpolo ili neke druge reprezentacije. Pola njih je nosilo pelene deveesetih, a sad su nesto kao pametni...Tuzna je Srbija sa takvim drzavljanima...pih
    (Jofel, 2. april 2012 00:19)

    # Link komentara

  75. Rusi braća-DOSTA VIŠE SA TIM, pre Prvog svetskog rata Rusi su pravili sporazu nazvan-VELIKA BUGARSKA-koja bi se prostirala na teritoriji Srbije, toliko o tom bratstvu, ali pree nego što će te mi dati minus, malo razmislite o ovome.
    (ns, 2. april 2012 00:16)

    # Link komentara

  76. E jadna li si Andjelina, imas li obraza uopste idi pa se leci.
    (NIJE VAZNO KO JE, 2. april 2012 00:14)

    # Link komentara

  77. Zaustavite lazi ?!? Kao nije bilo silovanja ?!?! Pa bilo ih je na svim stranama. Film jeste obradio samo jednu/srpsku stranu (ali vec 20 godina su Srbi negativci u filmovima i nikome nista) i umesto da se svi pitamo, jel' to normalno, mi se bavimo necim sasvim drugime.
    Dakle, nije problem sto je neko silovao i ubijao, vec sto smo to kao samo mi/nasi u tom filmu radili ?!?! To je bolesno. Mi smo daleko vise bolesni od Andjeline... 'Snimimo' Srpski film i hvalimo ga kao neku umetnost, a ovo nam smeta. Ma ajte. Svakom normalnom ce sve ovo smetati. Tko to zeli da mu kcer siluju ? Koja to majka/zena zeli da sin/muz siluje nekoga ?!?! I nama nije zasmetalo silovanje, vec, eto sto samo smo to mi kao radili. Jedini debakl u svemu ovome smo mi i nadam se da cemo da se vec jednom probudimo i postenemo deo normalnoga sveta...
    (hm, 2. april 2012 00:10)

    # Link komentara

  78. Sto se Srbi budi vise opirali istini bit ce novih slicnih djela, filmova, knjiga, a o naucnoj literaturi necu ni pricati. Sto cete s njima, zar ce svi oni biti "smece" jer vam ne odgovaraju? Zato sto pokazuju pravu i istinsku narav "patrijota" koji bi malo da kraduckaju, siluju, muce i ubijaju u tudim zemljama i da se onda prave ludi kao da se nista nije dogodilo. Ali, vi se mozete praviti ludi samo ostalih 7 milijardi ljudi n aovoj zemlji zna istinu od Vukovara, Sarajeva, Srebrenice do Kosova.
    (Flavius Valerius, 2. april 2012 00:09)

    # Link komentara

  79. Nepodrzavam film ali isto tako nepodrzavam ni obraz da su da su film prekinuli recimo ruski studenti ili umjetnici to bi onda nesto znacilo ali ova banda je ista ko i srpski obraz i sramota je sto ima takvu podrsku u srbiji
    (Bih, 2. april 2012 00:04)

    # Link komentara

  80. film je vrh, opisuje sve ono sto smo radili devedesetih, cime se mnogi potajno ponose, a javno bi da budemo nevinascad. pokajmo se vec jednom i pomirimo sa sramnom istinom. inace film bi morao da traje 3 god pa da prikaze sva zlodela.
    (ciko, 2. april 2012 00:02)

    # Link komentara

  81. Da zaključimo priču o Anđelini i njenom filmu. Loš je jedino naziv filma. Trebao se zvati "U Srpskom dijelu Sarajeva" ili "U Prijedoru". Ostalo je istina. I onda bi sve bilo istina. Kao što je i istina da su se druge dvije nacionalne grupe tako ponašale tamo gdje su bili jači i brojniji. Nije Anđelina neprijatelj Srba, samo je neupućena :(
    (u zemlji krvi i meda, jedna priča, 2. april 2012 00:01)

    # Link komentara

  82. Film je čisto smeće, zaista! Jeste, čista propaganda o satanizaciji Srba. Ne znam koje su ovo oraganizacije u Rusiji, možda to nije ni važno, važnije je da prikazivanje istog na ovom velikom tržištu doživljava neuspeh.
    (Dušan, 1. april 2012 23:52)

    # Link komentara

  83. Ma bitno je da je presednistvo Federacije ocenilo film kao vrhunski a i isto je potvrdio i HDZ u Hrvatskoj. To mu je skoro kao Oskar.
    (Xenon, 1. april 2012 23:42)

    # Link komentara

  84. mislim da taj sedmorazredni tres od filma nista drugo i ne zasluzuje,predlazem Andji da se drzi SF-a.
    (optimus, 1. april 2012 21:44)

    Pa to i jeste bio pokusaj da se snimi SF.
    (Dule, 1. april 2012 23:37)

    # Link komentara

  85. Nije to nikakav debakl filma, nego je debakl mozga onih koji ne vide dalje od svog nosa...
    A ti "Njihovi" su isto toliki fašisti, kao i ovi "Naši" ovde, pa je jasno da se radi o najrođenijoj braći!
    (matori, 1. april 2012 23:27)

    # Link komentara

  86. (Rijecanin, 1. april 2012 22:54)

    Slazem se...
    (Nik, 1. april 2012 23:19)

    # Link komentara

  87. Film je propaganda jedne strane
    Prekidanje filma je propaganda druge strane

    A svi mi smo ovce koje i dalje trebaju da padaju na sve to ???

    Hajte ljudi dozovite se pameti ... nema ni sa jedne od tih strana leba za nas ...
    (igor, 1. april 2012 23:17)

    # Link komentara

  88. Au Srbende al se lozete : ) ! Ova cirilica,srbija do Tokija i majka rusija,nas i rusa 500 miliJona je ... uf, smejem se a plakao bi. Zolijeva se toliko potresla da mora da dremne pola sata. Mislim rusija jeee... Leglo kriminala,narkomana,pijandura,korumpiranih politicara,beda i sirotinja. Cek bre,ja vise ne znam jel pricam o srbiji i srbima ili o rusiji i rusima. Sto vise tupite o rusima kao braci stvarate drugu struju koja ce to ismejavati. Da je film,recimo za obrnutim nacionalnostima,film bi vam bio extra. Cudi me sto niste ponosni sto smo silovatelji itd. jer vecina domobriznika se upravo i hvali svojom surovoscu i zardjalim kasikama. Tuzna je uopste podela covecanstva po nekim nevidljivim osobinama. Umesto da svakog dozivljavate sa istim postovanjem kao i sebe vi mrzite svakog ko misli drugacije nego vi (Srbi). Probajte malo da volite drugo ljudsko bice bez obzira koje je vere, boje koze ili misljenja i licnog izbora. Ta borba za "nacionalnim identitetom" tera vas u propast gde ste vec jednom nogom a nazalost i ja sa vama jer delimo(nazalost) isto parce zemlje. ps.znam odlicno gramatiku pa nebitna imena pisem malim slovom
    (Duci0167, 1. april 2012 23:14)

    # Link komentara

  89. Bravo,debakl nego sta..
    (richie, 1. april 2012 23:06)

    # Link komentara

  90. Film ko film je najobicnije *****! Na stranu to sto je pamflet,pa ga i ne
    treba gledati,nema nista u njemu,nista!
    (ZJD, 1. april 2012 23:05)

    # Link komentara

  91. film gledao nisam, ali cu ga pogledati kad budem imao prilike..a vi sto ste ga gledali, i ne svidja vam se, ako stvarno zelite da film propadne, sto ga popularizujete time sto ga pljujete gde stignete ?!..to je isto kao da kazete: E, nemoj da gledas!..a kad se coveku nesto brani, njemu to jos sladje...a sa druge strane, ako sam dao pare da gledam neki film, niko nema pravo da mi zabrani... a sad mi lupajte minuse slobodno...
    (realan, 1. april 2012 22:58)

    # Link komentara

  92. Iako se ne slazem sa "obrazom" i klerofasistickim-neonacistickim organizacijama poput njih, moram da priznam da mi se dopala njihov nastup ovog puta. Interesantno je da jedna mala grupa ljudi moze da zada udarac jednoj od najjacih industrija (posle nafte i naoruzanja) kao sto je holivud. Inace ova taktika nije nimalo nova; naime Izreal i Jevreji sirom sveta su koristili isti metod kada su neki bezveznjaci a-la Joli pokusali da omalovaze ili negiraju Holokaust.
    (Vladimir, 1. april 2012 22:57)

    # Link komentara

  93. Mario , oprosti , ali ti si *****l !Kako moze covjece iskljucivo jedan narod biti krivac? a zlocine su cinili pripadnici sva 3 naroda.. namjerno kazem pripadnici naroda jer su to pojedinci a ne citav narod
    (Rijecanin, 1. april 2012 22:54)

    # Link komentara

  94. ma to su neke srbende tamo odradile...da bi se nasle u zizi javnosti..uspesna misija...
    (wlado, 1. april 2012 22:53)

    # Link komentara

  95. Film jeste djubre,ali ne treba mu davati ovakvu reklamu.Nije vredan toga
    (Che, 1. april 2012 22:52)

    # Link komentara

  96. Gledala sam film! Ne vidim nista sporno u filmu, snimljeni su i prikazivani nasi filmovi koji na mnogo suroviji nacin prikazuju ratne strahote u bivsoj SFRJ. Film je daleko od holivudskog, vise kao neki niskobudzetni autorski film i zasnovan je uglavnom na dokaznom materijalu iz Haga ,a sve to [mislim dokumentarni materijal] smo mogli videti i na nasoj TV. Mislim da najvise boli jedna recenica iz filma, ato je da jedan od glumaca kaze da nisu svi Srbi isti,odnosno da nisu svi Srbi cetnici i to u trenutku kada treba da se zavrsi potpuna rehabilitacija! mozda gresim!
    (zed, 1. april 2012 22:49)

    # Link komentara

  97. Đuričko me razočarao za vek i vekova i tačka! Mosvka, gde je sledeća promocija, nešto ih nema! Osim u Sarajevu u Zagrebu nigde film nije prošao... Pogledajte samo kakve je ocene dobio, to se kod običnog sveta kaže,ponavljač... Da,da Đuričko i Anđelina ponavljač!!!
    (selo moje, 1. april 2012 22:46)

    # Link komentara

  98. Evo ja sam pogledao film, bio je postavljen na bhnet.info pre nekih mesec dana, svako je mogao da ga besplatno pogleda online. Radi se o losem filmu, veoma neuverljiva prica i neprirodan dijalog. Jedino me je politicka konotacija celog filma navela da ga odgledam do kraja.

    Sto se tice onog drugog dela koji mu se zamera (neobjektivnost u odnosu na istorijske dogadjaje), cinjenica je da su u celom filmu muslimani iskljucivo zrtve. Samo je na jednom mestu Serbedzija kroz dijalog pomenuo da su muslimani pobili neke srpske civile.
    (Zoki, 1. april 2012 22:43)

    # Link komentara

  99. Jadan narod kojeg brani fasisticka organizacija ...
    (Help Russia, 1. april 2012 22:42)

    # Link komentara

  100. film nisam videla i necu jer ne gledam amercke filmove, ali ovo prekidanje filma mi lici na fasizam!
    (ovde znamo sta je fasizam, 1. april 2012 22:37)

    # Link komentara

  101. Film je toliko los da ja nemam reci. Cak je i reklama toliko providna da ja nemam reci. Ja stvarno ne mogu da verujem da su svi oni ljudi, racunajuci i Andju pristali da ono naprave kolike god da su pare - imaju oni svi dovoljno kesha da bi dozvolili sebi ono sto su dozvolili.
    A sto se tice Rusa - ocekivano - Rusi ne gledaju americke ratne filmove odavno jer imaju svoje - mnogo bolje.
    (GledaoSamFilm, 1. april 2012 22:36)

    # Link komentara

  102. alal vera
    (ja, 1. april 2012 22:30)

    # Link komentara

  103. Ovde trazite zabranu Obraza, a u isto vreme slavite poteze ruskog Obraza. Kome se ne gleda film, neka ga ne gleda. Ko misli da je glup, neka to i kaze. Ali prekinuti projekciju i onda jos to podrzavati, to je nivo Staljinove Rusije.
    (prst na celo, 1. april 2012 22:25)

    # Link komentara

  104. Film ce svakako da zaradi neuporedivo manje nego sto je kostao. To je producentima bilo jasno. Ipak bilo je interesa da bude snimljen. Da li je motiv politicki ili je reziserkin egzhibicionizam kojem je sklona, nije ni vazno. U umjetnicku vrijednost sumnjam jer ni filmovi u kojima je glumila je nisu imali. Kako bi imao reziserski pokusaj. Video sam da je to pokusala i jedna Vivid djevojka.
    (nenad, 1. april 2012 22:25)

    # Link komentara

  105. (Dule NS, 1. april 2012 21:45)
    A po tebi je vjerojatno objektivno da su Srbi pozitivci,a drugi negativci jel da.Dajte više shvatite da uvijek postoje dvije strane pozitivci i negativci,a devedesetih su u svijetu kao negativci obilježeni srbi i Srbija.
    Naravno vi se pitate zašto i još vam uvijek nije jasno.
    (mario, 1. april 2012 22:21)

    # Link komentara

  106. Kakav naslov! Kakva podrska ruskim fasistima! Slepci, navedite jedan grad/pokrajnu/drzavu kojoj su Rusi srecu doneli.
    (Simo, 1. april 2012 22:16)

    # Link komentara

  107. Nikad nisam cuo da se u SAD bojkotuje film koji u negativnom svetlu prikazuje americke vojnike. Mi i Rusi ocigledno jos puno treba da se ucimo demokratiji
    (ja, 1. april 2012 22:09)

    # Link komentara

  108. meni je, ipak, najveci utisak iz filma engleski sa bosanskim akcentom! Priceless!!!
    (xcf, 1. april 2012 22:03)

    # Link komentara

  109. Sada bar znate ko finansira domace huligansto-teroristicke grupe.
    Inace, ni ja ne podrzavam film, vec dajem podrsku braci preko Drine ali prezirem ove Obraze i ostale tzv. patriJote.
    (Ezio Auditore, 1. april 2012 21:59)

    # Link komentara

  110. "pa valjda je sada jasno ko po Srbiji organizuje Obraz,dveri,,1389,barikade i društvo sa severa kosova.DSS iSRS su organizatori ,a Rusi finansijeri.Ko muziku plaća taj i pesme poručuje ali za svoj interes.
    (olga, 1. april 2012 20:36)"

    Bravo, Olga! Raduje me sto jos ima ljudi koji misle svojom glavom.
    (D., 1. april 2012 21:58)

    # Link komentara

  111. Film je toliko losa propaganda da zasluzuje praznu salu i akcija nekakvih desnicara nema sa tim veze.

    Ta splacina od filma nigde nije ni prosla bolje osim u Bosni gde misle da je to najbolja stvar koja im se desila u poslednjih sto godina.
    (nnnn max, 1. april 2012 21:54)

    # Link komentara

  112. Ne vidim kako je 'debakl filma' ako neki magarci upadnu i na silu prekinu!? Moze biti prekinuta ili propala premijera, ali nista vise od toga. Debakl je ako bez prekidanja to gleda po 10ak ljudi u biskisu.
    (Lemi, 1. april 2012 21:53)

    # Link komentara

  113. Samo se izblamirala za ceo život...Tako i treba:-)
    (Zoki, 1. april 2012 21:51)

    # Link komentara

  114. Taj film je doživio debakl u SAD pa me stvarno čudi zašto su se uopšte trudili da priakzuju taj film u Rusiji. :D
    (Suška, 1. april 2012 21:49)

    # Link komentara

  115. (Safet Cara, 1. april 2012 21:16)

    Jedina Anđelinina greška je što je uopšte napravila takav jednostran užasan film (da ne kažem neku grublju reč)!
    (neko iz Kikinde, 1. april 2012 21:47)

    # Link komentara

  116. -Potpuno je logično da privatni film Anđeline i Bosanskih Bošnjaka jedino Anđelina i ti isti Bošnjaci i pogledaju!
    -Ko ga napravio taj ga i odgledao i to je to!

    ...ako nekada dotična gospođa napravi PRAVI, OBJEKTIVAN film, možda ga i pogleda više ljudi!
    (Dule NS, 1. april 2012 21:45)

    # Link komentara

  117. mislim da taj sedmorazredni tres od filma nista drugo i ne zasluzuje,predlazem Andji da se drzi SF-a.
    (optimus, 1. april 2012 21:44)

    # Link komentara

  118. Film sam odgledao, doduše na PC-u i on je smeće najveće razine. Svima koji žele da plate da gledaju treba to i omogućiti, a cenu karte udesetostručiti. Bar će imati za čim da plaču.
    (Miroslav Krivokapic Strah, 1. april 2012 21:44)

    # Link komentara

  119. @ Divos
    Idealno sroceno. Svaka cast.
    (Billy, 1. april 2012 21:43)

    # Link komentara

  120. @Ja
    "Sve je to ok imaju pravo na misljene. Ali bosna nije srpska zemlja nego zemlja tri naroda"

    Ma sve je ok. I ti imas pravo na misljenje.
    (Sunce Slobode, 1. april 2012 21:43)

    # Link komentara

  121. Ako su mera za debakl "Banjaluka, Beograd i Moskava", onda, nagrabusali smo.
    (Laki, 1. april 2012 21:42)

    # Link komentara

  122. meni su najjaci ovi sto znaju sta se stvarno desilo u ratu u Bosni...a videli je samo na TV-u.....
    (alex, 1. april 2012 21:42)

    # Link komentara

  123. Ruku na srce... film je stvarno los.
    (Ja, 1. april 2012 21:42)

    # Link komentara

  124. Totalni debakl. Cao,zdravo i krah filma. Film je doziveo svoju sudbinu-propao je! :)
    (LFC, 1. april 2012 21:41)

    # Link komentara

  125. šta zaista znaju i endži i ove rujke o građanskom ratu u bosni? hvala braćo! i mi živimo na nafti i gasu i imamo nepregledne šume. prestanite da nam pomažete jer ćemo da nastradamo!
    (david, 1. april 2012 21:37)

    # Link komentara

  126. Hahahaha, doslo pet "aktivista" u kino i prekinuli projekciju. I to srbi smatraju podrskom Ruskog naroda. Komedija.
    (fazan, 1. april 2012 21:35)

    # Link komentara

  127. Mogla je da snimi film o kaubojima koji siluju indijanke (a uz put i malo etnički čiste kontinent), ili kaubojima koji siluju Iračanke, ili kaubojima koji siluju Japanke, a ona se uhvatila baš za Balkan.
    (Ognjen, 1. april 2012 21:33)

    # Link komentara

  128. (Dejan, 1. april 2012 20:55)

    Zamisli samo da je neki srpski reditelj napravio film u kome srpski vojnik siluje Muslimanku a ona se jadna zaljubljuje u njega. Da li bi i tada mislio da film realno prikazuje rat? I gde si cuo majke ti da se silovana zena zaljubila u silovatelja, mozda u Pakistanu, kako bi spasila svoju casta a na nagovor suda.
    (N, 1. april 2012 21:33)

    # Link komentara

  129. U čemu je razlika između ove akcije ruskog Obraza i akcije onog Nacionalnog stroja koji je u Novom Sadu lupao šamare posetiocima antifašističke tribine?
    (Tugomir, 1. april 2012 21:32)

    # Link komentara

  130. Ždanovizam jedino još živi u Beogradu i Moskvi.
    (magla, 1. april 2012 21:30)

    # Link komentara

  131. Tesko onom koga Rusi brane i Kinezi hrane...
    (Sany boy, 1. april 2012 21:24)

    # Link komentara

  132. Moj evro holivudski reziseri i glumci nisu mogli vec odavno da vide sa tim filmom ili bez njega. Postoje mnoge nezavisne koprodukcije koje se ne reklamiraju a prave veoma kvalitetne filmove. Steta je gubiti vreme sa Holivudom.
    (Braca, 1. april 2012 21:21)

    # Link komentara

  133. U jbt,opet moramo dati neku veliku firmu (železaru npr.) za ovu bratsku ljubav i razumevanje...
    (Dejan, 1. april 2012 21:21)

    # Link komentara

  134. Sto se vesti tice Vecernjim verujem taman toliko koliko i Tanjugu, a ako se i desilo tu je bilo vise Srba negoli pravih Rusa. Pravi Rusi u to vreme idu na vecernje casove Engleskog.
    Sto se filma tice za mene je to bila dobra tema lose obradjena.
    "As If I Am Not There" je bolji film slicne teme, preporucujem da ga pogledate.
    (Smokva, 1. april 2012 21:21)

    # Link komentara

  135. Mislio sam da za svoje pare ljudi mogu da gledaju šta god žele?

    Odluka koji film gledati je samo moja, a ne nikakve napaljene dečurlije, koja glumata nekakvu moralnu policiju.

    Vi drugari, koji pretendujete da u Srbiji odredjujete koji film se može, a koji ne može gledati, to zaboravite. Ili će te sami, ili će neko drugi da vam to izbije iz glave.

    Primitivci.
    (sumorni, 1. april 2012 21:20)

    # Link komentara

  136. Diletantkinja i fašisti. Pitam se zašto film nije popularan.
    (Ja, 1. april 2012 21:18)

    # Link komentara

  137. Ne razumen zasto su ovo divljaci, a kad one feministkinje gole upadnu u crkvu i prekinu liturgiju onda je to samo legitimni protest?
    (nn, 1. april 2012 21:17)

    # Link komentara

  138. Nije greska sta rusi tako reaguju. Rusi se ne pitaju, ne gledaju pa da stvore misljenje, dali je je film antisrpski. Oni odlucju pre nego da se raspitaju. Tako je bilo sa konfliktom u Egipat, Tunis, Libiju pa sad i Siriju. Ko nije sa Amerikom je UVEK u pravu. Greska je sta Andzelina Dzoli uopste pristala da se taj film pokazuje u Rusiji.
    (Safet Cara, 1. april 2012 21:16)

    # Link komentara

  139. Nije ovo debakl Anđelinin debakl, već debakl Rusije. Odvratno mi je i da čitam da u jednoj državi, koja nije nemoćna, ljudi mogu nekažnjeno tako da se ponašaju. Pre Putin ima krv oko usta nego Anđelina, koja je humanitarni radnik. Nigde ona ne poziva na ubijanje Srba, to je čista laž i desničarska propaganda. Ali najgnusniji su mi komentari zahvalnih Srba koji su već počeli da se okupljaju. One koji podržavaju takvo nasilje nad kulturom ne treba puštati na ulice! O tempora o mores!
    (Pulcher Puer, 1. april 2012 21:15)

    # Link komentara

  140. Samo da nisu taj "Ruski Obraz" predvodili Marković-Miloševići i Karići.
    (Moskva suzama ne veruje, 1. april 2012 21:13)

    # Link komentara

  141. Na ovoj premijeri bilo je 15 gledalaca, što je ipak za čitavih 25 % više nego na premijeri u Beogradu pa može se reći da gledanost beleži rast (dobro sad Moskva je ipak nešto veća od Beograda), pa na nekoj narednoj premijeri dostigne i fantastičnih 20 gledalaca. Sama informacija ne čudi jer Rusi (naravno i Ruskinje) imaju dobar ukus za filmsku umetnost.
    U promociju ovog filma uloženi su veliki novci (barem 2 puta više od $10,000,000 koliko je uloženo u troškove snimanja), te prosto je neverovatno kolika se medijska pažnja posvetila ovoj filmskoj splačini. Za mene to je ipak nerazumno jer će film definitivno pretrpeti veliki finansijski gubitak, ali dobro to je problem filmskih distributera.
    Kako stvari stoje film verovatno neće postići ono što mu je bila zapravo jedina namena, satanizacija Srba, već će ostati zabeležen kao, doduše skupo, propagandno smeće.
    (Divos, 1. april 2012 21:11)

    # Link komentara

  142. ne razumem dokle ce klerofasisti blokirati umetnost! film je fantastican i konacno neko da realno prikaze sta se desilo zapravo! podrska svim ljubiteljima umetnosti i istine
    (beogradjanin, 1. april 2012 21:08)

    # Link komentara

  143. U Švajcarskoj i mislim u Nemačkoj film neće biti prikazivan u salama nego samo ponudjen kao DVD. Razlog je što niko ne predvidja značajnu posetu. To je takodje šamar.
    (SVD, 1. april 2012 21:06)

    # Link komentara

  144. Ja bih pre ovo nazvao "Uspeh Anđelininog filma u Moskvi". Rekacije na film upravo potvrđuju ono sto je Anđelina htela reci, zar ne?
    (x-ray, 1. april 2012 21:06)

    # Link komentara

  145. Cobani budale!
    (drasko, 1. april 2012 21:05)

    # Link komentara

  146. Dali je neko stvarno pogledao taj film ili svi vicu da je anti srpski bez da su ga pogledali. Mislim, ne interesuje me ni ona ni njen film ali mozda se ne bi trebalo praviti toliko pompe oko niocega.
    (pero, 1. april 2012 21:05)

    # Link komentara

  147. Ne razumem zasto Anjelinin neuspeh smatramo svojim uspehom!? Ovaj film nema veze sa istinom, ali zato se verovatno i zove tako- ,,film".
    (John Lock, 1. april 2012 21:02)

    # Link komentara

  148. Jedno malo pitanjce za LDP i 'slicno-orijentisane' komentatore koji ce verovatno nagrnuti na vest...

    Ukoliko je film fikcija i ne sluzi da se na mala vrata obrazuje 'svest' gradjana i izdefinise njihovo misljenje o nekoj temi(u ovom sl Srpskoj 'agresiji' i 'geniocidnosti')... DA LI JE I PARADA(film S Dragojevica) FIKCIJA i da li istu treba (SAMO) tako posmatrati!?

    Zahvaljujem...
    (Nik, 1. april 2012 21:02)

    # Link komentara

  149. Zar da ruska fasisticka organizacija dobije toliku podrsku srpskog citateljstva. Braco Srbi izgubili ste kompas.
    (Sa fasistima nikad, 1. april 2012 21:02)

    # Link komentara

  150. Molim B92 da vise paznje pokloni vestima o subvencijama za poljoprivredu i oko ukidanja PDV za bebi opremu.Andjelina Zoli,njen film i "Obraz" nisu vredni tolike paznje.Hvala.
    (zokiNS, 1. april 2012 20:58)

    # Link komentara

  151. Ovaj film ne zasluzuje nikakvu paznju jer nema veze sa umetnoscu, vec je politicki obojen i cista propaganda u skladu sa aspiracijama autora. Ne moze oboje, svi su takvi projekti doziveli debakl - il' ste umetnik il' nesto drugo.
    (Dragutin, 1. april 2012 20:57)

    # Link komentara

  152. Хвала вам!!!!
    (рикеција, 1. april 2012 20:57)

    # Link komentara

  153. Ako rusi bili prijatelaski prema Srbiji ne bi dozvolili pokaz filma u Rusiji!A tako dosta ljudi reziseri,glumci svi su dosli da gledaju.
    (petar, 1. april 2012 20:56)

    # Link komentara

  154. Pa film je bas dobar. Prikazuje sta se stvarno desavalo tokom rata u BIH. E sad sto se to nekome ne svidja...
    (Dejan, 1. april 2012 20:55)

    # Link komentara

  155. Svaka vam cast ZIVELA SRBIJA I MAJKA RUSIJA!
    (stefan, 1. april 2012 20:55)

    # Link komentara

  156. Pa moglo bi se reci da ni kod Francuske publike nije pobrao lovorike, mada su mediji dosta govorili i o filmu i o Andjelini. Mnogi vazni cine-centri ga cak nisu ni stavili na repertoar. Toliko o tolikom "zlatu".
    (Français, 1. april 2012 20:55)

    # Link komentara

  157. Iz Rusije s' ljubavlju.Moskva Andjinim suzama ne veruje.
    (Son Koneri, 1. april 2012 20:53)

    # Link komentara

  158. bravo za akciju
    kad smo mi nesposobni da se branimo
    (Nislija, 1. april 2012 20:53)

    # Link komentara

  159. 13 ljudi u gradu koji ima preko 10 milliona...

    Narod ruski nam nikada nije zeleo lose. A ni ne trebaju, jer mi imamo samih sebe i volimo da idemo u ruke onima koji nas cepaju, ponize i ubijaju proslog i ovog veka...
    (Srbin je lud, 1. april 2012 20:53)

    # Link komentara

  160. Debakl je nestom potpuno drugo. Ovo se moze nazvati ometanjem prikazivanja filma, antipropagandom i slicno. Filmu nije data prilika da dozivi debakl; to je kao fudbalski mec dobijen za stolom.
    (Jelena, 1. april 2012 20:51)

    # Link komentara

  161. Nije ovo debakl filma, nego debakl Ruske kulture!
    (Weber 'S, 1. april 2012 20:51)

    # Link komentara

  162. Nista onda, Andjelina kad bude snimala film o "ruskom oslobadjanju Poljske", morace da se "Nasi" revansiraju.
    Kakva banda.
    (Bacvanin, 1. april 2012 20:48)

    # Link komentara

  163. film je glup.
    I da se radi o busmanima, a ne srbima i muslimanima, opet bi bio glup, jer je sam po sebi, kao film, glup.
    (gibanica, 1. april 2012 20:46)

    # Link komentara

  164. Neka Kacin ,sada nesto priopći ...tamo ce ga poslusati ..kikiki
    (Deki, 1. april 2012 20:45)

    # Link komentara

  165. Ovo je za nju bio film kao kada bi bilo koga od nas neko zamolio da snimimo film o nekom totalno nepoznatom dogadjaju u nekom nebitnom mestu u usa, mislim da je i ona u ratnu situaciju iz tog doba isto toliko bila upucena, verovatno nista.
    Sta ona zna o srbima i situaciji ovde, po tom se samo vidi kako je i filmska industrija potkupljena i dirigovana od strane onih kojima to odgovara. Andjelina sada sigurno kuka so je uopste i uradila tako nesto ili je tu njenu muku kompenzovao novac koji je dobila da stane iza ovakvog propalog projekta.
    (mogu ja to, 1. april 2012 20:41)

    # Link komentara

  166. Rusi - braca !
    (Predrag, 1. april 2012 20:40)

    # Link komentara

  167. Divljaci. Kao i njihovi puleni ovdasnji.
    (Petar, 1. april 2012 20:39)

    # Link komentara

  168. Posto sam odgledao film(jedva izdrzao..),mogu da kazem da sem "Srpskih oziljaka" sa Madsenom,gluplji film u zivotu nisam gledao.Toliko jeftina propaganda,da mi je bilo muka.A o Serbedziji...jednostavno,prodao se za saku dolara.Ne mislim nacionalno,vec umetnicki...
    (veterinarBG, 1. april 2012 20:39)

    # Link komentara

  169. da danas je prvi Aprillllll
    (lili, 1. april 2012 20:39)

    # Link komentara

  170. Svaka im čast..
    (Rick Hunter, 1. april 2012 20:38)

    # Link komentara

  171. Sve je to ok imaju pravo na misljene. Ali bosna nije srpska zemlja nego zemlja tri naroda
    (Ja, 1. april 2012 20:37)

    # Link komentara

  172. Hvala!
    (Neko tamo, 1. april 2012 20:36)

    # Link komentara

  173. pa valjda je sada jasno ko po Srbiji organizuje Obraz,dveri,,1389,barikade i društvo sa severa kosova.DSS iSRS su organizatori ,a Rusi finansijeri.Ko muziku plaća taj i pesme poručuje ali za svoj interes.
    (olga, 1. april 2012 20:36)

    # Link komentara

  174. Od srca pozdravljam aktiviste! Hvala vam!
    (Nebojsa, 1. april 2012 20:36)

    # Link komentara

  175. Dosta vise sa ovim Andjelininim filmom koji je najnizi oblik propagande...
    (Petar, 1. april 2012 20:36)

    # Link komentara

  176. 'opet' nas Rusi brane...
    (Posmatrac, 1. april 2012 20:35)

    # Link komentara

  177. Vandali!
    (Petar, 1. april 2012 20:35)

    # Link komentara

  178. hvala im
    (igor, 1. april 2012 20:33)

    # Link komentara

  179. haha, tooo, braco Rusi!
    Salim se, ne mislim da su nama Rusi braca, mada tu nema nista lose jer svi ce ljudi braca biti:))) ali, realno, u pravu su sa ovin potezom i hvala im!
    Bijedno, povrsno holivudsko propagandno ... ne zasluzuje bolji tretman!
    (exSarajka, 1. april 2012 20:31)

    # Link komentara

  180. E to su prijatelji Srpskog naroda! NE Adjelija i njeni...
    (Aleksej, 1. april 2012 20:28)

    # Link komentara