Josipović: Draža je ratni zločinac

Zagreb -- Predsednik Hrvatske Ivo Josipović ocenio je da je postupak za rehabilitaciju Draže Mihailovića koji se vodi u Srbiji štetan i suprotan istorijskim činjenicama.

Izvor: B92, Beta
Pošaljite komentar
  1. @ Dusan Martinovic
    Eto Time Magazine naslovnica od 13. Travnja, 1936.
    U lijepom je društvu onda Draža Mihajlović; usotalom to ne znači ništa, sve to se uvijek treba gledati u kontekstu vremenu u kojem je izašlo.
    Time Magazine Cover Page - Adolf Hitler | Apr. 13, 1936
    Poveznica na službenu internet stranicu Time časopisa:
    [link]
    (ex nihilo nihil, 29. mart 2012 09:51)

    # Link komentara

  2. G-Dine Josipovicu Pre davanja ovakvih izjava mozda je vas tim mogao da proveri sledece : 25 May 1942 Time Magazine Cover Page Draza je nazvan “ Eagale of Yugoslavia” “Black Listed by History” knjiga koja promovisana u Glen Beck emisiji Fox News anatomski objasnjava kako je Draza dezavuisan u korist “Nove Vlasti”. Autori ovih dela su Amerikanci ja sam duboko uveren da istinitost ovih podataka doprineti obarzoanju Vas i vasih sunarodnika i saradnika Dusan Martinovic B.Sc M.Sc MBA P.Eng
    (Dusan Martinovic, 27. mart 2012 20:03)

    # Link komentara

  3. Sam Draza ima vise ordenja i titula dobijenih od strane saveznika nego cela Hrvatska nacija.
    (Burazer, 27. mart 2012 00:45)

    # Link komentara

  4. Četnici,partizani ustaše.Tito,Pavelić,Draža,a je vam lipo u vašoj bolesti.Imaju vam se i unuci oko čega prepirati,a da skroz sam zaboravija da nemate kad praviti dicu zbog puste tuge za ovim humanistima i kulturnim radnicima iz četrdesetih godina prošlog stoljeća.Volio bi da mi netko objasni šta je to u stvari antifašist.Dali je to drug Staljin koji je sa svojim drugom Hitlerom djelio Poljsku ili je to možda zapadna politika koja je nacistima poklonila Češku.Jeli to možda Ruzveltova Amerika koja je znala za progone Židova,a nije je bilo briga jer ni crnci u Americi nisu prolazili bolje?Draža i njegov pokret su igrali za Engleze,Pavelić za Njemce,Tito za boljševike.Igrali su za različite klubove na isti način radeći teške zločine,a pobjedio je onaj čiji su saveznici prvi došli u pomoć.Smješno je na Htv gledat raspravu o Mihajloviću koju vodi profesor Jurćević za koga je Jasenovac odmaralište za onemoćale Srbe i Presjednik antifašista Hrvatske,smješno je gledat kad se mi snebivamo kako to Srbi vrše rehabilitaciju Dragiše Cvetkovića čovjeka koji je potpisao trojni pakt,a mi smo već potpuno povjesno rehabilitirali njegovog političkog suradnika Vlatka Mačeka.U hrvatskoj nepostoji ulica 10 travnja,nepostoji ulica Andrije Artukovića,ali su postojale ulice velikog književnika Mile Budaka koji je eto slućajno i tvorac rasni zakona u NDHa.Generalštabni pukovnk Dragoljuba Mihaljović je bio protiv nacista ali je na kraju završio sa njima.Njegova politika je bila fašistićka njegove metode su bile zločinačke.za čiju je pobjedu navijao manje je važno od leševa nevinih koji su ostajale za njim.Sve tri strane nisu opraštale,a pobjednik je na kraju sebe proglasio svecem i pravednikom.Eto lipi moji vi nastavite navijat za svoje ustaše,četnike,partizane,a ja idem pravit dicu.Na kraju sezone mi javite čiji je klub osvojio pokal Maršala Tita.
    (miro split, 26. mart 2012 00:00)

    # Link komentara

  5. Rehabilitacija četničkog pokreta i četničkih vođa (primjerice Draža Mihailović) daje odredjen blagoslov ka ideji "velike Srbije" te abolicira zločine četnika nad Hrvatima, "nepodobnim“ Srbima, muslimanima na teritoriju bivse Jugoslavije, kako u Drugom svjetskom ratu, tako i neposredno one u Domovinskom ratu. A takva atmosfera u potpunosti destabilizira regiju i dovodi u opasnost hrvatske građane jer se lako moze dogoditi da sutra neke nove generacije susjeda krenu u ispravak "belosvetske nepravde" te pokusaju "povratiti" srpske zemlje koje su im nepravedno uzete od genocidne pokatolicene odrodjene brace koji im cak i jezik svojetaju. Na stranu sarkazam, rehabilitacija četnika je uvod u rehabilitaciju velikosrpstva; a dobro znamo gdje nazalost mnogi od Vas susjeda vide granice te "velike Srbije" (Virovitica-Karlovac-Karlobag). Naš politički vrh u Republici Hrvatskoj je u svezi toga iznio "žaljenje", ali ostaje (bar za sada) bez ikakvih akcija jer kao sto sami kazu to je "unutrasnje pitanje Srbije"; naravno ignorirajuci cinjenicu da su ti isti Četnici ubijali Hrvate čak i na tlu Hrvatske. Jel' bi isto naš vrli vrh ustvrdio da se radi o "unutrašnjem pitanju Njemačke" ako bi Njemačka pokušala rehabilitirati nacistički pokret i Adolfa Hitlera? Kako bi Srbija reagirala da Hrvatska odluči rehabilitirati ustaški pokret i Antu Pavelića? Ne razumijem zasto sa Srbijom guramo skoro pa jednostranu politiku prijateljstva i suradnje, kad je vise no ocito (cak nas i na nasoj televiziji to "braca" Srbi zdusno podsjecaju) da je u Srbiji neprijateljstvo ka Hrvatskoj i hrvatskim gradjanima poprilicno rasireno i izrazeno. Ja se iskreno nadam, i na to cu pozvati svoje lokalne zastupnike, a i pritiskati pozivima drzavne zastupnike i duznosnike; da ce Republika Hrvatska zauzeti rezerviraniji stav ka Srbiji, te da ce ukoliko Srbija zbilja rehabilitira fašističkog zločinca Dražu Mihailovića (i/ili nastavi s tim trendom) blokirati integraciju Srbije u Europsku Uniju.
    Vuk dlaku mjenja, ali ćud nikada!
    (ex nihilo nihil, 25. mart 2012 15:47)

    # Link komentara

  6. Times Man of The Year 1941? Pa i nije nešto na popisu koliko vidim...
    [link]
    (din, 25. mart 2012 00:41)

    # Link komentara

  7. Kada samo vidite vojsku kojom je zapovedao, vidi se da je to bio jedan fin i kulturan svet koji se drzao svih zenevskih konvencija.Ti nisu bili u stanju ni mrava da zgaze - Ma koja rehabilitacija ?, manimo se bre ljudi corava posla.
    (Jovan, 24. mart 2012 21:24)

    # Link komentara

  8. Josipović je rekao da zna za mnogo slučajeva u kojima su četnici učestvovali u bitkama zajedno s Nemcima, Italijanima i ustašama protiv partizana i vršili pokolje civilnog stanovništva i u Hrvatskoj, pri čemu su stradali i Srbi.

    On je dodao da ne zna za neku značajniju bitku četnika protiv Nemaca, Italijana ili ustaša.

    А онда 60ак година касније српски и хрватски неофашисти раме уз раме дивљају на улицама Варшаве заједно са осталим истомишљеницима на маршу независности ...
    (Србиновски, 24. mart 2012 21:22)

    # Link komentara

  9. Zaista cu provjeriti gdje je ta ulica A. Art. Zagrepcanin sam I ne znam da ona postoji. Kao I 10. travnja.
     (Megatronman, 24. mart 2012 16:15)

    # Link komentara

  10. Jadna je drzava koja rehabilitira osudjenog ratnog zlocinca i kvislinga da bi imala narodnog junaka. Pozdrav iz Hrvatske, drzave BEZ spomenika domacim kvislinzima, BEZ ulice 10.travnja i BEZ rehabilitiranih fasistickih suradnika.
     (fajrunt, 24. mart 2012 14:01)

    # Link komentara

  11. @ Ivan, koji kaze da u Zagrebu ne postoji ulica Artukovica. U Zagrebu postoji spomenik A., a ulica 10 Travanj je popularna u Hrvatskoj, kao i mnoge druge- kako vas nije sramota toliko lagati i demagogisati.
    (Ivana, 24. mart 2012 11:22)

    # Link komentara

  12. Josipovicu izgleda da si ti, isto kao i tvoj kolega Tadic, strucnjak za SiS (sve i svasta)
    (e moj druze zagrebacki, 24. mart 2012 09:35)

    # Link komentara

  13. Indikativno je ovih zamalo dvesto komentara. Plamte strasti, uzburkale se emocije. Taman kada zapocne kakva takva saradnja desi se nesta ruzno, rukomet, incidenti, sudjenja, Kosovo, Pavelic, Draza... Pedeset godina u proslost, deset godina, dvadeset, sto... Nikada kraja. Dosta, ljudi. Cujem ovde kako Srbi zaboravljaju, Hrvati zaboravljaju. Da, zelim se vise NE SJECATI/NE SECATI. Dosta proslosti. Osim toga skinite/mi/vi/oni vec te kontrole na j.....j granici. Hocu da putujem LICNOM KARTOM/OSOBNOM ISKAZNICOM.
     (Megatronman, 24. mart 2012 08:45)

    # Link komentara

  14. :) vi u NATO_u a naj važnija većina njenih članica kaže da je on antifašista i odlikuju ga pri tomu za zasluge a te zasluge sigurno nisu zbog fašizma ili vam ga omiljenog nacizma..jeste li vi pametniji od njih,pa ni vaši mentori Nijemci i Italijani ne kažu da je sa njima surađivao a vi se nešto prsite znanjem....papirići Pantiću,papirići :)))
    (Republika Srpska, 24. mart 2012 08:30)

    # Link komentara

  15. Inace za sve vas koji pricate da je Draza bio TIME Magazine Man of the Year, obrazuj te se malo, ovo je 21 vek, u tom veku postji nesto sto se zove internet i na tom internetu mozete da saznate, tj. proverite skoro sve opste poznate cinjenice, pa evo "link"-a sa tog interneta gde se mozete se uveriti i sami da Draza sigurno NIJE bio Time Magazine Man of the Year 1941 niti IKADA, a zasto bi i bio iciji Man of the Year ikad, pitam se ja.
    Pozdrav svim slobodoumnim prijateljima!

    [link]
    (Aha, 24. mart 2012 07:33)

    # Link komentara

  16. dzabe bosnjacima i Hrvatima objasnjavati korene cetnistva, ordenje i ostale stvari.
    Cetnistvo datira jos od I Svetskog rata u okupiranoj Srbiji.
    Dzabe im objasniti da je tkz Vojna krajina(XVI-XIX) bila najvecim delom Srpski naseljena kao rezultat seoba iz XVI veka, kao ni da mnogi delovi teritorija te krajine nikad nisu bili deo Hrvatske kifla drzave pre 1935 i 1941. A to sto smo mi ludi Srbi uspeli da izdejstvujemo da im niko ne naplati ucestvovanje na gubitnickim stranama u oba svetska rata, to nek nam je nama ludima bog u pomoci. Trebalo je jednostavno baciti to jugoslovenstvo u vodu davnih dana, i lepo imati svoju teritorijalno(u poredjenju sa KSHS) manju ali Veliku Srbiju, u kojoj bi bili svoj na svome, a njih prepustiti Italijanima da se sa njima svadjaju oko teritorija, da nije bilo ludih nas ne bi oni imalu tu svoju kifla drzavu kao sto imaju u danasnjem obliku..
    (Burazer, 24. mart 2012 03:33)

    # Link komentara

  17. Samo ga rehabilitirajte, molim vas. Treba nam, naime, izgovor za sanitarni kordon oko vaše ruske gubernije. Hvala.
    (CIA-Vatikan-Zagreb, 24. mart 2012 02:00)

    # Link komentara

  18. Srbi pukli skroz!
    (sarajevo, 24. mart 2012 00:05)

    # Link komentara

  19. Najinteresantnije ovde je da nijedan jedini hrvatski komentator ne komentariše veoma jasne dokaze i činjenice koji se spominju ovde od savezničkih odlikovanja, spašenih pilota pa do nameštenog suđenja i svega ostaloga...
    ...nego uporno kao papagaji ponavljaju da je on zločinac i to je sve!
    Uvek to rade - sve što im se ne sviđa ignorišu i prave se da ne vide i vrte svoju priču u nedogled! I to ne samo na ovoj temi već i svim ostalim temama!
    Alo ljudi, dajte DOKAZE!!!
    (dosta šupljih priča!, 23. mart 2012 23:36)

    # Link komentara

  20. Kada je Tudjman radio reviziju istorije suprotno istorijskim cenjenicama vi ste cutali jer vam je to odgovaralo. Izmedju ostalog covek je revidovao i broj srpkih zrtava u jasenovackom logoru na 20.000 umesto najamnje 500.000 i o tome ste svi sa odobravanjem cutali ili jos gore negirali ste realan broj zrtava.....
    O drugim stvarima ne zelim da govorim......
    (Dejan, 23. mart 2012 22:05)

    # Link komentara

  21. Cela Evro[pa se temelji na antifasizmu a Srbija rehabilituje ratne zlocine. Nece vas niko takve primiti.
    (Dejan, 23. mart 2012 21:47)

    # Link komentara

  22. E moji Srbi ceo svet vam smeje.
    (ddddd, 23. mart 2012 19:45)

    Pa ja nešto ne čujem smeh...
    Verovatno ti imaš neke glasove u svojoj glavi koje čuješ...

    ...misliš li na isti onaj svet koji je odlikovao Dražu Mihajlovića najvišim odličjima? Ili šta je za tebe uopšte taj svet?
    (samo pitam, 23. mart 2012 21:37)

    # Link komentara

  23. Ovde uopste nije vazna sama rehabilitacija jednog dokazanog ratnog zlocinca vec cinjenica da odredjene snage u Srbiji time opet nastoje falsifikovati istoriju i da kao i za ratove 90ih prikazu srpski narod kao samo potpuno nevinu zrtvu u stilu mnogih mitova nebeskog naroda.
    (Poldi, 23. mart 2012 20:36)

    # Link komentara

  24. Draža je Antifašista priznat od saveznika.Možete se upinjati koliko god hoćete.ali vam ne vrijedi ništa.Bolje odustanite,i komentarišite nešto drugo.
    (Righteous Clan, 23. mart 2012 20:36)

    # Link komentara

  25. U Srbiji sile mraka polako izlaze na površinu. Njihovi pokrovitelji SANU i SPC, potpomognuti sa , nazovi, istoričarima Slobodanom Homenom, Slobodanom Markovićem i sličnima. Neka OBJASNE ko su im bile porodice? Oni su sada članovi DS-a koja je u kandžama SANU i SPC. SRAMOTA!!!
    (Simo, 23. mart 2012 20:27)

    # Link komentara

  26. Josipoviću, da li su četnici činili zločine nad Hrvatima pre ili posle bitke sa ustašama i domobranima?
    (Radoznalac, 23. mart 2012 20:24)

    # Link komentara

  27. Draza je ratni zlocinac samo u komunistickoj Jugoslaviji, Federaciji BiH i bilo kojoj Hrvatskoj. U ostatku svijeta je nosilac visokih ratnih odlikovanja Francuske i USA. Ne kazem da Pavelic isto tako nema neka visoka odlikovanja, samo od koga? Dakle, cika Ivo, nema potrebe za foliranjem, pa znamo se...
    (Boske, 23. mart 2012 20:22)

    # Link komentara

  28. A ja sve kontao ovaj portal predstavlja napredniji dio Srbije... kad ono 3/4 komentara pročetnički do srži.. gdje me zapade da vama u komšiliku budem, ...o me patak
    (Almir, 23. mart 2012 19:43)
    ...
    Dobro jutro... Svašta ćeš ti još "dobroga" nučiti o Srbiji
    (klin, 23. mart 2012 20:21)

    # Link komentara

  29. Draza je u Foci spasao 20-toro muslimanske dece: zakovo mu automat. Pucate se sebi u nogu, ko i uvek.
    (Beslagic, 23. mart 2012 20:20)

    # Link komentara

  30. Postovao ga De Gol,odlikovao Truman,Holivud pravio filmove al kad Josipovic kaze da je zlocinac sigurno je tako :)
    (Novosadjan, 23. mart 2012 20:16)

    # Link komentara

  31. Vidim ovde barem 80% komentara čitalaca iz Hrvatske-Hrvata. To mu dođe po onoj staroj "drš'te lopova"?

    A da je glupost sada, u ovom momentu rehabilitovati Miailovića jeste glupost. Ne zbog toga šta Josipović i Hrvati kažu i misle o tome, nego zato što srpska politika, po običaju, za razliku od ostalih na Balkanu,a naročito hrvatske, uvek radi u korist vlastite štete...
    (zoran, 23. mart 2012 20:14)

    # Link komentara

  32. Ako je ubio ili naredio ubistvo makar i jednog civila, onda je zločinac. Veći broj od jednog niti umanjuje niti uvećava krivicu.
    (Vladimir, 23. mart 2012 20:14)

    # Link komentara

  33. ovo je pravo merilo stvari, NOVI SAD je oblepljen plakatima protiv djenerala
    mora da su novosadjani mnogo propatili pod cetnickom cizmom od 41-45-te.
    (zoran1965, 23. mart 2012 20:14)

    # Link komentara

  34. Josipovic mora da je svoja znanja iz istorije stekao u srednjoj skoli Arhibiskup Stepinac u White Plains-u, drzava New York.
    (objektivno, 23. mart 2012 20:12)

    # Link komentara

  35. kako vas nije sramota bre? Naravno da nije zlocinac, zlocinac je bandit Tito.
    Komunisti su ubili 37.000 ljudi POSLE rata.
    Tadic i Josipovic su ista skola deca komunista.
    (ajmo potomci komunista, 23. mart 2012 20:06)

    # Link komentara

  36. @Adam
    Ivo Josipović je bio na Blajburgu,to je makar danas najlakše proveriti,pošto postoji internet.Zato,samo ukucaj i sve će ti biti jasno.
    (Axel Foley, 23. mart 2012 20:03)

    # Link komentara

  37. Ja kao srbin mislim da treba obustaviti rehabilitaciju Mihajlovica. Svaka akcija izaziva reakciju mislim da treba biti solidaran radi bolje buducnosti. Sve najbolje dobrim ljudima.
    (aj pozdrav, 23. mart 2012 20:01)

    # Link komentara

  38. Srbija se vraca sama sebi posle rehabilitacije Draze Mihailovica. Vraca se svojoj tradiciji. Naravno da to smeta mnogima. Ali neka smeta tu im niko ne moze pomoci.
    (Srbija na zapadu, 23. mart 2012 20:00)

    # Link komentara

  39. Draza - heroj Drugog Svetskog Rata, za doprinos Saveznickoj pobedi odlikovan od DeGola i Trumana. Pametnom dosta, glupima nek skace tlak.
    (klempo, 23. mart 2012 19:59)

    # Link komentara

  40. @phreak
    Svake godine je komemoracija u Jasenovcu za njegove žrtve
    @m.b
    Oluja i bljesak su legitimne operacije koje su oslobodile okupriane djelove zemlje i vratile u naše granice tvz. Krajnu, vas nitko nije tjero iz tih podrućja sami ste bježali
    @filip
    Pavelić JE zloćinac, nitko ne govori da nije, al je i Draža a koliko po komentarima vidim vi ga veličate, i kakve veze sad Pavelić ima s ovim, njega nitko ne želi rehabilitirati

    @Srbija
    Samo vi ljepo rehabilitirjate fašiste, zaostajat ćete za Bjelorusijom 20 godina, dok ostatak svijeta ide dalje

    peace
    (fafawf, 23. mart 2012 19:57)

    # Link komentara

  41. Josipović je u pravu. Strašno je da se o izdajniku Mihajloviću uopšte i razmatra po srpskim sudovima. Još uvek su živi svedoci Mihajlovićeve izdaje. To je kao kada bi Francuzi sada rehabilitovali Petena. Sramota za Srbiju!
    (Miloš, 23. mart 2012 19:55)

    # Link komentara

  42. Ovi sto tvrde da je gen. Mihajlovic izdao treba da objasne sta je to sto je izdao. (Tu su nesto kratki).
    (Aca, 23. mart 2012 19:54)

    # Link komentara

  43. Još samo da Rusi rehabilitiraju Stanjina i eto Srbije od drine do aljaske. kani te se čorava posla. Vrime je korizmne budite krščani i zagledajte se u svoju dušu.
    (kanjo, 23. mart 2012 19:20)


    Da budemo kršćani kao vaš "blaženi" Stepinac?
    I zašto spominjete Rusiju u svemu ovome?

    Zašto se ne zapitate malo zašto Amerika i EU nemaju ništa protiv rehabilitacije Draže Mihajlovića?
    Ista ona Amerika koja je dodelila orden Draži Mihajloviću a nedavno ga uručila njegovoj unuci?
    Zar mislite da Amerikanci ne znaju protiv koga su ratovali u drugom svetskom ratu?
    Dajte molim vas, pa ovo postaje jako smešno i patetično!
    (Novosađanin (Podbara), 23. mart 2012 19:54)

    # Link komentara

  44. nekoliko ispravaka, bilo bi pošteno čuti i drugu stranu: u zagrebu ne postoji artukoviceva ulica, niti ulica s datumom ndh.

    prvi partizanski odred nastao je u sisku, u hrvatskoj. ako cemo o antifasizmu.

    alojzije stepinac spasavao je i srbe, guglajte STEPINAC SRBI i informirajte se o njemu kao pavelićevom kompiću
    (ivan, 23. mart 2012 19:51)

    # Link komentara

  45. @SS Tudman je umro kao nevin za razliku od Draze Mihajlovica koji je za svoje gnusen zlocine osudjen. Tacka.
    (Mile, 23. mart 2012 16:50)

    Sto ne znaci da je bio nevin, vec da je splet okolnosti bio takav da ne doceka presudu...

    Elem, ovde se dosta zamenjuju teze... Svi znamo i slazemo se sa tim da su Hrvati verovatno poslednji koji treba da govore o zlocincima i odnosu prema istima. Pavelic, Slepinac, Tudjman...itd, su sve 'ljudi' koji su bili teski zlocinci i krvnici... Ali opte to ne znaci da je Mihajlovic bio nevin, naprotiv... Imate pregrst DOKUMENATA(pisanih ili slikanih) koji svedoce o saradnji Nemaca(FASISTA) i cetnika(na culu sa Drazom)... S'toga, rehabilitacija izdajnika i saradnika okupatora bi bila samo VELIKA SRAMOTA za Srbiju i njen narod! Mada, ko vuce konce i odlucuje kod nas, NISTA ME VISE NE MOZE ZACUDITI! Nazalost... :(
    (Nik, 23. mart 2012 19:49)

    # Link komentara

  46. Komsije, svoj astal, svoje pice!
    (bs, 23. mart 2012 19:49)

    # Link komentara

  47. Časopis "Time" je proglasio Dragoljuba Mihajlovića za čoveka godine 1941. A misija Halyard? A pritisak na američke pilote da ne smeju da dodju u Srbiju da svedoče na sudjenju Dragoljubu Mihajloviću? A posthumno odlikovanje ordenom Legije Za Zaslugu predsednika Trumana?
    Bolje tražite da rusi otvore tajne dosijee i da kažu ko je u stvari bio Tito!
    (Voyager, 23. mart 2012 19:47)

    # Link komentara

  48. Draza Mihajlovic je veliki zlocinac i veliki krvnik koji je vrsio genocid nad ostalim narodiam. Zato nema sanse da bude rehabilitovan.
    (aaaaa, 23. mart 2012 19:46)

    # Link komentara

  49. E moji Srbi ceo svet vam smeje.
    (ddddd, 23. mart 2012 19:45)

    # Link komentara

  50. Draza Mihajlovic se zalagao za etnicki cistu Veliku Srbiju tako da rehabilitacija en doalzi u obzir.
    (bfd, 23. mart 2012 19:44)

    # Link komentara

  51. A ja sve kontao ovaj portal predstavlja napredniji dio Srbije... kad ono 3/4 komentara pročetnički do srži.. gdje me zapade da vama u komšiliku budem, ...o me patak
    (Almir, 23. mart 2012 19:43)

    # Link komentara

  52. Ako je sve onako kako poznavaoci istorije ovde pisu, a narocito hrvatski predsednik, zasto je Beograd bio oblepljen plakatima na kome je bila ponudjena nagrada od 50.000 rajhsmaraka za glavu Draze i Tita??? Srecom ima jos zivih koji to pamte...
    (mlekadzija, 23. mart 2012 19:41)

    # Link komentara

  53. JVuO NASA vojska! Hrvati mogu da budu ljubomorni,jer su podrzali nacisticku drzavu!
    Nece Srbi valda da se ponose polupismenim komesarima iz Like,Crne gore,Korduna,Vojvodine,Zagorja,Uzica!?
    Pa Slobodan Jovanovic ce je imao vise skole od svih drugova sto se skupise u Jajcu zajedno!
    (anticenzura, 23. mart 2012 19:40)

    # Link komentara

  54. Vi Srbi pricate gluposti. Pavelic je nevin posto nikad nije osudjen a Stepinac je buduci svetac a Draza Mihajlovic je ratni zlocinac i krvnik. To je prava istina.
    (Mirko, 23. mart 2012 19:39)

    # Link komentara

  55. Stvarno je sramota da Hrvati (protiv kojih nemam ama bas nista, jer su oni uvek bili i bice srbi katolicke vere) sada brane srpsku istoriju od srpskih neznalica koje zele da rehabilituju najveceg srpskog izdajnika u poslednji 80 godina (dobro de, kolje se sa Tadicem), saradnika nemaca, i velikog zlocinca Drazu !!
    Svaka Vam cast gospodine Josipovicu i hvala sto branite Srbiju i njenu istoriju od kojekakvih Ceda i Vukova !!
    (Tuga, 23. mart 2012 19:38)

    # Link komentara

  56. O čemu raspravljamo u 21.stoljeću,stvarno nismo normalni!
    (pete, 23. mart 2012 19:38)

    # Link komentara

  57. Sa ljudima koji velicaju cetnistvo nama je sudjeno da propadenmo.
    (Dejan, 23. mart 2012 19:37)

    # Link komentara

  58. Sta ste skocili na coveka. U pravu je, sudjenje verovatno ima propusta kao i sudjenje nacistima i mozda je i bio antinacista ali je nesporno da je cinio i naredjivao zlocine. I oni su se prostirali na sve delove Juge i on ima pravo da se mesa kao sto bi mi imali pravo da se mesamo da Hrvati sada rehabilituju osudjene i pobijene ustase posle 2 sv rata jer se zaboga nije postovala procedura. ustvari sudjenje Drazi je bilo mozda i najtransparentnije. vecina je ubijena po kratkom postupku a da li mislite da su bas svi Hrvati koji nsu ubijeni bili zlocinci? U Hrvatskoj nijedan od zlocinaca nije rehabilitovan niti ce biti. Postoji recidiv fasizama u odredjenim kolicinama ali gde ne postoji? Mozda u Srbiji ne postoji? Postoji od 1990 pod krinkom borbe za Jugoslaviju a sada se dokazalo otvoreno sta je ta borba za Jugoslaviju u stvari bila.
    (Niko nesmme da vas bije, 23. mart 2012 19:35)

    # Link komentara

  59. Došlo vreme da nam Hrvati ponovo održe likciju u državničkom ponašanju. Sada je potpuno jasno zašto smo ovde gde smo, jer svaki put iskoristimo priliku da sami sebi podmetnemo nogu.Super Draža je klao koga je stigao, ali zločinac nije bio. Ili još bolje možda je i bio zločinac, ali nije bio saradnik Nemaca, pa ga to oslobađa od zločina.
    (Bili Piton, 23. mart 2012 19:34)

    # Link komentara

  60. U 21. veku velicati cetnistvo je za svaku vrstu osude.
    (Natko, 23. mart 2012 19:34)

    # Link komentara

  61. Draza Mihajlovic je za svoje zlocine osudjen. Pametnom dosta.
    (Micki, 23. mart 2012 19:33)

    # Link komentara

  62. ne vidim sto je problem da se iznesu cinjenice o drazi.
    ajd da vidimo sta sto to imali protiv njega i kakve je zlocine cinio ili podrzavao
    sto de tice @dr.war mozes da apliciras za nekog komedijasa... ovo su ozbiljne stvari.
    razumem da hrvate bili da bi se moglo pokazati da srbi nisu imali mnogo saradnika sa okupatorima. narocito jer su po hrvatskoj istoriji oni imali jak partizanski pokret... ko li im je onda bio u domobranima i ustasama. reklo bi se neka manjina.
    (dejan, 23. mart 2012 19:32)

    # Link komentara

  63. Draza Mihajlovic je osudjeni zlocinac. To je vazan podatak. A Stepinac i Pavelic nisu osudjeni. Stepinac treba da bude proglasen svecem sto je najveci cin u katolickoj crkvi. I zato njega nazivati zlocincem je neozbiljnost vas Srba.
    (Nikola, 23. mart 2012 19:31)

    # Link komentara

  64. Ovo je uvreda za sve cetnicke zlocine koji su bili gori i od ustaskih.
    (Nemanja, 23. mart 2012 18:57)

    Ova izjava je sramotna i bezobrazno glupa i ima nema nikakvog smisla cak i da je Nemanja Hrvat! Moze da bude jedino posledica totalne nepismenosti ili indoktriniranosti.
    (Vlada, 23. mart 2012 19:30)

    # Link komentara

  65. Ne treba rehabilitovati drazu jer su hrvati protiv toga.
    (Nikola, 23. mart 2012 19:29)

    # Link komentara

  66. Predsednik Josipović je nedavno išao u izraelski parlament da se izvini za zločine počinjene nad Jevrejima u NDH. Naravno, nije mu palo na pamet da to isto uradi i u Beogradu. Sada se našao pozvanim da komentariše unutrašnje stvari druge države.
     (phreak, 23. mart 2012 19:28)

    # Link komentara

  67. Draza mihajlovic je saradjivao sa Nemcima takoda rehabilitacija ne dolazi u obzir.
    (EUHrvat, 23. mart 2012 19:27)

    # Link komentara

  68. Kakava perverzija! Koji kedibilitet Josipović ima za ovakve izjave? Predsjednik države nasljednice NDH, koja se nije ni izborila sa svojom prošlošću iz II svjetskog rata, a kamoli sa nedavnom prošlošću "Oluje" i "Bljeska". Ništa značajno nije urađeno na razotkrivanju zločina nad Srbima u Krajini. Gospodo, pa u RH skoro da nema više Srba. Za vrijeme prve vlade Josipovićevog SDP-a i ove današnje,Hrvatska nije ni malo napredovala u odnosu na vladavinu HDZ-a u odnosu na ljudska prava. Nije se dovoljno stalno sakrivati iza "demokratije", iza liberalnih nazora, iza uglađenosti i dijeliti packe susjedima,a svoje dvorište držati očišćeno od Srba. Vjerovatno, u takvom dvorištu čuju se "liberalne", "socionalne" i "uglađene" note Josipovićeve skladbe.
    (m.b, 23. mart 2012 19:27)

    # Link komentara

  69. Znaci rehabitovati ce te tog koljaca koji je cinio gnusne zlocine.
    (dd, 23. mart 2012 19:24)

    # Link komentara

  70. A Ante Pavelić nije?
    (filip, 23. mart 2012 19:24)

    # Link komentara

  71. ...ti ces da kazes da je moj djed bio ratni zlocinac..
    ..Pometi brate prvo djubre u svom dvoristu...
    (JovanJovanovic, 23. mart 2012 19:24)

    # Link komentara

  72. Draža ubio 30 000 Hrvata? Ajme kakva je to vojna mašinerija iz Šumadije to postigla? Malo ste ga preterali. No ako vaš prjedsednik tvrdi da nije bilo velikih bitaka sa ustašama kako je moguć ovakav saldo? S druge strane, ako je Draža i pobio sve te Hrvate da li je to uradio u kolaboraciji sa ustašama? Općenito teško održiva historijska konstrukcija. Niti jedan oficir saveznika nije odgovarao za "zloćine" nad Nemcima i njihovim saveznicima. Zato Hrvati, Draža jeste naša stvar a ne vaša, i "zloćinac" je u meri u kojoj mi odlučimo a ne vi.
    (Sudden Twist, 23. mart 2012 19:22)

    # Link komentara

  73. Ima li netko da zna za koju pobjedu četnika nad vojskom ustaša i partizana. Izgleda da su oni samo ubijali civile.
    (Ocam, 23. mart 2012 19:21)

    # Link komentara

  74. Još samo da Rusi rehabilitiraju Stanjina i eto Srbije od drine do aljaske. kani te se čorava posla. Vrime je korizmne budite krščani i zagledajte se u svoju dušu.
    (kanjo, 23. mart 2012 19:20)

    # Link komentara

  75. Draza Mihajlovic je za svoje zlocine osudjen. Tako da nemamo o cemu da raspravljamo. A Pavelic je nevin posto nikad nije osudjen.
    (Alen, 23. mart 2012 19:19)

    # Link komentara

  76. ---"Spasao je hiljade americkih pilota, samo iz sela Pranjani je evakuisano preko 500 americkih pilota 1943.

    Ne znam što bih više komentirao na ovo, smijem se već pola sata. pa dajte više dosta mitova, ovo već prerasta u Monty Pythona.
    (Vanja, 23. mart 2012 19:18)

    # Link komentara

  77. Srbija svakim danom tone sve vise i vise.
    (Mile, 23. mart 2012 19:16)

    # Link komentara

  78. Interesantno da na ovoj temi nema dežurnih LDP-ovaca da pljuju po "srpskim zlikovcima"...
    Verovatno jer je sada Vuk Drašković u savezu sa Čedom...
    Eh moji "liberali" - oduvek ste bili oličenje objektivnosti i doslednosti...
    (samo primećujem, 23. mart 2012 19:15)

    # Link komentara

  79. Joj Srbi pokrijte se usima. Velicate ratne zlocine. Strasno.
    (Dino, 23. mart 2012 19:15)

    # Link komentara

  80. Vi Srbi ste stavrno fenomeni. Sta reci o narodu koji je i protiv NATA ratovao. No comment.
    (Ante, 23. mart 2012 19:14)

    # Link komentara

  81. Srbi, vi ili ste nevjerojatno glupi ili ste nevjerojatno bezobrazni ili i jedno i drugo.
    1) NIKADA Ivo Josipovic nije bio u Bleiburgu, NIKAKAV Artukovic nema ulicu u Zagrebu, NIKAKVA zagrebacka ulica se ne zove po datumu nastanka NDH itd.itd.
    2) To, da u Jasenovcu nije ubijeno nikakvih 700 tis. ljudi je uzalud i pricati.
    3) To, da su cetnici jednaki zlocinci kao i ustase je moje cvrsto uvjerenje, a ako ste vi svoje cetnistvo iskazivali klanjem Hrvata 90-ih godina, onda se ne cudim da ga iskazujete i ovdje.
    4) Ivo Josipovic ima pravo reci sto god hoce o cemu god hoce pa tako i o Srbiji i Srbima. Rekao je jasno i glasno sto misli o Drazi, potpisujem se pod njegove rijeci. Draza Mihajlovic je krvnik, krvolok i ratni zlocinac, nista manji od Pavelica.
    5) Vi urlajte koliko vam drago radi toga, urlajte kako smo fasisti kao narod, kako smo narod zlocinaca itd., ali to ce vam se sve razbiti o glavu.
    (Adam, 23. mart 2012 19:13)

    # Link komentara

  82. U danasnej vreme velicati zlocinacki pokret cetnistvo je za svaku vrstu osude. Nadam se da ce EU reagovati na mogucu rehabilitaciju ratnog zlocincan i krvnika Draze Mihajlovica.
    (Marko, 23. mart 2012 19:13)

    # Link komentara

  83. U Srbiji je i dalje prisutna velikosrpska hegemonija prema ostalim narodiam. Vi Srbi zivite 20 godina iza noramlnog sveta.
    (Janka, 23. mart 2012 19:12)

    # Link komentara

  84. Dakle Mile po tebi posto je Franjo umro neosudjen I zbog toga je dakle nevin- isto vazi I za S. Milosevica dakle lazu svi koji za slobu kazu da je zlocinac I Tacka. I da jos dodamo da su posto su osudjeni pa potom I pogubljeni Sokrat Romanovi Isus I mnogi drugi za Sve njih vazi da su krivi.... A da ti Mile malo pogledas kakav je bio sud I dokazi pa onda da pises tacke?
     (Nenad, 23. mart 2012 19:12)

    # Link komentara

  85. mesic je bio bolji. taj bi vec stavio trupe u stanje pripravnosti!
    (vatHr, 23. mart 2012 19:11)

    # Link komentara

  86. Nisam za rehabilitaciju Draze, ali da jedan hrvat pominje njega a ne Pavelica, Stepinca i ostale DOKAZANE koljace je stvarno pljuvanje u lice svima! Hrvati, gledajte svoja posla!
    (Oz, 23. mart 2012 19:10)

    # Link komentara

  87. Josipovicu, ako ti se ne dopada Mihajlovic, ne moras da mu dodjes na otvaranje spomenika u Beogradu za (dace bog) 2-3 godine.
    (Bole, 23. mart 2012 19:10)

    # Link komentara

  88. Naravno da je ratni zlocinac ali nije tema vise Draza vec EKONOMIJA
    (Predrag, 23. mart 2012 19:10)

    # Link komentara

  89. Al stvarno, tako lijepo napravite korak naprijed prema EU i onda ovim 10 koraka nazad...steta...

    Naravno, sve se to moze jos spasiti ako se ne rehabilitira...
    (snorlax, 23. mart 2012 19:09)

    # Link komentara

  90. „Laž je srpski državni interes.“ Dobrica Ćosić



    „Laž je u samom biću Srbina“. Dobrica Ćosić



    „U ovoj zemlji svaka laž na kraju postaje istina." Dobrica Ćosić



    "Srbe je toliko puta u istoriji spašavala laž..." Dobrica Ćosić
    (jovo, 23. mart 2012 19:08)

    # Link komentara

  91. Slazem se sa "rvatom u svakom pogledu.Ovo sto se desava nema veze sa "ali sta su oni ili ovi uradili",to je njihov problem.Ako hocemo da imamo buducnost kao nacija odgovor je:SMRT FASIZMU!
    (Goran Belosvecki, 23. mart 2012 19:08)

    # Link komentara

  92. Ma gadan bio Draza nema sta.Nije kao Pavelic Stepinac i drustvo.Oni nisu nista strasno radili.Hranili logorase masnom hranom i prasetinom pa posle pita od jabuka ali slatka i ovi jadni umrli od srcanih tegoba.A i to par njih kakve tisuce.A sto nisu voleli fasiste...
     (hijena, 23. mart 2012 19:06)

    # Link komentara

  93. bitch please:
    [link]

    I ustase i cetnici su zlocinci i nemamo vise o cemu raspravljat. Pratizani takoder imaju krvave mrlje na sebi...
    (suki, 23. mart 2012 19:05)

    # Link komentara

  94. Idi kod Vuka na čas istorije pošto se vidi da si neobavješten.
    (Righteous Clan, 23. mart 2012 19:05)

    # Link komentara

  95. Ne vidim koga je Draža izdao u ratu. Borio se protiv Titovih komunista, Pavelicevih Ustasha, Hitlerovih Fashista... svih neprijatelja srpsog naroda u tom ratu. Spasao je hiljade americkih pilota, samo iz sela Pranjani je evakuisano preko 500 americkih pilota 1943. De Gol i Truman su ga odlikovali najvecim odlikovanjima za njegovu ulogu u ratu. Iznad svega, General Mihajlovic nije izdao Srbiju. Meni je sve tu jasno!
    (Dusan Stefanovic, 23. mart 2012 19:05)

    # Link komentara

  96. Na stranu sve izneto, pricamo o coveku koji je 4 (CETIRI) godine gledao ustaske zlocine nad Srbima "s one strane Drine", a da nije ni prstom mrdnuo...Negde procitah da je u jednom trenutku pod sobom imao direktno preko 50.000 naoruzanih vojnika!!!Rehabilitacija!? Moze, al da se sve iznese na videlo...E, da, ne prica se o njegovoj rehabilitaciji samo pre ove izbore...
    (Marko, 23. mart 2012 19:04)

    # Link komentara

  97. Kako su Nemci mogli sa zadovoljstvom da konstatuju, Srbija je bila prva drzava u Evropi koja je resila jevrejsko pitanje. Sad samo jos da rehabilitujemo Drazu, pa da krenemo u svetlu i prosperitetnu buducnost. Mahace nam Albanija i Moldavija iz poslednjeg vagona voza koji se SAMO JEDNOM zaustavlja na nasoj stanici. Zakasnili smo, imali smo preca posla (da rehabilitujemo Drazu).
    (Ana, 23. mart 2012 18:59)

    # Link komentara

  98. Ovo je strasno. Rehabilovati zlikovca koj ije odgovoran za smrt mnogih. Srbija se jos jednom vratila u devedesete. Mozda ce za 20 godina rehabilitovati mladica ili Karadjica.
    (Janko, 23. mart 2012 18:58)

    # Link komentara

  99. Ovo je uvreda za sve cetnicke zlocine koji su bili gori i od ustaskih.
    (Nemanja, 23. mart 2012 18:57)

    # Link komentara

  100. Sve je to u sklopu predizborne kampanje.Poslednja šansa pojedinih političara je da pozovu u pomoć TEORIJU IGARA pošto više ne veruju "baba roski". Svesni su da "ne pada sneg da pokrije breg već da svaka zverka pokaže svoj trag".
    (Stanko, 23. mart 2012 18:55)

    # Link komentara

  101. Pa "braco" Srbi, cetnicki pokret na celu sa D.Miajlovicem je pobio 30.000 Hrvata i drugih nesrba tako da ta rehabilitacija i nije bas srpsko pitanje.
    A u svemu tome imate i odgovor zasto nitko vise nece sa vama.
    (dado, 23. mart 2012 18:54)

    # Link komentara

  102. Demokratija-svaki individualac ima pravo da polozi dokaze sudu i da zahteva rehibilitaciju nekog slucaja ili sudskog postupka.

    Da li je Draza zlocinac uopste nije sporno. Svi kriminalci i zlocinci ili njihovi advokati i potomci imaju pravo zalbe i zahtev za rehabilitaciju ako su adekvatni dokazi tu. Nek sud odluci.

    Josipovic kao pravnik bi to trebao znati.
    (Bo, 23. mart 2012 18:53)

    # Link komentara

  103. Pa ljudi moji cetnici su cinili gore zlocine nego ustase i vi njega rehabilijute. Za nepoverovati.
    (mile, 23. mart 2012 18:53)

    # Link komentara

  104. Ja predlazem da hrvatska rehabilituje Pavelica i Nemacka Hitlra. To bi bili najbolje.
    (Dragan, 23. mart 2012 18:52)

    # Link komentara

  105. @prisma
    Kažeš, Vuk Karadžić, pa zar ne znaš da je Vuk Karadžić prešao u svojoj starijoj i mudrijoj dobi na katoličanstvo. Selektivna povijest a k tome utemeljena na mitovima i prenašana uz gusle a ne povijesne zapise puno ograničava.
    (povijesna slikovitost, 23. mart 2012 18:51)

    # Link komentara

  106. Svim prosvednicima porucujem da nastave da se bore protiv rehabilitacije ovog zlikovca i velikosrpske hegemonije.
    (Ilija, 23. mart 2012 18:51)

    # Link komentara

  107. Draza Mihajlovic je bio zlocinac nkao i Pavelic tako da STOP rehabilitaciji tog ratnog zlocinca.
    (Franjo, 23. mart 2012 18:50)

    # Link komentara

  108. Samo se na Balkanu narodi ponose ratnim zlocinima i ratnim zlocincima. Zdrave nacije, kao na primer Nemacka, se obicno stide proslosti. Da je Hitler bio nas/njihov vodje u 2. svetskom ratu verovatno bi se njegova fotografija nalazila u mnogim kucama sirom Srbije/Hrvatske.
    (Gasa, 23. mart 2012 18:48)

    # Link komentara

  109. a gotovina je heroj?!?! mnogo vredjas!
     (vlada, 23. mart 2012 18:46)

    # Link komentara

  110. Gospodin Ivo Josipović ima pravo, kao slobodan čovek, da iznese svoje mišljenje. Ipak, to mišljenje ne može da se shvati kao ozbiljno sve dok ga iznosi kao predsednik države koja kao nacionalni praznik slavi jedan od najvećih ratnih zločina posle 2. Svetskog rata
    (Realnost, 23. mart 2012 18:46)

    # Link komentara

  111. General Dragoljub Draža Mihajlović, je pre početka 2 sv.rata, bio školovani vojni oficir, aktivni oficir u vojsci Kraljevine Jugoslavije,za razliku od onog Hrvatskoh geliptera Ante Pavelića,i svako poređenje đenerala Mihajlovića sa onim genocidnim koljačem po imenu Ante Pavelić je uvreda za sve nas.
    (Krstoje, 23. mart 2012 18:45)

    # Link komentara

  112. Znači to ide ovako: Nesretni Srbi žele etnički čistu Srbiju a pametni Hrvati je boga mi napraviše.Svaka vam čast komšije (ili susedi kako vam drago) jer ste uvek znali da odaberete stranu.
    (yox, 23. mart 2012 18:44)

    # Link komentara

  113. Kako se pojavi srpski general, patriota - pa jos i heroj , oni bi njega medju zlocince. Prvo Draza , sad Mladic. A sta ako je nama , Srbima vec jednom dosta tih manipulacija. Sta ako nam je stvarno dosta ?... A cini mi se da jeste...
    (milentije, 23. mart 2012 18:43)

    # Link komentara

  114. Dragi nebeski narode toliko nam je svima bilo ljepo sa vama da smo svi utekli.Ostali ste zadnji pa ugasite svijetlo,vi ste pobjednici "Velikog Brata" čestitamo.Sada možete u miru da nas sve otvoreno olajavate jer smo svi krivi a vi nebeski narode uživajte u "vašoj" istoriji.
    (dr.war, 23. mart 2012 18:43)

    # Link komentara

  115. Cetnici su cinili najtze zlocine protiv covecnosti tako da Draza Mihajlovic ne sme biti rehabilitovan.
    (Dejan, 23. mart 2012 18:43)

    # Link komentara

  116. U ovom ratu nas napraviste genocidnim narodom , pa dozvolite ravnoteže radi da iz II rata Vi jedino ponesete taj epitet koji mi dobismo u ovom . Mi nakon drugog rata ne dobismo ništa , a Vi nakon poslednjeg i etnički čistu državu i teritorije koje nikada pravno nisu Vama pripadale i koje mi otesmo od drugih da bi Vama dali . Nije fer da u oba rata mi budemo genocidni , a Vi ama baš ni u jednom .
    (Lola, 23. mart 2012 18:42)

    # Link komentara

  117. Vi srbi tu spominjete Jasenovac, pa vi niste ni svjesni da je cica Draza znao za jasenovac i zajedno s ustasama slao zarobljene pa i srbe (partizane) u taj isti jasenovac, i imao je svoje fasisticke logore u hrvatskoj u okolici knina. Optuzujete Hrvate za ubojstvo srba na jasenovcu, nikako ne mozete da shvatite da nije bilo srba i hrvata u tom ratu, bili su kvislinzi i antifasisti. Postoji dokumentacija da su cetnici sudjelovali u slanju partizana srba u jasenovac.
    (liberalan, 23. mart 2012 18:41)

    # Link komentara

  118. Jao Srbi meni nije jasno ovo vaše spominjanje Jasenovca, Pavelića i NDH, nitko njih ne želi rehabilitirati, niti su rehabilitirani, niti imaju veze s ovom rehabilitacijom, mi smo svjesni zloćina NDH i Pavelića i nepada nam napamet napravit nešto tako glupo i nemoralno kao što vi radite i rehabilitirat ih i govoriti da su heroji il neznam što, samo skrećete s teme ko i uvjek kad su upitanju zloćini iz 2 sv rata. Draža je zloćinac, što se prije s tim pomirite bolje za vas, a i za društvo
    (sefg, 23. mart 2012 18:40)

    # Link komentara

  119. A ko je tebe bilo sta pitao? Tisina!
    (Jasenovac, 23. mart 2012 18:37)

    # Link komentara

  120. To mogu samo Hrvati da izjednačavaju :ustaše i četnike,jedni bacali u jame a drugi se borili protiv fašista a sam Draža je odlikovan od Hari Trumana i Šarl De Gola...haha
    (BGD, 23. mart 2012 18:36)

    # Link komentara

  121. Ovo nema veze s NDH, Jasenovcem, i sa Stepincom odjednom (neznam zašto vam on odjednom sad smeta nije ni on bio u najboljim odnisima s NDH, al to je nebitno), ovo ima veze s Dražom koji je zločinac i kojeg vaša država hoće rehabilitirati, ko da mi Pavelića rehabilitiramo, sramota bi bila za državu i za narod i to nitko na današnjoj vlasti nebi ni pomislio a kamoli dopustio, al vidim kod vas to prolazi, Draža nije heroj zloćinac je, i jedan order od amerikanaca (i od kad vi to volite amerikance) ne čini od zločinca heroja.

    Ovo je za sve nacionalistički raspoložene Srbe, ostalima pozdrav

    to je sve
    ('rvat, 23. mart 2012 18:30)

    # Link komentara

  122. Meni kao Hrvatu četnici ne smetaju tako da sam za rehabilitaciju, oni su se zajedno s nama borili protiv najveceg zla komunizma!!!! Istina da je zasluzan za ubojstva puno Hrvata u dalmaciji i Srba u Lici, ali vi to krivo gledate, on se nije borio protiv Hrvata i Srba on se borio protiv Rusa i Komunizma, ipak ako su stradali neduzni je kriv, ako se borio samo protiv "Ruske vojske" nije kriv. Paveliceve ideje o istrebljenju Srba i Dražine o istrejbljenju Hrvata su se mogle rijesiti dogovorom, u kojem bi nestao samo muslimanski narod uz selidbu naroda sada bi imali hrvatsku i srbiju i svi bi bili sretni..
    (Realan, 23. mart 2012 18:30)

    # Link komentara

  123. Hrvati bi trebali prvo da izanaliziraju koga sve oni slave kao heroje, svece i tsl., pa tek onda da dele savete drugima (ako uopste imaju prava i obraza da to rade).
    (Zoran, 23. mart 2012 18:29)

    # Link komentara

  124. Nije mi jasno kako stalno baratate s brojkom od milijun ili 700 tisuća ubijenih Srba u Jasenovcu? Da li to učite u školi i dalje ili? Uzmite neku ozbiljnu literaturu objektivnih hrvatskih i srpskih istoričara. Poimenični popis žrtava Jasenovca u Beogradu ima oko 80 tisuća ljudi, što ne znači da ta brojka ne moze dosegnuti 100 tisuća. Ali mitom od milijun ubijenih samo trujete nove generacije. Što se tiče Stepinca javili su se i Židovi koje je spasio, a još nisam čuo da je on kriv što su ubijena djeca...Nek mu Bog sudi...Pa Židovi su ubijani i u Srbiji, šta bi to trebalo značiti da su svi Srbi nacisti?
    (statističar, 23. mart 2012 18:28)

    # Link komentara

  125. Znaci ima neko ko nece da suti. Ovo su prvi misionari koji ukazuju da je zlo(cinac) zlo(cinac). Bice ih jos budite uvereni .(simana, 23. mart 2012 17:47)

    Ali mora i oluja kao misija da se osudi od strane antifasistickog pokreta u hrvatskoj i takodje da se proglasi kao nepozeljan.
    datim nezavisnosti izaberite 1.januar,ali dan ubijanja i proterivanja je opasno sa vase strane.
    Mi smo spremni,a vi?
    (KPS, 23. mart 2012 18:28)

    # Link komentara

  126. Jedna te istsa diskuja za proste narodne mase. Da li neko ovim narodnim masama moze da objasni sta znaci postupak rehabilitacije. Da je taj postupak u slucaju Draze podnelo privatno lice.. i da svako moze da podnese slicno za bilo koju drugu osobu. Kada se podnese posutpak za rehabilitacju podnose se dokazi za i protiv. Ako neko smatra da Draza ne treba biti rehabilitovan neka podnese sudu dokaze… i to bih preporucio Josipovicu sem sto poput papagaja ponavlja jednu te istu pricu.
    (Bane, 23. mart 2012 18:25)

    # Link komentara

  127. Gluposti,pa ceo svet zna da su zločinci samo oni što ubijaju Srbe,a Srbi nemaju zločinaca,samo patriote!
    (Švabo, 23. mart 2012 18:20)

    # Link komentara

  128. "On je ratni zločinac, a četništvo je kvislinški zločinački pokret".

    A Zemlja je ravna ploca, koja lezi na ledjima cetiri ogromne kornjace...
    (D., 23. mart 2012 18:18)

    # Link komentara

  129. Demokracija ne može ispravljati pojedinačne nepravde nedemokratskih sistema. Šta bi se desilo da se sad jave hiljade drugih ljudi i porodica.
    Demokracija mora osuditi sva zla svih nedemokratskih sustava i pokreta tokom drugog svjetskog rata.
    Draža je ratni zločinac jer je njegova vojska ubijala civile na prostoru strane države te izvršila etničko čišćenje istočne bosne/foča/ što je kasnije Milošević nastavio /Goražde/.
    (vasa, 23. mart 2012 18:18)

    # Link komentara

  130. Dragi moji Srbi,mislim da vi morate proći katarzu i pomiriti se sa činjenicom da su Četnici koljači i ubojice kao i Ustaše!A zbog toga što se niste suočili sa istinom do 90-te,radili ste zločine po Bosni i Hrvatskoj.I na kraju,ajme i nama i vama ako su nam brige Ustaše i Četnici a ne političari lopovi i ljudi po kontejnerima!
    (toni, 23. mart 2012 18:14)

    # Link komentara

  131. Samo ću reći JASENOVAC i ništa više,zato psst.
     (Marko, 23. mart 2012 18:13)

    # Link komentara

  132. Pitanje br. 1 Kako se zvala država koju ja Draža proglasio početkom rata uz pomoć Nemačke? …
    Pitanje br.2 Gde su se nalazili konc. logori u Srbiji koje je oformio Draža?
    Pitanje br.3 Koliko je Hrvata,Roma,Jevreja i ostalih pobijeno u tim logorima?
    Molim odgovore pošto sam glup i nepismen a istoriju u školi sam prespavao. Unapred zahvalan.
    (yox, 23. mart 2012 18:13)

    # Link komentara

  133. Uzalud ova prica, Srbima ne smeta sto je zeleo etnicki cistu veliku Srbiju jer je i oni izgleda i dalje zele. Zato ovi zlocini za njih i nisu zlocini a za susedne narode jesu. Zbog tog nacionalizma i sovinizma su se svi i otcepili i niko ni pod kojim uslovima nece da zivi sa nama. DS je veliko razocarenje. Nadam se da cemo jednog dana doziveti katarzu kao nacija. Do tada ostajemo da se valjamo u blatu.
     (Petar, 23. mart 2012 18:11)

    # Link komentara

  134. Draza je zlocinac
    a vi fasisti i komunisti ste fini ljudi
    (Draza Heroj, 23. mart 2012 18:09)

    # Link komentara

  135. I,sve to reče čovek,koji je išao na Blajburg da oda počast "nevino" stradalim ustašama.
    (Axel Foley, 23. mart 2012 18:07)

    # Link komentara

  136. @(Angelina Jolie, 23. mart 2012 17:16),

    veruj mi vecini ljudi u Srbiji cete tom blokadom uciniti uslugu! Hvala unapred!
    (Jack Nicholson, 23. mart 2012 18:06)

    # Link komentara

  137. vidi josipovicu. Istorija je svedok vremena,svetlo istine,zivot pamcenja,uciteljica zivota. ciceron. Citava vasa drzava porice i istoriju i istinu, ali mi smo samo jedna nijansa u istoriji , ko zna kakva ce biti vec sledeca, istorija je jaca od tebe i tvoje drzave i neces je izbrisati ma koliko god vas to boljelo
    (branko, 23. mart 2012 18:04)

    # Link komentara

  138. A tvoj Gotovina i Ante Pavelic nisu uopste....
    (dzoni.gc, 23. mart 2012 18:02)

    # Link komentara

  139. Klasica hrvatska zamena teza, kao Ceznici su zlocinci kao i nase ustase. Ali nije bilo tako.
     (Peca, 23. mart 2012 18:02)

    # Link komentara

  140. Ордење:
    Француски Ратни крст, доделио генерал Шарл де Гол, 1943.
    Америчка Легија заслуга првог степена, највиши орден намењен странцима, доделио председник Хари Труман 29. марта 1948. Уручен Дражиној кћерки Гордани 2005.
    Толико о томе.
    (Шумадинац, 23. mart 2012 18:01)

    # Link komentara

  141. Doslo je izgleda poslednje vreme....da Hrvati nekome popuju o zlocinu dok drze misu "blazenom Alojziju Stepincu"....ustaskom kardinalu
    (in.., 23. mart 2012 18:00)

    # Link komentara

  142. Ne razumijem vas Srbe.Odričete se antifašizma i dodvoravate se fašizmu.Govorite da ste antifašisti, a slavite fašistu.Okrećete glavu od genocida u Srebrenici i na taj način obezvrijeđujete žrtve koje ste imali u Jasenovcu, Kragujevcu, Čačku, Jajincima.Duboko sam cijenio napore koje Srbi vijekovima ulažu u odbranu vlastite slobode, a vi to sada sami rušite.Ministar Jeremić kaže da je to unutrašnje pitanje Srbije. Ali, nisu četnici ubijali samo po Srbiji i to ne može biti samo vaše unutrašnje pitanje.Ja to ne mogu spriječiti, ali mogu javno izrazitzi žalost što razvijate takvu kolektivnu svijest.Nažalost.Pola moje porodice, a Bošnjak sam, živi u braku sa Srbima. Nije nas ni ovaj rat uspio rastaviti i sretan sam zbog toga, a tužan, jer urušavate svjetlu srpsku tradiciju.
    (tek tako, 23. mart 2012 18:00)

    # Link komentara

  143. Gospodine Josipovicu bolje procitajte zvanicna istorijska dokumenta vasih saveznika - Vermahta iz 2.sv.rata i austrougarske vojske iz 1.sv.rata.Tu mozete videti sta su o vasim sunarodnicima mislili ti vasi saveznici...nista lepo,verujte mi.
    (mad dog, 23. mart 2012 18:00)

    # Link komentara

  144. E,ko nam kaze. On nije u svojoj zemlji resio saratnim zlocincima.Jos se u medijimapojavljuju srbo cetnici.U Zagrebu u centru grada prodavnica sa fasistickim i ustaskim znamenjima od pavelivca do Luuburica i Stepinca i Tomsona itd. Da se razumemo protiv fasizma sam .Ali Draza jesamo drzao ravnotezu izmedju ustasa i Handzar divizije u ww2
    (Ko nam kaze, 23. mart 2012 17:57)

    # Link komentara

  145. Naravno da je Josipovic u pravu, ali on ne razume filozofiju savremene Srbije. Sada ce ga rehabilitovati, pa ce pod pritiskom (pocetak pregovora EU)krajem godine da poniste rehabilitaciju, zbog greske u postupku. Moze se ocekivati, da se posle x godina, radi pristupanju novcanim fondovima EU, proglasi najvecim zlocincem svih vremene i vecim hitlerom od hitlera.
    (Petar, 23. mart 2012 17:56)

    # Link komentara

  146. Mog su dedu Rusi zajedno sa komunistima maltretirali svako malo pred kraj rata na severu backe jer je bio bogat pa su iznudjivali svako malo hranu i to bahato. Kad su dosli Rusi odveden je u zatvor gde mu je odredjeno 10 godina robije i oduzimanje sve imovine. Rehabilitovan je pre 4 godine kada je sud utvrdio da "nije pomagao zlocince vec pod prisilom pomagao zvanicnu drzavnu kraljevu vojsku koja je vodila borbe protiv okupatora". Istina ce jednom izneti svoje. Evropa nam za to treba! A vi dragi hrvati posle jasenovca bolje da ne progovarate nista. A vi dragi partizani i njihova deca, proverite koja je drzava poslednja ostala u evropi a da nije uradila REALNU reviziju istorije i vratila tockove na pravi put. Od evrope nas je udaljio komunizam. To i mala deca znaju.
    (ostrasceni evropljanin, 23. mart 2012 17:54)

    # Link komentara

  147. Kad vidim odakle stizu najzesci napadi na Drazu Mihajlovica, odmah mi je jasno da je rehabilitacija ispravna stvar. O zlocincima ce da govore oni koji su imali logore za decu, a tip noza nazvali po jednoj naciji (za neobavestene: proguglati sta je to "Srbosek"). Najpopularniji pevac vam je Tompson, covek koji otvoreno propagira nacizam i ciji su nastupi bili zabranjeni u normalnim zemljama, recimo u Holandiji. Ma niste vredni komentara uopste. Vredni ste, doduse, pesme, Ducic je jednu posvetio specijalno vama.
    (Posmatrac, NL, 23. mart 2012 17:54)

    # Link komentara

  148. Ne znas ti Ivice, ali polako , mlad si, naucices, ima vremena. Za tvoju informaciju jedini covek koji je bio vodja jedne regularne vojske na prostoru Jugoslavije bio je general Mihajlovic, sve ostale vojske su bile paravojne formacije, ukljucujuci I partizane.
     (zoran Simic, 23. mart 2012 17:52)

    # Link komentara

  149. Da li neko zna koliko ce da traje taj sudski proces?

    Ovim je ucinjena neizmerna steta samom cetnickom pokretu jer se sada daje prilika svima da iznesu najgore optuzbe protiv tog pokreta, najcesce uz gomilu lazi i izjednacavanje sa ustasama te ce na kraju ispasti da su cetnici ne isti vec i gori od ustasa , ako ne i jedini koljaci na Balkanu. I sve ce to trajati danima cak i nakon zavrsetka procesa za kojeg se izgleda ne zna koliko ce trajati.

    Dakle, sve i da sud donese nekakvu odluku u korist Mihailovica od kakve je to koristi kad je prethodno oklevetan u javnosti preko svake mere, a oni kojima se odluka ne svidja ce reci da je sud politicki, da je Srbija fasisticka itd. Medjunacionalne tenzije ce se pojacati. Na stranu to sto se i sami Srbi polarizuju na dve strane i neke zaboravljene podele ozivljavaju.

    Hrvati i Muslimani ce da izigravaju zrtve iako je minoran broj pripadnika tih naroda stradao od cetnika dok se potomci pravih zrtava fasizma ( srpski narod iz BiH i Hrvatske) opet satanizuju uz cerekanje potomaka koljaca.

    Srbi po obicaju ne vide dalje od sopstvenog nosa. Sa citavom ovom pompom je samo ucinjena steta i Srbiji i Srbima i cetnickom pokretu. Hrvati i Muslimani su odavno rehabilitovali svoje kvislinge na mnogo perfidniji i suptilniji nacin bez ikakve zvanicne sudske farse i medijske dreke.
    (nnnn max, 23. mart 2012 17:51)

    # Link komentara

  150. I jeste bio ratni zlocinac! I Draza i Ante Pavelic!
    (Dragorad, 23. mart 2012 17:51)

    # Link komentara

  151. GOTOVINA?
     (sta je sa njim?, 23. mart 2012 17:50)

    # Link komentara

  152. Ma znaš koliko me zanima šta ima predsjednik Hrvatske da kaže na temu D. Mihajlovića. Da se oni pitaju i Vuk Karadžić bi bio osuđen za ratne zločine i govor mržnje, jer realno, ko bolje zna srpsku istoriju od Hrvata!
    (prisma, 23. mart 2012 17:50)

    # Link komentara

  153. Господине јосиповићу, проверите историјске чињенице па као школован човек разговарајте на тему тих "злочина" јер вам то налаже статус председника. Пре тога се позабавите прославама олује, бљеска, томсона у центру загреба, масовног усташтва по далмацији, иритантног проглашења злочиначког кардинала Степинца за свеца, итд. Четници за разлику од усташа нису имали идеологију истребљења других народа нити су окупирали туђе. Дражина војска је била МУЛТИНАЦИОНАЛНА, МУЛТИВЕРСКА и МУЛТИПОЛИТИЧКА док је Титова партија била једнонационална и лажна : СВИ СМО КОМУНИСТИ и наш једини циљ је да загосподаримо и завладамо, макар по цену изазивања братоубилачког рата...
    (панкер, 23. mart 2012 17:49)

    # Link komentara

  154. Naravno da se hrvati plaše Draže...ali ne vidim ništa loše u tome.Svakako da obe strane smatraju neprihvatljivo ono što jedno,tj. druga strana prihvati kao pozitivno.Npr,ako su Tuđman,Pavelić,Bobetko,Gotovina,Stepinac,Tuta i ostala svita,herojska u očima kockastih,naravno da će kod nas Srba ti likovi biti omraženi.To isto možemo izvesti i iz Mišić,Putnik,M.Obrenović,Crni Đorđe,Sava Kovačević,Draža,Mladić...mada ovaj poslednji svakako može da se zameni samo sa jedinim pravim herojem iz '90...Major Milan Tepić!!!
    (kibomax, 23. mart 2012 17:49)

    # Link komentara

  155. Josipović je potpuno u pravu. Stvar je jednostvana ono što su ustaše za srbe to su četnici za hrvate (i ostale nesrbe).
    Ono što je zabrinjavajuće je stanje svijesti u Srbiji od političke elite pa da naroda. Srbija nikako da raščisti sa svojom prošlošću i da se odrekne negativnih stvari nego uvijek traži alibi i protuargument. Ako je nešto loše kod nekoga drugoga zašto bi to bilo dobro kod vas.

    Bojim se da će se Srbiji ovakva bahata i neracionalna politika gadno odbiti o glavu (na ovaj ili onaj način) a samim time i narodu Srbije te ćete opet kukati kako se ceo svet urotio protiv vas.

    Za sve one koji kažu da Hrvatska nema pravo glasa zbog stvari iz WW2 gadno se varaju Baš zbog lošega iskustva i takve prošlosti Hrvatska ima pravo i mora reagirati jer ne može dopustiti da se fašizam koji je bio za vrijeme WW2 na teritoriju tadašne NDH u obliku četništva rehabilitira na području susjedne države u 21 stoljeću.
    (Promatrač, 23. mart 2012 17:47)

    # Link komentara

  156. Znaci ima neko ko nece da suti. Ovo su prvi misionari koji ukazuju da je zlo(cinac) zlo(cinac). Bice ih jos budite uvereni.
    (simana, 23. mart 2012 17:47)

    # Link komentara

  157. Svako ima pravo na svoje mišljenje, čak i pogrešno, pa tako i predsednik Josipović. Podsećam samo da su četiri predsednika SAD smatrali da je Draža bio velika i značajna ličnost. To su: Truman, Azjenhauer (Dražin "brat po oružju"), Nikson, i Ronald Regan.

    Ronal Regan o generalu Mihailoviću: "Konačna tragedija Draže Mihailovića ne može izbrisati uspomenu na njegovu herojsku i često usamljenu borbu protiv dvaju tiranija koje su ojadile njegov narod, nacizma i komunizma. On je znao da totalitarizam, kako god se imenovao, predstavlja kraj slobode. Stoga je postao simbol otpora za sve one duž celog sveta koji su morali da vode slične herojske i usamljene bitke protiv totalitarizma. Mihailović je pripadao Jugoslaviji; njegov duh sada pripada svima onima koji su voljni da se bore za slobodu."

    Nikson: "General Draža Mihailović je bio patriota, hrabri vojnik i viteški saveznik Sjedinjenih Država i svake nacije koja je ušla u rat ranih četrdesetih da bi uništila tiranije koje nastoje da porobe naš svet. Stotine američkih pilota duguju svoje živote Generalu Mihailoviću i njegovim snagama i američki narod nikada neće zaboraviti ovaj dug. Dok god bude bilo patriota u svakoj naciji, ime generala Mihailovića biće zapamćeno i poštovano"

    Čuveni Ajk: "Američke snage u Evropi i Africi šalju pozdrave njihovoj braći po oružju, spretnim i viteškim jugoslovenskim oružanim jedinicama pod Vašom blistavom komandom. Ovi hrabri ljudi, koji su se na svom rođenom tlu udružili da bi isterali agresora sa sopstvene zemlje, punom posvećenošću se bore za stvar Ujedinjenih Nacija. Neka im ova nova godina donese potpun uspeh"

    Truman ""LEGION OF MERIT - CHIEF COMMANDER: General Dragoljub Mihailovich distinguished himself in an outstanding manner as Commander-in-Chief of the Yugoslavian Army Forces and later as Minister of War by Organizing and leading important resistance forces against the enemy which occupied Yugoslavia, from December 1941 to December 1944. Through the undaunted efforts of his troops, many United States airmen were rescued and returned safely to friendly control. General Mihailovich and his forces, although lacking adequate supplies, and fighting under extreme hardships, contributed materially to the Allied cause, and were instrumental in obtaining a final Allied victory."
    (Aleksandar, 23. mart 2012 17:46)

    # Link komentara

  158. Josipovic bi trebao skloniti nazive ulica po ustaskim oznakama, Artukovica iz centra Zagreba, zabraniti rehabilitaciju zlocinca Stepinca itd .... posto vodi hrvatsku kao antifasisticku drzavu, a ulica se zeve po NDH datumu! pa tek onda bi mozda i imao pravo bilo sta reci !!!
    (Jelena, 23. mart 2012 17:46)

    # Link komentara

  159. Kakva ironija ovi sto protestvuju iz NVO ce svojim glasovima za preokret zapravo uvesti Draskovica u parlament a on ce prvi dici ruku da se rehabilituje njihov "cica". A opet jedni drugima trebaju da predju cenzus ccc... dosta mi je vala takvih "kompromisa" skupo kostaju
    (Marko, 23. mart 2012 17:46)

    # Link komentara

  160. Jos samo da pocnemo da drzimo do toga sta o nasoj sopstvenoj istoriji misle oni koju su do sada nekoliko puta bili na strani nasih neprijatelja.Neponovilo se!
    (A.Semjonov, 23. mart 2012 17:46)

    # Link komentara

  161. Potpisujem izjavu predsednika Josipovica. Ocekujem da i Tadic nesto slicno prozbori, ili je zaboravio kako su mu najblizi preci stradali od cetnicke ruke!?
    (Brajo - NBGD, 23. mart 2012 17:43)

    # Link komentara

  162. Zar nije Draža dobio orden od Amerikanaca? Inače za potomke komunista biće uvek ratni zločinac kao što će i predratni preduzetnici biti lopovi i ratni profiteri.
     (Duca, 23. mart 2012 17:43)

    # Link komentara

  163. Na stranu to jeli jeste ili nije, ali imate vi vase ratne zlocince o kojima trebate da brinete.
    (Igor, 23. mart 2012 17:42)

    # Link komentara

  164. Pa vi ste stvarno opsjednuti tim drazom i bavite se stvarima prije 70 godina pa cak i onima prije nekoliko stotina godina neznam kako će vam to pomoć probudite se stigli smo u 2012.
     (Zg, 23. mart 2012 17:42)

    # Link komentara

  165. ...Amerikanci, Francuzi, Englezi, Rusi (danas) i citav svet kaze da je Draza heroj i prvi gerilac porobljene Evrope...
    slobodni Srbi, 23. mart 2012 16:27

    Ne zanosi se, kad sam dosao u London '92e mnogi bi me pitali odakle sam, cim bi im rekao Jugoslavia, dobili bi osmeh na licu i odmah bi poceli pricati o Titu. Za drazu i druge sicusne figure u nasoj istoriji nisu imali pojma.
    Danas se nemamo vise ni Titom ponositi, iznikla je nova generacija. 99% ljudi misli da sam poljak, a kad im reknem Srbija, odgovor je "it's cold in Siberia, init?"
    (londres, 23. mart 2012 17:42)

    # Link komentara

  166. Draza je srpski junak, i simbol Srpstva! Nek' Kapicic kaze gde je Drazin grob, sto se plasi ako je vec Draza izdajnik...
    (Lex, 23. mart 2012 17:41)

    # Link komentara

  167. stasno, neka prvo osudi rehabilitaciju blazenog Alojzija Stepinca, koji je odgovoran za strahovite zlocine i nad decom!
    nista ih nije sramota!
    (ivana, 23. mart 2012 17:40)

    # Link komentara

  168. Dobro kaže Josipović. Stop fašizmu!!!
     (Josip, 23. mart 2012 17:37)

    # Link komentara

  169. Za vas su gospodine Josipovici,svi srbi cetnici i to kako ih vi karikirate kao najgoru bandu.Ustase su se pokazale,ala im vera,da ne stoji Vatikan iznad vas i sve zataskava bili bi najgori narod na ovim prostorima.Nemojte da se sluzite komunistickom istorijom ,koja je puna neobjektivnosti.Gledajte u vase dvoriste,pa kad to pocistite,javite se.
    (Krstic, 23. mart 2012 17:36)

    # Link komentara

  170. Ziv je Draza, umro nije dok je Srba i Srbije! Potpuna rehabilitacija najboljem generalu Kraljevine Srbije, koga cene svi u svetu i izucavaju njegovu vojnu strategiju na fakultetima! Vreme je da se Srbi vrate veri i sete se posle sezdesetogodisnjeg obmanjivanja ko se borio za njih, za razliku od Partizana!
    (Jan Torp, 23. mart 2012 17:31)

    # Link komentara

  171. Daleko sam od nacionaliste, ali dragi nasi Hrvati da li vi smatrate da je iko od vasih predaka bio zlocinac ili ste zaista ubedjeni u suprotno? Ako ste sigurni da niko od Hrvata nikada nije bio zlocinac onda vi stvarno imate neki veliki problem u glavi.
    (Planinar, 23. mart 2012 17:29)

    # Link komentara

  172. Dobro komsije, samo vi njega rehabilitirajte.... posljedice ceju vam biti katastrofalne ! Tko ce vam onda biti kriv, ako i krajem ove godine niste zapoceli pregovore sa EU ?! Franjo Tudjman ? Stepinac ? Vanzemaljci... ili ipak ozonska rupa ?
    Absolutno je neshvatljivo kako se moze u posljednim 10 godinama ici barem malim koracima prema boljoj buducnost, pa na kraju samog sebe vratit 70 godina unazad... ali ok, vas izbor..... pa i vase posljedice nakon rehabilitiranja fasista ! Meni se cini da ce nakon te rehabilitacije 7.5 mio. vasih gradjana morati otici na rehabilitaciju.....i to poremecenog uma ! Samo naprijed.... tako da se kolo (ne)srece ni posto ne prestane vrtit u krugu....

    A za kraj jos nesto za one kojima je ta izjava Josipovica mjesanje u unutarnje stvari Srbije.... malo bacite oko na vase predstavnike i njihovih izjava, narocito V. Jeremica......pametnome dosta !
    (Risnjak, 23. mart 2012 17:29)

    # Link komentara

  173. jako je degutantno kada ovako nesto izjavi presednik drzave ciji je narod pocinio najstrasnije zlocine genocida u istoriji
    on svrstava Generala Mihajlovica u isti red sa ustaskim krvnicima, koljacima, ubicama, ustaskim kardinalima... to je drsko i bezobrazno od ovog kompozitora.
    (Goran, 23. mart 2012 17:28)

    # Link komentara

  174. Malovićka izvrši. Ili ćemo za par godina morati lizati ono što ove godine pljunemo.
    (klin, 23. mart 2012 17:28)

    # Link komentara

  175. Josipovic: "Franjo Tudjman je ratni zlocinac!"

    That's the news!!!
    (Postenjak, 23. mart 2012 17:26)

    # Link komentara

  176. Nismo to očekivali od predsednika Josipovića koji je pokazao mnogo razumevanja za nerešeno srpsko pitanje u današnjoj Hrvatskoj. Mnogo bolje bi mu bilo da se pozabavi obnovom statusa Republike Srpske Krajine koji će kad tad da dođe na dnevni red.

    Josipovićev govor jeste dokaz da je obnova Republike Srpske Krajine najvažnija stvar za Srbe u tom delu regiona.
    (Iguman Nemanja, 23. mart 2012 17:21)

    # Link komentara

  177. Necete vi kosmije tako skoro u EU, plesati ce te po pjesmici koju Hrvati sviraju ili vam sljedi blokada! A rehabilitacijom cetnika i zlocinca niste dobro zapoceli.
    (Angelina Jolie, 23. mart 2012 17:16)

    # Link komentara

  178. Naravno...Sta drugo ocekivati?Ipak su Hrvati bili najveci antifasisti u Drugom svetskom ratu, zar ne?
    Hrvati, da imaju bar malo obraza, na svaki pomen Drugog svetskog rata trebali bi osecati neopisivu sramotu zbog nezapamcenih zlocina i pobijenih 700 000 Srba, Jevreja, Roma u Jasenovcu na najsvirepije moguce nacine.
    Sramota da Mihajlovic koji se borio protiv fasista treba da ceka 70 godina na rehabilitaciju.
    (NoVoSaDJaNiN, 23. mart 2012 17:00)

    # Link komentara

  179. Ruku na srce meni licno je cak draze da Srbi koji ionako izumiru rehabilituju sve ono najruznije u svome "bicu" pre nego sto nacisto izumru "jerbo" onda takvi ruzni nece sigurno nikome zafaliti kada jednom izumru i svi ce ih daleko lakse "preboleti" kao cetnike nego da izumru kao "ljudi" ?
    (Bucko razmisljam, 23. mart 2012 16:57)

    # Link komentara

  180. Josipovicu tvoja drzava i sve u vezi nje je u suprotnosti sa istorijskim cinjenicama.
     (Predrag, 23. mart 2012 16:56)

    # Link komentara

  181. Nista manje ili vise nego Franjo Tudjman. Pa sad ako vi imate prava na slavljenje Franje imamo i mi isto tako na Drazu. Vi u vasoj lepoj radite sta hocete, mozete i svoje firme iz Srbije da povucete sto se mene tice, a mi cemo slaviti koga mi hocemo.
    (egalite, 23. mart 2012 16:55)

    # Link komentara

  182. zaboravlja šjor ivo da je draža odlikovan najvišim odlikovanjem od države cije diktate uredno primaju i slusaju svi na balkanu, ukljucujuci i njegovu zemlju, tako da se ne trudi mnogo da omalovazava nikoga, jer za razliku od cetnika pripadnici njegovog naroda su imali logore za decu, jedini u evropi, ej srpska cigansa i jevrejska deca ima smetala, male nevine duse ??? EJ BRE i ti pricas ko je ratni zlocinac a ko nije !!!!
    (Pametni, 23. mart 2012 16:54)

    # Link komentara

  183. Nenad,
    tacno, treba znati da su bili drazicevci pod Mihajlovicem, ljoticevci, nedicevci, cetnici Koste Pecanca kazu najgori olos. Tako ih je i narod delio.
    (bgd, 23. mart 2012 16:53)

    # Link komentara

  184. Da ste imali priliku da vidite sastav srpskih snaga 1990-1992-1995-1999 bilo bi vam jasno da konflikt partizan-cetnik ne postoji. samo da se kroz ovu rehabilitaciju sluzbeno proglasi i mozemo da nastavimo borbu za svekoliko srpstvo i srpske nejaci od...do...(zavisno od okolnosti) Dok nas ne saterate pod sljivu.
    (NenadNS, 23. mart 2012 16:53)

    # Link komentara

  185. @SS Tudman je umro kao nevin za razliku od Draze Mihajlovica koji je za svoje gnusen zlocine osudjen. Tacka.
    (Mile, 23. mart 2012 16:50)

    # Link komentara

  186. Potpuno nepotrebna izjava ovog gospodina. Sa istom je pokazao samo dve stvari; da voli da zaviruje u tuđe dvorište i veoma slabo poznavanje istorije. Al dobro svako ima pravo da kaže šta god želi pa i pogrešno prikazivanje istorije.
    Sudski proces će završiti i po završetku (nadam se) biti ispravljena nepravda koja je učinjena prema generalu Dragoljubu Draži Mihailoviću.
    Naravno biće još godinama polemika oko lika i dela generala Draže i naravno na kraju će biti u istoriji zabeležen kao pozitivna ličnost (da se razumemo svaka velika ličnost u burnim vremenima čini dobra i loša dela, donosi ispravne i pogrešne odluke a kod generala Draže je ubedljivo više pluseva).
    (Divos, 23. mart 2012 16:43)

    # Link komentara

  187. O tome ce odluciti sud.
    Tacka.
    (marija, 23. mart 2012 16:41)

    # Link komentara

  188. josipovic bi mogao da se brine oko stepinca, koji je izloEn u katedrali u zg i poprilicno slavljen. mislim da je krajnje neumesni da predsednik hrvatske ovakve kakva je sad bilo sta komentarise na temu srpskog odnosa prema nacizmu.
    (s, 23. mart 2012 16:38)

    # Link komentara

  189. Ko o cemu, ***** o postenju...
     (engineer, 23. mart 2012 16:37)

    # Link komentara

  190. Oni koji slave "Oluju" i čija predsednica vlade pozdravlja osuđene ratne zločince poslednji imaju prava da se čude i protestuju. O stratištima tokom Drugog svetskog rata da i ne govorim. Nije valjda da će oni da nam dele lekcije, dok Amerikanci, koji su odlikovali đenerala Mihajlovića, ćute. Neka nas ostave na miru već jednom. Eto im Litvanci i kosovski Albanci, pa neka se žale njima.
     (Čudoljub, 23. mart 2012 16:35)

    # Link komentara

  191. ma vama nisu valjali ni partizani i bilo sta sto dolazi iz srbije zato nas vase misljenje i ne zanima
    (gradjanin, 23. mart 2012 16:33)

    # Link komentara

  192. Da je mnogo nevin,nije.Imao je i on gresaka,kao u ostalom i svi u rat(ludilu),ali nisam siguran da je ratni zlocinac.
    Ne bih na ovu temu da duzim,trebamo gledati u buducnost,a ne stalno prebrojavati zrtve i krivice,ali Hrvati ipak zele da poistovete ustase i cetnike,a to ne moze nikako.
    Ponavljam kad su ovakve teme u pitanju neka zadrzi svako svoje misljenje za sebe,bolje da pricamo,ako ne o necemu konkretnom,onda barem o fudbalu,tenisu,kosarci.
    (boban,nis, 23. mart 2012 16:32)

    # Link komentara

  193. Sta on ima sa Drazom? Koliko su oni ustasa iz Drugog svetskog rata rehabilitovali, pocev od Stepinca pa na dalje, pa se nije oglasio predsednik Srbije...
     (nn, 23. mart 2012 16:31)

    # Link komentara

  194. STOP fasizmu, STOP rehabilitaciji.
    (Franjo, 23. mart 2012 16:29)

    # Link komentara

  195. To je isto kao kad bi Hrvatska rehabilitovala Pavelica ili Nemacka Hitlera. Zato STOP rehabilitaciji.
    (Marko, 23. mart 2012 16:29)

    # Link komentara

  196. Ako bude rehabilitovan Hrvatska bi trebala odmah da blokira pocetak pregovora Srbije sa EU.
    (Alen, 23. mart 2012 16:28)

    # Link komentara

  197. Amerikanci, Francuzi, Englezi, Rusi (danas) i citav svet kaze da je Draza heroj i prvi gerilac porobljene Evrope. Samo Hrvati, Muslimani i saka jada bivsih komunista i njehove dece u krugu dvojke.
    Nema dokaza da je Draza saradjivao sa Nemcima!!!
    Pogledajte u svoje dvoriste. Tokom Drugog svetskog rata samo u u jasenovackom sistemu koncentracionih logora za istrebljenje Srba, Jevreja i Roma ubijeno je vise od 700.000 Srba, 23.000 Jevreja и 80.000 Roma. Medju njima je bilo najmanje 110.000 dece do 14 godina. Hrvatska je bila i ostala jedina drzava u istoriji covecanstva koja je imala logore za istrebljenje male dece i jedino su u Hrvatskoj (od svih nacistickih i komunistickih zemalja) zrtve prvo stravicno mucene, pa tek onda mehanicki ubijane.
    Istinu potrazite na 120 centimetara ispod povrsine zemlje u Jasenovcu i Donjoj Gradini.
    (slobodni Srbi, 23. mart 2012 16:27)

    # Link komentara

  198. Celo vreme se priča kako Draža M. nije bio nacista, fašista itd., i možda stvarno i nije, ali s njima se zajedno borio protiv onih koji su se isključivo borili protiv te i takve gamadi, a to je bio narod Srbije. U toj borbi je Draža surađivao i sa Švabama i sa Italijanima, pa čak i sa ustašama! Da je i čemu bio dobar, gurali bi ga Englezi do kraja. Čim su oni od njega digli ruke i počeli se okretati prema jednom komunisti kao Titu..., to sve govori. Ali opet mi je mnogo drago da vidim da je Srbija jedna sređena država! Da nam je ekonomija na vrhuncu, nezaposlenost gotovo da i nepostoji a korupcija odavno istrebita i za većinu mladih generacija totalna nepoznanica, pa možemo rešavati ta vrlo bitna historiska pitanja.
    (zong, 23. mart 2012 16:26)

    # Link komentara

  199. protiv sam rehabilitacije Draze (prost razlog, moju babu i tetku cetnici su zarobili i predali italijanima, a pak, baba i tetka nisi bili ni u jednom pokretu) ali vi, hravati, svi redom:
    NEMATE PRAVO GLASA sto se tice rehabilitacije zlocinaca iz WWII !!!
    navodjenje razloga je vise nego suvisno!
    (tDarko, 23. mart 2012 16:25)

    # Link komentara

  200. Iako ga ne volim, kada vidim ko ga napada, sinovi bivsih komunista, dodje mi da zapevam "Oj Drazo, Oj junacino!!!". Posto vidim ko sve kaze da ga ne treba rehabilitovati, znaci da treba. Samo napred, sto pre da se rehabilituje i podigne mu se spomenik.
    (Vladimir LDP, 23. mart 2012 16:22)

    # Link komentara

  201. "Josipović: Draža je ratni zločinac"


    -Pa i Alojzije Stepinac je ustaški zločinac, a vi ste ga proglasili za sveca!
    -Tuđman je lider "udruženog zločinačkog poduhvata" a vi ga smatrate"ocem nacije", herojem... i počiva u vašoj aleji velikana...

    -Kako vas samo nije sramota licemeri?!
    (Dule NS, 23. mart 2012 16:22)

    # Link komentara

  202. Plavi klavirista i pravnik,ne poznaje istorijske cimbenike...Jeste,gospodine Josipovicu po vama svaki srbin ratni zlocinac,pa i Draza..Vi u II svetskom ratu pobiste milion Srba,i taj muceni Draza sto je pruzao neki otpor tom jadnom stanovnistvu ispade zlocinac..ma sram bilo cica Drazu...A ne pitate zasto De Gol nikad nije hteo da primi Tita..I mnogi drugi drzavnici posle II svetskog rata..ah,kako je tuzna istorija istorija iz hrvatskog ugla..vazno je da su Pavelic,Gotovina,Stepinci i proustaski kler vama branioci i oslobodioci.
    (istoricar, 23. mart 2012 16:21)

    # Link komentara

  203. Dobro Josipović je stara komunjara koja i dalje prenosi službenu yugoslavensku historiografiju. On uopće nikad neće spomenuti da su partizani znali surađivati i s švabama, to se u školi ne uči ali su povjesničari davno dali na znanje. Četnici sa nijemcima nisu surađivali do pred kraj rata. Ali zato bogami jesu sa talijanima i radili pokolje nad muslimanima u BiH i Hrvatima u Dalmaciji. Tako da od antifašizma nema ništa.
    (zg slavac, 23. mart 2012 16:16)

    # Link komentara

  204. Za početak link ka tekstu autora čijih je 14 članova porodice ubijeno u Jasenovcu.

    [link]

    Ovo su fotografije o saradnji četnika sa ustašama, vermahtom i ostalim okupatorima:

    [link]

    [link]

    [link]

    [link]

    [link]

    [link]

    [link]

    [link]

    I njegove naredbe za činjenje zločina protiv civila

    [link]
    (pacifista, 23. mart 2012 16:15)

    # Link komentara

  205. Ne Hrvati su ratni zlocinci i nacisti i za to nisu odgovarali u post ratnim sudjenjima, uostalom ti si predsednik druge drzave i nemesaj se u unutrasnje stvari drzave sa kojom nemas nikakve veze.Kad budes pobedio na izborima u Srbiji javi se. SAD i vlada SAD podrzava rehabilitaciju Mihajlovica a otvaranje sudskog procesa protiv Broza i njegovih boljsevika, ako ti nije jasno javi se u Stejt Department na "konsultacije".
    (Bolero, 23. mart 2012 16:13)

    # Link komentara

  206. Koji su to mnogobrojni slucajevi cetnickih pokolja na tlu Hrvatske Posleratni komunisticki istoricari pa cak i sastavljaci optuznice protiv Draze Mihailovica znaju za samo nekoliko. Pokolj u selu Gat kod Omisa i pokolji u nekoliko sela ispod Biokova.Sve ukupno manje od hiljadu, verovatno manje i od 400 zrtava. Daleko vise ljudi je stradalo u "oslobodilackoj" akciji Oluja 1995.
    Cetnici su poubijali nekoliko stotina Hrvata i nekoliko hiljada Muslimana, a hrvatsko-muslimanske ustase nekoliko stotia hiljada Srba, Jevreja , Roma.. ali izgleda da necije zrtve vise vrede.
    (nbb, 23. mart 2012 16:13)

    # Link komentara

  207. Josipovic je 100% u pravu.
    (Komina, 23. mart 2012 16:12)

    # Link komentara

  208. Cetnicki pokret nije bio jedinstvena vojska. On je objedinjen posle rata kako bi se nekako na misice izjednacio sa ustaskim, sto nikako nije moguce. Cetnicko ime su delile razlicite jedinice od one prave vojske lojalne kralju i otadzbini ali i vojnickoj casti do najgoreg sljama, koljaca i pljackasa. Nasa istorijografija treba da definise gde se tu nalazi Draza Mihajlovic.
    (Nenad, 23. mart 2012 16:10)

    # Link komentara

  209. I Tuđman je, pa nikom ništa.
    (ss, 23. mart 2012 16:05)

    # Link komentara