Srbe sa KiM čeka sudbina Srba iz HR

Beograd -- Predsednik LDP Čedomir Jovanović rekao da vlast namerava da sa Srbima na severu Kosova uradi ono što je Slobodan Milošević uradio sa Srbima u Hrvatskoj i Bosni.

Izvor: Beta
Pošaljite komentar
  1. Svaka cast Cedo!
    (Nevena, 23. novembar 2011 23:03)

    # Link komentara

  2. Kad se Albanci sa Kosova i Metohije budi odrekli Hasima Tacija i njegove kriminalne drzave, kada ga u svetu, u nekom Hagu, budu procesuirali za sve optuzbe Dika Martija,kada ga isporuce kao sto smo mi isporucili Milosevica i njegove generale i to platili glavom Premijera Srbije, kada se Albanci budu takodje SUOCILI SA PROSLOSCU,... tada ce mozda Tadic imati s kim da pregovara i kome da pruzi ruku, a da mu ne bude zlo. Pritisak na Srbiju da se pregovara sa Hasimom Tacijem koji je pod istragom za trgovinu ljudskim organima, je NECUVEN, SKANDALOZAN I NEZABELEZEN. Briselu se to jasno mora reci.Ovako se samo produzava agonija, dok situacija ne izmakne kontroli.Dakle,pitanje je vrlo jednostavno, kome od Albanaca Tadic moze da pruzi ruku?
    (marija, 22. novembar 2011 15:03)

    # Link komentara

  3. Ovo je istina koja je potrebna Srbiji. Moj deda je sa Kosova i ja imam korene sa Kosova.Ali nisu meni krivi albanci jer je moj deda jos 1958 prodao sve na Kosovu i to za dobre novce i dosao u Kraljevo.Kao i mnogi posle toga i posle 1999god. Mi o tom patriotizmu i nacionalizmu najbolje znamo u Kraljevu.SRBIJI JE POTREBAN PREOKRET.
    (Pedja, 21. novembar 2011 22:34)

    # Link komentara

  4. KONACNO DA SE POJAVI NEKO KO CE PREOKRENUTI MNOGE STVARI! DOSTA JE BILO PROSIPANJA IZ SUPLJEG U PRAZNO!!! A sad malo realnost...
    (JA, 21. novembar 2011 18:32)

    # Link komentara

  5. Dobra ideja se brzo siri. Normalno da ne mogu svi da je razumeju na pravi nacin jer su pod dubokom ideoloskom manipunacijom, u polusvesti ,ograniceni , a pritom ubedjeni da su patriote. Drzati ljude na barikadama i onemoguciti im normalan zivot, ma koje da su nacionalnosti u 21 veku je van zdravog razuma. to je vama patriotizam?
    (PREOKRENI, 21. novembar 2011 17:10)

    # Link komentara

  6. "Najgori narodi imaju najbolje rodoljube”
    (HR gete, 21. novembar 2011 16:58)

    # Link komentara

  7. Cedo samo napred!
    (Ema, 21. novembar 2011 16:35)

    # Link komentara

  8. Ako istina konačno ne pobedi u Srbiji na čelu sa Čedomirom Jovanovićem čekaju nas nove 'devedesete'. Ljudi urazumite se i počnite da cenite istinu!!!!!
    (Jelena, 21. novembar 2011 16:28)

    # Link komentara

  9. U potpunosti se slažem sa gospodinom Jovanovićem da proglas PREOKRET nije izdaja,vec jedno sasvim racionalno razmisljanje ljudi kojima treba bolje sutra.
    (Diplomirani pravnik, 21. novembar 2011 16:15)

    # Link komentara

  10. Ne kapiram, cemu ovolika frka oko ove izjave. Svaki covek u drzavi zna da je Kosovo prica za udzbenik iz istorije. Ali, samo je grupa koja podrzava preokret jedina hrabra da to SEBI i javno prizna.
    PREOKRET!
    (Knez Lazar, 21. novembar 2011 16:07)

    # Link komentara

  11. Vilijamson u Albaniji počeo istragu o trgovini organima

    TIRANA - Glavni tužilac specijalnog istražnog tima EU za ispitivanje navoda o trgovini ljudskim organima na Kosovu, Amerikanac Džon Klint Vilijamson, započeo je u Albaniji istragu o navodima da je kriminalna mreža prodavala organe zarobljenih civila tokom rata 1998-1999. godine, saopštio je danas jedan zvaničnik albanske vlade.

    U tom svojstvu Vilijamson se juče sreo s premijerom Saljijem Berišom i sa javnim tužiocem Ina Ramom, naveo je isti izvor koji je tražio da ostane anoniman.

    Vilijamson je od visokih albanskih zvaničnika zatražio podršku u istrazi, prenose agencije.

    Portparoli albanske vlade su odbili da iznesu detalje sa ovih susreta, a poseta Vilijamsona se nastavlja i sutra.

    Euleks je u junu formirao specijalni tim istražitelja i tužilaca zaduženih da pokrenu preliminarnu istragu povodom izveštaja izvestioca Saveta Evrope Dika Martija, objavljenog decembra prošle godine. Na čelu ovog tima nalazi se Vilijamson.

    U tom izveštaju Marti je izneo da su visoki komandanti Oslobodilačke vojske Kosova (OVK), među kojima i premijer Kosova Hašim Tači, umešani u organizovani kriminal i trgovinu ljudskim organima.

    Marti je u svom izveštaju napisao da su oni držali pritvorne centre na albanskoj granici u kojima su ubijani zarobljeni civili, većinom Srbi, a njihovi organi prodavani na crnom tržištu.

    I Tači i Albanija su negirali ove optužbe i odbacili izveštaj Martija. Tada je Albanija, i pored toga što je optužbe okvalifikovala kao „lažne”, saopštila da je otvorena za svaku istragu na svojoj teritoriji, kao i da je spremna da pomogne istragu koja će dovesti do istine.

    Tanjug
    objavljeno: 11.11.2011.
    (marija, 21. novembar 2011 16:00)

    # Link komentara

  12. Svaka cast! PREOKRET SVUDA, PREOKRET ZA SVE!
    (Dobrosava, 21. novembar 2011 15:36)

    # Link komentara

  13. То се и прича, а и оптужен је, а и реалност је! Наравно, то Вас не интересује, безобзирност је нажалост постала једна одлика српског друштва. Око "задовољавања правде". Ту рецимо изостављате да на пример нико није одговарао за убијене Србе од јуна 1999. на Космету, више од 1000 убијених, такође и деца у Гораждевцу и Старо Грацко итд., Насер Орић је ослобођен, Ви браните позицију Хашима Тачија, а онда се удостојите да некоме држите такве "лекције".
    (jeste realan)

    Ali nije optuzen! Nije ga optuzila cak ni Srbija. Naser Oric je oslobodjen jer nije dokazano. 1000 pobijenih Srba POSLE ZAVRSETKA BORBI - ne postoji kaze EULEX. I mnoge druge stvari od Jurisica, ganica, Divjaka optuzeni bez dokaza i kako na kraju to tumacite. Niko ne kaze da zlocina nije bilo. Zlocin ide na zlocin i vi mislite da se na to ne moze staviti tacka? NIkad? Ja mislim da moze ali ne ovakvom retorikom - ne postoji narod koji je krvolocan postoje samo okolnosti koje krvoloke izbacuju na povrsinu na svim nivoima kao sto je bio slucaj za vreme Milosevica. A to vazi za sve, zar se nismo uverili da je to i istina i kada smo mi u pitanju.
    (REKOM, 21. novembar 2011 14:56)

    # Link komentara

  14. Bravo Cedo :)
    (Alex, 21. novembar 2011 14:02)

    # Link komentara

  15. Interesantno što nikome nije smetala faktička nezavisnost Kosova dok nije postala javno proglašena...isto kao što nikome ne smeta što se udaljavamo od EU, dok god dobijemo neki privid kandidature...i dok god Čeda ne kaže istinu, nama zapravo jako lepo ide i super smo zemlja, samo još da nam nije izdajnika...e zato nam treba PREOKRET!!!
    (Max, 21. novembar 2011 13:42)

    # Link komentara

  16. E moj pristevac, vidimo po plusevima koliko ga ne volite.
    (neron, 21. novembar 2011 13:36)

    # Link komentara

  17. e moj gordane mozda albanci vise vole kostunicu, jeremica ,kao sto su voleli i milosevica, a najmanje vole ove partije koje vode ljudi kao cedomir jovanovic.
    (pristevac, 21. novembar 2011 12:59)

    # Link komentara

  18. Ako nam je stalo do Srba na Kosovu onda moramo voditi takvu politiku koja će omogućiti tim Srbima normalan život, što znači politiku koja će im garantovati onaj stepen prava koji je neophodan za normalan život u zajednici sa Albancima koji takođe imaju pravo na normalan život..Život bez plana je tumaranje. I to je život bez razuma koji je posledica pogrešne politike...Preokret je ideja o stvaranju nove evropse Srbije u kojoj nema nasilja u kojoj mladi zele da ostanu u Srbiji u kojoj funkcionise obrazovni kao i ekonomski sistem... Stvaranje razvijene, evropske i uredjene Srbije je ideje PREOKRETA.....Zato je PREOKRET NEOPHODAN....!
    (Grocka, 21. novembar 2011 12:55)

    # Link komentara

  19. Opa, znaci da za etnicko ciscenje ipak postoji opravdanje? Ono, ti se malo igras sa balvanima, ne zelis da zivis pod Tacijem, izvrsi se etnicko ciscenje, posle se "legalizuje" kroz medije i ovakve NGO "projekte" i "radionice" po sistemu "sami su krivi, sto su stavljali balvane na put".

    Dobro je gospodine Jovanovicu, Srbe na Kosovu ceka ista sudbina kao i one u Hrvatskoj. Ali ko ce da izvrsi ZLOCIN? Ko ce da povuce obarac, da ubije nekoliko stotina njih a ostale da protera sa Kosova? Ko ce izvrsiti etnicko ciscenje? Ja iz Beograda kome nista drugo nije ni ostalo nego da kucka po tastauri? Ili ce to ipak uraditi celnici "mlade demoktratije"?

    Drzite se vi onoga sto najbolje znate da radite, a to je da posle izvrsenog zlocina nad Srbima nalazite opravdanje za zlocince pod maskom toboznjeg "suocavanja sa prosloscu".
    (Lazarenko, 21. novembar 2011 10:24)

    # Link komentara

  20. Čeda ne propušta nijednu priliku da kritikuje ovu vlast. Svaki potez vlasti za njega znači oglašavanje protiv, sve u cilju da bi nekako uspeo da privuče glasače. Kad ta priča ne bi bila u svrhu prikupljanja poena, bilo bi dobro. Međutim znamo Čedu vrlo dobro! Znamo ko pristaje na kompromise i ustupke toj istoj vlasti. Zbog toga bi najviše trebalo da ga brine da li će uopšte preći cenzus. Iskreno se nadam da neće. Svakom prema zaslugama!
    (Duki, 21. novembar 2011 10:00)

    # Link komentara

  21. Ovaj covek iritira javnost! Ako se pretvara da ne zna, evo, recicemo mu -bilo koja opcija 'Cedina' (priznavanje Kosova) ili 'vecinska' (ne priznavanje) izazvace istu reakciju u EU i Americi koja ce kad-tad dovesti do scenarija o kome govori Ceda...rupa na saksiji...
    (zoki, 21. novembar 2011 08:02)

    # Link komentara

  22. Dosta mi je Srba i njihovih problema, DOKLE TO kOSOVO vec 30 godina slusam samo Kosovo je dusa Srpskog naroda da Vam kazem is kreno zabole me.Znam samo kada sam ja bio u armiji SFRJ, kada pobegne Albanac za vikend, drvlje i kamenje na njega, a kada je pobegao Crnogorac, zbog objektivnih okolnosti njemu se oprostilo, kao bio je u pravu. Kosovo je Albansko i zdravo i treba da bude Albansko i Ceda je u pravu i na tome radi i nasa vlada i dosta mi je Kosovara, neka vec razmisljaju kako da zive sa Albancima i neka traze pomoc od Pristine a ne od Beograda, ja sam siguran ako priznaju vlasti Kosova pre ce im oni pomoci nego njihovi Srbi iz Srbije
    (miro, 21. novembar 2011 07:43)

    # Link komentara

  23. (Realan, 20. novembar 2011 21:57)
    Sram da Vas bude!
    (huj, 21. novembar 2011 06:40)

    # Link komentara

  24. Da li bi iko odbio da sada potpise da se u Srbiji obezbede radna mesta i ostali uslovi za normalan zivot svim Srbima sa Kosova i da se oni svi presele u Srbiju? Srbija je vise od parceta zemlje. Ona je iskustvo, kultura temeljena tokom mnogo godina i preko mnogo zivota. Njen identitet prevazilazi geografiju, on je beskrajno snazan i ne zavisi ni od Albanaca ni od manastira. Njegov znacaj se ne moze umanjiti. On se neprestano menja ali uvek ostaje jednako lep - maksimalno lep. Uzgred, zar se ne secate onoga "pametniji popusta"? Greska nase elite je sto su umislili da su neki frajeri jer su mocniji od svojih komsija. To je sitno. Njihova moralna obeveza je da nesebicno i objektivno pospesuju kvalitet zivota svog naroda i da se sto manje uplicu I ogranicavaju svakodnevni zivot istog, a u nasem slucaju to znaci zaboraviti Kosovo, maksimalno unapredjivati ekonomiju (npr NE prodati NIS), otvoriti se stranim ulagacima... Biti jos jedna estonija, letonija, ceska, slovacka, slovenija... Putovati, raditi, radjati I pustiti ove u vasingtonu I pekingu da se tripuju da su premazani! I CAO!
     (Globalizacija iskusno, 21. novembar 2011 06:30)

    # Link komentara

  25. @ bezimena

    nije tacno da srbi ne "mogu ni sa kim da zive" i "da samo srbija ima probleme sa svim susedima".
    to bi mozda moglo da se kaze za vlast u srbiji, slicno kao i za vlast u svim bivsim republikama.
    odgovor da je narod uglavnom glasao za takvu vlast je skoro tacan.
    ali je isto tako tacno da se za vreme milosevica kralo na izborima, a da su se izbori posle 5.oktobra dobijali na laznim obecanjima.

    u srbiji ima mnogo ljudi koji veruju u prorocanstvo tarabica.
    tako je i kostunica dosao na vlast.
    doduse, prorocanstvo je bilo lazno, ali srbi ne prave veliku razliku izmedju lazi i istine, u svakom pogledu.
    sada je u toku realizacija onog dela prorocanstva tarabica o svim srbima ispod krosnje jednog drveta.
    ipak, popis ce pokazati, ono sto vec svi znamo, da je srbija drzava gradjana koji u njoj zive mnogo vise nego sto je to slucaj u okruzenju.

    zlocina jeste bilo i sve zlocince treba kazniti.
    najcesce mislimo da je problem u drugima, ali skoro po pravilu, krivica je obostrana, i u nama i u drugima.
    (svetlanast., 21. novembar 2011 06:15)

    # Link komentara

  26. nisi u pravu cedo! licki scenario se nece ponoviti jer su balvani potpuno drukciji - tanji, deblji, druzi, kraci... potpuno drukciji
    (popadija, 21. novembar 2011 04:12)

    # Link komentara

  27. kad ce to srbi iz kosova , pa i oni u BG svhate to realnost sta danas prica Cedomir jovanovic , onda kao svakog puta , i ovog puta ce biti kasno ,
    posto ce se ova prica jednom zauvjek zavrsiti.
    pozdrav od pr
    (dulaku, 21. novembar 2011 04:00)

    # Link komentara

  28. Sve sto je rekao je ziva istina. Jedino Ceda i Vuk govore istinu Srbiji danas i zato su na stubu srama samozvanih patriota, koji svojom politikom vec decenijama unistavaju Srbiju.
    Puna podrska Preokretu!
    (Beogradjanin, 21. novembar 2011 03:19)

    # Link komentara

  29. A kao ti se Čedo pa uopšte brineš šta će se desiti Srbima na Kosmetu? Baš te briga. Ubijeni, proterani, prebijeni, spaljene kuće ili crkve, svejedno, šta god se desilo, ti si uvek na to otćutao, kao što bi verovatno ponovo. Dovoljno o tebi.
    (?, 21. novembar 2011 02:04)

    # Link komentara

  30. (Realan, 20. novembar 2011 21:57)
    То се и прича, а и оптужен је, а и реалност је! Наравно, то Вас не интересује, безобзирност је нажалост постала једна одлика српског друштва. Око "задовољавања правде". Ту рецимо изостављате да на пример нико није одговарао за убијене Србе од јуна 1999. на Космету, више од 1000 убијених, такође и деца у Гораждевцу и Старо Грацко итд., Насер Орић је ослобођен, Ви браните позицију Хашима Тачија, а онда се удостојите да некоме држите такве "лекције". Неозбиљно и нечувено. У најмању руку. Шта да радимо, и то ово друштво очигледно мора да истрпи, шта је ту је...
    (Јесте, јесте, реалан., 21. novembar 2011 02:02)

    # Link komentara

  31. Srpske vlasti su vec dokazale da nisu sposobne da pomognu Srbima van Srbije. U ostalom te iste vlasti ne mogu da pomognu ni narodu u Srbiji.
    (Zoran, 21. novembar 2011 01:22)

    # Link komentara

  32. Dramaturg idi ti blago meni nesto oko filma barataj ako i to znas, nemoj oko drzave, pusti to, ne znas, a i sta god kazes okrenes protiv sebe!
    (Zajcev, 21. novembar 2011 01:12)

    # Link komentara

  33. Daj Cedo vise si smorio sve!! Tvoj stav je nebitan jer predstavljas ogromnu manjinu u Srbiji. Mani prazne price, nego ustani i bori se do kraja. Suvise je lako predati se i okrenuti glavu, to moze svako.....Kako su momci iz Beogradskog sindikata pogodili onu pesmu za tebe, neverovatno!! Svaka rec je na mestu!!
    (Insajder, 21. novembar 2011 01:00)

    # Link komentara

  34. @realan
    muka ti je od cinjenicnog stanja a koje ti LDP neprestano iznosi bez uvijanja u secernu glazuru na koju si navikao. I meni je muka, zaista, ali mi je takodje jasno da je besmisleno da se ljutim na glasonosu zbog glasa koji donosi. Od istine ti je muka ali se ona nazalost nece promeniti sve i da ucutkas LDP da te ne podseca na nju. Realno.
    (Egipcanin sa Kosova, 21. novembar 2011 00:46)

    # Link komentara

  35. Kad bi bilo jednog Cedomir Jovanovica prije jednog Slobodana Milosevica onda bih bilo jos jedne Jugoslavije i to jace od onog sto je ikad bila.
    Ali kako da mogu ja da shvatim Srbe kad ih njih ceo svet ne shvata!.
    Sami ih biraju onih Politicare koji ih na corku vode a dobre nemaju ni na listu.
    (kleo, 21. novembar 2011 00:19)

    # Link komentara

  36. @Cubrilo
    Traktori kao pogonsko gorivo koriste dizel, a ne benzin.
    Kao sto mleko daju krave a ne pravi se u fabrici.
    (green grass of home, 21. novembar 2011 00:09)

    # Link komentara

  37. Dosta bre to Kosovo. Rodjen sam u Beogradu, pre 40 godina, i kad je bio mir, moji me nikad nisu vodili na Kosovo, nisu smeli. Izgubili smo rat, i sad opet političati vrte Kosovo, Kosovo, a ne zna se ko je od njih veći lopov. Daj da mi ćorkiramo naše politačere od Tadića do Nikolića, od Čede do Dačića, pa da pošten narod gradi državu od početka. Šta mislite o tome?
    (Aca, 21. novembar 2011 00:07)

    # Link komentara

  38. Kada je Vuk jednom rekao da se prihvati Z4, svi su ga smatrali izdajnikom...
    Evo tacke Z4 plana, iz januara 1995, sa Wiki-ja:

    "Plan je predlagao reintegraciju Srpske Krajine u hrvatski državni sastav putem davanja široke autonomije većini srpskih teritorija. Takođe, plan je pozivao na povratak hrvatskih izbelica u opštine koje su držali Srbi. Plan je zahtevao da se produži mandat UNPROFOR-a kako bi omogućio primenu sporazuma, i amandmane na hrvatski ustav, kojima bi se omogućila autonomija. Plan je uključivao sledeće aspekte autonomije za Srbe:

    potpunu monetarnu nezavisnost, koja bi uključivala fiskalnu politiku i zasebnu monetu;
    Krajina bi bila zona slobodne trgovine bez carina, čime bi se ohrabrio ekonomski rast;
    elementi državnosti bi uključivali grb, zastavu, himnu i policiju;
    11 opština u kojima su Srbi imali većinu prema poslednjem jugoslovenskom popisu iz 1981. godine imale bi poseban status i činile bi „Srpsku Krajinu“;
    Istočna Slavonija, Zapadni Srem i Baranja ne bi bili uključeni u autonomnu Krajinu, ali bi imali odvojene procese reintegracije uz prisustvo međunarodnih mirovnih snaga;
    Ustav i zakoni Republike Hrvatske bi važili na teritoriji Krajine, ali bi prethodno morali biti odobreni od predstavnika Krajine;
    Krajina bi imala izbore za predsednika Krajine;
    Krajina bi bila demilitarizovana a hrvatska vojska bi mogla ući samo na poziv predsednika Krajine;
    Ni jedan zvaničnik Krajine ne bi bio odgovoran nijednom zvaničniku Hrvatske."

    Posto putem komentara ne mogu da pljunem u lice kafanske patriote koji su odbili i smatrali da treba da se odbije Z4, nema razloga da bilo sta vise pisem...
    (Uros, 20. novembar 2011 23:53)

    # Link komentara

  39. Super samo nastavite da se trudite.Samo neće vam proći!
    (Bagerista, 20. novembar 2011 23:45)

    # Link komentara

  40. @Tibor-Zagreb
    Srbi u Krajini su bili izmanipulisani od Miloševića, istina. Ali nisu ih štedeli sa napadima ni Tuđmanovi fašisti, a ako ćemo za istinu nisam tada video starog antifašistu Stjepana Mesića da ih je uzeo u odbranu.
    Isto tako je istina i da su Srbi pobegli iz Krajine da ih ne bi zadesila sudbina onih koji su ostali i zbog čije sudbine su hrvatski generali osuđeni u Hagu.
    Što se tiče broja Srba 'koji se vraćaju', ne bi se baš mnogo hvalio njihovim brojem. Ove godine ti je bio popis, pa proveri sam. Oni se vraćaju, a vaša premijerka pozdravlja njihove progonitelje... Kakva idila, a, šta kažeš na to?

    I, da se ne lažemo, nisu ni Srbi na Kosovu u nekoj zavidnoj poziciji, ali da mi neko priča da će biti proterani sa Kosova, pored svih Srba koji su već proterani,... Pa o čemu je onda reč? Koje su to vrednosti međunarodne zajednice koje treba da prihvatimo?

    Pozdrav i tebi iz Beograda i nemoj baš da se mnogo upuštaš u našu političku scenu.
    (Marko, 20. novembar 2011 23:43)

    # Link komentara

  41. Tek kad srpski narod počne shvaćati Čedine rijeći, moći ćete reći da se nešto počelo pozitivno događati u politici Srbije(a za to će trebati još puno, puno vremena), sve drugo ide na štetu Srbije. Prema tome, pesimista do daljnjega..
    (martin-a, 20. novembar 2011 23:38)

    # Link komentara

  42. ...Arsenije Carnojevic nije cekao da se Srbima na Kosovu dogodi nesto kao sto im se dogodilo u "Oluji", vec je svoj narod poveo sa sobom tamo gde im je zivot bio bolji i bezbedniji. Srbiji je sada potreban neko kao on da ljude spasi od katastrofe koja moze da se dogodi svakog dana. Matija Soskic, Kanada
    (Matija Soskic, 20. novembar 2011 23:22)

    # Link komentara

  43. Politikant ''prljavih ručica'', kako sam za sebe jednom reče, zavarava građane Srbije da nudi ''preokret''. Svi mi koji imamo dobro pamćenje sećamo se da se LDP sve vreme zalaže za priznavanje tzv. Kosova. Ne, preokret bi bio kada bi ovaj politikant napokon objasnio izvore prihoda koji mu omogućava neverovatnu nesrazmeru između prihoda i rashoda (sve da u prihode uračuna i ''ogromne'' prihode od autorskih prava od mnogobrojnih knjiga).
    (Aleksandar I, 20. novembar 2011 23:19)

    # Link komentara

  44. Mislim da ovaj Cedomir treba da se ode u narod koji ce se slagati sa njegovom ideologijom.Najvise pristalica ima medju Hrvatima i Albancima i verujem da bi tamo napravio vrlo zavidnu karijeru.Ovde samo unosi razdor i podstekava strane faktore da nas sve vise pritiskaju.Uvek nadje najnezgodniji trenutak da nam "zabija noz u ledja".Naporan je, dosadan, da se kojim slucajem nije reinkarnisao Vuk Brankovic u njegovom telu?
    (Gordan, 20. novembar 2011 23:07)

    # Link komentara

  45. gospodin jovanović je riznica gluposti.stvarno bi trebali gospodine jovanovicu, da pre nego što kažete nešto u medije,prvo da razmislite šta ste ustvari rekli.
    (radoslav, 20. novembar 2011 23:07)

    # Link komentara

  46. Zasto li mi Ceda na ovoj slici lici na Stipeta Mesica....
    (Martin,Pirot, 20. novembar 2011 23:02)

    # Link komentara

  47. što bi rekli "puca kao maksim po diviziji",još jedna od nizu izrečenih gluposti od strane predsednika ldp-a.
    (gojko, 20. novembar 2011 23:02)

    # Link komentara

  48. Danas bi svako hteo da nametne svoju realnost... ne moze nikome da se veruje!
    (boban, 20. novembar 2011 22:58)

    # Link komentara

  49. za ovakve izrečene gluposti,mogu samo da citiram jednog srpskog pesnika a on kaže:"nigde se mržnje ne razvijaju koliko baš na kakvom narodnom zboru,zauzetom uopšte ozbiljnim i sasvim opštim brigama"."svaki je parlamentpoprište ne samonajbesomučnijih sujeta nego i najrazuzdanijih mržnja".
    (miroslav, 20. novembar 2011 22:55)

    # Link komentara

  50. dobro jutro... naravno kada srbija opet izdaje svoj narod
     (Mirko, 20. novembar 2011 22:40)

    # Link komentara

  51. Čeda je u pravu. Ali to što je u pravu uopšte ne znači da će se išta promeniti, ni da će ga Srbi manje mrzeti.
    (Ljutko, 20. novembar 2011 22:38)

    # Link komentara

  52. Čeda ne propušta nijednu priliku da kritikuje ovu vlast. Svaki potez vlasti za njega znači oglašavanje protiv, sve u cilju da bi nekako uspeo da privuče glasače. Kad ta priča ne bi bila u svrhu prikupljanja poena, bilo bi dobro. Međutim znamo Čedu vrlo dobro! Znamo ko pristaje na kompromise i ustupke toj istoj vlasti. Zbog toga bi najviše trebalo da ga brine da li će uopšte preći cenzus. Iskreno se nadam da neće. Svakom prema zaslugama!
    (Duki, 20. novembar 2011 22:28)

    # Link komentara

  53. ako takva sudbina ceka Srbe sa Kosova, onda i one koje ih budu proterivali ili oni koji budu podstrekivali Albance da urade tako nesto ceka sudbina Gotovine i ostalih Hrvata koji su optuzeni za zajednicki zlocinacki poduhvat.
    (ze., 20. novembar 2011 22:21)

    # Link komentara

  54. I sta hoces da kazes, da je Tadic Milosevic? Nece biti. Cedine podmetacine. Mislis da si lukav?
    (marija, 20. novembar 2011 22:19)

    # Link komentara

  55. Kada bi covek citao samo komentare dezurnih Albanaca ili Hrvata ili se oslanjao na stavove Cede Jovanovica i njegovih fanova, pomislio bi da je Srbija okruzena nekim neverovatno naprednim, uberpametnim, uberkulturnim, uberemokraticnim i naravno uberstarim nacijama koji zive u drzavama sa neverovatno razvijenim demokratijama, tradicijom, gde se maksimalno postuju zakoni, prava... Meni je zaista neverovatno da takvi kakvi su nisu vec na pragu da izadju iz EU jer su vec prevazisli po svemu i Svedjane i Dance i Nemce... I svi oni nude ili su nudili neverovatna prava Srbima koji bi ziveli kao bubreg u loju samo da nisu tako zatucani, primitivni, zaostali i nacionalisti i naravno zatrovani memorandumom SANU-a i velikosrBskim idejama. Wau. A kad ono, u realnosti imamo jednu desnicarsku, nacionalisticku Hrvatsku koja je svoju nezavisnost izgradila na hrvatskom sovinzimu i ustaskoj logistici i retorici i koja je u zadnjih 70tak godina pobila i proterala na stotine hiljada Srba i Jevreja, Roma, u kojoj se u 2011. godini ratnim zlocincima dodeljuju nagrade grada, koja ima jednu Kosorku za premijera... ili sta reci za albansku "drzavu kosova" jednu zaostalu nacionalisticku i kriminalnu tvorevinu koju ni Amerikanci ne mogu da legalizuju i koju ne primaju ni u jednu medjunarodnu organizaciju, koju predvode kriminalci sa milionima evra kao sto su Taci ili ranije Haradinaj i koja je nesposobna da ispuni osnovne uslove za beli sengen ili da izgradi funkcionalne institucije ali ce zato Srbima na Kosovu da "garantuje maksimalna prava"?
    (smesni ste, 20. novembar 2011 22:18)

    # Link komentara

  56. Koliko se ja secam, jedan od razloga gubitka Kosmeta po Zapadu je bio taj sto je Srbija vojnim putem udarila po svojim gradjanima na Kosmetu!
    Cedica verovatno ne prati sve sto se desavalo, tako da bi znao da po Zapadnim standardima, ako udare Pristinske vlasti na svoje gradjane vojnim putem, gube tu drzavnost, koju neki priznaju a ostali ne.
    Problem je da su Cedica, Vuk i jos neki lobisti za Zapad i njihovi komentari vise sluze za ispiranje mozgova, nego sto imaju dodira sa realnoscu.
    Srbija mora da insistira na ljudskim pravima na Kosmetu, povratku imovine i Srba dole i to je kraj price, nama ionako nista ne znaci da li cemo resiti pitanje statusa Kosmeta, koje nije bilo reseno ni za vreme Tita a kamoli Milosevica.Ranije je Srbija bila pod pritiskom oko bombardovanja, sankcija i slicno, toga danas vise nema, tako da nema razloga da se narod nervira niti razmislja o Kosmetu, koliko neki drugi, ali to je sada njihov problem a ne nas!
    (Stefan, 20. novembar 2011 22:10)

    # Link komentara

  57. Previše se bre Čedomire izvinjavaš i pravdaš da si izdajnik. Kompliment je u fašističkoj Srbiji da te tako nazivaju. Na ljutu ranu ljutu travu, nema zdravlja bez dobre groznice, nema otrežnjenja bez dobrog mamurkluka. Tako je to. Srbija će kad tad to morati proći. Kad je Nacistička Nemačka uspela da doživi katarzu u Merkelovu sadašnju Nemačku, i Srbija će iz Miloševićeve Nacističke Srbije u Čedinu Liberalnu Građansku Srbiju. Pa makar Saveznici morali ponovo da uđu u Beograd i da ga poruše do temelja. Dobar alibi će im biti instaliranje svake desne-fašističke vlasti. Tipa Gadafi, Sirija, Iran... Sadam, Mubarak...Samo imenujte... Ako ne uspeju sa Čedom NATO će se svakako vozati kao KFOR Mitrovicom Kosovskom ulicama Beograda. Nego, Hrvatska je u Nato, Albanija je NATO, a sad kad Hrvati uđu u EU :) To znači i pola Bosne. I šta mislite zašto redom padaju Grčka, Italija, Irska i Španija? A ostaju Francuska, Engleska, i Nemačka. A kad smo već i kod Bosanskih Srba onaj koridor je tako tanak, veoma tanak, kako reče Stipe Mesić, Brčko visi o koncu a kad se Republika Srpska preseće baš tu u Semberiji onda ostaje Dodikov ranč koji će biti progutan u pola dana i onaj pojas podrinja preko kojeg će srpska braća da se vrate kući natrag matici :))))
    (Alen, 20. novembar 2011 22:08)

    # Link komentara

  58. Kosovski Srbi su odavno shvatili da ih je Beograd trampio za virtuelnu kandidaturu od koje nadam se neće biti ništa.Barikade su sami organizovali jer ne žele da ih zadesi ista sudbina kao i Srbe južno od Ibra koje je Beograd davno zaboravio. Srbi u BiH odavno ne slušaju Beograd i bolje im je krenulo nakon "neposluha". Srbi u Hrvatskoj su žrtve udruženog zločinačkog poduhvata Miloševića i Tuđmana a radi preseljenja stanovništva. Nemojte biti naivni! Nikakav plan Z4 se ne bi sproveo. To je samo bila jedna lijepo upakovana šarena laža. Kosovski Srbi na sjeveru su samo trebali na vrijeme da se kutarišu Beograda jer se oni već nekako mogu nositi sa albanskim teroristima iz Prištine jer ih poznaju dovoljno dobro. Mnogo gore je kada ti neko tvoj zabije nož u leđa kao što im to radi Beograd.

    Čeda opet priča bajke iz udaljenog Beograda. Lako je zaista dijeliti lekcije sa sigurne udaljenosti.
    Kako će to Srbi živjeti sa Albancima? Ne postoji ni jedna gradska sredina osim sjevernog dijela Kosovske Mitrovice u kojoj žive Srbi jer su iz svih ostalih gradova na KiM Srbi etnički očišćeni od strane istih tih Albanaca sa kojima bi Srbi kao živjeli a Albanci jedva dočekali. Na kojoj planeti živi Čeda?

    U zadnje vrijeme na sjeveru KiM su učestale restrikcije struje. Vjerovatno Srbija već sprovodi svoje mjere protiv vlastitog naroda a sve radi dobijanja papira iz Brisela. Papira kojim mogu samo obrisati zadnjicu jer toliko vrijedi! Vlast u Beogradu je sramota za Srbiju!
    (Nenad, 20. novembar 2011 22:07)

    # Link komentara

  59. Da li treba podsecanje da je pre oluje Hrvatska vojska bila razdvojena od Srpske plavim slemovima ? I tada je bio potpisan neki sporazum ... Sada se svi prisecaju Z4 i spekulisu.Svejedno-kasnije se pokazalo da Hrvatsku sporazumi nisu sprecavali da prekrsi primirje, i preko plavih slemova uz prekomernu upotrebu sile protera Srbe iz Krajine. To se zove etnickko ciscenje. Postoje i planovi koje su odbijali i Hrvati pa ih niko ne spominje... rezultat rata u Hrvatskoj lezi u Milosevicevoj politici a zatim i u sankcijama UN prema Srbiji uz intenzivno naoruzavanje Hrvatske i Bosne...i vazdusne napade na Srbe na linijama razdvajanja...Kljuc ratova na Balkanu je uvek bio u podrsci od spoljnih faktora.. Srbija je nije imala i takav je i rezultat na kraju.
    (EU, 20. novembar 2011 22:07)

    # Link komentara

  60. Jezik pregrizao.
     (Milutin, 20. novembar 2011 22:05)

    # Link komentara

  61. Čeda sa svojim preokretom koristi svaki momenat da ovom narodu prodaje maglu i umesto nekakvog rešenja nudi otrcane fraze i nudi evropejizam po svaku ceni ali onako kako ga on vidi.Dosta Čedo ako je i od tebe , naslušasmo se tvoje retorike.
    (novica52, 20. novembar 2011 22:03)

    # Link komentara

  62. CRNI CEDOMIRE, a da odes ti malo da zivis u "drzavi" ciji je predsednik OPTUZEN ZA TRGOVINU LJUDSKIM ORGANIMA tvojih komsija? To je REALNOST.
    (marija)

    Mozda ce biti optuzen ali je REALNOST DA NIJE OPTUZEN-PRICA SE da je bio povezan sa grupama koje za koje postoji sumnja da su to ucinile kao sto se prica da je Miloseviceva policija spaljivala leseve Albanaca u Trepci.

    Realnost je da smo svi morali da zivimo u drzavi cije je predsednik i celokupno rukovodstvo politicko i vojno optuzeno za najgore zlocine protiv nesrba i koji su nam u sred srbije doveli hladnjace sa ubijenim zenama i decom i batajnicu - pa sta cemo, eno nam ga njegov pionir Dacic, danas prvi srpski pandur, puca na predstednicko mesto, pa sta cemo. Neki ce se mozda odvojit, neki iselit jer nece sa i pod takvim da zive i ne veruju mu a mnogi ce progutat gorku pilulu.. i mnogi medju takvima su i srbi pored Albanaca iz Preseva i Bosnjaka koji jos nisu dobili pravdu za Severin i druga nedela ....
    (Realan, 20. novembar 2011 21:57)

    # Link komentara

  63. "Srbe sa KiM čeka sudbina Srba iz HR" upamtite ove reci, ponavljacete ih za 10god! i za Hrvoja; naslov nema nikakve veze sa sadasnjim stanjem nego sa vremenima kad su vasi pojedinci ubijali babe, dede, decu itd u vasoj "slavnoj" oluji
    (Gox, 20. novembar 2011 21:35)

    # Link komentara

  64. Bezimena,
    Ti možeš isto da se sabereš pa da mi objasniš kako i kada su to Srbi koji važe za vrlo lenj narod uspeli da sagrade tolike crkve i manastire na tom Kosovu na kome nikada nisu bili, kao i to gde su slične građevine koje potiču od Albanaca (a ne recimo džamije sagrađene od strane Turaka kao što je to Sinan-pašina džamija). Isto bi me zanimalo šta bi ti napisala pre nekih 80-tak godina kada je Srbija bila isto protiv skoro čitave Evrope i kada se pokazalo da je bar narednih 60-tak godina bila u pravu. To što se nekadašnji gubitnici osećaju ponovo dovoljno jaki da pišu Istoriju ne znači da će to večno trajati, a još manje da su u pravu...
    (bez imena a i mozga, 20. novembar 2011 21:34)

    # Link komentara

  65. Da su Srbi u Krajini prihvatili Plan Z-4, danas bi imali veću autonomiju i prava nego Srbi u BiH. Ali to nisu prihvatili, po njihovu žalost, jer su još uvijek vjerovali u veliku srbiju.. Dosta je to ipak slično s onim što bi se moglo dogoditi na Kosovu
    (ZG - zeljko, 20. novembar 2011 21:29)

    # Link komentara

  66. ljudi treznjenje ce biti veoma bolno ali to smo vec dosta puta videli ali mi smo okorele patriote
    (zvonko, 20. novembar 2011 21:21)

    # Link komentara

  67. Muka mi je od LDP_a....
     (Realan, 20. novembar 2011 21:14)

    # Link komentara

  68. CRNI CEDOMIRE, a da odes ti malo da zivis u "drzavi" ciji je predsednik OPTUZEN ZA TRGOVINU LJUDSKIM ORGANIMA tvojih komsija? To je REALNOST.
    (marija, 20. novembar 2011 21:10)

    # Link komentara

  69. Ne sekirajte se vi za njih,svi oni imaju kuce,po Srbiji i ko zna gde to jos,milijarde eu ,otislo je ovih 12 godina ,njima,zasto,e to vise verovatno niko ne zna,imaju oni nekoliko rezervnih drzava,useru u jednoj,odu u drugu i tako redom,a ovo sto sad prave cirkus,dosadno im,cim zaladi,otice kucama,nista ne rade,lova curi,,a vi u Srbiji ,i dalje ih podrzavajte,dajte,vise,krenite da nesto radite,okanite se mitova,praznih prica,ostace ovaj narod,stvarno ispod jedne sljive,ako i nju ne iseku,za barikade...
    (normalan, 20. novembar 2011 21:03)

    # Link komentara

  70. (Srbin iz EU, 20. novembar 2011 18:29)

    Srpski koreni su negde ispod Urala, a kada je knez Miloš napravio modernu DRŽAVU Srbiju, Kosovo nitu je bilo u njenom sastavu, niti je ono kome padalo na pamet!

    Srbija se čak i ne graniči sa Rusijom.već sa državama NATO-a, pa je bilo kakva priča o "uniji" sa tom zemljom, koja je inače u odličnim odnosima sa EU, više nego besmislena! Poslednji dokaz, a u istoriji ih ima mnogo, je preporuka profi Srbima, odmetnicima, da se presele u Sibir!

    Saberite se malo, Srbija ima 7 miliona stanovnika naspram 450 miliona gradjana EU, od kojih je većina na strani nezavisnog Kosova, kao i USA, ne zato što vole kosovske Albance a ne vole Srbe (u politici nema ljubavi)nego zato što su ovi prvi u pravu!
    (bezimena, 20. novembar 2011 21:02)

    # Link komentara

  71. Čedomir Čeda Jovanović: "Vidite realno vi zarađujete 15 hiljada dinara, realno treba vam 60 hiljada ali vi imate 15 hiljada... Takođe je realno da u ovoj zemlji nema novih radnih mesta i da su retko koji poslvi plaćeni više... Dakle budite zadovoljni tom mizerijom od plate i ćutite"

    Svaki normalan čovek: "Realno imam 15 hiljada dinara, realno to mi nije dovoljno i boriću se i raditi i dva posla da bih imao bar 30 hiljada, a svim silama ću tražiti posao koji se plaća 60 hiljada"

    Eto jednog banalnog primera Čedinog razmišljanja, kad već on voli da navodi glupe i banalne primere
    (David, 20. novembar 2011 21:00)

    # Link komentara

  72. Srbe na severu Kosova su vlasti Srbije, nasilno i raznim ucenama, dovele u situaciju u koju su oni upali i svojom krivicom i neizbezno ce zbog toga snositi sve posledice. A kako, vesdecemo.
    (Nijazi Kuqi, 20. novembar 2011 20:55)

    # Link komentara

  73. @marko

    ne druze, ceda govori onako kako jeste i kako ce biti, a vi samo zabijajte glavu i daljeu pesak. mada sto kaze hrvoje...:)
    (goran, 20. novembar 2011 20:53)

    # Link komentara

  74. cedomir prodanovic-dovoljno za ozbiljan komentar.
    (igor ar, 20. novembar 2011 20:53)

    # Link komentara

  75. Ne mogu Srbi da budu proterivani zato što su Srbi i tu je kraj svake priče.
    Marko

    A zasto Marko ti mislis da se Srbi proteruju zato sto su Srbi a Albanci, Bosnjaci, i Hrvati su se proterivali ne zato sto su Srbi Albanci i Hrvati nego sto su po Srbima "krivi" (" i oni su nas", "mi smo svoji na svojem", "nije im verovati" "udarili nam na nase"...kada to shvatis, prirodu kruga proganjanja i proganjanih bit ce ti jasno zasto se i srbi nalaze u tom kolu...
    (Matica, 20. novembar 2011 20:48)

    # Link komentara

  76. Zamislite situaciju da Albanci sutra kažu "evo, iselićemo se svi nazad u Albaniju i vratićemo vam Kosovo". Šta ćemo onda mi s njim, pitam?
    (Vladimir, 20. novembar 2011 18:26)

    Još gori scenario bi bio, mada je i ovaj dovoljno loš, da nam vrate Kosovo i još ostanu na njemu.
    (Sve gore od goreg, 20. novembar 2011 20:46)

    # Link komentara

  77. Ni DS, ni Ceda, ni SNS... niko od ovih recikliranih,
    svi su oni isti, svi rade zajedno, kada cete to shvatiti?
    (The Doors, 20. novembar 2011 20:45)

    # Link komentara

  78. Čedini komentari o postupanju vlasti i sedenju na dve stolice kada jeu pitanju rešavanje kosovskog problema su na mestu. Ali se ne sme verovati ni Čedi i LDP, jer su oni takvom odnosu vlasti davali uvek podršku a i njihovi politički stavovi su protivni nacionalnim i državnim interesima Srbije. Oni sve srpske državne i nacionalne interese podređuju ulasku Srbije u EU i NATO, što je za Srbiju kontraproduktivno. Mi se moramo boriti da u EU uđemo kao punopravna članica sa svim pravima i obavezama, a ne kao privezak za potkusurivanje i manipulacije. A da bismo to mogli postići neophodno je da jačamo sve raspoložive resurse Srbije, posebno ekonomiju i finansije.
    (maraton, 20. novembar 2011 20:33)

    # Link komentara

  79. Čeda nam sam govori šta njegovi sponzori kažu.
    (Marko, 20. novembar 2011 20:31)

    # Link komentara

  80. Pametan covek prvi i zadnji
    (Anton, 20. novembar 2011 20:28)

    # Link komentara

  81. Naslov zvuči veoma negativan ali nije mi jasno što Srbima u HR fali, imaju dvo-, i troduplo veće plaće od Srbijanaca.

    Možda bolje da svi Srbi imaju istu sudbinu kao Srbi u Hrvatskoj a ne kao u Srbiji???
    (HRvoje, 20. novembar 2011 20:20)

    # Link komentara

  82. Cedo na kraju ces im ti biti kriv, vec te evo zovu prorokom, izdajnikom, to ti je isto kao da si usao u kafanu i poceo da drzis predavanje kako je alkohol stetan i otimas im pivo..
    (dukki, 20. novembar 2011 20:20)

    # Link komentara

  83. Хоће, хоће са твојим пријатељима из ЕУ и Америке биће само зло и наопако за Србе и Србију. Шта ли би рекао велики демократа Јово Капичић, можда он има неке демократске информације...
    (Петар Велики, 20. novembar 2011 20:18)

    # Link komentara

  84. Cedomire, kome ovo pricas?
    Pa ovde ljudi decenijama zive u laznoj Udbaskoj istoriji sa kojom Udbasi manipulisu narodom na nivou crtanog filma, jer i sami Udbasi ne znaju nista pametnije da smisle, ali ovde to prolazi decenijama izgleda.
    Ista fora i scenario za gradjane po 79-i put hahahah , ali Srbi su nebeski i najpametniji narod , znaju oni da i taj 79-i put nije fora hahahah.
    Pa kad im nije i taj 79-i put fora , neka ih Udbasi i dalje zabavljaju po Srbiji.
    Sve do momenta dok ne dodje konacno sumar, pa istera partizane iz sume.
    (Beogradjanin, 20. novembar 2011 20:14)

    # Link komentara

  85. e Cedo bas si uporan ne znam samo ko te podrzava u tome ti nisi ni svestan sta pricas ljudi ne slusajte ga vise
    (tekirce, 20. novembar 2011 20:14)

    # Link komentara

  86. Poznavajuci vas i vasu politiku najsrecniji bi i bili da tako bude, al' zato gradjani prepoznaju takve kao sto ste vi i ne glasaju za vas, pa se zato i borite da predjete cenzus!
    (Dare UE, 20. novembar 2011 20:04)

    # Link komentara

  87. Srbi U BIH su SRBI ! I žive bolje od mutanata u MATICI koja se zove "SRBIJA"...
    (Пеђа, 20. novembar 2011 15:32)

    Covjek je lijepo sve napisao...!!!
    (SaleBL, 20. novembar 2011 20:03)

    # Link komentara

  88. (Blur, 20. novembar 2011 18:04)

    200 hiljada Srba sa Kosova...DA SU BILI ISPRAVNI NITI BI BILO PALJEVINE, NITI BI IMALI RAZLOGA DA BEŽE!

    1999.god. Srbija je KAPITULIRALA na Kosovu! TAČKA! O toj teritoriji neka brine medjunarodna zajednica, uopšte me ne zanima! MOJ narod su gradjani Srbije, svejedno koje nacionalnosti, jer živimo isto, imamo iste muke i probleme i sl., ni najmanje me se ne dotiču sunarodnici po susednim državama jer NISMO u istoj koži tj. u ISTOJ DRŽAVI!
    (bezimena, 20. novembar 2011 20:00)

    # Link komentara

  89. Cedo naibolji ste kod vas Nova Serpa Novo Jelo kod SNS i DS i ostale nova serpa isti Pasulj Narod treba daa proba Novo Jelo.
    (Apex, 20. novembar 2011 19:59)

    # Link komentara

  90. Ceda je ekstremista, istog nivoa kao i Nikolic samo drugacijeg tipa.

    Namece nam politiku prema kojoj treba da se stidimo da budemo Srbi u Srbiju i da se smatra uvredljivim pominjati bilo sta srpsko. Da li je Ceda ikada stao pored zastave Srbije ili imao neki slogan na cirilici - pogledajte bilo koji skup njegovih pristalica i bice vam jasno.

    Mnogi ljudi ovde nazalost smatraju da je svaka kritika nacionalizma u stvari moderni liberizam.
    (3MAJ (The Shot), 20. novembar 2011 19:59)

    # Link komentara

  91. @(Marko, 20. novembar 2011 18:53) kaze:
    Ne mogu Srbi da budu proterivani zato što su Srbi i tu je kraj svake priče.

    Prijatelju moj, Srbi iz Hrvatske su zavrsili tu gdje jesu samo zato jer su manipulirani od S. Milosevica podignuli barikade pod sloganom "Svi Srbi u jednoj drzavi". Pa javno proklamiranje Velike Srbije sa jasnim granicama Karlobag-Karlovac-Virovitica...

    I ako cemo realno, ti jadnici koji su napustili svoja ognjista opet se vracaju natrag. U OBNOVLJENE kuce koje im je napravila hrvatska drzava. Stari, meni je zao svakog covjeka koji strada u ratu ali cinjenica je da su krive kalkulacije mocnika u Srbiji i Vase SANU doveli do toga da ti jadnici sada sa velikom srecom preuzimaju hrvatske putovnice i nadaju se skorom ulasku u EU kako bi i oni prosperirali od toga. Sada im sahovnica ne smeta...

    I NIKADA nemoj komparirati Srbe iz Hrvatske i Srbe sa Kosova.Ovi nasi su nakon svih zala sretni sto se mogu vratiti u Hrvatsku i 90% Hrvata su zadovoljni radi toga. Onaj mali ostatak su oni pripadnici mog naroda cije obitelji su izgubili nekoga u ratu, mozda bili prognanici...

    pozz iz hladnog Zagreba...
    (Tibor-Zagreb, 20. novembar 2011 19:55)

    # Link komentara

  92. svak je rodjen za po jednom mreti, cast i bruka zive dovjeka.
    (klerofasista, 20. novembar 2011 19:55)

    # Link komentara

  93. Za Evropu bez kamenja! Ni u bubregu ni na granici a ni u kupusu.
    (Roger, 20. novembar 2011 19:53)

    # Link komentara

  94. "Srbi U BIH su SRBI ! I žive bolje od mutanata u MATICI koja se zove "SRBIJA"..."
    (Пеђа, 20. novembar 2011 15:32)
    Da, žive zato što su pod protektoratom!
    (ŽO, 20. novembar 2011 19:51)

    # Link komentara

  95. Covek je u pravu na ovaj ili onaj nacin oni ce morati da odu sa Kosova. Sad, dobrovoljno kada ih albanci proteraju iz svoje drzave ili nasilno uz pomoc NATO prilikom nekog isceniranog napada Srba na nekoga, nije vazno na koga .
    Mene vise interesuje koje ce objasnjenje ovaj covek da ima za srbe iz Vojvodine, Sandzaka, Juzne Srbije. Bilo bi dobro da se i oni pripreme, ako mislite da je ovo glupost pogledajte sta se desilo sa "poslusnim" Srbima. Poruka je ako hocete da opstanete, bezuzlovno da dozvolite neogranicen NATO pristup teritoriji Srbije i ruze ce da vam cvatu. Ne verujete? pricekajte jos koju godinu. Dovoljno vremena da se on kao i ostali mu drugari polticari nafatiraju i presele medju pristojan svet (Evropu)
    (GS, 20. novembar 2011 19:44)

    # Link komentara

  96. Sta je Ceda danas jeo?
     (sasa, 20. novembar 2011 19:44)

    # Link komentara

  97. G.Cedomiru,vi ste potpuno u pravu vecina srba dobro vas shvataju, a onu manjinu potrebno je ili gurati ili vuci jer nikako da vide pravi put.
    (Visar, 20. novembar 2011 19:38)

    # Link komentara

  98. ...Umesto sto Srbe sa Kosova, koje je odavno izgubljeno, upotrebljavaju za politicke manipulacije biraca, vlada i Predsednik treba tim ljudima da omoguci sredstva koja bim pomogla da se isele odatle.
    (Matija Soskic, 20. novembar 2011 19:38)

    # Link komentara

  99. zasto srbija treba da bude "najdemokratskija" u evropi i samo ona prizna drzavu na svojoj teritoriji?
    uostalom, to niko i ne trazi od srbije.

    kada to pravilo bude vazilo za sve evropske drzave, vazice i za srbiju.
    naravno da treba o svemu pregovarati, proces je to.
    rodjena braca se posvadjaju, pa godinama ne mogu da se dogovore.

    (svetlanast., 20. novembar 2011 16:07)
    Ni jedna evropska država nije nad SVOJIM gradjanima učinila ono što je Srbija učinila ALBANSKIM CIVILIMA!

    Srbi i Albanci NISU ni rodjena braća, čak nemaju nikakvih istorijskih dodirnih tačaka! Uostalom, samo Srbi, od svih naroda na teritoriji ex Yu, NE MOGU NI SA KIM DA ŽIVE, samo Srbija ima probleme sa SVIM susedima! Mislite li da je problem u drugima, ili može biti U NAMA!?
    (bezimena, 20. novembar 2011 19:38)

    # Link komentara

  100. Ceda je u pravu. Ali sadasnja vlast radi upravo to sto on govori. Lako je reci da je Kosovo izgubljeno (realnost). Lako je reci da Srbija nikada nece priznati Kosovo kao nezavisnu drzavu. Kada se oko ovoga slozimo, onda problem nastaje kako na terenu resavati svakodnevne probleme ljudi (katastar, maticne knjige , diplome, saobracajne tablice, imovinu ljudi i imovinu drzave, zastita prava Srba, manastira, carine itd. itd...). Resiti sve ovo u dogovoru sa Pristinom, a da ne priznajes Kosovo kao drzavu, nije ni malo lako ni jednostavno. Trebace puno diplomatske vestine, umeca i kompromisa. To ova vlast sada pokusava da uradi, zato treba stplenja i vremena i ne treba unapred sve osudjivati u stilu "nista ne valja".
    Ova vlast je odgovorna sto ranije nije narodu rekla istinu kada je u pitanju Kosovo, sto nas je zavaravala parolom "i Kosovo i EU". Na izborima narod treba da odluci kome ce dati poverenje.
    (zbunjeni, 20. novembar 2011 19:35)

    # Link komentara

  101. Najbolje resenje za one Srbe sa Kosova koji ne mogu da zive sa Albancima je da se dobrovoljno presele u centralnu Srbiju gde su po zadnjem popisu stanovnistva mnoga sela ostala pusta. Na taj nacin Kosovo bi bilo oslobodjeno vecitih sukoba, krvne osvete i etnicke podeljenosti. Srbi i Albanci ionako nemaju nista zajednickog osim sto zive na istim prostorima, ne govore istim jezikom i nisu iste vere. Politicari koji ih nagovaraju da tamo ostanu to cine iz licnih ambicija da na tome prave svoju karijeru dok se na Kosovu vode svakodnevni medjuetnicki sukobi. Ovo je moj iskreni predlog Srbima i ubedjen sam da bih to ucinio 1989 da sam tamo ziveo. Matija Soskic, Kanada
    (Matija Soskic, 20. novembar 2011 19:31)

    # Link komentara

  102. Pomno pratim politicku scenu kod nas i na zalost, ne vidim ni jednu opciju za koju mogu da glasam na narednim izborima. Verovatno ce moja odluka biti ponistavanje izbornog listica. Ali mogu da kazem da je Cedin stav i ovog puta najblizi realnosti.
    (Nenad Nis, 20. novembar 2011 19:29)

    # Link komentara

  103. A sta ce nama Cedo istina? Kakva se to politika vodi istinom, a ne ide brate ni uz gusle.
    (bobo, 20. novembar 2011 19:28)

    # Link komentara

  104. Svaka vam cast gospodine Jovanovicu,daleko ste najbolji politicar u zemlji ali dok ljudi to svate bice nam kasno!
    (Vladimir, 20. novembar 2011 19:27)

    # Link komentara

  105. Nisu krivi Srbi iz Krajine sto su morali da napuste svoja ognjista, vec politika koju je u njihovo ime vodio Slobodan Milosevic. Isto to vazi i za Srbe sa Kosova, potpisivanjem rezolucije 1244 Milosevic ih je ostavio na cedilu,sto svaki iole obavesten covek zna.Uostalom, Srbi sa Kosova su bili samo njegova biracka masinerija dok je bio na vlasti.
    (iva, 20. novembar 2011 19:25)

    # Link komentara

  106. @Srbin iz EU

    Za pocetak ako ste vec Srbin iz EU upoznajte se sa srpskim pravopisom. Trece lice jednine glagola "biti" ne sadrzi slovo h kako ste napisali.
    Pravilno je:
    1 ja bih
    2 ti bi
    3 on,ona ono bi
    Toliko od mene a sta bi Ceda uradio videcemo uskoro kada dodje na vlast!
    (matko, 20. novembar 2011 19:02)

    # Link komentara

  107. Cedo dzabe pricas, nema to ko u ovoj zemlji da cuje. Mozes samo da ih nerviras kada poredjes cenzu, barem toliko da govoris ono sto je istina, a sto ovi udbasi kriju k'o zmija noge.
    Koliko vidim pokusavaju da ih rasele u Rusiju po dno Kavkaza, da pomru u hladnoci i u zaboravu! Ne izumire srpska nacija sto se bebe ne radjaju, nego zato sto ljudi beze iz ovog kazmata gde je sve u javnim preduzecima i kradji.
    A kao alternativa nam se nudi narodni covek iz 15 ari stana u najskupljem delu grada, koji se proslavio sa kokardom devedesetih, pro evropski orijentisan covek!
    (sasa jokic, 20. novembar 2011 19:01)

    # Link komentara

  108. @(vlajzi, 20. novembar 2011 18:01)

    Pa mislim da ti nisi ukapirao neke stvari. Nije ovde pitanje morala, nego zdravog razuma. Ako se opet dozvoli ono što je urađeno krajiškim Srbima, postavlja se pitanje ko su onda članovi međunarodne zajednice koje mi želimo da budemo član. Ne mogu Srbi da budu proterivani zato što su Srbi i tu je kraj svake priče.
    Čedomir Jovanović ovakvim istupima pokazao da manipuliše kao i ostali političari, s' tom razlikom što nastupa sa stanovišta nekakve alternative, 'zdravog razuma' i koliko vidim takvi istupi se od jedne strane građana uopšte ne dovode u pitanje, već naprotiv, apsolutno se odobravaju.
    I sad glumi da je on nekakav "Hram proevropske politike".
    Bezobrazluk!
    (Marko, 20. novembar 2011 18:53)

    # Link komentara

  109. Gospodine Jovanovicu, molim Vas, pobedite na izborima.
    (Luka, 20. novembar 2011 18:50)

    # Link komentara

  110. @ Majka

    nemci i rusi su bili neprijatelji, sad su prijatelji.
    nemci i francuzi, isto.
    amerikanci su ove godine imali delegaciju na godisnjicu hirosime.
    samo cemo mi na balkanu biti veciti neprijatelji.

    kad bi EU, u cilju resenja odnosa srbije i kosova, donela odluku da dodeli kandidaturu i datum pocetka pregovora za prijem u EU, i za srbiju i za kosovo, verovatno bi, u tom slucaju, i srbija i kosovo ODBILI I KANDIDATURU I DATUM POCETKA PREGOVORA.
    evrope nece biti jos dugo ni u srbiji, ni na kosovu.
    (svetlanast., 20. novembar 2011 18:43)

    # Link komentara

  111. Znaci po Cedomiru krivica Srba je sto su proterani iz Krajine?
    Stvarno ne znam gde je to proterivanje civila sasvim u redu. Mozda u glavi Cedomira.
    (Marko, 20)

    pa da li mislis da bi 200000 civila moralo otici iz Krajine da su umesto poregovora sa Hrvatskom izabrali masovno proterivanje Hrvata i ratne zlocine? ili mislis da bi Srbi sa Kosova bili proteranio da je unmesto masovnog proterivanja i ubijanja Alabanaca preovladao razum i pregovori kad su bili moguci. zar je nepoznato da je sve sistem spojenih sudova u ovoj prokletoj Yugi (bilo da smo zajedno ili nismo) a svi imaju misice ako smo odlucili da krenemo misicima. Tudjman i incidenti sa Srbima nisu izgovor jer je i u Srbiji bila situacija ista sa Slobom i Seseljem, ukidanjem autonomija, ksenofobijom protiv muslimana pa niko nije krenuo oruzjem da bombarduje beograd i proteruje Srbe masovno da bi se odlepio od Srbije. Budimo realni i ako hocemo da budemo lideri onda moramo mi kao jos uvek najbrojnija nacija i nacija koja je pred licem celog sveta ovoga puta kriva za pustanje djina iz boce (etnicko ciscenje) koje je Tito zatvorio i da najvise radimo na zatvaranju tog sistema spojenih sudova inace ne pise nam se dobro...
    (Real Patriot, 20. novembar 2011 18:40)

    # Link komentara

  112. Neki ce de gledaju realno na realnu realnost iz realnog ugla dok ne bude SAO Beogradski Pasaluk. Ja vise volim one koje se trude da promene realnost
    (CaptainObvious, 20. novembar 2011 18:32)

    # Link komentara

  113. Interesuje me kako bih Ceda to sa Kosovom uradio. Da se vodi izdajnicka politika to je istina, ali kako izbeci naredbe iz EU a da ostanes isti tako pogodan za clanstvo. Zato predlazem da se pita narod kako i sta dalje, ili alternativa sa Rusijom i videcete kako ce ovi iz EU da omeksaju. Sama EU je u velikoj krizi o niko nezna sta ce biti za 10 godina, a i nije im puno stalo do naseg clanstva. Zato treba menjati politiku prema Kosovu i glasno reci EU da sa Srbima na Kosovu se ne moze tako raditi i da je to deo Srbije odn. koreni nasi su sa Kosova. Samo tako mozemo da zastitimo Srbe na Kosovu i vratimo da u sastav Srbije gde i pripada. Budimo hrabri,jer od nas ce, nastavimo li ovako, ostati samo pogleg sa Avale. I za ovo treba da imamo hrabre srpske politicare koji ce da javno kazu ono sto narod vec dugo govori.
    (Srbin iz EU, 20. novembar 2011 18:29)

    # Link komentara

  114. Zamislite situaciju da Albanci sutra kažu "evo, iselićemo se svi nazad u Albaniju i vratićemo vam Kosovo". Šta ćemo onda mi s njim, pitam? Pola ove Srbije koju imamo je već prazno. Narod nestaje, što zbog bele kuge, što zbog iseljenja. Da li iko čita rezultate popisa? Ne daj Bože, ostvariće se ono Tarabićevo da će nas ostati za pod šljivu. I kome će onda trebati teritorija? Za narednih 50 godina postaćemo manjina u sopstvenoj zemlji, a tada će cela Srbija a ne samo Kosovo, biti izgubljeno. Ljudi, mislite glavom! Dajte da spasimo ono što još imamo. Ta naša tvrdoglavost i inat su nas debelo koštali puno puta u istoriji, a mi ništa nismo naučili.
    (Vladimir, 20. novembar 2011 18:26)

    # Link komentara

  115. Nadam se da je Zvonko obezbedio benzina za traktore.
    (Cubrilo, 20. novembar 2011 18:24)

    # Link komentara

  116. Naravno da je sve tačno,ali ne treba biti monogo pametan pa to videti.Jednog dana kada srbija bude mogla vratiti Kosovo ,na jedini mogući način,oružjem, onda će sasvim svejedno biti dali ga je nekad priznala ili ne.Ali pošto se to neće desiti nikada,traba odlučiti šta je važnije Kosovo ili srbi na njemu.A jednog dana ,za milion godina,bože moj,što da ne...
    (bobo, 20. novembar 2011 18:21)

    # Link komentara

  117. ne radi to samo vlast gospodine jovanovicu nego vi i vas preokret
    (pop0, 20. novembar 2011 18:21)

    # Link komentara

  118. Gos.Jovanovic je u potpunosti u pravu,scenario je potpuno isti kao i za Srbe u bivsoj Krajini, podrska iz BG, osnivanje neke SAO Krajina,u ovom slucaju SAO Severno Kosovo, samo su glavni igraci razlicitih imena, oni koji to sve osudjuju skoro istih, a zovu se V.Draskovic i legitimni naslednik pokojnog Zorana, po imenu C.Jovanovic.
     (Misko Bg, 20. novembar 2011 18:08)

    # Link komentara

  119. Онда Чеда испаде херој јер је саопштио истину, а власт кужна јер је прећуткује. Народ, наравно, појма нема о чему се ради. И све то КАО.
    И '41, '912, '914... смо били окупирани, па нам сличан памфлетитам и обзнане којекаквих назови пророка нису биле од користи. Зна се како се територија изгубљена ратом враћа и шта нам је чинити.
    (Владимир, 20. novembar 2011 18:07)

    # Link komentara

  120. Ostace Srbi na Kosovu i navici na stara-nova pravila u kojima moraju da zive. Imace i ekonomski prosperitet cim pocinju inostrana ulaganja. A oni koji im sad kroje sudbine ostace bez podrske iz Beograda i okrenuti se svojim poslovnim partnerima u Pristini. Srbija koju su preambulom stvorili DSS, DS, SRS, SPS i SPC zavrsila je svoje virtualno postojanje. Vreme je za realnu Srbiju, po meri naroda.
    (s, 20. novembar 2011 18:05)

    # Link komentara

  121. Čedo, a 200.000 Srba koji su proterani sa Kosova i Metohije i koje su "zaštitili" Albanci i zvanična Priština? Ako su zaštita od Tačija, Hajradinaja & Co. specialna policija ROSU, UČK i razne hirurške ekipe onda su ipak balvani pravo rešenje. Bolje balvani na putu nego balvani u glavama Srba, koji peru mozak preostalim Srbima kako Srbi mogu biti zaštićeni samo od strane nesrba. Dosta više tog anacionalnog jednoumlja!
    (Blur, 20. novembar 2011 18:04)

    # Link komentara

  122. E totalno si moderan,majke mi to ti je najbitnije.
    (ddd, 20. novembar 2011 18:04)

    # Link komentara

  123. Овај што пита да л' је важнији народ или територија, ил лажне недоумице које државу претпостављају појединцу и његовим правима, слободама и животу... нека зна да је од Платона на овамо била важнија територија и држава од људи.
    (Владимир, 20. novembar 2011 18:02)

    # Link komentara

  124. Znaci po Cedomiru krivica Srba je sto su proterani iz Krajine?
    Stvarno ne znam gde je to proterivanje civila sasvim u redu. Mozda u glavi Cedomira.
    (Marko, 20. novembar 2011 16:17)

    Nista ti nisi ukapirao. Niko ovde ne govori o moralnosti cina proterivanja civila, vec o realnom stanju stvari. A realno nije uvek moralno i dobro. Jednostavno, ako dodje do sukoba na severu Kosova, Srbija ima dva izbora: da brani Srbe, ili da NE brani Srbe. Po rezoluciji 1244, Srbija NE SME da salje vojsku na teritoriju Kosova. Ukoliko to ipak ucini, to ce se od strane Sveta smatrati grubim krsenjem, a to je odlican povod da se opravda opsti (i krvavi) napad Albanaca na sever Kosova, potpomognut NATO-om. A onda, kao i u proslom ratu protiv NATOa, Srbija ce na kraju kapitulirati i povuci se, a najvece zrtve ce biti srbi sa Kosova koji ce biti PROTERANI. I dok se mi budemo zalili i kukali nad sudbinom, nikoga nece biti briga za te ljude. Ponovo ce po Srbiji da nicu kolektivni centri za prihvat raseljenih lica, drzava koja nema para ni da prezivi, morace da ih izdrzava, i obrali smo bostan!
    E ovo je realan scenario, a da li je sve ovo moralno i dobro... pa za nekog ce biti dobro, za nas sigurno ne!
    (vlajzi, 20. novembar 2011 18:01)

    # Link komentara

  125. U pravu ste... Ali ja ipak necu da glasam.
    (besna glista, 20. novembar 2011 18:01)

    # Link komentara

  126. Voleo bih više da smo '99 časno svi izginuli nego da sada gledam sve ovo......
    (eh...., 20. novembar 2011 17:58)

    # Link komentara

  127. Apsolutno tacno, ponovo cemo imati kolone traktora, a sve to zbog nase pogresne politike koja nema veze sa realnim i racionalnim stvarima nego sa nekim suludim nebulozama! Jedino LDP zagovara racionalnu politiku ali ovde nema ko to da cuje. Ovde je svako ko se zalaze za racionalnu politiku satanizovan. Decenijama vodimo promasenu politiku bez naznaka da ce se nesto promeniti i jasno je sta ce biti na kraju svega toga: potpuni nestanak srpskog naroda.
    (Alex, 20. novembar 2011 17:58)

    # Link komentara

  128. Cedo je cedo mira u Srbiji.
    (Cedo-slava, 20. novembar 2011 17:56)

    # Link komentara

  129. Nekako se i meni čini da će tako biti.Mnogo je krivice do srba sa severa,oni imaju neku svoju filozofiju !
    (ex demokrata 1, 20. novembar 2011 17:55)

    # Link komentara

  130. "A kako se zove uredba ispod stola u kojoj se kaže da je za sporove na Kosovu nadležan Vrhovni sud Kosova? A kako se zove uredba u kojoj se kaže uspostavlja se integrisani granični prelaz koji privremene institucije sa Kosova smatraju granicom a mi smatramo administrativnom linijom? Hoće nam biti lakše posle toga? "

    Stigli smo do kraja puta, nezavisnost Kosova je danasnja realnost! Srbija treba da se suoči sa ovom realnošću i prestane da se samopovređuje svojom pogubnom politikom koja traje vec dve decenije za redom.
    (Knight XV, 20. novembar 2011 17:41)

    # Link komentara

  131. Kao i uvek Ceda pogadja tacno gde treba, jos kad bi to ovaj narod shvatio...
    (Milos, 20. novembar 2011 17:39)

    # Link komentara

  132. pa naravno da ih to ceka kada se vlast uporno konfrontira sa albancima, kosovo je izgubljeno i umesto da se to prihvati i na takav nacin vodi politika, da se zastiti narod koji je tamo, ovde se pravi sukob, barikade i slicno..zadatak vlasti je da zastiti narod a ne da vodi svoju propalu politiku po svaku cenu
    (http://neopredeljeni.blogspot.com/, 20. novembar 2011 17:38)

    # Link komentara

  133. Ali kako je ovim ljudima receno u koju stranu da duvaju i kojim "argumentima" da se sluze, pa to je sou program :). Dobro Cedo, nego, ajde reci ko ce to da protera Srbe sa Kosova i Metohije i kada, da svi lepo znamo i da se nijedan politicar nikada ne usudi da prica sa njima. Nemoj da si cava, lepo nam reci svima.
    (djordjevic, 20. novembar 2011 17:32)

    # Link komentara

  134. Kako to misli da se provedemo kao Srbi u Hrvatskoj? Da nas proteraju Albanci, KFOR, ...Marsovci? Na koji nacin bi to izveli zivo me interesuje? I zasto stalno potencira taj scenario a ne daje konkretne argumente?
    (Sever Forever, 20. novembar 2011 17:24)

    # Link komentara

  135. Clan sam LDP-a godinama, ex-sakupljac "sigurnih glasova", aktivista u kampanji, mislim da je ovo sto je izneo Jovanovic 100% tacno, IPAK NECU GLASATI ZA LDP dogodine! Stavise, bicu "beli listic", onaj koji steti upravo strankama koje se bore za cenzus, kao sto je to "moj" LDP. Zasto? Zato sto je Cedomir sve ovo vreme izigravao satelit DS-a, by pass ovoj steti od vlasti, kosovskim kohabitatorima, Milosevicevim rehabilitatorima, svim tim mediokritetima koji su zavlacili taj narod (npr) dole, pa sad kad se blize izbori "ostri" retoriku kako bi privukao staro clanstvo... Radi isto ono za sta optuzuje Dinkica, npr.
    (ekonomista, 20. novembar 2011 17:18)

    # Link komentara

  136. Gospodin Jovanovic je potpuno u pravu. Nas predsednik i vlada nemaju hrabrosti da saopste pravo stanje stvari. Treba se pomiriti sa cinjenicom da je Kosovo izgubljeno. Po mom misljenju Kosovo je i delom prodato, pocevsi jos od 70-tih godina su ljudi prodavali svoje kuce Albancima za ogromne pare, nije vrsen prenos vlasnistva, nego su sklapani ugovori, tako da sad nemamo cistu situaciju o broju kuca koje pripadaju Srbima. Ti isti Srbi su za te pare kupovali u Srbiji veci broj nekretnina, i samim tim podigli cenu nekretnina. Takodje se ovde tretiraju kao izbeglica pa dolaze lakse i do posla, i to na boljim funkcijama, a nije redak primer da posao obavljaju lose, imam veliki broj konkretnih primera za to, a sa druge strane nasi ljudi (mislim na ljude koji zive u Srbiji) teze dolaze do posla, dok ljudi s Kosova primaju i duple plate.
    (Milos Bogdanovic, 20. novembar 2011 17:17)

    # Link komentara

  137. Vesna Pesic je lepo rekla sta je Prokret, kukavicje jaje DS. Ja bih dodao i da je SNS kukavicje jaje Brisela i Vasingtona. Ceda je sad u neku ruku rekao istinu, ali iza toga ne stoje casne namere, vec zelja da se Srbi zbune demagogijom. Nadam se da ce nas narod staviti na stranu prazne reci politicara i sagledati njihova dela, kakva realno jesu. Ista ekipa lesinara oblece Srbiju godinama, krajnje vreme je da ih rasteramo.
    (Milos, 20. novembar 2011 17:14)

    # Link komentara

  138. Šta priča ovaj čovek. Pa nad srbima sa kosova je već izvršen najstrašniji genocid. Poslednjih 12 godina, srbi su ubijani, paljene su crkve i kuće, rušeni grobovi i spomenici. Albanci decu izvode da pale srpske crkve, da bi im od malih nogu usadili mržanju prema srbima. Pogledajte snimke iz 2004. god. i strašnog pogroma, pogledajte ko ruši i pali - deca i omladina. Nije valjda Srbija kriva što albanci sa Kosova već 200 godina mrze srbe. Ako je Srbija kriva za genocid nad srbima u hrvatskoj, onda bi trebalo osloboditi Gotovinu u Hagu. Da čovek ne leži tamo nevin. Gospodine Jovanoviću, vas neki opasni demoni progone kad ovako nešto pričate.
    (Djordje, 20. novembar 2011 17:12)

    # Link komentara

  139. Moj glas za LDP. Strasna ekipa, puno pozdrava za jedinu normalnu partiju u Srbiji.
    (Ivan, 20. novembar 2011 17:11)

    # Link komentara

  140. Pripremite traktore za pašaluk ili majčicu Rusiju.
    (Traktorijada, 20. novembar 2011 17:10)

    # Link komentara

  141. Ceda je car!
    (Palilulac, 20. novembar 2011 17:09)

    # Link komentara

  142. Bravo gosp. Jovanovicu! Samo vi imate snage reci istinu narodu i raskrinkati sve ove lazne patriote i borce za "srpsku stvar" kojima je punjenje dzepova i bankovnih racuna najvaznija stvar od svega.
    (Konstantinos Veliki, 20. novembar 2011 17:08)

    # Link komentara

  143. sudbinu ne možemo unapred znati, u diplomatskoj praksi niko ne nudi teritoriju na tanjiru, dve najveće stranke u srbiji imaju u svom programu deo o zaštiti kim, i ne znam kako bi neko iz udobnog glavnog grada mogao razumeti siromašnog srbina sa kosova kojem je jedino taj toliko puta ismejani balvan ostao kao sredstvo borbe mirnim putem,
    (before, 20. novembar 2011 17:07)

    # Link komentara

  144. Cedomir je potpuno iskren momak, bori se za istinu. Puna podrska za tebe,PREOKRET i sve ljude koji podrzavaju ovu politiku. Penzioner iz Zrenjanina
    (Vasa Zrenjaninac, 20. novembar 2011 17:07)

    # Link komentara

  145. Srbi u Hrvatskoj su proterani i etnicki ocisceni u zlocinackoj akciji oluja koju su sproveli hrvatski generali, a Gotovina je osudjen za udurzeni zlocinacki poduhvat.

    A sad Cedomir lobista najavljuje to isto na Kosovu. Cedomire stidi se!
    (marko, 20. novembar 2011 17:06)

    # Link komentara

  146. Neka ode na kosovo kod srba tamo i objasni im svoje politicke teoreme.
    (z, 20. novembar 2011 16:58)

    # Link komentara

  147. LDP je sada u situaciji u kojoj je bila DS sa Zoranom Djindjićem za vreme Miloševića prilikom rešavanja sudbije srba u hrvatskoj.Rečnik napada na čedu i LDP je istovetan kojim je napadana DS i Zoran Djindjić.Mnogi su to zaboraviuli a treba dase prisete.neka sami zaključe zašto to kažem.ne govori Čeda napamet o sudbini srba sa Kosova.Uostalom sve što je do sada kazao obistinilo se.
    (Mića iz jagodine, 20. novembar 2011 16:55)

    # Link komentara

  148. kao i uvek ceda je u pravu,poslusajte bar jednom u zivotu
     (jasna, 20. novembar 2011 16:49)

    # Link komentara

  149. kada to pravilo bude vazilo za sve evropske drzave, vazice i za srbiju.
    naravno da treba o svemu pregovarati, proces je to.
    "Svetlanast"

    A koja je to zemlja u Evropi jednostrano oduzela politicka i kulturna prava i autonomiju gradjanima svoje zemlje, poslala "dokazane paramilitarce" za ciscenje 9koji su vec trebali biti u zatvoru zbog istih zlocina u Bosni i Hrvatskoj), napravila masovne grobnice i krenula da iseljava svoje stanovnistvo....u evropi su bile teroristicke akcije separatista u kojima je stotine civila stradalo pa se nijedna zemlja nije digla da ubija stanovnike baskije ili ETA ili bilo koje druge zajednice nego je koristila policiju i vojsku sa uzdrzanoscu i sve vreme pregovarala.... kada dodje do onoga sto se desilo u Bosni, Hrvatskoj, Kosovu, onda se zna kako se stvari zavrsavaju ...razgranicenje
    (Majka, 20. novembar 2011 16:37)

    # Link komentara

  150. Sa Cedomirom Jovanovicem se slazem gotovo u svemu.Jedino mi smeta kad kaze Milosevic je uradio to i to,a u istom slucaju ne imenuje Borisa Tadica, nego kaze:"ova vlast".Znaci posteno bi bilo reci:Boris Tadic ce biti kriv za izgon Srba sa Kosva,kao stoje Slobo bio kriv, za izgon Srba iz Hrvatske.
    (NENO, 20. novembar 2011 16:28)

    # Link komentara

  151. Kada god se povlace paralele izmedju balvana i sudbine Srba u Hrvatskoj, sa barikadama i Srbima na severu KiM, mene cudi da svi zaboravljaju jednu istinu, odnosno presudu Haskog tribunala: "Oluja" je bila udruzeni zlocinacki poduhvat.

    I kada se povlace paralele i anticipira egzodus kosovskih Srba, nekako se zaboravlja da opravdanje za ratne zlocine i "zlocinacke poduhvate" nikako ne mogu biti ni balvani, ni pogresna politika, ni odluke beogradskih rezima.

    Zasto Jovanovic, ali i mnogi drugi, na ovaj nacin automatski aboliraju one koji bi preduzeli novi progon Srba ?
    (Vladimir Arsic, 20. novembar 2011 16:28)

    # Link komentara

  152. Znaci po Cedomiru krivica Srba je sto su proterani iz Krajine?
    Stvarno ne znam gde je to proterivanje civila sasvim u redu. Mozda u glavi Cedomira.
    (Marko, 20. novembar 2011 16:17)

    # Link komentara

  153. LDP i SPO do pobede !!!!
    (Bojan, 20. novembar 2011 16:16)

    # Link komentara

  154. Ceda opet MUTI i misli da je jako inteligentan i neprovaljiv. KO TE NE ZNA...
    (marija, 20. novembar 2011 16:10)

    # Link komentara

  155. ovo sa granicnim kamenom i kamenom za kupus je "mocno" - bice upamceno.

    zasto srbija treba da bude "najdemokratskija" u evropi i samo ona prizna drzavu na svojoj teritoriji?
    uostalom, to niko i ne trazi od srbije.

    kada to pravilo bude vazilo za sve evropske drzave, vazice i za srbiju.
    naravno da treba o svemu pregovarati, proces je to.
    rodjena braca se posvadjaju, pa godinama ne mogu da se dogovore.
    kome se zuri, neka ide gde god hoce ili neka osvoji vlast pa neka radi sta hoce.
    moci ce iz kaca sa kupusom da vadi kamenje i pravi granicne prelaze.
    kao i ovi sada.
    (svetlanast., 20. novembar 2011 16:07)

    # Link komentara

  156. Pametan covjek on bi trebao ta bude u mjestu Tadica, i sigurno situacija bi bilo vrlo bolja za srbima svugde nego sto je sada.
    (Casa_blanca, 20. novembar 2011 15:56)

    # Link komentara

  157. Ceda, po obicaju, 101% u pravu. To je taj klasicni srpski obicaj, gurne nekog u obracun u ime srpstva, a onda zbog nekog viseg interesa ih pusti niz vodu. Nije mi samo jasno da su ti Srbi dole toliko naivni i da veruju kako ce ovaj 1001. put da bude drugacije.
    (Vladimir LDP, 20. novembar 2011 15:55)

    # Link komentara

  158. ako je tačno da će ova vlast ispod stola ipak, uredbama, preko mobilnih telefona "završavati" legendu o Kosovu, optužujući "dežurni" LDP, onda se ni Srbima na Kosovu ni Srbima u Srbiji ne piše ništa dobro.
    Zar ste opet zamislili da smo slepi i gluvi?
    Nadam se da će LDP zaista probuditi gradjane da shvate surovu realnost u koju su nas doveli stalnim laganjem, te malo smo demokratska stranka i malo nacionalisti i malo homofoib, a tek i Kosovo i EU...a Dačić vam duva za vrat i zabija nož u ledja, smešna zemlja!
    (GuC, 20. novembar 2011 15:50)

    # Link komentara

  159. Bolje sudbina Srba u Bih nego sudbina Srba u Krajini...
    (Veljko82, 20. novembar 2011 15:41)

    # Link komentara

  160. Neuspesi ove drzave se ogledaju u cinjenici da gradjani nece da glasaju za ljude poput Jovanovica, koji iznose surovu istinu pred njih, vec ce radije glasati za one koji im pricaji nerealne bajke i svesno ih varaju zbog fotelja. Budimo realni, uspesno izblaceni Jovanovic i politika njegovog pokreta su opcija koja do sada nije ni oprobana, ako izuzmemo kratku vladavinu Zorana Djindjica, ciji su svi pomocnici satanisani i izbaceni iz politike.
     (Vlada, 20. novembar 2011 15:37)

    # Link komentara

  161. Srbi U BIH su SRBI ! I žive bolje od mutanata u MATICI koja se zove "SRBIJA"...
    (Пеђа, 20. novembar 2011 15:32)

    # Link komentara

  162. tih milion ljudi koji su otisli iz srbije da bi sebi stvorili iole pristojan zivot,niko nikad nije ni pomenuo.ali zato kosovo svaki dan 10 puta
    (kosovo srbija,srbija rupcaga, 20. novembar 2011 15:31)

    # Link komentara

  163. Gospoding Jovanovic bi trebalo da promeni prezime u Nostradamus posto ocigledno sve zna i u sve teme se razume. Ozbiljno, samo neozbiljan politicar moze da da ovakvu izjavu.
    (Dramoser, 20. novembar 2011 15:28)

    # Link komentara

  164. Trebamo se zapitati da li je vazniji narod ili teritorija zemlje!
    (file, 20. novembar 2011 15:26)

    # Link komentara

  165. Druze Jovanovicu opet ste u krivu i izvrcete neke cinjenice.Slazem se sa Vama po pitanju Srba iz Hrvatske ali niste u pravu sto se tice Srba iz BiH.Ipak ti ljudi i njihovo rukovodstvo,za razliku od nesretnih Srba iz Hrvatske i sa Kosova,nisu slusali komunisticki rezim u Beogradu pa imaju nesto sto se zove Republika Srpska.Znam da Vama licno smeta postojanje Republike Srpske i znam da Vam je mnogo tesko zbog toga ali to je realnost i vi to kao pragmatican covek(bar se tako predstavljete)morate to prihvatiti.Takodje je istorija pokazala da Vama komunistima i internacionalistima smeta sve nacionalno ali nemojte da se brinete sto se tica Srba u BiH.nece oni nikada dati republiku Srpsku koliko god Vi i Vama slicni pokusavali da je unistite.Idite Vio slobodno levo koliko hocete ali ukapirajte da niko ne voli svoj narod kao iskreni nacionalista.E sada sto Vi komunisti nas nacionaliste izjednacavate sa sovinistima i fasistima vise govori o Vama samima.
    (Mirko, 20. novembar 2011 15:23)

    # Link komentara