Sreda, 19.10.2011.

08:58

Nema dogovora Srba i Kfora

U Zubinom potoku bez dogovora završen sastanak Srba sa severa Kosova i Kfora. Srbi spremni da kroz barikade delimičnog propuštaju Kfor, ali ne i Eulexa.

Izvor: B92

Nema dogovora Srba i Kfora IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

KARIkatura

pre 12 godina

eh pa sada je sve jasno.
Pale su maske.
Barikade nisu protiv kosovski carinaca i kps policajaca,
Barikade nisu protiv KFOR-a,
Barikade nisu protiv Eulex-a

Barikade su protiv SRBIJE.
Da, Srbije.
Neko hoce po svaku cenu da spreci Srbiji put ka civilizaciji i demokratiji, put ka EU.
Crkva- Ampfilohije, Pahomije, Kostunica, Dacic, SRS, Palma, SPS i neko iz Vlade.
I ovi vredzaju moju intiligenciju!

Policajac

pre 12 godina

(Filip, 19. oktobar 2011 17:00)
Jadan,droga na Kosovo stize preko teritorije Srbije-Dimitrovgrad-Gradina, vrlo mala kolicina preko Makedonije, a sve, do 90% i vise zavrsava u Evropskoj Zajednici

sporo ali...

pre 12 godina

@igor Gavrilo, 18-godisnjak, je ubio coveka i trudnu zenu. Da ponovim, trudnu zenu. Ubio ga je jer su ga napalili isti takvi kao ovi koji pale ove ljude dole na Kosovu. Zbog ubistva bebe u stomaku poginuli su milioni ljudi a Srbija bila debelo kaznjena gubitkom trecine stanovnistva. Isto tako kao sto je kaznjena danas zbog 1500 dece koja su poginula u Sarajevu od bezobzirnog bombardovanja sa brda. Ko hoce rat, rat mu na kraju dodje u kucu kao sto je na kraju dosao Srbiji. Religiozni ljudi bi rekli da Bog sve gleda i da ubice i zlikovci na kraju uvek plate. A posebno ubice dece. Interesantno, svaki zlikovac za sebe misli da je dobar covek i da zlocin cini sa razlogom.

Cera

pre 12 godina

Imate pravo samo jednom da pogađate kojoj strategiji i kome to najviše odgovara? Nekima u Prištini zbog činjenice iz naslova veoma prija ova neizvesnost, uz grickalice i piće čekaju i lože vas.
Ne radi se to tako braćo mila. Bez kačenja sa KFOR-om.

Milan

pre 12 godina

Velike poglavice su opet donele smisleno resenje. I sad ce sudbinu KFOR-a kreirati grupa ljudi na severu Kosova? Do kada ce ljudi verovati "patriotama" na Kosovu ciji je osnovni cilj zarada i njihovim mentorima u Bg koji su "ocuvali" Kosovo dok prodju izbori?

zbunjeni

pre 12 godina

Slusam veceras izjavu A. Vucica: "Srbi (na Kosovu) su pametniji od vlasti, koja nema nikakav plan za Kosovo. Oni hoce samo da zive u miru na svojim ognjistima"... Koja demagogija, ljudi moji.
PS

игор

pre 12 godina

Косово су изгубили резервисти из централне Србије који су на Косово долазили и крали по албанским кућама. А сада ти исти кажу да је Косово изгубљено.

игор

pre 12 godina

овако, прво је договор био да се КФОР обавести да ли могу да се крећу кроз север. Наши председници општина су им рекли да могу, али су мимо договора тражили и пролаз за ЕУЛЕКС, онда су наши рекли да о томе није било речи, јер то и није захтевано. Од аустроугарске се Србима постављају услови и захтеви са намером да их ми одбијемо. Гаврило ниси дао главу узалуд. Слобода цену нема

Грађанин Србије

pre 12 godina

Док наше понашање осуђују албанци на овом порталу знамо да смо на добром путу. Комшије минус је доле десно
(игор, 19. oktobar 2011 16:28)

Благо теби човече...ти си убеђен да баш сви Албанци Србима желе зло. Не поштујеш их ни толико да би их написао великим словом. Не пада ти на памет да се замислиш и можда помислиш да међу сваким народом постоје и добри људи којима је можда и жао када виде како неко срља у пропаст већ по ко зна који пут за последњих 20 година. Нације се не могу делити на добре и лоше већ само појединци, а ти си комплетан Албански народ прогласио за лош, вероватно не од јуче већ од ко зна кад. А смета ти кад тебе неко гледа попреко само зато што си србин? Зато и није чудо што су сви побегли од нас. Волео би да Косово буде део Србије јел да? И то по могућству без оних злих Албанаца пардон албанаца, свих без изузетка. Е видиш зато смо га и изгубили.
Ако би се нације и делиле као што их ти делиш ми смо свакако ближи овом другом.

dr.ita

pre 12 godina

A da vas mi malo poćastimo da donesemo tuljumbi i bakljava i da vi onda propustite KFOR...
(Škeljzim, 19. oktobar 2011 19:14)

Da si bar ime napisao pravilno pa da poverujemo da pise neki Albanac a ovako hehheheh

Sa Kosova

pre 12 godina

Citam komentare i gledam uboge ljude pored sebe koji nemaju drugog izlaza nego da budu tu gde jesu. Volim sve te ljude onoliko koliko ne mozete ni da zamislite.

Ako vecina u Srbiji misli kao vecina komentatora onda mogu samo da izjavim da Srbija ne zasluzuje ovakve dobre ljude koji vole i cuvaju svoju domovinu. Ako Srbija okrene ledja svom narodu onda mozda zaista treba postaviti znak da na Jarinju i u Brnjaku prestaje Srbija jer ona sama ne zeli svoje ljude i svoju zemlju.

ISA

pre 12 godina

“Koliko ih li je tamo, sede li sede, kradu bogu dane. Moze im se, Srbija ih placa, i tako decenijama. Kao i ove monahe u prvim redovima.”
(Branka, 19. oktobar 2011 10:02)

Sta cekas? Idi i ti pa sedi i sedi da i tebe Srbija placa. Zar ne vidis da mozes dobro da zaradis? Sta bi... izdala te hrabrost ?

Predrag

pre 12 godina

Naivno! Sutra će im svi biti krivi kad KFOR krene da uklanja barikade!

Jadni ljudi koji sa ovim nemaju ništa, a žive na severu Kosova!
Ne verujem da su baš svi toliko naivni da ne znaju da ako KFOR odluči da ukloni barikade, da će to uraditi odlučno bez obzira koliku silu morali da primjene!
Al bar su pokušali da srbima spasu obraz pa da ih sami uklone i time izbjegnu žrtve. Mrtav čovjek, nikome više ne može pomoći!

Neko od mnogih

pre 12 godina

Sad ce Kforovci da glume gradjane, da se setaju gore-dole a oni sa barikade da vrse kontrolu slobodnog kretanja Kfora, da li i koliko ima vojnika,da ogranici vozila (teska mehanizacija) da li imaju svi ID itd....
Da bi mi rekao neko prije ne bi mu poverovao!!!
Na brdovitom Balkanu sve je moguce

sasa jkic

pre 12 godina

Bice kao sto je uvek bilo, uzece nam sve sto im treba i jos cemo da dobijemo po usima. Nama se istorija ponavlja jer imamo kratko pamcenje i ne ucimo na gresakama.
Gledam ove "napacene" predstavnike Srba obuceni kao predsednici multinacionalnih kompanija!

Weber 'S

pre 12 godina

"Rekli smo im da nemamo mandat da odlučimo o tome da li će Euleksu biti dozovljen prolaz", kazao je Ristić.

Pa koji "djavo" dolazite na pregovore ako nemate mandat.
KOJI AMATERI!

Razum

pre 12 godina

Sada se tek vidi da su predstavnici opstina sa severa izmanipulisani nekim politickim partijama iz Beograda koji su od pocetka bili protiv EULEXA. Konculj i Merdare normalno rade. Izgleda da cemo i narednih godina biti taoci manjine i onih koji su protiv ulaska Srbije u EU

Bg HQ

pre 12 godina

Na Kosovu je vrlo teška situacija već decenijama i potrebna je velika mudrost da se iz vrlo opasne i komplikovane situacije izvuče nekakav maksimum.Jedan od naših najvećih problema je što mudre politike u vezi s Kosovom nije bilo,niti je ima a još manje mi izgleda da će je biti.Ovo sa skupštinom koja kao donosi odluke jer je narod tako hteo,pa se kao nešto popušta ili ne popušta(zavisi kako ko tumači),provociranje sukoba i igra na žici;nikako ne spada u domen mudre politike s obzirom na to ko je naspram nas a ko je kao uz nas.Ako je tačno da je istorija učiteljica života onda smo mi dobili čistog keca jer smo ovakve gluposti već radili i u Krajini i i Bosni i na Kosovu i sad opet.Što je najgore ovde nije u pitanju nizak stepen IQ-a već moralni i pragmatični nivoi kako lokalnih moćnika,tako i moćnika koji sede u BG.Mnogi sjajno profitiraju na Kosovskoj nesreći a plus ne moraju da rešavaju pitanje lošeg standarda,ljuskih prava imnogo još toga.Igrati se tuđim životima a znati da vaš i vaših najbližih nije ugrožen je bizarni specijalitet svih naših političara.

Sava Drugi

pre 12 godina

Rezolucija 1244: Carina sprska, 1000 vojnika Srbije na granici sa Albanijom.

U krugovima USA politika se prepričava situacija kada je Holbruku pozlilo: Hilari mu pokazuje rezoluciju 1244. Kosovo je trebalo da se otcepi od Srbije ali su Zabrljali. Na kraju je i ona morala da najavi svoj odlazak iz politike zbog toga.


Mnogo pre nego što se iko nada, situacija će se okrenuti za 180 stepeni. Albanci će, kao u Avganistanu od prijatelja postati neprejatelji USA, a mi ćemo propuštati KFOR u povlačenju kroz Srbiju.

zato je danas mnogo važnije pitanje od ovog danas je zašto nema KFOR na graničnom prelazu Košare i Merdre?

?

pre 12 godina

У најмању руку, овакво понашање Србије је трагикомично. Врло неозбиљно и заиста кукавичко понашање Владе и председника. Сад су сви побегли иза тих Срба на северу Космета, сви су се склонили и избацују само ове изјаве "ми вас подржавамо", и то све онако у стилу "и'те ви тамо како знате па се сналазите", али то све онако лепо издалека, и мишљења, ух, добро је, на време смо побегли па ако нешто крене наопако таман да нико не може да Нас нападне, а можда требамо и због децембра. Врло, врло неприхватљиво и жалосно. Још се Тадић тек сада сетио, ТЕК САДА, а све време до сад ни да дигне глас, па чак ни после оне трагедије у Ораховцу, а како је само два дана брујао што је запаљен прелаз Јариње. Па да ли је КФОР и сва МЗ на Космету из те незаинтересованости председника ове земље могла да извуче неки закључак? Наравно, и сад су ти Срби у тежем положају више него икад до сад током ове кризе.
Још ове приче Ивановића, па ово је невероватно, видим, све се прославио у решавању проблема или бар помоћи Србима на Космету. Коначно, заиста је невероватно да је Влада до сада учествовала у свим преговорима и то све заједно са Косметским Србима, мислим на Стефановића, али и Богдановића, са овим или оним успехом, а сад су сви одједном некако се склонили у страну и што је најгоре од свега, сад је цео врх ове земље заборавио његове врло јасне и прецизне поруке да му је неприхватљиво довођењне некаквих цариника и слично из Приштине, због чега је цела криза и почела и узрок свих збивања, и заборавио је целокупан дијалог са Тахири, а да се нико није удостојио да о томе прозбори. То је ништа друго до срамота ове власти.
А око "обећања КФОР-а". Хоће то, али у другом филму, у овом се, нажалост, све оно што КФОР "обећа" на крају прекрши. Као што је било и са РОСУ у јулу, кад нису сачекали ни дан да прође, као што сада раде са "цариницима", (као што су у марту 2004. сви побегли у касарне, кад их је било 20.000 на Космету, могли су све оно да спрече, а нису)а да нико из власти не подсети КФОР на његове обавезе и оно што је скоро договорено. КФОР-у је то сасвим довољна порука од Србије.
Иначе, ово је брука и Европе, јер, знала је да назива свакавим именима Берлински зид, а сада жмури и окреће главу на све ово. Лицемерје, ништа друго.

Filip

pre 12 godina

Srbi su taoci novog svetskog poretka koji pokusava da preko nasih ledja da ostvaruje svoje interese. Pricate da smo krivi za Kosovo? Pa dame i gospodo 90 posto droge ka Evropi ide preko Kosova, i cak 60 posto svetske droge predje preko istog. Interes nas ili mocnika kvog sveta? Pravoslavlje ili smrt!

aleksandar49

pre 12 godina

zamislite ovo,imate kucu i okucnicu i psa,duzniste da na kapiji istaknete neko obelezje da je pas prisutan,napr.pas ujeda,ili,lik psa pa pise ja ovde cuvam,onda izvolte ako ste hrabri.Strah da te uvati al desi se ona cuvena magla,pa polegla kao na svom,a u stvari doneli je tudji ljudi.

Halco

pre 12 godina

Ovo me podseca 1989g, Srbi se skupili u Kosovo Polje docekajuci Milosevica, a Milosevic im sve obecao (gde kod srpska noga zgazi bice Srbija) "A svi znamo vrlo dobro sto se posle toga dodjalo".
Zalosno sto jos uvjek postoji Politicara koji zbog licnih interesa i interesa Partije zloupotrebe nevine gradjane i hrane ih mrznjom.

Marko Veljkovic

pre 12 godina

Upravo sam procitao vest da su pregovori sa KFOR-NATO propali i da se trazi povratak nase vojske i policije na Kosovo.Sada jedino sta mozemo ocekivati je novi egzodus,sukobe i prolivanje krvi,uzas.Jos jednom se pokazuje da su ovo barikade prema EU i nista vise od toga,i da odredjeni centri moci iz Beogrda svesno guraju taj narod u smrt,a cilj im je, spreciti Srbiju u njenom sto brzom prikljucenju EU.

Vladimir Nbgd4eveR

pre 12 godina

Neka im je Bog u pomoći! Stvarno ne razumem šta rade. KFOR (NATO) ne polaže račune bilo kome i nema šanse da dozvoli "grupi seljana" da ih kontroliše. Totalna neozbiljnost.

Neutron

pre 12 godina

Ja apsolutno podrzavam Srbe na Kosovu. Zelim im da istraju u borbi za njihovo parce zemlje. Ne zele da budu deo Albanije i tacka. Kako ih napustiti? Zasto im se stalno ismejaviti? Ne mogu da verujem komentare o svim vestima vezanim za kosovo na ovom sajtu. Takvo pljuvanje po vlastitom narodu u najgorim mogucim trenucima, to necete videti nigde na svetu, ja vam to garantujem. A samo se bore da ostanu uz maticu. To necete videti nikada ni u SAD, ni u Engleskoj, Nemackoj, Turskoj ni Albaniji. To vam tvrdim. Ne mogu da verujem. Mislim da zapad nije ni sanjao da ce ovako da nas slomi kao narod. Potpuno polomljeni, na kolenima ih molimo da nas "prime" pa i uz cenu izdaje. Nista vise ne mari. Cak je sve toliko izvitopereno da se ta izdaja i pljuvanje po sopstvenom narodu cini cool a odbrana istog imbecilizam i "seljastvo".

Linda

pre 12 godina

Eeeeeeee kako me vraca ova slika 90-ih kada smo isto ovako sedeci protestovali protiv Srpske policije !
Samo je razlika da mi nismo imali rok ni da ustanemo !!!
Ko bi rekao tada !!!
(Newborn,, 19. oktobar 2011 10:40)

A batine su pljustale na sve strane,pa pendreci.... a danas njih MOLE da se sklone i cekaju koje ce uslove postaviti da ne bi upotrebili silu..eee moj narode koju smo mi muku i patnju prosli.

игор

pre 12 godina

Док наше понашање осуђују албанци на овом порталу знамо да смо на добром путу. Комшије минус је доле десно

tole

pre 12 godina

Potpuna podrska Srbima,kako god da odluce. Van je elementarne logike i osecaja za pravedno da im poklonimo i sever,ali je tacno i da su Srbiji ruke vezane,i da nece biti nikakve konkretne 'saveznicke' podrske.

Iza Brda

pre 12 godina

Sada sam na televiziji video izveštaj sa skupštine Srba. Video sam i produhovljene, svetosavske likove delegata, okrugle glave, bez vrata, svi kockasti, štancovani, u nekim fensi odelima...Da imam neku moć, dao bi im svima, paušalno, 1000. godina robije, i otišao mirno da spavam. Pa makar mi duša gorela u paklu. Ovo je strašno! Kriminalci i UDBA nam vode državu. Ili obratno...

Pera

pre 12 godina

Oni koji veruju da se istorija ponavlja i da je ona ½učiteljica života½, imaju nesreću da im te frazetine zaista oblikuju život...

Citalac

pre 12 godina

Znam da se mnogima nece dopasti to sto pisem, ali je istina. Kakvi odbornici, kakvo propustanje u odredjeno vreme, kakvo zadrzavanje barikada, kakve jednostrane odluke ? Oni imaju silu i vlast. Sa vlascu i silom se ne pregovara, vec slusa, u najboljem slucaju DOGOVARA. Oni su sviraci, a mi igramo po taktu njihove muzike. Sto pre to shvatimo pokusamo da se dogovaramo tamo gde treba, a to je na drzavnom, a ne "barikadnom" nivou, to ce biti manje stete. PS.Ne dao Bog da KFOR primeni silu i neko nastrada. Tada ce biti kasno ze ovakve dopise.

kmbuntovnik

pre 12 godina

Stidim se većine vas koji sebe nazivete Srbima, a ovako pišete o svojoj "braći" na Kosovu i Metohiji, trudeći se da ih ocrnite maksimalno, a opravdate sve što čine njihovi neprijatelji.

Malisa

pre 12 godina

Kosovo je oteto i sada se unizava i ono malo ljudi koji se ocajnicki bore da zadrze minimum ponosa u uslovima kada im niko pa mi drzavni vrh Srbije ne daje jasnu podrsku. Zbog takvog stanja Srbije se sad okupatori ponasaju ovako bahato i rade sta hocete, ali mi doci ce dan kada ce Srpska Vojska vratiti otetu zemlju. Ova generacijs je umorna i uplasena bez ideje i bez hrabrosti. Niko se nije pomirio sa cinjenicom da mu je drzava unistena i ponizena pa nece ni Srbi. Zivi bili pa vidjeli !

Beloved

pre 12 godina

Sve ove uslove diktiraju iz Beograda sa bezbedne udaljenosti Vojislav Dr.Koštunica i Konuzin. Ovi zahtevi su u najmanju ruku žalosno smešni. Oduvaće ih KFOR sa barikada kolko sutra pa će se češati i gde ih ne svrbi. Najgore od svega što ćemo i mi ispaštati zbog njihovih hirova !

BanjaLukan

pre 12 godina

Влада Србије треба отворено да каже Србима са Косова да није способна да брани њихове интересе и да су сами. Онда би се покренуле ствари у главама косовских Срба. Не знам зашто досад нису формирали Народну скупштину Аутономне покрајине Косова и Метохије, као што им то гарантује Устав Републике Србије. Да је Скупштина ту, врло брзо би они организовали своју Владу, Полицију и Војску. А окупаторе треба само игнорисати. Па шта су радили Албанци некад? Правили су паралелно друштво игноришући тотално државу у којој су живјели. И Југославију, и Србију.
Иначе, било би добро да сви знамо албански језик, као што је већина Албанаца зна српски језик, па су тачно научили како што лакше да нас испровоцирају. Ако не пратите албанску штампу, знајте да је такозвана косовска влада на ивици финансијског колапса, а с обзиром да ни њиховим менторима није ништа боље, не треба одступати. Вријеме је на нашој страни.

fotka

pre 12 godina

Kako vas nije sramota da ovako pisete o tim izmucenim ljudima dole?
(Jovan)

ja ne vidim na ovoj slici izmucene ljude no ljude kao sa piste, u izglancanim talijankama i lister odelima. A nisam dosad ni video.

Bata

pre 12 godina

Pa ovo je komedija. Oni misle da brojno stanje KFOR-a kontroliše grupa seljana okupljenih na barikadama. Uvesti red na Kosovu je interes svima nama. Ko plaća te neradnike koji tri meseca sede na barikadama? Pa mi! 40 miliona evra svakog meseca Srbija daje Kosovu, koje ima 100.000 Srba. Uzmite bilo koju opštinu u Srbiji od 100.000 ljudi, pa zamislite šta bi se tamo uradilo da im se svakog meseca upumpava 40 miliona evra!

Darko NS

pre 12 godina

Meni zaključci ove udružene skupštine opština liče na sve one prethodne srpske skupove u kojima je odbijen Oven - Stoltenbergov plan u Bosni i Hercegovini, Plan Z 4 u Krajini i dogovor u Rambujeu. Svi znamo šta sledi nakon ovakvih skupštinskih odluka. Živeti u nekom svom svetu van vremena i prostora je odgovornost prema onima koji od vas zavise. Verujem da će većina ovih poslanika na vreme pobeci sa Kosova u Srbiju. a narod...

Jovan

pre 12 godina

Tako je. Propustiti ih da odnesu opremu i namirnice, da jadni amerikanci i nemci ne pregladne, i odmah opet zatvoriti puteve. Sta oni misle, gde god se nasilno pojave u svetu, da mogu da rade sta hoce ? Mogu u stvari, ali u Vasingtonu, Berlinu itd ...

Skywalker

pre 12 godina

,,o tome da se barikade ne uklone potpuno, već da Kfor prolazi u određeno vreme, sa određenim brojem vojnika."
Ko ce da prebrojava koliko ima vojnika u vozilu? Mislim da treba neke ljude zaposliti i dati im platu da bi obavljali jedan tako odgovoran posao.
Sve u svemu, ludilo se nastavlja.

Hr1

pre 12 godina

Baš me zanima što će svi ti učeni poslanici kad KFOR ukloni sve barikade i pohapsi sve koji se suprotstave, a Kosovo počne kontorlirati cijelu granicu. Bit će tišina skroz do Beograda koji će naravno samo "osuditi nasilje".

e-krem

pre 12 godina

Kfor nije ovde da bi se setao slobodno gore dole nego da svima omoguci slobodu kretanja i ne daj boze da me neko zaustavi i maltretira taj ima da leti zajedno sa mnom.

ballkanac

pre 12 godina

Srbi su odlucili da dozvole KFOR-u prolaz u odredjeno vreme i sa odredjenim brojem vojnika!
Tako bato, uvedite Kforu VANREDNO STANJE,;))

bezimena

pre 12 godina

"Nema odustajanja, borite se za svoje"!
(danijel022, 19. oktobar 2011 11:18)

Šta SVOJE!? Haos i bezvlašće je jedino što odmetnuti Srbi na severu Kosova imaju da "brane"! Zato nemaju podršku normalnog i poštenog sveta!

Ovlast

pre 12 godina

Umesto da odluče da li će ili neće maknuti barikade oni mudraci ovlastili svoje pregovarače... a sada valjda čekaju da KFOR- ovlasti svoje pregovarače, pa da se svi pregovarači nađu i dogovore gde i kada će započeti pregovore... jadno i potcenjivački prema bilo kome imalo zdravog uma... Bože sačuvaj ...

Damir

pre 12 godina

Eto Srbija uspjela klonirat ljude,ovi na slici su klonovi Hadjića,Martića,Vučurevića,Babića,Krajišnika,Dokmanovića,Karadjića,Šešela i još im fali Plavšićka i ekipa je kompletna, a kloniranog Mladića drže u rezervi.

baki iz nisa

pre 12 godina

Meni je u svemu najzanimljivije prisustvo Emila Vlajkija koji je podpredsednik RS iz reda Hrvata.
A mi koji pratimo dogadjaje u BH, znamo da entiteti [RS i Federacija] nemaju apsolutno nikakve ingerencije sto se spoljne politike drzave BH tice. Drugo bi bilo da je dosao Nebojsa Radmanovic koji je clan predsednistva BH iz reda Srba.
A uveren sam da bi Srbi bna Kosovu vise volili da im je dosao portir iz predsednistva RS, ali Srbin nego podpredsenik ali Hrvat obzirom da je Hrvatska priznala Kosovo

Tatko

pre 12 godina

A zasto Srbi ne postave barikadu izmedju administrativnog prelaza i administrativne linije? Pa nemoguce je da su i Jarinje i Brnjak na samoj administrativnoj liniji? Ako ima i 50m to je dovoljno da se stavi barikada: KFOR ce moci nesmetano da dolazi i odlazi sa administrativnog prelaza, neka i dovodi albanske carinike, preko tih prelaza ionako niko nece proci. E onda cemo da vidimo da li KFOR svojim potezima zeli da obezbedi snabdevanje svojih jedinica ili je na strani tzv. Vlasti u Pristini!
PS. 'ajmo tastature iz Pristine, krenite na disLajkovac!

Jovan

pre 12 godina

Kako vas nije sramota da ovako pisete o tim izmucenim ljudima dole? A, pa da, vasa jedina briga je sta ce reci ta divna Evropska unija( ima razlike izmedju nje, i Evrope, ciji smo deo), i to iz vasih toplih beogradskih, novosadskih, jagodinskih domova. Hocete tako pisati jednog dana, ne daj boze, i za Vojvoodinu ? Ako je cena Kosovo, nikad u EU !!!

игор

pre 12 godina

Ако коментаре против људи са барикада пишу дежурни европејци и комшије Албанци онда је то добар предзнак да радимо исправну ствар. Ако логично размишљамо који би српски предлог хвалили комшије Албанци

Skywalker

pre 12 godina

Ne znam samo da li ce i posle uklanjanja barikada i posle ukidanja srpskih institucija neki imati obraza da ista izjave posle onakvih izjava iz jula i septembra kako Srbima zivota nema ako zazive kosovske institucije na severu. Sto je najgore ne samo da ce imati obraza, nego ce se opet kandidovati za opstinske funkcije i na izborima koje ce raspisati Pristina i pricati narodu kako je u interesu Srbije da izadje na te izbore. I narod ce im ponovo poverovati. Evo, pazite sta vam kazem, zivi bili pa videli.

Kubba

pre 12 godina

Jedno od zasedanja lokalnih vraceva pod nadzorom velikih mudraca iz Beograda.
Odluka: "bacanje cini na vojnike Kfora, a i savez sa crvenim magovima Kremlja protiv NATO saveza".

INTERESI VELIKIH SILA

pre 12 godina

IDU PREKO LEDJA MALIH NARODA...UVEK BILO I BITI CE!....ISTISKIVANJE RUSIJE SA BALKANA U TOKU...PREKID JUZNOG TOKA SA USPOSTAVLJANJEM NABUCCO (AMERICKOG GASOVODA) U RAZVOJU...OTIMANJE TREPCE I KONTROLA BALKANA PREKO BONDSTILA, UPOTREBOM POSLUSNIH LOKALNIH INDIJANACA.....ZNACI SRBI BEZ VOJSKE I SAVEZNIKA (VELIKE SILE) NE MOGU NI DA SANJAJU O BILO KAKVOJ PROMENI SADASNJEG STANJA. NA ZALOST! SLEDECA FAZA JE UKLAPANJE U NATO NA MISICE INACE CE NAS RASCUPATI I DALJE....PA GUTATI U KOMADIMA....NEMA DRUGE!

Stevan

pre 12 godina

Kako su smesni ovi nasi na Kosovu... kao, oni ce napraviti malo prostora da prodju KFOR-ovci... I dokle tako bre, aman ljudi sta radite... da li mislite da ce to sve sto radite doprineti da Albanci pozele da zive u Srbiji? Nece, sigurno... sami cete se skloniti ovih dana kad zahladi...

boris

pre 12 godina

...pa i ja bi sedeo citave dane,a dobijao od majcice srbije 2000 evra...pre neki dan sam procitao ovde da kosovo svaki sekund kosta srbiju 16 centa,e pa sad izracunajte...neznam mozda sam glup,ali ovi sto sede i odmaraju nisu...

Mileta

pre 12 godina

Bas bih voleo da vidim vojsku (KFOR) kojoj vozila kontrolosu civili na barikadama. To vam je kao sa pecatima. Slozili smo se sa izgledom pecata ali smo navodno zaboravili da neko mora da ih nosi.

danijel022

pre 12 godina

Ti ljudi imaju prava da izraze svoju volju i da protestvuju, posebno sto to rade mirno. Podrska svima dole!
Nema odustajanja, borite se za svoje!

Bojan

pre 12 godina

Vec odavno nisam cuo vecu gomilu gluposti od Ivanovica. Ova tri uslova koji on napominje bice potpuno neprihvatljivi za KFOR, EULEX a takodjer i za Kosovske institucije. Barikade danas ima da budu sklonjene od strane KFOR-a , milom ili silom . Bolje bi bilo da oni koji su ih postavili ( narod ih nije postavio,nego kriminalne grupe) da ih sklone.

Ekrem

pre 12 godina

Mene cudi jedna stvar....ko te ljude placa, dali oni rade i gde, drustvenom ili privatnom sektoru?! Dali neko od njih (ako su zaposleni) ocekuje neke rezultate?
Meni je njih zao, nije dobro ni za njih, ni za njihovu decu, za ucenike, studente pa ni za drustvo!

pravi srbin

pre 12 godina

Zesci fenseri ovi nasi na barikadama.Trenerke,makserice...Izgleda se onim koncertom nismo samo muzicki vratili u devedese nego i civilizovano.Cisto sumnjam da iko od njih i negde radi,svi smo mi robovi njihovog "gneva" i igranja.U ratu zbog tog Kosova poginuo je moj otac,ja svakodnevno ispastam zbog tog istog Kosova zar i moja deca treba da ispastaju zbog te sacice jada zemlje?!Pustite nas vise da zivimo i vratite se tamo gde pripadate,Srbiji.Srbija vas tamo nije napustila a da zivite u srbiji bice vam bolje nego nama koji smo ovde od pamtiveka!Niste vi Kosovo izgubili,kasno je da se nasiljem Kosovo i vrati.

NemanjaBB

pre 12 godina

Bilo bi totalno glupo da se sada "predaju" ...mislim, sta su onda proveli mesec i nesto na barikadama i sada popustaju?! Podrska nasima na barikadama!

Petko

pre 12 godina

Čitam komentare i ne mogu verovati, ovaj vamo spominje da Srbi imaju više prava na Kosovu nego manjine u Srbiji, pa normalno da imaju kad je to sve Srbija!!
ALO!!
Gde ja to živim??

Newborn,

pre 12 godina

Eeeeeeee kako me vraca ova slika 90-ih kada smo isto ovako sedeci protestovali protiv Srpske policije !
Samo je razlika da mi nismo imali rok ni da ustanemo !!!
Ko bi rekao tada !!!

Winston Churchill

pre 12 godina

Citat: "Nikad ne popusti, nikad, nikad, nikad, nikad, ni u cemu velikom ni malom, ogromnom ili mizerno malom, osim ispred ubedjenja koja su casna i smislena. I nikad ne popusti sili, nikad ne popusti na izgled silno premocnoj sili neprijatelja"

Max

pre 12 godina

Srbijanska politika je potpuno autistična.
KFOR (još jednom) pruža priliku Srbima da spase obraz i sami maknu barikade. Srpska strana dosadašnje nedjelovanje KFOR po pitanju barikada tumači kao slabost i neodlučnost, što je potpuno pogrešno.
Umjesto da kosovskim Srbima pomogne u integraciji u kosovsko društvo, Srbija korak po korak, ruši most za mostom koji spaja Srbe na Kosovu i albansku većinu.
Takva politika vodi u samo jednom smjeru - iseljavanje u Srbiju.

Ista "priča" je vođena i u Hrvatskoj, odbijanje bilo kakve komunikacije sa Hrvatima i teorija o "nemogućnosti života sa Hrvatima" (cit.Martić), dovela je do srpskog iseljavanja.

Možda je to i cilj.

Milan Aksentijević

pre 12 godina

Dokle će ova agonija da traje. Srbi su taoci nečije nesposobnosti. Zar iko očekuje od ove vlasti da može da napravi neki preokret. Da li neko možda zna šta je to do sada dobro učinjeno sa njihove strane.

Beqa

pre 12 godina

Druze Ivanovicu, stvarno niste u stanju da bilo sta uslovljavate a pogotovo ne Kforu. Pokusavate da uslovljavate Kfor o tome sta on sme da transportuje. Zamislite situaciju kada prolazi kolona Kfora, a cika Radoje koji ima smenu na barikadi kontrolise Kfor da ne svercuju albanskog carinika. Stvarno , smesni uslovi od strane Srba.

Kaznena ekspedicija

pre 12 godina

Strateški interes Srbije je da se sukob nikad ne reši. Naravno po svaku cenu treba izbegavati ljudske žrtve i davati minimalne ustupke zauzvrat. Kada dođe vreme da NATO ode sa Kosova ili pridobijemo saveznike koji će nas vazdušno podržati, rešićemo to brzo i biće srećni oni koji uspeju da pobegnu.

Miki

pre 12 godina

Tipicno za Milosevicevo vreme.Sazove se Skupstina da im ruke ostanu ciste, i onda se pravdaju da je tako narod odlucio.Nema sanse da se tu postigne neki pametan dogovor.

komshija

pre 12 godina

"...kao i da se ne dovodi bilo koja naoružana grupa koju Srbi doživljavaju kao neprijateljsku" ????

Da li to misle srbi na Kosovsku policiju i granicare???

Stvarno sramota za one koje to misle, posto dok drugi/juzni deo Kosova sa srbima koji zive u taj juzni deo Kosova zive zajedno sa ovim takozvanim "neprijateljima" zive i postuju se bolje nego u doba 1990'tih, ne bi trebalo da tih neki Srbi vode tu politiku samo za njihovo licni interes i to u ledja obicnih gradjana koji su umorni sa svim ovim radikalizmom. Daj procitajte Atihsarijev plan i videcete da Srbi imaju vise prava u Kosovo nego manjina u Srbiju sto imaju!! A sto se tice Kosova, Kosovo je nezavisno i bice za dugo vreme (da ne kazem za uvek) ali sto je bitno jeste da Srbi u Kosovo imace mnogo bolji zivot i vise postovanja kao gradjani Kosova nego sto smo mi imali tokom vaseg rukovodstva iznad Kosova. Pozdrav sa Prishtine

Duka

pre 12 godina

A šta ima novo na Šri Lanci? I tamo neki sukob tinja decenijama... A u Palestini? Toliko sam oguglao na to Kosovo da takve vesti i ne čitam. Znači ili rat za sever ili bezuslovno sklanjanje, ovo je budalaština, zezanje ljudi dole.

Golub

pre 12 godina

"Predstavnici pojedinih opština na severu Kosova rekli su da još nisu dobili poruku predsednika Srbije Borisa Tadića povodom situacije sa barikadama na severu Kosova."

Majko mila, a čime im je poslao tu poruku? Zakačio za goluba pismonošu? Ili za divlju svinju? Pa da ju je poslao preko indijanaca, do sada bi se probili.

Ili mi to kupujemo vreme? Što je OK, ali ima kraja tome.

Miki

pre 12 godina

Tipicno za Milosevicevo vreme.Sazove se Skupstina da im ruke ostanu ciste, i onda se pravdaju da je tako narod odlucio.Nema sanse da se tu postigne neki pametan dogovor.

Max

pre 12 godina

Srbijanska politika je potpuno autistična.
KFOR (još jednom) pruža priliku Srbima da spase obraz i sami maknu barikade. Srpska strana dosadašnje nedjelovanje KFOR po pitanju barikada tumači kao slabost i neodlučnost, što je potpuno pogrešno.
Umjesto da kosovskim Srbima pomogne u integraciji u kosovsko društvo, Srbija korak po korak, ruši most za mostom koji spaja Srbe na Kosovu i albansku većinu.
Takva politika vodi u samo jednom smjeru - iseljavanje u Srbiju.

Ista "priča" je vođena i u Hrvatskoj, odbijanje bilo kakve komunikacije sa Hrvatima i teorija o "nemogućnosti života sa Hrvatima" (cit.Martić), dovela je do srpskog iseljavanja.

Možda je to i cilj.

komshija

pre 12 godina

"...kao i da se ne dovodi bilo koja naoružana grupa koju Srbi doživljavaju kao neprijateljsku" ????

Da li to misle srbi na Kosovsku policiju i granicare???

Stvarno sramota za one koje to misle, posto dok drugi/juzni deo Kosova sa srbima koji zive u taj juzni deo Kosova zive zajedno sa ovim takozvanim "neprijateljima" zive i postuju se bolje nego u doba 1990'tih, ne bi trebalo da tih neki Srbi vode tu politiku samo za njihovo licni interes i to u ledja obicnih gradjana koji su umorni sa svim ovim radikalizmom. Daj procitajte Atihsarijev plan i videcete da Srbi imaju vise prava u Kosovo nego manjina u Srbiju sto imaju!! A sto se tice Kosova, Kosovo je nezavisno i bice za dugo vreme (da ne kazem za uvek) ali sto je bitno jeste da Srbi u Kosovo imace mnogo bolji zivot i vise postovanja kao gradjani Kosova nego sto smo mi imali tokom vaseg rukovodstva iznad Kosova. Pozdrav sa Prishtine

Ekrem

pre 12 godina

Mene cudi jedna stvar....ko te ljude placa, dali oni rade i gde, drustvenom ili privatnom sektoru?! Dali neko od njih (ako su zaposleni) ocekuje neke rezultate?
Meni je njih zao, nije dobro ni za njih, ni za njihovu decu, za ucenike, studente pa ni za drustvo!

Beqa

pre 12 godina

Druze Ivanovicu, stvarno niste u stanju da bilo sta uslovljavate a pogotovo ne Kforu. Pokusavate da uslovljavate Kfor o tome sta on sme da transportuje. Zamislite situaciju kada prolazi kolona Kfora, a cika Radoje koji ima smenu na barikadi kontrolise Kfor da ne svercuju albanskog carinika. Stvarno , smesni uslovi od strane Srba.

Bojan

pre 12 godina

Vec odavno nisam cuo vecu gomilu gluposti od Ivanovica. Ova tri uslova koji on napominje bice potpuno neprihvatljivi za KFOR, EULEX a takodjer i za Kosovske institucije. Barikade danas ima da budu sklonjene od strane KFOR-a , milom ili silom . Bolje bi bilo da oni koji su ih postavili ( narod ih nije postavio,nego kriminalne grupe) da ih sklone.

Bata

pre 12 godina

Pa ovo je komedija. Oni misle da brojno stanje KFOR-a kontroliše grupa seljana okupljenih na barikadama. Uvesti red na Kosovu je interes svima nama. Ko plaća te neradnike koji tri meseca sede na barikadama? Pa mi! 40 miliona evra svakog meseca Srbija daje Kosovu, koje ima 100.000 Srba. Uzmite bilo koju opštinu u Srbiji od 100.000 ljudi, pa zamislite šta bi se tamo uradilo da im se svakog meseca upumpava 40 miliona evra!

Mileta

pre 12 godina

Bas bih voleo da vidim vojsku (KFOR) kojoj vozila kontrolosu civili na barikadama. To vam je kao sa pecatima. Slozili smo se sa izgledom pecata ali smo navodno zaboravili da neko mora da ih nosi.

Hr1

pre 12 godina

Baš me zanima što će svi ti učeni poslanici kad KFOR ukloni sve barikade i pohapsi sve koji se suprotstave, a Kosovo počne kontorlirati cijelu granicu. Bit će tišina skroz do Beograda koji će naravno samo "osuditi nasilje".

pravi srbin

pre 12 godina

Zesci fenseri ovi nasi na barikadama.Trenerke,makserice...Izgleda se onim koncertom nismo samo muzicki vratili u devedese nego i civilizovano.Cisto sumnjam da iko od njih i negde radi,svi smo mi robovi njihovog "gneva" i igranja.U ratu zbog tog Kosova poginuo je moj otac,ja svakodnevno ispastam zbog tog istog Kosova zar i moja deca treba da ispastaju zbog te sacice jada zemlje?!Pustite nas vise da zivimo i vratite se tamo gde pripadate,Srbiji.Srbija vas tamo nije napustila a da zivite u srbiji bice vam bolje nego nama koji smo ovde od pamtiveka!Niste vi Kosovo izgubili,kasno je da se nasiljem Kosovo i vrati.

bezimena

pre 12 godina

"Nema odustajanja, borite se za svoje"!
(danijel022, 19. oktobar 2011 11:18)

Šta SVOJE!? Haos i bezvlašće je jedino što odmetnuti Srbi na severu Kosova imaju da "brane"! Zato nemaju podršku normalnog i poštenog sveta!

Newborn,

pre 12 godina

Eeeeeeee kako me vraca ova slika 90-ih kada smo isto ovako sedeci protestovali protiv Srpske policije !
Samo je razlika da mi nismo imali rok ni da ustanemo !!!
Ko bi rekao tada !!!

Kubba

pre 12 godina

Jedno od zasedanja lokalnih vraceva pod nadzorom velikih mudraca iz Beograda.
Odluka: "bacanje cini na vojnike Kfora, a i savez sa crvenim magovima Kremlja protiv NATO saveza".

Skywalker

pre 12 godina

,,o tome da se barikade ne uklone potpuno, već da Kfor prolazi u određeno vreme, sa određenim brojem vojnika."
Ko ce da prebrojava koliko ima vojnika u vozilu? Mislim da treba neke ljude zaposliti i dati im platu da bi obavljali jedan tako odgovoran posao.
Sve u svemu, ludilo se nastavlja.

Skywalker

pre 12 godina

Ne znam samo da li ce i posle uklanjanja barikada i posle ukidanja srpskih institucija neki imati obraza da ista izjave posle onakvih izjava iz jula i septembra kako Srbima zivota nema ako zazive kosovske institucije na severu. Sto je najgore ne samo da ce imati obraza, nego ce se opet kandidovati za opstinske funkcije i na izborima koje ce raspisati Pristina i pricati narodu kako je u interesu Srbije da izadje na te izbore. I narod ce im ponovo poverovati. Evo, pazite sta vam kazem, zivi bili pa videli.

Golub

pre 12 godina

"Predstavnici pojedinih opština na severu Kosova rekli su da još nisu dobili poruku predsednika Srbije Borisa Tadića povodom situacije sa barikadama na severu Kosova."

Majko mila, a čime im je poslao tu poruku? Zakačio za goluba pismonošu? Ili za divlju svinju? Pa da ju je poslao preko indijanaca, do sada bi se probili.

Ili mi to kupujemo vreme? Što je OK, ali ima kraja tome.

e-krem

pre 12 godina

Kfor nije ovde da bi se setao slobodno gore dole nego da svima omoguci slobodu kretanja i ne daj boze da me neko zaustavi i maltretira taj ima da leti zajedno sa mnom.

Darko NS

pre 12 godina

Meni zaključci ove udružene skupštine opština liče na sve one prethodne srpske skupove u kojima je odbijen Oven - Stoltenbergov plan u Bosni i Hercegovini, Plan Z 4 u Krajini i dogovor u Rambujeu. Svi znamo šta sledi nakon ovakvih skupštinskih odluka. Živeti u nekom svom svetu van vremena i prostora je odgovornost prema onima koji od vas zavise. Verujem da će većina ovih poslanika na vreme pobeci sa Kosova u Srbiju. a narod...

Duka

pre 12 godina

A šta ima novo na Šri Lanci? I tamo neki sukob tinja decenijama... A u Palestini? Toliko sam oguglao na to Kosovo da takve vesti i ne čitam. Znači ili rat za sever ili bezuslovno sklanjanje, ovo je budalaština, zezanje ljudi dole.

Weber 'S

pre 12 godina

"Rekli smo im da nemamo mandat da odlučimo o tome da li će Euleksu biti dozovljen prolaz", kazao je Ristić.

Pa koji "djavo" dolazite na pregovore ako nemate mandat.
KOJI AMATERI!

danijel022

pre 12 godina

Ti ljudi imaju prava da izraze svoju volju i da protestvuju, posebno sto to rade mirno. Podrska svima dole!
Nema odustajanja, borite se za svoje!

Milan Aksentijević

pre 12 godina

Dokle će ova agonija da traje. Srbi su taoci nečije nesposobnosti. Zar iko očekuje od ove vlasti da može da napravi neki preokret. Da li neko možda zna šta je to do sada dobro učinjeno sa njihove strane.

sasa jkic

pre 12 godina

Bice kao sto je uvek bilo, uzece nam sve sto im treba i jos cemo da dobijemo po usima. Nama se istorija ponavlja jer imamo kratko pamcenje i ne ucimo na gresakama.
Gledam ove "napacene" predstavnike Srba obuceni kao predsednici multinacionalnih kompanija!

boris

pre 12 godina

...pa i ja bi sedeo citave dane,a dobijao od majcice srbije 2000 evra...pre neki dan sam procitao ovde da kosovo svaki sekund kosta srbiju 16 centa,e pa sad izracunajte...neznam mozda sam glup,ali ovi sto sede i odmaraju nisu...

Jovan

pre 12 godina

Kako vas nije sramota da ovako pisete o tim izmucenim ljudima dole? A, pa da, vasa jedina briga je sta ce reci ta divna Evropska unija( ima razlike izmedju nje, i Evrope, ciji smo deo), i to iz vasih toplih beogradskih, novosadskih, jagodinskih domova. Hocete tako pisati jednog dana, ne daj boze, i za Vojvoodinu ? Ako je cena Kosovo, nikad u EU !!!

Winston Churchill

pre 12 godina

Citat: "Nikad ne popusti, nikad, nikad, nikad, nikad, ni u cemu velikom ni malom, ogromnom ili mizerno malom, osim ispred ubedjenja koja su casna i smislena. I nikad ne popusti sili, nikad ne popusti na izgled silno premocnoj sili neprijatelja"

Stevan

pre 12 godina

Kako su smesni ovi nasi na Kosovu... kao, oni ce napraviti malo prostora da prodju KFOR-ovci... I dokle tako bre, aman ljudi sta radite... da li mislite da ce to sve sto radite doprineti da Albanci pozele da zive u Srbiji? Nece, sigurno... sami cete se skloniti ovih dana kad zahladi...

Neko od mnogih

pre 12 godina

Sad ce Kforovci da glume gradjane, da se setaju gore-dole a oni sa barikade da vrse kontrolu slobodnog kretanja Kfora, da li i koliko ima vojnika,da ogranici vozila (teska mehanizacija) da li imaju svi ID itd....
Da bi mi rekao neko prije ne bi mu poverovao!!!
Na brdovitom Balkanu sve je moguce

Razum

pre 12 godina

Sada se tek vidi da su predstavnici opstina sa severa izmanipulisani nekim politickim partijama iz Beograda koji su od pocetka bili protiv EULEXA. Konculj i Merdare normalno rade. Izgleda da cemo i narednih godina biti taoci manjine i onih koji su protiv ulaska Srbije u EU

Kaznena ekspedicija

pre 12 godina

Strateški interes Srbije je da se sukob nikad ne reši. Naravno po svaku cenu treba izbegavati ljudske žrtve i davati minimalne ustupke zauzvrat. Kada dođe vreme da NATO ode sa Kosova ili pridobijemo saveznike koji će nas vazdušno podržati, rešićemo to brzo i biće srećni oni koji uspeju da pobegnu.

Ovlast

pre 12 godina

Umesto da odluče da li će ili neće maknuti barikade oni mudraci ovlastili svoje pregovarače... a sada valjda čekaju da KFOR- ovlasti svoje pregovarače, pa da se svi pregovarači nađu i dogovore gde i kada će započeti pregovore... jadno i potcenjivački prema bilo kome imalo zdravog uma... Bože sačuvaj ...

Predrag

pre 12 godina

Naivno! Sutra će im svi biti krivi kad KFOR krene da uklanja barikade!

Jadni ljudi koji sa ovim nemaju ništa, a žive na severu Kosova!
Ne verujem da su baš svi toliko naivni da ne znaju da ako KFOR odluči da ukloni barikade, da će to uraditi odlučno bez obzira koliku silu morali da primjene!
Al bar su pokušali da srbima spasu obraz pa da ih sami uklone i time izbjegnu žrtve. Mrtav čovjek, nikome više ne može pomoći!

Vladimir Nbgd4eveR

pre 12 godina

Neka im je Bog u pomoći! Stvarno ne razumem šta rade. KFOR (NATO) ne polaže račune bilo kome i nema šanse da dozvoli "grupi seljana" da ih kontroliše. Totalna neozbiljnost.

NemanjaBB

pre 12 godina

Bilo bi totalno glupo da se sada "predaju" ...mislim, sta su onda proveli mesec i nesto na barikadama i sada popustaju?! Podrska nasima na barikadama!

Petko

pre 12 godina

Čitam komentare i ne mogu verovati, ovaj vamo spominje da Srbi imaju više prava na Kosovu nego manjine u Srbiji, pa normalno da imaju kad je to sve Srbija!!
ALO!!
Gde ja to živim??

Iza Brda

pre 12 godina

Sada sam na televiziji video izveštaj sa skupštine Srba. Video sam i produhovljene, svetosavske likove delegata, okrugle glave, bez vrata, svi kockasti, štancovani, u nekim fensi odelima...Da imam neku moć, dao bi im svima, paušalno, 1000. godina robije, i otišao mirno da spavam. Pa makar mi duša gorela u paklu. Ovo je strašno! Kriminalci i UDBA nam vode državu. Ili obratno...

Halco

pre 12 godina

Ovo me podseca 1989g, Srbi se skupili u Kosovo Polje docekajuci Milosevica, a Milosevic im sve obecao (gde kod srpska noga zgazi bice Srbija) "A svi znamo vrlo dobro sto se posle toga dodjalo".
Zalosno sto jos uvjek postoji Politicara koji zbog licnih interesa i interesa Partije zloupotrebe nevine gradjane i hrane ih mrznjom.

игор

pre 12 godina

Косово су изгубили резервисти из централне Србије који су на Косово долазили и крали по албанским кућама. А сада ти исти кажу да је Косово изгубљено.

Грађанин Србије

pre 12 godina

Док наше понашање осуђују албанци на овом порталу знамо да смо на добром путу. Комшије минус је доле десно
(игор, 19. oktobar 2011 16:28)

Благо теби човече...ти си убеђен да баш сви Албанци Србима желе зло. Не поштујеш их ни толико да би их написао великим словом. Не пада ти на памет да се замислиш и можда помислиш да међу сваким народом постоје и добри људи којима је можда и жао када виде како неко срља у пропаст већ по ко зна који пут за последњих 20 година. Нације се не могу делити на добре и лоше већ само појединци, а ти си комплетан Албански народ прогласио за лош, вероватно не од јуче већ од ко зна кад. А смета ти кад тебе неко гледа попреко само зато што си србин? Зато и није чудо што су сви побегли од нас. Волео би да Косово буде део Србије јел да? И то по могућству без оних злих Албанаца пардон албанаца, свих без изузетка. Е видиш зато смо га и изгубили.
Ако би се нације и делиле као што их ти делиш ми смо свакако ближи овом другом.

dr.ita

pre 12 godina

A da vas mi malo poćastimo da donesemo tuljumbi i bakljava i da vi onda propustite KFOR...
(Škeljzim, 19. oktobar 2011 19:14)

Da si bar ime napisao pravilno pa da poverujemo da pise neki Albanac a ovako hehheheh

sporo ali...

pre 12 godina

@igor Gavrilo, 18-godisnjak, je ubio coveka i trudnu zenu. Da ponovim, trudnu zenu. Ubio ga je jer su ga napalili isti takvi kao ovi koji pale ove ljude dole na Kosovu. Zbog ubistva bebe u stomaku poginuli su milioni ljudi a Srbija bila debelo kaznjena gubitkom trecine stanovnistva. Isto tako kao sto je kaznjena danas zbog 1500 dece koja su poginula u Sarajevu od bezobzirnog bombardovanja sa brda. Ko hoce rat, rat mu na kraju dodje u kucu kao sto je na kraju dosao Srbiji. Religiozni ljudi bi rekli da Bog sve gleda i da ubice i zlikovci na kraju uvek plate. A posebno ubice dece. Interesantno, svaki zlikovac za sebe misli da je dobar covek i da zlocin cini sa razlogom.

Tatko

pre 12 godina

A zasto Srbi ne postave barikadu izmedju administrativnog prelaza i administrativne linije? Pa nemoguce je da su i Jarinje i Brnjak na samoj administrativnoj liniji? Ako ima i 50m to je dovoljno da se stavi barikada: KFOR ce moci nesmetano da dolazi i odlazi sa administrativnog prelaza, neka i dovodi albanske carinike, preko tih prelaza ionako niko nece proci. E onda cemo da vidimo da li KFOR svojim potezima zeli da obezbedi snabdevanje svojih jedinica ili je na strani tzv. Vlasti u Pristini!
PS. 'ajmo tastature iz Pristine, krenite na disLajkovac!

Jovan

pre 12 godina

Tako je. Propustiti ih da odnesu opremu i namirnice, da jadni amerikanci i nemci ne pregladne, i odmah opet zatvoriti puteve. Sta oni misle, gde god se nasilno pojave u svetu, da mogu da rade sta hoce ? Mogu u stvari, ali u Vasingtonu, Berlinu itd ...

baki iz nisa

pre 12 godina

Meni je u svemu najzanimljivije prisustvo Emila Vlajkija koji je podpredsednik RS iz reda Hrvata.
A mi koji pratimo dogadjaje u BH, znamo da entiteti [RS i Federacija] nemaju apsolutno nikakve ingerencije sto se spoljne politike drzave BH tice. Drugo bi bilo da je dosao Nebojsa Radmanovic koji je clan predsednistva BH iz reda Srba.
A uveren sam da bi Srbi bna Kosovu vise volili da im je dosao portir iz predsednistva RS, ali Srbin nego podpredsenik ali Hrvat obzirom da je Hrvatska priznala Kosovo

Marko Veljkovic

pre 12 godina

Upravo sam procitao vest da su pregovori sa KFOR-NATO propali i da se trazi povratak nase vojske i policije na Kosovo.Sada jedino sta mozemo ocekivati je novi egzodus,sukobe i prolivanje krvi,uzas.Jos jednom se pokazuje da su ovo barikade prema EU i nista vise od toga,i da odredjeni centri moci iz Beogrda svesno guraju taj narod u smrt,a cilj im je, spreciti Srbiju u njenom sto brzom prikljucenju EU.

Linda

pre 12 godina

Eeeeeeee kako me vraca ova slika 90-ih kada smo isto ovako sedeci protestovali protiv Srpske policije !
Samo je razlika da mi nismo imali rok ni da ustanemo !!!
Ko bi rekao tada !!!
(Newborn,, 19. oktobar 2011 10:40)

A batine su pljustale na sve strane,pa pendreci.... a danas njih MOLE da se sklone i cekaju koje ce uslove postaviti da ne bi upotrebili silu..eee moj narode koju smo mi muku i patnju prosli.

zbunjeni

pre 12 godina

Slusam veceras izjavu A. Vucica: "Srbi (na Kosovu) su pametniji od vlasti, koja nema nikakav plan za Kosovo. Oni hoce samo da zive u miru na svojim ognjistima"... Koja demagogija, ljudi moji.
PS

Citalac

pre 12 godina

Znam da se mnogima nece dopasti to sto pisem, ali je istina. Kakvi odbornici, kakvo propustanje u odredjeno vreme, kakvo zadrzavanje barikada, kakve jednostrane odluke ? Oni imaju silu i vlast. Sa vlascu i silom se ne pregovara, vec slusa, u najboljem slucaju DOGOVARA. Oni su sviraci, a mi igramo po taktu njihove muzike. Sto pre to shvatimo pokusamo da se dogovaramo tamo gde treba, a to je na drzavnom, a ne "barikadnom" nivou, to ce biti manje stete. PS.Ne dao Bog da KFOR primeni silu i neko nastrada. Tada ce biti kasno ze ovakve dopise.

Sa Kosova

pre 12 godina

Citam komentare i gledam uboge ljude pored sebe koji nemaju drugog izlaza nego da budu tu gde jesu. Volim sve te ljude onoliko koliko ne mozete ni da zamislite.

Ako vecina u Srbiji misli kao vecina komentatora onda mogu samo da izjavim da Srbija ne zasluzuje ovakve dobre ljude koji vole i cuvaju svoju domovinu. Ako Srbija okrene ledja svom narodu onda mozda zaista treba postaviti znak da na Jarinju i u Brnjaku prestaje Srbija jer ona sama ne zeli svoje ljude i svoju zemlju.

fotka

pre 12 godina

Kako vas nije sramota da ovako pisete o tim izmucenim ljudima dole?
(Jovan)

ja ne vidim na ovoj slici izmucene ljude no ljude kao sa piste, u izglancanim talijankama i lister odelima. A nisam dosad ni video.

ISA

pre 12 godina

“Koliko ih li je tamo, sede li sede, kradu bogu dane. Moze im se, Srbija ih placa, i tako decenijama. Kao i ove monahe u prvim redovima.”
(Branka, 19. oktobar 2011 10:02)

Sta cekas? Idi i ti pa sedi i sedi da i tebe Srbija placa. Zar ne vidis da mozes dobro da zaradis? Sta bi... izdala te hrabrost ?

Bg HQ

pre 12 godina

Na Kosovu je vrlo teška situacija već decenijama i potrebna je velika mudrost da se iz vrlo opasne i komplikovane situacije izvuče nekakav maksimum.Jedan od naših najvećih problema je što mudre politike u vezi s Kosovom nije bilo,niti je ima a još manje mi izgleda da će je biti.Ovo sa skupštinom koja kao donosi odluke jer je narod tako hteo,pa se kao nešto popušta ili ne popušta(zavisi kako ko tumači),provociranje sukoba i igra na žici;nikako ne spada u domen mudre politike s obzirom na to ko je naspram nas a ko je kao uz nas.Ako je tačno da je istorija učiteljica života onda smo mi dobili čistog keca jer smo ovakve gluposti već radili i u Krajini i i Bosni i na Kosovu i sad opet.Što je najgore ovde nije u pitanju nizak stepen IQ-a već moralni i pragmatični nivoi kako lokalnih moćnika,tako i moćnika koji sede u BG.Mnogi sjajno profitiraju na Kosovskoj nesreći a plus ne moraju da rešavaju pitanje lošeg standarda,ljuskih prava imnogo još toga.Igrati se tuđim životima a znati da vaš i vaših najbližih nije ugrožen je bizarni specijalitet svih naših političara.

Damir

pre 12 godina

Eto Srbija uspjela klonirat ljude,ovi na slici su klonovi Hadjića,Martića,Vučurevića,Babića,Krajišnika,Dokmanovića,Karadjića,Šešela i još im fali Plavšićka i ekipa je kompletna, a kloniranog Mladića drže u rezervi.

ballkanac

pre 12 godina

Srbi su odlucili da dozvole KFOR-u prolaz u odredjeno vreme i sa odredjenim brojem vojnika!
Tako bato, uvedite Kforu VANREDNO STANJE,;))

Milan

pre 12 godina

Velike poglavice su opet donele smisleno resenje. I sad ce sudbinu KFOR-a kreirati grupa ljudi na severu Kosova? Do kada ce ljudi verovati "patriotama" na Kosovu ciji je osnovni cilj zarada i njihovim mentorima u Bg koji su "ocuvali" Kosovo dok prodju izbori?

Sava Drugi

pre 12 godina

Rezolucija 1244: Carina sprska, 1000 vojnika Srbije na granici sa Albanijom.

U krugovima USA politika se prepričava situacija kada je Holbruku pozlilo: Hilari mu pokazuje rezoluciju 1244. Kosovo je trebalo da se otcepi od Srbije ali su Zabrljali. Na kraju je i ona morala da najavi svoj odlazak iz politike zbog toga.


Mnogo pre nego što se iko nada, situacija će se okrenuti za 180 stepeni. Albanci će, kao u Avganistanu od prijatelja postati neprejatelji USA, a mi ćemo propuštati KFOR u povlačenju kroz Srbiju.

zato je danas mnogo važnije pitanje od ovog danas je zašto nema KFOR na graničnom prelazu Košare i Merdre?

Beloved

pre 12 godina

Sve ove uslove diktiraju iz Beograda sa bezbedne udaljenosti Vojislav Dr.Koštunica i Konuzin. Ovi zahtevi su u najmanju ruku žalosno smešni. Oduvaće ih KFOR sa barikada kolko sutra pa će se češati i gde ih ne svrbi. Najgore od svega što ćemo i mi ispaštati zbog njihovih hirova !

Pera

pre 12 godina

Oni koji veruju da se istorija ponavlja i da je ona ½učiteljica života½, imaju nesreću da im te frazetine zaista oblikuju život...

?

pre 12 godina

У најмању руку, овакво понашање Србије је трагикомично. Врло неозбиљно и заиста кукавичко понашање Владе и председника. Сад су сви побегли иза тих Срба на северу Космета, сви су се склонили и избацују само ове изјаве "ми вас подржавамо", и то све онако у стилу "и'те ви тамо како знате па се сналазите", али то све онако лепо издалека, и мишљења, ух, добро је, на време смо побегли па ако нешто крене наопако таман да нико не може да Нас нападне, а можда требамо и због децембра. Врло, врло неприхватљиво и жалосно. Још се Тадић тек сада сетио, ТЕК САДА, а све време до сад ни да дигне глас, па чак ни после оне трагедије у Ораховцу, а како је само два дана брујао што је запаљен прелаз Јариње. Па да ли је КФОР и сва МЗ на Космету из те незаинтересованости председника ове земље могла да извуче неки закључак? Наравно, и сад су ти Срби у тежем положају више него икад до сад током ове кризе.
Још ове приче Ивановића, па ово је невероватно, видим, све се прославио у решавању проблема или бар помоћи Србима на Космету. Коначно, заиста је невероватно да је Влада до сада учествовала у свим преговорима и то све заједно са Косметским Србима, мислим на Стефановића, али и Богдановића, са овим или оним успехом, а сад су сви одједном некако се склонили у страну и што је најгоре од свега, сад је цео врх ове земље заборавио његове врло јасне и прецизне поруке да му је неприхватљиво довођењне некаквих цариника и слично из Приштине, због чега је цела криза и почела и узрок свих збивања, и заборавио је целокупан дијалог са Тахири, а да се нико није удостојио да о томе прозбори. То је ништа друго до срамота ове власти.
А око "обећања КФОР-а". Хоће то, али у другом филму, у овом се, нажалост, све оно што КФОР "обећа" на крају прекрши. Као што је било и са РОСУ у јулу, кад нису сачекали ни дан да прође, као што сада раде са "цариницима", (као што су у марту 2004. сви побегли у касарне, кад их је било 20.000 на Космету, могли су све оно да спрече, а нису)а да нико из власти не подсети КФОР на његове обавезе и оно што је скоро договорено. КФОР-у је то сасвим довољна порука од Србије.
Иначе, ово је брука и Европе, јер, знала је да назива свакавим именима Берлински зид, а сада жмури и окреће главу на све ово. Лицемерје, ништа друго.

Neutron

pre 12 godina

Ja apsolutno podrzavam Srbe na Kosovu. Zelim im da istraju u borbi za njihovo parce zemlje. Ne zele da budu deo Albanije i tacka. Kako ih napustiti? Zasto im se stalno ismejaviti? Ne mogu da verujem komentare o svim vestima vezanim za kosovo na ovom sajtu. Takvo pljuvanje po vlastitom narodu u najgorim mogucim trenucima, to necete videti nigde na svetu, ja vam to garantujem. A samo se bore da ostanu uz maticu. To necete videti nikada ni u SAD, ni u Engleskoj, Nemackoj, Turskoj ni Albaniji. To vam tvrdim. Ne mogu da verujem. Mislim da zapad nije ni sanjao da ce ovako da nas slomi kao narod. Potpuno polomljeni, na kolenima ih molimo da nas "prime" pa i uz cenu izdaje. Nista vise ne mari. Cak je sve toliko izvitopereno da se ta izdaja i pljuvanje po sopstvenom narodu cini cool a odbrana istog imbecilizam i "seljastvo".

игор

pre 12 godina

овако, прво је договор био да се КФОР обавести да ли могу да се крећу кроз север. Наши председници општина су им рекли да могу, али су мимо договора тражили и пролаз за ЕУЛЕКС, онда су наши рекли да о томе није било речи, јер то и није захтевано. Од аустроугарске се Србима постављају услови и захтеви са намером да их ми одбијемо. Гаврило ниси дао главу узалуд. Слобода цену нема

Cera

pre 12 godina

Imate pravo samo jednom da pogađate kojoj strategiji i kome to najviše odgovara? Nekima u Prištini zbog činjenice iz naslova veoma prija ova neizvesnost, uz grickalice i piće čekaju i lože vas.
Ne radi se to tako braćo mila. Bez kačenja sa KFOR-om.

игор

pre 12 godina

Док наше понашање осуђују албанци на овом порталу знамо да смо на добром путу. Комшије минус је доле десно

BanjaLukan

pre 12 godina

Влада Србије треба отворено да каже Србима са Косова да није способна да брани њихове интересе и да су сами. Онда би се покренуле ствари у главама косовских Срба. Не знам зашто досад нису формирали Народну скупштину Аутономне покрајине Косова и Метохије, као што им то гарантује Устав Републике Србије. Да је Скупштина ту, врло брзо би они организовали своју Владу, Полицију и Војску. А окупаторе треба само игнорисати. Па шта су радили Албанци некад? Правили су паралелно друштво игноришући тотално државу у којој су живјели. И Југославију, и Србију.
Иначе, било би добро да сви знамо албански језик, као што је већина Албанаца зна српски језик, па су тачно научили како што лакше да нас испровоцирају. Ако не пратите албанску штампу, знајте да је такозвана косовска влада на ивици финансијског колапса, а с обзиром да ни њиховим менторима није ништа боље, не треба одступати. Вријеме је на нашој страни.

Filip

pre 12 godina

Srbi su taoci novog svetskog poretka koji pokusava da preko nasih ledja da ostvaruje svoje interese. Pricate da smo krivi za Kosovo? Pa dame i gospodo 90 posto droge ka Evropi ide preko Kosova, i cak 60 posto svetske droge predje preko istog. Interes nas ili mocnika kvog sveta? Pravoslavlje ili smrt!

kmbuntovnik

pre 12 godina

Stidim se većine vas koji sebe nazivete Srbima, a ovako pišete o svojoj "braći" na Kosovu i Metohiji, trudeći se da ih ocrnite maksimalno, a opravdate sve što čine njihovi neprijatelji.

tole

pre 12 godina

Potpuna podrska Srbima,kako god da odluce. Van je elementarne logike i osecaja za pravedno da im poklonimo i sever,ali je tacno i da su Srbiji ruke vezane,i da nece biti nikakve konkretne 'saveznicke' podrske.

Malisa

pre 12 godina

Kosovo je oteto i sada se unizava i ono malo ljudi koji se ocajnicki bore da zadrze minimum ponosa u uslovima kada im niko pa mi drzavni vrh Srbije ne daje jasnu podrsku. Zbog takvog stanja Srbije se sad okupatori ponasaju ovako bahato i rade sta hocete, ali mi doci ce dan kada ce Srpska Vojska vratiti otetu zemlju. Ova generacijs je umorna i uplasena bez ideje i bez hrabrosti. Niko se nije pomirio sa cinjenicom da mu je drzava unistena i ponizena pa nece ni Srbi. Zivi bili pa vidjeli !

aleksandar49

pre 12 godina

zamislite ovo,imate kucu i okucnicu i psa,duzniste da na kapiji istaknete neko obelezje da je pas prisutan,napr.pas ujeda,ili,lik psa pa pise ja ovde cuvam,onda izvolte ako ste hrabri.Strah da te uvati al desi se ona cuvena magla,pa polegla kao na svom,a u stvari doneli je tudji ljudi.

игор

pre 12 godina

Ако коментаре против људи са барикада пишу дежурни европејци и комшије Албанци онда је то добар предзнак да радимо исправну ствар. Ако логично размишљамо који би српски предлог хвалили комшије Албанци

INTERESI VELIKIH SILA

pre 12 godina

IDU PREKO LEDJA MALIH NARODA...UVEK BILO I BITI CE!....ISTISKIVANJE RUSIJE SA BALKANA U TOKU...PREKID JUZNOG TOKA SA USPOSTAVLJANJEM NABUCCO (AMERICKOG GASOVODA) U RAZVOJU...OTIMANJE TREPCE I KONTROLA BALKANA PREKO BONDSTILA, UPOTREBOM POSLUSNIH LOKALNIH INDIJANACA.....ZNACI SRBI BEZ VOJSKE I SAVEZNIKA (VELIKE SILE) NE MOGU NI DA SANJAJU O BILO KAKVOJ PROMENI SADASNJEG STANJA. NA ZALOST! SLEDECA FAZA JE UKLAPANJE U NATO NA MISICE INACE CE NAS RASCUPATI I DALJE....PA GUTATI U KOMADIMA....NEMA DRUGE!

KARIkatura

pre 12 godina

eh pa sada je sve jasno.
Pale su maske.
Barikade nisu protiv kosovski carinaca i kps policajaca,
Barikade nisu protiv KFOR-a,
Barikade nisu protiv Eulex-a

Barikade su protiv SRBIJE.
Da, Srbije.
Neko hoce po svaku cenu da spreci Srbiji put ka civilizaciji i demokratiji, put ka EU.
Crkva- Ampfilohije, Pahomije, Kostunica, Dacic, SRS, Palma, SPS i neko iz Vlade.
I ovi vredzaju moju intiligenciju!

Policajac

pre 12 godina

(Filip, 19. oktobar 2011 17:00)
Jadan,droga na Kosovo stize preko teritorije Srbije-Dimitrovgrad-Gradina, vrlo mala kolicina preko Makedonije, a sve, do 90% i vise zavrsava u Evropskoj Zajednici

danijel022

pre 12 godina

Ti ljudi imaju prava da izraze svoju volju i da protestvuju, posebno sto to rade mirno. Podrska svima dole!
Nema odustajanja, borite se za svoje!

Petko

pre 12 godina

Čitam komentare i ne mogu verovati, ovaj vamo spominje da Srbi imaju više prava na Kosovu nego manjine u Srbiji, pa normalno da imaju kad je to sve Srbija!!
ALO!!
Gde ja to živim??

Jovan

pre 12 godina

Kako vas nije sramota da ovako pisete o tim izmucenim ljudima dole? A, pa da, vasa jedina briga je sta ce reci ta divna Evropska unija( ima razlike izmedju nje, i Evrope, ciji smo deo), i to iz vasih toplih beogradskih, novosadskih, jagodinskih domova. Hocete tako pisati jednog dana, ne daj boze, i za Vojvoodinu ? Ako je cena Kosovo, nikad u EU !!!

Kaznena ekspedicija

pre 12 godina

Strateški interes Srbije je da se sukob nikad ne reši. Naravno po svaku cenu treba izbegavati ljudske žrtve i davati minimalne ustupke zauzvrat. Kada dođe vreme da NATO ode sa Kosova ili pridobijemo saveznike koji će nas vazdušno podržati, rešićemo to brzo i biće srećni oni koji uspeju da pobegnu.

NemanjaBB

pre 12 godina

Bilo bi totalno glupo da se sada "predaju" ...mislim, sta su onda proveli mesec i nesto na barikadama i sada popustaju?! Podrska nasima na barikadama!

Jovan

pre 12 godina

Tako je. Propustiti ih da odnesu opremu i namirnice, da jadni amerikanci i nemci ne pregladne, i odmah opet zatvoriti puteve. Sta oni misle, gde god se nasilno pojave u svetu, da mogu da rade sta hoce ? Mogu u stvari, ali u Vasingtonu, Berlinu itd ...

Winston Churchill

pre 12 godina

Citat: "Nikad ne popusti, nikad, nikad, nikad, nikad, ni u cemu velikom ni malom, ogromnom ili mizerno malom, osim ispred ubedjenja koja su casna i smislena. I nikad ne popusti sili, nikad ne popusti na izgled silno premocnoj sili neprijatelja"

Tatko

pre 12 godina

A zasto Srbi ne postave barikadu izmedju administrativnog prelaza i administrativne linije? Pa nemoguce je da su i Jarinje i Brnjak na samoj administrativnoj liniji? Ako ima i 50m to je dovoljno da se stavi barikada: KFOR ce moci nesmetano da dolazi i odlazi sa administrativnog prelaza, neka i dovodi albanske carinike, preko tih prelaza ionako niko nece proci. E onda cemo da vidimo da li KFOR svojim potezima zeli da obezbedi snabdevanje svojih jedinica ili je na strani tzv. Vlasti u Pristini!
PS. 'ajmo tastature iz Pristine, krenite na disLajkovac!

komshija

pre 12 godina

"...kao i da se ne dovodi bilo koja naoružana grupa koju Srbi doživljavaju kao neprijateljsku" ????

Da li to misle srbi na Kosovsku policiju i granicare???

Stvarno sramota za one koje to misle, posto dok drugi/juzni deo Kosova sa srbima koji zive u taj juzni deo Kosova zive zajedno sa ovim takozvanim "neprijateljima" zive i postuju se bolje nego u doba 1990'tih, ne bi trebalo da tih neki Srbi vode tu politiku samo za njihovo licni interes i to u ledja obicnih gradjana koji su umorni sa svim ovim radikalizmom. Daj procitajte Atihsarijev plan i videcete da Srbi imaju vise prava u Kosovo nego manjina u Srbiju sto imaju!! A sto se tice Kosova, Kosovo je nezavisno i bice za dugo vreme (da ne kazem za uvek) ali sto je bitno jeste da Srbi u Kosovo imace mnogo bolji zivot i vise postovanja kao gradjani Kosova nego sto smo mi imali tokom vaseg rukovodstva iznad Kosova. Pozdrav sa Prishtine

Max

pre 12 godina

Srbijanska politika je potpuno autistična.
KFOR (još jednom) pruža priliku Srbima da spase obraz i sami maknu barikade. Srpska strana dosadašnje nedjelovanje KFOR po pitanju barikada tumači kao slabost i neodlučnost, što je potpuno pogrešno.
Umjesto da kosovskim Srbima pomogne u integraciji u kosovsko društvo, Srbija korak po korak, ruši most za mostom koji spaja Srbe na Kosovu i albansku većinu.
Takva politika vodi u samo jednom smjeru - iseljavanje u Srbiju.

Ista "priča" je vođena i u Hrvatskoj, odbijanje bilo kakve komunikacije sa Hrvatima i teorija o "nemogućnosti života sa Hrvatima" (cit.Martić), dovela je do srpskog iseljavanja.

Možda je to i cilj.

Sava Drugi

pre 12 godina

Rezolucija 1244: Carina sprska, 1000 vojnika Srbije na granici sa Albanijom.

U krugovima USA politika se prepričava situacija kada je Holbruku pozlilo: Hilari mu pokazuje rezoluciju 1244. Kosovo je trebalo da se otcepi od Srbije ali su Zabrljali. Na kraju je i ona morala da najavi svoj odlazak iz politike zbog toga.


Mnogo pre nego što se iko nada, situacija će se okrenuti za 180 stepeni. Albanci će, kao u Avganistanu od prijatelja postati neprejatelji USA, a mi ćemo propuštati KFOR u povlačenju kroz Srbiju.

zato je danas mnogo važnije pitanje od ovog danas je zašto nema KFOR na graničnom prelazu Košare i Merdre?

Ekrem

pre 12 godina

Mene cudi jedna stvar....ko te ljude placa, dali oni rade i gde, drustvenom ili privatnom sektoru?! Dali neko od njih (ako su zaposleni) ocekuje neke rezultate?
Meni je njih zao, nije dobro ni za njih, ni za njihovu decu, za ucenike, studente pa ni za drustvo!

bezimena

pre 12 godina

"Nema odustajanja, borite se za svoje"!
(danijel022, 19. oktobar 2011 11:18)

Šta SVOJE!? Haos i bezvlašće je jedino što odmetnuti Srbi na severu Kosova imaju da "brane"! Zato nemaju podršku normalnog i poštenog sveta!

Bata

pre 12 godina

Pa ovo je komedija. Oni misle da brojno stanje KFOR-a kontroliše grupa seljana okupljenih na barikadama. Uvesti red na Kosovu je interes svima nama. Ko plaća te neradnike koji tri meseca sede na barikadama? Pa mi! 40 miliona evra svakog meseca Srbija daje Kosovu, koje ima 100.000 Srba. Uzmite bilo koju opštinu u Srbiji od 100.000 ljudi, pa zamislite šta bi se tamo uradilo da im se svakog meseca upumpava 40 miliona evra!

Hr1

pre 12 godina

Baš me zanima što će svi ti učeni poslanici kad KFOR ukloni sve barikade i pohapsi sve koji se suprotstave, a Kosovo počne kontorlirati cijelu granicu. Bit će tišina skroz do Beograda koji će naravno samo "osuditi nasilje".

Sa Kosova

pre 12 godina

Citam komentare i gledam uboge ljude pored sebe koji nemaju drugog izlaza nego da budu tu gde jesu. Volim sve te ljude onoliko koliko ne mozete ni da zamislite.

Ako vecina u Srbiji misli kao vecina komentatora onda mogu samo da izjavim da Srbija ne zasluzuje ovakve dobre ljude koji vole i cuvaju svoju domovinu. Ako Srbija okrene ledja svom narodu onda mozda zaista treba postaviti znak da na Jarinju i u Brnjaku prestaje Srbija jer ona sama ne zeli svoje ljude i svoju zemlju.

Miki

pre 12 godina

Tipicno za Milosevicevo vreme.Sazove se Skupstina da im ruke ostanu ciste, i onda se pravdaju da je tako narod odlucio.Nema sanse da se tu postigne neki pametan dogovor.

Kubba

pre 12 godina

Jedno od zasedanja lokalnih vraceva pod nadzorom velikih mudraca iz Beograda.
Odluka: "bacanje cini na vojnike Kfora, a i savez sa crvenim magovima Kremlja protiv NATO saveza".

Beqa

pre 12 godina

Druze Ivanovicu, stvarno niste u stanju da bilo sta uslovljavate a pogotovo ne Kforu. Pokusavate da uslovljavate Kfor o tome sta on sme da transportuje. Zamislite situaciju kada prolazi kolona Kfora, a cika Radoje koji ima smenu na barikadi kontrolise Kfor da ne svercuju albanskog carinika. Stvarno , smesni uslovi od strane Srba.

Filip

pre 12 godina

Srbi su taoci novog svetskog poretka koji pokusava da preko nasih ledja da ostvaruje svoje interese. Pricate da smo krivi za Kosovo? Pa dame i gospodo 90 posto droge ka Evropi ide preko Kosova, i cak 60 posto svetske droge predje preko istog. Interes nas ili mocnika kvog sveta? Pravoslavlje ili smrt!

pravi srbin

pre 12 godina

Zesci fenseri ovi nasi na barikadama.Trenerke,makserice...Izgleda se onim koncertom nismo samo muzicki vratili u devedese nego i civilizovano.Cisto sumnjam da iko od njih i negde radi,svi smo mi robovi njihovog "gneva" i igranja.U ratu zbog tog Kosova poginuo je moj otac,ja svakodnevno ispastam zbog tog istog Kosova zar i moja deca treba da ispastaju zbog te sacice jada zemlje?!Pustite nas vise da zivimo i vratite se tamo gde pripadate,Srbiji.Srbija vas tamo nije napustila a da zivite u srbiji bice vam bolje nego nama koji smo ovde od pamtiveka!Niste vi Kosovo izgubili,kasno je da se nasiljem Kosovo i vrati.

Duka

pre 12 godina

A šta ima novo na Šri Lanci? I tamo neki sukob tinja decenijama... A u Palestini? Toliko sam oguglao na to Kosovo da takve vesti i ne čitam. Znači ili rat za sever ili bezuslovno sklanjanje, ovo je budalaština, zezanje ljudi dole.

Neutron

pre 12 godina

Ja apsolutno podrzavam Srbe na Kosovu. Zelim im da istraju u borbi za njihovo parce zemlje. Ne zele da budu deo Albanije i tacka. Kako ih napustiti? Zasto im se stalno ismejaviti? Ne mogu da verujem komentare o svim vestima vezanim za kosovo na ovom sajtu. Takvo pljuvanje po vlastitom narodu u najgorim mogucim trenucima, to necete videti nigde na svetu, ja vam to garantujem. A samo se bore da ostanu uz maticu. To necete videti nikada ni u SAD, ni u Engleskoj, Nemackoj, Turskoj ni Albaniji. To vam tvrdim. Ne mogu da verujem. Mislim da zapad nije ni sanjao da ce ovako da nas slomi kao narod. Potpuno polomljeni, na kolenima ih molimo da nas "prime" pa i uz cenu izdaje. Nista vise ne mari. Cak je sve toliko izvitopereno da se ta izdaja i pljuvanje po sopstvenom narodu cini cool a odbrana istog imbecilizam i "seljastvo".

e-krem

pre 12 godina

Kfor nije ovde da bi se setao slobodno gore dole nego da svima omoguci slobodu kretanja i ne daj boze da me neko zaustavi i maltretira taj ima da leti zajedno sa mnom.

Malisa

pre 12 godina

Kosovo je oteto i sada se unizava i ono malo ljudi koji se ocajnicki bore da zadrze minimum ponosa u uslovima kada im niko pa mi drzavni vrh Srbije ne daje jasnu podrsku. Zbog takvog stanja Srbije se sad okupatori ponasaju ovako bahato i rade sta hocete, ali mi doci ce dan kada ce Srpska Vojska vratiti otetu zemlju. Ova generacijs je umorna i uplasena bez ideje i bez hrabrosti. Niko se nije pomirio sa cinjenicom da mu je drzava unistena i ponizena pa nece ni Srbi. Zivi bili pa vidjeli !

Bojan

pre 12 godina

Vec odavno nisam cuo vecu gomilu gluposti od Ivanovica. Ova tri uslova koji on napominje bice potpuno neprihvatljivi za KFOR, EULEX a takodjer i za Kosovske institucije. Barikade danas ima da budu sklonjene od strane KFOR-a , milom ili silom . Bolje bi bilo da oni koji su ih postavili ( narod ih nije postavio,nego kriminalne grupe) da ih sklone.

kmbuntovnik

pre 12 godina

Stidim se većine vas koji sebe nazivete Srbima, a ovako pišete o svojoj "braći" na Kosovu i Metohiji, trudeći se da ih ocrnite maksimalno, a opravdate sve što čine njihovi neprijatelji.

ISA

pre 12 godina

“Koliko ih li je tamo, sede li sede, kradu bogu dane. Moze im se, Srbija ih placa, i tako decenijama. Kao i ove monahe u prvim redovima.”
(Branka, 19. oktobar 2011 10:02)

Sta cekas? Idi i ti pa sedi i sedi da i tebe Srbija placa. Zar ne vidis da mozes dobro da zaradis? Sta bi... izdala te hrabrost ?

игор

pre 12 godina

Док наше понашање осуђују албанци на овом порталу знамо да смо на добром путу. Комшије минус је доле десно

Darko NS

pre 12 godina

Meni zaključci ove udružene skupštine opština liče na sve one prethodne srpske skupove u kojima je odbijen Oven - Stoltenbergov plan u Bosni i Hercegovini, Plan Z 4 u Krajini i dogovor u Rambujeu. Svi znamo šta sledi nakon ovakvih skupštinskih odluka. Živeti u nekom svom svetu van vremena i prostora je odgovornost prema onima koji od vas zavise. Verujem da će većina ovih poslanika na vreme pobeci sa Kosova u Srbiju. a narod...

Skywalker

pre 12 godina

Ne znam samo da li ce i posle uklanjanja barikada i posle ukidanja srpskih institucija neki imati obraza da ista izjave posle onakvih izjava iz jula i septembra kako Srbima zivota nema ako zazive kosovske institucije na severu. Sto je najgore ne samo da ce imati obraza, nego ce se opet kandidovati za opstinske funkcije i na izborima koje ce raspisati Pristina i pricati narodu kako je u interesu Srbije da izadje na te izbore. I narod ce im ponovo poverovati. Evo, pazite sta vam kazem, zivi bili pa videli.

tole

pre 12 godina

Potpuna podrska Srbima,kako god da odluce. Van je elementarne logike i osecaja za pravedno da im poklonimo i sever,ali je tacno i da su Srbiji ruke vezane,i da nece biti nikakve konkretne 'saveznicke' podrske.

Skywalker

pre 12 godina

,,o tome da se barikade ne uklone potpuno, već da Kfor prolazi u određeno vreme, sa određenim brojem vojnika."
Ko ce da prebrojava koliko ima vojnika u vozilu? Mislim da treba neke ljude zaposliti i dati im platu da bi obavljali jedan tako odgovoran posao.
Sve u svemu, ludilo se nastavlja.

игор

pre 12 godina

овако, прво је договор био да се КФОР обавести да ли могу да се крећу кроз север. Наши председници општина су им рекли да могу, али су мимо договора тражили и пролаз за ЕУЛЕКС, онда су наши рекли да о томе није било речи, јер то и није захтевано. Од аустроугарске се Србима постављају услови и захтеви са намером да их ми одбијемо. Гаврило ниси дао главу узалуд. Слобода цену нема

Newborn,

pre 12 godina

Eeeeeeee kako me vraca ova slika 90-ih kada smo isto ovako sedeci protestovali protiv Srpske policije !
Samo je razlika da mi nismo imali rok ni da ustanemo !!!
Ko bi rekao tada !!!

Mileta

pre 12 godina

Bas bih voleo da vidim vojsku (KFOR) kojoj vozila kontrolosu civili na barikadama. To vam je kao sa pecatima. Slozili smo se sa izgledom pecata ali smo navodno zaboravili da neko mora da ih nosi.

boris

pre 12 godina

...pa i ja bi sedeo citave dane,a dobijao od majcice srbije 2000 evra...pre neki dan sam procitao ovde da kosovo svaki sekund kosta srbiju 16 centa,e pa sad izracunajte...neznam mozda sam glup,ali ovi sto sede i odmaraju nisu...

игор

pre 12 godina

Ако коментаре против људи са барикада пишу дежурни европејци и комшије Албанци онда је то добар предзнак да радимо исправну ствар. Ако логично размишљамо који би српски предлог хвалили комшије Албанци

BanjaLukan

pre 12 godina

Влада Србије треба отворено да каже Србима са Косова да није способна да брани њихове интересе и да су сами. Онда би се покренуле ствари у главама косовских Срба. Не знам зашто досад нису формирали Народну скупштину Аутономне покрајине Косова и Метохије, као што им то гарантује Устав Републике Србије. Да је Скупштина ту, врло брзо би они организовали своју Владу, Полицију и Војску. А окупаторе треба само игнорисати. Па шта су радили Албанци некад? Правили су паралелно друштво игноришући тотално државу у којој су живјели. И Југославију, и Србију.
Иначе, било би добро да сви знамо албански језик, као што је већина Албанаца зна српски језик, па су тачно научили како што лакше да нас испровоцирају. Ако не пратите албанску штампу, знајте да је такозвана косовска влада на ивици финансијског колапса, а с обзиром да ни њиховим менторима није ништа боље, не треба одступати. Вријеме је на нашој страни.

baki iz nisa

pre 12 godina

Meni je u svemu najzanimljivije prisustvo Emila Vlajkija koji je podpredsednik RS iz reda Hrvata.
A mi koji pratimo dogadjaje u BH, znamo da entiteti [RS i Federacija] nemaju apsolutno nikakve ingerencije sto se spoljne politike drzave BH tice. Drugo bi bilo da je dosao Nebojsa Radmanovic koji je clan predsednistva BH iz reda Srba.
A uveren sam da bi Srbi bna Kosovu vise volili da im je dosao portir iz predsednistva RS, ali Srbin nego podpredsenik ali Hrvat obzirom da je Hrvatska priznala Kosovo

?

pre 12 godina

У најмању руку, овакво понашање Србије је трагикомично. Врло неозбиљно и заиста кукавичко понашање Владе и председника. Сад су сви побегли иза тих Срба на северу Космета, сви су се склонили и избацују само ове изјаве "ми вас подржавамо", и то све онако у стилу "и'те ви тамо како знате па се сналазите", али то све онако лепо издалека, и мишљења, ух, добро је, на време смо побегли па ако нешто крене наопако таман да нико не може да Нас нападне, а можда требамо и због децембра. Врло, врло неприхватљиво и жалосно. Још се Тадић тек сада сетио, ТЕК САДА, а све време до сад ни да дигне глас, па чак ни после оне трагедије у Ораховцу, а како је само два дана брујао што је запаљен прелаз Јариње. Па да ли је КФОР и сва МЗ на Космету из те незаинтересованости председника ове земље могла да извуче неки закључак? Наравно, и сад су ти Срби у тежем положају више него икад до сад током ове кризе.
Још ове приче Ивановића, па ово је невероватно, видим, све се прославио у решавању проблема или бар помоћи Србима на Космету. Коначно, заиста је невероватно да је Влада до сада учествовала у свим преговорима и то све заједно са Косметским Србима, мислим на Стефановића, али и Богдановића, са овим или оним успехом, а сад су сви одједном некако се склонили у страну и што је најгоре од свега, сад је цео врх ове земље заборавио његове врло јасне и прецизне поруке да му је неприхватљиво довођењне некаквих цариника и слично из Приштине, због чега је цела криза и почела и узрок свих збивања, и заборавио је целокупан дијалог са Тахири, а да се нико није удостојио да о томе прозбори. То је ништа друго до срамота ове власти.
А око "обећања КФОР-а". Хоће то, али у другом филму, у овом се, нажалост, све оно што КФОР "обећа" на крају прекрши. Као што је било и са РОСУ у јулу, кад нису сачекали ни дан да прође, као што сада раде са "цариницима", (као што су у марту 2004. сви побегли у касарне, кад их је било 20.000 на Космету, могли су све оно да спрече, а нису)а да нико из власти не подсети КФОР на његове обавезе и оно што је скоро договорено. КФОР-у је то сасвим довољна порука од Србије.
Иначе, ово је брука и Европе, јер, знала је да назива свакавим именима Берлински зид, а сада жмури и окреће главу на све ово. Лицемерје, ништа друго.

Stevan

pre 12 godina

Kako su smesni ovi nasi na Kosovu... kao, oni ce napraviti malo prostora da prodju KFOR-ovci... I dokle tako bre, aman ljudi sta radite... da li mislite da ce to sve sto radite doprineti da Albanci pozele da zive u Srbiji? Nece, sigurno... sami cete se skloniti ovih dana kad zahladi...

Milan Aksentijević

pre 12 godina

Dokle će ova agonija da traje. Srbi su taoci nečije nesposobnosti. Zar iko očekuje od ove vlasti da može da napravi neki preokret. Da li neko možda zna šta je to do sada dobro učinjeno sa njihove strane.

Golub

pre 12 godina

"Predstavnici pojedinih opština na severu Kosova rekli su da još nisu dobili poruku predsednika Srbije Borisa Tadića povodom situacije sa barikadama na severu Kosova."

Majko mila, a čime im je poslao tu poruku? Zakačio za goluba pismonošu? Ili za divlju svinju? Pa da ju je poslao preko indijanaca, do sada bi se probili.

Ili mi to kupujemo vreme? Što je OK, ali ima kraja tome.

INTERESI VELIKIH SILA

pre 12 godina

IDU PREKO LEDJA MALIH NARODA...UVEK BILO I BITI CE!....ISTISKIVANJE RUSIJE SA BALKANA U TOKU...PREKID JUZNOG TOKA SA USPOSTAVLJANJEM NABUCCO (AMERICKOG GASOVODA) U RAZVOJU...OTIMANJE TREPCE I KONTROLA BALKANA PREKO BONDSTILA, UPOTREBOM POSLUSNIH LOKALNIH INDIJANACA.....ZNACI SRBI BEZ VOJSKE I SAVEZNIKA (VELIKE SILE) NE MOGU NI DA SANJAJU O BILO KAKVOJ PROMENI SADASNJEG STANJA. NA ZALOST! SLEDECA FAZA JE UKLAPANJE U NATO NA MISICE INACE CE NAS RASCUPATI I DALJE....PA GUTATI U KOMADIMA....NEMA DRUGE!

Ovlast

pre 12 godina

Umesto da odluče da li će ili neće maknuti barikade oni mudraci ovlastili svoje pregovarače... a sada valjda čekaju da KFOR- ovlasti svoje pregovarače, pa da se svi pregovarači nađu i dogovore gde i kada će započeti pregovore... jadno i potcenjivački prema bilo kome imalo zdravog uma... Bože sačuvaj ...

Weber 'S

pre 12 godina

"Rekli smo im da nemamo mandat da odlučimo o tome da li će Euleksu biti dozovljen prolaz", kazao je Ristić.

Pa koji "djavo" dolazite na pregovore ako nemate mandat.
KOJI AMATERI!

Razum

pre 12 godina

Sada se tek vidi da su predstavnici opstina sa severa izmanipulisani nekim politickim partijama iz Beograda koji su od pocetka bili protiv EULEXA. Konculj i Merdare normalno rade. Izgleda da cemo i narednih godina biti taoci manjine i onih koji su protiv ulaska Srbije u EU

Vladimir Nbgd4eveR

pre 12 godina

Neka im je Bog u pomoći! Stvarno ne razumem šta rade. KFOR (NATO) ne polaže račune bilo kome i nema šanse da dozvoli "grupi seljana" da ih kontroliše. Totalna neozbiljnost.

aleksandar49

pre 12 godina

zamislite ovo,imate kucu i okucnicu i psa,duzniste da na kapiji istaknete neko obelezje da je pas prisutan,napr.pas ujeda,ili,lik psa pa pise ja ovde cuvam,onda izvolte ako ste hrabri.Strah da te uvati al desi se ona cuvena magla,pa polegla kao na svom,a u stvari doneli je tudji ljudi.

fotka

pre 12 godina

Kako vas nije sramota da ovako pisete o tim izmucenim ljudima dole?
(Jovan)

ja ne vidim na ovoj slici izmucene ljude no ljude kao sa piste, u izglancanim talijankama i lister odelima. A nisam dosad ni video.

sasa jkic

pre 12 godina

Bice kao sto je uvek bilo, uzece nam sve sto im treba i jos cemo da dobijemo po usima. Nama se istorija ponavlja jer imamo kratko pamcenje i ne ucimo na gresakama.
Gledam ove "napacene" predstavnike Srba obuceni kao predsednici multinacionalnih kompanija!

sporo ali...

pre 12 godina

@igor Gavrilo, 18-godisnjak, je ubio coveka i trudnu zenu. Da ponovim, trudnu zenu. Ubio ga je jer su ga napalili isti takvi kao ovi koji pale ove ljude dole na Kosovu. Zbog ubistva bebe u stomaku poginuli su milioni ljudi a Srbija bila debelo kaznjena gubitkom trecine stanovnistva. Isto tako kao sto je kaznjena danas zbog 1500 dece koja su poginula u Sarajevu od bezobzirnog bombardovanja sa brda. Ko hoce rat, rat mu na kraju dodje u kucu kao sto je na kraju dosao Srbiji. Religiozni ljudi bi rekli da Bog sve gleda i da ubice i zlikovci na kraju uvek plate. A posebno ubice dece. Interesantno, svaki zlikovac za sebe misli da je dobar covek i da zlocin cini sa razlogom.

Грађанин Србије

pre 12 godina

Док наше понашање осуђују албанци на овом порталу знамо да смо на добром путу. Комшије минус је доле десно
(игор, 19. oktobar 2011 16:28)

Благо теби човече...ти си убеђен да баш сви Албанци Србима желе зло. Не поштујеш их ни толико да би их написао великим словом. Не пада ти на памет да се замислиш и можда помислиш да међу сваким народом постоје и добри људи којима је можда и жао када виде како неко срља у пропаст већ по ко зна који пут за последњих 20 година. Нације се не могу делити на добре и лоше већ само појединци, а ти си комплетан Албански народ прогласио за лош, вероватно не од јуче већ од ко зна кад. А смета ти кад тебе неко гледа попреко само зато што си србин? Зато и није чудо што су сви побегли од нас. Волео би да Косово буде део Србије јел да? И то по могућству без оних злих Албанаца пардон албанаца, свих без изузетка. Е видиш зато смо га и изгубили.
Ако би се нације и делиле као што их ти делиш ми смо свакако ближи овом другом.

dr.ita

pre 12 godina

A da vas mi malo poćastimo da donesemo tuljumbi i bakljava i da vi onda propustite KFOR...
(Škeljzim, 19. oktobar 2011 19:14)

Da si bar ime napisao pravilno pa da poverujemo da pise neki Albanac a ovako hehheheh

Marko Veljkovic

pre 12 godina

Upravo sam procitao vest da su pregovori sa KFOR-NATO propali i da se trazi povratak nase vojske i policije na Kosovo.Sada jedino sta mozemo ocekivati je novi egzodus,sukobe i prolivanje krvi,uzas.Jos jednom se pokazuje da su ovo barikade prema EU i nista vise od toga,i da odredjeni centri moci iz Beogrda svesno guraju taj narod u smrt,a cilj im je, spreciti Srbiju u njenom sto brzom prikljucenju EU.

Milan

pre 12 godina

Velike poglavice su opet donele smisleno resenje. I sad ce sudbinu KFOR-a kreirati grupa ljudi na severu Kosova? Do kada ce ljudi verovati "patriotama" na Kosovu ciji je osnovni cilj zarada i njihovim mentorima u Bg koji su "ocuvali" Kosovo dok prodju izbori?

Beloved

pre 12 godina

Sve ove uslove diktiraju iz Beograda sa bezbedne udaljenosti Vojislav Dr.Koštunica i Konuzin. Ovi zahtevi su u najmanju ruku žalosno smešni. Oduvaće ih KFOR sa barikada kolko sutra pa će se češati i gde ih ne svrbi. Najgore od svega što ćemo i mi ispaštati zbog njihovih hirova !

Predrag

pre 12 godina

Naivno! Sutra će im svi biti krivi kad KFOR krene da uklanja barikade!

Jadni ljudi koji sa ovim nemaju ništa, a žive na severu Kosova!
Ne verujem da su baš svi toliko naivni da ne znaju da ako KFOR odluči da ukloni barikade, da će to uraditi odlučno bez obzira koliku silu morali da primjene!
Al bar su pokušali da srbima spasu obraz pa da ih sami uklone i time izbjegnu žrtve. Mrtav čovjek, nikome više ne može pomoći!

Halco

pre 12 godina

Ovo me podseca 1989g, Srbi se skupili u Kosovo Polje docekajuci Milosevica, a Milosevic im sve obecao (gde kod srpska noga zgazi bice Srbija) "A svi znamo vrlo dobro sto se posle toga dodjalo".
Zalosno sto jos uvjek postoji Politicara koji zbog licnih interesa i interesa Partije zloupotrebe nevine gradjane i hrane ih mrznjom.

Citalac

pre 12 godina

Znam da se mnogima nece dopasti to sto pisem, ali je istina. Kakvi odbornici, kakvo propustanje u odredjeno vreme, kakvo zadrzavanje barikada, kakve jednostrane odluke ? Oni imaju silu i vlast. Sa vlascu i silom se ne pregovara, vec slusa, u najboljem slucaju DOGOVARA. Oni su sviraci, a mi igramo po taktu njihove muzike. Sto pre to shvatimo pokusamo da se dogovaramo tamo gde treba, a to je na drzavnom, a ne "barikadnom" nivou, to ce biti manje stete. PS.Ne dao Bog da KFOR primeni silu i neko nastrada. Tada ce biti kasno ze ovakve dopise.

Iza Brda

pre 12 godina

Sada sam na televiziji video izveštaj sa skupštine Srba. Video sam i produhovljene, svetosavske likove delegata, okrugle glave, bez vrata, svi kockasti, štancovani, u nekim fensi odelima...Da imam neku moć, dao bi im svima, paušalno, 1000. godina robije, i otišao mirno da spavam. Pa makar mi duša gorela u paklu. Ovo je strašno! Kriminalci i UDBA nam vode državu. Ili obratno...

zbunjeni

pre 12 godina

Slusam veceras izjavu A. Vucica: "Srbi (na Kosovu) su pametniji od vlasti, koja nema nikakav plan za Kosovo. Oni hoce samo da zive u miru na svojim ognjistima"... Koja demagogija, ljudi moji.
PS

Linda

pre 12 godina

Eeeeeeee kako me vraca ova slika 90-ih kada smo isto ovako sedeci protestovali protiv Srpske policije !
Samo je razlika da mi nismo imali rok ni da ustanemo !!!
Ko bi rekao tada !!!
(Newborn,, 19. oktobar 2011 10:40)

A batine su pljustale na sve strane,pa pendreci.... a danas njih MOLE da se sklone i cekaju koje ce uslove postaviti da ne bi upotrebili silu..eee moj narode koju smo mi muku i patnju prosli.

Cera

pre 12 godina

Imate pravo samo jednom da pogađate kojoj strategiji i kome to najviše odgovara? Nekima u Prištini zbog činjenice iz naslova veoma prija ova neizvesnost, uz grickalice i piće čekaju i lože vas.
Ne radi se to tako braćo mila. Bez kačenja sa KFOR-om.

Bg HQ

pre 12 godina

Na Kosovu je vrlo teška situacija već decenijama i potrebna je velika mudrost da se iz vrlo opasne i komplikovane situacije izvuče nekakav maksimum.Jedan od naših najvećih problema je što mudre politike u vezi s Kosovom nije bilo,niti je ima a još manje mi izgleda da će je biti.Ovo sa skupštinom koja kao donosi odluke jer je narod tako hteo,pa se kao nešto popušta ili ne popušta(zavisi kako ko tumači),provociranje sukoba i igra na žici;nikako ne spada u domen mudre politike s obzirom na to ko je naspram nas a ko je kao uz nas.Ako je tačno da je istorija učiteljica života onda smo mi dobili čistog keca jer smo ovakve gluposti već radili i u Krajini i i Bosni i na Kosovu i sad opet.Što je najgore ovde nije u pitanju nizak stepen IQ-a već moralni i pragmatični nivoi kako lokalnih moćnika,tako i moćnika koji sede u BG.Mnogi sjajno profitiraju na Kosovskoj nesreći a plus ne moraju da rešavaju pitanje lošeg standarda,ljuskih prava imnogo još toga.Igrati se tuđim životima a znati da vaš i vaših najbližih nije ugrožen je bizarni specijalitet svih naših političara.

Neko od mnogih

pre 12 godina

Sad ce Kforovci da glume gradjane, da se setaju gore-dole a oni sa barikade da vrse kontrolu slobodnog kretanja Kfora, da li i koliko ima vojnika,da ogranici vozila (teska mehanizacija) da li imaju svi ID itd....
Da bi mi rekao neko prije ne bi mu poverovao!!!
Na brdovitom Balkanu sve je moguce

игор

pre 12 godina

Косово су изгубили резервисти из централне Србије који су на Косово долазили и крали по албанским кућама. А сада ти исти кажу да је Косово изгубљено.

Pera

pre 12 godina

Oni koji veruju da se istorija ponavlja i da je ona ½učiteljica života½, imaju nesreću da im te frazetine zaista oblikuju život...

Damir

pre 12 godina

Eto Srbija uspjela klonirat ljude,ovi na slici su klonovi Hadjića,Martića,Vučurevića,Babića,Krajišnika,Dokmanovića,Karadjića,Šešela i još im fali Plavšićka i ekipa je kompletna, a kloniranog Mladića drže u rezervi.

ballkanac

pre 12 godina

Srbi su odlucili da dozvole KFOR-u prolaz u odredjeno vreme i sa odredjenim brojem vojnika!
Tako bato, uvedite Kforu VANREDNO STANJE,;))

KARIkatura

pre 12 godina

eh pa sada je sve jasno.
Pale su maske.
Barikade nisu protiv kosovski carinaca i kps policajaca,
Barikade nisu protiv KFOR-a,
Barikade nisu protiv Eulex-a

Barikade su protiv SRBIJE.
Da, Srbije.
Neko hoce po svaku cenu da spreci Srbiji put ka civilizaciji i demokratiji, put ka EU.
Crkva- Ampfilohije, Pahomije, Kostunica, Dacic, SRS, Palma, SPS i neko iz Vlade.
I ovi vredzaju moju intiligenciju!

Policajac

pre 12 godina

(Filip, 19. oktobar 2011 17:00)
Jadan,droga na Kosovo stize preko teritorije Srbije-Dimitrovgrad-Gradina, vrlo mala kolicina preko Makedonije, a sve, do 90% i vise zavrsava u Evropskoj Zajednici