Irinej: Ne održati "paradu srama"

Beograd -- Patrijarh srpski Irinej apelovao na nadležne organe da se ne održi Parada ponosa, koju je nazvao "paradom srama".

Izvor: Beta
Pošaljite komentar
  1. Kada su nacisti došli po komuniste,
    ja sam ćutao;
    jer nisam bio komunista.

    Kada su zatvorili socijaldemokrate,
    ja sam ćutao;
    jer nisam bio socijaldemokrata.

    Kada su došli po sindikalce,
    ja se nisam pobunio;
    jer nisam bio sindikalac.

    Kada su došli po mene,
    nije preostao niko da se pobuni


    … Martin Niemöller
    … (1892–1984)
    (Prvo su došli..., 1. oktobar 2011 19:43)

    # Link komentara

  2. "Једноставно ако не живимо Православно ми и нисмо Православни нити чланови Христове Цркве."

    To isto zastupa Bin Laden - verska drzava. Ili si Musliman i zivis kao Musliman ili nisi, u vrazijim si rukama i zna se gde pripadas, nema sredine.

    O podrzavanju zlocina - neko ovde zatrazi citat gde je crkva proklamovala nacelo "ne mrzi, ne ubij" kada su ubistva i mrznja izlazila iz svake pravoslavne pore a popovi bili obavezna dekoracija svakom "slavljenom" srpskom zlocincu. nema ga, treba li veci dokaz?, Kada se SPC ogradila od popova koji su javno podrzavali zlocince i promovisali njihova (ne)dela. Ako nisu bili na licu mesta (a bili su) i nisu bili sigurni zasto nisu izasli i poslali poruku "PRICA SE, da nam se sprema HAG i da UN donose neke silne rezolucije da Srbi masovno ubijaju, proteruju, siluju u ime srpstva i pravoslavlja, ako je istina braco time izdajete svoju veru i naciju, bicete izopceni jer je to posast..".
    Uverili smo se (i ovom prilikom) da znaju da salju poruke "stadu" o moralu i vrednostima KAD HOCE.
    (Bosanac svih veraBG, 1. oktobar 2011 15:30)

    # Link komentara

  3. Kada bi Patrijarh znao istoriju stradanja on bi pre svega svoj govor nazvao sramnim.
    (Aleksandar Tschaic, 1. oktobar 2011 14:35)

    # Link komentara

  4. Posle ovakvog govora našeg Patrijarha jasno je da uskoro možemo očekivati posetu Pape u cilju razvijanja bratskih veza, razmene mišljenja i iskustava. (Za neupućene: sveti otac Racinger je pre no što je ustoličen bio na čelu crkvene organizacije koja je direktno nastala od srednjovekovne inkvizicije). Moći će i on nešto da nauči od nas.
    (Zabrinuti Agnostik, 1. oktobar 2011 11:46)

    # Link komentara

  5. Poglavar srama.
    (sandra, 1. oktobar 2011 11:32)

    # Link komentara

  6. Popis 2011: Ateista. (a SPC zelim novog Broza da ih stavi na mesto opet)
     (Petar, 1. oktobar 2011 11:24)

    # Link komentara

  7. Krsten sam kao mali ali smatram to nepravdom jer sam ateista a SPC smatram zlocinackim udruzenjem. Da li neko zna kako da se isclanim iz udruzenja? Ne razumem zasto su privilegovani, zasto blagosiljaju masovne zlocine, stite zlocince, izdaju njihove knjige, stite pedofile, ne placaju porez, sire mrznju, i nikad ne budu procesuirani? Zasto za njih ne vaze zakoni kao za sve druge? Jel moze neki vernik da mi odgovori? Hvala
    (Petar, 30. septembar 2011 20:59)

    Драги Петре,
    То што си крштен је нај боља ствар коју су твоји родитељи могли да ураде. На жалост нису успели да те подигну у том духу, што заиста није лако, и ти си постао следбеник једне друге религије утемељене на лажима, а то је атеизам. Не брини се око изчланивања из Цркве, јер ти члан и ниси. Једноставно ако не живимо Православно ми и нисмо Православни нити чланови Христове Цркве. Нису то ни компромитовани свештеници и заиста се не бој за њихове грехе јер све ће то доћи на своје. Препустимо то Богу, Он нај боље зна да сваку ствар стави на своје место. Наравно узме то често времена, а ми смо нестрпљиви те можда у овом земаљском животу нећемо доживети да видимо то, али веруј далеко нам је боље за наше грехе испаштати сада него у вечности.
    Црква је живи организам верника, живо тело Христово и погрешно је поистовећивати је са било којим свештеним лицем. Она наравно не подржава грехе које си ти навео и не верујем да их подржава ни једно богољубљиво свештено лице. Да ли су неки свештеници благосиљали масовне злочине и злочинце је врло дискутабилно. Не верујем да су их благосиљали за злочине и мишљења сам да људи то тако протумаче. Ако пак јесу, ја им не бих био у кожи. Хришћанство је вера љубави и свештеници би требали да је шире. Сирење мржње свакако није Хришћанство, мада се нама неукима по некад чини брањење истине као ширење мржње. Наравно ја сам свестан да и у Православљу ако би га гледали као организацију, има недостојних свештеника, али као што рекох све ће то доћи на своје.
    Свако добро од Бога ти желим!
    (melbourne, 1. oktobar 2011 11:20)

    # Link komentara

  8. Попе, хвала Богу не узимам те за озбиљно, још кад би то и власт урадила.
    (Иван-Ниш, 1. oktobar 2011 10:03)

    # Link komentara

  9. Valjda ce i on nekada mozda shvatiti kakvu glupost je izvalio. A na kraju krajeva ce ga pitati onaj u cije ime propoveda gde je to napisano da se ljudi mrze samo zato sto su drugaciji. Koliko ja znam pravo pravoslavlje podrazumeva i propoveda ljubav medju ljudima i toleranciju prema onima koji misle drugacije. SLOBODA NARODU!
    (Pipi, 1. oktobar 2011 07:14)

    # Link komentara

  10. Očigledno da našoj SPC nedostaje inkvizicija.Svi bi bli spaljeni koji se ponašaju i misle drugačije od SPC.Ako je i od ovog starog gospodina,previše je.
    (Španac, 1. oktobar 2011 05:43)

    # Link komentara

  11. Sada je bar svima jasno zasto je Irinej a ne Amfilohije izabrat za Patrijarha ! Amfilohije je za ovoga "malo dete" takoreci "nevinasce" !
    (Bucko razmisljam, 1. oktobar 2011 01:20)

    # Link komentara

  12. Moj patrijarh više nije!
    (autoekskomuniciran, 1. oktobar 2011 00:55)

    # Link komentara

  13. Kompjuteri - strani su našoj istoriji, tradiciji i kulturi
    Audiji, dzipovi - strani su našoj istoriji, tradiciji i kulturi
    najke - strane su našoj istoriji, tradiciji i kulturi
    mobilni telefoni - strani su našoj istoriji, tradiciji i kulturi
    BATINANJE SLABIJEG - strano je našoj istoriji, tradiciji i kulturi
    (Ja, 1. oktobar 2011 00:32)

    # Link komentara

  14. Citam komentare i ne mogu da verujem da ima toliko ljudi koji mrze jedino sto ima smisla u ovoj drzavi, jedinu stvar koja je svetla a to je crkva! Nama neprijatelj ne treba dovoljni smo sami sebi!
    (alejandro, 1. oktobar 2011 00:25)

    # Link komentara

  15. Otac je potpuno u pravu! oni samo zele reklamu, kada bi ih jedne godine ignorisali svi ali SVI mediji, nikada se vise ne bi ni sakupljali.
    (alejandro, 1. oktobar 2011 00:21)

    # Link komentara

  16. Sekularna drzava,sta to bese?Ovaj gospodin s bradom trebalo bi da se izbori sa pedofilima u svojim redovima i zabrani promovisanja knjiga ratnih zlocinaca,pre nego sto nesto izgovori.Za kraj ,ne bi bilo lose i da veruje u Boga,a ne samo u moc Sluzbe,koja ga je vrbovala.
    (6.oktobar, 30. septembar 2011 23:33)

    # Link komentara

  17. Jos samo inkviziciju da uvedemo a uslovi su se stekli.
    (vladimir, 30. septembar 2011 23:28)

    # Link komentara

  18. Dajte mi JEDAN primer, citat, kada je SPC pozvala javno, nedvosmisleno na prestanak deportacija, logora, masovnih ubistava, bombardovanja, silovanja nesrba u Bosni iako je ceo svet brujao o tome....a i mnogi su bili na licu mesta aktivno sudelujuci. Gde je bio poziv za ocuvanje "srpskih vrednosti" i briga za "sramotu" koju jos trpimo. A sada se namecu kao veliki moralisti i stite nas od ljudi koji nikome kao grupa nisu naneli ili pozvali na zlo...Licemerstvo beskrajno, skoro epsko, ali "nebesko".
    (Carla de Ponte, 30. septembar 2011 22:27)

    # Link komentara

  19. A ko je tebe irineju išta pitao? Sedi di si - ni za di si nisi... tj. SEDI - JEDAN!
     (hunter, 30. septembar 2011 22:07)

    # Link komentara

  20. Kuzman,

    RS ima potencijal da postane matica gay populaciji sa obzirom na sklonosti vaseg glavnog popa Kacavende.

    [link]
    (Solunac, 30. septembar 2011 22:05)

    # Link komentara

  21. Sutra na popisu izjasnite se kao NERELIGIOZNI! Imate to prave, nemojte da ovakvi vladaju nama.
    (Sasa, 30. septembar 2011 21:46)

    # Link komentara

  22. Jos malo, pa ce Republika Srpska, biti Matica svim Srbima...
    (Kuzman)

    Hvala ne treba nam "matica" - slobodno odvedite SPC zajedno sa obrazom i onim jagodincem i ZDverima, tamo im je i mesto. Pa nek se Bosanci bakcu sa njima, oni imaju "iskustva", postali su eksperti kako da prezive sa vama.
    Vi prevazilazite nase sposobnosti.
    (MarkoBg, 30. septembar 2011 21:44)

    # Link komentara

  23. Irinej je sramota srpskog naroda.Sramota
    (Gunter, 30. septembar 2011 21:33)

    # Link komentara

  24. "Jos malo, pa ce Republika Srpska, biti Matica svim Srbima.."

    Kako stvari idu ne bih se zacudio, a mi mozemo samo nize da padamo!!!!Uostalom tamo smo se i "proslavili" u svetu, pa treba i da nam bude prestonica. Kada unistimo ovo gde smo, eto nas a tamo ne sme niko "da nas bije" dok je Dodika i Kacavende.
    (Bosanac svih veraBG, 30. septembar 2011 21:32)

    # Link komentara

  25. Pa onda i nas ateiste sve da zabrane, da ne smemo da se udružujemo. Mi kažemo NEMA boga, E, bre, NEMA boga, gde ćeš gore od toga!
    (Srdjan, 30. septembar 2011 21:22)

    # Link komentara

  26. Nemojte tako, Irinej ne propusta priliku da "uputi" srpski narod kada treba da bude ponosan: na primer na svoje skorasnje otadzbinske ratove i Srpskom krvlju natopljenom zemljom istocne Bosne (osvestenje crkve u Bijeljini). Masovna ubistva, grobnice, masovne deportacije, logore smrti i mucenja, masovna silovanja (i muskaraca i devojcica i zena i decaka) nesrpskog naroda u Istocnoj Bosni nije naravno ni pomenuo - a i zasto bi kada je poruka da trebamo biti ponosni bez ostatka i rezerve...nek se zna sta je sramota a sta nije i sta pravi Srbin treba da sledi....
    (Bosanac svih veraBG, 30. septembar 2011 21:00)

    # Link komentara

  27. Krsten sam kao mali ali smatram to nepravdom jer sam ateista a SPC smatram zlocinackim udruzenjem. Da li neko zna kako da se isclanim iz udruzenja? Ne razumem zasto su privilegovani, zasto blagosiljaju masovne zlocine, stite zlocince, izdaju njihove knjige, stite pedofile, ne placaju porez, sire mrznju, i nikad ne budu procesuirani? Zasto za njih ne vaze zakoni kao za sve druge? Jel moze neki vernik da mi odgovori? Hvala
     (Petar, 30. septembar 2011 20:59)

    # Link komentara

  28. Kakvi smo mi, takve su nam i duhovne vodje. Bedni.
    (gibo, 30. septembar 2011 20:55)

    # Link komentara

  29. E, moji Srbi, ovi komentari oslikavaju Srbiju kakva je, sramota, nista od vas nema, kada ne postujete svoje, kako ce vas neko postovati, tragedija ! Rusi su vam sve lijepo rekli, stidite se, ne postujete svoju vjeru, tradiciju, itd... Jos malo, pa ce Republika Srpska, biti Matica svim Srbima...
    (Kuzman, 30. septembar 2011 20:20)

    # Link komentara

  30. Urednistvo B92 ... Na sta lici ovu??? sta pokusavate da kreirate??? Pgledajte komentare na ovu vest na svim drugim sajtovima....samo na ovom sajtu je meznja prema pgospodinu patrijrhu....????
    (Vladimir|, 30. septembar 2011 20:13)

    # Link komentara

  31. "Napad na porodicu?" Treba li samo reci koliko su recimo kockanje i alkohol opasni po porodicu i sta je crkva uradila povodom toga?! Jesu li to tradicionalne vrednosti pitam ja njih. Kockrarnica i kafana na sve strane a niko da digne glas da se to zabrani. Ajde gospodo iz dveri i obraza uzmite grafite pa sarajte po tim kockarnicama i kafanama ako vam je stalo do "srpske porodice".
    (Realko, 30. septembar 2011 20:05)

    # Link komentara

  32. Zabole me i za paradu i za vladu !
    ZIVI SVOJ ZIVOT I PUSTI DRUGE DA ZIVE!
    (hriscanin - zemljanin, 30. septembar 2011 19:50)

    # Link komentara

  33. Ti krstasi su dosli u 6 veku i napravili haos medju slovenskim zivljem, posebno medju srpski stanovnistvom... palili su sela i unistavali svaku ideju pagananstva, i dusu srpstva... To rade i danas!!!
    (Andjela, 30. septembar 2011 19:45)

    # Link komentara

  34. Puna podrska ovoj Patrijarhovoj izjavi
    (melbourne, 30. septembar 2011 19:40)

    # Link komentara

  35. sta on ima da se mesa u Politiku..
    (Posmatrac, 30. septembar 2011 19:39)

    # Link komentara

  36. Od kad je SPC uvela parolu nema srbina do pravoslavnog srbina sve je krenulo u propast. odrekli se svih, ucaurili se u mrznji, naneli zlo svima kojima smo mogli a najvise samima sebi.
    (gagigmaz, 30. septembar 2011 19:36)

    # Link komentara

  37. Istina je da ni jedna religija ne podrzava otvoreno homoseksulace ali nigde osim u zemljama tipa Irana i Avganistana ih se i ne pita i ne uspevaju da nametnu civilnom drustvu svoje stavove a narocito da sire govor mrznje...Pored toga SVE religije su ze zabavile pedofilijom u sopstveniom redovima *(koja jeste veliko kriminalno zlo). nasa crkva jos uspeva da tu pojavu stavlja pod tepih (Pahomije, Kacavenda).
    (Majka, 30. septembar 2011 19:19)

    # Link komentara

  38. Brate Irineju !
    Ti se sa Njim cujes skoro svaki dan. Pitaj ga molim te, treba mi jedno 500 e , djeca me pritisla, traze bicikl. Dva komdada. Vracam prvog. Ajd uzdravlje.
    (Vludimir, 30. septembar 2011 19:08)

    # Link komentara

  39. e pogledaj samo kako si se obukao zivota ti.... ;>
    (fabulozni, 30. septembar 2011 19:08)

    # Link komentara

  40. Pope,separacija crkve i drzave. Nemas ti pravo da se oglasavas!
    (Darko_SpaceMan, 30. septembar 2011 18:52)

    # Link komentara

  41. kakva sramotna izjava, stidite se.
    (Mudo, 30. septembar 2011 18:40)

    # Link komentara

  42. Ispod svakog dostojanstva je ziveti u jednom drustvu gde duhovni vodja ovako govori. Zivot je jedan i ne vredi trositi ga u Srbiji. Iskreno se nadam da ce ljudi otvorenog uma pronaci neko zdravije mesto za zivot u svetu!
    (Dragan, 30. septembar 2011 18:30)

    # Link komentara

  43. I talibani su nekoliko svetlosnih godina ispred nas
    (gorang@yahoo.com, 30. septembar 2011 18:29)

    # Link komentara

  44. Zar i hriscanstvo nije strana IDEOLOGIJA vremesni gospodine?!?!?
    (deride, 30. septembar 2011 18:19)

    # Link komentara

  45. Pa kad ste vi culi verskog poglavara bilo koje hriscanske crkve, da je podrzao gej paradu? To se nije nikada desilo, niti ce se ikada desiti. Jednostavno sve crkve zauzimaju takav stav. I sta je tu cudno. Ovo je samo izgovor da bi bacali svoj gnjev na SPC i sve sto ima veze sa njom. Verovatno zato jer SPC nije u skladu sa evropskim standardima, ljudskim pravima i NATO demokratijom.
    (Jakov, 30. septembar 2011 18:16)

    # Link komentara

  46. Šta ste se raskokodakali, Irinej je progovorio tek kad je dobio mig od službe.
    (Nemo, 30. septembar 2011 18:08)

    # Link komentara

  47. Totalno sam izgubila veru u crkvu i one što ih vode. Kakav vozni park samo ima dotični, od čega? Koliko samo naplaćuju sahrane. Sram ih bilo!!! Oni se boga ne boje.
    (ema, 30. septembar 2011 18:00)

    # Link komentara

  48. Zbog danasnjeg stanja u nasoj crkvi, vise je gradjana izgubilo veru nego pod Turcima. Drago mi je da iz krugova crkve cujem jednu ovako pametnu vest.
    (milos ncz, 30. septembar 2011 17:59)

    # Link komentara

  49. Pope, bolje drzi moralne pridike svojim popovima po Srbiji koji plackaju spostveno "stado" i vise ne znaju koliko im je dosta! Sto se politike tice, tek se tu ne javljaj jer je vise dosta mrznje kojom dvadeset godina kontaminirate ovaj narod!
    (Milos, 30. septembar 2011 17:56)

    # Link komentara

  50. Očigledno da Pravoslavna crkva žali što nema inkviziciju kao u španiji.Sramota od patrijarha.Do sada sam ga nešto i cenio a od sada ne mogu da ga gledam i slušam.ne smetaju mu u Srbiji fašisti(dveri,naši,navijačk grupe i slični)a smetaju mu mirni ljudi.Ja sam heteroseksualac,volim žensko više od svega,ali ne mogu da otrpim na ovakve gluposti i da ne odgovorim.Zbog SPC postao sam nevernik zbog vas(kačavenda,Amfilohije i slični).Ima vas mnogo.
    (Moravac, 30. septembar 2011 17:53)

    # Link komentara

  51. Ne znam zasto je vecina ljudi toliko iznervirana i rezignirana ovakvom izjavom i stavo SPC-e? Crkva kao i svaka organizacija ima svoj stav i neka pravila, sto ne zanci da se ja sa tim slazem, ali to je njihovo vidjenje. pa ko voli nek izvoli... niko nije obavezan da slusa patrijarha, popove, i ostale crkvene sluzbenike, niti da ide u crkvu, na liturgije i ostale gluposti.. tako da ziasta tome sto on ili bilo ko drugi u ime crkve govori ne treba da pogadja nikoga pogotovo ne LGBT populaciju..
    (Ursoh317, 30. septembar 2011 17:51)

    # Link komentara

  52. Tuzba za govor mrznje, zahtev za milionsku odstetu, predlog za uslovnu kaznu zatvora za lidera verske organizacije "Srpska pravoslavna crkva" i inicijativa za zabranu delovanja u periodu od 5 godina verske organizacije "Srpska pravoslavna crkva" zbog sirenja netrepeljivosti.
    (Republicki javni tuzilac, 30. septembar 2011 17:49)

    # Link komentara

  53. Sto nije ziv patrijarh Pavle, on ovako nesto nikad ne bi izjavio. Zato je i imao postovanje od mene kao ateiste.
    (Marko, 30. septembar 2011 17:45)

    # Link komentara

  54. Што се нико није усудио да пита католичку цркву, јеврејске заједнице и нарочито све исламске у Србији о Паради? Како се на то нико није усудио?
    Коначно, Парада? Може. Ал' у Новом Пазару. Прва бих подржала.
    (lil, 30. septembar 2011 17:39)

    # Link komentara

  55. Sramota je u 2011-oj godini pod stare dane jedan bradati muskarac, odeven u haljine, nakindjuren u shljokice ko seka-persa, s serpom na glavi, i s stapovima-bajalicama u rukama, lupetati homofobicne gluposti pune mrznje prema drugim gradjanima.
    (Supergenije, 30. septembar 2011 17:32)

    # Link komentara

  56. Jel' mogu da se od-krstim? Rado bih. Izjasnavam se kao ateist!
    (un, 30. septembar 2011 17:32)

    # Link komentara

  57. Sram te bilo, pope
    (giuseppe, 30. septembar 2011 17:30)

    # Link komentara

  58. Ne gotivim ovog novog patrijarha, ali u ovome ga potpuno podrzavam!
    (Goran, 30. septembar 2011 17:29)

    # Link komentara

  59. Kakav taliban.. i ti si nekom duhovni vodja, vrati se u XII vek zajedno sa svojim "narodom" sto nije bukvar procitao. Gadi mi se ova zemlja, za mene je kasno ali klince moram da posaljem odavde. Mali su a opet dok odrastu ko zna sta moze da im se desi. Nikome ne zelim mojih 33 godine u Srbiji, svojoj deci najmanje. Ocajan sam, nema nam spasa..
    (Andrej77, 30. septembar 2011 17:27)

    # Link komentara

  60. Kako bi bilo da odrzimo jos jednu paradu "srpske istine", da javno blagosiljamo skorpione, ustanemo protiv anatemisnja srpskih junaka u Hagu, odrzimo promociju Lukicevih sabranih dela na podijumu ispred Hrama Svetog Save, zapalimo jos koju djamiju....gde bi Irinej tu bi...dosada se nije javljao jer to izgleda smatra u skladu sa hriscanskim, pravoslavnim principima.
    (Pobesneli Srbin, 30. septembar 2011 17:26)

    # Link komentara

  61. Jedini odgovor:
    Popis 2011: NERELIGIOZAN
    (Milan S., 30. septembar 2011 17:24)

    # Link komentara

  62. "Jednu grupu nastranih, koji svoje manjinske poglede u osnovi neprirodne, žele da nametnu drugoj, ogromnoj većini, koja ne deli i ne prihvata njihovo shvatanje smisla života i ljudske slobode"

    Vrhunski opis SPC. Kako drugačije nazvati one koji i dalje veruju u deda Mraza, i pri tom i druge ubedjuju da dotični postoji.

    Btw, zar pastiru ne bi trebala svaka ovca iz njegovog stada da bude ista? Pravom pastiru to zaista i jeste tako, ali u udruženju preduzetnika oslobodjenih PDV-a "SPC" d.o.o. to nije slučaj iz razumljivih razloga.

    Deda Mraz postoji? Hahaha...
    (kanibal, 30. septembar 2011 17:23)

    # Link komentara

  63. Sta kaze vas Kocevanda na to mozda bi i ona paradu
    (Ateist, 30. septembar 2011 17:22)

    # Link komentara

  64. Sram ga bilo - fuj!!!
    Nekad me je stvarno sramota ko sve i šta sve ima pravo da zabranjuje. Zabranjuj perverzije kod tebe u crkvi bolje nego što se ovako oglašavaš!

    p.s.prelazim u ateiste
    (dario, 30. septembar 2011 17:22)

    # Link komentara

  65. Zemlja srama.
    (nevernik, 30. septembar 2011 17:21)

    # Link komentara

  66. Btw.. Napomena za Srbende, patriote.. Srpski se samo na početku recenice pise velikim slovom.. Svuda na drugom mestu srpski se, kao i drugi prisvojni pridevi koji se zavrsavaju na -ski, -cki pise malim slovom..
     (Vlada, 30. septembar 2011 17:16)

    # Link komentara

  67. Vase preosvestenstvo, sram vas bilo, niste osudili ratne zlocine, ubice, kriminalce, huligane i pedofile, a osudjujete mirnu setnju vasih sugradjana...Posle se cudite sto je manje vernika? Pa vi bi svakom ogadili crkvu...Sa ovakvom klerofasistickom politikom, zapecaticete pitanje Kosova koje je ionako izgubljeno velikom pobedom Slobodana Milosevica nad Nato paktom '99 godine...
    (Optimisticki pesimista, 30. septembar 2011 17:14)

    # Link komentara

  68. Pravi i jedini neprijatelji srpskog naroda su bas u redovima crkve i onima koje ckrva podrzava. Treba ohrabriti ljude da na sledecem popisu napisu da su ateisti. Ima puno ljudi koji ne veruju u boga i slicne gluposti ali se plase reakcije ove nakaradne drzave i jos goreg naroda. Zato se nemojte zbuniti kad vas pitaju koje ste veroispovesti. Ja jesam krsten i jesam pravoslavac ali samo na papiru. Nisam mogao da uticem na to jer sam bio nesvesno bice tada. Zato recite hrabro: ateista!
    (Igor, 30. septembar 2011 17:12)

    # Link komentara

  69. Nasilje se isplati.
    (Lee, 30. septembar 2011 17:11)

    # Link komentara

  70. Oprostimo ovom coveku
    (Nenad, 30. septembar 2011 17:10)

    # Link komentara

  71. Alo POPE, prvo sredi situaciju pa Srpskim manastirima i crkvama... i tamo ima parade, samo se radi pod svecama !!! Kad vec pominjes Kosovo, "sveta stolica" se nalazi u Peci...sta ti onda radis u Beogradu!?!? A i skolu nisi nesto izucio, mora da si bezao sa casova... za pocetak procitaj Stari i Novi Zavet, pa onda "tumaci pisanie"...Za "casne" Srpske domacine, cuvare tradicije i njihove "klonove"(sinove), Kosovo je samo par stotina kilometara juzno od Beograda, pa izvolite gospodo... Pitam se samo da li je u Srbiji sve sredjeno ? Da svako ima posao, da se radi i gradi, da nema korupcije, kriminala, "kontroverznih biznismena"...Da politicari misle na narod i Srbiju, a ne na svoj dzep ! Da se ide na pozoristne i filmske predstave, na koncerte, u muzeje... Ne shvatam u cemu je vas problem (mislim na one kojima parada smeta)?? Ako hoce da naprave paradu, ok, neka je organizuju. Neka zatvore par ulica na par sati i gotovo... Kakve veze ima ako su "razliciti", "drugaciji" od "NORMALNIH"...Pa to su nam komsije, prijatelji, rodbina, ljudi koje srecemo svaki dan, zar su oni gradjani drugog reda??
    (Gari, 30. septembar 2011 17:05)

    # Link komentara

  72. Gospodine Irinej,kada ocistite redove od ,mnogo veceg zla i srama,onda govorite o slobodi opredeljenja za ljudw koji nikoga ni na sta ne primoravaju,za razliku od vasih vladika koji vase maloletne polaznike primoravaju na bludne radnje,i sto je najgore za to ne budu osudjivani,vec ,naprotiv,napreduju u karijeri.Razlika izmedju pedofila i pedera je kao bog i sesirdzija.
    (sasazr, 30. septembar 2011 17:03)

    # Link komentara

  73. A vi, kao, ne namecete vase poglede drugima?! U ovoj zemlji ima mnogo ljudi koji nisu pravoslavne vere ili ne veruju uopste pa se opet sve vrti oko vas!!! Ljudi, ko nije religiozan, izjasnite se na popisu kao ateista jer, sto veci procenat dobiju vise ce se mesati tamo gde im nije mesto!!!
    p.s. Ja sam ateista ali sam imala veeeeeeliko postovanje prema pokojnom patrijarhu Pavlu a vi...... gori ste od svakog politicara!
    (karamela, 30. septembar 2011 17:02)

    # Link komentara

  74. Vidi ga Irinej što troluje :)
    (VladaBG, 30. septembar 2011 16:59)

    # Link komentara

  75. Ako ste od verskog poglavara bilo koje hriscanske crkve, a i sire, ocekivali da podrzi paradu onda ste vi ljudi nepopravljivi...ja nisam cuo da se to desilo igde u nastupu verskih poglavara bilo rimokatolicke, bilo pravoslavne, bilo isplamske ispovesti...To sto je neko zeleo da cuje stav patrijarha, unapred znajuci kakav je, to je provokacija i smisljeno delovanje da se navuce bes na SPC.A, takav je stav, poput stava SPC, svih verskih organizacija i Crkava u Srbiji.
    Je li vam nesto nejasno?
    (Pobesneli max, 30. septembar 2011 16:59)

    # Link komentara

  76. U normalnim demokratskim zemljama bi ovakve izjave bile u najmanju ruku cenzurisane i sankcionisane, a dalje bavljenje poslom svakoj osobi, pa makar bio i poglavar crkve, bilo bi veoma upitno. Da se u ovoj zemlji zaista postuju zakon, red i ljudska prava u pravom smislu tih reci, ovakve izjave i razmisljanja nikada ne bi bila moguca. Ovo je samo jedna u nizu izjava koje su nam osigurale dalji boravak u blatu i glibu iz kojeg ocigledno nemamo nameru da se izbavimo. Ova zemlja je osudjena na propast. Vise nisam optimista. Ubili su svu moju veru i nadu u lepsu buducnost.
    (Novosadjanin, 30. septembar 2011 16:57)

    # Link komentara

  77. takodje u bibliji pise i o seksualnim odnosima pre braka, pa ne vidim da drzi predavanja o tome.
     (Iv, 30. septembar 2011 16:55)

    # Link komentara

  78. ja sam upravo danas dobio radosnu vest u vezi dobijanja imigrantske vize.

    sa ovakvim vestima koje citam, sad mi je ovo o vizi jos draze.


    samo, hteo sam da kazem "zbogom balkan" kad krenem odavde...ali mi se cini da bi "laku noc balkan" bilo primerenije.

    ps. ako su ovo "patriorte" ja sam od danas ponosan sto sam "antipatriota".
    pozdrav od normalnog (u glavi) ozenjenog i striktno heteroseksualnog muskarca. mozda je ovo parada gejeva, ali ovi koji su protiv njih i setenja za svoja prava , nazivajuci to "bolesnim"..oni su prave ped**cine..
    (antipatriJota, 30. septembar 2011 16:55)

    # Link komentara

  79. E baš smo se usrećili sa ovim Patrijarhom.
    (Dejan, 30. septembar 2011 16:54)

    # Link komentara

  80. jadno je sto velika neskolovana masa slusa ovog dedu sa bradom.
    (bas tuzno, 30. septembar 2011 16:53)

    # Link komentara

  81. Vasa svetosti, fali Vam kalashnjikov.
     (Dzordz, 30. septembar 2011 16:50)

    # Link komentara

  82. Znachi ateisti treba da gadjaju beogradsku litiju da se ne bi odrzala?????Da li je to nachin reshavanja nesuglasica u nashem drushtvu?????
    (zor@n, 30. septembar 2011 16:47)

    # Link komentara

  83. Pa naravno, gde ona da dozvoli da se jos neko setka po BGu u zlatnim haljinama, jedna je Diva!
    (Sarum, 30. septembar 2011 16:44)

    # Link komentara

  84. SRAMOTA! Mislio sam da zivim u sekularnoj, demokratskoj drzavi. A zapravo zivim u pravoslavnoj dzamahiriji sa ljudima koji su ocigledno zatucani da im popovi drze pridike. Gospodine Irineju, ja vah ne cuh da ste rekli ista za to sto su vasi popovi blagosiljali ratne zlocince, pevaljke i raznorazne probisvete koji zive sa nama. Ma pokrsticu se u protestanta, i to cu na popisu i reci. Jedan manje pravoslavac.
    (Protestant, 30. septembar 2011 16:42)

    # Link komentara

  85. Sramota!!!!

    Kao, sticajem okolnosti pravoslavka, okrecem se polako japanskom budizmu!

    Oni barem znaju za toleranciju i jednakost u individualizmu i sveopstosti!!!!
    (J.R., 30. septembar 2011 16:41)

    # Link komentara

  86. Najveca dostignuce SPC nije hram svetog Save, vec to da su od sebe napravili SRAM svetog Save!
    (Marko, 30. septembar 2011 16:38)

    # Link komentara

  87. Sad ide popis... Ne dozvolimo im da se i dalje hvale nekim fantomskim procentima od 98% pravoslavaca u Srbiji. Pamet u glavu pa onda da mi postavimo pitanje njima: Sta su radili da izgube toliko vernika za samo 10 god.!!!
     (WishCo, 30. septembar 2011 16:38)

    # Link komentara

  88. Pravda za gej sveštenike!

    Sveštenici pedofili su je izbegli...
    (kaiser, 30. septembar 2011 16:35)

    # Link komentara

  89. Svaka litija i druga procesija u kojoj se pojave Pahomije i jos nekolicina je parada srama pa nikom nista?!Zasto nismo pred bogom svi jednaki,cemu toliko licemerje?Zar se zaista nimalo boga ne bojite a ljudi ne stidite?
    ((Vlast)a, 30. septembar 2011 16:34)

    # Link komentara

  90. Da je Srbija malo normalnija, organizatori parade ponosa bi otkazali paradu zbog dogadjaja na Kosovu a
    zauzvrat, Srbi na Kosovu bi se zahvalili i podrzali u principu prava ove manjine i njihovu paradu u neka bolja vremena.
    (Aleksandar, 30. septembar 2011 16:33)

    # Link komentara

  91. Ja ću se zbog ovakvog stava patrijarha na sledećem popisu izjasniti kao nereligiozan!!!!
    (Kauffmann, 30. septembar 2011 16:33)

    # Link komentara

  92. Neka pukovnik Udbe Risto Radovic poznatiji kao Amfilohije naredi cika Pahomiju koji voli samo mlade decake da proseta u nedelju.
    Ovo sve postaje degutantno sto radi sada i SPC udruzena sa sluzbama, a bice sa tragicnim posledicama po Srbiju.
    Zivi bili pa videli.
    (be-ge, 30. septembar 2011 16:26)

    # Link komentara

  93. Ceo zivot sam se trudio da budem dobra osoba...u stvari i nisam se nesto trudio, to mi prirodno tako dolazi, tako sam naucen. Svoje interese ne stavljam na prvo mesto, bavim se humanitarnim radom, uzdrzavam se od materijalizma, razmisljam o svojim postupcima...i sad mi neko poput doticnog gospodina kaze da sam zao?! "protiv zla se ne moze zlom"??? Ja sam u stvari zao? Jel mi to porucujete?
    UZAS!
    (GB, 30. septembar 2011 16:26)

    # Link komentara

  94. Ne, totalno pogresno razmisljanje, crkva nije donela ovu odluku... Crkva je dala misljenje, policija i vlada su donele odluku o ne odrzavanju parade. Ne razumem odakle vam toliki gnev prema crkvi? Trazite krivca u vladi... Crkva ce uvek imati ovako misljenje i takva je i katolicka i bilo koja druga, nije mi jasno da to ne mozete da skapirate.
    (afirmator, 30. septembar 2011 16:26)

    # Link komentara

  95. Crkva je zajednica verujućih ljudi i boroji onoloko članova koliko se na popisu izjasnilo za pravoslavnu veroispovest a to je bar 80% našeg stanovništva - KO STOGA MOŽE USKRATITI PRAVO CKRKVI DA STOJI SA STRANE I GLEDA pod izgovorom da je ovo sekularna država? Podržavam stav crkve koji je i stav bar 90% ljudi u ovoj zemlji pa makar bili pravoslavni, muslimani, katolici..a Bog jeste dao slobodu svakome ali ne da bi je zloupotrebljavao..
    (Vladan, 30. septembar 2011 16:25)

    # Link komentara

  96. Bradonja, pozdravi brata ti Pahomija. Homoseksualce ne volim, i opet nemam nishta protiv njih. Svako zivi svoj kako hoce dokle god ne ugrozava prava drugih.
     (boro stepanovic, 30. septembar 2011 16:24)

    # Link komentara

  97. Prvo su došli po komuniste, a ja se nisam pobunio,
    jer nisam bio komunista.
    Zatim su došli po Jevreje, a ja se nisam pobunio,
    jer nisam bio Jevrejin.
    Zatim su došli po katolike, a ja se nisam pobunio,
    jer ja sam bio protestant.
    Zatim su došli po mene, a tada više nikoga nije bilo
    da se zauzme za mene.
    (uhhhhh!!!!!!!!!!, 30. septembar 2011 16:23)

    # Link komentara

  98. Crkva je kroz vekove sastavni deo Srpskog politickog, duhovnog i filozofskog bica. Ne vidim zasto duhovni otac ne bi trebao da se oglasi o necemu sto potencijalno preti da preraste u pravi mali rat na ulicama glavnog grada? Ne kazem da je na njemu da vrsi sigurnosne provere nego da ukaze na duhovno zdravlje, nesto sa cim ova parada definitivno nema veze. Ateista sam i liberal, ali da gledam kako se moj grad rusi samo zato da bi nekoliko nevladinih organizacija moglo da opravda za sta dobijaju fondove, molim lepo, ali ne. Gejevi su diskriminisani daleko manje od roma ili osoba sa hendikepom pa za to nikoga ne boli cose !!!
    (pljujem neo-liberale, 30. septembar 2011 16:23)

    # Link komentara

  99. "Umesto da mi pričamo njemu, on je pričao nama", seća se otac Arsić ovog sastanka. "Tada mi je bilo jasno da svi u crkvi znaju [za seksualno zlostavljanje dece], ali ćute. Bili smo naivne ovce što smo verovali u čistotu naših crkvenih vođa." Sramota ste Vi jos Vas nije sram da izajdete, i Vi da sudite nekom, osudite prvo Vasa cudovista!!!!
    (Dare, 30. septembar 2011 16:22)

    # Link komentara

  100. Mislim da mu je mala kapa za tako velike izjave
    (Marko, 30. septembar 2011 16:21)

    # Link komentara

  101. Nisam nesTO bas ni za LGBT-PARADU,ali ni da se zabranjuje po svaku cenu,ali nemoj da nam svestena lica vode drzavu.Gledajte vi vasa posla,vase tarife,vas vozni park,bahatost...I kao sto neko rece religija je gora od neokapitalizma.Zapadna nas davi svojim pogledima na svet a pravoslavno hriscanstvo jos ima pogled na svet "srednjevekovnim"ocima.Ni u jednoj opciji hriscanstva nevidim istinsku dobrotu vec samo korist.
    (ROMAN, 30. septembar 2011 16:18)

    # Link komentara

  102. Idi osvestavaj shopping centre...
    (FullHouse, 30. septembar 2011 16:18)

    # Link komentara

  103. Svasta... treba ga uhapsiti ili ...
    (Filip, 30. septembar 2011 16:14)

    # Link komentara

  104. Pogledaj se, ti si sram za 21. vek.
    (Buuu, 30. septembar 2011 16:13)

    # Link komentara

  105. ako je ovo drzava za koju se crkva zalaze-ja glasam za tita.
    odo' u partizane.

    da li obraz i drustvo smeju priznati da su bas oni autovali gej populaciju 90-ih. uloga im je bila slikati, sminkati i cuvati netaknute tadasnje lepotice arkanu i drustvu?

    kao i uvek-ja sam u pravu
    (deda mraz ne postoji, 30. septembar 2011 16:10)

    # Link komentara

  106. Bez obzira sta ja, ili bilo ko, mislili o homoseksualizmu, ti ljudi po zakonu a i po zdravom razumu, rekao bih, imaju sva prava kao i mi ostali. To njihovo okupljanje je pokušaj da se ukaze na diskriminaciju kojoj su oni de facto izloženi.
    U tom smisliu Patrijarhova izjava je blago rečeno nepromišljena, a naročito jeftino pominjanje Kosova u njoj.
    Takodje mislim da je bilo kakvo nasilje potpuno neprihvatljivo te bi državni organi trebali da ga spreče po svaku cenu!
    (Zeljko, 30. septembar 2011 16:10)

    # Link komentara

  107. SPC ne zna nista o "shvatanju zivota i ljudske slobode". Narocito ovo poslednje je potpuna nepoznanica tim bradatim popovima koji umesto ljubavi seju mrznju. Oni ce prvi zavrsiti u tom njihovom paklu, jer su oholi hipokriti, i ne ljube bliznjega svog.

    Kako su samo uspeli da iz pozitivne filozofije Isusa Hrista naprave ovu nakardnu crkvu, a pod izgovorom ljubavi prema ljudima? I koliko su njihovi vernici ograniceni kad mogu da se slazu s ovim nebulozama i da ih podrzavaju?
    (Jelena, 30. septembar 2011 16:09)

    # Link komentara

  108. Drzava kapitulira pod dejstvom miniskulnih klero-fasistia, woohoo.
    (Mohi, 30. septembar 2011 16:09)

    # Link komentara

  109. Protiv Irineja bi zbog ovih reči trebalo podneti krivičnu prijavu i tužbu, jer je ovo klasičan govor mržnje plus javno vređanje. On bi trebalo da je svestan da su žitelji ove zemlje u najvećem broju neobrazovani i neprosvećeni ljudi, koji će njegove neodgovorne izjave uzeti zdravo za gotovo, a naći će se i banditi koji će ih doživeti kao blagoslov za nasilje. Duša mu je već grešna, a trebalo bi i svetovni sud da ga procesuira, da odgovara za ovakve reči.
    (Daliborka, 30. septembar 2011 16:09)

    # Link komentara

  110. A gomila HOMOSEKSUALNIH pedofila u mantijama koji umesto dozivotne robije dobiju premestaj u drugi manastir?Da li je to sramno "gospodine"?
    (Srb, 30. septembar 2011 16:09)

    # Link komentara

  111. Sve ovo bi imalo smisla kada bi sutra osvanuo naslov: " Patrijarh Irinej ekskomunicirao pedofiličare iz Crkve i zabranio sveštenstvu korišćenje vozila jačih od 1100 kubika"
     (Peca, 30. septembar 2011 16:08)

    # Link komentara

  112. bilo bi lepo da se patrijah izjasni i o pedofilima u njegovim redovima, da se izjasni o haracima za vencanja, krstenja i sahrane kao i to tome sto jedan njegov visoki svestanik ima kockarnice i javne kuce a vozi i harlija i dzipove vredne deseti i desetine hiljada evra dok mu njegovi vernici gladuju.
    OD danas vise nisam pravoslavac muka mije vise ovih popova i njihovog alavog mesanja u sve ! ISto tako dok se Irinej ne ogradi od obraza, 1389 koji su nastali pod kapom tj od pravoslavne crkve ja vise nikad necu krociti u crkvu niti bilo sta slicno!
    (dosta vise, 30. septembar 2011 16:06)

    # Link komentara

  113. E a kako je Pahomije, kako zivi? A Kacavenda? Vozni park obnavljate redovno?
     (Petar, 30. septembar 2011 16:04)

    # Link komentara

  114. Sramota! Kako vas bre nije sramota??? JADNO!
     (glasac, 30. septembar 2011 16:04)

    # Link komentara

  115. Toliko o evoluciji, jos uvek misli da je zemlja ravna ploca sigurno!
    (Aleksandar, 30. septembar 2011 16:03)

    # Link komentara

  116. a ko je on da o tome komentarishe? sram ga bilo, i chak posle ovoga glupi ljudi i dalje veruju u boga! gde ja zhivim STRAŠNO.
     (goverment Hooker, 30. septembar 2011 16:03)

    # Link komentara

  117. Sram Vas bilo gospodine! Gde je razumevanje,gde je "ne sudi",gde je ljubav a gde oproštaj. Bog je radost i ljubav,Bog je u svakome,Bog je u SVEMU,a vi ste jeza,tuga,strah i užas,(vi to kreirate u svojoj slobodi i ja vam praštam),samo žalim što širite horor po zemlji i zbunjujete ljude. Beskrajno ste vi daleko od ljubavi,ni ne slutite o čemu se radi,bedne zemaljske biznis organizacije,sram vas bilo! Gde je Isus:"Ја те гледам кроз очи твога ближнјег. А ко је твој ближнји? Апсолутно свако!" Ništa vama, jadnima popovima (mahom)nije jasno.
    (tole, 30. septembar 2011 16:02)

    # Link komentara

  118. Е па ''Пресвети'', не верују сви у овој слободној, секуларној земљи у Вашег ''бога'', и није нас све брига шта каже библија, нити сви делимо исте вредности!
    Подршка паради! Подршка слободи! Подршка демократији!
    (Неко.., 30. septembar 2011 16:02)

    # Link komentara

  119. Treba njega sram da bude sto srami crkvu ovakvim izjavama.
    (Mika Vranjanac, 30. septembar 2011 16:02)

    # Link komentara

  120. Ono sto blati ljudsko dostojanstvo su mrznja i pohlepa (izmedju ostalog), a ne ljubav. I zasto bi onda to bila 'parada srama' ako slavi ljubav bez ogranicavanja na pol?
    Niko ne pokusava da namece paradom bilo sta. Samo pokusavaju da pokazu ostatku gradjana da i oni postoje, da su i oni ljudi i da im zbog toga koga vole ne treba oduzimati ljudska prava. Makar ja to tako shvatam. Previse je diskriminacije i mrznje u svetu. Policija bi trebalo da brani i stiti bilo koga nad kime se izvrsava nasilje. U ovom slucaju da, to ce (nazalost) biti ucesnici parade. Treba li dozvoliti nasilje nad osobom samo zato sto je drugacija?
    Slazem se da politicari vrlo verovatno koriste celu ovu situaciju da bi odvratili paznju sa drugih stvari, ali to ne znaci da treba pozivati na uskracivanje ljudskih prava i nasilje.
    (crvenkapa, 30. septembar 2011 16:02)

    # Link komentara

  121. Čitam komentare i ne mogu da verujem. Pa, šta očekujete da kaže jedan sveštenik ili ministar bezbednosti? Da li ste vi ljudi normalni?! Zbog vas i jeste Srbija na ovom mestu danas. Konstantno birate pogrešne ljude, pogrešnoj strani se naginjete. Šta Srbija realno dobija održavanjem parade? Ništa! Pa ni oni sami! Postoje druge manjine u Srbiji koji su mnogo više ugroženiji od gejeva-maminih-tatinih-sinova, pa ne paradiraju zbog toga.
     (Dragoslav, 30. septembar 2011 16:01)

    # Link komentara

  122. Mudre reči našeg Patrijarha koje bi trebale dođi do srca svih nas a ovi koji najblaže rečeno omalovažavaju njegovu Svetost neka se zamisle nad svojim delima i neka kažu ko ih plaća da potenciraju paradu za 10-20 ljudi i odakle pravo tako minornoj grupi da teroriše ne apsolutnu nego skoro 99,9% većinu i po čemu su njihova prava evropskija, prirodnija i čovečnija od nas prirodno drugačijih i prirodnijih? Slušam jednog od njih u vestima ovih večeri na pojedinim televizijama i dolazim do zaključka da danas ništa nije sramota a sve zarad sticanja neke popularnosti pa i po cenu biti crna ovca ali crna ovca koju će neko sa zapada debelo plaćati.
    (Vladan Jova, 30. septembar 2011 16:01)

    # Link komentara

  123. ovo je i poenta...vise se pise o paradi nego o napadu strane vojske na nase gradjane u nasoj drzavi...
    (poenta, 30. septembar 2011 16:01)

    # Link komentara

  124. U Kanadi je to fenomenalno reseno. U isti vikend su Gej Parada u Torontu, i Srpski Dan na Nijagari, pa, izvol'te - birajte... :)
    (TOPOHTO, 30. septembar 2011 15:59)

    # Link komentara

  125. Sve ovako, onako, medjutim rece onda nas Patrijarh najvecu mogucu mudrost u hriscanskom maniru: Ignorisite ih. Znaci il cete jednog gospodara mrzeti a drugog ljubiti ILI za zlo ne mariti a oca voleti. Nije sve jedno...
    (sale, 30. septembar 2011 15:59)

    # Link komentara

  126. Koja ironija. Gej paradu organizuju neposredno pre decje nedelje. Sredstva informisanja jos nisu objavila tu informaciju a sa gej paradom se prosto utrkuju sa informacijama.
    (CEDA, 30. septembar 2011 15:58)

    # Link komentara

  127. dobio si novog vernika
    (ds1989, 30. septembar 2011 15:58)

    # Link komentara

  128. Nećemo valjda svake godine o paradi. Prošetali su prošle godine gradom,videli smo ih ,ako im je to bio cilj i to je to. Nećemo valjda opet! Znamo da ih ima ,zar moramo da se podsećamo malo malo. Zar nama Srbima, koji smo pali manje više na svim poljima, a najviše duhovno i moralno treba još nako da nas ubeđuje šta valja ,a šta ne ,pored Patrijarha Srpskog Irineja. Pa, ljudi ovo je zadnja opomena da treba da se razbudimo i da otvorimo oči, da shvatimo šta nam je bitno u životu, a ne da nam neko non-stop nameće mišljenje. Bože oprosti nam
    (dejan Petrović, 30. septembar 2011 15:56)

    # Link komentara

  129. Sreća njegova da pakao ne postoji, inače bi zbog ove sramotne izjave goreo u paklu.
    Jasno je da bi on 'ladno spalio Đordana Bruna, da je živeo u njegovo vreme.
    (Dejan, 30. septembar 2011 15:56)

    # Link komentara

  130. Manjinski je i neprirodno i to što se on odrekao seksa.
    (Miki, 30. septembar 2011 15:56)

    # Link komentara

  131. "...gazi svetinja života i porodice".
    Paradu ne podrzavam.
    Crkva, nek se bavi prvo sama sobom, pa onda drugima.
    Pod ovime mislim na sledece : Ne naplacivati vencanja i krstenja, a svakog popa koji to uradi proglasiti "gaziteljem svetinja života i porodice".
    Kada to urade, nek se bave homoseksualcima, i njihovim uticajem na zivot i porodicu.
    (uros377, 30. septembar 2011 15:55)

    # Link komentara

  132. Bitno je šta deda u šarenoj odori, koji ima nevidljivog prijatelja, kaže o svemu ovome.
    (Stanimir Branimir, 30. septembar 2011 15:53)

    # Link komentara

  133. Tako je, Spasimo Kosovo, ukinimo paradu! Zivela Pravoslavna Dzamahirija Srbija!
    (hoax, 30. septembar 2011 15:52)

    # Link komentara

  134. Sta kaze, nije priorodno? a bog jeste? meni se ne svidja crkva, ali mi ne smeta. homoseksualac nisam ali mi uopste ne smeta parada, ne volim ni skupljace markica, ni navijace, ni cecu, ni draganu, pa ih samo zaobidjem.
    Ako ne volis gejeve, nadji sebi neku cicu i to je to.
    iskulirajte vise bre
    (Bora, 30. septembar 2011 15:52)

    # Link komentara

  135. Isti ovakav problem su imali levoruki ljudi pre 500 godina. Crkva ih se gnušala. Morali su da se kriju i nisu smeli na javnom mestu da koriste levu ruku. Čitav stalež lekara, vračara, alhemičara se bavio lečenjem ove opake bolesti. Verovatno je neki daleki prethodnik našeh patrijarha pisao ista ovakva saopštenja kad su levoruki hteli jednakost pred bogom i ljudima.
    (sima, 30. septembar 2011 15:52)

    # Link komentara

  136. Vrlo mudro od Patrijarha!
     (miki, 30. septembar 2011 15:52)

    # Link komentara

  137. Zašto ovde mora svako da prokomentariše i da anatemiše. Kada će ovde ljudi ostaviti jedne druge da žive život kako mile da je najbolje za njih same?
    (CTPAX, 30. septembar 2011 15:52)

    # Link komentara

  138. Treba zabraniti i crkvenu "paradu" koja se svake godine odrzava kroz centar grada.
    Kako deci da obrasnim ko su cike koji su obuceni u crne i zlatne haljine i pevaju groz grad.
    Neka paradiraju izmedju svoja cetiri crkvena zida, a nas, normalne i postene ljude koji ne dele njihova verska opredeljenja, postede gledanja tih mucnih prizora.
    (pop, srecom samo po nadimku, 30. septembar 2011 15:50)

    # Link komentara

  139. Ostah bez reci, bez daha! Strasno! Sram te bilo, Irineju! Je li to Hristova ljubav prema svima? I takve kao tebe zovu nekakvim 'pastirima'? Vukovi su bolji od vas. Boze, spasi nas od ovakvih nakaradnih crkvenjaka koji nisu nikad niti ce nazalost shvatiti, a jos manje propovedati ljubav medj svom decom bozjom.
    Ostaje nam uteha da bar jasno znamo kakvi su ljudi ovi nedostojnici srpske pravosrpske crkve. Nadam se da se Sveti Sava u grobu okrece.
    (Bogdan, 30. septembar 2011 15:49)

    # Link komentara

  140. Lepo rece moj omiljeni lik sa Twitter-a @sloba_milosevic: Za SPC je veza dva muskarca neprirodna, osim ako je jedan maloletan a drugi pop...
     (Zox, 30. septembar 2011 15:48)

    # Link komentara

  141. Nije sram biti gej i pokazati to svetu. Sram je 'osvestati' soping centre.
    (un, 30. septembar 2011 15:46)

    # Link komentara

  142. Mislio sam da si ti malo normalniji od Amfilohija. Prevario sam se svi ste vi isti.
    (Milan, 30. septembar 2011 15:46)

    # Link komentara

  143. Da smo normalna drzava, ovaj covek bi morao da bude priveden zbog ovakve izjave i bar novcano kaznjen.
    (HlaoRu, 30. septembar 2011 15:45)

    # Link komentara

  144. Kako SPC nije sramora da na ovako gnusan način vređa??? Ipak su to "božija deca", a na kraju krajeva, oni homoseksualizam smatraju za bolest, pa zašto onda ne idu po onkološkom i vređaju sve koji imaju rak i nazivaju ih izopačenim i nastranim! Stvarno sramota za ljude na koje se na neki način treba ugledati! SRAMOTA!
    (Nikola Morgue, 30. septembar 2011 15:44)

    # Link komentara

  145. Ja ja cu javno da kazem da me bas briga sta kaze irinej. Ovo je sekularna drzava ili nije???

    Na popisu cu da se izjanim kao srbin SEKULARAC.
    (iskren, 30. septembar 2011 15:44)

    # Link komentara

  146. A što se ti javljaš majke ti!?
    (marko, 30. septembar 2011 15:43)

    # Link komentara

  147. Nije mi nešto jasno, ajde sve na stranu i parada i kontraparada, ali zašto organizatori parade koji (da su srbi tako uporni na kosovu kao oni da održe paradu i kosovo i albanija bi danas bili naši) tvrde da je smisao svega tolerancija, ljubav itd itd, sve nas koji smo samo normalni radni ljudi koji žele da žive normalan život, teško radimo i zarađujemo ne interesuje nas nikakvo mitingovanje paradiralje i inaćenje, koji ćemo i u nedelju biti sa svojim porodicama, zašto nas koji se lično ne slažemo sa homoseksualizmom, zbog toga vrlo osiono deklarišu kao: "nacionalisti, huligani, zatupljeni desničari, prorusi ili prokinezi, i još mnogo drugih epiteta koje sam imao prilike da pročitam po medijima ovih dana. ZAR JE TO TA RAVNOPRAVNOST, LJUBAV, TOLERANCIJA???. Jedno deklarativno izjavljujete a kroz razgovore, izjave i konferencije za štampu iz vas izbija netolerancija, drskost i mržnja prema drugačijima gospodo gejevi i gospođe lezbejke.
    (strejt, 30. septembar 2011 15:43)

    # Link komentara

  148. Svaka Vam je na mestu!
    (darko, 30. septembar 2011 15:42)

    # Link komentara

  149. Zbog cega da policiji razbijaju glave i da budu zivi stit nasuprot hordi huligana i drugih anti simpatizera za 30 hiljada dinara? Ko ce tom policajcu da nahrani porodicu ako on postane invalid? Jel ce mozda LGBT populacija da mu posle uplacuje na racun platu? Nece! Policajac ce biti invalid ostavljen i zaboravljen od strane drzave i drustva. Prosle godine povredjeno njih vise od stotinu a desetine je bilo teze povredjenih. Jel znate imena i prezimena tih ljudi? Jel znate sta je sa njima? Pojma nemate. Pa policija u Nemackoj koja radi za 5 puta vece pare ne bi izasla na ulice da budu glineni golubovi na nekom skupu koji vecina ne podrzava. Tako da je ovaj stav Patrijaha Irineja u potpunosti razuman.
     (Darko, 30. septembar 2011 15:42)

    # Link komentara

  150. Zasto vecina srba misli da je to zarazno?
    (Atanasije, 30. septembar 2011 15:42)

    # Link komentara

  151. Povrh svega, kriva mu je parada koja je bila sasvim isplanirana pre nego što je krenulo ono na Kosovu.
    (Ljubi bližnjeg svog, 30. septembar 2011 15:42)

    # Link komentara

  152. Ni našoj istoriji, ni našoj tradiciji, posebno ne našoj kulturi nije strana ova 'nakaradna' sloboda!! Tužno je šta se izjavljuje i objavljuje po srpskim medijima!
    (Ana, 30. septembar 2011 15:42)

    # Link komentara

  153. A Pahomije ti ne smeta ???!!!!
    (Kizito, 30. septembar 2011 15:42)

    # Link komentara

  154. Prvo popljuješ a pa onda: "Molimo se Gospodu da na obe strane pobedi zdrav razum", naveo je patrijarh Irinej." pravi duhovni vođa, pun ljubavi. 14.000 dinara ste mi uzeli da sahranim oca i 4.000 za 40 dana. Mogao sam u selu da platim struju za mesec dana za 10 porodica za te pare. Jedan od zamenika ti u Bijeljini pravi orgije a ti pričaš o moralnom i deliš ljude. Bravo, svaka čast.
    (Zoran, 30. septembar 2011 15:39)

    # Link komentara

  155. Zalosno je na koji nacin se Patrijarh obraca...
    (Milan, 30. septembar 2011 15:39)

    # Link komentara

  156. Da li sa sa ovim saopštenjem patrijarha složio i vladika Pahomije.
    (laloss, 30. septembar 2011 15:39)

    # Link komentara

  157. Svaka cast, patrijarse, ovim recima si uspeo da ubijes u meni svako postovanje prema pravoslavnoj crkvi.
    (Neo, 30. septembar 2011 15:38)

    # Link komentara

  158. Hoće ga pozvati Dačić na informativni razgovor? Ovo je očigledan govor mržnje.
    (ha, 30. septembar 2011 15:38)

    # Link komentara

  159. Auuuuu... dokle ovo ide.
    Krenuli su sinhronizovano da nam truju mozak.
    (Pinot gris, 30. septembar 2011 15:37)

    # Link komentara

  160. "dosta je ponižavanja i ispunjavanja stranih želja." Nesto slicno rece Canak pre neki dan, a da nije trepnuo. Pre toga je nesto blizu tome rekao Jeremic, Ljajic, Tadic, Dacic itd. Kako to da su oni toliko uvredjeni, a vecina naroda nije. Evo ja ne poznajem nikoga ko je uvredjen sto treba da ispunimo uslove EU u borbi protiv korupcije, pravednoj restituciji, kontroli javnih nabavki itd. Organizovanje parade nije uslov EU. Jos uvek je vecina gradjana za EU i prestanite da se skrivate iza parade pored ovoliko nezaposlenih, prestanite da sirite evropsku antipropagandu, kako vas samo nije sramota da radite protiv zelje vecine gradjana? Koga vi svi zastupate, razmislite dok ne bude kasno. Nece za vas vise glasati gradjani koje ste prevarili, a jos manje ekstremisti kojima se dodvoravate.
    (lala, 30. septembar 2011 15:37)

    # Link komentara

  161. Ma,da! Kačavendini zlatom okovani dvori nisu sramota! Ni Pahomije nije sramota! Ni mantijaški vozni park sastavljen od džipova i audija nije sramota! Samo je sramota biti čovek u ovoj državi.
    (dosta!, 30. septembar 2011 15:36)

    # Link komentara

  162. Slažem se sa rečima patrijarha. Samo kao osoba koja veruje u Boga mnogo više mi smeta što prikriva pedofile u svojoj crkvi. No, kad odemo gore svi ćemo da platimo za svoja dela.
    (Dex, 30. septembar 2011 15:36)

    # Link komentara

  163. Srbija je SEKULARNA drzava i nije na crkvi da joj se mesa u poslove i osporava pravo gradjana na slobodno okupljanje. Sto se Kosova i stanja na Kosovu tice, nije situacija na Kosovu razlog da u Srbiji zivot stane. Sto se nasilja i rusenja Beograda tice- Beograd ne ruse ucesnici Parade, nego huligani i klerofasisti. Beograd je jos razruseniji bio na mitingu protiv nezavisnosti Kosova nego u oktobru prosle godine na Paradi, a taj miting je nasa crkva naveliko podrzala - da li to znaci da je crkva kriva za rusenje Beograda jer je podstrekivala masu na pobunu? A kad ste tako casni i dosledni i znate kome je gde mesto, onda se vi i vase vladike lepo u duhu hriscanske religije koju propovedate odreknite luksuza u kome zivite, sta kazete na to? Propovedajte svoju religiju onako kako treba, a nemojte obavljanje verskih obreda da naplacujete u eurima, vozite skupe automobile i gradite monumentalna zdanja...
    (Ponosni ateista, 30. septembar 2011 15:35)

    # Link komentara

  164. Možda ipak za nas ima nade, Vaše Preosveštenstvo. Možda će kada ovo "smutno vreme" prođe, nekada u nekim "zapadnim" knjigama pisati da je Beograd bio jedna od retkih ZDRAVIH prestonica. I to oni koji nam vazda podmeću i komanduju "vandalima i huliganima".
    (Tozovac, 30. septembar 2011 15:35)

    # Link komentara

  165. Mislim da ignorisanje ove garniture 80-godisnjaka ne bi bilo lose za duhovno zdravlje ove nacije. Oni nikako da kazu nesto lepo, nesto sto bi unelo trunku pozitivne energije, nego svaka izjava puna gorcine i mrznje... Podrzavanje ratnih zlocinaca, huligana, fasista svakako nije u duhu Svetosavlja koje tako vole da pominju... A narod nikako da dobije savet kako da voli bliznjeg svog, nego samo kako jos vise da ne voli bilo koga ko je drugaciji, razlog je nebitan, vera, nacija ili seksualna pripadnost...
     (D., 30. septembar 2011 15:34)

    # Link komentara

  166. Sram Vas bilo Gospodine Irineju! Vi ste taj koji treba da propoveda ljubav prema bliznjem, a Vi se OVAKO oglasavate i na neki nacin potpirujete mrznju!- Strejt
    (Ljubica Tasic, 30. septembar 2011 15:34)

    # Link komentara

  167. BRAVO ZA PATRIJARHA!
    "Ne može se zlo zlom pobediti"?
    Celom svojom izjavom dao pravo i blagoslov svim neizivljenim navijacima.
    Vise je vremena proveo osudjujuci zrtve nego pobudjujuci hriscanske vrednosti pomirljivosti i trpljivosti, a homoseksualci ovde jesu zrtve, ne jadan narod koji nema da jede, i ako nema da jede, neka i on ostvari svoje pravo kroz proteste.
    Irinej mozda predstavlja SPC, ali ne predstavlja hriscanske vrednosti.
    (Sauron, 30. septembar 2011 15:34)

    # Link komentara

  168. Хвaлa нaшем Пaтријaрху нa прaвим речимa. Живелa Прaвослaвнa Србијa!
     (Милaн, 30. septembar 2011 15:33)

    # Link komentara

  169. Apsolutno svaka na mestu!
     (goh, 30. septembar 2011 15:33)

    # Link komentara

  170. Amin!
    (Velja, 30. septembar 2011 15:32)

    # Link komentara

  171. Sad ce g
    (h1ghwaymen, 30. septembar 2011 15:30)

    # Link komentara

  172. Ja se molim Bogu da tebe malo otrezni!
    (ateista, 30. septembar 2011 15:30)

    # Link komentara

  173. ...ma gde ste svi bili sa svojom vekovnom mudroscu i znanjem kad se sudilo pahomiju...????
    ...kako vas bre nije sramota od tog vaseg boga...????
    (kraja, 30. septembar 2011 15:30)

    # Link komentara

  174. A shto SPC ne ostane lepo u svoja "cetri zida" i ne prestane da maltretira drzhavu i narod svojim nazadnim mishljenjima?

    U ovoj crkvi nema ni H od iskrenog hriscanstva!
    (Djape sa PROTIVPREDLOGOM, 30. septembar 2011 15:30)

    # Link komentara

  175. Amin! Tako je!
    (MIHALJ, 30. septembar 2011 15:29)

    # Link komentara

  176. Fašisti i klerikalci su pobedili! Znao sam da je Srbija nazadna, ali da je ovako nazadna nisam mogao ni da sanjam! Ali, šta to mene briga? Meni se neće obiti o glavu, a vi vidite kako ćete. Pozdrav iz normalne zemlje.
    (goran, 30. septembar 2011 15:29)

    # Link komentara

  177. Sram te bilo....
    (Vlad, 30. septembar 2011 15:29)

    # Link komentara

  178. Ma koga briga što stari neobrijani starac koji vjeruje u nadnaravna bića i provodi huškačku politiku misli? Oćete i Harry Pottera priupitat možda? kakvo je njegovo mišljenje, a Malu Sirenu??
    (Ante, 30. septembar 2011 15:29)

    # Link komentara

  179. Eto vam jednog od glavnih inspiratora nasilja i netolerancije, ali je zaboravio da je ovo SEKULARNA drzava, i takva ce i ostati.
    (Marko, 30. septembar 2011 15:28)

    # Link komentara

  180. Ovakve poruke ulivaju nadu. Hvala Patrijarhu!
    (RM, 30. septembar 2011 15:28)

    # Link komentara

  181. Vasa Svetosti, svaka Vam je na mestu.

    Gospodine Dacicu, mudar potez da se ustedi budzet i jasno pokaze Vasingtonu i Briselu da Beograd odlucuje o Beogradu.
    (Bata Peca, 30. septembar 2011 15:28)

    # Link komentara

  182. SRAM TE BILO KRATKOVIDI, NETOLERANTNI, NOVOKOMPONOVANI "SVETI COVECE"!!! Kakvo dno!!! Aj da ih poubijamo na spavanju, onako hriscanski, u ime krsta i porodice, a? Mogao bi to da razmotris.
    (malisa, 30. septembar 2011 15:28)

    # Link komentara

  183. Oduvek sam bio ateista i upravo zbog tolerancije nisam imao lose misljenje o crkvi jer sam mislio da je izasla iz srednjeg veka i da danas pruza duhovni mir i utehu ljudima. Posle ove izjave glavnog coveka crkve, vidim da se uopste nije promenila i kada bih mogao da glasam na referendumu za ukidanje crkve, glasao bih.
    (Milos, 30. septembar 2011 15:28)

    # Link komentara

  184. Sram te bilo, patrijarše srpski.
    (Toro, 30. septembar 2011 15:27)

    # Link komentara

  185. Idi ti na Kosovo sa onim svojim pedofilima.
    (Karlo, 30. septembar 2011 15:27)

    # Link komentara

  186. Pa, dobro, patrijarhova se postuje!
    Medjutim, po meni, ovakvom izjavom, SPC i patrijarh Irinijej su promenikili dve najvece Bozje zapovesti (1. Љуби Господа Бога свога свим срцем својим и свом душом својом и свим умом својим и свом снагом својом. 2. Љуби ближњега свога као самога себе.(Мт 22, 37-40; Мк 12, 30-31), koje su crkvi bile imeperativ, jos pre par godina, dok je partijarh Pavle bio ziv, i to sada vise nije crkva kojoj zelim da pripadam.
    Teska srca, tako cu i reci ovih dana, kada me o tome bude pitao popisivac!
    (ateista silom ljudskom, 30. septembar 2011 15:26)

    # Link komentara

  187. A ja (bez obzira na to da li paradu valja održati ili ne) sa puno opravdanja ovu izjavu, kao i celu crkvenu pošast, smatram sramnom.
    (Dijak Grešni, 30. septembar 2011 15:26)

    # Link komentara

  188. Srednji vek
    (Dejan, 30. septembar 2011 15:26)

    # Link komentara

  189. Znate sta druze pope, nemam nikakav odnos prema paradiranju seksualnih opredeljenja. Tacnije gadi mi se kad neko iznosi vlastiti donji ves na ulicu kao zastavu. Medjutim ni vase srceparatelno apelovanje me ne cini srecnim, jer sada vidim da Srbija za Patrijarha ima jednog ipak prilicno konzervativnog i zatucanog nacionalistu i bigota. Vas peh je sto dolazite nakon jednog hriscanina Pavla !Muka mi je i od vas takozvane SPC.
    (jovan, 30. septembar 2011 15:25)

    # Link komentara

  190. Tebe bi Isus prvoga proterao iz hrama, kao one trgovce. Izvadi brvno iz svoga oka. Kakve su ti to misli? Kakva dela? Ti predstavljaš Isusovu crkvu? Propagiraš li ljudima da LJUBE BLIŽNJEG SVOG ? Kada si se zadnji put pokajao ili pomolio? Ali istinski a ne kao predstava za ove sto se na popisima izjasnjavaju kao vernici a ne znaju OČE NAŠ. Jalov ti je posao. Uzaludan.
     (Martin Luter, 30. septembar 2011 15:25)

    # Link komentara

  191. Koje izvrtanje istine. Niko nikome ne zeli da "namece" neke vrednosti. Ljudi treba da se nauce toleranciji. Ako zive uz paradu ponosa, ne znaci da ce odmah da postanu pederi.

    Sramota je sta sve moze da se kaze u Srbiji i da to prodje nekaznjeno!
    (Marko, 30. septembar 2011 15:24)

    # Link komentara

  192. "kojom se blati ljudsko dostojanstvo i gazi svetinja života i porodice"

    Испада да они нису људи или да немају достојанство или можда право на живот. Ово што је рекао наш патријарх нема везе са хришћанством. Изгледа да је и он, као и многи, подигао камен...
    (Volas, 30. septembar 2011 15:24)

    # Link komentara

  193. Gay Pride je skup gde se radoscu i humorom pobedjuju predrasude i neznanje. Na Pride su svi dobrodosli bez obzira dal' su "str8" ili "gay". Ako postoji jedan skup koji je u svojoj osnovi protiv bilo kakvog nasilja onda je to Pride.

    Hvala organizatorima skupa!
    (gay_dasa, 30. septembar 2011 15:24)

    # Link komentara

  194. Parada srama upravo pocinje sa Dacicem na celu.
    (Aleksandar, 30. septembar 2011 15:23)

    # Link komentara

  195. ko te pitao ?
    (haha, 30. septembar 2011 15:23)

    # Link komentara

  196. Jao, jao, jao...
    (Bosko, 30. septembar 2011 15:23)

    # Link komentara

  197. Siti smo mi vise vasih apelovanja na vlast!
    Ni jednom se nisi oglasio povodom huligana, pljackanja i unstavanja grada, mnogih nepravdi....sad si se nasao.
    Vama je mesto u crkvi, a ne u politici. Eto,prvo vi krsite pravila koja vam vera zabranjuje!!!
    (Bgd011, 30. septembar 2011 15:22)

    # Link komentara

  198. nisu li oholost i srdžba smrtni grijesi? i kako netko ko očigledno ne zna osnove može učiti druge bilo čemu? naročito ljubavi?!
    (u istom loncu, 30. septembar 2011 15:22)

    # Link komentara

  199. a Pahomije? Sta cemo sa njim? On je optuzen za mnogo gnusnija dela, pa ga Crkva ipak stiti... Kako se to uklapa u te porodicne i tradicionalne vrednosti o kojima toliko volite da trubite?
    (iii, 30. septembar 2011 15:22)

    # Link komentara

  200. Irinej predsednik drzave, Mladen Obradovic premijer, a moze Kostunica da im bude ministar pravde.

    To je Srbija danas, ovo drugo je sve maska.
    (auuuuuu, 30. septembar 2011 15:22)

    # Link komentara

  201. Bravo za Patrijarha!
    (Jole, 30. septembar 2011 15:21)

    # Link komentara

  202. Pope, baš pomažeš crkvi!
    (Vernik, 30. septembar 2011 15:21)

    # Link komentara

  203. Prvo vam je smetala YU pa ste pokusali da na njenom zgaristu koje ste bas vi i SANU potpalili da napravite VELIKU SRBIJU..i svu u SFRJ u vam bili neprijatelji sada su vam neprijatelji ljudi drugacije seksualne orjentacije...ko li je sledeci...opozicija...ili Srbi ateisti...ili Srbi druge vere...jehovini svedosi ili sta ja znam....JA MILIM DA STE VI U SRPSKOM NARODU NAJVECA SRAMOTA...i svaki vas nastup je parada SRAMA...pa vasi OFICIRI su aktivno ucestvovali,osvestavajuci tenkove i zlocince,u ratu...
    (LDP-ovac, 30. septembar 2011 15:21)

    # Link komentara

  204. Потпуно се слажем,мислим да је то чист егзибиционизам и ништа више.
    (поЧетник, 30. septembar 2011 15:19)

    # Link komentara

  205. zvuci kao "...nemojte ih tuci....ako vas neko gleda."
    (Mondo, 30. septembar 2011 15:19)

    # Link komentara

  206. Ne znam šta je tužnije. Ili održavanje ovako besmislenih parada i trošenje državnog budžeta na obezbjeđenje ili slušati religiju kako nam govori o moralu koji su pogazili bezbroj puta.
    (ZulluWarrior, 30. septembar 2011 15:18)

    # Link komentara

  207. Jel to Patrijarh konacno otisao na Kosovo? A pa da, nije. Ima vaznija posla. Ko'ferenciju.
     (Vladimir, 30. septembar 2011 15:18)

    # Link komentara

  208. Srbija se polako pretvara u pravoslavnu džamahiriju, ali velika većina njenog stanovništva toga još nije svesna. Posle će biti kasno.
    (Marko, 30. septembar 2011 15:18)

    # Link komentara

  209. Sa kojim pravom? Sa kojim pravom "TI" oduzimaš nekome pravo na slobodu??? Kakve veze imaju "CRKAVA" i "SLOBODA NARODA"??? Šta ako mene religija ne interesuje, ako nisam religiozan??? Šta ti onda meni predstavljaš...ništa!!!
    (Alen, 30. septembar 2011 15:17)

    # Link komentara

  210. A tebe treba skloniti sa mesta patrijarha, tebe i sve ostale tvoje drugove treba odstraniti iz pravoslavne crkve i strpati vas u zatvor zbog shirenja mrznje i pozivanja na linch onih koji su drugachiji od vas. Ja sam vernik srpske pravoslavne crkve i sramota me je kada vidim shta radite. FUJ!
    (komshija, 30. septembar 2011 15:17)

    # Link komentara

  211. Dokle će se crkva mešati u poslove države? Neka prvo reše GAY pitanje u svojim redovima a svoje propovedi neka drže u crkvama.
    (penzioner, 30. septembar 2011 15:17)

    # Link komentara

  212. Gospodin Irinej Bozji covek,trebalo bi da bude Patrijarh svih nas a ne da se stavlja na stranu jednih i tako jos vise produbljije razdor medju narodom.Gospodin Irinej zaborvlja sta je radio PAHOMIJE i njemu slicni,pa se ne oglasi povodom tog slucaja,ali verovatno to su tamo necija deca netreba ih braniti a krivce zastititi kao bele medvede da rade i dalje pod okriljem crkve.Mislim da je to licemerno iz vrha crkve pa se smaim tim drugoj strani sire krila da mogu da ponove proslogodisnji scenario.
    (POZAREVLJANKA, 30. septembar 2011 15:17)

    # Link komentara

  213. A ko tebe ista pita?
    (Goran, 30. septembar 2011 15:16)

    # Link komentara

  214. A Pahomije nije gej? Ili to ne važi kad su dečaci u pitanju?
    (ivke63, 30. septembar 2011 15:16)

    # Link komentara

  215. Zamolio bih samo komentatore da ne vredjaju Iran poredeci ga sa Srbijom.
    (Srednji vek, 30. septembar 2011 15:16)

    # Link komentara

  216. Zasto pripadnici LGBT populacije ne stavljaju ovde svoje komentare? Svaka cast ministre! Neka setaju San Franciskom, to je tamo "normalno"!
     (Vernik, 30. septembar 2011 15:16)

    # Link komentara

  217. SUPER svaka cast za patrijarha i jeste parada srama za SRBIJU
    (vlada, 30. septembar 2011 15:16)

    # Link komentara

  218. Pravoslavlje i Islam po svojoj prirodi ne poznaju ovake ljudske osobine pa prema tome nemojte nam nametati nesto sto ne zelimo da prihvatimo kao normalno. U Srbiji, Rusiji, Turskoj i svim Islamskim drzavama ovako nesto postoji ali se ne iskazuje na takav nacin. Prema tome nemojte nas druge sto smo u ogromnoj vecini nazivati fasistima samo zbog toga sto ne zelimo da prihvatimo paradu gejeva, lezbejki, nakaradnih transeksualaca za koje ne znamo da li su musko ili zensko. Nemam nista protiv da imaju svoje klubove, diskoteke, posao, normalan zivot i tog ko im to uskrati treba odmah poslati na debelu robiju ali da gomila njih paradira i da nam deci namece takvu sexualnu orjentaciju kao normalnu pojavu e to nikako. Zna se sta je primarni cilj ovakvih parada a to je usvajanje dece u buducnosti i sklapanje brakova, zato treba na vreme i energicno reci ne. Posle ce biti kasno.
     (Alen, 30. septembar 2011 15:16)

    # Link komentara

  219. Ja se kao ateista koji nema stav o paradi pitam zbog cega crkva misli da mora sve da komentarise? Zar ovo nije sekularna drzava? Sta me briga sta misli Irinej, Zukorlic, Amfilohije, Artemije, Zilkic i ko sve.
    Drzava nije crkva i crkva nije drzava. Pomenuta duhovna lica mogu da uredjuju stanje u crkvi, ali se u drzavi ne pitaju nista. Nije bre ovo pravoslavna dzamahirija. Zasto prenosite reci svestenstva? Pa sutra ce neko nekoga ubiti zato sto je Irinej rekao sta je rekao, pozivajuci se upravo na to sto mu je autoritet dao za pravo da se tako ponasa. Sramota.
    (Marko, 30. septembar 2011 15:15)

    # Link komentara

  220. После ове изјаве, на попису ћу се изјаснити као атеиста.
    (Младен, 30. septembar 2011 15:15)

    # Link komentara

  221. Ovi iz crkve nikako da shvate sustinu. 2000 godina zovu Boga gospodarom, a nas ljude slugama iako je sam Bog ljudima dao slobodu. A tek sto ne shvataju ono ljubi bliznjeg svoga i ono da smo svi jednaki u ocima Boga.
    (Realko, 30. septembar 2011 15:14)

    # Link komentara

  222. samo još fali mešanje crkve... "fala bogu" što smo sekularna država!
    (Đorđe, 30. septembar 2011 15:14)

    # Link komentara

  223. religija je gora od neokapitalizma
    (boze petra, 30. septembar 2011 15:14)

    # Link komentara

  224. "Jednu grupu nastranih, koji svoje manjinske poglede u osnovi neprirodne, žele da nametnu drugoj, ogromnoj većini, koja ne deli i ne prihvata njihovo shvatanje smisla života i ljudske slobode"
    Ja i dalje ne razumem, ko je on da priča čije ljudske slobode treba poštovati, mislim da je red da ova država stane iza zakona koje je izglasala i da krene da ih sprovodi u delo.
    A iz ove izjave vidim da on i dalje misli da su ovi ljudi krivi što neko hoće da ih bije??? Dokle više zamena teza u ovoj zemlji, krivimo žrtve za sve i svašta... nije kriva palica nego su kriva leđa što su se našla na putu zamaha.
    (maksimum018, 30. septembar 2011 15:12)

    # Link komentara

  225. Ako SPC zeli da spreci "paradu srama" i bori se protiv homoseksualaca, neka prvo izbaci sve homoseksualce iz svojih redova. Samo sto bi u tom slucaju ostala bez veeelikog dela popova i monaha.

    Srbija je sekularna drzava. Crkva i drzava su odvojeni i dosta vise da se SPC mesa u politiku. U suprotnom ne gine nam da se vratimo u srednji vek i inkviziciju.
    (m., 30. septembar 2011 15:12)

    # Link komentara

  226. Sramota me je što sam kršten u crkvi čiji patrijarh izgovara ovako nešto.
    (Aleksandar, 30. septembar 2011 15:12)

    # Link komentara

  227. Dno dna :D

    Ko te bre pita da mi kazes sta je normalno a sta nenormalno.

    Evo za mene ste vi popovi nenormalni. A pogotovo oni koji vas slede.
    (Keke, 30. septembar 2011 15:12)

    # Link komentara

  228. tako je
     (nikola, 30. septembar 2011 15:11)

    # Link komentara

  229. ''Ne pada sneg da pokrije breg,...'' Mislim da ovom KF Patrijarhu,cika deda mrazu trebamo objasniti da je on sramota za ovu zemlju i da on i ostali fasisticki banditi unistavaju Srbiju decenijama unazad. Licemeri, resite pitanje Pahomija, pa onda delite lekcije!!!
    (dzokvimbi, 30. septembar 2011 15:11)

    # Link komentara

  230. Važno je da sete se i Vi javili . Prošle godine Amfilohije sad Vi da li ste pomislili da baš nije pravi trenutak za komentarisanje, za Vas bi svi ljudi trebali da budu jednaki ali izgleda da su Vašoj instituciji bliži huligani i nacionalisti nego obični mirni građani koji nisu skloni agresivnosti.
    (Ateista, 30. septembar 2011 15:11)

    # Link komentara

  231. Svaka cast Irinej i hvala Vam sto ste uz narod!
    (Justice, 30. septembar 2011 15:11)

    # Link komentara

  232. Parada srama?! Sramotno je to sto se poziva na zastitu nekih moralnih vrednosti samo kada je u pitanju gej parada, licemerno u neku ruku, pa time pitam, zasto nema tako moralne retorike kada huligani prebijaju Rome, Kineze, i maltretiraju narod? Zasto toga nema kada se raseljava protivzakonito romsko naselje ispod Gazele?! Zasto toga nema kada mladi danas zive u svetu gde vladaju Ceca i Jeca ispirajuci mozak omladini???

    I na kraju, sramotno je to sto Crkva koja je oduvek olicavala skromnost, naplacuje tarife po kucama kad svesta vodicu i dok se Vladika vozi najnovijim adijem! E to je Gospodo SRAMOTNO!
    (izrevoltirana gejcina, 30. septembar 2011 15:10)

    # Link komentara

  233. Licemeri, isti ste kao ovi sto pljuju zapad a nose nike patike, gledaju sve preko sony televizora, i voze mercedese i audije.
    Tuzno je zapravo da oni koji toliko ne pljuju zapad nemaju skoro nista od gorenavedenog.
    Moj patrijarh nisi, bio je donekle Pavle, a ti si sramota.
    (nekotamo, 30. septembar 2011 15:10)

    # Link komentara

  234. POVRACA mi se, POVRACA od ove drzave!!! Ko je bre ovaj Irinej, sta on ima da mi se mesa u moj zivot?!?!? Sta me briga za SPC, nikada nisam bio vernik, a i da jesam, pre bih izabrao Protestantsku crkvu nego ovo konzervativno uporiste srBstva! Gradjani, vi koji danas slavite zabranu gej parade, zapravo slavite oduzimanje vasih prava. Vi ste sramota moderne civilizacije. Zali boze dan kada sam odlucio da ostanem ovde. Sva sreca to je greska koju jos uvek mogu da ispravim. I NADAM se da nisam jedini. Nadam se da ce svi pametni odavde da pobegnu i da ostave divljacima da ovde zive i "uredjuju" ovu kvazi-drzavu uz Cecu, Irineja i mafijase na vlasti!
    (VB, 30. septembar 2011 15:10)

    # Link komentara

  235. Ovaj pravoslavni ajatolah hoce da kaze je da je homoseksualnost OK samo ukoliko je skrivena iza manastirskih zidina i to je deo tradicije a nikako ove " uvezene parade srama"!
    (Ezra, 30. septembar 2011 15:10)

    # Link komentara

  236. +1
    (Ja, 30. septembar 2011 15:10)

    # Link komentara

  237. Jednu grupu nastranih, koji svoje manjinske poglede u osnovi neprirodne, žele da nametnu drugoj, ogromnoj većini, koja ne deli i ne prihvata njihovo shvatanje smisla života i ljudske slobode", kaže se u poruci patrijara Irineja.Vrhunski rečeno!
     (Vlada, 30. septembar 2011 15:10)

    # Link komentara

  238. Bilo bi lepo da Patrijarh izrekne stav i o nemorau klera po pitanju podrske ratnim zlicincima i zlostavljanju dece!
    (Gojko, 30. septembar 2011 15:10)

    # Link komentara

  239. Ovde se samo delom radi o paradi. U pitanju je nepostovanje prava ljudi. Jedna grupa pokusava da ukaze da je obespravljena i odmah se pokrece masinerija koja treba da spreci bilo kakav napredak ove zemlje.

    Da li znate ko se prvi zalagao za "zdravu porodicu", nacionalsocijalisti na celu sa A.Hitlerom. Metodi za postizanje zdrave porodice su izmedju ostalog bili i ubijanje mentalno zaostalih i invalidnih ljudi. Oko 50.000 ljudi drugacije seksualne orijentacije je isto tako zavrsilo u logorima smrti.
    (Dejan, 30. septembar 2011 15:10)

    # Link komentara

  240. Uvek uz svog Patrijarha.
    (kobrapn, 30. septembar 2011 15:09)

    # Link komentara

  241. sramota je kako vi usko posmatrate na neke stvari koje su prirodne, a cim je taj vas bog napravio gej populaciju, ocigledno da se on ni ne protivi tome. pricamo o slobodi, a tim ljudima je ocigledno uskracena sloboda cim ne mogu da se slobodno prosetaju tim organizovanim protestom, a zbog tamo nekih huligana i nasilnika (jer normalan covek sigurno nece ici i juriti, mlatiti neke ljude zbog svog seksualnog opredeljenja, unistavati grad) mi zabranjujemo i time drzava po ko zna koji put staje na stranu upravo takvih ljudi i pokazuje im da je slabija od njih.
    (marko, 30. septembar 2011 15:09)

    # Link komentara

  242. "Ova nakaradna sloboda koju nam nudi 'parada ponosa', strana je našoj istoriji, tradiciji i kulturi."

    A jel, a ne smetaju ti obrazovci, naši, dveri, navijačke grupe i ostali huligani i fašisti, koji redovno razbijaju grad, tuku i ubijaju ljude i uopšte su sramota za svaku civilizaciju. E moj Irinej, nije ti ovo srednji vijek.
    (sub zero, 30. septembar 2011 15:09)

    # Link komentara

  243. Ti si, Irineju, sramota, jer si na čelu organizacije koja je blagosiljala ubice i ratne zločince i koja štiti pedofile u svojim redovima. Dok se ne izvinite za sve što ste radili od devedesetih naovamo, svaka vaša litija je parada srama.
    (Bata, 30. septembar 2011 15:09)

    # Link komentara

  244. Što ovaj ne ode u Suvu Reku da ga prevaspitaju ti njegovi što su u skladu sa srpskom istorijom i tradicijom.
    (Pera, 30. septembar 2011 15:08)

    # Link komentara

  245. SPC - Sramotna pravoslavna crkva.
    (amstel, 30. septembar 2011 15:08)

    # Link komentara

  246. Sram te bilo pope! Idi i osvestavaj trzne centre, to je u duhu naseg naroda i tradicije, jel?
    Koja ste vi sila mraka, kljukate narod mrznjom, ksenofobijom, homofobijom... Za vas bi najbolje bilo da niko ne misli svojom glavom, da prost i neobrazovan narod klima glavom na vase budalastine, a da se vi bogatite i gojite... Pa nije ovo srednji vek!
    E da, proveri malo sta ti se desava po manastirima, cuo sam da su se pojavili neki novi oblici "bratske ljubavi"
    (Petar, 30. septembar 2011 15:08)

    # Link komentara

  247. Ajde deda idi pali svece. Mi smo vec uveli struju.
    (Dawngreeter, 30. septembar 2011 15:08)

    # Link komentara

  248. U ime Boga, za ime Boga, tako Vam Boga, Bogovi su pali na najnovije"teme" jer se od silnih Popova više i ne vide.
    (Human, 30. septembar 2011 15:08)

    # Link komentara

  249. To sto je crkveni poglavar za skup homoseksualaca rekao da je parada srama nije nista neocekivano i skandalozno. Skandal bi bio da on to podrzi, crkva je institucija stara hiljadama godina i ne mora da se menja i prilagodjava americkim biserima poput politicke korektnosti. I nema potreba da se njegove reci stavljaju pod navodnike kao da je rekao skandal i da se zbog toga neko sablaznjava.

    Vrednosti modernog sveta su velikim delom nasledjene iz hriscanstva, ne treba se toga ogradjivati i plasiti.
    (Boban, 30. septembar 2011 15:08)

    # Link komentara

  250. Veoma ostro i odlucno! Podrzavam Patrijarha i nadam se da ima jaka ledja.
    (Malinar, 30. septembar 2011 15:07)

    # Link komentara

  251. "...tragično stanje srpskog naroda na tužnom Kosovu i Metohiji", naveo je patrijarh".

    Tek će da im bude tragično, jer je danas počeo pokop Srbije. Ali, zabole me i za jedno i za drugo, moji sinovi su daleko odavde, tako, samo poreklom Srbi, a lično ću se potruditi da u doglednoj budućnosti zaborave tu slučajnu nesrećnu okolnost.
    (bezimena, 30. septembar 2011 15:07)

    # Link komentara

  252. HOCU MOJ PASOS!
    (!, 30. septembar 2011 15:07)

    # Link komentara

  253. Licemerno.Jer vam je Pahomije prihvatljiv!
    (alek, 30. septembar 2011 15:07)

    # Link komentara

  254. Gospodine Irinej, u vasem interesu je da bog ne postoji, jer ako postoji nece vam biti lako.
    (Brana, 30. septembar 2011 15:07)

    # Link komentara

  255. A kada cete dici glas protiv pedofila? Ako vam pedofilija i ne bode oci, i medju njima ima onih koji su skloni osobama (deci!) istog pola, znate to dobro.
    (Aca, 30. septembar 2011 15:06)

    # Link komentara

  256. "Naš grad i našu javnost i ove godine potresa pitanje održavanja..."
    A covecanstvo vec hiljadama godina potresa pitanje krunisanih crkvenih manipulatora, ugnjetavaca, profitera i kapitalista....
    ehhh kakva naivna planeta....
    (ko koga, 30. septembar 2011 15:06)

    # Link komentara

  257. Patrijarh je u pravu,to što nam nameću neke stvari to ne znači da moramo da ih prihvatimo ,a oni koji to nameću očigledno da nepoznaju Srpski narod,jer nama je nemoguće ništa nametnuti,odmah se stvara bunt u narodu.
    (Marko, 30. septembar 2011 15:05)

    # Link komentara

  258. Amin! Odrzavajmo tradicionalne vrednosti... Ako je vecina stanovnistva protiv gej parade,onda ne treba ni da se odrzi..
    (Orthodox, 30. septembar 2011 15:05)

    # Link komentara

  259. A nije sram zataskavati pedofiliju unutar crkve.A,da,nije sram samo,to je i krivicno delo
    (look who's talking, 30. septembar 2011 15:05)

    # Link komentara

  260. BRAVO!!! STOP PARADI SRAMA
    (VladaS, 30. septembar 2011 15:05)

    # Link komentara

  261. A ja mislila da Amfilohije nije postao patrijarh, kad ono...
    (aman, 30. septembar 2011 15:05)

    # Link komentara

  262. Paradu ne podrzavam, ali jos manje volim vas zbog kojih je civilizacija vekovima tapkala u mestu, i ko ste vi uopste da se pitate nesto i da uticete na vlast i drzavu, ovo je 21. vek.
    Medjutim za razliku od vas koji ne podrzavate homoseksualce a vozite se u kolima koje je jedan takav homoseksualac dizajnirao, i vasoj je "ekselenciji" udobno, ja sam izucio neke skole, pa mogu da vam porucim odmah kao i onom popu koji mi dodje pred slavu i trazi novac, da je Isus jednom vec isterao trgovce iz hrama, a vi razmislite o tome.
    (hajduk, 30. septembar 2011 15:04)

    # Link komentara

  263. Nazivanje "parade ponosa" "paradom srama" je ekvivalentno nazivu koji su odredili organizatori iste jer kao i oni i mi ostali imamo pravo na svoje misljenje.
    (Petar, 30. septembar 2011 15:03)

    # Link komentara

  264. Bravo majstore! Ljube te tvoji Pahomije i Vasilije Kačavenda!
    (Pahomije i Vasa, 30. septembar 2011 15:03)

    # Link komentara

  265. Fuj! Ekstremna desnica vam nista ne smeta, lopovi, ubice i hukligani su vam dobri vernici. Ne smetaju vam ni pedofili u sopstvenim redovima, ni gej popovi, nista vam to ne smeta, ali vam smeta Parada ponosa.
    (hetero, 30. septembar 2011 15:03)

    # Link komentara

  266. Потпуно разумно саопштење.
    (Србин, 30. septembar 2011 15:03)

    # Link komentara

  267. Ova drzava stvarno nema buducnost...
    (ledu, 30. septembar 2011 15:02)

    # Link komentara

  268. tolerantno i hriscanski, ma predivno. fali i poneka lomaca, tek zbog dekora.
    (pepi, 30. septembar 2011 15:02)

    # Link komentara

  269. Nigde u tekstu ne vidim da patrijarh poziva na neodržavanje parade.
    (S, 30. septembar 2011 15:01)

    # Link komentara

  270. O Bože moj koje zlo vlada ovim prostorima. Kad sam ovo pročitao, naježio sam se. Hvala ti BOŽE što idem iz ovih prokletih krajeva i nadam se da se neću imati priliku vratiti u ovu rupu civilizacije.
    (Hrvat, 30. septembar 2011 15:01)

    # Link komentara

  271. Sad ga ništa ne košta da kaže da se izvadi pred desničarima.
    Mogao si da čutiš
    (darko, 30. septembar 2011 15:01)

    # Link komentara

  272. Auuu, gde mi zivimo. Tragedija od takozvane drzave.
    (Nebojsa, 30. septembar 2011 14:59)

    # Link komentara