Đilas i Dačić za odlaganje Prajda

Beograd -- Ministar policije Ivica Dačić i gradonačelnik Dragan Đilas naveli da bi bilo bolje da organizatori odustanu od svih najavljenih skupova za vikend.

Izvor: Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Radi bezbednosti užesnika Gej parade, a unutrašnjeg mira u Srbiji podržavam odlaganje parade, mislim da u opšte nije povoljan trenutak za održavanje takve manifestacije!
    (Isidora, 1. oktobar 2011 12:47)

    # Link komentara

  2. Mislim da je uzaludno u opšte pokušavati održavati takvu vrstu manifestacije u Srbiji. Svesni smo da EU nalaže održavanje Gej parade u Srbiji, ali to je teško itvodljivo zbog buntovništva stanovništva prema zapadu a i konzervativnog mentaliteta.
    (Tamara, 1. oktobar 2011 12:39)

    # Link komentara

  3. Moje lično mišljenje je da Dačić i Đilas iskazuju mišljenje 89% građana Srbije. Naš narod je konzervativan, sa vlo izraženom nacionalnom crtom. Teško prihvatamo nove stvari, a naročito ljude koji različito misle. Nekada je bilo sramota biti homoseksualac, i danas je, samo to niko ne sme da kaže. Proće još mnogo vremena dok narod u Srbiji ne prihvati homoseksualce, ne treba terati jedan narod da ih silom prihvate, to je nemoguće, treba pustiti da to ide mirnim tokom.
    (Tijana, 1. oktobar 2011 12:21)

    # Link komentara

  4. Velika hrabrost dvojice velikih političara u ovako nezgodnom trenutku za našu državu. Nemam ništa protiv LGBT populacije, ali praviti paradu u ovako već izmorenoj unutraćnjim nemirima državi je vrlo rizično po bezbednost učesnika parade i drago mi je što je odložena. Štetu koju naprave ljudi koji se protive toj paradi, poklapa državni budžet, a šteta se broji milionima dinara. Zato mislim da nije ni bezbedno, a ni profitabilno da se u ovakvim kriznim trenutcima održi navedena parada!
    (Miloš Marković, 1. oktobar 2011 12:12)

    # Link komentara

  5. Mislim da Dacic i Djilas govore jezikom vecine gradjana i stoga smatram da je paradu potrebno odloziti, ne iz razloga homofobicnosti drustva, nogo vise iz bezbednosnih razloga, situacije na Kosovu, i mogucnosti da se nezadovoljstvo ispolji na ulicama sto nam nije potrebno ali uopste!
    (MIRKO, 1. oktobar 2011 00:22)

    # Link komentara

  6. Mudro razmislajanje dvojice politicara i hrabrost da se nimalo popularan stav iskaze u javnosti. U potpunosti podrzavam nameru da se parada odlozi na neko vreme.
    (Deki, 1. oktobar 2011 00:18)

    # Link komentara

  7. Uopste ne postavljam pitanja ostvarivanja ljudskih prava bilo kom pojedincu u drzavi, ali isto tako smatram da svaki pojedinac mora imati obzira za drzavu i situaciju u kojoj se nalazi. Verujem da je odluka o odlaganju jedino ispravna i podrzavam gospodina Djilasa.
    (Dragan, 1. oktobar 2011 00:15)

    # Link komentara

  8. Pametna i razumna odluka o odlaganju parade ponosa. Srbija nije u trenutku da se kocka sa time sta se moze desiti iili ne, pa je najbolje da se saceka neko vreme, sa manje rizika po ucesnike.
    (Dejan Zivanovic, 1. oktobar 2011 00:11)

    # Link komentara

  9. Bolje odložen prajd, nego sutra krv na pločniku.
    (Ica, 30. septembar 2011 23:46)

    # Link komentara

  10. Zanima me samo da li LGBT populacija smatra da ce postići nesto time sto će odrzati paradu uz toliko obezbedjenje policije, jer u tom slucaju ta manifestacija se ne moze nazvati "Paradom ponosa" vec "Paradom prkosa".
    (Goran, 30. septembar 2011 16:04)

    # Link komentara

  11. Polako samo treba stati i razmisliti da li se na kraju dana isplati i da li slična manifestacija stvarno pomaže u podizanju svesnosti ili samo doprinosi da se prajd povezuje sa rušenjem.
    (Jaksa, 30. septembar 2011 15:55)

    # Link komentara

  12. Volela bih da su stvari drugačije, ali to je nemoguće. Kod nas nije moguće postići obični sporazum sa čovekom čak i ako sporazum ide njemu u korist.
    (Dijana, 30. septembar 2011 15:48)

    # Link komentara

  13. Čemu apeli ili bilo šta slično kad ne možeš normalno i zrelo da razgovaraš sa ljudima?
    (Čemu, 30. septembar 2011 15:45)

    # Link komentara

  14. Parada se karakteriše kao ovakva ili onakva, njeno održavanje kao koncept je ok i tu nema problema, ali kao što je država spremna da daje ustupke, tako oni kao mala lobi grupa isto moraju da budu spremni na iste.
    (Zoran, 30. septembar 2011 15:42)

    # Link komentara

  15. Gradonacelnik Djilas samo zeli da zastiti zivote gradjana i grad Beograd. Stvarno ne vidim kako to ne mogu organizatori parade da shvate. To nije nista licno protiv homoseksualaca i njihovog opredeljenja.
    (Ivana, 30. septembar 2011 15:34)

    # Link komentara

  16. Ne traži se da oni prestanu da postoje, već samo da ove godine olade od toga jer nije garantovano ništa.
    (Ognjen, 30. septembar 2011 15:33)

    # Link komentara

  17. Ja odustajem od parade ponosa onog trenutka kad mi drzava omoguci sva prava kao i drugim gradjanima, da se vencavam, da moj partner nasledi moju imovinu posle moje smrti, da moj partner bude posmatran pred zakonom isto kao i necija supruga. Odustajem od parade onda kad me drzava oslobodi placanja PDV-a jer necu ja da vam decu izdrzavam. Moj porez ide za vasu decu, za obdanista, za skole, sa doktora. Ja nemam prava da usvajam decu, zasto bih ja placao za tudje dete, da li bi ste vi izdrzavali tudju??? Licemeri, dobri smo vam kad placamo porez i kad toriste nase pare, ali smo vam losi kada trazimo nasa prava. E, nece moci!
    (naky, 30. septembar 2011 15:33)

    # Link komentara

  18. Zar je problem traziti da dok se nalazimo u problemu, dok svetska ekonomska kriza drma svet, dok nas zezaju sa Kosovom, dok pokusavamo da opstanemo u svetu, da dozvolimo sebi rušenje prestonice? pa šta bi Evropa rekla na to? vidi vidi, ne mogu ni prestonicu da sačuvaju a hoće Kosovo da ostane njihovo!
    (Brale, 30. septembar 2011 15:31)

    # Link komentara

  19. Djilas nijednog trenutka nije rekao da ne smeju da odrzavaju paradu nego da nije pozeljno. Nemojte da izvrcete njegove reci.
    (Danica, 30. septembar 2011 15:20)

    # Link komentara

  20. Da je Dača toliki da ne kažem šta, ne bi on u svoju partiju puštao pripadnike LGBT populaciije, pa izvaljujem da se ovde misli samo na dobrobit nekoga ko prkosi vlasti. Sve je to super, prkosi slobodno, ali taj ministar i gradonačelnik pokušavaju da te zaštite da se to sutra Beograd ne pretvori u ring, a ti se tu nešto šokiraš, ma ajde bre kad ne znaš politiku prema svojima da vodiš, što si onda i dalje tu?
    (Posmatrač, 30. septembar 2011 15:14)

    # Link komentara

  21. Svi smo različiti, ali u kom trenutku mi moramo da se povinujemo željama manjini koja su prava ostvarena i čija seksualnost nije predmet javnog podsmeha već afirmacije? jasno mi je diskriminacija je i dalje tu, ali drugi prioriteti diktiraju trenutno stanje, ništa više.
    (Šone, 30. septembar 2011 15:07)

    # Link komentara

  22. Loše je kad ne možemo na odrastao i zreo način da razrešimo situaciju, već udri pa ko preživi pričaće.
    (Vesna, 30. septembar 2011 14:55)

    # Link komentara

  23. Cula sam juce dva maloletnika koji se spremaju da biju homoseksualce na paradi pa sam se zaptala kakvi su to roditelji koji vaspitavaju decu da se sve u zivotu moze resiti nasiljem.
    (Diana, 30. septembar 2011 14:55)

    # Link komentara

  24. Ne mogu da verujem da zele da odrze paradu po svaku cenu bez obzira na posledice
    (Jovana, 30. septembar 2011 14:35)

    # Link komentara

  25. Ne mozes da u ime političke korektnosti insistiraš da su svi zatucani i zadrti zato što te opominju da ako održiš tu paradu, da će biti nasilja, pa zar ti nije stalo da zaštitiš svoje ljude aman?
    (Neca, 30. septembar 2011 14:35)

    # Link komentara

  26. Pa poenta jeste što to Đilas i Dačić kažu, Đilas je neko ko će odma da kaže stanje kako jeste, čak i posle prošlogodišnje parade je odmah izneo svoje mišljenje, a koliko ja znam jedan od vođa parade ponosa je u SPS-u, pa zašto ne slušati nekoga ko se bavi bezbednošću.
    (Kristina, 30. septembar 2011 14:29)

    # Link komentara

  27. Ne znam zasto insistiraju na odrzavanju parade kada se vec jednom pokazalo da se ona ne moze u miru odrzati
    (Nevena, 30. septembar 2011 14:25)

    # Link komentara

  28. Ucesnici prajda Osudjuju Djilasa i Dacica za njihovo protivljenje paradi,a kad budu huligani krenuli da ih biju od prvo ce od njih dvojice zahtevati da ih zastite
    (Jelena, 30. septembar 2011 14:20)

    # Link komentara

  29. Mislim da samo treba postaviti pitanje, jer prošlogodišnji prajd doneo nešto iako je perfektno održan?
    (Lav, 30. septembar 2011 14:04)

    # Link komentara

  30. Ne razumem zasto insistiraju na paradi ponosa kad to okupljanje cak ni gradonacelnik Beograda ne podrzava
    (Milena, 30. septembar 2011 14:01)

    # Link komentara

  31. Ljudi, skup stvarno treba otkazati, jer ne vidim potrebu njegovog održavanja s osvrtom na trenutna događanja na graničnim prelazima, a i uopšte na Kosovu. Velika je tenzija i, iako nisam protivnik paradiranja, mislim da sada to nije baš potez za pohvalu i podržavanje.
    (Sreten, 30. septembar 2011 13:59)

    # Link komentara

  32. Svakako da bi održavanje gej parade bilo poprilično fatalno za grad i sugrađane. Dodatna tenzija pored dešavanja na Kosovu stvarno nije potrebna i to bi ljudi trebalo da razumeju. U ovakvom trenutku je najpametnije otkazivanje, nema prosto drugog načina koji neće imati negativnih posledica.
    (Jelica, 30. septembar 2011 13:55)

    # Link komentara

  33. Manjine u nasoj državi trpe diskriminciju i to je apsolutno i bezrezervno tačno, međutim ti imaš državu koja ne može da otplaćuje milionske odštete prodavnicama, koja mora da održava mir u zemlji jer na jugu nije mir već vladaju tenzije, prosto nema logike, njihov krik za boljim svetom će se slabije čuti kad se svaki takav skup pretvori u nešto loše.
    (Violeta, 30. septembar 2011 13:54)

    # Link komentara

  34. Onaj ko na pogresan nacin izrazava svoj stav, ne treba da ga pokazuje. Grupice huligana ne treba da brane nesto sto nije njihovo (Beograd).
    Molim Vas Gradonacelnice postedite normale ljude, prave Beogradjane da gledaju kako neki tamo vandali ruse nas grad, nase mesto za zivot, nas ponos (Beograd)!!!!
    (Maric, 30. septembar 2011 13:46)

    # Link komentara

  35. PA država jeste utvrdila ko je kriv prosle godine i jeste osudila to nasilje ali to ne znači da se mora trenutno stanje u zemlji raspirivati reklamiranjem prava koja vi već imate.
    (Marko, 30. septembar 2011 13:39)

    # Link komentara

  36. Djilas je rekao ono što je realno, kao i uvek što govori. Nemam ja ništa protiv prajda, šta više volela bih da to bude stvarno jedna lepa tradicija na kojoj bismo mogli svi lepo da se provedemo. Ali prosto uslovi su jako loši, i verovatno nije najbolje vreme. Razumem i kada pripadnici LGBT zajednice kažu da nikad neće biti dobro vreme i da moraju nešto da preduzmu. Ali opet , sve je to mač sa dve oštrice. Potrebno je mnogo truda, odricanja i ustupanja da bi se nešto promenili u srži društvenog sistema.
    (marija, 30. septembar 2011 13:35)

    # Link komentara

  37. Oko cega se mi svađamo dok nam Albanci preuzimaju teritoriju...
    (Ina, 30. septembar 2011 13:24)

    # Link komentara

  38. Pa postoje neke razlike u grupama... I dokle vise ce teroriste i nasilnike da podrzavaju i da im daju snagu. Odlaganje je samo njima spin, da nastave i dalje da haraju Srbijom...
    (Andjela, 30. septembar 2011 13:15)

    # Link komentara

  39. Nama jug Srbije gori, nama tamo narod nema ni p od prava koliko pripadnici ove manjine imaju. Država je na ivici sukoba i u sred toga svega oni žele paradu, pa imajte srca...
    (Vanja, 30. septembar 2011 13:05)

    # Link komentara

  40. Dajte vi građanima prvo 3000 evra prosečne plate, savršene puteve i puste ulice u radno vreme kada su svi na svom radnom mestu,...

    Ovako imamo sve parametre ekonomije na rubu egzistencije društva...

    Želim da kažem da ne može da se neka najosnovija ljudkska prava zamrznu...
    (Mario Bros, 30. septembar 2011 01:11)

    @Mario Bros, potpisujem sve što ste napisali. Ja jesam to što jesam ali svega što ste naveli ne idem na Paradu. I još da dodam kažem, sve me podseća na 5. Oktobar: pričaju nam priče o "ljudskim pravima", "pravima manjina" kad trebamo određenim interesnim grupama a kad im više ne budemo potrebni šutnuće nas ko praznu limenku od piva.
    (LGBT, 30. septembar 2011 13:04)

    # Link komentara

  41. Kako su lukavi ovi iz demokratske stranke,jedni za održavanje a drugi za zabranu! i jesmo i nismo demokrate...
     (nikola drezgić, 30. septembar 2011 12:55)

    # Link komentara

  42. Ovo stanje masovne panike nije dobra ni za koga, ni za policiju ni za pripadnike lgbt populacije niti za građane, što raspirivati vatru?
    (Mimi, 30. septembar 2011 12:52)

    # Link komentara

  43. Pozivam još jednom Dragana Djilasa da zrelo i odgovorno sagleda trenutak u kojem se i kao zemlja i kao društvo nalazimo, da odustane od svojih izjava i da prestane da unistava Beograd svojom vladavinom!
    (naky, 30. septembar 2011 12:51)

    # Link komentara

  44. Zivimo u zemlji koja se trenutno nalazi u jako losoj situaciji, i odrzavanje ovakvog skupa sa sobom nosi veliki rizik koji se uvek kasnije svali na ledjima gradjana ove zemlje. Prosto logican zakljucak jeste da je gradonacelnik posle proslogodisnjih incidenata protiv ovog, i zasto se sada ljudi bune kada covek samo zeli da zastiti grad i gradjane u njemu.
    (011, 30. septembar 2011 12:40)

    # Link komentara

  45. Samo organizatori parade svesni su rizika koji ovaj dogadjaj nosi sa sobom. Zivimo u takvoj sredini i na takvom podnevlju gde je ljudima ovo i dalje tabu tema o kojoj se malo u drustvu prica. Proslogodisnji dogadjaji pokazali su nam da ovo nije bas najsigurnije da se odrzava u nasoj zemlji i ne znam zasto pripadnici ove populacije i dalje insistiraju na tome. Ja kao gradjanin Beograda nemam nista protiv pripadnika ove populacije ali sam protiv odrzavanje parade jer posle toga svi znamo da grad nece izgledati isto i to je ono sto me najvise brine.
    (Marko, 30. septembar 2011 12:39)

    # Link komentara

  46. Nije pokazatelj demokratije cinjenica da se po svaku cenu bode prstom u oci vecini... Nekako mi to sa odrzavanjem parade smrdi kao riba u podne...Dajte da se bavimo bitnjim problemima
    (Zarko, 30. septembar 2011 12:30)

    # Link komentara

  47. Djilas je dao jednu odmerenu izjavu iz koje se vidi da je Beograd i mir na ulicama u prvom planu,jedan od savesnijih politichara.
    (Nick Trivunelli, 30. septembar 2011 12:11)

    # Link komentara

  48. Iako nisam homofobičan i smatram da je homoseksualaca uvek bilo i uvek će ih biti pa se po tom obrascu može reći da je to normalno zaista sam protiv održavanja parade ponosa i tamo nekih prava za gej populaciju. Podsećaju me na malu decu koja dok otac nema para da plati struju ona kukaju da ima tata kupi roze Najke od 200 eura...t.j dok našu državu i naš narod muče mnogo veći problemi (kosovo, kandidatura,životni standard itd...) oni kud puklo da puklo traže održavanje gej parade koja vuče toliko novca i ljudstva (IZ SVAKE STANICE POLICIJE U ZEMLJI SE POLICAJCI SELE NA GEJ PARADU TOG DANA)...LOGISTIKA je to ljudi. I koja to oni prava traže pa i oni su isto što i mi samo im je S orijentacija drugačija i ja mislim da im niko ne može zabraniti šta ce oni raditi iza zatvorenih vrata svoje spavaće sobe, a mislim da ovako samo sebi prave probleme i ne dozvoljavaju da to sve to bude polako prihvaćeno od strane našeg naroda. Daj da rešimo neke mnogo bitnije stvari.
    (Iyvan, 30. septembar 2011 11:46)

    # Link komentara

  49. posto su to nasi Srpski pederi oni ce zainat da odrze paradu. Neka nose srpske zastave i transparente podrske Srbima na Kosmetu , onda i oni huligani nece moci da ih napadnu odnosno bice im glupo u tom slucaju i gotova prica.
    (mile, 30. septembar 2011 11:29)

    # Link komentara

  50. Gospodin Djilas je izneo sasvim pristojnu izjavu! Podrzao bih i njegove stavove i stavove Dacica! Ukoliko nije bezbedno, bolje je odloziti!
    (Nemanja, 30. septembar 2011 11:07)

    # Link komentara

  51. Ja sam iz Skoplja i dolazim na Paradu. I ne samo ja..nego i prijatelji iz Italije. A verujem i njihovi prijatelji. Od takvih huligana se ne moze ni ovde, a boga mi i u citavom regionu, ziveti normalno. Pitate se zasto ja iz Skoplja dolazim na Paradu u tudjoj drzavi? Pa posledice dela takvih maloumnih ljudi i njihovih mentora su mnogo vece i osecaju se van granica Srbije. Da, da.
    (makedonac, 30. septembar 2011 11:03)

    # Link komentara

  52. Ne razumem šta Dačić i Đilas imaju protiv Parade...
    (Mile, 30. septembar 2011 10:27)

    # Link komentara

  53. Djilas je upravo izjavio ono sto sam cekala da bilo ko od politicara izusti ovih dana. Ne znam sta vam u ovoj izjavi bode oci kada je trenutno situacija u zemlji takva da malo fali da nastane poptpuni haos svuda. Svi znamo da od parade ponosa ce ostati samo polupan grad i jos kraci zivci svih gradajana, i onih u paradi i onih van nje. Mislim da je odluka o ne odrzavanju parade, u ovom trenutku jedina i zdravorazumska odluka.
    (Trudi, 30. septembar 2011 09:47)

    # Link komentara

  54. Zasto LGBT populacija ne odrzi paradu na Jarinju!
    (Amerikanka, 30. septembar 2011 01:06)

    -- Iz koje Amerike nam stize ovo pitanje sa usklicnikom?
    (lalic milic, 30. septembar 2011 09:27)

    # Link komentara

  55. Ej ej ljudi, nemojte vi - gejevi hoce paradu. Ja sam gej,i mnogo drugih je gej, pa nece paradu. Paradu hoce gej aktivisti. Al bas bih voleo da Beograd bude razrusen pa da se cesu po glavi i ovi koji popustaju huliganima, i oni koji uporno hoce paradu.
    (homic, 30. septembar 2011 09:10)

    # Link komentara

  56. U vezi sa paradom imam nekoliko zapažanja:
    a) mislim da bi trebalo da se održi, pa smo mirni (i možemo da se posvetimo ozbiljnijim stvarima) oko godinu dana...
    b) održi baš u Beogradu - ako se "prodajemo" kao svetska metropola zabave i provoda, neka bude i ova zabava...
    c) jasno je da se vlast boji svakog velikog okupljanja, jer nije u stanju da kontroliše situaciju, a procena je da korist (5% populacije koja glasa je LGBT) je mnogo manja od štete (razvaljen BGD...)
    d) postoji opasnost (nemojte mislite da preterujem) da se militantne grupe i deo policije (SNS-DSS-SRS orijentisan) "okrenu" protiv režima i da naprave haos...
    (Posmatrač, 30. septembar 2011 07:12)

    # Link komentara

  57. * Svake noći na splavovima imate mnogo gore parade ......"kiča srama" i ima policije koliko hoćeš , maltretiraju te pretresaju, ali na to smo mi građani navikli i ne nosimo ništa sa sobom, što bi njih moglo da iznervira da nam ne bi stavljali kesu na glavu, jer to nije prijatno ali , to je njihov posao i imam razumevanja za njihov stresan rad ! Eeeeej , dokle ...... !!!
    (*bane*, 30. septembar 2011 05:56)

    # Link komentara

  58. Pozdrav svima, iscitao sam skoro sve komentare, od onih ultradesnicarskih do onih koji su za paradu i EU. Imam nekoliko misli u glavi koje bih podelio sa svima. Dakle, prvo, Srbija ce po ko zna koji put pokleknuti pred domacim huliganima i maloumnicima koji samo umeju da prete. Ministar policije se povlaci pred pretnjama takvih. E sad, vi meni recite, da li IKO zaista misli da ce takva policija uspeti da uradi nesto protiv Amera na Kosovu ako sutra nesto, ne daj boze, krene po zlu?!?! Ta ista policija i ta ista politicka struktura koja se plasi od navijaca-vi ocekujete da ce ona da brani Kosovo od Amerike i NATOa?!?!
    Drugo, DS, ciji sam, na moju zalost, clan vec 6 godina, me je SKROZ izneverio i moj glas vise NIKAD nece imati. Duboko sam razocaran svim ovim sto ovi rade, a jos vise time sto mi je ministar policije iz stranke koja je nanela najvece zlo ovoj zemlji jos od Hitlera.
    Trece, moja prava, kao pripadnika gay populacije, nisu ugrozena ovde - SAMO ZATO sto se nigde ne isticem po svojoj sexualnoj orjentaciji, nego cutim i plasim se. Ljudi koji su oko mene i koji znaju za mene i mog decka (uljucijuci i moju porodicu, jer sam jedan od rektih kome roditelji znaju i hvala mojim roditeljima na tome), su puni razumevanja i hvala im svima na tome. Ostali se, valjda iz straha i neznanja, plase, vise ne znam ni ja cega. Gay pride upravo tome sluzi - da se svi vidimo, oci u oci, da niko od nas ne ujeda, da smo svi mi, u stvari samo ljudi, neciji sinovi, cerke, braca, sestre... Ali izgleda, dzaba sve to. Ovde maloumlje i plasenje vlada vec 20 godina bez tendencije prestanka. Ja ionako planiram da idem odavde, ovima koji ostaju neka je bog u pomoci. Ko zna koja je sledeca manjina na koju ce ovi neofasisti da udare a da se policija, na celu sa ministrom, samo skloni i kaze da su nemocni. I jos jednom da pitam sve ovde - vi stvarno mislite da ce ovakva policija na celu sa ovakvim ministrom i ovakvom politickom strukturom, koja se plasi navijaca, da uspe ISTA da uradi sa NATOom i Amerima na Kosovu?!?! Blago vama ako zivite u zabludi. Pozdrav svima i da se zahvalim onima koji su procitali moj komentar do kraja
    (Pripadnik gay populacije, 30. septembar 2011 02:22)

    # Link komentara

  59. Dakle po Djilasu ako ja kao obican gradjanin znam da se na ulici nalazi ludak koji hoce da me pretuce jer me mrzi, ja sam "odgovoran" da se sklonim sa te ulice i sedim u kuci da ne bih stvarao nemile scene. I sto je najbolje to mnogi prihvataju kao zdravorazuman stav.
    (Ivan M, 30. septembar 2011 01:14)

    # Link komentara

  60. Dajte vi građanima prvo 3000 evra prosečne plate, savršene puteve i puste ulice u radno vreme kada su svi na svom radnom mestu, pa ću i ja prvi da kažem evo ajmo sada i ovaj važan dan za manjine da podržimo i navijači da im tapšu dok prolaze kroz čitav grad ponosni. Na kraju parade na sred stadiona da se napravi žurka, pa da se slave ljudska prava ove države blagostanja.

    Ovako imamo sve parametre ekonomije na rubu egzistencije društva. To su parametri koji kažu da ljudi sa 200e realne prosečne plate jedva uspevaju da se prehrane. To je osnovno ljudsko pravo na život, na egzistenciju. Gazi se svaki dan. Hleb ~50div vekna. Šta je sa pravom kretanja? Gorivo ~140 din litar. Putarine drakonske. Putevi razdrndani puni rupa, kolotraga i otvorenih šahtova. Treba li u 21 veku da pešačimo kilometrima? Zar nije sloboda kretanja osnovno ljudsko pravo?

    Želim da kažem da ne može da se neka najosnovija ljudkska prava zamrznu i da se onda očekuje od građana da se ponašaju identično kao građani zemalja gde su sva ta osnovna prava pojedinca veoma dobro poštovana i uvažena.
    (Mario Bros, 30. septembar 2011 01:11)

    # Link komentara

  61. Nesto razmisljam, pa se pitam da li sam ja lud ili ovaj svet nije normalan....
    Iz kog razloga se vecito treba sklanjati od raznoraznih ovnova, zasto se vecito treba povlaciti u ljusku i mrak? Ko je taj sto ce nekome DOZVOLITI da se seta, govori, sanja, dise...? Voleo bih da znam ko je vlasnik Beograda i vazduha koji se udise u njemu. Zasto se pravi fama oko Gveri, Delija, Grobara..., zasto se daje toliki znacaj bednim destruktivnim grupama?
    Ljudi, videli ste koji je to soj ljudi po tim grupacijama. Videli ste koji su limiti mediokriteta. Sta je sa vama? Boj se ovna, boj se govna,..... Pa kad ces zivjet zivot?
    U vreme najgore Miloseviceve torture nad beogradom, kada su dolazili sps batinasi iz kojekakvih dolina Crne Gore, secam se da je na Zvezdari postojala jedna mala grupa momaka koja je vodila evidenciju gde se batinasi krecu, kada su u akciji. Nemali broj puta je ta Mala grupa momaka ubila boga u njima. To su bile sacekuse i batine koje grad nepamti.
    Nisam za nasilje, niti sam gay. Imam porodicu i (hvala bogu) ne zivim vise u Srbiji.
    Medjutim, ne bih dozvolio da me neko drzi u kucnom pritvoru. Ne bih se libio da organizujem kontra povorku, sa jos jacim likovima koji ce jednom za svagda tim gmizavcima iz kojekakvih kvazipatriotskih organizacija objasniti da se Beograd ne plasi. Da nas u Beogradu jos ima koji imamo zdrav razum. Da se toj bagri treba i mora naplatiti svaki izlog, svaka bandera, svaka zardinjera. Sav taj los se oseca snazan samo kada je u grupi. Napadaju samo grupno i napadaju samo pojedince. Mozete ih prevaspitati u sekindi, verujte.
    Pa gde je onaj stari smek Beograda? Zar se u Beogradu dozvoljava homofobija, rasizam, izivljavanje nad romima? Gde ste Bgd smekeri i face? Gde ste da sada opravdate to sto ste nekada bili? Zar cete dozvoliti da vam bezubi i slinavi samaraju sugradjane, lome grad? Zar cete dozvoliti da se slika i imidz Beograda ukalja do poslednjih granica?
    Dokle bre?
    (Djokica Montreal, 30. septembar 2011 01:08)

    # Link komentara

  62. Zasto LGBT populacija ne odrzi paradu na Jarinju!
    (Amerikanka, 30. septembar 2011 01:06)

    # Link komentara

  63. @VUJIC: Tamo nema ni Dveri, ni obraza, ni homofoba, ni navijača, ni nekog sindikata policije, ni stranaka koje podržavaju sve ove nabrojane.

    Bila sam u Stokholmu na dan gej parade 2005 - okupio se veliki broj skinheda i napravili su veliku nevolju, polomili su pola grada, nije moglo da se prodje od polomljenog stakla i raznih prepreka na ulicama, a mnogi ucesnici su bili povredjeni. Od tada svedska policija dobro razmisli pred svaku gej paradu sta da radi. Da razmislimo malo: sta je cilj odrzavanja gej parade? Da gej ljudi budu prihvaceni u drustvu. Da li ce biti korak blize tome da ih drustvo prihvati nakon jos jedne parade pracene rusenjem i nasiljem? Realno bice deset koraka dalje. Ako je tako, ko i zasto zeli da drzi gej paradu? Rekla bih da to zele neki "profesionalni organizatori" da bi mogli u svoj CV da upisu jos jednu za njih vaznu recku, a gej ljudi nece imati nikakve koristi od svega toga - naprotiv.
    (milana, 30. septembar 2011 00:53)

    # Link komentara

  64. Gay-evi, da li ste primetili, kako smisljenjo, o paradi cute i Toma i Vucko?
    Pametno!
    Drugari moji, sto se mene tice, za bilo koga iz sadanje kooalicije, necu glasati, cak ni za LDP, ili LSV, jer i oni su, da su zeleli, mogli da pritisnu Vladu Srbije, da se ne igra sa nama, a nisu. LDP talasa, a moli Boga da ne zatalasa, a Canku je vaznija zeleznica, nego 7% (mozda cak i citavih 10%) glasaca, koji su homosexualne opredeljenosti. Dakle DS, G17+ (regioni), SPS/PUPS/(posebno)JS, LDP, LSV i manjinske stranke, zaboravite na moj glas!!! Ako osnovno ljudsko pravo drzava ne moze da mi obezbedi, cemu drugom da se nadamo??
    Da li je SNS ona, koja ce nas uvesti medju ravnopravne ljude, Srbije i Evrope?
    Izgleda, da jeste.
    (homosexualac 51%, malo li je?, 30. septembar 2011 00:26)

    # Link komentara

  65. Citam ove komentare, i vidim da su svi donekle u pravu, ali svi manje vise zaobilaze odgovornost...
    Kao prvo, slazem se da svako mora da ima zagarantovana prava, i tu nema dileme... Takodje ove huligane treba osuditi na najvece kazne zatvora...
    Ali takodje, moram da kazem da jedan deo odgovornosti lezi i na organizatorima i ucesnicima parade... Ja nisam iz Beograda, ali sve sto se dogodi u Beogradu ili bilo gde drugde, placamo svi... Ova zemlja jeste u losem stanju, i uzimajuci to u obzir, potrebno je svi da se trude da steta u bilo kom pogledu bude sto manja... Taj skup jeste visoko rizican i platicemo ga skupo svi... I nije mi jasno da ako covek izadje (Djilas) i kaze nesto zdravo razumski, odmah svi, ko iz topa, proglasavaju neki poraz drzave ili sta ti ja znam... Prosle godine su dobili max razumevanje od strane drzave, sve je bilo super, platili smo svi ceh, a sada kada je stanje jos gore, kada je drzava okruzena razno raznim pritiscima sa svih strana, gay populacija hoce po svaku cenu paradu... Nije ni to bas fer... I jos nesto, mozete svi da kritikujete Djilasa, ali Beograd so sada nije imao boljeg i razumnijeg gradonacelnika... I to je cinjenica...
    (The MAN, 30. septembar 2011 00:23)

    # Link komentara

  66. Kada treba da pendrece gladan narod onda su orni za posao, ali kada isti treba da stite onda nece. Da li su uopste obavesteni da ih narod placa?
    (momcilo, 30. septembar 2011 00:19)

    # Link komentara

  67. Bilo bi bolje da se ili uhvate posla ili odloze uniforme i opremu i puste da taj posao rade ljudi koji su orni za posao. Kada se dele debele plate onda su svi tu, ali ako treba raditi onda nema nikoga. Sta ces kada Dacic vise voli da se slika za B92 nego da radi posao za koji je ekstremno puno placen. Od njegove jedne plate bi neka porodica mogla vise godina da zivi. Zato ili na posao bez puno price ili na biro rada, pa cekajte kada cete imati ponovo priliku da se zaposlite i za koje pare.
    (nisam gey ali ovako nece moci, 30. septembar 2011 00:16)

    # Link komentara

  68. Odgovornost je na prvom mestu. Neodgovorno je siliti nešto sa mogućim nesagledivim posledicama. Ljudi imajte razuma. Nije moguće bezbedno održati paradu. Ako se neko bori za ljudska prava ima moju podršku, ali ne po cenu koja može da ugrozi tudje živote. Ljudi budite razmni.
     (Beogradjanin, 29. septembar 2011 23:55)

    # Link komentara

  69. Mislim da smo posle ovih izjava ispunili sve uslove za prijem u...Africku uniju.
    (Marko, 29. septembar 2011 23:52)

    # Link komentara

  70. Postoje bitinije stvari trenutno kojima se treba posvetiti i resiti ih!
    (Markovich, 29. septembar 2011 23:40)

    # Link komentara

  71. Baš me zanima da li će zagovornici porodičnih vrednosti da se angažuju protiv porodičnog nasilja. Tamo gde se najviše priča o porodičnim vrednostima i porodičnoj tradiciji najviše se maltretiraju žene i deca. Tamo gde se propoveda smernost i religioznost vrlo često se otkrivaju strašni slučajevi pedofilije i incesta. Još nisam čuo da je neko od Dveri ili Naših rekao nešto protiv nasilja u porodici ili da je podržao Sigurne kuće u koje se sklanjaju žrtve ovog nasilja. Čisti licemeri. Kao i oni koji se pozivaju na istorijski trenutak.
    (Zoro, 29. septembar 2011 23:40)

    # Link komentara

  72. Svakom normalnom građaninu Beograda je valjda jasno da gradonačelnik želi da zaštiti živote svojih sugrađana a zatim i imovinu grada. To što on apeluje da se miting ili minizi ne održe samo pokazuje koliko su mu namere dobre mada ih verovatno svi nedobronamerni tako ne tumače. Lično nemam ništa protiv Parade ponosa, ali kad se ona održava u Becu, Londonu, Rimu ili bilo kom evropskom gradu. Tamo nema ni Dveri, ni obraza, ni homofoba, ni navijača, ni nekog sindikata policije, ni stranaka koje podržavaju sve ove nabrojane. Tamo se ne stvara ovako napeta i uzavrela atmosfera. Jos se nije ništa ni dogodilo a već su uzavrele strasti. Apelujem ne slušajte starije, slušajte gradonačelnika.
    (VUJIĆ, 29. septembar 2011 23:40)

    # Link komentara

  73. e ovako braco srbi i sestre srpkinje...
    npr moze da se desi da sutra neka druga grupa huligana pod pretnjom paljenja i lomljenja grada zatrazi da se svi invalidi eutanaziraju ili svi penzosi stariji od 70 godina posalju u gasnu komoru...i onda ivica i dragan kazu uradicemo to jer ne zelimo da nam lome stolice,zardinjere,spanske tramvaje i nove trotoare po gradu...a kasnije moze da se desi da 100.000 gradjana beograda besnih,gladnih,golih i bosih,opljackanih od strane politicara u ovoj zemlji rese da izadju na protest i kazu sta misle o ovoj raspadnutoj zemlji u kojoj zivimo i tada ivica i dragan opet kazu pa znate ne moze,nije to lepo,klupe,golubovi,gazela,kosovo,kometa,prorocanstvo maja...bolje kuci i gledajte gumusa...
    ako centar grada moze da se zatvori zbog trke u stiklama,trke konobara,slaninijade,čvarakijade,ako mogu da plate 3000 policajaca da obezbedjuju cecin koncert,utakmicu partizana i zvezde,senlucenje na bir festu i ostale igrarije jos u rimsko doba nazvane "leba i igara" onda mogu da odvoje pare,vreme i ako treba krv da bi neko ostvario osnovno ljudsko pravo...
    (prokleta avlija, 29. septembar 2011 23:39)

    # Link komentara

  74. 7% glasaca u Srbiji su gejevi i lezbejke. Ako bi, daleko bilo, Parada zaista bila otkazana, oni bi imali vise razloga da glasaju cak i za jednu iskreno ultrakonzervativnu homofobnu DSS nego za licemerne podlace iz DS-a i SPS-a.
    (Tja..., 29. septembar 2011 23:31)

    # Link komentara

  75. retko ih (ivicu & djilasa) vidjam sa devojkama, a vidjam ih svaki dan ...
     (dusan, 29. septembar 2011 23:28)

    # Link komentara

  76. Ono shto je najneposhtenije i shto najvishe iritira je Djilasovo slanje odgovornosti na gej osobe umesto bar zahvalnosti kada i ako se, u ime solidarnosti zbog deshavanja na Kosovu i patnji Srba tamo, gejevi odluche da odloze tj. zrtvuju svoju slobodu i prava (a pravo jeste sloboda miroljubivog javnog okupljanja tj. Parada Ponosa).
    Gosp. Djilase zapravo ti si odgovoran shto si indirektno podgrejavao homofobiju svojim, blago recheno, diletantskim i izvrtilachkim izjavama ovih par meseci, a ne gejevi. Gejevi Srbije su TVOJI, VASHI srpski gejevi a ne neki inostrani, EU, kos.albanski, americhki, nemachki ili vec koji, vec tvoji, vashi srpski konachno Beogradski (grada kog si gradonachelnik) gejevi, lojalni gradjani Srbije, poreski obveznici, radnici, volonteri.
    Zar ti ovo sve treba objashnjavati gosp.-e Djilas?

    Puna podrshka narochito komentarima bezimene i zMire ovde!
    (Velibor, USA, 29. septembar 2011 23:15)

    # Link komentara

  77. Dragan Djilas i Palma su dodali histeriji oko gej parade i zaslužuju osudu.
    Zadnji ko je mogao da se oglasi je baš Djilas sa svojim stavom nije bezbedno.
    Šta su uradili da bude bezbedno za godinu dana NIŠTA LGBT ne treba da odustane nego da mu zabrane i tuži državu i naplati nerad države.
    (darko, 29. septembar 2011 23:14)

    # Link komentara

  78. Ako ti neko u ovoj zemlji preti da će da te kamenuje ukoliko izađeš iz kuće, policajci kojima se obratiš za pomoć zabraniće ti izlazak jer bi u suprotnom oni mogli da se povrede ako budu prinuđeni da te štite, a vlast će te pozovati na odgovornost, da se suzdržiš od slobode kretanja, pošto kamenje možda ošteti grad.
    (N, 29. septembar 2011 23:06)

    # Link komentara

  79. sto desnicari ne idu na kosovo da se suprostave albancima i kforu? Lakse je sa gejevima!
     (perica, 29. septembar 2011 23:05)

    # Link komentara

  80. Trula država...

    U principu nije ovo borba gay populacije protiv ovih batinaša, ovo je borba svih naprednih i budućnosti naklonjenih - evropski orijentisanih ljudi, ateista, svih manjina, nudista, poliglota, kosmopolita, feminista, liberalnih heteroseksualaca, visoko obrazovanih ljudi, ljudi koji vole nauku, tehnologiju, slušaju zabavnu muziku i posetilaca Exita, protiv nazadnih i istorijom preopterećenih srbofila, rusofila, ksenofoba, homofoba, mrzim-sve-što-je-različito-foba, slabo obrazovanih, pravoslavnih i patrijarhalnih fanatika koji mrze ravnopravnost polova, ljudi koji vole veru, običaje, slušaju turbo-folk i posetilaca Guče. U širem kontekstu linija razdvajanja severo-zapad jugo-istok prolazi baš Beogradom i dve civilizacije se sukobljavaju baš ovde.

    I svake godine mržnja koja se nakupljala između ove dve civilizacije izbija u jednom jedinom danu povodom parade ponosa. Ovo jeste skup visokog rizika jer je Srbija jako, jako podeljeno društvo.

    Ipak, ja dolazim na paradu, makar i sa kacigom. Šaljem poljubce svim LGBT osobama.
    (Andreja, 29. septembar 2011 22:40)

    # Link komentara

  81. Budimo pre svega Ljudi, razumni.
    (Beogradjanin, 29. septembar 2011 21:06)

    Upravo to i samo toliko! Budimo LJUDI, budimo RAZUMNI i dajmo podršku gradjanima koji žele MIRNO da prošetaju gradom sat vremena i tako iskoriste svoje ZAKONOM dato pravo! Ukoliko to NE uradimo, podžali smo FAŠISTIČKU BAGRU i HULIGANE, koji hoće da KRŠE ZAKON i koji hoće drugima da UGROZE SLOBODU I NAPADNU NA NJIHOVO TELO I ŽIVOT i na to javno pozivaju i druge!
    (bezimena, 29. septembar 2011 22:33)

    # Link komentara

  82. A moze i ovako:

    "Preuzimamo odgovornost za ono cime se bavimo (mi politicari) i odlucno cemo se obracunati sa ekstremnim elementima u drustvu koji gradjanstvu uskracuju ustavom zagarantovana prava".

    Moze, ali gde?
    (Urbatectonic, 29. septembar 2011 22:28)

    # Link komentara

  83. Meni je fascinantno da u ovoj državi niko ne imenuje glavne krivce za nerede a to su huligani i ultradesničari, već svu odgovornost prebacuju na organizatore skupa koji bi u svakoj normalnoj zemlji trebalo da obezbedi policija i da dobije podršku političara jer ako ništa, ti ljudi koriste svoje pravo koje i svako od nas ima. Ne znam zašto Đilas makar jednom u životu ne postane odgovoran političar i zanemari lične stavove kada je ova parada u pitanju nego uporno "apeluje" na organizatore da se zatvore među 4 zida a za desničare očigledno nema nikakvu poruku...
    (swayzak, 29. septembar 2011 22:19)

    # Link komentara

  84. Ovo vise nije pitanje da li je neko za prajd ili ne vec ko odlucuje u drzavi. Otkazivanje bi upucivalo da se umesto zakona postuje volja huligana i to ce posle nedelje svima biti jasno.

    ... U tvojoj zemlji urla laz a istina mora da cuti ... ( Breht)
    (Nenad, 29. septembar 2011 22:15)

    # Link komentara

  85. Ovim komentarom Djilas je napravio 2 katastrofalne greske:Prvo pozivom da organizatori odustanu od svih skupova postavlja se pitanje da li to znaci da su Ustav i zakoni ove zemlje definitvno suspendovani!Ne ulazeci u pricu ko su huligani a ko ne koja je poenta otkazati i gay pride i porodicnu setnju(koja je prakticno anti rezimski protest)i moleban...Formalno svi imaju pravo da iskazu svoj stav(bez nasilja) i policija treba da obezbedi sve skupove...Ovako znaci niko nema pravo na svoj stav sto prakticno znaci da je ova vlast definitivno uzgubila vezu sa gradjanima...I drugo ko ce ovu drzavu Srbiju za ozbiljno da shvati pa i kad je Kosovo u pitanju kad nije u stanju da primeni svoje zakone na svoje gradjane!Ovo je potpuni poraz Srbije kao drzave!
    (Milan, 29. septembar 2011 22:14)

    # Link komentara

  86. Izvinite, a sta se to kao NOVO desava, pa treba da se otkazu skupovi? Jel' to sto Kosovo nije Srbija? Pa Kosovo nije Srbija vec dve godine! Stvarno ne vidim sta se to sada naglo promenilo, kad cemo ionako na kraju da legnemo na rudu. Pre ce biti da je "ovima" svaki izgovor dovoljno dobar da pokusaju da sprece da se desi nesto sto moze da im ugrozi stolice!
    (Dosta zamajavanja, 29. septembar 2011 22:08)

    # Link komentara

  87. pa nek paradiraju ako im se paradira, ako hoćete da uradite nešto pozitivno onda pohapsite huligane i ove sa viškom energije pa ih pošaljite da čiste ulice kad nemaju pametnija posla (i kad ih roditelji nisu vaspitali da ne trpaju nos u tudja ... posla). Znate dobro koji su.Taxisti blokiraju ceo grad, strane delegacije i sl. kome ovi smetaju nedeljom prepodne?
     ("imam rešenje", 29. septembar 2011 22:06)

    # Link komentara

  88. Dragan Djilas redak Čovek u politici, koji se ne krije iza partijskih interesa, nego govori ono što je istina, čovek sa autoritetom.
    Palma juče dade naziv političarima koji nemaju svoj stav nego laviraju prema potrebi. "političke prostitutke".
    (Pedja, 29. septembar 2011 21:48)

    # Link komentara

  89. Stvarno bi mogli organizatori Parade ponosa malo da sacekaju da se stabilizuje situacija na Kosovu, pa onda da prave bilo kakve skupove. I onako policija je ta, koja mora da obezbedjuje svakakva okupljanja, a kad je masa u pitanju to uvek moze da izmakne kontroli i nastane vandalizam po gradu.
    (A., 29. septembar 2011 21:47)

    # Link komentara

  90. Prpa..
    (R., 29. septembar 2011 21:37)

    # Link komentara

  91. Je'l imamo mi pravo iz unutrasnjosti Srbije da u Beogradu napravimo "sesto oktobarsku paradu"?
    (koki, 29. septembar 2011 21:30)

    # Link komentara

  92. Kako se lako ovde ljudi pozivaju na USTAV kada njima odgovara i kada USTAV stiti samo prava. Pa valjda u Ustavu pise i da su licne slobode ogranicene slobodama drugih, valjda u Ustavu pise i nesto oko teritorijalne celovitosti zemlje i odbrani granica (a to nam verovatno neodgovara, nije evropski). U odbrani svojih stavova ostavite se Ustava, jer i zakon koji je valjda oslonjen na Ustav ima diskreciono pravo da spreci svaki vid okupljanja koji je kolektivno a ne licno pravo a koje moze da izazove poremecaj javnog reda i predstavlja potencijalnu opasnost po bezbednost gradjana i njihove imovine. I seksualno opredeljenje ne zaboravite nije kolektivno pravo, vec licno i time zagarantovano pravo i sloboda. Molim da se pre nego sto me mnogi napadnu, dobro procita sta sam napisao i da govorim o bilo kakvom seksualnom opredeljenju a ne o nekom seksualno opredeljenju decidno. I valjda ovde kako neki napisase izmedju srednjevokovne zatucanosti i ultra savremene seksualne opredeljenosti, postoji nesto socijalno umereno, nesto gde su polna prava zagarantovana. Neko je napisao kakav je navodni odnos prema zenama u Srbiji, gusle, gajde, gibanicu... To jednostavno nije tacno. Niti je Srbija nepismena, niti zatucana, niti neprosvecena zemlja. Ili da budem precizan nista nije gore nego u Engleskoj, Francuskoj ili recimo Austriji.
    (Vojislav Minic, 29. septembar 2011 21:12)

    # Link komentara

  93. Ne razumem, kako to policija da odlucuje da li skup TREBA ili NE odrzati?? Pa to nije njihov posao!

    Ali je zato pravo naroda da se mirno okuplja. A drzava mora to pravo da brani. To je tako prosto.
    (xerxess, 29. septembar 2011 21:10)

    # Link komentara

  94. ČEKAJTE? Jel ovo rekao Đilas ili Dačić? Jer ja sam danas čula Dačića,a sad čitam Đilasa isto ovo. Ili Đilas jede meso,a Dačić kupus pa obojica jedu sarmu?
    (mias SPS+DS= 2.10.+- ????, 29. septembar 2011 21:10)

    # Link komentara

  95. Zdrav razum je izvor svakog pametnog i svrsishodnog zaključka. Jednostavno nije vreme. Srbija je gladna, frustrirana a njeni gradjani u beznadju. Dovoljna je mala varnica koja može da zapali sve i ugrozi najbitnije pravo, pravo na život. Nije više pitanje za ili protiv. Pitanje je šta će biti posle. Zamislite dete policajca čiji je tata nastradao radeći svoj posao, ili gubitak života nekog klinca gladnog svega i zadojenog mržnjom. Jednostavno ovakve moguće posledice nisu vredne jedne šetnje. Budimo pre svega Ljudi, razumni.
     (Beogradjanin, 29. septembar 2011 21:06)

    # Link komentara

  96. Zbog neodgovornih politicara i fasista na ulicama nas niko ne postuje.
    (DuesEx, 29. septembar 2011 20:55)

    # Link komentara

  97. "Prava jesu svima garantovana zakonom i ja ih nikome ne osporavam, ali moram da podsetim da svako pravo nosi sa sobom i neku odgovornost".
    Gradonacelinice, odgovornost LGBT populacije se zavrsava placanjem poreza i postovanjem zakonitoski A NE odustajanjem od zakonom zagarantovanog prava!
    To sto Vi kao predstavnik drzave nemate snage da se obracunate sa kriminalom i fasizmom to je drugo pitanje.
    (Milos, 29. septembar 2011 20:55)

    # Link komentara

  98. pa ODLOZEN je DIJALOG na kosovu, taman moze parada!
    (Dragana, 29. septembar 2011 20:55)

    # Link komentara

  99. Recimo da se parada odlozi zbog ovih izgovora vlasti i procene "da nije trenutak". Da li ikom iz vlasti pada na pamet da tih 3-4% biracnog tela nece glasati za njih na predstojecim izborima? Secete granu na kojoj sedite pod pritiskom ekstremista. Kriminalci uticu na politicke odluke u Srbiji i ovo je jasan primer.
    (misko018, 29. septembar 2011 20:55)

    # Link komentara

  100. Vec zadnjih par godina zivim u EU, i to ne samo u jednoj zemlji. Jos uvek sam gradjanin Srbije, i moram reci da me je DS razocarao u mnogim stvarima, ali punu podrsku dajem Djilasu.

    Da imaju pravo. I da, ja i moja porodica imamo pravo na bezbedno kretanje gradom. Parada ponosa mi ugrozava to pravo. Ako su svesni da provociraju nasilje svojim ponasanjem, podjednako su odgovorni.

    P.S.
    Dosta vise protesta, blokada i paradiranja u Beogradu. Idite malo u Kraljevo, Jagodinu, Uzice, Sid, Novi Sad, Zrenjanin, Nis, Leskovac...
    (Mile, 29. septembar 2011 20:50)

    # Link komentara

  101. Vas su fasisti mozda uterali u misju rupu, ali nas ne! Mi nastupamo, grmelo sevalo!
    (Olja volja, 29. septembar 2011 20:49)

    # Link komentara

  102. Pozivam Evropsku Uniju da ako Gay Parada 2011. bude otkazana Srbiji ni u kom slucaju ne da status kandidata za clanstvo, a Spaniju, Kanadu, Svedsku, Belgiju, Norvesku i Holandiju koje imaju istopolni brak jednak raznopolnom, da diplomatske odnose sa Srbijom snize na nivo otpravnika poslova.
    (Srbo-Kanadjanin iz Makaoa, 29. septembar 2011 20:47)

    # Link komentara

  103. Svi iz vlasti koji svoju homofobiju pokušavaju da zamaskiraju u brigu za lep i čist Beograd trebalo je da apeluju da se ne hapse Karadžić i Mladić - i tad je bilo nekih rušilačkih demonstracija, čini mi se.
    (amstel, 29. septembar 2011 20:35)

    # Link komentara

  104. Prava jesu svima garantovana zakonom i ja ih nikome ne osporavam, ALI bla bla bla...
    Ustav svima garantuje slobodu okupljanja, ALI bla bla bla...
    Nemam ništa protiv homoseksualaca, ALI bla bla bla...
    (Branko, 29. septembar 2011 20:30)

    # Link komentara

  105. "Prava jesu svima garantovana zakonom i ja ih nikome ne osporavam, ali moram da podsetim da svako pravo nosi sa sobom i neku odgovornost". Gospodine gradonacelnice imate moj usamljeni glas podrske.
    (zeljko, 29. septembar 2011 20:25)

    # Link komentara

  106. Naravno da je potrebna politicka odgovornost ako je nemoguce obezbediti necije ustavom zagarntovano pravo, kakvo god ono da je. I ne mogu biti "strane" oni koji zele da upraznjavaju svoja ustavna i zakonska prava, koja god da su, i oni koji silom zele da ih sprece u upraznjavanju tih prava. I ko to ne razume saglasan je sa svim sto iz toga moze proizaci a moze svasta. I neka i jeste potrebno otkayati skup ybog rizika, ali ne moze to pozivajuci "strane" i ne moze bez hapsenja opasnih i osposobavljanja nesposobnih da rade posao. Ili menjaj ustav bato. Ova lazna odlucnost i lazno politicko zrtvovanje sa pozitivnim saldom glasova u zbiru su na stetu svih "strana"
    (Milisav, 29. septembar 2011 20:19)

    # Link komentara

  107. Kako te nije sramota!
    (X., 29. septembar 2011 20:19)

    # Link komentara

  108. Tradicionalna vrednost Srbije je zatucanost, priglavci, gusle, frule dvojnice i porobljena zena, koja na psssst mora da zanemi, i pokloni se njegovom velicanstvu muzjaku.
    Prajd ce ovo sve da menja. Isti kamen na kamenu nece vise da ostane. Sve lazne moralne vrednosti cemo da rusimo.
    (rade, beli nezni rosni mali s(c)vet, 29. septembar 2011 20:16)

    # Link komentara

  109. Aj u 100 marke da ce parade biti makar poceo rat na Kosovu.
    (h1ghwaymen, 29. septembar 2011 20:15)

    # Link komentara

  110. Bravo, desnicarski, klerofasisticki lobi najzad moze da likuje, uspeli su da zaustave "paradu". Dacic ce jedva docekati da stavi zabranu. Srecom ne zivim vise u Srbistanu.
    (Zdravko, 29. septembar 2011 20:15)

    # Link komentara

  111. "Ako je za neodržavanje svih najavljenih skupova potreban političar krivac i ako je to cena da nema novih razbijenih glava i podizanja tenzija, pristajem da se taj politički minus pripiše meni", rekao je Đilas."
    Pa, ti i Palma ste jedini i zasluzni, za sav ovaj galimatijas oko parade. Samo da se vas dvojica niste ni recju oglasilo oko parade, prosla bi bez ikakvih problema. Policija bi radila svoj posao, a ko napadne policiju, do sada se znalo, ne bi dobro prosao. Ovako, ti si preko Tadica izvrsio pritisak na DS, da zauzme ambivalentan stav, Palma je to isto (ocigledno) uradio na Dacica i sada imao potpuno pomesane vrednosti. Umesto da se prica o ljudima koji planiraju nerede i napade, kako to da se predupredi, a ako se vec dogodi, kako da se reaguje, mi sada danima "trazimo" krivca za (eventualno) nerede, kao da je u pitanju cunami, protiv cega se nista ne moze.

    G-dine Djilas, sve i da sam u krivu, oko procene, da bi sve bilo drugacije, samo da se ti i Palma niste tako zduzno angazovali oko odlaganja parade, pitao bih samo jedno: Da li je ova drzava toliko nemocna, da III covek u drzavi, mora da moli, i da ni sa cime izazvano preuzima politicki "minus"?

    Dosta vise sa patetikom i lazima! Ova drzava trenutno nema snage da zastiti homosexualce, koji su zakazali MIRNU paradu i setnju, jer postoje indicije, da ce ih napasti ogromna grupa huligana. Ovo je istina!
    (zMira, 29. septembar 2011 20:14)

    # Link komentara

  112. Gradonačelnik Đilas je u pravu na neki način. Ima toliko drugih razloga zbog kojih bi trebalo šetati i okupljati se.
    (Beograđanin, 29. septembar 2011 20:13)

    # Link komentara

  113. Kukavice!
    Sramna je vlast koja se povlaci pred grupom olosa i nasilnika, a sve pod izgovorom situacije na Kosovu.
    Nikada nama nece biti bolje!
    (Nenad, 29. septembar 2011 20:13)

    # Link komentara

  114. Iskrena podrska Djilasu na ovaj predlog, ne zbog protivljenja paradi, vec se bojim da ce zapad iskoristiti ovu meni dragu paradu za svoje teze o Kosovu. Predlazem Djilasu da uz dogovor sa gay organizaciom, jednostavno promeni i osigura novi termin odrzavanja parade, tj. da nadje tacan datum da se taj dogadjaj sprovede u roku od sledecih par nedelja.
    (hvala, 29. septembar 2011 20:13)

    # Link komentara

  115. Коначно глас разума. Храбар и паметан потез господина Ђиласа. Параду свакако треба отказати.
    (Никола, 29. septembar 2011 20:13)

    # Link komentara

  116. Ja još nisam zaključio kako će neodržavanje parade da pomogne Kosovskim Srbima? Jel može neko da pojasni to za nas glupe.
    (ky3ma, 29. septembar 2011 20:12)

    # Link komentara

  117. Jadan li je grad i ljudi kojima si ti gradonacelnik! Jel si nekad bio u nekoj evropskoj metropoli? ...
     (Petar, 29. septembar 2011 20:10)

    # Link komentara

  118. "Kao gradonačelnik Beograda, pozivam još jednom sve strane da zrelo i odgovorno sagledaju trenutak u kojem se i kao zemlja i kao društvo nalazimo i da odustanu....
    Prava jesu svima garantovana zakonom i ja ih nikome ne osporavam, ali moram da podsetim da svako pravo nosi sa sobom i neku odgovornost. Upravo na tu odgovornost se pozivam kada molim organizatore svih okupljanja da od njih odustanu".

    G-dine Djilas, ovoga puta se ne slažem sa Vama, iz jednostavnog razloga, NISTE U PRAVU!

    Priča o nezgodnom "trenutku" (koji ovde traje već DVE decenije) ne pije vodu. Da su tako razmišljale žene, ili radnici, pre više od sto godina, nikada ne bi ostvarili pravo na rad, odnosno 8-časovno radno vreme itd.
    Još je žalosnije što onima, koji samo žele da konzumiraju prava koja ima garantuje USTAV, preporučujete da se tih prava odreknu. To može da znači dve stvari. Ili je vlast NESPOSOBNA da ispoštuje sopstvene zakone (u tom slučaju neka podnese OSTAVKU) ili je na vlasti REŽIM koji samo glumi demokratiju i PRAVNU državu, tj. laže gradjane (i u tom slučaju ne zaslužuje vlast, pa će morati da ode, milom ili silom)!

    NEODGOVORNO, NEOZBILJNO, NEDEMOKRATSKI I LICEMERNO je gradjanima dati odredjena prava a potom ih pozivati da ih ne koriste! To je DNO!

    U svakom slučaju ODGOVORNOST, na koju, zamenom teza, pozivate organizatore parade, snosi VLAST!

    I da Vas pitam! Ako policija nije sposobna da obezbedi nekoliko stotina grupisanih gradjana u mirnoj šetnji, od šake običnih HULIGANA (za većinu zna ko su, šta su, odakle su itd), kako bi tek zaštitila desetine hiljada, i više, gradjana, pojedinačno, širom grada (ili države), od eventualnog terora nekoliko stotina, negrupisanih, huligana, neonacista, skinhedsa i sl.!?

    Ako je ta bagra jača od države, onda ovo i NIJE DRŽAVA! U toj situaciji tražite pomoć vojske, ili još bolje, stvite državu pod vojnu upravu, jer GRADJANI MORAJU IMATI ZAŠTITU I SIGURNOST, svako ko im ugrožava slobodu kretanja i življenja mora biti stavljen iza brave, po kratkom postupku!

    Iako sam bila protivnik ovakve parade, posle svega, divim se hrabrosti gej populacije, oni su naši sugradjani, komšije, prijatelji, rodjaci itd. i podržavam ih u borbi za njihovo pravo da budu prihvaćeni takvi kakvim ih je priroda napravila. Sve što traže to je najobičnija TOLERANCIJA! Ako njih, kao svoje, ne možemo da istolerišemo, kako ćemo tek da naučimo da PRESTANEMO sa animozitetom prema drugim različitostima, rasnim, nacionalnim, verskim!?
    (bezimena, 29. septembar 2011 20:09)

    # Link komentara

  119. Nema ni jedan razlog za otkazivanje ovih zakazanih manifestacija. Cega ste se prepali gradonacelnice? Kosova polja na beogradskim ulicama? E zato se ima policija debelostraznjicna. Na posao! I samo svoj posao da radite, ne tudji!
    (bezimena*****, 29. septembar 2011 20:08)

    # Link komentara

  120. Zbogom Evropo !!!!Mi smo sami sebi dovoljni.Niko nam ne treba.
    (Ogorčen, 29. septembar 2011 20:08)

    # Link komentara

  121. Policija ce proceniti da li treba da se postuju Ustav i zakoni ove zemlje? Molim?! Pa mi nismo ni za africku uniju, kakvu crnu EU...
    (Aleksandar, 29. septembar 2011 20:06)

    # Link komentara

  122. Znam da ću za ovaj komentar dobiti najviše "packi", al' ipak mislim da je gradonačelnik Đilas u pravu. Kao što sam ranije rekao: NI JA NISAM protiv gej populacije NITI da im se zabrani bilo šta, jer i oni imaju podjednaka prava kao i ja da budu zadovoljni ili nezadovoljni situacijom, kao i da iskažu svoje mišljenje, makar se ono dijametralno suprotno od mog. Najveći problem je homofobija koja vlada u ovom narodu, na prvom mestu prema onom ko se usudi da misli drukčije i svojom glavom. Upravo iz tog razloga postoji veliko nasilje, a huligani su posebna priča, koji će divljati i razbijati grad, sa ili bez PARADE PONOSA. I upravo zbog te homofobije i dalje mislim da bi trebalo sačekati neko bolje vreme za PRIDE tj. privremeno ga odložiti.
    (Ugroženi građanin, 29. septembar 2011 20:04)

    # Link komentara

  123. Skupovi da se otkazu, ako novi termin Ti postavis, stavis se na celo povorke, i politicki pocnes da zastupas novu politicku svest Srbije: Sloboda coveku!
    (bezimena, klon, 29. septembar 2011 20:02)

    # Link komentara

  124. Ja pozivam Dragana Đilasa da odustane od nekih svojih Ustavom i zakonima garantovanih prava... Evo ako bi se doživotno odrekao prava na slobodu govora ja bih pristala da se taj politički minus pripiše meni.
    (Jovana, 29. septembar 2011 19:59)

    # Link komentara

  125. "On je naveo da za njega nije nikakav problem da kaže da poštuje Ustav i različitost svakog pojedinca, kao i da svaki organ u čijoj je to nadležnosti treba da donese odluku."
    Za njih nikad i nije bio problem da bilo šta kažu... i nastave da rade po svome.
    (dulea, 29. septembar 2011 19:59)

    # Link komentara

  126. demokratska stranka se 4 godine bavila sminkom, glupostima i nicim, a glavne probleme je gurala pod tepih, vise pod tepih ne moze vise da stane, i svi problemi pocinju da izlaze na videlo, i sada se nalazimo u 10x goroj situaciji nego da smo te probleme resavali jedan po jedan. a ovo sto se tice otkazivanja skupova je cist bezobrazluk, apsolutno podrzavam odrzavanje paradu ponosa jer to lakmus papir za stanje u drustvu i nesposobnost vlasti da se izbori sa obicnom gomilom olosa i postovanjem ustava, za koje nas je i sama terala da glasamo.
    (ninja, 29. septembar 2011 19:57)

    # Link komentara

  127. ja se slazem da se svi skupovi otkazu, ako Djilas prihvati odgovornost za to i da ostavku. Drugaciji nacin prihvatanja krivice zaista ne razumem.
    (igor, 29. septembar 2011 19:55)

    # Link komentara

  128. Srecom, pa njega niko nista ne pita!
    (Nebojsa, 29. septembar 2011 19:53)

    # Link komentara

  129. Ljubavne oscilacije da, ubilacki puls zveri ne!
    (bezimena, klon, 29. septembar 2011 19:50)

    # Link komentara

  130. ja ne zelim takvog gradonacelnika, koji je blizi palmi (nije drvo) i dacicu (takodje, nije drvo) nego mojim interesima da moje dete raste u sredini slobodnih ljudi ;-))) profasisticke organizacije + policijski sindikat = tradicionalne srpske vrednosti...
    (zvonimir markovic, 29. septembar 2011 19:46)

    # Link komentara

  131. Ako se procita poslednja recenica teksta vidi se ili nazire zasto je ovako veliko protivljenje javnosti povodom ove parade. Imam utisak, a pogledao sam neke statistike, da je ogromna vecina stanovnistva toliko frustrirana svim i svacim da samo trazi krivca. i naravno najpogodniji su drugaciji. Ne samo po seksualnom opredeljenju nego uopste. Pa ako prebijete sve ucesnike parade, demolirate Beograd sta cete time postici? Je li ce vam sutra biti bolje ili gore? Pa nisu oni problem Sbije, rekao bih da je obrnuto.
    Ja zivim u Torontu vec neko vreme i ovde je svake godine velika parada koja je postala i svojevrsnom atrakcijom grada, rekao bih cak i turistickom atrakcijom. Ljudi izadju na ulice i dobro se provedu, naravno da tu ima svih. Ja licno nisam nikada isao jer me to jednostavno nije zanimalo. I tu vidim resenje za Srbiju. Pa ako vas to ne zanima zasto jednostavno ne ignorisete? Pustite da se ljudi prosetaju i obeleze taj dan, nikome oni nista zlo nisu ucinili. Budimo ljudi. Ne cinimo drugima ono sto nebismo da oni cine nama.
    (zeljko, 29. septembar 2011 19:43)

    # Link komentara

  132. Vi ste zaista potpisali predaju pred siledzijama i probisvetima?
    Mislim, nije problem, samo to recite jasno i glasno, da znamo na cemu smo...
    (Aman!, 29. septembar 2011 19:43)

    # Link komentara

  133. Iako podrzavam Paradu Ponosa,to je njihovo ustavno pravo i niko im to ne moze oduseti niti zabraniti,mislim da stvarno u ovakvom trenutku nije vreme za to.Drzava puca pšo savovima,opterecena Kosovom i mnogim drugim.Oci javnosti su usmerene ka nasem narodu u Kosovu i stvarno bi bilo korektno da i LGBT a i Dveri odustanu od tih setnji,ne za svagda nego samo za neko vreme da se slegne prasina
    (tequilo, 29. septembar 2011 19:43)

    # Link komentara

  134. Mene bi bilo sramota da izjavim ovo sto je Djilas rekao. Posebno sto su im prosle godine zapalili stranku. Sta je DS-ovci? Uplasili ste se?
    Umesto da neki politicar zapreti dugogodisnjim zatvorskim kaznama za majmune koji napadnu policiju, da osude svaku pretnju nasiljem i lomljenjem grada, da suspenduju sve clanove policijskih sidikata koji sugerisu odbijanje poslusnosti svojim clanovima... Oni podilaze ovom talogu drustva.
    Dosao je interesantan trenutak. Ako otkazu tzv. paradu, bas me zanima kako ce to da izgleda: ponovo manijaci gospodare Beogradom. Gradske i republicke vlasti NISTA NISU GODINAMA RADILE da suzbiju olos i mi danas postajemo taoci nasilnika, koji mogu da odrede ko je pozeljan, a ko ne na gradskim ulicama.
    Ako ne otkazu, politicari su se vec pokazali kao najvece kukavice koje nasedaju na obican blef propalica sa ulice.

    I nemoj da mi je neko od vas politicara pricao bajke pred izbore, manite me hapsenja korumpiranih trecerazrednih sluzbenika, efikasnog sudstva, Kosova i Evropske unije i ostalih vasih predizbornih zezancija!!!
    (Marko, 29. septembar 2011 19:42)

    # Link komentara

  135. Kampanja je bogami pocela najprljavije moguce ...

    Nego, ova izjava "Prava jesu svima garantovana zakonom i ja ih nikome ne osporavam, ali moram da podsetim da svako pravo nosi sa sobom i neku odgovornost." mi bas nije jasna, konkretno kakvu to odgovornost nosi sto ce nesto malobrojno ljudi da se okupi i mirno proseta gradom ? Odgovornost prema vazduhu koji ce potrositi disuci ili to Djilas pokusava da nam kaze da je odgovnost tih ljudi, ucesnika Parade to neki DRUGI ljudi hoce da ih tuku ?
    (!, 29. septembar 2011 19:42)

    # Link komentara

  136. i tako ce meni ivica dacic da odredjuje meru ljudskih prava u srbiji 2011 ;-))) koferce, milosevic, cvetak zanovetak...putuj evropo ...
    (zvonimir markovic, 29. septembar 2011 19:40)

    # Link komentara

  137. Odgovoran čovek i političar. Racionalnost je umetnost prepoznavanja mogućeg. Nema potrebe da u ovoj gladnoj zemlji prioritet bude bilo čija parada.
     (Beogradjanin, 29. septembar 2011 19:40)

    # Link komentara

  138. Necemo valjda sada o trafikama, kofercicima i ljudskim pravima, dok nam ruse barikade a srpska omladina strada u obracunima po kladionicama?

    Drugim recima: ljudska prava i slobode u Srbiji ostaju suspendovana dok god je situacija slozana, sto ce reci zauvek.
    (Aca, 29. septembar 2011 19:39)

    # Link komentara

  139. Kakva odvratna demagogija! To je kao kad bi rekao: "Ako sam ja krivac zato sto hranim gladnu decu, neka se onda taj minus pripise meni!" Djilas dobro zna da je vecina gradjana preokupirana svojim problemima, i da ih nije briga za prava LGBT osoba. Medjutim, njihovom ravnodusnoscu samo jacaju nasilnike, koji narastaju kao pecurke u tom okruzenju.

    Djilas se ponasa kao da su borci za prava i nasilnici dve jednako legitimne strane u konfliktu! To je kao kada Sirija poubija hiljade nenaoruzanih demonstranata a Americanci pozivaju "obe strane" da se suzdrze -- ove sto ubijaju kao i ove sto umiru. Nasilnicima se treba suprodstaviti, a slabije zastititi! Ovakva politicka, licna, i moralna slabost prvog coveka beograda je sramota za grad koji sebe smatra predstonicom jedne ozbiljne drzave.
    (Vladimir D., 29. septembar 2011 19:38)

    # Link komentara

  140. A vratio si nam se iz Litvanije ? A navijao li si ? Ma neka si...
    Ovaj grad ionako funkcionise odlicno; nema guzvi preko mostova, tramvaji se ne sudaraju, nema korupcije u komunalnoj inspekciji, nema lopovluka na nivou Mesnih Zajednica i Opstina...
    Mi Beogradjani zaista lepo zivimo, samo da potraje...
    (Oskar, 29. septembar 2011 19:33)

    # Link komentara

  141. Licemerno, jadno, slabo. Nemate moj glas na sledecim izborima. Niste u stanju da se obracunate sa fasistima. Gotovo.

    Nista mi ne znaci sto ste ukinuli vize, predali Mladica i izgradili most. Ako cu ja ispod tog mosta da dobijam batine jer nekoga volim, onda uzmite vas most sa sve pilonom... i tako dalje. Da ne pricam nevaspitane stvari.

    Ako cete samo da glumite Evropu, onda se ne razlikujete od Nikolica. Ako ni za vreme Sablje, a ni sada posle 8 godina nemate snage da se obracunate sa bandama, onda nemam razlog da glasam za vas. 11 godina od ulaska u 21. vek, ja se i dalje plasim da se prosetam glavnim gradom svoje zemlje. Ako pocnem da resavam taj problem sam, to nece valjati. Verujte.
    (Bojan, 29. septembar 2011 19:33)

    # Link komentara

  142. Srbija postaje sve vise teritorijalna odrednica, a sve manje drzava.
    (r2d3, 29. septembar 2011 19:32)

    # Link komentara