Bir fest: 20 u Urgentnom centru

Beograd -- Osam posetilaca festivala povređeno je jutros kada ih je za sada nepoznati napadač izbo nožem. Radi se o povredama unutrašnjih organa, i svi su stabilno.

Izvor: B92, Beta
Pošaljite komentar
  1. Prvi festovi su ličili na festivale piva.

    Beogradski sajam - Kula - Usće.
    Kada se završi na tome da je glavni deo festa prostor koji prima 0.5M ljudi ograđen tezgama sa pivom - ovo je rezultat. Već kod Kule je deo ispred bine postao sličan današnjem glavnom delu. Ali su normalni ljudi imali deo gde su mogli lepo da sede, probaju pivo, nešto pojedu...

    Ko je pametan, zna da posle ponoći to mesto treba da se napusti. Poslednji put kada sam bio, događaji su bili kao navijeni. U 00:05 prve čarke, 00:20 počinju tuče.

    Masa je ista uvek bila, koncept je kriv za sve.

    Koncept:
    Smestimo što vise ljudi, sa što manje organizacije, sa što manje cimanja (osmišljavanje i postavljanje ambijenta) i UZMIMO ŠTO VIŠE PARA.

    Rezultat:
    Arena sa puno pijanih ljudi. Ograđen prostor sa nepreglednom masom.

    Ko to želi uopšte da gleda ili učestvuje?

    Festival piva bi trebalo da bude nešto drugo. Ako ne umeš da kontrolišeš masu i NEMAŠ ŠTA DA IM PONUDIŠ - ovo se desi.

    Bir fest je najgori primer kako domaći ivent menadžment razmišlja i radi. Bez ideja i samo sa jednim ciljem. I pritom upropaste nešto što je nekad bilo dobro.

    ---

    Čitam, neki pišu da ni devedesetih nije bilo ovako. Bio, video - nije bilo manje nasilno ali ovako glupi koncepti nisu postojali.

    Devedesete jesu bile odvratne - ali manje komercijalizovane. Nije bilo organizovanog menadžmenta koji je pravio ovakve stvari (organizovani menadžment - organizovani kriminal).

    Da je bilo - bilo bi još gorih posledica.

    ---

    Organizatori treba da plate VELIKU kaznu (po džepu, gde ih najviše boli).
    (ViceSampionFesta2001, 21. avgust 2011 13:34)

    # Link komentara

  2. Vazno je da je policija dobila povisicu plate.
    (miki, 21. avgust 2011 09:26)

    # Link komentara

  3. Bitno je da na ulazu oduzimaju vodu.
    (antialkoholičar, 20. avgust 2011 23:53)

    # Link komentara

  4. Ma mene ovde brine jos nesto. Stotine ljudi je poslalo komentare i na stotine su ih ocenili sa za ili protiv.E sad,ako toliki broj ljudi kaze da nesto nije normalno, ko su bolidi koji negativno ocene taj komentar? I to je za brigu.Samo nemoj da mi neko replicira sa glupostima o pravu izbora,pravu na misljenje ili ne daj Boze na razlicitost!!!Pa ne shvatate koliko je blizu dan(zbog tih prava na razlicitost) kada ce neko u Parlamentu postaviti amandman na razmatranje ili kako se to vec zove,kao sto je uradjeno u Holandskom parlamentu prosle godine,da granica za pedofiliju bude pomerene na 12 godina.Srecom,koliko znam,nije proslo.Ali kod nas...e tu vec razna cuda,kao sto smo svedoci svakoga dana,prolaze...Zapitajmo se i dignimo glave i glasove,dok ne bude kasno.Demokratija se tumaci onako i onoliko, koliko cemo mi biti u stanju da progutamo. Mislim da sam bio jasan...
    (Marko Dukic, 20. avgust 2011 22:18)

    # Link komentara

  5. Obezbedjenje nije dobro uradilo svoj posao, glupost od strane organizatora definitivno. Mada meni nije uopste jasno zasto bi neko izbo osmoro ljudi "iz cista mira". Slicno je vec vidjeno na beer festu, opet ovo mirise na namestaljuku i neki interni obracun. Izmedju koga, zbog kojih razloga i sa kojim ciljem??? Pivo na uscu do deset i onda pravac u krevet ili negde drugde u grad ;o)
    (Marko Markovic, 20. avgust 2011 22:15)

    # Link komentara

  6. Ljudi pricate neke price te lose obezbedjenje,te puno ljudi,te alkohol ja kazem svega toga bi bilo i da je bilo sto ljudi.Nego meni nije jasna jedna stvar svih ovih mojih cetrdeset godina,zasto KRETENI izlaze sa nozevima u grad,to mi nikad nece biti jasno.
    (coca cola fest, 20. avgust 2011 21:41)

    # Link komentara

  7. Covece, pa ovde covek moze da radi sta hoce... Koje obezbedjenje?! Daj molim te...
    (Rastko, 20. avgust 2011 20:39)

    # Link komentara

  8. Sto neko dole napisa!Neka se prodaju karte lepo pa nece biti gomile klosara koji su dosli da se biju i ubijaju nego ce doci ljudi koji zele da slusaju muziku!
    Druga i nabitnija stvar KARTU MOZE KUPITI SAMO PUNOLETNO LICE UZ LICNU KARTU!
    Pre cu dati pare i lepo uzivati,nego sto cu otici za dzabe i gledati neke majmune kako ih mama i tata nisu znali lepo vaspitati!
    (McClane, 20. avgust 2011 20:16)

    # Link komentara

  9. Ne bih da zvucim paranoicno ali ja bas nisam sigurna da je ovo samo slucajan dogadjaj. A evo i zasto. Kakva im je to izjava da ce tipa tesko uhvatiti? U Srbiji su incidenti postali moguci bukvalno na svakom mestu i u bilo koje doba, po gradu, javnim okupljanjima, pa i skolama. Nema vise mesta gde ste bezbedni. Ni 90-ih ovako nije bilo, a koiliko su samo mladi izlazili, niko te na ulazu u klub nije pitao ni koilko ti je godina, pio se alkohol i tada kao i sada, pa nije bilo toliko incidenata. A mozda je bilo i samo zbog toga sto su ti manijaci visili po ratistima i tamo radili ono sto sad ovde rade. Definitivno nam treba jos dosta zatvora i ludnica.
    (Dana, 20. avgust 2011 20:08)

    # Link komentara

  10. Za unosenje noza,boksa i slicnog hladnog oruzja,
    ne moze biti kriv gost ili muzicar,
    moze samo obezbedjenje i organizator.

    To sto organizator nece da trosi pare,vec ih gura u dzep,
    eto mu uzasa na festu.

    Pare za vise radnika obezbedjenja,
    detektori za metal,narukvice na ulazu,
    legitimisanje sumnjivih lica,odstranjivanje pijanih lica itd.
    I onda ce biti sigurnije.

    Mozda je vreme i za neku naplatu ulaza,simbolicnu.
    Mora da se zna i koliki je limit ljudi.
    Ne moze da se planira 30.000,a dodje preko 100.000.
    Onda sve pada u vodu,i obezbedjenje i sve ostalo.

    Trenutno,sve izgleda kao jedan ogroman vasar,gde se skoro ne zna ko pije ko placa...
    (VanHalen, 20. avgust 2011 19:57)

    # Link komentara

  11. Nista mnogo cudno, na Balkanu je deset godina bio rat, pa narednih deset stalno neko cas zatisje, cas niz incidenata. Ljudi prsli, poremetili, i odrasli i deca. I bice tako jos dugo. Inace, smatram da je zabrana kupovine pica posle 22h totalno kontraproduktivna, pametno sto je u Novom Sadu i ukinuta. Da je dozvoljeno, ti likovi bi popili na Festu po par piva (ionako je skupo), pa ako bas hoce da se uletve, kupili bi jos usput za jeftinije pare i nastavili bi da locu kod svoje kuce. Dok je tako moglo, nije bilo ovih incidenata.
    (Iks, 20. avgust 2011 19:52)

    # Link komentara

  12. Ko trazi budalu - budalu ce i naci. Ja sam otisao drugo vece sa drugarima na BF. Popio sam jedno pivo i litar vode, djuskali smo, zezali se, na Goblinima smo skakali i gurkali se i nije bilo nikakvih problema (par modrica sto sam zaradio u sutki ne racunam. Ipak smo mi neki pankeri :)).

    Inace, imam 24 godine, i zaista mi smeta kad me obeleze kao divljaka, pijanduru i narkomana (sto ja svakako nisam, kao ni masa ljudi sa kojom se druzim). Takodje, primetio sam da najveci broj problematicnih mozete videti i po beogradskim splavovima koji pustaju narodnu muziku. Alternativci (pankeri, metalci, rokeri,dub-ovci itd) su uglavnom normalne osobe i prvenstveno vole dobru muziku i zezanje. Eto, godinama izlazim po mestima kao sto su KST, Kuglas, SKC (a o silni koncertima da ne trosim reci) i nisam cuo ni za kakav incident.
    (Bazz, tradicionalni skinhed, 20. avgust 2011 18:15)

    # Link komentara

  13. Odjednom svi pametni..a vi kao ne idete na beer fest?
    Lik je izbo nozem ljude ne u tuci nego mu doslo..to se desava svaki dan u celoj zemlji..citajte crnu hroniku svaki dan u novinama.. Nije krivo obezbedjenje nego smo mi prsli..deca od 15 godina piju i puse..izlaze u grad sa nozevima..Pa ja do 18 god.nisam smeo da provirim posle 22h napolje.. Roditelji su krivi i kucno obrazovanje
    (Miki, 20. avgust 2011 18:12)

    # Link komentara

  14. Prekinuti festival odmah.

    Za dogodine:
    - Ulaz dozvoliti samo punoletnim
    - Naplatiti ulaz
    - Svaki posetilac treba da bude od ulaznica pokriven dodatnim osiguranjem za slučaje povrede ili trežnjenja a ne da to plaćaju svi gradjani.
    (Marko, 20. avgust 2011 17:29)

    # Link komentara

  15. Organizatore kazniti!
    (Milan sa Vozdovca, 20. avgust 2011 17:26)

    # Link komentara

  16. Na BF dolaze ljudi da se zabave, druze, piju.E sad problem je sto dodje i poneki luzer-blejac pun besa i desi se ovako nesto.
    Resenje : naplatiti ulaz bar 500din i poboljsati obezbedjenje i sav sljam ce ostati napolju.
    (FeaR, 20. avgust 2011 17:00)

    # Link komentara

  17. mislim,sta se cudite
    od svih onih neuhvacenih sto su klali i sekli glave po Bosni,dobro da ovako retko nekom nedostaje akcija
    (Daniel, 20. avgust 2011 17:00)

    # Link komentara

  18. Da li sam ja to dobro shvatio? On je isao preko pola sata kroz masu i nabadao ljude? Nije ni cudo, obezbedjenje izgleda kao da ne bi naslo ni vlat trave na poljani. Bilo bi smesno da nije tuzno.
    (Neimenovan izvor, 20. avgust 2011 16:57)

    # Link komentara

  19. KAZNA ZA ORAGANIZATORE OD PAR MILIONA EVRA I TO BI SE RESILO! Sami bi doneli odluku o narednom organizovanju ili o neorganizovanju festa!
    Pravda za povredjene i sve ostale mirne i pristojene posetioce festa!
    (Mrmot, 20. avgust 2011 16:47)

    # Link komentara

  20. kada sam jutros video ovu vest bilo ih je 18...
    (Batman, 20. avgust 2011 16:42)

    # Link komentara

  21. Ne podrzavam mup, ali je covek lepo rekao "okupljenih 50000 ljudi radi ispijanja alkohola".Pa nema sanse da protekne sve u redu.A organizator je morao da postavi mere obezbedjenja kao u Pentagonu.Mene npr. nisu ni pretresli, mogao sam da unesem minobacač.
     (Nikola, 20. avgust 2011 16:39)

    # Link komentara

  22. @Anja Bg
    Prvo, ne znas koliko imam godina, drugo nikada nisam slusala turbo-folk niti bila za takvu opciju. Nije bilo protesta na koji nisam isla protiv Slobe tokom devedesetih. Secam se da me uprkos svemu nije bilo strah ici ulicama u bilo koje doba noci. Nikada vise narkomana nije bilo nego sada, nikada vise 'zombi' pogleda, nikad vise agresije. U mom kraju se non stop desavaju napadi, sitne kradje, obijanje stanova, a zrtve su uglavnom starije osobe. U prevodu moj komentar bi bio da je cak i u ta grozna vremena bilo bolje nego sad. Nisam vise u Beogradu....i to je jedan od razloga.
    Trenutno zivim u gradu koji je bio u plamenu pre par nedelja, kome preti 'terorizam' svaki dan, pa se opet osecam bolje i bezbednije nego kod kuce. Nazalost....
    Ova vlast je meni vise kriva nego bilo ko drugi sto sam morala da odem i sto je sve toliko bezveze da uopste nemam zelju da posecujem svoj rodni grad...
    (drugacije, 20. avgust 2011 16:19)

    # Link komentara

  23. A sta u ovoj Srbiji moze bezbedno da se odrzi ? Pa ne mogu u grad da odem na pice, a da neki majmun te ne pogleda u oci nadrkano ? Ne treba da se ukine bir fest, nego da se poveca nivo bezbednosti. Mnogo su oni tu olako shvatili. Kao svi pijani i radosni i pici muzika i kao nece biti problema. Evo sta se desilo.
    (Realista, 20. avgust 2011 16:16)

    # Link komentara

  24. apsolutno je kriv organizator koji je angažovao obezbeđenje koje je izgleda gadljivo na posetioce istog pola... nas sedmoro je ušlo u četvrtak na beer fest a da nas niko od obezbeđenja nije ni takao... kako muške tako i ženske
    (Nikola, 20. avgust 2011 16:16)

    # Link komentara

  25. Strasno,sad je ova najblaze receno glupost,izbila u prvi plan umesto FANTASTICNE svirke Atomskog Sklonista
    (MArko KM, 20. avgust 2011 16:05)

    # Link komentara

  26. Pala je ograda na stranu drzavljanku. Ni prva ni poslednja bezbednosna nesreca u Beogradu. Bezbednost na drugom mestu na festivalima u BG.
    (Machak, 20. avgust 2011 16:03)

    # Link komentara

  27. I Guca i Exit i Beer Fest su mesta za masovna pijanstva. Svestan sam da ljudi to vole, ne samo kod nas vec svuda u svetu. Ali kada bi neko organizovao festival prirodnih cedjenih sokova na cistom vazduhu uz klasicnu muziku( a pored klasicne zasto da ne i jazz, prelepa meksikanska muzika, spanska, potrtugalska, itd.) siguran sam da bi vecina Vas rekla da je to glupo. Mnogima je bolje da budu u prasini i duzvi gde ih polivaju pivom.
    Kolektvina ludila ne samo da su dozvoljena vec se velicaju sirom planete. Sreca je da niko nije izgubio zivot.
    (Beograd, 20. avgust 2011 16:02)

    # Link komentara

  28. Komentari su mahom pljuvanje organizacije, sto je tradicionalna srpska vestina... mahom ta pljuvacina dolazi od onih koji ni predstavu nemaju sta znaci organizovati ovakav dogadjaj. Beer fest je odlicna manifestacija i medju boljima ovakvog tipa u svetu (a dosta sam ih se nagledao), -incidenti se desavaju svuda i u mnogo vecem broju...
    U ovom slucaju ocigledno imamo ozbiljnog ludaka sa nozem na slobodi - posao za policiju i pojacano obezbedjenje.
    (ShkoboO, 20. avgust 2011 16:01)

    # Link komentara

  29. Beer Festje odlična stvar za Beograd,džabe koncerti,opušteno je,gužva je do 1 a posle lagano,ovi što su pobili su navijači..njih u zatvor da sade beli luk u padinjaku.
    (volim bear, 20. avgust 2011 15:59)

    # Link komentara

  30. Da li ste videli kakvom OGRADOM je ogradjen beer fest...svakome od nas moze neko da doda kroz tu ogradu i nozeve i bombe, pa da odemo svi u PM...organizacija = 0
    (limenkica, 20. avgust 2011 15:56)

    # Link komentara

  31. Beer fest je vec nekoliko godina unazad klasican vasar... Stvar je postala gora od kako se preselio na Usce jer taj prostor moze da primi mnogo vise ljudi. Prosle godine sam isao, i vratio se sav ispolivan, jer su pijane grupe ljudi odlucile da prskaju pivo oko sebe, kad vec ne mogu sve da popiju.

    Onaj deo gde je luna-park, to je tek posebna prica... Polugole klinke, ali bukvalno klinke od po 14-15 godina i prigradski djilkoshi u "siledzijkama" i naocarima za sunce (u 12h uvece!) koji celo vece provode udarajuci u "krushku" i merkajuci se sa drugim istim takvima likovima... Ko nije video, ne moze da mu se docara recima. Ono mora da se dozivi.

    Stranci su isto jedan od fenomena beer festa. Culi da ima za male pare da se naloces, nazderes, naduvas i da nesto ..., pa ko veli, ajmo u Srbiju na beer fest. Taman su vezali Gucu i ovo ovde. Kao sto rekoh, vasar najgore vrste u sred glavnog grada...
    (Moca, 20. avgust 2011 15:42)

    # Link komentara

  32. Citam,citam i ne verujem..Svi sada znaju sve .Ljudi ne traite trn u tudjem oku,izvadite prvo svoje balavane iz vaseg oka!Odusevio me je covek koji zivi u Barseloni i posecuje redovno nas Bg :)).Nije nas Bg i nasa Srbija tako crna kao sto pisu.Dodjite jos milion puta i uvek ce te reci "da vam je bilo lepo".Pustite zle jezike,neka pisu ! Pozz iz BG :))
    (Slucajnna, 20. avgust 2011 15:41)

    # Link komentara

  33. Sta se desava sa zabranom tocenja alkohola posle 22h? Mozda ta zabrana ne vazi za organizatore Beer festa?
    Samo da napomenem da cuveni Minhenski Beer Fest traje do 11h, posle toga svi napolje. Alo bre ljudi zar niko nema nikakve obaveze sutradan?!
    (Milan, 20. avgust 2011 15:36)

    # Link komentara

  34. meni samo nije jasna jedna stvar : kako je moguce da lik dodje, izbode nekoga i okrene se i ode ??? pa onda izbode sledeceg....oko svakog izbodenog mora da je bilo bar deset muskaraca (poznatih ili nepoznatih), pa zar niko ne bi reagovao i uhvatio tog sa nozem ?? nemoguce je da bas moze tako brzo da pobegne kroz guzvu na beer festu. meni se ovo uopste ne uklapa, ja bih razumela da je ispala tuca pa je lik izboo 10 ljudi ali da je isao kroz toliku guzvu i boo jednog po jednog a da ga pritom niko nije uhvatio...cudno !
    (lalalala, 20. avgust 2011 15:31)

    # Link komentara

  35. najbolji beer fest je bio onaj prvi 2001 nije bilo ograde obezbedjenja ovoliko lude mase...pivo je stvarno bilo jeftino....manje ljudi mnogo je bilo....e pa gospodo ovakve manifestacije kad hocete da napunite milionima onda racunajte i na ove situacije....razumem pobili se...svaka generacija je to imala...ali se nikada nije ko danas neko ti se ne svidja ti ga izbodes bedno ponasanje...
    (zorz, 20. avgust 2011 15:26)

    # Link komentara

  36. (Nemanja, 20. avgust 2011 14:00)

    Ne slazem se sa prvim delom tvog komentara. Evo ja sam iz Preseva (malog mesta na jugu Srbije) i doselio sam se u Nis, za svojih 6 godina zivota ovde nisam imao nikakav problem ni sa kim. Daleko od toga da smo mi dosljaci najveci problem velikih gradova, bas suprotno mnogo puta sam u gradu i na ulici video tuce dece i ljudi koji su iz Nisa. Osnovni problem je u sistemu vrednosti i pokusajima drzave da taj sistem vrednosti vrati na neki prihvatljivi nivo koji je u ovom trenutku ravan nuli kod nas, ima budala uvek i svuda i na selu i u gradovima i uvek ce ih biti ali je problem sto ih porodica, drustvo i drzava ne sankcionisu adekvatno. Klinci su sve bezobrazniji a danas si sve veca "faca" u drustvu ukoliko pravis gluposti, idoli mlade dece su uglavnom probisveti koji se lako i na najgore nacine bogate i sto je najgore niko ne priznaje svoje greske vec trazi krivcicu kod drugog. Takva su nam bila vremena 90-ih da je bilo tesko vaspitavati nas mlade na pravi nacin ali ko je hteo mogo je da vaspita decu kako valja. Za ovakve stvari moralnu krivicu moramo da snosimo svi jer nam je drustvo u globalu postalo divlje,otudjeno i izgubljeno a nista se ne preduzima da se to promeni. Tek kad krenemo od nas samih i pocnemo da menjamo prvo sebe pa onda i drustvo nabolje onda ce se mnoge stvari poboljsati i bice sve manje ovakvih slucajeva.
    (Presevljanin, 20. avgust 2011 15:24)

    # Link komentara

  37. a zašto svi potenciraju to "PIJANA budala"? očigledno je da se radi o poremećenoj ličnosti koja je nasumice ubadala ljude, možda je bio trezan, možda pijan, to je manje bitno, jer i pijanstvo nije opravdanje... u ostalom, ne liči mi na delo nekog ko postane agresivan kad se napije, jer takvi obično ulaze u konflikte, a ne zabadaju nasumično nož po gomili... potencira se štetnost alkohola, festivala, koncerata, a poenta je psihopata tražio priliku, moglo se desiti u autobusu, na utakmici, na koncertu u areni... ko bi onda bio kriv? ne branim organizaciju bir festa, naprotiv, mislim da je ove godine loša, ali neki ovde idu u krajnosti svojim moralisanjem...
    (rrrr, 20. avgust 2011 15:24)

    # Link komentara

  38. sinoc sam bio na beer festu,sa par drugara,i zaista nisam primetio da je neko oko nas napravio bilo kakav incident....Naravno mi smo bili zbog Kerbera,i ako se nisam ni rodio kad su oni pevali,ali jednostavno ih volim....Nemojte ljudi pricati da ispada kako su svi mladi ljudi poremeceni i zeljni tuce i problema....Sto se mene tice mi smo se proveli stvarno dobro,pijani jesmo bili,ali hvala bogu normalni smo i sve je proslo u najboljem redu....Cinjenica je da je organizacija bila uzasna,ali kako ne razumete da organizacija,obezbedjenje,policija nema veze sa ovim,jer mi da smo normalan civilizovan narod ne bi bilo ni najmanjeg incidenta....Malo pre sam gledao neku emisiju i predsednica Svajcarske seta sama gradom bez obezbedjenja....!??!?!Sta vam to govori!??!?!Mi bre mrzimo sami sebe,i necivilizovan smo narod,nije ni cudo sto bi vecina nas pobegla iz ove ''drzave''!!!!!!!
    (nikola88, 20. avgust 2011 15:23)

    # Link komentara

  39. A sta je sa VIDEO nadzorom? Video sam veliki plakat gde pise da je festival pod video nadzorom.
    (Goran, 20. avgust 2011 15:17)

    # Link komentara

  40. na bf je 99% ljudi normalno i doslo je da se zeza, pije i slusa muziku. to sigurno znam jer sam bio svako vece i ni jedan jedini put nisam video nekog da se ponasa nenormalno ili da se tuce, ili sta god. onih 1% niko ne moze da iskontrolise i njih ima i kad su zurke u nekoj diskoteci a tek kad ima 100 000 ljudi na jednom mestu, naravno da ce biti i neka budala.
    (brata, 20. avgust 2011 15:03)

    # Link komentara

  41. To se dešava kad gomila šabana dođe negde čisto zato što je ulaz besplatan pa da malo prave sranja. Bio sam na velikim pank festivalima po Evropi gde bude par hiljada pijanih pankera i opet se jako malo ljudi i verbalno zakači, a kamoli da neko nekog izbode nožem, iseče flašom ili nešto slično.
    Opet ovde su pankeri, metalci i rokeri najveći problem. a ovi što bodu noževima su fina deca iz diskoteka i sa splavova. I sad će da ukinu beer fest jer dolaze problematični ljudi...
    (Emi Ešav, 20. avgust 2011 14:54)

    # Link komentara

  42. 'Neoznata ososba!!! Sramota. Toliko o bezbednosti na ovakvim desavanjima.
    (vanja, 20. avgust 2011 14:54)

    # Link komentara

  43. Sto nije samo sebe ubio ako je vec hteo nekog da unesreci!!
    (ke, 20. avgust 2011 14:52)

    # Link komentara

  44. a sta je sa ostalih nekoliko desetina hiljada? kako su se oni proveli?
     (supa, 20. avgust 2011 14:52)

    # Link komentara

  45. katastrofa, svake godine je sve gori. kališ je bio najbolji, padanje niz nizbrdice I trežnjenje x)
     (kiddinho, 20. avgust 2011 14:47)

    # Link komentara

  46. Smatram da ovde ne treba puno kriviti obezbedjenje. Sta treba, da nas izuvaju i skidaju do gaca pre nego sto nas puste na jednu manifestaciju otvorenog tipa? Pa ima mnogo nacina da se unese noz ili neko drugo oruzje. Glavni problem je svest ovih klinaca, koja se razvila takva kakva je zbog jako loseg pravosudja. Neki klinac izbode nekoga i opasan je jer zna da ga ne ceka adekvatna sankcija. To nema toliko veze sa policijom koliko ima veze sa zakonima...
    (Praetor, 20. avgust 2011 14:46)

    # Link komentara

  47. Mene samo zanima kakvi bi komentari bili da se ovo dogodilo nekim srbima u hrvatskoj?

    Evo vam dokaz, prijatelji iz srbije, da su pijana posla pijana posla...

    Kako sad ovo opravdati?? Tko je za ovo kriv? Nasilnik je nasilnik, bez obzira na nacionalnost ili vjersku pripadnost. JEdnom kad ljudi na balkanu to razluce, vec ce biti lakse u medjuljudskim odnosima...
    (prekodrinski, 20. avgust 2011 14:43)

    # Link komentara

  48. Šta, pijana budala izbola nožem gomilu ljudi? Ma ja bih sada još više pooštrio kontrolu pušenja u zatvorenom prostoru! :)
    (marijo krzic, 20. avgust 2011 14:42)

    # Link komentara

  49. @Anja Bg

    Verujte da Bg ni priblizno nije bio ovako nebezbedan kao sto je to bilo 90-ih. Ako nismo izlazili na mesta na kojima smo mogli da ocekujemo probleme (npr."Tacka"), problema nije bilo. U KSTu je bilo par otkacenih skinsa i to je to. Alkohol se kupovao na kartonima i haubama na Bulevaru, posle ponoci, a cirkao na klupi u parku i niko se nije izivljavao. Tada se jeste pojavilo to o cemu govoris, ali je tek poslednjih godina takvo ponasanje dobilo na popularnosti , i klincima, kojima se ne nudi neki drugaciji obrazac ponasanja, postalo prihvatljivo i legitimno. 90-ih se u Beogradu slusao i 'Grunge' i Jazz (u jednom trenutku u cak 13. Jazz klubova) , a ne samo oni cija imena ne treba pominjati. Danasnji izbor je na prvi pogled veci i raznovrsniji, ali ako izuzmemo gostovanja zvucnijih imena iz sveta muzike o kojima smo mastali tada i sanjali, klubovi su danas uniformniji i lepsi, a sluze najpre za enormno bogacenje vlasnika, sto je ocigledno, pa su vise bezlicni.Drugo vreme tada nismo imali, i 'trosili' smo ga na najlepsi moguci nacin. I danasnji mladi imaju ovo vreme, kakvo je takvo je, i zelim im da ovakvih nesrecnih pojava bude sto manje.
    (Atina1975, 20. avgust 2011 14:41)

    # Link komentara

  50. Ali problem je Gay Parada...
    (Licemeri, 20. avgust 2011 14:36)

    # Link komentara

  51. Obezbedjenje ce snositi ogroman deo odgovornosti. U 2 navrata sam tokom veceri usao a da mene i prijatelja apsolutno niko nije pretresao. Ni ljude pre i posle nas...
    (Karlo, 20. avgust 2011 14:34)

    # Link komentara

  52. Grozota! A Simple Minds i Sonja Bakic vrh vrhova. Bravo.
    (observer, 20. avgust 2011 14:32)

    # Link komentara

  53. A policija naplacuje kazne umjesto da hapsi divljake i ORGANIZATORE!
     (Predrag Cvetkovic, 20. avgust 2011 14:17)

    # Link komentara

  54. Ko ne trazi nevolju taj je i ne dobije.
    Od kad je ovaj festival na Novom Beogradu skoro da sam bio svaki dan i nikada nisam imao problema,ali naravno nisam se ni k***io ni napijao do iznemoglosti.

    Slazem se da organizacija treba da bude bolja,narocito onaj bezbednosni deo,ali na tolikom prostoru i toliko ljudi prosto je nemoguce da ne dodje do nekog problema.

    Draz ovog festivala i jeste sto se ne placa ulaz, i verujem da vecina stanovnika glavnog grada posecuje ovaj festival upravo zbog toga.

    ps. povredjeni na fudbalskoj utakmici su stradali na Severu u opstoj tuci(i to treba da se kaze)
    (nbgd, 20. avgust 2011 14:13)

    # Link komentara

  55. Odkud noževi?
    Alo policija, zašto se ne prave racije i ti bolesnici koji sa noževima kreću u provod ne zaglave robiju?
    Situacija je alarmantna, da li ima iko normalan u ovom gradu?
    (malosoli, 20. avgust 2011 14:08)

    # Link komentara

  56. MOJ SIN DAVOR JE BIO NA TOM FESTIVALU, NEZNAM TKO JE POVREDJEN, IZ BANJA LUKE SAM A NE JAVLJA SE NA TELEFON. IMATE LI KAKVU INFORMACIJU KO JE POVREDJEN
    (Mira Dojcinovic, 20. avgust 2011 14:06)

    # Link komentara

  57. To je tipično za pretrpane gradove sa priljevom ljudi većim od realnih gradskih kapaciteta. Došljaci nemaju posla i nova, velika sredina ih deprimira, vremenom gube vrednosti svoje primarne sredine gde su uvek imali posla barem oko imanja, a u gradu nemaju šta da rade, kao ni njihova deca koju na kraju odgajaju ulica i razni huligani i eto situacije kakva je danas u Beogradu, previše frustriranih ljudi bez perspektive i širih znanja, bez kulture gradjanske zajednice, bez poštovanja prema bilo kome i ovakve stvari, srozavanje kulture i bezbednosti su neminovne dok se ne reši problem totalne centralizacije zemlje i nedostatka bilo kakve strategije.A najtužnije je da je to slika i prilika vlasti ove zemlje, mito i korupcija, a za drzavu i gradjane koga boli uvo, na njih se poziva onda kada se ide u nasilničko huškanje za osobne ciljeve...
     (Nemanja, 20. avgust 2011 14:00)

    # Link komentara

  58. "Znači ipak nisu samo Hrvati divljaci koji mlate i razbijaju Srbe po Dalmaciji."

    Eto vidite: nisu samo Hrvati divljaci što mlate Srbe po Dalmaciji, nego ima i Srba divljaka što mlate i razbijaju Srbe po Beogradu.

    Ljubi ga majka u glavicu pametnu.
    (Laza, 20. avgust 2011 13:57)

    # Link komentara

  59. Bilo bi super kad bi sad ukinuli taj blatnjavi brlog nistavila.
    (leonid brankovic, 20. avgust 2011 13:49)

    # Link komentara

  60. U Beogradu kao i u svakom selu u Srbiji, cim se popije dodje do tuce. Sta se cudite?
    (Marko M, 20. avgust 2011 13:49)

    # Link komentara

  61. Toliko o bezbednosti na festivalu... Kada je pre dve godine na Exitu, pijani, nesrećni, britanac poginuo bilo je drvlje i kamenje na organizatore festivala, a ovde smo slegli ramenima - u fazonu dešava se... Znam da zvučim pristrasno ali i reakcija svih je daleko od objektivnog. Slažem se da treba uvesti naplaćivanje ulaznica, tako bi se rešili bar 30 posto pijanih momaka iz kvarta koji su došli tu samo da bi rekli da su bili na beer festu...
    (Exitns, 20. avgust 2011 13:48)

    # Link komentara

  62. Zivim u Barseloni vec 20 godina. Zaista ne znam kakva je situacija u Beogradu, odem s vremena na vrijeme na par dana jer mi je tamo najljepse. Cak razmisljam da se vratim na godinu dana, da vidim je li bas tako crno kako cujem i citam. Ono sto zelim da kazem je da ne mislite da u ostatku "normalnog" svijeta cvjetaju ruze. Pogledajte Englesku na sta lici!!! Ili mozda mislite da je Barselona (na primjer) siguran grad??!?! Sva mjesta na kojima je ulaz dzaba su uglavnom problemi u najavi. Da ne govorimo o gomilama razularenih turista iz "kulturnih" zemalja zbog kojih se odvijaju rasprave cak i u parlamentu jer njihovo ponasanje prevazilazi sve minimume ljudske rase. Kad Barselona osvoji titulu u fudbalu pola grada bude sruseno. I tako dalje i tako blize... Govorim o onome o cemu znam, ali vjerujem da je u drugim evropskim "metropolama" situacija slicna ili gora. Meni se licno, hvala Bogu, nista ruzno nije desilo, ali samo zato sto znam gdje i kad treba da idem.
    (Srle, 20. avgust 2011 13:47)

    # Link komentara

  63. bitno je da ti na ulazu uzmu kikiriki
    (duraluminijum, 20. avgust 2011 13:46)

    # Link komentara

  64. "da vidim Beer Fest u Beogradu pa da umrem, ne bih žalio"
    ovo bi mogao da bude reklamni slogan ovogodišnjeg Beer Festa
    (paja, 20. avgust 2011 13:43)

    # Link komentara

  65. Obavezno kazniti organizatore.
    Obavezno kazniti privatnu agenciju za obezbedjenje, jer je sa njima ugovoreno cuvanje reda, a ne sa drzavnom policijom.
    Obavezno da zrtve, osteceni podnesu tuzbe protiv njih! Bez straha, morate to da ucinite!!!
    Ali obavezno!!!
    (mrzm smglsnk, 20. avgust 2011 13:43)

    # Link komentara

  66. Pivo je OK, i Beer Fest je ok, nego smo mi otisli u...
    (pedja, 20. avgust 2011 12:00)

    E BRAVO!!!!
    (gh, 20. avgust 2011 13:41)

    # Link komentara

  67. Lepo zabraniti svima ispod 18 da ulaze, traziti licnu kartu pri pretresu, naplacivati cenu ulaza, ali dati besplatnu konzumaciju u toj vrednosti. Zabraniti Jelenu i Lavu da prave megalomanske standove i konacno na bear fest dovesti KVALITETNE PIVARE, a ne da imam veci izbot piva u lokalnom dragstoru nego tamo. I izbaciti luna park!
    Meni se cini da kada bi se ceo Beograd sjatio na bear fest, niko se ne bi setio da kaze da se kapije zatvore, jer vise nema mesta za te ljude. Uopste ne postoji nikakva kontrola kolicine ljudi... A sto se tice prisustva policije, ili redara, uspeo sam da vidim 4 policajca i 2 redara na ulazu za celo vece.
    (racerx, 20. avgust 2011 13:40)

    # Link komentara

  68. Ma ukinuti Beer fest nego sta..99% normalnih ljudi ce da ispasta zbog tih 1%..Ma i ta sektaska muzika te metalike sve to zabraniti svi idemo na splavove da se molimo Ceci..
    Ljudi shvatite da ne mozete da uticete da svakog coveka na ovoj planeti..Sto niko nije uticao na onog poremecenog Norvezanina.. Ko je ono mogao da ocekuje?
    Ja vec godinama idem na Beer fest i nikakvih problema nisam imao niti moji drugari,a bude nas po 30 u grupi svako vece...Ovo nije uradio ni "metalac" ni "roker" ovo je klasican navijacki obracun..Tu se koriste nozevi,grupne tuce itd..Prosle godine je bio incident koji su napravili navijaci sa oblezijima kluba za koji navijaju i obezbedjenje je intervenisalo odmah i sve se smirilo..
    Uglavnom ,da ne smaram vise, ne pisite gluposti da treba ukinuti Beer fest da to nije bezbedno,da sluzi za opijanje i drogiranje (to je stvar vaspitanja koje se nosi iz kuce) vec sluzi da se normalni ljudi provedu uz muziku koju vole,sa puno drugara i da se popije pivo naravno (to je i poenta :D).
    (Vozdovac UTD, 20. avgust 2011 13:38)

    # Link komentara

  69. Nekome je stalo da BREND "BIR FEST", nestane pre nego pusti svoje korene!!!
    Sa manjom tradicijom i manje godina, i manje reklame, BIR FEST ce ove godine daleko premasiti 1.000.000. posetilaca, sto je jedna petina OKTOBARFESTA!!!
    600.000. ucesnika Guce, nije napravilo toliko prekrsaja, koliko se desilo na BIR FESTU. za jednu noc!!!

    Srbiji su potrebni i GUCA i EXIT I BIRFEST!!!
    I predlog za sledeci BIR FEST da sklopite ugovor sa LESKOVCANIMA, i njihovim Eksluzivnim pravom na "LESKOVACKI ROSTILJ" jer kada mogu Nemci sa svojim KOBASICAMA NA OKTOBARFESTU, mozemo i mi sa LESKOVACKIM ROSTILJOM!!!
    (Miodrag, 20. avgust 2011 13:38)

    # Link komentara

  70. Muka mi je ljudi koji kazu da ovaj festival treba ukinuti. U nasoj zemlji ovaj festival je jedan od retkih na koji covek moze da ode i da slusa normalnu muziku. Takodje alkohol nije kriv,vec su krivi ljudi koji piju a znaju da kad popiju zele samo da se biju. Takodje muka mi je kad neko kaze da su za huligane i ovakve ljude u nasoj zemlji krivi drustvo,mentalitet,krize itd. Ljudi,ja i jos 90% mladih je odraslo u istim uslovima,pa ne idemo na ulice da rusimo,krademo ili izbodemo nekoga. Ako nekoga treba kriviti,to su prvenstveno roditelji i kucno vaspitanje. Pitajte oca nekog od tih huligana za misljenje o nekoj temi i videcete da ima isto misljenje kao i njegov sin.
    (iznerviran, 20. avgust 2011 13:36)

    # Link komentara

  71. Evo da uporedimo:

    Prosla godina) 1-10min su me drzali i pretresali, samo sto mi gace nisu skidali. Takodje prosle godine je obezbedjenje bilo za svaku pohvalu. Takodje i tada je pored svega moglo da se unosi, na sutci za Corbu prosle godine lik je izvadio noz, i za manje od 30 sekudni obezbedjenje mu je prebrojilo svaku kost.

    Ova godina) Sve kasni po 1h sto se tice muzickog programa. Prvi dan do 6 sati nije bilo obezbedjnja na ulazu sto znaci da si mogo da udjes, ustekas tenk ako hoces. Da ne pricam o tome da su me od 50-70 puta koliko sam usao pretresli su me samo 2 puta.

    Pa i trebalo je ovo da se desi, da neko tuzi ovog organizatora koji ako ne ume da uradi svoj posao ne zasluzi nikada vise da se bavi tim poslom i kraj price.
    (S, 20. avgust 2011 13:34)

    # Link komentara

  72. Gomila ljudi pije pivo pa nikad nije nikog izbolo, pa ni potuklo. Bilo je na tom bir festu još 50000 pijanih ljudi koji nikog nisu povredili, zezali su se, slušali muziku. Tako da nemojte da krivite pivo! Pivo nema nikakve veze sa ovim! Sve zavisi od ličnosti. Ja sam se nalok'o piva ko lud, ali sam se zezao celo veče i pored očajnog ozvučenja! Pa kako bre stoka pored onoliko usamljenih devojčica može da se ljušti i bode.
    (kortomalteze, 20. avgust 2011 13:31)

    # Link komentara

  73. Ma organizacija je neodgovorna...Ja sam za 3 dana 5 puta ulazio na fest NIJEDNOM mi nisu otvorili torbicu da vide shta imam unutra...
    (Nenad, 20. avgust 2011 13:29)

    # Link komentara

  74. O samom događaju nama šta da se kaže sem STRAŠNOmada se se može očekivati kada su takve manifestacije u pitanju,bitna je dobra oganizacija.kada je povod organizovanja same manifestacije u pitanju PIVO ono je u Srbiji jako LOŠEG KVAKLITETA da nekažem na ivici regularnosti... Pitanje je ko kontroliše kvalitet naših proizvoda i dali im je bitan kvalitet ili NOVAC koji dobiju da bi nešto prošlo...
    (Choban, 20. avgust 2011 13:28)

    # Link komentara

  75. Zašto se ovo desilo? Ova akcija mi deluje na sabotažu, organizatori su se nekom zamerili i desilo se šta se desilo. (ovo je bilo Hollywood objašnjenje), a možda se samo jedna psihotična budala sa slušalicama iz koje izvire opijajuća melodija svirana iz GRAND skale rešila da malo pročisti beerfeest od bezbožnika...Ali ko je hteo da prošvercuje nož ili šta već, taj to može da uradi, pored 10 obezbeđajnih jedinica...takođe, ovo mi deluje kao vrloo smislen akt, a ne neki random knife stabbing momenat...
    (MV, 20. avgust 2011 13:28)

    # Link komentara

  76. Bitno je da obezbedjenje na ulazu uzima flasice vode, a to sto se razni kreteni provlace sa nozevima i bakljama nema veze.
    (Ksenija, 20. avgust 2011 13:28)

    # Link komentara

  77. Знате како каже Рамбо Амадеус:"Кад видиш гужву, бјеж' одатле !"
    (свадљив, 20. avgust 2011 13:26)

    # Link komentara

  78. kao da čitam policijski izveštaj sa ostrva Utoja u Norveškoj a ne sa manifestacije u Beogradu
    (paja, 20. avgust 2011 13:26)

    # Link komentara

  79. Problem jeste organizator koji nije obezbedio adekvatnu zastitu, i tu jeste njihova odgovornost, ali je podjednako odgovorna drzava koja pusta psihijatrijske slucajeve da setaju po ulicama jer nema para da ih leci, odnosno sve druge koji poseduju bilo kakvu vrstu oruzja, a i ne trudi se da ih skloni.
    Ja redovno vidjam devojku koja prica sama sa sobom, istina nije opasna ni nasilna bila nikada ali koliko takvih ima, vidjam decu koja se gadjaju kamenicama i bocama, povredjuju srcom jer su iz susednih blokova i to je razlog za medjusobnu mrznju, vidjam pse lutalice koji nemaju sta da jedu pa povrede nekog, ali ne mari hajde da spiskamo sve pare na sve drugo, bezbednost cemo resavati kada nekog ubiju i to silom iskljucivo, klin se klinom izbija, nista sistematski.
    Ovde bi bio, i bice veliki problem ako se samo organizator kazni a problem ne sagleda sire, docice sutra novi festival i novi neki iza njega a svi ovi problemi i dalje ce ostati.
    (Hajduk, 20. avgust 2011 13:24)

    # Link komentara

  80. @Drugacije! Tih tvojih 90-ih, Beograd ne samo sto nije bio lepse i bezbednije mesto nego sto je danas, vec je tada poceo njegov pravi sunovrat, i to znaju svi Beogradjani malo stariji od tebe! Era "turbo folka" i tog nacina zivljenja i sistema vrednosti, koji je najstrasnije isfrustrirao mlade narastaje i stvorio od njih to sto danas mozemo videti na svakom koraku, na zalost i dalje traje! Beer fest svakako ne bi trebalo zabraniti, takve i slicne manifestacije postoje svuda u svetu, to je lepo i normalno, vec samo treba malo pojacati kontrolu i bezbednost posetilaca, a divljake, kojih takodje ima svuda u svetu, koji tu dolaze samo da bi zapocinjali kavgu, tucu i nasilje, hapsiti, procesuirati i smestiti na mesto koje zasluzuju. Nisam sigurna, ali mislim da bi pomoglo i ogranicavanje trajanja skupa do npr. ponoci, ili sat posle!
    (Anja Bg, 20. avgust 2011 13:23)

    # Link komentara

  81. Izgleda ako nismo ta stoka o kojoj svi ovde pricaju, onda smo moralisti...padanje ograde i poremeceni um koji je sa predumisljajem od kuce poneo noz (dakle alkohol mu nije bio potreban za takvu odluku) nemaju nikakve veze sa tim sto ljudi idu na beer fest da se zabave / napiju / i jedno i drugo. Lose napravljena ograda, nepostovanje bezbednosnih propisa, katastrofalno obavljen pretres na dogadjaju koji je besplatan, nevoljnost policije da resava bilo kakav problem unutar samog beer festa iako ih ima na desetine na ulici ispred...to su sve propusti organizatora i delimicno policije. Kakva se sudbina smesi danasnjoj omladini...bolje da im ventil bude nesto napolju i u masi nego rokanje neke malo teze droge od piva izolovano po stanovima i podrumima (naravno ne mislim na pacijenta sa nozem).
    (dr malinarius, 20. avgust 2011 13:15)

    # Link komentara

  82. (drugacije, 20. avgust 2011 11:52)

    Ne lupetajte molim Vads! 90-tih je Beograd bio fantom grad, prepun kriminalaca, od najstinijih do najvećih, sa milicijom koja je štitila više njih nego gradjane, a i sama se bavila otimačinom!

    Za ovoliki broj incidenata na ovakvim "okupljanjima", odgovoran je DAČIĆ tj. Veljović i sve mi se čini da je ovog puta namerno tako, kako bi se "pokazalo" da gej parada ne može da bude održana, zbog navodne nebezbednosti!

    KO NIJE SPOSOBAN DA OBEZBEDI OVOM GRADU MIR I SIGURNOST (NIJE RATNO STANJE), NEKA PODNESE OSTAVKU!
    (bezimena, 20. avgust 2011 13:14)

    # Link komentara

  83. Bio sam sinoc tamo i to prvi put posle 4 godine, ono sto mogu reci da se taj festival pretvorio u najgori moguci vasar, korpe za bacanje otpadaka nigde na vidiku ali zato imamo par ljudi koji idu u krug sa crnom kesom i skuplaju. Obezbedjenje sedi eventualno pipne nekog par puta, gomila pijanih klinaca urla i skace uz Kerbera i ako nemaju pojma ko je on jos se nisu bili ispileli dok je covek zario i palio. Bitno je da jedna virsla kosta 180 din da cigara ima da se kupi svuda naravno niko i ne trazi licnu kartu kada ih prodaju. O prodaji piva necu ni da pricam mislio sam da je prodaja alkohola zabranjena posle 10H ili bar zabranjena maloletnicima ustvari kada udjete kroz famozni ulaz i budete "pretreseni" organizator vam odokativno doda 4 do 7 godina i racuna da ste punoletni. Daleko da ovu manifestaciju treba zabraniti ali svakako je treba dosta bolje organizovati, e sad lepo kazne od desetak miliona dinara organizatorima zbog prodaje alkohola i cigara maloletnicima kao i zbog ogromnih propusta u samoj bezbednosti, mozda pozvati komunalnu policiju na sam dogadjaj posto ona oklopljena zandarmerija samo statira okolo.
    (igor, 20. avgust 2011 13:12)

    # Link komentara

  84. Bio sam u petak na Simple Minds. Volim ih i zbog toga sam isao mada nisam ljubitelj pomenutog festivala. Sve vreme njihovog nastupa ja sam se sklanjao da me neko ne udari,gurne, ne ispoliva. Od koncerta nisam video ni cuo nista zato sto su svuda oko mene bile raspomamljene bande tinejdzera i navijaca koji su trazili sa kime ce da se biju. Ja mislim da niko od njih nije cuo za Simple Minds.
    Od obezbedjenja i murije ni traga. Katastrofalna organizacija. Odes da gledas omiljenu grupu i gledas da izvuces zivu glavu. Jos kad vidis roditelje sa malom decom,strasno.
    Ubavezno uvesti placanje ulaza npr 1000 din vece i 90 % huligana ce biti manje a normalni ljudi ce uzivati.
    (zex, 20. avgust 2011 13:10)

    # Link komentara

  85. Ne znam zašto se više ne iznenadjujem ovakvim vestima. Svaki dan je neka slična, da li kod nas ili u svetu. A problematika je tako kompleksna, da je suviše i komentarisati.
    Ja bih, nažalost, prokomentarisala samu manifestaciju. Nekada je BeerFest bio mesto gde si mogao da slušaš dobru muziku uz pivo, a sad je mesto gde možeš da piješ pivo i slušaš neku muziku. Izmešale su se babe i žabe, zato sad i imamo problem. O organizaciji i da ne pričamo, loše ozvučenje i neorganizovan noćni prevoz (gde sam išla peške do Dušanovca, jer mi je trebalo manje nego da čekam prvi dnevni, iako bni sve bilo drugačije da sam popila mnogo više piva) su samo delić koji bih pomenula. Nažalost, kada se sve malko bolje izanalizira, ma koliko nekome bio super provod tamo, i na stranu sve "pozitivne" stvari ovakve manifestacije, ovo je samo još jedan od dogadjaja napravljen sa ciljem da se što više zaradi.
    Iako imam 26, mogla bih se pohvaliti mnogobrojnim odlascima na svirke i zurke raznih karaktera, i definitivno sam neko ko to voli, ali u poslednje vreme slušam ljude mojih i sličnih godina kako više nema gde da se ode, a da za pare koje daš dobiješ i neki kvalitet. Loše, i ne vidim da će biti bolje, upravo suprtno. Ovce služe za šišanje, do daljnjeg...
    (Andry, 20. avgust 2011 13:08)

    # Link komentara

  86. @vlada-so, pivo je covek otkrio pre nego hleb, a vino je doslo mnogo, mnogo kasnije. I ostatak tvog komentara o pivu je taman podjednako pun cinjenica ...
    (Aleksandar, 20. avgust 2011 13:05)

    # Link komentara

  87. Bio sinoc.
    Najjace je sto si mogao da uneses sta god (pa cak i noz), ali nikako pivo - i to ono kupljeno na beer festu, ali eto...

    Inace, resenje ne moraju da budu karte, ali majku mu, detektori metala, i obezbedjenje oko ograda (da neko ne prebaci nesto, pa da ga kasnije pokupi), kamere na sve strane, i vise punktova hitne pomoci unutra. I naravno, posebne autobuske linije, da se ne bi stvarale ogromne guzve (u kojima takodje dolazi do tuca!).

    Ajmo ljudi jos predloga! Da ovo postane stvarno brend, a ne parada pijanstva i kica, u sta se polako pretvara.
    (student, 20. avgust 2011 13:04)

    # Link komentara

  88. Obezbeđenje se postavlja tako da se u masi postavljaju doušnici,
    a ne teatralno na ulazu.
    Doduše,lako je sada pametovati.
    (bean, 20. avgust 2011 13:04)

    # Link komentara

  89. Festival na kom su neke od glavnih "zvezda" Garavi Sokak, SARS, Riblja Corba, Piloti, itd. Pa sta ste drugo ocekivali. kakva publika da se okupi tamo??? Sreca da nije vise ljudi povredjeno.
    (oboa, 20. avgust 2011 12:59)

    # Link komentara

  90. Cudo bi bilo nesto normalno da prodje...
     (duka, 20. avgust 2011 12:57)

    # Link komentara

  91. Izveštaj sa bojnog polja, šta li?
    (Dejan, 20. avgust 2011 12:46)

    # Link komentara

  92. tipicni BALKANSKI mentalitet-
    (zox, 20. avgust 2011 12:44)

    # Link komentara

  93. Nema to preterane veze s alkoholom. Opijaju se ljudi u svim drzavama, ako se i potuku, potuku se sakama. Ne povlace se nozevi za tako nesto.
    Ovde se ne radi o problemu tocenja alkohola, vec o poremecenoj licnosti. Da je alkohol kriv znalo bi se tko je krivac - pa vidis s kime si s zakacio. Netko je jednostavno dosao da to uradi. Samo sto ce ova vest da obidje svet i da nanese Srbiji jos lose reklame.
    (Eh, 20. avgust 2011 12:41)

    # Link komentara

  94. mislim da je ovde problem zato sto smo svi pod velikim pritiskom zbog siromastva.i onda na to jos kad dodje alkohol onda postajemo agresivni.inace pricajte sta god hocete ipak smo fin narod kad smo trezni.pozz
    (cvele, 20. avgust 2011 12:41)

    # Link komentara

  95. @nikola, nesto nisam cuo da je neko ikad pod uticajem nikotina izvrsio neki zlocin, s druge strane, alkohol, droga, pa cak i volani u rukama manijaka svaki dan odnose zrtve.
    (Starac sa planine, 20. avgust 2011 12:39)

    # Link komentara

  96. Kako neko moze da izbode 10 ljudi u tolikoj masi a da ostane nepoznat !!!??? Pa valjda postoji neko obezbedjenje, kamere, da li je moguce da ga niko nije video, da niko nije reagovao. Ni sam vise ne znam kakav cu naslov procitati sutra kad ukljucim net
    (deyanm, 20. avgust 2011 12:37)

    # Link komentara

  97. Izgleda da obezbeđenje na ulazu ima jedino za zadatak da gleda da li neko unosi pivo kupljeno u radnji. "Pretres" na ulazu je takav da svaka budala može da unese ne nož, nego motornu testeru sa kanisterom benzina pride.
    Razumem da je užasno komplikovano organizovati događaj ovakvih razmera i da je nemoguće zaštititi sve posetioce, ali da li ste bar pokušali?
    (Anders, 20. avgust 2011 12:33)

    # Link komentara

  98. Bio sinoc na beer festu. Obezbedjenje je radilo svoj posao korektno, bar ono sto sam ja video. Zar se neko mozda nije zapitao da to mozda nije bio noz vec da je nako napravio ubodno sredstvo od limenke? Veoma je lako napraviti nozu slicno ubodno sredstvo od limenke. Tako da nemojte odmah viku i dreku na obezbedjenje kako nije radilo svoj posao na pretresu. Niko ne moze da predvidi sta pijanom bolesniku u jednom trenutku moze da dune u glavu.
    (Nikola, 20. avgust 2011 12:31)

    # Link komentara

  99. Ne idem na Beer fest.
    (direktor, 20. avgust 2011 12:29)

    # Link komentara

  100. Strasno je kakvih bolesnika ima medju nama ! Taj ce i veceras i sutra uvece opet da ode da ubada ljude ...
    (Bane, 20. avgust 2011 12:26)

    # Link komentara

  101. mislom da je ovako nesto na velikim manifestacijama tesko sprečiti ali ne i nemoguće. ovo je zaista teška lekcija za organizatore,na ovako velikom događaju mora biti mnogo više obezbeđenja, pretres na ulazu mora da bude ozbiljniji jer postoje mnogi koji bi voleli da beograd izgubi status grada sa super provodom.oprez!
    (vlada, 20. avgust 2011 12:25)

    # Link komentara

  102. E sada samo zamislite da je Srbija koš u ratu šta bi ovaj nepoznati kasapin uradio civilima na ratištima gde bi ga otadžbina poslala da brani upravo ovakvu Srbiju!?
    (Illyria, 20. avgust 2011 12:25)

    # Link komentara

  103. Posle ovog "izveštaja sa ratišta kod Beer Festa", pročitah i vest o kaznama za ubijawe životinja.
    Pa mi pade na pamet da bi trebalo uvesti i novšanu kaznu za ubijawe i rawavawe ljudi.
    Recimo, 10 miliona dinara za ubistvo, a 5 miliona za ranjavanje ljudi. Pa osim toga što taj neki mora da odrobija koliko mu je presuđeno, pored toga mora i da plati 10 miliona, da li u parama, da li u imovini, da li u dodatnoj robiji.
    Izazove čovek saobraćajku - poginu dva lica, on dobije pet godina zatvora + 20 miliona novčane kazne.
    Pobiju se međusobno tipovi na festivalu piva. Njih, recimo, 10-rica, i svi završe u urgentnom centru zbog raznoraznih rana. Sudija ih osudi na uslovnu kaznu zbog remećenja javnog reda i mra, te nasilničkog ponašanja, ali im i odrapi kaznu od 50 miliona za ranjavanje 10 ljudi. I svaki od njih mora da plati po 5 miliona.
    Da vidiš kako bi BEER FEST a i slične manifestacije,bili kao dečiji festival "Radost Evrope".
    (Nenad, 20. avgust 2011 12:21)

    # Link komentara

  104. Negativni sistem vrednosti
    (On, 20. avgust 2011 12:21)

    # Link komentara

  105. Obezbedjenje je bilo nikakvo. Cemu ograda kada je mogao da udje svako i da unese bilo sta? Policija je bila "na pikniku" 300 metara dalje.
    (Mirka, 20. avgust 2011 12:16)

    # Link komentara

  106. A, posle ovde pametnjakovići lupaju kako je u Hrvatskoj "opasno po život" za naše turiste! Pa, ovoliko incidenata se tamo nije desilo za poslednjih 10 godina! Ispostaviće se da su Srbi svuda sigurniji nego u centru Beograda!
    (Rale, 20. avgust 2011 12:15)

    # Link komentara

  107. Pivo su izmislili bogataši da im sirotinja ne bi popila vino,a ja bih dodao i da su ga izmislili zbog izrabljivanja radničke klase.Elem evo objašnjenja,pivo je prepuno vitamina b kompleksa koje povoljno utiče na raspoloženje,međutim što ga više piješ ta euforičnost prerasta u nasilje gde neminovno dolazi do tuča,nasilja,jednom rečju pražnjenja negativne energije koja bi u normalnim okolnostima trebala biti usmerena ka vlastodržcima,ovako je okrenuta ka autodestrukciji.Zato ako već hoćete da pijete pređite na nešto što izaziva dobro raspoloženje,a to su domaće rakije(preporučujem dunju,ili šljivu isključivo od požegače nikako stenlej).Što se manifestacija tiče,rakijada u pranjanima je idealno mesto gde možete u miru da uživate u čarima dobre kapljice.
    (vlada-so, 20. avgust 2011 12:15)

    # Link komentara

  108. Da rezimiramo:

    1. Popijeno skoro 3 cisterne piva , a za gradjane zabranjeno posle 22 da kupe alkohol

    2. Buka od muzike , ma koliko biladobra do 4 ujutru, a zabranili kafićima da puštaju bilo kakvu muziku od 23 h

    3. 20 RANJENIH, na sreću niko mrtav, na gradsko-državnoj manifestaciji- da li će biti zabranjen bir fest?
    (sale, 20. avgust 2011 12:14)

    # Link komentara

  109. svuda u svetu postoji korov, jedino se u srbiji on zaliva.
    (miki, 20. avgust 2011 12:11)

    # Link komentara

  110. Stvano ponekada ne mogu da razumem sve vas sto kukate na sve strane. Verovatno ste se prvo obradovali kad su zabranili prodaju alkohola posle deset sto je vrhunski idiotizam pri tome se cigarete prodaju svuda i svakome i koliko god godina imao. Nema ovo veze ni sa obezbedjenjem ni organizaciom to je jedan obican ludak kao i svi vi...Beograd i srbija trea da vrati slobode koje je imao a ne da idemo na posao i kuci i samo gledamo tv...
    (nikola, 20. avgust 2011 12:08)

    # Link komentara

  111. Na Oktobarfestu u Minhenu zadnja tura piva se služi u 22.30. Ko ne veruje neka pogleda ovde [link]/

    Zato nema bodenja a i oni koji popiju malo više imaju vremena da se otrezne i da ujutru mogu da rade.
    (Objektivan, 20. avgust 2011 12:08)

    # Link komentara

  112. Čitam komentare i zaključujem da je većina napisana od strane dežurnih pljuvača ili ljudi koji su pogubili ili nikad nisu imali energiju, dobru ekipu , koji veče provode u papučama, uz kursadžije i slične gluposti. Ovaj grad je nekada imao energiju protiv koje su se prilično dobro izborili razni neki ljudi zadnjih par decenija.
    Na Beer fest svake godine odem po nekoliko puta, zabavljam se, uživam u muzici koja je uglavnom proterana iz ovog grada zadnjih par decenija, popijem nekoliko piva. Iz istih ili sličnih razloga tamo dođe 99% ljudi, mlađih ili starijih i 1% bolida koji će se pobiti čim pomirišu čep sa flaše, bez obzira da li je to koncert, kafić, svadba, tako da je glupo davati generalnu ocenu da je Beer fest ono strašno mesto gde se mladi valjaju pijani po prašini uz muziku onih užasnihl prljavih rokera.
    Možda bi, eventualno, moglo da se razmisli o ograničavanju "radnog vremena", recimo do 02h, kao i o pojačanju obezbeđenja.
    (bgd, 20. avgust 2011 12:07)

    # Link komentara

  113. Dobro došli u Beograd. Ovo je koma, žao mi je ljudi koji su se došli zabaviti a pobrali nož. Znači ipak nisu samo Hrvati divljaci koji mlate i razbijaju Srbe po Dalmaciji.

    Dobrodošli u Karlovac na ''Karlovačke dane piva'', jubilarne 25. ove godine gdje nema klanja noževima. Uživajte!!
    (Absolut, 20. avgust 2011 12:07)

    # Link komentara

  114. Sve je pokriveno kamerama,samo su se zeznuli pa stavili one za prekoracenje brzine i zutu traku da zarade!
    (milojko, 20. avgust 2011 12:07)

    # Link komentara

  115. Fastival radi napijanja a kada se napiju i nadrogiraju onda počinju i da se ubijaju. Da je Marakana, milicija bi sigurno suspendovala stadion. Ovako, nek se toči i dalje....
    (Miki, 20. avgust 2011 12:05)

    # Link komentara

  116. I pivo snosi deo odgovornosti, rekao bih. Najreklamiraniji proizvod, dakle pivo, prema slovu zakonodavca NIJE ALKOHOLNO PICE nego Hrana, iako ga posle 22.oo ne mozete kupiti u prodavnici, ali zato na Beer festu - MOZETE?!! Ovo je ipak samo Srbija, zar ne ...
    (ĐOLE, 20. avgust 2011 12:02)

    # Link komentara

  117. U cetvrtak me nisu pustili da udjem sa kokicama koje su kupljene ispred ulaza na BEER fest.revnosno obezbedjenje nema sta
    (GOXYBGD, 20. avgust 2011 12:00)

    # Link komentara

  118. Pivo je OK, i Beer Fest je ok, nego smo mi otisli u...
    (pedja, 20. avgust 2011 12:00)

    # Link komentara

  119. beograđani ugledajte se malo na novosađane i to kako se organizuju javna dešavanja.
    (igor, 20. avgust 2011 11:57)

    # Link komentara

  120. beograd je bio bezbednije i 'lepse' mesto tokom devedesetih....nije me bilo strah da idem gradom.
    (drugacije, 20. avgust 2011 11:52)

    # Link komentara

  121. A stadion Zvezde mogu suspendovati?
    (pa ozbiljno, 20. avgust 2011 11:52)

    # Link komentara

  122. Pala bina u SAD-u nekoliko mrtvih, pala bina u Belgiji nekoliko mrtvih, Norvezanin ubio 70toro dece za 2 sata , a neki se javljaju kako je ovo moguce samo u Srbiji? Moguce je svuda jos 100 puta gore
    (Milos, 20. avgust 2011 11:52)

    # Link komentara

  123. Citam ove komentare i ne verujem sta ljudi pisu. Ukinuti festival, zabraniti, nije za nas nista i sl. Kakva gomila jeftine baljezgarije. Svuda to moze da se desi i desava se. Nije mi namera da branim organizatore, al' to se desava i na mnogo organizovanijim festivalima i van njih. Setite se samo sta se desilo skoro u pitomoj Norveskoj. Prosta cinjenica: svuda ima budala i ludaka. Jasno da organizator treba da snosi odgovornost za ovo sto se desilo, jer je kontrola na ulazima nikakva, al' to je moglo da se desi svuda i, nazalost, desava se, zato se manite jeftine demagogije. Muka mi je od toga. Jadni povredjeni mladici, nadam se da ce svi proci bez ikakvih posledica.
    (Realno, 20. avgust 2011 11:52)

    # Link komentara

  124. Bravo covece , sa potpisom : dragisa . Sve je lepo i tuzno objasnio.
    Hteo sam nesto slicno napisati ali covek me preduhitrio.
    Moj maloletni sin je bio sa drugaricama i drugovima tamo,hvala Bogu nisu povredjeni, a nisu mogli da se vrate ranije zbog lose organizovanog nocnog prevoza.Sramota za organizatore.
    (Pesnik BG, 20. avgust 2011 11:49)

    # Link komentara

  125. Ja stvarno ne mislim da zbog sake losih ljudi treba ukidati festifal, vec ga bolje organizovati i konacno napraviti drzavu u kojoj huligani strepe od kazni a ne mi od njih. Ako pocnemo sve da ukidamo uvescemo i policijski cas, sve da bi huligani mogli slobodno da se sire a mi da oblikujemo zivot po njima.
    (Jelena, 20. avgust 2011 11:47)

    # Link komentara

  126. na festivalu piva je normalno da se pije pivo i normalno je da posetioci budu pijana rulja, a posle, kada maligani udare u glavu, normalno je da počnu nasilje, droga i sex. sve je to pod patronatom majke nam Srbije, a u interesu čijem, sam bog zna. dok je u gradu prohibicija posle 22.00 sata, na Ušću je raj za alkoholiziranje ove beznadežne i dezorijentisane mladosti. živeli, uz još jedno pivo. pijte kao da je poslednje. već posle nedelje bićete uskraćeni za "ljepotu" zvanu "beer fest". Ovako ni u Rimu pod Kaligulom nije bilo.
    (drago, 20. avgust 2011 11:47)

    # Link komentara

  127. kad se samo setim komentara o guci od pre petnaestak dana i o ''seljacima koji tamo silaze sa planine'' itd....gucom je ove godine proslo pola miliona ljudi-od toga 40ak hiljada stranaca!!!i niko nije bio povredjen na ovaj nacin!!!bilo je I tamo pica i svega -ali su se ljudi ZABAVLJALI I UZIVALI U ZIVOTU....najteze povrede su trovanja alkoholom :):):(toliko tome i toliko o GRADJANIMA beograda.....nije umesno porediti bilo shta ali me nervira kategorizacija na ''seljane'' i ''gradjane''........
     (nesovanovic, 20. avgust 2011 11:47)

    # Link komentara

  128. @draganzr
    Verujem da ti/taj koji je izpovredjivao tolike ljude ce biti brzo priveden, nema razloga odmah ubacivati gay pride u celu pricu. Izmedju ova dva dogadjanja se ne moze povuci paralela, ovaj festival je ipak mnogo drustveno prihvacenija stvar od gay pride-a. Ne podrzavanje nekog skupa predstavlja isto nacin zastite ljudi i imovine. Ako izaberu da se prosetaju, to je ok i verujem da ce ih policija maksimalno zastiti, ali ne treba da misle da im je ta policija posle i beotaxi. Sto se ograde tice odgovarace neko ako je zaista odgovoran, jer nesrecni slucajevi se uvek mogu dogoditi, narocito na masovnim okuplanjima. Pre nedelju i po, pad bine u SAD, petoro mrtvih, pre tri dana pad bine na festivalu u Belgiji, cetvoro mrtvih, jos niko odgovarao nije i oba slucaja se vode kao nesrecni, zbog vetra, za sada.
    (Goran, 20. avgust 2011 11:46)

    # Link komentara

  129. Jel ima neko iz prve ruke da preprica sta se desilo?
    (Mile, 20. avgust 2011 11:44)

    # Link komentara

  130. danas sam hteo da posetim ovu manifestaciju ali posle ove vesti sam ozgubio zelju. bruka
     (preacher, 20. avgust 2011 11:44)

    # Link komentara

  131. Ova vest vam je kao izveštaj sa linije fronta.
    Više povređenih na festivalu piva u Beogradu nego u borbi za Zaviju.
    I u ovakvom okruženju neki insistiraju na paradi ponosa !?!??!?
    Nekome baš treba opasna konfrontacija u Srbiji.
    (Nenad, 20. avgust 2011 11:38)

    # Link komentara

  132. Nezamislivo! Smognite snage sto se finansija tice pa otidjite na Oktobar fest u Minhen,provedite se lepo,uzivajte,o kobasicama i kolenicama da negovorim a sto se tice piva i devojaka iz cele Evrope nemorate brinuti.Ovo ovde nije fest vec skup razularene i pijane gomile.Ali tako nam je i drustvo pa se nije ni cuditi preterano.
    (ROMAN, 20. avgust 2011 11:37)

    # Link komentara

  133. Ukinuti, samo nam to treba da se omladina opija i drogira do zore. Proizvođačima piva nije dovoljno što ga prodaju ovako nego mu još i festival organizuju. A sećate se kad je bilo na Kalemegdanu, pre 5 ili 6 godina. Dečko je upao u kavez sa nekom divljom zveri. Na svoju "sreću", poginuo je pri padu, zver ga je oglodala, još se sećam tih slika koje su izlazile po novinama.
    (momentalni prekid i trajna zabrana, 20. avgust 2011 11:30)

    # Link komentara

  134. Тај Бир Фест, да нешто вреди, не би био бесплатан.
    (Fiju Mau, 20. avgust 2011 11:27)

    # Link komentara

  135. Alo, pa kako ovo može, a gay pride ne može?
    (nikola, 20. avgust 2011 11:26)

    # Link komentara

  136. Mnogi se cude otkuda toliko hladnog oruzja kod ljudi.Uvek ga je i bilo medju ljudima,samo sto ranije ljudi nisu lako posezali za njime,prezali su, jer je bila drzava koja je sankcionisala takve ljude.Danas,kriza i nazadovoljstvo podsticu&uticu da ljudi jos lakse posegnu za nasiljem,prema bilo kome.Inace,Balkanske zemlje,Bugarska,Rumunija,Turska,Grcka i sl.egzoticna drustva su dobri rasadnici takve vrste nasilja.
    (nebojsa, 20. avgust 2011 11:24)

    # Link komentara

  137. Da li ce mozda odgovarati obezbedjenje na ulazu koje bi trebalo da pretresa i oduzima oruzje? Da je ovo nekakva pravna drzava, pored pocinioca ovih dela i obezbedjenje bi odgovaralo. Od direktora, do onih na ulazu. Da citavu noc hitna pomoc odvodi povredjene od uboda noza i da niko od njih ne reaguje, bar da su pozvali policiju u pomoc kad sami nisu sposobni da obezbede skup.
    (Milan, 20. avgust 2011 11:23)

    # Link komentara

  138. Ja ne znam ko je smislio celu ovu manifestaciju ali ljudi u blokovima oko usca bukvalno do 4-5 ne mogu da spavaju, da ne pricam o parkingu i parkiranju, moju zgradu su malte ne celu zapisali,kad ulazim u ulaz ko da ulazim u javni wc.
    (Nenad, 20. avgust 2011 11:19)

    # Link komentara

  139. Pa kad na malom prostoru okupite pijane ljude koji su iovako isfrustrirani svime i svacim, dobicete tuce. Srecom niko nije zivotno ugrozen.
    (nikola, 20. avgust 2011 11:19)

    # Link komentara

  140. svi povredjeni i napadnuti treba da se organizuju i tuže organizatora do poslednje pare... to nije veliki prostor, mogle su lako da budu postavljene kamere da pokriju svaki centimetar prostora, detektori metala na ulazu da se spreči unosenje oružja i sl. Ali onda bi profit bio manji...
    (iii, 20. avgust 2011 11:17)

    # Link komentara

  141. Po vremenskim razmacima između napada, vidi se da je lik išao i nasumice nabadao ljude. Gde je obezbeđenje ? Kako je uopšte uneo nož ?
    Jadni ti ljudi...u onoj gužvi te samo neko napadne nožem...Nadam se da će ga uhvatiti i minimum 20 godina robije treba da leži.
    (Boris, 20. avgust 2011 11:17)

    # Link komentara

  142. nikad u zivotu nisam napravio krivican prekrsaj, niti sam zbog sumnje bio priveden, verovatno bih imao nalaz da sam uracunljiv, zavrsio sam fakultet, odsluzio vojni rok i neka mi neko sad objasni zasto bi mi zbog ovakvih bilo zabranjeno da nosim pistolj.
    (ninja, 20. avgust 2011 11:16)

    # Link komentara

  143. A pa to je stoka pijana
    (Boris, 20. avgust 2011 11:14)

    # Link komentara

  144. Sinoć u 22:30 mi nisu dali, posle povratka sa posla, u Maksiju da kupim pivo. Vlast se brine o mom zdravlju a na Ušću 100.000 ljudi loče do iznemoglosti celu noć. Velike se tu pare okreću.
    (Milka, 20. avgust 2011 11:14)

    # Link komentara

  145. Izgleda da je Brejvik na slobodi! Strasno sta se desava!!!…!!
    (Dragan, 20. avgust 2011 11:13)

    # Link komentara

  146. gRADONACELNICE, zabraniti sve manifestacije koje ugrozavaju zivot Beogradjana!!!! Selo je dobro koliko je dobar vasar a nas vasar je odlican ,bude po milion posetilaca,mislite o tome!!! Hvala!!!!!
    (Gradjanin, 20. avgust 2011 11:12)

    # Link komentara

  147. A gde je bila policija?
    (Nataša, 20. avgust 2011 10:21)

    A sta moze policija da uradi u takvoj guzvi? Za jedan minut ludak moze da se okrene i da izbode koliko hoce ljudi, tesko da ga bilo ko moze spreciti. Nadam se da ce se pronaci krivac i da ce platiti za sta je ucinio!
    (Alex, 20. avgust 2011 11:12)

    # Link komentara

  148. Hiroshima!
    (Zox, 20. avgust 2011 11:12)

    # Link komentara

  149. Sta reci samo STRAHOTA , UZAS i SRAMOTA !!!…!!
    (aaaaa, 20. avgust 2011 11:10)

    # Link komentara

  150. A zar ste očekivali nešto bolje na jednom od najvećih skupova alkoholičara u svetu!

    DA li je bilo treznih sumnjam! Lepo kaže ona izreka kada nešto može da krene naopako KRENUĆE. E sve dok se ne budemo vodili po ovoj izreci sve dotel će mo slušati crne hronike svaki dan. Ili da prevedem bolje sprečiti nego lečiti
    E moj glupi narode!
    (igropl, 20. avgust 2011 11:10)

    # Link komentara

  151. Realno i top si mogao da uneseš sinoć na beerfest, atmosfera je bila odlična, ljudi super raspoloženi, ali uvek mora da se pojavi TEŠKA BUDALA, i da napravi ovakve stvari... A to je isključivo zbog domaćeg sudstva i procedura, policija odradi svoje, ali ovakvi brzo ponovo završe na ulici, i dok je tako, ovo će se dešavati, kao i sve češće pljačke trafika, marketa i prodavnica najčešće od strane narkomana... Dobro je da nije bilo najgore...
    (DAVID DELIJA, 20. avgust 2011 11:10)

    # Link komentara

  152. Stara, dobra srpska tradicija u punom svetlu.
    (dare superhik, 20. avgust 2011 11:09)

    # Link komentara

  153. Znaci, imamo nepoznatog masovnog ubicu. Da ga nazovemo srpski Dexter?
    (Highflyer, 20. avgust 2011 11:09)

    # Link komentara

  154. Kada smo mi postali ovako krvolocni? Odakle nam samo toliko mrznje prema svima i svemu?
    (besna glista, 20. avgust 2011 11:06)

    # Link komentara

  155. A u Guci ni jedan incident. A popijeno mnogo vise. Beogradjani, prst na celo!
    (Truba Dur, 20. avgust 2011 11:06)

    # Link komentara

  156. Za nas izgleda nisu nikakve manifestacije.Da tolika kolicina negativne energije bude ispoljena na jednom javnom okupljanju...pa to je neverovatno.Ne znam uopste sa kojom su idejom u glavi ti ljudi posli jucer navecer napolje???Da izbodu nekog i da se tako zabave?!?!Ostre kazne za pocinioce ovih nedela i vandalskog ponasanja,pa ce sledeci puta normalni ljudi moci u miru da posete bilo gde i bilo koju manifestaciju.
    (KianyRies, 20. avgust 2011 11:05)

    # Link komentara

  157. Sinoć sam bio na Beer festu i uživao uz Atomsko Sklonište. Baš sam se u jednom trenutku zapitao kako je ovolika masa ljudi odlično mesto za svakojekve psihopate, fašiste pa i teroriste. Bio sam ponosan što se u centru Beograda ne pojavljuju bombaši samoubice. Kad jutros ova vest. Tužno!
    (Gljiva Ludara, 20. avgust 2011 11:05)

    # Link komentara

  158. I kakvu smo sliku poslali u svet? A da, svet je ugasio program Tv Srbija... nista novo na Balkanu, i dalje se koljemo... ukinite taj birfest !!!
    (mrzitelj_birfesta, 20. avgust 2011 11:04)

    # Link komentara

  159. Ivice kako?
    (papaja, 20. avgust 2011 11:04)

    # Link komentara

  160. svasta!
     (djape, 20. avgust 2011 11:03)

    # Link komentara

  161. Prasina do usiju i seljaci se bodu nozevima.
    (Petar, 20. avgust 2011 11:03)

    # Link komentara

  162. Jel ovo izvestaj sa ratista ili festivala u "prestonici demokratske srbije"
    (BG, 20. avgust 2011 11:01)

    # Link komentara

  163. Nije ni cudo kada nisu ni pretresali, mogao si hekler da uneses, vrlo neozbiljno.
    (ica, 20. avgust 2011 11:01)

    # Link komentara

  164. Ljudi moji ,pa imate dogadjaj ciji je primarni cilj konzumiranje alkohola i to organizovan od strane drzave(grada) a sponzorisan od u Srbiji najvecih proizvodjaca alkohola.
    Pa sta moze da se ocekuje od pijanih ljudi.Tuce ,nozevi ,dobro da nema i mrtvih nedaj boze.
    Za ovo u gradskoj vlasti neko debelo mora da odgovara!
    (Miki, 20. avgust 2011 10:59)

    # Link komentara

  165. Svakom ko je ikada bio na Beerfestu u BG-u,bilo je jasno da je samo pitanje dana, sata ili minuta kada ce se ovo desiti. Pored ljudi koji se tamo okupe zbog muzike, provoda i druzenja okupe se, ali u jos vecem broju, i horde huligana i kavgadzija koji "ovo" i traze. To su mladi ljudi, produkt ovog vremena i ovog mentaliteta!
    (knezi, 20. avgust 2011 10:59)

    # Link komentara

  166. Definitivno ne treba izlaziti iz kuce... I to da se doooobro zakljucamo i zamandarimo vrata. Na utakmici 15 povredjenih, na beer festu 20 povredjenih, cak je vrlo retko da ce proci i jedan izlazak u grad a da neko nece biti izboden, prebijen, ubijen... Ja sam licno imao priliku, ne ove nego prosle godine na Beer festu, da se nadjem u situaciji da strahujem za zivot iako nista, ali apsolutno nista nisam uradio da nekog isprovociram... Nema, alkoho i droga nas UNISTAVAJU, ali opet, to je moderno, slusajuci svoje vrsnjake, izuzetno je pozeljno da se "razbijes" od alkohola, da se "odvalis", a sve ono sto se desi tada, ma nema veze, "bio sam pijan/na" je univerzalni izgovor za sve... Bio sam u junu na moru sa drugarima sa faksa, nas 11, i posle nekoliko dana sam postao svestan da je vecini, tacnije njih 9 od 10 cilj mora da se ne trezne 10 dana i da promiskuitet dovedu do vrhunca. Ali opet, Boze moj, kako bi to neko mogao da im zameri, ipak je to bilo "more", a i "bili su pijani". Sodoma i Gomora nam nisu ni do kolena, drustvo gde su ikone sex, alkohol i novac ne moze ni da ocekuje nista drugo u buducnosti osim potpunog raspada osnovne jednice svakog drustva - porodice... Ali nema veze, "bicemo pijani"....
    (dragisa, 20. avgust 2011 10:58)

    # Link komentara

  167. И нека ми неко каже која је сврха те Пиво журке? Опијање до коме и онда туче и ножеви!
    (ДуЛе, 20. avgust 2011 10:58)

    # Link komentara

  168. Оволико повређених?
    Па ни у бомбардовању око Триполија нема за једну ноћ оволики број.
    Дачићу, хитна забрана - ово је скуп ВЕОМА високог ризика, ово је оштра конкуренција скупу хомосексуалаца и лезбејки.
    Нема трта-мрта.
    (Kvazimodo Sorabius, 20. avgust 2011 10:58)

    # Link komentara

  169. Bio sam na birfestu juce i sjajno sam se proveo, ali ja sam otisao negde oko 11h. Po meni je veliki propust organizatora sto desavanja ne ogranice do ponoci.
    (Beer, 20. avgust 2011 10:56)

    # Link komentara

  170. Neki nas Brejvik.
    (Ja, 20. avgust 2011 10:56)

    # Link komentara

  171. Neke pouke iz ovoga? Pretpostavljam, sledece godine dovesti jos vise ljudi, napraviti jos vise buke, natociti jos vise alkohola?

    Nisam protiv masovnih javnih okupljanja, nisam moralista koji misli da treba zabraniti alkohol ili slati maloletnike u krevet u 10 uvece. Ali mislim da svaki dogadjaj ovog tipa koji raste iz godine u godinu a pritom se ne prati organizacionim ili bezbednosnim merama neizbezno dostigne kriticnu masu: gusto pakovanje posetilaca radi maksimizacije zarade, uz svodjenje na minimum svega ostalog sto kosta i ovakvi incidenti zagarantovani.

    A i zao mi je sto Beograd sve vise bije dobar glas kao medjunarodna destinacija za dobro divljanje, kao mesto gde sve moze ako ima da se plati. Da ponovim, u principu nemam nista protiv, ali pobogu zapostavismo sve ostalo, ima samo 'leba i igara i malo cega drugog.
    (Iks, 20. avgust 2011 10:54)

    # Link komentara

  172. Sta je ovo!? Sta se tamo desavalo nocas?!
    (borislav, 20. avgust 2011 10:53)

    # Link komentara

  173. Kakav mozak ima osoba koja planski i sa predumisljajem dodje na festival na kome se ljudi druze i uzivaju u dobroj atmosferi da bi izbola 10+ ljudi?

    Vise bih voleo da komplet pretresu svakoga (ne ofrlje kao ovih dana), pa makar ulazio 30 minuta na prostor festivala nego da moram da se plasim za svoj zivot.

    Sto se pocinioca tice, ako ga nadju, bez 20 godina zatvora i psihickog lecenja nisu nista uradili.
    (Jovan, 20. avgust 2011 10:51)

    # Link komentara

  174. Živim u blizini ušća i kad ujutru krenem na posao mimoilazim se sa likovima što se vraćaju sa beer festa koji me podsećaju na tifusare iz partizanskih filmova,a najgore mi je kad vidim devojke koje su odvaljene od alkohola i droge i još kad bace peglu na sred ulice tek tad je prava slika o toj manifestaciji potpuna!
     (kaktus, 20. avgust 2011 10:50)

    # Link komentara

  175. Zasto ljudi nose nozeve sa sobom, je li to da bi pokazali koliko su jaki i snazni ili je to dokaz njihove slabosti, bice da je ovo drugo.
    (milan, 20. avgust 2011 10:50)

    # Link komentara

  176. dzaba ti beograde beerfest kad ne znas da organizujes...
    (stoka, 20. avgust 2011 10:50)

    # Link komentara

  177. Ma samo vi cepajte. Reklama za pivo gde se kod okreneš. Maltene nisi bre muško ako ga ne piješ na gajbe. Samo cepaj Srbijo... važno da moraš da se kriješ kad cigaretu zapališ i da kao stoka stojiš po ulici i hodnicima. Je bre ne čuh da je neko popušio 10 cigareta i zbog toga nekog zgazio ili se potukao. A posle 10 piva ....
    (natnes, 20. avgust 2011 10:49)

    # Link komentara

  178. Strasno sta se sve u toku noci dok traje Beer izdesava. Ko ce da iskontrolise pijanu masu da ne napravi nesto gore. Organizator treba danas da prekine Beer Fest, ako nece jos neko da strada. Organizator je neozbiljan i treba da uvede da se svako vece placa karta za ulazak, moze simbolicno 600-700 dinara ili po veceri 1000-1300 dinara, da se otkace napaljeni klinci koji zickaju za pivo. Trajanje Beer Festa treba skratiti na 3 dana i za ta tri dana, svako vece da bude po jedan veliki bend.
    (Pedja, 20. avgust 2011 10:47)

    # Link komentara

  179. Boze me sacuvaj ovaj tekst kao da je izasao iz filma FInal Destination.
    'Falal bogu pa me ne zanima Beer Fest i ogromne guzve
    (O.J. Mayo, 20. avgust 2011 10:47)

    # Link komentara

  180. U urbanim sredinama sve vise "zivotinja"!Tesko nama od generacija koje dolaze...
    (nufar, 20. avgust 2011 10:44)

    # Link komentara

  181. Najstrasnije u celoj prici je to što Beograd odavno lici na zavicaj Radovana III - "Tamo sad zaudaraju svinjci, blato je do kolena i seljaci se bodu nozevima"... :-(
    (Viator, 20. avgust 2011 10:43)

    # Link komentara

  182. Stradaš ni kriv ni dužan.
    (Ivan, 20. avgust 2011 10:41)

    # Link komentara

  183. Loša organizacija + besplatan ulaz = 18 povređenih.

    Ulaz se mora naplatiti, inače je mamac za kojekakve zgubidane i barabe, koji nemaju pametnija posla. Simbolična cena od 500 dinara bi, verujem, večinu problematičnih ostavila napolju.

    Toliko povređenih u samo jednoj noći, EXIT festival nije imao za deset godina!
    (TAP3AH, 20. avgust 2011 10:41)

    # Link komentara

  184. Pa jel uhapsen? Jel i on poznat policiji od ranije? Sta je obezbedjenje i policija radila dok je on bezbrizno bockao?
    A mozda se samo malo opustio,pa nema potrebe da se hapsi!
    (Dlm!, 20. avgust 2011 10:38)

    # Link komentara

  185. bejah sinoć na festu. ono je užas. obezbeđenje užas , kontrola nikakva mogao je neko i "zolju" da unese bez problema. opšti utisak da je ono vašarište koje nema kvalitena piva u ponudi, zamenjuje ova užasavajuća vest. sramota!!! ovu "manifestaciju" zabraniti momentalno, a organizatore krivično goniti!! ljudi umiru na festivalu piva! van pameti!!!
    (zemlja naša nasušna, 20. avgust 2011 10:35)

    # Link komentara

  186. Pa nije ovo festival gaziranih sokova sa vecernjim citanjem poezije na bini, vec festival jeftinog ozderavanja, jeftinog seksa, i zakidanja ka kusuru + smrad + prljavstina...

    Nije mi jasno sta ste ocekivali????
    (mislim ... stvarnooo, 20. avgust 2011 10:35)

    # Link komentara

  187. a na nisville, 5 dana, 0 povredjenih!
     (mac sa dve ostrice, 20. avgust 2011 10:34)

    # Link komentara

  188. Nije ni čudo što je bilo napada nozem kad je pretres na ulazima vrlo "detaljan". Samo predju rukama preko dela oko pojasa i nogu, jedva dodirujuci telo. Ja licno, sinoc sam mogao da unesem sta god. Kada sam dosao na red za "pretres" i rasirio ruke, decko koji tu radi me nije ni pipnuo. Znaci, usao sam na Beer fest, a da me niko nije pretresao. Umesto sto su dovodili Simpe minds, mogli su za obezbedjenje da odvoje vise para.
    (Milan, 20. avgust 2011 10:34)

    # Link komentara

  189. znaci.....suvisan je komentar....staviti prst na celo....
    (pera, 20. avgust 2011 10:33)

    # Link komentara

  190. A da se proba sledeci put sa PKB-om kao sponzorom?
    Ne moze se cijelo vrijeme stimulisati i promovisati seks, droge, alkohol, nasilje, a onda - svi budu iznenadjeni.
    (Petar A, 20. avgust 2011 10:33)

    # Link komentara

  191. Opcije:
    a) ukinite ga, jer organizator ne ume da organizuje, niti garantuje bezbednost
    b) naplacujte kartu koja ce garantovati i poneko jeftinije ili besplatno pice i da vidite kako ce to zaista da bude Beer Fest a ne valjanje pijanih maloletnika po prašini.
    (Nesha, 20. avgust 2011 10:33)

    # Link komentara

  192. Šta je bre ovo!!?
     (petronije, 20. avgust 2011 10:32)

    # Link komentara

  193. Nije za nas nista,zbog ovakvih ljudi treba zabraniti sva javna okupljanja.
    (Mare, 20. avgust 2011 10:32)

    # Link komentara

  194. ... a ja poznajem budale koje vode svoju decu na te manifestacije. Cuj, Beer Fest. Pa idi u kafanu i pij pivo ako ti se pije ili ga kupi u radnji ... koje gluposti.
    (..., 20. avgust 2011 10:30)

    # Link komentara

  195. GDE MI ZIVIMO!
    (mikac357, 20. avgust 2011 10:30)

    # Link komentara

  196. Takvi smo mi. Prodajem MOJE srpsko državljanstvo, 1 EUR. Ne vredi više. Svakih pola sata neka povreda?Kako?Pali su sa stolice? Varvari...
    (DK, 20. avgust 2011 10:28)

    # Link komentara

  197. Nisam YU nostalgicar, ali radne akcije su bile bolje. Cini mi se.
    Preteralo se sa ovom "fest" manijom. Pod izgovorom promocije kulture i umetnosti, pojedinci bliski vlasti se enormno bogate, a pojedini posetioci se ponasaju gore od stoke. Nema tu ni K od kulture.
    (YR, 20. avgust 2011 10:27)

    # Link komentara

  198. To je nova promocija,uz pivo i ubodi nozem...Samo u Srbiji moguce,navali narode,besplatno je!
    (Apokalipsa, 20. avgust 2011 10:26)

    # Link komentara

  199. Putuj, planeto! Super smo se družili.. Nama je lepo - taman kako smo zaslužili...
    (Srbin iz Bara, 20. avgust 2011 10:25)

    # Link komentara

  200. Ovaj festival piva definitivno treba ukinuti ! Od njegovog prvog odrzavanja do danas uvek je bilo vecih problema. Tuce, nozevi..pala ograda?!... 18 povredjenih za jednu noc i broj nije konacan !!! I prethodnih dana isto. Ulaz slobodan, dodje najveci sljam i bode okolo. Ako ne moze bezbedno da se organizuje, ukidaj !
    (stop, 20. avgust 2011 10:22)

    # Link komentara

  201. Nisu dobre tenzije na skupovima-festovima ove godine...
    Mnogo nezadovoljstva na kriv nacin i na krivom mestu ispoljeni i interpretirani, izfrustrustriranim sinovima balkanstine sa povisenim testosteronom, adrenalinom nevaspitanih maminih siledzija koji bi da biju slabije ....
    Ne treba praviti nikakve skupove do daljnjega da se London ne bi ponovio.

    uostalom...
    (vasgradcedarazbiju, 20. avgust 2011 10:21)

    # Link komentara

  202. A gde je bila policija?
    (Nataša, 20. avgust 2011 10:21)

    # Link komentara

  203. po logici djilasa i dacica ovu bi manifestaciju opijanja pivom do zore trebalo zabraniti iz sigurnosnih razloga.
    pitam se ko ce odgovarati za pad ograde? po srpskom starom obicaju verovatno niko.
    (draganzr, 20. avgust 2011 10:13)

    # Link komentara

  204. Da nije bio pun mesec sinoc?
    (Auuuuuu, 20. avgust 2011 10:12)

    # Link komentara

  205. eh da se vode ratovi sa golim rukama, bili bi smo velesila.... sramota, nama nisu potrebni ameri i albanci, mi sami sebe će istrebimo.....
    (Goran, 20. avgust 2011 10:10)

    # Link komentara

  206. Ovo zvuci kao izvestaj sa ratista. Previse je mrznje u ljudima.
    (Mr. Spock, 20. avgust 2011 10:10)

    # Link komentara