Dačić: Krivi albanski separatisti

Beograd -- Ministar Ivica Dačić kaže da za situaciju na Kosovu nije kriva sadašnja, niti neka od prethodnih vlada Srbije, već albanski separatizam.

Izvor: Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Rekao Dacic i ostao ziv.Ako vi ne znate,ako vlada Vojislava K. nije znala,ako Tadic ne zna ,ne znaci da niko ne zna i da nema resenja za Kosovo.Pa niste vi bogom dati i sam vrh razuma za resavanje bilo kakvih problema( ako mi ne znamo-niko ne zna i lose nam se pise).S druge strane ko postuje prava u samoj Srbiji( gazite po svom narodu) pa zasto ocekujete da neko postuje prava na kosovu ? S trece strane koja prava gradjani Srbije imaju u Srbiji,pa sta onda da ocekuju Albanci u Srbiji ?Da bi i zeleli da zive u Srbiji ? Koji primer postivanja prava ili boljeg zivota dajemo da bi neko dosao u Srbiju ? Pa nasi gradjani beze glavom bez obzira i trbuhom za kruhom ! Pa koje novine vi citate i kojom zemljom vi hodate kad nemate pojma sta se desava u Srbiji ?
    (janika, 1. avgust 2011 15:22)

    # Link komentara

  2. Ivica Dačić zaboravlja samo jedno, da je separatizam uvek posledica, a nikad uzrok... Niko se nikad neće otcepiti od normalne države u kojoj mu je dobro, a od Srbije su se svi otcepili, tako da...
    (Vojvođanin, 1. avgust 2011 10:34)

    # Link komentara

  3. Па ко је задужен за одбрану грађана Србије на њеној територији? Ако нису полиција и војска те којима је то сврха постојања,ко ће преузети ту дужност сами грађани? Затворили сте прелазе за све оне који би отишли да помогну нашем народу на један или други начин,а криви вам сепаратисти? Они тако раде већ 40-так година и више,а код нас је увек једна те иста прича,зато и имамо проблем!
    (балерина, 1. avgust 2011 03:01)

    # Link komentara

  4. Resorska kamrila za zaštitu naroda vlada Srbijom skoro sedam decenija , a poslednjih dve decenije svodi Srbiju na Beogradski pašaluk. Jedino Srbija nije proglasila nezavisnost od bivše zajedničke države, Resorska kamarila proglasila je Srbiju naslednicom bivše države,što je omogućilo i Kosovu, da proglasi nezavisnost, to će isto učiniti i Vojvodina, zatim Sandžak, pa onda Šumadija. Resorska kamrila za zaštitu naroda zadovoljna je i Beogradskim pašalukom.Ona je izvršila svoj više decenijski boljševističkoiluminatski zadatak neutralistai Srbiju , onemogućiti revitalizaciju srpske gradjanske države, izbrisati je sa karte Balkana.
    (george wordy, 31. jul 2011 20:14)

    # Link komentara

  5. Pusti sad Dacicu ko je kriv. Ne zna se ko tu treba da snosi vecu odgovornost, nego gledajte kako da resiteti situaciju na Kosovu, ako je ikako moguce. Od govorancija nema nista. To je samo mlacenje prazne slame!
    (maja, 31. jul 2011 19:27)

    # Link komentara

  6. Mnogi snose deo krivice za novonastalu situaciju na severu Kosova, ali je činjenica da najveću krivicu snosi naša snishodljiva vlast. Eto dokaza koliko predsednik Tadić uživa ugled međunarodne zajednice i Evropske unije. Obećavaju mu šarene laže, a on im slepo veruje i ponizno ispunjava sve njihove uslove. Samo ako poštujemo sebe, poštovaće nas i drugi.
    (Duki, 31. jul 2011 16:56)

    # Link komentara

  7. Mene samo interesuje kakav je stav gospodina Dacica po pitanju Kosova? Ministar je do pre dva meseca pricao da se gradjani Srbije moraju pomiriti sa cinjenicom da je Kosovo izgubljeno. Sada, kad problem kulminira i cini se da je doslo do onog cuvenog "Biti, il' ne biti", Ivica Dacic se izjasnjava kao neko ko je uvek branio interese drzave i njenih gradjana. Ako jedan ministar i vicepremijer ne moze da se uskladi sam sa sobom, u svojim izjavama, kako ce se dogovoriti cela vlada i zauzeti jasan stav?
    (bananica, 31. jul 2011 16:22)

    # Link komentara

  8. Nas generalni problem je taj sto dopustamo ministrima, koji ni sami ne uspevaju da odrede stav po pitanju KiM, da nas zamajavaju svojim izjavama. Tako i Ivica Dacic. Kako ce Srbija zadrzati juznu pokrajnu u svom sastavu, kad ljudi koji vode drzavu ne znaju kako da se postave? Medjunarodna zajednica je to uocila na vreme i odlicno iskoristila priliku. Srbija se, nazalost, vise nista ne pita. A da smo pametnije birali, pregovori sa Pristinom bi isli drugacijim tokom.
    (cica84, 31. jul 2011 16:20)

    # Link komentara

  9. Rezolucija 1244 je osnov politike Srbije prema Kosovu. Tom se rezolucijom trebamo voditi. To je nesto sto se ne treba dovoditi u pitanje Ivice Dacicu. I to nikako ne sme biti rezolucija koja pruza mogucnosti za stvaranje nezavisne drzave Kosovo. Da je vlada tako razmisljala, mozda bi se i nasa politika prema Kosovu vodila drugacije. Nedopustivo je da ministar izjavljuje bilo sta protivno ovoj rezoluciji!!!
    (zuzulen, 31. jul 2011 16:20)

    # Link komentara

  10. Kada neko govori protivustavno, a pri tom je ministar i vicepremijer, onda jeste prekrsio Ustav! Vi to jeste uradili onoga trenutka kad ste izjavili da je Kosovo "Americko", Ivice Dacicu!
    (gutaperka, 31. jul 2011 16:19)

    # Link komentara

  11. Ne cudi me da Ivica Dacic izjavi da nije kriva ni predhodna ni sadasnja vlada za ovakvu situaciju na KiM. Koliko se secam on je bio u skoro svakoj vladi. Bio je predstavnik oba rezima, i proslog i sadasnjeg i u velikoj meri je odgovoran za sve nedace koje su nas zadesile u proteklih 20 godina. A do pre samo nekoliko nedelja se javno izjasnio o tome da Kosovo odavno nije srpsko!
    (sandra, 31. jul 2011 16:18)

    # Link komentara

  12. Albanski separatizam nije nepoznanica, i to je pojava koja je poznata odavno. Kao politicar, koji je u vrhu drzave vec nekoliko godina, Dacic bi trebao da zna kako i na koji nacin srpska diplomatija treba i moze da se izbori sa tim. Ali ne! On kategoricki odbija da prihvati odgovornost, prebacujuci krivicu na albanske separatiste. Znamo da su oni ti koji potenciraju pricu o nezavisnom Kosovu, ali isto tako nam je jasno da ste vi taj koji nije uradio nista konkretno po tom pitanju. Zato niste kompetentni Dacicu.
    (britka, 31. jul 2011 16:17)

    # Link komentara

  13. Nemojte vi slučajno kao vlast u ovj zemlji da preuzmete odgovornost za nešto. Nije vaša politika savijanja glave uopšte dovela do ovoga. Sve samo da nas Evropa potapše po leđima i da nam kaže da smo dobri. A Ivica Dačić je još jednom potvrio svoju ulogu u ovoj vlasti. Glasilo Demokratske stranke.
    (Gospodin Čovek, 31. jul 2011 15:41)

    # Link komentara

  14. Крива је садашња власт и те како. Ко је преговарао са Приштином и потписао "добар" споразум а чија су директна последица догађаји од претходних недељу дана?! Ко је признао документа и дао ми елементе државности?!?
    (Цветан, 31. jul 2011 15:39)

    # Link komentara

  15. Dacicu, dok nije dosao tvoj bivsi sef, ljudi su saradjivali, ziveli i radili zajedno, postovali se, a bogami ne retko, i voleli. Evo, ja sam naprimer skoro ozenio Albanku, a imam druga koji je to i napravio.

    I objasni mi kako je to moguce da su i Albanci separatisti, i krivi, i Slovenci, i Hrvati, i Bosanci, i Crnogorci, svi su krivi, i svi su separatisti, jedino jadni Srbi dobri, i sve je medjunarodna zavera protiv njih, a sve srpske vlade, na celu sa onom tvog bivseg sefa, necu ni ime da mu spomenem, a ni ovaj sadasnji nije mnogo bolji, svi su oni, a pogotovo ti, bezgresni, predobri, najhumaniji i najaltruisticniji na planeti, pa i sire. Samo mi to objasni, molim te!
    (kvarner, 31. jul 2011 15:30)

    # Link komentara

  16. Za paljenje je kriva vaša vlada lično, jer niste hteli da priznate kosovske pečate i skinite embargo koji je uveden pre 2 ipo godine. Mogli ste vrlo lako sve ovo da sprečite da ste hteli da sarađujete.

    Osim toga, krivi ste i za sve ostalo što proističe iz ovakve situacije, jer odbijate da priznate Kosovo kao našeg suseda, već pričate o prisvajanju severnog dela njihove teritorije.
    (Beograđanin, 31. jul 2011 15:21)

    # Link komentara

  17. Pa pošalji deo svog obezbeđenja na Kosovo da reši problem separatista. Imaš ih dovoljno da reše problem Kosova, a ne grupe separatista.
    (Čivijaš, 31. jul 2011 14:53)

    # Link komentara

  18. Zar ce se Ivica Dacic vecito javljati kad ga niko nista ne pita? Zar nam treba jos jedna njegova "iskrena" izjava o statusu KiM? Hvala Vam, ministre sto ste bili toliko iskreni. Ali, dosta nam je takve iskrenosti... Budite prakticni i dajte konkretne predloge o problemu Kosova. Ako ste ministar, budite odgovorni!!!
    (klempa, 31. jul 2011 14:36)

    # Link komentara

  19. Da da Srbija je veliki i nezaobilazni faktor u svetskoj politici i zato svi joj rade iza ledja. Dačiću ti si jedan od najodgovornijh za ovu situaciju u kojoj se nalazi Srbija jer svi znaju da si bio supozitorijum Miloševiću. ali doći će vreme kada ćeš i ti odgovarati za sve.
    (Političar, 31. jul 2011 14:19)

    # Link komentara

  20. @ Ma jok po LDP-u je da udjemo u NATO, priznamo nesto sto je dobijeno putem etnickog ciscenja.. A albanski separatisti i velika albanija ne postoji.. E ako su oni liberali ja cu da pojedem svu travu ispred skupstine..
    (milos, 31. jul 2011 11:24)

    Milose, ako si to mislio ozbiljno onda javi onima sto "odrzavaju krug" oko Skupstine da ne "kose travu" !
    LDP je MILIJARDU posto u PRAVU !
    Sve dok Srbija vodi politiku SUPROTNU interesima zapada NIKADA nece imati podrsku za svoju politiku niti od SAD niti od EU, niti ce ikada "odbraniti" Kosovo "plaseci zapad" svojom privrzenoscu Rusiji !
    Srbija moze sa Rusijom ali ce zato svi oni koji se okrenu zapadu dobiti podrsku "zapada" pa makar pretekla samo ona "Srbija pod sljivom" a takva nece visete trebati ni Rusiji !
    Politika LDP-a nije zasnovana na "pobediti", "pokoriti", "vratiti", "ocuvati", "nadbiti"... Politika LDP-a je prihvatiti "zapadne vrednosti" sa svima u Regionu pa tako i sa Kosovom i ziveti u MIRU na dobrobit svakog pojedinca bez "barikada" sa otvorenim granicama okruzeni prijateljskim drzavama i narodima sa kojima cemo ziveti po istim civilizacijskim normama i podrzavati iste vrednosti umesto sto Srbija kao jedina pokusava spreciti druge da se "udalje" u pravcu zapadne demokratije velicajuci povezanost i "strateska partnerstva" sa Rusijom, Kinom, Belorusijom ili da ne nabrajam dalje stici cu bojim se i do Severne Koreje !
    Prijateljski odnosi sa Kosovom i poverenje izmedju srpskog i Albanskog naroda na Kosovu koji bi delili istu "ljubav" prema NATOu nebi garantovano doveli do "barikada i paljenja administrativnih prelaza ali nazalost Srbija zeli jos uvek zadrzati Kosovo u "Rusiji" a to joj nikada nece poci za rukom ! Kosovo je vec "zapadno" sa jasnim opredeljenjem kao i sve ostale drzave nastale raspadom bivse Jug. clanstvo u NATO i EU, Srbija to jos nije u stanju da definise kao svoj cilj i ko zna kada ce i uopste da li ce ikada moci da ga definise ? Kosovo nije jedino koje je okrenulo ledja "Ruskoj Srbiji", cak sta vise mozda nije ni poslednje ali ne zato sto neko mrzi srpski narod, vec iz razloga sto sa "proruskom politikom" Srbije NIKO vise ne moze da se identifikuje i ako je uopste negde i uspelo da se nesto popravi i normalizuje sa susednim drzavama i to je ucinjeno iskljucivo iz tog razloga sto Tadiceva Vlast koliko toliko vodi neku "proevropsku politiku" a ko garantuje nekome da ce Srbija ostati na tom kursu kada se svakoga dana sve glasnije cuju pozivi i Tadicevoj Vlasti da prikine evropske integracije i da se okrene ka "pravim prijateljima" i "saveznicima" Rusima od ogromnog broja politickih stranaka u Srbiji ! "saveznicima" u cemu ? "Saveznici" u borbi protiv demokratije, protiv interesa SAD i EU !
    Logicno da to narod Srbije jos ne razume a i kako bi kada svaki dan slusa kojom "zestinom" se "mirnim i diplomatskim sredstvima" i dalje "ratuje" sa gotovo svim susednim drzavama, kada Srbija i dalje pokusava ubediti Svet da je "pravda" na njenoj strani ? Kada joj "Rezolucija 1244" garantuje "Kosovo je Srbija" iako se niko normalan na to niti vise osvrce niti postoji razlog da se neko osvrne na tu "legendarnu Rezoluciju" potpisanu sa "SR Jugoslavijom" koja je odavno prestala da postoji odcepljenjem CG koja je priznala Kosovo sto prakticno znaci da je "jedna polovina" koja je sa Srbijom sacinjavala tu SR Jugoslaviju ponistila tu deklaraciju !
    I u tome treba neko sa "zapada" da podrzava Srbiju tj. njenu politiku ?
    Kome je jos na ovim prostorima osim Srbije "pupak vezan" za Rusiju ?
    LDP sa svojim pristalicama su jedini evropljani u toj "africkoj drzavi" sve ostalo su Rusi i Kinezi" ! Pozz
    (Bucko razmisljam, 31. jul 2011 14:07)

    # Link komentara

  21. Iz zasedanja Skupštine se moglo videti, a sada je potvrđeno - ovu vlast ne zanima multietničko Kosovo, nju zanima SRPSKO Kosovo. Verujem da je pod Tačijem i ostalim marionetama težak život svima, i Albancima i Srbima, ali ove to ne zanima. Da propagiraju neke konkretne ideje od kojih bi koristi imali i jedan i drugi narod, možda bi uspeli da nateramo Albance da sami žele Srbiju kao svoju maticu.
    Ovako, Kosovo je za nas izgubljeno, osim ako gospodin Dačić nema još jedno miloševićevsko "čišćenje" u planu.
    (mist, 31. jul 2011 13:53)

    # Link komentara

  22. Слажем се Вама господине Дачићу. То јесте тачно.
    Али Ви седите у власти са ДС која је то допуштала и прихватала. А за ових нешто више од 3 године и Ви саучествовали. Исто тако допуштањем да ДС то ради.
    Ви сте у власти са председником који никада није НАЈДИРЕКТНИЈЕ и на СВАКОМ месту где се расправља о Космету тражио да се спроводи 1244 и Куманово. Са председником који никада није озбиљно тражио да се да врати наша војска и полиција до 1000 људи на Космет, а све у складу са Кумановом.
    Са председником који подноси резолуцију са ЕУ у УН где председник из текста избацује да се све треба решавати у складу са 1244 и остало.
    Са председником који није тражио и не тражи да се обезбеди сигурност за повратак интерно расељених и прогнаних, па јуче стигне вест да су у селу код Пећи упали у 8 српских кућа Албанци да траже шта вредно.
    А онда ми председник јуче величанствено говори да ће он све то решити са његовим пријатељима из ЕУ(Запада), као да му већ нису ставили до знања у каквим границама желе Србију.
    А онда ми господине Дачићу кажете ко је крив и да ви знате шта је у питању.
    Још један разлог више да будем љут на Вас који све то знате, али сте ипак ушли у власт са таквима, и још допуштате да они то раде, па на крају у томе и учествујете. И нигде никада не тражите од председника да захтева од пријатеља које он спомиње да они спроводе оно на шта су се обавезали.
    А све због власти. Жалосно господине Дачићу.
    Ово Ваше је било за крај. Немојте више ништа говорити.
    (зора, 31. jul 2011 13:36)

    # Link komentara

  23. pa normalno,taman posla da ste vi krivi.oni su nam krivi i za ovo kako nam je u srbiji,bezobraznici jedni.
    (x, 31. jul 2011 12:39)

    # Link komentara

  24. Dobro se setio! A kad si dozvolio da ti Turska formira ovu vladu, drugacije si govorio!
    (Srbo, 31. jul 2011 12:08)

    # Link komentara

  25. Naravno da je tako gospodine Dacicu, svi mi sa malo duzim pamcenjem to znamo. Ali Kosovo je mlada drzava i njihovo pamcenje seze samo od 1999 pa naovamo. Oni nisu vise separatisti, to poglavlje svoje istorije su za sada zavrsili.
    (istina, 31. jul 2011 12:04)

    # Link komentara

  26. U redu oni su krivi, a sta je Srbija uradila da pomogne onim ljudima dole?!?Kada ce gospodin Tadic da ode da podrzi narod?!!
    (gugi, 31. jul 2011 12:03)

    # Link komentara

  27. ma kako da ne , kratkog si secanja dacicu , jos za vreme zagorca su kosovci bili JU-cvece , minimalni porezi , socijalna pomoc , roba takoreci bez poreza , dato im sve na izvolte , sta im je ostalo ? samo da se mnoze sto i jesu radili , pa im opet nije bilo dobro , kazes kriv je albanski separatizam , pa jeste u pravu si , ali se on gajio od zagorca preko tvoje stranke na celu sa milosevicem , i do cega je doslo ? vi sada nemocni do juce servilni u svemu , prodali ste drzavu , predali srbe i srbstvo hagu i djavolu i sta sada ? kuku lele ! sklonite se bre dajte ovom narodu prostora da udahne svez kiseonik! ovaj sadasnji vas je ustajao! Tesko nasima dole kada imaju takve ,,dusebriznike,, !
    (puk Kasper, 31. jul 2011 11:40)

    # Link komentara

  28. Upravo obrnuto, "podrška međunarodne zajednice", jeste "condicio sine qua non" u "instrumentalizaciji" albanskog i bilo kog drugog "separatizma"?!
    Kao što uvek postoje delovi nacionalne zajednice "separatistički nastojeni", koji veruju da im je bolje da žive samostalno, ili sa maticom, bez obzira na kvalitet "zajedničkog života" sa drugom nacijom?!
    Inače, "multinacionalne zajednice", kao npr. bivša SFRJ jesu stabilnije i prosperitetnije od jednonacionalnih, zbog čega "hegemonističke sile" nastoje da ih "razbiju" i na njihovim "ruševinama" uspostave "domininaciju" po principu "divide et impera"?!
    (Stramputice, 31. jul 2011 11:37)

    # Link komentara

  29. Господине Дачићу мислим да нам је довољно политичке демагогије! У овом тренутку можда и није од пресудне важности ко је крив, већ је приоритет да се реши проблем који је настао! Албанци, су наравно криви, зато што су започели све ово што се дешава последњих пар дана али и Србија је крива што јасан став према косову нема не сада него у последњих 10 година! Хајде да занемаримо то и да се побринемо да наш народ добије храну и да им обезбедимо нормалан живот!
    (Хиперактивна БУВА, 31. jul 2011 11:36)

    # Link komentara

  30. Kad ces jednom vec shvatiti da se taj separatizam vec davno separisao, i da se ta separacija danas zove drzava Kosovo? Daciceva ideologija i terminologija se nista nije promenila od infantilne, zvezdane i nacionalisticke politike devedesetih. Ipak ce biti da su "neke" prijasnje vlade krive za danasnje dogadjaje na Kosovu, a ne iskljucivo tzv. "separatisti", koji u medjuvremenu udobno sede u svojoj kuci omedjenoj plotom, koji se zove drzavna granica Kosova. Nema druge. Ostalo je samo izlizani predizborni populizam, koji sprecava da se zivot Srba na kosovu pocne odvijati i razvijati na temeljima evropske pa ako hocete kosovske kulture, koji jesu i bice u korenu kosovskih Srba.
    (Jovo Popibrlja-RS, 31. jul 2011 11:34)

    # Link komentara

  31. Ma jok po LDP-u je da udjemo u NATO, priznamo nesto sto je dobijeno putem etnickog ciscenja.. A albanski separatisti i velika albanija ne postoji.. E ako su oni liberali ja cu da pojedem svu travu ispred skupstine..
     (milos, 31. jul 2011 11:24)

    # Link komentara

  32. Eto, konačno svi pokazuju svoje pravo lice i svoju pravu političku liniju (kontinuitet...)!
    Svi su na broju - i SRS, i SNS, i DSS, i SPS, i JUL...
    (Patak Dača, 31. jul 2011 11:23)

    # Link komentara

  33. Како је формулисано оно питање "А НА ТЕРЕНУ???" господине Дачићу,на шта сте добили ПРАВИ одговор од председника!!
    (Embellriva, 31. jul 2011 11:14)

    # Link komentara