Nedelja, 26.06.2011.

18:14

TV "Prva" vređala Hrvate?

DHZ je zatražila da se TV "Prva Srpska" oduzme pravo na nacionalnu frekvenciju zbog vređanja katoličke crkve i govora mržnje prema hrvatskom narodu.

Izvor: Tanjug

TV "Prva" vreðala Hrvate? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

108 Komentari

Sortiraj po:

sana

pre 12 godina

ma dajte ljudi DHZ je stranka koja pokusava da "zabrani" doseljavanje entickih manjina u Vojvodinu, samo na osnovu toga se moze stvoriti realno misljenje o toj stranci... A tek sto su poslali onog predstavnika sto ne zna ni sta prica u emisiju Zene na prvoj xaxaxaxa Ivane samo napred!

Mira Stojkovic

pre 12 godina

Ne verujem da se ove teme ponovo pokrecu. Mislila sam da je doslo vreme da mozemo da zbijamo sale, al izgleda nije....sramota....

Tatjana

pre 12 godina

Ja stvarno ne razumem oko cega se dize frka!? "Vece sa Ivanom Ivanovicem" je humoristicna emisija na komercijalnoj televiziji,namenjena animiranju sirokih narodnih masa. Kome se ne svidja,uvek moze da promeni kanal,a ja iskreno nikad nisam cula rec mrznja prema hrvatima ili papi ili bilo kome drugom. To se zove komedija i satira,pa bila ona ukusna ili neukusna. Kada bi bilo malo vise sala i komedije a malo manje politike u odnosu Srbi-Hrvati situacija izmedju nas bi bila mnogo bolja. Ovakvo mesanje stranaka samo doprinosi raspirivanju stvarne mrznje koja evidentno postoji i podstice ljude na jos vece otudjivanje. Ako cemo da krenemo sa takvim tuzbama pa de bi nam kraj bio. Mogli bi tuziti sve i jednu televiziju na prostoru Ex-Yu!

Natalie

pre 12 godina

Pre samo par dana, digla se prašina zbog veoma slične situacije na E! kanalu u SAD, zbog onog što je komičarka C. Handler izgovorila na račun Srbije. Ne budimo sad licemerni. Lično, smatram da su u oba slučaja u pitanju glupe, neukusne i neinventivne šale (razmišljam se da li da ih uopšte nazovem šale), na koje ni ne treba obraćati pažnju. Ne, ne mislim da su takve opaske u redu, međutim, svojim reagovanjem, mi im samo pridajemo na značaju. Činjenica da je većina reagovala tako kako jeste, samo govori koliko su ljudi na ovim prostorima "oštećeni" svime kroz šta su prošli u poslednje dve decenije. Reklo bi se, iskompleksirani. Dajte već jednom da svi krenemo dalje, koga briga za jeftine šale drugorazrednih komičara...

nadja

pre 12 godina

NE KONTAM!!!!! A sta bi sa "glupim Bosancima" iz viceva o Miji, Husi Hasi i Fati????? Iz Bosne sam i vicevi o njima su bili popularni prije rata, za vrijeme rata i danas poslije NAJPRLJVIJEG RATA u istoriji koju ja poznajem. HUMOR je Bosance odrzao za vrijeme rata kada su bili gladni, uplaseni i ponizeni! Nisam gledala ni jednu emisiju koju vodi Ivan Ivanovic, ali mogu zakljuciti da do ovih reakcija ni sa jedne a ni sa druge strane ne bi bilo da se ne pricaju poslije rata, u koji su vecina krenula, jer im je NEKO rekao da ih oni drugi MRZE i zele istrijebiti.Usput onako da primjetim: "A da li se NEKO sjeca Riste Djoge????S ve skupa je to tuzno i zalosno! Humor je zdrav ,ali ako se prica iz namjere da se neko povrijedi i izazove MRZNJA, stetan je i poguban, a usput mogu da primjetim i da je sav Narod sa Balkanskih prostora postao preosjetljiv na "istinu" koju neko kaze o njemu.

Krag

pre 12 godina

@(N, 27. jun 2011 14:33)

Ne vidim po čemu ste zaključili da mrzim Hrvate. Naprotiv, totalno sam indiferentna i čak sažaljevam one koji se sa toliko negativnog naboja bave Srbima. Jedino nemam nameru da se za rodjene pare izlažem neprijatnostima. Vas su tamo možda dočekali raširenih ruku, ali znam ljude koji nisu bili te sreće. To o čemu Vi govorite je utopija za neka vremena u daljoj budućnosti.

Kosta

pre 12 godina

Pa šta ima kog đavola DHZ da komentariše il ida reaguje na program Hrvatske Televizije; pa DHZ je stranka iz Srbije. Ona je pre svega pozvana, dužna, i slobodna da reaguje na program televizijskih stanica iz sopstvene zemlje. Članovi i funkcioneri DHZ su građani Srbije, i što bi iko očekivao od njih da predstavljaju drugu državu, da budu odgovorni za nešto što se događa u drugoj državi, ili da moraju po automatizmu da reaguju na nešto što se događa u drugoj državi. Zašto bi Hrvat u Srbij bio odgovoran za dešavanja u Hrvatskoj, ili da mora da prati i reaguje na događanja u Hrvatskoj? On je pre svega građanin ove zemlje, Srbije, i ima da bude aktivni učesnik dešavanja u svojoj zemlji. U koje spada i raspirivanje međunacionalne mržnje koje uporno čini građanin Ivanović sa ekrana TV stanice koja, na opštu sramotu, ima nacionalnu frekvenciju. To što Ivanović čini nije humor, već uvrede i čisto raspirivanje mržnje. Dobro se neko setio da reaguje.

N

pre 12 godina

@ (Krag, 27. jun 2011 00:33)

Povodom Vašeg komentara u kome kažete da nijedan iole normalan Srbin neće letovati u Hrvatskoj: poznajem ogroman broj, po Vama nenormalnih Srba, koji se gnušaju Srba koji druge Srbe procenjuju kao izdajnike jer se ne guše u mržnji prema drugom nacijama. Takvi kao Vi, sa hrvatske strane, ponosni su na ustaštvo i Vi se na žalost sa njima poistovećujete.
Ljudima koji se nisu pretvorili u nacionalističke ljušture sve je jasno.
Draži je svaki Hrvat i čovek od mrzitelja, ma ko on bio.

Chaki

pre 12 godina

Ko je gledao prosle nedelje HTV mogao je svasta videti. Doslo mi da ih pozovem i da im javim da je rat zavrsen pre 15 godina i da ne traje vise.Licno sam u to vreme nekako i bio u HR pa sam i sam imao prilike da se uverim doduse od pojedinaca kakve sve misli imaju o nama i sta im se sve mota po glavi kad smo mi Srbi u pitanju.
Kao sto rekoh ipak su samo pojedinci u pitanju pa se zbog toga nisam ni uzbudjivao.
Ovo sa Ivanom Ivanovicem ima smisla smao da su se ovi u DZVH javili i javno osudili istupe svoje drzavne televizije a ovako vrse selekciju i ocigledno im smetaju samo stvari koje su ovde a ono TAMO im nista ne smeta.

Djole

pre 12 godina

Da rezimiram. Ivanović često glupim šalama pokušava da animira odredjeni sloj gledalaca. Moja bi mu preporuka bila da malo "spusti durbin". Možda će tako povećati gledanost. Medjutim, ostaje činjenica da ne ismeva samo Rimokatoličku crkvu i Hrvate, već i Šumadince,Lale, Leskovčane, SPC, Jelenu Karleušu i mnoge druge.

Verovatno je nacionalna manjina osetljivija na ovu vrstu humora od drugih, ali to je ipak samo humor i jedna nedeljna, HUMORISTIČKA emisija na jednoj televiziji. Zahtev da se oduzme frekvencija je preteran. Mogli su, recimo, da traže ukidanje emisije.

Njihov zahtev bi bio legitimniji da su naveli da paralelno vode identičnu kampanju protiv govora mržnje u Hrvatskoj, kome je svakodnevno i ozbiljno izložena tamošnja srpska manjina. DZH bi pre svih trebalo da razume kako se Srbi u Hrvatskoj osećaju. Trebalo bi da dve manjine budu nosioci pomirenja dve nacije, ali sve mi se čini da će morati da prodje još MNOOOGO vremena.

embellriva

pre 12 godina

Едукација, и схватање критичара ПРВЕ је испод "црте".Забранити све? Треба забранити Нушића, Домановића, треба забранити Сатиру!? Сатирични говор циркусе, комедије, треба забранити прву, треба скинути Ивановића ставити Ненада Чанкас да води "Прву" па је неби требало ни затварати, ударила би сама "К***** О ЛЕДИНУ".цитат иѕ црвенбана !

publika

pre 12 godina

Taj Ivan Ivanovic mi se nije nikada dopadao. Njegov takozvani humor je plitak i malogradjanski. Zasluzuje mesto uz ekipu sa Grand Show-a. Nacionalizam, tacnije sovinizam, me ne iznenadjuje, jer obicno uz glupost ide i ovaj kvalitet. Kombinacija koja je zastupljena svuda na kugli i nije svojstvena samo Srbima..

rade

pre 12 godina

Pa što se ne pobuniše kada je napravio foru sa letovanjem "Srbi vratite se, ali samo na 10 dana"?? Izgleda da je to istina pa im glupo da se ljute i zbog toga. :)

govornik

pre 12 godina

Vlasnik Prve srpske televizije je čudan čovek jer dozvoljava rad gospodinu Ivanoviću koji u svom šou programu ismejava i kritikuje ne samo Hrvate nego i Amerikance. Ne tako davno svi su se osetili pogođeni zbog ismejavanja Srbije na američkoj televiziji u šou programu. Kažu ne čini drugome ono što ne želiš da čine tebi. U redu je za to da je humor dozvoljen, ali je ružno ismejavati nacije ili pojedine javne ličnosti.

blebetalo

pre 12 godina

Na stranu o "salama",ali recite mi dragi citaoci,da neznate o covjeku nista,dali bi znali iz imena i prezimena jeli on Hrvat ili Srbin,Katolik ili Pravoslavac?
Tako kod nas,ona 3 uhapsena za ratni zlocin,po imenima cak vise "navlace"na Srbe!
Imam neki osjecaj da ti "nedefinirani" zele sve uradit da se definiraju!

iii

pre 12 godina

Super je sto pola komentatora izgleda ni ne zna da je DHZ srpska stranka?
Ovi ljudi sa pravom ljudi ne zele da ih neko u sopstvenoj zemlji vredja preko tv-a, sto je uostalom i protivzakonito po srpskim zakonima...

Dragos

pre 12 godina

Slazem se da pomenuti novinar nema elementarnu kuluturu govora i da je nivo humora u njegovim emisijama ispod svake kritike. Ipak, pitanje za DZVH, zasto se nikada nisu oglasili kada su hrvatski mediji na mnogo primitivniji i vulgarniji nacin vredjali pripadnike srpske zajednice i kada ce prestati da svojataju Bunjevce i Sokce?

svasta!

pre 12 godina

Covek je toliko gostiju imao iz Hrvatske da je ova izjava potpuna nebuloza! Ali sta je DZH hteo da kaze sa ovom izjavom: "Prema oceni DZH, "Prva Srpska" televizija sa "takvom koncepcijom nema šta da traži u medijskom prostoru Vojvodine i Srbije." Da li za njih Vojvodina ne pripada Srbiji pa je spominju odvojeno, ja bih kao gradjanin Republike Srbije zaista voleo to da znam. Mozda pak nase komsije vise ne moraju da izigravaju dobre susede posto su dobili zeleno svetlo za EU???

democratis

pre 12 godina

stop, stani, prikoci!

Tako, nego da razjasnimo malo sami sa sobom. Si koji odobravate ovakve ispade u medijima koji mizerisu druge nacije, zar ste zaboravili sopstvenu reakciju kad je americka komicaka pokusala pre neki dan da dapravi paralelu izmedju Kazakstaba i Srbije?

Bice da je u pravu, previse Borata ovde.

krstivoje

pre 12 godina

Da covek nepoveruje,dali je to HDZ- zavrsio vecernji kurs emancipacije u kumrovcu zbog ulagivanja evropi?? oni su sledece dve godine pod evropskom lupom i verovatno ce slicno pismo uputiti i Tomsonu jer on nema zbilja sta da trazi na medijskom prostoru proevropske hrvatske i Istre.Ja zbilja neznam dali je taj ispad na tv- srbska bio jer to do sada nije bio manir u srbiji,uostalom masa hrvata je normalno angazovana u svim medijima,pa mi smo brate srbija i uvek smo bili tolerantni i sirokogrudi ,komsije bi u tom pogledu mogle od nas dosta da nauce,rado cemo im pomoci da se sto bolje predstave evropi.

Ivana Taskovic

pre 12 godina

Opa, Ivan Ivanovic internacionale! DHZ???!!!! Ma daaaajte bre ljudi... ko jos danas pada na medije? Ja sam iskreno mislila da se covek podsmeva, ali sada, posle ove reakcije, izgleda da u svakoj sali ima 5% sale... a ima i ona narodna - KO IMA VRANU NA GLAVI, TAJ VICE ISS!

svi (ni)su isti

pre 12 godina

Ne znam ja, niti me zanima ko stoji iza Ivana Ivanovica. Ja vidim njega, cujem njega i smatram da je on uvreda za dravu Srbiju. Ako za gledaoce postoji daljinski i za njega postoje reci "Necu to da pricam!" a ocigledno je da on svesno to prica i uziva u tome. Ja tu TV vidim kroz njega. A ta RRA ili kako se vec zove pokazuje svoje pravo lice i posle 00:00 sati - odredjeni delovi tela se NAJSTROZE sakrivaju ali se zato otvoreno promovise grupni seks, selektivna homoseksualnost (gde je problem ovo "selektivna" - dve dame se mogu videti vrlo cesto u intimnim situacijama ali muski homoseksualci tamo "ne postoje") i jos niz aktivnosti koje su garantovano ruznije i stetnije i za mlade i stare gledaoce nego najprirodniji delovi tela. Ista je situacija i sa Ivanom Ivanovicem. I jedno i drugo su atak na osnovnu pristojnost i ljudsko dostojanstvo. Daljinski upravljac treba da nam sluzi za biranje kanala a ne za zastitu od vulgarnosti i nevaspitanja.

A ovo za Hrvate ima dodatnu dimenziju. Kao da smo svi zaboravili kako su poceli najskoriji nasi ratovi. Manite vi te fore oko slobode govora, mnogo toga se moze reci kulturno, finim recima, a da boli i vise nego ovakvo ponasanje, ali ovo je nacin da se pridobije gledanost ili politicka ili neka druga vrsta paznje onih najprostijih gradjana / gledaoca / navijaca i totalno obezvredjivanje obrazovanja. A sto i da se obrazuju kad drzavi nije do toga, ovako im je lepse.

B.

pre 12 godina

Ivanov 'humor' je cesto retardiran. Ali... zasto se taj DHV nije NIJEDNOM oglasio na RUTINSKE ispade fasizma, negacije Holokausta i umanivanja broja pobijenih u Jadovnu i Jasenovcu koje REDOVNO cujemo na DRZAVNOJ televiziji Hrvatske (pazite, NE tamosnjoj paraleli Prve, nego tamosnjoj paraleli RTSa). Da ne podsecam na prenose koljackih 'koncerata' naciste MP Thompsona na kojima se zighajluje i mlati ustaskim parafernalijama.

Kao Hrvati u Srbiji, ljudi iz DHV bi daleko vise uradili da u svojoj matici apeluju na neprihvatljivi fasizam koji se siri SVAKODNEVNO prema srpskom narodu u najgledanijim medijima tamo. Pa bi i protiv Ivanovicevog 'humora' (koji nije za poredjenje s Tompsonom na HRTu ali je neukusan) imali legitimitet. Ovako su licemerni. Ovo s 'Vojvodinom i srbijom' je bezobrazluk. Da im se ne prividja Hrvatska do Zemuna opet? Postojala je 1941-45. Znamo na kojim temeljima i s kakvim ucinkom.

Krag

pre 12 godina

Drago mi je što čujem da se Hrvati iz Subotice bune zbog humora Ivana Ivanovića i što o tome čitam u novinama. To mi govori da smo mi demokratskija i normalnija zemlja od njihove matice Hrvatske. Ko nije, trebalo bi da se prošeta po sajtovima hrvatske televizije i novina i pročita članke i komentare hrvatskog gradjanstva o Srbima (i to ne humorističke). I da sam Hrvatica pripala bi mi muka. Pitam se samo zašto hrvatski turizam troši pare na reklame koje se vrte po našim televizijama, jer ni jedan iole normalan Srbin neće da ide tamo da letuje.

Aleksa

pre 12 godina

Au hrvati nasli da nam kazu,a kod njih na tv nidje Srba nema... Ma ae molim vas...
A sta bi sa onim kad je uhapsen Gotovina? "necemo da slusamo ovu SRBSTINU"???
To nikom nista,to nije mrznja... Neeeeeeeeee
I jedna informacija za one kojima se ne svidja,na tv-u se moze promeniti kanal...
Mene licno zabole uvo...

Axel Foley

pre 12 godina

Znači,sad pored Srba,ni Hrvati ne znaju za šalu.Vidi se da smo dva najsličnija naroda u Evropi.Iako su i Ivan i ona američka komičarka(koja je bila još surovija)prešli granicu dobrog ukusa,treba prihvatiti šalu na sopstveni račun,jer time dokazujemo da smo veliki narod.
Ovako smo se predstavili kao tipični balkanci i zato ne treba da nas čudi što Amerikanci ne znaju ni na karti da nas nađu.

lurchgm

pre 12 godina

kakva su ovo vremena dosla... svi se nesto vredjaju, postalo bas popularno... a jos nam je ostala ta jedina stvar koja je jos uvek besplatna - osmeh... strasno...

S2

pre 12 godina

Licemerje na nivou! Dvostruko! Bitno da HRT može emitovati koncert Thompsona i tzv. "dokumentarce o domovinskom ratu". A što se Ivanovića tiče, ne vidim u čemu je problem. Svi se prave fini i politički korektni a većina svakodnevno govori i gore stvari! Još se i zgražavaju! Uffff!

Djole

pre 12 godina

Pretpostavljam da pripadnici hrvatske zajednice gledaju i HRT i nadam se da su i njih kritikovali zbog načina na koji vrlo često govore o Srbima i Srbiji, i to ne u humorističkim emisijama. Treba da dozvole Ivanoviću slobodu govora i predju na drugi kanal.

razume se

pre 12 godina

Ono sto Hrt radi ne opravdavam, ali zao odgovor na zlo ne radi nista nego stvara jos vece...zato ne opravdavam Ivana i nadam se da ce ga sankcionisati za to...setite se samo sta je ona Amerikanka rekla za nas pa kako su se svi bunili, a u isto vreme imamo jednog takvog u nasem dvoristu.

Aca

pre 12 godina

(Dragan DUkic, 26. jun 2011 20:32)

Sta, ako su oni primitivni onda budimo i mi?? I jos ajde da podrzimo ovog primitivca zato sto je 'nas'. Ko su to nasi, a ko njihovi na privatnim televizijama u vlasnistvu stranih medijskih magnata? ...Grozno i strasno, to je sve sto mogu da kazem.

Pedu

pre 12 godina

Ovo me podseća na onu priču sa karikaturama muhameda.
Oćemo li pokrenuti još jedan versko-nacionalistički rat zbog neslanih šala i napaljenih katoličkih i pravoslavnih fundamentalista?

Nevena

pre 12 godina

Kao prvo, ta "emisija" je losa kopija americkih "late night" emisija.
Kao drugo, on nema sposobnosti i vestine, koje su potrebne za pravilno obavljanje tog posla. Mozda je sarmantan (i poznaje prave ljude), ali, to nije dovoljno. Kao trece, ukoliko ima osobe koje pisu za njega, tj. emisiju, trebalo bi ih otpustiti odmah! Koliko traje ta emisija, toliko i traje izuzetno los humor. Mislim da je to odraz ozbiljnosti same televizije na kojoj se emituje. Treba preduzeti mere povodom incidenta!

gej

pre 12 godina

A to sto isti u svakoj svojoj emisiji vredja homoseksualce, nikom nista. I to ne samo on vec i voditelj Ognjen na Pinku. Glavna sprdnja u zemlji Srbiji, ajmo da se smejemo ljudima koji su rodjeni drugaciji. Podstrekujmo homofobiji u skolama, bas je lepo kad vrsnjaci nekog konstantno zadirkuju sto je zenski petko. To je bas humano, jos bolje je kad ljudi na televizijama koje imaju nacionalne frekvencije podsticu ovaj tip mrznje.

Nick

pre 12 godina

Puna podrska Ivanovicu! Neka samo on radi svoj posao. Kada se u Hrvatskoj pojave slicni vicevi, Hrvati se samo smeju, i niko ne protestvuje. Zar je moguce da samo kod Srba postoji glas savesti? E pa dok je tako, Ivane samo napred!

snezana

pre 12 godina

taj 'voditelj' mi je bio simpatican u kes taksiju ali stvarno ne znam sta se coveku desilo. Biti toliko opterecen sexsom, u tim godinama, tako pubertetski prost je nezanimljivo pa i ponizavajuce gledati. Ja tog voditelja vise ne gledam.

A Tomson moze da vredja na javnim skupovima

pre 12 godina

a vas Tomson moze da peva srbomrzacke pesme na javnim nastupima, tu niste reagovali...kao ni nasi srpski politicari da upute protest zbog toga....

MilanM

pre 12 godina

Pa šta bi onda Krkobabić i ekipa trebalo da mu kažu...!?
Ja ne volim takvu vrstu humora ali zato ga i ne gledam.
Za sve ovo rešenje je daljinski.
p.s.
Da li se neko iz Al Kaide javljao povodom pošalice?

JD

pre 12 godina

Eto Ti pravednosti u Crkvi. kada su vredjali druge i drugi niste ni prstom mrdnuli...a trebalo je..a kada su Vasu Crkvu uvredili trazite zabranu...e ne moze...MOra pravedno i pravicno za sve!!!!!

Zemunac

pre 12 godina

U pravu je DZH. Sala je neprimerena i degutantna, humor inspirisan stereotipima moze veoma cesto preci granice dobrog ukusa. Ako nama ne prijaju sale one Amerikanke, moramo paziti da ne uvredimo nase komsije sa kojima zajedno zivimo.

dragan

pre 12 godina

Ne znam sto reaguju ovako - to je samo talk show, sali se covek. Kao sto su nama isto objasnjavali da je americki TV show u kome su izvredjali srbe i Srbiju samo talk show - zabava. Sto balkanci sve shvataju tako bukvalno...

darkwood

pre 12 godina

Ljudi iz DHZ ne traže zabranu emisije ili nedaj bože zabranu televizije nego traže ukidanje dozvole za nacionalnu frekvenciju i u pravu su 200%. Voleo bih da vidim kako bi Srbi reagovali da tako nešto može da se gleda na pr. na hrvatskom RTLu dali bi protestvovali?
Inače gledao sam dotičnog voditelja na proslavi 100 novosadskog štranda( nisam došao da gledam njega nego Zvonka Bogdana). U publici je bilo sigurno 50% dece od 5-15 godina i njegova prva "šala" je bila:
" Došao lala kod doktora i traži mu pola vijagre. Doktor ga pita šta će ti pola vijagre Lalo? A Lala će doktoru: Pa znate doktore ja neću da j...m, nego hoću samo da podj....am." Eto bukvalno tim rečima. Lično nisam neki veliki moralista ali me je moja ćerka od 7 godina odmah pitala " Tata šta to znači neću da J...m" . Dotičnom gospodinu je definitivno mesto na televiziji koja nema nacionalnu frekvenciju i u terminu posle 23 sata !!!

sudija

pre 12 godina

Uopste ne razumem zasto ljudi misle(pisu) da je to emisija Ivana Ivanovica...on je samo voditelj...pajac....covek koji cita sta je neko drugi napisao...mozda da neku sugestiju i to...ali ne pise on scenario
Uopste ne razumem ceo flame upucen njemu, kad je on toliko bitna figura koliko i Suzana Mancic....

Lea

pre 12 godina

Uopste ne negiram mogucnost da je Ivanovicev humor prizeman i prostacki, ali je zahtev za zabranom preteran. Uostalom, i mi smo trazili izvinjenje Celsi Hendler, a ne zabranu njene emisije.

Luka Stevanovic

pre 12 godina

Svi komentari su ogledalo naseg naroda!!!
Cim je neko uspesan, daj da ga unistimo! Zasto on da ima toliku gledanost? Naravno, Srbi..sve je to ocekivano od vas!
A za ove katolike, pa nek okrenu kanal.

Danilo

pre 12 godina

Neko rece da je Ivanovic isto sto i Celsi. Nije. Celsi je duhovita! Ono sto je lupila je svakako za osudu al to nije rekla iz mrznje vec pre iz americkog neznanja na ciji racun se i sama sprda. Uzgred izvinila se.

Dzontra Volta

pre 12 godina

Vazi, kad iselite sve iz Splita na osnovu nacionalne netrepeljivosti prema Srbima.
(sve osim Neno Belana!)
Inace ja sam katolik, samo da se zna a Srbija je moja zemlja!

simo

pre 12 godina

U obracanju DHZ ne razumem onu konstataciju da "takva tv nema prostora na medijskom nebu Vojvodine i Srbije".Da li to znaci da DHZ odvaja Vojvodinu od Srbije i da li to mozda nekoga vredja ili nekoga poziva na dalje razbijanje Srbije

Ja

pre 12 godina

Ljudi ne smemo biti licemerni, ako smo u stanju da trazimo od Celsi Hendler da se nama izvini mora se i Ivan Ivanovic izviniti, sta da se radi, ne mozemo od drugih ocekivati nesto sto sami nismo spremni da uradimo.

Ivan mi je smesan

pre 12 godina

Covece koliko imamo "osvestenih" ljudi koji se smeju samo pametnim stvarima, a ne Ivanovom "glupom" humoru. ODUSEVLJEN sam!!! Eo jedan pametan vic: Otisao Albert Ajnstajn pred Boga na onaj svijet, te pita ga:
-Boze, ja sam na zemlji izmislio najvecu formulu za sva vremena, ali ne znam formulu sa kojom si ti stvorio covjeka.
Bog mu da jedan papiric i kaze:
-Evo ti je!
Ajnstajn cita formulu te zamisljeno kaze:
-Ali ovdje ima greska?!
-Naravno da ima!,kaze Bog.
Opet cemo se smejati mi koji volimo glup humor... :)

doktor

pre 12 godina

Ivan se salio i izvinice se na tviteru! Inace svi hrvatski mediji su preneli vest o americkoj komicarki! A kada je Rici Sambora iz JBJ rekao da nastupaju u bizarnim zemljama poput Hrvatske (proguglajte), a americka novinarka se nasmejala i pitala da li tamo imaju WC(sto je naravno glupo) Hrvati sem(24sata)to nisu preneli, a iz postovanja ni srpski mediji!

Ds

pre 12 godina

...Nije da branim Prvu ali takav humor vidjamo u seriji Alo Alo pa englezi i francuzi ne protestvuju na sva zvona nego koriste svaku priliku da se pecnu i to je deo neke tradicije. Daj boze da se i mi sa hrvatima prepucavamo humorom a budemo dobre komsije

Stanimir Stanković

pre 12 godina

Iako je podnaslov vesti malo konfuzan zabrinjava me inteligencija nekih komentatora. Pa valjda je jasno da zabranu - samo za područje Srbije - traži stranka hrvatske manjine u Srbiji.
Ne mislim da je zabrana pravo rešenje ali je jasno da primitivni humor Ivana Ivanovića iritira svaku osobu sa dobrim ukusom. Imitira Minimaksa a svoje neduhovite „štosove“ gradi na preovlađujućim nacionalističkim stereotipima. Radi isto ono što je uradila ona američka TV glupača kada je, povodom propalog koncerta Emi Vajnhaus u Beogradu, svoj „humor“ zasnovala na uvredama i nepoznavanju Srba.
Ono što smatram najgorim jeste činjenica da toliki broj ljudi smatra Ivana Ivanovića duhovitim!

supervisor

pre 12 godina

Da se razumemo, daleko bilo da branim Hrvate, ali ja branim princip. Ivan Ivanovic kao "komicar" i njegova emisija je dno dna! To sto neko kaze je onaj klozetski humor, kojim se zabavlja najnizi talog drustva. Pa pobogu, on je kopija iste one Celzi koja je na isti, potpuno isti nacin uvredila sve Srbe pa je sada naravno sa razlogom pljujemo. Pa kolko licemeran trebas biti pa da podrzavas ovog "komicara".

Petar

pre 12 godina

Ja licno bih je zabranio i u Hrvatskoj i u Srbiji jer je emisija prostacka, rasisticka, ksenofobicna, homofobicna, najobicniji klozetski humor. Jednu sam samo gledao kada sam bio na kratko u Srbiji i sokirao se.
Mada sam u principu protiv zabrana...ovo je samo moj licni stav. Verujem da emisija ima puno konzumenata i to je ono sto je najstrasnije, zabrana tu tesko da bi nesto promenila.

Marko

pre 12 godina

Ja znam da je vama iz ldp-a sve sto se kaze a nije u skladu sa vasom politikom govor mrznje, ali sad ga brate preteraste.
Prvo on u toj emisiji ismeva i Srbe a ne samo manjine, covek ismeva i samog sebe.
Drugo, nije tacno da ismeva katolike vec katolicke svestenike kao sto ismeva i pravoslavne i muslimanske itd.
Trece, nije tacno da nije ismevao Ratka Mladica, njega je ismevao i pre nego sto je bio uhapsen.
Cetvrto, to sto nekome nije smesno njegova je stvar, ovo je biznis i dok god ljudi gledaju emitovace se, kad padne gledanost ugasice se i kraj.
Peto, ko je ikad gledao Letermana, Lenoa... zna da tamo moze naci mnogo grublje sale.
Dakle covek ponekad ubode dobar fazon ponekad ne. Tako da treba da se pravi razlika izmedju vredjanja (govora mrznje) i sale na neciji racun.

Marko kraljevic

pre 12 godina

Vidim da ste svi stali u zastitu voditelja humoristickog talk show!
Onda razumite i ne napadajte onu voditeljku koja ima istu takav humoristicki talk show u Americi. Ne budite cinicni

Milan

pre 12 godina

Ivanova emisija je pravo osvezenje na nasim prostorima i treba sve da podseca zasto smo se borili protiv Milosevica. Da svaki cobanin, pa cak i Ivan Ivanovic moze da dodje na televiziju i izvredja vlast i koga kod hoce do mile volje, a da mu dlaka sa glave ne zafali.

Sto se zabrane tice, zar mislite da ce Amerika da zabrani emisiju Jay Lenoa ili mozda odskora popularnu Chelsea Handler..?

Od mene poruka - samo napred Ivane, tvoja sloboda utire put za neke ljude sa pravim talentom koji ce jednog dana moci da se iskazu samo zahvaljujuci pionirskom radu Indexovaca nekad i tebe danas.

Vladimir LDP

pre 12 godina

Treba neke stvari malo razjasniti. Jedno je sloboda govora a potpuno drugo vredjanje na nacionalnoj osnovi, govor mrzenje i ostalo sto je kaznjivo zakonom, ta sloboda govora moze da postoji samo u okvirima u kojima ne krsi ove zakone i prava gradjana i manjina, inace bi po toj logici da je sloboda govora aposlutna neko mogao na tv sa nacionalnom frekvencijom da poziva na ubistvo drugoga (cega je bilo u nekim drzavama u kojima su se tek uspostavljale demokratske slobode pa je kasnije shvaceno da ipak sloboda govora ne moze da krsi neka elementarna ljudska i manjinska prava). A gledao sam ovu emisiju vise puta, ima humora u njoj ali ima i jako puno nacional-sovinistickih gluposti, govora mrznje i sl. a taj Ivan Ivanovic ide na foru nacionalizma jer zna da to u ovoj zemlji prolazi, dovoljno je bilo videti kad je pravio kobajagi fore na racun hapsenja Ratka Mladica pri cemu ni jednom recju nije ismevao tog zlocinca vec nasu vlast, dok je hrvatske zlocince Gotovinu i ostale pokusavao da ismeva i vredja na sve moguce nacine, i onda neko kaze on se sprda sa svima, pa ocigledno da ne i da je u pitanju klasican nacionalist koji siri govor mrznje i podilazi nacionalno "osvescenjima" kojih zna da ima jako puno i na tome bazira svoju gledanost nudeci im kao nesto novo i moderno a u principu to je ta ista nacional-sovinisticka filozofija Obraza, Nacionalnog Stroja itd. samo ublazena retorika i nista vise.

Milan Nikolić

pre 12 godina

Da ne pomisli neko da se svrstavam na bilo koju stranu, jer ovo je glupost. Danas svako nalazi neki razlog i skoro sve može da se podvede pod "kršenje" nekih prava i propagiranje nečega. Svet, naročito medijski je postao crno beli. Ova stranka nema ništa pametno da predloži ili na drugi način da skrene medijsku pažnju na sebe? Evo ja tražim da se zabrane jer pozivaju na podelu moje zemlje i krše postojeći ustav. Kako, pa lepo, postoji deo koji kaže ..medijski prostor Vojvodine i Srbije. To vredja moja osećanja i navodi kao da je pitanje dve odvojene teritorije. Zahtevam krivičnu odgovornost zbog pozivanja na podele. Eto, do gluposti se lako dolazi i lako pronalazi.

Jadno

pre 12 godina

Sta ocekivati od osobe koja je kombinacija Minimaksa i Ognjena Amidzica. Njegov "humor" je uvreda ne samo za hrvatski narod, vec za sve mislece ljude koji razumeju jezik na kome prica i koji imaju nesrecu da imaju taj kanal na svom televizoru.
Mislili smo da od "Pinka" ne moze primitivnije i gore...

Blagoje

pre 12 godina

Ma jeste, zeza se na racun Hrvata zato sto ih mrzi. Onda najvise mrzi Srbe, zato sto je vecina sala upucena na racun svog naroda, pogotovo politicara i javnih licnosti.

To sto neko ne razume humor, to je njegov problem. Mozete da ga volite ili mrzite, da vam bude zanimljiv ili ne, ali I.Ivanovic sigurno nije nacionalista, niti bilo koga mrzi.

Dejan

pre 12 godina

Sad bi Hrvati trebali da traze izvinjenje i da napadnu Fejsbuk stranicu Ivana Ivanovica. Kako smo osetljivi kad nas neko potkaci, a kad su drugi u pitanju onda je zezanje i njihova preosetljivost u pitanju.

Anđela

pre 12 godina

Da vređa ih (ja sam sprkinja!) i „povraća“ mi se od takve nazovi komike tj. klero-fašističke propagande. Postoje snimci svih njegovih emisija i iz njih se može lako videti ŠIRENJE STEROTIPOVA ko su srbima prijatelji a ko neprijatelji. Tu se vodi „produženi rat“ (sa sudedima, zapadom, karoličkom crkvom, muslimanima, albancima). Širi rasnu i versku MRŽNJU. Na meti mu je i u svakoj emisiji gey populacija. Zatim zapadne diplomate, pa neke naše estradne zvezde (Karleuša, Seka...). Protežira Cecu Arkan, da ne dužim, tu je emisiju odavno državni tužilac trebalo da procesuira te da se na sudu donese odluka šta da se radi. Ja bi je zabranila, a autora pozvala na krivičnu odgovornost.

swayzak

pre 12 godina

Ivan Ivanović vređa i ostale manjine, ne samo hrvate. Da imamo odgovorne vlasti, ovakva emisija bi odavno bila zabranjena zbog širenja govora mržnje i primitivnog nazovi humora. Užas! Ni goreg voditelja, ni primitivnije emisije...

daniel

pre 12 godina

kako su nam samo komsije osetljive.....ne mogu da svatim kad ce vise svatiti da se mi sprdamo sa njima i sa svim ostalima i da je to sve zezanje. Mora da im je jako krivo sto oni nemaju takav sou program....Ivane samo napred

nije svejedno

pre 12 godina

Ono sto je govorio Ivanovic je odvratno. Cujemo i mi svasta na HRT 1 o Srbiji i Srbima ali koliko znam, nije se oglasila DZH da trazi zabranu HRT 1.

radoznao

pre 12 godina

Malo mi je nejasno gde treba da se zabrani nacionalno emitovanje Prve srpske TV? U podnaslovu pise u Hrvatskoj, ali se DZH obratila nasoj RRA? Da li je u podnaslovu trebalo da pise u Srbiji? Svakako ne odobravam bilo kakve pogrdne izjave na racun bilo kog naroda!

Marko, Beograd

pre 12 godina

Istina je da taj show ima vrlo prizemne i primitivno-incidentne fore, koje su vise glupe i jadne nego smesne. Kako mali Djokica zamislja tv zezanje...nije ni za kabl, a ni za kod kuce. Podrzvam stav ove stranke!

Ljiljana

pre 12 godina

Nacionalna frekvencija TV Prva u Hrvatskoj? A DZH se obraca Porfiriju? Cini mi se da je DZH stranka u Srbiji...Ovde su loncici pobrkani skroz.

Nishlija

pre 12 godina

Aj sada ZABRANITI jel vi kapirate HUMOR braco CROATI ?? Covek zeza sve i svakog i emisija mu je cool , ponekad malo vulgarna ali kome se ne svidja ne mora da gleda... Ivan Ivanovic nije nacionalista i ne mrzi hrvate , covek se samo zeza na njemu svojstven nacin s'kuzite TO !!!

Решење.

pre 12 godina

"Медијски простор Војводине и Србије"? Извин'те господо, ал' то је једна држава. Можда би РРА могла ово да схвати као шушкање на сепаратизам?
Ако смо озбиљна држава на ово нико неће ни обратити пажњу.
На пример. У једној епизоди Ивановић је похвалио Румунију и Словачку што су упутиле захтев Пољској да се делегација Албанаца са Космета представи под окриљен ОУН/УНМИК. И додао: "А не ко неки сусЈеди".
А као гајимо добросуседске односе! Е ако ово и слично доживљавате као увреду у вама је проблем.

Uros

pre 12 godina

Ako cemo tako,na hrt1 i hrt 2 koje se prikazuju u Srbiji malo malo pa krene neka emisija o oluji i bljesku, jos se te operacije slave kao neke pobednicke akcije a ne kao etnicko ciscenje Srba i opet nikom nista!!! Ko ce da zabrani hrt u Srbiji!!!

st.dragan

pre 12 godina

Koja šizofrenija... ne znam da li je besmisleniji rad ovog "voditelja", kojem je neko u šali rekao da je duhovit ili ovih koji ga prozivaju? Kako to misle da zabrane neku televizijsku kuću "u Srbiji u Hrvatskoj"?

Mislim - ja koliko znam - vladika-whoever je član nekog RRA u Srbiji, a ne u Hrvatskoj. Isto tako, ta televizija ima licencu u Srbiji, a ne u Hrvatskoj.

Pa kako onda može biti zabranjena u Hrvatskoj, ako tamo i ne postoji, niti ima njihovu licencu, aman bre!?

Lea

pre 12 godina

Ne gledam TV pa ne mogu da sudim o Ivanovicevom humoru, ali je nelogicno da tek sada reaguju na emisije emitovane krajem aprila i pocetkom maja. Ili su toliko bili povredjeni da im je trebalo gotovo dva meseca da sastave protestno pismo? I ako zele zabranu u Hrvatskoj, kako naslov sugerise, zasto se obracaju vladici Porfiriju?

Uros

pre 12 godina

Ako cemo tako,na hrt1 i hrt 2 koje se prikazuju u Srbiji malo malo pa krene neka emisija o oluji i bljesku, jos se te operacije slave kao neke pobednicke akcije a ne kao etnicko ciscenje Srba i opet nikom nista!!! Ko ce da zabrani hrt u Srbiji!!!

nije svejedno

pre 12 godina

Ono sto je govorio Ivanovic je odvratno. Cujemo i mi svasta na HRT 1 o Srbiji i Srbima ali koliko znam, nije se oglasila DZH da trazi zabranu HRT 1.

swayzak

pre 12 godina

Ivan Ivanović vređa i ostale manjine, ne samo hrvate. Da imamo odgovorne vlasti, ovakva emisija bi odavno bila zabranjena zbog širenja govora mržnje i primitivnog nazovi humora. Užas! Ni goreg voditelja, ni primitivnije emisije...

Marko, Beograd

pre 12 godina

Istina je da taj show ima vrlo prizemne i primitivno-incidentne fore, koje su vise glupe i jadne nego smesne. Kako mali Djokica zamislja tv zezanje...nije ni za kabl, a ni za kod kuce. Podrzvam stav ove stranke!

Nishlija

pre 12 godina

Aj sada ZABRANITI jel vi kapirate HUMOR braco CROATI ?? Covek zeza sve i svakog i emisija mu je cool , ponekad malo vulgarna ali kome se ne svidja ne mora da gleda... Ivan Ivanovic nije nacionalista i ne mrzi hrvate , covek se samo zeza na njemu svojstven nacin s'kuzite TO !!!

Решење.

pre 12 godina

"Медијски простор Војводине и Србије"? Извин'те господо, ал' то је једна држава. Можда би РРА могла ово да схвати као шушкање на сепаратизам?
Ако смо озбиљна држава на ово нико неће ни обратити пажњу.
На пример. У једној епизоди Ивановић је похвалио Румунију и Словачку што су упутиле захтев Пољској да се делегација Албанаца са Космета представи под окриљен ОУН/УНМИК. И додао: "А не ко неки сусЈеди".
А као гајимо добросуседске односе! Е ако ово и слично доживљавате као увреду у вама је проблем.

Petar

pre 12 godina

Ja licno bih je zabranio i u Hrvatskoj i u Srbiji jer je emisija prostacka, rasisticka, ksenofobicna, homofobicna, najobicniji klozetski humor. Jednu sam samo gledao kada sam bio na kratko u Srbiji i sokirao se.
Mada sam u principu protiv zabrana...ovo je samo moj licni stav. Verujem da emisija ima puno konzumenata i to je ono sto je najstrasnije, zabrana tu tesko da bi nesto promenila.

supervisor

pre 12 godina

Da se razumemo, daleko bilo da branim Hrvate, ali ja branim princip. Ivan Ivanovic kao "komicar" i njegova emisija je dno dna! To sto neko kaze je onaj klozetski humor, kojim se zabavlja najnizi talog drustva. Pa pobogu, on je kopija iste one Celzi koja je na isti, potpuno isti nacin uvredila sve Srbe pa je sada naravno sa razlogom pljujemo. Pa kolko licemeran trebas biti pa da podrzavas ovog "komicara".

darkwood

pre 12 godina

Ljudi iz DHZ ne traže zabranu emisije ili nedaj bože zabranu televizije nego traže ukidanje dozvole za nacionalnu frekvenciju i u pravu su 200%. Voleo bih da vidim kako bi Srbi reagovali da tako nešto može da se gleda na pr. na hrvatskom RTLu dali bi protestvovali?
Inače gledao sam dotičnog voditelja na proslavi 100 novosadskog štranda( nisam došao da gledam njega nego Zvonka Bogdana). U publici je bilo sigurno 50% dece od 5-15 godina i njegova prva "šala" je bila:
" Došao lala kod doktora i traži mu pola vijagre. Doktor ga pita šta će ti pola vijagre Lalo? A Lala će doktoru: Pa znate doktore ja neću da j...m, nego hoću samo da podj....am." Eto bukvalno tim rečima. Lično nisam neki veliki moralista ali me je moja ćerka od 7 godina odmah pitala " Tata šta to znači neću da J...m" . Dotičnom gospodinu je definitivno mesto na televiziji koja nema nacionalnu frekvenciju i u terminu posle 23 sata !!!

daniel

pre 12 godina

kako su nam samo komsije osetljive.....ne mogu da svatim kad ce vise svatiti da se mi sprdamo sa njima i sa svim ostalima i da je to sve zezanje. Mora da im je jako krivo sto oni nemaju takav sou program....Ivane samo napred

Ja

pre 12 godina

Ljudi ne smemo biti licemerni, ako smo u stanju da trazimo od Celsi Hendler da se nama izvini mora se i Ivan Ivanovic izviniti, sta da se radi, ne mozemo od drugih ocekivati nesto sto sami nismo spremni da uradimo.

Zemunac

pre 12 godina

U pravu je DZH. Sala je neprimerena i degutantna, humor inspirisan stereotipima moze veoma cesto preci granice dobrog ukusa. Ako nama ne prijaju sale one Amerikanke, moramo paziti da ne uvredimo nase komsije sa kojima zajedno zivimo.

Lea

pre 12 godina

Ne gledam TV pa ne mogu da sudim o Ivanovicevom humoru, ali je nelogicno da tek sada reaguju na emisije emitovane krajem aprila i pocetkom maja. Ili su toliko bili povredjeni da im je trebalo gotovo dva meseca da sastave protestno pismo? I ako zele zabranu u Hrvatskoj, kako naslov sugerise, zasto se obracaju vladici Porfiriju?

Marko kraljevic

pre 12 godina

Vidim da ste svi stali u zastitu voditelja humoristickog talk show!
Onda razumite i ne napadajte onu voditeljku koja ima istu takav humoristicki talk show u Americi. Ne budite cinicni

Ljiljana

pre 12 godina

Nacionalna frekvencija TV Prva u Hrvatskoj? A DZH se obraca Porfiriju? Cini mi se da je DZH stranka u Srbiji...Ovde su loncici pobrkani skroz.

Jadno

pre 12 godina

Sta ocekivati od osobe koja je kombinacija Minimaksa i Ognjena Amidzica. Njegov "humor" je uvreda ne samo za hrvatski narod, vec za sve mislece ljude koji razumeju jezik na kome prica i koji imaju nesrecu da imaju taj kanal na svom televizoru.
Mislili smo da od "Pinka" ne moze primitivnije i gore...

simo

pre 12 godina

U obracanju DHZ ne razumem onu konstataciju da "takva tv nema prostora na medijskom nebu Vojvodine i Srbije".Da li to znaci da DHZ odvaja Vojvodinu od Srbije i da li to mozda nekoga vredja ili nekoga poziva na dalje razbijanje Srbije

Anđela

pre 12 godina

Da vređa ih (ja sam sprkinja!) i „povraća“ mi se od takve nazovi komike tj. klero-fašističke propagande. Postoje snimci svih njegovih emisija i iz njih se može lako videti ŠIRENJE STEROTIPOVA ko su srbima prijatelji a ko neprijatelji. Tu se vodi „produženi rat“ (sa sudedima, zapadom, karoličkom crkvom, muslimanima, albancima). Širi rasnu i versku MRŽNJU. Na meti mu je i u svakoj emisiji gey populacija. Zatim zapadne diplomate, pa neke naše estradne zvezde (Karleuša, Seka...). Protežira Cecu Arkan, da ne dužim, tu je emisiju odavno državni tužilac trebalo da procesuira te da se na sudu donese odluka šta da se radi. Ja bi je zabranila, a autora pozvala na krivičnu odgovornost.

Marko

pre 12 godina

Ja znam da je vama iz ldp-a sve sto se kaze a nije u skladu sa vasom politikom govor mrznje, ali sad ga brate preteraste.
Prvo on u toj emisiji ismeva i Srbe a ne samo manjine, covek ismeva i samog sebe.
Drugo, nije tacno da ismeva katolike vec katolicke svestenike kao sto ismeva i pravoslavne i muslimanske itd.
Trece, nije tacno da nije ismevao Ratka Mladica, njega je ismevao i pre nego sto je bio uhapsen.
Cetvrto, to sto nekome nije smesno njegova je stvar, ovo je biznis i dok god ljudi gledaju emitovace se, kad padne gledanost ugasice se i kraj.
Peto, ko je ikad gledao Letermana, Lenoa... zna da tamo moze naci mnogo grublje sale.
Dakle covek ponekad ubode dobar fazon ponekad ne. Tako da treba da se pravi razlika izmedju vredjanja (govora mrznje) i sale na neciji racun.

Blagoje

pre 12 godina

Ma jeste, zeza se na racun Hrvata zato sto ih mrzi. Onda najvise mrzi Srbe, zato sto je vecina sala upucena na racun svog naroda, pogotovo politicara i javnih licnosti.

To sto neko ne razume humor, to je njegov problem. Mozete da ga volite ili mrzite, da vam bude zanimljiv ili ne, ali I.Ivanovic sigurno nije nacionalista, niti bilo koga mrzi.

Dzontra Volta

pre 12 godina

Vazi, kad iselite sve iz Splita na osnovu nacionalne netrepeljivosti prema Srbima.
(sve osim Neno Belana!)
Inace ja sam katolik, samo da se zna a Srbija je moja zemlja!

Milan Nikolić

pre 12 godina

Da ne pomisli neko da se svrstavam na bilo koju stranu, jer ovo je glupost. Danas svako nalazi neki razlog i skoro sve može da se podvede pod "kršenje" nekih prava i propagiranje nečega. Svet, naročito medijski je postao crno beli. Ova stranka nema ništa pametno da predloži ili na drugi način da skrene medijsku pažnju na sebe? Evo ja tražim da se zabrane jer pozivaju na podelu moje zemlje i krše postojeći ustav. Kako, pa lepo, postoji deo koji kaže ..medijski prostor Vojvodine i Srbije. To vredja moja osećanja i navodi kao da je pitanje dve odvojene teritorije. Zahtevam krivičnu odgovornost zbog pozivanja na podele. Eto, do gluposti se lako dolazi i lako pronalazi.

MilanM

pre 12 godina

Pa šta bi onda Krkobabić i ekipa trebalo da mu kažu...!?
Ja ne volim takvu vrstu humora ali zato ga i ne gledam.
Za sve ovo rešenje je daljinski.
p.s.
Da li se neko iz Al Kaide javljao povodom pošalice?

Dejan

pre 12 godina

Sad bi Hrvati trebali da traze izvinjenje i da napadnu Fejsbuk stranicu Ivana Ivanovica. Kako smo osetljivi kad nas neko potkaci, a kad su drugi u pitanju onda je zezanje i njihova preosetljivost u pitanju.

Vladimir LDP

pre 12 godina

Treba neke stvari malo razjasniti. Jedno je sloboda govora a potpuno drugo vredjanje na nacionalnoj osnovi, govor mrzenje i ostalo sto je kaznjivo zakonom, ta sloboda govora moze da postoji samo u okvirima u kojima ne krsi ove zakone i prava gradjana i manjina, inace bi po toj logici da je sloboda govora aposlutna neko mogao na tv sa nacionalnom frekvencijom da poziva na ubistvo drugoga (cega je bilo u nekim drzavama u kojima su se tek uspostavljale demokratske slobode pa je kasnije shvaceno da ipak sloboda govora ne moze da krsi neka elementarna ljudska i manjinska prava). A gledao sam ovu emisiju vise puta, ima humora u njoj ali ima i jako puno nacional-sovinistickih gluposti, govora mrznje i sl. a taj Ivan Ivanovic ide na foru nacionalizma jer zna da to u ovoj zemlji prolazi, dovoljno je bilo videti kad je pravio kobajagi fore na racun hapsenja Ratka Mladica pri cemu ni jednom recju nije ismevao tog zlocinca vec nasu vlast, dok je hrvatske zlocince Gotovinu i ostale pokusavao da ismeva i vredja na sve moguce nacine, i onda neko kaze on se sprda sa svima, pa ocigledno da ne i da je u pitanju klasican nacionalist koji siri govor mrznje i podilazi nacionalno "osvescenjima" kojih zna da ima jako puno i na tome bazira svoju gledanost nudeci im kao nesto novo i moderno a u principu to je ta ista nacional-sovinisticka filozofija Obraza, Nacionalnog Stroja itd. samo ublazena retorika i nista vise.

Stanimir Stanković

pre 12 godina

Iako je podnaslov vesti malo konfuzan zabrinjava me inteligencija nekih komentatora. Pa valjda je jasno da zabranu - samo za područje Srbije - traži stranka hrvatske manjine u Srbiji.
Ne mislim da je zabrana pravo rešenje ali je jasno da primitivni humor Ivana Ivanovića iritira svaku osobu sa dobrim ukusom. Imitira Minimaksa a svoje neduhovite „štosove“ gradi na preovlađujućim nacionalističkim stereotipima. Radi isto ono što je uradila ona američka TV glupača kada je, povodom propalog koncerta Emi Vajnhaus u Beogradu, svoj „humor“ zasnovala na uvredama i nepoznavanju Srba.
Ono što smatram najgorim jeste činjenica da toliki broj ljudi smatra Ivana Ivanovića duhovitim!

Ds

pre 12 godina

...Nije da branim Prvu ali takav humor vidjamo u seriji Alo Alo pa englezi i francuzi ne protestvuju na sva zvona nego koriste svaku priliku da se pecnu i to je deo neke tradicije. Daj boze da se i mi sa hrvatima prepucavamo humorom a budemo dobre komsije

Milan

pre 12 godina

Ivanova emisija je pravo osvezenje na nasim prostorima i treba sve da podseca zasto smo se borili protiv Milosevica. Da svaki cobanin, pa cak i Ivan Ivanovic moze da dodje na televiziju i izvredja vlast i koga kod hoce do mile volje, a da mu dlaka sa glave ne zafali.

Sto se zabrane tice, zar mislite da ce Amerika da zabrani emisiju Jay Lenoa ili mozda odskora popularnu Chelsea Handler..?

Od mene poruka - samo napred Ivane, tvoja sloboda utire put za neke ljude sa pravim talentom koji ce jednog dana moci da se iskazu samo zahvaljujuci pionirskom radu Indexovaca nekad i tebe danas.

Lea

pre 12 godina

Uopste ne negiram mogucnost da je Ivanovicev humor prizeman i prostacki, ali je zahtev za zabranom preteran. Uostalom, i mi smo trazili izvinjenje Celsi Hendler, a ne zabranu njene emisije.

st.dragan

pre 12 godina

Koja šizofrenija... ne znam da li je besmisleniji rad ovog "voditelja", kojem je neko u šali rekao da je duhovit ili ovih koji ga prozivaju? Kako to misle da zabrane neku televizijsku kuću "u Srbiji u Hrvatskoj"?

Mislim - ja koliko znam - vladika-whoever je član nekog RRA u Srbiji, a ne u Hrvatskoj. Isto tako, ta televizija ima licencu u Srbiji, a ne u Hrvatskoj.

Pa kako onda može biti zabranjena u Hrvatskoj, ako tamo i ne postoji, niti ima njihovu licencu, aman bre!?

Danilo

pre 12 godina

Neko rece da je Ivanovic isto sto i Celsi. Nije. Celsi je duhovita! Ono sto je lupila je svakako za osudu al to nije rekla iz mrznje vec pre iz americkog neznanja na ciji racun se i sama sprda. Uzgred izvinila se.

radoznao

pre 12 godina

Malo mi je nejasno gde treba da se zabrani nacionalno emitovanje Prve srpske TV? U podnaslovu pise u Hrvatskoj, ali se DZH obratila nasoj RRA? Da li je u podnaslovu trebalo da pise u Srbiji? Svakako ne odobravam bilo kakve pogrdne izjave na racun bilo kog naroda!

doktor

pre 12 godina

Ivan se salio i izvinice se na tviteru! Inace svi hrvatski mediji su preneli vest o americkoj komicarki! A kada je Rici Sambora iz JBJ rekao da nastupaju u bizarnim zemljama poput Hrvatske (proguglajte), a americka novinarka se nasmejala i pitala da li tamo imaju WC(sto je naravno glupo) Hrvati sem(24sata)to nisu preneli, a iz postovanja ni srpski mediji!

Luka Stevanovic

pre 12 godina

Svi komentari su ogledalo naseg naroda!!!
Cim je neko uspesan, daj da ga unistimo! Zasto on da ima toliku gledanost? Naravno, Srbi..sve je to ocekivano od vas!
A za ove katolike, pa nek okrenu kanal.

Ivan mi je smesan

pre 12 godina

Covece koliko imamo "osvestenih" ljudi koji se smeju samo pametnim stvarima, a ne Ivanovom "glupom" humoru. ODUSEVLJEN sam!!! Eo jedan pametan vic: Otisao Albert Ajnstajn pred Boga na onaj svijet, te pita ga:
-Boze, ja sam na zemlji izmislio najvecu formulu za sva vremena, ali ne znam formulu sa kojom si ti stvorio covjeka.
Bog mu da jedan papiric i kaze:
-Evo ti je!
Ajnstajn cita formulu te zamisljeno kaze:
-Ali ovdje ima greska?!
-Naravno da ima!,kaze Bog.
Opet cemo se smejati mi koji volimo glup humor... :)

JD

pre 12 godina

Eto Ti pravednosti u Crkvi. kada su vredjali druge i drugi niste ni prstom mrdnuli...a trebalo je..a kada su Vasu Crkvu uvredili trazite zabranu...e ne moze...MOra pravedno i pravicno za sve!!!!!

sudija

pre 12 godina

Uopste ne razumem zasto ljudi misle(pisu) da je to emisija Ivana Ivanovica...on je samo voditelj...pajac....covek koji cita sta je neko drugi napisao...mozda da neku sugestiju i to...ali ne pise on scenario
Uopste ne razumem ceo flame upucen njemu, kad je on toliko bitna figura koliko i Suzana Mancic....

dragan

pre 12 godina

Ne znam sto reaguju ovako - to je samo talk show, sali se covek. Kao sto su nama isto objasnjavali da je americki TV show u kome su izvredjali srbe i Srbiju samo talk show - zabava. Sto balkanci sve shvataju tako bukvalno...

svasta!

pre 12 godina

Covek je toliko gostiju imao iz Hrvatske da je ova izjava potpuna nebuloza! Ali sta je DZH hteo da kaze sa ovom izjavom: "Prema oceni DZH, "Prva Srpska" televizija sa "takvom koncepcijom nema šta da traži u medijskom prostoru Vojvodine i Srbije." Da li za njih Vojvodina ne pripada Srbiji pa je spominju odvojeno, ja bih kao gradjanin Republike Srbije zaista voleo to da znam. Mozda pak nase komsije vise ne moraju da izigravaju dobre susede posto su dobili zeleno svetlo za EU???

Dragos

pre 12 godina

Slazem se da pomenuti novinar nema elementarnu kuluturu govora i da je nivo humora u njegovim emisijama ispod svake kritike. Ipak, pitanje za DZVH, zasto se nikada nisu oglasili kada su hrvatski mediji na mnogo primitivniji i vulgarniji nacin vredjali pripadnike srpske zajednice i kada ce prestati da svojataju Bunjevce i Sokce?

Aleksa

pre 12 godina

Au hrvati nasli da nam kazu,a kod njih na tv nidje Srba nema... Ma ae molim vas...
A sta bi sa onim kad je uhapsen Gotovina? "necemo da slusamo ovu SRBSTINU"???
To nikom nista,to nije mrznja... Neeeeeeeeee
I jedna informacija za one kojima se ne svidja,na tv-u se moze promeniti kanal...
Mene licno zabole uvo...

B.

pre 12 godina

Ivanov 'humor' je cesto retardiran. Ali... zasto se taj DHV nije NIJEDNOM oglasio na RUTINSKE ispade fasizma, negacije Holokausta i umanivanja broja pobijenih u Jadovnu i Jasenovcu koje REDOVNO cujemo na DRZAVNOJ televiziji Hrvatske (pazite, NE tamosnjoj paraleli Prve, nego tamosnjoj paraleli RTSa). Da ne podsecam na prenose koljackih 'koncerata' naciste MP Thompsona na kojima se zighajluje i mlati ustaskim parafernalijama.

Kao Hrvati u Srbiji, ljudi iz DHV bi daleko vise uradili da u svojoj matici apeluju na neprihvatljivi fasizam koji se siri SVAKODNEVNO prema srpskom narodu u najgledanijim medijima tamo. Pa bi i protiv Ivanovicevog 'humora' (koji nije za poredjenje s Tompsonom na HRTu ali je neukusan) imali legitimitet. Ovako su licemerni. Ovo s 'Vojvodinom i srbijom' je bezobrazluk. Da im se ne prividja Hrvatska do Zemuna opet? Postojala je 1941-45. Znamo na kojim temeljima i s kakvim ucinkom.

rade

pre 12 godina

Pa što se ne pobuniše kada je napravio foru sa letovanjem "Srbi vratite se, ali samo na 10 dana"?? Izgleda da je to istina pa im glupo da se ljute i zbog toga. :)

Krag

pre 12 godina

Drago mi je što čujem da se Hrvati iz Subotice bune zbog humora Ivana Ivanovića i što o tome čitam u novinama. To mi govori da smo mi demokratskija i normalnija zemlja od njihove matice Hrvatske. Ko nije, trebalo bi da se prošeta po sajtovima hrvatske televizije i novina i pročita članke i komentare hrvatskog gradjanstva o Srbima (i to ne humorističke). I da sam Hrvatica pripala bi mi muka. Pitam se samo zašto hrvatski turizam troši pare na reklame koje se vrte po našim televizijama, jer ni jedan iole normalan Srbin neće da ide tamo da letuje.

krstivoje

pre 12 godina

Da covek nepoveruje,dali je to HDZ- zavrsio vecernji kurs emancipacije u kumrovcu zbog ulagivanja evropi?? oni su sledece dve godine pod evropskom lupom i verovatno ce slicno pismo uputiti i Tomsonu jer on nema zbilja sta da trazi na medijskom prostoru proevropske hrvatske i Istre.Ja zbilja neznam dali je taj ispad na tv- srbska bio jer to do sada nije bio manir u srbiji,uostalom masa hrvata je normalno angazovana u svim medijima,pa mi smo brate srbija i uvek smo bili tolerantni i sirokogrudi ,komsije bi u tom pogledu mogle od nas dosta da nauce,rado cemo im pomoci da se sto bolje predstave evropi.

N

pre 12 godina

@ (Krag, 27. jun 2011 00:33)

Povodom Vašeg komentara u kome kažete da nijedan iole normalan Srbin neće letovati u Hrvatskoj: poznajem ogroman broj, po Vama nenormalnih Srba, koji se gnušaju Srba koji druge Srbe procenjuju kao izdajnike jer se ne guše u mržnji prema drugom nacijama. Takvi kao Vi, sa hrvatske strane, ponosni su na ustaštvo i Vi se na žalost sa njima poistovećujete.
Ljudima koji se nisu pretvorili u nacionalističke ljušture sve je jasno.
Draži je svaki Hrvat i čovek od mrzitelja, ma ko on bio.

Djole

pre 12 godina

Da rezimiram. Ivanović često glupim šalama pokušava da animira odredjeni sloj gledalaca. Moja bi mu preporuka bila da malo "spusti durbin". Možda će tako povećati gledanost. Medjutim, ostaje činjenica da ne ismeva samo Rimokatoličku crkvu i Hrvate, već i Šumadince,Lale, Leskovčane, SPC, Jelenu Karleušu i mnoge druge.

Verovatno je nacionalna manjina osetljivija na ovu vrstu humora od drugih, ali to je ipak samo humor i jedna nedeljna, HUMORISTIČKA emisija na jednoj televiziji. Zahtev da se oduzme frekvencija je preteran. Mogli su, recimo, da traže ukidanje emisije.

Njihov zahtev bi bio legitimniji da su naveli da paralelno vode identičnu kampanju protiv govora mržnje u Hrvatskoj, kome je svakodnevno i ozbiljno izložena tamošnja srpska manjina. DZH bi pre svih trebalo da razume kako se Srbi u Hrvatskoj osećaju. Trebalo bi da dve manjine budu nosioci pomirenja dve nacije, ali sve mi se čini da će morati da prodje još MNOOOGO vremena.

publika

pre 12 godina

Taj Ivan Ivanovic mi se nije nikada dopadao. Njegov takozvani humor je plitak i malogradjanski. Zasluzuje mesto uz ekipu sa Grand Show-a. Nacionalizam, tacnije sovinizam, me ne iznenadjuje, jer obicno uz glupost ide i ovaj kvalitet. Kombinacija koja je zastupljena svuda na kugli i nije svojstvena samo Srbima..

Chaki

pre 12 godina

Ko je gledao prosle nedelje HTV mogao je svasta videti. Doslo mi da ih pozovem i da im javim da je rat zavrsen pre 15 godina i da ne traje vise.Licno sam u to vreme nekako i bio u HR pa sam i sam imao prilike da se uverim doduse od pojedinaca kakve sve misli imaju o nama i sta im se sve mota po glavi kad smo mi Srbi u pitanju.
Kao sto rekoh ipak su samo pojedinci u pitanju pa se zbog toga nisam ni uzbudjivao.
Ovo sa Ivanom Ivanovicem ima smisla smao da su se ovi u DZVH javili i javno osudili istupe svoje drzavne televizije a ovako vrse selekciju i ocigledno im smetaju samo stvari koje su ovde a ono TAMO im nista ne smeta.

iii

pre 12 godina

Super je sto pola komentatora izgleda ni ne zna da je DHZ srpska stranka?
Ovi ljudi sa pravom ljudi ne zele da ih neko u sopstvenoj zemlji vredja preko tv-a, sto je uostalom i protivzakonito po srpskim zakonima...

Kosta

pre 12 godina

Pa šta ima kog đavola DHZ da komentariše il ida reaguje na program Hrvatske Televizije; pa DHZ je stranka iz Srbije. Ona je pre svega pozvana, dužna, i slobodna da reaguje na program televizijskih stanica iz sopstvene zemlje. Članovi i funkcioneri DHZ su građani Srbije, i što bi iko očekivao od njih da predstavljaju drugu državu, da budu odgovorni za nešto što se događa u drugoj državi, ili da moraju po automatizmu da reaguju na nešto što se događa u drugoj državi. Zašto bi Hrvat u Srbij bio odgovoran za dešavanja u Hrvatskoj, ili da mora da prati i reaguje na događanja u Hrvatskoj? On je pre svega građanin ove zemlje, Srbije, i ima da bude aktivni učesnik dešavanja u svojoj zemlji. U koje spada i raspirivanje međunacionalne mržnje koje uporno čini građanin Ivanović sa ekrana TV stanice koja, na opštu sramotu, ima nacionalnu frekvenciju. To što Ivanović čini nije humor, već uvrede i čisto raspirivanje mržnje. Dobro se neko setio da reaguje.

svi (ni)su isti

pre 12 godina

Ne znam ja, niti me zanima ko stoji iza Ivana Ivanovica. Ja vidim njega, cujem njega i smatram da je on uvreda za dravu Srbiju. Ako za gledaoce postoji daljinski i za njega postoje reci "Necu to da pricam!" a ocigledno je da on svesno to prica i uziva u tome. Ja tu TV vidim kroz njega. A ta RRA ili kako se vec zove pokazuje svoje pravo lice i posle 00:00 sati - odredjeni delovi tela se NAJSTROZE sakrivaju ali se zato otvoreno promovise grupni seks, selektivna homoseksualnost (gde je problem ovo "selektivna" - dve dame se mogu videti vrlo cesto u intimnim situacijama ali muski homoseksualci tamo "ne postoje") i jos niz aktivnosti koje su garantovano ruznije i stetnije i za mlade i stare gledaoce nego najprirodniji delovi tela. Ista je situacija i sa Ivanom Ivanovicem. I jedno i drugo su atak na osnovnu pristojnost i ljudsko dostojanstvo. Daljinski upravljac treba da nam sluzi za biranje kanala a ne za zastitu od vulgarnosti i nevaspitanja.

A ovo za Hrvate ima dodatnu dimenziju. Kao da smo svi zaboravili kako su poceli najskoriji nasi ratovi. Manite vi te fore oko slobode govora, mnogo toga se moze reci kulturno, finim recima, a da boli i vise nego ovakvo ponasanje, ali ovo je nacin da se pridobije gledanost ili politicka ili neka druga vrsta paznje onih najprostijih gradjana / gledaoca / navijaca i totalno obezvredjivanje obrazovanja. A sto i da se obrazuju kad drzavi nije do toga, ovako im je lepse.

embellriva

pre 12 godina

Едукација, и схватање критичара ПРВЕ је испод "црте".Забранити све? Треба забранити Нушића, Домановића, треба забранити Сатиру!? Сатирични говор циркусе, комедије, треба забранити прву, треба скинути Ивановића ставити Ненада Чанкас да води "Прву" па је неби требало ни затварати, ударила би сама "К***** О ЛЕДИНУ".цитат иѕ црвенбана !

democratis

pre 12 godina

stop, stani, prikoci!

Tako, nego da razjasnimo malo sami sa sobom. Si koji odobravate ovakve ispade u medijima koji mizerisu druge nacije, zar ste zaboravili sopstvenu reakciju kad je americka komicaka pokusala pre neki dan da dapravi paralelu izmedju Kazakstaba i Srbije?

Bice da je u pravu, previse Borata ovde.

A Tomson moze da vredja na javnim skupovima

pre 12 godina

a vas Tomson moze da peva srbomrzacke pesme na javnim nastupima, tu niste reagovali...kao ni nasi srpski politicari da upute protest zbog toga....

Axel Foley

pre 12 godina

Znači,sad pored Srba,ni Hrvati ne znaju za šalu.Vidi se da smo dva najsličnija naroda u Evropi.Iako su i Ivan i ona američka komičarka(koja je bila još surovija)prešli granicu dobrog ukusa,treba prihvatiti šalu na sopstveni račun,jer time dokazujemo da smo veliki narod.
Ovako smo se predstavili kao tipični balkanci i zato ne treba da nas čudi što Amerikanci ne znaju ni na karti da nas nađu.

govornik

pre 12 godina

Vlasnik Prve srpske televizije je čudan čovek jer dozvoljava rad gospodinu Ivanoviću koji u svom šou programu ismejava i kritikuje ne samo Hrvate nego i Amerikance. Ne tako davno svi su se osetili pogođeni zbog ismejavanja Srbije na američkoj televiziji u šou programu. Kažu ne čini drugome ono što ne želiš da čine tebi. U redu je za to da je humor dozvoljen, ali je ružno ismejavati nacije ili pojedine javne ličnosti.

S2

pre 12 godina

Licemerje na nivou! Dvostruko! Bitno da HRT može emitovati koncert Thompsona i tzv. "dokumentarce o domovinskom ratu". A što se Ivanovića tiče, ne vidim u čemu je problem. Svi se prave fini i politički korektni a većina svakodnevno govori i gore stvari! Još se i zgražavaju! Uffff!

blebetalo

pre 12 godina

Na stranu o "salama",ali recite mi dragi citaoci,da neznate o covjeku nista,dali bi znali iz imena i prezimena jeli on Hrvat ili Srbin,Katolik ili Pravoslavac?
Tako kod nas,ona 3 uhapsena za ratni zlocin,po imenima cak vise "navlace"na Srbe!
Imam neki osjecaj da ti "nedefinirani" zele sve uradit da se definiraju!

snezana

pre 12 godina

taj 'voditelj' mi je bio simpatican u kes taksiju ali stvarno ne znam sta se coveku desilo. Biti toliko opterecen sexsom, u tim godinama, tako pubertetski prost je nezanimljivo pa i ponizavajuce gledati. Ja tog voditelja vise ne gledam.

nadja

pre 12 godina

NE KONTAM!!!!! A sta bi sa "glupim Bosancima" iz viceva o Miji, Husi Hasi i Fati????? Iz Bosne sam i vicevi o njima su bili popularni prije rata, za vrijeme rata i danas poslije NAJPRLJVIJEG RATA u istoriji koju ja poznajem. HUMOR je Bosance odrzao za vrijeme rata kada su bili gladni, uplaseni i ponizeni! Nisam gledala ni jednu emisiju koju vodi Ivan Ivanovic, ali mogu zakljuciti da do ovih reakcija ni sa jedne a ni sa druge strane ne bi bilo da se ne pricaju poslije rata, u koji su vecina krenula, jer im je NEKO rekao da ih oni drugi MRZE i zele istrijebiti.Usput onako da primjetim: "A da li se NEKO sjeca Riste Djoge????S ve skupa je to tuzno i zalosno! Humor je zdrav ,ali ako se prica iz namjere da se neko povrijedi i izazove MRZNJA, stetan je i poguban, a usput mogu da primjetim i da je sav Narod sa Balkanskih prostora postao preosjetljiv na "istinu" koju neko kaze o njemu.

Nick

pre 12 godina

Puna podrska Ivanovicu! Neka samo on radi svoj posao. Kada se u Hrvatskoj pojave slicni vicevi, Hrvati se samo smeju, i niko ne protestvuje. Zar je moguce da samo kod Srba postoji glas savesti? E pa dok je tako, Ivane samo napred!

Djole

pre 12 godina

Pretpostavljam da pripadnici hrvatske zajednice gledaju i HRT i nadam se da su i njih kritikovali zbog načina na koji vrlo često govore o Srbima i Srbiji, i to ne u humorističkim emisijama. Treba da dozvole Ivanoviću slobodu govora i predju na drugi kanal.

Krag

pre 12 godina

@(N, 27. jun 2011 14:33)

Ne vidim po čemu ste zaključili da mrzim Hrvate. Naprotiv, totalno sam indiferentna i čak sažaljevam one koji se sa toliko negativnog naboja bave Srbima. Jedino nemam nameru da se za rodjene pare izlažem neprijatnostima. Vas su tamo možda dočekali raširenih ruku, ali znam ljude koji nisu bili te sreće. To o čemu Vi govorite je utopija za neka vremena u daljoj budućnosti.

Nevena

pre 12 godina

Kao prvo, ta "emisija" je losa kopija americkih "late night" emisija.
Kao drugo, on nema sposobnosti i vestine, koje su potrebne za pravilno obavljanje tog posla. Mozda je sarmantan (i poznaje prave ljude), ali, to nije dovoljno. Kao trece, ukoliko ima osobe koje pisu za njega, tj. emisiju, trebalo bi ih otpustiti odmah! Koliko traje ta emisija, toliko i traje izuzetno los humor. Mislim da je to odraz ozbiljnosti same televizije na kojoj se emituje. Treba preduzeti mere povodom incidenta!

gej

pre 12 godina

A to sto isti u svakoj svojoj emisiji vredja homoseksualce, nikom nista. I to ne samo on vec i voditelj Ognjen na Pinku. Glavna sprdnja u zemlji Srbiji, ajmo da se smejemo ljudima koji su rodjeni drugaciji. Podstrekujmo homofobiji u skolama, bas je lepo kad vrsnjaci nekog konstantno zadirkuju sto je zenski petko. To je bas humano, jos bolje je kad ljudi na televizijama koje imaju nacionalne frekvencije podsticu ovaj tip mrznje.

Ivana Taskovic

pre 12 godina

Opa, Ivan Ivanovic internacionale! DHZ???!!!! Ma daaaajte bre ljudi... ko jos danas pada na medije? Ja sam iskreno mislila da se covek podsmeva, ali sada, posle ove reakcije, izgleda da u svakoj sali ima 5% sale... a ima i ona narodna - KO IMA VRANU NA GLAVI, TAJ VICE ISS!

Aca

pre 12 godina

(Dragan DUkic, 26. jun 2011 20:32)

Sta, ako su oni primitivni onda budimo i mi?? I jos ajde da podrzimo ovog primitivca zato sto je 'nas'. Ko su to nasi, a ko njihovi na privatnim televizijama u vlasnistvu stranih medijskih magnata? ...Grozno i strasno, to je sve sto mogu da kazem.

lurchgm

pre 12 godina

kakva su ovo vremena dosla... svi se nesto vredjaju, postalo bas popularno... a jos nam je ostala ta jedina stvar koja je jos uvek besplatna - osmeh... strasno...

Natalie

pre 12 godina

Pre samo par dana, digla se prašina zbog veoma slične situacije na E! kanalu u SAD, zbog onog što je komičarka C. Handler izgovorila na račun Srbije. Ne budimo sad licemerni. Lično, smatram da su u oba slučaja u pitanju glupe, neukusne i neinventivne šale (razmišljam se da li da ih uopšte nazovem šale), na koje ni ne treba obraćati pažnju. Ne, ne mislim da su takve opaske u redu, međutim, svojim reagovanjem, mi im samo pridajemo na značaju. Činjenica da je većina reagovala tako kako jeste, samo govori koliko su ljudi na ovim prostorima "oštećeni" svime kroz šta su prošli u poslednje dve decenije. Reklo bi se, iskompleksirani. Dajte već jednom da svi krenemo dalje, koga briga za jeftine šale drugorazrednih komičara...

razume se

pre 12 godina

Ono sto Hrt radi ne opravdavam, ali zao odgovor na zlo ne radi nista nego stvara jos vece...zato ne opravdavam Ivana i nadam se da ce ga sankcionisati za to...setite se samo sta je ona Amerikanka rekla za nas pa kako su se svi bunili, a u isto vreme imamo jednog takvog u nasem dvoristu.

Pedu

pre 12 godina

Ovo me podseća na onu priču sa karikaturama muhameda.
Oćemo li pokrenuti još jedan versko-nacionalistički rat zbog neslanih šala i napaljenih katoličkih i pravoslavnih fundamentalista?

Tatjana

pre 12 godina

Ja stvarno ne razumem oko cega se dize frka!? "Vece sa Ivanom Ivanovicem" je humoristicna emisija na komercijalnoj televiziji,namenjena animiranju sirokih narodnih masa. Kome se ne svidja,uvek moze da promeni kanal,a ja iskreno nikad nisam cula rec mrznja prema hrvatima ili papi ili bilo kome drugom. To se zove komedija i satira,pa bila ona ukusna ili neukusna. Kada bi bilo malo vise sala i komedije a malo manje politike u odnosu Srbi-Hrvati situacija izmedju nas bi bila mnogo bolja. Ovakvo mesanje stranaka samo doprinosi raspirivanju stvarne mrznje koja evidentno postoji i podstice ljude na jos vece otudjivanje. Ako cemo da krenemo sa takvim tuzbama pa de bi nam kraj bio. Mogli bi tuziti sve i jednu televiziju na prostoru Ex-Yu!

sana

pre 12 godina

ma dajte ljudi DHZ je stranka koja pokusava da "zabrani" doseljavanje entickih manjina u Vojvodinu, samo na osnovu toga se moze stvoriti realno misljenje o toj stranci... A tek sto su poslali onog predstavnika sto ne zna ni sta prica u emisiju Zene na prvoj xaxaxaxa Ivane samo napred!

Mira Stojkovic

pre 12 godina

Ne verujem da se ove teme ponovo pokrecu. Mislila sam da je doslo vreme da mozemo da zbijamo sale, al izgleda nije....sramota....

swayzak

pre 12 godina

Ivan Ivanović vređa i ostale manjine, ne samo hrvate. Da imamo odgovorne vlasti, ovakva emisija bi odavno bila zabranjena zbog širenja govora mržnje i primitivnog nazovi humora. Užas! Ni goreg voditelja, ni primitivnije emisije...

Marko, Beograd

pre 12 godina

Istina je da taj show ima vrlo prizemne i primitivno-incidentne fore, koje su vise glupe i jadne nego smesne. Kako mali Djokica zamislja tv zezanje...nije ni za kabl, a ni za kod kuce. Podrzvam stav ove stranke!

Nishlija

pre 12 godina

Aj sada ZABRANITI jel vi kapirate HUMOR braco CROATI ?? Covek zeza sve i svakog i emisija mu je cool , ponekad malo vulgarna ali kome se ne svidja ne mora da gleda... Ivan Ivanovic nije nacionalista i ne mrzi hrvate , covek se samo zeza na njemu svojstven nacin s'kuzite TO !!!

Petar

pre 12 godina

Ja licno bih je zabranio i u Hrvatskoj i u Srbiji jer je emisija prostacka, rasisticka, ksenofobicna, homofobicna, najobicniji klozetski humor. Jednu sam samo gledao kada sam bio na kratko u Srbiji i sokirao se.
Mada sam u principu protiv zabrana...ovo je samo moj licni stav. Verujem da emisija ima puno konzumenata i to je ono sto je najstrasnije, zabrana tu tesko da bi nesto promenila.

Danilo

pre 12 godina

Neko rece da je Ivanovic isto sto i Celsi. Nije. Celsi je duhovita! Ono sto je lupila je svakako za osudu al to nije rekla iz mrznje vec pre iz americkog neznanja na ciji racun se i sama sprda. Uzgred izvinila se.

Uros

pre 12 godina

Ako cemo tako,na hrt1 i hrt 2 koje se prikazuju u Srbiji malo malo pa krene neka emisija o oluji i bljesku, jos se te operacije slave kao neke pobednicke akcije a ne kao etnicko ciscenje Srba i opet nikom nista!!! Ko ce da zabrani hrt u Srbiji!!!

Vladimir LDP

pre 12 godina

Treba neke stvari malo razjasniti. Jedno je sloboda govora a potpuno drugo vredjanje na nacionalnoj osnovi, govor mrzenje i ostalo sto je kaznjivo zakonom, ta sloboda govora moze da postoji samo u okvirima u kojima ne krsi ove zakone i prava gradjana i manjina, inace bi po toj logici da je sloboda govora aposlutna neko mogao na tv sa nacionalnom frekvencijom da poziva na ubistvo drugoga (cega je bilo u nekim drzavama u kojima su se tek uspostavljale demokratske slobode pa je kasnije shvaceno da ipak sloboda govora ne moze da krsi neka elementarna ljudska i manjinska prava). A gledao sam ovu emisiju vise puta, ima humora u njoj ali ima i jako puno nacional-sovinistickih gluposti, govora mrznje i sl. a taj Ivan Ivanovic ide na foru nacionalizma jer zna da to u ovoj zemlji prolazi, dovoljno je bilo videti kad je pravio kobajagi fore na racun hapsenja Ratka Mladica pri cemu ni jednom recju nije ismevao tog zlocinca vec nasu vlast, dok je hrvatske zlocince Gotovinu i ostale pokusavao da ismeva i vredja na sve moguce nacine, i onda neko kaze on se sprda sa svima, pa ocigledno da ne i da je u pitanju klasican nacionalist koji siri govor mrznje i podilazi nacionalno "osvescenjima" kojih zna da ima jako puno i na tome bazira svoju gledanost nudeci im kao nesto novo i moderno a u principu to je ta ista nacional-sovinisticka filozofija Obraza, Nacionalnog Stroja itd. samo ublazena retorika i nista vise.

Luka Stevanovic

pre 12 godina

Svi komentari su ogledalo naseg naroda!!!
Cim je neko uspesan, daj da ga unistimo! Zasto on da ima toliku gledanost? Naravno, Srbi..sve je to ocekivano od vas!
A za ove katolike, pa nek okrenu kanal.

daniel

pre 12 godina

kako su nam samo komsije osetljive.....ne mogu da svatim kad ce vise svatiti da se mi sprdamo sa njima i sa svim ostalima i da je to sve zezanje. Mora da im je jako krivo sto oni nemaju takav sou program....Ivane samo napred

Anđela

pre 12 godina

Da vređa ih (ja sam sprkinja!) i „povraća“ mi se od takve nazovi komike tj. klero-fašističke propagande. Postoje snimci svih njegovih emisija i iz njih se može lako videti ŠIRENJE STEROTIPOVA ko su srbima prijatelji a ko neprijatelji. Tu se vodi „produženi rat“ (sa sudedima, zapadom, karoličkom crkvom, muslimanima, albancima). Širi rasnu i versku MRŽNJU. Na meti mu je i u svakoj emisiji gey populacija. Zatim zapadne diplomate, pa neke naše estradne zvezde (Karleuša, Seka...). Protežira Cecu Arkan, da ne dužim, tu je emisiju odavno državni tužilac trebalo da procesuira te da se na sudu donese odluka šta da se radi. Ja bi je zabranila, a autora pozvala na krivičnu odgovornost.

Jadno

pre 12 godina

Sta ocekivati od osobe koja je kombinacija Minimaksa i Ognjena Amidzica. Njegov "humor" je uvreda ne samo za hrvatski narod, vec za sve mislece ljude koji razumeju jezik na kome prica i koji imaju nesrecu da imaju taj kanal na svom televizoru.
Mislili smo da od "Pinka" ne moze primitivnije i gore...

nije svejedno

pre 12 godina

Ono sto je govorio Ivanovic je odvratno. Cujemo i mi svasta na HRT 1 o Srbiji i Srbima ali koliko znam, nije se oglasila DZH da trazi zabranu HRT 1.

darkwood

pre 12 godina

Ljudi iz DHZ ne traže zabranu emisije ili nedaj bože zabranu televizije nego traže ukidanje dozvole za nacionalnu frekvenciju i u pravu su 200%. Voleo bih da vidim kako bi Srbi reagovali da tako nešto može da se gleda na pr. na hrvatskom RTLu dali bi protestvovali?
Inače gledao sam dotičnog voditelja na proslavi 100 novosadskog štranda( nisam došao da gledam njega nego Zvonka Bogdana). U publici je bilo sigurno 50% dece od 5-15 godina i njegova prva "šala" je bila:
" Došao lala kod doktora i traži mu pola vijagre. Doktor ga pita šta će ti pola vijagre Lalo? A Lala će doktoru: Pa znate doktore ja neću da j...m, nego hoću samo da podj....am." Eto bukvalno tim rečima. Lično nisam neki veliki moralista ali me je moja ćerka od 7 godina odmah pitala " Tata šta to znači neću da J...m" . Dotičnom gospodinu je definitivno mesto na televiziji koja nema nacionalnu frekvenciju i u terminu posle 23 sata !!!

Milan

pre 12 godina

Ivanova emisija je pravo osvezenje na nasim prostorima i treba sve da podseca zasto smo se borili protiv Milosevica. Da svaki cobanin, pa cak i Ivan Ivanovic moze da dodje na televiziju i izvredja vlast i koga kod hoce do mile volje, a da mu dlaka sa glave ne zafali.

Sto se zabrane tice, zar mislite da ce Amerika da zabrani emisiju Jay Lenoa ili mozda odskora popularnu Chelsea Handler..?

Od mene poruka - samo napred Ivane, tvoja sloboda utire put za neke ljude sa pravim talentom koji ce jednog dana moci da se iskazu samo zahvaljujuci pionirskom radu Indexovaca nekad i tebe danas.

Blagoje

pre 12 godina

Ma jeste, zeza se na racun Hrvata zato sto ih mrzi. Onda najvise mrzi Srbe, zato sto je vecina sala upucena na racun svog naroda, pogotovo politicara i javnih licnosti.

To sto neko ne razume humor, to je njegov problem. Mozete da ga volite ili mrzite, da vam bude zanimljiv ili ne, ali I.Ivanovic sigurno nije nacionalista, niti bilo koga mrzi.

Zemunac

pre 12 godina

U pravu je DZH. Sala je neprimerena i degutantna, humor inspirisan stereotipima moze veoma cesto preci granice dobrog ukusa. Ako nama ne prijaju sale one Amerikanke, moramo paziti da ne uvredimo nase komsije sa kojima zajedno zivimo.

supervisor

pre 12 godina

Da se razumemo, daleko bilo da branim Hrvate, ali ja branim princip. Ivan Ivanovic kao "komicar" i njegova emisija je dno dna! To sto neko kaze je onaj klozetski humor, kojim se zabavlja najnizi talog drustva. Pa pobogu, on je kopija iste one Celzi koja je na isti, potpuno isti nacin uvredila sve Srbe pa je sada naravno sa razlogom pljujemo. Pa kolko licemeran trebas biti pa da podrzavas ovog "komicara".

Marko kraljevic

pre 12 godina

Vidim da ste svi stali u zastitu voditelja humoristickog talk show!
Onda razumite i ne napadajte onu voditeljku koja ima istu takav humoristicki talk show u Americi. Ne budite cinicni

Marko

pre 12 godina

Ja znam da je vama iz ldp-a sve sto se kaze a nije u skladu sa vasom politikom govor mrznje, ali sad ga brate preteraste.
Prvo on u toj emisiji ismeva i Srbe a ne samo manjine, covek ismeva i samog sebe.
Drugo, nije tacno da ismeva katolike vec katolicke svestenike kao sto ismeva i pravoslavne i muslimanske itd.
Trece, nije tacno da nije ismevao Ratka Mladica, njega je ismevao i pre nego sto je bio uhapsen.
Cetvrto, to sto nekome nije smesno njegova je stvar, ovo je biznis i dok god ljudi gledaju emitovace se, kad padne gledanost ugasice se i kraj.
Peto, ko je ikad gledao Letermana, Lenoa... zna da tamo moze naci mnogo grublje sale.
Dakle covek ponekad ubode dobar fazon ponekad ne. Tako da treba da se pravi razlika izmedju vredjanja (govora mrznje) i sale na neciji racun.

simo

pre 12 godina

U obracanju DHZ ne razumem onu konstataciju da "takva tv nema prostora na medijskom nebu Vojvodine i Srbije".Da li to znaci da DHZ odvaja Vojvodinu od Srbije i da li to mozda nekoga vredja ili nekoga poziva na dalje razbijanje Srbije

Решење.

pre 12 godina

"Медијски простор Војводине и Србије"? Извин'те господо, ал' то је једна држава. Можда би РРА могла ово да схвати као шушкање на сепаратизам?
Ако смо озбиљна држава на ово нико неће ни обратити пажњу.
На пример. У једној епизоди Ивановић је похвалио Румунију и Словачку што су упутиле захтев Пољској да се делегација Албанаца са Космета представи под окриљен ОУН/УНМИК. И додао: "А не ко неки сусЈеди".
А као гајимо добросуседске односе! Е ако ово и слично доживљавате као увреду у вама је проблем.

Ivan mi je smesan

pre 12 godina

Covece koliko imamo "osvestenih" ljudi koji se smeju samo pametnim stvarima, a ne Ivanovom "glupom" humoru. ODUSEVLJEN sam!!! Eo jedan pametan vic: Otisao Albert Ajnstajn pred Boga na onaj svijet, te pita ga:
-Boze, ja sam na zemlji izmislio najvecu formulu za sva vremena, ali ne znam formulu sa kojom si ti stvorio covjeka.
Bog mu da jedan papiric i kaze:
-Evo ti je!
Ajnstajn cita formulu te zamisljeno kaze:
-Ali ovdje ima greska?!
-Naravno da ima!,kaze Bog.
Opet cemo se smejati mi koji volimo glup humor... :)

Ja

pre 12 godina

Ljudi ne smemo biti licemerni, ako smo u stanju da trazimo od Celsi Hendler da se nama izvini mora se i Ivan Ivanovic izviniti, sta da se radi, ne mozemo od drugih ocekivati nesto sto sami nismo spremni da uradimo.

Ds

pre 12 godina

...Nije da branim Prvu ali takav humor vidjamo u seriji Alo Alo pa englezi i francuzi ne protestvuju na sva zvona nego koriste svaku priliku da se pecnu i to je deo neke tradicije. Daj boze da se i mi sa hrvatima prepucavamo humorom a budemo dobre komsije

sudija

pre 12 godina

Uopste ne razumem zasto ljudi misle(pisu) da je to emisija Ivana Ivanovica...on je samo voditelj...pajac....covek koji cita sta je neko drugi napisao...mozda da neku sugestiju i to...ali ne pise on scenario
Uopste ne razumem ceo flame upucen njemu, kad je on toliko bitna figura koliko i Suzana Mancic....

Milan Nikolić

pre 12 godina

Da ne pomisli neko da se svrstavam na bilo koju stranu, jer ovo je glupost. Danas svako nalazi neki razlog i skoro sve može da se podvede pod "kršenje" nekih prava i propagiranje nečega. Svet, naročito medijski je postao crno beli. Ova stranka nema ništa pametno da predloži ili na drugi način da skrene medijsku pažnju na sebe? Evo ja tražim da se zabrane jer pozivaju na podelu moje zemlje i krše postojeći ustav. Kako, pa lepo, postoji deo koji kaže ..medijski prostor Vojvodine i Srbije. To vredja moja osećanja i navodi kao da je pitanje dve odvojene teritorije. Zahtevam krivičnu odgovornost zbog pozivanja na podele. Eto, do gluposti se lako dolazi i lako pronalazi.

Dzontra Volta

pre 12 godina

Vazi, kad iselite sve iz Splita na osnovu nacionalne netrepeljivosti prema Srbima.
(sve osim Neno Belana!)
Inace ja sam katolik, samo da se zna a Srbija je moja zemlja!

Ljiljana

pre 12 godina

Nacionalna frekvencija TV Prva u Hrvatskoj? A DZH se obraca Porfiriju? Cini mi se da je DZH stranka u Srbiji...Ovde su loncici pobrkani skroz.

Dejan

pre 12 godina

Sad bi Hrvati trebali da traze izvinjenje i da napadnu Fejsbuk stranicu Ivana Ivanovica. Kako smo osetljivi kad nas neko potkaci, a kad su drugi u pitanju onda je zezanje i njihova preosetljivost u pitanju.

Stanimir Stanković

pre 12 godina

Iako je podnaslov vesti malo konfuzan zabrinjava me inteligencija nekih komentatora. Pa valjda je jasno da zabranu - samo za područje Srbije - traži stranka hrvatske manjine u Srbiji.
Ne mislim da je zabrana pravo rešenje ali je jasno da primitivni humor Ivana Ivanovića iritira svaku osobu sa dobrim ukusom. Imitira Minimaksa a svoje neduhovite „štosove“ gradi na preovlađujućim nacionalističkim stereotipima. Radi isto ono što je uradila ona američka TV glupača kada je, povodom propalog koncerta Emi Vajnhaus u Beogradu, svoj „humor“ zasnovala na uvredama i nepoznavanju Srba.
Ono što smatram najgorim jeste činjenica da toliki broj ljudi smatra Ivana Ivanovića duhovitim!

dragan

pre 12 godina

Ne znam sto reaguju ovako - to je samo talk show, sali se covek. Kao sto su nama isto objasnjavali da je americki TV show u kome su izvredjali srbe i Srbiju samo talk show - zabava. Sto balkanci sve shvataju tako bukvalno...

JD

pre 12 godina

Eto Ti pravednosti u Crkvi. kada su vredjali druge i drugi niste ni prstom mrdnuli...a trebalo je..a kada su Vasu Crkvu uvredili trazite zabranu...e ne moze...MOra pravedno i pravicno za sve!!!!!

MilanM

pre 12 godina

Pa šta bi onda Krkobabić i ekipa trebalo da mu kažu...!?
Ja ne volim takvu vrstu humora ali zato ga i ne gledam.
Za sve ovo rešenje je daljinski.
p.s.
Da li se neko iz Al Kaide javljao povodom pošalice?

Lea

pre 12 godina

Ne gledam TV pa ne mogu da sudim o Ivanovicevom humoru, ali je nelogicno da tek sada reaguju na emisije emitovane krajem aprila i pocetkom maja. Ili su toliko bili povredjeni da im je trebalo gotovo dva meseca da sastave protestno pismo? I ako zele zabranu u Hrvatskoj, kako naslov sugerise, zasto se obracaju vladici Porfiriju?

st.dragan

pre 12 godina

Koja šizofrenija... ne znam da li je besmisleniji rad ovog "voditelja", kojem je neko u šali rekao da je duhovit ili ovih koji ga prozivaju? Kako to misle da zabrane neku televizijsku kuću "u Srbiji u Hrvatskoj"?

Mislim - ja koliko znam - vladika-whoever je član nekog RRA u Srbiji, a ne u Hrvatskoj. Isto tako, ta televizija ima licencu u Srbiji, a ne u Hrvatskoj.

Pa kako onda može biti zabranjena u Hrvatskoj, ako tamo i ne postoji, niti ima njihovu licencu, aman bre!?

Dragos

pre 12 godina

Slazem se da pomenuti novinar nema elementarnu kuluturu govora i da je nivo humora u njegovim emisijama ispod svake kritike. Ipak, pitanje za DZVH, zasto se nikada nisu oglasili kada su hrvatski mediji na mnogo primitivniji i vulgarniji nacin vredjali pripadnike srpske zajednice i kada ce prestati da svojataju Bunjevce i Sokce?

govornik

pre 12 godina

Vlasnik Prve srpske televizije je čudan čovek jer dozvoljava rad gospodinu Ivanoviću koji u svom šou programu ismejava i kritikuje ne samo Hrvate nego i Amerikance. Ne tako davno svi su se osetili pogođeni zbog ismejavanja Srbije na američkoj televiziji u šou programu. Kažu ne čini drugome ono što ne želiš da čine tebi. U redu je za to da je humor dozvoljen, ali je ružno ismejavati nacije ili pojedine javne ličnosti.

Lea

pre 12 godina

Uopste ne negiram mogucnost da je Ivanovicev humor prizeman i prostacki, ali je zahtev za zabranom preteran. Uostalom, i mi smo trazili izvinjenje Celsi Hendler, a ne zabranu njene emisije.

radoznao

pre 12 godina

Malo mi je nejasno gde treba da se zabrani nacionalno emitovanje Prve srpske TV? U podnaslovu pise u Hrvatskoj, ali se DZH obratila nasoj RRA? Da li je u podnaslovu trebalo da pise u Srbiji? Svakako ne odobravam bilo kakve pogrdne izjave na racun bilo kog naroda!

svasta!

pre 12 godina

Covek je toliko gostiju imao iz Hrvatske da je ova izjava potpuna nebuloza! Ali sta je DZH hteo da kaze sa ovom izjavom: "Prema oceni DZH, "Prva Srpska" televizija sa "takvom koncepcijom nema šta da traži u medijskom prostoru Vojvodine i Srbije." Da li za njih Vojvodina ne pripada Srbiji pa je spominju odvojeno, ja bih kao gradjanin Republike Srbije zaista voleo to da znam. Mozda pak nase komsije vise ne moraju da izigravaju dobre susede posto su dobili zeleno svetlo za EU???

publika

pre 12 godina

Taj Ivan Ivanovic mi se nije nikada dopadao. Njegov takozvani humor je plitak i malogradjanski. Zasluzuje mesto uz ekipu sa Grand Show-a. Nacionalizam, tacnije sovinizam, me ne iznenadjuje, jer obicno uz glupost ide i ovaj kvalitet. Kombinacija koja je zastupljena svuda na kugli i nije svojstvena samo Srbima..

Krag

pre 12 godina

Drago mi je što čujem da se Hrvati iz Subotice bune zbog humora Ivana Ivanovića i što o tome čitam u novinama. To mi govori da smo mi demokratskija i normalnija zemlja od njihove matice Hrvatske. Ko nije, trebalo bi da se prošeta po sajtovima hrvatske televizije i novina i pročita članke i komentare hrvatskog gradjanstva o Srbima (i to ne humorističke). I da sam Hrvatica pripala bi mi muka. Pitam se samo zašto hrvatski turizam troši pare na reklame koje se vrte po našim televizijama, jer ni jedan iole normalan Srbin neće da ide tamo da letuje.

democratis

pre 12 godina

stop, stani, prikoci!

Tako, nego da razjasnimo malo sami sa sobom. Si koji odobravate ovakve ispade u medijima koji mizerisu druge nacije, zar ste zaboravili sopstvenu reakciju kad je americka komicaka pokusala pre neki dan da dapravi paralelu izmedju Kazakstaba i Srbije?

Bice da je u pravu, previse Borata ovde.

iii

pre 12 godina

Super je sto pola komentatora izgleda ni ne zna da je DHZ srpska stranka?
Ovi ljudi sa pravom ljudi ne zele da ih neko u sopstvenoj zemlji vredja preko tv-a, sto je uostalom i protivzakonito po srpskim zakonima...

doktor

pre 12 godina

Ivan se salio i izvinice se na tviteru! Inace svi hrvatski mediji su preneli vest o americkoj komicarki! A kada je Rici Sambora iz JBJ rekao da nastupaju u bizarnim zemljama poput Hrvatske (proguglajte), a americka novinarka se nasmejala i pitala da li tamo imaju WC(sto je naravno glupo) Hrvati sem(24sata)to nisu preneli, a iz postovanja ni srpski mediji!

B.

pre 12 godina

Ivanov 'humor' je cesto retardiran. Ali... zasto se taj DHV nije NIJEDNOM oglasio na RUTINSKE ispade fasizma, negacije Holokausta i umanivanja broja pobijenih u Jadovnu i Jasenovcu koje REDOVNO cujemo na DRZAVNOJ televiziji Hrvatske (pazite, NE tamosnjoj paraleli Prve, nego tamosnjoj paraleli RTSa). Da ne podsecam na prenose koljackih 'koncerata' naciste MP Thompsona na kojima se zighajluje i mlati ustaskim parafernalijama.

Kao Hrvati u Srbiji, ljudi iz DHV bi daleko vise uradili da u svojoj matici apeluju na neprihvatljivi fasizam koji se siri SVAKODNEVNO prema srpskom narodu u najgledanijim medijima tamo. Pa bi i protiv Ivanovicevog 'humora' (koji nije za poredjenje s Tompsonom na HRTu ali je neukusan) imali legitimitet. Ovako su licemerni. Ovo s 'Vojvodinom i srbijom' je bezobrazluk. Da im se ne prividja Hrvatska do Zemuna opet? Postojala je 1941-45. Znamo na kojim temeljima i s kakvim ucinkom.

Nick

pre 12 godina

Puna podrska Ivanovicu! Neka samo on radi svoj posao. Kada se u Hrvatskoj pojave slicni vicevi, Hrvati se samo smeju, i niko ne protestvuje. Zar je moguce da samo kod Srba postoji glas savesti? E pa dok je tako, Ivane samo napred!

Aleksa

pre 12 godina

Au hrvati nasli da nam kazu,a kod njih na tv nidje Srba nema... Ma ae molim vas...
A sta bi sa onim kad je uhapsen Gotovina? "necemo da slusamo ovu SRBSTINU"???
To nikom nista,to nije mrznja... Neeeeeeeeee
I jedna informacija za one kojima se ne svidja,na tv-u se moze promeniti kanal...
Mene licno zabole uvo...

rade

pre 12 godina

Pa što se ne pobuniše kada je napravio foru sa letovanjem "Srbi vratite se, ali samo na 10 dana"?? Izgleda da je to istina pa im glupo da se ljute i zbog toga. :)

svi (ni)su isti

pre 12 godina

Ne znam ja, niti me zanima ko stoji iza Ivana Ivanovica. Ja vidim njega, cujem njega i smatram da je on uvreda za dravu Srbiju. Ako za gledaoce postoji daljinski i za njega postoje reci "Necu to da pricam!" a ocigledno je da on svesno to prica i uziva u tome. Ja tu TV vidim kroz njega. A ta RRA ili kako se vec zove pokazuje svoje pravo lice i posle 00:00 sati - odredjeni delovi tela se NAJSTROZE sakrivaju ali se zato otvoreno promovise grupni seks, selektivna homoseksualnost (gde je problem ovo "selektivna" - dve dame se mogu videti vrlo cesto u intimnim situacijama ali muski homoseksualci tamo "ne postoje") i jos niz aktivnosti koje su garantovano ruznije i stetnije i za mlade i stare gledaoce nego najprirodniji delovi tela. Ista je situacija i sa Ivanom Ivanovicem. I jedno i drugo su atak na osnovnu pristojnost i ljudsko dostojanstvo. Daljinski upravljac treba da nam sluzi za biranje kanala a ne za zastitu od vulgarnosti i nevaspitanja.

A ovo za Hrvate ima dodatnu dimenziju. Kao da smo svi zaboravili kako su poceli najskoriji nasi ratovi. Manite vi te fore oko slobode govora, mnogo toga se moze reci kulturno, finim recima, a da boli i vise nego ovakvo ponasanje, ali ovo je nacin da se pridobije gledanost ili politicka ili neka druga vrsta paznje onih najprostijih gradjana / gledaoca / navijaca i totalno obezvredjivanje obrazovanja. A sto i da se obrazuju kad drzavi nije do toga, ovako im je lepse.

N

pre 12 godina

@ (Krag, 27. jun 2011 00:33)

Povodom Vašeg komentara u kome kažete da nijedan iole normalan Srbin neće letovati u Hrvatskoj: poznajem ogroman broj, po Vama nenormalnih Srba, koji se gnušaju Srba koji druge Srbe procenjuju kao izdajnike jer se ne guše u mržnji prema drugom nacijama. Takvi kao Vi, sa hrvatske strane, ponosni su na ustaštvo i Vi se na žalost sa njima poistovećujete.
Ljudima koji se nisu pretvorili u nacionalističke ljušture sve je jasno.
Draži je svaki Hrvat i čovek od mrzitelja, ma ko on bio.

Kosta

pre 12 godina

Pa šta ima kog đavola DHZ da komentariše il ida reaguje na program Hrvatske Televizije; pa DHZ je stranka iz Srbije. Ona je pre svega pozvana, dužna, i slobodna da reaguje na program televizijskih stanica iz sopstvene zemlje. Članovi i funkcioneri DHZ su građani Srbije, i što bi iko očekivao od njih da predstavljaju drugu državu, da budu odgovorni za nešto što se događa u drugoj državi, ili da moraju po automatizmu da reaguju na nešto što se događa u drugoj državi. Zašto bi Hrvat u Srbij bio odgovoran za dešavanja u Hrvatskoj, ili da mora da prati i reaguje na događanja u Hrvatskoj? On je pre svega građanin ove zemlje, Srbije, i ima da bude aktivni učesnik dešavanja u svojoj zemlji. U koje spada i raspirivanje međunacionalne mržnje koje uporno čini građanin Ivanović sa ekrana TV stanice koja, na opštu sramotu, ima nacionalnu frekvenciju. To što Ivanović čini nije humor, već uvrede i čisto raspirivanje mržnje. Dobro se neko setio da reaguje.

krstivoje

pre 12 godina

Da covek nepoveruje,dali je to HDZ- zavrsio vecernji kurs emancipacije u kumrovcu zbog ulagivanja evropi?? oni su sledece dve godine pod evropskom lupom i verovatno ce slicno pismo uputiti i Tomsonu jer on nema zbilja sta da trazi na medijskom prostoru proevropske hrvatske i Istre.Ja zbilja neznam dali je taj ispad na tv- srbska bio jer to do sada nije bio manir u srbiji,uostalom masa hrvata je normalno angazovana u svim medijima,pa mi smo brate srbija i uvek smo bili tolerantni i sirokogrudi ,komsije bi u tom pogledu mogle od nas dosta da nauce,rado cemo im pomoci da se sto bolje predstave evropi.

embellriva

pre 12 godina

Едукација, и схватање критичара ПРВЕ је испод "црте".Забранити све? Треба забранити Нушића, Домановића, треба забранити Сатиру!? Сатирични говор циркусе, комедије, треба забранити прву, треба скинути Ивановића ставити Ненада Чанкас да води "Прву" па је неби требало ни затварати, ударила би сама "К***** О ЛЕДИНУ".цитат иѕ црвенбана !

Krag

pre 12 godina

@(N, 27. jun 2011 14:33)

Ne vidim po čemu ste zaključili da mrzim Hrvate. Naprotiv, totalno sam indiferentna i čak sažaljevam one koji se sa toliko negativnog naboja bave Srbima. Jedino nemam nameru da se za rodjene pare izlažem neprijatnostima. Vas su tamo možda dočekali raširenih ruku, ali znam ljude koji nisu bili te sreće. To o čemu Vi govorite je utopija za neka vremena u daljoj budućnosti.

A Tomson moze da vredja na javnim skupovima

pre 12 godina

a vas Tomson moze da peva srbomrzacke pesme na javnim nastupima, tu niste reagovali...kao ni nasi srpski politicari da upute protest zbog toga....

Djole

pre 12 godina

Da rezimiram. Ivanović često glupim šalama pokušava da animira odredjeni sloj gledalaca. Moja bi mu preporuka bila da malo "spusti durbin". Možda će tako povećati gledanost. Medjutim, ostaje činjenica da ne ismeva samo Rimokatoličku crkvu i Hrvate, već i Šumadince,Lale, Leskovčane, SPC, Jelenu Karleušu i mnoge druge.

Verovatno je nacionalna manjina osetljivija na ovu vrstu humora od drugih, ali to je ipak samo humor i jedna nedeljna, HUMORISTIČKA emisija na jednoj televiziji. Zahtev da se oduzme frekvencija je preteran. Mogli su, recimo, da traže ukidanje emisije.

Njihov zahtev bi bio legitimniji da su naveli da paralelno vode identičnu kampanju protiv govora mržnje u Hrvatskoj, kome je svakodnevno i ozbiljno izložena tamošnja srpska manjina. DZH bi pre svih trebalo da razume kako se Srbi u Hrvatskoj osećaju. Trebalo bi da dve manjine budu nosioci pomirenja dve nacije, ali sve mi se čini da će morati da prodje još MNOOOGO vremena.

Chaki

pre 12 godina

Ko je gledao prosle nedelje HTV mogao je svasta videti. Doslo mi da ih pozovem i da im javim da je rat zavrsen pre 15 godina i da ne traje vise.Licno sam u to vreme nekako i bio u HR pa sam i sam imao prilike da se uverim doduse od pojedinaca kakve sve misli imaju o nama i sta im se sve mota po glavi kad smo mi Srbi u pitanju.
Kao sto rekoh ipak su samo pojedinci u pitanju pa se zbog toga nisam ni uzbudjivao.
Ovo sa Ivanom Ivanovicem ima smisla smao da su se ovi u DZVH javili i javno osudili istupe svoje drzavne televizije a ovako vrse selekciju i ocigledno im smetaju samo stvari koje su ovde a ono TAMO im nista ne smeta.

gej

pre 12 godina

A to sto isti u svakoj svojoj emisiji vredja homoseksualce, nikom nista. I to ne samo on vec i voditelj Ognjen na Pinku. Glavna sprdnja u zemlji Srbiji, ajmo da se smejemo ljudima koji su rodjeni drugaciji. Podstrekujmo homofobiji u skolama, bas je lepo kad vrsnjaci nekog konstantno zadirkuju sto je zenski petko. To je bas humano, jos bolje je kad ljudi na televizijama koje imaju nacionalne frekvencije podsticu ovaj tip mrznje.

Djole

pre 12 godina

Pretpostavljam da pripadnici hrvatske zajednice gledaju i HRT i nadam se da su i njih kritikovali zbog načina na koji vrlo često govore o Srbima i Srbiji, i to ne u humorističkim emisijama. Treba da dozvole Ivanoviću slobodu govora i predju na drugi kanal.

S2

pre 12 godina

Licemerje na nivou! Dvostruko! Bitno da HRT može emitovati koncert Thompsona i tzv. "dokumentarce o domovinskom ratu". A što se Ivanovića tiče, ne vidim u čemu je problem. Svi se prave fini i politički korektni a većina svakodnevno govori i gore stvari! Još se i zgražavaju! Uffff!

Nevena

pre 12 godina

Kao prvo, ta "emisija" je losa kopija americkih "late night" emisija.
Kao drugo, on nema sposobnosti i vestine, koje su potrebne za pravilno obavljanje tog posla. Mozda je sarmantan (i poznaje prave ljude), ali, to nije dovoljno. Kao trece, ukoliko ima osobe koje pisu za njega, tj. emisiju, trebalo bi ih otpustiti odmah! Koliko traje ta emisija, toliko i traje izuzetno los humor. Mislim da je to odraz ozbiljnosti same televizije na kojoj se emituje. Treba preduzeti mere povodom incidenta!

razume se

pre 12 godina

Ono sto Hrt radi ne opravdavam, ali zao odgovor na zlo ne radi nista nego stvara jos vece...zato ne opravdavam Ivana i nadam se da ce ga sankcionisati za to...setite se samo sta je ona Amerikanka rekla za nas pa kako su se svi bunili, a u isto vreme imamo jednog takvog u nasem dvoristu.

Axel Foley

pre 12 godina

Znači,sad pored Srba,ni Hrvati ne znaju za šalu.Vidi se da smo dva najsličnija naroda u Evropi.Iako su i Ivan i ona američka komičarka(koja je bila još surovija)prešli granicu dobrog ukusa,treba prihvatiti šalu na sopstveni račun,jer time dokazujemo da smo veliki narod.
Ovako smo se predstavili kao tipični balkanci i zato ne treba da nas čudi što Amerikanci ne znaju ni na karti da nas nađu.

snezana

pre 12 godina

taj 'voditelj' mi je bio simpatican u kes taksiju ali stvarno ne znam sta se coveku desilo. Biti toliko opterecen sexsom, u tim godinama, tako pubertetski prost je nezanimljivo pa i ponizavajuce gledati. Ja tog voditelja vise ne gledam.

lurchgm

pre 12 godina

kakva su ovo vremena dosla... svi se nesto vredjaju, postalo bas popularno... a jos nam je ostala ta jedina stvar koja je jos uvek besplatna - osmeh... strasno...

Natalie

pre 12 godina

Pre samo par dana, digla se prašina zbog veoma slične situacije na E! kanalu u SAD, zbog onog što je komičarka C. Handler izgovorila na račun Srbije. Ne budimo sad licemerni. Lično, smatram da su u oba slučaja u pitanju glupe, neukusne i neinventivne šale (razmišljam se da li da ih uopšte nazovem šale), na koje ni ne treba obraćati pažnju. Ne, ne mislim da su takve opaske u redu, međutim, svojim reagovanjem, mi im samo pridajemo na značaju. Činjenica da je većina reagovala tako kako jeste, samo govori koliko su ljudi na ovim prostorima "oštećeni" svime kroz šta su prošli u poslednje dve decenije. Reklo bi se, iskompleksirani. Dajte već jednom da svi krenemo dalje, koga briga za jeftine šale drugorazrednih komičara...

Pedu

pre 12 godina

Ovo me podseća na onu priču sa karikaturama muhameda.
Oćemo li pokrenuti još jedan versko-nacionalistički rat zbog neslanih šala i napaljenih katoličkih i pravoslavnih fundamentalista?

Ivana Taskovic

pre 12 godina

Opa, Ivan Ivanovic internacionale! DHZ???!!!! Ma daaaajte bre ljudi... ko jos danas pada na medije? Ja sam iskreno mislila da se covek podsmeva, ali sada, posle ove reakcije, izgleda da u svakoj sali ima 5% sale... a ima i ona narodna - KO IMA VRANU NA GLAVI, TAJ VICE ISS!

Aca

pre 12 godina

(Dragan DUkic, 26. jun 2011 20:32)

Sta, ako su oni primitivni onda budimo i mi?? I jos ajde da podrzimo ovog primitivca zato sto je 'nas'. Ko su to nasi, a ko njihovi na privatnim televizijama u vlasnistvu stranih medijskih magnata? ...Grozno i strasno, to je sve sto mogu da kazem.

nadja

pre 12 godina

NE KONTAM!!!!! A sta bi sa "glupim Bosancima" iz viceva o Miji, Husi Hasi i Fati????? Iz Bosne sam i vicevi o njima su bili popularni prije rata, za vrijeme rata i danas poslije NAJPRLJVIJEG RATA u istoriji koju ja poznajem. HUMOR je Bosance odrzao za vrijeme rata kada su bili gladni, uplaseni i ponizeni! Nisam gledala ni jednu emisiju koju vodi Ivan Ivanovic, ali mogu zakljuciti da do ovih reakcija ni sa jedne a ni sa druge strane ne bi bilo da se ne pricaju poslije rata, u koji su vecina krenula, jer im je NEKO rekao da ih oni drugi MRZE i zele istrijebiti.Usput onako da primjetim: "A da li se NEKO sjeca Riste Djoge????S ve skupa je to tuzno i zalosno! Humor je zdrav ,ali ako se prica iz namjere da se neko povrijedi i izazove MRZNJA, stetan je i poguban, a usput mogu da primjetim i da je sav Narod sa Balkanskih prostora postao preosjetljiv na "istinu" koju neko kaze o njemu.

blebetalo

pre 12 godina

Na stranu o "salama",ali recite mi dragi citaoci,da neznate o covjeku nista,dali bi znali iz imena i prezimena jeli on Hrvat ili Srbin,Katolik ili Pravoslavac?
Tako kod nas,ona 3 uhapsena za ratni zlocin,po imenima cak vise "navlace"na Srbe!
Imam neki osjecaj da ti "nedefinirani" zele sve uradit da se definiraju!

Mira Stojkovic

pre 12 godina

Ne verujem da se ove teme ponovo pokrecu. Mislila sam da je doslo vreme da mozemo da zbijamo sale, al izgleda nije....sramota....

Tatjana

pre 12 godina

Ja stvarno ne razumem oko cega se dize frka!? "Vece sa Ivanom Ivanovicem" je humoristicna emisija na komercijalnoj televiziji,namenjena animiranju sirokih narodnih masa. Kome se ne svidja,uvek moze da promeni kanal,a ja iskreno nikad nisam cula rec mrznja prema hrvatima ili papi ili bilo kome drugom. To se zove komedija i satira,pa bila ona ukusna ili neukusna. Kada bi bilo malo vise sala i komedije a malo manje politike u odnosu Srbi-Hrvati situacija izmedju nas bi bila mnogo bolja. Ovakvo mesanje stranaka samo doprinosi raspirivanju stvarne mrznje koja evidentno postoji i podstice ljude na jos vece otudjivanje. Ako cemo da krenemo sa takvim tuzbama pa de bi nam kraj bio. Mogli bi tuziti sve i jednu televiziju na prostoru Ex-Yu!

sana

pre 12 godina

ma dajte ljudi DHZ je stranka koja pokusava da "zabrani" doseljavanje entickih manjina u Vojvodinu, samo na osnovu toga se moze stvoriti realno misljenje o toj stranci... A tek sto su poslali onog predstavnika sto ne zna ni sta prica u emisiju Zene na prvoj xaxaxaxa Ivane samo napred!