Ponedeljak, 28.02.2011.

18:22

Komunalna policija od sutra u GSP-u

Komunalna policija i Sekretarijat za inspekciju pridužiće se od utorka kontrolorima GSP-a Beograd.

Izvor: Tanjug

Komunalna policija od sutra u GSP-u IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

Pera Strsljen

pre 13 godina

Kakve gluposti ljudi salju kao komentare.
Kome se ne svidja prevoz, neka ga ne korisi. Ako nema para, zar mu nije bolje da sedne j taksi i ne plati voznju, zbog loseg, starog vozila, ili neobrijanog vozaca, vise ce ustedeti.
I u prodavnici ne treba da plati nista, jer kvalitet robe nije dobar.
A i poslodavac ne treba da mu da platu jer nije zadovoljan njegovim poslom.
Nista nema za dzabe.

pylot

pre 13 godina

Bojim se da moje lično mišljenje neće proći cenzuru pa iznosim Senekinu misao (čovek ima ono što se kaže "signature"(: "Delo neće biti ispravno, ako namera nije ispravna.".

Ljubisa

pre 13 godina

Stanicu dve 50 din pa par presedanja i natrag puno izadje.kad ce da uvedu dnevnu kartu ili vremenski ogranicenu u pravcu kao sto je u evropi u koju hocemo?pukli kontrolori a puknuce i komunalci.sve ovo lici na exsperimente

tamara

pre 13 godina

Imam jedan predlog: neka uvedu neki sistem elektronskih kartica (ili kao kredit za mobilni - pripejd varijanta - koliko se voziš toliko da platiš tj. koliko platiš toliko se voziš) tako da niko ne može da uđe u vozilo dok ne provuče karticu kroz uređaj a vozilo ne krene dok svi ne provuku svoje kartice i da prilikom izlaska opet provuku karticu pa da tako plate onoliko koliko se voze. Takođe nije korektno da istu cenu platimo i kada se vozimo 2 stanice i kada idemo od početne do krajnje stanice najduže linije u jednoj zoni. Tako i markicu treba da plate isto i oni koji putuju recimo svakog dana sa Zvezdare na Novi Beograd (na posao ili u školu i nazad) i oni kojima treba da stignu od Čubure do recimo Slavije i ne idu dalje ali im je pojedinačna karta za to preskupa. Dešava mi se ponekad da u toku prve polovine meseca nemam potrebu da se udaljim od kuće na više od dve stanice ili više dana uopšte, a da za nedelju dana imam i više od 30 vožnji ali ne mogu da predvidim kada će se takve obaveze pojaviti, pa ni varijanta polumesečne nije dobra ponuda, jer ako je kupim sredinom meseca misleći da ću imati puno vožnji u tom periodu desi se da se razbolim ili se te obaveze otkažu, meni onda uludo propadnu pare, jer ne uspem da ih iskoristim. Tada bi verovatno većina ljudi mogla potrošnju da prilagodi svojim potrebama, a kontrolori ne bi bili potrebni pa bi tako GSP imao znatne uštede. U eri savremene tehnologije to nije neizvodljivo. Ovakav dosadašnji metod pruža brojne mogućnosti za mahinacije i manipulacije, falsifikovanje, preprodaju ...

tamara

pre 13 godina

Cena markice je nekad bila pristupačnija u odnosu na zaradu, gotovo zanemarljiva stavka za pojedinca koji živi kod mame i tate i zarađuje samo za sebe ili je na birou pa ima markicu za nezaposlene (čak i tada dok sam bila nezaposlena mogla sam da kupujem markicu jer je cena bila povoljna) - a i dalje smatram da vožnju treba plaćati. Ali sad imam i dvoje dece i dakle za nas četvoro treba najmanje 7.060 dinara (za prvu zonu) a to je čak više nego što plaćamo struju za ceo mesec i još neke kućne dažbine. A gde je tu hrana, pa troškovi za školu deci, knjige, sveske, odeća školsko obezbeđenje, vanškolske aktivnosti koje sam deci na žalost uskratila jer sa ukupnim primanjima moje porodice od 60.000 (suprug i ja) ne možemo sve da priuštimo. Deset godina nismo mrdnuli iz Beograda i decu nismo mogli da odvedemo ni na more. Dakle suma od 7.060 za četvoročlanu porodicu je previše za prevoz a to je samo za mesečne markice. Dakle predlažem da smanje cenu karata i markica i brojčano više ljudi će ih kupovati pa će tako sakupiti više para nego što sad uspevaju jer je sve više švercovanja jer ljudi traže načine da uštede svaki dinar. Zašto onda i oni koji dobiju markicu od firme sve češće pokušavaju da je prodaju kako bi ućarili i tih 2-3 hiljade.

Kemiš

pre 13 godina

Vozim se gradskim prevozom već 30 godina i nikada nije bio bolji ni sa manjim guzvama. Jedva cekam nove tramvaje i direktnu vezu mog Banovog Brda sa NBGom. Eeeeee 'al mora da se plati. Nista nije nikom palo sa neba pa nece ni nama. Nije drzavno saka pirinca pa da to pozoba svaka vrana. Na kraju krajeva dokle da mi koji sve redovno placamo ispadamo retardi ?

Марко

pre 13 godina

Ја се шверцујем и шверцоваћу се докле год негде будем ишао аутобусом и у 90-ој години ћу да се шверцујем, ако тада негде будем и могао да идем... Када животни стандард буде био да може да се преживи, онда ћу размислити да купим карту, али не верујем да ћу и тада то учинити... Мој животни мото је "Само поштено, па ко кога з..........."... Александар Николић, Марко Милетић...

Laza

pre 13 godina

Pričao mi ortak kad je bio da plati kaznu u Gsp-u da je neki čovek imao 45 kazni i bio u fazonu dajte da platim ovu poslednju da se ne sudim.. pa znas kad bi to sad moglo.. pa nikad, sta sam ja teski tenkre sto placam, a neko "pametuje"!!!

Višnja

pre 13 godina

Konačno neko malo reda da uvede i u prevoz.. stvarno nije fer jer ima ljudi koji normalno placaju svoju kartu ili legitimaciju, pa koliko je to fer prema nama. Al ajde čak da je karta 250 dinara pa da razumem nema svako itd ali ona košta 50 din 50 $%#/ dinara i ti se i dalje provlačiš i nerviraš kad te uhvate.. pa stvarno gde živimo?

Miloš

pre 13 godina

Da su skupe karte skupe jesu, ali ako nabavis markicu em je isplativije za ceo mesec (imas digitron, brate izračunaj), drugo ne moras da se cimas stalno kad vidis žuti prsluk (a sad ih nece ni imati) i trece postedis sebe muke od placanja cifre koju ni za parkiranje u centru grada ne bi toliko platio.

NeVerujem

pre 13 godina

Jel neku uopste računa??? Znači tebi svaki dan mesečno u 30 dana (da se uzme) ajde da kazemo da ti trebaju 4 karte (iako vecini ne treba toliko), 4 puta 50 je 200 din mesečno, puta 30 to je 6000 dinara (uračunavajući i vikende). Znači tebi bez markice da svaki dan kupujes po 4 karte treba 6000 mesečno. Al ajde da pretpostavimo da uzimas najskuplju markicu koja mislim da je za zaposlene i da je 2700 za drugu zonu, to je opet vise od polovine koliko ti platis mesečno, a ne plaća svako ovoliku cifru... da se ne lazemo vise.

Vera

pre 13 godina

Pa kad je tolika kazna naravno da cu kartu da kupujem, neka su poveli komunalce sa sobom, pa nek neko samo vikne da ili pokuša da se posvađa... samo da to vidim??

Miki

pre 13 godina

Ma mogu i vojsku da dovedu.. nije žvaka za seljaka, a kamoli javni transport, kad počnu po dzepu da udaraju.. da vidis kako ce brzo početi karte da se placaju...

Lav

pre 13 godina

PA kakvo je to ponasanje pa jel smo toliki seljaci postali da ne mozemo da se vozimo ko sav civilizovan narod, e to je strasno... na sitnicama se vidi kultura.

Janko

pre 13 godina

Ja sam za sve sto je dz.. stvarno u dusi sam takav.. ali kad mi je kazna kolika je da se štekam za 50 dindži samo kao da bi "prevario" sistem.. ma woow pre cu se zeznuti ako mi uleti kontrola a ja je na vreme ne izvalim, šta onda?

Uki

pre 13 godina

Mislim da smo mi jedina nacija koja smatra da je javni prevoz besplatan, drago mi je da vidim sto su neki ljudi počeli barem markice da kupuju, a ovi ostali nek se prze dok ne ukapiraju da javi transport nije besplatan, sve se placa ljudi to je normalna stvar.

Maja

pre 13 godina

Kontrola ko kontrola.. ne volim je.. ništa lično al živciraju me. Al ako sam vec platila markicu za ceo mesec i ako to znači da mogu da se vozim svuda u gradu od pet ujutru do pola 12 uvece, pa sto da ne... a za cirkusijadu po autobusu necu ni da komentarisem...

Zgrožen

pre 13 godina

Znači posle 20 ak godina kupovanja markice sad nemas para? znači ti si normalno kupovala markice kad je cela država bila u bedi i osnovnih životnih namirnica nije bilo ni za jednu kašiku, ali tad si ih hvala bogu kupovala kad nije ni bilo kontrole po autobusima, a veruj mi secam se, znači u susštini ti si dobro živela dok ostatak države nije i sad ti ne odgovara jer nije prava vlast na čelu da ti omogući takvu vožnju, pa znaš šta, treba da šetaš.

Srdjan

pre 13 godina

Konačno, pa jel sam ja sa kruske pao st svakog meseca dajem 1100 din za markicu, a da ne spominjem one čija je markica skuplja, neka i treba.

Ljilja

pre 13 godina

Pa znam da su me upozorili da ne psujem i ne ispoljavam netrpeljivost, ali brate 50 dinara???? 50 dinara!!!! samo ti toliko treba i to mozes da kupis na trafici dok redovno kupujes cigare.. ali ne lakse ti je da se svadjas i dizes frku kad te uhvate jel toboze ti si Srbenda... uzas!

Rale

pre 13 godina

Prisustvovao sam kako se lik vere po autobusu i bezi od kontrolora, al kad kazem vere mislim bas bukvalno vere po onim šipkama, dok se narod smeje.. sve je to super i smešno ali jer smo toliko sitni postali da glupih 50 din za kartu ne mozes da das.

Mira

pre 13 godina

Pa dokle cemo vise mi posteni građani da placamo da mi se neko švercuje u autobusu, razumem jednom zaboravis kartu ili ne kupis markicu ali stalno se tako voziti je čista krađa.

Olja

pre 13 godina

E muka mi je vise stvarno od neandertalaca po nasim autobusima koji misle ako naprave dovoljnu frku da ce da ih puste.. a sta je sa nama koji normalno placamo?

Nevena

pre 13 godina

Ponekad je stvarno tesko skapirati zasto neko ne moze barem tih glupih 50 din da da za tu kartu ako vec ne moze ili nece markicu..u Americi se svuda taksijem ide ili metroom (da ne pominjem da se oba placaju), mi dok metro ne dobijemo imamo gradski, nije idealan ali nije ni besplatan.

Ena

pre 13 godina

Kupujem kartu i svaki put se iscimam da ne zaboravim... jel sam ja to ne znam sta da ne kazem (posto ne daju da se psuje) sto redovno kupujem kartu dok se "pametni" švercuju...

tamara

pre 13 godina

Posle 20-ak godina redovnog kupovanja markice počela sam da se švercujem kako bih uštedela koji dinar da svojoj deci zadovoljim normalne dečije potrebe jer sam svoje do maksimuma potisnula. Učim decu da cene rad i da svačiji trud treba da se plati, a onda dovodim sebe u situaciju da u prevozu stojim pored vrata i držim kartu u ruci spremnu za poništavanje samo ako ugledam "sumnjivu" do sad žutu ekipu, a od danas u prisustvu uniformisanog policajca, pa ako ne žurim izađem iz vozila ili ako mi je žurba poništim tu kartu. Danas sam uštedela 200 dinara jer u 4 vožnje nije bilo kontrole. kad se prolepša vreme više ću da šetam. Ovakvim represivnim merama neće moći da nas prevaspitaju jer smo u ovoj nemaštini i mi koji smo 20 godina bili vaspitani i redovno kupovali markicu naprasno postali nevaspitani i lažemo i sopstvenu decu. Neka cenu prilagode sadašnjim uslovima pa će bar 25% od ovih 50% švercera kupiti merkice i karte. A sad treba platiti i ovu armiju kontrolora i policajce, a sve više nas će početi da pešači (što možda i nije tako loše), pa će GSP početi sve više da tone (što za neke neće biti dobro).

s tim rolaj

pre 13 godina

Koliko vidim, svi očekuju da se Srbija promeni (da GSP postane pristojan) a da se oni ne promene (da počnu da plaćaju prevoz). Ljudi, to tako ne ide.

Nigg

pre 13 godina

Ne znam zasto, ali nikada nisam imao problema sa kontrolom. Gledam u daljinu, velika vecina prodje jer vidi da ne vadim kartu pa ne zele sebi da prave posao ili ako mi traze lepo im kazem da nemam i da silazim na sledecoj stanici. Nema nikakvog prepiranja i objasnjavanja, kulturno i fino se svercujem.

mica

pre 13 godina

Neka prvo ova vlast obezbedi posao gladnom narodu i pristojne plate, neka posalje policiju u kolubaru i sve korumpirane institucije, ukine duple, troduple, desetoduple i stoduple funkcije politicara, neka privatizuje javna preduzeca, ispravi greske u reformi pravosudja, ukine duple akcize, iskoreni korupciju i zaposljavanje preko veze, prijatelja, kumova i rodjaka... i neka ne brine da ce narod platiti struju, grejanje, vodu, kartu za prevoz...

daca

pre 13 godina

Nikad ne placam kartu, preskupa je ... ali kad GSP bude posten i radio svoj posao kako treba , da platicu vrlo rado kartu ... ali o toj postenosti mogu samo da sanjam u srbiji ...

Тања

pre 13 godina

Ако је ГСП неспособан да одржава аутобусе да буду исправни и чисти, да поштује ред вожње и да поред толико запослених не може да уведе кондуктере који би продавали и контролисали карте, онда нека се растури фирма и сви њихови запослени остану без посла. Верујем да има бар дупло више запосленх у канцеларијама него што је потребно, а ми нисмо обавезни да их плаћамо. Такође, не плаћамо комуналну полицију да ради посао ГСП-а, већ да нам Београд и Србија буду чистији... Иначе, нисам за неплаћање карата, али је превелика цена за такав превоз и наш стандард...

Ne placam nikad kartu

pre 13 godina

Ovako mozete i vosku da dovedete bas me briga,a ovi komunalci su smesni,covece ljudi sa jedva zavrsenim srednjim skolama,a kontrola,jedva i osnovnu,kako su ti ljudi dobili posao,to su sve zene i deca od sofera ili rodbina istih,svi su dobili posao preko veze pa sad ce on meni da naplacuje,od toga nema nista,ja studiram dva faxa i jedva krpim za hravu,a za karte mozu da zaborave,ma da iskreno nikad je nisam ni placao.i kada sam isao u osnovnu,i u srednju,pa ni sada,kad udju u bus ja kazem sebi,ne sekiraj se ima i drugih autobusa,i sacekam sldeci,xaxaxaxaxaxax poz svim neplatisama GSP-a,Idemo do pobede,Demokrate hoće da nas zabrane,
da bi ušli u Evropu,
hapse decu Srbije.
Partizane,
čak i kad nas zatvore,
to što grmi to su tvoje,
crno-bele ćelije.

Dragan

pre 13 godina

Zasto B92 ne dovede nekog pravnika da objasni prava gradjanja i prava ovih komunalaca i kontrola. Najvise me zanima po kojem to zakonu moze GSP da naplacuje kaznu za neplacenu uslugu. Ako sam ja kafedzija i meni gost ne plati kafu mogu li ja da mu naplatim kaznu zato sto nije platio moju uslugu?

Zasto su GSP, parking servis i slicna preduzeca posebna?

Ima li pravnika koji citaju ovo?

p

pre 13 godina

slažem se da prevoz mora da se plaća , ne može džabe, ali isto tako nije realna cena . Napr markica za zaposlenog 2500 din*12 meseci =30000 din. Pa cela jedna plata na gsp. A tu bude jos zenina markica i markica za jednog studenta i jednog srednjoskolca. Znaci cirka 800 evra godisnje samo na prevoz. A zato ne mogu da operu te autobuse. Bezbroj puta je atutobus tolko prljav da ne vidim kroz staklo. A koliko su autobusa dobili dzabe(od japana i drugih) satim tim uštedeli milione. Nekoliko puta sam se vozio autobusom u koji su ulazili gasovi sagorevanja goriva ili ne znam čega, pa ceo autobus drzi ruku, sal ili jaknu preko usta da bi mogao da diše.
Al na kraju zaključak je da je prevoz preskup za srpske uslove i plate. Prostom računicom. Ili oni sad po svaku cenu oce da naplate za one 90 te kada niko nije plaćao.

student666

pre 13 godina

QUOTE: "Švercuje se minimum 40% ljudi.Klinci,srednjih godina,matori,nema izuzetaka.Prevoz je više nego pristojan s obzirom na tu činjenicu.Podržavam svaku akciju koja ide protiv komunističko-šibicarskog duga koji komentari iskazuju u komentarima tipa *neka mi država obezbedi* ili *voze nas ko krompire*."


QUOTE: "Iskreno, pametan potez to je trebalo i ranije da se uvede. Muka mi je od švercera - ako nemaš pare idi peške pusti nas koji plaćamo da se vozimo normalno. GSP nije socijalna institucija pa da se jedni voze za dzabe a drugi plaćaju.Muka mi je od svakodnevnih scena koje viđam u GSPu, ona silna natezanja i izgovore od švercera, pretnje, pa čak i tuče."


Cesto me je sramota zbog toga sto zivim u Srbiji. A jos cesce se zapitam da li me je zapravo sramota i sto sam srpske nacionalnosti. Ne samo zbog epidemije nepotizma kojoj leka nema vec duze vreme, vec i upravo ovako prosvetljujucih komentara, napisanih, pretpostavljam, od strane akademski obrazovanih i visokoskolovanih u vreme Tita i komunizma kada je sve bilo dzabe. Ne brinite, otplaticemo mi i to vase, a i ovo nase, pa cak i gsp, jer to tako treba. U zemlji seljaka na brdovitom Balkanu.

Aleksandar

pre 13 godina

Obozavam ove nametnute komentatore "idite peske", "protiv sam - obezbedi prvo".

Kao prvo, GSP je u 90 odsto slucajeva ocajan. Umesto da se prevoz krece kako treba, zaticem po jedno 2-4 prevoza, minimum, pod istim brojem, kako idu jedan za drugim. Ne postuje se vozni red. I to cu da snimim, pa sve u paketu da posaljem na B92, a bogami i na Youtube. Vozaci nameno idu sporo da bi se nabili na crveno. Onda pricaju na mobilni u toku voznje. Onda pricaju u kabini sa jos nekom osobom, iako je zabranjeno pricanje (razglabanje) sa vozacem. I da istina je vozaci neki put kao da voze krompir, a ne ljude. Ne zasticene sipke izolacionim materijalom, pa kad sevne tramvaj ili trola zatrese te struja.

To je sto se tice ocajnosti prevoza.

Sto se tice "obezbedite prvo" je jos jedna od vecih istina u ovoj drzavi. Ljudi ce pre svega iskoristiti pare od markice, da bi prehranili porodicu na svoju bednu platu. I nije samo to. sama vlast dozvoljava namet pre nego sto bi ista obezbedila ljudima da ga plate, a uz to da mogu komotno da zive.

@

pre 13 godina

Odlicno, zaposlishe gomilu neobrazovanih i jos im dali neki umisljeni autoritet da ganjaju nas koji posle skola i fakulteta i dalje posao ne mozemo da nadjemo pa za kartu i nemamo...
i kako ih angazuju sve veci i veci broj, jos nam samo fali da povecaju cenu karte da bi se pokrili troskovi kontrole :D

Pitam se pitam

pre 13 godina

Kakav je to način da neko ko redovno kupuje markicu ili kartu za prevoz bude izigran i napravljen budalom time što neko da sebi za pravo da omogući plaćanje kazni po znatno nižim cenama i samim tim svi oni koji su kupovali karte i markice su ispali budale!

sinisa

pre 13 godina

(branko zemun, 28. februar 2011 20:50)
Slazem se da GSP nije socijalna institucija, zato treba da otpuste bar 2000 prijatelja,ljubavnica, brace kumova, partijskih clanova. Ovako ovaj potez ostavlja gorak okus u ustima, gsp ima prihode u rangu Beckog prevoza, uzimajuci u obzir i velicinu, a sve se pokrade i ode na platice, bonuse, a busevi koji su dobili kao donaciju nisu u stanju ni da odrzavaju, a o grejanju ni da ne pricam. PS : posaljite policiju u Kolubaru, tamo su pare pokradene. PS2: I ta murija koji jure ljude po pijaci, a sad i po GSP-u,crvene od srama dok se natezu sa bakicama za korpu jaja, ali dobije naredjenjei mora da ga odradi, prljav je to posao. Siguran sam da bi radije otisli u Kolubaru ili neko drugo preduzece i hvatali prave krimose. PS3: Ako ide komunalna policija , mozete otpustiti kontrolore, smanjite zaposlene, ustedite na necemu, rupo bez dna.

Milica

pre 13 godina

Ja treba od svoje pripravnicke plate da nahranim porodicu, sestru koja studira i povremeno "ubode" neki studensti posao, oca koga niko nece da zaposli zato sto ima previse godina. treba da platim racune, kako bi imali vode i struje, cak i ovu poruku saljem sa prijateljicinog kompijutera zato sto nemam novca da platim intrnat kuci. da placam makricu 2500 ili koliko je vec... ili svaki dan 200 dina za karte ne bi li stigla do posla da zaradim za hleb i krompir i pasulj. ili ce oni nositi dalje zute prsluke a ja izlaziti iz autobusa cim ih vidim, ili cu se jos malo izvestiti pa nauciti da citam misli, pa da ih prepoznam po smrknutim licima na stanici. njih gomilu kontrolora, komunalaca, i inspekcije, koji hoce da kazne bedni narod, da bude jos bedniji i pokorniji. apelujem da te prsluke, koje ste obacili, kao jednu robnu vrednost zamenite za drugu, pa svakom kondukteru da kupite barem sapun kao deo opreme, a ne da se kao oni masni i strokavi matori sa stanice 16-tice, unosi zenama u lice i pri tome ispusta smrad vredan hiljadu paklova.

Cika Welja

pre 13 godina

Aparati za ponistavanje karate ne rade pa dok provalim koji radi setajuci se kroz autobus moram da stojim od Kumodraza do Karaburme. Teze mi to padne nego sto sam radio ceo dan. Pre neki dan sam u Pozeskoj cekao 23 tacno 49 minuta a onda su projurile tri razdrndane jedna iza druge kao na reliju uz tutnjavu i dim kao da je dosao sudnji dan. Stacu, sedoh u 58. A te iste dvadesettrojke sa Karaburme zaobidju Marijane Gregoran pa dodju prazne Visnjickim putem i prva stanica im bude ona pre Pancevca. A kada izadjem iz autobusa po 15 minuta nikoga ne cujem od zujanja u usima. Ako stojim pored vrata to je voznja kao na motoru, ostanu mi bubice po zubima. Sedista mokra, skoro je u jednom autobusu bilo leda po prozorima i podu. To sto prokisnjavaju vec svi znaju ali juce je u onoj novoj zelenoj i provejavao sneg, vajda kroz ventilaciju. A onda kada se nakace i oni mali romi ( valjda me nece tuziti neka NVO) da zapevaju po onom autobusu, da se biju, pljuju, guraju, lizu staklo na vratima,gaze po sedistima koja se izgred budi receno redovno peru ,jelte, cena prevoza i nije tako visoka zar ne?
Zeleo bih da se zahvalim vozacima koji savesno i profesionalno obavljaju svoj posao bez obzira na uslove u kojima rade i za platu za koju sve to rade a kojih nije mali broj. Hvala vam sto nam pomazete da lakse prezivimo deo beograskog zivota koji se zove GSP.

Strahinja

pre 13 godina

Švercuje se minimum 40% ljudi.Klinci,srednjih godina,matori,nema izuzetaka.Prevoz je više nego pristojan s obzirom na tu činjenicu.Podržavam svaku akciju koja ide protiv komunističko-šibicarskog duga koji komentari iskazuju u komentarima tipa *neka mi država obezbedi* ili *voze nas ko krompire*. ???

branko zemun

pre 13 godina

Iskreno, pametan potez to je trebalo i ranije da se uvede. Muka mi je od švercera - ako nemaš pare idi peške pusti nas koji plaćamo da se vozimo normalno. GSP nije socijalna institucija pa da se jedni voze za dzabe a drugi plaćaju.Muka mi je od svakodnevnih scena koje viđam u GSPu, ona silna natezanja i izgovore od švercera, pretnje, pa čak i tuče.

S

pre 13 godina

Wow... jel mogu i ja da dobijem komunalne policajce da mi pomognu u naplati mojih potraživanja, i da za mene legitimišu druge ljude, a sve to u vreme dok njihov stvarni posao, za koji su plaćeni, stoji?
Dodao bih sledeće - komunalni policajci nemaju pravo da vaše lične podatke daju kontrolorima. Dakle, on može da vas legitimiše, ali ne može vaše podatke da da kontroloru. Ako to uradi, čini krivično delo neovlašćenog prikupljanja ličnih podataka, teži oblik (tokom obavljanja službene dužnosti), pa nemojte čekati da podnesete krivičnu prijavu protiv njega, a zatim i odštetni zahtev.

Sassa

pre 13 godina

Bravo, BRAVO!!!
posto su komunalni policajci resili sve probleme, po pitanju parkiranja, djubreta, ulicne prodaje i jos kojecega. Sada, konacno imaju vremena da se uhvate u kostac sa zlim svercerima. Deco, babe, dede, sada ste ********!

borko

pre 13 godina

kada mi drzava omoguci pristojan zivot, ostvarivanje mojih gradjanskih prava, ja cu da kupujem markicu i/li kartu. a do tada teram po starom.
nema kontrole ili policije koja me moze naterati da kupujem kartu.
vas iz gspa sram bilo, nardo gladan, nezaposelnih na stotine hiljada u beogradu, a vi pretite kazanam od vise hiljada dinara na licu mesta.
bas bih voleo da vidim kako ce te od mene naplatiti dinara!

bgdbgd

pre 13 godina

kupujem markicu redovno ali nisam zadovoljan uslugom koju gsp pruza za te pare. Naime zivim u zoni 2 gde je cena studentske markice 1500 din. A prevoz na liniji 407 ide readnim danom na 45 minuta!!! A pravilo je da svaki dan neki od autobusa izostane (sto znaci da efektivno idu na 90 minuta). Pa sada vidite sami...

qwerty

pre 13 godina

Cekaj, da bi komunalni policajac nekom napisao kaznu mora da zna ime i prezime. Ako ja nemam licnu kartu ili slazem da sam maloletan, on bi morao da me vodi u stanicu da me identifikuje i te podatke koje su sluzbeni otkrije gsb-u.

aki

pre 13 godina

Neka nam idiotska drzava obezbedi da mozemo da zaradimo za tu markicu i te karte...u suprotnom sverc-komerc...
A jedino resenje: motka u ruke i na ulice...
Oni su svi na gubitku, jel...a mi raja sto izgubismo zivote pored njih takvih...od koga mi da to naplatimo...

******** motka!!!

Ja

pre 13 godina

Neka prvo obezbede adekvatnu uslugu(a ne da nas voze kao krompire, jos fali da izgine neko) i neka obuce te kontrolore da adekvatno rade i da se ponasaju! Kontrolori nemaju kulturu ponasanja, neki su cak i jako bezobrazni prema maloj deci! 50 dinara za kartu je mnogo za drzavu kakva je ova!

Београђанин

pre 13 godina

Само напред! Ко се вози сваки дан превозом може да купи маркицу која није скупа а ко се не вози нека купи карту.
Спасите Београд од напасти примитивизма и малограђанства!

vlada

pre 13 godina

vozimo se u krsevima,i netreba niko da placa kartu.mogli bi i specijalce i vojsku da povedu u kontrolu karata.kao da su oni sto se svercuju najveci kriminalci.

Ja

pre 13 godina

Neka prvo obezbede adekvatnu uslugu(a ne da nas voze kao krompire, jos fali da izgine neko) i neka obuce te kontrolore da adekvatno rade i da se ponasaju! Kontrolori nemaju kulturu ponasanja, neki su cak i jako bezobrazni prema maloj deci! 50 dinara za kartu je mnogo za drzavu kakva je ova!

vlada

pre 13 godina

vozimo se u krsevima,i netreba niko da placa kartu.mogli bi i specijalce i vojsku da povedu u kontrolu karata.kao da su oni sto se svercuju najveci kriminalci.

Sassa

pre 13 godina

Bravo, BRAVO!!!
posto su komunalni policajci resili sve probleme, po pitanju parkiranja, djubreta, ulicne prodaje i jos kojecega. Sada, konacno imaju vremena da se uhvate u kostac sa zlim svercerima. Deco, babe, dede, sada ste ********!

S

pre 13 godina

Wow... jel mogu i ja da dobijem komunalne policajce da mi pomognu u naplati mojih potraživanja, i da za mene legitimišu druge ljude, a sve to u vreme dok njihov stvarni posao, za koji su plaćeni, stoji?
Dodao bih sledeće - komunalni policajci nemaju pravo da vaše lične podatke daju kontrolorima. Dakle, on može da vas legitimiše, ali ne može vaše podatke da da kontroloru. Ako to uradi, čini krivično delo neovlašćenog prikupljanja ličnih podataka, teži oblik (tokom obavljanja službene dužnosti), pa nemojte čekati da podnesete krivičnu prijavu protiv njega, a zatim i odštetni zahtev.

sinisa

pre 13 godina

(branko zemun, 28. februar 2011 20:50)
Slazem se da GSP nije socijalna institucija, zato treba da otpuste bar 2000 prijatelja,ljubavnica, brace kumova, partijskih clanova. Ovako ovaj potez ostavlja gorak okus u ustima, gsp ima prihode u rangu Beckog prevoza, uzimajuci u obzir i velicinu, a sve se pokrade i ode na platice, bonuse, a busevi koji su dobili kao donaciju nisu u stanju ni da odrzavaju, a o grejanju ni da ne pricam. PS : posaljite policiju u Kolubaru, tamo su pare pokradene. PS2: I ta murija koji jure ljude po pijaci, a sad i po GSP-u,crvene od srama dok se natezu sa bakicama za korpu jaja, ali dobije naredjenjei mora da ga odradi, prljav je to posao. Siguran sam da bi radije otisli u Kolubaru ili neko drugo preduzece i hvatali prave krimose. PS3: Ako ide komunalna policija , mozete otpustiti kontrolore, smanjite zaposlene, ustedite na necemu, rupo bez dna.

Cika Welja

pre 13 godina

Aparati za ponistavanje karate ne rade pa dok provalim koji radi setajuci se kroz autobus moram da stojim od Kumodraza do Karaburme. Teze mi to padne nego sto sam radio ceo dan. Pre neki dan sam u Pozeskoj cekao 23 tacno 49 minuta a onda su projurile tri razdrndane jedna iza druge kao na reliju uz tutnjavu i dim kao da je dosao sudnji dan. Stacu, sedoh u 58. A te iste dvadesettrojke sa Karaburme zaobidju Marijane Gregoran pa dodju prazne Visnjickim putem i prva stanica im bude ona pre Pancevca. A kada izadjem iz autobusa po 15 minuta nikoga ne cujem od zujanja u usima. Ako stojim pored vrata to je voznja kao na motoru, ostanu mi bubice po zubima. Sedista mokra, skoro je u jednom autobusu bilo leda po prozorima i podu. To sto prokisnjavaju vec svi znaju ali juce je u onoj novoj zelenoj i provejavao sneg, vajda kroz ventilaciju. A onda kada se nakace i oni mali romi ( valjda me nece tuziti neka NVO) da zapevaju po onom autobusu, da se biju, pljuju, guraju, lizu staklo na vratima,gaze po sedistima koja se izgred budi receno redovno peru ,jelte, cena prevoza i nije tako visoka zar ne?
Zeleo bih da se zahvalim vozacima koji savesno i profesionalno obavljaju svoj posao bez obzira na uslove u kojima rade i za platu za koju sve to rade a kojih nije mali broj. Hvala vam sto nam pomazete da lakse prezivimo deo beograskog zivota koji se zove GSP.

Београђанин

pre 13 godina

Само напред! Ко се вози сваки дан превозом може да купи маркицу која није скупа а ко се не вози нека купи карту.
Спасите Београд од напасти примитивизма и малограђанства!

borko

pre 13 godina

kada mi drzava omoguci pristojan zivot, ostvarivanje mojih gradjanskih prava, ja cu da kupujem markicu i/li kartu. a do tada teram po starom.
nema kontrole ili policije koja me moze naterati da kupujem kartu.
vas iz gspa sram bilo, nardo gladan, nezaposelnih na stotine hiljada u beogradu, a vi pretite kazanam od vise hiljada dinara na licu mesta.
bas bih voleo da vidim kako ce te od mene naplatiti dinara!

Milica

pre 13 godina

Ja treba od svoje pripravnicke plate da nahranim porodicu, sestru koja studira i povremeno "ubode" neki studensti posao, oca koga niko nece da zaposli zato sto ima previse godina. treba da platim racune, kako bi imali vode i struje, cak i ovu poruku saljem sa prijateljicinog kompijutera zato sto nemam novca da platim intrnat kuci. da placam makricu 2500 ili koliko je vec... ili svaki dan 200 dina za karte ne bi li stigla do posla da zaradim za hleb i krompir i pasulj. ili ce oni nositi dalje zute prsluke a ja izlaziti iz autobusa cim ih vidim, ili cu se jos malo izvestiti pa nauciti da citam misli, pa da ih prepoznam po smrknutim licima na stanici. njih gomilu kontrolora, komunalaca, i inspekcije, koji hoce da kazne bedni narod, da bude jos bedniji i pokorniji. apelujem da te prsluke, koje ste obacili, kao jednu robnu vrednost zamenite za drugu, pa svakom kondukteru da kupite barem sapun kao deo opreme, a ne da se kao oni masni i strokavi matori sa stanice 16-tice, unosi zenama u lice i pri tome ispusta smrad vredan hiljadu paklova.

aki

pre 13 godina

Neka nam idiotska drzava obezbedi da mozemo da zaradimo za tu markicu i te karte...u suprotnom sverc-komerc...
A jedino resenje: motka u ruke i na ulice...
Oni su svi na gubitku, jel...a mi raja sto izgubismo zivote pored njih takvih...od koga mi da to naplatimo...

******** motka!!!

p

pre 13 godina

slažem se da prevoz mora da se plaća , ne može džabe, ali isto tako nije realna cena . Napr markica za zaposlenog 2500 din*12 meseci =30000 din. Pa cela jedna plata na gsp. A tu bude jos zenina markica i markica za jednog studenta i jednog srednjoskolca. Znaci cirka 800 evra godisnje samo na prevoz. A zato ne mogu da operu te autobuse. Bezbroj puta je atutobus tolko prljav da ne vidim kroz staklo. A koliko su autobusa dobili dzabe(od japana i drugih) satim tim uštedeli milione. Nekoliko puta sam se vozio autobusom u koji su ulazili gasovi sagorevanja goriva ili ne znam čega, pa ceo autobus drzi ruku, sal ili jaknu preko usta da bi mogao da diše.
Al na kraju zaključak je da je prevoz preskup za srpske uslove i plate. Prostom računicom. Ili oni sad po svaku cenu oce da naplate za one 90 te kada niko nije plaćao.

qwerty

pre 13 godina

Cekaj, da bi komunalni policajac nekom napisao kaznu mora da zna ime i prezime. Ako ja nemam licnu kartu ili slazem da sam maloletan, on bi morao da me vodi u stanicu da me identifikuje i te podatke koje su sluzbeni otkrije gsb-u.

bgdbgd

pre 13 godina

kupujem markicu redovno ali nisam zadovoljan uslugom koju gsp pruza za te pare. Naime zivim u zoni 2 gde je cena studentske markice 1500 din. A prevoz na liniji 407 ide readnim danom na 45 minuta!!! A pravilo je da svaki dan neki od autobusa izostane (sto znaci da efektivno idu na 90 minuta). Pa sada vidite sami...

@

pre 13 godina

Odlicno, zaposlishe gomilu neobrazovanih i jos im dali neki umisljeni autoritet da ganjaju nas koji posle skola i fakulteta i dalje posao ne mozemo da nadjemo pa za kartu i nemamo...
i kako ih angazuju sve veci i veci broj, jos nam samo fali da povecaju cenu karte da bi se pokrili troskovi kontrole :D

Dragan

pre 13 godina

Zasto B92 ne dovede nekog pravnika da objasni prava gradjanja i prava ovih komunalaca i kontrola. Najvise me zanima po kojem to zakonu moze GSP da naplacuje kaznu za neplacenu uslugu. Ako sam ja kafedzija i meni gost ne plati kafu mogu li ja da mu naplatim kaznu zato sto nije platio moju uslugu?

Zasto su GSP, parking servis i slicna preduzeca posebna?

Ima li pravnika koji citaju ovo?

Тања

pre 13 godina

Ако је ГСП неспособан да одржава аутобусе да буду исправни и чисти, да поштује ред вожње и да поред толико запослених не може да уведе кондуктере који би продавали и контролисали карте, онда нека се растури фирма и сви њихови запослени остану без посла. Верујем да има бар дупло више запосленх у канцеларијама него што је потребно, а ми нисмо обавезни да их плаћамо. Такође, не плаћамо комуналну полицију да ради посао ГСП-а, већ да нам Београд и Србија буду чистији... Иначе, нисам за неплаћање карата, али је превелика цена за такав превоз и наш стандард...

Aleksandar

pre 13 godina

Obozavam ove nametnute komentatore "idite peske", "protiv sam - obezbedi prvo".

Kao prvo, GSP je u 90 odsto slucajeva ocajan. Umesto da se prevoz krece kako treba, zaticem po jedno 2-4 prevoza, minimum, pod istim brojem, kako idu jedan za drugim. Ne postuje se vozni red. I to cu da snimim, pa sve u paketu da posaljem na B92, a bogami i na Youtube. Vozaci nameno idu sporo da bi se nabili na crveno. Onda pricaju na mobilni u toku voznje. Onda pricaju u kabini sa jos nekom osobom, iako je zabranjeno pricanje (razglabanje) sa vozacem. I da istina je vozaci neki put kao da voze krompir, a ne ljude. Ne zasticene sipke izolacionim materijalom, pa kad sevne tramvaj ili trola zatrese te struja.

To je sto se tice ocajnosti prevoza.

Sto se tice "obezbedite prvo" je jos jedna od vecih istina u ovoj drzavi. Ljudi ce pre svega iskoristiti pare od markice, da bi prehranili porodicu na svoju bednu platu. I nije samo to. sama vlast dozvoljava namet pre nego sto bi ista obezbedila ljudima da ga plate, a uz to da mogu komotno da zive.

Strahinja

pre 13 godina

Švercuje se minimum 40% ljudi.Klinci,srednjih godina,matori,nema izuzetaka.Prevoz je više nego pristojan s obzirom na tu činjenicu.Podržavam svaku akciju koja ide protiv komunističko-šibicarskog duga koji komentari iskazuju u komentarima tipa *neka mi država obezbedi* ili *voze nas ko krompire*. ???

student666

pre 13 godina

QUOTE: "Švercuje se minimum 40% ljudi.Klinci,srednjih godina,matori,nema izuzetaka.Prevoz je više nego pristojan s obzirom na tu činjenicu.Podržavam svaku akciju koja ide protiv komunističko-šibicarskog duga koji komentari iskazuju u komentarima tipa *neka mi država obezbedi* ili *voze nas ko krompire*."


QUOTE: "Iskreno, pametan potez to je trebalo i ranije da se uvede. Muka mi je od švercera - ako nemaš pare idi peške pusti nas koji plaćamo da se vozimo normalno. GSP nije socijalna institucija pa da se jedni voze za dzabe a drugi plaćaju.Muka mi je od svakodnevnih scena koje viđam u GSPu, ona silna natezanja i izgovore od švercera, pretnje, pa čak i tuče."


Cesto me je sramota zbog toga sto zivim u Srbiji. A jos cesce se zapitam da li me je zapravo sramota i sto sam srpske nacionalnosti. Ne samo zbog epidemije nepotizma kojoj leka nema vec duze vreme, vec i upravo ovako prosvetljujucih komentara, napisanih, pretpostavljam, od strane akademski obrazovanih i visokoskolovanih u vreme Tita i komunizma kada je sve bilo dzabe. Ne brinite, otplaticemo mi i to vase, a i ovo nase, pa cak i gsp, jer to tako treba. U zemlji seljaka na brdovitom Balkanu.

Ne placam nikad kartu

pre 13 godina

Ovako mozete i vosku da dovedete bas me briga,a ovi komunalci su smesni,covece ljudi sa jedva zavrsenim srednjim skolama,a kontrola,jedva i osnovnu,kako su ti ljudi dobili posao,to su sve zene i deca od sofera ili rodbina istih,svi su dobili posao preko veze pa sad ce on meni da naplacuje,od toga nema nista,ja studiram dva faxa i jedva krpim za hravu,a za karte mozu da zaborave,ma da iskreno nikad je nisam ni placao.i kada sam isao u osnovnu,i u srednju,pa ni sada,kad udju u bus ja kazem sebi,ne sekiraj se ima i drugih autobusa,i sacekam sldeci,xaxaxaxaxaxax poz svim neplatisama GSP-a,Idemo do pobede,Demokrate hoće da nas zabrane,
da bi ušli u Evropu,
hapse decu Srbije.
Partizane,
čak i kad nas zatvore,
to što grmi to su tvoje,
crno-bele ćelije.

tamara

pre 13 godina

Posle 20-ak godina redovnog kupovanja markice počela sam da se švercujem kako bih uštedela koji dinar da svojoj deci zadovoljim normalne dečije potrebe jer sam svoje do maksimuma potisnula. Učim decu da cene rad i da svačiji trud treba da se plati, a onda dovodim sebe u situaciju da u prevozu stojim pored vrata i držim kartu u ruci spremnu za poništavanje samo ako ugledam "sumnjivu" do sad žutu ekipu, a od danas u prisustvu uniformisanog policajca, pa ako ne žurim izađem iz vozila ili ako mi je žurba poništim tu kartu. Danas sam uštedela 200 dinara jer u 4 vožnje nije bilo kontrole. kad se prolepša vreme više ću da šetam. Ovakvim represivnim merama neće moći da nas prevaspitaju jer smo u ovoj nemaštini i mi koji smo 20 godina bili vaspitani i redovno kupovali markicu naprasno postali nevaspitani i lažemo i sopstvenu decu. Neka cenu prilagode sadašnjim uslovima pa će bar 25% od ovih 50% švercera kupiti merkice i karte. A sad treba platiti i ovu armiju kontrolora i policajce, a sve više nas će početi da pešači (što možda i nije tako loše), pa će GSP početi sve više da tone (što za neke neće biti dobro).

branko zemun

pre 13 godina

Iskreno, pametan potez to je trebalo i ranije da se uvede. Muka mi je od švercera - ako nemaš pare idi peške pusti nas koji plaćamo da se vozimo normalno. GSP nije socijalna institucija pa da se jedni voze za dzabe a drugi plaćaju.Muka mi je od svakodnevnih scena koje viđam u GSPu, ona silna natezanja i izgovore od švercera, pretnje, pa čak i tuče.

Pitam se pitam

pre 13 godina

Kakav je to način da neko ko redovno kupuje markicu ili kartu za prevoz bude izigran i napravljen budalom time što neko da sebi za pravo da omogući plaćanje kazni po znatno nižim cenama i samim tim svi oni koji su kupovali karte i markice su ispali budale!

mica

pre 13 godina

Neka prvo ova vlast obezbedi posao gladnom narodu i pristojne plate, neka posalje policiju u kolubaru i sve korumpirane institucije, ukine duple, troduple, desetoduple i stoduple funkcije politicara, neka privatizuje javna preduzeca, ispravi greske u reformi pravosudja, ukine duple akcize, iskoreni korupciju i zaposljavanje preko veze, prijatelja, kumova i rodjaka... i neka ne brine da ce narod platiti struju, grejanje, vodu, kartu za prevoz...

Nigg

pre 13 godina

Ne znam zasto, ali nikada nisam imao problema sa kontrolom. Gledam u daljinu, velika vecina prodje jer vidi da ne vadim kartu pa ne zele sebi da prave posao ili ako mi traze lepo im kazem da nemam i da silazim na sledecoj stanici. Nema nikakvog prepiranja i objasnjavanja, kulturno i fino se svercujem.

Марко

pre 13 godina

Ја се шверцујем и шверцоваћу се докле год негде будем ишао аутобусом и у 90-ој години ћу да се шверцујем, ако тада негде будем и могао да идем... Када животни стандард буде био да може да се преживи, онда ћу размислити да купим карту, али не верујем да ћу и тада то учинити... Мој животни мото је "Само поштено, па ко кога з..........."... Александар Николић, Марко Милетић...

daca

pre 13 godina

Nikad ne placam kartu, preskupa je ... ali kad GSP bude posten i radio svoj posao kako treba , da platicu vrlo rado kartu ... ali o toj postenosti mogu samo da sanjam u srbiji ...

tamara

pre 13 godina

Cena markice je nekad bila pristupačnija u odnosu na zaradu, gotovo zanemarljiva stavka za pojedinca koji živi kod mame i tate i zarađuje samo za sebe ili je na birou pa ima markicu za nezaposlene (čak i tada dok sam bila nezaposlena mogla sam da kupujem markicu jer je cena bila povoljna) - a i dalje smatram da vožnju treba plaćati. Ali sad imam i dvoje dece i dakle za nas četvoro treba najmanje 7.060 dinara (za prvu zonu) a to je čak više nego što plaćamo struju za ceo mesec i još neke kućne dažbine. A gde je tu hrana, pa troškovi za školu deci, knjige, sveske, odeća školsko obezbeđenje, vanškolske aktivnosti koje sam deci na žalost uskratila jer sa ukupnim primanjima moje porodice od 60.000 (suprug i ja) ne možemo sve da priuštimo. Deset godina nismo mrdnuli iz Beograda i decu nismo mogli da odvedemo ni na more. Dakle suma od 7.060 za četvoročlanu porodicu je previše za prevoz a to je samo za mesečne markice. Dakle predlažem da smanje cenu karata i markica i brojčano više ljudi će ih kupovati pa će tako sakupiti više para nego što sad uspevaju jer je sve više švercovanja jer ljudi traže načine da uštede svaki dinar. Zašto onda i oni koji dobiju markicu od firme sve češće pokušavaju da je prodaju kako bi ućarili i tih 2-3 hiljade.

s tim rolaj

pre 13 godina

Koliko vidim, svi očekuju da se Srbija promeni (da GSP postane pristojan) a da se oni ne promene (da počnu da plaćaju prevoz). Ljudi, to tako ne ide.

NeVerujem

pre 13 godina

Jel neku uopste računa??? Znači tebi svaki dan mesečno u 30 dana (da se uzme) ajde da kazemo da ti trebaju 4 karte (iako vecini ne treba toliko), 4 puta 50 je 200 din mesečno, puta 30 to je 6000 dinara (uračunavajući i vikende). Znači tebi bez markice da svaki dan kupujes po 4 karte treba 6000 mesečno. Al ajde da pretpostavimo da uzimas najskuplju markicu koja mislim da je za zaposlene i da je 2700 za drugu zonu, to je opet vise od polovine koliko ti platis mesečno, a ne plaća svako ovoliku cifru... da se ne lazemo vise.

tamara

pre 13 godina

Imam jedan predlog: neka uvedu neki sistem elektronskih kartica (ili kao kredit za mobilni - pripejd varijanta - koliko se voziš toliko da platiš tj. koliko platiš toliko se voziš) tako da niko ne može da uđe u vozilo dok ne provuče karticu kroz uređaj a vozilo ne krene dok svi ne provuku svoje kartice i da prilikom izlaska opet provuku karticu pa da tako plate onoliko koliko se voze. Takođe nije korektno da istu cenu platimo i kada se vozimo 2 stanice i kada idemo od početne do krajnje stanice najduže linije u jednoj zoni. Tako i markicu treba da plate isto i oni koji putuju recimo svakog dana sa Zvezdare na Novi Beograd (na posao ili u školu i nazad) i oni kojima treba da stignu od Čubure do recimo Slavije i ne idu dalje ali im je pojedinačna karta za to preskupa. Dešava mi se ponekad da u toku prve polovine meseca nemam potrebu da se udaljim od kuće na više od dve stanice ili više dana uopšte, a da za nedelju dana imam i više od 30 vožnji ali ne mogu da predvidim kada će se takve obaveze pojaviti, pa ni varijanta polumesečne nije dobra ponuda, jer ako je kupim sredinom meseca misleći da ću imati puno vožnji u tom periodu desi se da se razbolim ili se te obaveze otkažu, meni onda uludo propadnu pare, jer ne uspem da ih iskoristim. Tada bi verovatno većina ljudi mogla potrošnju da prilagodi svojim potrebama, a kontrolori ne bi bili potrebni pa bi tako GSP imao znatne uštede. U eri savremene tehnologije to nije neizvodljivo. Ovakav dosadašnji metod pruža brojne mogućnosti za mahinacije i manipulacije, falsifikovanje, preprodaju ...

Kemiš

pre 13 godina

Vozim se gradskim prevozom već 30 godina i nikada nije bio bolji ni sa manjim guzvama. Jedva cekam nove tramvaje i direktnu vezu mog Banovog Brda sa NBGom. Eeeeee 'al mora da se plati. Nista nije nikom palo sa neba pa nece ni nama. Nije drzavno saka pirinca pa da to pozoba svaka vrana. Na kraju krajeva dokle da mi koji sve redovno placamo ispadamo retardi ?

Ljubisa

pre 13 godina

Stanicu dve 50 din pa par presedanja i natrag puno izadje.kad ce da uvedu dnevnu kartu ili vremenski ogranicenu u pravcu kao sto je u evropi u koju hocemo?pukli kontrolori a puknuce i komunalci.sve ovo lici na exsperimente

Srdjan

pre 13 godina

Konačno, pa jel sam ja sa kruske pao st svakog meseca dajem 1100 din za markicu, a da ne spominjem one čija je markica skuplja, neka i treba.

Ena

pre 13 godina

Kupujem kartu i svaki put se iscimam da ne zaboravim... jel sam ja to ne znam sta da ne kazem (posto ne daju da se psuje) sto redovno kupujem kartu dok se "pametni" švercuju...

Olja

pre 13 godina

E muka mi je vise stvarno od neandertalaca po nasim autobusima koji misle ako naprave dovoljnu frku da ce da ih puste.. a sta je sa nama koji normalno placamo?

Zgrožen

pre 13 godina

Znači posle 20 ak godina kupovanja markice sad nemas para? znači ti si normalno kupovala markice kad je cela država bila u bedi i osnovnih životnih namirnica nije bilo ni za jednu kašiku, ali tad si ih hvala bogu kupovala kad nije ni bilo kontrole po autobusima, a veruj mi secam se, znači u susštini ti si dobro živela dok ostatak države nije i sad ti ne odgovara jer nije prava vlast na čelu da ti omogući takvu vožnju, pa znaš šta, treba da šetaš.

Miloš

pre 13 godina

Da su skupe karte skupe jesu, ali ako nabavis markicu em je isplativije za ceo mesec (imas digitron, brate izračunaj), drugo ne moras da se cimas stalno kad vidis žuti prsluk (a sad ih nece ni imati) i trece postedis sebe muke od placanja cifre koju ni za parkiranje u centru grada ne bi toliko platio.

Mira

pre 13 godina

Pa dokle cemo vise mi posteni građani da placamo da mi se neko švercuje u autobusu, razumem jednom zaboravis kartu ili ne kupis markicu ali stalno se tako voziti je čista krađa.

Vera

pre 13 godina

Pa kad je tolika kazna naravno da cu kartu da kupujem, neka su poveli komunalce sa sobom, pa nek neko samo vikne da ili pokuša da se posvađa... samo da to vidim??

Laza

pre 13 godina

Pričao mi ortak kad je bio da plati kaznu u Gsp-u da je neki čovek imao 45 kazni i bio u fazonu dajte da platim ovu poslednju da se ne sudim.. pa znas kad bi to sad moglo.. pa nikad, sta sam ja teski tenkre sto placam, a neko "pametuje"!!!

Lav

pre 13 godina

PA kakvo je to ponasanje pa jel smo toliki seljaci postali da ne mozemo da se vozimo ko sav civilizovan narod, e to je strasno... na sitnicama se vidi kultura.

Rale

pre 13 godina

Prisustvovao sam kako se lik vere po autobusu i bezi od kontrolora, al kad kazem vere mislim bas bukvalno vere po onim šipkama, dok se narod smeje.. sve je to super i smešno ali jer smo toliko sitni postali da glupih 50 din za kartu ne mozes da das.

Janko

pre 13 godina

Ja sam za sve sto je dz.. stvarno u dusi sam takav.. ali kad mi je kazna kolika je da se štekam za 50 dindži samo kao da bi "prevario" sistem.. ma woow pre cu se zeznuti ako mi uleti kontrola a ja je na vreme ne izvalim, šta onda?

Maja

pre 13 godina

Kontrola ko kontrola.. ne volim je.. ništa lično al živciraju me. Al ako sam vec platila markicu za ceo mesec i ako to znači da mogu da se vozim svuda u gradu od pet ujutru do pola 12 uvece, pa sto da ne... a za cirkusijadu po autobusu necu ni da komentarisem...

Ljilja

pre 13 godina

Pa znam da su me upozorili da ne psujem i ne ispoljavam netrpeljivost, ali brate 50 dinara???? 50 dinara!!!! samo ti toliko treba i to mozes da kupis na trafici dok redovno kupujes cigare.. ali ne lakse ti je da se svadjas i dizes frku kad te uhvate jel toboze ti si Srbenda... uzas!

Miki

pre 13 godina

Ma mogu i vojsku da dovedu.. nije žvaka za seljaka, a kamoli javni transport, kad počnu po dzepu da udaraju.. da vidis kako ce brzo početi karte da se placaju...

Uki

pre 13 godina

Mislim da smo mi jedina nacija koja smatra da je javni prevoz besplatan, drago mi je da vidim sto su neki ljudi počeli barem markice da kupuju, a ovi ostali nek se prze dok ne ukapiraju da javi transport nije besplatan, sve se placa ljudi to je normalna stvar.

Nevena

pre 13 godina

Ponekad je stvarno tesko skapirati zasto neko ne moze barem tih glupih 50 din da da za tu kartu ako vec ne moze ili nece markicu..u Americi se svuda taksijem ide ili metroom (da ne pominjem da se oba placaju), mi dok metro ne dobijemo imamo gradski, nije idealan ali nije ni besplatan.

Višnja

pre 13 godina

Konačno neko malo reda da uvede i u prevoz.. stvarno nije fer jer ima ljudi koji normalno placaju svoju kartu ili legitimaciju, pa koliko je to fer prema nama. Al ajde čak da je karta 250 dinara pa da razumem nema svako itd ali ona košta 50 din 50 $%#/ dinara i ti se i dalje provlačiš i nerviraš kad te uhvate.. pa stvarno gde živimo?

pylot

pre 13 godina

Bojim se da moje lično mišljenje neće proći cenzuru pa iznosim Senekinu misao (čovek ima ono što se kaže "signature"(: "Delo neće biti ispravno, ako namera nije ispravna.".

Pera Strsljen

pre 13 godina

Kakve gluposti ljudi salju kao komentare.
Kome se ne svidja prevoz, neka ga ne korisi. Ako nema para, zar mu nije bolje da sedne j taksi i ne plati voznju, zbog loseg, starog vozila, ili neobrijanog vozaca, vise ce ustedeti.
I u prodavnici ne treba da plati nista, jer kvalitet robe nije dobar.
A i poslodavac ne treba da mu da platu jer nije zadovoljan njegovim poslom.
Nista nema za dzabe.

Београђанин

pre 13 godina

Само напред! Ко се вози сваки дан превозом може да купи маркицу која није скупа а ко се не вози нека купи карту.
Спасите Београд од напасти примитивизма и малограђанства!

branko zemun

pre 13 godina

Iskreno, pametan potez to je trebalo i ranije da se uvede. Muka mi je od švercera - ako nemaš pare idi peške pusti nas koji plaćamo da se vozimo normalno. GSP nije socijalna institucija pa da se jedni voze za dzabe a drugi plaćaju.Muka mi je od svakodnevnih scena koje viđam u GSPu, ona silna natezanja i izgovore od švercera, pretnje, pa čak i tuče.

Strahinja

pre 13 godina

Švercuje se minimum 40% ljudi.Klinci,srednjih godina,matori,nema izuzetaka.Prevoz je više nego pristojan s obzirom na tu činjenicu.Podržavam svaku akciju koja ide protiv komunističko-šibicarskog duga koji komentari iskazuju u komentarima tipa *neka mi država obezbedi* ili *voze nas ko krompire*. ???

Pitam se pitam

pre 13 godina

Kakav je to način da neko ko redovno kupuje markicu ili kartu za prevoz bude izigran i napravljen budalom time što neko da sebi za pravo da omogući plaćanje kazni po znatno nižim cenama i samim tim svi oni koji su kupovali karte i markice su ispali budale!

vlada

pre 13 godina

vozimo se u krsevima,i netreba niko da placa kartu.mogli bi i specijalce i vojsku da povedu u kontrolu karata.kao da su oni sto se svercuju najveci kriminalci.

Ja

pre 13 godina

Neka prvo obezbede adekvatnu uslugu(a ne da nas voze kao krompire, jos fali da izgine neko) i neka obuce te kontrolore da adekvatno rade i da se ponasaju! Kontrolori nemaju kulturu ponasanja, neki su cak i jako bezobrazni prema maloj deci! 50 dinara za kartu je mnogo za drzavu kakva je ova!

borko

pre 13 godina

kada mi drzava omoguci pristojan zivot, ostvarivanje mojih gradjanskih prava, ja cu da kupujem markicu i/li kartu. a do tada teram po starom.
nema kontrole ili policije koja me moze naterati da kupujem kartu.
vas iz gspa sram bilo, nardo gladan, nezaposelnih na stotine hiljada u beogradu, a vi pretite kazanam od vise hiljada dinara na licu mesta.
bas bih voleo da vidim kako ce te od mene naplatiti dinara!

aki

pre 13 godina

Neka nam idiotska drzava obezbedi da mozemo da zaradimo za tu markicu i te karte...u suprotnom sverc-komerc...
A jedino resenje: motka u ruke i na ulice...
Oni su svi na gubitku, jel...a mi raja sto izgubismo zivote pored njih takvih...od koga mi da to naplatimo...

******** motka!!!

Milica

pre 13 godina

Ja treba od svoje pripravnicke plate da nahranim porodicu, sestru koja studira i povremeno "ubode" neki studensti posao, oca koga niko nece da zaposli zato sto ima previse godina. treba da platim racune, kako bi imali vode i struje, cak i ovu poruku saljem sa prijateljicinog kompijutera zato sto nemam novca da platim intrnat kuci. da placam makricu 2500 ili koliko je vec... ili svaki dan 200 dina za karte ne bi li stigla do posla da zaradim za hleb i krompir i pasulj. ili ce oni nositi dalje zute prsluke a ja izlaziti iz autobusa cim ih vidim, ili cu se jos malo izvestiti pa nauciti da citam misli, pa da ih prepoznam po smrknutim licima na stanici. njih gomilu kontrolora, komunalaca, i inspekcije, koji hoce da kazne bedni narod, da bude jos bedniji i pokorniji. apelujem da te prsluke, koje ste obacili, kao jednu robnu vrednost zamenite za drugu, pa svakom kondukteru da kupite barem sapun kao deo opreme, a ne da se kao oni masni i strokavi matori sa stanice 16-tice, unosi zenama u lice i pri tome ispusta smrad vredan hiljadu paklova.

student666

pre 13 godina

QUOTE: "Švercuje se minimum 40% ljudi.Klinci,srednjih godina,matori,nema izuzetaka.Prevoz je više nego pristojan s obzirom na tu činjenicu.Podržavam svaku akciju koja ide protiv komunističko-šibicarskog duga koji komentari iskazuju u komentarima tipa *neka mi država obezbedi* ili *voze nas ko krompire*."


QUOTE: "Iskreno, pametan potez to je trebalo i ranije da se uvede. Muka mi je od švercera - ako nemaš pare idi peške pusti nas koji plaćamo da se vozimo normalno. GSP nije socijalna institucija pa da se jedni voze za dzabe a drugi plaćaju.Muka mi je od svakodnevnih scena koje viđam u GSPu, ona silna natezanja i izgovore od švercera, pretnje, pa čak i tuče."


Cesto me je sramota zbog toga sto zivim u Srbiji. A jos cesce se zapitam da li me je zapravo sramota i sto sam srpske nacionalnosti. Ne samo zbog epidemije nepotizma kojoj leka nema vec duze vreme, vec i upravo ovako prosvetljujucih komentara, napisanih, pretpostavljam, od strane akademski obrazovanih i visokoskolovanih u vreme Tita i komunizma kada je sve bilo dzabe. Ne brinite, otplaticemo mi i to vase, a i ovo nase, pa cak i gsp, jer to tako treba. U zemlji seljaka na brdovitom Balkanu.

Ne placam nikad kartu

pre 13 godina

Ovako mozete i vosku da dovedete bas me briga,a ovi komunalci su smesni,covece ljudi sa jedva zavrsenim srednjim skolama,a kontrola,jedva i osnovnu,kako su ti ljudi dobili posao,to su sve zene i deca od sofera ili rodbina istih,svi su dobili posao preko veze pa sad ce on meni da naplacuje,od toga nema nista,ja studiram dva faxa i jedva krpim za hravu,a za karte mozu da zaborave,ma da iskreno nikad je nisam ni placao.i kada sam isao u osnovnu,i u srednju,pa ni sada,kad udju u bus ja kazem sebi,ne sekiraj se ima i drugih autobusa,i sacekam sldeci,xaxaxaxaxaxax poz svim neplatisama GSP-a,Idemo do pobede,Demokrate hoće da nas zabrane,
da bi ušli u Evropu,
hapse decu Srbije.
Partizane,
čak i kad nas zatvore,
to što grmi to su tvoje,
crno-bele ćelije.

qwerty

pre 13 godina

Cekaj, da bi komunalni policajac nekom napisao kaznu mora da zna ime i prezime. Ako ja nemam licnu kartu ili slazem da sam maloletan, on bi morao da me vodi u stanicu da me identifikuje i te podatke koje su sluzbeni otkrije gsb-u.

Sassa

pre 13 godina

Bravo, BRAVO!!!
posto su komunalni policajci resili sve probleme, po pitanju parkiranja, djubreta, ulicne prodaje i jos kojecega. Sada, konacno imaju vremena da se uhvate u kostac sa zlim svercerima. Deco, babe, dede, sada ste ********!

S

pre 13 godina

Wow... jel mogu i ja da dobijem komunalne policajce da mi pomognu u naplati mojih potraživanja, i da za mene legitimišu druge ljude, a sve to u vreme dok njihov stvarni posao, za koji su plaćeni, stoji?
Dodao bih sledeće - komunalni policajci nemaju pravo da vaše lične podatke daju kontrolorima. Dakle, on može da vas legitimiše, ali ne može vaše podatke da da kontroloru. Ako to uradi, čini krivično delo neovlašćenog prikupljanja ličnih podataka, teži oblik (tokom obavljanja službene dužnosti), pa nemojte čekati da podnesete krivičnu prijavu protiv njega, a zatim i odštetni zahtev.

@

pre 13 godina

Odlicno, zaposlishe gomilu neobrazovanih i jos im dali neki umisljeni autoritet da ganjaju nas koji posle skola i fakulteta i dalje posao ne mozemo da nadjemo pa za kartu i nemamo...
i kako ih angazuju sve veci i veci broj, jos nam samo fali da povecaju cenu karte da bi se pokrili troskovi kontrole :D

Cika Welja

pre 13 godina

Aparati za ponistavanje karate ne rade pa dok provalim koji radi setajuci se kroz autobus moram da stojim od Kumodraza do Karaburme. Teze mi to padne nego sto sam radio ceo dan. Pre neki dan sam u Pozeskoj cekao 23 tacno 49 minuta a onda su projurile tri razdrndane jedna iza druge kao na reliju uz tutnjavu i dim kao da je dosao sudnji dan. Stacu, sedoh u 58. A te iste dvadesettrojke sa Karaburme zaobidju Marijane Gregoran pa dodju prazne Visnjickim putem i prva stanica im bude ona pre Pancevca. A kada izadjem iz autobusa po 15 minuta nikoga ne cujem od zujanja u usima. Ako stojim pored vrata to je voznja kao na motoru, ostanu mi bubice po zubima. Sedista mokra, skoro je u jednom autobusu bilo leda po prozorima i podu. To sto prokisnjavaju vec svi znaju ali juce je u onoj novoj zelenoj i provejavao sneg, vajda kroz ventilaciju. A onda kada se nakace i oni mali romi ( valjda me nece tuziti neka NVO) da zapevaju po onom autobusu, da se biju, pljuju, guraju, lizu staklo na vratima,gaze po sedistima koja se izgred budi receno redovno peru ,jelte, cena prevoza i nije tako visoka zar ne?
Zeleo bih da se zahvalim vozacima koji savesno i profesionalno obavljaju svoj posao bez obzira na uslove u kojima rade i za platu za koju sve to rade a kojih nije mali broj. Hvala vam sto nam pomazete da lakse prezivimo deo beograskog zivota koji se zove GSP.

Тања

pre 13 godina

Ако је ГСП неспособан да одржава аутобусе да буду исправни и чисти, да поштује ред вожње и да поред толико запослених не може да уведе кондуктере који би продавали и контролисали карте, онда нека се растури фирма и сви њихови запослени остану без посла. Верујем да има бар дупло више запосленх у канцеларијама него што је потребно, а ми нисмо обавезни да их плаћамо. Такође, не плаћамо комуналну полицију да ради посао ГСП-а, већ да нам Београд и Србија буду чистији... Иначе, нисам за неплаћање карата, али је превелика цена за такав превоз и наш стандард...

sinisa

pre 13 godina

(branko zemun, 28. februar 2011 20:50)
Slazem se da GSP nije socijalna institucija, zato treba da otpuste bar 2000 prijatelja,ljubavnica, brace kumova, partijskih clanova. Ovako ovaj potez ostavlja gorak okus u ustima, gsp ima prihode u rangu Beckog prevoza, uzimajuci u obzir i velicinu, a sve se pokrade i ode na platice, bonuse, a busevi koji su dobili kao donaciju nisu u stanju ni da odrzavaju, a o grejanju ni da ne pricam. PS : posaljite policiju u Kolubaru, tamo su pare pokradene. PS2: I ta murija koji jure ljude po pijaci, a sad i po GSP-u,crvene od srama dok se natezu sa bakicama za korpu jaja, ali dobije naredjenjei mora da ga odradi, prljav je to posao. Siguran sam da bi radije otisli u Kolubaru ili neko drugo preduzece i hvatali prave krimose. PS3: Ako ide komunalna policija , mozete otpustiti kontrolore, smanjite zaposlene, ustedite na necemu, rupo bez dna.

daca

pre 13 godina

Nikad ne placam kartu, preskupa je ... ali kad GSP bude posten i radio svoj posao kako treba , da platicu vrlo rado kartu ... ali o toj postenosti mogu samo da sanjam u srbiji ...

mica

pre 13 godina

Neka prvo ova vlast obezbedi posao gladnom narodu i pristojne plate, neka posalje policiju u kolubaru i sve korumpirane institucije, ukine duple, troduple, desetoduple i stoduple funkcije politicara, neka privatizuje javna preduzeca, ispravi greske u reformi pravosudja, ukine duple akcize, iskoreni korupciju i zaposljavanje preko veze, prijatelja, kumova i rodjaka... i neka ne brine da ce narod platiti struju, grejanje, vodu, kartu za prevoz...

s tim rolaj

pre 13 godina

Koliko vidim, svi očekuju da se Srbija promeni (da GSP postane pristojan) a da se oni ne promene (da počnu da plaćaju prevoz). Ljudi, to tako ne ide.

Dragan

pre 13 godina

Zasto B92 ne dovede nekog pravnika da objasni prava gradjanja i prava ovih komunalaca i kontrola. Najvise me zanima po kojem to zakonu moze GSP da naplacuje kaznu za neplacenu uslugu. Ako sam ja kafedzija i meni gost ne plati kafu mogu li ja da mu naplatim kaznu zato sto nije platio moju uslugu?

Zasto su GSP, parking servis i slicna preduzeca posebna?

Ima li pravnika koji citaju ovo?

p

pre 13 godina

slažem se da prevoz mora da se plaća , ne može džabe, ali isto tako nije realna cena . Napr markica za zaposlenog 2500 din*12 meseci =30000 din. Pa cela jedna plata na gsp. A tu bude jos zenina markica i markica za jednog studenta i jednog srednjoskolca. Znaci cirka 800 evra godisnje samo na prevoz. A zato ne mogu da operu te autobuse. Bezbroj puta je atutobus tolko prljav da ne vidim kroz staklo. A koliko su autobusa dobili dzabe(od japana i drugih) satim tim uštedeli milione. Nekoliko puta sam se vozio autobusom u koji su ulazili gasovi sagorevanja goriva ili ne znam čega, pa ceo autobus drzi ruku, sal ili jaknu preko usta da bi mogao da diše.
Al na kraju zaključak je da je prevoz preskup za srpske uslove i plate. Prostom računicom. Ili oni sad po svaku cenu oce da naplate za one 90 te kada niko nije plaćao.

Nigg

pre 13 godina

Ne znam zasto, ali nikada nisam imao problema sa kontrolom. Gledam u daljinu, velika vecina prodje jer vidi da ne vadim kartu pa ne zele sebi da prave posao ili ako mi traze lepo im kazem da nemam i da silazim na sledecoj stanici. Nema nikakvog prepiranja i objasnjavanja, kulturno i fino se svercujem.

tamara

pre 13 godina

Posle 20-ak godina redovnog kupovanja markice počela sam da se švercujem kako bih uštedela koji dinar da svojoj deci zadovoljim normalne dečije potrebe jer sam svoje do maksimuma potisnula. Učim decu da cene rad i da svačiji trud treba da se plati, a onda dovodim sebe u situaciju da u prevozu stojim pored vrata i držim kartu u ruci spremnu za poništavanje samo ako ugledam "sumnjivu" do sad žutu ekipu, a od danas u prisustvu uniformisanog policajca, pa ako ne žurim izađem iz vozila ili ako mi je žurba poništim tu kartu. Danas sam uštedela 200 dinara jer u 4 vožnje nije bilo kontrole. kad se prolepša vreme više ću da šetam. Ovakvim represivnim merama neće moći da nas prevaspitaju jer smo u ovoj nemaštini i mi koji smo 20 godina bili vaspitani i redovno kupovali markicu naprasno postali nevaspitani i lažemo i sopstvenu decu. Neka cenu prilagode sadašnjim uslovima pa će bar 25% od ovih 50% švercera kupiti merkice i karte. A sad treba platiti i ovu armiju kontrolora i policajce, a sve više nas će početi da pešači (što možda i nije tako loše), pa će GSP početi sve više da tone (što za neke neće biti dobro).

Srdjan

pre 13 godina

Konačno, pa jel sam ja sa kruske pao st svakog meseca dajem 1100 din za markicu, a da ne spominjem one čija je markica skuplja, neka i treba.

Uki

pre 13 godina

Mislim da smo mi jedina nacija koja smatra da je javni prevoz besplatan, drago mi je da vidim sto su neki ljudi počeli barem markice da kupuju, a ovi ostali nek se prze dok ne ukapiraju da javi transport nije besplatan, sve se placa ljudi to je normalna stvar.

Višnja

pre 13 godina

Konačno neko malo reda da uvede i u prevoz.. stvarno nije fer jer ima ljudi koji normalno placaju svoju kartu ili legitimaciju, pa koliko je to fer prema nama. Al ajde čak da je karta 250 dinara pa da razumem nema svako itd ali ona košta 50 din 50 $%#/ dinara i ti se i dalje provlačiš i nerviraš kad te uhvate.. pa stvarno gde živimo?

bgdbgd

pre 13 godina

kupujem markicu redovno ali nisam zadovoljan uslugom koju gsp pruza za te pare. Naime zivim u zoni 2 gde je cena studentske markice 1500 din. A prevoz na liniji 407 ide readnim danom na 45 minuta!!! A pravilo je da svaki dan neki od autobusa izostane (sto znaci da efektivno idu na 90 minuta). Pa sada vidite sami...

Mira

pre 13 godina

Pa dokle cemo vise mi posteni građani da placamo da mi se neko švercuje u autobusu, razumem jednom zaboravis kartu ili ne kupis markicu ali stalno se tako voziti je čista krađa.

Марко

pre 13 godina

Ја се шверцујем и шверцоваћу се докле год негде будем ишао аутобусом и у 90-ој години ћу да се шверцујем, ако тада негде будем и могао да идем... Када животни стандард буде био да може да се преживи, онда ћу размислити да купим карту, али не верујем да ћу и тада то учинити... Мој животни мото је "Само поштено, па ко кога з..........."... Александар Николић, Марко Милетић...

Ljubisa

pre 13 godina

Stanicu dve 50 din pa par presedanja i natrag puno izadje.kad ce da uvedu dnevnu kartu ili vremenski ogranicenu u pravcu kao sto je u evropi u koju hocemo?pukli kontrolori a puknuce i komunalci.sve ovo lici na exsperimente

pylot

pre 13 godina

Bojim se da moje lično mišljenje neće proći cenzuru pa iznosim Senekinu misao (čovek ima ono što se kaže "signature"(: "Delo neće biti ispravno, ako namera nije ispravna.".

Pera Strsljen

pre 13 godina

Kakve gluposti ljudi salju kao komentare.
Kome se ne svidja prevoz, neka ga ne korisi. Ako nema para, zar mu nije bolje da sedne j taksi i ne plati voznju, zbog loseg, starog vozila, ili neobrijanog vozaca, vise ce ustedeti.
I u prodavnici ne treba da plati nista, jer kvalitet robe nije dobar.
A i poslodavac ne treba da mu da platu jer nije zadovoljan njegovim poslom.
Nista nema za dzabe.

Aleksandar

pre 13 godina

Obozavam ove nametnute komentatore "idite peske", "protiv sam - obezbedi prvo".

Kao prvo, GSP je u 90 odsto slucajeva ocajan. Umesto da se prevoz krece kako treba, zaticem po jedno 2-4 prevoza, minimum, pod istim brojem, kako idu jedan za drugim. Ne postuje se vozni red. I to cu da snimim, pa sve u paketu da posaljem na B92, a bogami i na Youtube. Vozaci nameno idu sporo da bi se nabili na crveno. Onda pricaju na mobilni u toku voznje. Onda pricaju u kabini sa jos nekom osobom, iako je zabranjeno pricanje (razglabanje) sa vozacem. I da istina je vozaci neki put kao da voze krompir, a ne ljude. Ne zasticene sipke izolacionim materijalom, pa kad sevne tramvaj ili trola zatrese te struja.

To je sto se tice ocajnosti prevoza.

Sto se tice "obezbedite prvo" je jos jedna od vecih istina u ovoj drzavi. Ljudi ce pre svega iskoristiti pare od markice, da bi prehranili porodicu na svoju bednu platu. I nije samo to. sama vlast dozvoljava namet pre nego sto bi ista obezbedila ljudima da ga plate, a uz to da mogu komotno da zive.

Ena

pre 13 godina

Kupujem kartu i svaki put se iscimam da ne zaboravim... jel sam ja to ne znam sta da ne kazem (posto ne daju da se psuje) sto redovno kupujem kartu dok se "pametni" švercuju...

Olja

pre 13 godina

E muka mi je vise stvarno od neandertalaca po nasim autobusima koji misle ako naprave dovoljnu frku da ce da ih puste.. a sta je sa nama koji normalno placamo?

Zgrožen

pre 13 godina

Znači posle 20 ak godina kupovanja markice sad nemas para? znači ti si normalno kupovala markice kad je cela država bila u bedi i osnovnih životnih namirnica nije bilo ni za jednu kašiku, ali tad si ih hvala bogu kupovala kad nije ni bilo kontrole po autobusima, a veruj mi secam se, znači u susštini ti si dobro živela dok ostatak države nije i sad ti ne odgovara jer nije prava vlast na čelu da ti omogući takvu vožnju, pa znaš šta, treba da šetaš.

Miloš

pre 13 godina

Da su skupe karte skupe jesu, ali ako nabavis markicu em je isplativije za ceo mesec (imas digitron, brate izračunaj), drugo ne moras da se cimas stalno kad vidis žuti prsluk (a sad ih nece ni imati) i trece postedis sebe muke od placanja cifre koju ni za parkiranje u centru grada ne bi toliko platio.

Vera

pre 13 godina

Pa kad je tolika kazna naravno da cu kartu da kupujem, neka su poveli komunalce sa sobom, pa nek neko samo vikne da ili pokuša da se posvađa... samo da to vidim??

Laza

pre 13 godina

Pričao mi ortak kad je bio da plati kaznu u Gsp-u da je neki čovek imao 45 kazni i bio u fazonu dajte da platim ovu poslednju da se ne sudim.. pa znas kad bi to sad moglo.. pa nikad, sta sam ja teski tenkre sto placam, a neko "pametuje"!!!

Lav

pre 13 godina

PA kakvo je to ponasanje pa jel smo toliki seljaci postali da ne mozemo da se vozimo ko sav civilizovan narod, e to je strasno... na sitnicama se vidi kultura.

Rale

pre 13 godina

Prisustvovao sam kako se lik vere po autobusu i bezi od kontrolora, al kad kazem vere mislim bas bukvalno vere po onim šipkama, dok se narod smeje.. sve je to super i smešno ali jer smo toliko sitni postali da glupih 50 din za kartu ne mozes da das.

Janko

pre 13 godina

Ja sam za sve sto je dz.. stvarno u dusi sam takav.. ali kad mi je kazna kolika je da se štekam za 50 dindži samo kao da bi "prevario" sistem.. ma woow pre cu se zeznuti ako mi uleti kontrola a ja je na vreme ne izvalim, šta onda?

Maja

pre 13 godina

Kontrola ko kontrola.. ne volim je.. ništa lično al živciraju me. Al ako sam vec platila markicu za ceo mesec i ako to znači da mogu da se vozim svuda u gradu od pet ujutru do pola 12 uvece, pa sto da ne... a za cirkusijadu po autobusu necu ni da komentarisem...

Ljilja

pre 13 godina

Pa znam da su me upozorili da ne psujem i ne ispoljavam netrpeljivost, ali brate 50 dinara???? 50 dinara!!!! samo ti toliko treba i to mozes da kupis na trafici dok redovno kupujes cigare.. ali ne lakse ti je da se svadjas i dizes frku kad te uhvate jel toboze ti si Srbenda... uzas!

Miki

pre 13 godina

Ma mogu i vojsku da dovedu.. nije žvaka za seljaka, a kamoli javni transport, kad počnu po dzepu da udaraju.. da vidis kako ce brzo početi karte da se placaju...

Nevena

pre 13 godina

Ponekad je stvarno tesko skapirati zasto neko ne moze barem tih glupih 50 din da da za tu kartu ako vec ne moze ili nece markicu..u Americi se svuda taksijem ide ili metroom (da ne pominjem da se oba placaju), mi dok metro ne dobijemo imamo gradski, nije idealan ali nije ni besplatan.

NeVerujem

pre 13 godina

Jel neku uopste računa??? Znači tebi svaki dan mesečno u 30 dana (da se uzme) ajde da kazemo da ti trebaju 4 karte (iako vecini ne treba toliko), 4 puta 50 je 200 din mesečno, puta 30 to je 6000 dinara (uračunavajući i vikende). Znači tebi bez markice da svaki dan kupujes po 4 karte treba 6000 mesečno. Al ajde da pretpostavimo da uzimas najskuplju markicu koja mislim da je za zaposlene i da je 2700 za drugu zonu, to je opet vise od polovine koliko ti platis mesečno, a ne plaća svako ovoliku cifru... da se ne lazemo vise.

tamara

pre 13 godina

Cena markice je nekad bila pristupačnija u odnosu na zaradu, gotovo zanemarljiva stavka za pojedinca koji živi kod mame i tate i zarađuje samo za sebe ili je na birou pa ima markicu za nezaposlene (čak i tada dok sam bila nezaposlena mogla sam da kupujem markicu jer je cena bila povoljna) - a i dalje smatram da vožnju treba plaćati. Ali sad imam i dvoje dece i dakle za nas četvoro treba najmanje 7.060 dinara (za prvu zonu) a to je čak više nego što plaćamo struju za ceo mesec i još neke kućne dažbine. A gde je tu hrana, pa troškovi za školu deci, knjige, sveske, odeća školsko obezbeđenje, vanškolske aktivnosti koje sam deci na žalost uskratila jer sa ukupnim primanjima moje porodice od 60.000 (suprug i ja) ne možemo sve da priuštimo. Deset godina nismo mrdnuli iz Beograda i decu nismo mogli da odvedemo ni na more. Dakle suma od 7.060 za četvoročlanu porodicu je previše za prevoz a to je samo za mesečne markice. Dakle predlažem da smanje cenu karata i markica i brojčano više ljudi će ih kupovati pa će tako sakupiti više para nego što sad uspevaju jer je sve više švercovanja jer ljudi traže načine da uštede svaki dinar. Zašto onda i oni koji dobiju markicu od firme sve češće pokušavaju da je prodaju kako bi ućarili i tih 2-3 hiljade.

Kemiš

pre 13 godina

Vozim se gradskim prevozom već 30 godina i nikada nije bio bolji ni sa manjim guzvama. Jedva cekam nove tramvaje i direktnu vezu mog Banovog Brda sa NBGom. Eeeeee 'al mora da se plati. Nista nije nikom palo sa neba pa nece ni nama. Nije drzavno saka pirinca pa da to pozoba svaka vrana. Na kraju krajeva dokle da mi koji sve redovno placamo ispadamo retardi ?

tamara

pre 13 godina

Imam jedan predlog: neka uvedu neki sistem elektronskih kartica (ili kao kredit za mobilni - pripejd varijanta - koliko se voziš toliko da platiš tj. koliko platiš toliko se voziš) tako da niko ne može da uđe u vozilo dok ne provuče karticu kroz uređaj a vozilo ne krene dok svi ne provuku svoje kartice i da prilikom izlaska opet provuku karticu pa da tako plate onoliko koliko se voze. Takođe nije korektno da istu cenu platimo i kada se vozimo 2 stanice i kada idemo od početne do krajnje stanice najduže linije u jednoj zoni. Tako i markicu treba da plate isto i oni koji putuju recimo svakog dana sa Zvezdare na Novi Beograd (na posao ili u školu i nazad) i oni kojima treba da stignu od Čubure do recimo Slavije i ne idu dalje ali im je pojedinačna karta za to preskupa. Dešava mi se ponekad da u toku prve polovine meseca nemam potrebu da se udaljim od kuće na više od dve stanice ili više dana uopšte, a da za nedelju dana imam i više od 30 vožnji ali ne mogu da predvidim kada će se takve obaveze pojaviti, pa ni varijanta polumesečne nije dobra ponuda, jer ako je kupim sredinom meseca misleći da ću imati puno vožnji u tom periodu desi se da se razbolim ili se te obaveze otkažu, meni onda uludo propadnu pare, jer ne uspem da ih iskoristim. Tada bi verovatno većina ljudi mogla potrošnju da prilagodi svojim potrebama, a kontrolori ne bi bili potrebni pa bi tako GSP imao znatne uštede. U eri savremene tehnologije to nije neizvodljivo. Ovakav dosadašnji metod pruža brojne mogućnosti za mahinacije i manipulacije, falsifikovanje, preprodaju ...