Petak, 14.01.2011.

15:10

Opada podrška građana ulasku u EU

Članstvo Srbije u EU trenutno podržava 57 odsto građana, pokazuje istraživanje rađeno za Kancelariju za pridruživanje Uniji.

Izvor: B92

Opada podrška graðana ulasku u EU IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

74 Komentari

Sortiraj po:

Goran

pre 13 godina

Oni i hoce da nam opadne, na tome i rade, jer oni prvi nece u EU, jer tad bi morali da rade po njihovim zakonima, a oni to nece, jer im odgovara ovo rasulo od drzave, gde nema zakona, a ako ih ima ne sprovode se, jer im odgovara ova korupcija i govorenje narodu u oci da ce biti bolje, a sve je gore nama, a njima verovatno jako dobro.

danD

pre 13 godina

EU nema alternativu,ali najstrasnija mi cinjenica da mi egzistencija (postojanje) postaje luksuz zahvaljujuci evropskim standardima upakovanim sa nasim mentalitetom-ZIVOT ima alternativu...

Marko

pre 13 godina

EU postoji da bi se Nemacka i Francuska bogatile na racun manje mocnih zemalja clanica jer su time one duzne da liberalizuju svoje trziste,uvoze njihove proizvode i dovode njihove kompanije.To je i najglupljima jasno!

rale

pre 13 godina

DOSTA LAGANJA I VARANJA!!!!!!Ako je tako "slatko" u EU i avima koji au clanovi mnogo lepo, zasto se u Ausytiji skupljaju potpisi za referendum za izlazak iz Unije, a u Nemackoj da se vrati marka?NIJE VISE EU ono sto je bila pre 15 god.Pre ce se ona sama raspasti, nego sto ovi nesposobnjakovici budu uspeli da nas tamo "odvedu". ..... sto i nije tako lose.

splico

pre 13 godina

Uhicenja korumpiranih politicara u Hrvatskoj pocela su zbog pritiska EU. Ja san jedan od onih Hrvata koji je bia izrazito protiv EU jer da imamo sposobne i postene politicare bolje bi nam bilo da smo samostalni, ali san sa vrimenom prominia misljenje i danas mislim da je EU jedini spas protiv korumpirane politicke elite i crkve koja zabada nos di god stigne i uzima nan novce iz proracuna.

Pancevac

pre 13 godina

Ja sam uvek bio za Evropu,i uvek cu biti.

Kako cela Evropa,tako i mi.

Nisam za Usa,jos manje za Ruse i Kineze.

Evropa

Najgori smo!
A i najgluplji..

Ivan

pre 13 godina

Mene zanima zašto ova vest nije iscrpno predstavljena u svim medijima. Čini mi se da je ona vest kada je za EU bilo 70 i kusur % preplavila vesti. Ovaj "EU komunizam" je u rangu već doživljenog. Siguran sam da bi % bio manji kada bi mediji bili još nezavisniji i pristrasniji. iskreno meni je sve jedno da li ćemo ući u EU, ništa posebno se tu neće promeniti u mom životu. Država će profitirati na štetu gradjana sve dok se ne budemo probudili. Firme se otvaraju sa propalim privatizacijama da bi plaćale porez državi, a lista nezaposlenih raste otpuštanjem još većeg broja ljudi iz istih fabrika. Nas država krade, pa pogledajte koliko su državne firme dužne, ali samo gradjanima je prećeno da plate. Mislim i da bi te pare namenjene ulaskom u EU takodje bile pokradene.

All along the Watchtower

pre 13 godina

Ko želi da kopa malo dublje po istoriji stvaranja EU neka pronađe: US Military Intelligence report EW-Pa 128 iliti The Red House Report.

Vladimir Arsic

pre 13 godina

Pa i nije neko iznenadjenje. Ako malo bolje razmislimo, shvaticemo da je vecini gradjana Srbije EU predstavljena kao skup evropskih drzava, u kome one najbogatije pumpaju pare onim siromasnim, te da je EU za nas izlaz iz problema u kome ne moramo mnogo da radimo, vec samo da donesemo neke zakone i izrucimo Hagu nekoliko ljudi.

U medjuvremenu su gradjani ukapirali dve bitne stvari:
1. EU nije drvo sa koga slobodno beres pare, koliko ti dusa zeli;
2. Ulazak u EU kao preduslov boljeg zivota u Srbiji je izgovor vlasti da ne radi nista pametno i da pere ruke od svake odgovornosti.

Shvatili su nasi ljudi da nema 'leba bez motike, da valja raditi i da se u EU ulazi onda kada sam sredis drzavu i privredu, kada sam zaradis neke pare.

Time su gradjani izgubili jedini motiv za prikljucenje EU koji im je predstavljan vec vise od jedne decenije.

Natalija

pre 13 godina

Pa kad je puno "trovača"! Sad sam čula od Bobe Mojsilović (kod Kovačevićke na RTS) da je „Evrops koncentracioni logor“ u koji hoće da nas „deportuju“! Eto to smo čuli od jedne od „ikona“ navodno nove Srbije. E na tom mišljenju mogao bi da joj pozavidi vladika Nikolaj. Čak se ni Brana Crnčević nije setio te Bobine „slike“. Da dodam: to kako je ona (i njena sestra bliznakinja Tomić, ambasador Srbije u Parizu) od rođenja do ove emisije živela jeste tekovina evropske kulture. Znači za nju je „evropa korisna“ ali za nas ostale u Srbiji je „koncentracioni logor“. Bez otvaranja knjiga našeg Štazija da se zna ko je ko ostaćemo „crna rupa“ u Evropi.

Peđa

pre 13 godina

Umesto EU scenarija gledaćemo mi Tuniski scenario! Toliko o Evropskoj pomoći Srpskoj sirotinji, a vi o avionima i kamionima ! Narodu se zgadila saradnja zvaničnog Brisela sa ovom bandom i ako se ovako nastavi do kraja godine u Eu integracije će verovati samo Đelić, njegova tetka i BT!

Srbin iz dijaspore

pre 13 godina

Citam komentare i cudim se. Nije vam dosta sto tajkuni i politicari unistavaju zemlju vec bi da je gurnete jos nize. Jedino mi pada na pamet ono "Sedi disi jer za disi nisi"

nas niko ništa ne pita

pre 13 godina

U Hrvatskoj se referendum održava najvjerovatnije u 10 mjesecu ja cu glasati protiv kao i 54% građana Hrvatske mislite da će to bit bitno pa samo glasnje nadgleda EU a koliko je para uložila u Hrvatsku proteklih 10 godina baš će dopustiti da referendum propadne,,nas nije niko ništa pitao pa neće ni vas tako da vidimo se svi tamo u nekoj firmi od nekog Engleza koji će nas gledati kao balkance bili mi Hrvati ili Srbi...živili a sad čekam ovaj novi YU loto da dobijem šta i letim odavde..

Pobesneli max

pre 13 godina

DA EU!!!
Jer druge alternative zaista i nema. Ovaj narod je u poslednjih 70 godina pravio gresku za greskom. Pocev od 27. marta 1941. pa do dana danasnjeg. Upravo treba raditi sve suprotno od onoga sto gradjani Srbije prizeljkuju. Dok ne dodju neke pametnije generacije od nase.

Sestra Brom

pre 13 godina

U Evropsku Uniju bi 57 posto građana Srbije.

A Srbiju bi verovatno manje od 10 posto građana Srbije.

EU ima mnogo veću podršku u narodu nego Srbija.

Tih ostalih 43 posto građana Srbije bi najradije da, ako mogu, odu u Uniju Dembelija.

E.U. 1942.

pre 13 godina

Pa opada i podrška za EU i u samoj EU i to još brže nego u Srbiji ili Hrvatskoj.
Narodu svuda postaje pomalo jasnije kako stvari funkcionišu.

Freedom & Democracy, the next generation

pre 13 godina

Protiv sam EU od nedavno, smucila mi se zbog ove vlasti. Sad ucim za evroskeptika i to najozbiljnije i dugorocno, kao nekad sto sam ucio o EU (nekad o evrointegracijama, danas o demokratskom deficitu EU - posebno Komisije, nekad o broju poslanika Parlamenta, danas o tome sto samo 40% biraca izlazi na evropske izbore, nekad o Savetu EU, danas o drzavama EU, nekad o Sumanu i Moneu, danas citam Klausa...). Kako interesantno izgleda birokratsko zamlacivanje Srbije ovim Upitnikom, koji je obicna tehnicka sitnica na putu EU. Uzgred, zdrav sam, prav, visoko obrazovan, ziveo 7 godina u anglosaksonskom svetu. I znam sta su i avis, i screening, i accession, i chapters, i benchmarks... da ne bude zabune da "ne poznajem EU".

katica

pre 13 godina

Opada! Pa zato je Đinđić i ubijen. Oni koji su nas uveli u samoubilačke ratove, ekonomski sunovrat, moralni sunovrat, belu kugu, antievropsku klimu, oni su i dalje svuda prisutni (od medija pa na dalje...). Sve što oni rade jeste da „dokažu da nisu oni za ništa bili krivi“ za sve je kriva cija, Vatikan, Evropa i tsl. Evo večeras će kod Ivanovića da gostuje Ceca (Arkanovu udovicu), Anfilohije u „ime ljubavi“ one koji govore crnogorskim jezikom izjednačio sa poturicama, na RTS TV dnevniku glava vest je „vađenje organa“ i Purda, tako je to „političko ludilo“ i počelo 1990 sa „mrtvačkim sanducima (gde su hrvati navodno našu decu ubijali gaseći po njima cigarete i tsl). Bez lustracije ljudi i NAKAZNIH IDEJA I IDEOLOGIJE nemao mi nikakvu budućnost.

Rodoljub

pre 13 godina

Evropska Unija je organizovana iz dva razloga. Prvi je, da bi Amerika lakše kontrolisala "Staru Damu". Lakše je kontrolisati jednu organizaciju , nego skup mnogo članica. Drugi razlog je lokalnijeg tipa. Pojedine jače članice (Nemačka, Engleska, Francuska) imaju lakši pristup mnogo većem tržištu nego ranije. Otuda problemi pojedinih članica EU, koje su otvorile granice za proizvode (pre svega skupe, automobili i sl.), a nemaju svoju proizvodnju, ili proizvode nešto jeftino, ili polufabrikate (poljoprivredni proizvodi). Primer: nekada smo imali proizvodnju bele tehnike (Sloboda Čačak, EIDA fabrika Veš Mašina i sl.), a sada ih ili uvozimo, ili ih stranci proizvode kod nas, ali pre svega za rusko tržište. Ja ne vidim ni jedan od razloga da običan građanin toliko "srlja" u EU. To više odgovara političarima. Prvo, troše enormna sredstva da bi nas "kao" pripremili za ulazak u tu famoznu organizaciju, a kda se to "dao Bog desi", doći će do pristupnih fondova, koje će sa svojim švalerkama poharati, obični ljudi neće ništa dobro videti od toga.
Sve je to jedna velika laž

Ana

pre 13 godina

Kad naša Vlada pomene ulazak Srbije u EU, mnogim Srbima to više deluje kao pretnja, a ne kao obećanje. Ako su organizatori ulaska Srbije u EU oni koji su nas do sada uništavali i rasprodali zemlju, šta onda drugo i očekivati.
Nisu Srbi ovce. Ako nisu bili informisani o prednostima i posledicama ulaska u EU, imali su dovoljno vremena i motivacije da se informišu.
Kako je krenulo, još će EU da moli Srbe da joj se pridruže.

ex demokrata

pre 13 godina

Jedini u ovoj nasoj zemlji, koji nisu za ulazak Srbije u EU su nasi politicari (zbog neometane lopovije) i neobavesteni narod koji nije mrdnuo dalje od Beograda.

Za informaciju svima koji su protiv ulaska u EU, evo podataka iz prve ruke, jer sam svakog meseca bar deset dana u Austriji, Nemackoj, Holandiji, Belgiji,Italiji...

Elem, zao mi je sto ne mogu da skeniram i pokazem par racuna iz zemalja EU,ali, verujte na rec,sve sem alkohola, cigareta i hajde, goriva (koje je neznatno skuplje), sve je jeftinije nego kod nas.

O hrani, kucnoj hemiji i ostalom, necu ni da pricam, sve je daleko jeftinije. Moja porodica zivi na inostranoj robi,jer je daleko kvalitetnija i povoljnija nego domaca (dosta sam dugo bio patriota).

Skeptici neka skoknu do buvljaka ili do Panceva (gradjani u Vojvodini to dobro znaju), pa neka na licu mesta provere koliko su jeftiniji sunka, cajna, kulen,kackavalj, razne salame, naresci,pastete, prasak za ves,omeksivaci rublja...a sve to sa ugradjenom zaradom prodavaca, i sve ce im biti mnogo jasnije.

Nemojte vise da vas lazu ovi @#$% na vlasti, dok sebi pune dzepove, nas vode putem opste propasti!!!

Igumanov manastir, Alajbegova slama...

pre 13 godina

Ako bi zaista 78% građana Srbije smatralo da reforme treba sprovoditi radi boljitka države, opšteg napretka i jačanja građanskog društva, a ne samo zbog priključenja EU, onda bi mi sada već bili jedna od razvijenijih članica EU. Međutim, izgleda da je situacija potpuno drugačija - polovina građana Srbije hoće članstvo u EU kako bi mogli slobodno da se zaposle i nastane u razvijenijim EU državama.

Petar

pre 13 godina

Slazem se sa komentarom EU citizen-a u potpunosti. Ja zivim u jednoj EU zemlji vec dugo godina i mogu da komentarisem o tome sta je EU. Mnogi kod nas nemaju blage veze sta je unija i sta gube svakim danom bez nje.Sa obzirom ko je vladao u Srbiji nije ni cudo, jer je narodu oduvek nabijano u glavu da unija nije dobra vec Rusi i ostale zemlje u kojima ljudska prava postoje samo na papiru.Namerno je narod zasipan lazima da bi lopovi mogli da vladaju i dobro zive.Ako je narodu bolje da se pridruzi Rusiji koja stiti one koji su ih unistili i pokrali tada se postavlja pitanje sta taj narod u stvari hoce i da li imaju uopste razuma i pameti.Ova sadasnja vlada takodje koristi naivne i glupe za svoje licne ciljeve i bogacenje.Narod treba da shvati da se ulaskom u EU zatvaraju vrata kriminalcima i da jedino tako moze doci do boljeg zivota gradjana.To da u EU treba da se radi treba valjda svakom normalnom da je jasno,i u Srbiji se radi ali sta se zaradi i kako se zivi,to je sustinska razlika.Ulaskom u uniju se dobija sansa za ravnopravnost,ljudska prava i mogucnost da se dokazes koliko i za sta si sposoban i prema tome budes vrednovan.Siguran sam da vecina u Srbiji nema sa tim problem,ali ga imaju na prvome mestu korumpirani politicari,tajkuni i neradnici.Ova vlada je slatkoreciva i obmanjuje narod sa ulaskom u EU iako dobro zna da nece uspeti u tome jer su korumpirani i saradjuju sa tajkunima.Zbog toga i koriste svoj polozaj da bi se obogatili dok je to jos moguce.Za sve je najvise kriv narod jer nema jedinstva,jedni su za Rusiju i Kinu drugi za EU a treci za svoj dzep.Ne zelim ja da kazem da u EU sve cveta i da nema kriminala i korupcije,jer gde god ima ljudi ima i toga.Razlika je u tome da se to u EU ne odobrava i kaznjava.Mi pripadamo Evropi i tu treba da smo,sve ostalo su prazne price i los zivot.Narod je najkrivlji jer nema ubedljivo vecinsku zelju za EU.Mnogi ne znaju kako se lose zivi u Rusiji i Kini,i tamo iskoristavaju narod i uzivaju samo politicari i tajkuni,ako neko tamo zeli neka izvoli.Da je moguce ja bih dao svakome pravo da se opredeli po svojoj zelji sa kim hoce,samo tada bi videli i osetili stvarnost. Na zalost to je nemoguce izvesti, pa ce normalni morati da ispastaju.

stari grad zakon

pre 13 godina

Pa sa vama na vlasti nikad nista necemo dobiti a sto se tice EU to samo spominjete kad se priblize izbori!!! SRAM VAS BILO

Bez_Cenzure

pre 13 godina

Za ulazak u EU srpske gradjane uopste ne treba nista pitati, niti je potreban bilo kakav referendum. Jer, EU je za mnoge ovde jedna velika apstrakcija. Gradjani su neobavesteni. Ogromna vecina nije napravila korak preko granice mesne zajednice. Nakon sto su milion puta bili prevareni, razumljivo je da gradjani nikom vise ne veruju. Oni misle da je EU jedna jos veca i kriminalnija politika nego sto su ove "domace", kojih su se oni naziveli, preziveli i nadziveli. Medjutim, EU je je jedna grandiozna i neponovljiva sansa za sve balkanske zemlje. Iako smo jos daleko od ulaska u EU mirisi njeni vec dopiru do nas. Mora se reci da je srpski gradjanin "pokorni" samo iracionalno protiv EU, racionalno on ne bi smeo biti protiv, jer EU u Srbiji donosi blagostanje, duhovnu slobodu, i ukidanje "vekovnoga ropstva." Protiv EU su bune samo nacinalisticki i sovinisticki relikti, zakopani u dubinama nasih dusa, koji poticu iz ere SM, koji bi se bez EU u skoro vreme mogli preobliciti u neo-fasizam, koji bi unistio ovo mlado, novonastajuce, demokratsko tkivo, kao rak rana. I bilo bi opet Jovo nanovo: demonstracije, revolucije, anarhija, smrti, pucnjava, avioni, bombe...
Srpske gradjane, dakle nemojte pitati zele li oni EU ili ne! Njih treba uzeti za ruku i tamo ih odvesti, kao sto je moj komsija odveo svoga sina Pericu u prvi razred osnovne skole. Prvi put se otimao, a danas ne moze bez skole ni jedan jedini dan.

Tarzan

pre 13 godina

Ideja ulaska u EU je zloupotrebljena od vladajuce garniture predvodjene DS-om da bi opravdali svoju vlast. Kao sto su nekada komunisti svoje ideolosko izvoriste nasli u komunizmu i socijalizmu tako su DS i njihovi prirepci svoje ideolosko uporiste nasli u ulasku u EU. Ideja ulaska u EU je promovisana u ideologiju. Sve sto se radi radi se zarad ulaska Srbije u EU (koja jel' te nema alternativu) a pri tome se sve radi da bude suprotno. Korupcijom se onemogucavaju strana ulaganja (nedavni text na ovom istom site-u kada je gospodja Barac trazila prijem kod Tadica - i sta bi sa tim?), rasprodaja drzavnih dobara za male pare 'odabranima' i stvaranje klase koja ce sutra da bude vlasnik i gospodar Srbije, osiromasivanje naroda do ispod granice siromastva u sirokim razmerama, kradja, pronevera, lopovluka koji se vise i ne krije i ne demantuje... tako se sigurno zemlja ne vodi u EU!!! Kao kada bi vi trazili prevoz do Madjarske a ja vam se ponudim, stavim vas u auto i pravac za Nis! Sto duze vozim a vi sve dalje od Madjarske... ali ja i dalje vozim i ubedjujem vas da Madjarska samo sto nije:))) Pa sta cete da radite? Da mi dozvolite da vas odvezem put Nisa i Skoplja ili cete da izadjete na pola puta i nadjete drugog sofera koji stvarno vozi za Madjarsku? E, ta odluka je narode do nas samih.. hocemo da im dozvolimo da nas 'zarad ulaska u EU' vozaju u suprotnom smeru ili kada smo vec shvatili u kom to smeru oni idu da im se 'zahvalimo na saradnji' i potrazimo nekog ko zna kuda ide i kako do tamo da stigne. Mozda ne izgleda tako ali je ipak sve do nas samih!!!

MUKNAVI

pre 13 godina

Gradjani koji se u Srbiji bave politikom imaju kod "obicnih"gradjana kredibilitet malo iznad 10% jer toliko im ukazuju poverenje oni koji po javnim preduzecima,adsministraciji daju glasova,zbog radnih mesta..i nicega drugog.A ostali?Jure podosta njih ponovo za murtama i nadaju se promenama.Dzaba im je pokazivati te iste kada su bili na vlasti jer oni su "hipnotisani" pa kad izvrse smenu,drece po blogovima na njih po ko zna koji put,i trce za onima koje su smenili ..pa opet u krug.Mi nemamo pravnu drzava u kojoj se zna red,zato nam se to i dogadja i bice tako ako se ne desi u tome promena,dok nas bude bilo na ovim prostorima.Jurnjava za "jakim" ljudima i demagoskim blebetalicama,koje kroje kapu osalima,poganjaju se izmedju sebe oko uticaja,oni na vlasti odstrele onog ko je trenutno sklizno iz fotelje i onda navale da talambasaju..raciscavamo mafiju,a kad dodju izbori ukoliko nemaju vecinu dohvate ih pod ruku i nastave da jahaju` na onima koji lupaju u serpe i trce sad za jednima,pa drugima.Put u Evropu?To vam je sa njima ko sa onima koji su seli u kontra voz,stalno vicu kad spaze stanicu;evo je,a ne vide da putuju u naopaku stranu jer tamo gde bi hteli da stignu nije vamo..nego tamo bre!Al ne vredi.Dzaba im je vikati ;zaustavite voz jer vas masinovodja vozi u kontra stranu!Oni ne cuju ,il nece da cuju i putuju u ..tri livade bez ladivina,pa kad stignemo moz` se povatamo za usi i ko mecke igramo..dok imamo snage,naravno.

Samo pljacka

pre 13 godina

EU ? Pa oni su nam instalirali ovu lopovsku vlast koja nam je ukrala, pravdajuci to privatizacijom, sredstva za rad, a sada porezom na imovinu zeli i da nas istera i iz kuca !
Sada se bune i zato sto nisu dovoljno povecane akcize na domaci benzin ! Ko normalan je za takvu Evropu ? A oni sto misle da ce, kada udjemo u Evropu, Srbija da postane organizovano drustvo bez opste pljacke su naivni kao i krajem devedesetih. Srbi jednostavno nisu sposobni nista da nauce.

EU Citizen

pre 13 godina

Glupost i neinformisanost našeg naroda je naprosto neverovatna. Ja živim i radim u raznim zemljama EU već jako dugo, a poslednjih desetak godina sam zbog katastrofalnih ekonomskih rezultata koje mešanje sulude socijalističke politike i insistiranje na promašenom konceptu "ljudskih prava", umesto građanskih prava (što je nešto potpuno različito i daleko realnije), od nekadašnjeg evrooptimiste postao veliki euroskeptik i neprijatelj sadašnje organizacije EU. Međutim, Srbija je potpuno druga stvar od zemalja sa izgrađenim i konkurentnim ekonomijama, i za ovu državu je pristupanje EU jedina realna ekonomska i politička opcija, jer drugih interesenata i nema, osim Rusije, a neka mi neko pokaže jednu okolnu zemlju koja nije imala samo štetu od ove pljačkaške diktature, koja i sama lagano demografski i socijalno propada, jer su njeni upravljači toliko zauzeti pljačkom na veliko da i ne primećuju da njen narod lagano izumire i da ga zamenjuju muslimani i Kinezi. A vrhunac gluposti je okretanje od EU zbog toga što su oni koji se deklarativno zalažu za EU korumpirani: da li ti ljudi zaista misle da je ova garnitura korumpiranija od prethodne, Koštunicine, ili od eventualne sledeće, recimo, Nikolićeve, i da li vide neku drugu instancu koja ima dovoljnu političku i ekonomsku moć da makar korak po korak potiskuje ušančenu srpsku udbomafiju (koju je, by the way, Rusija i te kako podržavala i podržava već decenijama, sve do zaštite njenih agenata u obaveštajnim i političkim strukturama i vrlo verovatnog saučesništva u ubistvu premijera Đinđića) osim Evropske unije? Pa još i budalaštine o tome da su, kao, Bugarska i Rumunija još korumpirane - jesu one korumpirane, isto kao i barem pola EU, ali zamislite na šta bi to tek ličilo da EU nema, odnosno, nema šta ni da zamišljate, pogledajte ne samo Rumuniju i Bugarsku, već i bilo koju drugu istočnoevropsku članicu pre deset godina i sada, i biće vam jasno da je pozitivan uticaj EU na korupciju ipak bio ogroman. A ja ne znam o kakvim cenama i skupoći govore razni "obavešteni" lumeni: pa Srbija je zahvaljujući monopolima i ugrađivanju domaćih političara, a nikako ne EU, jedna od najskupljih zemalja u istočnom delu Evrope, a plate su niže od svih osim Albanije i još jedne ili dve zemlje. Cene gotovo svega, osim nekretnina i zemljišta mogu samo da drastično padnu kao posledica ulaska u EU, smanjivanja korupcije i dolaska prave konkurencije na tržište.

Petar S.

pre 13 godina

Pa normalno da opada, shvatio Narod da je rec o jos jednoj utopiji.

Nego pitanje za "kviska", jednom kad Srbija stigne do EU (kao ocerupana kokoska bez otetog Kosova i ko zna cega jos, od "uslova koji su morale da ispune sve zemlje clanice") u cijem drustvu ce biti, (ekonomski) na ravnoj nozi sa jednom Nemackom, Francuskom, Engleskom ili sa jednom Grckom, Portugalom, Rumunijom.

Odgovor na to pitanje je ujedno i odgovor zbog cega ce jos vise da opada podrska ulasku u EU.

joker

pre 13 godina

"Sargarepa" se vremenom sasusi ako predugo "visi na stapu".

Evidentno je da se "sargarepa" ne samo osusila vec je uveliko i ISTRULILA, sudeci po opstoj situaciji u Evropi:-(

Dosta zamajavanja

pre 13 godina

A vi STVARNO mislite da ce neko uopste da prebroji glasove sa tog "refrenduma"? Kad Evropa kaze, ima da budemo clan EU k'o bela lala!

Bucko razmisljam

pre 13 godina

Priblizavanju takvoj EU kakva je u Srbiji predstavljena njenim gradjanima od "nazovi demokrata", opirao bih se i Ja kao najveci pristalica EU i rukama i nogama !
Ono sto se gradjanima Srbije "podmece" kao EU to nije ni nalik na stvarnu EU koju Ja i Evropljani VOLIMO I CENIMO !

vlad

pre 13 godina

Sumnjam da je i toliko (57%), mislim da je mnogo manje ili bar ispod 50%, jer kako da verujem u ovo kada nas svaki dan lazu, sta sad treba u ovo da poverujem, NE! pricajte Vi nekom drugom bajke.

Dejan, FFM

pre 13 godina

Uvek kad se u Briselu naljute zbog neispunjenih obaveza u Beogradu se publikuje da je rejting članstva Evropske unije opao. Koja slučajnost. Ali od kad je Toma Grobar postao "Evropljanin par excellence" (citat Ljubica Gojgić, B92) ništa ne treba da se brinemo. Članstvo u EU na Sveti Nikad je zagarantovano.

Oz

pre 13 godina

Izgleda da su ljudi konacno ukapirali da u toj uniji necim i treba da se doprinosi a ne samo da se cekaju donacije, prosjacenje i da se vodece zemlje smiluju da nam nesto odobre. a zna da se da nasa drzava prednjaci najvise u korupciji, pljacki, lazima i prevarama a takvi doprinosi ne trebaju nikome!

objektivno

pre 13 godina

Razlika izmedju broja poslatih i objavljenih komentara mora da je velika. Jer sta drugo reci, a ne zaplakati, kada se radi o jednoj i jedinoj nadi koju ljudi jos uvek imaju, a koja se oteze godinama. Svakako bi za nas bilo najbolje da svi koji se bave ovim poslom podnesu ostavke, da se napravi efikasna drzava, a onda, EU ako nas zeli, mozda. Medjutim taj film necemo gledati, bice: i EU i sve jos gore.

zoran

pre 13 godina

baš čudno,zar ne?Država nam je stabilna ,nemamo nezaposlene,demokratija cveta a Srbi ko Srbi uvek ih nešto svrbi.Možda nas pripremaju na onu izmenu Ustava koju traže oni oni koji bi da sesjedine u bračnu zajednicu ,koju inače ne priznaju,još samo fali da zatraže i da se venčavaju u crkvi i to pred patrijarhom.Ko zna, u ovoj zemlji čuda, sve je moguće.....

ned

pre 13 godina

Verujem, da je ta podska samo u BGD, dok u ostalim delovima SR nema tu podrsku. Moj je predlog neka opstine izvrse ta istrazivanja i videcete da to nije tako kako ova G-dj govori.
ned

GS

pre 13 godina

Kako da ne. Vi nas vasim brljotinama udaljavate od EU i posto ste nesposobni da nas uvedete tamo svalicete to na narod. Kao mi nismo za ulazak. Narod je vec pokazao da je za EU, ali ste vi to prokockali. I dosta vise price da samo sa vama mi mozemo u Evropu.

mujcinovic salih

pre 13 godina

Pravac EU samo to je spas od rusa i njihovih lobista u Srbiji.Nema nikoga ko je sklopio bilo kakav ugovor sa rusima i dobro prosao.

EUskeptik

pre 13 godina

Ako Bog da, ja i moja porodica na referendumu o ulasku u EU glasamo protiv. Bili smo u SFRJ i videli smo kako smo prosli. Nikad vise ni u kakve unije. Razloga za ne ulazak u EU ima jos milion, a najvazniji su ekonomski. EU je prakticno pred bankrotom i lepo bi bilo kad bi se time neko ozbiljno pozabavio u nasoj zemlji.

PEca

pre 13 godina

Da li je g-dja Delevicka nezamenljiva politicka figura, da niko drugi nikada ne moze obavljati njenu funkciju? Ima iza sebe veoma lose rezultate i treba je smeniti. Obzirom da je politicki podobna ostace zauvek na toj funkciji i primati za srpske uslove izuzetno visoku platu.

rajko

pre 13 godina

realno, eu nam je potrebna da bi nam uvela red, a da bismo usli u eu moramo sami uvesti red... vrzino kolo iz kog nas ova vlast nikad nece izvuci jer bi ih red sve odveo u zatvor.

Milos S.

pre 13 godina

Ako ce ortopedi, asistenti, nastavnici srednjih skola da nas vode u EU, onda bolje da se ubijemo...

Ajde lepo Tadija, Oliverko, Mladjanko i ekipa da odu na Francusku Polineziju, da se bave ronjenjem i ostave nas na miru...

mare

pre 13 godina

Hvala eropejcima iz G17 i SPS, na čelu sa DS - rezultati njihovog rada svaki dan su sve veći i vidljiviji. Ovo što oni rade i kuda nas vode to nikako nije put ka EU, a to što obećavaju to isto nikako nije EU. Dobili su izbore zahvaljujući sećanju na pokojnog Zoranu Đinđiću i likovima iz SRS kojima su nas plašili. Da je Đinđić živ, i da vidi šta se radi pokrenuo bi demonstracije i revoluciju protiv rođene stranke. Sramota.

Putnik

pre 13 godina

Za sve one koji pricaju da je EU nametnula visoke cene u Bugarskoj i Rumuniji samo bih zeleo da kazem da sam, Bogu hvala, imao prilike da putujem u te dve zemlje vise puta. Cene uopste nisu vise nego kod nas, cek i suprotno. Govorim o hrani, odeci, putarinama, hotelima... za nekretnine ne znam, ali sigurno nisu kao stanovi u Beogradu.
Ako neko ne veruje u ovo sto pisem, do Temisvara ima samo 165km...

Svetozar

pre 13 godina

Ljudi, nije kriva EU sto nasil politicari i dalje pljackaju narod.Ako ima ikakve i najmanje sanse da ovde vazi bilo kakav zakon to moze samo uz pomoc EU jer bi vam ovi nasi "evropejci" i "rusofili" skinuli kozu sa ledja da nema EU.

Vokshi

pre 13 godina

Opadanjem srpske podrske laknulo je i EU gradjanima.Sa zemljom ciji gradjani nemaju pojma sta je EU kako je nastala, cemu sluzi,i kakvi odnosi vladaju izmedju clanica nije moguce razviti nikakvu saradnju, ni ekonomsku ni kulturnu ni socijalnu.Clanstvo u EU nije nikakav milodar vec sansa i mogucnost i prilika da nesto sam stvoris za sebe i za buduce generacije.Unija nije dobrotvorna ustanova,ona je samo okvir koji daje dobre uslove i pravila za svaki dalji napredak.Ko ne zeli da se pridrzava pravila i drugih normi - zavrsava kao Grci,Bugari ili Rumuni.

Bivša EU ovčica

pre 13 godina

Normalno da opada podrška jer lagano dolazi do trežnjenja. Bajkovite predstave o EU ustupaju mesto nepobitnim saznanjima da je EU zapravo jedan nekokolonijalni projekat koji će nam život enormno poskupeti, opteretiti brdom apsurdnih propisa, a zarade nam neće povećati. Jednostavno ćemo biti pretvoreni u robove koji sve što zarade po ovom ili onom osnovu daju državi. Iskreno se nadam da će podrška ulasku u EU i kod nas i u zemljama okruženja i dalje padati, i da nikada nećemo ući u EU.

To zašto Delevićka i ekipa koja je postavila zdušno agituju za EU savršeno je jasno - oni su JEDINI koji su od toga profitirali, i nadaju se da će to činiti još što je moguće duže.

Skywalker

pre 13 godina

Ne lazite narod, za ulazak u EU nemate podrsku ni cetvrtinu gradjana Srbije. Ako biste taj ulazak uslovili nekim dodatnim pitanjem, podrska ulasku bi pala na 10-15%. Pozdrav.

jelena

pre 13 godina

Gradjani su umorni od price o ulasku u EU,to je za njih daleka buducnost s obzirom da niko ne moze da predvidi kada cemo u nju uci.Ljudi su okupirani brojnim problemima,gledaju kako da prezive od danas do sutra.

Зоран

pre 13 godina

Па шта значи бити грађанин ЕУ најбоље је видети код наших комшија Румуна и Бугара. Процветаше. Једино добили сиромашни Немци који иду на јефтино летовање у Бугарску и то по ценама како је издиктирала сама Немачка преко ЕУ. Да су Бугари остали ван ЕУ, можда би цене биле и више. Добићете плату као у Бугарској, а цене као у Немачкој. Добићете порез на некретнине као једна плата, можда мало мање. Добићете скупу храну, скупе станове као у Михнену, скуп интернет, скупу регистрацију кола, добићете СВЕ СКУПО. И наравно, мито и корупција вам неће бити осетно смањени, видите Румунију и Бугарску, опет. Дакле, не добијате ништа, губите.

Зоран

pre 13 godina

Па шта значи бити грађанин ЕУ најбоље је видети код наших комшија Румуна и Бугара. Процветаше. Једино добили сиромашни Немци који иду на јефтино летовање у Бугарску и то по ценама како је издиктирала сама Немачка преко ЕУ. Да су Бугари остали ван ЕУ, можда би цене биле и више. Добићете плату као у Бугарској, а цене као у Немачкој. Добићете порез на некретнине као једна плата, можда мало мање. Добићете скупу храну, скупе станове као у Михнену, скуп интернет, скупу регистрацију кола, добићете СВЕ СКУПО. И наравно, мито и корупција вам неће бити осетно смањени, видите Румунију и Бугарску, опет. Дакле, не добијате ништа, губите.

mare

pre 13 godina

Hvala eropejcima iz G17 i SPS, na čelu sa DS - rezultati njihovog rada svaki dan su sve veći i vidljiviji. Ovo što oni rade i kuda nas vode to nikako nije put ka EU, a to što obećavaju to isto nikako nije EU. Dobili su izbore zahvaljujući sećanju na pokojnog Zoranu Đinđiću i likovima iz SRS kojima su nas plašili. Da je Đinđić živ, i da vidi šta se radi pokrenuo bi demonstracije i revoluciju protiv rođene stranke. Sramota.

PEca

pre 13 godina

Da li je g-dja Delevicka nezamenljiva politicka figura, da niko drugi nikada ne moze obavljati njenu funkciju? Ima iza sebe veoma lose rezultate i treba je smeniti. Obzirom da je politicki podobna ostace zauvek na toj funkciji i primati za srpske uslove izuzetno visoku platu.

jelena

pre 13 godina

Gradjani su umorni od price o ulasku u EU,to je za njih daleka buducnost s obzirom da niko ne moze da predvidi kada cemo u nju uci.Ljudi su okupirani brojnim problemima,gledaju kako da prezive od danas do sutra.

Milos S.

pre 13 godina

Ako ce ortopedi, asistenti, nastavnici srednjih skola da nas vode u EU, onda bolje da se ubijemo...

Ajde lepo Tadija, Oliverko, Mladjanko i ekipa da odu na Francusku Polineziju, da se bave ronjenjem i ostave nas na miru...

Skywalker

pre 13 godina

Ne lazite narod, za ulazak u EU nemate podrsku ni cetvrtinu gradjana Srbije. Ako biste taj ulazak uslovili nekim dodatnim pitanjem, podrska ulasku bi pala na 10-15%. Pozdrav.

Samo pljacka

pre 13 godina

EU ? Pa oni su nam instalirali ovu lopovsku vlast koja nam je ukrala, pravdajuci to privatizacijom, sredstva za rad, a sada porezom na imovinu zeli i da nas istera i iz kuca !
Sada se bune i zato sto nisu dovoljno povecane akcize na domaci benzin ! Ko normalan je za takvu Evropu ? A oni sto misle da ce, kada udjemo u Evropu, Srbija da postane organizovano drustvo bez opste pljacke su naivni kao i krajem devedesetih. Srbi jednostavno nisu sposobni nista da nauce.

Bivša EU ovčica

pre 13 godina

Normalno da opada podrška jer lagano dolazi do trežnjenja. Bajkovite predstave o EU ustupaju mesto nepobitnim saznanjima da je EU zapravo jedan nekokolonijalni projekat koji će nam život enormno poskupeti, opteretiti brdom apsurdnih propisa, a zarade nam neće povećati. Jednostavno ćemo biti pretvoreni u robove koji sve što zarade po ovom ili onom osnovu daju državi. Iskreno se nadam da će podrška ulasku u EU i kod nas i u zemljama okruženja i dalje padati, i da nikada nećemo ući u EU.

To zašto Delevićka i ekipa koja je postavila zdušno agituju za EU savršeno je jasno - oni su JEDINI koji su od toga profitirali, i nadaju se da će to činiti još što je moguće duže.

rajko

pre 13 godina

realno, eu nam je potrebna da bi nam uvela red, a da bismo usli u eu moramo sami uvesti red... vrzino kolo iz kog nas ova vlast nikad nece izvuci jer bi ih red sve odveo u zatvor.

Petar S.

pre 13 godina

Pa normalno da opada, shvatio Narod da je rec o jos jednoj utopiji.

Nego pitanje za "kviska", jednom kad Srbija stigne do EU (kao ocerupana kokoska bez otetog Kosova i ko zna cega jos, od "uslova koji su morale da ispune sve zemlje clanice") u cijem drustvu ce biti, (ekonomski) na ravnoj nozi sa jednom Nemackom, Francuskom, Engleskom ili sa jednom Grckom, Portugalom, Rumunijom.

Odgovor na to pitanje je ujedno i odgovor zbog cega ce jos vise da opada podrska ulasku u EU.

Putnik

pre 13 godina

Za sve one koji pricaju da je EU nametnula visoke cene u Bugarskoj i Rumuniji samo bih zeleo da kazem da sam, Bogu hvala, imao prilike da putujem u te dve zemlje vise puta. Cene uopste nisu vise nego kod nas, cek i suprotno. Govorim o hrani, odeci, putarinama, hotelima... za nekretnine ne znam, ali sigurno nisu kao stanovi u Beogradu.
Ako neko ne veruje u ovo sto pisem, do Temisvara ima samo 165km...

Freedom & Democracy, the next generation

pre 13 godina

Protiv sam EU od nedavno, smucila mi se zbog ove vlasti. Sad ucim za evroskeptika i to najozbiljnije i dugorocno, kao nekad sto sam ucio o EU (nekad o evrointegracijama, danas o demokratskom deficitu EU - posebno Komisije, nekad o broju poslanika Parlamenta, danas o tome sto samo 40% biraca izlazi na evropske izbore, nekad o Savetu EU, danas o drzavama EU, nekad o Sumanu i Moneu, danas citam Klausa...). Kako interesantno izgleda birokratsko zamlacivanje Srbije ovim Upitnikom, koji je obicna tehnicka sitnica na putu EU. Uzgred, zdrav sam, prav, visoko obrazovan, ziveo 7 godina u anglosaksonskom svetu. I znam sta su i avis, i screening, i accession, i chapters, i benchmarks... da ne bude zabune da "ne poznajem EU".

Vokshi

pre 13 godina

Opadanjem srpske podrske laknulo je i EU gradjanima.Sa zemljom ciji gradjani nemaju pojma sta je EU kako je nastala, cemu sluzi,i kakvi odnosi vladaju izmedju clanica nije moguce razviti nikakvu saradnju, ni ekonomsku ni kulturnu ni socijalnu.Clanstvo u EU nije nikakav milodar vec sansa i mogucnost i prilika da nesto sam stvoris za sebe i za buduce generacije.Unija nije dobrotvorna ustanova,ona je samo okvir koji daje dobre uslove i pravila za svaki dalji napredak.Ko ne zeli da se pridrzava pravila i drugih normi - zavrsava kao Grci,Bugari ili Rumuni.

EUskeptik

pre 13 godina

Ako Bog da, ja i moja porodica na referendumu o ulasku u EU glasamo protiv. Bili smo u SFRJ i videli smo kako smo prosli. Nikad vise ni u kakve unije. Razloga za ne ulazak u EU ima jos milion, a najvazniji su ekonomski. EU je prakticno pred bankrotom i lepo bi bilo kad bi se time neko ozbiljno pozabavio u nasoj zemlji.

Ana

pre 13 godina

Kad naša Vlada pomene ulazak Srbije u EU, mnogim Srbima to više deluje kao pretnja, a ne kao obećanje. Ako su organizatori ulaska Srbije u EU oni koji su nas do sada uništavali i rasprodali zemlju, šta onda drugo i očekivati.
Nisu Srbi ovce. Ako nisu bili informisani o prednostima i posledicama ulaska u EU, imali su dovoljno vremena i motivacije da se informišu.
Kako je krenulo, još će EU da moli Srbe da joj se pridruže.

Svetozar

pre 13 godina

Ljudi, nije kriva EU sto nasil politicari i dalje pljackaju narod.Ako ima ikakve i najmanje sanse da ovde vazi bilo kakav zakon to moze samo uz pomoc EU jer bi vam ovi nasi "evropejci" i "rusofili" skinuli kozu sa ledja da nema EU.

Peđa

pre 13 godina

Umesto EU scenarija gledaćemo mi Tuniski scenario! Toliko o Evropskoj pomoći Srpskoj sirotinji, a vi o avionima i kamionima ! Narodu se zgadila saradnja zvaničnog Brisela sa ovom bandom i ako se ovako nastavi do kraja godine u Eu integracije će verovati samo Đelić, njegova tetka i BT!

joker

pre 13 godina

"Sargarepa" se vremenom sasusi ako predugo "visi na stapu".

Evidentno je da se "sargarepa" ne samo osusila vec je uveliko i ISTRULILA, sudeci po opstoj situaciji u Evropi:-(

Tarzan

pre 13 godina

Ideja ulaska u EU je zloupotrebljena od vladajuce garniture predvodjene DS-om da bi opravdali svoju vlast. Kao sto su nekada komunisti svoje ideolosko izvoriste nasli u komunizmu i socijalizmu tako su DS i njihovi prirepci svoje ideolosko uporiste nasli u ulasku u EU. Ideja ulaska u EU je promovisana u ideologiju. Sve sto se radi radi se zarad ulaska Srbije u EU (koja jel' te nema alternativu) a pri tome se sve radi da bude suprotno. Korupcijom se onemogucavaju strana ulaganja (nedavni text na ovom istom site-u kada je gospodja Barac trazila prijem kod Tadica - i sta bi sa tim?), rasprodaja drzavnih dobara za male pare 'odabranima' i stvaranje klase koja ce sutra da bude vlasnik i gospodar Srbije, osiromasivanje naroda do ispod granice siromastva u sirokim razmerama, kradja, pronevera, lopovluka koji se vise i ne krije i ne demantuje... tako se sigurno zemlja ne vodi u EU!!! Kao kada bi vi trazili prevoz do Madjarske a ja vam se ponudim, stavim vas u auto i pravac za Nis! Sto duze vozim a vi sve dalje od Madjarske... ali ja i dalje vozim i ubedjujem vas da Madjarska samo sto nije:))) Pa sta cete da radite? Da mi dozvolite da vas odvezem put Nisa i Skoplja ili cete da izadjete na pola puta i nadjete drugog sofera koji stvarno vozi za Madjarsku? E, ta odluka je narode do nas samih.. hocemo da im dozvolimo da nas 'zarad ulaska u EU' vozaju u suprotnom smeru ili kada smo vec shvatili u kom to smeru oni idu da im se 'zahvalimo na saradnji' i potrazimo nekog ko zna kuda ide i kako do tamo da stigne. Mozda ne izgleda tako ali je ipak sve do nas samih!!!

GS

pre 13 godina

Kako da ne. Vi nas vasim brljotinama udaljavate od EU i posto ste nesposobni da nas uvedete tamo svalicete to na narod. Kao mi nismo za ulazak. Narod je vec pokazao da je za EU, ali ste vi to prokockali. I dosta vise price da samo sa vama mi mozemo u Evropu.

Vladimir Arsic

pre 13 godina

Pa i nije neko iznenadjenje. Ako malo bolje razmislimo, shvaticemo da je vecini gradjana Srbije EU predstavljena kao skup evropskih drzava, u kome one najbogatije pumpaju pare onim siromasnim, te da je EU za nas izlaz iz problema u kome ne moramo mnogo da radimo, vec samo da donesemo neke zakone i izrucimo Hagu nekoliko ljudi.

U medjuvremenu su gradjani ukapirali dve bitne stvari:
1. EU nije drvo sa koga slobodno beres pare, koliko ti dusa zeli;
2. Ulazak u EU kao preduslov boljeg zivota u Srbiji je izgovor vlasti da ne radi nista pametno i da pere ruke od svake odgovornosti.

Shvatili su nasi ljudi da nema 'leba bez motike, da valja raditi i da se u EU ulazi onda kada sam sredis drzavu i privredu, kada sam zaradis neke pare.

Time su gradjani izgubili jedini motiv za prikljucenje EU koji im je predstavljan vec vise od jedne decenije.

EU Citizen

pre 13 godina

Glupost i neinformisanost našeg naroda je naprosto neverovatna. Ja živim i radim u raznim zemljama EU već jako dugo, a poslednjih desetak godina sam zbog katastrofalnih ekonomskih rezultata koje mešanje sulude socijalističke politike i insistiranje na promašenom konceptu "ljudskih prava", umesto građanskih prava (što je nešto potpuno različito i daleko realnije), od nekadašnjeg evrooptimiste postao veliki euroskeptik i neprijatelj sadašnje organizacije EU. Međutim, Srbija je potpuno druga stvar od zemalja sa izgrađenim i konkurentnim ekonomijama, i za ovu državu je pristupanje EU jedina realna ekonomska i politička opcija, jer drugih interesenata i nema, osim Rusije, a neka mi neko pokaže jednu okolnu zemlju koja nije imala samo štetu od ove pljačkaške diktature, koja i sama lagano demografski i socijalno propada, jer su njeni upravljači toliko zauzeti pljačkom na veliko da i ne primećuju da njen narod lagano izumire i da ga zamenjuju muslimani i Kinezi. A vrhunac gluposti je okretanje od EU zbog toga što su oni koji se deklarativno zalažu za EU korumpirani: da li ti ljudi zaista misle da je ova garnitura korumpiranija od prethodne, Koštunicine, ili od eventualne sledeće, recimo, Nikolićeve, i da li vide neku drugu instancu koja ima dovoljnu političku i ekonomsku moć da makar korak po korak potiskuje ušančenu srpsku udbomafiju (koju je, by the way, Rusija i te kako podržavala i podržava već decenijama, sve do zaštite njenih agenata u obaveštajnim i političkim strukturama i vrlo verovatnog saučesništva u ubistvu premijera Đinđića) osim Evropske unije? Pa još i budalaštine o tome da su, kao, Bugarska i Rumunija još korumpirane - jesu one korumpirane, isto kao i barem pola EU, ali zamislite na šta bi to tek ličilo da EU nema, odnosno, nema šta ni da zamišljate, pogledajte ne samo Rumuniju i Bugarsku, već i bilo koju drugu istočnoevropsku članicu pre deset godina i sada, i biće vam jasno da je pozitivan uticaj EU na korupciju ipak bio ogroman. A ja ne znam o kakvim cenama i skupoći govore razni "obavešteni" lumeni: pa Srbija je zahvaljujući monopolima i ugrađivanju domaćih političara, a nikako ne EU, jedna od najskupljih zemalja u istočnom delu Evrope, a plate su niže od svih osim Albanije i još jedne ili dve zemlje. Cene gotovo svega, osim nekretnina i zemljišta mogu samo da drastično padnu kao posledica ulaska u EU, smanjivanja korupcije i dolaska prave konkurencije na tržište.

Rodoljub

pre 13 godina

Evropska Unija je organizovana iz dva razloga. Prvi je, da bi Amerika lakše kontrolisala "Staru Damu". Lakše je kontrolisati jednu organizaciju , nego skup mnogo članica. Drugi razlog je lokalnijeg tipa. Pojedine jače članice (Nemačka, Engleska, Francuska) imaju lakši pristup mnogo većem tržištu nego ranije. Otuda problemi pojedinih članica EU, koje su otvorile granice za proizvode (pre svega skupe, automobili i sl.), a nemaju svoju proizvodnju, ili proizvode nešto jeftino, ili polufabrikate (poljoprivredni proizvodi). Primer: nekada smo imali proizvodnju bele tehnike (Sloboda Čačak, EIDA fabrika Veš Mašina i sl.), a sada ih ili uvozimo, ili ih stranci proizvode kod nas, ali pre svega za rusko tržište. Ja ne vidim ni jedan od razloga da običan građanin toliko "srlja" u EU. To više odgovara političarima. Prvo, troše enormna sredstva da bi nas "kao" pripremili za ulazak u tu famoznu organizaciju, a kda se to "dao Bog desi", doći će do pristupnih fondova, koje će sa svojim švalerkama poharati, obični ljudi neće ništa dobro videti od toga.
Sve je to jedna velika laž

Oz

pre 13 godina

Izgleda da su ljudi konacno ukapirali da u toj uniji necim i treba da se doprinosi a ne samo da se cekaju donacije, prosjacenje i da se vodece zemlje smiluju da nam nesto odobre. a zna da se da nasa drzava prednjaci najvise u korupciji, pljacki, lazima i prevarama a takvi doprinosi ne trebaju nikome!

stari grad zakon

pre 13 godina

Pa sa vama na vlasti nikad nista necemo dobiti a sto se tice EU to samo spominjete kad se priblize izbori!!! SRAM VAS BILO

Bucko razmisljam

pre 13 godina

Priblizavanju takvoj EU kakva je u Srbiji predstavljena njenim gradjanima od "nazovi demokrata", opirao bih se i Ja kao najveci pristalica EU i rukama i nogama !
Ono sto se gradjanima Srbije "podmece" kao EU to nije ni nalik na stvarnu EU koju Ja i Evropljani VOLIMO I CENIMO !

E.U. 1942.

pre 13 godina

Pa opada i podrška za EU i u samoj EU i to još brže nego u Srbiji ili Hrvatskoj.
Narodu svuda postaje pomalo jasnije kako stvari funkcionišu.

nas niko ništa ne pita

pre 13 godina

U Hrvatskoj se referendum održava najvjerovatnije u 10 mjesecu ja cu glasati protiv kao i 54% građana Hrvatske mislite da će to bit bitno pa samo glasnje nadgleda EU a koliko je para uložila u Hrvatsku proteklih 10 godina baš će dopustiti da referendum propadne,,nas nije niko ništa pitao pa neće ni vas tako da vidimo se svi tamo u nekoj firmi od nekog Engleza koji će nas gledati kao balkance bili mi Hrvati ili Srbi...živili a sad čekam ovaj novi YU loto da dobijem šta i letim odavde..

Igumanov manastir, Alajbegova slama...

pre 13 godina

Ako bi zaista 78% građana Srbije smatralo da reforme treba sprovoditi radi boljitka države, opšteg napretka i jačanja građanskog društva, a ne samo zbog priključenja EU, onda bi mi sada već bili jedna od razvijenijih članica EU. Međutim, izgleda da je situacija potpuno drugačija - polovina građana Srbije hoće članstvo u EU kako bi mogli slobodno da se zaposle i nastane u razvijenijim EU državama.

Dosta zamajavanja

pre 13 godina

A vi STVARNO mislite da ce neko uopste da prebroji glasove sa tog "refrenduma"? Kad Evropa kaze, ima da budemo clan EU k'o bela lala!

Bez_Cenzure

pre 13 godina

Za ulazak u EU srpske gradjane uopste ne treba nista pitati, niti je potreban bilo kakav referendum. Jer, EU je za mnoge ovde jedna velika apstrakcija. Gradjani su neobavesteni. Ogromna vecina nije napravila korak preko granice mesne zajednice. Nakon sto su milion puta bili prevareni, razumljivo je da gradjani nikom vise ne veruju. Oni misle da je EU jedna jos veca i kriminalnija politika nego sto su ove "domace", kojih su se oni naziveli, preziveli i nadziveli. Medjutim, EU je je jedna grandiozna i neponovljiva sansa za sve balkanske zemlje. Iako smo jos daleko od ulaska u EU mirisi njeni vec dopiru do nas. Mora se reci da je srpski gradjanin "pokorni" samo iracionalno protiv EU, racionalno on ne bi smeo biti protiv, jer EU u Srbiji donosi blagostanje, duhovnu slobodu, i ukidanje "vekovnoga ropstva." Protiv EU su bune samo nacinalisticki i sovinisticki relikti, zakopani u dubinama nasih dusa, koji poticu iz ere SM, koji bi se bez EU u skoro vreme mogli preobliciti u neo-fasizam, koji bi unistio ovo mlado, novonastajuce, demokratsko tkivo, kao rak rana. I bilo bi opet Jovo nanovo: demonstracije, revolucije, anarhija, smrti, pucnjava, avioni, bombe...
Srpske gradjane, dakle nemojte pitati zele li oni EU ili ne! Njih treba uzeti za ruku i tamo ih odvesti, kao sto je moj komsija odveo svoga sina Pericu u prvi razred osnovne skole. Prvi put se otimao, a danas ne moze bez skole ni jedan jedini dan.

vlad

pre 13 godina

Sumnjam da je i toliko (57%), mislim da je mnogo manje ili bar ispod 50%, jer kako da verujem u ovo kada nas svaki dan lazu, sta sad treba u ovo da poverujem, NE! pricajte Vi nekom drugom bajke.

splico

pre 13 godina

Uhicenja korumpiranih politicara u Hrvatskoj pocela su zbog pritiska EU. Ja san jedan od onih Hrvata koji je bia izrazito protiv EU jer da imamo sposobne i postene politicare bolje bi nam bilo da smo samostalni, ali san sa vrimenom prominia misljenje i danas mislim da je EU jedini spas protiv korumpirane politicke elite i crkve koja zabada nos di god stigne i uzima nan novce iz proracuna.

Dejan, FFM

pre 13 godina

Uvek kad se u Briselu naljute zbog neispunjenih obaveza u Beogradu se publikuje da je rejting članstva Evropske unije opao. Koja slučajnost. Ali od kad je Toma Grobar postao "Evropljanin par excellence" (citat Ljubica Gojgić, B92) ništa ne treba da se brinemo. Članstvo u EU na Sveti Nikad je zagarantovano.

ned

pre 13 godina

Verujem, da je ta podska samo u BGD, dok u ostalim delovima SR nema tu podrsku. Moj je predlog neka opstine izvrse ta istrazivanja i videcete da to nije tako kako ova G-dj govori.
ned

katica

pre 13 godina

Opada! Pa zato je Đinđić i ubijen. Oni koji su nas uveli u samoubilačke ratove, ekonomski sunovrat, moralni sunovrat, belu kugu, antievropsku klimu, oni su i dalje svuda prisutni (od medija pa na dalje...). Sve što oni rade jeste da „dokažu da nisu oni za ništa bili krivi“ za sve je kriva cija, Vatikan, Evropa i tsl. Evo večeras će kod Ivanovića da gostuje Ceca (Arkanovu udovicu), Anfilohije u „ime ljubavi“ one koji govore crnogorskim jezikom izjednačio sa poturicama, na RTS TV dnevniku glava vest je „vađenje organa“ i Purda, tako je to „političko ludilo“ i počelo 1990 sa „mrtvačkim sanducima (gde su hrvati navodno našu decu ubijali gaseći po njima cigarete i tsl). Bez lustracije ljudi i NAKAZNIH IDEJA I IDEOLOGIJE nemao mi nikakvu budućnost.

rale

pre 13 godina

DOSTA LAGANJA I VARANJA!!!!!!Ako je tako "slatko" u EU i avima koji au clanovi mnogo lepo, zasto se u Ausytiji skupljaju potpisi za referendum za izlazak iz Unije, a u Nemackoj da se vrati marka?NIJE VISE EU ono sto je bila pre 15 god.Pre ce se ona sama raspasti, nego sto ovi nesposobnjakovici budu uspeli da nas tamo "odvedu". ..... sto i nije tako lose.

Marko

pre 13 godina

EU postoji da bi se Nemacka i Francuska bogatile na racun manje mocnih zemalja clanica jer su time one duzne da liberalizuju svoje trziste,uvoze njihove proizvode i dovode njihove kompanije.To je i najglupljima jasno!

mujcinovic salih

pre 13 godina

Pravac EU samo to je spas od rusa i njihovih lobista u Srbiji.Nema nikoga ko je sklopio bilo kakav ugovor sa rusima i dobro prosao.

zoran

pre 13 godina

baš čudno,zar ne?Država nam je stabilna ,nemamo nezaposlene,demokratija cveta a Srbi ko Srbi uvek ih nešto svrbi.Možda nas pripremaju na onu izmenu Ustava koju traže oni oni koji bi da sesjedine u bračnu zajednicu ,koju inače ne priznaju,još samo fali da zatraže i da se venčavaju u crkvi i to pred patrijarhom.Ko zna, u ovoj zemlji čuda, sve je moguće.....

Pancevac

pre 13 godina

Ja sam uvek bio za Evropu,i uvek cu biti.

Kako cela Evropa,tako i mi.

Nisam za Usa,jos manje za Ruse i Kineze.

Evropa

Najgori smo!
A i najgluplji..

MUKNAVI

pre 13 godina

Gradjani koji se u Srbiji bave politikom imaju kod "obicnih"gradjana kredibilitet malo iznad 10% jer toliko im ukazuju poverenje oni koji po javnim preduzecima,adsministraciji daju glasova,zbog radnih mesta..i nicega drugog.A ostali?Jure podosta njih ponovo za murtama i nadaju se promenama.Dzaba im je pokazivati te iste kada su bili na vlasti jer oni su "hipnotisani" pa kad izvrse smenu,drece po blogovima na njih po ko zna koji put,i trce za onima koje su smenili ..pa opet u krug.Mi nemamo pravnu drzava u kojoj se zna red,zato nam se to i dogadja i bice tako ako se ne desi u tome promena,dok nas bude bilo na ovim prostorima.Jurnjava za "jakim" ljudima i demagoskim blebetalicama,koje kroje kapu osalima,poganjaju se izmedju sebe oko uticaja,oni na vlasti odstrele onog ko je trenutno sklizno iz fotelje i onda navale da talambasaju..raciscavamo mafiju,a kad dodju izbori ukoliko nemaju vecinu dohvate ih pod ruku i nastave da jahaju` na onima koji lupaju u serpe i trce sad za jednima,pa drugima.Put u Evropu?To vam je sa njima ko sa onima koji su seli u kontra voz,stalno vicu kad spaze stanicu;evo je,a ne vide da putuju u naopaku stranu jer tamo gde bi hteli da stignu nije vamo..nego tamo bre!Al ne vredi.Dzaba im je vikati ;zaustavite voz jer vas masinovodja vozi u kontra stranu!Oni ne cuju ,il nece da cuju i putuju u ..tri livade bez ladivina,pa kad stignemo moz` se povatamo za usi i ko mecke igramo..dok imamo snage,naravno.

objektivno

pre 13 godina

Razlika izmedju broja poslatih i objavljenih komentara mora da je velika. Jer sta drugo reci, a ne zaplakati, kada se radi o jednoj i jedinoj nadi koju ljudi jos uvek imaju, a koja se oteze godinama. Svakako bi za nas bilo najbolje da svi koji se bave ovim poslom podnesu ostavke, da se napravi efikasna drzava, a onda, EU ako nas zeli, mozda. Medjutim taj film necemo gledati, bice: i EU i sve jos gore.

All along the Watchtower

pre 13 godina

Ko želi da kopa malo dublje po istoriji stvaranja EU neka pronađe: US Military Intelligence report EW-Pa 128 iliti The Red House Report.

Petar

pre 13 godina

Slazem se sa komentarom EU citizen-a u potpunosti. Ja zivim u jednoj EU zemlji vec dugo godina i mogu da komentarisem o tome sta je EU. Mnogi kod nas nemaju blage veze sta je unija i sta gube svakim danom bez nje.Sa obzirom ko je vladao u Srbiji nije ni cudo, jer je narodu oduvek nabijano u glavu da unija nije dobra vec Rusi i ostale zemlje u kojima ljudska prava postoje samo na papiru.Namerno je narod zasipan lazima da bi lopovi mogli da vladaju i dobro zive.Ako je narodu bolje da se pridruzi Rusiji koja stiti one koji su ih unistili i pokrali tada se postavlja pitanje sta taj narod u stvari hoce i da li imaju uopste razuma i pameti.Ova sadasnja vlada takodje koristi naivne i glupe za svoje licne ciljeve i bogacenje.Narod treba da shvati da se ulaskom u EU zatvaraju vrata kriminalcima i da jedino tako moze doci do boljeg zivota gradjana.To da u EU treba da se radi treba valjda svakom normalnom da je jasno,i u Srbiji se radi ali sta se zaradi i kako se zivi,to je sustinska razlika.Ulaskom u uniju se dobija sansa za ravnopravnost,ljudska prava i mogucnost da se dokazes koliko i za sta si sposoban i prema tome budes vrednovan.Siguran sam da vecina u Srbiji nema sa tim problem,ali ga imaju na prvome mestu korumpirani politicari,tajkuni i neradnici.Ova vlada je slatkoreciva i obmanjuje narod sa ulaskom u EU iako dobro zna da nece uspeti u tome jer su korumpirani i saradjuju sa tajkunima.Zbog toga i koriste svoj polozaj da bi se obogatili dok je to jos moguce.Za sve je najvise kriv narod jer nema jedinstva,jedni su za Rusiju i Kinu drugi za EU a treci za svoj dzep.Ne zelim ja da kazem da u EU sve cveta i da nema kriminala i korupcije,jer gde god ima ljudi ima i toga.Razlika je u tome da se to u EU ne odobrava i kaznjava.Mi pripadamo Evropi i tu treba da smo,sve ostalo su prazne price i los zivot.Narod je najkrivlji jer nema ubedljivo vecinsku zelju za EU.Mnogi ne znaju kako se lose zivi u Rusiji i Kini,i tamo iskoristavaju narod i uzivaju samo politicari i tajkuni,ako neko tamo zeli neka izvoli.Da je moguce ja bih dao svakome pravo da se opredeli po svojoj zelji sa kim hoce,samo tada bi videli i osetili stvarnost. Na zalost to je nemoguce izvesti, pa ce normalni morati da ispastaju.

ex demokrata

pre 13 godina

Jedini u ovoj nasoj zemlji, koji nisu za ulazak Srbije u EU su nasi politicari (zbog neometane lopovije) i neobavesteni narod koji nije mrdnuo dalje od Beograda.

Za informaciju svima koji su protiv ulaska u EU, evo podataka iz prve ruke, jer sam svakog meseca bar deset dana u Austriji, Nemackoj, Holandiji, Belgiji,Italiji...

Elem, zao mi je sto ne mogu da skeniram i pokazem par racuna iz zemalja EU,ali, verujte na rec,sve sem alkohola, cigareta i hajde, goriva (koje je neznatno skuplje), sve je jeftinije nego kod nas.

O hrani, kucnoj hemiji i ostalom, necu ni da pricam, sve je daleko jeftinije. Moja porodica zivi na inostranoj robi,jer je daleko kvalitetnija i povoljnija nego domaca (dosta sam dugo bio patriota).

Skeptici neka skoknu do buvljaka ili do Panceva (gradjani u Vojvodini to dobro znaju), pa neka na licu mesta provere koliko su jeftiniji sunka, cajna, kulen,kackavalj, razne salame, naresci,pastete, prasak za ves,omeksivaci rublja...a sve to sa ugradjenom zaradom prodavaca, i sve ce im biti mnogo jasnije.

Nemojte vise da vas lazu ovi @#$% na vlasti, dok sebi pune dzepove, nas vode putem opste propasti!!!

Sestra Brom

pre 13 godina

U Evropsku Uniju bi 57 posto građana Srbije.

A Srbiju bi verovatno manje od 10 posto građana Srbije.

EU ima mnogo veću podršku u narodu nego Srbija.

Tih ostalih 43 posto građana Srbije bi najradije da, ako mogu, odu u Uniju Dembelija.

danD

pre 13 godina

EU nema alternativu,ali najstrasnija mi cinjenica da mi egzistencija (postojanje) postaje luksuz zahvaljujuci evropskim standardima upakovanim sa nasim mentalitetom-ZIVOT ima alternativu...

Natalija

pre 13 godina

Pa kad je puno "trovača"! Sad sam čula od Bobe Mojsilović (kod Kovačevićke na RTS) da je „Evrops koncentracioni logor“ u koji hoće da nas „deportuju“! Eto to smo čuli od jedne od „ikona“ navodno nove Srbije. E na tom mišljenju mogao bi da joj pozavidi vladika Nikolaj. Čak se ni Brana Crnčević nije setio te Bobine „slike“. Da dodam: to kako je ona (i njena sestra bliznakinja Tomić, ambasador Srbije u Parizu) od rođenja do ove emisije živela jeste tekovina evropske kulture. Znači za nju je „evropa korisna“ ali za nas ostale u Srbiji je „koncentracioni logor“. Bez otvaranja knjiga našeg Štazija da se zna ko je ko ostaćemo „crna rupa“ u Evropi.

Pobesneli max

pre 13 godina

DA EU!!!
Jer druge alternative zaista i nema. Ovaj narod je u poslednjih 70 godina pravio gresku za greskom. Pocev od 27. marta 1941. pa do dana danasnjeg. Upravo treba raditi sve suprotno od onoga sto gradjani Srbije prizeljkuju. Dok ne dodju neke pametnije generacije od nase.

Ivan

pre 13 godina

Mene zanima zašto ova vest nije iscrpno predstavljena u svim medijima. Čini mi se da je ona vest kada je za EU bilo 70 i kusur % preplavila vesti. Ovaj "EU komunizam" je u rangu već doživljenog. Siguran sam da bi % bio manji kada bi mediji bili još nezavisniji i pristrasniji. iskreno meni je sve jedno da li ćemo ući u EU, ništa posebno se tu neće promeniti u mom životu. Država će profitirati na štetu gradjana sve dok se ne budemo probudili. Firme se otvaraju sa propalim privatizacijama da bi plaćale porez državi, a lista nezaposlenih raste otpuštanjem još većeg broja ljudi iz istih fabrika. Nas država krade, pa pogledajte koliko su državne firme dužne, ali samo gradjanima je prećeno da plate. Mislim i da bi te pare namenjene ulaskom u EU takodje bile pokradene.

Srbin iz dijaspore

pre 13 godina

Citam komentare i cudim se. Nije vam dosta sto tajkuni i politicari unistavaju zemlju vec bi da je gurnete jos nize. Jedino mi pada na pamet ono "Sedi disi jer za disi nisi"

Goran

pre 13 godina

Oni i hoce da nam opadne, na tome i rade, jer oni prvi nece u EU, jer tad bi morali da rade po njihovim zakonima, a oni to nece, jer im odgovara ovo rasulo od drzave, gde nema zakona, a ako ih ima ne sprovode se, jer im odgovara ova korupcija i govorenje narodu u oci da ce biti bolje, a sve je gore nama, a njima verovatno jako dobro.

Зоран

pre 13 godina

Па шта значи бити грађанин ЕУ најбоље је видети код наших комшија Румуна и Бугара. Процветаше. Једино добили сиромашни Немци који иду на јефтино летовање у Бугарску и то по ценама како је издиктирала сама Немачка преко ЕУ. Да су Бугари остали ван ЕУ, можда би цене биле и више. Добићете плату као у Бугарској, а цене као у Немачкој. Добићете порез на некретнине као једна плата, можда мало мање. Добићете скупу храну, скупе станове као у Михнену, скуп интернет, скупу регистрацију кола, добићете СВЕ СКУПО. И наравно, мито и корупција вам неће бити осетно смањени, видите Румунију и Бугарску, опет. Дакле, не добијате ништа, губите.

Bez_Cenzure

pre 13 godina

Za ulazak u EU srpske gradjane uopste ne treba nista pitati, niti je potreban bilo kakav referendum. Jer, EU je za mnoge ovde jedna velika apstrakcija. Gradjani su neobavesteni. Ogromna vecina nije napravila korak preko granice mesne zajednice. Nakon sto su milion puta bili prevareni, razumljivo je da gradjani nikom vise ne veruju. Oni misle da je EU jedna jos veca i kriminalnija politika nego sto su ove "domace", kojih su se oni naziveli, preziveli i nadziveli. Medjutim, EU je je jedna grandiozna i neponovljiva sansa za sve balkanske zemlje. Iako smo jos daleko od ulaska u EU mirisi njeni vec dopiru do nas. Mora se reci da je srpski gradjanin "pokorni" samo iracionalno protiv EU, racionalno on ne bi smeo biti protiv, jer EU u Srbiji donosi blagostanje, duhovnu slobodu, i ukidanje "vekovnoga ropstva." Protiv EU su bune samo nacinalisticki i sovinisticki relikti, zakopani u dubinama nasih dusa, koji poticu iz ere SM, koji bi se bez EU u skoro vreme mogli preobliciti u neo-fasizam, koji bi unistio ovo mlado, novonastajuce, demokratsko tkivo, kao rak rana. I bilo bi opet Jovo nanovo: demonstracije, revolucije, anarhija, smrti, pucnjava, avioni, bombe...
Srpske gradjane, dakle nemojte pitati zele li oni EU ili ne! Njih treba uzeti za ruku i tamo ih odvesti, kao sto je moj komsija odveo svoga sina Pericu u prvi razred osnovne skole. Prvi put se otimao, a danas ne moze bez skole ni jedan jedini dan.

Pobesneli max

pre 13 godina

DA EU!!!
Jer druge alternative zaista i nema. Ovaj narod je u poslednjih 70 godina pravio gresku za greskom. Pocev od 27. marta 1941. pa do dana danasnjeg. Upravo treba raditi sve suprotno od onoga sto gradjani Srbije prizeljkuju. Dok ne dodju neke pametnije generacije od nase.

Vokshi

pre 13 godina

Opadanjem srpske podrske laknulo je i EU gradjanima.Sa zemljom ciji gradjani nemaju pojma sta je EU kako je nastala, cemu sluzi,i kakvi odnosi vladaju izmedju clanica nije moguce razviti nikakvu saradnju, ni ekonomsku ni kulturnu ni socijalnu.Clanstvo u EU nije nikakav milodar vec sansa i mogucnost i prilika da nesto sam stvoris za sebe i za buduce generacije.Unija nije dobrotvorna ustanova,ona je samo okvir koji daje dobre uslove i pravila za svaki dalji napredak.Ko ne zeli da se pridrzava pravila i drugih normi - zavrsava kao Grci,Bugari ili Rumuni.

EU Citizen

pre 13 godina

Glupost i neinformisanost našeg naroda je naprosto neverovatna. Ja živim i radim u raznim zemljama EU već jako dugo, a poslednjih desetak godina sam zbog katastrofalnih ekonomskih rezultata koje mešanje sulude socijalističke politike i insistiranje na promašenom konceptu "ljudskih prava", umesto građanskih prava (što je nešto potpuno različito i daleko realnije), od nekadašnjeg evrooptimiste postao veliki euroskeptik i neprijatelj sadašnje organizacije EU. Međutim, Srbija je potpuno druga stvar od zemalja sa izgrađenim i konkurentnim ekonomijama, i za ovu državu je pristupanje EU jedina realna ekonomska i politička opcija, jer drugih interesenata i nema, osim Rusije, a neka mi neko pokaže jednu okolnu zemlju koja nije imala samo štetu od ove pljačkaške diktature, koja i sama lagano demografski i socijalno propada, jer su njeni upravljači toliko zauzeti pljačkom na veliko da i ne primećuju da njen narod lagano izumire i da ga zamenjuju muslimani i Kinezi. A vrhunac gluposti je okretanje od EU zbog toga što su oni koji se deklarativno zalažu za EU korumpirani: da li ti ljudi zaista misle da je ova garnitura korumpiranija od prethodne, Koštunicine, ili od eventualne sledeće, recimo, Nikolićeve, i da li vide neku drugu instancu koja ima dovoljnu političku i ekonomsku moć da makar korak po korak potiskuje ušančenu srpsku udbomafiju (koju je, by the way, Rusija i te kako podržavala i podržava već decenijama, sve do zaštite njenih agenata u obaveštajnim i političkim strukturama i vrlo verovatnog saučesništva u ubistvu premijera Đinđića) osim Evropske unije? Pa još i budalaštine o tome da su, kao, Bugarska i Rumunija još korumpirane - jesu one korumpirane, isto kao i barem pola EU, ali zamislite na šta bi to tek ličilo da EU nema, odnosno, nema šta ni da zamišljate, pogledajte ne samo Rumuniju i Bugarsku, već i bilo koju drugu istočnoevropsku članicu pre deset godina i sada, i biće vam jasno da je pozitivan uticaj EU na korupciju ipak bio ogroman. A ja ne znam o kakvim cenama i skupoći govore razni "obavešteni" lumeni: pa Srbija je zahvaljujući monopolima i ugrađivanju domaćih političara, a nikako ne EU, jedna od najskupljih zemalja u istočnom delu Evrope, a plate su niže od svih osim Albanije i još jedne ili dve zemlje. Cene gotovo svega, osim nekretnina i zemljišta mogu samo da drastično padnu kao posledica ulaska u EU, smanjivanja korupcije i dolaska prave konkurencije na tržište.

mujcinovic salih

pre 13 godina

Pravac EU samo to je spas od rusa i njihovih lobista u Srbiji.Nema nikoga ko je sklopio bilo kakav ugovor sa rusima i dobro prosao.

katica

pre 13 godina

Opada! Pa zato je Đinđić i ubijen. Oni koji su nas uveli u samoubilačke ratove, ekonomski sunovrat, moralni sunovrat, belu kugu, antievropsku klimu, oni su i dalje svuda prisutni (od medija pa na dalje...). Sve što oni rade jeste da „dokažu da nisu oni za ništa bili krivi“ za sve je kriva cija, Vatikan, Evropa i tsl. Evo večeras će kod Ivanovića da gostuje Ceca (Arkanovu udovicu), Anfilohije u „ime ljubavi“ one koji govore crnogorskim jezikom izjednačio sa poturicama, na RTS TV dnevniku glava vest je „vađenje organa“ i Purda, tako je to „političko ludilo“ i počelo 1990 sa „mrtvačkim sanducima (gde su hrvati navodno našu decu ubijali gaseći po njima cigarete i tsl). Bez lustracije ljudi i NAKAZNIH IDEJA I IDEOLOGIJE nemao mi nikakvu budućnost.

Petar

pre 13 godina

Slazem se sa komentarom EU citizen-a u potpunosti. Ja zivim u jednoj EU zemlji vec dugo godina i mogu da komentarisem o tome sta je EU. Mnogi kod nas nemaju blage veze sta je unija i sta gube svakim danom bez nje.Sa obzirom ko je vladao u Srbiji nije ni cudo, jer je narodu oduvek nabijano u glavu da unija nije dobra vec Rusi i ostale zemlje u kojima ljudska prava postoje samo na papiru.Namerno je narod zasipan lazima da bi lopovi mogli da vladaju i dobro zive.Ako je narodu bolje da se pridruzi Rusiji koja stiti one koji su ih unistili i pokrali tada se postavlja pitanje sta taj narod u stvari hoce i da li imaju uopste razuma i pameti.Ova sadasnja vlada takodje koristi naivne i glupe za svoje licne ciljeve i bogacenje.Narod treba da shvati da se ulaskom u EU zatvaraju vrata kriminalcima i da jedino tako moze doci do boljeg zivota gradjana.To da u EU treba da se radi treba valjda svakom normalnom da je jasno,i u Srbiji se radi ali sta se zaradi i kako se zivi,to je sustinska razlika.Ulaskom u uniju se dobija sansa za ravnopravnost,ljudska prava i mogucnost da se dokazes koliko i za sta si sposoban i prema tome budes vrednovan.Siguran sam da vecina u Srbiji nema sa tim problem,ali ga imaju na prvome mestu korumpirani politicari,tajkuni i neradnici.Ova vlada je slatkoreciva i obmanjuje narod sa ulaskom u EU iako dobro zna da nece uspeti u tome jer su korumpirani i saradjuju sa tajkunima.Zbog toga i koriste svoj polozaj da bi se obogatili dok je to jos moguce.Za sve je najvise kriv narod jer nema jedinstva,jedni su za Rusiju i Kinu drugi za EU a treci za svoj dzep.Ne zelim ja da kazem da u EU sve cveta i da nema kriminala i korupcije,jer gde god ima ljudi ima i toga.Razlika je u tome da se to u EU ne odobrava i kaznjava.Mi pripadamo Evropi i tu treba da smo,sve ostalo su prazne price i los zivot.Narod je najkrivlji jer nema ubedljivo vecinsku zelju za EU.Mnogi ne znaju kako se lose zivi u Rusiji i Kini,i tamo iskoristavaju narod i uzivaju samo politicari i tajkuni,ako neko tamo zeli neka izvoli.Da je moguce ja bih dao svakome pravo da se opredeli po svojoj zelji sa kim hoce,samo tada bi videli i osetili stvarnost. Na zalost to je nemoguce izvesti, pa ce normalni morati da ispastaju.

Natalija

pre 13 godina

Pa kad je puno "trovača"! Sad sam čula od Bobe Mojsilović (kod Kovačevićke na RTS) da je „Evrops koncentracioni logor“ u koji hoće da nas „deportuju“! Eto to smo čuli od jedne od „ikona“ navodno nove Srbije. E na tom mišljenju mogao bi da joj pozavidi vladika Nikolaj. Čak se ni Brana Crnčević nije setio te Bobine „slike“. Da dodam: to kako je ona (i njena sestra bliznakinja Tomić, ambasador Srbije u Parizu) od rođenja do ove emisije živela jeste tekovina evropske kulture. Znači za nju je „evropa korisna“ ali za nas ostale u Srbiji je „koncentracioni logor“. Bez otvaranja knjiga našeg Štazija da se zna ko je ko ostaćemo „crna rupa“ u Evropi.

Srbin iz dijaspore

pre 13 godina

Citam komentare i cudim se. Nije vam dosta sto tajkuni i politicari unistavaju zemlju vec bi da je gurnete jos nize. Jedino mi pada na pamet ono "Sedi disi jer za disi nisi"

EUskeptik

pre 13 godina

Ako Bog da, ja i moja porodica na referendumu o ulasku u EU glasamo protiv. Bili smo u SFRJ i videli smo kako smo prosli. Nikad vise ni u kakve unije. Razloga za ne ulazak u EU ima jos milion, a najvazniji su ekonomski. EU je prakticno pred bankrotom i lepo bi bilo kad bi se time neko ozbiljno pozabavio u nasoj zemlji.

Bivša EU ovčica

pre 13 godina

Normalno da opada podrška jer lagano dolazi do trežnjenja. Bajkovite predstave o EU ustupaju mesto nepobitnim saznanjima da je EU zapravo jedan nekokolonijalni projekat koji će nam život enormno poskupeti, opteretiti brdom apsurdnih propisa, a zarade nam neće povećati. Jednostavno ćemo biti pretvoreni u robove koji sve što zarade po ovom ili onom osnovu daju državi. Iskreno se nadam da će podrška ulasku u EU i kod nas i u zemljama okruženja i dalje padati, i da nikada nećemo ući u EU.

To zašto Delevićka i ekipa koja je postavila zdušno agituju za EU savršeno je jasno - oni su JEDINI koji su od toga profitirali, i nadaju se da će to činiti još što je moguće duže.

Sestra Brom

pre 13 godina

U Evropsku Uniju bi 57 posto građana Srbije.

A Srbiju bi verovatno manje od 10 posto građana Srbije.

EU ima mnogo veću podršku u narodu nego Srbija.

Tih ostalih 43 posto građana Srbije bi najradije da, ako mogu, odu u Uniju Dembelija.

ex demokrata

pre 13 godina

Jedini u ovoj nasoj zemlji, koji nisu za ulazak Srbije u EU su nasi politicari (zbog neometane lopovije) i neobavesteni narod koji nije mrdnuo dalje od Beograda.

Za informaciju svima koji su protiv ulaska u EU, evo podataka iz prve ruke, jer sam svakog meseca bar deset dana u Austriji, Nemackoj, Holandiji, Belgiji,Italiji...

Elem, zao mi je sto ne mogu da skeniram i pokazem par racuna iz zemalja EU,ali, verujte na rec,sve sem alkohola, cigareta i hajde, goriva (koje je neznatno skuplje), sve je jeftinije nego kod nas.

O hrani, kucnoj hemiji i ostalom, necu ni da pricam, sve je daleko jeftinije. Moja porodica zivi na inostranoj robi,jer je daleko kvalitetnija i povoljnija nego domaca (dosta sam dugo bio patriota).

Skeptici neka skoknu do buvljaka ili do Panceva (gradjani u Vojvodini to dobro znaju), pa neka na licu mesta provere koliko su jeftiniji sunka, cajna, kulen,kackavalj, razne salame, naresci,pastete, prasak za ves,omeksivaci rublja...a sve to sa ugradjenom zaradom prodavaca, i sve ce im biti mnogo jasnije.

Nemojte vise da vas lazu ovi @#$% na vlasti, dok sebi pune dzepove, nas vode putem opste propasti!!!

Svetozar

pre 13 godina

Ljudi, nije kriva EU sto nasil politicari i dalje pljackaju narod.Ako ima ikakve i najmanje sanse da ovde vazi bilo kakav zakon to moze samo uz pomoc EU jer bi vam ovi nasi "evropejci" i "rusofili" skinuli kozu sa ledja da nema EU.

Pancevac

pre 13 godina

Ja sam uvek bio za Evropu,i uvek cu biti.

Kako cela Evropa,tako i mi.

Nisam za Usa,jos manje za Ruse i Kineze.

Evropa

Najgori smo!
A i najgluplji..

Skywalker

pre 13 godina

Ne lazite narod, za ulazak u EU nemate podrsku ni cetvrtinu gradjana Srbije. Ako biste taj ulazak uslovili nekim dodatnim pitanjem, podrska ulasku bi pala na 10-15%. Pozdrav.

Petar S.

pre 13 godina

Pa normalno da opada, shvatio Narod da je rec o jos jednoj utopiji.

Nego pitanje za "kviska", jednom kad Srbija stigne do EU (kao ocerupana kokoska bez otetog Kosova i ko zna cega jos, od "uslova koji su morale da ispune sve zemlje clanice") u cijem drustvu ce biti, (ekonomski) na ravnoj nozi sa jednom Nemackom, Francuskom, Engleskom ili sa jednom Grckom, Portugalom, Rumunijom.

Odgovor na to pitanje je ujedno i odgovor zbog cega ce jos vise da opada podrska ulasku u EU.

Putnik

pre 13 godina

Za sve one koji pricaju da je EU nametnula visoke cene u Bugarskoj i Rumuniji samo bih zeleo da kazem da sam, Bogu hvala, imao prilike da putujem u te dve zemlje vise puta. Cene uopste nisu vise nego kod nas, cek i suprotno. Govorim o hrani, odeci, putarinama, hotelima... za nekretnine ne znam, ali sigurno nisu kao stanovi u Beogradu.
Ako neko ne veruje u ovo sto pisem, do Temisvara ima samo 165km...

Samo pljacka

pre 13 godina

EU ? Pa oni su nam instalirali ovu lopovsku vlast koja nam je ukrala, pravdajuci to privatizacijom, sredstva za rad, a sada porezom na imovinu zeli i da nas istera i iz kuca !
Sada se bune i zato sto nisu dovoljno povecane akcize na domaci benzin ! Ko normalan je za takvu Evropu ? A oni sto misle da ce, kada udjemo u Evropu, Srbija da postane organizovano drustvo bez opste pljacke su naivni kao i krajem devedesetih. Srbi jednostavno nisu sposobni nista da nauce.

PEca

pre 13 godina

Da li je g-dja Delevicka nezamenljiva politicka figura, da niko drugi nikada ne moze obavljati njenu funkciju? Ima iza sebe veoma lose rezultate i treba je smeniti. Obzirom da je politicki podobna ostace zauvek na toj funkciji i primati za srpske uslove izuzetno visoku platu.

Marko

pre 13 godina

EU postoji da bi se Nemacka i Francuska bogatile na racun manje mocnih zemalja clanica jer su time one duzne da liberalizuju svoje trziste,uvoze njihove proizvode i dovode njihove kompanije.To je i najglupljima jasno!

mare

pre 13 godina

Hvala eropejcima iz G17 i SPS, na čelu sa DS - rezultati njihovog rada svaki dan su sve veći i vidljiviji. Ovo što oni rade i kuda nas vode to nikako nije put ka EU, a to što obećavaju to isto nikako nije EU. Dobili su izbore zahvaljujući sećanju na pokojnog Zoranu Đinđiću i likovima iz SRS kojima su nas plašili. Da je Đinđić živ, i da vidi šta se radi pokrenuo bi demonstracije i revoluciju protiv rođene stranke. Sramota.

Bucko razmisljam

pre 13 godina

Priblizavanju takvoj EU kakva je u Srbiji predstavljena njenim gradjanima od "nazovi demokrata", opirao bih se i Ja kao najveci pristalica EU i rukama i nogama !
Ono sto se gradjanima Srbije "podmece" kao EU to nije ni nalik na stvarnu EU koju Ja i Evropljani VOLIMO I CENIMO !

rajko

pre 13 godina

realno, eu nam je potrebna da bi nam uvela red, a da bismo usli u eu moramo sami uvesti red... vrzino kolo iz kog nas ova vlast nikad nece izvuci jer bi ih red sve odveo u zatvor.

Rodoljub

pre 13 godina

Evropska Unija je organizovana iz dva razloga. Prvi je, da bi Amerika lakše kontrolisala "Staru Damu". Lakše je kontrolisati jednu organizaciju , nego skup mnogo članica. Drugi razlog je lokalnijeg tipa. Pojedine jače članice (Nemačka, Engleska, Francuska) imaju lakši pristup mnogo većem tržištu nego ranije. Otuda problemi pojedinih članica EU, koje su otvorile granice za proizvode (pre svega skupe, automobili i sl.), a nemaju svoju proizvodnju, ili proizvode nešto jeftino, ili polufabrikate (poljoprivredni proizvodi). Primer: nekada smo imali proizvodnju bele tehnike (Sloboda Čačak, EIDA fabrika Veš Mašina i sl.), a sada ih ili uvozimo, ili ih stranci proizvode kod nas, ali pre svega za rusko tržište. Ja ne vidim ni jedan od razloga da običan građanin toliko "srlja" u EU. To više odgovara političarima. Prvo, troše enormna sredstva da bi nas "kao" pripremili za ulazak u tu famoznu organizaciju, a kda se to "dao Bog desi", doći će do pristupnih fondova, koje će sa svojim švalerkama poharati, obični ljudi neće ništa dobro videti od toga.
Sve je to jedna velika laž

splico

pre 13 godina

Uhicenja korumpiranih politicara u Hrvatskoj pocela su zbog pritiska EU. Ja san jedan od onih Hrvata koji je bia izrazito protiv EU jer da imamo sposobne i postene politicare bolje bi nam bilo da smo samostalni, ali san sa vrimenom prominia misljenje i danas mislim da je EU jedini spas protiv korumpirane politicke elite i crkve koja zabada nos di god stigne i uzima nan novce iz proracuna.

rale

pre 13 godina

DOSTA LAGANJA I VARANJA!!!!!!Ako je tako "slatko" u EU i avima koji au clanovi mnogo lepo, zasto se u Ausytiji skupljaju potpisi za referendum za izlazak iz Unije, a u Nemackoj da se vrati marka?NIJE VISE EU ono sto je bila pre 15 god.Pre ce se ona sama raspasti, nego sto ovi nesposobnjakovici budu uspeli da nas tamo "odvedu". ..... sto i nije tako lose.

Freedom & Democracy, the next generation

pre 13 godina

Protiv sam EU od nedavno, smucila mi se zbog ove vlasti. Sad ucim za evroskeptika i to najozbiljnije i dugorocno, kao nekad sto sam ucio o EU (nekad o evrointegracijama, danas o demokratskom deficitu EU - posebno Komisije, nekad o broju poslanika Parlamenta, danas o tome sto samo 40% biraca izlazi na evropske izbore, nekad o Savetu EU, danas o drzavama EU, nekad o Sumanu i Moneu, danas citam Klausa...). Kako interesantno izgleda birokratsko zamlacivanje Srbije ovim Upitnikom, koji je obicna tehnicka sitnica na putu EU. Uzgred, zdrav sam, prav, visoko obrazovan, ziveo 7 godina u anglosaksonskom svetu. I znam sta su i avis, i screening, i accession, i chapters, i benchmarks... da ne bude zabune da "ne poznajem EU".

vlad

pre 13 godina

Sumnjam da je i toliko (57%), mislim da je mnogo manje ili bar ispod 50%, jer kako da verujem u ovo kada nas svaki dan lazu, sta sad treba u ovo da poverujem, NE! pricajte Vi nekom drugom bajke.

joker

pre 13 godina

"Sargarepa" se vremenom sasusi ako predugo "visi na stapu".

Evidentno je da se "sargarepa" ne samo osusila vec je uveliko i ISTRULILA, sudeci po opstoj situaciji u Evropi:-(

Dosta zamajavanja

pre 13 godina

A vi STVARNO mislite da ce neko uopste da prebroji glasove sa tog "refrenduma"? Kad Evropa kaze, ima da budemo clan EU k'o bela lala!

ned

pre 13 godina

Verujem, da je ta podska samo u BGD, dok u ostalim delovima SR nema tu podrsku. Moj je predlog neka opstine izvrse ta istrazivanja i videcete da to nije tako kako ova G-dj govori.
ned

Ana

pre 13 godina

Kad naša Vlada pomene ulazak Srbije u EU, mnogim Srbima to više deluje kao pretnja, a ne kao obećanje. Ako su organizatori ulaska Srbije u EU oni koji su nas do sada uništavali i rasprodali zemlju, šta onda drugo i očekivati.
Nisu Srbi ovce. Ako nisu bili informisani o prednostima i posledicama ulaska u EU, imali su dovoljno vremena i motivacije da se informišu.
Kako je krenulo, još će EU da moli Srbe da joj se pridruže.

GS

pre 13 godina

Kako da ne. Vi nas vasim brljotinama udaljavate od EU i posto ste nesposobni da nas uvedete tamo svalicete to na narod. Kao mi nismo za ulazak. Narod je vec pokazao da je za EU, ali ste vi to prokockali. I dosta vise price da samo sa vama mi mozemo u Evropu.

Oz

pre 13 godina

Izgleda da su ljudi konacno ukapirali da u toj uniji necim i treba da se doprinosi a ne samo da se cekaju donacije, prosjacenje i da se vodece zemlje smiluju da nam nesto odobre. a zna da se da nasa drzava prednjaci najvise u korupciji, pljacki, lazima i prevarama a takvi doprinosi ne trebaju nikome!

stari grad zakon

pre 13 godina

Pa sa vama na vlasti nikad nista necemo dobiti a sto se tice EU to samo spominjete kad se priblize izbori!!! SRAM VAS BILO

zoran

pre 13 godina

baš čudno,zar ne?Država nam je stabilna ,nemamo nezaposlene,demokratija cveta a Srbi ko Srbi uvek ih nešto svrbi.Možda nas pripremaju na onu izmenu Ustava koju traže oni oni koji bi da sesjedine u bračnu zajednicu ,koju inače ne priznaju,još samo fali da zatraže i da se venčavaju u crkvi i to pred patrijarhom.Ko zna, u ovoj zemlji čuda, sve je moguće.....

E.U. 1942.

pre 13 godina

Pa opada i podrška za EU i u samoj EU i to još brže nego u Srbiji ili Hrvatskoj.
Narodu svuda postaje pomalo jasnije kako stvari funkcionišu.

All along the Watchtower

pre 13 godina

Ko želi da kopa malo dublje po istoriji stvaranja EU neka pronađe: US Military Intelligence report EW-Pa 128 iliti The Red House Report.

Ivan

pre 13 godina

Mene zanima zašto ova vest nije iscrpno predstavljena u svim medijima. Čini mi se da je ona vest kada je za EU bilo 70 i kusur % preplavila vesti. Ovaj "EU komunizam" je u rangu već doživljenog. Siguran sam da bi % bio manji kada bi mediji bili još nezavisniji i pristrasniji. iskreno meni je sve jedno da li ćemo ući u EU, ništa posebno se tu neće promeniti u mom životu. Država će profitirati na štetu gradjana sve dok se ne budemo probudili. Firme se otvaraju sa propalim privatizacijama da bi plaćale porez državi, a lista nezaposlenih raste otpuštanjem još većeg broja ljudi iz istih fabrika. Nas država krade, pa pogledajte koliko su državne firme dužne, ali samo gradjanima je prećeno da plate. Mislim i da bi te pare namenjene ulaskom u EU takodje bile pokradene.

nas niko ništa ne pita

pre 13 godina

U Hrvatskoj se referendum održava najvjerovatnije u 10 mjesecu ja cu glasati protiv kao i 54% građana Hrvatske mislite da će to bit bitno pa samo glasnje nadgleda EU a koliko je para uložila u Hrvatsku proteklih 10 godina baš će dopustiti da referendum propadne,,nas nije niko ništa pitao pa neće ni vas tako da vidimo se svi tamo u nekoj firmi od nekog Engleza koji će nas gledati kao balkance bili mi Hrvati ili Srbi...živili a sad čekam ovaj novi YU loto da dobijem šta i letim odavde..

Peđa

pre 13 godina

Umesto EU scenarija gledaćemo mi Tuniski scenario! Toliko o Evropskoj pomoći Srpskoj sirotinji, a vi o avionima i kamionima ! Narodu se zgadila saradnja zvaničnog Brisela sa ovom bandom i ako se ovako nastavi do kraja godine u Eu integracije će verovati samo Đelić, njegova tetka i BT!

Milos S.

pre 13 godina

Ako ce ortopedi, asistenti, nastavnici srednjih skola da nas vode u EU, onda bolje da se ubijemo...

Ajde lepo Tadija, Oliverko, Mladjanko i ekipa da odu na Francusku Polineziju, da se bave ronjenjem i ostave nas na miru...

jelena

pre 13 godina

Gradjani su umorni od price o ulasku u EU,to je za njih daleka buducnost s obzirom da niko ne moze da predvidi kada cemo u nju uci.Ljudi su okupirani brojnim problemima,gledaju kako da prezive od danas do sutra.

Dejan, FFM

pre 13 godina

Uvek kad se u Briselu naljute zbog neispunjenih obaveza u Beogradu se publikuje da je rejting članstva Evropske unije opao. Koja slučajnost. Ali od kad je Toma Grobar postao "Evropljanin par excellence" (citat Ljubica Gojgić, B92) ništa ne treba da se brinemo. Članstvo u EU na Sveti Nikad je zagarantovano.

Tarzan

pre 13 godina

Ideja ulaska u EU je zloupotrebljena od vladajuce garniture predvodjene DS-om da bi opravdali svoju vlast. Kao sto su nekada komunisti svoje ideolosko izvoriste nasli u komunizmu i socijalizmu tako su DS i njihovi prirepci svoje ideolosko uporiste nasli u ulasku u EU. Ideja ulaska u EU je promovisana u ideologiju. Sve sto se radi radi se zarad ulaska Srbije u EU (koja jel' te nema alternativu) a pri tome se sve radi da bude suprotno. Korupcijom se onemogucavaju strana ulaganja (nedavni text na ovom istom site-u kada je gospodja Barac trazila prijem kod Tadica - i sta bi sa tim?), rasprodaja drzavnih dobara za male pare 'odabranima' i stvaranje klase koja ce sutra da bude vlasnik i gospodar Srbije, osiromasivanje naroda do ispod granice siromastva u sirokim razmerama, kradja, pronevera, lopovluka koji se vise i ne krije i ne demantuje... tako se sigurno zemlja ne vodi u EU!!! Kao kada bi vi trazili prevoz do Madjarske a ja vam se ponudim, stavim vas u auto i pravac za Nis! Sto duze vozim a vi sve dalje od Madjarske... ali ja i dalje vozim i ubedjujem vas da Madjarska samo sto nije:))) Pa sta cete da radite? Da mi dozvolite da vas odvezem put Nisa i Skoplja ili cete da izadjete na pola puta i nadjete drugog sofera koji stvarno vozi za Madjarsku? E, ta odluka je narode do nas samih.. hocemo da im dozvolimo da nas 'zarad ulaska u EU' vozaju u suprotnom smeru ili kada smo vec shvatili u kom to smeru oni idu da im se 'zahvalimo na saradnji' i potrazimo nekog ko zna kuda ide i kako do tamo da stigne. Mozda ne izgleda tako ali je ipak sve do nas samih!!!

MUKNAVI

pre 13 godina

Gradjani koji se u Srbiji bave politikom imaju kod "obicnih"gradjana kredibilitet malo iznad 10% jer toliko im ukazuju poverenje oni koji po javnim preduzecima,adsministraciji daju glasova,zbog radnih mesta..i nicega drugog.A ostali?Jure podosta njih ponovo za murtama i nadaju se promenama.Dzaba im je pokazivati te iste kada su bili na vlasti jer oni su "hipnotisani" pa kad izvrse smenu,drece po blogovima na njih po ko zna koji put,i trce za onima koje su smenili ..pa opet u krug.Mi nemamo pravnu drzava u kojoj se zna red,zato nam se to i dogadja i bice tako ako se ne desi u tome promena,dok nas bude bilo na ovim prostorima.Jurnjava za "jakim" ljudima i demagoskim blebetalicama,koje kroje kapu osalima,poganjaju se izmedju sebe oko uticaja,oni na vlasti odstrele onog ko je trenutno sklizno iz fotelje i onda navale da talambasaju..raciscavamo mafiju,a kad dodju izbori ukoliko nemaju vecinu dohvate ih pod ruku i nastave da jahaju` na onima koji lupaju u serpe i trce sad za jednima,pa drugima.Put u Evropu?To vam je sa njima ko sa onima koji su seli u kontra voz,stalno vicu kad spaze stanicu;evo je,a ne vide da putuju u naopaku stranu jer tamo gde bi hteli da stignu nije vamo..nego tamo bre!Al ne vredi.Dzaba im je vikati ;zaustavite voz jer vas masinovodja vozi u kontra stranu!Oni ne cuju ,il nece da cuju i putuju u ..tri livade bez ladivina,pa kad stignemo moz` se povatamo za usi i ko mecke igramo..dok imamo snage,naravno.

danD

pre 13 godina

EU nema alternativu,ali najstrasnija mi cinjenica da mi egzistencija (postojanje) postaje luksuz zahvaljujuci evropskim standardima upakovanim sa nasim mentalitetom-ZIVOT ima alternativu...

Igumanov manastir, Alajbegova slama...

pre 13 godina

Ako bi zaista 78% građana Srbije smatralo da reforme treba sprovoditi radi boljitka države, opšteg napretka i jačanja građanskog društva, a ne samo zbog priključenja EU, onda bi mi sada već bili jedna od razvijenijih članica EU. Međutim, izgleda da je situacija potpuno drugačija - polovina građana Srbije hoće članstvo u EU kako bi mogli slobodno da se zaposle i nastane u razvijenijim EU državama.

objektivno

pre 13 godina

Razlika izmedju broja poslatih i objavljenih komentara mora da je velika. Jer sta drugo reci, a ne zaplakati, kada se radi o jednoj i jedinoj nadi koju ljudi jos uvek imaju, a koja se oteze godinama. Svakako bi za nas bilo najbolje da svi koji se bave ovim poslom podnesu ostavke, da se napravi efikasna drzava, a onda, EU ako nas zeli, mozda. Medjutim taj film necemo gledati, bice: i EU i sve jos gore.

Vladimir Arsic

pre 13 godina

Pa i nije neko iznenadjenje. Ako malo bolje razmislimo, shvaticemo da je vecini gradjana Srbije EU predstavljena kao skup evropskih drzava, u kome one najbogatije pumpaju pare onim siromasnim, te da je EU za nas izlaz iz problema u kome ne moramo mnogo da radimo, vec samo da donesemo neke zakone i izrucimo Hagu nekoliko ljudi.

U medjuvremenu su gradjani ukapirali dve bitne stvari:
1. EU nije drvo sa koga slobodno beres pare, koliko ti dusa zeli;
2. Ulazak u EU kao preduslov boljeg zivota u Srbiji je izgovor vlasti da ne radi nista pametno i da pere ruke od svake odgovornosti.

Shvatili su nasi ljudi da nema 'leba bez motike, da valja raditi i da se u EU ulazi onda kada sam sredis drzavu i privredu, kada sam zaradis neke pare.

Time su gradjani izgubili jedini motiv za prikljucenje EU koji im je predstavljan vec vise od jedne decenije.

Goran

pre 13 godina

Oni i hoce da nam opadne, na tome i rade, jer oni prvi nece u EU, jer tad bi morali da rade po njihovim zakonima, a oni to nece, jer im odgovara ovo rasulo od drzave, gde nema zakona, a ako ih ima ne sprovode se, jer im odgovara ova korupcija i govorenje narodu u oci da ce biti bolje, a sve je gore nama, a njima verovatno jako dobro.