Koštunica: Moguć poraz Srbije u UN

Beograd -- Lider DSS-a Vojislav Koštunica izjavio je da Srbija "upada u zamku" postavljajući pitanje Kosova pred Generalnu skupštinu UN.

Izvor: Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Za vreme vladavine gospodina Kostunice, Kosovo i Metohiju su kao nezavisnu drzavu priznale najmocnije zemlje sveta. Pitam se sta je konkretno gospodin Kostunica uradio da to spreci??
    O skidanju odgovornosti sa sebe, drzanju vatrenih govora koji su doprineli paljenju ambasada ne zelim da govorim........
    Lako je sve samo kritikovati a pri tom zaboravljati na godine jalove politike koju je DSS na celu sa gospodinom Kostunicom vodila dok je bila na vlasti....
    (Dejan, 2. avgust 2010 13:40)

    # Link komentara

  2. Vidim da se Aligrudic na ovom sajtu izgleda potpisuje kao Bane Somborac. Ko je bre ziveo dobro pod tvojim Kostunicom?! Ziveli su dobro kriminalci, Slobini DB-ovci i tajkuni! Vratili ste kratko posisane na ulice, a otpustili policajce koji su ih hapsili. Odbacili ste EU prigrlili Rusiju, i zavadili nas sa svim zapadnoevropskim zemljama! Obzirom na Tvoj profil, ti si sigurno dobro ziveo! A Kostunica je poslednji koji sme da pomene Kosovo!
    (sasa jokic, 2. avgust 2010 13:10)

    # Link komentara

  3. ...Dolaskom stranaca kosovsko drustvo se u urbanim sredinama neverovatno emancipovalo tako da ni albanska zena vise ne radja kao nekad. Ja poznajem mnoge Albance koji nemaju vise od dva deteta. Sto se tice seoskih sredina, slazem se da se jos uvek stare navike tesko menjaju, ali ni tamo situacija nije ni izbliza kao ranije, tako da konstatacija da cemo biti preglasani demokratskim sredstvima nije tacna.
    (Skywalker, 1. avgust 2010 17:07)

    # Link komentara

  4. Neutralno mišljenje iz Hr bez skrivenog povoda. Šta će vam Kosovo? Za 20 god. Albanci bi vam bili pola stanovništva i na izborima bi pobjeđivali u demokraciji. A diktature i ratove na Kosovu ste probali pa nije išlo. Zar treba glavom kroz zid. Bolno jest to prihvatiti ali krivce tražite tu među vama.
    (janko, 1. avgust 2010 11:52)

    # Link komentara

  5. Srbija je porazena jos davne 1980 god.
    Ovo je FINALE Srpske politike koju su vodili svi njeni vladari do sada izuzev gos Dzindzica koji je jedini zeleo dobro svima gradzanima bez obzira na rasu, veru .
    (ISTINITO, 1. avgust 2010 11:19)

    # Link komentara

  6. Srbiju su porazili prvo Milosevic a onda i ti!!! Ovi su samo dosli da pokapaju!!!!!!
    (Djindjic iz raja!, 1. avgust 2010 08:37)

    # Link komentara

  7. pitanje je, da li kostunica mozda prizeljkuje poraz srbije u un?!
    (ion, 1. avgust 2010 00:46)

    # Link komentara

  8. Znamo, znamo da ti znas sve, ali steta sto nam nisi jos otkrio da li je bog zensko ili musko?.
    E kad nam jos to odgovaras odmah bih te stavili za Poltickog Profeta!.
    Madzionocar.
    (kleo, 31. jul 2010 23:56)

    # Link komentara

  9. ne mislis valjda da ce biti drugacije u UN , nego onako kako Kostunica kaze. Da mozda ne mislis da ce UN da kaze da je Kosovo deo Srbije i da se srpska vojska i policija vrate na Kosovo? Samo se bojim da povlacenje ovakvih samoubilackih poteza Vlade ide koordinirano sa ,,nasim americkim prijateljima", kako bi se Srbija u septembru konacno dovela pred svrsen cin. Ustvari, siguran sam da ova vlada ima samo jedan cilj: ne da sacuva Kosovo jer je to nemoguce, nego da ga se resi i pritom ostane na vlasti. Deluje suludo, ali zapamtite da zivimo u zemlji gde politicko pamcenje traje od danas do sutra.
    (Skywalker, 31. jul 2010 22:30)

    # Link komentara

  10. pa vise se obavesteni sad nego...
    (nebitno, 31. jul 2010 21:14)

    # Link komentara

  11. Politicko metastaziranje je direktno njegova zasluga zato on vrlo dobro zna sta govori ma kad se ukljucio.
    (ekrem, 31. jul 2010 20:52)

    # Link komentara

  12. Cudno sto svaki komentar ima po otprilike 42 negativna glasa, Dss-ovci se probudili i misle da je narod zaboravio i da ovakvim komentarima mogu nazad na politicku scenu na mala vrata. Voleli bi oni da Srbiji i Jeremicu ne uspe pa da na sve zvona daju ovakve nepotrebne izjave. Dosta vise sa kostunjavim i dss-om! Daleko vam lepa kuca!
     (Dzoni, 31. jul 2010 20:22)

    # Link komentara

  13. Kostunica je advokat i ukoliko daje izjave sa te pozicije onda je u pravu. Medjutim kao politicar, namjere se stavljaju u pitanje. Poznato je da je jos od osnivanja UN, glasanje u toj organizacij bilo pod vrlo velikim znakom pitanja. Konglomerat zapadnih zemalja pod tutorstvom(zna se koga) obicno je glasao protiv SSSR i njihovog malog udruzenja, komunisticko/socijalisticko/
    demokratskog plus jos mnogo grdnih i losih naziva propagandno formulisanih. Ulaskom Kine u UN to se malo promijenilo ali jos uvijek otaje aktuelno. Strana koja je najvise zainteresovana da pobijedi u tom glasanju jos uvijek lobira i ucjenjuje pa postoji solidna mogucnost da je Kostunica potpuno u pravu jer bi to imalo negativan ucinak bez obzira ko je u pravu a ko nije.
    (vasilije knezevic, 31. jul 2010 20:10)

    # Link komentara

  14. Tužno ali istinito,
    Koštunjavi je 100% u pravu....

    aako se samo malo kritički pogleda u prošlost, ispada da je za dosta stvari bio u pravu i da smo najbolje u poslednjih 20 godina živeli za vreme njegova prve vlade.
    (Bane Somborac, 31. jul 2010 20:06)

    # Link komentara

  15. Prevedeno na naš jezik, obicnih smrtnika, Koštunica kaze: Od ništa dodje ništa, iz ništa postane ništa. (Misleci na našu rezoluciju poslatu u UNO.) Kao da to do sad nismo znali, mi, narod, koji smo Ništa?
    (kolar, 31. jul 2010 18:44)

    # Link komentara

  16. ... DSS na republickom nivou nikada nije bila ispod cenzusa, a narocito to nece biti sada kada se i bivsi radikal poceo predstavljati kao Evropljanin, tako da je desna strana ostala gotovo prazna. Sta god mislili o Kostunici, moramo priznati da je on jedini relevantan politicar sa opozicione scene devedesetih, koji nije sedeo na Milosevicevom kanabetu moleci za nesto. Osim toga, kad pogledamo kako je sa Cvetkovicevom vladom doslo do naglog i daljeg urusavanja svih segmenata drustvenog i politickog zivota, da je dinar oslabio 30%, a samim tim i kupovna moc gradjana, smatram da ce DSS uspeti da povrati poprilican procenat glasackog tela. No, to ce samo pokazati u da je takozvana ,,politicka elita" dotakla dno u Srbiji. Dakle, to sto ovakva vlada opstaje , uprkos svemu, vec dve godine na vlasti, pokazuje koliko je slaba opozicija u Srbiji. Ako neko misli suprotno, pre nego sto iznese svoj stav, neka ima na umu da je ova Vlada za jednog kriminalca od para poreskih obaveznika, isplatila Americi 1000000$, a ministarka pravosudja predstavila to narodu kao pobedu srpskog nad americkim pravosudnim sistemom. Sto bi neki rekli ,,that is ridiculous".
    (Skywalker, 31. jul 2010 17:52)

    # Link komentara

  17. Ako se srbija nije porazila do sada,nece ni na dalje...
    (ibish dauti, 31. jul 2010 16:44)

    # Link komentara

  18. Не прича Коштуница напамет.Уосталом није он џабе доктор права, оспоравали ми њега или не.Орук политика са млаћењем празне сламе очигледно није донела никакве резултате. Показало се да је чак и погубна по Србију. Једино шта нам је остало је резолуција 1244,донета од Света безбедности УН где се одлучује већином али и правом вета. А Русија и Кина имају право вета и ваљда ће га понекад употребити нама у корист.И тога се треба чврсто држати.
    (zpv, 31. jul 2010 16:36)

    # Link komentara

  19. Dorogoj Kastunica.
    Interesi Rusije su sledeci:
    da sto vise zemalja u svetu prizna Kosovo,kako bi odmah posle toga te iste priznale i Abhaziju&Osetiju.Odmah posle toga Rusija priznaje Kosovo i tu je stavljena tacka.
    (Nacaljnik, 31. jul 2010 16:30)

    # Link komentara

  20. "Umesto da se čvrsto držimo Saveta bezbednosti gde imamo podršku Rusije..." Jel ima neki osnovac da objasni ovom liku da u SB sedi pet puta vise onih koji PODRZAVAJU nezavisno Kosovo? Ili Kostunica nije obavesten, ili ne shvata koliko lupeta. Jadna moja Srbijo, kakvi su te sve likovi jahali i jasu...
    (glupost kao prirodna pojava, 31. jul 2010 16:20)

    # Link komentara

  21. nego, kad ćemo o atentatu i državnom udaru?
    (merk, 31. jul 2010 15:55)

    # Link komentara

  22. To ce biti poraz za politiku zamajavanja, a time i velika pobeda za drustvo u Srbiji, koje treba da shvati da je nezavisnost Kosova bila jedno normalno i logicno resenje, u situaciji kada u Srbiji niko nije zeleo Albance, ali su svi zeleli Kosovo. Ono sto se primecuje je, da sve vise gradjana Srbije pocinje da vrsi pritisak na vlast da prestane da gleda Kosovo kao teritorijalni problem, da shvati da je stvar konacna, a da pocne konstruktivan dijalog za unapredjenje prava Srba na Kosovu. I da odblokira svoje odnose sa EU, jer na zalost, sve sto se pozitivno ovde desilo posle 2000-te, desavalo se zbog pritiska EU i evropskih integracija, a ne zbog zelje da se unapredi situacija u drustvu. EU ne zeli da ukljuci zemlju koja nije u stanju da prizna ogromne greske iz proslosti, i drustvo koje nije zasnovano na vladavini prava i trzisnoj ekonomiji. Mislim da je podnosenje rezolucije i njeno verovatno odbijanje dobra stvar za nasu Srbiju, jer ocekujem da ljudi posle toga kazu - dosta, necemo da bijemo izgubljene bitke, kada je nas istinski interes da zivimo bolje, da putujemo, da imamo bolje skolstvo, manju korupciju, ljudska prava, a put do toga vodi kroz proces evropskih integracija.
    (marko, nis, 31. jul 2010 15:05)

    # Link komentara

  23. Kostunice smaras.
    (Dj, 31. jul 2010 15:04)

    # Link komentara

  24. Covek, koji je inace poznat po velikom broju 'slucajeva' iza sebe, pa sa punim pravom deli lekcije.
    Inace, po njemu, treba da se tuzimo sa celim svetom... i na kraju opet da izgubimo, ali cemo zato da imamo rezoluciju u savetu bezbednosti, kao da je ovako necemo imati.
    A u medjuvremenu, treba da sedimo i cekamo. Tako tipicno za njega!!!
    (Marko, 31. jul 2010 14:55)

    # Link komentara

  25. Kostunicina ideja je znaci da zabijemo glavu u pesak. pa to si ti tako unistio DSS ali RS, nece moci.
     (ky3ma, 31. jul 2010 14:53)

    # Link komentara

  26. Evo ga opet „gubernator ruske gubernije“ bavi se jalovim stvarima, IZGUBLJENIM istorijskim megdanima, i PREPRAVLJANJEM onoga ŠTO SE DOGODILO a dogodilo nam se jer su patriJote bili laici u svojim strukama i poslovima. Sve zemlje bivšeg Varšavskog pakta jedva čekale da se oslobode „ruskih geostrateških apetita“ i uđu u EU i NATO samo Titovi „pioniri“ iz Srbije oće pa oće da budu „ruska gubernija“ po CENU da svi mi u Srbiji pocrkamo od bede, haosa, nemorala i gladi. Ne sumljam da postoji 10 % stanovništva naše zemlje koje ne mogu da zamisle Srbiju u EU zašto? Zato što se PLAŠE evropskih STANDARDA i propisa. U haosu „ruske gubernije“ oni plivaju kao riba u vodi. Plaše se PRAVNE DRŽAVE jer sve što su nakrali, opljačkali (mnogi od njih su ubijali i krali po ratištima YU! To je taj njihov početni kapital) jer u takvoj državi neće moći pomoću kumovsko rođačkih veza i vezica da rade šta im padne na pamet, kupuju firme, zidaju bez projekata i naknada, da drže monopole, biznismeni koji ne plaćaju porez državi i tsl.
    (katica, 31. jul 2010 14:34)

    # Link komentara

  27. Уопште не знам шта би се добило тужбом против неке државе која је признала Косова када је тај исти МСП рекао да је признавање или непризнавање неке територије за државу интерна ствар те државе која одлучује о признању...
    (тоша, 31. jul 2010 14:28)

    # Link komentara

  28. Iz poraza u novi poraz. Nikako da se opamete ovi politicari iz Srbije. Ne moze se glavom kroz zid ( ili mozda Srbija misli). Okrenite se buducnosti, priznajte Kosovo i napred u EU. To bi bila najveca nagrada srpskom narodu od strane aktualnog srpskog rezima.
    (agim, 31. jul 2010 14:28)

    # Link komentara

  29. Moja su deca ranije obavezno gledale crtane filmove pred spavanje, sad su promenili plocu, gledaju Voju Dr.Kostunicu!!! Interesantan im je.
    (Branislav, 31. jul 2010 14:23)

    # Link komentara

  30. Podnosenje rezolucije pred Generalnu skupstinu UN Kostunica ocenjuje kao moguc poraz Srbije.
    Poraz Srbije na kome si Ti debelo doprineo, sada dokrajce Tadic i tvoj verni pripravnik Jeremic.
    Ti si poraz zacrtao i zamrsio onom famoznom preambulom u tvom Ustavu, kakve nema nijedan ustav u svetu, pa ovi koji su te verno nasledili - nikako da odmrse.
    Cuti bre i ne javljaj se jedno odredjeno vreme, pa da te proglase politicki mrtvim!
    (Julius, 31. jul 2010 14:09)

    # Link komentara

  31. Ali, iz ovih komentara se vidi da ćemo pobediti. Mi smo zemlja realnih optimista!
    (Platon, 31. jul 2010 14:02)

    # Link komentara

  32. Jedna jedina drzava koja je priznala Kosovo i prihvatila nadleznost MSP (a ne mozete tuziti drzavu tom sudu ako nije prihvatila njegovu nadleznost) je Kostarika! Dakle Kostunice ucini nam uslugu i vrati se na spavanje!
    (Hermiona, 31. jul 2010 14:02)

    # Link komentara

  33. zamisljam kako u mracnom kutku nekog manastira, obasjan svecom,pise drvenom olovkom saopstenja za stampu.
    NA masnom papiru, pa zato nije dobro video sta pise.
    Ja ga razumem, obrhvan je osecanjima za te jadne ljude koje je ostavio na Kosovu, srce mu se cepa.
    Dan danas hocu da odgrizem desnu ruku koja ga je zaokruzila 2000 godine, to je bila prevara mog zivota, onako u oci!
    (GuC, 31. jul 2010 13:42)

    # Link komentara

  34. Trebalo je slusati gosp. Micunovica pre neki dan u skupstini, koji je lepo rekao da je jos pre 21 godinu, u toj istoj skupstini, u kojoj je tada bio i gosp. Kostunica, postojao problem sa poslanicima sa Kosova. Tada ste trebali da nam kazeta sta da cinimo jer sve sto je od tada ucinjeno je bilo istorijski pogresno i imalo je posledice. Izvolite se pomiriti sa posledicama da bi nam Srbija ponovo bila postovana i najlepse mesto za zivljenje na planeti.
    (pad komunizma pre 21g, 31. jul 2010 13:39)

    # Link komentara

  35. Aman Boze,dokle ce ovaj trepko
    da nas zamajava???
    (Dragan Bosnjakovic, 31. jul 2010 13:35)

    # Link komentara

  36. Kao prvo, te "velike" sile koje brane našu poziciju to rade totalno pasivno. SAD i EU za Albance to rade vrlo aktivno i u tome je velika razlika. Mislim da je pitanje vremena kada će i Rusi priznati kosovo. Oni samo tvrde pazar. A i nama to debelo naplaćuju. Pa sami su rekli da postoji mogućnost, ako ne radimo po njihvom, da priznaju Kosovo. Gde je tu principijelnost.

    Inače gde su to Kina i Rusija vršile pritisak da se ne prizna Kosovo ili povuče priznanje. Nigde. U ostalom, što bi se konfrontirali sa zapadom kad od toga nemaju nikakvu korist.

    Da mi nismo izneli ovo pitanje, pre ili kasnije, Albanci bi podneli zahtev za prijem u UN. Onda bi došli na isto mesto gde smo i sada.

    Koštunica voli takvu politiku. Sedim, ništa ne radim, a kada me poraze onda su naravno drugi krivi. On nije. Kako može da bude kriv za nešto kad ništa nije ni radio.
    (ivan, 31. jul 2010 13:22)

    # Link komentara

  37. Србија ће захваљујући садашњој власти бити забележена као једина држава која је питала МСП за мишљење да ли је њен део територије стварно њен. То је и једина власт у нашој историји која је међународни суд питала за мишљење да ли је Косово Србијa или није. Тешко је замислити да таква дилема и захтев за сличним мишљењем падне на памет још некој држави. Под очигледним притиском великих западних сила МСП је искористио бесмисленост и лакомисленост у постављеном питању садашње власти и уследила је сурова казна. Узалудно смо јавно упозоравали да је погрешно тражити мишљење и да се мора ићи другим путем, путем тужбе којим би сигурно ишле у сличним ситуацијама све државе, ако су уопште државе. Македонија је тужила Грчку у неупоредиво мање важном спору око имена. Али површна логика политике да ЕУ нема алтернативу, наметнула је да се уместо тужбе иде на мишљење и та лакомисленост је узрок оваквог пораза.
    (Др, 31. jul 2010 13:22)

    # Link komentara

  38. kostunice takve komentare ostavi ovde kao jedan od nas, a politicki zivot preseli u muzej i to negde u neku ostavu jer i kad si bio aktivan nisi se mnogo javljao pa onda bolje cuti i sad
    (sob, 31. jul 2010 13:13)

    # Link komentara

  39. Kostunice, tvoji komentari i saveti nam nisu potrebni. Bolje je da se ne javljas
    (Milo, 31. jul 2010 13:11)

    # Link komentara

  40. Javio se i Strateg srpstva i Izvrsni Direktor plana SANU, Kostunica Dr. Voislav...
    - Urrrraaa…aa :-)))
    (metaSpace, 31. jul 2010 13:10)

    # Link komentara

  41. Koštunice care, svi mi znamo da je moguć poraz na Generalnoj skupštini. Niko nigde nije rekao da će glasanje da bude čista formalnost, naravno u našu korist.
    Ali ne znam da li si i dalje potpuno neobavešten ili neko filtrira informacije koje dolaze do tebe, kao što je Staljin filtrirao Lenjinu, pa čuješ samo ono što ti odgovara da čuješ. Nato i njeni EU sateliti će podneti svoju rezoluciju ili su već podneli. Da ne misliš da i oni možda žele da se samo drže SB zbog veta Rusije? Na Generalnu Skupštinu moramo hteli ne hteli, pa šta nam Bog da.
    Zato bolje učini nešto da pomogneš umesto što odmažeš. Varaš se ako misliš da narod ne pamti ko je jedini uz LDP bio protiv rezolucije o KiM u Narodnoj skupštini.
    (Rajko, 31. jul 2010 13:09)

    # Link komentara

  42. Evo ga Vojislav, namrgođen i ljut bi da parniči oko međa sa komšijama, po starom srpskom običaju. Da se sudimo, bre, ako treba do sudnjeg dana! Nemoj slučajno da živimo, da se smejemo, da rađamo decu i da putujemo. Ni slučajno!
    (sasa, 31. jul 2010 13:08)

    # Link komentara

  43. Ovoga treba ignorisati, da zaboravimo da je uopšte postojao. Tako će svima biti bolje.
    (nemo, 31. jul 2010 13:04)

    # Link komentara

  44. Ooo, pa ovo je nešto novo. Zar nije tvoj predlog bio da tužimo sve države koje priznaju Kosovo, time dobijamo multiplikovani debakl i razaramo pojedinačno odnose sa svim zapadnim zemljama što ti odavno želiš.
    (bane, 31. jul 2010 13:04)

    # Link komentara

  45. Kad je Đinđić proaktivno hteo da rešava pitanje Kosova, Ovaj se obrušio na njega, a onda se desilo šta se desilo. Ovaj je onda vladao 4 godine i prodavao najgoru demagogiju. Svi su manje loši od tebe, Koštunice.
    (nbp, 31. jul 2010 13:04)

    # Link komentara

  46. Ovo što g.Koštunica predlaže je produžavanje agonije,i privremeno odlaganje kraja priče koji svi već naziremo kakav će biti.
    Za to vreme,bar do narednih izbora,moglo bi se steći dosta lakih poena na temu Kosova.
    Providno.
    (Milan, 31. jul 2010 13:02)

    # Link komentara

  47. Koštunica dr Vojislav je konačno totalno prolupao ;)
    (Bojan, 31. jul 2010 12:58)

    # Link komentara

  48. Ja se generalno slazem sa Kostunicom po pitanju toga da je bilo bezbednije drzati stvari u Savetu bezbednosti. Ipak ako dobro razumem stvari, mi trenutno nemamo izbor osim da podensemo rezuluciju Generalnoj skupstini posto posle presude MSP uvek mora da usledi odgovarajuca rezolucija/zakljucak Generalne skupstine. Ako Srbija ne podenese svoju rezoluciju onda ce biti u opticaju samo rezolucija Albanaca (koju ce oni sigurno podneti), sto je mislim lose za Srbiju. Inace slazem se da bi trebalo i tuziti neku od vlada zemalja koje su priznale Kosovo, to bi bio koristan dodatan pritisak koji bi verovatno mogao da spreci priznanje jednog broja
    zemalja.
    (mile, 31. jul 2010 12:56)

    # Link komentara

  49. Kako vidovit političar! Kakva harizma! Kakva moć zapažanja! Genije! Predskazatelj!

    Kako te samo nije sramota da se javljaš za
    riječ?!
     (Holly Lefthanded, 31. jul 2010 12:55)

    # Link komentara

  50. A ti si nizao sve uspeh do uspeka pa sad zameras onima,sa kojima si dosao,i Srbiji za vrat zaseo..eh,kada bi vi svi skupa otisli u one tri livade..pa da i nama vec jednom svane,i da se odmorimo.
    (MUKNAVI, 31. jul 2010 12:53)

    # Link komentara

  51. za koštunicu život je parnica. čovek nikako da shvati da je to veoma ekstreman pogled na život.
    (zox, 31. jul 2010 12:52)

    # Link komentara

  52. dok nam je kostunica sedeo na grbaci kosovo je proglasilo nezavisnost. posle toga pristojan covek cuti nizi od trave i tisi od vode. ali srpski narod to nije zaboravio. kao sto nije zabravio sta je kostunica govorio za djindjica, kako je davao podrsku jso, koja strana sila mu je organizovala sastanak s milosevicem i kako se slikao s kalasnjikovom... dakle, bolje mu je da se vrati nazad u hibernaciju...
    (zzzzzzzzz, 31. jul 2010 12:50)

    # Link komentara

  53. Dokle bre vise ovaj..
    I od kad on postade za Evropu.
    (goran, 31. jul 2010 12:44)

    # Link komentara

  54. Kad se Kostunica negde pojavi moja prva asocijacija je - Zabela. Ne znam zasto?
    (Zasto?, 31. jul 2010 12:44)

    # Link komentara

  55. Ma ko nam se to naspavao!!!!!
    (Zeljko, 31. jul 2010 12:44)

    # Link komentara

  56. Pa vala kada se malo bolje u vas zagledam i kada vas malo "pazljivije" poslusam, Ja vise ne vidim "nikakvu razliku" izmedju Vas i Tadica !
    STETA koju nanosite Srbiji je ISTA, razlika je samo malo u nacinu NANOSENJA !
    (Bucko razmisljam, 31. jul 2010 12:43)

    # Link komentara

  57. Evo ga i ovaj,probudio se iz zimskog sna,a lista cekanja za ruski politicki azil je sve duza i duza....
    (Pin, 31. jul 2010 12:43)

    # Link komentara

  58. Jedino ko je ovde lazan je Kostunica i ono prvo D u imenu njegove stranke.

    Drzava Kosovo je stvarna koliko i drzava Srbija.
    (Beogradjanin, 31. jul 2010 12:42)

    # Link komentara

  59. "Umesto da se čvrsto držimo Saveta bezbednosti gde imamo podršku Rusije da se ne može menjati Rezolucija 1244"...pa dobro čoveče bio si na čelu države godinama zašto nisi tada insistirao da se ispoštuje svaka tačka te rezolucije koju očito kako se na terenu vidi niko ne zarezuje! Sada su svi iz opozicije generali posle bitke a kada su imali priliku da nešto urade uprskali su 100 puta gore no ovi danas! nemojte bar licemeri biti!
    (neshonni, 31. jul 2010 12:40)

    # Link komentara

  60. koga uopste zanima sta ima da kaze lider stranke ispod cenzusa. pa pitajte za misljenje o kosovu i Građanski Pokret Za Zemun, ili Komunističku partiju Jugoslavije. misljenja su im podjednako relevantna
    (mislilac, 31. jul 2010 12:39)

    # Link komentara

  61. Navijas ti za to Kostunice. Pa u tvoje vreme su se palile ambasade i pljackale prodavnice patika u ime Kosova. Je l bi ti tako vodio politiku i dalje ?? Do sada bi zaratio ponovo sa pola sveta, hvala ti lepo
    (Petar, 31. jul 2010 12:26)

    # Link komentara