Nedelja, 17.02.2008.

15:37

Srbija poništava nezavisnost

Koštunica, Tadić i Nikolić sastali su se večeras i dogovorili se da se sednica Skupštine održi što pre.

Izvor: B92

Srbija poništava nezavisnost IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

75 Komentari

Sortiraj po:

lybybb

pre 16 godina

Ne priznajemo Kosovo normalno, to je maksimium koji mozemo, a sta je sa politickim sporazumom Tadicu i Djelicu? Dajte odgovor na to pitanje pod hitno, ne zavaravajte se da je zaboravljeno sta ste obecali i tako dobili izbore, sve se gleda i vidi, sve

Mrmot

pre 16 godina

HAJDE DA NAZOVEMO STVARI PRAVIM IMENOM!!! Slazem se da kao jedan mali narod nemamo uticaja da menjamo globalnu politiku prepucavanja dva bloka koja osnazivanjem Rusije itekako postoji. Takodje stoji i da je bilo mnogo gresaka svih rukovodstava u proslosti vezanih za juznu srpsku pokrajinu, pa i milosevicevog etnickog ciscenja za sta obicni ljudi nisu nista krivi ALI!!! Pomiriti se sa cinjenicama i stvarnoscu je jedno, a od srca cestitati je nesto sasvim drugo. Setite se svih onih divljanja i paljenja i otimanja i onu decu koju pobise dok su se kupali u reci i lomnjenja krstova na crkvama i otetih ljudi i dece koja zive u getu i..................i KAKO MOZETE?

Aleksandar Stankovic

pre 16 godina

Dragi Boze, koliko su ovde neki ljudi sludjeni dnevnom politikom i totalno dezorijentisani u ovim komplikovanim vremenima za Srbe pre svega. Zar je moguce da ste toliko zaslepljeni Evropskom Unijom i da ne vidite sustinu onoga sto nam se desava? Postaje sasvim jasno da nece moci "I Kosovo i EU". Ja biram borbu, istrajnu, upornu, dugotrajnu za Kosovo, ali se time naravno ne odricem boljeg zivota. Poenta je u ostvarivanju boljeg standarda a to apsolutno ne treba slepo vezivati za clanstvo u EU. Naravno, bice teze dostici neke vrednosti, sporije pre svega, ali su svakako dostizne. Ljudi, pa imajte minimum casti, vreme je! Inace, cisto ilustracije radi, Norveska niti je u EU, niti je imala Milosevica, pa eto njeni gradjani ne zele u EU a pri tom im EU nije otela ni pedalj teritorije. Da li su oni time manje Evropljani?

DEMOKRATIJA

pre 16 godina

Problem je u tome sto takve poruke nikad ne stizu na zapad,to je "nas" problem. Sinoc na Svedskoj tv prica o Kosovu,tako je inace uvek na temu Balkana,pun intervju sa Agimom Ceku i o tome kako sada treba pomoci Kosovu,usput se pomene Srbija,isecen govor Kostunice od juce na samo jednu njegovu recenicu: "EU ce snositi posledice ovakvih odluka",tako da to zvuci kao pretnja. Ni reci o UN i o tome koliko je to legitimno ili ne. Ovde ti je tv kao sto je nekad bila Miloseviceva tv u Srbiji,prica se o onome o cemu sme i kako sme da se prica,da ne pricaju drugi jezik pomislio bi covek da je u Srbiji 1992. A prica o demokratiji i slobodi medija u najslobodnijoj zemlji Evrope sto Svedska navodno jeste,to su samo sarene laze za male zemljice...Nazalost. Pozdrav

pex

pre 16 godina

E, baš su im pokazali: Srbija, mrtva 'ladna, poništila odluku Skupštine Kosova. Ovi odmah otkazali sve proslave, vatromete, govorancije... Predsednik Buš podržao, čisto načelno, odluke srpskih zvaničnika, kaže, to je unutrašnje srpsko pitanje, nas se to ne tiče. U Evropi -- muk! Srbija neće da uđe! Kraj! Evropa propade, tepisi im puni rupa, ko će to zakrpiti... A ceo svet, može biti i kosmos -- o tome još nismo obavešteni -- divi se srpskoj pameti, a nadasve državničkoj mudrosti. Tako se vodi politika, tako se vodi diplomatija! Da ne bi Tačija i njegove deklaracije, ne bismo ni znali kako pametne političare imamo! I kakve veze ima to što je predsednik vlade dobio tek nešto više glasova nego što ima članova porodice? Nikakve bre, on je za predsednika vlade rođen, pa zar da gleda na takve gluposti k'o što su izbori? Kosovo je naše, CG nema da ode, napraviće on i SFRJ opet, ako treba, samo bez S(ocijalistička), on će KFRJ! U stvari, žao mi Kosovaca: tek proglasiše nezavisnost, a mi ih sasekosmo. Onaj SB UN se već puši, i oni se zbog Kosovaca sekiraju, al' šta mogu, Srbija im ne da. Ono, što jes' -- jes', lažna država, ko bi to dozvolio? A priča se unaokolo de se američki predsednik taki uplašio kad je čuo VK, da počeo da razmišlja o ostavci: jednom se prevario, zucnuo nešto o nezavisnom Kosovu, kad mu VK skresa u brk! I šta da radi, pogrešio je, red da podnese ostavku, neće valjda VK da da ode s mesta premijera? Ionako je nepogrešiv.
Da si živ, Slobo, bio bi ponosan: bolji učenici od učitelja!

vela london

pre 16 godina

Mi nesto ponistavamo nemamo mi sta da ponistimo jer nas NIKO ne slusa. Nemamo mi glas nigde, samo nam se smeju po svetu. Kosovo je odavno izgubljeno svi su nasi politicari znali to odavno samo se prave i pricaju price da bi ucvstili svoj polozaj. SRBI PROBUDITE SE jedina stvar koja je bitna je da se mi pridruzimo EU pa onda svi bezite u evropu jer srbija jos malo nece uopste postojati jer smo mi odavno veliki eksperiment za ceo svet. A vi ako necete da budete guini pigs BEZITE LJUDI !!!!!! SRECNO

Dragan T

pre 16 godina

Zivimo u beskrajno primitivnim vremenima, koja se od onih pre 2000 godina razlikuju uglavnom po tome sto se Imperija ne zove Rim nego SAD. Ukratko, dzaba je ponavljati da je nezavisno Kosovo protivzakonito. Ja bih da kazem nesto sasvim suprotno: RADUJ SE SRBIJO! Imas vise razloga da se radujes nego Albanci na Kosovu. Dole je beda i jad, i da nam je Kosovo nekim slucajem vraceno, mi bismo tu bedu morali da lecimo svojim novcem, na nas bi pala ta beda i nemastina. Dva miliona Albanaca se ne moze drzati pod kontrolom vojnom silom, a i da moze, to bi bilo jezivo skupo. Ovako, preko noci, izgubili smo balast. I ne samo ekonomski balast: Kosovo je u srpskoj mitologiji mesto poraza, i nadam se da sada gubimo i taj balast. Jedino pametno sto mozemo da uradimo je da udjemo u poslove sa Kosovom i svoju robu naplatimo sto skuplje - struju, vodu, sve. Na svaki euro vrednosti, naplatimo 1.30, i od onih 0.30 gradimo novu mitologiju, u kojoj ce biti pobede, i radost, i bolji zivot.

Zmaj

pre 16 godina

Je l samo meni ovaj zvuci kao milosevic??? NATO agresija, Srbija se nece saginjati i sl...
O kojoj vi Evropi pricate!? Je l neko bio mozda na ulici veceras... E pa da ste bili videli bi ste da ni u Africku uniju ne mozemo da udjemo...

Luka

pre 16 godina

ma sve je ovo bez veze....nasi politicari da su hteli, mogli su to davnih dana da sprece....a ni sada im nije kasno, mogu to resiti za 24 h...ako je u interesu.....samo pitanje cijem??

dusan

pre 16 godina

Eto nam Evrope i Amerike.A izbori su dobijeni za EVROPSKU PERSPEKTIVU.Meni ništa ne znači i ne palim se na to ali mi itekako znači status u mojoj državi.

Igor

pre 16 godina

Postoji jedna stara srpska poslovica "bolje spreciti nego leciti" Ali nasim politicarima izgleda da vise ide u korist kad lece. Danas ih nigde nije bilo sve do 17h. Kao da nisu znali da ce Albanci sa Kosova to da urade. I zadnjih 9 godina nigde ih nije bilo sve dok albanci nisu nagovestili da ce proglasiti nezavisnost. Sram vas bilo. Sad hocete da vam pomogne Rusija. Sto ranije niste mislili na Kosovo nego sad kad vam se fotelje klimaju. Kostunica je pricao kako je Kosovo Srpsko. Sto nije isao Pristinu da prica sa Tacijem jel ipak je on bio predsednik jedne oblasti u Srbiji. SRAMOTA

Ljiljana-M

pre 16 godina

Kostunicino obracanje naciji je nesto najneintiligentnije sto jedan politicar njegovog statusa moze da uradi. Podvlacenjem da USA vrsi nasilje svojom politikom je definitivno legitimisao nezavisnost Kosova. Ni malo mudrusti i pameti u njegovom nastupu. Covek koji nista nije naucio o politici i pragmatici. Da ima imalo casti dao bi ostavku jer jednostavno nije osoba dorasla politickim zadacima.

trucker_nomad

pre 16 godina

Bas ce da poniste samo sta? Imali smo slicne slucajeve u skorijoj proslosti sao Krajina sad je Kosovo,sta li je iduce na redu.Mislim da mi Srbi i Indijanci imamo nesto zajednicko-rezervate.

Joe USA

pre 16 godina

Prosto je za ne verovati sa koliko pausalnog nedostatka informacija, nedostojnog cak i zute stampe, govori Gdin i Dr Kostunica, koji posle beskonacnog spavanja u svom kabinetu nije bio u stanju da iznese broj ubijenih Srba od dolaska Nato snaga na Kosovo, kao ni broj spaljenih kuca, broj spaljenih bogomolja, broj unistenih grobalja i ukupnu stetu precizno u Evrima pa u Dolarima koja je eto nastala "demokratksim" aktivnostima Kosovara Albanaca. Sramota za jednog drzavnika koji nije uspeo da organizuje sluzbe koje bi se makar iz statistickih razloga pozabavile ovim ozbiljnim problemom. Reci kao sto su MNOGO, PUNO, NIKADA su samo prazne fraze, kojima se ne bi smeo da sluzi niti jedan moderni politicar.

Julius

pre 16 godina

Ovaj Kostunica i Jeremic stvarno pokazuju da nemaju veze sa medjunarodnim pravom. Otkud ideja, da ce SB UN ponistiti odluku o nezavisnosti jedne novostvorene drzave, koja jos nije clanica te organizacije? Rukovodstvo Kosova je ovaj akt nezavisnosti izvela u potpunoj saglasnosi sa medjunarodnom zajednicom, pocev od OUN, EU, NATO, isl. Zato, ne nadajmo da ce te organizacije ponistiti akt o nezavisnosti. Naprotiv, sugerisace svojim clanicama da sto priznaju tu nezavisnost. Neke su vec u toku danasnjeg dana nagovestili priznavanje, kao sto je Irska i Tajvan, a francuski ministar spoljni poslova je uputio telegram cestitke Skupstini Kosova. A sto se tice Vlade i Skupstine Srbije, da ce "ponistiti" odluku o nezavisnosti, to ponistenje ce proci neprimeceno na Kosovu. Kostunica je predsednika SAD-a, Djordja W.Busha,proglasio odgovornim. Moze se ocekivati da ce ga "izvesti pred sud, kao sto je mnoge druge svetske lidere osudio u vise godine zatvora, a kada su oni dosli u Beograd po nekom zadatku, morao je da im priredi drzavnicki docek! Reci "nikada", "lazna drzava" i sl. konstrukcije, ne postoje u diplomatskom recniku, i ne dolikuju bar drzavniku kalibra gospodina Tadica da ih izgovara. Kostunici prilici sta god govorio, jer je on izgubio vezu sa realnoscu i jako je uzrujan.

zoka

pre 16 godina

Ko da neko pita Srbiju sta misli? Hallloo.
Kosovo nije iznenadjenje, to se znalo unapred od svih politicara pa i nas jadnika.
Prst na celo, glavu gore, i misli sta je najbolje za buducnost.

Aleksandra

pre 16 godina

Prvo zelim da se zahvalim Borisu Tadicu i DSu sto su uradili opet sve da ocuvaju mir u Srbiji u ovom momentu i nisu rusili Vladu kada bi njihovim stranackim interesima bilo najpovoljnije. Jer bi sada imali "vladu nacionalne propasti" DSS-SRS-SPS i nesagledive negativne posledice.Koliko bi onda pod takvom propagandom bilo usijanih glava po Srbiji, moguce vanredno stanje i eventualna mobilizacija?

Sigurna sam da ce vrlo brzo opet doci do pitanja EU i najverovatnijeg pada vlade, ali je jako dobro da to nije sada.

Sigurna sam da i Boris Tadic zna da je Kosovo izgubljeno jos odavno i sigurna sam da bi on bio i prvi koji bi cestitao Albancima, kao sto je Crnogorcima, ali plasim se da za to ne postoji zrelost u srpskom narodu. Tek tada bi na sledecim izborima SRS-SPS-DSS osvojili vecinu, a i ovako ce biti jako tesno.

Vreme ce uciniti svoje, doci ce i do pomirenja medju Srbima i Albancima. A na nama je da gledamo da do tada svi zivimo bolje i uradimo sve da sto pre budemo zajedno u EU.

A sto se tice onih, koji bi bas danas odmah u EU, ja ih pitam, a gde su bili u proteklih 4 godine i gde su se to borili za taj svoj uzviseni cilj. Sto nisu mnogo pre protestvovali, na kraju krajeva nije Kostunica od juna prosle godine na vlasti nego od 2003. Sacekajte malo, ima toliko ljudi kojima se danas srce cepa.

janos

pre 16 godina

Ustav Srbije:У Републици Србији у службеној употреби су српски језик и ћириличко писмо.
Ustav Kosova:Sluzbeni jezici na Kosovu su Albanski i Srpski.
" Devil is in the small details" ili "Djavo je u sitnim detaljima" kazu Englezi.

genius

pre 16 godina

da je srbija vise paznje usmjeravala na kosovo nego na crnu goru kad su bili u zajednici i ranije,kosovo bi danas bilo sastavni dio srbije.a ovako...

Jugoslav

pre 16 godina

Kao prekinucemo diplomatske odnose sa svakom zemljom koja bude priznala nezavisnost Kosova. A dokle ce da traje taj prekid? Pitam se, kada su nas bombardovali i onda smo odamah prekinuli diplomatske odnose. Pa ako smo tako dosledni zasto smo ih obnovili ako nas toliko boli sto su nas bombardovali. Tako ce biti i sada, malo pozorista da to bude zapisano kako smo se jako naljutili, a posle smo omeksali i tako cirkus za cirkusom.

N.

pre 16 godina

gledam vesti danas ceo dan i osecam se kao ne zivim u zemlji u kojoj je pre dve nedelje 2 miliona i nesto ljudi glasalo za ulazak u eu.

svi do jednog politicari ponavljaju iste one fraze koje su nas 99. dovele do bombardovanja, od SPC nista pametnije nisam ni ocekivao, oni kreteni napolju jurisaju na americku ambasadu, babe i dede u anketama vicu kako je kosovo nase...

dakle, ne verujem...

Zeljko-M

pre 16 godina

Nije ni Kina nikad priznala Tajvan, ni Egipat nije priznao Izrael pa te zemlje opet trguju sa zapadom i niko ih ni ne prisiljava. Srbija ne mora da prizna drzavu Kosovo i ovu reakciju nase vlasti vidim kao jedinu logicnu. Naravno da moramo da prihvatimo situaciju kakva jeste i da se okrenemo integraciji u Evropu ali to ne znaci da moramo otimacinu da zovemo pravednim ishodom i da odbacimo nase pravo na Kosovo. Mozda ce u buducnosti biti prilike da se na to pravo i pozovemo. Mozda ce proci i 300 godina ali granice drzava ce se verovatno jos menjati. Amerikanci ce izvaditi taj uranijum zbog kojeg su i dosli na Kosovo i izgubice interesovanje za odrzavanje marionetske drzavice za tu svrhu.

"kad srbin hoce da bude objektivan, on sebe gleda ocima svog neprijatelja" - Jovan Ducic
I to je u praksi, nazalost, obrazac liberalne misli u Srbiji danas. Zauzeti stavove koji su dijametralno suprotni konzervativnim i nacionalistickim nije ni malo pametnije nego biti nacionalista. To je i opet samo prkos, a Srbija prkosom nije nikada nista postigla, nego samo pametnom, balansiranom diplomatijom.

Goran

pre 16 godina

To su nama Sloba,radikali i slične politike u zadnje dve decenije dale,sve ratove,sva krvoprolića i novu sedmu državu na prostoru bivše Juge.Ljudi mi plaćamo cenu njihove politike!Kakvi Rusi,videćete vi do najkasnije do jeseni Rusku ambasadu u Prištini!

Jelena

pre 16 godina

Cim je Hasim Taci cuo obracanje V.Kostunice, odmah je ponovo sazvao skupstinu i odlucio da povuce odluku o nezavisnosti.Sta oni pricaju?Traze od Srba da ostanu na Kosovu, a nece priznati, niti imati kontakta ni sa jednom institucijom Kosova.Za njih su ravnopravni svi Srbi i ostali gradjani Kosova.Pretpostavljam da ce i Albanci dobiti besplatne akcije i da ce ih smesta upisati u biracke spiskove.Kapitalni ministar je obecao da ce deca Srba na Kosovu imati sve sto i deca u Beogradu.Da li on zna koliko toga deca u Beogradu i drugim mestima Srbije nemaju?O kakvoj slobodi prica Voja Kostunica?Svojom zaludjenickom politikom njegova stranka je doprinela da se ljudi u Srbiji osecaju mnogo manje slobodnim u poslednjih par godina.To je politika koja je bila i ostala potpuno gluva za gradjane Srbije bilo da su na Kosovu ili van njega.To je politika koja brine o teritoriji, a ne onima koji na njoj zive i o mrtvima, a ne onima koji rastu.

Pera Pisar

pre 16 godina

Na pitanje novinara da li će lično čestitati Crnogorcima, Koštunica nije izneo svoj stav, već je rekao da Srbija treba da se bavi sobom. "Jedna država može da postoji i bez priznanja, a diplomatski odnosi mogu se uspostaviti na različite načine. Može i odlaskom šefa države i notom, ali to je manje važno u odnosu na probleme. Sve drugo je manifestacija, a ne suština", rekao je premijer.
četvrtak 1. jun 2006.

Dusan

pre 16 godina

Gospoda, predsedni i premijer su kanda ljuti.
Sada će oni da se dure jedno bezbroj godina, a ljudi koji žive na Kosovu šta sa njima, a ljudi koji žive u Srbiji šta sa njima?
Ajde što se dure, to im je u "opisu posla", nego nas zovu na pozornost i traže da se nekonfrontujemo sa njihovom "politikom" a opet sve zbog već otišlog Kosova. Ako imaju nameru da vladaju jedno bezbroj godina uz pomoć pozivanja na "lažnu državu", tako što će nama da zabrane da mislimo i da govorimo šta mislimo onda je vreme da već sada raspišu izbore i da dozvole građanima Srbije da se i oni odvoje od njihove politike i konačno krenu ka Evropi.

autonomas

pre 16 godina

Sve je samo rezultat rada i truda ne samo aktuelne vlasti u Srbiji nego prakticno svih politickih strana u Srbiji. SPS i Radikali su potpisali predaju 1999. Sloba je pao 2000. Sada je 2008 i nijedan politicar posle Slobe nije uradio NISTA da bi problem Kosova resio. Njima je odgovaralo da se nista ne desaba, da oni toboze resavaju probleme, i da su za sve toboz kriv neko drugi. Kostunica, Tadic, Radikali, SPS, Sloba, Vuk, i naravno Velja... izvinjavam se svima koje sam izostavio... Srbija i Srbi ako zele da budu detaljni nek provere imovinska stanja svih politicara i generala pre i posle ovih desavanja i shvatice gde je kriminalni cin i o cijim se interesima radi.
Da ima pameti sada, posvetila bi se paznja resavanju teritorija i eventualnoj podeli Kosova da se severni delovi Kosova na kojima zive srbi zadrzi u Srbiji. Mada ko zna mozda Srbima na Kosovu i krene nabolje u Kosovu kao odvojenoj zemlji...
Ko zeli da mu Velja, Voja, i Toma vode zemlju... i da ga predstavljaju u svetu.

Milan

pre 16 godina

Ko prati fudbal zna da kada istekne 90. minut, sudija moze da produzi utakmicu za nekoliko minuta (tzv. zaustavno vreme). Nekada, ali veoma retko, se desi da odluka o pobedniku padne u tom zaustavnom vremenu, npr. ako je rezultat bio do tada neresen. Ali se nikad nije desilo da kada gosti vode sa 3:0, da u zaustavnom vremenu domacin izjednaci i pobedi. Ova situacija oko Kosova me podseca na taj slucaj. Srpski politicari pokusavaju u zaustavnom vremenu da postignu bar tri gola, a utakmica je pocela pre mnogo, mnogo godina. Pametni igraci i pametan trener ne bi trosili snagu na zaustavno vreme, vec bi utakmicu mirno priveli kraju i pripremali se za nove utakmice.

Dr Miroljub Stefanovic

pre 16 godina

Valjda je sada svima jasno koliko smo kao narod neozbiljni i nesposobni, a mogu da kazem i glupi.Da je Kosovo rak rana Srbije to je tacno, ali niko normalan, pogotovo politicar, se ne moze pomiriti sa gubitkom svoje teritorije. Nisam pametan sta dalje ciniti. Mogu samo da vidim da u Srbiji nema vise pametnog i mudrog politicara da ista u vezi Kosova spase. Mozda monarhija, ne znam. Danas je definitivno ruzno biti Srbin.

Apache

pre 16 godina

Odlučio sam da više ne komentarišem zbivanja na ovoj suludoj političkoj sceni, ali bezgranična glupost srpskih političara (na žalost i Tadića- za koga sam glasao)me navodi da kažem, da je zaista neverovatna količina iracionalnih izjava samo pogoršava situaciju. Da ponište deklaraciju!! Pa kako? Srbija, de facto 9 godina nema nikakvu vlast na Kosovu. Da li se neko zapitao zašto? Gde je tu odgovornost tada oficijalne politike SPS-a i SRS-a. Oni su krivi za gubitak južne pokrajine a ne Amerika i ostali svetski močnici. Njih niko sada ne proziva zbog te anticivilizacijske, nasilničke politike, Srbija je sada kažnjena (i to primereno, na žalost)zbog te politike a oni i dalje dolivaju benzin na vatru.Dno-dna gde se sada nalazimo može još više da potone ukoliko normalna politička svest ne počne momentalno i beskompromisno da funkcioniše još večeras!!!!!KRENIMO OD ODGOVORNOSTI TADA ZVANIČNE POLITIKE!!!

dora

pre 16 godina

svaka normalna vlada i svaki normalan premerijer u svakoj normalnoj drzavi bi danas u 4 sata podneo ostavku a ne raspredao prazne price..

sloba

pre 16 godina

Za istoriju ce ostati pitanje zasto tokom ovih poslednjih godina niko od nasih politicara da je jedini nacin da dobijemo Kosovo nazad bio samo kroz Evropsku Uniju. A svi su znali... Da li ce sada neko od njih okrenuti list? Da li cemo konacno postati normalna zemlja i normalni narod koji gleda u buducnost? Ili ce iz svojih licnih interesa (bar neki od njih) gledati kako da naprave novu krizu (jug Srbije, Vojvodina)?

AlexP

pre 16 godina

hehehe nasi politicari se ponasaju kao na sahrani nekoga koga su svi mrzeli ali su se pojavili na sahrani radi reda, rekli poneku dobru rec a sutradan - sve zaboravljeno. Zivi bili pa videli koliko ce se o Kosovu pricati narednih meseci. Svi oni se osecaju kao da im je pao kamen sa srca, ali moraju malo javno da naricu. Uopste mi nije jasna njihova zelja da se toliko uvlace ovom, ne bas toliko politicki inteligentnom narodu. Tadicu, Kostunice, CAR JE GO! To vi dobro znate, prestanite da kukumavcite i pocnite sa oporavkom Srbije jer kako stvari stoje trenutno svake godine Srbija izgubi oko 30 000 ljudi zbog negativnog prirodnog prirastaja a na stotine mladih i obrazovanih ljudi odlaze svake godine u imigraciju. Kome vi naricete?? Gomili penzionera koja redovno izlazi na glasanje?? Pamet u glavu jer za 50 godina Srbija ce biti zemlja staraca!

Olga Tomic

pre 16 godina

Bitka za Kosovo nije trka u kojoj pobeđuju najgrlatiji u nagradnom tematu „Ne damo srpsku kolevku“. Niti je takmičenje u tome, ko će smisliti što gluplji način da se svim neprijateljima n...bemo matere, pa predlažu svašta, od pripajanja RS Srbiji, do napada na Sloveniju i, ponovo, (samo)izolacije.
To smo sve već probali. Ekipno nam nije uspelo, ali jeste pojedinim takmičarima, da na Kosovu odlično zarade iz Beograda, i u njemu se obezbede bar za tri kolena unapred. Svi znaju, ali niko ni za živu glavu zato neće da prizna da se prase ne tovi uoči Bozića, a najmanje da su vrhunac diplomatskih akcija plaćeni bildbordi uz reklame za banke i hipermarkete, na kojima se Srbima objašnjava da je Kosovo srpsko.
Takođe, svi znaju da se bitka za Kosovo može voditi samo tako sto ćemo se složiti da, za promenu, podignemo srpsku privredu, pomoći da se sprovode zakoni, očistiti hohštaplere iz vlasti, takođe prema zakonu, makar to značilo uspostavljanje osnovnih standarda u ovu osirotelu zemlju, i makar se ti standardi i zvali evropskim, jer su ih se tamo setili pre nas. Niko, bre, nije mitingovao zbog toga. A ako toga ne bude, zaista će jedino unosno zanimanje ostati kvazipatriotsko halabukanje i čuveni srpski inat. Samo što su tu radna mesta odavno popunjena, i samo tu, nažalost, imamo vrhunske profesionalce.

lazna drzava

pre 16 godina

sad gledao na rts-u kostunicinu izjavu, nisam tacno brojao ali mislim da je bar trideset puta za osam minuta rekao 'lazna drzava kosovo'. pa bas takva mu je bila politika, ponavljanje i samo ponavljanje necega u sta ni sam ne veruje. hajd sad pakuj kofere i ostavi nas sve na miru!!!

Mirjana

pre 16 godina

Politicari Srbije su specijalisti za negiranje stvarnosti. Predesednik Milosevic je sve poraze proklamovao kao pobede. danas, sedam godina nakon pada Milosevicevog rezima, politicari u Srbiji opet negiraju stvarnost. Kosovo je progalsilo nezavisnot i cini mi se da je u najboljem interesu svih gradjana da dve susedne zemlje imaju dobre odnose. ne znam sta ce imati gradjani Srbije i sprska manjina na Kosovu od protesta koji najvaljuju razne stranke. Zar nije vreme da se svi okrenu resavanju pravih problema. negoranje stvarnosti ne menaja stvarnost.

majchi

pre 16 godina

Postovani gospodine , ja razumem da vi morate da kazete ono sto ste rekli i da pozovete na mir i dostojanstvo.Mene zanima sta posle.Ja se nadam , da ce te u cilju ocuvanja sopstvenog dostojanstva i dostojanstva nas (par,mislim miliona) koji smo vas izabrali za predsednika ,jednom ZAUVEK izopstiti gospodina premijera iz nasih zivota!!! U suprotnom ocekujem nove parlamentarne izbore (na kojima NECU za Vas glasati!!!)Pozdrav iz Vojvodine

Lale

pre 16 godina

"Lazna drzava Kosovo", "kvazi drzava Crna Gora", "nacionalisticko fasisticka drzava Hrvatska", "drzavni provizorij BiH,"agresorske drzave SAD, Engleska, Italija, Francuska, Obala Slonovace..."Niko ne valja samo mi valjamo, mi smo prava, legitimna, demokratska, uspesna i napredna zemlja. Daj bre Kostunice ide setaj. Kosovo smo izgubili, mozda cemo ga nekada vratiti, ali pusti da zivimo ne uvlaci toliko mrznju u ovaj narod protiv svih i svakog da bi sebe promovisao. Ti nisi mogao spasiti Kosovo i treba da ides makar zbog njega, jer si obecavao da nece otiici. Ako si mogao a nisi uspeo treba da ides jer si nesposobvan, a ako nisi mogao treba da ides jer si demagog ili nisi dozreo poslu kojim se bavis. Izgubio si Crnu Goru, Kosovo, Srbija nije otisla nikud napred. Moralno i demokratski je da ides, a i onako nemas nikakvu podrsku u narodu.

rodjena ovde

pre 16 godina

"Srbija je reagovala i reagovaće svim mirnim, diplomatskim i pravnim sredstvima da se ovaj akt privremenih kosovskih institucija poništi."

Koja su to sva diplomatska i pravna sredstva?

Prekid diplomatskih odnosa?!

Ako ste zaista mislili da mozete da sprecite nezavisnost Kosova onda kao sto vidite niste u tome uspeli. Krajnje je vreme da to shvatite a ako to smatrate svojim politickim neuspehom , budite face i dajte ostavke!!!

b@anem

pre 16 godina

Pitam se šta će premijer i ministri iz DSS-a od sutra da rade? Da ne dolaze na posao?

Ili će doći da nas posvađaju sa svima s kojim već nisu?

DOLE premijer! Za njegove vladavine ode Crna Gora i Kosovo. Šta još treba da se desi - Sandžak, Vojvodina?

A ti Tadiću bolje ćuti, prvo počisti "svoje" dvorište. Lamentiraš koštuničine mantre koje nemaju veze sa životom.

Matija Gubec

pre 16 godina

U sledećem nastavku ove omiljene serije Vlada će da poništi Zakon gravitacije.

A epizoda u kojoj će istinski da prorade institucije same Srbije i da Srbija postane država koja zaista poštuje pravo - pa makar i samo svoje (pa dakle da i ne pomišlja na to da Tadić može čak 3 puta da bude predsednik) i trenutak kada će poslanici prestati da budu marionete svojih partija, te Skupština postane nešto više od pijace za šefove partija, e ta epizoda se najabvljuje za sledeće stoleće. Do tada će se prikazivati reprize epizoda iz prethodne decenije.

Darko

pre 16 godina

Temelj nastanka "lazne drzave", gospodine Kostunica, jesu bombe - ali bombe srpskih vojnih, policijskih i paramilitarnih snaga. Nacionalisti su ratovali, nacionalisti su izgubili teritoriju. Treba se setiti Trijanona i madjarskog gubitka... Kosovo u Srbiji je istorija, a sta je buducnost to ne mozete znati ni vi niti vas ideoloski sabrat Tadic.

Lena22

pre 16 godina

Meni je muka od svega: od proglasenja nezavisnoti, od izjava o neprihvatanja iste, od posmatraca, misija, pregovora sa EU, potpisivanja raznih sporazuma; ne mogu vise da slusam o ratnim zlocincima(bilo da su u Hagu, ili jos nisu), od svega mi se smucilo, ja HOCU DA ZIVIM ovaj svoj zivot, jedini koji imam i na koji su me samo tako "osudili"!
Da li postoji neka drzava koja hoce da me primi, mene od 22 godine?!

SuhesZ

pre 16 godina

Bas smesno, zanima me, sta ce biti, kad prvi put sportas ili selecija Srbije na nekom takmicenju treba ce da igra protiv selecija ili sportasa sa Kosova. Ili ce da preda utakmicu, ili ce da krsi ustavni poredak Srbije... To znaci, da su sportasi sa Kosova, i selekcija Kosova postala nepobediva za Srbiju, i svi sportasi su duzni, da se ni ne pojave na jednoj utakmici, sa tamo nekom paradrzavom, koju je priznala preko 90% drzava, za sada samo na ovoj planeti. Kostunica kaznjava najvise gradjane Srbije, jedino ce oni imati muke sa papirologijom ala Kostunica.

VladaR_NS

pre 16 godina

REZULTAT:
Trebalo nam je 9 godina da priznamo ono sto je SVIMA u SVETU i SVAKOM SRBINU jasno, a to je cinjenica da je Kosovo davno izgubljeno DEMOGRAFSKI, zatim PRODATO od strane ogromne vecine SRBA koji su ziveli tamo i za velike pare unovcili svoja imanja i pokupovali po nekoliko lokala i stanova u Beogradu, Nisu, Kraljevu..., a potom '99. godine i vojno izgubljeno posle 'diplomatske i drzavnicke' aktivnosti Slobe i Radikala!
BRACO SRBI, zasto niko nije imao hrabrosti i mudrosti da ZVANICNO u ime Srbije predlozi podelu Kosova, pa da bar onaj jadni napaceni Srpski narod na severu Kosova (koji se nije prodao ili koji nije imao sta da rasproda) ostane da zivi i na Kosovu i u Srbiji, a da 2.000.000 Albanaca zauvek ode iz Srbije.
Pomozimo onim Srbima sto su ostali, podrzimo ih i ohrabrimo, a one Kosovare sto se punih dzepova baskare u BG-u ostavimo neka se prave da im je stalo do Kosova i dedovine...
Istinu i stvarnost treba prihvatiti sto pre, kasnije se mnogo toga ne moze popraviti. Mi SRBI smo najbolji zivi primer sta znaci bezati od stvarnosti! Propast i ponizavanje u svakom smislu!

himalajac

pre 16 godina

Vreme je...da pade vlada!
Cujem (od supruge, zaposlena u mipu) da su od 8:30 pijuckali kafice i mlatili praznu slavu, cekajuci proglasenje, a sve u cilju da bi se reklo da je mip radio punom parom. Slusam mipa na CNN, jedva ga razumem....smesno

janos

pre 16 godina

Nedavno se Kostunica branio od optuzbe za genocid u Srebrenici govoreci da sud UN nije kompetentan jer Srbija tada nije bila clanica UN. Sada mu uopste ne smeta da se poziva na rezoluciju UN nastalu 1999. godine kada Srbija isto tako nije bila clan UN. Tek toliko da se zna..

vladimir

pre 16 godina

meni se jako dopada ovo insistiranje na
reci "NIKADA" koja je prisutna u svakoj izjavi naseg predsednika i premijera.
podseca me na Radovana 3 kada imitira "kralja Cikaga" : "mene NIKADA nece uhvatiti!". ne znam cemu to glupiranje sa nikada, dovoljno je da ne priznaju nezavisnost i idemo dalje.

Nebojsha

pre 16 godina

Postovani Predsednice Srbije i Predsednice Vlade,

Kosovo je otislo, gotovo je!

100 godina smo pokusavali njime da vladamo i pokazali smo se losim vladarima.

Silan svet koji zivi dole a koji je VLADA U BEOGRADU ISKLJUCILA iz svih procesa (donosenja Ustava, glasanja i sl.) je resio da nastavi da zivi bez nas i to je legitimna stvar.

Pre 100 godina ni Vojvodina nije bila u Srbiji, sada jeste. Istorija, dakle, menja odnose snaga i stvari.

Ako bi gledali drugacije i Rusija bi imala pravo da tvrdi kako je Ukrajina njihova, jer tamo im je duhovni centar, pa nikom nista.

Na nama je da se sada vraski potrudimo da se sa nasim svetinjama ponovo sretnemo u EU i da budemo dovoljno dobre komsije sa Kosovarima da ne bi razbijali prozore i glave nasima koji su resili da ostanu da zive sa njima.
To je najmanje sto mozemo da ucinimo.

Pamet u glavu, glavu gore.

Ognjen

pre 16 godina

Sad treba zazmuriti, progutati riblje ulje, napraviti grimasu i nadati se da ce resenja drugih problema, a problemima smo bogata zemlja, doneti mudri ljudi, u nasu korist. Do sad nismo imali puno srece sa nadmenoscu drzavotvorne nacije, osecam u vazduhu da pocinjemo da se ucimo na svojim greskama. I nisu nam krivi Albanci, i vise uopste nije bitno ko je kriv, ko god da je... Popijmo ovu kasiku gorcine i terajmo dalje.

Vuče, vuče

pre 16 godina

Jadni Boris Tadić! Ograničen je zakletvom koju je koliko juče položio i nema izbora, sve dok drugi političari budu guslali o Kosovu, on neće smeti da prestane, jer će oni to jedva dočekati i proglasiti ga za izdajnika.

Ovo liči na maratonski aplauz Čaušeskuovom govoru neposredno pre nego što je svrgnut. Svi su znali da je Nikolae gotov, ali niko nije smeo prvi da prestane da tapše.

Sada treba svi zaista da izađemo na veliki miting, ali ne zbog Kosova, nego zbog: malih plata, evra koji raste, ulaska u EU i da na taj način damo Tadiću razlog da promeni pesmu i posveti se onim problemima koji nas zaista tište.

strongman

pre 16 godina

Smesni su! - i Tadic i Kostunica. Oni ponistavaju nekakve odluke iako ih niko nista ne pita. U vrlo kratkom roku ce morati da traze dozvolu za prelazak granice ne od UN, vec od Pristine, a isto vazi i za Srbe na Kosovu kojima ce za prelaz trebati pasos. Pristina formira ministarstva odbrane i spoljnih poslova, otvorice ambasade u najvaznijim zapadnim drzavama, izdavace pasose uzimati kredite MMF-a itd.
Ukoliko se dogodi da Kosovo krene brze prema EU, moze se desiti da iseljeni Srbi masovno traze kosovske pasose, kao sto je to bio sluca sa hrvatskim...

citalac

pre 16 godina

Postovani gospodine Predsednice,
Ja u potpunostu uvazavam Vase misljenje jer ste Vi na vrlo odgovornoj drzavnoj fuknciji te se i ocekuje da imate misljenje o jednom takvom dogadjaju kada petina stanovnistva Srbije odlazi ka Evropi resena na tom putu koji moze jedino da ostvari nezavisnoscu. Ali ako smem da Vas upitam za jednu stvar. Ja sam gradjanin Srbije i imam suprotno misljenje od Vaseg o Kosovu i njegovoj nezavisnosti i zelim ovom prilikom da javno i glasno iznesem moj stav koji bi se dalo podvuci unekoliko reci, a to je da sam neizmerno zadovoljan sto je ta petina gradjana odlucno krenulo ka Evropi i ponosan sam na njih te im ovom prilikom svim srcem cestitam dan nezavisnosti i sasvim jasan put ka ujedinjenoj Evropi.
Hvala

srdjan

pre 16 godina

I sta bi sad trebalo da se desi sa Vladom koja je lagala svoj narod i ispala nesposobna da zadrzi deo teritorije?
A, Evropo, vama hvala. Prestao sam da racunam na vas jos 24.3.'99, jer sam to tad razmisljao "Ma kad ce jedna Francuska dozvoli takav rat u centru Balkana".

sarjann

pre 16 godina

...sada nam ostaje da vidimo kako ce da nam ide oporavak posle ove operacije raka!!! Da li ce biti metastaze ili smo izleceni?! Licno, nisam siguran da smo izleceni...

Okamenjen

pre 16 godina

Ako se apstrahuju "necemo", "nikada"i "ponistiti", Tadicevo obracanje sasvim korektno u celini, imajuci sve u vidu, bar poziva na mir i trezvenost.

A Kostunica ko svaba tralala.

Milica

pre 16 godina

Pa zar opet mi branimo medunarodno pravo. Tadicu, pa zar i ti preuzimas Milosevicevu retoriku. Moglo se to i drugacije kazati, ovako mi se dize kosa na glavi.

VladaR_NS

pre 16 godina

REZULTAT:
Trebalo nam je 9 godina da priznamo ono sto je SVIMA u SVETU i SVAKOM SRBINU jasno, a to je cinjenica da je Kosovo davno izgubljeno DEMOGRAFSKI, zatim PRODATO od strane ogromne vecine SRBA koji su ziveli tamo i za velike pare unovcili svoja imanja i pokupovali po nekoliko lokala i stanova u Beogradu, Nisu, Kraljevu..., a potom '99. godine i vojno izgubljeno posle 'diplomatske i drzavnicke' aktivnosti Slobe i Radikala!
BRACO SRBI, zasto niko nije imao hrabrosti i mudrosti da ZVANICNO u ime Srbije predlozi podelu Kosova, pa da bar onaj jadni napaceni Srpski narod na severu Kosova (koji se nije prodao ili koji nije imao sta da rasproda) ostane da zivi i na Kosovu i u Srbiji, a da 2.000.000 Albanaca zauvek ode iz Srbije.
Pomozimo onim Srbima sto su ostali, podrzimo ih i ohrabrimo, a one Kosovare sto se punih dzepova baskare u BG-u ostavimo neka se prave da im je stalo do Kosova i dedovine...
Istinu i stvarnost treba prihvatiti sto pre, kasnije se mnogo toga ne moze popraviti. Mi SRBI smo najbolji zivi primer sta znaci bezati od stvarnosti! Propast i ponizavanje u svakom smislu!

janos

pre 16 godina

Nedavno se Kostunica branio od optuzbe za genocid u Srebrenici govoreci da sud UN nije kompetentan jer Srbija tada nije bila clanica UN. Sada mu uopste ne smeta da se poziva na rezoluciju UN nastalu 1999. godine kada Srbija isto tako nije bila clan UN. Tek toliko da se zna..

Vuče, vuče

pre 16 godina

Jadni Boris Tadić! Ograničen je zakletvom koju je koliko juče položio i nema izbora, sve dok drugi političari budu guslali o Kosovu, on neće smeti da prestane, jer će oni to jedva dočekati i proglasiti ga za izdajnika.

Ovo liči na maratonski aplauz Čaušeskuovom govoru neposredno pre nego što je svrgnut. Svi su znali da je Nikolae gotov, ali niko nije smeo prvi da prestane da tapše.

Sada treba svi zaista da izađemo na veliki miting, ali ne zbog Kosova, nego zbog: malih plata, evra koji raste, ulaska u EU i da na taj način damo Tadiću razlog da promeni pesmu i posveti se onim problemima koji nas zaista tište.

Nebojsha

pre 16 godina

Postovani Predsednice Srbije i Predsednice Vlade,

Kosovo je otislo, gotovo je!

100 godina smo pokusavali njime da vladamo i pokazali smo se losim vladarima.

Silan svet koji zivi dole a koji je VLADA U BEOGRADU ISKLJUCILA iz svih procesa (donosenja Ustava, glasanja i sl.) je resio da nastavi da zivi bez nas i to je legitimna stvar.

Pre 100 godina ni Vojvodina nije bila u Srbiji, sada jeste. Istorija, dakle, menja odnose snaga i stvari.

Ako bi gledali drugacije i Rusija bi imala pravo da tvrdi kako je Ukrajina njihova, jer tamo im je duhovni centar, pa nikom nista.

Na nama je da se sada vraski potrudimo da se sa nasim svetinjama ponovo sretnemo u EU i da budemo dovoljno dobre komsije sa Kosovarima da ne bi razbijali prozore i glave nasima koji su resili da ostanu da zive sa njima.
To je najmanje sto mozemo da ucinimo.

Pamet u glavu, glavu gore.

citalac

pre 16 godina

Postovani gospodine Predsednice,
Ja u potpunostu uvazavam Vase misljenje jer ste Vi na vrlo odgovornoj drzavnoj fuknciji te se i ocekuje da imate misljenje o jednom takvom dogadjaju kada petina stanovnistva Srbije odlazi ka Evropi resena na tom putu koji moze jedino da ostvari nezavisnoscu. Ali ako smem da Vas upitam za jednu stvar. Ja sam gradjanin Srbije i imam suprotno misljenje od Vaseg o Kosovu i njegovoj nezavisnosti i zelim ovom prilikom da javno i glasno iznesem moj stav koji bi se dalo podvuci unekoliko reci, a to je da sam neizmerno zadovoljan sto je ta petina gradjana odlucno krenulo ka Evropi i ponosan sam na njih te im ovom prilikom svim srcem cestitam dan nezavisnosti i sasvim jasan put ka ujedinjenoj Evropi.
Hvala

vladimir

pre 16 godina

meni se jako dopada ovo insistiranje na
reci "NIKADA" koja je prisutna u svakoj izjavi naseg predsednika i premijera.
podseca me na Radovana 3 kada imitira "kralja Cikaga" : "mene NIKADA nece uhvatiti!". ne znam cemu to glupiranje sa nikada, dovoljno je da ne priznaju nezavisnost i idemo dalje.

Lale

pre 16 godina

"Lazna drzava Kosovo", "kvazi drzava Crna Gora", "nacionalisticko fasisticka drzava Hrvatska", "drzavni provizorij BiH,"agresorske drzave SAD, Engleska, Italija, Francuska, Obala Slonovace..."Niko ne valja samo mi valjamo, mi smo prava, legitimna, demokratska, uspesna i napredna zemlja. Daj bre Kostunice ide setaj. Kosovo smo izgubili, mozda cemo ga nekada vratiti, ali pusti da zivimo ne uvlaci toliko mrznju u ovaj narod protiv svih i svakog da bi sebe promovisao. Ti nisi mogao spasiti Kosovo i treba da ides makar zbog njega, jer si obecavao da nece otiici. Ako si mogao a nisi uspeo treba da ides jer si nesposobvan, a ako nisi mogao treba da ides jer si demagog ili nisi dozreo poslu kojim se bavis. Izgubio si Crnu Goru, Kosovo, Srbija nije otisla nikud napred. Moralno i demokratski je da ides, a i onako nemas nikakvu podrsku u narodu.

strongman

pre 16 godina

Smesni su! - i Tadic i Kostunica. Oni ponistavaju nekakve odluke iako ih niko nista ne pita. U vrlo kratkom roku ce morati da traze dozvolu za prelazak granice ne od UN, vec od Pristine, a isto vazi i za Srbe na Kosovu kojima ce za prelaz trebati pasos. Pristina formira ministarstva odbrane i spoljnih poslova, otvorice ambasade u najvaznijim zapadnim drzavama, izdavace pasose uzimati kredite MMF-a itd.
Ukoliko se dogodi da Kosovo krene brze prema EU, moze se desiti da iseljeni Srbi masovno traze kosovske pasose, kao sto je to bio sluca sa hrvatskim...

lazna drzava

pre 16 godina

sad gledao na rts-u kostunicinu izjavu, nisam tacno brojao ali mislim da je bar trideset puta za osam minuta rekao 'lazna drzava kosovo'. pa bas takva mu je bila politika, ponavljanje i samo ponavljanje necega u sta ni sam ne veruje. hajd sad pakuj kofere i ostavi nas sve na miru!!!

Milica

pre 16 godina

Pa zar opet mi branimo medunarodno pravo. Tadicu, pa zar i ti preuzimas Milosevicevu retoriku. Moglo se to i drugacije kazati, ovako mi se dize kosa na glavi.

Lena22

pre 16 godina

Meni je muka od svega: od proglasenja nezavisnoti, od izjava o neprihvatanja iste, od posmatraca, misija, pregovora sa EU, potpisivanja raznih sporazuma; ne mogu vise da slusam o ratnim zlocincima(bilo da su u Hagu, ili jos nisu), od svega mi se smucilo, ja HOCU DA ZIVIM ovaj svoj zivot, jedini koji imam i na koji su me samo tako "osudili"!
Da li postoji neka drzava koja hoce da me primi, mene od 22 godine?!

b@anem

pre 16 godina

Pitam se šta će premijer i ministri iz DSS-a od sutra da rade? Da ne dolaze na posao?

Ili će doći da nas posvađaju sa svima s kojim već nisu?

DOLE premijer! Za njegove vladavine ode Crna Gora i Kosovo. Šta još treba da se desi - Sandžak, Vojvodina?

A ti Tadiću bolje ćuti, prvo počisti "svoje" dvorište. Lamentiraš koštuničine mantre koje nemaju veze sa životom.

Darko

pre 16 godina

Temelj nastanka "lazne drzave", gospodine Kostunica, jesu bombe - ali bombe srpskih vojnih, policijskih i paramilitarnih snaga. Nacionalisti su ratovali, nacionalisti su izgubili teritoriju. Treba se setiti Trijanona i madjarskog gubitka... Kosovo u Srbiji je istorija, a sta je buducnost to ne mozete znati ni vi niti vas ideoloski sabrat Tadic.

sarjann

pre 16 godina

...sada nam ostaje da vidimo kako ce da nam ide oporavak posle ove operacije raka!!! Da li ce biti metastaze ili smo izleceni?! Licno, nisam siguran da smo izleceni...

himalajac

pre 16 godina

Vreme je...da pade vlada!
Cujem (od supruge, zaposlena u mipu) da su od 8:30 pijuckali kafice i mlatili praznu slavu, cekajuci proglasenje, a sve u cilju da bi se reklo da je mip radio punom parom. Slusam mipa na CNN, jedva ga razumem....smesno

Ognjen

pre 16 godina

Sad treba zazmuriti, progutati riblje ulje, napraviti grimasu i nadati se da ce resenja drugih problema, a problemima smo bogata zemlja, doneti mudri ljudi, u nasu korist. Do sad nismo imali puno srece sa nadmenoscu drzavotvorne nacije, osecam u vazduhu da pocinjemo da se ucimo na svojim greskama. I nisu nam krivi Albanci, i vise uopste nije bitno ko je kriv, ko god da je... Popijmo ovu kasiku gorcine i terajmo dalje.

dora

pre 16 godina

svaka normalna vlada i svaki normalan premerijer u svakoj normalnoj drzavi bi danas u 4 sata podneo ostavku a ne raspredao prazne price..

Matija Gubec

pre 16 godina

U sledećem nastavku ove omiljene serije Vlada će da poništi Zakon gravitacije.

A epizoda u kojoj će istinski da prorade institucije same Srbije i da Srbija postane država koja zaista poštuje pravo - pa makar i samo svoje (pa dakle da i ne pomišlja na to da Tadić može čak 3 puta da bude predsednik) i trenutak kada će poslanici prestati da budu marionete svojih partija, te Skupština postane nešto više od pijace za šefove partija, e ta epizoda se najabvljuje za sledeće stoleće. Do tada će se prikazivati reprize epizoda iz prethodne decenije.

srdjan

pre 16 godina

I sta bi sad trebalo da se desi sa Vladom koja je lagala svoj narod i ispala nesposobna da zadrzi deo teritorije?
A, Evropo, vama hvala. Prestao sam da racunam na vas jos 24.3.'99, jer sam to tad razmisljao "Ma kad ce jedna Francuska dozvoli takav rat u centru Balkana".

SuhesZ

pre 16 godina

Bas smesno, zanima me, sta ce biti, kad prvi put sportas ili selecija Srbije na nekom takmicenju treba ce da igra protiv selecija ili sportasa sa Kosova. Ili ce da preda utakmicu, ili ce da krsi ustavni poredak Srbije... To znaci, da su sportasi sa Kosova, i selekcija Kosova postala nepobediva za Srbiju, i svi sportasi su duzni, da se ni ne pojave na jednoj utakmici, sa tamo nekom paradrzavom, koju je priznala preko 90% drzava, za sada samo na ovoj planeti. Kostunica kaznjava najvise gradjane Srbije, jedino ce oni imati muke sa papirologijom ala Kostunica.

Jelena

pre 16 godina

Cim je Hasim Taci cuo obracanje V.Kostunice, odmah je ponovo sazvao skupstinu i odlucio da povuce odluku o nezavisnosti.Sta oni pricaju?Traze od Srba da ostanu na Kosovu, a nece priznati, niti imati kontakta ni sa jednom institucijom Kosova.Za njih su ravnopravni svi Srbi i ostali gradjani Kosova.Pretpostavljam da ce i Albanci dobiti besplatne akcije i da ce ih smesta upisati u biracke spiskove.Kapitalni ministar je obecao da ce deca Srba na Kosovu imati sve sto i deca u Beogradu.Da li on zna koliko toga deca u Beogradu i drugim mestima Srbije nemaju?O kakvoj slobodi prica Voja Kostunica?Svojom zaludjenickom politikom njegova stranka je doprinela da se ljudi u Srbiji osecaju mnogo manje slobodnim u poslednjih par godina.To je politika koja je bila i ostala potpuno gluva za gradjane Srbije bilo da su na Kosovu ili van njega.To je politika koja brine o teritoriji, a ne onima koji na njoj zive i o mrtvima, a ne onima koji rastu.

Zeljko-M

pre 16 godina

Nije ni Kina nikad priznala Tajvan, ni Egipat nije priznao Izrael pa te zemlje opet trguju sa zapadom i niko ih ni ne prisiljava. Srbija ne mora da prizna drzavu Kosovo i ovu reakciju nase vlasti vidim kao jedinu logicnu. Naravno da moramo da prihvatimo situaciju kakva jeste i da se okrenemo integraciji u Evropu ali to ne znaci da moramo otimacinu da zovemo pravednim ishodom i da odbacimo nase pravo na Kosovo. Mozda ce u buducnosti biti prilike da se na to pravo i pozovemo. Mozda ce proci i 300 godina ali granice drzava ce se verovatno jos menjati. Amerikanci ce izvaditi taj uranijum zbog kojeg su i dosli na Kosovo i izgubice interesovanje za odrzavanje marionetske drzavice za tu svrhu.

"kad srbin hoce da bude objektivan, on sebe gleda ocima svog neprijatelja" - Jovan Ducic
I to je u praksi, nazalost, obrazac liberalne misli u Srbiji danas. Zauzeti stavove koji su dijametralno suprotni konzervativnim i nacionalistickim nije ni malo pametnije nego biti nacionalista. To je i opet samo prkos, a Srbija prkosom nije nikada nista postigla, nego samo pametnom, balansiranom diplomatijom.

rodjena ovde

pre 16 godina

"Srbija je reagovala i reagovaće svim mirnim, diplomatskim i pravnim sredstvima da se ovaj akt privremenih kosovskih institucija poništi."

Koja su to sva diplomatska i pravna sredstva?

Prekid diplomatskih odnosa?!

Ako ste zaista mislili da mozete da sprecite nezavisnost Kosova onda kao sto vidite niste u tome uspeli. Krajnje je vreme da to shvatite a ako to smatrate svojim politickim neuspehom , budite face i dajte ostavke!!!

majchi

pre 16 godina

Postovani gospodine , ja razumem da vi morate da kazete ono sto ste rekli i da pozovete na mir i dostojanstvo.Mene zanima sta posle.Ja se nadam , da ce te u cilju ocuvanja sopstvenog dostojanstva i dostojanstva nas (par,mislim miliona) koji smo vas izabrali za predsednika ,jednom ZAUVEK izopstiti gospodina premijera iz nasih zivota!!! U suprotnom ocekujem nove parlamentarne izbore (na kojima NECU za Vas glasati!!!)Pozdrav iz Vojvodine

Pera Pisar

pre 16 godina

Na pitanje novinara da li će lično čestitati Crnogorcima, Koštunica nije izneo svoj stav, već je rekao da Srbija treba da se bavi sobom. "Jedna država može da postoji i bez priznanja, a diplomatski odnosi mogu se uspostaviti na različite načine. Može i odlaskom šefa države i notom, ali to je manje važno u odnosu na probleme. Sve drugo je manifestacija, a ne suština", rekao je premijer.
četvrtak 1. jun 2006.

Okamenjen

pre 16 godina

Ako se apstrahuju "necemo", "nikada"i "ponistiti", Tadicevo obracanje sasvim korektno u celini, imajuci sve u vidu, bar poziva na mir i trezvenost.

A Kostunica ko svaba tralala.

janos

pre 16 godina

Ustav Srbije:У Републици Србији у службеној употреби су српски језик и ћириличко писмо.
Ustav Kosova:Sluzbeni jezici na Kosovu su Albanski i Srpski.
" Devil is in the small details" ili "Djavo je u sitnim detaljima" kazu Englezi.

Milan

pre 16 godina

Ko prati fudbal zna da kada istekne 90. minut, sudija moze da produzi utakmicu za nekoliko minuta (tzv. zaustavno vreme). Nekada, ali veoma retko, se desi da odluka o pobedniku padne u tom zaustavnom vremenu, npr. ako je rezultat bio do tada neresen. Ali se nikad nije desilo da kada gosti vode sa 3:0, da u zaustavnom vremenu domacin izjednaci i pobedi. Ova situacija oko Kosova me podseca na taj slucaj. Srpski politicari pokusavaju u zaustavnom vremenu da postignu bar tri gola, a utakmica je pocela pre mnogo, mnogo godina. Pametni igraci i pametan trener ne bi trosili snagu na zaustavno vreme, vec bi utakmicu mirno priveli kraju i pripremali se za nove utakmice.

Apache

pre 16 godina

Odlučio sam da više ne komentarišem zbivanja na ovoj suludoj političkoj sceni, ali bezgranična glupost srpskih političara (na žalost i Tadića- za koga sam glasao)me navodi da kažem, da je zaista neverovatna količina iracionalnih izjava samo pogoršava situaciju. Da ponište deklaraciju!! Pa kako? Srbija, de facto 9 godina nema nikakvu vlast na Kosovu. Da li se neko zapitao zašto? Gde je tu odgovornost tada oficijalne politike SPS-a i SRS-a. Oni su krivi za gubitak južne pokrajine a ne Amerika i ostali svetski močnici. Njih niko sada ne proziva zbog te anticivilizacijske, nasilničke politike, Srbija je sada kažnjena (i to primereno, na žalost)zbog te politike a oni i dalje dolivaju benzin na vatru.Dno-dna gde se sada nalazimo može još više da potone ukoliko normalna politička svest ne počne momentalno i beskompromisno da funkcioniše još večeras!!!!!KRENIMO OD ODGOVORNOSTI TADA ZVANIČNE POLITIKE!!!

Mirjana

pre 16 godina

Politicari Srbije su specijalisti za negiranje stvarnosti. Predesednik Milosevic je sve poraze proklamovao kao pobede. danas, sedam godina nakon pada Milosevicevog rezima, politicari u Srbiji opet negiraju stvarnost. Kosovo je progalsilo nezavisnot i cini mi se da je u najboljem interesu svih gradjana da dve susedne zemlje imaju dobre odnose. ne znam sta ce imati gradjani Srbije i sprska manjina na Kosovu od protesta koji najvaljuju razne stranke. Zar nije vreme da se svi okrenu resavanju pravih problema. negoranje stvarnosti ne menaja stvarnost.

Jugoslav

pre 16 godina

Kao prekinucemo diplomatske odnose sa svakom zemljom koja bude priznala nezavisnost Kosova. A dokle ce da traje taj prekid? Pitam se, kada su nas bombardovali i onda smo odamah prekinuli diplomatske odnose. Pa ako smo tako dosledni zasto smo ih obnovili ako nas toliko boli sto su nas bombardovali. Tako ce biti i sada, malo pozorista da to bude zapisano kako smo se jako naljutili, a posle smo omeksali i tako cirkus za cirkusom.

N.

pre 16 godina

gledam vesti danas ceo dan i osecam se kao ne zivim u zemlji u kojoj je pre dve nedelje 2 miliona i nesto ljudi glasalo za ulazak u eu.

svi do jednog politicari ponavljaju iste one fraze koje su nas 99. dovele do bombardovanja, od SPC nista pametnije nisam ni ocekivao, oni kreteni napolju jurisaju na americku ambasadu, babe i dede u anketama vicu kako je kosovo nase...

dakle, ne verujem...

Joe USA

pre 16 godina

Prosto je za ne verovati sa koliko pausalnog nedostatka informacija, nedostojnog cak i zute stampe, govori Gdin i Dr Kostunica, koji posle beskonacnog spavanja u svom kabinetu nije bio u stanju da iznese broj ubijenih Srba od dolaska Nato snaga na Kosovo, kao ni broj spaljenih kuca, broj spaljenih bogomolja, broj unistenih grobalja i ukupnu stetu precizno u Evrima pa u Dolarima koja je eto nastala "demokratksim" aktivnostima Kosovara Albanaca. Sramota za jednog drzavnika koji nije uspeo da organizuje sluzbe koje bi se makar iz statistickih razloga pozabavile ovim ozbiljnim problemom. Reci kao sto su MNOGO, PUNO, NIKADA su samo prazne fraze, kojima se ne bi smeo da sluzi niti jedan moderni politicar.

Goran

pre 16 godina

To su nama Sloba,radikali i slične politike u zadnje dve decenije dale,sve ratove,sva krvoprolića i novu sedmu državu na prostoru bivše Juge.Ljudi mi plaćamo cenu njihove politike!Kakvi Rusi,videćete vi do najkasnije do jeseni Rusku ambasadu u Prištini!

genius

pre 16 godina

da je srbija vise paznje usmjeravala na kosovo nego na crnu goru kad su bili u zajednici i ranije,kosovo bi danas bilo sastavni dio srbije.a ovako...

autonomas

pre 16 godina

Sve je samo rezultat rada i truda ne samo aktuelne vlasti u Srbiji nego prakticno svih politickih strana u Srbiji. SPS i Radikali su potpisali predaju 1999. Sloba je pao 2000. Sada je 2008 i nijedan politicar posle Slobe nije uradio NISTA da bi problem Kosova resio. Njima je odgovaralo da se nista ne desaba, da oni toboze resavaju probleme, i da su za sve toboz kriv neko drugi. Kostunica, Tadic, Radikali, SPS, Sloba, Vuk, i naravno Velja... izvinjavam se svima koje sam izostavio... Srbija i Srbi ako zele da budu detaljni nek provere imovinska stanja svih politicara i generala pre i posle ovih desavanja i shvatice gde je kriminalni cin i o cijim se interesima radi.
Da ima pameti sada, posvetila bi se paznja resavanju teritorija i eventualnoj podeli Kosova da se severni delovi Kosova na kojima zive srbi zadrzi u Srbiji. Mada ko zna mozda Srbima na Kosovu i krene nabolje u Kosovu kao odvojenoj zemlji...
Ko zeli da mu Velja, Voja, i Toma vode zemlju... i da ga predstavljaju u svetu.

Julius

pre 16 godina

Ovaj Kostunica i Jeremic stvarno pokazuju da nemaju veze sa medjunarodnim pravom. Otkud ideja, da ce SB UN ponistiti odluku o nezavisnosti jedne novostvorene drzave, koja jos nije clanica te organizacije? Rukovodstvo Kosova je ovaj akt nezavisnosti izvela u potpunoj saglasnosi sa medjunarodnom zajednicom, pocev od OUN, EU, NATO, isl. Zato, ne nadajmo da ce te organizacije ponistiti akt o nezavisnosti. Naprotiv, sugerisace svojim clanicama da sto priznaju tu nezavisnost. Neke su vec u toku danasnjeg dana nagovestili priznavanje, kao sto je Irska i Tajvan, a francuski ministar spoljni poslova je uputio telegram cestitke Skupstini Kosova. A sto se tice Vlade i Skupstine Srbije, da ce "ponistiti" odluku o nezavisnosti, to ponistenje ce proci neprimeceno na Kosovu. Kostunica je predsednika SAD-a, Djordja W.Busha,proglasio odgovornim. Moze se ocekivati da ce ga "izvesti pred sud, kao sto je mnoge druge svetske lidere osudio u vise godine zatvora, a kada su oni dosli u Beograd po nekom zadatku, morao je da im priredi drzavnicki docek! Reci "nikada", "lazna drzava" i sl. konstrukcije, ne postoje u diplomatskom recniku, i ne dolikuju bar drzavniku kalibra gospodina Tadica da ih izgovara. Kostunici prilici sta god govorio, jer je on izgubio vezu sa realnoscu i jako je uzrujan.

AlexP

pre 16 godina

hehehe nasi politicari se ponasaju kao na sahrani nekoga koga su svi mrzeli ali su se pojavili na sahrani radi reda, rekli poneku dobru rec a sutradan - sve zaboravljeno. Zivi bili pa videli koliko ce se o Kosovu pricati narednih meseci. Svi oni se osecaju kao da im je pao kamen sa srca, ali moraju malo javno da naricu. Uopste mi nije jasna njihova zelja da se toliko uvlace ovom, ne bas toliko politicki inteligentnom narodu. Tadicu, Kostunice, CAR JE GO! To vi dobro znate, prestanite da kukumavcite i pocnite sa oporavkom Srbije jer kako stvari stoje trenutno svake godine Srbija izgubi oko 30 000 ljudi zbog negativnog prirodnog prirastaja a na stotine mladih i obrazovanih ljudi odlaze svake godine u imigraciju. Kome vi naricete?? Gomili penzionera koja redovno izlazi na glasanje?? Pamet u glavu jer za 50 godina Srbija ce biti zemlja staraca!

Olga Tomic

pre 16 godina

Bitka za Kosovo nije trka u kojoj pobeđuju najgrlatiji u nagradnom tematu „Ne damo srpsku kolevku“. Niti je takmičenje u tome, ko će smisliti što gluplji način da se svim neprijateljima n...bemo matere, pa predlažu svašta, od pripajanja RS Srbiji, do napada na Sloveniju i, ponovo, (samo)izolacije.
To smo sve već probali. Ekipno nam nije uspelo, ali jeste pojedinim takmičarima, da na Kosovu odlično zarade iz Beograda, i u njemu se obezbede bar za tri kolena unapred. Svi znaju, ali niko ni za živu glavu zato neće da prizna da se prase ne tovi uoči Bozića, a najmanje da su vrhunac diplomatskih akcija plaćeni bildbordi uz reklame za banke i hipermarkete, na kojima se Srbima objašnjava da je Kosovo srpsko.
Takođe, svi znaju da se bitka za Kosovo može voditi samo tako sto ćemo se složiti da, za promenu, podignemo srpsku privredu, pomoći da se sprovode zakoni, očistiti hohštaplere iz vlasti, takođe prema zakonu, makar to značilo uspostavljanje osnovnih standarda u ovu osirotelu zemlju, i makar se ti standardi i zvali evropskim, jer su ih se tamo setili pre nas. Niko, bre, nije mitingovao zbog toga. A ako toga ne bude, zaista će jedino unosno zanimanje ostati kvazipatriotsko halabukanje i čuveni srpski inat. Samo što su tu radna mesta odavno popunjena, i samo tu, nažalost, imamo vrhunske profesionalce.

Ljiljana-M

pre 16 godina

Kostunicino obracanje naciji je nesto najneintiligentnije sto jedan politicar njegovog statusa moze da uradi. Podvlacenjem da USA vrsi nasilje svojom politikom je definitivno legitimisao nezavisnost Kosova. Ni malo mudrusti i pameti u njegovom nastupu. Covek koji nista nije naucio o politici i pragmatici. Da ima imalo casti dao bi ostavku jer jednostavno nije osoba dorasla politickim zadacima.

Dusan

pre 16 godina

Gospoda, predsedni i premijer su kanda ljuti.
Sada će oni da se dure jedno bezbroj godina, a ljudi koji žive na Kosovu šta sa njima, a ljudi koji žive u Srbiji šta sa njima?
Ajde što se dure, to im je u "opisu posla", nego nas zovu na pozornost i traže da se nekonfrontujemo sa njihovom "politikom" a opet sve zbog već otišlog Kosova. Ako imaju nameru da vladaju jedno bezbroj godina uz pomoć pozivanja na "lažnu državu", tako što će nama da zabrane da mislimo i da govorimo šta mislimo onda je vreme da već sada raspišu izbore i da dozvole građanima Srbije da se i oni odvoje od njihove politike i konačno krenu ka Evropi.

Dr Miroljub Stefanovic

pre 16 godina

Valjda je sada svima jasno koliko smo kao narod neozbiljni i nesposobni, a mogu da kazem i glupi.Da je Kosovo rak rana Srbije to je tacno, ali niko normalan, pogotovo politicar, se ne moze pomiriti sa gubitkom svoje teritorije. Nisam pametan sta dalje ciniti. Mogu samo da vidim da u Srbiji nema vise pametnog i mudrog politicara da ista u vezi Kosova spase. Mozda monarhija, ne znam. Danas je definitivno ruzno biti Srbin.

Aleksandra

pre 16 godina

Prvo zelim da se zahvalim Borisu Tadicu i DSu sto su uradili opet sve da ocuvaju mir u Srbiji u ovom momentu i nisu rusili Vladu kada bi njihovim stranackim interesima bilo najpovoljnije. Jer bi sada imali "vladu nacionalne propasti" DSS-SRS-SPS i nesagledive negativne posledice.Koliko bi onda pod takvom propagandom bilo usijanih glava po Srbiji, moguce vanredno stanje i eventualna mobilizacija?

Sigurna sam da ce vrlo brzo opet doci do pitanja EU i najverovatnijeg pada vlade, ali je jako dobro da to nije sada.

Sigurna sam da i Boris Tadic zna da je Kosovo izgubljeno jos odavno i sigurna sam da bi on bio i prvi koji bi cestitao Albancima, kao sto je Crnogorcima, ali plasim se da za to ne postoji zrelost u srpskom narodu. Tek tada bi na sledecim izborima SRS-SPS-DSS osvojili vecinu, a i ovako ce biti jako tesno.

Vreme ce uciniti svoje, doci ce i do pomirenja medju Srbima i Albancima. A na nama je da gledamo da do tada svi zivimo bolje i uradimo sve da sto pre budemo zajedno u EU.

A sto se tice onih, koji bi bas danas odmah u EU, ja ih pitam, a gde su bili u proteklih 4 godine i gde su se to borili za taj svoj uzviseni cilj. Sto nisu mnogo pre protestvovali, na kraju krajeva nije Kostunica od juna prosle godine na vlasti nego od 2003. Sacekajte malo, ima toliko ljudi kojima se danas srce cepa.

Igor

pre 16 godina

Postoji jedna stara srpska poslovica "bolje spreciti nego leciti" Ali nasim politicarima izgleda da vise ide u korist kad lece. Danas ih nigde nije bilo sve do 17h. Kao da nisu znali da ce Albanci sa Kosova to da urade. I zadnjih 9 godina nigde ih nije bilo sve dok albanci nisu nagovestili da ce proglasiti nezavisnost. Sram vas bilo. Sad hocete da vam pomogne Rusija. Sto ranije niste mislili na Kosovo nego sad kad vam se fotelje klimaju. Kostunica je pricao kako je Kosovo Srpsko. Sto nije isao Pristinu da prica sa Tacijem jel ipak je on bio predsednik jedne oblasti u Srbiji. SRAMOTA

sloba

pre 16 godina

Za istoriju ce ostati pitanje zasto tokom ovih poslednjih godina niko od nasih politicara da je jedini nacin da dobijemo Kosovo nazad bio samo kroz Evropsku Uniju. A svi su znali... Da li ce sada neko od njih okrenuti list? Da li cemo konacno postati normalna zemlja i normalni narod koji gleda u buducnost? Ili ce iz svojih licnih interesa (bar neki od njih) gledati kako da naprave novu krizu (jug Srbije, Vojvodina)?

Zmaj

pre 16 godina

Je l samo meni ovaj zvuci kao milosevic??? NATO agresija, Srbija se nece saginjati i sl...
O kojoj vi Evropi pricate!? Je l neko bio mozda na ulici veceras... E pa da ste bili videli bi ste da ni u Africku uniju ne mozemo da udjemo...

DEMOKRATIJA

pre 16 godina

Problem je u tome sto takve poruke nikad ne stizu na zapad,to je "nas" problem. Sinoc na Svedskoj tv prica o Kosovu,tako je inace uvek na temu Balkana,pun intervju sa Agimom Ceku i o tome kako sada treba pomoci Kosovu,usput se pomene Srbija,isecen govor Kostunice od juce na samo jednu njegovu recenicu: "EU ce snositi posledice ovakvih odluka",tako da to zvuci kao pretnja. Ni reci o UN i o tome koliko je to legitimno ili ne. Ovde ti je tv kao sto je nekad bila Miloseviceva tv u Srbiji,prica se o onome o cemu sme i kako sme da se prica,da ne pricaju drugi jezik pomislio bi covek da je u Srbiji 1992. A prica o demokratiji i slobodi medija u najslobodnijoj zemlji Evrope sto Svedska navodno jeste,to su samo sarene laze za male zemljice...Nazalost. Pozdrav

trucker_nomad

pre 16 godina

Bas ce da poniste samo sta? Imali smo slicne slucajeve u skorijoj proslosti sao Krajina sad je Kosovo,sta li je iduce na redu.Mislim da mi Srbi i Indijanci imamo nesto zajednicko-rezervate.

pex

pre 16 godina

E, baš su im pokazali: Srbija, mrtva 'ladna, poništila odluku Skupštine Kosova. Ovi odmah otkazali sve proslave, vatromete, govorancije... Predsednik Buš podržao, čisto načelno, odluke srpskih zvaničnika, kaže, to je unutrašnje srpsko pitanje, nas se to ne tiče. U Evropi -- muk! Srbija neće da uđe! Kraj! Evropa propade, tepisi im puni rupa, ko će to zakrpiti... A ceo svet, može biti i kosmos -- o tome još nismo obavešteni -- divi se srpskoj pameti, a nadasve državničkoj mudrosti. Tako se vodi politika, tako se vodi diplomatija! Da ne bi Tačija i njegove deklaracije, ne bismo ni znali kako pametne političare imamo! I kakve veze ima to što je predsednik vlade dobio tek nešto više glasova nego što ima članova porodice? Nikakve bre, on je za predsednika vlade rođen, pa zar da gleda na takve gluposti k'o što su izbori? Kosovo je naše, CG nema da ode, napraviće on i SFRJ opet, ako treba, samo bez S(ocijalistička), on će KFRJ! U stvari, žao mi Kosovaca: tek proglasiše nezavisnost, a mi ih sasekosmo. Onaj SB UN se već puši, i oni se zbog Kosovaca sekiraju, al' šta mogu, Srbija im ne da. Ono, što jes' -- jes', lažna država, ko bi to dozvolio? A priča se unaokolo de se američki predsednik taki uplašio kad je čuo VK, da počeo da razmišlja o ostavci: jednom se prevario, zucnuo nešto o nezavisnom Kosovu, kad mu VK skresa u brk! I šta da radi, pogrešio je, red da podnese ostavku, neće valjda VK da da ode s mesta premijera? Ionako je nepogrešiv.
Da si živ, Slobo, bio bi ponosan: bolji učenici od učitelja!

dusan

pre 16 godina

Eto nam Evrope i Amerike.A izbori su dobijeni za EVROPSKU PERSPEKTIVU.Meni ništa ne znači i ne palim se na to ali mi itekako znači status u mojoj državi.

zoka

pre 16 godina

Ko da neko pita Srbiju sta misli? Hallloo.
Kosovo nije iznenadjenje, to se znalo unapred od svih politicara pa i nas jadnika.
Prst na celo, glavu gore, i misli sta je najbolje za buducnost.

Luka

pre 16 godina

ma sve je ovo bez veze....nasi politicari da su hteli, mogli su to davnih dana da sprece....a ni sada im nije kasno, mogu to resiti za 24 h...ako je u interesu.....samo pitanje cijem??

Dragan T

pre 16 godina

Zivimo u beskrajno primitivnim vremenima, koja se od onih pre 2000 godina razlikuju uglavnom po tome sto se Imperija ne zove Rim nego SAD. Ukratko, dzaba je ponavljati da je nezavisno Kosovo protivzakonito. Ja bih da kazem nesto sasvim suprotno: RADUJ SE SRBIJO! Imas vise razloga da se radujes nego Albanci na Kosovu. Dole je beda i jad, i da nam je Kosovo nekim slucajem vraceno, mi bismo tu bedu morali da lecimo svojim novcem, na nas bi pala ta beda i nemastina. Dva miliona Albanaca se ne moze drzati pod kontrolom vojnom silom, a i da moze, to bi bilo jezivo skupo. Ovako, preko noci, izgubili smo balast. I ne samo ekonomski balast: Kosovo je u srpskoj mitologiji mesto poraza, i nadam se da sada gubimo i taj balast. Jedino pametno sto mozemo da uradimo je da udjemo u poslove sa Kosovom i svoju robu naplatimo sto skuplje - struju, vodu, sve. Na svaki euro vrednosti, naplatimo 1.30, i od onih 0.30 gradimo novu mitologiju, u kojoj ce biti pobede, i radost, i bolji zivot.

vela london

pre 16 godina

Mi nesto ponistavamo nemamo mi sta da ponistimo jer nas NIKO ne slusa. Nemamo mi glas nigde, samo nam se smeju po svetu. Kosovo je odavno izgubljeno svi su nasi politicari znali to odavno samo se prave i pricaju price da bi ucvstili svoj polozaj. SRBI PROBUDITE SE jedina stvar koja je bitna je da se mi pridruzimo EU pa onda svi bezite u evropu jer srbija jos malo nece uopste postojati jer smo mi odavno veliki eksperiment za ceo svet. A vi ako necete da budete guini pigs BEZITE LJUDI !!!!!! SRECNO

Aleksandar Stankovic

pre 16 godina

Dragi Boze, koliko su ovde neki ljudi sludjeni dnevnom politikom i totalno dezorijentisani u ovim komplikovanim vremenima za Srbe pre svega. Zar je moguce da ste toliko zaslepljeni Evropskom Unijom i da ne vidite sustinu onoga sto nam se desava? Postaje sasvim jasno da nece moci "I Kosovo i EU". Ja biram borbu, istrajnu, upornu, dugotrajnu za Kosovo, ali se time naravno ne odricem boljeg zivota. Poenta je u ostvarivanju boljeg standarda a to apsolutno ne treba slepo vezivati za clanstvo u EU. Naravno, bice teze dostici neke vrednosti, sporije pre svega, ali su svakako dostizne. Ljudi, pa imajte minimum casti, vreme je! Inace, cisto ilustracije radi, Norveska niti je u EU, niti je imala Milosevica, pa eto njeni gradjani ne zele u EU a pri tom im EU nije otela ni pedalj teritorije. Da li su oni time manje Evropljani?

Mrmot

pre 16 godina

HAJDE DA NAZOVEMO STVARI PRAVIM IMENOM!!! Slazem se da kao jedan mali narod nemamo uticaja da menjamo globalnu politiku prepucavanja dva bloka koja osnazivanjem Rusije itekako postoji. Takodje stoji i da je bilo mnogo gresaka svih rukovodstava u proslosti vezanih za juznu srpsku pokrajinu, pa i milosevicevog etnickog ciscenja za sta obicni ljudi nisu nista krivi ALI!!! Pomiriti se sa cinjenicama i stvarnoscu je jedno, a od srca cestitati je nesto sasvim drugo. Setite se svih onih divljanja i paljenja i otimanja i onu decu koju pobise dok su se kupali u reci i lomnjenja krstova na crkvama i otetih ljudi i dece koja zive u getu i..................i KAKO MOZETE?

lybybb

pre 16 godina

Ne priznajemo Kosovo normalno, to je maksimium koji mozemo, a sta je sa politickim sporazumom Tadicu i Djelicu? Dajte odgovor na to pitanje pod hitno, ne zavaravajte se da je zaboravljeno sta ste obecali i tako dobili izbore, sve se gleda i vidi, sve

citalac

pre 16 godina

Postovani gospodine Predsednice,
Ja u potpunostu uvazavam Vase misljenje jer ste Vi na vrlo odgovornoj drzavnoj fuknciji te se i ocekuje da imate misljenje o jednom takvom dogadjaju kada petina stanovnistva Srbije odlazi ka Evropi resena na tom putu koji moze jedino da ostvari nezavisnoscu. Ali ako smem da Vas upitam za jednu stvar. Ja sam gradjanin Srbije i imam suprotno misljenje od Vaseg o Kosovu i njegovoj nezavisnosti i zelim ovom prilikom da javno i glasno iznesem moj stav koji bi se dalo podvuci unekoliko reci, a to je da sam neizmerno zadovoljan sto je ta petina gradjana odlucno krenulo ka Evropi i ponosan sam na njih te im ovom prilikom svim srcem cestitam dan nezavisnosti i sasvim jasan put ka ujedinjenoj Evropi.
Hvala

VladaR_NS

pre 16 godina

REZULTAT:
Trebalo nam je 9 godina da priznamo ono sto je SVIMA u SVETU i SVAKOM SRBINU jasno, a to je cinjenica da je Kosovo davno izgubljeno DEMOGRAFSKI, zatim PRODATO od strane ogromne vecine SRBA koji su ziveli tamo i za velike pare unovcili svoja imanja i pokupovali po nekoliko lokala i stanova u Beogradu, Nisu, Kraljevu..., a potom '99. godine i vojno izgubljeno posle 'diplomatske i drzavnicke' aktivnosti Slobe i Radikala!
BRACO SRBI, zasto niko nije imao hrabrosti i mudrosti da ZVANICNO u ime Srbije predlozi podelu Kosova, pa da bar onaj jadni napaceni Srpski narod na severu Kosova (koji se nije prodao ili koji nije imao sta da rasproda) ostane da zivi i na Kosovu i u Srbiji, a da 2.000.000 Albanaca zauvek ode iz Srbije.
Pomozimo onim Srbima sto su ostali, podrzimo ih i ohrabrimo, a one Kosovare sto se punih dzepova baskare u BG-u ostavimo neka se prave da im je stalo do Kosova i dedovine...
Istinu i stvarnost treba prihvatiti sto pre, kasnije se mnogo toga ne moze popraviti. Mi SRBI smo najbolji zivi primer sta znaci bezati od stvarnosti! Propast i ponizavanje u svakom smislu!

Vuče, vuče

pre 16 godina

Jadni Boris Tadić! Ograničen je zakletvom koju je koliko juče položio i nema izbora, sve dok drugi političari budu guslali o Kosovu, on neće smeti da prestane, jer će oni to jedva dočekati i proglasiti ga za izdajnika.

Ovo liči na maratonski aplauz Čaušeskuovom govoru neposredno pre nego što je svrgnut. Svi su znali da je Nikolae gotov, ali niko nije smeo prvi da prestane da tapše.

Sada treba svi zaista da izađemo na veliki miting, ali ne zbog Kosova, nego zbog: malih plata, evra koji raste, ulaska u EU i da na taj način damo Tadiću razlog da promeni pesmu i posveti se onim problemima koji nas zaista tište.

Milica

pre 16 godina

Pa zar opet mi branimo medunarodno pravo. Tadicu, pa zar i ti preuzimas Milosevicevu retoriku. Moglo se to i drugacije kazati, ovako mi se dize kosa na glavi.

vladimir

pre 16 godina

meni se jako dopada ovo insistiranje na
reci "NIKADA" koja je prisutna u svakoj izjavi naseg predsednika i premijera.
podseca me na Radovana 3 kada imitira "kralja Cikaga" : "mene NIKADA nece uhvatiti!". ne znam cemu to glupiranje sa nikada, dovoljno je da ne priznaju nezavisnost i idemo dalje.

sarjann

pre 16 godina

...sada nam ostaje da vidimo kako ce da nam ide oporavak posle ove operacije raka!!! Da li ce biti metastaze ili smo izleceni?! Licno, nisam siguran da smo izleceni...

himalajac

pre 16 godina

Vreme je...da pade vlada!
Cujem (od supruge, zaposlena u mipu) da su od 8:30 pijuckali kafice i mlatili praznu slavu, cekajuci proglasenje, a sve u cilju da bi se reklo da je mip radio punom parom. Slusam mipa na CNN, jedva ga razumem....smesno

Nebojsha

pre 16 godina

Postovani Predsednice Srbije i Predsednice Vlade,

Kosovo je otislo, gotovo je!

100 godina smo pokusavali njime da vladamo i pokazali smo se losim vladarima.

Silan svet koji zivi dole a koji je VLADA U BEOGRADU ISKLJUCILA iz svih procesa (donosenja Ustava, glasanja i sl.) je resio da nastavi da zivi bez nas i to je legitimna stvar.

Pre 100 godina ni Vojvodina nije bila u Srbiji, sada jeste. Istorija, dakle, menja odnose snaga i stvari.

Ako bi gledali drugacije i Rusija bi imala pravo da tvrdi kako je Ukrajina njihova, jer tamo im je duhovni centar, pa nikom nista.

Na nama je da se sada vraski potrudimo da se sa nasim svetinjama ponovo sretnemo u EU i da budemo dovoljno dobre komsije sa Kosovarima da ne bi razbijali prozore i glave nasima koji su resili da ostanu da zive sa njima.
To je najmanje sto mozemo da ucinimo.

Pamet u glavu, glavu gore.

srdjan

pre 16 godina

I sta bi sad trebalo da se desi sa Vladom koja je lagala svoj narod i ispala nesposobna da zadrzi deo teritorije?
A, Evropo, vama hvala. Prestao sam da racunam na vas jos 24.3.'99, jer sam to tad razmisljao "Ma kad ce jedna Francuska dozvoli takav rat u centru Balkana".

Ognjen

pre 16 godina

Sad treba zazmuriti, progutati riblje ulje, napraviti grimasu i nadati se da ce resenja drugih problema, a problemima smo bogata zemlja, doneti mudri ljudi, u nasu korist. Do sad nismo imali puno srece sa nadmenoscu drzavotvorne nacije, osecam u vazduhu da pocinjemo da se ucimo na svojim greskama. I nisu nam krivi Albanci, i vise uopste nije bitno ko je kriv, ko god da je... Popijmo ovu kasiku gorcine i terajmo dalje.

janos

pre 16 godina

Nedavno se Kostunica branio od optuzbe za genocid u Srebrenici govoreci da sud UN nije kompetentan jer Srbija tada nije bila clanica UN. Sada mu uopste ne smeta da se poziva na rezoluciju UN nastalu 1999. godine kada Srbija isto tako nije bila clan UN. Tek toliko da se zna..

Lena22

pre 16 godina

Meni je muka od svega: od proglasenja nezavisnoti, od izjava o neprihvatanja iste, od posmatraca, misija, pregovora sa EU, potpisivanja raznih sporazuma; ne mogu vise da slusam o ratnim zlocincima(bilo da su u Hagu, ili jos nisu), od svega mi se smucilo, ja HOCU DA ZIVIM ovaj svoj zivot, jedini koji imam i na koji su me samo tako "osudili"!
Da li postoji neka drzava koja hoce da me primi, mene od 22 godine?!

strongman

pre 16 godina

Smesni su! - i Tadic i Kostunica. Oni ponistavaju nekakve odluke iako ih niko nista ne pita. U vrlo kratkom roku ce morati da traze dozvolu za prelazak granice ne od UN, vec od Pristine, a isto vazi i za Srbe na Kosovu kojima ce za prelaz trebati pasos. Pristina formira ministarstva odbrane i spoljnih poslova, otvorice ambasade u najvaznijim zapadnim drzavama, izdavace pasose uzimati kredite MMF-a itd.
Ukoliko se dogodi da Kosovo krene brze prema EU, moze se desiti da iseljeni Srbi masovno traze kosovske pasose, kao sto je to bio sluca sa hrvatskim...

lazna drzava

pre 16 godina

sad gledao na rts-u kostunicinu izjavu, nisam tacno brojao ali mislim da je bar trideset puta za osam minuta rekao 'lazna drzava kosovo'. pa bas takva mu je bila politika, ponavljanje i samo ponavljanje necega u sta ni sam ne veruje. hajd sad pakuj kofere i ostavi nas sve na miru!!!

majchi

pre 16 godina

Postovani gospodine , ja razumem da vi morate da kazete ono sto ste rekli i da pozovete na mir i dostojanstvo.Mene zanima sta posle.Ja se nadam , da ce te u cilju ocuvanja sopstvenog dostojanstva i dostojanstva nas (par,mislim miliona) koji smo vas izabrali za predsednika ,jednom ZAUVEK izopstiti gospodina premijera iz nasih zivota!!! U suprotnom ocekujem nove parlamentarne izbore (na kojima NECU za Vas glasati!!!)Pozdrav iz Vojvodine

SuhesZ

pre 16 godina

Bas smesno, zanima me, sta ce biti, kad prvi put sportas ili selecija Srbije na nekom takmicenju treba ce da igra protiv selecija ili sportasa sa Kosova. Ili ce da preda utakmicu, ili ce da krsi ustavni poredak Srbije... To znaci, da su sportasi sa Kosova, i selekcija Kosova postala nepobediva za Srbiju, i svi sportasi su duzni, da se ni ne pojave na jednoj utakmici, sa tamo nekom paradrzavom, koju je priznala preko 90% drzava, za sada samo na ovoj planeti. Kostunica kaznjava najvise gradjane Srbije, jedino ce oni imati muke sa papirologijom ala Kostunica.

Okamenjen

pre 16 godina

Ako se apstrahuju "necemo", "nikada"i "ponistiti", Tadicevo obracanje sasvim korektno u celini, imajuci sve u vidu, bar poziva na mir i trezvenost.

A Kostunica ko svaba tralala.

b@anem

pre 16 godina

Pitam se šta će premijer i ministri iz DSS-a od sutra da rade? Da ne dolaze na posao?

Ili će doći da nas posvađaju sa svima s kojim već nisu?

DOLE premijer! Za njegove vladavine ode Crna Gora i Kosovo. Šta još treba da se desi - Sandžak, Vojvodina?

A ti Tadiću bolje ćuti, prvo počisti "svoje" dvorište. Lamentiraš koštuničine mantre koje nemaju veze sa životom.

Darko

pre 16 godina

Temelj nastanka "lazne drzave", gospodine Kostunica, jesu bombe - ali bombe srpskih vojnih, policijskih i paramilitarnih snaga. Nacionalisti su ratovali, nacionalisti su izgubili teritoriju. Treba se setiti Trijanona i madjarskog gubitka... Kosovo u Srbiji je istorija, a sta je buducnost to ne mozete znati ni vi niti vas ideoloski sabrat Tadic.

N.

pre 16 godina

gledam vesti danas ceo dan i osecam se kao ne zivim u zemlji u kojoj je pre dve nedelje 2 miliona i nesto ljudi glasalo za ulazak u eu.

svi do jednog politicari ponavljaju iste one fraze koje su nas 99. dovele do bombardovanja, od SPC nista pametnije nisam ni ocekivao, oni kreteni napolju jurisaju na americku ambasadu, babe i dede u anketama vicu kako je kosovo nase...

dakle, ne verujem...

Lale

pre 16 godina

"Lazna drzava Kosovo", "kvazi drzava Crna Gora", "nacionalisticko fasisticka drzava Hrvatska", "drzavni provizorij BiH,"agresorske drzave SAD, Engleska, Italija, Francuska, Obala Slonovace..."Niko ne valja samo mi valjamo, mi smo prava, legitimna, demokratska, uspesna i napredna zemlja. Daj bre Kostunice ide setaj. Kosovo smo izgubili, mozda cemo ga nekada vratiti, ali pusti da zivimo ne uvlaci toliko mrznju u ovaj narod protiv svih i svakog da bi sebe promovisao. Ti nisi mogao spasiti Kosovo i treba da ides makar zbog njega, jer si obecavao da nece otiici. Ako si mogao a nisi uspeo treba da ides jer si nesposobvan, a ako nisi mogao treba da ides jer si demagog ili nisi dozreo poslu kojim se bavis. Izgubio si Crnu Goru, Kosovo, Srbija nije otisla nikud napred. Moralno i demokratski je da ides, a i onako nemas nikakvu podrsku u narodu.

Julius

pre 16 godina

Ovaj Kostunica i Jeremic stvarno pokazuju da nemaju veze sa medjunarodnim pravom. Otkud ideja, da ce SB UN ponistiti odluku o nezavisnosti jedne novostvorene drzave, koja jos nije clanica te organizacije? Rukovodstvo Kosova je ovaj akt nezavisnosti izvela u potpunoj saglasnosi sa medjunarodnom zajednicom, pocev od OUN, EU, NATO, isl. Zato, ne nadajmo da ce te organizacije ponistiti akt o nezavisnosti. Naprotiv, sugerisace svojim clanicama da sto priznaju tu nezavisnost. Neke su vec u toku danasnjeg dana nagovestili priznavanje, kao sto je Irska i Tajvan, a francuski ministar spoljni poslova je uputio telegram cestitke Skupstini Kosova. A sto se tice Vlade i Skupstine Srbije, da ce "ponistiti" odluku o nezavisnosti, to ponistenje ce proci neprimeceno na Kosovu. Kostunica je predsednika SAD-a, Djordja W.Busha,proglasio odgovornim. Moze se ocekivati da ce ga "izvesti pred sud, kao sto je mnoge druge svetske lidere osudio u vise godine zatvora, a kada su oni dosli u Beograd po nekom zadatku, morao je da im priredi drzavnicki docek! Reci "nikada", "lazna drzava" i sl. konstrukcije, ne postoje u diplomatskom recniku, i ne dolikuju bar drzavniku kalibra gospodina Tadica da ih izgovara. Kostunici prilici sta god govorio, jer je on izgubio vezu sa realnoscu i jako je uzrujan.

Matija Gubec

pre 16 godina

U sledećem nastavku ove omiljene serije Vlada će da poništi Zakon gravitacije.

A epizoda u kojoj će istinski da prorade institucije same Srbije i da Srbija postane država koja zaista poštuje pravo - pa makar i samo svoje (pa dakle da i ne pomišlja na to da Tadić može čak 3 puta da bude predsednik) i trenutak kada će poslanici prestati da budu marionete svojih partija, te Skupština postane nešto više od pijace za šefove partija, e ta epizoda se najabvljuje za sledeće stoleće. Do tada će se prikazivati reprize epizoda iz prethodne decenije.

Zeljko-M

pre 16 godina

Nije ni Kina nikad priznala Tajvan, ni Egipat nije priznao Izrael pa te zemlje opet trguju sa zapadom i niko ih ni ne prisiljava. Srbija ne mora da prizna drzavu Kosovo i ovu reakciju nase vlasti vidim kao jedinu logicnu. Naravno da moramo da prihvatimo situaciju kakva jeste i da se okrenemo integraciji u Evropu ali to ne znaci da moramo otimacinu da zovemo pravednim ishodom i da odbacimo nase pravo na Kosovo. Mozda ce u buducnosti biti prilike da se na to pravo i pozovemo. Mozda ce proci i 300 godina ali granice drzava ce se verovatno jos menjati. Amerikanci ce izvaditi taj uranijum zbog kojeg su i dosli na Kosovo i izgubice interesovanje za odrzavanje marionetske drzavice za tu svrhu.

"kad srbin hoce da bude objektivan, on sebe gleda ocima svog neprijatelja" - Jovan Ducic
I to je u praksi, nazalost, obrazac liberalne misli u Srbiji danas. Zauzeti stavove koji su dijametralno suprotni konzervativnim i nacionalistickim nije ni malo pametnije nego biti nacionalista. To je i opet samo prkos, a Srbija prkosom nije nikada nista postigla, nego samo pametnom, balansiranom diplomatijom.

Jelena

pre 16 godina

Cim je Hasim Taci cuo obracanje V.Kostunice, odmah je ponovo sazvao skupstinu i odlucio da povuce odluku o nezavisnosti.Sta oni pricaju?Traze od Srba da ostanu na Kosovu, a nece priznati, niti imati kontakta ni sa jednom institucijom Kosova.Za njih su ravnopravni svi Srbi i ostali gradjani Kosova.Pretpostavljam da ce i Albanci dobiti besplatne akcije i da ce ih smesta upisati u biracke spiskove.Kapitalni ministar je obecao da ce deca Srba na Kosovu imati sve sto i deca u Beogradu.Da li on zna koliko toga deca u Beogradu i drugim mestima Srbije nemaju?O kakvoj slobodi prica Voja Kostunica?Svojom zaludjenickom politikom njegova stranka je doprinela da se ljudi u Srbiji osecaju mnogo manje slobodnim u poslednjih par godina.To je politika koja je bila i ostala potpuno gluva za gradjane Srbije bilo da su na Kosovu ili van njega.To je politika koja brine o teritoriji, a ne onima koji na njoj zive i o mrtvima, a ne onima koji rastu.

Goran

pre 16 godina

To su nama Sloba,radikali i slične politike u zadnje dve decenije dale,sve ratove,sva krvoprolića i novu sedmu državu na prostoru bivše Juge.Ljudi mi plaćamo cenu njihove politike!Kakvi Rusi,videćete vi do najkasnije do jeseni Rusku ambasadu u Prištini!

autonomas

pre 16 godina

Sve je samo rezultat rada i truda ne samo aktuelne vlasti u Srbiji nego prakticno svih politickih strana u Srbiji. SPS i Radikali su potpisali predaju 1999. Sloba je pao 2000. Sada je 2008 i nijedan politicar posle Slobe nije uradio NISTA da bi problem Kosova resio. Njima je odgovaralo da se nista ne desaba, da oni toboze resavaju probleme, i da su za sve toboz kriv neko drugi. Kostunica, Tadic, Radikali, SPS, Sloba, Vuk, i naravno Velja... izvinjavam se svima koje sam izostavio... Srbija i Srbi ako zele da budu detaljni nek provere imovinska stanja svih politicara i generala pre i posle ovih desavanja i shvatice gde je kriminalni cin i o cijim se interesima radi.
Da ima pameti sada, posvetila bi se paznja resavanju teritorija i eventualnoj podeli Kosova da se severni delovi Kosova na kojima zive srbi zadrzi u Srbiji. Mada ko zna mozda Srbima na Kosovu i krene nabolje u Kosovu kao odvojenoj zemlji...
Ko zeli da mu Velja, Voja, i Toma vode zemlju... i da ga predstavljaju u svetu.

rodjena ovde

pre 16 godina

"Srbija je reagovala i reagovaće svim mirnim, diplomatskim i pravnim sredstvima da se ovaj akt privremenih kosovskih institucija poništi."

Koja su to sva diplomatska i pravna sredstva?

Prekid diplomatskih odnosa?!

Ako ste zaista mislili da mozete da sprecite nezavisnost Kosova onda kao sto vidite niste u tome uspeli. Krajnje je vreme da to shvatite a ako to smatrate svojim politickim neuspehom , budite face i dajte ostavke!!!

Mirjana

pre 16 godina

Politicari Srbije su specijalisti za negiranje stvarnosti. Predesednik Milosevic je sve poraze proklamovao kao pobede. danas, sedam godina nakon pada Milosevicevog rezima, politicari u Srbiji opet negiraju stvarnost. Kosovo je progalsilo nezavisnot i cini mi se da je u najboljem interesu svih gradjana da dve susedne zemlje imaju dobre odnose. ne znam sta ce imati gradjani Srbije i sprska manjina na Kosovu od protesta koji najvaljuju razne stranke. Zar nije vreme da se svi okrenu resavanju pravih problema. negoranje stvarnosti ne menaja stvarnost.

Olga Tomic

pre 16 godina

Bitka za Kosovo nije trka u kojoj pobeđuju najgrlatiji u nagradnom tematu „Ne damo srpsku kolevku“. Niti je takmičenje u tome, ko će smisliti što gluplji način da se svim neprijateljima n...bemo matere, pa predlažu svašta, od pripajanja RS Srbiji, do napada na Sloveniju i, ponovo, (samo)izolacije.
To smo sve već probali. Ekipno nam nije uspelo, ali jeste pojedinim takmičarima, da na Kosovu odlično zarade iz Beograda, i u njemu se obezbede bar za tri kolena unapred. Svi znaju, ali niko ni za živu glavu zato neće da prizna da se prase ne tovi uoči Bozića, a najmanje da su vrhunac diplomatskih akcija plaćeni bildbordi uz reklame za banke i hipermarkete, na kojima se Srbima objašnjava da je Kosovo srpsko.
Takođe, svi znaju da se bitka za Kosovo može voditi samo tako sto ćemo se složiti da, za promenu, podignemo srpsku privredu, pomoći da se sprovode zakoni, očistiti hohštaplere iz vlasti, takođe prema zakonu, makar to značilo uspostavljanje osnovnih standarda u ovu osirotelu zemlju, i makar se ti standardi i zvali evropskim, jer su ih se tamo setili pre nas. Niko, bre, nije mitingovao zbog toga. A ako toga ne bude, zaista će jedino unosno zanimanje ostati kvazipatriotsko halabukanje i čuveni srpski inat. Samo što su tu radna mesta odavno popunjena, i samo tu, nažalost, imamo vrhunske profesionalce.

Dusan

pre 16 godina

Gospoda, predsedni i premijer su kanda ljuti.
Sada će oni da se dure jedno bezbroj godina, a ljudi koji žive na Kosovu šta sa njima, a ljudi koji žive u Srbiji šta sa njima?
Ajde što se dure, to im je u "opisu posla", nego nas zovu na pozornost i traže da se nekonfrontujemo sa njihovom "politikom" a opet sve zbog već otišlog Kosova. Ako imaju nameru da vladaju jedno bezbroj godina uz pomoć pozivanja na "lažnu državu", tako što će nama da zabrane da mislimo i da govorimo šta mislimo onda je vreme da već sada raspišu izbore i da dozvole građanima Srbije da se i oni odvoje od njihove politike i konačno krenu ka Evropi.

Jugoslav

pre 16 godina

Kao prekinucemo diplomatske odnose sa svakom zemljom koja bude priznala nezavisnost Kosova. A dokle ce da traje taj prekid? Pitam se, kada su nas bombardovali i onda smo odamah prekinuli diplomatske odnose. Pa ako smo tako dosledni zasto smo ih obnovili ako nas toliko boli sto su nas bombardovali. Tako ce biti i sada, malo pozorista da to bude zapisano kako smo se jako naljutili, a posle smo omeksali i tako cirkus za cirkusom.

genius

pre 16 godina

da je srbija vise paznje usmjeravala na kosovo nego na crnu goru kad su bili u zajednici i ranije,kosovo bi danas bilo sastavni dio srbije.a ovako...

pex

pre 16 godina

E, baš su im pokazali: Srbija, mrtva 'ladna, poništila odluku Skupštine Kosova. Ovi odmah otkazali sve proslave, vatromete, govorancije... Predsednik Buš podržao, čisto načelno, odluke srpskih zvaničnika, kaže, to je unutrašnje srpsko pitanje, nas se to ne tiče. U Evropi -- muk! Srbija neće da uđe! Kraj! Evropa propade, tepisi im puni rupa, ko će to zakrpiti... A ceo svet, može biti i kosmos -- o tome još nismo obavešteni -- divi se srpskoj pameti, a nadasve državničkoj mudrosti. Tako se vodi politika, tako se vodi diplomatija! Da ne bi Tačija i njegove deklaracije, ne bismo ni znali kako pametne političare imamo! I kakve veze ima to što je predsednik vlade dobio tek nešto više glasova nego što ima članova porodice? Nikakve bre, on je za predsednika vlade rođen, pa zar da gleda na takve gluposti k'o što su izbori? Kosovo je naše, CG nema da ode, napraviće on i SFRJ opet, ako treba, samo bez S(ocijalistička), on će KFRJ! U stvari, žao mi Kosovaca: tek proglasiše nezavisnost, a mi ih sasekosmo. Onaj SB UN se već puši, i oni se zbog Kosovaca sekiraju, al' šta mogu, Srbija im ne da. Ono, što jes' -- jes', lažna država, ko bi to dozvolio? A priča se unaokolo de se američki predsednik taki uplašio kad je čuo VK, da počeo da razmišlja o ostavci: jednom se prevario, zucnuo nešto o nezavisnom Kosovu, kad mu VK skresa u brk! I šta da radi, pogrešio je, red da podnese ostavku, neće valjda VK da da ode s mesta premijera? Ionako je nepogrešiv.
Da si živ, Slobo, bio bi ponosan: bolji učenici od učitelja!

janos

pre 16 godina

Ustav Srbije:У Републици Србији у службеној употреби су српски језик и ћириличко писмо.
Ustav Kosova:Sluzbeni jezici na Kosovu su Albanski i Srpski.
" Devil is in the small details" ili "Djavo je u sitnim detaljima" kazu Englezi.

Zmaj

pre 16 godina

Je l samo meni ovaj zvuci kao milosevic??? NATO agresija, Srbija se nece saginjati i sl...
O kojoj vi Evropi pricate!? Je l neko bio mozda na ulici veceras... E pa da ste bili videli bi ste da ni u Africku uniju ne mozemo da udjemo...

DEMOKRATIJA

pre 16 godina

Problem je u tome sto takve poruke nikad ne stizu na zapad,to je "nas" problem. Sinoc na Svedskoj tv prica o Kosovu,tako je inace uvek na temu Balkana,pun intervju sa Agimom Ceku i o tome kako sada treba pomoci Kosovu,usput se pomene Srbija,isecen govor Kostunice od juce na samo jednu njegovu recenicu: "EU ce snositi posledice ovakvih odluka",tako da to zvuci kao pretnja. Ni reci o UN i o tome koliko je to legitimno ili ne. Ovde ti je tv kao sto je nekad bila Miloseviceva tv u Srbiji,prica se o onome o cemu sme i kako sme da se prica,da ne pricaju drugi jezik pomislio bi covek da je u Srbiji 1992. A prica o demokratiji i slobodi medija u najslobodnijoj zemlji Evrope sto Svedska navodno jeste,to su samo sarene laze za male zemljice...Nazalost. Pozdrav

dora

pre 16 godina

svaka normalna vlada i svaki normalan premerijer u svakoj normalnoj drzavi bi danas u 4 sata podneo ostavku a ne raspredao prazne price..

Joe USA

pre 16 godina

Prosto je za ne verovati sa koliko pausalnog nedostatka informacija, nedostojnog cak i zute stampe, govori Gdin i Dr Kostunica, koji posle beskonacnog spavanja u svom kabinetu nije bio u stanju da iznese broj ubijenih Srba od dolaska Nato snaga na Kosovo, kao ni broj spaljenih kuca, broj spaljenih bogomolja, broj unistenih grobalja i ukupnu stetu precizno u Evrima pa u Dolarima koja je eto nastala "demokratksim" aktivnostima Kosovara Albanaca. Sramota za jednog drzavnika koji nije uspeo da organizuje sluzbe koje bi se makar iz statistickih razloga pozabavile ovim ozbiljnim problemom. Reci kao sto su MNOGO, PUNO, NIKADA su samo prazne fraze, kojima se ne bi smeo da sluzi niti jedan moderni politicar.

trucker_nomad

pre 16 godina

Bas ce da poniste samo sta? Imali smo slicne slucajeve u skorijoj proslosti sao Krajina sad je Kosovo,sta li je iduce na redu.Mislim da mi Srbi i Indijanci imamo nesto zajednicko-rezervate.

AlexP

pre 16 godina

hehehe nasi politicari se ponasaju kao na sahrani nekoga koga su svi mrzeli ali su se pojavili na sahrani radi reda, rekli poneku dobru rec a sutradan - sve zaboravljeno. Zivi bili pa videli koliko ce se o Kosovu pricati narednih meseci. Svi oni se osecaju kao da im je pao kamen sa srca, ali moraju malo javno da naricu. Uopste mi nije jasna njihova zelja da se toliko uvlace ovom, ne bas toliko politicki inteligentnom narodu. Tadicu, Kostunice, CAR JE GO! To vi dobro znate, prestanite da kukumavcite i pocnite sa oporavkom Srbije jer kako stvari stoje trenutno svake godine Srbija izgubi oko 30 000 ljudi zbog negativnog prirodnog prirastaja a na stotine mladih i obrazovanih ljudi odlaze svake godine u imigraciju. Kome vi naricete?? Gomili penzionera koja redovno izlazi na glasanje?? Pamet u glavu jer za 50 godina Srbija ce biti zemlja staraca!

sloba

pre 16 godina

Za istoriju ce ostati pitanje zasto tokom ovih poslednjih godina niko od nasih politicara da je jedini nacin da dobijemo Kosovo nazad bio samo kroz Evropsku Uniju. A svi su znali... Da li ce sada neko od njih okrenuti list? Da li cemo konacno postati normalna zemlja i normalni narod koji gleda u buducnost? Ili ce iz svojih licnih interesa (bar neki od njih) gledati kako da naprave novu krizu (jug Srbije, Vojvodina)?

Milan

pre 16 godina

Ko prati fudbal zna da kada istekne 90. minut, sudija moze da produzi utakmicu za nekoliko minuta (tzv. zaustavno vreme). Nekada, ali veoma retko, se desi da odluka o pobedniku padne u tom zaustavnom vremenu, npr. ako je rezultat bio do tada neresen. Ali se nikad nije desilo da kada gosti vode sa 3:0, da u zaustavnom vremenu domacin izjednaci i pobedi. Ova situacija oko Kosova me podseca na taj slucaj. Srpski politicari pokusavaju u zaustavnom vremenu da postignu bar tri gola, a utakmica je pocela pre mnogo, mnogo godina. Pametni igraci i pametan trener ne bi trosili snagu na zaustavno vreme, vec bi utakmicu mirno priveli kraju i pripremali se za nove utakmice.

Dr Miroljub Stefanovic

pre 16 godina

Valjda je sada svima jasno koliko smo kao narod neozbiljni i nesposobni, a mogu da kazem i glupi.Da je Kosovo rak rana Srbije to je tacno, ali niko normalan, pogotovo politicar, se ne moze pomiriti sa gubitkom svoje teritorije. Nisam pametan sta dalje ciniti. Mogu samo da vidim da u Srbiji nema vise pametnog i mudrog politicara da ista u vezi Kosova spase. Mozda monarhija, ne znam. Danas je definitivno ruzno biti Srbin.

Pera Pisar

pre 16 godina

Na pitanje novinara da li će lično čestitati Crnogorcima, Koštunica nije izneo svoj stav, već je rekao da Srbija treba da se bavi sobom. "Jedna država može da postoji i bez priznanja, a diplomatski odnosi mogu se uspostaviti na različite načine. Može i odlaskom šefa države i notom, ali to je manje važno u odnosu na probleme. Sve drugo je manifestacija, a ne suština", rekao je premijer.
četvrtak 1. jun 2006.

Apache

pre 16 godina

Odlučio sam da više ne komentarišem zbivanja na ovoj suludoj političkoj sceni, ali bezgranična glupost srpskih političara (na žalost i Tadića- za koga sam glasao)me navodi da kažem, da je zaista neverovatna količina iracionalnih izjava samo pogoršava situaciju. Da ponište deklaraciju!! Pa kako? Srbija, de facto 9 godina nema nikakvu vlast na Kosovu. Da li se neko zapitao zašto? Gde je tu odgovornost tada oficijalne politike SPS-a i SRS-a. Oni su krivi za gubitak južne pokrajine a ne Amerika i ostali svetski močnici. Njih niko sada ne proziva zbog te anticivilizacijske, nasilničke politike, Srbija je sada kažnjena (i to primereno, na žalost)zbog te politike a oni i dalje dolivaju benzin na vatru.Dno-dna gde se sada nalazimo može još više da potone ukoliko normalna politička svest ne počne momentalno i beskompromisno da funkcioniše još večeras!!!!!KRENIMO OD ODGOVORNOSTI TADA ZVANIČNE POLITIKE!!!

Aleksandra

pre 16 godina

Prvo zelim da se zahvalim Borisu Tadicu i DSu sto su uradili opet sve da ocuvaju mir u Srbiji u ovom momentu i nisu rusili Vladu kada bi njihovim stranackim interesima bilo najpovoljnije. Jer bi sada imali "vladu nacionalne propasti" DSS-SRS-SPS i nesagledive negativne posledice.Koliko bi onda pod takvom propagandom bilo usijanih glava po Srbiji, moguce vanredno stanje i eventualna mobilizacija?

Sigurna sam da ce vrlo brzo opet doci do pitanja EU i najverovatnijeg pada vlade, ali je jako dobro da to nije sada.

Sigurna sam da i Boris Tadic zna da je Kosovo izgubljeno jos odavno i sigurna sam da bi on bio i prvi koji bi cestitao Albancima, kao sto je Crnogorcima, ali plasim se da za to ne postoji zrelost u srpskom narodu. Tek tada bi na sledecim izborima SRS-SPS-DSS osvojili vecinu, a i ovako ce biti jako tesno.

Vreme ce uciniti svoje, doci ce i do pomirenja medju Srbima i Albancima. A na nama je da gledamo da do tada svi zivimo bolje i uradimo sve da sto pre budemo zajedno u EU.

A sto se tice onih, koji bi bas danas odmah u EU, ja ih pitam, a gde su bili u proteklih 4 godine i gde su se to borili za taj svoj uzviseni cilj. Sto nisu mnogo pre protestvovali, na kraju krajeva nije Kostunica od juna prosle godine na vlasti nego od 2003. Sacekajte malo, ima toliko ljudi kojima se danas srce cepa.

zoka

pre 16 godina

Ko da neko pita Srbiju sta misli? Hallloo.
Kosovo nije iznenadjenje, to se znalo unapred od svih politicara pa i nas jadnika.
Prst na celo, glavu gore, i misli sta je najbolje za buducnost.

Ljiljana-M

pre 16 godina

Kostunicino obracanje naciji je nesto najneintiligentnije sto jedan politicar njegovog statusa moze da uradi. Podvlacenjem da USA vrsi nasilje svojom politikom je definitivno legitimisao nezavisnost Kosova. Ni malo mudrusti i pameti u njegovom nastupu. Covek koji nista nije naucio o politici i pragmatici. Da ima imalo casti dao bi ostavku jer jednostavno nije osoba dorasla politickim zadacima.

Igor

pre 16 godina

Postoji jedna stara srpska poslovica "bolje spreciti nego leciti" Ali nasim politicarima izgleda da vise ide u korist kad lece. Danas ih nigde nije bilo sve do 17h. Kao da nisu znali da ce Albanci sa Kosova to da urade. I zadnjih 9 godina nigde ih nije bilo sve dok albanci nisu nagovestili da ce proglasiti nezavisnost. Sram vas bilo. Sad hocete da vam pomogne Rusija. Sto ranije niste mislili na Kosovo nego sad kad vam se fotelje klimaju. Kostunica je pricao kako je Kosovo Srpsko. Sto nije isao Pristinu da prica sa Tacijem jel ipak je on bio predsednik jedne oblasti u Srbiji. SRAMOTA

dusan

pre 16 godina

Eto nam Evrope i Amerike.A izbori su dobijeni za EVROPSKU PERSPEKTIVU.Meni ništa ne znači i ne palim se na to ali mi itekako znači status u mojoj državi.

Luka

pre 16 godina

ma sve je ovo bez veze....nasi politicari da su hteli, mogli su to davnih dana da sprece....a ni sada im nije kasno, mogu to resiti za 24 h...ako je u interesu.....samo pitanje cijem??

vela london

pre 16 godina

Mi nesto ponistavamo nemamo mi sta da ponistimo jer nas NIKO ne slusa. Nemamo mi glas nigde, samo nam se smeju po svetu. Kosovo je odavno izgubljeno svi su nasi politicari znali to odavno samo se prave i pricaju price da bi ucvstili svoj polozaj. SRBI PROBUDITE SE jedina stvar koja je bitna je da se mi pridruzimo EU pa onda svi bezite u evropu jer srbija jos malo nece uopste postojati jer smo mi odavno veliki eksperiment za ceo svet. A vi ako necete da budete guini pigs BEZITE LJUDI !!!!!! SRECNO

Dragan T

pre 16 godina

Zivimo u beskrajno primitivnim vremenima, koja se od onih pre 2000 godina razlikuju uglavnom po tome sto se Imperija ne zove Rim nego SAD. Ukratko, dzaba je ponavljati da je nezavisno Kosovo protivzakonito. Ja bih da kazem nesto sasvim suprotno: RADUJ SE SRBIJO! Imas vise razloga da se radujes nego Albanci na Kosovu. Dole je beda i jad, i da nam je Kosovo nekim slucajem vraceno, mi bismo tu bedu morali da lecimo svojim novcem, na nas bi pala ta beda i nemastina. Dva miliona Albanaca se ne moze drzati pod kontrolom vojnom silom, a i da moze, to bi bilo jezivo skupo. Ovako, preko noci, izgubili smo balast. I ne samo ekonomski balast: Kosovo je u srpskoj mitologiji mesto poraza, i nadam se da sada gubimo i taj balast. Jedino pametno sto mozemo da uradimo je da udjemo u poslove sa Kosovom i svoju robu naplatimo sto skuplje - struju, vodu, sve. Na svaki euro vrednosti, naplatimo 1.30, i od onih 0.30 gradimo novu mitologiju, u kojoj ce biti pobede, i radost, i bolji zivot.

Aleksandar Stankovic

pre 16 godina

Dragi Boze, koliko su ovde neki ljudi sludjeni dnevnom politikom i totalno dezorijentisani u ovim komplikovanim vremenima za Srbe pre svega. Zar je moguce da ste toliko zaslepljeni Evropskom Unijom i da ne vidite sustinu onoga sto nam se desava? Postaje sasvim jasno da nece moci "I Kosovo i EU". Ja biram borbu, istrajnu, upornu, dugotrajnu za Kosovo, ali se time naravno ne odricem boljeg zivota. Poenta je u ostvarivanju boljeg standarda a to apsolutno ne treba slepo vezivati za clanstvo u EU. Naravno, bice teze dostici neke vrednosti, sporije pre svega, ali su svakako dostizne. Ljudi, pa imajte minimum casti, vreme je! Inace, cisto ilustracije radi, Norveska niti je u EU, niti je imala Milosevica, pa eto njeni gradjani ne zele u EU a pri tom im EU nije otela ni pedalj teritorije. Da li su oni time manje Evropljani?

Mrmot

pre 16 godina

HAJDE DA NAZOVEMO STVARI PRAVIM IMENOM!!! Slazem se da kao jedan mali narod nemamo uticaja da menjamo globalnu politiku prepucavanja dva bloka koja osnazivanjem Rusije itekako postoji. Takodje stoji i da je bilo mnogo gresaka svih rukovodstava u proslosti vezanih za juznu srpsku pokrajinu, pa i milosevicevog etnickog ciscenja za sta obicni ljudi nisu nista krivi ALI!!! Pomiriti se sa cinjenicama i stvarnoscu je jedno, a od srca cestitati je nesto sasvim drugo. Setite se svih onih divljanja i paljenja i otimanja i onu decu koju pobise dok su se kupali u reci i lomnjenja krstova na crkvama i otetih ljudi i dece koja zive u getu i..................i KAKO MOZETE?

lybybb

pre 16 godina

Ne priznajemo Kosovo normalno, to je maksimium koji mozemo, a sta je sa politickim sporazumom Tadicu i Djelicu? Dajte odgovor na to pitanje pod hitno, ne zavaravajte se da je zaboravljeno sta ste obecali i tako dobili izbore, sve se gleda i vidi, sve