Petak, 07.12.2007.

07:26

"Rome ćemo opasati žicom"

Predsednik opštine Topola Dragan Jovanović, koji je u intervjuu Politici izrazio želju da zapali B92, radikalan je i prema manjinama.

Izvor: B92

"Rome æemo opasati žicom" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

46 Komentari

Sortiraj po:

LALA IZ BANATA

pre 16 godina

Pitajte G-dina Tijanića i njegove istomišljenike, zašto pesmu "Molitva" više ne peva ni na jednoj manofestaciji koju prenosi RTS,Marija Šerifović pa će vam biti jasna izjava i namera "prvog čoveka Topole".Naime obojica pomenutih nemogu da sakriju mržnju prema Romima.Ali na žalost nisu jedini.

Nema veze

pre 16 godina

SRAMOTA !!!! Predsednik opstine da se ponasa tako.
Sta su mu Romi uradili????
Lako je Rome opasati zicom.
Imam predlog: Posaljite Dragana Jovanovica neka opasa
zicom ALBANCE,(NEKA PROBA, AKO SME I MOZE ?????).
Zbog takvih kao sto je on Srbiju ne voli skoro NIKO.

Vojislav

pre 16 godina

Ljudi,
ovo nije nista cudno zasto se kao sada svi izcudjuju i deluju sokirano pa to je nasa svakodnevnica a ZASTO?
Zato sto u Srbiji zivi nepismen i neskolovan narod koji ovakav govor smatra normalnom pojavom. Tu ne moze absulutno nista da se uradi.
TO se ne moze iskoreniti za 100 godina. Primitivizam je zastitni znak naseg drustva.
Lek je tu a to je jacanje privrede i zakonodavstvo koje funkcionise.
Pitanje je da li u Srbiji ima neko ko je hrabar i sposoban da sprovodi te reforme bez da gleda kako ce to da se odrazi na naredne izbore. Tu lezi kljuc uspeha.

Sandman

pre 16 godina

Neverovatno je kako zvanicnici Republike Srbije (ukljucujuci i Tadica) uspevaju da ubace pitanje Kosova u svaku izjavu, bez obzira da li se govori o politici, rasnoj diskriminaciji u Srbiji, ili o cvecu i poljoprivrednim proizvodima. Kosovo kao vecita mantra!!!
A po meni, ponovno budjenje sovenizma, netrpeljivosti i agresivnog fasizma u Srbiji je iskljucivo rezultat aktivnosti zvanicne pozicije Srbije apropo Kosova. Cista tragedija!

Pedja

pre 16 godina

Kad nas je nas Predsednik vec udostoio da se oglasi po pitanju Pescanika, on bi sad da je pravi drzavnik i Predsednik licno preduzeo sve da se organizuje tribina Pescanika u Arandjelovcu na koju bi i sam dosao.

Zorica

pre 16 godina

Kako se svi prave blesavi. Ja znam jedno. Poznajem ljude koji sve svoje informacije zasnivaju na Politici i RTS. Poslednjih godinu dana, a narocito poslednjih dva meseca postali su agresivni mrzitelji svih koji nisu Srbi, agresivni obozavaoci Putina, agresivni protivnici B92 i svakoga ko slusa B92 (radio), agresivni pravoslavci koji nizom rasom smatraju svakoga ko ne posti, itd. Gledam tu transformaciju meni bliskih ljudi, nemocna da ih ubedim da nekad procitaju i nesto drugo, da pogledaju info program i druge neke TV osim RTS (i eventualno PINK dnevnika). Kako ne citam politiku i ne gledam RTS vidim samo rezultate pa se pitam vec duze vreme, sta ti ljudi tamo cuju, kako im se usadjuje ta odbojnost????
Sto se tice Pescanika, predlazem Cecama da traze od G. Jovanovica da prvo organizuje javno slusanje Pescanika, najmanje 10 iz svake godine od kad postoji zapis i najmanje svih iz ove godine, pa onda da se prica o gostovanju emisije.

isidora

pre 16 godina

ako je taj Jovanovic vec predsednik opstine Topola-znaci izabran-ne mozes mu nista!izabrao ga narod i ti sad gledaj gde ce tvojom glavom takav da udari!!!!To sto taj radi i izjavljuje zasluzuje reakciju tuzioca.no, toj se reakciji ne nadam.zvanicna politika nije dalje od takvih, pa od koga to da ocekujes!?E, Kostunice Koatunice....Sta me djavo naterao da te zaokruzujem....ne mogu to sebi oprostiti....kuda vodis srbiju, covece!

Zaprepašćen

pre 16 godina

XXI vek,u zemlji Srbiji stvaraju se koncentracioni logori?!!!Ja razumem da je Srbija zemlja Srba,ali valjda i manjine imaju neka prava,i oni su ljudi,možda ne odgovaraju svima ali...Meni se ne svidjaju neke moje komšije,i šta sada,trebam da ih ogradim bodljikavom žicom i zabranim im prolaz ulicom u kojoj živim?!Pa ovo nije II SVETSKI RAT i mi nismo NACISTIČKA nacija,valjda?!

Mile

pre 16 godina

Ovde bih da citiram uvazenog profesora Bozovica:
"Lični stav: Prof. Ratko Božović
Pretrnuli od otpora
Srbijom struji neuhvatljiva energija koju ne mogu da savladaju ni batinaši ni masovna privođenja
I miting u Beogradu 15. maja ličio bi na mnoge prethodne - donosio bi ono nepodnošljivo osećanje ponavljanja istog, u sve tragičnijim okolnostima - da se nije pojavila nova energija studentskog pokreta Otpor. Ta energija počela je da objedinjuje opoziciju entuzijazmom, hrabrošću i akcijom. Iskazivanje aktivnog otpora bilo je kao etar pod nos Beogradu koji je dve godine živeo u emotivnoj blokadi i apatiji. S visoko podignutom pesnicom kao odrednicom bunta, svakodnevnim akcijama, oni danas predstavljaju najtransparentniju pobunjeničku grupaciju u Srbiji.
Otpor je iznenadio sve: građane - umorne od decenije uzaludnih nepristajanja na gubitnički režim i varljivih nadanja u demokratske promene, opoziciju - zamorenu od jalovih dogovaranja kako da obuzda vlast koja pokazuje sve ružnije nasilničko lice. Izgleda da je najviše iznenadio represivnu i autističnu vlast. Ona se prosto uspaničila od saznanja da Srbijom struji neuhvatljiva energija otpora koju ne mogu da savladaju ni batinaši ni masovna privođenja.
Za poslednjih deset godina, policija nikada nije tako masovno hapsila aktiviste stranaka, niti je bila tako nemilosrdna prema studentima - demonstrantima. Za svega nekoliko meseci je preko petnaest hiljada sati držala u pritvoru aktiviste Otpora. Vlast je pokrenula čitavu državno-propagandnu mašineriju za satanizaciju mladića i devojaka koji na majicama nose stisnutu pesnicu, onih koji su učinili da se iluzija o Požarevcu kao bastionu podrške režimu sruši i da pred moralni i profesionalni ispit stave mnoge sudije i tužioce.
Svejedno koliko je na mitingu bilo onih koji su, na ivici strpljenja, uzvikivali - ustanak, ustanak, ustanak, a nije ih bilo malo - duh političkog moderniteta, osmišljene tolerancije i nove senzibilnosti otporovaca počeo je da struji i da uspostavlja najatraktivniju komunikaciju sa okupljenim građanima. Vlast, koja je inače u panici, ne može ni maštom ni represivnim merama da dokuči objektivnu neočekivanost mladenačkog pregnuća. Oni su za njih nerešiva enigma već i zbog koncepta svoje pobune.
Oni hoće da se nađu u središtu haotične stvarnosti i na poprištu političkog zbivanja. Njihova igra je toliko snažna i bez kalkulacija da je vlast od nje pretrnula. Kad otporovci pozivaju na građansku neposlušnost, na solidnost i solidarnost, oni ne žele da se lažu ili bilo koga da lažu.
Zato je bio u pravu Branko Ilić, otporovac - govornik kada je na mitingu rekao da je pesnica noćna mora vlasti. Očigledno, ne bi morali imati košmarne snove kad bi pristali na miran, civilizovan put, na poštene izbore.
Autor je profesor Univerziteta u Beogradu
Sreda, 17. maj 2000"

Ludvig Van Šopen

pre 16 godina

Nemojte da napadate samo Veljine gibaničare, isto je bilo problema sa Romima u Beogradu kad je tebalo da im se sredi smeštaj kad su se mnogi Beograđani bunili. To ne bi smelo da bude moneta za međustranačko potkusurivanje. Većina ljudi bez obzira na stranačko opredeljenje ima negativan odnos prema Romima. Naravno da su klerofašisti najopasniji po njih, ali ni drugi nisu bolji. Zato bi pre svega trebalo čitavo društvo da se preispita i da se odrekne diskriminatorskih stavova.

socijalni radnik

pre 16 godina

Ovaj Jovanovic stvarno ne zna sta govori. Da li on zna sta je demokratija? Da li on zna sta je razlicitost medju ljudima? Neka ode do Nemacke i vidi kako Romi zive i gde zive. Komsije su im Nemci, Turci, Arapi. Kada Rom ima uslove da zivi normalno, on se ne razlikuje od ostalih. U Srbiji su sve druge rase pa i Romi manje vredni. Strasno je. I mi hocemo u Evropu. Tako smo ponizavali i Albance na Kosovu i zato sada placamo ceh. Kod nas postoje samo Srbijanci u Srbiji i Bosanski Srbi u Vojvodini. Sramota me je sto sam Srpkinja.

srbijanac

pre 16 godina

Ovo je cist nacizam! Sa druge stane, ne treba cenzurisati izjave zvanicnika jer gradjani treba da znaju sta misle politicari koji ih vode. Gradjani su ti koji treba da ustanu protiv nacizma i govora mrznje!

Dino

pre 16 godina

Boze dragi, taman kad pomislis da si sve cuo, procitas da gradonacelnik jednog gradica u Srbiji ima namjeru da ogradi Rome?! Pa ima li kraja njihovoj aroganciji? Ma kakva arogancija, to je cisti fasizam, svi znamo ko je ogradjivao zicom i sta je iz toga proizaslo. Pokusavam da nadjem rijeci, zaprepasten sam, ali mi ne ide...

redondo

pre 16 godina

Smailoviceva jeste pristrasna, ali u kranjoj liniji i Politika to jeste vec decenijama, tako da sa tog stanovista nista drugo nisam ni ocekivao, i u krajnjoj liniji kao predstavnica jedne medijske kuce ona i ima pravo na misljenja koja su jednostrana i (opet u Politikinom stilu) cesto neargumentovana. Sto se ovog tipa tice, u ovakvoj situaciji, sa Kosovom, Novim Pazarom, i uopste najblaze receno vrlo "tankim" dosijeom Srbije po pitanju nacionalnih manjina, ovakvo oglasavanje jednog drzavnog cinovnika po pitanju Roma je politicki neodgovorno, a ljudski odvratno. Uostalom poslednjih petnaestak godina svi Velikosrbi i nacionalisti su imali itekako prostora da izraze svoje misljenje, a i dalje ga imaju. To bar u Srbiji nikad nije problem. Problem je da jedan drzavni funkcioner sebi dozvoljava da poziva na linc i da odlucuje ko sme, a ko ne sme da ima tribinu da izrazi sopstveno misljenje. To je bre ljudi nelegalno, evo i Tadic vam rece to isto. Zaista ne vidim sta je ovde sporno?

nemoj da ides mojom ulicom!

pre 16 godina

a ko je nadlezan da meni kao gradjaninu ove drzave obeca da ce oko kuce gdina Jovanovica biti postavljen zid sa bodljikavom zicom, posto ja ne bih da on prolazi mojom ulicom?

Aleksandar-Ciganin

pre 16 godina

Znaci logor za nas Rome, lepo. Ne bih da vredjam ali ovakva politika ima podrsku 70% Srpskog naroda. Sto dokazuje i sastav parlamenta (DSS-NS,SRS,SPS,) plus SPC. E sad neka stave prst na celo i nek razmisle zasto je svet protiv Srbije i protiv Srpstva.

Dani

pre 16 godina

Stanovnici Torova nece Rome u svom naselju! Da nije tragicno, bilo bi smesno. Kakvi 'ljudi' po raznim torovima, takvi i njihovi predvodnici. Sramota za celu Topolu...

Nerva

pre 16 godina

Smesno je Politiku optuzivati da da je pristrasna. Dovoljno je provesti pola minuta na tom sajtu i pogledati spisak autora/kolumnista koji se tamo redovno pojavljuju. List koji redovno objavljuje npr Antonica sa jedne i Jaksica sa druge strane, tesko da "navija". Uostalom, i Antonic i Vukadinovic pisu kolumne koje cesto nemaju mnogo lepog da kazu za Vladu, Kostunicu, DSS... No, sto bi rekli Englezi, to each his own.

pera

pre 16 godina

moram da priznam da mi je "politika" vec godinama odvratna i da ne dozvoljavam da mi udje u kucu, osim za brisanje prozora... ali smajlovicka je ovog puta, nazalost, u pravu... intervju nije bio nikakvo lobiranje. pitanje-odgovor... a citaoci neka sami iznose zakljucke. svaku informaciju treba objaviti, ma kako bila neprijatna, za B92 ili nekog drugog.

pele

pre 16 godina

Sta je sporno? Nista nije sporno...sve je u najboljem redu. Lepo nam je, zemlja cveta. Olos na svakom koraku. Naravno funkcioneri. Moraju se preneti te sjajne misli...Kako li samo spava ova zena?

Djordje

pre 16 godina

Politika je u svojoj dugoj istoriji imala, na žalost slične uredenike, pa zar opet urednik koji ne zna šta je javna reč i kolika je njena težina? Da li gospodja Smajlović na pijaci kupuje trulo voće, zato što ne veruje svojim očima, pošto je od prodavca čula da je ono najbolje, a samo kobajagi deluje trulo? Gospođo Smajlović niste Vi pozvani da branite nekoga i formirate javno mnjenje, ubiše nas takvi dušebrižnici, pa valjda i mi znamo što smo čuli, videli i pročitali.

GuC

pre 16 godina

Znamo vec svi ko za koga radi i ciju politiku sprovodi. Princip koncentricnih krugova: Smajlovic-Cvijanovic-Antonic-Vukadinovic-Tijanic...sada im je receno da pojacaju aktivnosti na terenu. Oni su fini, ugladjeni, susta suprotnost od drugog sistema koncentricnih krugova (Velja, Topolcanin,bezubi sa subarama...).Na taj nacin nudi nam se da uocimo tu "veliku" razliku i slusamo ove finije...a oni su otrovniji, cinicniji i mnogo opasniji trovaci od ovog kruga koji cine "nasilnici". Po ovoj mojoj teoriji, stepen gotovosti su podigli skoro na maximum, pa se moramo i mi pripremiti. Raskrinkavanje pocinje!

Pirlo

pre 16 godina

Otvorim ja neki dan Politiku posle x godina i imam sta da vidim, komentar u kultrnoj kolumni by Ljubisa Ristic glavom i brkovima!
Nemojte molim Vas gdo Smajlovic onda o etici i mediju kako prenosiocu informacija. Pa sta je sledece, Ratko Markovic da radi ustavnu kolumnu?
Ti i takvi predsednici opstina mogu da nadju mesto na medijskom nebu ove nase zemlje, bar toliko ima medija koji bi rado uzeli te izjave (palma +, most...) a ako je Vama stalo da Vase kuce onda gledajte sa kim ce te praviti intervjue, ko ce Vam pisati kolumne, ko ce Vam biti novinari i da li cete se oglasavati i ogradjivati od datih izjava.
A ako je neko pozvao na linc neka to proveri javni tuzilac, nije Vas posao samo da prenosite informaciju, vazno je i na koji nacin je plasirate u javnost. Ni b92 nije savrsen medij, ali je u odnosu na Vasu kucu kvantno odskocio.

Pravnik

pre 16 godina

A šta se moglo drugo i očekivati od glavne urednice "Komosmolske pravde"V.Koštunice,u kojoj diriguje Matija /jednom DB uvek DB/ i nacionalistička bratija.
"Politika" još samo treba da objavljuje "Odjeke" pa će sve biti kako je i bilo u vreme "onoga pod lipom"!

Tužno je živeti u Koštunistanu!

Pravnik

tibulo

pre 16 godina

Postovana gospodjo Smajlovic, niti zelim "Politici" lose ni Vama, itd. Siguran sam da je vas list izgubio moje poverenje, mene, citaoca decenijama.Dok sam boravio u Evropi, radio sam kao strucnjak za kvalitet papira, za stampanje itd. Svakog dana, kupovao sam Politiku,NY Herald i L'Mond koji je najvise, nekako, licio na Politku. Bio sam odusevljen kada je NIN dobio svoj izgled i dimenzije kao danas. Radio sam uporedne analize, o kvalitetu. Sada, ovaj penzioner moze vam iskreno reci da ste vi pravi problem, produkt nepotizma, vrlo jasno opredeljena na samo jednu,jedinu stranu. Gospodjo, vasa Politika je izgubila u kvalitetu. Nikad nisam bio u KPJ ili slicno. List Politika mi je "virila iz dzepa", obelezavala me je, citao je u autobusu, metrou itd. Sada, toga vise nema. Nadam se da verujete u iskustvo i osecanja.Zao mi je da se vasa srdzba pretopila u nekakav kvalitet. Izgleda da vi niste dosli u Politiku. Dosli ste u neke druge novine.

Maja_V

pre 16 godina

Mislim da intelektualna energija ne bi trebala da se rasipa na osobe kao LJ.Smajilovic, koje vrlo dobro znaju sta rade, kako to rade i koga slusaju...Ona je zena na zadatku i ispunjava ga manje - vise korektno. Uostalom, to ce njene gazde da procene, nije na nama da o tome sudimo.
Mislim da mi (koji smo za sada bez gazde) treba da se bavimo osnovim zivotnim problemima, koji su nam svima zajednicki. Delta, SAlford, kriminal,sa posebnim osvrtom na najvecu pljacku stoleca u najavi, koja se zove besplatna podela akcija...Pa kad to isteramo, nece biti ni Tijanica na Smajilovicke, ni ostalih likova.

kostunicina politika

pre 16 godina

to nije govor mrznje, kao sto su politika i rts objektivna glasila, kao sto je srbija demokratija i kao sto ovaj veljovac smatra da je urlanje sa kokardama, zastavama i slicnim diskusija.

Ja

pre 16 godina

Dobro je da znamo šta misli jedan deo vlasti o B92. Oni bi želeli da B92 nestane, i to, po mogućnosti, tako da to jako zaboli sve zaposlene.

A to je zato što je B92 neprijatna za njih.

Moja poruka B92: samo nastavite tako! Govorite glasno i nosite protivpožarni aparat sa sobom..

Bolton

pre 16 godina

Kao sto je svojevremeno kroz 'Ekspres politiku'govorila Mirjana Markovic, sto se zavrsilo odlukom vlasti da Slavko Curuvija bude ubijen, a ubistvo najavljeno kroz Ekspres i RTS - tako i danas kroz Politiku govori Velja Ilic i ekstremna desnica u srpskoj vlasti i vecem delu opozicije. Retorika je ista, primitivna, preteca, poziva na paljevinu i rusenje. Ali ne pozivaju na rusenje sistema koji unistava Srbiju vec decenijama, nego na paljenje jedne privatne RTV stanice. Poznat je psiholoski fenomen u kojem muz nezadovoljan odnosima u drustvu, na poslu, istresa se nad onima koji su nemocni, nad suprugom ili decom. Isto reaguje srpska vlast vec dve decenije. Za svoje neuspehe i promasaje okrivljuje i lomi one koji nemaju moc sile- Ivana Stambolica, Slavka Curuviju, Zorana Djindjica, B-92, Pescanik....Budite na oprezu, previse su nervozni.

Istrule mi dunja u fioci...

pre 16 godina

...PROBLEM NIJE U TOME DA LI SE SMAILOVIC SLAZE SA TOPOLCEM NEGO DA LI MOZETE (u bilo kom mediju) OBJAVITI PRETNJU NEKOME (tjB92) I TO PRETNJU SPALJIVANJEM TO JEST SMRCU!!!!!
Evo recimo to bi bilo isto kao kad bi bilo koji predsednik bilo koje opstine u Srbiji pozivao da se svi pripadnici neke nacionalne manjine (recimo Romi) pobiju ako ne postanu "cistiji". I da li bi vama ovakva izjava nekog politickog funkcionera bila normalna?
Pretnja smrcu je pogotovu ozbiljna kad dolazi od drzavnog cinovnika u Srbiji!!! Pa Zorana, Curuviju, Vukove (Ibarska)... su ubijali DRZAVNI CINOVNICI!!!! Zasto bi se bilo ko u B92 osecao sigurno? I kako Smailovic zna da nece on bas stvarno da zapali B92 (nego kao kobojagi, ne kapiram?!), PA TAKO SU TRTLJALI I ZA DJINDJICA PA GA UBI ONAJ ZLIKOVAC.
Nego, B92 SAMO NAPRED, IMA NAS VETERANA I NA VASOJ STRANI, PA AKO ZATREBA, KOM OPANCI KOM OBOJCI!!!!!

(Vlast)a

pre 16 godina

Podrzavala se paljevina dzamija kao talion za paljenje crkava i taj rezon je postao model ponasanja u ovoj zemlji.
Zakon taliona u XXI veku?!
Ovaj piroman izigrava kombinaciju svog sefa i Dimitrova,a svi zaboravljaju zrtvovanog Holandjanina koji je "zapalio"Rajhstag i milione drugih bezimenih zrtava sumanute politike.
Gdja Smajlovic je sinoc,sa onim namestenim smeskom mnogo licila na Gebelsa (laz mora negde da izadje nekom na poligrafu a nekom na licu).
Nije me stid da to kazem zbog svih onih bezimenih zrtava njene omiljene TV Bastilje i onih koji su postradali zakljucani u toj omrazenoj zgradi koju je 5. oktobra trebalo sravniti sa zemljom da bi se krenulo ispocetka,malo postenije.Ovako smo nastavili Milanovicevo delo i sirimo ga po svim "prijateljskim" medijima pa poziv na linc b92 dodje kao prirodno,cak bogougodno delo.

nsv

pre 16 godina

Na Politici sam odrasla, a ne citam je od pocetka ratova u Jugoslaviji. Politika, list sa najduzom tradicijom na Balkanu, ciji je logo bio prepoznatljiv daleko izvan Beograda, MORA da se distancira od ratnohuskacke propagande i vrati se u drustvo CIVILNIH i civilizovanih. Sa Smajlovickom, Beckovicem, Janicijevicem i sl. to je jednostavno NEIZVODLJIVO!

Sladjana

pre 16 godina

Interesuje me kako je glavna urednica utvrdila da li postoji namera ili ne? Da li su joj se ovi iz Topole poverili o namerama? Strašno je to što joj nije palo na pamet da može "mečka" danas-sutra da zaigra i pred njenim vratima i što ne razmišlja u pravcu onoga ne radi drugima ono što ne želiš tebi da rade. Mislim da je u pravu Sindikat "Politike" što traži njenu smenu.

Nada

pre 16 godina

Procitavsi intervju B92 sa novinarkom Smajlovic, mislim da je ona potpuno u pravu. Pre bih razumela ovakvu reakciju B92 da Politika NIJE objavila sta je rekao Jovanovic u obavljenom intervjuu. Tada bi (bar za mene) to znacilo da Politika (zbog politicke pristranisti?) ne zeli da se sazna kakav stav Jovanovic ima o neistomisljenicima. Kriviti i optuzivati novinara (i medijsku kucu) za izjavu politicara, ili ga stavljati u isti kos sa istim zato sto je intervjuisao i AKTERA (IZAZIVACA) jednog NEGATIVNOG aktuelnog dogadjaja je malo cudno, pogotovo ako to radi B92. Zar vi objavljujete samo izjave politicara sa kojima se slazete?...

igor

pre 16 godina

Uopste nije sporan interviju,sporno je to sto se Politika nije ogradila od iznesenih stavova,i sto novinar koji je radio interviju nije postavio pitanje jovanovicu da li je svestan opasnosti svojih izjava.
Izgleda da su ns tv bastilje sve tv stanice koje se bave istininom u srbiju i korupcijom najvisih drzavnih funkcionera.
gostavao gradonacelnik Kragujevca na lokalnoj televiziji,i sad pricao kako su oni uradili ovo i ono a kako mu opozicija smeta u tome. Postavio sam mu pitanje na koje nije mogao dati odgovor "gospodine gradonacelnice sve to sto radite ne radite svojim novcem,vec novcem porsekih obveznika grada kragujevca i republike srbije i opozicija ne pravi problem sta se uradilo vec sa koliko novca se uradilo i da li je ispostovan zakon o javnim nabavkama".
Njegov odgovor je bio "Mene nista ne moze spreciti da razvijam Kragujevac"

Zar vam ovo ne zvuci poznato

Marko

pre 16 godina

Dakle,ja sam pomalo iznenađen reakcijom B92. Čekajte, a šta ste vi očekivali? Zar ste očekivale drugačije ponašanje glavne urednice koja na stranicama svog lista, primera radi, iz nedelje u nedelju, objavljuje kolumne Đorđa Vukadinovića i Slobodana Antonića koji se opsesivno bave defamiranjem, lažima i pljuvanjem prema svemu onome što odstupa od DSS linije. "Politika" je uvek bila podanički medij - za vreme komunizma, bili su uz komuniste, za vreme Miloševića, bili su Miloševićevo glasilo, sada su bilten DSS-a i Nove Srbije. Svakome je jasno da je "Politika" našmikani "Kurir", kao što su i njihovi politički mentori našminkani radikali. Kao fol su fini i civilizovani, a sistem vrednosti im izvire iz 19. veka. Uostalom, ko još ko drži do sebe čita "Politiku"?

Nemanja Radojković

pre 16 godina

Super, Cece bi mogle da pristanu na tu varijantu, ali da naplaćuju ulaz po 100 dinara, recimo.

Slušaoci Peščanika bi toliko sigurno odvojili za "live" varijantu svoje omiljene emisije, a najveći broj "rodoljuba" bi najverovatnije odustalo - pa neće valjda još finansijski da pomažu tu "antisrBsku emisiju". :D

Peščanik je tako sigurno u plusu, održala se tribina ili ne.

driggy

pre 16 godina

Ako je već bio u sali u Aranđelovcu sa "Njegovim" što nije mirno seo u učestvovao u tribini, nego sada naknadno traži da mu se dođe na noge i da on napuni salu od 450 ljudi sa 445 radikala pa da se junači. A čak i to da uradi Cece i Teofil bi ih intelektualno "razneli"!

misha

pre 16 godina

Eto, lepo, Djura će da vam oprosti što vas je tukao, a vi nemojte samo da kukate i da ništa ne radite nego lepo održite tu tribinu pa da se razilazimo.
Da se razumemo, Koštunica nema ništa sa ovim.
Ustvari nema niko ništa sa ovim, nemamo ni mi(Vaši), ni oni (Naši), ni vlada, ni stranke, ni građani, ni oni bolji građani, niko.
Puj pike ne važi, malo smo se zaneli, malo su nam Đorđe i Ugrica hendlovali situaciju i pokazali da je to sve tako normalno i da je to ona demokratija koju smo tražili svih ovih godina.

Milan Dukic

pre 16 godina

G. Smailovic se, izgleda nece zadovoljiti samo unistenjem svega sto je B92.
Po njenoj izjavi proizilazi da ona zna te planove, i te ljude, pa tako je sigurna "sta ce oni da urade"
Napred B92, bez straha, borba je teska, mora se istrajati.

Nada

pre 16 godina

Procitavsi intervju B92 sa novinarkom Smajlovic, mislim da je ona potpuno u pravu. Pre bih razumela ovakvu reakciju B92 da Politika NIJE objavila sta je rekao Jovanovic u obavljenom intervjuu. Tada bi (bar za mene) to znacilo da Politika (zbog politicke pristranisti?) ne zeli da se sazna kakav stav Jovanovic ima o neistomisljenicima. Kriviti i optuzivati novinara (i medijsku kucu) za izjavu politicara, ili ga stavljati u isti kos sa istim zato sto je intervjuisao i AKTERA (IZAZIVACA) jednog NEGATIVNOG aktuelnog dogadjaja je malo cudno, pogotovo ako to radi B92. Zar vi objavljujete samo izjave politicara sa kojima se slazete?...

Marko

pre 16 godina

Dakle,ja sam pomalo iznenađen reakcijom B92. Čekajte, a šta ste vi očekivali? Zar ste očekivale drugačije ponašanje glavne urednice koja na stranicama svog lista, primera radi, iz nedelje u nedelju, objavljuje kolumne Đorđa Vukadinovića i Slobodana Antonića koji se opsesivno bave defamiranjem, lažima i pljuvanjem prema svemu onome što odstupa od DSS linije. "Politika" je uvek bila podanički medij - za vreme komunizma, bili su uz komuniste, za vreme Miloševića, bili su Miloševićevo glasilo, sada su bilten DSS-a i Nove Srbije. Svakome je jasno da je "Politika" našmikani "Kurir", kao što su i njihovi politički mentori našminkani radikali. Kao fol su fini i civilizovani, a sistem vrednosti im izvire iz 19. veka. Uostalom, ko još ko drži do sebe čita "Politiku"?

driggy

pre 16 godina

Ako je već bio u sali u Aranđelovcu sa "Njegovim" što nije mirno seo u učestvovao u tribini, nego sada naknadno traži da mu se dođe na noge i da on napuni salu od 450 ljudi sa 445 radikala pa da se junači. A čak i to da uradi Cece i Teofil bi ih intelektualno "razneli"!

Istrule mi dunja u fioci...

pre 16 godina

...PROBLEM NIJE U TOME DA LI SE SMAILOVIC SLAZE SA TOPOLCEM NEGO DA LI MOZETE (u bilo kom mediju) OBJAVITI PRETNJU NEKOME (tjB92) I TO PRETNJU SPALJIVANJEM TO JEST SMRCU!!!!!
Evo recimo to bi bilo isto kao kad bi bilo koji predsednik bilo koje opstine u Srbiji pozivao da se svi pripadnici neke nacionalne manjine (recimo Romi) pobiju ako ne postanu "cistiji". I da li bi vama ovakva izjava nekog politickog funkcionera bila normalna?
Pretnja smrcu je pogotovu ozbiljna kad dolazi od drzavnog cinovnika u Srbiji!!! Pa Zorana, Curuviju, Vukove (Ibarska)... su ubijali DRZAVNI CINOVNICI!!!! Zasto bi se bilo ko u B92 osecao sigurno? I kako Smailovic zna da nece on bas stvarno da zapali B92 (nego kao kobojagi, ne kapiram?!), PA TAKO SU TRTLJALI I ZA DJINDJICA PA GA UBI ONAJ ZLIKOVAC.
Nego, B92 SAMO NAPRED, IMA NAS VETERANA I NA VASOJ STRANI, PA AKO ZATREBA, KOM OPANCI KOM OBOJCI!!!!!

misha

pre 16 godina

Eto, lepo, Djura će da vam oprosti što vas je tukao, a vi nemojte samo da kukate i da ništa ne radite nego lepo održite tu tribinu pa da se razilazimo.
Da se razumemo, Koštunica nema ništa sa ovim.
Ustvari nema niko ništa sa ovim, nemamo ni mi(Vaši), ni oni (Naši), ni vlada, ni stranke, ni građani, ni oni bolji građani, niko.
Puj pike ne važi, malo smo se zaneli, malo su nam Đorđe i Ugrica hendlovali situaciju i pokazali da je to sve tako normalno i da je to ona demokratija koju smo tražili svih ovih godina.

Aleksandar-Ciganin

pre 16 godina

Znaci logor za nas Rome, lepo. Ne bih da vredjam ali ovakva politika ima podrsku 70% Srpskog naroda. Sto dokazuje i sastav parlamenta (DSS-NS,SRS,SPS,) plus SPC. E sad neka stave prst na celo i nek razmisle zasto je svet protiv Srbije i protiv Srpstva.

Milan Dukic

pre 16 godina

G. Smailovic se, izgleda nece zadovoljiti samo unistenjem svega sto je B92.
Po njenoj izjavi proizilazi da ona zna te planove, i te ljude, pa tako je sigurna "sta ce oni da urade"
Napred B92, bez straha, borba je teska, mora se istrajati.

Bolton

pre 16 godina

Kao sto je svojevremeno kroz 'Ekspres politiku'govorila Mirjana Markovic, sto se zavrsilo odlukom vlasti da Slavko Curuvija bude ubijen, a ubistvo najavljeno kroz Ekspres i RTS - tako i danas kroz Politiku govori Velja Ilic i ekstremna desnica u srpskoj vlasti i vecem delu opozicije. Retorika je ista, primitivna, preteca, poziva na paljevinu i rusenje. Ali ne pozivaju na rusenje sistema koji unistava Srbiju vec decenijama, nego na paljenje jedne privatne RTV stanice. Poznat je psiholoski fenomen u kojem muz nezadovoljan odnosima u drustvu, na poslu, istresa se nad onima koji su nemocni, nad suprugom ili decom. Isto reaguje srpska vlast vec dve decenije. Za svoje neuspehe i promasaje okrivljuje i lomi one koji nemaju moc sile- Ivana Stambolica, Slavka Curuviju, Zorana Djindjica, B-92, Pescanik....Budite na oprezu, previse su nervozni.

nsv

pre 16 godina

Na Politici sam odrasla, a ne citam je od pocetka ratova u Jugoslaviji. Politika, list sa najduzom tradicijom na Balkanu, ciji je logo bio prepoznatljiv daleko izvan Beograda, MORA da se distancira od ratnohuskacke propagande i vrati se u drustvo CIVILNIH i civilizovanih. Sa Smajlovickom, Beckovicem, Janicijevicem i sl. to je jednostavno NEIZVODLJIVO!

igor

pre 16 godina

Uopste nije sporan interviju,sporno je to sto se Politika nije ogradila od iznesenih stavova,i sto novinar koji je radio interviju nije postavio pitanje jovanovicu da li je svestan opasnosti svojih izjava.
Izgleda da su ns tv bastilje sve tv stanice koje se bave istininom u srbiju i korupcijom najvisih drzavnih funkcionera.
gostavao gradonacelnik Kragujevca na lokalnoj televiziji,i sad pricao kako su oni uradili ovo i ono a kako mu opozicija smeta u tome. Postavio sam mu pitanje na koje nije mogao dati odgovor "gospodine gradonacelnice sve to sto radite ne radite svojim novcem,vec novcem porsekih obveznika grada kragujevca i republike srbije i opozicija ne pravi problem sta se uradilo vec sa koliko novca se uradilo i da li je ispostovan zakon o javnim nabavkama".
Njegov odgovor je bio "Mene nista ne moze spreciti da razvijam Kragujevac"

Zar vam ovo ne zvuci poznato

tibulo

pre 16 godina

Postovana gospodjo Smajlovic, niti zelim "Politici" lose ni Vama, itd. Siguran sam da je vas list izgubio moje poverenje, mene, citaoca decenijama.Dok sam boravio u Evropi, radio sam kao strucnjak za kvalitet papira, za stampanje itd. Svakog dana, kupovao sam Politiku,NY Herald i L'Mond koji je najvise, nekako, licio na Politku. Bio sam odusevljen kada je NIN dobio svoj izgled i dimenzije kao danas. Radio sam uporedne analize, o kvalitetu. Sada, ovaj penzioner moze vam iskreno reci da ste vi pravi problem, produkt nepotizma, vrlo jasno opredeljena na samo jednu,jedinu stranu. Gospodjo, vasa Politika je izgubila u kvalitetu. Nikad nisam bio u KPJ ili slicno. List Politika mi je "virila iz dzepa", obelezavala me je, citao je u autobusu, metrou itd. Sada, toga vise nema. Nadam se da verujete u iskustvo i osecanja.Zao mi je da se vasa srdzba pretopila u nekakav kvalitet. Izgleda da vi niste dosli u Politiku. Dosli ste u neke druge novine.

Pravnik

pre 16 godina

A šta se moglo drugo i očekivati od glavne urednice "Komosmolske pravde"V.Koštunice,u kojoj diriguje Matija /jednom DB uvek DB/ i nacionalistička bratija.
"Politika" još samo treba da objavljuje "Odjeke" pa će sve biti kako je i bilo u vreme "onoga pod lipom"!

Tužno je živeti u Koštunistanu!

Pravnik

Sladjana

pre 16 godina

Interesuje me kako je glavna urednica utvrdila da li postoji namera ili ne? Da li su joj se ovi iz Topole poverili o namerama? Strašno je to što joj nije palo na pamet da može "mečka" danas-sutra da zaigra i pred njenim vratima i što ne razmišlja u pravcu onoga ne radi drugima ono što ne želiš tebi da rade. Mislim da je u pravu Sindikat "Politike" što traži njenu smenu.

Dino

pre 16 godina

Boze dragi, taman kad pomislis da si sve cuo, procitas da gradonacelnik jednog gradica u Srbiji ima namjeru da ogradi Rome?! Pa ima li kraja njihovoj aroganciji? Ma kakva arogancija, to je cisti fasizam, svi znamo ko je ogradjivao zicom i sta je iz toga proizaslo. Pokusavam da nadjem rijeci, zaprepasten sam, ali mi ne ide...

(Vlast)a

pre 16 godina

Podrzavala se paljevina dzamija kao talion za paljenje crkava i taj rezon je postao model ponasanja u ovoj zemlji.
Zakon taliona u XXI veku?!
Ovaj piroman izigrava kombinaciju svog sefa i Dimitrova,a svi zaboravljaju zrtvovanog Holandjanina koji je "zapalio"Rajhstag i milione drugih bezimenih zrtava sumanute politike.
Gdja Smajlovic je sinoc,sa onim namestenim smeskom mnogo licila na Gebelsa (laz mora negde da izadje nekom na poligrafu a nekom na licu).
Nije me stid da to kazem zbog svih onih bezimenih zrtava njene omiljene TV Bastilje i onih koji su postradali zakljucani u toj omrazenoj zgradi koju je 5. oktobra trebalo sravniti sa zemljom da bi se krenulo ispocetka,malo postenije.Ovako smo nastavili Milanovicevo delo i sirimo ga po svim "prijateljskim" medijima pa poziv na linc b92 dodje kao prirodno,cak bogougodno delo.

GuC

pre 16 godina

Znamo vec svi ko za koga radi i ciju politiku sprovodi. Princip koncentricnih krugova: Smajlovic-Cvijanovic-Antonic-Vukadinovic-Tijanic...sada im je receno da pojacaju aktivnosti na terenu. Oni su fini, ugladjeni, susta suprotnost od drugog sistema koncentricnih krugova (Velja, Topolcanin,bezubi sa subarama...).Na taj nacin nudi nam se da uocimo tu "veliku" razliku i slusamo ove finije...a oni su otrovniji, cinicniji i mnogo opasniji trovaci od ovog kruga koji cine "nasilnici". Po ovoj mojoj teoriji, stepen gotovosti su podigli skoro na maximum, pa se moramo i mi pripremiti. Raskrinkavanje pocinje!

Maja_V

pre 16 godina

Mislim da intelektualna energija ne bi trebala da se rasipa na osobe kao LJ.Smajilovic, koje vrlo dobro znaju sta rade, kako to rade i koga slusaju...Ona je zena na zadatku i ispunjava ga manje - vise korektno. Uostalom, to ce njene gazde da procene, nije na nama da o tome sudimo.
Mislim da mi (koji smo za sada bez gazde) treba da se bavimo osnovim zivotnim problemima, koji su nam svima zajednicki. Delta, SAlford, kriminal,sa posebnim osvrtom na najvecu pljacku stoleca u najavi, koja se zove besplatna podela akcija...Pa kad to isteramo, nece biti ni Tijanica na Smajilovicke, ni ostalih likova.

Nemanja Radojković

pre 16 godina

Super, Cece bi mogle da pristanu na tu varijantu, ali da naplaćuju ulaz po 100 dinara, recimo.

Slušaoci Peščanika bi toliko sigurno odvojili za "live" varijantu svoje omiljene emisije, a najveći broj "rodoljuba" bi najverovatnije odustalo - pa neće valjda još finansijski da pomažu tu "antisrBsku emisiju". :D

Peščanik je tako sigurno u plusu, održala se tribina ili ne.

Pirlo

pre 16 godina

Otvorim ja neki dan Politiku posle x godina i imam sta da vidim, komentar u kultrnoj kolumni by Ljubisa Ristic glavom i brkovima!
Nemojte molim Vas gdo Smajlovic onda o etici i mediju kako prenosiocu informacija. Pa sta je sledece, Ratko Markovic da radi ustavnu kolumnu?
Ti i takvi predsednici opstina mogu da nadju mesto na medijskom nebu ove nase zemlje, bar toliko ima medija koji bi rado uzeli te izjave (palma +, most...) a ako je Vama stalo da Vase kuce onda gledajte sa kim ce te praviti intervjue, ko ce Vam pisati kolumne, ko ce Vam biti novinari i da li cete se oglasavati i ogradjivati od datih izjava.
A ako je neko pozvao na linc neka to proveri javni tuzilac, nije Vas posao samo da prenosite informaciju, vazno je i na koji nacin je plasirate u javnost. Ni b92 nije savrsen medij, ali je u odnosu na Vasu kucu kvantno odskocio.

Ja

pre 16 godina

Dobro je da znamo šta misli jedan deo vlasti o B92. Oni bi želeli da B92 nestane, i to, po mogućnosti, tako da to jako zaboli sve zaposlene.

A to je zato što je B92 neprijatna za njih.

Moja poruka B92: samo nastavite tako! Govorite glasno i nosite protivpožarni aparat sa sobom..

nemoj da ides mojom ulicom!

pre 16 godina

a ko je nadlezan da meni kao gradjaninu ove drzave obeca da ce oko kuce gdina Jovanovica biti postavljen zid sa bodljikavom zicom, posto ja ne bih da on prolazi mojom ulicom?

kostunicina politika

pre 16 godina

to nije govor mrznje, kao sto su politika i rts objektivna glasila, kao sto je srbija demokratija i kao sto ovaj veljovac smatra da je urlanje sa kokardama, zastavama i slicnim diskusija.

pele

pre 16 godina

Sta je sporno? Nista nije sporno...sve je u najboljem redu. Lepo nam je, zemlja cveta. Olos na svakom koraku. Naravno funkcioneri. Moraju se preneti te sjajne misli...Kako li samo spava ova zena?

Dani

pre 16 godina

Stanovnici Torova nece Rome u svom naselju! Da nije tragicno, bilo bi smesno. Kakvi 'ljudi' po raznim torovima, takvi i njihovi predvodnici. Sramota za celu Topolu...

srbijanac

pre 16 godina

Ovo je cist nacizam! Sa druge stane, ne treba cenzurisati izjave zvanicnika jer gradjani treba da znaju sta misle politicari koji ih vode. Gradjani su ti koji treba da ustanu protiv nacizma i govora mrznje!

socijalni radnik

pre 16 godina

Ovaj Jovanovic stvarno ne zna sta govori. Da li on zna sta je demokratija? Da li on zna sta je razlicitost medju ljudima? Neka ode do Nemacke i vidi kako Romi zive i gde zive. Komsije su im Nemci, Turci, Arapi. Kada Rom ima uslove da zivi normalno, on se ne razlikuje od ostalih. U Srbiji su sve druge rase pa i Romi manje vredni. Strasno je. I mi hocemo u Evropu. Tako smo ponizavali i Albance na Kosovu i zato sada placamo ceh. Kod nas postoje samo Srbijanci u Srbiji i Bosanski Srbi u Vojvodini. Sramota me je sto sam Srpkinja.

Djordje

pre 16 godina

Politika je u svojoj dugoj istoriji imala, na žalost slične uredenike, pa zar opet urednik koji ne zna šta je javna reč i kolika je njena težina? Da li gospodja Smajlović na pijaci kupuje trulo voće, zato što ne veruje svojim očima, pošto je od prodavca čula da je ono najbolje, a samo kobajagi deluje trulo? Gospođo Smajlović niste Vi pozvani da branite nekoga i formirate javno mnjenje, ubiše nas takvi dušebrižnici, pa valjda i mi znamo što smo čuli, videli i pročitali.

pera

pre 16 godina

moram da priznam da mi je "politika" vec godinama odvratna i da ne dozvoljavam da mi udje u kucu, osim za brisanje prozora... ali smajlovicka je ovog puta, nazalost, u pravu... intervju nije bio nikakvo lobiranje. pitanje-odgovor... a citaoci neka sami iznose zakljucke. svaku informaciju treba objaviti, ma kako bila neprijatna, za B92 ili nekog drugog.

Nerva

pre 16 godina

Smesno je Politiku optuzivati da da je pristrasna. Dovoljno je provesti pola minuta na tom sajtu i pogledati spisak autora/kolumnista koji se tamo redovno pojavljuju. List koji redovno objavljuje npr Antonica sa jedne i Jaksica sa druge strane, tesko da "navija". Uostalom, i Antonic i Vukadinovic pisu kolumne koje cesto nemaju mnogo lepog da kazu za Vladu, Kostunicu, DSS... No, sto bi rekli Englezi, to each his own.

Ludvig Van Šopen

pre 16 godina

Nemojte da napadate samo Veljine gibaničare, isto je bilo problema sa Romima u Beogradu kad je tebalo da im se sredi smeštaj kad su se mnogi Beograđani bunili. To ne bi smelo da bude moneta za međustranačko potkusurivanje. Većina ljudi bez obzira na stranačko opredeljenje ima negativan odnos prema Romima. Naravno da su klerofašisti najopasniji po njih, ali ni drugi nisu bolji. Zato bi pre svega trebalo čitavo društvo da se preispita i da se odrekne diskriminatorskih stavova.

redondo

pre 16 godina

Smailoviceva jeste pristrasna, ali u kranjoj liniji i Politika to jeste vec decenijama, tako da sa tog stanovista nista drugo nisam ni ocekivao, i u krajnjoj liniji kao predstavnica jedne medijske kuce ona i ima pravo na misljenja koja su jednostrana i (opet u Politikinom stilu) cesto neargumentovana. Sto se ovog tipa tice, u ovakvoj situaciji, sa Kosovom, Novim Pazarom, i uopste najblaze receno vrlo "tankim" dosijeom Srbije po pitanju nacionalnih manjina, ovakvo oglasavanje jednog drzavnog cinovnika po pitanju Roma je politicki neodgovorno, a ljudski odvratno. Uostalom poslednjih petnaestak godina svi Velikosrbi i nacionalisti su imali itekako prostora da izraze svoje misljenje, a i dalje ga imaju. To bar u Srbiji nikad nije problem. Problem je da jedan drzavni funkcioner sebi dozvoljava da poziva na linc i da odlucuje ko sme, a ko ne sme da ima tribinu da izrazi sopstveno misljenje. To je bre ljudi nelegalno, evo i Tadic vam rece to isto. Zaista ne vidim sta je ovde sporno?

Vojislav

pre 16 godina

Ljudi,
ovo nije nista cudno zasto se kao sada svi izcudjuju i deluju sokirano pa to je nasa svakodnevnica a ZASTO?
Zato sto u Srbiji zivi nepismen i neskolovan narod koji ovakav govor smatra normalnom pojavom. Tu ne moze absulutno nista da se uradi.
TO se ne moze iskoreniti za 100 godina. Primitivizam je zastitni znak naseg drustva.
Lek je tu a to je jacanje privrede i zakonodavstvo koje funkcionise.
Pitanje je da li u Srbiji ima neko ko je hrabar i sposoban da sprovodi te reforme bez da gleda kako ce to da se odrazi na naredne izbore. Tu lezi kljuc uspeha.

Zorica

pre 16 godina

Kako se svi prave blesavi. Ja znam jedno. Poznajem ljude koji sve svoje informacije zasnivaju na Politici i RTS. Poslednjih godinu dana, a narocito poslednjih dva meseca postali su agresivni mrzitelji svih koji nisu Srbi, agresivni obozavaoci Putina, agresivni protivnici B92 i svakoga ko slusa B92 (radio), agresivni pravoslavci koji nizom rasom smatraju svakoga ko ne posti, itd. Gledam tu transformaciju meni bliskih ljudi, nemocna da ih ubedim da nekad procitaju i nesto drugo, da pogledaju info program i druge neke TV osim RTS (i eventualno PINK dnevnika). Kako ne citam politiku i ne gledam RTS vidim samo rezultate pa se pitam vec duze vreme, sta ti ljudi tamo cuju, kako im se usadjuje ta odbojnost????
Sto se tice Pescanika, predlazem Cecama da traze od G. Jovanovica da prvo organizuje javno slusanje Pescanika, najmanje 10 iz svake godine od kad postoji zapis i najmanje svih iz ove godine, pa onda da se prica o gostovanju emisije.

Nema veze

pre 16 godina

SRAMOTA !!!! Predsednik opstine da se ponasa tako.
Sta su mu Romi uradili????
Lako je Rome opasati zicom.
Imam predlog: Posaljite Dragana Jovanovica neka opasa
zicom ALBANCE,(NEKA PROBA, AKO SME I MOZE ?????).
Zbog takvih kao sto je on Srbiju ne voli skoro NIKO.

LALA IZ BANATA

pre 16 godina

Pitajte G-dina Tijanića i njegove istomišljenike, zašto pesmu "Molitva" više ne peva ni na jednoj manofestaciji koju prenosi RTS,Marija Šerifović pa će vam biti jasna izjava i namera "prvog čoveka Topole".Naime obojica pomenutih nemogu da sakriju mržnju prema Romima.Ali na žalost nisu jedini.

Mile

pre 16 godina

Ovde bih da citiram uvazenog profesora Bozovica:
"Lični stav: Prof. Ratko Božović
Pretrnuli od otpora
Srbijom struji neuhvatljiva energija koju ne mogu da savladaju ni batinaši ni masovna privođenja
I miting u Beogradu 15. maja ličio bi na mnoge prethodne - donosio bi ono nepodnošljivo osećanje ponavljanja istog, u sve tragičnijim okolnostima - da se nije pojavila nova energija studentskog pokreta Otpor. Ta energija počela je da objedinjuje opoziciju entuzijazmom, hrabrošću i akcijom. Iskazivanje aktivnog otpora bilo je kao etar pod nos Beogradu koji je dve godine živeo u emotivnoj blokadi i apatiji. S visoko podignutom pesnicom kao odrednicom bunta, svakodnevnim akcijama, oni danas predstavljaju najtransparentniju pobunjeničku grupaciju u Srbiji.
Otpor je iznenadio sve: građane - umorne od decenije uzaludnih nepristajanja na gubitnički režim i varljivih nadanja u demokratske promene, opoziciju - zamorenu od jalovih dogovaranja kako da obuzda vlast koja pokazuje sve ružnije nasilničko lice. Izgleda da je najviše iznenadio represivnu i autističnu vlast. Ona se prosto uspaničila od saznanja da Srbijom struji neuhvatljiva energija otpora koju ne mogu da savladaju ni batinaši ni masovna privođenja.
Za poslednjih deset godina, policija nikada nije tako masovno hapsila aktiviste stranaka, niti je bila tako nemilosrdna prema studentima - demonstrantima. Za svega nekoliko meseci je preko petnaest hiljada sati držala u pritvoru aktiviste Otpora. Vlast je pokrenula čitavu državno-propagandnu mašineriju za satanizaciju mladića i devojaka koji na majicama nose stisnutu pesnicu, onih koji su učinili da se iluzija o Požarevcu kao bastionu podrške režimu sruši i da pred moralni i profesionalni ispit stave mnoge sudije i tužioce.
Svejedno koliko je na mitingu bilo onih koji su, na ivici strpljenja, uzvikivali - ustanak, ustanak, ustanak, a nije ih bilo malo - duh političkog moderniteta, osmišljene tolerancije i nove senzibilnosti otporovaca počeo je da struji i da uspostavlja najatraktivniju komunikaciju sa okupljenim građanima. Vlast, koja je inače u panici, ne može ni maštom ni represivnim merama da dokuči objektivnu neočekivanost mladenačkog pregnuća. Oni su za njih nerešiva enigma već i zbog koncepta svoje pobune.
Oni hoće da se nađu u središtu haotične stvarnosti i na poprištu političkog zbivanja. Njihova igra je toliko snažna i bez kalkulacija da je vlast od nje pretrnula. Kad otporovci pozivaju na građansku neposlušnost, na solidnost i solidarnost, oni ne žele da se lažu ili bilo koga da lažu.
Zato je bio u pravu Branko Ilić, otporovac - govornik kada je na mitingu rekao da je pesnica noćna mora vlasti. Očigledno, ne bi morali imati košmarne snove kad bi pristali na miran, civilizovan put, na poštene izbore.
Autor je profesor Univerziteta u Beogradu
Sreda, 17. maj 2000"

Zaprepašćen

pre 16 godina

XXI vek,u zemlji Srbiji stvaraju se koncentracioni logori?!!!Ja razumem da je Srbija zemlja Srba,ali valjda i manjine imaju neka prava,i oni su ljudi,možda ne odgovaraju svima ali...Meni se ne svidjaju neke moje komšije,i šta sada,trebam da ih ogradim bodljikavom žicom i zabranim im prolaz ulicom u kojoj živim?!Pa ovo nije II SVETSKI RAT i mi nismo NACISTIČKA nacija,valjda?!

Pedja

pre 16 godina

Kad nas je nas Predsednik vec udostoio da se oglasi po pitanju Pescanika, on bi sad da je pravi drzavnik i Predsednik licno preduzeo sve da se organizuje tribina Pescanika u Arandjelovcu na koju bi i sam dosao.

isidora

pre 16 godina

ako je taj Jovanovic vec predsednik opstine Topola-znaci izabran-ne mozes mu nista!izabrao ga narod i ti sad gledaj gde ce tvojom glavom takav da udari!!!!To sto taj radi i izjavljuje zasluzuje reakciju tuzioca.no, toj se reakciji ne nadam.zvanicna politika nije dalje od takvih, pa od koga to da ocekujes!?E, Kostunice Koatunice....Sta me djavo naterao da te zaokruzujem....ne mogu to sebi oprostiti....kuda vodis srbiju, covece!

Sandman

pre 16 godina

Neverovatno je kako zvanicnici Republike Srbije (ukljucujuci i Tadica) uspevaju da ubace pitanje Kosova u svaku izjavu, bez obzira da li se govori o politici, rasnoj diskriminaciji u Srbiji, ili o cvecu i poljoprivrednim proizvodima. Kosovo kao vecita mantra!!!
A po meni, ponovno budjenje sovenizma, netrpeljivosti i agresivnog fasizma u Srbiji je iskljucivo rezultat aktivnosti zvanicne pozicije Srbije apropo Kosova. Cista tragedija!

Marko

pre 16 godina

Dakle,ja sam pomalo iznenađen reakcijom B92. Čekajte, a šta ste vi očekivali? Zar ste očekivale drugačije ponašanje glavne urednice koja na stranicama svog lista, primera radi, iz nedelje u nedelju, objavljuje kolumne Đorđa Vukadinovića i Slobodana Antonića koji se opsesivno bave defamiranjem, lažima i pljuvanjem prema svemu onome što odstupa od DSS linije. "Politika" je uvek bila podanički medij - za vreme komunizma, bili su uz komuniste, za vreme Miloševića, bili su Miloševićevo glasilo, sada su bilten DSS-a i Nove Srbije. Svakome je jasno da je "Politika" našmikani "Kurir", kao što su i njihovi politički mentori našminkani radikali. Kao fol su fini i civilizovani, a sistem vrednosti im izvire iz 19. veka. Uostalom, ko još ko drži do sebe čita "Politiku"?

Milan Dukic

pre 16 godina

G. Smailovic se, izgleda nece zadovoljiti samo unistenjem svega sto je B92.
Po njenoj izjavi proizilazi da ona zna te planove, i te ljude, pa tako je sigurna "sta ce oni da urade"
Napred B92, bez straha, borba je teska, mora se istrajati.

driggy

pre 16 godina

Ako je već bio u sali u Aranđelovcu sa "Njegovim" što nije mirno seo u učestvovao u tribini, nego sada naknadno traži da mu se dođe na noge i da on napuni salu od 450 ljudi sa 445 radikala pa da se junači. A čak i to da uradi Cece i Teofil bi ih intelektualno "razneli"!

Nada

pre 16 godina

Procitavsi intervju B92 sa novinarkom Smajlovic, mislim da je ona potpuno u pravu. Pre bih razumela ovakvu reakciju B92 da Politika NIJE objavila sta je rekao Jovanovic u obavljenom intervjuu. Tada bi (bar za mene) to znacilo da Politika (zbog politicke pristranisti?) ne zeli da se sazna kakav stav Jovanovic ima o neistomisljenicima. Kriviti i optuzivati novinara (i medijsku kucu) za izjavu politicara, ili ga stavljati u isti kos sa istim zato sto je intervjuisao i AKTERA (IZAZIVACA) jednog NEGATIVNOG aktuelnog dogadjaja je malo cudno, pogotovo ako to radi B92. Zar vi objavljujete samo izjave politicara sa kojima se slazete?...

Istrule mi dunja u fioci...

pre 16 godina

...PROBLEM NIJE U TOME DA LI SE SMAILOVIC SLAZE SA TOPOLCEM NEGO DA LI MOZETE (u bilo kom mediju) OBJAVITI PRETNJU NEKOME (tjB92) I TO PRETNJU SPALJIVANJEM TO JEST SMRCU!!!!!
Evo recimo to bi bilo isto kao kad bi bilo koji predsednik bilo koje opstine u Srbiji pozivao da se svi pripadnici neke nacionalne manjine (recimo Romi) pobiju ako ne postanu "cistiji". I da li bi vama ovakva izjava nekog politickog funkcionera bila normalna?
Pretnja smrcu je pogotovu ozbiljna kad dolazi od drzavnog cinovnika u Srbiji!!! Pa Zorana, Curuviju, Vukove (Ibarska)... su ubijali DRZAVNI CINOVNICI!!!! Zasto bi se bilo ko u B92 osecao sigurno? I kako Smailovic zna da nece on bas stvarno da zapali B92 (nego kao kobojagi, ne kapiram?!), PA TAKO SU TRTLJALI I ZA DJINDJICA PA GA UBI ONAJ ZLIKOVAC.
Nego, B92 SAMO NAPRED, IMA NAS VETERANA I NA VASOJ STRANI, PA AKO ZATREBA, KOM OPANCI KOM OBOJCI!!!!!

misha

pre 16 godina

Eto, lepo, Djura će da vam oprosti što vas je tukao, a vi nemojte samo da kukate i da ništa ne radite nego lepo održite tu tribinu pa da se razilazimo.
Da se razumemo, Koštunica nema ništa sa ovim.
Ustvari nema niko ništa sa ovim, nemamo ni mi(Vaši), ni oni (Naši), ni vlada, ni stranke, ni građani, ni oni bolji građani, niko.
Puj pike ne važi, malo smo se zaneli, malo su nam Đorđe i Ugrica hendlovali situaciju i pokazali da je to sve tako normalno i da je to ona demokratija koju smo tražili svih ovih godina.

(Vlast)a

pre 16 godina

Podrzavala se paljevina dzamija kao talion za paljenje crkava i taj rezon je postao model ponasanja u ovoj zemlji.
Zakon taliona u XXI veku?!
Ovaj piroman izigrava kombinaciju svog sefa i Dimitrova,a svi zaboravljaju zrtvovanog Holandjanina koji je "zapalio"Rajhstag i milione drugih bezimenih zrtava sumanute politike.
Gdja Smajlovic je sinoc,sa onim namestenim smeskom mnogo licila na Gebelsa (laz mora negde da izadje nekom na poligrafu a nekom na licu).
Nije me stid da to kazem zbog svih onih bezimenih zrtava njene omiljene TV Bastilje i onih koji su postradali zakljucani u toj omrazenoj zgradi koju je 5. oktobra trebalo sravniti sa zemljom da bi se krenulo ispocetka,malo postenije.Ovako smo nastavili Milanovicevo delo i sirimo ga po svim "prijateljskim" medijima pa poziv na linc b92 dodje kao prirodno,cak bogougodno delo.

nsv

pre 16 godina

Na Politici sam odrasla, a ne citam je od pocetka ratova u Jugoslaviji. Politika, list sa najduzom tradicijom na Balkanu, ciji je logo bio prepoznatljiv daleko izvan Beograda, MORA da se distancira od ratnohuskacke propagande i vrati se u drustvo CIVILNIH i civilizovanih. Sa Smajlovickom, Beckovicem, Janicijevicem i sl. to je jednostavno NEIZVODLJIVO!

Sladjana

pre 16 godina

Interesuje me kako je glavna urednica utvrdila da li postoji namera ili ne? Da li su joj se ovi iz Topole poverili o namerama? Strašno je to što joj nije palo na pamet da može "mečka" danas-sutra da zaigra i pred njenim vratima i što ne razmišlja u pravcu onoga ne radi drugima ono što ne želiš tebi da rade. Mislim da je u pravu Sindikat "Politike" što traži njenu smenu.

Maja_V

pre 16 godina

Mislim da intelektualna energija ne bi trebala da se rasipa na osobe kao LJ.Smajilovic, koje vrlo dobro znaju sta rade, kako to rade i koga slusaju...Ona je zena na zadatku i ispunjava ga manje - vise korektno. Uostalom, to ce njene gazde da procene, nije na nama da o tome sudimo.
Mislim da mi (koji smo za sada bez gazde) treba da se bavimo osnovim zivotnim problemima, koji su nam svima zajednicki. Delta, SAlford, kriminal,sa posebnim osvrtom na najvecu pljacku stoleca u najavi, koja se zove besplatna podela akcija...Pa kad to isteramo, nece biti ni Tijanica na Smajilovicke, ni ostalih likova.

Ja

pre 16 godina

Dobro je da znamo šta misli jedan deo vlasti o B92. Oni bi želeli da B92 nestane, i to, po mogućnosti, tako da to jako zaboli sve zaposlene.

A to je zato što je B92 neprijatna za njih.

Moja poruka B92: samo nastavite tako! Govorite glasno i nosite protivpožarni aparat sa sobom..

Aleksandar-Ciganin

pre 16 godina

Znaci logor za nas Rome, lepo. Ne bih da vredjam ali ovakva politika ima podrsku 70% Srpskog naroda. Sto dokazuje i sastav parlamenta (DSS-NS,SRS,SPS,) plus SPC. E sad neka stave prst na celo i nek razmisle zasto je svet protiv Srbije i protiv Srpstva.

Pravnik

pre 16 godina

A šta se moglo drugo i očekivati od glavne urednice "Komosmolske pravde"V.Koštunice,u kojoj diriguje Matija /jednom DB uvek DB/ i nacionalistička bratija.
"Politika" još samo treba da objavljuje "Odjeke" pa će sve biti kako je i bilo u vreme "onoga pod lipom"!

Tužno je živeti u Koštunistanu!

Pravnik

Nemanja Radojković

pre 16 godina

Super, Cece bi mogle da pristanu na tu varijantu, ali da naplaćuju ulaz po 100 dinara, recimo.

Slušaoci Peščanika bi toliko sigurno odvojili za "live" varijantu svoje omiljene emisije, a najveći broj "rodoljuba" bi najverovatnije odustalo - pa neće valjda još finansijski da pomažu tu "antisrBsku emisiju". :D

Peščanik je tako sigurno u plusu, održala se tribina ili ne.

Bolton

pre 16 godina

Kao sto je svojevremeno kroz 'Ekspres politiku'govorila Mirjana Markovic, sto se zavrsilo odlukom vlasti da Slavko Curuvija bude ubijen, a ubistvo najavljeno kroz Ekspres i RTS - tako i danas kroz Politiku govori Velja Ilic i ekstremna desnica u srpskoj vlasti i vecem delu opozicije. Retorika je ista, primitivna, preteca, poziva na paljevinu i rusenje. Ali ne pozivaju na rusenje sistema koji unistava Srbiju vec decenijama, nego na paljenje jedne privatne RTV stanice. Poznat je psiholoski fenomen u kojem muz nezadovoljan odnosima u drustvu, na poslu, istresa se nad onima koji su nemocni, nad suprugom ili decom. Isto reaguje srpska vlast vec dve decenije. Za svoje neuspehe i promasaje okrivljuje i lomi one koji nemaju moc sile- Ivana Stambolica, Slavka Curuviju, Zorana Djindjica, B-92, Pescanik....Budite na oprezu, previse su nervozni.

kostunicina politika

pre 16 godina

to nije govor mrznje, kao sto su politika i rts objektivna glasila, kao sto je srbija demokratija i kao sto ovaj veljovac smatra da je urlanje sa kokardama, zastavama i slicnim diskusija.

GuC

pre 16 godina

Znamo vec svi ko za koga radi i ciju politiku sprovodi. Princip koncentricnih krugova: Smajlovic-Cvijanovic-Antonic-Vukadinovic-Tijanic...sada im je receno da pojacaju aktivnosti na terenu. Oni su fini, ugladjeni, susta suprotnost od drugog sistema koncentricnih krugova (Velja, Topolcanin,bezubi sa subarama...).Na taj nacin nudi nam se da uocimo tu "veliku" razliku i slusamo ove finije...a oni su otrovniji, cinicniji i mnogo opasniji trovaci od ovog kruga koji cine "nasilnici". Po ovoj mojoj teoriji, stepen gotovosti su podigli skoro na maximum, pa se moramo i mi pripremiti. Raskrinkavanje pocinje!

Dani

pre 16 godina

Stanovnici Torova nece Rome u svom naselju! Da nije tragicno, bilo bi smesno. Kakvi 'ljudi' po raznim torovima, takvi i njihovi predvodnici. Sramota za celu Topolu...

tibulo

pre 16 godina

Postovana gospodjo Smajlovic, niti zelim "Politici" lose ni Vama, itd. Siguran sam da je vas list izgubio moje poverenje, mene, citaoca decenijama.Dok sam boravio u Evropi, radio sam kao strucnjak za kvalitet papira, za stampanje itd. Svakog dana, kupovao sam Politiku,NY Herald i L'Mond koji je najvise, nekako, licio na Politku. Bio sam odusevljen kada je NIN dobio svoj izgled i dimenzije kao danas. Radio sam uporedne analize, o kvalitetu. Sada, ovaj penzioner moze vam iskreno reci da ste vi pravi problem, produkt nepotizma, vrlo jasno opredeljena na samo jednu,jedinu stranu. Gospodjo, vasa Politika je izgubila u kvalitetu. Nikad nisam bio u KPJ ili slicno. List Politika mi je "virila iz dzepa", obelezavala me je, citao je u autobusu, metrou itd. Sada, toga vise nema. Nadam se da verujete u iskustvo i osecanja.Zao mi je da se vasa srdzba pretopila u nekakav kvalitet. Izgleda da vi niste dosli u Politiku. Dosli ste u neke druge novine.

igor

pre 16 godina

Uopste nije sporan interviju,sporno je to sto se Politika nije ogradila od iznesenih stavova,i sto novinar koji je radio interviju nije postavio pitanje jovanovicu da li je svestan opasnosti svojih izjava.
Izgleda da su ns tv bastilje sve tv stanice koje se bave istininom u srbiju i korupcijom najvisih drzavnih funkcionera.
gostavao gradonacelnik Kragujevca na lokalnoj televiziji,i sad pricao kako su oni uradili ovo i ono a kako mu opozicija smeta u tome. Postavio sam mu pitanje na koje nije mogao dati odgovor "gospodine gradonacelnice sve to sto radite ne radite svojim novcem,vec novcem porsekih obveznika grada kragujevca i republike srbije i opozicija ne pravi problem sta se uradilo vec sa koliko novca se uradilo i da li je ispostovan zakon o javnim nabavkama".
Njegov odgovor je bio "Mene nista ne moze spreciti da razvijam Kragujevac"

Zar vam ovo ne zvuci poznato

Nerva

pre 16 godina

Smesno je Politiku optuzivati da da je pristrasna. Dovoljno je provesti pola minuta na tom sajtu i pogledati spisak autora/kolumnista koji se tamo redovno pojavljuju. List koji redovno objavljuje npr Antonica sa jedne i Jaksica sa druge strane, tesko da "navija". Uostalom, i Antonic i Vukadinovic pisu kolumne koje cesto nemaju mnogo lepog da kazu za Vladu, Kostunicu, DSS... No, sto bi rekli Englezi, to each his own.

pera

pre 16 godina

moram da priznam da mi je "politika" vec godinama odvratna i da ne dozvoljavam da mi udje u kucu, osim za brisanje prozora... ali smajlovicka je ovog puta, nazalost, u pravu... intervju nije bio nikakvo lobiranje. pitanje-odgovor... a citaoci neka sami iznose zakljucke. svaku informaciju treba objaviti, ma kako bila neprijatna, za B92 ili nekog drugog.

nemoj da ides mojom ulicom!

pre 16 godina

a ko je nadlezan da meni kao gradjaninu ove drzave obeca da ce oko kuce gdina Jovanovica biti postavljen zid sa bodljikavom zicom, posto ja ne bih da on prolazi mojom ulicom?

Dino

pre 16 godina

Boze dragi, taman kad pomislis da si sve cuo, procitas da gradonacelnik jednog gradica u Srbiji ima namjeru da ogradi Rome?! Pa ima li kraja njihovoj aroganciji? Ma kakva arogancija, to je cisti fasizam, svi znamo ko je ogradjivao zicom i sta je iz toga proizaslo. Pokusavam da nadjem rijeci, zaprepasten sam, ali mi ne ide...

Pirlo

pre 16 godina

Otvorim ja neki dan Politiku posle x godina i imam sta da vidim, komentar u kultrnoj kolumni by Ljubisa Ristic glavom i brkovima!
Nemojte molim Vas gdo Smajlovic onda o etici i mediju kako prenosiocu informacija. Pa sta je sledece, Ratko Markovic da radi ustavnu kolumnu?
Ti i takvi predsednici opstina mogu da nadju mesto na medijskom nebu ove nase zemlje, bar toliko ima medija koji bi rado uzeli te izjave (palma +, most...) a ako je Vama stalo da Vase kuce onda gledajte sa kim ce te praviti intervjue, ko ce Vam pisati kolumne, ko ce Vam biti novinari i da li cete se oglasavati i ogradjivati od datih izjava.
A ako je neko pozvao na linc neka to proveri javni tuzilac, nije Vas posao samo da prenosite informaciju, vazno je i na koji nacin je plasirate u javnost. Ni b92 nije savrsen medij, ali je u odnosu na Vasu kucu kvantno odskocio.

redondo

pre 16 godina

Smailoviceva jeste pristrasna, ali u kranjoj liniji i Politika to jeste vec decenijama, tako da sa tog stanovista nista drugo nisam ni ocekivao, i u krajnjoj liniji kao predstavnica jedne medijske kuce ona i ima pravo na misljenja koja su jednostrana i (opet u Politikinom stilu) cesto neargumentovana. Sto se ovog tipa tice, u ovakvoj situaciji, sa Kosovom, Novim Pazarom, i uopste najblaze receno vrlo "tankim" dosijeom Srbije po pitanju nacionalnih manjina, ovakvo oglasavanje jednog drzavnog cinovnika po pitanju Roma je politicki neodgovorno, a ljudski odvratno. Uostalom poslednjih petnaestak godina svi Velikosrbi i nacionalisti su imali itekako prostora da izraze svoje misljenje, a i dalje ga imaju. To bar u Srbiji nikad nije problem. Problem je da jedan drzavni funkcioner sebi dozvoljava da poziva na linc i da odlucuje ko sme, a ko ne sme da ima tribinu da izrazi sopstveno misljenje. To je bre ljudi nelegalno, evo i Tadic vam rece to isto. Zaista ne vidim sta je ovde sporno?

Djordje

pre 16 godina

Politika je u svojoj dugoj istoriji imala, na žalost slične uredenike, pa zar opet urednik koji ne zna šta je javna reč i kolika je njena težina? Da li gospodja Smajlović na pijaci kupuje trulo voće, zato što ne veruje svojim očima, pošto je od prodavca čula da je ono najbolje, a samo kobajagi deluje trulo? Gospođo Smajlović niste Vi pozvani da branite nekoga i formirate javno mnjenje, ubiše nas takvi dušebrižnici, pa valjda i mi znamo što smo čuli, videli i pročitali.

pele

pre 16 godina

Sta je sporno? Nista nije sporno...sve je u najboljem redu. Lepo nam je, zemlja cveta. Olos na svakom koraku. Naravno funkcioneri. Moraju se preneti te sjajne misli...Kako li samo spava ova zena?

srbijanac

pre 16 godina

Ovo je cist nacizam! Sa druge stane, ne treba cenzurisati izjave zvanicnika jer gradjani treba da znaju sta misle politicari koji ih vode. Gradjani su ti koji treba da ustanu protiv nacizma i govora mrznje!

socijalni radnik

pre 16 godina

Ovaj Jovanovic stvarno ne zna sta govori. Da li on zna sta je demokratija? Da li on zna sta je razlicitost medju ljudima? Neka ode do Nemacke i vidi kako Romi zive i gde zive. Komsije su im Nemci, Turci, Arapi. Kada Rom ima uslove da zivi normalno, on se ne razlikuje od ostalih. U Srbiji su sve druge rase pa i Romi manje vredni. Strasno je. I mi hocemo u Evropu. Tako smo ponizavali i Albance na Kosovu i zato sada placamo ceh. Kod nas postoje samo Srbijanci u Srbiji i Bosanski Srbi u Vojvodini. Sramota me je sto sam Srpkinja.

Ludvig Van Šopen

pre 16 godina

Nemojte da napadate samo Veljine gibaničare, isto je bilo problema sa Romima u Beogradu kad je tebalo da im se sredi smeštaj kad su se mnogi Beograđani bunili. To ne bi smelo da bude moneta za međustranačko potkusurivanje. Većina ljudi bez obzira na stranačko opredeljenje ima negativan odnos prema Romima. Naravno da su klerofašisti najopasniji po njih, ali ni drugi nisu bolji. Zato bi pre svega trebalo čitavo društvo da se preispita i da se odrekne diskriminatorskih stavova.

Zaprepašćen

pre 16 godina

XXI vek,u zemlji Srbiji stvaraju se koncentracioni logori?!!!Ja razumem da je Srbija zemlja Srba,ali valjda i manjine imaju neka prava,i oni su ljudi,možda ne odgovaraju svima ali...Meni se ne svidjaju neke moje komšije,i šta sada,trebam da ih ogradim bodljikavom žicom i zabranim im prolaz ulicom u kojoj živim?!Pa ovo nije II SVETSKI RAT i mi nismo NACISTIČKA nacija,valjda?!

Nema veze

pre 16 godina

SRAMOTA !!!! Predsednik opstine da se ponasa tako.
Sta su mu Romi uradili????
Lako je Rome opasati zicom.
Imam predlog: Posaljite Dragana Jovanovica neka opasa
zicom ALBANCE,(NEKA PROBA, AKO SME I MOZE ?????).
Zbog takvih kao sto je on Srbiju ne voli skoro NIKO.

LALA IZ BANATA

pre 16 godina

Pitajte G-dina Tijanića i njegove istomišljenike, zašto pesmu "Molitva" više ne peva ni na jednoj manofestaciji koju prenosi RTS,Marija Šerifović pa će vam biti jasna izjava i namera "prvog čoveka Topole".Naime obojica pomenutih nemogu da sakriju mržnju prema Romima.Ali na žalost nisu jedini.

Mile

pre 16 godina

Ovde bih da citiram uvazenog profesora Bozovica:
"Lični stav: Prof. Ratko Božović
Pretrnuli od otpora
Srbijom struji neuhvatljiva energija koju ne mogu da savladaju ni batinaši ni masovna privođenja
I miting u Beogradu 15. maja ličio bi na mnoge prethodne - donosio bi ono nepodnošljivo osećanje ponavljanja istog, u sve tragičnijim okolnostima - da se nije pojavila nova energija studentskog pokreta Otpor. Ta energija počela je da objedinjuje opoziciju entuzijazmom, hrabrošću i akcijom. Iskazivanje aktivnog otpora bilo je kao etar pod nos Beogradu koji je dve godine živeo u emotivnoj blokadi i apatiji. S visoko podignutom pesnicom kao odrednicom bunta, svakodnevnim akcijama, oni danas predstavljaju najtransparentniju pobunjeničku grupaciju u Srbiji.
Otpor je iznenadio sve: građane - umorne od decenije uzaludnih nepristajanja na gubitnički režim i varljivih nadanja u demokratske promene, opoziciju - zamorenu od jalovih dogovaranja kako da obuzda vlast koja pokazuje sve ružnije nasilničko lice. Izgleda da je najviše iznenadio represivnu i autističnu vlast. Ona se prosto uspaničila od saznanja da Srbijom struji neuhvatljiva energija otpora koju ne mogu da savladaju ni batinaši ni masovna privođenja.
Za poslednjih deset godina, policija nikada nije tako masovno hapsila aktiviste stranaka, niti je bila tako nemilosrdna prema studentima - demonstrantima. Za svega nekoliko meseci je preko petnaest hiljada sati držala u pritvoru aktiviste Otpora. Vlast je pokrenula čitavu državno-propagandnu mašineriju za satanizaciju mladića i devojaka koji na majicama nose stisnutu pesnicu, onih koji su učinili da se iluzija o Požarevcu kao bastionu podrške režimu sruši i da pred moralni i profesionalni ispit stave mnoge sudije i tužioce.
Svejedno koliko je na mitingu bilo onih koji su, na ivici strpljenja, uzvikivali - ustanak, ustanak, ustanak, a nije ih bilo malo - duh političkog moderniteta, osmišljene tolerancije i nove senzibilnosti otporovaca počeo je da struji i da uspostavlja najatraktivniju komunikaciju sa okupljenim građanima. Vlast, koja je inače u panici, ne može ni maštom ni represivnim merama da dokuči objektivnu neočekivanost mladenačkog pregnuća. Oni su za njih nerešiva enigma već i zbog koncepta svoje pobune.
Oni hoće da se nađu u središtu haotične stvarnosti i na poprištu političkog zbivanja. Njihova igra je toliko snažna i bez kalkulacija da je vlast od nje pretrnula. Kad otporovci pozivaju na građansku neposlušnost, na solidnost i solidarnost, oni ne žele da se lažu ili bilo koga da lažu.
Zato je bio u pravu Branko Ilić, otporovac - govornik kada je na mitingu rekao da je pesnica noćna mora vlasti. Očigledno, ne bi morali imati košmarne snove kad bi pristali na miran, civilizovan put, na poštene izbore.
Autor je profesor Univerziteta u Beogradu
Sreda, 17. maj 2000"

Pedja

pre 16 godina

Kad nas je nas Predsednik vec udostoio da se oglasi po pitanju Pescanika, on bi sad da je pravi drzavnik i Predsednik licno preduzeo sve da se organizuje tribina Pescanika u Arandjelovcu na koju bi i sam dosao.

isidora

pre 16 godina

ako je taj Jovanovic vec predsednik opstine Topola-znaci izabran-ne mozes mu nista!izabrao ga narod i ti sad gledaj gde ce tvojom glavom takav da udari!!!!To sto taj radi i izjavljuje zasluzuje reakciju tuzioca.no, toj se reakciji ne nadam.zvanicna politika nije dalje od takvih, pa od koga to da ocekujes!?E, Kostunice Koatunice....Sta me djavo naterao da te zaokruzujem....ne mogu to sebi oprostiti....kuda vodis srbiju, covece!

Zorica

pre 16 godina

Kako se svi prave blesavi. Ja znam jedno. Poznajem ljude koji sve svoje informacije zasnivaju na Politici i RTS. Poslednjih godinu dana, a narocito poslednjih dva meseca postali su agresivni mrzitelji svih koji nisu Srbi, agresivni obozavaoci Putina, agresivni protivnici B92 i svakoga ko slusa B92 (radio), agresivni pravoslavci koji nizom rasom smatraju svakoga ko ne posti, itd. Gledam tu transformaciju meni bliskih ljudi, nemocna da ih ubedim da nekad procitaju i nesto drugo, da pogledaju info program i druge neke TV osim RTS (i eventualno PINK dnevnika). Kako ne citam politiku i ne gledam RTS vidim samo rezultate pa se pitam vec duze vreme, sta ti ljudi tamo cuju, kako im se usadjuje ta odbojnost????
Sto se tice Pescanika, predlazem Cecama da traze od G. Jovanovica da prvo organizuje javno slusanje Pescanika, najmanje 10 iz svake godine od kad postoji zapis i najmanje svih iz ove godine, pa onda da se prica o gostovanju emisije.

Sandman

pre 16 godina

Neverovatno je kako zvanicnici Republike Srbije (ukljucujuci i Tadica) uspevaju da ubace pitanje Kosova u svaku izjavu, bez obzira da li se govori o politici, rasnoj diskriminaciji u Srbiji, ili o cvecu i poljoprivrednim proizvodima. Kosovo kao vecita mantra!!!
A po meni, ponovno budjenje sovenizma, netrpeljivosti i agresivnog fasizma u Srbiji je iskljucivo rezultat aktivnosti zvanicne pozicije Srbije apropo Kosova. Cista tragedija!

Vojislav

pre 16 godina

Ljudi,
ovo nije nista cudno zasto se kao sada svi izcudjuju i deluju sokirano pa to je nasa svakodnevnica a ZASTO?
Zato sto u Srbiji zivi nepismen i neskolovan narod koji ovakav govor smatra normalnom pojavom. Tu ne moze absulutno nista da se uradi.
TO se ne moze iskoreniti za 100 godina. Primitivizam je zastitni znak naseg drustva.
Lek je tu a to je jacanje privrede i zakonodavstvo koje funkcionise.
Pitanje je da li u Srbiji ima neko ko je hrabar i sposoban da sprovodi te reforme bez da gleda kako ce to da se odrazi na naredne izbore. Tu lezi kljuc uspeha.