1. Rasturena zemlja:(((
    (Smuleco, 27. januar 2022 11:42)

    # Link komentara

  2. Imam utisak da ce sada slediti prica da su ubijeni strazari Ruske nacionalnosti.
    (Sasa, 27. januar 2022 08:45)

    Ne, nego da je ovaj sto je pucao Rus.
    (Nikola N., 27. januar 2022 10:21)

    # Link komentara

  3. Decko je vec uhapsen. Upropastio je i svoj zivot i jos 5 drugih zivota. Tuzno
    (Adam, 27. januar 2022 09:48)

    # Link komentara

  4. Dešavaju se takve stvari svuda na svetu
    (igor, 27. januar 2022 09:30)

    # Link komentara

  5. Sta ce im Rusi, dovoljni su sami sebi...
    (mare, 27. januar 2022 09:24)

    # Link komentara

  6. Dete , da li mu pušku i očekuju da niko ne bude povređen. Verovatno je slušao non stop kako će biti rata sa rusima u tim godinama bi i ozbiljniji muškarac psihički podlego
    (brain, 27. januar 2022 09:15)

    # Link komentara

  7. Момак је приступио гарди прошле јесени имао добре карактеристике из Одесе је вероватно руског порекла.Прошле недеље у Одеси ухапшен агент Руске Федерације.Да ли је то био окидач за убијање младих војника или за нешто друго показаће време.Ако га ухвате живог сазнаће се.А ако неко мисли да је Мајдан био разлог за ово што се дешава тај нема појма о историји ова два народа.Ово Русија спрема од како је Украјина стекла независност.Русија је светска сила само ако је Украјина у њеном саставу,овако је само регионална.Некад био један народ док принчеви из Кијева мосу почели да праве своје државице на североистоку далеко од Кијева.Више пута су спалили Кијев ти принчеви кроз векове него Татари.А о преварама до данашњег дана може књига да се напише.
    (ко ли је то?, 27. januar 2022 08:55)

    # Link komentara

  8. pa neka se poubijaju više... dosta mi ih je više
    (Bane, 27. januar 2022 08:47)

    # Link komentara

  9. Imam utisak da ce sada slediti prica da su ubijeni strazari Ruske nacionalnosti.
    (Sasa, 27. januar 2022 08:45)

    # Link komentara

  10. ...dobro je...ja vec mislio ameri iscenirali da su Rusi...
    (djani boy, 27. januar 2022 08:43)

    # Link komentara

  11. Da li su toliko nestrpljivi da ih Rusi napadnu, da moraju sami da počnu da se ubijaju?
    (expert, 27. januar 2022 08:37)

    # Link komentara

  12. Ovima Rusi ni ne trebaju...
    (Radoznalko, 27. januar 2022 08:36)

    # Link komentara

  13. Pa daa.. Sad će ukrajinski Račak. Treba započeti sukob nekako.
    (Rale, 27. januar 2022 08:30)

    # Link komentara

  14. Dosta vec jednom sa tom Ukrajinom! Ne postoji narod koji se gluplje ponasa u odnosu na svoju situaciju ... sem nas.
    (vidoje, 27. januar 2022 08:30)