Petak, 08.10.2021.

07:00

528 stranica dokaza o tome ko je dao novac Institutu u Vuhanu; A tek ko je bio "glavni"...

Isplivali dokumenti po kojima je američki "EcoHealth Alliance" Institutu za virusologiju u Vuhanu i Univerzitetu "East China Normal" donirao 3.1 milion dolara.

Izvor: Jutarnji list

528 stranica dokaza o tome ko je dao novac Institutu u Vuhanu; A tek ko je bio "glavni"... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

38 Komentari

Sortiraj po:

opreznost

pre 2 godine

I? Jel i ovo teorija zavjere?
Pa ljudi o ovome govore još od početka pandemije, ali ih konstantno ućutkavaju.
Zanima me samo kad će i ostale stvari izaći na vidjelo i da li će ikad iko odgovarati zbog ovog zločina protiv čovječanstva?
(Tarmi, 08. oktobar 2021 07:55)

Ne, ali teorija zavere je da je neka grupa zlica koje iz mracne prostorije vladaju svetom namerno pustila virus da zarazi ljude. Prosto virus se prosirio bez icije zle namere i to je sad valjda jasno i najglupljima.
(Xman, 8. oktobar 2021 08:54)


Izvinite, ali kako Vi to znate?
Ne znam pouzdano ni ja da to nije tako, naravno. Niti tvrdim.

Ali, cinjenica je da su odredjene farmaceutske kompanije "preko noci" zgrnule milijarde USD na vakcinama protiv kovida. Cinjenica je i da su najveci koncerni dobili milijarde pomoci tokom pandemije od najmocnijih drzava. Cinjenica je i da je pandemija dovela do gusenja nekih snaznih protesta sirom sveta. Primeri su: "Zuti prsluci" u FRA, Baskijci u SPA, BLM (pre svega) u SAD i drugi.
Tako da se ne moze reci da nisu postojali politicki i ekonomski motivi medju mocnicima da se izazove pandemija.

Zanimljivo je i da je sada dokumentovano da se naucnici bave marketingom u ime svojih poslodavaca, za novac. Toliko o njihovom integritetu i vecitom pozivanju na nesto sto je "nauka dokazala".
Jasno je da to "moze da bidne, ali ne mora da znaci".

Radoznao

pre 2 godine

Zapravo se cela Faučijeva odbrana pred senatskim odborom ( gde e odgovarao na pitanja senatora Pola) to, da ona dva sloja virusa koji su napravljeni parama koje je on dao, baš ta dva sloja nemaju veze sa današnjom pandemijom. Inače, ova vest je najmanje mesec i po dana stara, kada su izašli interceptorovi papiri, ali je dosad se pokušalo sa zataškivanjem. Kada jednom prestane histerija, mislim da će neki novinar ( najverovatnije istih novina i medija koji su i napravili histeriju) dobiti Pulicerovu nagradu za članak kojim će "razotkriti" Faučija. Nažalost, niko zapravo nije slušao nauku, već su političari slušali medijsku histeriju. Sa ovim ne kažem da virus ne postoji, niti da ne može biti smrtonosan, već da će se ispostaviti da su većina mera protiv istih na srednje i duže staze štetnije od samog virusa.

hajdučka trava

pre 2 godine

Tačno tako EcoHealth Alliance je lovio slepe miševe po kineskim pećinama jer hoće da naprave biblioteku koronavirusa. I skupili su ih pregršt međutim nijedan od njih nije ovaj "naš" SARS-CoV-2, isto tako kod meštana koji žive blizu pećina nađena su antitela na sve druge korone osim na ovu aktuelnu. Dokazivanje da je virus došao iz prirode im postao ogroman problem, toliki da ovaj Peter Dazak se satra na tviteru objašnjavajući kako je "naš" virus tu negde u nekoj pećini, čak su počeli i Kambodžu da spominju jer im ponestaje netestiranih pećina u kineskoj provinciji Yunan, ali avaj, sve ukazuje da je laboratorija u Vuhanu epicentar, i ono što će da bude na kraju je da se utvrdi da li pušten namerno ili slučajno..

XP

pre 2 godine

(patriot, 08. oktobar 2021 10:12)

Faučijevo svedočenje: Mi smo dali pare Peri, a Pera je dao Lazi, a mi damo mnogo para i ne zanima nas kome će ih Pera proslediti.

Ako ne razumeš, u ovoj priči Pera je EcoHealthAliance, Laza je laboratorija u Vuhanu koja je radila GOF (gain of function, pojačavanje funkcija) virusa, i Fauči se pravio blesav, tek tako ćeš dati nekome neke milione i ne zanima te šta će mu i gde će novac završiti? Šta ako je EHA htela da finansira ISIS? Nema veze, evo para? Ma sigurno.

Nevera

pre 2 godine

Znaci mi koje nazivate ravnozemljasi i antivakseri ispadosmo u pravu? Mogli bi ste bar da se izvinite...
(Bojan, 8. oktobar 2021 08:53)

Sta ste u pravu? Najmanje je bitno kako je virus pobegao iz laboratorije, ili je namerno pusten. Stvaran je jos kako, ubija ljude, a najdelotvorniji lek jeste vakcina. Sto se ostalog tice, odgovorni ce nadam se jednog dana odgovarati, a isto tako i odgovorni za sirenje antivakserske histerije, potpuno sulude i nicim utemeljene.

Steva

pre 2 godine

"Osim toga u dokumentima ima podataka i o pravljenu novog virusa, a stručnaci koje su novinari kontaktirali smatraju da bi takva istraživanja morala biti zabranjena". Pametnom je ovo dovoljno. Čoveče šta radiš? Ili vidiš li šta si uradio?
(Marko od Mođile, 8. oktobar 2021 10:08)

Dobar zaključak ali tamo gde ja vladavina svetom imperativ i neutaživa želja za novcemi kapitalom, tu pameti nema.

Dule

pre 2 godine

3 milioma dolara su simbolička vrednost u jednom ovakvom projektu. Čisto ako se nešto otkrije da mogu i oni u aktu da zavire i ništa više. Moje subjektivno mišljenje je da virus potiče iz labaratorije ali neznam čije. Drugo Wuhan labaratorija je nešto odakle virusi nemogu pobeći, već ako izadju onda namerno izneti (...)
(aco mafijaš, 8. oktobar 2021 10:18)

Uopšte nije nikakva simbolična vrednost, jer je data tačno za stvari koje su im bile zabranjene u Americi da rade, a to je ukrštanje nekoliko slojeva životinjskih virusa na takav način da bi postali zarazniji i opasniji za ljude (gain of function).

Nije im data ta suma da unaprede celu kinesku virologiju, već je služila da nekoliko naučnika može da se igra boga.

Dalje, što se tiče tvoje procene da tako nešto nije moglo da se desi Kinezima, procureli su i snimci o tome koliko aljkavo izgleda bezbednost u toj laboratoriji, kad sam to video mene više čudi da ovu pandemiju nismo dobili godinama ranije.

joja

pre 2 godine

patriot
pričaš besmislice, pa još ko neki visokoumni znalac. Direktno optužen Fauči se branio mešavinom eksplicitnog laganja i laganja igrom reči, dvosmislenim tehnikalijama.
Ali oni su direktno finansirali ne samo potrage virusa nego i transfer tehnologije manipulacije u laboratoriju donesenih virusa. Fora mu je da kao nigde nije baš potpisao "finansiram ne samo žetvu izvorno opasnih virusa nego i njihovu transformaciju u baš upotrebljve za epidemiju". Iako je priznao (kako ne bi, pa web je dostupno) svaki individalni korak tog procesa. Samo nije finansirao "e sad ga (namerno ili greškom) pustite iz laboratorije."
OK, nije to potpisao ODJEDNOM i nije potpisao puštanje u svet. Ali jeste i "nađite ih još, bris iz svakog slepog miša" i sve ono "prenesite kinezima "gain of functin" i dr. napredne tehnike genetske manipulacije".
Ključ prevare je što je protivzakonito da finansiraju napore - čitaj pažljivo - "povećanja zaražljivosti LJUDSKOG patogena". To je fora za malu decu. Oni su povećavali zaražljivost ŽIVOTINJSKOG patogena, i to je kao po zakonu. E a to što je posle eto ispalo da je on za ljude još zaražljiviji i opasniji - e pa to se dotada, dok nije ni postojao - kobajagi nije ni znalo! Iako su to radili UPRAVO da bi, vežbajući na ZA LJUDE opasnom patogenu, vežbali unapred odbranu od ljudske epidemije!!!
Takvi ko ti su prošle godine ovo ismevali, ono "budale veruju u zavere". Sledeće godine takvi kao ti govoriće "pa znao sam ja to i govorio svo vreme"...

Dule

pre 2 godine

(patriot, 8. oktobar 2021 10:12)

Ti si najveći ravnozemljaš ovde, jer si ko papagaj prosto ponovio sve floskule CNN-a, uprkos dokazima protiv tvojih verovanja. O kakvim antivakserima pričaš? Kako si samo zaboravio da dodaš i "racisti i beli suprematisti"?

Ako je "gain of function" tako divna stvar, zašto im je bilo zabranjeno u Americi time da se bave, još pod Obamom, pa su im pod Trampom uveli još ograničenja jer je Fauči koristio "nevladine" organizacije da to istraživanje izfinansiraju u Kini? Čak i kada im je i bilo zabranjeno da to istraživanje nastave u Kini, su oformili "nevladinu" organizaciju kojoj su dali pare, koja je onda dala pare Kinezima.

Itekako ima ogromnih indicija da je virus napravljen u laboratoriji, samo nema indicija da je za to korišćenjen CRISPR alat, nego da je to rađeno ukrštanjem nekoliko virusa tehnikom koju su Piter Dezek (lik kome su to zabranili da se time bavi u Americi) i Doktorka Šišmiš iz te laboratorije OBJAVILI U NAUČNIM RADOVIMA GDE SU I DEKLARISALI DA IM JE FAUČI DAO PARE ZA TO.

Nije niko hakovao Pentagon da bi dobio te informacije, one su bile sve vreme dostupne javno.

Ono što nije bilo dostupno javno, a sada je isplivalo je da je Fauči namerno pokušavao to da zataška.

XXX

pre 2 godine

Ona njuška Fauči treba da završi iza rešetaka, ali teško da će da to da se dogodi jer je u dubokoj vezi da onim psihopatama Klintonovima & Co., a sa druge strane Kinezi: “Nismo mi, keve mi!”

aco mafijaš

pre 2 godine

3 milioma dolara su simbolička vrednost u jednom ovakvom projektu. Čisto ako se nešto otkrije da mogu i oni u aktu da zavire i ništa više. Moje subjektivno mišljenje je da virus potiče iz labaratorije ali neznam čije. Drugo Wuhan labaratorija je nešto odakle virusi nemogu pobeći, već ako izadju onda namerno izneti. Kad već neko spominje pare i izdatke za vakcine i sl moram napomenuti da ta vrednost od par stotina milijardi je kap vode u odnosu na ono što se dogadja na svetskim berzama. Pa samo u NY je za godinu dana 26 hiljada milijardi dolara vrednosti svetskih kompanija promenulo vlasnika. Ponajviše Kineske kompanije su izubile vrednost i do 70% a američke porasle prosečno preko 100%. Sad vam je jasno ko je gubitnik a ko profiter. Ljudi su kao i uvek samo kolateralna šteta

Marko od Mođile

pre 2 godine

"Osim toga u dokumentima ima podataka i o pravljenu novog virusa, a stručnaci koje su novinari kontaktirali smatraju da bi takva istraživanja morala biti zabranjena". Pametnom je ovo dovoljno. Čoveče šta radiš? Ili vidiš li šta si uradio?

Mik

pre 2 godine

Ne smatram sebe antivakserom, naprotiv, ali sve vreme govorim da je ovaj virus proizveden. Da li je i namerno pušten ili ne, o tome možemo da raspravljamo. Iz ovoga je jasno da se sa korona virusima odavno eksperimentiše i da se zbog toga i vakcine ranije pojavljuju, jer je na njima već rađeno.
U svetu nema efikasne kontrole nad mnogim mutnim radnjama, jer Amerikanci i Kinezi rade zajedno, a ne jedni protiv drugih! Novac je uvek gospodar.

Sinak

pre 2 godine

"Amerikanci pomažu ta ispitivanja da bi došli do novih saznanja bez izlaganja riziku svojih naučnika.
Cilj takvih istraživanja je prevencija.
Sada kada imamo pandemiju najbolje je da se vakcinišu svi koji mogu od 12 godina pa naviše. To je jedini pouzdan način da se bolest tih razmera zaustavi.
Ravnozemljaši, antivakseri i slični nemaju drugo rešenje sem da se pusti da evolucija kroz hiljade godina obezbedi prirodni imunitet kao kod slepih miševa. U tom slučaju neke partije će u međuvremenu ostati bez glasača.
(patriot, 8. oktobar 2021 10:12) "

Sinak prevencija je da se ne guras u pecine u kojima znas da zive zarazni slepi misevi. Prevencija je da covek ne unistava sve pred sobom da bi sve pretvorio u papirne novcanice. Previse si mi naivan sinak.

patriot

pre 2 godine

Da li je toliko teško čitati tekst s razumevanjem. Fauči u svedočenju izjavio da američki institut nikada nije finansirao povećanje zaraznosti virusa. Zašto u Srbiji to čitaju da jeste? Skretanje pažnje da je uzimanje uzoraka u pećinama operacija povećanog rizika je normalno i istinito.
Nema jasnih dokaza da je novi virus generisan u laboratoriji, niti da je namerno ili slučajno pušten iz laboratorije.
Institut za viruse u Vuhanu se naravno bavi virusima i prikuplja saznanja o postojećim i novim virusima. Postoji prirodna pogodnost u Kini da postoje pećine sa mnogo slepih miševa koji su poznati prenosilac virusa. Amerikanci pomažu ta ispitivanja da bi došli do novih saznanja bez izlaganja riziku svojih naučnika.
Cilj takvih istraživanja je prevencija.
Sada kada imamo pandemiju najbolje je da se vakcinišu svi koji mogu od 12 godina pa naviše. To je jedini pouzdan način da se bolest tih razmera zaustavi.
Ravnozemljaši, antivakseri i slični nemaju drugo rešenje sem da se pusti da evolucija kroz hiljade godina obezbedi prirodni imunitet kao kod slepih miševa. U tom slučaju neke partije će u međuvremenu ostati bez glasača.

Tarmi

pre 2 godine

@Xman
"Slučajno" - moguće je sve.
Upravo čitam tekst iz avgusta mjeseca u kome se ranije tvrdnje, da određene američke zdravstvene institucije i sam dr Fauči imaju veze sa eksperimentima sa SARS virusom, proglašavaju teorijom zavjere.
Kome sad vjerovati i šta li će još isplivati, pitam se?

Zoran

pre 2 godine

Kriv je Betmen !
(Superhik, 8. oktobar 2021 08:35)

Meni je drago da Čak Noris ima čiste ruke. Svaka čast, i ovo dokazuje koliko je velik, najjači.

skrle

pre 2 godine

Važno je napomenuti i kako je predsednik agencije "EcoHealth Alliance" Peter Dazak dokazano pomagao pri organizovanju naučnikada svaku raspravu o mogućem laboratorijskom poreklu kovida-19, čak i ako je utemeljena na naučnim, ocrtaju kao teoriju zavere.

Eto vam nauke na koju se toliko pozivate.

Kosta

pre 2 godine

Znači Ameri i Kinezi zajedno. Ne čudi me, pogotovo ne to da je Fauči umešan direktno. Plus je povezan sa Fajzerom. Teorija zavere? Ma kakvi, ovakve stvari su viđene milion puta u svetu " biznisa".

Xman

pre 2 godine

I? Jel i ovo teorija zavjere?
Pa ljudi o ovome govore još od početka pandemije, ali ih konstantno ućutkavaju.
Zanima me samo kad će i ostale stvari izaći na vidjelo i da li će ikad iko odgovarati zbog ovog zločina protiv čovječanstva?
(Tarmi, 08. oktobar 2021 07:55)

Ne, ali teorija zavere je da je neka grupa zlica koje iz mracne prostorije vladaju svetom namerno pustila virus da zarazi ljude. Prosto virus se prosirio bez icije zle namere i to je sad valjda jasno i najglupljima.

Zivko

pre 2 godine

Cak i da je pobegao iz laboratorije.

To ne menja cinjenicu da je virus opasan i da trenutno od njega jedino vakcina stiti koliko toliko.

A kasnije ce se saznati istina jednom do kraja.

Tarmi

pre 2 godine

I? Jel i ovo teorija zavjere?
Pa ljudi o ovome govore još od početka pandemije, ali ih konstantno ućutkavaju.
Zanima me samo kad će i ostale stvari izaći na vidjelo i da li će ikad iko odgovarati zbog ovog zločina protiv čovječanstva?

Kosta

pre 2 godine

Znači Ameri i Kinezi zajedno. Ne čudi me, pogotovo ne to da je Fauči umešan direktno. Plus je povezan sa Fajzerom. Teorija zavere? Ma kakvi, ovakve stvari su viđene milion puta u svetu " biznisa".

Tarmi

pre 2 godine

I? Jel i ovo teorija zavjere?
Pa ljudi o ovome govore još od početka pandemije, ali ih konstantno ućutkavaju.
Zanima me samo kad će i ostale stvari izaći na vidjelo i da li će ikad iko odgovarati zbog ovog zločina protiv čovječanstva?

skrle

pre 2 godine

Važno je napomenuti i kako je predsednik agencije "EcoHealth Alliance" Peter Dazak dokazano pomagao pri organizovanju naučnikada svaku raspravu o mogućem laboratorijskom poreklu kovida-19, čak i ako je utemeljena na naučnim, ocrtaju kao teoriju zavere.

Eto vam nauke na koju se toliko pozivate.

XXX

pre 2 godine

Ona njuška Fauči treba da završi iza rešetaka, ali teško da će da to da se dogodi jer je u dubokoj vezi da onim psihopatama Klintonovima & Co., a sa druge strane Kinezi: “Nismo mi, keve mi!”

Mik

pre 2 godine

Ne smatram sebe antivakserom, naprotiv, ali sve vreme govorim da je ovaj virus proizveden. Da li je i namerno pušten ili ne, o tome možemo da raspravljamo. Iz ovoga je jasno da se sa korona virusima odavno eksperimentiše i da se zbog toga i vakcine ranije pojavljuju, jer je na njima već rađeno.
U svetu nema efikasne kontrole nad mnogim mutnim radnjama, jer Amerikanci i Kinezi rade zajedno, a ne jedni protiv drugih! Novac je uvek gospodar.

Zivko

pre 2 godine

Cak i da je pobegao iz laboratorije.

To ne menja cinjenicu da je virus opasan i da trenutno od njega jedino vakcina stiti koliko toliko.

A kasnije ce se saznati istina jednom do kraja.

Tarmi

pre 2 godine

@Xman
"Slučajno" - moguće je sve.
Upravo čitam tekst iz avgusta mjeseca u kome se ranije tvrdnje, da određene američke zdravstvene institucije i sam dr Fauči imaju veze sa eksperimentima sa SARS virusom, proglašavaju teorijom zavjere.
Kome sad vjerovati i šta li će još isplivati, pitam se?

Zoran

pre 2 godine

Kriv je Betmen !
(Superhik, 8. oktobar 2021 08:35)

Meni je drago da Čak Noris ima čiste ruke. Svaka čast, i ovo dokazuje koliko je velik, najjači.

Sinak

pre 2 godine

"Amerikanci pomažu ta ispitivanja da bi došli do novih saznanja bez izlaganja riziku svojih naučnika.
Cilj takvih istraživanja je prevencija.
Sada kada imamo pandemiju najbolje je da se vakcinišu svi koji mogu od 12 godina pa naviše. To je jedini pouzdan način da se bolest tih razmera zaustavi.
Ravnozemljaši, antivakseri i slični nemaju drugo rešenje sem da se pusti da evolucija kroz hiljade godina obezbedi prirodni imunitet kao kod slepih miševa. U tom slučaju neke partije će u međuvremenu ostati bez glasača.
(patriot, 8. oktobar 2021 10:12) "

Sinak prevencija je da se ne guras u pecine u kojima znas da zive zarazni slepi misevi. Prevencija je da covek ne unistava sve pred sobom da bi sve pretvorio u papirne novcanice. Previse si mi naivan sinak.

patriot

pre 2 godine

Da li je toliko teško čitati tekst s razumevanjem. Fauči u svedočenju izjavio da američki institut nikada nije finansirao povećanje zaraznosti virusa. Zašto u Srbiji to čitaju da jeste? Skretanje pažnje da je uzimanje uzoraka u pećinama operacija povećanog rizika je normalno i istinito.
Nema jasnih dokaza da je novi virus generisan u laboratoriji, niti da je namerno ili slučajno pušten iz laboratorije.
Institut za viruse u Vuhanu se naravno bavi virusima i prikuplja saznanja o postojećim i novim virusima. Postoji prirodna pogodnost u Kini da postoje pećine sa mnogo slepih miševa koji su poznati prenosilac virusa. Amerikanci pomažu ta ispitivanja da bi došli do novih saznanja bez izlaganja riziku svojih naučnika.
Cilj takvih istraživanja je prevencija.
Sada kada imamo pandemiju najbolje je da se vakcinišu svi koji mogu od 12 godina pa naviše. To je jedini pouzdan način da se bolest tih razmera zaustavi.
Ravnozemljaši, antivakseri i slični nemaju drugo rešenje sem da se pusti da evolucija kroz hiljade godina obezbedi prirodni imunitet kao kod slepih miševa. U tom slučaju neke partije će u međuvremenu ostati bez glasača.

Marko od Mođile

pre 2 godine

"Osim toga u dokumentima ima podataka i o pravljenu novog virusa, a stručnaci koje su novinari kontaktirali smatraju da bi takva istraživanja morala biti zabranjena". Pametnom je ovo dovoljno. Čoveče šta radiš? Ili vidiš li šta si uradio?

Xman

pre 2 godine

I? Jel i ovo teorija zavjere?
Pa ljudi o ovome govore još od početka pandemije, ali ih konstantno ućutkavaju.
Zanima me samo kad će i ostale stvari izaći na vidjelo i da li će ikad iko odgovarati zbog ovog zločina protiv čovječanstva?
(Tarmi, 08. oktobar 2021 07:55)

Ne, ali teorija zavere je da je neka grupa zlica koje iz mracne prostorije vladaju svetom namerno pustila virus da zarazi ljude. Prosto virus se prosirio bez icije zle namere i to je sad valjda jasno i najglupljima.

aco mafijaš

pre 2 godine

3 milioma dolara su simbolička vrednost u jednom ovakvom projektu. Čisto ako se nešto otkrije da mogu i oni u aktu da zavire i ništa više. Moje subjektivno mišljenje je da virus potiče iz labaratorije ali neznam čije. Drugo Wuhan labaratorija je nešto odakle virusi nemogu pobeći, već ako izadju onda namerno izneti. Kad već neko spominje pare i izdatke za vakcine i sl moram napomenuti da ta vrednost od par stotina milijardi je kap vode u odnosu na ono što se dogadja na svetskim berzama. Pa samo u NY je za godinu dana 26 hiljada milijardi dolara vrednosti svetskih kompanija promenulo vlasnika. Ponajviše Kineske kompanije su izubile vrednost i do 70% a američke porasle prosečno preko 100%. Sad vam je jasno ko je gubitnik a ko profiter. Ljudi su kao i uvek samo kolateralna šteta

opreznost

pre 2 godine

I? Jel i ovo teorija zavjere?
Pa ljudi o ovome govore još od početka pandemije, ali ih konstantno ućutkavaju.
Zanima me samo kad će i ostale stvari izaći na vidjelo i da li će ikad iko odgovarati zbog ovog zločina protiv čovječanstva?
(Tarmi, 08. oktobar 2021 07:55)

Ne, ali teorija zavere je da je neka grupa zlica koje iz mracne prostorije vladaju svetom namerno pustila virus da zarazi ljude. Prosto virus se prosirio bez icije zle namere i to je sad valjda jasno i najglupljima.
(Xman, 8. oktobar 2021 08:54)


Izvinite, ali kako Vi to znate?
Ne znam pouzdano ni ja da to nije tako, naravno. Niti tvrdim.

Ali, cinjenica je da su odredjene farmaceutske kompanije "preko noci" zgrnule milijarde USD na vakcinama protiv kovida. Cinjenica je i da su najveci koncerni dobili milijarde pomoci tokom pandemije od najmocnijih drzava. Cinjenica je i da je pandemija dovela do gusenja nekih snaznih protesta sirom sveta. Primeri su: "Zuti prsluci" u FRA, Baskijci u SPA, BLM (pre svega) u SAD i drugi.
Tako da se ne moze reci da nisu postojali politicki i ekonomski motivi medju mocnicima da se izazove pandemija.

Zanimljivo je i da je sada dokumentovano da se naucnici bave marketingom u ime svojih poslodavaca, za novac. Toliko o njihovom integritetu i vecitom pozivanju na nesto sto je "nauka dokazala".
Jasno je da to "moze da bidne, ali ne mora da znaci".

XP

pre 2 godine

(patriot, 08. oktobar 2021 10:12)

Faučijevo svedočenje: Mi smo dali pare Peri, a Pera je dao Lazi, a mi damo mnogo para i ne zanima nas kome će ih Pera proslediti.

Ako ne razumeš, u ovoj priči Pera je EcoHealthAliance, Laza je laboratorija u Vuhanu koja je radila GOF (gain of function, pojačavanje funkcija) virusa, i Fauči se pravio blesav, tek tako ćeš dati nekome neke milione i ne zanima te šta će mu i gde će novac završiti? Šta ako je EHA htela da finansira ISIS? Nema veze, evo para? Ma sigurno.

joja

pre 2 godine

patriot
pričaš besmislice, pa još ko neki visokoumni znalac. Direktno optužen Fauči se branio mešavinom eksplicitnog laganja i laganja igrom reči, dvosmislenim tehnikalijama.
Ali oni su direktno finansirali ne samo potrage virusa nego i transfer tehnologije manipulacije u laboratoriju donesenih virusa. Fora mu je da kao nigde nije baš potpisao "finansiram ne samo žetvu izvorno opasnih virusa nego i njihovu transformaciju u baš upotrebljve za epidemiju". Iako je priznao (kako ne bi, pa web je dostupno) svaki individalni korak tog procesa. Samo nije finansirao "e sad ga (namerno ili greškom) pustite iz laboratorije."
OK, nije to potpisao ODJEDNOM i nije potpisao puštanje u svet. Ali jeste i "nađite ih još, bris iz svakog slepog miša" i sve ono "prenesite kinezima "gain of functin" i dr. napredne tehnike genetske manipulacije".
Ključ prevare je što je protivzakonito da finansiraju napore - čitaj pažljivo - "povećanja zaražljivosti LJUDSKOG patogena". To je fora za malu decu. Oni su povećavali zaražljivost ŽIVOTINJSKOG patogena, i to je kao po zakonu. E a to što je posle eto ispalo da je on za ljude još zaražljiviji i opasniji - e pa to se dotada, dok nije ni postojao - kobajagi nije ni znalo! Iako su to radili UPRAVO da bi, vežbajući na ZA LJUDE opasnom patogenu, vežbali unapred odbranu od ljudske epidemije!!!
Takvi ko ti su prošle godine ovo ismevali, ono "budale veruju u zavere". Sledeće godine takvi kao ti govoriće "pa znao sam ja to i govorio svo vreme"...

hajdučka trava

pre 2 godine

Tačno tako EcoHealth Alliance je lovio slepe miševe po kineskim pećinama jer hoće da naprave biblioteku koronavirusa. I skupili su ih pregršt međutim nijedan od njih nije ovaj "naš" SARS-CoV-2, isto tako kod meštana koji žive blizu pećina nađena su antitela na sve druge korone osim na ovu aktuelnu. Dokazivanje da je virus došao iz prirode im postao ogroman problem, toliki da ovaj Peter Dazak se satra na tviteru objašnjavajući kako je "naš" virus tu negde u nekoj pećini, čak su počeli i Kambodžu da spominju jer im ponestaje netestiranih pećina u kineskoj provinciji Yunan, ali avaj, sve ukazuje da je laboratorija u Vuhanu epicentar, i ono što će da bude na kraju je da se utvrdi da li pušten namerno ili slučajno..

Dule

pre 2 godine

(patriot, 8. oktobar 2021 10:12)

Ti si najveći ravnozemljaš ovde, jer si ko papagaj prosto ponovio sve floskule CNN-a, uprkos dokazima protiv tvojih verovanja. O kakvim antivakserima pričaš? Kako si samo zaboravio da dodaš i "racisti i beli suprematisti"?

Ako je "gain of function" tako divna stvar, zašto im je bilo zabranjeno u Americi time da se bave, još pod Obamom, pa su im pod Trampom uveli još ograničenja jer je Fauči koristio "nevladine" organizacije da to istraživanje izfinansiraju u Kini? Čak i kada im je i bilo zabranjeno da to istraživanje nastave u Kini, su oformili "nevladinu" organizaciju kojoj su dali pare, koja je onda dala pare Kinezima.

Itekako ima ogromnih indicija da je virus napravljen u laboratoriji, samo nema indicija da je za to korišćenjen CRISPR alat, nego da je to rađeno ukrštanjem nekoliko virusa tehnikom koju su Piter Dezek (lik kome su to zabranili da se time bavi u Americi) i Doktorka Šišmiš iz te laboratorije OBJAVILI U NAUČNIM RADOVIMA GDE SU I DEKLARISALI DA IM JE FAUČI DAO PARE ZA TO.

Nije niko hakovao Pentagon da bi dobio te informacije, one su bile sve vreme dostupne javno.

Ono što nije bilo dostupno javno, a sada je isplivalo je da je Fauči namerno pokušavao to da zataška.

Radoznao

pre 2 godine

Zapravo se cela Faučijeva odbrana pred senatskim odborom ( gde e odgovarao na pitanja senatora Pola) to, da ona dva sloja virusa koji su napravljeni parama koje je on dao, baš ta dva sloja nemaju veze sa današnjom pandemijom. Inače, ova vest je najmanje mesec i po dana stara, kada su izašli interceptorovi papiri, ali je dosad se pokušalo sa zataškivanjem. Kada jednom prestane histerija, mislim da će neki novinar ( najverovatnije istih novina i medija koji su i napravili histeriju) dobiti Pulicerovu nagradu za članak kojim će "razotkriti" Faučija. Nažalost, niko zapravo nije slušao nauku, već su političari slušali medijsku histeriju. Sa ovim ne kažem da virus ne postoji, niti da ne može biti smrtonosan, već da će se ispostaviti da su većina mera protiv istih na srednje i duže staze štetnije od samog virusa.

Dule

pre 2 godine

3 milioma dolara su simbolička vrednost u jednom ovakvom projektu. Čisto ako se nešto otkrije da mogu i oni u aktu da zavire i ništa više. Moje subjektivno mišljenje je da virus potiče iz labaratorije ali neznam čije. Drugo Wuhan labaratorija je nešto odakle virusi nemogu pobeći, već ako izadju onda namerno izneti (...)
(aco mafijaš, 8. oktobar 2021 10:18)

Uopšte nije nikakva simbolična vrednost, jer je data tačno za stvari koje su im bile zabranjene u Americi da rade, a to je ukrštanje nekoliko slojeva životinjskih virusa na takav način da bi postali zarazniji i opasniji za ljude (gain of function).

Nije im data ta suma da unaprede celu kinesku virologiju, već je služila da nekoliko naučnika može da se igra boga.

Dalje, što se tiče tvoje procene da tako nešto nije moglo da se desi Kinezima, procureli su i snimci o tome koliko aljkavo izgleda bezbednost u toj laboratoriji, kad sam to video mene više čudi da ovu pandemiju nismo dobili godinama ranije.

Steva

pre 2 godine

"Osim toga u dokumentima ima podataka i o pravljenu novog virusa, a stručnaci koje su novinari kontaktirali smatraju da bi takva istraživanja morala biti zabranjena". Pametnom je ovo dovoljno. Čoveče šta radiš? Ili vidiš li šta si uradio?
(Marko od Mođile, 8. oktobar 2021 10:08)

Dobar zaključak ali tamo gde ja vladavina svetom imperativ i neutaživa želja za novcemi kapitalom, tu pameti nema.

Nevera

pre 2 godine

Znaci mi koje nazivate ravnozemljasi i antivakseri ispadosmo u pravu? Mogli bi ste bar da se izvinite...
(Bojan, 8. oktobar 2021 08:53)

Sta ste u pravu? Najmanje je bitno kako je virus pobegao iz laboratorije, ili je namerno pusten. Stvaran je jos kako, ubija ljude, a najdelotvorniji lek jeste vakcina. Sto se ostalog tice, odgovorni ce nadam se jednog dana odgovarati, a isto tako i odgovorni za sirenje antivakserske histerije, potpuno sulude i nicim utemeljene.

Xman

pre 2 godine

I? Jel i ovo teorija zavjere?
Pa ljudi o ovome govore još od početka pandemije, ali ih konstantno ućutkavaju.
Zanima me samo kad će i ostale stvari izaći na vidjelo i da li će ikad iko odgovarati zbog ovog zločina protiv čovječanstva?
(Tarmi, 08. oktobar 2021 07:55)

Ne, ali teorija zavere je da je neka grupa zlica koje iz mracne prostorije vladaju svetom namerno pustila virus da zarazi ljude. Prosto virus se prosirio bez icije zle namere i to je sad valjda jasno i najglupljima.

patriot

pre 2 godine

Da li je toliko teško čitati tekst s razumevanjem. Fauči u svedočenju izjavio da američki institut nikada nije finansirao povećanje zaraznosti virusa. Zašto u Srbiji to čitaju da jeste? Skretanje pažnje da je uzimanje uzoraka u pećinama operacija povećanog rizika je normalno i istinito.
Nema jasnih dokaza da je novi virus generisan u laboratoriji, niti da je namerno ili slučajno pušten iz laboratorije.
Institut za viruse u Vuhanu se naravno bavi virusima i prikuplja saznanja o postojećim i novim virusima. Postoji prirodna pogodnost u Kini da postoje pećine sa mnogo slepih miševa koji su poznati prenosilac virusa. Amerikanci pomažu ta ispitivanja da bi došli do novih saznanja bez izlaganja riziku svojih naučnika.
Cilj takvih istraživanja je prevencija.
Sada kada imamo pandemiju najbolje je da se vakcinišu svi koji mogu od 12 godina pa naviše. To je jedini pouzdan način da se bolest tih razmera zaustavi.
Ravnozemljaši, antivakseri i slični nemaju drugo rešenje sem da se pusti da evolucija kroz hiljade godina obezbedi prirodni imunitet kao kod slepih miševa. U tom slučaju neke partije će u međuvremenu ostati bez glasača.

Zivko

pre 2 godine

Cak i da je pobegao iz laboratorije.

To ne menja cinjenicu da je virus opasan i da trenutno od njega jedino vakcina stiti koliko toliko.

A kasnije ce se saznati istina jednom do kraja.

Nevera

pre 2 godine

Znaci mi koje nazivate ravnozemljasi i antivakseri ispadosmo u pravu? Mogli bi ste bar da se izvinite...
(Bojan, 8. oktobar 2021 08:53)

Sta ste u pravu? Najmanje je bitno kako je virus pobegao iz laboratorije, ili je namerno pusten. Stvaran je jos kako, ubija ljude, a najdelotvorniji lek jeste vakcina. Sto se ostalog tice, odgovorni ce nadam se jednog dana odgovarati, a isto tako i odgovorni za sirenje antivakserske histerije, potpuno sulude i nicim utemeljene.

Kosta

pre 2 godine

Znači Ameri i Kinezi zajedno. Ne čudi me, pogotovo ne to da je Fauči umešan direktno. Plus je povezan sa Fajzerom. Teorija zavere? Ma kakvi, ovakve stvari su viđene milion puta u svetu " biznisa".

Tarmi

pre 2 godine

I? Jel i ovo teorija zavjere?
Pa ljudi o ovome govore još od početka pandemije, ali ih konstantno ućutkavaju.
Zanima me samo kad će i ostale stvari izaći na vidjelo i da li će ikad iko odgovarati zbog ovog zločina protiv čovječanstva?

aco mafijaš

pre 2 godine

3 milioma dolara su simbolička vrednost u jednom ovakvom projektu. Čisto ako se nešto otkrije da mogu i oni u aktu da zavire i ništa više. Moje subjektivno mišljenje je da virus potiče iz labaratorije ali neznam čije. Drugo Wuhan labaratorija je nešto odakle virusi nemogu pobeći, već ako izadju onda namerno izneti. Kad već neko spominje pare i izdatke za vakcine i sl moram napomenuti da ta vrednost od par stotina milijardi je kap vode u odnosu na ono što se dogadja na svetskim berzama. Pa samo u NY je za godinu dana 26 hiljada milijardi dolara vrednosti svetskih kompanija promenulo vlasnika. Ponajviše Kineske kompanije su izubile vrednost i do 70% a američke porasle prosečno preko 100%. Sad vam je jasno ko je gubitnik a ko profiter. Ljudi su kao i uvek samo kolateralna šteta

skrle

pre 2 godine

Važno je napomenuti i kako je predsednik agencije "EcoHealth Alliance" Peter Dazak dokazano pomagao pri organizovanju naučnikada svaku raspravu o mogućem laboratorijskom poreklu kovida-19, čak i ako je utemeljena na naučnim, ocrtaju kao teoriju zavere.

Eto vam nauke na koju se toliko pozivate.

XXX

pre 2 godine

Ona njuška Fauči treba da završi iza rešetaka, ali teško da će da to da se dogodi jer je u dubokoj vezi da onim psihopatama Klintonovima & Co., a sa druge strane Kinezi: “Nismo mi, keve mi!”

Mik

pre 2 godine

Ne smatram sebe antivakserom, naprotiv, ali sve vreme govorim da je ovaj virus proizveden. Da li je i namerno pušten ili ne, o tome možemo da raspravljamo. Iz ovoga je jasno da se sa korona virusima odavno eksperimentiše i da se zbog toga i vakcine ranije pojavljuju, jer je na njima već rađeno.
U svetu nema efikasne kontrole nad mnogim mutnim radnjama, jer Amerikanci i Kinezi rade zajedno, a ne jedni protiv drugih! Novac je uvek gospodar.

Tarmi

pre 2 godine

@Xman
"Slučajno" - moguće je sve.
Upravo čitam tekst iz avgusta mjeseca u kome se ranije tvrdnje, da određene američke zdravstvene institucije i sam dr Fauči imaju veze sa eksperimentima sa SARS virusom, proglašavaju teorijom zavjere.
Kome sad vjerovati i šta li će još isplivati, pitam se?

Marko od Mođile

pre 2 godine

"Osim toga u dokumentima ima podataka i o pravljenu novog virusa, a stručnaci koje su novinari kontaktirali smatraju da bi takva istraživanja morala biti zabranjena". Pametnom je ovo dovoljno. Čoveče šta radiš? Ili vidiš li šta si uradio?

Zoran

pre 2 godine

Kriv je Betmen !
(Superhik, 8. oktobar 2021 08:35)

Meni je drago da Čak Noris ima čiste ruke. Svaka čast, i ovo dokazuje koliko je velik, najjači.

Sinak

pre 2 godine

"Amerikanci pomažu ta ispitivanja da bi došli do novih saznanja bez izlaganja riziku svojih naučnika.
Cilj takvih istraživanja je prevencija.
Sada kada imamo pandemiju najbolje je da se vakcinišu svi koji mogu od 12 godina pa naviše. To je jedini pouzdan način da se bolest tih razmera zaustavi.
Ravnozemljaši, antivakseri i slični nemaju drugo rešenje sem da se pusti da evolucija kroz hiljade godina obezbedi prirodni imunitet kao kod slepih miševa. U tom slučaju neke partije će u međuvremenu ostati bez glasača.
(patriot, 8. oktobar 2021 10:12) "

Sinak prevencija je da se ne guras u pecine u kojima znas da zive zarazni slepi misevi. Prevencija je da covek ne unistava sve pred sobom da bi sve pretvorio u papirne novcanice. Previse si mi naivan sinak.

opreznost

pre 2 godine

I? Jel i ovo teorija zavjere?
Pa ljudi o ovome govore još od početka pandemije, ali ih konstantno ućutkavaju.
Zanima me samo kad će i ostale stvari izaći na vidjelo i da li će ikad iko odgovarati zbog ovog zločina protiv čovječanstva?
(Tarmi, 08. oktobar 2021 07:55)

Ne, ali teorija zavere je da je neka grupa zlica koje iz mracne prostorije vladaju svetom namerno pustila virus da zarazi ljude. Prosto virus se prosirio bez icije zle namere i to je sad valjda jasno i najglupljima.
(Xman, 8. oktobar 2021 08:54)


Izvinite, ali kako Vi to znate?
Ne znam pouzdano ni ja da to nije tako, naravno. Niti tvrdim.

Ali, cinjenica je da su odredjene farmaceutske kompanije "preko noci" zgrnule milijarde USD na vakcinama protiv kovida. Cinjenica je i da su najveci koncerni dobili milijarde pomoci tokom pandemije od najmocnijih drzava. Cinjenica je i da je pandemija dovela do gusenja nekih snaznih protesta sirom sveta. Primeri su: "Zuti prsluci" u FRA, Baskijci u SPA, BLM (pre svega) u SAD i drugi.
Tako da se ne moze reci da nisu postojali politicki i ekonomski motivi medju mocnicima da se izazove pandemija.

Zanimljivo je i da je sada dokumentovano da se naucnici bave marketingom u ime svojih poslodavaca, za novac. Toliko o njihovom integritetu i vecitom pozivanju na nesto sto je "nauka dokazala".
Jasno je da to "moze da bidne, ali ne mora da znaci".

hajdučka trava

pre 2 godine

Tačno tako EcoHealth Alliance je lovio slepe miševe po kineskim pećinama jer hoće da naprave biblioteku koronavirusa. I skupili su ih pregršt međutim nijedan od njih nije ovaj "naš" SARS-CoV-2, isto tako kod meštana koji žive blizu pećina nađena su antitela na sve druge korone osim na ovu aktuelnu. Dokazivanje da je virus došao iz prirode im postao ogroman problem, toliki da ovaj Peter Dazak se satra na tviteru objašnjavajući kako je "naš" virus tu negde u nekoj pećini, čak su počeli i Kambodžu da spominju jer im ponestaje netestiranih pećina u kineskoj provinciji Yunan, ali avaj, sve ukazuje da je laboratorija u Vuhanu epicentar, i ono što će da bude na kraju je da se utvrdi da li pušten namerno ili slučajno..

Dule

pre 2 godine

(patriot, 8. oktobar 2021 10:12)

Ti si najveći ravnozemljaš ovde, jer si ko papagaj prosto ponovio sve floskule CNN-a, uprkos dokazima protiv tvojih verovanja. O kakvim antivakserima pričaš? Kako si samo zaboravio da dodaš i "racisti i beli suprematisti"?

Ako je "gain of function" tako divna stvar, zašto im je bilo zabranjeno u Americi time da se bave, još pod Obamom, pa su im pod Trampom uveli još ograničenja jer je Fauči koristio "nevladine" organizacije da to istraživanje izfinansiraju u Kini? Čak i kada im je i bilo zabranjeno da to istraživanje nastave u Kini, su oformili "nevladinu" organizaciju kojoj su dali pare, koja je onda dala pare Kinezima.

Itekako ima ogromnih indicija da je virus napravljen u laboratoriji, samo nema indicija da je za to korišćenjen CRISPR alat, nego da je to rađeno ukrštanjem nekoliko virusa tehnikom koju su Piter Dezek (lik kome su to zabranili da se time bavi u Americi) i Doktorka Šišmiš iz te laboratorije OBJAVILI U NAUČNIM RADOVIMA GDE SU I DEKLARISALI DA IM JE FAUČI DAO PARE ZA TO.

Nije niko hakovao Pentagon da bi dobio te informacije, one su bile sve vreme dostupne javno.

Ono što nije bilo dostupno javno, a sada je isplivalo je da je Fauči namerno pokušavao to da zataška.

Radoznao

pre 2 godine

Zapravo se cela Faučijeva odbrana pred senatskim odborom ( gde e odgovarao na pitanja senatora Pola) to, da ona dva sloja virusa koji su napravljeni parama koje je on dao, baš ta dva sloja nemaju veze sa današnjom pandemijom. Inače, ova vest je najmanje mesec i po dana stara, kada su izašli interceptorovi papiri, ali je dosad se pokušalo sa zataškivanjem. Kada jednom prestane histerija, mislim da će neki novinar ( najverovatnije istih novina i medija koji su i napravili histeriju) dobiti Pulicerovu nagradu za članak kojim će "razotkriti" Faučija. Nažalost, niko zapravo nije slušao nauku, već su političari slušali medijsku histeriju. Sa ovim ne kažem da virus ne postoji, niti da ne može biti smrtonosan, već da će se ispostaviti da su većina mera protiv istih na srednje i duže staze štetnije od samog virusa.

Dule

pre 2 godine

3 milioma dolara su simbolička vrednost u jednom ovakvom projektu. Čisto ako se nešto otkrije da mogu i oni u aktu da zavire i ništa više. Moje subjektivno mišljenje je da virus potiče iz labaratorije ali neznam čije. Drugo Wuhan labaratorija je nešto odakle virusi nemogu pobeći, već ako izadju onda namerno izneti (...)
(aco mafijaš, 8. oktobar 2021 10:18)

Uopšte nije nikakva simbolična vrednost, jer je data tačno za stvari koje su im bile zabranjene u Americi da rade, a to je ukrštanje nekoliko slojeva životinjskih virusa na takav način da bi postali zarazniji i opasniji za ljude (gain of function).

Nije im data ta suma da unaprede celu kinesku virologiju, već je služila da nekoliko naučnika može da se igra boga.

Dalje, što se tiče tvoje procene da tako nešto nije moglo da se desi Kinezima, procureli su i snimci o tome koliko aljkavo izgleda bezbednost u toj laboratoriji, kad sam to video mene više čudi da ovu pandemiju nismo dobili godinama ranije.

Steva

pre 2 godine

"Osim toga u dokumentima ima podataka i o pravljenu novog virusa, a stručnaci koje su novinari kontaktirali smatraju da bi takva istraživanja morala biti zabranjena". Pametnom je ovo dovoljno. Čoveče šta radiš? Ili vidiš li šta si uradio?
(Marko od Mođile, 8. oktobar 2021 10:08)

Dobar zaključak ali tamo gde ja vladavina svetom imperativ i neutaživa želja za novcemi kapitalom, tu pameti nema.

joja

pre 2 godine

patriot
pričaš besmislice, pa još ko neki visokoumni znalac. Direktno optužen Fauči se branio mešavinom eksplicitnog laganja i laganja igrom reči, dvosmislenim tehnikalijama.
Ali oni su direktno finansirali ne samo potrage virusa nego i transfer tehnologije manipulacije u laboratoriju donesenih virusa. Fora mu je da kao nigde nije baš potpisao "finansiram ne samo žetvu izvorno opasnih virusa nego i njihovu transformaciju u baš upotrebljve za epidemiju". Iako je priznao (kako ne bi, pa web je dostupno) svaki individalni korak tog procesa. Samo nije finansirao "e sad ga (namerno ili greškom) pustite iz laboratorije."
OK, nije to potpisao ODJEDNOM i nije potpisao puštanje u svet. Ali jeste i "nađite ih još, bris iz svakog slepog miša" i sve ono "prenesite kinezima "gain of functin" i dr. napredne tehnike genetske manipulacije".
Ključ prevare je što je protivzakonito da finansiraju napore - čitaj pažljivo - "povećanja zaražljivosti LJUDSKOG patogena". To je fora za malu decu. Oni su povećavali zaražljivost ŽIVOTINJSKOG patogena, i to je kao po zakonu. E a to što je posle eto ispalo da je on za ljude još zaražljiviji i opasniji - e pa to se dotada, dok nije ni postojao - kobajagi nije ni znalo! Iako su to radili UPRAVO da bi, vežbajući na ZA LJUDE opasnom patogenu, vežbali unapred odbranu od ljudske epidemije!!!
Takvi ko ti su prošle godine ovo ismevali, ono "budale veruju u zavere". Sledeće godine takvi kao ti govoriće "pa znao sam ja to i govorio svo vreme"...

XP

pre 2 godine

(patriot, 08. oktobar 2021 10:12)

Faučijevo svedočenje: Mi smo dali pare Peri, a Pera je dao Lazi, a mi damo mnogo para i ne zanima nas kome će ih Pera proslediti.

Ako ne razumeš, u ovoj priči Pera je EcoHealthAliance, Laza je laboratorija u Vuhanu koja je radila GOF (gain of function, pojačavanje funkcija) virusa, i Fauči se pravio blesav, tek tako ćeš dati nekome neke milione i ne zanima te šta će mu i gde će novac završiti? Šta ako je EHA htela da finansira ISIS? Nema veze, evo para? Ma sigurno.