1. E pa nek je hairli
    (PEĆANAC, 7. januar 2021 17:17)

    # Link komentara

  2. Steta za prvu damu...ovaj novi nema sta ni da pokaze
    (AlCapo, 7. januar 2021 10:35)

    Bas me zanima kako ce tvoja zena da izgleda sa 69 godina ali Bajdenova zena za svoje godine izgleda fenomenalno a da ne spominjemo to da je za razliku od praznoglave manekenke ova doktor nauka.
    (Djoka iz NY, 7. januar 2021 15:34)

    # Link komentara

  3. Džozef Alchajmer Bajden.
    (Sputnjik, 7. januar 2021 11:37)

    # Link komentara

  4. Mnogo je lepse u Rusiji,promenis ustav,stavis sebe da dozivotno vladas i to sve predstavis kao interes naroda a svoju zrtvu.
    (dejan, 7. januar 2021 11:34)

    # Link komentara

  5. Ovi što se nadaju nekom obrtu u SAD politici i nekom uticaju novom... mali podsetnik. Bajden je bio potpredsednik kod Obame pa ništa ni od promene dejtona ni kosova u UN, za 8 godina. SAD je bleda sena one iz 90ih. A ostali su daleko jači danas nego što tad beše. Naravno osim EU koja truli i truli. VB out, sad čekamo ko sledeći izlazi iz te nakaze.
    Da ne pričamo da će de facto predsedbik biti ova kamila.
    (jojo, 7. januar 2021 11:10)

    # Link komentara

  6. ma koga to uopste interesuje ko je predsednik u Americi,realno..
    (Rajko, 7. januar 2021 11:07)

    # Link komentara

  7. Mocvara je ipak progutala Trampa...
    (Misko, 7. januar 2021 10:56)

    # Link komentara

  8. zurka tek pocinje...
    (neutralni, 7. januar 2021 10:52)

    # Link komentara

  9. Posle cetvorogodisnjeg izleta u nepoznato vracamo se starim utabanim stazama: malo rat ovde malo rat onde malo kopcanje na ledja oko ovoga malo kopcanje na ledja oko onoga, malo ljudska prava (ako nam donose kintu), malo Saudijska Arabija (da nam ne odnese kntu)..i tako. Licemerje na PLAY ponovo.
    (dejan, 7. januar 2021 10:52)

    # Link komentara

  10. Mislim da su zreli za jedno uvodjenje demokratije.
    (Azimuth, 7. januar 2021 10:51)

    # Link komentara

  11. Srećan početak novih bombardovanja i jahanja po grbači sveta.
    (Tara, 7. januar 2021 10:46)

    # Link komentara

  12. Изгледа да су Трампу људи из безбедносних структура дали "понуду која се не одбија". У избору између једне (његове) главе и десетина ако не и стотина хиљада глава обичних грађана које би могле страдати у грађанском рату, они су одабрали да им је највиши приоритет опстанак државе и њега "пустили низ воду". Вероватно му дискретно рекли "Уклони се. Немој нас приморавати да те поједе мрак". Камо среће да су наши у врху војске, полиције и служби безбедности имали тај ниво свести 1991.
    (Pantagruel, 7. januar 2021 10:45)

    # Link komentara

  13. Treba proveriti, ali Predsednik se postaje tek pošto se položi zakletva.
    (dr Deka, 7. januar 2021 10:43)

    # Link komentara

  14. ameristan
    (Zoran, 7. januar 2021 10:42)

    # Link komentara

  15. Uh pa i preko mrtvih ako treba...demokratski nema sta!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dejan, 7. januar 2021 09:53)

    Trump svesno zrtvovao cetvoro ljudi, a i vise bi, sta je to njemu, sitnica, opipao puls ovim budalama da vidi do koje mere su spremni da prate njegov delirijum.
    (Vanja, 7. januar 2021 10:36)

    # Link komentara

  16. Steta za prvu damu...ovaj novi nema sta ni da pokaze
    (AlCapo, 7. januar 2021 10:35)

    # Link komentara

  17. Žao mi je poginulih... SAD prestaju biti vodeća država sveta... Ma koliko će to srpskom narodu dobra doneti i ma koliko će se ujediniti u jedinstvenu državu na Balkanu, plašim se novog sveta bez Amerike
    (Nova sreća, 7. januar 2021 10:23)

    # Link komentara

  18. Kreće najberićetniji i najstećniji period u istoriji SAD.
    (sasa, 7. januar 2021 10:19)

    # Link komentara

  19. Molim vas, da mi neko odgovori zašto Srbi podržavaju Trampa? Ne kažem da treba Bajbdena podržati, ili bilo kog drugog kandidata za predsednika, samo me zanima koja je fascinacija Trampom?
    (zmajognjeni, 7. januar 2021 10:16)

    # Link komentara

  20. Hapsiti ga, kakva primopredaja.
    (WillyWonka, 7. januar 2021 10:16)

    # Link komentara

  21. prpa trampu, prpa... mozda i ceka zatvor
    (zemljak, 7. januar 2021 10:16)

    # Link komentara

  22. Baiden predsednik Sjedinjenih Američkih Država, a Donald Trump na bolovanju u Mađarskoj. Bez Melanije.
    (dopisnik agencije vratice se rode iz barande, 7. januar 2021 10:00)

    # Link komentara

  23. Cirkus u SAD...
    (JeRemija, 7. januar 2021 09:59)

    # Link komentara

  24. Честитам
    (ВР, 7. januar 2021 09:57)

    # Link komentara

  25. Postao predsednik na prevaru i laz
    (Djordje Delic, 7. januar 2021 09:53)

    # Link komentara

  26. Za pocetak uhapsiti ljubimca sizofrenih paranoicara i ljubitelja teorija zavere.
    (Xman, 7. januar 2021 09:53)

    # Link komentara

  27. Bavile su se ničim, fantomske firme.
    (dr Nikola, 7. januar 2021 09:53)

    # Link komentara

  28. Uh pa i preko mrtvih ako treba...demokratski nema sta!
    (dejan, 7. januar 2021 09:53)

    # Link komentara

  29. bravo za americku demokratiju (farsu). zar je neko sumnjao da moze biti drugacije. vi i vasa demokratija, brojite glasove mesec dana.
    (comi, 7. januar 2021 09:52)

    # Link komentara

  30. E a sada ce gospodin Tramp da odgovara za svoje postupke na sudu.
    (Mile, 7. januar 2021 09:52)