Utorak, 15.12.2020.

09:05

Neviđen diplomatski skandal u Sarajevu; Stiglo i objašnjenje

Dva člana Predsedništva BiH neće prisustvovati sastanku s ministrom spoljnih poslova Rusije Sergejom Lavrovom, prenose sarajevski mediji.

Izvor: B92

Neviðen diplomatski skandal u Sarajevu; Stiglo i objašnjenje IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

//,,

pre 3 godine

Jugoslavija je bila drzava u kojoj se vise volio Rus i Turcin nego prvi
komsija a pricamo da je zapad kriv sto smo se raspali. Mi zivimo u mraku
vec par stoljeca i nikako da vidimo gdje je problem. Nema Svajcarca koji
vise voli Njemacku, Italiju ili Francusku vise od Svice.

Sarajlija

pre 3 godine

zeljko komsic je hrvat u presjednistvu bih, ali nije hrvatski predstavnik.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dado- Balkanishen Welle, 15. decembar 2020 14:00)

I da dodam 100% tacnu informaciju da mu je majka Srpkinja, ako to ima veze u celoj prici!
(Smisao besmisla, 15. decembar 2020 14:37)

Da, majka mu je bila Srpkinja koja je poginula od srpske granate...

SM

pre 3 godine

Ova dvojica odbiju susret, a nakon toga Lavrova bez problema ugosti ministrica vanjskih poslova BiH koja je član iste stranke kao i član predsjedništva Džaferović.

Toxic

pre 3 godine

Što se tiče komentara u vezi Komšićeva porekla, ja bih dodao da je nedavno za gradonačelnika Sarajeva pobedio Srbin a birali ga opet Bošnjaci (i poneki Hrvat i Srbin).

Srba

pre 3 godine

Srbi će uspeti i ono šta su dobili Dejtonom šta god da je prethodilo tome,krvavi sumanatu rat,da glatko izgube zbog svoje huskacke politike koja ničem ne vodi,i šta je najgore nikome nice biti krivo,svi će nam se rugati.

Čarobni prašak

pre 3 godine

Ako neko ima lošu politiku prema nama onda su to zapadne zemlje. Prvo rasturile Jugoslaviju pa Srbiju i sada i dalje nisu zadovoljni.
(Vladimir, 15. decembar 2020 14:08)

Jugoslaviju smo rasturili sami. Zapad je samo pomogao tako što je pustio da se stvari odvijaju svojim tokom i da se mlatimo koliko nam je volja...a naravno da je stao na stranu onih koji su bolje shvatili novi momenat (Evropu posle 1989) od nas koji smo se inatili. A oni ne vole kad se neko inati i kvari planove, zato to i danas plaćamo.

Što se tiče tog "neviđenog diplomatskog skandala", to je samo odgovor na Lavrovljev skandal koji je prvo posetio RS, a tek nakon toga BiH. Ako on ne poštuje međunarodno priznatu zemlju, kakvi god da su odnosi u njoj, ne treba ni njega da poštuju.

Vladimir

pre 3 godine

Uzasna politika Rusije prema BIH,CG i Srbiji ne prestaje!
(Sinisa, 15. decembar 2020 10:32)

Pa jeste. Svako malo pa nas "bombarduju". Dajte molim vas ne širite propagandu. Ako neko ima lošu politiku prema nama onda su to zapadne zemlje. Prvo rasturile Jugoslaviju pa Srbiju i sada i dalje nisu zadovoljni.

nostalgija

pre 3 godine

Imam "sto godina" i pratim događanja u BiH iako nemam veze sa njom i imam pitanje za sve koje ja nisam uspeo da razrešim: Šta je to u ustrojstvu BiH što joj ne da da funkcioniše...
(milutin, 15. decembar 2020 11:10)

Sad cu ja da objasnim, na vrlo jednostavan nacin, toliko jednostavan da ga mnogi odbacuju kao prejednostavan, jer komplikovanije zvuci nekako mocnije, pametnije, a svi vole da pametuju.

Problem je, iskljucivo, ali iskljucivo nacionalizam. Ljudima tamo je mnogo vaznije da se zovu Srbi, Bosnjaci, Hrvati(gle cuda, niko nije Bosanac i Hercegovac), nego da dobro zive. I to u toj meri da su spremni ratovati za namutnute ideale i lazne ciljeve. Ovim iz RS-a je toliko nametnuta prica o Srpstvu i njihovoj republici, da negiraju sve sto je vezano za BiH, sto je apsurdno jer zive u toj drzavi. Namece im se prica kako ih ovi drugi mrze, kako bi nestali ako bi prihvatili da je njihova drzava BiH, kako ukidanjem RS ne bi vise mogli da budu Srbi(sto je ipak najvaznije, nema veze sto nemaju sta da jedu), mada to naravno nije tacno.
Muslimanima koji sebe zovu Bosnajcima je nametnuta prica kako ni po koju cenu da ne veruju Srbima, jer ovi bi ih "opet" klali da imaju priliku. I tu su stavovi(nametnuti) potpuno udaljeni, a politicki vrh svako malo radi da odrzi tu mrznju, jer im tako odgovara, a ovi vec zatrovani mrznjom to upijaju, i produbljuju jaz. Sad ce da me pljuju i jedni i drugi, bez da razmisle, jer jedino realne ljude i nenacionaliste vise mrze od druge nacije.

Smisao besmisla

pre 3 godine

zeljko komsic je hrvat u presjednistvu bih, ali nije hrvatski predstavnik.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dado- Balkanishen Welle, 15. decembar 2020 14:00)

I da dodam 100% tacnu informaciju da mu je majka Srpkinja, ako to ima veze u celoj prici!

realno

pre 3 godine

"RF je velika država, svetska sila, BiH to nije ali je važna i značajna država u svetu."

Pa gde je BiH vazna i znacajna drzava na svetu? Oni umislili da su centar sveta, a obicni ljudi gladuju, strasno.

SamoRealno

pre 3 godine

@Milutim:
Imam "sto godina" i pratim događanja u BiH iako nemam veze sa njom i imam pitanje za sve koje ja nisam uspeo da razrešim: Šta je to u ustrojstvu BiH što joj ne da da funkcioniše kao federacija? Gde je ta kritična tačka koja je razlikuje od brojnih federacija, pa i konfederacija koje odlično funkcionišu? Kako Švajcarska sa dvadesetak kantona, sa 4 jezika koji se potpuno razlikuju, sa autonomijama kantona u sudstvu, zdravstvu, obrazovanju, policiji može da bude funkcionalna, a BiH ne može? Koja to ovlašćenja ima Republika Srpska u BiH, a kantoni u Švajcarskoj nemaju? Unapred hvala svim dobronamernim.
(milutin, 15. decembar 2020 11:10) # Link komentara

Što se tiče "Gde je ta kritična tačka koja je razlikuje od brojnih federacija, pa i konfederacija koje odlično funkcionišu? " to je dom naroda. Taj dom naroda uglavnom Hrvati zloupotrebljavaju jer kao interes mogu da deklarišu boju zavjesa u federalnoj vladi. Kako HDZ uvijek ima najviše tu Hrvata, uvijek mogu da ucjenjuju i to i radi. Dom naroda u RS ima dosta manje ovlaštenja.

Vezano za "Koja to ovlašćenja ima Republika Srpska u BiH, a kantoni u Švajcarskoj nemaju?" ima entitetsko glasanje. Znači kroz entitetsko glasanje, manji entitet u BiH može zaustaviti bilo kakvu odluku na državnom nivou. Što se maksimalno koristi u korist Srbije.

gost

pre 3 godine

I ispod "građanske",
i ispod "nacionalne",
čuče iste aveti nacionalizma,
hegemonije & klerikalizma.

Kome to nije jasno,
taj je podobro glup.
Ili teški lažov.

A Ameri & Rusi...

trajkoni018

pre 3 godine

“Nipodastavanje institucija BiH” - zato sto predstavnik RF podrzava (sto je prirodno) sprecavanje sirenja NATO ka njenim granicama. Koliko ja znam, a to stoji i u Ustavu BiH, bez konsenzusa sva tri clana Prestavnistva BiH nijedna odluka jednog ili druge dvojice nema nikakvu tezinu zasebno gledano.

nemanja.s

pre 3 godine

Imam "sto godina" i pratim događanja u BiH iako nemam veze sa njom i imam pitanje za sve koje ja nisam uspeo da razrešim: Šta je to u ustrojstvu BiH što joj ne da da funkcioniše kao federacija? Gde je ta kritična tačka koja je razlikuje od brojnih federacija, pa i konfederacija koje odlično funkcionišu? Kako Švajcarska sa dvadesetak kantona, sa 4 jezika koji se potpuno razlikuju, sa autonomijama kantona u sudstvu, zdravstvu, obrazovanju, policiji može da bude funkcionalna, a BiH ne može? Koja to ovlašćenja ima Republika Srpska u BiH, a kantoni u Švajcarskoj nemaju? Unapred hvala svim dobronamernim.
(milutin, 15. decembar 2020 11:10) # Link komentara

Evo da vam objasnim, BiH je država stvorena mimo volje Srba i većine Hrvata, a takva federalna u Dejtonu i mimo volje tadašnjih Muslimana, danas Bošnjaka. Bošnjaci bi hteli unitarnu, centralizovani i da oni budu glavni. Ona služi da smanji uticaj Srba u regiji, da drži muslimane u državi sa hrišćanima, jer evropljani baš ne vole da imaju muslimansku državu na kontinentu. Od samog početka njenog postojanja BiH nije iskreno prihvaćena ni od jedne strane. Republika Srpska se među muslimanima zove Er Es... Nemogu ime da joj prevale! Znači, nije problem u ustrojstvu, nego u međusobnom nepoverenju, još kad se dodaju stranci koji redovno naginju na sarajevsku stranu, haos postaje potpun.

Алекса

pre 3 godine

Mi Srbi kao 90ih.Sve mimo zapada. Albanci i Bošnjaci uz USA, mi uz Ruse.
Tako nam i ide!
(milan, 15. decembar 2020 11:32)

Ти Милане као Слоба верујеш да се ми Срби нешто питамо...

Analitičar amater

pre 3 godine

Sve se radi po diktatu SAD i tu nema dileme.Gde bi ova dva lika mogla samostalno doneti ovakvu odluku.Priča za malu,ali baš onu manju decu.

acca

pre 3 godine

Stojis na konferenciji kao predsednik a u pozadini ti pise Bosnia and Herzegovina i pitas se sto je Lavrov dosao u Banja Luku prvo!

Licemerno!!!

Braankooo

pre 3 godine

A možda Rusi smišljeno prebacuju fokus sukoba tamo gde ga neće biti da bi dobili na vremenu i zauzimaju bolje pozicije tamo gde će ga realno biti. Možda I'm je cilj da Amere povuku na balkan i da ih tu zamajavaju dok još malo ne ojačaju a posle NATO može u bankrot.

Goran

pre 3 godine

Umesto da radite za dobrobit naroda u Bosni i da ga izvucete iz bede i siromastva, bi brinete "o simbolima BIH". Dodje vam ministar inostranih poslova jedne supersile u vas grad i vi odbijete da ga primite a posle vam krivo sto se Dodik sastao ne znam koliko puta sa Putinom. Ne, nego ce da se sastaje sa vama.

Braankooo

pre 3 godine

Treba što pre dogovoriti miran razlaz. To više nije jedna zemlja. Braća se podele pa što nebi i zemlja. Samo da rata ne bude i da se Rusi i Ameri ne upletu u podelu.

milutin

pre 3 godine

Imam "sto godina" i pratim događanja u BiH iako nemam veze sa njom i imam pitanje za sve koje ja nisam uspeo da razrešim: Šta je to u ustrojstvu BiH što joj ne da da funkcioniše kao federacija? Gde je ta kritična tačka koja je razlikuje od brojnih federacija, pa i konfederacija koje odlično funkcionišu? Kako Švajcarska sa dvadesetak kantona, sa 4 jezika koji se potpuno razlikuju, sa autonomijama kantona u sudstvu, zdravstvu, obrazovanju, policiji može da bude funkcionalna, a BiH ne može? Koja to ovlašćenja ima Republika Srpska u BiH, a kantoni u Švajcarskoj nemaju? Unapred hvala svim dobronamernim.

Bosanac

pre 3 godine

Ne mora Lavrov da se sikira. Ali je u najmanju ruku osramotio svoju veliku drzavu, svojim nediplomatskim ponasanjem. Ovo ce da odjekne u svijetakim medijima, medjunarodnoj zajednici.
I onda Rusi vazda kukaju niko ih ne voli. A ko ce da ih voli kad nikog i nista ne postuju..
Podsjecate na njih definitivno.. I sa stavovima i sa kukanjem.

Deus

pre 3 godine

To što radi Dodik vodi ka ukidanju RS
---
A sta to radi Dodik? Insistira na postovanju Dejtonskog sporazuma i ne dozvoljava dalje razgradjivanje RS? Rep.Srpska je drzava srpskog naroda i ne moze biti ukinuta dekretom. Moze ratom ali tako svaku drzavu mozemo ukinuti. Na sve sto kaze Dodik preti se nasiljem. To tako nece ici ako se zeli ocuvati Bosna.

skeva

pre 3 godine

Dok je nas srba rusi imaju sa kim da se igraju i da nas guraju kao glinene golubove zapadu,tako je vazda bilo sa Rusima tako će i biti.Dok ne shvatimo da im uopšte ne trebamo ni za suvu šljivu. Živela Srbija i Republika srpska!

academia

pre 3 godine

Neverovatno je koliko osvetoljubivih komentara postavljate a one realne i protokolarne izostavite! Koliko ljudi ne razumeju diplomatske protokole to je tragicno. Skandal jeste, a nakon sinocnje posete Lavrova Dodiku, MIP BiH je treba uruciti protetnu notu rukom ambaadoru, provesti ceo protokol oko toga kako i dolikuje, a ne izvoditi ove teatre zarad licne promocije Komsica koji uzgred nikoga ne predstavlja! Ljudi shvatite da Hrvatski narod nema svog predstavnika u predsednistvu BiH, a po svom konstitutivnom karakteru treba da ima! Dakle ovaj koji je odbio Lavrova je ne legitimni clan predsednistva BiH, i u svoje licno ime je to uradio. Muslimanski predstavnik je bio u mat poziciji i hteo ne hteo morao je isto uraditi jer bi bio na stubu kritika! Ko je ovde izgubio? Muslimani opet najvise jer Rusija nije za podcenjivanje a nisu Muslimani sami birali da se ovo desi.

Saša

pre 3 godine

A šta bi Vućić uradio kada bi Lavrov najpre otišao u posetu Sulejmanu Ugljaninu, pa onda Jožefu Kasi, pa Kamberiju ili Rizi Haljimiju, i to sve bez obeležja države Srbije, i nakon svega na sastanak sa Vučićem i ostalim predstavnicima vlasti Srbije u Beogradu?

T67

pre 3 godine

Ako je po planu i programu da bude nezvanični pa zvanični prijem u čemu je problem. Nije ovo presedan. Kad se desi u EU onda je to OK. Pa neke godine se slično desilo sa Putinom u Austriji i bilo je sve u redu (i to bila rječ o nekom vjenčanju), ako me pamćenje služi.

Srki

pre 3 godine

Lavrov, kao iskusni diplomata, dobro je znao šta radi i dobro je znao posledice. Zar neko misli da je on nešto "pogrešio"? Pogrešno je misliti da neko može sebi da priušti da ne razgovara sa Rusijom ili bilo kojom drugom svetskom velesilom. Takođe, u svetlu događaja od letos, kada BiH nije pustila ruske sanitarce da urade dezinfekciju bolnice, vidimo da rad BiH na direktnu štetu svojih građana nije slučajnost, nego praksa, tako da nisam iznenađen ovim infantilnim ponašanjem dva člana predsedništva. Bili bi veće face da su mu rekli u oči šta imaju, i da su izašli sa sastanka.

Dachoni

pre 3 godine

E, ovo je isto, preslikano ponašanje Srba u Jugoslaviji 90ih. Lažna samouverenost, bahatost i stav - sve mi se može. A svi znamo kako se to završilo. Bošnjački lideri tu sliku očigledno nemaju, a to će im se isto kao i Srbima tada, obiti o glavu.

bane

pre 3 godine

Podcenjivanje Rusije i igranje geopolitike moze se lako obiti o glavu muslimanskim unitaristima i njihovom predstavniku Komsicu. Rusiji nije potrebna celovita Bosna niti BH federacija.

alek

pre 3 godine

Lavrov moze da ide gde hoce,da se sretne sa kim zeli i da pravi raspored kakav on misli da treba.
A ovi amateri,na neciji nagovor,samo ce nastetiti Bosni i njenim gradjanima.
Cisto sumnjam da ce im Rusi to zaboraviti.
A ljudi koji podrzavaju ovakav nebulozni postupak,nisu ni svesni da ih upravo takvi politicari vuku na dno.

Masariko

pre 3 godine

Pre bih rekao da je ovo propust ili loša procena Rusije, iako se to nama ne sviđa. Jer dolaziš u državu, i treba da se vidiš sa predstavnicima države. Nije to regionalna saradnja, to je bre Rusija.

dino

pre 3 godine

A sta je Lavrov očekivao, došao je sinoć i sastaje se s Dodikom u Lukavici, nigdje nikakvog obiljezija Bosne i Hercegovine. Osim toga Dodik još i daje izjavu; Lavrov je danas u RS a sutra u BIH. Mislim Lavrov je ministar vanjskih poslova sigurno 15 godina, zar je moguće da niko iz njegovog protokola ne ukaže na ovakve provokacije i dozvoli sebi da na ovakav način bude uvučen u cijelu situaciju ili je možda to i bila namjera.
Hvala na objavljenom komentaru.

Djole

pre 3 godine

Ovo je zabrinjavajuce...nimalo naivna sit.po Bosnu i drzave u okruzenju...textovi izjave aktuelni politicara posebno u Bosni podsecaju na 90.god...

aaaauuuu breeee

pre 3 godine

I u pravu su, Lavrov je došao u Bosnu i Hercegovinu i prvo što treba je sastanak sa svima njima u Sarajevu a ne u Banjaluci, totalno nepoštovanje, svaka im čast.

Kako napreduje reizbor takozvanog trampa*, rusofili?

pre 3 godine

Da, skandalozno je što se takozvani lavrov* sreće prvo sa onim bosanskohercegovačkim entitetima koji su servilni takozvanoj rusiji*.
U suštini on time radi za separatiste i iredentiste.

Stefan

pre 3 godine

Pa ljudi ne znam u cemu je problem ni vi sami sebe ne gledatw kao jednu zemlju vec gledate na srbe kao neke tamo srbe. Vreme je da se podelite u ime novih generacija inace ce opet biti krtvi. Srbi su zavrsili sa muslimanima a i muslimani sa srbima.

Mario Divković Tuzla

pre 3 godine

Ispravna odluka Komšića i Džaferovića. Juče je Lavrov ponizio BIH prilikom posjete Banjaluci.Nigdje zastave BIH na sastanku. Da poštuje BIH prvo bi se sastao sa sva tri člana predsjedništva. Ovako, ostao samo Dodik.

Kozak

pre 3 godine

Nije to skandal jer svako iole normalan bi tako postupio da mu gost ne iskaže poštovanje i poštuje proceduru koja je u demokratskom društvu neko pravilo. Gospodin Lavrov je ponizio institucije BiH pa kakve god one bile.

bla

pre 3 godine

Najbolje bi bilo da se federacija bih fino otcepi od BiH i osnuju svoju drzavu. U cilju dobrih odnosa Republika Srpska bi je prva priznala i time bi se postigao trajni mir na ovim prostorima.

beograđanin

pre 3 godine

Neviđen skandal je napravio Lavrov početkom posete Dodiku koji je izjavio da je Lavrov došao u posetu RS-u a sutra će posetiti BiH. Najnormalnije je takvom otkazati gostoprimstvo. To što radi Dodik vodi ka ukidanju RS kao što nas je ista politika ostavila bez Kosova (zato što ne možemo da gledamo albance u srpskoj skupštini. Danas bi bez rasmišljanja potpisali Rambuje ali nema više, tako bojim, se srbi će želeti Dejton i visokog predstavnika ali neće ga biti. Nadam se da ćete objaviti komentar

Dare

pre 3 godine

Diplomatski skandal je što se Lavrov prvo sreo s Dodikom a onda i sa Čovićem gde nijedan ni drugi nisu istakli zastavu BiH a onda hteo sa ostalim članovima predsedništva.

Baš me zanima kako bi naš predsednik postupio da recimo dođe ministar spoljnih poslova USA, prvo ode u Preševo i Bujanovac i razgovara sa Albancima uz zastave Albanije pa onda sutradan da dođe u Beograd.

Sarajlija

pre 3 godine

Čuj skandal?!?!?! Frajer dolazi u zvaničnu posjetu BiH i prvo se sastaje sa Dodikom u istočnom sarajevu bez obilježja i zastave države čiji je predsjedavajući predsjedništva. Još isti dan se sastaje sa Čovićem a predsjedništvo i BH institucije ostavlja za drugi dan. To je nepoštivanje države u koju dolazi i jasan znak da sa takvima nema šta da se dogovara. Bravo za Komšića i Džaferovića !!!!

shakal

pre 3 godine

Logican potez Komsica, gdje je to normalno da dolazis u sluzbeni posjet jednoj zemlji i obiliazis prvo osobe koje destabiliziraju Bosnu i Hercegovinu na svakom koraku. Svaka cast Zeljko.

naravno

pre 3 godine

Ako je neko napravio skandal to je Sergej Lavrov.On se trebao prvo sastati sa članovima Predsjedništva BiH ,a ne sa Dodikom ,a potom sa Čović.Pozdravljam potez Komšića i Džaferovića.

Drda

pre 3 godine

Mozda su se tako namerno dogovorili Dodik i Lavrov da isprovociraju ovu drugu dvojicu koji se ionako ponasaju neracionalno i uvek kao uvredjene mlade i size kad neko ne misli kao oni, u fazonu ako necete po nasem bice rata

Dunster

pre 3 godine

E sad se pored Lavrova i Putin zasekirao, neće Komšić da primi Lavrova. O Bože šta li taj ima u svojoj glavi. Marioneta porodice Izetbegović odbija razgovor sa Lavrovim.

PatriJota za tastaturom

pre 3 godine

Zamislite da Erdogan dodje u posetu "danas Sandzaku a sutra Srbiji", ili Plenkovic dodje u posetu "danas Vojvodini a sutra Srbiji" ili da Edi Rama dodje u posetu "danas Presevskoj dolini a sutra Srbiji".

A Dodiku ocigledno gori pod nogama jer se trudi na sve strane da pokaze da iza njega stoje Rusi.

Bosanac

pre 3 godine

A zašto je skandal?!?!
Lavrov otvoreno podržava Dodikovu politiku negiranja Bosne i Hercegovine, sastaje se sa njim posebno mada je Dodik trenutno na čelu BiH, želi da BiH nikad ne napreduje ni prema Evropi ni prema NATO-u... i zašto bi se sastajao sa nekim ko otvoreno zagovara podjelu i nestanak države koju Željko voli, za koju se borio i koju predstavlja.

bla

pre 3 godine

Najbolje bi bilo da se federacija bih fino otcepi od BiH i osnuju svoju drzavu. U cilju dobrih odnosa Republika Srpska bi je prva priznala i time bi se postigao trajni mir na ovim prostorima.

dino

pre 3 godine

A sta je Lavrov očekivao, došao je sinoć i sastaje se s Dodikom u Lukavici, nigdje nikakvog obiljezija Bosne i Hercegovine. Osim toga Dodik još i daje izjavu; Lavrov je danas u RS a sutra u BIH. Mislim Lavrov je ministar vanjskih poslova sigurno 15 godina, zar je moguće da niko iz njegovog protokola ne ukaže na ovakve provokacije i dozvoli sebi da na ovakav način bude uvučen u cijelu situaciju ili je možda to i bila namjera.
Hvala na objavljenom komentaru.

aaaauuuu breeee

pre 3 godine

I u pravu su, Lavrov je došao u Bosnu i Hercegovinu i prvo što treba je sastanak sa svima njima u Sarajevu a ne u Banjaluci, totalno nepoštovanje, svaka im čast.

Sarajlija

pre 3 godine

Čuj skandal?!?!?! Frajer dolazi u zvaničnu posjetu BiH i prvo se sastaje sa Dodikom u istočnom sarajevu bez obilježja i zastave države čiji je predsjedavajući predsjedništva. Još isti dan se sastaje sa Čovićem a predsjedništvo i BH institucije ostavlja za drugi dan. To je nepoštivanje države u koju dolazi i jasan znak da sa takvima nema šta da se dogovara. Bravo za Komšića i Džaferovića !!!!

Dunster

pre 3 godine

E sad se pored Lavrova i Putin zasekirao, neće Komšić da primi Lavrova. O Bože šta li taj ima u svojoj glavi. Marioneta porodice Izetbegović odbija razgovor sa Lavrovim.

Saša

pre 3 godine

A šta bi Vućić uradio kada bi Lavrov najpre otišao u posetu Sulejmanu Ugljaninu, pa onda Jožefu Kasi, pa Kamberiju ili Rizi Haljimiju, i to sve bez obeležja države Srbije, i nakon svega na sastanak sa Vučićem i ostalim predstavnicima vlasti Srbije u Beogradu?

beograđanin

pre 3 godine

Neviđen skandal je napravio Lavrov početkom posete Dodiku koji je izjavio da je Lavrov došao u posetu RS-u a sutra će posetiti BiH. Najnormalnije je takvom otkazati gostoprimstvo. To što radi Dodik vodi ka ukidanju RS kao što nas je ista politika ostavila bez Kosova (zato što ne možemo da gledamo albance u srpskoj skupštini. Danas bi bez rasmišljanja potpisali Rambuje ali nema više, tako bojim, se srbi će želeti Dejton i visokog predstavnika ali neće ga biti. Nadam se da ćete objaviti komentar

Kozak

pre 3 godine

Nije to skandal jer svako iole normalan bi tako postupio da mu gost ne iskaže poštovanje i poštuje proceduru koja je u demokratskom društvu neko pravilo. Gospodin Lavrov je ponizio institucije BiH pa kakve god one bile.

Stefan

pre 3 godine

Pa ljudi ne znam u cemu je problem ni vi sami sebe ne gledatw kao jednu zemlju vec gledate na srbe kao neke tamo srbe. Vreme je da se podelite u ime novih generacija inace ce opet biti krtvi. Srbi su zavrsili sa muslimanima a i muslimani sa srbima.

Djole

pre 3 godine

Ovo je zabrinjavajuce...nimalo naivna sit.po Bosnu i drzave u okruzenju...textovi izjave aktuelni politicara posebno u Bosni podsecaju na 90.god...

shakal

pre 3 godine

Logican potez Komsica, gdje je to normalno da dolazis u sluzbeni posjet jednoj zemlji i obiliazis prvo osobe koje destabiliziraju Bosnu i Hercegovinu na svakom koraku. Svaka cast Zeljko.

Kako napreduje reizbor takozvanog trampa*, rusofili?

pre 3 godine

Da, skandalozno je što se takozvani lavrov* sreće prvo sa onim bosanskohercegovačkim entitetima koji su servilni takozvanoj rusiji*.
U suštini on time radi za separatiste i iredentiste.

Bosanac

pre 3 godine

A zašto je skandal?!?!
Lavrov otvoreno podržava Dodikovu politiku negiranja Bosne i Hercegovine, sastaje se sa njim posebno mada je Dodik trenutno na čelu BiH, želi da BiH nikad ne napreduje ni prema Evropi ni prema NATO-u... i zašto bi se sastajao sa nekim ko otvoreno zagovara podjelu i nestanak države koju Željko voli, za koju se borio i koju predstavlja.

Goran

pre 3 godine

Umesto da radite za dobrobit naroda u Bosni i da ga izvucete iz bede i siromastva, bi brinete "o simbolima BIH". Dodje vam ministar inostranih poslova jedne supersile u vas grad i vi odbijete da ga primite a posle vam krivo sto se Dodik sastao ne znam koliko puta sa Putinom. Ne, nego ce da se sastaje sa vama.

milutin

pre 3 godine

Imam "sto godina" i pratim događanja u BiH iako nemam veze sa njom i imam pitanje za sve koje ja nisam uspeo da razrešim: Šta je to u ustrojstvu BiH što joj ne da da funkcioniše kao federacija? Gde je ta kritična tačka koja je razlikuje od brojnih federacija, pa i konfederacija koje odlično funkcionišu? Kako Švajcarska sa dvadesetak kantona, sa 4 jezika koji se potpuno razlikuju, sa autonomijama kantona u sudstvu, zdravstvu, obrazovanju, policiji može da bude funkcionalna, a BiH ne može? Koja to ovlašćenja ima Republika Srpska u BiH, a kantoni u Švajcarskoj nemaju? Unapred hvala svim dobronamernim.

Bosanac

pre 3 godine

Ne mora Lavrov da se sikira. Ali je u najmanju ruku osramotio svoju veliku drzavu, svojim nediplomatskim ponasanjem. Ovo ce da odjekne u svijetakim medijima, medjunarodnoj zajednici.
I onda Rusi vazda kukaju niko ih ne voli. A ko ce da ih voli kad nikog i nista ne postuju..
Podsjecate na njih definitivno.. I sa stavovima i sa kukanjem.

PatriJota za tastaturom

pre 3 godine

Zamislite da Erdogan dodje u posetu "danas Sandzaku a sutra Srbiji", ili Plenkovic dodje u posetu "danas Vojvodini a sutra Srbiji" ili da Edi Rama dodje u posetu "danas Presevskoj dolini a sutra Srbiji".

A Dodiku ocigledno gori pod nogama jer se trudi na sve strane da pokaze da iza njega stoje Rusi.

Braankooo

pre 3 godine

Treba što pre dogovoriti miran razlaz. To više nije jedna zemlja. Braća se podele pa što nebi i zemlja. Samo da rata ne bude i da se Rusi i Ameri ne upletu u podelu.

naravno

pre 3 godine

Ako je neko napravio skandal to je Sergej Lavrov.On se trebao prvo sastati sa članovima Predsjedništva BiH ,a ne sa Dodikom ,a potom sa Čović.Pozdravljam potez Komšića i Džaferovića.

Dare

pre 3 godine

Diplomatski skandal je što se Lavrov prvo sreo s Dodikom a onda i sa Čovićem gde nijedan ni drugi nisu istakli zastavu BiH a onda hteo sa ostalim članovima predsedništva.

Baš me zanima kako bi naš predsednik postupio da recimo dođe ministar spoljnih poslova USA, prvo ode u Preševo i Bujanovac i razgovara sa Albancima uz zastave Albanije pa onda sutradan da dođe u Beograd.

Deus

pre 3 godine

To što radi Dodik vodi ka ukidanju RS
---
A sta to radi Dodik? Insistira na postovanju Dejtonskog sporazuma i ne dozvoljava dalje razgradjivanje RS? Rep.Srpska je drzava srpskog naroda i ne moze biti ukinuta dekretom. Moze ratom ali tako svaku drzavu mozemo ukinuti. Na sve sto kaze Dodik preti se nasiljem. To tako nece ici ako se zeli ocuvati Bosna.

bane

pre 3 godine

Podcenjivanje Rusije i igranje geopolitike moze se lako obiti o glavu muslimanskim unitaristima i njihovom predstavniku Komsicu. Rusiji nije potrebna celovita Bosna niti BH federacija.

Srki

pre 3 godine

Lavrov, kao iskusni diplomata, dobro je znao šta radi i dobro je znao posledice. Zar neko misli da je on nešto "pogrešio"? Pogrešno je misliti da neko može sebi da priušti da ne razgovara sa Rusijom ili bilo kojom drugom svetskom velesilom. Takođe, u svetlu događaja od letos, kada BiH nije pustila ruske sanitarce da urade dezinfekciju bolnice, vidimo da rad BiH na direktnu štetu svojih građana nije slučajnost, nego praksa, tako da nisam iznenađen ovim infantilnim ponašanjem dva člana predsedništva. Bili bi veće face da su mu rekli u oči šta imaju, i da su izašli sa sastanka.

Mario Divković Tuzla

pre 3 godine

Ispravna odluka Komšića i Džaferovića. Juče je Lavrov ponizio BIH prilikom posjete Banjaluci.Nigdje zastave BIH na sastanku. Da poštuje BIH prvo bi se sastao sa sva tri člana predsjedništva. Ovako, ostao samo Dodik.

alek

pre 3 godine

Lavrov moze da ide gde hoce,da se sretne sa kim zeli i da pravi raspored kakav on misli da treba.
A ovi amateri,na neciji nagovor,samo ce nastetiti Bosni i njenim gradjanima.
Cisto sumnjam da ce im Rusi to zaboraviti.
A ljudi koji podrzavaju ovakav nebulozni postupak,nisu ni svesni da ih upravo takvi politicari vuku na dno.

academia

pre 3 godine

Neverovatno je koliko osvetoljubivih komentara postavljate a one realne i protokolarne izostavite! Koliko ljudi ne razumeju diplomatske protokole to je tragicno. Skandal jeste, a nakon sinocnje posete Lavrova Dodiku, MIP BiH je treba uruciti protetnu notu rukom ambaadoru, provesti ceo protokol oko toga kako i dolikuje, a ne izvoditi ove teatre zarad licne promocije Komsica koji uzgred nikoga ne predstavlja! Ljudi shvatite da Hrvatski narod nema svog predstavnika u predsednistvu BiH, a po svom konstitutivnom karakteru treba da ima! Dakle ovaj koji je odbio Lavrova je ne legitimni clan predsednistva BiH, i u svoje licno ime je to uradio. Muslimanski predstavnik je bio u mat poziciji i hteo ne hteo morao je isto uraditi jer bi bio na stubu kritika! Ko je ovde izgubio? Muslimani opet najvise jer Rusija nije za podcenjivanje a nisu Muslimani sami birali da se ovo desi.

Masariko

pre 3 godine

Pre bih rekao da je ovo propust ili loša procena Rusije, iako se to nama ne sviđa. Jer dolaziš u državu, i treba da se vidiš sa predstavnicima države. Nije to regionalna saradnja, to je bre Rusija.

Dachoni

pre 3 godine

E, ovo je isto, preslikano ponašanje Srba u Jugoslaviji 90ih. Lažna samouverenost, bahatost i stav - sve mi se može. A svi znamo kako se to završilo. Bošnjački lideri tu sliku očigledno nemaju, a to će im se isto kao i Srbima tada, obiti o glavu.

Čarobni prašak

pre 3 godine

Ako neko ima lošu politiku prema nama onda su to zapadne zemlje. Prvo rasturile Jugoslaviju pa Srbiju i sada i dalje nisu zadovoljni.
(Vladimir, 15. decembar 2020 14:08)

Jugoslaviju smo rasturili sami. Zapad je samo pomogao tako što je pustio da se stvari odvijaju svojim tokom i da se mlatimo koliko nam je volja...a naravno da je stao na stranu onih koji su bolje shvatili novi momenat (Evropu posle 1989) od nas koji smo se inatili. A oni ne vole kad se neko inati i kvari planove, zato to i danas plaćamo.

Što se tiče tog "neviđenog diplomatskog skandala", to je samo odgovor na Lavrovljev skandal koji je prvo posetio RS, a tek nakon toga BiH. Ako on ne poštuje međunarodno priznatu zemlju, kakvi god da su odnosi u njoj, ne treba ni njega da poštuju.

skeva

pre 3 godine

Dok je nas srba rusi imaju sa kim da se igraju i da nas guraju kao glinene golubove zapadu,tako je vazda bilo sa Rusima tako će i biti.Dok ne shvatimo da im uopšte ne trebamo ni za suvu šljivu. Živela Srbija i Republika srpska!

T67

pre 3 godine

Ako je po planu i programu da bude nezvanični pa zvanični prijem u čemu je problem. Nije ovo presedan. Kad se desi u EU onda je to OK. Pa neke godine se slično desilo sa Putinom u Austriji i bilo je sve u redu (i to bila rječ o nekom vjenčanju), ako me pamćenje služi.

Analitičar amater

pre 3 godine

Sve se radi po diktatu SAD i tu nema dileme.Gde bi ova dva lika mogla samostalno doneti ovakvu odluku.Priča za malu,ali baš onu manju decu.

Sarajlija

pre 3 godine

zeljko komsic je hrvat u presjednistvu bih, ali nije hrvatski predstavnik.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dado- Balkanishen Welle, 15. decembar 2020 14:00)

I da dodam 100% tacnu informaciju da mu je majka Srpkinja, ako to ima veze u celoj prici!
(Smisao besmisla, 15. decembar 2020 14:37)

Da, majka mu je bila Srpkinja koja je poginula od srpske granate...

Toxic

pre 3 godine

Što se tiče komentara u vezi Komšićeva porekla, ja bih dodao da je nedavno za gradonačelnika Sarajeva pobedio Srbin a birali ga opet Bošnjaci (i poneki Hrvat i Srbin).

Vladimir

pre 3 godine

Uzasna politika Rusije prema BIH,CG i Srbiji ne prestaje!
(Sinisa, 15. decembar 2020 10:32)

Pa jeste. Svako malo pa nas "bombarduju". Dajte molim vas ne širite propagandu. Ako neko ima lošu politiku prema nama onda su to zapadne zemlje. Prvo rasturile Jugoslaviju pa Srbiju i sada i dalje nisu zadovoljni.

Srba

pre 3 godine

Srbi će uspeti i ono šta su dobili Dejtonom šta god da je prethodilo tome,krvavi sumanatu rat,da glatko izgube zbog svoje huskacke politike koja ničem ne vodi,i šta je najgore nikome nice biti krivo,svi će nam se rugati.

nostalgija

pre 3 godine

Imam "sto godina" i pratim događanja u BiH iako nemam veze sa njom i imam pitanje za sve koje ja nisam uspeo da razrešim: Šta je to u ustrojstvu BiH što joj ne da da funkcioniše...
(milutin, 15. decembar 2020 11:10)

Sad cu ja da objasnim, na vrlo jednostavan nacin, toliko jednostavan da ga mnogi odbacuju kao prejednostavan, jer komplikovanije zvuci nekako mocnije, pametnije, a svi vole da pametuju.

Problem je, iskljucivo, ali iskljucivo nacionalizam. Ljudima tamo je mnogo vaznije da se zovu Srbi, Bosnjaci, Hrvati(gle cuda, niko nije Bosanac i Hercegovac), nego da dobro zive. I to u toj meri da su spremni ratovati za namutnute ideale i lazne ciljeve. Ovim iz RS-a je toliko nametnuta prica o Srpstvu i njihovoj republici, da negiraju sve sto je vezano za BiH, sto je apsurdno jer zive u toj drzavi. Namece im se prica kako ih ovi drugi mrze, kako bi nestali ako bi prihvatili da je njihova drzava BiH, kako ukidanjem RS ne bi vise mogli da budu Srbi(sto je ipak najvaznije, nema veze sto nemaju sta da jedu), mada to naravno nije tacno.
Muslimanima koji sebe zovu Bosnajcima je nametnuta prica kako ni po koju cenu da ne veruju Srbima, jer ovi bi ih "opet" klali da imaju priliku. I tu su stavovi(nametnuti) potpuno udaljeni, a politicki vrh svako malo radi da odrzi tu mrznju, jer im tako odgovara, a ovi vec zatrovani mrznjom to upijaju, i produbljuju jaz. Sad ce da me pljuju i jedni i drugi, bez da razmisle, jer jedino realne ljude i nenacionaliste vise mrze od druge nacije.

Drda

pre 3 godine

Mozda su se tako namerno dogovorili Dodik i Lavrov da isprovociraju ovu drugu dvojicu koji se ionako ponasaju neracionalno i uvek kao uvredjene mlade i size kad neko ne misli kao oni, u fazonu ako necete po nasem bice rata

realno

pre 3 godine

"RF je velika država, svetska sila, BiH to nije ali je važna i značajna država u svetu."

Pa gde je BiH vazna i znacajna drzava na svetu? Oni umislili da su centar sveta, a obicni ljudi gladuju, strasno.

Алекса

pre 3 godine

Mi Srbi kao 90ih.Sve mimo zapada. Albanci i Bošnjaci uz USA, mi uz Ruse.
Tako nam i ide!
(milan, 15. decembar 2020 11:32)

Ти Милане као Слоба верујеш да се ми Срби нешто питамо...

nemanja.s

pre 3 godine

Imam "sto godina" i pratim događanja u BiH iako nemam veze sa njom i imam pitanje za sve koje ja nisam uspeo da razrešim: Šta je to u ustrojstvu BiH što joj ne da da funkcioniše kao federacija? Gde je ta kritična tačka koja je razlikuje od brojnih federacija, pa i konfederacija koje odlično funkcionišu? Kako Švajcarska sa dvadesetak kantona, sa 4 jezika koji se potpuno razlikuju, sa autonomijama kantona u sudstvu, zdravstvu, obrazovanju, policiji može da bude funkcionalna, a BiH ne može? Koja to ovlašćenja ima Republika Srpska u BiH, a kantoni u Švajcarskoj nemaju? Unapred hvala svim dobronamernim.
(milutin, 15. decembar 2020 11:10) # Link komentara

Evo da vam objasnim, BiH je država stvorena mimo volje Srba i većine Hrvata, a takva federalna u Dejtonu i mimo volje tadašnjih Muslimana, danas Bošnjaka. Bošnjaci bi hteli unitarnu, centralizovani i da oni budu glavni. Ona služi da smanji uticaj Srba u regiji, da drži muslimane u državi sa hrišćanima, jer evropljani baš ne vole da imaju muslimansku državu na kontinentu. Od samog početka njenog postojanja BiH nije iskreno prihvaćena ni od jedne strane. Republika Srpska se među muslimanima zove Er Es... Nemogu ime da joj prevale! Znači, nije problem u ustrojstvu, nego u međusobnom nepoverenju, još kad se dodaju stranci koji redovno naginju na sarajevsku stranu, haos postaje potpun.

//,,

pre 3 godine

Jugoslavija je bila drzava u kojoj se vise volio Rus i Turcin nego prvi
komsija a pricamo da je zapad kriv sto smo se raspali. Mi zivimo u mraku
vec par stoljeca i nikako da vidimo gdje je problem. Nema Svajcarca koji
vise voli Njemacku, Italiju ili Francusku vise od Svice.

SamoRealno

pre 3 godine

@Milutim:
Imam "sto godina" i pratim događanja u BiH iako nemam veze sa njom i imam pitanje za sve koje ja nisam uspeo da razrešim: Šta je to u ustrojstvu BiH što joj ne da da funkcioniše kao federacija? Gde je ta kritična tačka koja je razlikuje od brojnih federacija, pa i konfederacija koje odlično funkcionišu? Kako Švajcarska sa dvadesetak kantona, sa 4 jezika koji se potpuno razlikuju, sa autonomijama kantona u sudstvu, zdravstvu, obrazovanju, policiji može da bude funkcionalna, a BiH ne može? Koja to ovlašćenja ima Republika Srpska u BiH, a kantoni u Švajcarskoj nemaju? Unapred hvala svim dobronamernim.
(milutin, 15. decembar 2020 11:10) # Link komentara

Što se tiče "Gde je ta kritična tačka koja je razlikuje od brojnih federacija, pa i konfederacija koje odlično funkcionišu? " to je dom naroda. Taj dom naroda uglavnom Hrvati zloupotrebljavaju jer kao interes mogu da deklarišu boju zavjesa u federalnoj vladi. Kako HDZ uvijek ima najviše tu Hrvata, uvijek mogu da ucjenjuju i to i radi. Dom naroda u RS ima dosta manje ovlaštenja.

Vezano za "Koja to ovlašćenja ima Republika Srpska u BiH, a kantoni u Švajcarskoj nemaju?" ima entitetsko glasanje. Znači kroz entitetsko glasanje, manji entitet u BiH može zaustaviti bilo kakvu odluku na državnom nivou. Što se maksimalno koristi u korist Srbije.

Braankooo

pre 3 godine

A možda Rusi smišljeno prebacuju fokus sukoba tamo gde ga neće biti da bi dobili na vremenu i zauzimaju bolje pozicije tamo gde će ga realno biti. Možda I'm je cilj da Amere povuku na balkan i da ih tu zamajavaju dok još malo ne ojačaju a posle NATO može u bankrot.

trajkoni018

pre 3 godine

“Nipodastavanje institucija BiH” - zato sto predstavnik RF podrzava (sto je prirodno) sprecavanje sirenja NATO ka njenim granicama. Koliko ja znam, a to stoji i u Ustavu BiH, bez konsenzusa sva tri clana Prestavnistva BiH nijedna odluka jednog ili druge dvojice nema nikakvu tezinu zasebno gledano.

SM

pre 3 godine

Ova dvojica odbiju susret, a nakon toga Lavrova bez problema ugosti ministrica vanjskih poslova BiH koja je član iste stranke kao i član predsjedništva Džaferović.

Smisao besmisla

pre 3 godine

zeljko komsic je hrvat u presjednistvu bih, ali nije hrvatski predstavnik.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dado- Balkanishen Welle, 15. decembar 2020 14:00)

I da dodam 100% tacnu informaciju da mu je majka Srpkinja, ako to ima veze u celoj prici!

gost

pre 3 godine

I ispod "građanske",
i ispod "nacionalne",
čuče iste aveti nacionalizma,
hegemonije & klerikalizma.

Kome to nije jasno,
taj je podobro glup.
Ili teški lažov.

A Ameri & Rusi...

acca

pre 3 godine

Stojis na konferenciji kao predsednik a u pozadini ti pise Bosnia and Herzegovina i pitas se sto je Lavrov dosao u Banja Luku prvo!

Licemerno!!!

Sarajlija

pre 3 godine

Čuj skandal?!?!?! Frajer dolazi u zvaničnu posjetu BiH i prvo se sastaje sa Dodikom u istočnom sarajevu bez obilježja i zastave države čiji je predsjedavajući predsjedništva. Još isti dan se sastaje sa Čovićem a predsjedništvo i BH institucije ostavlja za drugi dan. To je nepoštivanje države u koju dolazi i jasan znak da sa takvima nema šta da se dogovara. Bravo za Komšića i Džaferovića !!!!

aaaauuuu breeee

pre 3 godine

I u pravu su, Lavrov je došao u Bosnu i Hercegovinu i prvo što treba je sastanak sa svima njima u Sarajevu a ne u Banjaluci, totalno nepoštovanje, svaka im čast.

dino

pre 3 godine

A sta je Lavrov očekivao, došao je sinoć i sastaje se s Dodikom u Lukavici, nigdje nikakvog obiljezija Bosne i Hercegovine. Osim toga Dodik još i daje izjavu; Lavrov je danas u RS a sutra u BIH. Mislim Lavrov je ministar vanjskih poslova sigurno 15 godina, zar je moguće da niko iz njegovog protokola ne ukaže na ovakve provokacije i dozvoli sebi da na ovakav način bude uvučen u cijelu situaciju ili je možda to i bila namjera.
Hvala na objavljenom komentaru.

Kako napreduje reizbor takozvanog trampa*, rusofili?

pre 3 godine

Da, skandalozno je što se takozvani lavrov* sreće prvo sa onim bosanskohercegovačkim entitetima koji su servilni takozvanoj rusiji*.
U suštini on time radi za separatiste i iredentiste.

shakal

pre 3 godine

Logican potez Komsica, gdje je to normalno da dolazis u sluzbeni posjet jednoj zemlji i obiliazis prvo osobe koje destabiliziraju Bosnu i Hercegovinu na svakom koraku. Svaka cast Zeljko.

beograđanin

pre 3 godine

Neviđen skandal je napravio Lavrov početkom posete Dodiku koji je izjavio da je Lavrov došao u posetu RS-u a sutra će posetiti BiH. Najnormalnije je takvom otkazati gostoprimstvo. To što radi Dodik vodi ka ukidanju RS kao što nas je ista politika ostavila bez Kosova (zato što ne možemo da gledamo albance u srpskoj skupštini. Danas bi bez rasmišljanja potpisali Rambuje ali nema više, tako bojim, se srbi će želeti Dejton i visokog predstavnika ali neće ga biti. Nadam se da ćete objaviti komentar

Bosanac

pre 3 godine

Ne mora Lavrov da se sikira. Ali je u najmanju ruku osramotio svoju veliku drzavu, svojim nediplomatskim ponasanjem. Ovo ce da odjekne u svijetakim medijima, medjunarodnoj zajednici.
I onda Rusi vazda kukaju niko ih ne voli. A ko ce da ih voli kad nikog i nista ne postuju..
Podsjecate na njih definitivno.. I sa stavovima i sa kukanjem.

bla

pre 3 godine

Najbolje bi bilo da se federacija bih fino otcepi od BiH i osnuju svoju drzavu. U cilju dobrih odnosa Republika Srpska bi je prva priznala i time bi se postigao trajni mir na ovim prostorima.

Goran

pre 3 godine

Umesto da radite za dobrobit naroda u Bosni i da ga izvucete iz bede i siromastva, bi brinete "o simbolima BIH". Dodje vam ministar inostranih poslova jedne supersile u vas grad i vi odbijete da ga primite a posle vam krivo sto se Dodik sastao ne znam koliko puta sa Putinom. Ne, nego ce da se sastaje sa vama.

Dunster

pre 3 godine

E sad se pored Lavrova i Putin zasekirao, neće Komšić da primi Lavrova. O Bože šta li taj ima u svojoj glavi. Marioneta porodice Izetbegović odbija razgovor sa Lavrovim.

Saša

pre 3 godine

A šta bi Vućić uradio kada bi Lavrov najpre otišao u posetu Sulejmanu Ugljaninu, pa onda Jožefu Kasi, pa Kamberiju ili Rizi Haljimiju, i to sve bez obeležja države Srbije, i nakon svega na sastanak sa Vučićem i ostalim predstavnicima vlasti Srbije u Beogradu?

Kozak

pre 3 godine

Nije to skandal jer svako iole normalan bi tako postupio da mu gost ne iskaže poštovanje i poštuje proceduru koja je u demokratskom društvu neko pravilo. Gospodin Lavrov je ponizio institucije BiH pa kakve god one bile.

bane

pre 3 godine

Podcenjivanje Rusije i igranje geopolitike moze se lako obiti o glavu muslimanskim unitaristima i njihovom predstavniku Komsicu. Rusiji nije potrebna celovita Bosna niti BH federacija.

Bosanac

pre 3 godine

A zašto je skandal?!?!
Lavrov otvoreno podržava Dodikovu politiku negiranja Bosne i Hercegovine, sastaje se sa njim posebno mada je Dodik trenutno na čelu BiH, želi da BiH nikad ne napreduje ni prema Evropi ni prema NATO-u... i zašto bi se sastajao sa nekim ko otvoreno zagovara podjelu i nestanak države koju Željko voli, za koju se borio i koju predstavlja.

Braankooo

pre 3 godine

Treba što pre dogovoriti miran razlaz. To više nije jedna zemlja. Braća se podele pa što nebi i zemlja. Samo da rata ne bude i da se Rusi i Ameri ne upletu u podelu.

alek

pre 3 godine

Lavrov moze da ide gde hoce,da se sretne sa kim zeli i da pravi raspored kakav on misli da treba.
A ovi amateri,na neciji nagovor,samo ce nastetiti Bosni i njenim gradjanima.
Cisto sumnjam da ce im Rusi to zaboraviti.
A ljudi koji podrzavaju ovakav nebulozni postupak,nisu ni svesni da ih upravo takvi politicari vuku na dno.

Deus

pre 3 godine

To što radi Dodik vodi ka ukidanju RS
---
A sta to radi Dodik? Insistira na postovanju Dejtonskog sporazuma i ne dozvoljava dalje razgradjivanje RS? Rep.Srpska je drzava srpskog naroda i ne moze biti ukinuta dekretom. Moze ratom ali tako svaku drzavu mozemo ukinuti. Na sve sto kaze Dodik preti se nasiljem. To tako nece ici ako se zeli ocuvati Bosna.

Dachoni

pre 3 godine

E, ovo je isto, preslikano ponašanje Srba u Jugoslaviji 90ih. Lažna samouverenost, bahatost i stav - sve mi se može. A svi znamo kako se to završilo. Bošnjački lideri tu sliku očigledno nemaju, a to će im se isto kao i Srbima tada, obiti o glavu.

Stefan

pre 3 godine

Pa ljudi ne znam u cemu je problem ni vi sami sebe ne gledatw kao jednu zemlju vec gledate na srbe kao neke tamo srbe. Vreme je da se podelite u ime novih generacija inace ce opet biti krtvi. Srbi su zavrsili sa muslimanima a i muslimani sa srbima.

skeva

pre 3 godine

Dok je nas srba rusi imaju sa kim da se igraju i da nas guraju kao glinene golubove zapadu,tako je vazda bilo sa Rusima tako će i biti.Dok ne shvatimo da im uopšte ne trebamo ni za suvu šljivu. Živela Srbija i Republika srpska!

Srki

pre 3 godine

Lavrov, kao iskusni diplomata, dobro je znao šta radi i dobro je znao posledice. Zar neko misli da je on nešto "pogrešio"? Pogrešno je misliti da neko može sebi da priušti da ne razgovara sa Rusijom ili bilo kojom drugom svetskom velesilom. Takođe, u svetlu događaja od letos, kada BiH nije pustila ruske sanitarce da urade dezinfekciju bolnice, vidimo da rad BiH na direktnu štetu svojih građana nije slučajnost, nego praksa, tako da nisam iznenađen ovim infantilnim ponašanjem dva člana predsedništva. Bili bi veće face da su mu rekli u oči šta imaju, i da su izašli sa sastanka.

Mario Divković Tuzla

pre 3 godine

Ispravna odluka Komšića i Džaferovića. Juče je Lavrov ponizio BIH prilikom posjete Banjaluci.Nigdje zastave BIH na sastanku. Da poštuje BIH prvo bi se sastao sa sva tri člana predsjedništva. Ovako, ostao samo Dodik.

Braankooo

pre 3 godine

A možda Rusi smišljeno prebacuju fokus sukoba tamo gde ga neće biti da bi dobili na vremenu i zauzimaju bolje pozicije tamo gde će ga realno biti. Možda I'm je cilj da Amere povuku na balkan i da ih tu zamajavaju dok još malo ne ojačaju a posle NATO može u bankrot.

academia

pre 3 godine

Neverovatno je koliko osvetoljubivih komentara postavljate a one realne i protokolarne izostavite! Koliko ljudi ne razumeju diplomatske protokole to je tragicno. Skandal jeste, a nakon sinocnje posete Lavrova Dodiku, MIP BiH je treba uruciti protetnu notu rukom ambaadoru, provesti ceo protokol oko toga kako i dolikuje, a ne izvoditi ove teatre zarad licne promocije Komsica koji uzgred nikoga ne predstavlja! Ljudi shvatite da Hrvatski narod nema svog predstavnika u predsednistvu BiH, a po svom konstitutivnom karakteru treba da ima! Dakle ovaj koji je odbio Lavrova je ne legitimni clan predsednistva BiH, i u svoje licno ime je to uradio. Muslimanski predstavnik je bio u mat poziciji i hteo ne hteo morao je isto uraditi jer bi bio na stubu kritika! Ko je ovde izgubio? Muslimani opet najvise jer Rusija nije za podcenjivanje a nisu Muslimani sami birali da se ovo desi.

naravno

pre 3 godine

Ako je neko napravio skandal to je Sergej Lavrov.On se trebao prvo sastati sa članovima Predsjedništva BiH ,a ne sa Dodikom ,a potom sa Čović.Pozdravljam potez Komšića i Džaferovića.

PatriJota za tastaturom

pre 3 godine

Zamislite da Erdogan dodje u posetu "danas Sandzaku a sutra Srbiji", ili Plenkovic dodje u posetu "danas Vojvodini a sutra Srbiji" ili da Edi Rama dodje u posetu "danas Presevskoj dolini a sutra Srbiji".

A Dodiku ocigledno gori pod nogama jer se trudi na sve strane da pokaze da iza njega stoje Rusi.

Dare

pre 3 godine

Diplomatski skandal je što se Lavrov prvo sreo s Dodikom a onda i sa Čovićem gde nijedan ni drugi nisu istakli zastavu BiH a onda hteo sa ostalim članovima predsedništva.

Baš me zanima kako bi naš predsednik postupio da recimo dođe ministar spoljnih poslova USA, prvo ode u Preševo i Bujanovac i razgovara sa Albancima uz zastave Albanije pa onda sutradan da dođe u Beograd.

Drda

pre 3 godine

Mozda su se tako namerno dogovorili Dodik i Lavrov da isprovociraju ovu drugu dvojicu koji se ionako ponasaju neracionalno i uvek kao uvredjene mlade i size kad neko ne misli kao oni, u fazonu ako necete po nasem bice rata

T67

pre 3 godine

Ako je po planu i programu da bude nezvanični pa zvanični prijem u čemu je problem. Nije ovo presedan. Kad se desi u EU onda je to OK. Pa neke godine se slično desilo sa Putinom u Austriji i bilo je sve u redu (i to bila rječ o nekom vjenčanju), ako me pamćenje služi.

Vladimir

pre 3 godine

Uzasna politika Rusije prema BIH,CG i Srbiji ne prestaje!
(Sinisa, 15. decembar 2020 10:32)

Pa jeste. Svako malo pa nas "bombarduju". Dajte molim vas ne širite propagandu. Ako neko ima lošu politiku prema nama onda su to zapadne zemlje. Prvo rasturile Jugoslaviju pa Srbiju i sada i dalje nisu zadovoljni.

realno

pre 3 godine

"RF je velika država, svetska sila, BiH to nije ali je važna i značajna država u svetu."

Pa gde je BiH vazna i znacajna drzava na svetu? Oni umislili da su centar sveta, a obicni ljudi gladuju, strasno.

Djole

pre 3 godine

Ovo je zabrinjavajuce...nimalo naivna sit.po Bosnu i drzave u okruzenju...textovi izjave aktuelni politicara posebno u Bosni podsecaju na 90.god...

Masariko

pre 3 godine

Pre bih rekao da je ovo propust ili loša procena Rusije, iako se to nama ne sviđa. Jer dolaziš u državu, i treba da se vidiš sa predstavnicima države. Nije to regionalna saradnja, to je bre Rusija.

nemanja.s

pre 3 godine

Imam "sto godina" i pratim događanja u BiH iako nemam veze sa njom i imam pitanje za sve koje ja nisam uspeo da razrešim: Šta je to u ustrojstvu BiH što joj ne da da funkcioniše kao federacija? Gde je ta kritična tačka koja je razlikuje od brojnih federacija, pa i konfederacija koje odlično funkcionišu? Kako Švajcarska sa dvadesetak kantona, sa 4 jezika koji se potpuno razlikuju, sa autonomijama kantona u sudstvu, zdravstvu, obrazovanju, policiji može da bude funkcionalna, a BiH ne može? Koja to ovlašćenja ima Republika Srpska u BiH, a kantoni u Švajcarskoj nemaju? Unapred hvala svim dobronamernim.
(milutin, 15. decembar 2020 11:10) # Link komentara

Evo da vam objasnim, BiH je država stvorena mimo volje Srba i većine Hrvata, a takva federalna u Dejtonu i mimo volje tadašnjih Muslimana, danas Bošnjaka. Bošnjaci bi hteli unitarnu, centralizovani i da oni budu glavni. Ona služi da smanji uticaj Srba u regiji, da drži muslimane u državi sa hrišćanima, jer evropljani baš ne vole da imaju muslimansku državu na kontinentu. Od samog početka njenog postojanja BiH nije iskreno prihvaćena ni od jedne strane. Republika Srpska se među muslimanima zove Er Es... Nemogu ime da joj prevale! Znači, nije problem u ustrojstvu, nego u međusobnom nepoverenju, još kad se dodaju stranci koji redovno naginju na sarajevsku stranu, haos postaje potpun.

Srba

pre 3 godine

Srbi će uspeti i ono šta su dobili Dejtonom šta god da je prethodilo tome,krvavi sumanatu rat,da glatko izgube zbog svoje huskacke politike koja ničem ne vodi,i šta je najgore nikome nice biti krivo,svi će nam se rugati.

acca

pre 3 godine

Stojis na konferenciji kao predsednik a u pozadini ti pise Bosnia and Herzegovina i pitas se sto je Lavrov dosao u Banja Luku prvo!

Licemerno!!!

Analitičar amater

pre 3 godine

Sve se radi po diktatu SAD i tu nema dileme.Gde bi ova dva lika mogla samostalno doneti ovakvu odluku.Priča za malu,ali baš onu manju decu.

Čarobni prašak

pre 3 godine

Ako neko ima lošu politiku prema nama onda su to zapadne zemlje. Prvo rasturile Jugoslaviju pa Srbiju i sada i dalje nisu zadovoljni.
(Vladimir, 15. decembar 2020 14:08)

Jugoslaviju smo rasturili sami. Zapad je samo pomogao tako što je pustio da se stvari odvijaju svojim tokom i da se mlatimo koliko nam je volja...a naravno da je stao na stranu onih koji su bolje shvatili novi momenat (Evropu posle 1989) od nas koji smo se inatili. A oni ne vole kad se neko inati i kvari planove, zato to i danas plaćamo.

Što se tiče tog "neviđenog diplomatskog skandala", to je samo odgovor na Lavrovljev skandal koji je prvo posetio RS, a tek nakon toga BiH. Ako on ne poštuje međunarodno priznatu zemlju, kakvi god da su odnosi u njoj, ne treba ni njega da poštuju.

trajkoni018

pre 3 godine

“Nipodastavanje institucija BiH” - zato sto predstavnik RF podrzava (sto je prirodno) sprecavanje sirenja NATO ka njenim granicama. Koliko ja znam, a to stoji i u Ustavu BiH, bez konsenzusa sva tri clana Prestavnistva BiH nijedna odluka jednog ili druge dvojice nema nikakvu tezinu zasebno gledano.

//,,

pre 3 godine

Jugoslavija je bila drzava u kojoj se vise volio Rus i Turcin nego prvi
komsija a pricamo da je zapad kriv sto smo se raspali. Mi zivimo u mraku
vec par stoljeca i nikako da vidimo gdje je problem. Nema Svajcarca koji
vise voli Njemacku, Italiju ili Francusku vise od Svice.

milutin

pre 3 godine

Imam "sto godina" i pratim događanja u BiH iako nemam veze sa njom i imam pitanje za sve koje ja nisam uspeo da razrešim: Šta je to u ustrojstvu BiH što joj ne da da funkcioniše kao federacija? Gde je ta kritična tačka koja je razlikuje od brojnih federacija, pa i konfederacija koje odlično funkcionišu? Kako Švajcarska sa dvadesetak kantona, sa 4 jezika koji se potpuno razlikuju, sa autonomijama kantona u sudstvu, zdravstvu, obrazovanju, policiji može da bude funkcionalna, a BiH ne može? Koja to ovlašćenja ima Republika Srpska u BiH, a kantoni u Švajcarskoj nemaju? Unapred hvala svim dobronamernim.

SamoRealno

pre 3 godine

@Milutim:
Imam "sto godina" i pratim događanja u BiH iako nemam veze sa njom i imam pitanje za sve koje ja nisam uspeo da razrešim: Šta je to u ustrojstvu BiH što joj ne da da funkcioniše kao federacija? Gde je ta kritična tačka koja je razlikuje od brojnih federacija, pa i konfederacija koje odlično funkcionišu? Kako Švajcarska sa dvadesetak kantona, sa 4 jezika koji se potpuno razlikuju, sa autonomijama kantona u sudstvu, zdravstvu, obrazovanju, policiji može da bude funkcionalna, a BiH ne može? Koja to ovlašćenja ima Republika Srpska u BiH, a kantoni u Švajcarskoj nemaju? Unapred hvala svim dobronamernim.
(milutin, 15. decembar 2020 11:10) # Link komentara

Što se tiče "Gde je ta kritična tačka koja je razlikuje od brojnih federacija, pa i konfederacija koje odlično funkcionišu? " to je dom naroda. Taj dom naroda uglavnom Hrvati zloupotrebljavaju jer kao interes mogu da deklarišu boju zavjesa u federalnoj vladi. Kako HDZ uvijek ima najviše tu Hrvata, uvijek mogu da ucjenjuju i to i radi. Dom naroda u RS ima dosta manje ovlaštenja.

Vezano za "Koja to ovlašćenja ima Republika Srpska u BiH, a kantoni u Švajcarskoj nemaju?" ima entitetsko glasanje. Znači kroz entitetsko glasanje, manji entitet u BiH može zaustaviti bilo kakvu odluku na državnom nivou. Što se maksimalno koristi u korist Srbije.

Sarajlija

pre 3 godine

zeljko komsic je hrvat u presjednistvu bih, ali nije hrvatski predstavnik.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dado- Balkanishen Welle, 15. decembar 2020 14:00)

I da dodam 100% tacnu informaciju da mu je majka Srpkinja, ako to ima veze u celoj prici!
(Smisao besmisla, 15. decembar 2020 14:37)

Da, majka mu je bila Srpkinja koja je poginula od srpske granate...

nostalgija

pre 3 godine

Imam "sto godina" i pratim događanja u BiH iako nemam veze sa njom i imam pitanje za sve koje ja nisam uspeo da razrešim: Šta je to u ustrojstvu BiH što joj ne da da funkcioniše...
(milutin, 15. decembar 2020 11:10)

Sad cu ja da objasnim, na vrlo jednostavan nacin, toliko jednostavan da ga mnogi odbacuju kao prejednostavan, jer komplikovanije zvuci nekako mocnije, pametnije, a svi vole da pametuju.

Problem je, iskljucivo, ali iskljucivo nacionalizam. Ljudima tamo je mnogo vaznije da se zovu Srbi, Bosnjaci, Hrvati(gle cuda, niko nije Bosanac i Hercegovac), nego da dobro zive. I to u toj meri da su spremni ratovati za namutnute ideale i lazne ciljeve. Ovim iz RS-a je toliko nametnuta prica o Srpstvu i njihovoj republici, da negiraju sve sto je vezano za BiH, sto je apsurdno jer zive u toj drzavi. Namece im se prica kako ih ovi drugi mrze, kako bi nestali ako bi prihvatili da je njihova drzava BiH, kako ukidanjem RS ne bi vise mogli da budu Srbi(sto je ipak najvaznije, nema veze sto nemaju sta da jedu), mada to naravno nije tacno.
Muslimanima koji sebe zovu Bosnajcima je nametnuta prica kako ni po koju cenu da ne veruju Srbima, jer ovi bi ih "opet" klali da imaju priliku. I tu su stavovi(nametnuti) potpuno udaljeni, a politicki vrh svako malo radi da odrzi tu mrznju, jer im tako odgovara, a ovi vec zatrovani mrznjom to upijaju, i produbljuju jaz. Sad ce da me pljuju i jedni i drugi, bez da razmisle, jer jedino realne ljude i nenacionaliste vise mrze od druge nacije.

Toxic

pre 3 godine

Što se tiče komentara u vezi Komšićeva porekla, ja bih dodao da je nedavno za gradonačelnika Sarajeva pobedio Srbin a birali ga opet Bošnjaci (i poneki Hrvat i Srbin).

Алекса

pre 3 godine

Mi Srbi kao 90ih.Sve mimo zapada. Albanci i Bošnjaci uz USA, mi uz Ruse.
Tako nam i ide!
(milan, 15. decembar 2020 11:32)

Ти Милане као Слоба верујеш да се ми Срби нешто питамо...

gost

pre 3 godine

I ispod "građanske",
i ispod "nacionalne",
čuče iste aveti nacionalizma,
hegemonije & klerikalizma.

Kome to nije jasno,
taj je podobro glup.
Ili teški lažov.

A Ameri & Rusi...

Smisao besmisla

pre 3 godine

zeljko komsic je hrvat u presjednistvu bih, ali nije hrvatski predstavnik.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dado- Balkanishen Welle, 15. decembar 2020 14:00)

I da dodam 100% tacnu informaciju da mu je majka Srpkinja, ako to ima veze u celoj prici!

SM

pre 3 godine

Ova dvojica odbiju susret, a nakon toga Lavrova bez problema ugosti ministrica vanjskih poslova BiH koja je član iste stranke kao i član predsjedništva Džaferović.