"JA SAM POBEDIO"

Vašington -- Donald Tramp baš nema nameru da se pomiri sa rezultatima predsedničkih izbora održanih 3. novembra.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Uobicajeno je da mediji proglase pobednika pre nego sto se rezultati certifikuju. To se desilo pre 4 godine i tada mu to nije smetalo. A te priče o zaverama, “dubokoj državi”, liberalnim medijima i td on širi sam. Mislim da bi on najviše voleo da kao Putin ili Kim Jong Un može da zatvori sve medije koji ga kritikuju. Posto je to u Americi nemoguće, služi se drustvenim mrežama da ih ocrni. Nažalost, ima puno ljudi koji mu veruju.
    (City Girl, 16. novembar 2020 13:13)

    # Link komentara

  2. Za Trumpa strani i domaci liberali govore da je rasista, ksenofob, lazov ali covjek nece u rat pa nece. Naime skoro je na ovom portalu bila vijest za bivseg nacionalnog savjetnika Boltona za kojeg je Trump izjavio da je "budala" koja samo govori "idemo u rat" zbog cega ga je i otpustio. Da li Trump tvituje istinu ili ne to ne znamo, ali znamo da je Bolton predlagao da treba napasti Venecuelu o cemu govori cinjenica da je na svom papiru tokom jednog brifinga u Bijeloj Kuci pisalo 5000 americkih vojnika za Kolumbiju sto su novinari slucajno uslikali. Na tom primjeru se vidi kako funkcionise americka intervencionisticka spoljna politika pod vlascu demokrata ali i republikanaca dok nije dosao Trump. Bolton je bio i u vlasti Dzorz Busa mladjeg a Hilari je Obamu nobelovca nagovorila da napadne Libiju. Obama se poslije kajao i rekao da mu je to najveca greska medjutim Libija danas prah i pepeo. Sta ce Bajden mirotvorac i ujedinitelj da uradi za vrijeme svog mandata tek cemo da saznamo. Ono sto znamo da nije bilo Trumpa danas bi Venecuela dozivjela libijsko-sirijski scenario. Narod Venecuele treba Trumpu da podigne spomenik.
    (njegovatelj, 16. novembar 2020 12:15)

    # Link komentara

  3. Tramp je Gebelsov naslednik. Ponavljaj laž onoliko koliko je potrebno da u očima ljudi ona postane istina. "Imao sam najbolju privredu ikada", "ja sam najbolji predsednik za crnce od Linkolna", "ja sam pobedio, mene su pokrali". I tako dalje. One je jedan prepredenjak i kvarnjak koji nikada nije dobio većinu glasova i nikada nije prešao 47% u rejtinzima a uporno tvrdi da ga podržava većina. Ta "tiha većina" ga mrzi iz dna duše i glasala je protiv njega.
     (Karlo Prvi, 16. novembar 2020 12:08)

    # Link komentara

  4. A ja sam car SVEMIRA...
     (Cane, 16. novembar 2020 11:59)

    # Link komentara

  5. Ahahahhahaha, sunce ti! Seirim jbt, i zabavljam se, komedijom zvanom američki izbori!
     (Smuleco, 16. novembar 2020 11:56)

    # Link komentara

  6. Nisam fan lika i dela Bajdena, ali Tramp mi je nakon izbora smešniji i od Čkalje.
    (Vot iss yo nem, 16. novembar 2020 11:47)

    # Link komentara

  7. Sidni Pauel je otprilike rekla ono najvaznije u vezi Dominion softvera. On je napravljen tako da moze da uradi bilo sta: da skupi glasove jednog kandidata, da ih prebaci u poseban folder a onda da ga obrise. Zatim, da glasove jednog kandidata cita kao glasove drugog kandidata po proporciji koju koja im je unapred data a moze se menjati i u hodu tj. on-line. Moze i da proglasava listic nevazecim ako je glas dat jednom kandidatu, ili da nevazeci listic proglasi vazecim ako je dat drugom kandidatu. U svim kljucnim drzavama je koristen tacno taj sistem: Pensilvanija, Micigen, Nevada, Arizona, Viskonsin, Severna Karalina, u svim tim drzavama je u jednom trenutku prekinuto glasanje kako bi se videlo koliko im glasova fali da namaknu. Najblaze receno, cudo jedno. Imaju dokaze za sve, od zaplenjenih servera do izjava direktnih pocinioca. Sve sto je sad potrebno je da se dodje do samog vrha - ko je nalogodavac.
    (libero, 16. novembar 2020 10:49)

    Wau, blago tebi kad si tako dobro obavešten!

    Ali čudno, kako se sve te stvari o tom nepoštenom softveru nisu znale PRE izbora? Kako to pre izbora ama baš niko nije video da, na primer, taj softver može da "da skupi glasove jednog kandidata, da ih prebaci u poseban folder a onda da ga obrise"?

    Ili su sve to čelnici demokrata znali (i naravno, "duboka država" koja je, jel'te, sve i organizovala), a Tramp i republikanci, naseli i pristali da uđu u takvu nameštenu trku jer su prepošteni i naivni kao francuske sobarice?
    (Sarastro, 16. novembar 2020 11:44)

    # Link komentara

  8. Jedna poruka ovima sto sire teorije zavere o dominionu. Nije li vam cudno kako se buka oko toga digla tek posto je tramp poceo da gubi? Ne zaboravite da svi ucesnici imaju pravo da posmatraju izbore, oni se organizuju po zakonima koje donose obe partije i po pravilima oko kojih se sve strane dogovore. To se desava iza ociju javnosti, uglavnom zato sto su ti dogovori krajnje pilicarski neinteresantni. A sad jedna strana pra i galamu na milion i jendo zvono, a sudovi im odbinaju sve zalbe. A te sudije su i republikanci i demokrate. Isto vazi i za vlasti drzava. Cela ta prica, kao i svaka teorija zavere, nema nikakvog smisla ako se samo malko zagrebe ispod povrsine. Te price sluze da ih ponavljamo u krug, da ne razmisljamo i da se napravi stera demokratiji i pravdi. A onda se ljudi tuku na ulici. Tramp je izuzetno neodgovorna osoba i unistava sopstvenu zemlju. Tuga u sta vuce ljude...
    (Ivan, 16. novembar 2020 11:43)

    # Link komentara

  9. (Goran Loznica, 16. novembar 2020 07:32)

    Apropo komentara da je tramp protiv rata. Svi su deklarativno protiv rata, pa ratovi ipak izbiju. Nije tramp protiv rata jer je mirotvorac, vec je nacionalista i izolacionista koji se sluzi populiznom da bi optuzio druge da su krivi za to sto ameri nemaju poslove. On kaze da se previse trosi na nato (koji cuva mir od 2. Svetskog rata) a vamo ulaze jos vise u vojsku i povukao se iz dogora o smanjenju nuklearnog oruzija! Ja jesam za diplomatska resenja, al evo kad amerika se ne bavi mirom u svetu onda se time bavi putin. Rat koji je sad izbio u vakumu koji je nastao mir (prakticno okupaciju) uspostavila je rusija. Turska jaca kao regionalna sila, kina isto. A ja bih vise voleo da policajca izigrava zemlja koja je demokratska i transparentna u kojoj rade sudovi a ne mafija i oligarsi ili diktatori. Slazem se da je napad na irak bio skandalozan, greska je bila i osvojiti afganistan (dovoljno je bilo izvrsiti neku malu odmazdu za 9.11.). Ali zaboravljate da su ove nase divljake (posebno milosevica) tek bombe naterale za pregovaracki sto i zaustavile rat u bosni. Ja sam sasvim protiv rata i bas zbog toga je vazno da najvecu nuklearnu, pomorsku i vojnu silu ne vodi uzurpator, lazljivac i psihopata. Tramp je jako opasan, a koga zanima nek cita kako je hitler dosao na vlast pa nek sam izvuce parallelu. Pozdrav
    (Ivan, 16. novembar 2020 11:37)

    # Link komentara

  10. @libero


    Isti softver je bio i 2016.
     (Milos, 16. novembar 2020 11:34)

    # Link komentara

  11. @tramp do pobede!!!
    Evo vidim ti citas. Samo ne znam sta, tviter?!
    Bajden je pobednik izbora, delegati ce u decembru to potvrditi, kao i uvek sto su potvrdjivali, a Tramp place i galami, kao sto ce plakati i galamiti i nakon sto Bajden preuzme funkciju predsednika.
    Taj isti Tramp je i 2016 pricao kako nece priznati rezultate, pricao covek o kradji, pa kada je pobedio, promenio pricu.
    Sada samo sebe ponizava.
    Pricas o zivi, sto ne spomenes varikinu, to je tvoj Tramp predlagao da se pije? Jel i to zavera?
    On jeste politicar, samo nevaspitan i arogantan. Covek je ubedio desetine miliona slabo inteligentnih i slabo obrazovanih ljudi, kako je on, milijarder i covek koji je uvek bio deo elite koja vlada i odlucuje, neko ko ce da se bori protiv te elite. Zamisli samo, milijarder koji ce da bude protiv milijardera, na strani prosecnih ljudi. I masa budala u to veruje.
    A ti, citaj mnogo dublje i ostavi se demagogije. Izbori u SAD-u su gotovi, pobednik je Bajden. Nikakav sud nece odlucivati o izborima u Americi.
    Tramp ima pravo da tvrdi sta hoce, nije ni prvi ni poslednji koji je trazio neke provere. Ne menja cinjenicu da je izgubio.
    Na njemu je da odluci hoce li sacuvati makar malo dostojanstva, ili ce ga silom izbacivati iz Bele Kuce.
     (Milos, 16. novembar 2020 11:32)

    # Link komentara

  12. Ima onaj vic: "Niko nije savršen, reče jež i siđe sa četke". Tako i ti Donalde - izađi iz Bele kuće - nisi savršen predsednik.
    (Savršenstvo, 16. novembar 2020 11:32)

    # Link komentara

  13. Zbogom, McDonalde!
     (Apatrid, 16. novembar 2020 11:22)

    # Link komentara

  14. I Srbija je "pobedila" NATO 1999., ali se mi ne hvalimo time.
    (Fake news, 16. novembar 2020 11:22)

    # Link komentara

  15. Mozda je taj Dominion softver napravljen da Tramp pobedi. Pa covek je mnogo pre izbora najavljivao izbornu kradju.
    (Cicko, 16. novembar 2020 11:21)

    # Link komentara

  16. Citam i vidim koliko naivnih ljudi ima kod nas. Vicitate samo naslove i sta Vam se servira, niko da ukljuci mozak. Baiden nije jos pobedio, to sto novine napisu nema nikakvog znacenja sve dok delegati sredinom decembra ne sednu u kongres i glasaju. A do tada, Trapm ima svako zakonsko i legitimno pravo da trazi proveru, kao i svaki predsednik pre i posle njega.Znaci ako Vam novine napisu da ziva moze da se pije i da stiti od 5G, vi ce te da pijete zivu? nadam se da niste toliko odlepili. Problem je sto su mediji napravili taku mrznju prema Trampu da to nije vidjeno nigde. I dopusteno im je, nisu u zatvoru, niko ih ne tuzi. Tramp nije to sto pisu, jeste malo veceg ega i bombastican je, ali on na kraju krajeva i nije politicar, a narodu se to svidelo, a njima je dosta ljudi koji obecavaju i nikad nista ne ispune ili to bude na stetu ljudi. Citajte dublje malo i vise cujte druga misljenja, zdravo je to. Ljudi smo svi smo mi razliciti, i nema mesta mrznji.
    (tramp do pobede!!!!, 16. novembar 2020 08:22)

    Čitaš i pokušavaš da se napraviš pametan, ali ti ne uspeva. Jer:

    1. Tebi je "uključiti mozak" jednako "podržati Trampa". Može i tako, ali ima nas i koji stvari vidimo drugačije.

    2. Tramp IMA zakonsko pravo da traži proveru, ali NEMA nikakvo pravo da zvanično proglašava pobedu jer to NIJE njegova nadležnost.

    3. Naravno da ne treba piti živu čak i ako tako piše u novinama. Ali da li treba piti varikinu, ako tako kaže tekući predsednik?
    (Fidelio, 16. novembar 2020 10:53)

    # Link komentara

  17. Sidni Pauel je otprilike rekla ono najvaznije u vezi Dominion softvera. On je napravljen tako da moze da uradi bilo sta: da skupi glasove jednog kandidata, da ih prebaci u poseban folder a onda da ga obrise. Zatim, da glasove jednog kandidata cita kao glasove drugog kandidata po proporciji koju koja im je unapred data a moze se menjati i u hodu tj. on-line. Moze i da proglasava listic nevazecim ako je glas dat jednom kandidatu, ili da nevazeci listic proglasi vazecim ako je dat drugom kandidatu. U svim kljucnim drzavama je koristen tacno taj sistem: Pensilvanija, Micigen, Nevada, Arizona, Viskonsin, Severna Karalina, u svim tim drzavama je u jednom trenutku prekinuto glasanje kako bi se videlo koliko im glasova fali da namaknu. Najblaze receno, cudo jedno. Imaju dokaze za sve, od zaplenjenih servera do izjava direktnih pocinioca. Sve sto je sad potrebno je da se dodje do samog vrha - ko je nalogodavac.
    (libero, 16. novembar 2020 10:49)

    # Link komentara

  18. ... ali nemam glasove da to i dokažem.
    (Miki, 16. novembar 2020 10:44)

    # Link komentara

  19. (tramp do pobede!!!!, 16. novembar 2020 08:22)

    Ma da, tako smo mislili da ce odabrati i Hilari pre Trampa. Oni ce glasati onako kakvi su i rezultati, bez brige.
    (superadmin, 16. novembar 2020 10:41)

    # Link komentara

  20. A mi smo pobedili NATO pakt 1999 godine. Srećan nam mir. Isti mentalni sklop. Zvuči poznato?
    (Baja, 16. novembar 2020 10:40)

    # Link komentara

  21. i jeste pobedio
    (madserb, 16. novembar 2020 09:12)

    Da, samo se zbog "fake news", "duboke države" i "agenata CNN" to ni po čemu ne vidi.

    Ali nema problema, sad će on da rafalno istvituje 50-ak puta "pobedio sam" i svet će videti da je njegova pobeda čista k'o suza!
    (Lacerta, 16. novembar 2020 10:39)

    # Link komentara

  22. I mi smo pobedili !
    (Jermen, 16. novembar 2020 10:31)

    # Link komentara

  23. Nisam ništa drugo ni očekivala od Trampa, čovek je i 2016. rekao da će da prizna izbore samo ako on pobedi.
     (Helena, 16. novembar 2020 10:29)

    # Link komentara

  24. Dobro, pobedio si, ajd sad idi!
     (Petar 015, 16. novembar 2020 10:26)

    # Link komentara

  25. vaistinu pobedio
    (pobednik, 16. novembar 2020 10:20)

    # Link komentara

  26. otužno.
     (neutralni felš, 16. novembar 2020 09:53)

    # Link komentara

  27. Na kraju svi izgube. To je normalno.
     (Darvin, 16. novembar 2020 09:33)

    # Link komentara

  28. Njemu treba psihijatar
    (vf, 16. novembar 2020 07:26)
    Ne vredi, otpustio bi ga. Kao što je svakoga ko ne sudeluje u njegovoj iluziji.

    Sigurno ne misliš da bi on prihvatio dijagnozu i terapiju nekog "levičarskog šarlatana, eksponenta "duboke države" i CNN agenta"? Svaka dijagnoza koja ne potvrđuje da je on intuitivno superinteligentan za njega je "fake news, fake news". On jeste vrlo glup čovek, ali je pre svega sociopata. I to što je postao predsednik, on tumači da je zato što je superinteligentan, a zapravo je postavljen zato što je glup. Ne može da se pomiri da je sada zbog iste karakteristike postavljen Bajden, koji je po njemu debil. Kvaka 22: on bi sada da se naknadno pokaže kao veći debil od Bajdena, da su pogrešili, a istovremeno je i dalje uveren kako je natprirodno inteligentan. Nerešivo. Takav mentalni konflikt ne mogu da reše psihijatri jer ovaj ne bi pio ni prepisane lekove. Bolja je varikina, on to "zna" bolje od svakoga. Kako on to "zna"? I to opet samo on zna.

    Najsličnija takvom mentalnom sklopu ovde kod nas je bila Mira Marković, čak ne toliko i njen realno mentalno bolesni muž, ali su (ne i slučajno) i njene osobine preslikavane na njega. Odatle i takva "fatalna privlačnost Trampa međ Srbljem"; Tramp je sve ono što su želeli da Milošević jeste.

    Mira Marković je to čak i formulisala u "Ja sam u pravu jer sam pametna, a oni nisu". To psihijatri ne leče, nemoćni su.
    (CATAPA, 16. novembar 2020 09:30)

    # Link komentara

  29. i jeste pobedio
    (madserb, 16. novembar 2020 09:12)

    # Link komentara

  30. I ja sam POBEDIO! Tatatatira!
     (unknown, 16. novembar 2020 09:12)

    # Link komentara

  31. A da uputimo međunarodne posmatrače?
     (donkey kong, 16. novembar 2020 09:08)

    # Link komentara

  32. Kako god ja ga podržavam zbog spoljne politike jer je verovatno prvi njihov predsednik posle možda 100 godina koji nije ratovao sa celim svetom za vreme svog mandata. Ne interesuje me njihovi problemi i muke sa dotičnim. Ja bi voleo opet da dobije jer nećemo gledati rat bilo gde na svetu minimum još 4 godine. U 100 evra da se kladimo da Bajden neće ni 3 puta sesti u predsedničku fotelju a da će NATO i USA zaratiti od Venecuele do Severne Koreje....
    (Goran Loznica, 16. novembar 2020 07:32)

    Ovaj komentar na prvi pogled izgleda kao potpuno validan komentar. Ali ako se gledaju sledeće 4 godine. To je problem Srbije. Nema vizije, dugoročne slike. Tramp je izašao iz pariskog sporazuma i sporazuma o kontroli naoružanja. To je tolko štete nanelo planeti, ali će doći na naplatu za koju deceniju. Naravno, to ljudi ne vide, što jeste normalno, velika većina se muči sa tekućim problemima.
    (123, 16. novembar 2020 08:49)

    # Link komentara

  33. Nisi.
     (Zambezi, 16. novembar 2020 08:44)

    # Link komentara

  34. Nedostojanstven u porazu, bahat, sirov, neobrazovan... Nije čudo što je Tramp je toliko popularan u Srbiji
    (Ja, 16. novembar 2020 08:42)

    # Link komentara

  35. Tramp i njegova kamarila ce ovo ponavljati do januara a mozda i kasnije jer stalno salju zahteve njihovim glasacima da im uplate novac za njihovu 'borbu' za ispravnost izbora. Kad god se desnicari i konzervativci 'brinu' za narod, tu je neka kradja para i prevara, ne samo u Americi nego bilo gde. Lopovi po defaultu
    (Poster, 16. novembar 2020 08:40)

    # Link komentara

  36. Jednom recju, 0.
     (фредоришкер, 16. novembar 2020 08:35)

    # Link komentara

  37. Pobjednika ne proglasuje Trump na Twitu, vec bira narod. A narod je birao Bidena!
    (GlasBrisela, 16. novembar 2020 08:34)

    # Link komentara

  38. Kod Amera nema cackanja izbora oni imaju specijalne jedinice koje se bave time a ono mesanje Rusa je svedeno na minimum.Tramp je samo bezobrazan zato sto ne zeli da izgleda kao gubitnik.
    (Drax, 16. novembar 2020 08:33)

    # Link komentara

  39. Treba mu slati telegrame podrške. Da ostane u Beloj kući, a onda uživo prenositi kako ga izbacuje policija iz Bele kuće sve sa koferima...
    On ne zna da onaj koga patriote iz Srbije podržavaju završava obicno u nekoj rupi ili šahtu odakle ga narod izvlači.
    Podrška Trampu!
     (Goran, 16. novembar 2020 08:32)

    # Link komentara

  40. Idi u penziju i igraj golf sa unucima.
     (billy_the_cat, 16. novembar 2020 08:32)

    # Link komentara

  41. Upoznajmo se sa načinom brojanja glasaova u SAD, pre nego što išta komentarišemo.
    1. Glasanje poštom
    2. Glasove ne broje članovi komisije koje su postavile stranke, nego zaposleni koje je zaposlio grad ili država
    3. Glasački listići su poslati svima iz biračkog spiska.
    4. Posmatrači iz stranaka ne mogu da nadgledaju svaki listić, što se inače ranije činilo bar u slučaju glasova poslatih poštom.
    (Miki, 16. novembar 2020 08:25)

    # Link komentara

  42. Neka se menjaju svake četri godine !
     (BG, 16. novembar 2020 08:23)

    # Link komentara

  43. Citam i vidim koliko naivnih ljudi ima kod nas. Vicitate samo naslove i sta Vam se servira, niko da ukljuci mozak. Baiden nije jos pobedio, to sto novine napisu nema nikakvog znacenja sve dok delegati sredinom decembra ne sednu u kongres i glasaju. A do tada, Trapm ima svako zakonsko i legitimno pravo da trazi proveru, kao i svaki predsednik pre i posle njega.Znaci ako Vam novine napisu da ziva moze da se pije i da stiti od 5G, vi ce te da pijete zivu? nadam se da niste toliko odlepili. Problem je sto su mediji napravili taku mrznju prema Trampu da to nije vidjeno nigde. I dopusteno im je, nisu u zatvoru, niko ih ne tuzi. Tramp nije to sto pisu, jeste malo veceg ega i bombastican je, ali on na kraju krajeva i nije politicar, a narodu se to svidelo, a njima je dosta ljudi koji obecavaju i nikad nista ne ispune ili to bude na stetu ljudi. Citajte dublje malo i vise cujte druga misljenja, zdravo je to. Ljudi smo svi smo mi razliciti, i nema mesta mrznji.
    (tramp do pobede!!!!, 16. novembar 2020 08:22)

    # Link komentara

  44. On je No.1 zvaničnik ! A pobednika su objavili. mediji a ne zvaničnici.
    (Rocky, 16. novembar 2020 08:01)

    U kojoj to državi predsednik proglašava pobednika na izborima pa da on bude No.1 zvaničnik po tom pitanju? I pobednik još nije proglašen, ali dosadašnji tok izbora govori sasvim drugačije. Mada, slažem se da su napravili sapunicu od izbora i obrukali se do daske.
     (Masariko, 16. novembar 2020 08:17)

    # Link komentara

  45. Nadam se da će to da bude i ozvaničeno i da će i sledeće 4 godine biti u Beloj kući.
    (Samosvesna građanka, 16. novembar 2020 08:15)

    # Link komentara

  46. Malo se grudvali...ja pobjedio...
     (...kroz gusto granje, 16. novembar 2020 08:12)

    # Link komentara

  47. "Tu je naravno i firma "Dominion voting sistems", čiji IT stručnjaci rade u Srbiji i izrađuju softver za američke izbore, a koju je Tramp stavio na tapet, optužujući je da je odgovorna za krađu njegovih glasova u pojedinim državama."

    Hahahaha jos ce ispasti da je Srbija ovoga puta mesala prste kao Rusija 2016 :D
    Ali drago mi je da je kompanije iz Srbije posto ga previse srba podrzava.
    (222, 16. novembar 2020 08:03)

    # Link komentara

  48. Covek koji nema mere ni srama...
    (Goran Loznica, 16. novembar 2020 08:02)

    # Link komentara

  49. On je No.1 zvaničnik ! A pobednika su objavili. mediji a ne zvaničnici


    Bilo je drske krađe na izborima i nadam.se da će Tramp nastaviti borbu do pobede.
     (Rocky, 16. novembar 2020 08:01)

    # Link komentara

  50. Lud covek 100 % !
     (Ozbiljno bolestan, 16. novembar 2020 07:57)

    # Link komentara

  51. Yes you are...
     (Realni, 16. novembar 2020 07:56)

    # Link komentara

  52. Mislim da je sve ovo zavera protiv Trampa...
     (Miloš, 16. novembar 2020 07:51)

    # Link komentara

  53. Može da se žali, al' kod teta lepe.
    (Predrag, 16. novembar 2020 07:49)

    # Link komentara

  54. Ovaj kao Zelenović u Šapcu na lokalnim izborima...
     (Bard Živa, 16. novembar 2020 07:48)

    # Link komentara

  55. Досадан си више, одлепршај.
     (Вуче, 16. novembar 2020 07:46)

    # Link komentara

  56. Bolesnik
     (pera, 16. novembar 2020 07:42)

    # Link komentara

  57. tako je TW, FB i CNN su prebrojali glasove i proglasili pobednika. Ne može predsednik USA da kaže da je on pobedio jer oni imaju veču zakonsku moć i prava od predsednika i komisije koja još nije proglasila konačne rezultate.
    Buš je ubedljivo izgubio izbore ali kada se prebrojalo ponovi on je zajahao sedlo...
     (alcale, 16. novembar 2020 07:41)

    # Link komentara

  58. On dobro zna da nije pobedio, vec je ceo zivot bio sitni prevarant.
    Do sada je tuzen preko 8000 puta.

    Ono sto trenutno radi je skuplja novac od svojih naivnih glasaca.
    Napravio je dva fonda, kao fol, da se broje glasovi ponovo i za placanje advokata za sudjenje.
    Kad se napase novca, otici ce da zivi na Floridu, zato ce odugovlaciti sto vise da prizna poraz
    (Kroni, 16. novembar 2020 07:36)

    # Link komentara

  59. I ja, i ja, i ja, i ja, i ja, i ja...

    I Aaaaa, i aaaa, i aaaa, i aaaa!!!
     (Moca NS, 16. novembar 2020 07:33)

    # Link komentara

  60. Lako je manipulisati neobrazovanim i polupismenim kvazi patriotama kakvi su njegovi glasaci. Takvi isti i kod nas vecito podrzavaju najgore moguce kandidate.
     (Xman, 16. novembar 2020 07:32)

    # Link komentara

  61. Kako god ja ga podržavam zbog spoljne politike jer je verovatno prvi njihov predsednik posle možda 100 godina koji nije ratovao sa celim svetom za vreme svog mandata. Ne interesuje me njihovi problemi i muke sa dotičnim. Ja bi voleo opet da dobije jer nećemo gledati rat bilo gde na svetu minimum još 4 godine. U 100 evra da se kladimo da Bajden neće ni 3 puta sesti u predsedničku fotelju a da će NATO i USA zaratiti od Venecuele do Severne Koreje....
    (Goran Loznica, 16. novembar 2020 07:32)

    # Link komentara

  62. Ego-manijak!
     (икодије, 16. novembar 2020 07:30)

    # Link komentara

  63. Pa zar on ne moze da veruje da je americkom narodu dosta njegovih lazi, kreveljenja , prostakluka i egoizma, pa da ga zato nisu ni izabrali za predsednika?
    (Zoran, 16. novembar 2020 07:28)

    # Link komentara

  64. Ti si budala.
     (BakiB3, 16. novembar 2020 07:28)

    # Link komentara

  65. Njemu treba psihijatar
     (vf, 16. novembar 2020 07:26)

    # Link komentara