Petak, 04.09.2020.

07:45

Bela kuća potvrdila: Ovalna soba, Vučić - Hoti - Tramp - sporazum

Predsednik SAD Donald Tramp sastaće se sa predsednikom Srbije Aleksandrom Vučićem i premijerom Kosova Avdulahom Hotijem u petak u Ovalnoj kancelariji.

Izvor: B92

Bela kuæa potvrdila: Ovalna soba, Vuèiæ - Hoti - Tramp - sporazum IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

ma ne bi oni

pre 3 godine

Ko zna šta će da se desi do kraja dana? Može i da se vrate bez ičeg potpisanog.
(Stefan, 4. septembar 2020 11:00)

Vala mogu i da ostanu tamo, da malo vide Ameri kako je nama sve ove godine

Južni susjed

pre 3 godine

Sve te milijarde ne znače ništa ukoliko budu uplaćene na računu Srbije i Kosova. Zašto?
Zato što su na vlasti u obje države hronični muljatori i sjecike, koji gledaju samo osobni interes, jedino ako Amerikanci sami budu nadzirali trošenje tih milijardi, ako ih bude naravno, ima nade da će nešto krenuti naprijed, inače mrka kapa.
U svakom slučaju, meni je apsolutno svejedno da li će Srbija priznati Kosovo ili ne, ja već dugo živim na zapadu, tako da mi je valjanje u balkanskom blatu postalo strano.

Dragan R

pre 3 godine

Pregovori sa bilo kakvom primesom ucene ne dolaze u obzir, i to je čvrst i evidentan stav Aleksandra Vučića. Druga,a i treća, naizgled neutralna, strana moraju da podrobno prouče značenje pojmova fleksibilnost i kompromis.

Ringo

pre 3 godine

Sci vi sto ste protiv sporazuma i pisete ovde svasta, ne bi nikad branili vojno ovu zemlju. A i da hocete, ne mozete protiv celog zapada. Tako da bolje biti sa njima u dobrim odnosima. Trebalo je to da naucimo jos pre bombardovanja.

Samo makete i kulise

pre 3 godine

Miloš, 04. septembar 2020 10:34)
Ma nije trebalo da potpiše, nego da čeka da nas bombardovanjm vrate u kameno doba. Malo realnosti nije na odmet, a iskreno i samo započinjanje sukoba sa nekim kome ne možeš da naneseš nikakve gubitke bez ikakve podrške spolja je neodgovornost prema svom narodu i državi.

Moma

pre 3 godine

Dakle, počinje završni čin. Šteta što EU nije imala snage da preuzme odlučujuću ulogu nego se opet pitaju SAD. Paket investicija od više miijardi evra obuhvata, gotovo sigurno, autoput Niš-Merdare i dalje do Prištine u zamenu da mi, neposredno, priznamo Kosovo. Klasiča trgovina ali bolje i to nego da se ponovi Rambuje i njegove posledice.

Faktor Vreme

pre 3 godine

Ako ne potpišu sve ostaje kako je sada (usporeno pregovaranje sa EU i cimanje sa Kosovom, male plate, cimanje sa radnim vizama, odlazak mladih, mešanje Rusije, Kine, neznaš na koju bi stranu).
Ako potpišu, mada još nije jasno šta se potpisuje, očekuje se neko pomeranje napred, doće neke veće pare, idu neki veći projekti, gradiće se pruge, drumovi, fabrike, ljudi će imati posla, ubrzaće se pregovori sa EU za ceo region, živeće se bolje, ljudi će da imaju više mogućnosti pa će to da pokrene i veće rađanje i revitalizivanje nacije.
Naravno nije idealno ni ako ne potpišu ni ako potpišu ali mora se dalje, ne može se ni u u blokadi beskonačno. Neka donesu pare i da se nešto radi i pokrene pa će i drugi problemi brže da se rešavaju.

Dragan

pre 3 godine

Šta ti je život... Samo pre 20 godina jedan predsednik Amerike pošalje 1000 aviona da nas bombarduje više od dva i po meseca, a sada mi srbi učestvujem u predizbornoj kampanji jednog drugog američkog predsednika...

Bio jednom jedan....

pre 3 godine

I tako Vucic slomio Amerikance tako sto je podigao glas i rekao NIKAD! Ameri se onda uplasili i rekli, izvinite predsednice sto smo vam podmetnuli ovu tacku, evo sad cemo odmah da je izbrisemo da bi sporazum bio povoljan za vas. :) :)

Nikola018

pre 3 godine

Verujem da će sporazum biti objavljen u celosti, to je obaveza državnika. Tako će se sprečiti nagađanja.
(HW, 04. septembar 2020 10:29)
Naravno. Isto kao sto je objavljen ugovor sa Etihadom, Vansijem, Fijatom.. Ima da vam bude jasno da je to najbolji sporazum u novijoj istoriji drzave i to je to.

rebro

pre 3 godine

Da li vi shvatate da je Srbija priznala Kosovo onog momenta kada je potpisala prvi dokument u Briselu na kojem doslovce piše Republika Srbija i Republika Kosovo?
To isto piše i na ovom dokumentu u Vašingtonu.

BNV

pre 3 godine

Recicu Vam ja sta potpisujemo. Jedna jedina tacka zbog koje je ceo ovaj sporazum a to je da Srbija prestane da lobira za povlacenje priznanja nezavisnosti!

Za uzvrat dobijamo da Kosovo mora da sprovede zajednicu opstina i da cuva manastire i crkve.

Dragan

pre 3 godine

Luda kuća.Društvene mreže gore i strane i domaće....Jedni tvrde da će potpisati nezavisnost a drugi tvrde da je samo ekonomija u pitanju.Kome verovati?
(Goran Loznica, 4. septembar 2020 07:54)

@ Goran Loznica
Može i jedno i drugo da bude tačno u isto vreme.
Npr. izbačena tačka 10. a sve ostale znače da je taćka 10. potpisana indirektno, a formalno nije potpisana.
Paket je pretežno ekonomski i radi se o milijardama dolara.
Nego nešto treće je tu još interesantnije.
Zašto bi Amerika dale tolike milijarde kad znamo da nema besplatne večere? Šta se tu krije? Koji je interes Amerike? Da izbaci Rusiju i Kinu i da ostvari geografsku prednost na Balkanu. Da li bi samo zato dala tolike milijarde? Verovatno ne bi ali pretpostavljam da Amerika ima plan kako da vrati te svoje milijarde. A da li će to vraćanje da bude povoljno za Kosovo i Srbiju to je drugo pitanje. Ipak ni Srbi ni Albanci nisu toliko naivni da bi uzeli samo štetu, u paketu definitivno ima i koristi i za Srbijuni za Kosovo. Po mom viđenju paket bi bio dobitna kombinacija za sve tri strane. Uostalom nije se moglo ni ovako doveka. Mora se dalje. Život ide, ne može da se živi izolovan i van svih evro tokova. Sad sledi ubrzanje pregovora sa EU za ceo region. Verovatno sledi i silazak Dodika sa vlasti jer on blokira RS u integrisanju.. I ide se dalje. MK rešena. CG rešena. Kosovo rešeno. Još RS da se reši, Dodik je kočnica i moraće da ode.

Brkajlo

pre 3 godine

@ Sasa
dragi Sasa, i sam imam slican pogled i sud o navedenim stvarima, da konacno treba krenuti napred, jer nismo u poziciji da biramo. I da bi trebalo konacno da napravimo drzavu koja ce biti majka svim gradjanima bez obzira na naciju i sve ostalo. U kojoj ce kao takvoj svakom biti u interesu da zivi.
Ali nazalost, po broju minusa slicnim komentarima, ostajem obeshrabren, jer ne vidim svrhu botovanja na ovakvoj vesti. U svakom slucaju, nisam mislio da cu reci, ali podrska Vucicu da bar nesto konstruktivno i u dugom roku pozitivno napravi.

Miloš

pre 3 godine

I Milošević potpisao u Kumanovu sporazum za koji su rekli da je extra super dobar, a ustvari potpisao sramnu kapitulaciju za šta se po našem ustavu ide na robiju, pa zato imamo i ovo danas što imamo..

miloje

pre 3 godine

"Predsednik SAD Donald Tramp sastaće se sa predsednikom Srbije Aleksandrom Vučićem i premijerom Kosova Avdulahom Hotijem u petak u Ovalnoj kancelariji."
Neverovatno, Tramp se sastaje sa ovom dvojicom zbog ekonomskog sporazume Srbije i Kosova!!!

Bulevar Niš

pre 3 godine

Što se tiče ekonomije,koja znači više posla,radna mesta,bolji standard,tu valjda nikom normalnom ništa ne može da smeta,i to je apsolutno prihvatljivo,jer koliko je zemlja ekonomski jaka,toliko je i politički prihvatljiva i poštovana,a što bi mi predavali tržište naše pokrajine nekom drugom.Ako oni to vide kao neko priznanje nečega,pa nek vide,mi njima priznanje nismo dali niti ćemo,u to sam apsolutno siguran.Sporazum će verovatno vrlo brzo i biti objavljen da možemo svi i da vidimo šta je to potpisano u naše ime.Ako je američki preesednik sebi skupio neki poen pred izbore ovim potezom,a u isto vreme i nama pomogao da se maknemo sa mrtve tačke,ako je..win win win kombinacija.Važno je da naš narod dole ostane,da se razvija i živi u miru,i ovo će samo da pomogne.Naša ekonomija je dominantna u regionu i mi nemamo oko čega da brinemo,jer samo nam treba mir da možemo da se razvijamo,a potencijal imamo.

Skywalker

pre 3 godine

"Znaci potpisujemo, Tramp je rešio. A šta potpisujemo to niko ne zna. Muljaža neka, rekao bih."
Ne, to svi znaju, pise im na papiru. To sto nama nece da kazu druga je stvar. Isto kao sto su svi dobili papir sa tacnim sadrzajem, nije taj papir dat samo kosovskoj strani. U svakom slucaju sta je Vucic potpisao reci ce nam vlada iz Pristine, to sto ti oni kazu, to ti je.
Nego ovde se nesto ne slaze, rekao je "...ako bude Tramp (a on ce biti samo ako bude potpisan akt o medjusobnom priznanju) ja tu necu biti, iako bih bio prvi predsednik u istoriji Srbije...". Sad najedanput Tramp tu, Vucic tu, a Srbija ne priznaje Kosovo!

dimandi

pre 3 godine

По чијем овлашћењу Председник Србије има право да потписује било шта што се тиче Косова о чему није информисана ни Скупштина а ни грађани? У ком својству је Синиша Мали члан било какве делегације? Ово је потпуна опструкција власти и девастирање државних инситуција!

Sasa

pre 3 godine

Ako neko napise, citiram ^Puna podrska predsdniku Vucicu pred potpisivanje sporazuma, to je dobar sporazum u najbolje interesu nas.^, i dobije vise minusa nego pozitivnih komentara, pitam se da li se zapitaju ljudi, koji daju negativan sud o ovom iskazu, koja je alternativa... Tavorenje jos narednih par decenija, bez ideje za konacnim resenjem, odlazak mladih... Ili mozda misle da bi oni nesto bolje po sve gradjane Srbije uradili...Bilo kakav, makar i mali napredak je pozitivan, ja tako gledam na ove stvari.
Podrska predsedniku i pregovarackom timu.

mlekadžija

pre 3 godine

Ако потпише било шта што макар и личи на признавање тзв Косова, Вучић боље да се не враћа у Србију... Устав Србије је јасан...

disappointed

pre 3 godine

Vucicu ova igra odgovara: Zapad ovde nema drugog politicara koji bi hteo ili smeo da potpise nezavisnost Kosova, on odgovara i nasim "patriotama" koji to ne dozvoljavaju... tako AV moze da vlada jos 40 godina, do njegove 90-te godine....

Goran Loznica

pre 3 godine

Luda kuća.Društvene mreže gore i strane i domaće....Jedni tvrde da će potpisati nezavisnost a drugi tvrde da je samo ekonomija u pitanju.Kome verovati?

mlekadžija

pre 3 godine

Ако потпише било шта што макар и личи на признавање тзв Косова, Вучић боље да се не враћа у Србију... Устав Србије је јасан...

disappointed

pre 3 godine

Vucicu ova igra odgovara: Zapad ovde nema drugog politicara koji bi hteo ili smeo da potpise nezavisnost Kosova, on odgovara i nasim "patriotama" koji to ne dozvoljavaju... tako AV moze da vlada jos 40 godina, do njegove 90-te godine....

dimandi

pre 3 godine

По чијем овлашћењу Председник Србије има право да потписује било шта што се тиче Косова о чему није информисана ни Скупштина а ни грађани? У ком својству је Синиша Мали члан било какве делегације? Ово је потпуна опструкција власти и девастирање државних инситуција!

Nikola018

pre 3 godine

Verujem da će sporazum biti objavljen u celosti, to je obaveza državnika. Tako će se sprečiti nagađanja.
(HW, 04. septembar 2020 10:29)
Naravno. Isto kao sto je objavljen ugovor sa Etihadom, Vansijem, Fijatom.. Ima da vam bude jasno da je to najbolji sporazum u novijoj istoriji drzave i to je to.

Miloš

pre 3 godine

I Milošević potpisao u Kumanovu sporazum za koji su rekli da je extra super dobar, a ustvari potpisao sramnu kapitulaciju za šta se po našem ustavu ide na robiju, pa zato imamo i ovo danas što imamo..

Goran Loznica

pre 3 godine

Luda kuća.Društvene mreže gore i strane i domaće....Jedni tvrde da će potpisati nezavisnost a drugi tvrde da je samo ekonomija u pitanju.Kome verovati?

Dragan R

pre 3 godine

Pregovori sa bilo kakvom primesom ucene ne dolaze u obzir, i to je čvrst i evidentan stav Aleksandra Vučića. Druga,a i treća, naizgled neutralna, strana moraju da podrobno prouče značenje pojmova fleksibilnost i kompromis.

Faktor Vreme

pre 3 godine

Ako ne potpišu sve ostaje kako je sada (usporeno pregovaranje sa EU i cimanje sa Kosovom, male plate, cimanje sa radnim vizama, odlazak mladih, mešanje Rusije, Kine, neznaš na koju bi stranu).
Ako potpišu, mada još nije jasno šta se potpisuje, očekuje se neko pomeranje napred, doće neke veće pare, idu neki veći projekti, gradiće se pruge, drumovi, fabrike, ljudi će imati posla, ubrzaće se pregovori sa EU za ceo region, živeće se bolje, ljudi će da imaju više mogućnosti pa će to da pokrene i veće rađanje i revitalizivanje nacije.
Naravno nije idealno ni ako ne potpišu ni ako potpišu ali mora se dalje, ne može se ni u u blokadi beskonačno. Neka donesu pare i da se nešto radi i pokrene pa će i drugi problemi brže da se rešavaju.

rebro

pre 3 godine

Da li vi shvatate da je Srbija priznala Kosovo onog momenta kada je potpisala prvi dokument u Briselu na kojem doslovce piše Republika Srbija i Republika Kosovo?
To isto piše i na ovom dokumentu u Vašingtonu.

Bio jednom jedan....

pre 3 godine

I tako Vucic slomio Amerikance tako sto je podigao glas i rekao NIKAD! Ameri se onda uplasili i rekli, izvinite predsednice sto smo vam podmetnuli ovu tacku, evo sad cemo odmah da je izbrisemo da bi sporazum bio povoljan za vas. :) :)

Dragan

pre 3 godine

Šta ti je život... Samo pre 20 godina jedan predsednik Amerike pošalje 1000 aviona da nas bombarduje više od dva i po meseca, a sada mi srbi učestvujem u predizbornoj kampanji jednog drugog američkog predsednika...

Moma

pre 3 godine

Dakle, počinje završni čin. Šteta što EU nije imala snage da preuzme odlučujuću ulogu nego se opet pitaju SAD. Paket investicija od više miijardi evra obuhvata, gotovo sigurno, autoput Niš-Merdare i dalje do Prištine u zamenu da mi, neposredno, priznamo Kosovo. Klasiča trgovina ali bolje i to nego da se ponovi Rambuje i njegove posledice.

miloje

pre 3 godine

"Predsednik SAD Donald Tramp sastaće se sa predsednikom Srbije Aleksandrom Vučićem i premijerom Kosova Avdulahom Hotijem u petak u Ovalnoj kancelariji."
Neverovatno, Tramp se sastaje sa ovom dvojicom zbog ekonomskog sporazume Srbije i Kosova!!!

Skywalker

pre 3 godine

"Znaci potpisujemo, Tramp je rešio. A šta potpisujemo to niko ne zna. Muljaža neka, rekao bih."
Ne, to svi znaju, pise im na papiru. To sto nama nece da kazu druga je stvar. Isto kao sto su svi dobili papir sa tacnim sadrzajem, nije taj papir dat samo kosovskoj strani. U svakom slucaju sta je Vucic potpisao reci ce nam vlada iz Pristine, to sto ti oni kazu, to ti je.
Nego ovde se nesto ne slaze, rekao je "...ako bude Tramp (a on ce biti samo ako bude potpisan akt o medjusobnom priznanju) ja tu necu biti, iako bih bio prvi predsednik u istoriji Srbije...". Sad najedanput Tramp tu, Vucic tu, a Srbija ne priznaje Kosovo!

BNV

pre 3 godine

Recicu Vam ja sta potpisujemo. Jedna jedina tacka zbog koje je ceo ovaj sporazum a to je da Srbija prestane da lobira za povlacenje priznanja nezavisnosti!

Za uzvrat dobijamo da Kosovo mora da sprovede zajednicu opstina i da cuva manastire i crkve.

Dragan

pre 3 godine

Luda kuća.Društvene mreže gore i strane i domaće....Jedni tvrde da će potpisati nezavisnost a drugi tvrde da je samo ekonomija u pitanju.Kome verovati?
(Goran Loznica, 4. septembar 2020 07:54)

@ Goran Loznica
Može i jedno i drugo da bude tačno u isto vreme.
Npr. izbačena tačka 10. a sve ostale znače da je taćka 10. potpisana indirektno, a formalno nije potpisana.
Paket je pretežno ekonomski i radi se o milijardama dolara.
Nego nešto treće je tu još interesantnije.
Zašto bi Amerika dale tolike milijarde kad znamo da nema besplatne večere? Šta se tu krije? Koji je interes Amerike? Da izbaci Rusiju i Kinu i da ostvari geografsku prednost na Balkanu. Da li bi samo zato dala tolike milijarde? Verovatno ne bi ali pretpostavljam da Amerika ima plan kako da vrati te svoje milijarde. A da li će to vraćanje da bude povoljno za Kosovo i Srbiju to je drugo pitanje. Ipak ni Srbi ni Albanci nisu toliko naivni da bi uzeli samo štetu, u paketu definitivno ima i koristi i za Srbijuni za Kosovo. Po mom viđenju paket bi bio dobitna kombinacija za sve tri strane. Uostalom nije se moglo ni ovako doveka. Mora se dalje. Život ide, ne može da se živi izolovan i van svih evro tokova. Sad sledi ubrzanje pregovora sa EU za ceo region. Verovatno sledi i silazak Dodika sa vlasti jer on blokira RS u integrisanju.. I ide se dalje. MK rešena. CG rešena. Kosovo rešeno. Još RS da se reši, Dodik je kočnica i moraće da ode.

Sasa

pre 3 godine

Ako neko napise, citiram ^Puna podrska predsdniku Vucicu pred potpisivanje sporazuma, to je dobar sporazum u najbolje interesu nas.^, i dobije vise minusa nego pozitivnih komentara, pitam se da li se zapitaju ljudi, koji daju negativan sud o ovom iskazu, koja je alternativa... Tavorenje jos narednih par decenija, bez ideje za konacnim resenjem, odlazak mladih... Ili mozda misle da bi oni nesto bolje po sve gradjane Srbije uradili...Bilo kakav, makar i mali napredak je pozitivan, ja tako gledam na ove stvari.
Podrska predsedniku i pregovarackom timu.

Samo makete i kulise

pre 3 godine

Miloš, 04. septembar 2020 10:34)
Ma nije trebalo da potpiše, nego da čeka da nas bombardovanjm vrate u kameno doba. Malo realnosti nije na odmet, a iskreno i samo započinjanje sukoba sa nekim kome ne možeš da naneseš nikakve gubitke bez ikakve podrške spolja je neodgovornost prema svom narodu i državi.

ma ne bi oni

pre 3 godine

Ko zna šta će da se desi do kraja dana? Može i da se vrate bez ičeg potpisanog.
(Stefan, 4. septembar 2020 11:00)

Vala mogu i da ostanu tamo, da malo vide Ameri kako je nama sve ove godine

Južni susjed

pre 3 godine

Sve te milijarde ne znače ništa ukoliko budu uplaćene na računu Srbije i Kosova. Zašto?
Zato što su na vlasti u obje države hronični muljatori i sjecike, koji gledaju samo osobni interes, jedino ako Amerikanci sami budu nadzirali trošenje tih milijardi, ako ih bude naravno, ima nade da će nešto krenuti naprijed, inače mrka kapa.
U svakom slučaju, meni je apsolutno svejedno da li će Srbija priznati Kosovo ili ne, ja već dugo živim na zapadu, tako da mi je valjanje u balkanskom blatu postalo strano.

Brkajlo

pre 3 godine

@ Sasa
dragi Sasa, i sam imam slican pogled i sud o navedenim stvarima, da konacno treba krenuti napred, jer nismo u poziciji da biramo. I da bi trebalo konacno da napravimo drzavu koja ce biti majka svim gradjanima bez obzira na naciju i sve ostalo. U kojoj ce kao takvoj svakom biti u interesu da zivi.
Ali nazalost, po broju minusa slicnim komentarima, ostajem obeshrabren, jer ne vidim svrhu botovanja na ovakvoj vesti. U svakom slucaju, nisam mislio da cu reci, ali podrska Vucicu da bar nesto konstruktivno i u dugom roku pozitivno napravi.

Ringo

pre 3 godine

Sci vi sto ste protiv sporazuma i pisete ovde svasta, ne bi nikad branili vojno ovu zemlju. A i da hocete, ne mozete protiv celog zapada. Tako da bolje biti sa njima u dobrim odnosima. Trebalo je to da naucimo jos pre bombardovanja.

Bulevar Niš

pre 3 godine

Što se tiče ekonomije,koja znači više posla,radna mesta,bolji standard,tu valjda nikom normalnom ništa ne može da smeta,i to je apsolutno prihvatljivo,jer koliko je zemlja ekonomski jaka,toliko je i politički prihvatljiva i poštovana,a što bi mi predavali tržište naše pokrajine nekom drugom.Ako oni to vide kao neko priznanje nečega,pa nek vide,mi njima priznanje nismo dali niti ćemo,u to sam apsolutno siguran.Sporazum će verovatno vrlo brzo i biti objavljen da možemo svi i da vidimo šta je to potpisano u naše ime.Ako je američki preesednik sebi skupio neki poen pred izbore ovim potezom,a u isto vreme i nama pomogao da se maknemo sa mrtve tačke,ako je..win win win kombinacija.Važno je da naš narod dole ostane,da se razvija i živi u miru,i ovo će samo da pomogne.Naša ekonomija je dominantna u regionu i mi nemamo oko čega da brinemo,jer samo nam treba mir da možemo da se razvijamo,a potencijal imamo.

mlekadžija

pre 3 godine

Ако потпише било шта што макар и личи на признавање тзв Косова, Вучић боље да се не враћа у Србију... Устав Србије је јасан...

dimandi

pre 3 godine

По чијем овлашћењу Председник Србије има право да потписује било шта што се тиче Косова о чему није информисана ни Скупштина а ни грађани? У ком својству је Синиша Мали члан било какве делегације? Ово је потпуна опструкција власти и девастирање државних инситуција!

miloje

pre 3 godine

"Predsednik SAD Donald Tramp sastaće se sa predsednikom Srbije Aleksandrom Vučićem i premijerom Kosova Avdulahom Hotijem u petak u Ovalnoj kancelariji."
Neverovatno, Tramp se sastaje sa ovom dvojicom zbog ekonomskog sporazume Srbije i Kosova!!!

rebro

pre 3 godine

Da li vi shvatate da je Srbija priznala Kosovo onog momenta kada je potpisala prvi dokument u Briselu na kojem doslovce piše Republika Srbija i Republika Kosovo?
To isto piše i na ovom dokumentu u Vašingtonu.

Goran Loznica

pre 3 godine

Luda kuća.Društvene mreže gore i strane i domaće....Jedni tvrde da će potpisati nezavisnost a drugi tvrde da je samo ekonomija u pitanju.Kome verovati?

Bio jednom jedan....

pre 3 godine

I tako Vucic slomio Amerikance tako sto je podigao glas i rekao NIKAD! Ameri se onda uplasili i rekli, izvinite predsednice sto smo vam podmetnuli ovu tacku, evo sad cemo odmah da je izbrisemo da bi sporazum bio povoljan za vas. :) :)

Sasa

pre 3 godine

Ako neko napise, citiram ^Puna podrska predsdniku Vucicu pred potpisivanje sporazuma, to je dobar sporazum u najbolje interesu nas.^, i dobije vise minusa nego pozitivnih komentara, pitam se da li se zapitaju ljudi, koji daju negativan sud o ovom iskazu, koja je alternativa... Tavorenje jos narednih par decenija, bez ideje za konacnim resenjem, odlazak mladih... Ili mozda misle da bi oni nesto bolje po sve gradjane Srbije uradili...Bilo kakav, makar i mali napredak je pozitivan, ja tako gledam na ove stvari.
Podrska predsedniku i pregovarackom timu.

Skywalker

pre 3 godine

"Znaci potpisujemo, Tramp je rešio. A šta potpisujemo to niko ne zna. Muljaža neka, rekao bih."
Ne, to svi znaju, pise im na papiru. To sto nama nece da kazu druga je stvar. Isto kao sto su svi dobili papir sa tacnim sadrzajem, nije taj papir dat samo kosovskoj strani. U svakom slucaju sta je Vucic potpisao reci ce nam vlada iz Pristine, to sto ti oni kazu, to ti je.
Nego ovde se nesto ne slaze, rekao je "...ako bude Tramp (a on ce biti samo ako bude potpisan akt o medjusobnom priznanju) ja tu necu biti, iako bih bio prvi predsednik u istoriji Srbije...". Sad najedanput Tramp tu, Vucic tu, a Srbija ne priznaje Kosovo!

Dragan

pre 3 godine

Šta ti je život... Samo pre 20 godina jedan predsednik Amerike pošalje 1000 aviona da nas bombarduje više od dva i po meseca, a sada mi srbi učestvujem u predizbornoj kampanji jednog drugog američkog predsednika...

ma ne bi oni

pre 3 godine

Ko zna šta će da se desi do kraja dana? Može i da se vrate bez ičeg potpisanog.
(Stefan, 4. septembar 2020 11:00)

Vala mogu i da ostanu tamo, da malo vide Ameri kako je nama sve ove godine

Dragan

pre 3 godine

Luda kuća.Društvene mreže gore i strane i domaće....Jedni tvrde da će potpisati nezavisnost a drugi tvrde da je samo ekonomija u pitanju.Kome verovati?
(Goran Loznica, 4. septembar 2020 07:54)

@ Goran Loznica
Može i jedno i drugo da bude tačno u isto vreme.
Npr. izbačena tačka 10. a sve ostale znače da je taćka 10. potpisana indirektno, a formalno nije potpisana.
Paket je pretežno ekonomski i radi se o milijardama dolara.
Nego nešto treće je tu još interesantnije.
Zašto bi Amerika dale tolike milijarde kad znamo da nema besplatne večere? Šta se tu krije? Koji je interes Amerike? Da izbaci Rusiju i Kinu i da ostvari geografsku prednost na Balkanu. Da li bi samo zato dala tolike milijarde? Verovatno ne bi ali pretpostavljam da Amerika ima plan kako da vrati te svoje milijarde. A da li će to vraćanje da bude povoljno za Kosovo i Srbiju to je drugo pitanje. Ipak ni Srbi ni Albanci nisu toliko naivni da bi uzeli samo štetu, u paketu definitivno ima i koristi i za Srbijuni za Kosovo. Po mom viđenju paket bi bio dobitna kombinacija za sve tri strane. Uostalom nije se moglo ni ovako doveka. Mora se dalje. Život ide, ne može da se živi izolovan i van svih evro tokova. Sad sledi ubrzanje pregovora sa EU za ceo region. Verovatno sledi i silazak Dodika sa vlasti jer on blokira RS u integrisanju.. I ide se dalje. MK rešena. CG rešena. Kosovo rešeno. Još RS da se reši, Dodik je kočnica i moraće da ode.

Bulevar Niš

pre 3 godine

Što se tiče ekonomije,koja znači više posla,radna mesta,bolji standard,tu valjda nikom normalnom ništa ne može da smeta,i to je apsolutno prihvatljivo,jer koliko je zemlja ekonomski jaka,toliko je i politički prihvatljiva i poštovana,a što bi mi predavali tržište naše pokrajine nekom drugom.Ako oni to vide kao neko priznanje nečega,pa nek vide,mi njima priznanje nismo dali niti ćemo,u to sam apsolutno siguran.Sporazum će verovatno vrlo brzo i biti objavljen da možemo svi i da vidimo šta je to potpisano u naše ime.Ako je američki preesednik sebi skupio neki poen pred izbore ovim potezom,a u isto vreme i nama pomogao da se maknemo sa mrtve tačke,ako je..win win win kombinacija.Važno je da naš narod dole ostane,da se razvija i živi u miru,i ovo će samo da pomogne.Naša ekonomija je dominantna u regionu i mi nemamo oko čega da brinemo,jer samo nam treba mir da možemo da se razvijamo,a potencijal imamo.

Ringo

pre 3 godine

Sci vi sto ste protiv sporazuma i pisete ovde svasta, ne bi nikad branili vojno ovu zemlju. A i da hocete, ne mozete protiv celog zapada. Tako da bolje biti sa njima u dobrim odnosima. Trebalo je to da naucimo jos pre bombardovanja.

Južni susjed

pre 3 godine

Sve te milijarde ne znače ništa ukoliko budu uplaćene na računu Srbije i Kosova. Zašto?
Zato što su na vlasti u obje države hronični muljatori i sjecike, koji gledaju samo osobni interes, jedino ako Amerikanci sami budu nadzirali trošenje tih milijardi, ako ih bude naravno, ima nade da će nešto krenuti naprijed, inače mrka kapa.
U svakom slučaju, meni je apsolutno svejedno da li će Srbija priznati Kosovo ili ne, ja već dugo živim na zapadu, tako da mi je valjanje u balkanskom blatu postalo strano.

Brkajlo

pre 3 godine

@ Sasa
dragi Sasa, i sam imam slican pogled i sud o navedenim stvarima, da konacno treba krenuti napred, jer nismo u poziciji da biramo. I da bi trebalo konacno da napravimo drzavu koja ce biti majka svim gradjanima bez obzira na naciju i sve ostalo. U kojoj ce kao takvoj svakom biti u interesu da zivi.
Ali nazalost, po broju minusa slicnim komentarima, ostajem obeshrabren, jer ne vidim svrhu botovanja na ovakvoj vesti. U svakom slucaju, nisam mislio da cu reci, ali podrska Vucicu da bar nesto konstruktivno i u dugom roku pozitivno napravi.

Samo makete i kulise

pre 3 godine

Miloš, 04. septembar 2020 10:34)
Ma nije trebalo da potpiše, nego da čeka da nas bombardovanjm vrate u kameno doba. Malo realnosti nije na odmet, a iskreno i samo započinjanje sukoba sa nekim kome ne možeš da naneseš nikakve gubitke bez ikakve podrške spolja je neodgovornost prema svom narodu i državi.

Faktor Vreme

pre 3 godine

Ako ne potpišu sve ostaje kako je sada (usporeno pregovaranje sa EU i cimanje sa Kosovom, male plate, cimanje sa radnim vizama, odlazak mladih, mešanje Rusije, Kine, neznaš na koju bi stranu).
Ako potpišu, mada još nije jasno šta se potpisuje, očekuje se neko pomeranje napred, doće neke veće pare, idu neki veći projekti, gradiće se pruge, drumovi, fabrike, ljudi će imati posla, ubrzaće se pregovori sa EU za ceo region, živeće se bolje, ljudi će da imaju više mogućnosti pa će to da pokrene i veće rađanje i revitalizivanje nacije.
Naravno nije idealno ni ako ne potpišu ni ako potpišu ali mora se dalje, ne može se ni u u blokadi beskonačno. Neka donesu pare i da se nešto radi i pokrene pa će i drugi problemi brže da se rešavaju.

Moma

pre 3 godine

Dakle, počinje završni čin. Šteta što EU nije imala snage da preuzme odlučujuću ulogu nego se opet pitaju SAD. Paket investicija od više miijardi evra obuhvata, gotovo sigurno, autoput Niš-Merdare i dalje do Prištine u zamenu da mi, neposredno, priznamo Kosovo. Klasiča trgovina ali bolje i to nego da se ponovi Rambuje i njegove posledice.

BNV

pre 3 godine

Recicu Vam ja sta potpisujemo. Jedna jedina tacka zbog koje je ceo ovaj sporazum a to je da Srbija prestane da lobira za povlacenje priznanja nezavisnosti!

Za uzvrat dobijamo da Kosovo mora da sprovede zajednicu opstina i da cuva manastire i crkve.

disappointed

pre 3 godine

Vucicu ova igra odgovara: Zapad ovde nema drugog politicara koji bi hteo ili smeo da potpise nezavisnost Kosova, on odgovara i nasim "patriotama" koji to ne dozvoljavaju... tako AV moze da vlada jos 40 godina, do njegove 90-te godine....

Dragan R

pre 3 godine

Pregovori sa bilo kakvom primesom ucene ne dolaze u obzir, i to je čvrst i evidentan stav Aleksandra Vučića. Druga,a i treća, naizgled neutralna, strana moraju da podrobno prouče značenje pojmova fleksibilnost i kompromis.

Miloš

pre 3 godine

I Milošević potpisao u Kumanovu sporazum za koji su rekli da je extra super dobar, a ustvari potpisao sramnu kapitulaciju za šta se po našem ustavu ide na robiju, pa zato imamo i ovo danas što imamo..

Nikola018

pre 3 godine

Verujem da će sporazum biti objavljen u celosti, to je obaveza državnika. Tako će se sprečiti nagađanja.
(HW, 04. septembar 2020 10:29)
Naravno. Isto kao sto je objavljen ugovor sa Etihadom, Vansijem, Fijatom.. Ima da vam bude jasno da je to najbolji sporazum u novijoj istoriji drzave i to je to.