Utorak, 28.07.2020.

18:42

Mediji: EU sprema ultimatum Srbiji u četvrtak

Predstavnici administracije u Briselu u četvrtak će praktično uručiti ultimatum Srbiji, pišu mediji

Izvor: B92

Mediji: EU sprema ultimatum Srbiji u èetvrtak IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

118 Komentari

Sortiraj po:

szerbische comentateur

pre 3 godine

Zahvaliti se, ostaviti dokument bez potpisa i kulturno im reci da sledeci put zovu samo ako se uozbilje...
(Berliner, 28. jul 2020 19:32)

Naravno, EU i Amerika ipak nisu na tom nivou ozbiljnosti kao miroljubiva Srbija, zemlja pravde, ljudskih sloboda i tolerancije... Kada ce ljudi da shvate koliko smo nebitni, mali, jadni, bedni, najsiromasniji, ogrezli u korupciji? Da li se secate da smo 1999. godine nakon 3 izgubljena rata usli u sukob sa NATO paktom? Taj rat se zavrsio Kumanovskim sporazumom. Srbija se sa Kosova povukla. Sta tu nije jasno???? I Vojvodina je do pre 100 godina bila u Madjarskoj, pa su je izgubili nakon prvog svetskog rata. Da li ste ikada razmisljali zasto nas je NATO bombardovao????

Dirty Harold

pre 3 godine

Što bi reko Bata Živojinović u Lepa Sela Lepo Gore: "Da se ne ljubimo"...
Samo vi haj'te bez nas jer kakvo vreme dolazi biće bolje da nismo u istoj kad krenete da svodite račune među sobom a krčmili ste mnogo, dugo, bahato i bezobrazno...

LudZbunjenNormalan

pre 3 godine

Citam da se ovde neki pozivaju na Rezoluciju 1244 i na Ustav. Podsecanja radi:
u rezoliciji 1244 pise da je Kosovo sastavni deo SRJ koja vise ne postoji. Tamo isto pise da je jugoslovenska vojska cinila ratne zlocine...
Sto se tice Ustava, za njega je glasalo 51% od upisanih gradjana, a Albanci, njih 2 miliona, za koje tvrdimo da su deo Srbije, nisu bi u birackom spisku. Toliko o Referenfumu za Ustav koji je potpuno nelegitiman jer je za nnega glasalo 30% stanovnistva Srbije SA Kosovom...

gradjanin

pre 3 godine

Hajde ne palite se. Kakav crni ultimatum. EU nema snage da daje ultimatume bez velikih igrača. Ovo je patka da se dramatizuje nešto što je u pat poziciji već poodavno. Glavnim igračima ovo ne treba u rešenom stanju, nego u ovakvom. Tiha vatrica.

Djordje

pre 3 godine

Kad napisete" mediji" onda treba da nam je sve jasno!? Mediji lazu i ne govore istinu! To svi znamo! Prema tome okacite tu vasu vest macku o rep.

Zoran

pre 3 godine

Po čaršiji se priča da se sprema promena imena Ulice Kosovske u Kumanovska. Mislim, sada već davne 1999. u noći između 8. i 9. juna, pod NATO čadorima je potpisan sporazum a sutradan i Ugovor, a par dana kasnije je poslednja šapka sa oznakama Republike Srbije napustila teritoriju Kosmeta tako da taj makedonski gradić treba da dobije ulicu, zar ne?
I Božija je pravda da BAŠ ova garnitura na vlasti koja je ISTA kao i ona iz devedesetih, udari konačan pečat na dokument da smo izgubili 15% teritorije. Tako će biti sve do nekog tektonskog pomeranja na globalnoj političkoj sceni u svetu. Kada će se to desiti i da li ćemo i tada, kao i posle pada Berlinskog zida, igrati na pogrešnu kartu, ne znam. Mada, sudeći po tome koliko je ovaj narod sluđen, teško de će odigrati pametnije.

micko

pre 3 godine

Ultimatim je kada te neko tera na nesto, a pritom ti preti da ce se obracunati sa tobom (fizicki, psihicki, ekonomski...).
Posto vec znate da je ultimatum, onda nam i recite koja je pretnja.
(MilanChe, 28. jul 2020 18:57)

Npr nece nam davati vise kredite i necemo imati ni za penzije? Ili zatvore sve banke koje su njihove, domaca ni jedna pa pukne privreda potpuno. Ili nas nato resetuje na npr pola miliona. Biraj sta ti drago.

poljubi me ravno u dupe

pre 3 godine

da li stvarno ima ljudi koji veruju da cemo priznanjem Kosova kao države ući u Evropsku uniju i da ce od tog trenutka cveće da nam cveta? da li ima takvih? Kosovo nismo dali već pokušavaju da nam ga uzmu!

Mr Majestyk

pre 3 godine

Zadnji konflikt 99' je prestao kad su podpisali u Rambujeu ono sto su odbili pre Milosevicevog referenduma.
(Bacvanin, 28. jul 2020 19:15)

Neće biti. U Rambujeu je nuđeno puno više, pa smo se pravili pametni, dobili po nosu i prihvatili manje.

Xli

pre 3 godine

Dobro su se setili. Konačno da završimo sa ovom nesretnom epizodom. Inače Sloba je izgubio rat pa se žalite njemu a imao je prilika da ga sačuva. Sad je gotovo.

Vladimir

pre 3 godine

Ako Nemacka hoce srpsko tržište, srpske resurse onda neka povuče priznanje Kosova i neka sve učini da Kosovo stavi pod puni suverenitet Srbije.

Aleksandar

pre 3 godine

O tim stvarima se rešava na referendumu.
To ne može da reši nijedan političar.
Ako priznamo Kosovo onda treba da se zapitamo šta smo radili svih ovih godina posle rata.To smo mogli odmah da uradimo.

kraja

pre 3 godine

...cuj, mediji...
...neko je ovu glasinu proturio kroz medije da se vidi reakcija...
...a reakcija moze da bude samo "okretanje na peti" i dovidjenja...
...neka primaju koga hoce, neka im daju vizne olaksice, neka ih vole, ljube, grle, samo bez pristanka srbije...
...a srbija, rekoh pre neki dan, zabrana svakog transporta vozila sa kosova preko teritorije srbije, zemaljskim, vodenim i vazdusnim putem...
...pa da se mi malo nacimavamo kao sa njihovom taxom...
...i mozda da to ukinemo, velikodusno, za jedno 5 godina, kao ustupak nekim razumnim pregovorima...
...jasno je kao dan, da njima nista ne znace priznanja 90 ili 100 zemalja bez pristanka srbije...
...ako nas vec evropa i amerika siluju, morace da ucine nesto da i mi uzivamo u tom silovanju...
...zasita je bilo dosta prinude...

LudZbunjenNormalan

pre 3 godine

Hajde konacno da priznamo pa da se i to zavrsi.
(Ana, 28. jul 2020 18:53)

Draga Ana, ja sam se iskreno nadao da ce mlade generacije upravo ovako realno, pragmaticno i zdravorazumski da razmisljaju i da oni budu ti koji ce zatvoriti ranu od amputiranog dela teritorije i zaustave krvarenje cele nacije. Medjutim komentari na post Dua Lipe su me demantovali. Mi smo kao drustvo toliko daleko od otreznjenja, ostrasceni, iskljucivi i kratkovidi...Mi radije prihvatamo normativ, nesto sto negde pise da jeste, sto bismo voleli da jeste i ono sto je zivot. Zatvaramo oci pred zivotom ponavljajuci mantru "Kosovo je Srbija!", drzeci dobrovoljno sami sebe kao taoce...

Ja Panteija

pre 3 godine

Hajde vec jednom i to da se zavrsi. Lepo dobijemo, jos lepse kazemo “hvala ali ne hvala”, i idemo dalje. Dosta vec onoga kao iz filma kad Bata Zivojinovic preti da ce da je xxxx do koj se tetka ne vrati iz Bosanske Krupe. I naravno, a od toga - nista!

eu zdravo

pre 3 godine

To nije ništa novo. Srbija je već davno potpisala da neće da sprečava Kosovo u eu integrisanju, pa je potpisala da priznaje presude međunarodnih sudova, pa je potpisala da prihvata uslove integrisanja Srbije u EU što podrazumeva usklađenost spoljne i bezbednosne politike sa EU, pa je Srbija već mnogo puta čula šta je predmet pregovora, ali se Srbija pravila da nije dobro razumela i da Srbiju nisu dobro razumeli. Zato nije bilo otvaranja novih poglavlja već dugo, zato sad ovo napismeno. Srbija može da odustane od članstva i od pregovora ali ne može godinama uzimati pare od EU i raditi suprotno od potisanog i dogovorenog. Uz ovako ponašanje Srbije mislim da Srbija nikad neće u EU. Pretpostavljam da srpske vlasti i ne žele u EU jer njima je mnogo bolje van EU. A očito i narod ne želi jer narod glasa za tu vlast.

E, daaaa

pre 3 godine

U treba da se okrene buducnosti, a ne stalno u devedesete.
(pera, 28. jul 2020 18:51)

Ako je vest tacna, upravo to i cini. EU ima vecih gorucih problema da i dalje gubi vreme sa "jarcima na brvnu".

Shein

pre 3 godine

Facinantno je to da taj "ultimatum" je poverljiv i treba da se preda predsjedniku drzave, a prije svih za njega saznale su obavjestajne sluzbe B92. Smijesno. Brzo ce cetvrtak.

XXL

pre 3 godine

Rezolucija 1244 UN-a podrazumeva teritorijalni integritet Srbije. Kulturno im reći ili pak bezobrazno im dati do znanja da su članice EU i članice UN-a te ih obavezuje doneta Rezolucija ili će se i dalje ponašati kao agresori i banditi. Nema se više vremena za kurtuaziju i biti fin dok drugi nema mere u svom bezobrazluku.

Bacvanin

pre 3 godine

Za EU je najvaznije da na Balkanu ne bude rata. Zadnji konflikt 99' je prestao kad su podpisali u Rambujeu ono sto su odbili pre Milosevicevog referenduma.
Hoce Srbija uci u EU ili nece, to je za EU manje vazno. Nisu napravili scenu nu kad je UK otisla iz EU, briga njih za Srbiju. Dovoljno im je da olaksaju dobijanje radne dozvole za drzavljane Srbije, i odose nam svi lekari, inzenjeri, istrazivaci i drugi strucni ljudi. Vozaca jedva imamo jer svi voze po EU.
EU dobro napreduje bez Srbije i nije da im imamo ista dobro da ponudimo, sem jednog, a to je da ne zapocinjemo neke nove konflikte.
Uostalom, pogledajte koliko omladine iz Srbije zeli da zivi u Pristini ili u Munchenu.

Bojan ns

pre 3 godine

Što bi rek'o jedan čovek "čast i obraz zive doveka".......a što bi rek'o drugi čovek pre nekih 106 godina "ovo jedna suverena država ne može prihvatiti,nema nam druge nego da ginemo za zemlju"...... Znam da cu skupiti gomilu minusa ovim komentarom, ali sam tako ljut na globaliste,znači zgadili su mi se

Nebojša

pre 3 godine

Novčana kompenzacija za izgubljenu teritoriju suđenje i osude za sve iz OVK koji su činili zločine plus suđenje I osuda za njihove Američke i EU pamagace i na kraju garancija EU i Amerike za naše svetinje dole e pod ovim uslovima bih ja priznao Kosovo naravno od toga nema ništa a ovako kako oni ovo zamišljaju mi ne dobijamo ništa priznanjem tako da ovaj ultimatum neka zabiju ne jedno mesto.

Biba

pre 3 godine

EU nas je privolela u dijalog pricama da ce biti statusno neutralan. Ponavljali su to kao papagaji. Onda ispade da se pregovara godinama kako bi Srbija priznala Kosovo. Meni samo nije jasno zasto mi uopste gubimo ovolike godine pregovarajuci. Ovo uopste nisu pregovori ni dijalog nego ucenjivanje i insistiranje da Srbija da sve a ne dobije ama bas nista. Zasto nisu terali Kipar da pregovara sa Severnim Kiprom ili Ukrajinu sa Krimom itd. Uvek sve mora preko nasih ledja. Nista nismo dobili ni ono sto nam je obecano a povukli institucije na severu, priznali im tablice, dali pozivni broj, obezbedili ucesce na Olimpijadi i sta sve ne do sad. Svaki ultimatum Srbiji upucen je uvek pokrenuo samo rat i nova krvoprolica na ovim prostorima.

MilanChe

pre 3 godine

Ultimatim je kada te neko tera na nesto, a pritom ti preti da ce se obracunati sa tobom (fizicki, psihicki, ekonomski...).
Posto vec znate da je ultimatum, onda nam i recite koja je pretnja.

matematika

pre 3 godine

i? nije prvi ni poslednji. vizna liberalizacija ionako od 2021 odlazi inulazak u eu će biti odobravan o plaćan. ako grčkoj odgovara da izgubi milijardu evra od stpskih turista so be it...

Aleksandar

pre 3 godine

O tim stvarima se rešava na referendumu.
To ne može da reši nijedan političar.
Ako priznamo Kosovo onda treba da se zapitamo šta smo radili svih ovih godina posle rata.To smo mogli odmah da uradimo.

MilanChe

pre 3 godine

Ultimatim je kada te neko tera na nesto, a pritom ti preti da ce se obracunati sa tobom (fizicki, psihicki, ekonomski...).
Posto vec znate da je ultimatum, onda nam i recite koja je pretnja.

XXL

pre 3 godine

Rezolucija 1244 UN-a podrazumeva teritorijalni integritet Srbije. Kulturno im reći ili pak bezobrazno im dati do znanja da su članice EU i članice UN-a te ih obavezuje doneta Rezolucija ili će se i dalje ponašati kao agresori i banditi. Nema se više vremena za kurtuaziju i biti fin dok drugi nema mere u svom bezobrazluku.

Bojan ns

pre 3 godine

Što bi rek'o jedan čovek "čast i obraz zive doveka".......a što bi rek'o drugi čovek pre nekih 106 godina "ovo jedna suverena država ne može prihvatiti,nema nam druge nego da ginemo za zemlju"...... Znam da cu skupiti gomilu minusa ovim komentarom, ali sam tako ljut na globaliste,znači zgadili su mi se

kraja

pre 3 godine

...cuj, mediji...
...neko je ovu glasinu proturio kroz medije da se vidi reakcija...
...a reakcija moze da bude samo "okretanje na peti" i dovidjenja...
...neka primaju koga hoce, neka im daju vizne olaksice, neka ih vole, ljube, grle, samo bez pristanka srbije...
...a srbija, rekoh pre neki dan, zabrana svakog transporta vozila sa kosova preko teritorije srbije, zemaljskim, vodenim i vazdusnim putem...
...pa da se mi malo nacimavamo kao sa njihovom taxom...
...i mozda da to ukinemo, velikodusno, za jedno 5 godina, kao ustupak nekim razumnim pregovorima...
...jasno je kao dan, da njima nista ne znace priznanja 90 ili 100 zemalja bez pristanka srbije...
...ako nas vec evropa i amerika siluju, morace da ucine nesto da i mi uzivamo u tom silovanju...
...zasita je bilo dosta prinude...

Biba

pre 3 godine

EU nas je privolela u dijalog pricama da ce biti statusno neutralan. Ponavljali su to kao papagaji. Onda ispade da se pregovara godinama kako bi Srbija priznala Kosovo. Meni samo nije jasno zasto mi uopste gubimo ovolike godine pregovarajuci. Ovo uopste nisu pregovori ni dijalog nego ucenjivanje i insistiranje da Srbija da sve a ne dobije ama bas nista. Zasto nisu terali Kipar da pregovara sa Severnim Kiprom ili Ukrajinu sa Krimom itd. Uvek sve mora preko nasih ledja. Nista nismo dobili ni ono sto nam je obecano a povukli institucije na severu, priznali im tablice, dali pozivni broj, obezbedili ucesce na Olimpijadi i sta sve ne do sad. Svaki ultimatum Srbiji upucen je uvek pokrenuo samo rat i nova krvoprolica na ovim prostorima.

Bacvanin

pre 3 godine

Za EU je najvaznije da na Balkanu ne bude rata. Zadnji konflikt 99' je prestao kad su podpisali u Rambujeu ono sto su odbili pre Milosevicevog referenduma.
Hoce Srbija uci u EU ili nece, to je za EU manje vazno. Nisu napravili scenu nu kad je UK otisla iz EU, briga njih za Srbiju. Dovoljno im je da olaksaju dobijanje radne dozvole za drzavljane Srbije, i odose nam svi lekari, inzenjeri, istrazivaci i drugi strucni ljudi. Vozaca jedva imamo jer svi voze po EU.
EU dobro napreduje bez Srbije i nije da im imamo ista dobro da ponudimo, sem jednog, a to je da ne zapocinjemo neke nove konflikte.
Uostalom, pogledajte koliko omladine iz Srbije zeli da zivi u Pristini ili u Munchenu.

E, daaaa

pre 3 godine

U treba da se okrene buducnosti, a ne stalno u devedesete.
(pera, 28. jul 2020 18:51)

Ako je vest tacna, upravo to i cini. EU ima vecih gorucih problema da i dalje gubi vreme sa "jarcima na brvnu".

szerbische comentateur

pre 3 godine

Zahvaliti se, ostaviti dokument bez potpisa i kulturno im reci da sledeci put zovu samo ako se uozbilje...
(Berliner, 28. jul 2020 19:32)

Naravno, EU i Amerika ipak nisu na tom nivou ozbiljnosti kao miroljubiva Srbija, zemlja pravde, ljudskih sloboda i tolerancije... Kada ce ljudi da shvate koliko smo nebitni, mali, jadni, bedni, najsiromasniji, ogrezli u korupciji? Da li se secate da smo 1999. godine nakon 3 izgubljena rata usli u sukob sa NATO paktom? Taj rat se zavrsio Kumanovskim sporazumom. Srbija se sa Kosova povukla. Sta tu nije jasno???? I Vojvodina je do pre 100 godina bila u Madjarskoj, pa su je izgubili nakon prvog svetskog rata. Da li ste ikada razmisljali zasto nas je NATO bombardovao????

eu zdravo

pre 3 godine

To nije ništa novo. Srbija je već davno potpisala da neće da sprečava Kosovo u eu integrisanju, pa je potpisala da priznaje presude međunarodnih sudova, pa je potpisala da prihvata uslove integrisanja Srbije u EU što podrazumeva usklađenost spoljne i bezbednosne politike sa EU, pa je Srbija već mnogo puta čula šta je predmet pregovora, ali se Srbija pravila da nije dobro razumela i da Srbiju nisu dobro razumeli. Zato nije bilo otvaranja novih poglavlja već dugo, zato sad ovo napismeno. Srbija može da odustane od članstva i od pregovora ali ne može godinama uzimati pare od EU i raditi suprotno od potisanog i dogovorenog. Uz ovako ponašanje Srbije mislim da Srbija nikad neće u EU. Pretpostavljam da srpske vlasti i ne žele u EU jer njima je mnogo bolje van EU. A očito i narod ne želi jer narod glasa za tu vlast.

LudZbunjenNormalan

pre 3 godine

Hajde konacno da priznamo pa da se i to zavrsi.
(Ana, 28. jul 2020 18:53)

Draga Ana, ja sam se iskreno nadao da ce mlade generacije upravo ovako realno, pragmaticno i zdravorazumski da razmisljaju i da oni budu ti koji ce zatvoriti ranu od amputiranog dela teritorije i zaustave krvarenje cele nacije. Medjutim komentari na post Dua Lipe su me demantovali. Mi smo kao drustvo toliko daleko od otreznjenja, ostrasceni, iskljucivi i kratkovidi...Mi radije prihvatamo normativ, nesto sto negde pise da jeste, sto bismo voleli da jeste i ono sto je zivot. Zatvaramo oci pred zivotom ponavljajuci mantru "Kosovo je Srbija!", drzeci dobrovoljno sami sebe kao taoce...

Nebojša

pre 3 godine

Novčana kompenzacija za izgubljenu teritoriju suđenje i osude za sve iz OVK koji su činili zločine plus suđenje I osuda za njihove Američke i EU pamagace i na kraju garancija EU i Amerike za naše svetinje dole e pod ovim uslovima bih ja priznao Kosovo naravno od toga nema ništa a ovako kako oni ovo zamišljaju mi ne dobijamo ništa priznanjem tako da ovaj ultimatum neka zabiju ne jedno mesto.

Ja Panteija

pre 3 godine

Hajde vec jednom i to da se zavrsi. Lepo dobijemo, jos lepse kazemo “hvala ali ne hvala”, i idemo dalje. Dosta vec onoga kao iz filma kad Bata Zivojinovic preti da ce da je xxxx do koj se tetka ne vrati iz Bosanske Krupe. I naravno, a od toga - nista!

Dirty Harold

pre 3 godine

Što bi reko Bata Živojinović u Lepa Sela Lepo Gore: "Da se ne ljubimo"...
Samo vi haj'te bez nas jer kakvo vreme dolazi biće bolje da nismo u istoj kad krenete da svodite račune među sobom a krčmili ste mnogo, dugo, bahato i bezobrazno...

Zoran

pre 3 godine

Po čaršiji se priča da se sprema promena imena Ulice Kosovske u Kumanovska. Mislim, sada već davne 1999. u noći između 8. i 9. juna, pod NATO čadorima je potpisan sporazum a sutradan i Ugovor, a par dana kasnije je poslednja šapka sa oznakama Republike Srbije napustila teritoriju Kosmeta tako da taj makedonski gradić treba da dobije ulicu, zar ne?
I Božija je pravda da BAŠ ova garnitura na vlasti koja je ISTA kao i ona iz devedesetih, udari konačan pečat na dokument da smo izgubili 15% teritorije. Tako će biti sve do nekog tektonskog pomeranja na globalnoj političkoj sceni u svetu. Kada će se to desiti i da li ćemo i tada, kao i posle pada Berlinskog zida, igrati na pogrešnu kartu, ne znam. Mada, sudeći po tome koliko je ovaj narod sluđen, teško de će odigrati pametnije.

LudZbunjenNormalan

pre 3 godine

Citam da se ovde neki pozivaju na Rezoluciju 1244 i na Ustav. Podsecanja radi:
u rezoliciji 1244 pise da je Kosovo sastavni deo SRJ koja vise ne postoji. Tamo isto pise da je jugoslovenska vojska cinila ratne zlocine...
Sto se tice Ustava, za njega je glasalo 51% od upisanih gradjana, a Albanci, njih 2 miliona, za koje tvrdimo da su deo Srbije, nisu bi u birackom spisku. Toliko o Referenfumu za Ustav koji je potpuno nelegitiman jer je za nnega glasalo 30% stanovnistva Srbije SA Kosovom...

gradjanin

pre 3 godine

Hajde ne palite se. Kakav crni ultimatum. EU nema snage da daje ultimatume bez velikih igrača. Ovo je patka da se dramatizuje nešto što je u pat poziciji već poodavno. Glavnim igračima ovo ne treba u rešenom stanju, nego u ovakvom. Tiha vatrica.

Djordje

pre 3 godine

Kad napisete" mediji" onda treba da nam je sve jasno!? Mediji lazu i ne govore istinu! To svi znamo! Prema tome okacite tu vasu vest macku o rep.

matematika

pre 3 godine

i? nije prvi ni poslednji. vizna liberalizacija ionako od 2021 odlazi inulazak u eu će biti odobravan o plaćan. ako grčkoj odgovara da izgubi milijardu evra od stpskih turista so be it...

poljubi me ravno u dupe

pre 3 godine

da li stvarno ima ljudi koji veruju da cemo priznanjem Kosova kao države ući u Evropsku uniju i da ce od tog trenutka cveće da nam cveta? da li ima takvih? Kosovo nismo dali već pokušavaju da nam ga uzmu!

Mr Majestyk

pre 3 godine

Zadnji konflikt 99' je prestao kad su podpisali u Rambujeu ono sto su odbili pre Milosevicevog referenduma.
(Bacvanin, 28. jul 2020 19:15)

Neće biti. U Rambujeu je nuđeno puno više, pa smo se pravili pametni, dobili po nosu i prihvatili manje.

micko

pre 3 godine

Ultimatim je kada te neko tera na nesto, a pritom ti preti da ce se obracunati sa tobom (fizicki, psihicki, ekonomski...).
Posto vec znate da je ultimatum, onda nam i recite koja je pretnja.
(MilanChe, 28. jul 2020 18:57)

Npr nece nam davati vise kredite i necemo imati ni za penzije? Ili zatvore sve banke koje su njihove, domaca ni jedna pa pukne privreda potpuno. Ili nas nato resetuje na npr pola miliona. Biraj sta ti drago.

Xli

pre 3 godine

Dobro su se setili. Konačno da završimo sa ovom nesretnom epizodom. Inače Sloba je izgubio rat pa se žalite njemu a imao je prilika da ga sačuva. Sad je gotovo.

Shein

pre 3 godine

Facinantno je to da taj "ultimatum" je poverljiv i treba da se preda predsjedniku drzave, a prije svih za njega saznale su obavjestajne sluzbe B92. Smijesno. Brzo ce cetvrtak.

Vladimir

pre 3 godine

Ako Nemacka hoce srpsko tržište, srpske resurse onda neka povuče priznanje Kosova i neka sve učini da Kosovo stavi pod puni suverenitet Srbije.

LudZbunjenNormalan

pre 3 godine

Hajde konacno da priznamo pa da se i to zavrsi.
(Ana, 28. jul 2020 18:53)

Draga Ana, ja sam se iskreno nadao da ce mlade generacije upravo ovako realno, pragmaticno i zdravorazumski da razmisljaju i da oni budu ti koji ce zatvoriti ranu od amputiranog dela teritorije i zaustave krvarenje cele nacije. Medjutim komentari na post Dua Lipe su me demantovali. Mi smo kao drustvo toliko daleko od otreznjenja, ostrasceni, iskljucivi i kratkovidi...Mi radije prihvatamo normativ, nesto sto negde pise da jeste, sto bismo voleli da jeste i ono sto je zivot. Zatvaramo oci pred zivotom ponavljajuci mantru "Kosovo je Srbija!", drzeci dobrovoljno sami sebe kao taoce...

szerbische comentateur

pre 3 godine

Zahvaliti se, ostaviti dokument bez potpisa i kulturno im reci da sledeci put zovu samo ako se uozbilje...
(Berliner, 28. jul 2020 19:32)

Naravno, EU i Amerika ipak nisu na tom nivou ozbiljnosti kao miroljubiva Srbija, zemlja pravde, ljudskih sloboda i tolerancije... Kada ce ljudi da shvate koliko smo nebitni, mali, jadni, bedni, najsiromasniji, ogrezli u korupciji? Da li se secate da smo 1999. godine nakon 3 izgubljena rata usli u sukob sa NATO paktom? Taj rat se zavrsio Kumanovskim sporazumom. Srbija se sa Kosova povukla. Sta tu nije jasno???? I Vojvodina je do pre 100 godina bila u Madjarskoj, pa su je izgubili nakon prvog svetskog rata. Da li ste ikada razmisljali zasto nas je NATO bombardovao????

LudZbunjenNormalan

pre 3 godine

Citam da se ovde neki pozivaju na Rezoluciju 1244 i na Ustav. Podsecanja radi:
u rezoliciji 1244 pise da je Kosovo sastavni deo SRJ koja vise ne postoji. Tamo isto pise da je jugoslovenska vojska cinila ratne zlocine...
Sto se tice Ustava, za njega je glasalo 51% od upisanih gradjana, a Albanci, njih 2 miliona, za koje tvrdimo da su deo Srbije, nisu bi u birackom spisku. Toliko o Referenfumu za Ustav koji je potpuno nelegitiman jer je za nnega glasalo 30% stanovnistva Srbije SA Kosovom...

Nebojša

pre 3 godine

Novčana kompenzacija za izgubljenu teritoriju suđenje i osude za sve iz OVK koji su činili zločine plus suđenje I osuda za njihove Američke i EU pamagace i na kraju garancija EU i Amerike za naše svetinje dole e pod ovim uslovima bih ja priznao Kosovo naravno od toga nema ništa a ovako kako oni ovo zamišljaju mi ne dobijamo ništa priznanjem tako da ovaj ultimatum neka zabiju ne jedno mesto.

Bojan ns

pre 3 godine

Što bi rek'o jedan čovek "čast i obraz zive doveka".......a što bi rek'o drugi čovek pre nekih 106 godina "ovo jedna suverena država ne može prihvatiti,nema nam druge nego da ginemo za zemlju"...... Znam da cu skupiti gomilu minusa ovim komentarom, ali sam tako ljut na globaliste,znači zgadili su mi se

Bacvanin

pre 3 godine

Za EU je najvaznije da na Balkanu ne bude rata. Zadnji konflikt 99' je prestao kad su podpisali u Rambujeu ono sto su odbili pre Milosevicevog referenduma.
Hoce Srbija uci u EU ili nece, to je za EU manje vazno. Nisu napravili scenu nu kad je UK otisla iz EU, briga njih za Srbiju. Dovoljno im je da olaksaju dobijanje radne dozvole za drzavljane Srbije, i odose nam svi lekari, inzenjeri, istrazivaci i drugi strucni ljudi. Vozaca jedva imamo jer svi voze po EU.
EU dobro napreduje bez Srbije i nije da im imamo ista dobro da ponudimo, sem jednog, a to je da ne zapocinjemo neke nove konflikte.
Uostalom, pogledajte koliko omladine iz Srbije zeli da zivi u Pristini ili u Munchenu.

E, daaaa

pre 3 godine

U treba da se okrene buducnosti, a ne stalno u devedesete.
(pera, 28. jul 2020 18:51)

Ako je vest tacna, upravo to i cini. EU ima vecih gorucih problema da i dalje gubi vreme sa "jarcima na brvnu".

XXL

pre 3 godine

Rezolucija 1244 UN-a podrazumeva teritorijalni integritet Srbije. Kulturno im reći ili pak bezobrazno im dati do znanja da su članice EU i članice UN-a te ih obavezuje doneta Rezolucija ili će se i dalje ponašati kao agresori i banditi. Nema se više vremena za kurtuaziju i biti fin dok drugi nema mere u svom bezobrazluku.

Xli

pre 3 godine

Dobro su se setili. Konačno da završimo sa ovom nesretnom epizodom. Inače Sloba je izgubio rat pa se žalite njemu a imao je prilika da ga sačuva. Sad je gotovo.

Aleksandar

pre 3 godine

O tim stvarima se rešava na referendumu.
To ne može da reši nijedan političar.
Ako priznamo Kosovo onda treba da se zapitamo šta smo radili svih ovih godina posle rata.To smo mogli odmah da uradimo.

Vladimir

pre 3 godine

Ako Nemacka hoce srpsko tržište, srpske resurse onda neka povuče priznanje Kosova i neka sve učini da Kosovo stavi pod puni suverenitet Srbije.

Ja Panteija

pre 3 godine

Hajde vec jednom i to da se zavrsi. Lepo dobijemo, jos lepse kazemo “hvala ali ne hvala”, i idemo dalje. Dosta vec onoga kao iz filma kad Bata Zivojinovic preti da ce da je xxxx do koj se tetka ne vrati iz Bosanske Krupe. I naravno, a od toga - nista!

kraja

pre 3 godine

...cuj, mediji...
...neko je ovu glasinu proturio kroz medije da se vidi reakcija...
...a reakcija moze da bude samo "okretanje na peti" i dovidjenja...
...neka primaju koga hoce, neka im daju vizne olaksice, neka ih vole, ljube, grle, samo bez pristanka srbije...
...a srbija, rekoh pre neki dan, zabrana svakog transporta vozila sa kosova preko teritorije srbije, zemaljskim, vodenim i vazdusnim putem...
...pa da se mi malo nacimavamo kao sa njihovom taxom...
...i mozda da to ukinemo, velikodusno, za jedno 5 godina, kao ustupak nekim razumnim pregovorima...
...jasno je kao dan, da njima nista ne znace priznanja 90 ili 100 zemalja bez pristanka srbije...
...ako nas vec evropa i amerika siluju, morace da ucine nesto da i mi uzivamo u tom silovanju...
...zasita je bilo dosta prinude...

Biba

pre 3 godine

EU nas je privolela u dijalog pricama da ce biti statusno neutralan. Ponavljali su to kao papagaji. Onda ispade da se pregovara godinama kako bi Srbija priznala Kosovo. Meni samo nije jasno zasto mi uopste gubimo ovolike godine pregovarajuci. Ovo uopste nisu pregovori ni dijalog nego ucenjivanje i insistiranje da Srbija da sve a ne dobije ama bas nista. Zasto nisu terali Kipar da pregovara sa Severnim Kiprom ili Ukrajinu sa Krimom itd. Uvek sve mora preko nasih ledja. Nista nismo dobili ni ono sto nam je obecano a povukli institucije na severu, priznali im tablice, dali pozivni broj, obezbedili ucesce na Olimpijadi i sta sve ne do sad. Svaki ultimatum Srbiji upucen je uvek pokrenuo samo rat i nova krvoprolica na ovim prostorima.

micko

pre 3 godine

Ultimatim je kada te neko tera na nesto, a pritom ti preti da ce se obracunati sa tobom (fizicki, psihicki, ekonomski...).
Posto vec znate da je ultimatum, onda nam i recite koja je pretnja.
(MilanChe, 28. jul 2020 18:57)

Npr nece nam davati vise kredite i necemo imati ni za penzije? Ili zatvore sve banke koje su njihove, domaca ni jedna pa pukne privreda potpuno. Ili nas nato resetuje na npr pola miliona. Biraj sta ti drago.

Dirty Harold

pre 3 godine

Što bi reko Bata Živojinović u Lepa Sela Lepo Gore: "Da se ne ljubimo"...
Samo vi haj'te bez nas jer kakvo vreme dolazi biće bolje da nismo u istoj kad krenete da svodite račune među sobom a krčmili ste mnogo, dugo, bahato i bezobrazno...

matematika

pre 3 godine

i? nije prvi ni poslednji. vizna liberalizacija ionako od 2021 odlazi inulazak u eu će biti odobravan o plaćan. ako grčkoj odgovara da izgubi milijardu evra od stpskih turista so be it...

eu zdravo

pre 3 godine

To nije ništa novo. Srbija je već davno potpisala da neće da sprečava Kosovo u eu integrisanju, pa je potpisala da priznaje presude međunarodnih sudova, pa je potpisala da prihvata uslove integrisanja Srbije u EU što podrazumeva usklađenost spoljne i bezbednosne politike sa EU, pa je Srbija već mnogo puta čula šta je predmet pregovora, ali se Srbija pravila da nije dobro razumela i da Srbiju nisu dobro razumeli. Zato nije bilo otvaranja novih poglavlja već dugo, zato sad ovo napismeno. Srbija može da odustane od članstva i od pregovora ali ne može godinama uzimati pare od EU i raditi suprotno od potisanog i dogovorenog. Uz ovako ponašanje Srbije mislim da Srbija nikad neće u EU. Pretpostavljam da srpske vlasti i ne žele u EU jer njima je mnogo bolje van EU. A očito i narod ne želi jer narod glasa za tu vlast.

Mr Majestyk

pre 3 godine

Zadnji konflikt 99' je prestao kad su podpisali u Rambujeu ono sto su odbili pre Milosevicevog referenduma.
(Bacvanin, 28. jul 2020 19:15)

Neće biti. U Rambujeu je nuđeno puno više, pa smo se pravili pametni, dobili po nosu i prihvatili manje.

poljubi me ravno u dupe

pre 3 godine

da li stvarno ima ljudi koji veruju da cemo priznanjem Kosova kao države ući u Evropsku uniju i da ce od tog trenutka cveće da nam cveta? da li ima takvih? Kosovo nismo dali već pokušavaju da nam ga uzmu!

gradjanin

pre 3 godine

Hajde ne palite se. Kakav crni ultimatum. EU nema snage da daje ultimatume bez velikih igrača. Ovo je patka da se dramatizuje nešto što je u pat poziciji već poodavno. Glavnim igračima ovo ne treba u rešenom stanju, nego u ovakvom. Tiha vatrica.

Zoran

pre 3 godine

Po čaršiji se priča da se sprema promena imena Ulice Kosovske u Kumanovska. Mislim, sada već davne 1999. u noći između 8. i 9. juna, pod NATO čadorima je potpisan sporazum a sutradan i Ugovor, a par dana kasnije je poslednja šapka sa oznakama Republike Srbije napustila teritoriju Kosmeta tako da taj makedonski gradić treba da dobije ulicu, zar ne?
I Božija je pravda da BAŠ ova garnitura na vlasti koja je ISTA kao i ona iz devedesetih, udari konačan pečat na dokument da smo izgubili 15% teritorije. Tako će biti sve do nekog tektonskog pomeranja na globalnoj političkoj sceni u svetu. Kada će se to desiti i da li ćemo i tada, kao i posle pada Berlinskog zida, igrati na pogrešnu kartu, ne znam. Mada, sudeći po tome koliko je ovaj narod sluđen, teško de će odigrati pametnije.

MilanChe

pre 3 godine

Ultimatim je kada te neko tera na nesto, a pritom ti preti da ce se obracunati sa tobom (fizicki, psihicki, ekonomski...).
Posto vec znate da je ultimatum, onda nam i recite koja je pretnja.

Djordje

pre 3 godine

Kad napisete" mediji" onda treba da nam je sve jasno!? Mediji lazu i ne govore istinu! To svi znamo! Prema tome okacite tu vasu vest macku o rep.

Shein

pre 3 godine

Facinantno je to da taj "ultimatum" je poverljiv i treba da se preda predsjedniku drzave, a prije svih za njega saznale su obavjestajne sluzbe B92. Smijesno. Brzo ce cetvrtak.