Subota, 28.03.2020.

12:56

Lončar: Dva smrtna slučaja, vikendom se produžava policijski čas VIDEO

Zabeležena su dva smrtna slučaja usled koronavirusa, rekao je na konferenciji za medije ministar zdravlja Zlatibor Lončar.

Izvor: B92

Lonèar: Dva smrtna sluèaja, vikendom se produžava policijski èas VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

80 Komentari

Sortiraj po:

Indijana

pre 4 godine

Da li neko moze da mi objasni kako su i od kojih lekova ozdravili oni koji su pobedili virus?
Naime, strucnjaci tvrde da nema adekvatnog leka, ali da ima pacijenata koji su "prelezali" virus, bez nekih vecih problema.
Ako je to tako i ako zarazeni nema komplikacija, zasto ga ne bi prelezao kuci-cemu kolektivni smestaj-zar nije logicnije izolovati njega i one koji zive a njim, ukoliko su i oni pokupili virus, nego izlagati jos zdravih ljudi (medicinsko osoblje, volontere, vojsku...) koji treba da su po tim halama, a posle idu svojim porodicama? Naravno,pri tom, podrazumeva se da izolovanim treba pruziti punu pomoc na adekvatan nacin.Time bi se manje rizikovalo zdravih ljudi i ne bi bilo troska za onoliku postavku po halama.
I grip se prelezi kod kuce, uz neke lekove, ne ide se u bolnicu, ne ide se na Sajam.
Nije mi logicno da to mora, jer kako lekari sami kazu-neko je to prelezao bez problema, neko mozda nije ni znao, a s druge strane kazu da nece proci samo od sebe, a leka nema.
Uvode se zabrane kretanja, kontakta, a ljudi idu na posao u fabrike.
Mnogo je kontradiktornosti.

Petar

pre 4 godine

Ovo ispade da su najveci krivci za sadasnje povecanje zarazenih ovi sto setaju pse,idu do prodavnice,prosetaju sat vremena na suncu bez kontakata....Znaci nije se ocekivalo ovo povecanje u ovoj i u sledecoj nedelji?

markoPFC

pre 4 godine

Ali neuki ljudi, skapirajte da od ovog virusa vakcina ne postoji I nece postojati jos godinu, godinu ipo sigurno. Sta cemo za mesec dana? Da prodje epidemija I otvorimo granice I opet dodje Italian, kineza ili neko treci I opet unese virus. Sto niko ne odgovori sta posle? Kako je vatati na paniku I strah.
Moramo da se kao covecanstvo pomirimo da do pronalazenja vakcine ili kolektivnog imuniteta bice mrtvih. Stariji I bolesni moraju da se cuvaju I paze. Ekonomija mora da ide napred.

Djordje

pre 4 godine

Suludo je skraćivati vreme kretanja. Ako se govori da kroz vazduh ne može da se prenese virus, plus nosim masku, plus u džepu imam alkohol za ruke ako nešto dodirnem, ne pozdravljam se sa ljudima niti pričam na rastojanju manjem od 2m, ako me strefi korona baksuz sam.
Veće su šanse da je zaradim u prodavnicama i apotekama, gde moram da idem. Pored potrepština za sopstvenu porodicu, nabavljam lekove i hranu za roditelje i njihove prijatelje. Idem po manjim prodavnicama, pekari i pijaci da ne bi ulazio u gužvu. Ne pravim zalihe, imam hrane u stanu za par dana. Sat vremena bezbedne rekreacije znače za moje fizičko i mentalno zdravlje.

XL

pre 4 godine

Kako ja razumem stvari, virus se najlakse prenosi u GUŽVI. Što je kraće vreme dozvoljeno ljudima da odu napolje, to će oni više morati da budu u redovima i gužvama, i eto vam širenja virusa! Sulude su ove mere! Naprotiv, treba otvoriti što više malih radnji, malih apoteka, produžiti im radno vreme...jednom rečju raštrkati ljude! Biće da je ovo ipak vežba za neku novu demokratiju koja će biti uvedena posle virusa, i to ne samo kod nas!

nebitan srbin

pre 4 godine

beogradjani nemaju di da budu usamljeni na otvorenom nije beograd selo(kao moje) da neko peca neko trci neko ore neko vari brusi kreci. ja beogradjane nekako i razumem ali nemojte molim vas u selima da produzavate policijski cas jer ne tucite konja koji vuce.

Mare

pre 4 godine

Obezbedite svima maske i to ne tako što će se u redu za njih čekati satima u gužvi u periodu od 12 do podne kada nije policijski čas. Omogućite život uz poštovanje higijene, a ne gušite ga. Šetnja na suncu, na UV zracima podiže imunitet, a rizik od zaraze je minimalan jer to virusu ne odgovara. Suludo je ovo što se propisuje jer će samo povećati gužvu na najrizičnijim mestima - u prodavnicama i apotekama. Penzioneri će na kraju pomreti od nekretanja.

Maka@

pre 4 godine

Nije u redu da se kažnjavaju svi građani, već oni koji krše propise. Ako su danas kršili zašto nisu kažnjeni? Kako druge države uspevaju da drže građane u kućama bez policijskog časa? Kako Kina ni ostale zemlje nisu ukinule izvođenje pasa? Postoje li sanitarne službe koje bi kažnjavale zbog nepoštovanja higijenskih propisa? Zašto poslodavci u velikom broju nisu obezbedili zaštitu zaposlenima? Zašto bi policijski čas na selu ukrao ljudima 4 sata rada? Dozvolite opštinama i njihovim kriznim štabovima da donese odluke, nije isto Beograd, Niš ili neko malo mesto u Srbiji. Ajde malo domišljatosti, inteligencije , a ne samo zabranjuj milicijo.

Kakadu

pre 4 godine

Samo u celoj ovoj prici ne cuh nista sta jesa poljoprivrednicima, sezona prolecnih radova se blizi, ako nije pocela, radovi u vocnacima takodje, sta sa poljoprivredom da li i njoj uvodima policijski cas? Da li za njih vazi zabrana kretanja kada sami u cik zore idu na trakoru da obave sta imaju ili za cobane koji su u samoizalaciji svakako? I da molim dezurne botove da ne odgovaraju floskulama, pricam o nekim potvrdama i sl, jer Srbija nije samo BG, NS i Nis....

Miroslav

pre 4 godine

Vidim neki van Beograda kazu da nije lepo da i njima produze policijski cas zato sto se beogradjani "setkaju" vikendom i kada je lepo vreme. Inace nije bas tako kako tvrde ali me zanima sto Vama koji niste iz BG smeta produzavanje samo dva sata policijskog casa ako inace ne izlazite i postujete apel da ostanete kod kuce? Zar ne bi trebalo da Vam je svejedno onda da li je od 15 ili 17h?

Dusan

pre 4 godine

Ili uvedite 24h policijski cas ili ga ukinite... Najveca glupost je ovo izmedju. Dakle, ako ljudi ne slusaju napisite im kazne, a ne da 80% neduznih ispasta. Ja sam za to da se ukine totalno policijski cas, ali da se zatvori sve sem prodavnica i apoteka. Da ljudi smeju napolje jedino sami u setnju ili rekreaciju( u VB se npr preporucuje vezbanje zbog jacanja imuniteta). U prodavnicu jednom dnevno i to jedan clan porodice... Aaaali, ko mene pita...
A za ovu epidemiju primetini metod kao u J.Koreji, gde u koreju nahvatate sve koji imaju i njihove kontakte. Pratite im preko telefona pozive i sms. Alii, za to je potrebna ozbiljna drzava i sva ta metodologija...

Tiberije72

pre 4 godine

Ako vas pojuri medved u sumi ili napadne copor vukova necete im objasnjavati da oni ugrozavaju vasa gradjanska prava i narusavaju vase pravo na slobodnu setnju nego bezite glavom bez obzira. Oni koji vide opasnost i sklone se, oni prezive. Ovo je vreme bioloskih zakona a ne borbe za nasa ili vasa gradjanksa prava. Pamet u glavu.

maca

pre 4 godine

Dok nije bilo ove situacije, ljudi su radili od jutra do sutra...nisu imali vremena od posla da provode sa decom, a ponajmanje im je posle posla koji je po smenama da nadju vremena za parkove kada su preumorni. Ovako sada vecina ne radi, ima slobodno vreme za porodicu, da se ne bi vidjali sa prijateljima onda zajedno prosetaju napolju. Konacno je doslo vreme da u gradu nema guzve od prevoza, da se be misli na posao, pa zato se be bi prosetalo. Danas je Savski kej bio preepun.

Marija

pre 4 godine

Pre ako bi neko nosio masku, stiteci se od izduvnih gasova i smoga, ljudi bi se smejali. Sad odjednom gledaju one sto ne nose. Ako neko bolje razume, neka objasni sledece. Maska se nosi tri sata "efektivno", dakle nije poenta da se steka i nosi danima i sad kao nosite maske. Taj rok je zbog bakterija koje se skupe i ako se nose duze, moze se stvoriti samo kontra efekat. A svi znamo koliki je broj masaka u Srbiji trenutno, da nije dovoljan ni za polovinu stanovnistva za samo jedan dan. Pritom su maske potrebnije ljudima koji su direktno izlozeni virusu, ugrozeni ili oboleli. Potrebno je postovati druge mere, rastojanje, smanjenu komunikaciju, izolaciju, ne pipati se rukama po licu, odakle navala na maske koje pritom ne pruzaju nikakvu zastitu i prozivanje onih koji ih ne nose? Malo budite razumniji i manje sebicni, razmislite o svemu, a ne samo da slepo pratite i slusate sta vam se prica, a u ovoj situaciji apsolutno nijedna informacija nije tacna 100%, jer je virus nov i nepoznat.

Pera

pre 4 godine

42 pacijenta je izlečeno, na kojim klinikama dajte malo statistike i oko toga a ne samo koliko je umrlo. Potencirajte malo izlečenih pacijenata kojih je priličan broj

Никола87

pre 4 godine

Срби су увек неке дасе које знају све на свету, прде неку само њима смислену филозофију и чикају судбину, а кад добију по глави, онда су великомученици и архижртве. Од бар сто и кусур година дугих провокација Курте и Мурте да нас нападну и десеткују нам становништво, преко циркус-дипломатије и фрљања националистичким идејама зарад личног профита, до бахатости грађана у свакодневном животу. Ни једни Амери немају луксуз да се носе са овом пандемијом, ево сад су већ на врху по броју заражених, а исти су као ми, као "Шта мени може ова влада, ја сам бре ратни ветеран, имам пушку, излазићу кад хоћу"! Одиграјмо некад паметно и прагматично. Има нас премало, не истребимо саме себе.

Drugi ugao

pre 4 godine

A inace ovi koji trebaju da nadgledaju i koji jure gradjani ne mogu da se inficiraju, koliko sam prometio idu u patrolama od 3 bez razmaka, radnici po marketina i apotekari su imuni i takodje ne kontaktiraju, a marketi sa preko pet zaposlenih ne postoje? Inace svi oni nemaju porodice i zive po manastirima ili sta? I treba razlikovati pojedinacno setanje ili hodanje do radnje od okupljanja na ulici i tako i tretirati....

catapa

pre 4 godine

Zabranjivanje izlaska zivotinjama napolje NIJE preporuka medicinske struke, upravo suprotno! Takvu meru nije usvojila ni Kina, ni Koreja i ni jedna EU drzava. To je antimedicniska mera koja se uvodi da se privuce najgori glasacki talog, kao i da se dalje potpiruje mrznja izmedju gradjana.

Gradjanin

pre 4 godine

Poštovani Ministre, Premijerko i Predsedniče,

Ne razumem zašto ja kao gradjanin koji poštuje pravila vanrednog stanja, kao i nesumljiva većina gradjana, mora trpeti torturu onih koji ta pravila ne poštuju?

Zašto mene kažnjavate uskraćivanjem vremena van policijskog časa?

Danas Vam je na Adi Ciganliji šetalo pola Beograda. Da li stvarno želite da verujem da niste mogli obezbediti dve patrole policije i pisati kazne koje ste propisali?

Ako nemate način da kontrolišete mere koje sprovodite nemojte ih ni uvoditi.

Ovako samo rizikujete blagu anarhiju, onda kada je to najmanje potrebno i narušavate ionako diskutabilan kredibilitet institucija.

Novak

pre 4 godine

Ovim produzavanjem policijskog casa vrse kontra dejstvo jer ce se vise ljudi skupljati u kracem vremenskom intervalu. Treba sprovesti donete mere, zabrana okupljanja gradjana(u parkovima, na igralistima, na setalistima...) i rasterati ih i kazniti, a ne uvoditi duzi policijski cas. Treba cak smanjiti policijski cas a kaznjavati pomenuta okupljanja. Treba vratiti da je dozvoljeno kretanje do 20 casova jer imamo vise vremena za kupovinu i ostale poslove. Ovako ce biti jos vise ljudi ispred i u prodavnicama. Ja razumem da treba uvesti sve moguce mere koje ce pomoci, ali neka koja zvuci dobro moze i da odmogne!

Biciklista

pre 4 godine

Izjave našeg kriznog štaba u mesec dana, koje ne smeju da se zaborave„mi nikada nećemo biti žarište korone, da ćemo napraviti vakcinu ako bude trebalo, da kod nas nikad broj obolelih neće preći deset dnevno, da je ovo najsmešniji virus u istoriji čovečanstva koji ne napada žene, da korona virus postoji samo na fejsbuku, da tebi ne pada na pamet da se testiraš, da više ljudi umre od uboda komarca nego od korona virusa, da gradjani slobodno putuju u Milano, da jedna rakija dnevno uništava virus, da nema potrebe da se zatvaraju škole i obdaništa, da deca ne prenose virus, da nema potrebe da se nose zaštitne maske, da imamo dovoljno respiratora, da treba da se testiraju samo oni sa jasnim simptomima, a ne svi koji sumnjaju da imaju koronu iako su sve zemlje radile drugačije, da su Srbi genetski otporni na koronu“

kuc kuc

pre 4 godine

Ja sve razumem ali policijski čas na selu tj. u njivi, livadi, malinjaku u 15 ne razumem. Ljudi gube 3 sata videla, što bi rekli naši stari u doba setve. A to ne može kasnije i svi ćemo morati da jedemo.
Pa ko će koga da zarazi sam u njivi ili kakve veze ima dal su dvoje ukucana zajedno u kući ili zajedno u malinjaku. I nigde nikog drugog. Oduzimajunljudima bez veze vreme a nikog ne ugrožavaju i pritom zaboravljaju da sejanje ne može kad sve prođe. Leti se ne seje.
Posebno je nenormalno ovo primenjivati u Vojvodini. Ali što bi razmišljali konstruktivno.

pizza pametnica

pre 4 godine

U Francuskoj vec 15 dana izlazimo samo za vitalne potrebe. Nema kucnih poseta, nema druzenja ispred zgrade. Svi sto mogu, moraju da rade od kuce, ostali moraju da imaju potvrde poslodavca da moraju da rade. Bolje da sedite zdravu kod kuce nego bolesni.

uključite mozak umesto straha

pre 4 godine

O čemu BRE vi pričate???

Od "ovoliko" punih ulica retko ko će se zaraziti, a u svakom slučaju bar 1000 puta teže i manje nego u marketima, gde uđe hiljade ljudi dnevno, dišu jedni drugima za vrat i pipkaju šta stignu, a to nam je svakodnevno moranje!

Sa svakim skraćenje slobodnog kretanja biće samo veće gužve i SVE GORE!!!

sss

pre 4 godine

Nasi preci su isli u rat, a vama je tesko da mesec dana sedite kuci, ne radite nista, citate, gledate tv, jedete i radite sta vam je god volja u udobnosti svog doma. Sta mislite zasto je u Nemackoj najmanji broj smrtnih slucajeva na broj zarazenih? Zato sto ljudima nije potrebno uvoditi nikakve mere da bi sedeli kuci jer su sami sposobni da shvate ozbiljnost situacije i da je kljuc u prevenciji.

Zoki

pre 4 godine

@Vesna
A zasto da se zabrane liturgije?? O cemu pricas. Da ki uopste razumes saopstenje?
Pa u hramu se nalaze samk svestenik i djakon, par osoba koje sluze crkveni obred. Ne ulaze ljudi unutra. Toga nema. Samo svestenici.
Ako bi da zabranis liturgije onda zabraniti i prodavnice, zatvoriti svako mesto gde se skupe 2 ili 3 osobe jer i uhramovima ima max 5 koliko jr Vlada i propisala.
Problem je sto se pricest daje (i kada se daje to se cini napolju) iz iste kasikice.
Tu praksu bi trebali da promene i ona je problem a ne par svestenika u hramu koji vrse obred.

Dule

pre 4 godine

Ljidi nije Srbija samo Beograd

Shvatite da u Blacu,Kursumliji,Prokuplju,Vrscu,Somboru i slicnim mestima nije takva guzva na ulici a o selima i da ne pricam

Vi uvodite celoj zemlji zabrane i produzavate samo zato sto se Beograd ne pridrzava nicega

Produzite u Beogradu policijski cas a ne u celoj zemlji

Željko

pre 4 godine

Ljudi moji, nije problem zatvoriti sve na mesec dana, tako bi se rešila pandemija u Srbiji 100% garantovano. Ali šta to sve vredi kad okolo svuda bukti i dalje i to mora da utiče na nas. Mi sada, cela nacija, da budemo 24 sata u samoizolaciji mesec dana, istrebili bi svaki bakcil covid-19 ali šta to vredi kad do daljnjeg ne smeš otvoriti granice niti ukiniti policijski čas, jer bilo koji novi importovani slučaj odmah resetuje čitav sistem i ponovo zahteva sve ove mere koje i sada imamo.

U svetlu toga država pokušava sve moguće da izbalansira održavanje ekonomije sa održavanjem zdravlja ljudi. Tako je svuda, ne samo kod nas. Molimo se Bogu samo da ne dođe do scenarija da vojska prevozi kovčege sa preminulima kao u Italiji i da imamo šta da jedemo, da preživimo ovo sve, za ostalo ćemo lako.
Pandemija će proći i kod nas će se stanje vratiti u normalu tek kada virus bude eliminisan na nivou celog sveta, karantinom ili vakcinom. Tako da ne nadajmo se do daljnjeg rešenju ove situacije.

A i kada se situacija reši tek onda nam slede problemi, ekonomski kolaps, otkazi, dužničko ropstvo, kako države tako i građana. U velikom smo problemu braćo, problemu koji će zdravstveno trajati još mesecima i mesecima, a ekonomski godinama, možda i decenijama.
Nisam pobornik teorija zavere ali sve mi ovo liči na novu rekonstrukciju svetskog poretka. EU teško da će opstati posle ovog kolapsa jer se pokazala kao labava zajednica gde svaka država sama donosi svoje mere, umesto da na nivou EU se sprovede jedinstvena oštra ali solidarna politika koja bi zajedničkim snagama vratila Evropu pod bezbednu zonu.

shomi

pre 4 godine

Više stvari sam primetio od početka vanrednog stanja koje govore da smo u teškom problemu kao narod. Prvo ova celokupna situacija je plodno tlo za razne šarlatane, antivakcinaše, teoretičare zavera, na svakom portalu se javljaju i pišu gluposti, doktori ne znaju, ali znaju oni sa osnovnom školom, eventualno nekom srednjom jedva završenom. Dalje se ističu "kul" likovi i devojke koji maksimalno ovo ignorišu, čak im postaju bliske ideje o zaverama, a sve zbog uskraćivanja espresa, tržnog centra i šetnjice kraj keja, najveći apsurd je što su i pre ovoga gledali u telefon po ceo dan, a sad im teško. Odjednom porodice sa decom šetaju, idu na izlete, pa gde ste do sad bili? Ovo kao da inspiriše da se izađe napolje. Neverovatno i teško nama...

Nexus

pre 4 godine

Oni ustvari ovim produzavanjem policijskog casa vrse kontra dejstvo jer ce se vise ljudi skupljati u kracem vremenu
(Plasido, 28. mart 2020 15:15)
A jel' treba da ti organizuje žurku?

Nexus

pre 4 godine

Od kada vikendom policijski cas pocinje u 15.00?
Od danas (subota), od sutra (nedelja) ili od sledeceg vikenda, jer je ovaj vec poceo, pre nego sto je na TV to objavljeno.
Ukoliko je uopste merodavno saopstavati mere preko TV, jer nismo svi u obavezi da ga gledamo.
Valjda postoji neki sluzbeni glasnik ili slicno.
(got, 28. mart 2020 15:23)
A Službeni glasnik se kao čita. Ne blentavi. Hoćeš možda i objavu na Instagramu ili FB. Sva javna oglašavanja idu preko medija a ti ako ne pratiš neka ti dojavi neko tvoj ko prati dešavanja.

ivan

pre 4 godine

@Djuro
Prosetas par kilometara i ne mimoidjes se ni sa jednom jedinom osobom na trotoaru na razdaljini manjoj od sigurne?
Kome to pricas?
Ja imam dete od 3.5 godine i kada supruga i ja mozemo nju da zanimamo i animiramo non stop kuci, i ne izlazimo napolje, mozete i ti, i takvi kao ti, da nas ispostujete i zbog nas da ne izlazite, kako bi ovo sto pre proslo.
Hvala!

Darko

pre 4 godine

Prije svega pozdrav i Zagreba
i kod nas je slicna situacija
cak mi covjek danas pruzi ruku da se rukujemo
bit ce smak svijeta
samo ce se netko kasnije zaraziti
jos je bolje onom tko se prije zarazi jer mu doktori jos mogu obezbjediti neko ljecenje i te respiratore i svasta nesto
ubrzo ce ljudi umirati kod kuce
p.s. jeli ce vam biti od koristi onaj pacir rakete
salim se
valjda je trebalo da dodze taj virus da cijeli svijet resetira
jer ima previse zla na ovom svijetu

mitel026

pre 4 godine

Slazem se da neodgovornost postoji, ALI: zabrana kretanja 24h je GLUPOST. Srbija nece moci da sacuva ikakvu ekonomiju ako firme ne nastave da rade, a to podrazumeva armiju ljudi koji se krecu i borave u razlicitim okruzenjima. Drzava cak nema ni moc da ih natera da obezbede adekvatna sretstva niti adekvatne uslove koji su neophodni u ovoj nesrecnoj situaciji, jer vecine tih sredstava nema, a ako firma ne moze da ispuni uslove o rastojanju izmedju radnika i sl. mogu samo da zazmure ili da ih zatvore sto je unapred neprihvatljivo. Reakcija na izdavanje potvrde o kretanju zbog potrebe posla rezultiralo je da su SVE firme podnele zahteve za SVE radnike. I znate sta? I dobile su! Drzava nema izbora jer je ucenjena zatvaranjem firme ili otkazima. Tesko da se ljudima koji rade svaki dan moze objasniti da je setnja vikendom opasna za njih, a jos teze objasniti radnicima u drzavnom sektoru kojima je i posao i plata zagarntovana da ona u stvari zavisi od ljudi koji svaki dan odlaze na posao od 7 do 15 i rizikuju svoje zivote svidelo se to njima ili ne.

Ivana

pre 4 godine

Niko nema hrabrosti da zatrazi od Patrijarha jasno i nedvosmisleno obracanje narodu. Ostavljeno je da narod tumaci ovo saopstenje Sinoda, pa kako ko protumaci. Ako nema opasnosti od zaraze ni za svestenika ni za gradjane kad svestenici idu od kuce do kuce i svete vodicu ili pricescuju, zasto ima opasnosti od zaraze u parku ili posecivanju komsije, frizerskog salona i sl. ? Mere se primenjuju selektivno.

only fools and horses

pre 4 godine

Tipično za Srbiju, za ovu a i za prethodne vlasti. Nismo sposobni da sprovedemo mere i kaznimo one što krše propise pa udri po svima. Ne možemo da nateramo one koji voze prebrzo da se urazume, pa stavljaj svugde prepreke na putu, džombe (tzv ležeće policajce) koje će svima uništiti automobile.
Eto i ovo. Nisu u stanju da spreče ljude da se okupljaju, pa daj sve da kaznimo.
Nego opet mi nema logike. Samo će skratiti vreme okupljanja ali i vreme koje ljudima treba da odu u nabavku. Ajde da nabijemo sve u isto vreme. 2 časa dnevno da svi odjednom odu u prodavnicu, pa se čudite što su redovi ispred i što se virus i dalje širi.

Djuro

pre 4 godine

Pa rekli ste napolju ako je razmak dva metra nema rizika....pa zasto ne bih mogao da izadjem napolje i prosetam par kilometara...ne komuniciram sa nikim, sam setam, sta je sad tu problem...
Zasto opet histerija i pretnja??????

jelena

pre 4 godine

Ja bih vikendom 24h.a preko nedelje sloboda kratanja do 13h da volonteri i narod zavši elentarne poslove (namernice,plaćanje računa itd.) moraju jače mere...NEDISCIPLINOVANI SMO....

Millennium

pre 4 godine

Jel zaista mislite da ljudi koji su napolju izlaze da se šetaju? Pa čak i ako neki to rade mali je broj. Ja sam tri puta danas išao u prodavnicu i jednom u apoteku da kupim šta treba za starije sugrađane iz zgrade. Ljude koje viđam napolju su uglavnom ispred prodavnica ili apoteka ili nose neke kese. Zapravo, najveća je koncentracija ljudi upravo na ovim mestima, tako da ili 24h izolacija ili prestanite da pljujete ljude koji moraju napolje.

Nebuloze

pre 4 godine

Šta vikendom, ma treba ukinuti slobodu kretanja svakim danom do kraja ove epidemije. Ili da komunalna policija, policija, vojska... Obilaze trgove, parkove, šetališta, pa sve poterati kućama
a i pritvoriti ako baš mora!

Loznicanin

pre 4 godine

Sasvim je dovoljan policijski cas od 5 bio je i od 8 ali ajde
Problem je u ne kaznjavanju svih onih koji se me pridrzavaju mera.
Redom od grada do grada od mesta do mesta krenite odmah kaznama,ako su deca neodgovornih roditelja sama u parku,napolju posle po hodniku,liftu sve zivo ispipaju nadjite te njihove zaostale i neodgovorne roditelje i kazna momentalno bez rasprave itd itd .
Dosta je jbt ja se pridrzavam sadasnjih mera ko i vecina naroda ,zato KAZNE ,ZATVOR odmah ...

Јабучило

pre 4 godine

Власт која не може у ванредном стању да изађе на крај са прекршиоцима заштитних мера је подједнако крива као и прекршилац. Кажњавајте, нико вам замерити неће.

Vesna 315

pre 4 godine

Sa sajta spc.rs

"Црква применити ове препоруке, као што је то већ учинила у оним државама српске дијаспоре и региона где су овакве мере заштите донете пре неколико дана. Црква неће прекидати служење свете Литургије нити престати да причешћује вернике јер је то ствар око које се не може расправљати: она представља основу наше вере у Бога Живога. То конкретно значи да ће се у храмовима у току богослужења налазити свештеник (или свештеници) са ђаконом, појцима и црквењаком (како је где потреба и прилика)."

HOĆE LI NEKO DA ZABRANI LITURGIJE ?

Ločar nije imao m**a da odgovori na pitanje.

matori

pre 4 godine

@(Vesna 315, 28. mart 2020 15:32)

da li je neko gledao sinoć šou Ivana Ivanovića i njegovog gosta vladiku Grigorija?
nema u Nemačkoj ništa od ovoga, a i sam vladika misli da nije pametno i da će sve to ponovo moći da se radi kada prođe vanredno stanje sa ovim virusom.

Грисина

pre 4 godine

Шта је ово? Кажњавајте те који иду у шетњу у парк, који се грле итд. Ако полиција не стиже, активирајте комуналце. Зашто бих ја која поштујем те мере била талац неког неодговорног. Овако изаберем време кад мислим да нема гужве да одем до продавнице и то ми је једини излазак. Ако буде забрана до 13 часова замислите како ће бити по продавницама кад сви истовремено нагрну.

Ne može sa takvim drugačije nažalost ...

pre 4 godine

Ko je bio odgovoran gradjanin i pre i sada može biti samo još odgovorniji .
Za one druge one... neodgovorne ,neozbiljne ,blentave ,bahate nekulturne itd itd
Znaci za one koji ne poštuju kućni red i prave raznoraznu svakodnevnu buku,takodje njihova deca rade isto ,i dan danas koriste zajednički hodnik za neku igru prave buku u njemu ,idu iz zgrade u zgradu iz stana u stan čak i u vreme policijskog časa ,prave lumperaj do kasnih sati ,do ponoći pa i duže ,koji ne vode brigu gde su im i šta deca rade,oni koji ne vode brigu o svojim ljumbimcina ,oni koji bacaju smece po hodnicima ,po parku ,sa terase ,sa prozora ,iz auta itd itd itd .
Nažalost sada je prilika za državu da takve (sada su mnogo vidljiviji ) kazne novčano maksimalno a ako treba i u zatvor.

Tribislav

pre 4 godine

Dragi narode 26 mi je godina. Od uvodjenja drzavnih mera idem samo da placam racune i u nabavku naravno sa maskom. Dusa me zaboli kada prodjem gradom i vidim starije gradjane kako hodaju ulicom bez maski. Urazumite se, nece ovo trajati vecno, svima nam je zivot poremecen zbog ovoga, ali stvarno necu i ne zelim da mi zbog par de*ila bude omogucena 24h zabrana kretanja. Dozovite se pameti!

juzznjak

pre 4 godine

mere treba da budu odmerene i efikasne, koja je svrha produzenja policijskog sata? Da ljudi ionako ne mogu da obave to sto treba na vreme, mnogo je bitnije raditi kampanje socijalnog distanciranja, podici higijenske i druge mere itd. Na kraju ce biti samo 1-2 sata da se ne ispuste ratni profiteri koji trljaju ruke oko maski, sapuna, alkohola...

got

pre 4 godine

Od kada vikendom policijski cas pocinje u 15.00?
Od danas (subota), od sutra (nedelja) ili od sledeceg vikenda, jer je ovaj vec poceo, pre nego sto je na TV to objavljeno.
Ukoliko je uopste merodavno saopstavati mere preko TV, jer nismo svi u obavezi da ga gledamo.
Valjda postoji neki sluzbeni glasnik ili slicno.

dayco

pre 4 godine

Zbog toga sto beogradjani sede po parkovima, celoj Srbiji produžen policijski cas za 2 sata???? U mom mestu i bez pol.casa nema ljudi. Produzite pol.cas ali samo u BG.

Liverpool Man

pre 4 godine

Zanima me sta treba da se desi da neki ljudi shvate da treba samo da izlaze kad se to mora. Vidim na mrezama da se mnogi mladji i dalje mesaju i odlaze na piknike i setaju u grupama. Alo bre!? Sedi mesec dana kod kuce, posle ces imati sve vreme ovog sveta da radis sta hoces. Imam 22 godine i stvarno ne razumem neozbiljnost nekih mojih vrsnjaka pa i starijih. Licno sam izasao samo dva puta u nedelju dana. Jednom da dedi i babi odnesem sta im treba i jednom u kupovinu. Apsolutno me ne interesuje bilo kakvo druzenje i okupljanje.

dr mr

pre 4 godine

zasto smo stoka, ljudi??? Ne vredi nas moliti, samo zabraniti, 24h nigde! Imam 26 godina, ubio bih za espreso ili toceno ali dajte da cupamo kosu mesec dana pa cemo se vratiti na staro! Gledam kroz prozor, srecne porodice, deca u kolicima, drugarice i drugari sa naocarima...BRAVO!

catapa

pre 4 godine

Bolesni komentari patologije koja se gradi na nipodastavanju i vredjanju svih gradjana, umesto kaznjavanju prekrsioca zakona. Poistovecivanje svih gradjana sa kriminalcima i uzimanje uloge siledzije to je novi obrazac obracanja naciji. Da bude jos gore patologija mrznje i straha radi na izazivanju mrznje izmedju gradjana. Fuj.

Zabranjivanje izlaska zivotinjama napolje NIJE preporuka medicinske struke, upravo suprotno! Takvu meru nije usvojila ni Kina, ni Koreja i ni jedna EU drzava. To je antimedicniska i kriminalna mera koja se uvodi da se privuce najgori glasacki talog, kao i da se dalje potpiruje mrznja izmedju gradjana.

Janko M

pre 4 godine

Sve mogu da razumem, policijski čas od 17 h. Neka bude i od 13 h ali da se uvede 24 h policijski čas je krajnja ludost. Odakle ljudima novac? Odakle da zarade , pogotovu privatne firme koje moraju biti zatvoreve!? Neka onda obezbede sredstva ljudima , da imaju od čega da žive. Ne priča se o tome koliko ima gladnih ljudi. Prvi sam protiv toga da se ljudi skupljaju po parkovima, da šetaju u grupama itd. Kako u drugim zemljama ljudi imaju slobodu kretanja? Koreja, bez ikakvih mera uspela je da suzbije virus. Eh moji ljudi, neka nam je Bog u pomoći pošto definitivno na neka pitanja na konferencijama se daju konkretni odgovori a na većinu se pitanja se izbegavaju konkretni odgovori. 24 h robije niko neće trpeti jer ljudi nemaju od čega da žive.

Kolubara tiho teče

pre 4 godine

U pravu je ministar.
Tri dana se kao nose maske, nešto se plašimo. Četvrti dan, ma ko ga j..e, ajmo napolje, skidaj maske, ne možemo da dišemo, ko zna da li je sve ovo tačno, svetska zavera i sl.
A gde je još 6 nedelja.
Oj Srbijo, među idiotima.

Djuro

pre 4 godine

Pa rekli ste napolju ako je razmak dva metra nema rizika....pa zasto ne bih mogao da izadjem napolje i prosetam par kilometara...ne komuniciram sa nikim, sam setam, sta je sad tu problem...
Zasto opet histerija i pretnja??????

Грисина

pre 4 godine

Шта је ово? Кажњавајте те који иду у шетњу у парк, који се грле итд. Ако полиција не стиже, активирајте комуналце. Зашто бих ја која поштујем те мере била талац неког неодговорног. Овако изаберем време кад мислим да нема гужве да одем до продавнице и то ми је једини излазак. Ако буде забрана до 13 часова замислите како ће бити по продавницама кад сви истовремено нагрну.

got

pre 4 godine

Od kada vikendom policijski cas pocinje u 15.00?
Od danas (subota), od sutra (nedelja) ili od sledeceg vikenda, jer je ovaj vec poceo, pre nego sto je na TV to objavljeno.
Ukoliko je uopste merodavno saopstavati mere preko TV, jer nismo svi u obavezi da ga gledamo.
Valjda postoji neki sluzbeni glasnik ili slicno.

Vesna 315

pre 4 godine

Sa sajta spc.rs

"Црква применити ове препоруке, као што је то већ учинила у оним државама српске дијаспоре и региона где су овакве мере заштите донете пре неколико дана. Црква неће прекидати служење свете Литургије нити престати да причешћује вернике јер је то ствар око које се не може расправљати: она представља основу наше вере у Бога Живога. То конкретно значи да ће се у храмовима у току богослужења налазити свештеник (или свештеници) са ђаконом, појцима и црквењаком (како је где потреба и прилика)."

HOĆE LI NEKO DA ZABRANI LITURGIJE ?

Ločar nije imao m**a da odgovori na pitanje.

dayco

pre 4 godine

Zbog toga sto beogradjani sede po parkovima, celoj Srbiji produžen policijski cas za 2 sata???? U mom mestu i bez pol.casa nema ljudi. Produzite pol.cas ali samo u BG.

juzznjak

pre 4 godine

mere treba da budu odmerene i efikasne, koja je svrha produzenja policijskog sata? Da ljudi ionako ne mogu da obave to sto treba na vreme, mnogo je bitnije raditi kampanje socijalnog distanciranja, podici higijenske i druge mere itd. Na kraju ce biti samo 1-2 sata da se ne ispuste ratni profiteri koji trljaju ruke oko maski, sapuna, alkohola...

Dule

pre 4 godine

Ljidi nije Srbija samo Beograd

Shvatite da u Blacu,Kursumliji,Prokuplju,Vrscu,Somboru i slicnim mestima nije takva guzva na ulici a o selima i da ne pricam

Vi uvodite celoj zemlji zabrane i produzavate samo zato sto se Beograd ne pridrzava nicega

Produzite u Beogradu policijski cas a ne u celoj zemlji

catapa

pre 4 godine

Bolesni komentari patologije koja se gradi na nipodastavanju i vredjanju svih gradjana, umesto kaznjavanju prekrsioca zakona. Poistovecivanje svih gradjana sa kriminalcima i uzimanje uloge siledzije to je novi obrazac obracanja naciji. Da bude jos gore patologija mrznje i straha radi na izazivanju mrznje izmedju gradjana. Fuj.

Zabranjivanje izlaska zivotinjama napolje NIJE preporuka medicinske struke, upravo suprotno! Takvu meru nije usvojila ni Kina, ni Koreja i ni jedna EU drzava. To je antimedicniska i kriminalna mera koja se uvodi da se privuce najgori glasacki talog, kao i da se dalje potpiruje mrznja izmedju gradjana.

Јабучило

pre 4 godine

Власт која не може у ванредном стању да изађе на крај са прекршиоцима заштитних мера је подједнако крива као и прекршилац. Кажњавајте, нико вам замерити неће.

dr mr

pre 4 godine

zasto smo stoka, ljudi??? Ne vredi nas moliti, samo zabraniti, 24h nigde! Imam 26 godina, ubio bih za espreso ili toceno ali dajte da cupamo kosu mesec dana pa cemo se vratiti na staro! Gledam kroz prozor, srecne porodice, deca u kolicima, drugarice i drugari sa naocarima...BRAVO!

mitel026

pre 4 godine

Slazem se da neodgovornost postoji, ALI: zabrana kretanja 24h je GLUPOST. Srbija nece moci da sacuva ikakvu ekonomiju ako firme ne nastave da rade, a to podrazumeva armiju ljudi koji se krecu i borave u razlicitim okruzenjima. Drzava cak nema ni moc da ih natera da obezbede adekvatna sretstva niti adekvatne uslove koji su neophodni u ovoj nesrecnoj situaciji, jer vecine tih sredstava nema, a ako firma ne moze da ispuni uslove o rastojanju izmedju radnika i sl. mogu samo da zazmure ili da ih zatvore sto je unapred neprihvatljivo. Reakcija na izdavanje potvrde o kretanju zbog potrebe posla rezultiralo je da su SVE firme podnele zahteve za SVE radnike. I znate sta? I dobile su! Drzava nema izbora jer je ucenjena zatvaranjem firme ili otkazima. Tesko da se ljudima koji rade svaki dan moze objasniti da je setnja vikendom opasna za njih, a jos teze objasniti radnicima u drzavnom sektoru kojima je i posao i plata zagarntovana da ona u stvari zavisi od ljudi koji svaki dan odlaze na posao od 7 do 15 i rizikuju svoje zivote svidelo se to njima ili ne.

Janko M

pre 4 godine

Sve mogu da razumem, policijski čas od 17 h. Neka bude i od 13 h ali da se uvede 24 h policijski čas je krajnja ludost. Odakle ljudima novac? Odakle da zarade , pogotovu privatne firme koje moraju biti zatvoreve!? Neka onda obezbede sredstva ljudima , da imaju od čega da žive. Ne priča se o tome koliko ima gladnih ljudi. Prvi sam protiv toga da se ljudi skupljaju po parkovima, da šetaju u grupama itd. Kako u drugim zemljama ljudi imaju slobodu kretanja? Koreja, bez ikakvih mera uspela je da suzbije virus. Eh moji ljudi, neka nam je Bog u pomoći pošto definitivno na neka pitanja na konferencijama se daju konkretni odgovori a na većinu se pitanja se izbegavaju konkretni odgovori. 24 h robije niko neće trpeti jer ljudi nemaju od čega da žive.

Millennium

pre 4 godine

Jel zaista mislite da ljudi koji su napolju izlaze da se šetaju? Pa čak i ako neki to rade mali je broj. Ja sam tri puta danas išao u prodavnicu i jednom u apoteku da kupim šta treba za starije sugrađane iz zgrade. Ljude koje viđam napolju su uglavnom ispred prodavnica ili apoteka ili nose neke kese. Zapravo, najveća je koncentracija ljudi upravo na ovim mestima, tako da ili 24h izolacija ili prestanite da pljujete ljude koji moraju napolje.

Liverpool Man

pre 4 godine

Zanima me sta treba da se desi da neki ljudi shvate da treba samo da izlaze kad se to mora. Vidim na mrezama da se mnogi mladji i dalje mesaju i odlaze na piknike i setaju u grupama. Alo bre!? Sedi mesec dana kod kuce, posle ces imati sve vreme ovog sveta da radis sta hoces. Imam 22 godine i stvarno ne razumem neozbiljnost nekih mojih vrsnjaka pa i starijih. Licno sam izasao samo dva puta u nedelju dana. Jednom da dedi i babi odnesem sta im treba i jednom u kupovinu. Apsolutno me ne interesuje bilo kakvo druzenje i okupljanje.

Kolubara tiho teče

pre 4 godine

U pravu je ministar.
Tri dana se kao nose maske, nešto se plašimo. Četvrti dan, ma ko ga j..e, ajmo napolje, skidaj maske, ne možemo da dišemo, ko zna da li je sve ovo tačno, svetska zavera i sl.
A gde je još 6 nedelja.
Oj Srbijo, među idiotima.

Ivana

pre 4 godine

Niko nema hrabrosti da zatrazi od Patrijarha jasno i nedvosmisleno obracanje narodu. Ostavljeno je da narod tumaci ovo saopstenje Sinoda, pa kako ko protumaci. Ako nema opasnosti od zaraze ni za svestenika ni za gradjane kad svestenici idu od kuce do kuce i svete vodicu ili pricescuju, zasto ima opasnosti od zaraze u parku ili posecivanju komsije, frizerskog salona i sl. ? Mere se primenjuju selektivno.

only fools and horses

pre 4 godine

Tipično za Srbiju, za ovu a i za prethodne vlasti. Nismo sposobni da sprovedemo mere i kaznimo one što krše propise pa udri po svima. Ne možemo da nateramo one koji voze prebrzo da se urazume, pa stavljaj svugde prepreke na putu, džombe (tzv ležeće policajce) koje će svima uništiti automobile.
Eto i ovo. Nisu u stanju da spreče ljude da se okupljaju, pa daj sve da kaznimo.
Nego opet mi nema logike. Samo će skratiti vreme okupljanja ali i vreme koje ljudima treba da odu u nabavku. Ajde da nabijemo sve u isto vreme. 2 časa dnevno da svi odjednom odu u prodavnicu, pa se čudite što su redovi ispred i što se virus i dalje širi.

Gradjanin

pre 4 godine

Poštovani Ministre, Premijerko i Predsedniče,

Ne razumem zašto ja kao gradjanin koji poštuje pravila vanrednog stanja, kao i nesumljiva većina gradjana, mora trpeti torturu onih koji ta pravila ne poštuju?

Zašto mene kažnjavate uskraćivanjem vremena van policijskog časa?

Danas Vam je na Adi Ciganliji šetalo pola Beograda. Da li stvarno želite da verujem da niste mogli obezbediti dve patrole policije i pisati kazne koje ste propisali?

Ako nemate način da kontrolišete mere koje sprovodite nemojte ih ni uvoditi.

Ovako samo rizikujete blagu anarhiju, onda kada je to najmanje potrebno i narušavate ionako diskutabilan kredibilitet institucija.

Ne može sa takvim drugačije nažalost ...

pre 4 godine

Ko je bio odgovoran gradjanin i pre i sada može biti samo još odgovorniji .
Za one druge one... neodgovorne ,neozbiljne ,blentave ,bahate nekulturne itd itd
Znaci za one koji ne poštuju kućni red i prave raznoraznu svakodnevnu buku,takodje njihova deca rade isto ,i dan danas koriste zajednički hodnik za neku igru prave buku u njemu ,idu iz zgrade u zgradu iz stana u stan čak i u vreme policijskog časa ,prave lumperaj do kasnih sati ,do ponoći pa i duže ,koji ne vode brigu gde su im i šta deca rade,oni koji ne vode brigu o svojim ljumbimcina ,oni koji bacaju smece po hodnicima ,po parku ,sa terase ,sa prozora ,iz auta itd itd itd .
Nažalost sada je prilika za državu da takve (sada su mnogo vidljiviji ) kazne novčano maksimalno a ako treba i u zatvor.

kuc kuc

pre 4 godine

Ja sve razumem ali policijski čas na selu tj. u njivi, livadi, malinjaku u 15 ne razumem. Ljudi gube 3 sata videla, što bi rekli naši stari u doba setve. A to ne može kasnije i svi ćemo morati da jedemo.
Pa ko će koga da zarazi sam u njivi ili kakve veze ima dal su dvoje ukucana zajedno u kući ili zajedno u malinjaku. I nigde nikog drugog. Oduzimajunljudima bez veze vreme a nikog ne ugrožavaju i pritom zaboravljaju da sejanje ne može kad sve prođe. Leti se ne seje.
Posebno je nenormalno ovo primenjivati u Vojvodini. Ali što bi razmišljali konstruktivno.

shomi

pre 4 godine

Više stvari sam primetio od početka vanrednog stanja koje govore da smo u teškom problemu kao narod. Prvo ova celokupna situacija je plodno tlo za razne šarlatane, antivakcinaše, teoretičare zavera, na svakom portalu se javljaju i pišu gluposti, doktori ne znaju, ali znaju oni sa osnovnom školom, eventualno nekom srednjom jedva završenom. Dalje se ističu "kul" likovi i devojke koji maksimalno ovo ignorišu, čak im postaju bliske ideje o zaverama, a sve zbog uskraćivanja espresa, tržnog centra i šetnjice kraj keja, najveći apsurd je što su i pre ovoga gledali u telefon po ceo dan, a sad im teško. Odjednom porodice sa decom šetaju, idu na izlete, pa gde ste do sad bili? Ovo kao da inspiriše da se izađe napolje. Neverovatno i teško nama...

Biciklista

pre 4 godine

Izjave našeg kriznog štaba u mesec dana, koje ne smeju da se zaborave„mi nikada nećemo biti žarište korone, da ćemo napraviti vakcinu ako bude trebalo, da kod nas nikad broj obolelih neće preći deset dnevno, da je ovo najsmešniji virus u istoriji čovečanstva koji ne napada žene, da korona virus postoji samo na fejsbuku, da tebi ne pada na pamet da se testiraš, da više ljudi umre od uboda komarca nego od korona virusa, da gradjani slobodno putuju u Milano, da jedna rakija dnevno uništava virus, da nema potrebe da se zatvaraju škole i obdaništa, da deca ne prenose virus, da nema potrebe da se nose zaštitne maske, da imamo dovoljno respiratora, da treba da se testiraju samo oni sa jasnim simptomima, a ne svi koji sumnjaju da imaju koronu iako su sve zemlje radile drugačije, da su Srbi genetski otporni na koronu“

Darko

pre 4 godine

Prije svega pozdrav i Zagreba
i kod nas je slicna situacija
cak mi covjek danas pruzi ruku da se rukujemo
bit ce smak svijeta
samo ce se netko kasnije zaraziti
jos je bolje onom tko se prije zarazi jer mu doktori jos mogu obezbjediti neko ljecenje i te respiratore i svasta nesto
ubrzo ce ljudi umirati kod kuce
p.s. jeli ce vam biti od koristi onaj pacir rakete
salim se
valjda je trebalo da dodze taj virus da cijeli svijet resetira
jer ima previse zla na ovom svijetu

matori

pre 4 godine

@(Vesna 315, 28. mart 2020 15:32)

da li je neko gledao sinoć šou Ivana Ivanovića i njegovog gosta vladiku Grigorija?
nema u Nemačkoj ništa od ovoga, a i sam vladika misli da nije pametno i da će sve to ponovo moći da se radi kada prođe vanredno stanje sa ovim virusom.

Loznicanin

pre 4 godine

Sasvim je dovoljan policijski cas od 5 bio je i od 8 ali ajde
Problem je u ne kaznjavanju svih onih koji se me pridrzavaju mera.
Redom od grada do grada od mesta do mesta krenite odmah kaznama,ako su deca neodgovornih roditelja sama u parku,napolju posle po hodniku,liftu sve zivo ispipaju nadjite te njihove zaostale i neodgovorne roditelje i kazna momentalno bez rasprave itd itd .
Dosta je jbt ja se pridrzavam sadasnjih mera ko i vecina naroda ,zato KAZNE ,ZATVOR odmah ...

uključite mozak umesto straha

pre 4 godine

O čemu BRE vi pričate???

Od "ovoliko" punih ulica retko ko će se zaraziti, a u svakom slučaju bar 1000 puta teže i manje nego u marketima, gde uđe hiljade ljudi dnevno, dišu jedni drugima za vrat i pipkaju šta stignu, a to nam je svakodnevno moranje!

Sa svakim skraćenje slobodnog kretanja biće samo veće gužve i SVE GORE!!!

Kakadu

pre 4 godine

Samo u celoj ovoj prici ne cuh nista sta jesa poljoprivrednicima, sezona prolecnih radova se blizi, ako nije pocela, radovi u vocnacima takodje, sta sa poljoprivredom da li i njoj uvodima policijski cas? Da li za njih vazi zabrana kretanja kada sami u cik zore idu na trakoru da obave sta imaju ili za cobane koji su u samoizalaciji svakako? I da molim dezurne botove da ne odgovaraju floskulama, pricam o nekim potvrdama i sl, jer Srbija nije samo BG, NS i Nis....

ivan

pre 4 godine

@Djuro
Prosetas par kilometara i ne mimoidjes se ni sa jednom jedinom osobom na trotoaru na razdaljini manjoj od sigurne?
Kome to pricas?
Ja imam dete od 3.5 godine i kada supruga i ja mozemo nju da zanimamo i animiramo non stop kuci, i ne izlazimo napolje, mozete i ti, i takvi kao ti, da nas ispostujete i zbog nas da ne izlazite, kako bi ovo sto pre proslo.
Hvala!

Željko

pre 4 godine

Ljudi moji, nije problem zatvoriti sve na mesec dana, tako bi se rešila pandemija u Srbiji 100% garantovano. Ali šta to sve vredi kad okolo svuda bukti i dalje i to mora da utiče na nas. Mi sada, cela nacija, da budemo 24 sata u samoizolaciji mesec dana, istrebili bi svaki bakcil covid-19 ali šta to vredi kad do daljnjeg ne smeš otvoriti granice niti ukiniti policijski čas, jer bilo koji novi importovani slučaj odmah resetuje čitav sistem i ponovo zahteva sve ove mere koje i sada imamo.

U svetlu toga država pokušava sve moguće da izbalansira održavanje ekonomije sa održavanjem zdravlja ljudi. Tako je svuda, ne samo kod nas. Molimo se Bogu samo da ne dođe do scenarija da vojska prevozi kovčege sa preminulima kao u Italiji i da imamo šta da jedemo, da preživimo ovo sve, za ostalo ćemo lako.
Pandemija će proći i kod nas će se stanje vratiti u normalu tek kada virus bude eliminisan na nivou celog sveta, karantinom ili vakcinom. Tako da ne nadajmo se do daljnjeg rešenju ove situacije.

A i kada se situacija reši tek onda nam slede problemi, ekonomski kolaps, otkazi, dužničko ropstvo, kako države tako i građana. U velikom smo problemu braćo, problemu koji će zdravstveno trajati još mesecima i mesecima, a ekonomski godinama, možda i decenijama.
Nisam pobornik teorija zavere ali sve mi ovo liči na novu rekonstrukciju svetskog poretka. EU teško da će opstati posle ovog kolapsa jer se pokazala kao labava zajednica gde svaka država sama donosi svoje mere, umesto da na nivou EU se sprovede jedinstvena oštra ali solidarna politika koja bi zajedničkim snagama vratila Evropu pod bezbednu zonu.

Drugi ugao

pre 4 godine

A inace ovi koji trebaju da nadgledaju i koji jure gradjani ne mogu da se inficiraju, koliko sam prometio idu u patrolama od 3 bez razmaka, radnici po marketina i apotekari su imuni i takodje ne kontaktiraju, a marketi sa preko pet zaposlenih ne postoje? Inace svi oni nemaju porodice i zive po manastirima ili sta? I treba razlikovati pojedinacno setanje ili hodanje do radnje od okupljanja na ulici i tako i tretirati....

Novak

pre 4 godine

Ovim produzavanjem policijskog casa vrse kontra dejstvo jer ce se vise ljudi skupljati u kracem vremenskom intervalu. Treba sprovesti donete mere, zabrana okupljanja gradjana(u parkovima, na igralistima, na setalistima...) i rasterati ih i kazniti, a ne uvoditi duzi policijski cas. Treba cak smanjiti policijski cas a kaznjavati pomenuta okupljanja. Treba vratiti da je dozvoljeno kretanje do 20 casova jer imamo vise vremena za kupovinu i ostale poslove. Ovako ce biti jos vise ljudi ispred i u prodavnicama. Ja razumem da treba uvesti sve moguce mere koje ce pomoci, ali neka koja zvuci dobro moze i da odmogne!

Tribislav

pre 4 godine

Dragi narode 26 mi je godina. Od uvodjenja drzavnih mera idem samo da placam racune i u nabavku naravno sa maskom. Dusa me zaboli kada prodjem gradom i vidim starije gradjane kako hodaju ulicom bez maski. Urazumite se, nece ovo trajati vecno, svima nam je zivot poremecen zbog ovoga, ali stvarno necu i ne zelim da mi zbog par de*ila bude omogucena 24h zabrana kretanja. Dozovite se pameti!

catapa

pre 4 godine

Zabranjivanje izlaska zivotinjama napolje NIJE preporuka medicinske struke, upravo suprotno! Takvu meru nije usvojila ni Kina, ni Koreja i ni jedna EU drzava. To je antimedicniska mera koja se uvodi da se privuce najgori glasacki talog, kao i da se dalje potpiruje mrznja izmedju gradjana.

Nebuloze

pre 4 godine

Šta vikendom, ma treba ukinuti slobodu kretanja svakim danom do kraja ove epidemije. Ili da komunalna policija, policija, vojska... Obilaze trgove, parkove, šetališta, pa sve poterati kućama
a i pritvoriti ako baš mora!

Marija

pre 4 godine

Pre ako bi neko nosio masku, stiteci se od izduvnih gasova i smoga, ljudi bi se smejali. Sad odjednom gledaju one sto ne nose. Ako neko bolje razume, neka objasni sledece. Maska se nosi tri sata "efektivno", dakle nije poenta da se steka i nosi danima i sad kao nosite maske. Taj rok je zbog bakterija koje se skupe i ako se nose duze, moze se stvoriti samo kontra efekat. A svi znamo koliki je broj masaka u Srbiji trenutno, da nije dovoljan ni za polovinu stanovnistva za samo jedan dan. Pritom su maske potrebnije ljudima koji su direktno izlozeni virusu, ugrozeni ili oboleli. Potrebno je postovati druge mere, rastojanje, smanjenu komunikaciju, izolaciju, ne pipati se rukama po licu, odakle navala na maske koje pritom ne pruzaju nikakvu zastitu i prozivanje onih koji ih ne nose? Malo budite razumniji i manje sebicni, razmislite o svemu, a ne samo da slepo pratite i slusate sta vam se prica, a u ovoj situaciji apsolutno nijedna informacija nije tacna 100%, jer je virus nov i nepoznat.

Dusan

pre 4 godine

Ili uvedite 24h policijski cas ili ga ukinite... Najveca glupost je ovo izmedju. Dakle, ako ljudi ne slusaju napisite im kazne, a ne da 80% neduznih ispasta. Ja sam za to da se ukine totalno policijski cas, ali da se zatvori sve sem prodavnica i apoteka. Da ljudi smeju napolje jedino sami u setnju ili rekreaciju( u VB se npr preporucuje vezbanje zbog jacanja imuniteta). U prodavnicu jednom dnevno i to jedan clan porodice... Aaaali, ko mene pita...
A za ovu epidemiju primetini metod kao u J.Koreji, gde u koreju nahvatate sve koji imaju i njihove kontakte. Pratite im preko telefona pozive i sms. Alii, za to je potrebna ozbiljna drzava i sva ta metodologija...

XL

pre 4 godine

Kako ja razumem stvari, virus se najlakse prenosi u GUŽVI. Što je kraće vreme dozvoljeno ljudima da odu napolje, to će oni više morati da budu u redovima i gužvama, i eto vam širenja virusa! Sulude su ove mere! Naprotiv, treba otvoriti što više malih radnji, malih apoteka, produžiti im radno vreme...jednom rečju raštrkati ljude! Biće da je ovo ipak vežba za neku novu demokratiju koja će biti uvedena posle virusa, i to ne samo kod nas!

Djordje

pre 4 godine

Suludo je skraćivati vreme kretanja. Ako se govori da kroz vazduh ne može da se prenese virus, plus nosim masku, plus u džepu imam alkohol za ruke ako nešto dodirnem, ne pozdravljam se sa ljudima niti pričam na rastojanju manjem od 2m, ako me strefi korona baksuz sam.
Veće su šanse da je zaradim u prodavnicama i apotekama, gde moram da idem. Pored potrepština za sopstvenu porodicu, nabavljam lekove i hranu za roditelje i njihove prijatelje. Idem po manjim prodavnicama, pekari i pijaci da ne bi ulazio u gužvu. Ne pravim zalihe, imam hrane u stanu za par dana. Sat vremena bezbedne rekreacije znače za moje fizičko i mentalno zdravlje.

Mare

pre 4 godine

Obezbedite svima maske i to ne tako što će se u redu za njih čekati satima u gužvi u periodu od 12 do podne kada nije policijski čas. Omogućite život uz poštovanje higijene, a ne gušite ga. Šetnja na suncu, na UV zracima podiže imunitet, a rizik od zaraze je minimalan jer to virusu ne odgovara. Suludo je ovo što se propisuje jer će samo povećati gužvu na najrizičnijim mestima - u prodavnicama i apotekama. Penzioneri će na kraju pomreti od nekretanja.

Nexus

pre 4 godine

Od kada vikendom policijski cas pocinje u 15.00?
Od danas (subota), od sutra (nedelja) ili od sledeceg vikenda, jer je ovaj vec poceo, pre nego sto je na TV to objavljeno.
Ukoliko je uopste merodavno saopstavati mere preko TV, jer nismo svi u obavezi da ga gledamo.
Valjda postoji neki sluzbeni glasnik ili slicno.
(got, 28. mart 2020 15:23)
A Službeni glasnik se kao čita. Ne blentavi. Hoćeš možda i objavu na Instagramu ili FB. Sva javna oglašavanja idu preko medija a ti ako ne pratiš neka ti dojavi neko tvoj ko prati dešavanja.

Pera

pre 4 godine

42 pacijenta je izlečeno, na kojim klinikama dajte malo statistike i oko toga a ne samo koliko je umrlo. Potencirajte malo izlečenih pacijenata kojih je priličan broj

Maka@

pre 4 godine

Nije u redu da se kažnjavaju svi građani, već oni koji krše propise. Ako su danas kršili zašto nisu kažnjeni? Kako druge države uspevaju da drže građane u kućama bez policijskog časa? Kako Kina ni ostale zemlje nisu ukinule izvođenje pasa? Postoje li sanitarne službe koje bi kažnjavale zbog nepoštovanja higijenskih propisa? Zašto poslodavci u velikom broju nisu obezbedili zaštitu zaposlenima? Zašto bi policijski čas na selu ukrao ljudima 4 sata rada? Dozvolite opštinama i njihovim kriznim štabovima da donese odluke, nije isto Beograd, Niš ili neko malo mesto u Srbiji. Ajde malo domišljatosti, inteligencije , a ne samo zabranjuj milicijo.

Petar

pre 4 godine

Ovo ispade da su najveci krivci za sadasnje povecanje zarazenih ovi sto setaju pse,idu do prodavnice,prosetaju sat vremena na suncu bez kontakata....Znaci nije se ocekivalo ovo povecanje u ovoj i u sledecoj nedelji?

Nexus

pre 4 godine

Oni ustvari ovim produzavanjem policijskog casa vrse kontra dejstvo jer ce se vise ljudi skupljati u kracem vremenu
(Plasido, 28. mart 2020 15:15)
A jel' treba da ti organizuje žurku?

nebitan srbin

pre 4 godine

beogradjani nemaju di da budu usamljeni na otvorenom nije beograd selo(kao moje) da neko peca neko trci neko ore neko vari brusi kreci. ja beogradjane nekako i razumem ali nemojte molim vas u selima da produzavate policijski cas jer ne tucite konja koji vuce.

Zoki

pre 4 godine

@Vesna
A zasto da se zabrane liturgije?? O cemu pricas. Da ki uopste razumes saopstenje?
Pa u hramu se nalaze samk svestenik i djakon, par osoba koje sluze crkveni obred. Ne ulaze ljudi unutra. Toga nema. Samo svestenici.
Ako bi da zabranis liturgije onda zabraniti i prodavnice, zatvoriti svako mesto gde se skupe 2 ili 3 osobe jer i uhramovima ima max 5 koliko jr Vlada i propisala.
Problem je sto se pricest daje (i kada se daje to se cini napolju) iz iste kasikice.
Tu praksu bi trebali da promene i ona je problem a ne par svestenika u hramu koji vrse obred.

jelena

pre 4 godine

Ja bih vikendom 24h.a preko nedelje sloboda kratanja do 13h da volonteri i narod zavši elentarne poslove (namernice,plaćanje računa itd.) moraju jače mere...NEDISCIPLINOVANI SMO....

pizza pametnica

pre 4 godine

U Francuskoj vec 15 dana izlazimo samo za vitalne potrebe. Nema kucnih poseta, nema druzenja ispred zgrade. Svi sto mogu, moraju da rade od kuce, ostali moraju da imaju potvrde poslodavca da moraju da rade. Bolje da sedite zdravu kod kuce nego bolesni.

Indijana

pre 4 godine

Da li neko moze da mi objasni kako su i od kojih lekova ozdravili oni koji su pobedili virus?
Naime, strucnjaci tvrde da nema adekvatnog leka, ali da ima pacijenata koji su "prelezali" virus, bez nekih vecih problema.
Ako je to tako i ako zarazeni nema komplikacija, zasto ga ne bi prelezao kuci-cemu kolektivni smestaj-zar nije logicnije izolovati njega i one koji zive a njim, ukoliko su i oni pokupili virus, nego izlagati jos zdravih ljudi (medicinsko osoblje, volontere, vojsku...) koji treba da su po tim halama, a posle idu svojim porodicama? Naravno,pri tom, podrazumeva se da izolovanim treba pruziti punu pomoc na adekvatan nacin.Time bi se manje rizikovalo zdravih ljudi i ne bi bilo troska za onoliku postavku po halama.
I grip se prelezi kod kuce, uz neke lekove, ne ide se u bolnicu, ne ide se na Sajam.
Nije mi logicno da to mora, jer kako lekari sami kazu-neko je to prelezao bez problema, neko mozda nije ni znao, a s druge strane kazu da nece proci samo od sebe, a leka nema.
Uvode se zabrane kretanja, kontakta, a ljudi idu na posao u fabrike.
Mnogo je kontradiktornosti.

Tiberije72

pre 4 godine

Ako vas pojuri medved u sumi ili napadne copor vukova necete im objasnjavati da oni ugrozavaju vasa gradjanska prava i narusavaju vase pravo na slobodnu setnju nego bezite glavom bez obzira. Oni koji vide opasnost i sklone se, oni prezive. Ovo je vreme bioloskih zakona a ne borbe za nasa ili vasa gradjanksa prava. Pamet u glavu.

markoPFC

pre 4 godine

Ali neuki ljudi, skapirajte da od ovog virusa vakcina ne postoji I nece postojati jos godinu, godinu ipo sigurno. Sta cemo za mesec dana? Da prodje epidemija I otvorimo granice I opet dodje Italian, kineza ili neko treci I opet unese virus. Sto niko ne odgovori sta posle? Kako je vatati na paniku I strah.
Moramo da se kao covecanstvo pomirimo da do pronalazenja vakcine ili kolektivnog imuniteta bice mrtvih. Stariji I bolesni moraju da se cuvaju I paze. Ekonomija mora da ide napred.

maca

pre 4 godine

Dok nije bilo ove situacije, ljudi su radili od jutra do sutra...nisu imali vremena od posla da provode sa decom, a ponajmanje im je posle posla koji je po smenama da nadju vremena za parkove kada su preumorni. Ovako sada vecina ne radi, ima slobodno vreme za porodicu, da se ne bi vidjali sa prijateljima onda zajedno prosetaju napolju. Konacno je doslo vreme da u gradu nema guzve od prevoza, da se be misli na posao, pa zato se be bi prosetalo. Danas je Savski kej bio preepun.

sss

pre 4 godine

Nasi preci su isli u rat, a vama je tesko da mesec dana sedite kuci, ne radite nista, citate, gledate tv, jedete i radite sta vam je god volja u udobnosti svog doma. Sta mislite zasto je u Nemackoj najmanji broj smrtnih slucajeva na broj zarazenih? Zato sto ljudima nije potrebno uvoditi nikakve mere da bi sedeli kuci jer su sami sposobni da shvate ozbiljnost situacije i da je kljuc u prevenciji.

Никола87

pre 4 godine

Срби су увек неке дасе које знају све на свету, прде неку само њима смислену филозофију и чикају судбину, а кад добију по глави, онда су великомученици и архижртве. Од бар сто и кусур година дугих провокација Курте и Мурте да нас нападну и десеткују нам становништво, преко циркус-дипломатије и фрљања националистичким идејама зарад личног профита, до бахатости грађана у свакодневном животу. Ни једни Амери немају луксуз да се носе са овом пандемијом, ево сад су већ на врху по броју заражених, а исти су као ми, као "Шта мени може ова влада, ја сам бре ратни ветеран, имам пушку, излазићу кад хоћу"! Одиграјмо некад паметно и прагматично. Има нас премало, не истребимо саме себе.

Miroslav

pre 4 godine

Vidim neki van Beograda kazu da nije lepo da i njima produze policijski cas zato sto se beogradjani "setkaju" vikendom i kada je lepo vreme. Inace nije bas tako kako tvrde ali me zanima sto Vama koji niste iz BG smeta produzavanje samo dva sata policijskog casa ako inace ne izlazite i postujete apel da ostanete kod kuce? Zar ne bi trebalo da Vam je svejedno onda da li je od 15 ili 17h?

dr mr

pre 4 godine

zasto smo stoka, ljudi??? Ne vredi nas moliti, samo zabraniti, 24h nigde! Imam 26 godina, ubio bih za espreso ili toceno ali dajte da cupamo kosu mesec dana pa cemo se vratiti na staro! Gledam kroz prozor, srecne porodice, deca u kolicima, drugarice i drugari sa naocarima...BRAVO!

jelena

pre 4 godine

Ja bih vikendom 24h.a preko nedelje sloboda kratanja do 13h da volonteri i narod zavši elentarne poslove (namernice,plaćanje računa itd.) moraju jače mere...NEDISCIPLINOVANI SMO....

Kolubara tiho teče

pre 4 godine

U pravu je ministar.
Tri dana se kao nose maske, nešto se plašimo. Četvrti dan, ma ko ga j..e, ajmo napolje, skidaj maske, ne možemo da dišemo, ko zna da li je sve ovo tačno, svetska zavera i sl.
A gde je još 6 nedelja.
Oj Srbijo, među idiotima.

Nebuloze

pre 4 godine

Šta vikendom, ma treba ukinuti slobodu kretanja svakim danom do kraja ove epidemije. Ili da komunalna policija, policija, vojska... Obilaze trgove, parkove, šetališta, pa sve poterati kućama
a i pritvoriti ako baš mora!

Liverpool Man

pre 4 godine

Zanima me sta treba da se desi da neki ljudi shvate da treba samo da izlaze kad se to mora. Vidim na mrezama da se mnogi mladji i dalje mesaju i odlaze na piknike i setaju u grupama. Alo bre!? Sedi mesec dana kod kuce, posle ces imati sve vreme ovog sveta da radis sta hoces. Imam 22 godine i stvarno ne razumem neozbiljnost nekih mojih vrsnjaka pa i starijih. Licno sam izasao samo dva puta u nedelju dana. Jednom da dedi i babi odnesem sta im treba i jednom u kupovinu. Apsolutno me ne interesuje bilo kakvo druzenje i okupljanje.

ivan

pre 4 godine

@Djuro
Prosetas par kilometara i ne mimoidjes se ni sa jednom jedinom osobom na trotoaru na razdaljini manjoj od sigurne?
Kome to pricas?
Ja imam dete od 3.5 godine i kada supruga i ja mozemo nju da zanimamo i animiramo non stop kuci, i ne izlazimo napolje, mozete i ti, i takvi kao ti, da nas ispostujete i zbog nas da ne izlazite, kako bi ovo sto pre proslo.
Hvala!

Tribislav

pre 4 godine

Dragi narode 26 mi je godina. Od uvodjenja drzavnih mera idem samo da placam racune i u nabavku naravno sa maskom. Dusa me zaboli kada prodjem gradom i vidim starije gradjane kako hodaju ulicom bez maski. Urazumite se, nece ovo trajati vecno, svima nam je zivot poremecen zbog ovoga, ali stvarno necu i ne zelim da mi zbog par de*ila bude omogucena 24h zabrana kretanja. Dozovite se pameti!

Djuro

pre 4 godine

Pa rekli ste napolju ako je razmak dva metra nema rizika....pa zasto ne bih mogao da izadjem napolje i prosetam par kilometara...ne komuniciram sa nikim, sam setam, sta je sad tu problem...
Zasto opet histerija i pretnja??????

dayco

pre 4 godine

Zbog toga sto beogradjani sede po parkovima, celoj Srbiji produžen policijski cas za 2 sata???? U mom mestu i bez pol.casa nema ljudi. Produzite pol.cas ali samo u BG.

Nexus

pre 4 godine

Oni ustvari ovim produzavanjem policijskog casa vrse kontra dejstvo jer ce se vise ljudi skupljati u kracem vremenu
(Plasido, 28. mart 2020 15:15)
A jel' treba da ti organizuje žurku?

Nexus

pre 4 godine

Od kada vikendom policijski cas pocinje u 15.00?
Od danas (subota), od sutra (nedelja) ili od sledeceg vikenda, jer je ovaj vec poceo, pre nego sto je na TV to objavljeno.
Ukoliko je uopste merodavno saopstavati mere preko TV, jer nismo svi u obavezi da ga gledamo.
Valjda postoji neki sluzbeni glasnik ili slicno.
(got, 28. mart 2020 15:23)
A Službeni glasnik se kao čita. Ne blentavi. Hoćeš možda i objavu na Instagramu ili FB. Sva javna oglašavanja idu preko medija a ti ako ne pratiš neka ti dojavi neko tvoj ko prati dešavanja.

Vesna 315

pre 4 godine

Sa sajta spc.rs

"Црква применити ове препоруке, као што је то већ учинила у оним државама српске дијаспоре и региона где су овакве мере заштите донете пре неколико дана. Црква неће прекидати служење свете Литургије нити престати да причешћује вернике јер је то ствар око које се не може расправљати: она представља основу наше вере у Бога Живога. То конкретно значи да ће се у храмовима у току богослужења налазити свештеник (или свештеници) са ђаконом, појцима и црквењаком (како је где потреба и прилика)."

HOĆE LI NEKO DA ZABRANI LITURGIJE ?

Ločar nije imao m**a da odgovori na pitanje.

Јабучило

pre 4 godine

Власт која не може у ванредном стању да изађе на крај са прекршиоцима заштитних мера је подједнако крива као и прекршилац. Кажњавајте, нико вам замерити неће.

Tiberije72

pre 4 godine

Ako vas pojuri medved u sumi ili napadne copor vukova necete im objasnjavati da oni ugrozavaju vasa gradjanska prava i narusavaju vase pravo na slobodnu setnju nego bezite glavom bez obzira. Oni koji vide opasnost i sklone se, oni prezive. Ovo je vreme bioloskih zakona a ne borbe za nasa ili vasa gradjanksa prava. Pamet u glavu.

shomi

pre 4 godine

Više stvari sam primetio od početka vanrednog stanja koje govore da smo u teškom problemu kao narod. Prvo ova celokupna situacija je plodno tlo za razne šarlatane, antivakcinaše, teoretičare zavera, na svakom portalu se javljaju i pišu gluposti, doktori ne znaju, ali znaju oni sa osnovnom školom, eventualno nekom srednjom jedva završenom. Dalje se ističu "kul" likovi i devojke koji maksimalno ovo ignorišu, čak im postaju bliske ideje o zaverama, a sve zbog uskraćivanja espresa, tržnog centra i šetnjice kraj keja, najveći apsurd je što su i pre ovoga gledali u telefon po ceo dan, a sad im teško. Odjednom porodice sa decom šetaju, idu na izlete, pa gde ste do sad bili? Ovo kao da inspiriše da se izađe napolje. Neverovatno i teško nama...

sss

pre 4 godine

Nasi preci su isli u rat, a vama je tesko da mesec dana sedite kuci, ne radite nista, citate, gledate tv, jedete i radite sta vam je god volja u udobnosti svog doma. Sta mislite zasto je u Nemackoj najmanji broj smrtnih slucajeva na broj zarazenih? Zato sto ljudima nije potrebno uvoditi nikakve mere da bi sedeli kuci jer su sami sposobni da shvate ozbiljnost situacije i da je kljuc u prevenciji.

Miroslav

pre 4 godine

Vidim neki van Beograda kazu da nije lepo da i njima produze policijski cas zato sto se beogradjani "setkaju" vikendom i kada je lepo vreme. Inace nije bas tako kako tvrde ali me zanima sto Vama koji niste iz BG smeta produzavanje samo dva sata policijskog casa ako inace ne izlazite i postujete apel da ostanete kod kuce? Zar ne bi trebalo da Vam je svejedno onda da li je od 15 ili 17h?

Ne može sa takvim drugačije nažalost ...

pre 4 godine

Ko je bio odgovoran gradjanin i pre i sada može biti samo još odgovorniji .
Za one druge one... neodgovorne ,neozbiljne ,blentave ,bahate nekulturne itd itd
Znaci za one koji ne poštuju kućni red i prave raznoraznu svakodnevnu buku,takodje njihova deca rade isto ,i dan danas koriste zajednički hodnik za neku igru prave buku u njemu ,idu iz zgrade u zgradu iz stana u stan čak i u vreme policijskog časa ,prave lumperaj do kasnih sati ,do ponoći pa i duže ,koji ne vode brigu gde su im i šta deca rade,oni koji ne vode brigu o svojim ljumbimcina ,oni koji bacaju smece po hodnicima ,po parku ,sa terase ,sa prozora ,iz auta itd itd itd .
Nažalost sada je prilika za državu da takve (sada su mnogo vidljiviji ) kazne novčano maksimalno a ako treba i u zatvor.

Zoki

pre 4 godine

@Vesna
A zasto da se zabrane liturgije?? O cemu pricas. Da ki uopste razumes saopstenje?
Pa u hramu se nalaze samk svestenik i djakon, par osoba koje sluze crkveni obred. Ne ulaze ljudi unutra. Toga nema. Samo svestenici.
Ako bi da zabranis liturgije onda zabraniti i prodavnice, zatvoriti svako mesto gde se skupe 2 ili 3 osobe jer i uhramovima ima max 5 koliko jr Vlada i propisala.
Problem je sto se pricest daje (i kada se daje to se cini napolju) iz iste kasikice.
Tu praksu bi trebali da promene i ona je problem a ne par svestenika u hramu koji vrse obred.

Грисина

pre 4 godine

Шта је ово? Кажњавајте те који иду у шетњу у парк, који се грле итд. Ако полиција не стиже, активирајте комуналце. Зашто бих ја која поштујем те мере била талац неког неодговорног. Овако изаберем време кад мислим да нема гужве да одем до продавнице и то ми је једини излазак. Ако буде забрана до 13 часова замислите како ће бити по продавницама кад сви истовремено нагрну.

Željko

pre 4 godine

Ljudi moji, nije problem zatvoriti sve na mesec dana, tako bi se rešila pandemija u Srbiji 100% garantovano. Ali šta to sve vredi kad okolo svuda bukti i dalje i to mora da utiče na nas. Mi sada, cela nacija, da budemo 24 sata u samoizolaciji mesec dana, istrebili bi svaki bakcil covid-19 ali šta to vredi kad do daljnjeg ne smeš otvoriti granice niti ukiniti policijski čas, jer bilo koji novi importovani slučaj odmah resetuje čitav sistem i ponovo zahteva sve ove mere koje i sada imamo.

U svetlu toga država pokušava sve moguće da izbalansira održavanje ekonomije sa održavanjem zdravlja ljudi. Tako je svuda, ne samo kod nas. Molimo se Bogu samo da ne dođe do scenarija da vojska prevozi kovčege sa preminulima kao u Italiji i da imamo šta da jedemo, da preživimo ovo sve, za ostalo ćemo lako.
Pandemija će proći i kod nas će se stanje vratiti u normalu tek kada virus bude eliminisan na nivou celog sveta, karantinom ili vakcinom. Tako da ne nadajmo se do daljnjeg rešenju ove situacije.

A i kada se situacija reši tek onda nam slede problemi, ekonomski kolaps, otkazi, dužničko ropstvo, kako države tako i građana. U velikom smo problemu braćo, problemu koji će zdravstveno trajati još mesecima i mesecima, a ekonomski godinama, možda i decenijama.
Nisam pobornik teorija zavere ali sve mi ovo liči na novu rekonstrukciju svetskog poretka. EU teško da će opstati posle ovog kolapsa jer se pokazala kao labava zajednica gde svaka država sama donosi svoje mere, umesto da na nivou EU se sprovede jedinstvena oštra ali solidarna politika koja bi zajedničkim snagama vratila Evropu pod bezbednu zonu.

Loznicanin

pre 4 godine

Sasvim je dovoljan policijski cas od 5 bio je i od 8 ali ajde
Problem je u ne kaznjavanju svih onih koji se me pridrzavaju mera.
Redom od grada do grada od mesta do mesta krenite odmah kaznama,ako su deca neodgovornih roditelja sama u parku,napolju posle po hodniku,liftu sve zivo ispipaju nadjite te njihove zaostale i neodgovorne roditelje i kazna momentalno bez rasprave itd itd .
Dosta je jbt ja se pridrzavam sadasnjih mera ko i vecina naroda ,zato KAZNE ,ZATVOR odmah ...

catapa

pre 4 godine

Bolesni komentari patologije koja se gradi na nipodastavanju i vredjanju svih gradjana, umesto kaznjavanju prekrsioca zakona. Poistovecivanje svih gradjana sa kriminalcima i uzimanje uloge siledzije to je novi obrazac obracanja naciji. Da bude jos gore patologija mrznje i straha radi na izazivanju mrznje izmedju gradjana. Fuj.

Zabranjivanje izlaska zivotinjama napolje NIJE preporuka medicinske struke, upravo suprotno! Takvu meru nije usvojila ni Kina, ni Koreja i ni jedna EU drzava. To je antimedicniska i kriminalna mera koja se uvodi da se privuce najgori glasacki talog, kao i da se dalje potpiruje mrznja izmedju gradjana.

Millennium

pre 4 godine

Jel zaista mislite da ljudi koji su napolju izlaze da se šetaju? Pa čak i ako neki to rade mali je broj. Ja sam tri puta danas išao u prodavnicu i jednom u apoteku da kupim šta treba za starije sugrađane iz zgrade. Ljude koje viđam napolju su uglavnom ispred prodavnica ili apoteka ili nose neke kese. Zapravo, najveća je koncentracija ljudi upravo na ovim mestima, tako da ili 24h izolacija ili prestanite da pljujete ljude koji moraju napolje.

Dule

pre 4 godine

Ljidi nije Srbija samo Beograd

Shvatite da u Blacu,Kursumliji,Prokuplju,Vrscu,Somboru i slicnim mestima nije takva guzva na ulici a o selima i da ne pricam

Vi uvodite celoj zemlji zabrane i produzavate samo zato sto se Beograd ne pridrzava nicega

Produzite u Beogradu policijski cas a ne u celoj zemlji

got

pre 4 godine

Od kada vikendom policijski cas pocinje u 15.00?
Od danas (subota), od sutra (nedelja) ili od sledeceg vikenda, jer je ovaj vec poceo, pre nego sto je na TV to objavljeno.
Ukoliko je uopste merodavno saopstavati mere preko TV, jer nismo svi u obavezi da ga gledamo.
Valjda postoji neki sluzbeni glasnik ili slicno.

Darko

pre 4 godine

Prije svega pozdrav i Zagreba
i kod nas je slicna situacija
cak mi covjek danas pruzi ruku da se rukujemo
bit ce smak svijeta
samo ce se netko kasnije zaraziti
jos je bolje onom tko se prije zarazi jer mu doktori jos mogu obezbjediti neko ljecenje i te respiratore i svasta nesto
ubrzo ce ljudi umirati kod kuce
p.s. jeli ce vam biti od koristi onaj pacir rakete
salim se
valjda je trebalo da dodze taj virus da cijeli svijet resetira
jer ima previse zla na ovom svijetu

juzznjak

pre 4 godine

mere treba da budu odmerene i efikasne, koja je svrha produzenja policijskog sata? Da ljudi ionako ne mogu da obave to sto treba na vreme, mnogo je bitnije raditi kampanje socijalnog distanciranja, podici higijenske i druge mere itd. Na kraju ce biti samo 1-2 sata da se ne ispuste ratni profiteri koji trljaju ruke oko maski, sapuna, alkohola...

Никола87

pre 4 godine

Срби су увек неке дасе које знају све на свету, прде неку само њима смислену филозофију и чикају судбину, а кад добију по глави, онда су великомученици и архижртве. Од бар сто и кусур година дугих провокација Курте и Мурте да нас нападну и десеткују нам становништво, преко циркус-дипломатије и фрљања националистичким идејама зарад личног профита, до бахатости грађана у свакодневном животу. Ни једни Амери немају луксуз да се носе са овом пандемијом, ево сад су већ на врху по броју заражених, а исти су као ми, као "Шта мени може ова влада, ја сам бре ратни ветеран, имам пушку, излазићу кад хоћу"! Одиграјмо некад паметно и прагматично. Има нас премало, не истребимо саме себе.

Ivana

pre 4 godine

Niko nema hrabrosti da zatrazi od Patrijarha jasno i nedvosmisleno obracanje narodu. Ostavljeno je da narod tumaci ovo saopstenje Sinoda, pa kako ko protumaci. Ako nema opasnosti od zaraze ni za svestenika ni za gradjane kad svestenici idu od kuce do kuce i svete vodicu ili pricescuju, zasto ima opasnosti od zaraze u parku ili posecivanju komsije, frizerskog salona i sl. ? Mere se primenjuju selektivno.

mitel026

pre 4 godine

Slazem se da neodgovornost postoji, ALI: zabrana kretanja 24h je GLUPOST. Srbija nece moci da sacuva ikakvu ekonomiju ako firme ne nastave da rade, a to podrazumeva armiju ljudi koji se krecu i borave u razlicitim okruzenjima. Drzava cak nema ni moc da ih natera da obezbede adekvatna sretstva niti adekvatne uslove koji su neophodni u ovoj nesrecnoj situaciji, jer vecine tih sredstava nema, a ako firma ne moze da ispuni uslove o rastojanju izmedju radnika i sl. mogu samo da zazmure ili da ih zatvore sto je unapred neprihvatljivo. Reakcija na izdavanje potvrde o kretanju zbog potrebe posla rezultiralo je da su SVE firme podnele zahteve za SVE radnike. I znate sta? I dobile su! Drzava nema izbora jer je ucenjena zatvaranjem firme ili otkazima. Tesko da se ljudima koji rade svaki dan moze objasniti da je setnja vikendom opasna za njih, a jos teze objasniti radnicima u drzavnom sektoru kojima je i posao i plata zagarntovana da ona u stvari zavisi od ljudi koji svaki dan odlaze na posao od 7 do 15 i rizikuju svoje zivote svidelo se to njima ili ne.

Janko M

pre 4 godine

Sve mogu da razumem, policijski čas od 17 h. Neka bude i od 13 h ali da se uvede 24 h policijski čas je krajnja ludost. Odakle ljudima novac? Odakle da zarade , pogotovu privatne firme koje moraju biti zatvoreve!? Neka onda obezbede sredstva ljudima , da imaju od čega da žive. Ne priča se o tome koliko ima gladnih ljudi. Prvi sam protiv toga da se ljudi skupljaju po parkovima, da šetaju u grupama itd. Kako u drugim zemljama ljudi imaju slobodu kretanja? Koreja, bez ikakvih mera uspela je da suzbije virus. Eh moji ljudi, neka nam je Bog u pomoći pošto definitivno na neka pitanja na konferencijama se daju konkretni odgovori a na većinu se pitanja se izbegavaju konkretni odgovori. 24 h robije niko neće trpeti jer ljudi nemaju od čega da žive.

maca

pre 4 godine

Dok nije bilo ove situacije, ljudi su radili od jutra do sutra...nisu imali vremena od posla da provode sa decom, a ponajmanje im je posle posla koji je po smenama da nadju vremena za parkove kada su preumorni. Ovako sada vecina ne radi, ima slobodno vreme za porodicu, da se ne bi vidjali sa prijateljima onda zajedno prosetaju napolju. Konacno je doslo vreme da u gradu nema guzve od prevoza, da se be misli na posao, pa zato se be bi prosetalo. Danas je Savski kej bio preepun.

matori

pre 4 godine

@(Vesna 315, 28. mart 2020 15:32)

da li je neko gledao sinoć šou Ivana Ivanovića i njegovog gosta vladiku Grigorija?
nema u Nemačkoj ništa od ovoga, a i sam vladika misli da nije pametno i da će sve to ponovo moći da se radi kada prođe vanredno stanje sa ovim virusom.

catapa

pre 4 godine

Zabranjivanje izlaska zivotinjama napolje NIJE preporuka medicinske struke, upravo suprotno! Takvu meru nije usvojila ni Kina, ni Koreja i ni jedna EU drzava. To je antimedicniska mera koja se uvodi da se privuce najgori glasacki talog, kao i da se dalje potpiruje mrznja izmedju gradjana.

markoPFC

pre 4 godine

Ali neuki ljudi, skapirajte da od ovog virusa vakcina ne postoji I nece postojati jos godinu, godinu ipo sigurno. Sta cemo za mesec dana? Da prodje epidemija I otvorimo granice I opet dodje Italian, kineza ili neko treci I opet unese virus. Sto niko ne odgovori sta posle? Kako je vatati na paniku I strah.
Moramo da se kao covecanstvo pomirimo da do pronalazenja vakcine ili kolektivnog imuniteta bice mrtvih. Stariji I bolesni moraju da se cuvaju I paze. Ekonomija mora da ide napred.

Dusan

pre 4 godine

Ili uvedite 24h policijski cas ili ga ukinite... Najveca glupost je ovo izmedju. Dakle, ako ljudi ne slusaju napisite im kazne, a ne da 80% neduznih ispasta. Ja sam za to da se ukine totalno policijski cas, ali da se zatvori sve sem prodavnica i apoteka. Da ljudi smeju napolje jedino sami u setnju ili rekreaciju( u VB se npr preporucuje vezbanje zbog jacanja imuniteta). U prodavnicu jednom dnevno i to jedan clan porodice... Aaaali, ko mene pita...
A za ovu epidemiju primetini metod kao u J.Koreji, gde u koreju nahvatate sve koji imaju i njihove kontakte. Pratite im preko telefona pozive i sms. Alii, za to je potrebna ozbiljna drzava i sva ta metodologija...

pizza pametnica

pre 4 godine

U Francuskoj vec 15 dana izlazimo samo za vitalne potrebe. Nema kucnih poseta, nema druzenja ispred zgrade. Svi sto mogu, moraju da rade od kuce, ostali moraju da imaju potvrde poslodavca da moraju da rade. Bolje da sedite zdravu kod kuce nego bolesni.

Indijana

pre 4 godine

Da li neko moze da mi objasni kako su i od kojih lekova ozdravili oni koji su pobedili virus?
Naime, strucnjaci tvrde da nema adekvatnog leka, ali da ima pacijenata koji su "prelezali" virus, bez nekih vecih problema.
Ako je to tako i ako zarazeni nema komplikacija, zasto ga ne bi prelezao kuci-cemu kolektivni smestaj-zar nije logicnije izolovati njega i one koji zive a njim, ukoliko su i oni pokupili virus, nego izlagati jos zdravih ljudi (medicinsko osoblje, volontere, vojsku...) koji treba da su po tim halama, a posle idu svojim porodicama? Naravno,pri tom, podrazumeva se da izolovanim treba pruziti punu pomoc na adekvatan nacin.Time bi se manje rizikovalo zdravih ljudi i ne bi bilo troska za onoliku postavku po halama.
I grip se prelezi kod kuce, uz neke lekove, ne ide se u bolnicu, ne ide se na Sajam.
Nije mi logicno da to mora, jer kako lekari sami kazu-neko je to prelezao bez problema, neko mozda nije ni znao, a s druge strane kazu da nece proci samo od sebe, a leka nema.
Uvode se zabrane kretanja, kontakta, a ljudi idu na posao u fabrike.
Mnogo je kontradiktornosti.

only fools and horses

pre 4 godine

Tipično za Srbiju, za ovu a i za prethodne vlasti. Nismo sposobni da sprovedemo mere i kaznimo one što krše propise pa udri po svima. Ne možemo da nateramo one koji voze prebrzo da se urazume, pa stavljaj svugde prepreke na putu, džombe (tzv ležeće policajce) koje će svima uništiti automobile.
Eto i ovo. Nisu u stanju da spreče ljude da se okupljaju, pa daj sve da kaznimo.
Nego opet mi nema logike. Samo će skratiti vreme okupljanja ali i vreme koje ljudima treba da odu u nabavku. Ajde da nabijemo sve u isto vreme. 2 časa dnevno da svi odjednom odu u prodavnicu, pa se čudite što su redovi ispred i što se virus i dalje širi.

Kakadu

pre 4 godine

Samo u celoj ovoj prici ne cuh nista sta jesa poljoprivrednicima, sezona prolecnih radova se blizi, ako nije pocela, radovi u vocnacima takodje, sta sa poljoprivredom da li i njoj uvodima policijski cas? Da li za njih vazi zabrana kretanja kada sami u cik zore idu na trakoru da obave sta imaju ili za cobane koji su u samoizalaciji svakako? I da molim dezurne botove da ne odgovaraju floskulama, pricam o nekim potvrdama i sl, jer Srbija nije samo BG, NS i Nis....

Gradjanin

pre 4 godine

Poštovani Ministre, Premijerko i Predsedniče,

Ne razumem zašto ja kao gradjanin koji poštuje pravila vanrednog stanja, kao i nesumljiva većina gradjana, mora trpeti torturu onih koji ta pravila ne poštuju?

Zašto mene kažnjavate uskraćivanjem vremena van policijskog časa?

Danas Vam je na Adi Ciganliji šetalo pola Beograda. Da li stvarno želite da verujem da niste mogli obezbediti dve patrole policije i pisati kazne koje ste propisali?

Ako nemate način da kontrolišete mere koje sprovodite nemojte ih ni uvoditi.

Ovako samo rizikujete blagu anarhiju, onda kada je to najmanje potrebno i narušavate ionako diskutabilan kredibilitet institucija.

Petar

pre 4 godine

Ovo ispade da su najveci krivci za sadasnje povecanje zarazenih ovi sto setaju pse,idu do prodavnice,prosetaju sat vremena na suncu bez kontakata....Znaci nije se ocekivalo ovo povecanje u ovoj i u sledecoj nedelji?

uključite mozak umesto straha

pre 4 godine

O čemu BRE vi pričate???

Od "ovoliko" punih ulica retko ko će se zaraziti, a u svakom slučaju bar 1000 puta teže i manje nego u marketima, gde uđe hiljade ljudi dnevno, dišu jedni drugima za vrat i pipkaju šta stignu, a to nam je svakodnevno moranje!

Sa svakim skraćenje slobodnog kretanja biće samo veće gužve i SVE GORE!!!

Novak

pre 4 godine

Ovim produzavanjem policijskog casa vrse kontra dejstvo jer ce se vise ljudi skupljati u kracem vremenskom intervalu. Treba sprovesti donete mere, zabrana okupljanja gradjana(u parkovima, na igralistima, na setalistima...) i rasterati ih i kazniti, a ne uvoditi duzi policijski cas. Treba cak smanjiti policijski cas a kaznjavati pomenuta okupljanja. Treba vratiti da je dozvoljeno kretanje do 20 casova jer imamo vise vremena za kupovinu i ostale poslove. Ovako ce biti jos vise ljudi ispred i u prodavnicama. Ja razumem da treba uvesti sve moguce mere koje ce pomoci, ali neka koja zvuci dobro moze i da odmogne!

Pera

pre 4 godine

42 pacijenta je izlečeno, na kojim klinikama dajte malo statistike i oko toga a ne samo koliko je umrlo. Potencirajte malo izlečenih pacijenata kojih je priličan broj

Djordje

pre 4 godine

Suludo je skraćivati vreme kretanja. Ako se govori da kroz vazduh ne može da se prenese virus, plus nosim masku, plus u džepu imam alkohol za ruke ako nešto dodirnem, ne pozdravljam se sa ljudima niti pričam na rastojanju manjem od 2m, ako me strefi korona baksuz sam.
Veće su šanse da je zaradim u prodavnicama i apotekama, gde moram da idem. Pored potrepština za sopstvenu porodicu, nabavljam lekove i hranu za roditelje i njihove prijatelje. Idem po manjim prodavnicama, pekari i pijaci da ne bi ulazio u gužvu. Ne pravim zalihe, imam hrane u stanu za par dana. Sat vremena bezbedne rekreacije znače za moje fizičko i mentalno zdravlje.

Marija

pre 4 godine

Pre ako bi neko nosio masku, stiteci se od izduvnih gasova i smoga, ljudi bi se smejali. Sad odjednom gledaju one sto ne nose. Ako neko bolje razume, neka objasni sledece. Maska se nosi tri sata "efektivno", dakle nije poenta da se steka i nosi danima i sad kao nosite maske. Taj rok je zbog bakterija koje se skupe i ako se nose duze, moze se stvoriti samo kontra efekat. A svi znamo koliki je broj masaka u Srbiji trenutno, da nije dovoljan ni za polovinu stanovnistva za samo jedan dan. Pritom su maske potrebnije ljudima koji su direktno izlozeni virusu, ugrozeni ili oboleli. Potrebno je postovati druge mere, rastojanje, smanjenu komunikaciju, izolaciju, ne pipati se rukama po licu, odakle navala na maske koje pritom ne pruzaju nikakvu zastitu i prozivanje onih koji ih ne nose? Malo budite razumniji i manje sebicni, razmislite o svemu, a ne samo da slepo pratite i slusate sta vam se prica, a u ovoj situaciji apsolutno nijedna informacija nije tacna 100%, jer je virus nov i nepoznat.

Mare

pre 4 godine

Obezbedite svima maske i to ne tako što će se u redu za njih čekati satima u gužvi u periodu od 12 do podne kada nije policijski čas. Omogućite život uz poštovanje higijene, a ne gušite ga. Šetnja na suncu, na UV zracima podiže imunitet, a rizik od zaraze je minimalan jer to virusu ne odgovara. Suludo je ovo što se propisuje jer će samo povećati gužvu na najrizičnijim mestima - u prodavnicama i apotekama. Penzioneri će na kraju pomreti od nekretanja.

XL

pre 4 godine

Kako ja razumem stvari, virus se najlakse prenosi u GUŽVI. Što je kraće vreme dozvoljeno ljudima da odu napolje, to će oni više morati da budu u redovima i gužvama, i eto vam širenja virusa! Sulude su ove mere! Naprotiv, treba otvoriti što više malih radnji, malih apoteka, produžiti im radno vreme...jednom rečju raštrkati ljude! Biće da je ovo ipak vežba za neku novu demokratiju koja će biti uvedena posle virusa, i to ne samo kod nas!

Biciklista

pre 4 godine

Izjave našeg kriznog štaba u mesec dana, koje ne smeju da se zaborave„mi nikada nećemo biti žarište korone, da ćemo napraviti vakcinu ako bude trebalo, da kod nas nikad broj obolelih neće preći deset dnevno, da je ovo najsmešniji virus u istoriji čovečanstva koji ne napada žene, da korona virus postoji samo na fejsbuku, da tebi ne pada na pamet da se testiraš, da više ljudi umre od uboda komarca nego od korona virusa, da gradjani slobodno putuju u Milano, da jedna rakija dnevno uništava virus, da nema potrebe da se zatvaraju škole i obdaništa, da deca ne prenose virus, da nema potrebe da se nose zaštitne maske, da imamo dovoljno respiratora, da treba da se testiraju samo oni sa jasnim simptomima, a ne svi koji sumnjaju da imaju koronu iako su sve zemlje radile drugačije, da su Srbi genetski otporni na koronu“

Drugi ugao

pre 4 godine

A inace ovi koji trebaju da nadgledaju i koji jure gradjani ne mogu da se inficiraju, koliko sam prometio idu u patrolama od 3 bez razmaka, radnici po marketina i apotekari su imuni i takodje ne kontaktiraju, a marketi sa preko pet zaposlenih ne postoje? Inace svi oni nemaju porodice i zive po manastirima ili sta? I treba razlikovati pojedinacno setanje ili hodanje do radnje od okupljanja na ulici i tako i tretirati....

kuc kuc

pre 4 godine

Ja sve razumem ali policijski čas na selu tj. u njivi, livadi, malinjaku u 15 ne razumem. Ljudi gube 3 sata videla, što bi rekli naši stari u doba setve. A to ne može kasnije i svi ćemo morati da jedemo.
Pa ko će koga da zarazi sam u njivi ili kakve veze ima dal su dvoje ukucana zajedno u kući ili zajedno u malinjaku. I nigde nikog drugog. Oduzimajunljudima bez veze vreme a nikog ne ugrožavaju i pritom zaboravljaju da sejanje ne može kad sve prođe. Leti se ne seje.
Posebno je nenormalno ovo primenjivati u Vojvodini. Ali što bi razmišljali konstruktivno.

Maka@

pre 4 godine

Nije u redu da se kažnjavaju svi građani, već oni koji krše propise. Ako su danas kršili zašto nisu kažnjeni? Kako druge države uspevaju da drže građane u kućama bez policijskog časa? Kako Kina ni ostale zemlje nisu ukinule izvođenje pasa? Postoje li sanitarne službe koje bi kažnjavale zbog nepoštovanja higijenskih propisa? Zašto poslodavci u velikom broju nisu obezbedili zaštitu zaposlenima? Zašto bi policijski čas na selu ukrao ljudima 4 sata rada? Dozvolite opštinama i njihovim kriznim štabovima da donese odluke, nije isto Beograd, Niš ili neko malo mesto u Srbiji. Ajde malo domišljatosti, inteligencije , a ne samo zabranjuj milicijo.

nebitan srbin

pre 4 godine

beogradjani nemaju di da budu usamljeni na otvorenom nije beograd selo(kao moje) da neko peca neko trci neko ore neko vari brusi kreci. ja beogradjane nekako i razumem ali nemojte molim vas u selima da produzavate policijski cas jer ne tucite konja koji vuce.