1. *Мртви живима очи отварају* писало је на улазу у логор Јасеновац када сам га посетио пре више од тридесет година.Уверен сам да ће овај филм отворити многе очи.Немојмо само заборавити мисао из Малог принца да :*Човек само срцем добро види.Истина се очима не да сагледати*
    (мр Предраг М.Вулетић, 9. novembar 2019 16:44)

    # Link komentara

  2. amerikanci traze od zagreba da podrzi film o jasenovcu"

    ...eh, ovo se naziva nepristojnom ponudom...
    ...cuj "traze"...
    ...pritisla malo jevrejska zajednica u americi...
    ...kako se izvuci, pitanje je sad...
    (kraja, 09. novembar 2019 10:03

    Nije pritisla zajednica ,vec americki NVO ima recept za sve zemlje na svetu.Recept je da ih drzi na tihoj vatri.Sta to znaci ? Svakoj zemlji pronalaze crnu mrlju iz proslosti, daju im do znanja da znaju ko je i sta radio, a zatim slucaj ostavljaju na stranu u toplu vitrinu.Po potrebi ce izvuci iz vitrine ukoliko se desi neka neposlusnost.Tako to ide kod amera.Kako za HR, tako i za ostale zemlje na svetu i Evropi.Inace amere zabole za poklane Srbe u HRV ili Turski genocid.Sve je politika i svi su neprijatelji USA, jedino ih deli veci ili manji neprijatelji USA.
     (le pak za mu ve, 9. novembar 2019 14:46)

    # Link komentara

  3. Imam utisak da će ovaj film na kraju biti dosta razblažen ( zbog dobrosusedskih odnosa).
     (pilgrim, 9. novembar 2019 14:21)

    # Link komentara

  4. Vojvodjanin
    Sve je savrseno receno.
    (jsx, 9. novembar 2019 13:52)

    # Link komentara

  5. Prst u oko pravednicima iz Hrvatske!
    (Dragan, 9. novembar 2019 13:22)

    # Link komentara

  6. Oni da podrze?!
     (C i n i k, 9. novembar 2019 12:09)

    # Link komentara

  7. Kako se u Zagrebu prekraja istorija, na kraju će ispasti da su u Jasenovcu u stvari civili ubijali nevine ustaše.
    (Društveni poredak, 9. novembar 2019 12:03)

    # Link komentara

  8. Slazem se za film o Jasenovcu 100%, samo me interesuje kakve ce reakcije biti ovde kada krenu filmovi o Vukovaru, Srebrenici i Sarajevu?
    (Aleksandro, 9. novembar 2019 09:40)

    Ja nemam nista protiv da se snime ti filmovi koje ti prizeljkujes. Isto tako sam siguran da tebi uopste nece smetati sto ti filmovi nece poceti ubistvom srpskih svatova u Sarajevu i vojnika koji su se povlacili iz kasarni.
    (dragaN, 9. novembar 2019 11:08)

    # Link komentara

  9. @Aleksandro

    Filmovi o Vukovaru, Srebrenici i Sarajevu se snimaju stalno od rata na ovamo. O Jasenovcu se malo zna a zločine u pomenutim gradovima se nemogu nimalo porediti sa ustaškim konc logorom.
     (nenad ch, 9. novembar 2019 10:58)

    # Link komentara

  10. Čekaj malo sad, jesu li nam Amerikanci prijatelji ili neprijatelji?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (billy_the_cat, 9. novembar 2019 10:02) # Link komentara
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

    Americko drustvo cini jedna od najuticajnijih, ako ne, u nekim sferama, i najuticajnija zajednica - jevrejska. U ovome slucaju oni jesu ti koji su izvrsili pritisak na americke institucije kako bi se film o zlocinima Hrvata (Ustasa) u Jasenovcu podrzao, a to (za nase komsije) znaci suocavanje sa istinom i potiskivanje negiranja koje se ustalilo i njihovom drustvu kao i promenu gnusne politike prema jednom od najvecih zlocina ikada.
    Odgovor na tvoje pitanje je jasan: Amerikanci nam (politicki) nisu prijatelji, niti su ikada bili, niti ce znaj biti. Uostalom, u politici nema prijatelja, vec podrske iz interesa. Amerikanci su ti prijatelji kao sto su biki i Iraku i njihovom narodu koji su "oslobodili". A, nisi nam ni Rusi toliki prijatelji kolikim ih neki smatraju, ako su uopste, iskreno. Zato se pusti praznre price i keitike onih koji kazu da nam amerikanci nisu prijatelji. Srbi bi trebalo da gledaju malo vise sebe a malo manje u takozvane prijatelje pa bi mozda tada i dezava bila bolji prijatelj ovoj napacenoj raji.
    (Vojvodjanin, 9. novembar 2019 10:53)

    # Link komentara

  11. To je genocid u Jasenovcu... ne film o Jasenovcu.
    (Dragan, 9. novembar 2019 10:31)

    # Link komentara

  12. Slazem se za film o Jasenovcu 100%, samo me interesuje kakve ce reakcije biti ovde kada krenu filmovi o Vukovaru, Srebrenici i Sarajevu?
    (Aleksandro, 9. novembar 2019 09:40)

    pa ti filmovi vec postoje.
    (libela, 9. novembar 2019 10:31)

    # Link komentara

  13. nesto nisam cuo da su Rusi podrzali nesto slicno.
    (mendel, 9. novembar 2019 10:16)

    # Link komentara

  14. @Aleksandro

    Uporedjivanje Jasenovca sa Vukovarom i Srebrenicom je krajnje neumesno, i tamo je bilo zlocina, ali nije bilo genocida, to se ni po cemu ne moze uporedjivati ni po broju zrtava ni po bilo cemu drugom.
    (Stefan, 9. novembar 2019 10:08)

    # Link komentara

  15. Kada su zapadni saveznici uspostavili kontrolu u delu Nemacke ispitali su tamosnje javno mnjenje o njihovim saznanjima o krivici za rat i zlocine. Dosli su do zastrasujucih rezultata. Oslepljeni Hitlerovom propagandom vecina Nemaca je za rat smatrala odgovornim Britaniju,SAD i SSSR. Takodje su negirali postojanje Holokausta. Da bi izlecili Nemce od Hitlerovih lazi, saveznici su napravili dokumentarce o zlocinima nacista i prikazivali ih u bioskopima Nemcima. Ovaj film bi mogao da osvesti mnoge Hrvate, odveze ih duhovno i moralno od hipoteke zlocina NDH, sto bi pre svega pomoglo Hrvatima i Hrvatskoj, ali i boljim odnosima sa Srbijom koja bi sa druge strane trebala na isti nacin da se odveze od zlocinaca iz devedesetih.
    (Zemun grad SPO, 9. novembar 2019 10:08)

    # Link komentara

  16. Sto se tice snimanja u Hrvatskoj ja iskreno ne znam kako ce to izvesti, a i da izvedu nece proci tako lako u to sam siguran. Sto se tice filma mislim da treba da bude visoko budzetni i da glume neki svetski poznati glumci i da rezisira poznati svetski reziser jer inace niko sem u Srbiji nece videti taj film. Budimo realni...
     (Prle, 9. novembar 2019 10:05)

    # Link komentara

  17. "amerikanci traze od zagreba da podrzi film o jasenovcu"

    ...eh, ovo se naziva nepristojnom ponudom...
    ...cuj "traze"...
    ...pritisla malo jevrejska zajednica u americi...
    ...kako se izvuci, pitanje je sad...
    (kraja, 9. novembar 2019 10:03)

    # Link komentara

  18. Čekaj malo sad, jesu li nam Amerikanci prijatelji ili neprijatelji?
     (billy_the_cat, 9. novembar 2019 10:02)

    # Link komentara

  19. Slazem se za film o Jasenovcu 100%, samo me interesuje kakve ce reakcije biti ovde kada krenu filmovi o Vukovaru, Srebrenici i Sarajevu?
    (Aleksandro, 9. novembar 2019 09:40)

    # Link komentara

  20. Ovaj poziv za podršku filmu Gage Antonijevića je verovatno više u smislu omogućavanja neometanog snimanja na lokacijama u Hrvatskoj i njihovo obezbeđenje. Ekipi sigurno nije svejedno, ne idu na odmor na more u Hrvatsku nego idu da snimaju film o Jasenovcu. Ako poziv mora da dođe iz Stejt Departmenta i za tako nešto, onda mi se čini da mi ipak imamo problem u komunikaciji kada je ww2 u pitanju.
    (Saša, 9. novembar 2019 09:32)

    # Link komentara

  21. Takvo zlo je nemoguće prikazati i opisati.
    (s1pac, 9. novembar 2019 08:51)

    # Link komentara

  22. Sve je to u redu, trebaju Hrvatska i Hrvati iskreno pokajati za zločine u Jasenovcu. Nije ni bitno dal se radi 100K žrtava ili milion jednako strašno je jedno i drugo. Samo od toga neće biti ništa dok su na vlasti ratni huškaći iz posljednjeg rata jer oni žive od sukoba na balkanu.
    (lmx, 9. novembar 2019 08:49)

    # Link komentara

  23. Podrzati takve filmove sa 10-inama miliona e. Napraviti ih u saradnji sa svetskim producentima. Neka svet zna istinu o ponosnom malom narodu sa Balkana koji nikad nije napao tuđu zemlju, sem da brani ugnjetavani srpski narod.
     (Građanin, 9. novembar 2019 08:36)

    # Link komentara