Četvrtak, 24.10.2019.

12:33

Objavljen snimak kako nam je dopremljen ruski S-400 i Pancir-S VIDEO

Ruska "TV Zvezda" objavila je snimak dolaska sistema S-400 i Pancir-S u Srbiju, gde će učestvovati na vežbi "Slovenski štit 2019".

Izvor: RTS

Objavljen snimak kako nam je dopremljen ruski S-400 i Pancir-S VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

66 Komentari

Sortiraj po:

Zemun grad SPO

pre 4 godine

Hajde da zamislimo situaciju da smo 1999. imali sistem S300.Nato bi tada stedeo zivote svojih pilota i skupe avione i rakete.Bili bi smo gadjani sa manje skupim raketama koje nisu toliko precizne. Bilo bi mnogo vise civilnih zrtava i razaranja, a ishod bi bio isti. Nismo tada imali ni jednog saveznika ne samo u okruzenju, vec na citavom svetu. Oni koji su nas tada gurnuli u ratove sa susedima i NATO nisu stradali, kao ni njihovi rodjaci. Isti takvi u medijima, pored racunara, u politici i sluzbama opet traze djavola ,opet u nadi da ce za njihove bolesne ideoloske strasti ginuti tudja deca. Situacija po Srbiju nije puno bolja nego 1999. Svi nasi susedi su u NATO, u kojem su i sve drzave EU, sa izuzetkom dve kojima medjunarodni ugovori to nedopustaju. Kakav S300, 400 Srbija nema dece za pogibiju. Zato je odgovornost na onome ko je vodi da sa Briselom i Vasingtonom nadje resenje za KiM, kao i da spusti loptu prema kosovskim Albancima jer se samo u saradnji sa njima se mogu zastititi Srbi na KiM.

igi

pre 4 godine

Od snimka nema nista, ako ostanu i jedan i drugi sistem koji se u principu nadovezuju oda je to ok ali ako se zadrzi samo jedan to je polovicna zastita a to nikom dobro nike donelo.

NN

pre 4 godine

S-400 je jako ozbiljno oružje. Najvažnije u svemu da je u pitanju ODBRAMBENO oružje. Naši ljudi su već bili na obuci za ova dva sistema, ovo ostaje 100%.Sta donosi, a šta odnosi će se tek videti. Jedno je sigurno,Srbija je dobila najsavremenije PVO oružje. NATO je imao sve vreme ovog sveta, kao i sve moguće mogućnosti da nas stave pod svoju kapu. Odlučili su se na najgluplji moguću opciju, bombardovani i satanizaciju Srbije. Rusi i Kinezi su jako dobro prepoznali šta im je činiti, pitanje je samo vremena kada će ih slomiti. Tragedija naša je što se stvari lome preko nas, za utehu uvek smo bili na pravoj strani, valjda ćemo to napokon materijalizovati na pravi način.

Boris

pre 4 godine

@.... znaci 18 aviona nema.
Ne, nego da smo imali S300 (S400 tada nije ni postojao), ne bi NATO napadao avionima nego samo krstarećim raketama. Ni jedan sistem, ni ruski ni američki, ne može da se odbrani od napada 500 krstarećih raketa. Bilo bi im malo skuplje i malo duže bi trajalo, ali bi krajnji rezultat bio isti. I onako su dosta ciljeva (na primer, mostove u Novom Sadu), srušili krstarećim raketama ispaljenim iz jako velike daljine, uglavnom sa brodova.

Mile

pre 4 godine

Ovo će nam pomoći da brže udjemo u EU.
(Savatije, 24. oktobar 2019 17:44)

Naravno da hoce, ovim se pokazuje sta ta EU moze da ocekuje u sred Evrope ako nastavi odugovlacenje, to je cela poenta S-400, kakve vezbe..

Igor

pre 4 godine

Rusi su dosli sa s 400 na vezbu, a ne da ga ostave nama.
(Zemun grad SPO, 24. oktobar 2019 17:45)

Naravno, nemaju gde da vezbaju pa dosli kod nas, pritom poneli S-400.. da nasi vezbaju na njemu jer ga nikad vise nece videti.. nema neke logike. Mogli su da dodju i sa S-300, sto bas taj S-400...

Uostalom nasi su vec duze vreme u Rusiji na obuci za OBA sistema, Pantsir-S je vec kupljen, a da li S-400 ide nazad ili ostaje, nek neki drugi misle o tome.

Jovan

pre 4 godine

Sto se vezbe tice, Srbija odrzava takve vezbe i sa Rusima i sa NATO paktom. Uskoro i sa Kinezima. A broj vezba sa NATO paktom je dosta veci nego sa Rusima (mada rekao bi da su vezbe sa Rusima ipak "kvalitetniji" ako smem da se tako izrazim).
(radetoronto, 24. oktobar 2019 17:01)

To je zato što se svaka vežba sa Rusima pompezno najavljuje i medijski prati svo vreme kao da je u pitanju neki spektakl, a vežbe sa NATO savezom se prećutkuju i napiše se samo par redaka na tu temu.

radetoronto

pre 4 godine

Svi U Nato samo mi sa rujama,onda kad nas udare,pitamo zašto.
(Miki, 24. oktobar 2019 16:03)

Nije Srbija u nikakvom vojnom savezu sa Rusima, sto znaci da Srbije nije "sa rujama".

Sto se vezbe tice, Srbija odrzava takve vezbe i sa Rusima i sa NATO paktom. Uskoro i sa Kinezima. A broj vezba sa NATO paktom je dosta veci nego sa Rusima (mada rekao bi da su vezbe sa Rusima ipak "kvalitetniji" ako smem da se tako izrazim).

Manite se gluposti

pre 4 godine

S400 kao ni jedan moderan PVO nije automatizovani sistem vec iskljucivo zavisi od ljudi na terenu. Od toga zavisi da li ce biti oboren nijedan ili vise aviona. Drugo ovde svi komentarisu kad bi nas NATO napao kao da nam je NATO neka pretnja a nije nikad bio. Nama smo pretnja mi sami sebi ako se odlucimo da idemo u rat, to sto cemo mi pricati bajke kako je neko drugi zapoceo rat pa sebi tako olaksati ulazak u rat kao i '90ih to je laganje samog sebe.

Vidim po komentarima da su to uglavnom deca koja su '95 godine sisali cucle i nemaju pojma sta je rat pa im je jako lako da pricaju gluposti kao bi mi bili serifi u regionu da imamo S400 i ostale nebuloze. E isto tako su njihovi roditelji pricali pre 30 godian kako smo mi baje jer imamo celu JNA na dirigentskoj palici iz Beograda i ocigledno nisu svoju decu naucili kako treba vec im prepricavaju price da je za nasu nesrecu kriv neki NATO ili Zapad a ne njihov glasacki listic koji je uveo u Srbiju u 3 (slovima TRI) rata za 10 godina.

Zemun grad SPO

pre 4 godine

Rusi su dosli sa s 400 na vezbu, a ne da ga ostave nama. I da nam ga daju to moze samo da nas okurazi da udjemo u katastrofu u sukob sa NATO odn. svim susedima i celom EU.

kiza

pre 4 godine

Nemamo mi sanse da pobedimo NATO u sveopstem ratu. Ali. Postavlja se pitanje da li je NATO spreman da udje u sveopsti rat? Naravno da nije, pogotovo ne u Evropi. Drugi problem za NATO je taj da vise nam jedinstva oko takvog rata. A cak I da se odluce za napad, oni bi samo isli sa avijacijom. U tom slucaju, njima bi bile vezane ruke, jer gubici koji ih cekaju su preveliki da bi se u to upustili. Bukvalno u prvih nedelju dana oni bi izgubili vise of polovine aviona koji bi ucestvovali u napadu. Takav udarac I eventualni dokaz o njihovoj ogranicenoj moci bi bio preveliki problem I nesto u sta se oni ne bi upustali. Ono sto se meni kao laiku cini je da su se Tramp I Putin dogovorili oko podele sfera uticaja I da ce se Kosovo I siptari pustiti niz vodu. Amerima treba izgovor da ne udju u odbranu svojih miljenika I s400 ce odlicno da posluzi.
Ostaje da se vidi da li su Putin I Vucic saglasni da ostane NATO baza I pod kojim uslovima. Posto je nerealno da se ocekuje da se ta baza zatvori I ameri povuku u neko skorije vreme.

X-MAN

pre 4 godine

Mi dok ne budemo opet dobili po ušima nećemo se smiriti, ostavite se više i Rusa i Amerikanaca pa i jedni i drugi se igraju sa nama i smeju nam se kako smo jadni

Alexx

pre 4 godine

3 sistema S400 i Srbija zaista može apsolutno mirno da spava.Jedan sistem ima 36 raketa i punjenje traje oko 35 minuta dakle dva dejstvuju a treći je non stop na dežurstvo.Uz samo 2 dejstvovanja dakle 144 rakete bilo bi oboreno između 70 i 100 aviona a to nika pa ni NATO sebi ne bi moga da dopusti....dakle SRBIJO skupi novac i kupi sebi dugoročno mir.Za krstareće rakete tu je Pancir S.

T- zex

pre 4 godine

Lepo je ovde neko napisao , jos od ratova sa turcima stalno smo kuburili sa vojnom tehnikom. A po nasoj naravi to nadomestali skoro ludom hrabroscu . Pametan se sprema ozbiljno za rat , pa upravo zato da ga niko ne bi tako spremnog napao. Slabo naoruzani i nespremni..bili smo samo meta za one koji su mislili da ce " lako sa nama. " Napravite vojsku kako Bog zapoveda. Bas zato da bismo mogli ziveti u miru i razvijati se. Evo vam primer neutralne Svedske . Ni sa kime ne ratuju a vojska i vojna industrija mnogo jaka.

Vladan

pre 4 godine

Dajte nam kamione, traktore, građevinske mašine, tehnologije i sisteme za navodnjavanje i oplemenjivanje zemljišta, besplatno školovanje na ruskim univerzitetima...

Jaka ekonomija lako kupuje mir, a i oružje ako treba.

Državi sa slabom ekonomijom ne može da pomogne ni savremeno oružje koje je dobila na poklon.

che gevara

pre 4 godine

I da smo imali taj S400 samo bi nas više bombardovali...
(Doktor direktor, 24. oktobar 2019 14:20)


Ovako, da smo imali ... jedna baterija S 400 ima 36 raketa ... ako svaka druga pogodi .... znaci 18 aviona nema
Ameri a I NATO nenapada ako su im gubici veci od 2%.
Ponovno punjenje S400 traje 40 minuta.Zvanican NATO podatak.U tih 40 minuta je najeanjaviji.

Saša

pre 4 godine

Pa da li je realno da jedan s 400 pokrije celu srbiju... I da li imamo para za rakete ili sta vec to ispaljuje jer rat ne traje jedan dan... I ono najbitnije zasto mi mislimo o ratu jer svaki rat nam odnese pola stanovnistva... Ako bude rata ja prvi bezim iz zemlje jer mi je dosta ratova a i imam jedan zivot ne dam ga.

maturantLo

pre 4 godine

(Mare, 24. oktobar 2019 14:14)

U pravu si, Mare. Nisu rusi dobrotvorna organizacija i nije S 400 kesa bombona da se tek tako deli. Ali, ne zaboravi, interes je danas sve. Ako rusi imaju interes a sigurno ga imaju, dace to i za dzaba. Ne zaboravi da su i Ameri slicno uradili u Poljskoj sa onim stitovima,. Ne zaboravi, takodje, da smo mi jedina zemlja u okruzenju koja nije u NATO, a na sve to, vezuju nas cvrste, neraskidive veze sa Rusijom.

Сармат

pre 4 godine

Како је Србија у тренутку постала суперсила а?Питање је само да ли остаје кад оду Руси или у перспективи.Порука је јасна,Русија је ту ако затреба не дај Боже ником!

svet

pre 4 godine

Za neverne tome, sistem s-409 i sistemi za elektronsku borbu i ostale fascinirane dzakonije ni nemoraju sad da se nalaze u zemlji Srbiji ali je vazno da nasi oficiri, podoficiri i vijnici znaju da rukuju sa tim,da znaju da komuniciraju sa ruskim tehnicarima i operaterima. Pa ako stvarno u buducnosti zatreba nesto od toga, ko sto vidismo, eto jih za cas tu. Ono sta nam pa treba, vec juce, to je upravo Pancir, a to je vec gotova stvar. Inace za rukovanje sa sistemom S-400 i novijim pandamima, postoji akademija, koju treba zavrsiti od najmanje godinu dana, plus ostalo. Dolazak s-409 ima dve poruke, prva politicka, druga vojna sposobnost. Na drugima je loptica, da vide, kako ce se obhoditi prema nama. Budeli bilo i daljeg stiskanja, pretnji, Rusi dobiju diplomatski status u Nisu, ako se nastavi i dalje, eto ti ruske baze itd.. Nadam se,da toliko ostro se nece ici, mada je sve moguce, zato vojska ovoga puta mora,da bude po prvi put spremna sa dostupim do najnovije tehnike. Jel u svim ratovima od rata sa Turskom na ovamo, uvek smo imali problema, da nismo imali cime da se branimo,a ne, ko ce da brani. Zivela Srbija!

Mare

pre 4 godine

Veliki sam protivnik oružja, vojske, rata i svega sa tim povezanim, ali ono što jeste činjenica je da u današnjem svetu biti vojno jak nije mala stvar. Ako je država vojno jaka mnogo je manja šansa da joj se dogodi ono što se npr. Srbiji desilo 1999. godine. Lično mislim da od ostanka ovog S400 u Srbiji nema ništa, jer taj sistem košta mnogo (daleko više od onoga što Srbija može da plati) i koliko god možda Rusi imali simpatija prema Srbiji, nisu oni dobrotvorna ustanova, već trgovci kao i svi ostali. Nije sistem S400 bombona da se okolo deli besplatno. Drugo, nije poenta samo u sistemu već i u drugim pratećim stvarima koje su bitne da bi se neki sistem mogao efikasno koristiti. U svakom slučaju, ne treba se mnogo zanositi. Ako neko bude imao neku korist, to će biti samo Rusi, a nikako mi.

bg info

pre 4 godine

pricamo o toe kao da smo ih kupili. za 4 dana kad budu isli nazad, niko nece ni spomenuti, tad ce biti glavna vest kako se era od 76 godina smuvao sa nekom klinkom id 18 u nekom tamo rijalitiju glupom.

milan d

pre 4 godine

Znaci da Srbija nema nameru da ide prema EU i da je sve bila laz ovih godina. Tek sada ce usledeti pritisci sa zapada i to velikom zestinom. Verovatno i neke sankcije .

DAVOR

pre 4 godine

Ova vezba nije zasnovana na stvarnoj vojnoj situaciji i mogucnostima da nasa zemlja od nje ima bilo kakvu korist u slucaju nekog oruzanog sukoba kod nas. Jer svo ovo orudje ne bi nam bilo dostupno ni na vise od hiljadu kilometara od nase granice. Tako da je ovo cista proruska propaganda, kao i ona tokom bombardovanja nase zemlje kada samo sto nije stigao nosac aviona iz Sevastopolja da nam pomogne, a mi ga i dalje jos cekamo.

Miksi

pre 4 godine

Ako je ova vest istinita, onda svaka cast za Putina i Vucica. Odigrali su ovo smekerski. Jer, cemu toliko muke oko transporta i vezbe, ako ovaj S400 nece ostati ovde. A mozda, da se u sistem "ubaci" konfiguracija terena, granice, KiM... sve u svemu odlicno. Svajcarska je neutralna, ali mnogi od vas nemaju pojma, kako i koliko je ta zemlja naoruzana. Da bi bio "svoj na svome", moras biti jak.

neznam šta da mislim

pre 4 godine

Sve je to lepo. Ali ja se potam koliko košta taj transport, koliki je riziko da nastane šćeta na sistemu zbog transporta ili upotrebe, koliko koštaju rakete, koliko koštaju ljudi koji su u vežbi? I ko sve to plaća? Da li plaća ruski ili srbijanski narod? Pod uslovom da sve to nije blef i zbog mahanja pred nosom Nato savezu, Americi i EU, a sve to zbog bolje pozicije u pregovorima o Kosovu. Ako su stvarne te vežbe i taj transport i ti troškovi, onda se pitam iz kojeg interesa Rusija to radi? Da li zbog interesa Srbije ili zbog interesa Rusije? Narod kaže nema džabe ni u stare babe... Koliko će to da košta Srbiju? I kakav će da bude rezultat? Da li će rezultat da bude odustajanje od EU, ulazak u evroazijsku uniju, da li će da nude rat za Kosovo, rat za Rs, rat za CG mozda i S. Makedoniju? Da li će Srbi da beže iz Srbije zbog straha od mobilizovanja? I kakav rezultat će da nude na kraju rata (ako bude rata)? Ili će samo da se izgubi vreme a na kraju ne dobije ništa? Ruska gubernija ili važna balkanska sila?

Lone

pre 4 godine

Ovom narodu treba "mecka" S klase i druga imena automobila traktora kampera.
Dosta je bilo razni "pracki" i ratova.
Pametni mladi ljudi iz Srbije odose u Evropu da se voze S klasom.

srki

pre 4 godine

S400 nazalost samo na vezbi za sada, Pantsir S ostaje :)
S400 se svi plase sto smo videli kod Turske. Zasto NATO izbegava zemlje gde je aktivan divizion S300/400 jer u kruznoj oblasti od 200-300km nijedan awacs, bombarder ne sme prici, a i za lovce je veliki zadatak da izbegnu rakete koje stizu munjevitom brzinom

чича

pre 4 godine

знам да је скупо, али не знам чему ће да нам служи? ако заратимо са нато пактом, или са русијом, ово нам ништа неће помоћи. ако не заратимо, ни не треба нам.

nick

pre 4 godine

Ne pamtim da me je nesto ovako lepo obradovalo zadnjih 20 godina.
Napatili smo se ko Isus Hrist 1999 jel nista od ovoga nemasmo.
Skoro da me kap udarila, koooonacno :)

samo kazem

pre 4 godine

jel se neko upitao preko cije teritorije je dopremljen taj s 400,i da ta drzava preko koje je to oruzije doslo nije mozda clanica NATOa.I da je ta zemlja mogla da zabrani prelet preko svoje teritorije.A usput sve zemlje oko nas su clanice Nato.

Mare

pre 4 godine

Ajde kupi to više i da završavamo... Tolike smo pare spucali na gluposti, pa možemo valjda i na nešto što će ovaj narod da zaštiti od koga god. Čudi me da nismo ranije to već obavili jer narodi koji su bombardovani u jednom veku više puta ne bi smeli to više olako da dozvole.

Gde ja zivim

pre 4 godine

Albanija, Bugarska, Rumunija, Madjarska, Hrvatska, Crna Gora su u NATO. Na Kosovu americka vojna baza i NATO/kfor. Sve i da nam poklone taj jedan divizion s-400 (a nece naravno), sta nam vredi i da ga imamo? Da li se komentatori ovde prave ludi ili su stvarno takvi? Kad znas da si u g... do guse i kad pomislis da ne moze vise, uvek se iznenadis kako je i to moguce...

sibke

pre 4 godine

sistem s 400 je glomazan sistem, za razliku od kub npr, a teritorija Srbije je mala, tako da je s400 dosta ranjiv, na raketne napade, a i na avijaciju ( mogu mu se avioni prikrasti)

Marko

pre 4 godine

Po maskirnim bojama deluje da će ostati Pancir-s za S-400 se nevidi.U svakom slučaju dobro je ako nagrne neka opasnost po Srbiju da može brzo da se prebaci avionima.Mislim da to i jeste cilj ove vežbe brza intervencija.

Lone

pre 4 godine

Ovom narodu treba "mecka" S klase i druga imena automobila traktora kampera.
Dosta je bilo razni "pracki" i ratova.
Pametni mladi ljudi iz Srbije odose u Evropu da se voze S klasom.

Miksi

pre 4 godine

Ako je ova vest istinita, onda svaka cast za Putina i Vucica. Odigrali su ovo smekerski. Jer, cemu toliko muke oko transporta i vezbe, ako ovaj S400 nece ostati ovde. A mozda, da se u sistem "ubaci" konfiguracija terena, granice, KiM... sve u svemu odlicno. Svajcarska je neutralna, ali mnogi od vas nemaju pojma, kako i koliko je ta zemlja naoruzana. Da bi bio "svoj na svome", moras biti jak.

Gde ja zivim

pre 4 godine

Albanija, Bugarska, Rumunija, Madjarska, Hrvatska, Crna Gora su u NATO. Na Kosovu americka vojna baza i NATO/kfor. Sve i da nam poklone taj jedan divizion s-400 (a nece naravno), sta nam vredi i da ga imamo? Da li se komentatori ovde prave ludi ili su stvarno takvi? Kad znas da si u g... do guse i kad pomislis da ne moze vise, uvek se iznenadis kako je i to moguce...

svet

pre 4 godine

Za neverne tome, sistem s-409 i sistemi za elektronsku borbu i ostale fascinirane dzakonije ni nemoraju sad da se nalaze u zemlji Srbiji ali je vazno da nasi oficiri, podoficiri i vijnici znaju da rukuju sa tim,da znaju da komuniciraju sa ruskim tehnicarima i operaterima. Pa ako stvarno u buducnosti zatreba nesto od toga, ko sto vidismo, eto jih za cas tu. Ono sta nam pa treba, vec juce, to je upravo Pancir, a to je vec gotova stvar. Inace za rukovanje sa sistemom S-400 i novijim pandamima, postoji akademija, koju treba zavrsiti od najmanje godinu dana, plus ostalo. Dolazak s-409 ima dve poruke, prva politicka, druga vojna sposobnost. Na drugima je loptica, da vide, kako ce se obhoditi prema nama. Budeli bilo i daljeg stiskanja, pretnji, Rusi dobiju diplomatski status u Nisu, ako se nastavi i dalje, eto ti ruske baze itd.. Nadam se,da toliko ostro se nece ici, mada je sve moguce, zato vojska ovoga puta mora,da bude po prvi put spremna sa dostupim do najnovije tehnike. Jel u svim ratovima od rata sa Turskom na ovamo, uvek smo imali problema, da nismo imali cime da se branimo,a ne, ko ce da brani. Zivela Srbija!

Alexx

pre 4 godine

3 sistema S400 i Srbija zaista može apsolutno mirno da spava.Jedan sistem ima 36 raketa i punjenje traje oko 35 minuta dakle dva dejstvuju a treći je non stop na dežurstvo.Uz samo 2 dejstvovanja dakle 144 rakete bilo bi oboreno između 70 i 100 aviona a to nika pa ni NATO sebi ne bi moga da dopusti....dakle SRBIJO skupi novac i kupi sebi dugoročno mir.Za krstareće rakete tu je Pancir S.

Marko

pre 4 godine

Po maskirnim bojama deluje da će ostati Pancir-s za S-400 se nevidi.U svakom slučaju dobro je ako nagrne neka opasnost po Srbiju da može brzo da se prebaci avionima.Mislim da to i jeste cilj ove vežbe brza intervencija.

Mare

pre 4 godine

Veliki sam protivnik oružja, vojske, rata i svega sa tim povezanim, ali ono što jeste činjenica je da u današnjem svetu biti vojno jak nije mala stvar. Ako je država vojno jaka mnogo je manja šansa da joj se dogodi ono što se npr. Srbiji desilo 1999. godine. Lično mislim da od ostanka ovog S400 u Srbiji nema ništa, jer taj sistem košta mnogo (daleko više od onoga što Srbija može da plati) i koliko god možda Rusi imali simpatija prema Srbiji, nisu oni dobrotvorna ustanova, već trgovci kao i svi ostali. Nije sistem S400 bombona da se okolo deli besplatno. Drugo, nije poenta samo u sistemu već i u drugim pratećim stvarima koje su bitne da bi se neki sistem mogao efikasno koristiti. U svakom slučaju, ne treba se mnogo zanositi. Ako neko bude imao neku korist, to će biti samo Rusi, a nikako mi.

Mare

pre 4 godine

Ajde kupi to više i da završavamo... Tolike smo pare spucali na gluposti, pa možemo valjda i na nešto što će ovaj narod da zaštiti od koga god. Čudi me da nismo ranije to već obavili jer narodi koji su bombardovani u jednom veku više puta ne bi smeli to više olako da dozvole.

X-MAN

pre 4 godine

Mi dok ne budemo opet dobili po ušima nećemo se smiriti, ostavite se više i Rusa i Amerikanaca pa i jedni i drugi se igraju sa nama i smeju nam se kako smo jadni

srki

pre 4 godine

S400 nazalost samo na vezbi za sada, Pantsir S ostaje :)
S400 se svi plase sto smo videli kod Turske. Zasto NATO izbegava zemlje gde je aktivan divizion S300/400 jer u kruznoj oblasti od 200-300km nijedan awacs, bombarder ne sme prici, a i za lovce je veliki zadatak da izbegnu rakete koje stizu munjevitom brzinom

bg info

pre 4 godine

pricamo o toe kao da smo ih kupili. za 4 dana kad budu isli nazad, niko nece ni spomenuti, tad ce biti glavna vest kako se era od 76 godina smuvao sa nekom klinkom id 18 u nekom tamo rijalitiju glupom.

samo kazem

pre 4 godine

jel se neko upitao preko cije teritorije je dopremljen taj s 400,i da ta drzava preko koje je to oruzije doslo nije mozda clanica NATOa.I da je ta zemlja mogla da zabrani prelet preko svoje teritorije.A usput sve zemlje oko nas su clanice Nato.

Vladan

pre 4 godine

Dajte nam kamione, traktore, građevinske mašine, tehnologije i sisteme za navodnjavanje i oplemenjivanje zemljišta, besplatno školovanje na ruskim univerzitetima...

Jaka ekonomija lako kupuje mir, a i oružje ako treba.

Državi sa slabom ekonomijom ne može da pomogne ni savremeno oružje koje je dobila na poklon.

Manite se gluposti

pre 4 godine

S400 kao ni jedan moderan PVO nije automatizovani sistem vec iskljucivo zavisi od ljudi na terenu. Od toga zavisi da li ce biti oboren nijedan ili vise aviona. Drugo ovde svi komentarisu kad bi nas NATO napao kao da nam je NATO neka pretnja a nije nikad bio. Nama smo pretnja mi sami sebi ako se odlucimo da idemo u rat, to sto cemo mi pricati bajke kako je neko drugi zapoceo rat pa sebi tako olaksati ulazak u rat kao i '90ih to je laganje samog sebe.

Vidim po komentarima da su to uglavnom deca koja su '95 godine sisali cucle i nemaju pojma sta je rat pa im je jako lako da pricaju gluposti kao bi mi bili serifi u regionu da imamo S400 i ostale nebuloze. E isto tako su njihovi roditelji pricali pre 30 godian kako smo mi baje jer imamo celu JNA na dirigentskoj palici iz Beograda i ocigledno nisu svoju decu naucili kako treba vec im prepricavaju price da je za nasu nesrecu kriv neki NATO ili Zapad a ne njihov glasacki listic koji je uveo u Srbiju u 3 (slovima TRI) rata za 10 godina.

nick

pre 4 godine

Ne pamtim da me je nesto ovako lepo obradovalo zadnjih 20 godina.
Napatili smo se ko Isus Hrist 1999 jel nista od ovoga nemasmo.
Skoro da me kap udarila, koooonacno :)

Сармат

pre 4 godine

Како је Србија у тренутку постала суперсила а?Питање је само да ли остаје кад оду Руси или у перспективи.Порука је јасна,Русија је ту ако затреба не дај Боже ником!

T- zex

pre 4 godine

Lepo je ovde neko napisao , jos od ratova sa turcima stalno smo kuburili sa vojnom tehnikom. A po nasoj naravi to nadomestali skoro ludom hrabroscu . Pametan se sprema ozbiljno za rat , pa upravo zato da ga niko ne bi tako spremnog napao. Slabo naoruzani i nespremni..bili smo samo meta za one koji su mislili da ce " lako sa nama. " Napravite vojsku kako Bog zapoveda. Bas zato da bismo mogli ziveti u miru i razvijati se. Evo vam primer neutralne Svedske . Ni sa kime ne ratuju a vojska i vojna industrija mnogo jaka.

Saša

pre 4 godine

Pa da li je realno da jedan s 400 pokrije celu srbiju... I da li imamo para za rakete ili sta vec to ispaljuje jer rat ne traje jedan dan... I ono najbitnije zasto mi mislimo o ratu jer svaki rat nam odnese pola stanovnistva... Ako bude rata ja prvi bezim iz zemlje jer mi je dosta ratova a i imam jedan zivot ne dam ga.

DAVOR

pre 4 godine

Ova vezba nije zasnovana na stvarnoj vojnoj situaciji i mogucnostima da nasa zemlja od nje ima bilo kakvu korist u slucaju nekog oruzanog sukoba kod nas. Jer svo ovo orudje ne bi nam bilo dostupno ni na vise od hiljadu kilometara od nase granice. Tako da je ovo cista proruska propaganda, kao i ona tokom bombardovanja nase zemlje kada samo sto nije stigao nosac aviona iz Sevastopolja da nam pomogne, a mi ga i dalje jos cekamo.

milan d

pre 4 godine

Znaci da Srbija nema nameru da ide prema EU i da je sve bila laz ovih godina. Tek sada ce usledeti pritisci sa zapada i to velikom zestinom. Verovatno i neke sankcije .

maturantLo

pre 4 godine

(Mare, 24. oktobar 2019 14:14)

U pravu si, Mare. Nisu rusi dobrotvorna organizacija i nije S 400 kesa bombona da se tek tako deli. Ali, ne zaboravi, interes je danas sve. Ako rusi imaju interes a sigurno ga imaju, dace to i za dzaba. Ne zaboravi da su i Ameri slicno uradili u Poljskoj sa onim stitovima,. Ne zaboravi, takodje, da smo mi jedina zemlja u okruzenju koja nije u NATO, a na sve to, vezuju nas cvrste, neraskidive veze sa Rusijom.

che gevara

pre 4 godine

I da smo imali taj S400 samo bi nas više bombardovali...
(Doktor direktor, 24. oktobar 2019 14:20)


Ovako, da smo imali ... jedna baterija S 400 ima 36 raketa ... ako svaka druga pogodi .... znaci 18 aviona nema
Ameri a I NATO nenapada ako su im gubici veci od 2%.
Ponovno punjenje S400 traje 40 minuta.Zvanican NATO podatak.U tih 40 minuta je najeanjaviji.

kiza

pre 4 godine

Nemamo mi sanse da pobedimo NATO u sveopstem ratu. Ali. Postavlja se pitanje da li je NATO spreman da udje u sveopsti rat? Naravno da nije, pogotovo ne u Evropi. Drugi problem za NATO je taj da vise nam jedinstva oko takvog rata. A cak I da se odluce za napad, oni bi samo isli sa avijacijom. U tom slucaju, njima bi bile vezane ruke, jer gubici koji ih cekaju su preveliki da bi se u to upustili. Bukvalno u prvih nedelju dana oni bi izgubili vise of polovine aviona koji bi ucestvovali u napadu. Takav udarac I eventualni dokaz o njihovoj ogranicenoj moci bi bio preveliki problem I nesto u sta se oni ne bi upustali. Ono sto se meni kao laiku cini je da su se Tramp I Putin dogovorili oko podele sfera uticaja I da ce se Kosovo I siptari pustiti niz vodu. Amerima treba izgovor da ne udju u odbranu svojih miljenika I s400 ce odlicno da posluzi.
Ostaje da se vidi da li su Putin I Vucic saglasni da ostane NATO baza I pod kojim uslovima. Posto je nerealno da se ocekuje da se ta baza zatvori I ameri povuku u neko skorije vreme.

neznam šta da mislim

pre 4 godine

Sve je to lepo. Ali ja se potam koliko košta taj transport, koliki je riziko da nastane šćeta na sistemu zbog transporta ili upotrebe, koliko koštaju rakete, koliko koštaju ljudi koji su u vežbi? I ko sve to plaća? Da li plaća ruski ili srbijanski narod? Pod uslovom da sve to nije blef i zbog mahanja pred nosom Nato savezu, Americi i EU, a sve to zbog bolje pozicije u pregovorima o Kosovu. Ako su stvarne te vežbe i taj transport i ti troškovi, onda se pitam iz kojeg interesa Rusija to radi? Da li zbog interesa Srbije ili zbog interesa Rusije? Narod kaže nema džabe ni u stare babe... Koliko će to da košta Srbiju? I kakav će da bude rezultat? Da li će rezultat da bude odustajanje od EU, ulazak u evroazijsku uniju, da li će da nude rat za Kosovo, rat za Rs, rat za CG mozda i S. Makedoniju? Da li će Srbi da beže iz Srbije zbog straha od mobilizovanja? I kakav rezultat će da nude na kraju rata (ako bude rata)? Ili će samo da se izgubi vreme a na kraju ne dobije ništa? Ruska gubernija ili važna balkanska sila?

NN

pre 4 godine

S-400 je jako ozbiljno oružje. Najvažnije u svemu da je u pitanju ODBRAMBENO oružje. Naši ljudi su već bili na obuci za ova dva sistema, ovo ostaje 100%.Sta donosi, a šta odnosi će se tek videti. Jedno je sigurno,Srbija je dobila najsavremenije PVO oružje. NATO je imao sve vreme ovog sveta, kao i sve moguće mogućnosti da nas stave pod svoju kapu. Odlučili su se na najgluplji moguću opciju, bombardovani i satanizaciju Srbije. Rusi i Kinezi su jako dobro prepoznali šta im je činiti, pitanje je samo vremena kada će ih slomiti. Tragedija naša je što se stvari lome preko nas, za utehu uvek smo bili na pravoj strani, valjda ćemo to napokon materijalizovati na pravi način.

чича

pre 4 godine

знам да је скупо, али не знам чему ће да нам служи? ако заратимо са нато пактом, или са русијом, ово нам ништа неће помоћи. ако не заратимо, ни не треба нам.

radetoronto

pre 4 godine

Svi U Nato samo mi sa rujama,onda kad nas udare,pitamo zašto.
(Miki, 24. oktobar 2019 16:03)

Nije Srbija u nikakvom vojnom savezu sa Rusima, sto znaci da Srbije nije "sa rujama".

Sto se vezbe tice, Srbija odrzava takve vezbe i sa Rusima i sa NATO paktom. Uskoro i sa Kinezima. A broj vezba sa NATO paktom je dosta veci nego sa Rusima (mada rekao bi da su vezbe sa Rusima ipak "kvalitetniji" ako smem da se tako izrazim).

Jovan

pre 4 godine

Sto se vezbe tice, Srbija odrzava takve vezbe i sa Rusima i sa NATO paktom. Uskoro i sa Kinezima. A broj vezba sa NATO paktom je dosta veci nego sa Rusima (mada rekao bi da su vezbe sa Rusima ipak "kvalitetniji" ako smem da se tako izrazim).
(radetoronto, 24. oktobar 2019 17:01)

To je zato što se svaka vežba sa Rusima pompezno najavljuje i medijski prati svo vreme kao da je u pitanju neki spektakl, a vežbe sa NATO savezom se prećutkuju i napiše se samo par redaka na tu temu.

Mile

pre 4 godine

Ovo će nam pomoći da brže udjemo u EU.
(Savatije, 24. oktobar 2019 17:44)

Naravno da hoce, ovim se pokazuje sta ta EU moze da ocekuje u sred Evrope ako nastavi odugovlacenje, to je cela poenta S-400, kakve vezbe..

sibke

pre 4 godine

sistem s 400 je glomazan sistem, za razliku od kub npr, a teritorija Srbije je mala, tako da je s400 dosta ranjiv, na raketne napade, a i na avijaciju ( mogu mu se avioni prikrasti)

Igor

pre 4 godine

Rusi su dosli sa s 400 na vezbu, a ne da ga ostave nama.
(Zemun grad SPO, 24. oktobar 2019 17:45)

Naravno, nemaju gde da vezbaju pa dosli kod nas, pritom poneli S-400.. da nasi vezbaju na njemu jer ga nikad vise nece videti.. nema neke logike. Mogli su da dodju i sa S-300, sto bas taj S-400...

Uostalom nasi su vec duze vreme u Rusiji na obuci za OBA sistema, Pantsir-S je vec kupljen, a da li S-400 ide nazad ili ostaje, nek neki drugi misle o tome.

Boris

pre 4 godine

@.... znaci 18 aviona nema.
Ne, nego da smo imali S300 (S400 tada nije ni postojao), ne bi NATO napadao avionima nego samo krstarećim raketama. Ni jedan sistem, ni ruski ni američki, ne može da se odbrani od napada 500 krstarećih raketa. Bilo bi im malo skuplje i malo duže bi trajalo, ali bi krajnji rezultat bio isti. I onako su dosta ciljeva (na primer, mostove u Novom Sadu), srušili krstarećim raketama ispaljenim iz jako velike daljine, uglavnom sa brodova.

Zemun grad SPO

pre 4 godine

Rusi su dosli sa s 400 na vezbu, a ne da ga ostave nama. I da nam ga daju to moze samo da nas okurazi da udjemo u katastrofu u sukob sa NATO odn. svim susedima i celom EU.

Zemun grad SPO

pre 4 godine

Hajde da zamislimo situaciju da smo 1999. imali sistem S300.Nato bi tada stedeo zivote svojih pilota i skupe avione i rakete.Bili bi smo gadjani sa manje skupim raketama koje nisu toliko precizne. Bilo bi mnogo vise civilnih zrtava i razaranja, a ishod bi bio isti. Nismo tada imali ni jednog saveznika ne samo u okruzenju, vec na citavom svetu. Oni koji su nas tada gurnuli u ratove sa susedima i NATO nisu stradali, kao ni njihovi rodjaci. Isti takvi u medijima, pored racunara, u politici i sluzbama opet traze djavola ,opet u nadi da ce za njihove bolesne ideoloske strasti ginuti tudja deca. Situacija po Srbiju nije puno bolja nego 1999. Svi nasi susedi su u NATO, u kojem su i sve drzave EU, sa izuzetkom dve kojima medjunarodni ugovori to nedopustaju. Kakav S300, 400 Srbija nema dece za pogibiju. Zato je odgovornost na onome ko je vodi da sa Briselom i Vasingtonom nadje resenje za KiM, kao i da spusti loptu prema kosovskim Albancima jer se samo u saradnji sa njima se mogu zastititi Srbi na KiM.

igi

pre 4 godine

Od snimka nema nista, ako ostanu i jedan i drugi sistem koji se u principu nadovezuju oda je to ok ali ako se zadrzi samo jedan to je polovicna zastita a to nikom dobro nike donelo.

Lone

pre 4 godine

Ovom narodu treba "mecka" S klase i druga imena automobila traktora kampera.
Dosta je bilo razni "pracki" i ratova.
Pametni mladi ljudi iz Srbije odose u Evropu da se voze S klasom.

Gde ja zivim

pre 4 godine

Albanija, Bugarska, Rumunija, Madjarska, Hrvatska, Crna Gora su u NATO. Na Kosovu americka vojna baza i NATO/kfor. Sve i da nam poklone taj jedan divizion s-400 (a nece naravno), sta nam vredi i da ga imamo? Da li se komentatori ovde prave ludi ili su stvarno takvi? Kad znas da si u g... do guse i kad pomislis da ne moze vise, uvek se iznenadis kako je i to moguce...

milan d

pre 4 godine

Znaci da Srbija nema nameru da ide prema EU i da je sve bila laz ovih godina. Tek sada ce usledeti pritisci sa zapada i to velikom zestinom. Verovatno i neke sankcije .

sibke

pre 4 godine

sistem s 400 je glomazan sistem, za razliku od kub npr, a teritorija Srbije je mala, tako da je s400 dosta ranjiv, na raketne napade, a i na avijaciju ( mogu mu se avioni prikrasti)

neznam šta da mislim

pre 4 godine

Sve je to lepo. Ali ja se potam koliko košta taj transport, koliki je riziko da nastane šćeta na sistemu zbog transporta ili upotrebe, koliko koštaju rakete, koliko koštaju ljudi koji su u vežbi? I ko sve to plaća? Da li plaća ruski ili srbijanski narod? Pod uslovom da sve to nije blef i zbog mahanja pred nosom Nato savezu, Americi i EU, a sve to zbog bolje pozicije u pregovorima o Kosovu. Ako su stvarne te vežbe i taj transport i ti troškovi, onda se pitam iz kojeg interesa Rusija to radi? Da li zbog interesa Srbije ili zbog interesa Rusije? Narod kaže nema džabe ni u stare babe... Koliko će to da košta Srbiju? I kakav će da bude rezultat? Da li će rezultat da bude odustajanje od EU, ulazak u evroazijsku uniju, da li će da nude rat za Kosovo, rat za Rs, rat za CG mozda i S. Makedoniju? Da li će Srbi da beže iz Srbije zbog straha od mobilizovanja? I kakav rezultat će da nude na kraju rata (ako bude rata)? Ili će samo da se izgubi vreme a na kraju ne dobije ništa? Ruska gubernija ili važna balkanska sila?

X-MAN

pre 4 godine

Mi dok ne budemo opet dobili po ušima nećemo se smiriti, ostavite se više i Rusa i Amerikanaca pa i jedni i drugi se igraju sa nama i smeju nam se kako smo jadni

nick

pre 4 godine

Ne pamtim da me je nesto ovako lepo obradovalo zadnjih 20 godina.
Napatili smo se ko Isus Hrist 1999 jel nista od ovoga nemasmo.
Skoro da me kap udarila, koooonacno :)

samo kazem

pre 4 godine

jel se neko upitao preko cije teritorije je dopremljen taj s 400,i da ta drzava preko koje je to oruzije doslo nije mozda clanica NATOa.I da je ta zemlja mogla da zabrani prelet preko svoje teritorije.A usput sve zemlje oko nas su clanice Nato.

Zemun grad SPO

pre 4 godine

Rusi su dosli sa s 400 na vezbu, a ne da ga ostave nama. I da nam ga daju to moze samo da nas okurazi da udjemo u katastrofu u sukob sa NATO odn. svim susedima i celom EU.

Miksi

pre 4 godine

Ako je ova vest istinita, onda svaka cast za Putina i Vucica. Odigrali su ovo smekerski. Jer, cemu toliko muke oko transporta i vezbe, ako ovaj S400 nece ostati ovde. A mozda, da se u sistem "ubaci" konfiguracija terena, granice, KiM... sve u svemu odlicno. Svajcarska je neutralna, ali mnogi od vas nemaju pojma, kako i koliko je ta zemlja naoruzana. Da bi bio "svoj na svome", moras biti jak.

Manite se gluposti

pre 4 godine

S400 kao ni jedan moderan PVO nije automatizovani sistem vec iskljucivo zavisi od ljudi na terenu. Od toga zavisi da li ce biti oboren nijedan ili vise aviona. Drugo ovde svi komentarisu kad bi nas NATO napao kao da nam je NATO neka pretnja a nije nikad bio. Nama smo pretnja mi sami sebi ako se odlucimo da idemo u rat, to sto cemo mi pricati bajke kako je neko drugi zapoceo rat pa sebi tako olaksati ulazak u rat kao i '90ih to je laganje samog sebe.

Vidim po komentarima da su to uglavnom deca koja su '95 godine sisali cucle i nemaju pojma sta je rat pa im je jako lako da pricaju gluposti kao bi mi bili serifi u regionu da imamo S400 i ostale nebuloze. E isto tako su njihovi roditelji pricali pre 30 godian kako smo mi baje jer imamo celu JNA na dirigentskoj palici iz Beograda i ocigledno nisu svoju decu naucili kako treba vec im prepricavaju price da je za nasu nesrecu kriv neki NATO ili Zapad a ne njihov glasacki listic koji je uveo u Srbiju u 3 (slovima TRI) rata za 10 godina.

чича

pre 4 godine

знам да је скупо, али не знам чему ће да нам служи? ако заратимо са нато пактом, или са русијом, ово нам ништа неће помоћи. ако не заратимо, ни не треба нам.

Alexx

pre 4 godine

3 sistema S400 i Srbija zaista može apsolutno mirno da spava.Jedan sistem ima 36 raketa i punjenje traje oko 35 minuta dakle dva dejstvuju a treći je non stop na dežurstvo.Uz samo 2 dejstvovanja dakle 144 rakete bilo bi oboreno između 70 i 100 aviona a to nika pa ni NATO sebi ne bi moga da dopusti....dakle SRBIJO skupi novac i kupi sebi dugoročno mir.Za krstareće rakete tu je Pancir S.

Saša

pre 4 godine

Pa da li je realno da jedan s 400 pokrije celu srbiju... I da li imamo para za rakete ili sta vec to ispaljuje jer rat ne traje jedan dan... I ono najbitnije zasto mi mislimo o ratu jer svaki rat nam odnese pola stanovnistva... Ako bude rata ja prvi bezim iz zemlje jer mi je dosta ratova a i imam jedan zivot ne dam ga.

svet

pre 4 godine

Za neverne tome, sistem s-409 i sistemi za elektronsku borbu i ostale fascinirane dzakonije ni nemoraju sad da se nalaze u zemlji Srbiji ali je vazno da nasi oficiri, podoficiri i vijnici znaju da rukuju sa tim,da znaju da komuniciraju sa ruskim tehnicarima i operaterima. Pa ako stvarno u buducnosti zatreba nesto od toga, ko sto vidismo, eto jih za cas tu. Ono sta nam pa treba, vec juce, to je upravo Pancir, a to je vec gotova stvar. Inace za rukovanje sa sistemom S-400 i novijim pandamima, postoji akademija, koju treba zavrsiti od najmanje godinu dana, plus ostalo. Dolazak s-409 ima dve poruke, prva politicka, druga vojna sposobnost. Na drugima je loptica, da vide, kako ce se obhoditi prema nama. Budeli bilo i daljeg stiskanja, pretnji, Rusi dobiju diplomatski status u Nisu, ako se nastavi i dalje, eto ti ruske baze itd.. Nadam se,da toliko ostro se nece ici, mada je sve moguce, zato vojska ovoga puta mora,da bude po prvi put spremna sa dostupim do najnovije tehnike. Jel u svim ratovima od rata sa Turskom na ovamo, uvek smo imali problema, da nismo imali cime da se branimo,a ne, ko ce da brani. Zivela Srbija!

DAVOR

pre 4 godine

Ova vezba nije zasnovana na stvarnoj vojnoj situaciji i mogucnostima da nasa zemlja od nje ima bilo kakvu korist u slucaju nekog oruzanog sukoba kod nas. Jer svo ovo orudje ne bi nam bilo dostupno ni na vise od hiljadu kilometara od nase granice. Tako da je ovo cista proruska propaganda, kao i ona tokom bombardovanja nase zemlje kada samo sto nije stigao nosac aviona iz Sevastopolja da nam pomogne, a mi ga i dalje jos cekamo.

Marko

pre 4 godine

Po maskirnim bojama deluje da će ostati Pancir-s za S-400 se nevidi.U svakom slučaju dobro je ako nagrne neka opasnost po Srbiju da može brzo da se prebaci avionima.Mislim da to i jeste cilj ove vežbe brza intervencija.

Сармат

pre 4 godine

Како је Србија у тренутку постала суперсила а?Питање је само да ли остаје кад оду Руси или у перспективи.Порука је јасна,Русија је ту ако затреба не дај Боже ником!

kiza

pre 4 godine

Nemamo mi sanse da pobedimo NATO u sveopstem ratu. Ali. Postavlja se pitanje da li je NATO spreman da udje u sveopsti rat? Naravno da nije, pogotovo ne u Evropi. Drugi problem za NATO je taj da vise nam jedinstva oko takvog rata. A cak I da se odluce za napad, oni bi samo isli sa avijacijom. U tom slucaju, njima bi bile vezane ruke, jer gubici koji ih cekaju su preveliki da bi se u to upustili. Bukvalno u prvih nedelju dana oni bi izgubili vise of polovine aviona koji bi ucestvovali u napadu. Takav udarac I eventualni dokaz o njihovoj ogranicenoj moci bi bio preveliki problem I nesto u sta se oni ne bi upustali. Ono sto se meni kao laiku cini je da su se Tramp I Putin dogovorili oko podele sfera uticaja I da ce se Kosovo I siptari pustiti niz vodu. Amerima treba izgovor da ne udju u odbranu svojih miljenika I s400 ce odlicno da posluzi.
Ostaje da se vidi da li su Putin I Vucic saglasni da ostane NATO baza I pod kojim uslovima. Posto je nerealno da se ocekuje da se ta baza zatvori I ameri povuku u neko skorije vreme.

Vladan

pre 4 godine

Dajte nam kamione, traktore, građevinske mašine, tehnologije i sisteme za navodnjavanje i oplemenjivanje zemljišta, besplatno školovanje na ruskim univerzitetima...

Jaka ekonomija lako kupuje mir, a i oružje ako treba.

Državi sa slabom ekonomijom ne može da pomogne ni savremeno oružje koje je dobila na poklon.

Mare

pre 4 godine

Veliki sam protivnik oružja, vojske, rata i svega sa tim povezanim, ali ono što jeste činjenica je da u današnjem svetu biti vojno jak nije mala stvar. Ako je država vojno jaka mnogo je manja šansa da joj se dogodi ono što se npr. Srbiji desilo 1999. godine. Lično mislim da od ostanka ovog S400 u Srbiji nema ništa, jer taj sistem košta mnogo (daleko više od onoga što Srbija može da plati) i koliko god možda Rusi imali simpatija prema Srbiji, nisu oni dobrotvorna ustanova, već trgovci kao i svi ostali. Nije sistem S400 bombona da se okolo deli besplatno. Drugo, nije poenta samo u sistemu već i u drugim pratećim stvarima koje su bitne da bi se neki sistem mogao efikasno koristiti. U svakom slučaju, ne treba se mnogo zanositi. Ako neko bude imao neku korist, to će biti samo Rusi, a nikako mi.

Mare

pre 4 godine

Ajde kupi to više i da završavamo... Tolike smo pare spucali na gluposti, pa možemo valjda i na nešto što će ovaj narod da zaštiti od koga god. Čudi me da nismo ranije to već obavili jer narodi koji su bombardovani u jednom veku više puta ne bi smeli to više olako da dozvole.

che gevara

pre 4 godine

I da smo imali taj S400 samo bi nas više bombardovali...
(Doktor direktor, 24. oktobar 2019 14:20)


Ovako, da smo imali ... jedna baterija S 400 ima 36 raketa ... ako svaka druga pogodi .... znaci 18 aviona nema
Ameri a I NATO nenapada ako su im gubici veci od 2%.
Ponovno punjenje S400 traje 40 minuta.Zvanican NATO podatak.U tih 40 minuta je najeanjaviji.

srki

pre 4 godine

S400 nazalost samo na vezbi za sada, Pantsir S ostaje :)
S400 se svi plase sto smo videli kod Turske. Zasto NATO izbegava zemlje gde je aktivan divizion S300/400 jer u kruznoj oblasti od 200-300km nijedan awacs, bombarder ne sme prici, a i za lovce je veliki zadatak da izbegnu rakete koje stizu munjevitom brzinom

maturantLo

pre 4 godine

(Mare, 24. oktobar 2019 14:14)

U pravu si, Mare. Nisu rusi dobrotvorna organizacija i nije S 400 kesa bombona da se tek tako deli. Ali, ne zaboravi, interes je danas sve. Ako rusi imaju interes a sigurno ga imaju, dace to i za dzaba. Ne zaboravi da su i Ameri slicno uradili u Poljskoj sa onim stitovima,. Ne zaboravi, takodje, da smo mi jedina zemlja u okruzenju koja nije u NATO, a na sve to, vezuju nas cvrste, neraskidive veze sa Rusijom.

Zemun grad SPO

pre 4 godine

Hajde da zamislimo situaciju da smo 1999. imali sistem S300.Nato bi tada stedeo zivote svojih pilota i skupe avione i rakete.Bili bi smo gadjani sa manje skupim raketama koje nisu toliko precizne. Bilo bi mnogo vise civilnih zrtava i razaranja, a ishod bi bio isti. Nismo tada imali ni jednog saveznika ne samo u okruzenju, vec na citavom svetu. Oni koji su nas tada gurnuli u ratove sa susedima i NATO nisu stradali, kao ni njihovi rodjaci. Isti takvi u medijima, pored racunara, u politici i sluzbama opet traze djavola ,opet u nadi da ce za njihove bolesne ideoloske strasti ginuti tudja deca. Situacija po Srbiju nije puno bolja nego 1999. Svi nasi susedi su u NATO, u kojem su i sve drzave EU, sa izuzetkom dve kojima medjunarodni ugovori to nedopustaju. Kakav S300, 400 Srbija nema dece za pogibiju. Zato je odgovornost na onome ko je vodi da sa Briselom i Vasingtonom nadje resenje za KiM, kao i da spusti loptu prema kosovskim Albancima jer se samo u saradnji sa njima se mogu zastititi Srbi na KiM.

Boris

pre 4 godine

@.... znaci 18 aviona nema.
Ne, nego da smo imali S300 (S400 tada nije ni postojao), ne bi NATO napadao avionima nego samo krstarećim raketama. Ni jedan sistem, ni ruski ni američki, ne može da se odbrani od napada 500 krstarećih raketa. Bilo bi im malo skuplje i malo duže bi trajalo, ali bi krajnji rezultat bio isti. I onako su dosta ciljeva (na primer, mostove u Novom Sadu), srušili krstarećim raketama ispaljenim iz jako velike daljine, uglavnom sa brodova.

radetoronto

pre 4 godine

Svi U Nato samo mi sa rujama,onda kad nas udare,pitamo zašto.
(Miki, 24. oktobar 2019 16:03)

Nije Srbija u nikakvom vojnom savezu sa Rusima, sto znaci da Srbije nije "sa rujama".

Sto se vezbe tice, Srbija odrzava takve vezbe i sa Rusima i sa NATO paktom. Uskoro i sa Kinezima. A broj vezba sa NATO paktom je dosta veci nego sa Rusima (mada rekao bi da su vezbe sa Rusima ipak "kvalitetniji" ako smem da se tako izrazim).

T- zex

pre 4 godine

Lepo je ovde neko napisao , jos od ratova sa turcima stalno smo kuburili sa vojnom tehnikom. A po nasoj naravi to nadomestali skoro ludom hrabroscu . Pametan se sprema ozbiljno za rat , pa upravo zato da ga niko ne bi tako spremnog napao. Slabo naoruzani i nespremni..bili smo samo meta za one koji su mislili da ce " lako sa nama. " Napravite vojsku kako Bog zapoveda. Bas zato da bismo mogli ziveti u miru i razvijati se. Evo vam primer neutralne Svedske . Ni sa kime ne ratuju a vojska i vojna industrija mnogo jaka.

NN

pre 4 godine

S-400 je jako ozbiljno oružje. Najvažnije u svemu da je u pitanju ODBRAMBENO oružje. Naši ljudi su već bili na obuci za ova dva sistema, ovo ostaje 100%.Sta donosi, a šta odnosi će se tek videti. Jedno je sigurno,Srbija je dobila najsavremenije PVO oružje. NATO je imao sve vreme ovog sveta, kao i sve moguće mogućnosti da nas stave pod svoju kapu. Odlučili su se na najgluplji moguću opciju, bombardovani i satanizaciju Srbije. Rusi i Kinezi su jako dobro prepoznali šta im je činiti, pitanje je samo vremena kada će ih slomiti. Tragedija naša je što se stvari lome preko nas, za utehu uvek smo bili na pravoj strani, valjda ćemo to napokon materijalizovati na pravi način.

bg info

pre 4 godine

pricamo o toe kao da smo ih kupili. za 4 dana kad budu isli nazad, niko nece ni spomenuti, tad ce biti glavna vest kako se era od 76 godina smuvao sa nekom klinkom id 18 u nekom tamo rijalitiju glupom.

Mile

pre 4 godine

Ovo će nam pomoći da brže udjemo u EU.
(Savatije, 24. oktobar 2019 17:44)

Naravno da hoce, ovim se pokazuje sta ta EU moze da ocekuje u sred Evrope ako nastavi odugovlacenje, to je cela poenta S-400, kakve vezbe..

Jovan

pre 4 godine

Sto se vezbe tice, Srbija odrzava takve vezbe i sa Rusima i sa NATO paktom. Uskoro i sa Kinezima. A broj vezba sa NATO paktom je dosta veci nego sa Rusima (mada rekao bi da su vezbe sa Rusima ipak "kvalitetniji" ako smem da se tako izrazim).
(radetoronto, 24. oktobar 2019 17:01)

To je zato što se svaka vežba sa Rusima pompezno najavljuje i medijski prati svo vreme kao da je u pitanju neki spektakl, a vežbe sa NATO savezom se prećutkuju i napiše se samo par redaka na tu temu.

Igor

pre 4 godine

Rusi su dosli sa s 400 na vezbu, a ne da ga ostave nama.
(Zemun grad SPO, 24. oktobar 2019 17:45)

Naravno, nemaju gde da vezbaju pa dosli kod nas, pritom poneli S-400.. da nasi vezbaju na njemu jer ga nikad vise nece videti.. nema neke logike. Mogli su da dodju i sa S-300, sto bas taj S-400...

Uostalom nasi su vec duze vreme u Rusiji na obuci za OBA sistema, Pantsir-S je vec kupljen, a da li S-400 ide nazad ili ostaje, nek neki drugi misle o tome.

igi

pre 4 godine

Od snimka nema nista, ako ostanu i jedan i drugi sistem koji se u principu nadovezuju oda je to ok ali ako se zadrzi samo jedan to je polovicna zastita a to nikom dobro nike donelo.